Fudbal 77

Petak, 02.01.2009.

13:07

Tošić i Ljajić zvanično u Junajtedu

Fudbaleri Partizana Zoran Tošić i Adem Ljajić i zvanično su igrači Mančester Junajteda, objavljeno je na sajtu šampiona Engleske.

Tošiæ i Ljajiæ zvanièno u Junajtedu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

pfc sp

pre 15 godina

sramota je to shto mi prodajemo mlade igrache koji ce igrati u manutd-u kao shto je i Zhigic igrao u Valensiji.mozhda jew trebao da nadje neki malo manji klub da se dokazhe pa onda u Manchester.

d

pre 15 godina

cccc

stara dobra spika bez i jednog argumenta.
a po cemu su to oni bolji,zato sto su u man unitedu?i odmah su kao bolji?haha.
pa i dario knezevic je u juveu i ivanovic je u chelsea pa su obojica losiji od modrica(govorim o kvaliteti koji donose kad igraju za svoj tim,na stranu to sto su razlicite pozicije).
a ovi momci tek trebaju naigrat u man unitedu da bi se reklo da su bolji ili da bi ih se uspoređivalo sa modricem.
mogu oni biti svjetsko cudo ali mogu proci i ko ognjenovic.
a vidim da nisi htio primjetit i kako sam se pohvalio da je dinamo izbacio ajaxa usred amsterdama(i to ga bas propisno osramotio sa 3:0 u jednom trenutku a ajaxu je sramota i da od reala gubi 3:0 doma),ali si zato sa odusevljenjem primjetio arsenal.i to mnogo govori.
i koji smo to "mi"?
ja se nisam nikome smijao.
a ova dvojica su zajedno presli za manju sumu.
a ako cemo realno skroz je cudno da su placeni tolku sumu a u karijeri nisu nista napravili.mislim da osvajanje nasih prvenstava u svjetskim okvirima granici sa tim nicim.
druga je stvar da su to neki napadaci od 20 godina jako talentirani i zabijaju svaku ili skoro svaku tekmu gol.

jatak

pre 15 godina

zvezdasice, prvo pricas tosic nije za reprezentaciju, onda on debituje za repku a ti pomenis pricu : ma nece on nikada biti igrac, pa ga dovede manchester, pa sada pricas kako ce da greje klupu,
e sada bas me zanima sta ces novo da izmislis kada bambi postane standardan prvotimac man utd-a?
smesna si, idi na zvezdine vesti pa tamo ostavljaj komentare pa vidi zasto ti se klub raspada, zasto nemate skolu fudbala, zasto nemozete da napravite mladog igraca 5 godina, zasto prodajete kapitena u drugu ligu,

cccc

pre 15 godina

(d, 3. januar 2009 13:42)

Nisam znao da je uspeh skoro pobediti Arsenal, chime se vi hvalite budi Bog s'nama. Naravno da ne mogu da se porede sa Modricem zbog svega shto si naveo, ali ono shto je sigurno je da - imaju potencijal da budu daleko bolji od Modrica a pogotovu Ljajic koji ima tek 17 godina. Da nije tako ne bi ih doveo Junajted - prvak sveta. Setite se samo kad je Modric potpisao za Totenhem da smo mi prichali da u Partizanu ima fudbalera koji su sigurno bolji od Modrica a vi ste nam se smejali. E pa Ser Aleks Ferguson vam je dokazao da je to istina!

miloshKG_woli_PFC

pre 15 godina

@(ZVEZDASICA, 3. januar 2009 14:54)
Upravu si necija deca kao kapiteni odlaze u 2. Francusku ligu i budu najgora pojachanja,
dok nechije igrache dovodi Manchester direktno(i to 2 igraca iz 1. postave)a Vasheg kapitena trazi neki nemacki drugorazredni klub(a pa da tu nista nije cudno za jedan klub koji se bori za INTERTOTO kup).....
Znaci kolko Wam je swima krivo zbog ovoga dokazuje owaj twoj komentar,al niste vi krivi sto navijate za petokraku....
TOLIKO!!!

Suad

pre 15 godina

Taj novac Partizan mora pametno potrositi treba da kupi 3,4 dobra fudbalera a ne kao sto su Ngambi i Zaiem.... Promasaj. Momcima Zoranu i Ademu SVAKA CAST !!!!!!!!!!

RichiPFC

pre 15 godina

Sve najbolje Tosicu i Ljajicu u Man Utd. Zelim im da postanu novi Rajan Gigs i Pol Skols. Imaju u timu Vidica koji ce im sigurno pomoci da se snadju i da uspeju u Engleskom fudbalu. Vidic je trenutno nas najbolj igrac za to mu svaka cast i ako je igrao za Zvezdu, ali nije ponikao u Zvezdi nego je dosao sa nekih 17 godina tako da nemoze biti Zvezdino dete prvo proveri pa onda pisi o necemu ako neznas!!!!!!!(Zvezdasica)

Duki

pre 15 godina

Da li moze neko zna koji je stoper u pitanju cuo sam da je brazilac kriju ime ko zmija noge mora da je neko ekstra u pitanju.Omar Golan je odlican napadac bas onako razbijac u kazneniom prostoru ,lola Smiljanic nije los nek se vrati nego da li zna neko oce li se Sasa Ilic vratiti?

green aca

pre 15 godina

Evoga i Lola Smiljanic koji je napravio "karijeru" vraca se u Partizan. tako ce i bambi. Sve veliki igraci ni sezonu da odigraju stadardno u svom timu.I pored toliko evropskih klubova zavrse u Humskoj. Stvarno su "igracine". Kao Paun, Kezman i ostali koji se nigde ne vide i ne cuju

ZVEZDASICA

pre 15 godina

Kaze jedan da sam ja napisala komentar br.11,ha-ha,pa ajde neka bude,svidja mi se komentar u svakom slucaju,ali ja bih vam ipak rekla samo ovo:Vas dodjos Tosic je otisao u Mancester,nazalost,ali ce tamo sigurno da greje klupu,i to ce mu biti cast,ako ga ne presele da greje tribine,dok nase,ZVEZDINO dete sa istim tim Mancesterom osvaja titule,Evropu i Svet!!!! Pa sada vi vidite koliko ste smesni sto se palite sto je ha BAMBIKA otisao u Mancester.Zato bi bilo lepo da me ne prozivate,ako se vec nisam javila,ali dobro meni je drago kada ugledam da me neko bez razloga spominje u komentaru,jer kao sto znate,ja sam tu da vas uvek iznerviram i spustim na zemlju!!!Ova euforija koja vas je zahvatila sto su Tosic i Ljajic potpisali govori i vama i nama samo jedno;koliko ste ponosni sto su tek potpisali i samo potpisali za najveci klub na svetu,epa onda zamislite tek koliko smo mi DELIJE i ZVEZDA ponosni sto imamo nase dete koje zajedno sa Mancesterom hara svetom?? Zamislite,i to ce vam dati odgovor koliko ste jos uvek mali za nas!!! I samo jos nesto cisto da se zna ko kosi,a ko vodu nosi;kada vas Bambi ili Ljajic budu bili standardni i ne zamenjivi igraci u prvoj postavi Mancestera i kada kao takvi osvoje makar jednu titulu,moze i samo onu u Engleskoj da ne pricamo o Evropskim i Svetskim titulama,eee tada podignite vasa dva prstica i slobodno se javite,aaaliii do tada gospodo grobarcici mozete samo jedno,a to je PPSSSSSSTTTTTT!!!!!!

d

pre 15 godina

haha koji vic.po ovom signoreu je modric neafirmiran.
a modric je u prvih 11 eura,modric je glavni igrac repke koja dva puta tuce englesku,koja izbaci te egnleze sa evropskog u vlastitom dvoristu,koja tuce njemce na evropskom,koja igra 4-finale na evropskom,koju su poslije pobjede nad poljskom proglasili svjetski mediji jednim od favorita na prvenstvu i za koju ti isti svijetski mediji kazu da im je vrijednost polufinale evropskog.modric je organizator igre jednog od najvecih engleskih klubova svih vremena tottenhama.
ovim momcima svaka cast,ali oni su realno u usporedbi sa modricem niko i nista.niti su imali uspjeha sa repkom,niti su glavni igraci svoga tima u engleskoj,niti su izbacili ajax u amsterdamu kao dinamo(a modric je u toj utakmici sa mandukicem bio najznacajniji na pobjedi),niti su skoro pobjedili arsenal u londonu sa partizanom kao dinamo(isto jedan od najboljih dinamovaca u toj tekmi).
nisu imali nikakve uspjehe ni sa repkom ni sa klubom u evropi.
a jedan od njih dvojice jos nije zaigrao ni za repku.

Miki82

pre 15 godina

(MILOS, 3. januar 2009 02:52)
Pa potpisi!!!
Tosic i Ljajic u Mancesteru.
Tadic u Ajaksu.
Momci ceo svoj zivot igraju fudbal i mnogo su se odricali zbog toga.Zasto bi bilo smesno,valjda je normalno da napreduju i idu u jacu ligu i jaci klub.
To sto ti nisi zadovoljan sobom te ne opravdava da svoje frustracije prenosis na druge!
Ja ti zelim uspeh u zivotu,ali sa takvim stavom-tesko!

Duki

pre 15 godina

E super ako stize Omer Golan u partizan cuo sam da je dobar jel moze neko da mi potvrdi da li je to tacno 100%.ja sam cuo da stize stoper brazilac ali kazu kriju ime ko zmija noge mora da je ekstra igrac da li neko ima neku informaciju?

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

Zar je moguće da niko ne primjecuje par bitnih cinjenica. Za par neafirmisanih i neprovjerenih fudbalera koji nisu ostavili nikakav trag u Partizanu je plaćeno, po engleskim medijima, između 17-23 miliona FUNTI. ZNACI DA TRANSFER IDE I DO 30 MIL EURA. O kakvom odlasku mladih igrača pričate? Joveta je igrao gotovo dvije godine na vrhunskom nivou, da bi napravio transfer od 7 miliona u Italiju. Treba da su svi radosni jer ne prodaju se svaki dan igraci nekom engleskom klubu. Ipak Englezi najviše plaćaju. Eto, sad je svima valjda jasno zašto je Modrić prodat onoliko. Da ga je tražio neki klub iz Španije, ne bi ponudio preko 5-6 miliona eura.

pfc rules

pre 15 godina

@sone
Slazem se kralju sa tobom...
covek definitivno ima neki problem sa ciganima,jer malo malo pa ih spomene!!
I ja mislim da je to sramota!!!
Jer sa njima se ne trebamo vise poredjivati,mi smo njih prevazisli...
Trebamo se se ugledati na neke bolje timove sada,npr sporting,totenhem,olimpik,romu tj neke srednje klubove,a ne sa timom koji izgubi od Apoela s Kipra!!!?

milovan

pre 15 godina

Ljudi, ne zaboravite da deo novca ide menadzerima, a od Tosicevog transfera sigurno i Banat dobija deo(najmanje 30%)
Cisto da se zna

obi007

pre 15 godina

Sta da se kaze srecno ,srecno... sace mnogo Srba da navija za MU,ali nemogu da shvatim kako jos ima ljudi tako skepticni da ne vjeruju u nase.

Ђуле

pre 15 godina

Б92,

Љајић је постигао два гола у првенству а не један! Први против ОФК Београда (голчина) а други против Рада.

BOBAN

pre 15 godina

@(TOLIKO, 2. januar 2009 18:46)@ kao i komentar br 36.kao da su pisali brat i sestra. Samo da podsetim sve komsinice pa bile one crveno bele na pruge ili na kocke za mene su iste. Pre desetak dana su zajedljivo komentarisali da nece nikad otici u M.U. ,pa dobro mozda ste u pravu ...nego da Vas pitam...a vi kako te

Sergioooooooooo

pre 15 godina

"Sergioooooo, ne tupi majke ti, biće dobro ako prve godine od cele sume (za oba transfera!) "kapne" u klub 20% od tih 17 miliona, znaci nešto manje od 3,5 miliona evra! Strašno sam razočaran tvojim glupim komentarom kao i onima koji su ti uputili tako brojne preporuke. Grobari ste a tako pojma nemate sa životom. Zato mi je krivo. Nikad se lova od transfera ne uplaćuje odjednom, već se to uvek radi u 4-5 godišnjih rata. Kako ti to nije jasno? A za tvoju informaciju: Partizanu za normalan život treba godišnje između 8 i 9 miliona evra, znači za puko preživljavanje! Prema tome - NE TUPI, već razmisli malo ili se informiši pre nego što odvališ nešto!
(Kuku Sergioooo..., 2. januar 2009 20:37) "

Brate moj, ima malo kontradiktornosti u tvom komentaru, znas.

Ako se transferi placaju u ratama, onda i mi valjda tako placamo, zar ne? Pa bi shodno tome, a i proporcionalno, opet trebali da imamo vise para nego obicno.

S druge strane, kako uopste prezivljavamo ovih godina??!! Ne secam se da svake sezone prodamo igrace u vrednosti od tih 8-9 miliona, zar ne? Mozda od prodaje ulaznica zaradjujemo te pare?

Nisam ni trazio da treba da daju sad 10 miliona na pojacanja, ali s obzirom da ce te pare svakako kapnuti, pa mogli bi da se otvore, valjda, za bar jos 2 miliona preko. Ovo nicemu ne vodi...
Koga ce da kupe za 1500000? 4 igraca? A stalno obecavaju neku ligu sampiona, prolece u evropi i td. Odavno nismo uzeli ovolike pare za neki transfer, a pare za kupovinu igraca iste ko i uvek. Najbolji igraci odlaze, kupuju se jeftini i neprovereni igraci. Nekad ubodemo(Dr Mo i Diara), a uglavnom omasimo.

Sa tih 1 500 000 za pojacanja, mi evropu ni sledece sezone necemo videti ( i Dijara ce tada da ode, Zuka verovatno, i jos po neko) i sta onda?

Trebam li sada da ih pravdam kao sto ti radis? E pa necu... Ne rade oni za dzabe tamo. Ako vole Partizan makar i pola koliko ga ja volim, sami bi sebi "skresali" plate, a tu razliku potrosili na transfere. Ali ne. Moraju njihove guzice da budu zadovoljene, a transferi da trpe.

I zasto ne objave pravu vrednost transfera? Dokle ce vise da kriju to?

Bas bih voleo da znam kolike plate imaju one guzonje u upravnom odboru. Mozda ti znas, a?

Srle

pre 15 godina

Nepostoji bolji posao od srpskog nogometasa u engleskoj ligi...
-dobra placa
-na svaku utakmicu imas besplatan ulaz i to na dobrom mjestu na tribini
-nikad se ne umoris jer neigras
-svako ljeto si slobodan posto 'Srbija nije uspela da se kvalifikuje na SP ili EP'
(M, 2. januar 2009 22:00)
E kompleksasu kroasanu,za najbolje hrvatske ``nogometase`` Modrica i Corluku ce sledece sezone da vazi isto to samo u 2. engleskoj ligi!
Ma sa njima bi i Mancester Junajted ispao!

milan

pre 15 godina

Glasajte za najboljeg fudbalera na podrucju ex-yu na sajtu http://mojsport.net/blog/izbor-najboljeg-fudbalera-ex-yu-podrucja-za-2008-godinu/188.html

M

pre 15 godina

Nepostoji bolji posao od srpskog nogometasa u engleskoj ligi...
-dobra placa
-na svaku utakmicu imas besplatan ulaz i to na dobrom mjestu na tribini
-nikad se ne umoris jer neigras
-svako ljeto si slobodan posto 'Srbija nije uspela da se kvalifikuje na SP ili EP'

Miki

pre 15 godina

Nisam ocaran odlaskom dva izuzetno dobra fudbalera lepe su pare uzete i treba ocekivati pojacanja u narednih desetak dana koliko sam cuo Brana Ilic prelazi sigurno, pominje se brazilac Vasington da Silva 204 visina kazu da je dobar i snjim se pregovara,da li neko zna sta ce biti oce li se Sasa Ilic vratiti? e spominje se stoper brazilac ali nece da kazu ime da li ima neko neku pretpostavku o kome se radi? Mislim da ce tomic obaviti dobar posao,ima njuh za to.

James Bond 007

pre 15 godina

BRAVO BRAVO BRAVO,tako se to radi!Iz Srbije pravo u MU a ne kao hrvati,dizu godinu dana buku oko njihovih igraca,licitiraju izmedju MU,Reala,Barse,Celzija,Milana...a oni odu u Totenhem ili su i sa 27 godina veliki potencijali i nosioci igre u Portsmutu ili osrednjim Nemackim timovima.Srecno Srbima u MU!

Oslo

pre 15 godina

Posto je Ljajic pod zjam u Partizan,znaci nece igrati za ManU.Kad se tice Tose ni on nije usao u ManU(mada se pise da ce na "posao" u Manchester,ali tesko da ce on u prvi tim.Dao Bog da se to desi,ali on odlazi u drugi tim kod Solkjæra(trener drugog tima).
Ipak srece obojici u buducnosti.Odabrali su dobar tim:-)

Žalostan je srpski fudbal

pre 15 godina

A neki dan prvi čovek srpskog fudbala kao nešto radi pa izjavi kako se zalaže za manji broj stranaca. Lopužo stara zašto se ne zalažete da ograničite odlazak ove dece u inostranstvo, ovde nećemo imati koga da gledamo za par godina!
Naravno da je lepo da čuješ da deca igraju u MUFC, ali bi bio red da prvo ostave neki pečat u srpskom fudbalu, pa malog Ljajića nisu stavljali da igra ni u Partizanu...

Kuku Kuku Sergioo

pre 15 godina

Sergioooooo, ne tupi majke ti, biće dobro ako prve godine od cele sume (za oba transfera!) "kapne" u klub 20% od tih 17 miliona, znaci nešto manje od 3,5 miliona evra! Strašno sam razočaran tvojim glupim komentarom kao i onima koji su ti uputili tako brojne preporuke. Grobari ste a tako pojma nemate sa životom. Zato mi je krivo. Nikad se lova od transfera ne uplaćuje odjednom, već se to uvek radi u 4-5 godišnjih rata. Kako ti to nije jasno? A za tvoju informaciju: Partizanu za normalan život treba godišnje između 8 i 9 miliona evra, znači za puko preživljavanje! Prema tome - NE TUPI, već razmisli malo ili se informiši pre nego što odvališ nešto!
(Kuku Sergioooo..., 2. januar 2009 20:37)

Sve je to lepo sto si rekao, ali Partizan prodaje igrace na svakih sest meseci i u poslednjih par godina zaradio je lepe parice. Dovede igrace za male pare a prodaju ih za vise, sto je i normalno. Ali reci da ce za igrace otici " samo " 1.5 miliona evra, je smesno. Smesno je zato sto su ovu dvojicu prodali za 17 mil.
A to verujem da sklapaju kraj sa krajem, otuda verovatno i bitka ko ce sve od " privrednika " da udje u Partizan. Jos malo pa ce semenkarima da uzimaju pola od prihoda, da bi se izvukli iz krize.

djiadi

pre 15 godina

Svaka cast momci!!! Sve najbolje,zelim vam da dostojno reprezntujete srpski fudbal u engleskoj kao sto to radi vas sada saigrac vidic!! sve najbolje jos jednom !! jedva cekam svetsko prvenstvo !!

medin

pre 15 godina

ljajic je dobar fudbaler i tosic mada ce fergusonu pojacati tim i onako je jak tim manchester united pa cekamo da pustite da vidimo kako ce igrati tosic hvalla mediinn!!

Kuku Sergioooo...

pre 15 godina

Sergioooooo, ne tupi majke ti, biće dobro ako prve godine od cele sume (za oba transfera!) "kapne" u klub 20% od tih 17 miliona, znaci nešto manje od 3,5 miliona evra! Strašno sam razočaran tvojim glupim komentarom kao i onima koji su ti uputili tako brojne preporuke. Grobari ste a tako pojma nemate sa životom. Zato mi je krivo. Nikad se lova od transfera ne uplaćuje odjednom, već se to uvek radi u 4-5 godišnjih rata. Kako ti to nije jasno? A za tvoju informaciju: Partizanu za normalan život treba godišnje između 8 i 9 miliona evra, znači za puko preživljavanje! Prema tome - NE TUPI, već razmisli malo ili se informiši pre nego što odvališ nešto!

sone

pre 15 godina

citam clanak u novostima i ne mogu da verujem..izjava predsednika Partizana"Kad vidim za koliko se prodaju fudbaleri Crvene zvezde, mislim da bi moralo da ode ceo tim i polovina stadiona da bi ostvarili prihod kao mi za Tošića i Ljajića.".Ako je ovo tacno,Djuricu MARS iz Partizana...Ko si ti da potcenjujes nekog pa makar se radilo o najljucem rivalu,PROSTACINO...Bolje se upitaj zasto 7 miliona evra idu menadzerima BOLIDU...BRUKAS MOJ PARTIZAN...
p.s. igracima puno srece ,cast je za Srbiju imati 3 igraca u NAJBOLJEM TIMU NA SVETU...

sampion

pre 15 godina

@ bane

nema nikakve veze sto su otisli ovako rano. i ronaldo je dosao mlad u man utd pa pogledajte ga danas napravice ferguson od njih nesto

grobar sabac

pre 15 godina

ljaljicu ti bi trebao da ides a tosic da ostane u partizanu zato sto je 100 puta bolji od tebe.tosicu srecno zeliti djordje grobar

boki zg

pre 15 godina

Svaka čast klincima,ali mislim da je prerano jer su premladi, pogotovo u man.u. i engleskoj ligi koja je jaka!Vidić je ipak došao sa malo više iskustva. A šta je komšije, nećete napisati kako je Olić potpisao za Bayern!

miloshKG_woli_PFC

pre 15 godina

Mnogo mi krivo sto su otisli,pogotovo zbog malo Ljajica koji nema ni 10 tekmi za 1. tim i odma da ga utrapimo...Umesto da sacuvaju tim bar 2 sezone pa da haraju bar u UEFA KUP-y al owako dzaba se nadamo boljitku naseg fudbala(Sulejmani,Gulan,Smiljanic,Rukavina,Jovetic,Tosic,Ljajic.........)i nikad kraja.Treba da se donese zakon da fudbaler ispod 25god. ne moze van zemlje i tacka.
P.S.
Ali sa druge strane ponosam sam na njih jer su prvi u istoroji realizovani transferi nekog naseg kluba sa aktuelnim prvakom evrope!
I ova slika sa Ferdzom swe gowori.

BataDekky

pre 15 godina

Ovo je najbolja potvrda da Sir Alex Ferguson nije odustao od svoje politike skupljanja najtalentovanijih igrača širom zemaljske kugle.
Kada je u novembru 1986. godine preuzeo Manchester United, klub je tavorio u donjem domu Engleske 1. lige, u dugovima, bez perspektive i dve decenije bez osvojene titule. Kako je klupska kasa bila prazna, a glavnu reč na tržištu su vodili klubovi iz Liverpula, SAF nije imao drugih rešenja, osim da ulaže u podmladak i kupuje neafirmisane igrače. Već u prvoj celoj sezoni provedenoj na klupi Manchester-a (1987/`88.) klub, koji se sezonu pre toga borio za opstanak, završio je na 2. mestu, izgubivši trku za naslov, bukvalno u poslednjim kolima. Naredne dve sezone nisu bile toliko uspešne, ali Ferguson nije odustao od svoje filozofije dovođenja talenata i to uglavnom ostrvskih. A onda je 1990. osvojen FA kup, pa 1991. Kup Pobednika Kupova i Super-kup Evrope, u onoj čuvenoj utakmici protiv Crvene Zvezde, kada zbog ratnih dešavanja na području ex-SFRJ revanš-meč na Marakani nikad nije odigran.
1992. godine ManU je osvojio Liga Kup, a sezonu završio na vicešampionskoj poziviji, iza Leeds-a. Ipak, najveći dobitak je bilo potpuno sazrevanje jedne plejade mladih igrača iz podmlatka (Ryan Giggs, David Beckham, Paul Scholes, Nicky Butt, Gary i Phil Neville, Lee Sharp, Keith Gillespie...), koji će u sezonama koje dolaze, Man. United-u doneti potpunu dominaciju u Engleskoj. Istovremeno je klub, od prazne blagajne napredovao do finansijski najmoćnijeg fudbalskog kolektiva na planeti, tako da je SAF mogao sebi da priušti i po koji luksuz u vidu kupovine najatraktivnijih igrača.
Ipak, od davno usvojene politike se nikad nije odustalo, s tom razlikom što se dometi kluba u dovođenju perspektivnih igrača više ne ograničavaju samo na Britaniju, već se scout-ing proširio na celu planetu. Evo i dokaza: Cristiano Ronaldo (doveden sa 18 god), Anderson (19), Nani (21), Gerard Pique (17), Giuseppe Rossi (17), blizanci Rafael i Fabio (obojica po 17), Possebon (18), Petrucci (17), Macheda (16) i mnogi drugi za koje će se tek čuti.
U tom svetlu treba posmarati i ova dva transfera, jer Tošić i Ljajić svakako spadaju u red talentovanijih igrača u Evropi, i, nezavisno od toga ko za koga ovde navija (Zvezda ili Partizan) treba im poželeti puno uspeha u najvećem klubu na planeti.
Jer, ako "braća" Hrvati, mogu da svojataju Tottenham (zbog Modrića i Ćorluke) i mi Srbi možemo da kažemo da je naš klub na Ostrvu Manchester United - prvak Engleske, Evrope i Sveta i klub naših Vidića, Tošića i Ljajića.
Malo li je?

Na kraju želim da čestitam srećnu novu 2009-u godinu svim ljubiteljima engleskog fudbala, a posebno navijačima Man. Utd-a.

Avol

pre 15 godina

Tosic sigurno nece zaigrati u MU-u u naredne 2-3 godine. Cenim da ce ga slati na pozajmice da bi stekao iskustvo i fizicku spremu, pa ce ga tek tamo negde kad nabije 24 godina vratiti u tim. Bez obzira i to je nesto, jer ce u medjuvremenu dosta napredovati. Sto se Ljajica tice, on ce takodje dosta dugo igrati u drugom timu, a onda ce polako da pocne da ulazi na kup utakmicama, prijateljskim... To nije nista strasno, to je proces kroz koji se prolazi u najjacem klubu na svetu. Oni ce napredovati igranjem u premier ligi, a Srbija ce imati 3 igraca u najboljem klubu na svetu. Svi pobedjujemo.

Nikola

pre 15 godina

@Sergiooooo
Svakako da ce izvesna kolicina para zavrshiti u dzepu nekih ljudi u Partizanu, ali imaj u vidu da ne idu sve te pare partizanu :) Treba ispatiti procenat za Tosica ja mislim, menadzeri ce uzeti procenat...ali svakako da treba vishe od 1.5mil da ostane u kasi...

Branislav

pre 15 godina

Ma moze ceo (moj voljeni) Partizan da predje u Man Utd, oni ce uvek za mene biti fensi pomodarski klub, klub koji je pre 90-ih imao sacicu titula i bio manji od Nottingham Forest-a...Robbie is a God!

TOLIKO

pre 15 godina

Grobari,sta se palite? Decko je samo jednu celu sezonu proveo u partizanu!!!Bar da je odigrao 2-3 sezone,da je nesto namestio sa partizanom u kupu Uefa ili da je sa partizanom usao u ligu sampiona pa boze moj,vi se lozite,a decku je partizan bio samo prolazna stanica na nekih 12 ili...meseci!!! Drugo,naslednik Gigsa? Malo je vise nego smesno!!! Covek ni u partizanu nije mogao nikoga da nasledi,a ne u mancesteru Gigsa!!Realno,dao je par golova iz slobodnjaka,par prodora i to sve u 4,5 utakmica i vise se nije cuo! Bio je los i za nasu ligu,no videce se cuce se!

Nikola_CRDL

pre 15 godina

I juche sam na proshlu vest o njima dvojici,pisao sa malo rezervi,pogledao sam shta pishe i na Manchesterovom sajtu,taj klub nikada nisam simpatisao ali mi je svakako veoma drago shto su potpisali za tako slavan klub.Ali da se okrenemo mi nashim stvarima,Partizan realno sa ovim parama ne samo da treba da kupi Ilica,Vujovica,nego treba dovesti josh nekog igracha visoke klase,makar sad niko ne mozhe da ospori da nemamo para.

Sergioooooooooo

pre 15 godina

A za pojacanja u januaru, ove nase lopuze ce da odvoje max 1 500 000 evra.

A sto je najgore, toliko bi odvojili i da nisu prodali ovu dvojicu, sto znaci da ce ove pare lepo da se obrnu. Ej bre, pa 17 miliona evra....

Pa bar 4-5 da daju za pojacanja i niko im nista ne bi rekao.

bane

pre 15 godina

svakako da imponuje to da su u takvom jednom svetskom brendu tri srbina!!

i to je sagledano sa neke "nenavijacke" strane, ali isto tako mislim da je ogromna greska sto su ljajic i tosic potpisali za man u.
jednostavno, tosica ce da pokrca ko stigne, slab je on za englesku...

s druge strane, ne treba sumnjati u fergija...

neosporan je kvalitet obojice, ali mislim da su prvenstveno trebali da svoje fudbalsko znanje douce u nekim "nizim" ligama evrope.

jesam li u pravu??

GLORY GLORY MAN UNITED!!

Ovako pise na sajtu..

pre 15 godina

Serbians to join United

United is pleased to announce it has reached an agreement with Partizan Belgrade and the players for Zoran Tosic and Adem Ljajic to join the club.

Tosic, 21, will sign with immediate effect and wear the no.14 shirt, while an agreement is in place for 17-year-old Ljajic to remain with Partizan for the rest of 2009.

A press conference will be held next week, once the necessary paperwork has been filed with the relevant football authorities.

miljan

pre 15 godina

bravo za njih dvojicu..nadam se da im se nece ponoviti nesto sto se desavalo ognjenovicu i ostalim nasim igracima..da ce igrati i zacepiti usta milim em dragim komsijama..3 srbina u mancesteru eeeeeeej?!?!

miljan

pre 15 godina

bravo za njih dvojicu..nadam se da im se nece ponoviti nesto sto se desavalo ognjenovicu i ostalim nasim igracima..da ce igrati i zacepiti usta milim em dragim komsijama..3 srbina u mancesteru eeeeeeej?!?!

Ovako pise na sajtu..

pre 15 godina

Serbians to join United

United is pleased to announce it has reached an agreement with Partizan Belgrade and the players for Zoran Tosic and Adem Ljajic to join the club.

Tosic, 21, will sign with immediate effect and wear the no.14 shirt, while an agreement is in place for 17-year-old Ljajic to remain with Partizan for the rest of 2009.

A press conference will be held next week, once the necessary paperwork has been filed with the relevant football authorities.

BataDekky

pre 15 godina

Ovo je najbolja potvrda da Sir Alex Ferguson nije odustao od svoje politike skupljanja najtalentovanijih igrača širom zemaljske kugle.
Kada je u novembru 1986. godine preuzeo Manchester United, klub je tavorio u donjem domu Engleske 1. lige, u dugovima, bez perspektive i dve decenije bez osvojene titule. Kako je klupska kasa bila prazna, a glavnu reč na tržištu su vodili klubovi iz Liverpula, SAF nije imao drugih rešenja, osim da ulaže u podmladak i kupuje neafirmisane igrače. Već u prvoj celoj sezoni provedenoj na klupi Manchester-a (1987/`88.) klub, koji se sezonu pre toga borio za opstanak, završio je na 2. mestu, izgubivši trku za naslov, bukvalno u poslednjim kolima. Naredne dve sezone nisu bile toliko uspešne, ali Ferguson nije odustao od svoje filozofije dovođenja talenata i to uglavnom ostrvskih. A onda je 1990. osvojen FA kup, pa 1991. Kup Pobednika Kupova i Super-kup Evrope, u onoj čuvenoj utakmici protiv Crvene Zvezde, kada zbog ratnih dešavanja na području ex-SFRJ revanš-meč na Marakani nikad nije odigran.
1992. godine ManU je osvojio Liga Kup, a sezonu završio na vicešampionskoj poziviji, iza Leeds-a. Ipak, najveći dobitak je bilo potpuno sazrevanje jedne plejade mladih igrača iz podmlatka (Ryan Giggs, David Beckham, Paul Scholes, Nicky Butt, Gary i Phil Neville, Lee Sharp, Keith Gillespie...), koji će u sezonama koje dolaze, Man. United-u doneti potpunu dominaciju u Engleskoj. Istovremeno je klub, od prazne blagajne napredovao do finansijski najmoćnijeg fudbalskog kolektiva na planeti, tako da je SAF mogao sebi da priušti i po koji luksuz u vidu kupovine najatraktivnijih igrača.
Ipak, od davno usvojene politike se nikad nije odustalo, s tom razlikom što se dometi kluba u dovođenju perspektivnih igrača više ne ograničavaju samo na Britaniju, već se scout-ing proširio na celu planetu. Evo i dokaza: Cristiano Ronaldo (doveden sa 18 god), Anderson (19), Nani (21), Gerard Pique (17), Giuseppe Rossi (17), blizanci Rafael i Fabio (obojica po 17), Possebon (18), Petrucci (17), Macheda (16) i mnogi drugi za koje će se tek čuti.
U tom svetlu treba posmarati i ova dva transfera, jer Tošić i Ljajić svakako spadaju u red talentovanijih igrača u Evropi, i, nezavisno od toga ko za koga ovde navija (Zvezda ili Partizan) treba im poželeti puno uspeha u najvećem klubu na planeti.
Jer, ako "braća" Hrvati, mogu da svojataju Tottenham (zbog Modrića i Ćorluke) i mi Srbi možemo da kažemo da je naš klub na Ostrvu Manchester United - prvak Engleske, Evrope i Sveta i klub naših Vidića, Tošića i Ljajića.
Malo li je?

Na kraju želim da čestitam srećnu novu 2009-u godinu svim ljubiteljima engleskog fudbala, a posebno navijačima Man. Utd-a.

Sergioooooooooo

pre 15 godina

A za pojacanja u januaru, ove nase lopuze ce da odvoje max 1 500 000 evra.

A sto je najgore, toliko bi odvojili i da nisu prodali ovu dvojicu, sto znaci da ce ove pare lepo da se obrnu. Ej bre, pa 17 miliona evra....

Pa bar 4-5 da daju za pojacanja i niko im nista ne bi rekao.

sone

pre 15 godina

citam clanak u novostima i ne mogu da verujem..izjava predsednika Partizana"Kad vidim za koliko se prodaju fudbaleri Crvene zvezde, mislim da bi moralo da ode ceo tim i polovina stadiona da bi ostvarili prihod kao mi za Tošića i Ljajića.".Ako je ovo tacno,Djuricu MARS iz Partizana...Ko si ti da potcenjujes nekog pa makar se radilo o najljucem rivalu,PROSTACINO...Bolje se upitaj zasto 7 miliona evra idu menadzerima BOLIDU...BRUKAS MOJ PARTIZAN...
p.s. igracima puno srece ,cast je za Srbiju imati 3 igraca u NAJBOLJEM TIMU NA SVETU...

bane

pre 15 godina

svakako da imponuje to da su u takvom jednom svetskom brendu tri srbina!!

i to je sagledano sa neke "nenavijacke" strane, ali isto tako mislim da je ogromna greska sto su ljajic i tosic potpisali za man u.
jednostavno, tosica ce da pokrca ko stigne, slab je on za englesku...

s druge strane, ne treba sumnjati u fergija...

neosporan je kvalitet obojice, ali mislim da su prvenstveno trebali da svoje fudbalsko znanje douce u nekim "nizim" ligama evrope.

jesam li u pravu??

GLORY GLORY MAN UNITED!!

Srle

pre 15 godina

Nepostoji bolji posao od srpskog nogometasa u engleskoj ligi...
-dobra placa
-na svaku utakmicu imas besplatan ulaz i to na dobrom mjestu na tribini
-nikad se ne umoris jer neigras
-svako ljeto si slobodan posto 'Srbija nije uspela da se kvalifikuje na SP ili EP'
(M, 2. januar 2009 22:00)
E kompleksasu kroasanu,za najbolje hrvatske ``nogometase`` Modrica i Corluku ce sledece sezone da vazi isto to samo u 2. engleskoj ligi!
Ma sa njima bi i Mancester Junajted ispao!

Žalostan je srpski fudbal

pre 15 godina

A neki dan prvi čovek srpskog fudbala kao nešto radi pa izjavi kako se zalaže za manji broj stranaca. Lopužo stara zašto se ne zalažete da ograničite odlazak ove dece u inostranstvo, ovde nećemo imati koga da gledamo za par godina!
Naravno da je lepo da čuješ da deca igraju u MUFC, ali bi bio red da prvo ostave neki pečat u srpskom fudbalu, pa malog Ljajića nisu stavljali da igra ni u Partizanu...

Kuku Sergioooo...

pre 15 godina

Sergioooooo, ne tupi majke ti, biće dobro ako prve godine od cele sume (za oba transfera!) "kapne" u klub 20% od tih 17 miliona, znaci nešto manje od 3,5 miliona evra! Strašno sam razočaran tvojim glupim komentarom kao i onima koji su ti uputili tako brojne preporuke. Grobari ste a tako pojma nemate sa životom. Zato mi je krivo. Nikad se lova od transfera ne uplaćuje odjednom, već se to uvek radi u 4-5 godišnjih rata. Kako ti to nije jasno? A za tvoju informaciju: Partizanu za normalan život treba godišnje između 8 i 9 miliona evra, znači za puko preživljavanje! Prema tome - NE TUPI, već razmisli malo ili se informiši pre nego što odvališ nešto!

Nikola_CRDL

pre 15 godina

I juche sam na proshlu vest o njima dvojici,pisao sa malo rezervi,pogledao sam shta pishe i na Manchesterovom sajtu,taj klub nikada nisam simpatisao ali mi je svakako veoma drago shto su potpisali za tako slavan klub.Ali da se okrenemo mi nashim stvarima,Partizan realno sa ovim parama ne samo da treba da kupi Ilica,Vujovica,nego treba dovesti josh nekog igracha visoke klase,makar sad niko ne mozhe da ospori da nemamo para.

James Bond 007

pre 15 godina

BRAVO BRAVO BRAVO,tako se to radi!Iz Srbije pravo u MU a ne kao hrvati,dizu godinu dana buku oko njihovih igraca,licitiraju izmedju MU,Reala,Barse,Celzija,Milana...a oni odu u Totenhem ili su i sa 27 godina veliki potencijali i nosioci igre u Portsmutu ili osrednjim Nemackim timovima.Srecno Srbima u MU!

TOLIKO

pre 15 godina

Grobari,sta se palite? Decko je samo jednu celu sezonu proveo u partizanu!!!Bar da je odigrao 2-3 sezone,da je nesto namestio sa partizanom u kupu Uefa ili da je sa partizanom usao u ligu sampiona pa boze moj,vi se lozite,a decku je partizan bio samo prolazna stanica na nekih 12 ili...meseci!!! Drugo,naslednik Gigsa? Malo je vise nego smesno!!! Covek ni u partizanu nije mogao nikoga da nasledi,a ne u mancesteru Gigsa!!Realno,dao je par golova iz slobodnjaka,par prodora i to sve u 4,5 utakmica i vise se nije cuo! Bio je los i za nasu ligu,no videce se cuce se!

Kuku Kuku Sergioo

pre 15 godina

Sergioooooo, ne tupi majke ti, biće dobro ako prve godine od cele sume (za oba transfera!) "kapne" u klub 20% od tih 17 miliona, znaci nešto manje od 3,5 miliona evra! Strašno sam razočaran tvojim glupim komentarom kao i onima koji su ti uputili tako brojne preporuke. Grobari ste a tako pojma nemate sa životom. Zato mi je krivo. Nikad se lova od transfera ne uplaćuje odjednom, već se to uvek radi u 4-5 godišnjih rata. Kako ti to nije jasno? A za tvoju informaciju: Partizanu za normalan život treba godišnje između 8 i 9 miliona evra, znači za puko preživljavanje! Prema tome - NE TUPI, već razmisli malo ili se informiši pre nego što odvališ nešto!
(Kuku Sergioooo..., 2. januar 2009 20:37)

Sve je to lepo sto si rekao, ali Partizan prodaje igrace na svakih sest meseci i u poslednjih par godina zaradio je lepe parice. Dovede igrace za male pare a prodaju ih za vise, sto je i normalno. Ali reci da ce za igrace otici " samo " 1.5 miliona evra, je smesno. Smesno je zato sto su ovu dvojicu prodali za 17 mil.
A to verujem da sklapaju kraj sa krajem, otuda verovatno i bitka ko ce sve od " privrednika " da udje u Partizan. Jos malo pa ce semenkarima da uzimaju pola od prihoda, da bi se izvukli iz krize.

Avol

pre 15 godina

Tosic sigurno nece zaigrati u MU-u u naredne 2-3 godine. Cenim da ce ga slati na pozajmice da bi stekao iskustvo i fizicku spremu, pa ce ga tek tamo negde kad nabije 24 godina vratiti u tim. Bez obzira i to je nesto, jer ce u medjuvremenu dosta napredovati. Sto se Ljajica tice, on ce takodje dosta dugo igrati u drugom timu, a onda ce polako da pocne da ulazi na kup utakmicama, prijateljskim... To nije nista strasno, to je proces kroz koji se prolazi u najjacem klubu na svetu. Oni ce napredovati igranjem u premier ligi, a Srbija ce imati 3 igraca u najboljem klubu na svetu. Svi pobedjujemo.

djiadi

pre 15 godina

Svaka cast momci!!! Sve najbolje,zelim vam da dostojno reprezntujete srpski fudbal u engleskoj kao sto to radi vas sada saigrac vidic!! sve najbolje jos jednom !! jedva cekam svetsko prvenstvo !!

Sergioooooooooo

pre 15 godina

"Sergioooooo, ne tupi majke ti, biće dobro ako prve godine od cele sume (za oba transfera!) "kapne" u klub 20% od tih 17 miliona, znaci nešto manje od 3,5 miliona evra! Strašno sam razočaran tvojim glupim komentarom kao i onima koji su ti uputili tako brojne preporuke. Grobari ste a tako pojma nemate sa životom. Zato mi je krivo. Nikad se lova od transfera ne uplaćuje odjednom, već se to uvek radi u 4-5 godišnjih rata. Kako ti to nije jasno? A za tvoju informaciju: Partizanu za normalan život treba godišnje između 8 i 9 miliona evra, znači za puko preživljavanje! Prema tome - NE TUPI, već razmisli malo ili se informiši pre nego što odvališ nešto!
(Kuku Sergioooo..., 2. januar 2009 20:37) "

Brate moj, ima malo kontradiktornosti u tvom komentaru, znas.

Ako se transferi placaju u ratama, onda i mi valjda tako placamo, zar ne? Pa bi shodno tome, a i proporcionalno, opet trebali da imamo vise para nego obicno.

S druge strane, kako uopste prezivljavamo ovih godina??!! Ne secam se da svake sezone prodamo igrace u vrednosti od tih 8-9 miliona, zar ne? Mozda od prodaje ulaznica zaradjujemo te pare?

Nisam ni trazio da treba da daju sad 10 miliona na pojacanja, ali s obzirom da ce te pare svakako kapnuti, pa mogli bi da se otvore, valjda, za bar jos 2 miliona preko. Ovo nicemu ne vodi...
Koga ce da kupe za 1500000? 4 igraca? A stalno obecavaju neku ligu sampiona, prolece u evropi i td. Odavno nismo uzeli ovolike pare za neki transfer, a pare za kupovinu igraca iste ko i uvek. Najbolji igraci odlaze, kupuju se jeftini i neprovereni igraci. Nekad ubodemo(Dr Mo i Diara), a uglavnom omasimo.

Sa tih 1 500 000 za pojacanja, mi evropu ni sledece sezone necemo videti ( i Dijara ce tada da ode, Zuka verovatno, i jos po neko) i sta onda?

Trebam li sada da ih pravdam kao sto ti radis? E pa necu... Ne rade oni za dzabe tamo. Ako vole Partizan makar i pola koliko ga ja volim, sami bi sebi "skresali" plate, a tu razliku potrosili na transfere. Ali ne. Moraju njihove guzice da budu zadovoljene, a transferi da trpe.

I zasto ne objave pravu vrednost transfera? Dokle ce vise da kriju to?

Bas bih voleo da znam kolike plate imaju one guzonje u upravnom odboru. Mozda ti znas, a?

Branislav

pre 15 godina

Ma moze ceo (moj voljeni) Partizan da predje u Man Utd, oni ce uvek za mene biti fensi pomodarski klub, klub koji je pre 90-ih imao sacicu titula i bio manji od Nottingham Forest-a...Robbie is a God!

Ђуле

pre 15 godina

Б92,

Љајић је постигао два гола у првенству а не један! Први против ОФК Београда (голчина) а други против Рада.

BOBAN

pre 15 godina

@(TOLIKO, 2. januar 2009 18:46)@ kao i komentar br 36.kao da su pisali brat i sestra. Samo da podsetim sve komsinice pa bile one crveno bele na pruge ili na kocke za mene su iste. Pre desetak dana su zajedljivo komentarisali da nece nikad otici u M.U. ,pa dobro mozda ste u pravu ...nego da Vas pitam...a vi kako te

miloshKG_woli_PFC

pre 15 godina

Mnogo mi krivo sto su otisli,pogotovo zbog malo Ljajica koji nema ni 10 tekmi za 1. tim i odma da ga utrapimo...Umesto da sacuvaju tim bar 2 sezone pa da haraju bar u UEFA KUP-y al owako dzaba se nadamo boljitku naseg fudbala(Sulejmani,Gulan,Smiljanic,Rukavina,Jovetic,Tosic,Ljajic.........)i nikad kraja.Treba da se donese zakon da fudbaler ispod 25god. ne moze van zemlje i tacka.
P.S.
Ali sa druge strane ponosam sam na njih jer su prvi u istoroji realizovani transferi nekog naseg kluba sa aktuelnim prvakom evrope!
I ova slika sa Ferdzom swe gowori.

M

pre 15 godina

Nepostoji bolji posao od srpskog nogometasa u engleskoj ligi...
-dobra placa
-na svaku utakmicu imas besplatan ulaz i to na dobrom mjestu na tribini
-nikad se ne umoris jer neigras
-svako ljeto si slobodan posto 'Srbija nije uspela da se kvalifikuje na SP ili EP'

boki zg

pre 15 godina

Svaka čast klincima,ali mislim da je prerano jer su premladi, pogotovo u man.u. i engleskoj ligi koja je jaka!Vidić je ipak došao sa malo više iskustva. A šta je komšije, nećete napisati kako je Olić potpisao za Bayern!

Miki82

pre 15 godina

(MILOS, 3. januar 2009 02:52)
Pa potpisi!!!
Tosic i Ljajic u Mancesteru.
Tadic u Ajaksu.
Momci ceo svoj zivot igraju fudbal i mnogo su se odricali zbog toga.Zasto bi bilo smesno,valjda je normalno da napreduju i idu u jacu ligu i jaci klub.
To sto ti nisi zadovoljan sobom te ne opravdava da svoje frustracije prenosis na druge!
Ja ti zelim uspeh u zivotu,ali sa takvim stavom-tesko!

sampion

pre 15 godina

@ bane

nema nikakve veze sto su otisli ovako rano. i ronaldo je dosao mlad u man utd pa pogledajte ga danas napravice ferguson od njih nesto

pfc rules

pre 15 godina

@sone
Slazem se kralju sa tobom...
covek definitivno ima neki problem sa ciganima,jer malo malo pa ih spomene!!
I ja mislim da je to sramota!!!
Jer sa njima se ne trebamo vise poredjivati,mi smo njih prevazisli...
Trebamo se se ugledati na neke bolje timove sada,npr sporting,totenhem,olimpik,romu tj neke srednje klubove,a ne sa timom koji izgubi od Apoela s Kipra!!!?

Duki

pre 15 godina

E super ako stize Omer Golan u partizan cuo sam da je dobar jel moze neko da mi potvrdi da li je to tacno 100%.ja sam cuo da stize stoper brazilac ali kazu kriju ime ko zmija noge mora da je ekstra igrac da li neko ima neku informaciju?

obi007

pre 15 godina

Sta da se kaze srecno ,srecno... sace mnogo Srba da navija za MU,ali nemogu da shvatim kako jos ima ljudi tako skepticni da ne vjeruju u nase.

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

Zar je moguće da niko ne primjecuje par bitnih cinjenica. Za par neafirmisanih i neprovjerenih fudbalera koji nisu ostavili nikakav trag u Partizanu je plaćeno, po engleskim medijima, između 17-23 miliona FUNTI. ZNACI DA TRANSFER IDE I DO 30 MIL EURA. O kakvom odlasku mladih igrača pričate? Joveta je igrao gotovo dvije godine na vrhunskom nivou, da bi napravio transfer od 7 miliona u Italiju. Treba da su svi radosni jer ne prodaju se svaki dan igraci nekom engleskom klubu. Ipak Englezi najviše plaćaju. Eto, sad je svima valjda jasno zašto je Modrić prodat onoliko. Da ga je tražio neki klub iz Španije, ne bi ponudio preko 5-6 miliona eura.

cccc

pre 15 godina

(d, 3. januar 2009 13:42)

Nisam znao da je uspeh skoro pobediti Arsenal, chime se vi hvalite budi Bog s'nama. Naravno da ne mogu da se porede sa Modricem zbog svega shto si naveo, ali ono shto je sigurno je da - imaju potencijal da budu daleko bolji od Modrica a pogotovu Ljajic koji ima tek 17 godina. Da nije tako ne bi ih doveo Junajted - prvak sveta. Setite se samo kad je Modric potpisao za Totenhem da smo mi prichali da u Partizanu ima fudbalera koji su sigurno bolji od Modrica a vi ste nam se smejali. E pa Ser Aleks Ferguson vam je dokazao da je to istina!

Nikola

pre 15 godina

@Sergiooooo
Svakako da ce izvesna kolicina para zavrshiti u dzepu nekih ljudi u Partizanu, ali imaj u vidu da ne idu sve te pare partizanu :) Treba ispatiti procenat za Tosica ja mislim, menadzeri ce uzeti procenat...ali svakako da treba vishe od 1.5mil da ostane u kasi...

Miki

pre 15 godina

Nisam ocaran odlaskom dva izuzetno dobra fudbalera lepe su pare uzete i treba ocekivati pojacanja u narednih desetak dana koliko sam cuo Brana Ilic prelazi sigurno, pominje se brazilac Vasington da Silva 204 visina kazu da je dobar i snjim se pregovara,da li neko zna sta ce biti oce li se Sasa Ilic vratiti? e spominje se stoper brazilac ali nece da kazu ime da li ima neko neku pretpostavku o kome se radi? Mislim da ce tomic obaviti dobar posao,ima njuh za to.

milovan

pre 15 godina

Ljudi, ne zaboravite da deo novca ide menadzerima, a od Tosicevog transfera sigurno i Banat dobija deo(najmanje 30%)
Cisto da se zna

grobar sabac

pre 15 godina

ljaljicu ti bi trebao da ides a tosic da ostane u partizanu zato sto je 100 puta bolji od tebe.tosicu srecno zeliti djordje grobar

jatak

pre 15 godina

zvezdasice, prvo pricas tosic nije za reprezentaciju, onda on debituje za repku a ti pomenis pricu : ma nece on nikada biti igrac, pa ga dovede manchester, pa sada pricas kako ce da greje klupu,
e sada bas me zanima sta ces novo da izmislis kada bambi postane standardan prvotimac man utd-a?
smesna si, idi na zvezdine vesti pa tamo ostavljaj komentare pa vidi zasto ti se klub raspada, zasto nemate skolu fudbala, zasto nemozete da napravite mladog igraca 5 godina, zasto prodajete kapitena u drugu ligu,

milan

pre 15 godina

Glasajte za najboljeg fudbalera na podrucju ex-yu na sajtu http://mojsport.net/blog/izbor-najboljeg-fudbalera-ex-yu-podrucja-za-2008-godinu/188.html

miloshKG_woli_PFC

pre 15 godina

@(ZVEZDASICA, 3. januar 2009 14:54)
Upravu si necija deca kao kapiteni odlaze u 2. Francusku ligu i budu najgora pojachanja,
dok nechije igrache dovodi Manchester direktno(i to 2 igraca iz 1. postave)a Vasheg kapitena trazi neki nemacki drugorazredni klub(a pa da tu nista nije cudno za jedan klub koji se bori za INTERTOTO kup).....
Znaci kolko Wam je swima krivo zbog ovoga dokazuje owaj twoj komentar,al niste vi krivi sto navijate za petokraku....
TOLIKO!!!

Oslo

pre 15 godina

Posto je Ljajic pod zjam u Partizan,znaci nece igrati za ManU.Kad se tice Tose ni on nije usao u ManU(mada se pise da ce na "posao" u Manchester,ali tesko da ce on u prvi tim.Dao Bog da se to desi,ali on odlazi u drugi tim kod Solkjæra(trener drugog tima).
Ipak srece obojici u buducnosti.Odabrali su dobar tim:-)

d

pre 15 godina

haha koji vic.po ovom signoreu je modric neafirmiran.
a modric je u prvih 11 eura,modric je glavni igrac repke koja dva puta tuce englesku,koja izbaci te egnleze sa evropskog u vlastitom dvoristu,koja tuce njemce na evropskom,koja igra 4-finale na evropskom,koju su poslije pobjede nad poljskom proglasili svjetski mediji jednim od favorita na prvenstvu i za koju ti isti svijetski mediji kazu da im je vrijednost polufinale evropskog.modric je organizator igre jednog od najvecih engleskih klubova svih vremena tottenhama.
ovim momcima svaka cast,ali oni su realno u usporedbi sa modricem niko i nista.niti su imali uspjeha sa repkom,niti su glavni igraci svoga tima u engleskoj,niti su izbacili ajax u amsterdamu kao dinamo(a modric je u toj utakmici sa mandukicem bio najznacajniji na pobjedi),niti su skoro pobjedili arsenal u londonu sa partizanom kao dinamo(isto jedan od najboljih dinamovaca u toj tekmi).
nisu imali nikakve uspjehe ni sa repkom ni sa klubom u evropi.
a jedan od njih dvojice jos nije zaigrao ni za repku.

ZVEZDASICA

pre 15 godina

Kaze jedan da sam ja napisala komentar br.11,ha-ha,pa ajde neka bude,svidja mi se komentar u svakom slucaju,ali ja bih vam ipak rekla samo ovo:Vas dodjos Tosic je otisao u Mancester,nazalost,ali ce tamo sigurno da greje klupu,i to ce mu biti cast,ako ga ne presele da greje tribine,dok nase,ZVEZDINO dete sa istim tim Mancesterom osvaja titule,Evropu i Svet!!!! Pa sada vi vidite koliko ste smesni sto se palite sto je ha BAMBIKA otisao u Mancester.Zato bi bilo lepo da me ne prozivate,ako se vec nisam javila,ali dobro meni je drago kada ugledam da me neko bez razloga spominje u komentaru,jer kao sto znate,ja sam tu da vas uvek iznerviram i spustim na zemlju!!!Ova euforija koja vas je zahvatila sto su Tosic i Ljajic potpisali govori i vama i nama samo jedno;koliko ste ponosni sto su tek potpisali i samo potpisali za najveci klub na svetu,epa onda zamislite tek koliko smo mi DELIJE i ZVEZDA ponosni sto imamo nase dete koje zajedno sa Mancesterom hara svetom?? Zamislite,i to ce vam dati odgovor koliko ste jos uvek mali za nas!!! I samo jos nesto cisto da se zna ko kosi,a ko vodu nosi;kada vas Bambi ili Ljajic budu bili standardni i ne zamenjivi igraci u prvoj postavi Mancestera i kada kao takvi osvoje makar jednu titulu,moze i samo onu u Engleskoj da ne pricamo o Evropskim i Svetskim titulama,eee tada podignite vasa dva prstica i slobodno se javite,aaaliii do tada gospodo grobarcici mozete samo jedno,a to je PPSSSSSSTTTTTT!!!!!!

Duki

pre 15 godina

Da li moze neko zna koji je stoper u pitanju cuo sam da je brazilac kriju ime ko zmija noge mora da je neko ekstra u pitanju.Omar Golan je odlican napadac bas onako razbijac u kazneniom prostoru ,lola Smiljanic nije los nek se vrati nego da li zna neko oce li se Sasa Ilic vratiti?

Suad

pre 15 godina

Taj novac Partizan mora pametno potrositi treba da kupi 3,4 dobra fudbalera a ne kao sto su Ngambi i Zaiem.... Promasaj. Momcima Zoranu i Ademu SVAKA CAST !!!!!!!!!!

RichiPFC

pre 15 godina

Sve najbolje Tosicu i Ljajicu u Man Utd. Zelim im da postanu novi Rajan Gigs i Pol Skols. Imaju u timu Vidica koji ce im sigurno pomoci da se snadju i da uspeju u Engleskom fudbalu. Vidic je trenutno nas najbolj igrac za to mu svaka cast i ako je igrao za Zvezdu, ali nije ponikao u Zvezdi nego je dosao sa nekih 17 godina tako da nemoze biti Zvezdino dete prvo proveri pa onda pisi o necemu ako neznas!!!!!!!(Zvezdasica)

medin

pre 15 godina

ljajic je dobar fudbaler i tosic mada ce fergusonu pojacati tim i onako je jak tim manchester united pa cekamo da pustite da vidimo kako ce igrati tosic hvalla mediinn!!

green aca

pre 15 godina

Evoga i Lola Smiljanic koji je napravio "karijeru" vraca se u Partizan. tako ce i bambi. Sve veliki igraci ni sezonu da odigraju stadardno u svom timu.I pored toliko evropskih klubova zavrse u Humskoj. Stvarno su "igracine". Kao Paun, Kezman i ostali koji se nigde ne vide i ne cuju

d

pre 15 godina

cccc

stara dobra spika bez i jednog argumenta.
a po cemu su to oni bolji,zato sto su u man unitedu?i odmah su kao bolji?haha.
pa i dario knezevic je u juveu i ivanovic je u chelsea pa su obojica losiji od modrica(govorim o kvaliteti koji donose kad igraju za svoj tim,na stranu to sto su razlicite pozicije).
a ovi momci tek trebaju naigrat u man unitedu da bi se reklo da su bolji ili da bi ih se uspoređivalo sa modricem.
mogu oni biti svjetsko cudo ali mogu proci i ko ognjenovic.
a vidim da nisi htio primjetit i kako sam se pohvalio da je dinamo izbacio ajaxa usred amsterdama(i to ga bas propisno osramotio sa 3:0 u jednom trenutku a ajaxu je sramota i da od reala gubi 3:0 doma),ali si zato sa odusevljenjem primjetio arsenal.i to mnogo govori.
i koji smo to "mi"?
ja se nisam nikome smijao.
a ova dvojica su zajedno presli za manju sumu.
a ako cemo realno skroz je cudno da su placeni tolku sumu a u karijeri nisu nista napravili.mislim da osvajanje nasih prvenstava u svjetskim okvirima granici sa tim nicim.
druga je stvar da su to neki napadaci od 20 godina jako talentirani i zabijaju svaku ili skoro svaku tekmu gol.

pfc sp

pre 15 godina

sramota je to shto mi prodajemo mlade igrache koji ce igrati u manutd-u kao shto je i Zhigic igrao u Valensiji.mozhda jew trebao da nadje neki malo manji klub da se dokazhe pa onda u Manchester.

M

pre 15 godina

Nepostoji bolji posao od srpskog nogometasa u engleskoj ligi...
-dobra placa
-na svaku utakmicu imas besplatan ulaz i to na dobrom mjestu na tribini
-nikad se ne umoris jer neigras
-svako ljeto si slobodan posto 'Srbija nije uspela da se kvalifikuje na SP ili EP'

bane

pre 15 godina

svakako da imponuje to da su u takvom jednom svetskom brendu tri srbina!!

i to je sagledano sa neke "nenavijacke" strane, ali isto tako mislim da je ogromna greska sto su ljajic i tosic potpisali za man u.
jednostavno, tosica ce da pokrca ko stigne, slab je on za englesku...

s druge strane, ne treba sumnjati u fergija...

neosporan je kvalitet obojice, ali mislim da su prvenstveno trebali da svoje fudbalsko znanje douce u nekim "nizim" ligama evrope.

jesam li u pravu??

GLORY GLORY MAN UNITED!!

TOLIKO

pre 15 godina

Grobari,sta se palite? Decko je samo jednu celu sezonu proveo u partizanu!!!Bar da je odigrao 2-3 sezone,da je nesto namestio sa partizanom u kupu Uefa ili da je sa partizanom usao u ligu sampiona pa boze moj,vi se lozite,a decku je partizan bio samo prolazna stanica na nekih 12 ili...meseci!!! Drugo,naslednik Gigsa? Malo je vise nego smesno!!! Covek ni u partizanu nije mogao nikoga da nasledi,a ne u mancesteru Gigsa!!Realno,dao je par golova iz slobodnjaka,par prodora i to sve u 4,5 utakmica i vise se nije cuo! Bio je los i za nasu ligu,no videce se cuce se!

miljan

pre 15 godina

bravo za njih dvojicu..nadam se da im se nece ponoviti nesto sto se desavalo ognjenovicu i ostalim nasim igracima..da ce igrati i zacepiti usta milim em dragim komsijama..3 srbina u mancesteru eeeeeeej?!?!

grobar sabac

pre 15 godina

ljaljicu ti bi trebao da ides a tosic da ostane u partizanu zato sto je 100 puta bolji od tebe.tosicu srecno zeliti djordje grobar

Branislav

pre 15 godina

Ma moze ceo (moj voljeni) Partizan da predje u Man Utd, oni ce uvek za mene biti fensi pomodarski klub, klub koji je pre 90-ih imao sacicu titula i bio manji od Nottingham Forest-a...Robbie is a God!

Sergioooooooooo

pre 15 godina

A za pojacanja u januaru, ove nase lopuze ce da odvoje max 1 500 000 evra.

A sto je najgore, toliko bi odvojili i da nisu prodali ovu dvojicu, sto znaci da ce ove pare lepo da se obrnu. Ej bre, pa 17 miliona evra....

Pa bar 4-5 da daju za pojacanja i niko im nista ne bi rekao.

sone

pre 15 godina

citam clanak u novostima i ne mogu da verujem..izjava predsednika Partizana"Kad vidim za koliko se prodaju fudbaleri Crvene zvezde, mislim da bi moralo da ode ceo tim i polovina stadiona da bi ostvarili prihod kao mi za Tošića i Ljajića.".Ako je ovo tacno,Djuricu MARS iz Partizana...Ko si ti da potcenjujes nekog pa makar se radilo o najljucem rivalu,PROSTACINO...Bolje se upitaj zasto 7 miliona evra idu menadzerima BOLIDU...BRUKAS MOJ PARTIZAN...
p.s. igracima puno srece ,cast je za Srbiju imati 3 igraca u NAJBOLJEM TIMU NA SVETU...

Avol

pre 15 godina

Tosic sigurno nece zaigrati u MU-u u naredne 2-3 godine. Cenim da ce ga slati na pozajmice da bi stekao iskustvo i fizicku spremu, pa ce ga tek tamo negde kad nabije 24 godina vratiti u tim. Bez obzira i to je nesto, jer ce u medjuvremenu dosta napredovati. Sto se Ljajica tice, on ce takodje dosta dugo igrati u drugom timu, a onda ce polako da pocne da ulazi na kup utakmicama, prijateljskim... To nije nista strasno, to je proces kroz koji se prolazi u najjacem klubu na svetu. Oni ce napredovati igranjem u premier ligi, a Srbija ce imati 3 igraca u najboljem klubu na svetu. Svi pobedjujemo.

d

pre 15 godina

haha koji vic.po ovom signoreu je modric neafirmiran.
a modric je u prvih 11 eura,modric je glavni igrac repke koja dva puta tuce englesku,koja izbaci te egnleze sa evropskog u vlastitom dvoristu,koja tuce njemce na evropskom,koja igra 4-finale na evropskom,koju su poslije pobjede nad poljskom proglasili svjetski mediji jednim od favorita na prvenstvu i za koju ti isti svijetski mediji kazu da im je vrijednost polufinale evropskog.modric je organizator igre jednog od najvecih engleskih klubova svih vremena tottenhama.
ovim momcima svaka cast,ali oni su realno u usporedbi sa modricem niko i nista.niti su imali uspjeha sa repkom,niti su glavni igraci svoga tima u engleskoj,niti su izbacili ajax u amsterdamu kao dinamo(a modric je u toj utakmici sa mandukicem bio najznacajniji na pobjedi),niti su skoro pobjedili arsenal u londonu sa partizanom kao dinamo(isto jedan od najboljih dinamovaca u toj tekmi).
nisu imali nikakve uspjehe ni sa repkom ni sa klubom u evropi.
a jedan od njih dvojice jos nije zaigrao ni za repku.

Kuku Sergioooo...

pre 15 godina

Sergioooooo, ne tupi majke ti, biće dobro ako prve godine od cele sume (za oba transfera!) "kapne" u klub 20% od tih 17 miliona, znaci nešto manje od 3,5 miliona evra! Strašno sam razočaran tvojim glupim komentarom kao i onima koji su ti uputili tako brojne preporuke. Grobari ste a tako pojma nemate sa životom. Zato mi je krivo. Nikad se lova od transfera ne uplaćuje odjednom, već se to uvek radi u 4-5 godišnjih rata. Kako ti to nije jasno? A za tvoju informaciju: Partizanu za normalan život treba godišnje između 8 i 9 miliona evra, znači za puko preživljavanje! Prema tome - NE TUPI, već razmisli malo ili se informiši pre nego što odvališ nešto!

boki zg

pre 15 godina

Svaka čast klincima,ali mislim da je prerano jer su premladi, pogotovo u man.u. i engleskoj ligi koja je jaka!Vidić je ipak došao sa malo više iskustva. A šta je komšije, nećete napisati kako je Olić potpisao za Bayern!

Ovako pise na sajtu..

pre 15 godina

Serbians to join United

United is pleased to announce it has reached an agreement with Partizan Belgrade and the players for Zoran Tosic and Adem Ljajic to join the club.

Tosic, 21, will sign with immediate effect and wear the no.14 shirt, while an agreement is in place for 17-year-old Ljajic to remain with Partizan for the rest of 2009.

A press conference will be held next week, once the necessary paperwork has been filed with the relevant football authorities.

ZVEZDASICA

pre 15 godina

Kaze jedan da sam ja napisala komentar br.11,ha-ha,pa ajde neka bude,svidja mi se komentar u svakom slucaju,ali ja bih vam ipak rekla samo ovo:Vas dodjos Tosic je otisao u Mancester,nazalost,ali ce tamo sigurno da greje klupu,i to ce mu biti cast,ako ga ne presele da greje tribine,dok nase,ZVEZDINO dete sa istim tim Mancesterom osvaja titule,Evropu i Svet!!!! Pa sada vi vidite koliko ste smesni sto se palite sto je ha BAMBIKA otisao u Mancester.Zato bi bilo lepo da me ne prozivate,ako se vec nisam javila,ali dobro meni je drago kada ugledam da me neko bez razloga spominje u komentaru,jer kao sto znate,ja sam tu da vas uvek iznerviram i spustim na zemlju!!!Ova euforija koja vas je zahvatila sto su Tosic i Ljajic potpisali govori i vama i nama samo jedno;koliko ste ponosni sto su tek potpisali i samo potpisali za najveci klub na svetu,epa onda zamislite tek koliko smo mi DELIJE i ZVEZDA ponosni sto imamo nase dete koje zajedno sa Mancesterom hara svetom?? Zamislite,i to ce vam dati odgovor koliko ste jos uvek mali za nas!!! I samo jos nesto cisto da se zna ko kosi,a ko vodu nosi;kada vas Bambi ili Ljajic budu bili standardni i ne zamenjivi igraci u prvoj postavi Mancestera i kada kao takvi osvoje makar jednu titulu,moze i samo onu u Engleskoj da ne pricamo o Evropskim i Svetskim titulama,eee tada podignite vasa dva prstica i slobodno se javite,aaaliii do tada gospodo grobarcici mozete samo jedno,a to je PPSSSSSSTTTTTT!!!!!!

green aca

pre 15 godina

Evoga i Lola Smiljanic koji je napravio "karijeru" vraca se u Partizan. tako ce i bambi. Sve veliki igraci ni sezonu da odigraju stadardno u svom timu.I pored toliko evropskih klubova zavrse u Humskoj. Stvarno su "igracine". Kao Paun, Kezman i ostali koji se nigde ne vide i ne cuju

Nikola

pre 15 godina

@Sergiooooo
Svakako da ce izvesna kolicina para zavrshiti u dzepu nekih ljudi u Partizanu, ali imaj u vidu da ne idu sve te pare partizanu :) Treba ispatiti procenat za Tosica ja mislim, menadzeri ce uzeti procenat...ali svakako da treba vishe od 1.5mil da ostane u kasi...

BataDekky

pre 15 godina

Ovo je najbolja potvrda da Sir Alex Ferguson nije odustao od svoje politike skupljanja najtalentovanijih igrača širom zemaljske kugle.
Kada je u novembru 1986. godine preuzeo Manchester United, klub je tavorio u donjem domu Engleske 1. lige, u dugovima, bez perspektive i dve decenije bez osvojene titule. Kako je klupska kasa bila prazna, a glavnu reč na tržištu su vodili klubovi iz Liverpula, SAF nije imao drugih rešenja, osim da ulaže u podmladak i kupuje neafirmisane igrače. Već u prvoj celoj sezoni provedenoj na klupi Manchester-a (1987/`88.) klub, koji se sezonu pre toga borio za opstanak, završio je na 2. mestu, izgubivši trku za naslov, bukvalno u poslednjim kolima. Naredne dve sezone nisu bile toliko uspešne, ali Ferguson nije odustao od svoje filozofije dovođenja talenata i to uglavnom ostrvskih. A onda je 1990. osvojen FA kup, pa 1991. Kup Pobednika Kupova i Super-kup Evrope, u onoj čuvenoj utakmici protiv Crvene Zvezde, kada zbog ratnih dešavanja na području ex-SFRJ revanš-meč na Marakani nikad nije odigran.
1992. godine ManU je osvojio Liga Kup, a sezonu završio na vicešampionskoj poziviji, iza Leeds-a. Ipak, najveći dobitak je bilo potpuno sazrevanje jedne plejade mladih igrača iz podmlatka (Ryan Giggs, David Beckham, Paul Scholes, Nicky Butt, Gary i Phil Neville, Lee Sharp, Keith Gillespie...), koji će u sezonama koje dolaze, Man. United-u doneti potpunu dominaciju u Engleskoj. Istovremeno je klub, od prazne blagajne napredovao do finansijski najmoćnijeg fudbalskog kolektiva na planeti, tako da je SAF mogao sebi da priušti i po koji luksuz u vidu kupovine najatraktivnijih igrača.
Ipak, od davno usvojene politike se nikad nije odustalo, s tom razlikom što se dometi kluba u dovođenju perspektivnih igrača više ne ograničavaju samo na Britaniju, već se scout-ing proširio na celu planetu. Evo i dokaza: Cristiano Ronaldo (doveden sa 18 god), Anderson (19), Nani (21), Gerard Pique (17), Giuseppe Rossi (17), blizanci Rafael i Fabio (obojica po 17), Possebon (18), Petrucci (17), Macheda (16) i mnogi drugi za koje će se tek čuti.
U tom svetlu treba posmarati i ova dva transfera, jer Tošić i Ljajić svakako spadaju u red talentovanijih igrača u Evropi, i, nezavisno od toga ko za koga ovde navija (Zvezda ili Partizan) treba im poželeti puno uspeha u najvećem klubu na planeti.
Jer, ako "braća" Hrvati, mogu da svojataju Tottenham (zbog Modrića i Ćorluke) i mi Srbi možemo da kažemo da je naš klub na Ostrvu Manchester United - prvak Engleske, Evrope i Sveta i klub naših Vidića, Tošića i Ljajića.
Malo li je?

Na kraju želim da čestitam srećnu novu 2009-u godinu svim ljubiteljima engleskog fudbala, a posebno navijačima Man. Utd-a.

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

Zar je moguće da niko ne primjecuje par bitnih cinjenica. Za par neafirmisanih i neprovjerenih fudbalera koji nisu ostavili nikakav trag u Partizanu je plaćeno, po engleskim medijima, između 17-23 miliona FUNTI. ZNACI DA TRANSFER IDE I DO 30 MIL EURA. O kakvom odlasku mladih igrača pričate? Joveta je igrao gotovo dvije godine na vrhunskom nivou, da bi napravio transfer od 7 miliona u Italiju. Treba da su svi radosni jer ne prodaju se svaki dan igraci nekom engleskom klubu. Ipak Englezi najviše plaćaju. Eto, sad je svima valjda jasno zašto je Modrić prodat onoliko. Da ga je tražio neki klub iz Španije, ne bi ponudio preko 5-6 miliona eura.

sampion

pre 15 godina

@ bane

nema nikakve veze sto su otisli ovako rano. i ronaldo je dosao mlad u man utd pa pogledajte ga danas napravice ferguson od njih nesto

James Bond 007

pre 15 godina

BRAVO BRAVO BRAVO,tako se to radi!Iz Srbije pravo u MU a ne kao hrvati,dizu godinu dana buku oko njihovih igraca,licitiraju izmedju MU,Reala,Barse,Celzija,Milana...a oni odu u Totenhem ili su i sa 27 godina veliki potencijali i nosioci igre u Portsmutu ili osrednjim Nemackim timovima.Srecno Srbima u MU!

miloshKG_woli_PFC

pre 15 godina

Mnogo mi krivo sto su otisli,pogotovo zbog malo Ljajica koji nema ni 10 tekmi za 1. tim i odma da ga utrapimo...Umesto da sacuvaju tim bar 2 sezone pa da haraju bar u UEFA KUP-y al owako dzaba se nadamo boljitku naseg fudbala(Sulejmani,Gulan,Smiljanic,Rukavina,Jovetic,Tosic,Ljajic.........)i nikad kraja.Treba da se donese zakon da fudbaler ispod 25god. ne moze van zemlje i tacka.
P.S.
Ali sa druge strane ponosam sam na njih jer su prvi u istoroji realizovani transferi nekog naseg kluba sa aktuelnim prvakom evrope!
I ova slika sa Ferdzom swe gowori.

Srle

pre 15 godina

Nepostoji bolji posao od srpskog nogometasa u engleskoj ligi...
-dobra placa
-na svaku utakmicu imas besplatan ulaz i to na dobrom mjestu na tribini
-nikad se ne umoris jer neigras
-svako ljeto si slobodan posto 'Srbija nije uspela da se kvalifikuje na SP ili EP'
(M, 2. januar 2009 22:00)
E kompleksasu kroasanu,za najbolje hrvatske ``nogometase`` Modrica i Corluku ce sledece sezone da vazi isto to samo u 2. engleskoj ligi!
Ma sa njima bi i Mancester Junajted ispao!

Oslo

pre 15 godina

Posto je Ljajic pod zjam u Partizan,znaci nece igrati za ManU.Kad se tice Tose ni on nije usao u ManU(mada se pise da ce na "posao" u Manchester,ali tesko da ce on u prvi tim.Dao Bog da se to desi,ali on odlazi u drugi tim kod Solkjæra(trener drugog tima).
Ipak srece obojici u buducnosti.Odabrali su dobar tim:-)

pfc rules

pre 15 godina

@sone
Slazem se kralju sa tobom...
covek definitivno ima neki problem sa ciganima,jer malo malo pa ih spomene!!
I ja mislim da je to sramota!!!
Jer sa njima se ne trebamo vise poredjivati,mi smo njih prevazisli...
Trebamo se se ugledati na neke bolje timove sada,npr sporting,totenhem,olimpik,romu tj neke srednje klubove,a ne sa timom koji izgubi od Apoela s Kipra!!!?

Sergioooooooooo

pre 15 godina

"Sergioooooo, ne tupi majke ti, biće dobro ako prve godine od cele sume (za oba transfera!) "kapne" u klub 20% od tih 17 miliona, znaci nešto manje od 3,5 miliona evra! Strašno sam razočaran tvojim glupim komentarom kao i onima koji su ti uputili tako brojne preporuke. Grobari ste a tako pojma nemate sa životom. Zato mi je krivo. Nikad se lova od transfera ne uplaćuje odjednom, već se to uvek radi u 4-5 godišnjih rata. Kako ti to nije jasno? A za tvoju informaciju: Partizanu za normalan život treba godišnje između 8 i 9 miliona evra, znači za puko preživljavanje! Prema tome - NE TUPI, već razmisli malo ili se informiši pre nego što odvališ nešto!
(Kuku Sergioooo..., 2. januar 2009 20:37) "

Brate moj, ima malo kontradiktornosti u tvom komentaru, znas.

Ako se transferi placaju u ratama, onda i mi valjda tako placamo, zar ne? Pa bi shodno tome, a i proporcionalno, opet trebali da imamo vise para nego obicno.

S druge strane, kako uopste prezivljavamo ovih godina??!! Ne secam se da svake sezone prodamo igrace u vrednosti od tih 8-9 miliona, zar ne? Mozda od prodaje ulaznica zaradjujemo te pare?

Nisam ni trazio da treba da daju sad 10 miliona na pojacanja, ali s obzirom da ce te pare svakako kapnuti, pa mogli bi da se otvore, valjda, za bar jos 2 miliona preko. Ovo nicemu ne vodi...
Koga ce da kupe za 1500000? 4 igraca? A stalno obecavaju neku ligu sampiona, prolece u evropi i td. Odavno nismo uzeli ovolike pare za neki transfer, a pare za kupovinu igraca iste ko i uvek. Najbolji igraci odlaze, kupuju se jeftini i neprovereni igraci. Nekad ubodemo(Dr Mo i Diara), a uglavnom omasimo.

Sa tih 1 500 000 za pojacanja, mi evropu ni sledece sezone necemo videti ( i Dijara ce tada da ode, Zuka verovatno, i jos po neko) i sta onda?

Trebam li sada da ih pravdam kao sto ti radis? E pa necu... Ne rade oni za dzabe tamo. Ako vole Partizan makar i pola koliko ga ja volim, sami bi sebi "skresali" plate, a tu razliku potrosili na transfere. Ali ne. Moraju njihove guzice da budu zadovoljene, a transferi da trpe.

I zasto ne objave pravu vrednost transfera? Dokle ce vise da kriju to?

Bas bih voleo da znam kolike plate imaju one guzonje u upravnom odboru. Mozda ti znas, a?

d

pre 15 godina

cccc

stara dobra spika bez i jednog argumenta.
a po cemu su to oni bolji,zato sto su u man unitedu?i odmah su kao bolji?haha.
pa i dario knezevic je u juveu i ivanovic je u chelsea pa su obojica losiji od modrica(govorim o kvaliteti koji donose kad igraju za svoj tim,na stranu to sto su razlicite pozicije).
a ovi momci tek trebaju naigrat u man unitedu da bi se reklo da su bolji ili da bi ih se uspoređivalo sa modricem.
mogu oni biti svjetsko cudo ali mogu proci i ko ognjenovic.
a vidim da nisi htio primjetit i kako sam se pohvalio da je dinamo izbacio ajaxa usred amsterdama(i to ga bas propisno osramotio sa 3:0 u jednom trenutku a ajaxu je sramota i da od reala gubi 3:0 doma),ali si zato sa odusevljenjem primjetio arsenal.i to mnogo govori.
i koji smo to "mi"?
ja se nisam nikome smijao.
a ova dvojica su zajedno presli za manju sumu.
a ako cemo realno skroz je cudno da su placeni tolku sumu a u karijeri nisu nista napravili.mislim da osvajanje nasih prvenstava u svjetskim okvirima granici sa tim nicim.
druga je stvar da su to neki napadaci od 20 godina jako talentirani i zabijaju svaku ili skoro svaku tekmu gol.

Nikola_CRDL

pre 15 godina

I juche sam na proshlu vest o njima dvojici,pisao sa malo rezervi,pogledao sam shta pishe i na Manchesterovom sajtu,taj klub nikada nisam simpatisao ali mi je svakako veoma drago shto su potpisali za tako slavan klub.Ali da se okrenemo mi nashim stvarima,Partizan realno sa ovim parama ne samo da treba da kupi Ilica,Vujovica,nego treba dovesti josh nekog igracha visoke klase,makar sad niko ne mozhe da ospori da nemamo para.

Kuku Kuku Sergioo

pre 15 godina

Sergioooooo, ne tupi majke ti, biće dobro ako prve godine od cele sume (za oba transfera!) "kapne" u klub 20% od tih 17 miliona, znaci nešto manje od 3,5 miliona evra! Strašno sam razočaran tvojim glupim komentarom kao i onima koji su ti uputili tako brojne preporuke. Grobari ste a tako pojma nemate sa životom. Zato mi je krivo. Nikad se lova od transfera ne uplaćuje odjednom, već se to uvek radi u 4-5 godišnjih rata. Kako ti to nije jasno? A za tvoju informaciju: Partizanu za normalan život treba godišnje između 8 i 9 miliona evra, znači za puko preživljavanje! Prema tome - NE TUPI, već razmisli malo ili se informiši pre nego što odvališ nešto!
(Kuku Sergioooo..., 2. januar 2009 20:37)

Sve je to lepo sto si rekao, ali Partizan prodaje igrace na svakih sest meseci i u poslednjih par godina zaradio je lepe parice. Dovede igrace za male pare a prodaju ih za vise, sto je i normalno. Ali reci da ce za igrace otici " samo " 1.5 miliona evra, je smesno. Smesno je zato sto su ovu dvojicu prodali za 17 mil.
A to verujem da sklapaju kraj sa krajem, otuda verovatno i bitka ko ce sve od " privrednika " da udje u Partizan. Jos malo pa ce semenkarima da uzimaju pola od prihoda, da bi se izvukli iz krize.

Duki

pre 15 godina

E super ako stize Omer Golan u partizan cuo sam da je dobar jel moze neko da mi potvrdi da li je to tacno 100%.ja sam cuo da stize stoper brazilac ali kazu kriju ime ko zmija noge mora da je ekstra igrac da li neko ima neku informaciju?

medin

pre 15 godina

ljajic je dobar fudbaler i tosic mada ce fergusonu pojacati tim i onako je jak tim manchester united pa cekamo da pustite da vidimo kako ce igrati tosic hvalla mediinn!!

BOBAN

pre 15 godina

@(TOLIKO, 2. januar 2009 18:46)@ kao i komentar br 36.kao da su pisali brat i sestra. Samo da podsetim sve komsinice pa bile one crveno bele na pruge ili na kocke za mene su iste. Pre desetak dana su zajedljivo komentarisali da nece nikad otici u M.U. ,pa dobro mozda ste u pravu ...nego da Vas pitam...a vi kako te

djiadi

pre 15 godina

Svaka cast momci!!! Sve najbolje,zelim vam da dostojno reprezntujete srpski fudbal u engleskoj kao sto to radi vas sada saigrac vidic!! sve najbolje jos jednom !! jedva cekam svetsko prvenstvo !!

Miki

pre 15 godina

Nisam ocaran odlaskom dva izuzetno dobra fudbalera lepe su pare uzete i treba ocekivati pojacanja u narednih desetak dana koliko sam cuo Brana Ilic prelazi sigurno, pominje se brazilac Vasington da Silva 204 visina kazu da je dobar i snjim se pregovara,da li neko zna sta ce biti oce li se Sasa Ilic vratiti? e spominje se stoper brazilac ali nece da kazu ime da li ima neko neku pretpostavku o kome se radi? Mislim da ce tomic obaviti dobar posao,ima njuh za to.

milan

pre 15 godina

Glasajte za najboljeg fudbalera na podrucju ex-yu na sajtu http://mojsport.net/blog/izbor-najboljeg-fudbalera-ex-yu-podrucja-za-2008-godinu/188.html

Ђуле

pre 15 godina

Б92,

Љајић је постигао два гола у првенству а не један! Први против ОФК Београда (голчина) а други против Рада.

milovan

pre 15 godina

Ljudi, ne zaboravite da deo novca ide menadzerima, a od Tosicevog transfera sigurno i Banat dobija deo(najmanje 30%)
Cisto da se zna

Suad

pre 15 godina

Taj novac Partizan mora pametno potrositi treba da kupi 3,4 dobra fudbalera a ne kao sto su Ngambi i Zaiem.... Promasaj. Momcima Zoranu i Ademu SVAKA CAST !!!!!!!!!!

miloshKG_woli_PFC

pre 15 godina

@(ZVEZDASICA, 3. januar 2009 14:54)
Upravu si necija deca kao kapiteni odlaze u 2. Francusku ligu i budu najgora pojachanja,
dok nechije igrache dovodi Manchester direktno(i to 2 igraca iz 1. postave)a Vasheg kapitena trazi neki nemacki drugorazredni klub(a pa da tu nista nije cudno za jedan klub koji se bori za INTERTOTO kup).....
Znaci kolko Wam je swima krivo zbog ovoga dokazuje owaj twoj komentar,al niste vi krivi sto navijate za petokraku....
TOLIKO!!!

cccc

pre 15 godina

(d, 3. januar 2009 13:42)

Nisam znao da je uspeh skoro pobediti Arsenal, chime se vi hvalite budi Bog s'nama. Naravno da ne mogu da se porede sa Modricem zbog svega shto si naveo, ali ono shto je sigurno je da - imaju potencijal da budu daleko bolji od Modrica a pogotovu Ljajic koji ima tek 17 godina. Da nije tako ne bi ih doveo Junajted - prvak sveta. Setite se samo kad je Modric potpisao za Totenhem da smo mi prichali da u Partizanu ima fudbalera koji su sigurno bolji od Modrica a vi ste nam se smejali. E pa Ser Aleks Ferguson vam je dokazao da je to istina!

jatak

pre 15 godina

zvezdasice, prvo pricas tosic nije za reprezentaciju, onda on debituje za repku a ti pomenis pricu : ma nece on nikada biti igrac, pa ga dovede manchester, pa sada pricas kako ce da greje klupu,
e sada bas me zanima sta ces novo da izmislis kada bambi postane standardan prvotimac man utd-a?
smesna si, idi na zvezdine vesti pa tamo ostavljaj komentare pa vidi zasto ti se klub raspada, zasto nemate skolu fudbala, zasto nemozete da napravite mladog igraca 5 godina, zasto prodajete kapitena u drugu ligu,

Žalostan je srpski fudbal

pre 15 godina

A neki dan prvi čovek srpskog fudbala kao nešto radi pa izjavi kako se zalaže za manji broj stranaca. Lopužo stara zašto se ne zalažete da ograničite odlazak ove dece u inostranstvo, ovde nećemo imati koga da gledamo za par godina!
Naravno da je lepo da čuješ da deca igraju u MUFC, ali bi bio red da prvo ostave neki pečat u srpskom fudbalu, pa malog Ljajića nisu stavljali da igra ni u Partizanu...

obi007

pre 15 godina

Sta da se kaze srecno ,srecno... sace mnogo Srba da navija za MU,ali nemogu da shvatim kako jos ima ljudi tako skepticni da ne vjeruju u nase.

Miki82

pre 15 godina

(MILOS, 3. januar 2009 02:52)
Pa potpisi!!!
Tosic i Ljajic u Mancesteru.
Tadic u Ajaksu.
Momci ceo svoj zivot igraju fudbal i mnogo su se odricali zbog toga.Zasto bi bilo smesno,valjda je normalno da napreduju i idu u jacu ligu i jaci klub.
To sto ti nisi zadovoljan sobom te ne opravdava da svoje frustracije prenosis na druge!
Ja ti zelim uspeh u zivotu,ali sa takvim stavom-tesko!

Duki

pre 15 godina

Da li moze neko zna koji je stoper u pitanju cuo sam da je brazilac kriju ime ko zmija noge mora da je neko ekstra u pitanju.Omar Golan je odlican napadac bas onako razbijac u kazneniom prostoru ,lola Smiljanic nije los nek se vrati nego da li zna neko oce li se Sasa Ilic vratiti?

RichiPFC

pre 15 godina

Sve najbolje Tosicu i Ljajicu u Man Utd. Zelim im da postanu novi Rajan Gigs i Pol Skols. Imaju u timu Vidica koji ce im sigurno pomoci da se snadju i da uspeju u Engleskom fudbalu. Vidic je trenutno nas najbolj igrac za to mu svaka cast i ako je igrao za Zvezdu, ali nije ponikao u Zvezdi nego je dosao sa nekih 17 godina tako da nemoze biti Zvezdino dete prvo proveri pa onda pisi o necemu ako neznas!!!!!!!(Zvezdasica)

pfc sp

pre 15 godina

sramota je to shto mi prodajemo mlade igrache koji ce igrati u manutd-u kao shto je i Zhigic igrao u Valensiji.mozhda jew trebao da nadje neki malo manji klub da se dokazhe pa onda u Manchester.