Fudbal 66

Nedelja, 01.06.2008.

17:12

Anketa: Neregularno prvenstvo

Anketa: Neregularno prvenstvo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Леко

pre 15 godina

Људи,првенство је стварно нерегуларно-освојила га је екипа из непостојеће државе!Југословенско спортско друштво-СМЕШНО!

Dorfl

pre 15 godina

Slazem se sa grobarima da su i prethodna dva prvenstva, u kojima je Zvezda bila sampion, bila neregularna. No, za razliku od gorepomenutih, smatram da je i tada izvor svih nepravilnosti bio u njihovom taboru.
Cinjenica je da svako ko dodje u upravu partizana mora da ima diplomu "Baron Minhauzen - Arsen Lupen', da sudije koje njima sude moraju biti ostrog oka kao Homer ili Filip Visnjic, te da njihovi igraci odbranu uce kod Ljube Vracarevica. Nasilje na terenu koje izvode igraci partizana vec godinama, i koje nije sankcionisano osim u retkim situacijama, konacno je dalo ploda ove sezone, uz malo pomoci svemoguceg Toseta Karadzica... Razlika izmedju ove i prethodnih sezona je sto je prethodne dve Zvezda imala toliko jaku ekipu da partizanima nisu pomagale ni malverzacije ni suicidalni nekaznjeni startovi....ove sezone smo malo slabiji, pa im je posle 198 penala dosudjenih pod veooooma sumnjivim okolnostima u poslednjim sekundama meca, poslo za rukom i novcanikom da osvoje titulu. Ipak, sledece sezone da se samo malo pojacamo, pa oni opet mogu samo da namestaju...i da sanjaju....Stankovica...

Cile

pre 15 godina

A kada je naša liga bila regularna? Ustvari sve naše lige počev od beton lige pa do prve! Uvek ispada taj ko nema para da kupi bodove!a gore ide taj ko ima kes!

tito

pre 15 godina

sve dok su ovi komunisticki klubovi prvi na tabeli prvenstvo je neregularno.ja da se pitam zvezdu i partizan ugasiti i igrati bez sudija utakmice mislim da bi se igraci medjusobno lakse dogovorili oko ofsajda,penala i td.

iz ofsajda do duple krune!!

pre 15 godina

PJETRO Bio je ofsajd,a iz tog ofsajda i dupla kruna i naravno nov prevod vase skracenice skracenica FKP F-antasticno K-upljeno P-rvenstvo!!!

Ova CIKA TOLE sto je predsednik partizana,FS Vojvodine i podpredsednik FSS je cudo!!! Funkcije za duplu krunu!!!

pre 15 godina

Pa nije narod ni glup,ni lud,ni slep!!!! Jos jednom cestitke za FKP,tacnije cestitke za F-antasticno K-upljeno P-rvenstvo!!!

GROBAR

pre 15 godina

E momci a sto vi niste malo pricali kad je zvezda prosle godine uzela titulu nego sad kad smo mi uzeli vi sad kao nesto krenuli... Daj mislim bolje da sutite i to je to .. poz

leeroy

pre 15 godina

Pa naravno da je 'neregularno',a evo i zbog cega: pa Partizan osvojio TITULU!!!
Eh da je DZaja na slobodi zvezda bi bila prvak,a prvenstvo 'REGULARNO'
STETA....

Colin_bgd

pre 15 godina

Ja predlazem da se dekretom dodeli trajna titula pobednika fudbalskog prvenstva drzave crvenici zvezdici, a mi ostali onda da igramo fudbal za drugo mesto. Zvezdica neka igra ligu sampiona (prvo kolo), neka i dalje donosi NULA bodova Srbiji na UEFA listi, neka i dalje njeni navijaci nabijaju upaljene baklje ljudima u usta, neka i dalje polupismeni, infantilni sinovi tajkuna dolaze na "marakanu" u klub da zare i pale, da potplacuju sudije, da placu kad im zvezdica izgubi, kao da su izgubli zvecku u obdanistu.
Neka se, u stvari, dekretom dodeli zvezdi dupla kruna u narednih 100 godina, pa neka onda lumpuju u Maderi do mile volje i raduju se svom fudbalskom klubu koji je najbolji primer Potemkinovih sela u ex-Yu sportu uopste.
Najvise namesta onaj koji, kada izgubi na zelenom terenu, je toliko posle besan da narucuje ove imbecilne ankete. A koliko je sve smesno pokazuje i to koliko se uzima u usta Tomislav Karadzic, kao nekad Zeka-Bjeka, a isto bi bilo i da je Popovic ostao predsednik, a i da licno patrijarh Pavle dodje na funkciju predsednika Partizana. Jer mafija iz ljutice bogdana je toliko ogrezla u kriminal i lopovluk i metastazirala do krajnjih granica, da vise od pene koja joj curi iz usta ne zna sta da radi.
Ali dobro, nema veze, ipak zvezdica mora da bude naj, naj, naj, kao i sve ostalo sto dolazi ispod skuta drzavne bezbednosti u Srbiji...

Red Star

pre 15 godina

Kao "krunski" dokaz neregularnosti se uzima OFK koji je "ginuo" protiv Partizana a protiv Zvezde "čistio" kartone i igrao ležerno.Istina je da su igrači OFK-a na samom kraju utakmice umesto da šalju loptu u 16 dodavali se nekoliko puta na svojoj polovini(možda je OFK "Zvezdin" tim a setimo se kako je PTZ izgubio od B.Dvora kada je i Vermez delio mišljenje javnosti da je utakmica unapred izgubljena;pa onda poraz od Rada za vreme Tumbakovića u poslednjem kolu kada je Partizan oborio sve rekorde u pobedama a onda se je Tumbica ozbiljno namučio i izgubio od Rada kome je pobeda trebala za opstanak) a neregularnost se odnosi ,što ovi "OFK-ovci" zaobilaze,i na veliki broj utakmica gde su sudije tendenciozno sudile u korist Partizana i to po zadatku nekoga (da li "samo" Karadžića,sumnjam?!) koji ostaje u "dubokom hladu".Najbolja ilustracija neregularnosti je saopštenje sudijske komisije FSS u vezi suđenja Stankovića na utakmici CZ-PTZ (2:2) koje ima nekakav mističan karakter gde sudijska komisija ne kaže šta smatra o suđenju već izražava nekakvo razočarenje što je iskaz kojim ta komisija može da oceni suđenje samo ako "nije pri sebi".A sećamo se da je faul Rukavine nad Koromanom bio hvatanje sa leđa sa obe ruke što je na 3 metra od sudije što je moguće ne suditi samo u policijskoj akciji a sličan takav faul se dogodio u narednoj utakmici nad bekom CZ posle čega je Partizan izjednačio.Svako ko se slaže sa time da se na ovakav sveobuhvatan način vodi kampanja "osvajanja" titule jeste veliki "zaljubljenik" u crno-belu boju ali treba da je zahvalan i takvom klubu kao što je Zvezda koja je još iz doba Cveleta-ministra uhodana u funkciji-U NEŠTO SE UDARATI MORA !

drug Jataganac

pre 15 godina

Koje je nase prvenstvo uopste bilo regularno? Normalno je da je stav javnog mnjenja takav. Svako ko ozbiljno prati fudbal, to zna, a za one koji su neobavesteni snimljen je Insajder, pa valjda ni oni vise nemaju nikakvih dilema. Ali sad ce verovatno da uslede navijacka prepucavanja i prebacivanja odgovornosti u tudje dvoriste, po sistemu "vi namestate, mi ne namestamo, vi kradete, mi ne krademo, vase titule su neregularne, nase su regularne" itd. To nisu navijaci, to su mala deca.

jel vi mislite da je NBA regularan? ,,!,,(-_-),,!,,

pre 15 godina

Možda je i namešteno prvenstvo, a možda nije---
u svakom slučaju odavno nije bila ovako zanimljiva sezona.
Možda smešno zvuči, ali je tako... Sve se rešavalo u zadnjem kolu.

Vasilije

pre 15 godina

eeehhhh da je zvijezda osvojila titulu ne bi se nista pricalo a ovako kad partizan osvoji onda je pokradeno.....
daj ne zezaj te ljudi....

Hellas Verona

pre 15 godina

Pa vecina tih ljudi navija za klubove koji najvise namestaju,i to od svog osnivanja tako da se nemaju sta buniti jer nema sezone da njihovi postenjacki klubovi nesto ne osvoje...Eh da hoce jos Porto,Olimpijakos,Juve da dodju u nasu ligu tu bi sve pucalo od postenja...

(ne)regularnost?

pre 15 godina

@(sensei, 1. jun 2008 22:26)

Ne radi se o sticanju prednosti vec o odrzavanju te prednosti. E, to je cika Toletova zasluga.
Sto se tice Bezanije, tu se sudija malo zabrojao. Da vam je svirao 3 a ne SAMO 2 penala, mozda biste i pobedili.
Pa ako ti je smesno, ti i dalje nastavi da se smejes.

Jedan je Zidan

pre 15 godina

Ma, svuda se namesta samo kod nas nema sta da se vidi, zato u oci i upada namestanje. Kad bi jedan Milijas (C.Zvezda) ostao, kad bi jedan Stevan Stosic (OFK - Malaga) ostao, kad bi jedan Stevan Jovetic (Partizan - Fiorentina) ostao...

Ljuba

pre 15 godina

cim se trazi hitno prosirenje lige to povecava mogucnost veceg broja namestenih utakmica! gledaj te u sledecih godinu - dve jagodina igra u evroti

Car

pre 15 godina

Trener OFK-a izvede protiv Partizana najjaci sastav, a par dana posle toga izvede tim bez nekoliko prvotimaca protiv CZ, uz obrazlozenje da ionako ne bi mogli pobediti CZ pa odlucio da ih odmori?! rece covek i ostade ziv... protiv nas izgibose, kartone prebace za Zvezdu, a na na marakani sramotno.. da nije bilo rezult. na TV-u mislio bih da oni vode... SRAMOTA

Bata Djora Sr.

pre 15 godina

Kao glavnog krivca za rezultate ovog istrazivanja vidim Aleksandra Jankovica i ovo je jos jedan u nizu razloga zasto mu sto pre treba videti ledja sa klupe prvog tima Crvene zvezde. Sale, nema sanse da se izvuces.
Salu na stranu, da li je neko mogao da ocekuje neki drugaciji rezultat istrazivanja. Mozda ce se nekom ispitani uzorak ciniti premali da bi se dobio neki validni rezultat, ali to je tek nesto vise od prosecne posete na nasim stadionima. I zasto je to tako ? Neko ce reci zbog loseg i nekvalitetnog fudbala. Donekle je tacno, ali ne u potpunosti. Glavni problem je upravo neregularnost, odnosno namesteno prvenstvo. Ali kada se spomene namestanje onda se odmah cuje : dajte dokaze. Posto je uzimajuci u obzir danasnju upravljacku strukturu u klubovima kao i u samom savezu, dokaze nemoguce prikupiti, to ne znaci, da namestanja nema. To je slicno kao nacinu sa kojim se kao drzava bori protiv korupcije : vi prijavite policiji lekara, sluzbenika ili jednostavno nekog ko vam je trazio novac za uslugu, onda oni obeleze novcanice, vi pare predate odredjenom licu a potom oni upadaju kao u losim filmovima i otkrivaju korupciju. S tim, sto posle takve akcije, obicno niko nije odgovarao. Ovakav princip je osmisljen da bi se protiv korupcije borba vodila samo fiktivno. A borba protiv korupcije i protiv namestanja zahtevaju sistemske zakone i sistemsku borbu. Da li neko ocekuje da u Srbiji cuje da je neki nizi funkcioner nekog kluba prijvaio svog kolegu koji je davao mito sudijama ili igracima protivnicke ekipe. Od toga dugo nece biti nista, sve dok se ne razbiju licni interesi rukovodecih struktura u klubovima direktno povezanih sa menadzerima mnogih igraca, dok sve to zmurecki posmatraju celni ljudi iz saveza. Medjutim, to ce tesko ici jer sve njih povezuje velika lova koja se vrti oko fudbala. A to onda pokrece celokupnu masineriju namestanja, sve zarad ostvarivanja finasijskih interesa. Kada se plen podeli, svi su zadovoljni osim ono malo onih navijaca koji jos uvek odlaze na stadione, ne u uverenju da ce videti nekakve fudbalske bravure, jer je to jednostavno nemoguce, vec da ce videti makar trunku prave borbe na terenu u kojoj ce ekipa koja odnese bodove morati i da oznoji dresove. Ali sa stadiona odlaze razocareniji nego sto su bili pre odgledane utakmice.
Neko ce reci da je nemoguce izboriti se sa namestanjem u fudbalu. I to je tacno, ali nikada ni jedno drustvo nece moci da se izbori protiv kriminala bilo kog oblika. Da li to znaci da borbu automatski treba i prekinuti ? Naravno, da ne.
Zato je potrebno doneti zakon o sportu, koji ce omoguciti i privatizaciju klubova. A kada se pojave ljudi koji ulazu svoj zaradjeni novac u klub, tesko je poverovati da ce oni tek tako prepustati bodove drugim klubovima, jer su u ovi u borbi za titulu ili se bore za opstanak. S druge strane, ko bude mislio da je ulaganje u fudbal zanimljiv hobi u kojem je moguce napraviti odlican profit sa vrlo malo ulozenog novca, grdno ce se razocarati kad bude video da to i nije moguce. Takodje, moguce je ocekivati da ce sredine koje se budu privredno razvijale brze imati sanse da svore i bolje fudbalske timove. Jer, danas je fudbal tamo gde ima novca, a ne gde je ljubav prema njemu najveca. Ali to je sve u domenu teorije jer je veoma veliki interes ljudi koji se sada vrte oko fudbala da se nista ne menja. Ako se malo bolje pogleda jedine dve institucije koje nije zahvatila bilo kakva vrsta promena od 2000-te jesu fudbalski savez i univerzitet.
Dokle god se za par putovanja i jos po nesto budu kupovali glasovi delagata na izborima za razlicita fudblaska tela u savezu, ostace samo prica o namestanjima i neelugarnom prvenstvu, uz pravdanje da toga ima u svakoj ligi.
Ako Sasa Nikolic odlazi iz Krusevca ne zato sto ima lose rezultate ili zato sto je los trener, vec zato sto odredjenim ljudima nije po volji, ali njihova imena ne sme da saopsti jer se plasi za svoju bezbednost i i bezbednost svoje porodice, onda svima treba da nam bude jasno zasto je fudbal tu gde jeste. A jos strasnije je da na te njegove reci niko nije reagovao. U prevodu to znaci da ste legitimna meta bez ikakve zastite ukoliko spomente one koje ne bi trebalo.
Kada se sve pogleda rezultat ankete i nije tako los.

Bart

pre 15 godina

Ej da... kako to da je Zvezda igrala sa ekipama sa kojima kolo pre toga igra Partizan?! I kako to da svi igraci koji imaju pravo biranja zbog parnih kartona igraju protiv Partizana, a preskacu Zvezdu? Ali bas svi... OFK gine protiv nas a posle u 90. min. na Marakani se dodaju posle slobodnjaka umesto da centriraju, pokushaju da daju gol.. i ko sad tu koga premira i namesta? budite realni...

sensei

pre 15 godina

Zaboravih da kazem sledece
Mnogo je veliki uzorak
drgo , ovaj sto pominje reprez. Partizan ima 1 igraca u repki a Zvezda 2 DVA . hvala i dovidjenja

ljubisa

pre 15 godina

Svi pametni ljudi koji misle da je regularno moraju znati da zakon FIFA-e i UEFA-e jasno istice da predsednik jednog kluba NE SME biti i predsednik fudbalskog saveza.
Dakle ako je Karadzic predsednik partizana, FS Vojvodine i trenutni predsednik FS Srbije ovo prvenstvo toliko nije regularno da je to smesno.
Razumeli?

sensei

pre 15 godina

I kao sto neki rekose,pitam se da li bi bilo govora o ovoj anketi da je CZV osvojila titulu ?!
Uvjek,ali bas svake godine, kada mi osvojimo prvenstvo dolaze neki naruceni clanci,ankete i sl.gluposti o regularnosti tj.o neregularnosti.
tole ovo tole ono
kada je Partizan stekao prednost ????? Prije dolaska TOLETA ili NAKON ????? Da da ,prije dolaska. Ako smo vec toliko namjestali zasto nismo namjestili da pobjedimo Bezaniju kojoj bod ili 3 ,nista nisu znacili? Isto vazi i za Vosu. Tole namjestio 2 crvena protiv Vose ,1 protiv bezanije,pa protiv CZV i t d . Jeste on je sra ga bilo.
Zaista smjesnooooo!
A sto se tice prosirivanja to je smejurija jedna citava. Pa zar nije bilo lepo ove godine,do pretposlednjeg kola 70 % ekipa se bori za opstanak a u zadnjem kolu se odlucuje o tituli? Bezanija kao sto pomenuste imala za citavu sezonu oko 4000 gledalaca,i za koga oni igraju? Gdje su tu interesi?? mogu naslutit....

Partizan Sampion,a ko bi drugi !?

pre 15 godina

Normalno je da anketa u korist onih koji misle da je prvenstvo neregularno kada je odnos navijaca 3 na prema 1 ili cak 4 na prema 1 !? Cigani misle ovako,Grobari ovako.Evo uzmimo primer sezone 2006 i 2007 kada je cherga uzela duple krune,kako da ja verujem u regularsnot tih duplih kruna kada za te dve godine cherga nije dobila niti jednu utakmicu u evropi !? Shta kao kod nas su toliko superiorni,a u evropi su Srbi poslednji sljam !? Ne kapiram ! Kako to da sada svima smeta Tomislav Karadzic,a kada je dolazio u Partizan niko ga nije ni spominjao !? Pola stare i pola nove uprave cherge je u zatvoru zbog kriminalnih radnji,malverzacija,prevara...itd,a ovamo su posteni,ne kazem da u Partizanu nema lopova u staroj upravi,ali to su cinjenice,nemoze lopov meni da kaze da ne kradem,a on to radi skoro 20 godina.Na sve je ovo malo uticao i insajder i sada je kod svakog navijaca barem 10% povecana sumlja u regularnost svih takmicenja.

Zeljko

pre 15 godina

Sad kao neki "strucnjak" iz Tanjuga zeli nesto da postigne time sto postavlja pitanje na koje mu odgovaraju anonimni gradjani! Xaxa.. Odavno nijesam cuo nesto ovako glupo.. A cini mi se i da ove ankete ne bi ni bilo da je kojim slucajem neko drugi zavrsio na prvoj poziciji u MSL.. Predlazem kolegama iz Tanjuga da postave anketu "da li ce Nova Godina doci 31. navece?".

Vlada

pre 15 godina

Da je nregularna Partizan bi davno overio titulu, a ne u poslednjem kolu.
Protiv zvezde svi odmaraju igrace, ciste kartone i igraju sa drugim timom.
Miskovic premira redom i ko posle sme da igra posteno od nekog od koga je tri dana pre toga dobio pare (pardon Vojvodina dobila pare posle utakmice sa zvezdom).
Prethodne dve je sve bilo regularno, evo i Dzomba se hvali kako je Piksi redovno isplacivao premije Hajsuku da otima bodove Partizanu.

Ja

pre 15 godina

Bice da je PArtizan namestio i onih vashih 2 2 u ZR, ili isti rezultat u BG-u sa Luchanima... Sta se skrnavite, chim izgubite titulu o'ma' se ljutite... Da ste skinuli tu svih 6 bodova bili biste prvaci. Ovako- te sudija, te kartoni, penali, dza-bu... Sto kaze Jankovic- mi se nadamo da cemo dobiti svih 8 do kraja, a da Part. kiksne, jer nije normalno i regularno da Part. dobije sve. A zato jeste da CZ dobije tih osam... Uprosceno- nerealni ste...

Joca

pre 15 godina

Evo ja sam se setio jedno 100% ciste tekme ... i to izmedju CZv i Cukarickog ... mislim da je ono bilo olicenje postenja i fer sudjenja!

sitna riba u ovom moru plavom

pre 15 godina

prosirenje lige je glupa ideja jer mi nemamo kvalitet za tako nesto...cim neki igrac zavredi on odlazi...sto se mene tice ja bih smanjio ligu na 10 klubova, jer je tada manje sansi za muvanje nego sa 16 klubova...

Milan

pre 15 godina

Naravno da je neregularna liga kada predsednik Partizan vodi srpski fudbal i bira sudije i sta ne.I da pitate 10 miliona ljudi rezultati bi opet bili isti zato je i poseta mala kad niko nece da gleda namestaljku od fudbala.Oni koji trose pare i dolaze na stadione misleci da je sve u redu zavaravaju se od kad je dosao Tole Karadzic znao se sampion Partizan...

Dovoljno je pogledati SoS izvestaje utakmice i snimka pa da slepac zakljuci kako se igra u nasoj ligi.

reggi

pre 15 godina

Interesantno kako je UVEK neregularno prvenstvo kad Partizan osvoji a kad je slucaj sa zvezdom onda to niko ne dovodi u pitanje!
1/2 finale kupa, posle kojeg je sve pocelo, nije uopste bilo NEregularno!!! Sudijina greska i brzopletost nema nikakve veze sa neregularnoscu! A ako cemo tako onda je neregularan bio ceo treci deo prvenstva u kome je zvezda igrala sa istim protivnicima sa kojim je Partizan igrao nedelju dana ranije! Neregularan je bio ulazak zvezde u 1/2 finale kupa!
Mada, moram priznati da je prvenstvo bilo prilicno neregularno...ne zbog Partizanove duple krune (vise nego zasluzene) vec zbog gore navedenog treceg dela sampionata kao i bezvoljne, bezidejne i sramotne igre tih protivnika protiv zvezde koji su vecinom ginuli na terenu protiv Partizana!
Kako vas nije sramota da svaki put vrtite istu plocu kad je Partizan sampion!? Od PRVOG kola smo bili prvi na tabeli, igrali ofanzivni i najlepsi fudbal i zasluzili ovu duplu krunu vise nego zvezda prethodne dve!
Ako je Karadzic namestao onda su to radili piksi i terzic (gle cuda MUP ih trazi, a od Terze ni traga ni glasa)!
I jos anketiranje ljudi od kojih mozda njih 5 u VRH glave ide na utakmice a njih 25 mozda gleda analize na SOS-u! Smesni ste!!!

black&white man

pre 15 godina

Samim tim što savez nema predsednika već četiri meseca čini ovo prvenstvo neregularnim.Partizan i Zvezda se smenjuju svake godine na tronu(sa izuzetkom Zvezdine dve uzastopne titule) pa i slep čovek vidi da tu nešto ne valja. Partizan uvek osvaja potrebne bodove u Kuli i Zrenjaninu, a Zvezda oba puta ove sezone odigra sedam plus sa Smederevom. Bežaniju gleda u sezoni ukupno 4100 ljudi, a oni hoće proširenje lige. Mogao bih ovako do sutra. Evo još samo nekih imena Mišković, Karadžić, Džomba, Butorović, Vučurević, Zečević, Terzić, Bjeković, Džajić,...

Marko

pre 15 godina

Mlad sam, pa mi to daje nadu da cu nekad za jedno 50godina (kada umru svi ovi "besmrtnici" i postenjacine) odgledati bar jednu normalnu fudbalsku sezonu u srbiji, bez kupljenih utakmica, tuca na stadiona, mlacenja pandura, ubijanja navijaca, sa normalnim sudjenjem.. Do tada imam LS na B92 ;p

Aca Znalac

pre 15 godina

Kada ce kod nas da se pojavi covek ili grupa koja moze da sredi situaciju u nasem fudbalu, bojim se da je odgovor nikada. Nasa liga je leglo protuva i probisveta koji samo zele brzu zaradu i nista vise. Njih ne interesuje ni fudbal ni buducnost fudbala, a ponajmanje gledaoci na tribinama. Te okorele vlastodrsce interesuje samo njihov dzep i namestanja koja samo njima odgovaraju. Svi ti nazovi fudbalski ljudi imaju podebeo dosije u raznim policijskim dosijeima, ali to kao da nije vazno. Sve su kupili i podkupili. Molim se Bogu svevisnjem da ih napokon neko najuri iz ovog tako divnog i plemenitog sporta. Za rad nase fudbalske perspektive i nekadasnjih velikih uspeha molim jedino Boga da ih na neki nacin udalji sa ovih zelenih terena i iz svih mogucih fudbalskih organizacija. Pravdo pobedi.

insider

pre 15 godina

sve utakmice partizana sa banatom i bezanijom, zvezdine u cacku i kuli, sudije odradile posao partizanu u krusevcu, sa ofk-om, smederevom i zvezdom, bezanija dala bodove vojvodini...

Aleksandar

pre 15 godina

kako da bude regularno, samo oni koji nece da vide kazu da je regularno. Nigde na svetu ne postoji covek koji je predsednik saveza , pradsednik pokrajinskog saveza i predsednik kluba i koji utice na delegiranje sudija za utakmice svoga kluba mislim na partizan i tomislava karadzica, ne navijam ni za zvezdu ni za partizan ali sramota je sta oni rade. a izbor za selektora je cirkus i sprovodjenje licnog interesa fk partizan da preko svog bivseg trenera prodaje svoje igrace preko reprezentacije. Tako je to ovde samo niko nece da kaze istinu svi cute. Zato i imamo po 20 gledalaca na stadionima sta da gledamo namestena utakmice i bogacenje pojedinaca od namestanja i mesetarenja.5 oktobar se mora desiti i u fudbalu. Nadam se da ce ovaj komentar biti postavljen jer vidim da moje uglavnom necete da postavite.

GROBAR NIS

pre 15 godina

I ja mislim da je neregularno...Pitam se sta bi bilo da nije cika Misko nije namestio 10-ak meceva!?od kada bi titula bila nasa?!VOLIM PARTIZAN!!!

gaga

pre 15 godina

pa setimo li se samo gde je zvezda zadnje tri godine igrala finale kupa(jna) a sad kad igra tim tome karadzica onda mogu na domacem terenu bez ikakvih problema da bi sve bilo regularnije.

Nelson Muntz

pre 15 godina

Ако скоро 60% људи (са пуним правом) мисли да је првенство нерегуларно, а следећих 16% није заинтересовано за фудбал, остаје нам питање КОГА ЗАПРАВО ИНТЕРЕСУЈЕ ОВА ЛИГА? У нормалним земљама овакви резултати истраживања јавности довели би не само до смене ама баш свих руководилаца свих могућих фудбалских организација, већ и до реакције државних органа, јер је из приложених резултата потпуно јасно да криминал и нерегуларности царују у нашем фудбалу. Код нас је сасвим супротно, па уместо да смене комплетно руководство и покушају да исправе нерегуларности, државни органи се "посипају пепелом" док мафијашке барабе које воде наш фудбал нерегуларности проширују и на период кад се првенство ни не игра, причама о проширењу лиге и јавном промовисању најгорих мафијаша у кандидате за још веће и одговорније функције. Како сада ствари стоје, изгледа да ће следећа сезона бити још гора, а самим тим и резултати оваквих анкета, са том разликом да ће бити све већи проценат оних које фудбал више не занима. Шта ће народ него да дигне руке од фудбала којег воде и кроје Толе, Драган-Аца, Турбо-мафијаш из Крушевца, његов колега из Делта ситија, мајка Цеца, бесмртни Миљан и још вечнији Ђора?!

Srdjan

pre 15 godina

Uzorak je mali, a i da nije, kakve veze ima sta misle gradjani koji ne idu na utakmice ... to je kao da gradjane Leskovca pitate sta misle o radu gredskog zelenila grada Beograda

malom broju ljudi koji ide da gleda fudbal redovno, svaka cast

1, 2, 3, 370 - aj' cale da popunis i ti!!!

pre 15 godina

Bez ulazenja u bilo kakvu polemiku oko toga da li je prvenstvo regularno ili ne, primecujem da nam ova anketa pruza relevantan uvid u misljenje gradjana, sa veoma reprezentativnim uzorkom od cak 371 ispitanika.

Ako je do sada i bilo nekakve sumnje oko toga kakav je stav gradjana po pitanju regularnosti domaceg prvenstva ova anketa nam je pruzila sve odgovore!

намештено, него шта

pre 15 godina

Не знам како неко мисли да нам буде регуларно првенство, када постоји један Томислав Караџић?!?

1, 2, 3, 370 - aj' cale da popunis i ti!!!

pre 15 godina

Bez ulazenja u bilo kakvu polemiku oko toga da li je prvenstvo regularno ili ne, primecujem da nam ova anketa pruza relevantan uvid u misljenje gradjana, sa veoma reprezentativnim uzorkom od cak 371 ispitanika.

Ako je do sada i bilo nekakve sumnje oko toga kakav je stav gradjana po pitanju regularnosti domaceg prvenstva ova anketa nam je pruzila sve odgovore!

намештено, него шта

pre 15 godina

Не знам како неко мисли да нам буде регуларно првенство, када постоји један Томислав Караџић?!?

GROBAR NIS

pre 15 godina

I ja mislim da je neregularno...Pitam se sta bi bilo da nije cika Misko nije namestio 10-ak meceva!?od kada bi titula bila nasa?!VOLIM PARTIZAN!!!

reggi

pre 15 godina

Interesantno kako je UVEK neregularno prvenstvo kad Partizan osvoji a kad je slucaj sa zvezdom onda to niko ne dovodi u pitanje!
1/2 finale kupa, posle kojeg je sve pocelo, nije uopste bilo NEregularno!!! Sudijina greska i brzopletost nema nikakve veze sa neregularnoscu! A ako cemo tako onda je neregularan bio ceo treci deo prvenstva u kome je zvezda igrala sa istim protivnicima sa kojim je Partizan igrao nedelju dana ranije! Neregularan je bio ulazak zvezde u 1/2 finale kupa!
Mada, moram priznati da je prvenstvo bilo prilicno neregularno...ne zbog Partizanove duple krune (vise nego zasluzene) vec zbog gore navedenog treceg dela sampionata kao i bezvoljne, bezidejne i sramotne igre tih protivnika protiv zvezde koji su vecinom ginuli na terenu protiv Partizana!
Kako vas nije sramota da svaki put vrtite istu plocu kad je Partizan sampion!? Od PRVOG kola smo bili prvi na tabeli, igrali ofanzivni i najlepsi fudbal i zasluzili ovu duplu krunu vise nego zvezda prethodne dve!
Ako je Karadzic namestao onda su to radili piksi i terzic (gle cuda MUP ih trazi, a od Terze ni traga ni glasa)!
I jos anketiranje ljudi od kojih mozda njih 5 u VRH glave ide na utakmice a njih 25 mozda gleda analize na SOS-u! Smesni ste!!!

Srdjan

pre 15 godina

Uzorak je mali, a i da nije, kakve veze ima sta misle gradjani koji ne idu na utakmice ... to je kao da gradjane Leskovca pitate sta misle o radu gredskog zelenila grada Beograda

malom broju ljudi koji ide da gleda fudbal redovno, svaka cast

Nelson Muntz

pre 15 godina

Ако скоро 60% људи (са пуним правом) мисли да је првенство нерегуларно, а следећих 16% није заинтересовано за фудбал, остаје нам питање КОГА ЗАПРАВО ИНТЕРЕСУЈЕ ОВА ЛИГА? У нормалним земљама овакви резултати истраживања јавности довели би не само до смене ама баш свих руководилаца свих могућих фудбалских организација, већ и до реакције државних органа, јер је из приложених резултата потпуно јасно да криминал и нерегуларности царују у нашем фудбалу. Код нас је сасвим супротно, па уместо да смене комплетно руководство и покушају да исправе нерегуларности, државни органи се "посипају пепелом" док мафијашке барабе које воде наш фудбал нерегуларности проширују и на период кад се првенство ни не игра, причама о проширењу лиге и јавном промовисању најгорих мафијаша у кандидате за још веће и одговорније функције. Како сада ствари стоје, изгледа да ће следећа сезона бити још гора, а самим тим и резултати оваквих анкета, са том разликом да ће бити све већи проценат оних које фудбал више не занима. Шта ће народ него да дигне руке од фудбала којег воде и кроје Толе, Драган-Аца, Турбо-мафијаш из Крушевца, његов колега из Делта ситија, мајка Цеца, бесмртни Миљан и још вечнији Ђора?!

Ja

pre 15 godina

Bice da je PArtizan namestio i onih vashih 2 2 u ZR, ili isti rezultat u BG-u sa Luchanima... Sta se skrnavite, chim izgubite titulu o'ma' se ljutite... Da ste skinuli tu svih 6 bodova bili biste prvaci. Ovako- te sudija, te kartoni, penali, dza-bu... Sto kaze Jankovic- mi se nadamo da cemo dobiti svih 8 do kraja, a da Part. kiksne, jer nije normalno i regularno da Part. dobije sve. A zato jeste da CZ dobije tih osam... Uprosceno- nerealni ste...

Joca

pre 15 godina

Evo ja sam se setio jedno 100% ciste tekme ... i to izmedju CZv i Cukarickog ... mislim da je ono bilo olicenje postenja i fer sudjenja!

Partizan Sampion,a ko bi drugi !?

pre 15 godina

Normalno je da anketa u korist onih koji misle da je prvenstvo neregularno kada je odnos navijaca 3 na prema 1 ili cak 4 na prema 1 !? Cigani misle ovako,Grobari ovako.Evo uzmimo primer sezone 2006 i 2007 kada je cherga uzela duple krune,kako da ja verujem u regularsnot tih duplih kruna kada za te dve godine cherga nije dobila niti jednu utakmicu u evropi !? Shta kao kod nas su toliko superiorni,a u evropi su Srbi poslednji sljam !? Ne kapiram ! Kako to da sada svima smeta Tomislav Karadzic,a kada je dolazio u Partizan niko ga nije ni spominjao !? Pola stare i pola nove uprave cherge je u zatvoru zbog kriminalnih radnji,malverzacija,prevara...itd,a ovamo su posteni,ne kazem da u Partizanu nema lopova u staroj upravi,ali to su cinjenice,nemoze lopov meni da kaze da ne kradem,a on to radi skoro 20 godina.Na sve je ovo malo uticao i insajder i sada je kod svakog navijaca barem 10% povecana sumlja u regularnost svih takmicenja.

Vlada

pre 15 godina

Da je nregularna Partizan bi davno overio titulu, a ne u poslednjem kolu.
Protiv zvezde svi odmaraju igrace, ciste kartone i igraju sa drugim timom.
Miskovic premira redom i ko posle sme da igra posteno od nekog od koga je tri dana pre toga dobio pare (pardon Vojvodina dobila pare posle utakmice sa zvezdom).
Prethodne dve je sve bilo regularno, evo i Dzomba se hvali kako je Piksi redovno isplacivao premije Hajsuku da otima bodove Partizanu.

Zeljko

pre 15 godina

Sad kao neki "strucnjak" iz Tanjuga zeli nesto da postigne time sto postavlja pitanje na koje mu odgovaraju anonimni gradjani! Xaxa.. Odavno nijesam cuo nesto ovako glupo.. A cini mi se i da ove ankete ne bi ni bilo da je kojim slucajem neko drugi zavrsio na prvoj poziciji u MSL.. Predlazem kolegama iz Tanjuga da postave anketu "da li ce Nova Godina doci 31. navece?".

sensei

pre 15 godina

I kao sto neki rekose,pitam se da li bi bilo govora o ovoj anketi da je CZV osvojila titulu ?!
Uvjek,ali bas svake godine, kada mi osvojimo prvenstvo dolaze neki naruceni clanci,ankete i sl.gluposti o regularnosti tj.o neregularnosti.
tole ovo tole ono
kada je Partizan stekao prednost ????? Prije dolaska TOLETA ili NAKON ????? Da da ,prije dolaska. Ako smo vec toliko namjestali zasto nismo namjestili da pobjedimo Bezaniju kojoj bod ili 3 ,nista nisu znacili? Isto vazi i za Vosu. Tole namjestio 2 crvena protiv Vose ,1 protiv bezanije,pa protiv CZV i t d . Jeste on je sra ga bilo.
Zaista smjesnooooo!
A sto se tice prosirivanja to je smejurija jedna citava. Pa zar nije bilo lepo ove godine,do pretposlednjeg kola 70 % ekipa se bori za opstanak a u zadnjem kolu se odlucuje o tituli? Bezanija kao sto pomenuste imala za citavu sezonu oko 4000 gledalaca,i za koga oni igraju? Gdje su tu interesi?? mogu naslutit....

insider

pre 15 godina

sve utakmice partizana sa banatom i bezanijom, zvezdine u cacku i kuli, sudije odradile posao partizanu u krusevcu, sa ofk-om, smederevom i zvezdom, bezanija dala bodove vojvodini...

Aleksandar

pre 15 godina

kako da bude regularno, samo oni koji nece da vide kazu da je regularno. Nigde na svetu ne postoji covek koji je predsednik saveza , pradsednik pokrajinskog saveza i predsednik kluba i koji utice na delegiranje sudija za utakmice svoga kluba mislim na partizan i tomislava karadzica, ne navijam ni za zvezdu ni za partizan ali sramota je sta oni rade. a izbor za selektora je cirkus i sprovodjenje licnog interesa fk partizan da preko svog bivseg trenera prodaje svoje igrace preko reprezentacije. Tako je to ovde samo niko nece da kaze istinu svi cute. Zato i imamo po 20 gledalaca na stadionima sta da gledamo namestena utakmice i bogacenje pojedinaca od namestanja i mesetarenja.5 oktobar se mora desiti i u fudbalu. Nadam se da ce ovaj komentar biti postavljen jer vidim da moje uglavnom necete da postavite.

Bart

pre 15 godina

Ej da... kako to da je Zvezda igrala sa ekipama sa kojima kolo pre toga igra Partizan?! I kako to da svi igraci koji imaju pravo biranja zbog parnih kartona igraju protiv Partizana, a preskacu Zvezdu? Ali bas svi... OFK gine protiv nas a posle u 90. min. na Marakani se dodaju posle slobodnjaka umesto da centriraju, pokushaju da daju gol.. i ko sad tu koga premira i namesta? budite realni...

Car

pre 15 godina

Trener OFK-a izvede protiv Partizana najjaci sastav, a par dana posle toga izvede tim bez nekoliko prvotimaca protiv CZ, uz obrazlozenje da ionako ne bi mogli pobediti CZ pa odlucio da ih odmori?! rece covek i ostade ziv... protiv nas izgibose, kartone prebace za Zvezdu, a na na marakani sramotno.. da nije bilo rezult. na TV-u mislio bih da oni vode... SRAMOTA

Marko

pre 15 godina

Mlad sam, pa mi to daje nadu da cu nekad za jedno 50godina (kada umru svi ovi "besmrtnici" i postenjacine) odgledati bar jednu normalnu fudbalsku sezonu u srbiji, bez kupljenih utakmica, tuca na stadiona, mlacenja pandura, ubijanja navijaca, sa normalnim sudjenjem.. Do tada imam LS na B92 ;p

gaga

pre 15 godina

pa setimo li se samo gde je zvezda zadnje tri godine igrala finale kupa(jna) a sad kad igra tim tome karadzica onda mogu na domacem terenu bez ikakvih problema da bi sve bilo regularnije.

black&white man

pre 15 godina

Samim tim što savez nema predsednika već četiri meseca čini ovo prvenstvo neregularnim.Partizan i Zvezda se smenjuju svake godine na tronu(sa izuzetkom Zvezdine dve uzastopne titule) pa i slep čovek vidi da tu nešto ne valja. Partizan uvek osvaja potrebne bodove u Kuli i Zrenjaninu, a Zvezda oba puta ove sezone odigra sedam plus sa Smederevom. Bežaniju gleda u sezoni ukupno 4100 ljudi, a oni hoće proširenje lige. Mogao bih ovako do sutra. Evo još samo nekih imena Mišković, Karadžić, Džomba, Butorović, Vučurević, Zečević, Terzić, Bjeković, Džajić,...

Vasilije

pre 15 godina

eeehhhh da je zvijezda osvojila titulu ne bi se nista pricalo a ovako kad partizan osvoji onda je pokradeno.....
daj ne zezaj te ljudi....

jel vi mislite da je NBA regularan? ,,!,,(-_-),,!,,

pre 15 godina

Možda je i namešteno prvenstvo, a možda nije---
u svakom slučaju odavno nije bila ovako zanimljiva sezona.
Možda smešno zvuči, ali je tako... Sve se rešavalo u zadnjem kolu.

ljubisa

pre 15 godina

Svi pametni ljudi koji misle da je regularno moraju znati da zakon FIFA-e i UEFA-e jasno istice da predsednik jednog kluba NE SME biti i predsednik fudbalskog saveza.
Dakle ako je Karadzic predsednik partizana, FS Vojvodine i trenutni predsednik FS Srbije ovo prvenstvo toliko nije regularno da je to smesno.
Razumeli?

Aca Znalac

pre 15 godina

Kada ce kod nas da se pojavi covek ili grupa koja moze da sredi situaciju u nasem fudbalu, bojim se da je odgovor nikada. Nasa liga je leglo protuva i probisveta koji samo zele brzu zaradu i nista vise. Njih ne interesuje ni fudbal ni buducnost fudbala, a ponajmanje gledaoci na tribinama. Te okorele vlastodrsce interesuje samo njihov dzep i namestanja koja samo njima odgovaraju. Svi ti nazovi fudbalski ljudi imaju podebeo dosije u raznim policijskim dosijeima, ali to kao da nije vazno. Sve su kupili i podkupili. Molim se Bogu svevisnjem da ih napokon neko najuri iz ovog tako divnog i plemenitog sporta. Za rad nase fudbalske perspektive i nekadasnjih velikih uspeha molim jedino Boga da ih na neki nacin udalji sa ovih zelenih terena i iz svih mogucih fudbalskih organizacija. Pravdo pobedi.

sitna riba u ovom moru plavom

pre 15 godina

prosirenje lige je glupa ideja jer mi nemamo kvalitet za tako nesto...cim neki igrac zavredi on odlazi...sto se mene tice ja bih smanjio ligu na 10 klubova, jer je tada manje sansi za muvanje nego sa 16 klubova...

Colin_bgd

pre 15 godina

Ja predlazem da se dekretom dodeli trajna titula pobednika fudbalskog prvenstva drzave crvenici zvezdici, a mi ostali onda da igramo fudbal za drugo mesto. Zvezdica neka igra ligu sampiona (prvo kolo), neka i dalje donosi NULA bodova Srbiji na UEFA listi, neka i dalje njeni navijaci nabijaju upaljene baklje ljudima u usta, neka i dalje polupismeni, infantilni sinovi tajkuna dolaze na "marakanu" u klub da zare i pale, da potplacuju sudije, da placu kad im zvezdica izgubi, kao da su izgubli zvecku u obdanistu.
Neka se, u stvari, dekretom dodeli zvezdi dupla kruna u narednih 100 godina, pa neka onda lumpuju u Maderi do mile volje i raduju se svom fudbalskom klubu koji je najbolji primer Potemkinovih sela u ex-Yu sportu uopste.
Najvise namesta onaj koji, kada izgubi na zelenom terenu, je toliko posle besan da narucuje ove imbecilne ankete. A koliko je sve smesno pokazuje i to koliko se uzima u usta Tomislav Karadzic, kao nekad Zeka-Bjeka, a isto bi bilo i da je Popovic ostao predsednik, a i da licno patrijarh Pavle dodje na funkciju predsednika Partizana. Jer mafija iz ljutice bogdana je toliko ogrezla u kriminal i lopovluk i metastazirala do krajnjih granica, da vise od pene koja joj curi iz usta ne zna sta da radi.
Ali dobro, nema veze, ipak zvezdica mora da bude naj, naj, naj, kao i sve ostalo sto dolazi ispod skuta drzavne bezbednosti u Srbiji...

leeroy

pre 15 godina

Pa naravno da je 'neregularno',a evo i zbog cega: pa Partizan osvojio TITULU!!!
Eh da je DZaja na slobodi zvezda bi bila prvak,a prvenstvo 'REGULARNO'
STETA....

Bata Djora Sr.

pre 15 godina

Kao glavnog krivca za rezultate ovog istrazivanja vidim Aleksandra Jankovica i ovo je jos jedan u nizu razloga zasto mu sto pre treba videti ledja sa klupe prvog tima Crvene zvezde. Sale, nema sanse da se izvuces.
Salu na stranu, da li je neko mogao da ocekuje neki drugaciji rezultat istrazivanja. Mozda ce se nekom ispitani uzorak ciniti premali da bi se dobio neki validni rezultat, ali to je tek nesto vise od prosecne posete na nasim stadionima. I zasto je to tako ? Neko ce reci zbog loseg i nekvalitetnog fudbala. Donekle je tacno, ali ne u potpunosti. Glavni problem je upravo neregularnost, odnosno namesteno prvenstvo. Ali kada se spomene namestanje onda se odmah cuje : dajte dokaze. Posto je uzimajuci u obzir danasnju upravljacku strukturu u klubovima kao i u samom savezu, dokaze nemoguce prikupiti, to ne znaci, da namestanja nema. To je slicno kao nacinu sa kojim se kao drzava bori protiv korupcije : vi prijavite policiji lekara, sluzbenika ili jednostavno nekog ko vam je trazio novac za uslugu, onda oni obeleze novcanice, vi pare predate odredjenom licu a potom oni upadaju kao u losim filmovima i otkrivaju korupciju. S tim, sto posle takve akcije, obicno niko nije odgovarao. Ovakav princip je osmisljen da bi se protiv korupcije borba vodila samo fiktivno. A borba protiv korupcije i protiv namestanja zahtevaju sistemske zakone i sistemsku borbu. Da li neko ocekuje da u Srbiji cuje da je neki nizi funkcioner nekog kluba prijvaio svog kolegu koji je davao mito sudijama ili igracima protivnicke ekipe. Od toga dugo nece biti nista, sve dok se ne razbiju licni interesi rukovodecih struktura u klubovima direktno povezanih sa menadzerima mnogih igraca, dok sve to zmurecki posmatraju celni ljudi iz saveza. Medjutim, to ce tesko ici jer sve njih povezuje velika lova koja se vrti oko fudbala. A to onda pokrece celokupnu masineriju namestanja, sve zarad ostvarivanja finasijskih interesa. Kada se plen podeli, svi su zadovoljni osim ono malo onih navijaca koji jos uvek odlaze na stadione, ne u uverenju da ce videti nekakve fudbalske bravure, jer je to jednostavno nemoguce, vec da ce videti makar trunku prave borbe na terenu u kojoj ce ekipa koja odnese bodove morati i da oznoji dresove. Ali sa stadiona odlaze razocareniji nego sto su bili pre odgledane utakmice.
Neko ce reci da je nemoguce izboriti se sa namestanjem u fudbalu. I to je tacno, ali nikada ni jedno drustvo nece moci da se izbori protiv kriminala bilo kog oblika. Da li to znaci da borbu automatski treba i prekinuti ? Naravno, da ne.
Zato je potrebno doneti zakon o sportu, koji ce omoguciti i privatizaciju klubova. A kada se pojave ljudi koji ulazu svoj zaradjeni novac u klub, tesko je poverovati da ce oni tek tako prepustati bodove drugim klubovima, jer su u ovi u borbi za titulu ili se bore za opstanak. S druge strane, ko bude mislio da je ulaganje u fudbal zanimljiv hobi u kojem je moguce napraviti odlican profit sa vrlo malo ulozenog novca, grdno ce se razocarati kad bude video da to i nije moguce. Takodje, moguce je ocekivati da ce sredine koje se budu privredno razvijale brze imati sanse da svore i bolje fudbalske timove. Jer, danas je fudbal tamo gde ima novca, a ne gde je ljubav prema njemu najveca. Ali to je sve u domenu teorije jer je veoma veliki interes ljudi koji se sada vrte oko fudbala da se nista ne menja. Ako se malo bolje pogleda jedine dve institucije koje nije zahvatila bilo kakva vrsta promena od 2000-te jesu fudbalski savez i univerzitet.
Dokle god se za par putovanja i jos po nesto budu kupovali glasovi delagata na izborima za razlicita fudblaska tela u savezu, ostace samo prica o namestanjima i neelugarnom prvenstvu, uz pravdanje da toga ima u svakoj ligi.
Ako Sasa Nikolic odlazi iz Krusevca ne zato sto ima lose rezultate ili zato sto je los trener, vec zato sto odredjenim ljudima nije po volji, ali njihova imena ne sme da saopsti jer se plasi za svoju bezbednost i i bezbednost svoje porodice, onda svima treba da nam bude jasno zasto je fudbal tu gde jeste. A jos strasnije je da na te njegove reci niko nije reagovao. U prevodu to znaci da ste legitimna meta bez ikakve zastite ukoliko spomente one koje ne bi trebalo.
Kada se sve pogleda rezultat ankete i nije tako los.

sensei

pre 15 godina

Zaboravih da kazem sledece
Mnogo je veliki uzorak
drgo , ovaj sto pominje reprez. Partizan ima 1 igraca u repki a Zvezda 2 DVA . hvala i dovidjenja

Milan

pre 15 godina

Naravno da je neregularna liga kada predsednik Partizan vodi srpski fudbal i bira sudije i sta ne.I da pitate 10 miliona ljudi rezultati bi opet bili isti zato je i poseta mala kad niko nece da gleda namestaljku od fudbala.Oni koji trose pare i dolaze na stadione misleci da je sve u redu zavaravaju se od kad je dosao Tole Karadzic znao se sampion Partizan...

Dovoljno je pogledati SoS izvestaje utakmice i snimka pa da slepac zakljuci kako se igra u nasoj ligi.

(ne)regularnost?

pre 15 godina

@(sensei, 1. jun 2008 22:26)

Ne radi se o sticanju prednosti vec o odrzavanju te prednosti. E, to je cika Toletova zasluga.
Sto se tice Bezanije, tu se sudija malo zabrojao. Da vam je svirao 3 a ne SAMO 2 penala, mozda biste i pobedili.
Pa ako ti je smesno, ti i dalje nastavi da se smejes.

Jedan je Zidan

pre 15 godina

Ma, svuda se namesta samo kod nas nema sta da se vidi, zato u oci i upada namestanje. Kad bi jedan Milijas (C.Zvezda) ostao, kad bi jedan Stevan Stosic (OFK - Malaga) ostao, kad bi jedan Stevan Jovetic (Partizan - Fiorentina) ostao...

drug Jataganac

pre 15 godina

Koje je nase prvenstvo uopste bilo regularno? Normalno je da je stav javnog mnjenja takav. Svako ko ozbiljno prati fudbal, to zna, a za one koji su neobavesteni snimljen je Insajder, pa valjda ni oni vise nemaju nikakvih dilema. Ali sad ce verovatno da uslede navijacka prepucavanja i prebacivanja odgovornosti u tudje dvoriste, po sistemu "vi namestate, mi ne namestamo, vi kradete, mi ne krademo, vase titule su neregularne, nase su regularne" itd. To nisu navijaci, to su mala deca.

Red Star

pre 15 godina

Kao "krunski" dokaz neregularnosti se uzima OFK koji je "ginuo" protiv Partizana a protiv Zvezde "čistio" kartone i igrao ležerno.Istina je da su igrači OFK-a na samom kraju utakmice umesto da šalju loptu u 16 dodavali se nekoliko puta na svojoj polovini(možda je OFK "Zvezdin" tim a setimo se kako je PTZ izgubio od B.Dvora kada je i Vermez delio mišljenje javnosti da je utakmica unapred izgubljena;pa onda poraz od Rada za vreme Tumbakovića u poslednjem kolu kada je Partizan oborio sve rekorde u pobedama a onda se je Tumbica ozbiljno namučio i izgubio od Rada kome je pobeda trebala za opstanak) a neregularnost se odnosi ,što ovi "OFK-ovci" zaobilaze,i na veliki broj utakmica gde su sudije tendenciozno sudile u korist Partizana i to po zadatku nekoga (da li "samo" Karadžića,sumnjam?!) koji ostaje u "dubokom hladu".Najbolja ilustracija neregularnosti je saopštenje sudijske komisije FSS u vezi suđenja Stankovića na utakmici CZ-PTZ (2:2) koje ima nekakav mističan karakter gde sudijska komisija ne kaže šta smatra o suđenju već izražava nekakvo razočarenje što je iskaz kojim ta komisija može da oceni suđenje samo ako "nije pri sebi".A sećamo se da je faul Rukavine nad Koromanom bio hvatanje sa leđa sa obe ruke što je na 3 metra od sudije što je moguće ne suditi samo u policijskoj akciji a sličan takav faul se dogodio u narednoj utakmici nad bekom CZ posle čega je Partizan izjednačio.Svako ko se slaže sa time da se na ovakav sveobuhvatan način vodi kampanja "osvajanja" titule jeste veliki "zaljubljenik" u crno-belu boju ali treba da je zahvalan i takvom klubu kao što je Zvezda koja je još iz doba Cveleta-ministra uhodana u funkciji-U NEŠTO SE UDARATI MORA !

Dorfl

pre 15 godina

Slazem se sa grobarima da su i prethodna dva prvenstva, u kojima je Zvezda bila sampion, bila neregularna. No, za razliku od gorepomenutih, smatram da je i tada izvor svih nepravilnosti bio u njihovom taboru.
Cinjenica je da svako ko dodje u upravu partizana mora da ima diplomu "Baron Minhauzen - Arsen Lupen', da sudije koje njima sude moraju biti ostrog oka kao Homer ili Filip Visnjic, te da njihovi igraci odbranu uce kod Ljube Vracarevica. Nasilje na terenu koje izvode igraci partizana vec godinama, i koje nije sankcionisano osim u retkim situacijama, konacno je dalo ploda ove sezone, uz malo pomoci svemoguceg Toseta Karadzica... Razlika izmedju ove i prethodnih sezona je sto je prethodne dve Zvezda imala toliko jaku ekipu da partizanima nisu pomagale ni malverzacije ni suicidalni nekaznjeni startovi....ove sezone smo malo slabiji, pa im je posle 198 penala dosudjenih pod veooooma sumnjivim okolnostima u poslednjim sekundama meca, poslo za rukom i novcanikom da osvoje titulu. Ipak, sledece sezone da se samo malo pojacamo, pa oni opet mogu samo da namestaju...i da sanjaju....Stankovica...

Hellas Verona

pre 15 godina

Pa vecina tih ljudi navija za klubove koji najvise namestaju,i to od svog osnivanja tako da se nemaju sta buniti jer nema sezone da njihovi postenjacki klubovi nesto ne osvoje...Eh da hoce jos Porto,Olimpijakos,Juve da dodju u nasu ligu tu bi sve pucalo od postenja...

Ova CIKA TOLE sto je predsednik partizana,FS Vojvodine i podpredsednik FSS je cudo!!! Funkcije za duplu krunu!!!

pre 15 godina

Pa nije narod ni glup,ni lud,ni slep!!!! Jos jednom cestitke za FKP,tacnije cestitke za F-antasticno K-upljeno P-rvenstvo!!!

iz ofsajda do duple krune!!

pre 15 godina

PJETRO Bio je ofsajd,a iz tog ofsajda i dupla kruna i naravno nov prevod vase skracenice skracenica FKP F-antasticno K-upljeno P-rvenstvo!!!

Cile

pre 15 godina

A kada je naša liga bila regularna? Ustvari sve naše lige počev od beton lige pa do prve! Uvek ispada taj ko nema para da kupi bodove!a gore ide taj ko ima kes!

Леко

pre 15 godina

Људи,првенство је стварно нерегуларно-освојила га је екипа из непостојеће државе!Југословенско спортско друштво-СМЕШНО!

Ljuba

pre 15 godina

cim se trazi hitno prosirenje lige to povecava mogucnost veceg broja namestenih utakmica! gledaj te u sledecih godinu - dve jagodina igra u evroti

GROBAR

pre 15 godina

E momci a sto vi niste malo pricali kad je zvezda prosle godine uzela titulu nego sad kad smo mi uzeli vi sad kao nesto krenuli... Daj mislim bolje da sutite i to je to .. poz

tito

pre 15 godina

sve dok su ovi komunisticki klubovi prvi na tabeli prvenstvo je neregularno.ja da se pitam zvezdu i partizan ugasiti i igrati bez sudija utakmice mislim da bi se igraci medjusobno lakse dogovorili oko ofsajda,penala i td.

намештено, него шта

pre 15 godina

Не знам како неко мисли да нам буде регуларно првенство, када постоји један Томислав Караџић?!?

GROBAR NIS

pre 15 godina

I ja mislim da je neregularno...Pitam se sta bi bilo da nije cika Misko nije namestio 10-ak meceva!?od kada bi titula bila nasa?!VOLIM PARTIZAN!!!

reggi

pre 15 godina

Interesantno kako je UVEK neregularno prvenstvo kad Partizan osvoji a kad je slucaj sa zvezdom onda to niko ne dovodi u pitanje!
1/2 finale kupa, posle kojeg je sve pocelo, nije uopste bilo NEregularno!!! Sudijina greska i brzopletost nema nikakve veze sa neregularnoscu! A ako cemo tako onda je neregularan bio ceo treci deo prvenstva u kome je zvezda igrala sa istim protivnicima sa kojim je Partizan igrao nedelju dana ranije! Neregularan je bio ulazak zvezde u 1/2 finale kupa!
Mada, moram priznati da je prvenstvo bilo prilicno neregularno...ne zbog Partizanove duple krune (vise nego zasluzene) vec zbog gore navedenog treceg dela sampionata kao i bezvoljne, bezidejne i sramotne igre tih protivnika protiv zvezde koji su vecinom ginuli na terenu protiv Partizana!
Kako vas nije sramota da svaki put vrtite istu plocu kad je Partizan sampion!? Od PRVOG kola smo bili prvi na tabeli, igrali ofanzivni i najlepsi fudbal i zasluzili ovu duplu krunu vise nego zvezda prethodne dve!
Ako je Karadzic namestao onda su to radili piksi i terzic (gle cuda MUP ih trazi, a od Terze ni traga ni glasa)!
I jos anketiranje ljudi od kojih mozda njih 5 u VRH glave ide na utakmice a njih 25 mozda gleda analize na SOS-u! Smesni ste!!!

1, 2, 3, 370 - aj' cale da popunis i ti!!!

pre 15 godina

Bez ulazenja u bilo kakvu polemiku oko toga da li je prvenstvo regularno ili ne, primecujem da nam ova anketa pruza relevantan uvid u misljenje gradjana, sa veoma reprezentativnim uzorkom od cak 371 ispitanika.

Ako je do sada i bilo nekakve sumnje oko toga kakav je stav gradjana po pitanju regularnosti domaceg prvenstva ova anketa nam je pruzila sve odgovore!

Nelson Muntz

pre 15 godina

Ако скоро 60% људи (са пуним правом) мисли да је првенство нерегуларно, а следећих 16% није заинтересовано за фудбал, остаје нам питање КОГА ЗАПРАВО ИНТЕРЕСУЈЕ ОВА ЛИГА? У нормалним земљама овакви резултати истраживања јавности довели би не само до смене ама баш свих руководилаца свих могућих фудбалских организација, већ и до реакције државних органа, јер је из приложених резултата потпуно јасно да криминал и нерегуларности царују у нашем фудбалу. Код нас је сасвим супротно, па уместо да смене комплетно руководство и покушају да исправе нерегуларности, државни органи се "посипају пепелом" док мафијашке барабе које воде наш фудбал нерегуларности проширују и на период кад се првенство ни не игра, причама о проширењу лиге и јавном промовисању најгорих мафијаша у кандидате за још веће и одговорније функције. Како сада ствари стоје, изгледа да ће следећа сезона бити још гора, а самим тим и резултати оваквих анкета, са том разликом да ће бити све већи проценат оних које фудбал више не занима. Шта ће народ него да дигне руке од фудбала којег воде и кроје Толе, Драган-Аца, Турбо-мафијаш из Крушевца, његов колега из Делта ситија, мајка Цеца, бесмртни Миљан и још вечнији Ђора?!

Aleksandar

pre 15 godina

kako da bude regularno, samo oni koji nece da vide kazu da je regularno. Nigde na svetu ne postoji covek koji je predsednik saveza , pradsednik pokrajinskog saveza i predsednik kluba i koji utice na delegiranje sudija za utakmice svoga kluba mislim na partizan i tomislava karadzica, ne navijam ni za zvezdu ni za partizan ali sramota je sta oni rade. a izbor za selektora je cirkus i sprovodjenje licnog interesa fk partizan da preko svog bivseg trenera prodaje svoje igrace preko reprezentacije. Tako je to ovde samo niko nece da kaze istinu svi cute. Zato i imamo po 20 gledalaca na stadionima sta da gledamo namestena utakmice i bogacenje pojedinaca od namestanja i mesetarenja.5 oktobar se mora desiti i u fudbalu. Nadam se da ce ovaj komentar biti postavljen jer vidim da moje uglavnom necete da postavite.

Marko

pre 15 godina

Mlad sam, pa mi to daje nadu da cu nekad za jedno 50godina (kada umru svi ovi "besmrtnici" i postenjacine) odgledati bar jednu normalnu fudbalsku sezonu u srbiji, bez kupljenih utakmica, tuca na stadiona, mlacenja pandura, ubijanja navijaca, sa normalnim sudjenjem.. Do tada imam LS na B92 ;p

Partizan Sampion,a ko bi drugi !?

pre 15 godina

Normalno je da anketa u korist onih koji misle da je prvenstvo neregularno kada je odnos navijaca 3 na prema 1 ili cak 4 na prema 1 !? Cigani misle ovako,Grobari ovako.Evo uzmimo primer sezone 2006 i 2007 kada je cherga uzela duple krune,kako da ja verujem u regularsnot tih duplih kruna kada za te dve godine cherga nije dobila niti jednu utakmicu u evropi !? Shta kao kod nas su toliko superiorni,a u evropi su Srbi poslednji sljam !? Ne kapiram ! Kako to da sada svima smeta Tomislav Karadzic,a kada je dolazio u Partizan niko ga nije ni spominjao !? Pola stare i pola nove uprave cherge je u zatvoru zbog kriminalnih radnji,malverzacija,prevara...itd,a ovamo su posteni,ne kazem da u Partizanu nema lopova u staroj upravi,ali to su cinjenice,nemoze lopov meni da kaze da ne kradem,a on to radi skoro 20 godina.Na sve je ovo malo uticao i insajder i sada je kod svakog navijaca barem 10% povecana sumlja u regularnost svih takmicenja.

ljubisa

pre 15 godina

Svi pametni ljudi koji misle da je regularno moraju znati da zakon FIFA-e i UEFA-e jasno istice da predsednik jednog kluba NE SME biti i predsednik fudbalskog saveza.
Dakle ako je Karadzic predsednik partizana, FS Vojvodine i trenutni predsednik FS Srbije ovo prvenstvo toliko nije regularno da je to smesno.
Razumeli?

gaga

pre 15 godina

pa setimo li se samo gde je zvezda zadnje tri godine igrala finale kupa(jna) a sad kad igra tim tome karadzica onda mogu na domacem terenu bez ikakvih problema da bi sve bilo regularnije.

(ne)regularnost?

pre 15 godina

@(sensei, 1. jun 2008 22:26)

Ne radi se o sticanju prednosti vec o odrzavanju te prednosti. E, to je cika Toletova zasluga.
Sto se tice Bezanije, tu se sudija malo zabrojao. Da vam je svirao 3 a ne SAMO 2 penala, mozda biste i pobedili.
Pa ako ti je smesno, ti i dalje nastavi da se smejes.

Srdjan

pre 15 godina

Uzorak je mali, a i da nije, kakve veze ima sta misle gradjani koji ne idu na utakmice ... to je kao da gradjane Leskovca pitate sta misle o radu gredskog zelenila grada Beograda

malom broju ljudi koji ide da gleda fudbal redovno, svaka cast

Aca Znalac

pre 15 godina

Kada ce kod nas da se pojavi covek ili grupa koja moze da sredi situaciju u nasem fudbalu, bojim se da je odgovor nikada. Nasa liga je leglo protuva i probisveta koji samo zele brzu zaradu i nista vise. Njih ne interesuje ni fudbal ni buducnost fudbala, a ponajmanje gledaoci na tribinama. Te okorele vlastodrsce interesuje samo njihov dzep i namestanja koja samo njima odgovaraju. Svi ti nazovi fudbalski ljudi imaju podebeo dosije u raznim policijskim dosijeima, ali to kao da nije vazno. Sve su kupili i podkupili. Molim se Bogu svevisnjem da ih napokon neko najuri iz ovog tako divnog i plemenitog sporta. Za rad nase fudbalske perspektive i nekadasnjih velikih uspeha molim jedino Boga da ih na neki nacin udalji sa ovih zelenih terena i iz svih mogucih fudbalskih organizacija. Pravdo pobedi.

Joca

pre 15 godina

Evo ja sam se setio jedno 100% ciste tekme ... i to izmedju CZv i Cukarickog ... mislim da je ono bilo olicenje postenja i fer sudjenja!

sensei

pre 15 godina

Zaboravih da kazem sledece
Mnogo je veliki uzorak
drgo , ovaj sto pominje reprez. Partizan ima 1 igraca u repki a Zvezda 2 DVA . hvala i dovidjenja

Red Star

pre 15 godina

Kao "krunski" dokaz neregularnosti se uzima OFK koji je "ginuo" protiv Partizana a protiv Zvezde "čistio" kartone i igrao ležerno.Istina je da su igrači OFK-a na samom kraju utakmice umesto da šalju loptu u 16 dodavali se nekoliko puta na svojoj polovini(možda je OFK "Zvezdin" tim a setimo se kako je PTZ izgubio od B.Dvora kada je i Vermez delio mišljenje javnosti da je utakmica unapred izgubljena;pa onda poraz od Rada za vreme Tumbakovića u poslednjem kolu kada je Partizan oborio sve rekorde u pobedama a onda se je Tumbica ozbiljno namučio i izgubio od Rada kome je pobeda trebala za opstanak) a neregularnost se odnosi ,što ovi "OFK-ovci" zaobilaze,i na veliki broj utakmica gde su sudije tendenciozno sudile u korist Partizana i to po zadatku nekoga (da li "samo" Karadžića,sumnjam?!) koji ostaje u "dubokom hladu".Najbolja ilustracija neregularnosti je saopštenje sudijske komisije FSS u vezi suđenja Stankovića na utakmici CZ-PTZ (2:2) koje ima nekakav mističan karakter gde sudijska komisija ne kaže šta smatra o suđenju već izražava nekakvo razočarenje što je iskaz kojim ta komisija može da oceni suđenje samo ako "nije pri sebi".A sećamo se da je faul Rukavine nad Koromanom bio hvatanje sa leđa sa obe ruke što je na 3 metra od sudije što je moguće ne suditi samo u policijskoj akciji a sličan takav faul se dogodio u narednoj utakmici nad bekom CZ posle čega je Partizan izjednačio.Svako ko se slaže sa time da se na ovakav sveobuhvatan način vodi kampanja "osvajanja" titule jeste veliki "zaljubljenik" u crno-belu boju ali treba da je zahvalan i takvom klubu kao što je Zvezda koja je još iz doba Cveleta-ministra uhodana u funkciji-U NEŠTO SE UDARATI MORA !

insider

pre 15 godina

sve utakmice partizana sa banatom i bezanijom, zvezdine u cacku i kuli, sudije odradile posao partizanu u krusevcu, sa ofk-om, smederevom i zvezdom, bezanija dala bodove vojvodini...

Milan

pre 15 godina

Naravno da je neregularna liga kada predsednik Partizan vodi srpski fudbal i bira sudije i sta ne.I da pitate 10 miliona ljudi rezultati bi opet bili isti zato je i poseta mala kad niko nece da gleda namestaljku od fudbala.Oni koji trose pare i dolaze na stadione misleci da je sve u redu zavaravaju se od kad je dosao Tole Karadzic znao se sampion Partizan...

Dovoljno je pogledati SoS izvestaje utakmice i snimka pa da slepac zakljuci kako se igra u nasoj ligi.

Vlada

pre 15 godina

Da je nregularna Partizan bi davno overio titulu, a ne u poslednjem kolu.
Protiv zvezde svi odmaraju igrace, ciste kartone i igraju sa drugim timom.
Miskovic premira redom i ko posle sme da igra posteno od nekog od koga je tri dana pre toga dobio pare (pardon Vojvodina dobila pare posle utakmice sa zvezdom).
Prethodne dve je sve bilo regularno, evo i Dzomba se hvali kako je Piksi redovno isplacivao premije Hajsuku da otima bodove Partizanu.

Ja

pre 15 godina

Bice da je PArtizan namestio i onih vashih 2 2 u ZR, ili isti rezultat u BG-u sa Luchanima... Sta se skrnavite, chim izgubite titulu o'ma' se ljutite... Da ste skinuli tu svih 6 bodova bili biste prvaci. Ovako- te sudija, te kartoni, penali, dza-bu... Sto kaze Jankovic- mi se nadamo da cemo dobiti svih 8 do kraja, a da Part. kiksne, jer nije normalno i regularno da Part. dobije sve. A zato jeste da CZ dobije tih osam... Uprosceno- nerealni ste...

Zeljko

pre 15 godina

Sad kao neki "strucnjak" iz Tanjuga zeli nesto da postigne time sto postavlja pitanje na koje mu odgovaraju anonimni gradjani! Xaxa.. Odavno nijesam cuo nesto ovako glupo.. A cini mi se i da ove ankete ne bi ni bilo da je kojim slucajem neko drugi zavrsio na prvoj poziciji u MSL.. Predlazem kolegama iz Tanjuga da postave anketu "da li ce Nova Godina doci 31. navece?".

sitna riba u ovom moru plavom

pre 15 godina

prosirenje lige je glupa ideja jer mi nemamo kvalitet za tako nesto...cim neki igrac zavredi on odlazi...sto se mene tice ja bih smanjio ligu na 10 klubova, jer je tada manje sansi za muvanje nego sa 16 klubova...

black&white man

pre 15 godina

Samim tim što savez nema predsednika već četiri meseca čini ovo prvenstvo neregularnim.Partizan i Zvezda se smenjuju svake godine na tronu(sa izuzetkom Zvezdine dve uzastopne titule) pa i slep čovek vidi da tu nešto ne valja. Partizan uvek osvaja potrebne bodove u Kuli i Zrenjaninu, a Zvezda oba puta ove sezone odigra sedam plus sa Smederevom. Bežaniju gleda u sezoni ukupno 4100 ljudi, a oni hoće proširenje lige. Mogao bih ovako do sutra. Evo još samo nekih imena Mišković, Karadžić, Džomba, Butorović, Vučurević, Zečević, Terzić, Bjeković, Džajić,...

Bata Djora Sr.

pre 15 godina

Kao glavnog krivca za rezultate ovog istrazivanja vidim Aleksandra Jankovica i ovo je jos jedan u nizu razloga zasto mu sto pre treba videti ledja sa klupe prvog tima Crvene zvezde. Sale, nema sanse da se izvuces.
Salu na stranu, da li je neko mogao da ocekuje neki drugaciji rezultat istrazivanja. Mozda ce se nekom ispitani uzorak ciniti premali da bi se dobio neki validni rezultat, ali to je tek nesto vise od prosecne posete na nasim stadionima. I zasto je to tako ? Neko ce reci zbog loseg i nekvalitetnog fudbala. Donekle je tacno, ali ne u potpunosti. Glavni problem je upravo neregularnost, odnosno namesteno prvenstvo. Ali kada se spomene namestanje onda se odmah cuje : dajte dokaze. Posto je uzimajuci u obzir danasnju upravljacku strukturu u klubovima kao i u samom savezu, dokaze nemoguce prikupiti, to ne znaci, da namestanja nema. To je slicno kao nacinu sa kojim se kao drzava bori protiv korupcije : vi prijavite policiji lekara, sluzbenika ili jednostavno nekog ko vam je trazio novac za uslugu, onda oni obeleze novcanice, vi pare predate odredjenom licu a potom oni upadaju kao u losim filmovima i otkrivaju korupciju. S tim, sto posle takve akcije, obicno niko nije odgovarao. Ovakav princip je osmisljen da bi se protiv korupcije borba vodila samo fiktivno. A borba protiv korupcije i protiv namestanja zahtevaju sistemske zakone i sistemsku borbu. Da li neko ocekuje da u Srbiji cuje da je neki nizi funkcioner nekog kluba prijvaio svog kolegu koji je davao mito sudijama ili igracima protivnicke ekipe. Od toga dugo nece biti nista, sve dok se ne razbiju licni interesi rukovodecih struktura u klubovima direktno povezanih sa menadzerima mnogih igraca, dok sve to zmurecki posmatraju celni ljudi iz saveza. Medjutim, to ce tesko ici jer sve njih povezuje velika lova koja se vrti oko fudbala. A to onda pokrece celokupnu masineriju namestanja, sve zarad ostvarivanja finasijskih interesa. Kada se plen podeli, svi su zadovoljni osim ono malo onih navijaca koji jos uvek odlaze na stadione, ne u uverenju da ce videti nekakve fudbalske bravure, jer je to jednostavno nemoguce, vec da ce videti makar trunku prave borbe na terenu u kojoj ce ekipa koja odnese bodove morati i da oznoji dresove. Ali sa stadiona odlaze razocareniji nego sto su bili pre odgledane utakmice.
Neko ce reci da je nemoguce izboriti se sa namestanjem u fudbalu. I to je tacno, ali nikada ni jedno drustvo nece moci da se izbori protiv kriminala bilo kog oblika. Da li to znaci da borbu automatski treba i prekinuti ? Naravno, da ne.
Zato je potrebno doneti zakon o sportu, koji ce omoguciti i privatizaciju klubova. A kada se pojave ljudi koji ulazu svoj zaradjeni novac u klub, tesko je poverovati da ce oni tek tako prepustati bodove drugim klubovima, jer su u ovi u borbi za titulu ili se bore za opstanak. S druge strane, ko bude mislio da je ulaganje u fudbal zanimljiv hobi u kojem je moguce napraviti odlican profit sa vrlo malo ulozenog novca, grdno ce se razocarati kad bude video da to i nije moguce. Takodje, moguce je ocekivati da ce sredine koje se budu privredno razvijale brze imati sanse da svore i bolje fudbalske timove. Jer, danas je fudbal tamo gde ima novca, a ne gde je ljubav prema njemu najveca. Ali to je sve u domenu teorije jer je veoma veliki interes ljudi koji se sada vrte oko fudbala da se nista ne menja. Ako se malo bolje pogleda jedine dve institucije koje nije zahvatila bilo kakva vrsta promena od 2000-te jesu fudbalski savez i univerzitet.
Dokle god se za par putovanja i jos po nesto budu kupovali glasovi delagata na izborima za razlicita fudblaska tela u savezu, ostace samo prica o namestanjima i neelugarnom prvenstvu, uz pravdanje da toga ima u svakoj ligi.
Ako Sasa Nikolic odlazi iz Krusevca ne zato sto ima lose rezultate ili zato sto je los trener, vec zato sto odredjenim ljudima nije po volji, ali njihova imena ne sme da saopsti jer se plasi za svoju bezbednost i i bezbednost svoje porodice, onda svima treba da nam bude jasno zasto je fudbal tu gde jeste. A jos strasnije je da na te njegove reci niko nije reagovao. U prevodu to znaci da ste legitimna meta bez ikakve zastite ukoliko spomente one koje ne bi trebalo.
Kada se sve pogleda rezultat ankete i nije tako los.

Ljuba

pre 15 godina

cim se trazi hitno prosirenje lige to povecava mogucnost veceg broja namestenih utakmica! gledaj te u sledecih godinu - dve jagodina igra u evroti

Hellas Verona

pre 15 godina

Pa vecina tih ljudi navija za klubove koji najvise namestaju,i to od svog osnivanja tako da se nemaju sta buniti jer nema sezone da njihovi postenjacki klubovi nesto ne osvoje...Eh da hoce jos Porto,Olimpijakos,Juve da dodju u nasu ligu tu bi sve pucalo od postenja...

drug Jataganac

pre 15 godina

Koje je nase prvenstvo uopste bilo regularno? Normalno je da je stav javnog mnjenja takav. Svako ko ozbiljno prati fudbal, to zna, a za one koji su neobavesteni snimljen je Insajder, pa valjda ni oni vise nemaju nikakvih dilema. Ali sad ce verovatno da uslede navijacka prepucavanja i prebacivanja odgovornosti u tudje dvoriste, po sistemu "vi namestate, mi ne namestamo, vi kradete, mi ne krademo, vase titule su neregularne, nase su regularne" itd. To nisu navijaci, to su mala deca.

sensei

pre 15 godina

I kao sto neki rekose,pitam se da li bi bilo govora o ovoj anketi da je CZV osvojila titulu ?!
Uvjek,ali bas svake godine, kada mi osvojimo prvenstvo dolaze neki naruceni clanci,ankete i sl.gluposti o regularnosti tj.o neregularnosti.
tole ovo tole ono
kada je Partizan stekao prednost ????? Prije dolaska TOLETA ili NAKON ????? Da da ,prije dolaska. Ako smo vec toliko namjestali zasto nismo namjestili da pobjedimo Bezaniju kojoj bod ili 3 ,nista nisu znacili? Isto vazi i za Vosu. Tole namjestio 2 crvena protiv Vose ,1 protiv bezanije,pa protiv CZV i t d . Jeste on je sra ga bilo.
Zaista smjesnooooo!
A sto se tice prosirivanja to je smejurija jedna citava. Pa zar nije bilo lepo ove godine,do pretposlednjeg kola 70 % ekipa se bori za opstanak a u zadnjem kolu se odlucuje o tituli? Bezanija kao sto pomenuste imala za citavu sezonu oko 4000 gledalaca,i za koga oni igraju? Gdje su tu interesi?? mogu naslutit....

Vasilije

pre 15 godina

eeehhhh da je zvijezda osvojila titulu ne bi se nista pricalo a ovako kad partizan osvoji onda je pokradeno.....
daj ne zezaj te ljudi....

jel vi mislite da je NBA regularan? ,,!,,(-_-),,!,,

pre 15 godina

Možda je i namešteno prvenstvo, a možda nije---
u svakom slučaju odavno nije bila ovako zanimljiva sezona.
Možda smešno zvuči, ali je tako... Sve se rešavalo u zadnjem kolu.

Cile

pre 15 godina

A kada je naša liga bila regularna? Ustvari sve naše lige počev od beton lige pa do prve! Uvek ispada taj ko nema para da kupi bodove!a gore ide taj ko ima kes!

Bart

pre 15 godina

Ej da... kako to da je Zvezda igrala sa ekipama sa kojima kolo pre toga igra Partizan?! I kako to da svi igraci koji imaju pravo biranja zbog parnih kartona igraju protiv Partizana, a preskacu Zvezdu? Ali bas svi... OFK gine protiv nas a posle u 90. min. na Marakani se dodaju posle slobodnjaka umesto da centriraju, pokushaju da daju gol.. i ko sad tu koga premira i namesta? budite realni...

Car

pre 15 godina

Trener OFK-a izvede protiv Partizana najjaci sastav, a par dana posle toga izvede tim bez nekoliko prvotimaca protiv CZ, uz obrazlozenje da ionako ne bi mogli pobediti CZ pa odlucio da ih odmori?! rece covek i ostade ziv... protiv nas izgibose, kartone prebace za Zvezdu, a na na marakani sramotno.. da nije bilo rezult. na TV-u mislio bih da oni vode... SRAMOTA

Jedan je Zidan

pre 15 godina

Ma, svuda se namesta samo kod nas nema sta da se vidi, zato u oci i upada namestanje. Kad bi jedan Milijas (C.Zvezda) ostao, kad bi jedan Stevan Stosic (OFK - Malaga) ostao, kad bi jedan Stevan Jovetic (Partizan - Fiorentina) ostao...

Colin_bgd

pre 15 godina

Ja predlazem da se dekretom dodeli trajna titula pobednika fudbalskog prvenstva drzave crvenici zvezdici, a mi ostali onda da igramo fudbal za drugo mesto. Zvezdica neka igra ligu sampiona (prvo kolo), neka i dalje donosi NULA bodova Srbiji na UEFA listi, neka i dalje njeni navijaci nabijaju upaljene baklje ljudima u usta, neka i dalje polupismeni, infantilni sinovi tajkuna dolaze na "marakanu" u klub da zare i pale, da potplacuju sudije, da placu kad im zvezdica izgubi, kao da su izgubli zvecku u obdanistu.
Neka se, u stvari, dekretom dodeli zvezdi dupla kruna u narednih 100 godina, pa neka onda lumpuju u Maderi do mile volje i raduju se svom fudbalskom klubu koji je najbolji primer Potemkinovih sela u ex-Yu sportu uopste.
Najvise namesta onaj koji, kada izgubi na zelenom terenu, je toliko posle besan da narucuje ove imbecilne ankete. A koliko je sve smesno pokazuje i to koliko se uzima u usta Tomislav Karadzic, kao nekad Zeka-Bjeka, a isto bi bilo i da je Popovic ostao predsednik, a i da licno patrijarh Pavle dodje na funkciju predsednika Partizana. Jer mafija iz ljutice bogdana je toliko ogrezla u kriminal i lopovluk i metastazirala do krajnjih granica, da vise od pene koja joj curi iz usta ne zna sta da radi.
Ali dobro, nema veze, ipak zvezdica mora da bude naj, naj, naj, kao i sve ostalo sto dolazi ispod skuta drzavne bezbednosti u Srbiji...

leeroy

pre 15 godina

Pa naravno da je 'neregularno',a evo i zbog cega: pa Partizan osvojio TITULU!!!
Eh da je DZaja na slobodi zvezda bi bila prvak,a prvenstvo 'REGULARNO'
STETA....

GROBAR

pre 15 godina

E momci a sto vi niste malo pricali kad je zvezda prosle godine uzela titulu nego sad kad smo mi uzeli vi sad kao nesto krenuli... Daj mislim bolje da sutite i to je to .. poz

Ova CIKA TOLE sto je predsednik partizana,FS Vojvodine i podpredsednik FSS je cudo!!! Funkcije za duplu krunu!!!

pre 15 godina

Pa nije narod ni glup,ni lud,ni slep!!!! Jos jednom cestitke za FKP,tacnije cestitke za F-antasticno K-upljeno P-rvenstvo!!!

iz ofsajda do duple krune!!

pre 15 godina

PJETRO Bio je ofsajd,a iz tog ofsajda i dupla kruna i naravno nov prevod vase skracenice skracenica FKP F-antasticno K-upljeno P-rvenstvo!!!

tito

pre 15 godina

sve dok su ovi komunisticki klubovi prvi na tabeli prvenstvo je neregularno.ja da se pitam zvezdu i partizan ugasiti i igrati bez sudija utakmice mislim da bi se igraci medjusobno lakse dogovorili oko ofsajda,penala i td.

Dorfl

pre 15 godina

Slazem se sa grobarima da su i prethodna dva prvenstva, u kojima je Zvezda bila sampion, bila neregularna. No, za razliku od gorepomenutih, smatram da je i tada izvor svih nepravilnosti bio u njihovom taboru.
Cinjenica je da svako ko dodje u upravu partizana mora da ima diplomu "Baron Minhauzen - Arsen Lupen', da sudije koje njima sude moraju biti ostrog oka kao Homer ili Filip Visnjic, te da njihovi igraci odbranu uce kod Ljube Vracarevica. Nasilje na terenu koje izvode igraci partizana vec godinama, i koje nije sankcionisano osim u retkim situacijama, konacno je dalo ploda ove sezone, uz malo pomoci svemoguceg Toseta Karadzica... Razlika izmedju ove i prethodnih sezona je sto je prethodne dve Zvezda imala toliko jaku ekipu da partizanima nisu pomagale ni malverzacije ni suicidalni nekaznjeni startovi....ove sezone smo malo slabiji, pa im je posle 198 penala dosudjenih pod veooooma sumnjivim okolnostima u poslednjim sekundama meca, poslo za rukom i novcanikom da osvoje titulu. Ipak, sledece sezone da se samo malo pojacamo, pa oni opet mogu samo da namestaju...i da sanjaju....Stankovica...

Леко

pre 15 godina

Људи,првенство је стварно нерегуларно-освојила га је екипа из непостојеће државе!Југословенско спортско друштво-СМЕШНО!