NBA 75

Petak, 11.12.2020.

08:00

Jokić deseti na osporavanoj ESPN listi najboljih NBA igrača

Američka sportska mreža ESPN stavila je Nikolu Jokića na deseto mesto najboljih NBA igrača za sezonu 2020/2021.

Jokiæ deseti na osporavanoj ESPN listi najboljih NBA igraèa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 3 godine

a ne vidiš da Luka baš sve radi za ekipu i na svakoj, baš svakoj utakmici razigra i zadnjeg igrača koji udje (zato su skoro svi njegovi suigrači imali najbolju sezonu u karijeri).
(Mariborcan1970, 11. decembar 2020 17:29)

I zato je jadni Dalas pobedio Bakse bez Doncica i prekinuo im seriju od 20+ pobeda za redom, jer eto, Dalas je jadna ekipa bez Luke...Luka radi za sebe i svoju statistiku pre svega, a ekipi sta ostane, daleko od toga da je nesebican.
Neko ko 37% vremena drzi loptu u rukama nije kralj razigravanja, p.s. Harden je imao 7.5ast po utakmici proslu sezonu, Doncic 8.8, to je 1 ast vise po utakmici, jaaaaaaaka razlika u pm.

A cinjenica je da su obojica sebicni, nego je jedan sa balkana, pa ako dirnes u njega, kao da si nalozenim balkancima dirnuo u porodicu.

No name

pre 3 godine

Ti se očito ne razimiješ baš u košarku. Porediš Luku i Hardena, a ne vidiš da Luka
(Mariborcan1970, 11. decembar 2020 17:29) 

Harden je samo ova poslednja sezona koja mu je loša? Ja mislio da je Harden ona sezona kad je izgubio od Wariorsa 4:3 , a Warorisi uništil kraljicu 4:0. Ali bez pomoći Paula u 2 odlučujuće utakmice. U sezoni sa 65-17. Jedan je na početku svoje karijere Dončić, a drugi ulazi u poslednje godine( najboljih igara) svoje karijere. Jedno je razumevanje košarke, ali želeti biti slep pred očima valjda naša realnost.

Locutus

pre 3 godine

Ovo su predviđanja za predstojeću sezonu. Neki će se pokazati, neki neće. Neki će se povrediti. Biće tu mnogo iznenađenja.

BRE!

pre 3 godine

KD i Kari, zasto, zbog cega? Nije sporno da su sila igraci, ali ove sezone KD nije ni igrao, Kari nesto malo. Nisu zasluzili da budu u top 10.

Aleks

pre 3 godine

Kakva bre crna predvidjanja za sezonu 2020/2021 ako predvidjaju može samo da predvidjaju sezonu 2021/2022.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Back in Black, 11. decembar 2020 16:30)

Sezona koja počinje krajem decembra je sezona 2020/2021.

Mariborcan1970

pre 3 godine

@goran

Ti se očito ne razimiješ baš u košarku. Porediš Luku i Hardena, a ne vidiš da Luka baš sve radi za ekipu i na svakoj, baš svakoj utakmici razigra i zadnjeg igrača koji udje (zato su skoro svi njegovi suigrači imali najbolju sezonu u karijeri). A Harden igra 1 na 5, i vraća loptu baš kada nema nikakvog izlaza (i to uopšte nisu asistencije jer vraća loptu u očaju). I Luka je Dallas (praktično bez pomoći Porzingisa) doveo do 6. utakmice sa Clippersima, a čuvali su ga ponajbolji odbrambeni igrači u NBA (Leonard, George, Morris).

Goran

pre 3 godine

Najbolji igrač NBA pa i u PO bio je Antonio Dejvis.
(znanje-imanje, 11. decembar 2020 09:57)

AntonI Davis, nije AntoniO, nije spanac.


Jokic u ekipi ima Mareja. Marej licno je zasluzan, da Juta nije izbacila Denver u prvom krugu plejofa.
(Zile, 11. decembar 2020 11:28)

Ovde ljudi mesaju babe i zabe, nije Marej ZASLUZAN, nego je zaigrao najzad onako kako se od njega i ocekuje da zaigra, protiv tima koji nije imao igraca koji bi mogao da ga cuva na adekvatan nacin.
Sta Jokic treba da kaze, 26pts u proseku protiv najboljeg defanzivnog centra lige, i on nije zasluzan, nego Marej.
Jel Marej zasluzan za prolazak protiv Klipersa takodje ?


Luka bukvalno nikome ne da loptu. 37 usage ima veci nego Dzordan.
(Micko, 11. decembar 2020 15:13)

Decko je neverovatan silovatelj, on ima veci usage od Hardena, sto je sumanuto, a jedini veci koliko sam uspeo da nadjem, ima Janis, 37.5%, Luka 36.77%, Harden 36.2%, Trej Jang 34.9%, Lenard 33%, Embid 33%,
Lebron 31.5%, Lilard 30%.

Jokic recimo 26%, cisto da ljudi mogu da uporede.

Back in Black

pre 3 godine

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?
(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Ovo su predviđanja za sezonu 2020/2021.

Iskreno mislim da je tabela poprilično realna. Takođe ako primetite, Jokić je jedini centar.
(Ostin A, 11. decembar 2020 14:54)
Kakva bre crna predvidjanja za sezonu 2020/2021 ako predvidjaju može samo da predvidjaju sezonu 2021/2022.

koča

pre 3 godine

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?
(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Da, ali kakvih 5 utakmica... hahaaha

Kimi

pre 3 godine

Ovde se pise o Doncicevim godinama.
Doncic puni za 2 meseca 22. godine i bio je sedmi i cetrnaesti na tabeli.
Jokic sa 23 bio 2 meseca prvi na tabeli ispred Ratnika u punom sastavu.
Toliko o tome.

Banjaluka

pre 3 godine

nick haha, jarane Djurent je drugi igrac lige kad je zdrav, i samo je bolji suter od Lebrona, u ostalim parametrima bolji je Lebron kao olraund igrac...realna lista igraca je sledeca Lebron, Djurent, Kavaj...po meni jedino nema dileme oko prva tri igraca, a dalje je tesko posloziti, mozda na 4 mjestu Dejvis, Jokic, Kari....

Micko

pre 3 godine

Jokic je jaci mozak od Luke, ali je Luka plavusan koji divno dribla i sve radi pa lakse upada u oci. I jedan i drugi su genijalci ali za sada je Jokic bolji. Jokic u 95% slucajeva odigra sta je najbolje za tim. Luka cesto nerezonski sutira. Jokic je imao 2x 7 utakmica i opet je Lebronu trebalo 3 HOF igraca, glupi Plamli i sudije da ga dobiju. Lik navodi PER kao neki parametar, a Doncic ostavlja svog igraca spolja i juri po skok. Mali malo i napucava statistiku, zato sam video vise puta da odbrana Dalasa dobije kos jer Doncic prerano ostavi igraca samog i hrli da kupi skokove. Kada budete gledali Dalas pratite Doncica u odbrani jednu utakmicu koliko cesto ga boli uvo za timsku odbranu ali vazno da nakupi skokove. Mozda jednog dana bude bolji, za sada nije. Plus Jokic ima u timu Mareja, Bartona dosta njih koji vole loptu kod sebe. Luka bukvalno nikome ne da loptu. 37 usage ima veci nego Dzordan. Zato je jedan pobedio Kliperse a drugi primio 150 koseva. Dajte uozbiljite se, nemojte se ko Ameri blamirati. Luka ima potencijala da bude mozda i najbolji igrac lige ali mora mnogo toga da promeni.

chachak

pre 3 godine

Jokic zestoko potcenjen.Po kojim cinjenicama je Luka bolji od Jokica?
Jokic ima daleko bolje rezultate
Bolje procente i za 1, i za 2 i za 3
Vise ukradenih, blokada, skokova
Lucidnije asistencije
Vise koseva u zadnjim sekundama
Vise ofanzivnih skokova
Luka ima malo vise asistencija ali Jokiceve su kompleksnije i ludje
Osim velike razlike u poenima samo u regularnoj Doncic bukvalno skoro nigde nema prednost nad Jokicem
Centar koji sutira 43% trojke u Plej Of- u
Jokic bije Doncica cak i u bekovskim kategorijama, daleko bolje bacanja izvodi
Trojke bolje
Znaci centar koji je bolji od beka i u bekovskim nekim stvarima
Luka je dobar decko i genijalac ali trenutno nije bolji od Jokica
(Dusan, 11. decembar 2020
Onda bi Kukoč bio najbolji svih vremena jer ima onoliko prstenje?

Ostin A

pre 3 godine

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?
(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Ovo su predviđanja za sezonu 2020/2021.

Iskreno mislim da je tabela poprilično realna. Takođe ako primetite, Jokić je jedini centar.

lukadoncic77

pre 3 godine

@dusan
@sch

Kariera, titule do sada...

Luka , 21 g
15 titula, 7 MVP, NEXT GEN najbolji 2x, Rookie of the year 2019
Najbolji igrač tima koji ima najefikasniji napad u istoriji NBA (poena na 100 napada)

Jokić, 25 g

Zile

pre 3 godine

@Sch...

Vise postigao Jokic nego Doncic? Luka 21 godina. U Evropi uzeo sve sto se uzeti moze. U NBA bio ruki godine, na All staru startna petorka, bio izabran u prvi All NBA tim, cetvrti u glasanju za MVP. Sta je to Jokic postigao vise od toga?
Daleko je Jokic (i ne samo Jokic) od Luke. Luka jeste cudo od deteta.

skocko

pre 3 godine

Lilard je postao pomalo precenjen, na osnovu cega je ispred karija koji ga je pocistio pre 2 godine u plejofu(bez durenta), Hardena bi razapeli da ga je pocistio takav golden stejt a Lilardu niko nista ne prigovori.Dejvis je odlican ali ne bi trebao biti 2. jer ne moze sam da predvodi tim.

Haha

pre 3 godine

Janis (pošto nije ništa uradio, a i jednolična igra bez šuta i inventivnosti) zajedno sa Hardenom, ne treba ds bude na listi, kao ni Kari jer skoro ds nije ni igrao i bili su poslednji na zapadu, tako su mogli da stave i Durenta. Kavaj isto tako vrlo upitno što je na listi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (che, 11. decembar 2020 11:00)

Janis je 2 x MVP lige + DPOY i naravno da je u top 10 igrača lige. Vi nepismeni plačite, ali prvo pročitajte tekst...gde jasno piše da je za buduću sezonu. Ne znam koga će na listu ako ne njega?
(Aleks, 11. decembar 2020 11:47)

Janis nije nista uradio a proglasen za igraca regularnog dela a Doncic je nesto uradio a ispao u prvom kolu plej ofa ? Sta pises ti momce ?

Dusan

pre 3 godine

Jokic zestoko potcenjen.Po kojim cinjenicama je Luka bolji od Jokica?
Jokic ima daleko bolje rezultate
Bolje procente i za 1, i za 2 i za 3
Vise ukradenih, blokada, skokova
Lucidnije asistencije
Vise koseva u zadnjim sekundama
Vise ofanzivnih skokova
Luka ima malo vise asistencija ali Jokiceve su kompleksnije i ludje
Osim velike razlike u poenima samo u regularnoj Doncic bukvalno skoro nigde nema prednost nad Jokicem
Centar koji sutira 43% trojke u Plej Of- u
Jokic bije Doncica cak i u bekovskim kategorijama, daleko bolje bacanja izvodi
Trojke bolje
Znaci centar koji je bolji od beka i u bekovskim nekim stvarima
Luka je dobar decko i genijalac ali trenutno nije bolji od Jokica

Sch..

pre 3 godine

@Sch..

Jokic u ekipi ima Mareja. Marej licno je zasluzan, da Juta nije izbacila Denver u prvom krugu plejofa. Zaboravio si duele Mareja (ne Jokica) i Micela? A sta je to odigrao Porzingis, covek je vise povredjen nego igra.
Mozes proveriti i ovu listu top igraca, Marej je 21., a Porzingis 41. Sta cemo sada?
(Zile, 11. decembar 2020 11:28)

I opet na to staviš da je više za sad postigao Jokić i dokazao se nego Dončić . Šta će mo sad ?

6,50

pre 3 godine

@nisam znao da je Durant igrao, ako je već na listi.
nije sporan potencijal, nego igra, a on je bio povređen.
(matori, 11. decembar 2020 08:54)
Ovo je prognoza, procitaj pre komentarisanja. I ti i 117 ljudi koji su lajkovali komentar

Aleks

pre 3 godine

Janis (pošto nije ništa uradio, a i jednolična igra bez šuta i inventivnosti) zajedno sa Hardenom, ne treba ds bude na listi, kao ni Kari jer skoro ds nije ni igrao i bili su poslednji na zapadu, tako su mogli da stave i Durenta. Kavaj isto tako vrlo upitno što je na listi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (che, 11. decembar 2020 11:00)

Janis je 2 x MVP lige + DPOY i naravno da je u top 10 igrača lige. Vi nepismeni plačite, ali prvo pročitajte tekst...gde jasno piše da je za buduću sezonu. Ne znam koga će na listu ako ne njega?

lukadoncic77

pre 3 godine

@Dusan
3 najznacajnija advan stat parametra
Sezona 2019/20

Luka Jokić
3. 27,65 PER 12. 24,97
4. 17,5 EWA 7. 16,7
4. 523,8 VA 7. 501,1

LEP DAN TI ŽELIM

Zile

pre 3 godine

@Sch..

Jokic u ekipi ima Mareja. Marej licno je zasluzan, da Juta nije izbacila Denver u prvom krugu plejofa. Zaboravio si duele Mareja (ne Jokica) i Micela? A sta je to odigrao Porzingis, covek je vise povredjen nego igra.
Mozes proveriti i ovu listu top igraca, Marej je 21., a Porzingis 41. Sta cemo sada?

baron

pre 3 godine

Ljudi omalozavaju Hardena a uzdizu Jokica, a obojica su trube u odbrani, s tim sto je nedopustivo da Jokic kao centar-centralni stub odbrane bude toliko inferioran u odbrani. Curry, Durant nisu ni igrali ne znam otkud oni na listi, Irving je sigurno bolji igrac od smesnog Lilarda. Leonard nije statisticar ne zanima ga sezona, playoff je odigrao ispodprosecno, ali je on po meni uz Davisa i Jamesa pravi superstar ostali su all-starovi. Nije mi jasno ako je Jokic na listi gde je Marej, koji je u playoffu bio uz rame sa Jokicem ako ne i bolji. Doncic za dve sezone posta najbolji igrac u NBA, najbolji je pokazatelj koliko se NBA liga srozala. Svaka cast Doncicu, sjajan kosarkas, ali ne moze jos da pridje Ginobiliju koji je grejao klupu u prvim sezonama, dok bi danas bio i sam na ovoj listi.

che

pre 3 godine

Janis (pošto nije ništa uradio, a i jednolična igra bez šuta i inventivnosti) zajedno sa Hardenom, ne treba ds bude na listi, kao ni Kari jer skoro ds nije ni igrao i bili su poslednji na zapadu, tako su mogli da stave i Durenta. Kavaj isto tako vrlo upitno što je na listi.

Mare

pre 3 godine

Doncic, Lilard, Dzejms i Dejvis i mogu da budu tu sa Jokicem, ostali su bili smesni
Mada mene mnogo vise brine ekipa Denvera za predstojecu sezonu, imam osecaj da su sad i slabiji?!

Dusan

pre 3 godine

Jokic oduvava Doncica u 90% parametara regularne i napredne statistike i ima daleko bolje rezultate u zadnje dve godine. Lilard ispred Jokica na 7 je komedija. Jedva da ima 3-4 igraca koji imaju bolje zadnje 2 godine od Nikole kada se sve sracuna.

Sch..

pre 3 godine

Neosporan je kvalitet Dončića ali nikako nerazumem kako neko ko Dalas sa Porzigisom i još par odličnih igrača a Jokić sa Murreyom i amaterima u Denveru je opet ispred Jokića koji zadnje tri sezone predvodi svoju ekipi za redom u play off

lukadoncic77

pre 3 godine

Pobeđivanje postane zarazno i navika.
A ja sam od moje 13 Godine života (do Danas) uzeo 15 titula i 7 MVP naslova.
Mene srebrne medalje ne zanimanju.
A neki jih Baš vole :)))

tegi debela striptizeta i novica trtoguz

pre 3 godine

harden?Ahahaaaaa.Voleo bi da mi neko objasni po čemu je taj igrač i prosečan?Odbrana nula,dosta poena da isključivo zbog nenormalne potrošnje lopti.

Dragan Borca

pre 3 godine

Nikola ima 2 brutalne sezone.
2018-2019 bukvalno treci igrac regularne sezone( realno, a cetvrti u MVP trci), a u Plej Of- u imao najveci PER i jednu od najboljih statistika ikada u Plej Of- u( jedanaestu najbolju svih vremena po efikasnosti i ucinku)
2019-2020 posle Lebrona i Dejvisa treci najbolji igrac u Plej - Of- u iza Lebrona i Dejvisa i top 5-6 u regularnoj
Zadnje 2 sezone drugi i treci na tabeli i monstruozan Plej Of plus nije imao ni Ol Star igraca pored sebe plus ima 10- ak koseva u zadnjim sekundama najvise od svih u celoj ligi.
Centar koji ima 42.5% trojke u Plej Of- u na 5 i nesto pokusaja i jedini u Plej Of- u ima masovno lucidna dodavanja( ostali tek po neko)
Luka i Lilard nemaju bukvalno 2-3 argumenta da budu ispred Jokica.
Ako uzmemo u obzir da su Durant i Kari malo igrali, da je Harden u Plej Of- u losiji bi, da je Dejvis prosle godine pobegao sa dna tabele od nemoci kod Lebrona. Ne postoje igraci koji imaju argumente za zadnje 2 godine da budu ispred Jokica osim Lebrona, Grka i Leonarda i mozda Hardena
Zadnje 2 godine
Lebron i Leonard prvi i drugi
Grk, Jokic i Harden drugi red
Pa onda ostali
Luka bio sedmi i cetrnaesti na tabeli u dve godine dok je Jokic dve godine vukao ispovredjivani Denver na vrh tabele i razvalio u Plej Of- u dve godine top 3-4 najbolja igraca u Plej Of- u
Cak je jedno vreme 2019 bez pola tima bio ispred Ratnika u najjacem sastavu
Smesni su

Aleks

pre 3 godine

Mislim da je sve to pitanje samo rasporeda igrača na mestima, dok se manje-više istih 10 vrte verovatno na svim listama.

Međutim, ja kad pravim neku svoju listu igrača, gledam više parametara: kvalitet igrača, statse, šta rade za ekipu tj. koliko su bitni i trud tokom cele sezone. U tom smislu mogu da poređam samo njih petoricu:

1. Dejvis
2. Janis
3. Lebron
4. Lilard
5. Jokić

Ti igrači su meni najupečatljiviji tokom cele sezone, ostalih 5 mogu da budu bilo ko i da ih ređa kako ko hoće...

tocka

pre 3 godine

Kari, Durent? Ovu listu je sastavljao neko ko ne prati NBA, inače bi znao da je prošle sezone Durent bio povredjen, a GSW sa Karijem tankovao.
Kavaj ispred Jokića? Kavaj od kojeg su svi očekivali finale sa LA, a Denver ga sveo na prosečnog igrača?
Batlera koji je doveo Majami u finale nema na listi?
Dončić ispred Jokića? Pa pre bi Dragić trebalo da je ispred Donče s’obzirom šta je uradio kao veteran.
Ovo je hajp lista, i samo to.
Prava lista bi ovako izgledala:
Dejvis, Batler, Jokić, Janis, pa svi ostali

JPR24

pre 3 godine

Totalna nebuloza ! Kari, Durent ? Nisu videli parket... Doncic je zaslužio mesto. Harden je i daje banana. A Zajon, realno, tek je počeo posle duge povrede, tako da nema smisla. Ovo kao da likovi koji su samo čuli imena, ne prate ništa, i neko im rekao: dajte listu..

MPP

pre 3 godine

INTERESANTNA

je ovo lista sobzirom da se odnosi i na buduću 2021 g. To je i neka vrsta prognoze ( Durent nije igrao zbog povrede npr.). To su najbolji igrači koji će igrati u novoj sezoni i predstavlja ono najbolje što NBA ima u 2021. Nikola se nalazi medju velikim asovima . Sobzirom na koji način(netipičan) igra i da je Denver daleko od nekih jačih franšiza....Veliko priznanje.
Pri tome Denver igra atraktivno i raznovrsno upravo zbog mogućnosti i sposobnosti Nikole Jokića. Ovo je samo podstrek Nikoli da igra još bolje iz godine u godinu....

Rudjin

pre 3 godine

Lista ko lista, ajde, Ameri su to, ali kako stavljati i porediti igrace koji nisu posteno ni videli sezonu, ovo mi dodje ko izbor za misicu!

Moljac

pre 3 godine

nisam znao da je Durant igrao, ako je već na listi.
nije sporan potencijal, nego igra, a on je bio povređen.

(matori, 11. decembar 2020 08:54) # Link komentara

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?

(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Momci, čitajte tekst pre komentara. Ovo je prognoza za narednu, a ne izveštaj iz prethodne godine. Jokić je lane bio sedmi, zato što nisu stavili Durenta i Karija jer su bili povređeni, a ni Dončića, za kog nisu predvideli napredak koji je pokazao. Ovde bih samo (možda nadobudno?) pomerio Janisa ispod Jokića (u svakom direktnom duelu Jokić je bio bolji, možda ne đipa do plafona, ali je inteligentniji a i jak je kao bik, pa ga nadigra), kao i Lilarda i Hardena. Pa bi Kari bio peti, Jokić sedmi, Janis osmi, a Harden deseti. Kažem, možda nadobudno, Adetokumbo je dvaput bio MVP, ali nisam baš ubeđen u njegove košarkaške kvalitete. Da se pitamo ko je najbliži Mister univerzumu, tu bi bio pri vrhu, odmah ispod Hauarda i Lebrona. Ali ovde se priča o košarci, a Arenas je objasnio kako tu stoje stvari. Ima u košarci fizikalija, naravno, ali malko je to i intelektualna igra, a potrebna je i veština kako rukama, tako i nogama.

nemanja

pre 3 godine

Janis nije i ne moze biti bolji od Durenta, kao ni Lilard od Curryja. Jesu obojica fantasticni, ali Durent i Curry su se vise puta dokazali kao mozda i najbolji igraci u NBA na svojim pozicijama.

Mariborcan1970

pre 3 godine

Prvo što bode u oči je da su uopšte na listi za prošlu sezonu Durant i Curry (sjajni igrači ali praktično nisu igrali). Ako se lista odnosi na cijelu sezonu onda je prvih 10 relativno OK. Mislim da bi Jokić morao da bude malo više s obzirom na veoma solidan učinak u regularnom dijelu i sjajne predstave u PLAY-OFFu. Giannis i Harden su visoko isključivo na račun regularnog dijela, a Luka je visoko zbog sjajne kompletne sezone (iako je Dallas objektivno slabiji od npr. Lakersa, Clippersa, Denvera pa i Milwaukee-ja).

CJC

pre 3 godine

Durent je br 1 kad je zdrav medjutim trenutno mislim da ni u top 10 ne moze, Kari isto. Jokić je tu, 5-6.
Doncic je apsolutno u top 5, trenutno iza LBJ, Davisa i Lenarda. A pozicije Westbrooka, Derozana i Walla su vise nego tačne.

Kikujiro

pre 3 godine

Gledam klip sa treninga, gde su tih 15kg, on izgleda isto kao i prošle sezone, kao minimum, čak je možda i još mršaviji i brži, a ovamo ugojio se 15kg...

Slobo. B.

pre 3 godine

nisam znao da je Durant igrao, ako je već na listi.
nije sporan potencijal, nego igra, a on je bio povređen.
(matori, 11. decembra

Ja koliko kontam ovo je lista za sezonu koja dolazi,znači nema veze da li je Durant igrao,pretpostavka je da će da igra ove sezona.

znanje-imanje

pre 3 godine

Luka Dončić je odličan, pogotovu za svoje godine. Ali nije u prvih 20, i teško će dogodine biti u prvih 10. Vuče - ali troši i greši. Durent i Kari izlaze iz povreda. Ne da sada nisu ono što su bili nego da će više to teško biti ikada. Lilard je odličan i dobar je taj "mnogo sam ozbiljan i opasan" imidž. Ali u lagano je silaznoj putanji i više ni on nije u prvih 10 igrača. Dakle to je već 4 igrača napolje.
U top 10 nikad ne stave momke koji efektivno imaju taj kvalitet, koji donose rezultat. Nikad neko kao što je Tatum ili Batler, ili najbolji centar (u klasičnom smislu te reči) KAT. Još npr. Mičel i to je 4 boljih umesto ovih. Igrači koji vuku ceo tim na gore, pa će to i u novoj godini.
Najbolji igrač NBA pa i u PO bio je Antonio Dejvis. Dosad smo gledali fantastične predispozicije a ovo je bila 1. sezona da su one i realizovane. Sezona koja je ostala uflekana obaveznim "Kobi volimo te LeBron kompletira veličinu" marketingom te i suđenjem. Prema tome 1. kandidat za najboljeg i u sledećoj sezoni, ne sve stariji LeBron.

Aca86

pre 3 godine

To su ta 10-ca. Samo je raspored upitan. Meni licno Durent mora na drugu poziciju, ako bude onaj stari. A voleo bih da uzme titulu da im svima zacepi usta. Kavai kada bi osvojio isto bi puno dobili. Otisao Dok Rivers, Harel i Lu. Ako su oni krivci za raspad prosle sezone sada treba da se dokazu. Samo Lejkersi su se vrhunski pojacali, bice tesko. Janis zbog plejofa precenjen, mada videcemo ove godine sta ce uraditi. Jesu bili odlicni pre balona, a onda su tamo jako lose igrali i pre plejofa. Lilard to mu je sto mu je sa Portlandom, nece titulu osvojiti ali ima postovanje lige i bice najbolji igrac u istoriji fransize ako ovako nastavi.

Brooklyn

pre 3 godine

Nemam nista protiv Lilarda on je pravi ubica ali kako je on ispred Kurija stvarno ne znam. Durant koji je povredjen bio je i dalje kao bolji od vecine a Kuri koji nikada u plejofu nije izgubio od Lilarda je sada kao slabiji igrac od njega ma vazi...

Objektiv

pre 3 godine

1. LBJ, 2. Durent (ako je barem 80% sta je bio), 3. Kavaj, 4. Dejvis, 5. Luka, 6. Janis, 7. Stef, 8. JOKA, 9. Dejm, 10. Harden

Najrealnija lista

JeRemija

pre 3 godine

Demar "redovno nestajem u plej ofu" Derozan se buni na izbor ESPN?:)

Lista je i više nego realna. Na kraju sezone se svode računi te se nadam da će se mnogi setiti ove liste...

Neki se možda sećaju kako je ESPN stavio Brajanta pre 5 godina na 50.mesto najboljih igrača. Svi su se smejali toj listi, sam Kobi je rekao da je lista smešna...
Epilog? Kobi nije bio ni u tih top 50 igrača, naravno godine i povrede su učinile svoje.

Roki

pre 3 godine

Presmesan lista. Ako se na njoj nalaze Vilijamson i Lomzo Bol, a ispred Jokica igrači koji nisu videli PO, Lenard koga nije bilo nigde u direktnom duelu, nema tu sta vise da se komentarise.

Brooklyn

pre 3 godine

Nemam nista protiv Lilarda on je pravi ubica ali kako je on ispred Kurija stvarno ne znam. Durant koji je povredjen bio je i dalje kao bolji od vecine a Kuri koji nikada u plejofu nije izgubio od Lilarda je sada kao slabiji igrac od njega ma vazi...

Moljac

pre 3 godine

nisam znao da je Durant igrao, ako je već na listi.
nije sporan potencijal, nego igra, a on je bio povređen.

(matori, 11. decembar 2020 08:54) # Link komentara

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?

(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Momci, čitajte tekst pre komentara. Ovo je prognoza za narednu, a ne izveštaj iz prethodne godine. Jokić je lane bio sedmi, zato što nisu stavili Durenta i Karija jer su bili povređeni, a ni Dončića, za kog nisu predvideli napredak koji je pokazao. Ovde bih samo (možda nadobudno?) pomerio Janisa ispod Jokića (u svakom direktnom duelu Jokić je bio bolji, možda ne đipa do plafona, ali je inteligentniji a i jak je kao bik, pa ga nadigra), kao i Lilarda i Hardena. Pa bi Kari bio peti, Jokić sedmi, Janis osmi, a Harden deseti. Kažem, možda nadobudno, Adetokumbo je dvaput bio MVP, ali nisam baš ubeđen u njegove košarkaške kvalitete. Da se pitamo ko je najbliži Mister univerzumu, tu bi bio pri vrhu, odmah ispod Hauarda i Lebrona. Ali ovde se priča o košarci, a Arenas je objasnio kako tu stoje stvari. Ima u košarci fizikalija, naravno, ali malko je to i intelektualna igra, a potrebna je i veština kako rukama, tako i nogama.

JeRemija

pre 3 godine

Demar "redovno nestajem u plej ofu" Derozan se buni na izbor ESPN?:)

Lista je i više nego realna. Na kraju sezone se svode računi te se nadam da će se mnogi setiti ove liste...

Neki se možda sećaju kako je ESPN stavio Brajanta pre 5 godina na 50.mesto najboljih igrača. Svi su se smejali toj listi, sam Kobi je rekao da je lista smešna...
Epilog? Kobi nije bio ni u tih top 50 igrača, naravno godine i povrede su učinile svoje.

nemanja

pre 3 godine

Janis nije i ne moze biti bolji od Durenta, kao ni Lilard od Curryja. Jesu obojica fantasticni, ali Durent i Curry su se vise puta dokazali kao mozda i najbolji igraci u NBA na svojim pozicijama.

Objektiv

pre 3 godine

1. LBJ, 2. Durent (ako je barem 80% sta je bio), 3. Kavaj, 4. Dejvis, 5. Luka, 6. Janis, 7. Stef, 8. JOKA, 9. Dejm, 10. Harden

Najrealnija lista

MPP

pre 3 godine

INTERESANTNA

je ovo lista sobzirom da se odnosi i na buduću 2021 g. To je i neka vrsta prognoze ( Durent nije igrao zbog povrede npr.). To su najbolji igrači koji će igrati u novoj sezoni i predstavlja ono najbolje što NBA ima u 2021. Nikola se nalazi medju velikim asovima . Sobzirom na koji način(netipičan) igra i da je Denver daleko od nekih jačih franšiza....Veliko priznanje.
Pri tome Denver igra atraktivno i raznovrsno upravo zbog mogućnosti i sposobnosti Nikole Jokića. Ovo je samo podstrek Nikoli da igra još bolje iz godine u godinu....

Kikujiro

pre 3 godine

Gledam klip sa treninga, gde su tih 15kg, on izgleda isto kao i prošle sezone, kao minimum, čak je možda i još mršaviji i brži, a ovamo ugojio se 15kg...

Dusan

pre 3 godine

Jokic zestoko potcenjen.Po kojim cinjenicama je Luka bolji od Jokica?
Jokic ima daleko bolje rezultate
Bolje procente i za 1, i za 2 i za 3
Vise ukradenih, blokada, skokova
Lucidnije asistencije
Vise koseva u zadnjim sekundama
Vise ofanzivnih skokova
Luka ima malo vise asistencija ali Jokiceve su kompleksnije i ludje
Osim velike razlike u poenima samo u regularnoj Doncic bukvalno skoro nigde nema prednost nad Jokicem
Centar koji sutira 43% trojke u Plej Of- u
Jokic bije Doncica cak i u bekovskim kategorijama, daleko bolje bacanja izvodi
Trojke bolje
Znaci centar koji je bolji od beka i u bekovskim nekim stvarima
Luka je dobar decko i genijalac ali trenutno nije bolji od Jokica

Roki

pre 3 godine

Presmesan lista. Ako se na njoj nalaze Vilijamson i Lomzo Bol, a ispred Jokica igrači koji nisu videli PO, Lenard koga nije bilo nigde u direktnom duelu, nema tu sta vise da se komentarise.

Slobo. B.

pre 3 godine

nisam znao da je Durant igrao, ako je već na listi.
nije sporan potencijal, nego igra, a on je bio povređen.
(matori, 11. decembra

Ja koliko kontam ovo je lista za sezonu koja dolazi,znači nema veze da li je Durant igrao,pretpostavka je da će da igra ove sezona.

Dusan

pre 3 godine

Jokic oduvava Doncica u 90% parametara regularne i napredne statistike i ima daleko bolje rezultate u zadnje dve godine. Lilard ispred Jokica na 7 je komedija. Jedva da ima 3-4 igraca koji imaju bolje zadnje 2 godine od Nikole kada se sve sracuna.

skocko

pre 3 godine

Lilard je postao pomalo precenjen, na osnovu cega je ispred karija koji ga je pocistio pre 2 godine u plejofu(bez durenta), Hardena bi razapeli da ga je pocistio takav golden stejt a Lilardu niko nista ne prigovori.Dejvis je odlican ali ne bi trebao biti 2. jer ne moze sam da predvodi tim.

Aca86

pre 3 godine

To su ta 10-ca. Samo je raspored upitan. Meni licno Durent mora na drugu poziciju, ako bude onaj stari. A voleo bih da uzme titulu da im svima zacepi usta. Kavai kada bi osvojio isto bi puno dobili. Otisao Dok Rivers, Harel i Lu. Ako su oni krivci za raspad prosle sezone sada treba da se dokazu. Samo Lejkersi su se vrhunski pojacali, bice tesko. Janis zbog plejofa precenjen, mada videcemo ove godine sta ce uraditi. Jesu bili odlicni pre balona, a onda su tamo jako lose igrali i pre plejofa. Lilard to mu je sto mu je sa Portlandom, nece titulu osvojiti ali ima postovanje lige i bice najbolji igrac u istoriji fransize ako ovako nastavi.

Sch..

pre 3 godine

Neosporan je kvalitet Dončića ali nikako nerazumem kako neko ko Dalas sa Porzigisom i još par odličnih igrača a Jokić sa Murreyom i amaterima u Denveru je opet ispred Jokića koji zadnje tri sezone predvodi svoju ekipi za redom u play off

Dragan Borca

pre 3 godine

Nikola ima 2 brutalne sezone.
2018-2019 bukvalno treci igrac regularne sezone( realno, a cetvrti u MVP trci), a u Plej Of- u imao najveci PER i jednu od najboljih statistika ikada u Plej Of- u( jedanaestu najbolju svih vremena po efikasnosti i ucinku)
2019-2020 posle Lebrona i Dejvisa treci najbolji igrac u Plej - Of- u iza Lebrona i Dejvisa i top 5-6 u regularnoj
Zadnje 2 sezone drugi i treci na tabeli i monstruozan Plej Of plus nije imao ni Ol Star igraca pored sebe plus ima 10- ak koseva u zadnjim sekundama najvise od svih u celoj ligi.
Centar koji ima 42.5% trojke u Plej Of- u na 5 i nesto pokusaja i jedini u Plej Of- u ima masovno lucidna dodavanja( ostali tek po neko)
Luka i Lilard nemaju bukvalno 2-3 argumenta da budu ispred Jokica.
Ako uzmemo u obzir da su Durant i Kari malo igrali, da je Harden u Plej Of- u losiji bi, da je Dejvis prosle godine pobegao sa dna tabele od nemoci kod Lebrona. Ne postoje igraci koji imaju argumente za zadnje 2 godine da budu ispred Jokica osim Lebrona, Grka i Leonarda i mozda Hardena
Zadnje 2 godine
Lebron i Leonard prvi i drugi
Grk, Jokic i Harden drugi red
Pa onda ostali
Luka bio sedmi i cetrnaesti na tabeli u dve godine dok je Jokic dve godine vukao ispovredjivani Denver na vrh tabele i razvalio u Plej Of- u dve godine top 3-4 najbolja igraca u Plej Of- u
Cak je jedno vreme 2019 bez pola tima bio ispred Ratnika u najjacem sastavu
Smesni su

Sch..

pre 3 godine

@Sch..

Jokic u ekipi ima Mareja. Marej licno je zasluzan, da Juta nije izbacila Denver u prvom krugu plejofa. Zaboravio si duele Mareja (ne Jokica) i Micela? A sta je to odigrao Porzingis, covek je vise povredjen nego igra.
Mozes proveriti i ovu listu top igraca, Marej je 21., a Porzingis 41. Sta cemo sada?
(Zile, 11. decembar 2020 11:28)

I opet na to staviš da je više za sad postigao Jokić i dokazao se nego Dončić . Šta će mo sad ?

CJC

pre 3 godine

Durent je br 1 kad je zdrav medjutim trenutno mislim da ni u top 10 ne moze, Kari isto. Jokić je tu, 5-6.
Doncic je apsolutno u top 5, trenutno iza LBJ, Davisa i Lenarda. A pozicije Westbrooka, Derozana i Walla su vise nego tačne.

Zile

pre 3 godine

@Sch..

Jokic u ekipi ima Mareja. Marej licno je zasluzan, da Juta nije izbacila Denver u prvom krugu plejofa. Zaboravio si duele Mareja (ne Jokica) i Micela? A sta je to odigrao Porzingis, covek je vise povredjen nego igra.
Mozes proveriti i ovu listu top igraca, Marej je 21., a Porzingis 41. Sta cemo sada?

Zile

pre 3 godine

@Sch...

Vise postigao Jokic nego Doncic? Luka 21 godina. U Evropi uzeo sve sto se uzeti moze. U NBA bio ruki godine, na All staru startna petorka, bio izabran u prvi All NBA tim, cetvrti u glasanju za MVP. Sta je to Jokic postigao vise od toga?
Daleko je Jokic (i ne samo Jokic) od Luke. Luka jeste cudo od deteta.

Micko

pre 3 godine

Jokic je jaci mozak od Luke, ali je Luka plavusan koji divno dribla i sve radi pa lakse upada u oci. I jedan i drugi su genijalci ali za sada je Jokic bolji. Jokic u 95% slucajeva odigra sta je najbolje za tim. Luka cesto nerezonski sutira. Jokic je imao 2x 7 utakmica i opet je Lebronu trebalo 3 HOF igraca, glupi Plamli i sudije da ga dobiju. Lik navodi PER kao neki parametar, a Doncic ostavlja svog igraca spolja i juri po skok. Mali malo i napucava statistiku, zato sam video vise puta da odbrana Dalasa dobije kos jer Doncic prerano ostavi igraca samog i hrli da kupi skokove. Kada budete gledali Dalas pratite Doncica u odbrani jednu utakmicu koliko cesto ga boli uvo za timsku odbranu ali vazno da nakupi skokove. Mozda jednog dana bude bolji, za sada nije. Plus Jokic ima u timu Mareja, Bartona dosta njih koji vole loptu kod sebe. Luka bukvalno nikome ne da loptu. 37 usage ima veci nego Dzordan. Zato je jedan pobedio Kliperse a drugi primio 150 koseva. Dajte uozbiljite se, nemojte se ko Ameri blamirati. Luka ima potencijala da bude mozda i najbolji igrac lige ali mora mnogo toga da promeni.

Mare

pre 3 godine

Doncic, Lilard, Dzejms i Dejvis i mogu da budu tu sa Jokicem, ostali su bili smesni
Mada mene mnogo vise brine ekipa Denvera za predstojecu sezonu, imam osecaj da su sad i slabiji?!

JPR24

pre 3 godine

Totalna nebuloza ! Kari, Durent ? Nisu videli parket... Doncic je zaslužio mesto. Harden je i daje banana. A Zajon, realno, tek je počeo posle duge povrede, tako da nema smisla. Ovo kao da likovi koji su samo čuli imena, ne prate ništa, i neko im rekao: dajte listu..

6,50

pre 3 godine

@nisam znao da je Durant igrao, ako je već na listi.
nije sporan potencijal, nego igra, a on je bio povređen.
(matori, 11. decembar 2020 08:54)
Ovo je prognoza, procitaj pre komentarisanja. I ti i 117 ljudi koji su lajkovali komentar

tocka

pre 3 godine

Kari, Durent? Ovu listu je sastavljao neko ko ne prati NBA, inače bi znao da je prošle sezone Durent bio povredjen, a GSW sa Karijem tankovao.
Kavaj ispred Jokića? Kavaj od kojeg su svi očekivali finale sa LA, a Denver ga sveo na prosečnog igrača?
Batlera koji je doveo Majami u finale nema na listi?
Dončić ispred Jokića? Pa pre bi Dragić trebalo da je ispred Donče s’obzirom šta je uradio kao veteran.
Ovo je hajp lista, i samo to.
Prava lista bi ovako izgledala:
Dejvis, Batler, Jokić, Janis, pa svi ostali

znanje-imanje

pre 3 godine

Luka Dončić je odličan, pogotovu za svoje godine. Ali nije u prvih 20, i teško će dogodine biti u prvih 10. Vuče - ali troši i greši. Durent i Kari izlaze iz povreda. Ne da sada nisu ono što su bili nego da će više to teško biti ikada. Lilard je odličan i dobar je taj "mnogo sam ozbiljan i opasan" imidž. Ali u lagano je silaznoj putanji i više ni on nije u prvih 10 igrača. Dakle to je već 4 igrača napolje.
U top 10 nikad ne stave momke koji efektivno imaju taj kvalitet, koji donose rezultat. Nikad neko kao što je Tatum ili Batler, ili najbolji centar (u klasičnom smislu te reči) KAT. Još npr. Mičel i to je 4 boljih umesto ovih. Igrači koji vuku ceo tim na gore, pa će to i u novoj godini.
Najbolji igrač NBA pa i u PO bio je Antonio Dejvis. Dosad smo gledali fantastične predispozicije a ovo je bila 1. sezona da su one i realizovane. Sezona koja je ostala uflekana obaveznim "Kobi volimo te LeBron kompletira veličinu" marketingom te i suđenjem. Prema tome 1. kandidat za najboljeg i u sledećoj sezoni, ne sve stariji LeBron.

Aleks

pre 3 godine

Mislim da je sve to pitanje samo rasporeda igrača na mestima, dok se manje-više istih 10 vrte verovatno na svim listama.

Međutim, ja kad pravim neku svoju listu igrača, gledam više parametara: kvalitet igrača, statse, šta rade za ekipu tj. koliko su bitni i trud tokom cele sezone. U tom smislu mogu da poređam samo njih petoricu:

1. Dejvis
2. Janis
3. Lebron
4. Lilard
5. Jokić

Ti igrači su meni najupečatljiviji tokom cele sezone, ostalih 5 mogu da budu bilo ko i da ih ređa kako ko hoće...

Aleks

pre 3 godine

Janis (pošto nije ništa uradio, a i jednolična igra bez šuta i inventivnosti) zajedno sa Hardenom, ne treba ds bude na listi, kao ni Kari jer skoro ds nije ni igrao i bili su poslednji na zapadu, tako su mogli da stave i Durenta. Kavaj isto tako vrlo upitno što je na listi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (che, 11. decembar 2020 11:00)

Janis je 2 x MVP lige + DPOY i naravno da je u top 10 igrača lige. Vi nepismeni plačite, ali prvo pročitajte tekst...gde jasno piše da je za buduću sezonu. Ne znam koga će na listu ako ne njega?

lukadoncic77

pre 3 godine

@dusan
@sch

Kariera, titule do sada...

Luka , 21 g
15 titula, 7 MVP, NEXT GEN najbolji 2x, Rookie of the year 2019
Najbolji igrač tima koji ima najefikasniji napad u istoriji NBA (poena na 100 napada)

Jokić, 25 g

Banjaluka

pre 3 godine

nick haha, jarane Djurent je drugi igrac lige kad je zdrav, i samo je bolji suter od Lebrona, u ostalim parametrima bolji je Lebron kao olraund igrac...realna lista igraca je sledeca Lebron, Djurent, Kavaj...po meni jedino nema dileme oko prva tri igraca, a dalje je tesko posloziti, mozda na 4 mjestu Dejvis, Jokic, Kari....

tegi debela striptizeta i novica trtoguz

pre 3 godine

harden?Ahahaaaaa.Voleo bi da mi neko objasni po čemu je taj igrač i prosečan?Odbrana nula,dosta poena da isključivo zbog nenormalne potrošnje lopti.

lukadoncic77

pre 3 godine

@Dusan
3 najznacajnija advan stat parametra
Sezona 2019/20

Luka Jokić
3. 27,65 PER 12. 24,97
4. 17,5 EWA 7. 16,7
4. 523,8 VA 7. 501,1

LEP DAN TI ŽELIM

chachak

pre 3 godine

Jokic zestoko potcenjen.Po kojim cinjenicama je Luka bolji od Jokica?
Jokic ima daleko bolje rezultate
Bolje procente i za 1, i za 2 i za 3
Vise ukradenih, blokada, skokova
Lucidnije asistencije
Vise koseva u zadnjim sekundama
Vise ofanzivnih skokova
Luka ima malo vise asistencija ali Jokiceve su kompleksnije i ludje
Osim velike razlike u poenima samo u regularnoj Doncic bukvalno skoro nigde nema prednost nad Jokicem
Centar koji sutira 43% trojke u Plej Of- u
Jokic bije Doncica cak i u bekovskim kategorijama, daleko bolje bacanja izvodi
Trojke bolje
Znaci centar koji je bolji od beka i u bekovskim nekim stvarima
Luka je dobar decko i genijalac ali trenutno nije bolji od Jokica
(Dusan, 11. decembar 2020
Onda bi Kukoč bio najbolji svih vremena jer ima onoliko prstenje?

lukadoncic77

pre 3 godine

Pobeđivanje postane zarazno i navika.
A ja sam od moje 13 Godine života (do Danas) uzeo 15 titula i 7 MVP naslova.
Mene srebrne medalje ne zanimanju.
A neki jih Baš vole :)))

Ostin A

pre 3 godine

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?
(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Ovo su predviđanja za sezonu 2020/2021.

Iskreno mislim da je tabela poprilično realna. Takođe ako primetite, Jokić je jedini centar.

koča

pre 3 godine

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?
(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Da, ali kakvih 5 utakmica... hahaaha

Goran

pre 3 godine

Najbolji igrač NBA pa i u PO bio je Antonio Dejvis.
(znanje-imanje, 11. decembar 2020 09:57)

AntonI Davis, nije AntoniO, nije spanac.


Jokic u ekipi ima Mareja. Marej licno je zasluzan, da Juta nije izbacila Denver u prvom krugu plejofa.
(Zile, 11. decembar 2020 11:28)

Ovde ljudi mesaju babe i zabe, nije Marej ZASLUZAN, nego je zaigrao najzad onako kako se od njega i ocekuje da zaigra, protiv tima koji nije imao igraca koji bi mogao da ga cuva na adekvatan nacin.
Sta Jokic treba da kaze, 26pts u proseku protiv najboljeg defanzivnog centra lige, i on nije zasluzan, nego Marej.
Jel Marej zasluzan za prolazak protiv Klipersa takodje ?


Luka bukvalno nikome ne da loptu. 37 usage ima veci nego Dzordan.
(Micko, 11. decembar 2020 15:13)

Decko je neverovatan silovatelj, on ima veci usage od Hardena, sto je sumanuto, a jedini veci koliko sam uspeo da nadjem, ima Janis, 37.5%, Luka 36.77%, Harden 36.2%, Trej Jang 34.9%, Lenard 33%, Embid 33%,
Lebron 31.5%, Lilard 30%.

Jokic recimo 26%, cisto da ljudi mogu da uporede.

Haha

pre 3 godine

Janis (pošto nije ništa uradio, a i jednolična igra bez šuta i inventivnosti) zajedno sa Hardenom, ne treba ds bude na listi, kao ni Kari jer skoro ds nije ni igrao i bili su poslednji na zapadu, tako su mogli da stave i Durenta. Kavaj isto tako vrlo upitno što je na listi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (che, 11. decembar 2020 11:00)

Janis je 2 x MVP lige + DPOY i naravno da je u top 10 igrača lige. Vi nepismeni plačite, ali prvo pročitajte tekst...gde jasno piše da je za buduću sezonu. Ne znam koga će na listu ako ne njega?
(Aleks, 11. decembar 2020 11:47)

Janis nije nista uradio a proglasen za igraca regularnog dela a Doncic je nesto uradio a ispao u prvom kolu plej ofa ? Sta pises ti momce ?

Kimi

pre 3 godine

Ovde se pise o Doncicevim godinama.
Doncic puni za 2 meseca 22. godine i bio je sedmi i cetrnaesti na tabeli.
Jokic sa 23 bio 2 meseca prvi na tabeli ispred Ratnika u punom sastavu.
Toliko o tome.

Aleks

pre 3 godine

Kakva bre crna predvidjanja za sezonu 2020/2021 ako predvidjaju može samo da predvidjaju sezonu 2021/2022.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Back in Black, 11. decembar 2020 16:30)

Sezona koja počinje krajem decembra je sezona 2020/2021.

Rudjin

pre 3 godine

Lista ko lista, ajde, Ameri su to, ali kako stavljati i porediti igrace koji nisu posteno ni videli sezonu, ovo mi dodje ko izbor za misicu!

baron

pre 3 godine

Ljudi omalozavaju Hardena a uzdizu Jokica, a obojica su trube u odbrani, s tim sto je nedopustivo da Jokic kao centar-centralni stub odbrane bude toliko inferioran u odbrani. Curry, Durant nisu ni igrali ne znam otkud oni na listi, Irving je sigurno bolji igrac od smesnog Lilarda. Leonard nije statisticar ne zanima ga sezona, playoff je odigrao ispodprosecno, ali je on po meni uz Davisa i Jamesa pravi superstar ostali su all-starovi. Nije mi jasno ako je Jokic na listi gde je Marej, koji je u playoffu bio uz rame sa Jokicem ako ne i bolji. Doncic za dve sezone posta najbolji igrac u NBA, najbolji je pokazatelj koliko se NBA liga srozala. Svaka cast Doncicu, sjajan kosarkas, ali ne moze jos da pridje Ginobiliju koji je grejao klupu u prvim sezonama, dok bi danas bio i sam na ovoj listi.

Mariborcan1970

pre 3 godine

@goran

Ti se očito ne razimiješ baš u košarku. Porediš Luku i Hardena, a ne vidiš da Luka baš sve radi za ekipu i na svakoj, baš svakoj utakmici razigra i zadnjeg igrača koji udje (zato su skoro svi njegovi suigrači imali najbolju sezonu u karijeri). A Harden igra 1 na 5, i vraća loptu baš kada nema nikakvog izlaza (i to uopšte nisu asistencije jer vraća loptu u očaju). I Luka je Dallas (praktično bez pomoći Porzingisa) doveo do 6. utakmice sa Clippersima, a čuvali su ga ponajbolji odbrambeni igrači u NBA (Leonard, George, Morris).

BRE!

pre 3 godine

KD i Kari, zasto, zbog cega? Nije sporno da su sila igraci, ali ove sezone KD nije ni igrao, Kari nesto malo. Nisu zasluzili da budu u top 10.

Goran

pre 3 godine

a ne vidiš da Luka baš sve radi za ekipu i na svakoj, baš svakoj utakmici razigra i zadnjeg igrača koji udje (zato su skoro svi njegovi suigrači imali najbolju sezonu u karijeri).
(Mariborcan1970, 11. decembar 2020 17:29)

I zato je jadni Dalas pobedio Bakse bez Doncica i prekinuo im seriju od 20+ pobeda za redom, jer eto, Dalas je jadna ekipa bez Luke...Luka radi za sebe i svoju statistiku pre svega, a ekipi sta ostane, daleko od toga da je nesebican.
Neko ko 37% vremena drzi loptu u rukama nije kralj razigravanja, p.s. Harden je imao 7.5ast po utakmici proslu sezonu, Doncic 8.8, to je 1 ast vise po utakmici, jaaaaaaaka razlika u pm.

A cinjenica je da su obojica sebicni, nego je jedan sa balkana, pa ako dirnes u njega, kao da si nalozenim balkancima dirnuo u porodicu.

Mariborcan1970

pre 3 godine

Prvo što bode u oči je da su uopšte na listi za prošlu sezonu Durant i Curry (sjajni igrači ali praktično nisu igrali). Ako se lista odnosi na cijelu sezonu onda je prvih 10 relativno OK. Mislim da bi Jokić morao da bude malo više s obzirom na veoma solidan učinak u regularnom dijelu i sjajne predstave u PLAY-OFFu. Giannis i Harden su visoko isključivo na račun regularnog dijela, a Luka je visoko zbog sjajne kompletne sezone (iako je Dallas objektivno slabiji od npr. Lakersa, Clippersa, Denvera pa i Milwaukee-ja).

Locutus

pre 3 godine

Ovo su predviđanja za predstojeću sezonu. Neki će se pokazati, neki neće. Neki će se povrediti. Biće tu mnogo iznenađenja.

che

pre 3 godine

Janis (pošto nije ništa uradio, a i jednolična igra bez šuta i inventivnosti) zajedno sa Hardenom, ne treba ds bude na listi, kao ni Kari jer skoro ds nije ni igrao i bili su poslednji na zapadu, tako su mogli da stave i Durenta. Kavaj isto tako vrlo upitno što je na listi.

No name

pre 3 godine

Ti se očito ne razimiješ baš u košarku. Porediš Luku i Hardena, a ne vidiš da Luka
(Mariborcan1970, 11. decembar 2020 17:29) 

Harden je samo ova poslednja sezona koja mu je loša? Ja mislio da je Harden ona sezona kad je izgubio od Wariorsa 4:3 , a Warorisi uništil kraljicu 4:0. Ali bez pomoći Paula u 2 odlučujuće utakmice. U sezoni sa 65-17. Jedan je na početku svoje karijere Dončić, a drugi ulazi u poslednje godine( najboljih igara) svoje karijere. Jedno je razumevanje košarke, ali želeti biti slep pred očima valjda naša realnost.

Back in Black

pre 3 godine

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?
(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Ovo su predviđanja za sezonu 2020/2021.

Iskreno mislim da je tabela poprilično realna. Takođe ako primetite, Jokić je jedini centar.
(Ostin A, 11. decembar 2020 14:54)
Kakva bre crna predvidjanja za sezonu 2020/2021 ako predvidjaju može samo da predvidjaju sezonu 2021/2022.

Objektiv

pre 3 godine

1. LBJ, 2. Durent (ako je barem 80% sta je bio), 3. Kavaj, 4. Dejvis, 5. Luka, 6. Janis, 7. Stef, 8. JOKA, 9. Dejm, 10. Harden

Najrealnija lista

Roki

pre 3 godine

Presmesan lista. Ako se na njoj nalaze Vilijamson i Lomzo Bol, a ispred Jokica igrači koji nisu videli PO, Lenard koga nije bilo nigde u direktnom duelu, nema tu sta vise da se komentarise.

baron

pre 3 godine

Ljudi omalozavaju Hardena a uzdizu Jokica, a obojica su trube u odbrani, s tim sto je nedopustivo da Jokic kao centar-centralni stub odbrane bude toliko inferioran u odbrani. Curry, Durant nisu ni igrali ne znam otkud oni na listi, Irving je sigurno bolji igrac od smesnog Lilarda. Leonard nije statisticar ne zanima ga sezona, playoff je odigrao ispodprosecno, ali je on po meni uz Davisa i Jamesa pravi superstar ostali su all-starovi. Nije mi jasno ako je Jokic na listi gde je Marej, koji je u playoffu bio uz rame sa Jokicem ako ne i bolji. Doncic za dve sezone posta najbolji igrac u NBA, najbolji je pokazatelj koliko se NBA liga srozala. Svaka cast Doncicu, sjajan kosarkas, ali ne moze jos da pridje Ginobiliju koji je grejao klupu u prvim sezonama, dok bi danas bio i sam na ovoj listi.

JeRemija

pre 3 godine

Demar "redovno nestajem u plej ofu" Derozan se buni na izbor ESPN?:)

Lista je i više nego realna. Na kraju sezone se svode računi te se nadam da će se mnogi setiti ove liste...

Neki se možda sećaju kako je ESPN stavio Brajanta pre 5 godina na 50.mesto najboljih igrača. Svi su se smejali toj listi, sam Kobi je rekao da je lista smešna...
Epilog? Kobi nije bio ni u tih top 50 igrača, naravno godine i povrede su učinile svoje.

tocka

pre 3 godine

Kari, Durent? Ovu listu je sastavljao neko ko ne prati NBA, inače bi znao da je prošle sezone Durent bio povredjen, a GSW sa Karijem tankovao.
Kavaj ispred Jokića? Kavaj od kojeg su svi očekivali finale sa LA, a Denver ga sveo na prosečnog igrača?
Batlera koji je doveo Majami u finale nema na listi?
Dončić ispred Jokića? Pa pre bi Dragić trebalo da je ispred Donče s’obzirom šta je uradio kao veteran.
Ovo je hajp lista, i samo to.
Prava lista bi ovako izgledala:
Dejvis, Batler, Jokić, Janis, pa svi ostali

Brooklyn

pre 3 godine

Nemam nista protiv Lilarda on je pravi ubica ali kako je on ispred Kurija stvarno ne znam. Durant koji je povredjen bio je i dalje kao bolji od vecine a Kuri koji nikada u plejofu nije izgubio od Lilarda je sada kao slabiji igrac od njega ma vazi...

Dusan

pre 3 godine

Jokic oduvava Doncica u 90% parametara regularne i napredne statistike i ima daleko bolje rezultate u zadnje dve godine. Lilard ispred Jokica na 7 je komedija. Jedva da ima 3-4 igraca koji imaju bolje zadnje 2 godine od Nikole kada se sve sracuna.

lukadoncic77

pre 3 godine

@dusan
@sch

Kariera, titule do sada...

Luka , 21 g
15 titula, 7 MVP, NEXT GEN najbolji 2x, Rookie of the year 2019
Najbolji igrač tima koji ima najefikasniji napad u istoriji NBA (poena na 100 napada)

Jokić, 25 g

znanje-imanje

pre 3 godine

Luka Dončić je odličan, pogotovu za svoje godine. Ali nije u prvih 20, i teško će dogodine biti u prvih 10. Vuče - ali troši i greši. Durent i Kari izlaze iz povreda. Ne da sada nisu ono što su bili nego da će više to teško biti ikada. Lilard je odličan i dobar je taj "mnogo sam ozbiljan i opasan" imidž. Ali u lagano je silaznoj putanji i više ni on nije u prvih 10 igrača. Dakle to je već 4 igrača napolje.
U top 10 nikad ne stave momke koji efektivno imaju taj kvalitet, koji donose rezultat. Nikad neko kao što je Tatum ili Batler, ili najbolji centar (u klasičnom smislu te reči) KAT. Još npr. Mičel i to je 4 boljih umesto ovih. Igrači koji vuku ceo tim na gore, pa će to i u novoj godini.
Najbolji igrač NBA pa i u PO bio je Antonio Dejvis. Dosad smo gledali fantastične predispozicije a ovo je bila 1. sezona da su one i realizovane. Sezona koja je ostala uflekana obaveznim "Kobi volimo te LeBron kompletira veličinu" marketingom te i suđenjem. Prema tome 1. kandidat za najboljeg i u sledećoj sezoni, ne sve stariji LeBron.

Zile

pre 3 godine

@Sch...

Vise postigao Jokic nego Doncic? Luka 21 godina. U Evropi uzeo sve sto se uzeti moze. U NBA bio ruki godine, na All staru startna petorka, bio izabran u prvi All NBA tim, cetvrti u glasanju za MVP. Sta je to Jokic postigao vise od toga?
Daleko je Jokic (i ne samo Jokic) od Luke. Luka jeste cudo od deteta.

tegi debela striptizeta i novica trtoguz

pre 3 godine

harden?Ahahaaaaa.Voleo bi da mi neko objasni po čemu je taj igrač i prosečan?Odbrana nula,dosta poena da isključivo zbog nenormalne potrošnje lopti.

Mariborcan1970

pre 3 godine

Prvo što bode u oči je da su uopšte na listi za prošlu sezonu Durant i Curry (sjajni igrači ali praktično nisu igrali). Ako se lista odnosi na cijelu sezonu onda je prvih 10 relativno OK. Mislim da bi Jokić morao da bude malo više s obzirom na veoma solidan učinak u regularnom dijelu i sjajne predstave u PLAY-OFFu. Giannis i Harden su visoko isključivo na račun regularnog dijela, a Luka je visoko zbog sjajne kompletne sezone (iako je Dallas objektivno slabiji od npr. Lakersa, Clippersa, Denvera pa i Milwaukee-ja).

chachak

pre 3 godine

Jokic zestoko potcenjen.Po kojim cinjenicama je Luka bolji od Jokica?
Jokic ima daleko bolje rezultate
Bolje procente i za 1, i za 2 i za 3
Vise ukradenih, blokada, skokova
Lucidnije asistencije
Vise koseva u zadnjim sekundama
Vise ofanzivnih skokova
Luka ima malo vise asistencija ali Jokiceve su kompleksnije i ludje
Osim velike razlike u poenima samo u regularnoj Doncic bukvalno skoro nigde nema prednost nad Jokicem
Centar koji sutira 43% trojke u Plej Of- u
Jokic bije Doncica cak i u bekovskim kategorijama, daleko bolje bacanja izvodi
Trojke bolje
Znaci centar koji je bolji od beka i u bekovskim nekim stvarima
Luka je dobar decko i genijalac ali trenutno nije bolji od Jokica
(Dusan, 11. decembar 2020
Onda bi Kukoč bio najbolji svih vremena jer ima onoliko prstenje?

Aleks

pre 3 godine

Mislim da je sve to pitanje samo rasporeda igrača na mestima, dok se manje-više istih 10 vrte verovatno na svim listama.

Međutim, ja kad pravim neku svoju listu igrača, gledam više parametara: kvalitet igrača, statse, šta rade za ekipu tj. koliko su bitni i trud tokom cele sezone. U tom smislu mogu da poređam samo njih petoricu:

1. Dejvis
2. Janis
3. Lebron
4. Lilard
5. Jokić

Ti igrači su meni najupečatljiviji tokom cele sezone, ostalih 5 mogu da budu bilo ko i da ih ređa kako ko hoće...

lukadoncic77

pre 3 godine

@Dusan
3 najznacajnija advan stat parametra
Sezona 2019/20

Luka Jokić
3. 27,65 PER 12. 24,97
4. 17,5 EWA 7. 16,7
4. 523,8 VA 7. 501,1

LEP DAN TI ŽELIM

JPR24

pre 3 godine

Totalna nebuloza ! Kari, Durent ? Nisu videli parket... Doncic je zaslužio mesto. Harden je i daje banana. A Zajon, realno, tek je počeo posle duge povrede, tako da nema smisla. Ovo kao da likovi koji su samo čuli imena, ne prate ništa, i neko im rekao: dajte listu..

Dusan

pre 3 godine

Jokic zestoko potcenjen.Po kojim cinjenicama je Luka bolji od Jokica?
Jokic ima daleko bolje rezultate
Bolje procente i za 1, i za 2 i za 3
Vise ukradenih, blokada, skokova
Lucidnije asistencije
Vise koseva u zadnjim sekundama
Vise ofanzivnih skokova
Luka ima malo vise asistencija ali Jokiceve su kompleksnije i ludje
Osim velike razlike u poenima samo u regularnoj Doncic bukvalno skoro nigde nema prednost nad Jokicem
Centar koji sutira 43% trojke u Plej Of- u
Jokic bije Doncica cak i u bekovskim kategorijama, daleko bolje bacanja izvodi
Trojke bolje
Znaci centar koji je bolji od beka i u bekovskim nekim stvarima
Luka je dobar decko i genijalac ali trenutno nije bolji od Jokica

Moljac

pre 3 godine

nisam znao da je Durant igrao, ako je već na listi.
nije sporan potencijal, nego igra, a on je bio povređen.

(matori, 11. decembar 2020 08:54) # Link komentara

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?

(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Momci, čitajte tekst pre komentara. Ovo je prognoza za narednu, a ne izveštaj iz prethodne godine. Jokić je lane bio sedmi, zato što nisu stavili Durenta i Karija jer su bili povređeni, a ni Dončića, za kog nisu predvideli napredak koji je pokazao. Ovde bih samo (možda nadobudno?) pomerio Janisa ispod Jokića (u svakom direktnom duelu Jokić je bio bolji, možda ne đipa do plafona, ali je inteligentniji a i jak je kao bik, pa ga nadigra), kao i Lilarda i Hardena. Pa bi Kari bio peti, Jokić sedmi, Janis osmi, a Harden deseti. Kažem, možda nadobudno, Adetokumbo je dvaput bio MVP, ali nisam baš ubeđen u njegove košarkaške kvalitete. Da se pitamo ko je najbliži Mister univerzumu, tu bi bio pri vrhu, odmah ispod Hauarda i Lebrona. Ali ovde se priča o košarci, a Arenas je objasnio kako tu stoje stvari. Ima u košarci fizikalija, naravno, ali malko je to i intelektualna igra, a potrebna je i veština kako rukama, tako i nogama.

lukadoncic77

pre 3 godine

Pobeđivanje postane zarazno i navika.
A ja sam od moje 13 Godine života (do Danas) uzeo 15 titula i 7 MVP naslova.
Mene srebrne medalje ne zanimanju.
A neki jih Baš vole :)))

Micko

pre 3 godine

Jokic je jaci mozak od Luke, ali je Luka plavusan koji divno dribla i sve radi pa lakse upada u oci. I jedan i drugi su genijalci ali za sada je Jokic bolji. Jokic u 95% slucajeva odigra sta je najbolje za tim. Luka cesto nerezonski sutira. Jokic je imao 2x 7 utakmica i opet je Lebronu trebalo 3 HOF igraca, glupi Plamli i sudije da ga dobiju. Lik navodi PER kao neki parametar, a Doncic ostavlja svog igraca spolja i juri po skok. Mali malo i napucava statistiku, zato sam video vise puta da odbrana Dalasa dobije kos jer Doncic prerano ostavi igraca samog i hrli da kupi skokove. Kada budete gledali Dalas pratite Doncica u odbrani jednu utakmicu koliko cesto ga boli uvo za timsku odbranu ali vazno da nakupi skokove. Mozda jednog dana bude bolji, za sada nije. Plus Jokic ima u timu Mareja, Bartona dosta njih koji vole loptu kod sebe. Luka bukvalno nikome ne da loptu. 37 usage ima veci nego Dzordan. Zato je jedan pobedio Kliperse a drugi primio 150 koseva. Dajte uozbiljite se, nemojte se ko Ameri blamirati. Luka ima potencijala da bude mozda i najbolji igrac lige ali mora mnogo toga da promeni.

Rudjin

pre 3 godine

Lista ko lista, ajde, Ameri su to, ali kako stavljati i porediti igrace koji nisu posteno ni videli sezonu, ovo mi dodje ko izbor za misicu!

Dragan Borca

pre 3 godine

Nikola ima 2 brutalne sezone.
2018-2019 bukvalno treci igrac regularne sezone( realno, a cetvrti u MVP trci), a u Plej Of- u imao najveci PER i jednu od najboljih statistika ikada u Plej Of- u( jedanaestu najbolju svih vremena po efikasnosti i ucinku)
2019-2020 posle Lebrona i Dejvisa treci najbolji igrac u Plej - Of- u iza Lebrona i Dejvisa i top 5-6 u regularnoj
Zadnje 2 sezone drugi i treci na tabeli i monstruozan Plej Of plus nije imao ni Ol Star igraca pored sebe plus ima 10- ak koseva u zadnjim sekundama najvise od svih u celoj ligi.
Centar koji ima 42.5% trojke u Plej Of- u na 5 i nesto pokusaja i jedini u Plej Of- u ima masovno lucidna dodavanja( ostali tek po neko)
Luka i Lilard nemaju bukvalno 2-3 argumenta da budu ispred Jokica.
Ako uzmemo u obzir da su Durant i Kari malo igrali, da je Harden u Plej Of- u losiji bi, da je Dejvis prosle godine pobegao sa dna tabele od nemoci kod Lebrona. Ne postoje igraci koji imaju argumente za zadnje 2 godine da budu ispred Jokica osim Lebrona, Grka i Leonarda i mozda Hardena
Zadnje 2 godine
Lebron i Leonard prvi i drugi
Grk, Jokic i Harden drugi red
Pa onda ostali
Luka bio sedmi i cetrnaesti na tabeli u dve godine dok je Jokic dve godine vukao ispovredjivani Denver na vrh tabele i razvalio u Plej Of- u dve godine top 3-4 najbolja igraca u Plej Of- u
Cak je jedno vreme 2019 bez pola tima bio ispred Ratnika u najjacem sastavu
Smesni su

Sch..

pre 3 godine

Neosporan je kvalitet Dončića ali nikako nerazumem kako neko ko Dalas sa Porzigisom i još par odličnih igrača a Jokić sa Murreyom i amaterima u Denveru je opet ispred Jokića koji zadnje tri sezone predvodi svoju ekipi za redom u play off

Kimi

pre 3 godine

Ovde se pise o Doncicevim godinama.
Doncic puni za 2 meseca 22. godine i bio je sedmi i cetrnaesti na tabeli.
Jokic sa 23 bio 2 meseca prvi na tabeli ispred Ratnika u punom sastavu.
Toliko o tome.

Back in Black

pre 3 godine

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?
(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Ovo su predviđanja za sezonu 2020/2021.

Iskreno mislim da je tabela poprilično realna. Takođe ako primetite, Jokić je jedini centar.
(Ostin A, 11. decembar 2020 14:54)
Kakva bre crna predvidjanja za sezonu 2020/2021 ako predvidjaju može samo da predvidjaju sezonu 2021/2022.

Goran

pre 3 godine

Najbolji igrač NBA pa i u PO bio je Antonio Dejvis.
(znanje-imanje, 11. decembar 2020 09:57)

AntonI Davis, nije AntoniO, nije spanac.


Jokic u ekipi ima Mareja. Marej licno je zasluzan, da Juta nije izbacila Denver u prvom krugu plejofa.
(Zile, 11. decembar 2020 11:28)

Ovde ljudi mesaju babe i zabe, nije Marej ZASLUZAN, nego je zaigrao najzad onako kako se od njega i ocekuje da zaigra, protiv tima koji nije imao igraca koji bi mogao da ga cuva na adekvatan nacin.
Sta Jokic treba da kaze, 26pts u proseku protiv najboljeg defanzivnog centra lige, i on nije zasluzan, nego Marej.
Jel Marej zasluzan za prolazak protiv Klipersa takodje ?


Luka bukvalno nikome ne da loptu. 37 usage ima veci nego Dzordan.
(Micko, 11. decembar 2020 15:13)

Decko je neverovatan silovatelj, on ima veci usage od Hardena, sto je sumanuto, a jedini veci koliko sam uspeo da nadjem, ima Janis, 37.5%, Luka 36.77%, Harden 36.2%, Trej Jang 34.9%, Lenard 33%, Embid 33%,
Lebron 31.5%, Lilard 30%.

Jokic recimo 26%, cisto da ljudi mogu da uporede.

Mariborcan1970

pre 3 godine

@goran

Ti se očito ne razimiješ baš u košarku. Porediš Luku i Hardena, a ne vidiš da Luka baš sve radi za ekipu i na svakoj, baš svakoj utakmici razigra i zadnjeg igrača koji udje (zato su skoro svi njegovi suigrači imali najbolju sezonu u karijeri). A Harden igra 1 na 5, i vraća loptu baš kada nema nikakvog izlaza (i to uopšte nisu asistencije jer vraća loptu u očaju). I Luka je Dallas (praktično bez pomoći Porzingisa) doveo do 6. utakmice sa Clippersima, a čuvali su ga ponajbolji odbrambeni igrači u NBA (Leonard, George, Morris).

nemanja

pre 3 godine

Janis nije i ne moze biti bolji od Durenta, kao ni Lilard od Curryja. Jesu obojica fantasticni, ali Durent i Curry su se vise puta dokazali kao mozda i najbolji igraci u NBA na svojim pozicijama.

CJC

pre 3 godine

Durent je br 1 kad je zdrav medjutim trenutno mislim da ni u top 10 ne moze, Kari isto. Jokić je tu, 5-6.
Doncic je apsolutno u top 5, trenutno iza LBJ, Davisa i Lenarda. A pozicije Westbrooka, Derozana i Walla su vise nego tačne.

Zile

pre 3 godine

@Sch..

Jokic u ekipi ima Mareja. Marej licno je zasluzan, da Juta nije izbacila Denver u prvom krugu plejofa. Zaboravio si duele Mareja (ne Jokica) i Micela? A sta je to odigrao Porzingis, covek je vise povredjen nego igra.
Mozes proveriti i ovu listu top igraca, Marej je 21., a Porzingis 41. Sta cemo sada?

che

pre 3 godine

Janis (pošto nije ništa uradio, a i jednolična igra bez šuta i inventivnosti) zajedno sa Hardenom, ne treba ds bude na listi, kao ni Kari jer skoro ds nije ni igrao i bili su poslednji na zapadu, tako su mogli da stave i Durenta. Kavaj isto tako vrlo upitno što je na listi.

Aleks

pre 3 godine

Janis (pošto nije ništa uradio, a i jednolična igra bez šuta i inventivnosti) zajedno sa Hardenom, ne treba ds bude na listi, kao ni Kari jer skoro ds nije ni igrao i bili su poslednji na zapadu, tako su mogli da stave i Durenta. Kavaj isto tako vrlo upitno što je na listi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (che, 11. decembar 2020 11:00)

Janis je 2 x MVP lige + DPOY i naravno da je u top 10 igrača lige. Vi nepismeni plačite, ali prvo pročitajte tekst...gde jasno piše da je za buduću sezonu. Ne znam koga će na listu ako ne njega?

skocko

pre 3 godine

Lilard je postao pomalo precenjen, na osnovu cega je ispred karija koji ga je pocistio pre 2 godine u plejofu(bez durenta), Hardena bi razapeli da ga je pocistio takav golden stejt a Lilardu niko nista ne prigovori.Dejvis je odlican ali ne bi trebao biti 2. jer ne moze sam da predvodi tim.

Goran

pre 3 godine

a ne vidiš da Luka baš sve radi za ekipu i na svakoj, baš svakoj utakmici razigra i zadnjeg igrača koji udje (zato su skoro svi njegovi suigrači imali najbolju sezonu u karijeri).
(Mariborcan1970, 11. decembar 2020 17:29)

I zato je jadni Dalas pobedio Bakse bez Doncica i prekinuo im seriju od 20+ pobeda za redom, jer eto, Dalas je jadna ekipa bez Luke...Luka radi za sebe i svoju statistiku pre svega, a ekipi sta ostane, daleko od toga da je nesebican.
Neko ko 37% vremena drzi loptu u rukama nije kralj razigravanja, p.s. Harden je imao 7.5ast po utakmici proslu sezonu, Doncic 8.8, to je 1 ast vise po utakmici, jaaaaaaaka razlika u pm.

A cinjenica je da su obojica sebicni, nego je jedan sa balkana, pa ako dirnes u njega, kao da si nalozenim balkancima dirnuo u porodicu.

MPP

pre 3 godine

INTERESANTNA

je ovo lista sobzirom da se odnosi i na buduću 2021 g. To je i neka vrsta prognoze ( Durent nije igrao zbog povrede npr.). To su najbolji igrači koji će igrati u novoj sezoni i predstavlja ono najbolje što NBA ima u 2021. Nikola se nalazi medju velikim asovima . Sobzirom na koji način(netipičan) igra i da je Denver daleko od nekih jačih franšiza....Veliko priznanje.
Pri tome Denver igra atraktivno i raznovrsno upravo zbog mogućnosti i sposobnosti Nikole Jokića. Ovo je samo podstrek Nikoli da igra još bolje iz godine u godinu....

Haha

pre 3 godine

Janis (pošto nije ništa uradio, a i jednolična igra bez šuta i inventivnosti) zajedno sa Hardenom, ne treba ds bude na listi, kao ni Kari jer skoro ds nije ni igrao i bili su poslednji na zapadu, tako su mogli da stave i Durenta. Kavaj isto tako vrlo upitno što je na listi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (che, 11. decembar 2020 11:00)

Janis je 2 x MVP lige + DPOY i naravno da je u top 10 igrača lige. Vi nepismeni plačite, ali prvo pročitajte tekst...gde jasno piše da je za buduću sezonu. Ne znam koga će na listu ako ne njega?
(Aleks, 11. decembar 2020 11:47)

Janis nije nista uradio a proglasen za igraca regularnog dela a Doncic je nesto uradio a ispao u prvom kolu plej ofa ? Sta pises ti momce ?

Sch..

pre 3 godine

@Sch..

Jokic u ekipi ima Mareja. Marej licno je zasluzan, da Juta nije izbacila Denver u prvom krugu plejofa. Zaboravio si duele Mareja (ne Jokica) i Micela? A sta je to odigrao Porzingis, covek je vise povredjen nego igra.
Mozes proveriti i ovu listu top igraca, Marej je 21., a Porzingis 41. Sta cemo sada?
(Zile, 11. decembar 2020 11:28)

I opet na to staviš da je više za sad postigao Jokić i dokazao se nego Dončić . Šta će mo sad ?

BRE!

pre 3 godine

KD i Kari, zasto, zbog cega? Nije sporno da su sila igraci, ali ove sezone KD nije ni igrao, Kari nesto malo. Nisu zasluzili da budu u top 10.

Kikujiro

pre 3 godine

Gledam klip sa treninga, gde su tih 15kg, on izgleda isto kao i prošle sezone, kao minimum, čak je možda i još mršaviji i brži, a ovamo ugojio se 15kg...

Mare

pre 3 godine

Doncic, Lilard, Dzejms i Dejvis i mogu da budu tu sa Jokicem, ostali su bili smesni
Mada mene mnogo vise brine ekipa Denvera za predstojecu sezonu, imam osecaj da su sad i slabiji?!

Banjaluka

pre 3 godine

nick haha, jarane Djurent je drugi igrac lige kad je zdrav, i samo je bolji suter od Lebrona, u ostalim parametrima bolji je Lebron kao olraund igrac...realna lista igraca je sledeca Lebron, Djurent, Kavaj...po meni jedino nema dileme oko prva tri igraca, a dalje je tesko posloziti, mozda na 4 mjestu Dejvis, Jokic, Kari....

No name

pre 3 godine

Ti se očito ne razimiješ baš u košarku. Porediš Luku i Hardena, a ne vidiš da Luka
(Mariborcan1970, 11. decembar 2020 17:29) 

Harden je samo ova poslednja sezona koja mu je loša? Ja mislio da je Harden ona sezona kad je izgubio od Wariorsa 4:3 , a Warorisi uništil kraljicu 4:0. Ali bez pomoći Paula u 2 odlučujuće utakmice. U sezoni sa 65-17. Jedan je na početku svoje karijere Dončić, a drugi ulazi u poslednje godine( najboljih igara) svoje karijere. Jedno je razumevanje košarke, ali želeti biti slep pred očima valjda naša realnost.

Aca86

pre 3 godine

To su ta 10-ca. Samo je raspored upitan. Meni licno Durent mora na drugu poziciju, ako bude onaj stari. A voleo bih da uzme titulu da im svima zacepi usta. Kavai kada bi osvojio isto bi puno dobili. Otisao Dok Rivers, Harel i Lu. Ako su oni krivci za raspad prosle sezone sada treba da se dokazu. Samo Lejkersi su se vrhunski pojacali, bice tesko. Janis zbog plejofa precenjen, mada videcemo ove godine sta ce uraditi. Jesu bili odlicni pre balona, a onda su tamo jako lose igrali i pre plejofa. Lilard to mu je sto mu je sa Portlandom, nece titulu osvojiti ali ima postovanje lige i bice najbolji igrac u istoriji fransize ako ovako nastavi.

6,50

pre 3 godine

@nisam znao da je Durant igrao, ako je već na listi.
nije sporan potencijal, nego igra, a on je bio povređen.
(matori, 11. decembar 2020 08:54)
Ovo je prognoza, procitaj pre komentarisanja. I ti i 117 ljudi koji su lajkovali komentar

Aleks

pre 3 godine

Kakva bre crna predvidjanja za sezonu 2020/2021 ako predvidjaju može samo da predvidjaju sezonu 2021/2022.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Back in Black, 11. decembar 2020 16:30)

Sezona koja počinje krajem decembra je sezona 2020/2021.

Slobo. B.

pre 3 godine

nisam znao da je Durant igrao, ako je već na listi.
nije sporan potencijal, nego igra, a on je bio povređen.
(matori, 11. decembra

Ja koliko kontam ovo je lista za sezonu koja dolazi,znači nema veze da li je Durant igrao,pretpostavka je da će da igra ove sezona.

Ostin A

pre 3 godine

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?
(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Ovo su predviđanja za sezonu 2020/2021.

Iskreno mislim da je tabela poprilično realna. Takođe ako primetite, Jokić je jedini centar.

koča

pre 3 godine

Kako mogu Durant i Curry da budu na listi? Zar nisu bili povredjeni proslu sezonu (Curry odigrao 5 utakmica)?
(Samo pitam, 11. decembar 2020 08:47)

Da, ali kakvih 5 utakmica... hahaaha

Locutus

pre 3 godine

Ovo su predviđanja za predstojeću sezonu. Neki će se pokazati, neki neće. Neki će se povrediti. Biće tu mnogo iznenađenja.