Košarka 90

Subota, 04.07.2020.

12:05

FIBA podseća: Nezaboravno finale – Partizan je šampion Evrope

Međunarodna košarkaška federacija (FIBA) prisetila se čuvenog finala između Partizana i Huventuda u Istanbulu 1992. godine.

FIBA podseæa: Nezaboravno finale – Partizan je šampion Evrope IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Druze mi imamo najvecu klupsku titulu koju neki klub moze da osvoji u najvecem i najpopularnijem sportu na planeti. Fudbalska evropska klupska titula je daleko veci poduhvat nego sve vase vaterpolo i kosarkaske evropske titule zajedno. Toliko!
(Vukobratic, 4. jul 2020 22:55

Zvezdas i inteligencija,kao nebo i zemlja. Ovde je reč o kosarci a ne o fudbalu, uzeli ste Keš, a ne LŠ. Ne lazite sami sebe. Kad nemate argument, vadite se na 91. godinu a Totenhem, Olimpijakos, Bajern, Psz, Napoli i Liverpul vam daju po 6,7 golova. Pokrij se usima i ti i tebi slicni

A gde je pecat?

pre 3 godine

Alo bre Partizanovci jel vi razumete da ste 1992 bili PRVACI EVROPE! Osvojili ste jedino važece takmičenje koje se tada igralo. Ali to takmičenje nije bilo EVROLIGA! To je bio KUP ŠAMPIONA. 2000 godine FIBA je prodala ULEBU pravo na takmičenje za PRVAKA EVROPE. Ali to vise nije bilo isto takmičenje. FIBA ne polaze nikakva prava na EVRO LIGU. Vama titulu prvaka niko ne može uzeti. Ali vi niste osvojili EVRO LIGU. Realu, Makabiju, CSKA se priznaju titule iz kupa Šampiona i iste du vrednosti kao i ove sto su osvojili kroz EVRO LIGU.. U fudbalu LIGA ŠAMPIONA I KUP ŠAMPIONA su jedno takmičenje, pehar je isti, oba su pod UEFA. LIGA Šampiona nije privatna liga... FIBA KUP ŠAMPIONA JE LIGA ŠAMPIONA. To nema veze sa EVROLIGOM. A sve je to napravio Bora Stankovic i samo na njega mozete da budete ljuti sto je prodao licencu za smesne pare ULEBU.


________________________________

Zemljak, isto kao i vi u fudbalu :)

Nego, to je biko takmicenje,sampion svake zemlje, najbolji mesju najboljima + zbog rata i sankcija, nismo igrali kod kuce vec u gostima, Spanija nam je bila domaci teren... i pored toga kao NAJMLADJA EKIPA u Evropi, osvojili to takmicenje.... pa to nema cenu :)
Edukuj se malo... nemoj mrzeti toliko, strefice te neki mozdani :)

panter pudlica

pre 3 godine

Do 2007. je to bio klub. Od kad su Igokea, teški kanal.
(Spale, 04. jul 2020 13:19)

Da si bar ćutao, ne bi ispao toliko glup. Partizan je i dalje Partizan, a od 2007 ima f4 Evrolige 2010. A to je uspeh koji ti možeš samo da sanjaš, panju. Razmisli pre nego što sastaviš neki ovako glup komentar.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate
(..., 04. jul 2020 13:28)

Au, ovaj je nadmašio sve. Najgluplji od svih, ubedljivo...

Vukobratic

pre 3 godine

Vi cak ni to istorijski nebitno nemate. Toliko!!!!!
(Penetrator državne mezimice, 04. jul 2020 18:47)

Druze mi imamo najvecu klupsku titulu koju neki klub moze da osvoji u najvecem i najpopularnijem sportu na planeti. Fudbalska evropska klupska titula je daleko veci poduhvat nego sve vase vaterpolo i kosarkaske evropske titule zajedno. Toliko!

samo jedan tim

pre 3 godine

legendarno....da podsetimo pantere da je Huventud te i sledece godine bio prvak Spanije, pobedjivao Real i Barsu u finalima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 4. jul 2020 13:44)
kao da oni to ne znaju, Sale i Saša su zvezdase izludjivali godinama, Neša Ilic ostao bez kose vrlo mlad 😂😂😂

Ramones

pre 3 godine

bg..
liku opet lupetas,procitaj ponovo sta sam napisao.Opet cu ti reci tadasnja Partizanova ekipa po kvalitetu je jaca od bilo koje sadasnje ekipe u EL.A igrali smo kup RK.Takva imena odavno nemamo.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Evo odgledao i FIBI-no podsećanje i ponovo zaplakao...

Volim te pARTizane
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Moca NS, 4. jul 2020 18:19)

Ne lazi da si plakao, jos uvek traje prenos. tek je 65:62 za Huventud, ima vremena do kraja hahahahahaah

Bg

pre 3 godine

Da Dragan Nikitovic komentator te utakmice je bio neobavrsten pa nije znao da kaze PARTIZAN JE OSVOJIO EVRO LIGU. A tek ovaj lik sto prica da je kup Kupova i kup Radivoja Koraca bio jaci od Kupa Šampiona u kosarci... Deco niste osvojili Evrolugu zato sto nije postojala 1992. Lažite sami sebe koliko god hocete.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Dobro i sta Final four? Jel se dobija titula za to? Ne treba da mi prevodis, znam sta je F4, ali koja je poenta nabrajanje necega sto je istorijski nebitno? Jel racunate i finale fudbalu?
(Vukobratic, 4. jul 2020 18:02)

Vi cak ni to istorijski nebitno nemate. Toliko!!!!!

Miša

pre 3 godine

Partizan je zvanično bio šampion Evrope u sezoni 1992 i to u najboljem tadašnjem takmičenju sa u tom trenutku najjačim protivnicima... To što je 2000 god prodato takmičenje i organizovalo se na drugi način to je druga priča... I Liga šampiona u fudbala se odmah igrala na eliminacije, trebao si da eliminišeš 4 protivnika i već si u finalu, sad se igraju grupe, šta jer treba neko da spori zvezdi titulu u fudbalu 1991... Budimo malo realni... Šta je sve neke provokacie... Sportski pozdrav...

Vukobratic

pre 3 godine

Final four ( F4,) i da razumem, ali kad vidim da se neko dici sa jednim F8 pomislim, da je hteo da spomene tipku na tastaturi....tek onda ostanem u cudu?!
(koja kolicina gluposti od pantera, 04. jul 2020 17:22)

Dobro i sta Final four? Jel se dobija titula za to? Ne treba da mi prevodis, znam sta je F4, ali koja je poenta nabrajanje necega sto je istorijski nebitno? Jel racunate i finale fudbalu?

Astra

pre 3 godine

Razumem da se neko hvali titulama ali kad krene nabrajanje. Jedna titula prvaka Evrope i cetiri puta F4. Sta je F4? Jel to titula? Jel to neka bitna stvar?
(Vukobratic, 4. jul 2020 16:47) 

Potpuno razumljivo da vi ne znate sta je F4. Necete nikada ni saznati, a i tako je bolje. S obzirom na to ko vas vodi i u kakve lazi sami sebe ubedjujete, bilo bi opasno da vas ikada ubode da se odvucete na f4.

Ubedjivali biste sebe i druge da je to vrednije nego Partizanova titula prvaka Evrope iz 1992.

koja kolicina gluposti od pantera

pre 3 godine

Razumem da se neko hvali titulama ali kad krene nabrajanje. Jedna titula prvaka Evrope i cetiri puta F4. Sta je F4? Jel to titula? Jel to neka bitna stvar?
(Vukobratic, 04. jul 2020 16:47)

Final four ( F4,) i da razumem, ali kad vidim da se neko dici sa jednim F8 pomislim, da je hteo da spomene tipku na tastaturi....tek onda ostanem u cudu?!

koja kolicina gluposti od pantera

pre 3 godine

Jel Zvezda poatojala te 1992.jel imala tim uopste? FMP svakako nije zacet :)
(A gde je pecat?, 04. jul 2020 16:26)

Cuj postojala, nemoj da ti dodje onaj fantom czv 1913....

Ramones

pre 3 godine

Bg...
Tebra veze ti nemas ,kazes tada je postojalo jedno vazece takmicenje.Sta su onda bili Kup kupova i Kup Radivoja Koraca.Kada je Partizan osvojio Kup Radivoja Koraca1988 gZa Partizan su igrali Divac,Pecarski,Grbovic,Djordjevic,Danilovic.Takvu ekipu sada nemozes da nadjes U EL,po kvalitetu.Tadasnji KS ,je svemir za sadasnju EL.
Divac,Paspalj,Sabonis,Galis,Bodiroga,Drazen Petrovic,Kukoc,Radja i mnoge druge legende su igrali u KS.

petar markovic

pre 3 godine

Alo bre Partizanovci jel vi razumete da ste 1992 bili PRVACI EVROPE! Osvojili ste jedino važece takmičenje koje se tada igralo. Ali to takmičenje nije bilo EVROLIGA! To je bio KUP ŠAMPIONA. 2000 godine FIBA je prodala ULEBU pravo na takmičenje za PRVAKA EVROPE. Ali to vise nije bilo isto takmičenje. FIBA ne polaze nikakva prava na EVRO LIGU. Vama titulu prvaka niko ne može uzeti. Ali vi niste osvojili EVRO LIGU. Realu, Makabiju, CSKA se priznaju titule iz kupa Šampiona i iste du vrednosti kao i ove sto su osvojili kroz EVRO LIGU.. U fudbalu LIGA ŠAMPIONA I KUP ŠAMPIONA su jedno takmičenje, pehar je isti, oba su pod UEFA. LIGA Šampiona nije privatna liga... FIBA KUP ŠAMPIONA JE LIGA ŠAMPIONA. To nema veze sa EVROLIGOM. A sve je to napravio Bora Stankovic i samo na njega mozete da budete ljuti sto je prodao licencu za smesne pare ULEBU.
(Bg, 04. jul 2020 16:50)

ne. to nije bio kup sampiona. to je bila evroliga. tako se i zvalo. igralo je iz jedne drzave vise ekipa. npr iz italije virtus i milano itd. a zasto je vama zvezdasima bitno ko je vlasnik takmicenja? znaci ako sledece sezone takmicenje kupi neka druga firma zvezdasi nece moci da kazu da su igrali top 9? veca je slicnost izmedju te i sadasnje el nego izmedju kes i ls 91 i danas. u svakom slucaju i zvezda u fudbalu i partizan u kosarci su bili prvaci evrope i to je cinjenica

контраверзни бизнисмен

pre 3 godine

FIBA liga šampiona ? Znači nikad prvaci Evrolige !
(Opticus, 4. jul 2020 14:38)

Хехе, угинућеш од муке. Успут, реци ми ко је био те '92. првак Евролиге?

Bg

pre 3 godine

Alo bre Partizanovci jel vi razumete da ste 1992 bili PRVACI EVROPE! Osvojili ste jedino važece takmičenje koje se tada igralo. Ali to takmičenje nije bilo EVROLIGA! To je bio KUP ŠAMPIONA. 2000 godine FIBA je prodala ULEBU pravo na takmičenje za PRVAKA EVROPE. Ali to vise nije bilo isto takmičenje. FIBA ne polaze nikakva prava na EVRO LIGU. Vama titulu prvaka niko ne može uzeti. Ali vi niste osvojili EVRO LIGU. Realu, Makabiju, CSKA se priznaju titule iz kupa Šampiona i iste du vrednosti kao i ove sto su osvojili kroz EVRO LIGU.. U fudbalu LIGA ŠAMPIONA I KUP ŠAMPIONA su jedno takmičenje, pehar je isti, oba su pod UEFA. LIGA Šampiona nije privatna liga... FIBA KUP ŠAMPIONA JE LIGA ŠAMPIONA. To nema veze sa EVROLIGOM. A sve je to napravio Bora Stankovic i samo na njega mozete da budete ljuti sto je prodao licencu za smesne pare ULEBU.

Mare

pre 3 godine

Aha, znaci Fiba cestita...
Znaci osvojena je FIBA liga sampiona, a ne Evroliga...
Hvala na potvrdi i dovidjenja!
(Kralj, 04. jul 2020 13:32)

Kad sam sebi das nick "kralj" koliko te lupaju kompleksi )

Vasa Stajcic

pre 3 godine

Koji kompleksi kod crvenih!
Logika i crveni navijaci kao babe i zabe!
Znaci KK Real Madrid je samo 2 puta bio sampion evrope?
I nije mi jasna samo jedna stvar.
Kako to da se ovom vasem ,,kako god,, klubu ni jednom nije omaklo da osvoje to smesno takmicenje sa raznim sampionima Linhestajna?
Mada je tada bilo malo zeznuto uopste ucestvovati.
Nije bilo dovoljno da Bori Stankovicu javite da imate 15 M evra budzet i da vas on ubaci da igrate, ipak je trebalo pobediti tog sampiona Linhestajna sto ja za vas nemoguca misija.
Para ste imali i imate al znanje niste i nemate! To vas j***!

Vukobratic

pre 3 godine

Razumem da se neko hvali titulama ali kad krene nabrajanje. Jedna titula prvaka Evrope i cetiri puta F4. Sta je F4? Jel to titula? Jel to neka bitna stvar?

zvezdale

pre 3 godine

Jako bitna stvar: "FIBA podseća", znači da je partizai osvoji Ligu Šampiona, a ne bio šampion evrope. Jer u tom slučaju je i AEK bio šampion evrope pre 2-3 godine.

Maki

pre 3 godine

Partizan osvojio evroligu? mislim da su te slavne i istorijske 1992 god. zvezda i fmp napravili pakleni tim i osvojili sve sto se moze osvojiti 😅🤣😂🤣😂🤣😂

Moca NS

pre 3 godine

Kuće rođene, sopstvenog kreveta, domaće pogače i gibanice videli nisu mesecima...

U inat sankcijama, potucali se po Evropi na gostujućim terenima, a onda za promenu igrali na domaćem(?) španskom parketu.

Eeeej,
slušaj 'vamo!

I ne samo to!

U analima evropske košarke ostaće zabeleženo...

pARTizan je jedini Klub koji je dosegnuo Vrh Evrope sa igračima iz sopstvenog dvorišta, bez stranaca.

Pred početak te evropske sezone, tada gotovo golobradim momcima, niko nije davao bilo kakve šanse u takmičenju koje je usledilo. Ne titule što se tiče, već ni prolaza u sledeći krug...Čak su na klupi imali jednog trenera potpunog a n o n i m u s a,
Željka Obradovića

Eeeeej, "Konkurencijo"...

Čak i da osvojite EL, (Evo, čestitam unapred!) ono što je uradio Crno-Beli
Tim iz Beograda te 1992. godine u Istanbulu kao šlag na sve prethodno, pod nemogućim (NE)uslovima je jednostavno nedostižno, nedohvatljivo!

Zato, evo najdobronamernijeg saveta...

Pogledajte večeras Put Šampiona za
nezaborav i poštovanje generaciji kojom se ponosi svak' onaj što obraz čist imade.

PAOK

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate
(..., 04. jul 2020 13:28)

Pored Metaloplastike,Cibone,Bosne?Evroliga nema veze sa ovim,jer se kod nje igra na licencu.U Fiba Evroligi tada si morao da se mucki potrudis da bi igrao.Za tvoju informaciju pripadnici JNA su igrali za Partizan dok se jos igralo na sljaci.To sto igrate Evroligu ne znaci da ste institucija.I Ukrajinci su je igrali.

petar markovic

pre 3 godine

Jako bitna stvar: "FIBA podseća", znači da je partizai osvoji Ligu Šampiona, a ne bio šampion evrope. Jer u tom slučaju je i AEK bio šampion evrope pre 2-3 godine.
(zvezdale, 04. jul 2020 15:22)


ne. to nije tako. ti bi voleo da je tako i tesis se da jeste ali nije. i zbog toga ti je tesko

Марко

pre 3 godine

@Neko nekad, neko nikad.
(Roy74, 04. jul 2020 13:18)
Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.
(Bice Kalemegdan, 04. jul 2020 13:22)
Uz postovanje prema vecitom rivalu, hajde prvo dostignite F4 pa cemo pricati. Ponavljam, uz svo postovanje, mnogo se busate.
(Mikan, 4. jul 2020 14:56)

Хајде ви прво победите неког у Лиги шампиона. Нисте још од 1983. године. Осим тога, ми смо били прваци света у фудбалу, у кошарци ви то можете само да сањате, исто као и било која друга европска екипа.

lul

pre 3 godine

@Bice Kalemegdan Mislim da je to logično. Pogledaj budžete timova Evrolige i pogledaj razliku u vrednosti Partizana i recimo Totenhema, za kog je opet osvajanje Lige Šampiona misaona imenica.

neko

pre 3 godine

Jedna od vecih "serki" u istoriji kosarke. Kos u poslednjim sekundama i to "trojka" u trku i iz ocaja bez iole izgradjene akcije!!!!?!?!

....

pre 3 godine

Aha, znaci Fiba cestita... 
Znaci osvojena je FIBA liga sampiona, a ne Evroliga... 
Hvala na potvrdi i dovidjenja!
(Kralj, 04. jul 2020 13:32)

Pantercino, osvojena je titula EVROPSKOG SAMPIONA...sad se isplaci

Realno

pre 3 godine

...
Ahaa pa nisam znao da ste igrali na F4 EL?
Aajde pokrij se usima i vrati se u rupu, nikad niste i nikada necete prestici uspehe Partizana, to je jedina istina

petar markovic

pre 3 godine

partizan je bio prvak evrope, prvak najjaceg evropskog klupskog takmicenja. toga su vrlo dobro svesni i nesrecnici koji pokusavaju pre svega sebe da ubede da to ipak nije tako. to im dodje nesto poput terapije i njihovo ponasanje samo po sebi govori koliko im je tesko. inace, to nije bio kup sampiona. iz jedne drzave je vise ekipa ucestvovalo i zvalo se evroliga. I ostalo je mnogim nesrecnicima ciji se klub ugasio nedosanjan san pa pokusavaju da ga omalovaze pricom o vlasnistvu nad takmicenjem

Mikan

pre 3 godine

@Neko nekad, neko nikad.
(Roy74, 04. jul 2020 13:18)
Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.
(Bice Kalemegdan, 04. jul 2020 13:22)
Uz postovanje prema vecitom rivalu, hajde prvo dostignite F4 pa cemo pricati. Ponavljam, uz svo postovanje, mnogo se busate.

astra

pre 3 godine

Do 2007. je to bio klub. Od kad su Igokea, teški kanal.
(Spale, 4. jul 2020 13:19)

Isplaci se, rodjo i ubedjuj sebe u gluposti. U kojoj fazi tugovanja si povodom toga da prava zvezda vise nije medju nama?

A ovaj clanak samo so na zivu ranu, podsetnik ko smo i sta smo osvojili !

ja

pre 3 godine

Neko nekad, neko nikad. 
(Roy74, 04. jul 2020 13:18) 

Ne bih ja u košarci bio baš tako siguran.
(absolutezero, 04. jul 2020 14:13)

haahaaaa....sta, jel se pali masina?! Ma ko to nama nesto prica, KK F9 (za deset godina)

....

pre 3 godine

Neko nekad, neko nikad. 
(Roy74, 04. jul 2020 13:18) 

Ne bih ja u košarci bio baš tako siguran.
(absolutezero, 04. jul 2020 14:13)

Ove godine vam je malo falilo, taman ste uhvatili zalet sa 14 mesta :)

....

pre 3 godine

Tacno, osvojena je liga sampiona, gde su nastupali sampioni Luksemburga, Holandije, Portugala itd. 

Evroliga je ipak takmicenje koje je nekoliko nivoa iznad. 

Zvezda je vezala 7 uzastopnih pobeda u modernoj Evroligi sto je veci uspeh od osvajanja FIBINE LS.
(HarleyRace, 04. jul 2020 13:45)

koliko frustracije u jednom komentaru, cuj sampioni Luksemburga...pa ti i ne znas u kojoj je zemlji bio sampion Huventud, niti znas ostale sampione recimo iz Italije....niti imas pojma da je Partizan igrao sve utakmice na strani zbog sankcija. Koliko vas boli titula Evropskog sampiona.

MOE

pre 3 godine

Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.
(Bice Kalemegdan, 4. jul 2020 13:22) 

Aj vi prvo zavrsite izvan 4 poslednjeplasirane pa se onda nadajte osvajanju EL.

Zvezda-Srbija,banana drzava.

pre 3 godine

kosarka = partizan buhahaahha
(djenka sa parkingaaa, 04. jul 2020 13:16)To je ta ivilizacijska razlika.Nekom idoli Danilovic,Djordjevic,Kićanovic,Dalipagic a nekom Djenka.Znaci moram jos jednom jace je od mene,DJENKA!

Salaso

pre 3 godine

Tacno, osvojena je liga sampiona, gde su nastupali sampioni Luksemburga, Holandije, Portugala itd.

Evroliga je ipak takmicenje koje je nekoliko nivoa iznad.

Zvezda je vezala 7 uzastopnih pobeda u modernoj Evroligi sto je veci uspeh od osvajanja FIBINE LS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (HarleyRace, 4. jul 2020 13:45)

Komentar ovog pantera zasluzuje da bude pobednik dana-dobiće satelitsku antenu od redakcije

Duka

pre 3 godine

hahaha fiba podseca toliko o tome da je osvojena el hahaha
@mich

hahaha vidi se da ste tada pratili kosarku na nivou kuglanja. Kako mi drago kada se blamirate.
I na kraju naravno hahaha

zdravkogf

pre 3 godine

Stiče da nas da ubije kad nasa zvezda prvak Evrope u ženskoj košarci. Tako grobari da smo prvi osetili kako je kad je nasa zvezda prvak Evrope sto vi ste tek kasnije postali prvaci Evrope. Ali treba da svatite da i u muškoj košarci imamo evropski trofej kup evropski pobednika kupova štose vi ne možete podiciti stime jer nemate dva evropska trofeja u košarci ko nasa zvezda u obe konkurencije zato grobari tisina. Samo mogu da zamislim vas kako vas boli kad uefa objavi neku vest o zvezdi o evropskom pravaku i sveta ja mislim da vam treba besidin za smirenje živaca.

koja kolicina gluposti od pantera

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate
(..., 04. jul 2020 13:28)


hahahahaaa.....mukice jedna, upro si se iz petnih zila nesto da dokazes. Mitomanijo moja, placi....

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Game is over!!!
(Mića iz kafića., 04. jul 2020 13:14)

Тако рече и онај са Карпата, после рече и да се љубав плаћа... Бар у његовом случају!

Bg

pre 3 godine

Nadam se da vam je sada jasno da ste te godine bili prvaci evrope ali da to nije bila Evroliga. Evroliga postoji od 2000 godine i kupila je prava od FIBA. Inace cestitam vam godišnjicu kada ste bili na krovu Evrope.

...

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate

HarleyRace

pre 3 godine

Tacno, osvojena je liga sampiona, gde su nastupali sampioni Luksemburga, Holandije, Portugala itd.

Evroliga je ipak takmicenje koje je nekoliko nivoa iznad.

Zvezda je vezala 7 uzastopnih pobeda u modernoj Evroligi sto je veci uspeh od osvajanja FIBINE LS.

Crno Beli Strumf

pre 3 godine

27 igraca da nam otmu, da im drzava da milijardu eura po sezoni, dzabe im...
NIKAD prvaci evrope u kosarci biti nece, NIKAD.

Samo polako nicija nije do zore pa nece ni njihova, u jednom trenutku ce pasti, a kad padnu, zabolece ih, prilicno...

P.S. Kako im je jednom Dulence porucio "DZABA VAM NOVCI MOJI SINOVCI"...

NAPRED PARTIZAN!!!

Mile

pre 3 godine

ovo sto je uradio partzan za srpsku kosarku zveda i fmp ni za 1vek sa sve ppr.promenu ziro racuna i piba''''ziveo partizan sve ce ponovo doci na naplatu kad tad...covica zna se sta ga ceka'''

nakulak

pre 3 godine

Živimo u državi u kojoj me ne bi čudilo da neko jedan dodje i kaže da je ovo bila zvezda i da je to od danas tako, a da oni koji navijaju za istu proslave taj trofej.

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

@Neko nekad, neko nikad.
(Roy74, 04. jul 2020 13:18)
Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Auuuu panteri, prvo vam gazda smanjio plate i penzije kako bi dovodili tolike crncuge, sad se prisećate onog cega nikad necete imati. Tesko subotnje popodne vas ocekuje 😉

Zvezda-Srbija,banana drzava.

pre 3 godine

kosarka = partizan buhahaahha
(djenka sa parkingaaa, 04. jul 2020 13:16)To je ta ivilizacijska razlika.Nekom idoli Danilovic,Djordjevic,Kićanovic,Dalipagic a nekom Djenka.Znaci moram jos jednom jace je od mene,DJENKA!

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

@Neko nekad, neko nikad.
(Roy74, 04. jul 2020 13:18)
Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.

astra

pre 3 godine

Do 2007. je to bio klub. Od kad su Igokea, teški kanal.
(Spale, 4. jul 2020 13:19)

Isplaci se, rodjo i ubedjuj sebe u gluposti. U kojoj fazi tugovanja si povodom toga da prava zvezda vise nije medju nama?

A ovaj clanak samo so na zivu ranu, podsetnik ko smo i sta smo osvojili !

Mile

pre 3 godine

ovo sto je uradio partzan za srpsku kosarku zveda i fmp ni za 1vek sa sve ppr.promenu ziro racuna i piba''''ziveo partizan sve ce ponovo doci na naplatu kad tad...covica zna se sta ga ceka'''

nakulak

pre 3 godine

Živimo u državi u kojoj me ne bi čudilo da neko jedan dodje i kaže da je ovo bila zvezda i da je to od danas tako, a da oni koji navijaju za istu proslave taj trofej.

Crno Beli Strumf

pre 3 godine

27 igraca da nam otmu, da im drzava da milijardu eura po sezoni, dzabe im...
NIKAD prvaci evrope u kosarci biti nece, NIKAD.

Samo polako nicija nije do zore pa nece ni njihova, u jednom trenutku ce pasti, a kad padnu, zabolece ih, prilicno...

P.S. Kako im je jednom Dulence porucio "DZABA VAM NOVCI MOJI SINOVCI"...

NAPRED PARTIZAN!!!

Mikan

pre 3 godine

@Neko nekad, neko nikad.
(Roy74, 04. jul 2020 13:18)
Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.
(Bice Kalemegdan, 04. jul 2020 13:22)
Uz postovanje prema vecitom rivalu, hajde prvo dostignite F4 pa cemo pricati. Ponavljam, uz svo postovanje, mnogo se busate.

Moca NS

pre 3 godine

Kuće rođene, sopstvenog kreveta, domaće pogače i gibanice videli nisu mesecima...

U inat sankcijama, potucali se po Evropi na gostujućim terenima, a onda za promenu igrali na domaćem(?) španskom parketu.

Eeeej,
slušaj 'vamo!

I ne samo to!

U analima evropske košarke ostaće zabeleženo...

pARTizan je jedini Klub koji je dosegnuo Vrh Evrope sa igračima iz sopstvenog dvorišta, bez stranaca.

Pred početak te evropske sezone, tada gotovo golobradim momcima, niko nije davao bilo kakve šanse u takmičenju koje je usledilo. Ne titule što se tiče, već ni prolaza u sledeći krug...Čak su na klupi imali jednog trenera potpunog a n o n i m u s a,
Željka Obradovića

Eeeeej, "Konkurencijo"...

Čak i da osvojite EL, (Evo, čestitam unapred!) ono što je uradio Crno-Beli
Tim iz Beograda te 1992. godine u Istanbulu kao šlag na sve prethodno, pod nemogućim (NE)uslovima je jednostavno nedostižno, nedohvatljivo!

Zato, evo najdobronamernijeg saveta...

Pogledajte večeras Put Šampiona za
nezaborav i poštovanje generaciji kojom se ponosi svak' onaj što obraz čist imade.

petar markovic

pre 3 godine

partizan je bio prvak evrope, prvak najjaceg evropskog klupskog takmicenja. toga su vrlo dobro svesni i nesrecnici koji pokusavaju pre svega sebe da ubede da to ipak nije tako. to im dodje nesto poput terapije i njihovo ponasanje samo po sebi govori koliko im je tesko. inace, to nije bio kup sampiona. iz jedne drzave je vise ekipa ucestvovalo i zvalo se evroliga. I ostalo je mnogim nesrecnicima ciji se klub ugasio nedosanjan san pa pokusavaju da ga omalovaze pricom o vlasnistvu nad takmicenjem

Duka

pre 3 godine

hahaha fiba podseca toliko o tome da je osvojena el hahaha
@mich

hahaha vidi se da ste tada pratili kosarku na nivou kuglanja. Kako mi drago kada se blamirate.
I na kraju naravno hahaha

....

pre 3 godine

Tacno, osvojena je liga sampiona, gde su nastupali sampioni Luksemburga, Holandije, Portugala itd. 

Evroliga je ipak takmicenje koje je nekoliko nivoa iznad. 

Zvezda je vezala 7 uzastopnih pobeda u modernoj Evroligi sto je veci uspeh od osvajanja FIBINE LS.
(HarleyRace, 04. jul 2020 13:45)

koliko frustracije u jednom komentaru, cuj sampioni Luksemburga...pa ti i ne znas u kojoj je zemlji bio sampion Huventud, niti znas ostale sampione recimo iz Italije....niti imas pojma da je Partizan igrao sve utakmice na strani zbog sankcija. Koliko vas boli titula Evropskog sampiona.

....

pre 3 godine

Aha, znaci Fiba cestita... 
Znaci osvojena je FIBA liga sampiona, a ne Evroliga... 
Hvala na potvrdi i dovidjenja!
(Kralj, 04. jul 2020 13:32)

Pantercino, osvojena je titula EVROPSKOG SAMPIONA...sad se isplaci

контраверзни бизнисмен

pre 3 godine

FIBA liga šampiona ? Znači nikad prvaci Evrolige !
(Opticus, 4. jul 2020 14:38)

Хехе, угинућеш од муке. Успут, реци ми ко је био те '92. првак Евролиге?

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate
(..., 04. jul 2020 13:28)

Au, ovaj je nadmašio sve. Najgluplji od svih, ubedljivo...

Miša

pre 3 godine

Partizan je zvanično bio šampion Evrope u sezoni 1992 i to u najboljem tadašnjem takmičenju sa u tom trenutku najjačim protivnicima... To što je 2000 god prodato takmičenje i organizovalo se na drugi način to je druga priča... I Liga šampiona u fudbala se odmah igrala na eliminacije, trebao si da eliminišeš 4 protivnika i već si u finalu, sad se igraju grupe, šta jer treba neko da spori zvezdi titulu u fudbalu 1991... Budimo malo realni... Šta je sve neke provokacie... Sportski pozdrav...

koja kolicina gluposti od pantera

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate
(..., 04. jul 2020 13:28)


hahahahaaa.....mukice jedna, upro si se iz petnih zila nesto da dokazes. Mitomanijo moja, placi....

koja kolicina gluposti od pantera

pre 3 godine

Jel Zvezda poatojala te 1992.jel imala tim uopste? FMP svakako nije zacet :)
(A gde je pecat?, 04. jul 2020 16:26)

Cuj postojala, nemoj da ti dodje onaj fantom czv 1913....

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Auuuu panteri, prvo vam gazda smanjio plate i penzije kako bi dovodili tolike crncuge, sad se prisećate onog cega nikad necete imati. Tesko subotnje popodne vas ocekuje 😉

Salaso

pre 3 godine

Tacno, osvojena je liga sampiona, gde su nastupali sampioni Luksemburga, Holandije, Portugala itd.

Evroliga je ipak takmicenje koje je nekoliko nivoa iznad.

Zvezda je vezala 7 uzastopnih pobeda u modernoj Evroligi sto je veci uspeh od osvajanja FIBINE LS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (HarleyRace, 4. jul 2020 13:45)

Komentar ovog pantera zasluzuje da bude pobednik dana-dobiće satelitsku antenu od redakcije

MOE

pre 3 godine

Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.
(Bice Kalemegdan, 4. jul 2020 13:22) 

Aj vi prvo zavrsite izvan 4 poslednjeplasirane pa se onda nadajte osvajanju EL.

....

pre 3 godine

Neko nekad, neko nikad. 
(Roy74, 04. jul 2020 13:18) 

Ne bih ja u košarci bio baš tako siguran.
(absolutezero, 04. jul 2020 14:13)

Ove godine vam je malo falilo, taman ste uhvatili zalet sa 14 mesta :)

Maki

pre 3 godine

Partizan osvojio evroligu? mislim da su te slavne i istorijske 1992 god. zvezda i fmp napravili pakleni tim i osvojili sve sto se moze osvojiti 😅🤣😂🤣😂🤣😂

koja kolicina gluposti od pantera

pre 3 godine

Razumem da se neko hvali titulama ali kad krene nabrajanje. Jedna titula prvaka Evrope i cetiri puta F4. Sta je F4? Jel to titula? Jel to neka bitna stvar?
(Vukobratic, 04. jul 2020 16:47)

Final four ( F4,) i da razumem, ali kad vidim da se neko dici sa jednim F8 pomislim, da je hteo da spomene tipku na tastaturi....tek onda ostanem u cudu?!

PAOK

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate
(..., 04. jul 2020 13:28)

Pored Metaloplastike,Cibone,Bosne?Evroliga nema veze sa ovim,jer se kod nje igra na licencu.U Fiba Evroligi tada si morao da se mucki potrudis da bi igrao.Za tvoju informaciju pripadnici JNA su igrali za Partizan dok se jos igralo na sljaci.To sto igrate Evroligu ne znaci da ste institucija.I Ukrajinci su je igrali.

petar markovic

pre 3 godine

Alo bre Partizanovci jel vi razumete da ste 1992 bili PRVACI EVROPE! Osvojili ste jedino važece takmičenje koje se tada igralo. Ali to takmičenje nije bilo EVROLIGA! To je bio KUP ŠAMPIONA. 2000 godine FIBA je prodala ULEBU pravo na takmičenje za PRVAKA EVROPE. Ali to vise nije bilo isto takmičenje. FIBA ne polaze nikakva prava na EVRO LIGU. Vama titulu prvaka niko ne može uzeti. Ali vi niste osvojili EVRO LIGU. Realu, Makabiju, CSKA se priznaju titule iz kupa Šampiona i iste du vrednosti kao i ove sto su osvojili kroz EVRO LIGU.. U fudbalu LIGA ŠAMPIONA I KUP ŠAMPIONA su jedno takmičenje, pehar je isti, oba su pod UEFA. LIGA Šampiona nije privatna liga... FIBA KUP ŠAMPIONA JE LIGA ŠAMPIONA. To nema veze sa EVROLIGOM. A sve je to napravio Bora Stankovic i samo na njega mozete da budete ljuti sto je prodao licencu za smesne pare ULEBU.
(Bg, 04. jul 2020 16:50)

ne. to nije bio kup sampiona. to je bila evroliga. tako se i zvalo. igralo je iz jedne drzave vise ekipa. npr iz italije virtus i milano itd. a zasto je vama zvezdasima bitno ko je vlasnik takmicenja? znaci ako sledece sezone takmicenje kupi neka druga firma zvezdasi nece moci da kazu da su igrali top 9? veca je slicnost izmedju te i sadasnje el nego izmedju kes i ls 91 i danas. u svakom slucaju i zvezda u fudbalu i partizan u kosarci su bili prvaci evrope i to je cinjenica

panter pudlica

pre 3 godine

Do 2007. je to bio klub. Od kad su Igokea, teški kanal.
(Spale, 04. jul 2020 13:19)

Da si bar ćutao, ne bi ispao toliko glup. Partizan je i dalje Partizan, a od 2007 ima f4 Evrolige 2010. A to je uspeh koji ti možeš samo da sanjaš, panju. Razmisli pre nego što sastaviš neki ovako glup komentar.

Mare

pre 3 godine

Aha, znaci Fiba cestita...
Znaci osvojena je FIBA liga sampiona, a ne Evroliga...
Hvala na potvrdi i dovidjenja!
(Kralj, 04. jul 2020 13:32)

Kad sam sebi das nick "kralj" koliko te lupaju kompleksi )

Vasa Stajcic

pre 3 godine

Koji kompleksi kod crvenih!
Logika i crveni navijaci kao babe i zabe!
Znaci KK Real Madrid je samo 2 puta bio sampion evrope?
I nije mi jasna samo jedna stvar.
Kako to da se ovom vasem ,,kako god,, klubu ni jednom nije omaklo da osvoje to smesno takmicenje sa raznim sampionima Linhestajna?
Mada je tada bilo malo zeznuto uopste ucestvovati.
Nije bilo dovoljno da Bori Stankovicu javite da imate 15 M evra budzet i da vas on ubaci da igrate, ipak je trebalo pobediti tog sampiona Linhestajna sto ja za vas nemoguca misija.
Para ste imali i imate al znanje niste i nemate! To vas j***!

Ramones

pre 3 godine

Bg...
Tebra veze ti nemas ,kazes tada je postojalo jedno vazece takmicenje.Sta su onda bili Kup kupova i Kup Radivoja Koraca.Kada je Partizan osvojio Kup Radivoja Koraca1988 gZa Partizan su igrali Divac,Pecarski,Grbovic,Djordjevic,Danilovic.Takvu ekipu sada nemozes da nadjes U EL,po kvalitetu.Tadasnji KS ,je svemir za sadasnju EL.
Divac,Paspalj,Sabonis,Galis,Bodiroga,Drazen Petrovic,Kukoc,Radja i mnoge druge legende su igrali u KS.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Dobro i sta Final four? Jel se dobija titula za to? Ne treba da mi prevodis, znam sta je F4, ali koja je poenta nabrajanje necega sto je istorijski nebitno? Jel racunate i finale fudbalu?
(Vukobratic, 4. jul 2020 18:02)

Vi cak ni to istorijski nebitno nemate. Toliko!!!!!

lul

pre 3 godine

@Bice Kalemegdan Mislim da je to logično. Pogledaj budžete timova Evrolige i pogledaj razliku u vrednosti Partizana i recimo Totenhema, za kog je opet osvajanje Lige Šampiona misaona imenica.

petar markovic

pre 3 godine

Jako bitna stvar: "FIBA podseća", znači da je partizai osvoji Ligu Šampiona, a ne bio šampion evrope. Jer u tom slučaju je i AEK bio šampion evrope pre 2-3 godine.
(zvezdale, 04. jul 2020 15:22)


ne. to nije tako. ti bi voleo da je tako i tesis se da jeste ali nije. i zbog toga ti je tesko

Astra

pre 3 godine

Razumem da se neko hvali titulama ali kad krene nabrajanje. Jedna titula prvaka Evrope i cetiri puta F4. Sta je F4? Jel to titula? Jel to neka bitna stvar?
(Vukobratic, 4. jul 2020 16:47) 

Potpuno razumljivo da vi ne znate sta je F4. Necete nikada ni saznati, a i tako je bolje. S obzirom na to ko vas vodi i u kakve lazi sami sebe ubedjujete, bilo bi opasno da vas ikada ubode da se odvucete na f4.

Ubedjivali biste sebe i druge da je to vrednije nego Partizanova titula prvaka Evrope iz 1992.

samo jedan tim

pre 3 godine

legendarno....da podsetimo pantere da je Huventud te i sledece godine bio prvak Spanije, pobedjivao Real i Barsu u finalima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 4. jul 2020 13:44)
kao da oni to ne znaju, Sale i Saša su zvezdase izludjivali godinama, Neša Ilic ostao bez kose vrlo mlad 😂😂😂

Realno

pre 3 godine

...
Ahaa pa nisam znao da ste igrali na F4 EL?
Aajde pokrij se usima i vrati se u rupu, nikad niste i nikada necete prestici uspehe Partizana, to je jedina istina

ja

pre 3 godine

Neko nekad, neko nikad. 
(Roy74, 04. jul 2020 13:18) 

Ne bih ja u košarci bio baš tako siguran.
(absolutezero, 04. jul 2020 14:13)

haahaaaa....sta, jel se pali masina?! Ma ko to nama nesto prica, KK F9 (za deset godina)

HarleyRace

pre 3 godine

Tacno, osvojena je liga sampiona, gde su nastupali sampioni Luksemburga, Holandije, Portugala itd.

Evroliga je ipak takmicenje koje je nekoliko nivoa iznad.

Zvezda je vezala 7 uzastopnih pobeda u modernoj Evroligi sto je veci uspeh od osvajanja FIBINE LS.

zdravkogf

pre 3 godine

Stiče da nas da ubije kad nasa zvezda prvak Evrope u ženskoj košarci. Tako grobari da smo prvi osetili kako je kad je nasa zvezda prvak Evrope sto vi ste tek kasnije postali prvaci Evrope. Ali treba da svatite da i u muškoj košarci imamo evropski trofej kup evropski pobednika kupova štose vi ne možete podiciti stime jer nemate dva evropska trofeja u košarci ko nasa zvezda u obe konkurencije zato grobari tisina. Samo mogu da zamislim vas kako vas boli kad uefa objavi neku vest o zvezdi o evropskom pravaku i sveta ja mislim da vam treba besidin za smirenje živaca.

Ramones

pre 3 godine

bg..
liku opet lupetas,procitaj ponovo sta sam napisao.Opet cu ti reci tadasnja Partizanova ekipa po kvalitetu je jaca od bilo koje sadasnje ekipe u EL.A igrali smo kup RK.Takva imena odavno nemamo.

A gde je pecat?

pre 3 godine

Alo bre Partizanovci jel vi razumete da ste 1992 bili PRVACI EVROPE! Osvojili ste jedino važece takmičenje koje se tada igralo. Ali to takmičenje nije bilo EVROLIGA! To je bio KUP ŠAMPIONA. 2000 godine FIBA je prodala ULEBU pravo na takmičenje za PRVAKA EVROPE. Ali to vise nije bilo isto takmičenje. FIBA ne polaze nikakva prava na EVRO LIGU. Vama titulu prvaka niko ne može uzeti. Ali vi niste osvojili EVRO LIGU. Realu, Makabiju, CSKA se priznaju titule iz kupa Šampiona i iste du vrednosti kao i ove sto su osvojili kroz EVRO LIGU.. U fudbalu LIGA ŠAMPIONA I KUP ŠAMPIONA su jedno takmičenje, pehar je isti, oba su pod UEFA. LIGA Šampiona nije privatna liga... FIBA KUP ŠAMPIONA JE LIGA ŠAMPIONA. To nema veze sa EVROLIGOM. A sve je to napravio Bora Stankovic i samo na njega mozete da budete ljuti sto je prodao licencu za smesne pare ULEBU.


________________________________

Zemljak, isto kao i vi u fudbalu :)

Nego, to je biko takmicenje,sampion svake zemlje, najbolji mesju najboljima + zbog rata i sankcija, nismo igrali kod kuce vec u gostima, Spanija nam je bila domaci teren... i pored toga kao NAJMLADJA EKIPA u Evropi, osvojili to takmicenje.... pa to nema cenu :)
Edukuj se malo... nemoj mrzeti toliko, strefice te neki mozdani :)

...

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate

Марко

pre 3 godine

@Neko nekad, neko nikad.
(Roy74, 04. jul 2020 13:18)
Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.
(Bice Kalemegdan, 04. jul 2020 13:22)
Uz postovanje prema vecitom rivalu, hajde prvo dostignite F4 pa cemo pricati. Ponavljam, uz svo postovanje, mnogo se busate.
(Mikan, 4. jul 2020 14:56)

Хајде ви прво победите неког у Лиги шампиона. Нисте још од 1983. године. Осим тога, ми смо били прваци света у фудбалу, у кошарци ви то можете само да сањате, исто као и било која друга европска екипа.

zvezdale

pre 3 godine

Jako bitna stvar: "FIBA podseća", znači da je partizai osvoji Ligu Šampiona, a ne bio šampion evrope. Jer u tom slučaju je i AEK bio šampion evrope pre 2-3 godine.

Bg

pre 3 godine

Nadam se da vam je sada jasno da ste te godine bili prvaci evrope ali da to nije bila Evroliga. Evroliga postoji od 2000 godine i kupila je prava od FIBA. Inace cestitam vam godišnjicu kada ste bili na krovu Evrope.

Bg

pre 3 godine

Da Dragan Nikitovic komentator te utakmice je bio neobavrsten pa nije znao da kaze PARTIZAN JE OSVOJIO EVRO LIGU. A tek ovaj lik sto prica da je kup Kupova i kup Radivoja Koraca bio jaci od Kupa Šampiona u kosarci... Deco niste osvojili Evrolugu zato sto nije postojala 1992. Lažite sami sebe koliko god hocete.

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Game is over!!!
(Mića iz kafića., 04. jul 2020 13:14)

Тако рече и онај са Карпата, после рече и да се љубав плаћа... Бар у његовом случају!

Bg

pre 3 godine

Alo bre Partizanovci jel vi razumete da ste 1992 bili PRVACI EVROPE! Osvojili ste jedino važece takmičenje koje se tada igralo. Ali to takmičenje nije bilo EVROLIGA! To je bio KUP ŠAMPIONA. 2000 godine FIBA je prodala ULEBU pravo na takmičenje za PRVAKA EVROPE. Ali to vise nije bilo isto takmičenje. FIBA ne polaze nikakva prava na EVRO LIGU. Vama titulu prvaka niko ne može uzeti. Ali vi niste osvojili EVRO LIGU. Realu, Makabiju, CSKA se priznaju titule iz kupa Šampiona i iste du vrednosti kao i ove sto su osvojili kroz EVRO LIGU.. U fudbalu LIGA ŠAMPIONA I KUP ŠAMPIONA su jedno takmičenje, pehar je isti, oba su pod UEFA. LIGA Šampiona nije privatna liga... FIBA KUP ŠAMPIONA JE LIGA ŠAMPIONA. To nema veze sa EVROLIGOM. A sve je to napravio Bora Stankovic i samo na njega mozete da budete ljuti sto je prodao licencu za smesne pare ULEBU.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Evo odgledao i FIBI-no podsećanje i ponovo zaplakao...

Volim te pARTizane
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Moca NS, 4. jul 2020 18:19)

Ne lazi da si plakao, jos uvek traje prenos. tek je 65:62 za Huventud, ima vremena do kraja hahahahahaah

Vukobratic

pre 3 godine

Vi cak ni to istorijski nebitno nemate. Toliko!!!!!
(Penetrator državne mezimice, 04. jul 2020 18:47)

Druze mi imamo najvecu klupsku titulu koju neki klub moze da osvoji u najvecem i najpopularnijem sportu na planeti. Fudbalska evropska klupska titula je daleko veci poduhvat nego sve vase vaterpolo i kosarkaske evropske titule zajedno. Toliko!

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Druze mi imamo najvecu klupsku titulu koju neki klub moze da osvoji u najvecem i najpopularnijem sportu na planeti. Fudbalska evropska klupska titula je daleko veci poduhvat nego sve vase vaterpolo i kosarkaske evropske titule zajedno. Toliko!
(Vukobratic, 4. jul 2020 22:55

Zvezdas i inteligencija,kao nebo i zemlja. Ovde je reč o kosarci a ne o fudbalu, uzeli ste Keš, a ne LŠ. Ne lazite sami sebe. Kad nemate argument, vadite se na 91. godinu a Totenhem, Olimpijakos, Bajern, Psz, Napoli i Liverpul vam daju po 6,7 golova. Pokrij se usima i ti i tebi slicni

Vukobratic

pre 3 godine

Final four ( F4,) i da razumem, ali kad vidim da se neko dici sa jednim F8 pomislim, da je hteo da spomene tipku na tastaturi....tek onda ostanem u cudu?!
(koja kolicina gluposti od pantera, 04. jul 2020 17:22)

Dobro i sta Final four? Jel se dobija titula za to? Ne treba da mi prevodis, znam sta je F4, ali koja je poenta nabrajanje necega sto je istorijski nebitno? Jel racunate i finale fudbalu?

neko

pre 3 godine

Jedna od vecih "serki" u istoriji kosarke. Kos u poslednjim sekundama i to "trojka" u trku i iz ocaja bez iole izgradjene akcije!!!!?!?!

Vukobratic

pre 3 godine

Razumem da se neko hvali titulama ali kad krene nabrajanje. Jedna titula prvaka Evrope i cetiri puta F4. Sta je F4? Jel to titula? Jel to neka bitna stvar?

Bice Kalemegdan

pre 3 godine

@Neko nekad, neko nikad.
(Roy74, 04. jul 2020 13:18)
Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.

HarleyRace

pre 3 godine

Tacno, osvojena je liga sampiona, gde su nastupali sampioni Luksemburga, Holandije, Portugala itd.

Evroliga je ipak takmicenje koje je nekoliko nivoa iznad.

Zvezda je vezala 7 uzastopnih pobeda u modernoj Evroligi sto je veci uspeh od osvajanja FIBINE LS.

...

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate

zdravkogf

pre 3 godine

Stiče da nas da ubije kad nasa zvezda prvak Evrope u ženskoj košarci. Tako grobari da smo prvi osetili kako je kad je nasa zvezda prvak Evrope sto vi ste tek kasnije postali prvaci Evrope. Ali treba da svatite da i u muškoj košarci imamo evropski trofej kup evropski pobednika kupova štose vi ne možete podiciti stime jer nemate dva evropska trofeja u košarci ko nasa zvezda u obe konkurencije zato grobari tisina. Samo mogu da zamislim vas kako vas boli kad uefa objavi neku vest o zvezdi o evropskom pravaku i sveta ja mislim da vam treba besidin za smirenje živaca.

Bg

pre 3 godine

Alo bre Partizanovci jel vi razumete da ste 1992 bili PRVACI EVROPE! Osvojili ste jedino važece takmičenje koje se tada igralo. Ali to takmičenje nije bilo EVROLIGA! To je bio KUP ŠAMPIONA. 2000 godine FIBA je prodala ULEBU pravo na takmičenje za PRVAKA EVROPE. Ali to vise nije bilo isto takmičenje. FIBA ne polaze nikakva prava na EVRO LIGU. Vama titulu prvaka niko ne može uzeti. Ali vi niste osvojili EVRO LIGU. Realu, Makabiju, CSKA se priznaju titule iz kupa Šampiona i iste du vrednosti kao i ove sto su osvojili kroz EVRO LIGU.. U fudbalu LIGA ŠAMPIONA I KUP ŠAMPIONA su jedno takmičenje, pehar je isti, oba su pod UEFA. LIGA Šampiona nije privatna liga... FIBA KUP ŠAMPIONA JE LIGA ŠAMPIONA. To nema veze sa EVROLIGOM. A sve je to napravio Bora Stankovic i samo na njega mozete da budete ljuti sto je prodao licencu za smesne pare ULEBU.

Vukobratic

pre 3 godine

Vi cak ni to istorijski nebitno nemate. Toliko!!!!!
(Penetrator državne mezimice, 04. jul 2020 18:47)

Druze mi imamo najvecu klupsku titulu koju neki klub moze da osvoji u najvecem i najpopularnijem sportu na planeti. Fudbalska evropska klupska titula je daleko veci poduhvat nego sve vase vaterpolo i kosarkaske evropske titule zajedno. Toliko!

Црвена звезда 1913

pre 3 godine

Game is over!!!
(Mića iz kafića., 04. jul 2020 13:14)

Тако рече и онај са Карпата, после рече и да се љубав плаћа... Бар у његовом случају!

Bg

pre 3 godine

Nadam se da vam je sada jasno da ste te godine bili prvaci evrope ali da to nije bila Evroliga. Evroliga postoji od 2000 godine i kupila je prava od FIBA. Inace cestitam vam godišnjicu kada ste bili na krovu Evrope.

Zvezda-Srbija,banana drzava.

pre 3 godine

kosarka = partizan buhahaahha
(djenka sa parkingaaa, 04. jul 2020 13:16)To je ta ivilizacijska razlika.Nekom idoli Danilovic,Djordjevic,Kićanovic,Dalipagic a nekom Djenka.Znaci moram jos jednom jace je od mene,DJENKA!

zvezdale

pre 3 godine

Jako bitna stvar: "FIBA podseća", znači da je partizai osvoji Ligu Šampiona, a ne bio šampion evrope. Jer u tom slučaju je i AEK bio šampion evrope pre 2-3 godine.

Vukobratic

pre 3 godine

Razumem da se neko hvali titulama ali kad krene nabrajanje. Jedna titula prvaka Evrope i cetiri puta F4. Sta je F4? Jel to titula? Jel to neka bitna stvar?

neko

pre 3 godine

Jedna od vecih "serki" u istoriji kosarke. Kos u poslednjim sekundama i to "trojka" u trku i iz ocaja bez iole izgradjene akcije!!!!?!?!

Марко

pre 3 godine

@Neko nekad, neko nikad.
(Roy74, 04. jul 2020 13:18)
Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.
(Bice Kalemegdan, 04. jul 2020 13:22)
Uz postovanje prema vecitom rivalu, hajde prvo dostignite F4 pa cemo pricati. Ponavljam, uz svo postovanje, mnogo se busate.
(Mikan, 4. jul 2020 14:56)

Хајде ви прво победите неког у Лиги шампиона. Нисте још од 1983. године. Осим тога, ми смо били прваци света у фудбалу, у кошарци ви то можете само да сањате, исто као и било која друга европска екипа.

Mile

pre 3 godine

ovo sto je uradio partzan za srpsku kosarku zveda i fmp ni za 1vek sa sve ppr.promenu ziro racuna i piba''''ziveo partizan sve ce ponovo doci na naplatu kad tad...covica zna se sta ga ceka'''

Crno Beli Strumf

pre 3 godine

27 igraca da nam otmu, da im drzava da milijardu eura po sezoni, dzabe im...
NIKAD prvaci evrope u kosarci biti nece, NIKAD.

Samo polako nicija nije do zore pa nece ni njihova, u jednom trenutku ce pasti, a kad padnu, zabolece ih, prilicno...

P.S. Kako im je jednom Dulence porucio "DZABA VAM NOVCI MOJI SINOVCI"...

NAPRED PARTIZAN!!!

Moca NS

pre 3 godine

Kuće rođene, sopstvenog kreveta, domaće pogače i gibanice videli nisu mesecima...

U inat sankcijama, potucali se po Evropi na gostujućim terenima, a onda za promenu igrali na domaćem(?) španskom parketu.

Eeeej,
slušaj 'vamo!

I ne samo to!

U analima evropske košarke ostaće zabeleženo...

pARTizan je jedini Klub koji je dosegnuo Vrh Evrope sa igračima iz sopstvenog dvorišta, bez stranaca.

Pred početak te evropske sezone, tada gotovo golobradim momcima, niko nije davao bilo kakve šanse u takmičenju koje je usledilo. Ne titule što se tiče, već ni prolaza u sledeći krug...Čak su na klupi imali jednog trenera potpunog a n o n i m u s a,
Željka Obradovića

Eeeeej, "Konkurencijo"...

Čak i da osvojite EL, (Evo, čestitam unapred!) ono što je uradio Crno-Beli
Tim iz Beograda te 1992. godine u Istanbulu kao šlag na sve prethodno, pod nemogućim (NE)uslovima je jednostavno nedostižno, nedohvatljivo!

Zato, evo najdobronamernijeg saveta...

Pogledajte večeras Put Šampiona za
nezaborav i poštovanje generaciji kojom se ponosi svak' onaj što obraz čist imade.

Bg

pre 3 godine

Da Dragan Nikitovic komentator te utakmice je bio neobavrsten pa nije znao da kaze PARTIZAN JE OSVOJIO EVRO LIGU. A tek ovaj lik sto prica da je kup Kupova i kup Radivoja Koraca bio jaci od Kupa Šampiona u kosarci... Deco niste osvojili Evrolugu zato sto nije postojala 1992. Lažite sami sebe koliko god hocete.

astra

pre 3 godine

Do 2007. je to bio klub. Od kad su Igokea, teški kanal.
(Spale, 4. jul 2020 13:19)

Isplaci se, rodjo i ubedjuj sebe u gluposti. U kojoj fazi tugovanja si povodom toga da prava zvezda vise nije medju nama?

A ovaj clanak samo so na zivu ranu, podsetnik ko smo i sta smo osvojili !

Vukobratic

pre 3 godine

Final four ( F4,) i da razumem, ali kad vidim da se neko dici sa jednim F8 pomislim, da je hteo da spomene tipku na tastaturi....tek onda ostanem u cudu?!
(koja kolicina gluposti od pantera, 04. jul 2020 17:22)

Dobro i sta Final four? Jel se dobija titula za to? Ne treba da mi prevodis, znam sta je F4, ali koja je poenta nabrajanje necega sto je istorijski nebitno? Jel racunate i finale fudbalu?

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Auuuu panteri, prvo vam gazda smanjio plate i penzije kako bi dovodili tolike crncuge, sad se prisećate onog cega nikad necete imati. Tesko subotnje popodne vas ocekuje 😉

Salaso

pre 3 godine

Tacno, osvojena je liga sampiona, gde su nastupali sampioni Luksemburga, Holandije, Portugala itd.

Evroliga je ipak takmicenje koje je nekoliko nivoa iznad.

Zvezda je vezala 7 uzastopnih pobeda u modernoj Evroligi sto je veci uspeh od osvajanja FIBINE LS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (HarleyRace, 4. jul 2020 13:45)

Komentar ovog pantera zasluzuje da bude pobednik dana-dobiće satelitsku antenu od redakcije

....

pre 3 godine

Aha, znaci Fiba cestita... 
Znaci osvojena je FIBA liga sampiona, a ne Evroliga... 
Hvala na potvrdi i dovidjenja!
(Kralj, 04. jul 2020 13:32)

Pantercino, osvojena je titula EVROPSKOG SAMPIONA...sad se isplaci

Duka

pre 3 godine

hahaha fiba podseca toliko o tome da je osvojena el hahaha
@mich

hahaha vidi se da ste tada pratili kosarku na nivou kuglanja. Kako mi drago kada se blamirate.
I na kraju naravno hahaha

....

pre 3 godine

Tacno, osvojena je liga sampiona, gde su nastupali sampioni Luksemburga, Holandije, Portugala itd. 

Evroliga je ipak takmicenje koje je nekoliko nivoa iznad. 

Zvezda je vezala 7 uzastopnih pobeda u modernoj Evroligi sto je veci uspeh od osvajanja FIBINE LS.
(HarleyRace, 04. jul 2020 13:45)

koliko frustracije u jednom komentaru, cuj sampioni Luksemburga...pa ti i ne znas u kojoj je zemlji bio sampion Huventud, niti znas ostale sampione recimo iz Italije....niti imas pojma da je Partizan igrao sve utakmice na strani zbog sankcija. Koliko vas boli titula Evropskog sampiona.

PAOK

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate
(..., 04. jul 2020 13:28)

Pored Metaloplastike,Cibone,Bosne?Evroliga nema veze sa ovim,jer se kod nje igra na licencu.U Fiba Evroligi tada si morao da se mucki potrudis da bi igrao.Za tvoju informaciju pripadnici JNA su igrali za Partizan dok se jos igralo na sljaci.To sto igrate Evroligu ne znaci da ste institucija.I Ukrajinci su je igrali.

Maki

pre 3 godine

Partizan osvojio evroligu? mislim da su te slavne i istorijske 1992 god. zvezda i fmp napravili pakleni tim i osvojili sve sto se moze osvojiti 😅🤣😂🤣😂🤣😂

Mare

pre 3 godine

Aha, znaci Fiba cestita...
Znaci osvojena je FIBA liga sampiona, a ne Evroliga...
Hvala na potvrdi i dovidjenja!
(Kralj, 04. jul 2020 13:32)

Kad sam sebi das nick "kralj" koliko te lupaju kompleksi )

petar markovic

pre 3 godine

partizan je bio prvak evrope, prvak najjaceg evropskog klupskog takmicenja. toga su vrlo dobro svesni i nesrecnici koji pokusavaju pre svega sebe da ubede da to ipak nije tako. to im dodje nesto poput terapije i njihovo ponasanje samo po sebi govori koliko im je tesko. inace, to nije bio kup sampiona. iz jedne drzave je vise ekipa ucestvovalo i zvalo se evroliga. I ostalo je mnogim nesrecnicima ciji se klub ugasio nedosanjan san pa pokusavaju da ga omalovaze pricom o vlasnistvu nad takmicenjem

Vasa Stajcic

pre 3 godine

Koji kompleksi kod crvenih!
Logika i crveni navijaci kao babe i zabe!
Znaci KK Real Madrid je samo 2 puta bio sampion evrope?
I nije mi jasna samo jedna stvar.
Kako to da se ovom vasem ,,kako god,, klubu ni jednom nije omaklo da osvoje to smesno takmicenje sa raznim sampionima Linhestajna?
Mada je tada bilo malo zeznuto uopste ucestvovati.
Nije bilo dovoljno da Bori Stankovicu javite da imate 15 M evra budzet i da vas on ubaci da igrate, ipak je trebalo pobediti tog sampiona Linhestajna sto ja za vas nemoguca misija.
Para ste imali i imate al znanje niste i nemate! To vas j***!

Ramones

pre 3 godine

Bg...
Tebra veze ti nemas ,kazes tada je postojalo jedno vazece takmicenje.Sta su onda bili Kup kupova i Kup Radivoja Koraca.Kada je Partizan osvojio Kup Radivoja Koraca1988 gZa Partizan su igrali Divac,Pecarski,Grbovic,Djordjevic,Danilovic.Takvu ekipu sada nemozes da nadjes U EL,po kvalitetu.Tadasnji KS ,je svemir za sadasnju EL.
Divac,Paspalj,Sabonis,Galis,Bodiroga,Drazen Petrovic,Kukoc,Radja i mnoge druge legende su igrali u KS.

koja kolicina gluposti od pantera

pre 3 godine

Jel Zvezda poatojala te 1992.jel imala tim uopste? FMP svakako nije zacet :)
(A gde je pecat?, 04. jul 2020 16:26)

Cuj postojala, nemoj da ti dodje onaj fantom czv 1913....

nakulak

pre 3 godine

Živimo u državi u kojoj me ne bi čudilo da neko jedan dodje i kaže da je ovo bila zvezda i da je to od danas tako, a da oni koji navijaju za istu proslave taj trofej.

ja

pre 3 godine

Neko nekad, neko nikad. 
(Roy74, 04. jul 2020 13:18) 

Ne bih ja u košarci bio baš tako siguran.
(absolutezero, 04. jul 2020 14:13)

haahaaaa....sta, jel se pali masina?! Ma ko to nama nesto prica, KK F9 (za deset godina)

Realno

pre 3 godine

...
Ahaa pa nisam znao da ste igrali na F4 EL?
Aajde pokrij se usima i vrati se u rupu, nikad niste i nikada necete prestici uspehe Partizana, to je jedina istina

koja kolicina gluposti od pantera

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate
(..., 04. jul 2020 13:28)


hahahahaaa.....mukice jedna, upro si se iz petnih zila nesto da dokazes. Mitomanijo moja, placi....

MOE

pre 3 godine

Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.
(Bice Kalemegdan, 4. jul 2020 13:22) 

Aj vi prvo zavrsite izvan 4 poslednjeplasirane pa se onda nadajte osvajanju EL.

petar markovic

pre 3 godine

Jako bitna stvar: "FIBA podseća", znači da je partizai osvoji Ligu Šampiona, a ne bio šampion evrope. Jer u tom slučaju je i AEK bio šampion evrope pre 2-3 godine.
(zvezdale, 04. jul 2020 15:22)


ne. to nije tako. ti bi voleo da je tako i tesis se da jeste ali nije. i zbog toga ti je tesko

контраверзни бизнисмен

pre 3 godine

FIBA liga šampiona ? Znači nikad prvaci Evrolige !
(Opticus, 4. jul 2020 14:38)

Хехе, угинућеш од муке. Успут, реци ми ко је био те '92. првак Евролиге?

petar markovic

pre 3 godine

Alo bre Partizanovci jel vi razumete da ste 1992 bili PRVACI EVROPE! Osvojili ste jedino važece takmičenje koje se tada igralo. Ali to takmičenje nije bilo EVROLIGA! To je bio KUP ŠAMPIONA. 2000 godine FIBA je prodala ULEBU pravo na takmičenje za PRVAKA EVROPE. Ali to vise nije bilo isto takmičenje. FIBA ne polaze nikakva prava na EVRO LIGU. Vama titulu prvaka niko ne može uzeti. Ali vi niste osvojili EVRO LIGU. Realu, Makabiju, CSKA se priznaju titule iz kupa Šampiona i iste du vrednosti kao i ove sto su osvojili kroz EVRO LIGU.. U fudbalu LIGA ŠAMPIONA I KUP ŠAMPIONA su jedno takmičenje, pehar je isti, oba su pod UEFA. LIGA Šampiona nije privatna liga... FIBA KUP ŠAMPIONA JE LIGA ŠAMPIONA. To nema veze sa EVROLIGOM. A sve je to napravio Bora Stankovic i samo na njega mozete da budete ljuti sto je prodao licencu za smesne pare ULEBU.
(Bg, 04. jul 2020 16:50)

ne. to nije bio kup sampiona. to je bila evroliga. tako se i zvalo. igralo je iz jedne drzave vise ekipa. npr iz italije virtus i milano itd. a zasto je vama zvezdasima bitno ko je vlasnik takmicenja? znaci ako sledece sezone takmicenje kupi neka druga firma zvezdasi nece moci da kazu da su igrali top 9? veca je slicnost izmedju te i sadasnje el nego izmedju kes i ls 91 i danas. u svakom slucaju i zvezda u fudbalu i partizan u kosarci su bili prvaci evrope i to je cinjenica

samo jedan tim

pre 3 godine

legendarno....da podsetimo pantere da je Huventud te i sledece godine bio prvak Spanije, pobedjivao Real i Barsu u finalima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 4. jul 2020 13:44)
kao da oni to ne znaju, Sale i Saša su zvezdase izludjivali godinama, Neša Ilic ostao bez kose vrlo mlad 😂😂😂

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

To što današnja Evroliga nije ni reč rekla dovoljno govori koje je takmičenje osvojeno. 70 go godina državnog projekta da bi se uzela jedna FIBA Suproliga, da je Zvezdi davano isto imala bi do sad bar 5. Sad kad dobija samo 5 puta manje od partizana već je nadmašila sve njegove rezultate
(..., 04. jul 2020 13:28)

Au, ovaj je nadmašio sve. Najgluplji od svih, ubedljivo...

lul

pre 3 godine

@Bice Kalemegdan Mislim da je to logično. Pogledaj budžete timova Evrolige i pogledaj razliku u vrednosti Partizana i recimo Totenhema, za kog je opet osvajanje Lige Šampiona misaona imenica.

....

pre 3 godine

Neko nekad, neko nikad. 
(Roy74, 04. jul 2020 13:18) 

Ne bih ja u košarci bio baš tako siguran.
(absolutezero, 04. jul 2020 14:13)

Ove godine vam je malo falilo, taman ste uhvatili zalet sa 14 mesta :)

Mikan

pre 3 godine

@Neko nekad, neko nikad.
(Roy74, 04. jul 2020 13:18)
Slazem se, samo sto je realnije da Zvezda kad tad osvoji Evroligu, nego Partizan Ligu Sampiona.
(Bice Kalemegdan, 04. jul 2020 13:22)
Uz postovanje prema vecitom rivalu, hajde prvo dostignite F4 pa cemo pricati. Ponavljam, uz svo postovanje, mnogo se busate.

Astra

pre 3 godine

Razumem da se neko hvali titulama ali kad krene nabrajanje. Jedna titula prvaka Evrope i cetiri puta F4. Sta je F4? Jel to titula? Jel to neka bitna stvar?
(Vukobratic, 4. jul 2020 16:47) 

Potpuno razumljivo da vi ne znate sta je F4. Necete nikada ni saznati, a i tako je bolje. S obzirom na to ko vas vodi i u kakve lazi sami sebe ubedjujete, bilo bi opasno da vas ikada ubode da se odvucete na f4.

Ubedjivali biste sebe i druge da je to vrednije nego Partizanova titula prvaka Evrope iz 1992.

koja kolicina gluposti od pantera

pre 3 godine

Razumem da se neko hvali titulama ali kad krene nabrajanje. Jedna titula prvaka Evrope i cetiri puta F4. Sta je F4? Jel to titula? Jel to neka bitna stvar?
(Vukobratic, 04. jul 2020 16:47)

Final four ( F4,) i da razumem, ali kad vidim da se neko dici sa jednim F8 pomislim, da je hteo da spomene tipku na tastaturi....tek onda ostanem u cudu?!

Miša

pre 3 godine

Partizan je zvanično bio šampion Evrope u sezoni 1992 i to u najboljem tadašnjem takmičenju sa u tom trenutku najjačim protivnicima... To što je 2000 god prodato takmičenje i organizovalo se na drugi način to je druga priča... I Liga šampiona u fudbala se odmah igrala na eliminacije, trebao si da eliminišeš 4 protivnika i već si u finalu, sad se igraju grupe, šta jer treba neko da spori zvezdi titulu u fudbalu 1991... Budimo malo realni... Šta je sve neke provokacie... Sportski pozdrav...

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Evo odgledao i FIBI-no podsećanje i ponovo zaplakao...

Volim te pARTizane
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Moca NS, 4. jul 2020 18:19)

Ne lazi da si plakao, jos uvek traje prenos. tek je 65:62 za Huventud, ima vremena do kraja hahahahahaah

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Dobro i sta Final four? Jel se dobija titula za to? Ne treba da mi prevodis, znam sta je F4, ali koja je poenta nabrajanje necega sto je istorijski nebitno? Jel racunate i finale fudbalu?
(Vukobratic, 4. jul 2020 18:02)

Vi cak ni to istorijski nebitno nemate. Toliko!!!!!

Ramones

pre 3 godine

bg..
liku opet lupetas,procitaj ponovo sta sam napisao.Opet cu ti reci tadasnja Partizanova ekipa po kvalitetu je jaca od bilo koje sadasnje ekipe u EL.A igrali smo kup RK.Takva imena odavno nemamo.

panter pudlica

pre 3 godine

Do 2007. je to bio klub. Od kad su Igokea, teški kanal.
(Spale, 04. jul 2020 13:19)

Da si bar ćutao, ne bi ispao toliko glup. Partizan je i dalje Partizan, a od 2007 ima f4 Evrolige 2010. A to je uspeh koji ti možeš samo da sanjaš, panju. Razmisli pre nego što sastaviš neki ovako glup komentar.

Penetrator državne mezimice

pre 3 godine

Druze mi imamo najvecu klupsku titulu koju neki klub moze da osvoji u najvecem i najpopularnijem sportu na planeti. Fudbalska evropska klupska titula je daleko veci poduhvat nego sve vase vaterpolo i kosarkaske evropske titule zajedno. Toliko!
(Vukobratic, 4. jul 2020 22:55

Zvezdas i inteligencija,kao nebo i zemlja. Ovde je reč o kosarci a ne o fudbalu, uzeli ste Keš, a ne LŠ. Ne lazite sami sebe. Kad nemate argument, vadite se na 91. godinu a Totenhem, Olimpijakos, Bajern, Psz, Napoli i Liverpul vam daju po 6,7 golova. Pokrij se usima i ti i tebi slicni

A gde je pecat?

pre 3 godine

Alo bre Partizanovci jel vi razumete da ste 1992 bili PRVACI EVROPE! Osvojili ste jedino važece takmičenje koje se tada igralo. Ali to takmičenje nije bilo EVROLIGA! To je bio KUP ŠAMPIONA. 2000 godine FIBA je prodala ULEBU pravo na takmičenje za PRVAKA EVROPE. Ali to vise nije bilo isto takmičenje. FIBA ne polaze nikakva prava na EVRO LIGU. Vama titulu prvaka niko ne može uzeti. Ali vi niste osvojili EVRO LIGU. Realu, Makabiju, CSKA se priznaju titule iz kupa Šampiona i iste du vrednosti kao i ove sto su osvojili kroz EVRO LIGU.. U fudbalu LIGA ŠAMPIONA I KUP ŠAMPIONA su jedno takmičenje, pehar je isti, oba su pod UEFA. LIGA Šampiona nije privatna liga... FIBA KUP ŠAMPIONA JE LIGA ŠAMPIONA. To nema veze sa EVROLIGOM. A sve je to napravio Bora Stankovic i samo na njega mozete da budete ljuti sto je prodao licencu za smesne pare ULEBU.


________________________________

Zemljak, isto kao i vi u fudbalu :)

Nego, to je biko takmicenje,sampion svake zemlje, najbolji mesju najboljima + zbog rata i sankcija, nismo igrali kod kuce vec u gostima, Spanija nam je bila domaci teren... i pored toga kao NAJMLADJA EKIPA u Evropi, osvojili to takmicenje.... pa to nema cenu :)
Edukuj se malo... nemoj mrzeti toliko, strefice te neki mozdani :)