Košarka 92

Sreda, 02.01.2008.

21:42

Partizan na korak od senzacije

Partizan na korak od senzacije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

banjavb

pre 16 godina

Mislim da nije ni uljudno ,ni normalno da bilo koji delija daje ovde svoje kometarre.Kao prvo, ovo je Evroliga i ,za razliku od Uleba igraju najjaci.Kao drugo,posle onih Ceha ne pricajte nista.Kao trece ,nasa igracka legenda vodi PAO i AKO NAS I PUSTI IMA razloga,a gde su vase legende.Pa one ne vode ni jedan iole ozbiljan klub u evropi,pa ne mogu ni da vas puste i da hoce.ZVEZDO,NASTAVI DA TRENIRAS!

Sto se nas tice,ova uprava mora da ode.Ovo je vec sesta godina u kojoj ne mogu ,ni pored ucestvovanja u EVROLIGI da nadju pare.Jedino je bilo ok ona prosla godina.Gospodo,dajte mesto nekom sposobnijem od vas.

Ekipa je sjajna.Bore se kao lavovi.Igraju brzo ,na kontre.Grese dosta ,ali ispravice se sve to.

Posle poraza Rome i Cibone veceras,mislim da je TOP 16 veoma blizu.Nek nam sreca vrati za PAO i Fener ,pa da bijemo REAL I BAMBERG.Ne bih se ljutio ni kad bi bili Romu i Fener.

ZIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!

*pfc_girl*

pre 16 godina

znaci ne mogu da verujem. doduse, zaboravila sam da je kod nas savrseno normalno da posle extra odigrane utakmice i pobede hvalimo pojedine igrace, a vec nakon lose odigrane utakmice ih prozivamo sve redom. da podsetim, 23.12. su svi bili u euforiji i hvalili Palacia koji je postigao 21 poen, u utakmici protiv Roana su svi bili vise nego odusevljeni Tepicevom igrom... ali to nije bilo uopste bitno tada jer je PARTIZAN pobedio, a cim je izgubio odmah se traze krivci. koliko ja znam, kosarka je ekipni sport, i ne bi trebalo da se traze krivci, svako moze da ima los dan...
aj u subotu da oderemo FMP, posle ce (nadam se) pasti i REAL u punom Pioniru...:-)
pozz za sve GROBARE

Ma kako da nije

pre 16 godina

I ovo je sada kobajagi uspeh.
Panatenaikos dere Rupana sa 120 i više koševa (to su oni indijanci koji nisu ni za kup Lilijane Ronketi a koji su zamalo odrali Partizan u BG) i sada je ovo kao samo 1 poen minusa.
Skoro pobeda !!!
al za lakoverne

braja

pre 16 godina

A Tripkovica su mogli pre dve godine da prodaju Olimpijakosu. Sa tim parama bi platili grejanje u Pioniru bar dve naredne godine.Sada da ga prodaju mozda bude za mazut do kraja grejne sezone.

9 double m

pre 16 godina

Za mene je ovo neocekivan rezultat s obzirom da Partizan ima dva igraca,Pekovica i Kecmana.Ovoj ekipi ne fali jedan nego cetiri igraca da bi bila ozbiljniji ucesnik evrolige.Kamings na pleju,Scepanovic na beku da pokaze ovim nasim "talentima" Tepicu i Tripku sta znaci bek suter,Drobnjak na cetvorci i Ostojic,Varda ili neko treci kao rezervni centar.Sto neko rece Kecman igra sve u Partizanu,od pleja do centra.A cela bekovska linija Partizana ne moze zajedno da ubode 15 poena,sramota!
I mislim da su neverovatno glupe te price da treba da se zahvalimo igracima jer su se borili.Pa taj igrac koji nema motiva da se bori u evroligi u dresu Partizan i to protiv prvaka evrope,treba odmah da skine taj isti dres i da ide da igra za neku svislajon ekipu.
Nekada su se igraci za Partizan birali po kvalitetu,a sad je izgleda bitno da je igrac borben,a nema veze sto nema pojma o kosarci.Uostalom i u ovom timu Partizan ima neborbenih,a prvi je onaj Homerov miljenik,svi znamo koji.

Rade Bosnian Zlatan

pre 16 godina

Kakva namestaljka! Hteo nas je pustiti pa ubacio Diamantidisa, Batistu, Jasikeviciusa na kraju! I Diamantidis se baca kao lav! da, da, kako ste iskompleksirani....

zovite_me_dule

pre 16 godina

@komentator
da, zasto niko ovde ne pominje bakljadu i dimne bombe u Atini. Slazem se, lepo se videlo kada je sudija pokazao Zeljku gde mu je mesto, a on je uzvratio, u stilu, nema veze, samo da ti nesto kazem.
Kada je Dule protiv Piva odlucio da, stalozeno i mirno, za vreme tajmauta, udje u teren, ka sudijama, cim su ga primetili, odmah su mu sudili tehnicku. Dule, ti si car. Videlo se kako igracima sugerises da cute i igraju. To je ok i pedagoski ali mi je nedostsajala jedna ili dve tvoje tehnicke!!!

Sta reci? Da ne generaalizujem, ali mi prigovaramo i zalimo se samo kad je opsta frka i euforija. U protivnom, cutimo kao da se nista ne dogadja. Nemojte zaboraviti, upaljaci su leteli i za vreme utakmice sa Pao (nesto je pogodilo i sudiju, tik ispred novinarskog stola), i za vreme utakmice za Rimom i - nista! Bilo jr istina nekih napomena u medijima posle Rima ali uglavnom neprimetnih.
Isto je i sada. Komsinica prica svoju pricu i to razumem. ali, bre, svi mi ostali, da li je igde iko napisao da je bilo baklji i dimnih bombi u Atini?

Umesto tih OBJEKTIVNIH stvari, opet ce biti pljuvanja po narodu koji se opravdano buni kada ga evroliga potkrada, Ovde sam cak citao da ce neko nekoga da pogodi u bradu akoovaj baci upaljac, sto ce se i dogadjati jer je na takav medjusobni obracun navijaca pozvala i uprava svojim saopstenjem.

Ma, ne pada mi na pamet. Ja, daleko bilo, necu nikada nista baciti, ali da se bijem sa nekim ovde dok baklje sevaju po Evropi, ne pada mi na pamet. Stavise, kao sto rekoh, mogu da razumem narod i njegov gnev kada ga ponizava evroliga svojim sudjenjem.

Zivela, Srbija! Napred, Partizan!

Rade Bosnian Zlatan

pre 16 godina

Ma sta vi pricate, bre! Sa ovim parama ne moze bolje! Izgubimo 1 razlike od najjaceg i NAJSKUPLJEG u Evropi! 2 tekme odluci jedna lopta! Nismo imali srece, a ako vam ne valjaju Tripkovic, Tepic, Palacio(mozda Moreira umesto njega), i ne znam ko jos, DONESITE PARE I KUPITE BOLJE! Nemojte samo da kritikujete iz fotelje! Gomila vas ih nije gledala uzivo u Pioniru nijednom, a svi pametujete! Ja sam ih gledao i protiv Paoa i opet cu protiv Reala iako nisam iz Beograda! Ali znam da nisu imali 150 hiljada evra plus ugovor za Macvana, a trazite Cartera i kompaniju! Spustite se na zemlju pogledajte druge klubove i sportove! Kad ce komsinica biti egal sa najjacim evropskim klubovima u fudbalu, basketu, vaterpolu... SVE NAJBOLJE CRNO BELI! VOLIM GA KO OKA DVA!!!!

Cela

pre 16 godina

Bravo za momke, za trenera, za Partizan! Verujem da vecina zna koja je razlika izmedju ova dva kluba u svakom pogledu i zato kosarkasima Partizana mozemo samo iskreno cestitati na svemu sto su pokazali! Zalim ovde neke pojedince koji su kratke pameti i koji sve u zivotu vide lose!
Napreed PARTIZAN!!!!!!

nE[m]AnJa_92

pre 16 godina

nista bez novice,ne opterecuj te se pricama o namestaljci jer to pricaju delije koje mogu da cute jer vec 6 godina pesmu evroligeslusaju samo na tv-u!
Momci samo jako dalje!
Hvala ti,hvala ti crno-bela ljubavi.......

Marko

pre 16 godina

Šta sad reći...
Diviti se igri na jednu loptu znači preuveličavati igru Partizana sinoć.
Stvarno, nama treba makar tri igrača koja će igrati utakmicu kvalitetno da bi dobili protivnika koji igra protiv nas lošiju partiju nego obično (mi smo imali sinoć samo Pekovića i Kecmana), a ukoliko protivnik igra dobro, onda nam treba četri igrača. Ukoliko ove uslove ne zadovoljimo, nema tu pobede.
Nama je sve vreme luksuz i tri raspoložena igrača na terenu (osim na početku EL sezone). Tražiti pobedu protiv Reala znači obezebediti jaku odbranu i naterati Real na slabiju partiju, najaču podršku tribina do sad, i tri raspoložena igrača na terenu.
Teško ćemo mi naći sad četri raspoložena igrača u Partizanu.

Selena - Grobarka KG

pre 16 godina

Htela bih da porucim onom zvezdasu da ne lupa!
Vi niste videli panatinaikos u zivotu i pricate tu nesto!Bolje se pokrite usima!Vi bre ne znate ni sta je evroliga.Nemojte da se javljate vise kad vas molim!
A sto se tice Tripkovica-ljudi sta je sa vama?!On da nije grobar ne bi sa 16 godina otisao iz Cacka i dosao u Beograd zbog tamo nekog Partizana!Nemojte da se lazemo.Tacno je da je veliki maler i da ga stalno prate neke povrede,ali nemojte to da dovodimo u pitanje.On cesto igra i povredjen(primera radi play off superlige,tad je trebalo da pauzira,a Dule nije mogao bez njega,pa je covek morao da igra pod injekcijama)Malo li je sto celo leto nije trenirao i kasnije poceo sezonu,nego ga jos i zezate?!Kad dobro odigra svi ga dizete u nebesa a kad odigra lose vi ga svi pljujete!Je l` ste vi to ljubomorni na njega,ili u cemu je problem?Decko ima sve predispozicije da bude vise od talenta i cesto pogadja suteve preko ruke(kao juce),samo treba da povrati samopouzdanje i da bude malo sigurniji!Ne razumem zasto pljujete samo njega,kao da su svi ostali najbolji samo on ne valja.On je izuzetan igrac i stojim iza toga.Ako ste pravi grobari,podrzacete ga.
Sad na fmp u pioniri da slavimo,pa posle ako da Bog da padne i real!
Volim Partizan!
Pozz..

PFC

pre 16 godina

Ovde ljudi kao da ne primecuju da lepo pise POSALJITE KOMENTAR, a ne POSALJITE ISCRPAN TEKST OD MINIMUM 500 RECI U KOJIMA CE NAJOPSIRNIJE BITI IZRAZENE SVE VASE FRUSTRACIJE SVIM ONIM STO NEMA APSOLUTNO NIKAKVE VEZE SA TEMOM UZ OBILATO KORISCENJE GRAMATICKIH I PRAVOPISNIH GRESAKA. A, mozda je to nekome isto... A sto se tice Palacia, setite se prvih partija Housea, Cummingsa,... Treba vremena...

Hell

pre 16 godina

@ deki_pfc

Verovatno zbog toga sto je PAO veoma lako gubio prednost od 10-15 poena koju je imao vise puta tokom meca a narociti zbog poslednjih nekoliko napada kada su veoma nerezonski gubili loptu a Partizan jos lakse poentirao iako je tokom meca to veoma tesko cinio,eto zbog toga!

P.S. Grobar sam ali je bilo ocigledno koliko je PAO igrao zadnjih 1-2 minuta veoma nonsalantno maltene dajuci nam loptu u ruke,pa ipak su oni isuvise jaka i iskusna ekipa da dozvole da zadnja lopta odlucuje pobednika nakon 15 razlike i to bas protiv Partizana. Steta nismo iskoristili

komesar@gmail.com

pre 16 godina

Izvestaj Euroligi sa utakmice
1. predlaze se da se KK Partizan dozivotno kazni da igra pred praznim tribinama jer je na utakmici bilo ponovo baklji i dimnih bombi. S obzirom da se prosla utakmica igrala bez publike, i da to nije dalo rzulatate, predlazem navedenu meru.
2. predlazem da se treneru Duletu zabrani bavljenje kosarkom jer je Zelimir O. napustio prostor odredjen trenerim, a nije dobio tehnicku gresku.
3. predlazem da se isprazni klupa Partizana jer je uz Zelimira O. upornoo stajalo jos jedno lice, a na to nije imalo pravo.

...
Na ove predloge Partizan nema pravo zalbe ali ima pravo da plati taksu za zalbu.

superhik

pre 16 godina

Žalosno je što Partizan ima navijače kao što su potpisnici nekih tekstova iznad.Razumem nezadovoljstvo i razumne kritike ali da se ismevaju naši igrači to je van svake pameti.Momci ostavljaju srce na terenu i to svi do zadnjeg.Samo se pitam da li je iko od gore potpisanih kritičara ikad ubacio loptu u koš!

DZEMS

pre 16 godina

Svaka cast Partizanu mi za ovu izgubljenu utakmicu nebi trebali izraziti nista osim podrske ovim igracima sve i jednom pojedincu, ovo nisu *0-godine gdje se znalo da Juga, rusi i spanci, litvanci su klasa a ostali nepostoje, ovdje svaka ekipa sada zna da igra profesionalno i svaka utkamica protiv partizana im daje jos vecu znagu i volju za pobjedu, svaka cast im na pobjedi sto su i zasluzili ali nasi igraci su isto tako zasluzili veliki aplauz, bar su pokazali da u svakom momentu mogu stici 15 ili vecu razliku sto bas nije prijatno ostalim ucesnicima, igracima cestitam na borbenosti i sto nisu klonuli duhom kada su gubuli po 15 razlike, kao i uvijek ima pojedinca koji su klasa a i ma pojedinca koji nisu ispod klase cim mogu da asistiraju kalsne igrace... ako ne ove godine al u roku od 5 godina opet ce partizan biti velesila iz osamdesetih.

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Cudna utakmica sa bezveznim zavrsetkom!!!
Aj da je 0.4 do kraja ali za preko 2 sekunde moglo je to da se izvede lepse, pa finta suta, mozda i faul, sut iz ocaja nema veze ali sansa. A ovo bunarenje...

Sve u svemu kazem ja ne moze se dobijati u EL sa samo dva konstantno dobra igraca mora neko da se probudi da skrene paznju sa Pekmena i Kecmana i onda ce im biti teze da postave odgovarajucu odbranu.
Sreca pa je i dalje sve u nasim rukama(omiljena uzrecica fudbalera), i da je red da se prekine niz Reala.
Pruzimo maXimalnu podrsku sad kada je najteze kad se lomi besprekornim navijanjem a momci ce se oduziti pobedom, siguran sam.

P.S.I bez onih faulova pri sutu za tri samo mi to radimo redovno!!!

lacci

pre 16 godina

@Jabbar
Ti si kao neki navijac,a? Takvih se mi stidimo i takve mrzimo i nemoj vise da si odgledao jednu utakmicu Partizana.
A ovi kompleksi (racunajuci i ove koji se predstave da su navijaci Partizana) koji pominju namestanja:
1.Alo bre,ljudi pa nije vam ovo beton liga Srbije pa se dva ortaka dogovore ko ce da pobedi,ovo je najelitnije kosarkasko takmicenje i tih 10-15 hiljada ljudi koji dodju da gledaju PAO sigurno ne dolaze da gledaju namestenu tekmu.
2) kako je moguce da ni posle one pobede od prosle godine,a verovatno ni posle veceras nijedan(!!!) grcki list ili medij ni ne pomene tu varijantu namestanja,al zato srpski "strucnjaci" to znaju 100 posto...
2)Reci te mi jedan potez igraca PAO-a koji je bio sumnjiv i zbog koga bi se moglo nesto reci...Nema ga naravno!
Ljudi su odigrali najbolje sto trenutno mogu,sto naravno nije njihov krajnji domet,zato i kazem trenutno,i nisu neki treceligaski igraci da puste nekome utakmicu samo zato sto im je simpatican!
VOLIM PARTIZAN!!!

dragan

pre 16 godina

Dobro bre zvezdasi...ako vam je lakse, pokusaj namestaljke!

PS: ko misli da je ovo pokusaj da se nesto namesti, neka potrezi strucnu pomoc...nista drugo

shone

pre 16 godina

zamalo, 15 razlike stici u zadnjoj cetvrtini, u atini protiv najboljeg tima evrope, to znaci da sigurno idemo dalje, kakav baberg i real njih ima da pogazimo kuci i romu u gostima. pravac fajnal fourswo

Bodibond

pre 16 godina

Posle dosta vremena, I nade da ce se nesto promeniti, sada sam ipak odlucio da napisem nesto, a vezano je za Urosa Tripkovica. Uvek sam bio protiv ljudi, koji su ovog decka pljuvali, misleci da su isti ljubomorni , zluradi… ali sada, moram I ja da kazem nesto. Kao veliki navijac Partizana, decku mogu da oprostim sto ne daje koseve-kazu “nece ga” ( I to vec 2 sezone), sto igra katastrofalnu odbranu, I brzo ulazi u probleme sa penalima, sto jedva zna da uradi zadnju promenu… ali to da decko igrao totalno bez srca, nezainteresovano, to mi apsolutno nije jasno. Svaki put kada ulazi u igru, izgleda pogubljeno ko prase u svemiru, nema srca da se baci za neku loptu, pokusa da izbori faul u napadu, krene na polaganje… covek jednostavno nema herza, a to je prvi preduslov da bude veliki igrac. Ne treba se vise zavaravati- uopste on nije toliko mlad, ima 21 punu godinu, u Partizanu je od 2002 (ako se ne varam), s tim sto u prvom timu igra od neke 2004. Dakle, to su pune 3 sezone EL iskustva… Dalje, opravdanja tipa povredjen je, uopste vise ne piju vodu, jer, ta povreda sake nije bas toliko ozbiljna, da covek konstantno, vec 2 godine bukvalno prangija na kos, I na svakoj 10-oj utakmici, on ubode par koseva… Dovoljno je reci, da je Danilovic u njegovim godinama bio MVP Final4 EL, da je tokom cele sezone igrao dobro, bio jedan od nosilaca igre Partizana (uz Saleta Djordjevica), a pre svega je pokazao da ima SRCE, I zato je postao veliki igrac…

eric

pre 16 godina

ma bolje da smo izgubili sa deset razlike mi navijaci bi sacuvali zivce a mislim da bi i za igrace bilo bolje jer ne bi zalili za propustenom sansom i bolje bi se koncentrisali za real.

LAV

pre 16 godina

Goreg igraca od ovog Palasia nisam odavno video pa taj covek nas redovno upropastava da je bio neki normalan plej mi bi smo sigurno dobili PAO inace mi nije jasno kako je taj igrac igrao u nb ligi pa on se krije u napadu i kad treba prevesti loptu obratite paznju na to a TRIPKOVICA necu komentarisati prodajte ga sto brze i to za minimalnu sumu jer nikad od njega igrac nece biti pozdrav

Filip iz Zemuna

pre 16 godina

@ Dasa

NJegovo preosvestenstvo, vladika SPC,Eparhije Zahumsko-Hercegovacke, gospodin Grigorije je "vatreni" navijac C.Zvezde i nije mi jasno kakve on veze ima sa KK Partizan!? Nije mi jasno nista ni u ostalom delu tvoga komentara,ali reagujem samo na neistine vezane za Episkopa moje Eparhije!
Sto se tice utakmice,ja sam zadovoljan zeljom i htenjem pokazanim i na -14,kao i solidnim partijama Borovnjaka i Vranesa. Kecmane ti si nasa snaga,nas motor,nas mozak. Bravo majstore!

SACO NP

pre 16 godina

NE ZABORAVI NIKAD DA CEO ZIVOT SMO PROVELI S TOBOM I NASU VERNOST PREMA TEBI DOKAZIVALI IZ DANA U DAN,ZNAJ DA NA OVOME SVETU NE POSTOJI NIKO KO CE DA SPRECI,DA SA JUGA SE ORI-PARTIZANE VOLIM TE JA...OOO...Bolje vi kriticari ucite novu pesmu pa da se ori Pionir protiv Reala nego sto pljujete igrace.Palacio je bio ocajan,ali mi para za boljeg nemamo.Zbog toga treba pruziti jos jacu podrsku timu da nadoknadi manjak kvaliteta protiv objektivno jaceg Reala sledece nedelje.Ucite pesmu i svi u Pionir protiv Reala.

snebojsa

pre 16 godina

Danas je moj tata izrekao jednu veliku misao:
"Ovaj Palasio boluje od kerefeke. Njemu je vaznije da izgleda dobro nego da odradi posao kako treba."
Sine, pa ne igras pred devojcicama pa da se mangupiras. Ne govorim o zadnjem napadu, ovo je posveceno njegov igri od pocetka. Utrci u reket, uradi roling i baci neku przenicu. To je to. Mislim da bi nam vise pasovao neki belac na toj poziciji, crnog tehnicki potkovanog igraca je zaista tesko kontrolisati.

j0ca

pre 16 godina

zeljko was pustio al wama ni to ne wredi....jedino da su powukli swe igrace sa parketa....! o5 pokusaj namestaljke od prosle godine! sramota

pera mitic

pre 16 godina

Da smo dobili, bilo bi - Eto, dao vam Zeljko opet!

Zato, bolje je ovako, Real pada i eto nas u top 16!

Srecna Nova godina svima!

Ranko

pre 16 godina

Partizan 12%bolji sut za dva,duplo vise skokova(bar desetak vise u napadu),isti procenat u izvodjenju penala,a pri tome duplo vise izgubljenih lopti.Zakljucak statistika za 10razlike.Ali...Grci 33 penala,a Partizan 11.Ako su tako nezni u odbrani,onda su Partizanovi bekovi za beton ligu.Ovo vise ne moze da se glega i deluje ponizavajuce.Grci jesu bolji ali treba da ih razvale na terenu,a ne da polovinu poena daju bez igre.Ta destruktivna igra nasih trenera mozda daje rezultat,ali ko to jos gleda.Sa takvim timom Zeljko moze da igra sta hoce,a ne ovo.....

delija BB

pre 16 godina

Istokao prosle godine.Dogovor.Zeljko vam poklanja pobedu a vi to ne umete da iskoristite. "E bas mi je zao""Kao vi ste ekstra ekipakojamoze da dobije PAO ekipu koj svakog dobije sa dvadeset razlike.Neposteno prema ostalim ucesnicima. To ne spasava nasu kosarku

ONLYPFC

pre 16 godina

@Jabbar
Mislim da bi trebalo i da je vreme da promenis klub! i ko si ti da analiziras ko je kako igrao i ko je veciti talenat i koga treba izbaciti iz Partizana!!??
@Komentator
Kad nemas nista pametno da kazes bolje cuti!

VOLIM PARTIZAN (I kada gubi i kad pobedjuje)!
pojedini neka misle o tome!!

grobarbg

pre 16 godina

Kakva steta, ponovo jedna lopta!!! Momci su se lavovski borili, nema im se sta zameriti, ostali su i za Novu u karantinu, sta vise reci...

Grobelar

pre 16 godina

Palasio je izuzetno neinteligentan lik...ali izuzetno! Podbacivanje lopte u vis dve sekunde pre kraja...o, mati mila! Za to se treba roditi. Nije pogodio nijedan sut spolja, izmuljao je 7p stilom obezglavljene kokoske (in english: BEHEADED CHICKEN)i obzirom na posed lopte imao ucinak u napadu za nijansu bolji od Vranesovog. Steta! Partizan zasluzuje da ima boljeg igraca na strateski najvaznijoj poziciji u timu i bojim se da ce nas ovaj poraz skupo kostati. Sa plejmejkerom koji ne ume da pogodi spolja i cije "asistencije" niko od igraca ne razume, pa ni on sam, nema nama odlaska u top 16. Ruzan pocetak nove godine :-(

ognjen

pre 16 godina

palacio i vranjes su dva najveca promasaja koja je partizan doveo.Partizanovo najace moguce pojacanje bi bilo da njih dvoca odu i da se sansa da borovnjaku jer je decko jajno odirao i da se dovede bilo koji prosecni plej i partizan ulazi u top 16 bez problema mozda cak i na final four

Sale

pre 16 godina

Umalo :)

Moramo biti zadovoljni rezultatom, a ovi nasi "decaci" bekovi treba da uce od Kecmana kako se igra kosarka!

Sta je sa Novicom, sto nije igrao (zanima me zbog fantazija www.basketball-fantasy.net)?

Crni Gruja

pre 16 godina

Svaka cast momcima, kada daju sve od sebe kao veceras nije mi zao ni kad izgubimo, mada je opet odlucila jedna lopta sa grcima. Kecmanov mec karijere, odigrao bez greske, lav u odbrani, perfektan u napadu, pekmen standardan, a tripko se kasno probudio (covek je bezkrvan, kao da nije glavom u utakmici i to se stalno ponavlja). sve u svemu dobra uvertira za real, vreme je da padnu pred paklom pionira. sutra mnogo bitna utakmica cibona-aris, ako grci dobiju mi smo 99% najbolja sesti i idemo u top 16!!!

popovic

pre 16 godina

Ovo je bilo jedno od onih retko očajnih izdanja PAO-a, kao i ono
kada je Roma dobila dvadesetak rezlike.Zaista sam očekivao više od stranca ove sezone, tripko nikada i nije bio u formi(večeras je još dobar),pa pravog šutera nema.

Šteta, PAO retko deli poklone, a šta da se radi kad smo mnogo fini!

ercegov

pre 16 godina

Ne znam zasto se u napred neke utakmice proglasavaju senzacionalnim pa cak i ako je to u pitanju Panatenaikos.Partizan je pokazo da se moze dostojno nositi sa takvim ekipama a i izgubiti od mnogo slabijih.Ritam vruce-hladno prati nas od samog pocetka i uz nasu najvecu zelju da ovaj tim preraste u stabilnu,evropsku,sampionsku ekipu mislim da nemamo dovoljan fond kvalitetnih igraca,kako u prvoj petorci tako i na klupi.
Suvisno je nabrajati ko sve ne zasluzuje ni da obuce dres Partizana.
Mozda zbog prikazane igre u pojedinim trenucima mozemo biti zadovoljni,medjutim izgubljene bodove ne mozemo nikako vratiti a ako se ne varam to je,narocito sada,najbitnije.

Petar

pre 16 godina

Sad treba da ih bude sramota u najvaznijem mecu oni su kisnuli zato sto je palacio bazijo loptu visoku za Pekovica a Pekovic nije i skocio,a oni mi ocekuju finale.

partizan_champion

pre 16 godina

ceo zivot ista prica dostojno smo se nosili sa velikim budzetom,ali dobro bicemo opet najbolji seti dokle tako.panatenaikos,real ,barsa i ostali velikani koliko god imaju para opet ne bi bili velikani bez sudija.

Nik

pre 16 godina

Upalo mi u oci: Tepic index -10 (za 23:51 min), Tripkovic -7 (za 21:35 min), Palacio (za 27:14 min)!!! Strasno...
P.S. Dobar ovaj Palacio, nema sta..:):):)

Zdravko

pre 16 godina

Kad se vec unapred izgubljeno izgubi i nije neki dogadjaj ali ne mogu a da ne osecam razocarenje.Znam da je rec o Panatenaikosu ali opet smo sami sebe pobedili.Da smo na kraju kao u Pioniru promasili otvren sut za pobedu ne bih imao sta da kazem ali bunarenje pa sta bude ne shvatam.I da je Pekovic dosao do lopte bio bi isfauliran naravno ne bi sudili i to je to.Znaci po svoj prilici je PALACIO isfrikonbinovao sam.Nije mi jasan taj igrac nikako.Promasio bacanje,zadnji ulaz smusen i zadnji pas los,mislim da jos ne kapira da euroliga nije nba da ovde poraz ima tezinu da ovde ljudi vole kosarku a ne hot dog uz kosarku.Sad hrabro na Real i bez onog poznatog dacemo vam desetak fore na pocetku.

Deda Mraz, al crno beli

pre 16 godina

Ovaj poslednji napad je kao organizovan? Pa nemoguce da jedna lopta treba odluci pobednika, a ovi nasi kao da nisu jeli tri dana. Palasio, Tripko i Tepic potrosili 30 lopti, osvojili 4 i postigli 14 poena?????? Pod hitno da mi kupe novi daljinski, i univerzalni ce biti dovoljan.
A Homer ili neka nauci Vranesa da skoci, ili neka ga salje kuci. Pekovic sve slabiji iz prostog razloga: JEDINA SMO EKIPA U CELOJ EVROPI SA JEDNIM CENTROM, EJ BRE!!!! PA GDE TO IMA???

Selena - Grobarka KG

pre 16 godina

Zeljko stidi se!!!
Sa takvim budzetom sa samo poenom razlike?!Odluci se sta hoces.Ako hoces da nas pobedis,onda nas pobedi al na nivou,a ako hoces da nas pustis,onda nas brate pusti!
Mnogo me bre ovaj zeljko nervira.Ladno smo mogli da ih pobedimo,nego ovaj uvek mora da pobedi.Ono kao ova dva trenera su mnogo dobri prijatelji i ovo je bilo nesto kao prijateljska utakmica,kao i ona u Pioniru,samo sto uvek mora zeljko,onako prijateljski da pobedi!Samo zato sto ima ugled i pare.Daj da se ne lazemo,Partizan bi sa onakvim budzetom bio daleko najbolji u evropi.Mozda preterujem jer sam pod utiskom,ali stvarno ne mogu da verujem.Dve vrlo neizvesne utekmice i obe sa istim ishodom,naravno u korist panatinaikosa.
Sto se tice crno-belih,mnogo su se zezali,ali Partizan ne bi bio Partizan kad se prvo ne bi zezao pa posle aktivirao.Samo je sad malo zakasnio,pa se krivica dosta pripisuje i njemu.
Kecman odlican,sve pohvale!
Tripkovic los,los,pa na kraju najzasluzeniji za preokret(pravi grobar):)
Palasio tu i tamo,a ostali...
Sve u svemu bili su dobri.
Partizane ti znas,da cu za tebe dati sve....
MNOGO SMO JAKI!
Pozz Grobarima!

Коментатор

pre 16 godina

Ех...ако мене питате да су опет победили мислим да би се полиција бавила том утакмицом...
Овог пута се ишло на мање провидну варијанту за разлику од прошле године, али ето ни у тој причи се Партизан није снашао...
Не може се тражити пролаз даље у сивој утакмици са Панатанаикосом и Жељком на челу, за којег сам сигуран да жели најбоље Партизану... Мора се игром даље, а не штеловањем... Ето какви смо све хоћемо линијом мањег отпора па макар то било и законом забрањено...

fredi

pre 16 godina

Muka mi je vise od ovog Palasija ali ja ne krivim njega jer nije on kriv sto nezna nista vec Dule koji ga je doveo.Jednom se vec opekao sa Braunom i sad pravi istu gresku...dovodi pleja koji nema sut.Covek samo prevodi loptu preko pola,ne igra odbranu ma totalna katasrofa.Nije mi jasno kako nema para za jos 1 igraca kada su 4 prodati a samo 1 kupljen(Palasio}.Ceda i Vranes igraju za sicu tako da tu nisu cista posla.

dasa

pre 16 godina

Vecerasnja utakmica je pokazala da ono sto dam pisao posle slavne pobede protiv Zagreba se obistnilo.

Palasio je najbolji asistenst kojeg je Partizan imao, naravno ako bi se racule asistencije protivnickom timu i bacene lopte u aut. Odbrana katastrofa, sut jos gori.

Tripko je pokazao da nam treba bek suter, da bi igrali ozbiljno, cim imamo sut spolja imamo i kativan rezultat.

Vujosevic gurajuci igru na Pekovica, ne izvlaci mekismum iz ekipe, vec ga smajuje. Sramno je da Partizan nem sut s spolja. Ovo u svojih trideset godina pracenje nisam video.

Sve u svemu, sprema se privatizacija i potencijalnim kupcima ne odgovaraju rezultati koji dizu cenu, ne treba im sponzor koji ce da nabavi kintu. Uspesan Partizan je preskup za " brata" Dodika. Baju Plavog i kuma Bodirogu, a onda i hercegovacki vladika postaje clan uprave, zaduzen za celivanje pre utakmice

erf

pre 16 godina

Lose nam se pise...mozemo do top16 ali uz mnogo muke! Imamo tezak raspored do kraja pre svega jer sa direktnim konkurentima (roma, fener) igramo u gostima!
Ako dobijemo Real u prepunom pioniru bilo bi odlicno!

Djordje Stanić

pre 16 godina

Panatenaikos je prvak Evrope i to je bilo potpuno zasluženo. Partizan je objektivno slabija ekipa od Panatenaikosa imao je šansu da pobedi u poslednjoj sekundi. Postoji čitav niz insinuacija da je Željko Obradović pustio da Partizan pobediti atinsku ekipu prošle sezone a da ako treba to će biti i ove. Veću glupost nisam čuo. Baš bi voleo da vidim da neko kaže Spanulisu i Jasekijavičijusu da namerno izgube od tamo nekih beogradskih Partizana. Ta dva igrača su odbila velike novce u NBA ugovorima i vratili se u Evropu. Zašto? Da bi bili na velikoj sceni da bi oni odlučivali o pobedniku, da bi zadovoljili svoj sportski ego da bi bili ti koji su obožavani od strane svojih navijača, da bi bili ti od kojih se protivnik boji. Neko će njima da kaže da izgube meč. Gluposti. Druga strana medalje je način igre koju forsira Željko Obradović. Kontrolisani napadi, univezalne kretnje napadača i protiv zonske i protiv individualne odbrane, pomaganje u odbrani... Sve je to ono što Pao radi jako dobro i gde u kombinaciji sa visokim tempom igre gde skoro i nije bitno ko je u postavi na parketu jer sve su to vrhunski igrači složeni u pravu ekipu. Bitno je da vrlo retko igraju presing na bekove i time olakšavaju Partizanu prenos lopte (a to je bila rak rana Partizana u poslednje tri godine), da nemaju dominatne igrače na poziciji 4 i 5 pa to onda mogu da dobro iskoriste pre svega Nikola Peković (Novica Veličković je baš falio na ovom meču). Da je samo malo bio bolji šut za tri poena Partizan je vrlo lako mogao da se raduje u Atini. Šta je glavna mana Partizanove igre. Moje mišljenje je da je to odbrana. Ako pogledate statistiku videćete da je Pao ima 33 slobodna bacanja a Partizan samo 11. Velik broj tih bacanja je bio za one tzv. bezvezne faulove kada igrač nogama ne stigne da zaustavi napadača pa se malo posluži rukama a sudije odmah sviraju faul (pogotovo ako napadač ima „veće“ ime u evropskoj košarci). To se naročito vidi kod Božića a pogotovo Tripkovića. Iz odbrane gde bi bilo manje faulova mnogo lakše bi se razvijao kontranapad i postizali laki poeni. Upravo je to bio slučaj kada je Pao poveo sa 15 razlike ali je Partizan sa par dobrih odbrana postigao nekoliko lakih poena i opet stigao da se vrati u igru. Sa druge strane gomila stvari totalno ne štima u napadu. Peković kao stvarno dominantan igrač na poziciji 5 skoro da se ne koristi jer lopte teško dolaze do njega. To je uzrokovano pametnom odbranom, udvajanjem, „skupljanjem“ odbrane. Sve ono što je Nikola Peković pokazao u prvih par kola navelo je sve trenere da prave odbranu koja za cilj ima da onemogući da lopta dođe u njegove ruke. Opet, po meni trebalo bi Dušana Kecmana postaviti za šefa parade i dati mu u zadatak da stvarno vodi ekipu. Kecman je dovoljno iskusan i dovoljno kvalitetan da može u kontinuitetu da igra i u napadu i u odbrani. On je uglavnom igrač koji me najviše izludi. Ima fantastičan šut a šutira maltene samo onda kad mora, ima super prodor a prodire samo kada ne postoji nijedna druga opcija. Da se ja pitam on bi Partizanova prva opcija u napadu i to na formacijskoj poziciji beka šutera. Protivnički treneri bi imali problem šta da rade jer bi imali i realnu opasnost spolja a onda mora da se igra i drugačija odbrana pa bi i Peković lakše dolazio do pozicija za poentiranje.

Najbitnije kod ovog tima je želja. Ovi igrači su pravi borci. Skaču, bacaju se za loptom, rade sve one male statistički nezabeležene stvari u blokovima, tuči pod obručima.

Zato volim da ih gledam.

Zato se i nerviram kada od prvaka Evrope dva puta izgube u poslednjem napadu.

Biće bolje.

Sawa

pre 16 godina

Nesreca!!! Da ima Boga pa da ovi igraci ostanu jos dve sezone u Partizanu, svi bi padali... Ali to je nemoguce, pa je ovo izgleda maksimum od mladih momaka...

Jabbar

pre 16 godina

Zeljko nam je dao sansu, al' nije imao ko da je iskoristi. Iako znam da cemo krajem sezone igrati mnogo bolje, moram da primetim sledece:

1) Sramno je kako igra Palasio. Ne zbog poslednjeg napada vec zbog toga sto je na ulazu bezopasan sa providnim fintama gde redovno dobija banane i sto gotovo svaki pokusaj asistencije zavrsava nesigurnim pasom/izgubljenom loptom. To je igrac koji navodno ume da "kreira" za sebe i saigrace, ali ja se ne secam kada je on nekog kvalitetno "obradio" jedan na jedan. Za mene veliko i krajnje neprijatno iznenadjenje nakon dobrih partija s pocetka EL.

2) Dovoljno je reci Uros Tripkovic. Opet ne zbog dve vezane promasene trojke kad je bilo bitno, nego zbog neprihvatljivo nerazumnog pravljenja licnih gresaka i naizgled nonsalantnog pristupa. Izgleda da ce posle svega ipak ostati samo talenat, sto je ogromna tragedija za nasu kosarku.

3) Petar Bozic. Jos jedno ime koje coveka jednostavno tera da se seti svih neopisivo iracionalnih licnih gresaka i gotovo potpune beskorisnosti u napadu. Ubode i on po neku, ali njegovo prisustvo na parketu isuvise lagano & cesto vodi protivnika u plus.

4) Bez obzira sto smo se kao vratili u ovu utakmicu i opet imali sut za pobedu, niko ne treba da bude u zabludi i pomisli kako smo igrali dobro. Nase sanse za prolaz dalje svedene su na minimum, cak i uz obe pobede kod kuce, sto je daleko od sigurnog ishoda.

5) Utakmica je obilato pokazala jos dve stvari. Jednu o kojoj je nedavno govorio Vlada Djurovic, a to je da se mecevi dobijaju dobrim izvodjenjem slobodnih bacanja i skokovima. A druga, da Novica Velickovic ima izuzetnu tezinu u Partizanu i da je ekipi nedostajao kao 'leba.

Ajmo crno-beli!

GrobarCG

pre 16 godina

steta...mogli smo se iz atine vratiti sa velikom pobjedom koja bi nam mnogo znacila za prolaz u top16.mada mislim da je palasio mogao bolje da zavrsi zadnja 2 napada.ali nema veze moramo dalje.nadajmo se da ce u narednom mecu u punom pioniru pasti real.NAPRED PARTIZAN!!

dejan

pre 16 godina

Kradja... Cist faul nad Palasiom u poslednjoj sekundi... Pa kako igrac sa ledja da izbije loptu iz ruku igraca koji ga je prosao i ide na kos:):):) Zvekno ga je po levoj ruci koliko je imao snage... A i da nije ipak je igrao sa ledja na igraca koji ga je proso i koji postize kos... Faul za udzbenike...

montella

pre 16 godina

Palacia prosto treba izbaciti... I ne mora niko da se dovede da ga menja!

A celom timu svaka cast kako igraju i koliko se trude!!!

Darko

pre 16 godina

VOLIM PARTIZAN!!!

P.S. Da je nama SAMO Sarunasa dzaba bi bilo Zelimiru sve one njegove zvezdice a nama bi Evropa bila pod nogama! A bice, siguran sam!!!

Djordje Stanić

pre 16 godina

Panatenaikos je prvak Evrope i to je bilo potpuno zasluženo. Partizan je objektivno slabija ekipa od Panatenaikosa imao je šansu da pobedi u poslednjoj sekundi. Postoji čitav niz insinuacija da je Željko Obradović pustio da Partizan pobediti atinsku ekipu prošle sezone a da ako treba to će biti i ove. Veću glupost nisam čuo. Baš bi voleo da vidim da neko kaže Spanulisu i Jasekijavičijusu da namerno izgube od tamo nekih beogradskih Partizana. Ta dva igrača su odbila velike novce u NBA ugovorima i vratili se u Evropu. Zašto? Da bi bili na velikoj sceni da bi oni odlučivali o pobedniku, da bi zadovoljili svoj sportski ego da bi bili ti koji su obožavani od strane svojih navijača, da bi bili ti od kojih se protivnik boji. Neko će njima da kaže da izgube meč. Gluposti. Druga strana medalje je način igre koju forsira Željko Obradović. Kontrolisani napadi, univezalne kretnje napadača i protiv zonske i protiv individualne odbrane, pomaganje u odbrani... Sve je to ono što Pao radi jako dobro i gde u kombinaciji sa visokim tempom igre gde skoro i nije bitno ko je u postavi na parketu jer sve su to vrhunski igrači složeni u pravu ekipu. Bitno je da vrlo retko igraju presing na bekove i time olakšavaju Partizanu prenos lopte (a to je bila rak rana Partizana u poslednje tri godine), da nemaju dominatne igrače na poziciji 4 i 5 pa to onda mogu da dobro iskoriste pre svega Nikola Peković (Novica Veličković je baš falio na ovom meču). Da je samo malo bio bolji šut za tri poena Partizan je vrlo lako mogao da se raduje u Atini. Šta je glavna mana Partizanove igre. Moje mišljenje je da je to odbrana. Ako pogledate statistiku videćete da je Pao ima 33 slobodna bacanja a Partizan samo 11. Velik broj tih bacanja je bio za one tzv. bezvezne faulove kada igrač nogama ne stigne da zaustavi napadača pa se malo posluži rukama a sudije odmah sviraju faul (pogotovo ako napadač ima „veće“ ime u evropskoj košarci). To se naročito vidi kod Božića a pogotovo Tripkovića. Iz odbrane gde bi bilo manje faulova mnogo lakše bi se razvijao kontranapad i postizali laki poeni. Upravo je to bio slučaj kada je Pao poveo sa 15 razlike ali je Partizan sa par dobrih odbrana postigao nekoliko lakih poena i opet stigao da se vrati u igru. Sa druge strane gomila stvari totalno ne štima u napadu. Peković kao stvarno dominantan igrač na poziciji 5 skoro da se ne koristi jer lopte teško dolaze do njega. To je uzrokovano pametnom odbranom, udvajanjem, „skupljanjem“ odbrane. Sve ono što je Nikola Peković pokazao u prvih par kola navelo je sve trenere da prave odbranu koja za cilj ima da onemogući da lopta dođe u njegove ruke. Opet, po meni trebalo bi Dušana Kecmana postaviti za šefa parade i dati mu u zadatak da stvarno vodi ekipu. Kecman je dovoljno iskusan i dovoljno kvalitetan da može u kontinuitetu da igra i u napadu i u odbrani. On je uglavnom igrač koji me najviše izludi. Ima fantastičan šut a šutira maltene samo onda kad mora, ima super prodor a prodire samo kada ne postoji nijedna druga opcija. Da se ja pitam on bi Partizanova prva opcija u napadu i to na formacijskoj poziciji beka šutera. Protivnički treneri bi imali problem šta da rade jer bi imali i realnu opasnost spolja a onda mora da se igra i drugačija odbrana pa bi i Peković lakše dolazio do pozicija za poentiranje.

Najbitnije kod ovog tima je želja. Ovi igrači su pravi borci. Skaču, bacaju se za loptom, rade sve one male statistički nezabeležene stvari u blokovima, tuči pod obručima.

Zato volim da ih gledam.

Zato se i nerviram kada od prvaka Evrope dva puta izgube u poslednjem napadu.

Biće bolje.

montella

pre 16 godina

Palacia prosto treba izbaciti... I ne mora niko da se dovede da ga menja!

A celom timu svaka cast kako igraju i koliko se trude!!!

Jabbar

pre 16 godina

Zeljko nam je dao sansu, al' nije imao ko da je iskoristi. Iako znam da cemo krajem sezone igrati mnogo bolje, moram da primetim sledece:

1) Sramno je kako igra Palasio. Ne zbog poslednjeg napada vec zbog toga sto je na ulazu bezopasan sa providnim fintama gde redovno dobija banane i sto gotovo svaki pokusaj asistencije zavrsava nesigurnim pasom/izgubljenom loptom. To je igrac koji navodno ume da "kreira" za sebe i saigrace, ali ja se ne secam kada je on nekog kvalitetno "obradio" jedan na jedan. Za mene veliko i krajnje neprijatno iznenadjenje nakon dobrih partija s pocetka EL.

2) Dovoljno je reci Uros Tripkovic. Opet ne zbog dve vezane promasene trojke kad je bilo bitno, nego zbog neprihvatljivo nerazumnog pravljenja licnih gresaka i naizgled nonsalantnog pristupa. Izgleda da ce posle svega ipak ostati samo talenat, sto je ogromna tragedija za nasu kosarku.

3) Petar Bozic. Jos jedno ime koje coveka jednostavno tera da se seti svih neopisivo iracionalnih licnih gresaka i gotovo potpune beskorisnosti u napadu. Ubode i on po neku, ali njegovo prisustvo na parketu isuvise lagano & cesto vodi protivnika u plus.

4) Bez obzira sto smo se kao vratili u ovu utakmicu i opet imali sut za pobedu, niko ne treba da bude u zabludi i pomisli kako smo igrali dobro. Nase sanse za prolaz dalje svedene su na minimum, cak i uz obe pobede kod kuce, sto je daleko od sigurnog ishoda.

5) Utakmica je obilato pokazala jos dve stvari. Jednu o kojoj je nedavno govorio Vlada Djurovic, a to je da se mecevi dobijaju dobrim izvodjenjem slobodnih bacanja i skokovima. A druga, da Novica Velickovic ima izuzetnu tezinu u Partizanu i da je ekipi nedostajao kao 'leba.

Ajmo crno-beli!

dejan

pre 16 godina

Kradja... Cist faul nad Palasiom u poslednjoj sekundi... Pa kako igrac sa ledja da izbije loptu iz ruku igraca koji ga je prosao i ide na kos:):):) Zvekno ga je po levoj ruci koliko je imao snage... A i da nije ipak je igrao sa ledja na igraca koji ga je proso i koji postize kos... Faul za udzbenike...

ONLYPFC

pre 16 godina

@Jabbar
Mislim da bi trebalo i da je vreme da promenis klub! i ko si ti da analiziras ko je kako igrao i ko je veciti talenat i koga treba izbaciti iz Partizana!!??
@Komentator
Kad nemas nista pametno da kazes bolje cuti!

VOLIM PARTIZAN (I kada gubi i kad pobedjuje)!
pojedini neka misle o tome!!

fredi

pre 16 godina

Muka mi je vise od ovog Palasija ali ja ne krivim njega jer nije on kriv sto nezna nista vec Dule koji ga je doveo.Jednom se vec opekao sa Braunom i sad pravi istu gresku...dovodi pleja koji nema sut.Covek samo prevodi loptu preko pola,ne igra odbranu ma totalna katasrofa.Nije mi jasno kako nema para za jos 1 igraca kada su 4 prodati a samo 1 kupljen(Palasio}.Ceda i Vranes igraju za sicu tako da tu nisu cista posla.

Darko

pre 16 godina

VOLIM PARTIZAN!!!

P.S. Da je nama SAMO Sarunasa dzaba bi bilo Zelimiru sve one njegove zvezdice a nama bi Evropa bila pod nogama! A bice, siguran sam!!!

Коментатор

pre 16 godina

Ех...ако мене питате да су опет победили мислим да би се полиција бавила том утакмицом...
Овог пута се ишло на мање провидну варијанту за разлику од прошле године, али ето ни у тој причи се Партизан није снашао...
Не може се тражити пролаз даље у сивој утакмици са Панатанаикосом и Жељком на челу, за којег сам сигуран да жели најбоље Партизану... Мора се игром даље, а не штеловањем... Ето какви смо све хоћемо линијом мањег отпора па макар то било и законом забрањено...

dasa

pre 16 godina

Vecerasnja utakmica je pokazala da ono sto dam pisao posle slavne pobede protiv Zagreba se obistnilo.

Palasio je najbolji asistenst kojeg je Partizan imao, naravno ako bi se racule asistencije protivnickom timu i bacene lopte u aut. Odbrana katastrofa, sut jos gori.

Tripko je pokazao da nam treba bek suter, da bi igrali ozbiljno, cim imamo sut spolja imamo i kativan rezultat.

Vujosevic gurajuci igru na Pekovica, ne izvlaci mekismum iz ekipe, vec ga smajuje. Sramno je da Partizan nem sut s spolja. Ovo u svojih trideset godina pracenje nisam video.

Sve u svemu, sprema se privatizacija i potencijalnim kupcima ne odgovaraju rezultati koji dizu cenu, ne treba im sponzor koji ce da nabavi kintu. Uspesan Partizan je preskup za " brata" Dodika. Baju Plavog i kuma Bodirogu, a onda i hercegovacki vladika postaje clan uprave, zaduzen za celivanje pre utakmice

Deda Mraz, al crno beli

pre 16 godina

Ovaj poslednji napad je kao organizovan? Pa nemoguce da jedna lopta treba odluci pobednika, a ovi nasi kao da nisu jeli tri dana. Palasio, Tripko i Tepic potrosili 30 lopti, osvojili 4 i postigli 14 poena?????? Pod hitno da mi kupe novi daljinski, i univerzalni ce biti dovoljan.
A Homer ili neka nauci Vranesa da skoci, ili neka ga salje kuci. Pekovic sve slabiji iz prostog razloga: JEDINA SMO EKIPA U CELOJ EVROPI SA JEDNIM CENTROM, EJ BRE!!!! PA GDE TO IMA???

lacci

pre 16 godina

@Jabbar
Ti si kao neki navijac,a? Takvih se mi stidimo i takve mrzimo i nemoj vise da si odgledao jednu utakmicu Partizana.
A ovi kompleksi (racunajuci i ove koji se predstave da su navijaci Partizana) koji pominju namestanja:
1.Alo bre,ljudi pa nije vam ovo beton liga Srbije pa se dva ortaka dogovore ko ce da pobedi,ovo je najelitnije kosarkasko takmicenje i tih 10-15 hiljada ljudi koji dodju da gledaju PAO sigurno ne dolaze da gledaju namestenu tekmu.
2) kako je moguce da ni posle one pobede od prosle godine,a verovatno ni posle veceras nijedan(!!!) grcki list ili medij ni ne pomene tu varijantu namestanja,al zato srpski "strucnjaci" to znaju 100 posto...
2)Reci te mi jedan potez igraca PAO-a koji je bio sumnjiv i zbog koga bi se moglo nesto reci...Nema ga naravno!
Ljudi su odigrali najbolje sto trenutno mogu,sto naravno nije njihov krajnji domet,zato i kazem trenutno,i nisu neki treceligaski igraci da puste nekome utakmicu samo zato sto im je simpatican!
VOLIM PARTIZAN!!!

GrobarCG

pre 16 godina

steta...mogli smo se iz atine vratiti sa velikom pobjedom koja bi nam mnogo znacila za prolaz u top16.mada mislim da je palasio mogao bolje da zavrsi zadnja 2 napada.ali nema veze moramo dalje.nadajmo se da ce u narednom mecu u punom pioniru pasti real.NAPRED PARTIZAN!!

Selena - Grobarka KG

pre 16 godina

Zeljko stidi se!!!
Sa takvim budzetom sa samo poenom razlike?!Odluci se sta hoces.Ako hoces da nas pobedis,onda nas pobedi al na nivou,a ako hoces da nas pustis,onda nas brate pusti!
Mnogo me bre ovaj zeljko nervira.Ladno smo mogli da ih pobedimo,nego ovaj uvek mora da pobedi.Ono kao ova dva trenera su mnogo dobri prijatelji i ovo je bilo nesto kao prijateljska utakmica,kao i ona u Pioniru,samo sto uvek mora zeljko,onako prijateljski da pobedi!Samo zato sto ima ugled i pare.Daj da se ne lazemo,Partizan bi sa onakvim budzetom bio daleko najbolji u evropi.Mozda preterujem jer sam pod utiskom,ali stvarno ne mogu da verujem.Dve vrlo neizvesne utekmice i obe sa istim ishodom,naravno u korist panatinaikosa.
Sto se tice crno-belih,mnogo su se zezali,ali Partizan ne bi bio Partizan kad se prvo ne bi zezao pa posle aktivirao.Samo je sad malo zakasnio,pa se krivica dosta pripisuje i njemu.
Kecman odlican,sve pohvale!
Tripkovic los,los,pa na kraju najzasluzeniji za preokret(pravi grobar):)
Palasio tu i tamo,a ostali...
Sve u svemu bili su dobri.
Partizane ti znas,da cu za tebe dati sve....
MNOGO SMO JAKI!
Pozz Grobarima!

Crni Gruja

pre 16 godina

Svaka cast momcima, kada daju sve od sebe kao veceras nije mi zao ni kad izgubimo, mada je opet odlucila jedna lopta sa grcima. Kecmanov mec karijere, odigrao bez greske, lav u odbrani, perfektan u napadu, pekmen standardan, a tripko se kasno probudio (covek je bezkrvan, kao da nije glavom u utakmici i to se stalno ponavlja). sve u svemu dobra uvertira za real, vreme je da padnu pred paklom pionira. sutra mnogo bitna utakmica cibona-aris, ako grci dobiju mi smo 99% najbolja sesti i idemo u top 16!!!

Zdravko

pre 16 godina

Kad se vec unapred izgubljeno izgubi i nije neki dogadjaj ali ne mogu a da ne osecam razocarenje.Znam da je rec o Panatenaikosu ali opet smo sami sebe pobedili.Da smo na kraju kao u Pioniru promasili otvren sut za pobedu ne bih imao sta da kazem ali bunarenje pa sta bude ne shvatam.I da je Pekovic dosao do lopte bio bi isfauliran naravno ne bi sudili i to je to.Znaci po svoj prilici je PALACIO isfrikonbinovao sam.Nije mi jasan taj igrac nikako.Promasio bacanje,zadnji ulaz smusen i zadnji pas los,mislim da jos ne kapira da euroliga nije nba da ovde poraz ima tezinu da ovde ljudi vole kosarku a ne hot dog uz kosarku.Sad hrabro na Real i bez onog poznatog dacemo vam desetak fore na pocetku.

SACO NP

pre 16 godina

NE ZABORAVI NIKAD DA CEO ZIVOT SMO PROVELI S TOBOM I NASU VERNOST PREMA TEBI DOKAZIVALI IZ DANA U DAN,ZNAJ DA NA OVOME SVETU NE POSTOJI NIKO KO CE DA SPRECI,DA SA JUGA SE ORI-PARTIZANE VOLIM TE JA...OOO...Bolje vi kriticari ucite novu pesmu pa da se ori Pionir protiv Reala nego sto pljujete igrace.Palacio je bio ocajan,ali mi para za boljeg nemamo.Zbog toga treba pruziti jos jacu podrsku timu da nadoknadi manjak kvaliteta protiv objektivno jaceg Reala sledece nedelje.Ucite pesmu i svi u Pionir protiv Reala.

dragan

pre 16 godina

Dobro bre zvezdasi...ako vam je lakse, pokusaj namestaljke!

PS: ko misli da je ovo pokusaj da se nesto namesti, neka potrezi strucnu pomoc...nista drugo

superhik

pre 16 godina

Žalosno je što Partizan ima navijače kao što su potpisnici nekih tekstova iznad.Razumem nezadovoljstvo i razumne kritike ali da se ismevaju naši igrači to je van svake pameti.Momci ostavljaju srce na terenu i to svi do zadnjeg.Samo se pitam da li je iko od gore potpisanih kritičara ikad ubacio loptu u koš!

partizan_champion

pre 16 godina

ceo zivot ista prica dostojno smo se nosili sa velikim budzetom,ali dobro bicemo opet najbolji seti dokle tako.panatenaikos,real ,barsa i ostali velikani koliko god imaju para opet ne bi bili velikani bez sudija.

Bodibond

pre 16 godina

Posle dosta vremena, I nade da ce se nesto promeniti, sada sam ipak odlucio da napisem nesto, a vezano je za Urosa Tripkovica. Uvek sam bio protiv ljudi, koji su ovog decka pljuvali, misleci da su isti ljubomorni , zluradi… ali sada, moram I ja da kazem nesto. Kao veliki navijac Partizana, decku mogu da oprostim sto ne daje koseve-kazu “nece ga” ( I to vec 2 sezone), sto igra katastrofalnu odbranu, I brzo ulazi u probleme sa penalima, sto jedva zna da uradi zadnju promenu… ali to da decko igrao totalno bez srca, nezainteresovano, to mi apsolutno nije jasno. Svaki put kada ulazi u igru, izgleda pogubljeno ko prase u svemiru, nema srca da se baci za neku loptu, pokusa da izbori faul u napadu, krene na polaganje… covek jednostavno nema herza, a to je prvi preduslov da bude veliki igrac. Ne treba se vise zavaravati- uopste on nije toliko mlad, ima 21 punu godinu, u Partizanu je od 2002 (ako se ne varam), s tim sto u prvom timu igra od neke 2004. Dakle, to su pune 3 sezone EL iskustva… Dalje, opravdanja tipa povredjen je, uopste vise ne piju vodu, jer, ta povreda sake nije bas toliko ozbiljna, da covek konstantno, vec 2 godine bukvalno prangija na kos, I na svakoj 10-oj utakmici, on ubode par koseva… Dovoljno je reci, da je Danilovic u njegovim godinama bio MVP Final4 EL, da je tokom cele sezone igrao dobro, bio jedan od nosilaca igre Partizana (uz Saleta Djordjevica), a pre svega je pokazao da ima SRCE, I zato je postao veliki igrac…

komesar@gmail.com

pre 16 godina

Izvestaj Euroligi sa utakmice
1. predlaze se da se KK Partizan dozivotno kazni da igra pred praznim tribinama jer je na utakmici bilo ponovo baklji i dimnih bombi. S obzirom da se prosla utakmica igrala bez publike, i da to nije dalo rzulatate, predlazem navedenu meru.
2. predlazem da se treneru Duletu zabrani bavljenje kosarkom jer je Zelimir O. napustio prostor odredjen trenerim, a nije dobio tehnicku gresku.
3. predlazem da se isprazni klupa Partizana jer je uz Zelimira O. upornoo stajalo jos jedno lice, a na to nije imalo pravo.

...
Na ove predloge Partizan nema pravo zalbe ali ima pravo da plati taksu za zalbu.

Selena - Grobarka KG

pre 16 godina

Htela bih da porucim onom zvezdasu da ne lupa!
Vi niste videli panatinaikos u zivotu i pricate tu nesto!Bolje se pokrite usima!Vi bre ne znate ni sta je evroliga.Nemojte da se javljate vise kad vas molim!
A sto se tice Tripkovica-ljudi sta je sa vama?!On da nije grobar ne bi sa 16 godina otisao iz Cacka i dosao u Beograd zbog tamo nekog Partizana!Nemojte da se lazemo.Tacno je da je veliki maler i da ga stalno prate neke povrede,ali nemojte to da dovodimo u pitanje.On cesto igra i povredjen(primera radi play off superlige,tad je trebalo da pauzira,a Dule nije mogao bez njega,pa je covek morao da igra pod injekcijama)Malo li je sto celo leto nije trenirao i kasnije poceo sezonu,nego ga jos i zezate?!Kad dobro odigra svi ga dizete u nebesa a kad odigra lose vi ga svi pljujete!Je l` ste vi to ljubomorni na njega,ili u cemu je problem?Decko ima sve predispozicije da bude vise od talenta i cesto pogadja suteve preko ruke(kao juce),samo treba da povrati samopouzdanje i da bude malo sigurniji!Ne razumem zasto pljujete samo njega,kao da su svi ostali najbolji samo on ne valja.On je izuzetan igrac i stojim iza toga.Ako ste pravi grobari,podrzacete ga.
Sad na fmp u pioniri da slavimo,pa posle ako da Bog da padne i real!
Volim Partizan!
Pozz..

erf

pre 16 godina

Lose nam se pise...mozemo do top16 ali uz mnogo muke! Imamo tezak raspored do kraja pre svega jer sa direktnim konkurentima (roma, fener) igramo u gostima!
Ako dobijemo Real u prepunom pioniru bilo bi odlicno!

Grobelar

pre 16 godina

Palasio je izuzetno neinteligentan lik...ali izuzetno! Podbacivanje lopte u vis dve sekunde pre kraja...o, mati mila! Za to se treba roditi. Nije pogodio nijedan sut spolja, izmuljao je 7p stilom obezglavljene kokoske (in english: BEHEADED CHICKEN)i obzirom na posed lopte imao ucinak u napadu za nijansu bolji od Vranesovog. Steta! Partizan zasluzuje da ima boljeg igraca na strateski najvaznijoj poziciji u timu i bojim se da ce nas ovaj poraz skupo kostati. Sa plejmejkerom koji ne ume da pogodi spolja i cije "asistencije" niko od igraca ne razume, pa ni on sam, nema nama odlaska u top 16. Ruzan pocetak nove godine :-(

grobarbg

pre 16 godina

Kakva steta, ponovo jedna lopta!!! Momci su se lavovski borili, nema im se sta zameriti, ostali su i za Novu u karantinu, sta vise reci...

ercegov

pre 16 godina

Ne znam zasto se u napred neke utakmice proglasavaju senzacionalnim pa cak i ako je to u pitanju Panatenaikos.Partizan je pokazo da se moze dostojno nositi sa takvim ekipama a i izgubiti od mnogo slabijih.Ritam vruce-hladno prati nas od samog pocetka i uz nasu najvecu zelju da ovaj tim preraste u stabilnu,evropsku,sampionsku ekipu mislim da nemamo dovoljan fond kvalitetnih igraca,kako u prvoj petorci tako i na klupi.
Suvisno je nabrajati ko sve ne zasluzuje ni da obuce dres Partizana.
Mozda zbog prikazane igre u pojedinim trenucima mozemo biti zadovoljni,medjutim izgubljene bodove ne mozemo nikako vratiti a ako se ne varam to je,narocito sada,najbitnije.

Sawa

pre 16 godina

Nesreca!!! Da ima Boga pa da ovi igraci ostanu jos dve sezone u Partizanu, svi bi padali... Ali to je nemoguce, pa je ovo izgleda maksimum od mladih momaka...

LAV

pre 16 godina

Goreg igraca od ovog Palasia nisam odavno video pa taj covek nas redovno upropastava da je bio neki normalan plej mi bi smo sigurno dobili PAO inace mi nije jasno kako je taj igrac igrao u nb ligi pa on se krije u napadu i kad treba prevesti loptu obratite paznju na to a TRIPKOVICA necu komentarisati prodajte ga sto brze i to za minimalnu sumu jer nikad od njega igrac nece biti pozdrav

Rade Bosnian Zlatan

pre 16 godina

Ma sta vi pricate, bre! Sa ovim parama ne moze bolje! Izgubimo 1 razlike od najjaceg i NAJSKUPLJEG u Evropi! 2 tekme odluci jedna lopta! Nismo imali srece, a ako vam ne valjaju Tripkovic, Tepic, Palacio(mozda Moreira umesto njega), i ne znam ko jos, DONESITE PARE I KUPITE BOLJE! Nemojte samo da kritikujete iz fotelje! Gomila vas ih nije gledala uzivo u Pioniru nijednom, a svi pametujete! Ja sam ih gledao i protiv Paoa i opet cu protiv Reala iako nisam iz Beograda! Ali znam da nisu imali 150 hiljada evra plus ugovor za Macvana, a trazite Cartera i kompaniju! Spustite se na zemlju pogledajte druge klubove i sportove! Kad ce komsinica biti egal sa najjacim evropskim klubovima u fudbalu, basketu, vaterpolu... SVE NAJBOLJE CRNO BELI! VOLIM GA KO OKA DVA!!!!

Sale

pre 16 godina

Umalo :)

Moramo biti zadovoljni rezultatom, a ovi nasi "decaci" bekovi treba da uce od Kecmana kako se igra kosarka!

Sta je sa Novicom, sto nije igrao (zanima me zbog fantazija www.basketball-fantasy.net)?

PFC

pre 16 godina

Ovde ljudi kao da ne primecuju da lepo pise POSALJITE KOMENTAR, a ne POSALJITE ISCRPAN TEKST OD MINIMUM 500 RECI U KOJIMA CE NAJOPSIRNIJE BITI IZRAZENE SVE VASE FRUSTRACIJE SVIM ONIM STO NEMA APSOLUTNO NIKAKVE VEZE SA TEMOM UZ OBILATO KORISCENJE GRAMATICKIH I PRAVOPISNIH GRESAKA. A, mozda je to nekome isto... A sto se tice Palacia, setite se prvih partija Housea, Cummingsa,... Treba vremena...

nE[m]AnJa_92

pre 16 godina

nista bez novice,ne opterecuj te se pricama o namestaljci jer to pricaju delije koje mogu da cute jer vec 6 godina pesmu evroligeslusaju samo na tv-u!
Momci samo jako dalje!
Hvala ti,hvala ti crno-bela ljubavi.......

Rade Bosnian Zlatan

pre 16 godina

Kakva namestaljka! Hteo nas je pustiti pa ubacio Diamantidisa, Batistu, Jasikeviciusa na kraju! I Diamantidis se baca kao lav! da, da, kako ste iskompleksirani....

pera mitic

pre 16 godina

Da smo dobili, bilo bi - Eto, dao vam Zeljko opet!

Zato, bolje je ovako, Real pada i eto nas u top 16!

Srecna Nova godina svima!

j0ca

pre 16 godina

zeljko was pustio al wama ni to ne wredi....jedino da su powukli swe igrace sa parketa....! o5 pokusaj namestaljke od prosle godine! sramota

Ranko

pre 16 godina

Partizan 12%bolji sut za dva,duplo vise skokova(bar desetak vise u napadu),isti procenat u izvodjenju penala,a pri tome duplo vise izgubljenih lopti.Zakljucak statistika za 10razlike.Ali...Grci 33 penala,a Partizan 11.Ako su tako nezni u odbrani,onda su Partizanovi bekovi za beton ligu.Ovo vise ne moze da se glega i deluje ponizavajuce.Grci jesu bolji ali treba da ih razvale na terenu,a ne da polovinu poena daju bez igre.Ta destruktivna igra nasih trenera mozda daje rezultat,ali ko to jos gleda.Sa takvim timom Zeljko moze da igra sta hoce,a ne ovo.....

shone

pre 16 godina

zamalo, 15 razlike stici u zadnjoj cetvrtini, u atini protiv najboljeg tima evrope, to znaci da sigurno idemo dalje, kakav baberg i real njih ima da pogazimo kuci i romu u gostima. pravac fajnal fourswo

DZEMS

pre 16 godina

Svaka cast Partizanu mi za ovu izgubljenu utakmicu nebi trebali izraziti nista osim podrske ovim igracima sve i jednom pojedincu, ovo nisu *0-godine gdje se znalo da Juga, rusi i spanci, litvanci su klasa a ostali nepostoje, ovdje svaka ekipa sada zna da igra profesionalno i svaka utkamica protiv partizana im daje jos vecu znagu i volju za pobjedu, svaka cast im na pobjedi sto su i zasluzili ali nasi igraci su isto tako zasluzili veliki aplauz, bar su pokazali da u svakom momentu mogu stici 15 ili vecu razliku sto bas nije prijatno ostalim ucesnicima, igracima cestitam na borbenosti i sto nisu klonuli duhom kada su gubuli po 15 razlike, kao i uvijek ima pojedinca koji su klasa a i ma pojedinca koji nisu ispod klase cim mogu da asistiraju kalsne igrace... ako ne ove godine al u roku od 5 godina opet ce partizan biti velesila iz osamdesetih.

braja

pre 16 godina

A Tripkovica su mogli pre dve godine da prodaju Olimpijakosu. Sa tim parama bi platili grejanje u Pioniru bar dve naredne godine.Sada da ga prodaju mozda bude za mazut do kraja grejne sezone.

*pfc_girl*

pre 16 godina

znaci ne mogu da verujem. doduse, zaboravila sam da je kod nas savrseno normalno da posle extra odigrane utakmice i pobede hvalimo pojedine igrace, a vec nakon lose odigrane utakmice ih prozivamo sve redom. da podsetim, 23.12. su svi bili u euforiji i hvalili Palacia koji je postigao 21 poen, u utakmici protiv Roana su svi bili vise nego odusevljeni Tepicevom igrom... ali to nije bilo uopste bitno tada jer je PARTIZAN pobedio, a cim je izgubio odmah se traze krivci. koliko ja znam, kosarka je ekipni sport, i ne bi trebalo da se traze krivci, svako moze da ima los dan...
aj u subotu da oderemo FMP, posle ce (nadam se) pasti i REAL u punom Pioniru...:-)
pozz za sve GROBARE

ognjen

pre 16 godina

palacio i vranjes su dva najveca promasaja koja je partizan doveo.Partizanovo najace moguce pojacanje bi bilo da njih dvoca odu i da se sansa da borovnjaku jer je decko jajno odirao i da se dovede bilo koji prosecni plej i partizan ulazi u top 16 bez problema mozda cak i na final four

zovite_me_dule

pre 16 godina

@komentator
da, zasto niko ovde ne pominje bakljadu i dimne bombe u Atini. Slazem se, lepo se videlo kada je sudija pokazao Zeljku gde mu je mesto, a on je uzvratio, u stilu, nema veze, samo da ti nesto kazem.
Kada je Dule protiv Piva odlucio da, stalozeno i mirno, za vreme tajmauta, udje u teren, ka sudijama, cim su ga primetili, odmah su mu sudili tehnicku. Dule, ti si car. Videlo se kako igracima sugerises da cute i igraju. To je ok i pedagoski ali mi je nedostsajala jedna ili dve tvoje tehnicke!!!

Sta reci? Da ne generaalizujem, ali mi prigovaramo i zalimo se samo kad je opsta frka i euforija. U protivnom, cutimo kao da se nista ne dogadja. Nemojte zaboraviti, upaljaci su leteli i za vreme utakmice sa Pao (nesto je pogodilo i sudiju, tik ispred novinarskog stola), i za vreme utakmice za Rimom i - nista! Bilo jr istina nekih napomena u medijima posle Rima ali uglavnom neprimetnih.
Isto je i sada. Komsinica prica svoju pricu i to razumem. ali, bre, svi mi ostali, da li je igde iko napisao da je bilo baklji i dimnih bombi u Atini?

Umesto tih OBJEKTIVNIH stvari, opet ce biti pljuvanja po narodu koji se opravdano buni kada ga evroliga potkrada, Ovde sam cak citao da ce neko nekoga da pogodi u bradu akoovaj baci upaljac, sto ce se i dogadjati jer je na takav medjusobni obracun navijaca pozvala i uprava svojim saopstenjem.

Ma, ne pada mi na pamet. Ja, daleko bilo, necu nikada nista baciti, ali da se bijem sa nekim ovde dok baklje sevaju po Evropi, ne pada mi na pamet. Stavise, kao sto rekoh, mogu da razumem narod i njegov gnev kada ga ponizava evroliga svojim sudjenjem.

Zivela, Srbija! Napred, Partizan!

9 double m

pre 16 godina

Za mene je ovo neocekivan rezultat s obzirom da Partizan ima dva igraca,Pekovica i Kecmana.Ovoj ekipi ne fali jedan nego cetiri igraca da bi bila ozbiljniji ucesnik evrolige.Kamings na pleju,Scepanovic na beku da pokaze ovim nasim "talentima" Tepicu i Tripku sta znaci bek suter,Drobnjak na cetvorci i Ostojic,Varda ili neko treci kao rezervni centar.Sto neko rece Kecman igra sve u Partizanu,od pleja do centra.A cela bekovska linija Partizana ne moze zajedno da ubode 15 poena,sramota!
I mislim da su neverovatno glupe te price da treba da se zahvalimo igracima jer su se borili.Pa taj igrac koji nema motiva da se bori u evroligi u dresu Partizan i to protiv prvaka evrope,treba odmah da skine taj isti dres i da ide da igra za neku svislajon ekipu.
Nekada su se igraci za Partizan birali po kvalitetu,a sad je izgleda bitno da je igrac borben,a nema veze sto nema pojma o kosarci.Uostalom i u ovom timu Partizan ima neborbenih,a prvi je onaj Homerov miljenik,svi znamo koji.

banjavb

pre 16 godina

Mislim da nije ni uljudno ,ni normalno da bilo koji delija daje ovde svoje kometarre.Kao prvo, ovo je Evroliga i ,za razliku od Uleba igraju najjaci.Kao drugo,posle onih Ceha ne pricajte nista.Kao trece ,nasa igracka legenda vodi PAO i AKO NAS I PUSTI IMA razloga,a gde su vase legende.Pa one ne vode ni jedan iole ozbiljan klub u evropi,pa ne mogu ni da vas puste i da hoce.ZVEZDO,NASTAVI DA TRENIRAS!

Sto se nas tice,ova uprava mora da ode.Ovo je vec sesta godina u kojoj ne mogu ,ni pored ucestvovanja u EVROLIGI da nadju pare.Jedino je bilo ok ona prosla godina.Gospodo,dajte mesto nekom sposobnijem od vas.

Ekipa je sjajna.Bore se kao lavovi.Igraju brzo ,na kontre.Grese dosta ,ali ispravice se sve to.

Posle poraza Rome i Cibone veceras,mislim da je TOP 16 veoma blizu.Nek nam sreca vrati za PAO i Fener ,pa da bijemo REAL I BAMBERG.Ne bih se ljutio ni kad bi bili Romu i Fener.

ZIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!

Nik

pre 16 godina

Upalo mi u oci: Tepic index -10 (za 23:51 min), Tripkovic -7 (za 21:35 min), Palacio (za 27:14 min)!!! Strasno...
P.S. Dobar ovaj Palacio, nema sta..:):):)

popovic

pre 16 godina

Ovo je bilo jedno od onih retko očajnih izdanja PAO-a, kao i ono
kada je Roma dobila dvadesetak rezlike.Zaista sam očekivao više od stranca ove sezone, tripko nikada i nije bio u formi(večeras je još dobar),pa pravog šutera nema.

Šteta, PAO retko deli poklone, a šta da se radi kad smo mnogo fini!

delija BB

pre 16 godina

Istokao prosle godine.Dogovor.Zeljko vam poklanja pobedu a vi to ne umete da iskoristite. "E bas mi je zao""Kao vi ste ekstra ekipakojamoze da dobije PAO ekipu koj svakog dobije sa dvadeset razlike.Neposteno prema ostalim ucesnicima. To ne spasava nasu kosarku

Filip iz Zemuna

pre 16 godina

@ Dasa

NJegovo preosvestenstvo, vladika SPC,Eparhije Zahumsko-Hercegovacke, gospodin Grigorije je "vatreni" navijac C.Zvezde i nije mi jasno kakve on veze ima sa KK Partizan!? Nije mi jasno nista ni u ostalom delu tvoga komentara,ali reagujem samo na neistine vezane za Episkopa moje Eparhije!
Sto se tice utakmice,ja sam zadovoljan zeljom i htenjem pokazanim i na -14,kao i solidnim partijama Borovnjaka i Vranesa. Kecmane ti si nasa snaga,nas motor,nas mozak. Bravo majstore!

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Cudna utakmica sa bezveznim zavrsetkom!!!
Aj da je 0.4 do kraja ali za preko 2 sekunde moglo je to da se izvede lepse, pa finta suta, mozda i faul, sut iz ocaja nema veze ali sansa. A ovo bunarenje...

Sve u svemu kazem ja ne moze se dobijati u EL sa samo dva konstantno dobra igraca mora neko da se probudi da skrene paznju sa Pekmena i Kecmana i onda ce im biti teze da postave odgovarajucu odbranu.
Sreca pa je i dalje sve u nasim rukama(omiljena uzrecica fudbalera), i da je red da se prekine niz Reala.
Pruzimo maXimalnu podrsku sad kada je najteze kad se lomi besprekornim navijanjem a momci ce se oduziti pobedom, siguran sam.

P.S.I bez onih faulova pri sutu za tri samo mi to radimo redovno!!!

Cela

pre 16 godina

Bravo za momke, za trenera, za Partizan! Verujem da vecina zna koja je razlika izmedju ova dva kluba u svakom pogledu i zato kosarkasima Partizana mozemo samo iskreno cestitati na svemu sto su pokazali! Zalim ovde neke pojedince koji su kratke pameti i koji sve u zivotu vide lose!
Napreed PARTIZAN!!!!!!

Petar

pre 16 godina

Sad treba da ih bude sramota u najvaznijem mecu oni su kisnuli zato sto je palacio bazijo loptu visoku za Pekovica a Pekovic nije i skocio,a oni mi ocekuju finale.

snebojsa

pre 16 godina

Danas je moj tata izrekao jednu veliku misao:
"Ovaj Palasio boluje od kerefeke. Njemu je vaznije da izgleda dobro nego da odradi posao kako treba."
Sine, pa ne igras pred devojcicama pa da se mangupiras. Ne govorim o zadnjem napadu, ovo je posveceno njegov igri od pocetka. Utrci u reket, uradi roling i baci neku przenicu. To je to. Mislim da bi nam vise pasovao neki belac na toj poziciji, crnog tehnicki potkovanog igraca je zaista tesko kontrolisati.

eric

pre 16 godina

ma bolje da smo izgubili sa deset razlike mi navijaci bi sacuvali zivce a mislim da bi i za igrace bilo bolje jer ne bi zalili za propustenom sansom i bolje bi se koncentrisali za real.

Marko

pre 16 godina

Šta sad reći...
Diviti se igri na jednu loptu znači preuveličavati igru Partizana sinoć.
Stvarno, nama treba makar tri igrača koja će igrati utakmicu kvalitetno da bi dobili protivnika koji igra protiv nas lošiju partiju nego obično (mi smo imali sinoć samo Pekovića i Kecmana), a ukoliko protivnik igra dobro, onda nam treba četri igrača. Ukoliko ove uslove ne zadovoljimo, nema tu pobede.
Nama je sve vreme luksuz i tri raspoložena igrača na terenu (osim na početku EL sezone). Tražiti pobedu protiv Reala znači obezebediti jaku odbranu i naterati Real na slabiju partiju, najaču podršku tribina do sad, i tri raspoložena igrača na terenu.
Teško ćemo mi naći sad četri raspoložena igrača u Partizanu.

Ma kako da nije

pre 16 godina

I ovo je sada kobajagi uspeh.
Panatenaikos dere Rupana sa 120 i više koševa (to su oni indijanci koji nisu ni za kup Lilijane Ronketi a koji su zamalo odrali Partizan u BG) i sada je ovo kao samo 1 poen minusa.
Skoro pobeda !!!
al za lakoverne

Hell

pre 16 godina

@ deki_pfc

Verovatno zbog toga sto je PAO veoma lako gubio prednost od 10-15 poena koju je imao vise puta tokom meca a narociti zbog poslednjih nekoliko napada kada su veoma nerezonski gubili loptu a Partizan jos lakse poentirao iako je tokom meca to veoma tesko cinio,eto zbog toga!

P.S. Grobar sam ali je bilo ocigledno koliko je PAO igrao zadnjih 1-2 minuta veoma nonsalantno maltene dajuci nam loptu u ruke,pa ipak su oni isuvise jaka i iskusna ekipa da dozvole da zadnja lopta odlucuje pobednika nakon 15 razlike i to bas protiv Partizana. Steta nismo iskoristili

Коментатор

pre 16 godina

Ех...ако мене питате да су опет победили мислим да би се полиција бавила том утакмицом...
Овог пута се ишло на мање провидну варијанту за разлику од прошле године, али ето ни у тој причи се Партизан није снашао...
Не може се тражити пролаз даље у сивој утакмици са Панатанаикосом и Жељком на челу, за којег сам сигуран да жели најбоље Партизану... Мора се игром даље, а не штеловањем... Ето какви смо све хоћемо линијом мањег отпора па макар то било и законом забрањено...

Jabbar

pre 16 godina

Zeljko nam je dao sansu, al' nije imao ko da je iskoristi. Iako znam da cemo krajem sezone igrati mnogo bolje, moram da primetim sledece:

1) Sramno je kako igra Palasio. Ne zbog poslednjeg napada vec zbog toga sto je na ulazu bezopasan sa providnim fintama gde redovno dobija banane i sto gotovo svaki pokusaj asistencije zavrsava nesigurnim pasom/izgubljenom loptom. To je igrac koji navodno ume da "kreira" za sebe i saigrace, ali ja se ne secam kada je on nekog kvalitetno "obradio" jedan na jedan. Za mene veliko i krajnje neprijatno iznenadjenje nakon dobrih partija s pocetka EL.

2) Dovoljno je reci Uros Tripkovic. Opet ne zbog dve vezane promasene trojke kad je bilo bitno, nego zbog neprihvatljivo nerazumnog pravljenja licnih gresaka i naizgled nonsalantnog pristupa. Izgleda da ce posle svega ipak ostati samo talenat, sto je ogromna tragedija za nasu kosarku.

3) Petar Bozic. Jos jedno ime koje coveka jednostavno tera da se seti svih neopisivo iracionalnih licnih gresaka i gotovo potpune beskorisnosti u napadu. Ubode i on po neku, ali njegovo prisustvo na parketu isuvise lagano & cesto vodi protivnika u plus.

4) Bez obzira sto smo se kao vratili u ovu utakmicu i opet imali sut za pobedu, niko ne treba da bude u zabludi i pomisli kako smo igrali dobro. Nase sanse za prolaz dalje svedene su na minimum, cak i uz obe pobede kod kuce, sto je daleko od sigurnog ishoda.

5) Utakmica je obilato pokazala jos dve stvari. Jednu o kojoj je nedavno govorio Vlada Djurovic, a to je da se mecevi dobijaju dobrim izvodjenjem slobodnih bacanja i skokovima. A druga, da Novica Velickovic ima izuzetnu tezinu u Partizanu i da je ekipi nedostajao kao 'leba.

Ajmo crno-beli!

delija BB

pre 16 godina

Istokao prosle godine.Dogovor.Zeljko vam poklanja pobedu a vi to ne umete da iskoristite. "E bas mi je zao""Kao vi ste ekstra ekipakojamoze da dobije PAO ekipu koj svakog dobije sa dvadeset razlike.Neposteno prema ostalim ucesnicima. To ne spasava nasu kosarku

j0ca

pre 16 godina

zeljko was pustio al wama ni to ne wredi....jedino da su powukli swe igrace sa parketa....! o5 pokusaj namestaljke od prosle godine! sramota

dasa

pre 16 godina

Vecerasnja utakmica je pokazala da ono sto dam pisao posle slavne pobede protiv Zagreba se obistnilo.

Palasio je najbolji asistenst kojeg je Partizan imao, naravno ako bi se racule asistencije protivnickom timu i bacene lopte u aut. Odbrana katastrofa, sut jos gori.

Tripko je pokazao da nam treba bek suter, da bi igrali ozbiljno, cim imamo sut spolja imamo i kativan rezultat.

Vujosevic gurajuci igru na Pekovica, ne izvlaci mekismum iz ekipe, vec ga smajuje. Sramno je da Partizan nem sut s spolja. Ovo u svojih trideset godina pracenje nisam video.

Sve u svemu, sprema se privatizacija i potencijalnim kupcima ne odgovaraju rezultati koji dizu cenu, ne treba im sponzor koji ce da nabavi kintu. Uspesan Partizan je preskup za " brata" Dodika. Baju Plavog i kuma Bodirogu, a onda i hercegovacki vladika postaje clan uprave, zaduzen za celivanje pre utakmice

montella

pre 16 godina

Palacia prosto treba izbaciti... I ne mora niko da se dovede da ga menja!

A celom timu svaka cast kako igraju i koliko se trude!!!

fredi

pre 16 godina

Muka mi je vise od ovog Palasija ali ja ne krivim njega jer nije on kriv sto nezna nista vec Dule koji ga je doveo.Jednom se vec opekao sa Braunom i sad pravi istu gresku...dovodi pleja koji nema sut.Covek samo prevodi loptu preko pola,ne igra odbranu ma totalna katasrofa.Nije mi jasno kako nema para za jos 1 igraca kada su 4 prodati a samo 1 kupljen(Palasio}.Ceda i Vranes igraju za sicu tako da tu nisu cista posla.

dejan

pre 16 godina

Kradja... Cist faul nad Palasiom u poslednjoj sekundi... Pa kako igrac sa ledja da izbije loptu iz ruku igraca koji ga je prosao i ide na kos:):):) Zvekno ga je po levoj ruci koliko je imao snage... A i da nije ipak je igrao sa ledja na igraca koji ga je proso i koji postize kos... Faul za udzbenike...

Selena - Grobarka KG

pre 16 godina

Zeljko stidi se!!!
Sa takvim budzetom sa samo poenom razlike?!Odluci se sta hoces.Ako hoces da nas pobedis,onda nas pobedi al na nivou,a ako hoces da nas pustis,onda nas brate pusti!
Mnogo me bre ovaj zeljko nervira.Ladno smo mogli da ih pobedimo,nego ovaj uvek mora da pobedi.Ono kao ova dva trenera su mnogo dobri prijatelji i ovo je bilo nesto kao prijateljska utakmica,kao i ona u Pioniru,samo sto uvek mora zeljko,onako prijateljski da pobedi!Samo zato sto ima ugled i pare.Daj da se ne lazemo,Partizan bi sa onakvim budzetom bio daleko najbolji u evropi.Mozda preterujem jer sam pod utiskom,ali stvarno ne mogu da verujem.Dve vrlo neizvesne utekmice i obe sa istim ishodom,naravno u korist panatinaikosa.
Sto se tice crno-belih,mnogo su se zezali,ali Partizan ne bi bio Partizan kad se prvo ne bi zezao pa posle aktivirao.Samo je sad malo zakasnio,pa se krivica dosta pripisuje i njemu.
Kecman odlican,sve pohvale!
Tripkovic los,los,pa na kraju najzasluzeniji za preokret(pravi grobar):)
Palasio tu i tamo,a ostali...
Sve u svemu bili su dobri.
Partizane ti znas,da cu za tebe dati sve....
MNOGO SMO JAKI!
Pozz Grobarima!

Djordje Stanić

pre 16 godina

Panatenaikos je prvak Evrope i to je bilo potpuno zasluženo. Partizan je objektivno slabija ekipa od Panatenaikosa imao je šansu da pobedi u poslednjoj sekundi. Postoji čitav niz insinuacija da je Željko Obradović pustio da Partizan pobediti atinsku ekipu prošle sezone a da ako treba to će biti i ove. Veću glupost nisam čuo. Baš bi voleo da vidim da neko kaže Spanulisu i Jasekijavičijusu da namerno izgube od tamo nekih beogradskih Partizana. Ta dva igrača su odbila velike novce u NBA ugovorima i vratili se u Evropu. Zašto? Da bi bili na velikoj sceni da bi oni odlučivali o pobedniku, da bi zadovoljili svoj sportski ego da bi bili ti koji su obožavani od strane svojih navijača, da bi bili ti od kojih se protivnik boji. Neko će njima da kaže da izgube meč. Gluposti. Druga strana medalje je način igre koju forsira Željko Obradović. Kontrolisani napadi, univezalne kretnje napadača i protiv zonske i protiv individualne odbrane, pomaganje u odbrani... Sve je to ono što Pao radi jako dobro i gde u kombinaciji sa visokim tempom igre gde skoro i nije bitno ko je u postavi na parketu jer sve su to vrhunski igrači složeni u pravu ekipu. Bitno je da vrlo retko igraju presing na bekove i time olakšavaju Partizanu prenos lopte (a to je bila rak rana Partizana u poslednje tri godine), da nemaju dominatne igrače na poziciji 4 i 5 pa to onda mogu da dobro iskoriste pre svega Nikola Peković (Novica Veličković je baš falio na ovom meču). Da je samo malo bio bolji šut za tri poena Partizan je vrlo lako mogao da se raduje u Atini. Šta je glavna mana Partizanove igre. Moje mišljenje je da je to odbrana. Ako pogledate statistiku videćete da je Pao ima 33 slobodna bacanja a Partizan samo 11. Velik broj tih bacanja je bio za one tzv. bezvezne faulove kada igrač nogama ne stigne da zaustavi napadača pa se malo posluži rukama a sudije odmah sviraju faul (pogotovo ako napadač ima „veće“ ime u evropskoj košarci). To se naročito vidi kod Božića a pogotovo Tripkovića. Iz odbrane gde bi bilo manje faulova mnogo lakše bi se razvijao kontranapad i postizali laki poeni. Upravo je to bio slučaj kada je Pao poveo sa 15 razlike ali je Partizan sa par dobrih odbrana postigao nekoliko lakih poena i opet stigao da se vrati u igru. Sa druge strane gomila stvari totalno ne štima u napadu. Peković kao stvarno dominantan igrač na poziciji 5 skoro da se ne koristi jer lopte teško dolaze do njega. To je uzrokovano pametnom odbranom, udvajanjem, „skupljanjem“ odbrane. Sve ono što je Nikola Peković pokazao u prvih par kola navelo je sve trenere da prave odbranu koja za cilj ima da onemogući da lopta dođe u njegove ruke. Opet, po meni trebalo bi Dušana Kecmana postaviti za šefa parade i dati mu u zadatak da stvarno vodi ekipu. Kecman je dovoljno iskusan i dovoljno kvalitetan da može u kontinuitetu da igra i u napadu i u odbrani. On je uglavnom igrač koji me najviše izludi. Ima fantastičan šut a šutira maltene samo onda kad mora, ima super prodor a prodire samo kada ne postoji nijedna druga opcija. Da se ja pitam on bi Partizanova prva opcija u napadu i to na formacijskoj poziciji beka šutera. Protivnički treneri bi imali problem šta da rade jer bi imali i realnu opasnost spolja a onda mora da se igra i drugačija odbrana pa bi i Peković lakše dolazio do pozicija za poentiranje.

Najbitnije kod ovog tima je želja. Ovi igrači su pravi borci. Skaču, bacaju se za loptom, rade sve one male statistički nezabeležene stvari u blokovima, tuči pod obručima.

Zato volim da ih gledam.

Zato se i nerviram kada od prvaka Evrope dva puta izgube u poslednjem napadu.

Biće bolje.

Ma kako da nije

pre 16 godina

I ovo je sada kobajagi uspeh.
Panatenaikos dere Rupana sa 120 i više koševa (to su oni indijanci koji nisu ni za kup Lilijane Ronketi a koji su zamalo odrali Partizan u BG) i sada je ovo kao samo 1 poen minusa.
Skoro pobeda !!!
al za lakoverne

Darko

pre 16 godina

VOLIM PARTIZAN!!!

P.S. Da je nama SAMO Sarunasa dzaba bi bilo Zelimiru sve one njegove zvezdice a nama bi Evropa bila pod nogama! A bice, siguran sam!!!

Nik

pre 16 godina

Upalo mi u oci: Tepic index -10 (za 23:51 min), Tripkovic -7 (za 21:35 min), Palacio (za 27:14 min)!!! Strasno...
P.S. Dobar ovaj Palacio, nema sta..:):):)

LAV

pre 16 godina

Goreg igraca od ovog Palasia nisam odavno video pa taj covek nas redovno upropastava da je bio neki normalan plej mi bi smo sigurno dobili PAO inace mi nije jasno kako je taj igrac igrao u nb ligi pa on se krije u napadu i kad treba prevesti loptu obratite paznju na to a TRIPKOVICA necu komentarisati prodajte ga sto brze i to za minimalnu sumu jer nikad od njega igrac nece biti pozdrav

9 double m

pre 16 godina

Za mene je ovo neocekivan rezultat s obzirom da Partizan ima dva igraca,Pekovica i Kecmana.Ovoj ekipi ne fali jedan nego cetiri igraca da bi bila ozbiljniji ucesnik evrolige.Kamings na pleju,Scepanovic na beku da pokaze ovim nasim "talentima" Tepicu i Tripku sta znaci bek suter,Drobnjak na cetvorci i Ostojic,Varda ili neko treci kao rezervni centar.Sto neko rece Kecman igra sve u Partizanu,od pleja do centra.A cela bekovska linija Partizana ne moze zajedno da ubode 15 poena,sramota!
I mislim da su neverovatno glupe te price da treba da se zahvalimo igracima jer su se borili.Pa taj igrac koji nema motiva da se bori u evroligi u dresu Partizan i to protiv prvaka evrope,treba odmah da skine taj isti dres i da ide da igra za neku svislajon ekipu.
Nekada su se igraci za Partizan birali po kvalitetu,a sad je izgleda bitno da je igrac borben,a nema veze sto nema pojma o kosarci.Uostalom i u ovom timu Partizan ima neborbenih,a prvi je onaj Homerov miljenik,svi znamo koji.

Deda Mraz, al crno beli

pre 16 godina

Ovaj poslednji napad je kao organizovan? Pa nemoguce da jedna lopta treba odluci pobednika, a ovi nasi kao da nisu jeli tri dana. Palasio, Tripko i Tepic potrosili 30 lopti, osvojili 4 i postigli 14 poena?????? Pod hitno da mi kupe novi daljinski, i univerzalni ce biti dovoljan.
A Homer ili neka nauci Vranesa da skoci, ili neka ga salje kuci. Pekovic sve slabiji iz prostog razloga: JEDINA SMO EKIPA U CELOJ EVROPI SA JEDNIM CENTROM, EJ BRE!!!! PA GDE TO IMA???

Petar

pre 16 godina

Sad treba da ih bude sramota u najvaznijem mecu oni su kisnuli zato sto je palacio bazijo loptu visoku za Pekovica a Pekovic nije i skocio,a oni mi ocekuju finale.

popovic

pre 16 godina

Ovo je bilo jedno od onih retko očajnih izdanja PAO-a, kao i ono
kada je Roma dobila dvadesetak rezlike.Zaista sam očekivao više od stranca ove sezone, tripko nikada i nije bio u formi(večeras je još dobar),pa pravog šutera nema.

Šteta, PAO retko deli poklone, a šta da se radi kad smo mnogo fini!

ONLYPFC

pre 16 godina

@Jabbar
Mislim da bi trebalo i da je vreme da promenis klub! i ko si ti da analiziras ko je kako igrao i ko je veciti talenat i koga treba izbaciti iz Partizana!!??
@Komentator
Kad nemas nista pametno da kazes bolje cuti!

VOLIM PARTIZAN (I kada gubi i kad pobedjuje)!
pojedini neka misle o tome!!

komesar@gmail.com

pre 16 godina

Izvestaj Euroligi sa utakmice
1. predlaze se da se KK Partizan dozivotno kazni da igra pred praznim tribinama jer je na utakmici bilo ponovo baklji i dimnih bombi. S obzirom da se prosla utakmica igrala bez publike, i da to nije dalo rzulatate, predlazem navedenu meru.
2. predlazem da se treneru Duletu zabrani bavljenje kosarkom jer je Zelimir O. napustio prostor odredjen trenerim, a nije dobio tehnicku gresku.
3. predlazem da se isprazni klupa Partizana jer je uz Zelimira O. upornoo stajalo jos jedno lice, a na to nije imalo pravo.

...
Na ove predloge Partizan nema pravo zalbe ali ima pravo da plati taksu za zalbu.

Hell

pre 16 godina

@ deki_pfc

Verovatno zbog toga sto je PAO veoma lako gubio prednost od 10-15 poena koju je imao vise puta tokom meca a narociti zbog poslednjih nekoliko napada kada su veoma nerezonski gubili loptu a Partizan jos lakse poentirao iako je tokom meca to veoma tesko cinio,eto zbog toga!

P.S. Grobar sam ali je bilo ocigledno koliko je PAO igrao zadnjih 1-2 minuta veoma nonsalantno maltene dajuci nam loptu u ruke,pa ipak su oni isuvise jaka i iskusna ekipa da dozvole da zadnja lopta odlucuje pobednika nakon 15 razlike i to bas protiv Partizana. Steta nismo iskoristili

braja

pre 16 godina

A Tripkovica su mogli pre dve godine da prodaju Olimpijakosu. Sa tim parama bi platili grejanje u Pioniru bar dve naredne godine.Sada da ga prodaju mozda bude za mazut do kraja grejne sezone.

GrobarCG

pre 16 godina

steta...mogli smo se iz atine vratiti sa velikom pobjedom koja bi nam mnogo znacila za prolaz u top16.mada mislim da je palasio mogao bolje da zavrsi zadnja 2 napada.ali nema veze moramo dalje.nadajmo se da ce u narednom mecu u punom pioniru pasti real.NAPRED PARTIZAN!!

ercegov

pre 16 godina

Ne znam zasto se u napred neke utakmice proglasavaju senzacionalnim pa cak i ako je to u pitanju Panatenaikos.Partizan je pokazo da se moze dostojno nositi sa takvim ekipama a i izgubiti od mnogo slabijih.Ritam vruce-hladno prati nas od samog pocetka i uz nasu najvecu zelju da ovaj tim preraste u stabilnu,evropsku,sampionsku ekipu mislim da nemamo dovoljan fond kvalitetnih igraca,kako u prvoj petorci tako i na klupi.
Suvisno je nabrajati ko sve ne zasluzuje ni da obuce dres Partizana.
Mozda zbog prikazane igre u pojedinim trenucima mozemo biti zadovoljni,medjutim izgubljene bodove ne mozemo nikako vratiti a ako se ne varam to je,narocito sada,najbitnije.

erf

pre 16 godina

Lose nam se pise...mozemo do top16 ali uz mnogo muke! Imamo tezak raspored do kraja pre svega jer sa direktnim konkurentima (roma, fener) igramo u gostima!
Ako dobijemo Real u prepunom pioniru bilo bi odlicno!

partizan_champion

pre 16 godina

ceo zivot ista prica dostojno smo se nosili sa velikim budzetom,ali dobro bicemo opet najbolji seti dokle tako.panatenaikos,real ,barsa i ostali velikani koliko god imaju para opet ne bi bili velikani bez sudija.

Sawa

pre 16 godina

Nesreca!!! Da ima Boga pa da ovi igraci ostanu jos dve sezone u Partizanu, svi bi padali... Ali to je nemoguce, pa je ovo izgleda maksimum od mladih momaka...

Sale

pre 16 godina

Umalo :)

Moramo biti zadovoljni rezultatom, a ovi nasi "decaci" bekovi treba da uce od Kecmana kako se igra kosarka!

Sta je sa Novicom, sto nije igrao (zanima me zbog fantazija www.basketball-fantasy.net)?

Crni Gruja

pre 16 godina

Svaka cast momcima, kada daju sve od sebe kao veceras nije mi zao ni kad izgubimo, mada je opet odlucila jedna lopta sa grcima. Kecmanov mec karijere, odigrao bez greske, lav u odbrani, perfektan u napadu, pekmen standardan, a tripko se kasno probudio (covek je bezkrvan, kao da nije glavom u utakmici i to se stalno ponavlja). sve u svemu dobra uvertira za real, vreme je da padnu pred paklom pionira. sutra mnogo bitna utakmica cibona-aris, ako grci dobiju mi smo 99% najbolja sesti i idemo u top 16!!!

Zdravko

pre 16 godina

Kad se vec unapred izgubljeno izgubi i nije neki dogadjaj ali ne mogu a da ne osecam razocarenje.Znam da je rec o Panatenaikosu ali opet smo sami sebe pobedili.Da smo na kraju kao u Pioniru promasili otvren sut za pobedu ne bih imao sta da kazem ali bunarenje pa sta bude ne shvatam.I da je Pekovic dosao do lopte bio bi isfauliran naravno ne bi sudili i to je to.Znaci po svoj prilici je PALACIO isfrikonbinovao sam.Nije mi jasan taj igrac nikako.Promasio bacanje,zadnji ulaz smusen i zadnji pas los,mislim da jos ne kapira da euroliga nije nba da ovde poraz ima tezinu da ovde ljudi vole kosarku a ne hot dog uz kosarku.Sad hrabro na Real i bez onog poznatog dacemo vam desetak fore na pocetku.

Grobelar

pre 16 godina

Palasio je izuzetno neinteligentan lik...ali izuzetno! Podbacivanje lopte u vis dve sekunde pre kraja...o, mati mila! Za to se treba roditi. Nije pogodio nijedan sut spolja, izmuljao je 7p stilom obezglavljene kokoske (in english: BEHEADED CHICKEN)i obzirom na posed lopte imao ucinak u napadu za nijansu bolji od Vranesovog. Steta! Partizan zasluzuje da ima boljeg igraca na strateski najvaznijoj poziciji u timu i bojim se da ce nas ovaj poraz skupo kostati. Sa plejmejkerom koji ne ume da pogodi spolja i cije "asistencije" niko od igraca ne razume, pa ni on sam, nema nama odlaska u top 16. Ruzan pocetak nove godine :-(

dragan

pre 16 godina

Dobro bre zvezdasi...ako vam je lakse, pokusaj namestaljke!

PS: ko misli da je ovo pokusaj da se nesto namesti, neka potrezi strucnu pomoc...nista drugo

Bodibond

pre 16 godina

Posle dosta vremena, I nade da ce se nesto promeniti, sada sam ipak odlucio da napisem nesto, a vezano je za Urosa Tripkovica. Uvek sam bio protiv ljudi, koji su ovog decka pljuvali, misleci da su isti ljubomorni , zluradi… ali sada, moram I ja da kazem nesto. Kao veliki navijac Partizana, decku mogu da oprostim sto ne daje koseve-kazu “nece ga” ( I to vec 2 sezone), sto igra katastrofalnu odbranu, I brzo ulazi u probleme sa penalima, sto jedva zna da uradi zadnju promenu… ali to da decko igrao totalno bez srca, nezainteresovano, to mi apsolutno nije jasno. Svaki put kada ulazi u igru, izgleda pogubljeno ko prase u svemiru, nema srca da se baci za neku loptu, pokusa da izbori faul u napadu, krene na polaganje… covek jednostavno nema herza, a to je prvi preduslov da bude veliki igrac. Ne treba se vise zavaravati- uopste on nije toliko mlad, ima 21 punu godinu, u Partizanu je od 2002 (ako se ne varam), s tim sto u prvom timu igra od neke 2004. Dakle, to su pune 3 sezone EL iskustva… Dalje, opravdanja tipa povredjen je, uopste vise ne piju vodu, jer, ta povreda sake nije bas toliko ozbiljna, da covek konstantno, vec 2 godine bukvalno prangija na kos, I na svakoj 10-oj utakmici, on ubode par koseva… Dovoljno je reci, da je Danilovic u njegovim godinama bio MVP Final4 EL, da je tokom cele sezone igrao dobro, bio jedan od nosilaca igre Partizana (uz Saleta Djordjevica), a pre svega je pokazao da ima SRCE, I zato je postao veliki igrac…

lacci

pre 16 godina

@Jabbar
Ti si kao neki navijac,a? Takvih se mi stidimo i takve mrzimo i nemoj vise da si odgledao jednu utakmicu Partizana.
A ovi kompleksi (racunajuci i ove koji se predstave da su navijaci Partizana) koji pominju namestanja:
1.Alo bre,ljudi pa nije vam ovo beton liga Srbije pa se dva ortaka dogovore ko ce da pobedi,ovo je najelitnije kosarkasko takmicenje i tih 10-15 hiljada ljudi koji dodju da gledaju PAO sigurno ne dolaze da gledaju namestenu tekmu.
2) kako je moguce da ni posle one pobede od prosle godine,a verovatno ni posle veceras nijedan(!!!) grcki list ili medij ni ne pomene tu varijantu namestanja,al zato srpski "strucnjaci" to znaju 100 posto...
2)Reci te mi jedan potez igraca PAO-a koji je bio sumnjiv i zbog koga bi se moglo nesto reci...Nema ga naravno!
Ljudi su odigrali najbolje sto trenutno mogu,sto naravno nije njihov krajnji domet,zato i kazem trenutno,i nisu neki treceligaski igraci da puste nekome utakmicu samo zato sto im je simpatican!
VOLIM PARTIZAN!!!

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Cudna utakmica sa bezveznim zavrsetkom!!!
Aj da je 0.4 do kraja ali za preko 2 sekunde moglo je to da se izvede lepse, pa finta suta, mozda i faul, sut iz ocaja nema veze ali sansa. A ovo bunarenje...

Sve u svemu kazem ja ne moze se dobijati u EL sa samo dva konstantno dobra igraca mora neko da se probudi da skrene paznju sa Pekmena i Kecmana i onda ce im biti teze da postave odgovarajucu odbranu.
Sreca pa je i dalje sve u nasim rukama(omiljena uzrecica fudbalera), i da je red da se prekine niz Reala.
Pruzimo maXimalnu podrsku sad kada je najteze kad se lomi besprekornim navijanjem a momci ce se oduziti pobedom, siguran sam.

P.S.I bez onih faulova pri sutu za tri samo mi to radimo redovno!!!

pera mitic

pre 16 godina

Da smo dobili, bilo bi - Eto, dao vam Zeljko opet!

Zato, bolje je ovako, Real pada i eto nas u top 16!

Srecna Nova godina svima!

Filip iz Zemuna

pre 16 godina

@ Dasa

NJegovo preosvestenstvo, vladika SPC,Eparhije Zahumsko-Hercegovacke, gospodin Grigorije je "vatreni" navijac C.Zvezde i nije mi jasno kakve on veze ima sa KK Partizan!? Nije mi jasno nista ni u ostalom delu tvoga komentara,ali reagujem samo na neistine vezane za Episkopa moje Eparhije!
Sto se tice utakmice,ja sam zadovoljan zeljom i htenjem pokazanim i na -14,kao i solidnim partijama Borovnjaka i Vranesa. Kecmane ti si nasa snaga,nas motor,nas mozak. Bravo majstore!

Ranko

pre 16 godina

Partizan 12%bolji sut za dva,duplo vise skokova(bar desetak vise u napadu),isti procenat u izvodjenju penala,a pri tome duplo vise izgubljenih lopti.Zakljucak statistika za 10razlike.Ali...Grci 33 penala,a Partizan 11.Ako su tako nezni u odbrani,onda su Partizanovi bekovi za beton ligu.Ovo vise ne moze da se glega i deluje ponizavajuce.Grci jesu bolji ali treba da ih razvale na terenu,a ne da polovinu poena daju bez igre.Ta destruktivna igra nasih trenera mozda daje rezultat,ali ko to jos gleda.Sa takvim timom Zeljko moze da igra sta hoce,a ne ovo.....

SACO NP

pre 16 godina

NE ZABORAVI NIKAD DA CEO ZIVOT SMO PROVELI S TOBOM I NASU VERNOST PREMA TEBI DOKAZIVALI IZ DANA U DAN,ZNAJ DA NA OVOME SVETU NE POSTOJI NIKO KO CE DA SPRECI,DA SA JUGA SE ORI-PARTIZANE VOLIM TE JA...OOO...Bolje vi kriticari ucite novu pesmu pa da se ori Pionir protiv Reala nego sto pljujete igrace.Palacio je bio ocajan,ali mi para za boljeg nemamo.Zbog toga treba pruziti jos jacu podrsku timu da nadoknadi manjak kvaliteta protiv objektivno jaceg Reala sledece nedelje.Ucite pesmu i svi u Pionir protiv Reala.

ognjen

pre 16 godina

palacio i vranjes su dva najveca promasaja koja je partizan doveo.Partizanovo najace moguce pojacanje bi bilo da njih dvoca odu i da se sansa da borovnjaku jer je decko jajno odirao i da se dovede bilo koji prosecni plej i partizan ulazi u top 16 bez problema mozda cak i na final four

grobarbg

pre 16 godina

Kakva steta, ponovo jedna lopta!!! Momci su se lavovski borili, nema im se sta zameriti, ostali su i za Novu u karantinu, sta vise reci...

snebojsa

pre 16 godina

Danas je moj tata izrekao jednu veliku misao:
"Ovaj Palasio boluje od kerefeke. Njemu je vaznije da izgleda dobro nego da odradi posao kako treba."
Sine, pa ne igras pred devojcicama pa da se mangupiras. Ne govorim o zadnjem napadu, ovo je posveceno njegov igri od pocetka. Utrci u reket, uradi roling i baci neku przenicu. To je to. Mislim da bi nam vise pasovao neki belac na toj poziciji, crnog tehnicki potkovanog igraca je zaista tesko kontrolisati.

shone

pre 16 godina

zamalo, 15 razlike stici u zadnjoj cetvrtini, u atini protiv najboljeg tima evrope, to znaci da sigurno idemo dalje, kakav baberg i real njih ima da pogazimo kuci i romu u gostima. pravac fajnal fourswo

eric

pre 16 godina

ma bolje da smo izgubili sa deset razlike mi navijaci bi sacuvali zivce a mislim da bi i za igrace bilo bolje jer ne bi zalili za propustenom sansom i bolje bi se koncentrisali za real.

DZEMS

pre 16 godina

Svaka cast Partizanu mi za ovu izgubljenu utakmicu nebi trebali izraziti nista osim podrske ovim igracima sve i jednom pojedincu, ovo nisu *0-godine gdje se znalo da Juga, rusi i spanci, litvanci su klasa a ostali nepostoje, ovdje svaka ekipa sada zna da igra profesionalno i svaka utkamica protiv partizana im daje jos vecu znagu i volju za pobjedu, svaka cast im na pobjedi sto su i zasluzili ali nasi igraci su isto tako zasluzili veliki aplauz, bar su pokazali da u svakom momentu mogu stici 15 ili vecu razliku sto bas nije prijatno ostalim ucesnicima, igracima cestitam na borbenosti i sto nisu klonuli duhom kada su gubuli po 15 razlike, kao i uvijek ima pojedinca koji su klasa a i ma pojedinca koji nisu ispod klase cim mogu da asistiraju kalsne igrace... ako ne ove godine al u roku od 5 godina opet ce partizan biti velesila iz osamdesetih.

superhik

pre 16 godina

Žalosno je što Partizan ima navijače kao što su potpisnici nekih tekstova iznad.Razumem nezadovoljstvo i razumne kritike ali da se ismevaju naši igrači to je van svake pameti.Momci ostavljaju srce na terenu i to svi do zadnjeg.Samo se pitam da li je iko od gore potpisanih kritičara ikad ubacio loptu u koš!

PFC

pre 16 godina

Ovde ljudi kao da ne primecuju da lepo pise POSALJITE KOMENTAR, a ne POSALJITE ISCRPAN TEKST OD MINIMUM 500 RECI U KOJIMA CE NAJOPSIRNIJE BITI IZRAZENE SVE VASE FRUSTRACIJE SVIM ONIM STO NEMA APSOLUTNO NIKAKVE VEZE SA TEMOM UZ OBILATO KORISCENJE GRAMATICKIH I PRAVOPISNIH GRESAKA. A, mozda je to nekome isto... A sto se tice Palacia, setite se prvih partija Housea, Cummingsa,... Treba vremena...

Marko

pre 16 godina

Šta sad reći...
Diviti se igri na jednu loptu znači preuveličavati igru Partizana sinoć.
Stvarno, nama treba makar tri igrača koja će igrati utakmicu kvalitetno da bi dobili protivnika koji igra protiv nas lošiju partiju nego obično (mi smo imali sinoć samo Pekovića i Kecmana), a ukoliko protivnik igra dobro, onda nam treba četri igrača. Ukoliko ove uslove ne zadovoljimo, nema tu pobede.
Nama je sve vreme luksuz i tri raspoložena igrača na terenu (osim na početku EL sezone). Tražiti pobedu protiv Reala znači obezebediti jaku odbranu i naterati Real na slabiju partiju, najaču podršku tribina do sad, i tri raspoložena igrača na terenu.
Teško ćemo mi naći sad četri raspoložena igrača u Partizanu.

Selena - Grobarka KG

pre 16 godina

Htela bih da porucim onom zvezdasu da ne lupa!
Vi niste videli panatinaikos u zivotu i pricate tu nesto!Bolje se pokrite usima!Vi bre ne znate ni sta je evroliga.Nemojte da se javljate vise kad vas molim!
A sto se tice Tripkovica-ljudi sta je sa vama?!On da nije grobar ne bi sa 16 godina otisao iz Cacka i dosao u Beograd zbog tamo nekog Partizana!Nemojte da se lazemo.Tacno je da je veliki maler i da ga stalno prate neke povrede,ali nemojte to da dovodimo u pitanje.On cesto igra i povredjen(primera radi play off superlige,tad je trebalo da pauzira,a Dule nije mogao bez njega,pa je covek morao da igra pod injekcijama)Malo li je sto celo leto nije trenirao i kasnije poceo sezonu,nego ga jos i zezate?!Kad dobro odigra svi ga dizete u nebesa a kad odigra lose vi ga svi pljujete!Je l` ste vi to ljubomorni na njega,ili u cemu je problem?Decko ima sve predispozicije da bude vise od talenta i cesto pogadja suteve preko ruke(kao juce),samo treba da povrati samopouzdanje i da bude malo sigurniji!Ne razumem zasto pljujete samo njega,kao da su svi ostali najbolji samo on ne valja.On je izuzetan igrac i stojim iza toga.Ako ste pravi grobari,podrzacete ga.
Sad na fmp u pioniri da slavimo,pa posle ako da Bog da padne i real!
Volim Partizan!
Pozz..

nE[m]AnJa_92

pre 16 godina

nista bez novice,ne opterecuj te se pricama o namestaljci jer to pricaju delije koje mogu da cute jer vec 6 godina pesmu evroligeslusaju samo na tv-u!
Momci samo jako dalje!
Hvala ti,hvala ti crno-bela ljubavi.......

Rade Bosnian Zlatan

pre 16 godina

Ma sta vi pricate, bre! Sa ovim parama ne moze bolje! Izgubimo 1 razlike od najjaceg i NAJSKUPLJEG u Evropi! 2 tekme odluci jedna lopta! Nismo imali srece, a ako vam ne valjaju Tripkovic, Tepic, Palacio(mozda Moreira umesto njega), i ne znam ko jos, DONESITE PARE I KUPITE BOLJE! Nemojte samo da kritikujete iz fotelje! Gomila vas ih nije gledala uzivo u Pioniru nijednom, a svi pametujete! Ja sam ih gledao i protiv Paoa i opet cu protiv Reala iako nisam iz Beograda! Ali znam da nisu imali 150 hiljada evra plus ugovor za Macvana, a trazite Cartera i kompaniju! Spustite se na zemlju pogledajte druge klubove i sportove! Kad ce komsinica biti egal sa najjacim evropskim klubovima u fudbalu, basketu, vaterpolu... SVE NAJBOLJE CRNO BELI! VOLIM GA KO OKA DVA!!!!

Cela

pre 16 godina

Bravo za momke, za trenera, za Partizan! Verujem da vecina zna koja je razlika izmedju ova dva kluba u svakom pogledu i zato kosarkasima Partizana mozemo samo iskreno cestitati na svemu sto su pokazali! Zalim ovde neke pojedince koji su kratke pameti i koji sve u zivotu vide lose!
Napreed PARTIZAN!!!!!!

Rade Bosnian Zlatan

pre 16 godina

Kakva namestaljka! Hteo nas je pustiti pa ubacio Diamantidisa, Batistu, Jasikeviciusa na kraju! I Diamantidis se baca kao lav! da, da, kako ste iskompleksirani....

zovite_me_dule

pre 16 godina

@komentator
da, zasto niko ovde ne pominje bakljadu i dimne bombe u Atini. Slazem se, lepo se videlo kada je sudija pokazao Zeljku gde mu je mesto, a on je uzvratio, u stilu, nema veze, samo da ti nesto kazem.
Kada je Dule protiv Piva odlucio da, stalozeno i mirno, za vreme tajmauta, udje u teren, ka sudijama, cim su ga primetili, odmah su mu sudili tehnicku. Dule, ti si car. Videlo se kako igracima sugerises da cute i igraju. To je ok i pedagoski ali mi je nedostsajala jedna ili dve tvoje tehnicke!!!

Sta reci? Da ne generaalizujem, ali mi prigovaramo i zalimo se samo kad je opsta frka i euforija. U protivnom, cutimo kao da se nista ne dogadja. Nemojte zaboraviti, upaljaci su leteli i za vreme utakmice sa Pao (nesto je pogodilo i sudiju, tik ispred novinarskog stola), i za vreme utakmice za Rimom i - nista! Bilo jr istina nekih napomena u medijima posle Rima ali uglavnom neprimetnih.
Isto je i sada. Komsinica prica svoju pricu i to razumem. ali, bre, svi mi ostali, da li je igde iko napisao da je bilo baklji i dimnih bombi u Atini?

Umesto tih OBJEKTIVNIH stvari, opet ce biti pljuvanja po narodu koji se opravdano buni kada ga evroliga potkrada, Ovde sam cak citao da ce neko nekoga da pogodi u bradu akoovaj baci upaljac, sto ce se i dogadjati jer je na takav medjusobni obracun navijaca pozvala i uprava svojim saopstenjem.

Ma, ne pada mi na pamet. Ja, daleko bilo, necu nikada nista baciti, ali da se bijem sa nekim ovde dok baklje sevaju po Evropi, ne pada mi na pamet. Stavise, kao sto rekoh, mogu da razumem narod i njegov gnev kada ga ponizava evroliga svojim sudjenjem.

Zivela, Srbija! Napred, Partizan!

*pfc_girl*

pre 16 godina

znaci ne mogu da verujem. doduse, zaboravila sam da je kod nas savrseno normalno da posle extra odigrane utakmice i pobede hvalimo pojedine igrace, a vec nakon lose odigrane utakmice ih prozivamo sve redom. da podsetim, 23.12. su svi bili u euforiji i hvalili Palacia koji je postigao 21 poen, u utakmici protiv Roana su svi bili vise nego odusevljeni Tepicevom igrom... ali to nije bilo uopste bitno tada jer je PARTIZAN pobedio, a cim je izgubio odmah se traze krivci. koliko ja znam, kosarka je ekipni sport, i ne bi trebalo da se traze krivci, svako moze da ima los dan...
aj u subotu da oderemo FMP, posle ce (nadam se) pasti i REAL u punom Pioniru...:-)
pozz za sve GROBARE

banjavb

pre 16 godina

Mislim da nije ni uljudno ,ni normalno da bilo koji delija daje ovde svoje kometarre.Kao prvo, ovo je Evroliga i ,za razliku od Uleba igraju najjaci.Kao drugo,posle onih Ceha ne pricajte nista.Kao trece ,nasa igracka legenda vodi PAO i AKO NAS I PUSTI IMA razloga,a gde su vase legende.Pa one ne vode ni jedan iole ozbiljan klub u evropi,pa ne mogu ni da vas puste i da hoce.ZVEZDO,NASTAVI DA TRENIRAS!

Sto se nas tice,ova uprava mora da ode.Ovo je vec sesta godina u kojoj ne mogu ,ni pored ucestvovanja u EVROLIGI da nadju pare.Jedino je bilo ok ona prosla godina.Gospodo,dajte mesto nekom sposobnijem od vas.

Ekipa je sjajna.Bore se kao lavovi.Igraju brzo ,na kontre.Grese dosta ,ali ispravice se sve to.

Posle poraza Rome i Cibone veceras,mislim da je TOP 16 veoma blizu.Nek nam sreca vrati za PAO i Fener ,pa da bijemo REAL I BAMBERG.Ne bih se ljutio ni kad bi bili Romu i Fener.

ZIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!