Košarka 120

Subota, 28.03.2020.

21:37

"Pobednik mora da bude poznat, Partizan je zaslužio titulu ABA lige"

Košarkaš Cedevita Olimpije Edo Murić smatra da je Partizan zaslužio da bude prvak ABA lige.

"Pobednik mora da bude poznat, Partizan je zaslužio titulu ABA lige" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

Enky

pre 4 godine

Igralo se ili ne igralo i bez prvaka Partizan je ispunio cilj za ovu sezonu osigurao je plasman u EL preko dva takmičenja a ovi što hoce da se uguraju tu a da nisu zasluzili pa neka se guraju jer samo tako mogu do cilja,na terenu nisu mogli jer ima boljih barem je to očigledno.

Capricorn

pre 4 godine

Зашто неки протурају разне предлоге како завршити сезону...постоји правилник АБА лиге и њиме није предвиђено да се првак добија пласманом у регуларном делу, нити на Ф-4...једино мерило је Плеј оф...исти неће бити ни одигран јер су сви странци отишли кућама, они којима уговор истиче на крају сезоне, а такби су већина, неће се ни враћати...у каквим саставима би тимови одиграли наставак и плеј оф...ова сезона је ГОТОВА...остаје питање пласмана тимова у европска такмичења, али верујем да ће одлуку о томе донети Бартомеу, а не АБА лига...сва препуцавања су бесмислена...

zdravkogf

pre 4 godine

Mocart ti nisi zvezdaš. Nemoj prodavati nama maglu. Jer ni jedan zvezdaš neće to napisati dase da titula nekom partizanu koji nije odigro pleof. Tako mogu ti reci dasi grobar kojese krijes dabi vršo kampanju za tvoj partizan. Zato taj tvoj stos kod nas zvezdaša ne prolazi.pozdrav

REALNO

pre 4 godine

Partizan da bude domaćin plej ofa, u polufinalu bez gostujućih navijača, i u finalu bez gostujučih navijača. Može tako . Tako ili nikako.

Kojo

pre 4 godine

@trica
Podsetiću te na jedan momenat. Da te poštedim traženja komentara napisao sam to ranije na ovu vest.
Sećaš se pre dve godine kada su Zvezda i budućnost bili u finalu? Sećaš li se možda da je Zvezda bila ekipa ubedljivo prva u ABA mislim da je jedina imala 2 poraza. Šta se desilo u finalu? Izgubila je od budićnosti. Šta je poenta, to što ste vi bili u ritmu to nema apsolutno nikakve veze, od druge ekipe bežite za jednu pobedu znači ne radi se o ne znam kakvoj prednosti kako to navijači Partizana forsiraju. Na taj način na koji vi razmišljate evo ti kontra argument da Zvezda treba da dobije titulu. Zvezda se takmiči protiv ubedljivo najboljih ekipa u Evropi. Partizan igra grupno takmičenje protiv Darusafake, Trenta i Virtusa. Ne želim da potcenjujem bilo koga ali nivo košarke nije isti. Kolika je potrošnja Zvezdinih igrača kolika je Partizanovih? Zvezda se još bori za top 8 tako da ta priča Partizan stoji u Evropi bolje od Zvezde. Dajte molim vas.. Još jednom isto kao u fudbalu gde je legitimnije proglasiti šampiona zbog sistema takmičenja gde bi Zvezda bila apsolutni šampion a izašla je sa stavom da se šampion određuje na terenu. Tako bi trebalo da pričaju i u Partizanu. Pobednik se odlučuje na terenu a ne na internetu i u kancelarijama. Za titulu nije potrebno želeti da je osvojiš jer želje ne znače ništa potrebno je trčati za nju. Partizanovi navijači kao i Ostoja su isfrustrirani zato što godinama nisu u eliti iako su uložene ogromne pare pa bi sada po svaku cenu da dođu do titule. Koja je to priča nije fer Partizan se borio za prednost domaćeg terena pa šta? Kao da je Čović doneo koronu u Srbiju.. Situacija je takva svima je ista i Zvezdi i budućnosti i Partizanu. Navijači ne igraju igraju igrači.

Realista

pre 4 godine

Evo sada cu najplasticnije da ti objasnim da pokusas da shvatis. Cele sezone se igra za prednost domaceg terena u zavrsnici sezone. Kako u Evrokupu, tako i u ABA. Partizan je posteno, na terenu, u oba takmicenja obezbedio tu prednost. Posto je vrlo jasno da se ovo zlo sa koronom nece brzo zavrsiti i da ce bar jos mesec dva nakon zavrsetka trajati mere zastite koje ce zabranjivati i javna okupljanja Partizan bi bio ostecen na vise nacina, jer gubi tu prednost navijaca koja je verovatno i presudna. Takmicenje se nece zavrsiti to treba da vam je jasno. Hoce li Partizanu biti dodeljena titula, ne znam stvarno i sto se mene tice ni ne mora. Ima ih Partizan i previse da bi kukao za jednu. Ali sto se tice ucesnika Evrolige, tu jedino rezultati moraju biti merilo. Gledajuci Evrokup i ABA gde je u oba takmicenja Partizan regularan deo sezone zavrsio kao prvi, tu nikakve dileme ne sme da bude.
(Baobab III, 29. mart 2020 13:22)

Od slova do slova si sve tacno napisao. Jedino bih dodao da prednost u odnosu na ABA ligu ima plasman u Evrokupu. Vrlo bitno u ovoj situaciji. Sva je prilika da se nijedno takmicenje nece zavrsiti.

zdravkogf

pre 4 godine

Gospodine ti oceš nesta da kažeš da bi poravdao nešto sto nemozese da opravda. Prvo jeste novinar postavijo pitanje o misjienju dali treba dase proglasi prvakom aba lige ako se prekine. Pa recimo muric je odgovorio da partizan je najbolje pokazo i treba mu dati aba ligu pa staje to nego spinovanj za titulu kako ono se kaze nije sija nego vrat. Znaci nijednog trenutka nije reko da se mora odigra pleof jer tad se dobija prvak ali vakoje sigurnije nego pleof . Pa gospodine mora se odigrati pleof ili ako se ne odigra nema prvaka nistise ova sezona pa tamal daje i budućnost zvezda ili Olimpija prva teren je zakon i kraj price a vi navijači partizana možete vršiti kampanju do mile vojie ali bez terena nema titule kraj Price. Pozdrav

Baobab III

pre 4 godine

Ovako sramnu kampanju da neko osvoji nešto bez borbe odavno nisam video. Zvezda je prva u fudbalu i nijednog momenta niko ne izjavljuje iz Zvezde vezano za titulu i to u takmicenju gde nema plej ofa i titula je postenija ako bi se dodelila Zvezdi. Svaki dan neki bivsi igrac Partizana daje izjavu kako treba da budu prvaci a sve je počelo od Ostoje. Zar vi niste institucija? Izađite na teren i pobedite,čemu toliki strah i zelja da nešto uzmete bez borbe.
(Billy Billy koraci a na jugu splićani

Evo sada cu najplasticnije da ti objasnim da pokusas da shvatis. Cele sezone se igra za prednost domaceg terena u zavrsnici sezone. Kako u Evrokupu, tako i u ABA. Partizan je posteno, na terenu, u oba takmicenja obezbedio tu prednost. Posto je vrlo jasno da se ovo zlo sa koronom nece brzo zavrsiti i da ce bar jos mesec dva nakon zavrsetka trajati mere zastite koje ce zabranjivati i javna okupljanja Partizan bi bio ostecen na vise nacina, jer gubi tu prednost navijaca koja je verovatno i presudna. Takmicenje se nece zavrsiti to treba da vam je jasno. Hoce li Partizanu biti dodeljena titula, ne znam stvarno i sto se mene tice ni ne mora. Ima ih Partizan i previse da bi kukao za jednu. Ali sto se tice ucesnika Evrolige, tu jedino rezultati moraju biti merilo. Gledajuci Evrokup i ABA gde je u oba takmicenja Partizan regularan deo sezone zavrsio kao prvi, tu nikakve dileme ne sme da bude.

šta im uradi Nebojša....

pre 4 godine

Jel može,da vam daju i evrokup?
I KLS.
I sladoled, kad otopli.

p.s. ajde da vidimo, posle Lukovića i Murića, šta misle o tome Vanja Marinković i Gagić ,da imamo što više nepristrasnih mišljenja.

Momir

pre 4 godine

Naravno da zaslužuje i nije sporno da bude šampion ali na terenu. Kada I ako se stvore uslovi da se neometano igra do završetka sezone onda na terenu neka dokažu. Proglasiti šampiona prekinute lige gdje nisu ispostovan propozicije pre početka zbog više sile je neozbiljno i pogubno.
Razumijem ja grobare, bolje titula na mufte nego utakmice i rizik da se izgubi. No stav ECA jasan, il će se odigrati po propozicijama sa početka sezone ili se poništava ako nema uslova.

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Jel može ovako panteri,evo vama titula Aba lige,a mi da igramo Evroligu? Eto,i na to pristajemo iako smo prvi u Aba ligi! Vi ionako ne mozete ništa da uradite u Evroligi,vama je bitno samo učestvovati,više od toga niti ste znali niti ćete znati,,zato se sklonite i pustite bivšeg šampiona Evrope i učesnika četiri fajnal fora da igra ligu gde pripada i gde može nešto da uradi za razliku od vas..

Filly

pre 4 godine

Tabela je tabela,slazem se. Ali zvezda ima 10 odigranih utakmica vise u evro ligi. Evro kup i liga su neuporedivo razlicita takmicenja po kvalitetu.Takodje,sve derbi utakmice su pokazale da su timovi ujednaceni i meceve su uglavnom resavale sudije. Pa hajde onda da teren resi ovo. Iskreno,muka mi je od oba drzavna projekta i petokraki koje u grbu nose oba kluba.Cela situacija i svi komentari nam govore kako smo psihicki razoreni a proleterski vec sada unuci nastavljaju gde smo pomislili da je gotovo 2000. Sportski pozdrav(ako takav u Srbiji jos uvek postoji)

trica

pre 4 godine

Ovako sramnu kampanju da neko osvoji nešto bez borbe odavno nisam video. Zvezda je prva u fudbalu i nijednog momenta niko ne izjavljuje iz Zvezde vezano za titulu i to u takmicenju gde nema plej ofa i titula je postenija ako bi se dodelila Zvezdi. Svaki dan neki bivsi igrac Partizana daje izjavu kako treba da budu prvaci a sve je počelo od Ostoje. Zar vi niste institucija? Izađite na teren i pobedite,čemu toliki strah i zelja da nešto uzmete bez borbe.
(Billy Billy koraci a na jugu splićani

Naravno da treba na terenu Ali sa druge strane zasto bi mi trebalo da budemo osteceni. Borili smo se za prednost domaceg terena a ako se bude I igralo I u junu sigurno ce biti bez prisustva publike, nece virus jedno jutro da nestane a I kad bude pod kontrolom rizici ostaju. Do sada se pokazalo da je prednost domaceg terena jako bitna. I zasto bi mi sad bili ostecena strana. Neka se prvenstvo prekine a trenutna tabela odredi ko ide u EL, ili to ili igra pred publikom pa kad god to bude moguce.

e

pre 4 godine

Izgleda da samo panteri misle da bi trebalo ponistiti celu sezonu a treceplasirani tim bez prava ucesca u playoffu poslati u EL
(pARTizan, 28. mart 2020 21:46)
komunisti i ART...@!?

Drug clan

pre 4 godine

Bas me zanima sta ti kazu na ovu izjavu ovi tvoji dok se borite za plej of .i da li bi to izjavio da ti je tvoj raspali tim tipa drugi na tabeli.nije partizan zasluzio ni po cemu titulu jer ekipe tempiraju formu za plej of.

Taćo

pre 4 godine

Ma nista vise nije bitno,samo da ovo zlo prodje.Da bude sto manje zrtava i da se vratimo nornalnom zivotu.Pa onda cemo opet limenke,groblje itd.

saeKn

pre 4 godine

Nije zasluzio. Kosarka je play-off NBA,Euroliga,Aba sve ostalo nije merilo u fudbalu se od pocetka sezone boris za titulu dok kad je kosarka u pitanju tek na kraju.

Bane

pre 4 godine

Kako su ograniceni... Pa mozda imaju najvise pobeda u regularnom delu, ali je sa druge strane Zvezda uporedo sa ABA ligom igrala i Evro Ligu, koja je nemerljivo jaca u odnosu na sve ostale. Zar ne mislite da bi stanje na tabeli bilo drugacije da je Partizan igrao EL? Najpostenije je da se odigra F4, pa ko bude najbolji neka bude sampion.

vlado

pre 4 godine

@bvb
Partizan nije samoproklanovana,vec istinska i prava kosarkaska institucija.To pikazuje broj evropskih titula.Sto pre to shvatite bice vam lakse

Nenad

pre 4 godine

Dajte im tu titulu više da prestanu da dosađuju u ovim vremenima kad ljudi brinu o egzistenciji. Uostalom vole oni to na mufte više nego išta. Dajte im pa nek im je na čast i uvek posebno da se napominje.

Džoni

pre 4 godine

U principu manje bitno ko će uzeti titulu, jer sledeće sezone ko god od naših (ABA) timova bude igrao EL neće biti ni blizu konkurentan za to takmičenje, jer ko god očekuje ulaganja u timove sledeće godine kao što je bio slučaj ove taj se grdno vara. Oni veliki će sigurno opet i pored krize uložiti mnogo, ali ovi naši neće imati šta jer ćemo biti u takvoj ekonomskoj krizi da će nam košarka biti na zadnjem mestu.

Danijel 81

pre 4 godine

Nije istina Barselona i Himki su tražili da se sezona proglasi zavrsenom po trenutnoj tabeli,mezimica pisnula u gaćice zato što će ostati bez titule i bez plej off-a kad utakmicu bud-kkfmpczv proglase 20:0 u korist podgoricana što je najrealnije

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Ponistava se liga kao u Italiji, Rusiji (VTB) i uskoro u ostatku Evrope i USA. Nema poklanjanja titule nigde. Partizan to da utuvi u glavu i prestane sa lazima.
(Janko, 28. mart 2020 22:16)
Ako ti tako kazes, bice.

Istina

pre 4 godine

Sve sami limarevi svedoci...ili on kuka svakog drugog dana u ime kluba ili njihov alter ego Igokea a izgleda da je sunuo i neku kintu njihovim bivsim igracima da lupaju gluposti.Zasto se ne oglasava neko normalan,iz drugog kluba,nego samo povezani limarevi svedoci.Igrace se plej of ili ce se ponistiti prvenstvo,generalno ni u jednoj varijanti ga vi necete osvojiti.

Djovani

pre 4 godine

Због ситуације вируса ЦОВИД-19 у АБА лиги постоји неколико могућих сценарија. Да ли се слажете са представницима Партизана и Игокее да ће титула аутоматски припасти Партизану?

Моје лично мишљење је да неко мора бити победник. Неки клубови, међутим, не желим да изговарам имена, доминирали су у одређеним такмичењима, неки су били на дну лиге, а други су се, попут АБА лиге, борили за доигравање. Наравно, ако је постојала опција да се игра последњи круг редовног рада, било би фер играти ове последње утакмице јер би нам дали много одговора. Колико је то могуће, мислим да би победнику требало дати финалну четворку турнира.
Наравно, такође морамо имати на уму да се ситуација ЦОВИД-19 догодила у различитим земљама у различито време. Неки тимови ће стога моћи почети са тренинзима раније, неки касније када ће се наставити сезона. Сви тимови треба да имају једнаке услове за игру. Тешко је провести дужи период у карантени, а затим одједном истући на паркет.
Партизан је сигурно показао највише од свих тимова који су учествовали у АБА ове сезоне, па би титула била заслужена. Уосталом, у АБА лиги остао је само последњи точак регуларног рада, а Београђани су сигурно доминирали у читавом регуларном делу.

Без икакве потребе се овде препуцавате када наши портали очигледно преносе само оно што може да изазове гомилу коментара...

Realno

pre 4 godine

Korosavendz
Porediti ligu gde ima 30 timova ukupno i to u dve konferencije i gde je ostalo da se odigra 20+ kola do kraja plus 4 runde plejofa sa ligom gde ima 12 timova i gde ima jedna runda i plejof da se odigra je suludo

bvb

pre 4 godine

Ništa gore od Zvezdinih košarkaških navijača.
(Randy Marsh, 28. mart 2020 23:20)

Ima, samoproklamovana lazna institucija, avangarda, opozicija itd...

malo podataka

pre 4 godine

Bilo sta da odluce, bas je svejedno, titula vise ili manje na papiru nista ne znaci. Nije pitanje sta ce biti posle pandemije, to se zna, velika ekonomska kriza. Nekako mi sve lici da ce mnogi morati da igraju bez velikih para i stranaca svoje drzavne lige. Sto i nije lose. Nisu mi jasni ljudi koji se loze da ce posle aprila sve biti kao ranije.

oroz

pre 4 godine

Izgleda da samo panteri misle da bi trebalo ponistiti celu sezonu a treceplasirani tim bez prava ucesca u playoffu poslati u EL
(pARTizan, 28. mart 2020 21:46)

E da sam neko jaje tamo u organizaciji, dao bih vam sutradan tu titulu samo da ne trazite vise. Ma sta jednu, pet bih vam dao.

marshall

pre 4 godine

Da sasvim slucajno crno beli novinari postavljaju pitanje a igraci daju izjavu koja ide na vodenicu partizana... I tako svakog dana i to tebi nije nista cudno?
(Jel tako?, 28. mart 2020 22:16)

Mora da se NASA umesala... i nisam znao da igraci mogu da iskukaju titulu. To samo vama navijacima Zvezde moze da padne na pamet. Zamisli, 10 igraca kaze kako Partizan zasluzuje titulu, i ta titula automatski mora da se dodeli Partizanu. Koje teorije zavere.

Sobni basketas

pre 4 godine

Bez sumnje partizan je bio najkonstantnije,i zasto da ne najkvalitetniji (moj utisak ovo je u ovom trenutku njegov maksimum,ocekivao ga je pad forme)zvezda sa mnogo internih problema (daleko od maksimuma).u aba liga plejof bi bio neizvestan,partizan finalista,buducnost u 3 meca tesko da moze da dobije zvezdu.finale ako zvezda resila problem"did not play-coach decision" bio bi egal.kao coveku meni je nebitno sta ce biti sa sportom u ovom trenutku,kao navijacu (zvezde),samo da bude stabilna i konkurentna sledece sezone,pa i u evro kupu

Coa

pre 4 godine

Ovi hoće opet na kvarno, na mufte!
Nema ništa od toga, budite ubeđeni!!!
Džaba je pražnjen državni bankomat ulivanjem silnih para u klub kome ni Bog izgleda ne dozvoljava da osvoji titulu!
Svi vas mrze, znajte to, mrze vas sa razlogom.
Sve u vezi sa kkp je kvarno i nepošteno a vi bi opet po starom receptu! NE MOŽE!!!

Dejan CZ

pre 4 godine

Sampion moze da se proglasi samo u nacionalmim sampionatima poput Litvanije i Belgije...ozbiljmije kosarkaske organizacije poput Spanije i Italije to ne prihvataju...Lige koje su sastavljene od klubova vise drzava ustrojene poput EL ili EC ne mogu bez plej offa ili f4 sistema proglasiti sampiona...tako je u VTB ligi tako je u EL i EC tako ce biti i u ABA ligi...
U slucaju nemogucnosti nastavka lige popuna za EL zavisice iskljucivo od borda EL kome ce pozivnicu uruciti a za nju u tom slucaju odlucivace razni faktori kojima se Jordi rukovodi...trenutni poredak bez proglasenog sampiona odredjene lige nece imati apsolutno nikakvu vrednost u toj odluci...potpuno i kristalno sve jasno.

sada

pre 4 godine

Koja ste vi bruka i sramota grobari!Jedini ste na planeti koji trazite titulu u ovoj situaciji.Sto se ne mobilisete i pomognete nasem narodu u ovom teskom trenutku.Stvarno ste dno dna

daki

pre 4 godine

Da li u trenutnoj situaciji postoji jos neki klub,navijaci,uprava, bivsi igraci... da toliko lobira da mu se dodeli titula? Da li je moguce da ste toliko zeljni titule i te famozne EL ? Pa i Liverpul koji toliko ceka titulu ne radi ovo sto Partizan radi

Pavle

pre 4 godine

Ovi hoće opet na kvarno, na mufte!Nema ništa od toga, budite ubeđeni!!!Džaba je pražnjen državni bankomat ulivanjem silnih para u klub kome ni Bog izgleda ne dozvoljava da osvoji titulu!Svi vas mrze, znajte to, mrze vas sa razlogom.Sve u vezi sa kkp je kvarno i nepošteno a vi bi opet po starom receptu! NE MOŽE!!!
(Coa, 28. mart 2020 23:34) E mnogo si ti jak i relevantan faktor. Pokri se usima

miki

pre 4 godine

Gospodo iz Zeleznika moze f4 u Aba ligi kad u fudbalu bude isto ....A ne kako vama odgovara ....Partizan je vec u ovoj krizi dosta izgubio

oberin martel

pre 4 godine

Čemu žurba? Kada ova kuga prođe, tamo negde u junu ili julu neće biti problem da se u tri nedelje odigra plejof. Mali je problem ABA liga.

mr čović i dr terzić

pre 4 godine

Ne sekirajte se ništa. Neće se igrati košarka ni u aprilu. Za dve nedelje sledi novi sastanak i nastavak suspenzije minimum do 01.05.

korosavendz

pre 4 godine

Znaci bilo bi fer da titula u NBA bude dodeljna Milvokiju?

Ovo bi donekle bilo fer u fudbalu, i to iskljucivo u ligama u kojima vodeci tim dosta beze konkurentima. Npr. bilo bi fer proglasiti Liverpul za sampiona, ali nikako Juventus koji Laciju bezi 1 bod.

Meni je ovde ok resenje da se odigra poslednje kolo i onda F4 na Partizanovom terenu. sve plejof serije skratiti da se igra na maksimum 2 pobede. Pasteta ligu odigrati kao kup takmicenje na dve pobede. Narednu sezonu u svim ligama i sportovima skratiti sto je vise mogu da bi se sledeceg leta sve vratilo u neku normalu.

Lars

pre 4 godine

Jesti li uzickali vise titulu glodari? Mislim da je bolje da sacekate jos malo, kad bas krene da se umire od ove pandemije pa onda krenite u ofanzivu. Ionako vam cela tribina radi za drzavu, dobicete pehar.. samo opusteno..

pera

pre 4 godine

Realno gotova je sezona, nema za dva, tri meseca sta da se igra to svi znaju. Nema ni sampiona, evropu ce da igraju po sadasnjem plasmanu to je najpostenije.

Pavle

pre 4 godine

Koliko ljubomornih navijaca fmpa sta je ovo. A sta biste vi? Ko vam je kriv sto je Partizan ostvario bolje rezultate ove sezone i bio bolji tim a ne skup pojedinaca? Tornjajte se tamo

Kojo

pre 4 godine

U sezoni kad je *budućnost dobila Zvezdu u finalu Zvezda je jedina imala 2 poraza u ligaškom delu. Da se prekinula sezona prošla bi Zvezda. Nastavilo se takmičenje u finalu je izgubila i Budućnost je išla dalje. Tako da to što je Partizan završio kao prvi to apsolutno ništa ne znači. Ista priča se forsira i u Eurokupu da se prekine i Partizan bude prvi... Inače u Aba zbog čega je zalužio da bude ispred Zvezde da mu neko pokloni titulu zato što su dobri u Eurokupu...? Važi.. Igra protiv Darusafake, Trenta i Virtusa. Protiv koga igra Zvezda u Euroligi i još se bori za top 8. Znamo svi kako je izgubila par mečeva bukvalno na loptu.. Šta ako je ekipa tempirala formu za finale? Jel neko o tome razmišljao?
Šampion se odlučuje na terenu a ne za stolom.. To bi trebalo svi u ABA ligi da shvate...

zdravko

pre 4 godine

doklecu bre da spinuju ovi bivsi igraci Partizana. kao dasu se dogovorili pa jedan po jedan daju misjirnja da se dodeli aba liga partizanu. pa gospodine muricu nemoze dase nekom da nesta ako nije osvojio. ovde u aba ligi jasno ko dan da preko pleofa se dobija prvak.Ukoliko se ne odigra pleof nema prvaka prvenstvo se nisti za ovu sezonu i nema tu proce cao djaci pozdrav.

crvena veštica iz fekalnog kolektora

pre 4 godine

Kad lebranko kaže da treba poništiti sezonu onda to panteri masovno podržavaju. Onda to nije medijska kampanja. Licemeri! Izdali ste crvenu! Šta čovek da misli o vama. Fuj!

Janko

pre 4 godine

Ponistava se liga kao u Italiji, Rusiji (VTB) i uskoro u ostatku Evrope i USA. Nema poklanjanja titule nigde. Partizan to da utuvi u glavu i prestane sa lazima.

Jel tako?

pre 4 godine

Titula se ne zaslužuje, titula se osvaja! Poklonite im više tu titulu kad kukaju, svaki dan se neko oglasi, frljaju se nekim poštenjima i zaslugama, smejurija.
(De Guzman, 28. mart 2020 21:46)

A ko kuka druze? Novinari postavljaju pitanja kosarkasima koji imaju svoje misljenje. Niko ne kuka i ne trazi titulu, samo misle da, ako se sezona prekine, Partizan zasluzuje titulu. Ne znam sta vi uopste imate protiv toga sto neki kosarkas ima svoje misljenje?
(marshall, 28. mart 2020 22:13)

Da sasvim slucajno crno beli novinari postavljaju pitanje a igraci daju izjavu koja ide na vodenicu partizana... I tako svakog dana i to tebi nije nista cudno?

crvena veštica iz fekalnog kolektora

pre 4 godine

Podržavam navijače malog kluba iz predgrađa! U fudbalu takođe da se odigra play off. Crvena matematički nije osvojila titulu i ne može da joj se dodeli. Play off pa da vidimo ko je bolji. Da li je to pošteno, a panteri?

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Čovek je samo rekao da je Partizan do sada najviše pokazao i da je zasluženo prvi, nije nigde pomenuo da mu se propiše titula. Ljudi pročitajte tekst, ne sudite po naslovu.
A ovu histeriju iz predgrađa ne želim ni da komentarišem. Samo što ne zaplaču kolektivno...

Nagai Nagayoshi

pre 4 godine

...apostol istine,najbolji mesar medju kosaraksima i najbolji kosarkas medju mesarima-Branko iz najpostenijeg kluba sa najpostenijim gazdom je dao svoje misljenje krajnje pravicno za sve klubove i nepristrasno za efenepe...

marshall

pre 4 godine

Titula se ne zaslužuje, titula se osvaja! Poklonite im više tu titulu kad kukaju, svaki dan se neko oglasi, frljaju se nekim poštenjima i zaslugama, smejurija.
(De Guzman, 28. mart 2020 21:46)

A ko kuka druze? Novinari postavljaju pitanja kosarkasima koji imaju svoje misljenje. Niko ne kuka i ne trazi titulu, samo misle da, ako se sezona prekine, Partizan zasluzuje titulu. Ne znam sta vi uopste imate protiv toga sto neki kosarkas ima svoje misljenje?

no

pre 4 godine

Svaki dan intervju sa nekim bivšim igračem Partizana koji traži da se Partizanu da titula. Stvarno ste kukavci najgori. Baš bih voleo da vam se da titula na ovakav način jer je to za mene oličenje SD Partizan.

penaltizan

pre 4 godine

Gde žurite,opet muljate...e pa ne može nije ovo željoteka!Valjda su životi ljudi bitniji,biće još utakmica ali kako sad nastaviti,forma,sastav igrača... najbolje sve poništiti pa sledeće godine sve iz početka...dosta više gepekovanja, prebijanje i poštenih sudija(videli smo u kupu)!

Tex Willer

pre 4 godine

Cuj F4...nema f4, nema menjanja formata takmicenja....ako se steknu uslovi da se sezona zavrsi u neko normalno vreme, zavrsava se kroz playoff, ako ne prvoplasirana ekipa je sampion i kraj price...zasto bi Partizan trebao da pristane na f4 i da izgubi prednost domaceg terena, koja u ovom slucaju gotovo sigurno donosi titulu....vec nam je dovoljno oduzela sama situacija jer nas je prekinula u velikom zaletu u kom amo bili....na ovaj ili onaj nacin Partizan ce biti sampion, a ovi sto beze sa terena neka sede i placu
(pARTizan, 28. mart 2020 21:51)
Prijatelju ja bih rekao da po tvom misljenju Partizan bezi sa terena cim trazis titulu bez igre. Sto se prednosti domaceg terena tice : sasvim je normalno da domacin tog eventualnog F4 bude PARTIZAN pa samim tim i prednost domaceg terena.

lul

pre 4 godine

Hoćemo sve regularno, play-off pred navijačima domaćim i bez Zvezde koja je propustila utakmicu i zato po pravilima ne bi trebalo da ga igra.

Duke

pre 4 godine

Jel vas nije sramota da pišete o ovim stvarima u ovo vreme? I to konstantno o Partizanu i košarci. Navijač sam Zvezde koja je praktično prvak u fudbalu, li me to trenutno uopšte ne zanima.

pARTizan

pre 4 godine

Cuj F4...nema f4, nema menjanja formata takmicenja....ako se steknu uslovi da se sezona zavrsi u neko normalno vreme, zavrsava se kroz playoff, ako ne prvoplasirana ekipa je sampion i kraj price...zasto bi Partizan trebao da pristane na f4 i da izgubi prednost domaceg terena, koja u ovom slucaju gotovo sigurno donosi titulu....vec nam je dovoljno oduzela sama situacija jer nas je prekinula u velikom zaletu u kom amo bili....na ovaj ili onaj nacin Partizan ce biti sampion, a ovi sto beze sa terena neka sede i placu

zdravkoherbiko

pre 4 godine

Nije mi jasno zašto prenosite izjave igrača tipa Murić,Mitrović,Lazić,pa normalno je da će da kažu da njihov sadašnji(bivši)klub zaslužuje titulu,mislim u principu jasno mi je da prenosite da bi se ljudi što više svađali i da bi stranica imala što više pregleda,ipak se od toga živi.

De Guzman

pre 4 godine

Titula se ne zaslužuje, titula se osvaja! Poklonite im više tu titulu kad kukaju, svaki dan se neko oglasi, frljaju se nekim poštenjima i zaslugama, smejurija.

GM

pre 4 godine

Na kom su bese radiju zelje i cestitke...

Sutra ima da se javi Majk Cirbes i kaze da je Zvezda zasluzila da igra EL, ako se vec liga ove sezone nece zavrsiti.


Price, pricice, zelje i cestitike...

Ono sto je sigurno je da privatne lige, kao sto su NBA, EL, VTB... ciji su osnivaci i vlasnici klubovi... nece imati sampiona po necijim zeljama i cestitkama.

E sad... da li ce ABA liga, koja je organizovana isto i ciji su vlasnici klubovi, koji treba da se tek tako odreknu necega u korist drugog... ostaje da se vidi. Ne bi bilo prvi put da je ABA liga naopaka u odnosu na sve ostale.

De Guzman

pre 4 godine

Titula se ne zaslužuje, titula se osvaja! Poklonite im više tu titulu kad kukaju, svaki dan se neko oglasi, frljaju se nekim poštenjima i zaslugama, smejurija.

Duke

pre 4 godine

Jel vas nije sramota da pišete o ovim stvarima u ovo vreme? I to konstantno o Partizanu i košarci. Navijač sam Zvezde koja je praktično prvak u fudbalu, li me to trenutno uopšte ne zanima.

zdravkoherbiko

pre 4 godine

Nije mi jasno zašto prenosite izjave igrača tipa Murić,Mitrović,Lazić,pa normalno je da će da kažu da njihov sadašnji(bivši)klub zaslužuje titulu,mislim u principu jasno mi je da prenosite da bi se ljudi što više svađali i da bi stranica imala što više pregleda,ipak se od toga živi.

daki

pre 4 godine

Da li u trenutnoj situaciji postoji jos neki klub,navijaci,uprava, bivsi igraci... da toliko lobira da mu se dodeli titula? Da li je moguce da ste toliko zeljni titule i te famozne EL ? Pa i Liverpul koji toliko ceka titulu ne radi ovo sto Partizan radi

Janko

pre 4 godine

Ponistava se liga kao u Italiji, Rusiji (VTB) i uskoro u ostatku Evrope i USA. Nema poklanjanja titule nigde. Partizan to da utuvi u glavu i prestane sa lazima.

no

pre 4 godine

Svaki dan intervju sa nekim bivšim igračem Partizana koji traži da se Partizanu da titula. Stvarno ste kukavci najgori. Baš bih voleo da vam se da titula na ovakav način jer je to za mene oličenje SD Partizan.

Jel tako?

pre 4 godine

Titula se ne zaslužuje, titula se osvaja! Poklonite im više tu titulu kad kukaju, svaki dan se neko oglasi, frljaju se nekim poštenjima i zaslugama, smejurija.
(De Guzman, 28. mart 2020 21:46)

A ko kuka druze? Novinari postavljaju pitanja kosarkasima koji imaju svoje misljenje. Niko ne kuka i ne trazi titulu, samo misle da, ako se sezona prekine, Partizan zasluzuje titulu. Ne znam sta vi uopste imate protiv toga sto neki kosarkas ima svoje misljenje?
(marshall, 28. mart 2020 22:13)

Da sasvim slucajno crno beli novinari postavljaju pitanje a igraci daju izjavu koja ide na vodenicu partizana... I tako svakog dana i to tebi nije nista cudno?

Kojo

pre 4 godine

U sezoni kad je *budućnost dobila Zvezdu u finalu Zvezda je jedina imala 2 poraza u ligaškom delu. Da se prekinula sezona prošla bi Zvezda. Nastavilo se takmičenje u finalu je izgubila i Budućnost je išla dalje. Tako da to što je Partizan završio kao prvi to apsolutno ništa ne znači. Ista priča se forsira i u Eurokupu da se prekine i Partizan bude prvi... Inače u Aba zbog čega je zalužio da bude ispred Zvezde da mu neko pokloni titulu zato što su dobri u Eurokupu...? Važi.. Igra protiv Darusafake, Trenta i Virtusa. Protiv koga igra Zvezda u Euroligi i još se bori za top 8. Znamo svi kako je izgubila par mečeva bukvalno na loptu.. Šta ako je ekipa tempirala formu za finale? Jel neko o tome razmišljao?
Šampion se odlučuje na terenu a ne za stolom.. To bi trebalo svi u ABA ligi da shvate...

pARTizan

pre 4 godine

Cuj F4...nema f4, nema menjanja formata takmicenja....ako se steknu uslovi da se sezona zavrsi u neko normalno vreme, zavrsava se kroz playoff, ako ne prvoplasirana ekipa je sampion i kraj price...zasto bi Partizan trebao da pristane na f4 i da izgubi prednost domaceg terena, koja u ovom slucaju gotovo sigurno donosi titulu....vec nam je dovoljno oduzela sama situacija jer nas je prekinula u velikom zaletu u kom amo bili....na ovaj ili onaj nacin Partizan ce biti sampion, a ovi sto beze sa terena neka sede i placu

Coa

pre 4 godine

Ovi hoće opet na kvarno, na mufte!
Nema ništa od toga, budite ubeđeni!!!
Džaba je pražnjen državni bankomat ulivanjem silnih para u klub kome ni Bog izgleda ne dozvoljava da osvoji titulu!
Svi vas mrze, znajte to, mrze vas sa razlogom.
Sve u vezi sa kkp je kvarno i nepošteno a vi bi opet po starom receptu! NE MOŽE!!!

Lars

pre 4 godine

Jesti li uzickali vise titulu glodari? Mislim da je bolje da sacekate jos malo, kad bas krene da se umire od ove pandemije pa onda krenite u ofanzivu. Ionako vam cela tribina radi za drzavu, dobicete pehar.. samo opusteno..

sada

pre 4 godine

Koja ste vi bruka i sramota grobari!Jedini ste na planeti koji trazite titulu u ovoj situaciji.Sto se ne mobilisete i pomognete nasem narodu u ovom teskom trenutku.Stvarno ste dno dna

GM

pre 4 godine

Na kom su bese radiju zelje i cestitke...

Sutra ima da se javi Majk Cirbes i kaze da je Zvezda zasluzila da igra EL, ako se vec liga ove sezone nece zavrsiti.


Price, pricice, zelje i cestitike...

Ono sto je sigurno je da privatne lige, kao sto su NBA, EL, VTB... ciji su osnivaci i vlasnici klubovi... nece imati sampiona po necijim zeljama i cestitkama.

E sad... da li ce ABA liga, koja je organizovana isto i ciji su vlasnici klubovi, koji treba da se tek tako odreknu necega u korist drugog... ostaje da se vidi. Ne bi bilo prvi put da je ABA liga naopaka u odnosu na sve ostale.

Pavle

pre 4 godine

Koliko ljubomornih navijaca fmpa sta je ovo. A sta biste vi? Ko vam je kriv sto je Partizan ostvario bolje rezultate ove sezone i bio bolji tim a ne skup pojedinaca? Tornjajte se tamo

bvb

pre 4 godine

Ništa gore od Zvezdinih košarkaških navijača.
(Randy Marsh, 28. mart 2020 23:20)

Ima, samoproklamovana lazna institucija, avangarda, opozicija itd...

penaltizan

pre 4 godine

Gde žurite,opet muljate...e pa ne može nije ovo željoteka!Valjda su životi ljudi bitniji,biće još utakmica ali kako sad nastaviti,forma,sastav igrača... najbolje sve poništiti pa sledeće godine sve iz početka...dosta više gepekovanja, prebijanje i poštenih sudija(videli smo u kupu)!

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Čovek je samo rekao da je Partizan do sada najviše pokazao i da je zasluženo prvi, nije nigde pomenuo da mu se propiše titula. Ljudi pročitajte tekst, ne sudite po naslovu.
A ovu histeriju iz predgrađa ne želim ni da komentarišem. Samo što ne zaplaču kolektivno...

oberin martel

pre 4 godine

Čemu žurba? Kada ova kuga prođe, tamo negde u junu ili julu neće biti problem da se u tri nedelje odigra plejof. Mali je problem ABA liga.

Dejan CZ

pre 4 godine

Sampion moze da se proglasi samo u nacionalmim sampionatima poput Litvanije i Belgije...ozbiljmije kosarkaske organizacije poput Spanije i Italije to ne prihvataju...Lige koje su sastavljene od klubova vise drzava ustrojene poput EL ili EC ne mogu bez plej offa ili f4 sistema proglasiti sampiona...tako je u VTB ligi tako je u EL i EC tako ce biti i u ABA ligi...
U slucaju nemogucnosti nastavka lige popuna za EL zavisice iskljucivo od borda EL kome ce pozivnicu uruciti a za nju u tom slucaju odlucivace razni faktori kojima se Jordi rukovodi...trenutni poredak bez proglasenog sampiona odredjene lige nece imati apsolutno nikakvu vrednost u toj odluci...potpuno i kristalno sve jasno.

Nagai Nagayoshi

pre 4 godine

...apostol istine,najbolji mesar medju kosaraksima i najbolji kosarkas medju mesarima-Branko iz najpostenijeg kluba sa najpostenijim gazdom je dao svoje misljenje krajnje pravicno za sve klubove i nepristrasno za efenepe...

crvena veštica iz fekalnog kolektora

pre 4 godine

Podržavam navijače malog kluba iz predgrađa! U fudbalu takođe da se odigra play off. Crvena matematički nije osvojila titulu i ne može da joj se dodeli. Play off pa da vidimo ko je bolji. Da li je to pošteno, a panteri?

Tex Willer

pre 4 godine

Cuj F4...nema f4, nema menjanja formata takmicenja....ako se steknu uslovi da se sezona zavrsi u neko normalno vreme, zavrsava se kroz playoff, ako ne prvoplasirana ekipa je sampion i kraj price...zasto bi Partizan trebao da pristane na f4 i da izgubi prednost domaceg terena, koja u ovom slucaju gotovo sigurno donosi titulu....vec nam je dovoljno oduzela sama situacija jer nas je prekinula u velikom zaletu u kom amo bili....na ovaj ili onaj nacin Partizan ce biti sampion, a ovi sto beze sa terena neka sede i placu
(pARTizan, 28. mart 2020 21:51)
Prijatelju ja bih rekao da po tvom misljenju Partizan bezi sa terena cim trazis titulu bez igre. Sto se prednosti domaceg terena tice : sasvim je normalno da domacin tog eventualnog F4 bude PARTIZAN pa samim tim i prednost domaceg terena.

korosavendz

pre 4 godine

Znaci bilo bi fer da titula u NBA bude dodeljna Milvokiju?

Ovo bi donekle bilo fer u fudbalu, i to iskljucivo u ligama u kojima vodeci tim dosta beze konkurentima. Npr. bilo bi fer proglasiti Liverpul za sampiona, ali nikako Juventus koji Laciju bezi 1 bod.

Meni je ovde ok resenje da se odigra poslednje kolo i onda F4 na Partizanovom terenu. sve plejof serije skratiti da se igra na maksimum 2 pobede. Pasteta ligu odigrati kao kup takmicenje na dve pobede. Narednu sezonu u svim ligama i sportovima skratiti sto je vise mogu da bi se sledeceg leta sve vratilo u neku normalu.

marshall

pre 4 godine

Titula se ne zaslužuje, titula se osvaja! Poklonite im više tu titulu kad kukaju, svaki dan se neko oglasi, frljaju se nekim poštenjima i zaslugama, smejurija.
(De Guzman, 28. mart 2020 21:46)

A ko kuka druze? Novinari postavljaju pitanja kosarkasima koji imaju svoje misljenje. Niko ne kuka i ne trazi titulu, samo misle da, ako se sezona prekine, Partizan zasluzuje titulu. Ne znam sta vi uopste imate protiv toga sto neki kosarkas ima svoje misljenje?

crvena veštica iz fekalnog kolektora

pre 4 godine

Kad lebranko kaže da treba poništiti sezonu onda to panteri masovno podržavaju. Onda to nije medijska kampanja. Licemeri! Izdali ste crvenu! Šta čovek da misli o vama. Fuj!

zdravko

pre 4 godine

doklecu bre da spinuju ovi bivsi igraci Partizana. kao dasu se dogovorili pa jedan po jedan daju misjirnja da se dodeli aba liga partizanu. pa gospodine muricu nemoze dase nekom da nesta ako nije osvojio. ovde u aba ligi jasno ko dan da preko pleofa se dobija prvak.Ukoliko se ne odigra pleof nema prvaka prvenstvo se nisti za ovu sezonu i nema tu proce cao djaci pozdrav.

lul

pre 4 godine

Hoćemo sve regularno, play-off pred navijačima domaćim i bez Zvezde koja je propustila utakmicu i zato po pravilima ne bi trebalo da ga igra.

pera

pre 4 godine

Realno gotova je sezona, nema za dva, tri meseca sta da se igra to svi znaju. Nema ni sampiona, evropu ce da igraju po sadasnjem plasmanu to je najpostenije.

oroz

pre 4 godine

Izgleda da samo panteri misle da bi trebalo ponistiti celu sezonu a treceplasirani tim bez prava ucesca u playoffu poslati u EL
(pARTizan, 28. mart 2020 21:46)

E da sam neko jaje tamo u organizaciji, dao bih vam sutradan tu titulu samo da ne trazite vise. Ma sta jednu, pet bih vam dao.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Ponistava se liga kao u Italiji, Rusiji (VTB) i uskoro u ostatku Evrope i USA. Nema poklanjanja titule nigde. Partizan to da utuvi u glavu i prestane sa lazima.
(Janko, 28. mart 2020 22:16)
Ako ti tako kazes, bice.

Istina

pre 4 godine

Sve sami limarevi svedoci...ili on kuka svakog drugog dana u ime kluba ili njihov alter ego Igokea a izgleda da je sunuo i neku kintu njihovim bivsim igracima da lupaju gluposti.Zasto se ne oglasava neko normalan,iz drugog kluba,nego samo povezani limarevi svedoci.Igrace se plej of ili ce se ponistiti prvenstvo,generalno ni u jednoj varijanti ga vi necete osvojiti.

miki

pre 4 godine

Gospodo iz Zeleznika moze f4 u Aba ligi kad u fudbalu bude isto ....A ne kako vama odgovara ....Partizan je vec u ovoj krizi dosta izgubio

šta im uradi Nebojša....

pre 4 godine

Jel može,da vam daju i evrokup?
I KLS.
I sladoled, kad otopli.

p.s. ajde da vidimo, posle Lukovića i Murića, šta misle o tome Vanja Marinković i Gagić ,da imamo što više nepristrasnih mišljenja.

Nenad

pre 4 godine

Dajte im tu titulu više da prestanu da dosađuju u ovim vremenima kad ljudi brinu o egzistenciji. Uostalom vole oni to na mufte više nego išta. Dajte im pa nek im je na čast i uvek posebno da se napominje.

mr čović i dr terzić

pre 4 godine

Ne sekirajte se ništa. Neće se igrati košarka ni u aprilu. Za dve nedelje sledi novi sastanak i nastavak suspenzije minimum do 01.05.

Pavle

pre 4 godine

Ovi hoće opet na kvarno, na mufte!Nema ništa od toga, budite ubeđeni!!!Džaba je pražnjen državni bankomat ulivanjem silnih para u klub kome ni Bog izgleda ne dozvoljava da osvoji titulu!Svi vas mrze, znajte to, mrze vas sa razlogom.Sve u vezi sa kkp je kvarno i nepošteno a vi bi opet po starom receptu! NE MOŽE!!!
(Coa, 28. mart 2020 23:34) E mnogo si ti jak i relevantan faktor. Pokri se usima

Djovani

pre 4 godine

Због ситуације вируса ЦОВИД-19 у АБА лиги постоји неколико могућих сценарија. Да ли се слажете са представницима Партизана и Игокее да ће титула аутоматски припасти Партизану?

Моје лично мишљење је да неко мора бити победник. Неки клубови, међутим, не желим да изговарам имена, доминирали су у одређеним такмичењима, неки су били на дну лиге, а други су се, попут АБА лиге, борили за доигравање. Наравно, ако је постојала опција да се игра последњи круг редовног рада, било би фер играти ове последње утакмице јер би нам дали много одговора. Колико је то могуће, мислим да би победнику требало дати финалну четворку турнира.
Наравно, такође морамо имати на уму да се ситуација ЦОВИД-19 догодила у различитим земљама у различито време. Неки тимови ће стога моћи почети са тренинзима раније, неки касније када ће се наставити сезона. Сви тимови треба да имају једнаке услове за игру. Тешко је провести дужи период у карантени, а затим одједном истући на паркет.
Партизан је сигурно показао највише од свих тимова који су учествовали у АБА ове сезоне, па би титула била заслужена. Уосталом, у АБА лиги остао је само последњи точак регуларног рада, а Београђани су сигурно доминирали у читавом регуларном делу.

Без икакве потребе се овде препуцавате када наши портали очигледно преносе само оно што може да изазове гомилу коментара...

Baobab III

pre 4 godine

Ovako sramnu kampanju da neko osvoji nešto bez borbe odavno nisam video. Zvezda je prva u fudbalu i nijednog momenta niko ne izjavljuje iz Zvezde vezano za titulu i to u takmicenju gde nema plej ofa i titula je postenija ako bi se dodelila Zvezdi. Svaki dan neki bivsi igrac Partizana daje izjavu kako treba da budu prvaci a sve je počelo od Ostoje. Zar vi niste institucija? Izađite na teren i pobedite,čemu toliki strah i zelja da nešto uzmete bez borbe.
(Billy Billy koraci a na jugu splićani

Evo sada cu najplasticnije da ti objasnim da pokusas da shvatis. Cele sezone se igra za prednost domaceg terena u zavrsnici sezone. Kako u Evrokupu, tako i u ABA. Partizan je posteno, na terenu, u oba takmicenja obezbedio tu prednost. Posto je vrlo jasno da se ovo zlo sa koronom nece brzo zavrsiti i da ce bar jos mesec dva nakon zavrsetka trajati mere zastite koje ce zabranjivati i javna okupljanja Partizan bi bio ostecen na vise nacina, jer gubi tu prednost navijaca koja je verovatno i presudna. Takmicenje se nece zavrsiti to treba da vam je jasno. Hoce li Partizanu biti dodeljena titula, ne znam stvarno i sto se mene tice ni ne mora. Ima ih Partizan i previse da bi kukao za jednu. Ali sto se tice ucesnika Evrolige, tu jedino rezultati moraju biti merilo. Gledajuci Evrokup i ABA gde je u oba takmicenja Partizan regularan deo sezone zavrsio kao prvi, tu nikakve dileme ne sme da bude.

Realista

pre 4 godine

Evo sada cu najplasticnije da ti objasnim da pokusas da shvatis. Cele sezone se igra za prednost domaceg terena u zavrsnici sezone. Kako u Evrokupu, tako i u ABA. Partizan je posteno, na terenu, u oba takmicenja obezbedio tu prednost. Posto je vrlo jasno da se ovo zlo sa koronom nece brzo zavrsiti i da ce bar jos mesec dva nakon zavrsetka trajati mere zastite koje ce zabranjivati i javna okupljanja Partizan bi bio ostecen na vise nacina, jer gubi tu prednost navijaca koja je verovatno i presudna. Takmicenje se nece zavrsiti to treba da vam je jasno. Hoce li Partizanu biti dodeljena titula, ne znam stvarno i sto se mene tice ni ne mora. Ima ih Partizan i previse da bi kukao za jednu. Ali sto se tice ucesnika Evrolige, tu jedino rezultati moraju biti merilo. Gledajuci Evrokup i ABA gde je u oba takmicenja Partizan regularan deo sezone zavrsio kao prvi, tu nikakve dileme ne sme da bude.
(Baobab III, 29. mart 2020 13:22)

Od slova do slova si sve tacno napisao. Jedino bih dodao da prednost u odnosu na ABA ligu ima plasman u Evrokupu. Vrlo bitno u ovoj situaciji. Sva je prilika da se nijedno takmicenje nece zavrsiti.

vlado

pre 4 godine

@bvb
Partizan nije samoproklanovana,vec istinska i prava kosarkaska institucija.To pikazuje broj evropskih titula.Sto pre to shvatite bice vam lakse

Bane

pre 4 godine

Kako su ograniceni... Pa mozda imaju najvise pobeda u regularnom delu, ali je sa druge strane Zvezda uporedo sa ABA ligom igrala i Evro Ligu, koja je nemerljivo jaca u odnosu na sve ostale. Zar ne mislite da bi stanje na tabeli bilo drugacije da je Partizan igrao EL? Najpostenije je da se odigra F4, pa ko bude najbolji neka bude sampion.

Kojo

pre 4 godine

@trica
Podsetiću te na jedan momenat. Da te poštedim traženja komentara napisao sam to ranije na ovu vest.
Sećaš se pre dve godine kada su Zvezda i budućnost bili u finalu? Sećaš li se možda da je Zvezda bila ekipa ubedljivo prva u ABA mislim da je jedina imala 2 poraza. Šta se desilo u finalu? Izgubila je od budićnosti. Šta je poenta, to što ste vi bili u ritmu to nema apsolutno nikakve veze, od druge ekipe bežite za jednu pobedu znači ne radi se o ne znam kakvoj prednosti kako to navijači Partizana forsiraju. Na taj način na koji vi razmišljate evo ti kontra argument da Zvezda treba da dobije titulu. Zvezda se takmiči protiv ubedljivo najboljih ekipa u Evropi. Partizan igra grupno takmičenje protiv Darusafake, Trenta i Virtusa. Ne želim da potcenjujem bilo koga ali nivo košarke nije isti. Kolika je potrošnja Zvezdinih igrača kolika je Partizanovih? Zvezda se još bori za top 8 tako da ta priča Partizan stoji u Evropi bolje od Zvezde. Dajte molim vas.. Još jednom isto kao u fudbalu gde je legitimnije proglasiti šampiona zbog sistema takmičenja gde bi Zvezda bila apsolutni šampion a izašla je sa stavom da se šampion određuje na terenu. Tako bi trebalo da pričaju i u Partizanu. Pobednik se odlučuje na terenu a ne na internetu i u kancelarijama. Za titulu nije potrebno želeti da je osvojiš jer želje ne znače ništa potrebno je trčati za nju. Partizanovi navijači kao i Ostoja su isfrustrirani zato što godinama nisu u eliti iako su uložene ogromne pare pa bi sada po svaku cenu da dođu do titule. Koja je to priča nije fer Partizan se borio za prednost domaćeg terena pa šta? Kao da je Čović doneo koronu u Srbiju.. Situacija je takva svima je ista i Zvezdi i budućnosti i Partizanu. Navijači ne igraju igraju igrači.

Sobni basketas

pre 4 godine

Bez sumnje partizan je bio najkonstantnije,i zasto da ne najkvalitetniji (moj utisak ovo je u ovom trenutku njegov maksimum,ocekivao ga je pad forme)zvezda sa mnogo internih problema (daleko od maksimuma).u aba liga plejof bi bio neizvestan,partizan finalista,buducnost u 3 meca tesko da moze da dobije zvezdu.finale ako zvezda resila problem"did not play-coach decision" bio bi egal.kao coveku meni je nebitno sta ce biti sa sportom u ovom trenutku,kao navijacu (zvezde),samo da bude stabilna i konkurentna sledece sezone,pa i u evro kupu

malo podataka

pre 4 godine

Bilo sta da odluce, bas je svejedno, titula vise ili manje na papiru nista ne znaci. Nije pitanje sta ce biti posle pandemije, to se zna, velika ekonomska kriza. Nekako mi sve lici da ce mnogi morati da igraju bez velikih para i stranaca svoje drzavne lige. Sto i nije lose. Nisu mi jasni ljudi koji se loze da ce posle aprila sve biti kao ranije.

Džoni

pre 4 godine

U principu manje bitno ko će uzeti titulu, jer sledeće sezone ko god od naših (ABA) timova bude igrao EL neće biti ni blizu konkurentan za to takmičenje, jer ko god očekuje ulaganja u timove sledeće godine kao što je bio slučaj ove taj se grdno vara. Oni veliki će sigurno opet i pored krize uložiti mnogo, ali ovi naši neće imati šta jer ćemo biti u takvoj ekonomskoj krizi da će nam košarka biti na zadnjem mestu.

Drug clan

pre 4 godine

Bas me zanima sta ti kazu na ovu izjavu ovi tvoji dok se borite za plej of .i da li bi to izjavio da ti je tvoj raspali tim tipa drugi na tabeli.nije partizan zasluzio ni po cemu titulu jer ekipe tempiraju formu za plej of.

e

pre 4 godine

Izgleda da samo panteri misle da bi trebalo ponistiti celu sezonu a treceplasirani tim bez prava ucesca u playoffu poslati u EL
(pARTizan, 28. mart 2020 21:46)
komunisti i ART...@!?

saeKn

pre 4 godine

Nije zasluzio. Kosarka je play-off NBA,Euroliga,Aba sve ostalo nije merilo u fudbalu se od pocetka sezone boris za titulu dok kad je kosarka u pitanju tek na kraju.

Danijel 81

pre 4 godine

Nije istina Barselona i Himki su tražili da se sezona proglasi zavrsenom po trenutnoj tabeli,mezimica pisnula u gaćice zato što će ostati bez titule i bez plej off-a kad utakmicu bud-kkfmpczv proglase 20:0 u korist podgoricana što je najrealnije

trica

pre 4 godine

Ovako sramnu kampanju da neko osvoji nešto bez borbe odavno nisam video. Zvezda je prva u fudbalu i nijednog momenta niko ne izjavljuje iz Zvezde vezano za titulu i to u takmicenju gde nema plej ofa i titula je postenija ako bi se dodelila Zvezdi. Svaki dan neki bivsi igrac Partizana daje izjavu kako treba da budu prvaci a sve je počelo od Ostoje. Zar vi niste institucija? Izađite na teren i pobedite,čemu toliki strah i zelja da nešto uzmete bez borbe.
(Billy Billy koraci a na jugu splićani

Naravno da treba na terenu Ali sa druge strane zasto bi mi trebalo da budemo osteceni. Borili smo se za prednost domaceg terena a ako se bude I igralo I u junu sigurno ce biti bez prisustva publike, nece virus jedno jutro da nestane a I kad bude pod kontrolom rizici ostaju. Do sada se pokazalo da je prednost domaceg terena jako bitna. I zasto bi mi sad bili ostecena strana. Neka se prvenstvo prekine a trenutna tabela odredi ko ide u EL, ili to ili igra pred publikom pa kad god to bude moguce.

Momir

pre 4 godine

Naravno da zaslužuje i nije sporno da bude šampion ali na terenu. Kada I ako se stvore uslovi da se neometano igra do završetka sezone onda na terenu neka dokažu. Proglasiti šampiona prekinute lige gdje nisu ispostovan propozicije pre početka zbog više sile je neozbiljno i pogubno.
Razumijem ja grobare, bolje titula na mufte nego utakmice i rizik da se izgubi. No stav ECA jasan, il će se odigrati po propozicijama sa početka sezone ili se poništava ako nema uslova.

REALNO

pre 4 godine

Partizan da bude domaćin plej ofa, u polufinalu bez gostujućih navijača, i u finalu bez gostujučih navijača. Može tako . Tako ili nikako.

marshall

pre 4 godine

Da sasvim slucajno crno beli novinari postavljaju pitanje a igraci daju izjavu koja ide na vodenicu partizana... I tako svakog dana i to tebi nije nista cudno?
(Jel tako?, 28. mart 2020 22:16)

Mora da se NASA umesala... i nisam znao da igraci mogu da iskukaju titulu. To samo vama navijacima Zvezde moze da padne na pamet. Zamisli, 10 igraca kaze kako Partizan zasluzuje titulu, i ta titula automatski mora da se dodeli Partizanu. Koje teorije zavere.

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Jel može ovako panteri,evo vama titula Aba lige,a mi da igramo Evroligu? Eto,i na to pristajemo iako smo prvi u Aba ligi! Vi ionako ne mozete ništa da uradite u Evroligi,vama je bitno samo učestvovati,više od toga niti ste znali niti ćete znati,,zato se sklonite i pustite bivšeg šampiona Evrope i učesnika četiri fajnal fora da igra ligu gde pripada i gde može nešto da uradi za razliku od vas..

Filly

pre 4 godine

Tabela je tabela,slazem se. Ali zvezda ima 10 odigranih utakmica vise u evro ligi. Evro kup i liga su neuporedivo razlicita takmicenja po kvalitetu.Takodje,sve derbi utakmice su pokazale da su timovi ujednaceni i meceve su uglavnom resavale sudije. Pa hajde onda da teren resi ovo. Iskreno,muka mi je od oba drzavna projekta i petokraki koje u grbu nose oba kluba.Cela situacija i svi komentari nam govore kako smo psihicki razoreni a proleterski vec sada unuci nastavljaju gde smo pomislili da je gotovo 2000. Sportski pozdrav(ako takav u Srbiji jos uvek postoji)

Realno

pre 4 godine

Korosavendz
Porediti ligu gde ima 30 timova ukupno i to u dve konferencije i gde je ostalo da se odigra 20+ kola do kraja plus 4 runde plejofa sa ligom gde ima 12 timova i gde ima jedna runda i plejof da se odigra je suludo

Taćo

pre 4 godine

Ma nista vise nije bitno,samo da ovo zlo prodje.Da bude sto manje zrtava i da se vratimo nornalnom zivotu.Pa onda cemo opet limenke,groblje itd.

zdravkogf

pre 4 godine

Gospodine ti oceš nesta da kažeš da bi poravdao nešto sto nemozese da opravda. Prvo jeste novinar postavijo pitanje o misjienju dali treba dase proglasi prvakom aba lige ako se prekine. Pa recimo muric je odgovorio da partizan je najbolje pokazo i treba mu dati aba ligu pa staje to nego spinovanj za titulu kako ono se kaze nije sija nego vrat. Znaci nijednog trenutka nije reko da se mora odigra pleof jer tad se dobija prvak ali vakoje sigurnije nego pleof . Pa gospodine mora se odigrati pleof ili ako se ne odigra nema prvaka nistise ova sezona pa tamal daje i budućnost zvezda ili Olimpija prva teren je zakon i kraj price a vi navijači partizana možete vršiti kampanju do mile vojie ali bez terena nema titule kraj Price. Pozdrav

zdravkogf

pre 4 godine

Mocart ti nisi zvezdaš. Nemoj prodavati nama maglu. Jer ni jedan zvezdaš neće to napisati dase da titula nekom partizanu koji nije odigro pleof. Tako mogu ti reci dasi grobar kojese krijes dabi vršo kampanju za tvoj partizan. Zato taj tvoj stos kod nas zvezdaša ne prolazi.pozdrav

Capricorn

pre 4 godine

Зашто неки протурају разне предлоге како завршити сезону...постоји правилник АБА лиге и њиме није предвиђено да се првак добија пласманом у регуларном делу, нити на Ф-4...једино мерило је Плеј оф...исти неће бити ни одигран јер су сви странци отишли кућама, они којима уговор истиче на крају сезоне, а такби су већина, неће се ни враћати...у каквим саставима би тимови одиграли наставак и плеј оф...ова сезона је ГОТОВА...остаје питање пласмана тимова у европска такмичења, али верујем да ће одлуку о томе донети Бартомеу, а не АБА лига...сва препуцавања су бесмислена...

Enky

pre 4 godine

Igralo se ili ne igralo i bez prvaka Partizan je ispunio cilj za ovu sezonu osigurao je plasman u EL preko dva takmičenja a ovi što hoce da se uguraju tu a da nisu zasluzili pa neka se guraju jer samo tako mogu do cilja,na terenu nisu mogli jer ima boljih barem je to očigledno.

De Guzman

pre 4 godine

Titula se ne zaslužuje, titula se osvaja! Poklonite im više tu titulu kad kukaju, svaki dan se neko oglasi, frljaju se nekim poštenjima i zaslugama, smejurija.

pARTizan

pre 4 godine

Cuj F4...nema f4, nema menjanja formata takmicenja....ako se steknu uslovi da se sezona zavrsi u neko normalno vreme, zavrsava se kroz playoff, ako ne prvoplasirana ekipa je sampion i kraj price...zasto bi Partizan trebao da pristane na f4 i da izgubi prednost domaceg terena, koja u ovom slucaju gotovo sigurno donosi titulu....vec nam je dovoljno oduzela sama situacija jer nas je prekinula u velikom zaletu u kom amo bili....na ovaj ili onaj nacin Partizan ce biti sampion, a ovi sto beze sa terena neka sede i placu

Pavle

pre 4 godine

Koliko ljubomornih navijaca fmpa sta je ovo. A sta biste vi? Ko vam je kriv sto je Partizan ostvario bolje rezultate ove sezone i bio bolji tim a ne skup pojedinaca? Tornjajte se tamo

Duke

pre 4 godine

Jel vas nije sramota da pišete o ovim stvarima u ovo vreme? I to konstantno o Partizanu i košarci. Navijač sam Zvezde koja je praktično prvak u fudbalu, li me to trenutno uopšte ne zanima.

Janko

pre 4 godine

Ponistava se liga kao u Italiji, Rusiji (VTB) i uskoro u ostatku Evrope i USA. Nema poklanjanja titule nigde. Partizan to da utuvi u glavu i prestane sa lazima.

Pavle

pre 4 godine

Ovi hoće opet na kvarno, na mufte!Nema ništa od toga, budite ubeđeni!!!Džaba je pražnjen državni bankomat ulivanjem silnih para u klub kome ni Bog izgleda ne dozvoljava da osvoji titulu!Svi vas mrze, znajte to, mrze vas sa razlogom.Sve u vezi sa kkp je kvarno i nepošteno a vi bi opet po starom receptu! NE MOŽE!!!
(Coa, 28. mart 2020 23:34) E mnogo si ti jak i relevantan faktor. Pokri se usima

miki

pre 4 godine

Gospodo iz Zeleznika moze f4 u Aba ligi kad u fudbalu bude isto ....A ne kako vama odgovara ....Partizan je vec u ovoj krizi dosta izgubio

crvena veštica iz fekalnog kolektora

pre 4 godine

Kad lebranko kaže da treba poništiti sezonu onda to panteri masovno podržavaju. Onda to nije medijska kampanja. Licemeri! Izdali ste crvenu! Šta čovek da misli o vama. Fuj!

daki

pre 4 godine

Da li u trenutnoj situaciji postoji jos neki klub,navijaci,uprava, bivsi igraci... da toliko lobira da mu se dodeli titula? Da li je moguce da ste toliko zeljni titule i te famozne EL ? Pa i Liverpul koji toliko ceka titulu ne radi ovo sto Partizan radi

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Čovek je samo rekao da je Partizan do sada najviše pokazao i da je zasluženo prvi, nije nigde pomenuo da mu se propiše titula. Ljudi pročitajte tekst, ne sudite po naslovu.
A ovu histeriju iz predgrađa ne želim ni da komentarišem. Samo što ne zaplaču kolektivno...

marshall

pre 4 godine

Titula se ne zaslužuje, titula se osvaja! Poklonite im više tu titulu kad kukaju, svaki dan se neko oglasi, frljaju se nekim poštenjima i zaslugama, smejurija.
(De Guzman, 28. mart 2020 21:46)

A ko kuka druze? Novinari postavljaju pitanja kosarkasima koji imaju svoje misljenje. Niko ne kuka i ne trazi titulu, samo misle da, ako se sezona prekine, Partizan zasluzuje titulu. Ne znam sta vi uopste imate protiv toga sto neki kosarkas ima svoje misljenje?

Nagai Nagayoshi

pre 4 godine

...apostol istine,najbolji mesar medju kosaraksima i najbolji kosarkas medju mesarima-Branko iz najpostenijeg kluba sa najpostenijim gazdom je dao svoje misljenje krajnje pravicno za sve klubove i nepristrasno za efenepe...

crvena veštica iz fekalnog kolektora

pre 4 godine

Podržavam navijače malog kluba iz predgrađa! U fudbalu takođe da se odigra play off. Crvena matematički nije osvojila titulu i ne može da joj se dodeli. Play off pa da vidimo ko je bolji. Da li je to pošteno, a panteri?

sada

pre 4 godine

Koja ste vi bruka i sramota grobari!Jedini ste na planeti koji trazite titulu u ovoj situaciji.Sto se ne mobilisete i pomognete nasem narodu u ovom teskom trenutku.Stvarno ste dno dna

Jel tako?

pre 4 godine

Titula se ne zaslužuje, titula se osvaja! Poklonite im više tu titulu kad kukaju, svaki dan se neko oglasi, frljaju se nekim poštenjima i zaslugama, smejurija.
(De Guzman, 28. mart 2020 21:46)

A ko kuka druze? Novinari postavljaju pitanja kosarkasima koji imaju svoje misljenje. Niko ne kuka i ne trazi titulu, samo misle da, ako se sezona prekine, Partizan zasluzuje titulu. Ne znam sta vi uopste imate protiv toga sto neki kosarkas ima svoje misljenje?
(marshall, 28. mart 2020 22:13)

Da sasvim slucajno crno beli novinari postavljaju pitanje a igraci daju izjavu koja ide na vodenicu partizana... I tako svakog dana i to tebi nije nista cudno?

Kojo

pre 4 godine

U sezoni kad je *budućnost dobila Zvezdu u finalu Zvezda je jedina imala 2 poraza u ligaškom delu. Da se prekinula sezona prošla bi Zvezda. Nastavilo se takmičenje u finalu je izgubila i Budućnost je išla dalje. Tako da to što je Partizan završio kao prvi to apsolutno ništa ne znači. Ista priča se forsira i u Eurokupu da se prekine i Partizan bude prvi... Inače u Aba zbog čega je zalužio da bude ispred Zvezde da mu neko pokloni titulu zato što su dobri u Eurokupu...? Važi.. Igra protiv Darusafake, Trenta i Virtusa. Protiv koga igra Zvezda u Euroligi i još se bori za top 8. Znamo svi kako je izgubila par mečeva bukvalno na loptu.. Šta ako je ekipa tempirala formu za finale? Jel neko o tome razmišljao?
Šampion se odlučuje na terenu a ne za stolom.. To bi trebalo svi u ABA ligi da shvate...

no

pre 4 godine

Svaki dan intervju sa nekim bivšim igračem Partizana koji traži da se Partizanu da titula. Stvarno ste kukavci najgori. Baš bih voleo da vam se da titula na ovakav način jer je to za mene oličenje SD Partizan.

Coa

pre 4 godine

Ovi hoće opet na kvarno, na mufte!
Nema ništa od toga, budite ubeđeni!!!
Džaba je pražnjen državni bankomat ulivanjem silnih para u klub kome ni Bog izgleda ne dozvoljava da osvoji titulu!
Svi vas mrze, znajte to, mrze vas sa razlogom.
Sve u vezi sa kkp je kvarno i nepošteno a vi bi opet po starom receptu! NE MOŽE!!!

zdravko

pre 4 godine

doklecu bre da spinuju ovi bivsi igraci Partizana. kao dasu se dogovorili pa jedan po jedan daju misjirnja da se dodeli aba liga partizanu. pa gospodine muricu nemoze dase nekom da nesta ako nije osvojio. ovde u aba ligi jasno ko dan da preko pleofa se dobija prvak.Ukoliko se ne odigra pleof nema prvaka prvenstvo se nisti za ovu sezonu i nema tu proce cao djaci pozdrav.

Lars

pre 4 godine

Jesti li uzickali vise titulu glodari? Mislim da je bolje da sacekate jos malo, kad bas krene da se umire od ove pandemije pa onda krenite u ofanzivu. Ionako vam cela tribina radi za drzavu, dobicete pehar.. samo opusteno..

vlado

pre 4 godine

@bvb
Partizan nije samoproklanovana,vec istinska i prava kosarkaska institucija.To pikazuje broj evropskih titula.Sto pre to shvatite bice vam lakse

lul

pre 4 godine

Hoćemo sve regularno, play-off pred navijačima domaćim i bez Zvezde koja je propustila utakmicu i zato po pravilima ne bi trebalo da ga igra.

Danijel 81

pre 4 godine

Nije istina Barselona i Himki su tražili da se sezona proglasi zavrsenom po trenutnoj tabeli,mezimica pisnula u gaćice zato što će ostati bez titule i bez plej off-a kad utakmicu bud-kkfmpczv proglase 20:0 u korist podgoricana što je najrealnije

penaltizan

pre 4 godine

Gde žurite,opet muljate...e pa ne može nije ovo željoteka!Valjda su životi ljudi bitniji,biće još utakmica ali kako sad nastaviti,forma,sastav igrača... najbolje sve poništiti pa sledeće godine sve iz početka...dosta više gepekovanja, prebijanje i poštenih sudija(videli smo u kupu)!

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Jel može ovako panteri,evo vama titula Aba lige,a mi da igramo Evroligu? Eto,i na to pristajemo iako smo prvi u Aba ligi! Vi ionako ne mozete ništa da uradite u Evroligi,vama je bitno samo učestvovati,više od toga niti ste znali niti ćete znati,,zato se sklonite i pustite bivšeg šampiona Evrope i učesnika četiri fajnal fora da igra ligu gde pripada i gde može nešto da uradi za razliku od vas..

korosavendz

pre 4 godine

Znaci bilo bi fer da titula u NBA bude dodeljna Milvokiju?

Ovo bi donekle bilo fer u fudbalu, i to iskljucivo u ligama u kojima vodeci tim dosta beze konkurentima. Npr. bilo bi fer proglasiti Liverpul za sampiona, ali nikako Juventus koji Laciju bezi 1 bod.

Meni je ovde ok resenje da se odigra poslednje kolo i onda F4 na Partizanovom terenu. sve plejof serije skratiti da se igra na maksimum 2 pobede. Pasteta ligu odigrati kao kup takmicenje na dve pobede. Narednu sezonu u svim ligama i sportovima skratiti sto je vise mogu da bi se sledeceg leta sve vratilo u neku normalu.

trica

pre 4 godine

Ovako sramnu kampanju da neko osvoji nešto bez borbe odavno nisam video. Zvezda je prva u fudbalu i nijednog momenta niko ne izjavljuje iz Zvezde vezano za titulu i to u takmicenju gde nema plej ofa i titula je postenija ako bi se dodelila Zvezdi. Svaki dan neki bivsi igrac Partizana daje izjavu kako treba da budu prvaci a sve je počelo od Ostoje. Zar vi niste institucija? Izađite na teren i pobedite,čemu toliki strah i zelja da nešto uzmete bez borbe.
(Billy Billy koraci a na jugu splićani

Naravno da treba na terenu Ali sa druge strane zasto bi mi trebalo da budemo osteceni. Borili smo se za prednost domaceg terena a ako se bude I igralo I u junu sigurno ce biti bez prisustva publike, nece virus jedno jutro da nestane a I kad bude pod kontrolom rizici ostaju. Do sada se pokazalo da je prednost domaceg terena jako bitna. I zasto bi mi sad bili ostecena strana. Neka se prvenstvo prekine a trenutna tabela odredi ko ide u EL, ili to ili igra pred publikom pa kad god to bude moguce.

Baobab III

pre 4 godine

Ovako sramnu kampanju da neko osvoji nešto bez borbe odavno nisam video. Zvezda je prva u fudbalu i nijednog momenta niko ne izjavljuje iz Zvezde vezano za titulu i to u takmicenju gde nema plej ofa i titula je postenija ako bi se dodelila Zvezdi. Svaki dan neki bivsi igrac Partizana daje izjavu kako treba da budu prvaci a sve je počelo od Ostoje. Zar vi niste institucija? Izađite na teren i pobedite,čemu toliki strah i zelja da nešto uzmete bez borbe.
(Billy Billy koraci a na jugu splićani

Evo sada cu najplasticnije da ti objasnim da pokusas da shvatis. Cele sezone se igra za prednost domaceg terena u zavrsnici sezone. Kako u Evrokupu, tako i u ABA. Partizan je posteno, na terenu, u oba takmicenja obezbedio tu prednost. Posto je vrlo jasno da se ovo zlo sa koronom nece brzo zavrsiti i da ce bar jos mesec dva nakon zavrsetka trajati mere zastite koje ce zabranjivati i javna okupljanja Partizan bi bio ostecen na vise nacina, jer gubi tu prednost navijaca koja je verovatno i presudna. Takmicenje se nece zavrsiti to treba da vam je jasno. Hoce li Partizanu biti dodeljena titula, ne znam stvarno i sto se mene tice ni ne mora. Ima ih Partizan i previse da bi kukao za jednu. Ali sto se tice ucesnika Evrolige, tu jedino rezultati moraju biti merilo. Gledajuci Evrokup i ABA gde je u oba takmicenja Partizan regularan deo sezone zavrsio kao prvi, tu nikakve dileme ne sme da bude.

Nenad

pre 4 godine

Dajte im tu titulu više da prestanu da dosađuju u ovim vremenima kad ljudi brinu o egzistenciji. Uostalom vole oni to na mufte više nego išta. Dajte im pa nek im je na čast i uvek posebno da se napominje.

GM

pre 4 godine

Na kom su bese radiju zelje i cestitke...

Sutra ima da se javi Majk Cirbes i kaze da je Zvezda zasluzila da igra EL, ako se vec liga ove sezone nece zavrsiti.


Price, pricice, zelje i cestitike...

Ono sto je sigurno je da privatne lige, kao sto su NBA, EL, VTB... ciji su osnivaci i vlasnici klubovi... nece imati sampiona po necijim zeljama i cestitkama.

E sad... da li ce ABA liga, koja je organizovana isto i ciji su vlasnici klubovi, koji treba da se tek tako odreknu necega u korist drugog... ostaje da se vidi. Ne bi bilo prvi put da je ABA liga naopaka u odnosu na sve ostale.

Tex Willer

pre 4 godine

Cuj F4...nema f4, nema menjanja formata takmicenja....ako se steknu uslovi da se sezona zavrsi u neko normalno vreme, zavrsava se kroz playoff, ako ne prvoplasirana ekipa je sampion i kraj price...zasto bi Partizan trebao da pristane na f4 i da izgubi prednost domaceg terena, koja u ovom slucaju gotovo sigurno donosi titulu....vec nam je dovoljno oduzela sama situacija jer nas je prekinula u velikom zaletu u kom amo bili....na ovaj ili onaj nacin Partizan ce biti sampion, a ovi sto beze sa terena neka sede i placu
(pARTizan, 28. mart 2020 21:51)
Prijatelju ja bih rekao da po tvom misljenju Partizan bezi sa terena cim trazis titulu bez igre. Sto se prednosti domaceg terena tice : sasvim je normalno da domacin tog eventualnog F4 bude PARTIZAN pa samim tim i prednost domaceg terena.

pera

pre 4 godine

Realno gotova je sezona, nema za dva, tri meseca sta da se igra to svi znaju. Nema ni sampiona, evropu ce da igraju po sadasnjem plasmanu to je najpostenije.

marshall

pre 4 godine

Da sasvim slucajno crno beli novinari postavljaju pitanje a igraci daju izjavu koja ide na vodenicu partizana... I tako svakog dana i to tebi nije nista cudno?
(Jel tako?, 28. mart 2020 22:16)

Mora da se NASA umesala... i nisam znao da igraci mogu da iskukaju titulu. To samo vama navijacima Zvezde moze da padne na pamet. Zamisli, 10 igraca kaze kako Partizan zasluzuje titulu, i ta titula automatski mora da se dodeli Partizanu. Koje teorije zavere.

Dejan CZ

pre 4 godine

Sampion moze da se proglasi samo u nacionalmim sampionatima poput Litvanije i Belgije...ozbiljmije kosarkaske organizacije poput Spanije i Italije to ne prihvataju...Lige koje su sastavljene od klubova vise drzava ustrojene poput EL ili EC ne mogu bez plej offa ili f4 sistema proglasiti sampiona...tako je u VTB ligi tako je u EL i EC tako ce biti i u ABA ligi...
U slucaju nemogucnosti nastavka lige popuna za EL zavisice iskljucivo od borda EL kome ce pozivnicu uruciti a za nju u tom slucaju odlucivace razni faktori kojima se Jordi rukovodi...trenutni poredak bez proglasenog sampiona odredjene lige nece imati apsolutno nikakvu vrednost u toj odluci...potpuno i kristalno sve jasno.

bvb

pre 4 godine

Ništa gore od Zvezdinih košarkaških navijača.
(Randy Marsh, 28. mart 2020 23:20)

Ima, samoproklamovana lazna institucija, avangarda, opozicija itd...

Bane

pre 4 godine

Kako su ograniceni... Pa mozda imaju najvise pobeda u regularnom delu, ali je sa druge strane Zvezda uporedo sa ABA ligom igrala i Evro Ligu, koja je nemerljivo jaca u odnosu na sve ostale. Zar ne mislite da bi stanje na tabeli bilo drugacije da je Partizan igrao EL? Najpostenije je da se odigra F4, pa ko bude najbolji neka bude sampion.

zdravkogf

pre 4 godine

Mocart ti nisi zvezdaš. Nemoj prodavati nama maglu. Jer ni jedan zvezdaš neće to napisati dase da titula nekom partizanu koji nije odigro pleof. Tako mogu ti reci dasi grobar kojese krijes dabi vršo kampanju za tvoj partizan. Zato taj tvoj stos kod nas zvezdaša ne prolazi.pozdrav

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Ponistava se liga kao u Italiji, Rusiji (VTB) i uskoro u ostatku Evrope i USA. Nema poklanjanja titule nigde. Partizan to da utuvi u glavu i prestane sa lazima.
(Janko, 28. mart 2020 22:16)
Ako ti tako kazes, bice.

Kojo

pre 4 godine

@trica
Podsetiću te na jedan momenat. Da te poštedim traženja komentara napisao sam to ranije na ovu vest.
Sećaš se pre dve godine kada su Zvezda i budućnost bili u finalu? Sećaš li se možda da je Zvezda bila ekipa ubedljivo prva u ABA mislim da je jedina imala 2 poraza. Šta se desilo u finalu? Izgubila je od budićnosti. Šta je poenta, to što ste vi bili u ritmu to nema apsolutno nikakve veze, od druge ekipe bežite za jednu pobedu znači ne radi se o ne znam kakvoj prednosti kako to navijači Partizana forsiraju. Na taj način na koji vi razmišljate evo ti kontra argument da Zvezda treba da dobije titulu. Zvezda se takmiči protiv ubedljivo najboljih ekipa u Evropi. Partizan igra grupno takmičenje protiv Darusafake, Trenta i Virtusa. Ne želim da potcenjujem bilo koga ali nivo košarke nije isti. Kolika je potrošnja Zvezdinih igrača kolika je Partizanovih? Zvezda se još bori za top 8 tako da ta priča Partizan stoji u Evropi bolje od Zvezde. Dajte molim vas.. Još jednom isto kao u fudbalu gde je legitimnije proglasiti šampiona zbog sistema takmičenja gde bi Zvezda bila apsolutni šampion a izašla je sa stavom da se šampion određuje na terenu. Tako bi trebalo da pričaju i u Partizanu. Pobednik se odlučuje na terenu a ne na internetu i u kancelarijama. Za titulu nije potrebno želeti da je osvojiš jer želje ne znače ništa potrebno je trčati za nju. Partizanovi navijači kao i Ostoja su isfrustrirani zato što godinama nisu u eliti iako su uložene ogromne pare pa bi sada po svaku cenu da dođu do titule. Koja je to priča nije fer Partizan se borio za prednost domaćeg terena pa šta? Kao da je Čović doneo koronu u Srbiju.. Situacija je takva svima je ista i Zvezdi i budućnosti i Partizanu. Navijači ne igraju igraju igrači.

Istina

pre 4 godine

Sve sami limarevi svedoci...ili on kuka svakog drugog dana u ime kluba ili njihov alter ego Igokea a izgleda da je sunuo i neku kintu njihovim bivsim igracima da lupaju gluposti.Zasto se ne oglasava neko normalan,iz drugog kluba,nego samo povezani limarevi svedoci.Igrace se plej of ili ce se ponistiti prvenstvo,generalno ni u jednoj varijanti ga vi necete osvojiti.

šta im uradi Nebojša....

pre 4 godine

Jel može,da vam daju i evrokup?
I KLS.
I sladoled, kad otopli.

p.s. ajde da vidimo, posle Lukovića i Murića, šta misle o tome Vanja Marinković i Gagić ,da imamo što više nepristrasnih mišljenja.

Sobni basketas

pre 4 godine

Bez sumnje partizan je bio najkonstantnije,i zasto da ne najkvalitetniji (moj utisak ovo je u ovom trenutku njegov maksimum,ocekivao ga je pad forme)zvezda sa mnogo internih problema (daleko od maksimuma).u aba liga plejof bi bio neizvestan,partizan finalista,buducnost u 3 meca tesko da moze da dobije zvezdu.finale ako zvezda resila problem"did not play-coach decision" bio bi egal.kao coveku meni je nebitno sta ce biti sa sportom u ovom trenutku,kao navijacu (zvezde),samo da bude stabilna i konkurentna sledece sezone,pa i u evro kupu

Drug clan

pre 4 godine

Bas me zanima sta ti kazu na ovu izjavu ovi tvoji dok se borite za plej of .i da li bi to izjavio da ti je tvoj raspali tim tipa drugi na tabeli.nije partizan zasluzio ni po cemu titulu jer ekipe tempiraju formu za plej of.

Filly

pre 4 godine

Tabela je tabela,slazem se. Ali zvezda ima 10 odigranih utakmica vise u evro ligi. Evro kup i liga su neuporedivo razlicita takmicenja po kvalitetu.Takodje,sve derbi utakmice su pokazale da su timovi ujednaceni i meceve su uglavnom resavale sudije. Pa hajde onda da teren resi ovo. Iskreno,muka mi je od oba drzavna projekta i petokraki koje u grbu nose oba kluba.Cela situacija i svi komentari nam govore kako smo psihicki razoreni a proleterski vec sada unuci nastavljaju gde smo pomislili da je gotovo 2000. Sportski pozdrav(ako takav u Srbiji jos uvek postoji)

zdravkogf

pre 4 godine

Gospodine ti oceš nesta da kažeš da bi poravdao nešto sto nemozese da opravda. Prvo jeste novinar postavijo pitanje o misjienju dali treba dase proglasi prvakom aba lige ako se prekine. Pa recimo muric je odgovorio da partizan je najbolje pokazo i treba mu dati aba ligu pa staje to nego spinovanj za titulu kako ono se kaze nije sija nego vrat. Znaci nijednog trenutka nije reko da se mora odigra pleof jer tad se dobija prvak ali vakoje sigurnije nego pleof . Pa gospodine mora se odigrati pleof ili ako se ne odigra nema prvaka nistise ova sezona pa tamal daje i budućnost zvezda ili Olimpija prva teren je zakon i kraj price a vi navijači partizana možete vršiti kampanju do mile vojie ali bez terena nema titule kraj Price. Pozdrav

oroz

pre 4 godine

Izgleda da samo panteri misle da bi trebalo ponistiti celu sezonu a treceplasirani tim bez prava ucesca u playoffu poslati u EL
(pARTizan, 28. mart 2020 21:46)

E da sam neko jaje tamo u organizaciji, dao bih vam sutradan tu titulu samo da ne trazite vise. Ma sta jednu, pet bih vam dao.

Momir

pre 4 godine

Naravno da zaslužuje i nije sporno da bude šampion ali na terenu. Kada I ako se stvore uslovi da se neometano igra do završetka sezone onda na terenu neka dokažu. Proglasiti šampiona prekinute lige gdje nisu ispostovan propozicije pre početka zbog više sile je neozbiljno i pogubno.
Razumijem ja grobare, bolje titula na mufte nego utakmice i rizik da se izgubi. No stav ECA jasan, il će se odigrati po propozicijama sa početka sezone ili se poništava ako nema uslova.

zdravkoherbiko

pre 4 godine

Nije mi jasno zašto prenosite izjave igrača tipa Murić,Mitrović,Lazić,pa normalno je da će da kažu da njihov sadašnji(bivši)klub zaslužuje titulu,mislim u principu jasno mi je da prenosite da bi se ljudi što više svađali i da bi stranica imala što više pregleda,ipak se od toga živi.

saeKn

pre 4 godine

Nije zasluzio. Kosarka je play-off NBA,Euroliga,Aba sve ostalo nije merilo u fudbalu se od pocetka sezone boris za titulu dok kad je kosarka u pitanju tek na kraju.

Realista

pre 4 godine

Evo sada cu najplasticnije da ti objasnim da pokusas da shvatis. Cele sezone se igra za prednost domaceg terena u zavrsnici sezone. Kako u Evrokupu, tako i u ABA. Partizan je posteno, na terenu, u oba takmicenja obezbedio tu prednost. Posto je vrlo jasno da se ovo zlo sa koronom nece brzo zavrsiti i da ce bar jos mesec dva nakon zavrsetka trajati mere zastite koje ce zabranjivati i javna okupljanja Partizan bi bio ostecen na vise nacina, jer gubi tu prednost navijaca koja je verovatno i presudna. Takmicenje se nece zavrsiti to treba da vam je jasno. Hoce li Partizanu biti dodeljena titula, ne znam stvarno i sto se mene tice ni ne mora. Ima ih Partizan i previse da bi kukao za jednu. Ali sto se tice ucesnika Evrolige, tu jedino rezultati moraju biti merilo. Gledajuci Evrokup i ABA gde je u oba takmicenja Partizan regularan deo sezone zavrsio kao prvi, tu nikakve dileme ne sme da bude.
(Baobab III, 29. mart 2020 13:22)

Od slova do slova si sve tacno napisao. Jedino bih dodao da prednost u odnosu na ABA ligu ima plasman u Evrokupu. Vrlo bitno u ovoj situaciji. Sva je prilika da se nijedno takmicenje nece zavrsiti.

REALNO

pre 4 godine

Partizan da bude domaćin plej ofa, u polufinalu bez gostujućih navijača, i u finalu bez gostujučih navijača. Može tako . Tako ili nikako.

e

pre 4 godine

Izgleda da samo panteri misle da bi trebalo ponistiti celu sezonu a treceplasirani tim bez prava ucesca u playoffu poslati u EL
(pARTizan, 28. mart 2020 21:46)
komunisti i ART...@!?

oberin martel

pre 4 godine

Čemu žurba? Kada ova kuga prođe, tamo negde u junu ili julu neće biti problem da se u tri nedelje odigra plejof. Mali je problem ABA liga.

Realno

pre 4 godine

Korosavendz
Porediti ligu gde ima 30 timova ukupno i to u dve konferencije i gde je ostalo da se odigra 20+ kola do kraja plus 4 runde plejofa sa ligom gde ima 12 timova i gde ima jedna runda i plejof da se odigra je suludo

Džoni

pre 4 godine

U principu manje bitno ko će uzeti titulu, jer sledeće sezone ko god od naših (ABA) timova bude igrao EL neće biti ni blizu konkurentan za to takmičenje, jer ko god očekuje ulaganja u timove sledeće godine kao što je bio slučaj ove taj se grdno vara. Oni veliki će sigurno opet i pored krize uložiti mnogo, ali ovi naši neće imati šta jer ćemo biti u takvoj ekonomskoj krizi da će nam košarka biti na zadnjem mestu.

mr čović i dr terzić

pre 4 godine

Ne sekirajte se ništa. Neće se igrati košarka ni u aprilu. Za dve nedelje sledi novi sastanak i nastavak suspenzije minimum do 01.05.

Djovani

pre 4 godine

Због ситуације вируса ЦОВИД-19 у АБА лиги постоји неколико могућих сценарија. Да ли се слажете са представницима Партизана и Игокее да ће титула аутоматски припасти Партизану?

Моје лично мишљење је да неко мора бити победник. Неки клубови, међутим, не желим да изговарам имена, доминирали су у одређеним такмичењима, неки су били на дну лиге, а други су се, попут АБА лиге, борили за доигравање. Наравно, ако је постојала опција да се игра последњи круг редовног рада, било би фер играти ове последње утакмице јер би нам дали много одговора. Колико је то могуће, мислим да би победнику требало дати финалну четворку турнира.
Наравно, такође морамо имати на уму да се ситуација ЦОВИД-19 догодила у различитим земљама у различито време. Неки тимови ће стога моћи почети са тренинзима раније, неки касније када ће се наставити сезона. Сви тимови треба да имају једнаке услове за игру. Тешко је провести дужи период у карантени, а затим одједном истући на паркет.
Партизан је сигурно показао највише од свих тимова који су учествовали у АБА ове сезоне, па би титула била заслужена. Уосталом, у АБА лиги остао је само последњи точак регуларног рада, а Београђани су сигурно доминирали у читавом регуларном делу.

Без икакве потребе се овде препуцавате када наши портали очигледно преносе само оно што може да изазове гомилу коментара...

malo podataka

pre 4 godine

Bilo sta da odluce, bas je svejedno, titula vise ili manje na papiru nista ne znaci. Nije pitanje sta ce biti posle pandemije, to se zna, velika ekonomska kriza. Nekako mi sve lici da ce mnogi morati da igraju bez velikih para i stranaca svoje drzavne lige. Sto i nije lose. Nisu mi jasni ljudi koji se loze da ce posle aprila sve biti kao ranije.

Enky

pre 4 godine

Igralo se ili ne igralo i bez prvaka Partizan je ispunio cilj za ovu sezonu osigurao je plasman u EL preko dva takmičenja a ovi što hoce da se uguraju tu a da nisu zasluzili pa neka se guraju jer samo tako mogu do cilja,na terenu nisu mogli jer ima boljih barem je to očigledno.

Taćo

pre 4 godine

Ma nista vise nije bitno,samo da ovo zlo prodje.Da bude sto manje zrtava i da se vratimo nornalnom zivotu.Pa onda cemo opet limenke,groblje itd.

Capricorn

pre 4 godine

Зашто неки протурају разне предлоге како завршити сезону...постоји правилник АБА лиге и њиме није предвиђено да се првак добија пласманом у регуларном делу, нити на Ф-4...једино мерило је Плеј оф...исти неће бити ни одигран јер су сви странци отишли кућама, они којима уговор истиче на крају сезоне, а такби су већина, неће се ни враћати...у каквим саставима би тимови одиграли наставак и плеј оф...ова сезона је ГОТОВА...остаје питање пласмана тимова у европска такмичења, али верујем да ће одлуку о томе донети Бартомеу, а не АБА лига...сва препуцавања су бесмислена...