Košarka 86

Nedelja, 24.01.2021.

23:10

Pomoćni trener Mornara: Ovo je bio rukomet, posebno Lazića i Dobrića

Košarkaši Crvene zvezde pobedili su u 16. kolu ABA lige tim Mornara sa 86:78.

Pomoæni trener Mornara: Ovo je bio rukomet, posebno Laziæa i Dobriæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

maketa mozga

pre 3 godine

I jedno pitanje partizanima za kraj. Sta kazu u Baru, koliko je teska povreda Pulena? Vidim previse se sekirate jer Lazic nije priskocio u pomoc da spase Pulena povrede od strane njihovog klizavog terena, vec je pogodio trojku.
Pa nije na Lazicu da prekida utakmicu, zna se ko treba da je prekine...
(zzbz, 25. januar 2021 06:58) # Link komentara...dobar vam lazic ,sada..do skoro sam citao neke druge komentare,al dobro,to ste vi,pametnom dosta..

Veliki red

pre 3 godine

Sredite halicu, Topolicu, išlifujte malo Djordjija i brata mu, osmislite sistem, igrajte kosarku... ćao, zdravo Milisave u neko finale Montenegro Voli Marlboro ligice... paljba od Zvezde...

zdravko

pre 3 godine

Kakvo navlacenje sudija za mornara! svaki kos pod navodno faul dva kosa plus jedan kos I tako sedam dosudjeni slobodno bacanje. Pa draga gospodo mornara ne kukate ne javucite nego priznate daje zvezda jaca.Pozdrav

Zoran

pre 3 godine

Јесте,много су криви Лазић и Добрић.Лазић погодио 2 тројке од 2 шута,Добрић 6 од 8.Навикли смо да Лазић много промашује а он погоди.Без тих 2 плус 6 тројки Морнар би победио уз домаћинско суђење.Остало је све снимљено,видљиво,проверљиво.Управа Морнара и стручни штаб се срозавају уместо да спортски поднесу пораз.

Demar Derozan

pre 3 godine

Kako god, Mornar je tin bez ideje i koncepta, ocajna selekcija igraca, trener koji ne oseca igru, samo napadaxc u ekipi koji se seaju i nikada nisu u odbrambenom stavu, ne moze Mornar nikoga da izbaci u plej ofu kad se igra u seriji, ovo je msksimum jednog provincijskog kluba bez smisla sa sksutint i postavljanja ozbiljnog sistema koji bi trajao godinama

ValterNBG

pre 3 godine

Tacno ono sto napisah posle utakmice sa Barsom gde su nas prebili.Izgleda da Radonjic to vise nece dozvoljavati.Mora jos grublje I cvrsce.Agresivnost je bila odlika one stare Radonjine Zvezde,bez toga se ne moze danas.Prvo to pa onda sve ostalo.

Zivota

pre 3 godine

Posle onakve izjave da se prestane sa bilo kakvom pricom i zeljama o eventualnoj Evroligi! Ma koliko se pojacali. Strucni stab koji ne moze posteno da prizna poraz, ekipa koja ne ume da igra musku korarku....i na stranu hala koja prokisnjava!? Osim kuknjave za sudjenje nisam cuo ni jedno izvinjenje za kasnjenje utakmice zbog razloga koji je 2021. u najmanju ruku sramotan.

NoName

pre 3 godine

Da Jetemića je udario svoj igrač. Al pogledaj pre sekund dva njega u svog igrača gura rukama Dobrić..

A potez Lazića, u redu dao si trojku, čoveče pridji povredjenom igraču, možda mu treba pomoć.. Ne verujem da ti to palo na pamet.
Lepo skačes od radosti, nije lako.
(djoka, 25. januar 2021 10:46)

O čemu ti pričaš? Povređenom Pulenu nije prišao niti jedan jedini igrač Mornara dok je trajala akcija. Zašto bi mu Lazić prišao. Tek naknadno je viđeno da je ovaj povređen

Max von Laaberg

pre 3 godine

Kosarka poprima Litvanski karakter.Dve utakmice Borac Buducnost Nista nije svirano za Borac naprotiv vise protiv Borca i sinoc Mornar C.Zvezda vise za Zvezdu ili protiv Mornara.Kobs je Borcu prekinuo 2-3 akcije gde nema sansi na loptu i sudije kazu obican faul.Juce Lazic poznat Prljavo igra ne gleda udara i po glavi rukama grudima, i samo obican faul.Nijedan Lazicev faul nije obican.Ovaj trend je vec duze samo pre je bio i Stimac pa se to delilo. A kud ovo vodi treba pitati sudije,obe utakmice su bile u sudijskoj reziji.Ako se ovo nastavi bice svasta.Kome to treba i zasto??

djoka

pre 3 godine

Da Jetemića je udario svoj igrač. Al pogledaj pre sekund dva njega u svog igrača gura rukama Dobrić..

A potez Lazića, u redu dao si trojku, čoveče pridji povredjenom igraču, možda mu treba pomoć.. Ne verujem da ti to palo na pamet.
Lepo skačes od radosti, nije lako.

sone

pre 3 godine

Do sinoć mi je Mornar bio simpatičan i morektan klub i ljudi u njemu.Mnogo su uložiži pgara a zarade nema zbog pandemije.Ai to ih ne opravdava za neistine i nekorektnost.Hvala Bogu sve je s imljeno i provetlnivo.Suđenne je bižo dominsko baš kao kad Budućnost igra kao domin.Počeli su neki iz Mornara da mopiraju Budućnost u žočim manirima.Kao da su isti krugovi koji finansiranu oba kluba.A bili su u Mornaru vrlo korektni do sada.
(jovan, 25. januar 2021 10:01
Da li je moguce da jos uvek postoji neko ko ne vidi da je Le Branko sve, samo ne košarkaš?

jovan

pre 3 godine

Do sinoć mi je Mornar bio simpatičan i morektan klub i ljudi u njemu.Mnogo su uložiži pgara a zarade nema zbog pandemije.Ai to ih ne opravdava za neistine i nekorektnost.Hvala Bogu sve je s imljeno i provetlnivo.Suđenne je bižo dominsko baš kao kad Budućnost igra kao domin.Počeli su neki iz Mornara da mopiraju Budućnost u žočim manirima.Kao da su isti krugovi koji finansiranu oba kluba.A bili su u Mornaru vrlo korektni do sada.

NoName

pre 3 godine

To što je Lazić šutno trojku dok je očigledno ozbiljno povređen igrač ležao ispred njega ne smatram baš sportskim potezom, ali recimo da je takav profesionalizam... Međutim radovanje nakon postignutog trojke je krajnje bizirano. Laziću znamo odavno da nisi neki košarkaš, sad znamo da nisi neki ni čovek.
(Petar 015, 25. januar 2021 00:49)

O čemu ti pričaš? Kakav očigledno ozbiljno povređen igrač? Čovek se oklizao, delić sekunde kasnije oklizao se još jedan Amer i pao preko Pulena, da li je i on "očigledno ozbiljno povređen"? Kako Lazić može znati na osnovu jednog običnog klizanja da je ovaj ozbiljno povređen?

chupavi

pre 3 godine

Ma sta nam to naprica covece?!

Ovaj Mornar ima 6 Amera, a danas im dolazi i jos jedan i to iz Fenera. Ostali igraci su opet "stranci" uglavnom iz Srbije i Republike Srpske, sto znaci da dolazimo do broja od 10 stranaca sa kojima se bore za plasman. Sve je to Ok, ali dali bi ti igraci dosli kod njih da ne igraju ovu ligu sa nasim klubovima, i umesto da budu zahvalni na prilici oni pricaju nebuloze.

Zele da budu prvi i igraju EL, ali nemaju ni halu ni krov ni ventilaciju koja zadovoljava standarde. Zamislite da se neki igrac Reala oklizne poput Pulena i tako ode na dugu pauzu?

Jos i kuka na Dobrica zbog povrede Jeremica? Neka odgleda snimak gde se jasno vidi da ga njihov centar Smith udara po nosu...

Sudije su opet bile na visini zadataka sto smo navikli kada nasi klubovi igraju sa crnogorskim, gde ne sme biti nijedna greska protiv njih, dok se izivljavaju na nama jos njihov vlasnik, direktor, upada na teren da vredja Dobrica. Nesto slicno smo gledali i pre dve godine kada su u Podgorici predstavnici Buducnosti, kao i sinovi sumnjivih tipova iz vlasti vredjali i pljuvali igrace Zvezde?!

Ja samo pitam dokle?

Sunce Slobode

pre 3 godine

I sve je kao pre,
opet si sampion. . .

Bitna pobeda za prvo mesto i ono najvaznije igraci zivi i zdravi posle ovakve utakmice i na onakvom parketu.

delboj

pre 3 godine

Normalno. Lazic bi da igra u bilo kom drugom timu izlazio iz igre zbog 5 licnih posle 5,6 minuta igre. Nego su u ABA ligu Zvezdini igraci zasticeni bijeli medvedi. Sudije su uglavnom problem na utakmicama Zvezde, sve ostale utakmice izmedju svih klubova se manje vise zavrse bez pominjanja sudije. Jedino kad igra Zvezda, ako to nije kriterijum 100 odsto naklonjen Zvezdi onda se bune njeni navijaci. Navikli svih ovih godina. Da neko proba da igra agresivnu odbranu kao oni cijeli taj tim bi bio izbacen zbog licnih u prvoj cetvrtini.

Del boy

pre 3 godine

O kojim povredama ovaj priča i gruboj igri?? Pulen sam pao i povredio se a Jeremić dobio nokaut od svog igrača u skoku... Jednostavno je - bolji smo i to treba sportski da prihvatite!!

mg

pre 3 godine

Zaboravljate nekoliko stvari.

Prokišnjavanje hale pionir pretprošle sezone i prekid utakmice.

Sudije na duelu Mornar-CZV, po vama, sudile za Mornar?! Znači KKCZV, višestruki uzastopni učesnik EL (učestvovali i kad to nisu zasluživali na parketu u više navrata), klub s neskrivenom ogromnom političkom, diplomatskom i finansijskom podrškom, klub s daleko najvećim budžetom u ovom dijelu Evrope, klub s 20-ak masno plaćenih igrača u rosteru i sopstvenim razvojnim timovima, klub kojem se tolerišu nedolasci na gostovanja iz hira itd, biva sudijski pokraden od jednog Mornara iz Bara (15-20 hiljada stanovnika), kluba bez ikakvih rezultata i bilo čije podrške? Isto važi i za sve druge timove iz ABA koji vas "kradu". To vam je kao kad bi se na krađu žalio Real Madrid recimo u duelu s nekim španskim drugoligašem.

Sale

pre 3 godine

Vidi se promena u igri CZ od kad se vratio Radonjic.
Igra se ODBRANA, i to veoma agresivna sa mnogo kretanja. To je njegov stil i ja sam odusevljen (ponovo sa merakom gledam CZ). Mnogim timovi se nece snaci protiv takve odbrane ali bolje da cute nego da se brukaju i zale jer se njihovi igraci zbune na to.

Manje amera po timovima, koji generalno ne zele da se "troše" u odbrani jer svu pažnju posvećuju napada i licnoj statistici, i brzo ce se ABA timovi vratiti u vrh evropske kosarke.

Dejan CZ

pre 3 godine

Posto sam apsolvirao Dobricevu grubost u prethodnom komentaru sad i o 10 nestor...Njegovo ime je Branko Lazic za neupucene koji prate kosarku,onaj Branko Lazic koji je jedne sezone u EL zajedno sa Dzenkinsom proglasen najboljim odbrambenim igracem od strane evrolige...Kako bi to znali oni koji ne igraju i ne pripadaju toj ligi pri tom ne mislim da ne bude zabune samo na pomocnog trenera Mornara vec kandidata sa takvim statusom i takvim nepoznavanjem kosarke ima dosta...

mislilac

pre 3 godine

Šta priča ovaj čovek? Pa Kuridži svirali 4 lične za 5 minuta! U 2/4 i 3/4 Zvezda izlazi iz bonusa, Mornar 0 faulova!Ni jednog sekunda Mornar nije vodio! O faulovima 2+1 za Mornar da ne pričamo!Osim toga , Mornar na skoku efikasan samo ako im lopta uleti u ruke! Generalno, Zvezda je za klasu bolja od Mornara sve osim toga su nerealna naklapanja pomoćnog trenera.E da, Radonja isključen i nema ga u hali, a Pavićević isključen stoji pored ulaza ispod tribina i "pegla"! Toliko o sudijama i kriterijumu!!

Veljmir

pre 3 godine

Ne mogu da verujem da neko koje trenerski i košarkaški edukovan koristi ovakav rečnik gde javno proziva igrače... U pitanju je timski sport i dobro se zna da su godinama unazad Lazić i Dobrić izuzetni borci, odbrambeni igrači i igrači sa "specijalnim" zadacima... Da li je moguće da cele sezone niste imali prilike da se sretnete sa jakom odbranom i timovima koji igraju čvrsto? Drugo, proziva igrače, a ne sudije koje su na kraju dozvolile takvu igru... Izbačen je i Radonja.. Čemu onda tolika kuknjava i tako "jeftino" sagledavanje poraza? Ni jednom nije Mornar vodio...

Dejan CZ

pre 3 godine

Dobric je bio preagresivan u davanju trojki i sudije su tu najvise krive sto za njega nisu liniju za tri poena odaljili po NBA standardu...

Sića

pre 3 godine

Nije li te sramota, pomoćni... Pa Jeremićamje onaj tvoj razneo, mislio da je neki Zvezdin igrač jer su ispred njega već bila dvojica u crvenom. E zato ćeš uvek biti pomoćni. Da ne ulazim u dublju analizu, nisi vredan toga.

zzbz

pre 3 godine

Trebalo je svirati faul Lazicu jer je klizav parket povredio Pulena, a Dobrica poslati u zatvor, kako je samo smeo da skoci za loptu, pa zbog njega je domaci centar polupao nos Jeremicu...
Zvezda je ovo trebala dobiti 20+ kako je sut isao, sa druge strane previse 2+1 napada, samo potvrdjuje cinjenicu da je Mornaru sviran svaki kontakt. Odbrana je bila katastrofa, daleko od rukometne. Mornar vrti isti pik svaki napad, koji Zvezda ne moze da odbrani. Eto sta treba Radonja da ih nauci, jer je Mornar sigurno bolji i od Buducnosti i od Cedevite, pa ih vidim u finalu.

I jedno pitanje partizanima za kraj. Sta kazu u Baru, koliko je teska povreda Pulena? Vidim previse se sekirate jer Lazic nije priskocio u pomoc da spase Pulena povrede od strane njihovog klizavog terena, vec je pogodio trojku.
Pa nije na Lazicu da prekida utakmicu, zna se ko treba da je prekine...

Ukratko

pre 3 godine

Obicno se covek vise razocara kada ima prevelika ocekivanja. Sudjenje domacinsko a Zvezda dobial najvise zbog cak 17 trojki. Djordjije Pavicevic kao DPS kandidat malo nervozniji zbog poraza u politici jer ce boti ugrozeno i finansiranje...

Strile

pre 3 godine

U 3/4, a i delom 4/4 da nije bilo tih istih sudija razlika bi bila drastična! Lazicu svaki nalet u skoku sviran,imali ste u drugom poluvremenu 5 ili 6 puta 2 ili 3+1!Davidovac ni pipnuo coveka 3+1!Bilo je par propusta sem toga na obe strane, ali je u svakom slučaju bolje prosla ekipa Mornara! I generalno ne volim tu licnu slobodu sudija da pustaju vise kontakta ili svaki dodir da sviraju-nadji negde sredinu i za sve isto!!!

sale

pre 3 godine

Covek je potpuno upravu.
Igraci Zvezde neznaju pravila pa skaču u napadu sto naravno nije dozvoljeno.Sudije nesviraju faul kad se povredio Pulen(zelim mu brz oporavak) i kod povrede Jeremića kojeg udara Smit laktom pa to je bar namerna licna.
U takvim okolnostima nisu mogli da pobede.

Bar zvezdin grad

pre 3 godine

Izvinite stvarno što se trpeli prosečnu evroligašku odbranu. Još su išli na skok u napadu, zamisli kakve su to bitange. Ej sa onakvim suđenjem, kašnjenjem meča, bez ventilacije u hali, vređanje i nasrtaji na Radonjića i ti upireš prstom, napadaš i kuvaš novu tenziju. Pa ne može se tako provincijski i džiberski u EL dragi Pavićevići.

Dogodine slobodno nazad u Fiba LŠ sa Hapoel Holonom pa igrajte tu vašu košarku. Ovaj rukomet ostavite muškarcima.

e svašta

pre 3 godine

Za Lazića se već odavno zna da će raditi prekvalifikaciju u rukometaše po završetku košarkaške karijere. Predviđaju mu svijetlu budućnost i daleko veće uspjehe.

axa

pre 3 godine

Sudjenje po meni korektno.
Iznenadila me utakmica,ocekivao sam od Zvezde timsku igru a od Mornara non stop pucanje trojki.
A ono skroz obrnuta situacija na terenu.
Zvezdu da nisu isle trojke izgubila bi utakmicu,dve trecine koseva iz suta za tri.

Džoni

pre 3 godine

Znači i mi smo trebali da se žalimo EL da je Barsa igrala agresivnu odbranu i da zbog toga nismo mogli da ih pobedimo. Izgleda ovi navikli da im ove bekove niko ne čuva i da oni mogu lagano da sipaju trojke do mile volje, e pa ne može, ni nama Barsa nije dala oka otvoriti koliko su bili agresivni u odbrani pa ne plačemo. Pobeda bez i jedne mrlje, ali boli njih to što vide da će tek da bude rendisanje kada se centri u potpunosti uklope u igru, jer večeras su pod obručem bili užasni a u većini slučajeva su igrane dobre akcije za njih ali se nisu snalazili na praktično zicerima.

Omuamua

pre 3 godine

Ipak, gosti iz Bara, kojima je ovo bio treći poraz u regionalnom takmičenju, nisu razočarali, a po završetku meča imali su ozbiljne prigovore na suđenje.

Dajte malo ozbiljnosti, kakvi gosti iz Bara !?

gola_istina

pre 3 godine

Mornaru je Zvezda trn u oku, Zvezdi je opet Partizan i uvek ce biti. Partizan u vitrinama ima ono sto ce Zvezda tesko ikad imati, Barani ne mogu biti nikad ni blizu Zvezdi bez obzira na ulaganja.

ciganin najlepši

pre 3 godine

E kukavci moji, šta bi radili da vam dođu Šaras i Barselona. Pa kad krenu da melju i tabaju Higins, Hanga, Dejvis, Mirota, Oriola i bratija. A nema Pukla, Radovića, Boltauzera. Naprotiv i biju te i kradu istovremeno. Ovo je samo evroligaška odbrana i to na 50% onoj pravoj Dejinoj. Biće opet već od leta, polako.

Sir Oliver

pre 3 godine

Prosto neverovatna izjava košarkaške neznalice koja nosi titulu pomoćni trener Mornara. Treća četvrtina je počela sa serijom ličnih grešaka 7-0 za Zvezdu. Sudili su im mrki pogled i podignute ruke a Mornar praktično nije dao koš da im pride nisu sudili i dodatno bacanje. Da nije bilo sudija koje su navijale za Mornar, razlika bi bila bar 25 koševa. I on se žali na sudjenje

Petar 015

pre 3 godine

To što je Lazić šutno trojku dok je očigledno ozbiljno povređen igrač ležao ispred njega ne smatram baš sportskim potezom, ali recimo da je takav profesionalizam... Međutim radovanje nakon postignutog trojke je krajnje bizirano. Laziću znamo odavno da nisi neki košarkaš, sad znamo da nisi neki ni čovek.

Tema

pre 3 godine

Sramna i bestidna izjava. Zar treba ikad komentarisati Pukla kad sudi Zvezdi. Iz aviona se vidi da uvek sudi protiv Crveno belih. Ali i cinjenica da ga uvek guraju i favorizuju iz ABA lige da sudi Zvezdi kad gostuje u Crnoj Gori. Da je bilo realno sudjenje bilo bi 20 razlike za Zvezdu.Mornar ni u jednom segmentu igre nije bio bolji nisu nikako vodili tokom meca. O cemu prica ovaj lik. Izgleda da je na pogresnoj terapiji. Pa sudije su u 7-8 situacija svirale pod obavezno 2+1 da bi koliko toliko drzali Barane u zivotu. Ali Zvezda ih je izresetala tricama za koju Mornar nije imao odbranu i resenja. Vise nego zasluzena pobeda Zvezde. Cista kao suza.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 3 godine

Uvek sam gotivio Mornar, malo divlja ekipa ali simpa. Čak i onu izjavu Pavićevića prošle godine posle gostovanja u Beogradu nisam uzeo za zlo već pripisao emocijama. Šta reći za ovu utakmicu, da nije trojka išla izgubili bi glat zbog suđenja. Napravljen kriterijum gde mi nismo mogli primirisati njihov reket a oni šetali kroz naš (rampa Voldenu-igraj dalje, ista rampa Lojda-faul). I nakon toga dočekasmo ovakvu izjavu, srama i blama bez. Kakav god da je Lazić, ima svoje ime i prezime i kapiten je tima, a ne "igrač broj 10"...

SAŠA FRANKFURT

pre 3 godine

Jado jedan, nije te sramota pored ovolike pomoći sudija, da komentarišeš nešto!! Jeremića je povredio vaš igrač!! Opet vas Zvezda otresla, pa ne znate kako nemoć da sakrijete!!

Veliki brat

pre 3 godine

Nije ni čudo što evropska košarka stalno kaska za SAD, kod njih je prvi kriterijum za poredak na tabeli PROCENAT dobijenih utakmica u odnosu na odigrane.
Po ovom kriterijumu Crvena Zvezda bi bila na DRUGOM mestu na tabeli, a po ovom idiotskom sistemu gde se za poraz dobija jedan poen ekipa sa istim brojem pobeda i više odigranih utakmica uvek bude bolje plasirana, a po NBA sistemu bi bila iza ekipe koja ima isti broj pobeda iz manje odigranih utakmica.

Smesno

pre 3 godine

Ljudi moji jel ovo normalno. Davidovac sviran faul pri sutu igraca Mornara za tri bez kontakta. Igraci Mornara se zalecu u igrace Zvezde probijajuci i oduvaju dva igraca Zvezde bez faula u napadu a onda kasno posle suta se svira izmisljen faul nekom od igraca Zvezde. Zvezdini igraci se saplicu, guraju, lupaju po rukava nigde faula. Igraci Mornara se sami povredjuju i klizaju a njihova klupa divlja ka sudijama. Tri sekunde, nosena, koraci ne postoje kao pravilo za igrace Mornara.

Уста шкрбава

pre 3 godine

Мучи,аветињо! Мак се тамо и не спрдај се, боље ти је то! Виђели смо ваше јуначине - нису један пут у вођству били ни за пола полцатога коша, а на своме буњишту и све уз помоћ онога јада - Пукла распуклога!

Leo

pre 3 godine

Povredio Jeremić njegov saigrač, istina. Ali sve je poteklo od toga da sudije dozvoljavaju igračima da skaču i biju se kao divljaci. Da nisu dopustile tuču (što zvezdi odgovara) ne bi se ni Pulen, ni Jeremić povredili.
(ja, 24. januar 2021 23:36)

Kako su to Pulena povredili kada je sam pao,nikoga oko njega!A Jeremića ste videli ko ga je nokautirao,njegov centar!
Ne znam da li smo mi svi u nekoj X zoni pa svako vidi drugačije!Ili možda ti imaš TV u8K sa 16D tehnologijom pa vidiš drugačije?

Džoni

pre 3 godine

Poštovao sam ove ljude, ali da oni posle ovakve utakmice imaju primedbu na suđenje, to mi nije jasno. U stvari jedino racionalno objašnjenje je da su bezobrazni i da za stid neznaju. Pulen se sam povredio, Jeremića nasadio njegov saigrač, na prodorima su bili zaštićeni ko beli medvedi. Zvezdi svirano sve što je moglo da se svira, ali izgleda da im je to bilo malo i da su im planove poremetile trojke koje smo odlično pogađali kad god je trebalo. Šta reći, nego sramota?

Voja

pre 3 godine

Sve vreme su držali priključak,malo Zvezdinim glupostima u odbrani,malo uz pomoć sudija koji su iskusno,ne preterano,navlačili na stranu Mornara.I oni na sve to nalupetaju gluposti o kriterijumu i gruboj igri,tako da ispadne da su maltene bili bolji.A ovo je trebalo da bude rešeno davno pre kraja.Svašta.

Wllaxy

pre 3 godine

Da nisu dopustile tuču (što zvezdi odgovara) ne bi se ni Pulen, ni Jeremić povredili.
(ja, 24. januar 2021 23:36)

Naravno, Pulen se povredio upravo zbog tuče a ne zbog loših uslova i klizavog terena a Jeremić zbog tuče Zvezdinih igrača koji nekontrolisano mašu rukama i udarili su ga po licu... Ups, izvini ili ga je po licu ipak udario njegov igrač...

Ivan

pre 3 godine

Zvezdi sudije uzele sve lopte bez suta na kos od trenutka kada je otisla na 12 razlike u 4/4. Bilo je tu i gresaka zvezde, ali nisu to amateri da bas sve lopte tako poklone bez pokusaja da idu na kos. Kao da je fudbal u pitanju pa da cekaju kraj.

:-)

pre 3 godine

Jeremića je povredio Smit, a ne Lazić i Dobrić. Sram te bilo, Pukl mrzi Zvezdu i Partizan kao da su mu familiju pobili. Izveli ste 9 bacanja više od Zvezde koja je imala i 7 ličnih grešaka više. Ognjen Dobrić nikada nikoga nije povredio, a ni Lazić. Čvrsta odbrana je zabranjena u košarci? Od kada?

Suđenje više nego domaćinsko inače bi bilo 20 razlike za Zvezdu.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Ružni komentari pomoćnog a i ponašanje braće Pavićevića. Kapiram da su apetiti porasli, da žele da dobiju svakoga i da idu do kraja ovo sezone ali ne na ovaj način. Kad direktno napadneš i vređaš jednog Dejana Radonjića koji mrava zgazio ni uvredio ne bi, ružan gest nema za sve godine karijere. Baš je izgledalo mučno, sve to u bratskom Baru.

Za početak neka srede parket hale, sramota da se lomataju i klizaju onako ozbiljni igrači.

Mornaru sve najbolje a braća Pavićevići da se iskuliraju. Za opšte dobro. Svi smo naši i ne trebaju na bezvezne tenzije i bez navijača.

ja

pre 3 godine

Povredio Jeremić njegov saigrač, istina. Ali sve je poteklo od toga da sudije dozvoljavaju igračima da skaču i biju se kao divljaci. Da nisu dopustile tuču (što zvezdi odgovara) ne bi se ni Pulen, ni Jeremić povredili.

Стара школа

pre 3 godine

Бесрамна изјава. Боље нека погледају "личну у нападу" над Бјелицом, "фаул" Давидовца на шуту за три, банану у задњем минуту свирану као фаул, ЈЕДНО слободно бацање за Звезду у другом полувремену до задњег минута...
Пукл и компанија...

sunoko

pre 3 godine

Ovo je više bilo vaterpolo nego rukomet, al nema veze oprostićemo im za ovu glupu izjavu. Biće im sve jasno oko povreda njihovih igrača kad pogledaju snimak..

sasha the red Baron...

pre 3 godine

MORNAR ODPLOVIO...

Nije lako Mornarima.Taman su umislili da su ekipa,i onda prime 17 trojki...
Da pomocni trener Mornara nije bas strucan,vidi se,,,
U rukometu,nema trojki!

Jim

pre 3 godine

Преагресивни? Таква се кошарка игра у Евролиги. А Јеремића је повредио играч Морнара, а не Звезде. Једноставно, Звезда је много боља. Нема разлога да се жалите на судије.

garda

pre 3 godine

Ovaj prica kao da nije bilo prenosa, a svi smo videli da je bilo upravo obrnuto. Mislim da i on to zna, samo hoce dodatni pritisak da izvrsi na sudije, za neke naredne utakmice. Realno je bilo da se zavrsi sa 20 razlike za Zvezdu.

Mare

pre 3 godine

Za one što nisu gledali tekmu i idu po komentarima i izjavama.
Pulen se sam povredio. Jeremić je dobio lakat u nos od saigrača Smita. Laziću su suđene barem 3 lične greške kao i Dobriću. Samo u drugom poluvremenu, barem 6 puta su imali 2+1 situacije. Izgubili su jer je Dobrić ubacio 6/8 trojke, Obrajant 3 a Zvezda ukupno 17.

Jaa

pre 3 godine

Nije rekao Lazić,neko "igrač broj 10". Taj "igrač broj 10" i kapiten Zvezde,kakvog god kvaliteta bio,ima više osvojenih trofeja nego mornar i budućnost zajedno!

Jim

pre 3 godine

Преагресивни? Таква се кошарка игра у Евролиги. А Јеремића је повредио играч Морнара, а не Звезде. Једноставно, Звезда је много боља. Нема разлога да се жалите на судије.

Mare

pre 3 godine

Za one što nisu gledali tekmu i idu po komentarima i izjavama.
Pulen se sam povredio. Jeremić je dobio lakat u nos od saigrača Smita. Laziću su suđene barem 3 lične greške kao i Dobriću. Samo u drugom poluvremenu, barem 6 puta su imali 2+1 situacije. Izgubili su jer je Dobrić ubacio 6/8 trojke, Obrajant 3 a Zvezda ukupno 17.

:-)

pre 3 godine

Jeremića je povredio Smit, a ne Lazić i Dobrić. Sram te bilo, Pukl mrzi Zvezdu i Partizan kao da su mu familiju pobili. Izveli ste 9 bacanja više od Zvezde koja je imala i 7 ličnih grešaka više. Ognjen Dobrić nikada nikoga nije povredio, a ni Lazić. Čvrsta odbrana je zabranjena u košarci? Od kada?

Suđenje više nego domaćinsko inače bi bilo 20 razlike za Zvezdu.

Jaa

pre 3 godine

Nije rekao Lazić,neko "igrač broj 10". Taj "igrač broj 10" i kapiten Zvezde,kakvog god kvaliteta bio,ima više osvojenih trofeja nego mornar i budućnost zajedno!

Стара школа

pre 3 godine

Бесрамна изјава. Боље нека погледају "личну у нападу" над Бјелицом, "фаул" Давидовца на шуту за три, банану у задњем минуту свирану као фаул, ЈЕДНО слободно бацање за Звезду у другом полувремену до задњег минута...
Пукл и компанија...

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 3 godine

Uvek sam gotivio Mornar, malo divlja ekipa ali simpa. Čak i onu izjavu Pavićevića prošle godine posle gostovanja u Beogradu nisam uzeo za zlo već pripisao emocijama. Šta reći za ovu utakmicu, da nije trojka išla izgubili bi glat zbog suđenja. Napravljen kriterijum gde mi nismo mogli primirisati njihov reket a oni šetali kroz naš (rampa Voldenu-igraj dalje, ista rampa Lojda-faul). I nakon toga dočekasmo ovakvu izjavu, srama i blama bez. Kakav god da je Lazić, ima svoje ime i prezime i kapiten je tima, a ne "igrač broj 10"...

garda

pre 3 godine

Ovaj prica kao da nije bilo prenosa, a svi smo videli da je bilo upravo obrnuto. Mislim da i on to zna, samo hoce dodatni pritisak da izvrsi na sudije, za neke naredne utakmice. Realno je bilo da se zavrsi sa 20 razlike za Zvezdu.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Ružni komentari pomoćnog a i ponašanje braće Pavićevića. Kapiram da su apetiti porasli, da žele da dobiju svakoga i da idu do kraja ovo sezone ali ne na ovaj način. Kad direktno napadneš i vređaš jednog Dejana Radonjića koji mrava zgazio ni uvredio ne bi, ružan gest nema za sve godine karijere. Baš je izgledalo mučno, sve to u bratskom Baru.

Za početak neka srede parket hale, sramota da se lomataju i klizaju onako ozbiljni igrači.

Mornaru sve najbolje a braća Pavićevići da se iskuliraju. Za opšte dobro. Svi smo naši i ne trebaju na bezvezne tenzije i bez navijača.

Sir Oliver

pre 3 godine

Prosto neverovatna izjava košarkaške neznalice koja nosi titulu pomoćni trener Mornara. Treća četvrtina je počela sa serijom ličnih grešaka 7-0 za Zvezdu. Sudili su im mrki pogled i podignute ruke a Mornar praktično nije dao koš da im pride nisu sudili i dodatno bacanje. Da nije bilo sudija koje su navijale za Mornar, razlika bi bila bar 25 koševa. I on se žali na sudjenje

sasha the red Baron...

pre 3 godine

MORNAR ODPLOVIO...

Nije lako Mornarima.Taman su umislili da su ekipa,i onda prime 17 trojki...
Da pomocni trener Mornara nije bas strucan,vidi se,,,
U rukometu,nema trojki!

Smesno

pre 3 godine

Ljudi moji jel ovo normalno. Davidovac sviran faul pri sutu igraca Mornara za tri bez kontakta. Igraci Mornara se zalecu u igrace Zvezde probijajuci i oduvaju dva igraca Zvezde bez faula u napadu a onda kasno posle suta se svira izmisljen faul nekom od igraca Zvezde. Zvezdini igraci se saplicu, guraju, lupaju po rukava nigde faula. Igraci Mornara se sami povredjuju i klizaju a njihova klupa divlja ka sudijama. Tri sekunde, nosena, koraci ne postoje kao pravilo za igrace Mornara.

sunoko

pre 3 godine

Ovo je više bilo vaterpolo nego rukomet, al nema veze oprostićemo im za ovu glupu izjavu. Biće im sve jasno oko povreda njihovih igrača kad pogledaju snimak..

Tema

pre 3 godine

Sramna i bestidna izjava. Zar treba ikad komentarisati Pukla kad sudi Zvezdi. Iz aviona se vidi da uvek sudi protiv Crveno belih. Ali i cinjenica da ga uvek guraju i favorizuju iz ABA lige da sudi Zvezdi kad gostuje u Crnoj Gori. Da je bilo realno sudjenje bilo bi 20 razlike za Zvezdu.Mornar ni u jednom segmentu igre nije bio bolji nisu nikako vodili tokom meca. O cemu prica ovaj lik. Izgleda da je na pogresnoj terapiji. Pa sudije su u 7-8 situacija svirale pod obavezno 2+1 da bi koliko toliko drzali Barane u zivotu. Ali Zvezda ih je izresetala tricama za koju Mornar nije imao odbranu i resenja. Vise nego zasluzena pobeda Zvezde. Cista kao suza.

Voja

pre 3 godine

Sve vreme su držali priključak,malo Zvezdinim glupostima u odbrani,malo uz pomoć sudija koji su iskusno,ne preterano,navlačili na stranu Mornara.I oni na sve to nalupetaju gluposti o kriterijumu i gruboj igri,tako da ispadne da su maltene bili bolji.A ovo je trebalo da bude rešeno davno pre kraja.Svašta.

Dejan CZ

pre 3 godine

Dobric je bio preagresivan u davanju trojki i sudije su tu najvise krive sto za njega nisu liniju za tri poena odaljili po NBA standardu...

Del boy

pre 3 godine

O kojim povredama ovaj priča i gruboj igri?? Pulen sam pao i povredio se a Jeremić dobio nokaut od svog igrača u skoku... Jednostavno je - bolji smo i to treba sportski da prihvatite!!

Sića

pre 3 godine

Nije li te sramota, pomoćni... Pa Jeremićamje onaj tvoj razneo, mislio da je neki Zvezdin igrač jer su ispred njega već bila dvojica u crvenom. E zato ćeš uvek biti pomoćni. Da ne ulazim u dublju analizu, nisi vredan toga.

mislilac

pre 3 godine

Šta priča ovaj čovek? Pa Kuridži svirali 4 lične za 5 minuta! U 2/4 i 3/4 Zvezda izlazi iz bonusa, Mornar 0 faulova!Ni jednog sekunda Mornar nije vodio! O faulovima 2+1 za Mornar da ne pričamo!Osim toga , Mornar na skoku efikasan samo ako im lopta uleti u ruke! Generalno, Zvezda je za klasu bolja od Mornara sve osim toga su nerealna naklapanja pomoćnog trenera.E da, Radonja isključen i nema ga u hali, a Pavićević isključen stoji pored ulaza ispod tribina i "pegla"! Toliko o sudijama i kriterijumu!!

zzbz

pre 3 godine

Trebalo je svirati faul Lazicu jer je klizav parket povredio Pulena, a Dobrica poslati u zatvor, kako je samo smeo da skoci za loptu, pa zbog njega je domaci centar polupao nos Jeremicu...
Zvezda je ovo trebala dobiti 20+ kako je sut isao, sa druge strane previse 2+1 napada, samo potvrdjuje cinjenicu da je Mornaru sviran svaki kontakt. Odbrana je bila katastrofa, daleko od rukometne. Mornar vrti isti pik svaki napad, koji Zvezda ne moze da odbrani. Eto sta treba Radonja da ih nauci, jer je Mornar sigurno bolji i od Buducnosti i od Cedevite, pa ih vidim u finalu.

I jedno pitanje partizanima za kraj. Sta kazu u Baru, koliko je teska povreda Pulena? Vidim previse se sekirate jer Lazic nije priskocio u pomoc da spase Pulena povrede od strane njihovog klizavog terena, vec je pogodio trojku.
Pa nije na Lazicu da prekida utakmicu, zna se ko treba da je prekine...

Veljmir

pre 3 godine

Ne mogu da verujem da neko koje trenerski i košarkaški edukovan koristi ovakav rečnik gde javno proziva igrače... U pitanju je timski sport i dobro se zna da su godinama unazad Lazić i Dobrić izuzetni borci, odbrambeni igrači i igrači sa "specijalnim" zadacima... Da li je moguće da cele sezone niste imali prilike da se sretnete sa jakom odbranom i timovima koji igraju čvrsto? Drugo, proziva igrače, a ne sudije koje su na kraju dozvolile takvu igru... Izbačen je i Radonja.. Čemu onda tolika kuknjava i tako "jeftino" sagledavanje poraza? Ni jednom nije Mornar vodio...

Bar zvezdin grad

pre 3 godine

Izvinite stvarno što se trpeli prosečnu evroligašku odbranu. Još su išli na skok u napadu, zamisli kakve su to bitange. Ej sa onakvim suđenjem, kašnjenjem meča, bez ventilacije u hali, vređanje i nasrtaji na Radonjića i ti upireš prstom, napadaš i kuvaš novu tenziju. Pa ne može se tako provincijski i džiberski u EL dragi Pavićevići.

Dogodine slobodno nazad u Fiba LŠ sa Hapoel Holonom pa igrajte tu vašu košarku. Ovaj rukomet ostavite muškarcima.

Dejan CZ

pre 3 godine

Posto sam apsolvirao Dobricevu grubost u prethodnom komentaru sad i o 10 nestor...Njegovo ime je Branko Lazic za neupucene koji prate kosarku,onaj Branko Lazic koji je jedne sezone u EL zajedno sa Dzenkinsom proglasen najboljim odbrambenim igracem od strane evrolige...Kako bi to znali oni koji ne igraju i ne pripadaju toj ligi pri tom ne mislim da ne bude zabune samo na pomocnog trenera Mornara vec kandidata sa takvim statusom i takvim nepoznavanjem kosarke ima dosta...

sale

pre 3 godine

Covek je potpuno upravu.
Igraci Zvezde neznaju pravila pa skaču u napadu sto naravno nije dozvoljeno.Sudije nesviraju faul kad se povredio Pulen(zelim mu brz oporavak) i kod povrede Jeremića kojeg udara Smit laktom pa to je bar namerna licna.
U takvim okolnostima nisu mogli da pobede.

chupavi

pre 3 godine

Ma sta nam to naprica covece?!

Ovaj Mornar ima 6 Amera, a danas im dolazi i jos jedan i to iz Fenera. Ostali igraci su opet "stranci" uglavnom iz Srbije i Republike Srpske, sto znaci da dolazimo do broja od 10 stranaca sa kojima se bore za plasman. Sve je to Ok, ali dali bi ti igraci dosli kod njih da ne igraju ovu ligu sa nasim klubovima, i umesto da budu zahvalni na prilici oni pricaju nebuloze.

Zele da budu prvi i igraju EL, ali nemaju ni halu ni krov ni ventilaciju koja zadovoljava standarde. Zamislite da se neki igrac Reala oklizne poput Pulena i tako ode na dugu pauzu?

Jos i kuka na Dobrica zbog povrede Jeremica? Neka odgleda snimak gde se jasno vidi da ga njihov centar Smith udara po nosu...

Sudije su opet bile na visini zadataka sto smo navikli kada nasi klubovi igraju sa crnogorskim, gde ne sme biti nijedna greska protiv njih, dok se izivljavaju na nama jos njihov vlasnik, direktor, upada na teren da vredja Dobrica. Nesto slicno smo gledali i pre dve godine kada su u Podgorici predstavnici Buducnosti, kao i sinovi sumnjivih tipova iz vlasti vredjali i pljuvali igrace Zvezde?!

Ja samo pitam dokle?

Ukratko

pre 3 godine

Obicno se covek vise razocara kada ima prevelika ocekivanja. Sudjenje domacinsko a Zvezda dobial najvise zbog cak 17 trojki. Djordjije Pavicevic kao DPS kandidat malo nervozniji zbog poraza u politici jer ce boti ugrozeno i finansiranje...

NoName

pre 3 godine

To što je Lazić šutno trojku dok je očigledno ozbiljno povređen igrač ležao ispred njega ne smatram baš sportskim potezom, ali recimo da je takav profesionalizam... Međutim radovanje nakon postignutog trojke je krajnje bizirano. Laziću znamo odavno da nisi neki košarkaš, sad znamo da nisi neki ni čovek.
(Petar 015, 25. januar 2021 00:49)

O čemu ti pričaš? Kakav očigledno ozbiljno povređen igrač? Čovek se oklizao, delić sekunde kasnije oklizao se još jedan Amer i pao preko Pulena, da li je i on "očigledno ozbiljno povređen"? Kako Lazić može znati na osnovu jednog običnog klizanja da je ovaj ozbiljno povređen?

NoName

pre 3 godine

Da Jetemića je udario svoj igrač. Al pogledaj pre sekund dva njega u svog igrača gura rukama Dobrić..

A potez Lazića, u redu dao si trojku, čoveče pridji povredjenom igraču, možda mu treba pomoć.. Ne verujem da ti to palo na pamet.
Lepo skačes od radosti, nije lako.
(djoka, 25. januar 2021 10:46)

O čemu ti pričaš? Povređenom Pulenu nije prišao niti jedan jedini igrač Mornara dok je trajala akcija. Zašto bi mu Lazić prišao. Tek naknadno je viđeno da je ovaj povređen

Wllaxy

pre 3 godine

Da nisu dopustile tuču (što zvezdi odgovara) ne bi se ni Pulen, ni Jeremić povredili.
(ja, 24. januar 2021 23:36)

Naravno, Pulen se povredio upravo zbog tuče a ne zbog loših uslova i klizavog terena a Jeremić zbog tuče Zvezdinih igrača koji nekontrolisano mašu rukama i udarili su ga po licu... Ups, izvini ili ga je po licu ipak udario njegov igrač...

Уста шкрбава

pre 3 godine

Мучи,аветињо! Мак се тамо и не спрдај се, боље ти је то! Виђели смо ваше јуначине - нису један пут у вођству били ни за пола полцатога коша, а на своме буњишту и све уз помоћ онога јада - Пукла распуклога!

Džoni

pre 3 godine

Poštovao sam ove ljude, ali da oni posle ovakve utakmice imaju primedbu na suđenje, to mi nije jasno. U stvari jedino racionalno objašnjenje je da su bezobrazni i da za stid neznaju. Pulen se sam povredio, Jeremića nasadio njegov saigrač, na prodorima su bili zaštićeni ko beli medvedi. Zvezdi svirano sve što je moglo da se svira, ali izgleda da im je to bilo malo i da su im planove poremetile trojke koje smo odlično pogađali kad god je trebalo. Šta reći, nego sramota?

Strile

pre 3 godine

U 3/4, a i delom 4/4 da nije bilo tih istih sudija razlika bi bila drastična! Lazicu svaki nalet u skoku sviran,imali ste u drugom poluvremenu 5 ili 6 puta 2 ili 3+1!Davidovac ni pipnuo coveka 3+1!Bilo je par propusta sem toga na obe strane, ali je u svakom slučaju bolje prosla ekipa Mornara! I generalno ne volim tu licnu slobodu sudija da pustaju vise kontakta ili svaki dodir da sviraju-nadji negde sredinu i za sve isto!!!

Leo

pre 3 godine

Povredio Jeremić njegov saigrač, istina. Ali sve je poteklo od toga da sudije dozvoljavaju igračima da skaču i biju se kao divljaci. Da nisu dopustile tuču (što zvezdi odgovara) ne bi se ni Pulen, ni Jeremić povredili.
(ja, 24. januar 2021 23:36)

Kako su to Pulena povredili kada je sam pao,nikoga oko njega!A Jeremića ste videli ko ga je nokautirao,njegov centar!
Ne znam da li smo mi svi u nekoj X zoni pa svako vidi drugačije!Ili možda ti imaš TV u8K sa 16D tehnologijom pa vidiš drugačije?

Džoni

pre 3 godine

Znači i mi smo trebali da se žalimo EL da je Barsa igrala agresivnu odbranu i da zbog toga nismo mogli da ih pobedimo. Izgleda ovi navikli da im ove bekove niko ne čuva i da oni mogu lagano da sipaju trojke do mile volje, e pa ne može, ni nama Barsa nije dala oka otvoriti koliko su bili agresivni u odbrani pa ne plačemo. Pobeda bez i jedne mrlje, ali boli njih to što vide da će tek da bude rendisanje kada se centri u potpunosti uklope u igru, jer večeras su pod obručem bili užasni a u većini slučajeva su igrane dobre akcije za njih ali se nisu snalazili na praktično zicerima.

ciganin najlepši

pre 3 godine

E kukavci moji, šta bi radili da vam dođu Šaras i Barselona. Pa kad krenu da melju i tabaju Higins, Hanga, Dejvis, Mirota, Oriola i bratija. A nema Pukla, Radovića, Boltauzera. Naprotiv i biju te i kradu istovremeno. Ovo je samo evroligaška odbrana i to na 50% onoj pravoj Dejinoj. Biće opet već od leta, polako.

ValterNBG

pre 3 godine

Tacno ono sto napisah posle utakmice sa Barsom gde su nas prebili.Izgleda da Radonjic to vise nece dozvoljavati.Mora jos grublje I cvrsce.Agresivnost je bila odlika one stare Radonjine Zvezde,bez toga se ne moze danas.Prvo to pa onda sve ostalo.

Zivota

pre 3 godine

Posle onakve izjave da se prestane sa bilo kakvom pricom i zeljama o eventualnoj Evroligi! Ma koliko se pojacali. Strucni stab koji ne moze posteno da prizna poraz, ekipa koja ne ume da igra musku korarku....i na stranu hala koja prokisnjava!? Osim kuknjave za sudjenje nisam cuo ni jedno izvinjenje za kasnjenje utakmice zbog razloga koji je 2021. u najmanju ruku sramotan.

Sale

pre 3 godine

Vidi se promena u igri CZ od kad se vratio Radonjic.
Igra se ODBRANA, i to veoma agresivna sa mnogo kretanja. To je njegov stil i ja sam odusevljen (ponovo sa merakom gledam CZ). Mnogim timovi se nece snaci protiv takve odbrane ali bolje da cute nego da se brukaju i zale jer se njihovi igraci zbune na to.

Manje amera po timovima, koji generalno ne zele da se "troše" u odbrani jer svu pažnju posvećuju napada i licnoj statistici, i brzo ce se ABA timovi vratiti u vrh evropske kosarke.

SAŠA FRANKFURT

pre 3 godine

Jado jedan, nije te sramota pored ovolike pomoći sudija, da komentarišeš nešto!! Jeremića je povredio vaš igrač!! Opet vas Zvezda otresla, pa ne znate kako nemoć da sakrijete!!

ja

pre 3 godine

Povredio Jeremić njegov saigrač, istina. Ali sve je poteklo od toga da sudije dozvoljavaju igračima da skaču i biju se kao divljaci. Da nisu dopustile tuču (što zvezdi odgovara) ne bi se ni Pulen, ni Jeremić povredili.

Omuamua

pre 3 godine

Ipak, gosti iz Bara, kojima je ovo bio treći poraz u regionalnom takmičenju, nisu razočarali, a po završetku meča imali su ozbiljne prigovore na suđenje.

Dajte malo ozbiljnosti, kakvi gosti iz Bara !?

Sunce Slobode

pre 3 godine

I sve je kao pre,
opet si sampion. . .

Bitna pobeda za prvo mesto i ono najvaznije igraci zivi i zdravi posle ovakve utakmice i na onakvom parketu.

jovan

pre 3 godine

Do sinoć mi je Mornar bio simpatičan i morektan klub i ljudi u njemu.Mnogo su uložiži pgara a zarade nema zbog pandemije.Ai to ih ne opravdava za neistine i nekorektnost.Hvala Bogu sve je s imljeno i provetlnivo.Suđenne je bižo dominsko baš kao kad Budućnost igra kao domin.Počeli su neki iz Mornara da mopiraju Budućnost u žočim manirima.Kao da su isti krugovi koji finansiranu oba kluba.A bili su u Mornaru vrlo korektni do sada.

Zoran

pre 3 godine

Јесте,много су криви Лазић и Добрић.Лазић погодио 2 тројке од 2 шута,Добрић 6 од 8.Навикли смо да Лазић много промашује а он погоди.Без тих 2 плус 6 тројки Морнар би победио уз домаћинско суђење.Остало је све снимљено,видљиво,проверљиво.Управа Морнара и стручни штаб се срозавају уместо да спортски поднесу пораз.

Ivan

pre 3 godine

Zvezdi sudije uzele sve lopte bez suta na kos od trenutka kada je otisla na 12 razlike u 4/4. Bilo je tu i gresaka zvezde, ali nisu to amateri da bas sve lopte tako poklone bez pokusaja da idu na kos. Kao da je fudbal u pitanju pa da cekaju kraj.

zdravko

pre 3 godine

Kakvo navlacenje sudija za mornara! svaki kos pod navodno faul dva kosa plus jedan kos I tako sedam dosudjeni slobodno bacanje. Pa draga gospodo mornara ne kukate ne javucite nego priznate daje zvezda jaca.Pozdrav

delboj

pre 3 godine

Normalno. Lazic bi da igra u bilo kom drugom timu izlazio iz igre zbog 5 licnih posle 5,6 minuta igre. Nego su u ABA ligu Zvezdini igraci zasticeni bijeli medvedi. Sudije su uglavnom problem na utakmicama Zvezde, sve ostale utakmice izmedju svih klubova se manje vise zavrse bez pominjanja sudije. Jedino kad igra Zvezda, ako to nije kriterijum 100 odsto naklonjen Zvezdi onda se bune njeni navijaci. Navikli svih ovih godina. Da neko proba da igra agresivnu odbranu kao oni cijeli taj tim bi bio izbacen zbog licnih u prvoj cetvrtini.

Demar Derozan

pre 3 godine

Kako god, Mornar je tin bez ideje i koncepta, ocajna selekcija igraca, trener koji ne oseca igru, samo napadaxc u ekipi koji se seaju i nikada nisu u odbrambenom stavu, ne moze Mornar nikoga da izbaci u plej ofu kad se igra u seriji, ovo je msksimum jednog provincijskog kluba bez smisla sa sksutint i postavljanja ozbiljnog sistema koji bi trajao godinama

mg

pre 3 godine

Zaboravljate nekoliko stvari.

Prokišnjavanje hale pionir pretprošle sezone i prekid utakmice.

Sudije na duelu Mornar-CZV, po vama, sudile za Mornar?! Znači KKCZV, višestruki uzastopni učesnik EL (učestvovali i kad to nisu zasluživali na parketu u više navrata), klub s neskrivenom ogromnom političkom, diplomatskom i finansijskom podrškom, klub s daleko najvećim budžetom u ovom dijelu Evrope, klub s 20-ak masno plaćenih igrača u rosteru i sopstvenim razvojnim timovima, klub kojem se tolerišu nedolasci na gostovanja iz hira itd, biva sudijski pokraden od jednog Mornara iz Bara (15-20 hiljada stanovnika), kluba bez ikakvih rezultata i bilo čije podrške? Isto važi i za sve druge timove iz ABA koji vas "kradu". To vam je kao kad bi se na krađu žalio Real Madrid recimo u duelu s nekim španskim drugoligašem.

sone

pre 3 godine

Do sinoć mi je Mornar bio simpatičan i morektan klub i ljudi u njemu.Mnogo su uložiži pgara a zarade nema zbog pandemije.Ai to ih ne opravdava za neistine i nekorektnost.Hvala Bogu sve je s imljeno i provetlnivo.Suđenne je bižo dominsko baš kao kad Budućnost igra kao domin.Počeli su neki iz Mornara da mopiraju Budućnost u žočim manirima.Kao da su isti krugovi koji finansiranu oba kluba.A bili su u Mornaru vrlo korektni do sada.
(jovan, 25. januar 2021 10:01
Da li je moguce da jos uvek postoji neko ko ne vidi da je Le Branko sve, samo ne košarkaš?

Petar 015

pre 3 godine

To što je Lazić šutno trojku dok je očigledno ozbiljno povređen igrač ležao ispred njega ne smatram baš sportskim potezom, ali recimo da je takav profesionalizam... Međutim radovanje nakon postignutog trojke je krajnje bizirano. Laziću znamo odavno da nisi neki košarkaš, sad znamo da nisi neki ni čovek.

Veliki red

pre 3 godine

Sredite halicu, Topolicu, išlifujte malo Djordjija i brata mu, osmislite sistem, igrajte kosarku... ćao, zdravo Milisave u neko finale Montenegro Voli Marlboro ligice... paljba od Zvezde...

Veliki brat

pre 3 godine

Nije ni čudo što evropska košarka stalno kaska za SAD, kod njih je prvi kriterijum za poredak na tabeli PROCENAT dobijenih utakmica u odnosu na odigrane.
Po ovom kriterijumu Crvena Zvezda bi bila na DRUGOM mestu na tabeli, a po ovom idiotskom sistemu gde se za poraz dobija jedan poen ekipa sa istim brojem pobeda i više odigranih utakmica uvek bude bolje plasirana, a po NBA sistemu bi bila iza ekipe koja ima isti broj pobeda iz manje odigranih utakmica.

Max von Laaberg

pre 3 godine

Kosarka poprima Litvanski karakter.Dve utakmice Borac Buducnost Nista nije svirano za Borac naprotiv vise protiv Borca i sinoc Mornar C.Zvezda vise za Zvezdu ili protiv Mornara.Kobs je Borcu prekinuo 2-3 akcije gde nema sansi na loptu i sudije kazu obican faul.Juce Lazic poznat Prljavo igra ne gleda udara i po glavi rukama grudima, i samo obican faul.Nijedan Lazicev faul nije obican.Ovaj trend je vec duze samo pre je bio i Stimac pa se to delilo. A kud ovo vodi treba pitati sudije,obe utakmice su bile u sudijskoj reziji.Ako se ovo nastavi bice svasta.Kome to treba i zasto??

axa

pre 3 godine

Sudjenje po meni korektno.
Iznenadila me utakmica,ocekivao sam od Zvezde timsku igru a od Mornara non stop pucanje trojki.
A ono skroz obrnuta situacija na terenu.
Zvezdu da nisu isle trojke izgubila bi utakmicu,dve trecine koseva iz suta za tri.

e svašta

pre 3 godine

Za Lazića se već odavno zna da će raditi prekvalifikaciju u rukometaše po završetku košarkaške karijere. Predviđaju mu svijetlu budućnost i daleko veće uspjehe.

gola_istina

pre 3 godine

Mornaru je Zvezda trn u oku, Zvezdi je opet Partizan i uvek ce biti. Partizan u vitrinama ima ono sto ce Zvezda tesko ikad imati, Barani ne mogu biti nikad ni blizu Zvezdi bez obzira na ulaganja.

djoka

pre 3 godine

Da Jetemića je udario svoj igrač. Al pogledaj pre sekund dva njega u svog igrača gura rukama Dobrić..

A potez Lazića, u redu dao si trojku, čoveče pridji povredjenom igraču, možda mu treba pomoć.. Ne verujem da ti to palo na pamet.
Lepo skačes od radosti, nije lako.

maketa mozga

pre 3 godine

I jedno pitanje partizanima za kraj. Sta kazu u Baru, koliko je teska povreda Pulena? Vidim previse se sekirate jer Lazic nije priskocio u pomoc da spase Pulena povrede od strane njihovog klizavog terena, vec je pogodio trojku.
Pa nije na Lazicu da prekida utakmicu, zna se ko treba da je prekine...
(zzbz, 25. januar 2021 06:58) # Link komentara...dobar vam lazic ,sada..do skoro sam citao neke druge komentare,al dobro,to ste vi,pametnom dosta..

ja

pre 3 godine

Povredio Jeremić njegov saigrač, istina. Ali sve je poteklo od toga da sudije dozvoljavaju igračima da skaču i biju se kao divljaci. Da nisu dopustile tuču (što zvezdi odgovara) ne bi se ni Pulen, ni Jeremić povredili.

delboj

pre 3 godine

Normalno. Lazic bi da igra u bilo kom drugom timu izlazio iz igre zbog 5 licnih posle 5,6 minuta igre. Nego su u ABA ligu Zvezdini igraci zasticeni bijeli medvedi. Sudije su uglavnom problem na utakmicama Zvezde, sve ostale utakmice izmedju svih klubova se manje vise zavrse bez pominjanja sudije. Jedino kad igra Zvezda, ako to nije kriterijum 100 odsto naklonjen Zvezdi onda se bune njeni navijaci. Navikli svih ovih godina. Da neko proba da igra agresivnu odbranu kao oni cijeli taj tim bi bio izbacen zbog licnih u prvoj cetvrtini.

mg

pre 3 godine

Zaboravljate nekoliko stvari.

Prokišnjavanje hale pionir pretprošle sezone i prekid utakmice.

Sudije na duelu Mornar-CZV, po vama, sudile za Mornar?! Znači KKCZV, višestruki uzastopni učesnik EL (učestvovali i kad to nisu zasluživali na parketu u više navrata), klub s neskrivenom ogromnom političkom, diplomatskom i finansijskom podrškom, klub s daleko najvećim budžetom u ovom dijelu Evrope, klub s 20-ak masno plaćenih igrača u rosteru i sopstvenim razvojnim timovima, klub kojem se tolerišu nedolasci na gostovanja iz hira itd, biva sudijski pokraden od jednog Mornara iz Bara (15-20 hiljada stanovnika), kluba bez ikakvih rezultata i bilo čije podrške? Isto važi i za sve druge timove iz ABA koji vas "kradu". To vam je kao kad bi se na krađu žalio Real Madrid recimo u duelu s nekim španskim drugoligašem.

Max von Laaberg

pre 3 godine

Kosarka poprima Litvanski karakter.Dve utakmice Borac Buducnost Nista nije svirano za Borac naprotiv vise protiv Borca i sinoc Mornar C.Zvezda vise za Zvezdu ili protiv Mornara.Kobs je Borcu prekinuo 2-3 akcije gde nema sansi na loptu i sudije kazu obican faul.Juce Lazic poznat Prljavo igra ne gleda udara i po glavi rukama grudima, i samo obican faul.Nijedan Lazicev faul nije obican.Ovaj trend je vec duze samo pre je bio i Stimac pa se to delilo. A kud ovo vodi treba pitati sudije,obe utakmice su bile u sudijskoj reziji.Ako se ovo nastavi bice svasta.Kome to treba i zasto??

Petar 015

pre 3 godine

To što je Lazić šutno trojku dok je očigledno ozbiljno povređen igrač ležao ispred njega ne smatram baš sportskim potezom, ali recimo da je takav profesionalizam... Međutim radovanje nakon postignutog trojke je krajnje bizirano. Laziću znamo odavno da nisi neki košarkaš, sad znamo da nisi neki ni čovek.

sone

pre 3 godine

Do sinoć mi je Mornar bio simpatičan i morektan klub i ljudi u njemu.Mnogo su uložiži pgara a zarade nema zbog pandemije.Ai to ih ne opravdava za neistine i nekorektnost.Hvala Bogu sve je s imljeno i provetlnivo.Suđenne je bižo dominsko baš kao kad Budućnost igra kao domin.Počeli su neki iz Mornara da mopiraju Budućnost u žočim manirima.Kao da su isti krugovi koji finansiranu oba kluba.A bili su u Mornaru vrlo korektni do sada.
(jovan, 25. januar 2021 10:01
Da li je moguce da jos uvek postoji neko ko ne vidi da je Le Branko sve, samo ne košarkaš?

djoka

pre 3 godine

Da Jetemića je udario svoj igrač. Al pogledaj pre sekund dva njega u svog igrača gura rukama Dobrić..

A potez Lazića, u redu dao si trojku, čoveče pridji povredjenom igraču, možda mu treba pomoć.. Ne verujem da ti to palo na pamet.
Lepo skačes od radosti, nije lako.

Jim

pre 3 godine

Преагресивни? Таква се кошарка игра у Евролиги. А Јеремића је повредио играч Морнара, а не Звезде. Једноставно, Звезда је много боља. Нема разлога да се жалите на судије.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 3 godine

Uvek sam gotivio Mornar, malo divlja ekipa ali simpa. Čak i onu izjavu Pavićevića prošle godine posle gostovanja u Beogradu nisam uzeo za zlo već pripisao emocijama. Šta reći za ovu utakmicu, da nije trojka išla izgubili bi glat zbog suđenja. Napravljen kriterijum gde mi nismo mogli primirisati njihov reket a oni šetali kroz naš (rampa Voldenu-igraj dalje, ista rampa Lojda-faul). I nakon toga dočekasmo ovakvu izjavu, srama i blama bez. Kakav god da je Lazić, ima svoje ime i prezime i kapiten je tima, a ne "igrač broj 10"...

:-)

pre 3 godine

Jeremića je povredio Smit, a ne Lazić i Dobrić. Sram te bilo, Pukl mrzi Zvezdu i Partizan kao da su mu familiju pobili. Izveli ste 9 bacanja više od Zvezde koja je imala i 7 ličnih grešaka više. Ognjen Dobrić nikada nikoga nije povredio, a ni Lazić. Čvrsta odbrana je zabranjena u košarci? Od kada?

Suđenje više nego domaćinsko inače bi bilo 20 razlike za Zvezdu.

gola_istina

pre 3 godine

Mornaru je Zvezda trn u oku, Zvezdi je opet Partizan i uvek ce biti. Partizan u vitrinama ima ono sto ce Zvezda tesko ikad imati, Barani ne mogu biti nikad ni blizu Zvezdi bez obzira na ulaganja.

e svašta

pre 3 godine

Za Lazića se već odavno zna da će raditi prekvalifikaciju u rukometaše po završetku košarkaške karijere. Predviđaju mu svijetlu budućnost i daleko veće uspjehe.

axa

pre 3 godine

Sudjenje po meni korektno.
Iznenadila me utakmica,ocekivao sam od Zvezde timsku igru a od Mornara non stop pucanje trojki.
A ono skroz obrnuta situacija na terenu.
Zvezdu da nisu isle trojke izgubila bi utakmicu,dve trecine koseva iz suta za tri.

Mare

pre 3 godine

Za one što nisu gledali tekmu i idu po komentarima i izjavama.
Pulen se sam povredio. Jeremić je dobio lakat u nos od saigrača Smita. Laziću su suđene barem 3 lične greške kao i Dobriću. Samo u drugom poluvremenu, barem 6 puta su imali 2+1 situacije. Izgubili su jer je Dobrić ubacio 6/8 trojke, Obrajant 3 a Zvezda ukupno 17.

Sir Oliver

pre 3 godine

Prosto neverovatna izjava košarkaške neznalice koja nosi titulu pomoćni trener Mornara. Treća četvrtina je počela sa serijom ličnih grešaka 7-0 za Zvezdu. Sudili su im mrki pogled i podignute ruke a Mornar praktično nije dao koš da im pride nisu sudili i dodatno bacanje. Da nije bilo sudija koje su navijale za Mornar, razlika bi bila bar 25 koševa. I on se žali na sudjenje

Smesno

pre 3 godine

Ljudi moji jel ovo normalno. Davidovac sviran faul pri sutu igraca Mornara za tri bez kontakta. Igraci Mornara se zalecu u igrace Zvezde probijajuci i oduvaju dva igraca Zvezde bez faula u napadu a onda kasno posle suta se svira izmisljen faul nekom od igraca Zvezde. Zvezdini igraci se saplicu, guraju, lupaju po rukava nigde faula. Igraci Mornara se sami povredjuju i klizaju a njihova klupa divlja ka sudijama. Tri sekunde, nosena, koraci ne postoje kao pravilo za igrace Mornara.

Jaa

pre 3 godine

Nije rekao Lazić,neko "igrač broj 10". Taj "igrač broj 10" i kapiten Zvezde,kakvog god kvaliteta bio,ima više osvojenih trofeja nego mornar i budućnost zajedno!

Стара школа

pre 3 godine

Бесрамна изјава. Боље нека погледају "личну у нападу" над Бјелицом, "фаул" Давидовца на шуту за три, банану у задњем минуту свирану као фаул, ЈЕДНО слободно бацање за Звезду у другом полувремену до задњег минута...
Пукл и компанија...

sasha the red Baron...

pre 3 godine

MORNAR ODPLOVIO...

Nije lako Mornarima.Taman su umislili da su ekipa,i onda prime 17 trojki...
Da pomocni trener Mornara nije bas strucan,vidi se,,,
U rukometu,nema trojki!

Tema

pre 3 godine

Sramna i bestidna izjava. Zar treba ikad komentarisati Pukla kad sudi Zvezdi. Iz aviona se vidi da uvek sudi protiv Crveno belih. Ali i cinjenica da ga uvek guraju i favorizuju iz ABA lige da sudi Zvezdi kad gostuje u Crnoj Gori. Da je bilo realno sudjenje bilo bi 20 razlike za Zvezdu.Mornar ni u jednom segmentu igre nije bio bolji nisu nikako vodili tokom meca. O cemu prica ovaj lik. Izgleda da je na pogresnoj terapiji. Pa sudije su u 7-8 situacija svirale pod obavezno 2+1 da bi koliko toliko drzali Barane u zivotu. Ali Zvezda ih je izresetala tricama za koju Mornar nije imao odbranu i resenja. Vise nego zasluzena pobeda Zvezde. Cista kao suza.

garda

pre 3 godine

Ovaj prica kao da nije bilo prenosa, a svi smo videli da je bilo upravo obrnuto. Mislim da i on to zna, samo hoce dodatni pritisak da izvrsi na sudije, za neke naredne utakmice. Realno je bilo da se zavrsi sa 20 razlike za Zvezdu.

Voja

pre 3 godine

Sve vreme su držali priključak,malo Zvezdinim glupostima u odbrani,malo uz pomoć sudija koji su iskusno,ne preterano,navlačili na stranu Mornara.I oni na sve to nalupetaju gluposti o kriterijumu i gruboj igri,tako da ispadne da su maltene bili bolji.A ovo je trebalo da bude rešeno davno pre kraja.Svašta.

Veliki brat

pre 3 godine

Nije ni čudo što evropska košarka stalno kaska za SAD, kod njih je prvi kriterijum za poredak na tabeli PROCENAT dobijenih utakmica u odnosu na odigrane.
Po ovom kriterijumu Crvena Zvezda bi bila na DRUGOM mestu na tabeli, a po ovom idiotskom sistemu gde se za poraz dobija jedan poen ekipa sa istim brojem pobeda i više odigranih utakmica uvek bude bolje plasirana, a po NBA sistemu bi bila iza ekipe koja ima isti broj pobeda iz manje odigranih utakmica.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Ružni komentari pomoćnog a i ponašanje braće Pavićevića. Kapiram da su apetiti porasli, da žele da dobiju svakoga i da idu do kraja ovo sezone ali ne na ovaj način. Kad direktno napadneš i vređaš jednog Dejana Radonjića koji mrava zgazio ni uvredio ne bi, ružan gest nema za sve godine karijere. Baš je izgledalo mučno, sve to u bratskom Baru.

Za početak neka srede parket hale, sramota da se lomataju i klizaju onako ozbiljni igrači.

Mornaru sve najbolje a braća Pavićevići da se iskuliraju. Za opšte dobro. Svi smo naši i ne trebaju na bezvezne tenzije i bez navijača.

sunoko

pre 3 godine

Ovo je više bilo vaterpolo nego rukomet, al nema veze oprostićemo im za ovu glupu izjavu. Biće im sve jasno oko povreda njihovih igrača kad pogledaju snimak..

maketa mozga

pre 3 godine

I jedno pitanje partizanima za kraj. Sta kazu u Baru, koliko je teska povreda Pulena? Vidim previse se sekirate jer Lazic nije priskocio u pomoc da spase Pulena povrede od strane njihovog klizavog terena, vec je pogodio trojku.
Pa nije na Lazicu da prekida utakmicu, zna se ko treba da je prekine...
(zzbz, 25. januar 2021 06:58) # Link komentara...dobar vam lazic ,sada..do skoro sam citao neke druge komentare,al dobro,to ste vi,pametnom dosta..

Del boy

pre 3 godine

O kojim povredama ovaj priča i gruboj igri?? Pulen sam pao i povredio se a Jeremić dobio nokaut od svog igrača u skoku... Jednostavno je - bolji smo i to treba sportski da prihvatite!!

jovan

pre 3 godine

Do sinoć mi je Mornar bio simpatičan i morektan klub i ljudi u njemu.Mnogo su uložiži pgara a zarade nema zbog pandemije.Ai to ih ne opravdava za neistine i nekorektnost.Hvala Bogu sve je s imljeno i provetlnivo.Suđenne je bižo dominsko baš kao kad Budućnost igra kao domin.Počeli su neki iz Mornara da mopiraju Budućnost u žočim manirima.Kao da su isti krugovi koji finansiranu oba kluba.A bili su u Mornaru vrlo korektni do sada.

Dejan CZ

pre 3 godine

Posto sam apsolvirao Dobricevu grubost u prethodnom komentaru sad i o 10 nestor...Njegovo ime je Branko Lazic za neupucene koji prate kosarku,onaj Branko Lazic koji je jedne sezone u EL zajedno sa Dzenkinsom proglasen najboljim odbrambenim igracem od strane evrolige...Kako bi to znali oni koji ne igraju i ne pripadaju toj ligi pri tom ne mislim da ne bude zabune samo na pomocnog trenera Mornara vec kandidata sa takvim statusom i takvim nepoznavanjem kosarke ima dosta...

chupavi

pre 3 godine

Ma sta nam to naprica covece?!

Ovaj Mornar ima 6 Amera, a danas im dolazi i jos jedan i to iz Fenera. Ostali igraci su opet "stranci" uglavnom iz Srbije i Republike Srpske, sto znaci da dolazimo do broja od 10 stranaca sa kojima se bore za plasman. Sve je to Ok, ali dali bi ti igraci dosli kod njih da ne igraju ovu ligu sa nasim klubovima, i umesto da budu zahvalni na prilici oni pricaju nebuloze.

Zele da budu prvi i igraju EL, ali nemaju ni halu ni krov ni ventilaciju koja zadovoljava standarde. Zamislite da se neki igrac Reala oklizne poput Pulena i tako ode na dugu pauzu?

Jos i kuka na Dobrica zbog povrede Jeremica? Neka odgleda snimak gde se jasno vidi da ga njihov centar Smith udara po nosu...

Sudije su opet bile na visini zadataka sto smo navikli kada nasi klubovi igraju sa crnogorskim, gde ne sme biti nijedna greska protiv njih, dok se izivljavaju na nama jos njihov vlasnik, direktor, upada na teren da vredja Dobrica. Nesto slicno smo gledali i pre dve godine kada su u Podgorici predstavnici Buducnosti, kao i sinovi sumnjivih tipova iz vlasti vredjali i pljuvali igrace Zvezde?!

Ja samo pitam dokle?

Ukratko

pre 3 godine

Obicno se covek vise razocara kada ima prevelika ocekivanja. Sudjenje domacinsko a Zvezda dobial najvise zbog cak 17 trojki. Djordjije Pavicevic kao DPS kandidat malo nervozniji zbog poraza u politici jer ce boti ugrozeno i finansiranje...

Dejan CZ

pre 3 godine

Dobric je bio preagresivan u davanju trojki i sudije su tu najvise krive sto za njega nisu liniju za tri poena odaljili po NBA standardu...

Veljmir

pre 3 godine

Ne mogu da verujem da neko koje trenerski i košarkaški edukovan koristi ovakav rečnik gde javno proziva igrače... U pitanju je timski sport i dobro se zna da su godinama unazad Lazić i Dobrić izuzetni borci, odbrambeni igrači i igrači sa "specijalnim" zadacima... Da li je moguće da cele sezone niste imali prilike da se sretnete sa jakom odbranom i timovima koji igraju čvrsto? Drugo, proziva igrače, a ne sudije koje su na kraju dozvolile takvu igru... Izbačen je i Radonja.. Čemu onda tolika kuknjava i tako "jeftino" sagledavanje poraza? Ni jednom nije Mornar vodio...

Sunce Slobode

pre 3 godine

I sve je kao pre,
opet si sampion. . .

Bitna pobeda za prvo mesto i ono najvaznije igraci zivi i zdravi posle ovakve utakmice i na onakvom parketu.

Zivota

pre 3 godine

Posle onakve izjave da se prestane sa bilo kakvom pricom i zeljama o eventualnoj Evroligi! Ma koliko se pojacali. Strucni stab koji ne moze posteno da prizna poraz, ekipa koja ne ume da igra musku korarku....i na stranu hala koja prokisnjava!? Osim kuknjave za sudjenje nisam cuo ni jedno izvinjenje za kasnjenje utakmice zbog razloga koji je 2021. u najmanju ruku sramotan.

Bar zvezdin grad

pre 3 godine

Izvinite stvarno što se trpeli prosečnu evroligašku odbranu. Još su išli na skok u napadu, zamisli kakve su to bitange. Ej sa onakvim suđenjem, kašnjenjem meča, bez ventilacije u hali, vređanje i nasrtaji na Radonjića i ti upireš prstom, napadaš i kuvaš novu tenziju. Pa ne može se tako provincijski i džiberski u EL dragi Pavićevići.

Dogodine slobodno nazad u Fiba LŠ sa Hapoel Holonom pa igrajte tu vašu košarku. Ovaj rukomet ostavite muškarcima.

NoName

pre 3 godine

To što je Lazić šutno trojku dok je očigledno ozbiljno povređen igrač ležao ispred njega ne smatram baš sportskim potezom, ali recimo da je takav profesionalizam... Međutim radovanje nakon postignutog trojke je krajnje bizirano. Laziću znamo odavno da nisi neki košarkaš, sad znamo da nisi neki ni čovek.
(Petar 015, 25. januar 2021 00:49)

O čemu ti pričaš? Kakav očigledno ozbiljno povređen igrač? Čovek se oklizao, delić sekunde kasnije oklizao se još jedan Amer i pao preko Pulena, da li je i on "očigledno ozbiljno povređen"? Kako Lazić može znati na osnovu jednog običnog klizanja da je ovaj ozbiljno povređen?

NoName

pre 3 godine

Da Jetemića je udario svoj igrač. Al pogledaj pre sekund dva njega u svog igrača gura rukama Dobrić..

A potez Lazića, u redu dao si trojku, čoveče pridji povredjenom igraču, možda mu treba pomoć.. Ne verujem da ti to palo na pamet.
Lepo skačes od radosti, nije lako.
(djoka, 25. januar 2021 10:46)

O čemu ti pričaš? Povređenom Pulenu nije prišao niti jedan jedini igrač Mornara dok je trajala akcija. Zašto bi mu Lazić prišao. Tek naknadno je viđeno da je ovaj povređen

zzbz

pre 3 godine

Trebalo je svirati faul Lazicu jer je klizav parket povredio Pulena, a Dobrica poslati u zatvor, kako je samo smeo da skoci za loptu, pa zbog njega je domaci centar polupao nos Jeremicu...
Zvezda je ovo trebala dobiti 20+ kako je sut isao, sa druge strane previse 2+1 napada, samo potvrdjuje cinjenicu da je Mornaru sviran svaki kontakt. Odbrana je bila katastrofa, daleko od rukometne. Mornar vrti isti pik svaki napad, koji Zvezda ne moze da odbrani. Eto sta treba Radonja da ih nauci, jer je Mornar sigurno bolji i od Buducnosti i od Cedevite, pa ih vidim u finalu.

I jedno pitanje partizanima za kraj. Sta kazu u Baru, koliko je teska povreda Pulena? Vidim previse se sekirate jer Lazic nije priskocio u pomoc da spase Pulena povrede od strane njihovog klizavog terena, vec je pogodio trojku.
Pa nije na Lazicu da prekida utakmicu, zna se ko treba da je prekine...

mislilac

pre 3 godine

Šta priča ovaj čovek? Pa Kuridži svirali 4 lične za 5 minuta! U 2/4 i 3/4 Zvezda izlazi iz bonusa, Mornar 0 faulova!Ni jednog sekunda Mornar nije vodio! O faulovima 2+1 za Mornar da ne pričamo!Osim toga , Mornar na skoku efikasan samo ako im lopta uleti u ruke! Generalno, Zvezda je za klasu bolja od Mornara sve osim toga su nerealna naklapanja pomoćnog trenera.E da, Radonja isključen i nema ga u hali, a Pavićević isključen stoji pored ulaza ispod tribina i "pegla"! Toliko o sudijama i kriterijumu!!

Demar Derozan

pre 3 godine

Kako god, Mornar je tin bez ideje i koncepta, ocajna selekcija igraca, trener koji ne oseca igru, samo napadaxc u ekipi koji se seaju i nikada nisu u odbrambenom stavu, ne moze Mornar nikoga da izbaci u plej ofu kad se igra u seriji, ovo je msksimum jednog provincijskog kluba bez smisla sa sksutint i postavljanja ozbiljnog sistema koji bi trajao godinama

sale

pre 3 godine

Covek je potpuno upravu.
Igraci Zvezde neznaju pravila pa skaču u napadu sto naravno nije dozvoljeno.Sudije nesviraju faul kad se povredio Pulen(zelim mu brz oporavak) i kod povrede Jeremića kojeg udara Smit laktom pa to je bar namerna licna.
U takvim okolnostima nisu mogli da pobede.

Sića

pre 3 godine

Nije li te sramota, pomoćni... Pa Jeremićamje onaj tvoj razneo, mislio da je neki Zvezdin igrač jer su ispred njega već bila dvojica u crvenom. E zato ćeš uvek biti pomoćni. Da ne ulazim u dublju analizu, nisi vredan toga.

ciganin najlepši

pre 3 godine

E kukavci moji, šta bi radili da vam dođu Šaras i Barselona. Pa kad krenu da melju i tabaju Higins, Hanga, Dejvis, Mirota, Oriola i bratija. A nema Pukla, Radovića, Boltauzera. Naprotiv i biju te i kradu istovremeno. Ovo je samo evroligaška odbrana i to na 50% onoj pravoj Dejinoj. Biće opet već od leta, polako.

Wllaxy

pre 3 godine

Da nisu dopustile tuču (što zvezdi odgovara) ne bi se ni Pulen, ni Jeremić povredili.
(ja, 24. januar 2021 23:36)

Naravno, Pulen se povredio upravo zbog tuče a ne zbog loših uslova i klizavog terena a Jeremić zbog tuče Zvezdinih igrača koji nekontrolisano mašu rukama i udarili su ga po licu... Ups, izvini ili ga je po licu ipak udario njegov igrač...

ValterNBG

pre 3 godine

Tacno ono sto napisah posle utakmice sa Barsom gde su nas prebili.Izgleda da Radonjic to vise nece dozvoljavati.Mora jos grublje I cvrsce.Agresivnost je bila odlika one stare Radonjine Zvezde,bez toga se ne moze danas.Prvo to pa onda sve ostalo.

zdravko

pre 3 godine

Kakvo navlacenje sudija za mornara! svaki kos pod navodno faul dva kosa plus jedan kos I tako sedam dosudjeni slobodno bacanje. Pa draga gospodo mornara ne kukate ne javucite nego priznate daje zvezda jaca.Pozdrav

Veliki red

pre 3 godine

Sredite halicu, Topolicu, išlifujte malo Djordjija i brata mu, osmislite sistem, igrajte kosarku... ćao, zdravo Milisave u neko finale Montenegro Voli Marlboro ligice... paljba od Zvezde...

Уста шкрбава

pre 3 godine

Мучи,аветињо! Мак се тамо и не спрдај се, боље ти је то! Виђели смо ваше јуначине - нису један пут у вођству били ни за пола полцатога коша, а на своме буњишту и све уз помоћ онога јада - Пукла распуклога!

SAŠA FRANKFURT

pre 3 godine

Jado jedan, nije te sramota pored ovolike pomoći sudija, da komentarišeš nešto!! Jeremića je povredio vaš igrač!! Opet vas Zvezda otresla, pa ne znate kako nemoć da sakrijete!!

Omuamua

pre 3 godine

Ipak, gosti iz Bara, kojima je ovo bio treći poraz u regionalnom takmičenju, nisu razočarali, a po završetku meča imali su ozbiljne prigovore na suđenje.

Dajte malo ozbiljnosti, kakvi gosti iz Bara !?

Džoni

pre 3 godine

Znači i mi smo trebali da se žalimo EL da je Barsa igrala agresivnu odbranu i da zbog toga nismo mogli da ih pobedimo. Izgleda ovi navikli da im ove bekove niko ne čuva i da oni mogu lagano da sipaju trojke do mile volje, e pa ne može, ni nama Barsa nije dala oka otvoriti koliko su bili agresivni u odbrani pa ne plačemo. Pobeda bez i jedne mrlje, ali boli njih to što vide da će tek da bude rendisanje kada se centri u potpunosti uklope u igru, jer večeras su pod obručem bili užasni a u većini slučajeva su igrane dobre akcije za njih ali se nisu snalazili na praktično zicerima.

Strile

pre 3 godine

U 3/4, a i delom 4/4 da nije bilo tih istih sudija razlika bi bila drastična! Lazicu svaki nalet u skoku sviran,imali ste u drugom poluvremenu 5 ili 6 puta 2 ili 3+1!Davidovac ni pipnuo coveka 3+1!Bilo je par propusta sem toga na obe strane, ali je u svakom slučaju bolje prosla ekipa Mornara! I generalno ne volim tu licnu slobodu sudija da pustaju vise kontakta ili svaki dodir da sviraju-nadji negde sredinu i za sve isto!!!

Sale

pre 3 godine

Vidi se promena u igri CZ od kad se vratio Radonjic.
Igra se ODBRANA, i to veoma agresivna sa mnogo kretanja. To je njegov stil i ja sam odusevljen (ponovo sa merakom gledam CZ). Mnogim timovi se nece snaci protiv takve odbrane ali bolje da cute nego da se brukaju i zale jer se njihovi igraci zbune na to.

Manje amera po timovima, koji generalno ne zele da se "troše" u odbrani jer svu pažnju posvećuju napada i licnoj statistici, i brzo ce se ABA timovi vratiti u vrh evropske kosarke.

Zoran

pre 3 godine

Јесте,много су криви Лазић и Добрић.Лазић погодио 2 тројке од 2 шута,Добрић 6 од 8.Навикли смо да Лазић много промашује а он погоди.Без тих 2 плус 6 тројки Морнар би победио уз домаћинско суђење.Остало је све снимљено,видљиво,проверљиво.Управа Морнара и стручни штаб се срозавају уместо да спортски поднесу пораз.

Leo

pre 3 godine

Povredio Jeremić njegov saigrač, istina. Ali sve je poteklo od toga da sudije dozvoljavaju igračima da skaču i biju se kao divljaci. Da nisu dopustile tuču (što zvezdi odgovara) ne bi se ni Pulen, ni Jeremić povredili.
(ja, 24. januar 2021 23:36)

Kako su to Pulena povredili kada je sam pao,nikoga oko njega!A Jeremića ste videli ko ga je nokautirao,njegov centar!
Ne znam da li smo mi svi u nekoj X zoni pa svako vidi drugačije!Ili možda ti imaš TV u8K sa 16D tehnologijom pa vidiš drugačije?

Džoni

pre 3 godine

Poštovao sam ove ljude, ali da oni posle ovakve utakmice imaju primedbu na suđenje, to mi nije jasno. U stvari jedino racionalno objašnjenje je da su bezobrazni i da za stid neznaju. Pulen se sam povredio, Jeremića nasadio njegov saigrač, na prodorima su bili zaštićeni ko beli medvedi. Zvezdi svirano sve što je moglo da se svira, ali izgleda da im je to bilo malo i da su im planove poremetile trojke koje smo odlično pogađali kad god je trebalo. Šta reći, nego sramota?

Ivan

pre 3 godine

Zvezdi sudije uzele sve lopte bez suta na kos od trenutka kada je otisla na 12 razlike u 4/4. Bilo je tu i gresaka zvezde, ali nisu to amateri da bas sve lopte tako poklone bez pokusaja da idu na kos. Kao da je fudbal u pitanju pa da cekaju kraj.