Fudbal 112

Petak, 31.08.2007.

04:22

UEFA: Pet mogućih rivala Zvezde

UEFA: Pet moguæih rivala Zvezde IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

zox

pre 16 godina

Neko rece da Skandinavci imaju puno predstavnika. Pa to je zbog podele u geografske grupu u ranoj fazi takmicenja. U njihovoj severno-evropskoj dominiraju Svedjani, Danci i Norvezani medju Lux, Lit, Lat, Ircima, Velsanim, itd. Dok kod nas u 1. i 2. kolu naletis na Spance, Ital, Grke, Turke, Hrvate, Bugare i tako dalje . I ovo je jedan od razloga zasto se mi ne penjemo na toj tabeli. Ono sto Partizan (hajde i Zvezda) naprave u jednoj sezoni (bodovi) izgubi se u 1. i 2. kolu sledece Ili ne moze da nadoknadi rani gubitak Bezanije, Ofk, Hajduk i drugih namestaca rezultata, jer se sve dali sa ukupnim brojem ucesnika. Setite se samo utakmica Hajduka K i OFK sa bugarskim timovima proteklih godina i neverovatnih tokova rezultat. Skoro pa uvek su nasi timovi bili u vodjstvo veci deo utakmice, da bi tek pred kraj kao sto se ocekivalo primali golove i tako ispadali (iz 2 u 1). Moja poenta je da je takvim nasim pojedinim klubovima vaznije dici pare na kladionicama nego sportski uspeh. Ne zaboravimo Partizan vs Tikva.

e bre pikseta, idi si!

pre 16 godina

@@pixy

... kada vec pominjes domete partizana (tj. "patlidzana" kako ih ti zoves) u nasoj ligi seti se i nekih zvezdinih utakmica protiv smedereva, buducnosti, apatina i slicnih, dragi moj @pixy!

... kakvi su to tek dometi bili "jedinog SRBskog kluba" :)

... kakve fenomenalno organizovane igre odbrambene linije (od 6-8 igraca) smo gledali u istoriji "zvezdine leprsavosti" - prosto nekad zaboli glava od tolike dosade!!

.. a tek koliko virtuoznih akcija sa "bele tacke" smo isporatili uzdasima :)!

... mozda ces malo vise ceniti pobede ostvarene u domacoj ligi (koliko god da je ona grozna) kada sebi budes priznao da su zvezdi neke od ovih navedenih (a to nije sve, zar ne?) bile malcice "poklonjene"!

... a da prosle sezone nije bilo tog nesretnog lika rnica, pa dzaba bi babarogojeknic "pistao" na derbiju i mozda bi manje mudrosera (kako ih ti nazivas) bilo na ovim komentarima!

... i sve navedeno vazi i za partizan u prethodnim sezonama !

... ove sezone njihov fudbal ipak malo lici na "igru" i to treba ceniti :)!

... a sto se tice merenja snage i dometa "vecitih" u evropskom fudbalu - slazem se 100%!

peradelija

pre 16 godina

Uz malo srece i Bozju pomoc eto nas u Evropi. Jos da se i igraci malo opamete i sve ce biti kako treba. Ziveli pa da prodjemo

deda pfc

pre 16 godina

necete proci nikoga...dace vam gol ne sa pola terena vec ce golman sa gola na gol!!!!!
fali vam neko pojacanje,posto ste doveli samo milion,mislim da ce perica ognjenovic biti adekvatno resenje...vi jos zivite u 1991.godini,kad budete skontali da je ta godina prosla,mozda ce te nesto uraditi u evropi,posto kod nas mozete da namestite tekme...

nz

pre 16 godina

Posto komsije iamju kratko pamcenje podsetio bih ih da je Partizan izbacen a nije ispao.Zvezdi zelim Kopenhagen jer moram prizanti da su za nijansu bolji od ostalih.

Jurisic Zeljko, Graz

pre 16 godina

Gospodine Stojkovicu ako ovo budete Citali!

Pogledaj malo na Link YOU TUBE pod DRAGAN STOJKOVIC 2

mogu ti samo reci da ste pravi majstor sto se tehnike tice....

izvinavam se ali moje misljene je ovako....

1. u Zvezdi treba taki jedan tehnicar?

2. u Zvezdi treba jedan brzi japanac kao taj tvoj nekadasni suigrac ili Braziljanac? protiv Jestrogola nemam nista ali da je bio dobar nebi igro u nekim levim ekipama i taj ce trebati sepet sansi dok dadne jedan gol,daj Boze da nisam u pravu ali prednama je...

3. u zvezdi treba jedan dobar izvodac slobonih udaraca ?
i garantujem za 5miliona € moze se te igrace naci, a molim te nemojte vise preko DVD da trazite ako niste znali tu se moze najlakse Manipulirati snimci.....

4. uzmi sedam dana vremena i budi na trenigu i pokazi tim SLEPCIMA kako se lopta vodi i naravno kako se golovi daju.....da ste to uradili pre, zvezda bi bila sad u LS.

5.Ti igraci se dizu visoko a nevide da nisko padaju, necu da vredam nikoga ali mecu njima je najveci Klaun Plaushan(izvini Plaushane nemoj da misli da te mrzim ali za mene niki Fudbaler nisi) a onima strancima bi uzo jednu dobru Koprivu i shario bih ih po dupetu(cast izuzetcima)

6. za kraj vidi isto na toj strani sta su navijaci i mogu ti samo reci ponosim se sto sam Srbin i naravno od 1971god. Zvezdas...

Jos jedan APEL vama i Upravi
NEMOJTE NAS BRUKATI imamo najbolje navijace Sveta...

Sokrates

pre 16 godina

Za Zvezdu su trenutno svi prejaki.Bolje da ostanu kod kuce i postede nas brukanja.Oni su krs od kluba.Ne zna se ko je slabiji,igraci,trener ili uprava sa Piksijem na celu.
Pozdrav

Darko, MK

pre 16 godina

@Marko
Najbolji sajt za pracenje koeficijenata koji ja znam je:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html

Imas tamo sve. Takodje ne zaboravi da se za ovu sezonu za ranking klubova racuna onaj sa kraja zadnje sezone 2006/07. Na tom sajtu imas sve, na glavnoj strani je objasnjenje koja drzava prema rangu koliko klubova ima u UEFA kupovima.
Onda pod Team Ranking imas klubske koeficijente, pod Country Ranking nacionalne, a pod Country Coeficient imas u toku ove sezone ko koliko osvaja za svoju zemlju.
Pozdrav.

hagen

pre 16 godina

ELFSBORG!!! Nisu ni slabi ali nisu ni bas nesto preterano jaki!
Ako ove ne mozemo da izbacimo onda ne treba ni da igramo u evropi!!!

Prizeljkivao sam Tvente a pribojavao sam se Kopenhagena...
Svi da napunimo Marakanu!!!

P.S. predpostavljam da ce cene biti upola manje (400 din. sever jug.... i td)

Ivan

pre 16 godina

Sta se bre vi Hrvati lozite da je dinamo bolji od zvezde??!pa vi niste bas sasvim...dinamo kao ni BBB(3 babe) nisu zvezdi ni severu do kolena!!!!

Marko Loznica

pre 16 godina

Skupina 8:

Nositelji: Lens, Tottenham, Dinamo Bukurešt, Getafe, Crvena Zvezda

Nenositelji: Kopenhagen, Twente, Groclin Grodzisk Wielkopolski, Anorthosis Famagusta, Elfsborg

PAROVI:

Dinamo Bukurešt - Elfsborg

Tottenham - Anorthosis Famagusta

Getafe - Twente

Lens - Kopenhagen

Groclin Grodzisk - Crvena Zvezda

EKSTRA!!!
Bar ulazimo u Ligu UEFA!!!
ZVEZDA MI JE SVE,ZVEZDA ZIVOT JE,SRCE MOJE JE UVEK UZ TEBE,ZVEZDO VOLIM TE...

Darko, MK

pre 16 godina

@doVla
Pa to nije bas tacno. Pri rangiranju klubova gleda se klubski koeficijent ali na kraju svake sezone svi klubovi dobijaju 1/3 nacionalnog koeficijenta na svoj konto (zato ispadaju oni decimali). Inace klubovi osvajaju za sebe uvek po 2 poena za pobedu i 1 poen za remi, ne bi nikad bilo decimala. U slucaju Srbije Zvezda dobija tacno 1/12 od onoga sto su drugi klubovi osvojili za nacionalni koeficijent (jer se deli prvo na 4 pa onda ona 1/3). U toku zadnjih 5 sezona to je taman dovoljno za onu dlaku za koju su presli Kopenhagen.
Inace na primer ako se vidi trenutno stanje, i Kopenhagen, i Groclin, i Liteks, i Tuluz imaju bolji koeficijent od Zvezde sto znacic pamet u glavu i rezultat na terenu ili sledece godine svi ovi klubovi bi bili ispred nje.

Milos

pre 16 godina

@ Vlada-PFC
Vec danima citam tvoje komentare o Zvezdi. Pa zar ti i tvoji crno-beli drugari nemate preca posla? Da sam na tvom mestu ja bih razmisljao ko mi je predsednik, ko direktor, a ko generalni sekretar kluba. Ja bih bio tuzan sto niko nece da preuzme klub za koji navijam i sto mi se uprave menjaju ko prljav ves. Ili vi to mozda komentarisete Zvezdu jer ste od svojih digli ruke. Je l' gotov dvogodisnji bojkot? Ili je prekinut iako je drug Zeka vd generalnog sekretara? Pa vi ste prosle godine tek u poslednjem kolu obezbedili drugo mesto, pobedjivao vas je ko je stigao, vezivali ste po 3 poraza i sada posle 4-5 odigranih utakmica u prvenstvu vi imate pravo da dajete nekakve izjave. Pa koliko ste trofeja osvojili u poslednje dve godine? Hoce li sada opet da prodje 10 godina dok ne pobedite na Marakani? Da sam ja na tvom mestu ja bih sebe zabavljao ovakvim pitanjima. Ali ja tebe i vas crno-bele skroz razumem. Kompleksi su neizlecivi.

Informator

pre 16 godina

@(doVla, 31. avgust 2007 09:57)

U klupski koeficijent ulazi i nacionalni koeficijent, tako da "nas" klub itekako ima veze sa koeficijentom "vaseg" kluba i (na zalost) obrnuto. Malo mozga nije na odmet pre nego sto se covek odluci da kritikuje drugog.

LuUukKkaAa

pre 16 godina

Partizan je IZBACEN iz UEFA kupa za ne obavestene.Dakle izbacen nije jednako ispao.Partizan je Zrinjskom natrpao 11 komada a taj Zrinjski ne verujem da je mnogo losija ekipa od Levadije.Sad da li je Partizan zasluzeno izbacen ili ne to je vec pitanje ali bi molio ljude da se uzdrze od pricanja kako Partizan igra jer Partizan trenutno igra najlepsi fudbal na teritoriji barem nase bivse drzave!!!Zvezda trenutno igra jako lose ali mozda se to i popravi jer ipak pojacanjima treba vremena ali mi se cini da od toga nece biti nista.
Zivi bili pa videli na kraju sezone.Cudni ste vi, dok smo mi igrali u Evropi a vi osvajali titule pricali ste kako je jedino bitno domace prvenstvo a sad kad smo mi prvi na tabeli(verovatno bi i u Evropi bili isto ovde jer bi dobili Rabotnicki)i izbaceni iz Evrope sad vam je ona mnogo bitnija dok su u domacem fudbalu sve namestaljke!

bataraka

pre 16 godina

Mislim da Zvezda moze da prodje bilo koju od ovih ekipa, naravno pod uslovom da pocne neko da daje golove (nadam se Jestrovic ;)). Kopenhagen ima par poznatih imena u timu, ali mislim da na pocetku ove sezone ne igraju bas najbolje (verovatno ce igrati bolje kako sezona odmice). Ko sto neko rece u prethonim komentarima, oni igraju na gol vise, pa bi to mogao da bude problem za nasu neefikasnu ekipu. Po kvalitetu, sigurno su kiprani i poljaci najlosiji, ali mislim da bi nam najvise odgovarao Tvente, nisu nikakav specijalan tim, ali dolaze iz fudbalski jake zemlje i mislim da bi ih shvatili ozbiljno, za razliku od kiprana i poljaka, koje bi podcenili u startu, kao sto mi to obicno i radimo. O Elfsborgu nista ne znam, njima je prvenstvo uveliko u toku, i nama su ranije lezali ti skandinavci, ali sad nista nije kao sto je bilo :(. U svakom slucaju ocekujem prolaz Zvezde u Ligu UEFA, ko god da dodje.

Peter Tosh

pre 16 godina

@doVla
Џаба брате ти то пишеш, можеш писати југослАвенима до сутра они увек причају своју причу. Ево јуче један писао како им фрањо никада није био председник, како Звезда није наш најтрофејнији клуб, итд. Молим све који имају снимак меча из Барија да га добро чувају јер како је кренуло на крају ће бити да су баш они били 29.05.2001. тамо.

Marko

pre 16 godina

Napred Zvezdo!PIKSI JE NAJBOLJI!sve prave DELIJE znaju sta PIKSI znaci zvezdi,ostali st ga pljuju nisu dostojni da se smatraju delijama!!!!

Zkr

pre 16 godina

Gledam, ne verujem. 26 komentara pre mene. Barem 15 za ozbiljo posmatranje.

Prva gomila koja se ističe su nepismeni ili "pismeni ali zamalo".

Onda imamo grupu onih koji neznaju baš o čemu se radi, gde je Kazablanka, ko osvaja čije bodove i slično.

Pa jel treba celo prepodne da sedim i stiskam "PREDLOŽI ZA BRISANJE" ?

Kopenhagen je na poslednjih 5 utakmica dao jedan ceo gol.

Jeste dao nekim čobanima, danskim, tamo krajem jula, dva puta po 4-5 komda i primio po koji komad, tako da iskusTni kladioničari su već zabeležili da oni igraju za gol više. Koja glupost.

Problem sa Skandinavicma je što oni igraju več 7-8 kola svog prvenstva, ako ne i više. Šveđani čak 19.

Sve u svemu... biće čupavoooo. Odo ja da predlažem za brisanje. U zdravlje.

Sone Zvornik

pre 16 godina

@vlada_pfc

Pa i da je Partizan prosao u 1 kolo kvalaifikacija,verovatno ni on ne bi bio nosilac.A druga stvar je sto se ti stalno javljas na Zvezdine vesti,ipak svi mi znamo,kompleksi su neizlecivi.

Kad bi Zvezda izvukla ove Kiprane,pa da pobedi u obe utakmice zbog bodova bilo bi super,mada mislim da se i sa Kopenhagenom moze igrati i proci.Ali bolje ne rizikovati.Koga god izvucemo samo ne bih volepo da slusam Piksija kako ke... da 100% ulazimo u ligu Uefa

dejan991

pre 16 godina

Ako izvucemo Kopenhagen ima da puknemo tako da bolje da smo ispali od Levadije...Elfsborg to su indijanci,kao i ovi Anortozis,Cesi su tu i tamo,poterali bi se sa njima...

Marko

pre 16 godina

Jel zna neko gde moze da se vidi ta rang lista klubova i nacionalnih liga po kojoj nas rasporedjuju svake godina? Ja sam nesto trazio na uefa.com ali nisam nasao.

Milan Nis

pre 16 godina

Bilo kojeg protivnika moraju da prodju od navedenih ako to ne uspeju da se pokriju i da cute do naredne sezone po ceo dan da vezbaju i da spavaju na stadionu ako je neophodno

@Pixy

pre 16 godina

@VLADA PFC
Neznalice, bez obzira na Žuke i Moreire, tvoj patlidžan još uvek ima lošiju odbranu od ovakve, jadne, nikad jadnije Zvezde. "Elfsborg primio 3 od Valensije, mi bismo 6"??? Alo neznalice, pa Vi biste onom Rendžersu možda i dali koji gol, ali biste u svakom slučaju primili 1 više. Ko ti igra u odbrani care? Sikimić? Rnić? Mihajlov? Smešan si dečko. Malo više prati fudbal (pa i svoj patlidžan) a manje se naslađuj Zvezdinim neuspesima, pa onda mudorseri ko bi primio 6 komada od koga. Krivo mi što su vas izbacili iz Evrope. Ne zbog koeficijenata i srpskog fudbala, nego što neće pljuštati sve te silne šestice i petarde po vašoj silnoj odbrani. Voša, Zrinjski, Čukarički i Banat. To je merilo vaše snage. A Zvezda odradila pripreme i počela sezonu bez trenera (Boška i Kosana ne računam u trenere). Misli malo o tome kad opet krenete da dobijate po ušima, a ti ćeš naravno da kuneš Zeku, Bjeku, Peku, Terzića, Miljanića i praiskonsku zaveru protiv patlidžana- "jedinog sprpskog kluba koji je igrao ligu šampiona".
Što se tiče naših potencijalnih protivnika, pretpostavljam da jedino ovi Kiprani ne bi bili problem. Nema lakih protivnika za ovakvu Zvezdu i to je jedna tužna istina. Nisam mogao da verujem da Koroman posle Rangersa izjavljuje: "Imali smo igru, ali nije imao ko da realizuje šanse" Koju igru care??? Koje šanse jbte??? Onih 20 centaršuteva Anđelkovića na slepo, od kojih ni 1 jedini nije ispraćen??? Onaj poklon u prvom minutu koji kukavni Burzanović nije iskoristio??? Onu šansu Anđelkovića, koju- kako je šutnuo- bolje i da nije šutnuo??? Šta sad, sve je super samo što Filip ne može da materijalizuje našu sjajnu igru, jer je mlad i neiskusan? Mi smo protiv Rangersa, koji su došli da se krvnički brane, igrali sa 6 igrača na našoj polovini. Milijaš izgubljen u prostoru između centra i napada, Đorđević odsečen i potpuno nebitan, Koroman kao "kružni napadač" i levo i desno a zbirni učinak štetan i Burzanović kao neki napadač iz senke (ruku na srce jedini nešto uradio). I da, zaboravio sam "našeg najboljeg igrača" Anđelkovića. Jedini razlog što je on bio toliko zapažen je što je Koroman odvlačio pažnju na suprotnu stranu, a kad se uzme u obzir koliko je prostora imao i onaj blam od šuta- i njegov učinak je za odstrel. Elem, 6 igrača na našoj polovini- 4 defanzivca (Basta retko prelazio pola) i Lukaš i Kastiljo ispred njih. Tako se ne juri minus. Kosan je "napunio" sredinu kao dobar đak Bata Đorine trenerske škole- ne zato da bi se igralo loptom po zemlji i kratkim pasovima osvajao prostor- već prosto da bi se kvarila igra protivnika. Nijedna kontra, svaki napad duga lopta, uz sve to ni prekid ne znamo izvesti. Eto to je ta igra o kojoj priča naš Koroman. Pa ne Filip Đorđević- Drogba ne bi dao gol uz takvu igru.
Nažalost, malo je vremena za konsolidaciju, a sa ovakvim trenerom, fizički nespremnom ekipom, bez igrača na nekim pozicijama i sa očajnim rešenjima na drugim- zaista nema lakog protivnika za nas.
U slučaju totalnog fijaska Kosana (ispadanje iz Evrope i osetan minus u prvenstvu do zime) ne verujem da će se dotični zadržati dugo na klupi. Plašim se samo prošlogodišnjeg scenarija sa Boškom i nekog "zvezdinog vojnika" na klupi, koji će naleto "dobiti poverenje". Zvezdi ne treba samo ozbiljan trener prvog tima, Zvezdi treba temeljno renoviranje trenerskog kadra od petlića do seniora. Jel beše Mrkela direktor omladinske škole? Šta radi taj Mrkela? Gde su igrači? Suludo je očekivati da mi sa bedna 3 miliona izvučemo iz naftalina 3 megazvezde svetskog fudbala. Zvezda mora da se okrene svojoj školi i pravljenju igrača.

Alex

pre 16 godina

Pa sta ste se us*ali, samo kopenhagen moze da nas izbaci, i mozda elfsborg, mada ne verujem.
A Twente je izbacila Levadija prosle godine, tako da nemojte tu da pricate gluposti.

KezMAN

pre 16 godina

@doVla
Tačno tako ali očigledno da nisi obavešten da se na bodove koje je klub osvojio dodaje 1/3 nacionalnog koeficijenta tako da je i deo Partizanovog koficijenta uračunat vama

Delija

pre 16 godina

Brate da li je moguce??? Svaki naslov o Zvezdi ima vise grobarije da komentarise nego nas. Komplekasasi mi barem igramo a vi gledate! Mi barem cekamo protivnika a vi navijate da dobijemo Kopehagen. Igrace sada Jestrovic bice golaova neka dodje ko hoce mi prolazimo Zvezda je mnogo veliki klub za sve u toj grupi Kopehagen igrao otvoreno i to nama odgovara a ne nesmeta mi tesko dajemo golove protiv bunkera a kada se neko otvori mi imamo prostora za kontre. Cisto da znaju ljudi koji se ovde ocito ne razumeju u fudbal. Ne znam da li su ovi kiprani ili Grci ali daj boze njih jer cemo imati veliku podrsku od Gate 7 navijaca Olimpiakosa. Idemo dalje i opet uzimamo duplu krunu. Jer se komsije plase nas pogotvo njihovi igraci nase Marakane! KOMPLEKSASI!

uvek delija

pre 16 godina

@Vlada PFC

Opet ovaj sa svojim konstatacijama i elaboratima.Ti decko imas mnogo veliki problem kada si uvek tu kada je Zvezda u Pitanju.Gledaj u svoje dvoriste i muci vasu muku i tamo elaboriraj svoju teroriju i"znamje "iz fudbala. Po cemu je FC Kopenhagen jaci od Zvezde, a i ostali Poljaci,,Kiprani.Da si rekao bajern, Ajaks pa da se covek slozi ali ti si u dusi kontras.Sta je Danski fudbal odnosno liga u odnosu na nas,Poljski i Kiparski takodje.Kopenhagen je isto jos gore prosao od jedne za evropske uslove prosecne Benfike 3:0 i 1:1.Ti to gledas kroz iskrivljenu prizmu da bi Partizan da je ostao ladno prosao kfalifikacije, ladno prosao grupu i ladno uzeo Kup UEFA jer ste masina. Pogledaj samo Ajax koji j poceo prvenstvo u Holandiji .Svakom utrpa po pet do osam golova i onda dosla jedna Slavija Prag i otrese ih i u Amesterdamu i u Pragu.Neces valjda reci sta je Ajax mi smo bolji od Ajaxa i zato moja preporuka komentarisi svoje ljubimce a imaces priliku vec od subote

Bojan

pre 16 godina

Iskreno sam malo rzocaran.Ocekivao sam neku atraktivniju ekipu,a ovako se nadam da ce nam pasti bar Kopenhagen.
Citam u Zurnalu izjave igraca kako smo bili bolji i kako je losiji klub prosao u Ligu sampiona - momci,u kom svetu vi zivite?Pa i Mnacester je bio bolji od Portoa 2004. kao i bar jos 10 ekipa,pa je Porto osvojio LS.I Bayern je bio bolji od Zvezde '90 pa je Zvezda ipak prosla dalje ... nije bitno ko je bolji,gleda se samo rezultat.Ako ce vam biti lakse - Rangersi su bili toliko losi jer nisu ni zeleli da daju gol,vec samo da se odbrane,isto to bi i vi radili da ste imali gol prednosti i igrali u gostima ... ovo je bila poslednja sansa,narednih 10 godina bicete na margini evropske elite,a slavicemo ne ako udjete u LS vec ako u 2. kolu kvalifikacija budete nosioci.
Ali dobro,bar znamo da smo "bolji" od Rangersa,to nam je ipak mnogo vaznije i bolje nego da budemo losiji od njih,igramo LS i zaradimo neke pare ...

Yahoo

pre 16 godina

Za Zvezdu su svi prejaki jer Zvezdina igra ne postoji.Posle mnogo nameštaljki u ranijim kvalifikacijama za LŠ sve je otišlo... dovraga.

mimout

pre 16 godina

Ajde da uvedemo kladionicu:

a) Zvezdu izbacuje neki od ova 5 tima-kvota 1.25
b) Zvezda prolazi nekog-kvota 30
c) Zvezdu izbacuje UEFA-kvota 1.05

STALJIN

pre 16 godina

RANDJELOVIĆ

BAJALICA GAJ
TRAJKOVIĆ BRONOVICKI

LUKAS CASTILLO
KOROMAN MOLINA

JESTROVIĆ(SALAS) BARKOS

ZA LIGU UEFA SASVIM SOLIDAN TIM!!! KOSANOVIĆU NEZNALICE, GLEDAJ I UČI SE!!!

Nikola

pre 16 godina

Samo Vi pričaj te koji je najtezi,a koji je najslabiji rival,da ste pobili na primer Barcelonu Vi bi kukali,..... predali!Igrajte fudbal.

nz

pre 16 godina

Vidim da komsije imaju kratko pamcenje pa bih zeleo da ih podsetim da Partizan nije ispao vec je izbacen.Postoji razlika.A vama zelim da izvucete Kopenhagen jer moram priznati da ste za nijansu bolji od ostalih 'nepovlascenih'.

CUPER

pre 16 godina

Ovi Grobari se napalili strasno
Partizan nje nje nje nje nje
Zvezda losa nje nje nje nje
Brate jedva cekam da vas ucutimo opet muka mi je vise.
Jedino Kopenhagen moze da se meri sa nama ostale prolazimo.

Konstantin 93

pre 16 godina

Slabi protivnici(osim Kopenhagena), ove timove jednostavno ako hoce zvezda da igra u kup UEFA mora da pobedi. Pa nema slabijih i manje poznatih timova. Ako ne prodje zvezda, onda stvarno delije treba da se brinu da li mogu i treci da budu u prvenstvu Srbije!!!
Stvarno vam je ekipa nikakva.

Југ-Ниш

pre 16 godina

Од чувеног "своје недамо-туђе нећемо" прешли смо на "своје пљујмо-туђе желимо". Какви год да су наши клубови треба их подржати јер су НАШИ.

bivsi navijac

pre 16 godina

Ako sam dobro video, Danci imaju 4, a Svedjani 5 predstavnika u 1. kolu Kupa UEFA: Olborg, Midtjiland, Kopenhagen, Odenze, odn. Haken, Hamarbi, Helsinborg, AIK, Elfsborg. Odakle im toliko, narocito Svedjanima? Da li je to formula, prvak+tri tima na koje imaju pravo regularno (a koja nisu tipa Bezanije, ocigledno), pa jos jedan (za Svedjane) na osnovu fer-pleja? Ili je neki od njih dosao kroz Intertoto kup?
U svakom slucaju, ne treba potcenjivati lige ciji predstavnici su sposobni da prodju 2-3 kola (bilo kakvih) kvalifikacija, da bi se nasli u zrebu za 1. kolo Kupa UEFA, barem gledano iz nase perspektive. Nakon Bese i Levadije, izgleda da za nase klubove nema protivnika koje treba nipodastavati.
Sto se tice Anortozisa, oni su eliminisali rumunski Kluz, sto ne mora da znaci nista, samo po sebi, ne znamo kakvi su svi ti Oceluli, Glorije (osim da su u stanju da pobede Atletiko barem s 2:1) i sl, ali je pretpostavka da su eliminisali tim iz lige koja je daleko jaca od njihove

vladasm

pre 16 godina

Za ove sto pitaju de je Partizan vidi se kakvi su Srbi,a za ovog lika sto kaze da bi nas sa ovakvom igrom dobili samo 2:0 moram samo da se krstim i da mu kazem ko se zadnji smeje najsladje se smeje! Jedina ekipa koju vi mozete da pobedite je bara venecija i to kuci a u gostima i ne znam bas!

Ljubisa

pre 16 godina

Ljudi ma kakav Elfsborg kakav tvente.Zvezda je losa ali ima vremena jos tri kola domaceg prvenstva i prijateljska sa OLIMPIAKOSOM.Ne budite negativni...

Djole

pre 16 godina

Ovde komentare ostavljaju ljudi koji uglavnom sede za kompjuterom i ne posete, sve ukupno, 5 Zvezdinih utakmica godisnje. Znaju samo da kritikuju, a kada dobijemo Partizan onda hvalisanje po raznim foeumima i ostale gluposti. VI (takvi ljudi) niste Zvezdasi!!! Vi ste ljubitelji fudbala. Idite na Karaburmu, pa navijajte za "romanticare". ZVEZDA je institucija! Sever takodje! Piksi je trenutno nas predsednik i ima moju podrsku! Pa ko bi to mogao da ga zameni, aj recite??? Neki domaci sabanko? Zna toliko ljudi po svetu, doveo je TOYOTU, vratio dugove, oformio dobar tim, koji se nije uigrao, ali bili smo bolji od Skota, jednostavno smo vise pokazali. Sve je to daleko od onoga sto mi zelimo, ali dodjite protiv Bezanije, pa kad klub imao mnogo vece prihode i na "malim" utakmicama onda cemo moci i mnogo jaca pojacanja da imamo! Molina je klasa od igraca! Salas voli da dribla, on je kao ljubimac navijaca, sad sto Kosan nesto i ne voli strance...ali proradicemo... Nadam se ovim Kipranima, bice lakse u svakom slucaju. Velika je stvar sto smo u povlascenoj grupi i ko god da dodje ne plasimo se! ZVEZDA do smrti!

Vlada-PFC

pre 16 godina

@ (doVla, 31. avgust 2007 09:57)

Poluistina rođače, samo poluistina u konkretnom slučaju..Znaš zašto? Zato što sledećem na listi (koji nije nosilac) bežite manji iznos bodova nego što je 1/12 DOPRINOSA PARTIZANA NACIONALNOM KOEFICIJENTU SRBIJE U POSLEDNJIH 5 GODINA (koje se računaju). A pošto se 1/3 (tj.33%) nacionalnog koeficijenta računa i za klupski koeficijent (a prethodno se ostvareni nacionalni koeficijent deli sa brojem klubova - kod nas je to poslednjih godina bila cifra 4), dakle pošto je 1/3 x 1/4 = 1/12: ZAHVALITE SE PARTIZANU!
P.S.
A da ne pominjemo tek to što ste među nosioce (kao poslednji 40. na listi) upali, to na kraju tako izgleda, zbog toga što je Partizan eliminisan administrativnim putem. Da nije - ni ove godine ne bi bili nosioci.

Prilikom rangiranja povlascenih i nepovlascenih klubova gleda se klupski koeficijent, a ne nacionalni tako da tvoj "klub" nema nikakve veze sa tim!
(doVla, 31. avgust 2007 09:57)

Pule

pre 16 godina

Dekretom UEFA Zvezdi je dodeljen protivnik.. njihova najveca nocna mora.. LEVADIJA :-)
Igra se sa gola na gol.. Randjelovic brani za Zvezdu!
Daj boze Kopenhagen, pa da vas vise ne gledam!

Panta

pre 16 godina

nagadno pitanje za glodare...
kome ste vi dali 11komada?
onom lovackom drustvu iz Mostara, koji su sinoc ispali od grupe gradjana iz Makedonije??? smesni ste! koga god da izvucemo prolazimu..AJD ZDRAVO!!!

pera_kojot

pre 16 godina

@Dimitrije
kazes Partizan vec ispao,e moj prijatelju, budi srecan sto je UEFA tako darezljiva, pa je izbacila Partizan, u suprotnom bi Zvezda tugovala u nekoj nepovlascenoj grupi. A i to sto je Zvezda sada u povlascenoj grupi moze da zavhali samo Partizanu i njegovim dobrim rezultatima prethodnih godina. Malo prst na celo pre iznosenja nekih nebuloza. Malo realnosti nije na odmet...

Milos Obilic

pre 16 godina

Pa pobogu Narode sta vam je upravo sam stigao iz Srbije i cudio sam se dali je moguce da Srbi vise u nista ne veruju ?????!!!!!!!!
Napominjem ako ne verujes u Uspeh neces ga ni imati !!!
A Glazgov nije toliko slab kao sto pricate vreme ce to pokazati ako ne verujemo u nase igrace zasto bi se oni kidali zbog nas nemojte sve da gledate negativno koji vam je djavo ??!!
ZVEZDA prolazi momci sa verom u vas vam porucujem prodjite da pokazemo nevernim tomama ko kosi a ko vodu nosi a vi nemojte gledati sve tako negativno to srbija nije zasluzila tako necemo nama pomoci a ni Srbiji
SRBIJO USPRAVI SE KO BOGA TE MOLIM !!!!!!! NEMA PREDAVANJA!!!!! SRBIJA SVE MOZE.......ZAPAMTITE!!!!!

Zeka peka

pre 16 godina

Smesno kakvi se ovde likovi javljaju i komentarisu moguce Zvezdine protivnike...Jel gledate vi uopste utakmice ili za njih saznajete samo iz komentara na B92? Kopenhagen, Elfsborg i Groclin ce glat dobiti Zvezdu. Imaju ekstra timove i mnogo bolje su fizicki spremniji nego Zvezda.
Twente nije u formi i trenutno bi najbolji izbor bili oni. Ako izvuku Anortozis onda su tek pukli. Razbili su Kluz pre 2 nedelje u gostima. Imaju ubitacne kontre, a kad steknu prednost onda igraju goru bunkericu od Rendzersa. Imaju bukvalno 10 odbrambenih igraca. Jedina sansa za Zvezdu koja moze odneti prevagu sa svim protivnicima osim Kopenhagena(koji je pokupovao sve najbolej iz skandinavije ali nije jos uigran tim) je da Jestrovic proradi...

Hipoteticki

pre 16 godina

Ispascemo ko god da dodje, al' mozda je tako i bolje - tad cemo moci da se skoncentrisemo na odbranu prvenstva i kupa, a to su neverovatni uspesi, pitajte Piksija ako sumnjate u to.

kaja

pre 16 godina

Realno dobili smo najlaksu grupu nepovlascenih ekipa.Vidim ovde komentare tipa bolji je Kopenhagen i neki tamo Elfsborg.Dajte ljudi pa to su pingvini za nas.Ima da ih poderemo kao malu decu.To sto nismo prosli rangers ne znaci da smo losi.Evo stigao je Jestrovic.Poslozice se kockice.Samo dajmo im malo vremena da se ljudi uigraju.Pa tek su tri kola odigrana a vi drvlje i kamenje.Kakav bre Kopenhagen,uvek smo derali te skandinavce ko krmaca masnu vrecu...a za ove ostale ni u kladionici nisam cuo,onda znas kakve su ekipe!

dimitrije

pre 16 godina

Grobari pa dosta sa tim komentarima o zvezdi.Videli smo sve na terenu prosle godine a ove ste ispali odma u kupu Uefa smislite nesto o cemu cete da pricate...te zeka ne valja ...te zvezda je losa a gde ste vi? pa da vas i nema !!

Jurisic Zeljko, Graz

pre 16 godina

Dragi moj Piksi nemoj molimte danas
ako izvuces bilo koga da govoris idemo u Ligu kupa UEFE
Prvo i ako sam Zevzdas od 1971 godine i sto posto sam siguran da necete sa tim ekipama lako proci.Svestan sam da to moze Klubu donjeti dobri 5 Miliona € ali
nezaboravi te, te utakmice kosta ce vas i nas prvenstvo a i izbacaj iz LS i UEFA CUPA jer navijaci su bili strpljive sad protiv Rendzersa ali sada poslje neuspeha ulazak u LS i Lopovske !! Uprave vise nemaju Strpljena.
Nama je vise dosta gledati nase prvenstvo mi zelimo vec jednom da vidimo tu LS i zato apel za vas ,manite se UEFA-KUPA i gledajte da sacuvajte Titul.

doVla

pre 16 godina

@(milan, 31. avgust 2007 08:23)
Prilikom rangiranja povlascenih i nepovlascenih klubova gleda se klupski koeficijent, a ne nacionalni tako da tvoj "klub" nema nikakve veze sa tim!

Zvezdasampionsveta

pre 16 godina

Kopenhagen i Elfsborg su jace ekipe od Rendzersa, to sigurno znam jer pratim skandinavski fudbal i pisem iz Svedske.
Za ove druge neznam, ali ako nemozemo da prodjemo ekipe iz skandinavije nema sta ni da trazimo u evropi.
IPAK UVEK UZ ZVEZDU

PS Pokazace vama svima Piksi da je on bio upravu, ima vremena

milos_bg

pre 16 godina

bas gledam sta dinamo moze da dobije veliak steta klub je mnogo jaci od zvezede i ici ce mozda na ajax ali ja mislim da ce dobiti bragu ako je zvezda mogla proci bragu nevidim gdj je prepreka da dinamo neprodje osim ako nebude sudio onaj sudac sto ja sudio na werderu

mvu

pre 16 godina

zvezda prolazi bez ikakvih problema. ne zaboravite da do te utakmice ima jos citavih mesec dana. a kao sto znamo iz iskustva iz predhodnih sezona, zvezda u prvom mesecu sezone igra k'o palilulac ali u drugom stvari vec stizu na svoje.
veoma laki protivnici za zvezdu hteli vi to da priznate ili ne.

zvezdas

pre 16 godina

kakve gluposti cujem ovde da su ove ekipe jace od glasgow redjersa itd ... kopenhagen malo tezi protivnik ostalo je sve OK.NAPRED ZVEZDO

Vlada-PFC

pre 16 godina

Ja ne vidim koga vi od ovih 5 možete da prođete...džaba vam izgleda i to što ste upali među nosioce samo zahvaljujući eliminaciji Partizana (bez toga bi bili 41. i ne bi bili nosioci)...Danci vas garantovano dobijaju, o Holanđanima i Poljacima takođe ne treba pričati, o Šveđanima takođe (oni su popili 3 komada od Valensije, vi bi sigurno barem 6), jedino možda Kiprane nekako prođete ako oni daju 1-2 autogola...u svakom meču...

z.

pre 16 godina

ma svaki od ovih protivnika je ok... potpuno je nebitno koga ce izvuci. do prve utakmice u uefa zvezda ce igrati jos tri kola u domacoj ligi, to je sasvim dovoljno vremena da se tim stabilizuje i uigra...

Nemanja BGD

pre 16 godina

FC Copenhagen je jaci od ovog izdanja Rendzersa, a Kosanovic je jako los trener, tako da mozemo samo da se nadamo da cemo izvuci Groclin ili Anortozis. Cak ni sa Tventeom ne znam da li bismo prosli. Elfsborg sigurno igra nezgodno za nas, ali mislim da ne bi trebalo da predstavlja problem.

Piksi, mozda bi jedini gori trener od Kosanovica bio Santrac.
Pitanje je da li uopste to bira Piksi, ili neko jaci od njega, ko pomera figurice u savezu vec decenijama.

miki

pre 16 godina

Ako izvucemo FC Kopenhagen ima da nas otresu ko indijance! I Elfsborg je prejak za nas pa se nadam nekome od preostala tri kluba...Twente je van forme a ostalo su indijanci! Eto samo se nadam da necemo da izvucemo FC Kopenhagen jer je realno jaca ekipa od Rengersa i igraju otvoren fudbal za gol vise sto nama u opste ne odgovara jer nema ko da da gol a oni pune!!!

miki

pre 16 godina

Ako izvucemo FC Kopenhagen ima da nas otresu ko indijance! I Elfsborg je prejak za nas pa se nadam nekome od preostala tri kluba...Twente je van forme a ostalo su indijanci! Eto samo se nadam da necemo da izvucemo FC Kopenhagen jer je realno jaca ekipa od Rengersa i igraju otvoren fudbal za gol vise sto nama u opste ne odgovara jer nema ko da da gol a oni pune!!!

Zvezdasampionsveta

pre 16 godina

Kopenhagen i Elfsborg su jace ekipe od Rendzersa, to sigurno znam jer pratim skandinavski fudbal i pisem iz Svedske.
Za ove druge neznam, ali ako nemozemo da prodjemo ekipe iz skandinavije nema sta ni da trazimo u evropi.
IPAK UVEK UZ ZVEZDU

PS Pokazace vama svima Piksi da je on bio upravu, ima vremena

doVla

pre 16 godina

@(milan, 31. avgust 2007 08:23)
Prilikom rangiranja povlascenih i nepovlascenih klubova gleda se klupski koeficijent, a ne nacionalni tako da tvoj "klub" nema nikakve veze sa tim!

z.

pre 16 godina

ma svaki od ovih protivnika je ok... potpuno je nebitno koga ce izvuci. do prve utakmice u uefa zvezda ce igrati jos tri kola u domacoj ligi, to je sasvim dovoljno vremena da se tim stabilizuje i uigra...

dimitrije

pre 16 godina

Grobari pa dosta sa tim komentarima o zvezdi.Videli smo sve na terenu prosle godine a ove ste ispali odma u kupu Uefa smislite nesto o cemu cete da pricate...te zeka ne valja ...te zvezda je losa a gde ste vi? pa da vas i nema !!

Vlada-PFC

pre 16 godina

Ja ne vidim koga vi od ovih 5 možete da prođete...džaba vam izgleda i to što ste upali među nosioce samo zahvaljujući eliminaciji Partizana (bez toga bi bili 41. i ne bi bili nosioci)...Danci vas garantovano dobijaju, o Holanđanima i Poljacima takođe ne treba pričati, o Šveđanima takođe (oni su popili 3 komada od Valensije, vi bi sigurno barem 6), jedino možda Kiprane nekako prođete ako oni daju 1-2 autogola...u svakom meču...

Nemanja BGD

pre 16 godina

FC Copenhagen je jaci od ovog izdanja Rendzersa, a Kosanovic je jako los trener, tako da mozemo samo da se nadamo da cemo izvuci Groclin ili Anortozis. Cak ni sa Tventeom ne znam da li bismo prosli. Elfsborg sigurno igra nezgodno za nas, ali mislim da ne bi trebalo da predstavlja problem.

Piksi, mozda bi jedini gori trener od Kosanovica bio Santrac.
Pitanje je da li uopste to bira Piksi, ili neko jaci od njega, ko pomera figurice u savezu vec decenijama.

mvu

pre 16 godina

zvezda prolazi bez ikakvih problema. ne zaboravite da do te utakmice ima jos citavih mesec dana. a kao sto znamo iz iskustva iz predhodnih sezona, zvezda u prvom mesecu sezone igra k'o palilulac ali u drugom stvari vec stizu na svoje.
veoma laki protivnici za zvezdu hteli vi to da priznate ili ne.

zvezdas

pre 16 godina

kakve gluposti cujem ovde da su ove ekipe jace od glasgow redjersa itd ... kopenhagen malo tezi protivnik ostalo je sve OK.NAPRED ZVEZDO

pera_kojot

pre 16 godina

@Dimitrije
kazes Partizan vec ispao,e moj prijatelju, budi srecan sto je UEFA tako darezljiva, pa je izbacila Partizan, u suprotnom bi Zvezda tugovala u nekoj nepovlascenoj grupi. A i to sto je Zvezda sada u povlascenoj grupi moze da zavhali samo Partizanu i njegovim dobrim rezultatima prethodnih godina. Malo prst na celo pre iznosenja nekih nebuloza. Malo realnosti nije na odmet...

Jurisic Zeljko, Graz

pre 16 godina

Dragi moj Piksi nemoj molimte danas
ako izvuces bilo koga da govoris idemo u Ligu kupa UEFE
Prvo i ako sam Zevzdas od 1971 godine i sto posto sam siguran da necete sa tim ekipama lako proci.Svestan sam da to moze Klubu donjeti dobri 5 Miliona € ali
nezaboravi te, te utakmice kosta ce vas i nas prvenstvo a i izbacaj iz LS i UEFA CUPA jer navijaci su bili strpljive sad protiv Rendzersa ali sada poslje neuspeha ulazak u LS i Lopovske !! Uprave vise nemaju Strpljena.
Nama je vise dosta gledati nase prvenstvo mi zelimo vec jednom da vidimo tu LS i zato apel za vas ,manite se UEFA-KUPA i gledajte da sacuvajte Titul.

Vlada-PFC

pre 16 godina

@ (doVla, 31. avgust 2007 09:57)

Poluistina rođače, samo poluistina u konkretnom slučaju..Znaš zašto? Zato što sledećem na listi (koji nije nosilac) bežite manji iznos bodova nego što je 1/12 DOPRINOSA PARTIZANA NACIONALNOM KOEFICIJENTU SRBIJE U POSLEDNJIH 5 GODINA (koje se računaju). A pošto se 1/3 (tj.33%) nacionalnog koeficijenta računa i za klupski koeficijent (a prethodno se ostvareni nacionalni koeficijent deli sa brojem klubova - kod nas je to poslednjih godina bila cifra 4), dakle pošto je 1/3 x 1/4 = 1/12: ZAHVALITE SE PARTIZANU!
P.S.
A da ne pominjemo tek to što ste među nosioce (kao poslednji 40. na listi) upali, to na kraju tako izgleda, zbog toga što je Partizan eliminisan administrativnim putem. Da nije - ni ove godine ne bi bili nosioci.

Prilikom rangiranja povlascenih i nepovlascenih klubova gleda se klupski koeficijent, a ne nacionalni tako da tvoj "klub" nema nikakve veze sa tim!
(doVla, 31. avgust 2007 09:57)

Panta

pre 16 godina

nagadno pitanje za glodare...
kome ste vi dali 11komada?
onom lovackom drustvu iz Mostara, koji su sinoc ispali od grupe gradjana iz Makedonije??? smesni ste! koga god da izvucemo prolazimu..AJD ZDRAVO!!!

@Pixy

pre 16 godina

@VLADA PFC
Neznalice, bez obzira na Žuke i Moreire, tvoj patlidžan još uvek ima lošiju odbranu od ovakve, jadne, nikad jadnije Zvezde. "Elfsborg primio 3 od Valensije, mi bismo 6"??? Alo neznalice, pa Vi biste onom Rendžersu možda i dali koji gol, ali biste u svakom slučaju primili 1 više. Ko ti igra u odbrani care? Sikimić? Rnić? Mihajlov? Smešan si dečko. Malo više prati fudbal (pa i svoj patlidžan) a manje se naslađuj Zvezdinim neuspesima, pa onda mudorseri ko bi primio 6 komada od koga. Krivo mi što su vas izbacili iz Evrope. Ne zbog koeficijenata i srpskog fudbala, nego što neće pljuštati sve te silne šestice i petarde po vašoj silnoj odbrani. Voša, Zrinjski, Čukarički i Banat. To je merilo vaše snage. A Zvezda odradila pripreme i počela sezonu bez trenera (Boška i Kosana ne računam u trenere). Misli malo o tome kad opet krenete da dobijate po ušima, a ti ćeš naravno da kuneš Zeku, Bjeku, Peku, Terzića, Miljanića i praiskonsku zaveru protiv patlidžana- "jedinog sprpskog kluba koji je igrao ligu šampiona".
Što se tiče naših potencijalnih protivnika, pretpostavljam da jedino ovi Kiprani ne bi bili problem. Nema lakih protivnika za ovakvu Zvezdu i to je jedna tužna istina. Nisam mogao da verujem da Koroman posle Rangersa izjavljuje: "Imali smo igru, ali nije imao ko da realizuje šanse" Koju igru care??? Koje šanse jbte??? Onih 20 centaršuteva Anđelkovića na slepo, od kojih ni 1 jedini nije ispraćen??? Onaj poklon u prvom minutu koji kukavni Burzanović nije iskoristio??? Onu šansu Anđelkovića, koju- kako je šutnuo- bolje i da nije šutnuo??? Šta sad, sve je super samo što Filip ne može da materijalizuje našu sjajnu igru, jer je mlad i neiskusan? Mi smo protiv Rangersa, koji su došli da se krvnički brane, igrali sa 6 igrača na našoj polovini. Milijaš izgubljen u prostoru između centra i napada, Đorđević odsečen i potpuno nebitan, Koroman kao "kružni napadač" i levo i desno a zbirni učinak štetan i Burzanović kao neki napadač iz senke (ruku na srce jedini nešto uradio). I da, zaboravio sam "našeg najboljeg igrača" Anđelkovića. Jedini razlog što je on bio toliko zapažen je što je Koroman odvlačio pažnju na suprotnu stranu, a kad se uzme u obzir koliko je prostora imao i onaj blam od šuta- i njegov učinak je za odstrel. Elem, 6 igrača na našoj polovini- 4 defanzivca (Basta retko prelazio pola) i Lukaš i Kastiljo ispred njih. Tako se ne juri minus. Kosan je "napunio" sredinu kao dobar đak Bata Đorine trenerske škole- ne zato da bi se igralo loptom po zemlji i kratkim pasovima osvajao prostor- već prosto da bi se kvarila igra protivnika. Nijedna kontra, svaki napad duga lopta, uz sve to ni prekid ne znamo izvesti. Eto to je ta igra o kojoj priča naš Koroman. Pa ne Filip Đorđević- Drogba ne bi dao gol uz takvu igru.
Nažalost, malo je vremena za konsolidaciju, a sa ovakvim trenerom, fizički nespremnom ekipom, bez igrača na nekim pozicijama i sa očajnim rešenjima na drugim- zaista nema lakog protivnika za nas.
U slučaju totalnog fijaska Kosana (ispadanje iz Evrope i osetan minus u prvenstvu do zime) ne verujem da će se dotični zadržati dugo na klupi. Plašim se samo prošlogodišnjeg scenarija sa Boškom i nekog "zvezdinog vojnika" na klupi, koji će naleto "dobiti poverenje". Zvezdi ne treba samo ozbiljan trener prvog tima, Zvezdi treba temeljno renoviranje trenerskog kadra od petlića do seniora. Jel beše Mrkela direktor omladinske škole? Šta radi taj Mrkela? Gde su igrači? Suludo je očekivati da mi sa bedna 3 miliona izvučemo iz naftalina 3 megazvezde svetskog fudbala. Zvezda mora da se okrene svojoj školi i pravljenju igrača.

milos_bg

pre 16 godina

bas gledam sta dinamo moze da dobije veliak steta klub je mnogo jaci od zvezede i ici ce mozda na ajax ali ja mislim da ce dobiti bragu ako je zvezda mogla proci bragu nevidim gdj je prepreka da dinamo neprodje osim ako nebude sudio onaj sudac sto ja sudio na werderu

Djole

pre 16 godina

Ovde komentare ostavljaju ljudi koji uglavnom sede za kompjuterom i ne posete, sve ukupno, 5 Zvezdinih utakmica godisnje. Znaju samo da kritikuju, a kada dobijemo Partizan onda hvalisanje po raznim foeumima i ostale gluposti. VI (takvi ljudi) niste Zvezdasi!!! Vi ste ljubitelji fudbala. Idite na Karaburmu, pa navijajte za "romanticare". ZVEZDA je institucija! Sever takodje! Piksi je trenutno nas predsednik i ima moju podrsku! Pa ko bi to mogao da ga zameni, aj recite??? Neki domaci sabanko? Zna toliko ljudi po svetu, doveo je TOYOTU, vratio dugove, oformio dobar tim, koji se nije uigrao, ali bili smo bolji od Skota, jednostavno smo vise pokazali. Sve je to daleko od onoga sto mi zelimo, ali dodjite protiv Bezanije, pa kad klub imao mnogo vece prihode i na "malim" utakmicama onda cemo moci i mnogo jaca pojacanja da imamo! Molina je klasa od igraca! Salas voli da dribla, on je kao ljubimac navijaca, sad sto Kosan nesto i ne voli strance...ali proradicemo... Nadam se ovim Kipranima, bice lakse u svakom slucaju. Velika je stvar sto smo u povlascenoj grupi i ko god da dodje ne plasimo se! ZVEZDA do smrti!

Zkr

pre 16 godina

Gledam, ne verujem. 26 komentara pre mene. Barem 15 za ozbiljo posmatranje.

Prva gomila koja se ističe su nepismeni ili "pismeni ali zamalo".

Onda imamo grupu onih koji neznaju baš o čemu se radi, gde je Kazablanka, ko osvaja čije bodove i slično.

Pa jel treba celo prepodne da sedim i stiskam "PREDLOŽI ZA BRISANJE" ?

Kopenhagen je na poslednjih 5 utakmica dao jedan ceo gol.

Jeste dao nekim čobanima, danskim, tamo krajem jula, dva puta po 4-5 komda i primio po koji komad, tako da iskusTni kladioničari su već zabeležili da oni igraju za gol više. Koja glupost.

Problem sa Skandinavicma je što oni igraju več 7-8 kola svog prvenstva, ako ne i više. Šveđani čak 19.

Sve u svemu... biće čupavoooo. Odo ja da predlažem za brisanje. U zdravlje.

Zeka peka

pre 16 godina

Smesno kakvi se ovde likovi javljaju i komentarisu moguce Zvezdine protivnike...Jel gledate vi uopste utakmice ili za njih saznajete samo iz komentara na B92? Kopenhagen, Elfsborg i Groclin ce glat dobiti Zvezdu. Imaju ekstra timove i mnogo bolje su fizicki spremniji nego Zvezda.
Twente nije u formi i trenutno bi najbolji izbor bili oni. Ako izvuku Anortozis onda su tek pukli. Razbili su Kluz pre 2 nedelje u gostima. Imaju ubitacne kontre, a kad steknu prednost onda igraju goru bunkericu od Rendzersa. Imaju bukvalno 10 odbrambenih igraca. Jedina sansa za Zvezdu koja moze odneti prevagu sa svim protivnicima osim Kopenhagena(koji je pokupovao sve najbolej iz skandinavije ali nije jos uigran tim) je da Jestrovic proradi...

Ljubisa

pre 16 godina

Ljudi ma kakav Elfsborg kakav tvente.Zvezda je losa ali ima vremena jos tri kola domaceg prvenstva i prijateljska sa OLIMPIAKOSOM.Ne budite negativni...

Yahoo

pre 16 godina

Za Zvezdu su svi prejaki jer Zvezdina igra ne postoji.Posle mnogo nameštaljki u ranijim kvalifikacijama za LŠ sve je otišlo... dovraga.

Delija

pre 16 godina

Brate da li je moguce??? Svaki naslov o Zvezdi ima vise grobarije da komentarise nego nas. Komplekasasi mi barem igramo a vi gledate! Mi barem cekamo protivnika a vi navijate da dobijemo Kopehagen. Igrace sada Jestrovic bice golaova neka dodje ko hoce mi prolazimo Zvezda je mnogo veliki klub za sve u toj grupi Kopehagen igrao otvoreno i to nama odgovara a ne nesmeta mi tesko dajemo golove protiv bunkera a kada se neko otvori mi imamo prostora za kontre. Cisto da znaju ljudi koji se ovde ocito ne razumeju u fudbal. Ne znam da li su ovi kiprani ili Grci ali daj boze njih jer cemo imati veliku podrsku od Gate 7 navijaca Olimpiakosa. Idemo dalje i opet uzimamo duplu krunu. Jer se komsije plase nas pogotvo njihovi igraci nase Marakane! KOMPLEKSASI!

uvek delija

pre 16 godina

@Vlada PFC

Opet ovaj sa svojim konstatacijama i elaboratima.Ti decko imas mnogo veliki problem kada si uvek tu kada je Zvezda u Pitanju.Gledaj u svoje dvoriste i muci vasu muku i tamo elaboriraj svoju teroriju i"znamje "iz fudbala. Po cemu je FC Kopenhagen jaci od Zvezde, a i ostali Poljaci,,Kiprani.Da si rekao bajern, Ajaks pa da se covek slozi ali ti si u dusi kontras.Sta je Danski fudbal odnosno liga u odnosu na nas,Poljski i Kiparski takodje.Kopenhagen je isto jos gore prosao od jedne za evropske uslove prosecne Benfike 3:0 i 1:1.Ti to gledas kroz iskrivljenu prizmu da bi Partizan da je ostao ladno prosao kfalifikacije, ladno prosao grupu i ladno uzeo Kup UEFA jer ste masina. Pogledaj samo Ajax koji j poceo prvenstvo u Holandiji .Svakom utrpa po pet do osam golova i onda dosla jedna Slavija Prag i otrese ih i u Amesterdamu i u Pragu.Neces valjda reci sta je Ajax mi smo bolji od Ajaxa i zato moja preporuka komentarisi svoje ljubimce a imaces priliku vec od subote

Milos

pre 16 godina

@ Vlada-PFC
Vec danima citam tvoje komentare o Zvezdi. Pa zar ti i tvoji crno-beli drugari nemate preca posla? Da sam na tvom mestu ja bih razmisljao ko mi je predsednik, ko direktor, a ko generalni sekretar kluba. Ja bih bio tuzan sto niko nece da preuzme klub za koji navijam i sto mi se uprave menjaju ko prljav ves. Ili vi to mozda komentarisete Zvezdu jer ste od svojih digli ruke. Je l' gotov dvogodisnji bojkot? Ili je prekinut iako je drug Zeka vd generalnog sekretara? Pa vi ste prosle godine tek u poslednjem kolu obezbedili drugo mesto, pobedjivao vas je ko je stigao, vezivali ste po 3 poraza i sada posle 4-5 odigranih utakmica u prvenstvu vi imate pravo da dajete nekakve izjave. Pa koliko ste trofeja osvojili u poslednje dve godine? Hoce li sada opet da prodje 10 godina dok ne pobedite na Marakani? Da sam ja na tvom mestu ja bih sebe zabavljao ovakvim pitanjima. Ali ja tebe i vas crno-bele skroz razumem. Kompleksi su neizlecivi.

LuUukKkaAa

pre 16 godina

Partizan je IZBACEN iz UEFA kupa za ne obavestene.Dakle izbacen nije jednako ispao.Partizan je Zrinjskom natrpao 11 komada a taj Zrinjski ne verujem da je mnogo losija ekipa od Levadije.Sad da li je Partizan zasluzeno izbacen ili ne to je vec pitanje ali bi molio ljude da se uzdrze od pricanja kako Partizan igra jer Partizan trenutno igra najlepsi fudbal na teritoriji barem nase bivse drzave!!!Zvezda trenutno igra jako lose ali mozda se to i popravi jer ipak pojacanjima treba vremena ali mi se cini da od toga nece biti nista.
Zivi bili pa videli na kraju sezone.Cudni ste vi, dok smo mi igrali u Evropi a vi osvajali titule pricali ste kako je jedino bitno domace prvenstvo a sad kad smo mi prvi na tabeli(verovatno bi i u Evropi bili isto ovde jer bi dobili Rabotnicki)i izbaceni iz Evrope sad vam je ona mnogo bitnija dok su u domacem fudbalu sve namestaljke!

Pule

pre 16 godina

Dekretom UEFA Zvezdi je dodeljen protivnik.. njihova najveca nocna mora.. LEVADIJA :-)
Igra se sa gola na gol.. Randjelovic brani za Zvezdu!
Daj boze Kopenhagen, pa da vas vise ne gledam!

bivsi navijac

pre 16 godina

Ako sam dobro video, Danci imaju 4, a Svedjani 5 predstavnika u 1. kolu Kupa UEFA: Olborg, Midtjiland, Kopenhagen, Odenze, odn. Haken, Hamarbi, Helsinborg, AIK, Elfsborg. Odakle im toliko, narocito Svedjanima? Da li je to formula, prvak+tri tima na koje imaju pravo regularno (a koja nisu tipa Bezanije, ocigledno), pa jos jedan (za Svedjane) na osnovu fer-pleja? Ili je neki od njih dosao kroz Intertoto kup?
U svakom slucaju, ne treba potcenjivati lige ciji predstavnici su sposobni da prodju 2-3 kola (bilo kakvih) kvalifikacija, da bi se nasli u zrebu za 1. kolo Kupa UEFA, barem gledano iz nase perspektive. Nakon Bese i Levadije, izgleda da za nase klubove nema protivnika koje treba nipodastavati.
Sto se tice Anortozisa, oni su eliminisali rumunski Kluz, sto ne mora da znaci nista, samo po sebi, ne znamo kakvi su svi ti Oceluli, Glorije (osim da su u stanju da pobede Atletiko barem s 2:1) i sl, ali je pretpostavka da su eliminisali tim iz lige koja je daleko jaca od njihove

Milos Obilic

pre 16 godina

Pa pobogu Narode sta vam je upravo sam stigao iz Srbije i cudio sam se dali je moguce da Srbi vise u nista ne veruju ?????!!!!!!!!
Napominjem ako ne verujes u Uspeh neces ga ni imati !!!
A Glazgov nije toliko slab kao sto pricate vreme ce to pokazati ako ne verujemo u nase igrace zasto bi se oni kidali zbog nas nemojte sve da gledate negativno koji vam je djavo ??!!
ZVEZDA prolazi momci sa verom u vas vam porucujem prodjite da pokazemo nevernim tomama ko kosi a ko vodu nosi a vi nemojte gledati sve tako negativno to srbija nije zasluzila tako necemo nama pomoci a ni Srbiji
SRBIJO USPRAVI SE KO BOGA TE MOLIM !!!!!!! NEMA PREDAVANJA!!!!! SRBIJA SVE MOZE.......ZAPAMTITE!!!!!

vladasm

pre 16 godina

Za ove sto pitaju de je Partizan vidi se kakvi su Srbi,a za ovog lika sto kaze da bi nas sa ovakvom igrom dobili samo 2:0 moram samo da se krstim i da mu kazem ko se zadnji smeje najsladje se smeje! Jedina ekipa koju vi mozete da pobedite je bara venecija i to kuci a u gostima i ne znam bas!

dejan991

pre 16 godina

Ako izvucemo Kopenhagen ima da puknemo tako da bolje da smo ispali od Levadije...Elfsborg to su indijanci,kao i ovi Anortozis,Cesi su tu i tamo,poterali bi se sa njima...

nz

pre 16 godina

Vidim da komsije imaju kratko pamcenje pa bih zeleo da ih podsetim da Partizan nije ispao vec je izbacen.Postoji razlika.A vama zelim da izvucete Kopenhagen jer moram priznati da ste za nijansu bolji od ostalih 'nepovlascenih'.

Konstantin 93

pre 16 godina

Slabi protivnici(osim Kopenhagena), ove timove jednostavno ako hoce zvezda da igra u kup UEFA mora da pobedi. Pa nema slabijih i manje poznatih timova. Ako ne prodje zvezda, onda stvarno delije treba da se brinu da li mogu i treci da budu u prvenstvu Srbije!!!
Stvarno vam je ekipa nikakva.

Alex

pre 16 godina

Pa sta ste se us*ali, samo kopenhagen moze da nas izbaci, i mozda elfsborg, mada ne verujem.
A Twente je izbacila Levadija prosle godine, tako da nemojte tu da pricate gluposti.

Bojan

pre 16 godina

Iskreno sam malo rzocaran.Ocekivao sam neku atraktivniju ekipu,a ovako se nadam da ce nam pasti bar Kopenhagen.
Citam u Zurnalu izjave igraca kako smo bili bolji i kako je losiji klub prosao u Ligu sampiona - momci,u kom svetu vi zivite?Pa i Mnacester je bio bolji od Portoa 2004. kao i bar jos 10 ekipa,pa je Porto osvojio LS.I Bayern je bio bolji od Zvezde '90 pa je Zvezda ipak prosla dalje ... nije bitno ko je bolji,gleda se samo rezultat.Ako ce vam biti lakse - Rangersi su bili toliko losi jer nisu ni zeleli da daju gol,vec samo da se odbrane,isto to bi i vi radili da ste imali gol prednosti i igrali u gostima ... ovo je bila poslednja sansa,narednih 10 godina bicete na margini evropske elite,a slavicemo ne ako udjete u LS vec ako u 2. kolu kvalifikacija budete nosioci.
Ali dobro,bar znamo da smo "bolji" od Rangersa,to nam je ipak mnogo vaznije i bolje nego da budemo losiji od njih,igramo LS i zaradimo neke pare ...

deda pfc

pre 16 godina

necete proci nikoga...dace vam gol ne sa pola terena vec ce golman sa gola na gol!!!!!
fali vam neko pojacanje,posto ste doveli samo milion,mislim da ce perica ognjenovic biti adekvatno resenje...vi jos zivite u 1991.godini,kad budete skontali da je ta godina prosla,mozda ce te nesto uraditi u evropi,posto kod nas mozete da namestite tekme...

Sokrates

pre 16 godina

Za Zvezdu su trenutno svi prejaki.Bolje da ostanu kod kuce i postede nas brukanja.Oni su krs od kluba.Ne zna se ko je slabiji,igraci,trener ili uprava sa Piksijem na celu.
Pozdrav

Hipoteticki

pre 16 godina

Ispascemo ko god da dodje, al' mozda je tako i bolje - tad cemo moci da se skoncentrisemo na odbranu prvenstva i kupa, a to su neverovatni uspesi, pitajte Piksija ako sumnjate u to.

kaja

pre 16 godina

Realno dobili smo najlaksu grupu nepovlascenih ekipa.Vidim ovde komentare tipa bolji je Kopenhagen i neki tamo Elfsborg.Dajte ljudi pa to su pingvini za nas.Ima da ih poderemo kao malu decu.To sto nismo prosli rangers ne znaci da smo losi.Evo stigao je Jestrovic.Poslozice se kockice.Samo dajmo im malo vremena da se ljudi uigraju.Pa tek su tri kola odigrana a vi drvlje i kamenje.Kakav bre Kopenhagen,uvek smo derali te skandinavce ko krmaca masnu vrecu...a za ove ostale ni u kladionici nisam cuo,onda znas kakve su ekipe!

Југ-Ниш

pre 16 godina

Од чувеног "своје недамо-туђе нећемо" прешли смо на "своје пљујмо-туђе желимо". Какви год да су наши клубови треба их подржати јер су НАШИ.

Nikola

pre 16 godina

Samo Vi pričaj te koji je najtezi,a koji je najslabiji rival,da ste pobili na primer Barcelonu Vi bi kukali,..... predali!Igrajte fudbal.

STALJIN

pre 16 godina

RANDJELOVIĆ

BAJALICA GAJ
TRAJKOVIĆ BRONOVICKI

LUKAS CASTILLO
KOROMAN MOLINA

JESTROVIĆ(SALAS) BARKOS

ZA LIGU UEFA SASVIM SOLIDAN TIM!!! KOSANOVIĆU NEZNALICE, GLEDAJ I UČI SE!!!

Marko

pre 16 godina

Jel zna neko gde moze da se vidi ta rang lista klubova i nacionalnih liga po kojoj nas rasporedjuju svake godina? Ja sam nesto trazio na uefa.com ali nisam nasao.

mimout

pre 16 godina

Ajde da uvedemo kladionicu:

a) Zvezdu izbacuje neki od ova 5 tima-kvota 1.25
b) Zvezda prolazi nekog-kvota 30
c) Zvezdu izbacuje UEFA-kvota 1.05

Milan Nis

pre 16 godina

Bilo kojeg protivnika moraju da prodju od navedenih ako to ne uspeju da se pokriju i da cute do naredne sezone po ceo dan da vezbaju i da spavaju na stadionu ako je neophodno

CUPER

pre 16 godina

Ovi Grobari se napalili strasno
Partizan nje nje nje nje nje
Zvezda losa nje nje nje nje
Brate jedva cekam da vas ucutimo opet muka mi je vise.
Jedino Kopenhagen moze da se meri sa nama ostale prolazimo.

KezMAN

pre 16 godina

@doVla
Tačno tako ali očigledno da nisi obavešten da se na bodove koje je klub osvojio dodaje 1/3 nacionalnog koeficijenta tako da je i deo Partizanovog koficijenta uračunat vama

bataraka

pre 16 godina

Mislim da Zvezda moze da prodje bilo koju od ovih ekipa, naravno pod uslovom da pocne neko da daje golove (nadam se Jestrovic ;)). Kopenhagen ima par poznatih imena u timu, ali mislim da na pocetku ove sezone ne igraju bas najbolje (verovatno ce igrati bolje kako sezona odmice). Ko sto neko rece u prethonim komentarima, oni igraju na gol vise, pa bi to mogao da bude problem za nasu neefikasnu ekipu. Po kvalitetu, sigurno su kiprani i poljaci najlosiji, ali mislim da bi nam najvise odgovarao Tvente, nisu nikakav specijalan tim, ali dolaze iz fudbalski jake zemlje i mislim da bi ih shvatili ozbiljno, za razliku od kiprana i poljaka, koje bi podcenili u startu, kao sto mi to obicno i radimo. O Elfsborgu nista ne znam, njima je prvenstvo uveliko u toku, i nama su ranije lezali ti skandinavci, ali sad nista nije kao sto je bilo :(. U svakom slucaju ocekujem prolaz Zvezde u Ligu UEFA, ko god da dodje.

Sone Zvornik

pre 16 godina

@vlada_pfc

Pa i da je Partizan prosao u 1 kolo kvalaifikacija,verovatno ni on ne bi bio nosilac.A druga stvar je sto se ti stalno javljas na Zvezdine vesti,ipak svi mi znamo,kompleksi su neizlecivi.

Kad bi Zvezda izvukla ove Kiprane,pa da pobedi u obe utakmice zbog bodova bilo bi super,mada mislim da se i sa Kopenhagenom moze igrati i proci.Ali bolje ne rizikovati.Koga god izvucemo samo ne bih volepo da slusam Piksija kako ke... da 100% ulazimo u ligu Uefa

Peter Tosh

pre 16 godina

@doVla
Џаба брате ти то пишеш, можеш писати југослАвенима до сутра они увек причају своју причу. Ево јуче један писао како им фрањо никада није био председник, како Звезда није наш најтрофејнији клуб, итд. Молим све који имају снимак меча из Барија да га добро чувају јер како је кренуло на крају ће бити да су баш они били 29.05.2001. тамо.

Informator

pre 16 godina

@(doVla, 31. avgust 2007 09:57)

U klupski koeficijent ulazi i nacionalni koeficijent, tako da "nas" klub itekako ima veze sa koeficijentom "vaseg" kluba i (na zalost) obrnuto. Malo mozga nije na odmet pre nego sto se covek odluci da kritikuje drugog.

Darko, MK

pre 16 godina

@doVla
Pa to nije bas tacno. Pri rangiranju klubova gleda se klubski koeficijent ali na kraju svake sezone svi klubovi dobijaju 1/3 nacionalnog koeficijenta na svoj konto (zato ispadaju oni decimali). Inace klubovi osvajaju za sebe uvek po 2 poena za pobedu i 1 poen za remi, ne bi nikad bilo decimala. U slucaju Srbije Zvezda dobija tacno 1/12 od onoga sto su drugi klubovi osvojili za nacionalni koeficijent (jer se deli prvo na 4 pa onda ona 1/3). U toku zadnjih 5 sezona to je taman dovoljno za onu dlaku za koju su presli Kopenhagen.
Inace na primer ako se vidi trenutno stanje, i Kopenhagen, i Groclin, i Liteks, i Tuluz imaju bolji koeficijent od Zvezde sto znacic pamet u glavu i rezultat na terenu ili sledece godine svi ovi klubovi bi bili ispred nje.

Marko

pre 16 godina

Napred Zvezdo!PIKSI JE NAJBOLJI!sve prave DELIJE znaju sta PIKSI znaci zvezdi,ostali st ga pljuju nisu dostojni da se smatraju delijama!!!!

Jurisic Zeljko, Graz

pre 16 godina

Gospodine Stojkovicu ako ovo budete Citali!

Pogledaj malo na Link YOU TUBE pod DRAGAN STOJKOVIC 2

mogu ti samo reci da ste pravi majstor sto se tehnike tice....

izvinavam se ali moje misljene je ovako....

1. u Zvezdi treba taki jedan tehnicar?

2. u Zvezdi treba jedan brzi japanac kao taj tvoj nekadasni suigrac ili Braziljanac? protiv Jestrogola nemam nista ali da je bio dobar nebi igro u nekim levim ekipama i taj ce trebati sepet sansi dok dadne jedan gol,daj Boze da nisam u pravu ali prednama je...

3. u zvezdi treba jedan dobar izvodac slobonih udaraca ?
i garantujem za 5miliona € moze se te igrace naci, a molim te nemojte vise preko DVD da trazite ako niste znali tu se moze najlakse Manipulirati snimci.....

4. uzmi sedam dana vremena i budi na trenigu i pokazi tim SLEPCIMA kako se lopta vodi i naravno kako se golovi daju.....da ste to uradili pre, zvezda bi bila sad u LS.

5.Ti igraci se dizu visoko a nevide da nisko padaju, necu da vredam nikoga ali mecu njima je najveci Klaun Plaushan(izvini Plaushane nemoj da misli da te mrzim ali za mene niki Fudbaler nisi) a onima strancima bi uzo jednu dobru Koprivu i shario bih ih po dupetu(cast izuzetcima)

6. za kraj vidi isto na toj strani sta su navijaci i mogu ti samo reci ponosim se sto sam Srbin i naravno od 1971god. Zvezdas...

Jos jedan APEL vama i Upravi
NEMOJTE NAS BRUKATI imamo najbolje navijace Sveta...

nz

pre 16 godina

Posto komsije iamju kratko pamcenje podsetio bih ih da je Partizan izbacen a nije ispao.Zvezdi zelim Kopenhagen jer moram prizanti da su za nijansu bolji od ostalih.

hagen

pre 16 godina

ELFSBORG!!! Nisu ni slabi ali nisu ni bas nesto preterano jaki!
Ako ove ne mozemo da izbacimo onda ne treba ni da igramo u evropi!!!

Prizeljkivao sam Tvente a pribojavao sam se Kopenhagena...
Svi da napunimo Marakanu!!!

P.S. predpostavljam da ce cene biti upola manje (400 din. sever jug.... i td)

peradelija

pre 16 godina

Uz malo srece i Bozju pomoc eto nas u Evropi. Jos da se i igraci malo opamete i sve ce biti kako treba. Ziveli pa da prodjemo

Marko Loznica

pre 16 godina

Skupina 8:

Nositelji: Lens, Tottenham, Dinamo Bukurešt, Getafe, Crvena Zvezda

Nenositelji: Kopenhagen, Twente, Groclin Grodzisk Wielkopolski, Anorthosis Famagusta, Elfsborg

PAROVI:

Dinamo Bukurešt - Elfsborg

Tottenham - Anorthosis Famagusta

Getafe - Twente

Lens - Kopenhagen

Groclin Grodzisk - Crvena Zvezda

EKSTRA!!!
Bar ulazimo u Ligu UEFA!!!
ZVEZDA MI JE SVE,ZVEZDA ZIVOT JE,SRCE MOJE JE UVEK UZ TEBE,ZVEZDO VOLIM TE...

Ivan

pre 16 godina

Sta se bre vi Hrvati lozite da je dinamo bolji od zvezde??!pa vi niste bas sasvim...dinamo kao ni BBB(3 babe) nisu zvezdi ni severu do kolena!!!!

Darko, MK

pre 16 godina

@Marko
Najbolji sajt za pracenje koeficijenata koji ja znam je:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html

Imas tamo sve. Takodje ne zaboravi da se za ovu sezonu za ranking klubova racuna onaj sa kraja zadnje sezone 2006/07. Na tom sajtu imas sve, na glavnoj strani je objasnjenje koja drzava prema rangu koliko klubova ima u UEFA kupovima.
Onda pod Team Ranking imas klubske koeficijente, pod Country Ranking nacionalne, a pod Country Coeficient imas u toku ove sezone ko koliko osvaja za svoju zemlju.
Pozdrav.

e bre pikseta, idi si!

pre 16 godina

@@pixy

... kada vec pominjes domete partizana (tj. "patlidzana" kako ih ti zoves) u nasoj ligi seti se i nekih zvezdinih utakmica protiv smedereva, buducnosti, apatina i slicnih, dragi moj @pixy!

... kakvi su to tek dometi bili "jedinog SRBskog kluba" :)

... kakve fenomenalno organizovane igre odbrambene linije (od 6-8 igraca) smo gledali u istoriji "zvezdine leprsavosti" - prosto nekad zaboli glava od tolike dosade!!

.. a tek koliko virtuoznih akcija sa "bele tacke" smo isporatili uzdasima :)!

... mozda ces malo vise ceniti pobede ostvarene u domacoj ligi (koliko god da je ona grozna) kada sebi budes priznao da su zvezdi neke od ovih navedenih (a to nije sve, zar ne?) bile malcice "poklonjene"!

... a da prosle sezone nije bilo tog nesretnog lika rnica, pa dzaba bi babarogojeknic "pistao" na derbiju i mozda bi manje mudrosera (kako ih ti nazivas) bilo na ovim komentarima!

... i sve navedeno vazi i za partizan u prethodnim sezonama !

... ove sezone njihov fudbal ipak malo lici na "igru" i to treba ceniti :)!

... a sto se tice merenja snage i dometa "vecitih" u evropskom fudbalu - slazem se 100%!

zox

pre 16 godina

Neko rece da Skandinavci imaju puno predstavnika. Pa to je zbog podele u geografske grupu u ranoj fazi takmicenja. U njihovoj severno-evropskoj dominiraju Svedjani, Danci i Norvezani medju Lux, Lit, Lat, Ircima, Velsanim, itd. Dok kod nas u 1. i 2. kolu naletis na Spance, Ital, Grke, Turke, Hrvate, Bugare i tako dalje . I ovo je jedan od razloga zasto se mi ne penjemo na toj tabeli. Ono sto Partizan (hajde i Zvezda) naprave u jednoj sezoni (bodovi) izgubi se u 1. i 2. kolu sledece Ili ne moze da nadoknadi rani gubitak Bezanije, Ofk, Hajduk i drugih namestaca rezultata, jer se sve dali sa ukupnim brojem ucesnika. Setite se samo utakmica Hajduka K i OFK sa bugarskim timovima proteklih godina i neverovatnih tokova rezultat. Skoro pa uvek su nasi timovi bili u vodjstvo veci deo utakmice, da bi tek pred kraj kao sto se ocekivalo primali golove i tako ispadali (iz 2 u 1). Moja poenta je da je takvim nasim pojedinim klubovima vaznije dici pare na kladionicama nego sportski uspeh. Ne zaboravimo Partizan vs Tikva.

Vlada-PFC

pre 16 godina

Ja ne vidim koga vi od ovih 5 možete da prođete...džaba vam izgleda i to što ste upali među nosioce samo zahvaljujući eliminaciji Partizana (bez toga bi bili 41. i ne bi bili nosioci)...Danci vas garantovano dobijaju, o Holanđanima i Poljacima takođe ne treba pričati, o Šveđanima takođe (oni su popili 3 komada od Valensije, vi bi sigurno barem 6), jedino možda Kiprane nekako prođete ako oni daju 1-2 autogola...u svakom meču...

milos_bg

pre 16 godina

bas gledam sta dinamo moze da dobije veliak steta klub je mnogo jaci od zvezede i ici ce mozda na ajax ali ja mislim da ce dobiti bragu ako je zvezda mogla proci bragu nevidim gdj je prepreka da dinamo neprodje osim ako nebude sudio onaj sudac sto ja sudio na werderu

dimitrije

pre 16 godina

Grobari pa dosta sa tim komentarima o zvezdi.Videli smo sve na terenu prosle godine a ove ste ispali odma u kupu Uefa smislite nesto o cemu cete da pricate...te zeka ne valja ...te zvezda je losa a gde ste vi? pa da vas i nema !!

miki

pre 16 godina

Ako izvucemo FC Kopenhagen ima da nas otresu ko indijance! I Elfsborg je prejak za nas pa se nadam nekome od preostala tri kluba...Twente je van forme a ostalo su indijanci! Eto samo se nadam da necemo da izvucemo FC Kopenhagen jer je realno jaca ekipa od Rengersa i igraju otvoren fudbal za gol vise sto nama u opste ne odgovara jer nema ko da da gol a oni pune!!!

Nemanja BGD

pre 16 godina

FC Copenhagen je jaci od ovog izdanja Rendzersa, a Kosanovic je jako los trener, tako da mozemo samo da se nadamo da cemo izvuci Groclin ili Anortozis. Cak ni sa Tventeom ne znam da li bismo prosli. Elfsborg sigurno igra nezgodno za nas, ali mislim da ne bi trebalo da predstavlja problem.

Piksi, mozda bi jedini gori trener od Kosanovica bio Santrac.
Pitanje je da li uopste to bira Piksi, ili neko jaci od njega, ko pomera figurice u savezu vec decenijama.

Zvezdasampionsveta

pre 16 godina

Kopenhagen i Elfsborg su jace ekipe od Rendzersa, to sigurno znam jer pratim skandinavski fudbal i pisem iz Svedske.
Za ove druge neznam, ali ako nemozemo da prodjemo ekipe iz skandinavije nema sta ni da trazimo u evropi.
IPAK UVEK UZ ZVEZDU

PS Pokazace vama svima Piksi da je on bio upravu, ima vremena

Jurisic Zeljko, Graz

pre 16 godina

Dragi moj Piksi nemoj molimte danas
ako izvuces bilo koga da govoris idemo u Ligu kupa UEFE
Prvo i ako sam Zevzdas od 1971 godine i sto posto sam siguran da necete sa tim ekipama lako proci.Svestan sam da to moze Klubu donjeti dobri 5 Miliona € ali
nezaboravi te, te utakmice kosta ce vas i nas prvenstvo a i izbacaj iz LS i UEFA CUPA jer navijaci su bili strpljive sad protiv Rendzersa ali sada poslje neuspeha ulazak u LS i Lopovske !! Uprave vise nemaju Strpljena.
Nama je vise dosta gledati nase prvenstvo mi zelimo vec jednom da vidimo tu LS i zato apel za vas ,manite se UEFA-KUPA i gledajte da sacuvajte Titul.

doVla

pre 16 godina

@(milan, 31. avgust 2007 08:23)
Prilikom rangiranja povlascenih i nepovlascenih klubova gleda se klupski koeficijent, a ne nacionalni tako da tvoj "klub" nema nikakve veze sa tim!

Pule

pre 16 godina

Dekretom UEFA Zvezdi je dodeljen protivnik.. njihova najveca nocna mora.. LEVADIJA :-)
Igra se sa gola na gol.. Randjelovic brani za Zvezdu!
Daj boze Kopenhagen, pa da vas vise ne gledam!

Zkr

pre 16 godina

Gledam, ne verujem. 26 komentara pre mene. Barem 15 za ozbiljo posmatranje.

Prva gomila koja se ističe su nepismeni ili "pismeni ali zamalo".

Onda imamo grupu onih koji neznaju baš o čemu se radi, gde je Kazablanka, ko osvaja čije bodove i slično.

Pa jel treba celo prepodne da sedim i stiskam "PREDLOŽI ZA BRISANJE" ?

Kopenhagen je na poslednjih 5 utakmica dao jedan ceo gol.

Jeste dao nekim čobanima, danskim, tamo krajem jula, dva puta po 4-5 komda i primio po koji komad, tako da iskusTni kladioničari su već zabeležili da oni igraju za gol više. Koja glupost.

Problem sa Skandinavicma je što oni igraju več 7-8 kola svog prvenstva, ako ne i više. Šveđani čak 19.

Sve u svemu... biće čupavoooo. Odo ja da predlažem za brisanje. U zdravlje.

z.

pre 16 godina

ma svaki od ovih protivnika je ok... potpuno je nebitno koga ce izvuci. do prve utakmice u uefa zvezda ce igrati jos tri kola u domacoj ligi, to je sasvim dovoljno vremena da se tim stabilizuje i uigra...

zvezdas

pre 16 godina

kakve gluposti cujem ovde da su ove ekipe jace od glasgow redjersa itd ... kopenhagen malo tezi protivnik ostalo je sve OK.NAPRED ZVEZDO

Panta

pre 16 godina

nagadno pitanje za glodare...
kome ste vi dali 11komada?
onom lovackom drustvu iz Mostara, koji su sinoc ispali od grupe gradjana iz Makedonije??? smesni ste! koga god da izvucemo prolazimu..AJD ZDRAVO!!!

pera_kojot

pre 16 godina

@Dimitrije
kazes Partizan vec ispao,e moj prijatelju, budi srecan sto je UEFA tako darezljiva, pa je izbacila Partizan, u suprotnom bi Zvezda tugovala u nekoj nepovlascenoj grupi. A i to sto je Zvezda sada u povlascenoj grupi moze da zavhali samo Partizanu i njegovim dobrim rezultatima prethodnih godina. Malo prst na celo pre iznosenja nekih nebuloza. Malo realnosti nije na odmet...

Vlada-PFC

pre 16 godina

@ (doVla, 31. avgust 2007 09:57)

Poluistina rođače, samo poluistina u konkretnom slučaju..Znaš zašto? Zato što sledećem na listi (koji nije nosilac) bežite manji iznos bodova nego što je 1/12 DOPRINOSA PARTIZANA NACIONALNOM KOEFICIJENTU SRBIJE U POSLEDNJIH 5 GODINA (koje se računaju). A pošto se 1/3 (tj.33%) nacionalnog koeficijenta računa i za klupski koeficijent (a prethodno se ostvareni nacionalni koeficijent deli sa brojem klubova - kod nas je to poslednjih godina bila cifra 4), dakle pošto je 1/3 x 1/4 = 1/12: ZAHVALITE SE PARTIZANU!
P.S.
A da ne pominjemo tek to što ste među nosioce (kao poslednji 40. na listi) upali, to na kraju tako izgleda, zbog toga što je Partizan eliminisan administrativnim putem. Da nije - ni ove godine ne bi bili nosioci.

Prilikom rangiranja povlascenih i nepovlascenih klubova gleda se klupski koeficijent, a ne nacionalni tako da tvoj "klub" nema nikakve veze sa tim!
(doVla, 31. avgust 2007 09:57)

@Pixy

pre 16 godina

@VLADA PFC
Neznalice, bez obzira na Žuke i Moreire, tvoj patlidžan još uvek ima lošiju odbranu od ovakve, jadne, nikad jadnije Zvezde. "Elfsborg primio 3 od Valensije, mi bismo 6"??? Alo neznalice, pa Vi biste onom Rendžersu možda i dali koji gol, ali biste u svakom slučaju primili 1 više. Ko ti igra u odbrani care? Sikimić? Rnić? Mihajlov? Smešan si dečko. Malo više prati fudbal (pa i svoj patlidžan) a manje se naslađuj Zvezdinim neuspesima, pa onda mudorseri ko bi primio 6 komada od koga. Krivo mi što su vas izbacili iz Evrope. Ne zbog koeficijenata i srpskog fudbala, nego što neće pljuštati sve te silne šestice i petarde po vašoj silnoj odbrani. Voša, Zrinjski, Čukarički i Banat. To je merilo vaše snage. A Zvezda odradila pripreme i počela sezonu bez trenera (Boška i Kosana ne računam u trenere). Misli malo o tome kad opet krenete da dobijate po ušima, a ti ćeš naravno da kuneš Zeku, Bjeku, Peku, Terzića, Miljanića i praiskonsku zaveru protiv patlidžana- "jedinog sprpskog kluba koji je igrao ligu šampiona".
Što se tiče naših potencijalnih protivnika, pretpostavljam da jedino ovi Kiprani ne bi bili problem. Nema lakih protivnika za ovakvu Zvezdu i to je jedna tužna istina. Nisam mogao da verujem da Koroman posle Rangersa izjavljuje: "Imali smo igru, ali nije imao ko da realizuje šanse" Koju igru care??? Koje šanse jbte??? Onih 20 centaršuteva Anđelkovića na slepo, od kojih ni 1 jedini nije ispraćen??? Onaj poklon u prvom minutu koji kukavni Burzanović nije iskoristio??? Onu šansu Anđelkovića, koju- kako je šutnuo- bolje i da nije šutnuo??? Šta sad, sve je super samo što Filip ne može da materijalizuje našu sjajnu igru, jer je mlad i neiskusan? Mi smo protiv Rangersa, koji su došli da se krvnički brane, igrali sa 6 igrača na našoj polovini. Milijaš izgubljen u prostoru između centra i napada, Đorđević odsečen i potpuno nebitan, Koroman kao "kružni napadač" i levo i desno a zbirni učinak štetan i Burzanović kao neki napadač iz senke (ruku na srce jedini nešto uradio). I da, zaboravio sam "našeg najboljeg igrača" Anđelkovića. Jedini razlog što je on bio toliko zapažen je što je Koroman odvlačio pažnju na suprotnu stranu, a kad se uzme u obzir koliko je prostora imao i onaj blam od šuta- i njegov učinak je za odstrel. Elem, 6 igrača na našoj polovini- 4 defanzivca (Basta retko prelazio pola) i Lukaš i Kastiljo ispred njih. Tako se ne juri minus. Kosan je "napunio" sredinu kao dobar đak Bata Đorine trenerske škole- ne zato da bi se igralo loptom po zemlji i kratkim pasovima osvajao prostor- već prosto da bi se kvarila igra protivnika. Nijedna kontra, svaki napad duga lopta, uz sve to ni prekid ne znamo izvesti. Eto to je ta igra o kojoj priča naš Koroman. Pa ne Filip Đorđević- Drogba ne bi dao gol uz takvu igru.
Nažalost, malo je vremena za konsolidaciju, a sa ovakvim trenerom, fizički nespremnom ekipom, bez igrača na nekim pozicijama i sa očajnim rešenjima na drugim- zaista nema lakog protivnika za nas.
U slučaju totalnog fijaska Kosana (ispadanje iz Evrope i osetan minus u prvenstvu do zime) ne verujem da će se dotični zadržati dugo na klupi. Plašim se samo prošlogodišnjeg scenarija sa Boškom i nekog "zvezdinog vojnika" na klupi, koji će naleto "dobiti poverenje". Zvezdi ne treba samo ozbiljan trener prvog tima, Zvezdi treba temeljno renoviranje trenerskog kadra od petlića do seniora. Jel beše Mrkela direktor omladinske škole? Šta radi taj Mrkela? Gde su igrači? Suludo je očekivati da mi sa bedna 3 miliona izvučemo iz naftalina 3 megazvezde svetskog fudbala. Zvezda mora da se okrene svojoj školi i pravljenju igrača.

mimout

pre 16 godina

Ajde da uvedemo kladionicu:

a) Zvezdu izbacuje neki od ova 5 tima-kvota 1.25
b) Zvezda prolazi nekog-kvota 30
c) Zvezdu izbacuje UEFA-kvota 1.05

Sone Zvornik

pre 16 godina

@vlada_pfc

Pa i da je Partizan prosao u 1 kolo kvalaifikacija,verovatno ni on ne bi bio nosilac.A druga stvar je sto se ti stalno javljas na Zvezdine vesti,ipak svi mi znamo,kompleksi su neizlecivi.

Kad bi Zvezda izvukla ove Kiprane,pa da pobedi u obe utakmice zbog bodova bilo bi super,mada mislim da se i sa Kopenhagenom moze igrati i proci.Ali bolje ne rizikovati.Koga god izvucemo samo ne bih volepo da slusam Piksija kako ke... da 100% ulazimo u ligu Uefa

mvu

pre 16 godina

zvezda prolazi bez ikakvih problema. ne zaboravite da do te utakmice ima jos citavih mesec dana. a kao sto znamo iz iskustva iz predhodnih sezona, zvezda u prvom mesecu sezone igra k'o palilulac ali u drugom stvari vec stizu na svoje.
veoma laki protivnici za zvezdu hteli vi to da priznate ili ne.

bivsi navijac

pre 16 godina

Ako sam dobro video, Danci imaju 4, a Svedjani 5 predstavnika u 1. kolu Kupa UEFA: Olborg, Midtjiland, Kopenhagen, Odenze, odn. Haken, Hamarbi, Helsinborg, AIK, Elfsborg. Odakle im toliko, narocito Svedjanima? Da li je to formula, prvak+tri tima na koje imaju pravo regularno (a koja nisu tipa Bezanije, ocigledno), pa jos jedan (za Svedjane) na osnovu fer-pleja? Ili je neki od njih dosao kroz Intertoto kup?
U svakom slucaju, ne treba potcenjivati lige ciji predstavnici su sposobni da prodju 2-3 kola (bilo kakvih) kvalifikacija, da bi se nasli u zrebu za 1. kolo Kupa UEFA, barem gledano iz nase perspektive. Nakon Bese i Levadije, izgleda da za nase klubove nema protivnika koje treba nipodastavati.
Sto se tice Anortozisa, oni su eliminisali rumunski Kluz, sto ne mora da znaci nista, samo po sebi, ne znamo kakvi su svi ti Oceluli, Glorije (osim da su u stanju da pobede Atletiko barem s 2:1) i sl, ali je pretpostavka da su eliminisali tim iz lige koja je daleko jaca od njihove

Zeka peka

pre 16 godina

Smesno kakvi se ovde likovi javljaju i komentarisu moguce Zvezdine protivnike...Jel gledate vi uopste utakmice ili za njih saznajete samo iz komentara na B92? Kopenhagen, Elfsborg i Groclin ce glat dobiti Zvezdu. Imaju ekstra timove i mnogo bolje su fizicki spremniji nego Zvezda.
Twente nije u formi i trenutno bi najbolji izbor bili oni. Ako izvuku Anortozis onda su tek pukli. Razbili su Kluz pre 2 nedelje u gostima. Imaju ubitacne kontre, a kad steknu prednost onda igraju goru bunkericu od Rendzersa. Imaju bukvalno 10 odbrambenih igraca. Jedina sansa za Zvezdu koja moze odneti prevagu sa svim protivnicima osim Kopenhagena(koji je pokupovao sve najbolej iz skandinavije ali nije jos uigran tim) je da Jestrovic proradi...

Ljubisa

pre 16 godina

Ljudi ma kakav Elfsborg kakav tvente.Zvezda je losa ali ima vremena jos tri kola domaceg prvenstva i prijateljska sa OLIMPIAKOSOM.Ne budite negativni...

Hipoteticki

pre 16 godina

Ispascemo ko god da dodje, al' mozda je tako i bolje - tad cemo moci da se skoncentrisemo na odbranu prvenstva i kupa, a to su neverovatni uspesi, pitajte Piksija ako sumnjate u to.

Milos Obilic

pre 16 godina

Pa pobogu Narode sta vam je upravo sam stigao iz Srbije i cudio sam se dali je moguce da Srbi vise u nista ne veruju ?????!!!!!!!!
Napominjem ako ne verujes u Uspeh neces ga ni imati !!!
A Glazgov nije toliko slab kao sto pricate vreme ce to pokazati ako ne verujemo u nase igrace zasto bi se oni kidali zbog nas nemojte sve da gledate negativno koji vam je djavo ??!!
ZVEZDA prolazi momci sa verom u vas vam porucujem prodjite da pokazemo nevernim tomama ko kosi a ko vodu nosi a vi nemojte gledati sve tako negativno to srbija nije zasluzila tako necemo nama pomoci a ni Srbiji
SRBIJO USPRAVI SE KO BOGA TE MOLIM !!!!!!! NEMA PREDAVANJA!!!!! SRBIJA SVE MOZE.......ZAPAMTITE!!!!!

Djole

pre 16 godina

Ovde komentare ostavljaju ljudi koji uglavnom sede za kompjuterom i ne posete, sve ukupno, 5 Zvezdinih utakmica godisnje. Znaju samo da kritikuju, a kada dobijemo Partizan onda hvalisanje po raznim foeumima i ostale gluposti. VI (takvi ljudi) niste Zvezdasi!!! Vi ste ljubitelji fudbala. Idite na Karaburmu, pa navijajte za "romanticare". ZVEZDA je institucija! Sever takodje! Piksi je trenutno nas predsednik i ima moju podrsku! Pa ko bi to mogao da ga zameni, aj recite??? Neki domaci sabanko? Zna toliko ljudi po svetu, doveo je TOYOTU, vratio dugove, oformio dobar tim, koji se nije uigrao, ali bili smo bolji od Skota, jednostavno smo vise pokazali. Sve je to daleko od onoga sto mi zelimo, ali dodjite protiv Bezanije, pa kad klub imao mnogo vece prihode i na "malim" utakmicama onda cemo moci i mnogo jaca pojacanja da imamo! Molina je klasa od igraca! Salas voli da dribla, on je kao ljubimac navijaca, sad sto Kosan nesto i ne voli strance...ali proradicemo... Nadam se ovim Kipranima, bice lakse u svakom slucaju. Velika je stvar sto smo u povlascenoj grupi i ko god da dodje ne plasimo se! ZVEZDA do smrti!

vladasm

pre 16 godina

Za ove sto pitaju de je Partizan vidi se kakvi su Srbi,a za ovog lika sto kaze da bi nas sa ovakvom igrom dobili samo 2:0 moram samo da se krstim i da mu kazem ko se zadnji smeje najsladje se smeje! Jedina ekipa koju vi mozete da pobedite je bara venecija i to kuci a u gostima i ne znam bas!

kaja

pre 16 godina

Realno dobili smo najlaksu grupu nepovlascenih ekipa.Vidim ovde komentare tipa bolji je Kopenhagen i neki tamo Elfsborg.Dajte ljudi pa to su pingvini za nas.Ima da ih poderemo kao malu decu.To sto nismo prosli rangers ne znaci da smo losi.Evo stigao je Jestrovic.Poslozice se kockice.Samo dajmo im malo vremena da se ljudi uigraju.Pa tek su tri kola odigrana a vi drvlje i kamenje.Kakav bre Kopenhagen,uvek smo derali te skandinavce ko krmaca masnu vrecu...a za ove ostale ni u kladionici nisam cuo,onda znas kakve su ekipe!

Југ-Ниш

pre 16 godina

Од чувеног "своје недамо-туђе нећемо" прешли смо на "своје пљујмо-туђе желимо". Какви год да су наши клубови треба их подржати јер су НАШИ.

Nikola

pre 16 godina

Samo Vi pričaj te koji je najtezi,a koji je najslabiji rival,da ste pobili na primer Barcelonu Vi bi kukali,..... predali!Igrajte fudbal.

dejan991

pre 16 godina

Ako izvucemo Kopenhagen ima da puknemo tako da bolje da smo ispali od Levadije...Elfsborg to su indijanci,kao i ovi Anortozis,Cesi su tu i tamo,poterali bi se sa njima...

STALJIN

pre 16 godina

RANDJELOVIĆ

BAJALICA GAJ
TRAJKOVIĆ BRONOVICKI

LUKAS CASTILLO
KOROMAN MOLINA

JESTROVIĆ(SALAS) BARKOS

ZA LIGU UEFA SASVIM SOLIDAN TIM!!! KOSANOVIĆU NEZNALICE, GLEDAJ I UČI SE!!!

Marko

pre 16 godina

Jel zna neko gde moze da se vidi ta rang lista klubova i nacionalnih liga po kojoj nas rasporedjuju svake godina? Ja sam nesto trazio na uefa.com ali nisam nasao.

Yahoo

pre 16 godina

Za Zvezdu su svi prejaki jer Zvezdina igra ne postoji.Posle mnogo nameštaljki u ranijim kvalifikacijama za LŠ sve je otišlo... dovraga.

Delija

pre 16 godina

Brate da li je moguce??? Svaki naslov o Zvezdi ima vise grobarije da komentarise nego nas. Komplekasasi mi barem igramo a vi gledate! Mi barem cekamo protivnika a vi navijate da dobijemo Kopehagen. Igrace sada Jestrovic bice golaova neka dodje ko hoce mi prolazimo Zvezda je mnogo veliki klub za sve u toj grupi Kopehagen igrao otvoreno i to nama odgovara a ne nesmeta mi tesko dajemo golove protiv bunkera a kada se neko otvori mi imamo prostora za kontre. Cisto da znaju ljudi koji se ovde ocito ne razumeju u fudbal. Ne znam da li su ovi kiprani ili Grci ali daj boze njih jer cemo imati veliku podrsku od Gate 7 navijaca Olimpiakosa. Idemo dalje i opet uzimamo duplu krunu. Jer se komsije plase nas pogotvo njihovi igraci nase Marakane! KOMPLEKSASI!

nz

pre 16 godina

Vidim da komsije imaju kratko pamcenje pa bih zeleo da ih podsetim da Partizan nije ispao vec je izbacen.Postoji razlika.A vama zelim da izvucete Kopenhagen jer moram priznati da ste za nijansu bolji od ostalih 'nepovlascenih'.

Konstantin 93

pre 16 godina

Slabi protivnici(osim Kopenhagena), ove timove jednostavno ako hoce zvezda da igra u kup UEFA mora da pobedi. Pa nema slabijih i manje poznatih timova. Ako ne prodje zvezda, onda stvarno delije treba da se brinu da li mogu i treci da budu u prvenstvu Srbije!!!
Stvarno vam je ekipa nikakva.

uvek delija

pre 16 godina

@Vlada PFC

Opet ovaj sa svojim konstatacijama i elaboratima.Ti decko imas mnogo veliki problem kada si uvek tu kada je Zvezda u Pitanju.Gledaj u svoje dvoriste i muci vasu muku i tamo elaboriraj svoju teroriju i"znamje "iz fudbala. Po cemu je FC Kopenhagen jaci od Zvezde, a i ostali Poljaci,,Kiprani.Da si rekao bajern, Ajaks pa da se covek slozi ali ti si u dusi kontras.Sta je Danski fudbal odnosno liga u odnosu na nas,Poljski i Kiparski takodje.Kopenhagen je isto jos gore prosao od jedne za evropske uslove prosecne Benfike 3:0 i 1:1.Ti to gledas kroz iskrivljenu prizmu da bi Partizan da je ostao ladno prosao kfalifikacije, ladno prosao grupu i ladno uzeo Kup UEFA jer ste masina. Pogledaj samo Ajax koji j poceo prvenstvo u Holandiji .Svakom utrpa po pet do osam golova i onda dosla jedna Slavija Prag i otrese ih i u Amesterdamu i u Pragu.Neces valjda reci sta je Ajax mi smo bolji od Ajaxa i zato moja preporuka komentarisi svoje ljubimce a imaces priliku vec od subote

Alex

pre 16 godina

Pa sta ste se us*ali, samo kopenhagen moze da nas izbaci, i mozda elfsborg, mada ne verujem.
A Twente je izbacila Levadija prosle godine, tako da nemojte tu da pricate gluposti.

Milan Nis

pre 16 godina

Bilo kojeg protivnika moraju da prodju od navedenih ako to ne uspeju da se pokriju i da cute do naredne sezone po ceo dan da vezbaju i da spavaju na stadionu ako je neophodno

CUPER

pre 16 godina

Ovi Grobari se napalili strasno
Partizan nje nje nje nje nje
Zvezda losa nje nje nje nje
Brate jedva cekam da vas ucutimo opet muka mi je vise.
Jedino Kopenhagen moze da se meri sa nama ostale prolazimo.

KezMAN

pre 16 godina

@doVla
Tačno tako ali očigledno da nisi obavešten da se na bodove koje je klub osvojio dodaje 1/3 nacionalnog koeficijenta tako da je i deo Partizanovog koficijenta uračunat vama

Bojan

pre 16 godina

Iskreno sam malo rzocaran.Ocekivao sam neku atraktivniju ekipu,a ovako se nadam da ce nam pasti bar Kopenhagen.
Citam u Zurnalu izjave igraca kako smo bili bolji i kako je losiji klub prosao u Ligu sampiona - momci,u kom svetu vi zivite?Pa i Mnacester je bio bolji od Portoa 2004. kao i bar jos 10 ekipa,pa je Porto osvojio LS.I Bayern je bio bolji od Zvezde '90 pa je Zvezda ipak prosla dalje ... nije bitno ko je bolji,gleda se samo rezultat.Ako ce vam biti lakse - Rangersi su bili toliko losi jer nisu ni zeleli da daju gol,vec samo da se odbrane,isto to bi i vi radili da ste imali gol prednosti i igrali u gostima ... ovo je bila poslednja sansa,narednih 10 godina bicete na margini evropske elite,a slavicemo ne ako udjete u LS vec ako u 2. kolu kvalifikacija budete nosioci.
Ali dobro,bar znamo da smo "bolji" od Rangersa,to nam je ipak mnogo vaznije i bolje nego da budemo losiji od njih,igramo LS i zaradimo neke pare ...

Milos

pre 16 godina

@ Vlada-PFC
Vec danima citam tvoje komentare o Zvezdi. Pa zar ti i tvoji crno-beli drugari nemate preca posla? Da sam na tvom mestu ja bih razmisljao ko mi je predsednik, ko direktor, a ko generalni sekretar kluba. Ja bih bio tuzan sto niko nece da preuzme klub za koji navijam i sto mi se uprave menjaju ko prljav ves. Ili vi to mozda komentarisete Zvezdu jer ste od svojih digli ruke. Je l' gotov dvogodisnji bojkot? Ili je prekinut iako je drug Zeka vd generalnog sekretara? Pa vi ste prosle godine tek u poslednjem kolu obezbedili drugo mesto, pobedjivao vas je ko je stigao, vezivali ste po 3 poraza i sada posle 4-5 odigranih utakmica u prvenstvu vi imate pravo da dajete nekakve izjave. Pa koliko ste trofeja osvojili u poslednje dve godine? Hoce li sada opet da prodje 10 godina dok ne pobedite na Marakani? Da sam ja na tvom mestu ja bih sebe zabavljao ovakvim pitanjima. Ali ja tebe i vas crno-bele skroz razumem. Kompleksi su neizlecivi.

bataraka

pre 16 godina

Mislim da Zvezda moze da prodje bilo koju od ovih ekipa, naravno pod uslovom da pocne neko da daje golove (nadam se Jestrovic ;)). Kopenhagen ima par poznatih imena u timu, ali mislim da na pocetku ove sezone ne igraju bas najbolje (verovatno ce igrati bolje kako sezona odmice). Ko sto neko rece u prethonim komentarima, oni igraju na gol vise, pa bi to mogao da bude problem za nasu neefikasnu ekipu. Po kvalitetu, sigurno su kiprani i poljaci najlosiji, ali mislim da bi nam najvise odgovarao Tvente, nisu nikakav specijalan tim, ali dolaze iz fudbalski jake zemlje i mislim da bi ih shvatili ozbiljno, za razliku od kiprana i poljaka, koje bi podcenili u startu, kao sto mi to obicno i radimo. O Elfsborgu nista ne znam, njima je prvenstvo uveliko u toku, i nama su ranije lezali ti skandinavci, ali sad nista nije kao sto je bilo :(. U svakom slucaju ocekujem prolaz Zvezde u Ligu UEFA, ko god da dodje.

Peter Tosh

pre 16 godina

@doVla
Џаба брате ти то пишеш, можеш писати југослАвенима до сутра они увек причају своју причу. Ево јуче један писао како им фрањо никада није био председник, како Звезда није наш најтрофејнији клуб, итд. Молим све који имају снимак меча из Барија да га добро чувају јер како је кренуло на крају ће бити да су баш они били 29.05.2001. тамо.

Informator

pre 16 godina

@(doVla, 31. avgust 2007 09:57)

U klupski koeficijent ulazi i nacionalni koeficijent, tako da "nas" klub itekako ima veze sa koeficijentom "vaseg" kluba i (na zalost) obrnuto. Malo mozga nije na odmet pre nego sto se covek odluci da kritikuje drugog.

LuUukKkaAa

pre 16 godina

Partizan je IZBACEN iz UEFA kupa za ne obavestene.Dakle izbacen nije jednako ispao.Partizan je Zrinjskom natrpao 11 komada a taj Zrinjski ne verujem da je mnogo losija ekipa od Levadije.Sad da li je Partizan zasluzeno izbacen ili ne to je vec pitanje ali bi molio ljude da se uzdrze od pricanja kako Partizan igra jer Partizan trenutno igra najlepsi fudbal na teritoriji barem nase bivse drzave!!!Zvezda trenutno igra jako lose ali mozda se to i popravi jer ipak pojacanjima treba vremena ali mi se cini da od toga nece biti nista.
Zivi bili pa videli na kraju sezone.Cudni ste vi, dok smo mi igrali u Evropi a vi osvajali titule pricali ste kako je jedino bitno domace prvenstvo a sad kad smo mi prvi na tabeli(verovatno bi i u Evropi bili isto ovde jer bi dobili Rabotnicki)i izbaceni iz Evrope sad vam je ona mnogo bitnija dok su u domacem fudbalu sve namestaljke!

Darko, MK

pre 16 godina

@doVla
Pa to nije bas tacno. Pri rangiranju klubova gleda se klubski koeficijent ali na kraju svake sezone svi klubovi dobijaju 1/3 nacionalnog koeficijenta na svoj konto (zato ispadaju oni decimali). Inace klubovi osvajaju za sebe uvek po 2 poena za pobedu i 1 poen za remi, ne bi nikad bilo decimala. U slucaju Srbije Zvezda dobija tacno 1/12 od onoga sto su drugi klubovi osvojili za nacionalni koeficijent (jer se deli prvo na 4 pa onda ona 1/3). U toku zadnjih 5 sezona to je taman dovoljno za onu dlaku za koju su presli Kopenhagen.
Inace na primer ako se vidi trenutno stanje, i Kopenhagen, i Groclin, i Liteks, i Tuluz imaju bolji koeficijent od Zvezde sto znacic pamet u glavu i rezultat na terenu ili sledece godine svi ovi klubovi bi bili ispred nje.

Marko

pre 16 godina

Napred Zvezdo!PIKSI JE NAJBOLJI!sve prave DELIJE znaju sta PIKSI znaci zvezdi,ostali st ga pljuju nisu dostojni da se smatraju delijama!!!!

Jurisic Zeljko, Graz

pre 16 godina

Gospodine Stojkovicu ako ovo budete Citali!

Pogledaj malo na Link YOU TUBE pod DRAGAN STOJKOVIC 2

mogu ti samo reci da ste pravi majstor sto se tehnike tice....

izvinavam se ali moje misljene je ovako....

1. u Zvezdi treba taki jedan tehnicar?

2. u Zvezdi treba jedan brzi japanac kao taj tvoj nekadasni suigrac ili Braziljanac? protiv Jestrogola nemam nista ali da je bio dobar nebi igro u nekim levim ekipama i taj ce trebati sepet sansi dok dadne jedan gol,daj Boze da nisam u pravu ali prednama je...

3. u zvezdi treba jedan dobar izvodac slobonih udaraca ?
i garantujem za 5miliona € moze se te igrace naci, a molim te nemojte vise preko DVD da trazite ako niste znali tu se moze najlakse Manipulirati snimci.....

4. uzmi sedam dana vremena i budi na trenigu i pokazi tim SLEPCIMA kako se lopta vodi i naravno kako se golovi daju.....da ste to uradili pre, zvezda bi bila sad u LS.

5.Ti igraci se dizu visoko a nevide da nisko padaju, necu da vredam nikoga ali mecu njima je najveci Klaun Plaushan(izvini Plaushane nemoj da misli da te mrzim ali za mene niki Fudbaler nisi) a onima strancima bi uzo jednu dobru Koprivu i shario bih ih po dupetu(cast izuzetcima)

6. za kraj vidi isto na toj strani sta su navijaci i mogu ti samo reci ponosim se sto sam Srbin i naravno od 1971god. Zvezdas...

Jos jedan APEL vama i Upravi
NEMOJTE NAS BRUKATI imamo najbolje navijace Sveta...

deda pfc

pre 16 godina

necete proci nikoga...dace vam gol ne sa pola terena vec ce golman sa gola na gol!!!!!
fali vam neko pojacanje,posto ste doveli samo milion,mislim da ce perica ognjenovic biti adekvatno resenje...vi jos zivite u 1991.godini,kad budete skontali da je ta godina prosla,mozda ce te nesto uraditi u evropi,posto kod nas mozete da namestite tekme...

Sokrates

pre 16 godina

Za Zvezdu su trenutno svi prejaki.Bolje da ostanu kod kuce i postede nas brukanja.Oni su krs od kluba.Ne zna se ko je slabiji,igraci,trener ili uprava sa Piksijem na celu.
Pozdrav

nz

pre 16 godina

Posto komsije iamju kratko pamcenje podsetio bih ih da je Partizan izbacen a nije ispao.Zvezdi zelim Kopenhagen jer moram prizanti da su za nijansu bolji od ostalih.

hagen

pre 16 godina

ELFSBORG!!! Nisu ni slabi ali nisu ni bas nesto preterano jaki!
Ako ove ne mozemo da izbacimo onda ne treba ni da igramo u evropi!!!

Prizeljkivao sam Tvente a pribojavao sam se Kopenhagena...
Svi da napunimo Marakanu!!!

P.S. predpostavljam da ce cene biti upola manje (400 din. sever jug.... i td)

peradelija

pre 16 godina

Uz malo srece i Bozju pomoc eto nas u Evropi. Jos da se i igraci malo opamete i sve ce biti kako treba. Ziveli pa da prodjemo

Marko Loznica

pre 16 godina

Skupina 8:

Nositelji: Lens, Tottenham, Dinamo Bukurešt, Getafe, Crvena Zvezda

Nenositelji: Kopenhagen, Twente, Groclin Grodzisk Wielkopolski, Anorthosis Famagusta, Elfsborg

PAROVI:

Dinamo Bukurešt - Elfsborg

Tottenham - Anorthosis Famagusta

Getafe - Twente

Lens - Kopenhagen

Groclin Grodzisk - Crvena Zvezda

EKSTRA!!!
Bar ulazimo u Ligu UEFA!!!
ZVEZDA MI JE SVE,ZVEZDA ZIVOT JE,SRCE MOJE JE UVEK UZ TEBE,ZVEZDO VOLIM TE...

Ivan

pre 16 godina

Sta se bre vi Hrvati lozite da je dinamo bolji od zvezde??!pa vi niste bas sasvim...dinamo kao ni BBB(3 babe) nisu zvezdi ni severu do kolena!!!!

Darko, MK

pre 16 godina

@Marko
Najbolji sajt za pracenje koeficijenata koji ja znam je:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html

Imas tamo sve. Takodje ne zaboravi da se za ovu sezonu za ranking klubova racuna onaj sa kraja zadnje sezone 2006/07. Na tom sajtu imas sve, na glavnoj strani je objasnjenje koja drzava prema rangu koliko klubova ima u UEFA kupovima.
Onda pod Team Ranking imas klubske koeficijente, pod Country Ranking nacionalne, a pod Country Coeficient imas u toku ove sezone ko koliko osvaja za svoju zemlju.
Pozdrav.

e bre pikseta, idi si!

pre 16 godina

@@pixy

... kada vec pominjes domete partizana (tj. "patlidzana" kako ih ti zoves) u nasoj ligi seti se i nekih zvezdinih utakmica protiv smedereva, buducnosti, apatina i slicnih, dragi moj @pixy!

... kakvi su to tek dometi bili "jedinog SRBskog kluba" :)

... kakve fenomenalno organizovane igre odbrambene linije (od 6-8 igraca) smo gledali u istoriji "zvezdine leprsavosti" - prosto nekad zaboli glava od tolike dosade!!

.. a tek koliko virtuoznih akcija sa "bele tacke" smo isporatili uzdasima :)!

... mozda ces malo vise ceniti pobede ostvarene u domacoj ligi (koliko god da je ona grozna) kada sebi budes priznao da su zvezdi neke od ovih navedenih (a to nije sve, zar ne?) bile malcice "poklonjene"!

... a da prosle sezone nije bilo tog nesretnog lika rnica, pa dzaba bi babarogojeknic "pistao" na derbiju i mozda bi manje mudrosera (kako ih ti nazivas) bilo na ovim komentarima!

... i sve navedeno vazi i za partizan u prethodnim sezonama !

... ove sezone njihov fudbal ipak malo lici na "igru" i to treba ceniti :)!

... a sto se tice merenja snage i dometa "vecitih" u evropskom fudbalu - slazem se 100%!

zox

pre 16 godina

Neko rece da Skandinavci imaju puno predstavnika. Pa to je zbog podele u geografske grupu u ranoj fazi takmicenja. U njihovoj severno-evropskoj dominiraju Svedjani, Danci i Norvezani medju Lux, Lit, Lat, Ircima, Velsanim, itd. Dok kod nas u 1. i 2. kolu naletis na Spance, Ital, Grke, Turke, Hrvate, Bugare i tako dalje . I ovo je jedan od razloga zasto se mi ne penjemo na toj tabeli. Ono sto Partizan (hajde i Zvezda) naprave u jednoj sezoni (bodovi) izgubi se u 1. i 2. kolu sledece Ili ne moze da nadoknadi rani gubitak Bezanije, Ofk, Hajduk i drugih namestaca rezultata, jer se sve dali sa ukupnim brojem ucesnika. Setite se samo utakmica Hajduka K i OFK sa bugarskim timovima proteklih godina i neverovatnih tokova rezultat. Skoro pa uvek su nasi timovi bili u vodjstvo veci deo utakmice, da bi tek pred kraj kao sto se ocekivalo primali golove i tako ispadali (iz 2 u 1). Moja poenta je da je takvim nasim pojedinim klubovima vaznije dici pare na kladionicama nego sportski uspeh. Ne zaboravimo Partizan vs Tikva.