Fudbal 114

Sreda, 18.07.2007.

13:32

CZ: Bronovicki potpisao na 3 godine

CZ: Bronovicki potpisao na 3 godine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

Babin_zub

pre 16 godina

Sramota je sto su za ove strence izdvojeni toliki novci,a za duplo manji novac smo mogli dovesti nase mlade reprezentativce,pa mozda i nekog od starijih vratiti iz inostranstva.
Zar je ovaj poljak bolji od naseg Kolarova?Garantujem da mu nije ni do kolena,a dosta je skuplji.Pixi je ponovio gresku od prosle zime kada je propustio priliku da u narednim godinama u timu ima vrsni štoperski par Ivanovic-Stepanov,koji bi sad uz Kolarova levo,i Rukavinu kog je prepustio Partizanu bili IDEALNA zadnja linija narednih sezona!
Pa zar je tesko dati milion evra za Tošica iz Zrenjanina???Takvog igraca cete prodati za tri godine za pet puta vecu sumu!
Sta je sa malim Fejsom iz Kule?Jel i za njega tesko izdvojiti novac,a za ove prosecne strance nije???

Razocaran sam politikom rukovodstva kluba,jer ovi potezi koje oni vuku su kratkog daha.Vise bih voleo da u Zvezdinom dresu vidim nase mlade reprezentativce sa par iskusnih stranaca koji bi ih povukli,nego gomilu prosecnih stranaca sa par nasih muchenika.


p.s.sta ste se okomili na Randjelovica,on je iskusam i dobar golman,ali sa slabom linijom tima ispred sebe.Sa ovakvom odbranom bez dobrog štopera i Bufon bi primio više golova.

zverko

pre 16 godina

O kom Salasu je rec o onome koji je nekad igrao u Laciju.Ja samo za njega znam.
Nego ove godine smo jos jaci nego prethodne samo da imamo jos i Zigica i sve bi bilo strava.Ove godine ulazimo u Ligu Sampiona.Partizan ce videti kako igraju delije.

stecky

pre 16 godina

zadovoljan sam sa pojacanjima. a ko kaze da nije cuo za molinu i salasa vidi se da prati fudbal iz zurnala ili tako nekih novina. strani fudbaleri su manji rizik od domacih i uopste mi ne smeta sto ih ima dosta. voleo bih iskusnog centralnog beka, pixi molim te dovedi jednog takvog i golmana nekog bilo kojeg jer randjel je rupa.jel neko cuo za roncatta(osim na menadzeru)?

agp

pre 16 godina

Treba ovog Poljaka programirati da u novembru da autogol kada u novembru budu igrali protiv nas.
Dakle...treba da budemo fini prema njemu.

bane

pre 16 godina

hahahha koji je ovo levat? kaze dovodi vam reprezentativce pixi? vidim poljska se ubi od dosade i titula koje su osvojili, ili ekvadorci koji osim u svojoj sumi na 250 000 m nadmorske visine nikog nemogu dobiti.. hahaha joj jedva cekam da vas sad isprase u avgustu, ima da kunete i pixija i sve ove anonimuse iz paragvajske i ekvadorske lige.. hahahhaha

Makedonec&T*ga za jug

pre 16 godina

Makedonija sa Tenoriom i svim drugim "zvezdama" deset dana pre SP u Nemackoj pobedila je Ekvador sa 2:1.Samo potsecam,nista vise.Sacekajte malo, nema vajde od euforije.

wlada

pre 16 godina

Ljudi nemojte da se zavaravate po pitanju dovedenih igraca dok se ne pokazu. Dzaba nama i Ronaldinjo ako nemamo odbranu i dobrog golmana, prvo treba dovesti nekog dobrog i pouzdanog centralnog odbrambenog igraca i takodje tako dobrog golman pa onda mozemo da pricamo o uspesima u evropi. Moze Zvezda da daje golove ali dzaba kad ce isto toliko da ih prima bez jos jednog dobrog odbrambenog igraca i golmana.
Svaka cast Randjelovicu ali mislim da on nema kvalitet za zvezdu kao ni Gaj, a za tutorica cemo videti jer je mlad i ima vremena da pokaze sta zna. Djordjevic moze da se vrati u Radnicki iz Nisa a jedino je Bajelica po meri Zvezde.
Ostatak tima je ok, ali treba dati sansu mladim igracima kao sto su Filip Djordjevic i drugi.
Ako Zvezda dovede jos ta dva neophodne pojacanja i eventualno u napadu Ljuboju i zadrzi Kastilja Liga UEFA je obezebedjena, a mozda moze da se razmislja i o LS!


Pozdrav svim navuijacima Zvezde a komsijama porucujemo:
Mozete da daovedete jos nekog Brazilca, bice vam potreban jer Zvezda je kako god okrenes jaca!

Lopez

pre 16 godina

"..zar je moguce da za jednog Kolarova ima mesta u laciju a nema u zvezdi.."

care,zamisli da si fudbaler i da ti lacio ponudi recimo 50 hiljada evra mesecno + sportski motiv igranja u jednoj od najacih liga na svetu,a zvezda ti ponudi 10 hiljada evra mesecno i da igras ligu srbije po sumama i gorama. i livadama. pred 12 ljudi.

ti bi kao izabrao zvezdu?
mnogo si romantican.

Milos

pre 16 godina

@jug, jug, javi se
Posto sam ja onaj koga si prozvao u svom komentaru, da ti odgovorim. Sledeci put pre nego sto pocnes da komentarises i procenjujes, a ti pazljivo procitaj ono sta komentarises. Ako ti slova suvise brzo idu, mozes i dva puta. Strance nijednom recju nisam kritikovao, vec sam rekao da cekam da na terenu pokazu sta znaju i da se do tada ne zalecem sa izjavama kako imamo strasan tim. To naravno nije ni u kakvoj koliziji sa cinjenicom da nijedan ozbiljan klub ne potpisuje ugovore sa fudbalerima na godinu dana, jer to ne govori o kvalitetu fudbalera vec o (ne)ozbiljnosti onih koji sa njim potpisuju takav ugovor. I jos nesto. Ako nekima ovde nije poznato da je Ronaldinjo npr. igrao pre PSZ-a za Gremio koji je veoma poznat brazilski klub i da je bilo uopste cudo sto je otisao u taj prosecni evropski klub jer je jos tada bilo mnogo interesenata, to ne znaci da takvi fudbaleri treba da se porede sa anonimusima iz Hondurasa iz ostalih fudbalskih velesila. Mislim, smesno je u najmanju ruku.

slobodan

pre 16 godina

Najbolja politika kluba u zadnjih 10 godina. Piksi prodaje ono sto mora i ono sto Zvezdi ne treba.A dovodi ekstra igrace za pare kojima raspolaze. Bosko je pravi trener za Zvezdu jer je zeljan dokazivanja a i poznaje prilike u klubu. Sta vredi strani trener koji dodje u Srbiju a nema pojma kakva je ovde liga.

Caniggia

pre 16 godina

Ljudi,ja mislim da je nama pod osnovno uz Evropu (LS ili UEFA i na prolece) pod obavezno da se ljudi u sto vecem broju vrate na Marakanu.
Da na stadion dodje po 20 000 ljudi i vise svaku utakmicu u domacem prvenstvu.
Mislim da su cene karata malo visoke...sever ne bi trebaod a bude vise od 100 dinara...istok 150...zapad 250-300. Bolje da imamo sto vise ljudi na stadionu,jer nama pare od prodatih ulaznica ionako ne mogu da pokriju ni placenje vode za mesec dana.


Molim vas svi na Marakanu kada pocne sezona i samo budite strpljivi.

Bokijana

pre 16 godina

---------Randjelovic----------

Basta-Djordjevic-Gaj-Bronovick

------Milijas----Lukas--------

Koroman-----------------Molina

---------Burzanovic-----------

------Salas------Barkos-------

Delija B.Basta

pre 16 godina

Ma ulazimo u LS definitivno,samo da ne izvucemo neki tim od 200 miliona eura.Ne slazem se da nam trebaju golman i stoper.ZVEZDA MI JE SVE,ZVEZDA ZIVOT JE.

Miki

pre 16 godina

@Milos, a i za ostale sa slicnim komentarima...

Jedan je veliki razlog zasto je tesko dovesti nekog ko je vec mladi reprezentativac, a to je vlasnistvo... Svaki od tih samozvanih zvezda ima mendzera koji je zapravo "vlasnik" tog igraca. Zvezda i Partizan treba da plate tog igraca, a procentulno zapravo otkupe od 15-50% u zavisnosti od igraca.
Svi ste kukali na Pixija prve godine kad je poceo da prodaje neke od tih "zvezdica", ali malo po malo uspeo je da se otarasi (i na tome zaradi) skoro svih igraca koji nisu bili zvezdino vlasnistvo (cifre koje je neko pomenuo kao obestecenja za pojedine igrace nisu cifre koje je Zvezda za njih dobila, kao sto rekoh maksimum 50%). Kako sad izgleda i zadnji od tih igraca bice prodat uskoro...
Bilo kojeg od reprezentativaca Zvezda i Partizan bi rado videli u svojim redovima, ali Zvezda ne zeli vise dvojno vlasnistvo nad domacim igacima, a Partizan vise nema Zeku da se ugradi procentom i omoguci potpis ;)

salens

pre 16 godina

Bitno je da su svi igraci koji dolaze u Zvezdu reprezentativci svojih drzava. To treba da postane pravilo pri dovodjenju stranaca a ne da se kupuju kojekakvi brazilci.

sever

pre 16 godina

Hoce li mi iko reci posto je Legija vec odigrala utakmicu u intertoto cupu imali ovaj Poljak pravo da igra sad u kvalifikacijama za ligu sampiona

Као некад!

pre 16 godina

Е сад ћу лепо да спакујем и жену и децу па сваке друге суботе и недеље на исток. Време је да попунимо и друге трибине осим севера.

Dean

pre 16 godina

Jel nasi igraci imaju vecu cenu od ovih anonimnih stranvace ? Ako je to tacno prodaja nasih je opravdana. Medjutim ako placamo vise za ove strance nego sto dobijamo od prodaje nasih fudbalera onda je politka Zvezde pogresna.
Bolje je platititi za nase igrace isto koliko i za strance i zadrzati ih u zemlji.
Od ovih transfera profitiraju samo menadjeri, a Zvezda je samo prolazna destinacija za afirmaciju inostranih fudbalera.

Boka_bn

pre 16 godina

Jaooo crni Bosko,Bosko sigurno ti je sada u glavi "MUKO MOJA PREDJI NA DRUGOGA" u sta te uvali Pixi kad ti dovede ovakve igrace...kako ces se snaci...stvarno ne znam...srecno!!! RED STEAR FOREVER!!! POZZ IZ RS!!!

Zeljko

pre 16 godina

Sta ste zapeli sa tim sto su Latinosi nepoznati?Jel neko cuo za Ronaldinja kad je dolazio u PSG???Ili za Kastilja kad je dolazio u Zvezdu?Ja imam druga Ekvadorca i covek nemoze da veruje da je Salas u Zvezdi kad sam mu rekao (tek kad je video na netu poverovao)i covek kaze da smpo uzeli najboljeg igraca cele ekvadorske lige.

Milan Delija

pre 16 godina

@Milos

Prijatelji po tvom komentaru vidim da i nisi bas upucen u desavanja. Kazes dovodimo neke anonimuse pustamo nase igrace? Ocigledno nisi isao na utakmice prethodne sezone ili si iso a a pritom pojma nemas o fudbalu.
Kao dokaz tome Joksimovic je najveca rupa koja je ikada igrala u zvezdi i hvala bogu da je bilo nekoga dovoljno ludog da ka kupi. Purovic je DRVO a o Djokicu hmm, svaki delija koji je redovan na marakani slozice se da smo njegovim odlaskom pojacani.

A sta reci za kapitena koji trci ko baba, ne izlazi iz kruga na centru i samo gusi igru. Neka ide bicemo jaci.

Sto se Kolarova tice slozio bih se da bi voleo i ja da ga vidim na marakani, ali isto tako znam da domaci igraci dosta kostaju, cak i vise od stranaca manje pruzaju. Sta je bilo kada su dosli Trajkovic i Raskovic. Najbolji tandem u Zeti! Sta su uradili nista. Nasi igraci u jos veci rizik, dodju u Beograd i odma prorade splavovi i ostala zezanja. Ovi stranci barem zele da zarade pare i da se obezbede, hrane svi po 20 clanova porodice sto je znak da ce barem da ginu na terenu.

Dosta mi je vise malodusnih osoba koje samo znaju da kukaju i kritikuju. Ne kazem da cemo uci u ligu sampiona niti da cemo da sabijamo sa ovom ekipom ali mi je barem drago da se nesto desava. Drago mi je da klup pokazuje ambicije koje mozda ne zadovoljavaju sve delije ali ih barem ima.

Sva najbolje novajlijama, puno srece Zvezdi u zrebu i obradujte nas ove godine kao sto nekada znali....

Ivan

pre 16 godina

Vratimo se u prethodnu godinu...
I sledeci scenario Djurovski na klupi Milana a Anceloti na klupi Zvezde. Shta mislite ko bi prosho dalje??? Pa naravno Milan!!! Zato ne pljujte po Djurovskom jer je on trener koji je dobro vodio Zvezdu(dodushe nije imao teshkih utakmica) i Zvezdi treba igraci a ne treneri tako da podrzite coveka!! Mislite da bi Vermezovic prosho onako dobro u evropi sa Partizanom da je imao trenutnu ekipu Partizana?? Ne bi sigurno, a on nije bolji trener od Djurovskog. Dovedimo jednog stopera i sreca u zrebu i eto nama LS-a sa Djurovskim!!!

Delija Ljubovija

pre 16 godina

Zvezda ove godine ulazi u Ligu sampiona, dobice izuzetno povoljnog rivala u trecem kolu i naplatice sve sto je propustila proteklih godina.ZIVI BILI PA VIDELI!!!

Srbin

pre 16 godina

Bilo je nekad i 11 Srba na terenu ali ne ide pa ne ide! E pa zato cemo mi sad probati sa strancima i zabole me bas ko ce igrati na terenu. DRES KOJI NOSE PREDSTAVLJA NAJVECI SRPSKI KLUB SVIH VREMENA!
I MI SA TRIBINE CE DOVOLJNO DA PREDSTAVLJAMO SRBIJU!
Samo napred Pixi!

Trivuljina

pre 16 godina

@Milos (59. komentar) i jos nekima

Majstore imas ti pravo u nekim stvarima ali vala u nekima si debelo pogrjesio... Upravu si da ekipa zaista nema mnogo vremena za uigravanje ALI i sam Pixi je govorio koliko su se dugo vodili pregovori oko aganzovanje novih igraca a narocito ovih juzno amerikanaca... (2 mjeseca - a vjerovatno i sam znas kad su novinari naculi da mozda dolazi taj neki Salas, ja se sjecam i bilo je odavno)
Istina napustili su ekipu i Djokic i Joksimovic i Purovic - ali ako se razumes u fudbal moraces da priznas da oni nisu ni predstavljali nista posebno za ekipu, a dobili smo super kintu za njih da barem probamo da dovdemo druge igrace (eto nemoramo cak ni pogoditi sa pojacanjima...)
Kastiljo odlazi, zbog takvog i takvog ugovora (a da nije takav nikada ne bih zaigrao za nasu Zvezdu) ali bome odlazi u Juventus i nemamo pravo da ga zadrzavamo... uostalom sjecam se kako su ga mnogi ispljuvali kada je tek potpisao - u stilu KO JE OVAJ??? Moramo da shvatimo i budemo realni da ce mo i u doglednoj buducnosti dovoditi ovako nepoznata pojacanja - pa nekad ce mo da pogodimo a nekada ne, to je zivotm, to je FUDBAL
Eh kamo srece da Zvezda dovodi nase mlade i talentovane igrace... ali DA LI ZNAS KOLIKO NASI KLUBOVI TRAZE OBESTECENJE ZA TAKVE IGRACE KAD IH TRAZI I ZVEZDA A I PARIZAN... hoce sto vise da ih ocerupaju, a kad ovi nece da ih kupe pojave se "menadzeri" dovdeu prosjecan evropski klub koji ima malo vise finacija i kazu "ovaj mali je dobar, trazili ga i Zvezda i Partizan, ima dobru buducnost..." te zatim istog kupe i drze ga (uglavnom) na klupi i tako nasa mladost propada.
I na kraju ali ne manje vazno, zaista bi Pixi trebao poraditi na omladinskoj skoli, medjutim za to netrebate kriviti njega jer je on tek dosao, tek formira temelje neke nove Zvezde i to nije moguce ni za godinu, dve... mozda za pet a dotada bespostedna borba za bilo kakav uspjeh u evropi...
Uglavno smatram da Pixi nije toliko glup da zanemari taj dio Zvezde a pogotovo kad se priblizava novo pravilo o ogranicavanju broja stranaca u evro takimicenjima i nekim minimalnim brojem igraca koji ce morati biti u timu a da su ponikli u omladinskoj skoli.
Eto ti to znas, ja to znam, mnogi to znaju a zar mislite da Pixi to nezna - NEVERUJEM
U svakom slucaju Pixiu treba dati jos vremena i nesuditi mu prerano...

NAPRED ZVEZDO
ZGAZI IH SVE

Geneve

pre 16 godina

@DUSAN RAKIC
U velikoj si zabludi Dusane.
Zvezda jos uvek nema jak tim. Daj boze da ga uskoro formira. Igraci su neuigrani i samo ih ludacka sreca moze odvesti u LS (sto im svi mi naravno zelimo).
Vrlo neobjektivno.

Mare Deelija

pre 16 godina

Vidim da su ovog bronovickog trazili i neki nemacki klubovi izgleda da nje los igrac u svakom slucaju bolji je od andjelkovica,trebaju nam jos jedan stoper i golman i to bi bilo to.ALI NEMA NISTA OD LIGE SAMPIONA EKIPA NEMOZE DA SE UIGRA ZA NEDELJU DANA.Kup uefa ce biti nasa realnost.Pozdrav svim delijama

vlada

pre 16 godina

@zvezdaš koji čeka ostavku pixija

Pa dokle vise sa tim glupostima? Zvezda u poslednjih 15 godina nije pravila rezultate kao sto ih ima u poslednje 2 godine. 2 duple krune, liga Kupa Uefa! Razmisli malo pre nego sto lupas na javnom mestu. Nazalost 6takvo je vreme da se zivi od prodaje igraca ali Piksi za razliku od njegovog prethodnika dovodi adekvatne zamene.

A ovima sto postavljaju pitanja "jeste li culi za ove igrace ranije" postavljam pitanje:"jeste li vi culi za Sekunda Kastilja pre nego sto je dosao u Zvezdu ili Eduarda pre nego sto je otisao u Dinama?" Srecno momci u zrebu jer nam je samo to potrebno za LS jer kvalitet postoji sigurno!!!

swenson

pre 16 godina

Ja ne znam sta sada to znaci, da kao doveli smo strance i onda je super. Mislim, OK je to, nije frka sto nisu odavde, postujem ja sve, ali da li ga to sto je stranac kvalifikuje da je dobar fudbaler. A da, bio je "skauting"... ma ja se nadam da ce na njima neke pare da se zarade. Kazu da je i Mikelandjelo naslikao sisktinsku kapelu za pare, Sto sam ovo napisao na kraju, nemam pojma.
ZVEZDA!!!

sloba

pre 16 godina

@grobari

To sto se hvalite sa fudbalskom skolom.Kazite kog ste fudbalera u poslednjih pet godina prodali velikom evropskom klubu.A ta skola vidi se sada u Austriji gde trener kaze niko ne moze da izdrzi sprint celu utakmicu. Cela evropa kupuje igrace u zavisnosti od budzeta.Nasi odu za max 2 miliona evra obestecenja.Prema tome ne hvalite se fudbalskom skolom.Pametan potez Pixija i uprave Zvezde

Stvarno smo smesan narod!

pre 16 godina

Kakve veze ima koliko stranac igra u prvom timu? Vazno je da pobedjujemo i osvajamo, a ko igra nije bitno. Stvarno ste smesni, zamislite bilo koji veliki klub bez stranaca... Chelsea, Arsenal, Milan, Inter, Barselona... pogledajte samo koliko stranaca oni imaju.

Milos

pre 16 godina

Iz komentara koje citam, vidi se da ljudi koji ih pisu uglavnom fudbal poznaju samo na osnovu onoga sto procitaju u novinama. Stvarno me zanima koliko je ljudi u ovoj zemlji culo makar i za jednog od ovih fudbalera pre nego sto su dosli u Zvezdu. Ne zelim time da omalovazim njihove vrednosti, ali jos manje zelim da se istrcavam komentarima kako cemo imati strasan tim dok god ih ne vidim na delu. Stvarno je vrhunac gluposti jos i prizivanje dolaska Palasia, reprezentativca Hondurasa, za koga se tek toliko culo da se ne zna da li igra beka ili krilo. Hocu reci, sve mi to deluje jako, jako neozbiljno i pomalo degutantno. Za to vreme uprkos Piksijevim obecanjima s pocetka prelaznog roka, Zvezdu su vec napustili Purovic, Djokic i Joksimovic, Kastiljo odlazi nakon kvalifikacija za Ligu sampiona, a i ne krije se da se Basti i Milovanovicu ubrzano trazi angazman iako se tvrdilo da oni kao Zvezdina deca treba da ostanu. Dakle ponovo rasprodaja fudbalera, a makoliko pojacanja bila dobra,tim sa 5 ili 6 novih fudbalera ne moze da se uigra za mesec dana i to pred toliko vazne utakmice. Crvena zvezda kao veliki klub sto je jos tuznije sebi dozvoljava da nema nijednog fudbalera u prvom timu koji je ponikao u njenoj omladinskoj skoli. Crvena zvezda vec trecu godinu ne izbacuje nijednog perspektivnog fudbalera, a i oni koji su potpisali profesionalne ugovore nece dobiti sansu pored skupo placenih fudbalera iz inostranstva koji svakako nisu dugorocno resenje jer su ugovore svi potpisali na po 3 godine, sto znaci da ce Zvezda morati da ih pusti najkasnije posle 2 godine da bi dobila novac od obestecenja. I Kastiljo odlazi posle samo godinu dana, isto ce biti i sa Barkosom. Tako se ne pravi ozbiljan tim. Konacno, prosto je neverovatno da Zvezda ne nalazi za shodno da dovede makar jednog fudbalera iz mlade reprezentacije koja je za 3 godine dva puta bila vicesampion Evrope, a jednom cetvrta. Zar je moguce da za jednog Kolarova ima mesta u Laciju a nema u Zvezdi, pa se onda kao svi radujemo dolasku Bronovickog? Zar je moguce da za Tosica interesovanje pokazuju timovi iz Serije A, ali ne i Zvezda? Kakav je skauting Zvezde sto se tice mladih fudbalera u Srbiji? Iako na prvi pogled deluje suprotno, ovo nije nacin poslovanja velikog, vecprosecnog provincijskog kluba.

grejpfrut

pre 16 godina

Sjajan potez uprave,brza reakcija posle eliminacije Legije iz Evrope...ozbiljan igrac za ozbiljne planove...bravo za skauta Matijasevica i ,naravno, upravu....
P.S.Nadam se da je i Juga "pogodio" sa Palasiosom...

jug, jug javi se ..

pre 16 godina

chitam i ne mogu da verujem koliko se neznalica ovde javlja...lik pocheo da pricha kako ne veruje u kvalitet ovih igracha koji su dovedeni a u drugom delu poruke izrazhava zabrinutost shto barkos ostaje samo 1 god...to mozhe da napishe samo fudbalska neznalica.sine, pa odluchi se !?!?! takodje gledam ove shto kritikuju shto dolaze stranci...e pa dragi moji mi vec 15 god pokushavamo sa nashom decom al nam neshto ne ide..dok u prvom timu ne zaigra 6 stranaca nema nama LSH-a.I da ne udjemo u ligu sh. nece mi biti zhao..

zvezdaš koji čeka ostavku pixija

pre 16 godina

komentarisati posle debakla bilo bi sramno! ali sada reći da će se to desiti - nije sramno! zato ja, sada uveravam sve da je pixi običčan hohštapler i zamazivač očiju, ali, nema veze kad ima kome. ne kažem ja da ovi momci što stigoše nisu ok, ali treba da se uigraju! a to ne može za desetak dana! zato, zvezda može eventualno da igra u evropi ove godine, ali u Kupu UEF-a. videćete, ispašće krivac đurovski, kao što je potrošio jednog gospodina svetskih manira - bajevića. da li ste čuli pristojnog čoveka bajevića da govori o tome? ali, pixija ste mogli da čujete kako bajević nije dostojan zvezde!!!!!!!!!! marš iz zvezde lopove!

Alex

pre 16 godina

@no more Serbs

Brate igrali su Srbi petnaest godina bez stranaca u Zvezdi pa su se samo jednom plasirali u ligu UEFE! Jenostavno nemamo igrackih talenata u fudbalu ko u kosarci i moramo da kupujemo.A juznoamerikanci su bijedaa i sirotinja i posto nemaju para samo pikaju fudbal od kako se rode i imaju i previse talenata 300-400 miliona ljudi treba ih samo otkriti i dovesti u Evropu.A sto se tice mene ako ce da Zvezda udje u Ligu Sampiona neka igra i 11 eskima u prvom timu ja nemam nista protiv a vjerujem i vecina navijaca Zvezde.

ZVEZDAS******

pre 16 godina

Cao svima!!! samo da pitam a gde je Blagoje Georgiev?? odgovorite mi molim vas !!!... hvala ovaj pa hmm... bojim se zbog kastilja ali i on citajte malo de pise da kastiljo ide u juventus citajte kako on nema nimalo zahvalnosti prema zvezdi ali bas nimalo!!! bravo piksi za za bronovickog se najvise radujem zato sto doso zato sto je extra klasa igraca ali moras da dovedes bas pravog igraca mora ali neki bas dobar spic ili polu spic i golmana moras da promenis !!!. jao i sta svi pisete da ide zvezda u kup uefa ma kakav kup uefa LIGA SAMPIONA!!!!! i jos trener da se promeni i nista vise drugo pa makar zenga da se vrat i najbolji je bio na klupi zvezde!!!!

Teacher Sd

pre 16 godina

Valjda je ovo dovoljno da na Marakani konacno bude vise publike.
SVI na stadion,nadred Zvezdo!!!Nase vreme tek dolazi,idemo u LS!

-b-r-i-g-a-t-e-1-9-9-4-z-n-i-k-

pre 16 godina

Sve je ovo lepo,pojacanja su dobra,samo mi se Djurovski ne uklapa u sve to!
U Ligu Sampiona ulazimo ako nedobijemo Liverpool,Arsenal,Valenciu i slicno...
A dupla kruna je osigurana,nadam se da Djurovski zna sta radi!
Zato,pomozi Boze u zrebu!

Jedan je Slavoljub Muslin!

Grobar

pre 16 godina

CZ: Bronovicki potpisao na 3 godine

@Zoran Zvezdas
Nemoj tako, uvredices Piksija i armiju Zvezdinih navijaca, zaboravio si da navedes da ima i veci broj WC solja i pisoara!
P.S.
Piksi i Dzaja mogu da zahvale Partizanu sto su opstali poslednjih 15 godina na svojim mestima iako apsolutno nista nisu za to vreme uradili u Evropi! Imali su ucinak ravan nekoj ekipi iz Moldavije ili Azerbejdzana! Pobede protiv Partizana su im cuvale fotelje i zamazivale oci javnosti.

Dupla kruna ole

pre 16 godina

Ooooooo Pixi majstore ooooooo s,nama je najbolje.Crvena Zvezda = 3 godine 6 trofeja.I napred Zvezdo samo napred Zvezdo najbolja si ti uvek ispred svih ZVEZDO

Berserk

pre 16 godina

Ljudi jel imate vi nekog Srbina u ekipi?
Piski ko da igra menadzer a ne da vodi jedan od najveca 2 kluba.Imace te od 2 Srbina u prvoj postavi,slede ce sezone ce te biti Srpski Arsenal(samo po strancima ne ovako po kvalitetu)...

Peter Tosh

pre 16 godina

Е то је права ствар, бек који нам је требао. . . Срећнији сам због овога него због све тројице оних Латиноса! ! !

TeRaToM

pre 16 godina

-Djokic 1.500.000
-Joksimovic 200.000
-Purovic 2.200.000
-Tadeu 50.000 na pozajmici
-Basta verovatno oko 2.000.000 ali pola ugovora nije Zvezdino
-Castillo oko 2.500.000 ali isto nije ceo ugovor Zvezdin
-Milovanovic 2.000.000
dakle oko 8 miliona evra samo od prodaje igraca +
-700.000 od Jankovica
-15% novog transfera Zigica ,ako se zna da je cena izmedju 18 i 20 miliona evra to je jos 2,7 do 3 miliona evra
Dakle mic po mic navukose skoro 12 miliona evra.Pa eto onda odakle pare za pojacanja.
P.S.Sponzore nicu ni da spominjem . . .
Srecno u Ligi sampiona

Mare

pre 16 godina

Sve je u psihi,tako ce i Bronovicki biti dobar onoliko koliko je psihicki jak,samouveren itd. . .
Isto vazi i za ostale igrace.
'IMPOSIBLE IS NOTHING'
ZVEZDA U LIGI SAMPIONA,NAPRED ZVEZDO!!!!!!

Vucko

pre 16 godina

Dobra pojacanja nam dovede Piksi, samo neznam kad ce da se uigraju. Ne pravi se tim preko noci, utakmice pocinju za manje od dve nedelje. Sa Djurovskim na klupi tesko do Evrope za Zvezdu bi najvece pojacanje bilo da dovede dobrog trenera.

Ljutica Bogdan

pre 16 godina

@grobari
mozda imate vise stranaca od partizana ali skolu fudbala nikada nece te imati ni priblizno partizanu mi imamo drugu skolu fudbala u evropi kada vam odu ovi stranci sta ce te onda pixi je batalio skolu fudbala u zvezdi!!
(grobari, 18. jul 2007 13:56)

Auuuuu zemljaci.... pa vi ste skroz nepismeni. Jel iza ovog komentara stoji neka organizovana grupa ili ne? Zanima me, da bih znao jeste li bas svi nepismeni ili je u pitanju samo pojedinac. Pa Fadilj Vokri bi bolje srocio ovaj komentar, o Bajri Zupicu da ne govorim. Heheheh... dok je nama vas - nema zime. Pravi ste cirkus

sloba

pre 16 godina

Jos da nam se posreci pri zrebu da dobijemo nekog ala artmedia of koga je Partizan ispao a ne kao prosle godina tras pa na Milan.Nekog iz srednje ili istocne Evrope koji je kvalifikant. Ali zreb moze da bude neumoljiv

Zoran Zvezdas

pre 16 godina

Imamo tim!Jos neke finese i malo detalja i eto evropske Zvezde!Duplu krunu DVA PUTA UZASTOPNO TO NIKO NE MOZE!Pravac u Ligu Sampiona I po DUPLU KRUNU!Partizan je s pravom ljubomoran,jer Zvezda ima sve(NAVIJACE,UPRAVU,POZITIVNE SKOROVE,TITULE,VECI STADION ITD....)

Aca_Maler

pre 16 godina

Moze da Piksi dovede jos 100 ovakvih fudbalera koji verovatno imaju kvalitet, ali nemaju ime. Za rezultat potrebno je imati neko svetsko fudbalsko ime, koji je autoritet prema sudijama. Mislim da je ipak ovo tim samo za kup uefa!!!

alessandro

pre 16 godina

Gledajte grobari sta su pojacanja a kod vas bre sve neke ispusene mustikle kao npr. onaj ugo koji je igrao u kini.Mislim sta reci i onda neki grobari pisu komentare kao slio od igraca i slicno, muka mi je od toga Pamticete vi jos dugo onih 4:2 jel je sada ZVEZDA NEPOBEDLJIVA.
RED STAR FOR EVER

LuganoSrb

pre 16 godina

Nije GzegoRz, nego Gzegoz (rz je na pljskom z, kao zaba ili zirafa)
...barem on nema probleme sa vizom kao kolumbijcanin...
Nek mu je sa srecom, da nema povreda i da igra dobro za grande CZ

northboy

pre 16 godina

Prosle godine kada je promovisan Bajevic bilo je na ovom mestu gomila komentara koji su vec slavili ulazak u LS, a na kraju se videlo kako smo prosli.Samo LUDa LUDa sreca nas moze dovesti u LS u ovom i u bar 5 narednih ciklusa kvalifikacija.Ako ne prodjemo u LS, tradicija kaze obavezno gubimo i kvalifikacije za ligu kupa UEFA.Znaci ceka nas tuzna jesen 2007. Ne sirim malodusnos i pesimizam vec je to realno stanje srpskog fudbala u ovom trenutku.Vec sutra ce biti jasno(Partizan, Bezanija!!??) a trece kolo kvalifikacija za LS: POVRATAK U SUROVU REALNOST!!!!!!!!!!!!

Corazz

pre 16 godina

Bravo piksi! Probaj nekog golmana da dovedes,recimo Toldo,Abiati,i sl.! Randjelovic ne moze da bude vodja za ovakvu opasnu ekipu! Ajmo do Lige Sampiona!

Fudbaler

pre 16 godina

I jos se neko zali na Piksija, pa ovakve stvari su bile nezamislive pre par sezona, 3 reprezentativaca za nedelju dana i mozda onaj iz Hondurasa za neki dan. A da vas obavestim da je Kastiljo imao ugovor 1+1 i da nije potpisan 1+1 verovatno nikada njegovi menadzeri nebi pristali eda dodje u Zvezdu. Malo bi vise trebali ljudi da razmisljaju pre nego sto napisu neke stvari. Basta i Milovanovic mozda idu, ali na sredini je guzva gde Milovanovic bas i nije dominantan, a Basta ok, otisao 1 dosli5 ili vise i Koroman na 3 godine.

SAMO NAPRED PIKSI

BRKAJLIJA

pre 16 godina

Ipak da sacekamo, jer ipak ti Juznoameri nisu Brazilci, a samo je jedan Argentinac.
Poljak je reprezentativac, ali i Koroman je reprezentativac, pa cak i Trisovic i kakva vajda?
U svakom slucaju postaje interesantnije nego do sada.
Brdo brazilaca i Ekvadoraca i po neki Afrikanac. Bar ce i Zvezda i Partizan, po tome liciti na ostale Evropljane.
Igru cemo videti.
Samo ako Vosa, Hajduk i Bezanija, dalje doguraju, znacice da je projekat vecitih bio supalj.

Zaboravljeni zvezdas

pre 16 godina

Ne pamtim kada sam isao da gledam Zvezdu uzivo, ali mislim da cu poceti redovno da posecujem stadion - sad cu bar imati sta da gledam!! :)

Sasa

pre 16 godina

Svaka cast, ali glupe su neke izjave da je Partizan ljubomoran. Ja navijam za Partizan, a uopste me ne interesuje ko i sta dolazi u Zvezdu. Mene samo interesuje ko sta uradi na terenu, a tu je Zvezda jako slaba. Meni je samo dovoljno da pogledam ko vodi ekipu, a Bosko Djurovski nebi trebalo da uliva prevelik optimizam. Pozdrav.

mix sid

pre 16 godina

na marakani opet pesma stara stadion pun svi pevaju u glas ponovo smo bolji od grobara a parni valjak opet trazi spas a spasa nema nece ga ni biti jer nasa zvezda naljboji je tim a orice se opet BEOGRAD.

delije - crna gora

pre 16 godina

grobari psssssssssst!!!! tisina!!!!!

bravo pixi ali na sta ce sve ovo da lici vidjecemo kada pocnu da igraju.dobro je jer su ugovori visegodisnji.moze li mi neko reci sta je sa malim prsom jelion u nasoj skoli.Pozdrav svima zajedno do LS

zeko

pre 16 godina

konacno! dobili smo mozda i najace pojacanje, jer smo u odbrani bili najslabiji. svake godine pre kvalifikacija za bilo koji evro kup sam imao los osecaj i bio pesimista, ali sada stvarno mogu da se nadam necemu. a i osecaj mi govori da je LS ove godine jako blizu. Idemo!!!

marrre

pre 16 godina

Ovo mi je nekako do sada najsigurniji potez.Od odlaska Lukovica,leva strana je licila na sve samo ne na deo terena gde zvezda ima igraca.Posebno se izdvojio svojom igrom moj imenjak Perovic (pixi,zovi xamax,zovi bilo koga,slogu iz novog sela,samo ga prodaj).
Treba jos jedan umesto Tutorica,za golmana para nemamo,a krivo mi je sto nismo uzeli kes za Kastilja.
Na kraju,jedno je sigurno-dupla kruna ponovo ,a za LS ce ipak trebati i malo Bozije pomoci..

Vlashke

pre 16 godina

Ovaj isti Roman Abramovic....
E dobro je,ovakav igrac nam je falio,konacno da imamo klasicnog lijevog beka pored Andjelkovica,i da Trisovica koristi u veznom redu(ljudi on nije toliko los igrac,mozda je imao losu sezonu u Zvezdi)jos desni bek(Lakic ili Palacio)i napadac neka bomba (Okkas,Nikulae,Ljuboja),i tim bi prelazni rok trebao biti zavrsen.......Respektabilan tim....POMOZI BOZE NA ZRIJEBU..

Sone Zvornik

pre 16 godina

na na na na na na na na Liga sampiona,Liga sampiona...

Dobro da je ovaj dosao,Andjelkovicu je bolje da se ugize za jezik sto je trazio konkurenciju.

A ujedno,ovo je Grobarima jasno da mi dovodimo reprezentativce a ne anonimuse..Trebao bi nam jos stoper i golman,mnogo tazim ali to je za Zvezdino dobro.

badzalica

pre 16 godina

Extra. znaci da sumiramo kakko bi trebalo da izgleda prvih 11 u kvalifikacijama za LŠ:
---------Ranđelović----------
-----------------------------
---------Tutorić--Gaj--------
Palasio------------Bronovicki
-----------------------------
-----------------------------
-------Lukaš----Kastiljo-----
-----------------------------
-------------Mao-------------
Koroman-----------------Salas
-----------------------------
-----------Barkos------------

Zemun-Sydney

pre 16 godina

Plasim se da je Bosko Djurovski suvise slab trener za ovakve igrace i da zbog toga ni ovog puta Zvezda nece nista uraditi u Evropi

grobari

pre 16 godina

mozda imate vise stranaca od partizana ali skolu fudbala nikada nece te imati ni priblizno partizanu mi imamo drugu skolu fudbala u evropi kada vam odu ovi stranci sta ce te onda pixi je batalio skolu fudbala u zvezdi!!

DUSAN RAKIC

pre 16 godina

Krcka se corba !Zvezda za sve one koji su sumljali ili nisu bili u prostoru,da im otvorim oci, ima vec sada sjajan tim ,liga sampiona je izgleda uz povoljan zreb realnost!!!Piksi je kao igrc bio bog ,sto je pokazao i kao predsednik kluba,da ne zasluzuje nista manj zvanje!!!PONOSAN SAM ,HVALA TI CRVENA ZVEZDO!!!

Nole

pre 16 godina

Ovo je veliko pojacanje i nadam se da sada nece vise svi kukati kako se ne radi kako treba. Covek igra super i potpunjuje nasu levu stranu odbrane, jos samo da Palacios potpise ugovor i bice super sve !!! Zvezda je zivot, sve ostalo su sitnice !!!

Milan

pre 16 godina

Jos jedan STANDARDAN reperzentativac svoje zemlje.
Salas, Molina, odlazeci Kastiljo, Palasio (uz Gaja i Burzanovica)...svi reprezentativci. I to reprezentativci fudbalski "pismenih" zemalja.
Ta cinjenica dovoljno govori o Zvezdinim pojacanjima (i njihovm kvalitetu) u odnosu na sve ostale klubove u nasoj zemlji.
Sada je bitno sto bolje iskoristiti vreme za prilagodjavanje novajlija novoj sredini,timu,taktici...
Mislim da je oko mesec dana (do 3. kola) dovoljno da se iskristalisu mnoge stvari. Posebno sto je Lukas na pripremama od pocetka,vec se nametnuo,a Bronovicki je vec u trenaznom procesu jos iz Legije.
Za mesec dana uklopiti Latinose i to je to.

SVI NA MARAKANU!!!

Rio

pre 16 godina

Odlicno pojacanje za Zvezdu. Upravo ono sto je trebalo (kvalitetna pojacanja u odbrani)jos samo golman i imamo realne sanse da udjemo u grupe UEFA kupa (budimo realni liga sampiona mora da se napadne sa uigranijim timom).

pedja sin

pre 16 godina

u welcome bro!
zasto svi poljaci koji dolaze u nas fudbal igraju bekove...!?:}
nadam se da ce se brzo uklopiti u nas novi timchic...
bzv je to sto ce izgleda Castilo,Milovanovic i Basta vrlo brzo napustiti nasu Zvezdu...

DUSAN RAKIC

pre 16 godina

Krcka se corba !Zvezda za sve one koji su sumljali ili nisu bili u prostoru,da im otvorim oci, ima vec sada sjajan tim ,liga sampiona je izgleda uz povoljan zreb realnost!!!Piksi je kao igrc bio bog ,sto je pokazao i kao predsednik kluba,da ne zasluzuje nista manj zvanje!!!PONOSAN SAM ,HVALA TI CRVENA ZVEZDO!!!

Alex

pre 16 godina

@no more Serbs

Brate igrali su Srbi petnaest godina bez stranaca u Zvezdi pa su se samo jednom plasirali u ligu UEFE! Jenostavno nemamo igrackih talenata u fudbalu ko u kosarci i moramo da kupujemo.A juznoamerikanci su bijedaa i sirotinja i posto nemaju para samo pikaju fudbal od kako se rode i imaju i previse talenata 300-400 miliona ljudi treba ih samo otkriti i dovesti u Evropu.A sto se tice mene ako ce da Zvezda udje u Ligu Sampiona neka igra i 11 eskima u prvom timu ja nemam nista protiv a vjerujem i vecina navijaca Zvezde.

badzalica

pre 16 godina

Extra. znaci da sumiramo kakko bi trebalo da izgleda prvih 11 u kvalifikacijama za LŠ:
---------Ranđelović----------
-----------------------------
---------Tutorić--Gaj--------
Palasio------------Bronovicki
-----------------------------
-----------------------------
-------Lukaš----Kastiljo-----
-----------------------------
-------------Mao-------------
Koroman-----------------Salas
-----------------------------
-----------Barkos------------

Fudbaler

pre 16 godina

I jos se neko zali na Piksija, pa ovakve stvari su bile nezamislive pre par sezona, 3 reprezentativaca za nedelju dana i mozda onaj iz Hondurasa za neki dan. A da vas obavestim da je Kastiljo imao ugovor 1+1 i da nije potpisan 1+1 verovatno nikada njegovi menadzeri nebi pristali eda dodje u Zvezdu. Malo bi vise trebali ljudi da razmisljaju pre nego sto napisu neke stvari. Basta i Milovanovic mozda idu, ali na sredini je guzva gde Milovanovic bas i nije dominantan, a Basta ok, otisao 1 dosli5 ili vise i Koroman na 3 godine.

SAMO NAPRED PIKSI

Zemun-Sydney

pre 16 godina

Plasim se da je Bosko Djurovski suvise slab trener za ovakve igrace i da zbog toga ni ovog puta Zvezda nece nista uraditi u Evropi

Milos

pre 16 godina

Iz komentara koje citam, vidi se da ljudi koji ih pisu uglavnom fudbal poznaju samo na osnovu onoga sto procitaju u novinama. Stvarno me zanima koliko je ljudi u ovoj zemlji culo makar i za jednog od ovih fudbalera pre nego sto su dosli u Zvezdu. Ne zelim time da omalovazim njihove vrednosti, ali jos manje zelim da se istrcavam komentarima kako cemo imati strasan tim dok god ih ne vidim na delu. Stvarno je vrhunac gluposti jos i prizivanje dolaska Palasia, reprezentativca Hondurasa, za koga se tek toliko culo da se ne zna da li igra beka ili krilo. Hocu reci, sve mi to deluje jako, jako neozbiljno i pomalo degutantno. Za to vreme uprkos Piksijevim obecanjima s pocetka prelaznog roka, Zvezdu su vec napustili Purovic, Djokic i Joksimovic, Kastiljo odlazi nakon kvalifikacija za Ligu sampiona, a i ne krije se da se Basti i Milovanovicu ubrzano trazi angazman iako se tvrdilo da oni kao Zvezdina deca treba da ostanu. Dakle ponovo rasprodaja fudbalera, a makoliko pojacanja bila dobra,tim sa 5 ili 6 novih fudbalera ne moze da se uigra za mesec dana i to pred toliko vazne utakmice. Crvena zvezda kao veliki klub sto je jos tuznije sebi dozvoljava da nema nijednog fudbalera u prvom timu koji je ponikao u njenoj omladinskoj skoli. Crvena zvezda vec trecu godinu ne izbacuje nijednog perspektivnog fudbalera, a i oni koji su potpisali profesionalne ugovore nece dobiti sansu pored skupo placenih fudbalera iz inostranstva koji svakako nisu dugorocno resenje jer su ugovore svi potpisali na po 3 godine, sto znaci da ce Zvezda morati da ih pusti najkasnije posle 2 godine da bi dobila novac od obestecenja. I Kastiljo odlazi posle samo godinu dana, isto ce biti i sa Barkosom. Tako se ne pravi ozbiljan tim. Konacno, prosto je neverovatno da Zvezda ne nalazi za shodno da dovede makar jednog fudbalera iz mlade reprezentacije koja je za 3 godine dva puta bila vicesampion Evrope, a jednom cetvrta. Zar je moguce da za jednog Kolarova ima mesta u Laciju a nema u Zvezdi, pa se onda kao svi radujemo dolasku Bronovickog? Zar je moguce da za Tosica interesovanje pokazuju timovi iz Serije A, ali ne i Zvezda? Kakav je skauting Zvezde sto se tice mladih fudbalera u Srbiji? Iako na prvi pogled deluje suprotno, ovo nije nacin poslovanja velikog, vecprosecnog provincijskog kluba.

Milan

pre 16 godina

Jos jedan STANDARDAN reperzentativac svoje zemlje.
Salas, Molina, odlazeci Kastiljo, Palasio (uz Gaja i Burzanovica)...svi reprezentativci. I to reprezentativci fudbalski "pismenih" zemalja.
Ta cinjenica dovoljno govori o Zvezdinim pojacanjima (i njihovm kvalitetu) u odnosu na sve ostale klubove u nasoj zemlji.
Sada je bitno sto bolje iskoristiti vreme za prilagodjavanje novajlija novoj sredini,timu,taktici...
Mislim da je oko mesec dana (do 3. kola) dovoljno da se iskristalisu mnoge stvari. Posebno sto je Lukas na pripremama od pocetka,vec se nametnuo,a Bronovicki je vec u trenaznom procesu jos iz Legije.
Za mesec dana uklopiti Latinose i to je to.

SVI NA MARAKANU!!!

TeRaToM

pre 16 godina

-Djokic 1.500.000
-Joksimovic 200.000
-Purovic 2.200.000
-Tadeu 50.000 na pozajmici
-Basta verovatno oko 2.000.000 ali pola ugovora nije Zvezdino
-Castillo oko 2.500.000 ali isto nije ceo ugovor Zvezdin
-Milovanovic 2.000.000
dakle oko 8 miliona evra samo od prodaje igraca +
-700.000 od Jankovica
-15% novog transfera Zigica ,ako se zna da je cena izmedju 18 i 20 miliona evra to je jos 2,7 do 3 miliona evra
Dakle mic po mic navukose skoro 12 miliona evra.Pa eto onda odakle pare za pojacanja.
P.S.Sponzore nicu ni da spominjem . . .
Srecno u Ligi sampiona

Zoran Zvezdas

pre 16 godina

Imamo tim!Jos neke finese i malo detalja i eto evropske Zvezde!Duplu krunu DVA PUTA UZASTOPNO TO NIKO NE MOZE!Pravac u Ligu Sampiona I po DUPLU KRUNU!Partizan je s pravom ljubomoran,jer Zvezda ima sve(NAVIJACE,UPRAVU,POZITIVNE SKOROVE,TITULE,VECI STADION ITD....)

Zaboravljeni zvezdas

pre 16 godina

Ne pamtim kada sam isao da gledam Zvezdu uzivo, ali mislim da cu poceti redovno da posecujem stadion - sad cu bar imati sta da gledam!! :)

Као некад!

pre 16 godina

Е сад ћу лепо да спакујем и жену и децу па сваке друге суботе и недеље на исток. Време је да попунимо и друге трибине осим севера.

Ljutica Bogdan

pre 16 godina

@grobari
mozda imate vise stranaca od partizana ali skolu fudbala nikada nece te imati ni priblizno partizanu mi imamo drugu skolu fudbala u evropi kada vam odu ovi stranci sta ce te onda pixi je batalio skolu fudbala u zvezdi!!
(grobari, 18. jul 2007 13:56)

Auuuuu zemljaci.... pa vi ste skroz nepismeni. Jel iza ovog komentara stoji neka organizovana grupa ili ne? Zanima me, da bih znao jeste li bas svi nepismeni ili je u pitanju samo pojedinac. Pa Fadilj Vokri bi bolje srocio ovaj komentar, o Bajri Zupicu da ne govorim. Heheheh... dok je nama vas - nema zime. Pravi ste cirkus

Vlashke

pre 16 godina

Ovaj isti Roman Abramovic....
E dobro je,ovakav igrac nam je falio,konacno da imamo klasicnog lijevog beka pored Andjelkovica,i da Trisovica koristi u veznom redu(ljudi on nije toliko los igrac,mozda je imao losu sezonu u Zvezdi)jos desni bek(Lakic ili Palacio)i napadac neka bomba (Okkas,Nikulae,Ljuboja),i tim bi prelazni rok trebao biti zavrsen.......Respektabilan tim....POMOZI BOZE NA ZRIJEBU..

Milan Delija

pre 16 godina

@Milos

Prijatelji po tvom komentaru vidim da i nisi bas upucen u desavanja. Kazes dovodimo neke anonimuse pustamo nase igrace? Ocigledno nisi isao na utakmice prethodne sezone ili si iso a a pritom pojma nemas o fudbalu.
Kao dokaz tome Joksimovic je najveca rupa koja je ikada igrala u zvezdi i hvala bogu da je bilo nekoga dovoljno ludog da ka kupi. Purovic je DRVO a o Djokicu hmm, svaki delija koji je redovan na marakani slozice se da smo njegovim odlaskom pojacani.

A sta reci za kapitena koji trci ko baba, ne izlazi iz kruga na centru i samo gusi igru. Neka ide bicemo jaci.

Sto se Kolarova tice slozio bih se da bi voleo i ja da ga vidim na marakani, ali isto tako znam da domaci igraci dosta kostaju, cak i vise od stranaca manje pruzaju. Sta je bilo kada su dosli Trajkovic i Raskovic. Najbolji tandem u Zeti! Sta su uradili nista. Nasi igraci u jos veci rizik, dodju u Beograd i odma prorade splavovi i ostala zezanja. Ovi stranci barem zele da zarade pare i da se obezbede, hrane svi po 20 clanova porodice sto je znak da ce barem da ginu na terenu.

Dosta mi je vise malodusnih osoba koje samo znaju da kukaju i kritikuju. Ne kazem da cemo uci u ligu sampiona niti da cemo da sabijamo sa ovom ekipom ali mi je barem drago da se nesto desava. Drago mi je da klup pokazuje ambicije koje mozda ne zadovoljavaju sve delije ali ih barem ima.

Sva najbolje novajlijama, puno srece Zvezdi u zrebu i obradujte nas ove godine kao sto nekada znali....

grejpfrut

pre 16 godina

Sjajan potez uprave,brza reakcija posle eliminacije Legije iz Evrope...ozbiljan igrac za ozbiljne planove...bravo za skauta Matijasevica i ,naravno, upravu....
P.S.Nadam se da je i Juga "pogodio" sa Palasiosom...

Rio

pre 16 godina

Odlicno pojacanje za Zvezdu. Upravo ono sto je trebalo (kvalitetna pojacanja u odbrani)jos samo golman i imamo realne sanse da udjemo u grupe UEFA kupa (budimo realni liga sampiona mora da se napadne sa uigranijim timom).

Sone Zvornik

pre 16 godina

na na na na na na na na Liga sampiona,Liga sampiona...

Dobro da je ovaj dosao,Andjelkovicu je bolje da se ugize za jezik sto je trazio konkurenciju.

A ujedno,ovo je Grobarima jasno da mi dovodimo reprezentativce a ne anonimuse..Trebao bi nam jos stoper i golman,mnogo tazim ali to je za Zvezdino dobro.

grobari

pre 16 godina

mozda imate vise stranaca od partizana ali skolu fudbala nikada nece te imati ni priblizno partizanu mi imamo drugu skolu fudbala u evropi kada vam odu ovi stranci sta ce te onda pixi je batalio skolu fudbala u zvezdi!!

Zeljko

pre 16 godina

Sta ste zapeli sa tim sto su Latinosi nepoznati?Jel neko cuo za Ronaldinja kad je dolazio u PSG???Ili za Kastilja kad je dolazio u Zvezdu?Ja imam druga Ekvadorca i covek nemoze da veruje da je Salas u Zvezdi kad sam mu rekao (tek kad je video na netu poverovao)i covek kaze da smpo uzeli najboljeg igraca cele ekvadorske lige.

Delija Ljubovija

pre 16 godina

Zvezda ove godine ulazi u Ligu sampiona, dobice izuzetno povoljnog rivala u trecem kolu i naplatice sve sto je propustila proteklih godina.ZIVI BILI PA VIDELI!!!

Caniggia

pre 16 godina

Ljudi,ja mislim da je nama pod osnovno uz Evropu (LS ili UEFA i na prolece) pod obavezno da se ljudi u sto vecem broju vrate na Marakanu.
Da na stadion dodje po 20 000 ljudi i vise svaku utakmicu u domacem prvenstvu.
Mislim da su cene karata malo visoke...sever ne bi trebaod a bude vise od 100 dinara...istok 150...zapad 250-300. Bolje da imamo sto vise ljudi na stadionu,jer nama pare od prodatih ulaznica ionako ne mogu da pokriju ni placenje vode za mesec dana.


Molim vas svi na Marakanu kada pocne sezona i samo budite strpljivi.

Teacher Sd

pre 16 godina

Valjda je ovo dovoljno da na Marakani konacno bude vise publike.
SVI na stadion,nadred Zvezdo!!!Nase vreme tek dolazi,idemo u LS!

Srbin

pre 16 godina

Bilo je nekad i 11 Srba na terenu ali ne ide pa ne ide! E pa zato cemo mi sad probati sa strancima i zabole me bas ko ce igrati na terenu. DRES KOJI NOSE PREDSTAVLJA NAJVECI SRPSKI KLUB SVIH VREMENA!
I MI SA TRIBINE CE DOVOLJNO DA PREDSTAVLJAMO SRBIJU!
Samo napred Pixi!

Nole

pre 16 godina

Ovo je veliko pojacanje i nadam se da sada nece vise svi kukati kako se ne radi kako treba. Covek igra super i potpunjuje nasu levu stranu odbrane, jos samo da Palacios potpise ugovor i bice super sve !!! Zvezda je zivot, sve ostalo su sitnice !!!

alessandro

pre 16 godina

Gledajte grobari sta su pojacanja a kod vas bre sve neke ispusene mustikle kao npr. onaj ugo koji je igrao u kini.Mislim sta reci i onda neki grobari pisu komentare kao slio od igraca i slicno, muka mi je od toga Pamticete vi jos dugo onih 4:2 jel je sada ZVEZDA NEPOBEDLJIVA.
RED STAR FOR EVER

sloba

pre 16 godina

@grobari

To sto se hvalite sa fudbalskom skolom.Kazite kog ste fudbalera u poslednjih pet godina prodali velikom evropskom klubu.A ta skola vidi se sada u Austriji gde trener kaze niko ne moze da izdrzi sprint celu utakmicu. Cela evropa kupuje igrace u zavisnosti od budzeta.Nasi odu za max 2 miliona evra obestecenja.Prema tome ne hvalite se fudbalskom skolom.Pametan potez Pixija i uprave Zvezde

LuganoSrb

pre 16 godina

Nije GzegoRz, nego Gzegoz (rz je na pljskom z, kao zaba ili zirafa)
...barem on nema probleme sa vizom kao kolumbijcanin...
Nek mu je sa srecom, da nema povreda i da igra dobro za grande CZ

Dupla kruna ole

pre 16 godina

Ooooooo Pixi majstore ooooooo s,nama je najbolje.Crvena Zvezda = 3 godine 6 trofeja.I napred Zvezdo samo napred Zvezdo najbolja si ti uvek ispred svih ZVEZDO

mix sid

pre 16 godina

na marakani opet pesma stara stadion pun svi pevaju u glas ponovo smo bolji od grobara a parni valjak opet trazi spas a spasa nema nece ga ni biti jer nasa zvezda naljboji je tim a orice se opet BEOGRAD.

Mare

pre 16 godina

Sve je u psihi,tako ce i Bronovicki biti dobar onoliko koliko je psihicki jak,samouveren itd. . .
Isto vazi i za ostale igrace.
'IMPOSIBLE IS NOTHING'
ZVEZDA U LIGI SAMPIONA,NAPRED ZVEZDO!!!!!!

jug, jug javi se ..

pre 16 godina

chitam i ne mogu da verujem koliko se neznalica ovde javlja...lik pocheo da pricha kako ne veruje u kvalitet ovih igracha koji su dovedeni a u drugom delu poruke izrazhava zabrinutost shto barkos ostaje samo 1 god...to mozhe da napishe samo fudbalska neznalica.sine, pa odluchi se !?!?! takodje gledam ove shto kritikuju shto dolaze stranci...e pa dragi moji mi vec 15 god pokushavamo sa nashom decom al nam neshto ne ide..dok u prvom timu ne zaigra 6 stranaca nema nama LSH-a.I da ne udjemo u ligu sh. nece mi biti zhao..

Trivuljina

pre 16 godina

@Milos (59. komentar) i jos nekima

Majstore imas ti pravo u nekim stvarima ali vala u nekima si debelo pogrjesio... Upravu si da ekipa zaista nema mnogo vremena za uigravanje ALI i sam Pixi je govorio koliko su se dugo vodili pregovori oko aganzovanje novih igraca a narocito ovih juzno amerikanaca... (2 mjeseca - a vjerovatno i sam znas kad su novinari naculi da mozda dolazi taj neki Salas, ja se sjecam i bilo je odavno)
Istina napustili su ekipu i Djokic i Joksimovic i Purovic - ali ako se razumes u fudbal moraces da priznas da oni nisu ni predstavljali nista posebno za ekipu, a dobili smo super kintu za njih da barem probamo da dovdemo druge igrace (eto nemoramo cak ni pogoditi sa pojacanjima...)
Kastiljo odlazi, zbog takvog i takvog ugovora (a da nije takav nikada ne bih zaigrao za nasu Zvezdu) ali bome odlazi u Juventus i nemamo pravo da ga zadrzavamo... uostalom sjecam se kako su ga mnogi ispljuvali kada je tek potpisao - u stilu KO JE OVAJ??? Moramo da shvatimo i budemo realni da ce mo i u doglednoj buducnosti dovoditi ovako nepoznata pojacanja - pa nekad ce mo da pogodimo a nekada ne, to je zivotm, to je FUDBAL
Eh kamo srece da Zvezda dovodi nase mlade i talentovane igrace... ali DA LI ZNAS KOLIKO NASI KLUBOVI TRAZE OBESTECENJE ZA TAKVE IGRACE KAD IH TRAZI I ZVEZDA A I PARIZAN... hoce sto vise da ih ocerupaju, a kad ovi nece da ih kupe pojave se "menadzeri" dovdeu prosjecan evropski klub koji ima malo vise finacija i kazu "ovaj mali je dobar, trazili ga i Zvezda i Partizan, ima dobru buducnost..." te zatim istog kupe i drze ga (uglavnom) na klupi i tako nasa mladost propada.
I na kraju ali ne manje vazno, zaista bi Pixi trebao poraditi na omladinskoj skoli, medjutim za to netrebate kriviti njega jer je on tek dosao, tek formira temelje neke nove Zvezde i to nije moguce ni za godinu, dve... mozda za pet a dotada bespostedna borba za bilo kakav uspjeh u evropi...
Uglavno smatram da Pixi nije toliko glup da zanemari taj dio Zvezde a pogotovo kad se priblizava novo pravilo o ogranicavanju broja stranaca u evro takimicenjima i nekim minimalnim brojem igraca koji ce morati biti u timu a da su ponikli u omladinskoj skoli.
Eto ti to znas, ja to znam, mnogi to znaju a zar mislite da Pixi to nezna - NEVERUJEM
U svakom slucaju Pixiu treba dati jos vremena i nesuditi mu prerano...

NAPRED ZVEZDO
ZGAZI IH SVE

Grobar

pre 16 godina

CZ: Bronovicki potpisao na 3 godine

@Zoran Zvezdas
Nemoj tako, uvredices Piksija i armiju Zvezdinih navijaca, zaboravio si da navedes da ima i veci broj WC solja i pisoara!
P.S.
Piksi i Dzaja mogu da zahvale Partizanu sto su opstali poslednjih 15 godina na svojim mestima iako apsolutno nista nisu za to vreme uradili u Evropi! Imali su ucinak ravan nekoj ekipi iz Moldavije ili Azerbejdzana! Pobede protiv Partizana su im cuvale fotelje i zamazivale oci javnosti.

ZVEZDAS******

pre 16 godina

Cao svima!!! samo da pitam a gde je Blagoje Georgiev?? odgovorite mi molim vas !!!... hvala ovaj pa hmm... bojim se zbog kastilja ali i on citajte malo de pise da kastiljo ide u juventus citajte kako on nema nimalo zahvalnosti prema zvezdi ali bas nimalo!!! bravo piksi za za bronovickog se najvise radujem zato sto doso zato sto je extra klasa igraca ali moras da dovedes bas pravog igraca mora ali neki bas dobar spic ili polu spic i golmana moras da promenis !!!. jao i sta svi pisete da ide zvezda u kup uefa ma kakav kup uefa LIGA SAMPIONA!!!!! i jos trener da se promeni i nista vise drugo pa makar zenga da se vrat i najbolji je bio na klupi zvezde!!!!

-b-r-i-g-a-t-e-1-9-9-4-z-n-i-k-

pre 16 godina

Sve je ovo lepo,pojacanja su dobra,samo mi se Djurovski ne uklapa u sve to!
U Ligu Sampiona ulazimo ako nedobijemo Liverpool,Arsenal,Valenciu i slicno...
A dupla kruna je osigurana,nadam se da Djurovski zna sta radi!
Zato,pomozi Boze u zrebu!

Jedan je Slavoljub Muslin!

vlada

pre 16 godina

@zvezdaš koji čeka ostavku pixija

Pa dokle vise sa tim glupostima? Zvezda u poslednjih 15 godina nije pravila rezultate kao sto ih ima u poslednje 2 godine. 2 duple krune, liga Kupa Uefa! Razmisli malo pre nego sto lupas na javnom mestu. Nazalost 6takvo je vreme da se zivi od prodaje igraca ali Piksi za razliku od njegovog prethodnika dovodi adekvatne zamene.

A ovima sto postavljaju pitanja "jeste li culi za ove igrace ranije" postavljam pitanje:"jeste li vi culi za Sekunda Kastilja pre nego sto je dosao u Zvezdu ili Eduarda pre nego sto je otisao u Dinama?" Srecno momci u zrebu jer nam je samo to potrebno za LS jer kvalitet postoji sigurno!!!

Lopez

pre 16 godina

"..zar je moguce da za jednog Kolarova ima mesta u laciju a nema u zvezdi.."

care,zamisli da si fudbaler i da ti lacio ponudi recimo 50 hiljada evra mesecno + sportski motiv igranja u jednoj od najacih liga na svetu,a zvezda ti ponudi 10 hiljada evra mesecno i da igras ligu srbije po sumama i gorama. i livadama. pred 12 ljudi.

ti bi kao izabrao zvezdu?
mnogo si romantican.

marrre

pre 16 godina

Ovo mi je nekako do sada najsigurniji potez.Od odlaska Lukovica,leva strana je licila na sve samo ne na deo terena gde zvezda ima igraca.Posebno se izdvojio svojom igrom moj imenjak Perovic (pixi,zovi xamax,zovi bilo koga,slogu iz novog sela,samo ga prodaj).
Treba jos jedan umesto Tutorica,za golmana para nemamo,a krivo mi je sto nismo uzeli kes za Kastilja.
Na kraju,jedno je sigurno-dupla kruna ponovo ,a za LS ce ipak trebati i malo Bozije pomoci..

zeko

pre 16 godina

konacno! dobili smo mozda i najace pojacanje, jer smo u odbrani bili najslabiji. svake godine pre kvalifikacija za bilo koji evro kup sam imao los osecaj i bio pesimista, ali sada stvarno mogu da se nadam necemu. a i osecaj mi govori da je LS ove godine jako blizu. Idemo!!!

delije - crna gora

pre 16 godina

grobari psssssssssst!!!! tisina!!!!!

bravo pixi ali na sta ce sve ovo da lici vidjecemo kada pocnu da igraju.dobro je jer su ugovori visegodisnji.moze li mi neko reci sta je sa malim prsom jelion u nasoj skoli.Pozdrav svima zajedno do LS

slobodan

pre 16 godina

Najbolja politika kluba u zadnjih 10 godina. Piksi prodaje ono sto mora i ono sto Zvezdi ne treba.A dovodi ekstra igrace za pare kojima raspolaze. Bosko je pravi trener za Zvezdu jer je zeljan dokazivanja a i poznaje prilike u klubu. Sta vredi strani trener koji dodje u Srbiju a nema pojma kakva je ovde liga.

pedja sin

pre 16 godina

u welcome bro!
zasto svi poljaci koji dolaze u nas fudbal igraju bekove...!?:}
nadam se da ce se brzo uklopiti u nas novi timchic...
bzv je to sto ce izgleda Castilo,Milovanovic i Basta vrlo brzo napustiti nasu Zvezdu...

Peter Tosh

pre 16 godina

Е то је права ствар, бек који нам је требао. . . Срећнији сам због овога него због све тројице оних Латиноса! ! !

Corazz

pre 16 godina

Bravo piksi! Probaj nekog golmana da dovedes,recimo Toldo,Abiati,i sl.! Randjelovic ne moze da bude vodja za ovakvu opasnu ekipu! Ajmo do Lige Sampiona!

northboy

pre 16 godina

Prosle godine kada je promovisan Bajevic bilo je na ovom mestu gomila komentara koji su vec slavili ulazak u LS, a na kraju se videlo kako smo prosli.Samo LUDa LUDa sreca nas moze dovesti u LS u ovom i u bar 5 narednih ciklusa kvalifikacija.Ako ne prodjemo u LS, tradicija kaze obavezno gubimo i kvalifikacije za ligu kupa UEFA.Znaci ceka nas tuzna jesen 2007. Ne sirim malodusnos i pesimizam vec je to realno stanje srpskog fudbala u ovom trenutku.Vec sutra ce biti jasno(Partizan, Bezanija!!??) a trece kolo kvalifikacija za LS: POVRATAK U SUROVU REALNOST!!!!!!!!!!!!

sloba

pre 16 godina

Jos da nam se posreci pri zrebu da dobijemo nekog ala artmedia of koga je Partizan ispao a ne kao prosle godina tras pa na Milan.Nekog iz srednje ili istocne Evrope koji je kvalifikant. Ali zreb moze da bude neumoljiv

Berserk

pre 16 godina

Ljudi jel imate vi nekog Srbina u ekipi?
Piski ko da igra menadzer a ne da vodi jedan od najveca 2 kluba.Imace te od 2 Srbina u prvoj postavi,slede ce sezone ce te biti Srpski Arsenal(samo po strancima ne ovako po kvalitetu)...

zvezdaš koji čeka ostavku pixija

pre 16 godina

komentarisati posle debakla bilo bi sramno! ali sada reći da će se to desiti - nije sramno! zato ja, sada uveravam sve da je pixi običčan hohštapler i zamazivač očiju, ali, nema veze kad ima kome. ne kažem ja da ovi momci što stigoše nisu ok, ali treba da se uigraju! a to ne može za desetak dana! zato, zvezda može eventualno da igra u evropi ove godine, ali u Kupu UEF-a. videćete, ispašće krivac đurovski, kao što je potrošio jednog gospodina svetskih manira - bajevića. da li ste čuli pristojnog čoveka bajevića da govori o tome? ali, pixija ste mogli da čujete kako bajević nije dostojan zvezde!!!!!!!!!! marš iz zvezde lopove!

swenson

pre 16 godina

Ja ne znam sta sada to znaci, da kao doveli smo strance i onda je super. Mislim, OK je to, nije frka sto nisu odavde, postujem ja sve, ali da li ga to sto je stranac kvalifikuje da je dobar fudbaler. A da, bio je "skauting"... ma ja se nadam da ce na njima neke pare da se zarade. Kazu da je i Mikelandjelo naslikao sisktinsku kapelu za pare, Sto sam ovo napisao na kraju, nemam pojma.
ZVEZDA!!!

Vucko

pre 16 godina

Dobra pojacanja nam dovede Piksi, samo neznam kad ce da se uigraju. Ne pravi se tim preko noci, utakmice pocinju za manje od dve nedelje. Sa Djurovskim na klupi tesko do Evrope za Zvezdu bi najvece pojacanje bilo da dovede dobrog trenera.

Stvarno smo smesan narod!

pre 16 godina

Kakve veze ima koliko stranac igra u prvom timu? Vazno je da pobedjujemo i osvajamo, a ko igra nije bitno. Stvarno ste smesni, zamislite bilo koji veliki klub bez stranaca... Chelsea, Arsenal, Milan, Inter, Barselona... pogledajte samo koliko stranaca oni imaju.

Mare Deelija

pre 16 godina

Vidim da su ovog bronovickog trazili i neki nemacki klubovi izgleda da nje los igrac u svakom slucaju bolji je od andjelkovica,trebaju nam jos jedan stoper i golman i to bi bilo to.ALI NEMA NISTA OD LIGE SAMPIONA EKIPA NEMOZE DA SE UIGRA ZA NEDELJU DANA.Kup uefa ce biti nasa realnost.Pozdrav svim delijama

salens

pre 16 godina

Bitno je da su svi igraci koji dolaze u Zvezdu reprezentativci svojih drzava. To treba da postane pravilo pri dovodjenju stranaca a ne da se kupuju kojekakvi brazilci.

Makedonec&T*ga za jug

pre 16 godina

Makedonija sa Tenoriom i svim drugim "zvezdama" deset dana pre SP u Nemackoj pobedila je Ekvador sa 2:1.Samo potsecam,nista vise.Sacekajte malo, nema vajde od euforije.

Ivan

pre 16 godina

Vratimo se u prethodnu godinu...
I sledeci scenario Djurovski na klupi Milana a Anceloti na klupi Zvezde. Shta mislite ko bi prosho dalje??? Pa naravno Milan!!! Zato ne pljujte po Djurovskom jer je on trener koji je dobro vodio Zvezdu(dodushe nije imao teshkih utakmica) i Zvezdi treba igraci a ne treneri tako da podrzite coveka!! Mislite da bi Vermezovic prosho onako dobro u evropi sa Partizanom da je imao trenutnu ekipu Partizana?? Ne bi sigurno, a on nije bolji trener od Djurovskog. Dovedimo jednog stopera i sreca u zrebu i eto nama LS-a sa Djurovskim!!!

Boka_bn

pre 16 godina

Jaooo crni Bosko,Bosko sigurno ti je sada u glavi "MUKO MOJA PREDJI NA DRUGOGA" u sta te uvali Pixi kad ti dovede ovakve igrace...kako ces se snaci...stvarno ne znam...srecno!!! RED STEAR FOREVER!!! POZZ IZ RS!!!

Miki

pre 16 godina

@Milos, a i za ostale sa slicnim komentarima...

Jedan je veliki razlog zasto je tesko dovesti nekog ko je vec mladi reprezentativac, a to je vlasnistvo... Svaki od tih samozvanih zvezda ima mendzera koji je zapravo "vlasnik" tog igraca. Zvezda i Partizan treba da plate tog igraca, a procentulno zapravo otkupe od 15-50% u zavisnosti od igraca.
Svi ste kukali na Pixija prve godine kad je poceo da prodaje neke od tih "zvezdica", ali malo po malo uspeo je da se otarasi (i na tome zaradi) skoro svih igraca koji nisu bili zvezdino vlasnistvo (cifre koje je neko pomenuo kao obestecenja za pojedine igrace nisu cifre koje je Zvezda za njih dobila, kao sto rekoh maksimum 50%). Kako sad izgleda i zadnji od tih igraca bice prodat uskoro...
Bilo kojeg od reprezentativaca Zvezda i Partizan bi rado videli u svojim redovima, ali Zvezda ne zeli vise dvojno vlasnistvo nad domacim igacima, a Partizan vise nema Zeku da se ugradi procentom i omoguci potpis ;)

Milos

pre 16 godina

@jug, jug, javi se
Posto sam ja onaj koga si prozvao u svom komentaru, da ti odgovorim. Sledeci put pre nego sto pocnes da komentarises i procenjujes, a ti pazljivo procitaj ono sta komentarises. Ako ti slova suvise brzo idu, mozes i dva puta. Strance nijednom recju nisam kritikovao, vec sam rekao da cekam da na terenu pokazu sta znaju i da se do tada ne zalecem sa izjavama kako imamo strasan tim. To naravno nije ni u kakvoj koliziji sa cinjenicom da nijedan ozbiljan klub ne potpisuje ugovore sa fudbalerima na godinu dana, jer to ne govori o kvalitetu fudbalera vec o (ne)ozbiljnosti onih koji sa njim potpisuju takav ugovor. I jos nesto. Ako nekima ovde nije poznato da je Ronaldinjo npr. igrao pre PSZ-a za Gremio koji je veoma poznat brazilski klub i da je bilo uopste cudo sto je otisao u taj prosecni evropski klub jer je jos tada bilo mnogo interesenata, to ne znaci da takvi fudbaleri treba da se porede sa anonimusima iz Hondurasa iz ostalih fudbalskih velesila. Mislim, smesno je u najmanju ruku.

wlada

pre 16 godina

Ljudi nemojte da se zavaravate po pitanju dovedenih igraca dok se ne pokazu. Dzaba nama i Ronaldinjo ako nemamo odbranu i dobrog golmana, prvo treba dovesti nekog dobrog i pouzdanog centralnog odbrambenog igraca i takodje tako dobrog golman pa onda mozemo da pricamo o uspesima u evropi. Moze Zvezda da daje golove ali dzaba kad ce isto toliko da ih prima bez jos jednog dobrog odbrambenog igraca i golmana.
Svaka cast Randjelovicu ali mislim da on nema kvalitet za zvezdu kao ni Gaj, a za tutorica cemo videti jer je mlad i ima vremena da pokaze sta zna. Djordjevic moze da se vrati u Radnicki iz Nisa a jedino je Bajelica po meri Zvezde.
Ostatak tima je ok, ali treba dati sansu mladim igracima kao sto su Filip Djordjevic i drugi.
Ako Zvezda dovede jos ta dva neophodne pojacanja i eventualno u napadu Ljuboju i zadrzi Kastilja Liga UEFA je obezebedjena, a mozda moze da se razmislja i o LS!


Pozdrav svim navuijacima Zvezde a komsijama porucujemo:
Mozete da daovedete jos nekog Brazilca, bice vam potreban jer Zvezda je kako god okrenes jaca!

agp

pre 16 godina

Treba ovog Poljaka programirati da u novembru da autogol kada u novembru budu igrali protiv nas.
Dakle...treba da budemo fini prema njemu.

Babin_zub

pre 16 godina

Sramota je sto su za ove strence izdvojeni toliki novci,a za duplo manji novac smo mogli dovesti nase mlade reprezentativce,pa mozda i nekog od starijih vratiti iz inostranstva.
Zar je ovaj poljak bolji od naseg Kolarova?Garantujem da mu nije ni do kolena,a dosta je skuplji.Pixi je ponovio gresku od prosle zime kada je propustio priliku da u narednim godinama u timu ima vrsni štoperski par Ivanovic-Stepanov,koji bi sad uz Kolarova levo,i Rukavinu kog je prepustio Partizanu bili IDEALNA zadnja linija narednih sezona!
Pa zar je tesko dati milion evra za Tošica iz Zrenjanina???Takvog igraca cete prodati za tri godine za pet puta vecu sumu!
Sta je sa malim Fejsom iz Kule?Jel i za njega tesko izdvojiti novac,a za ove prosecne strance nije???

Razocaran sam politikom rukovodstva kluba,jer ovi potezi koje oni vuku su kratkog daha.Vise bih voleo da u Zvezdinom dresu vidim nase mlade reprezentativce sa par iskusnih stranaca koji bi ih povukli,nego gomilu prosecnih stranaca sa par nasih muchenika.


p.s.sta ste se okomili na Randjelovica,on je iskusam i dobar golman,ali sa slabom linijom tima ispred sebe.Sa ovakvom odbranom bez dobrog štopera i Bufon bi primio više golova.

BRKAJLIJA

pre 16 godina

Ipak da sacekamo, jer ipak ti Juznoameri nisu Brazilci, a samo je jedan Argentinac.
Poljak je reprezentativac, ali i Koroman je reprezentativac, pa cak i Trisovic i kakva vajda?
U svakom slucaju postaje interesantnije nego do sada.
Brdo brazilaca i Ekvadoraca i po neki Afrikanac. Bar ce i Zvezda i Partizan, po tome liciti na ostale Evropljane.
Igru cemo videti.
Samo ako Vosa, Hajduk i Bezanija, dalje doguraju, znacice da je projekat vecitih bio supalj.

Sasa

pre 16 godina

Svaka cast, ali glupe su neke izjave da je Partizan ljubomoran. Ja navijam za Partizan, a uopste me ne interesuje ko i sta dolazi u Zvezdu. Mene samo interesuje ko sta uradi na terenu, a tu je Zvezda jako slaba. Meni je samo dovoljno da pogledam ko vodi ekipu, a Bosko Djurovski nebi trebalo da uliva prevelik optimizam. Pozdrav.

Geneve

pre 16 godina

@DUSAN RAKIC
U velikoj si zabludi Dusane.
Zvezda jos uvek nema jak tim. Daj boze da ga uskoro formira. Igraci su neuigrani i samo ih ludacka sreca moze odvesti u LS (sto im svi mi naravno zelimo).
Vrlo neobjektivno.

sever

pre 16 godina

Hoce li mi iko reci posto je Legija vec odigrala utakmicu u intertoto cupu imali ovaj Poljak pravo da igra sad u kvalifikacijama za ligu sampiona

Delija B.Basta

pre 16 godina

Ma ulazimo u LS definitivno,samo da ne izvucemo neki tim od 200 miliona eura.Ne slazem se da nam trebaju golman i stoper.ZVEZDA MI JE SVE,ZVEZDA ZIVOT JE.

Bokijana

pre 16 godina

---------Randjelovic----------

Basta-Djordjevic-Gaj-Bronovick

------Milijas----Lukas--------

Koroman-----------------Molina

---------Burzanovic-----------

------Salas------Barkos-------

Aca_Maler

pre 16 godina

Moze da Piksi dovede jos 100 ovakvih fudbalera koji verovatno imaju kvalitet, ali nemaju ime. Za rezultat potrebno je imati neko svetsko fudbalsko ime, koji je autoritet prema sudijama. Mislim da je ipak ovo tim samo za kup uefa!!!

stecky

pre 16 godina

zadovoljan sam sa pojacanjima. a ko kaze da nije cuo za molinu i salasa vidi se da prati fudbal iz zurnala ili tako nekih novina. strani fudbaleri su manji rizik od domacih i uopste mi ne smeta sto ih ima dosta. voleo bih iskusnog centralnog beka, pixi molim te dovedi jednog takvog i golmana nekog bilo kojeg jer randjel je rupa.jel neko cuo za roncatta(osim na menadzeru)?

Dean

pre 16 godina

Jel nasi igraci imaju vecu cenu od ovih anonimnih stranvace ? Ako je to tacno prodaja nasih je opravdana. Medjutim ako placamo vise za ove strance nego sto dobijamo od prodaje nasih fudbalera onda je politka Zvezde pogresna.
Bolje je platititi za nase igrace isto koliko i za strance i zadrzati ih u zemlji.
Od ovih transfera profitiraju samo menadjeri, a Zvezda je samo prolazna destinacija za afirmaciju inostranih fudbalera.

bane

pre 16 godina

hahahha koji je ovo levat? kaze dovodi vam reprezentativce pixi? vidim poljska se ubi od dosade i titula koje su osvojili, ili ekvadorci koji osim u svojoj sumi na 250 000 m nadmorske visine nikog nemogu dobiti.. hahaha joj jedva cekam da vas sad isprase u avgustu, ima da kunete i pixija i sve ove anonimuse iz paragvajske i ekvadorske lige.. hahahhaha

zverko

pre 16 godina

O kom Salasu je rec o onome koji je nekad igrao u Laciju.Ja samo za njega znam.
Nego ove godine smo jos jaci nego prethodne samo da imamo jos i Zigica i sve bi bilo strava.Ove godine ulazimo u Ligu Sampiona.Partizan ce videti kako igraju delije.

grobari

pre 16 godina

mozda imate vise stranaca od partizana ali skolu fudbala nikada nece te imati ni priblizno partizanu mi imamo drugu skolu fudbala u evropi kada vam odu ovi stranci sta ce te onda pixi je batalio skolu fudbala u zvezdi!!

zvezdaš koji čeka ostavku pixija

pre 16 godina

komentarisati posle debakla bilo bi sramno! ali sada reći da će se to desiti - nije sramno! zato ja, sada uveravam sve da je pixi običčan hohštapler i zamazivač očiju, ali, nema veze kad ima kome. ne kažem ja da ovi momci što stigoše nisu ok, ali treba da se uigraju! a to ne može za desetak dana! zato, zvezda može eventualno da igra u evropi ove godine, ali u Kupu UEF-a. videćete, ispašće krivac đurovski, kao što je potrošio jednog gospodina svetskih manira - bajevića. da li ste čuli pristojnog čoveka bajevića da govori o tome? ali, pixija ste mogli da čujete kako bajević nije dostojan zvezde!!!!!!!!!! marš iz zvezde lopove!

Zemun-Sydney

pre 16 godina

Plasim se da je Bosko Djurovski suvise slab trener za ovakve igrace i da zbog toga ni ovog puta Zvezda nece nista uraditi u Evropi

Grobar

pre 16 godina

CZ: Bronovicki potpisao na 3 godine

@Zoran Zvezdas
Nemoj tako, uvredices Piksija i armiju Zvezdinih navijaca, zaboravio si da navedes da ima i veci broj WC solja i pisoara!
P.S.
Piksi i Dzaja mogu da zahvale Partizanu sto su opstali poslednjih 15 godina na svojim mestima iako apsolutno nista nisu za to vreme uradili u Evropi! Imali su ucinak ravan nekoj ekipi iz Moldavije ili Azerbejdzana! Pobede protiv Partizana su im cuvale fotelje i zamazivale oci javnosti.

Sasa

pre 16 godina

Svaka cast, ali glupe su neke izjave da je Partizan ljubomoran. Ja navijam za Partizan, a uopste me ne interesuje ko i sta dolazi u Zvezdu. Mene samo interesuje ko sta uradi na terenu, a tu je Zvezda jako slaba. Meni je samo dovoljno da pogledam ko vodi ekipu, a Bosko Djurovski nebi trebalo da uliva prevelik optimizam. Pozdrav.

Milos

pre 16 godina

Iz komentara koje citam, vidi se da ljudi koji ih pisu uglavnom fudbal poznaju samo na osnovu onoga sto procitaju u novinama. Stvarno me zanima koliko je ljudi u ovoj zemlji culo makar i za jednog od ovih fudbalera pre nego sto su dosli u Zvezdu. Ne zelim time da omalovazim njihove vrednosti, ali jos manje zelim da se istrcavam komentarima kako cemo imati strasan tim dok god ih ne vidim na delu. Stvarno je vrhunac gluposti jos i prizivanje dolaska Palasia, reprezentativca Hondurasa, za koga se tek toliko culo da se ne zna da li igra beka ili krilo. Hocu reci, sve mi to deluje jako, jako neozbiljno i pomalo degutantno. Za to vreme uprkos Piksijevim obecanjima s pocetka prelaznog roka, Zvezdu su vec napustili Purovic, Djokic i Joksimovic, Kastiljo odlazi nakon kvalifikacija za Ligu sampiona, a i ne krije se da se Basti i Milovanovicu ubrzano trazi angazman iako se tvrdilo da oni kao Zvezdina deca treba da ostanu. Dakle ponovo rasprodaja fudbalera, a makoliko pojacanja bila dobra,tim sa 5 ili 6 novih fudbalera ne moze da se uigra za mesec dana i to pred toliko vazne utakmice. Crvena zvezda kao veliki klub sto je jos tuznije sebi dozvoljava da nema nijednog fudbalera u prvom timu koji je ponikao u njenoj omladinskoj skoli. Crvena zvezda vec trecu godinu ne izbacuje nijednog perspektivnog fudbalera, a i oni koji su potpisali profesionalne ugovore nece dobiti sansu pored skupo placenih fudbalera iz inostranstva koji svakako nisu dugorocno resenje jer su ugovore svi potpisali na po 3 godine, sto znaci da ce Zvezda morati da ih pusti najkasnije posle 2 godine da bi dobila novac od obestecenja. I Kastiljo odlazi posle samo godinu dana, isto ce biti i sa Barkosom. Tako se ne pravi ozbiljan tim. Konacno, prosto je neverovatno da Zvezda ne nalazi za shodno da dovede makar jednog fudbalera iz mlade reprezentacije koja je za 3 godine dva puta bila vicesampion Evrope, a jednom cetvrta. Zar je moguce da za jednog Kolarova ima mesta u Laciju a nema u Zvezdi, pa se onda kao svi radujemo dolasku Bronovickog? Zar je moguce da za Tosica interesovanje pokazuju timovi iz Serije A, ali ne i Zvezda? Kakav je skauting Zvezde sto se tice mladih fudbalera u Srbiji? Iako na prvi pogled deluje suprotno, ovo nije nacin poslovanja velikog, vecprosecnog provincijskog kluba.

northboy

pre 16 godina

Prosle godine kada je promovisan Bajevic bilo je na ovom mestu gomila komentara koji su vec slavili ulazak u LS, a na kraju se videlo kako smo prosli.Samo LUDa LUDa sreca nas moze dovesti u LS u ovom i u bar 5 narednih ciklusa kvalifikacija.Ako ne prodjemo u LS, tradicija kaze obavezno gubimo i kvalifikacije za ligu kupa UEFA.Znaci ceka nas tuzna jesen 2007. Ne sirim malodusnos i pesimizam vec je to realno stanje srpskog fudbala u ovom trenutku.Vec sutra ce biti jasno(Partizan, Bezanija!!??) a trece kolo kvalifikacija za LS: POVRATAK U SUROVU REALNOST!!!!!!!!!!!!

Berserk

pre 16 godina

Ljudi jel imate vi nekog Srbina u ekipi?
Piski ko da igra menadzer a ne da vodi jedan od najveca 2 kluba.Imace te od 2 Srbina u prvoj postavi,slede ce sezone ce te biti Srpski Arsenal(samo po strancima ne ovako po kvalitetu)...

Ljutica Bogdan

pre 16 godina

@grobari
mozda imate vise stranaca od partizana ali skolu fudbala nikada nece te imati ni priblizno partizanu mi imamo drugu skolu fudbala u evropi kada vam odu ovi stranci sta ce te onda pixi je batalio skolu fudbala u zvezdi!!
(grobari, 18. jul 2007 13:56)

Auuuuu zemljaci.... pa vi ste skroz nepismeni. Jel iza ovog komentara stoji neka organizovana grupa ili ne? Zanima me, da bih znao jeste li bas svi nepismeni ili je u pitanju samo pojedinac. Pa Fadilj Vokri bi bolje srocio ovaj komentar, o Bajri Zupicu da ne govorim. Heheheh... dok je nama vas - nema zime. Pravi ste cirkus

Milos

pre 16 godina

@jug, jug, javi se
Posto sam ja onaj koga si prozvao u svom komentaru, da ti odgovorim. Sledeci put pre nego sto pocnes da komentarises i procenjujes, a ti pazljivo procitaj ono sta komentarises. Ako ti slova suvise brzo idu, mozes i dva puta. Strance nijednom recju nisam kritikovao, vec sam rekao da cekam da na terenu pokazu sta znaju i da se do tada ne zalecem sa izjavama kako imamo strasan tim. To naravno nije ni u kakvoj koliziji sa cinjenicom da nijedan ozbiljan klub ne potpisuje ugovore sa fudbalerima na godinu dana, jer to ne govori o kvalitetu fudbalera vec o (ne)ozbiljnosti onih koji sa njim potpisuju takav ugovor. I jos nesto. Ako nekima ovde nije poznato da je Ronaldinjo npr. igrao pre PSZ-a za Gremio koji je veoma poznat brazilski klub i da je bilo uopste cudo sto je otisao u taj prosecni evropski klub jer je jos tada bilo mnogo interesenata, to ne znaci da takvi fudbaleri treba da se porede sa anonimusima iz Hondurasa iz ostalih fudbalskih velesila. Mislim, smesno je u najmanju ruku.

Aca_Maler

pre 16 godina

Moze da Piksi dovede jos 100 ovakvih fudbalera koji verovatno imaju kvalitet, ali nemaju ime. Za rezultat potrebno je imati neko svetsko fudbalsko ime, koji je autoritet prema sudijama. Mislim da je ipak ovo tim samo za kup uefa!!!

DUSAN RAKIC

pre 16 godina

Krcka se corba !Zvezda za sve one koji su sumljali ili nisu bili u prostoru,da im otvorim oci, ima vec sada sjajan tim ,liga sampiona je izgleda uz povoljan zreb realnost!!!Piksi je kao igrc bio bog ,sto je pokazao i kao predsednik kluba,da ne zasluzuje nista manj zvanje!!!PONOSAN SAM ,HVALA TI CRVENA ZVEZDO!!!

Sone Zvornik

pre 16 godina

na na na na na na na na Liga sampiona,Liga sampiona...

Dobro da je ovaj dosao,Andjelkovicu je bolje da se ugize za jezik sto je trazio konkurenciju.

A ujedno,ovo je Grobarima jasno da mi dovodimo reprezentativce a ne anonimuse..Trebao bi nam jos stoper i golman,mnogo tazim ali to je za Zvezdino dobro.

Vlashke

pre 16 godina

Ovaj isti Roman Abramovic....
E dobro je,ovakav igrac nam je falio,konacno da imamo klasicnog lijevog beka pored Andjelkovica,i da Trisovica koristi u veznom redu(ljudi on nije toliko los igrac,mozda je imao losu sezonu u Zvezdi)jos desni bek(Lakic ili Palacio)i napadac neka bomba (Okkas,Nikulae,Ljuboja),i tim bi prelazni rok trebao biti zavrsen.......Respektabilan tim....POMOZI BOZE NA ZRIJEBU..

badzalica

pre 16 godina

Extra. znaci da sumiramo kakko bi trebalo da izgleda prvih 11 u kvalifikacijama za LŠ:
---------Ranđelović----------
-----------------------------
---------Tutorić--Gaj--------
Palasio------------Bronovicki
-----------------------------
-----------------------------
-------Lukaš----Kastiljo-----
-----------------------------
-------------Mao-------------
Koroman-----------------Salas
-----------------------------
-----------Barkos------------

Rio

pre 16 godina

Odlicno pojacanje za Zvezdu. Upravo ono sto je trebalo (kvalitetna pojacanja u odbrani)jos samo golman i imamo realne sanse da udjemo u grupe UEFA kupa (budimo realni liga sampiona mora da se napadne sa uigranijim timom).

LuganoSrb

pre 16 godina

Nije GzegoRz, nego Gzegoz (rz je na pljskom z, kao zaba ili zirafa)
...barem on nema probleme sa vizom kao kolumbijcanin...
Nek mu je sa srecom, da nema povreda i da igra dobro za grande CZ

Zoran Zvezdas

pre 16 godina

Imamo tim!Jos neke finese i malo detalja i eto evropske Zvezde!Duplu krunu DVA PUTA UZASTOPNO TO NIKO NE MOZE!Pravac u Ligu Sampiona I po DUPLU KRUNU!Partizan je s pravom ljubomoran,jer Zvezda ima sve(NAVIJACE,UPRAVU,POZITIVNE SKOROVE,TITULE,VECI STADION ITD....)

TeRaToM

pre 16 godina

-Djokic 1.500.000
-Joksimovic 200.000
-Purovic 2.200.000
-Tadeu 50.000 na pozajmici
-Basta verovatno oko 2.000.000 ali pola ugovora nije Zvezdino
-Castillo oko 2.500.000 ali isto nije ceo ugovor Zvezdin
-Milovanovic 2.000.000
dakle oko 8 miliona evra samo od prodaje igraca +
-700.000 od Jankovica
-15% novog transfera Zigica ,ako se zna da je cena izmedju 18 i 20 miliona evra to je jos 2,7 do 3 miliona evra
Dakle mic po mic navukose skoro 12 miliona evra.Pa eto onda odakle pare za pojacanja.
P.S.Sponzore nicu ni da spominjem . . .
Srecno u Ligi sampiona

mix sid

pre 16 godina

na marakani opet pesma stara stadion pun svi pevaju u glas ponovo smo bolji od grobara a parni valjak opet trazi spas a spasa nema nece ga ni biti jer nasa zvezda naljboji je tim a orice se opet BEOGRAD.

Geneve

pre 16 godina

@DUSAN RAKIC
U velikoj si zabludi Dusane.
Zvezda jos uvek nema jak tim. Daj boze da ga uskoro formira. Igraci su neuigrani i samo ih ludacka sreca moze odvesti u LS (sto im svi mi naravno zelimo).
Vrlo neobjektivno.

vlada

pre 16 godina

@zvezdaš koji čeka ostavku pixija

Pa dokle vise sa tim glupostima? Zvezda u poslednjih 15 godina nije pravila rezultate kao sto ih ima u poslednje 2 godine. 2 duple krune, liga Kupa Uefa! Razmisli malo pre nego sto lupas na javnom mestu. Nazalost 6takvo je vreme da se zivi od prodaje igraca ali Piksi za razliku od njegovog prethodnika dovodi adekvatne zamene.

A ovima sto postavljaju pitanja "jeste li culi za ove igrace ranije" postavljam pitanje:"jeste li vi culi za Sekunda Kastilja pre nego sto je dosao u Zvezdu ili Eduarda pre nego sto je otisao u Dinama?" Srecno momci u zrebu jer nam je samo to potrebno za LS jer kvalitet postoji sigurno!!!

Bokijana

pre 16 godina

---------Randjelovic----------

Basta-Djordjevic-Gaj-Bronovick

------Milijas----Lukas--------

Koroman-----------------Molina

---------Burzanovic-----------

------Salas------Barkos-------

bane

pre 16 godina

hahahha koji je ovo levat? kaze dovodi vam reprezentativce pixi? vidim poljska se ubi od dosade i titula koje su osvojili, ili ekvadorci koji osim u svojoj sumi na 250 000 m nadmorske visine nikog nemogu dobiti.. hahaha joj jedva cekam da vas sad isprase u avgustu, ima da kunete i pixija i sve ove anonimuse iz paragvajske i ekvadorske lige.. hahahhaha

pedja sin

pre 16 godina

u welcome bro!
zasto svi poljaci koji dolaze u nas fudbal igraju bekove...!?:}
nadam se da ce se brzo uklopiti u nas novi timchic...
bzv je to sto ce izgleda Castilo,Milovanovic i Basta vrlo brzo napustiti nasu Zvezdu...

Nole

pre 16 godina

Ovo je veliko pojacanje i nadam se da sada nece vise svi kukati kako se ne radi kako treba. Covek igra super i potpunjuje nasu levu stranu odbrane, jos samo da Palacios potpise ugovor i bice super sve !!! Zvezda je zivot, sve ostalo su sitnice !!!

Milan

pre 16 godina

Jos jedan STANDARDAN reperzentativac svoje zemlje.
Salas, Molina, odlazeci Kastiljo, Palasio (uz Gaja i Burzanovica)...svi reprezentativci. I to reprezentativci fudbalski "pismenih" zemalja.
Ta cinjenica dovoljno govori o Zvezdinim pojacanjima (i njihovm kvalitetu) u odnosu na sve ostale klubove u nasoj zemlji.
Sada je bitno sto bolje iskoristiti vreme za prilagodjavanje novajlija novoj sredini,timu,taktici...
Mislim da je oko mesec dana (do 3. kola) dovoljno da se iskristalisu mnoge stvari. Posebno sto je Lukas na pripremama od pocetka,vec se nametnuo,a Bronovicki je vec u trenaznom procesu jos iz Legije.
Za mesec dana uklopiti Latinose i to je to.

SVI NA MARAKANU!!!

marrre

pre 16 godina

Ovo mi je nekako do sada najsigurniji potez.Od odlaska Lukovica,leva strana je licila na sve samo ne na deo terena gde zvezda ima igraca.Posebno se izdvojio svojom igrom moj imenjak Perovic (pixi,zovi xamax,zovi bilo koga,slogu iz novog sela,samo ga prodaj).
Treba jos jedan umesto Tutorica,za golmana para nemamo,a krivo mi je sto nismo uzeli kes za Kastilja.
Na kraju,jedno je sigurno-dupla kruna ponovo ,a za LS ce ipak trebati i malo Bozije pomoci..

Fudbaler

pre 16 godina

I jos se neko zali na Piksija, pa ovakve stvari su bile nezamislive pre par sezona, 3 reprezentativaca za nedelju dana i mozda onaj iz Hondurasa za neki dan. A da vas obavestim da je Kastiljo imao ugovor 1+1 i da nije potpisan 1+1 verovatno nikada njegovi menadzeri nebi pristali eda dodje u Zvezdu. Malo bi vise trebali ljudi da razmisljaju pre nego sto napisu neke stvari. Basta i Milovanovic mozda idu, ali na sredini je guzva gde Milovanovic bas i nije dominantan, a Basta ok, otisao 1 dosli5 ili vise i Koroman na 3 godine.

SAMO NAPRED PIKSI

BRKAJLIJA

pre 16 godina

Ipak da sacekamo, jer ipak ti Juznoameri nisu Brazilci, a samo je jedan Argentinac.
Poljak je reprezentativac, ali i Koroman je reprezentativac, pa cak i Trisovic i kakva vajda?
U svakom slucaju postaje interesantnije nego do sada.
Brdo brazilaca i Ekvadoraca i po neki Afrikanac. Bar ce i Zvezda i Partizan, po tome liciti na ostale Evropljane.
Igru cemo videti.
Samo ako Vosa, Hajduk i Bezanija, dalje doguraju, znacice da je projekat vecitih bio supalj.

alessandro

pre 16 godina

Gledajte grobari sta su pojacanja a kod vas bre sve neke ispusene mustikle kao npr. onaj ugo koji je igrao u kini.Mislim sta reci i onda neki grobari pisu komentare kao slio od igraca i slicno, muka mi je od toga Pamticete vi jos dugo onih 4:2 jel je sada ZVEZDA NEPOBEDLJIVA.
RED STAR FOR EVER

Corazz

pre 16 godina

Bravo piksi! Probaj nekog golmana da dovedes,recimo Toldo,Abiati,i sl.! Randjelovic ne moze da bude vodja za ovakvu opasnu ekipu! Ajmo do Lige Sampiona!

ZVEZDAS******

pre 16 godina

Cao svima!!! samo da pitam a gde je Blagoje Georgiev?? odgovorite mi molim vas !!!... hvala ovaj pa hmm... bojim se zbog kastilja ali i on citajte malo de pise da kastiljo ide u juventus citajte kako on nema nimalo zahvalnosti prema zvezdi ali bas nimalo!!! bravo piksi za za bronovickog se najvise radujem zato sto doso zato sto je extra klasa igraca ali moras da dovedes bas pravog igraca mora ali neki bas dobar spic ili polu spic i golmana moras da promenis !!!. jao i sta svi pisete da ide zvezda u kup uefa ma kakav kup uefa LIGA SAMPIONA!!!!! i jos trener da se promeni i nista vise drugo pa makar zenga da se vrat i najbolji je bio na klupi zvezde!!!!

-b-r-i-g-a-t-e-1-9-9-4-z-n-i-k-

pre 16 godina

Sve je ovo lepo,pojacanja su dobra,samo mi se Djurovski ne uklapa u sve to!
U Ligu Sampiona ulazimo ako nedobijemo Liverpool,Arsenal,Valenciu i slicno...
A dupla kruna je osigurana,nadam se da Djurovski zna sta radi!
Zato,pomozi Boze u zrebu!

Jedan je Slavoljub Muslin!

Teacher Sd

pre 16 godina

Valjda je ovo dovoljno da na Marakani konacno bude vise publike.
SVI na stadion,nadred Zvezdo!!!Nase vreme tek dolazi,idemo u LS!

Ivan

pre 16 godina

Vratimo se u prethodnu godinu...
I sledeci scenario Djurovski na klupi Milana a Anceloti na klupi Zvezde. Shta mislite ko bi prosho dalje??? Pa naravno Milan!!! Zato ne pljujte po Djurovskom jer je on trener koji je dobro vodio Zvezdu(dodushe nije imao teshkih utakmica) i Zvezdi treba igraci a ne treneri tako da podrzite coveka!! Mislite da bi Vermezovic prosho onako dobro u evropi sa Partizanom da je imao trenutnu ekipu Partizana?? Ne bi sigurno, a on nije bolji trener od Djurovskog. Dovedimo jednog stopera i sreca u zrebu i eto nama LS-a sa Djurovskim!!!

Dean

pre 16 godina

Jel nasi igraci imaju vecu cenu od ovih anonimnih stranvace ? Ako je to tacno prodaja nasih je opravdana. Medjutim ako placamo vise za ove strance nego sto dobijamo od prodaje nasih fudbalera onda je politka Zvezde pogresna.
Bolje je platititi za nase igrace isto koliko i za strance i zadrzati ih u zemlji.
Od ovih transfera profitiraju samo menadjeri, a Zvezda je samo prolazna destinacija za afirmaciju inostranih fudbalera.

Delija B.Basta

pre 16 godina

Ma ulazimo u LS definitivno,samo da ne izvucemo neki tim od 200 miliona eura.Ne slazem se da nam trebaju golman i stoper.ZVEZDA MI JE SVE,ZVEZDA ZIVOT JE.

agp

pre 16 godina

Treba ovog Poljaka programirati da u novembru da autogol kada u novembru budu igrali protiv nas.
Dakle...treba da budemo fini prema njemu.

zverko

pre 16 godina

O kom Salasu je rec o onome koji je nekad igrao u Laciju.Ja samo za njega znam.
Nego ove godine smo jos jaci nego prethodne samo da imamo jos i Zigica i sve bi bilo strava.Ove godine ulazimo u Ligu Sampiona.Partizan ce videti kako igraju delije.

zeko

pre 16 godina

konacno! dobili smo mozda i najace pojacanje, jer smo u odbrani bili najslabiji. svake godine pre kvalifikacija za bilo koji evro kup sam imao los osecaj i bio pesimista, ali sada stvarno mogu da se nadam necemu. a i osecaj mi govori da je LS ove godine jako blizu. Idemo!!!

Peter Tosh

pre 16 godina

Е то је права ствар, бек који нам је требао. . . Срећнији сам због овога него због све тројице оних Латиноса! ! !

Dupla kruna ole

pre 16 godina

Ooooooo Pixi majstore ooooooo s,nama je najbolje.Crvena Zvezda = 3 godine 6 trofeja.I napred Zvezdo samo napred Zvezdo najbolja si ti uvek ispred svih ZVEZDO

Zaboravljeni zvezdas

pre 16 godina

Ne pamtim kada sam isao da gledam Zvezdu uzivo, ali mislim da cu poceti redovno da posecujem stadion - sad cu bar imati sta da gledam!! :)

delije - crna gora

pre 16 godina

grobari psssssssssst!!!! tisina!!!!!

bravo pixi ali na sta ce sve ovo da lici vidjecemo kada pocnu da igraju.dobro je jer su ugovori visegodisnji.moze li mi neko reci sta je sa malim prsom jelion u nasoj skoli.Pozdrav svima zajedno do LS

sloba

pre 16 godina

Jos da nam se posreci pri zrebu da dobijemo nekog ala artmedia of koga je Partizan ispao a ne kao prosle godina tras pa na Milan.Nekog iz srednje ili istocne Evrope koji je kvalifikant. Ali zreb moze da bude neumoljiv

Mare

pre 16 godina

Sve je u psihi,tako ce i Bronovicki biti dobar onoliko koliko je psihicki jak,samouveren itd. . .
Isto vazi i za ostale igrace.
'IMPOSIBLE IS NOTHING'
ZVEZDA U LIGI SAMPIONA,NAPRED ZVEZDO!!!!!!

Vucko

pre 16 godina

Dobra pojacanja nam dovede Piksi, samo neznam kad ce da se uigraju. Ne pravi se tim preko noci, utakmice pocinju za manje od dve nedelje. Sa Djurovskim na klupi tesko do Evrope za Zvezdu bi najvece pojacanje bilo da dovede dobrog trenera.

Alex

pre 16 godina

@no more Serbs

Brate igrali su Srbi petnaest godina bez stranaca u Zvezdi pa su se samo jednom plasirali u ligu UEFE! Jenostavno nemamo igrackih talenata u fudbalu ko u kosarci i moramo da kupujemo.A juznoamerikanci su bijedaa i sirotinja i posto nemaju para samo pikaju fudbal od kako se rode i imaju i previse talenata 300-400 miliona ljudi treba ih samo otkriti i dovesti u Evropu.A sto se tice mene ako ce da Zvezda udje u Ligu Sampiona neka igra i 11 eskima u prvom timu ja nemam nista protiv a vjerujem i vecina navijaca Zvezde.

grejpfrut

pre 16 godina

Sjajan potez uprave,brza reakcija posle eliminacije Legije iz Evrope...ozbiljan igrac za ozbiljne planove...bravo za skauta Matijasevica i ,naravno, upravu....
P.S.Nadam se da je i Juga "pogodio" sa Palasiosom...

jug, jug javi se ..

pre 16 godina

chitam i ne mogu da verujem koliko se neznalica ovde javlja...lik pocheo da pricha kako ne veruje u kvalitet ovih igracha koji su dovedeni a u drugom delu poruke izrazhava zabrinutost shto barkos ostaje samo 1 god...to mozhe da napishe samo fudbalska neznalica.sine, pa odluchi se !?!?! takodje gledam ove shto kritikuju shto dolaze stranci...e pa dragi moji mi vec 15 god pokushavamo sa nashom decom al nam neshto ne ide..dok u prvom timu ne zaigra 6 stranaca nema nama LSH-a.I da ne udjemo u ligu sh. nece mi biti zhao..

sloba

pre 16 godina

@grobari

To sto se hvalite sa fudbalskom skolom.Kazite kog ste fudbalera u poslednjih pet godina prodali velikom evropskom klubu.A ta skola vidi se sada u Austriji gde trener kaze niko ne moze da izdrzi sprint celu utakmicu. Cela evropa kupuje igrace u zavisnosti od budzeta.Nasi odu za max 2 miliona evra obestecenja.Prema tome ne hvalite se fudbalskom skolom.Pametan potez Pixija i uprave Zvezde

Stvarno smo smesan narod!

pre 16 godina

Kakve veze ima koliko stranac igra u prvom timu? Vazno je da pobedjujemo i osvajamo, a ko igra nije bitno. Stvarno ste smesni, zamislite bilo koji veliki klub bez stranaca... Chelsea, Arsenal, Milan, Inter, Barselona... pogledajte samo koliko stranaca oni imaju.

Zeljko

pre 16 godina

Sta ste zapeli sa tim sto su Latinosi nepoznati?Jel neko cuo za Ronaldinja kad je dolazio u PSG???Ili za Kastilja kad je dolazio u Zvezdu?Ja imam druga Ekvadorca i covek nemoze da veruje da je Salas u Zvezdi kad sam mu rekao (tek kad je video na netu poverovao)i covek kaze da smpo uzeli najboljeg igraca cele ekvadorske lige.

swenson

pre 16 godina

Ja ne znam sta sada to znaci, da kao doveli smo strance i onda je super. Mislim, OK je to, nije frka sto nisu odavde, postujem ja sve, ali da li ga to sto je stranac kvalifikuje da je dobar fudbaler. A da, bio je "skauting"... ma ja se nadam da ce na njima neke pare da se zarade. Kazu da je i Mikelandjelo naslikao sisktinsku kapelu za pare, Sto sam ovo napisao na kraju, nemam pojma.
ZVEZDA!!!

Mare Deelija

pre 16 godina

Vidim da su ovog bronovickog trazili i neki nemacki klubovi izgleda da nje los igrac u svakom slucaju bolji je od andjelkovica,trebaju nam jos jedan stoper i golman i to bi bilo to.ALI NEMA NISTA OD LIGE SAMPIONA EKIPA NEMOZE DA SE UIGRA ZA NEDELJU DANA.Kup uefa ce biti nasa realnost.Pozdrav svim delijama

Milan Delija

pre 16 godina

@Milos

Prijatelji po tvom komentaru vidim da i nisi bas upucen u desavanja. Kazes dovodimo neke anonimuse pustamo nase igrace? Ocigledno nisi isao na utakmice prethodne sezone ili si iso a a pritom pojma nemas o fudbalu.
Kao dokaz tome Joksimovic je najveca rupa koja je ikada igrala u zvezdi i hvala bogu da je bilo nekoga dovoljno ludog da ka kupi. Purovic je DRVO a o Djokicu hmm, svaki delija koji je redovan na marakani slozice se da smo njegovim odlaskom pojacani.

A sta reci za kapitena koji trci ko baba, ne izlazi iz kruga na centru i samo gusi igru. Neka ide bicemo jaci.

Sto se Kolarova tice slozio bih se da bi voleo i ja da ga vidim na marakani, ali isto tako znam da domaci igraci dosta kostaju, cak i vise od stranaca manje pruzaju. Sta je bilo kada su dosli Trajkovic i Raskovic. Najbolji tandem u Zeti! Sta su uradili nista. Nasi igraci u jos veci rizik, dodju u Beograd i odma prorade splavovi i ostala zezanja. Ovi stranci barem zele da zarade pare i da se obezbede, hrane svi po 20 clanova porodice sto je znak da ce barem da ginu na terenu.

Dosta mi je vise malodusnih osoba koje samo znaju da kukaju i kritikuju. Ne kazem da cemo uci u ligu sampiona niti da cemo da sabijamo sa ovom ekipom ali mi je barem drago da se nesto desava. Drago mi je da klup pokazuje ambicije koje mozda ne zadovoljavaju sve delije ali ih barem ima.

Sva najbolje novajlijama, puno srece Zvezdi u zrebu i obradujte nas ove godine kao sto nekada znali....

Srbin

pre 16 godina

Bilo je nekad i 11 Srba na terenu ali ne ide pa ne ide! E pa zato cemo mi sad probati sa strancima i zabole me bas ko ce igrati na terenu. DRES KOJI NOSE PREDSTAVLJA NAJVECI SRPSKI KLUB SVIH VREMENA!
I MI SA TRIBINE CE DOVOLJNO DA PREDSTAVLJAMO SRBIJU!
Samo napred Pixi!

Delija Ljubovija

pre 16 godina

Zvezda ove godine ulazi u Ligu sampiona, dobice izuzetno povoljnog rivala u trecem kolu i naplatice sve sto je propustila proteklih godina.ZIVI BILI PA VIDELI!!!

Trivuljina

pre 16 godina

@Milos (59. komentar) i jos nekima

Majstore imas ti pravo u nekim stvarima ali vala u nekima si debelo pogrjesio... Upravu si da ekipa zaista nema mnogo vremena za uigravanje ALI i sam Pixi je govorio koliko su se dugo vodili pregovori oko aganzovanje novih igraca a narocito ovih juzno amerikanaca... (2 mjeseca - a vjerovatno i sam znas kad su novinari naculi da mozda dolazi taj neki Salas, ja se sjecam i bilo je odavno)
Istina napustili su ekipu i Djokic i Joksimovic i Purovic - ali ako se razumes u fudbal moraces da priznas da oni nisu ni predstavljali nista posebno za ekipu, a dobili smo super kintu za njih da barem probamo da dovdemo druge igrace (eto nemoramo cak ni pogoditi sa pojacanjima...)
Kastiljo odlazi, zbog takvog i takvog ugovora (a da nije takav nikada ne bih zaigrao za nasu Zvezdu) ali bome odlazi u Juventus i nemamo pravo da ga zadrzavamo... uostalom sjecam se kako su ga mnogi ispljuvali kada je tek potpisao - u stilu KO JE OVAJ??? Moramo da shvatimo i budemo realni da ce mo i u doglednoj buducnosti dovoditi ovako nepoznata pojacanja - pa nekad ce mo da pogodimo a nekada ne, to je zivotm, to je FUDBAL
Eh kamo srece da Zvezda dovodi nase mlade i talentovane igrace... ali DA LI ZNAS KOLIKO NASI KLUBOVI TRAZE OBESTECENJE ZA TAKVE IGRACE KAD IH TRAZI I ZVEZDA A I PARIZAN... hoce sto vise da ih ocerupaju, a kad ovi nece da ih kupe pojave se "menadzeri" dovdeu prosjecan evropski klub koji ima malo vise finacija i kazu "ovaj mali je dobar, trazili ga i Zvezda i Partizan, ima dobru buducnost..." te zatim istog kupe i drze ga (uglavnom) na klupi i tako nasa mladost propada.
I na kraju ali ne manje vazno, zaista bi Pixi trebao poraditi na omladinskoj skoli, medjutim za to netrebate kriviti njega jer je on tek dosao, tek formira temelje neke nove Zvezde i to nije moguce ni za godinu, dve... mozda za pet a dotada bespostedna borba za bilo kakav uspjeh u evropi...
Uglavno smatram da Pixi nije toliko glup da zanemari taj dio Zvezde a pogotovo kad se priblizava novo pravilo o ogranicavanju broja stranaca u evro takimicenjima i nekim minimalnim brojem igraca koji ce morati biti u timu a da su ponikli u omladinskoj skoli.
Eto ti to znas, ja to znam, mnogi to znaju a zar mislite da Pixi to nezna - NEVERUJEM
U svakom slucaju Pixiu treba dati jos vremena i nesuditi mu prerano...

NAPRED ZVEZDO
ZGAZI IH SVE

Boka_bn

pre 16 godina

Jaooo crni Bosko,Bosko sigurno ti je sada u glavi "MUKO MOJA PREDJI NA DRUGOGA" u sta te uvali Pixi kad ti dovede ovakve igrace...kako ces se snaci...stvarno ne znam...srecno!!! RED STEAR FOREVER!!! POZZ IZ RS!!!

sever

pre 16 godina

Hoce li mi iko reci posto je Legija vec odigrala utakmicu u intertoto cupu imali ovaj Poljak pravo da igra sad u kvalifikacijama za ligu sampiona

salens

pre 16 godina

Bitno je da su svi igraci koji dolaze u Zvezdu reprezentativci svojih drzava. To treba da postane pravilo pri dovodjenju stranaca a ne da se kupuju kojekakvi brazilci.

Као некад!

pre 16 godina

Е сад ћу лепо да спакујем и жену и децу па сваке друге суботе и недеље на исток. Време је да попунимо и друге трибине осим севера.

Miki

pre 16 godina

@Milos, a i za ostale sa slicnim komentarima...

Jedan je veliki razlog zasto je tesko dovesti nekog ko je vec mladi reprezentativac, a to je vlasnistvo... Svaki od tih samozvanih zvezda ima mendzera koji je zapravo "vlasnik" tog igraca. Zvezda i Partizan treba da plate tog igraca, a procentulno zapravo otkupe od 15-50% u zavisnosti od igraca.
Svi ste kukali na Pixija prve godine kad je poceo da prodaje neke od tih "zvezdica", ali malo po malo uspeo je da se otarasi (i na tome zaradi) skoro svih igraca koji nisu bili zvezdino vlasnistvo (cifre koje je neko pomenuo kao obestecenja za pojedine igrace nisu cifre koje je Zvezda za njih dobila, kao sto rekoh maksimum 50%). Kako sad izgleda i zadnji od tih igraca bice prodat uskoro...
Bilo kojeg od reprezentativaca Zvezda i Partizan bi rado videli u svojim redovima, ali Zvezda ne zeli vise dvojno vlasnistvo nad domacim igacima, a Partizan vise nema Zeku da se ugradi procentom i omoguci potpis ;)

Caniggia

pre 16 godina

Ljudi,ja mislim da je nama pod osnovno uz Evropu (LS ili UEFA i na prolece) pod obavezno da se ljudi u sto vecem broju vrate na Marakanu.
Da na stadion dodje po 20 000 ljudi i vise svaku utakmicu u domacem prvenstvu.
Mislim da su cene karata malo visoke...sever ne bi trebaod a bude vise od 100 dinara...istok 150...zapad 250-300. Bolje da imamo sto vise ljudi na stadionu,jer nama pare od prodatih ulaznica ionako ne mogu da pokriju ni placenje vode za mesec dana.


Molim vas svi na Marakanu kada pocne sezona i samo budite strpljivi.

slobodan

pre 16 godina

Najbolja politika kluba u zadnjih 10 godina. Piksi prodaje ono sto mora i ono sto Zvezdi ne treba.A dovodi ekstra igrace za pare kojima raspolaze. Bosko je pravi trener za Zvezdu jer je zeljan dokazivanja a i poznaje prilike u klubu. Sta vredi strani trener koji dodje u Srbiju a nema pojma kakva je ovde liga.

wlada

pre 16 godina

Ljudi nemojte da se zavaravate po pitanju dovedenih igraca dok se ne pokazu. Dzaba nama i Ronaldinjo ako nemamo odbranu i dobrog golmana, prvo treba dovesti nekog dobrog i pouzdanog centralnog odbrambenog igraca i takodje tako dobrog golman pa onda mozemo da pricamo o uspesima u evropi. Moze Zvezda da daje golove ali dzaba kad ce isto toliko da ih prima bez jos jednog dobrog odbrambenog igraca i golmana.
Svaka cast Randjelovicu ali mislim da on nema kvalitet za zvezdu kao ni Gaj, a za tutorica cemo videti jer je mlad i ima vremena da pokaze sta zna. Djordjevic moze da se vrati u Radnicki iz Nisa a jedino je Bajelica po meri Zvezde.
Ostatak tima je ok, ali treba dati sansu mladim igracima kao sto su Filip Djordjevic i drugi.
Ako Zvezda dovede jos ta dva neophodne pojacanja i eventualno u napadu Ljuboju i zadrzi Kastilja Liga UEFA je obezebedjena, a mozda moze da se razmislja i o LS!


Pozdrav svim navuijacima Zvezde a komsijama porucujemo:
Mozete da daovedete jos nekog Brazilca, bice vam potreban jer Zvezda je kako god okrenes jaca!

Lopez

pre 16 godina

"..zar je moguce da za jednog Kolarova ima mesta u laciju a nema u zvezdi.."

care,zamisli da si fudbaler i da ti lacio ponudi recimo 50 hiljada evra mesecno + sportski motiv igranja u jednoj od najacih liga na svetu,a zvezda ti ponudi 10 hiljada evra mesecno i da igras ligu srbije po sumama i gorama. i livadama. pred 12 ljudi.

ti bi kao izabrao zvezdu?
mnogo si romantican.

Makedonec&T*ga za jug

pre 16 godina

Makedonija sa Tenoriom i svim drugim "zvezdama" deset dana pre SP u Nemackoj pobedila je Ekvador sa 2:1.Samo potsecam,nista vise.Sacekajte malo, nema vajde od euforije.

stecky

pre 16 godina

zadovoljan sam sa pojacanjima. a ko kaze da nije cuo za molinu i salasa vidi se da prati fudbal iz zurnala ili tako nekih novina. strani fudbaleri su manji rizik od domacih i uopste mi ne smeta sto ih ima dosta. voleo bih iskusnog centralnog beka, pixi molim te dovedi jednog takvog i golmana nekog bilo kojeg jer randjel je rupa.jel neko cuo za roncatta(osim na menadzeru)?

Babin_zub

pre 16 godina

Sramota je sto su za ove strence izdvojeni toliki novci,a za duplo manji novac smo mogli dovesti nase mlade reprezentativce,pa mozda i nekog od starijih vratiti iz inostranstva.
Zar je ovaj poljak bolji od naseg Kolarova?Garantujem da mu nije ni do kolena,a dosta je skuplji.Pixi je ponovio gresku od prosle zime kada je propustio priliku da u narednim godinama u timu ima vrsni štoperski par Ivanovic-Stepanov,koji bi sad uz Kolarova levo,i Rukavinu kog je prepustio Partizanu bili IDEALNA zadnja linija narednih sezona!
Pa zar je tesko dati milion evra za Tošica iz Zrenjanina???Takvog igraca cete prodati za tri godine za pet puta vecu sumu!
Sta je sa malim Fejsom iz Kule?Jel i za njega tesko izdvojiti novac,a za ove prosecne strance nije???

Razocaran sam politikom rukovodstva kluba,jer ovi potezi koje oni vuku su kratkog daha.Vise bih voleo da u Zvezdinom dresu vidim nase mlade reprezentativce sa par iskusnih stranaca koji bi ih povukli,nego gomilu prosecnih stranaca sa par nasih muchenika.


p.s.sta ste se okomili na Randjelovica,on je iskusam i dobar golman,ali sa slabom linijom tima ispred sebe.Sa ovakvom odbranom bez dobrog štopera i Bufon bi primio više golova.