Košarka 91

Sreda, 07.12.2022.

12:45

Zvezda poslala ponudu za Kampaca – na potezu Real

Čelnici Real Madrida zvanično su obavešteni o Zvezdinoj ponudi Fakundu Kampacu.

Zvezda poslala ponudu za Kampaca – na potezu Real IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Zarko

pre 1 godinu

Citam sva vaša prepucavanja koliko je ko napravio reprezentativaca i ne mogu više. Zvezdaš sam i činjenica je da sada mi imamo mnogo više domaćih igrača. Partizan pokušava veštački , na novac , da se brzo vrati tamo gde je bio, a tamo je bio tako što je pravio igrače (i domaće i strane) i bogdanovića i vestermana ili veselog. Da sam na mestu države stimulisao bih večite sa novcem da se bore da vrate ili zadrže svakog domaćeg igrača koji stasa za Evroligu. To bi morala da bude okosnica uz tri, četiri stranca. Sam derbi bi onda imao mnogo veću draž, jer je Vildozi derbi Boke i Rivera a Papapetruu Oli Pao...O dobiti za reprezentaciju da ne govorimo...

avokado

pre 1 godinu

Avramović je zanimljiv lik. Ne može se reći da nije imao CV pre dolaska u Partizan, ali svako ko je pratio njega u reprezentaciji i prošle sezone u Partizanu mora da se složi da ga je Željko uzeo pod svoje i za jednu sezonu napravio od njega igrača. Dečko je igrao kao muva bez glave na početku sezone, ali kako je sezona odmicala bio je sve bolji i bolji. To je dosta bitno pošto smo u reprezentaciji deficitarni na poziciji pleja. A očekujem da će ove godine eksplodirati. Tako da hvala Željku na tome.
(Razbijač mitova, 07. decembar 2022 19:27)

Avramovic je bio najbolji strelac Spanske lige pre dolaska u Partizan. Ne laprdaj gluposti.

Razbijač mitova

pre 1 godinu

(pixi iz kornera, 7. decembar 2022 17:40)

Bobi je bio u velikom padu nakon što je Dule dobio otkaz u CSKA. Igrao je u nekoliko klubova, ali prilično loše. Došao u Radnički iz KG gde je igrao dosta, ali ne preterano kvalitetno. Dolazi u Megu gde ga Miloje uzima pod svoje i od njega pravi MVP igrača. Nakon toga potpisuje za Zvezdu u svojoj 26. godini. To što ti ne vidiš da je u Megi izrastao u ozbiljnog centra svesnog svojih mogućnosti nije argument.

Kalinić stigao u Zvezdu kao vicešampion sveta sa reprezentacijom. Zajedno sa Jovićem došao sa 24 godine. Sale Đorđević je posle osvajanja medalje rekao da je Muta zaslužan što su igrali pošto je garantovao da su spremni za velika dela i bio je u pravu. Nema tu nikakve afirmacije kad ste ih masno platili kao kvalitetne oformljene igrače. Micić se kod vas zadržao manje od polu sezone, a oterali su ga navijači (verovatno i ti) pošto nisu bili zadovoljni njegovim "nemanjem pojma". Ristiću niste pružili ni gram šanse za dve sezone tako da mi nije jasno kako te nije blam da kažeš da je on igrač koga ste vi afirmisali. Marko Simonović je imao pozamašan CV pre nego što je došao kod vas u svojoj 27. godini, a Marko Jagodić-Kuridža je došao sa 30+ godina da se afirmiše u Zvezdi! Mitrović, Dobrić i Davidovac su super momci i stasali su kod vas, ali moj komentar se odnosio na standardne reprezentativce. To svakako ne znači da nema njihovog doprinosa reprezentaciji. Branko Lazić no comment.

Noca

pre 1 godinu

Partizanu je kupljeno igranje u EL.Sada to mora da se vraća .Zato i igraju u areni, da se što pre vrati dug. Naravno da će se ta sredstva uložiti u...(svi znamo gde)i šta je tu čudno ,oko dolaska Kampaca.To znaju i Željko i Ostoja, zato i ćute, jer je to deo dogovora sa prvorođenim.hvala na pažnji.

Razbijač mitova

pre 1 godinu

(pixi iz kornera, 7. decembar 2022 17:40)


Lučić, Milutinov, Bogdanović, Marinković i Milosavljević su došli u Partizan kao golobradi tinejdžeri bez bitnog prethodnog angažmana. Dule ih je odmah bacao u vatru i od njih pravio standardne reprezentativce koji su srce ostavljali na terenu za Srbiju. Jaramaz je na žalost stigao sa 23 godine nakon velike pauze zbog teške povrede, ali je u Partizanu dobio šansu i postao igrač. Anđušić nije dobio šansu u Partizanu kao što je kod vas nije dobio Micić tako da nema razloga da se kaže da ga je afirmisao Partizan. Gagić i Zagorac jesu doživeli afirmaciju u Partizanu, ali njihov kvalitet nije na nivou standardnih reprezentativaca. Svakako imaju zasluge za kvalifikacije kao što je imaju i neki vaši nestandardni igrači.

Avramović je zanimljiv lik. Ne može se reći da nije imao CV pre dolaska u Partizan, ali svako ko je pratio njega u reprezentaciji i prošle sezone u Partizanu mora da se složi da ga je Željko uzeo pod svoje i za jednu sezonu napravio od njega igrača. Dečko je igrao kao muva bez glave na početku sezone, ali kako je sezona odmicala bio je sve bolji i bolji. To je dosta bitno pošto smo u reprezentaciji deficitarni na poziciji pleja. A očekujem da će ove godine eksplodirati. Tako da hvala Željku na tome.

cukce

pre 1 godinu

Partizanovi najmlađi igrači u ABA:
Trifunović (22 godine) - svih 9 utakmica, 146 min, prosek preko 16 min;
Vukčević (19 godina) - 8 utakmica, 122 min, prosek preko 15 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, 90 min, prosek 18 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, 22 min, prosek 11 min.

Partizanovi najmlađi igrači u EL:
Trifunović (22 godine) - 9 utakmica, prosek 4 min;
Vukčević (19 godina) - 6 utakmica, prosek preko 7 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, prosek preko 5 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, prosek preko 6 min.


Zvezdini najmlađi igrači u ABA:
Petrušev (22 godine) - 7 utakmica, 125 min, prosek 18 min;
Topić (17 godina) - 4 utakmice, 35 min, prosek preko 8 min;
Ilić (22 godine) - 2 utakmice, 26 min, prosek 13 min.

Zvezdini najmlađi igrači u EL:
Petrušev (22 godine) - svih 11 utakmica, prosek preko 17 min;
Topić (17 godina) - 2 utakmice, ali zapravo jedna, i to prva, sa preko 7 min;
Ilić (22 godine) - nijedna utakmica.
(Razbijač mitova, 07. decembar 2022 17:08)

Stvarno iponzantne brojke domaćih igrača Partizana, naročito u EL! U jednoj utakmici igrala 2 domaća igrača, od toga jedan celih 19 sekundi (ni jedan ceo napad), zatim jedna utakmica domaći igrači 2 poena, u drugoj 0 (nula). Ipak je najlepše kad je najlepše kad su cela petorka stranci što je 80% utakmice, naročito kad su svi tamnoputi!

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Razbijac mitova, sa druge strane zvanici podatak Evrolige nam kaze da je Zvezda prva u celoj Evroligi po ucinku domacih igraca koji iznosi 56 procenata a Partizan na visokom 14-om mestu, gde doprinos domacih igraca iznosi celih 10 procenata.

pixi iz kornera

pre 1 godinu

@(Razbijač mitova)
Ako ne može Bobi, mada ne vidim kako je on u Megi postao igrač, ali ajde, igrači koji su se afirmisali u Zvezdi(igrali EL, osvajali Abu) i nosili dres reprezentacije, pored Gudurica( neki sa više neki sa manje uspeha) su i Micic, Kalinić, Davidovac, Dobric, Lazić, Mitrović, Ristic, Simonovic, Jagodic Kuridza. Tako da uz Nedovica, Gudurica i Petruseva, može se reci da bi smo mi mogli da skrpimo 12. Kod vas? Bogdanovic, Lučić, Jaramaz, Milutinov, Avramovic, Andjusic, Milosavljević, Gagić, Marinković, Zagorac znaci nema vas ni za 12. Tako da, još jedan franjevački mit nije istinit. Pozdravi TeNgeltiju i pitaj ga kako sada nisu bitni, a kada je Želimir došao, su bili najbitniji poeni domaćih igrača. Pusa purgeru!

Razbijač mitova

pre 1 godinu

Bice ovo top, napravice Kampaco od Petruseve vrhunskog evropskog centra, kao sto je Radonja godinama radio. Opet velika stvar za srpsku kosarku i buducnost reprezentacije, daleko bolje od Madara i Ledeja
(Vaše ime, 7. decembar 2022 14:15)


Idemo još jednom snažno u razbijanje mitomana. Za 10 godina vašeg mešetarenja jedan igrač je izrastao u standardnog reprezentativca - Gudurić. Tako da ovo "opet velika stvar za srpsku košarku" zvuči smešno.

"Kao što je Radonja godinama radio", tj. još jednom je stvarao evropske centre i to sve same reprezentativce Srbije: Odžoa, Cirbesa, Skorcijanitisa, Nokoa, O'Brajanta, Lesora... Bukvalno nijednog nije stvorio. Samo nemoj o Bobiju koji je katarzu doživeo u Megi gde mu je Miloje objasnio šta treba da radi. Vi ste ga uzeli kao gotov proizvod za masne pare u njegovoj 26. godini.

Ovo je bilo previše lako. Potrudi se malo da napišeš nešto iole istinito.

Razbijač mitova

pre 1 godinu

Partizanovi najmlađi igrači u ABA:
Trifunović (22 godine) - svih 9 utakmica, 146 min, prosek preko 16 min;
Vukčević (19 godina) - 8 utakmica, 122 min, prosek preko 15 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, 90 min, prosek 18 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, 22 min, prosek 11 min.

Partizanovi najmlađi igrači u EL:
Trifunović (22 godine) - 9 utakmica, prosek 4 min;
Vukčević (19 godina) - 6 utakmica, prosek preko 7 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, prosek preko 5 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, prosek preko 6 min.


Zvezdini najmlađi igrači u ABA:
Petrušev (22 godine) - 7 utakmica, 125 min, prosek 18 min;
Topić (17 godina) - 4 utakmice, 35 min, prosek preko 8 min;
Ilić (22 godine) - 2 utakmice, 26 min, prosek 13 min.

Zvezdini najmlađi igrači u EL:
Petrušev (22 godine) - svih 11 utakmica, prosek preko 17 min;
Topić (17 godina) - 2 utakmice, ali zapravo jedna, i to prva, sa preko 7 min;
Ilić (22 godine) - nijedna utakmica.

Admiral

pre 1 godinu

Mnogo je naš narod plitak. Sva ova halabuka je samo pritisak menadžera da Real potpiše Kampaca i da svi budu namireni. Čoviću očigledno godi da se priča o skupom igraču kao da zaista želi da ga dovede. Zvezda ove pare nema, to je jasno. Običan blef za mase.
(madridista, 07. decembar 2022 14:31)

A koju ces pricu pricati ako ipak ima istine i ako ga Zvezda dovede? Hoce li tada krenuti prica po vasem obicaju kako je dosao jer voli Zvezdu, kako je pristao da igra za 500k evra i slicno??

Алекса

pre 1 godinu

A celu godinu se spinuje kako Partizan ima skup tim...
(ja, 7. decembar 2022 14:28)

Оно што ти не треба је увек скупо..а нама, већини грађана Србије тај тим ни за шта не треба....дакле прескуп је...

ja sam crni carobnjaci

pre 1 godinu

Šta se bilo ko sekira, svi mi ovo plaćamo, jer smo tako u mogućnosti. I zvezdine i partizanove troškove.
(Dr. Miloš, 7. decembar 2022 14:12)

placaju vasi roditelji i njihovi roditelji, vi ste svi ovde obicna besposlicarska klincurija

Medvedev

pre 1 godinu

Kampaco=Panter+Naneli
Nedovic=Exum
Vildoza=ledej
Dobrić=Avramovic
Martin+Kuzmic=Lesor
Bentil+Lazarevic=Papapetru
Markovic+Topic=Madar+Jovanovic
Petrusev=Koprivica+Smailagić
Ivanovic=Andjusic
Ivanovic Dusko+Dalibor Ilić=Obradović Žoc
Mitrovic=Brodzianski("Možda" malo, al malo više Mitar
Lazic=Trifunovic
Raduljica=Glas(Raduljica nema sanse da je skuplji jer je star)
Koz Zvezde ostaje jos Holand, sto znači da bi u slučaju dolaska Kampaca Zvezda bila skuplja za Holanda, otprilike nekih 400-500000(nema samse da ima vevu platu). U slucaju ne Dolaska kampaca Partizan je skuplji za celog Pantera i 60% Nanelija(ovih 40% otpada na Holanda)
Ovo je samo moje misljenje vrednosti igrača jednog i drugog tima. Poredjenja igraca mogu i drugacije da se naprave, al ja sam uzeo ovako neku pribliznu vrednost po mom misljenju. Plate naravno ne znamo, al su po meni otprilike ovako nekako. Ako neko misli drugačije nek napiše i iznese svoje mišljenje i nek uporedi vrednost igrača bez ostrašćenosti a ne odma da vređja i napada.

Vdusan

pre 1 godinu

Navijam za CZ, ali ceo roster moze da se sklopi za te pare. Vise lici na menadzersko spinovanje i vrsenje pritiska na Real. A mi se ovde prepiremo, onako srpski…

vec vidjeno

pre 1 godinu

@A koju ces pricu pricati ako ipak ima istine i ako ga Zvezda dovede? Hoce li tada krenuti prica po vasem obicaju kako je dosao jer voli Zvezdu, kako je pristao da igra za 500k evra i slicno??

To su ipak vase price da se u Partizan od uvek dolazilo iz ljubavi...Naravno dok BAT ne kaze drugacije, ali oke.

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)
Pa malo li je pomogla kad je vaskrsla ugaseno drustvo u stecaju i oformila novo?Malo li je?

Malo je. Naravno da je malo jer nisu pohapseni i nikada nisu odgovarali oni koji su iz Zvezde izvukli milione i obogatili se na racun Zvezde. Oni su preko drzave bili postavljenji tu, radili su sta hoce, punili svoje dzepove. Sada drzava neka im uzme taj novac i vrati u Zvezdu, ili neka je finansira.

WalterNBGD

pre 1 godinu

Ako,ako,samo dovodi,i sta nam treba i sta nam ne treba,neka se nadje,uvek moze da sedi na klupi i navija.Moze da se desi da dodjemo do F4,nikad se ne zna,onda ce zatrebati,valjda.Realno,nije ni skup,ako mozemo da platimo Raduljicu da odrzava balans na klupi(protiv prevrtanja), ovaj je dzaba.Ako je poverovati u ono sto pisu EVROPLJANI a ne navijaci Zvezde,Grobosi imaju budzet od 23 a mi oko 7,pa red je da se negde skrca tih 16 milioncica(mozemo valjda bez 2km autoputa).Doveo bih i Maljkovica da bude pomocni,mozda mu padne na pamet nesto u mesec dana pa cisto da dosapne Ivanovicu.Sto neko rece davno,nikako ne mogu da se setim "tko" - moze nam se!

Објављен коментар

pre 1 godinu

Ima se moze se!. Rupa bez dna!
Privatni klub sa drzavnim parama!
(sin lovca na medvede, 07. decembar 2022 15:15)

Ајде нам мало причај о Партизану, чији је клуб и одакле паре за најбољег и најтрофејнијег тренера у Евролиги и скупа појачања?

matori

pre 1 godinu

Jel vam sada jasnije , zašto se pravi ova frla oko gostujućih navijača na derbiju? Da se niko ne bi zapitao odakle lova za Kampaca? Osveta Gopsodara za skandiranje koju završava našim parama!

onako

pre 1 godinu

Ako može vice šampion ili "doprvak" kako im milo da plaća Kevina od Apatina što ne može Šampion i Prvak svega da plaća Kampaca.

u kom to paralelnom Svetu je problem?

nbgd

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)

Vi ste 2011 ugaseni i otisli u stecaj. Nekoliko meseci kasnije volsebno se vracate pod drugim imenom i poreskim brojem,a navodno kao isti klub,to mogu da poveruju samo vernici velikog maga... Elem, iz finansijske dubioze i ogromnih dugova, ulazi se u Evropkup, pa EL, dolaze reprezentativci, dobri stranci, budzet konstantno raste i nikad nije problem, a sve to pocinje od 2012 godine,koja je interesantna i zbog mnogih drugih stvari...

cukce

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar 2022 13:19)

Tresu se gaće zbog Kampaca.
Duduše tresu se zadnjih 10 godina, redovno pada berba ušiju!
Čak i od FMP-a znate da pobegete kao prošle godine u polufinalu KLS-a!

Školobocna

pre 1 godinu

Nije mi ovo logično , toliki novac za 1 igrača kad za te pare ako ih uopšte ima mogu da se dovedu i na 1 i na 3 ozbiljna rešenja sa kojima bi tim bio kompletan. Pitanje je i koji bi ciljevi onda bili jer je top 8 blizu sa Kampacom a ako se dovede i ozbiljna 3 mogao bi i korak više ako se poklope kockice . Ivanoviću svaka čast ,ovako preporoditi tim koji nisi selektirao ne može baš svako , nadam se da sutra u Mordoru Zvezda može da izdrži , samo jaka odbrana i da pobedimo legionare .

veliki

pre 1 godinu

Ако неко заиста верује у ову информацију и У ОВЕ ЦИФРЕ - одмах у Лазу или у Топоницу на специјалистички преглед!!!

bioskop "romanija"

pre 1 godinu

Apsolutno sam protiv, iako navijam za CZ, da se pare troše na "islužene gringose", još pogotovo ako su to pare poreskih obveznika. Ako tako posluje Partizan, ne mora i moja Crvena Zvezda

baš tako!

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)
Pa malo li je pomogla kad je vaskrsla ugaseno drustvo u stecaju i oformila novo?Malo li je?

Vaše ime

pre 1 godinu

Bice ovo top, napravice Kampaco od Petruseve vrhunskog evropskog centra, kao sto je Radonja godinama radio. Opet velika stvar za srpsku kosarku i buducnost reprezentacije, daleko bolje od Madara i Ledeja

Kvaračkelija

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam da li smo mi uopšte normalni da nudimo 1,8 miliona neto za 2/3 sezone i još 2,5 miliona neto za sledeću sezonu i to ako je Kampaco dobre volje da ostane? Ej ljudi, neto 4,3 miliona + porezi i još da se pokrije dug Realu? Nadam se da ovo nije tačno jer i da imamo para za sve te opcije, mislim da ne vredi toliko! Pa što onda nismo zadržali za te pare u paketu Kalinu, Davidovca i Holinsa? Verovatno je samo lansirana vest zbog Reala da bi Kampaco dobio jači ugovor!
(severnjača, 07. decembar 2022 13:00)
Naravno da je dimna bomba. Kampacu se diže cena a Zvezda verovatno dovodi nekog drugog igrača.

ugansko-uptarsko licemerje

pre 1 godinu

Hahahahaha, ovo pokazuje samo koliki je strah spin doktora iz pregrada. Sve će da uradi ne bi li sprečio Partizan da osvoji ABA ligu. Pogodio je sa trenerom, Nedovićem a sa Vildosom ga što se kaže uke....o. Elem, ne vredi vam ni Kampazzo, 4,3 miliona da mu date za 2 godine.

Milos

pre 1 godinu

Ima li jos neko obraza da se javi sa komentarom o platama igraca Partizana i o strancima koji se dovode, ako i ima to je onaj bolesni,mrznjom zadojeni sljam, koji ne da nema obraza nego nema ni pameti.

Nebojsa

pre 1 godinu

Kad sam procitao da se C.Zvezda interesuje za ovog igraca, bas sam se iznenadio.
Nama nije potreban plej i ako mislim da bio ozbiljno pojacanje, vec neko sa spoljnih pozicija koji ce imati poene u rukama.

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 7. decembar 2022 13:02)

Ko je uopšte rekao da je problem? Šta se odmah pravdaš, opusti se panteru.😉

gasman

pre 1 godinu

Super ce ovaj potez da legne ekipi koja zeli da "zivi" od odbrane.
Platite 1,8 miliona igraca koji ne igra odbranu i ocekujete da ce oni od 300,400k da ginu istom voljom i zeljom za svaku loptu.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 

Ja kao navijač Zvezde, vidim problem. Ne treba da dovodimo ovoga iz nekoliko dobrih razloga. Prvi je taj što je on "mator" i u kojoj formi je uopšte i što je pitanje koliko bi mogao da nam išta "donese" kao takav. Drugi je taj što ne vredi on tih para. Treći je taj što za te pare mogu da se dovedu dva-tri odlična igrača.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar 2022 13:19)

Zanimkljivo je kako se nisi brinuo za budućnost srpske ošarke kada su dolazili Panter, Ledej, Naneli, Egzum, Papapetru, Glas, Madar, Lesor, Brodžijanski, Tsatsikis...

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Ovoliko imaju Panter, Zeki i Dante zajedno.
(Lester Bo Mekejleb, 7. decembar 2022 12:57)

Za njihove plate kupimo Kampaca, isplatimo Real, damo Dalasu neku siću radi reda i još ostane pride za neko manje pojačanje.

Steve

pre 1 godinu

Jel' se i ovo uklapa u 10m budzeta objavljenog sa sve putovanjima, hotelima i kafe kuvaricom?
Pobrkale se tabelice.
E moja transparentnosti...

CZ

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar

Zivojine,prvo u svoje dvoriste.

Sabre

pre 1 godinu

Lozi Coki groblje pred derbi, niste do sada naucili? Nema teoretske sanse da niti imamo ovolike pare niti bi bacali na jednog igraca, sem ako bi bio Stef Kari licno.

...

pre 1 godinu

Ali ove priče da će Kampaco da plati 2.5 mil Realu a onda potpiše za 2 miliona. Komedija, čovek u minusu pola miliona.
Ali neki vole da veruju i bajke očigledno.
Sve i svemu, ako se ovo realizuje, biće u pitanju igrač koji košta kao sledeća 3 najskuplja ikada, na ovom prostorima.

zelja

pre 1 godinu

Jel' se i ovo uklapa u 10m budzeta objavljenog sa sve putovanjima, hotelima i kafe kuvaricom?
Pobrkale se tabelice.
E moja transparentnosti...
(Steve, 07. decembar 2022 13:43

Ne uklapa,ali bi voleli da čujemo od limara ,koliki je njegov budzet ...

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Lepo tempirano pred derbi, da se dodatno uzburkaju strasti na temu "A koliko je dubok vas dzep?" Ali kao sto rece Obradovic, zadrzimo paznju na kosarci...
(Clock is ticking, 7. decembar 2022 12:51)

Eurohups je objavio, tupane. Ivanovic se povredio, Zvezda traži zamenu, para se ima očigledno čim je doveden Duško Ivanovic.

vukan

pre 1 godinu

na wikipedi zvanicno je igrac crvene zvezde?! koji li ce nam ne znam, navijam za zvezdu ali ovo je previse para i nekako mi bezveze.. postajemo partizan

Milos

pre 1 godinu

Ima li jos neko obraza da se javi sa komentarom o platama igraca Partizana i o strancima koji se dovode, ako i ima to je onaj bolesni,mrznjom zadojeni sljam, koji ne da nema obraza nego nema ni pameti.

Petar

pre 1 godinu

Odmah ova ponuda da udje u budžet za 2023 godinu... Po pitanju zvezde u Skupštini to prodje, tu su svi saglasni, jer su svi " cigani".... Hahaha.....

aca

pre 1 godinu

Lepo tempirano pred derbi, da se dodatno uzburkaju strasti na temu "A koliko je dubok vas dzep?" Ali kao sto rece Obradovic, zadrzimo paznju na kosarci...
(Clock is ticking, 07. decembar 2022 12:51)

paranoican si.

LeLo

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)

U pravu si. Red je da žvalavko pomogne Zvezdi pošto do sada nije pomagao. Izmišljotina tipa UPPR, otplata 16 miliona evra duga itd. se desila u Burkini Faso.

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Sta je problem? Nedovic je dosao zbog prebranca Dobriceve mame, Vildosa je dosao iskljucivo zbog Ivanovica jer mu je cast da ga trenira takav trener, a Kampacu je karijera u padu pa je prepoznao da mu je ova pobednicka ekipa uz trenera i navijace najbolja za povratak na staru formu. Cekamo jos Bobija i pali se maslina.
(Sub013, 7. decembar 2022 13:10)

Pobednički komentar. Tegi show od pre deceniju i nešto sa drugim imenima.

severnjača

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam da li smo mi uopšte normalni da nudimo 1,8 miliona neto za 2/3 sezone i još 2,5 miliona neto za sledeću sezonu i to ako je Kampaco dobre volje da ostane? Ej ljudi, neto 4,3 miliona + porezi i još da se pokrije dug Realu? Nadam se da ovo nije tačno jer i da imamo para za sve te opcije, mislim da ne vredi toliko! Pa što onda nismo zadržali za te pare u paketu Kalinu, Davidovca i Holinsa? Verovatno je samo lansirana vest zbog Reala da bi Kampaco dobio jači ugovor!

Nikola

pre 1 godinu

Ali ove priče da će Kampaco da plati 2.5 mil Realu a onda potpiše za 2 miliona. Komedija, čovek u minusu pola miliona.
Ali neki vole da veruju i bajke očigledno.
Sve i svemu, ako se ovo realizuje, biće u pitanju igrač koji košta kao sledeća 3 najskuplja ikada, na ovom prostorima.
(..., 07. decembar 2022 13:13)
On Realu to mora da plati pa makar sutra prestao da igra kosarku jer je to deo ugovora, (dogovora) kada je odlazio u NBA

Bata

pre 1 godinu

Ali vrh su mi ovi sto se pitaju da li je ovo tacno vec dva dana...
Ma jok, dogovorili se Kampaco, Real Madrid, svi renomirani evropski kosarkaski novinari da malo troluju, ubedio ih Ostoja!
Nego ste u neverici zato sto vas je legenda ubedio da nemate para, praveci kampanju protiv Partizana od toga, ali je realnost ipak malo drugacija.

glas naroda

pre 1 godinu

Ako se ovo realizuje, a hoće, radi se o dogovoru 3 strane. Kampaca, Reala i Zvezde. Fakundo će odigrati za Zvezdu do kraja sezone, a onde od sledeće ponovo u Realu, gde će platiti duplo manji porez zbog par meseci u Zvezdi. Ko veruje da Zvezda ima toliko novca za bacanje je lud. Samo vas lože i jedni i drugi.

onako

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar 2022 13:19)

Tako je...a Srbiju na SP odveli Dobrić, Gudurić, Luka Mitrović, Ristić, Radanov....zamisli?

Madar, Gregor od Slovenije Glas, Ledej, mali Trifa kadar nevera zar ne?

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

Prvo sam mislio da od ovoga nema ništa. Sada kad vidim koliko smo spremni da izdvojimo, molim Boga da od toga nema ništa.

Cyber Kooryber

pre 1 godinu

Mislie da je lako naći dostojnu zamenu za Ivanovića u ovom trenutku?? Taman odigra dok se Džoni ne oporavi, a onda mrš u Real, nama nisi potreban. Johnny`s back!

,,

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...

Sub013

pre 1 godinu

Nedovic, Vildoza, Kampaco... sve za sicu
(rikelme, 7. decembar 2022 12:53)

Sta je problem? Nedovic je dosao zbog prebranca Dobriceve mame, Vildosa je dosao iskljucivo zbog Ivanovica jer mu je cast da ga trenira takav trener, a Kampacu je karijera u padu pa je prepoznao da mu je ova pobednicka ekipa uz trenera i navijace najbolja za povratak na staru formu. Cekamo jos Bobija i pali se maslina.

Clock is ticking

pre 1 godinu

Lepo tempirano pred derbi, da se dodatno uzburkaju strasti na temu "A koliko je dubok vas dzep?" Ali kao sto rece Obradovic, zadrzimo paznju na kosarci...

severnjača

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam da li smo mi uopšte normalni da nudimo 1,8 miliona neto za 2/3 sezone i još 2,5 miliona neto za sledeću sezonu i to ako je Kampaco dobre volje da ostane? Ej ljudi, neto 4,3 miliona + porezi i još da se pokrije dug Realu? Nadam se da ovo nije tačno jer i da imamo para za sve te opcije, mislim da ne vredi toliko! Pa što onda nismo zadržali za te pare u paketu Kalinu, Davidovca i Holinsa? Verovatno je samo lansirana vest zbog Reala da bi Kampaco dobio jači ugovor!

Clock is ticking

pre 1 godinu

Lepo tempirano pred derbi, da se dodatno uzburkaju strasti na temu "A koliko je dubok vas dzep?" Ali kao sto rece Obradovic, zadrzimo paznju na kosarci...

,,

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...

Sub013

pre 1 godinu

Nedovic, Vildoza, Kampaco... sve za sicu
(rikelme, 7. decembar 2022 12:53)

Sta je problem? Nedovic je dosao zbog prebranca Dobriceve mame, Vildosa je dosao iskljucivo zbog Ivanovica jer mu je cast da ga trenira takav trener, a Kampacu je karijera u padu pa je prepoznao da mu je ova pobednicka ekipa uz trenera i navijace najbolja za povratak na staru formu. Cekamo jos Bobija i pali se maslina.

Kvaračkelija

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam da li smo mi uopšte normalni da nudimo 1,8 miliona neto za 2/3 sezone i još 2,5 miliona neto za sledeću sezonu i to ako je Kampaco dobre volje da ostane? Ej ljudi, neto 4,3 miliona + porezi i još da se pokrije dug Realu? Nadam se da ovo nije tačno jer i da imamo para za sve te opcije, mislim da ne vredi toliko! Pa što onda nismo zadržali za te pare u paketu Kalinu, Davidovca i Holinsa? Verovatno je samo lansirana vest zbog Reala da bi Kampaco dobio jači ugovor!
(severnjača, 07. decembar 2022 13:00)
Naravno da je dimna bomba. Kampacu se diže cena a Zvezda verovatno dovodi nekog drugog igrača.

baš tako!

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)
Pa malo li je pomogla kad je vaskrsla ugaseno drustvo u stecaju i oformila novo?Malo li je?

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Sta je problem? Nedovic je dosao zbog prebranca Dobriceve mame, Vildosa je dosao iskljucivo zbog Ivanovica jer mu je cast da ga trenira takav trener, a Kampacu je karijera u padu pa je prepoznao da mu je ova pobednicka ekipa uz trenera i navijace najbolja za povratak na staru formu. Cekamo jos Bobija i pali se maslina.
(Sub013, 7. decembar 2022 13:10)

Pobednički komentar. Tegi show od pre deceniju i nešto sa drugim imenima.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar 2022 13:19)

Zanimkljivo je kako se nisi brinuo za budućnost srpske ošarke kada su dolazili Panter, Ledej, Naneli, Egzum, Papapetru, Glas, Madar, Lesor, Brodžijanski, Tsatsikis...

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)
Pa malo li je pomogla kad je vaskrsla ugaseno drustvo u stecaju i oformila novo?Malo li je?

Malo je. Naravno da je malo jer nisu pohapseni i nikada nisu odgovarali oni koji su iz Zvezde izvukli milione i obogatili se na racun Zvezde. Oni su preko drzave bili postavljenji tu, radili su sta hoce, punili svoje dzepove. Sada drzava neka im uzme taj novac i vrati u Zvezdu, ili neka je finansira.

Vdusan

pre 1 godinu

Navijam za CZ, ali ceo roster moze da se sklopi za te pare. Vise lici na menadzersko spinovanje i vrsenje pritiska na Real. A mi se ovde prepiremo, onako srpski…

vec vidjeno

pre 1 godinu

@A koju ces pricu pricati ako ipak ima istine i ako ga Zvezda dovede? Hoce li tada krenuti prica po vasem obicaju kako je dosao jer voli Zvezdu, kako je pristao da igra za 500k evra i slicno??

To su ipak vase price da se u Partizan od uvek dolazilo iz ljubavi...Naravno dok BAT ne kaze drugacije, ali oke.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Ovoliko imaju Panter, Zeki i Dante zajedno.
(Lester Bo Mekejleb, 7. decembar 2022 12:57)

Za njihove plate kupimo Kampaca, isplatimo Real, damo Dalasu neku siću radi reda i još ostane pride za neko manje pojačanje.

...

pre 1 godinu

Ali ove priče da će Kampaco da plati 2.5 mil Realu a onda potpiše za 2 miliona. Komedija, čovek u minusu pola miliona.
Ali neki vole da veruju i bajke očigledno.
Sve i svemu, ako se ovo realizuje, biće u pitanju igrač koji košta kao sledeća 3 najskuplja ikada, na ovom prostorima.

LeLo

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)

U pravu si. Red je da žvalavko pomogne Zvezdi pošto do sada nije pomagao. Izmišljotina tipa UPPR, otplata 16 miliona evra duga itd. se desila u Burkini Faso.

cukce

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar 2022 13:19)

Tresu se gaće zbog Kampaca.
Duduše tresu se zadnjih 10 godina, redovno pada berba ušiju!
Čak i od FMP-a znate da pobegete kao prošle godine u polufinalu KLS-a!

zelja

pre 1 godinu

Jel' se i ovo uklapa u 10m budzeta objavljenog sa sve putovanjima, hotelima i kafe kuvaricom?
Pobrkale se tabelice.
E moja transparentnosti...
(Steve, 07. decembar 2022 13:43

Ne uklapa,ali bi voleli da čujemo od limara ,koliki je njegov budzet ...

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Lepo tempirano pred derbi, da se dodatno uzburkaju strasti na temu "A koliko je dubok vas dzep?" Ali kao sto rece Obradovic, zadrzimo paznju na kosarci...
(Clock is ticking, 7. decembar 2022 12:51)

Eurohups je objavio, tupane. Ivanovic se povredio, Zvezda traži zamenu, para se ima očigledno čim je doveden Duško Ivanovic.

pixi iz kornera

pre 1 godinu

@(Razbijač mitova)
Ako ne može Bobi, mada ne vidim kako je on u Megi postao igrač, ali ajde, igrači koji su se afirmisali u Zvezdi(igrali EL, osvajali Abu) i nosili dres reprezentacije, pored Gudurica( neki sa više neki sa manje uspeha) su i Micic, Kalinić, Davidovac, Dobric, Lazić, Mitrović, Ristic, Simonovic, Jagodic Kuridza. Tako da uz Nedovica, Gudurica i Petruseva, može se reci da bi smo mi mogli da skrpimo 12. Kod vas? Bogdanovic, Lučić, Jaramaz, Milutinov, Avramovic, Andjusic, Milosavljević, Gagić, Marinković, Zagorac znaci nema vas ni za 12. Tako da, još jedan franjevački mit nije istinit. Pozdravi TeNgeltiju i pitaj ga kako sada nisu bitni, a kada je Želimir došao, su bili najbitniji poeni domaćih igrača. Pusa purgeru!

glas naroda

pre 1 godinu

Ako se ovo realizuje, a hoće, radi se o dogovoru 3 strane. Kampaca, Reala i Zvezde. Fakundo će odigrati za Zvezdu do kraja sezone, a onde od sledeće ponovo u Realu, gde će platiti duplo manji porez zbog par meseci u Zvezdi. Ko veruje da Zvezda ima toliko novca za bacanje je lud. Samo vas lože i jedni i drugi.

nbgd

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)

Vi ste 2011 ugaseni i otisli u stecaj. Nekoliko meseci kasnije volsebno se vracate pod drugim imenom i poreskim brojem,a navodno kao isti klub,to mogu da poveruju samo vernici velikog maga... Elem, iz finansijske dubioze i ogromnih dugova, ulazi se u Evropkup, pa EL, dolaze reprezentativci, dobri stranci, budzet konstantno raste i nikad nije problem, a sve to pocinje od 2012 godine,koja je interesantna i zbog mnogih drugih stvari...

Medvedev

pre 1 godinu

Kampaco=Panter+Naneli
Nedovic=Exum
Vildoza=ledej
Dobrić=Avramovic
Martin+Kuzmic=Lesor
Bentil+Lazarevic=Papapetru
Markovic+Topic=Madar+Jovanovic
Petrusev=Koprivica+Smailagić
Ivanovic=Andjusic
Ivanovic Dusko+Dalibor Ilić=Obradović Žoc
Mitrovic=Brodzianski("Možda" malo, al malo više Mitar
Lazic=Trifunovic
Raduljica=Glas(Raduljica nema sanse da je skuplji jer je star)
Koz Zvezde ostaje jos Holand, sto znači da bi u slučaju dolaska Kampaca Zvezda bila skuplja za Holanda, otprilike nekih 400-500000(nema samse da ima vevu platu). U slucaju ne Dolaska kampaca Partizan je skuplji za celog Pantera i 60% Nanelija(ovih 40% otpada na Holanda)
Ovo je samo moje misljenje vrednosti igrača jednog i drugog tima. Poredjenja igraca mogu i drugacije da se naprave, al ja sam uzeo ovako neku pribliznu vrednost po mom misljenju. Plate naravno ne znamo, al su po meni otprilike ovako nekako. Ako neko misli drugačije nek napiše i iznese svoje mišljenje i nek uporedi vrednost igrača bez ostrašćenosti a ne odma da vređja i napada.

Nikola

pre 1 godinu

Ali ove priče da će Kampaco da plati 2.5 mil Realu a onda potpiše za 2 miliona. Komedija, čovek u minusu pola miliona.
Ali neki vole da veruju i bajke očigledno.
Sve i svemu, ako se ovo realizuje, biće u pitanju igrač koji košta kao sledeća 3 najskuplja ikada, na ovom prostorima.
(..., 07. decembar 2022 13:13)
On Realu to mora da plati pa makar sutra prestao da igra kosarku jer je to deo ugovora, (dogovora) kada je odlazio u NBA

onako

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar 2022 13:19)

Tako je...a Srbiju na SP odveli Dobrić, Gudurić, Luka Mitrović, Ristić, Radanov....zamisli?

Madar, Gregor od Slovenije Glas, Ledej, mali Trifa kadar nevera zar ne?

Објављен коментар

pre 1 godinu

Ima se moze se!. Rupa bez dna!
Privatni klub sa drzavnim parama!
(sin lovca na medvede, 07. decembar 2022 15:15)

Ајде нам мало причај о Партизану, чији је клуб и одакле паре за најбољег и најтрофејнијег тренера у Евролиги и скупа појачања?

ja sam crni carobnjaci

pre 1 godinu

Šta se bilo ko sekira, svi mi ovo plaćamo, jer smo tako u mogućnosti. I zvezdine i partizanove troškove.
(Dr. Miloš, 7. decembar 2022 14:12)

placaju vasi roditelji i njihovi roditelji, vi ste svi ovde obicna besposlicarska klincurija

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Razbijac mitova, sa druge strane zvanici podatak Evrolige nam kaze da je Zvezda prva u celoj Evroligi po ucinku domacih igraca koji iznosi 56 procenata a Partizan na visokom 14-om mestu, gde doprinos domacih igraca iznosi celih 10 procenata.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 

Ja kao navijač Zvezde, vidim problem. Ne treba da dovodimo ovoga iz nekoliko dobrih razloga. Prvi je taj što je on "mator" i u kojoj formi je uopšte i što je pitanje koliko bi mogao da nam išta "donese" kao takav. Drugi je taj što ne vredi on tih para. Treći je taj što za te pare mogu da se dovedu dva-tri odlična igrača.

bioskop "romanija"

pre 1 godinu

Apsolutno sam protiv, iako navijam za CZ, da se pare troše na "islužene gringose", još pogotovo ako su to pare poreskih obveznika. Ako tako posluje Partizan, ne mora i moja Crvena Zvezda

Bata

pre 1 godinu

Ali vrh su mi ovi sto se pitaju da li je ovo tacno vec dva dana...
Ma jok, dogovorili se Kampaco, Real Madrid, svi renomirani evropski kosarkaski novinari da malo troluju, ubedio ih Ostoja!
Nego ste u neverici zato sto vas je legenda ubedio da nemate para, praveci kampanju protiv Partizana od toga, ali je realnost ipak malo drugacija.

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

Prvo sam mislio da od ovoga nema ništa. Sada kad vidim koliko smo spremni da izdvojimo, molim Boga da od toga nema ništa.

Admiral

pre 1 godinu

Mnogo je naš narod plitak. Sva ova halabuka je samo pritisak menadžera da Real potpiše Kampaca i da svi budu namireni. Čoviću očigledno godi da se priča o skupom igraču kao da zaista želi da ga dovede. Zvezda ove pare nema, to je jasno. Običan blef za mase.
(madridista, 07. decembar 2022 14:31)

A koju ces pricu pricati ako ipak ima istine i ako ga Zvezda dovede? Hoce li tada krenuti prica po vasem obicaju kako je dosao jer voli Zvezdu, kako je pristao da igra za 500k evra i slicno??

Steve

pre 1 godinu

Jel' se i ovo uklapa u 10m budzeta objavljenog sa sve putovanjima, hotelima i kafe kuvaricom?
Pobrkale se tabelice.
E moja transparentnosti...

Vaše ime

pre 1 godinu

Bice ovo top, napravice Kampaco od Petruseve vrhunskog evropskog centra, kao sto je Radonja godinama radio. Opet velika stvar za srpsku kosarku i buducnost reprezentacije, daleko bolje od Madara i Ledeja

WalterNBGD

pre 1 godinu

Ako,ako,samo dovodi,i sta nam treba i sta nam ne treba,neka se nadje,uvek moze da sedi na klupi i navija.Moze da se desi da dodjemo do F4,nikad se ne zna,onda ce zatrebati,valjda.Realno,nije ni skup,ako mozemo da platimo Raduljicu da odrzava balans na klupi(protiv prevrtanja), ovaj je dzaba.Ako je poverovati u ono sto pisu EVROPLJANI a ne navijaci Zvezde,Grobosi imaju budzet od 23 a mi oko 7,pa red je da se negde skrca tih 16 milioncica(mozemo valjda bez 2km autoputa).Doveo bih i Maljkovica da bude pomocni,mozda mu padne na pamet nesto u mesec dana pa cisto da dosapne Ivanovicu.Sto neko rece davno,nikako ne mogu da se setim "tko" - moze nam se!

Алекса

pre 1 godinu

A celu godinu se spinuje kako Partizan ima skup tim...
(ja, 7. decembar 2022 14:28)

Оно што ти не треба је увек скупо..а нама, већини грађана Србије тај тим ни за шта не треба....дакле прескуп је...

Milos

pre 1 godinu

Ima li jos neko obraza da se javi sa komentarom o platama igraca Partizana i o strancima koji se dovode, ako i ima to je onaj bolesni,mrznjom zadojeni sljam, koji ne da nema obraza nego nema ni pameti.

Sabre

pre 1 godinu

Lozi Coki groblje pred derbi, niste do sada naucili? Nema teoretske sanse da niti imamo ovolike pare niti bi bacali na jednog igraca, sem ako bi bio Stef Kari licno.

Cyber Kooryber

pre 1 godinu

Mislie da je lako naći dostojnu zamenu za Ivanovića u ovom trenutku?? Taman odigra dok se Džoni ne oporavi, a onda mrš u Real, nama nisi potreban. Johnny`s back!

Razbijač mitova

pre 1 godinu

Bice ovo top, napravice Kampaco od Petruseve vrhunskog evropskog centra, kao sto je Radonja godinama radio. Opet velika stvar za srpsku kosarku i buducnost reprezentacije, daleko bolje od Madara i Ledeja
(Vaše ime, 7. decembar 2022 14:15)


Idemo još jednom snažno u razbijanje mitomana. Za 10 godina vašeg mešetarenja jedan igrač je izrastao u standardnog reprezentativca - Gudurić. Tako da ovo "opet velika stvar za srpsku košarku" zvuči smešno.

"Kao što je Radonja godinama radio", tj. još jednom je stvarao evropske centre i to sve same reprezentativce Srbije: Odžoa, Cirbesa, Skorcijanitisa, Nokoa, O'Brajanta, Lesora... Bukvalno nijednog nije stvorio. Samo nemoj o Bobiju koji je katarzu doživeo u Megi gde mu je Miloje objasnio šta treba da radi. Vi ste ga uzeli kao gotov proizvod za masne pare u njegovoj 26. godini.

Ovo je bilo previše lako. Potrudi se malo da napišeš nešto iole istinito.

cukce

pre 1 godinu

Partizanovi najmlađi igrači u ABA:
Trifunović (22 godine) - svih 9 utakmica, 146 min, prosek preko 16 min;
Vukčević (19 godina) - 8 utakmica, 122 min, prosek preko 15 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, 90 min, prosek 18 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, 22 min, prosek 11 min.

Partizanovi najmlađi igrači u EL:
Trifunović (22 godine) - 9 utakmica, prosek 4 min;
Vukčević (19 godina) - 6 utakmica, prosek preko 7 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, prosek preko 5 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, prosek preko 6 min.


Zvezdini najmlađi igrači u ABA:
Petrušev (22 godine) - 7 utakmica, 125 min, prosek 18 min;
Topić (17 godina) - 4 utakmice, 35 min, prosek preko 8 min;
Ilić (22 godine) - 2 utakmice, 26 min, prosek 13 min.

Zvezdini najmlađi igrači u EL:
Petrušev (22 godine) - svih 11 utakmica, prosek preko 17 min;
Topić (17 godina) - 2 utakmice, ali zapravo jedna, i to prva, sa preko 7 min;
Ilić (22 godine) - nijedna utakmica.
(Razbijač mitova, 07. decembar 2022 17:08)

Stvarno iponzantne brojke domaćih igrača Partizana, naročito u EL! U jednoj utakmici igrala 2 domaća igrača, od toga jedan celih 19 sekundi (ni jedan ceo napad), zatim jedna utakmica domaći igrači 2 poena, u drugoj 0 (nula). Ipak je najlepše kad je najlepše kad su cela petorka stranci što je 80% utakmice, naročito kad su svi tamnoputi!

CZ

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar

Zivojine,prvo u svoje dvoriste.

onako

pre 1 godinu

Ako može vice šampion ili "doprvak" kako im milo da plaća Kevina od Apatina što ne može Šampion i Prvak svega da plaća Kampaca.

u kom to paralelnom Svetu je problem?

veliki

pre 1 godinu

Ако неко заиста верује у ову информацију и У ОВЕ ЦИФРЕ - одмах у Лазу или у Топоницу на специјалистички преглед!!!

ugansko-uptarsko licemerje

pre 1 godinu

Hahahahaha, ovo pokazuje samo koliki je strah spin doktora iz pregrada. Sve će da uradi ne bi li sprečio Partizan da osvoji ABA ligu. Pogodio je sa trenerom, Nedovićem a sa Vildosom ga što se kaže uke....o. Elem, ne vredi vam ni Kampazzo, 4,3 miliona da mu date za 2 godine.

matori

pre 1 godinu

Jel vam sada jasnije , zašto se pravi ova frla oko gostujućih navijača na derbiju? Da se niko ne bi zapitao odakle lova za Kampaca? Osveta Gopsodara za skandiranje koju završava našim parama!

Nebojsa

pre 1 godinu

Kad sam procitao da se C.Zvezda interesuje za ovog igraca, bas sam se iznenadio.
Nama nije potreban plej i ako mislim da bio ozbiljno pojacanje, vec neko sa spoljnih pozicija koji ce imati poene u rukama.

Petar

pre 1 godinu

Odmah ova ponuda da udje u budžet za 2023 godinu... Po pitanju zvezde u Skupštini to prodje, tu su svi saglasni, jer su svi " cigani".... Hahaha.....

Školobocna

pre 1 godinu

Nije mi ovo logično , toliki novac za 1 igrača kad za te pare ako ih uopšte ima mogu da se dovedu i na 1 i na 3 ozbiljna rešenja sa kojima bi tim bio kompletan. Pitanje je i koji bi ciljevi onda bili jer je top 8 blizu sa Kampacom a ako se dovede i ozbiljna 3 mogao bi i korak više ako se poklope kockice . Ivanoviću svaka čast ,ovako preporoditi tim koji nisi selektirao ne može baš svako , nadam se da sutra u Mordoru Zvezda može da izdrži , samo jaka odbrana i da pobedimo legionare .

Milos

pre 1 godinu

Ima li jos neko obraza da se javi sa komentarom o platama igraca Partizana i o strancima koji se dovode, ako i ima to je onaj bolesni,mrznjom zadojeni sljam, koji ne da nema obraza nego nema ni pameti.

avokado

pre 1 godinu

Avramović je zanimljiv lik. Ne može se reći da nije imao CV pre dolaska u Partizan, ali svako ko je pratio njega u reprezentaciji i prošle sezone u Partizanu mora da se složi da ga je Željko uzeo pod svoje i za jednu sezonu napravio od njega igrača. Dečko je igrao kao muva bez glave na početku sezone, ali kako je sezona odmicala bio je sve bolji i bolji. To je dosta bitno pošto smo u reprezentaciji deficitarni na poziciji pleja. A očekujem da će ove godine eksplodirati. Tako da hvala Željku na tome.
(Razbijač mitova, 07. decembar 2022 19:27)

Avramovic je bio najbolji strelac Spanske lige pre dolaska u Partizan. Ne laprdaj gluposti.

Razbijač mitova

pre 1 godinu

Partizanovi najmlađi igrači u ABA:
Trifunović (22 godine) - svih 9 utakmica, 146 min, prosek preko 16 min;
Vukčević (19 godina) - 8 utakmica, 122 min, prosek preko 15 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, 90 min, prosek 18 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, 22 min, prosek 11 min.

Partizanovi najmlađi igrači u EL:
Trifunović (22 godine) - 9 utakmica, prosek 4 min;
Vukčević (19 godina) - 6 utakmica, prosek preko 7 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, prosek preko 5 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, prosek preko 6 min.


Zvezdini najmlađi igrači u ABA:
Petrušev (22 godine) - 7 utakmica, 125 min, prosek 18 min;
Topić (17 godina) - 4 utakmice, 35 min, prosek preko 8 min;
Ilić (22 godine) - 2 utakmice, 26 min, prosek 13 min.

Zvezdini najmlađi igrači u EL:
Petrušev (22 godine) - svih 11 utakmica, prosek preko 17 min;
Topić (17 godina) - 2 utakmice, ali zapravo jedna, i to prva, sa preko 7 min;
Ilić (22 godine) - nijedna utakmica.

vukan

pre 1 godinu

na wikipedi zvanicno je igrac crvene zvezde?! koji li ce nam ne znam, navijam za zvezdu ali ovo je previse para i nekako mi bezveze.. postajemo partizan

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 7. decembar 2022 13:02)

Ko je uopšte rekao da je problem? Šta se odmah pravdaš, opusti se panteru.😉

Razbijač mitova

pre 1 godinu

(pixi iz kornera, 7. decembar 2022 17:40)


Lučić, Milutinov, Bogdanović, Marinković i Milosavljević su došli u Partizan kao golobradi tinejdžeri bez bitnog prethodnog angažmana. Dule ih je odmah bacao u vatru i od njih pravio standardne reprezentativce koji su srce ostavljali na terenu za Srbiju. Jaramaz je na žalost stigao sa 23 godine nakon velike pauze zbog teške povrede, ali je u Partizanu dobio šansu i postao igrač. Anđušić nije dobio šansu u Partizanu kao što je kod vas nije dobio Micić tako da nema razloga da se kaže da ga je afirmisao Partizan. Gagić i Zagorac jesu doživeli afirmaciju u Partizanu, ali njihov kvalitet nije na nivou standardnih reprezentativaca. Svakako imaju zasluge za kvalifikacije kao što je imaju i neki vaši nestandardni igrači.

Avramović je zanimljiv lik. Ne može se reći da nije imao CV pre dolaska u Partizan, ali svako ko je pratio njega u reprezentaciji i prošle sezone u Partizanu mora da se složi da ga je Željko uzeo pod svoje i za jednu sezonu napravio od njega igrača. Dečko je igrao kao muva bez glave na početku sezone, ali kako je sezona odmicala bio je sve bolji i bolji. To je dosta bitno pošto smo u reprezentaciji deficitarni na poziciji pleja. A očekujem da će ove godine eksplodirati. Tako da hvala Željku na tome.

aca

pre 1 godinu

Lepo tempirano pred derbi, da se dodatno uzburkaju strasti na temu "A koliko je dubok vas dzep?" Ali kao sto rece Obradovic, zadrzimo paznju na kosarci...
(Clock is ticking, 07. decembar 2022 12:51)

paranoican si.

gasman

pre 1 godinu

Super ce ovaj potez da legne ekipi koja zeli da "zivi" od odbrane.
Platite 1,8 miliona igraca koji ne igra odbranu i ocekujete da ce oni od 300,400k da ginu istom voljom i zeljom za svaku loptu.

Razbijač mitova

pre 1 godinu

(pixi iz kornera, 7. decembar 2022 17:40)

Bobi je bio u velikom padu nakon što je Dule dobio otkaz u CSKA. Igrao je u nekoliko klubova, ali prilično loše. Došao u Radnički iz KG gde je igrao dosta, ali ne preterano kvalitetno. Dolazi u Megu gde ga Miloje uzima pod svoje i od njega pravi MVP igrača. Nakon toga potpisuje za Zvezdu u svojoj 26. godini. To što ti ne vidiš da je u Megi izrastao u ozbiljnog centra svesnog svojih mogućnosti nije argument.

Kalinić stigao u Zvezdu kao vicešampion sveta sa reprezentacijom. Zajedno sa Jovićem došao sa 24 godine. Sale Đorđević je posle osvajanja medalje rekao da je Muta zaslužan što su igrali pošto je garantovao da su spremni za velika dela i bio je u pravu. Nema tu nikakve afirmacije kad ste ih masno platili kao kvalitetne oformljene igrače. Micić se kod vas zadržao manje od polu sezone, a oterali su ga navijači (verovatno i ti) pošto nisu bili zadovoljni njegovim "nemanjem pojma". Ristiću niste pružili ni gram šanse za dve sezone tako da mi nije jasno kako te nije blam da kažeš da je on igrač koga ste vi afirmisali. Marko Simonović je imao pozamašan CV pre nego što je došao kod vas u svojoj 27. godini, a Marko Jagodić-Kuridža je došao sa 30+ godina da se afirmiše u Zvezdi! Mitrović, Dobrić i Davidovac su super momci i stasali su kod vas, ali moj komentar se odnosio na standardne reprezentativce. To svakako ne znači da nema njihovog doprinosa reprezentaciji. Branko Lazić no comment.

Noca

pre 1 godinu

Partizanu je kupljeno igranje u EL.Sada to mora da se vraća .Zato i igraju u areni, da se što pre vrati dug. Naravno da će se ta sredstva uložiti u...(svi znamo gde)i šta je tu čudno ,oko dolaska Kampaca.To znaju i Željko i Ostoja, zato i ćute, jer je to deo dogovora sa prvorođenim.hvala na pažnji.

Zarko

pre 1 godinu

Citam sva vaša prepucavanja koliko je ko napravio reprezentativaca i ne mogu više. Zvezdaš sam i činjenica je da sada mi imamo mnogo više domaćih igrača. Partizan pokušava veštački , na novac , da se brzo vrati tamo gde je bio, a tamo je bio tako što je pravio igrače (i domaće i strane) i bogdanovića i vestermana ili veselog. Da sam na mestu države stimulisao bih večite sa novcem da se bore da vrate ili zadrže svakog domaćeg igrača koji stasa za Evroligu. To bi morala da bude okosnica uz tri, četiri stranca. Sam derbi bi onda imao mnogo veću draž, jer je Vildozi derbi Boke i Rivera a Papapetruu Oli Pao...O dobiti za reprezentaciju da ne govorimo...

,,

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...

onako

pre 1 godinu

Ako može vice šampion ili "doprvak" kako im milo da plaća Kevina od Apatina što ne može Šampion i Prvak svega da plaća Kampaca.

u kom to paralelnom Svetu je problem?

baš tako!

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)
Pa malo li je pomogla kad je vaskrsla ugaseno drustvo u stecaju i oformila novo?Malo li je?

nbgd

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)

Vi ste 2011 ugaseni i otisli u stecaj. Nekoliko meseci kasnije volsebno se vracate pod drugim imenom i poreskim brojem,a navodno kao isti klub,to mogu da poveruju samo vernici velikog maga... Elem, iz finansijske dubioze i ogromnih dugova, ulazi se u Evropkup, pa EL, dolaze reprezentativci, dobri stranci, budzet konstantno raste i nikad nije problem, a sve to pocinje od 2012 godine,koja je interesantna i zbog mnogih drugih stvari...

Razbijač mitova

pre 1 godinu

Bice ovo top, napravice Kampaco od Petruseve vrhunskog evropskog centra, kao sto je Radonja godinama radio. Opet velika stvar za srpsku kosarku i buducnost reprezentacije, daleko bolje od Madara i Ledeja
(Vaše ime, 7. decembar 2022 14:15)


Idemo još jednom snažno u razbijanje mitomana. Za 10 godina vašeg mešetarenja jedan igrač je izrastao u standardnog reprezentativca - Gudurić. Tako da ovo "opet velika stvar za srpsku košarku" zvuči smešno.

"Kao što je Radonja godinama radio", tj. još jednom je stvarao evropske centre i to sve same reprezentativce Srbije: Odžoa, Cirbesa, Skorcijanitisa, Nokoa, O'Brajanta, Lesora... Bukvalno nijednog nije stvorio. Samo nemoj o Bobiju koji je katarzu doživeo u Megi gde mu je Miloje objasnio šta treba da radi. Vi ste ga uzeli kao gotov proizvod za masne pare u njegovoj 26. godini.

Ovo je bilo previše lako. Potrudi se malo da napišeš nešto iole istinito.

cukce

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar 2022 13:19)

Tresu se gaće zbog Kampaca.
Duduše tresu se zadnjih 10 godina, redovno pada berba ušiju!
Čak i od FMP-a znate da pobegete kao prošle godine u polufinalu KLS-a!

Vaše ime

pre 1 godinu

Bice ovo top, napravice Kampaco od Petruseve vrhunskog evropskog centra, kao sto je Radonja godinama radio. Opet velika stvar za srpsku kosarku i buducnost reprezentacije, daleko bolje od Madara i Ledeja

Admiral

pre 1 godinu

Mnogo je naš narod plitak. Sva ova halabuka je samo pritisak menadžera da Real potpiše Kampaca i da svi budu namireni. Čoviću očigledno godi da se priča o skupom igraču kao da zaista želi da ga dovede. Zvezda ove pare nema, to je jasno. Običan blef za mase.
(madridista, 07. decembar 2022 14:31)

A koju ces pricu pricati ako ipak ima istine i ako ga Zvezda dovede? Hoce li tada krenuti prica po vasem obicaju kako je dosao jer voli Zvezdu, kako je pristao da igra za 500k evra i slicno??

ugansko-uptarsko licemerje

pre 1 godinu

Hahahahaha, ovo pokazuje samo koliki je strah spin doktora iz pregrada. Sve će da uradi ne bi li sprečio Partizan da osvoji ABA ligu. Pogodio je sa trenerom, Nedovićem a sa Vildosom ga što se kaže uke....o. Elem, ne vredi vam ni Kampazzo, 4,3 miliona da mu date za 2 godine.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar 2022 13:19)

Zanimkljivo je kako se nisi brinuo za budućnost srpske ošarke kada su dolazili Panter, Ledej, Naneli, Egzum, Papapetru, Glas, Madar, Lesor, Brodžijanski, Tsatsikis...

Sub013

pre 1 godinu

Nedovic, Vildoza, Kampaco... sve za sicu
(rikelme, 7. decembar 2022 12:53)

Sta je problem? Nedovic je dosao zbog prebranca Dobriceve mame, Vildosa je dosao iskljucivo zbog Ivanovica jer mu je cast da ga trenira takav trener, a Kampacu je karijera u padu pa je prepoznao da mu je ova pobednicka ekipa uz trenera i navijace najbolja za povratak na staru formu. Cekamo jos Bobija i pali se maslina.

zelja

pre 1 godinu

Jel' se i ovo uklapa u 10m budzeta objavljenog sa sve putovanjima, hotelima i kafe kuvaricom?
Pobrkale se tabelice.
E moja transparentnosti...
(Steve, 07. decembar 2022 13:43

Ne uklapa,ali bi voleli da čujemo od limara ,koliki je njegov budzet ...

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Ovoliko imaju Panter, Zeki i Dante zajedno.
(Lester Bo Mekejleb, 7. decembar 2022 12:57)

Za njihove plate kupimo Kampaca, isplatimo Real, damo Dalasu neku siću radi reda i još ostane pride za neko manje pojačanje.

Clock is ticking

pre 1 godinu

Lepo tempirano pred derbi, da se dodatno uzburkaju strasti na temu "A koliko je dubok vas dzep?" Ali kao sto rece Obradovic, zadrzimo paznju na kosarci...

WalterNBGD

pre 1 godinu

Ako,ako,samo dovodi,i sta nam treba i sta nam ne treba,neka se nadje,uvek moze da sedi na klupi i navija.Moze da se desi da dodjemo do F4,nikad se ne zna,onda ce zatrebati,valjda.Realno,nije ni skup,ako mozemo da platimo Raduljicu da odrzava balans na klupi(protiv prevrtanja), ovaj je dzaba.Ako je poverovati u ono sto pisu EVROPLJANI a ne navijaci Zvezde,Grobosi imaju budzet od 23 a mi oko 7,pa red je da se negde skrca tih 16 milioncica(mozemo valjda bez 2km autoputa).Doveo bih i Maljkovica da bude pomocni,mozda mu padne na pamet nesto u mesec dana pa cisto da dosapne Ivanovicu.Sto neko rece davno,nikako ne mogu da se setim "tko" - moze nam se!

LeLo

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)

U pravu si. Red je da žvalavko pomogne Zvezdi pošto do sada nije pomagao. Izmišljotina tipa UPPR, otplata 16 miliona evra duga itd. se desila u Burkini Faso.

vukan

pre 1 godinu

na wikipedi zvanicno je igrac crvene zvezde?! koji li ce nam ne znam, navijam za zvezdu ali ovo je previse para i nekako mi bezveze.. postajemo partizan

onako

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar 2022 13:19)

Tako je...a Srbiju na SP odveli Dobrić, Gudurić, Luka Mitrović, Ristić, Radanov....zamisli?

Madar, Gregor od Slovenije Glas, Ledej, mali Trifa kadar nevera zar ne?

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 7. decembar 2022 13:02)

Ko je uopšte rekao da je problem? Šta se odmah pravdaš, opusti se panteru.😉

vec vidjeno

pre 1 godinu

@A koju ces pricu pricati ako ipak ima istine i ako ga Zvezda dovede? Hoce li tada krenuti prica po vasem obicaju kako je dosao jer voli Zvezdu, kako je pristao da igra za 500k evra i slicno??

To su ipak vase price da se u Partizan od uvek dolazilo iz ljubavi...Naravno dok BAT ne kaze drugacije, ali oke.

aca

pre 1 godinu

Lepo tempirano pred derbi, da se dodatno uzburkaju strasti na temu "A koliko je dubok vas dzep?" Ali kao sto rece Obradovic, zadrzimo paznju na kosarci...
(Clock is ticking, 07. decembar 2022 12:51)

paranoican si.

pixi iz kornera

pre 1 godinu

@(Razbijač mitova)
Ako ne može Bobi, mada ne vidim kako je on u Megi postao igrač, ali ajde, igrači koji su se afirmisali u Zvezdi(igrali EL, osvajali Abu) i nosili dres reprezentacije, pored Gudurica( neki sa više neki sa manje uspeha) su i Micic, Kalinić, Davidovac, Dobric, Lazić, Mitrović, Ristic, Simonovic, Jagodic Kuridza. Tako da uz Nedovica, Gudurica i Petruseva, može se reci da bi smo mi mogli da skrpimo 12. Kod vas? Bogdanovic, Lučić, Jaramaz, Milutinov, Avramovic, Andjusic, Milosavljević, Gagić, Marinković, Zagorac znaci nema vas ni za 12. Tako da, još jedan franjevački mit nije istinit. Pozdravi TeNgeltiju i pitaj ga kako sada nisu bitni, a kada je Želimir došao, su bili najbitniji poeni domaćih igrača. Pusa purgeru!

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Lepo tempirano pred derbi, da se dodatno uzburkaju strasti na temu "A koliko je dubok vas dzep?" Ali kao sto rece Obradovic, zadrzimo paznju na kosarci...
(Clock is ticking, 7. decembar 2022 12:51)

Eurohups je objavio, tupane. Ivanovic se povredio, Zvezda traži zamenu, para se ima očigledno čim je doveden Duško Ivanovic.

Milos

pre 1 godinu

Ima li jos neko obraza da se javi sa komentarom o platama igraca Partizana i o strancima koji se dovode, ako i ima to je onaj bolesni,mrznjom zadojeni sljam, koji ne da nema obraza nego nema ni pameti.

Medvedev

pre 1 godinu

Kampaco=Panter+Naneli
Nedovic=Exum
Vildoza=ledej
Dobrić=Avramovic
Martin+Kuzmic=Lesor
Bentil+Lazarevic=Papapetru
Markovic+Topic=Madar+Jovanovic
Petrusev=Koprivica+Smailagić
Ivanovic=Andjusic
Ivanovic Dusko+Dalibor Ilić=Obradović Žoc
Mitrovic=Brodzianski("Možda" malo, al malo više Mitar
Lazic=Trifunovic
Raduljica=Glas(Raduljica nema sanse da je skuplji jer je star)
Koz Zvezde ostaje jos Holand, sto znači da bi u slučaju dolaska Kampaca Zvezda bila skuplja za Holanda, otprilike nekih 400-500000(nema samse da ima vevu platu). U slucaju ne Dolaska kampaca Partizan je skuplji za celog Pantera i 60% Nanelija(ovih 40% otpada na Holanda)
Ovo je samo moje misljenje vrednosti igrača jednog i drugog tima. Poredjenja igraca mogu i drugacije da se naprave, al ja sam uzeo ovako neku pribliznu vrednost po mom misljenju. Plate naravno ne znamo, al su po meni otprilike ovako nekako. Ako neko misli drugačije nek napiše i iznese svoje mišljenje i nek uporedi vrednost igrača bez ostrašćenosti a ne odma da vređja i napada.

severnjača

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam da li smo mi uopšte normalni da nudimo 1,8 miliona neto za 2/3 sezone i još 2,5 miliona neto za sledeću sezonu i to ako je Kampaco dobre volje da ostane? Ej ljudi, neto 4,3 miliona + porezi i još da se pokrije dug Realu? Nadam se da ovo nije tačno jer i da imamo para za sve te opcije, mislim da ne vredi toliko! Pa što onda nismo zadržali za te pare u paketu Kalinu, Davidovca i Holinsa? Verovatno je samo lansirana vest zbog Reala da bi Kampaco dobio jači ugovor!

Bata

pre 1 godinu

Ali vrh su mi ovi sto se pitaju da li je ovo tacno vec dva dana...
Ma jok, dogovorili se Kampaco, Real Madrid, svi renomirani evropski kosarkaski novinari da malo troluju, ubedio ih Ostoja!
Nego ste u neverici zato sto vas je legenda ubedio da nemate para, praveci kampanju protiv Partizana od toga, ali je realnost ipak malo drugacija.

Razbijač mitova

pre 1 godinu

Partizanovi najmlađi igrači u ABA:
Trifunović (22 godine) - svih 9 utakmica, 146 min, prosek preko 16 min;
Vukčević (19 godina) - 8 utakmica, 122 min, prosek preko 15 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, 90 min, prosek 18 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, 22 min, prosek 11 min.

Partizanovi najmlađi igrači u EL:
Trifunović (22 godine) - 9 utakmica, prosek 4 min;
Vukčević (19 godina) - 6 utakmica, prosek preko 7 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, prosek preko 5 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, prosek preko 6 min.


Zvezdini najmlađi igrači u ABA:
Petrušev (22 godine) - 7 utakmica, 125 min, prosek 18 min;
Topić (17 godina) - 4 utakmice, 35 min, prosek preko 8 min;
Ilić (22 godine) - 2 utakmice, 26 min, prosek 13 min.

Zvezdini najmlađi igrači u EL:
Petrušev (22 godine) - svih 11 utakmica, prosek preko 17 min;
Topić (17 godina) - 2 utakmice, ali zapravo jedna, i to prva, sa preko 7 min;
Ilić (22 godine) - nijedna utakmica.

Sabre

pre 1 godinu

Lozi Coki groblje pred derbi, niste do sada naucili? Nema teoretske sanse da niti imamo ovolike pare niti bi bacali na jednog igraca, sem ako bi bio Stef Kari licno.

vec vidjeno

pre 1 godinu

@Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 07. decembar 2022 13:02)
Pa malo li je pomogla kad je vaskrsla ugaseno drustvo u stecaju i oformila novo?Malo li je?

Malo je. Naravno da je malo jer nisu pohapseni i nikada nisu odgovarali oni koji su iz Zvezde izvukli milione i obogatili se na racun Zvezde. Oni su preko drzave bili postavljenji tu, radili su sta hoce, punili svoje dzepove. Sada drzava neka im uzme taj novac i vrati u Zvezdu, ili neka je finansira.

matori

pre 1 godinu

Jel vam sada jasnije , zašto se pravi ova frla oko gostujućih navijača na derbiju? Da se niko ne bi zapitao odakle lova za Kampaca? Osveta Gopsodara za skandiranje koju završava našim parama!

Алекса

pre 1 godinu

A celu godinu se spinuje kako Partizan ima skup tim...
(ja, 7. decembar 2022 14:28)

Оно што ти не треба је увек скупо..а нама, већини грађана Србије тај тим ни за шта не треба....дакле прескуп је...

Razbijač mitova

pre 1 godinu

(pixi iz kornera, 7. decembar 2022 17:40)


Lučić, Milutinov, Bogdanović, Marinković i Milosavljević su došli u Partizan kao golobradi tinejdžeri bez bitnog prethodnog angažmana. Dule ih je odmah bacao u vatru i od njih pravio standardne reprezentativce koji su srce ostavljali na terenu za Srbiju. Jaramaz je na žalost stigao sa 23 godine nakon velike pauze zbog teške povrede, ali je u Partizanu dobio šansu i postao igrač. Anđušić nije dobio šansu u Partizanu kao što je kod vas nije dobio Micić tako da nema razloga da se kaže da ga je afirmisao Partizan. Gagić i Zagorac jesu doživeli afirmaciju u Partizanu, ali njihov kvalitet nije na nivou standardnih reprezentativaca. Svakako imaju zasluge za kvalifikacije kao što je imaju i neki vaši nestandardni igrači.

Avramović je zanimljiv lik. Ne može se reći da nije imao CV pre dolaska u Partizan, ali svako ko je pratio njega u reprezentaciji i prošle sezone u Partizanu mora da se složi da ga je Željko uzeo pod svoje i za jednu sezonu napravio od njega igrača. Dečko je igrao kao muva bez glave na početku sezone, ali kako je sezona odmicala bio je sve bolji i bolji. To je dosta bitno pošto smo u reprezentaciji deficitarni na poziciji pleja. A očekujem da će ove godine eksplodirati. Tako da hvala Željku na tome.

Milos

pre 1 godinu

Ima li jos neko obraza da se javi sa komentarom o platama igraca Partizana i o strancima koji se dovode, ako i ima to je onaj bolesni,mrznjom zadojeni sljam, koji ne da nema obraza nego nema ni pameti.

Petar

pre 1 godinu

Odmah ova ponuda da udje u budžet za 2023 godinu... Po pitanju zvezde u Skupštini to prodje, tu su svi saglasni, jer su svi " cigani".... Hahaha.....

...

pre 1 godinu

Ali ove priče da će Kampaco da plati 2.5 mil Realu a onda potpiše za 2 miliona. Komedija, čovek u minusu pola miliona.
Ali neki vole da veruju i bajke očigledno.
Sve i svemu, ako se ovo realizuje, biće u pitanju igrač koji košta kao sledeća 3 najskuplja ikada, na ovom prostorima.

CZ

pre 1 godinu

uz Lazića, Markovića, Raduljicu, Kuzmića, još jedan mlad i jeftin igrač za budućnost srpske košarke...
(Bard Živa, 7. decembar

Zivojine,prvo u svoje dvoriste.

Објављен коментар

pre 1 godinu

Ima se moze se!. Rupa bez dna!
Privatni klub sa drzavnim parama!
(sin lovca na medvede, 07. decembar 2022 15:15)

Ајде нам мало причај о Партизану, чији је клуб и одакле паре за најбољег и најтрофејнијег тренера у Евролиги и скупа појачања?

glas naroda

pre 1 godinu

Ako se ovo realizuje, a hoće, radi se o dogovoru 3 strane. Kampaca, Reala i Zvezde. Fakundo će odigrati za Zvezdu do kraja sezone, a onde od sledeće ponovo u Realu, gde će platiti duplo manji porez zbog par meseci u Zvezdi. Ko veruje da Zvezda ima toliko novca za bacanje je lud. Samo vas lože i jedni i drugi.

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Sta je problem? Nedovic je dosao zbog prebranca Dobriceve mame, Vildosa je dosao iskljucivo zbog Ivanovica jer mu je cast da ga trenira takav trener, a Kampacu je karijera u padu pa je prepoznao da mu je ova pobednicka ekipa uz trenera i navijace najbolja za povratak na staru formu. Cekamo jos Bobija i pali se maslina.
(Sub013, 7. decembar 2022 13:10)

Pobednički komentar. Tegi show od pre deceniju i nešto sa drugim imenima.

Steve

pre 1 godinu

Jel' se i ovo uklapa u 10m budzeta objavljenog sa sve putovanjima, hotelima i kafe kuvaricom?
Pobrkale se tabelice.
E moja transparentnosti...

Školobocna

pre 1 godinu

Nije mi ovo logično , toliki novac za 1 igrača kad za te pare ako ih uopšte ima mogu da se dovedu i na 1 i na 3 ozbiljna rešenja sa kojima bi tim bio kompletan. Pitanje je i koji bi ciljevi onda bili jer je top 8 blizu sa Kampacom a ako se dovede i ozbiljna 3 mogao bi i korak više ako se poklope kockice . Ivanoviću svaka čast ,ovako preporoditi tim koji nisi selektirao ne može baš svako , nadam se da sutra u Mordoru Zvezda može da izdrži , samo jaka odbrana i da pobedimo legionare .

Razbijač mitova

pre 1 godinu

(pixi iz kornera, 7. decembar 2022 17:40)

Bobi je bio u velikom padu nakon što je Dule dobio otkaz u CSKA. Igrao je u nekoliko klubova, ali prilično loše. Došao u Radnički iz KG gde je igrao dosta, ali ne preterano kvalitetno. Dolazi u Megu gde ga Miloje uzima pod svoje i od njega pravi MVP igrača. Nakon toga potpisuje za Zvezdu u svojoj 26. godini. To što ti ne vidiš da je u Megi izrastao u ozbiljnog centra svesnog svojih mogućnosti nije argument.

Kalinić stigao u Zvezdu kao vicešampion sveta sa reprezentacijom. Zajedno sa Jovićem došao sa 24 godine. Sale Đorđević je posle osvajanja medalje rekao da je Muta zaslužan što su igrali pošto je garantovao da su spremni za velika dela i bio je u pravu. Nema tu nikakve afirmacije kad ste ih masno platili kao kvalitetne oformljene igrače. Micić se kod vas zadržao manje od polu sezone, a oterali su ga navijači (verovatno i ti) pošto nisu bili zadovoljni njegovim "nemanjem pojma". Ristiću niste pružili ni gram šanse za dve sezone tako da mi nije jasno kako te nije blam da kažeš da je on igrač koga ste vi afirmisali. Marko Simonović je imao pozamašan CV pre nego što je došao kod vas u svojoj 27. godini, a Marko Jagodić-Kuridža je došao sa 30+ godina da se afirmiše u Zvezdi! Mitrović, Dobrić i Davidovac su super momci i stasali su kod vas, ali moj komentar se odnosio na standardne reprezentativce. To svakako ne znači da nema njihovog doprinosa reprezentaciji. Branko Lazić no comment.

Kvaračkelija

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam da li smo mi uopšte normalni da nudimo 1,8 miliona neto za 2/3 sezone i još 2,5 miliona neto za sledeću sezonu i to ako je Kampaco dobre volje da ostane? Ej ljudi, neto 4,3 miliona + porezi i još da se pokrije dug Realu? Nadam se da ovo nije tačno jer i da imamo para za sve te opcije, mislim da ne vredi toliko! Pa što onda nismo zadržali za te pare u paketu Kalinu, Davidovca i Holinsa? Verovatno je samo lansirana vest zbog Reala da bi Kampaco dobio jači ugovor!
(severnjača, 07. decembar 2022 13:00)
Naravno da je dimna bomba. Kampacu se diže cena a Zvezda verovatno dovodi nekog drugog igrača.

gasman

pre 1 godinu

Super ce ovaj potez da legne ekipi koja zeli da "zivi" od odbrane.
Platite 1,8 miliona igraca koji ne igra odbranu i ocekujete da ce oni od 300,400k da ginu istom voljom i zeljom za svaku loptu.

bioskop "romanija"

pre 1 godinu

Apsolutno sam protiv, iako navijam za CZ, da se pare troše na "islužene gringose", još pogotovo ako su to pare poreskih obveznika. Ako tako posluje Partizan, ne mora i moja Crvena Zvezda

cukce

pre 1 godinu

Partizanovi najmlađi igrači u ABA:
Trifunović (22 godine) - svih 9 utakmica, 146 min, prosek preko 16 min;
Vukčević (19 godina) - 8 utakmica, 122 min, prosek preko 15 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, 90 min, prosek 18 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, 22 min, prosek 11 min.

Partizanovi najmlađi igrači u EL:
Trifunović (22 godine) - 9 utakmica, prosek 4 min;
Vukčević (19 godina) - 6 utakmica, prosek preko 7 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, prosek preko 5 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, prosek preko 6 min.


Zvezdini najmlađi igrači u ABA:
Petrušev (22 godine) - 7 utakmica, 125 min, prosek 18 min;
Topić (17 godina) - 4 utakmice, 35 min, prosek preko 8 min;
Ilić (22 godine) - 2 utakmice, 26 min, prosek 13 min.

Zvezdini najmlađi igrači u EL:
Petrušev (22 godine) - svih 11 utakmica, prosek preko 17 min;
Topić (17 godina) - 2 utakmice, ali zapravo jedna, i to prva, sa preko 7 min;
Ilić (22 godine) - nijedna utakmica.
(Razbijač mitova, 07. decembar 2022 17:08)

Stvarno iponzantne brojke domaćih igrača Partizana, naročito u EL! U jednoj utakmici igrala 2 domaća igrača, od toga jedan celih 19 sekundi (ni jedan ceo napad), zatim jedna utakmica domaći igrači 2 poena, u drugoj 0 (nula). Ipak je najlepše kad je najlepše kad su cela petorka stranci što je 80% utakmice, naročito kad su svi tamnoputi!

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Razbijac mitova, sa druge strane zvanici podatak Evrolige nam kaze da je Zvezda prva u celoj Evroligi po ucinku domacih igraca koji iznosi 56 procenata a Partizan na visokom 14-om mestu, gde doprinos domacih igraca iznosi celih 10 procenata.

veliki

pre 1 godinu

Ако неко заиста верује у ову информацију и У ОВЕ ЦИФРЕ - одмах у Лазу или у Топоницу на специјалистички преглед!!!

ja sam crni carobnjaci

pre 1 godinu

Šta se bilo ko sekira, svi mi ovo plaćamo, jer smo tako u mogućnosti. I zvezdine i partizanove troškove.
(Dr. Miloš, 7. decembar 2022 14:12)

placaju vasi roditelji i njihovi roditelji, vi ste svi ovde obicna besposlicarska klincurija

avokado

pre 1 godinu

Avramović je zanimljiv lik. Ne može se reći da nije imao CV pre dolaska u Partizan, ali svako ko je pratio njega u reprezentaciji i prošle sezone u Partizanu mora da se složi da ga je Željko uzeo pod svoje i za jednu sezonu napravio od njega igrača. Dečko je igrao kao muva bez glave na početku sezone, ali kako je sezona odmicala bio je sve bolji i bolji. To je dosta bitno pošto smo u reprezentaciji deficitarni na poziciji pleja. A očekujem da će ove godine eksplodirati. Tako da hvala Željku na tome.
(Razbijač mitova, 07. decembar 2022 19:27)

Avramovic je bio najbolji strelac Spanske lige pre dolaska u Partizan. Ne laprdaj gluposti.

Cyber Kooryber

pre 1 godinu

Mislie da je lako naći dostojnu zamenu za Ivanovića u ovom trenutku?? Taman odigra dok se Džoni ne oporavi, a onda mrš u Real, nama nisi potreban. Johnny`s back!

Aster Blistok

pre 1 godinu

Država je platila Partizanu da igra Evroligu, tako da ne vidim problem da isto tako pomognu i Crvenoj zvezdi dovođenjem jednog igrača te klase...
(,,, 

Ja kao navijač Zvezde, vidim problem. Ne treba da dovodimo ovoga iz nekoliko dobrih razloga. Prvi je taj što je on "mator" i u kojoj formi je uopšte i što je pitanje koliko bi mogao da nam išta "donese" kao takav. Drugi je taj što ne vredi on tih para. Treći je taj što za te pare mogu da se dovedu dva-tri odlična igrača.

Nikola

pre 1 godinu

Ali ove priče da će Kampaco da plati 2.5 mil Realu a onda potpiše za 2 miliona. Komedija, čovek u minusu pola miliona.
Ali neki vole da veruju i bajke očigledno.
Sve i svemu, ako se ovo realizuje, biće u pitanju igrač koji košta kao sledeća 3 najskuplja ikada, na ovom prostorima.
(..., 07. decembar 2022 13:13)
On Realu to mora da plati pa makar sutra prestao da igra kosarku jer je to deo ugovora, (dogovora) kada je odlazio u NBA

Noca

pre 1 godinu

Partizanu je kupljeno igranje u EL.Sada to mora da se vraća .Zato i igraju u areni, da se što pre vrati dug. Naravno da će se ta sredstva uložiti u...(svi znamo gde)i šta je tu čudno ,oko dolaska Kampaca.To znaju i Željko i Ostoja, zato i ćute, jer je to deo dogovora sa prvorođenim.hvala na pažnji.

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

Prvo sam mislio da od ovoga nema ništa. Sada kad vidim koliko smo spremni da izdvojimo, molim Boga da od toga nema ništa.

Vdusan

pre 1 godinu

Navijam za CZ, ali ceo roster moze da se sklopi za te pare. Vise lici na menadzersko spinovanje i vrsenje pritiska na Real. A mi se ovde prepiremo, onako srpski…

Nebojsa

pre 1 godinu

Kad sam procitao da se C.Zvezda interesuje za ovog igraca, bas sam se iznenadio.
Nama nije potreban plej i ako mislim da bio ozbiljno pojacanje, vec neko sa spoljnih pozicija koji ce imati poene u rukama.

Zarko

pre 1 godinu

Citam sva vaša prepucavanja koliko je ko napravio reprezentativaca i ne mogu više. Zvezdaš sam i činjenica je da sada mi imamo mnogo više domaćih igrača. Partizan pokušava veštački , na novac , da se brzo vrati tamo gde je bio, a tamo je bio tako što je pravio igrače (i domaće i strane) i bogdanovića i vestermana ili veselog. Da sam na mestu države stimulisao bih večite sa novcem da se bore da vrate ili zadrže svakog domaćeg igrača koji stasa za Evroligu. To bi morala da bude okosnica uz tri, četiri stranca. Sam derbi bi onda imao mnogo veću draž, jer je Vildozi derbi Boke i Rivera a Papapetruu Oli Pao...O dobiti za reprezentaciju da ne govorimo...