Fudbal 113

Nedelja, 30.12.2007.

14:00

B92: Kačar sve bliži Zvezdi

B92: Kaèar sve bliži Zvezdi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Dejan

pre 16 godina

Gojko,najbolje ti je da predjes u zvezdu,to ce ti biti odlicna odskocna daska za inostranstvo,Zvezda je trenutno najbolji tim za tebe,neces pogresiti sigurno,cekamo te u Ljutice Bogdana

Nuntz

pre 16 godina

@madmax

Naravno je da sam pravi Zvezdas. Malo sam stariji od tebe, imam 35god, na severu 20.
Pamtim i upade o kojima ti pricas. to je praksa kod mnogih navijackih grupa koju ja iskreno ne podrzavam ali to je ventil kojim navijaci izrazavaju svoje nezadovoljstvo prema pazi sad pojedinim igracima. To sto si cuo jeste tacno ali nisu samarani svi od reda nego samo oni koji su to i zasluzili sa svojim odnosom prema dresu.
Sto se tice drugih sportova mozda si u pravu da Delije nisu na visini zadatka. Ja nemogu nista drugo da ti kazem osim da moje komentare jako retko mozes videti na bilo kojoj vesti koja se odnosi na drugi sport osim za fudbal. Ja sam poceo da igram fudbal sa 8 god i dan danas mi je u glavi samo fudbal.
Sto se tice brojnosti navijaca veruj mi da opet nisi u pravu. Da si spomenuo bilo kog Grckog velikana pa jos i da ti priznam ali za Steauu gresis. To je bilo komunisticko vreme u Rumuniji i tamo nije bilo ni blizu prostora za jednu takvu aktivnost. U rumuniji gde je adidas patika skidana sa nogu Srpskog svercera i placana dobru lovu onako prljava nije bilo tolike pomame za fudbalom. Ovde ti govorim o navijacima u Rumuniji. Rumunski fudbal je nesto drugo te i sama Steaua je bila sampion Evrope i tome kapa dole.
1991 Zvezda je osvojila kup sampiona na maestralan nacin bez izgubljene utakmice, izbacivsi nekoliko evropskih velikana u to vreme i ako je to sramno sto je igrala defanzivno u finalu OK, medjutim cilj je ostvaren a to znaci da je veliki usati zavrsio u nasin vitrinama godinu dana.Seti se tokija. Nikako tada nekrece popularizacija jer smo posle toga pali pod sankcije, sledecu sezonu igrali van zemlje pa onda pauza od nekoliko sezona bez evro fudbala. Znaci da je Zvezda mnogo pre toga bila visoko rangirana medju fudbalskim svetom.
Moje komentare nemozes pronaci na vestima o Partizanu. Komentari su mi dosta kriticki prema Zvezdi,pogotovo u ovoj situaciji koja je oko i u Zvezdi, njenim igracima i pljuvacima koji se ovde javljaju. Nerviraju me i vasi i nasi pljuvaci i to sam vec mnogo puta ponovio. trudim se da budem realan i komentarisem vest a ne tralala itd.
Zao mi je sto nijedan od argumenata iz mog prethodnog komentara nisi komentarisao osim ovog o nasoj lojalnosti klubu. Argumenti govore u prilog da Zvezda jeste institucija i to je cinjenica bas kao sto to jeste i Steaua i Ajaks. Pa kao i Zvezda i Ova dva a i jos dosta klubova velike tradicije dozivljava neke teske trenutke i nema ih na evropskoj sceni ali oni i dalje jesu veliki.
Nemoj da se ljutis ali kontra argumenti su ti jako tanki protiv Zvezde institucije. I TEBI PRIJATELJU TAKODJE KAO I SVIM OSTALIMA KOJI MOGU DA POMIRE RAZUM I STRAST SRECNA NOVA GODINA I BOZICNI PRAZNICI

Django-Resavac

pre 16 godina

Eh moj grobari i vi drugi samo C.Zvezda sa ovih prostora je bila prvak evrope i kontinetalnog kupa (prvak sveta)nezvanicnog takmicena tako se zove a vi sanjajte o tome a Gojko Kacar i Fejsta Ljuba treba da igraju u tandemu u nejvecoj Srpskoj ekipi i nebitno dalicemo ovog leta to jest iducek igratu u ligi sampijona ali onog sledeceg 1000 posto i ne samo kao ove godine u kup uefa samo biti statisti nego pmrsicemo mnogima racune i Marakana bice stvarno ponovo neosvojiva tvrdjava bili zivi pa videli samo da se ostvare ovi transveri i jos dva bombasticna pojacanja iz inostranstva i dvijac iz cukarickog to je tim za novu duplu krunu i samo bog je ispred nas delija pozdrav svima i sretna nova 2008 Zvezdaska godini i svim drugima.

ultra

pre 16 godina

LJudi, navijaci Vojvodine su poceli da se javljaju, pa ni u NS vas nema najvise, a sto ste bili kaznjeni pred utakmicu to je druga prica.Zvezda Srbija Nikad Jugoslavija

madmax

pre 16 godina

@Nuntz
Je li majke ti, pominjes odnos navijaca prema klubu. Pa ako si pravi zvezdas onda navijas i u kuglanju i bodi-bildingu. A Vi bojkotujete Jadransku ligu i Uleb kup. Zatim, upadali ste na treninge i tukli Vase igrace, nezabelezeno u savremenom svetu. I na kraju, moram ti reci da gresis, imam 31 godinu i secam se da je krajem 80-ih godina bilo jako tesko reci koga ima vise.Navijaca Steaue ima sigurno daleko vise. Tek je osvajanje titule 1991 godine na onaj sraman nacin doveo do popularizacije voljenog ti kluba. I na kraju, to sto svi pricate kako su grobari ,,kompleksasi,, pogledaj malo ostale vesti, videces gde komentarisu tvoje kolege. Pozdravljam te iz Varsave i sve najlepse u Novoj godini.

sole

pre 16 godina

ide decko u inostranstvo za milione eura a zavrsi u zvezdi za puno manje para. ko koga ovde laze? ala ste paljevine da normalan covek ne poveruje

Nuntz

pre 16 godina

@madmax

Da je Zvezda institucija potvrdio je poziv najbogatijih klubova evrope za pridruzeno clanstvo.
Da je zvezda institucija potvrdjuje i njen muzej koji je prepun trofeja.
Da je Zvezda institucija govore titule, kupovi i duple krune koih zvezda ima najvise u staroj jugi.
Da je Zvezda institucija govori i to da je pobednik kupa sampiona i interkontinentalnog kupa.
Da je Zvezda institucija govori i podatak da je iznedrila zlatnu kopacku evrope.
Da je Zvezda institucija govori i da ima pet zvezdinih zvezda, igrace koji su zaduzili klub i zna se ko su i sta su na celome svetu.
Da je Zvezda institucija potvrdjuje cinjenica da ima najbrojniju armiju navijaca u regionu a mogu ti reci da je Zvezda krajem 80-tih imala armiju koja je u svetskim razmerama bila za respekt a nakon toga dolazi do potpunog upliva markentinga i komercijalizacije fudbala tako da danas samo u Srbiji ima vise navijaca mancestera ili Juventusa pa cak i Liona nego sto ima navijaca Vojvodine.
Da je Zvezda institucija takodje pokazuje i odnos tih navijaca prema voljenim bojama, te i ovim teskim trenutcima kroz koje klub prolazi ne odustaju od bodrenja i nema "talasanja" sa tribina.
Da je Zvezda institucija pokazuje opredelenje da vecina igraca koji stasaju u nekim drugim fudbalskim skolama imaju zelju da zaigraju bas za Zvezdu koja im je mnogo bolja odskocna daska u daljoj karijeri.
Da je Zvezda institucija i inspiracija govore mnoge pesme i neki filmovi u kojoj je smisao ljubav prema Zvezdi.
I na kraju da je Zvezda institucija govori i to da ti i jos gomila grobarcica dolazi ovde na vesti vezane za FK CRVENA ZVEZDA i leci svoje komplekse pisuci neutemeljene i neupucene komentare na racun nasega kluba.
Recicu ti jos i ovo. Potpuno si u pravu da Zveda ima 0 bodova ove godine u kupu UEFA. U pravu si i ti i svi ostali pljuvaci da Zvezdi neide godinama u evropi. Istina je da ste vi jedini ucesnici lige sampiona iz nase zemlje i da ste ove godine ispred nas ali mi smo i dalje na Severu i bodrimo nas klub. To je dokaz da je Zvezda institucija jer joj navijaci nisu okrenuli ledja zbog sportskih neuspeha.
Netreba da te podsecam da vas nema kada klubu ide lose. Vi ste bojkotovali svoj najmiliji klub dve godine i sad ste odjednom opet najverniji.

ivan fcv

pre 16 godina

@ DelijaKC i Nuntz...
sta vi pricate o vosinoj poseti na utakmicama i o nekoj zvezdi kao instituciji?!?!!?pa treba da vas bude sramota,stalno se kunete u nekih 15 000 000 navijaca,a na utakmici vas bude 2500-3000...smesni ste ko noga!treba vas kao klub ugasiti,da bi doslo do ozdravljenja domaceg sporta!@@

madmax

pre 16 godina

@Nuntz
Bre brijatelju mnogo si poleteo. Nije Zvezda bas tolika institucija kao sto ti mislis. Kao prvo ima vise navijaca, ali ne mnogo. Otprilike za 10-12% sto i nije previse. Polako Vas stizemo i tu. Kao drugo da ste tolika institucija ne bi Vas pobedjivao ko stign, i ne bi Vam saldo bio 0 u kupu UEFA. Svima sve najlepse u Novoj godini, a narocito mojim Grobarima.

STEFAN

pre 16 godina

Kacar je odlican tehnicar i veoma dobar fudbaler,ne razumem zasto ga Klemente nije pozvao za reprezentaciju.On zasluzuje da igra u A reprezentaciji.posle svega ovoga sto se desavalo u Zvezdi ja bih mu preporucio da ostane u Vojvodini ili da ode u Mancester junajted.

marwho

pre 16 godina

@Buca
daj boze da na stadionu Vojvodine bude 12000 ljudi , ja bi bio presrecan ! Ali cisto sumnjam jer Novosadjani ne vole Vosu a ni precednika kluba (mada ne znam zasto kada je on uradio dosta za Vojvodinu) !

Dusan KV

pre 16 godina

Bila bi to najveca greska u istoriji F.K.Vojvodine,Kacara treba prodati nekom ozbiljnom evropskom klubu.Zasluzio je to.On se vec dokazao u vojvodini, na redu je Djukic!!!

Dejca_ch

pre 16 godina

Extra,extra...najbolja vest do sada!!!Kacar nam je poklon od Deda Mraza!!!
(Vlada Delija, 30. decembar 2007 14:21)


joj vlado pa vidi se da si zvezdas deda mraz ne postoji hahahahhaha

dj shilja

pre 16 godina

Najbolje bi bilo da ostane u Voši da dobijemo još jedan klub koji vredi(pored ona dva)
ali i ako pređe u Zvezdu možda oslobodi mesto nekom igraču u Voši koji je možda i bolji od njega a u njegovoj je senci.Razmislite malo!

Bari

pre 16 godina

ovoliko neupucenih i nebuloznih komentara odavno nisam procitao! Zvezda nudi Vosi 1mio,50% od ino transfera iz Zvezde i par igraca...taj "povremeni" reprezentativac nije Koroman vec Basta! tek toliko da se zna...posto Basta sigurno nece pristati mislim da su sanse manje za dolazak Kacara! Osim ako Zvezda recimo ne poveca novcanu ponudu od recimo 1,5mio sto je sasvim solidna suma i Vosa dobija igrace poput Raskovica,Miladinovica,Pantica i Stancica! Mislim realno da Vosa bolju ponudu nece dobiti...a sa 1,5mio moze da pokupuje pola nase lige bukvalno! Dakle ja kao zvezdas bi voleo da dodje Kacar osvoji duplu krunu sa Zvezdom igra u evropi i proda se mnogo bolji i veci klub od recimo Dinamo Moskva...dakle Butorovicu razmisli dobro!!!

F C V

pre 16 godina

Do pre samo par dana, prema medijskim najavama, izgledalo je da će novosadskom fudbalskom brodu biti potrebni čamci za spasavanje. Pre svih Kačar, a onda i Despotović i Pekarić, seljakani su iz kluba u klub, a puno priče o pojačanjima, nije bilo. Međutim, kako stvari zaista stoje, čini se da je situacija dijametralno različita od predstavljene, a umesto potopa, "staru damu" očekuje još žešći tempo, na istom kursu. U klubu tvrde, šampionskom...

Da Kačar neće na Marakanu, sigurno je još od kako je Butorović pre izvesnog vremena dao čvrstu reč da, dok je on na funkciji predsednika, niti jedan igrač novosodaskog superligaša neće pojačati redove vodećeg dvojca domaćeg šampionata. Međutim, osim Zvezde, jasno je, ima još nekoliko zainteresovanih, pre svih ruskih klubova, a ono što im je, kako stvari stoje, pored želje da angažuju miljenika navijača Voše, zajedničko, jeste da će na ostvarenje te želje morati sačekati do kraja sezone.

Sa druge strane, imajući u vidu da se Sepuja priključuje timu, a da se očekuje i da konačno proradi Korać (došao iz Zete), "lozničkom snajperu" i najboljem strelcu protekle sezone, Ranku Despotoviću, uprava ne bi pravila problem, ako naiđe odgovarajuća ponuda. No, osim interesovanja i "opipavanja pulsa", Bazel, Ren i Herenven nisu pokazali ništa konkretno, a jedna ponuda sa istoka nije zadovoljila apetite Novosađana.

Pekarićev transfer u Šinjik se po svemu sudeći izjalovio, i ako je o celoj priči, sa dosta sigurnosti pisao ruski "Sport Ekspres", a ponovo je u igri i Trabzon, no izgleda da će i ovo ime do leta ostati u crveno-belom dresu.

Osim toga, trener Brzić je najavio nekolicinu pojačanja iz Južne Amerike, a provlači se, doduše još uvek bojažljivo i između redova, ime Milanka Raškovića i jednog fudbalera OFK Beograda.

Делија1989

pre 16 godina

Ајој, гробари, како сте ви смешни !!! До јуче сте причали да је Качар одличан играч, како бисте волели да га видите у црно-белом дресу, а сада када треба да оде у Звезду, причате неке глупости, да нема појма, да је оних 11 голова дао случајно, итд. Само да вас подсетим, Партизан - Воша 3:3... Ако их је он дао случајно, како их је дао онај ваш пеле-јоветић ?
Уколико је тачно да се Буторовић трампи за пар играча из Звезде, ништа од овог трансфера. Баш ће један Короман поред Лила да оде у неку тамо Вошу, или Баста...
А сада ви Фирмаши. Шта сте се сви наложили у последње време, као да имате неку екипу, па причате о неким титулама, некој европи. Смешни сте, мајке ми. До јуче вас није ни било, а сада се одједном неки већ пореде са Делијама... 3. место вам је пуна капа...

dalibor

pre 16 godina

ŠTA JE OVO BRE ?

Ratko uzima pola Zvezde?!

Plus 50%,sledećeg tansfera!

Pa ako i Koroman ulazi u transfer(povrermeni reprezentativac) zašto da ne.

partizan_champion

pre 16 godina

na kom mestu taj igra.a da stoper ne ne vezni ne bre u spicu ma nema veze gde god igra zvezdi sve to treba.smejurija

Gildor

pre 16 godina

Ma nema šanse,igrači Voše neće pojačavati Partiza i CZ,mogu ići samo u inostranstvo.
Još samo jedan dokaz o bliskosti privodjenih i budućih privodjenih.....

Novosadjanin

pre 16 godina

Ovakvi tekstovi stvarno nemaju vise smisla! Pa pre samo 2 nedelje ste izjavili da je potpisao cetvorogodisnji ugovor sa Dinamom! B92 kao institucija me je razocarala!

Nuntz

pre 16 godina

Pomalo me je obradovala ova vest. Manje zbog toga sto je Kacar na vratima Zvezde a vise zbog ovog drugog pravca koji bi krenuo put Vojvodine. Koji god povremeni reprezentativac ode fala bogu, a mogu i oba.
Mogao bih jos i da kazem svima onima koji se nesecaju stare lige SFRJ gde je postojala velika cetvorka (bile i cokoladice), da je prag odlaska u inostranstvo bio 28.god te da su igraci iz malih klubova zavrsavali t.j. svoje ime gradili bas u tim klubovima velike cetvorke uglavnom. Mozda vi danasnji mladici mislite da je to bilo pogubno za male klubove koji su ostajali bez svojih najboljih igraca i da su oni propadali, verovatno ce vas iznenaditi ali ste potpuno pogresili. Tadasnja liga je bila jedna od kvalitetnijih u evropi. Tada je bilo gledalaca na stadionima, tada su bile naizvesne utakmice tada smo u evropi bili neko. Danas kada Buturovici i kojekakvi drugi gledaju samo lovu a ne interes Srpskog fudbal i nece da prodaju igrace u zemlji nego teze inostranim transferima jer su finansijski uglavnom jaci i dokle god ih vi navijaci malih klubova u tome podrzavate nas fudbal ce biti u blatu. Mozda vam trebaju argumenti. Pa pogledajte lepo Inter i Milan koji nemaju problema ako prodaju igrace jedni drugima, Barsu i Real, Celsi i Arsenal.... Igrac se prodaje ako za njegovo mesto postoji adekvatna zamena ili postoje finansijski problemi, skori istek ugovora ili igrac nije zadovoljan u sredini (mozda ima vece ambicije). To su najcesci razlozi transfera. Neke transfere moze da spreci rivalitet izmedju neka dva kluba ali takvi slucajevi u profi svetu su sve redji i redji. E sad sta meni nije jasno. Dali je navijacima Vojvodine svejedno ako Kacar ode u Inostranstvo t.j. dali im je jedino bitno da neode u Zvezdu. Zasto mi nije jasno, pa zato ako je Zvezdina ponuda bolja to je vec dobar razlog zasto ga prodati bas tamo, ako treba da bira izmedju Moskve i Beograda recite mi koji je to igrac osim Vidica dobro prosao posle Rusije, i na kraju krajeva rivalitet izmedju Zvezde i Vose gotovo da i nepostoji. Zvedin rival je Partizan i ta relacija mi je sasvim jasna ali mi nisu jasni ovi navijaci Vojvodine koji Zvezdu dozivljavaju kao svog rivala. Pa ljudi moji Zvezda je institucija, klub sa velikom tradicijom i ogromnim brojem navijaca. Jedino Partizan tu donekle moze da parira Zvezdi ali i on je daleko od ovog sazvezdja. Zasto vi uposte dozivljavate transfer Kacara u Zvezdu kao sudbonosni i da ce se Zvezda urusiti ako on nedodje? Razmislite malo o igracima koje ste prodali po raznim "klubovima" gde su i kako prolaze. Pa opet neki kao Petkovic na kraju mozda ipak zavrse u Zvedi iako niste teli da ih prodate u Srpsku ligu.
Zvezda nece propasti ako Kacar ode negde na drugu stranu ali bih voleo da zavrsi u Zvezdinom dresu jer me to podseca na neka srecnija vremena kada smo se pojacavali kupovajuci na nasoj domacoj pijaci najbolje igrace.

zez

pre 16 godina

PRICA SE, PRICA DA RUSI DOLAZE!!!!!!!
Dodji Gojko na Marakanu pa da osetis sta je svetski klub,i sa kim najpre mozes da odes u Ligu sampiona!!!
Trening je 08.januara u 9 ujutru! Nemoj da zakasnis!!!

Delije Pancevo

pre 16 godina

Od owih pojacanja sto se spominju,ja sam siguran da ce da dodju owi iz Cuke,a za owe nisam siguran,ali zvezdi trebaju 4-5 kwalitetna pojacanja.Npr.Kacar,owaj golman iz Napretka,Mputa i neko za odbranu.Ada odu Milowanowic,Milijas,Randjelowic...

dovla ns

pre 16 godina

ако је тако онда је то стварно труба.нека се воша угаси онда или нека игра под називом звезда б.

Buca

pre 16 godina

@marwo
Pokazace svima vama Novi Sad na prolece kako se bodri svoj klub.Nemas pojma sta se ovde desava bice ludnica na prolece pazi sta ti kazem,bice malo tih 12000 stolica!

S.K. rulez

pre 16 godina

tacno, Kacar je sve blize zvezdi(no ne crvenoj). tacnije Kacar je sve blize zvezdama. zvezdama uspeha. sa Vojvodinom, klubom mu voljenim.

aiwa

pre 16 godina

Kakva Zvezda i Partiznan... Sta pricaju novinari. Gojko ostaje u Novom Sadu do kraja ove sezone, ako stigne konkretna ponuda od inostranog kluba dobro ce se prouciti i razmotriti mogucnosti. Zvezda i Gojko nemaju nikakve slicnosti. Gojko ljubi dres svog kluba, u Vojvodini on se oseca sigurno, a i Vojvodina sa njim zajedno ide na titulu. Vojvodina jedna jedina sa Kacarom do 3 titule vec je stigla!!!

COFI

pre 16 godina

Gojko je jedan od najboljih igraca sa ovih prostora,decko igra na 4 pozicije minimum,car je,potice iz ekipe koju gotivim,a naravski navijam za Zvezdu,i voleo bih da ga vidim na Marakani....

Sa Tobom do TITULE!

pre 16 godina

Dosta lupetanja! Narocito od onih strucnjaka koji tvrde da ovakvih igraca ima na tone u Srbiji?!? Pa kada je poslednji put jedan vezni igrac i to prekomandovan iz odbrane u polusezoni postigao 11 golova i bio naj bolji strelac polu-prvenstva? Toliko vajni spicevi "VELIKANA" iz BGD-a postizu u zajednickom zbiru. Zato ne daj se decko, na marakani ces u onoj kaljugi kao na seoskom vasaru samo noge upropastiti. Sacekaj kraj sezone a onda ces moci da biras gde ces na zapad!

marwho

pre 16 godina

Dolazak Kacara bi bio pametan potez !
Ne mogu da verujem da neki pisu da ako Kacar predje u Zvezdu nece krociti na stadion Vojvodina ! Pa kolika vam je poseta , Vojvodina igra extra , ima dobre igrace a kod vas na stadionu (kapaciteta 12000 hiljada) bude max 2000 (bez Partizana i Zvezde) i to skoro sve Firmasi . Na utakmici sa Atletik Madridom bilo polu prazno !

Neka je sramota ceo Novi Sad

Prijepoljac

pre 16 godina

Y/Kv
Majstore Pjano je ostavio fudbal ima 6 meseci. Neki dan smo peglali karte (pišpil) ceo dan. Znaš koliko ga interesuje fudbal i Zvezda...ha ha.

CZ

pre 16 godina

Nisu manekeni vec su stigli na maximum svog kvaliteta i nemogu da odu dalje iz zvezde a kvalitetni su za ostale ekipe iz nase lige, sto nije slucaj da Gojkom 100%.

NOVOSADJANIN

pre 16 godina

Nema sanse. Bice potreban Vojvodini dogodine, kako bi lakse odbranila titulu prvaka. Novi Sad je uz Kacara i nadam se da ce tako i ostati. Siguran sam da mu nije u interesu da to promeni i izda nash grad.

Johny

pre 16 godina

Kacar je igrac koji je u Vosi pravi lider, a u CZ, pa i Partizanu bi se izgubio totalno. Pa gde da Kacar vuce konce pored Moreire, Juce, Tosica, Jovete... On moze da prodje kao stoper, ali ne i kao napadac. Zato, neka ode u CZ, titula je crno bela

DelijaKC

pre 16 godina

Dobro bre Novosadjani sta se bunite. Znate dobro da klubu treba para a za Gojka je najbolja solucija da predje u Zvezdu jer ce se tamo najbolje prodati. Kad Zvezda mora da prodaje igrace da bi otplatili dugove koja je najbogatiji klub u Srbiji pa sto ocekujes ond od Vojvodine i ovih ostalih.Dolazite malo cesce da gledate svoj klub pa mozda bi i tim nesto zaradion od vas takozvanih vernih navijaca.

j0ca

pre 16 godina

ma swi nek idu osim Salasa,Burze,Bajalice i Lukasa..........! ostalo swe sami likowi sto trce za loptom jer moraju zbog dubine sopstwenog dzepa....!

SrbijaUsrcu

pre 16 godina

Ha-ha-ha providan marketinski trik Ratka Buturovica...Nije mi jasno zasto tako uzdizete Kacara kad cete ga sutra pljuvati,mislim da Srbija takvih igracha ima na TONE,zar ne? A sto se tice CZV mislim da im nije pametno da bacaju pare na nekog Kacara kad im Kacari sede na klupi!!!

grobar9393

pre 16 godina

Ako cemo realno Kacar nije nista specijalno u Partizanu ne bi imao mesta,i ne bi voleo da ga vidim u crno belom dresu.On nema igru vec samo onih 11 golova koje je slucajno dao (vecinu).Tako da je Partizan 1. sigurno!

Stexman

pre 16 godina

Pa stvarno ljudi kako vas nije sramota!? Pa cele sezone pricate neistine o Vojvodini, selite nase igrace onako kako bi vi zeleli a ne onako kako je istina! Nema nista od prelaska ni jednog igraca Vojvodine u konkurentske klubove iz BG-a i tu se prica zavrsava.
Naravno da mozete da pisete o zeljama Zvezde i Partizana, ali daleko je to od realnog prelaska. Kao prvo Zvezda nema te pare da plati Kacara! Cak i da ih ima nece ih sigurno potrositi za jednog domaceg igraca jer bi tako mnogim drugim igracima podigla cenu ne zasluzeno. Zato ostavite "Staru Damu" na miru i gledajte vasa posla.
Veliki pozdrav iz "Srpske Atine"!!!

F89

pre 16 godina

http://www.sportskevesti.net/blogs/240/Ko-to-jo-uvek-veruje-u-Deda-Mraza.html

Ko to, još uvek veruje u Deda Mraza?


Jeste, stiže Nova godina. Simpatično je kada se "sitna čeljad" okupe ispod jelke i poberu poklone, ubeđene da iza istih stoji legendarni lik Deda nam Mraza. Podjednako (dobro, možda malkice manje) je simpatično izlaganje nabeđenih patriota i kvazi-crkvenih kvazi-velikodostojnika gde taj lik proglašavaju "đavoljom rabotom" (naravno, rame uz rame sa kondomima i rok muzikom), maltene jahačem apokalipse i delom Цоца Цолиног zverskog, zavereničkog plana za uništavanje pravoslavlja.

Međutim, krajnje je tužno kada u Santa Clause-a, krajnje naivno, veruje čovek čiji životni vek traje već više od šest decenija , "veliki kalif" Miško, a veru (ima li uopšte izbora), sa podjednakim, ako ne i većim žarom deli "šegrt" Toplica. No, Miška, ne možemo kriviti, on se čovek navikao na poklone i poklončine (od koga - to je već politika)... . Nije problem u njemu, niti je on tema ovog teksta.

Jer, koliko god i kalif i šegrt želeli da im u novogodišnjoj noći, kroz odžak, sve u ukrasnom papiru klizne Gojko Kačar, od toga, jednostavno, nema ništa. Niti će biti. Ne zato što to kažu sportskevesti.net ili zato što to želi Tomislav Lovreković, već jer je to jednostavno tako - defakto. Problem je, međutim, u našim cenjenim kolegama.

Problem je u novinarima, kojima, izgleda, niko nije objasnio da u rok službe ne ide prodavanje vere za večeru, istine za porciju šnicli i vaučer u Delta Sitiju, kojima, čini se, i dalje nije jasno da rade u medijima sa tradicijom i ugledom, a ne u klupskim biltenima.

Mi od imena i istine, nikada nismo bežali, pa nećemo ni sada. Zanima nas po čijem nalogu i čijoj volji Žurnal svakog drugog dana seli Gojka na Marakanu, zanima nas ne ko stoji, već ko i koliko plaća tekstove u Kuriru po kojima je Kačar sigurna "lasta broj jedan" aktuelnog šampiona i ko su ti "dobro obavešteni izvori" B92, od kojih ova redakcija nezvanično saznaje da je transfer gotova stvar?

Naravno, imamo i mi svoje izvore, imamo i mi svoje odgovore i svoja pitanja. Da li Gojko ide ili ostaje - ne znamo, trenutno se čini da je opcija broj dva daleko realnija, ne toliko zbog njegovih igračkih kvaliteta (koji su neosporni), već zbog liderskih sposobnosti, kao i efekta stopiranja transfera na moral čitave ekipe. No, ni solucija broj jedan nije isključena, sa malim izuzecima - kako ih navijači Vojvodine nazivaju,"beogradski blizanci", neće uživati u čarolijama, uz Luku Modrića, prve zvezde prelaznog roka Balkana. Sigurno.

Osim, ako igrače ne počnu da dovode (i odvode) Žurnal, Kurir i B92.Ali, u tom slučaju, ne samo da bi Kačar bio Zvezdin, već bi Kastiljo nosio kapitensku traku u Juventusu, a Jovetić (ni njegov kvalitet ne sporimo) bio miljenik Šustera, a šta tek reći o Fići Đorđeviću, srpskim Murinjima i ostatku priče... E, moj Žurnalu, Deda Mraz ne postoji!

posmatrac

pre 16 godina

sve ste napisali ali niste samo napisali koji ce deo tima da pojaca.odbranu,zadnji red,ili napad ,ko zna mozda bude i golman posto je onaj randjelovic truba nevidjena!

Nemanja011

pre 16 godina

" "u priču" umešala i Crvena zvezda koja je deficitarna sa veznim igračima."

Tragicno je da je ova recenica vise nego tacna uprkos tome sto Zvezda ima u veznom redu igraca koliko dva ozbiljna tima zajedno:

Basta, Milovanovic, Milijas, Trajkovic, Burzanovic, Lukas, Castilo, Perovic, Bogdanovic, Koroman, Molina, Salas, Stancic i do skora Trisovic.

Strasna cinjenica da nas najbolji tim sebi dozvoli da nagomila ovoliko igraca u vezni red, da stvara nezdravu konkurenciju i da su pritom 2/3 ovih igraca najblaze receno, sumnjivih igrackih kapaciteta. I posle se pitamo da li je intervju Salasa gde kaze kako igrace iz J.Amerike sabotiraju na terenu. Da, naranvno da ih sabotiraju.

Kacara dovesti, a sem par izuzetaka, ostale rasterati kako se zna i ume.

Papi

pre 16 godina

Posle onog cirkusa što su namestili u Novom Sadu, "Delije" ne zaslužuju ovakvog igrača. A Crvena Zvezda ovo radi (ako je istina) iz strateških razloga: da ne izgubi drugo mesto na tabeli!

Nemanja_delija

pre 16 godina

Ljudi, ja stvarno ne znam zašto vi ovo i čitate ako znate da nije ništa tačno što B92 objavi.

Bilo bi dobro kad bi Gojko došao i uz Salasa, eh........
Pola ovih manekena tipa Baste i drugova istjerati!!!

dule nbg

pre 16 godina

Pa naravno da dovode kacara kad im pomaze drzava, razni miskovici, subotici itd. Ali sto rece jedan ovde kad neko ne zna ONDA NE ZNA. Nama niko ne treba da pomaze i sa 5 puta manjim budzetom od vas idemo u ligu sampiona. OOOOOOOOO PARTIZANE VOLIMO TE SRCEM SVIM...

G-14

pre 16 godina

1.Sikora{Groclin}
2.Ernani{Korona}
3.Neaga{Steaua}
4.Badea{Steaua]
5.Lakic{Buducnost}
6.Kacar{Vojvodina}
7.Tri Vengerova afrikanca
8.Fejsa{Hajduk}


Bicemo opet na kratkoj majci tj. na +17

Lemi

pre 16 godina

To se nece dogoditi ma sta rukovodstvo Zvezde mastalo. Pa Dinamo ne da Luku Modrica ni za 20 miliona evra. A Kacar je minimum ista klasa. Pogotovo sto prosta inteligencija kaze da je bolje dobiti manje od nekog inostranog kluba nego duplo vise od konkurencije. Zao mi je ali dosta ste titula osvojili zahvaljujuci nasem (Vosinom) igrackom kadru koji je tu ponikao od pionirskih kategorija. Probajte malo da se oslonite na sopstvenu omladinsku skolu. Toliko!

alek

pre 16 godina

hahaha...gde su sad oni koji su tvrdili da Kacar nikada nece preci u zvezdu ili bilo koji drugi domaci klub...i da je Buturovic odbijao tri miliona evra za njega

PERA DELIJA

pre 16 godina

tooooooooooooooooooooooo.prijatno ste me iznenadili . bravo gojko ... neces pogresiti ako dodjes u zvezdu ..... jedan je gojko kacar. zvezda je pravi klub za tebe !!!

Gojkov menadzer

pre 16 godina

Pa koga vi ovde igrate?Dobro znate da Gojko NIKAD nece preci u zvezdu!Celnici 2 kluba se nisu uopste sastali po tom pitanju,nego po pitanju prelaska Koromana u Vojvodinu ako vec insistirate!Svi vi koji verujete da ce Gojko preci u zvezdu mozete odma poceti da pisete Deda Mrazu drugu zelju posto je ova i za njega mnogo smesna i neozbiljna!

Srki

pre 16 godina

Da vidimo da li su iz Vojvodine principijelni ili "principijelni" kada kažu da svi mogu da idu, ali ne u Zvezdu i Partizan ili su to samo radili kada je Pekarić trebao da dođe među crno-bele ili je to znak da klanovi u našem fudbalu ipak postoje? Ne igraj se Buturoviću! A Kačar je extra igrač, samo je, valjda, dovoljno pametan da ne pređe u Zvezdu koja je u rasulu...

FcV

pre 16 godina

Dokle cete siriti neistine?!? Hiljadu puta je receno da Gojko, a ni jedan igrac Vojvodine nece prelaziti u bg blizance!A i sam Gojko Kačar je rekao da mu je SAMO VOJVODINA u srcu!

Bojan

pre 16 godina

Nista od toga. Citajte malo, pise nezvanicno. A ovde je svojevremeno pisalo i da Pekaric nezvanicno ide u partizan. Pa vi sad vidite.

srbija

pre 16 godina

ako odes u zvezdu... nema ti spasa!!!! propade jos jedan talenat u najavi.... e a ja mislio da ce ovaj buturovic da samo prodaje u "inostranstvu": ukrajina, rusija...

Nis

pre 16 godina

Odlican potez, za razliku od pixija koji je ulozio puno para u strance nadamse da ce sadasne rukovotstvo slediti primer sa kraja 80' i 90' god i kupovati skupe ali i domace proverene igrace kao sto je Gojko Kacar.
Jos par takva pojacanja u narednih par godina i samo je nebo iznad nas!!

http://rs.travian.com/?uc=rs1_6395

http://abraksas.myminicity.com

aca

pre 16 godina

Kako vam ne dosadi da pisete "Kacar u zvezdi,u "Dinamu,dokle vise pisanje takvih nebuloza?zvezda i partizan najvece zlo srpskog sporta!

naka

pre 16 godina

Dovedite ga,slažem se.Ali pre toga ceo prvi tim moramo POZAJMITI jer očigledno niko neće da ih kupi.Dovoljno je samo pročitati novine(njihove i njihovih menadžera)kako se zavetuju na večitu vernost Zvezdi(muka nam je od te vernosti)i konstantnog pljuvanja stranaca.Salasovog klinca večito vidim na zapadu u Zvezdinom dresu iako mu tata nikad nije igrao.Muka mi je od domaćih patriota koji "vole" Zvezdu a još više svoje "novinare" i"menadžere".Bio sam na jednom treningu na kome je Milovanović sve po spisku Barkosu koji ga je slučajno pogodio loptom u leđa dok je šutirao na gol.KAPITEN!!??O zamenicima njegovim-BASTI,RANĐELOVIĆU,MILIJAŠU,TUTORIĆU da ne govorim.Svi MARŠ iz Zvezde.Dosta nam je takve takozvane ljubavi.Diko odlazi sa sve Kosanom koga si doveo i Jankosanom.

srdjan

pre 16 godina

Ovo znači da još jedan talenat propada...Pogledajte samo Bastu, Milovanovića, Milijaša... koliko su vredeli pre godinu-dve, a kolika im je danas cena. Janković čim je otišao iz zvezde postao je veoma cenjen igrač u španiji.

Delija

pre 16 godina

Zao mi je stvarno navijaca Vose a ovi grobari su totalni kompleksasi.. Neki kazu da je sada los igrac i da nije igrac koj moze da pomogne! Ja cu vam nesto reci
Partizan-KACAR 3:3
Tako da ako dodje u Zvezdu ubedljivo najace pojacanje nase Zvezde. Novosadjana mi je zao ali sta je tu je para busi gde burgija nece a grobari neka crknu od ljubomore sto je Kacar blizu Zvezde.

tihi

pre 16 godina

Siguran sam da i ako dodje nece napraviti nista posebno, isto kao i Krivokapic svojevremeno. U nasoj ligi sem Jovetica nista ne valja

ja

pre 16 godina

Gojko Kacar je igrac VOJVODINE!Vi sa b92 ste imali sigurnu informaciju da Pekaric prelazi u Partizan...da li sam upravu?Videli smo koliko je sigurna...Prosle sezone su u Zvezdu prelazili Petkovic,Tadic,Despotovic...takodje proverene informacije...Tri Dusana Baste ne bih zamenulo naseg novosadskog Totija!
Gojko je veliki navijac Vojvodine i rekao je da ukoliko dobije dobre uslove ostao bi citavu karijeru...

dule

pre 16 godina

Moze! Nama Kacar a njima milion evra i Basta, Milovanovic, Jestrovic, Raskovic, Milijas, Barkos, Salas, Randjelovic, Radivojevic, Stancic, Pantic i V. Djordjevic

Vlada

pre 16 godina

Samo ako su totalno blesavi da prodaju glavnog igraca bilo kome u Srbiji! Ako to urade, nikad od njih nece postati veliki klub u nasoj prvoj ligi. Ako hoce da budu veliki treba da prodaju takve igrace samo u inostranstvo, inace postaju ekipa odskocna daska za Zvezdu i Partizan, umesto da im budu rival!!! Jedino Vojvodina ima potencijal u nasoj zemlji da bude neko treci CZ i PFC, a ovakvom odlukom mogu samo da budu jos jedan u nizu sitnih od danas do sutra klubova. Ne daj se Vozo!!!

vosa....1988

pre 16 godina

ako ode ja na stadion vose vise necu krociti...muka mi je vise od stalnih prodaja, nasih najboljih igraca zvezdi i partizanu a kada mi zelimo nekog njihovog igraca to nemoze.......dokle ????

ps. svetski klub a sponzor miskovic ...xaxaxaa smesno

Stefan_CG

pre 16 godina

Lova,to je ono sto nam je bilo potrebno svih ovih godina za ozbiljna pojacanja!Dzaja i Pixi su sve maznuli i pobjegli iz Zvezde pa se nadam ta Toplica nece stedjeti novac za pojacnja koja dolikuju Zvezdi.

korleone

pre 16 godina

toliko o tome da vojvodina ide na titulu i da nece pojacavati partizan i zvezdu.. cim ga nece ni rusi, jasno je kakav je. dzabe vam i 5 kacara, titula se smesi,a onda verujem i musema!i,mislite o tome..

de;ija_kg

pre 16 godina

Care dodji u Zvezdu,da osvojis duplu krunu,odigras sezonu u ligi sampiona i onda kod vidica u mancester,a zvezdi i vojvodini po 15 miliona

Forza Vosa

pre 16 godina

Pa neces valjda sad da odes,kad smo najjaci? Ovakvu ekipu nismo imali godinama! Ostani bar jos ovu sezonu.
A sto se tice Buturovica, da igraci idu samo u inostranstvo, to je posebna prica... Samo neka on pojacava domace klubove i posle neka govori o ambicijama!!!

dule

pre 16 godina

Moze! Nama Kacar a njima milion evra i Basta, Milovanovic, Jestrovic, Raskovic, Milijas, Barkos, Salas, Randjelovic, Radivojevic, Stancic, Pantic i V. Djordjevic

ja

pre 16 godina

Gojko Kacar je igrac VOJVODINE!Vi sa b92 ste imali sigurnu informaciju da Pekaric prelazi u Partizan...da li sam upravu?Videli smo koliko je sigurna...Prosle sezone su u Zvezdu prelazili Petkovic,Tadic,Despotovic...takodje proverene informacije...Tri Dusana Baste ne bih zamenulo naseg novosadskog Totija!
Gojko je veliki navijac Vojvodine i rekao je da ukoliko dobije dobre uslove ostao bi citavu karijeru...

Forza Vosa

pre 16 godina

Pa neces valjda sad da odes,kad smo najjaci? Ovakvu ekipu nismo imali godinama! Ostani bar jos ovu sezonu.
A sto se tice Buturovica, da igraci idu samo u inostranstvo, to je posebna prica... Samo neka on pojacava domace klubove i posle neka govori o ambicijama!!!

F89

pre 16 godina

http://www.sportskevesti.net/blogs/240/Ko-to-jo-uvek-veruje-u-Deda-Mraza.html

Ko to, još uvek veruje u Deda Mraza?


Jeste, stiže Nova godina. Simpatično je kada se "sitna čeljad" okupe ispod jelke i poberu poklone, ubeđene da iza istih stoji legendarni lik Deda nam Mraza. Podjednako (dobro, možda malkice manje) je simpatično izlaganje nabeđenih patriota i kvazi-crkvenih kvazi-velikodostojnika gde taj lik proglašavaju "đavoljom rabotom" (naravno, rame uz rame sa kondomima i rok muzikom), maltene jahačem apokalipse i delom Цоца Цолиног zverskog, zavereničkog plana za uništavanje pravoslavlja.

Međutim, krajnje je tužno kada u Santa Clause-a, krajnje naivno, veruje čovek čiji životni vek traje već više od šest decenija , "veliki kalif" Miško, a veru (ima li uopšte izbora), sa podjednakim, ako ne i većim žarom deli "šegrt" Toplica. No, Miška, ne možemo kriviti, on se čovek navikao na poklone i poklončine (od koga - to je već politika)... . Nije problem u njemu, niti je on tema ovog teksta.

Jer, koliko god i kalif i šegrt želeli da im u novogodišnjoj noći, kroz odžak, sve u ukrasnom papiru klizne Gojko Kačar, od toga, jednostavno, nema ništa. Niti će biti. Ne zato što to kažu sportskevesti.net ili zato što to želi Tomislav Lovreković, već jer je to jednostavno tako - defakto. Problem je, međutim, u našim cenjenim kolegama.

Problem je u novinarima, kojima, izgleda, niko nije objasnio da u rok službe ne ide prodavanje vere za večeru, istine za porciju šnicli i vaučer u Delta Sitiju, kojima, čini se, i dalje nije jasno da rade u medijima sa tradicijom i ugledom, a ne u klupskim biltenima.

Mi od imena i istine, nikada nismo bežali, pa nećemo ni sada. Zanima nas po čijem nalogu i čijoj volji Žurnal svakog drugog dana seli Gojka na Marakanu, zanima nas ne ko stoji, već ko i koliko plaća tekstove u Kuriru po kojima je Kačar sigurna "lasta broj jedan" aktuelnog šampiona i ko su ti "dobro obavešteni izvori" B92, od kojih ova redakcija nezvanično saznaje da je transfer gotova stvar?

Naravno, imamo i mi svoje izvore, imamo i mi svoje odgovore i svoja pitanja. Da li Gojko ide ili ostaje - ne znamo, trenutno se čini da je opcija broj dva daleko realnija, ne toliko zbog njegovih igračkih kvaliteta (koji su neosporni), već zbog liderskih sposobnosti, kao i efekta stopiranja transfera na moral čitave ekipe. No, ni solucija broj jedan nije isključena, sa malim izuzecima - kako ih navijači Vojvodine nazivaju,"beogradski blizanci", neće uživati u čarolijama, uz Luku Modrića, prve zvezde prelaznog roka Balkana. Sigurno.

Osim, ako igrače ne počnu da dovode (i odvode) Žurnal, Kurir i B92.Ali, u tom slučaju, ne samo da bi Kačar bio Zvezdin, već bi Kastiljo nosio kapitensku traku u Juventusu, a Jovetić (ni njegov kvalitet ne sporimo) bio miljenik Šustera, a šta tek reći o Fići Đorđeviću, srpskim Murinjima i ostatku priče... E, moj Žurnalu, Deda Mraz ne postoji!

Vlada

pre 16 godina

Samo ako su totalno blesavi da prodaju glavnog igraca bilo kome u Srbiji! Ako to urade, nikad od njih nece postati veliki klub u nasoj prvoj ligi. Ako hoce da budu veliki treba da prodaju takve igrace samo u inostranstvo, inace postaju ekipa odskocna daska za Zvezdu i Partizan, umesto da im budu rival!!! Jedino Vojvodina ima potencijal u nasoj zemlji da bude neko treci CZ i PFC, a ovakvom odlukom mogu samo da budu jos jedan u nizu sitnih od danas do sutra klubova. Ne daj se Vozo!!!

korleone

pre 16 godina

toliko o tome da vojvodina ide na titulu i da nece pojacavati partizan i zvezdu.. cim ga nece ni rusi, jasno je kakav je. dzabe vam i 5 kacara, titula se smesi,a onda verujem i musema!i,mislite o tome..

vosa....1988

pre 16 godina

ako ode ja na stadion vose vise necu krociti...muka mi je vise od stalnih prodaja, nasih najboljih igraca zvezdi i partizanu a kada mi zelimo nekog njihovog igraca to nemoze.......dokle ????

ps. svetski klub a sponzor miskovic ...xaxaxaa smesno

naka

pre 16 godina

Dovedite ga,slažem se.Ali pre toga ceo prvi tim moramo POZAJMITI jer očigledno niko neće da ih kupi.Dovoljno je samo pročitati novine(njihove i njihovih menadžera)kako se zavetuju na večitu vernost Zvezdi(muka nam je od te vernosti)i konstantnog pljuvanja stranaca.Salasovog klinca večito vidim na zapadu u Zvezdinom dresu iako mu tata nikad nije igrao.Muka mi je od domaćih patriota koji "vole" Zvezdu a još više svoje "novinare" i"menadžere".Bio sam na jednom treningu na kome je Milovanović sve po spisku Barkosu koji ga je slučajno pogodio loptom u leđa dok je šutirao na gol.KAPITEN!!??O zamenicima njegovim-BASTI,RANĐELOVIĆU,MILIJAŠU,TUTORIĆU da ne govorim.Svi MARŠ iz Zvezde.Dosta nam je takve takozvane ljubavi.Diko odlazi sa sve Kosanom koga si doveo i Jankosanom.

Gojkov menadzer

pre 16 godina

Pa koga vi ovde igrate?Dobro znate da Gojko NIKAD nece preci u zvezdu!Celnici 2 kluba se nisu uopste sastali po tom pitanju,nego po pitanju prelaska Koromana u Vojvodinu ako vec insistirate!Svi vi koji verujete da ce Gojko preci u zvezdu mozete odma poceti da pisete Deda Mrazu drugu zelju posto je ova i za njega mnogo smesna i neozbiljna!

G-14

pre 16 godina

1.Sikora{Groclin}
2.Ernani{Korona}
3.Neaga{Steaua}
4.Badea{Steaua]
5.Lakic{Buducnost}
6.Kacar{Vojvodina}
7.Tri Vengerova afrikanca
8.Fejsa{Hajduk}


Bicemo opet na kratkoj majci tj. na +17

Srki

pre 16 godina

Da vidimo da li su iz Vojvodine principijelni ili "principijelni" kada kažu da svi mogu da idu, ali ne u Zvezdu i Partizan ili su to samo radili kada je Pekarić trebao da dođe među crno-bele ili je to znak da klanovi u našem fudbalu ipak postoje? Ne igraj se Buturoviću! A Kačar je extra igrač, samo je, valjda, dovoljno pametan da ne pređe u Zvezdu koja je u rasulu...

FcV

pre 16 godina

Dokle cete siriti neistine?!? Hiljadu puta je receno da Gojko, a ni jedan igrac Vojvodine nece prelaziti u bg blizance!A i sam Gojko Kačar je rekao da mu je SAMO VOJVODINA u srcu!

aca

pre 16 godina

Kako vam ne dosadi da pisete "Kacar u zvezdi,u "Dinamu,dokle vise pisanje takvih nebuloza?zvezda i partizan najvece zlo srpskog sporta!

Stexman

pre 16 godina

Pa stvarno ljudi kako vas nije sramota!? Pa cele sezone pricate neistine o Vojvodini, selite nase igrace onako kako bi vi zeleli a ne onako kako je istina! Nema nista od prelaska ni jednog igraca Vojvodine u konkurentske klubove iz BG-a i tu se prica zavrsava.
Naravno da mozete da pisete o zeljama Zvezde i Partizana, ali daleko je to od realnog prelaska. Kao prvo Zvezda nema te pare da plati Kacara! Cak i da ih ima nece ih sigurno potrositi za jednog domaceg igraca jer bi tako mnogim drugim igracima podigla cenu ne zasluzeno. Zato ostavite "Staru Damu" na miru i gledajte vasa posla.
Veliki pozdrav iz "Srpske Atine"!!!

de;ija_kg

pre 16 godina

Care dodji u Zvezdu,da osvojis duplu krunu,odigras sezonu u ligi sampiona i onda kod vidica u mancester,a zvezdi i vojvodini po 15 miliona

Delija

pre 16 godina

Zao mi je stvarno navijaca Vose a ovi grobari su totalni kompleksasi.. Neki kazu da je sada los igrac i da nije igrac koj moze da pomogne! Ja cu vam nesto reci
Partizan-KACAR 3:3
Tako da ako dodje u Zvezdu ubedljivo najace pojacanje nase Zvezde. Novosadjana mi je zao ali sta je tu je para busi gde burgija nece a grobari neka crknu od ljubomore sto je Kacar blizu Zvezde.

dule nbg

pre 16 godina

Pa naravno da dovode kacara kad im pomaze drzava, razni miskovici, subotici itd. Ali sto rece jedan ovde kad neko ne zna ONDA NE ZNA. Nama niko ne treba da pomaze i sa 5 puta manjim budzetom od vas idemo u ligu sampiona. OOOOOOOOO PARTIZANE VOLIMO TE SRCEM SVIM...

Stefan_CG

pre 16 godina

Lova,to je ono sto nam je bilo potrebno svih ovih godina za ozbiljna pojacanja!Dzaja i Pixi su sve maznuli i pobjegli iz Zvezde pa se nadam ta Toplica nece stedjeti novac za pojacnja koja dolikuju Zvezdi.

Bojan

pre 16 godina

Nista od toga. Citajte malo, pise nezvanicno. A ovde je svojevremeno pisalo i da Pekaric nezvanicno ide u partizan. Pa vi sad vidite.

Lemi

pre 16 godina

To se nece dogoditi ma sta rukovodstvo Zvezde mastalo. Pa Dinamo ne da Luku Modrica ni za 20 miliona evra. A Kacar je minimum ista klasa. Pogotovo sto prosta inteligencija kaze da je bolje dobiti manje od nekog inostranog kluba nego duplo vise od konkurencije. Zao mi je ali dosta ste titula osvojili zahvaljujuci nasem (Vosinom) igrackom kadru koji je tu ponikao od pionirskih kategorija. Probajte malo da se oslonite na sopstvenu omladinsku skolu. Toliko!

Nuntz

pre 16 godina

@madmax

Da je Zvezda institucija potvrdio je poziv najbogatijih klubova evrope za pridruzeno clanstvo.
Da je zvezda institucija potvrdjuje i njen muzej koji je prepun trofeja.
Da je Zvezda institucija govore titule, kupovi i duple krune koih zvezda ima najvise u staroj jugi.
Da je Zvezda institucija govori i to da je pobednik kupa sampiona i interkontinentalnog kupa.
Da je Zvezda institucija govori i podatak da je iznedrila zlatnu kopacku evrope.
Da je Zvezda institucija govori i da ima pet zvezdinih zvezda, igrace koji su zaduzili klub i zna se ko su i sta su na celome svetu.
Da je Zvezda institucija potvrdjuje cinjenica da ima najbrojniju armiju navijaca u regionu a mogu ti reci da je Zvezda krajem 80-tih imala armiju koja je u svetskim razmerama bila za respekt a nakon toga dolazi do potpunog upliva markentinga i komercijalizacije fudbala tako da danas samo u Srbiji ima vise navijaca mancestera ili Juventusa pa cak i Liona nego sto ima navijaca Vojvodine.
Da je Zvezda institucija takodje pokazuje i odnos tih navijaca prema voljenim bojama, te i ovim teskim trenutcima kroz koje klub prolazi ne odustaju od bodrenja i nema "talasanja" sa tribina.
Da je Zvezda institucija pokazuje opredelenje da vecina igraca koji stasaju u nekim drugim fudbalskim skolama imaju zelju da zaigraju bas za Zvezdu koja im je mnogo bolja odskocna daska u daljoj karijeri.
Da je Zvezda institucija i inspiracija govore mnoge pesme i neki filmovi u kojoj je smisao ljubav prema Zvezdi.
I na kraju da je Zvezda institucija govori i to da ti i jos gomila grobarcica dolazi ovde na vesti vezane za FK CRVENA ZVEZDA i leci svoje komplekse pisuci neutemeljene i neupucene komentare na racun nasega kluba.
Recicu ti jos i ovo. Potpuno si u pravu da Zveda ima 0 bodova ove godine u kupu UEFA. U pravu si i ti i svi ostali pljuvaci da Zvezdi neide godinama u evropi. Istina je da ste vi jedini ucesnici lige sampiona iz nase zemlje i da ste ove godine ispred nas ali mi smo i dalje na Severu i bodrimo nas klub. To je dokaz da je Zvezda institucija jer joj navijaci nisu okrenuli ledja zbog sportskih neuspeha.
Netreba da te podsecam da vas nema kada klubu ide lose. Vi ste bojkotovali svoj najmiliji klub dve godine i sad ste odjednom opet najverniji.

PERA DELIJA

pre 16 godina

tooooooooooooooooooooooo.prijatno ste me iznenadili . bravo gojko ... neces pogresiti ako dodjes u zvezdu ..... jedan je gojko kacar. zvezda je pravi klub za tebe !!!

tihi

pre 16 godina

Siguran sam da i ako dodje nece napraviti nista posebno, isto kao i Krivokapic svojevremeno. U nasoj ligi sem Jovetica nista ne valja

Buca

pre 16 godina

@marwo
Pokazace svima vama Novi Sad na prolece kako se bodri svoj klub.Nemas pojma sta se ovde desava bice ludnica na prolece pazi sta ti kazem,bice malo tih 12000 stolica!

Nuntz

pre 16 godina

Pomalo me je obradovala ova vest. Manje zbog toga sto je Kacar na vratima Zvezde a vise zbog ovog drugog pravca koji bi krenuo put Vojvodine. Koji god povremeni reprezentativac ode fala bogu, a mogu i oba.
Mogao bih jos i da kazem svima onima koji se nesecaju stare lige SFRJ gde je postojala velika cetvorka (bile i cokoladice), da je prag odlaska u inostranstvo bio 28.god te da su igraci iz malih klubova zavrsavali t.j. svoje ime gradili bas u tim klubovima velike cetvorke uglavnom. Mozda vi danasnji mladici mislite da je to bilo pogubno za male klubove koji su ostajali bez svojih najboljih igraca i da su oni propadali, verovatno ce vas iznenaditi ali ste potpuno pogresili. Tadasnja liga je bila jedna od kvalitetnijih u evropi. Tada je bilo gledalaca na stadionima, tada su bile naizvesne utakmice tada smo u evropi bili neko. Danas kada Buturovici i kojekakvi drugi gledaju samo lovu a ne interes Srpskog fudbal i nece da prodaju igrace u zemlji nego teze inostranim transferima jer su finansijski uglavnom jaci i dokle god ih vi navijaci malih klubova u tome podrzavate nas fudbal ce biti u blatu. Mozda vam trebaju argumenti. Pa pogledajte lepo Inter i Milan koji nemaju problema ako prodaju igrace jedni drugima, Barsu i Real, Celsi i Arsenal.... Igrac se prodaje ako za njegovo mesto postoji adekvatna zamena ili postoje finansijski problemi, skori istek ugovora ili igrac nije zadovoljan u sredini (mozda ima vece ambicije). To su najcesci razlozi transfera. Neke transfere moze da spreci rivalitet izmedju neka dva kluba ali takvi slucajevi u profi svetu su sve redji i redji. E sad sta meni nije jasno. Dali je navijacima Vojvodine svejedno ako Kacar ode u Inostranstvo t.j. dali im je jedino bitno da neode u Zvezdu. Zasto mi nije jasno, pa zato ako je Zvezdina ponuda bolja to je vec dobar razlog zasto ga prodati bas tamo, ako treba da bira izmedju Moskve i Beograda recite mi koji je to igrac osim Vidica dobro prosao posle Rusije, i na kraju krajeva rivalitet izmedju Zvezde i Vose gotovo da i nepostoji. Zvedin rival je Partizan i ta relacija mi je sasvim jasna ali mi nisu jasni ovi navijaci Vojvodine koji Zvezdu dozivljavaju kao svog rivala. Pa ljudi moji Zvezda je institucija, klub sa velikom tradicijom i ogromnim brojem navijaca. Jedino Partizan tu donekle moze da parira Zvezdi ali i on je daleko od ovog sazvezdja. Zasto vi uposte dozivljavate transfer Kacara u Zvezdu kao sudbonosni i da ce se Zvezda urusiti ako on nedodje? Razmislite malo o igracima koje ste prodali po raznim "klubovima" gde su i kako prolaze. Pa opet neki kao Petkovic na kraju mozda ipak zavrse u Zvedi iako niste teli da ih prodate u Srpsku ligu.
Zvezda nece propasti ako Kacar ode negde na drugu stranu ali bih voleo da zavrsi u Zvezdinom dresu jer me to podseca na neka srecnija vremena kada smo se pojacavali kupovajuci na nasoj domacoj pijaci najbolje igrace.

Dejca_ch

pre 16 godina

Extra,extra...najbolja vest do sada!!!Kacar nam je poklon od Deda Mraza!!!
(Vlada Delija, 30. decembar 2007 14:21)


joj vlado pa vidi se da si zvezdas deda mraz ne postoji hahahahhaha

NOVOSADJANIN

pre 16 godina

Nema sanse. Bice potreban Vojvodini dogodine, kako bi lakse odbranila titulu prvaka. Novi Sad je uz Kacara i nadam se da ce tako i ostati. Siguran sam da mu nije u interesu da to promeni i izda nash grad.

Novosadjanin

pre 16 godina

Ovakvi tekstovi stvarno nemaju vise smisla! Pa pre samo 2 nedelje ste izjavili da je potpisao cetvorogodisnji ugovor sa Dinamom! B92 kao institucija me je razocarala!

srbija

pre 16 godina

ako odes u zvezdu... nema ti spasa!!!! propade jos jedan talenat u najavi.... e a ja mislio da ce ovaj buturovic da samo prodaje u "inostranstvu": ukrajina, rusija...

marwho

pre 16 godina

Dolazak Kacara bi bio pametan potez !
Ne mogu da verujem da neki pisu da ako Kacar predje u Zvezdu nece krociti na stadion Vojvodina ! Pa kolika vam je poseta , Vojvodina igra extra , ima dobre igrace a kod vas na stadionu (kapaciteta 12000 hiljada) bude max 2000 (bez Partizana i Zvezde) i to skoro sve Firmasi . Na utakmici sa Atletik Madridom bilo polu prazno !

Neka je sramota ceo Novi Sad

Prijepoljac

pre 16 godina

Y/Kv
Majstore Pjano je ostavio fudbal ima 6 meseci. Neki dan smo peglali karte (pišpil) ceo dan. Znaš koliko ga interesuje fudbal i Zvezda...ha ha.

Sa Tobom do TITULE!

pre 16 godina

Dosta lupetanja! Narocito od onih strucnjaka koji tvrde da ovakvih igraca ima na tone u Srbiji?!? Pa kada je poslednji put jedan vezni igrac i to prekomandovan iz odbrane u polusezoni postigao 11 golova i bio naj bolji strelac polu-prvenstva? Toliko vajni spicevi "VELIKANA" iz BGD-a postizu u zajednickom zbiru. Zato ne daj se decko, na marakani ces u onoj kaljugi kao na seoskom vasaru samo noge upropastiti. Sacekaj kraj sezone a onda ces moci da biras gde ces na zapad!

S.K. rulez

pre 16 godina

tacno, Kacar je sve blize zvezdi(no ne crvenoj). tacnije Kacar je sve blize zvezdama. zvezdama uspeha. sa Vojvodinom, klubom mu voljenim.

Nemanja011

pre 16 godina

" "u priču" umešala i Crvena zvezda koja je deficitarna sa veznim igračima."

Tragicno je da je ova recenica vise nego tacna uprkos tome sto Zvezda ima u veznom redu igraca koliko dva ozbiljna tima zajedno:

Basta, Milovanovic, Milijas, Trajkovic, Burzanovic, Lukas, Castilo, Perovic, Bogdanovic, Koroman, Molina, Salas, Stancic i do skora Trisovic.

Strasna cinjenica da nas najbolji tim sebi dozvoli da nagomila ovoliko igraca u vezni red, da stvara nezdravu konkurenciju i da su pritom 2/3 ovih igraca najblaze receno, sumnjivih igrackih kapaciteta. I posle se pitamo da li je intervju Salasa gde kaze kako igrace iz J.Amerike sabotiraju na terenu. Da, naranvno da ih sabotiraju.

Kacara dovesti, a sem par izuzetaka, ostale rasterati kako se zna i ume.

srdjan

pre 16 godina

Ovo znači da još jedan talenat propada...Pogledajte samo Bastu, Milovanovića, Milijaša... koliko su vredeli pre godinu-dve, a kolika im je danas cena. Janković čim je otišao iz zvezde postao je veoma cenjen igrač u španiji.

posmatrac

pre 16 godina

sve ste napisali ali niste samo napisali koji ce deo tima da pojaca.odbranu,zadnji red,ili napad ,ko zna mozda bude i golman posto je onaj randjelovic truba nevidjena!

ivan fcv

pre 16 godina

@ DelijaKC i Nuntz...
sta vi pricate o vosinoj poseti na utakmicama i o nekoj zvezdi kao instituciji?!?!!?pa treba da vas bude sramota,stalno se kunete u nekih 15 000 000 navijaca,a na utakmici vas bude 2500-3000...smesni ste ko noga!treba vas kao klub ugasiti,da bi doslo do ozdravljenja domaceg sporta!@@

Papi

pre 16 godina

Posle onog cirkusa što su namestili u Novom Sadu, "Delije" ne zaslužuju ovakvog igrača. A Crvena Zvezda ovo radi (ako je istina) iz strateških razloga: da ne izgubi drugo mesto na tabeli!

grobar9393

pre 16 godina

Ako cemo realno Kacar nije nista specijalno u Partizanu ne bi imao mesta,i ne bi voleo da ga vidim u crno belom dresu.On nema igru vec samo onih 11 golova koje je slucajno dao (vecinu).Tako da je Partizan 1. sigurno!

Johny

pre 16 godina

Kacar je igrac koji je u Vosi pravi lider, a u CZ, pa i Partizanu bi se izgubio totalno. Pa gde da Kacar vuce konce pored Moreire, Juce, Tosica, Jovete... On moze da prodje kao stoper, ali ne i kao napadac. Zato, neka ode u CZ, titula je crno bela

aiwa

pre 16 godina

Kakva Zvezda i Partiznan... Sta pricaju novinari. Gojko ostaje u Novom Sadu do kraja ove sezone, ako stigne konkretna ponuda od inostranog kluba dobro ce se prouciti i razmotriti mogucnosti. Zvezda i Gojko nemaju nikakve slicnosti. Gojko ljubi dres svog kluba, u Vojvodini on se oseca sigurno, a i Vojvodina sa njim zajedno ide na titulu. Vojvodina jedna jedina sa Kacarom do 3 titule vec je stigla!!!

DelijaKC

pre 16 godina

Dobro bre Novosadjani sta se bunite. Znate dobro da klubu treba para a za Gojka je najbolja solucija da predje u Zvezdu jer ce se tamo najbolje prodati. Kad Zvezda mora da prodaje igrace da bi otplatili dugove koja je najbogatiji klub u Srbiji pa sto ocekujes ond od Vojvodine i ovih ostalih.Dolazite malo cesce da gledate svoj klub pa mozda bi i tim nesto zaradion od vas takozvanih vernih navijaca.

COFI

pre 16 godina

Gojko je jedan od najboljih igraca sa ovih prostora,decko igra na 4 pozicije minimum,car je,potice iz ekipe koju gotivim,a naravski navijam za Zvezdu,i voleo bih da ga vidim na Marakani....

F C V

pre 16 godina

Do pre samo par dana, prema medijskim najavama, izgledalo je da će novosadskom fudbalskom brodu biti potrebni čamci za spasavanje. Pre svih Kačar, a onda i Despotović i Pekarić, seljakani su iz kluba u klub, a puno priče o pojačanjima, nije bilo. Međutim, kako stvari zaista stoje, čini se da je situacija dijametralno različita od predstavljene, a umesto potopa, "staru damu" očekuje još žešći tempo, na istom kursu. U klubu tvrde, šampionskom...

Da Kačar neće na Marakanu, sigurno je još od kako je Butorović pre izvesnog vremena dao čvrstu reč da, dok je on na funkciji predsednika, niti jedan igrač novosodaskog superligaša neće pojačati redove vodećeg dvojca domaćeg šampionata. Međutim, osim Zvezde, jasno je, ima još nekoliko zainteresovanih, pre svih ruskih klubova, a ono što im je, kako stvari stoje, pored želje da angažuju miljenika navijača Voše, zajedničko, jeste da će na ostvarenje te želje morati sačekati do kraja sezone.

Sa druge strane, imajući u vidu da se Sepuja priključuje timu, a da se očekuje i da konačno proradi Korać (došao iz Zete), "lozničkom snajperu" i najboljem strelcu protekle sezone, Ranku Despotoviću, uprava ne bi pravila problem, ako naiđe odgovarajuća ponuda. No, osim interesovanja i "opipavanja pulsa", Bazel, Ren i Herenven nisu pokazali ništa konkretno, a jedna ponuda sa istoka nije zadovoljila apetite Novosađana.

Pekarićev transfer u Šinjik se po svemu sudeći izjalovio, i ako je o celoj priči, sa dosta sigurnosti pisao ruski "Sport Ekspres", a ponovo je u igri i Trabzon, no izgleda da će i ovo ime do leta ostati u crveno-belom dresu.

Osim toga, trener Brzić je najavio nekolicinu pojačanja iz Južne Amerike, a provlači se, doduše još uvek bojažljivo i između redova, ime Milanka Raškovića i jednog fudbalera OFK Beograda.

madmax

pre 16 godina

@Nuntz
Bre brijatelju mnogo si poleteo. Nije Zvezda bas tolika institucija kao sto ti mislis. Kao prvo ima vise navijaca, ali ne mnogo. Otprilike za 10-12% sto i nije previse. Polako Vas stizemo i tu. Kao drugo da ste tolika institucija ne bi Vas pobedjivao ko stign, i ne bi Vam saldo bio 0 u kupu UEFA. Svima sve najlepse u Novoj godini, a narocito mojim Grobarima.

Nemanja_delija

pre 16 godina

Ljudi, ja stvarno ne znam zašto vi ovo i čitate ako znate da nije ništa tačno što B92 objavi.

Bilo bi dobro kad bi Gojko došao i uz Salasa, eh........
Pola ovih manekena tipa Baste i drugova istjerati!!!

zez

pre 16 godina

PRICA SE, PRICA DA RUSI DOLAZE!!!!!!!
Dodji Gojko na Marakanu pa da osetis sta je svetski klub,i sa kim najpre mozes da odes u Ligu sampiona!!!
Trening je 08.januara u 9 ujutru! Nemoj da zakasnis!!!

Gildor

pre 16 godina

Ma nema šanse,igrači Voše neće pojačavati Partiza i CZ,mogu ići samo u inostranstvo.
Još samo jedan dokaz o bliskosti privodjenih i budućih privodjenih.....

Bari

pre 16 godina

ovoliko neupucenih i nebuloznih komentara odavno nisam procitao! Zvezda nudi Vosi 1mio,50% od ino transfera iz Zvezde i par igraca...taj "povremeni" reprezentativac nije Koroman vec Basta! tek toliko da se zna...posto Basta sigurno nece pristati mislim da su sanse manje za dolazak Kacara! Osim ako Zvezda recimo ne poveca novcanu ponudu od recimo 1,5mio sto je sasvim solidna suma i Vosa dobija igrace poput Raskovica,Miladinovica,Pantica i Stancica! Mislim realno da Vosa bolju ponudu nece dobiti...a sa 1,5mio moze da pokupuje pola nase lige bukvalno! Dakle ja kao zvezdas bi voleo da dodje Kacar osvoji duplu krunu sa Zvezdom igra u evropi i proda se mnogo bolji i veci klub od recimo Dinamo Moskva...dakle Butorovicu razmisli dobro!!!

madmax

pre 16 godina

@Nuntz
Je li majke ti, pominjes odnos navijaca prema klubu. Pa ako si pravi zvezdas onda navijas i u kuglanju i bodi-bildingu. A Vi bojkotujete Jadransku ligu i Uleb kup. Zatim, upadali ste na treninge i tukli Vase igrace, nezabelezeno u savremenom svetu. I na kraju, moram ti reci da gresis, imam 31 godinu i secam se da je krajem 80-ih godina bilo jako tesko reci koga ima vise.Navijaca Steaue ima sigurno daleko vise. Tek je osvajanje titule 1991 godine na onaj sraman nacin doveo do popularizacije voljenog ti kluba. I na kraju, to sto svi pricate kako su grobari ,,kompleksasi,, pogledaj malo ostale vesti, videces gde komentarisu tvoje kolege. Pozdravljam te iz Varsave i sve najlepse u Novoj godini.

Nuntz

pre 16 godina

@madmax

Naravno je da sam pravi Zvezdas. Malo sam stariji od tebe, imam 35god, na severu 20.
Pamtim i upade o kojima ti pricas. to je praksa kod mnogih navijackih grupa koju ja iskreno ne podrzavam ali to je ventil kojim navijaci izrazavaju svoje nezadovoljstvo prema pazi sad pojedinim igracima. To sto si cuo jeste tacno ali nisu samarani svi od reda nego samo oni koji su to i zasluzili sa svojim odnosom prema dresu.
Sto se tice drugih sportova mozda si u pravu da Delije nisu na visini zadatka. Ja nemogu nista drugo da ti kazem osim da moje komentare jako retko mozes videti na bilo kojoj vesti koja se odnosi na drugi sport osim za fudbal. Ja sam poceo da igram fudbal sa 8 god i dan danas mi je u glavi samo fudbal.
Sto se tice brojnosti navijaca veruj mi da opet nisi u pravu. Da si spomenuo bilo kog Grckog velikana pa jos i da ti priznam ali za Steauu gresis. To je bilo komunisticko vreme u Rumuniji i tamo nije bilo ni blizu prostora za jednu takvu aktivnost. U rumuniji gde je adidas patika skidana sa nogu Srpskog svercera i placana dobru lovu onako prljava nije bilo tolike pomame za fudbalom. Ovde ti govorim o navijacima u Rumuniji. Rumunski fudbal je nesto drugo te i sama Steaua je bila sampion Evrope i tome kapa dole.
1991 Zvezda je osvojila kup sampiona na maestralan nacin bez izgubljene utakmice, izbacivsi nekoliko evropskih velikana u to vreme i ako je to sramno sto je igrala defanzivno u finalu OK, medjutim cilj je ostvaren a to znaci da je veliki usati zavrsio u nasin vitrinama godinu dana.Seti se tokija. Nikako tada nekrece popularizacija jer smo posle toga pali pod sankcije, sledecu sezonu igrali van zemlje pa onda pauza od nekoliko sezona bez evro fudbala. Znaci da je Zvezda mnogo pre toga bila visoko rangirana medju fudbalskim svetom.
Moje komentare nemozes pronaci na vestima o Partizanu. Komentari su mi dosta kriticki prema Zvezdi,pogotovo u ovoj situaciji koja je oko i u Zvezdi, njenim igracima i pljuvacima koji se ovde javljaju. Nerviraju me i vasi i nasi pljuvaci i to sam vec mnogo puta ponovio. trudim se da budem realan i komentarisem vest a ne tralala itd.
Zao mi je sto nijedan od argumenata iz mog prethodnog komentara nisi komentarisao osim ovog o nasoj lojalnosti klubu. Argumenti govore u prilog da Zvezda jeste institucija i to je cinjenica bas kao sto to jeste i Steaua i Ajaks. Pa kao i Zvezda i Ova dva a i jos dosta klubova velike tradicije dozivljava neke teske trenutke i nema ih na evropskoj sceni ali oni i dalje jesu veliki.
Nemoj da se ljutis ali kontra argumenti su ti jako tanki protiv Zvezde institucije. I TEBI PRIJATELJU TAKODJE KAO I SVIM OSTALIMA KOJI MOGU DA POMIRE RAZUM I STRAST SRECNA NOVA GODINA I BOZICNI PRAZNICI

alek

pre 16 godina

hahaha...gde su sad oni koji su tvrdili da Kacar nikada nece preci u zvezdu ili bilo koji drugi domaci klub...i da je Buturovic odbijao tri miliona evra za njega

SrbijaUsrcu

pre 16 godina

Ha-ha-ha providan marketinski trik Ratka Buturovica...Nije mi jasno zasto tako uzdizete Kacara kad cete ga sutra pljuvati,mislim da Srbija takvih igracha ima na TONE,zar ne? A sto se tice CZV mislim da im nije pametno da bacaju pare na nekog Kacara kad im Kacari sede na klupi!!!

Delije Pancevo

pre 16 godina

Od owih pojacanja sto se spominju,ja sam siguran da ce da dodju owi iz Cuke,a za owe nisam siguran,ali zvezdi trebaju 4-5 kwalitetna pojacanja.Npr.Kacar,owaj golman iz Napretka,Mputa i neko za odbranu.Ada odu Milowanowic,Milijas,Randjelowic...

Делија1989

pre 16 godina

Ајој, гробари, како сте ви смешни !!! До јуче сте причали да је Качар одличан играч, како бисте волели да га видите у црно-белом дресу, а сада када треба да оде у Звезду, причате неке глупости, да нема појма, да је оних 11 голова дао случајно, итд. Само да вас подсетим, Партизан - Воша 3:3... Ако их је он дао случајно, како их је дао онај ваш пеле-јоветић ?
Уколико је тачно да се Буторовић трампи за пар играча из Звезде, ништа од овог трансфера. Баш ће један Короман поред Лила да оде у неку тамо Вошу, или Баста...
А сада ви Фирмаши. Шта сте се сви наложили у последње време, као да имате неку екипу, па причате о неким титулама, некој европи. Смешни сте, мајке ми. До јуче вас није ни било, а сада се одједном неки већ пореде са Делијама... 3. место вам је пуна капа...

Dusan KV

pre 16 godina

Bila bi to najveca greska u istoriji F.K.Vojvodine,Kacara treba prodati nekom ozbiljnom evropskom klubu.Zasluzio je to.On se vec dokazao u vojvodini, na redu je Djukic!!!

STEFAN

pre 16 godina

Kacar je odlican tehnicar i veoma dobar fudbaler,ne razumem zasto ga Klemente nije pozvao za reprezentaciju.On zasluzuje da igra u A reprezentaciji.posle svega ovoga sto se desavalo u Zvezdi ja bih mu preporucio da ostane u Vojvodini ili da ode u Mancester junajted.

sole

pre 16 godina

ide decko u inostranstvo za milione eura a zavrsi u zvezdi za puno manje para. ko koga ovde laze? ala ste paljevine da normalan covek ne poveruje

Nis

pre 16 godina

Odlican potez, za razliku od pixija koji je ulozio puno para u strance nadamse da ce sadasne rukovotstvo slediti primer sa kraja 80' i 90' god i kupovati skupe ali i domace proverene igrace kao sto je Gojko Kacar.
Jos par takva pojacanja u narednih par godina i samo je nebo iznad nas!!

http://rs.travian.com/?uc=rs1_6395

http://abraksas.myminicity.com

j0ca

pre 16 godina

ma swi nek idu osim Salasa,Burze,Bajalice i Lukasa..........! ostalo swe sami likowi sto trce za loptom jer moraju zbog dubine sopstwenog dzepa....!

partizan_champion

pre 16 godina

na kom mestu taj igra.a da stoper ne ne vezni ne bre u spicu ma nema veze gde god igra zvezdi sve to treba.smejurija

dalibor

pre 16 godina

ŠTA JE OVO BRE ?

Ratko uzima pola Zvezde?!

Plus 50%,sledećeg tansfera!

Pa ako i Koroman ulazi u transfer(povrermeni reprezentativac) zašto da ne.

dovla ns

pre 16 godina

ако је тако онда је то стварно труба.нека се воша угаси онда или нека игра под називом звезда б.

ultra

pre 16 godina

LJudi, navijaci Vojvodine su poceli da se javljaju, pa ni u NS vas nema najvise, a sto ste bili kaznjeni pred utakmicu to je druga prica.Zvezda Srbija Nikad Jugoslavija

Django-Resavac

pre 16 godina

Eh moj grobari i vi drugi samo C.Zvezda sa ovih prostora je bila prvak evrope i kontinetalnog kupa (prvak sveta)nezvanicnog takmicena tako se zove a vi sanjajte o tome a Gojko Kacar i Fejsta Ljuba treba da igraju u tandemu u nejvecoj Srpskoj ekipi i nebitno dalicemo ovog leta to jest iducek igratu u ligi sampijona ali onog sledeceg 1000 posto i ne samo kao ove godine u kup uefa samo biti statisti nego pmrsicemo mnogima racune i Marakana bice stvarno ponovo neosvojiva tvrdjava bili zivi pa videli samo da se ostvare ovi transveri i jos dva bombasticna pojacanja iz inostranstva i dvijac iz cukarickog to je tim za novu duplu krunu i samo bog je ispred nas delija pozdrav svima i sretna nova 2008 Zvezdaska godini i svim drugima.

Dejan

pre 16 godina

Gojko,najbolje ti je da predjes u zvezdu,to ce ti biti odlicna odskocna daska za inostranstvo,Zvezda je trenutno najbolji tim za tebe,neces pogresiti sigurno,cekamo te u Ljutice Bogdana

CZ

pre 16 godina

Nisu manekeni vec su stigli na maximum svog kvaliteta i nemogu da odu dalje iz zvezde a kvalitetni su za ostale ekipe iz nase lige, sto nije slucaj da Gojkom 100%.

dj shilja

pre 16 godina

Najbolje bi bilo da ostane u Voši da dobijemo još jedan klub koji vredi(pored ona dva)
ali i ako pređe u Zvezdu možda oslobodi mesto nekom igraču u Voši koji je možda i bolji od njega a u njegovoj je senci.Razmislite malo!

marwho

pre 16 godina

@Buca
daj boze da na stadionu Vojvodine bude 12000 ljudi , ja bi bio presrecan ! Ali cisto sumnjam jer Novosadjani ne vole Vosu a ni precednika kluba (mada ne znam zasto kada je on uradio dosta za Vojvodinu) !

Forza Vosa

pre 16 godina

Pa neces valjda sad da odes,kad smo najjaci? Ovakvu ekipu nismo imali godinama! Ostani bar jos ovu sezonu.
A sto se tice Buturovica, da igraci idu samo u inostranstvo, to je posebna prica... Samo neka on pojacava domace klubove i posle neka govori o ambicijama!!!

dule

pre 16 godina

Moze! Nama Kacar a njima milion evra i Basta, Milovanovic, Jestrovic, Raskovic, Milijas, Barkos, Salas, Randjelovic, Radivojevic, Stancic, Pantic i V. Djordjevic

korleone

pre 16 godina

toliko o tome da vojvodina ide na titulu i da nece pojacavati partizan i zvezdu.. cim ga nece ni rusi, jasno je kakav je. dzabe vam i 5 kacara, titula se smesi,a onda verujem i musema!i,mislite o tome..

grobar9393

pre 16 godina

Ako cemo realno Kacar nije nista specijalno u Partizanu ne bi imao mesta,i ne bi voleo da ga vidim u crno belom dresu.On nema igru vec samo onih 11 golova koje je slucajno dao (vecinu).Tako da je Partizan 1. sigurno!

srbija

pre 16 godina

ako odes u zvezdu... nema ti spasa!!!! propade jos jedan talenat u najavi.... e a ja mislio da ce ovaj buturovic da samo prodaje u "inostranstvu": ukrajina, rusija...

tihi

pre 16 godina

Siguran sam da i ako dodje nece napraviti nista posebno, isto kao i Krivokapic svojevremeno. U nasoj ligi sem Jovetica nista ne valja

dule nbg

pre 16 godina

Pa naravno da dovode kacara kad im pomaze drzava, razni miskovici, subotici itd. Ali sto rece jedan ovde kad neko ne zna ONDA NE ZNA. Nama niko ne treba da pomaze i sa 5 puta manjim budzetom od vas idemo u ligu sampiona. OOOOOOOOO PARTIZANE VOLIMO TE SRCEM SVIM...

G-14

pre 16 godina

1.Sikora{Groclin}
2.Ernani{Korona}
3.Neaga{Steaua}
4.Badea{Steaua]
5.Lakic{Buducnost}
6.Kacar{Vojvodina}
7.Tri Vengerova afrikanca
8.Fejsa{Hajduk}


Bicemo opet na kratkoj majci tj. na +17

de;ija_kg

pre 16 godina

Care dodji u Zvezdu,da osvojis duplu krunu,odigras sezonu u ligi sampiona i onda kod vidica u mancester,a zvezdi i vojvodini po 15 miliona

PERA DELIJA

pre 16 godina

tooooooooooooooooooooooo.prijatno ste me iznenadili . bravo gojko ... neces pogresiti ako dodjes u zvezdu ..... jedan je gojko kacar. zvezda je pravi klub za tebe !!!

Srki

pre 16 godina

Da vidimo da li su iz Vojvodine principijelni ili "principijelni" kada kažu da svi mogu da idu, ali ne u Zvezdu i Partizan ili su to samo radili kada je Pekarić trebao da dođe među crno-bele ili je to znak da klanovi u našem fudbalu ipak postoje? Ne igraj se Buturoviću! A Kačar je extra igrač, samo je, valjda, dovoljno pametan da ne pređe u Zvezdu koja je u rasulu...

Stefan_CG

pre 16 godina

Lova,to je ono sto nam je bilo potrebno svih ovih godina za ozbiljna pojacanja!Dzaja i Pixi su sve maznuli i pobjegli iz Zvezde pa se nadam ta Toplica nece stedjeti novac za pojacnja koja dolikuju Zvezdi.

aca

pre 16 godina

Kako vam ne dosadi da pisete "Kacar u zvezdi,u "Dinamu,dokle vise pisanje takvih nebuloza?zvezda i partizan najvece zlo srpskog sporta!

vosa....1988

pre 16 godina

ako ode ja na stadion vose vise necu krociti...muka mi je vise od stalnih prodaja, nasih najboljih igraca zvezdi i partizanu a kada mi zelimo nekog njihovog igraca to nemoze.......dokle ????

ps. svetski klub a sponzor miskovic ...xaxaxaa smesno

Delija

pre 16 godina

Zao mi je stvarno navijaca Vose a ovi grobari su totalni kompleksasi.. Neki kazu da je sada los igrac i da nije igrac koj moze da pomogne! Ja cu vam nesto reci
Partizan-KACAR 3:3
Tako da ako dodje u Zvezdu ubedljivo najace pojacanje nase Zvezde. Novosadjana mi je zao ali sta je tu je para busi gde burgija nece a grobari neka crknu od ljubomore sto je Kacar blizu Zvezde.

Lemi

pre 16 godina

To se nece dogoditi ma sta rukovodstvo Zvezde mastalo. Pa Dinamo ne da Luku Modrica ni za 20 miliona evra. A Kacar je minimum ista klasa. Pogotovo sto prosta inteligencija kaze da je bolje dobiti manje od nekog inostranog kluba nego duplo vise od konkurencije. Zao mi je ali dosta ste titula osvojili zahvaljujuci nasem (Vosinom) igrackom kadru koji je tu ponikao od pionirskih kategorija. Probajte malo da se oslonite na sopstvenu omladinsku skolu. Toliko!

Nuntz

pre 16 godina

Pomalo me je obradovala ova vest. Manje zbog toga sto je Kacar na vratima Zvezde a vise zbog ovog drugog pravca koji bi krenuo put Vojvodine. Koji god povremeni reprezentativac ode fala bogu, a mogu i oba.
Mogao bih jos i da kazem svima onima koji se nesecaju stare lige SFRJ gde je postojala velika cetvorka (bile i cokoladice), da je prag odlaska u inostranstvo bio 28.god te da su igraci iz malih klubova zavrsavali t.j. svoje ime gradili bas u tim klubovima velike cetvorke uglavnom. Mozda vi danasnji mladici mislite da je to bilo pogubno za male klubove koji su ostajali bez svojih najboljih igraca i da su oni propadali, verovatno ce vas iznenaditi ali ste potpuno pogresili. Tadasnja liga je bila jedna od kvalitetnijih u evropi. Tada je bilo gledalaca na stadionima, tada su bile naizvesne utakmice tada smo u evropi bili neko. Danas kada Buturovici i kojekakvi drugi gledaju samo lovu a ne interes Srpskog fudbal i nece da prodaju igrace u zemlji nego teze inostranim transferima jer su finansijski uglavnom jaci i dokle god ih vi navijaci malih klubova u tome podrzavate nas fudbal ce biti u blatu. Mozda vam trebaju argumenti. Pa pogledajte lepo Inter i Milan koji nemaju problema ako prodaju igrace jedni drugima, Barsu i Real, Celsi i Arsenal.... Igrac se prodaje ako za njegovo mesto postoji adekvatna zamena ili postoje finansijski problemi, skori istek ugovora ili igrac nije zadovoljan u sredini (mozda ima vece ambicije). To su najcesci razlozi transfera. Neke transfere moze da spreci rivalitet izmedju neka dva kluba ali takvi slucajevi u profi svetu su sve redji i redji. E sad sta meni nije jasno. Dali je navijacima Vojvodine svejedno ako Kacar ode u Inostranstvo t.j. dali im je jedino bitno da neode u Zvezdu. Zasto mi nije jasno, pa zato ako je Zvezdina ponuda bolja to je vec dobar razlog zasto ga prodati bas tamo, ako treba da bira izmedju Moskve i Beograda recite mi koji je to igrac osim Vidica dobro prosao posle Rusije, i na kraju krajeva rivalitet izmedju Zvezde i Vose gotovo da i nepostoji. Zvedin rival je Partizan i ta relacija mi je sasvim jasna ali mi nisu jasni ovi navijaci Vojvodine koji Zvezdu dozivljavaju kao svog rivala. Pa ljudi moji Zvezda je institucija, klub sa velikom tradicijom i ogromnim brojem navijaca. Jedino Partizan tu donekle moze da parira Zvezdi ali i on je daleko od ovog sazvezdja. Zasto vi uposte dozivljavate transfer Kacara u Zvezdu kao sudbonosni i da ce se Zvezda urusiti ako on nedodje? Razmislite malo o igracima koje ste prodali po raznim "klubovima" gde su i kako prolaze. Pa opet neki kao Petkovic na kraju mozda ipak zavrse u Zvedi iako niste teli da ih prodate u Srpsku ligu.
Zvezda nece propasti ako Kacar ode negde na drugu stranu ali bih voleo da zavrsi u Zvezdinom dresu jer me to podseca na neka srecnija vremena kada smo se pojacavali kupovajuci na nasoj domacoj pijaci najbolje igrace.

Vlada

pre 16 godina

Samo ako su totalno blesavi da prodaju glavnog igraca bilo kome u Srbiji! Ako to urade, nikad od njih nece postati veliki klub u nasoj prvoj ligi. Ako hoce da budu veliki treba da prodaju takve igrace samo u inostranstvo, inace postaju ekipa odskocna daska za Zvezdu i Partizan, umesto da im budu rival!!! Jedino Vojvodina ima potencijal u nasoj zemlji da bude neko treci CZ i PFC, a ovakvom odlukom mogu samo da budu jos jedan u nizu sitnih od danas do sutra klubova. Ne daj se Vozo!!!

ja

pre 16 godina

Gojko Kacar je igrac VOJVODINE!Vi sa b92 ste imali sigurnu informaciju da Pekaric prelazi u Partizan...da li sam upravu?Videli smo koliko je sigurna...Prosle sezone su u Zvezdu prelazili Petkovic,Tadic,Despotovic...takodje proverene informacije...Tri Dusana Baste ne bih zamenulo naseg novosadskog Totija!
Gojko je veliki navijac Vojvodine i rekao je da ukoliko dobije dobre uslove ostao bi citavu karijeru...

FcV

pre 16 godina

Dokle cete siriti neistine?!? Hiljadu puta je receno da Gojko, a ni jedan igrac Vojvodine nece prelaziti u bg blizance!A i sam Gojko Kačar je rekao da mu je SAMO VOJVODINA u srcu!

DelijaKC

pre 16 godina

Dobro bre Novosadjani sta se bunite. Znate dobro da klubu treba para a za Gojka je najbolja solucija da predje u Zvezdu jer ce se tamo najbolje prodati. Kad Zvezda mora da prodaje igrace da bi otplatili dugove koja je najbogatiji klub u Srbiji pa sto ocekujes ond od Vojvodine i ovih ostalih.Dolazite malo cesce da gledate svoj klub pa mozda bi i tim nesto zaradion od vas takozvanih vernih navijaca.

srdjan

pre 16 godina

Ovo znači da još jedan talenat propada...Pogledajte samo Bastu, Milovanovića, Milijaša... koliko su vredeli pre godinu-dve, a kolika im je danas cena. Janković čim je otišao iz zvezde postao je veoma cenjen igrač u španiji.

Gojkov menadzer

pre 16 godina

Pa koga vi ovde igrate?Dobro znate da Gojko NIKAD nece preci u zvezdu!Celnici 2 kluba se nisu uopste sastali po tom pitanju,nego po pitanju prelaska Koromana u Vojvodinu ako vec insistirate!Svi vi koji verujete da ce Gojko preci u zvezdu mozete odma poceti da pisete Deda Mrazu drugu zelju posto je ova i za njega mnogo smesna i neozbiljna!

alek

pre 16 godina

hahaha...gde su sad oni koji su tvrdili da Kacar nikada nece preci u zvezdu ili bilo koji drugi domaci klub...i da je Buturovic odbijao tri miliona evra za njega

Johny

pre 16 godina

Kacar je igrac koji je u Vosi pravi lider, a u CZ, pa i Partizanu bi se izgubio totalno. Pa gde da Kacar vuce konce pored Moreire, Juce, Tosica, Jovete... On moze da prodje kao stoper, ali ne i kao napadac. Zato, neka ode u CZ, titula je crno bela

madmax

pre 16 godina

@Nuntz
Bre brijatelju mnogo si poleteo. Nije Zvezda bas tolika institucija kao sto ti mislis. Kao prvo ima vise navijaca, ali ne mnogo. Otprilike za 10-12% sto i nije previse. Polako Vas stizemo i tu. Kao drugo da ste tolika institucija ne bi Vas pobedjivao ko stign, i ne bi Vam saldo bio 0 u kupu UEFA. Svima sve najlepse u Novoj godini, a narocito mojim Grobarima.

Nuntz

pre 16 godina

@madmax

Da je Zvezda institucija potvrdio je poziv najbogatijih klubova evrope za pridruzeno clanstvo.
Da je zvezda institucija potvrdjuje i njen muzej koji je prepun trofeja.
Da je Zvezda institucija govore titule, kupovi i duple krune koih zvezda ima najvise u staroj jugi.
Da je Zvezda institucija govori i to da je pobednik kupa sampiona i interkontinentalnog kupa.
Da je Zvezda institucija govori i podatak da je iznedrila zlatnu kopacku evrope.
Da je Zvezda institucija govori i da ima pet zvezdinih zvezda, igrace koji su zaduzili klub i zna se ko su i sta su na celome svetu.
Da je Zvezda institucija potvrdjuje cinjenica da ima najbrojniju armiju navijaca u regionu a mogu ti reci da je Zvezda krajem 80-tih imala armiju koja je u svetskim razmerama bila za respekt a nakon toga dolazi do potpunog upliva markentinga i komercijalizacije fudbala tako da danas samo u Srbiji ima vise navijaca mancestera ili Juventusa pa cak i Liona nego sto ima navijaca Vojvodine.
Da je Zvezda institucija takodje pokazuje i odnos tih navijaca prema voljenim bojama, te i ovim teskim trenutcima kroz koje klub prolazi ne odustaju od bodrenja i nema "talasanja" sa tribina.
Da je Zvezda institucija pokazuje opredelenje da vecina igraca koji stasaju u nekim drugim fudbalskim skolama imaju zelju da zaigraju bas za Zvezdu koja im je mnogo bolja odskocna daska u daljoj karijeri.
Da je Zvezda institucija i inspiracija govore mnoge pesme i neki filmovi u kojoj je smisao ljubav prema Zvezdi.
I na kraju da je Zvezda institucija govori i to da ti i jos gomila grobarcica dolazi ovde na vesti vezane za FK CRVENA ZVEZDA i leci svoje komplekse pisuci neutemeljene i neupucene komentare na racun nasega kluba.
Recicu ti jos i ovo. Potpuno si u pravu da Zveda ima 0 bodova ove godine u kupu UEFA. U pravu si i ti i svi ostali pljuvaci da Zvezdi neide godinama u evropi. Istina je da ste vi jedini ucesnici lige sampiona iz nase zemlje i da ste ove godine ispred nas ali mi smo i dalje na Severu i bodrimo nas klub. To je dokaz da je Zvezda institucija jer joj navijaci nisu okrenuli ledja zbog sportskih neuspeha.
Netreba da te podsecam da vas nema kada klubu ide lose. Vi ste bojkotovali svoj najmiliji klub dve godine i sad ste odjednom opet najverniji.

naka

pre 16 godina

Dovedite ga,slažem se.Ali pre toga ceo prvi tim moramo POZAJMITI jer očigledno niko neće da ih kupi.Dovoljno je samo pročitati novine(njihove i njihovih menadžera)kako se zavetuju na večitu vernost Zvezdi(muka nam je od te vernosti)i konstantnog pljuvanja stranaca.Salasovog klinca večito vidim na zapadu u Zvezdinom dresu iako mu tata nikad nije igrao.Muka mi je od domaćih patriota koji "vole" Zvezdu a još više svoje "novinare" i"menadžere".Bio sam na jednom treningu na kome je Milovanović sve po spisku Barkosu koji ga je slučajno pogodio loptom u leđa dok je šutirao na gol.KAPITEN!!??O zamenicima njegovim-BASTI,RANĐELOVIĆU,MILIJAŠU,TUTORIĆU da ne govorim.Svi MARŠ iz Zvezde.Dosta nam je takve takozvane ljubavi.Diko odlazi sa sve Kosanom koga si doveo i Jankosanom.

Bojan

pre 16 godina

Nista od toga. Citajte malo, pise nezvanicno. A ovde je svojevremeno pisalo i da Pekaric nezvanicno ide u partizan. Pa vi sad vidite.

Nis

pre 16 godina

Odlican potez, za razliku od pixija koji je ulozio puno para u strance nadamse da ce sadasne rukovotstvo slediti primer sa kraja 80' i 90' god i kupovati skupe ali i domace proverene igrace kao sto je Gojko Kacar.
Jos par takva pojacanja u narednih par godina i samo je nebo iznad nas!!

http://rs.travian.com/?uc=rs1_6395

http://abraksas.myminicity.com

Nemanja011

pre 16 godina

" "u priču" umešala i Crvena zvezda koja je deficitarna sa veznim igračima."

Tragicno je da je ova recenica vise nego tacna uprkos tome sto Zvezda ima u veznom redu igraca koliko dva ozbiljna tima zajedno:

Basta, Milovanovic, Milijas, Trajkovic, Burzanovic, Lukas, Castilo, Perovic, Bogdanovic, Koroman, Molina, Salas, Stancic i do skora Trisovic.

Strasna cinjenica da nas najbolji tim sebi dozvoli da nagomila ovoliko igraca u vezni red, da stvara nezdravu konkurenciju i da su pritom 2/3 ovih igraca najblaze receno, sumnjivih igrackih kapaciteta. I posle se pitamo da li je intervju Salasa gde kaze kako igrace iz J.Amerike sabotiraju na terenu. Da, naranvno da ih sabotiraju.

Kacara dovesti, a sem par izuzetaka, ostale rasterati kako se zna i ume.

Papi

pre 16 godina

Posle onog cirkusa što su namestili u Novom Sadu, "Delije" ne zaslužuju ovakvog igrača. A Crvena Zvezda ovo radi (ako je istina) iz strateških razloga: da ne izgubi drugo mesto na tabeli!

SrbijaUsrcu

pre 16 godina

Ha-ha-ha providan marketinski trik Ratka Buturovica...Nije mi jasno zasto tako uzdizete Kacara kad cete ga sutra pljuvati,mislim da Srbija takvih igracha ima na TONE,zar ne? A sto se tice CZV mislim da im nije pametno da bacaju pare na nekog Kacara kad im Kacari sede na klupi!!!

NOVOSADJANIN

pre 16 godina

Nema sanse. Bice potreban Vojvodini dogodine, kako bi lakse odbranila titulu prvaka. Novi Sad je uz Kacara i nadam se da ce tako i ostati. Siguran sam da mu nije u interesu da to promeni i izda nash grad.

marwho

pre 16 godina

Dolazak Kacara bi bio pametan potez !
Ne mogu da verujem da neki pisu da ako Kacar predje u Zvezdu nece krociti na stadion Vojvodina ! Pa kolika vam je poseta , Vojvodina igra extra , ima dobre igrace a kod vas na stadionu (kapaciteta 12000 hiljada) bude max 2000 (bez Partizana i Zvezde) i to skoro sve Firmasi . Na utakmici sa Atletik Madridom bilo polu prazno !

Neka je sramota ceo Novi Sad

zez

pre 16 godina

PRICA SE, PRICA DA RUSI DOLAZE!!!!!!!
Dodji Gojko na Marakanu pa da osetis sta je svetski klub,i sa kim najpre mozes da odes u Ligu sampiona!!!
Trening je 08.januara u 9 ujutru! Nemoj da zakasnis!!!

Делија1989

pre 16 godina

Ајој, гробари, како сте ви смешни !!! До јуче сте причали да је Качар одличан играч, како бисте волели да га видите у црно-белом дресу, а сада када треба да оде у Звезду, причате неке глупости, да нема појма, да је оних 11 голова дао случајно, итд. Само да вас подсетим, Партизан - Воша 3:3... Ако их је он дао случајно, како их је дао онај ваш пеле-јоветић ?
Уколико је тачно да се Буторовић трампи за пар играча из Звезде, ништа од овог трансфера. Баш ће један Короман поред Лила да оде у неку тамо Вошу, или Баста...
А сада ви Фирмаши. Шта сте се сви наложили у последње време, као да имате неку екипу, па причате о неким титулама, некој европи. Смешни сте, мајке ми. До јуче вас није ни било, а сада се одједном неки већ пореде са Делијама... 3. место вам је пуна капа...

Bari

pre 16 godina

ovoliko neupucenih i nebuloznih komentara odavno nisam procitao! Zvezda nudi Vosi 1mio,50% od ino transfera iz Zvezde i par igraca...taj "povremeni" reprezentativac nije Koroman vec Basta! tek toliko da se zna...posto Basta sigurno nece pristati mislim da su sanse manje za dolazak Kacara! Osim ako Zvezda recimo ne poveca novcanu ponudu od recimo 1,5mio sto je sasvim solidna suma i Vosa dobija igrace poput Raskovica,Miladinovica,Pantica i Stancica! Mislim realno da Vosa bolju ponudu nece dobiti...a sa 1,5mio moze da pokupuje pola nase lige bukvalno! Dakle ja kao zvezdas bi voleo da dodje Kacar osvoji duplu krunu sa Zvezdom igra u evropi i proda se mnogo bolji i veci klub od recimo Dinamo Moskva...dakle Butorovicu razmisli dobro!!!

marwho

pre 16 godina

@Buca
daj boze da na stadionu Vojvodine bude 12000 ljudi , ja bi bio presrecan ! Ali cisto sumnjam jer Novosadjani ne vole Vosu a ni precednika kluba (mada ne znam zasto kada je on uradio dosta za Vojvodinu) !

ivan fcv

pre 16 godina

@ DelijaKC i Nuntz...
sta vi pricate o vosinoj poseti na utakmicama i o nekoj zvezdi kao instituciji?!?!!?pa treba da vas bude sramota,stalno se kunete u nekih 15 000 000 navijaca,a na utakmici vas bude 2500-3000...smesni ste ko noga!treba vas kao klub ugasiti,da bi doslo do ozdravljenja domaceg sporta!@@

ultra

pre 16 godina

LJudi, navijaci Vojvodine su poceli da se javljaju, pa ni u NS vas nema najvise, a sto ste bili kaznjeni pred utakmicu to je druga prica.Zvezda Srbija Nikad Jugoslavija

Nemanja_delija

pre 16 godina

Ljudi, ja stvarno ne znam zašto vi ovo i čitate ako znate da nije ništa tačno što B92 objavi.

Bilo bi dobro kad bi Gojko došao i uz Salasa, eh........
Pola ovih manekena tipa Baste i drugova istjerati!!!

Stexman

pre 16 godina

Pa stvarno ljudi kako vas nije sramota!? Pa cele sezone pricate neistine o Vojvodini, selite nase igrace onako kako bi vi zeleli a ne onako kako je istina! Nema nista od prelaska ni jednog igraca Vojvodine u konkurentske klubove iz BG-a i tu se prica zavrsava.
Naravno da mozete da pisete o zeljama Zvezde i Partizana, ali daleko je to od realnog prelaska. Kao prvo Zvezda nema te pare da plati Kacara! Cak i da ih ima nece ih sigurno potrositi za jednog domaceg igraca jer bi tako mnogim drugim igracima podigla cenu ne zasluzeno. Zato ostavite "Staru Damu" na miru i gledajte vasa posla.
Veliki pozdrav iz "Srpske Atine"!!!

j0ca

pre 16 godina

ma swi nek idu osim Salasa,Burze,Bajalice i Lukasa..........! ostalo swe sami likowi sto trce za loptom jer moraju zbog dubine sopstwenog dzepa....!

CZ

pre 16 godina

Nisu manekeni vec su stigli na maximum svog kvaliteta i nemogu da odu dalje iz zvezde a kvalitetni su za ostale ekipe iz nase lige, sto nije slucaj da Gojkom 100%.

Prijepoljac

pre 16 godina

Y/Kv
Majstore Pjano je ostavio fudbal ima 6 meseci. Neki dan smo peglali karte (pišpil) ceo dan. Znaš koliko ga interesuje fudbal i Zvezda...ha ha.

Sa Tobom do TITULE!

pre 16 godina

Dosta lupetanja! Narocito od onih strucnjaka koji tvrde da ovakvih igraca ima na tone u Srbiji?!? Pa kada je poslednji put jedan vezni igrac i to prekomandovan iz odbrane u polusezoni postigao 11 golova i bio naj bolji strelac polu-prvenstva? Toliko vajni spicevi "VELIKANA" iz BGD-a postizu u zajednickom zbiru. Zato ne daj se decko, na marakani ces u onoj kaljugi kao na seoskom vasaru samo noge upropastiti. Sacekaj kraj sezone a onda ces moci da biras gde ces na zapad!

S.K. rulez

pre 16 godina

tacno, Kacar je sve blize zvezdi(no ne crvenoj). tacnije Kacar je sve blize zvezdama. zvezdama uspeha. sa Vojvodinom, klubom mu voljenim.

aiwa

pre 16 godina

Kakva Zvezda i Partiznan... Sta pricaju novinari. Gojko ostaje u Novom Sadu do kraja ove sezone, ako stigne konkretna ponuda od inostranog kluba dobro ce se prouciti i razmotriti mogucnosti. Zvezda i Gojko nemaju nikakve slicnosti. Gojko ljubi dres svog kluba, u Vojvodini on se oseca sigurno, a i Vojvodina sa njim zajedno ide na titulu. Vojvodina jedna jedina sa Kacarom do 3 titule vec je stigla!!!

COFI

pre 16 godina

Gojko je jedan od najboljih igraca sa ovih prostora,decko igra na 4 pozicije minimum,car je,potice iz ekipe koju gotivim,a naravski navijam za Zvezdu,i voleo bih da ga vidim na Marakani....

Buca

pre 16 godina

@marwo
Pokazace svima vama Novi Sad na prolece kako se bodri svoj klub.Nemas pojma sta se ovde desava bice ludnica na prolece pazi sta ti kazem,bice malo tih 12000 stolica!

dovla ns

pre 16 godina

ако је тако онда је то стварно труба.нека се воша угаси онда или нека игра под називом звезда б.

Gildor

pre 16 godina

Ma nema šanse,igrači Voše neće pojačavati Partiza i CZ,mogu ići samo u inostranstvo.
Još samo jedan dokaz o bliskosti privodjenih i budućih privodjenih.....

partizan_champion

pre 16 godina

na kom mestu taj igra.a da stoper ne ne vezni ne bre u spicu ma nema veze gde god igra zvezdi sve to treba.smejurija

dalibor

pre 16 godina

ŠTA JE OVO BRE ?

Ratko uzima pola Zvezde?!

Plus 50%,sledećeg tansfera!

Pa ako i Koroman ulazi u transfer(povrermeni reprezentativac) zašto da ne.

madmax

pre 16 godina

@Nuntz
Je li majke ti, pominjes odnos navijaca prema klubu. Pa ako si pravi zvezdas onda navijas i u kuglanju i bodi-bildingu. A Vi bojkotujete Jadransku ligu i Uleb kup. Zatim, upadali ste na treninge i tukli Vase igrace, nezabelezeno u savremenom svetu. I na kraju, moram ti reci da gresis, imam 31 godinu i secam se da je krajem 80-ih godina bilo jako tesko reci koga ima vise.Navijaca Steaue ima sigurno daleko vise. Tek je osvajanje titule 1991 godine na onaj sraman nacin doveo do popularizacije voljenog ti kluba. I na kraju, to sto svi pricate kako su grobari ,,kompleksasi,, pogledaj malo ostale vesti, videces gde komentarisu tvoje kolege. Pozdravljam te iz Varsave i sve najlepse u Novoj godini.

Django-Resavac

pre 16 godina

Eh moj grobari i vi drugi samo C.Zvezda sa ovih prostora je bila prvak evrope i kontinetalnog kupa (prvak sveta)nezvanicnog takmicena tako se zove a vi sanjajte o tome a Gojko Kacar i Fejsta Ljuba treba da igraju u tandemu u nejvecoj Srpskoj ekipi i nebitno dalicemo ovog leta to jest iducek igratu u ligi sampijona ali onog sledeceg 1000 posto i ne samo kao ove godine u kup uefa samo biti statisti nego pmrsicemo mnogima racune i Marakana bice stvarno ponovo neosvojiva tvrdjava bili zivi pa videli samo da se ostvare ovi transveri i jos dva bombasticna pojacanja iz inostranstva i dvijac iz cukarickog to je tim za novu duplu krunu i samo bog je ispred nas delija pozdrav svima i sretna nova 2008 Zvezdaska godini i svim drugima.

Dejan

pre 16 godina

Gojko,najbolje ti je da predjes u zvezdu,to ce ti biti odlicna odskocna daska za inostranstvo,Zvezda je trenutno najbolji tim za tebe,neces pogresiti sigurno,cekamo te u Ljutice Bogdana

posmatrac

pre 16 godina

sve ste napisali ali niste samo napisali koji ce deo tima da pojaca.odbranu,zadnji red,ili napad ,ko zna mozda bude i golman posto je onaj randjelovic truba nevidjena!

F89

pre 16 godina

http://www.sportskevesti.net/blogs/240/Ko-to-jo-uvek-veruje-u-Deda-Mraza.html

Ko to, još uvek veruje u Deda Mraza?


Jeste, stiže Nova godina. Simpatično je kada se "sitna čeljad" okupe ispod jelke i poberu poklone, ubeđene da iza istih stoji legendarni lik Deda nam Mraza. Podjednako (dobro, možda malkice manje) je simpatično izlaganje nabeđenih patriota i kvazi-crkvenih kvazi-velikodostojnika gde taj lik proglašavaju "đavoljom rabotom" (naravno, rame uz rame sa kondomima i rok muzikom), maltene jahačem apokalipse i delom Цоца Цолиног zverskog, zavereničkog plana za uništavanje pravoslavlja.

Međutim, krajnje je tužno kada u Santa Clause-a, krajnje naivno, veruje čovek čiji životni vek traje već više od šest decenija , "veliki kalif" Miško, a veru (ima li uopšte izbora), sa podjednakim, ako ne i većim žarom deli "šegrt" Toplica. No, Miška, ne možemo kriviti, on se čovek navikao na poklone i poklončine (od koga - to je već politika)... . Nije problem u njemu, niti je on tema ovog teksta.

Jer, koliko god i kalif i šegrt želeli da im u novogodišnjoj noći, kroz odžak, sve u ukrasnom papiru klizne Gojko Kačar, od toga, jednostavno, nema ništa. Niti će biti. Ne zato što to kažu sportskevesti.net ili zato što to želi Tomislav Lovreković, već jer je to jednostavno tako - defakto. Problem je, međutim, u našim cenjenim kolegama.

Problem je u novinarima, kojima, izgleda, niko nije objasnio da u rok službe ne ide prodavanje vere za večeru, istine za porciju šnicli i vaučer u Delta Sitiju, kojima, čini se, i dalje nije jasno da rade u medijima sa tradicijom i ugledom, a ne u klupskim biltenima.

Mi od imena i istine, nikada nismo bežali, pa nećemo ni sada. Zanima nas po čijem nalogu i čijoj volji Žurnal svakog drugog dana seli Gojka na Marakanu, zanima nas ne ko stoji, već ko i koliko plaća tekstove u Kuriru po kojima je Kačar sigurna "lasta broj jedan" aktuelnog šampiona i ko su ti "dobro obavešteni izvori" B92, od kojih ova redakcija nezvanično saznaje da je transfer gotova stvar?

Naravno, imamo i mi svoje izvore, imamo i mi svoje odgovore i svoja pitanja. Da li Gojko ide ili ostaje - ne znamo, trenutno se čini da je opcija broj dva daleko realnija, ne toliko zbog njegovih igračkih kvaliteta (koji su neosporni), već zbog liderskih sposobnosti, kao i efekta stopiranja transfera na moral čitave ekipe. No, ni solucija broj jedan nije isključena, sa malim izuzecima - kako ih navijači Vojvodine nazivaju,"beogradski blizanci", neće uživati u čarolijama, uz Luku Modrića, prve zvezde prelaznog roka Balkana. Sigurno.

Osim, ako igrače ne počnu da dovode (i odvode) Žurnal, Kurir i B92.Ali, u tom slučaju, ne samo da bi Kačar bio Zvezdin, već bi Kastiljo nosio kapitensku traku u Juventusu, a Jovetić (ni njegov kvalitet ne sporimo) bio miljenik Šustera, a šta tek reći o Fići Đorđeviću, srpskim Murinjima i ostatku priče... E, moj Žurnalu, Deda Mraz ne postoji!

Delije Pancevo

pre 16 godina

Od owih pojacanja sto se spominju,ja sam siguran da ce da dodju owi iz Cuke,a za owe nisam siguran,ali zvezdi trebaju 4-5 kwalitetna pojacanja.Npr.Kacar,owaj golman iz Napretka,Mputa i neko za odbranu.Ada odu Milowanowic,Milijas,Randjelowic...

Novosadjanin

pre 16 godina

Ovakvi tekstovi stvarno nemaju vise smisla! Pa pre samo 2 nedelje ste izjavili da je potpisao cetvorogodisnji ugovor sa Dinamom! B92 kao institucija me je razocarala!

F C V

pre 16 godina

Do pre samo par dana, prema medijskim najavama, izgledalo je da će novosadskom fudbalskom brodu biti potrebni čamci za spasavanje. Pre svih Kačar, a onda i Despotović i Pekarić, seljakani su iz kluba u klub, a puno priče o pojačanjima, nije bilo. Međutim, kako stvari zaista stoje, čini se da je situacija dijametralno različita od predstavljene, a umesto potopa, "staru damu" očekuje još žešći tempo, na istom kursu. U klubu tvrde, šampionskom...

Da Kačar neće na Marakanu, sigurno je još od kako je Butorović pre izvesnog vremena dao čvrstu reč da, dok je on na funkciji predsednika, niti jedan igrač novosodaskog superligaša neće pojačati redove vodećeg dvojca domaćeg šampionata. Međutim, osim Zvezde, jasno je, ima još nekoliko zainteresovanih, pre svih ruskih klubova, a ono što im je, kako stvari stoje, pored želje da angažuju miljenika navijača Voše, zajedničko, jeste da će na ostvarenje te želje morati sačekati do kraja sezone.

Sa druge strane, imajući u vidu da se Sepuja priključuje timu, a da se očekuje i da konačno proradi Korać (došao iz Zete), "lozničkom snajperu" i najboljem strelcu protekle sezone, Ranku Despotoviću, uprava ne bi pravila problem, ako naiđe odgovarajuća ponuda. No, osim interesovanja i "opipavanja pulsa", Bazel, Ren i Herenven nisu pokazali ništa konkretno, a jedna ponuda sa istoka nije zadovoljila apetite Novosađana.

Pekarićev transfer u Šinjik se po svemu sudeći izjalovio, i ako je o celoj priči, sa dosta sigurnosti pisao ruski "Sport Ekspres", a ponovo je u igri i Trabzon, no izgleda da će i ovo ime do leta ostati u crveno-belom dresu.

Osim toga, trener Brzić je najavio nekolicinu pojačanja iz Južne Amerike, a provlači se, doduše još uvek bojažljivo i između redova, ime Milanka Raškovića i jednog fudbalera OFK Beograda.

dj shilja

pre 16 godina

Najbolje bi bilo da ostane u Voši da dobijemo još jedan klub koji vredi(pored ona dva)
ali i ako pređe u Zvezdu možda oslobodi mesto nekom igraču u Voši koji je možda i bolji od njega a u njegovoj je senci.Razmislite malo!

Dusan KV

pre 16 godina

Bila bi to najveca greska u istoriji F.K.Vojvodine,Kacara treba prodati nekom ozbiljnom evropskom klubu.Zasluzio je to.On se vec dokazao u vojvodini, na redu je Djukic!!!

Dejca_ch

pre 16 godina

Extra,extra...najbolja vest do sada!!!Kacar nam je poklon od Deda Mraza!!!
(Vlada Delija, 30. decembar 2007 14:21)


joj vlado pa vidi se da si zvezdas deda mraz ne postoji hahahahhaha

STEFAN

pre 16 godina

Kacar je odlican tehnicar i veoma dobar fudbaler,ne razumem zasto ga Klemente nije pozvao za reprezentaciju.On zasluzuje da igra u A reprezentaciji.posle svega ovoga sto se desavalo u Zvezdi ja bih mu preporucio da ostane u Vojvodini ili da ode u Mancester junajted.

sole

pre 16 godina

ide decko u inostranstvo za milione eura a zavrsi u zvezdi za puno manje para. ko koga ovde laze? ala ste paljevine da normalan covek ne poveruje

Nuntz

pre 16 godina

@madmax

Naravno je da sam pravi Zvezdas. Malo sam stariji od tebe, imam 35god, na severu 20.
Pamtim i upade o kojima ti pricas. to je praksa kod mnogih navijackih grupa koju ja iskreno ne podrzavam ali to je ventil kojim navijaci izrazavaju svoje nezadovoljstvo prema pazi sad pojedinim igracima. To sto si cuo jeste tacno ali nisu samarani svi od reda nego samo oni koji su to i zasluzili sa svojim odnosom prema dresu.
Sto se tice drugih sportova mozda si u pravu da Delije nisu na visini zadatka. Ja nemogu nista drugo da ti kazem osim da moje komentare jako retko mozes videti na bilo kojoj vesti koja se odnosi na drugi sport osim za fudbal. Ja sam poceo da igram fudbal sa 8 god i dan danas mi je u glavi samo fudbal.
Sto se tice brojnosti navijaca veruj mi da opet nisi u pravu. Da si spomenuo bilo kog Grckog velikana pa jos i da ti priznam ali za Steauu gresis. To je bilo komunisticko vreme u Rumuniji i tamo nije bilo ni blizu prostora za jednu takvu aktivnost. U rumuniji gde je adidas patika skidana sa nogu Srpskog svercera i placana dobru lovu onako prljava nije bilo tolike pomame za fudbalom. Ovde ti govorim o navijacima u Rumuniji. Rumunski fudbal je nesto drugo te i sama Steaua je bila sampion Evrope i tome kapa dole.
1991 Zvezda je osvojila kup sampiona na maestralan nacin bez izgubljene utakmice, izbacivsi nekoliko evropskih velikana u to vreme i ako je to sramno sto je igrala defanzivno u finalu OK, medjutim cilj je ostvaren a to znaci da je veliki usati zavrsio u nasin vitrinama godinu dana.Seti se tokija. Nikako tada nekrece popularizacija jer smo posle toga pali pod sankcije, sledecu sezonu igrali van zemlje pa onda pauza od nekoliko sezona bez evro fudbala. Znaci da je Zvezda mnogo pre toga bila visoko rangirana medju fudbalskim svetom.
Moje komentare nemozes pronaci na vestima o Partizanu. Komentari su mi dosta kriticki prema Zvezdi,pogotovo u ovoj situaciji koja je oko i u Zvezdi, njenim igracima i pljuvacima koji se ovde javljaju. Nerviraju me i vasi i nasi pljuvaci i to sam vec mnogo puta ponovio. trudim se da budem realan i komentarisem vest a ne tralala itd.
Zao mi je sto nijedan od argumenata iz mog prethodnog komentara nisi komentarisao osim ovog o nasoj lojalnosti klubu. Argumenti govore u prilog da Zvezda jeste institucija i to je cinjenica bas kao sto to jeste i Steaua i Ajaks. Pa kao i Zvezda i Ova dva a i jos dosta klubova velike tradicije dozivljava neke teske trenutke i nema ih na evropskoj sceni ali oni i dalje jesu veliki.
Nemoj da se ljutis ali kontra argumenti su ti jako tanki protiv Zvezde institucije. I TEBI PRIJATELJU TAKODJE KAO I SVIM OSTALIMA KOJI MOGU DA POMIRE RAZUM I STRAST SRECNA NOVA GODINA I BOZICNI PRAZNICI