Fudbal 91

Petak, 10.10.2008.

14:35

Srbija - Litvanija (20.15h)

Selektor Radomir Antić izjavio je da reprezentacija Srbije protiv Litvanije mora da igra mirno i strpljivo.

Srbija - Litvanija (20.15h) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

neko iz daleka

pre 15 godina

najbolje je izgleda uzdati se u samog sebe
Evo linka za dobru sliku

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=20687&part=sports

Predrag Peric

pre 15 godina

Dali neko vidi u Fudbalskomsavezu ili kako da nazovem sve! Da reprezentacija
Srbije ima napadace kao Pantelic,Zigic... da oni neznaju kada su zadnji put postigli gol! I mi ocemo na SP. a posle nam je neko treci kriv kad se ne plasiramo!

Treba misliti na bolje sutra

pre 15 godina

Eee...ovo se cekalo....ovo je fenomenalna prilika da osiguramo 4 mesto...nema veze...da smo u ligi isli bi u kvalifikacije za LS...;P;P;P;P;P;P

Nema nista od Afrike...pogledajte istoriju kako smo isli na SP...svake 8 godine mi igramo na SP...bili smo u Nemackoj, nismo u Koreji, bili u Francuskoj...
Zanimljivo...to sam tek sad slucajno zapazio...

Darko

pre 15 godina

Problem je sto ovde previse grobara komentarise sastav koji ce da igra. Kao prvo Stojkovic je nas najbolji golman, iako ne igra nigde.Ipak Disljenkovic mu nije ni crno ispod nokta. Drugo, ako je Stankovic dobar Murinju u Interu zasto ne bi bio nama u repki. Ja i dalje tvrdim da mi nemamo trenutno boljeg igraca sredine terena. Jovanovic je mozada u dobroj formi ali Standard nije merodavna ekipa da se poredi sa velikim timovima u Evropi. Mislim da Zigivu vise znaci sto trenira sa Viljom u Valensiji nego Jovanovicu koji igra non stop :):):):):)
POZZ
(doktor, 11. oktobar 2008 09:29)

Mislim...stvarno...doktore, legendo...a zamisli koliko je dobar neki klinac koji gleda Zigu kako uci od Vilje?

Vladan R

pre 15 godina

@ Dragan Bosnjakovic

Slikovito objasnjeno da ne zivis u neznanju : Kada je ekipa koja se brani u stanju da brzo prebaci loptu na protivnicku polovinu odnosno da sa jedan ili dva pasa i brzim igracima stvori npr. kontru cetiri ili tri na dva, iskoristisi odlasak nesto sporijih protivnickih stopera u svoj kazneni prostor.

marko-nbg

pre 15 godina

Ljudi nema potrebe za euforijom!!! Bice kao i protiv Farana!!! Igracemo dosadno, bez ideje, sa nekim dodavanjima "zbogom pameti" , mucicemo se i mozda uguramo neki vrljav gol cisto da se kaze da smo napadali!! Mene vise brine da ne primimo neki jeftin gol!!!!!

Captain Kirk

pre 15 godina

Antic : "Igrač koji je naknadno došao, svojim ponašanjem me je prijatno iznenadio (...)"

Ma ti si mene ne-prijatno iznenanidio kada sam video tvoj prvi spisak (bez Lane). Tek mi je sada jasno koliko imas pojima. Videcemo veceras da li je Baboviceva povreda bila presudna...

Delija Rijeka

pre 15 godina

Samo bi htio zaželiti sreću našim momcima i da ih razvale i da pokažu da smo ipak mi jači nego što to neki misle i žele.Treba im dati podršku svima,a ne ih pljuvati i samo bih još htio dodati da je Antić definitivno jedan od najboljih fudbalskih trenera i stratega na ovom planetu trenitno....
Hvala.... SAMO NAPRED MOMCI!!!!!!!!!! HOĆEMO POBEDU!!!!!!!!

etxeberria

pre 15 godina

Pa ako cemo tako ni reprezentacija nije nasa rec kao ni repka. Ja pisem "repka" zato sto je krace, a to kako ko kaze je bas svejedno veci problem su osnovna nepoznavanja pravopisa.
Sve u svemu ova tema sad nema veze s nasim timom, reprezentacijom, repkom kako vec.
pozdrav

Napred Srbijo!

Zeljko Andonov

pre 15 godina

Najezim se kad cujem rec Repka. Pa ljudi upropastili smo nas lepi jezik raznoraznim BEZVEZNIM racima koje neki ljudi prihvataju iz meni nejasnih razloga.
Sto se vecerasnje utakmice tice treba napasti presingom od prvog minuta, sabiti litvance u 30 metara i siguran sam da ce pasti gol do 25 minuta. Imamo bolji vezni red tako da to mozemo bez problema. Nadam se samo da ce Antic imati dovoljno hrabrosti da trazi od igraca takvu igru.U drugom poluvremenu ce publika uraditi svoje i nositi nase do drugog gola. Dakle 2:0 je rezultat koji je zagarantovan.
Ako se ne bude igralo tako onda ce se desiti ono sto nam se stalno desava u poslednje vreme, a to je da ce moral i zalaganje ekipe padati iz minuta u minut, publika ce polako poceti da negoduje, zvizdi,i td. i td.U tom slucaju mrsav remi je ono sto ce se desiti i oterati i publiku sa stadiona i nas tim sa prvenstva. Mislim da ne mozemo da izgubimo jer ce svasvim prosecni Litvanci biti prezadovoljni bodom jer to im je sasvim dovoljno imajuci u vidu rezultate koje su ostvarili do sada.
Mi smo temperamentna nacija, nasi navijaci su nestrpljivi,igraci takodje tako da moramo da igramo u skladu sa nasim temperamentom i psiholoskim karakteristikama igraca. Mi ne umemo da budemo strpljivi kako to nasi selektori tolike godine ne shvataju.
Mozda sam malo udavio sa avojom pricom ali mislim da se mnogi slazu sa ovom teorijom. voleo bih da cujem neki komentar.
Pozzzz

Marko

pre 15 godina

Jedini pljuvaci na ovom portalu su grobari, koji su tacku na svoj patriotizam pokazali na OI! Gledajte vi u svoje dvoriste, Srbija veceras navija!

nborjan

pre 15 godina

ma kakav Lane, kakve gluposti!
to bre sve treba poslati u Englesku da skuplja lopte koju godinu i gleda fudbal tamo.
za koju godinu mozda nesto i ukapiraju, a do tad CUTIMO I NE 'URCIMO SE!

nettoo

pre 15 godina

Kao klinac, dok sam trenirao kosarku, mislio sam da se ovakve stvari kao sto se desavaju sad sa Reprezentacijom nemoguce, da se to samo radi u lokalnim nizerazrednim klubovima tipa taj u kom sam ja igrao basket - da igraci koji ne igraju (ne dolaze na trening) igraju kao starteri!

Ako ne pokazu igru veceras + obavezan pozitivan rezultat (pobedu) = bojkot do kraja kvalifikacija! Dosta mi je da gledam "lokalni" klub kako igra za reprezentaciju. Partizan treba da bojkotuje ovu reprezentaciju, zajedno sa Kadardzicem i ostalima, sad kad su oni njima potrebniji nego onda na Olimpijadi!

srdjan

pre 15 godina

Ako je tačno ono što se najavljuje da će igrati Krstajić, Stanković, Žigić, Pantelić..., a da neće igrati Kačar, Rukavina, Sulejmani, Janković, Kolarov..., pa što bih ja uopšte i gledao ovu utakmicu jer to nije tim za koji ja navijam...star, spor, bezidejan, neuigran, nerazigran...birajte epitete.
Ni u jednoj zemlji na svetu se mladi fudbaleri toliko ne podcenjuju i omalovažavaju kao ovde. Sramota!!! Dudu Ivkovića za selektora fudbalske reprezentacije!!!

Alex

pre 15 godina

Ja sam iz Republike Srpske i naravno veceras sam na Marakani i ne zanima me hoce li igrati Tosic ili Stankovic, Jovanovic ili Jankovic, itd. Nekim ljudima je uzalud objasnjavati ulogu nas navijaca, uloge igraca, ulogu trenera. Mozemo u timu imati 11 najboljih igraca sveta ali ako cemo ih pljuvati, j.... im sve od reda, soliti im pamet umesto da ih bodrimo od srca 90 minuta pa nisu budale da u takvoj atmosferi oni igraju srcem. Da podsjetim vecinu njih ovdasnji mafijasi su gledali kao meso za izvoz. Prvo su ih utusili i na njima zaradili silne pare. Ko je imao talenta i ko se trudio u Evropi da nesto uspije sad ga zovu da igra za reprezentaciju. I OK svakom bi trebala da bude cast da igra za svoju zemlju i da od sebe da maksimum jer oni ne igraju za ove gore pomenute vec za nas koji navijamo prvo za Srbiju pa onda samim tim i za njih na terenu ma koga Antic ili bilo koji drugi trener izabere. Ali ako ih mi docekamo ovako kao sto neki rade sa "Stankovic pojma nema, Pantelic je rupa, Tosic je grobar, itd" pa sta mi da ocekujemo od njih. Moje je misljenje da ce nasoj reprezentaciji svanuti svi budemo "radili svoj posao". A to je trener bira igrace, igraci na terenu igraju a mi ih srcem bodrimo 90 minuta. Pustite Antica da radi svoj posao.

Igor_PFC

pre 15 godina

ako opet bude igrao Pantelic vise necu gledati reprezentaciju!sve dok isti ne ode!pa stavite vise Ilica da igra,stavite Lazovica i Jovanovica u napad,stavite Ivanovica da igra stopera,stavite Rukavinu da igra desnog beka,stavite Kacara umesto Stankovica,stavite Sulejmanija iza spiceva...ljudi,pa mi smo pukli ako ovo ne uradimo...sta je vise ovo,zar ni takav autoritet kakav je Antic ne moze da se oslobodi nekih uticaja sa strane!?zar je zabranjeno selektoru da sam sastavi tim?!kakav bre Djuric i Mrdja!?ko su oni?

Ivan

pre 15 godina

Deki zelim ti svako dobro i najbolje zdravlje u zivotu, ali se molim te povredi pri zagrejavanju. Onako...da ne bude nesto strasno...tek toliko da ne igras.

Zelja NS

pre 15 godina

Valjda cemo podediti... sta drugo da kazem, sem pustite selektora da radi svoj posao, a ne samo Zigic, Kezman, Ilic, Krstajic bla, bla, bla i tako do sutra pljuvati. Ne valja to, samo opusteno i pozitivno doce rezultat, SAMO PUSTIMO SELEKTORA DA RADI SVOJ POSAO!

Nis018

pre 15 godina

Pre je Litvanija bila osrednji sparing partner, a sada strepimo, dali cemo uopste pobediti-neverovatno!!Necu da komentarisem sastav ekipe,hocu da kritikujem stavove igraca prema toj Srbiji,domovini,narodu prema klincima koji to uzbudjeno prate i u njima vide heroje.Kakva je to ekipa tj kakav je to Srbin koji stoji u stroj, neznajuci da peva iz petne zile "BOZE PRAVDE" zajedno sa citavim stadionom,da stavi prvo ruku na srce,a onda srce na teren za tu napacenu svoju domovinu Srbiju, koju u tom momentu vise predstavlja nego Tadic,Jeremic ili bilo ko drugi... Momci uzmite kao primer Hrvate,njima kad zasvira Lijepa njihova oni polude i daju maksimum.Pre je nasima smetala stara himna,stare obicaje,sada nose srpski grb na srcu,a ponasanje ostalo staro!!Shvatite vec jednom da vi veceras i u buduce trcite za svakog Srbina i Srpkinju ove planete.Posvetite se naciji za koju igrate i koju predstavljate.Kad je srce i zelja na terenu,rezultat sam po sebi dolazi.Ucinite srecnim i ponosnim ovaj napacen narod,klince koji vas bodre,Srbe sirom sveta koji vas gledaju (hvala RTS-u)preko TV-a.
Poruka Antari bi mozda samo bila, da ubuce zove igrace koji su angazovanjem vise zasluzili nastup u repki,nego neke koje je sada zvao npr.
-SUBOTIC
-LUKOVIC
-KOLAROV
-KOVACEVIC DARKO

Zivela Srbija i srecno momci,vratite nam osmeh i sjaj u licu.

Merko

pre 15 godina

Ako opet budemo igrali 'oprezno' sa tektikom 'ko ode u napad nek mu umre mama' treba da izgubimo! Pa makar ove kitvance treba da deremo!

doktor

pre 15 godina

Problem je sto ovde previse grobara komentarise sastav koji ce da igra. Kao prvo Stojkovic je nas najbolji golman, iako ne igra nigde.Ipak Disljenkovic mu nije ni crno ispod nokta. Drugo, ako je Stankovic dobar Murinju u Interu zasto ne bi bio nama u repki. Ja i dalje tvrdim da mi nemamo trenutno boljeg igraca sredine terena. Jovanovic je mozada u dobroj formi ali Standard nije merodavna ekipa da se poredi sa velikim timovima u Evropi. Mislim da Zigivu vise znaci sto trenira sa Viljom u Valensiji nego Jovanovicu koji igra non stop :):):):):)
POZZ

DTNY

pre 15 godina

Čudan osećaj. Naravno, navijaću za naše, ali nema tu više ni paljevine ni uzbudjenja. Ako i puknu - neću osetiti razočarenje. Odavno san se ja razočarao u njih i sve moguće selektore, osim možda, Murinja.
Tuga smo mi. Od države pa do fudbala i socijalne pomoći.

milan

pre 15 godina

Ovde vam samo fali Koroman i onaj vas golman pa uz Zigica ,Pantelica i Kovacevica da ih bijemo.:)Mozda ih i uplasimo.EEE ljudi sta mi umisljamo pola raprezentacije ove sezone nije odiralo celu utakmicu a Zigic je go dao pre dve godine.Ako pobedimo to ce biti na misice i samo zbog Anticeve taktike i treba da budemo srecni.Mnogo smo realno slabi da bi bilo kome pretili.Ali nada umire poslednja.

Profa

pre 15 godina

@Etxberria,
Slazem se sa tobom u potpunosti, mada bih ostavio Stankovica van prve postave. Covek ima zelju, ali on nema ideju da povede a ostali, dok je on na terenu, ne usudjuju se. Ostaviti ga van igre i van rezervi i sa ovim sastavom(mislim da tu hvali Krasic) koji si predlozio krenuti. Garantujem oporavak i igre i rezultata i atmosvere.
Sme li ili ume li ili zelili li to Antic uraditi to je druga stvar. O njemu kao o coveku sve najbolje, ali mi se cini da ga je malo vrreme limitiralo. Ne mozes se oslanjati na Zigica, Pantelica, Stankovica, Ilica, Kezmana, jer nemaju nikakav ucinak u reprezentaciji Srbije. Osloboditi ih obaveza jasno i glasno i ostaviti prostor da mladji i mnogo bolji od njih preuzmu odgovornost. Deka je tata i dopk je sa ekipom od toga nema nista. Deki....OK . On je za njih Deki, ali i veliki limit u njihovim glavama.
Ko je video Stankovica u nekom doprinosu rezultatu repke?

F#07

pre 15 godina

Ljudi 'ajde preporucite ovaj komentar,ne zato sto je mnogo dobar vec da vidimo koliko nas ima koji idemo veceras na MARAKANU ! ! !
Bar ovde na B92 !

Kuršum

pre 15 godina

etsheberria dosta si u pravu,osim,to verovatno što ih ja Zigu umesto Lazovića,pa da vidim šta će jadni Litvanci protiv dve gromade u špicu.Ne razumem šta bre ljudi miate toliko protiv Žigića.On u repki nijednu utakmicu nije odigrao katastrofalno loše.I ako ne da gol na njega su bar po dva protivnička igrača,ako se to uzme u obzir ostalima pravi i prostor i šansu za gol. Napred Žiga,daćes ti gol ovim Litvosima i pokazati svima ko si i šta.Ućutkaj ih više.

sensei

pre 15 godina

Znaci zesce smarate "Sto Stankovic bla bla " "sto nema Kezmana"
Grobar sam do koske,ali stvarno mislim da Kezman ne treba igrati. Stankovica pljujemo zato sto igra u Interu. E posto igra u takvom timu mi svi ocekujemo neke bravure,poteze,golove. Covjek jednostavno nije takav tip igraca. Vise je defanzivac ,kvari igru,i i ma dobar centarsut. Dakle ne moze on izvoditi neke poteze i ne znam ti ja sta. Pa nije on Kaka ili tako nesto. Dakle malo oladite. Naravno da treba pruziti priliku Kacaru Kuzmanovicu,ali ipak Stankovic je iskusan i sigurno da mnogo znaci.
Sto se tice Kezmana,veliki je gorbar i ja ga puno volim ali mislim da je njegovo vreme proslo. Od PSV-a nema konstantu formu. Tip igraca kao Inzagi,mrljaju tamo vamo,daju gol ako dobiju loptu na tacni. Nema dobru tehniku. Uopste mi djeluje nekako kilavo. Jovanovic,Lazovic su po meni za prvih 11. Pantelic i Zigic eventualno da ulaze sa klupe.
Po meni je samo steta sto nema Lukovica i Kolarova. Pogotovo Kolarova posto mislim da je najbolji na beku. Ima strasan sut/centarsut i mislim da za njega mora biti mesta.

Ljudi nemojte biti tako negativni,nije sve tako crno. Imamo mnogo talenata kao sto su Sulejmani,Kacar,Aleksic,Ljajic,Kuzmanovic,bice sigurno dobrog fudbala u buducnosti. Nadam se da cemo sutra bolje odigrati,a prilicno sam siguran da dobijamo. Imao je Antic sada vremena,za razliku od prve 2 tekme,da popravi igru i da sve to lepo poslozi. Sutra cemo vidjeti kakvog je uticaja imao. Nadajmo se najboljem!

Baca

pre 15 godina

Sutrasnji sastav Rumunije za derbi mec grupe protiv Francuske u Konstanci(ako nekog zanima) je:
Lobont - Ogararu, Tamas, D. Goian, Rat - G. Muresan, Chivu - Fl. Petre, Cocis, Mutu - Marica. Hai Romania!
Srecno i reprezentaciji Srb. protiv neugodnih Litvanaca.

Grobar

pre 15 godina

Ljudi sutra svi na stadion da napravimo ludnicu,ako sada ne dodjemo kada cemo?
Razmislite,moramo da pomognemo nasim reprezentativcima...SRBIJA,SRBIJA,SRBIJA!!!

Vlada

pre 15 godina

Pan-teliću molim te istupi sam iz tima kad ovi nesmeju da te izbace!!!!
U pitanju su viši nacionalni interesi! Moramo na mundijal! Ti možeš da igraš kad je neka prijateljska, a sad ti u reprezentaciji stvarno nije mesto!!!!

... valjda Pan-telić koristi internet a ako ne molim rođake da mu prenesu!!!

Dragan Bosnjakovic

pre 15 godina

MOOOOLIM Vas objasnite mi iz-
raz:
VRLO BRZO SE TRANSFORMISU IZ
FAZE NAPADA U FAZU ODBRANE????
Koje su to gluposti?Da li to
znaci da se brzo vracaju,iz
protivnickog u svoj sesnaeste
rac???Dokle bre filozofija i
pricanja gluposti????

Stankovica u penziju

pre 15 godina

Pre početka utakmice predstavnici FSS uručiće kapitenu Dejanu Stankoviću priznanje "Dijamantska lopta" za 75. nastup u reprezentaciji koji je igrač Intera zabeležio prošlog meseca protiv Francuske.
Dajte mu tu dijamantsku loptu pa lepo u penziju zajedno sa Mladenom Krstajicem!!!

etxeberria

pre 15 godina

Kad ce vec jednom ljudi da shvate reprezentacija nije tim, ne ulazi se i izlazi iz nje, kao kad kazu "vratio se u repku", svi fudbaleri jedne zemlje su u repki, ali je na terenu 11 najboljih u tom trenutku. Sama rec REPREZENTACIJA (predstavljanje) to i kaze.

Po meni kao Srbinu dato je i to pravo da budem 1 od nekoliko miliona selektora :)

Prema onome sto sam napisao u nasoj reprezentaciji treba da igraju:

Disljenkovic - igra standardno u sasvim solidnom klubu, ne pravi kikseve ima solidne reflekse

Ivanovic - eto dobije i on priliku u Celziju, u repki uvek bio medju najboljima
Vidic - stoper svetske klase toliko o njemu
Basa - kapiten u francuskoj ligi
Lukovic - standardan u Udinama, za 12 godina kolko gledam fudbal najbolji igrac zvezde (ne, ne navijam za zvezdu)

Kacar - Gojko je veliki talenat, sa 20 godina standardan u bundes ligi, daje golove trci, univerzalac
Kuzmanovic - veliki talenat sigurno jedan od boljih evrposkih veznjaka u buducnosti, a i zna da da gol
Sulejmani - najskuplji igrac u isoriji holandije u 20. godini, ne treba vise nista reci
Stankovic - sta god rekli on nam je najvece fudbalsko ime, igra prvu postavu u Interu

Jovanovic - Zivotna forma
Lazovic - igra sjajno u PSV-u

toliko do mene

zorz

pre 15 godina

Ovde vecina ljudi nema posjma sta znaci moderan fudbal.Po njima treba igrati sa sto vise ofanzivnih igraca pa sta bude.Ljudi tako moze da igra npr Holandija ali mi ne.Sobzirom na igracki kadar jasno je sta mi mozemo i moramo da igramo ako hocemo dalje.To je cvrst fudbal bez preteranog zaletanja jer u suprotnom ima da prodjemo kao Rumuni protiv Litvanije.Znaci cvrsto,jako,mirno stalozeno ,nikako dozvoliti protivniku da stvara sanse a istovremeno cekati svoju sansu koja ce kad tad doci za 90min.Ako smo pravi tim tu sansu iskoristimo a ako ne i ne treba da idemo u J.Afriku.I jos nesto,nije mi jasno kako neki ne shvataju da se fudbal igra 90min i da je svejedno da li ce go pasti u 5. ili 85.minuti.Kod nas cim nema gola 20min krece nerviranje na tribinama,zvizdanje i psovanje cele familije svima na terenu.Umesto toga mnogo je bolje aplauzima i pesmom iz grla dati podrsku svom timu(ili reprezentaciji) da u nastavku zaigra bolje i da taj go.Budimo bar jednom u zivotu normalni!

Wad

pre 15 godina

Disljenkovic ili Stojkovic

Rukavina Ivanovic Vidic Drago

Kacar Kuzmanovic

Ilic

Tosic ili Jankovic Sulejmani

Lazovic ili Jovanovic

mislim da bi ova ekipa nesto uradila, pod uslovom da igraju satandardno.

Walter

pre 15 godina

Da mi je neko pre 15-tak godina pricao da cu da strepim za ishod utakmice protiv Litvanije smejao bih se. I meni je tesko da prihvatim da Litvanci danas igraju lepsi i brzi fudbal od nas.

prle&tihi

pre 15 godina

Samo jako od 1min ako njih ne mozemo pobediti onda nemamo sta da trazimo na SP odgovor na tikete:SCO-NOR ? Pozdrav svima koji igraju i napred Srbija

ja

pre 15 godina

E ovako, po nekoj logici svaki igrac se selektoru reprezentacije namece igrama u svom klubu zar ne? To pravilo izgleda vazi za sve osim za nas Srbe. Uopste nije fer i posteno da igrac koji igra standardno u klubu i koji na svakoj utakmici daje sve od sebe i igra dobro sto je najvaznije ne bude pozvan (Milan Jovanovic - prvo nije bio na spisku ali kad se povredio Babovic uskocio je) dok imamo lom igraca kojima je u klubu zabranjeno da udju na stadion svog tima !?!? a ne da budu na tribinama a tek na klupi A TEK na terenu, a tim "igracima" je mesto u reprezentaciji zagarantovano dok ovima sto igraju standardno po klubovima nije. Ako Antic zeli jednog visokog igraca zbog prekida pa uzmi bato Darka Kovacevica koji u Olimpijakosu igra standardno i daje golove ko od sale, jeste mator ali sto je najvaznije igra dobro. Umesto Zigica naravno. Ali ne, kod nas vazi pravilo - sto manje i losije igras imas zagarantovanije mesto u reprezentaciji. Bolno ali istinito. Ljudi nema tu vise Stojkovic nema klub ali je nas najbolji pojedinac ovo ono, pa i da je sam Bufon ako ne igra standardno gotovo je sa reprezentacijom jer opet kazem nije fer prema onima koji stalno igraju i bore se da bi imali mesto u drzavnom timu. Nema nama napretka dok se ne opametimo, nama treba selektor koji ce da saseche stvar - idemo ispocetka, niko vise nema zagarantovano mesto u timu dobicete ga u zavisnosti kako igrate u svom klubu. Nema tu vise Deki, Zigic, Jankovic ovo ono dosta vise sa manekenima, ako treba uvesti one iz mlade reprezentacije bar da pravimo tim za sledece kvalifikacije. Necemo se mi usreciti sa Anticem pazite sta vam ja kazem, nije to zato sto sam bolji strucnjak od njega ili slicno - vec zato sto smo se mi koji pratimo reprezentaciju dugo godina naucili na mnogobrojnim greskama Anticevih prethodnika a sto je najgore i sam Antic je krenuo njihovim putem. Sledite Djukicev primer - svi znamo da je Partizan pre njega igrao spor i dosadan fudbal e pa covek je saseko, izbacio sve spore igrace iz tima i gledajte danas - imamo prepoznatljiv model igre u Partizanu. Imamo mi i u reprezentaciji prepoznatljiv model a to je - gadjaj Zigica sa pola terena pa covek sta uradi sve prepustamo njemu. Zar nije tako? Deki vodi loptu dodje tu do sredine terena siri ruke jer nema kome da je preda i onda sta ce - duga lopta na Zigica. Gospodo "fudbaleri", da bi igrali fudbal na duge lopte trebate na terenu imati 10 visokih igraca a ne samo jednog, vasi prethodnici su vise forsirali loptu po zemlji i znate sta - dobro im je islo. Ali kome mi to govorimo, sutra nas ceka jos jedna epizoda serije "Orlovi" koja se zove "Zigicu mi te gadjamo a ti nam stvaraj gol sanse, uzdamo se u tvoje neigranje" ! Nadam se da ce ta epizoda biti bar malo zanimljivija od Farskih ostrva.

Ivan_Nish

pre 15 godina

Ma samo ti Anticu polako i strpiljivo igraj pa ce biti 0:0 jer kakve napadace imamo nije ni cudo...da nece Pantelic mozda da da gol?Samo pozivanje takvih igraca govori za sebe,mada ja mislim da nije ni Anticu lako,Srbija nikada u istoriji nije imala gore napadace...na zalost!Odbrana i vezni red su sjajni ali zato napad tragedija...sve u svemu bolje Lane Jovanovic nego mis penaltik!Pa moja baba da sutira 5 penala garantujem da bi ubola bar 2...ovaj od 5 promasio 4 :) a da ne govirim sto ste se svi ogresili o Kezmana...

Dekicar

pre 15 godina

Strpljivo??!
Samo nemoj molim te da postavis taktiku sa jednim spicem.
Ljudi, kako ne shvatate, ta taktika koju nasi kvazi treneri forsiraju, je SAMOUBILACKA!!!!
Osim ako u spicu nemate Drogbu,Nistelroja ili Ibrahimovica, a kao poluspiceve Ronalda, Kaku ili Mesija.
A mi to nemamo.Zalosno je bilo u Parizu gledati Pantelica, kako pogubljeno trcka izmedju 4 francuza.
Zato, 4-4-2 najbolje.

Moj tim bi izgledao ovako:

Disljenkovic

Ivanovic,Vidic,Dragutinovic, Kolarov,

Stankovic, Kuzmanovic, Milijas, Ilic, Zigic(Lazovic),Jovanovic(Pantelic.

Mnogi ce se pitati sta ce tu Milijas i Zigic.
Protiv ekipa koje se brane, najlakse je dati gol iz prekida. Milijas ima strasan sut i centarsut iz prekida, a Zigic za skok.

Treba tu naci mesta i za Z. Tosica, Lukovica, Jankovica....ali ne mogu svi da igraju, pa se nadam da ce Antara, izabrati najspremnije.
\Samo, u formaciji 4-4-2 i nikako drugacije!!!
NAPRED SRBIJA!!!!

xxxxxxx

pre 15 godina

Pritisak od prvog minuta, presing po celom terenu i ako ih tu ne izgubimo totalno, onda nema sta da trazimo vise. Nemojmo vecito igrati kalkulantski, srecm i gazi po terenu.

SRBIJA!!!!!

boban,nis

pre 15 godina

Eventualna pobeda nam ne donosi samo tri boda,vec i napredak na fifa rang listi jer su Litvanci 37.,a mi 40.
Svasta moze u zivotu da se dozivi,pa i ovo.

navijac

pre 15 godina

"Radimo na tome i sigurno ćemo u budućnosti biti tim koji zna da dominira situacijom i koji će imati dobru orijentaciju u igri".
Ne mogu da vjerujem sta prica covjek. Samo da ta "buducnost" ne pocne da se desava posle 2010.

pREDRAG

pre 15 godina

У Француској смо одиграли у свом стилу, кукавички и калкулантски. Сутрадан, нисам могао вјеровати какви су коментари у штампи. Као да нисмо гледали исту утакмицу...
јЈедан од оних који је сасуо нашој јавности истину у лице је био Клементе који је почео да прави позитивне помаке.
Отјеран је.
ђукић је доведен , мада још незрео, показао се као неко ко је унаприједио игру у агресивнију и допадљивију. наша репрезентација својом игром не може да изазове симпатије чак ни својих навијача а камоли неутралне публике. коментари типаЧигра "рецепт за побједу је првих пола сата са Француском" говоре о стању духа, физичке спреме и критеријума одабира играча и стручног кадра. Фразеологија и гурање појединаца који то не заслужују.
Утакмица траје 90 минута.и од чега да се прави култ репрезентације?
Први пут кад се Ђукић успротивио клановима, морао је да иде.Антић је чини ми се већ ушемљен. Ничему се добром не треба надати. не идемо у Јужну Африку.
Чини ми се срећом. Потребно је потпуно дно да се отријезнимо.или ар оно што се дешава у Пољској, толико често хапсити фудбалске људе док их не понестане...
Живјела Србија и Република Српска!!!

Pera Detlic

pre 15 godina

"Znamo ga kao centarfora, ali na njega više računam po strani" - opet izmisljate toplu vodu. Sta po strani? Znamo mi zasto ce on biti po strani. Mora da igra Pantelic.
I Lazovic je zato po strani. Dajte vec jednom pravu sansu Lazovicu i Jovanovicu, zasluzili su. Po kojem to kriterijumu Pantelic zasluzuje da bude starter u reprezentaciji a oni ne? Kapiten Herte? Svaka cast - kapa dole, ali ovo nije Herta i Pantelic je u rep.neefikasan. I nema tu nista strpljivo, to kada budemo igrali u gostima - nego napad od prvog minuta sa dva spica i trcanje do besvesti dok ne das bar 1 gol. E onda moze strpljivo. Inace nema vama ni A od Afrike.
Mada...kome ja pricam...ziveo Bata Djora.

sale

pre 15 godina

Tiket 1:
Skotska-Norveska 0-2
Svica-Letonija 1
Wels-Lihtenstajn prvo pol.X
Gruzija-Kipar 2
Srbija-Litva 1
Grcka-Moldavija 1
Rumunija-Francuska X
Nemacka-Rusija 3+
Slovenija-S.Irska 1

Dobitak: 22.533,96 dinara


Tiket 2:
Turkey U21-Belarus U21 1
Wels U21-Eng u21 2
Nemacka U21-France U21 X-1
Finska-Azerbaijan X-1
Skotska-Norveska X
Wels-Lihtenstajn 0-2
Gruzija-Kipar 3+
Srbija-Litva X-1
Slovenija-S.Irska 1

Dobitak: Neverovatnih 500.000 dinara!!!!!

Ljudi, bolje bi vam bilo da se molite da ovo prodje jer ako prodje, sve vas castim!!!!!

Pozdrav svima...
Lans-Guingam 1

boban,nis

pre 15 godina

Eventualna pobeda nam ne donosi samo tri boda,vec i napredak na fifa rang listi jer su Litvanci 37.,a mi 40.
Svasta moze u zivotu da se dozivi,pa i ovo.

Pera Detlic

pre 15 godina

"Znamo ga kao centarfora, ali na njega više računam po strani" - opet izmisljate toplu vodu. Sta po strani? Znamo mi zasto ce on biti po strani. Mora da igra Pantelic.
I Lazovic je zato po strani. Dajte vec jednom pravu sansu Lazovicu i Jovanovicu, zasluzili su. Po kojem to kriterijumu Pantelic zasluzuje da bude starter u reprezentaciji a oni ne? Kapiten Herte? Svaka cast - kapa dole, ali ovo nije Herta i Pantelic je u rep.neefikasan. I nema tu nista strpljivo, to kada budemo igrali u gostima - nego napad od prvog minuta sa dva spica i trcanje do besvesti dok ne das bar 1 gol. E onda moze strpljivo. Inace nema vama ni A od Afrike.
Mada...kome ja pricam...ziveo Bata Djora.

pREDRAG

pre 15 godina

У Француској смо одиграли у свом стилу, кукавички и калкулантски. Сутрадан, нисам могао вјеровати какви су коментари у штампи. Као да нисмо гледали исту утакмицу...
јЈедан од оних који је сасуо нашој јавности истину у лице је био Клементе који је почео да прави позитивне помаке.
Отјеран је.
ђукић је доведен , мада још незрео, показао се као неко ко је унаприједио игру у агресивнију и допадљивију. наша репрезентација својом игром не може да изазове симпатије чак ни својих навијача а камоли неутралне публике. коментари типаЧигра "рецепт за побједу је првих пола сата са Француском" говоре о стању духа, физичке спреме и критеријума одабира играча и стручног кадра. Фразеологија и гурање појединаца који то не заслужују.
Утакмица траје 90 минута.и од чега да се прави култ репрезентације?
Први пут кад се Ђукић успротивио клановима, морао је да иде.Антић је чини ми се већ ушемљен. Ничему се добром не треба надати. не идемо у Јужну Африку.
Чини ми се срећом. Потребно је потпуно дно да се отријезнимо.или ар оно што се дешава у Пољској, толико често хапсити фудбалске људе док их не понестане...
Живјела Србија и Република Српска!!!

sale

pre 15 godina

Tiket 1:
Skotska-Norveska 0-2
Svica-Letonija 1
Wels-Lihtenstajn prvo pol.X
Gruzija-Kipar 2
Srbija-Litva 1
Grcka-Moldavija 1
Rumunija-Francuska X
Nemacka-Rusija 3+
Slovenija-S.Irska 1

Dobitak: 22.533,96 dinara


Tiket 2:
Turkey U21-Belarus U21 1
Wels U21-Eng u21 2
Nemacka U21-France U21 X-1
Finska-Azerbaijan X-1
Skotska-Norveska X
Wels-Lihtenstajn 0-2
Gruzija-Kipar 3+
Srbija-Litva X-1
Slovenija-S.Irska 1

Dobitak: Neverovatnih 500.000 dinara!!!!!

Ljudi, bolje bi vam bilo da se molite da ovo prodje jer ako prodje, sve vas castim!!!!!

Pozdrav svima...
Lans-Guingam 1

etxeberria

pre 15 godina

Kad ce vec jednom ljudi da shvate reprezentacija nije tim, ne ulazi se i izlazi iz nje, kao kad kazu "vratio se u repku", svi fudbaleri jedne zemlje su u repki, ali je na terenu 11 najboljih u tom trenutku. Sama rec REPREZENTACIJA (predstavljanje) to i kaze.

Po meni kao Srbinu dato je i to pravo da budem 1 od nekoliko miliona selektora :)

Prema onome sto sam napisao u nasoj reprezentaciji treba da igraju:

Disljenkovic - igra standardno u sasvim solidnom klubu, ne pravi kikseve ima solidne reflekse

Ivanovic - eto dobije i on priliku u Celziju, u repki uvek bio medju najboljima
Vidic - stoper svetske klase toliko o njemu
Basa - kapiten u francuskoj ligi
Lukovic - standardan u Udinama, za 12 godina kolko gledam fudbal najbolji igrac zvezde (ne, ne navijam za zvezdu)

Kacar - Gojko je veliki talenat, sa 20 godina standardan u bundes ligi, daje golove trci, univerzalac
Kuzmanovic - veliki talenat sigurno jedan od boljih evrposkih veznjaka u buducnosti, a i zna da da gol
Sulejmani - najskuplji igrac u isoriji holandije u 20. godini, ne treba vise nista reci
Stankovic - sta god rekli on nam je najvece fudbalsko ime, igra prvu postavu u Interu

Jovanovic - Zivotna forma
Lazovic - igra sjajno u PSV-u

toliko do mene

Dekicar

pre 15 godina

Strpljivo??!
Samo nemoj molim te da postavis taktiku sa jednim spicem.
Ljudi, kako ne shvatate, ta taktika koju nasi kvazi treneri forsiraju, je SAMOUBILACKA!!!!
Osim ako u spicu nemate Drogbu,Nistelroja ili Ibrahimovica, a kao poluspiceve Ronalda, Kaku ili Mesija.
A mi to nemamo.Zalosno je bilo u Parizu gledati Pantelica, kako pogubljeno trcka izmedju 4 francuza.
Zato, 4-4-2 najbolje.

Moj tim bi izgledao ovako:

Disljenkovic

Ivanovic,Vidic,Dragutinovic, Kolarov,

Stankovic, Kuzmanovic, Milijas, Ilic, Zigic(Lazovic),Jovanovic(Pantelic.

Mnogi ce se pitati sta ce tu Milijas i Zigic.
Protiv ekipa koje se brane, najlakse je dati gol iz prekida. Milijas ima strasan sut i centarsut iz prekida, a Zigic za skok.

Treba tu naci mesta i za Z. Tosica, Lukovica, Jankovica....ali ne mogu svi da igraju, pa se nadam da ce Antara, izabrati najspremnije.
\Samo, u formaciji 4-4-2 i nikako drugacije!!!
NAPRED SRBIJA!!!!

ja

pre 15 godina

E ovako, po nekoj logici svaki igrac se selektoru reprezentacije namece igrama u svom klubu zar ne? To pravilo izgleda vazi za sve osim za nas Srbe. Uopste nije fer i posteno da igrac koji igra standardno u klubu i koji na svakoj utakmici daje sve od sebe i igra dobro sto je najvaznije ne bude pozvan (Milan Jovanovic - prvo nije bio na spisku ali kad se povredio Babovic uskocio je) dok imamo lom igraca kojima je u klubu zabranjeno da udju na stadion svog tima !?!? a ne da budu na tribinama a tek na klupi A TEK na terenu, a tim "igracima" je mesto u reprezentaciji zagarantovano dok ovima sto igraju standardno po klubovima nije. Ako Antic zeli jednog visokog igraca zbog prekida pa uzmi bato Darka Kovacevica koji u Olimpijakosu igra standardno i daje golove ko od sale, jeste mator ali sto je najvaznije igra dobro. Umesto Zigica naravno. Ali ne, kod nas vazi pravilo - sto manje i losije igras imas zagarantovanije mesto u reprezentaciji. Bolno ali istinito. Ljudi nema tu vise Stojkovic nema klub ali je nas najbolji pojedinac ovo ono, pa i da je sam Bufon ako ne igra standardno gotovo je sa reprezentacijom jer opet kazem nije fer prema onima koji stalno igraju i bore se da bi imali mesto u drzavnom timu. Nema nama napretka dok se ne opametimo, nama treba selektor koji ce da saseche stvar - idemo ispocetka, niko vise nema zagarantovano mesto u timu dobicete ga u zavisnosti kako igrate u svom klubu. Nema tu vise Deki, Zigic, Jankovic ovo ono dosta vise sa manekenima, ako treba uvesti one iz mlade reprezentacije bar da pravimo tim za sledece kvalifikacije. Necemo se mi usreciti sa Anticem pazite sta vam ja kazem, nije to zato sto sam bolji strucnjak od njega ili slicno - vec zato sto smo se mi koji pratimo reprezentaciju dugo godina naucili na mnogobrojnim greskama Anticevih prethodnika a sto je najgore i sam Antic je krenuo njihovim putem. Sledite Djukicev primer - svi znamo da je Partizan pre njega igrao spor i dosadan fudbal e pa covek je saseko, izbacio sve spore igrace iz tima i gledajte danas - imamo prepoznatljiv model igre u Partizanu. Imamo mi i u reprezentaciji prepoznatljiv model a to je - gadjaj Zigica sa pola terena pa covek sta uradi sve prepustamo njemu. Zar nije tako? Deki vodi loptu dodje tu do sredine terena siri ruke jer nema kome da je preda i onda sta ce - duga lopta na Zigica. Gospodo "fudbaleri", da bi igrali fudbal na duge lopte trebate na terenu imati 10 visokih igraca a ne samo jednog, vasi prethodnici su vise forsirali loptu po zemlji i znate sta - dobro im je islo. Ali kome mi to govorimo, sutra nas ceka jos jedna epizoda serije "Orlovi" koja se zove "Zigicu mi te gadjamo a ti nam stvaraj gol sanse, uzdamo se u tvoje neigranje" ! Nadam se da ce ta epizoda biti bar malo zanimljivija od Farskih ostrva.

Walter

pre 15 godina

Da mi je neko pre 15-tak godina pricao da cu da strepim za ishod utakmice protiv Litvanije smejao bih se. I meni je tesko da prihvatim da Litvanci danas igraju lepsi i brzi fudbal od nas.

Ivan_Nish

pre 15 godina

Ma samo ti Anticu polako i strpiljivo igraj pa ce biti 0:0 jer kakve napadace imamo nije ni cudo...da nece Pantelic mozda da da gol?Samo pozivanje takvih igraca govori za sebe,mada ja mislim da nije ni Anticu lako,Srbija nikada u istoriji nije imala gore napadace...na zalost!Odbrana i vezni red su sjajni ali zato napad tragedija...sve u svemu bolje Lane Jovanovic nego mis penaltik!Pa moja baba da sutira 5 penala garantujem da bi ubola bar 2...ovaj od 5 promasio 4 :) a da ne govirim sto ste se svi ogresili o Kezmana...

zorz

pre 15 godina

Ovde vecina ljudi nema posjma sta znaci moderan fudbal.Po njima treba igrati sa sto vise ofanzivnih igraca pa sta bude.Ljudi tako moze da igra npr Holandija ali mi ne.Sobzirom na igracki kadar jasno je sta mi mozemo i moramo da igramo ako hocemo dalje.To je cvrst fudbal bez preteranog zaletanja jer u suprotnom ima da prodjemo kao Rumuni protiv Litvanije.Znaci cvrsto,jako,mirno stalozeno ,nikako dozvoliti protivniku da stvara sanse a istovremeno cekati svoju sansu koja ce kad tad doci za 90min.Ako smo pravi tim tu sansu iskoristimo a ako ne i ne treba da idemo u J.Afriku.I jos nesto,nije mi jasno kako neki ne shvataju da se fudbal igra 90min i da je svejedno da li ce go pasti u 5. ili 85.minuti.Kod nas cim nema gola 20min krece nerviranje na tribinama,zvizdanje i psovanje cele familije svima na terenu.Umesto toga mnogo je bolje aplauzima i pesmom iz grla dati podrsku svom timu(ili reprezentaciji) da u nastavku zaigra bolje i da taj go.Budimo bar jednom u zivotu normalni!

Wad

pre 15 godina

Disljenkovic ili Stojkovic

Rukavina Ivanovic Vidic Drago

Kacar Kuzmanovic

Ilic

Tosic ili Jankovic Sulejmani

Lazovic ili Jovanovic

mislim da bi ova ekipa nesto uradila, pod uslovom da igraju satandardno.

Stankovica u penziju

pre 15 godina

Pre početka utakmice predstavnici FSS uručiće kapitenu Dejanu Stankoviću priznanje "Dijamantska lopta" za 75. nastup u reprezentaciji koji je igrač Intera zabeležio prošlog meseca protiv Francuske.
Dajte mu tu dijamantsku loptu pa lepo u penziju zajedno sa Mladenom Krstajicem!!!

xxxxxxx

pre 15 godina

Pritisak od prvog minuta, presing po celom terenu i ako ih tu ne izgubimo totalno, onda nema sta da trazimo vise. Nemojmo vecito igrati kalkulantski, srecm i gazi po terenu.

SRBIJA!!!!!

sensei

pre 15 godina

Znaci zesce smarate "Sto Stankovic bla bla " "sto nema Kezmana"
Grobar sam do koske,ali stvarno mislim da Kezman ne treba igrati. Stankovica pljujemo zato sto igra u Interu. E posto igra u takvom timu mi svi ocekujemo neke bravure,poteze,golove. Covjek jednostavno nije takav tip igraca. Vise je defanzivac ,kvari igru,i i ma dobar centarsut. Dakle ne moze on izvoditi neke poteze i ne znam ti ja sta. Pa nije on Kaka ili tako nesto. Dakle malo oladite. Naravno da treba pruziti priliku Kacaru Kuzmanovicu,ali ipak Stankovic je iskusan i sigurno da mnogo znaci.
Sto se tice Kezmana,veliki je gorbar i ja ga puno volim ali mislim da je njegovo vreme proslo. Od PSV-a nema konstantu formu. Tip igraca kao Inzagi,mrljaju tamo vamo,daju gol ako dobiju loptu na tacni. Nema dobru tehniku. Uopste mi djeluje nekako kilavo. Jovanovic,Lazovic su po meni za prvih 11. Pantelic i Zigic eventualno da ulaze sa klupe.
Po meni je samo steta sto nema Lukovica i Kolarova. Pogotovo Kolarova posto mislim da je najbolji na beku. Ima strasan sut/centarsut i mislim da za njega mora biti mesta.

Ljudi nemojte biti tako negativni,nije sve tako crno. Imamo mnogo talenata kao sto su Sulejmani,Kacar,Aleksic,Ljajic,Kuzmanovic,bice sigurno dobrog fudbala u buducnosti. Nadam se da cemo sutra bolje odigrati,a prilicno sam siguran da dobijamo. Imao je Antic sada vremena,za razliku od prve 2 tekme,da popravi igru i da sve to lepo poslozi. Sutra cemo vidjeti kakvog je uticaja imao. Nadajmo se najboljem!

navijac

pre 15 godina

"Radimo na tome i sigurno ćemo u budućnosti biti tim koji zna da dominira situacijom i koji će imati dobru orijentaciju u igri".
Ne mogu da vjerujem sta prica covjek. Samo da ta "buducnost" ne pocne da se desava posle 2010.

Vlada

pre 15 godina

Pan-teliću molim te istupi sam iz tima kad ovi nesmeju da te izbace!!!!
U pitanju su viši nacionalni interesi! Moramo na mundijal! Ti možeš da igraš kad je neka prijateljska, a sad ti u reprezentaciji stvarno nije mesto!!!!

... valjda Pan-telić koristi internet a ako ne molim rođake da mu prenesu!!!

Grobar

pre 15 godina

Ljudi sutra svi na stadion da napravimo ludnicu,ako sada ne dodjemo kada cemo?
Razmislite,moramo da pomognemo nasim reprezentativcima...SRBIJA,SRBIJA,SRBIJA!!!

Alex

pre 15 godina

Ja sam iz Republike Srpske i naravno veceras sam na Marakani i ne zanima me hoce li igrati Tosic ili Stankovic, Jovanovic ili Jankovic, itd. Nekim ljudima je uzalud objasnjavati ulogu nas navijaca, uloge igraca, ulogu trenera. Mozemo u timu imati 11 najboljih igraca sveta ali ako cemo ih pljuvati, j.... im sve od reda, soliti im pamet umesto da ih bodrimo od srca 90 minuta pa nisu budale da u takvoj atmosferi oni igraju srcem. Da podsjetim vecinu njih ovdasnji mafijasi su gledali kao meso za izvoz. Prvo su ih utusili i na njima zaradili silne pare. Ko je imao talenta i ko se trudio u Evropi da nesto uspije sad ga zovu da igra za reprezentaciju. I OK svakom bi trebala da bude cast da igra za svoju zemlju i da od sebe da maksimum jer oni ne igraju za ove gore pomenute vec za nas koji navijamo prvo za Srbiju pa onda samim tim i za njih na terenu ma koga Antic ili bilo koji drugi trener izabere. Ali ako ih mi docekamo ovako kao sto neki rade sa "Stankovic pojma nema, Pantelic je rupa, Tosic je grobar, itd" pa sta mi da ocekujemo od njih. Moje je misljenje da ce nasoj reprezentaciji svanuti svi budemo "radili svoj posao". A to je trener bira igrace, igraci na terenu igraju a mi ih srcem bodrimo 90 minuta. Pustite Antica da radi svoj posao.

Baca

pre 15 godina

Sutrasnji sastav Rumunije za derbi mec grupe protiv Francuske u Konstanci(ako nekog zanima) je:
Lobont - Ogararu, Tamas, D. Goian, Rat - G. Muresan, Chivu - Fl. Petre, Cocis, Mutu - Marica. Hai Romania!
Srecno i reprezentaciji Srb. protiv neugodnih Litvanaca.

Ivan

pre 15 godina

Deki zelim ti svako dobro i najbolje zdravlje u zivotu, ali se molim te povredi pri zagrejavanju. Onako...da ne bude nesto strasno...tek toliko da ne igras.

Merko

pre 15 godina

Ako opet budemo igrali 'oprezno' sa tektikom 'ko ode u napad nek mu umre mama' treba da izgubimo! Pa makar ove kitvance treba da deremo!

Nis018

pre 15 godina

Pre je Litvanija bila osrednji sparing partner, a sada strepimo, dali cemo uopste pobediti-neverovatno!!Necu da komentarisem sastav ekipe,hocu da kritikujem stavove igraca prema toj Srbiji,domovini,narodu prema klincima koji to uzbudjeno prate i u njima vide heroje.Kakva je to ekipa tj kakav je to Srbin koji stoji u stroj, neznajuci da peva iz petne zile "BOZE PRAVDE" zajedno sa citavim stadionom,da stavi prvo ruku na srce,a onda srce na teren za tu napacenu svoju domovinu Srbiju, koju u tom momentu vise predstavlja nego Tadic,Jeremic ili bilo ko drugi... Momci uzmite kao primer Hrvate,njima kad zasvira Lijepa njihova oni polude i daju maksimum.Pre je nasima smetala stara himna,stare obicaje,sada nose srpski grb na srcu,a ponasanje ostalo staro!!Shvatite vec jednom da vi veceras i u buduce trcite za svakog Srbina i Srpkinju ove planete.Posvetite se naciji za koju igrate i koju predstavljate.Kad je srce i zelja na terenu,rezultat sam po sebi dolazi.Ucinite srecnim i ponosnim ovaj napacen narod,klince koji vas bodre,Srbe sirom sveta koji vas gledaju (hvala RTS-u)preko TV-a.
Poruka Antari bi mozda samo bila, da ubuce zove igrace koji su angazovanjem vise zasluzili nastup u repki,nego neke koje je sada zvao npr.
-SUBOTIC
-LUKOVIC
-KOLAROV
-KOVACEVIC DARKO

Zivela Srbija i srecno momci,vratite nam osmeh i sjaj u licu.

Dragan Bosnjakovic

pre 15 godina

MOOOOLIM Vas objasnite mi iz-
raz:
VRLO BRZO SE TRANSFORMISU IZ
FAZE NAPADA U FAZU ODBRANE????
Koje su to gluposti?Da li to
znaci da se brzo vracaju,iz
protivnickog u svoj sesnaeste
rac???Dokle bre filozofija i
pricanja gluposti????

Marko

pre 15 godina

Jedini pljuvaci na ovom portalu su grobari, koji su tacku na svoj patriotizam pokazali na OI! Gledajte vi u svoje dvoriste, Srbija veceras navija!

DTNY

pre 15 godina

Čudan osećaj. Naravno, navijaću za naše, ali nema tu više ni paljevine ni uzbudjenja. Ako i puknu - neću osetiti razočarenje. Odavno san se ja razočarao u njih i sve moguće selektore, osim možda, Murinja.
Tuga smo mi. Od države pa do fudbala i socijalne pomoći.

srdjan

pre 15 godina

Ako je tačno ono što se najavljuje da će igrati Krstajić, Stanković, Žigić, Pantelić..., a da neće igrati Kačar, Rukavina, Sulejmani, Janković, Kolarov..., pa što bih ja uopšte i gledao ovu utakmicu jer to nije tim za koji ja navijam...star, spor, bezidejan, neuigran, nerazigran...birajte epitete.
Ni u jednoj zemlji na svetu se mladi fudbaleri toliko ne podcenjuju i omalovažavaju kao ovde. Sramota!!! Dudu Ivkovića za selektora fudbalske reprezentacije!!!

Delija Rijeka

pre 15 godina

Samo bi htio zaželiti sreću našim momcima i da ih razvale i da pokažu da smo ipak mi jači nego što to neki misle i žele.Treba im dati podršku svima,a ne ih pljuvati i samo bih još htio dodati da je Antić definitivno jedan od najboljih fudbalskih trenera i stratega na ovom planetu trenitno....
Hvala.... SAMO NAPRED MOMCI!!!!!!!!!! HOĆEMO POBEDU!!!!!!!!

prle&tihi

pre 15 godina

Samo jako od 1min ako njih ne mozemo pobediti onda nemamo sta da trazimo na SP odgovor na tikete:SCO-NOR ? Pozdrav svima koji igraju i napred Srbija

Kuršum

pre 15 godina

etsheberria dosta si u pravu,osim,to verovatno što ih ja Zigu umesto Lazovića,pa da vidim šta će jadni Litvanci protiv dve gromade u špicu.Ne razumem šta bre ljudi miate toliko protiv Žigića.On u repki nijednu utakmicu nije odigrao katastrofalno loše.I ako ne da gol na njega su bar po dva protivnička igrača,ako se to uzme u obzir ostalima pravi i prostor i šansu za gol. Napred Žiga,daćes ti gol ovim Litvosima i pokazati svima ko si i šta.Ućutkaj ih više.

Igor_PFC

pre 15 godina

ako opet bude igrao Pantelic vise necu gledati reprezentaciju!sve dok isti ne ode!pa stavite vise Ilica da igra,stavite Lazovica i Jovanovica u napad,stavite Ivanovica da igra stopera,stavite Rukavinu da igra desnog beka,stavite Kacara umesto Stankovica,stavite Sulejmanija iza spiceva...ljudi,pa mi smo pukli ako ovo ne uradimo...sta je vise ovo,zar ni takav autoritet kakav je Antic ne moze da se oslobodi nekih uticaja sa strane!?zar je zabranjeno selektoru da sam sastavi tim?!kakav bre Djuric i Mrdja!?ko su oni?

nettoo

pre 15 godina

Kao klinac, dok sam trenirao kosarku, mislio sam da se ovakve stvari kao sto se desavaju sad sa Reprezentacijom nemoguce, da se to samo radi u lokalnim nizerazrednim klubovima tipa taj u kom sam ja igrao basket - da igraci koji ne igraju (ne dolaze na trening) igraju kao starteri!

Ako ne pokazu igru veceras + obavezan pozitivan rezultat (pobedu) = bojkot do kraja kvalifikacija! Dosta mi je da gledam "lokalni" klub kako igra za reprezentaciju. Partizan treba da bojkotuje ovu reprezentaciju, zajedno sa Kadardzicem i ostalima, sad kad su oni njima potrebniji nego onda na Olimpijadi!

Zeljko Andonov

pre 15 godina

Najezim se kad cujem rec Repka. Pa ljudi upropastili smo nas lepi jezik raznoraznim BEZVEZNIM racima koje neki ljudi prihvataju iz meni nejasnih razloga.
Sto se vecerasnje utakmice tice treba napasti presingom od prvog minuta, sabiti litvance u 30 metara i siguran sam da ce pasti gol do 25 minuta. Imamo bolji vezni red tako da to mozemo bez problema. Nadam se samo da ce Antic imati dovoljno hrabrosti da trazi od igraca takvu igru.U drugom poluvremenu ce publika uraditi svoje i nositi nase do drugog gola. Dakle 2:0 je rezultat koji je zagarantovan.
Ako se ne bude igralo tako onda ce se desiti ono sto nam se stalno desava u poslednje vreme, a to je da ce moral i zalaganje ekipe padati iz minuta u minut, publika ce polako poceti da negoduje, zvizdi,i td. i td.U tom slucaju mrsav remi je ono sto ce se desiti i oterati i publiku sa stadiona i nas tim sa prvenstva. Mislim da ne mozemo da izgubimo jer ce svasvim prosecni Litvanci biti prezadovoljni bodom jer to im je sasvim dovoljno imajuci u vidu rezultate koje su ostvarili do sada.
Mi smo temperamentna nacija, nasi navijaci su nestrpljivi,igraci takodje tako da moramo da igramo u skladu sa nasim temperamentom i psiholoskim karakteristikama igraca. Mi ne umemo da budemo strpljivi kako to nasi selektori tolike godine ne shvataju.
Mozda sam malo udavio sa avojom pricom ali mislim da se mnogi slazu sa ovom teorijom. voleo bih da cujem neki komentar.
Pozzzz

Captain Kirk

pre 15 godina

Antic : "Igrač koji je naknadno došao, svojim ponašanjem me je prijatno iznenadio (...)"

Ma ti si mene ne-prijatno iznenanidio kada sam video tvoj prvi spisak (bez Lane). Tek mi je sada jasno koliko imas pojima. Videcemo veceras da li je Baboviceva povreda bila presudna...

F#07

pre 15 godina

Ljudi 'ajde preporucite ovaj komentar,ne zato sto je mnogo dobar vec da vidimo koliko nas ima koji idemo veceras na MARAKANU ! ! !
Bar ovde na B92 !

milan

pre 15 godina

Ovde vam samo fali Koroman i onaj vas golman pa uz Zigica ,Pantelica i Kovacevica da ih bijemo.:)Mozda ih i uplasimo.EEE ljudi sta mi umisljamo pola raprezentacije ove sezone nije odiralo celu utakmicu a Zigic je go dao pre dve godine.Ako pobedimo to ce biti na misice i samo zbog Anticeve taktike i treba da budemo srecni.Mnogo smo realno slabi da bi bilo kome pretili.Ali nada umire poslednja.

doktor

pre 15 godina

Problem je sto ovde previse grobara komentarise sastav koji ce da igra. Kao prvo Stojkovic je nas najbolji golman, iako ne igra nigde.Ipak Disljenkovic mu nije ni crno ispod nokta. Drugo, ako je Stankovic dobar Murinju u Interu zasto ne bi bio nama u repki. Ja i dalje tvrdim da mi nemamo trenutno boljeg igraca sredine terena. Jovanovic je mozada u dobroj formi ali Standard nije merodavna ekipa da se poredi sa velikim timovima u Evropi. Mislim da Zigivu vise znaci sto trenira sa Viljom u Valensiji nego Jovanovicu koji igra non stop :):):):):)
POZZ

nborjan

pre 15 godina

ma kakav Lane, kakve gluposti!
to bre sve treba poslati u Englesku da skuplja lopte koju godinu i gleda fudbal tamo.
za koju godinu mozda nesto i ukapiraju, a do tad CUTIMO I NE 'URCIMO SE!

marko-nbg

pre 15 godina

Ljudi nema potrebe za euforijom!!! Bice kao i protiv Farana!!! Igracemo dosadno, bez ideje, sa nekim dodavanjima "zbogom pameti" , mucicemo se i mozda uguramo neki vrljav gol cisto da se kaze da smo napadali!! Mene vise brine da ne primimo neki jeftin gol!!!!!

Darko

pre 15 godina

Problem je sto ovde previse grobara komentarise sastav koji ce da igra. Kao prvo Stojkovic je nas najbolji golman, iako ne igra nigde.Ipak Disljenkovic mu nije ni crno ispod nokta. Drugo, ako je Stankovic dobar Murinju u Interu zasto ne bi bio nama u repki. Ja i dalje tvrdim da mi nemamo trenutno boljeg igraca sredine terena. Jovanovic je mozada u dobroj formi ali Standard nije merodavna ekipa da se poredi sa velikim timovima u Evropi. Mislim da Zigivu vise znaci sto trenira sa Viljom u Valensiji nego Jovanovicu koji igra non stop :):):):):)
POZZ
(doktor, 11. oktobar 2008 09:29)

Mislim...stvarno...doktore, legendo...a zamisli koliko je dobar neki klinac koji gleda Zigu kako uci od Vilje?

Profa

pre 15 godina

@Etxberria,
Slazem se sa tobom u potpunosti, mada bih ostavio Stankovica van prve postave. Covek ima zelju, ali on nema ideju da povede a ostali, dok je on na terenu, ne usudjuju se. Ostaviti ga van igre i van rezervi i sa ovim sastavom(mislim da tu hvali Krasic) koji si predlozio krenuti. Garantujem oporavak i igre i rezultata i atmosvere.
Sme li ili ume li ili zelili li to Antic uraditi to je druga stvar. O njemu kao o coveku sve najbolje, ali mi se cini da ga je malo vrreme limitiralo. Ne mozes se oslanjati na Zigica, Pantelica, Stankovica, Ilica, Kezmana, jer nemaju nikakav ucinak u reprezentaciji Srbije. Osloboditi ih obaveza jasno i glasno i ostaviti prostor da mladji i mnogo bolji od njih preuzmu odgovornost. Deka je tata i dopk je sa ekipom od toga nema nista. Deki....OK . On je za njih Deki, ali i veliki limit u njihovim glavama.
Ko je video Stankovica u nekom doprinosu rezultatu repke?

Zelja NS

pre 15 godina

Valjda cemo podediti... sta drugo da kazem, sem pustite selektora da radi svoj posao, a ne samo Zigic, Kezman, Ilic, Krstajic bla, bla, bla i tako do sutra pljuvati. Ne valja to, samo opusteno i pozitivno doce rezultat, SAMO PUSTIMO SELEKTORA DA RADI SVOJ POSAO!

etxeberria

pre 15 godina

Pa ako cemo tako ni reprezentacija nije nasa rec kao ni repka. Ja pisem "repka" zato sto je krace, a to kako ko kaze je bas svejedno veci problem su osnovna nepoznavanja pravopisa.
Sve u svemu ova tema sad nema veze s nasim timom, reprezentacijom, repkom kako vec.
pozdrav

Napred Srbijo!

Vladan R

pre 15 godina

@ Dragan Bosnjakovic

Slikovito objasnjeno da ne zivis u neznanju : Kada je ekipa koja se brani u stanju da brzo prebaci loptu na protivnicku polovinu odnosno da sa jedan ili dva pasa i brzim igracima stvori npr. kontru cetiri ili tri na dva, iskoristisi odlasak nesto sporijih protivnickih stopera u svoj kazneni prostor.

Treba misliti na bolje sutra

pre 15 godina

Eee...ovo se cekalo....ovo je fenomenalna prilika da osiguramo 4 mesto...nema veze...da smo u ligi isli bi u kvalifikacije za LS...;P;P;P;P;P;P

Nema nista od Afrike...pogledajte istoriju kako smo isli na SP...svake 8 godine mi igramo na SP...bili smo u Nemackoj, nismo u Koreji, bili u Francuskoj...
Zanimljivo...to sam tek sad slucajno zapazio...

neko iz daleka

pre 15 godina

najbolje je izgleda uzdati se u samog sebe
Evo linka za dobru sliku

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=20687&part=sports

Predrag Peric

pre 15 godina

Dali neko vidi u Fudbalskomsavezu ili kako da nazovem sve! Da reprezentacija
Srbije ima napadace kao Pantelic,Zigic... da oni neznaju kada su zadnji put postigli gol! I mi ocemo na SP. a posle nam je neko treci kriv kad se ne plasiramo!

pREDRAG

pre 15 godina

У Француској смо одиграли у свом стилу, кукавички и калкулантски. Сутрадан, нисам могао вјеровати какви су коментари у штампи. Као да нисмо гледали исту утакмицу...
јЈедан од оних који је сасуо нашој јавности истину у лице је био Клементе који је почео да прави позитивне помаке.
Отјеран је.
ђукић је доведен , мада још незрео, показао се као неко ко је унаприједио игру у агресивнију и допадљивију. наша репрезентација својом игром не може да изазове симпатије чак ни својих навијача а камоли неутралне публике. коментари типаЧигра "рецепт за побједу је првих пола сата са Француском" говоре о стању духа, физичке спреме и критеријума одабира играча и стручног кадра. Фразеологија и гурање појединаца који то не заслужују.
Утакмица траје 90 минута.и од чега да се прави култ репрезентације?
Први пут кад се Ђукић успротивио клановима, морао је да иде.Антић је чини ми се већ ушемљен. Ничему се добром не треба надати. не идемо у Јужну Африку.
Чини ми се срећом. Потребно је потпуно дно да се отријезнимо.или ар оно што се дешава у Пољској, толико често хапсити фудбалске људе док их не понестане...
Живјела Србија и Република Српска!!!

Dekicar

pre 15 godina

Strpljivo??!
Samo nemoj molim te da postavis taktiku sa jednim spicem.
Ljudi, kako ne shvatate, ta taktika koju nasi kvazi treneri forsiraju, je SAMOUBILACKA!!!!
Osim ako u spicu nemate Drogbu,Nistelroja ili Ibrahimovica, a kao poluspiceve Ronalda, Kaku ili Mesija.
A mi to nemamo.Zalosno je bilo u Parizu gledati Pantelica, kako pogubljeno trcka izmedju 4 francuza.
Zato, 4-4-2 najbolje.

Moj tim bi izgledao ovako:

Disljenkovic

Ivanovic,Vidic,Dragutinovic, Kolarov,

Stankovic, Kuzmanovic, Milijas, Ilic, Zigic(Lazovic),Jovanovic(Pantelic.

Mnogi ce se pitati sta ce tu Milijas i Zigic.
Protiv ekipa koje se brane, najlakse je dati gol iz prekida. Milijas ima strasan sut i centarsut iz prekida, a Zigic za skok.

Treba tu naci mesta i za Z. Tosica, Lukovica, Jankovica....ali ne mogu svi da igraju, pa se nadam da ce Antara, izabrati najspremnije.
\Samo, u formaciji 4-4-2 i nikako drugacije!!!
NAPRED SRBIJA!!!!

sale

pre 15 godina

Tiket 1:
Skotska-Norveska 0-2
Svica-Letonija 1
Wels-Lihtenstajn prvo pol.X
Gruzija-Kipar 2
Srbija-Litva 1
Grcka-Moldavija 1
Rumunija-Francuska X
Nemacka-Rusija 3+
Slovenija-S.Irska 1

Dobitak: 22.533,96 dinara


Tiket 2:
Turkey U21-Belarus U21 1
Wels U21-Eng u21 2
Nemacka U21-France U21 X-1
Finska-Azerbaijan X-1
Skotska-Norveska X
Wels-Lihtenstajn 0-2
Gruzija-Kipar 3+
Srbija-Litva X-1
Slovenija-S.Irska 1

Dobitak: Neverovatnih 500.000 dinara!!!!!

Ljudi, bolje bi vam bilo da se molite da ovo prodje jer ako prodje, sve vas castim!!!!!

Pozdrav svima...
Lans-Guingam 1

Stankovica u penziju

pre 15 godina

Pre početka utakmice predstavnici FSS uručiće kapitenu Dejanu Stankoviću priznanje "Dijamantska lopta" za 75. nastup u reprezentaciji koji je igrač Intera zabeležio prošlog meseca protiv Francuske.
Dajte mu tu dijamantsku loptu pa lepo u penziju zajedno sa Mladenom Krstajicem!!!

Pera Detlic

pre 15 godina

"Znamo ga kao centarfora, ali na njega više računam po strani" - opet izmisljate toplu vodu. Sta po strani? Znamo mi zasto ce on biti po strani. Mora da igra Pantelic.
I Lazovic je zato po strani. Dajte vec jednom pravu sansu Lazovicu i Jovanovicu, zasluzili su. Po kojem to kriterijumu Pantelic zasluzuje da bude starter u reprezentaciji a oni ne? Kapiten Herte? Svaka cast - kapa dole, ali ovo nije Herta i Pantelic je u rep.neefikasan. I nema tu nista strpljivo, to kada budemo igrali u gostima - nego napad od prvog minuta sa dva spica i trcanje do besvesti dok ne das bar 1 gol. E onda moze strpljivo. Inace nema vama ni A od Afrike.
Mada...kome ja pricam...ziveo Bata Djora.

ja

pre 15 godina

E ovako, po nekoj logici svaki igrac se selektoru reprezentacije namece igrama u svom klubu zar ne? To pravilo izgleda vazi za sve osim za nas Srbe. Uopste nije fer i posteno da igrac koji igra standardno u klubu i koji na svakoj utakmici daje sve od sebe i igra dobro sto je najvaznije ne bude pozvan (Milan Jovanovic - prvo nije bio na spisku ali kad se povredio Babovic uskocio je) dok imamo lom igraca kojima je u klubu zabranjeno da udju na stadion svog tima !?!? a ne da budu na tribinama a tek na klupi A TEK na terenu, a tim "igracima" je mesto u reprezentaciji zagarantovano dok ovima sto igraju standardno po klubovima nije. Ako Antic zeli jednog visokog igraca zbog prekida pa uzmi bato Darka Kovacevica koji u Olimpijakosu igra standardno i daje golove ko od sale, jeste mator ali sto je najvaznije igra dobro. Umesto Zigica naravno. Ali ne, kod nas vazi pravilo - sto manje i losije igras imas zagarantovanije mesto u reprezentaciji. Bolno ali istinito. Ljudi nema tu vise Stojkovic nema klub ali je nas najbolji pojedinac ovo ono, pa i da je sam Bufon ako ne igra standardno gotovo je sa reprezentacijom jer opet kazem nije fer prema onima koji stalno igraju i bore se da bi imali mesto u drzavnom timu. Nema nama napretka dok se ne opametimo, nama treba selektor koji ce da saseche stvar - idemo ispocetka, niko vise nema zagarantovano mesto u timu dobicete ga u zavisnosti kako igrate u svom klubu. Nema tu vise Deki, Zigic, Jankovic ovo ono dosta vise sa manekenima, ako treba uvesti one iz mlade reprezentacije bar da pravimo tim za sledece kvalifikacije. Necemo se mi usreciti sa Anticem pazite sta vam ja kazem, nije to zato sto sam bolji strucnjak od njega ili slicno - vec zato sto smo se mi koji pratimo reprezentaciju dugo godina naucili na mnogobrojnim greskama Anticevih prethodnika a sto je najgore i sam Antic je krenuo njihovim putem. Sledite Djukicev primer - svi znamo da je Partizan pre njega igrao spor i dosadan fudbal e pa covek je saseko, izbacio sve spore igrace iz tima i gledajte danas - imamo prepoznatljiv model igre u Partizanu. Imamo mi i u reprezentaciji prepoznatljiv model a to je - gadjaj Zigica sa pola terena pa covek sta uradi sve prepustamo njemu. Zar nije tako? Deki vodi loptu dodje tu do sredine terena siri ruke jer nema kome da je preda i onda sta ce - duga lopta na Zigica. Gospodo "fudbaleri", da bi igrali fudbal na duge lopte trebate na terenu imati 10 visokih igraca a ne samo jednog, vasi prethodnici su vise forsirali loptu po zemlji i znate sta - dobro im je islo. Ali kome mi to govorimo, sutra nas ceka jos jedna epizoda serije "Orlovi" koja se zove "Zigicu mi te gadjamo a ti nam stvaraj gol sanse, uzdamo se u tvoje neigranje" ! Nadam se da ce ta epizoda biti bar malo zanimljivija od Farskih ostrva.

Ivan_Nish

pre 15 godina

Ma samo ti Anticu polako i strpiljivo igraj pa ce biti 0:0 jer kakve napadace imamo nije ni cudo...da nece Pantelic mozda da da gol?Samo pozivanje takvih igraca govori za sebe,mada ja mislim da nije ni Anticu lako,Srbija nikada u istoriji nije imala gore napadace...na zalost!Odbrana i vezni red su sjajni ali zato napad tragedija...sve u svemu bolje Lane Jovanovic nego mis penaltik!Pa moja baba da sutira 5 penala garantujem da bi ubola bar 2...ovaj od 5 promasio 4 :) a da ne govirim sto ste se svi ogresili o Kezmana...

boban,nis

pre 15 godina

Eventualna pobeda nam ne donosi samo tri boda,vec i napredak na fifa rang listi jer su Litvanci 37.,a mi 40.
Svasta moze u zivotu da se dozivi,pa i ovo.

Wad

pre 15 godina

Disljenkovic ili Stojkovic

Rukavina Ivanovic Vidic Drago

Kacar Kuzmanovic

Ilic

Tosic ili Jankovic Sulejmani

Lazovic ili Jovanovic

mislim da bi ova ekipa nesto uradila, pod uslovom da igraju satandardno.

etxeberria

pre 15 godina

Kad ce vec jednom ljudi da shvate reprezentacija nije tim, ne ulazi se i izlazi iz nje, kao kad kazu "vratio se u repku", svi fudbaleri jedne zemlje su u repki, ali je na terenu 11 najboljih u tom trenutku. Sama rec REPREZENTACIJA (predstavljanje) to i kaze.

Po meni kao Srbinu dato je i to pravo da budem 1 od nekoliko miliona selektora :)

Prema onome sto sam napisao u nasoj reprezentaciji treba da igraju:

Disljenkovic - igra standardno u sasvim solidnom klubu, ne pravi kikseve ima solidne reflekse

Ivanovic - eto dobije i on priliku u Celziju, u repki uvek bio medju najboljima
Vidic - stoper svetske klase toliko o njemu
Basa - kapiten u francuskoj ligi
Lukovic - standardan u Udinama, za 12 godina kolko gledam fudbal najbolji igrac zvezde (ne, ne navijam za zvezdu)

Kacar - Gojko je veliki talenat, sa 20 godina standardan u bundes ligi, daje golove trci, univerzalac
Kuzmanovic - veliki talenat sigurno jedan od boljih evrposkih veznjaka u buducnosti, a i zna da da gol
Sulejmani - najskuplji igrac u isoriji holandije u 20. godini, ne treba vise nista reci
Stankovic - sta god rekli on nam je najvece fudbalsko ime, igra prvu postavu u Interu

Jovanovic - Zivotna forma
Lazovic - igra sjajno u PSV-u

toliko do mene

xxxxxxx

pre 15 godina

Pritisak od prvog minuta, presing po celom terenu i ako ih tu ne izgubimo totalno, onda nema sta da trazimo vise. Nemojmo vecito igrati kalkulantski, srecm i gazi po terenu.

SRBIJA!!!!!

zorz

pre 15 godina

Ovde vecina ljudi nema posjma sta znaci moderan fudbal.Po njima treba igrati sa sto vise ofanzivnih igraca pa sta bude.Ljudi tako moze da igra npr Holandija ali mi ne.Sobzirom na igracki kadar jasno je sta mi mozemo i moramo da igramo ako hocemo dalje.To je cvrst fudbal bez preteranog zaletanja jer u suprotnom ima da prodjemo kao Rumuni protiv Litvanije.Znaci cvrsto,jako,mirno stalozeno ,nikako dozvoliti protivniku da stvara sanse a istovremeno cekati svoju sansu koja ce kad tad doci za 90min.Ako smo pravi tim tu sansu iskoristimo a ako ne i ne treba da idemo u J.Afriku.I jos nesto,nije mi jasno kako neki ne shvataju da se fudbal igra 90min i da je svejedno da li ce go pasti u 5. ili 85.minuti.Kod nas cim nema gola 20min krece nerviranje na tribinama,zvizdanje i psovanje cele familije svima na terenu.Umesto toga mnogo je bolje aplauzima i pesmom iz grla dati podrsku svom timu(ili reprezentaciji) da u nastavku zaigra bolje i da taj go.Budimo bar jednom u zivotu normalni!

F#07

pre 15 godina

Ljudi 'ajde preporucite ovaj komentar,ne zato sto je mnogo dobar vec da vidimo koliko nas ima koji idemo veceras na MARAKANU ! ! !
Bar ovde na B92 !

navijac

pre 15 godina

"Radimo na tome i sigurno ćemo u budućnosti biti tim koji zna da dominira situacijom i koji će imati dobru orijentaciju u igri".
Ne mogu da vjerujem sta prica covjek. Samo da ta "buducnost" ne pocne da se desava posle 2010.

Walter

pre 15 godina

Da mi je neko pre 15-tak godina pricao da cu da strepim za ishod utakmice protiv Litvanije smejao bih se. I meni je tesko da prihvatim da Litvanci danas igraju lepsi i brzi fudbal od nas.

Baca

pre 15 godina

Sutrasnji sastav Rumunije za derbi mec grupe protiv Francuske u Konstanci(ako nekog zanima) je:
Lobont - Ogararu, Tamas, D. Goian, Rat - G. Muresan, Chivu - Fl. Petre, Cocis, Mutu - Marica. Hai Romania!
Srecno i reprezentaciji Srb. protiv neugodnih Litvanaca.

DTNY

pre 15 godina

Čudan osećaj. Naravno, navijaću za naše, ali nema tu više ni paljevine ni uzbudjenja. Ako i puknu - neću osetiti razočarenje. Odavno san se ja razočarao u njih i sve moguće selektore, osim možda, Murinja.
Tuga smo mi. Od države pa do fudbala i socijalne pomoći.

Igor_PFC

pre 15 godina

ako opet bude igrao Pantelic vise necu gledati reprezentaciju!sve dok isti ne ode!pa stavite vise Ilica da igra,stavite Lazovica i Jovanovica u napad,stavite Ivanovica da igra stopera,stavite Rukavinu da igra desnog beka,stavite Kacara umesto Stankovica,stavite Sulejmanija iza spiceva...ljudi,pa mi smo pukli ako ovo ne uradimo...sta je vise ovo,zar ni takav autoritet kakav je Antic ne moze da se oslobodi nekih uticaja sa strane!?zar je zabranjeno selektoru da sam sastavi tim?!kakav bre Djuric i Mrdja!?ko su oni?

srdjan

pre 15 godina

Ako je tačno ono što se najavljuje da će igrati Krstajić, Stanković, Žigić, Pantelić..., a da neće igrati Kačar, Rukavina, Sulejmani, Janković, Kolarov..., pa što bih ja uopšte i gledao ovu utakmicu jer to nije tim za koji ja navijam...star, spor, bezidejan, neuigran, nerazigran...birajte epitete.
Ni u jednoj zemlji na svetu se mladi fudbaleri toliko ne podcenjuju i omalovažavaju kao ovde. Sramota!!! Dudu Ivkovića za selektora fudbalske reprezentacije!!!

etxeberria

pre 15 godina

Pa ako cemo tako ni reprezentacija nije nasa rec kao ni repka. Ja pisem "repka" zato sto je krace, a to kako ko kaze je bas svejedno veci problem su osnovna nepoznavanja pravopisa.
Sve u svemu ova tema sad nema veze s nasim timom, reprezentacijom, repkom kako vec.
pozdrav

Napred Srbijo!

Vladan R

pre 15 godina

@ Dragan Bosnjakovic

Slikovito objasnjeno da ne zivis u neznanju : Kada je ekipa koja se brani u stanju da brzo prebaci loptu na protivnicku polovinu odnosno da sa jedan ili dva pasa i brzim igracima stvori npr. kontru cetiri ili tri na dva, iskoristisi odlasak nesto sporijih protivnickih stopera u svoj kazneni prostor.

Darko

pre 15 godina

Problem je sto ovde previse grobara komentarise sastav koji ce da igra. Kao prvo Stojkovic je nas najbolji golman, iako ne igra nigde.Ipak Disljenkovic mu nije ni crno ispod nokta. Drugo, ako je Stankovic dobar Murinju u Interu zasto ne bi bio nama u repki. Ja i dalje tvrdim da mi nemamo trenutno boljeg igraca sredine terena. Jovanovic je mozada u dobroj formi ali Standard nije merodavna ekipa da se poredi sa velikim timovima u Evropi. Mislim da Zigivu vise znaci sto trenira sa Viljom u Valensiji nego Jovanovicu koji igra non stop :):):):):)
POZZ
(doktor, 11. oktobar 2008 09:29)

Mislim...stvarno...doktore, legendo...a zamisli koliko je dobar neki klinac koji gleda Zigu kako uci od Vilje?

Predrag Peric

pre 15 godina

Dali neko vidi u Fudbalskomsavezu ili kako da nazovem sve! Da reprezentacija
Srbije ima napadace kao Pantelic,Zigic... da oni neznaju kada su zadnji put postigli gol! I mi ocemo na SP. a posle nam je neko treci kriv kad se ne plasiramo!

prle&tihi

pre 15 godina

Samo jako od 1min ako njih ne mozemo pobediti onda nemamo sta da trazimo na SP odgovor na tikete:SCO-NOR ? Pozdrav svima koji igraju i napred Srbija

Grobar

pre 15 godina

Ljudi sutra svi na stadion da napravimo ludnicu,ako sada ne dodjemo kada cemo?
Razmislite,moramo da pomognemo nasim reprezentativcima...SRBIJA,SRBIJA,SRBIJA!!!

Vlada

pre 15 godina

Pan-teliću molim te istupi sam iz tima kad ovi nesmeju da te izbace!!!!
U pitanju su viši nacionalni interesi! Moramo na mundijal! Ti možeš da igraš kad je neka prijateljska, a sad ti u reprezentaciji stvarno nije mesto!!!!

... valjda Pan-telić koristi internet a ako ne molim rođake da mu prenesu!!!

Dragan Bosnjakovic

pre 15 godina

MOOOOLIM Vas objasnite mi iz-
raz:
VRLO BRZO SE TRANSFORMISU IZ
FAZE NAPADA U FAZU ODBRANE????
Koje su to gluposti?Da li to
znaci da se brzo vracaju,iz
protivnickog u svoj sesnaeste
rac???Dokle bre filozofija i
pricanja gluposti????

sensei

pre 15 godina

Znaci zesce smarate "Sto Stankovic bla bla " "sto nema Kezmana"
Grobar sam do koske,ali stvarno mislim da Kezman ne treba igrati. Stankovica pljujemo zato sto igra u Interu. E posto igra u takvom timu mi svi ocekujemo neke bravure,poteze,golove. Covjek jednostavno nije takav tip igraca. Vise je defanzivac ,kvari igru,i i ma dobar centarsut. Dakle ne moze on izvoditi neke poteze i ne znam ti ja sta. Pa nije on Kaka ili tako nesto. Dakle malo oladite. Naravno da treba pruziti priliku Kacaru Kuzmanovicu,ali ipak Stankovic je iskusan i sigurno da mnogo znaci.
Sto se tice Kezmana,veliki je gorbar i ja ga puno volim ali mislim da je njegovo vreme proslo. Od PSV-a nema konstantu formu. Tip igraca kao Inzagi,mrljaju tamo vamo,daju gol ako dobiju loptu na tacni. Nema dobru tehniku. Uopste mi djeluje nekako kilavo. Jovanovic,Lazovic su po meni za prvih 11. Pantelic i Zigic eventualno da ulaze sa klupe.
Po meni je samo steta sto nema Lukovica i Kolarova. Pogotovo Kolarova posto mislim da je najbolji na beku. Ima strasan sut/centarsut i mislim da za njega mora biti mesta.

Ljudi nemojte biti tako negativni,nije sve tako crno. Imamo mnogo talenata kao sto su Sulejmani,Kacar,Aleksic,Ljajic,Kuzmanovic,bice sigurno dobrog fudbala u buducnosti. Nadam se da cemo sutra bolje odigrati,a prilicno sam siguran da dobijamo. Imao je Antic sada vremena,za razliku od prve 2 tekme,da popravi igru i da sve to lepo poslozi. Sutra cemo vidjeti kakvog je uticaja imao. Nadajmo se najboljem!

Kuršum

pre 15 godina

etsheberria dosta si u pravu,osim,to verovatno što ih ja Zigu umesto Lazovića,pa da vidim šta će jadni Litvanci protiv dve gromade u špicu.Ne razumem šta bre ljudi miate toliko protiv Žigića.On u repki nijednu utakmicu nije odigrao katastrofalno loše.I ako ne da gol na njega su bar po dva protivnička igrača,ako se to uzme u obzir ostalima pravi i prostor i šansu za gol. Napred Žiga,daćes ti gol ovim Litvosima i pokazati svima ko si i šta.Ućutkaj ih više.

milan

pre 15 godina

Ovde vam samo fali Koroman i onaj vas golman pa uz Zigica ,Pantelica i Kovacevica da ih bijemo.:)Mozda ih i uplasimo.EEE ljudi sta mi umisljamo pola raprezentacije ove sezone nije odiralo celu utakmicu a Zigic je go dao pre dve godine.Ako pobedimo to ce biti na misice i samo zbog Anticeve taktike i treba da budemo srecni.Mnogo smo realno slabi da bi bilo kome pretili.Ali nada umire poslednja.

Profa

pre 15 godina

@Etxberria,
Slazem se sa tobom u potpunosti, mada bih ostavio Stankovica van prve postave. Covek ima zelju, ali on nema ideju da povede a ostali, dok je on na terenu, ne usudjuju se. Ostaviti ga van igre i van rezervi i sa ovim sastavom(mislim da tu hvali Krasic) koji si predlozio krenuti. Garantujem oporavak i igre i rezultata i atmosvere.
Sme li ili ume li ili zelili li to Antic uraditi to je druga stvar. O njemu kao o coveku sve najbolje, ali mi se cini da ga je malo vrreme limitiralo. Ne mozes se oslanjati na Zigica, Pantelica, Stankovica, Ilica, Kezmana, jer nemaju nikakav ucinak u reprezentaciji Srbije. Osloboditi ih obaveza jasno i glasno i ostaviti prostor da mladji i mnogo bolji od njih preuzmu odgovornost. Deka je tata i dopk je sa ekipom od toga nema nista. Deki....OK . On je za njih Deki, ali i veliki limit u njihovim glavama.
Ko je video Stankovica u nekom doprinosu rezultatu repke?

doktor

pre 15 godina

Problem je sto ovde previse grobara komentarise sastav koji ce da igra. Kao prvo Stojkovic je nas najbolji golman, iako ne igra nigde.Ipak Disljenkovic mu nije ni crno ispod nokta. Drugo, ako je Stankovic dobar Murinju u Interu zasto ne bi bio nama u repki. Ja i dalje tvrdim da mi nemamo trenutno boljeg igraca sredine terena. Jovanovic je mozada u dobroj formi ali Standard nije merodavna ekipa da se poredi sa velikim timovima u Evropi. Mislim da Zigivu vise znaci sto trenira sa Viljom u Valensiji nego Jovanovicu koji igra non stop :):):):):)
POZZ

Merko

pre 15 godina

Ako opet budemo igrali 'oprezno' sa tektikom 'ko ode u napad nek mu umre mama' treba da izgubimo! Pa makar ove kitvance treba da deremo!

Nis018

pre 15 godina

Pre je Litvanija bila osrednji sparing partner, a sada strepimo, dali cemo uopste pobediti-neverovatno!!Necu da komentarisem sastav ekipe,hocu da kritikujem stavove igraca prema toj Srbiji,domovini,narodu prema klincima koji to uzbudjeno prate i u njima vide heroje.Kakva je to ekipa tj kakav je to Srbin koji stoji u stroj, neznajuci da peva iz petne zile "BOZE PRAVDE" zajedno sa citavim stadionom,da stavi prvo ruku na srce,a onda srce na teren za tu napacenu svoju domovinu Srbiju, koju u tom momentu vise predstavlja nego Tadic,Jeremic ili bilo ko drugi... Momci uzmite kao primer Hrvate,njima kad zasvira Lijepa njihova oni polude i daju maksimum.Pre je nasima smetala stara himna,stare obicaje,sada nose srpski grb na srcu,a ponasanje ostalo staro!!Shvatite vec jednom da vi veceras i u buduce trcite za svakog Srbina i Srpkinju ove planete.Posvetite se naciji za koju igrate i koju predstavljate.Kad je srce i zelja na terenu,rezultat sam po sebi dolazi.Ucinite srecnim i ponosnim ovaj napacen narod,klince koji vas bodre,Srbe sirom sveta koji vas gledaju (hvala RTS-u)preko TV-a.
Poruka Antari bi mozda samo bila, da ubuce zove igrace koji su angazovanjem vise zasluzili nastup u repki,nego neke koje je sada zvao npr.
-SUBOTIC
-LUKOVIC
-KOLAROV
-KOVACEVIC DARKO

Zivela Srbija i srecno momci,vratite nam osmeh i sjaj u licu.

Ivan

pre 15 godina

Deki zelim ti svako dobro i najbolje zdravlje u zivotu, ali se molim te povredi pri zagrejavanju. Onako...da ne bude nesto strasno...tek toliko da ne igras.

Alex

pre 15 godina

Ja sam iz Republike Srpske i naravno veceras sam na Marakani i ne zanima me hoce li igrati Tosic ili Stankovic, Jovanovic ili Jankovic, itd. Nekim ljudima je uzalud objasnjavati ulogu nas navijaca, uloge igraca, ulogu trenera. Mozemo u timu imati 11 najboljih igraca sveta ali ako cemo ih pljuvati, j.... im sve od reda, soliti im pamet umesto da ih bodrimo od srca 90 minuta pa nisu budale da u takvoj atmosferi oni igraju srcem. Da podsjetim vecinu njih ovdasnji mafijasi su gledali kao meso za izvoz. Prvo su ih utusili i na njima zaradili silne pare. Ko je imao talenta i ko se trudio u Evropi da nesto uspije sad ga zovu da igra za reprezentaciju. I OK svakom bi trebala da bude cast da igra za svoju zemlju i da od sebe da maksimum jer oni ne igraju za ove gore pomenute vec za nas koji navijamo prvo za Srbiju pa onda samim tim i za njih na terenu ma koga Antic ili bilo koji drugi trener izabere. Ali ako ih mi docekamo ovako kao sto neki rade sa "Stankovic pojma nema, Pantelic je rupa, Tosic je grobar, itd" pa sta mi da ocekujemo od njih. Moje je misljenje da ce nasoj reprezentaciji svanuti svi budemo "radili svoj posao". A to je trener bira igrace, igraci na terenu igraju a mi ih srcem bodrimo 90 minuta. Pustite Antica da radi svoj posao.

Zelja NS

pre 15 godina

Valjda cemo podediti... sta drugo da kazem, sem pustite selektora da radi svoj posao, a ne samo Zigic, Kezman, Ilic, Krstajic bla, bla, bla i tako do sutra pljuvati. Ne valja to, samo opusteno i pozitivno doce rezultat, SAMO PUSTIMO SELEKTORA DA RADI SVOJ POSAO!

nettoo

pre 15 godina

Kao klinac, dok sam trenirao kosarku, mislio sam da se ovakve stvari kao sto se desavaju sad sa Reprezentacijom nemoguce, da se to samo radi u lokalnim nizerazrednim klubovima tipa taj u kom sam ja igrao basket - da igraci koji ne igraju (ne dolaze na trening) igraju kao starteri!

Ako ne pokazu igru veceras + obavezan pozitivan rezultat (pobedu) = bojkot do kraja kvalifikacija! Dosta mi je da gledam "lokalni" klub kako igra za reprezentaciju. Partizan treba da bojkotuje ovu reprezentaciju, zajedno sa Kadardzicem i ostalima, sad kad su oni njima potrebniji nego onda na Olimpijadi!

Zeljko Andonov

pre 15 godina

Najezim se kad cujem rec Repka. Pa ljudi upropastili smo nas lepi jezik raznoraznim BEZVEZNIM racima koje neki ljudi prihvataju iz meni nejasnih razloga.
Sto se vecerasnje utakmice tice treba napasti presingom od prvog minuta, sabiti litvance u 30 metara i siguran sam da ce pasti gol do 25 minuta. Imamo bolji vezni red tako da to mozemo bez problema. Nadam se samo da ce Antic imati dovoljno hrabrosti da trazi od igraca takvu igru.U drugom poluvremenu ce publika uraditi svoje i nositi nase do drugog gola. Dakle 2:0 je rezultat koji je zagarantovan.
Ako se ne bude igralo tako onda ce se desiti ono sto nam se stalno desava u poslednje vreme, a to je da ce moral i zalaganje ekipe padati iz minuta u minut, publika ce polako poceti da negoduje, zvizdi,i td. i td.U tom slucaju mrsav remi je ono sto ce se desiti i oterati i publiku sa stadiona i nas tim sa prvenstva. Mislim da ne mozemo da izgubimo jer ce svasvim prosecni Litvanci biti prezadovoljni bodom jer to im je sasvim dovoljno imajuci u vidu rezultate koje su ostvarili do sada.
Mi smo temperamentna nacija, nasi navijaci su nestrpljivi,igraci takodje tako da moramo da igramo u skladu sa nasim temperamentom i psiholoskim karakteristikama igraca. Mi ne umemo da budemo strpljivi kako to nasi selektori tolike godine ne shvataju.
Mozda sam malo udavio sa avojom pricom ali mislim da se mnogi slazu sa ovom teorijom. voleo bih da cujem neki komentar.
Pozzzz

nborjan

pre 15 godina

ma kakav Lane, kakve gluposti!
to bre sve treba poslati u Englesku da skuplja lopte koju godinu i gleda fudbal tamo.
za koju godinu mozda nesto i ukapiraju, a do tad CUTIMO I NE 'URCIMO SE!

Marko

pre 15 godina

Jedini pljuvaci na ovom portalu su grobari, koji su tacku na svoj patriotizam pokazali na OI! Gledajte vi u svoje dvoriste, Srbija veceras navija!

Delija Rijeka

pre 15 godina

Samo bi htio zaželiti sreću našim momcima i da ih razvale i da pokažu da smo ipak mi jači nego što to neki misle i žele.Treba im dati podršku svima,a ne ih pljuvati i samo bih još htio dodati da je Antić definitivno jedan od najboljih fudbalskih trenera i stratega na ovom planetu trenitno....
Hvala.... SAMO NAPRED MOMCI!!!!!!!!!! HOĆEMO POBEDU!!!!!!!!

marko-nbg

pre 15 godina

Ljudi nema potrebe za euforijom!!! Bice kao i protiv Farana!!! Igracemo dosadno, bez ideje, sa nekim dodavanjima "zbogom pameti" , mucicemo se i mozda uguramo neki vrljav gol cisto da se kaze da smo napadali!! Mene vise brine da ne primimo neki jeftin gol!!!!!

Captain Kirk

pre 15 godina

Antic : "Igrač koji je naknadno došao, svojim ponašanjem me je prijatno iznenadio (...)"

Ma ti si mene ne-prijatno iznenanidio kada sam video tvoj prvi spisak (bez Lane). Tek mi je sada jasno koliko imas pojima. Videcemo veceras da li je Baboviceva povreda bila presudna...

Treba misliti na bolje sutra

pre 15 godina

Eee...ovo se cekalo....ovo je fenomenalna prilika da osiguramo 4 mesto...nema veze...da smo u ligi isli bi u kvalifikacije za LS...;P;P;P;P;P;P

Nema nista od Afrike...pogledajte istoriju kako smo isli na SP...svake 8 godine mi igramo na SP...bili smo u Nemackoj, nismo u Koreji, bili u Francuskoj...
Zanimljivo...to sam tek sad slucajno zapazio...

neko iz daleka

pre 15 godina

najbolje je izgleda uzdati se u samog sebe
Evo linka za dobru sliku

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=20687&part=sports