Američki fudbal 85

Nedelja, 24.01.2021.

23:50

Tom Brejdi i Baksi idu na Superboul! VIDEO

Tampa Bej Bakanirsi igraće na Superboulu.

Tom Brejdi i Baksi idu na Superboul! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Iron Lion Zion

pre 3 godine

Dvadest godina slusam kako Brejdi na foru uzima SB...
A decko deseti put u istom...i uvek neko ima zamerke: te odbrana, te WR, te RB, te sistem QB. te WC runda slobodan. te slaba divizij.a te malo jardi. te broj INT te Belicek. a om samo cepa..
Monogo mi je drago zbog svih sto ga omalovazavaju.

No name

pre 3 godine

@ petarczv 

Šta čovek napisa i dobije gomilu pluseva. Ti kao samo vidiš rezultat i onda izkomentarišeš. Čini mi se da je Tom Brejdi prvi kvoteberk koji je pobedio u playoff sa 3 presečena dodavanja, a da je pored toga imao sam isto i 3 pasa za TD. Svi drugi bi takav playoff meč izgubili.
Kako je igrala Tama Bay ovu sezonu? Prvo poraz na otvaranju, pa neke dobijene uta. Onda jedan šokantan poraz od Sainsta 38:3 i porazi od Chifsa i Ramsa. Skor 7-5 i 4 lake uta do 11-5.
Play of započinju sa Wasingtonom kome se ne zna kvoterbek. Idu na Sainste gde Bris stalno govori da završava karijeru.
Okej i protiv Sainsta i Green Bay odbrana Tampe je iskoračila. Protiv Green Bay su imali plan da povrede rb Aron Jones i uspelo im je. Prljavi su. Ali povredio se i White. Kako se niko ne žali u komentarima što nije igrač odbrane dobi kaznu za ono udaranje u kacigu Jonsa, nije bio big play?
Pre sezone se Tampa smatrala dream- timom. Sad u napadu nisi baš kliknuli, ali odbrana je donela 2 pobede u playoffu.
Mnogi igrači Tampe sledeće sezone kao što je već neko napisao, umesto za Brajdija igraće za pare. Tampa će biti slabija.

I sa druge strane ovo veliki poraz Rodzersa, koji bi ulaskom u Superbowl mogao da veže zbog slabe divizije, još par ulaska u Superbowl. Jer nije predjena ta psihološka granica. Od 5 u konferencijskom finalu samo jednom u velikom finalu. Imali su šanse, kad je Brajdi gubio lopte, da Rodzers povuče. A dva puta 3 and out! Težak poraz Rodzersa. Baš težak!

FTB

pre 3 godine

Rodzers nije pogresio sto je bacao na trecem daunu, ne bi stigao do end zone a 4 pokusaj sa 4 i 8 jardi je potpuno svejedno jer ce morati da bacaju.Da je bio 2 pokusaj trcao bi jer bi im znacilo da se priblize sa jos 2 pokusaja ali na 3 moras bacati a i racunao je da nece sutirati za 3 poena na 2 min do kraja.Poraz ide na dusu trenera, ocajna odbrana na kraju 2 cetvrtine, i lose pozivane akcije u 4 cetvrtini u napadu.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 3 godine

Definitivno najinteresantniji sport! Utakmicu odlucila kukavicka odluka GB da ne idu na TD u cetvrtom pokusaju, tako da nisu ni zasluzili pobedu. Sto se tice finala, Tampi dajem minimalne sanse, Kanzas sa Mahoumsom je nazaustivljiva masinerija, pogotovo napad.

Torrente

pre 3 godine

Prema tome ne da nije najgluplja odluka ikada kako neki pišu nego nije uopšte ni glupa već 50-50.
Mnogo je teže objasniti zašto AR ne trči u trećem pokušaju kada ima livadu ispred sebe.
(sierra_papa, 25. januar 2021 10:53)

Ne, prijatelju, odluka je kardinalno glupa, jer je ostalo svega nešto više od 2 minuta do kraja. Napad Tampe je morao da bude zaustavljen odmah, što znači da Tampa ne bi ni imala priliku da šutira.

Da je ostalo barem 6 minuta, onda bi bilo realno šutirati za tri, pa na eventualn Tampin šut za 3 poena odgovoriti pstizanjem tačadauna (+ dva ekstra poena) i tako izjednačiti.
...

A za treći pokušak AR si u pravu. Udesno je mogao da otrči i poentira, taman da je bio 20 kila teži. Došlo mi je da glođem nogaru od stolice
od muke.

Bradonja

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Prema modelu Espn-a imali su oko 10% šanse da dobiju meč iz te pozicije šta god da su uradili. Ne zaboravi da bi morali da zaustave napad Tampe u svakom scenariju. Prema tome ne da nije najgluplja odluka ikada kako neki pišu nego nije uopšte ni glupa već 50-50.
Mnogo je teže objasniti zašto AR ne trči u trećem pokušaju kada ima livadu ispred sebe.
(sierra_papa, 25. januar 2021 10:53)

Pa ne slazem se bas da je 50/50, da su tu postigli TD uz pretvaranje za dva poena, bilo bi nereseno jer je u tom trenutku bilo +8 za TB. Jeste da bi onda morali da zaustave napad TB da ne postignu nikakve poene, ali samo to bi im bilo dovoljno, ne bi morali da jure i sami dodatne poene i islo bi se u produzetak.
A slazem se da je misterija zasto AR nije trcao u onom trecem pokusaju, mogao je sigurno da dodje bar do dve jarde od gola, a ko zna mozda bi i uspeo da udje u end zonu. U svakom slucaju imali bi 4. pokusaj za gol sa mnogo bolje pozicije, jeste samo jedna sansa ali i bili su u situaciji gde je bilo biti ili ne biti.
Sportski pozdrav.

xxx

pre 3 godine

Gledao sam ovaj famozni sport jer su mi rekli neki poznanici GLEDAJ veceras igraju Mesi protiv Ronalda i nije mi jasno ko ovo moze da gleda. Prekidi non stop igre nigde nejasna neka pravila koja se ljudi pretvaraju da poznaju a ni komentatori ih neznaju pogresili 5 puta. Prebacio sam posle pola sata na Atletiko M i nisam se pokajao a ovaj sport neka nastave da gledaju oni koji nerazumeju pravi i jedini fudbal.
(Deky CZV, 25. januar 2021 08:35) # Link komentara

Pa ti ne znas ni da se ne zna pise odvojeno, kako bi i skontao malo komplikovanija pravila od obicnog fudbala, gde imas samo faul i aut ... i ofsajd ..

petarczv

pre 3 godine

Neverovatan napad ima Tampa, imena kakva se retko vidjaju u jednom timu. Sa druge strane Rodzers ima hvatace koji nisu ni draftovani, ispustaju lopte itd.
(nfl, 25. januar 2021 02:05)

Auuu koju si glupost lupio. GB jenove sezone prvi napad u čitavom NFL a imaju i najboljeg hvataca u ligi u liku Devonte Adamsa koji je postigao najviše TD u ligi pa Aron Jones pa Marques Valdes Scantling koji predvodi NFL sa najviše uhvacenih 20+yardi pasova...

savest

pre 3 godine

Napisati da GB nema hvatace je smesno. GB je najbolji napad sezone a njihov QB je legitimni kandidat za MVP zahvaljujuci upravo njima. Utakmicu nije odlucio samo jedan potez trenera. Mislim da je znacajnije bilo propustanje sansi GB na presjecena dodavanja TB. Mada je cetvrti pokusaj sa 8 jardi na 2 minuta u onakvoj situaciji ipak neminovnost a greska je sut za 3 poena.

Tomislav

pre 3 godine

Nedostaje dinamike, kontranapada u ovom sportu.zadnje dvije minute lopta u tvom posjedu i gotova utakmica.U nogometu u zadnju minutu lopta može tri puta doći iz jednog u drugi šesnaesterac.

sierra_papa

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Prema modelu Espn-a imali su oko 10% šanse da dobiju meč iz te pozicije šta god da su uradili. Ne zaboravi da bi morali da zaustave napad Tampe u svakom scenariju. Prema tome ne da nije najgluplja odluka ikada kako neki pišu nego nije uopšte ni glupa već 50-50.
Mnogo je teže objasniti zašto AR ne trči u trećem pokušaju kada ima livadu ispred sebe.

Ne znam o čemu se dešava

pre 3 godine

@Deky czv

Gledao si sport o kojem nista ne znas , niti si se informisao oko osnovnih pravila , a nisi ni gledao u drustvu gdje bi ti neko mogao pomoci da shvatis?!!Sta si ocekivao?Skijanje , plivanje , pikado...sportove gdje ne trebas nikakvo predznanje da bi shvatio bar poredak :)

Drugari su te poslali da gledas sah , a ti ne znas koja figura se kako krece.Normalno da niti mozes ukapirati sta se desava na tabli , niti vidjeti genijalnost nekog poteza , zrtve i sl.

Nisam gledao tu utakmicu , vidjeh da je bilo golova ali pominjati Mesija i Ronalda , pa okrenuti da gledas utakmicu gdje ucestvuje Dijego Simeone sa klupe , mene fascinira.Je li ubacivao lopte pri kontrama protivnika , da "posteno" prekine mec?Kod njega inace fudbal tece bez prekida , milina za gledati.Cim nisu sa 10 igraca iza lopte , a krene protivnik sa 2-3 igraca u njihovu polovinu , kidaju noge da daju vremena svima vratiti se u bunker :D

Dacha

pre 3 godine

kad je tesko tu su sudije,iskulirali drzanje po 5 puta na obe strane i eto ga PI
(ice, 25. januar 2021 00:41)

Pa u tome i jeste fora,greska sudija je u tih 5 puta sto nisu svirale faul a ne u ovoj odluci na kraju,faul cist kao suza,vuce ga 3 metra i rasteze mu dres na ocigled svih,jednostavno nije moglo da se ne dosudi faul. I za kraj nije taj faul odlucio pobednika vec treneri,na kraju prvog poluvremena Arijas igra 4 pokusaj i postize touchdown,a Lefler kad se lomilo na 2 min pred kraj na 8 jardi ispred gola kukavicki sutira za 3 poena koja mu nista nisu znacila umesto da ide na cetvrti pokusaj i tu je bio kraj utakmice!

Mladen

pre 3 godine

Rodgers je definicija izraza "overrated". Ako je TB GOAT ovaj je GOAT izgovora. I nikad on nije kriv uvek "nema s kim da igra". A bili su favoriti i izgubili.

Deky CZV

pre 3 godine

Gledao sam ovaj famozni sport jer su mi rekli neki poznanici GLEDAJ veceras igraju Mesi protiv Ronalda i nije mi jasno ko ovo moze da gleda. Prekidi non stop igre nigde nejasna neka pravila koja se ljudi pretvaraju da poznaju a ni komentatori ih neznaju pogresili 5 puta. Prebacio sam posle pola sata na Atletiko M i nisam se pokajao a ovaj sport neka nastave da gledaju oni koji nerazumeju pravi i jedini fudbal.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

ok, nije ovaj sport los kada ga razumes u potpunosti, nesto malo sam i igrao pa mogu o tome pricati, ali ovo gledati ovako uzivo, 98% meca su kojekakvi prekidi, reklame, bukvalno 98% vremena je nesto drugo nego akcija na terenu.. stvarno do bola besmisleno..

Nebo7

pre 3 godine

GB ponovo nije uspeo u velikoj želji da sjajnu sezonu kruniše titulom. Sami su krivci za poraz, uprkos nekoliko spornih odluka na strani Tampe. Lošu odbranu u prvom poluvremenu, ispuštanje lopte St. Brown-a u end zoni, te očajnu realizaciju u zoni šuta (iako su u tome prednjačili u čitavoj ligi), mogli su da nadomeste u poslednjem napadu, jer su ce Buccaneers prosto nudili. Ali, videlo se od starta da nisu u prepoznatljivom ritmu.
Brejdi je bacio 3 inteception-a, ali Pakers-i to nisu uspeli da kazne. I onda poslednji napad i 3 pokušaja sa udaljenosti od 8 jardi od end zone zavrašavaju bacanjem Rodžersa u prazno, a da njegovi hvatači nijednom nisu bili blizu da reaguju. Nejasno zašto bar jednom nisu probali sa trčanjem kojim su rasformirali Rams-e, iako se Eron Džouns povredio. Od početka pročitana igra GB postala je potpuno predvidiva oslanjanjem isključivo na bacanja i igru kroz vazduh, pa je i prva opcija Adams bio izvanredno markiran. Pečat na vlastitu sudbinu u plej-ofu 2021 udario je nervozni Lefler kontraverznom odlukom da baš u tom poslednjem napadu ne pokuša i četvrti put, već se osloni na field goal Crosby-ja i potom odbranu i tajm-aute u preostale dve minute i nekoliko sekundi. Očekivao je da u prvoj akciji osujeti trčanje Buccs-a i da onda Rodžers dobije minute za svoj pobednički ples. Bio je to pogrešan rizik.
Za Brejdija svako poštovanje. Uprkos lošoj igri i rizičnim, nesigurnim dodavanjima, odveo je svoj tim u Superbowl. Deseti put, neverovatno…

nikks98

pre 3 godine

Za ljude koji pričaju da je ovo najgora odluka u istoriji sporta, samo se setite Seahawks-a i poslednjeg napada kada su bacili pas umesto da trče...

CJC

pre 3 godine

DC Green Baya treba da dobije otkaz koliko odmah a za njim i kilavi secondary i guard sa brojem 71 koga bi i moja baba probila koliko nema pojma. Na kraju krajeva i Rodgers da se zapita, nekoliko puta u crvenoj zoni i ne može da pretvori u poene.
Najviše me je iznervirao magarac iz TB, mislim Whitehead, čovek je tri puta išao da povredi protivnike, treći put je nažalost i uspeo da povredi rebra Jonesu. Na kraju se govedo i samo povredilo. A Tampi je sinoć oprošteno 4 puta H2H, a interfierence kojim su pobedili njima nije sviran bar 2 puta.

The Unforgiven

pre 3 godine

Realno, odbrana Tampe je zasluzna za finale, ne Brady. Bolje reci "Tampa ide u finale iako je Brady imao 3 interceptions" ...

JOBAH

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

To ne moze da objasni niko a verovatno ni trener koji je to zvao....

g.m.

pre 3 godine

Jedini koji ima "Case" da stane na crtu Velikom M.J.-u.... Do sada 6/9 u S.Bowl-u gde su finala Best of 1... M.J. je imao 6/6 , ali , kao sto znamo , finala NBA su best of 7 ... Da li bi M.J. bio na 6/6 u finalima best of 1 to be znamo... Veliko postovanje za obojicu...

satelit

pre 3 godine

Brejdi je talican,protivnici preko puta njega uvek imaju nekoliko diletantskih gresaka koje on iskaznjava..Da ne kazem sami sebe pobede.Navijac sam peksa ,ali za razliku od prosle sezone gde su zahvaljujuci dobrom rasporedu stigli daleko,ove godine su morali u SB..Steta za Rodzersa.Namesto je Jonsa na onaj fambl za TD i prvideo Adamasa za TD..Brejdi je veliki,ali drugo poluvreme je bio slab i svejedno je pobedio zahvaljujuci talicnosti i harizmi sampiona koju prenosi na druge..MAHOMS i BREJDI,legenda protiv legende u nastajanju!ZIVELI!

nfl

pre 3 godine

Svaka cast Brejdiju na tome kako se krece i kako baca sa 43 godine. Neverovatno... fascinantno... Snaga ruke gotovo da je ista kao i pre 10 godina, a pogledajte npr kako Drew Brees izgleda sa 42 godine, covek ne moze da baci loptu duze od 30 jardi i deluje kao da ce da se rasapsti svakog trenutka. Brees u penziju a Brejdi da se vrati i za sledecu sezonu nije jos vreme za penziju...
E sad malo da ga iskritikujem, Previse gresaka i losih odluka, da se zahvali Godwinu, odbrani i kickeru sto su pobedili. Neverovatan napad ima Tampa, imena kakva se retko vidjaju u jednom timu. Sa druge strane Rodzers ima hvatace koji nisu ni draftovani, ispustaju lopte itd.

petarczv

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Neobjasnjivo...

Imali su tri opcije da završe napad.

Broj 1- Da idu na četvrti postignu TD i pretvaranje za dva poena.
Broj 2-Da idu na cetvrti ne postignu TD NE kreće sa svojih 8 yardi.
Broj 3-Sutnes glupi FG i izgubis utakmicu

DJ

pre 3 godine

Brejdi izgleda BAR 10 godina mladji, telo mu je u savrsenom stanju... a da, i najbolji je QB svih vremena... 20god mi je omiljen...
Pre utakmice kao, sudar legendi... kakva je Rodzers legenda? Dobar jeste ali ni blizu toga.

Ali GB sto su isli na sut za 3p, a ne na 4.pokusaj? Znaci ja bih bolji trener bio.
ok, znam sta je mislio sa tim, ali zar ti nije bolja pozicija bila za 4.pokusaj, bio si blizu nego sto si dao posed Tampi i pucao u noge. Da je ostalo 6min - ok. ovako, cao.

dejan76

pre 3 godine

Aaron je imao cist prolaz za TD na 3 pokusaju ali čovek baca adamsu a oko njega 2 igraca.. I onda glupost umesto da ideš na td ti sutiras fg a brejdi sa druge strane...

Asse

pre 3 godine

Rodzers da trazi trejd, pa neka igraju sa Lavom i neka Gutenkunst draftuje koga hoce a Rodzers lepo da se vrati kuci u 49ers-e i po super bol sledeci sezone.

xy

pre 3 godine

Neko je napisao Brejdi preporodio ekipu koja dugo nije bila ni blizu plej ofa...
Ne umanjujem igru velikog Toma Brejdija ali ova Tampa nema veze sa nekim ranijim njihovim sastavima. Da li mislite da je Brejdi izabrao slucajno Tampu od toliko timova?
Trkaci Jones i Fournet, hvataci Godwin Evans A.Brown, tigt endovi Gronkowski, Brate i OJ Howard (zavrsio sezonu zbog povrede) to je 8 igraca koji su na pro bowl levelu. Uz to treba dodati da su od 5 ofanzivnih linijasa bar dvojica ako ne i trojica (Jensen Smith i Wirfs) na pro bowl levelu. To je po imenima jedan od najboljih napada u istoriji nfla. Uz to imaju srecu sto su svi ostali zdravi u ovom sportu gde se po utakmici desavaju 4-5 povrede. Odbrana nista nije losija, najbolji lajnbekerski tandem lige Lavonte David i Devin White. Masine za sekove Baret i Pier Paul. Suh i Vita Vea u sredini dva buldozera za zaustavljanje trcanja. Uz sve to i fenomenalni trener Brus Arians. Bukvalno all star ekipa. Brejdijeva najveca uloga je u tome sto je svojim pristustvom omogucio da mnogi igraci pristanu da igraju za manje para nego sto zasluzuju i zato su i pored salary capa svi u istoj ekipi.
Svaka cast Brejdiju ali ne svidja mi se sto su ovde komentari podeljeni na Brejdi - Rodzers a ne na Tampa - Green Bay.

dejan76

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Pa ako ne predju 10 yardi iz 3 pokušaja moze da šutira field goal koji donosi 3 poena ali treba da dodje do nekih 50 yardi od gola da bi imao sanse da ga pogodi..

steelers

pre 3 godine

i neko poredi brejdija i arona?! pa aron ne moze u istu recenicu ni sa big benom, a ne sa vanzemaljcem (siguran sam da TB nije sa ove planete)

2CRAZY

pre 3 godine

P. S. Odluka trenera GB da ne ide na 4ti down je nagluplja odluka nenu istoriji NFL nego u istoriji sporta!!!!
(petarczv, 25. januar 2021 00:28)

Slazem se potpuno, van pameti odluka, ja sam bio sokiran.
Steta, navijao sam za Pekerse, sad cu za Kanzas.

veliki strumf

pre 3 godine

Utakmica koju je dobio trener (Brus Arians) i izgubio trener (lefler), ali ono bas bukvalno. Brejdi poslednjih 25 minuta meca, dakle celu 4/4 i veci deo trece nije odigrao skoro nista. On je tada obicno najbolji, a sda je odigrao samo odlicno prvo poluvreme. S druge strane, Rodzers prosecan mec i velika greska da u poslednjem napadu na 3. down-u ne istrci jos nekoliko jardi, mozda cak dodje i do touchdown-a. Zasto kazem poraz Leflera? Prosto jer je u tom poslednjem napadu isao na sut koji mu svakako nista ne bi znacio. Potpuno sumanuta odluka, neobjasnjiva, nelogicna. A zasto je Arians dobio mec? On je dobio mec izuzetno hrabrom odlukom krajem prvog poluvremena. To je bio kljucni trenutak meca i GB vise nije dosao u priliku da stigne TB. 13 sekundi do kraja poluvremena, 4. down na 40+ jardi i covek igra. osvaja se novi 1. down i umesto da na 6. sekundi do kraja ide na sut, on se odlucuje za pas za touchdown. naravno, treba imati nekog ko ce da baci taj pas, ali kad imas Brejdija onda i treba pokusati. Sjajan pas i touchdown koji je resio pobednika. Ako uporedimo taj potez Ariansa sa Belicikom (narocito zadnjih godina, kada je postalo jasno da je Belicik omatoreo i vise nije onaj trener), mozemo da budemo 1000% sigurni da Belicik to nikad ne bi uradio. On bi jednostavno ispucao loptu u tom trenutku. E bas zbog tog poteza je Arians zesluzio pobedu. Mozda i trofej jer ce Tampa igrati Superbowl na svom terenu (1. put u istoriji NFL-a jedan tim igra finale kuci).

FTB

pre 3 godine

Vidim da se Rodzers kritikuje kako nije dorastao super bolu itd. Problem je sto u plej ofu Grin Beju nestane odbrana i napad trcanjem i tako svake godine 10+ godina i ne cine nista da to poprave.Rodzers je veceras imao 33/48, 346 jardi, 3 td i 1 int i ispade da je igrao uzasno a Brejdi sa 20/36, 280 jardi, 3td i 3 int ispada da je sam uveo Tampu u super bol.

Kula

pre 3 godine

Kakva utakmica!
Sve sto americki fudbal moze da priusti.
Sta je odlucilo, prvo tuchdown na kraju poluvremena za 6 sekundi i drugo ispusteno hvatanje za pretvaranje od dva poena.
Sto se tice Bradija, sta je covek doneo Tampi, od ekipe koja nije videla playoff godinama do superbowla.
Covek je rodjeni pobednik
Pozdrav

NNN

pre 3 godine

Brejdi bi i Vukove odveo u Superboul...
ipak GB su više grešili,
a posebno su igrali kukavički (šta više skroz nelogične odluke u poslednjem napadu) u samoj završnici.

petarczv

pre 3 godine

Čovek je obrnuo igricu ekipu koja 20god nije usla ni u playoff uveo u superbol i to u 43oj godini!!!! A NE prvi put nije usao u playoff u poslednjih 20 god i to kad je otišao brejdi. Razbijena mantra da je belichek zaslužan za uspehe NE. 10ti superbol!!!

P. S. Odluka trenera GB da ne ide na 4ti down je nagluplja odluka nenu istoriji NFL nego u istoriji sporta!!!!

unkarzabanje

pre 3 godine

Kakva kradja!!! Bar tri holda protiv tb sudije nisu svirale. Gb je izgubio utakmicu sa ona dva 3 and out napada posle int.
Ali Brejdi je stvarno goat iako nije igrao danas baš kako zna.

NE Patriots

pre 3 godine

Tome, Tome stade mi srce posle tri pesecena pasa. Da je jedan od tih napada konvertovan za 3 poena ne bi bilo drame na kranu. Svejedno, 10. super bol. Uz ovakvu igru, ali bez forisiranja dugih ruta i izgubljenih lopti, 7. titula na vidiku.

Bones

pre 3 godine

Gledao sam utakmicu i zaista ne mogu da se otmem utisku da je Brejdi rodjen pod srecnom zvijezdom. Nije ovo bila idealna sezona za njega niti je ovo bila idealna utakmica za njega ali kakva karijera ljudi moji. 43 godine ima ovaj covjek! Mislio sam da je odlazak iz Petriotsa bio pogresan i ocekivao sam da ce se penzionisati u njihovom dresu a on odvede i ove do finala. Brejdi ce uzeti titulu i sa Tampom jer je definitivno miljenik sudbine. Naravno u prilog tome ide i Zizel :D

Dragonborn

pre 3 godine

Strasna utakmica, retko dobra i utakmica koju treba pokazati prijatelju u cilju da ga zainteresujes malo za ovaj sport... Par kontroverznih sudijskih odluka u korist Tampe, na pocetku kaciga o kacigu na Jones-u, zatim cist pass interference prilikom Rodzersovog presecenog dodavanja, onda na kraju veoma veoma kasno ubacena zuta zastavica za pass interference... Ali nema veze, Grin Bej je sam sebe pobedio, Brejdi 3 INT i iz toga samo 6 poena GB, 2 puta 3&OUT,a pitanje sta bi bilo da je St Brown uhvatio pas za 2 poena... Jos jednom, sjajna utakmica

Јабучило

pre 3 godine

Велика грешка онај пут за три. Разумем мотивацију иза одлуке, али мислим да је требало ићи на 6+2. Испоставило се да је утакмицу одлучио онај неуспешан напад за +2...

Nottingham

pre 3 godine

Žao mi je mog GBP, ali nažalost svu krivicu treba da preuzme trener sa onom neverovatnom odlukom! Umesto da rizikuju za TD on lik još više rizikuje i brani na 2 min napada. Strašno. Ali treba priznati da je odbrana TB mnogo više pritiskala Rogersa i nije mu dala da se razmaše. + Neke neshvatljive greške u odbrani su presudile. Svakako Brejdi je čovek sa skoro 44 godine i kapa dole majstore, ladno na ovom nivou on sigurno može još 2 godine. Sada posle ispadanja GB svejedno mi ko će da osvoji ali favorit postaje TB zbog domaćeg terena...

drmr

pre 3 godine

Navijam za pekerse. Konacno se pokazalo, Rodzers nema ono sto je potrebno za superboul. Iako je imao vise fantasticnih dodavanja koje niko ne bi pogodio trenutno u nfl-u, nije uspevao da postigne TD iz vise pokusaja unutar 10 jardi. Olako primljeni poeni na pocetku utakmice su na kraju bili nedostizni. Takodje bez preuzimanja rizika na kraju, morali su da idu na TD. Crvena zastavica nije ubacivana od strane Leflera(kako god) kada je to trebalo, vise pass interfirenca na stetu GB, otpustiti ekipu koja prati meceve na TV-u. Relativno su solidno trcali, kontrolisali posed, posebno u drugom poluvremenu ali dzabe, Brejdi je svaki ulazak u Red zonu surovo kaznjavao. Slagali se ili ne, stvarno je najveci. Naklon sa moje strane.

wtf

pre 3 godine

Kakva utakmica... Al zaista 2 nejasne odluke packersa na kraju. Prvo rodzers koji je mogao da istrci barem jos koji jard ako ne i da ide na tacdaun,a potom lafler zove na sutiranje za 3...

milan010

pre 3 godine

Uhhh, kakav meč! Kakav sudar dve istinske legende NFL-a, dva genijalna kvorterbeka! Brejdi je dominirao u prvom delu, bacao je savršeno, Pekersi pod pritiskom svojih navijača se pogubili... Drugo poluvreme skroz suprotno, Brejdi imao par očajnih dodavanja, par puta hvatači upropastili ali i Rodžers nije imao sreće u par navrata kad su Pekersi mogli da preokrenu i dokrajče već uzdrmanog Brejdija... Sve u svemu, srećniji od dva isto kvalitetna tima je prošao u veliko finale. Svaka čast Rodžersu ali Brejdi je dokazao svim ljubiteljima NFL-a ko je "tat" ove igre! Deseti put igra Superbol, prešao iz NE u TB i odmah je u SB! NFL=TB12! Mnogo sreće Bilsima noćas želim ali bi pravi okršaj za SB bio Kanzas i Tampa, dva odlična QB, da vidimo da li je bolja mladost od iskustva.

Wllaxy

pre 3 godine

Prosto neshvatljive odluke igrača GB i to prvo da ne trči u poslednjem drajvu a potom i da idu na FG umesto da rizikuju i probaju iz četvrtog pokušaja da postignu TD a onda i pretvaranje za dva poena.

Uzdati se u odbranu i onda očekivati da u poslednjoj minuti postigneš TD (pod uslovom da odbrana savršeno odradi posao) je mnogo veći rizik.

Inače kazna za GB je čista kao sunce.

Pop Cira

pre 3 godine

jako lose odluke klupe packers-a:

- na 8 sekundi umesto da im daju FG, oni ostavice WR samog za TD
- morali su na kraju ici na 4 down

Bilo je uzbudljiva utakmica.....

sad da vidimo drugu

NR

pre 3 godine

Kakva zver od igraca. Grin Bej je imao par sansi da preokrene ali nisu. 4 pokusaj sto je bio sut se pokazao kao greska. Cestitke Tomu i da osvoji jos jedan superbol.

076 sasa

pre 3 godine

Brejdi je jos jednom pokazao zasto je GOAT odveo je ekipu koja je slabija od sampionskih NE daleko ali koliko znaci jedan Brejdi bravo majstore ko god da mu dodje na papiru tampa nije favorit ali iskustvo Brejdija im je prednost ako moram da tipujem Brejdi dobija Mahomsa na iskustvo u SB

tamilski tigar plaćenik

pre 3 godine

navijam za pekerse i koliko god da mi je žao što moja omiljena franšiza neće biti na superboulu, toliko mi je drago što će tom brejdi imati priliku da osvoji novi prsten

sa 43 godine igrati i dalje na vrhunskom nivou i u prvoj sezoni sa novom franšizom doći do superboula, to može samo tom brejdi

najbolji kvoterbek koji se ikada pojavio u nfl-u, bez ikakve sumnje

Juriševic i Golalic

pre 3 godine

Dejan Golalic i Predrag Jurisevic i 3K i sta je isto kao pre 22-23 god TOM BREJDI...više nije NE...i nema Vinatijerija,ali on se i dalje bori za prsten 1O superbol,kakav car...pritom sam navijao za dolinu sira...i GB

Pop Cira

pre 3 godine

jako lose odluke klupe packers-a:

- na 8 sekundi umesto da im daju FG, oni ostavice WR samog za TD
- morali su na kraju ici na 4 down

Bilo je uzbudljiva utakmica.....

sad da vidimo drugu

petarczv

pre 3 godine

Čovek je obrnuo igricu ekipu koja 20god nije usla ni u playoff uveo u superbol i to u 43oj godini!!!! A NE prvi put nije usao u playoff u poslednjih 20 god i to kad je otišao brejdi. Razbijena mantra da je belichek zaslužan za uspehe NE. 10ti superbol!!!

P. S. Odluka trenera GB da ne ide na 4ti down je nagluplja odluka nenu istoriji NFL nego u istoriji sporta!!!!

wtf

pre 3 godine

Kakva utakmica... Al zaista 2 nejasne odluke packersa na kraju. Prvo rodzers koji je mogao da istrci barem jos koji jard ako ne i da ide na tacdaun,a potom lafler zove na sutiranje za 3...

Kula

pre 3 godine

Kakva utakmica!
Sve sto americki fudbal moze da priusti.
Sta je odlucilo, prvo tuchdown na kraju poluvremena za 6 sekundi i drugo ispusteno hvatanje za pretvaranje od dva poena.
Sto se tice Bradija, sta je covek doneo Tampi, od ekipe koja nije videla playoff godinama do superbowla.
Covek je rodjeni pobednik
Pozdrav

NR

pre 3 godine

Kakva zver od igraca. Grin Bej je imao par sansi da preokrene ali nisu. 4 pokusaj sto je bio sut se pokazao kao greska. Cestitke Tomu i da osvoji jos jedan superbol.

Wllaxy

pre 3 godine

Prosto neshvatljive odluke igrača GB i to prvo da ne trči u poslednjem drajvu a potom i da idu na FG umesto da rizikuju i probaju iz četvrtog pokušaja da postignu TD a onda i pretvaranje za dva poena.

Uzdati se u odbranu i onda očekivati da u poslednjoj minuti postigneš TD (pod uslovom da odbrana savršeno odradi posao) je mnogo veći rizik.

Inače kazna za GB je čista kao sunce.

milan010

pre 3 godine

Uhhh, kakav meč! Kakav sudar dve istinske legende NFL-a, dva genijalna kvorterbeka! Brejdi je dominirao u prvom delu, bacao je savršeno, Pekersi pod pritiskom svojih navijača se pogubili... Drugo poluvreme skroz suprotno, Brejdi imao par očajnih dodavanja, par puta hvatači upropastili ali i Rodžers nije imao sreće u par navrata kad su Pekersi mogli da preokrenu i dokrajče već uzdrmanog Brejdija... Sve u svemu, srećniji od dva isto kvalitetna tima je prošao u veliko finale. Svaka čast Rodžersu ali Brejdi je dokazao svim ljubiteljima NFL-a ko je "tat" ove igre! Deseti put igra Superbol, prešao iz NE u TB i odmah je u SB! NFL=TB12! Mnogo sreće Bilsima noćas želim ali bi pravi okršaj za SB bio Kanzas i Tampa, dva odlična QB, da vidimo da li je bolja mladost od iskustva.

Juriševic i Golalic

pre 3 godine

Dejan Golalic i Predrag Jurisevic i 3K i sta je isto kao pre 22-23 god TOM BREJDI...više nije NE...i nema Vinatijerija,ali on se i dalje bori za prsten 1O superbol,kakav car...pritom sam navijao za dolinu sira...i GB

drmr

pre 3 godine

Navijam za pekerse. Konacno se pokazalo, Rodzers nema ono sto je potrebno za superboul. Iako je imao vise fantasticnih dodavanja koje niko ne bi pogodio trenutno u nfl-u, nije uspevao da postigne TD iz vise pokusaja unutar 10 jardi. Olako primljeni poeni na pocetku utakmice su na kraju bili nedostizni. Takodje bez preuzimanja rizika na kraju, morali su da idu na TD. Crvena zastavica nije ubacivana od strane Leflera(kako god) kada je to trebalo, vise pass interfirenca na stetu GB, otpustiti ekipu koja prati meceve na TV-u. Relativno su solidno trcali, kontrolisali posed, posebno u drugom poluvremenu ali dzabe, Brejdi je svaki ulazak u Red zonu surovo kaznjavao. Slagali se ili ne, stvarno je najveci. Naklon sa moje strane.

NE Patriots

pre 3 godine

Tome, Tome stade mi srce posle tri pesecena pasa. Da je jedan od tih napada konvertovan za 3 poena ne bi bilo drame na kranu. Svejedno, 10. super bol. Uz ovakvu igru, ali bez forisiranja dugih ruta i izgubljenih lopti, 7. titula na vidiku.

Dragonborn

pre 3 godine

Strasna utakmica, retko dobra i utakmica koju treba pokazati prijatelju u cilju da ga zainteresujes malo za ovaj sport... Par kontroverznih sudijskih odluka u korist Tampe, na pocetku kaciga o kacigu na Jones-u, zatim cist pass interference prilikom Rodzersovog presecenog dodavanja, onda na kraju veoma veoma kasno ubacena zuta zastavica za pass interference... Ali nema veze, Grin Bej je sam sebe pobedio, Brejdi 3 INT i iz toga samo 6 poena GB, 2 puta 3&OUT,a pitanje sta bi bilo da je St Brown uhvatio pas za 2 poena... Jos jednom, sjajna utakmica

unkarzabanje

pre 3 godine

Kakva kradja!!! Bar tri holda protiv tb sudije nisu svirale. Gb je izgubio utakmicu sa ona dva 3 and out napada posle int.
Ali Brejdi je stvarno goat iako nije igrao danas baš kako zna.

JOBAH

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

To ne moze da objasni niko a verovatno ni trener koji je to zvao....

xy

pre 3 godine

Neko je napisao Brejdi preporodio ekipu koja dugo nije bila ni blizu plej ofa...
Ne umanjujem igru velikog Toma Brejdija ali ova Tampa nema veze sa nekim ranijim njihovim sastavima. Da li mislite da je Brejdi izabrao slucajno Tampu od toliko timova?
Trkaci Jones i Fournet, hvataci Godwin Evans A.Brown, tigt endovi Gronkowski, Brate i OJ Howard (zavrsio sezonu zbog povrede) to je 8 igraca koji su na pro bowl levelu. Uz to treba dodati da su od 5 ofanzivnih linijasa bar dvojica ako ne i trojica (Jensen Smith i Wirfs) na pro bowl levelu. To je po imenima jedan od najboljih napada u istoriji nfla. Uz to imaju srecu sto su svi ostali zdravi u ovom sportu gde se po utakmici desavaju 4-5 povrede. Odbrana nista nije losija, najbolji lajnbekerski tandem lige Lavonte David i Devin White. Masine za sekove Baret i Pier Paul. Suh i Vita Vea u sredini dva buldozera za zaustavljanje trcanja. Uz sve to i fenomenalni trener Brus Arians. Bukvalno all star ekipa. Brejdijeva najveca uloga je u tome sto je svojim pristustvom omogucio da mnogi igraci pristanu da igraju za manje para nego sto zasluzuju i zato su i pored salary capa svi u istoj ekipi.
Svaka cast Brejdiju ali ne svidja mi se sto su ovde komentari podeljeni na Brejdi - Rodzers a ne na Tampa - Green Bay.

nikks98

pre 3 godine

Za ljude koji pričaju da je ovo najgora odluka u istoriji sporta, samo se setite Seahawks-a i poslednjeg napada kada su bacili pas umesto da trče...

xxx

pre 3 godine

Gledao sam ovaj famozni sport jer su mi rekli neki poznanici GLEDAJ veceras igraju Mesi protiv Ronalda i nije mi jasno ko ovo moze da gleda. Prekidi non stop igre nigde nejasna neka pravila koja se ljudi pretvaraju da poznaju a ni komentatori ih neznaju pogresili 5 puta. Prebacio sam posle pola sata na Atletiko M i nisam se pokajao a ovaj sport neka nastave da gledaju oni koji nerazumeju pravi i jedini fudbal.
(Deky CZV, 25. januar 2021 08:35) # Link komentara

Pa ti ne znas ni da se ne zna pise odvojeno, kako bi i skontao malo komplikovanija pravila od obicnog fudbala, gde imas samo faul i aut ... i ofsajd ..

Nebo7

pre 3 godine

GB ponovo nije uspeo u velikoj želji da sjajnu sezonu kruniše titulom. Sami su krivci za poraz, uprkos nekoliko spornih odluka na strani Tampe. Lošu odbranu u prvom poluvremenu, ispuštanje lopte St. Brown-a u end zoni, te očajnu realizaciju u zoni šuta (iako su u tome prednjačili u čitavoj ligi), mogli su da nadomeste u poslednjem napadu, jer su ce Buccaneers prosto nudili. Ali, videlo se od starta da nisu u prepoznatljivom ritmu.
Brejdi je bacio 3 inteception-a, ali Pakers-i to nisu uspeli da kazne. I onda poslednji napad i 3 pokušaja sa udaljenosti od 8 jardi od end zone zavrašavaju bacanjem Rodžersa u prazno, a da njegovi hvatači nijednom nisu bili blizu da reaguju. Nejasno zašto bar jednom nisu probali sa trčanjem kojim su rasformirali Rams-e, iako se Eron Džouns povredio. Od početka pročitana igra GB postala je potpuno predvidiva oslanjanjem isključivo na bacanja i igru kroz vazduh, pa je i prva opcija Adams bio izvanredno markiran. Pečat na vlastitu sudbinu u plej-ofu 2021 udario je nervozni Lefler kontraverznom odlukom da baš u tom poslednjem napadu ne pokuša i četvrti put, već se osloni na field goal Crosby-ja i potom odbranu i tajm-aute u preostale dve minute i nekoliko sekundi. Očekivao je da u prvoj akciji osujeti trčanje Buccs-a i da onda Rodžers dobije minute za svoj pobednički ples. Bio je to pogrešan rizik.
Za Brejdija svako poštovanje. Uprkos lošoj igri i rizičnim, nesigurnim dodavanjima, odveo je svoj tim u Superbowl. Deseti put, neverovatno…

The Unforgiven

pre 3 godine

Realno, odbrana Tampe je zasluzna za finale, ne Brady. Bolje reci "Tampa ide u finale iako je Brady imao 3 interceptions" ...

satelit

pre 3 godine

Brejdi je talican,protivnici preko puta njega uvek imaju nekoliko diletantskih gresaka koje on iskaznjava..Da ne kazem sami sebe pobede.Navijac sam peksa ,ali za razliku od prosle sezone gde su zahvaljujuci dobrom rasporedu stigli daleko,ove godine su morali u SB..Steta za Rodzersa.Namesto je Jonsa na onaj fambl za TD i prvideo Adamasa za TD..Brejdi je veliki,ali drugo poluvreme je bio slab i svejedno je pobedio zahvaljujuci talicnosti i harizmi sampiona koju prenosi na druge..MAHOMS i BREJDI,legenda protiv legende u nastajanju!ZIVELI!

FTB

pre 3 godine

Vidim da se Rodzers kritikuje kako nije dorastao super bolu itd. Problem je sto u plej ofu Grin Beju nestane odbrana i napad trcanjem i tako svake godine 10+ godina i ne cine nista da to poprave.Rodzers je veceras imao 33/48, 346 jardi, 3 td i 1 int i ispade da je igrao uzasno a Brejdi sa 20/36, 280 jardi, 3td i 3 int ispada da je sam uveo Tampu u super bol.

veliki strumf

pre 3 godine

Utakmica koju je dobio trener (Brus Arians) i izgubio trener (lefler), ali ono bas bukvalno. Brejdi poslednjih 25 minuta meca, dakle celu 4/4 i veci deo trece nije odigrao skoro nista. On je tada obicno najbolji, a sda je odigrao samo odlicno prvo poluvreme. S druge strane, Rodzers prosecan mec i velika greska da u poslednjem napadu na 3. down-u ne istrci jos nekoliko jardi, mozda cak dodje i do touchdown-a. Zasto kazem poraz Leflera? Prosto jer je u tom poslednjem napadu isao na sut koji mu svakako nista ne bi znacio. Potpuno sumanuta odluka, neobjasnjiva, nelogicna. A zasto je Arians dobio mec? On je dobio mec izuzetno hrabrom odlukom krajem prvog poluvremena. To je bio kljucni trenutak meca i GB vise nije dosao u priliku da stigne TB. 13 sekundi do kraja poluvremena, 4. down na 40+ jardi i covek igra. osvaja se novi 1. down i umesto da na 6. sekundi do kraja ide na sut, on se odlucuje za pas za touchdown. naravno, treba imati nekog ko ce da baci taj pas, ali kad imas Brejdija onda i treba pokusati. Sjajan pas i touchdown koji je resio pobednika. Ako uporedimo taj potez Ariansa sa Belicikom (narocito zadnjih godina, kada je postalo jasno da je Belicik omatoreo i vise nije onaj trener), mozemo da budemo 1000% sigurni da Belicik to nikad ne bi uradio. On bi jednostavno ispucao loptu u tom trenutku. E bas zbog tog poteza je Arians zesluzio pobedu. Mozda i trofej jer ce Tampa igrati Superbowl na svom terenu (1. put u istoriji NFL-a jedan tim igra finale kuci).

petarczv

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Neobjasnjivo...

Imali su tri opcije da završe napad.

Broj 1- Da idu na četvrti postignu TD i pretvaranje za dva poena.
Broj 2-Da idu na cetvrti ne postignu TD NE kreće sa svojih 8 yardi.
Broj 3-Sutnes glupi FG i izgubis utakmicu

g.m.

pre 3 godine

Jedini koji ima "Case" da stane na crtu Velikom M.J.-u.... Do sada 6/9 u S.Bowl-u gde su finala Best of 1... M.J. je imao 6/6 , ali , kao sto znamo , finala NBA su best of 7 ... Da li bi M.J. bio na 6/6 u finalima best of 1 to be znamo... Veliko postovanje za obojicu...

tamilski tigar plaćenik

pre 3 godine

navijam za pekerse i koliko god da mi je žao što moja omiljena franšiza neće biti na superboulu, toliko mi je drago što će tom brejdi imati priliku da osvoji novi prsten

sa 43 godine igrati i dalje na vrhunskom nivou i u prvoj sezoni sa novom franšizom doći do superboula, to može samo tom brejdi

najbolji kvoterbek koji se ikada pojavio u nfl-u, bez ikakve sumnje

Bones

pre 3 godine

Gledao sam utakmicu i zaista ne mogu da se otmem utisku da je Brejdi rodjen pod srecnom zvijezdom. Nije ovo bila idealna sezona za njega niti je ovo bila idealna utakmica za njega ali kakva karijera ljudi moji. 43 godine ima ovaj covjek! Mislio sam da je odlazak iz Petriotsa bio pogresan i ocekivao sam da ce se penzionisati u njihovom dresu a on odvede i ove do finala. Brejdi ce uzeti titulu i sa Tampom jer je definitivno miljenik sudbine. Naravno u prilog tome ide i Zizel :D

petarczv

pre 3 godine

Neverovatan napad ima Tampa, imena kakva se retko vidjaju u jednom timu. Sa druge strane Rodzers ima hvatace koji nisu ni draftovani, ispustaju lopte itd.
(nfl, 25. januar 2021 02:05)

Auuu koju si glupost lupio. GB jenove sezone prvi napad u čitavom NFL a imaju i najboljeg hvataca u ligi u liku Devonte Adamsa koji je postigao najviše TD u ligi pa Aron Jones pa Marques Valdes Scantling koji predvodi NFL sa najviše uhvacenih 20+yardi pasova...

Iron Lion Zion

pre 3 godine

Dvadest godina slusam kako Brejdi na foru uzima SB...
A decko deseti put u istom...i uvek neko ima zamerke: te odbrana, te WR, te RB, te sistem QB. te WC runda slobodan. te slaba divizij.a te malo jardi. te broj INT te Belicek. a om samo cepa..
Monogo mi je drago zbog svih sto ga omalovazavaju.

nfl

pre 3 godine

Svaka cast Brejdiju na tome kako se krece i kako baca sa 43 godine. Neverovatno... fascinantno... Snaga ruke gotovo da je ista kao i pre 10 godina, a pogledajte npr kako Drew Brees izgleda sa 42 godine, covek ne moze da baci loptu duze od 30 jardi i deluje kao da ce da se rasapsti svakog trenutka. Brees u penziju a Brejdi da se vrati i za sledecu sezonu nije jos vreme za penziju...
E sad malo da ga iskritikujem, Previse gresaka i losih odluka, da se zahvali Godwinu, odbrani i kickeru sto su pobedili. Neverovatan napad ima Tampa, imena kakva se retko vidjaju u jednom timu. Sa druge strane Rodzers ima hvatace koji nisu ni draftovani, ispustaju lopte itd.

dejan76

pre 3 godine

Aaron je imao cist prolaz za TD na 3 pokusaju ali čovek baca adamsu a oko njega 2 igraca.. I onda glupost umesto da ideš na td ti sutiras fg a brejdi sa druge strane...

2CRAZY

pre 3 godine

P. S. Odluka trenera GB da ne ide na 4ti down je nagluplja odluka nenu istoriji NFL nego u istoriji sporta!!!!
(petarczv, 25. januar 2021 00:28)

Slazem se potpuno, van pameti odluka, ja sam bio sokiran.
Steta, navijao sam za Pekerse, sad cu za Kanzas.

CJC

pre 3 godine

DC Green Baya treba da dobije otkaz koliko odmah a za njim i kilavi secondary i guard sa brojem 71 koga bi i moja baba probila koliko nema pojma. Na kraju krajeva i Rodgers da se zapita, nekoliko puta u crvenoj zoni i ne može da pretvori u poene.
Najviše me je iznervirao magarac iz TB, mislim Whitehead, čovek je tri puta išao da povredi protivnike, treći put je nažalost i uspeo da povredi rebra Jonesu. Na kraju se govedo i samo povredilo. A Tampi je sinoć oprošteno 4 puta H2H, a interfierence kojim su pobedili njima nije sviran bar 2 puta.

Ne znam o čemu se dešava

pre 3 godine

@Deky czv

Gledao si sport o kojem nista ne znas , niti si se informisao oko osnovnih pravila , a nisi ni gledao u drustvu gdje bi ti neko mogao pomoci da shvatis?!!Sta si ocekivao?Skijanje , plivanje , pikado...sportove gdje ne trebas nikakvo predznanje da bi shvatio bar poredak :)

Drugari su te poslali da gledas sah , a ti ne znas koja figura se kako krece.Normalno da niti mozes ukapirati sta se desava na tabli , niti vidjeti genijalnost nekog poteza , zrtve i sl.

Nisam gledao tu utakmicu , vidjeh da je bilo golova ali pominjati Mesija i Ronalda , pa okrenuti da gledas utakmicu gdje ucestvuje Dijego Simeone sa klupe , mene fascinira.Je li ubacivao lopte pri kontrama protivnika , da "posteno" prekine mec?Kod njega inace fudbal tece bez prekida , milina za gledati.Cim nisu sa 10 igraca iza lopte , a krene protivnik sa 2-3 igraca u njihovu polovinu , kidaju noge da daju vremena svima vratiti se u bunker :D

Torrente

pre 3 godine

Prema tome ne da nije najgluplja odluka ikada kako neki pišu nego nije uopšte ni glupa već 50-50.
Mnogo je teže objasniti zašto AR ne trči u trećem pokušaju kada ima livadu ispred sebe.
(sierra_papa, 25. januar 2021 10:53)

Ne, prijatelju, odluka je kardinalno glupa, jer je ostalo svega nešto više od 2 minuta do kraja. Napad Tampe je morao da bude zaustavljen odmah, što znači da Tampa ne bi ni imala priliku da šutira.

Da je ostalo barem 6 minuta, onda bi bilo realno šutirati za tri, pa na eventualn Tampin šut za 3 poena odgovoriti pstizanjem tačadauna (+ dva ekstra poena) i tako izjednačiti.
...

A za treći pokušak AR si u pravu. Udesno je mogao da otrči i poentira, taman da je bio 20 kila teži. Došlo mi je da glođem nogaru od stolice
od muke.

Dacha

pre 3 godine

kad je tesko tu su sudije,iskulirali drzanje po 5 puta na obe strane i eto ga PI
(ice, 25. januar 2021 00:41)

Pa u tome i jeste fora,greska sudija je u tih 5 puta sto nisu svirale faul a ne u ovoj odluci na kraju,faul cist kao suza,vuce ga 3 metra i rasteze mu dres na ocigled svih,jednostavno nije moglo da se ne dosudi faul. I za kraj nije taj faul odlucio pobednika vec treneri,na kraju prvog poluvremena Arijas igra 4 pokusaj i postize touchdown,a Lefler kad se lomilo na 2 min pred kraj na 8 jardi ispred gola kukavicki sutira za 3 poena koja mu nista nisu znacila umesto da ide na cetvrti pokusaj i tu je bio kraj utakmice!

savest

pre 3 godine

Napisati da GB nema hvatace je smesno. GB je najbolji napad sezone a njihov QB je legitimni kandidat za MVP zahvaljujuci upravo njima. Utakmicu nije odlucio samo jedan potez trenera. Mislim da je znacajnije bilo propustanje sansi GB na presjecena dodavanja TB. Mada je cetvrti pokusaj sa 8 jardi na 2 minuta u onakvoj situaciji ipak neminovnost a greska je sut za 3 poena.

Bradonja

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Prema modelu Espn-a imali su oko 10% šanse da dobiju meč iz te pozicije šta god da su uradili. Ne zaboravi da bi morali da zaustave napad Tampe u svakom scenariju. Prema tome ne da nije najgluplja odluka ikada kako neki pišu nego nije uopšte ni glupa već 50-50.
Mnogo je teže objasniti zašto AR ne trči u trećem pokušaju kada ima livadu ispred sebe.
(sierra_papa, 25. januar 2021 10:53)

Pa ne slazem se bas da je 50/50, da su tu postigli TD uz pretvaranje za dva poena, bilo bi nereseno jer je u tom trenutku bilo +8 za TB. Jeste da bi onda morali da zaustave napad TB da ne postignu nikakve poene, ali samo to bi im bilo dovoljno, ne bi morali da jure i sami dodatne poene i islo bi se u produzetak.
A slazem se da je misterija zasto AR nije trcao u onom trecem pokusaju, mogao je sigurno da dodje bar do dve jarde od gola, a ko zna mozda bi i uspeo da udje u end zonu. U svakom slucaju imali bi 4. pokusaj za gol sa mnogo bolje pozicije, jeste samo jedna sansa ali i bili su u situaciji gde je bilo biti ili ne biti.
Sportski pozdrav.

Asse

pre 3 godine

Rodzers da trazi trejd, pa neka igraju sa Lavom i neka Gutenkunst draftuje koga hoce a Rodzers lepo da se vrati kuci u 49ers-e i po super bol sledeci sezone.

NNN

pre 3 godine

Brejdi bi i Vukove odveo u Superboul...
ipak GB su više grešili,
a posebno su igrali kukavički (šta više skroz nelogične odluke u poslednjem napadu) u samoj završnici.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 3 godine

Definitivno najinteresantniji sport! Utakmicu odlucila kukavicka odluka GB da ne idu na TD u cetvrtom pokusaju, tako da nisu ni zasluzili pobedu. Sto se tice finala, Tampi dajem minimalne sanse, Kanzas sa Mahoumsom je nazaustivljiva masinerija, pogotovo napad.

Nottingham

pre 3 godine

Žao mi je mog GBP, ali nažalost svu krivicu treba da preuzme trener sa onom neverovatnom odlukom! Umesto da rizikuju za TD on lik još više rizikuje i brani na 2 min napada. Strašno. Ali treba priznati da je odbrana TB mnogo više pritiskala Rogersa i nije mu dala da se razmaše. + Neke neshvatljive greške u odbrani su presudile. Svakako Brejdi je čovek sa skoro 44 godine i kapa dole majstore, ladno na ovom nivou on sigurno može još 2 godine. Sada posle ispadanja GB svejedno mi ko će da osvoji ali favorit postaje TB zbog domaćeg terena...

magla svuda oko nas

pre 3 godine

ok, nije ovaj sport los kada ga razumes u potpunosti, nesto malo sam i igrao pa mogu o tome pricati, ali ovo gledati ovako uzivo, 98% meca su kojekakvi prekidi, reklame, bukvalno 98% vremena je nesto drugo nego akcija na terenu.. stvarno do bola besmisleno..

Mladen

pre 3 godine

Rodgers je definicija izraza "overrated". Ako je TB GOAT ovaj je GOAT izgovora. I nikad on nije kriv uvek "nema s kim da igra". A bili su favoriti i izgubili.

076 sasa

pre 3 godine

Brejdi je jos jednom pokazao zasto je GOAT odveo je ekipu koja je slabija od sampionskih NE daleko ali koliko znaci jedan Brejdi bravo majstore ko god da mu dodje na papiru tampa nije favorit ali iskustvo Brejdija im je prednost ako moram da tipujem Brejdi dobija Mahomsa na iskustvo u SB

steelers

pre 3 godine

i neko poredi brejdija i arona?! pa aron ne moze u istu recenicu ni sa big benom, a ne sa vanzemaljcem (siguran sam da TB nije sa ove planete)

No name

pre 3 godine

@ petarczv 

Šta čovek napisa i dobije gomilu pluseva. Ti kao samo vidiš rezultat i onda izkomentarišeš. Čini mi se da je Tom Brejdi prvi kvoteberk koji je pobedio u playoff sa 3 presečena dodavanja, a da je pored toga imao sam isto i 3 pasa za TD. Svi drugi bi takav playoff meč izgubili.
Kako je igrala Tama Bay ovu sezonu? Prvo poraz na otvaranju, pa neke dobijene uta. Onda jedan šokantan poraz od Sainsta 38:3 i porazi od Chifsa i Ramsa. Skor 7-5 i 4 lake uta do 11-5.
Play of započinju sa Wasingtonom kome se ne zna kvoterbek. Idu na Sainste gde Bris stalno govori da završava karijeru.
Okej i protiv Sainsta i Green Bay odbrana Tampe je iskoračila. Protiv Green Bay su imali plan da povrede rb Aron Jones i uspelo im je. Prljavi su. Ali povredio se i White. Kako se niko ne žali u komentarima što nije igrač odbrane dobi kaznu za ono udaranje u kacigu Jonsa, nije bio big play?
Pre sezone se Tampa smatrala dream- timom. Sad u napadu nisi baš kliknuli, ali odbrana je donela 2 pobede u playoffu.
Mnogi igrači Tampe sledeće sezone kao što je već neko napisao, umesto za Brajdija igraće za pare. Tampa će biti slabija.

I sa druge strane ovo veliki poraz Rodzersa, koji bi ulaskom u Superbowl mogao da veže zbog slabe divizije, još par ulaska u Superbowl. Jer nije predjena ta psihološka granica. Od 5 u konferencijskom finalu samo jednom u velikom finalu. Imali su šanse, kad je Brajdi gubio lopte, da Rodzers povuče. A dva puta 3 and out! Težak poraz Rodzersa. Baš težak!

DJ

pre 3 godine

Brejdi izgleda BAR 10 godina mladji, telo mu je u savrsenom stanju... a da, i najbolji je QB svih vremena... 20god mi je omiljen...
Pre utakmice kao, sudar legendi... kakva je Rodzers legenda? Dobar jeste ali ni blizu toga.

Ali GB sto su isli na sut za 3p, a ne na 4.pokusaj? Znaci ja bih bolji trener bio.
ok, znam sta je mislio sa tim, ali zar ti nije bolja pozicija bila za 4.pokusaj, bio si blizu nego sto si dao posed Tampi i pucao u noge. Da je ostalo 6min - ok. ovako, cao.

Pop Cira

pre 3 godine

jako lose odluke klupe packers-a:

- na 8 sekundi umesto da im daju FG, oni ostavice WR samog za TD
- morali su na kraju ici na 4 down

Bilo je uzbudljiva utakmica.....

sad da vidimo drugu

Pop Cira

pre 3 godine

jako lose odluke klupe packers-a:

- na 8 sekundi umesto da im daju FG, oni ostavice WR samog za TD
- morali su na kraju ici na 4 down

Bilo je uzbudljiva utakmica.....

sad da vidimo drugu

Јабучило

pre 3 godine

Велика грешка онај пут за три. Разумем мотивацију иза одлуке, али мислим да је требало ићи на 6+2. Испоставило се да је утакмицу одлучио онај неуспешан напад за +2...

dejan76

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Pa ako ne predju 10 yardi iz 3 pokušaja moze da šutira field goal koji donosi 3 poena ali treba da dodje do nekih 50 yardi od gola da bi imao sanse da ga pogodi..

Deky CZV

pre 3 godine

Gledao sam ovaj famozni sport jer su mi rekli neki poznanici GLEDAJ veceras igraju Mesi protiv Ronalda i nije mi jasno ko ovo moze da gleda. Prekidi non stop igre nigde nejasna neka pravila koja se ljudi pretvaraju da poznaju a ni komentatori ih neznaju pogresili 5 puta. Prebacio sam posle pola sata na Atletiko M i nisam se pokajao a ovaj sport neka nastave da gledaju oni koji nerazumeju pravi i jedini fudbal.

FTB

pre 3 godine

Rodzers nije pogresio sto je bacao na trecem daunu, ne bi stigao do end zone a 4 pokusaj sa 4 i 8 jardi je potpuno svejedno jer ce morati da bacaju.Da je bio 2 pokusaj trcao bi jer bi im znacilo da se priblize sa jos 2 pokusaja ali na 3 moras bacati a i racunao je da nece sutirati za 3 poena na 2 min do kraja.Poraz ide na dusu trenera, ocajna odbrana na kraju 2 cetvrtine, i lose pozivane akcije u 4 cetvrtini u napadu.

Tomislav

pre 3 godine

Nedostaje dinamike, kontranapada u ovom sportu.zadnje dvije minute lopta u tvom posjedu i gotova utakmica.U nogometu u zadnju minutu lopta može tri puta doći iz jednog u drugi šesnaesterac.

sierra_papa

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Prema modelu Espn-a imali su oko 10% šanse da dobiju meč iz te pozicije šta god da su uradili. Ne zaboravi da bi morali da zaustave napad Tampe u svakom scenariju. Prema tome ne da nije najgluplja odluka ikada kako neki pišu nego nije uopšte ni glupa već 50-50.
Mnogo je teže objasniti zašto AR ne trči u trećem pokušaju kada ima livadu ispred sebe.

Deky CZV

pre 3 godine

Gledao sam ovaj famozni sport jer su mi rekli neki poznanici GLEDAJ veceras igraju Mesi protiv Ronalda i nije mi jasno ko ovo moze da gleda. Prekidi non stop igre nigde nejasna neka pravila koja se ljudi pretvaraju da poznaju a ni komentatori ih neznaju pogresili 5 puta. Prebacio sam posle pola sata na Atletiko M i nisam se pokajao a ovaj sport neka nastave da gledaju oni koji nerazumeju pravi i jedini fudbal.

magla svuda oko nas

pre 3 godine

ok, nije ovaj sport los kada ga razumes u potpunosti, nesto malo sam i igrao pa mogu o tome pricati, ali ovo gledati ovako uzivo, 98% meca su kojekakvi prekidi, reklame, bukvalno 98% vremena je nesto drugo nego akcija na terenu.. stvarno do bola besmisleno..

Tomislav

pre 3 godine

Nedostaje dinamike, kontranapada u ovom sportu.zadnje dvije minute lopta u tvom posjedu i gotova utakmica.U nogometu u zadnju minutu lopta može tri puta doći iz jednog u drugi šesnaesterac.

unkarzabanje

pre 3 godine

Kakva kradja!!! Bar tri holda protiv tb sudije nisu svirale. Gb je izgubio utakmicu sa ona dva 3 and out napada posle int.
Ali Brejdi je stvarno goat iako nije igrao danas baš kako zna.

CJC

pre 3 godine

DC Green Baya treba da dobije otkaz koliko odmah a za njim i kilavi secondary i guard sa brojem 71 koga bi i moja baba probila koliko nema pojma. Na kraju krajeva i Rodgers da se zapita, nekoliko puta u crvenoj zoni i ne može da pretvori u poene.
Najviše me je iznervirao magarac iz TB, mislim Whitehead, čovek je tri puta išao da povredi protivnike, treći put je nažalost i uspeo da povredi rebra Jonesu. Na kraju se govedo i samo povredilo. A Tampi je sinoć oprošteno 4 puta H2H, a interfierence kojim su pobedili njima nije sviran bar 2 puta.

petarczv

pre 3 godine

Čovek je obrnuo igricu ekipu koja 20god nije usla ni u playoff uveo u superbol i to u 43oj godini!!!! A NE prvi put nije usao u playoff u poslednjih 20 god i to kad je otišao brejdi. Razbijena mantra da je belichek zaslužan za uspehe NE. 10ti superbol!!!

P. S. Odluka trenera GB da ne ide na 4ti down je nagluplja odluka nenu istoriji NFL nego u istoriji sporta!!!!

steelers

pre 3 godine

i neko poredi brejdija i arona?! pa aron ne moze u istu recenicu ni sa big benom, a ne sa vanzemaljcem (siguran sam da TB nije sa ove planete)

milan010

pre 3 godine

Uhhh, kakav meč! Kakav sudar dve istinske legende NFL-a, dva genijalna kvorterbeka! Brejdi je dominirao u prvom delu, bacao je savršeno, Pekersi pod pritiskom svojih navijača se pogubili... Drugo poluvreme skroz suprotno, Brejdi imao par očajnih dodavanja, par puta hvatači upropastili ali i Rodžers nije imao sreće u par navrata kad su Pekersi mogli da preokrenu i dokrajče već uzdrmanog Brejdija... Sve u svemu, srećniji od dva isto kvalitetna tima je prošao u veliko finale. Svaka čast Rodžersu ali Brejdi je dokazao svim ljubiteljima NFL-a ko je "tat" ove igre! Deseti put igra Superbol, prešao iz NE u TB i odmah je u SB! NFL=TB12! Mnogo sreće Bilsima noćas želim ali bi pravi okršaj za SB bio Kanzas i Tampa, dva odlična QB, da vidimo da li je bolja mladost od iskustva.

dejan76

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Pa ako ne predju 10 yardi iz 3 pokušaja moze da šutira field goal koji donosi 3 poena ali treba da dodje do nekih 50 yardi od gola da bi imao sanse da ga pogodi..

Mladen

pre 3 godine

Rodgers je definicija izraza "overrated". Ako je TB GOAT ovaj je GOAT izgovora. I nikad on nije kriv uvek "nema s kim da igra". A bili su favoriti i izgubili.

drmr

pre 3 godine

Navijam za pekerse. Konacno se pokazalo, Rodzers nema ono sto je potrebno za superboul. Iako je imao vise fantasticnih dodavanja koje niko ne bi pogodio trenutno u nfl-u, nije uspevao da postigne TD iz vise pokusaja unutar 10 jardi. Olako primljeni poeni na pocetku utakmice su na kraju bili nedostizni. Takodje bez preuzimanja rizika na kraju, morali su da idu na TD. Crvena zastavica nije ubacivana od strane Leflera(kako god) kada je to trebalo, vise pass interfirenca na stetu GB, otpustiti ekipu koja prati meceve na TV-u. Relativno su solidno trcali, kontrolisali posed, posebno u drugom poluvremenu ali dzabe, Brejdi je svaki ulazak u Red zonu surovo kaznjavao. Slagali se ili ne, stvarno je najveci. Naklon sa moje strane.

Dragonborn

pre 3 godine

Strasna utakmica, retko dobra i utakmica koju treba pokazati prijatelju u cilju da ga zainteresujes malo za ovaj sport... Par kontroverznih sudijskih odluka u korist Tampe, na pocetku kaciga o kacigu na Jones-u, zatim cist pass interference prilikom Rodzersovog presecenog dodavanja, onda na kraju veoma veoma kasno ubacena zuta zastavica za pass interference... Ali nema veze, Grin Bej je sam sebe pobedio, Brejdi 3 INT i iz toga samo 6 poena GB, 2 puta 3&OUT,a pitanje sta bi bilo da je St Brown uhvatio pas za 2 poena... Jos jednom, sjajna utakmica

No name

pre 3 godine

@ petarczv 

Šta čovek napisa i dobije gomilu pluseva. Ti kao samo vidiš rezultat i onda izkomentarišeš. Čini mi se da je Tom Brejdi prvi kvoteberk koji je pobedio u playoff sa 3 presečena dodavanja, a da je pored toga imao sam isto i 3 pasa za TD. Svi drugi bi takav playoff meč izgubili.
Kako je igrala Tama Bay ovu sezonu? Prvo poraz na otvaranju, pa neke dobijene uta. Onda jedan šokantan poraz od Sainsta 38:3 i porazi od Chifsa i Ramsa. Skor 7-5 i 4 lake uta do 11-5.
Play of započinju sa Wasingtonom kome se ne zna kvoterbek. Idu na Sainste gde Bris stalno govori da završava karijeru.
Okej i protiv Sainsta i Green Bay odbrana Tampe je iskoračila. Protiv Green Bay su imali plan da povrede rb Aron Jones i uspelo im je. Prljavi su. Ali povredio se i White. Kako se niko ne žali u komentarima što nije igrač odbrane dobi kaznu za ono udaranje u kacigu Jonsa, nije bio big play?
Pre sezone se Tampa smatrala dream- timom. Sad u napadu nisi baš kliknuli, ali odbrana je donela 2 pobede u playoffu.
Mnogi igrači Tampe sledeće sezone kao što je već neko napisao, umesto za Brajdija igraće za pare. Tampa će biti slabija.

I sa druge strane ovo veliki poraz Rodzersa, koji bi ulaskom u Superbowl mogao da veže zbog slabe divizije, još par ulaska u Superbowl. Jer nije predjena ta psihološka granica. Od 5 u konferencijskom finalu samo jednom u velikom finalu. Imali su šanse, kad je Brajdi gubio lopte, da Rodzers povuče. A dva puta 3 and out! Težak poraz Rodzersa. Baš težak!

NE Patriots

pre 3 godine

Tome, Tome stade mi srce posle tri pesecena pasa. Da je jedan od tih napada konvertovan za 3 poena ne bi bilo drame na kranu. Svejedno, 10. super bol. Uz ovakvu igru, ali bez forisiranja dugih ruta i izgubljenih lopti, 7. titula na vidiku.

nfl

pre 3 godine

Svaka cast Brejdiju na tome kako se krece i kako baca sa 43 godine. Neverovatno... fascinantno... Snaga ruke gotovo da je ista kao i pre 10 godina, a pogledajte npr kako Drew Brees izgleda sa 42 godine, covek ne moze da baci loptu duze od 30 jardi i deluje kao da ce da se rasapsti svakog trenutka. Brees u penziju a Brejdi da se vrati i za sledecu sezonu nije jos vreme za penziju...
E sad malo da ga iskritikujem, Previse gresaka i losih odluka, da se zahvali Godwinu, odbrani i kickeru sto su pobedili. Neverovatan napad ima Tampa, imena kakva se retko vidjaju u jednom timu. Sa druge strane Rodzers ima hvatace koji nisu ni draftovani, ispustaju lopte itd.

sierra_papa

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Prema modelu Espn-a imali su oko 10% šanse da dobiju meč iz te pozicije šta god da su uradili. Ne zaboravi da bi morali da zaustave napad Tampe u svakom scenariju. Prema tome ne da nije najgluplja odluka ikada kako neki pišu nego nije uopšte ni glupa već 50-50.
Mnogo je teže objasniti zašto AR ne trči u trećem pokušaju kada ima livadu ispred sebe.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 3 godine

Definitivno najinteresantniji sport! Utakmicu odlucila kukavicka odluka GB da ne idu na TD u cetvrtom pokusaju, tako da nisu ni zasluzili pobedu. Sto se tice finala, Tampi dajem minimalne sanse, Kanzas sa Mahoumsom je nazaustivljiva masinerija, pogotovo napad.

Juriševic i Golalic

pre 3 godine

Dejan Golalic i Predrag Jurisevic i 3K i sta je isto kao pre 22-23 god TOM BREJDI...više nije NE...i nema Vinatijerija,ali on se i dalje bori za prsten 1O superbol,kakav car...pritom sam navijao za dolinu sira...i GB

2CRAZY

pre 3 godine

P. S. Odluka trenera GB da ne ide na 4ti down je nagluplja odluka nenu istoriji NFL nego u istoriji sporta!!!!
(petarczv, 25. januar 2021 00:28)

Slazem se potpuno, van pameti odluka, ja sam bio sokiran.
Steta, navijao sam za Pekerse, sad cu za Kanzas.

xy

pre 3 godine

Neko je napisao Brejdi preporodio ekipu koja dugo nije bila ni blizu plej ofa...
Ne umanjujem igru velikog Toma Brejdija ali ova Tampa nema veze sa nekim ranijim njihovim sastavima. Da li mislite da je Brejdi izabrao slucajno Tampu od toliko timova?
Trkaci Jones i Fournet, hvataci Godwin Evans A.Brown, tigt endovi Gronkowski, Brate i OJ Howard (zavrsio sezonu zbog povrede) to je 8 igraca koji su na pro bowl levelu. Uz to treba dodati da su od 5 ofanzivnih linijasa bar dvojica ako ne i trojica (Jensen Smith i Wirfs) na pro bowl levelu. To je po imenima jedan od najboljih napada u istoriji nfla. Uz to imaju srecu sto su svi ostali zdravi u ovom sportu gde se po utakmici desavaju 4-5 povrede. Odbrana nista nije losija, najbolji lajnbekerski tandem lige Lavonte David i Devin White. Masine za sekove Baret i Pier Paul. Suh i Vita Vea u sredini dva buldozera za zaustavljanje trcanja. Uz sve to i fenomenalni trener Brus Arians. Bukvalno all star ekipa. Brejdijeva najveca uloga je u tome sto je svojim pristustvom omogucio da mnogi igraci pristanu da igraju za manje para nego sto zasluzuju i zato su i pored salary capa svi u istoj ekipi.
Svaka cast Brejdiju ali ne svidja mi se sto su ovde komentari podeljeni na Brejdi - Rodzers a ne na Tampa - Green Bay.

The Unforgiven

pre 3 godine

Realno, odbrana Tampe je zasluzna za finale, ne Brady. Bolje reci "Tampa ide u finale iako je Brady imao 3 interceptions" ...

Wllaxy

pre 3 godine

Prosto neshvatljive odluke igrača GB i to prvo da ne trči u poslednjem drajvu a potom i da idu na FG umesto da rizikuju i probaju iz četvrtog pokušaja da postignu TD a onda i pretvaranje za dva poena.

Uzdati se u odbranu i onda očekivati da u poslednjoj minuti postigneš TD (pod uslovom da odbrana savršeno odradi posao) je mnogo veći rizik.

Inače kazna za GB je čista kao sunce.

FTB

pre 3 godine

Rodzers nije pogresio sto je bacao na trecem daunu, ne bi stigao do end zone a 4 pokusaj sa 4 i 8 jardi je potpuno svejedno jer ce morati da bacaju.Da je bio 2 pokusaj trcao bi jer bi im znacilo da se priblize sa jos 2 pokusaja ali na 3 moras bacati a i racunao je da nece sutirati za 3 poena na 2 min do kraja.Poraz ide na dusu trenera, ocajna odbrana na kraju 2 cetvrtine, i lose pozivane akcije u 4 cetvrtini u napadu.

Kula

pre 3 godine

Kakva utakmica!
Sve sto americki fudbal moze da priusti.
Sta je odlucilo, prvo tuchdown na kraju poluvremena za 6 sekundi i drugo ispusteno hvatanje za pretvaranje od dva poena.
Sto se tice Bradija, sta je covek doneo Tampi, od ekipe koja nije videla playoff godinama do superbowla.
Covek je rodjeni pobednik
Pozdrav

NR

pre 3 godine

Kakva zver od igraca. Grin Bej je imao par sansi da preokrene ali nisu. 4 pokusaj sto je bio sut se pokazao kao greska. Cestitke Tomu i da osvoji jos jedan superbol.

veliki strumf

pre 3 godine

Utakmica koju je dobio trener (Brus Arians) i izgubio trener (lefler), ali ono bas bukvalno. Brejdi poslednjih 25 minuta meca, dakle celu 4/4 i veci deo trece nije odigrao skoro nista. On je tada obicno najbolji, a sda je odigrao samo odlicno prvo poluvreme. S druge strane, Rodzers prosecan mec i velika greska da u poslednjem napadu na 3. down-u ne istrci jos nekoliko jardi, mozda cak dodje i do touchdown-a. Zasto kazem poraz Leflera? Prosto jer je u tom poslednjem napadu isao na sut koji mu svakako nista ne bi znacio. Potpuno sumanuta odluka, neobjasnjiva, nelogicna. A zasto je Arians dobio mec? On je dobio mec izuzetno hrabrom odlukom krajem prvog poluvremena. To je bio kljucni trenutak meca i GB vise nije dosao u priliku da stigne TB. 13 sekundi do kraja poluvremena, 4. down na 40+ jardi i covek igra. osvaja se novi 1. down i umesto da na 6. sekundi do kraja ide na sut, on se odlucuje za pas za touchdown. naravno, treba imati nekog ko ce da baci taj pas, ali kad imas Brejdija onda i treba pokusati. Sjajan pas i touchdown koji je resio pobednika. Ako uporedimo taj potez Ariansa sa Belicikom (narocito zadnjih godina, kada je postalo jasno da je Belicik omatoreo i vise nije onaj trener), mozemo da budemo 1000% sigurni da Belicik to nikad ne bi uradio. On bi jednostavno ispucao loptu u tom trenutku. E bas zbog tog poteza je Arians zesluzio pobedu. Mozda i trofej jer ce Tampa igrati Superbowl na svom terenu (1. put u istoriji NFL-a jedan tim igra finale kuci).

wtf

pre 3 godine

Kakva utakmica... Al zaista 2 nejasne odluke packersa na kraju. Prvo rodzers koji je mogao da istrci barem jos koji jard ako ne i da ide na tacdaun,a potom lafler zove na sutiranje za 3...

g.m.

pre 3 godine

Jedini koji ima "Case" da stane na crtu Velikom M.J.-u.... Do sada 6/9 u S.Bowl-u gde su finala Best of 1... M.J. je imao 6/6 , ali , kao sto znamo , finala NBA su best of 7 ... Da li bi M.J. bio na 6/6 u finalima best of 1 to be znamo... Veliko postovanje za obojicu...

petarczv

pre 3 godine

Neverovatan napad ima Tampa, imena kakva se retko vidjaju u jednom timu. Sa druge strane Rodzers ima hvatace koji nisu ni draftovani, ispustaju lopte itd.
(nfl, 25. januar 2021 02:05)

Auuu koju si glupost lupio. GB jenove sezone prvi napad u čitavom NFL a imaju i najboljeg hvataca u ligi u liku Devonte Adamsa koji je postigao najviše TD u ligi pa Aron Jones pa Marques Valdes Scantling koji predvodi NFL sa najviše uhvacenih 20+yardi pasova...

DJ

pre 3 godine

Brejdi izgleda BAR 10 godina mladji, telo mu je u savrsenom stanju... a da, i najbolji je QB svih vremena... 20god mi je omiljen...
Pre utakmice kao, sudar legendi... kakva je Rodzers legenda? Dobar jeste ali ni blizu toga.

Ali GB sto su isli na sut za 3p, a ne na 4.pokusaj? Znaci ja bih bolji trener bio.
ok, znam sta je mislio sa tim, ali zar ti nije bolja pozicija bila za 4.pokusaj, bio si blizu nego sto si dao posed Tampi i pucao u noge. Da je ostalo 6min - ok. ovako, cao.

dejan76

pre 3 godine

Aaron je imao cist prolaz za TD na 3 pokusaju ali čovek baca adamsu a oko njega 2 igraca.. I onda glupost umesto da ideš na td ti sutiras fg a brejdi sa druge strane...

Asse

pre 3 godine

Rodzers da trazi trejd, pa neka igraju sa Lavom i neka Gutenkunst draftuje koga hoce a Rodzers lepo da se vrati kuci u 49ers-e i po super bol sledeci sezone.

satelit

pre 3 godine

Brejdi je talican,protivnici preko puta njega uvek imaju nekoliko diletantskih gresaka koje on iskaznjava..Da ne kazem sami sebe pobede.Navijac sam peksa ,ali za razliku od prosle sezone gde su zahvaljujuci dobrom rasporedu stigli daleko,ove godine su morali u SB..Steta za Rodzersa.Namesto je Jonsa na onaj fambl za TD i prvideo Adamasa za TD..Brejdi je veliki,ali drugo poluvreme je bio slab i svejedno je pobedio zahvaljujuci talicnosti i harizmi sampiona koju prenosi na druge..MAHOMS i BREJDI,legenda protiv legende u nastajanju!ZIVELI!

nikks98

pre 3 godine

Za ljude koji pričaju da je ovo najgora odluka u istoriji sporta, samo se setite Seahawks-a i poslednjeg napada kada su bacili pas umesto da trče...

Torrente

pre 3 godine

Prema tome ne da nije najgluplja odluka ikada kako neki pišu nego nije uopšte ni glupa već 50-50.
Mnogo je teže objasniti zašto AR ne trči u trećem pokušaju kada ima livadu ispred sebe.
(sierra_papa, 25. januar 2021 10:53)

Ne, prijatelju, odluka je kardinalno glupa, jer je ostalo svega nešto više od 2 minuta do kraja. Napad Tampe je morao da bude zaustavljen odmah, što znači da Tampa ne bi ni imala priliku da šutira.

Da je ostalo barem 6 minuta, onda bi bilo realno šutirati za tri, pa na eventualn Tampin šut za 3 poena odgovoriti pstizanjem tačadauna (+ dva ekstra poena) i tako izjednačiti.
...

A za treći pokušak AR si u pravu. Udesno je mogao da otrči i poentira, taman da je bio 20 kila teži. Došlo mi je da glođem nogaru od stolice
od muke.

NNN

pre 3 godine

Brejdi bi i Vukove odveo u Superboul...
ipak GB su više grešili,
a posebno su igrali kukavički (šta više skroz nelogične odluke u poslednjem napadu) u samoj završnici.

076 sasa

pre 3 godine

Brejdi je jos jednom pokazao zasto je GOAT odveo je ekipu koja je slabija od sampionskih NE daleko ali koliko znaci jedan Brejdi bravo majstore ko god da mu dodje na papiru tampa nije favorit ali iskustvo Brejdija im je prednost ako moram da tipujem Brejdi dobija Mahomsa na iskustvo u SB

Bones

pre 3 godine

Gledao sam utakmicu i zaista ne mogu da se otmem utisku da je Brejdi rodjen pod srecnom zvijezdom. Nije ovo bila idealna sezona za njega niti je ovo bila idealna utakmica za njega ali kakva karijera ljudi moji. 43 godine ima ovaj covjek! Mislio sam da je odlazak iz Petriotsa bio pogresan i ocekivao sam da ce se penzionisati u njihovom dresu a on odvede i ove do finala. Brejdi ce uzeti titulu i sa Tampom jer je definitivno miljenik sudbine. Naravno u prilog tome ide i Zizel :D

Pop Cira

pre 3 godine

jako lose odluke klupe packers-a:

- na 8 sekundi umesto da im daju FG, oni ostavice WR samog za TD
- morali su na kraju ici na 4 down

Bilo je uzbudljiva utakmica.....

sad da vidimo drugu

Pop Cira

pre 3 godine

jako lose odluke klupe packers-a:

- na 8 sekundi umesto da im daju FG, oni ostavice WR samog za TD
- morali su na kraju ici na 4 down

Bilo je uzbudljiva utakmica.....

sad da vidimo drugu

petarczv

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Neobjasnjivo...

Imali su tri opcije da završe napad.

Broj 1- Da idu na četvrti postignu TD i pretvaranje za dva poena.
Broj 2-Da idu na cetvrti ne postignu TD NE kreće sa svojih 8 yardi.
Broj 3-Sutnes glupi FG i izgubis utakmicu

JOBAH

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

To ne moze da objasni niko a verovatno ni trener koji je to zvao....

Nebo7

pre 3 godine

GB ponovo nije uspeo u velikoj želji da sjajnu sezonu kruniše titulom. Sami su krivci za poraz, uprkos nekoliko spornih odluka na strani Tampe. Lošu odbranu u prvom poluvremenu, ispuštanje lopte St. Brown-a u end zoni, te očajnu realizaciju u zoni šuta (iako su u tome prednjačili u čitavoj ligi), mogli su da nadomeste u poslednjem napadu, jer su ce Buccaneers prosto nudili. Ali, videlo se od starta da nisu u prepoznatljivom ritmu.
Brejdi je bacio 3 inteception-a, ali Pakers-i to nisu uspeli da kazne. I onda poslednji napad i 3 pokušaja sa udaljenosti od 8 jardi od end zone zavrašavaju bacanjem Rodžersa u prazno, a da njegovi hvatači nijednom nisu bili blizu da reaguju. Nejasno zašto bar jednom nisu probali sa trčanjem kojim su rasformirali Rams-e, iako se Eron Džouns povredio. Od početka pročitana igra GB postala je potpuno predvidiva oslanjanjem isključivo na bacanja i igru kroz vazduh, pa je i prva opcija Adams bio izvanredno markiran. Pečat na vlastitu sudbinu u plej-ofu 2021 udario je nervozni Lefler kontraverznom odlukom da baš u tom poslednjem napadu ne pokuša i četvrti put, već se osloni na field goal Crosby-ja i potom odbranu i tajm-aute u preostale dve minute i nekoliko sekundi. Očekivao je da u prvoj akciji osujeti trčanje Buccs-a i da onda Rodžers dobije minute za svoj pobednički ples. Bio je to pogrešan rizik.
Za Brejdija svako poštovanje. Uprkos lošoj igri i rizičnim, nesigurnim dodavanjima, odveo je svoj tim u Superbowl. Deseti put, neverovatno…

savest

pre 3 godine

Napisati da GB nema hvatace je smesno. GB je najbolji napad sezone a njihov QB je legitimni kandidat za MVP zahvaljujuci upravo njima. Utakmicu nije odlucio samo jedan potez trenera. Mislim da je znacajnije bilo propustanje sansi GB na presjecena dodavanja TB. Mada je cetvrti pokusaj sa 8 jardi na 2 minuta u onakvoj situaciji ipak neminovnost a greska je sut za 3 poena.

Ne znam o čemu se dešava

pre 3 godine

@Deky czv

Gledao si sport o kojem nista ne znas , niti si se informisao oko osnovnih pravila , a nisi ni gledao u drustvu gdje bi ti neko mogao pomoci da shvatis?!!Sta si ocekivao?Skijanje , plivanje , pikado...sportove gdje ne trebas nikakvo predznanje da bi shvatio bar poredak :)

Drugari su te poslali da gledas sah , a ti ne znas koja figura se kako krece.Normalno da niti mozes ukapirati sta se desava na tabli , niti vidjeti genijalnost nekog poteza , zrtve i sl.

Nisam gledao tu utakmicu , vidjeh da je bilo golova ali pominjati Mesija i Ronalda , pa okrenuti da gledas utakmicu gdje ucestvuje Dijego Simeone sa klupe , mene fascinira.Je li ubacivao lopte pri kontrama protivnika , da "posteno" prekine mec?Kod njega inace fudbal tece bez prekida , milina za gledati.Cim nisu sa 10 igraca iza lopte , a krene protivnik sa 2-3 igraca u njihovu polovinu , kidaju noge da daju vremena svima vratiti se u bunker :D

xxx

pre 3 godine

Gledao sam ovaj famozni sport jer su mi rekli neki poznanici GLEDAJ veceras igraju Mesi protiv Ronalda i nije mi jasno ko ovo moze da gleda. Prekidi non stop igre nigde nejasna neka pravila koja se ljudi pretvaraju da poznaju a ni komentatori ih neznaju pogresili 5 puta. Prebacio sam posle pola sata na Atletiko M i nisam se pokajao a ovaj sport neka nastave da gledaju oni koji nerazumeju pravi i jedini fudbal.
(Deky CZV, 25. januar 2021 08:35) # Link komentara

Pa ti ne znas ni da se ne zna pise odvojeno, kako bi i skontao malo komplikovanija pravila od obicnog fudbala, gde imas samo faul i aut ... i ofsajd ..

Iron Lion Zion

pre 3 godine

Dvadest godina slusam kako Brejdi na foru uzima SB...
A decko deseti put u istom...i uvek neko ima zamerke: te odbrana, te WR, te RB, te sistem QB. te WC runda slobodan. te slaba divizij.a te malo jardi. te broj INT te Belicek. a om samo cepa..
Monogo mi je drago zbog svih sto ga omalovazavaju.

tamilski tigar plaćenik

pre 3 godine

navijam za pekerse i koliko god da mi je žao što moja omiljena franšiza neće biti na superboulu, toliko mi je drago što će tom brejdi imati priliku da osvoji novi prsten

sa 43 godine igrati i dalje na vrhunskom nivou i u prvoj sezoni sa novom franšizom doći do superboula, to može samo tom brejdi

najbolji kvoterbek koji se ikada pojavio u nfl-u, bez ikakve sumnje

Јабучило

pre 3 godine

Велика грешка онај пут за три. Разумем мотивацију иза одлуке, али мислим да је требало ићи на 6+2. Испоставило се да је утакмицу одлучио онај неуспешан напад за +2...

Nottingham

pre 3 godine

Žao mi je mog GBP, ali nažalost svu krivicu treba da preuzme trener sa onom neverovatnom odlukom! Umesto da rizikuju za TD on lik još više rizikuje i brani na 2 min napada. Strašno. Ali treba priznati da je odbrana TB mnogo više pritiskala Rogersa i nije mu dala da se razmaše. + Neke neshvatljive greške u odbrani su presudile. Svakako Brejdi je čovek sa skoro 44 godine i kapa dole majstore, ladno na ovom nivou on sigurno može još 2 godine. Sada posle ispadanja GB svejedno mi ko će da osvoji ali favorit postaje TB zbog domaćeg terena...

FTB

pre 3 godine

Vidim da se Rodzers kritikuje kako nije dorastao super bolu itd. Problem je sto u plej ofu Grin Beju nestane odbrana i napad trcanjem i tako svake godine 10+ godina i ne cine nista da to poprave.Rodzers je veceras imao 33/48, 346 jardi, 3 td i 1 int i ispade da je igrao uzasno a Brejdi sa 20/36, 280 jardi, 3td i 3 int ispada da je sam uveo Tampu u super bol.

Dacha

pre 3 godine

kad je tesko tu su sudije,iskulirali drzanje po 5 puta na obe strane i eto ga PI
(ice, 25. januar 2021 00:41)

Pa u tome i jeste fora,greska sudija je u tih 5 puta sto nisu svirale faul a ne u ovoj odluci na kraju,faul cist kao suza,vuce ga 3 metra i rasteze mu dres na ocigled svih,jednostavno nije moglo da se ne dosudi faul. I za kraj nije taj faul odlucio pobednika vec treneri,na kraju prvog poluvremena Arijas igra 4 pokusaj i postize touchdown,a Lefler kad se lomilo na 2 min pred kraj na 8 jardi ispred gola kukavicki sutira za 3 poena koja mu nista nisu znacila umesto da ide na cetvrti pokusaj i tu je bio kraj utakmice!

Bradonja

pre 3 godine

Ako neko moze da objasni ovaj sut za 3 poena bio bih stvarno zahvalan.
(Merkatinjo, 25. januar 2021 00:36)

Prema modelu Espn-a imali su oko 10% šanse da dobiju meč iz te pozicije šta god da su uradili. Ne zaboravi da bi morali da zaustave napad Tampe u svakom scenariju. Prema tome ne da nije najgluplja odluka ikada kako neki pišu nego nije uopšte ni glupa već 50-50.
Mnogo je teže objasniti zašto AR ne trči u trećem pokušaju kada ima livadu ispred sebe.
(sierra_papa, 25. januar 2021 10:53)

Pa ne slazem se bas da je 50/50, da su tu postigli TD uz pretvaranje za dva poena, bilo bi nereseno jer je u tom trenutku bilo +8 za TB. Jeste da bi onda morali da zaustave napad TB da ne postignu nikakve poene, ali samo to bi im bilo dovoljno, ne bi morali da jure i sami dodatne poene i islo bi se u produzetak.
A slazem se da je misterija zasto AR nije trcao u onom trecem pokusaju, mogao je sigurno da dodje bar do dve jarde od gola, a ko zna mozda bi i uspeo da udje u end zonu. U svakom slucaju imali bi 4. pokusaj za gol sa mnogo bolje pozicije, jeste samo jedna sansa ali i bili su u situaciji gde je bilo biti ili ne biti.
Sportski pozdrav.