Tenis 101

Utorak, 16.07.2019.

12:40

"Rafi je drago što je Novak pobedio Federera"

Španski teniser Rafael Nadal navijao je za Novaka Đokovića protiv Rodžera Federera u finalu Vimbldona, izjavio je njegov stric Toni Nadal.

"Rafi je drago što je Novak pobedio Federera" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Posmatrač

pre 4 godine

Ovolika histerija sa Novakom nije viđena ni zbog čega drugo u životu a ima hiljadu puta gorih stvari.

Ma uvidi će te kasnije samo biće vrlo pa kasno.

Novaku,Rodžeru i Rafi velika trojka daleko od svih pre svega u šampionskom karakteru koju poseduju.

Naravno trka za GOAT trajaće sve dok budu aktivno igrali svo trojica.

A što se tiče izjave pa logična izjava jer Nadal želja da prestigne Rodžera kao Novak njih dvojicu.

Njih trojica samo između sebe omogućavaju na GS uz senzaciju nekog ko bljesne na trenutke.

US Open daje još više odgovor na pitanje postavljeno.

Vasilije

pre 4 godine

Ako je Federera tesko pobediti, Djokovica takodje, i ako Federer drzi najvise GS titula, onda je Nadalu najbolje da se "udruzi" sa suparnikom Djokovicem i napadne Federera zajedno sa njim, dok ga ne prestignu, posle ce se razracunati medjusobno... ne znam sta je tu sporno, osim da je inteligentno.

mr

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.
(čudno, 16. jul 2019 19:43)

Не разумеш зато што је реч о победнику, који је освојио 18 ГС, па тако барем 18 пута био најбољи на свету, и наравно да верује да је најбољи и да јури оног испред себе пре него што се окреће иза. Зна он да га овај иза редовно дере у задње време, али је и онај напред битан да не побегне пуно. Да Надал верује и ради на томе да победи Ђоковића у то нема сумње. Исто важи и за Федерера јер имају тај менталитет победника, наравно као и Ђоковић. Наравно и сам Надал, као и Ђоковић, као и свим ми, смо свесни да је недеља могла да одлучи најбољег свих времена. Ђоковић је то спречио и тако је и Надал у причи и даље за најбољег. Видимо ових дана колика је туга преплавила неке због оне две меч изгубљене лопте, а могу да мислим колико је текстова завршило у корпу о најбољем свих времена.

szp

pre 4 godine

nikom nije drago kad nole osvoji GS jer je sve bliže vrhu sad tek dolazi njegova omiljena podloga (beton) a rafa i rodzer tu služe da mu čiste put do finala a u finalu klasik ko god dođe izgubice po običaju a bilo bi lepo da u finalu RG pobedi rafu i pretekne ga po broju GS i onda nastaje vekovna dominacija po svim parametrima

max

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.
(čudno, 16. jul 2019 19:43)

Pa kad mora da bira izmedju Federera i Novaka ko ce da uzme sledecu titulu sigurno mu vise odgovara Novak. Bolje da Novak ode na 16 nego Federer na 21. Da je bio neko drugi umesto Federera onda mu ne bi uopste odgovarao Novak. Isto je tako i drugima, Federeru za sada vise odgovara Novak jer mu se najvise priblizio Nadal. A Novaku odgovara vise Nadal da ne bi Federer otisao predaleko. Novak ima 2 glasa, Nadal 1 glas a Federer nema nijedan glas na glasanju velike trojke :)

123

pre 4 godine

Normalno da je navijao za Novaka. U ovom trenutku je za Rafu bitnije da Rodzer ne pobegne na 3 GS od njega nego sto je Novak prisao blize za 1 GS. Novak je iza pa je iza ali bi Rodzer otisao jos dalje na 3 GS razlike. Mislim da je Rafi bitnije to jer mu je sigurno cilj da stigne Rodzera a veoma je blizu, svega 2 GS razlike. Rafa je pravi sportista i verujem da mu je to veci cilj nego da ga Novak stigne. Ali je stvarnost da ce Novak njega pre stici nego on Rodzera. Vece sanse ima Novak jer igra na svim podlogama a Rafa najvise moze da se nada kada je u pitanju RG. Vec na USAO ce biti 1 GS razlike izmedju njega i Novaka u to sam ubedjen. Sto se tice Rodzera, tesko ce ponoviti onakvu igru sa Wimbledona a USAO nije osvojio 11 godina od 2008.??

CATAPA

pre 4 godine

U Hercegovini i Dalmaciji je ukorijenjen naziv "Latini" za Mletke i Veneciju, za Špance NE, pa kako su dali ime Latinska Amerika pitaj ih?
(Hercegovina, 16. jul 2019 18:11)
Pa tako što španski, portugalski, francuski, rumunski, a naravno i italijanski spadaju u latinske iliti romanske jezike. Izraz "latinska Amerika" je preovladao, mada su se ranije koristili izrazi kao ibero-američki ili hispano-američki kontinent.

A kakve sve to veze ima sa Trojancem Laokoonom i njegovom (odnosno Vergilijevom) izrekom "Timeo Danaos et dona ferentes" i kako su Danajci (Grci) postali Latini, e to stvarno zna (odnosno ne zna) samo onaj koji je tu glupost napisao.

Marinko Bursać Buki

pre 4 godine

Mi nismo svesni ko je zapravo Novak Đoković, pročitao sam malopre jedan komentar gde se kaže kako smo se radovali kada je Živojinović ušao u polufinale Vinbldona, sećam se kada je Živojinović pobedio Mekinroa, mislio sam sada će da ređe pobede, kad eto na US openu, igrao je sa nekim klincom koji je čudno hodao, sećam se da je Boba stalno psovao i na kraju ga je taj klinac pobedio, relativno lako, a Đoković na sje razmazio, čovek razbija koga god stigne, ćak je i u Parizu mogao pobediti, iako je igrao očajno i nemojmo se čuditi što ga tamo preko ne vole, naime, čini mi se da im je skroz razbio koncepciju...

Milan

pre 4 godine

@(aleks, 16. jul 2019 15:48)
Ima dosta istine u tome sto si napisao. Mi Srbi volimo da idemo u krajnosti, da podcenjujemo protivnike i precenjujemo nase. A onda kad nasi gube obrnuto, krece pljuvanje... Nije nam dovoljno sto je Novak trenutno prvi i najbolji, zelimo da je najbolji dok je sveta i veka. Pa kada bi bio i to, e onda da da je njegov pradeda, cukundeda, itd bio najbolji, pa sve unazad do Petra Petrovica Djokovica... To je nivo razmisljanja dece iz osnovne skole koja se takmice ko dalje pljune.

Uzivajte ljudi u tenisu tri galakticka majstora, svako je fenomen na svoj nacin, to nema veze sa tim da li najvise volimo Djokovica jer je nas.
Jer je tu na prvom mestu sport - kontrateg kriminalu, lazi, bahatosti, pokvarenosti. Da buduca pokljenja vole loptu, a ne pistolj, noz i stanglu.
A njih trojica su samo najuspesniji ambasadori tog istog sporta.

x

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs? 
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)

Onda je Novak GOAT!
U toj situaciji bio bi bolji u ostalim parametrima:
1) bolji H2H sa obojicom
2) skoro sigurno najviše nedelja na broju 1 (Nadal bi u tom slucaju osvojio 2 RG i ne bi vise preuzimao broj 1)
3) Nole slam
4) svi veliki turniri (4GS, svi mastersi i završni masters). Nadal nema završni masters i 2 mastersa, Federer nema 2 mastersa
5) skoro sigurno najviše mastersa

izhlapjeli starac

pre 4 godine

NOLE, ima nas mnogo koji ti želimo iz sve snage da oboriš sve rekorde i bez dileme postaneš najbolji svih vremena. Gledam te od kad si bio klinac, znam da imaš ko zna kakve preokupacije i motive ali MOLIM TE, PROBAJ!

čudno

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.

Rokatanski

pre 4 godine

Želeo bih da Nole bude najveći šampion u istoriji, jer ima dobre šanse za to. I po broju nedelja, i po broju ATP turnira a i po broju gren-slemova. Federer je još 2011.godine imao 16 gren-slemova i bilo je teško verovati da će ikada osvojiti još koji. U 2012.godini je osvojio 17-ti i onda je "pauzirao" sve do poslednje dve godine. Po statistici, Nole koji je mlađi 6 godina bi, u slučaju da igra do Federerovih godina, mogao da osvaja jedan gren-slem godišnje i da ga pretekne. Nadala, koji u sledeće dve do tri godine može da osvoji samo još neki pariski gren-slem, može da pretekne već sledeće godine. Ali to je statistika, to nije realnost, treba pogledati i druge činjenice. Nadal je najistrošeniji od pomenute trojice, on možda kao i većina tenisera uskoro završi karijeru, protiv Federera se videlo da ge noge "izdaju". Federer je najmanje istrošen, do dolaska Rafe i Noleta on je igrao (bar za mene) "salonski" tenis u kome je "mleo" protivnike sa pola snage. Nole je najmlađi, manje potrošen od Nadala a više od Federera. Razlika u godinama je na njegovoj strani. On ima najveće šanse, ali ništa nije izvesno, statistika tu ne igra nikakvu ulogu. A možda najzad i neki od znatno mlađih tenisera "iskoči" u prvi plan. Sve ovo je krajnje nezahavalno prognozirati. Pozdrav!

x

pre 4 godine

Svidja mi se kako Rafa uvek govori kroz usta svog ujaka!? Kao da nema vremena za izjave. Zamislite da Nole tako nešto uradi? Nikad!
(xxoo, 16. jul 2019 16:49)

A kao Srdjan ne daje izjave?
Mislim bolje da ne daje, ali nazalost ih daje.

CroFed

pre 4 godine

A Roger navija za španjolskog Bika kada igra finale s Novakom, jer ako ga već netko mora prestići, bolje da je to njemu puno draži Rafa nego omraženi Novak. Nažalost po Rogera, Rafa više nikad neće dobiti Novaka na nijednom GS osim Roland Garrosu, no ni Rogera da budemo iskreni

čudno

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.

Рајко Четник

pre 4 godine

Rafa će na kraju karijere imati 23 GS-a in sha Allah, a nole nece doci ni do 20
(Muamer, 16. jul 2019 16:25) # Link komentara

Dragi naš brate po genima vaistinu grešiš. Upravo će biti obrnuto, Rafa možda osvoji još dva RG, a Nole, daće Bog, osvojice joiš 6-7 GS titula do kraja karijere.
Amin!

Dragana

pre 4 godine

Ovaj čovek uporno hoće da bude u medijima preko ledja svog bratanca. Ne verujem da je Rafa uopšte navijao za nekog u finalu. Njegova izjava je kontradiktorna, s jedne strane kaže da je " Rafaelu bilo u interesu da pobedi Djoković" dok s druge strane kaže " Djoković je favorit na US Openu ". Šta je poenta toga? Da mu je lakše ako mu se Novak približi na samo jedan GS ali da mu je mnogo teže ako Rodžer pobegne na tri GS prednosti? Da li to znači da on misli da Djoković posle US opena neće više osvajati GS turnire ili misli da će Federer osvojiti više njih pa bi ovaj Vimbldon napravio dodatni problem Nadalu? Ili je to rekao tek samo da nešto kaže. Još Grend Slemova je u opticaju, ne otpisujte nikoga od ove trojice a ja verujem da će Rodžer osvojiti još koji i to ne kažem jer mi je omiljeni teniser. Većina veruje da ga je ovaj poraz uništio a ja mislim suprotno, da će ga ovo ojačati još više.

Aleks

pre 4 godine

ako Rodžer bude igrao i na US openu ovako kao na Vimboldonu, onda je teško prognozirati bilo šta. Nadajmo se da Rodžer neće biti konstantan i da je ovo izdanje bilo nesvakidašnje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (biće bolje, 16. jul 2019 14:10)

Ako Rodzer bude ovako igrao i na USO, a Novak bude na svojih 100%, lagano ciscenje Rodje u 3 seta.
HINT: Pogledati finale AO od zimus... Kako brzo zaboravljamo. Nadal bio u ekstremnoj formi, sve do finala cistio po 3:0 (Cicipasu udelio krompir u polufinalu), a Nole cak dva puta izgubio po set (od Sapovalova i Medvedeva), a onda u finalu...
Neka oni svi igraju svoj najbolji tenis, ali neka Nole bude uvek kada je vazno na 100%.

Рајко Четник

pre 4 godine

Rafa će na kraju karijere imati 23 GS-a in sha Allah, a nole nece doci ni do 20
(Muamer, 16. jul 2019 16:25) # Link komentara

Dragi naš brate po genima vaistinu grešiš. Upravo će biti obrnuto, Rafa možda osvoji još dva RG, a Nole, daće Bog, osvojice joiš 6-7 GS titula do kraja karijere.
Amin!

kaligula

pre 4 godine

Mudro zbori Toni ali nanmudrija do sad mu je ona čuvena "Novak je odlučio da ponovo bude prvi i mi tu više ništa ne možemo da uradimo".

Srbijasine

pre 4 godine

@ ako Rodžer bude igrao i na US openu ovako kao na Vimboldonu, onda je teško prognozirati bilo šta. Nadajmo se da Rodžer neće biti konstantan i da je ovo izdanje bilo nesvakidašnje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (biće bolje, 16. jul 2019 14:10)

I'ma statidtika koja kaze da su prosecne razmene 2-3 udarca na travi I 6-7 na betonu. Rodzer je kralj tih kracih razmena, ali u duzim razmenama I'ma dosta igraca koji mogu da ga izbace pre finals.

Kole

pre 4 godine

Ljudi, jeste li realni? Citam komentare, Novak 25GS, Rodja na 20GS, Nadal na 23GS, neki odose i na 30GS za Novaka. Ljudi, velika trojka je jos najvise godinu u punoj snazi, posle toga ce im se razvodnjati GS titule. Mislim tu najvise na Nadala i Djokovica. Najrealnije je da svako od njih bude oko Federera sa oko +2GS od njega. Nole jeste masina, ali i on je u padu sa igrom. Od 2015. ne igra na svom najvisem nivou koji je imao. Sva sreca, pa je i to dovoljno da dominira zadnjih godinu dana.

Hercegovina

pre 4 godine

Latini su to. Ne verujem ni kada darove nose.
(Migo, 16. jul 2019 15:55)

I Spanci su "latini" ?
Ti si neku Sns skolu pohadjao izgleda?
(C i n i k, 16. jul 2019 17:10)
Tacno, latinska Amerika se tako zove po Fincima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ljuba, 16. jul 2019 17:42)

U Hercegovini i Dalmaciji je ukorijenjen naziv "Latini" za Mletke i Veneciju, za Špance NE, pa kako su dali ime Latinska Amerika pitaj ih?

realno

pre 4 godine

kraj 2019: rodja 20, rafa 18, nole 17..kraj 2020: rodja 20, rafa 19, nole 20..kraj 2021: rodja 20, rafa 19, nole 23..Boze zdravlja i daj Boze..to je jos dve godine Noletove dobre igre i motivacije..a imace 34 i nadam se da ce biti zdrav, u formi i zeljan popeda..

neko_iz_mase

pre 4 godine

Federer će igrati još najviše dvije godine, ali već sada je izvjesno da ostaje na 20 GS titula. Rafa će igrati takođe još najviše 2-3 godine, jer svoju igru zasniva na snazi i nosi mnogo veću kilažu nego Novak i Rodžer. Već je imao problema sa koljenima. Novak će igrati još 6-7 godina jer ima sličan stil igre i građu Federera, ne mnogo kila, fleksibilnost i ishranu bogatu vlaknima. Tako da otprilike realnost je ovo:
1. Novak 27 GS titule;
2. Rodžer 20 GS titula;
3. Rafael 20 GS titula (još 2 RG).

C i n i k

pre 4 godine

Latini su to. Ne verujem ni kada darove nose.
(Migo, 16. jul 2019 15:55)

I Spanci su "latini" ?
Ti si neku Sns skolu pohadjao izgleda?

Jeste, milion!

pre 4 godine

Osnovni problem i za Nadala i za Rodju je što Novak već sad vodi u medjusobnim duelima i sa jednim i sa drugim,recimo Rodžer je najviše titula zgrnuo u eri pre njih dvojice a posle Pit Samprasa,gde nije ni blizu postojala konkurencija kao danas a nemože igrati ovako do penzije,Nadal sa onim svojim staklenim kolenima daj bože da veže još 2-3 godine aktivnog igranja,a Nole?!Pa oko 25 GS je moja prognoza...
(s, 16. jul 2019 15:32)

Voleo bih da Đoković osvoji sve GS do kraja karijere, a da igra makar do četrdesete, ali te želje nisu realne. Sa 32 ima 16 GS, a za nekoliko godina kad je prošao zenit i kad kriva fizičke sposobnosti, pa i motivacije opada, da osvoji još devet?! Malo verovatno. Bio bih zadovoljan da pretekne najveće rivale, ali i ako ne uspe, već je postigao dovoljno da se o njemu priča dok je tenisa!

Cane

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs?
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)
Onda je najbolji Nadal jer ima olimpijsku zlatnu. Inače je ta olimpijska u svim drugim sportovima najvrednija, a u tenisu nekako postala totalno nebitna (zato što je ni Novak ni Federer nisu osvojili).

Žarko

pre 4 godine

Ajoj, ala ce sada gladni Svajcarci da pene i besne! Jos uvek sede po kladionicama sa kasikicom u ustima i ne mogu da prebole Rodzerov poraz, pa plus ovaj hladan tus!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 16. jul 2019 13:47)

švajcarci ne, ali ti, dragi moj jumko, izgleda već danima ne ispuštaš kašičicu iy usta ;)

ljuba

pre 4 godine

Latini su to. Ne verujem ni kada darove nose. 
(Migo, 16. jul 2019 15:55) 

I Spanci su "latini" ? 
Ti si neku Sns skolu pohadjao izgleda?
(C i n i k, 16. jul 2019 17:10)
Tacno, latinska Amerika se tako zove po Fincima.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs?
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)

Daj boze! I da imaju isti medjusobni skor pobeda. I da se ostvari kosmicka pravda jer njih i treba pamtiti kao jedno, sveto trojstvo tenisa, a ne pojedinca koji je neki Goat jer je ubo 22 GS, a ostala dvojica 21 ili 20. Za ljude koji malo znaju da misle jasno je da je medjusobna razlika u GS titulama toliko mizerna u odnosu na broj osvojenih od strane ova tri tenisera. Ni u medjusobnom skoru pobeda nije velika razlika. Svakako divna era tenisa koje smo zivi svedodoci, a sto se Djokovica tice, nismo ni svesni sta imamo. Pa predsednik jedne Francuske prvo cestita ovoj nasoj nesreci pobedu Djokovica pri poseti zemlje... Sta dalje pricati? To je ambasador, a ne neki Pacic.

Torrente

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs?
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)

To će se verovatno u jednom trenutku i desiti, pa će Rođa iz kuće da gleda GS turnire grizući nogu fotelje od nervoze gledajući kako ga jedan pa drugi pretiču. :)

slaviša šmigič

pre 4 godine

jao kakva dominacija od poslednjih 5.uzeo je 4.grand slema a znamo isto tako,da bi uzeo i pariz,da nije bilo onog vetra koji se pojavi svake 50.godina i tamo bi novak uzeo pesak.sve dok ga nije bilo uzeli su federer i nadal svako po 2.odma kad se pojavio uzeo sve ostavio samo pesak i znamo kako jer mu je vetar odneo najvaznija 2.udarca prvo ritern i drugo bekend paralela uz crtu.

max

pre 4 godine

Ne verujem da je za ikoga od njih dvojice navijao jer su veliki rivali ali mu je sigurno manje losija Novakova 16 titula nego Federerova 21 titula. Bolje na 2 titule nego na 3 titule zaostatka. Isto je tako i sa Novakom, manje su mu losije nove Nadalove nego nove Federerove titule. Nije problem da ode Nadal na 19 pa i na 20 ali je problem da ode Federer na 21, 22... Obojica jure Federerovu 20 titulu i ne bi zeleli da moraju da jure 21, 22...

Demar Derosan

pre 4 godine

Ovo je sve na kraju krajeva zabava za bogate. Izjavama se podize tenzija da bi se produzila neizvesnost, povecala prodaja karata za US Open, privukli dodatni sponzori itd. Uzivajte u tenisu, ne lozite se previse, jer je sve ovo samo igra. Cuvajte zivce, zivot je mnogo kompleksniji, npr. desavanja sa Kuzmom i Mihom od vikenda nadjacali su ne toliko kvalitetan mec izmedju Nola i Feda. Samo da budu dobro moje Delije, s verom u Boga.

Midland/Odessa

pre 4 godine

Nisam siguran da je ujak u pravu. Sam rezultat mozda to opravdava, ali cinjenica je da je Djokovic nadvladao zdravog Federera u 3 tajbrejka nije ohrabruhuca za navijace Rafa i RF. Moramo priznati da je trenutno nadmocan sa dobrom sansom da osvoji vise od 2 velika konkurenta i u narednoj sezoni. Federer ima donekle pristojne sanse i na US Openu, ali na duze staze jedino neki novi sampioni kao Tijem, Kirgos i slicni mogu da zaustave Djokovica, i na taj nacin “odbrane” Federerovu prednost, Rafo se tu ni ne nazire

fancy

pre 4 godine

Posle US opena bice 17, 18, 20... Svi znamo da posle AO sledece godine ide 18,18, 20. Onda jbg RG ide 18, Rafa 19, 20 do Wimedona gde ce biti 19,19,20. Onda dalje znamo sta ce biti istom logikom ;)

aleks

pre 4 godine

Nadal odigrao najgoru sezonu na sljaci ikada, sastavio se poslednja dva turnira, trava nista a ako ne uzme nista na betonu usao i ao, visi njemu i rg sledece godine. Tesko ce on do 20gs. Djokovic vec mozda. Inace svi pricaju o konkurenciji u kojoj je federer dominirao a ovo sada je katastrofa nikada zabelezena, pa hjuit i rodik i jos par njih bi ove klince pocepali. A pre pet godina su bili marej vavrinka del potro, cilic, mogli da iznenade, sada dominiraju tri cilagera sa po 33plus godina od kojih dvojica nisu bleda senka sebe od pre 5 ili 10 godina.

Doktor Pera

pre 4 godine

Za dve godine obojica prelaze Federera. Verovatno ce stati negde sa 21-22 GS obojica. Federer nece vise osvajati GS. To je tako, imao je sansu za jos jedan i nije ga uzeo. Ne moze bas sve da mu se sklopi svaki put kao sada. Realno mogao ye samo Wimbledon da osvoji a dogodine nece biti sanse da ponovi ovu igru.

Boris

pre 4 godine

Ako Rafa negde van RG ima šansu za GS onda je to US open. Djokovic tamo nikad nije ispao pre polufinala, ali opet imaju isti broj titula.Očekujem njihovo finale uz iznenađujuć poraz Federera u ranim fazama.

Marek

pre 4 godine

Da se razumemo, Nadal i Federer u buducnosti imaju sansu da osvoje GS samo i iskljucivo ako Novak bas bas ne bude imao svoj dan tj. ako Novak pobedi sam sebe. I da rezimiram, kao podeljeno drusto, politicki podeljeno ( sto je najuzasnija stvar) drago mi je da vidim da se u jednom slazemo, da je ovaj covek ( Novak Djokovic) najveci i najbolji igrac u istoriji ovog sporta.

srle

pre 4 godine

Naravno da će navijati za Novaka, jer bi Federer imao 21. Mnogo je teško osvajati grend slem turnire, iako to nama izgleda lako kad pogledamo veliku trojku, ali vreme prolazi a oni nisu sve mlađi. Ipak jednog dana će se pojaviti Cicipas ili neko drugi koji će odigrati na vrhunskom nivou poneki turnir. Do tada će proći neko vreme, samo se nadam da će Novak osvajati što više i preći brojku od 20!

Ivan

pre 4 godine

Nije tako rekao, tacnije nije izjavio da je navijao vec da je ovakav razvoj dogadjaja bolji za Rafu. Cemu pravljenje vesti od necega sto nije nikakva vest?

гандра

pre 4 godine

одмах сам помислио после меча - како се надал слатко кези након ове новакове победе - мислим да надал више цени новака од федерера, и иначе

pdf

pre 4 godine

Ajoj, ala ce sada gladni Svajcarci da pene i besne! Jos uvek sede po kladionicama sa kasikicom u ustima i ne mogu da prebole Rodzerov poraz, pa plus ovaj hladan tus!
(Jumko, 16. jul 2019 13:47)

Mogu ovdje da te napadaju, ali tvoj način ismijavanja našeg mentaliteta je za mene vrh :)

s

pre 4 godine

Osnovni problem i za Nadala i za Rodju je što Novak već sad vodi u medjusobnim duelima i sa jednim i sa drugim,recimo Rodžer je najviše titula zgrnuo u eri pre njih dvojice a posle Pit Samprasa,gde nije ni blizu postojala konkurencija kao danas a nemože igrati ovako do penzije,Nadal sa onim svojim staklenim kolenima daj bože da veže još 2-3 godine aktivnog igranja,a Nole?!Pa oko 25 GS je moja prognoza...

Zevs

pre 4 godine

Najveći sok i bol za Federera je bio kada je Nole rekao da će igrati do svoje 37 godine.
Sa tom spoznajom bolje je Federeru da se odmah penzioniše dok je popularan, inače će doživeti tesku blamažu i od Nadala i od Djokovica

ernesto che

pre 4 godine

Rafa može godišnje do 1 GS a Nole do, realno bar dva GS. Mislim da je ovogodišnji Vimbldon bio Rođina labudova pesma, po meni, obojica stižu i prestižu Federera za dve godine.
(Arsa, 16. jul 2019 14:10)

Djokovic ce morati vise da osvaja jer ako ostavi mesta federeru da osvoji trofej, on ce ga osvojiti, i dalje je bolji od svih preostalih na turu i niko mu nista ne moze, sem nadala koji je na sljaci bolji a na brzim podlogama izjednacen ili malo slabiji, na kraju krajeva federer igra tenis jedino zbog ove dvojice i pokusava da ih sputa u nameri da ga prestignu po broju gs, sto je njegovo legitimno pravo.

мики

pre 4 godine

Licno mislim da bi Nadalu lakse bilo da juri Federerovih 21, nego Noleta u naredne 3-4 godine.
(sasa jokic, 16. jul 2019 13:48)

Новака нико не може да да заустави, а Рафа може бар Рођу да среди

Arsa

pre 4 godine

Rafa može godišnje do 1 GS a Nole do, realno bar dva GS. Mislim da je ovogodišnji Vimbldon bio Rođina labudova pesma, po meni, obojica stižu i prestižu Federera za dve godine.

Aron

pre 4 godine

Hahaha dobar je Toni Nadal ali mislim da ne govori istinu. Nadal je ipak Španac, pripada Zapadnom svetu i sigurno je navijao za Federera. Svi oni koji ne pripadaju Zapadnom razvijenom svetu su ovu titulu prihvatili kao svoju. Mnoge čudi što je Djoković imao ovako malu podršku sa tribina u odnosu na Federera. To ne čudi, malu je podršku imao i jedan od najboljih tenisera svih vremena Čeh Ivan lendl. Rus Kafeljnikov, Safin. Nastase... To je zato što su u zapadnom svetu proizvodne snage postale neverovatno visoke a institucije veoma snažne. Tako da se njihov način života, moral i mentalitet dosta promenio u zadnjih 50 godina u odnosu na ostatak sveta. Oni nerazumeju ljude iz ostatka sveta, tako da im je sve jedno da li je neko iz Šrilanke, Češke, Srbije ili Sirije

biće bolje

pre 4 godine

ako Rodžer bude igrao i na US openu ovako kao na Vimboldonu, onda je teško prognozirati bilo šta. Nadajmo se da Rodžer neće biti konstantan i da je ovo izdanje bilo nesvakidašnje.

Sinisa90

pre 4 godine

Djokovic je sad nikad veci favorit na jednom gren slemu....Pa posle ovih spasenih mec lopti,i ovakvog istorijskog osvajanja gren slema,samo mu je nebo granica.

kalcokera i trokorak bili

pre 4 godine

meni je drag povratak rodje
nisam ocekivao
na GS novak je prvi nosioc
sto znaci da su rodja i rafa 1/2 finale
izmore se i onda bum

Miloš_NS

pre 4 godine

Nisam baš siguran da je to baš tako, jedno je izjava za javnost a drugo stvarnost... Đoković se sada opasno približio Nadalu, a protiv njega je naš teniser favorit na svim GS osim na Rolan Garosu.

Jumko

pre 4 godine

Ajoj, ala ce sada gladni Svajcarci da pene i besne! Jos uvek sede po kladionicama sa kasikicom u ustima i ne mogu da prebole Rodzerov poraz, pa plus ovaj hladan tus!

x

pre 4 godine

Cenim Rafu i njegovog strica zbog iskrenosti. Ne volim ja laznu skromnost i korektnost tipa "drago mi je da najtezi rivali pobedjuju"...
Naravno da svako od njih zeli da najjaci konkurenti ispadnu, da imaju sto manje GS titula...
Kad Rafa kaze "voleo bih da Novak ispadne da ne bih igrao protiv njega" dozivljavam kao ogroman kompliment za Novaka.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

A od leta 2020 kada bude imao najviše GS titula Rafa će navijati za Federera...Rafa ne može stići Novaka iz razloga sto šljaka ima samo RG ostala 3 GS mu misaona imenica za Nadala do kraja karijere pored ova 2 još aktivna tenisera...Koliko vidim u narednih par godina biće žestoke borbe za 2 na večnoj listi izmedju Nadala i Federera...

Mikii

pre 4 godine

Naravno da mu je drago, Federer mu je poslednjih par godina tezi protivnik. Koliko god to smesno zvucalo, Nadal ima sansu na USO, samo ako opet ne naleti na matorog.

x

pre 4 godine

Cenim Rafu i njegovog strica zbog iskrenosti. Ne volim ja laznu skromnost i korektnost tipa "drago mi je da najtezi rivali pobedjuju"...
Naravno da svako od njih zeli da najjaci konkurenti ispadnu, da imaju sto manje GS titula...
Kad Rafa kaze "voleo bih da Novak ispadne da ne bih igrao protiv njega" dozivljavam kao ogroman kompliment za Novaka.

biće bolje

pre 4 godine

ako Rodžer bude igrao i na US openu ovako kao na Vimboldonu, onda je teško prognozirati bilo šta. Nadajmo se da Rodžer neće biti konstantan i da je ovo izdanje bilo nesvakidašnje.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

A od leta 2020 kada bude imao najviše GS titula Rafa će navijati za Federera...Rafa ne može stići Novaka iz razloga sto šljaka ima samo RG ostala 3 GS mu misaona imenica za Nadala do kraja karijere pored ova 2 još aktivna tenisera...Koliko vidim u narednih par godina biće žestoke borbe za 2 na večnoj listi izmedju Nadala i Federera...

Jumko

pre 4 godine

Ajoj, ala ce sada gladni Svajcarci da pene i besne! Jos uvek sede po kladionicama sa kasikicom u ustima i ne mogu da prebole Rodzerov poraz, pa plus ovaj hladan tus!

Arsa

pre 4 godine

Rafa može godišnje do 1 GS a Nole do, realno bar dva GS. Mislim da je ovogodišnji Vimbldon bio Rođina labudova pesma, po meni, obojica stižu i prestižu Federera za dve godine.

Sinisa90

pre 4 godine

Djokovic je sad nikad veci favorit na jednom gren slemu....Pa posle ovih spasenih mec lopti,i ovakvog istorijskog osvajanja gren slema,samo mu je nebo granica.

Marek

pre 4 godine

Da se razumemo, Nadal i Federer u buducnosti imaju sansu da osvoje GS samo i iskljucivo ako Novak bas bas ne bude imao svoj dan tj. ako Novak pobedi sam sebe. I da rezimiram, kao podeljeno drusto, politicki podeljeno ( sto je najuzasnija stvar) drago mi je da vidim da se u jednom slazemo, da je ovaj covek ( Novak Djokovic) najveci i najbolji igrac u istoriji ovog sporta.

Ivan

pre 4 godine

Nije tako rekao, tacnije nije izjavio da je navijao vec da je ovakav razvoj dogadjaja bolji za Rafu. Cemu pravljenje vesti od necega sto nije nikakva vest?

Miloš_NS

pre 4 godine

Nisam baš siguran da je to baš tako, jedno je izjava za javnost a drugo stvarnost... Đoković se sada opasno približio Nadalu, a protiv njega je naš teniser favorit na svim GS osim na Rolan Garosu.

max

pre 4 godine

Ne verujem da je za ikoga od njih dvojice navijao jer su veliki rivali ali mu je sigurno manje losija Novakova 16 titula nego Federerova 21 titula. Bolje na 2 titule nego na 3 titule zaostatka. Isto je tako i sa Novakom, manje su mu losije nove Nadalove nego nove Federerove titule. Nije problem da ode Nadal na 19 pa i na 20 ali je problem da ode Federer na 21, 22... Obojica jure Federerovu 20 titulu i ne bi zeleli da moraju da jure 21, 22...

Aron

pre 4 godine

Hahaha dobar je Toni Nadal ali mislim da ne govori istinu. Nadal je ipak Španac, pripada Zapadnom svetu i sigurno je navijao za Federera. Svi oni koji ne pripadaju Zapadnom razvijenom svetu su ovu titulu prihvatili kao svoju. Mnoge čudi što je Djoković imao ovako malu podršku sa tribina u odnosu na Federera. To ne čudi, malu je podršku imao i jedan od najboljih tenisera svih vremena Čeh Ivan lendl. Rus Kafeljnikov, Safin. Nastase... To je zato što su u zapadnom svetu proizvodne snage postale neverovatno visoke a institucije veoma snažne. Tako da se njihov način života, moral i mentalitet dosta promenio u zadnjih 50 godina u odnosu na ostatak sveta. Oni nerazumeju ljude iz ostatka sveta, tako da im je sve jedno da li je neko iz Šrilanke, Češke, Srbije ili Sirije

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs?
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)

Daj boze! I da imaju isti medjusobni skor pobeda. I da se ostvari kosmicka pravda jer njih i treba pamtiti kao jedno, sveto trojstvo tenisa, a ne pojedinca koji je neki Goat jer je ubo 22 GS, a ostala dvojica 21 ili 20. Za ljude koji malo znaju da misle jasno je da je medjusobna razlika u GS titulama toliko mizerna u odnosu na broj osvojenih od strane ova tri tenisera. Ni u medjusobnom skoru pobeda nije velika razlika. Svakako divna era tenisa koje smo zivi svedodoci, a sto se Djokovica tice, nismo ni svesni sta imamo. Pa predsednik jedne Francuske prvo cestita ovoj nasoj nesreci pobedu Djokovica pri poseti zemlje... Sta dalje pricati? To je ambasador, a ne neki Pacic.

ernesto che

pre 4 godine

Rafa može godišnje do 1 GS a Nole do, realno bar dva GS. Mislim da je ovogodišnji Vimbldon bio Rođina labudova pesma, po meni, obojica stižu i prestižu Federera za dve godine.
(Arsa, 16. jul 2019 14:10)

Djokovic ce morati vise da osvaja jer ako ostavi mesta federeru da osvoji trofej, on ce ga osvojiti, i dalje je bolji od svih preostalih na turu i niko mu nista ne moze, sem nadala koji je na sljaci bolji a na brzim podlogama izjednacen ili malo slabiji, na kraju krajeva federer igra tenis jedino zbog ove dvojice i pokusava da ih sputa u nameri da ga prestignu po broju gs, sto je njegovo legitimno pravo.

Mikii

pre 4 godine

Naravno da mu je drago, Federer mu je poslednjih par godina tezi protivnik. Koliko god to smesno zvucalo, Nadal ima sansu na USO, samo ako opet ne naleti na matorog.

Рајко Четник

pre 4 godine

Rafa će na kraju karijere imati 23 GS-a in sha Allah, a nole nece doci ni do 20
(Muamer, 16. jul 2019 16:25) # Link komentara

Dragi naš brate po genima vaistinu grešiš. Upravo će biti obrnuto, Rafa možda osvoji još dva RG, a Nole, daće Bog, osvojice joiš 6-7 GS titula do kraja karijere.
Amin!

kaligula

pre 4 godine

Mudro zbori Toni ali nanmudrija do sad mu je ona čuvena "Novak je odlučio da ponovo bude prvi i mi tu više ništa ne možemo da uradimo".

Aleks

pre 4 godine

ako Rodžer bude igrao i na US openu ovako kao na Vimboldonu, onda je teško prognozirati bilo šta. Nadajmo se da Rodžer neće biti konstantan i da je ovo izdanje bilo nesvakidašnje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (biće bolje, 16. jul 2019 14:10)

Ako Rodzer bude ovako igrao i na USO, a Novak bude na svojih 100%, lagano ciscenje Rodje u 3 seta.
HINT: Pogledati finale AO od zimus... Kako brzo zaboravljamo. Nadal bio u ekstremnoj formi, sve do finala cistio po 3:0 (Cicipasu udelio krompir u polufinalu), a Nole cak dva puta izgubio po set (od Sapovalova i Medvedeva), a onda u finalu...
Neka oni svi igraju svoj najbolji tenis, ali neka Nole bude uvek kada je vazno na 100%.

fancy

pre 4 godine

Posle US opena bice 17, 18, 20... Svi znamo da posle AO sledece godine ide 18,18, 20. Onda jbg RG ide 18, Rafa 19, 20 do Wimedona gde ce biti 19,19,20. Onda dalje znamo sta ce biti istom logikom ;)

Boris

pre 4 godine

Ako Rafa negde van RG ima šansu za GS onda je to US open. Djokovic tamo nikad nije ispao pre polufinala, ali opet imaju isti broj titula.Očekujem njihovo finale uz iznenađujuć poraz Federera u ranim fazama.

Žarko

pre 4 godine

Ajoj, ala ce sada gladni Svajcarci da pene i besne! Jos uvek sede po kladionicama sa kasikicom u ustima i ne mogu da prebole Rodzerov poraz, pa plus ovaj hladan tus!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 16. jul 2019 13:47)

švajcarci ne, ali ti, dragi moj jumko, izgleda već danima ne ispuštaš kašičicu iy usta ;)

Zevs

pre 4 godine

Najveći sok i bol za Federera je bio kada je Nole rekao da će igrati do svoje 37 godine.
Sa tom spoznajom bolje je Federeru da se odmah penzioniše dok je popularan, inače će doživeti tesku blamažu i od Nadala i od Djokovica

Midland/Odessa

pre 4 godine

Nisam siguran da je ujak u pravu. Sam rezultat mozda to opravdava, ali cinjenica je da je Djokovic nadvladao zdravog Federera u 3 tajbrejka nije ohrabruhuca za navijace Rafa i RF. Moramo priznati da je trenutno nadmocan sa dobrom sansom da osvoji vise od 2 velika konkurenta i u narednoj sezoni. Federer ima donekle pristojne sanse i na US Openu, ali na duze staze jedino neki novi sampioni kao Tijem, Kirgos i slicni mogu da zaustave Djokovica, i na taj nacin “odbrane” Federerovu prednost, Rafo se tu ni ne nazire

realno

pre 4 godine

kraj 2019: rodja 20, rafa 18, nole 17..kraj 2020: rodja 20, rafa 19, nole 20..kraj 2021: rodja 20, rafa 19, nole 23..Boze zdravlja i daj Boze..to je jos dve godine Noletove dobre igre i motivacije..a imace 34 i nadam se da ce biti zdrav, u formi i zeljan popeda..

гандра

pre 4 godine

одмах сам помислио после меча - како се надал слатко кези након ове новакове победе - мислим да надал више цени новака од федерера, и иначе

x

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs? 
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)

Onda je Novak GOAT!
U toj situaciji bio bi bolji u ostalim parametrima:
1) bolji H2H sa obojicom
2) skoro sigurno najviše nedelja na broju 1 (Nadal bi u tom slucaju osvojio 2 RG i ne bi vise preuzimao broj 1)
3) Nole slam
4) svi veliki turniri (4GS, svi mastersi i završni masters). Nadal nema završni masters i 2 mastersa, Federer nema 2 mastersa
5) skoro sigurno najviše mastersa

Srbijasine

pre 4 godine

@ ako Rodžer bude igrao i na US openu ovako kao na Vimboldonu, onda je teško prognozirati bilo šta. Nadajmo se da Rodžer neće biti konstantan i da je ovo izdanje bilo nesvakidašnje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (biće bolje, 16. jul 2019 14:10)

I'ma statidtika koja kaze da su prosecne razmene 2-3 udarca na travi I 6-7 na betonu. Rodzer je kralj tih kracih razmena, ali u duzim razmenama I'ma dosta igraca koji mogu da ga izbace pre finals.

Jeste, milion!

pre 4 godine

Osnovni problem i za Nadala i za Rodju je što Novak već sad vodi u medjusobnim duelima i sa jednim i sa drugim,recimo Rodžer je najviše titula zgrnuo u eri pre njih dvojice a posle Pit Samprasa,gde nije ni blizu postojala konkurencija kao danas a nemože igrati ovako do penzije,Nadal sa onim svojim staklenim kolenima daj bože da veže još 2-3 godine aktivnog igranja,a Nole?!Pa oko 25 GS je moja prognoza...
(s, 16. jul 2019 15:32)

Voleo bih da Đoković osvoji sve GS do kraja karijere, a da igra makar do četrdesete, ali te želje nisu realne. Sa 32 ima 16 GS, a za nekoliko godina kad je prošao zenit i kad kriva fizičke sposobnosti, pa i motivacije opada, da osvoji još devet?! Malo verovatno. Bio bih zadovoljan da pretekne najveće rivale, ali i ako ne uspe, već je postigao dovoljno da se o njemu priča dok je tenisa!

srle

pre 4 godine

Naravno da će navijati za Novaka, jer bi Federer imao 21. Mnogo je teško osvajati grend slem turnire, iako to nama izgleda lako kad pogledamo veliku trojku, ali vreme prolazi a oni nisu sve mlađi. Ipak jednog dana će se pojaviti Cicipas ili neko drugi koji će odigrati na vrhunskom nivou poneki turnir. Do tada će proći neko vreme, samo se nadam da će Novak osvajati što više i preći brojku od 20!

Рајко Четник

pre 4 godine

Rafa će na kraju karijere imati 23 GS-a in sha Allah, a nole nece doci ni do 20
(Muamer, 16. jul 2019 16:25) # Link komentara

Dragi naš brate po genima vaistinu grešiš. Upravo će biti obrnuto, Rafa možda osvoji još dva RG, a Nole, daće Bog, osvojice joiš 6-7 GS titula do kraja karijere.
Amin!

Rokatanski

pre 4 godine

Želeo bih da Nole bude najveći šampion u istoriji, jer ima dobre šanse za to. I po broju nedelja, i po broju ATP turnira a i po broju gren-slemova. Federer je još 2011.godine imao 16 gren-slemova i bilo je teško verovati da će ikada osvojiti još koji. U 2012.godini je osvojio 17-ti i onda je "pauzirao" sve do poslednje dve godine. Po statistici, Nole koji je mlađi 6 godina bi, u slučaju da igra do Federerovih godina, mogao da osvaja jedan gren-slem godišnje i da ga pretekne. Nadala, koji u sledeće dve do tri godine može da osvoji samo još neki pariski gren-slem, može da pretekne već sledeće godine. Ali to je statistika, to nije realnost, treba pogledati i druge činjenice. Nadal je najistrošeniji od pomenute trojice, on možda kao i većina tenisera uskoro završi karijeru, protiv Federera se videlo da ge noge "izdaju". Federer je najmanje istrošen, do dolaska Rafe i Noleta on je igrao (bar za mene) "salonski" tenis u kome je "mleo" protivnike sa pola snage. Nole je najmlađi, manje potrošen od Nadala a više od Federera. Razlika u godinama je na njegovoj strani. On ima najveće šanse, ali ništa nije izvesno, statistika tu ne igra nikakvu ulogu. A možda najzad i neki od znatno mlađih tenisera "iskoči" u prvi plan. Sve ovo je krajnje nezahavalno prognozirati. Pozdrav!

Marinko Bursać Buki

pre 4 godine

Mi nismo svesni ko je zapravo Novak Đoković, pročitao sam malopre jedan komentar gde se kaže kako smo se radovali kada je Živojinović ušao u polufinale Vinbldona, sećam se kada je Živojinović pobedio Mekinroa, mislio sam sada će da ređe pobede, kad eto na US openu, igrao je sa nekim klincom koji je čudno hodao, sećam se da je Boba stalno psovao i na kraju ga je taj klinac pobedio, relativno lako, a Đoković na sje razmazio, čovek razbija koga god stigne, ćak je i u Parizu mogao pobediti, iako je igrao očajno i nemojmo se čuditi što ga tamo preko ne vole, naime, čini mi se da im je skroz razbio koncepciju...

max

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.
(čudno, 16. jul 2019 19:43)

Pa kad mora da bira izmedju Federera i Novaka ko ce da uzme sledecu titulu sigurno mu vise odgovara Novak. Bolje da Novak ode na 16 nego Federer na 21. Da je bio neko drugi umesto Federera onda mu ne bi uopste odgovarao Novak. Isto je tako i drugima, Federeru za sada vise odgovara Novak jer mu se najvise priblizio Nadal. A Novaku odgovara vise Nadal da ne bi Federer otisao predaleko. Novak ima 2 glasa, Nadal 1 glas a Federer nema nijedan glas na glasanju velike trojke :)

Torrente

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs?
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)

To će se verovatno u jednom trenutku i desiti, pa će Rođa iz kuće da gleda GS turnire grizući nogu fotelje od nervoze gledajući kako ga jedan pa drugi pretiču. :)

neko_iz_mase

pre 4 godine

Federer će igrati još najviše dvije godine, ali već sada je izvjesno da ostaje na 20 GS titula. Rafa će igrati takođe još najviše 2-3 godine, jer svoju igru zasniva na snazi i nosi mnogo veću kilažu nego Novak i Rodžer. Već je imao problema sa koljenima. Novak će igrati još 6-7 godina jer ima sličan stil igre i građu Federera, ne mnogo kila, fleksibilnost i ishranu bogatu vlaknima. Tako da otprilike realnost je ovo:
1. Novak 27 GS titule;
2. Rodžer 20 GS titula;
3. Rafael 20 GS titula (još 2 RG).

Doktor Pera

pre 4 godine

Za dve godine obojica prelaze Federera. Verovatno ce stati negde sa 21-22 GS obojica. Federer nece vise osvajati GS. To je tako, imao je sansu za jos jedan i nije ga uzeo. Ne moze bas sve da mu se sklopi svaki put kao sada. Realno mogao ye samo Wimbledon da osvoji a dogodine nece biti sanse da ponovi ovu igru.

мики

pre 4 godine

Licno mislim da bi Nadalu lakse bilo da juri Federerovih 21, nego Noleta u naredne 3-4 godine.
(sasa jokic, 16. jul 2019 13:48)

Новака нико не може да да заустави, а Рафа може бар Рођу да среди

ljuba

pre 4 godine

Latini su to. Ne verujem ni kada darove nose. 
(Migo, 16. jul 2019 15:55) 

I Spanci su "latini" ? 
Ti si neku Sns skolu pohadjao izgleda?
(C i n i k, 16. jul 2019 17:10)
Tacno, latinska Amerika se tako zove po Fincima.

123

pre 4 godine

Normalno da je navijao za Novaka. U ovom trenutku je za Rafu bitnije da Rodzer ne pobegne na 3 GS od njega nego sto je Novak prisao blize za 1 GS. Novak je iza pa je iza ali bi Rodzer otisao jos dalje na 3 GS razlike. Mislim da je Rafi bitnije to jer mu je sigurno cilj da stigne Rodzera a veoma je blizu, svega 2 GS razlike. Rafa je pravi sportista i verujem da mu je to veci cilj nego da ga Novak stigne. Ali je stvarnost da ce Novak njega pre stici nego on Rodzera. Vece sanse ima Novak jer igra na svim podlogama a Rafa najvise moze da se nada kada je u pitanju RG. Vec na USAO ce biti 1 GS razlike izmedju njega i Novaka u to sam ubedjen. Sto se tice Rodzera, tesko ce ponoviti onakvu igru sa Wimbledona a USAO nije osvojio 11 godina od 2008.??

kalcokera i trokorak bili

pre 4 godine

meni je drag povratak rodje
nisam ocekivao
na GS novak je prvi nosioc
sto znaci da su rodja i rafa 1/2 finale
izmore se i onda bum

szp

pre 4 godine

nikom nije drago kad nole osvoji GS jer je sve bliže vrhu sad tek dolazi njegova omiljena podloga (beton) a rafa i rodzer tu služe da mu čiste put do finala a u finalu klasik ko god dođe izgubice po običaju a bilo bi lepo da u finalu RG pobedi rafu i pretekne ga po broju GS i onda nastaje vekovna dominacija po svim parametrima

x

pre 4 godine

Svidja mi se kako Rafa uvek govori kroz usta svog ujaka!? Kao da nema vremena za izjave. Zamislite da Nole tako nešto uradi? Nikad!
(xxoo, 16. jul 2019 16:49)

A kao Srdjan ne daje izjave?
Mislim bolje da ne daje, ali nazalost ih daje.

slaviša šmigič

pre 4 godine

jao kakva dominacija od poslednjih 5.uzeo je 4.grand slema a znamo isto tako,da bi uzeo i pariz,da nije bilo onog vetra koji se pojavi svake 50.godina i tamo bi novak uzeo pesak.sve dok ga nije bilo uzeli su federer i nadal svako po 2.odma kad se pojavio uzeo sve ostavio samo pesak i znamo kako jer mu je vetar odneo najvaznija 2.udarca prvo ritern i drugo bekend paralela uz crtu.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

NOLE, ima nas mnogo koji ti želimo iz sve snage da oboriš sve rekorde i bez dileme postaneš najbolji svih vremena. Gledam te od kad si bio klinac, znam da imaš ko zna kakve preokupacije i motive ali MOLIM TE, PROBAJ!

Demar Derosan

pre 4 godine

Ovo je sve na kraju krajeva zabava za bogate. Izjavama se podize tenzija da bi se produzila neizvesnost, povecala prodaja karata za US Open, privukli dodatni sponzori itd. Uzivajte u tenisu, ne lozite se previse, jer je sve ovo samo igra. Cuvajte zivce, zivot je mnogo kompleksniji, npr. desavanja sa Kuzmom i Mihom od vikenda nadjacali su ne toliko kvalitetan mec izmedju Nola i Feda. Samo da budu dobro moje Delije, s verom u Boga.

Milan

pre 4 godine

@(aleks, 16. jul 2019 15:48)
Ima dosta istine u tome sto si napisao. Mi Srbi volimo da idemo u krajnosti, da podcenjujemo protivnike i precenjujemo nase. A onda kad nasi gube obrnuto, krece pljuvanje... Nije nam dovoljno sto je Novak trenutno prvi i najbolji, zelimo da je najbolji dok je sveta i veka. Pa kada bi bio i to, e onda da da je njegov pradeda, cukundeda, itd bio najbolji, pa sve unazad do Petra Petrovica Djokovica... To je nivo razmisljanja dece iz osnovne skole koja se takmice ko dalje pljune.

Uzivajte ljudi u tenisu tri galakticka majstora, svako je fenomen na svoj nacin, to nema veze sa tim da li najvise volimo Djokovica jer je nas.
Jer je tu na prvom mestu sport - kontrateg kriminalu, lazi, bahatosti, pokvarenosti. Da buduca pokljenja vole loptu, a ne pistolj, noz i stanglu.
A njih trojica su samo najuspesniji ambasadori tog istog sporta.

s

pre 4 godine

Osnovni problem i za Nadala i za Rodju je što Novak već sad vodi u medjusobnim duelima i sa jednim i sa drugim,recimo Rodžer je najviše titula zgrnuo u eri pre njih dvojice a posle Pit Samprasa,gde nije ni blizu postojala konkurencija kao danas a nemože igrati ovako do penzije,Nadal sa onim svojim staklenim kolenima daj bože da veže još 2-3 godine aktivnog igranja,a Nole?!Pa oko 25 GS je moja prognoza...

Kole

pre 4 godine

Ljudi, jeste li realni? Citam komentare, Novak 25GS, Rodja na 20GS, Nadal na 23GS, neki odose i na 30GS za Novaka. Ljudi, velika trojka je jos najvise godinu u punoj snazi, posle toga ce im se razvodnjati GS titule. Mislim tu najvise na Nadala i Djokovica. Najrealnije je da svako od njih bude oko Federera sa oko +2GS od njega. Nole jeste masina, ali i on je u padu sa igrom. Od 2015. ne igra na svom najvisem nivou koji je imao. Sva sreca, pa je i to dovoljno da dominira zadnjih godinu dana.

mr

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.
(čudno, 16. jul 2019 19:43)

Не разумеш зато што је реч о победнику, који је освојио 18 ГС, па тако барем 18 пута био најбољи на свету, и наравно да верује да је најбољи и да јури оног испред себе пре него што се окреће иза. Зна он да га овај иза редовно дере у задње време, али је и онај напред битан да не побегне пуно. Да Надал верује и ради на томе да победи Ђоковића у то нема сумње. Исто важи и за Федерера јер имају тај менталитет победника, наравно као и Ђоковић. Наравно и сам Надал, као и Ђоковић, као и свим ми, смо свесни да је недеља могла да одлучи најбољег свих времена. Ђоковић је то спречио и тако је и Надал у причи и даље за најбољег. Видимо ових дана колика је туга преплавила неке због оне две меч изгубљене лопте, а могу да мислим колико је текстова завршило у корпу о најбољем свих времена.

Hercegovina

pre 4 godine

Latini su to. Ne verujem ni kada darove nose.
(Migo, 16. jul 2019 15:55)

I Spanci su "latini" ?
Ti si neku Sns skolu pohadjao izgleda?
(C i n i k, 16. jul 2019 17:10)
Tacno, latinska Amerika se tako zove po Fincima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ljuba, 16. jul 2019 17:42)

U Hercegovini i Dalmaciji je ukorijenjen naziv "Latini" za Mletke i Veneciju, za Špance NE, pa kako su dali ime Latinska Amerika pitaj ih?

CroFed

pre 4 godine

A Roger navija za španjolskog Bika kada igra finale s Novakom, jer ako ga već netko mora prestići, bolje da je to njemu puno draži Rafa nego omraženi Novak. Nažalost po Rogera, Rafa više nikad neće dobiti Novaka na nijednom GS osim Roland Garrosu, no ni Rogera da budemo iskreni

C i n i k

pre 4 godine

Latini su to. Ne verujem ni kada darove nose.
(Migo, 16. jul 2019 15:55)

I Spanci su "latini" ?
Ti si neku Sns skolu pohadjao izgleda?

aleks

pre 4 godine

Nadal odigrao najgoru sezonu na sljaci ikada, sastavio se poslednja dva turnira, trava nista a ako ne uzme nista na betonu usao i ao, visi njemu i rg sledece godine. Tesko ce on do 20gs. Djokovic vec mozda. Inace svi pricaju o konkurenciji u kojoj je federer dominirao a ovo sada je katastrofa nikada zabelezena, pa hjuit i rodik i jos par njih bi ove klince pocepali. A pre pet godina su bili marej vavrinka del potro, cilic, mogli da iznenade, sada dominiraju tri cilagera sa po 33plus godina od kojih dvojica nisu bleda senka sebe od pre 5 ili 10 godina.

Cane

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs?
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)
Onda je najbolji Nadal jer ima olimpijsku zlatnu. Inače je ta olimpijska u svim drugim sportovima najvrednija, a u tenisu nekako postala totalno nebitna (zato što je ni Novak ni Federer nisu osvojili).

Vasilije

pre 4 godine

Ako je Federera tesko pobediti, Djokovica takodje, i ako Federer drzi najvise GS titula, onda je Nadalu najbolje da se "udruzi" sa suparnikom Djokovicem i napadne Federera zajedno sa njim, dok ga ne prestignu, posle ce se razracunati medjusobno... ne znam sta je tu sporno, osim da je inteligentno.

pdf

pre 4 godine

Ajoj, ala ce sada gladni Svajcarci da pene i besne! Jos uvek sede po kladionicama sa kasikicom u ustima i ne mogu da prebole Rodzerov poraz, pa plus ovaj hladan tus!
(Jumko, 16. jul 2019 13:47)

Mogu ovdje da te napadaju, ali tvoj način ismijavanja našeg mentaliteta je za mene vrh :)

Posmatrač

pre 4 godine

Ovolika histerija sa Novakom nije viđena ni zbog čega drugo u životu a ima hiljadu puta gorih stvari.

Ma uvidi će te kasnije samo biće vrlo pa kasno.

Novaku,Rodžeru i Rafi velika trojka daleko od svih pre svega u šampionskom karakteru koju poseduju.

Naravno trka za GOAT trajaće sve dok budu aktivno igrali svo trojica.

A što se tiče izjave pa logična izjava jer Nadal želja da prestigne Rodžera kao Novak njih dvojicu.

Njih trojica samo između sebe omogućavaju na GS uz senzaciju nekog ko bljesne na trenutke.

US Open daje još više odgovor na pitanje postavljeno.

CATAPA

pre 4 godine

U Hercegovini i Dalmaciji je ukorijenjen naziv "Latini" za Mletke i Veneciju, za Špance NE, pa kako su dali ime Latinska Amerika pitaj ih?
(Hercegovina, 16. jul 2019 18:11)
Pa tako što španski, portugalski, francuski, rumunski, a naravno i italijanski spadaju u latinske iliti romanske jezike. Izraz "latinska Amerika" je preovladao, mada su se ranije koristili izrazi kao ibero-američki ili hispano-američki kontinent.

A kakve sve to veze ima sa Trojancem Laokoonom i njegovom (odnosno Vergilijevom) izrekom "Timeo Danaos et dona ferentes" i kako su Danajci (Grci) postali Latini, e to stvarno zna (odnosno ne zna) samo onaj koji je tu glupost napisao.

Dragana

pre 4 godine

Ovaj čovek uporno hoće da bude u medijima preko ledja svog bratanca. Ne verujem da je Rafa uopšte navijao za nekog u finalu. Njegova izjava je kontradiktorna, s jedne strane kaže da je " Rafaelu bilo u interesu da pobedi Djoković" dok s druge strane kaže " Djoković je favorit na US Openu ". Šta je poenta toga? Da mu je lakše ako mu se Novak približi na samo jedan GS ali da mu je mnogo teže ako Rodžer pobegne na tri GS prednosti? Da li to znači da on misli da Djoković posle US opena neće više osvajati GS turnire ili misli da će Federer osvojiti više njih pa bi ovaj Vimbldon napravio dodatni problem Nadalu? Ili je to rekao tek samo da nešto kaže. Još Grend Slemova je u opticaju, ne otpisujte nikoga od ove trojice a ja verujem da će Rodžer osvojiti još koji i to ne kažem jer mi je omiljeni teniser. Većina veruje da ga je ovaj poraz uništio a ja mislim suprotno, da će ga ovo ojačati još više.

čudno

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.

čudno

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.

Mikii

pre 4 godine

Naravno da mu je drago, Federer mu je poslednjih par godina tezi protivnik. Koliko god to smesno zvucalo, Nadal ima sansu na USO, samo ako opet ne naleti na matorog.

Aron

pre 4 godine

Hahaha dobar je Toni Nadal ali mislim da ne govori istinu. Nadal je ipak Španac, pripada Zapadnom svetu i sigurno je navijao za Federera. Svi oni koji ne pripadaju Zapadnom razvijenom svetu su ovu titulu prihvatili kao svoju. Mnoge čudi što je Djoković imao ovako malu podršku sa tribina u odnosu na Federera. To ne čudi, malu je podršku imao i jedan od najboljih tenisera svih vremena Čeh Ivan lendl. Rus Kafeljnikov, Safin. Nastase... To je zato što su u zapadnom svetu proizvodne snage postale neverovatno visoke a institucije veoma snažne. Tako da se njihov način života, moral i mentalitet dosta promenio u zadnjih 50 godina u odnosu na ostatak sveta. Oni nerazumeju ljude iz ostatka sveta, tako da im je sve jedno da li je neko iz Šrilanke, Češke, Srbije ili Sirije

Jumko

pre 4 godine

Ajoj, ala ce sada gladni Svajcarci da pene i besne! Jos uvek sede po kladionicama sa kasikicom u ustima i ne mogu da prebole Rodzerov poraz, pa plus ovaj hladan tus!

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

A od leta 2020 kada bude imao najviše GS titula Rafa će navijati za Federera...Rafa ne može stići Novaka iz razloga sto šljaka ima samo RG ostala 3 GS mu misaona imenica za Nadala do kraja karijere pored ova 2 još aktivna tenisera...Koliko vidim u narednih par godina biće žestoke borbe za 2 na večnoj listi izmedju Nadala i Federera...

Cane

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs?
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)
Onda je najbolji Nadal jer ima olimpijsku zlatnu. Inače je ta olimpijska u svim drugim sportovima najvrednija, a u tenisu nekako postala totalno nebitna (zato što je ni Novak ni Federer nisu osvojili).

Dragana

pre 4 godine

Ovaj čovek uporno hoće da bude u medijima preko ledja svog bratanca. Ne verujem da je Rafa uopšte navijao za nekog u finalu. Njegova izjava je kontradiktorna, s jedne strane kaže da je " Rafaelu bilo u interesu da pobedi Djoković" dok s druge strane kaže " Djoković je favorit na US Openu ". Šta je poenta toga? Da mu je lakše ako mu se Novak približi na samo jedan GS ali da mu je mnogo teže ako Rodžer pobegne na tri GS prednosti? Da li to znači da on misli da Djoković posle US opena neće više osvajati GS turnire ili misli da će Federer osvojiti više njih pa bi ovaj Vimbldon napravio dodatni problem Nadalu? Ili je to rekao tek samo da nešto kaže. Još Grend Slemova je u opticaju, ne otpisujte nikoga od ove trojice a ja verujem da će Rodžer osvojiti još koji i to ne kažem jer mi je omiljeni teniser. Većina veruje da ga je ovaj poraz uništio a ja mislim suprotno, da će ga ovo ojačati još više.

aleks

pre 4 godine

Nadal odigrao najgoru sezonu na sljaci ikada, sastavio se poslednja dva turnira, trava nista a ako ne uzme nista na betonu usao i ao, visi njemu i rg sledece godine. Tesko ce on do 20gs. Djokovic vec mozda. Inace svi pricaju o konkurenciji u kojoj je federer dominirao a ovo sada je katastrofa nikada zabelezena, pa hjuit i rodik i jos par njih bi ove klince pocepali. A pre pet godina su bili marej vavrinka del potro, cilic, mogli da iznenade, sada dominiraju tri cilagera sa po 33plus godina od kojih dvojica nisu bleda senka sebe od pre 5 ili 10 godina.

Kole

pre 4 godine

Ljudi, jeste li realni? Citam komentare, Novak 25GS, Rodja na 20GS, Nadal na 23GS, neki odose i na 30GS za Novaka. Ljudi, velika trojka je jos najvise godinu u punoj snazi, posle toga ce im se razvodnjati GS titule. Mislim tu najvise na Nadala i Djokovica. Najrealnije je da svako od njih bude oko Federera sa oko +2GS od njega. Nole jeste masina, ali i on je u padu sa igrom. Od 2015. ne igra na svom najvisem nivou koji je imao. Sva sreca, pa je i to dovoljno da dominira zadnjih godinu dana.

neko_iz_mase

pre 4 godine

Federer će igrati još najviše dvije godine, ali već sada je izvjesno da ostaje na 20 GS titula. Rafa će igrati takođe još najviše 2-3 godine, jer svoju igru zasniva na snazi i nosi mnogo veću kilažu nego Novak i Rodžer. Već je imao problema sa koljenima. Novak će igrati još 6-7 godina jer ima sličan stil igre i građu Federera, ne mnogo kila, fleksibilnost i ishranu bogatu vlaknima. Tako da otprilike realnost je ovo:
1. Novak 27 GS titule;
2. Rodžer 20 GS titula;
3. Rafael 20 GS titula (još 2 RG).

C i n i k

pre 4 godine

Latini su to. Ne verujem ni kada darove nose.
(Migo, 16. jul 2019 15:55)

I Spanci su "latini" ?
Ti si neku Sns skolu pohadjao izgleda?

Marek

pre 4 godine

Da se razumemo, Nadal i Federer u buducnosti imaju sansu da osvoje GS samo i iskljucivo ako Novak bas bas ne bude imao svoj dan tj. ako Novak pobedi sam sebe. I da rezimiram, kao podeljeno drusto, politicki podeljeno ( sto je najuzasnija stvar) drago mi je da vidim da se u jednom slazemo, da je ovaj covek ( Novak Djokovic) najveci i najbolji igrac u istoriji ovog sporta.

čudno

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.

Miloš_NS

pre 4 godine

Nisam baš siguran da je to baš tako, jedno je izjava za javnost a drugo stvarnost... Đoković se sada opasno približio Nadalu, a protiv njega je naš teniser favorit na svim GS osim na Rolan Garosu.

čudno

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.

pdf

pre 4 godine

Ajoj, ala ce sada gladni Svajcarci da pene i besne! Jos uvek sede po kladionicama sa kasikicom u ustima i ne mogu da prebole Rodzerov poraz, pa plus ovaj hladan tus!
(Jumko, 16. jul 2019 13:47)

Mogu ovdje da te napadaju, ali tvoj način ismijavanja našeg mentaliteta je za mene vrh :)

kalcokera i trokorak bili

pre 4 godine

meni je drag povratak rodje
nisam ocekivao
na GS novak je prvi nosioc
sto znaci da su rodja i rafa 1/2 finale
izmore se i onda bum

slaviša šmigič

pre 4 godine

jao kakva dominacija od poslednjih 5.uzeo je 4.grand slema a znamo isto tako,da bi uzeo i pariz,da nije bilo onog vetra koji se pojavi svake 50.godina i tamo bi novak uzeo pesak.sve dok ga nije bilo uzeli su federer i nadal svako po 2.odma kad se pojavio uzeo sve ostavio samo pesak i znamo kako jer mu je vetar odneo najvaznija 2.udarca prvo ritern i drugo bekend paralela uz crtu.

Sinisa90

pre 4 godine

Djokovic je sad nikad veci favorit na jednom gren slemu....Pa posle ovih spasenih mec lopti,i ovakvog istorijskog osvajanja gren slema,samo mu je nebo granica.

Arsa

pre 4 godine

Rafa može godišnje do 1 GS a Nole do, realno bar dva GS. Mislim da je ovogodišnji Vimbldon bio Rođina labudova pesma, po meni, obojica stižu i prestižu Federera za dve godine.

CroFed

pre 4 godine

A Roger navija za španjolskog Bika kada igra finale s Novakom, jer ako ga već netko mora prestići, bolje da je to njemu puno draži Rafa nego omraženi Novak. Nažalost po Rogera, Rafa više nikad neće dobiti Novaka na nijednom GS osim Roland Garrosu, no ni Rogera da budemo iskreni

x

pre 4 godine

Cenim Rafu i njegovog strica zbog iskrenosti. Ne volim ja laznu skromnost i korektnost tipa "drago mi je da najtezi rivali pobedjuju"...
Naravno da svako od njih zeli da najjaci konkurenti ispadnu, da imaju sto manje GS titula...
Kad Rafa kaze "voleo bih da Novak ispadne da ne bih igrao protiv njega" dozivljavam kao ogroman kompliment za Novaka.

biće bolje

pre 4 godine

ako Rodžer bude igrao i na US openu ovako kao na Vimboldonu, onda je teško prognozirati bilo šta. Nadajmo se da Rodžer neće biti konstantan i da je ovo izdanje bilo nesvakidašnje.

Рајко Четник

pre 4 godine

Rafa će na kraju karijere imati 23 GS-a in sha Allah, a nole nece doci ni do 20
(Muamer, 16. jul 2019 16:25) # Link komentara

Dragi naš brate po genima vaistinu grešiš. Upravo će biti obrnuto, Rafa možda osvoji još dva RG, a Nole, daće Bog, osvojice joiš 6-7 GS titula do kraja karijere.
Amin!

x

pre 4 godine

Svidja mi se kako Rafa uvek govori kroz usta svog ujaka!? Kao da nema vremena za izjave. Zamislite da Nole tako nešto uradi? Nikad!
(xxoo, 16. jul 2019 16:49)

A kao Srdjan ne daje izjave?
Mislim bolje da ne daje, ali nazalost ih daje.

Hercegovina

pre 4 godine

Latini su to. Ne verujem ni kada darove nose.
(Migo, 16. jul 2019 15:55)

I Spanci su "latini" ?
Ti si neku Sns skolu pohadjao izgleda?
(C i n i k, 16. jul 2019 17:10)
Tacno, latinska Amerika se tako zove po Fincima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ljuba, 16. jul 2019 17:42)

U Hercegovini i Dalmaciji je ukorijenjen naziv "Latini" za Mletke i Veneciju, za Špance NE, pa kako su dali ime Latinska Amerika pitaj ih?

Aleks

pre 4 godine

ako Rodžer bude igrao i na US openu ovako kao na Vimboldonu, onda je teško prognozirati bilo šta. Nadajmo se da Rodžer neće biti konstantan i da je ovo izdanje bilo nesvakidašnje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (biće bolje, 16. jul 2019 14:10)

Ako Rodzer bude ovako igrao i na USO, a Novak bude na svojih 100%, lagano ciscenje Rodje u 3 seta.
HINT: Pogledati finale AO od zimus... Kako brzo zaboravljamo. Nadal bio u ekstremnoj formi, sve do finala cistio po 3:0 (Cicipasu udelio krompir u polufinalu), a Nole cak dva puta izgubio po set (od Sapovalova i Medvedeva), a onda u finalu...
Neka oni svi igraju svoj najbolji tenis, ali neka Nole bude uvek kada je vazno na 100%.

x

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs? 
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)

Onda je Novak GOAT!
U toj situaciji bio bi bolji u ostalim parametrima:
1) bolji H2H sa obojicom
2) skoro sigurno najviše nedelja na broju 1 (Nadal bi u tom slucaju osvojio 2 RG i ne bi vise preuzimao broj 1)
3) Nole slam
4) svi veliki turniri (4GS, svi mastersi i završni masters). Nadal nema završni masters i 2 mastersa, Federer nema 2 mastersa
5) skoro sigurno najviše mastersa

szp

pre 4 godine

nikom nije drago kad nole osvoji GS jer je sve bliže vrhu sad tek dolazi njegova omiljena podloga (beton) a rafa i rodzer tu služe da mu čiste put do finala a u finalu klasik ko god dođe izgubice po običaju a bilo bi lepo da u finalu RG pobedi rafu i pretekne ga po broju GS i onda nastaje vekovna dominacija po svim parametrima

Ivan

pre 4 godine

Nije tako rekao, tacnije nije izjavio da je navijao vec da je ovakav razvoj dogadjaja bolji za Rafu. Cemu pravljenje vesti od necega sto nije nikakva vest?

Demar Derosan

pre 4 godine

Ovo je sve na kraju krajeva zabava za bogate. Izjavama se podize tenzija da bi se produzila neizvesnost, povecala prodaja karata za US Open, privukli dodatni sponzori itd. Uzivajte u tenisu, ne lozite se previse, jer je sve ovo samo igra. Cuvajte zivce, zivot je mnogo kompleksniji, npr. desavanja sa Kuzmom i Mihom od vikenda nadjacali su ne toliko kvalitetan mec izmedju Nola i Feda. Samo da budu dobro moje Delije, s verom u Boga.

realno

pre 4 godine

kraj 2019: rodja 20, rafa 18, nole 17..kraj 2020: rodja 20, rafa 19, nole 20..kraj 2021: rodja 20, rafa 19, nole 23..Boze zdravlja i daj Boze..to je jos dve godine Noletove dobre igre i motivacije..a imace 34 i nadam se da ce biti zdrav, u formi i zeljan popeda..

fancy

pre 4 godine

Posle US opena bice 17, 18, 20... Svi znamo da posle AO sledece godine ide 18,18, 20. Onda jbg RG ide 18, Rafa 19, 20 do Wimedona gde ce biti 19,19,20. Onda dalje znamo sta ce biti istom logikom ;)

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs?
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)

Daj boze! I da imaju isti medjusobni skor pobeda. I da se ostvari kosmicka pravda jer njih i treba pamtiti kao jedno, sveto trojstvo tenisa, a ne pojedinca koji je neki Goat jer je ubo 22 GS, a ostala dvojica 21 ili 20. Za ljude koji malo znaju da misle jasno je da je medjusobna razlika u GS titulama toliko mizerna u odnosu na broj osvojenih od strane ova tri tenisera. Ni u medjusobnom skoru pobeda nije velika razlika. Svakako divna era tenisa koje smo zivi svedodoci, a sto se Djokovica tice, nismo ni svesni sta imamo. Pa predsednik jedne Francuske prvo cestita ovoj nasoj nesreci pobedu Djokovica pri poseti zemlje... Sta dalje pricati? To je ambasador, a ne neki Pacic.

Rokatanski

pre 4 godine

Želeo bih da Nole bude najveći šampion u istoriji, jer ima dobre šanse za to. I po broju nedelja, i po broju ATP turnira a i po broju gren-slemova. Federer je još 2011.godine imao 16 gren-slemova i bilo je teško verovati da će ikada osvojiti još koji. U 2012.godini je osvojio 17-ti i onda je "pauzirao" sve do poslednje dve godine. Po statistici, Nole koji je mlađi 6 godina bi, u slučaju da igra do Federerovih godina, mogao da osvaja jedan gren-slem godišnje i da ga pretekne. Nadala, koji u sledeće dve do tri godine može da osvoji samo još neki pariski gren-slem, može da pretekne već sledeće godine. Ali to je statistika, to nije realnost, treba pogledati i druge činjenice. Nadal je najistrošeniji od pomenute trojice, on možda kao i većina tenisera uskoro završi karijeru, protiv Federera se videlo da ge noge "izdaju". Federer je najmanje istrošen, do dolaska Rafe i Noleta on je igrao (bar za mene) "salonski" tenis u kome je "mleo" protivnike sa pola snage. Nole je najmlađi, manje potrošen od Nadala a više od Federera. Razlika u godinama je na njegovoj strani. On ima najveće šanse, ali ništa nije izvesno, statistika tu ne igra nikakvu ulogu. A možda najzad i neki od znatno mlađih tenisera "iskoči" u prvi plan. Sve ovo je krajnje nezahavalno prognozirati. Pozdrav!

Midland/Odessa

pre 4 godine

Nisam siguran da je ujak u pravu. Sam rezultat mozda to opravdava, ali cinjenica je da je Djokovic nadvladao zdravog Federera u 3 tajbrejka nije ohrabruhuca za navijace Rafa i RF. Moramo priznati da je trenutno nadmocan sa dobrom sansom da osvoji vise od 2 velika konkurenta i u narednoj sezoni. Federer ima donekle pristojne sanse i na US Openu, ali na duze staze jedino neki novi sampioni kao Tijem, Kirgos i slicni mogu da zaustave Djokovica, i na taj nacin “odbrane” Federerovu prednost, Rafo se tu ni ne nazire

Žarko

pre 4 godine

Ajoj, ala ce sada gladni Svajcarci da pene i besne! Jos uvek sede po kladionicama sa kasikicom u ustima i ne mogu da prebole Rodzerov poraz, pa plus ovaj hladan tus!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 16. jul 2019 13:47)

švajcarci ne, ali ti, dragi moj jumko, izgleda već danima ne ispuštaš kašičicu iy usta ;)

ljuba

pre 4 godine

Latini su to. Ne verujem ni kada darove nose. 
(Migo, 16. jul 2019 15:55) 

I Spanci su "latini" ? 
Ti si neku Sns skolu pohadjao izgleda?
(C i n i k, 16. jul 2019 17:10)
Tacno, latinska Amerika se tako zove po Fincima.

Doktor Pera

pre 4 godine

Za dve godine obojica prelaze Federera. Verovatno ce stati negde sa 21-22 GS obojica. Federer nece vise osvajati GS. To je tako, imao je sansu za jos jedan i nije ga uzeo. Ne moze bas sve da mu se sklopi svaki put kao sada. Realno mogao ye samo Wimbledon da osvoji a dogodine nece biti sanse da ponovi ovu igru.

Torrente

pre 4 godine

A sta ako u jednom trenutku sva trojica budu imala po 20 gs?
(Gandzo, 16. jul 2019 16:10)

To će se verovatno u jednom trenutku i desiti, pa će Rođa iz kuće da gleda GS turnire grizući nogu fotelje od nervoze gledajući kako ga jedan pa drugi pretiču. :)

Marinko Bursać Buki

pre 4 godine

Mi nismo svesni ko je zapravo Novak Đoković, pročitao sam malopre jedan komentar gde se kaže kako smo se radovali kada je Živojinović ušao u polufinale Vinbldona, sećam se kada je Živojinović pobedio Mekinroa, mislio sam sada će da ređe pobede, kad eto na US openu, igrao je sa nekim klincom koji je čudno hodao, sećam se da je Boba stalno psovao i na kraju ga je taj klinac pobedio, relativno lako, a Đoković na sje razmazio, čovek razbija koga god stigne, ćak je i u Parizu mogao pobediti, iako je igrao očajno i nemojmo se čuditi što ga tamo preko ne vole, naime, čini mi se da im je skroz razbio koncepciju...

мики

pre 4 godine

Licno mislim da bi Nadalu lakse bilo da juri Federerovih 21, nego Noleta u naredne 3-4 godine.
(sasa jokic, 16. jul 2019 13:48)

Новака нико не може да да заустави, а Рафа може бар Рођу да среди

Boris

pre 4 godine

Ako Rafa negde van RG ima šansu za GS onda je to US open. Djokovic tamo nikad nije ispao pre polufinala, ali opet imaju isti broj titula.Očekujem njihovo finale uz iznenađujuć poraz Federera u ranim fazama.

max

pre 4 godine

Ne verujem da je za ikoga od njih dvojice navijao jer su veliki rivali ali mu je sigurno manje losija Novakova 16 titula nego Federerova 21 titula. Bolje na 2 titule nego na 3 titule zaostatka. Isto je tako i sa Novakom, manje su mu losije nove Nadalove nego nove Federerove titule. Nije problem da ode Nadal na 19 pa i na 20 ali je problem da ode Federer na 21, 22... Obojica jure Federerovu 20 titulu i ne bi zeleli da moraju da jure 21, 22...

Рајко Четник

pre 4 godine

Rafa će na kraju karijere imati 23 GS-a in sha Allah, a nole nece doci ni do 20
(Muamer, 16. jul 2019 16:25) # Link komentara

Dragi naš brate po genima vaistinu grešiš. Upravo će biti obrnuto, Rafa možda osvoji još dva RG, a Nole, daće Bog, osvojice joiš 6-7 GS titula do kraja karijere.
Amin!

kaligula

pre 4 godine

Mudro zbori Toni ali nanmudrija do sad mu je ona čuvena "Novak je odlučio da ponovo bude prvi i mi tu više ništa ne možemo da uradimo".

Srbijasine

pre 4 godine

@ ako Rodžer bude igrao i na US openu ovako kao na Vimboldonu, onda je teško prognozirati bilo šta. Nadajmo se da Rodžer neće biti konstantan i da je ovo izdanje bilo nesvakidašnje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (biće bolje, 16. jul 2019 14:10)

I'ma statidtika koja kaze da su prosecne razmene 2-3 udarca na travi I 6-7 na betonu. Rodzer je kralj tih kracih razmena, ali u duzim razmenama I'ma dosta igraca koji mogu da ga izbace pre finals.

CATAPA

pre 4 godine

U Hercegovini i Dalmaciji je ukorijenjen naziv "Latini" za Mletke i Veneciju, za Špance NE, pa kako su dali ime Latinska Amerika pitaj ih?
(Hercegovina, 16. jul 2019 18:11)
Pa tako što španski, portugalski, francuski, rumunski, a naravno i italijanski spadaju u latinske iliti romanske jezike. Izraz "latinska Amerika" je preovladao, mada su se ranije koristili izrazi kao ibero-američki ili hispano-američki kontinent.

A kakve sve to veze ima sa Trojancem Laokoonom i njegovom (odnosno Vergilijevom) izrekom "Timeo Danaos et dona ferentes" i kako su Danajci (Grci) postali Latini, e to stvarno zna (odnosno ne zna) samo onaj koji je tu glupost napisao.

Zevs

pre 4 godine

Najveći sok i bol za Federera je bio kada je Nole rekao da će igrati do svoje 37 godine.
Sa tom spoznajom bolje je Federeru da se odmah penzioniše dok je popularan, inače će doživeti tesku blamažu i od Nadala i od Djokovica

гандра

pre 4 godine

одмах сам помислио после меча - како се надал слатко кези након ове новакове победе - мислим да надал више цени новака од федерера, и иначе

srle

pre 4 godine

Naravno da će navijati za Novaka, jer bi Federer imao 21. Mnogo je teško osvajati grend slem turnire, iako to nama izgleda lako kad pogledamo veliku trojku, ali vreme prolazi a oni nisu sve mlađi. Ipak jednog dana će se pojaviti Cicipas ili neko drugi koji će odigrati na vrhunskom nivou poneki turnir. Do tada će proći neko vreme, samo se nadam da će Novak osvajati što više i preći brojku od 20!

Milan

pre 4 godine

@(aleks, 16. jul 2019 15:48)
Ima dosta istine u tome sto si napisao. Mi Srbi volimo da idemo u krajnosti, da podcenjujemo protivnike i precenjujemo nase. A onda kad nasi gube obrnuto, krece pljuvanje... Nije nam dovoljno sto je Novak trenutno prvi i najbolji, zelimo da je najbolji dok je sveta i veka. Pa kada bi bio i to, e onda da da je njegov pradeda, cukundeda, itd bio najbolji, pa sve unazad do Petra Petrovica Djokovica... To je nivo razmisljanja dece iz osnovne skole koja se takmice ko dalje pljune.

Uzivajte ljudi u tenisu tri galakticka majstora, svako je fenomen na svoj nacin, to nema veze sa tim da li najvise volimo Djokovica jer je nas.
Jer je tu na prvom mestu sport - kontrateg kriminalu, lazi, bahatosti, pokvarenosti. Da buduca pokljenja vole loptu, a ne pistolj, noz i stanglu.
A njih trojica su samo najuspesniji ambasadori tog istog sporta.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

NOLE, ima nas mnogo koji ti želimo iz sve snage da oboriš sve rekorde i bez dileme postaneš najbolji svih vremena. Gledam te od kad si bio klinac, znam da imaš ko zna kakve preokupacije i motive ali MOLIM TE, PROBAJ!

123

pre 4 godine

Normalno da je navijao za Novaka. U ovom trenutku je za Rafu bitnije da Rodzer ne pobegne na 3 GS od njega nego sto je Novak prisao blize za 1 GS. Novak je iza pa je iza ali bi Rodzer otisao jos dalje na 3 GS razlike. Mislim da je Rafi bitnije to jer mu je sigurno cilj da stigne Rodzera a veoma je blizu, svega 2 GS razlike. Rafa je pravi sportista i verujem da mu je to veci cilj nego da ga Novak stigne. Ali je stvarnost da ce Novak njega pre stici nego on Rodzera. Vece sanse ima Novak jer igra na svim podlogama a Rafa najvise moze da se nada kada je u pitanju RG. Vec na USAO ce biti 1 GS razlike izmedju njega i Novaka u to sam ubedjen. Sto se tice Rodzera, tesko ce ponoviti onakvu igru sa Wimbledona a USAO nije osvojio 11 godina od 2008.??

Vasilije

pre 4 godine

Ako je Federera tesko pobediti, Djokovica takodje, i ako Federer drzi najvise GS titula, onda je Nadalu najbolje da se "udruzi" sa suparnikom Djokovicem i napadne Federera zajedno sa njim, dok ga ne prestignu, posle ce se razracunati medjusobno... ne znam sta je tu sporno, osim da je inteligentno.

s

pre 4 godine

Osnovni problem i za Nadala i za Rodju je što Novak već sad vodi u medjusobnim duelima i sa jednim i sa drugim,recimo Rodžer je najviše titula zgrnuo u eri pre njih dvojice a posle Pit Samprasa,gde nije ni blizu postojala konkurencija kao danas a nemože igrati ovako do penzije,Nadal sa onim svojim staklenim kolenima daj bože da veže još 2-3 godine aktivnog igranja,a Nole?!Pa oko 25 GS je moja prognoza...

Jeste, milion!

pre 4 godine

Osnovni problem i za Nadala i za Rodju je što Novak već sad vodi u medjusobnim duelima i sa jednim i sa drugim,recimo Rodžer je najviše titula zgrnuo u eri pre njih dvojice a posle Pit Samprasa,gde nije ni blizu postojala konkurencija kao danas a nemože igrati ovako do penzije,Nadal sa onim svojim staklenim kolenima daj bože da veže još 2-3 godine aktivnog igranja,a Nole?!Pa oko 25 GS je moja prognoza...
(s, 16. jul 2019 15:32)

Voleo bih da Đoković osvoji sve GS do kraja karijere, a da igra makar do četrdesete, ali te želje nisu realne. Sa 32 ima 16 GS, a za nekoliko godina kad je prošao zenit i kad kriva fizičke sposobnosti, pa i motivacije opada, da osvoji još devet?! Malo verovatno. Bio bih zadovoljan da pretekne najveće rivale, ali i ako ne uspe, već je postigao dovoljno da se o njemu priča dok je tenisa!

max

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.
(čudno, 16. jul 2019 19:43)

Pa kad mora da bira izmedju Federera i Novaka ko ce da uzme sledecu titulu sigurno mu vise odgovara Novak. Bolje da Novak ode na 16 nego Federer na 21. Da je bio neko drugi umesto Federera onda mu ne bi uopste odgovarao Novak. Isto je tako i drugima, Federeru za sada vise odgovara Novak jer mu se najvise priblizio Nadal. A Novaku odgovara vise Nadal da ne bi Federer otisao predaleko. Novak ima 2 glasa, Nadal 1 glas a Federer nema nijedan glas na glasanju velike trojke :)

ernesto che

pre 4 godine

Rafa može godišnje do 1 GS a Nole do, realno bar dva GS. Mislim da je ovogodišnji Vimbldon bio Rođina labudova pesma, po meni, obojica stižu i prestižu Federera za dve godine.
(Arsa, 16. jul 2019 14:10)

Djokovic ce morati vise da osvaja jer ako ostavi mesta federeru da osvoji trofej, on ce ga osvojiti, i dalje je bolji od svih preostalih na turu i niko mu nista ne moze, sem nadala koji je na sljaci bolji a na brzim podlogama izjednacen ili malo slabiji, na kraju krajeva federer igra tenis jedino zbog ove dvojice i pokusava da ih sputa u nameri da ga prestignu po broju gs, sto je njegovo legitimno pravo.

mr

pre 4 godine

Ne znam zašto bi Rafa navijao za Novaka,jer je on sada bliže njemu,a i vrapci na grani znaju da on ima male šanse na betonu u duelu sa Novakom i Federerom,tj.na USO i drugim turnirima na betonu.
(čudno, 16. jul 2019 19:43)

Не разумеш зато што је реч о победнику, који је освојио 18 ГС, па тако барем 18 пута био најбољи на свету, и наравно да верује да је најбољи и да јури оног испред себе пре него што се окреће иза. Зна он да га овај иза редовно дере у задње време, али је и онај напред битан да не побегне пуно. Да Надал верује и ради на томе да победи Ђоковића у то нема сумње. Исто важи и за Федерера јер имају тај менталитет победника, наравно као и Ђоковић. Наравно и сам Надал, као и Ђоковић, као и свим ми, смо свесни да је недеља могла да одлучи најбољег свих времена. Ђоковић је то спречио и тако је и Надал у причи и даље за најбољег. Видимо ових дана колика је туга преплавила неке због оне две меч изгубљене лопте, а могу да мислим колико је текстова завршило у корпу о најбољем свих времена.

Posmatrač

pre 4 godine

Ovolika histerija sa Novakom nije viđena ni zbog čega drugo u životu a ima hiljadu puta gorih stvari.

Ma uvidi će te kasnije samo biće vrlo pa kasno.

Novaku,Rodžeru i Rafi velika trojka daleko od svih pre svega u šampionskom karakteru koju poseduju.

Naravno trka za GOAT trajaće sve dok budu aktivno igrali svo trojica.

A što se tiče izjave pa logična izjava jer Nadal želja da prestigne Rodžera kao Novak njih dvojicu.

Njih trojica samo između sebe omogućavaju na GS uz senzaciju nekog ko bljesne na trenutke.

US Open daje još više odgovor na pitanje postavljeno.