Košarka 57

Ponedeljak, 03.09.2007.

21:45

Slavnić: Presudila slobodna bacanja

Slavniæ: Presudila slobodna bacanja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

dulejelud

pre 16 godina

Igracima svaka cast. Moka, on je prvo mesec dana razmisljao koga da vodi, a sad ih uopste ne rotira. Gurovic, moje je misljenje, ne treba da igra vise od 4min po cetvrtini. Koji je djavo vodio ovog malog Markovica ako ga ne ubacuje kad drugima ne ide???. Moraju svi oni jos malo vise da se bore!!!

laza

pre 16 godina

E moja Srbijo,sramota.Tea pljujes koji je i manje sutirao i vise davao nego sva tri velikana zajedno!Vidi se da njima ne sme da pisne,moraju da igraju 40 min.Ko te placa Moko?

milan

pre 16 godina

"Ne bi me iznenadilo da odigramo mnogo , mnogo bolje." Pa šta si ti? Neki posmatrač svega toga s vrha tribine koji se iznenadjuje, ili selektor koji je najodgovorniji za igru tima?

Petar

pre 16 godina

Sinoc sam se jako nervirao, nisam gledao pripremne utakmice i nisam znao sta nas ceka.Lose otvorena utakmica sa pustanjem igraca da slobodno ubode trojku, pa i minus 7 do 9 poena i tu je bio kraj. Napad bez probojnosti ili šablona, lopta spooora,predvidljiva i neprecizna. Teško i na silu.Naše četvorke statične i spore, njihovi blokovi nedovoljno čvrsti. Sem Teodosića bekovi su prazni i uplašeni. Zašto i Jarić, ne znam. Prosečna ekipa Rusije je uporno udvajala Miličića, on bez povratne lopte, i korektno igrala odbranu. Ništa specijalno.Darko se nije izborio za pozicije bliže košu. Morgunov i Zavrešenko su drugorazredni centri. Darko nije Gasol ali treba da ih rastura. Mi nismo uspeli da odbranimo pick and roll, što su Rusi uporno igrali.Čiste kombinacije kao na basketu pretvarali su u zicere. Voda nam nije izašla iz ušiju do kraja. Neiskustvo je glavni razlog ali, čini mi se i nedovoljan kvalitet ili samo veća drskost. Napad bi nam bolje funkcionisao sa nekim igračima ali tada bi odbrana bila tanka. Malo će biti hrabrije sa Grcima ali mislim da nemamo šansi. Šut će biti bolji, sigurno od 30 tak sramotnih % ali, jednostavno nemamo moći.A onda mučno, poziciono natezanje sa Izraelom. Oni su već u ligaškoj formi jer igraju 20tak dana takmičarski i pobeđuju(mislim na kvalifikacije). Sa nama će igrati na život i smrt a pitanje da li ćemo imati srca da im još bolje odgovorimo. Nisam prorok i žarko bih voleo da grešim.Kvalitet imamo ali nam nedostaje BEK za nešto više. Brz i šuterski jak bek.Jarić može ali i mora da pogađa i donosi 15-20 poena.Tek tada će vredeti Gurovićevih i Darkovih 35-40. Na to smo i računali sve vreme a i Moka je o tome pričao.Po meni, druga dvojica u petorci treba da žestoko biju, prave blokove i rade po teoriji "ko vodu nosi" pa nek ispadaju redom zbog penala. Ovako je to traljavo i tanko kao što nam je i protivnik bio. Samoilenko i Holden su toliko prozirni da će jači da ih samelju kao kombajn.Mogli smo i mi ali ih nismo napali. Da li to uopšte znamo? Košarka je jednostavna igra ali treba da se nauči...Hvala Vam na strpljenju.PetarPan

g.grbovic

pre 16 godina

@montenegro!!!
Idi decko gledaj tvoju reprezentaciju u kvalifikacijama sa Andorom,Anadolijom,San Marinom,Maltom i Farskim Ostrvima!To je vas nivo!Mozda vam dodje pojacanje iz bratske Pristine a mozda i od pocasnih gradjana susedne vam drzave pa da onda igrate u kvalifikacijama sa BiH i Danskom i Estonijom i Jermenijom i sa Moldavijom i...e onda ce te biti ozbiljan sparing partner za KK Torlak u pripremnim utakmicama.Razumem te sto si navijao za Ruse jer su vas bezmalo totalno pokupovali al su te sigurno razocarali Letonci i ti primi moje saucesce a ti znas zasto!!Bilo bi pametnije da ramisljas o gliserima Skadru,Jadranu,Philip Morisu,Bariju...i to znas vec i sam,nisi vise mali.

RAFAEL

pre 16 godina

Momci,niko,ali niko u Srbiji i u dijaspori vam nece zameriti kad gubite,a ostavljate srce na teren.Niko ni nema pravo,jer ste vi dobri momci.Niste umisljene zvezda NBA,koje za nas ne postoje.Ne postaje se zvezda za sebe zapamtite to.Hvala vam sto igrate za svoju zemlju,a ja znam da cete i mozete da eksplodirate.Pustite stres,necemo vam nista zameriti.Oslobodite vas talenat i bez treme igrajte.Uzvajte u igri.Videcete kako ce biti dobro.

djokonda

pre 16 godina

Mnogo smo providni u napadu, mnogo naivni u odbrani. Imamo tri akcije. Prva je postavljanje blokada za Gurovića i šut za tri poena, druga je Miličić da igra leđima na niskom postu, a treća i nije akcija nego polukontra Jarića. Jel sabrao neko kolio su šuteva imali Tepić, Radivojević, Veličković i Erceg. A Rusi nas ubiše na backdoor pasove i leđne blokade, ko kad basket igraju iskusni matoraći i naloženi klinci. I onda Moka kritikuje slobodu u igri Teodosića. A šta je trebao da postavlja u napadu, akcije? Koje akcije? Šta je bilo sa Miličićevom dominacijom pod košem. Pa sa onakvom leđnom tehnikom bez problema bi ga čuvao i Mikan Grušanović. Da nije bilo Teodosićevih šuteva izgubili bi 20 razlike. Nas na ovom prvenstvu može da spasi samo čista improvizacija, jer igru definitivno nemamo. Moki za selekciju igrača ocena 9 od 10 (velika zamerka izostavljanje Bojana Popovića), ali za taktiku 0.

Nikola

pre 16 godina

U poslednjih 20 god koliko ja pratim košarku nije bilo ovoliko igrača zvezde, što sadašnjih što bivših, u reprezentaciji a to ne može da izađe na dobro. Pa zna se ko je ko u košarci i ko daje kvalitetne igrače za reprezentaciju od kad ona postoji.

MikeLDN

pre 16 godina

Izgleda da nam i reprezentacija postaje KK Sledeca sezona. I po igrackom kadru, i po specificnom stilu igre, i po izjavama trenera, i po rezultatima. Proci ce i to...

Sarajlija

pre 16 godina

Dobro je ba Montenegro!
Smanji dozivljaj i gledaj malo vise u svoju avliju.I ti nama fino pozdravi:Jurisica,Jevtica,Majdaka,Milivojevica(odbojka);Radovicevu,Petrovic-Popovic,Damjanac(rukomet);Tanasijevica,Batka(hahaha koje prezime),Stjepanovica,a od juce i Bozovica i Drincica(fudbal);Bjelicu,Golubovica i Cabarkapu(kosarka).I nemoj molim te da smaras sa pricom kako je to ipak nekakva razlika,jer su to toboze igraci koji vuku nekakvo porijeklo iz CG.A kad vec spominjes Andriju Radovica,pozdravi i ti nama Vesnu Perovic!Sta je sa njom,nesto je dugo nema,a bila je pravi cvijet crnogorske politicke i javne scene.Fali mi iskreno!Ajd uzdravlje!

Mirko, Republika Srpska

pre 16 godina

Steta za ovaj poraz! Ruku na srce, ovo je ipak Mokin poraz: Takticki je potpuno nadmudren, Rusi su nas izbombardovali sutevima sa vanjskih pozicija i to od strane njihovih centara, a Moka to nije znao zatvoriti. Na igraca koji suta sa linije za tricu treba izlaziti neko brz, spretan, okretan, a ne po pravilu Milicic koji dok se dovuce do igraca, lopta je vec u mrezi. Dalje, na planu motivacije i psihicke pripreme ekipe se jasno vidi da je moka napravio los posao. Svojim izjavama ne daje mi za pravo da mislim da ce to popraviti. Kritikuje jedinog koji je imao srca preuzeti odgovornost kada su se svi krili na terenu. No, pustimo covjeka da radi svoj posao, valjda je u svlacionici znao koga treba kritikovati...
Ne zaboravimo da svi momci tamo igraju za nas, za svoju zemlju, budimo fer i bez pljuvanja i gluposti njavijajmo za te momke. Nek budu zadnji, meni su najbolji. MOJI SU, SRBI SU!

mixa

pre 16 godina

Da li ste normalni.Ne mogu da verujem sta pisete o Gurovicu.Covek da ubaci 70 vama bi bilo malo.Pricajte malo o NBA Jaricu,Milicicu i mladim nadama FMP-a Ercegu i Labovicu.

nemoćni moskitos

pre 16 godina

Ma kakvi penali. Jesu bili očajni, ali PROSEčNI RUSI, KOJI NEĆE VIDETI BORBU ZA MEDALJU, NABILI SU NAS OD PRVOG MINUTA. Hajde košarkaški znalci recite mi - šta mi to igramo unapadu? Golu improvizaciju. Odbrana. JEDINI Rus koji može da zabije par trojki Kirilenko desetak puta SAM NA ŠUTU.
Gde je "dominantni centar" Miličić. Pa dva solidna centra igrača Savršenko i Hrjapa stavili su ga u mali džep. Jarić? Tri ulaza pod koš i dva šuta. Ej?! Totalno nerazigrani Erceg (uz Gurovića najbolji u pripremnim mečevima) i potpuno zaboravljeni Labović. Tepić kao da nije bio jedan od najboljih bekova na EP mladih. I, umalo da zaboravim. Aleksandrov. Pa neki su mu na ovom sajtu pisali pesme. Da li je taj momak uopšte igrao juče? NE MOŽE SE IĆI NA EP TAKTIČKI NESPREMAN. Slavnić beše sjajan bek i tanak trener. I to je jedina istina. Ne mislite valjda da sa ovom igrom bez igre možemo pobediti Grke koji su za 50 odsto jači od Rusa. Borićemo se mi sa Izraelom za prolaz i to će biti veoma, veoma napet meč. Od četvrtfinala nema ništa. Potrebno je pobediti bar tri puta u šest mečeva. Ali, koga?
Mokino slepilo i nedostatak hrabrosti da stavi Miličića (koji je izgledao kao da je pao sa Marsa i sad mi je jasno šta je Obradović pričao u Novom Sadu)dovoljno govori o odnosima u reprezentaciji.
žPohvale zaslužuju Teodosić za igru u napadu i Veličković. Nije zabijao ali je sa njim odbrana ličina na nešto. Momak bar dosledno čuva svog igrača. Gurović? Ne može, ne sme najiskusniji igrač na terenu da onako užasni loše šuta slobodna bacanja. Ali, Gurović nije dovoljan.
Treba biti nerealno veliki optimista pa očekivati nešto više od borbe za recimo 9 i 10 poziciju.
I, dajte da ne bude komentara tipa: šta kritikujete pa oni su se bar odazvali. Hajde da ubuduće delimo medalje za pojavljivanje u reprezentaciji.

ToM

pre 16 godina

Ne bojim se ja Grcke, to je vec odavno izgubljena utakmica. Ja se bojim Izraela - ako izgubimo, a s ovakvim Gurovicem i njegovom igrom izgubit cemo garant, dakle ne preostaje nam nista nego da raspisemo natjecaj za nekog ozbiljnog selektora. Slavnicu svaka cast, on je rekao svoje pre trideset godine. U medjuvremenu ga nigdje nije bilo. Dakle, njegova sudbina zavisi od Jevreja.

Ratko

pre 16 godina

Možda Slavnić nema tu trenersku snagu i probojnost ali je doneo duh reprezentacije koji deluje pomalo romantično i nostalgično.Ekipa nema potrebnu čvrstinu i sva "borba" je oko toga u tom samosazrevanju i doslednom poštovanju kolektivne igre koja treba da uznese i pojedinca da pokaže kvalitet.U odnosu na nategnuto stanje koje je bilo u prethodnim takmičenjima bez obzira na poraz ovo je pomak jer u prvom planu mora biti opšte stanje pa tek onda rezultat.

Sloba

pre 16 godina

Slobodna bacanja. Svako ko se iole razume u košarku, zna da su slobodna bacanja čista tehnikalija. Najprostija vežba na treningu, ako je neophodno, do iznemoglosti. Kao priprema za Ruse, koji igraju defanzivnu košarku, na taj detalj je bilo neophodno obratiti pažnju. Aljkavost i ništa drugo, "a to reprezentacija ne trpi".

Bojan Z

pre 16 godina

Ma da, slobodnjaci su presudili!Na ovakeve izjave se najezim, a pogotovu ako je razlika u 8 poena!!! Da je bilo dva razlike pa da covjek kaze promasili smo, a mogli smo... da nismo trebali imati 100% ucinak? Ma pogledaj i preispitaj druge segmente igre, ne izvlaci se na slobodnjake gde su nasim profesionalcima najvece sanse 50/50...

Srebrenicanin

pre 16 godina

Moje licno misljenje je daje Milicic ovaj mec pobacio i to mnogo, drugo Jaric T Zivadin, lose, i mislim da je VUK trebao ranije da udje u igru, Aleksandrova nije bilo, to je lose, ali nadam se da mozemo jos da mrsimo racune starijim ekipama mada moje misljenje je da smo mi dobra ekipa

ss

pre 16 godina

Sta pricas ti gore...kakvi italijani, jugosloveni...zar treba da izigravamo budale u onim papagaj dresovima kao fudbaleri, ako hoces crveno idi navijaj za Hrvatsku, Albaniju ili mozda Tursku, plava je nasa boja uvek bila...malo bolje procitaj istoriju pa ces videti da je upravo prva boja na nasoj zastavi nanela najvise zla nasem narodu...nekaj boze da ih ikad moram gledati u onim komunjarskim dresovima.

drmanda

pre 16 godina

“Primetna je nervoza kod igrača od kojih to nisam očekivao, a nismo mogli da sprečimo veliku tremu kod većine mladih igrača, izuzimajući Teodosića, ali i na njegovu igru imam mnogo zamerki. Ne može tako komotno da se igra, nije ovo FMP, reprezentacija takvu igru ne trpi” Ha, ha, ha,... Jeli on normalan????
Da je bogdo vise ovako "opustenih" igraca!!!!

Lale

pre 16 godina

Ne smeta mi sto smo izgubili, ipak su Rusi bili bolji ali mi smeta zasto je Moka vodio ova tri djuturuma (Gurivuc, Jaric, Milicic). Trebao je povesti 12 omaldinaca koji su ove godine uzeli titule u svim kategorijama. Pa neka klinci izgube 30 razlike od svakoga, nije vazno, ali neka steknu neophodno iskustvo. Ali zato za dve tri godine imacemo opet sampionski tim. Cini mi se da gore pomenuta trojica samo stvaraju napetu situaciju u timu. Pored toga strasni je kako Milicic nema mozga, po prici drugih ne samo kada je kosarka u pitanju. Siroma' decko!

Uros

pre 16 godina

Vi vec otpisujete Slavnica nakon 15 utakmica eeej!!! Pa kad cemo postici nesto ako budemo smenjivali selektore svaka 3 meseca? Dajte coveku vremena, igrao je vrhunsku kosarku, voli svoju zemlju (u to sam siguran) i zasto ga smenjivati kad njegovo znanje mora doci do izrazaja kad-tad, milion puta je to dokazao Sibenka, Jugoplastika, Zvezda!!!!!! Pa ove niko nije hteo da vodi....Lako je biti selektor i trener kad imas Kukoca, Radju, Savica ili Bodiroge, Djordjevica, Danilovica, Paspalja, Savica, Divca, Jarica, Stojakovica, Tomasevica, Rebrace, itd..........Dobijes gotov tim, izgradjene igrace, sednes i vodis, to je najlakse......zato Ivkovica, Pesica, Obradovica, Sakote, Maljkovica, Vujosevica nema nigde kad se stvara tim, traze igraci, pravi igra....to oni nece da rade.
Zato sto nemaju pojma a lako se gubi ugled i dobijes otkaz. Kad imas budzet 30 miliona evra, tim nije tesko napraviti.
Kod Moke menadzeri i novinari ne sastavljaju TIM vec MOKA SLAVNIC e to je problem. OVAJ TIM IMA HEMIJU, TIMSKI DUH I PETLJU pored kosarkaskih KVALITETA.
Znao sam da ce vecina cekati prvu priliku kad nasi izgube da ih ispljuju.............
Sto niko nije pisao hvalospeve BRAVO MOKO razbili ste Grcku sa 30 razlike to niko nije uradio u zadnjih 20 godina, vec ste VECINA ovde pricali Grci se cuvali, kad smo izgubili od Turske onda pljuvacina…..ljudi dogovorite se sami sa sobom….
A GARANTUJEM DA VECINA OVDE NIJE TRENIRALA KOSARKU, A 50% NIJE NI ISPRED ZGRADE PIKALO BASKET, al iz fotelje svi sve vide I znaju bolje…….
Drugo Rusi su nas dobili uz pomoc sudija. Plus sutirali su kao nikad u istoriji, plus imaju i amerikanca i jos 2 dva stranca, jel to tim Rusije ili ......................... Na Milicicu par puta nije sviran faul, takodje i na Gurketu....
Tacno jako lose smo sutirali slobodna bacanja i zato izgubili i to je tacno
Trece igramo brzo i prvi put od 1991 godine i jedino 2 tekme koje smo igrali kako treba Finale 1995 protiv Litvanije i finale protiv USA u Atlanti 1996 i od cetvrtfinala do finala u Atini 1998, ostalo sto su Duda, Obradovic, Vujosevic, Pesic i Sakota vodili igra nam je bila spora ko vitez Koja bez ideje i organizacije. Da nije bilo Bodiroge malo bi ovde bilo medalja od 1995 do 2002 godine. Koliko puta nas je izvukao, pa je od Vas istih navijaca dizan do bozanstva, a prvi put kad nije ga islo u Novom Sadu izvizdan i isljuvan.
Sad igramo odmah brzo, centar dobacuje odma pleju a ovaj vuce napred, zna se ko sta radi....
Cetvrto Teodosic ako ovako nastavi za 2 godine niko se Djordjevica nece ni secati... Onda je bilo onda i sada je sad, uvek Moka pravi tim i igru a drugi upropaste, sta su Ivkovic, Obradovic, Vujosevic, Pesic i Sakota sa 50 puta jacim pod "imenima" timovima uradili - NISTA NULA APSOLUTNA NULA (trofeje priznajem ali opet zahvalujuci BODIROGI koji je opet stvaran od drugog maga TANJEVICA, a igra nam je bila na invidualnu snagu svakog igraca)......Ovim momcima je usadio duh zajednistva, disu kao jedan, bore se jedan za drugog, e to im je usadio. Da jednom Jaricu nije bitno dal ce da sutira ali mu je postalo mnogo vaznije da asistira, da se tuce zbog Labovica, e to je promenio, usadio mu je odgovornost...... Jaric igra kao nikad u karijeri, Gurke se neizvljava, Milicic slusa kritike kad je pucao nerezonski....Uspeo je da stvori TIMSKI DUH, da ubrza igru, organizuje, i pocinjemo da licimo na onu ekipu od 1987-1991 i na Jugoplastiku i Zvezdu iz tog vremena, smekerski, jednostavno, bez sablona i brzo.....
Moka je izmislio Jugoplastiku (nasao i napravio Kukoca, Radju, Sretenovica, Perasovica, Naglica, Savica, itd.....napravio je i Drazena Petrovica u Sibenki, od onog krs tima Zvezdinog krajem osamdesetih.(cast pokojnom Bobanu Jankovicu i jos nekolicini) dva puta je razbio Partizan sa Divcem , Djordjevicem, Paspaljom, Savovicem, Danilovicem i ...,igrao je ravnopravno sa trostrukim prvakom evrope JUGOPLASTIKOM EGAL dok je PARTIZAN sa DJOLETOM, DIVCEM, OBRADOVICEM, PECARSKIM, DANILOVICEM, PASPALJEM, itd... gubio GLAT PO 3-0 i po 20-30 razlike od TE JUGOPLASTIKE, dok je ZVEZDA OSTECENA U DUBROVNIKU ZA KUP, jer sudija nije priznao JANKOVICEM REGULARNI KOS, bio SKANDAL u PLAJ OFU dva puta 3-1 i 3-2 sa JUGOPLASTIKOM na misice....e to je MOKA).
Treba znati da mu je pokojni Nebojsa Popovic nudio mesto selektora pre Dusana Ivkovica, ali Moka je odbio jer je bio ljut zvog smene Cosica.

Vecina ovde Vas se ponasate kao i vecina novinarskih piskarala, koja su sticajem okolnosti dosla na ta mesta, kad ih klubovi, igraci placaju, vode na letovanja, takmicenja, onda su bogovi, kad se pobedjuju pisu o njima kao o bogovima onda kad ne ide drvlje I kamenje.
Da je Partizan prosao Artmediju, Zecevica bi pretvorili u bozanstvo. Da je Burzanovic u trecem minutu zabio protiv Rendzersa Zvezda bi dobila sa 4-0 i usla u Ligu Sampiona i pisali bi se hvalospevi o njima, nikad realno, ovako nisu uspeli pa sad pljuvacina..........itd...primera do sutra.....

OVIM MOMCIMA I SELEKTORU HVALA STO SE BORE ZA OVU ZEMLJU I TRPE SVE STO TRPE STO OD MEDJUNARODNE ZAJEDNICE STO OD NAS OVDE. OD MENE IMAJU PODRSKU....DOK SE GOD BUDU BORILI OVAKO I TRUDILI OD MENE CE IMATI PODRSKU......

AKO OVI KLINCI OSTANU NA OKUPU SA MOKOM ZA 2 GODINE BICEMO PRVACI EVROPE.....MI SMO NAJMLADJI NA PRVENSTVU.......
NEMACKA posle produzetka protiv CESKE, LETONCI razbili HRVATE, GRCI se namucili protiv IZRAELA itd.... DANAS SVI IGRAJU KOSARKU

djole

pre 16 godina

@Montenegro

Covece, ako nemas sta pametno da kazes onda nemoj ni da komentarises.A ti sportisti koje ironicno spominjes su,ako nisi znao, Srbi.Zato i igraju za Srbiju,a za Pavlovica ne brini,zaigrace i on za Srbiju.Bolje pogledaj u svoje dvoriste,jer koliko vidim poceli ste da uvozite igrace iz Republike Srpske da igraju za vas,ocigledno vam fali potencijala.Ajd' zdravo.

mns tm

pre 16 godina

pa jesu slepci,igrali smo u belim zato sto su rusi bili u crvenim,zar ne?a sto se igre tice dajte malo razumevanja a i vase strucne opservacije ne vrede ni mog stojka jer niko od nas verovatno i nema pojma o postavci igre a kamoli da glumi nekog strucnjaka,vec samo da primetimo ono sto se nama ne svidja i da na kraju kazemo napred momci borite se do kraja uzdamo se u vas i vase ruke,zivela SRBIJA!!!!!!!!

Александра, Гробари - Кумодраж

pre 16 godina

Опет је његов Гурке најобољи. О Миличићу ни речи, а он је сам признао да је био најгори. Мени је мука од тог Моке!! Његоба тактика је тако лоша... Одиграо је добро 1973. год. на ЕП у Београду, али су нас Руси добили у финалу... И изгледа да је као према тој итакмицу спремао тактику против Руса... Само није још констатовао да је ово 2007. год. :))

Muva

pre 16 godina

Pa sta,igrali pa izgubili.Za razliku od poslednjih nekoliko velikih takmicenja ova igra uliva neku nadu za buducnost.Vidi se da postoji kolektiv,a to sto danas bas nista nije htelo da udje,ali bas nista,vretice se na nekoj drugoj utakmici.Ma ljudi, pa mi smo milion ovakvih utakmica odigrali kada nas nece,ali imali smo tada pet,sest vrhunskih igraca koji su na kraju sami dobijali te utakmice.Potrebno je ovim klincima jos malo iskustva pa ce opet da bude po starom,obrni okreni na kraju dobijemo, a nikome bas nije jasno kako.ODIGRAJTE DO KRAJA SVIM SRCEM,PA STA BUDE!DANAS SE NISTE OBRUKALI,NISTE OBRUKALI SRBIJU,NAGRADA ZA POZRTVOVANJE I ANGAZOVANJE MORA DA DODJE.
Moram da napisem i ovo:
STVARNO MI JE MUKA DA CITAM ONOLIKO PLUVACINE PO SLAVNICU I IGRACIMA POSLE SAMO JEDNE IZGUBLJENE UTAKMICE.

sasa-Sabac

pre 16 godina

E sad valjda vidis koliko si se zeznuo sto si pozvao Gurovica,cudi me kako nisi reagovao kad je izjavio da mora da se zna ko je stariji u reprezentaciji,pa gde to ima,mora da postoji kolektiv i da svi budu podjednaki,zato valjda i jesu u reprezentaciji zato sto svi vrede a ne da se dele na mladje i starije,pa zasto je taj Gurovic bolji od Ercega ili Velickovica po cemu zato sto sutne 20 puta a pogodi 8,e pa nije ti ovo drugorazedni tim pa da se tako ponasas.Najveca je greska sto si pozvao njega ,Jarica i Milicica jer se samo bore koji ce bolju statistiku da ostvari,bolje da su ovi mladji ginuli i svi bi igrali za ekipu,ne bi bilo klanova koji su ocigledni.Samo mi nije jasno zasto to niko nece da vidi tj zasto to niko javno ne kaze,da ne uzimam primer ostalih reprezenatcija ali evo primer Partizana,pa jel smo nekad culi Drobnjaka ili Kecmana da mora u ekipi da se zna ko kosi a ko vodu nosi-nikada,pa zasto bi npr. Tepic morao da igra i da forsira Drobnjaka ili Kecmana zato sto je on mladji,oni su bre tim i svi rade isto i svi ginu jedan za drugog ,ko je u boljoj poziciji ili kome je trenutno dan on i sutira ili odigra zapazeniju ulogu,a ne da se forsira uvek jedan igrac da bude najbolji jer on ima neke stare zasluge,to se u velikim klubovima tako ne radi zato i jesu VELIKI ili u velikim reprezentacijama kao sto je nasa nekad bila,nazalost samo bila, kad su u njoj igrale kao prvo ljudske velicine a i veliki igraci.

Milan

pre 16 godina

jedno je tu istina.Moko, pretero si u ocekivanju od ovih momaka.To je tim i perspektiva za 2009 godinu, kada je prvenstvo u Poljskoj.A sada to ako budemo 7 to je veliki uspeh, ili ako se iz grupe plasiramo to treba shvatiti kao velki uspeh.Dalje nista od te tvoje odbrane, kada si ti igrao tada odbrana nije ni postojala.Kako da ih ti naucis da to igraju.Ti si sam pregrejao atmosferu izjavama tipa da moze da se uzme medalja.Znaci da ciljeve realne nisi postavio pred te momke.To prvenstvo trebalo bi shvatiti kao pripremu za Poljsku.Ali gospodo iz Strucnog saveta, to sve ali ne sa Mokom tu treba ozbiljan covek.Moka je sto je jednom jedan nas TV komentator rekao sarlatan a ne trener.I pored toliko trenera u Srbiji ko se usudio da da tako talentovanu generaciju coveku koji ni trenerske papire nema?????A sto se Rusa tice oni nemaju trenere uopste, oni uvoze trenere i uvek ih je odlikovao dobar sut.Ja neznam dali je taj kapiten lider u pravom smislu reci.On netreba da igra u tom timu.a sa Grcima to ce da bude sledeci poraz, zamslite kako najstariji tim na prvenstvu igra odbranu, bolje ili slabije od Rusa?????

koll

pre 16 godina

Da li opet pocinjemo sa pljuvacinom?Niko do juce nije od ovih momaka ocekivao nista osim da ginu na parketu.Devetorica su debitanti, hajde da sacekamo jos neku utkmicu pa onda da se ljutimo na trenera.Prvi put posle 5 godina sam gledao repezentaciju da sam se istinski nervirao.Moka zna sta radi, samo napred momci, igrajte ovako hrabro i protiv grka i uz malo srece ih dobijamo.

Ivan

pre 16 godina

E Montenegro,
Bas si me nasmejao. Idi decko odspavaj opusti se malo. I bolje uzmi neku devojku za ruku i odvedi na sladoled nego sto bacas pare na internet sate u internet cafffe-u studentskog doma na Novom Beogradu

aleksaNS

pre 16 godina

I mi smo gosp. Slavnicu vise ocekivali od Vas.Vi ste najavili pompezno neku moskitos odbranu..da imate onu stvar,i sl.I sta bi gosp. Slavnicu?Dunuo je malo jaci povetarac i oduvao moskitose..e.. ne moze se tako u Evropu.Sa neozbiljnim izjavama i jos neozbiljnijom odbranom.Da vi imate onu stvar..bandera(a svi znamo ko je to) bi bio na klupi posle prve neistrcane odbrane..ali ima jedan problem-vi nemate tu STVAR gosp. Slavnicu.

Александар

pre 16 godina

Кога ви представљате у тим плавим Југословенским дресовима? Национална боја Србије је црвена. И после петнаест година једину су Срби остали Југословени. Тужно, жалосно, страшно...

DDD

pre 16 godina

Ima jedna dobra stvar, a to je da ce konacno prestati da nas nazivaju tim pogrdnim imenom : Moskitosi...
Da citiram naseg patrijarha Pavla koji je onomad rekao: " Budimo ljudi iako smo Srbi."

Montenegro

pre 16 godina

Serbs brothers,

gore glavu, nijeste ni zasluzili veceras pobjedu, ma je sjutra novi dan.

Iskreno, meni je najvaznije da je Pavlovic bio sjajan, da je pokazao kako se bori za srpsku stvar i da je sada svima jasno koliko je njegovom cuvenom odlukom Srbija dobila, a Crna Gora izgubila.

Moje iskreno saucesce za veceras, a najljepse zelje za ubuduce. I da mi pozdravite Prlainovica, Nikica, Dragoslava Jevrica, Marka Dakovica i Andriju Radovica.

Danijel

pre 16 godina

Sta svira ovaj Slavnic?
Gurovic dobar a Teodosic slab, previse je opusten???
Pa bolje opusten nego usran kao Gurovic. Sta se tu pravi?

Srba

pre 16 godina

šta pišete slepci kakvi plavi dresovi jel ste vi gledali utakmicu?igramo u belim i šta im fali,u fudbalu su dresovi odlični,al 'to moraju u svakom da budu isti...

Zeka peka

pre 16 godina

Nazalost, losa slobodna bacanja nisu presudila vec nesto drugo. To drugo su i totalni antitalenti za kosarku mogli videti, a to je neverovatna sebicnost Gurovica. Gotivim ga kao igraca, ali prosto je neverovatno da se nasa reprezentacija od onakve prepoznatljive timske igre svela na tim u kome jedan prica jedno pre utakmice, a na njoj radi potpuno drugo. Mozda je jos rano za ocene ali imam utisak da Slavnic nije na nivou za selektora. On je dobar samo za larmadziju, onog ko ce paljevine od navijaca, koji ne mogu sagledati dobro s kakvim sastavom raspolazemo, napaliti svojim neumerenim izjavama tipa:"Razbicemo ih, idemo na zlato i sl". Gurovic je 5-6 puta totalno nerezonski sutirao preko igraca iz pozicije za koju bi se i legenda Sale Djordjevic dobro zamislio pre suta. Nisi ti Gurovicu tim. Tim je 5 igraca na terenu, a ti si samo njegov deo. Ako si deo onda nemoj da se ponasas kao celina...Cinjenica je da nam fali jos 3 dobra igraca od onih koji su otkazali i mogli bi do cetvrtfinala 99%. Po prikazanoj igri ovo definitivno nije najbolji tim Srbije, ali nadam se da gresim i da ce vec sutra sve sto tvrdim ponistiti pobedom nad Grckom...

Dacha from Nish city

pre 16 godina

Tako je Moko!
Samo hrabro!
Ako se ova ekipa odrzi u ovom sastavu za OI 2008
bice mnogo boljih rezultata nego sto ce ih biti
sada u Spaniji, ali jako je bitno da jednom
sastavimo tim koji ce se uigravati kao na primer
Spanci i Grci koji su Svetski odnosno Evropski
prvaci ali ugraju dugo u istom sastavu.

Cela Srbija ocekuje da nasa reprezentacija koja je sastavljena pre mesec ili dva napravi nemoguce na EP u Spaniji !? To je nerealno, jer ni Spanci ni Grci nisu odmah poceli sa velikim rezultatima.
Spanija je recimo uvek bila dobra ali evo ih
sada uigrani i na vrhuncu svojih moci i niko
ne moze da ih pobedi!

Jednog dana ce i Srbija (opet) biti na vrhuncu
svojih moci kada se ovi nasi mladi talenti uigraju
i zvace nas Mokini Mocni Renzeri ili kako god nas
zvali znace se jedno... SRBIJA zemlja kosarke !!!

TeoFan

pre 16 godina

Ja do sada nisam hteo nijednu jedinu rec da kazem o Moki ,jer je bio jedini "trener" koji nije bezao od repke.Ali sada, moram da kazem par reci...kako ga bre nije sramota da kritikuje jedino Teodosica kad je on bio jdini valjan igrac na ovoj utakmici.Decko je morao da igra 35 min., jer Mokin MNOGO VAZAN IGRAC Jaric nije sastavio kraj sa krajem.Dzaba Teodosic zrelo igra sa samo 20 godina, kad je tu ISKUSNI Milicic da sve upropasti.Pa ipak, ni za Milicica ni za Jarica ni reci kritike, a Teo ispade grdan.Sad ce ga sa izjavama tipa NIJE TI OVO FMP mnogo da ga motivise, vrlo pedagoski.
Kako mu nije jasno da ta vic kosarka o kojoj strucnjak prica moze da se igra samo sa igracima tipa Teodosic....ali izgleda da je ovde jedini vic upravo Moka!!!

Aca Faca

pre 16 godina

Pa kakvi su ono dresovi? Cujem i komentatori ih zovu "PLAVI". Koji plavi? Sta su oni? Italijani, jugosloveni...? Zasto ne nose crvene (bordo) dresove? Zar to nisu srpski dresovi? Boze mili. Sve srbin do srbina. Ovi iz saveza su bas komunjare i jugonostalgicari. OCEMO BORDO DRESOVE. Ko je "za" nek preporuci komentar da vidimo koliko nas to zeli.

Sveti Nikola Zigic

pre 16 godina

Samo napred...nije kraj! Mi nemao tim za titulu, ali zato imamo tim koji se bori za GRB I ZASTAVU I NAROD. Ovo je nasa najbolja ekipa koju imao i to je realnost. Sazrece i ovi klinci 87,88 i 89 i bice medalja!
Uz SRBIJU do kraja!!!!

adrian

pre 16 godina

Nije bilo toliko lose kako je delvalo da ce biti u pocetku. Trebalo bi imati u vidu da je ovo ipak mlad tim, vidi se da mogu da igraju, a i rusima je skoro sve sto su sutnuli uslo. jedino i dalje ne mogu da oprostim onako sutanje slobodnih bacanja, pa ceo zivot igrate i sutate i opet nista, sramota

nele

pre 16 godina

Selektor je pootpuno u pravu,idemo dalje pa sta bude,a bice bolje sigurno.Neka se manu malo vise losih komentara na racun nasih momaka.Nemaju pojma o sportu a komentarisu....Zaboravili su kad su izasli iz opanaka a sada su strucnjaci vrhunski.Brinite malo vise o zavivaju!!!!!!!NELE

shone

pre 16 godina

Joooooooj citam i ne mogu da vjerujem sta ova imitacija selektora govori ,odakle mu petlja da izvali ovakve gluposti,nema zamjerke na igru kauboja Gurovica koji puca kad pozeli bez rezona ,ne spominje Milicica sa svojim statiranjem i bacanjem kamena s ramena!!!!???
Dodje mi da se zapitam da li sam gledao isti mec kao i on ,rusi su nas pobjedili samo zbog kaubojske kosarke koju ovaj klovn propagira!!!!

bice bolje

pre 16 godina

Mislim da je sistem takmičenja sadistički. Ako dobijemo Izrael, na kraju ćemo imati 5 poraza u 6 ili 7 utakmica. Draće nas iz dana u dan ko kako stigne. Počeće da se svađaju. Četnik, pardon, "izolovani" kapiten će naći neki izgovor da se malo povuče na Ravnu goru i obnovi snagu gibanicom... Čim prođe rat opet evo njega i njegovih "zasluga"... No, dobro, da njega i Moku konačno preživimo, pa da stvar ponovo počnu da vode oni koji znaju (ima i mladih i starijih) i da igraju - mladi. Eto nas u vrhu za dve-tri godine.

Prljavi Hari

pre 16 godina

Samo odigrajte hrabrije i sve ce biti u redu.Nase vreme tek dolazi tj. opet ce se vratiti samo malo treba biti strpljiv.Znate i u onoj velikoj Jugoslaviji se negativno osecala smena generacija.Na prvenstvima evrope 83. i 85. godine zauzeli smo 7. mesto.Secam se reci naseg Kicanovica, tad vec na zalasku karijere."Moj naslednik je Drazen Petrovic".Svi su mu se smejali,a svi dobro znate sta je dalje bilo.E sad zamislite ovu nasu malu zemlju,dosta puta manju od one nase stare.Pa normalno je da se mora osetiti smena generacija.Nemozemo u kontinuitetu stalno nesto osvajati.Pa i drugi zele da pobede.Javnost je nabila toliki pritisak na igrace da je logicno da su pojedinci poceli da otkazuju igranje za reprezentaciju.Ako se neosvoji medalja onda si izdajnik svoje zemlje.Pa ne moze to tako.Mi cemo da igramo a ovi drugi ce da gledaju kako ih pobedjujemo?Vec je pocelo pljuvanje i po ovim igracima sto sad igraju tamo.Pa oni da mogu da procitaju ova pljuvanja ,pokajali bi se svi sto su uopste otisli.Podrzite nase momke.Nasi su ,nemamo bolje,a to da smo svetski talenti za ovaj sport broj jedan i da cemo se vratiti na vrh,to nemoj niko ni da sumnja.NAPRED SRBIJA.Podrska Moki zato sto voli svoj posao i sto daje sve od sebe.

Morgunov

pre 16 godina

slazem se da je teodosic igrao nesto slobodnije od ostalih..ali zameriti mu "komotnu igru" time da ne igra za fmp vec za reprezentaciju je u najmanju ruku sramotno,uz dodatak da se gurovicu ne moze nista prebaciti.
pa decko je imao prostor za sut,i iskoristio ga je..pogadjao je,manje ili vise..trojke solidno,moze daleko bolje.nije mu trebala ona ishitrena trojka posle ne-sportske licne nad gurovicem samo,i mozda je taj napad i jedna dobra odbrana mogla da preokrene mec..
gurovic nije bio najgori veceras,al daleko od toga da je odigrao savrsenu partiju kako moze.ne moze se pogadjati stalno,svi su svesni toga valjda..ali gurovic je sam mogao da nam donese pobedu.

bleda igra marka jarica.ne shvatljivo da neko sa 30 godina,i toliko iskustva po evropi u nba,sa tolikim poverenjem selektora odigra jedan dobar ulaz,jednu asistenciju,i trojku za ceo mec.
o milicicu ne treba ni trositi reci..ispod ocekivanja.

igramo sporo,i prevazidjenu kosarku.ne znam sta se radilo na tim pripremama,ali kretnje u napadu su blagi ocaj.

kirilenko

pre 16 godina

nas trener izgleda kao da nije gledao istu utakmicu kao mi..jedina svetla tacka veceras je bio mali teodosic,a on ga u izjavi jedinog okrivi kako se ponasao na terenu..pa ZASTo krivca nije trazio u drugim igracima koji su se ispromasivali,koji su se vukli po terenu..covek pojma nema sa vodjenjem ekipe ni sa kosarkom.

wwwlada

pre 16 godina

Boze, zna li ovaj sta prica ? Sam sebe pokopa u sledecoj recenici...
Ali dobro, sad ce da nadju svoj unutrasnji mir (verovatno uz pomoc MIlana Gurovica i drevne srpske vestine-joge), povrate energiju, a i Moka ce prestati da igra sa "laznim cetvorkama"(ko zna sta ce jos nauciti do kraja???) tako da se grcima lose pise (haha)

Aca Faca

pre 16 godina

Pa kakvi su ono dresovi? Cujem i komentatori ih zovu "PLAVI". Koji plavi? Sta su oni? Italijani, jugosloveni...? Zasto ne nose crvene (bordo) dresove? Zar to nisu srpski dresovi? Boze mili. Sve srbin do srbina. Ovi iz saveza su bas komunjare i jugonostalgicari. OCEMO BORDO DRESOVE. Ko je "za" nek preporuci komentar da vidimo koliko nas to zeli.

Prljavi Hari

pre 16 godina

Samo odigrajte hrabrije i sve ce biti u redu.Nase vreme tek dolazi tj. opet ce se vratiti samo malo treba biti strpljiv.Znate i u onoj velikoj Jugoslaviji se negativno osecala smena generacija.Na prvenstvima evrope 83. i 85. godine zauzeli smo 7. mesto.Secam se reci naseg Kicanovica, tad vec na zalasku karijere."Moj naslednik je Drazen Petrovic".Svi su mu se smejali,a svi dobro znate sta je dalje bilo.E sad zamislite ovu nasu malu zemlju,dosta puta manju od one nase stare.Pa normalno je da se mora osetiti smena generacija.Nemozemo u kontinuitetu stalno nesto osvajati.Pa i drugi zele da pobede.Javnost je nabila toliki pritisak na igrace da je logicno da su pojedinci poceli da otkazuju igranje za reprezentaciju.Ako se neosvoji medalja onda si izdajnik svoje zemlje.Pa ne moze to tako.Mi cemo da igramo a ovi drugi ce da gledaju kako ih pobedjujemo?Vec je pocelo pljuvanje i po ovim igracima sto sad igraju tamo.Pa oni da mogu da procitaju ova pljuvanja ,pokajali bi se svi sto su uopste otisli.Podrzite nase momke.Nasi su ,nemamo bolje,a to da smo svetski talenti za ovaj sport broj jedan i da cemo se vratiti na vrh,to nemoj niko ni da sumnja.NAPRED SRBIJA.Podrska Moki zato sto voli svoj posao i sto daje sve od sebe.

Uros

pre 16 godina

Vi vec otpisujete Slavnica nakon 15 utakmica eeej!!! Pa kad cemo postici nesto ako budemo smenjivali selektore svaka 3 meseca? Dajte coveku vremena, igrao je vrhunsku kosarku, voli svoju zemlju (u to sam siguran) i zasto ga smenjivati kad njegovo znanje mora doci do izrazaja kad-tad, milion puta je to dokazao Sibenka, Jugoplastika, Zvezda!!!!!! Pa ove niko nije hteo da vodi....Lako je biti selektor i trener kad imas Kukoca, Radju, Savica ili Bodiroge, Djordjevica, Danilovica, Paspalja, Savica, Divca, Jarica, Stojakovica, Tomasevica, Rebrace, itd..........Dobijes gotov tim, izgradjene igrace, sednes i vodis, to je najlakse......zato Ivkovica, Pesica, Obradovica, Sakote, Maljkovica, Vujosevica nema nigde kad se stvara tim, traze igraci, pravi igra....to oni nece da rade.
Zato sto nemaju pojma a lako se gubi ugled i dobijes otkaz. Kad imas budzet 30 miliona evra, tim nije tesko napraviti.
Kod Moke menadzeri i novinari ne sastavljaju TIM vec MOKA SLAVNIC e to je problem. OVAJ TIM IMA HEMIJU, TIMSKI DUH I PETLJU pored kosarkaskih KVALITETA.
Znao sam da ce vecina cekati prvu priliku kad nasi izgube da ih ispljuju.............
Sto niko nije pisao hvalospeve BRAVO MOKO razbili ste Grcku sa 30 razlike to niko nije uradio u zadnjih 20 godina, vec ste VECINA ovde pricali Grci se cuvali, kad smo izgubili od Turske onda pljuvacina…..ljudi dogovorite se sami sa sobom….
A GARANTUJEM DA VECINA OVDE NIJE TRENIRALA KOSARKU, A 50% NIJE NI ISPRED ZGRADE PIKALO BASKET, al iz fotelje svi sve vide I znaju bolje…….
Drugo Rusi su nas dobili uz pomoc sudija. Plus sutirali su kao nikad u istoriji, plus imaju i amerikanca i jos 2 dva stranca, jel to tim Rusije ili ......................... Na Milicicu par puta nije sviran faul, takodje i na Gurketu....
Tacno jako lose smo sutirali slobodna bacanja i zato izgubili i to je tacno
Trece igramo brzo i prvi put od 1991 godine i jedino 2 tekme koje smo igrali kako treba Finale 1995 protiv Litvanije i finale protiv USA u Atlanti 1996 i od cetvrtfinala do finala u Atini 1998, ostalo sto su Duda, Obradovic, Vujosevic, Pesic i Sakota vodili igra nam je bila spora ko vitez Koja bez ideje i organizacije. Da nije bilo Bodiroge malo bi ovde bilo medalja od 1995 do 2002 godine. Koliko puta nas je izvukao, pa je od Vas istih navijaca dizan do bozanstva, a prvi put kad nije ga islo u Novom Sadu izvizdan i isljuvan.
Sad igramo odmah brzo, centar dobacuje odma pleju a ovaj vuce napred, zna se ko sta radi....
Cetvrto Teodosic ako ovako nastavi za 2 godine niko se Djordjevica nece ni secati... Onda je bilo onda i sada je sad, uvek Moka pravi tim i igru a drugi upropaste, sta su Ivkovic, Obradovic, Vujosevic, Pesic i Sakota sa 50 puta jacim pod "imenima" timovima uradili - NISTA NULA APSOLUTNA NULA (trofeje priznajem ali opet zahvalujuci BODIROGI koji je opet stvaran od drugog maga TANJEVICA, a igra nam je bila na invidualnu snagu svakog igraca)......Ovim momcima je usadio duh zajednistva, disu kao jedan, bore se jedan za drugog, e to im je usadio. Da jednom Jaricu nije bitno dal ce da sutira ali mu je postalo mnogo vaznije da asistira, da se tuce zbog Labovica, e to je promenio, usadio mu je odgovornost...... Jaric igra kao nikad u karijeri, Gurke se neizvljava, Milicic slusa kritike kad je pucao nerezonski....Uspeo je da stvori TIMSKI DUH, da ubrza igru, organizuje, i pocinjemo da licimo na onu ekipu od 1987-1991 i na Jugoplastiku i Zvezdu iz tog vremena, smekerski, jednostavno, bez sablona i brzo.....
Moka je izmislio Jugoplastiku (nasao i napravio Kukoca, Radju, Sretenovica, Perasovica, Naglica, Savica, itd.....napravio je i Drazena Petrovica u Sibenki, od onog krs tima Zvezdinog krajem osamdesetih.(cast pokojnom Bobanu Jankovicu i jos nekolicini) dva puta je razbio Partizan sa Divcem , Djordjevicem, Paspaljom, Savovicem, Danilovicem i ...,igrao je ravnopravno sa trostrukim prvakom evrope JUGOPLASTIKOM EGAL dok je PARTIZAN sa DJOLETOM, DIVCEM, OBRADOVICEM, PECARSKIM, DANILOVICEM, PASPALJEM, itd... gubio GLAT PO 3-0 i po 20-30 razlike od TE JUGOPLASTIKE, dok je ZVEZDA OSTECENA U DUBROVNIKU ZA KUP, jer sudija nije priznao JANKOVICEM REGULARNI KOS, bio SKANDAL u PLAJ OFU dva puta 3-1 i 3-2 sa JUGOPLASTIKOM na misice....e to je MOKA).
Treba znati da mu je pokojni Nebojsa Popovic nudio mesto selektora pre Dusana Ivkovica, ali Moka je odbio jer je bio ljut zvog smene Cosica.

Vecina ovde Vas se ponasate kao i vecina novinarskih piskarala, koja su sticajem okolnosti dosla na ta mesta, kad ih klubovi, igraci placaju, vode na letovanja, takmicenja, onda su bogovi, kad se pobedjuju pisu o njima kao o bogovima onda kad ne ide drvlje I kamenje.
Da je Partizan prosao Artmediju, Zecevica bi pretvorili u bozanstvo. Da je Burzanovic u trecem minutu zabio protiv Rendzersa Zvezda bi dobila sa 4-0 i usla u Ligu Sampiona i pisali bi se hvalospevi o njima, nikad realno, ovako nisu uspeli pa sad pljuvacina..........itd...primera do sutra.....

OVIM MOMCIMA I SELEKTORU HVALA STO SE BORE ZA OVU ZEMLJU I TRPE SVE STO TRPE STO OD MEDJUNARODNE ZAJEDNICE STO OD NAS OVDE. OD MENE IMAJU PODRSKU....DOK SE GOD BUDU BORILI OVAKO I TRUDILI OD MENE CE IMATI PODRSKU......

AKO OVI KLINCI OSTANU NA OKUPU SA MOKOM ZA 2 GODINE BICEMO PRVACI EVROPE.....MI SMO NAJMLADJI NA PRVENSTVU.......
NEMACKA posle produzetka protiv CESKE, LETONCI razbili HRVATE, GRCI se namucili protiv IZRAELA itd.... DANAS SVI IGRAJU KOSARKU

shone

pre 16 godina

Joooooooj citam i ne mogu da vjerujem sta ova imitacija selektora govori ,odakle mu petlja da izvali ovakve gluposti,nema zamjerke na igru kauboja Gurovica koji puca kad pozeli bez rezona ,ne spominje Milicica sa svojim statiranjem i bacanjem kamena s ramena!!!!???
Dodje mi da se zapitam da li sam gledao isti mec kao i on ,rusi su nas pobjedili samo zbog kaubojske kosarke koju ovaj klovn propagira!!!!

TeoFan

pre 16 godina

Ja do sada nisam hteo nijednu jedinu rec da kazem o Moki ,jer je bio jedini "trener" koji nije bezao od repke.Ali sada, moram da kazem par reci...kako ga bre nije sramota da kritikuje jedino Teodosica kad je on bio jdini valjan igrac na ovoj utakmici.Decko je morao da igra 35 min., jer Mokin MNOGO VAZAN IGRAC Jaric nije sastavio kraj sa krajem.Dzaba Teodosic zrelo igra sa samo 20 godina, kad je tu ISKUSNI Milicic da sve upropasti.Pa ipak, ni za Milicica ni za Jarica ni reci kritike, a Teo ispade grdan.Sad ce ga sa izjavama tipa NIJE TI OVO FMP mnogo da ga motivise, vrlo pedagoski.
Kako mu nije jasno da ta vic kosarka o kojoj strucnjak prica moze da se igra samo sa igracima tipa Teodosic....ali izgleda da je ovde jedini vic upravo Moka!!!

Morgunov

pre 16 godina

slazem se da je teodosic igrao nesto slobodnije od ostalih..ali zameriti mu "komotnu igru" time da ne igra za fmp vec za reprezentaciju je u najmanju ruku sramotno,uz dodatak da se gurovicu ne moze nista prebaciti.
pa decko je imao prostor za sut,i iskoristio ga je..pogadjao je,manje ili vise..trojke solidno,moze daleko bolje.nije mu trebala ona ishitrena trojka posle ne-sportske licne nad gurovicem samo,i mozda je taj napad i jedna dobra odbrana mogla da preokrene mec..
gurovic nije bio najgori veceras,al daleko od toga da je odigrao savrsenu partiju kako moze.ne moze se pogadjati stalno,svi su svesni toga valjda..ali gurovic je sam mogao da nam donese pobedu.

bleda igra marka jarica.ne shvatljivo da neko sa 30 godina,i toliko iskustva po evropi u nba,sa tolikim poverenjem selektora odigra jedan dobar ulaz,jednu asistenciju,i trojku za ceo mec.
o milicicu ne treba ni trositi reci..ispod ocekivanja.

igramo sporo,i prevazidjenu kosarku.ne znam sta se radilo na tim pripremama,ali kretnje u napadu su blagi ocaj.

nele

pre 16 godina

Selektor je pootpuno u pravu,idemo dalje pa sta bude,a bice bolje sigurno.Neka se manu malo vise losih komentara na racun nasih momaka.Nemaju pojma o sportu a komentarisu....Zaboravili su kad su izasli iz opanaka a sada su strucnjaci vrhunski.Brinite malo vise o zavivaju!!!!!!!NELE

kirilenko

pre 16 godina

nas trener izgleda kao da nije gledao istu utakmicu kao mi..jedina svetla tacka veceras je bio mali teodosic,a on ga u izjavi jedinog okrivi kako se ponasao na terenu..pa ZASTo krivca nije trazio u drugim igracima koji su se ispromasivali,koji su se vukli po terenu..covek pojma nema sa vodjenjem ekipe ni sa kosarkom.

Dacha from Nish city

pre 16 godina

Tako je Moko!
Samo hrabro!
Ako se ova ekipa odrzi u ovom sastavu za OI 2008
bice mnogo boljih rezultata nego sto ce ih biti
sada u Spaniji, ali jako je bitno da jednom
sastavimo tim koji ce se uigravati kao na primer
Spanci i Grci koji su Svetski odnosno Evropski
prvaci ali ugraju dugo u istom sastavu.

Cela Srbija ocekuje da nasa reprezentacija koja je sastavljena pre mesec ili dva napravi nemoguce na EP u Spaniji !? To je nerealno, jer ni Spanci ni Grci nisu odmah poceli sa velikim rezultatima.
Spanija je recimo uvek bila dobra ali evo ih
sada uigrani i na vrhuncu svojih moci i niko
ne moze da ih pobedi!

Jednog dana ce i Srbija (opet) biti na vrhuncu
svojih moci kada se ovi nasi mladi talenti uigraju
i zvace nas Mokini Mocni Renzeri ili kako god nas
zvali znace se jedno... SRBIJA zemlja kosarke !!!

Ivan

pre 16 godina

E Montenegro,
Bas si me nasmejao. Idi decko odspavaj opusti se malo. I bolje uzmi neku devojku za ruku i odvedi na sladoled nego sto bacas pare na internet sate u internet cafffe-u studentskog doma na Novom Beogradu

Danijel

pre 16 godina

Sta svira ovaj Slavnic?
Gurovic dobar a Teodosic slab, previse je opusten???
Pa bolje opusten nego usran kao Gurovic. Sta se tu pravi?

bice bolje

pre 16 godina

Mislim da je sistem takmičenja sadistički. Ako dobijemo Izrael, na kraju ćemo imati 5 poraza u 6 ili 7 utakmica. Draće nas iz dana u dan ko kako stigne. Počeće da se svađaju. Četnik, pardon, "izolovani" kapiten će naći neki izgovor da se malo povuče na Ravnu goru i obnovi snagu gibanicom... Čim prođe rat opet evo njega i njegovih "zasluga"... No, dobro, da njega i Moku konačno preživimo, pa da stvar ponovo počnu da vode oni koji znaju (ima i mladih i starijih) i da igraju - mladi. Eto nas u vrhu za dve-tri godine.

Александар

pre 16 godina

Кога ви представљате у тим плавим Југословенским дресовима? Национална боја Србије је црвена. И после петнаест година једину су Срби остали Југословени. Тужно, жалосно, страшно...

djole

pre 16 godina

@Montenegro

Covece, ako nemas sta pametno da kazes onda nemoj ni da komentarises.A ti sportisti koje ironicno spominjes su,ako nisi znao, Srbi.Zato i igraju za Srbiju,a za Pavlovica ne brini,zaigrace i on za Srbiju.Bolje pogledaj u svoje dvoriste,jer koliko vidim poceli ste da uvozite igrace iz Republike Srpske da igraju za vas,ocigledno vam fali potencijala.Ajd' zdravo.

aleksaNS

pre 16 godina

I mi smo gosp. Slavnicu vise ocekivali od Vas.Vi ste najavili pompezno neku moskitos odbranu..da imate onu stvar,i sl.I sta bi gosp. Slavnicu?Dunuo je malo jaci povetarac i oduvao moskitose..e.. ne moze se tako u Evropu.Sa neozbiljnim izjavama i jos neozbiljnijom odbranom.Da vi imate onu stvar..bandera(a svi znamo ko je to) bi bio na klupi posle prve neistrcane odbrane..ali ima jedan problem-vi nemate tu STVAR gosp. Slavnicu.

Александра, Гробари - Кумодраж

pre 16 godina

Опет је његов Гурке најобољи. О Миличићу ни речи, а он је сам признао да је био најгори. Мени је мука од тог Моке!! Његоба тактика је тако лоша... Одиграо је добро 1973. год. на ЕП у Београду, али су нас Руси добили у финалу... И изгледа да је као према тој итакмицу спремао тактику против Руса... Само није још констатовао да је ово 2007. год. :))

sasa-Sabac

pre 16 godina

E sad valjda vidis koliko si se zeznuo sto si pozvao Gurovica,cudi me kako nisi reagovao kad je izjavio da mora da se zna ko je stariji u reprezentaciji,pa gde to ima,mora da postoji kolektiv i da svi budu podjednaki,zato valjda i jesu u reprezentaciji zato sto svi vrede a ne da se dele na mladje i starije,pa zasto je taj Gurovic bolji od Ercega ili Velickovica po cemu zato sto sutne 20 puta a pogodi 8,e pa nije ti ovo drugorazedni tim pa da se tako ponasas.Najveca je greska sto si pozvao njega ,Jarica i Milicica jer se samo bore koji ce bolju statistiku da ostvari,bolje da su ovi mladji ginuli i svi bi igrali za ekipu,ne bi bilo klanova koji su ocigledni.Samo mi nije jasno zasto to niko nece da vidi tj zasto to niko javno ne kaze,da ne uzimam primer ostalih reprezenatcija ali evo primer Partizana,pa jel smo nekad culi Drobnjaka ili Kecmana da mora u ekipi da se zna ko kosi a ko vodu nosi-nikada,pa zasto bi npr. Tepic morao da igra i da forsira Drobnjaka ili Kecmana zato sto je on mladji,oni su bre tim i svi rade isto i svi ginu jedan za drugog ,ko je u boljoj poziciji ili kome je trenutno dan on i sutira ili odigra zapazeniju ulogu,a ne da se forsira uvek jedan igrac da bude najbolji jer on ima neke stare zasluge,to se u velikim klubovima tako ne radi zato i jesu VELIKI ili u velikim reprezentacijama kao sto je nasa nekad bila,nazalost samo bila, kad su u njoj igrale kao prvo ljudske velicine a i veliki igraci.

wwwlada

pre 16 godina

Boze, zna li ovaj sta prica ? Sam sebe pokopa u sledecoj recenici...
Ali dobro, sad ce da nadju svoj unutrasnji mir (verovatno uz pomoc MIlana Gurovica i drevne srpske vestine-joge), povrate energiju, a i Moka ce prestati da igra sa "laznim cetvorkama"(ko zna sta ce jos nauciti do kraja???) tako da se grcima lose pise (haha)

Sveti Nikola Zigic

pre 16 godina

Samo napred...nije kraj! Mi nemao tim za titulu, ali zato imamo tim koji se bori za GRB I ZASTAVU I NAROD. Ovo je nasa najbolja ekipa koju imao i to je realnost. Sazrece i ovi klinci 87,88 i 89 i bice medalja!
Uz SRBIJU do kraja!!!!

Muva

pre 16 godina

Pa sta,igrali pa izgubili.Za razliku od poslednjih nekoliko velikih takmicenja ova igra uliva neku nadu za buducnost.Vidi se da postoji kolektiv,a to sto danas bas nista nije htelo da udje,ali bas nista,vretice se na nekoj drugoj utakmici.Ma ljudi, pa mi smo milion ovakvih utakmica odigrali kada nas nece,ali imali smo tada pet,sest vrhunskih igraca koji su na kraju sami dobijali te utakmice.Potrebno je ovim klincima jos malo iskustva pa ce opet da bude po starom,obrni okreni na kraju dobijemo, a nikome bas nije jasno kako.ODIGRAJTE DO KRAJA SVIM SRCEM,PA STA BUDE!DANAS SE NISTE OBRUKALI,NISTE OBRUKALI SRBIJU,NAGRADA ZA POZRTVOVANJE I ANGAZOVANJE MORA DA DODJE.
Moram da napisem i ovo:
STVARNO MI JE MUKA DA CITAM ONOLIKO PLUVACINE PO SLAVNICU I IGRACIMA POSLE SAMO JEDNE IZGUBLJENE UTAKMICE.

adrian

pre 16 godina

Nije bilo toliko lose kako je delvalo da ce biti u pocetku. Trebalo bi imati u vidu da je ovo ipak mlad tim, vidi se da mogu da igraju, a i rusima je skoro sve sto su sutnuli uslo. jedino i dalje ne mogu da oprostim onako sutanje slobodnih bacanja, pa ceo zivot igrate i sutate i opet nista, sramota

drmanda

pre 16 godina

“Primetna je nervoza kod igrača od kojih to nisam očekivao, a nismo mogli da sprečimo veliku tremu kod većine mladih igrača, izuzimajući Teodosića, ali i na njegovu igru imam mnogo zamerki. Ne može tako komotno da se igra, nije ovo FMP, reprezentacija takvu igru ne trpi” Ha, ha, ha,... Jeli on normalan????
Da je bogdo vise ovako "opustenih" igraca!!!!

nemoćni moskitos

pre 16 godina

Ma kakvi penali. Jesu bili očajni, ali PROSEčNI RUSI, KOJI NEĆE VIDETI BORBU ZA MEDALJU, NABILI SU NAS OD PRVOG MINUTA. Hajde košarkaški znalci recite mi - šta mi to igramo unapadu? Golu improvizaciju. Odbrana. JEDINI Rus koji može da zabije par trojki Kirilenko desetak puta SAM NA ŠUTU.
Gde je "dominantni centar" Miličić. Pa dva solidna centra igrača Savršenko i Hrjapa stavili su ga u mali džep. Jarić? Tri ulaza pod koš i dva šuta. Ej?! Totalno nerazigrani Erceg (uz Gurovića najbolji u pripremnim mečevima) i potpuno zaboravljeni Labović. Tepić kao da nije bio jedan od najboljih bekova na EP mladih. I, umalo da zaboravim. Aleksandrov. Pa neki su mu na ovom sajtu pisali pesme. Da li je taj momak uopšte igrao juče? NE MOŽE SE IĆI NA EP TAKTIČKI NESPREMAN. Slavnić beše sjajan bek i tanak trener. I to je jedina istina. Ne mislite valjda da sa ovom igrom bez igre možemo pobediti Grke koji su za 50 odsto jači od Rusa. Borićemo se mi sa Izraelom za prolaz i to će biti veoma, veoma napet meč. Od četvrtfinala nema ništa. Potrebno je pobediti bar tri puta u šest mečeva. Ali, koga?
Mokino slepilo i nedostatak hrabrosti da stavi Miličića (koji je izgledao kao da je pao sa Marsa i sad mi je jasno šta je Obradović pričao u Novom Sadu)dovoljno govori o odnosima u reprezentaciji.
žPohvale zaslužuju Teodosić za igru u napadu i Veličković. Nije zabijao ali je sa njim odbrana ličina na nešto. Momak bar dosledno čuva svog igrača. Gurović? Ne može, ne sme najiskusniji igrač na terenu da onako užasni loše šuta slobodna bacanja. Ali, Gurović nije dovoljan.
Treba biti nerealno veliki optimista pa očekivati nešto više od borbe za recimo 9 i 10 poziciju.
I, dajte da ne bude komentara tipa: šta kritikujete pa oni su se bar odazvali. Hajde da ubuduće delimo medalje za pojavljivanje u reprezentaciji.

MikeLDN

pre 16 godina

Izgleda da nam i reprezentacija postaje KK Sledeca sezona. I po igrackom kadru, i po specificnom stilu igre, i po izjavama trenera, i po rezultatima. Proci ce i to...

Zeka peka

pre 16 godina

Nazalost, losa slobodna bacanja nisu presudila vec nesto drugo. To drugo su i totalni antitalenti za kosarku mogli videti, a to je neverovatna sebicnost Gurovica. Gotivim ga kao igraca, ali prosto je neverovatno da se nasa reprezentacija od onakve prepoznatljive timske igre svela na tim u kome jedan prica jedno pre utakmice, a na njoj radi potpuno drugo. Mozda je jos rano za ocene ali imam utisak da Slavnic nije na nivou za selektora. On je dobar samo za larmadziju, onog ko ce paljevine od navijaca, koji ne mogu sagledati dobro s kakvim sastavom raspolazemo, napaliti svojim neumerenim izjavama tipa:"Razbicemo ih, idemo na zlato i sl". Gurovic je 5-6 puta totalno nerezonski sutirao preko igraca iz pozicije za koju bi se i legenda Sale Djordjevic dobro zamislio pre suta. Nisi ti Gurovicu tim. Tim je 5 igraca na terenu, a ti si samo njegov deo. Ako si deo onda nemoj da se ponasas kao celina...Cinjenica je da nam fali jos 3 dobra igraca od onih koji su otkazali i mogli bi do cetvrtfinala 99%. Po prikazanoj igri ovo definitivno nije najbolji tim Srbije, ali nadam se da gresim i da ce vec sutra sve sto tvrdim ponistiti pobedom nad Grckom...

ss

pre 16 godina

Sta pricas ti gore...kakvi italijani, jugosloveni...zar treba da izigravamo budale u onim papagaj dresovima kao fudbaleri, ako hoces crveno idi navijaj za Hrvatsku, Albaniju ili mozda Tursku, plava je nasa boja uvek bila...malo bolje procitaj istoriju pa ces videti da je upravo prva boja na nasoj zastavi nanela najvise zla nasem narodu...nekaj boze da ih ikad moram gledati u onim komunjarskim dresovima.

DDD

pre 16 godina

Ima jedna dobra stvar, a to je da ce konacno prestati da nas nazivaju tim pogrdnim imenom : Moskitosi...
Da citiram naseg patrijarha Pavla koji je onomad rekao: " Budimo ljudi iako smo Srbi."

Petar

pre 16 godina

Sinoc sam se jako nervirao, nisam gledao pripremne utakmice i nisam znao sta nas ceka.Lose otvorena utakmica sa pustanjem igraca da slobodno ubode trojku, pa i minus 7 do 9 poena i tu je bio kraj. Napad bez probojnosti ili šablona, lopta spooora,predvidljiva i neprecizna. Teško i na silu.Naše četvorke statične i spore, njihovi blokovi nedovoljno čvrsti. Sem Teodosića bekovi su prazni i uplašeni. Zašto i Jarić, ne znam. Prosečna ekipa Rusije je uporno udvajala Miličića, on bez povratne lopte, i korektno igrala odbranu. Ništa specijalno.Darko se nije izborio za pozicije bliže košu. Morgunov i Zavrešenko su drugorazredni centri. Darko nije Gasol ali treba da ih rastura. Mi nismo uspeli da odbranimo pick and roll, što su Rusi uporno igrali.Čiste kombinacije kao na basketu pretvarali su u zicere. Voda nam nije izašla iz ušiju do kraja. Neiskustvo je glavni razlog ali, čini mi se i nedovoljan kvalitet ili samo veća drskost. Napad bi nam bolje funkcionisao sa nekim igračima ali tada bi odbrana bila tanka. Malo će biti hrabrije sa Grcima ali mislim da nemamo šansi. Šut će biti bolji, sigurno od 30 tak sramotnih % ali, jednostavno nemamo moći.A onda mučno, poziciono natezanje sa Izraelom. Oni su već u ligaškoj formi jer igraju 20tak dana takmičarski i pobeđuju(mislim na kvalifikacije). Sa nama će igrati na život i smrt a pitanje da li ćemo imati srca da im još bolje odgovorimo. Nisam prorok i žarko bih voleo da grešim.Kvalitet imamo ali nam nedostaje BEK za nešto više. Brz i šuterski jak bek.Jarić može ali i mora da pogađa i donosi 15-20 poena.Tek tada će vredeti Gurovićevih i Darkovih 35-40. Na to smo i računali sve vreme a i Moka je o tome pričao.Po meni, druga dvojica u petorci treba da žestoko biju, prave blokove i rade po teoriji "ko vodu nosi" pa nek ispadaju redom zbog penala. Ovako je to traljavo i tanko kao što nam je i protivnik bio. Samoilenko i Holden su toliko prozirni da će jači da ih samelju kao kombajn.Mogli smo i mi ali ih nismo napali. Da li to uopšte znamo? Košarka je jednostavna igra ali treba da se nauči...Hvala Vam na strpljenju.PetarPan

Montenegro

pre 16 godina

Serbs brothers,

gore glavu, nijeste ni zasluzili veceras pobjedu, ma je sjutra novi dan.

Iskreno, meni je najvaznije da je Pavlovic bio sjajan, da je pokazao kako se bori za srpsku stvar i da je sada svima jasno koliko je njegovom cuvenom odlukom Srbija dobila, a Crna Gora izgubila.

Moje iskreno saucesce za veceras, a najljepse zelje za ubuduce. I da mi pozdravite Prlainovica, Nikica, Dragoslava Jevrica, Marka Dakovica i Andriju Radovica.

Srba

pre 16 godina

šta pišete slepci kakvi plavi dresovi jel ste vi gledali utakmicu?igramo u belim i šta im fali,u fudbalu su dresovi odlični,al 'to moraju u svakom da budu isti...

koll

pre 16 godina

Da li opet pocinjemo sa pljuvacinom?Niko do juce nije od ovih momaka ocekivao nista osim da ginu na parketu.Devetorica su debitanti, hajde da sacekamo jos neku utkmicu pa onda da se ljutimo na trenera.Prvi put posle 5 godina sam gledao repezentaciju da sam se istinski nervirao.Moka zna sta radi, samo napred momci, igrajte ovako hrabro i protiv grka i uz malo srece ih dobijamo.

djokonda

pre 16 godina

Mnogo smo providni u napadu, mnogo naivni u odbrani. Imamo tri akcije. Prva je postavljanje blokada za Gurovića i šut za tri poena, druga je Miličić da igra leđima na niskom postu, a treća i nije akcija nego polukontra Jarića. Jel sabrao neko kolio su šuteva imali Tepić, Radivojević, Veličković i Erceg. A Rusi nas ubiše na backdoor pasove i leđne blokade, ko kad basket igraju iskusni matoraći i naloženi klinci. I onda Moka kritikuje slobodu u igri Teodosića. A šta je trebao da postavlja u napadu, akcije? Koje akcije? Šta je bilo sa Miličićevom dominacijom pod košem. Pa sa onakvom leđnom tehnikom bez problema bi ga čuvao i Mikan Grušanović. Da nije bilo Teodosićevih šuteva izgubili bi 20 razlike. Nas na ovom prvenstvu može da spasi samo čista improvizacija, jer igru definitivno nemamo. Moki za selekciju igrača ocena 9 od 10 (velika zamerka izostavljanje Bojana Popovića), ali za taktiku 0.

mns tm

pre 16 godina

pa jesu slepci,igrali smo u belim zato sto su rusi bili u crvenim,zar ne?a sto se igre tice dajte malo razumevanja a i vase strucne opservacije ne vrede ni mog stojka jer niko od nas verovatno i nema pojma o postavci igre a kamoli da glumi nekog strucnjaka,vec samo da primetimo ono sto se nama ne svidja i da na kraju kazemo napred momci borite se do kraja uzdamo se u vas i vase ruke,zivela SRBIJA!!!!!!!!

Sloba

pre 16 godina

Slobodna bacanja. Svako ko se iole razume u košarku, zna da su slobodna bacanja čista tehnikalija. Najprostija vežba na treningu, ako je neophodno, do iznemoglosti. Kao priprema za Ruse, koji igraju defanzivnu košarku, na taj detalj je bilo neophodno obratiti pažnju. Aljkavost i ništa drugo, "a to reprezentacija ne trpi".

Sarajlija

pre 16 godina

Dobro je ba Montenegro!
Smanji dozivljaj i gledaj malo vise u svoju avliju.I ti nama fino pozdravi:Jurisica,Jevtica,Majdaka,Milivojevica(odbojka);Radovicevu,Petrovic-Popovic,Damjanac(rukomet);Tanasijevica,Batka(hahaha koje prezime),Stjepanovica,a od juce i Bozovica i Drincica(fudbal);Bjelicu,Golubovica i Cabarkapu(kosarka).I nemoj molim te da smaras sa pricom kako je to ipak nekakva razlika,jer su to toboze igraci koji vuku nekakvo porijeklo iz CG.A kad vec spominjes Andriju Radovica,pozdravi i ti nama Vesnu Perovic!Sta je sa njom,nesto je dugo nema,a bila je pravi cvijet crnogorske politicke i javne scene.Fali mi iskreno!Ajd uzdravlje!

RAFAEL

pre 16 godina

Momci,niko,ali niko u Srbiji i u dijaspori vam nece zameriti kad gubite,a ostavljate srce na teren.Niko ni nema pravo,jer ste vi dobri momci.Niste umisljene zvezda NBA,koje za nas ne postoje.Ne postaje se zvezda za sebe zapamtite to.Hvala vam sto igrate za svoju zemlju,a ja znam da cete i mozete da eksplodirate.Pustite stres,necemo vam nista zameriti.Oslobodite vas talenat i bez treme igrajte.Uzvajte u igri.Videcete kako ce biti dobro.

g.grbovic

pre 16 godina

@montenegro!!!
Idi decko gledaj tvoju reprezentaciju u kvalifikacijama sa Andorom,Anadolijom,San Marinom,Maltom i Farskim Ostrvima!To je vas nivo!Mozda vam dodje pojacanje iz bratske Pristine a mozda i od pocasnih gradjana susedne vam drzave pa da onda igrate u kvalifikacijama sa BiH i Danskom i Estonijom i Jermenijom i sa Moldavijom i...e onda ce te biti ozbiljan sparing partner za KK Torlak u pripremnim utakmicama.Razumem te sto si navijao za Ruse jer su vas bezmalo totalno pokupovali al su te sigurno razocarali Letonci i ti primi moje saucesce a ti znas zasto!!Bilo bi pametnije da ramisljas o gliserima Skadru,Jadranu,Philip Morisu,Bariju...i to znas vec i sam,nisi vise mali.

Milan

pre 16 godina

jedno je tu istina.Moko, pretero si u ocekivanju od ovih momaka.To je tim i perspektiva za 2009 godinu, kada je prvenstvo u Poljskoj.A sada to ako budemo 7 to je veliki uspeh, ili ako se iz grupe plasiramo to treba shvatiti kao velki uspeh.Dalje nista od te tvoje odbrane, kada si ti igrao tada odbrana nije ni postojala.Kako da ih ti naucis da to igraju.Ti si sam pregrejao atmosferu izjavama tipa da moze da se uzme medalja.Znaci da ciljeve realne nisi postavio pred te momke.To prvenstvo trebalo bi shvatiti kao pripremu za Poljsku.Ali gospodo iz Strucnog saveta, to sve ali ne sa Mokom tu treba ozbiljan covek.Moka je sto je jednom jedan nas TV komentator rekao sarlatan a ne trener.I pored toliko trenera u Srbiji ko se usudio da da tako talentovanu generaciju coveku koji ni trenerske papire nema?????A sto se Rusa tice oni nemaju trenere uopste, oni uvoze trenere i uvek ih je odlikovao dobar sut.Ja neznam dali je taj kapiten lider u pravom smislu reci.On netreba da igra u tom timu.a sa Grcima to ce da bude sledeci poraz, zamslite kako najstariji tim na prvenstvu igra odbranu, bolje ili slabije od Rusa?????

Lale

pre 16 godina

Ne smeta mi sto smo izgubili, ipak su Rusi bili bolji ali mi smeta zasto je Moka vodio ova tri djuturuma (Gurivuc, Jaric, Milicic). Trebao je povesti 12 omaldinaca koji su ove godine uzeli titule u svim kategorijama. Pa neka klinci izgube 30 razlike od svakoga, nije vazno, ali neka steknu neophodno iskustvo. Ali zato za dve tri godine imacemo opet sampionski tim. Cini mi se da gore pomenuta trojica samo stvaraju napetu situaciju u timu. Pored toga strasni je kako Milicic nema mozga, po prici drugih ne samo kada je kosarka u pitanju. Siroma' decko!

Bojan Z

pre 16 godina

Ma da, slobodnjaci su presudili!Na ovakeve izjave se najezim, a pogotovu ako je razlika u 8 poena!!! Da je bilo dva razlike pa da covjek kaze promasili smo, a mogli smo... da nismo trebali imati 100% ucinak? Ma pogledaj i preispitaj druge segmente igre, ne izvlaci se na slobodnjake gde su nasim profesionalcima najvece sanse 50/50...

Mirko, Republika Srpska

pre 16 godina

Steta za ovaj poraz! Ruku na srce, ovo je ipak Mokin poraz: Takticki je potpuno nadmudren, Rusi su nas izbombardovali sutevima sa vanjskih pozicija i to od strane njihovih centara, a Moka to nije znao zatvoriti. Na igraca koji suta sa linije za tricu treba izlaziti neko brz, spretan, okretan, a ne po pravilu Milicic koji dok se dovuce do igraca, lopta je vec u mrezi. Dalje, na planu motivacije i psihicke pripreme ekipe se jasno vidi da je moka napravio los posao. Svojim izjavama ne daje mi za pravo da mislim da ce to popraviti. Kritikuje jedinog koji je imao srca preuzeti odgovornost kada su se svi krili na terenu. No, pustimo covjeka da radi svoj posao, valjda je u svlacionici znao koga treba kritikovati...
Ne zaboravimo da svi momci tamo igraju za nas, za svoju zemlju, budimo fer i bez pljuvanja i gluposti njavijajmo za te momke. Nek budu zadnji, meni su najbolji. MOJI SU, SRBI SU!

Nikola

pre 16 godina

U poslednjih 20 god koliko ja pratim košarku nije bilo ovoliko igrača zvezde, što sadašnjih što bivših, u reprezentaciji a to ne može da izađe na dobro. Pa zna se ko je ko u košarci i ko daje kvalitetne igrače za reprezentaciju od kad ona postoji.

Srebrenicanin

pre 16 godina

Moje licno misljenje je daje Milicic ovaj mec pobacio i to mnogo, drugo Jaric T Zivadin, lose, i mislim da je VUK trebao ranije da udje u igru, Aleksandrova nije bilo, to je lose, ali nadam se da mozemo jos da mrsimo racune starijim ekipama mada moje misljenje je da smo mi dobra ekipa

Ratko

pre 16 godina

Možda Slavnić nema tu trenersku snagu i probojnost ali je doneo duh reprezentacije koji deluje pomalo romantično i nostalgično.Ekipa nema potrebnu čvrstinu i sva "borba" je oko toga u tom samosazrevanju i doslednom poštovanju kolektivne igre koja treba da uznese i pojedinca da pokaže kvalitet.U odnosu na nategnuto stanje koje je bilo u prethodnim takmičenjima bez obzira na poraz ovo je pomak jer u prvom planu mora biti opšte stanje pa tek onda rezultat.

mixa

pre 16 godina

Da li ste normalni.Ne mogu da verujem sta pisete o Gurovicu.Covek da ubaci 70 vama bi bilo malo.Pricajte malo o NBA Jaricu,Milicicu i mladim nadama FMP-a Ercegu i Labovicu.

milan

pre 16 godina

"Ne bi me iznenadilo da odigramo mnogo , mnogo bolje." Pa šta si ti? Neki posmatrač svega toga s vrha tribine koji se iznenadjuje, ili selektor koji je najodgovorniji za igru tima?

ToM

pre 16 godina

Ne bojim se ja Grcke, to je vec odavno izgubljena utakmica. Ja se bojim Izraela - ako izgubimo, a s ovakvim Gurovicem i njegovom igrom izgubit cemo garant, dakle ne preostaje nam nista nego da raspisemo natjecaj za nekog ozbiljnog selektora. Slavnicu svaka cast, on je rekao svoje pre trideset godine. U medjuvremenu ga nigdje nije bilo. Dakle, njegova sudbina zavisi od Jevreja.

dulejelud

pre 16 godina

Igracima svaka cast. Moka, on je prvo mesec dana razmisljao koga da vodi, a sad ih uopste ne rotira. Gurovic, moje je misljenje, ne treba da igra vise od 4min po cetvrtini. Koji je djavo vodio ovog malog Markovica ako ga ne ubacuje kad drugima ne ide???. Moraju svi oni jos malo vise da se bore!!!

laza

pre 16 godina

E moja Srbijo,sramota.Tea pljujes koji je i manje sutirao i vise davao nego sva tri velikana zajedno!Vidi se da njima ne sme da pisne,moraju da igraju 40 min.Ko te placa Moko?

Aca Faca

pre 16 godina

Pa kakvi su ono dresovi? Cujem i komentatori ih zovu "PLAVI". Koji plavi? Sta su oni? Italijani, jugosloveni...? Zasto ne nose crvene (bordo) dresove? Zar to nisu srpski dresovi? Boze mili. Sve srbin do srbina. Ovi iz saveza su bas komunjare i jugonostalgicari. OCEMO BORDO DRESOVE. Ko je "za" nek preporuci komentar da vidimo koliko nas to zeli.

Montenegro

pre 16 godina

Serbs brothers,

gore glavu, nijeste ni zasluzili veceras pobjedu, ma je sjutra novi dan.

Iskreno, meni je najvaznije da je Pavlovic bio sjajan, da je pokazao kako se bori za srpsku stvar i da je sada svima jasno koliko je njegovom cuvenom odlukom Srbija dobila, a Crna Gora izgubila.

Moje iskreno saucesce za veceras, a najljepse zelje za ubuduce. I da mi pozdravite Prlainovica, Nikica, Dragoslava Jevrica, Marka Dakovica i Andriju Radovica.

bice bolje

pre 16 godina

Mislim da je sistem takmičenja sadistički. Ako dobijemo Izrael, na kraju ćemo imati 5 poraza u 6 ili 7 utakmica. Draće nas iz dana u dan ko kako stigne. Počeće da se svađaju. Četnik, pardon, "izolovani" kapiten će naći neki izgovor da se malo povuče na Ravnu goru i obnovi snagu gibanicom... Čim prođe rat opet evo njega i njegovih "zasluga"... No, dobro, da njega i Moku konačno preživimo, pa da stvar ponovo počnu da vode oni koji znaju (ima i mladih i starijih) i da igraju - mladi. Eto nas u vrhu za dve-tri godine.

Uros

pre 16 godina

Vi vec otpisujete Slavnica nakon 15 utakmica eeej!!! Pa kad cemo postici nesto ako budemo smenjivali selektore svaka 3 meseca? Dajte coveku vremena, igrao je vrhunsku kosarku, voli svoju zemlju (u to sam siguran) i zasto ga smenjivati kad njegovo znanje mora doci do izrazaja kad-tad, milion puta je to dokazao Sibenka, Jugoplastika, Zvezda!!!!!! Pa ove niko nije hteo da vodi....Lako je biti selektor i trener kad imas Kukoca, Radju, Savica ili Bodiroge, Djordjevica, Danilovica, Paspalja, Savica, Divca, Jarica, Stojakovica, Tomasevica, Rebrace, itd..........Dobijes gotov tim, izgradjene igrace, sednes i vodis, to je najlakse......zato Ivkovica, Pesica, Obradovica, Sakote, Maljkovica, Vujosevica nema nigde kad se stvara tim, traze igraci, pravi igra....to oni nece da rade.
Zato sto nemaju pojma a lako se gubi ugled i dobijes otkaz. Kad imas budzet 30 miliona evra, tim nije tesko napraviti.
Kod Moke menadzeri i novinari ne sastavljaju TIM vec MOKA SLAVNIC e to je problem. OVAJ TIM IMA HEMIJU, TIMSKI DUH I PETLJU pored kosarkaskih KVALITETA.
Znao sam da ce vecina cekati prvu priliku kad nasi izgube da ih ispljuju.............
Sto niko nije pisao hvalospeve BRAVO MOKO razbili ste Grcku sa 30 razlike to niko nije uradio u zadnjih 20 godina, vec ste VECINA ovde pricali Grci se cuvali, kad smo izgubili od Turske onda pljuvacina…..ljudi dogovorite se sami sa sobom….
A GARANTUJEM DA VECINA OVDE NIJE TRENIRALA KOSARKU, A 50% NIJE NI ISPRED ZGRADE PIKALO BASKET, al iz fotelje svi sve vide I znaju bolje…….
Drugo Rusi su nas dobili uz pomoc sudija. Plus sutirali su kao nikad u istoriji, plus imaju i amerikanca i jos 2 dva stranca, jel to tim Rusije ili ......................... Na Milicicu par puta nije sviran faul, takodje i na Gurketu....
Tacno jako lose smo sutirali slobodna bacanja i zato izgubili i to je tacno
Trece igramo brzo i prvi put od 1991 godine i jedino 2 tekme koje smo igrali kako treba Finale 1995 protiv Litvanije i finale protiv USA u Atlanti 1996 i od cetvrtfinala do finala u Atini 1998, ostalo sto su Duda, Obradovic, Vujosevic, Pesic i Sakota vodili igra nam je bila spora ko vitez Koja bez ideje i organizacije. Da nije bilo Bodiroge malo bi ovde bilo medalja od 1995 do 2002 godine. Koliko puta nas je izvukao, pa je od Vas istih navijaca dizan do bozanstva, a prvi put kad nije ga islo u Novom Sadu izvizdan i isljuvan.
Sad igramo odmah brzo, centar dobacuje odma pleju a ovaj vuce napred, zna se ko sta radi....
Cetvrto Teodosic ako ovako nastavi za 2 godine niko se Djordjevica nece ni secati... Onda je bilo onda i sada je sad, uvek Moka pravi tim i igru a drugi upropaste, sta su Ivkovic, Obradovic, Vujosevic, Pesic i Sakota sa 50 puta jacim pod "imenima" timovima uradili - NISTA NULA APSOLUTNA NULA (trofeje priznajem ali opet zahvalujuci BODIROGI koji je opet stvaran od drugog maga TANJEVICA, a igra nam je bila na invidualnu snagu svakog igraca)......Ovim momcima je usadio duh zajednistva, disu kao jedan, bore se jedan za drugog, e to im je usadio. Da jednom Jaricu nije bitno dal ce da sutira ali mu je postalo mnogo vaznije da asistira, da se tuce zbog Labovica, e to je promenio, usadio mu je odgovornost...... Jaric igra kao nikad u karijeri, Gurke se neizvljava, Milicic slusa kritike kad je pucao nerezonski....Uspeo je da stvori TIMSKI DUH, da ubrza igru, organizuje, i pocinjemo da licimo na onu ekipu od 1987-1991 i na Jugoplastiku i Zvezdu iz tog vremena, smekerski, jednostavno, bez sablona i brzo.....
Moka je izmislio Jugoplastiku (nasao i napravio Kukoca, Radju, Sretenovica, Perasovica, Naglica, Savica, itd.....napravio je i Drazena Petrovica u Sibenki, od onog krs tima Zvezdinog krajem osamdesetih.(cast pokojnom Bobanu Jankovicu i jos nekolicini) dva puta je razbio Partizan sa Divcem , Djordjevicem, Paspaljom, Savovicem, Danilovicem i ...,igrao je ravnopravno sa trostrukim prvakom evrope JUGOPLASTIKOM EGAL dok je PARTIZAN sa DJOLETOM, DIVCEM, OBRADOVICEM, PECARSKIM, DANILOVICEM, PASPALJEM, itd... gubio GLAT PO 3-0 i po 20-30 razlike od TE JUGOPLASTIKE, dok je ZVEZDA OSTECENA U DUBROVNIKU ZA KUP, jer sudija nije priznao JANKOVICEM REGULARNI KOS, bio SKANDAL u PLAJ OFU dva puta 3-1 i 3-2 sa JUGOPLASTIKOM na misice....e to je MOKA).
Treba znati da mu je pokojni Nebojsa Popovic nudio mesto selektora pre Dusana Ivkovica, ali Moka je odbio jer je bio ljut zvog smene Cosica.

Vecina ovde Vas se ponasate kao i vecina novinarskih piskarala, koja su sticajem okolnosti dosla na ta mesta, kad ih klubovi, igraci placaju, vode na letovanja, takmicenja, onda su bogovi, kad se pobedjuju pisu o njima kao o bogovima onda kad ne ide drvlje I kamenje.
Da je Partizan prosao Artmediju, Zecevica bi pretvorili u bozanstvo. Da je Burzanovic u trecem minutu zabio protiv Rendzersa Zvezda bi dobila sa 4-0 i usla u Ligu Sampiona i pisali bi se hvalospevi o njima, nikad realno, ovako nisu uspeli pa sad pljuvacina..........itd...primera do sutra.....

OVIM MOMCIMA I SELEKTORU HVALA STO SE BORE ZA OVU ZEMLJU I TRPE SVE STO TRPE STO OD MEDJUNARODNE ZAJEDNICE STO OD NAS OVDE. OD MENE IMAJU PODRSKU....DOK SE GOD BUDU BORILI OVAKO I TRUDILI OD MENE CE IMATI PODRSKU......

AKO OVI KLINCI OSTANU NA OKUPU SA MOKOM ZA 2 GODINE BICEMO PRVACI EVROPE.....MI SMO NAJMLADJI NA PRVENSTVU.......
NEMACKA posle produzetka protiv CESKE, LETONCI razbili HRVATE, GRCI se namucili protiv IZRAELA itd.... DANAS SVI IGRAJU KOSARKU

shone

pre 16 godina

Joooooooj citam i ne mogu da vjerujem sta ova imitacija selektora govori ,odakle mu petlja da izvali ovakve gluposti,nema zamjerke na igru kauboja Gurovica koji puca kad pozeli bez rezona ,ne spominje Milicica sa svojim statiranjem i bacanjem kamena s ramena!!!!???
Dodje mi da se zapitam da li sam gledao isti mec kao i on ,rusi su nas pobjedili samo zbog kaubojske kosarke koju ovaj klovn propagira!!!!

Александар

pre 16 godina

Кога ви представљате у тим плавим Југословенским дресовима? Национална боја Србије је црвена. И после петнаест година једину су Срби остали Југословени. Тужно, жалосно, страшно...

aleksaNS

pre 16 godina

I mi smo gosp. Slavnicu vise ocekivali od Vas.Vi ste najavili pompezno neku moskitos odbranu..da imate onu stvar,i sl.I sta bi gosp. Slavnicu?Dunuo je malo jaci povetarac i oduvao moskitose..e.. ne moze se tako u Evropu.Sa neozbiljnim izjavama i jos neozbiljnijom odbranom.Da vi imate onu stvar..bandera(a svi znamo ko je to) bi bio na klupi posle prve neistrcane odbrane..ali ima jedan problem-vi nemate tu STVAR gosp. Slavnicu.

wwwlada

pre 16 godina

Boze, zna li ovaj sta prica ? Sam sebe pokopa u sledecoj recenici...
Ali dobro, sad ce da nadju svoj unutrasnji mir (verovatno uz pomoc MIlana Gurovica i drevne srpske vestine-joge), povrate energiju, a i Moka ce prestati da igra sa "laznim cetvorkama"(ko zna sta ce jos nauciti do kraja???) tako da se grcima lose pise (haha)

ss

pre 16 godina

Sta pricas ti gore...kakvi italijani, jugosloveni...zar treba da izigravamo budale u onim papagaj dresovima kao fudbaleri, ako hoces crveno idi navijaj za Hrvatsku, Albaniju ili mozda Tursku, plava je nasa boja uvek bila...malo bolje procitaj istoriju pa ces videti da je upravo prva boja na nasoj zastavi nanela najvise zla nasem narodu...nekaj boze da ih ikad moram gledati u onim komunjarskim dresovima.

nele

pre 16 godina

Selektor je pootpuno u pravu,idemo dalje pa sta bude,a bice bolje sigurno.Neka se manu malo vise losih komentara na racun nasih momaka.Nemaju pojma o sportu a komentarisu....Zaboravili su kad su izasli iz opanaka a sada su strucnjaci vrhunski.Brinite malo vise o zavivaju!!!!!!!NELE

Dacha from Nish city

pre 16 godina

Tako je Moko!
Samo hrabro!
Ako se ova ekipa odrzi u ovom sastavu za OI 2008
bice mnogo boljih rezultata nego sto ce ih biti
sada u Spaniji, ali jako je bitno da jednom
sastavimo tim koji ce se uigravati kao na primer
Spanci i Grci koji su Svetski odnosno Evropski
prvaci ali ugraju dugo u istom sastavu.

Cela Srbija ocekuje da nasa reprezentacija koja je sastavljena pre mesec ili dva napravi nemoguce na EP u Spaniji !? To je nerealno, jer ni Spanci ni Grci nisu odmah poceli sa velikim rezultatima.
Spanija je recimo uvek bila dobra ali evo ih
sada uigrani i na vrhuncu svojih moci i niko
ne moze da ih pobedi!

Jednog dana ce i Srbija (opet) biti na vrhuncu
svojih moci kada se ovi nasi mladi talenti uigraju
i zvace nas Mokini Mocni Renzeri ili kako god nas
zvali znace se jedno... SRBIJA zemlja kosarke !!!

Danijel

pre 16 godina

Sta svira ovaj Slavnic?
Gurovic dobar a Teodosic slab, previse je opusten???
Pa bolje opusten nego usran kao Gurovic. Sta se tu pravi?

Александра, Гробари - Кумодраж

pre 16 godina

Опет је његов Гурке најобољи. О Миличићу ни речи, а он је сам признао да је био најгори. Мени је мука од тог Моке!! Његоба тактика је тако лоша... Одиграо је добро 1973. год. на ЕП у Београду, али су нас Руси добили у финалу... И изгледа да је као према тој итакмицу спремао тактику против Руса... Само није још констатовао да је ово 2007. год. :))

DDD

pre 16 godina

Ima jedna dobra stvar, a to je da ce konacno prestati da nas nazivaju tim pogrdnim imenom : Moskitosi...
Da citiram naseg patrijarha Pavla koji je onomad rekao: " Budimo ljudi iako smo Srbi."

TeoFan

pre 16 godina

Ja do sada nisam hteo nijednu jedinu rec da kazem o Moki ,jer je bio jedini "trener" koji nije bezao od repke.Ali sada, moram da kazem par reci...kako ga bre nije sramota da kritikuje jedino Teodosica kad je on bio jdini valjan igrac na ovoj utakmici.Decko je morao da igra 35 min., jer Mokin MNOGO VAZAN IGRAC Jaric nije sastavio kraj sa krajem.Dzaba Teodosic zrelo igra sa samo 20 godina, kad je tu ISKUSNI Milicic da sve upropasti.Pa ipak, ni za Milicica ni za Jarica ni reci kritike, a Teo ispade grdan.Sad ce ga sa izjavama tipa NIJE TI OVO FMP mnogo da ga motivise, vrlo pedagoski.
Kako mu nije jasno da ta vic kosarka o kojoj strucnjak prica moze da se igra samo sa igracima tipa Teodosic....ali izgleda da je ovde jedini vic upravo Moka!!!

Srba

pre 16 godina

šta pišete slepci kakvi plavi dresovi jel ste vi gledali utakmicu?igramo u belim i šta im fali,u fudbalu su dresovi odlični,al 'to moraju u svakom da budu isti...

ToM

pre 16 godina

Ne bojim se ja Grcke, to je vec odavno izgubljena utakmica. Ja se bojim Izraela - ako izgubimo, a s ovakvim Gurovicem i njegovom igrom izgubit cemo garant, dakle ne preostaje nam nista nego da raspisemo natjecaj za nekog ozbiljnog selektora. Slavnicu svaka cast, on je rekao svoje pre trideset godine. U medjuvremenu ga nigdje nije bilo. Dakle, njegova sudbina zavisi od Jevreja.

mixa

pre 16 godina

Da li ste normalni.Ne mogu da verujem sta pisete o Gurovicu.Covek da ubaci 70 vama bi bilo malo.Pricajte malo o NBA Jaricu,Milicicu i mladim nadama FMP-a Ercegu i Labovicu.

kirilenko

pre 16 godina

nas trener izgleda kao da nije gledao istu utakmicu kao mi..jedina svetla tacka veceras je bio mali teodosic,a on ga u izjavi jedinog okrivi kako se ponasao na terenu..pa ZASTo krivca nije trazio u drugim igracima koji su se ispromasivali,koji su se vukli po terenu..covek pojma nema sa vodjenjem ekipe ni sa kosarkom.

Prljavi Hari

pre 16 godina

Samo odigrajte hrabrije i sve ce biti u redu.Nase vreme tek dolazi tj. opet ce se vratiti samo malo treba biti strpljiv.Znate i u onoj velikoj Jugoslaviji se negativno osecala smena generacija.Na prvenstvima evrope 83. i 85. godine zauzeli smo 7. mesto.Secam se reci naseg Kicanovica, tad vec na zalasku karijere."Moj naslednik je Drazen Petrovic".Svi su mu se smejali,a svi dobro znate sta je dalje bilo.E sad zamislite ovu nasu malu zemlju,dosta puta manju od one nase stare.Pa normalno je da se mora osetiti smena generacija.Nemozemo u kontinuitetu stalno nesto osvajati.Pa i drugi zele da pobede.Javnost je nabila toliki pritisak na igrace da je logicno da su pojedinci poceli da otkazuju igranje za reprezentaciju.Ako se neosvoji medalja onda si izdajnik svoje zemlje.Pa ne moze to tako.Mi cemo da igramo a ovi drugi ce da gledaju kako ih pobedjujemo?Vec je pocelo pljuvanje i po ovim igracima sto sad igraju tamo.Pa oni da mogu da procitaju ova pljuvanja ,pokajali bi se svi sto su uopste otisli.Podrzite nase momke.Nasi su ,nemamo bolje,a to da smo svetski talenti za ovaj sport broj jedan i da cemo se vratiti na vrh,to nemoj niko ni da sumnja.NAPRED SRBIJA.Podrska Moki zato sto voli svoj posao i sto daje sve od sebe.

Sveti Nikola Zigic

pre 16 godina

Samo napred...nije kraj! Mi nemao tim za titulu, ali zato imamo tim koji se bori za GRB I ZASTAVU I NAROD. Ovo je nasa najbolja ekipa koju imao i to je realnost. Sazrece i ovi klinci 87,88 i 89 i bice medalja!
Uz SRBIJU do kraja!!!!

sasa-Sabac

pre 16 godina

E sad valjda vidis koliko si se zeznuo sto si pozvao Gurovica,cudi me kako nisi reagovao kad je izjavio da mora da se zna ko je stariji u reprezentaciji,pa gde to ima,mora da postoji kolektiv i da svi budu podjednaki,zato valjda i jesu u reprezentaciji zato sto svi vrede a ne da se dele na mladje i starije,pa zasto je taj Gurovic bolji od Ercega ili Velickovica po cemu zato sto sutne 20 puta a pogodi 8,e pa nije ti ovo drugorazedni tim pa da se tako ponasas.Najveca je greska sto si pozvao njega ,Jarica i Milicica jer se samo bore koji ce bolju statistiku da ostvari,bolje da su ovi mladji ginuli i svi bi igrali za ekipu,ne bi bilo klanova koji su ocigledni.Samo mi nije jasno zasto to niko nece da vidi tj zasto to niko javno ne kaze,da ne uzimam primer ostalih reprezenatcija ali evo primer Partizana,pa jel smo nekad culi Drobnjaka ili Kecmana da mora u ekipi da se zna ko kosi a ko vodu nosi-nikada,pa zasto bi npr. Tepic morao da igra i da forsira Drobnjaka ili Kecmana zato sto je on mladji,oni su bre tim i svi rade isto i svi ginu jedan za drugog ,ko je u boljoj poziciji ili kome je trenutno dan on i sutira ili odigra zapazeniju ulogu,a ne da se forsira uvek jedan igrac da bude najbolji jer on ima neke stare zasluge,to se u velikim klubovima tako ne radi zato i jesu VELIKI ili u velikim reprezentacijama kao sto je nasa nekad bila,nazalost samo bila, kad su u njoj igrale kao prvo ljudske velicine a i veliki igraci.

Milan

pre 16 godina

jedno je tu istina.Moko, pretero si u ocekivanju od ovih momaka.To je tim i perspektiva za 2009 godinu, kada je prvenstvo u Poljskoj.A sada to ako budemo 7 to je veliki uspeh, ili ako se iz grupe plasiramo to treba shvatiti kao velki uspeh.Dalje nista od te tvoje odbrane, kada si ti igrao tada odbrana nije ni postojala.Kako da ih ti naucis da to igraju.Ti si sam pregrejao atmosferu izjavama tipa da moze da se uzme medalja.Znaci da ciljeve realne nisi postavio pred te momke.To prvenstvo trebalo bi shvatiti kao pripremu za Poljsku.Ali gospodo iz Strucnog saveta, to sve ali ne sa Mokom tu treba ozbiljan covek.Moka je sto je jednom jedan nas TV komentator rekao sarlatan a ne trener.I pored toliko trenera u Srbiji ko se usudio da da tako talentovanu generaciju coveku koji ni trenerske papire nema?????A sto se Rusa tice oni nemaju trenere uopste, oni uvoze trenere i uvek ih je odlikovao dobar sut.Ja neznam dali je taj kapiten lider u pravom smislu reci.On netreba da igra u tom timu.a sa Grcima to ce da bude sledeci poraz, zamslite kako najstariji tim na prvenstvu igra odbranu, bolje ili slabije od Rusa?????

Muva

pre 16 godina

Pa sta,igrali pa izgubili.Za razliku od poslednjih nekoliko velikih takmicenja ova igra uliva neku nadu za buducnost.Vidi se da postoji kolektiv,a to sto danas bas nista nije htelo da udje,ali bas nista,vretice se na nekoj drugoj utakmici.Ma ljudi, pa mi smo milion ovakvih utakmica odigrali kada nas nece,ali imali smo tada pet,sest vrhunskih igraca koji su na kraju sami dobijali te utakmice.Potrebno je ovim klincima jos malo iskustva pa ce opet da bude po starom,obrni okreni na kraju dobijemo, a nikome bas nije jasno kako.ODIGRAJTE DO KRAJA SVIM SRCEM,PA STA BUDE!DANAS SE NISTE OBRUKALI,NISTE OBRUKALI SRBIJU,NAGRADA ZA POZRTVOVANJE I ANGAZOVANJE MORA DA DODJE.
Moram da napisem i ovo:
STVARNO MI JE MUKA DA CITAM ONOLIKO PLUVACINE PO SLAVNICU I IGRACIMA POSLE SAMO JEDNE IZGUBLJENE UTAKMICE.

Lale

pre 16 godina

Ne smeta mi sto smo izgubili, ipak su Rusi bili bolji ali mi smeta zasto je Moka vodio ova tri djuturuma (Gurivuc, Jaric, Milicic). Trebao je povesti 12 omaldinaca koji su ove godine uzeli titule u svim kategorijama. Pa neka klinci izgube 30 razlike od svakoga, nije vazno, ali neka steknu neophodno iskustvo. Ali zato za dve tri godine imacemo opet sampionski tim. Cini mi se da gore pomenuta trojica samo stvaraju napetu situaciju u timu. Pored toga strasni je kako Milicic nema mozga, po prici drugih ne samo kada je kosarka u pitanju. Siroma' decko!

nemoćni moskitos

pre 16 godina

Ma kakvi penali. Jesu bili očajni, ali PROSEčNI RUSI, KOJI NEĆE VIDETI BORBU ZA MEDALJU, NABILI SU NAS OD PRVOG MINUTA. Hajde košarkaški znalci recite mi - šta mi to igramo unapadu? Golu improvizaciju. Odbrana. JEDINI Rus koji može da zabije par trojki Kirilenko desetak puta SAM NA ŠUTU.
Gde je "dominantni centar" Miličić. Pa dva solidna centra igrača Savršenko i Hrjapa stavili su ga u mali džep. Jarić? Tri ulaza pod koš i dva šuta. Ej?! Totalno nerazigrani Erceg (uz Gurovića najbolji u pripremnim mečevima) i potpuno zaboravljeni Labović. Tepić kao da nije bio jedan od najboljih bekova na EP mladih. I, umalo da zaboravim. Aleksandrov. Pa neki su mu na ovom sajtu pisali pesme. Da li je taj momak uopšte igrao juče? NE MOŽE SE IĆI NA EP TAKTIČKI NESPREMAN. Slavnić beše sjajan bek i tanak trener. I to je jedina istina. Ne mislite valjda da sa ovom igrom bez igre možemo pobediti Grke koji su za 50 odsto jači od Rusa. Borićemo se mi sa Izraelom za prolaz i to će biti veoma, veoma napet meč. Od četvrtfinala nema ništa. Potrebno je pobediti bar tri puta u šest mečeva. Ali, koga?
Mokino slepilo i nedostatak hrabrosti da stavi Miličića (koji je izgledao kao da je pao sa Marsa i sad mi je jasno šta je Obradović pričao u Novom Sadu)dovoljno govori o odnosima u reprezentaciji.
žPohvale zaslužuju Teodosić za igru u napadu i Veličković. Nije zabijao ali je sa njim odbrana ličina na nešto. Momak bar dosledno čuva svog igrača. Gurović? Ne može, ne sme najiskusniji igrač na terenu da onako užasni loše šuta slobodna bacanja. Ali, Gurović nije dovoljan.
Treba biti nerealno veliki optimista pa očekivati nešto više od borbe za recimo 9 i 10 poziciju.
I, dajte da ne bude komentara tipa: šta kritikujete pa oni su se bar odazvali. Hajde da ubuduće delimo medalje za pojavljivanje u reprezentaciji.

Nikola

pre 16 godina

U poslednjih 20 god koliko ja pratim košarku nije bilo ovoliko igrača zvezde, što sadašnjih što bivših, u reprezentaciji a to ne može da izađe na dobro. Pa zna se ko je ko u košarci i ko daje kvalitetne igrače za reprezentaciju od kad ona postoji.

adrian

pre 16 godina

Nije bilo toliko lose kako je delvalo da ce biti u pocetku. Trebalo bi imati u vidu da je ovo ipak mlad tim, vidi se da mogu da igraju, a i rusima je skoro sve sto su sutnuli uslo. jedino i dalje ne mogu da oprostim onako sutanje slobodnih bacanja, pa ceo zivot igrate i sutate i opet nista, sramota

koll

pre 16 godina

Da li opet pocinjemo sa pljuvacinom?Niko do juce nije od ovih momaka ocekivao nista osim da ginu na parketu.Devetorica su debitanti, hajde da sacekamo jos neku utkmicu pa onda da se ljutimo na trenera.Prvi put posle 5 godina sam gledao repezentaciju da sam se istinski nervirao.Moka zna sta radi, samo napred momci, igrajte ovako hrabro i protiv grka i uz malo srece ih dobijamo.

drmanda

pre 16 godina

“Primetna je nervoza kod igrača od kojih to nisam očekivao, a nismo mogli da sprečimo veliku tremu kod većine mladih igrača, izuzimajući Teodosića, ali i na njegovu igru imam mnogo zamerki. Ne može tako komotno da se igra, nije ovo FMP, reprezentacija takvu igru ne trpi” Ha, ha, ha,... Jeli on normalan????
Da je bogdo vise ovako "opustenih" igraca!!!!

MikeLDN

pre 16 godina

Izgleda da nam i reprezentacija postaje KK Sledeca sezona. I po igrackom kadru, i po specificnom stilu igre, i po izjavama trenera, i po rezultatima. Proci ce i to...

RAFAEL

pre 16 godina

Momci,niko,ali niko u Srbiji i u dijaspori vam nece zameriti kad gubite,a ostavljate srce na teren.Niko ni nema pravo,jer ste vi dobri momci.Niste umisljene zvezda NBA,koje za nas ne postoje.Ne postaje se zvezda za sebe zapamtite to.Hvala vam sto igrate za svoju zemlju,a ja znam da cete i mozete da eksplodirate.Pustite stres,necemo vam nista zameriti.Oslobodite vas talenat i bez treme igrajte.Uzvajte u igri.Videcete kako ce biti dobro.

laza

pre 16 godina

E moja Srbijo,sramota.Tea pljujes koji je i manje sutirao i vise davao nego sva tri velikana zajedno!Vidi se da njima ne sme da pisne,moraju da igraju 40 min.Ko te placa Moko?

Morgunov

pre 16 godina

slazem se da je teodosic igrao nesto slobodnije od ostalih..ali zameriti mu "komotnu igru" time da ne igra za fmp vec za reprezentaciju je u najmanju ruku sramotno,uz dodatak da se gurovicu ne moze nista prebaciti.
pa decko je imao prostor za sut,i iskoristio ga je..pogadjao je,manje ili vise..trojke solidno,moze daleko bolje.nije mu trebala ona ishitrena trojka posle ne-sportske licne nad gurovicem samo,i mozda je taj napad i jedna dobra odbrana mogla da preokrene mec..
gurovic nije bio najgori veceras,al daleko od toga da je odigrao savrsenu partiju kako moze.ne moze se pogadjati stalno,svi su svesni toga valjda..ali gurovic je sam mogao da nam donese pobedu.

bleda igra marka jarica.ne shvatljivo da neko sa 30 godina,i toliko iskustva po evropi u nba,sa tolikim poverenjem selektora odigra jedan dobar ulaz,jednu asistenciju,i trojku za ceo mec.
o milicicu ne treba ni trositi reci..ispod ocekivanja.

igramo sporo,i prevazidjenu kosarku.ne znam sta se radilo na tim pripremama,ali kretnje u napadu su blagi ocaj.

Zeka peka

pre 16 godina

Nazalost, losa slobodna bacanja nisu presudila vec nesto drugo. To drugo su i totalni antitalenti za kosarku mogli videti, a to je neverovatna sebicnost Gurovica. Gotivim ga kao igraca, ali prosto je neverovatno da se nasa reprezentacija od onakve prepoznatljive timske igre svela na tim u kome jedan prica jedno pre utakmice, a na njoj radi potpuno drugo. Mozda je jos rano za ocene ali imam utisak da Slavnic nije na nivou za selektora. On je dobar samo za larmadziju, onog ko ce paljevine od navijaca, koji ne mogu sagledati dobro s kakvim sastavom raspolazemo, napaliti svojim neumerenim izjavama tipa:"Razbicemo ih, idemo na zlato i sl". Gurovic je 5-6 puta totalno nerezonski sutirao preko igraca iz pozicije za koju bi se i legenda Sale Djordjevic dobro zamislio pre suta. Nisi ti Gurovicu tim. Tim je 5 igraca na terenu, a ti si samo njegov deo. Ako si deo onda nemoj da se ponasas kao celina...Cinjenica je da nam fali jos 3 dobra igraca od onih koji su otkazali i mogli bi do cetvrtfinala 99%. Po prikazanoj igri ovo definitivno nije najbolji tim Srbije, ali nadam se da gresim i da ce vec sutra sve sto tvrdim ponistiti pobedom nad Grckom...

Ivan

pre 16 godina

E Montenegro,
Bas si me nasmejao. Idi decko odspavaj opusti se malo. I bolje uzmi neku devojku za ruku i odvedi na sladoled nego sto bacas pare na internet sate u internet cafffe-u studentskog doma na Novom Beogradu

djole

pre 16 godina

@Montenegro

Covece, ako nemas sta pametno da kazes onda nemoj ni da komentarises.A ti sportisti koje ironicno spominjes su,ako nisi znao, Srbi.Zato i igraju za Srbiju,a za Pavlovica ne brini,zaigrace i on za Srbiju.Bolje pogledaj u svoje dvoriste,jer koliko vidim poceli ste da uvozite igrace iz Republike Srpske da igraju za vas,ocigledno vam fali potencijala.Ajd' zdravo.

mns tm

pre 16 godina

pa jesu slepci,igrali smo u belim zato sto su rusi bili u crvenim,zar ne?a sto se igre tice dajte malo razumevanja a i vase strucne opservacije ne vrede ni mog stojka jer niko od nas verovatno i nema pojma o postavci igre a kamoli da glumi nekog strucnjaka,vec samo da primetimo ono sto se nama ne svidja i da na kraju kazemo napred momci borite se do kraja uzdamo se u vas i vase ruke,zivela SRBIJA!!!!!!!!

Srebrenicanin

pre 16 godina

Moje licno misljenje je daje Milicic ovaj mec pobacio i to mnogo, drugo Jaric T Zivadin, lose, i mislim da je VUK trebao ranije da udje u igru, Aleksandrova nije bilo, to je lose, ali nadam se da mozemo jos da mrsimo racune starijim ekipama mada moje misljenje je da smo mi dobra ekipa

Bojan Z

pre 16 godina

Ma da, slobodnjaci su presudili!Na ovakeve izjave se najezim, a pogotovu ako je razlika u 8 poena!!! Da je bilo dva razlike pa da covjek kaze promasili smo, a mogli smo... da nismo trebali imati 100% ucinak? Ma pogledaj i preispitaj druge segmente igre, ne izvlaci se na slobodnjake gde su nasim profesionalcima najvece sanse 50/50...

Ratko

pre 16 godina

Možda Slavnić nema tu trenersku snagu i probojnost ali je doneo duh reprezentacije koji deluje pomalo romantično i nostalgično.Ekipa nema potrebnu čvrstinu i sva "borba" je oko toga u tom samosazrevanju i doslednom poštovanju kolektivne igre koja treba da uznese i pojedinca da pokaže kvalitet.U odnosu na nategnuto stanje koje je bilo u prethodnim takmičenjima bez obzira na poraz ovo je pomak jer u prvom planu mora biti opšte stanje pa tek onda rezultat.

Sloba

pre 16 godina

Slobodna bacanja. Svako ko se iole razume u košarku, zna da su slobodna bacanja čista tehnikalija. Najprostija vežba na treningu, ako je neophodno, do iznemoglosti. Kao priprema za Ruse, koji igraju defanzivnu košarku, na taj detalj je bilo neophodno obratiti pažnju. Aljkavost i ništa drugo, "a to reprezentacija ne trpi".

Mirko, Republika Srpska

pre 16 godina

Steta za ovaj poraz! Ruku na srce, ovo je ipak Mokin poraz: Takticki je potpuno nadmudren, Rusi su nas izbombardovali sutevima sa vanjskih pozicija i to od strane njihovih centara, a Moka to nije znao zatvoriti. Na igraca koji suta sa linije za tricu treba izlaziti neko brz, spretan, okretan, a ne po pravilu Milicic koji dok se dovuce do igraca, lopta je vec u mrezi. Dalje, na planu motivacije i psihicke pripreme ekipe se jasno vidi da je moka napravio los posao. Svojim izjavama ne daje mi za pravo da mislim da ce to popraviti. Kritikuje jedinog koji je imao srca preuzeti odgovornost kada su se svi krili na terenu. No, pustimo covjeka da radi svoj posao, valjda je u svlacionici znao koga treba kritikovati...
Ne zaboravimo da svi momci tamo igraju za nas, za svoju zemlju, budimo fer i bez pljuvanja i gluposti njavijajmo za te momke. Nek budu zadnji, meni su najbolji. MOJI SU, SRBI SU!

Sarajlija

pre 16 godina

Dobro je ba Montenegro!
Smanji dozivljaj i gledaj malo vise u svoju avliju.I ti nama fino pozdravi:Jurisica,Jevtica,Majdaka,Milivojevica(odbojka);Radovicevu,Petrovic-Popovic,Damjanac(rukomet);Tanasijevica,Batka(hahaha koje prezime),Stjepanovica,a od juce i Bozovica i Drincica(fudbal);Bjelicu,Golubovica i Cabarkapu(kosarka).I nemoj molim te da smaras sa pricom kako je to ipak nekakva razlika,jer su to toboze igraci koji vuku nekakvo porijeklo iz CG.A kad vec spominjes Andriju Radovica,pozdravi i ti nama Vesnu Perovic!Sta je sa njom,nesto je dugo nema,a bila je pravi cvijet crnogorske politicke i javne scene.Fali mi iskreno!Ajd uzdravlje!

djokonda

pre 16 godina

Mnogo smo providni u napadu, mnogo naivni u odbrani. Imamo tri akcije. Prva je postavljanje blokada za Gurovića i šut za tri poena, druga je Miličić da igra leđima na niskom postu, a treća i nije akcija nego polukontra Jarića. Jel sabrao neko kolio su šuteva imali Tepić, Radivojević, Veličković i Erceg. A Rusi nas ubiše na backdoor pasove i leđne blokade, ko kad basket igraju iskusni matoraći i naloženi klinci. I onda Moka kritikuje slobodu u igri Teodosića. A šta je trebao da postavlja u napadu, akcije? Koje akcije? Šta je bilo sa Miličićevom dominacijom pod košem. Pa sa onakvom leđnom tehnikom bez problema bi ga čuvao i Mikan Grušanović. Da nije bilo Teodosićevih šuteva izgubili bi 20 razlike. Nas na ovom prvenstvu može da spasi samo čista improvizacija, jer igru definitivno nemamo. Moki za selekciju igrača ocena 9 od 10 (velika zamerka izostavljanje Bojana Popovića), ali za taktiku 0.

Petar

pre 16 godina

Sinoc sam se jako nervirao, nisam gledao pripremne utakmice i nisam znao sta nas ceka.Lose otvorena utakmica sa pustanjem igraca da slobodno ubode trojku, pa i minus 7 do 9 poena i tu je bio kraj. Napad bez probojnosti ili šablona, lopta spooora,predvidljiva i neprecizna. Teško i na silu.Naše četvorke statične i spore, njihovi blokovi nedovoljno čvrsti. Sem Teodosića bekovi su prazni i uplašeni. Zašto i Jarić, ne znam. Prosečna ekipa Rusije je uporno udvajala Miličića, on bez povratne lopte, i korektno igrala odbranu. Ništa specijalno.Darko se nije izborio za pozicije bliže košu. Morgunov i Zavrešenko su drugorazredni centri. Darko nije Gasol ali treba da ih rastura. Mi nismo uspeli da odbranimo pick and roll, što su Rusi uporno igrali.Čiste kombinacije kao na basketu pretvarali su u zicere. Voda nam nije izašla iz ušiju do kraja. Neiskustvo je glavni razlog ali, čini mi se i nedovoljan kvalitet ili samo veća drskost. Napad bi nam bolje funkcionisao sa nekim igračima ali tada bi odbrana bila tanka. Malo će biti hrabrije sa Grcima ali mislim da nemamo šansi. Šut će biti bolji, sigurno od 30 tak sramotnih % ali, jednostavno nemamo moći.A onda mučno, poziciono natezanje sa Izraelom. Oni su već u ligaškoj formi jer igraju 20tak dana takmičarski i pobeđuju(mislim na kvalifikacije). Sa nama će igrati na život i smrt a pitanje da li ćemo imati srca da im još bolje odgovorimo. Nisam prorok i žarko bih voleo da grešim.Kvalitet imamo ali nam nedostaje BEK za nešto više. Brz i šuterski jak bek.Jarić može ali i mora da pogađa i donosi 15-20 poena.Tek tada će vredeti Gurovićevih i Darkovih 35-40. Na to smo i računali sve vreme a i Moka je o tome pričao.Po meni, druga dvojica u petorci treba da žestoko biju, prave blokove i rade po teoriji "ko vodu nosi" pa nek ispadaju redom zbog penala. Ovako je to traljavo i tanko kao što nam je i protivnik bio. Samoilenko i Holden su toliko prozirni da će jači da ih samelju kao kombajn.Mogli smo i mi ali ih nismo napali. Da li to uopšte znamo? Košarka je jednostavna igra ali treba da se nauči...Hvala Vam na strpljenju.PetarPan

g.grbovic

pre 16 godina

@montenegro!!!
Idi decko gledaj tvoju reprezentaciju u kvalifikacijama sa Andorom,Anadolijom,San Marinom,Maltom i Farskim Ostrvima!To je vas nivo!Mozda vam dodje pojacanje iz bratske Pristine a mozda i od pocasnih gradjana susedne vam drzave pa da onda igrate u kvalifikacijama sa BiH i Danskom i Estonijom i Jermenijom i sa Moldavijom i...e onda ce te biti ozbiljan sparing partner za KK Torlak u pripremnim utakmicama.Razumem te sto si navijao za Ruse jer su vas bezmalo totalno pokupovali al su te sigurno razocarali Letonci i ti primi moje saucesce a ti znas zasto!!Bilo bi pametnije da ramisljas o gliserima Skadru,Jadranu,Philip Morisu,Bariju...i to znas vec i sam,nisi vise mali.

milan

pre 16 godina

"Ne bi me iznenadilo da odigramo mnogo , mnogo bolje." Pa šta si ti? Neki posmatrač svega toga s vrha tribine koji se iznenadjuje, ili selektor koji je najodgovorniji za igru tima?

dulejelud

pre 16 godina

Igracima svaka cast. Moka, on je prvo mesec dana razmisljao koga da vodi, a sad ih uopste ne rotira. Gurovic, moje je misljenje, ne treba da igra vise od 4min po cetvrtini. Koji je djavo vodio ovog malog Markovica ako ga ne ubacuje kad drugima ne ide???. Moraju svi oni jos malo vise da se bore!!!