Fudbal 61

Ponedeljak, 25.10.2021.

16:40

Hitan sastanak zbog Solskjera: "Smeši" mu se otkaz

Norveški trener Ole Gunar Solskjer mogao bi da dobije otkaz u ponedeljak uveče.

Hitan sastanak zbog Solskjera: "Smeši" mu se otkaz IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Embape

pre 2 godine

Pa sa Ronaldom su sada izgubili cak i od Jang Bojsa :D
(Loool, 25. oktobar 2021 19:19)



A Istanbul osvojio LŠ pre 2 godine, jesu malo u padu forme, ali verujem da će se vratiti. Protiv njih je i bod puno :D

Poslednji skaut

pre 2 godine

Drugi su bili prosle godine samo zato sto je Liverpul igrao bez pola tima i cele odbrane prosle godine, a Tuhel dosao malo kasnije nego sto je trebalo.

bmiles

pre 2 godine

Uvek se setim reci Predsednika tima gde sam ja bio trener kod ovakvih slucajeva:"Krivac za slabe rezultate uvek ce biti TRENER,lakse je otpustiti jednog nego ceo tim!"
Inace nikad oni sto vode nece priznati da su oni pogresili,dzabe krecite,njihova se ne porice!
Pisao sam i ranije pre jucerasnje utakmice da su OGS dani odbrojani i to odmah posle poraza od Jang Bojsa! Odlozena je za ovaj poraz protiv Liverpula,gde su svi znali sta mu se sprema ako izgubi od ljutog rivala.Jedino je Skols javno to pomenuo i rizikovao da ce biti razapet.Drugi ili nisu smeli ili nisu zeleli da vide!
Uostalom nisu istrpeli Murinja za daleko bolje rezultate.Fergusonovo lice posle utakmice pokazalo je da je OGS izgubio i njegovo pokroviteljstvo.

Back in Black

pre 2 godine

(Back in Black, 25. oktobar 2021 17:22)
Sve su to precenjeni i preplaćeni igrači. Čovek je u pravu, skoro svi su prosek. Prošle godine su imali odlične rezultate, e sad sto vi ocekujete da osvoje PL ili LS, to je nešto drugo
(Miloš Stanković, 25. oktobar 2021 19:41)
To je nebitno, ne možeš za neki tim koji za par godina potroši na pojacanja 500 miliona da kažeš da je prosecan.

Anfield

pre 2 godine

Predlazem rukovodstvu Mancester Junajteda da Umesto Olea angazuju drustvo sa ovog portala, pa to sve strucnjak do strucnjaka sa izuzetnim rezultatima iza sebe!
(Miskec, 25. oktobar 2021 19:41)
Zahvaljujemo se na glasu.



I ne samo to, od decembra do marta garantujem minimum 30 bodova inače vraćam svaki milion, ako nude, a neće, a 30+ bodova lagano, i garantujem poraz u prvoj nedelji marta, pa malo li je?

jojufff

pre 2 godine

imate fino na sky sport strucne analize pojedinaca i ekipe.
jednostavno ne zna se ko pije, a ko placa!
Linije nisu povezane, u odbrani nista nije ustimano..niko nikoga ne pokriva, sudaraju se..u veznom redu sve tromo i bezidejno..odmah u napadu nemaju sta za ocekivati.
a najgore je od svega sto se najmanje zalazu i najmanje trce u engleskoj ligi.
to je sve recept za propast, naravno ne postuju trenera i on je za sve kriv.

dobro je scholes rekao poslije atalante, bojim se da ovakvim pristupom kao protiv atalante..u prvom poluvremenu protiv Liverpoola primamo 3-4 komada!
i bi 4

Miskec

pre 2 godine

Predlazem rukovodstvu Mancester Junajteda da Umesto Olea angazuju drustvo sa ovog portala, pa to sve strucnjak do strucnjaka sa izuzetnim rezultatima iza sebe!

Miloš Stanković

pre 2 godine

(Back in Black, 25. oktobar 2021 17:22)
Sve su to precenjeni i preplaćeni igrači. Čovek je u pravu, skoro svi su prosek. Prošle godine su imali odlične rezultate, e sad sto vi ocekujete da osvoje PL ili LS, to je nešto drugo

Red Z

pre 2 godine

@Gabrijel Omar
Bravo! Najbolji komentari i sve tačno. Ole nije jedini krivac nego oni koji su mu ukazali poverenje. Klub mora da menja i vlasnika da bi se ponovo vratili na staze uspeha. Dovesti trenera koji ima autoritet i znanje (kao što su Pep, Klop, Tuhel) i biće Jedinstvo ono staro. Znam da se mnogi neće složiti sa mnom ali Brendan Rodžers (ex Liverpul) bi bio odlično rešenje. (Pa i veliki Mat Bezbi je igrao za Liverpul pa kao trener stvorio veliki Junajted).

kiki

pre 2 godine

Pa sa Ronaldom su sada izgubili cak i od Jang Bojsa :D
(Loool, 25. oktobar 2021 19:19)

on im je doneo svih 6 bodova golovima u zadnji cas.

fkv punks

pre 2 godine

Neka čovek pokupi lovu koju mu moraju dati, pa neka sa klate sa Ronaldom ! Doveli su ga za šta ?? Prošle sezone drugi u PL, igrali finale LE, i doveli ovog mamlaza i sad pojma nemaju gde su ? Ajde bre ko je ovde lud.
(JPR24, 25. oktobar 2021 17:05)
Da,da sigurno.Sada je pola igrača koji bio nekada,gari ima 36 godina.Da vidimo pod kim je igrao zadnjih par sezona.Pod Sarijem,čovekom zvanim ne menjam taktiku ni živu glavuza.Onda pod Pirlom,još jedan početnik u trenerskom poslu.Nije on kriv nizašta što se dešava na terenu i oko njega u Junajtedu.Kriv je Solsker zbog igre i forme,a onda uprava zbog dovodjenja igrača i što još drži ovoga na klupi.Pa oni i doveli Ronalda.Ne sastavlja Ronaldo tim,formaciju i ne pravi taktiku za utakmice.Ako on odredjuje pravila u klubu,to još više govori o nesposobnosti Solskera i uprave Mančester Junajteda.Imali su više sreće nego pameti prošle sezone,videlo se još ranije da pod Solskerom neće ići kao po loju.Junajted je godinama unazad u kanalu.Ronaldo,Solsker i njihovi rezultati ove godine su samo kulminacija svega što se kuvalo predhodnu deceniju.

Nikola

pre 2 godine

Nema junajted odbranu,los skauting doveo da su suplji kao djevdjir,spori,jadni.A uzdas se u cicu od 37 godina u napadu,jos samozivog.Ko ume da gleda,u rotaciji Sitija i Liverpula 20 podjednako dobrih fudbalera ,niie bitno ko pocinje i ko ulazi,svi vrh.

Mare

pre 2 godine

Najjadniji klub na svetu. Kakve su trenere i igrace dovodili nakon odlaska Fergusona ono je za zatvor. Megvajer kapiten Junajteda hahah, dok god ne prodaju klub i dok ne dodju ljudi koje zanima fudbal, a ne samo novac titulu nece videti. Imali su sve uslove da ne osete Fergijev odlazak, imali su najjace sponzore, novca kao blata, popularnost itd itd, ali sve to sada polako pada.

Loool

pre 2 godine

ili zbog poraza od Istanbul Baseksehira prosle sezone?
(Melik, 25. oktobar 2021 17:10)

Pa sa Ronaldom su sada izgubili cak i od Jang Bojsa :D

Milan

pre 2 godine

Gledajuci Konteov procenat uspesnosti i pobeda od 2011-e u klubovima koje je vodio ( veci je od 55% ), mislim da je on trenutno najidealnije resenje za Manchester U, ali opet ponavljam, kakvi stoperski paNjevi igraju trenutno u MU, tu ne pomazu ni 3 Contea. Neka prvo ociste stoperski tandem, dovedu dva ozbiljna stopera, pa mogu i da se nadaju necemu.
(Kraken 89, 25. oktobar 2021 17:08)

Varan je skroz ok. Samo treba da igra s nekom ko nije Megvajer. TAcnije treba mu solidan stoper, ali koji zna da bude komandant odbrane. Nesto kao ti stari stoperi.

Драгишић Градиша алијас Д&Г

pre 2 godine

Волео да га не смене, бар још неко време и то само да бих видео јесу ли га ови порази макар мало опаметили или ће да настави са Мегвајером, Линделефом, Фредом и Мектоминејем као незаменљивим шарафима!

murta i kurta

pre 2 godine

od kad je solsker trener mancester prosto nema igru
kad gledam njih kao da gledam nasu reprezentaciju (pre piksija)
znaci imas imena,imas sve al nema igra,
neko nebitno dobacivanje

mancesteru treba cela zadnja linija,kavani kao glavni napadac iza njega moze cr

??

pre 2 godine

Prosle sezone u prvom kolu izgubi od Kristal Palasa, posle sestica od Totenhema, pa poraz i od Arsenala, nije prosao grupu u LS, i niko ga nije smenjivao. Sad dobro stoje u LS, u prvenstvu tek je pocetak, a svi ga smenjuju. Problem je transfer Ronalda, koji mora da bude u startnoj postavi, dobio pola miliona funti za potpis. Doveli Sanca za 90 mil evra, a on ni ne igra, Kavani takodje visak, a sve zbog igraca kojeg su doveli da ga ne bi doveo Siti. Totalna konfuzija, ko sta radi i koga i zasto dovodi.
(foo, 25. oktobar 2021 17:58)

Ma odlicno stoje u LS. Poraz od Young Boys-a i dve pobede od kojih je jedna bila u poslednjim sekundama, a druga nakon preokreta za koji je najmanje zasluzan Solser.
To je i ceo problem. United u odnosu na proslu sezonu nije otisao ni jedan korak u napred. Prosli sezone popili sesticu od Tottenhema, a eto ove sezone samo peticu od Liverpoola (oba kod kuce) sto je jelte mnogo bolje. Prosle sezone je pucao od Kristal Palasa, a ove puca od Aston Vile (kod kuce) sto je jelte ponovo mnogo bolje??
Covek niti jedan jedini korak nije otisao u napred u odnosu na proslu sezonu, a po tebi treba da ostane jer ove sezone je popio samo peticu umesto sestice i gubi od Aston Vile kod kuce umesto od Kristal Palasa?
Transfer Ronalda je najmanji problem. Arogantna neznalica od trenera je mnogo veci (zajedno sa nesposobnom upravom).

Misa

pre 2 godine

Pa wto, navešću ti samo trojicu, koji su u junajteda q imaju ih još bekoliko, k9ji su za 3 klase bolji od megvajera I lindelofa. Varan, bejli i tuanzebe, plus, oterao je na pozajmicu vilijamsa koji je fenomenalan i kao desni i kao levi bek. Sasvim dovoljno za početak. I da, za sredinu imaš van de beka, matu,lingarda i celu pljuju mladih fenomenalnih klinaca od kojih bi saf već napravio svetske zvezde. I ne mora biti saf, samo zamisli klopa sa ovim timom, bilo bi 5-0 za junajted.

Ja

pre 2 godine

Ole je meni slican lik i slicna prica kao Krstajic(ne kazem da su bili slicni fudbaleri) vec posao nakon igracke karijere i cela prica oko toga, nekompetenija, egoizam pa na kraju i bezobrazluk, na kraju ostadu ljudi i bez casti i obraza jer kako neko ko ima obraz i stvarno voli taj klub ili zemlju koju vodi i vidis da tone sve oko tebe i ti si kao ma nije do mene, ne idem ja nigde ovo ono...Stvarno su najgori dosli da vladaju i vode...

mr.wolf

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)
Prosecni tim igrao finale LE?
Ako je Mancester prosecan tim ja sam onda Zorica Brunclik sa sve Kemišom i armonikom.Protrošili na pojacanja preko 500 miliona kaže prosecan tim.Tri igraca koštaju skoro 300 miliona.Pogba preko 100 miliona,Fernandeš 80 miliona,Megvajer 87 miliona.Fred oko 60 miliona.Mata,Matic sve preko 30 miliona,
Varan 40 miliona.I onda Sančo 90 miliona.Martijala su platili preko 80 miliona.
(Back in Black, 25. oktobar 2021 17:22)

Sta ti nije jasno.... prosecan tim. Mozes da dovedes jos 10 igraca od po 100m i ako se ne uklope to je opet prosecan tim.
Sa druge strane, najveca greska je dolazak Ronalda, tu mozda cak i nije kriv Norvezanin. Raspali su se njegovim dolaskom. Nisu bili "ludilo" ni prosle sezone, ali kud i kamo su igrali nesto. Licilo je na sklapanje tima, i po svim parametrima su napredovali, samo sto sada ljudi ne vide sumu od drveta. Cak je skontao da mora da resi Megvajera nekako (da mu dovede pravog stopera)....kako ovaj ne bi bio glavni stoper, jer to nije i nece biti.

Ostoja

pre 2 godine

Slažem se, samo navedi mi taj stoperski tandem u ovom trenutku ?
Nema prijatelju više onakvih stopera kakvi su nekad bili Pujol, Vidić, Ferdinand, Nesta, Maldini, Belodedić, Kanavaro, Ramos, Teri, Vasović, Santamarija, Faketi... Takvi donose titule, a ne Ronaldo, Mesi, Suarez, Nejmar... Mada ni bez njih ne možeš...

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Mourinho je bezveze smijenjen. Trebali su mu dati odrijesene ruke da se obracuna s pogbom i ostalim instagram retard klaunima i sve bi bilo bolje.

foo

pre 2 godine

Prosle sezone u prvom kolu izgubi od Kristal Palasa, posle sestica od Totenhema, pa poraz i od Arsenala, nije prosao grupu u LS, i niko ga nije smenjivao. Sad dobro stoje u LS, u prvenstvu tek je pocetak, a svi ga smenjuju. Problem je transfer Ronalda, koji mora da bude u startnoj postavi, dobio pola miliona funti za potpis. Doveli Sanca za 90 mil evra, a on ni ne igra, Kavani takodje visak, a sve zbog igraca kojeg su doveli da ga ne bi doveo Siti. Totalna konfuzija, ko sta radi i koga i zasto dovodi.

Back in Black

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)
Prosecni tim igrao finale LE?
Ako je Mancester prosecan tim ja sam onda Zorica Brunclik sa sve Kemišom i armonikom.Protrošili na pojacanja preko 500 miliona kaže prosecan tim.Tri igraca koštaju skoro 300 miliona.Pogba preko 100 miliona,Fernandeš 80 miliona,Megvajer 87 miliona.Fred oko 60 miliona.Mata,Matic sve preko 30 miliona,
Varan 40 miliona.I onda Sančo 90 miliona.Martijala su platili preko 80 miliona.

Kraken 89

pre 2 godine

Gledajuci Konteov procenat uspesnosti i pobeda od 2011-e u klubovima koje je vodio ( veci je od 55% ), mislim da je on trenutno najidealnije resenje za Manchester U, ali opet ponavljam, kakvi stoperski paNjevi igraju trenutno u MU, tu ne pomazu ni 3 Contea. Neka prvo ociste stoperski tandem, dovedu dva ozbiljna stopera, pa mogu i da se nadaju necemu.

Misa

pre 2 godine

Žao mi je solskjera, dobar je čovek, verovatno nije on sam kriv za sve, uprava kluba je veoma loša takođe, ali za igru ove sezone je isključivo on kriv a to se sada računa. I nije istina da tu nema pomoći, samo izbaciš panjeve sa stadiona, i ubaciš veoma dobre igrače kojima ole nikako da da šansu.

Ok.

pre 2 godine

Bolje da se rese Ronalda,igraju jos gore sa njim jer kvari atmosferu koja i onako nije dobra duze vreme,realno on je prosao zenit sa Realom i umesto da predje u neki osrednji klub kome bi pomogao da ostvari neki nedosanjan uspeh on igra za neke velikane koji vec godinama to nisu pa nece ni sa Ronaldom u ovim godinama biti.Smanji ambicije ili idi u penziju i vodi decu nedeljom u Luna park.

Melik

pre 2 godine

(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)

A Ronaldo je znaci kriv zbog tragikomicnog poraza od Villareala u finalu Evropa lige, poraza od Totenhema rezultatom 6-1 ili zbog poraza od Istanbul Baseksehira prosle sezone? Drugi je bio zbog toga sto je Liverpul odigrao uzasnu sezonu a Celsi je poceo da igra tek od februara kada je dosao Tuhel.

Sava

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)

Pa nije valjao ni trener koji je uzeo LE i bio drugi u PL.

Gabrijel Omar

pre 2 godine

Neverovatno je kako je ovaj lik od simpaticne neznalice presao put do iritantne arogantne neznalice?! Dovedes Mekgvajera za onoliki novac, vidis da igra lose i da je precenjen i uradis sta? Das mu kapitensku traku?! Svi ali bas svi vide i naveliko se sprdaju sa Fredom, ali neeeee - OGS vidi nesto sto niko ne vidi u njemu?! Vec smo zaboravili njegove akvizicije u vidu Dzejmsa, muve bez glave ili dovodjenje Van de Beka da bi polirao klupu..ako su mu svi ti neki igraci nametnuti a on nije reagovao - onda je jezivi beskicmenjak. Ako je on njih trazio i dobio, onda je neopisiva neznalica. I, da, naravno, dzabe sve ako uz trenera ne dodje adekvatan sportski direktor, jer je ozbiljno ludilo da to radi nekakav bankar... Ponavljam, Ole nije najveci krivac, on je samo simptom ludila i dezorganizacije u Utd-u, nekom stabilnom sistemu on ne bi mogao da se dogodi. Samo cinjenica gde ce otici nakon Utd-a ce nam biti objasnjenje kakav je 'strucnjak'...Ali, sta raditi sa kapitenom? Sta raditi sa Pogbom? Protracene 3 godine..sto neko rece, nije OGS kriv vec onaj ko mu je dao to mesto. Da li je Konte resenje? Ne znam ali znam ko je problem...

Pošumljeni sekač iz Prislonice

pre 2 godine

Ovi koji kažu da je Ronaldo trebao da pređe u osrednji klub su u pravu. Pa prešao je, klub koji se bori za LE sledeće sezone.

Embape

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)



Kako nije sramota Ronalda jer je izgubio od Šefilda koji je već tada ispao iz lige, ili što je izgubio u finalu LE od Viljareala, ili što je izgubio od Bašakšehira. Stvarno je on jedini problem i svi ostali valjaju. A za kvalitet Ligu Evrope, Mančester ima tim kao Bajern za LŠ, samo treba to neko i da postavi, takav je fudbal igra.

JPR24

pre 2 godine

Neka čovek pokupi lovu koju mu moraju dati, pa neka sa klate sa Ronaldom ! Doveli su ga za šta ?? Prošle sezone drugi u PL, igrali finale LE, i doveli ovog mamlaza i sad pojma nemaju gde su ? Ajde bre ko je ovde lud.

Aaaaa

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)

Jedino pametno sto si napisao je to ime onog ko ostavlja komentar

Tarzan

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...

Walter

pre 2 godine

Dajte trenera ajaxa ili zidana mada i konte da dodje je dobro, dobra je tvrda ruka. Sosler je covek koji nema znanje doveo je svoje ljude u strucni stab doveo coveka koji je ispao iz lige norveske doveo coveka koji je vodio 18 tim u norveskoj da bude trener golmana i jos nekolicinu svoji poznanika a ja sam mislio da to ima samo u srbiji covek nema ideju nema stil nista a bivsi igraci manchestera ga podrzavaju a koliko su samo pljuvali murinja, van gala koji su imali 2x losiji tim

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Mourinho je bezveze smijenjen. Trebali su mu dati odrijesene ruke da se obracuna s pogbom i ostalim instagram retard klaunima i sve bi bilo bolje.

Walter

pre 2 godine

Dajte trenera ajaxa ili zidana mada i konte da dodje je dobro, dobra je tvrda ruka. Sosler je covek koji nema znanje doveo je svoje ljude u strucni stab doveo coveka koji je ispao iz lige norveske doveo coveka koji je vodio 18 tim u norveskoj da bude trener golmana i jos nekolicinu svoji poznanika a ja sam mislio da to ima samo u srbiji covek nema ideju nema stil nista a bivsi igraci manchestera ga podrzavaju a koliko su samo pljuvali murinja, van gala koji su imali 2x losiji tim

Melik

pre 2 godine

(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)

A Ronaldo je znaci kriv zbog tragikomicnog poraza od Villareala u finalu Evropa lige, poraza od Totenhema rezultatom 6-1 ili zbog poraza od Istanbul Baseksehira prosle sezone? Drugi je bio zbog toga sto je Liverpul odigrao uzasnu sezonu a Celsi je poceo da igra tek od februara kada je dosao Tuhel.

Back in Black

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)
Prosecni tim igrao finale LE?
Ako je Mancester prosecan tim ja sam onda Zorica Brunclik sa sve Kemišom i armonikom.Protrošili na pojacanja preko 500 miliona kaže prosecan tim.Tri igraca koštaju skoro 300 miliona.Pogba preko 100 miliona,Fernandeš 80 miliona,Megvajer 87 miliona.Fred oko 60 miliona.Mata,Matic sve preko 30 miliona,
Varan 40 miliona.I onda Sančo 90 miliona.Martijala su platili preko 80 miliona.

Gabrijel Omar

pre 2 godine

Neverovatno je kako je ovaj lik od simpaticne neznalice presao put do iritantne arogantne neznalice?! Dovedes Mekgvajera za onoliki novac, vidis da igra lose i da je precenjen i uradis sta? Das mu kapitensku traku?! Svi ali bas svi vide i naveliko se sprdaju sa Fredom, ali neeeee - OGS vidi nesto sto niko ne vidi u njemu?! Vec smo zaboravili njegove akvizicije u vidu Dzejmsa, muve bez glave ili dovodjenje Van de Beka da bi polirao klupu..ako su mu svi ti neki igraci nametnuti a on nije reagovao - onda je jezivi beskicmenjak. Ako je on njih trazio i dobio, onda je neopisiva neznalica. I, da, naravno, dzabe sve ako uz trenera ne dodje adekvatan sportski direktor, jer je ozbiljno ludilo da to radi nekakav bankar... Ponavljam, Ole nije najveci krivac, on je samo simptom ludila i dezorganizacije u Utd-u, nekom stabilnom sistemu on ne bi mogao da se dogodi. Samo cinjenica gde ce otici nakon Utd-a ce nam biti objasnjenje kakav je 'strucnjak'...Ali, sta raditi sa kapitenom? Sta raditi sa Pogbom? Protracene 3 godine..sto neko rece, nije OGS kriv vec onaj ko mu je dao to mesto. Da li je Konte resenje? Ne znam ali znam ko je problem...

Kraken 89

pre 2 godine

Gledajuci Konteov procenat uspesnosti i pobeda od 2011-e u klubovima koje je vodio ( veci je od 55% ), mislim da je on trenutno najidealnije resenje za Manchester U, ali opet ponavljam, kakvi stoperski paNjevi igraju trenutno u MU, tu ne pomazu ni 3 Contea. Neka prvo ociste stoperski tandem, dovedu dva ozbiljna stopera, pa mogu i da se nadaju necemu.

Sava

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)

Pa nije valjao ni trener koji je uzeo LE i bio drugi u PL.

Aaaaa

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)

Jedino pametno sto si napisao je to ime onog ko ostavlja komentar

Tarzan

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...

Ostoja

pre 2 godine

Slažem se, samo navedi mi taj stoperski tandem u ovom trenutku ?
Nema prijatelju više onakvih stopera kakvi su nekad bili Pujol, Vidić, Ferdinand, Nesta, Maldini, Belodedić, Kanavaro, Ramos, Teri, Vasović, Santamarija, Faketi... Takvi donose titule, a ne Ronaldo, Mesi, Suarez, Nejmar... Mada ni bez njih ne možeš...

foo

pre 2 godine

Prosle sezone u prvom kolu izgubi od Kristal Palasa, posle sestica od Totenhema, pa poraz i od Arsenala, nije prosao grupu u LS, i niko ga nije smenjivao. Sad dobro stoje u LS, u prvenstvu tek je pocetak, a svi ga smenjuju. Problem je transfer Ronalda, koji mora da bude u startnoj postavi, dobio pola miliona funti za potpis. Doveli Sanca za 90 mil evra, a on ni ne igra, Kavani takodje visak, a sve zbog igraca kojeg su doveli da ga ne bi doveo Siti. Totalna konfuzija, ko sta radi i koga i zasto dovodi.

Embape

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)



Kako nije sramota Ronalda jer je izgubio od Šefilda koji je već tada ispao iz lige, ili što je izgubio u finalu LE od Viljareala, ili što je izgubio od Bašakšehira. Stvarno je on jedini problem i svi ostali valjaju. A za kvalitet Ligu Evrope, Mančester ima tim kao Bajern za LŠ, samo treba to neko i da postavi, takav je fudbal igra.

Milan

pre 2 godine

Gledajuci Konteov procenat uspesnosti i pobeda od 2011-e u klubovima koje je vodio ( veci je od 55% ), mislim da je on trenutno najidealnije resenje za Manchester U, ali opet ponavljam, kakvi stoperski paNjevi igraju trenutno u MU, tu ne pomazu ni 3 Contea. Neka prvo ociste stoperski tandem, dovedu dva ozbiljna stopera, pa mogu i da se nadaju necemu.
(Kraken 89, 25. oktobar 2021 17:08)

Varan je skroz ok. Samo treba da igra s nekom ko nije Megvajer. TAcnije treba mu solidan stoper, ali koji zna da bude komandant odbrane. Nesto kao ti stari stoperi.

Pošumljeni sekač iz Prislonice

pre 2 godine

Ovi koji kažu da je Ronaldo trebao da pređe u osrednji klub su u pravu. Pa prešao je, klub koji se bori za LE sledeće sezone.

jojufff

pre 2 godine

imate fino na sky sport strucne analize pojedinaca i ekipe.
jednostavno ne zna se ko pije, a ko placa!
Linije nisu povezane, u odbrani nista nije ustimano..niko nikoga ne pokriva, sudaraju se..u veznom redu sve tromo i bezidejno..odmah u napadu nemaju sta za ocekivati.
a najgore je od svega sto se najmanje zalazu i najmanje trce u engleskoj ligi.
to je sve recept za propast, naravno ne postuju trenera i on je za sve kriv.

dobro je scholes rekao poslije atalante, bojim se da ovakvim pristupom kao protiv atalante..u prvom poluvremenu protiv Liverpoola primamo 3-4 komada!
i bi 4

Misa

pre 2 godine

Žao mi je solskjera, dobar je čovek, verovatno nije on sam kriv za sve, uprava kluba je veoma loša takođe, ali za igru ove sezone je isključivo on kriv a to se sada računa. I nije istina da tu nema pomoći, samo izbaciš panjeve sa stadiona, i ubaciš veoma dobre igrače kojima ole nikako da da šansu.

??

pre 2 godine

Prosle sezone u prvom kolu izgubi od Kristal Palasa, posle sestica od Totenhema, pa poraz i od Arsenala, nije prosao grupu u LS, i niko ga nije smenjivao. Sad dobro stoje u LS, u prvenstvu tek je pocetak, a svi ga smenjuju. Problem je transfer Ronalda, koji mora da bude u startnoj postavi, dobio pola miliona funti za potpis. Doveli Sanca za 90 mil evra, a on ni ne igra, Kavani takodje visak, a sve zbog igraca kojeg su doveli da ga ne bi doveo Siti. Totalna konfuzija, ko sta radi i koga i zasto dovodi.
(foo, 25. oktobar 2021 17:58)

Ma odlicno stoje u LS. Poraz od Young Boys-a i dve pobede od kojih je jedna bila u poslednjim sekundama, a druga nakon preokreta za koji je najmanje zasluzan Solser.
To je i ceo problem. United u odnosu na proslu sezonu nije otisao ni jedan korak u napred. Prosli sezone popili sesticu od Tottenhema, a eto ove sezone samo peticu od Liverpoola (oba kod kuce) sto je jelte mnogo bolje. Prosle sezone je pucao od Kristal Palasa, a ove puca od Aston Vile (kod kuce) sto je jelte ponovo mnogo bolje??
Covek niti jedan jedini korak nije otisao u napred u odnosu na proslu sezonu, a po tebi treba da ostane jer ove sezone je popio samo peticu umesto sestice i gubi od Aston Vile kod kuce umesto od Kristal Palasa?
Transfer Ronalda je najmanji problem. Arogantna neznalica od trenera je mnogo veci (zajedno sa nesposobnom upravom).

kiki

pre 2 godine

Pa sa Ronaldom su sada izgubili cak i od Jang Bojsa :D
(Loool, 25. oktobar 2021 19:19)

on im je doneo svih 6 bodova golovima u zadnji cas.

Mare

pre 2 godine

Najjadniji klub na svetu. Kakve su trenere i igrace dovodili nakon odlaska Fergusona ono je za zatvor. Megvajer kapiten Junajteda hahah, dok god ne prodaju klub i dok ne dodju ljudi koje zanima fudbal, a ne samo novac titulu nece videti. Imali su sve uslove da ne osete Fergijev odlazak, imali su najjace sponzore, novca kao blata, popularnost itd itd, ali sve to sada polako pada.

Драгишић Градиша алијас Д&Г

pre 2 godine

Волео да га не смене, бар још неко време и то само да бих видео јесу ли га ови порази макар мало опаметили или ће да настави са Мегвајером, Линделефом, Фредом и Мектоминејем као незаменљивим шарафима!

Back in Black

pre 2 godine

(Back in Black, 25. oktobar 2021 17:22)
Sve su to precenjeni i preplaćeni igrači. Čovek je u pravu, skoro svi su prosek. Prošle godine su imali odlične rezultate, e sad sto vi ocekujete da osvoje PL ili LS, to je nešto drugo
(Miloš Stanković, 25. oktobar 2021 19:41)
To je nebitno, ne možeš za neki tim koji za par godina potroši na pojacanja 500 miliona da kažeš da je prosecan.

Miskec

pre 2 godine

Predlazem rukovodstvu Mancester Junajteda da Umesto Olea angazuju drustvo sa ovog portala, pa to sve strucnjak do strucnjaka sa izuzetnim rezultatima iza sebe!

Anfield

pre 2 godine

Predlazem rukovodstvu Mancester Junajteda da Umesto Olea angazuju drustvo sa ovog portala, pa to sve strucnjak do strucnjaka sa izuzetnim rezultatima iza sebe!
(Miskec, 25. oktobar 2021 19:41)
Zahvaljujemo se na glasu.



I ne samo to, od decembra do marta garantujem minimum 30 bodova inače vraćam svaki milion, ako nude, a neće, a 30+ bodova lagano, i garantujem poraz u prvoj nedelji marta, pa malo li je?

bmiles

pre 2 godine

Uvek se setim reci Predsednika tima gde sam ja bio trener kod ovakvih slucajeva:"Krivac za slabe rezultate uvek ce biti TRENER,lakse je otpustiti jednog nego ceo tim!"
Inace nikad oni sto vode nece priznati da su oni pogresili,dzabe krecite,njihova se ne porice!
Pisao sam i ranije pre jucerasnje utakmice da su OGS dani odbrojani i to odmah posle poraza od Jang Bojsa! Odlozena je za ovaj poraz protiv Liverpula,gde su svi znali sta mu se sprema ako izgubi od ljutog rivala.Jedino je Skols javno to pomenuo i rizikovao da ce biti razapet.Drugi ili nisu smeli ili nisu zeleli da vide!
Uostalom nisu istrpeli Murinja za daleko bolje rezultate.Fergusonovo lice posle utakmice pokazalo je da je OGS izgubio i njegovo pokroviteljstvo.

Nikola

pre 2 godine

Nema junajted odbranu,los skauting doveo da su suplji kao djevdjir,spori,jadni.A uzdas se u cicu od 37 godina u napadu,jos samozivog.Ko ume da gleda,u rotaciji Sitija i Liverpula 20 podjednako dobrih fudbalera ,niie bitno ko pocinje i ko ulazi,svi vrh.

JPR24

pre 2 godine

Neka čovek pokupi lovu koju mu moraju dati, pa neka sa klate sa Ronaldom ! Doveli su ga za šta ?? Prošle sezone drugi u PL, igrali finale LE, i doveli ovog mamlaza i sad pojma nemaju gde su ? Ajde bre ko je ovde lud.

murta i kurta

pre 2 godine

od kad je solsker trener mancester prosto nema igru
kad gledam njih kao da gledam nasu reprezentaciju (pre piksija)
znaci imas imena,imas sve al nema igra,
neko nebitno dobacivanje

mancesteru treba cela zadnja linija,kavani kao glavni napadac iza njega moze cr

Ja

pre 2 godine

Ole je meni slican lik i slicna prica kao Krstajic(ne kazem da su bili slicni fudbaleri) vec posao nakon igracke karijere i cela prica oko toga, nekompetenija, egoizam pa na kraju i bezobrazluk, na kraju ostadu ljudi i bez casti i obraza jer kako neko ko ima obraz i stvarno voli taj klub ili zemlju koju vodi i vidis da tone sve oko tebe i ti si kao ma nije do mene, ne idem ja nigde ovo ono...Stvarno su najgori dosli da vladaju i vode...

Poslednji skaut

pre 2 godine

Drugi su bili prosle godine samo zato sto je Liverpul igrao bez pola tima i cele odbrane prosle godine, a Tuhel dosao malo kasnije nego sto je trebalo.

Ok.

pre 2 godine

Bolje da se rese Ronalda,igraju jos gore sa njim jer kvari atmosferu koja i onako nije dobra duze vreme,realno on je prosao zenit sa Realom i umesto da predje u neki osrednji klub kome bi pomogao da ostvari neki nedosanjan uspeh on igra za neke velikane koji vec godinama to nisu pa nece ni sa Ronaldom u ovim godinama biti.Smanji ambicije ili idi u penziju i vodi decu nedeljom u Luna park.

Red Z

pre 2 godine

@Gabrijel Omar
Bravo! Najbolji komentari i sve tačno. Ole nije jedini krivac nego oni koji su mu ukazali poverenje. Klub mora da menja i vlasnika da bi se ponovo vratili na staze uspeha. Dovesti trenera koji ima autoritet i znanje (kao što su Pep, Klop, Tuhel) i biće Jedinstvo ono staro. Znam da se mnogi neće složiti sa mnom ali Brendan Rodžers (ex Liverpul) bi bio odlično rešenje. (Pa i veliki Mat Bezbi je igrao za Liverpul pa kao trener stvorio veliki Junajted).

fkv punks

pre 2 godine

Neka čovek pokupi lovu koju mu moraju dati, pa neka sa klate sa Ronaldom ! Doveli su ga za šta ?? Prošle sezone drugi u PL, igrali finale LE, i doveli ovog mamlaza i sad pojma nemaju gde su ? Ajde bre ko je ovde lud.
(JPR24, 25. oktobar 2021 17:05)
Da,da sigurno.Sada je pola igrača koji bio nekada,gari ima 36 godina.Da vidimo pod kim je igrao zadnjih par sezona.Pod Sarijem,čovekom zvanim ne menjam taktiku ni živu glavuza.Onda pod Pirlom,još jedan početnik u trenerskom poslu.Nije on kriv nizašta što se dešava na terenu i oko njega u Junajtedu.Kriv je Solsker zbog igre i forme,a onda uprava zbog dovodjenja igrača i što još drži ovoga na klupi.Pa oni i doveli Ronalda.Ne sastavlja Ronaldo tim,formaciju i ne pravi taktiku za utakmice.Ako on odredjuje pravila u klubu,to još više govori o nesposobnosti Solskera i uprave Mančester Junajteda.Imali su više sreće nego pameti prošle sezone,videlo se još ranije da pod Solskerom neće ići kao po loju.Junajted je godinama unazad u kanalu.Ronaldo,Solsker i njihovi rezultati ove godine su samo kulminacija svega što se kuvalo predhodnu deceniju.

Misa

pre 2 godine

Pa wto, navešću ti samo trojicu, koji su u junajteda q imaju ih još bekoliko, k9ji su za 3 klase bolji od megvajera I lindelofa. Varan, bejli i tuanzebe, plus, oterao je na pozajmicu vilijamsa koji je fenomenalan i kao desni i kao levi bek. Sasvim dovoljno za početak. I da, za sredinu imaš van de beka, matu,lingarda i celu pljuju mladih fenomenalnih klinaca od kojih bi saf već napravio svetske zvezde. I ne mora biti saf, samo zamisli klopa sa ovim timom, bilo bi 5-0 za junajted.

mr.wolf

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)
Prosecni tim igrao finale LE?
Ako je Mancester prosecan tim ja sam onda Zorica Brunclik sa sve Kemišom i armonikom.Protrošili na pojacanja preko 500 miliona kaže prosecan tim.Tri igraca koštaju skoro 300 miliona.Pogba preko 100 miliona,Fernandeš 80 miliona,Megvajer 87 miliona.Fred oko 60 miliona.Mata,Matic sve preko 30 miliona,
Varan 40 miliona.I onda Sančo 90 miliona.Martijala su platili preko 80 miliona.
(Back in Black, 25. oktobar 2021 17:22)

Sta ti nije jasno.... prosecan tim. Mozes da dovedes jos 10 igraca od po 100m i ako se ne uklope to je opet prosecan tim.
Sa druge strane, najveca greska je dolazak Ronalda, tu mozda cak i nije kriv Norvezanin. Raspali su se njegovim dolaskom. Nisu bili "ludilo" ni prosle sezone, ali kud i kamo su igrali nesto. Licilo je na sklapanje tima, i po svim parametrima su napredovali, samo sto sada ljudi ne vide sumu od drveta. Cak je skontao da mora da resi Megvajera nekako (da mu dovede pravog stopera)....kako ovaj ne bi bio glavni stoper, jer to nije i nece biti.

Loool

pre 2 godine

ili zbog poraza od Istanbul Baseksehira prosle sezone?
(Melik, 25. oktobar 2021 17:10)

Pa sa Ronaldom su sada izgubili cak i od Jang Bojsa :D

Miloš Stanković

pre 2 godine

(Back in Black, 25. oktobar 2021 17:22)
Sve su to precenjeni i preplaćeni igrači. Čovek je u pravu, skoro svi su prosek. Prošle godine su imali odlične rezultate, e sad sto vi ocekujete da osvoje PL ili LS, to je nešto drugo

Embape

pre 2 godine

Pa sa Ronaldom su sada izgubili cak i od Jang Bojsa :D
(Loool, 25. oktobar 2021 19:19)



A Istanbul osvojio LŠ pre 2 godine, jesu malo u padu forme, ali verujem da će se vratiti. Protiv njih je i bod puno :D

Tarzan

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...

Ok.

pre 2 godine

Bolje da se rese Ronalda,igraju jos gore sa njim jer kvari atmosferu koja i onako nije dobra duze vreme,realno on je prosao zenit sa Realom i umesto da predje u neki osrednji klub kome bi pomogao da ostvari neki nedosanjan uspeh on igra za neke velikane koji vec godinama to nisu pa nece ni sa Ronaldom u ovim godinama biti.Smanji ambicije ili idi u penziju i vodi decu nedeljom u Luna park.

JPR24

pre 2 godine

Neka čovek pokupi lovu koju mu moraju dati, pa neka sa klate sa Ronaldom ! Doveli su ga za šta ?? Prošle sezone drugi u PL, igrali finale LE, i doveli ovog mamlaza i sad pojma nemaju gde su ? Ajde bre ko je ovde lud.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Mourinho je bezveze smijenjen. Trebali su mu dati odrijesene ruke da se obracuna s pogbom i ostalim instagram retard klaunima i sve bi bilo bolje.

mr.wolf

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)
Prosecni tim igrao finale LE?
Ako je Mancester prosecan tim ja sam onda Zorica Brunclik sa sve Kemišom i armonikom.Protrošili na pojacanja preko 500 miliona kaže prosecan tim.Tri igraca koštaju skoro 300 miliona.Pogba preko 100 miliona,Fernandeš 80 miliona,Megvajer 87 miliona.Fred oko 60 miliona.Mata,Matic sve preko 30 miliona,
Varan 40 miliona.I onda Sančo 90 miliona.Martijala su platili preko 80 miliona.
(Back in Black, 25. oktobar 2021 17:22)

Sta ti nije jasno.... prosecan tim. Mozes da dovedes jos 10 igraca od po 100m i ako se ne uklope to je opet prosecan tim.
Sa druge strane, najveca greska je dolazak Ronalda, tu mozda cak i nije kriv Norvezanin. Raspali su se njegovim dolaskom. Nisu bili "ludilo" ni prosle sezone, ali kud i kamo su igrali nesto. Licilo je na sklapanje tima, i po svim parametrima su napredovali, samo sto sada ljudi ne vide sumu od drveta. Cak je skontao da mora da resi Megvajera nekako (da mu dovede pravog stopera)....kako ovaj ne bi bio glavni stoper, jer to nije i nece biti.

foo

pre 2 godine

Prosle sezone u prvom kolu izgubi od Kristal Palasa, posle sestica od Totenhema, pa poraz i od Arsenala, nije prosao grupu u LS, i niko ga nije smenjivao. Sad dobro stoje u LS, u prvenstvu tek je pocetak, a svi ga smenjuju. Problem je transfer Ronalda, koji mora da bude u startnoj postavi, dobio pola miliona funti za potpis. Doveli Sanca za 90 mil evra, a on ni ne igra, Kavani takodje visak, a sve zbog igraca kojeg su doveli da ga ne bi doveo Siti. Totalna konfuzija, ko sta radi i koga i zasto dovodi.

Walter

pre 2 godine

Dajte trenera ajaxa ili zidana mada i konte da dodje je dobro, dobra je tvrda ruka. Sosler je covek koji nema znanje doveo je svoje ljude u strucni stab doveo coveka koji je ispao iz lige norveske doveo coveka koji je vodio 18 tim u norveskoj da bude trener golmana i jos nekolicinu svoji poznanika a ja sam mislio da to ima samo u srbiji covek nema ideju nema stil nista a bivsi igraci manchestera ga podrzavaju a koliko su samo pljuvali murinja, van gala koji su imali 2x losiji tim

Pošumljeni sekač iz Prislonice

pre 2 godine

Ovi koji kažu da je Ronaldo trebao da pređe u osrednji klub su u pravu. Pa prešao je, klub koji se bori za LE sledeće sezone.

Aaaaa

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)

Jedino pametno sto si napisao je to ime onog ko ostavlja komentar

Embape

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)



Kako nije sramota Ronalda jer je izgubio od Šefilda koji je već tada ispao iz lige, ili što je izgubio u finalu LE od Viljareala, ili što je izgubio od Bašakšehira. Stvarno je on jedini problem i svi ostali valjaju. A za kvalitet Ligu Evrope, Mančester ima tim kao Bajern za LŠ, samo treba to neko i da postavi, takav je fudbal igra.

Mare

pre 2 godine

Najjadniji klub na svetu. Kakve su trenere i igrace dovodili nakon odlaska Fergusona ono je za zatvor. Megvajer kapiten Junajteda hahah, dok god ne prodaju klub i dok ne dodju ljudi koje zanima fudbal, a ne samo novac titulu nece videti. Imali su sve uslove da ne osete Fergijev odlazak, imali su najjace sponzore, novca kao blata, popularnost itd itd, ali sve to sada polako pada.

Loool

pre 2 godine

ili zbog poraza od Istanbul Baseksehira prosle sezone?
(Melik, 25. oktobar 2021 17:10)

Pa sa Ronaldom su sada izgubili cak i od Jang Bojsa :D

Back in Black

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)
Prosecni tim igrao finale LE?
Ako je Mancester prosecan tim ja sam onda Zorica Brunclik sa sve Kemišom i armonikom.Protrošili na pojacanja preko 500 miliona kaže prosecan tim.Tri igraca koštaju skoro 300 miliona.Pogba preko 100 miliona,Fernandeš 80 miliona,Megvajer 87 miliona.Fred oko 60 miliona.Mata,Matic sve preko 30 miliona,
Varan 40 miliona.I onda Sančo 90 miliona.Martijala su platili preko 80 miliona.

Misa

pre 2 godine

Pa wto, navešću ti samo trojicu, koji su u junajteda q imaju ih još bekoliko, k9ji su za 3 klase bolji od megvajera I lindelofa. Varan, bejli i tuanzebe, plus, oterao je na pozajmicu vilijamsa koji je fenomenalan i kao desni i kao levi bek. Sasvim dovoljno za početak. I da, za sredinu imaš van de beka, matu,lingarda i celu pljuju mladih fenomenalnih klinaca od kojih bi saf već napravio svetske zvezde. I ne mora biti saf, samo zamisli klopa sa ovim timom, bilo bi 5-0 za junajted.

fkv punks

pre 2 godine

Neka čovek pokupi lovu koju mu moraju dati, pa neka sa klate sa Ronaldom ! Doveli su ga za šta ?? Prošle sezone drugi u PL, igrali finale LE, i doveli ovog mamlaza i sad pojma nemaju gde su ? Ajde bre ko je ovde lud.
(JPR24, 25. oktobar 2021 17:05)
Da,da sigurno.Sada je pola igrača koji bio nekada,gari ima 36 godina.Da vidimo pod kim je igrao zadnjih par sezona.Pod Sarijem,čovekom zvanim ne menjam taktiku ni živu glavuza.Onda pod Pirlom,još jedan početnik u trenerskom poslu.Nije on kriv nizašta što se dešava na terenu i oko njega u Junajtedu.Kriv je Solsker zbog igre i forme,a onda uprava zbog dovodjenja igrača i što još drži ovoga na klupi.Pa oni i doveli Ronalda.Ne sastavlja Ronaldo tim,formaciju i ne pravi taktiku za utakmice.Ako on odredjuje pravila u klubu,to još više govori o nesposobnosti Solskera i uprave Mančester Junajteda.Imali su više sreće nego pameti prošle sezone,videlo se još ranije da pod Solskerom neće ići kao po loju.Junajted je godinama unazad u kanalu.Ronaldo,Solsker i njihovi rezultati ove godine su samo kulminacija svega što se kuvalo predhodnu deceniju.

Melik

pre 2 godine

(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)

A Ronaldo je znaci kriv zbog tragikomicnog poraza od Villareala u finalu Evropa lige, poraza od Totenhema rezultatom 6-1 ili zbog poraza od Istanbul Baseksehira prosle sezone? Drugi je bio zbog toga sto je Liverpul odigrao uzasnu sezonu a Celsi je poceo da igra tek od februara kada je dosao Tuhel.

Gabrijel Omar

pre 2 godine

Neverovatno je kako je ovaj lik od simpaticne neznalice presao put do iritantne arogantne neznalice?! Dovedes Mekgvajera za onoliki novac, vidis da igra lose i da je precenjen i uradis sta? Das mu kapitensku traku?! Svi ali bas svi vide i naveliko se sprdaju sa Fredom, ali neeeee - OGS vidi nesto sto niko ne vidi u njemu?! Vec smo zaboravili njegove akvizicije u vidu Dzejmsa, muve bez glave ili dovodjenje Van de Beka da bi polirao klupu..ako su mu svi ti neki igraci nametnuti a on nije reagovao - onda je jezivi beskicmenjak. Ako je on njih trazio i dobio, onda je neopisiva neznalica. I, da, naravno, dzabe sve ako uz trenera ne dodje adekvatan sportski direktor, jer je ozbiljno ludilo da to radi nekakav bankar... Ponavljam, Ole nije najveci krivac, on je samo simptom ludila i dezorganizacije u Utd-u, nekom stabilnom sistemu on ne bi mogao da se dogodi. Samo cinjenica gde ce otici nakon Utd-a ce nam biti objasnjenje kakav je 'strucnjak'...Ali, sta raditi sa kapitenom? Sta raditi sa Pogbom? Protracene 3 godine..sto neko rece, nije OGS kriv vec onaj ko mu je dao to mesto. Da li je Konte resenje? Ne znam ali znam ko je problem...

Ostoja

pre 2 godine

Slažem se, samo navedi mi taj stoperski tandem u ovom trenutku ?
Nema prijatelju više onakvih stopera kakvi su nekad bili Pujol, Vidić, Ferdinand, Nesta, Maldini, Belodedić, Kanavaro, Ramos, Teri, Vasović, Santamarija, Faketi... Takvi donose titule, a ne Ronaldo, Mesi, Suarez, Nejmar... Mada ni bez njih ne možeš...

Драгишић Градиша алијас Д&Г

pre 2 godine

Волео да га не смене, бар још неко време и то само да бих видео јесу ли га ови порази макар мало опаметили или ће да настави са Мегвајером, Линделефом, Фредом и Мектоминејем као незаменљивим шарафима!

Anfield

pre 2 godine

Predlazem rukovodstvu Mancester Junajteda da Umesto Olea angazuju drustvo sa ovog portala, pa to sve strucnjak do strucnjaka sa izuzetnim rezultatima iza sebe!
(Miskec, 25. oktobar 2021 19:41)
Zahvaljujemo se na glasu.



I ne samo to, od decembra do marta garantujem minimum 30 bodova inače vraćam svaki milion, ako nude, a neće, a 30+ bodova lagano, i garantujem poraz u prvoj nedelji marta, pa malo li je?

Kraken 89

pre 2 godine

Gledajuci Konteov procenat uspesnosti i pobeda od 2011-e u klubovima koje je vodio ( veci je od 55% ), mislim da je on trenutno najidealnije resenje za Manchester U, ali opet ponavljam, kakvi stoperski paNjevi igraju trenutno u MU, tu ne pomazu ni 3 Contea. Neka prvo ociste stoperski tandem, dovedu dva ozbiljna stopera, pa mogu i da se nadaju necemu.

Sava

pre 2 godine

Ne valja trener koji je sa prosecnim timom igrao finale LE prosle godine i bio drugi u PL, a valja igrac koga placaju 30m a nista ne donosi ekipi...
(Tarzan, 25. oktobar 2021 16:54)

Pa nije valjao ni trener koji je uzeo LE i bio drugi u PL.

Ja

pre 2 godine

Ole je meni slican lik i slicna prica kao Krstajic(ne kazem da su bili slicni fudbaleri) vec posao nakon igracke karijere i cela prica oko toga, nekompetenija, egoizam pa na kraju i bezobrazluk, na kraju ostadu ljudi i bez casti i obraza jer kako neko ko ima obraz i stvarno voli taj klub ili zemlju koju vodi i vidis da tone sve oko tebe i ti si kao ma nije do mene, ne idem ja nigde ovo ono...Stvarno su najgori dosli da vladaju i vode...

Misa

pre 2 godine

Žao mi je solskjera, dobar je čovek, verovatno nije on sam kriv za sve, uprava kluba je veoma loša takođe, ali za igru ove sezone je isključivo on kriv a to se sada računa. I nije istina da tu nema pomoći, samo izbaciš panjeve sa stadiona, i ubaciš veoma dobre igrače kojima ole nikako da da šansu.

Milan

pre 2 godine

Gledajuci Konteov procenat uspesnosti i pobeda od 2011-e u klubovima koje je vodio ( veci je od 55% ), mislim da je on trenutno najidealnije resenje za Manchester U, ali opet ponavljam, kakvi stoperski paNjevi igraju trenutno u MU, tu ne pomazu ni 3 Contea. Neka prvo ociste stoperski tandem, dovedu dva ozbiljna stopera, pa mogu i da se nadaju necemu.
(Kraken 89, 25. oktobar 2021 17:08)

Varan je skroz ok. Samo treba da igra s nekom ko nije Megvajer. TAcnije treba mu solidan stoper, ali koji zna da bude komandant odbrane. Nesto kao ti stari stoperi.

murta i kurta

pre 2 godine

od kad je solsker trener mancester prosto nema igru
kad gledam njih kao da gledam nasu reprezentaciju (pre piksija)
znaci imas imena,imas sve al nema igra,
neko nebitno dobacivanje

mancesteru treba cela zadnja linija,kavani kao glavni napadac iza njega moze cr

??

pre 2 godine

Prosle sezone u prvom kolu izgubi od Kristal Palasa, posle sestica od Totenhema, pa poraz i od Arsenala, nije prosao grupu u LS, i niko ga nije smenjivao. Sad dobro stoje u LS, u prvenstvu tek je pocetak, a svi ga smenjuju. Problem je transfer Ronalda, koji mora da bude u startnoj postavi, dobio pola miliona funti za potpis. Doveli Sanca za 90 mil evra, a on ni ne igra, Kavani takodje visak, a sve zbog igraca kojeg su doveli da ga ne bi doveo Siti. Totalna konfuzija, ko sta radi i koga i zasto dovodi.
(foo, 25. oktobar 2021 17:58)

Ma odlicno stoje u LS. Poraz od Young Boys-a i dve pobede od kojih je jedna bila u poslednjim sekundama, a druga nakon preokreta za koji je najmanje zasluzan Solser.
To je i ceo problem. United u odnosu na proslu sezonu nije otisao ni jedan korak u napred. Prosli sezone popili sesticu od Tottenhema, a eto ove sezone samo peticu od Liverpoola (oba kod kuce) sto je jelte mnogo bolje. Prosle sezone je pucao od Kristal Palasa, a ove puca od Aston Vile (kod kuce) sto je jelte ponovo mnogo bolje??
Covek niti jedan jedini korak nije otisao u napred u odnosu na proslu sezonu, a po tebi treba da ostane jer ove sezone je popio samo peticu umesto sestice i gubi od Aston Vile kod kuce umesto od Kristal Palasa?
Transfer Ronalda je najmanji problem. Arogantna neznalica od trenera je mnogo veci (zajedno sa nesposobnom upravom).

Nikola

pre 2 godine

Nema junajted odbranu,los skauting doveo da su suplji kao djevdjir,spori,jadni.A uzdas se u cicu od 37 godina u napadu,jos samozivog.Ko ume da gleda,u rotaciji Sitija i Liverpula 20 podjednako dobrih fudbalera ,niie bitno ko pocinje i ko ulazi,svi vrh.

kiki

pre 2 godine

Pa sa Ronaldom su sada izgubili cak i od Jang Bojsa :D
(Loool, 25. oktobar 2021 19:19)

on im je doneo svih 6 bodova golovima u zadnji cas.

Red Z

pre 2 godine

@Gabrijel Omar
Bravo! Najbolji komentari i sve tačno. Ole nije jedini krivac nego oni koji su mu ukazali poverenje. Klub mora da menja i vlasnika da bi se ponovo vratili na staze uspeha. Dovesti trenera koji ima autoritet i znanje (kao što su Pep, Klop, Tuhel) i biće Jedinstvo ono staro. Znam da se mnogi neće složiti sa mnom ali Brendan Rodžers (ex Liverpul) bi bio odlično rešenje. (Pa i veliki Mat Bezbi je igrao za Liverpul pa kao trener stvorio veliki Junajted).

Miskec

pre 2 godine

Predlazem rukovodstvu Mancester Junajteda da Umesto Olea angazuju drustvo sa ovog portala, pa to sve strucnjak do strucnjaka sa izuzetnim rezultatima iza sebe!

Miloš Stanković

pre 2 godine

(Back in Black, 25. oktobar 2021 17:22)
Sve su to precenjeni i preplaćeni igrači. Čovek je u pravu, skoro svi su prosek. Prošle godine su imali odlične rezultate, e sad sto vi ocekujete da osvoje PL ili LS, to je nešto drugo

Back in Black

pre 2 godine

(Back in Black, 25. oktobar 2021 17:22)
Sve su to precenjeni i preplaćeni igrači. Čovek je u pravu, skoro svi su prosek. Prošle godine su imali odlične rezultate, e sad sto vi ocekujete da osvoje PL ili LS, to je nešto drugo
(Miloš Stanković, 25. oktobar 2021 19:41)
To je nebitno, ne možeš za neki tim koji za par godina potroši na pojacanja 500 miliona da kažeš da je prosecan.

jojufff

pre 2 godine

imate fino na sky sport strucne analize pojedinaca i ekipe.
jednostavno ne zna se ko pije, a ko placa!
Linije nisu povezane, u odbrani nista nije ustimano..niko nikoga ne pokriva, sudaraju se..u veznom redu sve tromo i bezidejno..odmah u napadu nemaju sta za ocekivati.
a najgore je od svega sto se najmanje zalazu i najmanje trce u engleskoj ligi.
to je sve recept za propast, naravno ne postuju trenera i on je za sve kriv.

dobro je scholes rekao poslije atalante, bojim se da ovakvim pristupom kao protiv atalante..u prvom poluvremenu protiv Liverpoola primamo 3-4 komada!
i bi 4

bmiles

pre 2 godine

Uvek se setim reci Predsednika tima gde sam ja bio trener kod ovakvih slucajeva:"Krivac za slabe rezultate uvek ce biti TRENER,lakse je otpustiti jednog nego ceo tim!"
Inace nikad oni sto vode nece priznati da su oni pogresili,dzabe krecite,njihova se ne porice!
Pisao sam i ranije pre jucerasnje utakmice da su OGS dani odbrojani i to odmah posle poraza od Jang Bojsa! Odlozena je za ovaj poraz protiv Liverpula,gde su svi znali sta mu se sprema ako izgubi od ljutog rivala.Jedino je Skols javno to pomenuo i rizikovao da ce biti razapet.Drugi ili nisu smeli ili nisu zeleli da vide!
Uostalom nisu istrpeli Murinja za daleko bolje rezultate.Fergusonovo lice posle utakmice pokazalo je da je OGS izgubio i njegovo pokroviteljstvo.

Embape

pre 2 godine

Pa sa Ronaldom su sada izgubili cak i od Jang Bojsa :D
(Loool, 25. oktobar 2021 19:19)



A Istanbul osvojio LŠ pre 2 godine, jesu malo u padu forme, ali verujem da će se vratiti. Protiv njih je i bod puno :D

Poslednji skaut

pre 2 godine

Drugi su bili prosle godine samo zato sto je Liverpul igrao bez pola tima i cele odbrane prosle godine, a Tuhel dosao malo kasnije nego sto je trebalo.