Formula 1 103

Nedelja, 29.09.2019.

14:22

Hamilton iskoristio debakl Ferarija i trijumfovao deveti put u sezoni!

Luis Hamilton, vozač Mercedesa, prekinuo je niz pobeda Ferarija i trijumfovao je u trci za Veliku nagradu Rusije.

Hamilton iskoristio debakl Ferarija i trijumfovao deveti put u sezoni! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

The Wolf

pre 4 godine

Kada već toliko spominjete navodnu sreću koja prati Hamiltona, podsetiću na "srećnu" okolnost kada mu je 2016. godine u Maleziji pred kraj trke, pri velikom vođstvu, eksplodirao motor. Takođe, podsetiću i na "srećnu" okolnost kada se na pretposlednjoj trci sezone u Kini zaglavio u šljunku pri ulasku u box, u trenucima kada je imao vođstvo u šampionatu, u svojoj debitantskoj sezoni 2007. godine. Da nije bilo tih "srećnih" okolnosti i u te dve sezone bi osvojio šampionat i sada bi jurio svoju 8., a ne 6. titulu prvaka sveta!

Lola

pre 4 godine

Ferarijeva taktika bila odlicna, citajte radio transkript nikakve kuknjave nije bilo samo adaptacija na situaciju https://www.racefans.net/2019/10/01/vettel-vs-leclerc-round-two-complete-ferrari-russian-grand-prix-team-radio-transcript/. To sto je Fetelu crko auto pred Mercov pit-stop(!) nema veze ni sa cim. Ferari bi imao 1-2 bilo Fetel ili Leklerk ispred. Ali nekima manje smetaju naredjenja Botasu da se skloni nego ovo.

Milan

pre 4 godine

BobanKo Luis jeste jedan od najvecih F1 vozaca ikada ali ne bih se slozio da ceo tim treba da radi za njega kada imaju bolid superiorniji od drugih timova. Kada se bolid razvija ili jure vodece onda dovode jednog jakog vozaca. Kada je Mercedes ovoliko jak i ima ovoliku bodovnu prednost narediti Botasu na predhodnoj trci da uspori i pusti Luisa a bore se za titulu i tesko da ce neko da ih uhvati... jednostavno NE. Ako je toliko dobar onda i bez pomoci moze da pobedi Botasa. Setimo se Sene i Prosta: Mclaren je bio najjaci tim i ispred svih i onda nije bilo ko je bolji vozac nego trkaj se! To se ne vidi u Mercu. Jeste Ferari pripretio sada ali znalo se da tesko mogu nesto da urade. I opet ako Botas uzme par bodova vise (citaj 2-3) opet su to bodovi za Merc. Znam sta hoces da kazes ali Hamilton bi pored sebe trebao da ima Verstapena, Leklerka, Vetela, Sainza pa onda da vidimo ko je gazda. Ferari je tu cak promenio pristup pa bar imamo kompeticiju u timu, to je ono sto se trazi. Pozdrav.

Joka

pre 4 godine

Ako je neko dosao u slab tim da ga gradi to je bio Sumaher. Hamilton je dosao u Mercedes kada je Rozberg vec nanizao tri pobede i tim bio u strahovitom usponu. Prve tri godine su Sumaher i Rozberg giljali u kanti da bi Hamilton dosao na gotovo. Hamilton je klasa ali nikad nije imao muku u slabom timu. Mislim da je jedini vozac koji je imao takav tretman. Sena, Prost, Vetel, Kimi, Sumaher nisu bili odmah u jakom timu iako su bili vanserijski talenti. Tek toliko da se zna.

BobanKo80

pre 4 godine

Luis Hamilton je jos u GP2 seriji pre dolaska u F1 bio svetska klasa.Za razliku od drugih, pobedjivao je u slabijim bolidima i uvek bio kokurentan.On je petostruki svetski sampion,srz ekipe Mercedesa i naravno da ce cela ekipa raditi za njega, ukljucujuci i Botasa.U Mercedes je dosao kada je ekipa bila na 4-tom mestu konstruktora,daleko od bilo kakve dominacije.Luis Hamilton je najbolji vozac moderne F1.Ima ubedljivo najvise pobeda posle preticanja za pobedu od svih u modernoj F1.Posto vidim da vecina komentarise iz ugla poslednjih trka,samo se setite trke u SPA i Monci kada je u sporijem bolidu bio za vratom Ferariju.U bolidu koji je bio sporiji oko 3 desetinke po krugu,vozio je na braniku Ferarija i jurio pobedu.Luis ce oboriti sve rekorde F1 i postace najveci svih vremena.

Milan

pre 4 godine

JaguarBog a i svi drugi koji brane Fetela treba da znaju da je dogovor bio da Leklerk pravi zavetrinu Fetelu kako bi ovaj obisao Luisa. Ko je kriv Fetelu sto je prihvatio dogovor. Posle video da mu mozda nije to trebalo pa dao gas! E si se dogovorio... ispostuj dogovor pa se trkaj. I to neko poredi sa naredbama u Mercedesu!? Na prosloj trci kako bese bilo: Valteri ovde James, vozi sporije da Hamilton izadje ispred tebe! A bore se za titulu!!! Jer vi gledate prenos trke ili u tarabe pa vam promicu ovakve stvari! Od kad je Hamiltonu Botas wingmen nema trkanja u Mercedesu. A u Ferariju bar imamo zdravu kompeticiju ove godine sto je u Mercedesu misaona imenica. I ko ne moze da ukapira da Leklerk cepa onaj Ferari da nema nikakvu protekciju, neka slobodno i dalje odvaljuju sa komentarima.

Mirko Kojotovski

pre 4 godine

Gledam formulu od jos tamo Maria Andretija...Pitanje da li je ikad iko cuo za njega!?Citam ove komentare...Sve se menja u zivotu pa tako i sport.Postaje sve brzi.Trazi se tehnika i brzina.Ko se prvi na to navikne bice sampion.Toliko jednostavno.Zato postoje skauti i treninzi.Treniras ucis radis i radis.Naravno postoji onaj losiji deo a to je lova.Ona je usla u sport ali od 1990 intenzivno je odlucivala o svemu.Sponzori i mediji su radili svoje.Oni su trazili onoga ko ce da isprati njihove ciljeve a to je sto vise i vise i vise love.Recimo prvi takav je bio Šumaher.Sklonili su Senu jer je covek stao ispred njih.Smetao im je.Prvo kao siromasni Brazilac a onda kao i najbolji vozac koji je stao u odbranu drugih vozaca.Prvi slucaj atentata na sportistu je bio napad na Moniku Seles.Zatim odlazak Sene.Od tada sile mraka i novca odlucuju o prvacima.Recimo Hakinen se povukao zbog namestanja trka,frke oko guma i cestog kvara motora na njegovom bolidu.To je sve bilo rađeno da bi se Ferari uspio obogatiti i srusiti Mersedesov i Fanđov rekord.Naravno uz ogroman novac.Sumaher je bio samo izvođac radova.Sve se u zivotu vraca.Tako da je Mercedes docekao svojih 5minuta.Šumaher je zavrsio karijeru i desila mu se tragedija.Ferari jako los.Danas u svemu onome navedenom Mercedes je mnogo naucio a u Hamiltonu dobio perfektnog vozaca koji ce sve ispoštovati.Znaci imaju mocnu masinu i mocnog vozaca i iza sebe velikog giganta firme Daimler.E sad ja verujem da ce srusiti taj rekord upravo zbog svega onoga sto se izdesavalo od 2000 pa na ovamo.
Znaju u Mercedesu da imaju najbolheg vozaca pa su zbog toga Nemca Rosberga oterali posle poklonjene titule.Zamislite da im se i to moze.Jednostavno je to ko hoce da vidi.Kao sto rekoh u ovom vremenu u kojem zivimo trazi se brzina tehnika intelekt i postovanje prema novcu.
Ovo zadnje ti određuje da li si pobednik ili gubitnik.Da li imas dusu ili si pijun?
Danas smo svi pijuni u necijim rukama.
Samo neko to i naplati.

djole

pre 4 godine

Fetel je opet pokazao da je, osim sto je odlican vozac, moralno na nivou amebe. Umesto da ispostuje dogovor koji su imali, odnosno da na prvom pravcu prepusti prvo mesto Lekleru, a da se zatim trkaju, on je maksimalno pojacao gas, pobegao mu i onda se pravio Tosa. Samim tim uneo je nervozu u ceo tim i za Ferari bi najbolje bilo da dovedu nekog drugog

Jaguar Bog

pre 4 godine

Posle ove trke više ne navijam za Ferari. Sabotiranje Fetela od strane njegovog tima da bi se klinac Lekler progurao (Koji će da postane Lingard Formule 1) je sramotno, Fetel mora da ide što pre. Po njega bi bilo najbolje da se vrati u Red Bull, pa da ponovo dominira, rame uz rame sa Verstapenom. Dok Fetel ne pređe u neki drugi tim, samo Kimi i Alfa! Svaka čast Hamiltonu, Botasu i ekipi Mercedes-Benz za preokret, sportski pozdrav.

Vlad

pre 4 godine

(Zoran, 29. septembar 2019 20:57)
Da, zavetrinu da obidje Hamiltona. Mada treci startuje iza prvog, sto jeste zavetrina.
I taj dogovor je prilicno glup, Fetel je bio osetno brzi. Obrni okreni, svi ti neki dogovori i timske naredbe samo nanose stetu sportu.

Борко

pre 4 godine

(Хумска БГ, 29. septembar 2019 19:39)
Људи пазите сад.Овај Хумска БГ који позива на љубав и толеранцију то је онај исти човек који је рекао да је Верстапен пре пар година када је ударио у зид у Монаку требао да погине и да му не би ни мало било жао.Значи нема везе што Макс има оца мајку и сестру који га највише воле на свету важно је да један много важан лик на овој планети Хумска БГ буде срећан јер је момак погинуо.Затим исти тај Хумска који се позива на поштење се истовремено потписује и као Серхио, Кобајаши,Тјери Бутсен, Ђиу Лиу и Садриу, Марко, Маре Дуња, Милица, Лепи Цане, Пертнерс ин Крајм и још милион никова.Тај исти човек прозива за секташтво навијаче ВР46 човека који има девет титула који се пење на подијуме у 41. години а исти тај Хумкска седи кући и дрнда тастатуру.Лепо је то што је Луис стартовао са 14. места у Немачкој и победио, а што је кренуо у бокс па изгазио све могуће линије што је забрањено, то нема везе.Ја се као велики навијач Луиса Хамилтона ограђујем од оваквих назови навијача односно мрзитеља као што је Хумска.Поздрав за све праве и реалне навијаче.

Zoran

pre 4 godine

Ovaj mali koga svi fale i vole i dižu u nebesa me tako iznervira i prošlu trku a i ovu,toliko kuka da je to nevjerovatno. Da se onako ophode prema liku koji je osvojio 4 titule a koji pri tome i diže formu i danas vozi perfrktno,oduvao ih na startu,objasnio Lekleru i ovu i prošlu trku neke stvari. Znači obiđe te na stazu,fer i pošteno i ti se tu nešto buniš,tačno se moglo zaključit preko radia da su mu obećali pobjedu ali ipak pobjedu moraš da zaslužiš a danas je izgubio dosta fanova,i Lekler i Ferari,dosta fanova.
(Ivan, 29. septembar 2019 15:44)
Da je kukao jeste kukao je. Ali kako smo čuli posle trke dogovorena je strategija da na startu on da zavetrinu Vetelu da se ne brani a da mu ovaj na sledecem pravcu vrati i da tako imaju 1-2 posle prvog kruga.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

sve ocekivano za ovakvu stazu...jednostavno Rusija odgovara Hamiltonu,sve odradjeno kako je trebalo... Jos jedna pobeda i jos jedna titula...

Хумска БГ

pre 4 godine

Nije motor, nego kočnice. Još jedna nezaslužena pobeda Hamiltona. Još jedna trka gde su mu se sve kockive namestile. DOKLE?
(UnKnown, 29. septembar 2019 14:34)

Докле год га будете мрзели.
Што га више мрзите, он има све више среће.И треба.Када научите да гледате Формулу 1 као људи а не као дивљаци онда можете очекивати да се и вашим љубимцима мало осмехне срећа.Карма је ку..а, али поштена. Још памтим оне болесне изливе мржње према Луису после прошлогодишње трке у Силверстону,па потом после квалификација у Хокенхајму.Радовали сте се што је Кими на старту ударио Луиса, жалили сте једино што га није убогаљио на лицу места.Радовали сте се што је Луис имао квар у квалификацијама у Немачкој и притом писали да је он сам крив што му је отказао болид, били сте препуни себе као да је Фетел већ освојио титулу.А онда сутрадан трка, киша на Хокенхајму, Фетел у зиду, Луис са 14.места до победе, касније осваја титулу.Толико је све било предвидиво.Води вас мржња, а то не може да подари позитиван исход - постоји нека виша сила која је по том питању неумољива.
Ето, чисто да вам решим зашто Хамилтон "увек има среће".Ми који навијамо за њега, не мрзимо све остале. Ни Фетела, ни Леклера, ни Ферари нити било кога.У МОТО ГП-у мрзите Маркеза и секташите за Росија... Видимо ко доминира последњих година а ко не може једну победу годишње да убоде.Јер навијачи Маркеза не мрзе, као ни Хамилтонови.Када навијаш из срца, то даје жељене резултате.Када мрзиш, сам паднеш, сам се убијеш.Пријатно вече.

Хумска БГ

pre 4 godine

Ramzaj - Ево га још један препаметни лик. Он боље од Фетела зна шта је Фетелу отказало на болиду. Фетел каже МГУ-К али не, овај стручњак зна да су кочнице. Помиње Штефана Тилкеа а човек се уопште не зове тако.И такав "компетентан" закључи да Хамилтон "увек има среће" - непотребно је било шта даље коментарисати.

djavo 75

pre 4 godine

Niti je bilo konfuzije, niti kvara na motoru vec problem sa kocnicama, a nije ni poluulicna staza vec jedna u nizu idiotskih koje je dizajnirao Stefan Tilke..da ih ne komentarisem. Jednom je jedan komentator u prenosu rekao da je Hamilton najsrecniji vozac u istoriji F1, tj, on je preneo reci statisticara F1. Zaista je neverovatno da Hamilton kada izadje bezbednosno vozilo gotovo uvek ima okolnosti koje ni sam, da moze, ne bi bolje udesio.
(Ramzaj, 29. septembar 2019 17:45)Kvar je bio na elektromotoru to je Vetel izjavio za RTL a ne kočnice.
Sto se tiče sreće treba je i zaslužiti.

dr

pre 4 godine

ovo je ne znam koja trka već po redu gde sednem da gledam i izdrzim maksimalno pola sata....toliko je uzbudljivo da jednostavno to moje srce ne može da izdrži...počne da lupa i moram da prekinem

reflektor

pre 4 godine

Evo ovako,vezano za Hamiltona i koje kockice mu se sloze i on je sampion,a ovo su cinjenice-ne popusta pod pritiskom(za razliku od Fetela),savrsena mu je taktika sa timom i kad je drugi,treci ima tempo za vodecim(a),ima ulogu prvog vozaca i to radi odlicno,vozi po kisi vrhunski i jedino gde ima srece to je SC,u domenu odlaska u boks,guma itd.Da li Hamilton ima srece sto Ferari lose radi boks,ili sto Fetel pod pritiskom Hamiltona izleti u vrlo bitnoj trci prosle godine?!?!Ferari je bolji sad,ali Merc ima bolju taktiku,tim i Hamiltona koji izveze maestealno.

bla

pre 4 godine

Hamilton je dokazao da je veliki majstor, da i kada je u inferiornijem bolodu moze da zadrzi prikljucak i da iskoristi prilike
Mozete samo da ga mrzite ali je cinjenica da je najbolji i da je Mercedes najozbiljniji tim i da su najbolje u globalu pripremili bolid.

sassicaia

pre 4 godine

Bravo za Hamiltona i Mercedes. Pobjediti ovakav Ferari je ravno da Malta pobjedi Brazil u fudbalu. Samo sto je kod Brazila sve legalno za razliku od Ferarija. Bravo za Hamiltona, kakva hladnokrvnost, odlika najboljeg u istoriji. Ajde jos dvije titule pa da i po tom parametru zapusis usta onima sto velicaju sumahera. Mada i bez tih titula najveci je u istoriji F1, jer ovakve vozacke sposobnosti jos nisu vidjeni u F1. Bravo

Medvedev

pre 4 godine

Pa šta je Hamilton uradio da je ravno senzaciji.Covek iskoristio sef ti car otišao u boks i vratio se prvi i završio tu posao.Ferarri nebi obišao na stazi uospte ni da fetelu nije otkazao bolid.Te priče bolje gume na kraju trke pa jedino mesto gde možete da obidje te je pravac dugački gde je Ferarri brzi i pored drsa videlo se to i u Monci.

Non

pre 4 godine

Ali sta je Hamilton uradio pa da pobedi?? Aman, pa covek nista nije uradio, velika sreca i p.... Botas koji nece da se suprotstavi
(tennisman, 29. septembar 2019 14:41)

Za početak izborio je drugo mesto na gridu, kao drugo drzao prikljucak sa ferarijem na srednjim gumama sve vreme i cekao momenat da predje na meke i uradi nasto vise. i to sve sa evidentno sporijim bolidom od ferarija.

Al u svakom slucaju prvi je prosao kroz cilj, jel to dovoljno?

Smeh

pre 4 godine

Čitam komentare, jedni kukaju a za druge veselje. A da li je bilo preticanja na stazi medju vodećima, ma uopšte, a da to nije neko odustajanje ili preko boksa? Koliko se sećam staza je poluulična i nema mnogo prostora za preticanje pa spada u one "dosadne". A dosadnih trka je baš mnogo poslednjih godina.

Aleksandar

pre 4 godine

Kako nije poslušao naredbu iz boksa , o čemu vi to?? Poslušao je , otišao u boks kada kad su mu i rekli da treba da ide, izasao iza Leclerca i onda se desio kvar. Drugi put malo pažljivije gledajte trku.

Ramzaj

pre 4 godine

Niti je bilo konfuzije, niti kvara na motoru vec problem sa kocnicama, a nije ni poluulicna staza vec jedna u nizu idiotskih koje je dizajnirao Stefan Tilke..da ih ne komentarisem. Jednom je jedan komentator u prenosu rekao da je Hamilton najsrecniji vozac u istoriji F1, tj, on je preneo reci statisticara F1. Zaista je neverovatno da Hamilton kada izadje bezbednosno vozilo gotovo uvek ima okolnosti koje ni sam, da moze, ne bi bolje udesio.

železničar

pre 4 godine

Fetela sabotirali iz ekipe nekom daljinskom komandom, pošto ih nije poslušao. Jasno ko dan. Da sam na njegovom mestu, napustio bi ih odmah. Kakva ljigava ekipa, užas.

evoba

pre 4 godine

F1 ne pratim od Senine pogibije. Ovo vise nema veze sa sportom niti je uzbudljivo kao ranije. Sada masine voze, ne ljudi. Pravih trkaca i dvoboja vise nema odavno
(Magistar Colovic, 29. septembar 2019 15:58)

I tad su titule osvajali najbolji bolidi kao i uvek. Pozdrav

EUFORIJA

pre 4 godine

Sad kreće plakanje ferarijevaca,večeras Luis igra i peva kakaljinku sa mladim ruskinjama,bravo šampione,najbolji si!
(СРБIN, 29. septembar 2019 14:58)


Deseta trka ove sezone koju dobija tako sto mu se sklone ovi iz Ferarija

5 trka je dobio tako sto ga stiti Botas

Koliko ostaje ono sto je svojom zaslugom dobio???

Iskreno me zanima da li je neko stariji od 13 godina od ovih sto se loze na Hamiltona...
(Milosh, 29. septembar 2019 15:32)

I tako vec 6 titula mu "poklanjaju" ovi iz Ferarija, Botas i ostali.... Ljubomora je cudo!

Max

pre 4 godine

Nije mi jasno kako neko navija za Ferari koji 13 godina nema titulu, smesni su. Hamilton je zakon.
(Goran ks, 29. septembar 2019 15:19)

Razmisljanje na nivou deteta "navijacu za onog ko je bolji". Ima nesto sto se zove kult, istorija, tradicija.

Lošmi

pre 4 godine

F1 ne pratim od Senine pogibije. Ovo vise nema veze sa sportom niti je uzbudljivo kao ranije. Sada masine voze, ne ljudi. Pravih trkaca i dvoboja vise nema odavno
(Magistar Colovic, 29. septembar 2019 15:58

Kako znaš kada ne pratiš?

Vlad

pre 4 godine

(studentdodjos, 29. septembar 2019 14:37)
Veliki sam navijac i postovalac Kimija, od kako se pojavio u F1 a pogotovu od prelaska u McLaren (2002 cini mi se), ali ovo gore napisano nije tacno. Kimi je u Ferariju bio drugi vozac, kao i Botas. Realno bolje vozi u Alfi.
Nisam navijac Ferarija ali sta su pokusavali, samo oni znaju. Ne znam sta su se dogovarali ali Fetel je bio (osetno) brzi od Leklera. U situaciji kad nemaju sansu ni za jednu titulu, ne vidim sta je bitno koji vozac pobedi, sve dok pobedjuju. Timske naredbe su ok ako se neko bori za titulu, ali ovde nije imalo nimalo smisla pogotovu sto je Fetel bio brzi.

Vettel...

pre 4 godine

Klupski "kolega" Vettel je ne poslušavši timsku naredbu uništio trku kao i ceo vikend trenutno najbržem vozaču Leclercu. Ako hoće nešto da postigne Ferrari što pre mora da se reši Vettela...

ispravka

pre 4 godine

Au sta radi ovaj Ferari i kako sve sve pukom srecom namesta u korist Hamiltona...i sejfti car i odustajanje fetela ma sve...covek rodjen pod srecnom zvezdom pa to ti je...
(mare, 29. septembar 2019 14:56)
Sejfti kar je izašao i pomogao Lekiju da se vrati na meke i brže gume,posle Hamiltona,sad što to nije iskoristio to je do njega čim nije pretekao ni bezopasnog Botasa,Luis je iskoristio virtuelno vozilo a to moraš priznati nije isto!

Magistar Colovic

pre 4 godine

F1 ne pratim od Senine pogibije. Ovo vise nema veze sa sportom niti je uzbudljivo kao ranije. Sada masine voze, ne ljudi. Pravih trkaca i dvoboja vise nema odavno

Vlad

pre 4 godine

(mare, 29. septembar 2019 14:56)
F1 je oduvek bila tehnicki sport, pouzdanost bolida je zadnjih godina (ogranicenja u broju motora) bitnija nego ikad.
Uostalom, niko ne zna sta bi se desilo da nije otkazao, Mercedes na mekim, Ferari na srednje tvrdim gumama.

Broj 1

pre 4 godine

Vecina komentatotra trku nije gledalo. Nego niko ne pomenu da je Ferari sabotirao Fetela sa svojim kalkulacijama " samo da Lekler bude ispred nakon pita". U Singapuru Fetel je usao 1 krug ispred Leklera, a sad su ga pustili da ceka par krugova dok mu se gume ne istrose da bi Sarl bio prvi, sto je velika sramota za tim kakav je Ferari...

Pera

pre 4 godine

Stvarno nema smisla, Hamilton bi trebalo LeKleru da što pre vrati sve titule koje je osvojio u godinama u kojima je LeKler nepravedno bio odsutan iz šampionata F1.

Za Fetela sa naravno sve to od prošle trke samo po sebi već i podrazumeva.

Čika Sava

pre 4 godine

Vidim koliko naših bodri Hamiltona pa se čudim. Jeste to sport, pasija, svaka čast, ali da li ste se zapitali koliko Britanci vole i navijaju za Đokovića?
(Mladen, 29. septembar 2019,
Meni je još čudnije kad neko navija za ferari i nemačke vozače Šumahera,Fetela,ko da nisu učili istoriju u školi i ko je ko,a za Luisa mi je sasvim ok. Gledaj na Hamiltona ko na Đžesija Ovensa savremenog doba a ne kao britanca pa će ti sve biti mnogo jasnije!

The Dictator

pre 4 godine

Ne znam sta ocekujete od Botasa. Ocigledno nije imao Hamiltonov tempo, kako da ga napadne? Je l trebalo da pusti Leklera da ga prestigne? Nije on kriv sto Lekler nije mogao. U proslosti je mozda pokazao da je drugi vozac, ali danas je covek vozio svoju trku i uradio sta je mogao.
(evoba, 29. septembar 2019 15:09)

Ocekuju svasta zato sto slusaju onu dvojicu komentatora koji tokom cele trke lansiraju neke teorije zavere, manipulisu podacima i sto me najvise nervira, ne znaju da ucute kada treba da se cuju pametnije stvari od pametnijih ljudi. Da ne komentarisem konstantno plakanje zbog Ferarija, mislim da su Pavlu crne misli prolazile kroz glavu dok je Fetel parkirao bolid, a VSC bio aktiviran :)

Milos

pre 4 godine

Nije mi jasno zbog čega je Lekler trazio poziciju odma da mu se vrati a trka tek krenula, plus Vettel bio brzi od njega u tim momentima?

Vlad

pre 4 godine

(Vettel..., 29. septembar 2019 15:02)
Pa nije Lekler danas delovao najbrzi. Na crvenim gumama nije napravio vecu prednost u odnosu na Hamiltona na zutim u prvom stintu, zaostao preko 4 sekunde u odnosu na timskog kolegu,u drugom stintu nije mogao ni Botasa da resi.
Jedno su kvalifikacije, drugo je trka. Lepo je imati pol poziciju, ali bodovi i pobede se osvajaju u nedelju. ;)

evoba

pre 4 godine

Ne znam sta ocekujete od Botasa. Ocigledno nije imao Hamiltonov tempo, kako da ga napadne? Je l trebalo da pusti Leklera da ga prestigne? Nije on kriv sto Lekler nije mogao. U proslosti je mozda pokazao da je drugi vozac, ali danas je covek vozio svoju trku i uradio sta je mogao.

68 olds 442

pre 4 godine

Vidite kako je kada FIA ne podržava Ferari? Manekenka je umalo zaplakala na stazi, Hamiltonu svaka čast. Bravo Mercedes, Hamilton po 6. titulu!

Denko

pre 4 godine

Fetel je izabran za vozac dana i govori sme. Publika voli trkanje a ne plan A, B, C, D itd. Ne moze trka da se isplanira unapred i da se toga striktno drzite. Danas je Ferari mogao da uzme 1+2 pobedu a pritome da je za tim sasvim svejedno ko je prvi a ko drugi. Ne razumem zasto su hteli da uspore svog P1 vozaca kad je sampionat odavno resen?

СРБIN

pre 4 godine

ad kreće plakanje ferarijevaca,večeras Luis igra i peva kakaljinku sa mladim ruskinjama,bravo šampione,najbolji si!(СРБIN, 29. septembar 2019 14:58)Deseta trka ove sezone koju dobija tako sto mu se sklone ovi iz Ferarija5 trka je dobio tako sto ga stiti BotasKoliko ostaje ono sto je svojom zaslugom dobio???Iskreno me zanima da li je neko stariji od 13 godina od ovih sto se loze na Hamiltona...
(Milosh, 29. septembar 2019 15:32)
.Ne 13 već 45,zemo Nišlijo!

Ivan

pre 4 godine

Ovaj mali koga svi fale i vole i dižu u nebesa me tako iznervira i prošlu trku a i ovu,toliko kuka da je to nevjerovatno. Da se onako ophode prema liku koji je osvojio 4 titule a koji pri tome i diže formu i danas vozi perfrktno,oduvao ih na startu,objasnio Lekleru i ovu i prošlu trku neke stvari. Znači obiđe te na stazu,fer i pošteno i ti se tu nešto buniš,tačno se moglo zaključit preko radia da su mu obećali pobjedu ali ipak pobjedu moraš da zaslužiš a danas je izgubio dosta fanova,i Lekler i Ferari,dosta fanova.

Bodibond

pre 4 godine

Ocekivano, nema ko drugi da pobedi, Fetel, Hamilton ili Masa, dosadan "sport". Od kako se ne takmice Barikelo, Fizikelo i Mika Hakinen ja ne pratim Formulu 1 toliko cesto.

Milosh

pre 4 godine

Sad kreće plakanje ferarijevaca,večeras Luis igra i peva kakaljinku sa mladim ruskinjama,bravo šampione,najbolji si!
(СРБIN, 29. septembar 2019 14:58)


Deseta trka ove sezone koju dobija tako sto mu se sklone ovi iz Ferarija

5 trka je dobio tako sto ga stiti Botas

Koliko ostaje ono sto je svojom zaslugom dobio???

Iskreno me zanima da li je neko stariji od 13 godina od ovih sto se loze na Hamiltona...

Vlad

pre 4 godine

(Mladen, 29. septembar 2019 15:00)
Aj da kazem da se slazem sa vecinom napisanim, ali kakve to veze ima sa ovom trkom gde je realno odlicno vozio od pocetka do odustajanja?

vlada_82

pre 4 godine

Samo jedna konstatacija za navijače Ferarija: Sve sto se izdesavalo na trci krivci su sefovi Ferarija i njihovi vozaci. Ni Hamilton, ni Botas, ni Volf, ni FIA. Jedini krivci za ovaj, da kazem, neuspeh se nalaze u Ferariju!

Mladen

pre 4 godine

Sebastijan Fetel nije dostojan vožnje crvenog bolida. Na sreću je uzeo 4 titule u Red Bulu dok su oni bili neprikosnoveni. Našao se u pravo vreme na pravom mestu i to je sve. Greške iz prethodne i ove sezone dokazuju da on nije veliki vozač i šampion. Svakom može da se desi, ali kod njega je to učestalo i uvek kad je frka. Slab je u glavi i podleže pritisku.

DRS

pre 4 godine

Nekako mi je drago za propast Ferarija. Lekler je neki novi Alezi, dobar ali .. Prvo plače, onda ne može da prestigne mrtvog Botasa a ima bolji bolid. A majstori iz Ferarija umesto da narede Fetelu da se dovuče do boksa kako zna i ume da ne bi bilo VSC i gratis boksa za Mercedes oni mutavi. A publika je rekla svoje kada je Fetela izglasala za vozača dana. I umesto sigurne duple pobede utešno treće mesto a po svemu na trci ni to nisu zaslužili Binoto i mozgovi.

Mladen

pre 4 godine

Vidim koliko naših bodri Hamiltona pa se čudim. Jeste to sport, pasija, svaka čast, ali da li ste se zapitali koliko Britanci vole i navijaju za Đokovića?

andreas kisser

pre 4 godine

(tennisman, 29. septembar 2019 14:41)

ovako, za tebe i ostale koji izgleda jedino sto znate je da gledate kolca kako se jure na stazi: da li razumete sta su tipovi guma i kako funkcionisu? znate, ima ono meke, srednje i tvrde; neke su brze, neke sporije. pitas sta je hamilton uradio da zasluzi pobedu? na startu trke, ferariji su bili na mekim gumama koje su brze, a mercedesi na srednjim koje su sporije, ali traju duze! to znaci da je hamilton na sporijim gumama sve vreme odrzavao priljucak sa (na pravcu) inace brzim ferarijem. kada su ferariji promenili gume, pre mercedesa jer meke gume traju krace, morali su da idu na srednje gume, znaci sporije, kapiras? mercedes bi i bez sejfti kara izmedju 30-35 kruga stavio brze, meke gume i onda bi se sve ono sto si gledao u prvih 20 krugova ponovilo ali sa promenjenim ulogama. uostalom, pogledaj vremena; cak i da fetelu nisu otkazale kocnice, luis bi izasao iz boxa kao treci neposredno iza fetela, ALI sa brzim gumama, koje su u isto vreme i 7, 8 krugova svezije! sta mislis, zbog cega su leklera tokom sejfti kara pozvali u box posle samo 3 kruga nakon prvog odlaska u box da bi mu ponovo stavili meke gume, izgubivsi pritom svesno drugo mesto od botasa, samo da bi mu dali konkurentne gume za ostatak trke? da li razumes koliku bi prednost imao luis u odnosu na ferarije posle boxa i bez sejfti kara!? vozili bi se na po sekundu, dve razmaka 20 krugova i znas sta - verovatno bi preteakao bar fetela za 2. mesto! jel ti sad nesto jasnije?

NY

pre 4 godine

Vidim koliko naših bodri Hamiltona pa se čudim. Jeste to sport, pasija, svaka čast, ali da li ste se zapitali koliko Britanci vole i navijaju za Đokovića?
(Mladen, 29. septembar 2019 15:04)

A sto bi navijali za Ferari? Sta mi Srbi imamo od Ferarija.Kakve veze sada ima Djokovic sa F1 i britancima

HARIS

pre 4 godine

Bruka u Ferariju, po ko zna koji put. Ovo izgleda kao da se Arivabene vratio, bruka! Da se Lekler bori za ttitulu, pa i da razumijem onakve poruke u 4-5. krugu. Cini mi se da prvi put kao veliki fan Ferarija navijam da ne pobjede, jer sramote ovaj veliki tim unutar ekipe!

rrmx

pre 4 godine

"On je bio na prvoj poziciji par krugova ranije, ispred klupskog kolege Šarla Leklera, a iz svog tima dobio je instrukcije da momentalno ode u boks kako bi ga, nezvanično prestigao Lekler."

Ne, nego je suprotno bilo.
Lekler je prvi isao u boks i umesto da sledeci krug povuku i Fetela, oni su ga namerno ostavili da bi Lekler s svezijim gumama topio prednost koju je Fetel imao.

Fetel ga je posteno pretekao i "odvalio" u prvom delu, ali je Ferari jasno pokazao na koga igra.

Zgadili su mi se i prvi put u zivotu navijam da Hamilton pobedi.

Bg

pre 4 godine

Dogovoren start da Vetel obidje Luisa dok ga Lekler zatvara. I onda je Vetel trebao da vrati mesto Lekler ali on to nije hteo da uradi. Ferari ce ga se resiti na kraju sezone... Kome treba vozac kome je sujeta preca od ekipe.

merc

pre 4 godine

Nema Eklestona da duva u dupe ferariju i gle čuda,nema ni rezultata...svi ste zaboravili kada su se čitave sezone nameštale za šumahera i ferari..sramota za tako "veliku" firmu!

sah 88

pre 4 godine

Da sam ja Binoto odnah otkaz Fetelu. Ne može da podnese da je mali Lekler mnogo bolji i na sve načine pokušava da osujeti Leklerove dobre rezultate i pobede.

Fan F1

pre 4 godine

Ono što je evidentno to je da posle sjajnog starta Mercedesa u sezoni i malte ne skoro osvojene titule u obe konkurencije i kuknjave navijača skuderije kako je sezona gotova i pre nego li što je počela i nikad dosadnija,Fia je rešila da se poigra i dozvolila ferariju da koristi sva dozvoljena i nedozvoljena sredstva kako bi učinila sezonu interesantnom.Sa druge strane i nemci u Mercedesu mogu biti zadovoljni ,uzeće obe titule,a istovremeno njihov ponajbolji vozač neće ugroziti njihovog Šumija po broju pobeda.Elem,sve ovo što se radi to je da se sputa Luis,radili su mu nešto slično i sa Rozbergom tako da ne treba ništa da nas čudi.Ono što me raduje to je najavljena saradnja izmedju Mc Larena i Mercedesa što bi značilo i skorije povlačenje Mercedesa iz šampionata,došli su,videli i pobedili,jednostavno zasitili su se.Opet, Luisu se otvara opcija povratka u Mc Laren i tamo završi karijeru,bilo bi idealno sa još jednom titulom,ili pak bude mentor talentovanom Norisu,budućem svetskom šampionu .

VladaNS

pre 4 godine

Video šta rade Fetelu, prekinuo da gledam trku. Ovo je bruka i sramota, sabotirajući Fetela, sabotarili su i ceo tim. Lepo je i videti pravo lice Leklera, za sve koji ga već dižu u zvezde.

mare

pre 4 godine

Au sta radi ovaj Ferari i kako sve sve pukom srecom namesta u korist Hamiltona...i sejfti car i odustajanje fetela ma sve...covek rodjen pod srecnom zvezdom pa to ti je...

wve

pre 4 godine

Bravo za Ferari, kako su na dugme ce ugasili Fetelov bolid kada je pomislio da je veći od ekipe. Inače oni koji decenijama prate F1 zbaju da u boksu ekipa može da kontroliše motor, i još mnogo toga.

jako_i_do_samog_kraja

pre 4 godine

Sramota za Ferrari, koliko kalkulacija. Zaslužili su to što im se desilo. Svaku trku sam navijao za Ferrari. Mislio sam da više poštuju trkanje, ali na kraju ispade da samo Mercedes zna kako se radi to što svi hoće da urade, a to je da se gura jedan vozač. Takodje izgleda da je Lecler još jedan od mnogih F1 razmaženih vozača (što je i logično ipak ti treba mnogo para da dodjes uopšte u priliku da pridjes bolidu F1).

Bradonja

pre 4 godine

Sta ste vi ovde napisali. Ovo nije tacno. Fetel je otisao u boks sve regularno, iako im i jeste namera bila da se po povratku vrati na drugu poziciju. Medjutim to sto su mu posle najverovatnije otkazale kočnice pa je zato morao da odustane, to nema nikakve veze sa tim da su ga oni zvali u boks, a da on nije hteo da ide.

Mita koji mnogo pita

pre 4 godine

manipulišete podacima... vettelu nije umro motor već kočnice i nisu ga iz tima zvali da uđe u boks već da pusti leclera koji, jer su verovatno imali vec informacije neke oko problema sa vettelovim autom... a mercedesi su ničim izazvani dobili pobedu na tacni pukom srecom zbog safety cara koji im se namestio kao kec na 10.

studentdodjos

pre 4 godine

ne bitno za koga navijate, ali morate priznati da je Botas najveca p**** od vozaca. Imas kvalitet, ne kao Hamilton, Fetel i drugi, a ne pokusas da se suprostavis Hamiltonu bar jednom. Pogledaj Rozberga kako se borio, a da te ne poredimo sa zemljakom "Ledenim".
Po meni najveca sramota F1 !!!

Mita koji mnogo pita

pre 4 godine

Ma kakvo znanje Mercedesa, ukenjao ih je safety car a Botas čuvao leđa Hamiltonu i to je cela priča. Bez toga ne bi pobedili ni za 500 krugova.

Sasha

pre 4 godine

Neprocenjivo je slušati kuknjavu komentatora Pavla i Bakija tokom trke,opravdavajući debakl njihovog voljenog tima. Na pocetku se "čude" zašto??? Sajnc nije zagradio Luisa.U toku trke opet ogovaraju Botasa kako je najbolji drugu vozač,pritom zaboravljajući najbolje vodonoše u istoriji Barikela i Masu. Šumaheru dopisuju jednu pobedu više,jednostavno pući će od muke. Od ovog Lekija napravili veštački mega zvezdu,a on suvi prosek, ima mnogo boljih mladih vozača poput Norisa,Sajnca,Rasela pa i Okona koji je trenutno bez angazmana.Pa kad je taj "Monegasanin"tolika zver za volanom što na mekim gumama koje više leže ferariju a pritom su još i svežije od Mercedesovih u daleko najbržem i superiornom bilidu današnjice ne preteče na stazi bar onog mlitavog Botasa a o Luisu da i ne govorim.

studentdodjos

pre 4 godine

ne bitno za koga navijate, ali morate priznati da je Botas najveca p**** od vozaca. Imas kvalitet, ne kao Hamilton, Fetel i drugi, a ne pokusas da se suprostavis Hamiltonu bar jednom. Pogledaj Rozberga kako se borio, a da te ne poredimo sa zemljakom "Ledenim".
Po meni najveca sramota F1 !!!

VladaNS

pre 4 godine

Video šta rade Fetelu, prekinuo da gledam trku. Ovo je bruka i sramota, sabotirajući Fetela, sabotarili su i ceo tim. Lepo je i videti pravo lice Leklera, za sve koji ga već dižu u zvezde.

HARIS

pre 4 godine

Bruka u Ferariju, po ko zna koji put. Ovo izgleda kao da se Arivabene vratio, bruka! Da se Lekler bori za ttitulu, pa i da razumijem onakve poruke u 4-5. krugu. Cini mi se da prvi put kao veliki fan Ferarija navijam da ne pobjede, jer sramote ovaj veliki tim unutar ekipe!

Bg

pre 4 godine

Dogovoren start da Vetel obidje Luisa dok ga Lekler zatvara. I onda je Vetel trebao da vrati mesto Lekler ali on to nije hteo da uradi. Ferari ce ga se resiti na kraju sezone... Kome treba vozac kome je sujeta preca od ekipe.

jako_i_do_samog_kraja

pre 4 godine

Sramota za Ferrari, koliko kalkulacija. Zaslužili su to što im se desilo. Svaku trku sam navijao za Ferrari. Mislio sam da više poštuju trkanje, ali na kraju ispade da samo Mercedes zna kako se radi to što svi hoće da urade, a to je da se gura jedan vozač. Takodje izgleda da je Lecler još jedan od mnogih F1 razmaženih vozača (što je i logično ipak ti treba mnogo para da dodjes uopšte u priliku da pridjes bolidu F1).

Max

pre 4 godine

Nije mi jasno kako neko navija za Ferari koji 13 godina nema titulu, smesni su. Hamilton je zakon.
(Goran ks, 29. septembar 2019 15:19)

Razmisljanje na nivou deteta "navijacu za onog ko je bolji". Ima nesto sto se zove kult, istorija, tradicija.

DRS

pre 4 godine

Nekako mi je drago za propast Ferarija. Lekler je neki novi Alezi, dobar ali .. Prvo plače, onda ne može da prestigne mrtvog Botasa a ima bolji bolid. A majstori iz Ferarija umesto da narede Fetelu da se dovuče do boksa kako zna i ume da ne bi bilo VSC i gratis boksa za Mercedes oni mutavi. A publika je rekla svoje kada je Fetela izglasala za vozača dana. I umesto sigurne duple pobede utešno treće mesto a po svemu na trci ni to nisu zaslužili Binoto i mozgovi.

Lošmi

pre 4 godine

F1 ne pratim od Senine pogibije. Ovo vise nema veze sa sportom niti je uzbudljivo kao ranije. Sada masine voze, ne ljudi. Pravih trkaca i dvoboja vise nema odavno
(Magistar Colovic, 29. septembar 2019 15:58

Kako znaš kada ne pratiš?

Broj 1

pre 4 godine

Vecina komentatotra trku nije gledalo. Nego niko ne pomenu da je Ferari sabotirao Fetela sa svojim kalkulacijama " samo da Lekler bude ispred nakon pita". U Singapuru Fetel je usao 1 krug ispred Leklera, a sad su ga pustili da ceka par krugova dok mu se gume ne istrose da bi Sarl bio prvi, sto je velika sramota za tim kakav je Ferari...

evoba

pre 4 godine

F1 ne pratim od Senine pogibije. Ovo vise nema veze sa sportom niti je uzbudljivo kao ranije. Sada masine voze, ne ljudi. Pravih trkaca i dvoboja vise nema odavno
(Magistar Colovic, 29. septembar 2019 15:58)

I tad su titule osvajali najbolji bolidi kao i uvek. Pozdrav

Milos

pre 4 godine

Nije mi jasno zbog čega je Lekler trazio poziciju odma da mu se vrati a trka tek krenula, plus Vettel bio brzi od njega u tim momentima?

andreas kisser

pre 4 godine

(tennisman, 29. septembar 2019 14:41)

ovako, za tebe i ostale koji izgleda jedino sto znate je da gledate kolca kako se jure na stazi: da li razumete sta su tipovi guma i kako funkcionisu? znate, ima ono meke, srednje i tvrde; neke su brze, neke sporije. pitas sta je hamilton uradio da zasluzi pobedu? na startu trke, ferariji su bili na mekim gumama koje su brze, a mercedesi na srednjim koje su sporije, ali traju duze! to znaci da je hamilton na sporijim gumama sve vreme odrzavao priljucak sa (na pravcu) inace brzim ferarijem. kada su ferariji promenili gume, pre mercedesa jer meke gume traju krace, morali su da idu na srednje gume, znaci sporije, kapiras? mercedes bi i bez sejfti kara izmedju 30-35 kruga stavio brze, meke gume i onda bi se sve ono sto si gledao u prvih 20 krugova ponovilo ali sa promenjenim ulogama. uostalom, pogledaj vremena; cak i da fetelu nisu otkazale kocnice, luis bi izasao iz boxa kao treci neposredno iza fetela, ALI sa brzim gumama, koje su u isto vreme i 7, 8 krugova svezije! sta mislis, zbog cega su leklera tokom sejfti kara pozvali u box posle samo 3 kruga nakon prvog odlaska u box da bi mu ponovo stavili meke gume, izgubivsi pritom svesno drugo mesto od botasa, samo da bi mu dali konkurentne gume za ostatak trke? da li razumes koliku bi prednost imao luis u odnosu na ferarije posle boxa i bez sejfti kara!? vozili bi se na po sekundu, dve razmaka 20 krugova i znas sta - verovatno bi preteakao bar fetela za 2. mesto! jel ti sad nesto jasnije?

evoba

pre 4 godine

Ne znam sta ocekujete od Botasa. Ocigledno nije imao Hamiltonov tempo, kako da ga napadne? Je l trebalo da pusti Leklera da ga prestigne? Nije on kriv sto Lekler nije mogao. U proslosti je mozda pokazao da je drugi vozac, ali danas je covek vozio svoju trku i uradio sta je mogao.

Bradonja

pre 4 godine

Sta ste vi ovde napisali. Ovo nije tacno. Fetel je otisao u boks sve regularno, iako im i jeste namera bila da se po povratku vrati na drugu poziciju. Medjutim to sto su mu posle najverovatnije otkazale kočnice pa je zato morao da odustane, to nema nikakve veze sa tim da su ga oni zvali u boks, a da on nije hteo da ide.

EUFORIJA

pre 4 godine

Sad kreće plakanje ferarijevaca,večeras Luis igra i peva kakaljinku sa mladim ruskinjama,bravo šampione,najbolji si!
(СРБIN, 29. septembar 2019 14:58)


Deseta trka ove sezone koju dobija tako sto mu se sklone ovi iz Ferarija

5 trka je dobio tako sto ga stiti Botas

Koliko ostaje ono sto je svojom zaslugom dobio???

Iskreno me zanima da li je neko stariji od 13 godina od ovih sto se loze na Hamiltona...
(Milosh, 29. septembar 2019 15:32)

I tako vec 6 titula mu "poklanjaju" ovi iz Ferarija, Botas i ostali.... Ljubomora je cudo!

Sasha

pre 4 godine

Neprocenjivo je slušati kuknjavu komentatora Pavla i Bakija tokom trke,opravdavajući debakl njihovog voljenog tima. Na pocetku se "čude" zašto??? Sajnc nije zagradio Luisa.U toku trke opet ogovaraju Botasa kako je najbolji drugu vozač,pritom zaboravljajući najbolje vodonoše u istoriji Barikela i Masu. Šumaheru dopisuju jednu pobedu više,jednostavno pući će od muke. Od ovog Lekija napravili veštački mega zvezdu,a on suvi prosek, ima mnogo boljih mladih vozača poput Norisa,Sajnca,Rasela pa i Okona koji je trenutno bez angazmana.Pa kad je taj "Monegasanin"tolika zver za volanom što na mekim gumama koje više leže ferariju a pritom su još i svežije od Mercedesovih u daleko najbržem i superiornom bilidu današnjice ne preteče na stazi bar onog mlitavog Botasa a o Luisu da i ne govorim.

NY

pre 4 godine

Vidim koliko naših bodri Hamiltona pa se čudim. Jeste to sport, pasija, svaka čast, ali da li ste se zapitali koliko Britanci vole i navijaju za Đokovića?
(Mladen, 29. septembar 2019 15:04)

A sto bi navijali za Ferari? Sta mi Srbi imamo od Ferarija.Kakve veze sada ima Djokovic sa F1 i britancima

vlada_82

pre 4 godine

Samo jedna konstatacija za navijače Ferarija: Sve sto se izdesavalo na trci krivci su sefovi Ferarija i njihovi vozaci. Ni Hamilton, ni Botas, ni Volf, ni FIA. Jedini krivci za ovaj, da kazem, neuspeh se nalaze u Ferariju!

wve

pre 4 godine

Bravo za Ferari, kako su na dugme ce ugasili Fetelov bolid kada je pomislio da je veći od ekipe. Inače oni koji decenijama prate F1 zbaju da u boksu ekipa može da kontroliše motor, i još mnogo toga.

Non

pre 4 godine

Ali sta je Hamilton uradio pa da pobedi?? Aman, pa covek nista nije uradio, velika sreca i p.... Botas koji nece da se suprotstavi
(tennisman, 29. septembar 2019 14:41)

Za početak izborio je drugo mesto na gridu, kao drugo drzao prikljucak sa ferarijem na srednjim gumama sve vreme i cekao momenat da predje na meke i uradi nasto vise. i to sve sa evidentno sporijim bolidom od ferarija.

Al u svakom slucaju prvi je prosao kroz cilj, jel to dovoljno?

Vlad

pre 4 godine

(Vettel..., 29. septembar 2019 15:02)
Pa nije Lekler danas delovao najbrzi. Na crvenim gumama nije napravio vecu prednost u odnosu na Hamiltona na zutim u prvom stintu, zaostao preko 4 sekunde u odnosu na timskog kolegu,u drugom stintu nije mogao ni Botasa da resi.
Jedno su kvalifikacije, drugo je trka. Lepo je imati pol poziciju, ali bodovi i pobede se osvajaju u nedelju. ;)

Čika Sava

pre 4 godine

Vidim koliko naših bodri Hamiltona pa se čudim. Jeste to sport, pasija, svaka čast, ali da li ste se zapitali koliko Britanci vole i navijaju za Đokovića?
(Mladen, 29. septembar 2019,
Meni je još čudnije kad neko navija za ferari i nemačke vozače Šumahera,Fetela,ko da nisu učili istoriju u školi i ko je ko,a za Luisa mi je sasvim ok. Gledaj na Hamiltona ko na Đžesija Ovensa savremenog doba a ne kao britanca pa će ti sve biti mnogo jasnije!

reflektor

pre 4 godine

Evo ovako,vezano za Hamiltona i koje kockice mu se sloze i on je sampion,a ovo su cinjenice-ne popusta pod pritiskom(za razliku od Fetela),savrsena mu je taktika sa timom i kad je drugi,treci ima tempo za vodecim(a),ima ulogu prvog vozaca i to radi odlicno,vozi po kisi vrhunski i jedino gde ima srece to je SC,u domenu odlaska u boks,guma itd.Da li Hamilton ima srece sto Ferari lose radi boks,ili sto Fetel pod pritiskom Hamiltona izleti u vrlo bitnoj trci prosle godine?!?!Ferari je bolji sad,ali Merc ima bolju taktiku,tim i Hamiltona koji izveze maestealno.

Ivan

pre 4 godine

Ovaj mali koga svi fale i vole i dižu u nebesa me tako iznervira i prošlu trku a i ovu,toliko kuka da je to nevjerovatno. Da se onako ophode prema liku koji je osvojio 4 titule a koji pri tome i diže formu i danas vozi perfrktno,oduvao ih na startu,objasnio Lekleru i ovu i prošlu trku neke stvari. Znači obiđe te na stazu,fer i pošteno i ti se tu nešto buniš,tačno se moglo zaključit preko radia da su mu obećali pobjedu ali ipak pobjedu moraš da zaslužiš a danas je izgubio dosta fanova,i Lekler i Ferari,dosta fanova.

Denko

pre 4 godine

Fetel je izabran za vozac dana i govori sme. Publika voli trkanje a ne plan A, B, C, D itd. Ne moze trka da se isplanira unapred i da se toga striktno drzite. Danas je Ferari mogao da uzme 1+2 pobedu a pritome da je za tim sasvim svejedno ko je prvi a ko drugi. Ne razumem zasto su hteli da uspore svog P1 vozaca kad je sampionat odavno resen?

Vlad

pre 4 godine

(studentdodjos, 29. septembar 2019 14:37)
Veliki sam navijac i postovalac Kimija, od kako se pojavio u F1 a pogotovu od prelaska u McLaren (2002 cini mi se), ali ovo gore napisano nije tacno. Kimi je u Ferariju bio drugi vozac, kao i Botas. Realno bolje vozi u Alfi.
Nisam navijac Ferarija ali sta su pokusavali, samo oni znaju. Ne znam sta su se dogovarali ali Fetel je bio (osetno) brzi od Leklera. U situaciji kad nemaju sansu ni za jednu titulu, ne vidim sta je bitno koji vozac pobedi, sve dok pobedjuju. Timske naredbe su ok ako se neko bori za titulu, ali ovde nije imalo nimalo smisla pogotovu sto je Fetel bio brzi.

Хумска БГ

pre 4 godine

Ramzaj - Ево га још један препаметни лик. Он боље од Фетела зна шта је Фетелу отказало на болиду. Фетел каже МГУ-К али не, овај стручњак зна да су кочнице. Помиње Штефана Тилкеа а човек се уопште не зове тако.И такав "компетентан" закључи да Хамилтон "увек има среће" - непотребно је било шта даље коментарисати.

sah 88

pre 4 godine

Da sam ja Binoto odnah otkaz Fetelu. Ne može da podnese da je mali Lekler mnogo bolji i na sve načine pokušava da osujeti Leklerove dobre rezultate i pobede.

rrmx

pre 4 godine

"On je bio na prvoj poziciji par krugova ranije, ispred klupskog kolege Šarla Leklera, a iz svog tima dobio je instrukcije da momentalno ode u boks kako bi ga, nezvanično prestigao Lekler."

Ne, nego je suprotno bilo.
Lekler je prvi isao u boks i umesto da sledeci krug povuku i Fetela, oni su ga namerno ostavili da bi Lekler s svezijim gumama topio prednost koju je Fetel imao.

Fetel ga je posteno pretekao i "odvalio" u prvom delu, ali je Ferari jasno pokazao na koga igra.

Zgadili su mi se i prvi put u zivotu navijam da Hamilton pobedi.

Mladen

pre 4 godine

Sebastijan Fetel nije dostojan vožnje crvenog bolida. Na sreću je uzeo 4 titule u Red Bulu dok su oni bili neprikosnoveni. Našao se u pravo vreme na pravom mestu i to je sve. Greške iz prethodne i ove sezone dokazuju da on nije veliki vozač i šampion. Svakom može da se desi, ali kod njega je to učestalo i uvek kad je frka. Slab je u glavi i podleže pritisku.

sassicaia

pre 4 godine

Bravo za Hamiltona i Mercedes. Pobjediti ovakav Ferari je ravno da Malta pobjedi Brazil u fudbalu. Samo sto je kod Brazila sve legalno za razliku od Ferarija. Bravo za Hamiltona, kakva hladnokrvnost, odlika najboljeg u istoriji. Ajde jos dvije titule pa da i po tom parametru zapusis usta onima sto velicaju sumahera. Mada i bez tih titula najveci je u istoriji F1, jer ovakve vozacke sposobnosti jos nisu vidjeni u F1. Bravo

Хумска БГ

pre 4 godine

Nije motor, nego kočnice. Još jedna nezaslužena pobeda Hamiltona. Još jedna trka gde su mu se sve kockive namestile. DOKLE?
(UnKnown, 29. septembar 2019 14:34)

Докле год га будете мрзели.
Што га више мрзите, он има све више среће.И треба.Када научите да гледате Формулу 1 као људи а не као дивљаци онда можете очекивати да се и вашим љубимцима мало осмехне срећа.Карма је ку..а, али поштена. Још памтим оне болесне изливе мржње према Луису после прошлогодишње трке у Силверстону,па потом после квалификација у Хокенхајму.Радовали сте се што је Кими на старту ударио Луиса, жалили сте једино што га није убогаљио на лицу места.Радовали сте се што је Луис имао квар у квалификацијама у Немачкој и притом писали да је он сам крив што му је отказао болид, били сте препуни себе као да је Фетел већ освојио титулу.А онда сутрадан трка, киша на Хокенхајму, Фетел у зиду, Луис са 14.места до победе, касније осваја титулу.Толико је све било предвидиво.Води вас мржња, а то не може да подари позитиван исход - постоји нека виша сила која је по том питању неумољива.
Ето, чисто да вам решим зашто Хамилтон "увек има среће".Ми који навијамо за њега, не мрзимо све остале. Ни Фетела, ни Леклера, ни Ферари нити било кога.У МОТО ГП-у мрзите Маркеза и секташите за Росија... Видимо ко доминира последњих година а ко не може једну победу годишње да убоде.Јер навијачи Маркеза не мрзе, као ни Хамилтонови.Када навијаш из срца, то даје жељене резултате.Када мрзиш, сам паднеш, сам се убијеш.Пријатно вече.

Aleksandar

pre 4 godine

Kako nije poslušao naredbu iz boksa , o čemu vi to?? Poslušao je , otišao u boks kada kad su mu i rekli da treba da ide, izasao iza Leclerca i onda se desio kvar. Drugi put malo pažljivije gledajte trku.

djavo 75

pre 4 godine

Niti je bilo konfuzije, niti kvara na motoru vec problem sa kocnicama, a nije ni poluulicna staza vec jedna u nizu idiotskih koje je dizajnirao Stefan Tilke..da ih ne komentarisem. Jednom je jedan komentator u prenosu rekao da je Hamilton najsrecniji vozac u istoriji F1, tj, on je preneo reci statisticara F1. Zaista je neverovatno da Hamilton kada izadje bezbednosno vozilo gotovo uvek ima okolnosti koje ni sam, da moze, ne bi bolje udesio.
(Ramzaj, 29. septembar 2019 17:45)Kvar je bio na elektromotoru to je Vetel izjavio za RTL a ne kočnice.
Sto se tiče sreće treba je i zaslužiti.

ispravka

pre 4 godine

Au sta radi ovaj Ferari i kako sve sve pukom srecom namesta u korist Hamiltona...i sejfti car i odustajanje fetela ma sve...covek rodjen pod srecnom zvezdom pa to ti je...
(mare, 29. septembar 2019 14:56)
Sejfti kar je izašao i pomogao Lekiju da se vrati na meke i brže gume,posle Hamiltona,sad što to nije iskoristio to je do njega čim nije pretekao ni bezopasnog Botasa,Luis je iskoristio virtuelno vozilo a to moraš priznati nije isto!

The Dictator

pre 4 godine

Ne znam sta ocekujete od Botasa. Ocigledno nije imao Hamiltonov tempo, kako da ga napadne? Je l trebalo da pusti Leklera da ga prestigne? Nije on kriv sto Lekler nije mogao. U proslosti je mozda pokazao da je drugi vozac, ali danas je covek vozio svoju trku i uradio sta je mogao.
(evoba, 29. septembar 2019 15:09)

Ocekuju svasta zato sto slusaju onu dvojicu komentatora koji tokom cele trke lansiraju neke teorije zavere, manipulisu podacima i sto me najvise nervira, ne znaju da ucute kada treba da se cuju pametnije stvari od pametnijih ljudi. Da ne komentarisem konstantno plakanje zbog Ferarija, mislim da su Pavlu crne misli prolazile kroz glavu dok je Fetel parkirao bolid, a VSC bio aktiviran :)

Jaguar Bog

pre 4 godine

Posle ove trke više ne navijam za Ferari. Sabotiranje Fetela od strane njegovog tima da bi se klinac Lekler progurao (Koji će da postane Lingard Formule 1) je sramotno, Fetel mora da ide što pre. Po njega bi bilo najbolje da se vrati u Red Bull, pa da ponovo dominira, rame uz rame sa Verstapenom. Dok Fetel ne pređe u neki drugi tim, samo Kimi i Alfa! Svaka čast Hamiltonu, Botasu i ekipi Mercedes-Benz za preokret, sportski pozdrav.

merc

pre 4 godine

Nema Eklestona da duva u dupe ferariju i gle čuda,nema ni rezultata...svi ste zaboravili kada su se čitave sezone nameštale za šumahera i ferari..sramota za tako "veliku" firmu!

68 olds 442

pre 4 godine

Vidite kako je kada FIA ne podržava Ferari? Manekenka je umalo zaplakala na stazi, Hamiltonu svaka čast. Bravo Mercedes, Hamilton po 6. titulu!

mare

pre 4 godine

Au sta radi ovaj Ferari i kako sve sve pukom srecom namesta u korist Hamiltona...i sejfti car i odustajanje fetela ma sve...covek rodjen pod srecnom zvezdom pa to ti je...

Medvedev

pre 4 godine

Pa šta je Hamilton uradio da je ravno senzaciji.Covek iskoristio sef ti car otišao u boks i vratio se prvi i završio tu posao.Ferarri nebi obišao na stazi uospte ni da fetelu nije otkazao bolid.Te priče bolje gume na kraju trke pa jedino mesto gde možete da obidje te je pravac dugački gde je Ferarri brzi i pored drsa videlo se to i u Monci.

bla

pre 4 godine

Hamilton je dokazao da je veliki majstor, da i kada je u inferiornijem bolodu moze da zadrzi prikljucak i da iskoristi prilike
Mozete samo da ga mrzite ali je cinjenica da je najbolji i da je Mercedes najozbiljniji tim i da su najbolje u globalu pripremili bolid.

Mirko Kojotovski

pre 4 godine

Gledam formulu od jos tamo Maria Andretija...Pitanje da li je ikad iko cuo za njega!?Citam ove komentare...Sve se menja u zivotu pa tako i sport.Postaje sve brzi.Trazi se tehnika i brzina.Ko se prvi na to navikne bice sampion.Toliko jednostavno.Zato postoje skauti i treninzi.Treniras ucis radis i radis.Naravno postoji onaj losiji deo a to je lova.Ona je usla u sport ali od 1990 intenzivno je odlucivala o svemu.Sponzori i mediji su radili svoje.Oni su trazili onoga ko ce da isprati njihove ciljeve a to je sto vise i vise i vise love.Recimo prvi takav je bio Šumaher.Sklonili su Senu jer je covek stao ispred njih.Smetao im je.Prvo kao siromasni Brazilac a onda kao i najbolji vozac koji je stao u odbranu drugih vozaca.Prvi slucaj atentata na sportistu je bio napad na Moniku Seles.Zatim odlazak Sene.Od tada sile mraka i novca odlucuju o prvacima.Recimo Hakinen se povukao zbog namestanja trka,frke oko guma i cestog kvara motora na njegovom bolidu.To je sve bilo rađeno da bi se Ferari uspio obogatiti i srusiti Mersedesov i Fanđov rekord.Naravno uz ogroman novac.Sumaher je bio samo izvođac radova.Sve se u zivotu vraca.Tako da je Mercedes docekao svojih 5minuta.Šumaher je zavrsio karijeru i desila mu se tragedija.Ferari jako los.Danas u svemu onome navedenom Mercedes je mnogo naucio a u Hamiltonu dobio perfektnog vozaca koji ce sve ispoštovati.Znaci imaju mocnu masinu i mocnog vozaca i iza sebe velikog giganta firme Daimler.E sad ja verujem da ce srusiti taj rekord upravo zbog svega onoga sto se izdesavalo od 2000 pa na ovamo.
Znaju u Mercedesu da imaju najbolheg vozaca pa su zbog toga Nemca Rosberga oterali posle poklonjene titule.Zamislite da im se i to moze.Jednostavno je to ko hoce da vidi.Kao sto rekoh u ovom vremenu u kojem zivimo trazi se brzina tehnika intelekt i postovanje prema novcu.
Ovo zadnje ti određuje da li si pobednik ili gubitnik.Da li imas dusu ili si pijun?
Danas smo svi pijuni u necijim rukama.
Samo neko to i naplati.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

sve ocekivano za ovakvu stazu...jednostavno Rusija odgovara Hamiltonu,sve odradjeno kako je trebalo... Jos jedna pobeda i jos jedna titula...

Vlad

pre 4 godine

(mare, 29. septembar 2019 14:56)
F1 je oduvek bila tehnicki sport, pouzdanost bolida je zadnjih godina (ogranicenja u broju motora) bitnija nego ikad.
Uostalom, niko ne zna sta bi se desilo da nije otkazao, Mercedes na mekim, Ferari na srednje tvrdim gumama.

Smeh

pre 4 godine

Čitam komentare, jedni kukaju a za druge veselje. A da li je bilo preticanja na stazi medju vodećima, ma uopšte, a da to nije neko odustajanje ili preko boksa? Koliko se sećam staza je poluulična i nema mnogo prostora za preticanje pa spada u one "dosadne". A dosadnih trka je baš mnogo poslednjih godina.

Milosh

pre 4 godine

Sad kreće plakanje ferarijevaca,večeras Luis igra i peva kakaljinku sa mladim ruskinjama,bravo šampione,najbolji si!
(СРБIN, 29. septembar 2019 14:58)


Deseta trka ove sezone koju dobija tako sto mu se sklone ovi iz Ferarija

5 trka je dobio tako sto ga stiti Botas

Koliko ostaje ono sto je svojom zaslugom dobio???

Iskreno me zanima da li je neko stariji od 13 godina od ovih sto se loze na Hamiltona...

Fan F1

pre 4 godine

Ono što je evidentno to je da posle sjajnog starta Mercedesa u sezoni i malte ne skoro osvojene titule u obe konkurencije i kuknjave navijača skuderije kako je sezona gotova i pre nego li što je počela i nikad dosadnija,Fia je rešila da se poigra i dozvolila ferariju da koristi sva dozvoljena i nedozvoljena sredstva kako bi učinila sezonu interesantnom.Sa druge strane i nemci u Mercedesu mogu biti zadovoljni ,uzeće obe titule,a istovremeno njihov ponajbolji vozač neće ugroziti njihovog Šumija po broju pobeda.Elem,sve ovo što se radi to je da se sputa Luis,radili su mu nešto slično i sa Rozbergom tako da ne treba ništa da nas čudi.Ono što me raduje to je najavljena saradnja izmedju Mc Larena i Mercedesa što bi značilo i skorije povlačenje Mercedesa iz šampionata,došli su,videli i pobedili,jednostavno zasitili su se.Opet, Luisu se otvara opcija povratka u Mc Laren i tamo završi karijeru,bilo bi idealno sa još jednom titulom,ili pak bude mentor talentovanom Norisu,budućem svetskom šampionu .

Vettel...

pre 4 godine

Klupski "kolega" Vettel je ne poslušavši timsku naredbu uništio trku kao i ceo vikend trenutno najbržem vozaču Leclercu. Ako hoće nešto da postigne Ferrari što pre mora da se reši Vettela...

Mita koji mnogo pita

pre 4 godine

Ma kakvo znanje Mercedesa, ukenjao ih je safety car a Botas čuvao leđa Hamiltonu i to je cela priča. Bez toga ne bi pobedili ni za 500 krugova.

Борко

pre 4 godine

(Хумска БГ, 29. septembar 2019 19:39)
Људи пазите сад.Овај Хумска БГ који позива на љубав и толеранцију то је онај исти човек који је рекао да је Верстапен пре пар година када је ударио у зид у Монаку требао да погине и да му не би ни мало било жао.Значи нема везе што Макс има оца мајку и сестру који га највише воле на свету важно је да један много важан лик на овој планети Хумска БГ буде срећан јер је момак погинуо.Затим исти тај Хумска који се позива на поштење се истовремено потписује и као Серхио, Кобајаши,Тјери Бутсен, Ђиу Лиу и Садриу, Марко, Маре Дуња, Милица, Лепи Цане, Пертнерс ин Крајм и још милион никова.Тај исти човек прозива за секташтво навијаче ВР46 човека који има девет титула који се пење на подијуме у 41. години а исти тај Хумкска седи кући и дрнда тастатуру.Лепо је то што је Луис стартовао са 14. места у Немачкој и победио, а што је кренуо у бокс па изгазио све могуће линије што је забрањено, то нема везе.Ја се као велики навијач Луиса Хамилтона ограђујем од оваквих назови навијача односно мрзитеља као што је Хумска.Поздрав за све праве и реалне навијаче.

Mita koji mnogo pita

pre 4 godine

manipulišete podacima... vettelu nije umro motor već kočnice i nisu ga iz tima zvali da uđe u boks već da pusti leclera koji, jer su verovatno imali vec informacije neke oko problema sa vettelovim autom... a mercedesi su ničim izazvani dobili pobedu na tacni pukom srecom zbog safety cara koji im se namestio kao kec na 10.

Ramzaj

pre 4 godine

Niti je bilo konfuzije, niti kvara na motoru vec problem sa kocnicama, a nije ni poluulicna staza vec jedna u nizu idiotskih koje je dizajnirao Stefan Tilke..da ih ne komentarisem. Jednom je jedan komentator u prenosu rekao da je Hamilton najsrecniji vozac u istoriji F1, tj, on je preneo reci statisticara F1. Zaista je neverovatno da Hamilton kada izadje bezbednosno vozilo gotovo uvek ima okolnosti koje ni sam, da moze, ne bi bolje udesio.

Pera

pre 4 godine

Stvarno nema smisla, Hamilton bi trebalo LeKleru da što pre vrati sve titule koje je osvojio u godinama u kojima je LeKler nepravedno bio odsutan iz šampionata F1.

Za Fetela sa naravno sve to od prošle trke samo po sebi već i podrazumeva.

Vlad

pre 4 godine

(Zoran, 29. septembar 2019 20:57)
Da, zavetrinu da obidje Hamiltona. Mada treci startuje iza prvog, sto jeste zavetrina.
I taj dogovor je prilicno glup, Fetel je bio osetno brzi. Obrni okreni, svi ti neki dogovori i timske naredbe samo nanose stetu sportu.

djole

pre 4 godine

Fetel je opet pokazao da je, osim sto je odlican vozac, moralno na nivou amebe. Umesto da ispostuje dogovor koji su imali, odnosno da na prvom pravcu prepusti prvo mesto Lekleru, a da se zatim trkaju, on je maksimalno pojacao gas, pobegao mu i onda se pravio Tosa. Samim tim uneo je nervozu u ceo tim i za Ferari bi najbolje bilo da dovedu nekog drugog

železničar

pre 4 godine

Fetela sabotirali iz ekipe nekom daljinskom komandom, pošto ih nije poslušao. Jasno ko dan. Da sam na njegovom mestu, napustio bi ih odmah. Kakva ljigava ekipa, užas.

СРБIN

pre 4 godine

ad kreće plakanje ferarijevaca,večeras Luis igra i peva kakaljinku sa mladim ruskinjama,bravo šampione,najbolji si!(СРБIN, 29. septembar 2019 14:58)Deseta trka ove sezone koju dobija tako sto mu se sklone ovi iz Ferarija5 trka je dobio tako sto ga stiti BotasKoliko ostaje ono sto je svojom zaslugom dobio???Iskreno me zanima da li je neko stariji od 13 godina od ovih sto se loze na Hamiltona...
(Milosh, 29. septembar 2019 15:32)
.Ne 13 već 45,zemo Nišlijo!

Zoran

pre 4 godine

Ovaj mali koga svi fale i vole i dižu u nebesa me tako iznervira i prošlu trku a i ovu,toliko kuka da je to nevjerovatno. Da se onako ophode prema liku koji je osvojio 4 titule a koji pri tome i diže formu i danas vozi perfrktno,oduvao ih na startu,objasnio Lekleru i ovu i prošlu trku neke stvari. Znači obiđe te na stazu,fer i pošteno i ti se tu nešto buniš,tačno se moglo zaključit preko radia da su mu obećali pobjedu ali ipak pobjedu moraš da zaslužiš a danas je izgubio dosta fanova,i Lekler i Ferari,dosta fanova.
(Ivan, 29. septembar 2019 15:44)
Da je kukao jeste kukao je. Ali kako smo čuli posle trke dogovorena je strategija da na startu on da zavetrinu Vetelu da se ne brani a da mu ovaj na sledecem pravcu vrati i da tako imaju 1-2 posle prvog kruga.

Mladen

pre 4 godine

Vidim koliko naših bodri Hamiltona pa se čudim. Jeste to sport, pasija, svaka čast, ali da li ste se zapitali koliko Britanci vole i navijaju za Đokovića?

Milan

pre 4 godine

JaguarBog a i svi drugi koji brane Fetela treba da znaju da je dogovor bio da Leklerk pravi zavetrinu Fetelu kako bi ovaj obisao Luisa. Ko je kriv Fetelu sto je prihvatio dogovor. Posle video da mu mozda nije to trebalo pa dao gas! E si se dogovorio... ispostuj dogovor pa se trkaj. I to neko poredi sa naredbama u Mercedesu!? Na prosloj trci kako bese bilo: Valteri ovde James, vozi sporije da Hamilton izadje ispred tebe! A bore se za titulu!!! Jer vi gledate prenos trke ili u tarabe pa vam promicu ovakve stvari! Od kad je Hamiltonu Botas wingmen nema trkanja u Mercedesu. A u Ferariju bar imamo zdravu kompeticiju ove godine sto je u Mercedesu misaona imenica. I ko ne moze da ukapira da Leklerk cepa onaj Ferari da nema nikakvu protekciju, neka slobodno i dalje odvaljuju sa komentarima.

Vlad

pre 4 godine

(Mladen, 29. septembar 2019 15:00)
Aj da kazem da se slazem sa vecinom napisanim, ali kakve to veze ima sa ovom trkom gde je realno odlicno vozio od pocetka do odustajanja?

dr

pre 4 godine

ovo je ne znam koja trka već po redu gde sednem da gledam i izdrzim maksimalno pola sata....toliko je uzbudljivo da jednostavno to moje srce ne može da izdrži...počne da lupa i moram da prekinem

Bodibond

pre 4 godine

Ocekivano, nema ko drugi da pobedi, Fetel, Hamilton ili Masa, dosadan "sport". Od kako se ne takmice Barikelo, Fizikelo i Mika Hakinen ja ne pratim Formulu 1 toliko cesto.

Magistar Colovic

pre 4 godine

F1 ne pratim od Senine pogibije. Ovo vise nema veze sa sportom niti je uzbudljivo kao ranije. Sada masine voze, ne ljudi. Pravih trkaca i dvoboja vise nema odavno

BobanKo80

pre 4 godine

Luis Hamilton je jos u GP2 seriji pre dolaska u F1 bio svetska klasa.Za razliku od drugih, pobedjivao je u slabijim bolidima i uvek bio kokurentan.On je petostruki svetski sampion,srz ekipe Mercedesa i naravno da ce cela ekipa raditi za njega, ukljucujuci i Botasa.U Mercedes je dosao kada je ekipa bila na 4-tom mestu konstruktora,daleko od bilo kakve dominacije.Luis Hamilton je najbolji vozac moderne F1.Ima ubedljivo najvise pobeda posle preticanja za pobedu od svih u modernoj F1.Posto vidim da vecina komentarise iz ugla poslednjih trka,samo se setite trke u SPA i Monci kada je u sporijem bolidu bio za vratom Ferariju.U bolidu koji je bio sporiji oko 3 desetinke po krugu,vozio je na braniku Ferarija i jurio pobedu.Luis ce oboriti sve rekorde F1 i postace najveci svih vremena.

The Wolf

pre 4 godine

Kada već toliko spominjete navodnu sreću koja prati Hamiltona, podsetiću na "srećnu" okolnost kada mu je 2016. godine u Maleziji pred kraj trke, pri velikom vođstvu, eksplodirao motor. Takođe, podsetiću i na "srećnu" okolnost kada se na pretposlednjoj trci sezone u Kini zaglavio u šljunku pri ulasku u box, u trenucima kada je imao vođstvo u šampionatu, u svojoj debitantskoj sezoni 2007. godine. Da nije bilo tih "srećnih" okolnosti i u te dve sezone bi osvojio šampionat i sada bi jurio svoju 8., a ne 6. titulu prvaka sveta!

Milan

pre 4 godine

BobanKo Luis jeste jedan od najvecih F1 vozaca ikada ali ne bih se slozio da ceo tim treba da radi za njega kada imaju bolid superiorniji od drugih timova. Kada se bolid razvija ili jure vodece onda dovode jednog jakog vozaca. Kada je Mercedes ovoliko jak i ima ovoliku bodovnu prednost narediti Botasu na predhodnoj trci da uspori i pusti Luisa a bore se za titulu i tesko da ce neko da ih uhvati... jednostavno NE. Ako je toliko dobar onda i bez pomoci moze da pobedi Botasa. Setimo se Sene i Prosta: Mclaren je bio najjaci tim i ispred svih i onda nije bilo ko je bolji vozac nego trkaj se! To se ne vidi u Mercu. Jeste Ferari pripretio sada ali znalo se da tesko mogu nesto da urade. I opet ako Botas uzme par bodova vise (citaj 2-3) opet su to bodovi za Merc. Znam sta hoces da kazes ali Hamilton bi pored sebe trebao da ima Verstapena, Leklerka, Vetela, Sainza pa onda da vidimo ko je gazda. Ferari je tu cak promenio pristup pa bar imamo kompeticiju u timu, to je ono sto se trazi. Pozdrav.

Joka

pre 4 godine

Ako je neko dosao u slab tim da ga gradi to je bio Sumaher. Hamilton je dosao u Mercedes kada je Rozberg vec nanizao tri pobede i tim bio u strahovitom usponu. Prve tri godine su Sumaher i Rozberg giljali u kanti da bi Hamilton dosao na gotovo. Hamilton je klasa ali nikad nije imao muku u slabom timu. Mislim da je jedini vozac koji je imao takav tretman. Sena, Prost, Vetel, Kimi, Sumaher nisu bili odmah u jakom timu iako su bili vanserijski talenti. Tek toliko da se zna.

Lola

pre 4 godine

Ferarijeva taktika bila odlicna, citajte radio transkript nikakve kuknjave nije bilo samo adaptacija na situaciju https://www.racefans.net/2019/10/01/vettel-vs-leclerc-round-two-complete-ferrari-russian-grand-prix-team-radio-transcript/. To sto je Fetelu crko auto pred Mercov pit-stop(!) nema veze ni sa cim. Ferari bi imao 1-2 bilo Fetel ili Leklerk ispred. Ali nekima manje smetaju naredjenja Botasu da se skloni nego ovo.

sah 88

pre 4 godine

Da sam ja Binoto odnah otkaz Fetelu. Ne može da podnese da je mali Lekler mnogo bolji i na sve načine pokušava da osujeti Leklerove dobre rezultate i pobede.

Mladen

pre 4 godine

Vidim koliko naših bodri Hamiltona pa se čudim. Jeste to sport, pasija, svaka čast, ali da li ste se zapitali koliko Britanci vole i navijaju za Đokovića?

studentdodjos

pre 4 godine

ne bitno za koga navijate, ali morate priznati da je Botas najveca p**** od vozaca. Imas kvalitet, ne kao Hamilton, Fetel i drugi, a ne pokusas da se suprostavis Hamiltonu bar jednom. Pogledaj Rozberga kako se borio, a da te ne poredimo sa zemljakom "Ledenim".
Po meni najveca sramota F1 !!!

sassicaia

pre 4 godine

Bravo za Hamiltona i Mercedes. Pobjediti ovakav Ferari je ravno da Malta pobjedi Brazil u fudbalu. Samo sto je kod Brazila sve legalno za razliku od Ferarija. Bravo za Hamiltona, kakva hladnokrvnost, odlika najboljeg u istoriji. Ajde jos dvije titule pa da i po tom parametru zapusis usta onima sto velicaju sumahera. Mada i bez tih titula najveci je u istoriji F1, jer ovakve vozacke sposobnosti jos nisu vidjeni u F1. Bravo

Vettel...

pre 4 godine

Klupski "kolega" Vettel je ne poslušavši timsku naredbu uništio trku kao i ceo vikend trenutno najbržem vozaču Leclercu. Ako hoće nešto da postigne Ferrari što pre mora da se reši Vettela...

Milosh

pre 4 godine

Sad kreće plakanje ferarijevaca,večeras Luis igra i peva kakaljinku sa mladim ruskinjama,bravo šampione,najbolji si!
(СРБIN, 29. septembar 2019 14:58)


Deseta trka ove sezone koju dobija tako sto mu se sklone ovi iz Ferarija

5 trka je dobio tako sto ga stiti Botas

Koliko ostaje ono sto je svojom zaslugom dobio???

Iskreno me zanima da li je neko stariji od 13 godina od ovih sto se loze na Hamiltona...

wve

pre 4 godine

Bravo za Ferari, kako su na dugme ce ugasili Fetelov bolid kada je pomislio da je veći od ekipe. Inače oni koji decenijama prate F1 zbaju da u boksu ekipa može da kontroliše motor, i još mnogo toga.

Mladen

pre 4 godine

Sebastijan Fetel nije dostojan vožnje crvenog bolida. Na sreću je uzeo 4 titule u Red Bulu dok su oni bili neprikosnoveni. Našao se u pravo vreme na pravom mestu i to je sve. Greške iz prethodne i ove sezone dokazuju da on nije veliki vozač i šampion. Svakom može da se desi, ali kod njega je to učestalo i uvek kad je frka. Slab je u glavi i podleže pritisku.

VladaNS

pre 4 godine

Video šta rade Fetelu, prekinuo da gledam trku. Ovo je bruka i sramota, sabotirajući Fetela, sabotarili su i ceo tim. Lepo je i videti pravo lice Leklera, za sve koji ga već dižu u zvezde.

Bodibond

pre 4 godine

Ocekivano, nema ko drugi da pobedi, Fetel, Hamilton ili Masa, dosadan "sport". Od kako se ne takmice Barikelo, Fizikelo i Mika Hakinen ja ne pratim Formulu 1 toliko cesto.

Magistar Colovic

pre 4 godine

F1 ne pratim od Senine pogibije. Ovo vise nema veze sa sportom niti je uzbudljivo kao ranije. Sada masine voze, ne ljudi. Pravih trkaca i dvoboja vise nema odavno

Bg

pre 4 godine

Dogovoren start da Vetel obidje Luisa dok ga Lekler zatvara. I onda je Vetel trebao da vrati mesto Lekler ali on to nije hteo da uradi. Ferari ce ga se resiti na kraju sezone... Kome treba vozac kome je sujeta preca od ekipe.

EUFORIJA

pre 4 godine

Sad kreće plakanje ferarijevaca,večeras Luis igra i peva kakaljinku sa mladim ruskinjama,bravo šampione,najbolji si!
(СРБIN, 29. septembar 2019 14:58)


Deseta trka ove sezone koju dobija tako sto mu se sklone ovi iz Ferarija

5 trka je dobio tako sto ga stiti Botas

Koliko ostaje ono sto je svojom zaslugom dobio???

Iskreno me zanima da li je neko stariji od 13 godina od ovih sto se loze na Hamiltona...
(Milosh, 29. septembar 2019 15:32)

I tako vec 6 titula mu "poklanjaju" ovi iz Ferarija, Botas i ostali.... Ljubomora je cudo!

Mita koji mnogo pita

pre 4 godine

Ma kakvo znanje Mercedesa, ukenjao ih je safety car a Botas čuvao leđa Hamiltonu i to je cela priča. Bez toga ne bi pobedili ni za 500 krugova.

železničar

pre 4 godine

Fetela sabotirali iz ekipe nekom daljinskom komandom, pošto ih nije poslušao. Jasno ko dan. Da sam na njegovom mestu, napustio bi ih odmah. Kakva ljigava ekipa, užas.

merc

pre 4 godine

Nema Eklestona da duva u dupe ferariju i gle čuda,nema ni rezultata...svi ste zaboravili kada su se čitave sezone nameštale za šumahera i ferari..sramota za tako "veliku" firmu!

Čika Sava

pre 4 godine

Vidim koliko naših bodri Hamiltona pa se čudim. Jeste to sport, pasija, svaka čast, ali da li ste se zapitali koliko Britanci vole i navijaju za Đokovića?
(Mladen, 29. septembar 2019,
Meni je još čudnije kad neko navija za ferari i nemačke vozače Šumahera,Fetela,ko da nisu učili istoriju u školi i ko je ko,a za Luisa mi je sasvim ok. Gledaj na Hamiltona ko na Đžesija Ovensa savremenog doba a ne kao britanca pa će ti sve biti mnogo jasnije!

ispravka

pre 4 godine

Au sta radi ovaj Ferari i kako sve sve pukom srecom namesta u korist Hamiltona...i sejfti car i odustajanje fetela ma sve...covek rodjen pod srecnom zvezdom pa to ti je...
(mare, 29. septembar 2019 14:56)
Sejfti kar je izašao i pomogao Lekiju da se vrati na meke i brže gume,posle Hamiltona,sad što to nije iskoristio to je do njega čim nije pretekao ni bezopasnog Botasa,Luis je iskoristio virtuelno vozilo a to moraš priznati nije isto!

Sasha

pre 4 godine

Neprocenjivo je slušati kuknjavu komentatora Pavla i Bakija tokom trke,opravdavajući debakl njihovog voljenog tima. Na pocetku se "čude" zašto??? Sajnc nije zagradio Luisa.U toku trke opet ogovaraju Botasa kako je najbolji drugu vozač,pritom zaboravljajući najbolje vodonoše u istoriji Barikela i Masu. Šumaheru dopisuju jednu pobedu više,jednostavno pući će od muke. Od ovog Lekija napravili veštački mega zvezdu,a on suvi prosek, ima mnogo boljih mladih vozača poput Norisa,Sajnca,Rasela pa i Okona koji je trenutno bez angazmana.Pa kad je taj "Monegasanin"tolika zver za volanom što na mekim gumama koje više leže ferariju a pritom su još i svežije od Mercedesovih u daleko najbržem i superiornom bilidu današnjice ne preteče na stazi bar onog mlitavog Botasa a o Luisu da i ne govorim.

Ramzaj

pre 4 godine

Niti je bilo konfuzije, niti kvara na motoru vec problem sa kocnicama, a nije ni poluulicna staza vec jedna u nizu idiotskih koje je dizajnirao Stefan Tilke..da ih ne komentarisem. Jednom je jedan komentator u prenosu rekao da je Hamilton najsrecniji vozac u istoriji F1, tj, on je preneo reci statisticara F1. Zaista je neverovatno da Hamilton kada izadje bezbednosno vozilo gotovo uvek ima okolnosti koje ni sam, da moze, ne bi bolje udesio.

mare

pre 4 godine

Au sta radi ovaj Ferari i kako sve sve pukom srecom namesta u korist Hamiltona...i sejfti car i odustajanje fetela ma sve...covek rodjen pod srecnom zvezdom pa to ti je...

dr

pre 4 godine

ovo je ne znam koja trka već po redu gde sednem da gledam i izdrzim maksimalno pola sata....toliko je uzbudljivo da jednostavno to moje srce ne može da izdrži...počne da lupa i moram da prekinem

Хумска БГ

pre 4 godine

Nije motor, nego kočnice. Još jedna nezaslužena pobeda Hamiltona. Još jedna trka gde su mu se sve kockive namestile. DOKLE?
(UnKnown, 29. septembar 2019 14:34)

Докле год га будете мрзели.
Што га више мрзите, он има све више среће.И треба.Када научите да гледате Формулу 1 као људи а не као дивљаци онда можете очекивати да се и вашим љубимцима мало осмехне срећа.Карма је ку..а, али поштена. Још памтим оне болесне изливе мржње према Луису после прошлогодишње трке у Силверстону,па потом после квалификација у Хокенхајму.Радовали сте се што је Кими на старту ударио Луиса, жалили сте једино што га није убогаљио на лицу места.Радовали сте се што је Луис имао квар у квалификацијама у Немачкој и притом писали да је он сам крив што му је отказао болид, били сте препуни себе као да је Фетел већ освојио титулу.А онда сутрадан трка, киша на Хокенхајму, Фетел у зиду, Луис са 14.места до победе, касније осваја титулу.Толико је све било предвидиво.Води вас мржња, а то не може да подари позитиван исход - постоји нека виша сила која је по том питању неумољива.
Ето, чисто да вам решим зашто Хамилтон "увек има среће".Ми који навијамо за њега, не мрзимо све остале. Ни Фетела, ни Леклера, ни Ферари нити било кога.У МОТО ГП-у мрзите Маркеза и секташите за Росија... Видимо ко доминира последњих година а ко не може једну победу годишње да убоде.Јер навијачи Маркеза не мрзе, као ни Хамилтонови.Када навијаш из срца, то даје жељене резултате.Када мрзиш, сам паднеш, сам се убијеш.Пријатно вече.

Milan

pre 4 godine

JaguarBog a i svi drugi koji brane Fetela treba da znaju da je dogovor bio da Leklerk pravi zavetrinu Fetelu kako bi ovaj obisao Luisa. Ko je kriv Fetelu sto je prihvatio dogovor. Posle video da mu mozda nije to trebalo pa dao gas! E si se dogovorio... ispostuj dogovor pa se trkaj. I to neko poredi sa naredbama u Mercedesu!? Na prosloj trci kako bese bilo: Valteri ovde James, vozi sporije da Hamilton izadje ispred tebe! A bore se za titulu!!! Jer vi gledate prenos trke ili u tarabe pa vam promicu ovakve stvari! Od kad je Hamiltonu Botas wingmen nema trkanja u Mercedesu. A u Ferariju bar imamo zdravu kompeticiju ove godine sto je u Mercedesu misaona imenica. I ko ne moze da ukapira da Leklerk cepa onaj Ferari da nema nikakvu protekciju, neka slobodno i dalje odvaljuju sa komentarima.

andreas kisser

pre 4 godine

(tennisman, 29. septembar 2019 14:41)

ovako, za tebe i ostale koji izgleda jedino sto znate je da gledate kolca kako se jure na stazi: da li razumete sta su tipovi guma i kako funkcionisu? znate, ima ono meke, srednje i tvrde; neke su brze, neke sporije. pitas sta je hamilton uradio da zasluzi pobedu? na startu trke, ferariji su bili na mekim gumama koje su brze, a mercedesi na srednjim koje su sporije, ali traju duze! to znaci da je hamilton na sporijim gumama sve vreme odrzavao priljucak sa (na pravcu) inace brzim ferarijem. kada su ferariji promenili gume, pre mercedesa jer meke gume traju krace, morali su da idu na srednje gume, znaci sporije, kapiras? mercedes bi i bez sejfti kara izmedju 30-35 kruga stavio brze, meke gume i onda bi se sve ono sto si gledao u prvih 20 krugova ponovilo ali sa promenjenim ulogama. uostalom, pogledaj vremena; cak i da fetelu nisu otkazale kocnice, luis bi izasao iz boxa kao treci neposredno iza fetela, ALI sa brzim gumama, koje su u isto vreme i 7, 8 krugova svezije! sta mislis, zbog cega su leklera tokom sejfti kara pozvali u box posle samo 3 kruga nakon prvog odlaska u box da bi mu ponovo stavili meke gume, izgubivsi pritom svesno drugo mesto od botasa, samo da bi mu dali konkurentne gume za ostatak trke? da li razumes koliku bi prednost imao luis u odnosu na ferarije posle boxa i bez sejfti kara!? vozili bi se na po sekundu, dve razmaka 20 krugova i znas sta - verovatno bi preteakao bar fetela za 2. mesto! jel ti sad nesto jasnije?

Bradonja

pre 4 godine

Sta ste vi ovde napisali. Ovo nije tacno. Fetel je otisao u boks sve regularno, iako im i jeste namera bila da se po povratku vrati na drugu poziciju. Medjutim to sto su mu posle najverovatnije otkazale kočnice pa je zato morao da odustane, to nema nikakve veze sa tim da su ga oni zvali u boks, a da on nije hteo da ide.

Max

pre 4 godine

Nije mi jasno kako neko navija za Ferari koji 13 godina nema titulu, smesni su. Hamilton je zakon.
(Goran ks, 29. septembar 2019 15:19)

Razmisljanje na nivou deteta "navijacu za onog ko je bolji". Ima nesto sto se zove kult, istorija, tradicija.

Non

pre 4 godine

Ali sta je Hamilton uradio pa da pobedi?? Aman, pa covek nista nije uradio, velika sreca i p.... Botas koji nece da se suprotstavi
(tennisman, 29. septembar 2019 14:41)

Za početak izborio je drugo mesto na gridu, kao drugo drzao prikljucak sa ferarijem na srednjim gumama sve vreme i cekao momenat da predje na meke i uradi nasto vise. i to sve sa evidentno sporijim bolidom od ferarija.

Al u svakom slucaju prvi je prosao kroz cilj, jel to dovoljno?

HARIS

pre 4 godine

Bruka u Ferariju, po ko zna koji put. Ovo izgleda kao da se Arivabene vratio, bruka! Da se Lekler bori za ttitulu, pa i da razumijem onakve poruke u 4-5. krugu. Cini mi se da prvi put kao veliki fan Ferarija navijam da ne pobjede, jer sramote ovaj veliki tim unutar ekipe!

Jaguar Bog

pre 4 godine

Posle ove trke više ne navijam za Ferari. Sabotiranje Fetela od strane njegovog tima da bi se klinac Lekler progurao (Koji će da postane Lingard Formule 1) je sramotno, Fetel mora da ide što pre. Po njega bi bilo najbolje da se vrati u Red Bull, pa da ponovo dominira, rame uz rame sa Verstapenom. Dok Fetel ne pređe u neki drugi tim, samo Kimi i Alfa! Svaka čast Hamiltonu, Botasu i ekipi Mercedes-Benz za preokret, sportski pozdrav.

Fan F1

pre 4 godine

Ono što je evidentno to je da posle sjajnog starta Mercedesa u sezoni i malte ne skoro osvojene titule u obe konkurencije i kuknjave navijača skuderije kako je sezona gotova i pre nego li što je počela i nikad dosadnija,Fia je rešila da se poigra i dozvolila ferariju da koristi sva dozvoljena i nedozvoljena sredstva kako bi učinila sezonu interesantnom.Sa druge strane i nemci u Mercedesu mogu biti zadovoljni ,uzeće obe titule,a istovremeno njihov ponajbolji vozač neće ugroziti njihovog Šumija po broju pobeda.Elem,sve ovo što se radi to je da se sputa Luis,radili su mu nešto slično i sa Rozbergom tako da ne treba ništa da nas čudi.Ono što me raduje to je najavljena saradnja izmedju Mc Larena i Mercedesa što bi značilo i skorije povlačenje Mercedesa iz šampionata,došli su,videli i pobedili,jednostavno zasitili su se.Opet, Luisu se otvara opcija povratka u Mc Laren i tamo završi karijeru,bilo bi idealno sa još jednom titulom,ili pak bude mentor talentovanom Norisu,budućem svetskom šampionu .

СРБIN

pre 4 godine

ad kreće plakanje ferarijevaca,večeras Luis igra i peva kakaljinku sa mladim ruskinjama,bravo šampione,najbolji si!(СРБIN, 29. septembar 2019 14:58)Deseta trka ove sezone koju dobija tako sto mu se sklone ovi iz Ferarija5 trka je dobio tako sto ga stiti BotasKoliko ostaje ono sto je svojom zaslugom dobio???Iskreno me zanima da li je neko stariji od 13 godina od ovih sto se loze na Hamiltona...
(Milosh, 29. septembar 2019 15:32)
.Ne 13 već 45,zemo Nišlijo!

Mirko Kojotovski

pre 4 godine

Gledam formulu od jos tamo Maria Andretija...Pitanje da li je ikad iko cuo za njega!?Citam ove komentare...Sve se menja u zivotu pa tako i sport.Postaje sve brzi.Trazi se tehnika i brzina.Ko se prvi na to navikne bice sampion.Toliko jednostavno.Zato postoje skauti i treninzi.Treniras ucis radis i radis.Naravno postoji onaj losiji deo a to je lova.Ona je usla u sport ali od 1990 intenzivno je odlucivala o svemu.Sponzori i mediji su radili svoje.Oni su trazili onoga ko ce da isprati njihove ciljeve a to je sto vise i vise i vise love.Recimo prvi takav je bio Šumaher.Sklonili su Senu jer je covek stao ispred njih.Smetao im je.Prvo kao siromasni Brazilac a onda kao i najbolji vozac koji je stao u odbranu drugih vozaca.Prvi slucaj atentata na sportistu je bio napad na Moniku Seles.Zatim odlazak Sene.Od tada sile mraka i novca odlucuju o prvacima.Recimo Hakinen se povukao zbog namestanja trka,frke oko guma i cestog kvara motora na njegovom bolidu.To je sve bilo rađeno da bi se Ferari uspio obogatiti i srusiti Mersedesov i Fanđov rekord.Naravno uz ogroman novac.Sumaher je bio samo izvođac radova.Sve se u zivotu vraca.Tako da je Mercedes docekao svojih 5minuta.Šumaher je zavrsio karijeru i desila mu se tragedija.Ferari jako los.Danas u svemu onome navedenom Mercedes je mnogo naucio a u Hamiltonu dobio perfektnog vozaca koji ce sve ispoštovati.Znaci imaju mocnu masinu i mocnog vozaca i iza sebe velikog giganta firme Daimler.E sad ja verujem da ce srusiti taj rekord upravo zbog svega onoga sto se izdesavalo od 2000 pa na ovamo.
Znaju u Mercedesu da imaju najbolheg vozaca pa su zbog toga Nemca Rosberga oterali posle poklonjene titule.Zamislite da im se i to moze.Jednostavno je to ko hoce da vidi.Kao sto rekoh u ovom vremenu u kojem zivimo trazi se brzina tehnika intelekt i postovanje prema novcu.
Ovo zadnje ti određuje da li si pobednik ili gubitnik.Da li imas dusu ili si pijun?
Danas smo svi pijuni u necijim rukama.
Samo neko to i naplati.

DRS

pre 4 godine

Nekako mi je drago za propast Ferarija. Lekler je neki novi Alezi, dobar ali .. Prvo plače, onda ne može da prestigne mrtvog Botasa a ima bolji bolid. A majstori iz Ferarija umesto da narede Fetelu da se dovuče do boksa kako zna i ume da ne bi bilo VSC i gratis boksa za Mercedes oni mutavi. A publika je rekla svoje kada je Fetela izglasala za vozača dana. I umesto sigurne duple pobede utešno treće mesto a po svemu na trci ni to nisu zaslužili Binoto i mozgovi.

NY

pre 4 godine

Vidim koliko naših bodri Hamiltona pa se čudim. Jeste to sport, pasija, svaka čast, ali da li ste se zapitali koliko Britanci vole i navijaju za Đokovića?
(Mladen, 29. septembar 2019 15:04)

A sto bi navijali za Ferari? Sta mi Srbi imamo od Ferarija.Kakve veze sada ima Djokovic sa F1 i britancima

Broj 1

pre 4 godine

Vecina komentatotra trku nije gledalo. Nego niko ne pomenu da je Ferari sabotirao Fetela sa svojim kalkulacijama " samo da Lekler bude ispred nakon pita". U Singapuru Fetel je usao 1 krug ispred Leklera, a sad su ga pustili da ceka par krugova dok mu se gume ne istrose da bi Sarl bio prvi, sto je velika sramota za tim kakav je Ferari...

Ivan

pre 4 godine

Ovaj mali koga svi fale i vole i dižu u nebesa me tako iznervira i prošlu trku a i ovu,toliko kuka da je to nevjerovatno. Da se onako ophode prema liku koji je osvojio 4 titule a koji pri tome i diže formu i danas vozi perfrktno,oduvao ih na startu,objasnio Lekleru i ovu i prošlu trku neke stvari. Znači obiđe te na stazu,fer i pošteno i ti se tu nešto buniš,tačno se moglo zaključit preko radia da su mu obećali pobjedu ali ipak pobjedu moraš da zaslužiš a danas je izgubio dosta fanova,i Lekler i Ferari,dosta fanova.

Medvedev

pre 4 godine

Pa šta je Hamilton uradio da je ravno senzaciji.Covek iskoristio sef ti car otišao u boks i vratio se prvi i završio tu posao.Ferarri nebi obišao na stazi uospte ni da fetelu nije otkazao bolid.Te priče bolje gume na kraju trke pa jedino mesto gde možete da obidje te je pravac dugački gde je Ferarri brzi i pored drsa videlo se to i u Monci.

68 olds 442

pre 4 godine

Vidite kako je kada FIA ne podržava Ferari? Manekenka je umalo zaplakala na stazi, Hamiltonu svaka čast. Bravo Mercedes, Hamilton po 6. titulu!

jako_i_do_samog_kraja

pre 4 godine

Sramota za Ferrari, koliko kalkulacija. Zaslužili su to što im se desilo. Svaku trku sam navijao za Ferrari. Mislio sam da više poštuju trkanje, ali na kraju ispade da samo Mercedes zna kako se radi to što svi hoće da urade, a to je da se gura jedan vozač. Takodje izgleda da je Lecler još jedan od mnogih F1 razmaženih vozača (što je i logično ipak ti treba mnogo para da dodjes uopšte u priliku da pridjes bolidu F1).

rrmx

pre 4 godine

"On je bio na prvoj poziciji par krugova ranije, ispred klupskog kolege Šarla Leklera, a iz svog tima dobio je instrukcije da momentalno ode u boks kako bi ga, nezvanično prestigao Lekler."

Ne, nego je suprotno bilo.
Lekler je prvi isao u boks i umesto da sledeci krug povuku i Fetela, oni su ga namerno ostavili da bi Lekler s svezijim gumama topio prednost koju je Fetel imao.

Fetel ga je posteno pretekao i "odvalio" u prvom delu, ali je Ferari jasno pokazao na koga igra.

Zgadili su mi se i prvi put u zivotu navijam da Hamilton pobedi.

evoba

pre 4 godine

Ne znam sta ocekujete od Botasa. Ocigledno nije imao Hamiltonov tempo, kako da ga napadne? Je l trebalo da pusti Leklera da ga prestigne? Nije on kriv sto Lekler nije mogao. U proslosti je mozda pokazao da je drugi vozac, ali danas je covek vozio svoju trku i uradio sta je mogao.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

sve ocekivano za ovakvu stazu...jednostavno Rusija odgovara Hamiltonu,sve odradjeno kako je trebalo... Jos jedna pobeda i jos jedna titula...

Milos

pre 4 godine

Nije mi jasno zbog čega je Lekler trazio poziciju odma da mu se vrati a trka tek krenula, plus Vettel bio brzi od njega u tim momentima?

Vlad

pre 4 godine

(studentdodjos, 29. septembar 2019 14:37)
Veliki sam navijac i postovalac Kimija, od kako se pojavio u F1 a pogotovu od prelaska u McLaren (2002 cini mi se), ali ovo gore napisano nije tacno. Kimi je u Ferariju bio drugi vozac, kao i Botas. Realno bolje vozi u Alfi.
Nisam navijac Ferarija ali sta su pokusavali, samo oni znaju. Ne znam sta su se dogovarali ali Fetel je bio (osetno) brzi od Leklera. U situaciji kad nemaju sansu ni za jednu titulu, ne vidim sta je bitno koji vozac pobedi, sve dok pobedjuju. Timske naredbe su ok ako se neko bori za titulu, ali ovde nije imalo nimalo smisla pogotovu sto je Fetel bio brzi.

The Dictator

pre 4 godine

Ne znam sta ocekujete od Botasa. Ocigledno nije imao Hamiltonov tempo, kako da ga napadne? Je l trebalo da pusti Leklera da ga prestigne? Nije on kriv sto Lekler nije mogao. U proslosti je mozda pokazao da je drugi vozac, ali danas je covek vozio svoju trku i uradio sta je mogao.
(evoba, 29. septembar 2019 15:09)

Ocekuju svasta zato sto slusaju onu dvojicu komentatora koji tokom cele trke lansiraju neke teorije zavere, manipulisu podacima i sto me najvise nervira, ne znaju da ucute kada treba da se cuju pametnije stvari od pametnijih ljudi. Da ne komentarisem konstantno plakanje zbog Ferarija, mislim da su Pavlu crne misli prolazile kroz glavu dok je Fetel parkirao bolid, a VSC bio aktiviran :)

Lošmi

pre 4 godine

F1 ne pratim od Senine pogibije. Ovo vise nema veze sa sportom niti je uzbudljivo kao ranije. Sada masine voze, ne ljudi. Pravih trkaca i dvoboja vise nema odavno
(Magistar Colovic, 29. septembar 2019 15:58

Kako znaš kada ne pratiš?

Борко

pre 4 godine

(Хумска БГ, 29. septembar 2019 19:39)
Људи пазите сад.Овај Хумска БГ који позива на љубав и толеранцију то је онај исти човек који је рекао да је Верстапен пре пар година када је ударио у зид у Монаку требао да погине и да му не би ни мало било жао.Значи нема везе што Макс има оца мајку и сестру који га највише воле на свету важно је да један много важан лик на овој планети Хумска БГ буде срећан јер је момак погинуо.Затим исти тај Хумска који се позива на поштење се истовремено потписује и као Серхио, Кобајаши,Тјери Бутсен, Ђиу Лиу и Садриу, Марко, Маре Дуња, Милица, Лепи Цане, Пертнерс ин Крајм и још милион никова.Тај исти човек прозива за секташтво навијаче ВР46 човека који има девет титула који се пење на подијуме у 41. години а исти тај Хумкска седи кући и дрнда тастатуру.Лепо је то што је Луис стартовао са 14. места у Немачкој и победио, а што је кренуо у бокс па изгазио све могуће линије што је забрањено, то нема везе.Ја се као велики навијач Луиса Хамилтона ограђујем од оваквих назови навијача односно мрзитеља као што је Хумска.Поздрав за све праве и реалне навијаче.

Mita koji mnogo pita

pre 4 godine

manipulišete podacima... vettelu nije umro motor već kočnice i nisu ga iz tima zvali da uđe u boks već da pusti leclera koji, jer su verovatno imali vec informacije neke oko problema sa vettelovim autom... a mercedesi su ničim izazvani dobili pobedu na tacni pukom srecom zbog safety cara koji im se namestio kao kec na 10.

bla

pre 4 godine

Hamilton je dokazao da je veliki majstor, da i kada je u inferiornijem bolodu moze da zadrzi prikljucak i da iskoristi prilike
Mozete samo da ga mrzite ali je cinjenica da je najbolji i da je Mercedes najozbiljniji tim i da su najbolje u globalu pripremili bolid.

Denko

pre 4 godine

Fetel je izabran za vozac dana i govori sme. Publika voli trkanje a ne plan A, B, C, D itd. Ne moze trka da se isplanira unapred i da se toga striktno drzite. Danas je Ferari mogao da uzme 1+2 pobedu a pritome da je za tim sasvim svejedno ko je prvi a ko drugi. Ne razumem zasto su hteli da uspore svog P1 vozaca kad je sampionat odavno resen?

djole

pre 4 godine

Fetel je opet pokazao da je, osim sto je odlican vozac, moralno na nivou amebe. Umesto da ispostuje dogovor koji su imali, odnosno da na prvom pravcu prepusti prvo mesto Lekleru, a da se zatim trkaju, on je maksimalno pojacao gas, pobegao mu i onda se pravio Tosa. Samim tim uneo je nervozu u ceo tim i za Ferari bi najbolje bilo da dovedu nekog drugog

Joka

pre 4 godine

Ako je neko dosao u slab tim da ga gradi to je bio Sumaher. Hamilton je dosao u Mercedes kada je Rozberg vec nanizao tri pobede i tim bio u strahovitom usponu. Prve tri godine su Sumaher i Rozberg giljali u kanti da bi Hamilton dosao na gotovo. Hamilton je klasa ali nikad nije imao muku u slabom timu. Mislim da je jedini vozac koji je imao takav tretman. Sena, Prost, Vetel, Kimi, Sumaher nisu bili odmah u jakom timu iako su bili vanserijski talenti. Tek toliko da se zna.

BobanKo80

pre 4 godine

Luis Hamilton je jos u GP2 seriji pre dolaska u F1 bio svetska klasa.Za razliku od drugih, pobedjivao je u slabijim bolidima i uvek bio kokurentan.On je petostruki svetski sampion,srz ekipe Mercedesa i naravno da ce cela ekipa raditi za njega, ukljucujuci i Botasa.U Mercedes je dosao kada je ekipa bila na 4-tom mestu konstruktora,daleko od bilo kakve dominacije.Luis Hamilton je najbolji vozac moderne F1.Ima ubedljivo najvise pobeda posle preticanja za pobedu od svih u modernoj F1.Posto vidim da vecina komentarise iz ugla poslednjih trka,samo se setite trke u SPA i Monci kada je u sporijem bolidu bio za vratom Ferariju.U bolidu koji je bio sporiji oko 3 desetinke po krugu,vozio je na braniku Ferarija i jurio pobedu.Luis ce oboriti sve rekorde F1 i postace najveci svih vremena.

evoba

pre 4 godine

F1 ne pratim od Senine pogibije. Ovo vise nema veze sa sportom niti je uzbudljivo kao ranije. Sada masine voze, ne ljudi. Pravih trkaca i dvoboja vise nema odavno
(Magistar Colovic, 29. septembar 2019 15:58)

I tad su titule osvajali najbolji bolidi kao i uvek. Pozdrav

Aleksandar

pre 4 godine

Kako nije poslušao naredbu iz boksa , o čemu vi to?? Poslušao je , otišao u boks kada kad su mu i rekli da treba da ide, izasao iza Leclerca i onda se desio kvar. Drugi put malo pažljivije gledajte trku.

Хумска БГ

pre 4 godine

Ramzaj - Ево га још један препаметни лик. Он боље од Фетела зна шта је Фетелу отказало на болиду. Фетел каже МГУ-К али не, овај стручњак зна да су кочнице. Помиње Штефана Тилкеа а човек се уопште не зове тако.И такав "компетентан" закључи да Хамилтон "увек има среће" - непотребно је било шта даље коментарисати.

The Wolf

pre 4 godine

Kada već toliko spominjete navodnu sreću koja prati Hamiltona, podsetiću na "srećnu" okolnost kada mu je 2016. godine u Maleziji pred kraj trke, pri velikom vođstvu, eksplodirao motor. Takođe, podsetiću i na "srećnu" okolnost kada se na pretposlednjoj trci sezone u Kini zaglavio u šljunku pri ulasku u box, u trenucima kada je imao vođstvo u šampionatu, u svojoj debitantskoj sezoni 2007. godine. Da nije bilo tih "srećnih" okolnosti i u te dve sezone bi osvojio šampionat i sada bi jurio svoju 8., a ne 6. titulu prvaka sveta!

Pera

pre 4 godine

Stvarno nema smisla, Hamilton bi trebalo LeKleru da što pre vrati sve titule koje je osvojio u godinama u kojima je LeKler nepravedno bio odsutan iz šampionata F1.

Za Fetela sa naravno sve to od prošle trke samo po sebi već i podrazumeva.

Vlad

pre 4 godine

(Vettel..., 29. septembar 2019 15:02)
Pa nije Lekler danas delovao najbrzi. Na crvenim gumama nije napravio vecu prednost u odnosu na Hamiltona na zutim u prvom stintu, zaostao preko 4 sekunde u odnosu na timskog kolegu,u drugom stintu nije mogao ni Botasa da resi.
Jedno su kvalifikacije, drugo je trka. Lepo je imati pol poziciju, ali bodovi i pobede se osvajaju u nedelju. ;)

Zoran

pre 4 godine

Ovaj mali koga svi fale i vole i dižu u nebesa me tako iznervira i prošlu trku a i ovu,toliko kuka da je to nevjerovatno. Da se onako ophode prema liku koji je osvojio 4 titule a koji pri tome i diže formu i danas vozi perfrktno,oduvao ih na startu,objasnio Lekleru i ovu i prošlu trku neke stvari. Znači obiđe te na stazu,fer i pošteno i ti se tu nešto buniš,tačno se moglo zaključit preko radia da su mu obećali pobjedu ali ipak pobjedu moraš da zaslužiš a danas je izgubio dosta fanova,i Lekler i Ferari,dosta fanova.
(Ivan, 29. septembar 2019 15:44)
Da je kukao jeste kukao je. Ali kako smo čuli posle trke dogovorena je strategija da na startu on da zavetrinu Vetelu da se ne brani a da mu ovaj na sledecem pravcu vrati i da tako imaju 1-2 posle prvog kruga.

vlada_82

pre 4 godine

Samo jedna konstatacija za navijače Ferarija: Sve sto se izdesavalo na trci krivci su sefovi Ferarija i njihovi vozaci. Ni Hamilton, ni Botas, ni Volf, ni FIA. Jedini krivci za ovaj, da kazem, neuspeh se nalaze u Ferariju!

Milan

pre 4 godine

BobanKo Luis jeste jedan od najvecih F1 vozaca ikada ali ne bih se slozio da ceo tim treba da radi za njega kada imaju bolid superiorniji od drugih timova. Kada se bolid razvija ili jure vodece onda dovode jednog jakog vozaca. Kada je Mercedes ovoliko jak i ima ovoliku bodovnu prednost narediti Botasu na predhodnoj trci da uspori i pusti Luisa a bore se za titulu i tesko da ce neko da ih uhvati... jednostavno NE. Ako je toliko dobar onda i bez pomoci moze da pobedi Botasa. Setimo se Sene i Prosta: Mclaren je bio najjaci tim i ispred svih i onda nije bilo ko je bolji vozac nego trkaj se! To se ne vidi u Mercu. Jeste Ferari pripretio sada ali znalo se da tesko mogu nesto da urade. I opet ako Botas uzme par bodova vise (citaj 2-3) opet su to bodovi za Merc. Znam sta hoces da kazes ali Hamilton bi pored sebe trebao da ima Verstapena, Leklerka, Vetela, Sainza pa onda da vidimo ko je gazda. Ferari je tu cak promenio pristup pa bar imamo kompeticiju u timu, to je ono sto se trazi. Pozdrav.

Smeh

pre 4 godine

Čitam komentare, jedni kukaju a za druge veselje. A da li je bilo preticanja na stazi medju vodećima, ma uopšte, a da to nije neko odustajanje ili preko boksa? Koliko se sećam staza je poluulična i nema mnogo prostora za preticanje pa spada u one "dosadne". A dosadnih trka je baš mnogo poslednjih godina.

djavo 75

pre 4 godine

Niti je bilo konfuzije, niti kvara na motoru vec problem sa kocnicama, a nije ni poluulicna staza vec jedna u nizu idiotskih koje je dizajnirao Stefan Tilke..da ih ne komentarisem. Jednom je jedan komentator u prenosu rekao da je Hamilton najsrecniji vozac u istoriji F1, tj, on je preneo reci statisticara F1. Zaista je neverovatno da Hamilton kada izadje bezbednosno vozilo gotovo uvek ima okolnosti koje ni sam, da moze, ne bi bolje udesio.
(Ramzaj, 29. septembar 2019 17:45)Kvar je bio na elektromotoru to je Vetel izjavio za RTL a ne kočnice.
Sto se tiče sreće treba je i zaslužiti.

Lola

pre 4 godine

Ferarijeva taktika bila odlicna, citajte radio transkript nikakve kuknjave nije bilo samo adaptacija na situaciju https://www.racefans.net/2019/10/01/vettel-vs-leclerc-round-two-complete-ferrari-russian-grand-prix-team-radio-transcript/. To sto je Fetelu crko auto pred Mercov pit-stop(!) nema veze ni sa cim. Ferari bi imao 1-2 bilo Fetel ili Leklerk ispred. Ali nekima manje smetaju naredjenja Botasu da se skloni nego ovo.

Vlad

pre 4 godine

(mare, 29. septembar 2019 14:56)
F1 je oduvek bila tehnicki sport, pouzdanost bolida je zadnjih godina (ogranicenja u broju motora) bitnija nego ikad.
Uostalom, niko ne zna sta bi se desilo da nije otkazao, Mercedes na mekim, Ferari na srednje tvrdim gumama.

Vlad

pre 4 godine

(Mladen, 29. septembar 2019 15:00)
Aj da kazem da se slazem sa vecinom napisanim, ali kakve to veze ima sa ovom trkom gde je realno odlicno vozio od pocetka do odustajanja?

reflektor

pre 4 godine

Evo ovako,vezano za Hamiltona i koje kockice mu se sloze i on je sampion,a ovo su cinjenice-ne popusta pod pritiskom(za razliku od Fetela),savrsena mu je taktika sa timom i kad je drugi,treci ima tempo za vodecim(a),ima ulogu prvog vozaca i to radi odlicno,vozi po kisi vrhunski i jedino gde ima srece to je SC,u domenu odlaska u boks,guma itd.Da li Hamilton ima srece sto Ferari lose radi boks,ili sto Fetel pod pritiskom Hamiltona izleti u vrlo bitnoj trci prosle godine?!?!Ferari je bolji sad,ali Merc ima bolju taktiku,tim i Hamiltona koji izveze maestealno.

Vlad

pre 4 godine

(Zoran, 29. septembar 2019 20:57)
Da, zavetrinu da obidje Hamiltona. Mada treci startuje iza prvog, sto jeste zavetrina.
I taj dogovor je prilicno glup, Fetel je bio osetno brzi. Obrni okreni, svi ti neki dogovori i timske naredbe samo nanose stetu sportu.