Fudbal 170

Nedelja, 21.04.2019.

18:16

Partizan bez pola tima poražen u Nišu

Fudbaleri Radničkog iz Niša su savladali na stadionu "Čair" Partizan sa 3:1 u utakmici plej-ofa Superlige Srbije.

Partizan bez pola tima poražen u Nišu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

170 Komentari

Sortiraj po:

Zlatko

pre 5 godina

zatvoran je kompletan gornji deo stadiona za zabranjene a njih je 100...i sever podeljen na dve frakcije, za nislije ostao samo donji deo istocne tribine...jedan od razloga zasto izgleda prazno
(ee, 21. april 2019 19:24)

Cela liga je žrtva njihovih frakcija. U zavisnosti od kapaciteta stadiona daje im se od 30% (na Marakani, ceo jug, boks na istoku uz tampon zonu, boks na zapadu uz tampon zonu) do 50% (Karađorđe, ceo istok, ceo jug). Pa dokle više? Dati im 5% koliko pripada gostujućim navijačima (iako dobijaju i više zbog brojnosti, jug u Novom Sadu, sever na Čairu, jug na Marakani) pa kako se dogovore. Imamo problem oko posete na stadionima i još dodatno praznimo stadion zbog njihovih frakcija i unutrašnjih podela. Kad na gostovanju u Evropi imaju grupu navijača na jednom mestu, koji god da su, zabranjeni ili dozvoljeni, to isto uraditi i kod nas. Domaćin prosledi Partizanu kontigent karata za tribinu ili sektor, pa neka dele kako znaju. Ako njihovoj upravi odgovara razjedinjenost tribine, zašto im ostali klubovi pomažu u tome? Ima tu i do policije i instrukcije o nepostojanju snage, ali ne treba klubovi domaćini da ispaštaju.

Crvena Zvezda ponos SR

pre 5 godina

Partizan je igrao bez 9 igraca iz prve postave.(sta reci, 21. april 2019 22:38)Tosic, Miletic, Zakaric i Stojkovic ajde reci koja su to jos petorica

Toto-ko-tunjo-uz-TBF

pre 5 godina

Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 21. april 2019 20:07) 
Zato sto ne vole svi da budu deo proste vecine jer se tako osecaju sigurnije. 90 posto vas sto navijate za CZ navijate samo iz razloga da ne strcite u drustvu.
(Milos Mitrovic, 21. april 2019 20:35)
Taman kad pomislim da sam sve cuo... Da, upravo je to razlog ljubavi prema Zvezdi-obozavanje kulta vecine. Bitno da ti strcis, moj veseljko.

Bolesno sarkastičan

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40)

Vrvele su tribine kad je cena karata bila normalna. 150 din za Jug, 300 za istok i zapad. Sećam se utakmice protiv Partizana čini mi se druge sezone nakon što je Radnički ušao u SLS. 15 hiljada ljudi. Jug i Sever igla nema gde da se baci, ostalo mesta samo na gornjem Istoku. 0:0, Radnički pogodio stativu, ceo stadion pevao cele utakmice. Danas ja prvi nisam otišao jer se stvarno nema.

chema

pre 5 godina

(Ivan, 21. april 2019 21:48)

idemo na utakmice sa porodicama i prijateljima kada imamo vremena za to. To što ne idemo kao vi Beograđani ne mora da znači da ne smemo da komentarišemo, nego samo da vam pojasnimo da smo mi mi, a da ste vi vi !!!

Aha

pre 5 godina

namesteno...namerno su ih pustili da bi radnicki bio blizu zvezde :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srb, 21. april 2019 21:44)
I da bi se namerno primakli Napretku na šestom mestu, jel tako?

sta reci

pre 5 godina

Istina je da je ostecen za taj gol...ali je cinjenica da ni posle toga kada su gubili sa 3:1 nisu nista mogli da urade...ali bas nista, nemoc teska. E zato ce puci i u derbiju, jer kvalitet nemaju...osim ako ce opet doci da se tuku...ali cisto sumnjam da mogu opet...
(Mlan, 21. april 2019)

Partizan je igrao bez 9 igraca iz prve postave.

Mala Mo

pre 5 godina

Partizan igra veoma lose to je cinjenica. Ovakva sezona nije zapamcena u istoriji. Ali ovde su problem sudije. Bojan Nikolic sudi gotovo sve sporne meceve, kada se vidi njegovo ime tacno se moze naslutiti neki cirkus. Uz sve to ne primenjuje pravila fudbalske igre. Prvi pomocni sudija je katastrofalan, ono je sramota. Sta je on pecaros pa zabacuje zastavicom, podiz-spusta. Sramota.
Zasto se sada ne oglasi Sudijska komisija ovo je kriminalno.

Papilon

pre 5 godina

Cekaj bre....ko mrzi partizan, ko gura Zvezdu, gde je tu Nis.Grobari ajde dogovorite se pa izadjite sa jedinstvenim stavom.
(sumadinac, 21. april 2019 20:55)

Ne preteruj, oni da izidju sa jedinstvenim stavom a imaju 88 frakcija, dovoljno je dva "grobarcica" na gomili i nema sanse da sastave jednu istu smislenu recenicu.

sta reci

pre 5 godina

Mladost ce prestici Partizan.
(Ljubisa livac, 21. april 2019 20:42)
Oce, a Radnicki ce prestici Zvezdu.
A Partizan ce uzeti kup.
Sve je moguce u Prezident ligi Srbije!

Sequla

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći

Ista se priča pričala i kad je Voždovac Zvezdi smak'o titulu. Ne biva dvaput. Morate tavoriti još deceniju - dve.
(Mirko, 21. april 2019 21:10)

A kad vi navijaci malog kluba partizaia na sekund, makar na sekund ne bi razmisljali panticevom glavom (teorija cija bia zavjera) mozda bi skontali, ali MOZDA da Lalatovic nece da namece igracima nikakav pritisak da se JURI TITULA, jer ovako im ide savrseno, rade svoj posao odlicno, igraju odlicno i kako se zalomi na kraju, sta mislis NE ZELI titulu ? Koje ste vi naivcine panticeve... Isto tako Radnicki da bi osvojio titulu MORA do kraja da dobije sve utakmice, svih pet, a Zvezda da izgubi dvije od pet, a u prethodnih 50 prije Vozdovca nije izgubila niti jednu ! 4 boda zaostatka je jedan poraz i jedan X, ali Zvezda je pobijedila Radnicki u medjusobnom duelu TAKO DA Radnickog jedino odgovara da Zvezda pukne dva puta kao sto rekoh, a znas li koliko je to moguce uz 5 pobjeda Radnickog do kraja ? .... Cus ti pricu Lalatovic ne zeli da uzme Zvezdi titulu, eeej sta sve nece onaj pantic ubijedit ove bez svoje glave majko mila...

baki

pre 5 godina

Pa sad..da namerno gubi,to tesko,ja kao zvezdas kazem da je ostecen partizaI ali njima to ne pase nikako jer ide derbi koji je uvek neizvestan,radnicki ceka cuku a mladost vosu..tu i mladost sa jednim bodom vreba 4 mesto a u slucaju poraza u derbiju i ako cuka izgubi a mladost pobedi eto partizai na 5 mestu..nije bas da namerno gube ali taj scenario mi je dosta izvestan :-)

Cubaka

pre 5 godina

imam 40 i navijam za partizan od kad znam za sebe, ovakav tim, trenera, upravu pa i navijace nismo imali nikad a da se ja secam, ljudi pa gore od ovoga ne moze da nam bude
(bojan, 21. april 2019 19:57)

Moze, moze, samo budi strpljiv.

Mirko

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći

Ista se priča pričala i kad je Voždovac Zvezdi smak'o titulu. Ne biva dvaput. Morate tavoriti još deceniju - dve.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 5 godina

Надам се да ће клуб чији се навијачи дијеле у "милион" фракција остати ове сезоне без учешћа у Европском такмичењу. Браво Лалате! 💪💪💪

deki

pre 5 godina

Nije mi jasno, Savo odmara nekoliko igraca, da ih cuva za derbi mogu da shvatim mada i da dobiju ne mogu nista da urade. Ili ce ovo da se "odradi "u Kupu jer ovim porazom Partizan rizikuje i cetvrto mesto ali u Kupu, i da izgubi od Zvezde, ici ce jer ce Zvezda biti prva. Znaci i vuk sit i ovce na broju a vi se dalje prepucavajte da li je ofsajd ili ne

innbecilo

pre 5 godina

Zamolio bih Vas iz B92 (jedine objektivne) da sačuvate moj komentar. Živi bili pa VIDELI štaće se desiti prvi put kada "STRUČNJACI" budu počeli da pucaju. p.s. ne povlađujem Vam, to nije moj mentalni sklop.

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 5 godina

Pustili Radnički, malo da zakuvamo...
Najodvratniji klub u zemlji nema šanse da nas dobije ni treći put ove sezone, čak i da izvedemo još gori tim od ovog, jer oni veze nemaju...ne da ne mogu da nas dobiju, nego ne mogu ni da povedu protiv nas...
Sudija se nametnuo da sledeće sezone on dobije derbije

Ivan

pre 5 godina

chema
prijatelju a kad ides na utakmice, i koji klub gledas? Ako ne danas, i ovu utakmicu??? Ako te ne zanima sto komentarises? Kako da bude bolji fudbal kad niko nece da kupi kartu i da gleda to? Radnicki je drugi na tabeli, Haskic prvi strelac lige, pa kad ces da gledas taj Radnicki, ako ne sad?$×

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 5 godina

Grobari, da li je Partizan ikad (po vasem misljenju) izgubio zato sto je protivnik bio bolji? Ima li neki poraz a da nije posledica velike svetske zavere protiv Partizana? Dokle bre vis ljudi? Priznajte jednomda ste losi!

Superbike

pre 5 godina

Rade "ljudi" svoj "posao". Saamo šta će biti posle?! A jeste li primetili da sad kokeze više niko ne napada? Da je sada "prvenstvo" "regularno". Sada su zadovoljni, videćete prvi put kada se nešto promeni.
(innbecilo, 21. april 2019 20:46)

Daleko je prvenstvo od regularnog, samo se seti derbija i poništenog čistog gola Zvezdinog!

Delija

pre 5 godina

Pogledajte tabelu Partizai i Cuka 30,Lucani 29 idemo cigani da ih u cetvrtak razbijemo i posaljemo na 5 mesto nikad jace ling long superlige.

NoName

pre 5 godina

drugi gol radnickog cist kao suza,nije ofsajd.ako ste gledali barselonu za vikend isti gol je dala barselona,gledao se cak i VAR,ali posto je golman imao jasan pogled ka lopti celom njenom putanjom ofsajda nema.to sto igrac stoji u ofsajdu ne znaci da ce igrati sa tom loptom jer novo pravilo ofsajda kaze da sudija mora sacekati da igrac koji je u ofsajdu dodirne loptu,tek tada se svira ofsajd.evo nepostojeci ofsajd sude radnickom.
(hronicar, 21. april 2019

Brate... .Al po tvojim komentarima ovde znam da bi ti rekao da je regularan gol i da je igrac Radnickog uzeo loptu rukom i stavip pod misku i usetao u gol.
(bez cenzure, 21. april 2019 20:20)

Pa to ste vi uveli u srpski fudbal. Sećam se kad je izvesni Jojić tako sam sebi svirao penal. Lopta pod mišku i na belu tačku. Sudiji sve po spisku, naravno.

goxi

pre 5 godina

Partizan i Čukarički po 30 bodova. Mladost ima 29, a u sledećem kolu dočekuje poslednjeplasiranu Vojvodinu. Ako Partizan ne pobedi u derbiju najverovatnije pada na 5. mesto.

chema

pre 5 godina

(Neplivač, 21. april 2019 19:07)

Slušaj prijatelju, kao neko ko je iz niša i navija za radnički da ti lepo kažem. To što vi Beograđani radite ne mora da znači da cela Srbija mora da radi. Idemo mi na utakmice, ali ne želimo da gledamo kako navijači srpskih mezimica iz Beograda psuju, vređaju, pale baklje itd. znaš već na šta mislim. A drugo imamo privatan život i porodice, ne mora da nam radnički za vikend bude život i da je rezervisan za njih, nama je vikend rezervisan za porodicu i prijatelje. Tako da ne moramo mi iz cele Srbije da radimo što i vi.

bez cenzure

pre 5 godina

Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava.
(anica, 21. april 2019 20:07)

Anice ti dobi pluseve a komentar ti je jako neinteligentan ili zlonameran.U svakom slucaju ne ide ti na cast.

Lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju setice

pre 5 godina

Drzava uz pomoc fss radi vec godinama na sistemskom unistavanju Partizana, tacnije od 2012 godine,duh je poceo da lebdi i gura svoju mezimicu.

marko992

pre 5 godina

cole&,u pravu si ali ne razumem sta si hteo reci?Pretpostavljam da ne bi ni trebalo da igramo dok je ova vlast.Ne zanosi se da je tu vasa uloga uopste bitna,neko nema ni za kiflu a neko ima para na bacanje.Dok je vodje tako ce biti to je bar svima jasno.

Zvezdas

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.
(Samo Partizan, 21. april 2019 20:09)

Uefa daje pare samo zvezdi jer su usli u LS, smrc smrc

nele

pre 5 godina

@anica
mislim da je mazohizam osnovni razlog. Trebale su mi godine da shvatim ali kada ti Grobari ponove milion puta da vole kad Partizan izgubi da bi mogli da pokazu kako su uz svoj tim..
Sa druge strane, mi smo razmazeni. Ne volimo da gubimo ni nebitne utakmice. Ali to je odlika navijaca velikog kluba..

LOVRA VEREBI

pre 5 godina

I onda citam neki dan u Srpskom fudbalu igrač ima platu 120.000 evra, na godišnjem nivou. A onda sebe uhvatim kako razmišljam pa dobro, NADAM SE SA JE TO BRUTO PLATA

Grr

pre 5 godina

Partizanu je bitno da uđe u finale kupa, a jasno je da će pokušati da CZ zakomplikuje borbu za titulu. Nažalost, ova utakmica kao da to potvrđuje. Možda je ovo odgovor na poraz na Brdu.

Cubaka

pre 5 godina

O2 samo Partizanove poraze prenosi
(Kolle, 21. april 2019 20:24)

Kako da prenose pobede kada ih nema, ono sto ponekad "ubodu" neki bod je zahvaljujuci sudijama pa se ni to ne racuna kao njihova pobeda.

Grobar Stipe Split

pre 5 godina

hronicar&,ne sramoti se,golman sve vreme vidi loptu nije sporno,sporno je sto mu je igrac u putanji lopte i ne zna da li ce je igrac udariti.Zamisli da nije bilo tog igraca,i moje dete od 12god bi uhvatilo loptu.Igrac je direktno uticao na igru.Smesno je reci da je gol regilaran.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 21. april 2019 20:28

Da stvarno je smešno reci da je 'regilaran'. Ajde klinac ne sramoti nas prave grobare.

Тарми пфк

pre 5 godina

Још је трагичнија ситуација на сјеверу чаира била ...Гробари пред нестајањем!!

Istina

pre 5 godina

Zanimljivo kako grobarima smeta izjava Lalatovica a taj isti Radnicki im mafijaski klub, koji dobija utakmice uz sudije , a ovamo zele da Radnicki osvoji titulu? Totalno ludilo u njihovim glavama.

Samo Partizan

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.

Sudija Djokic centarfor sampiona.

pre 5 godina

Postavlja se pitanje zasto je Partizan igrao bez pola tima? Posle cemo kukati nta regularnost, a sami doprinosimo neregularnosti.

zoran ivkovic

pre 5 godina

-kod drugog gola radnickog igrač zaklanja vidik golmana i to je ofsajd i gol je neregularan .
- partizan jeste ostećen ali igrom nije zasluzio ni bod ....partizan je delovao bezidejno i bezvoljno i malo se to izmenilo ulaskom Ilica .
-u svakom slučaju zasluzena pobeda radničkog .
-fudbal je bio los ,sudjenje lose .
-ljudi u partizanu zestoko treba da stave prst na čelo i dobro razmisle kuda ih ovakvi nastupi vode .ućiće Partizan u kvalifikacije za ligu evrope ali ovakvim nastupima tamo u kvalifikacijama nema sta da traze .-nije Partizan igrao u nahjacem sastavu ali i ovi neki drugi igraci treba da pokazu kvalitet koga nije bilo danas .

bez cenzure

pre 5 godina

Ko ima oci i hoce da vidi posteno videce da Savo Milosevic veze nema sa trenerskim poslom.Zasto to kazem?Saveljic,Smiljanic,Miletic i sve je jasno.Posebna prica je Miletic,decko je jak kao konj i nista vise,mislim da sto se fudbalskog umeca veze sa fudbalom nema.A posebna prica je njegova fudbalska neinteligencija,to sto ne ume jedan pas da napravi je posledica nerazumevanja fudbala i kretanja saigraca.Iako je Radnicki dao gol iz ofsajda ,zasluzuje pobedu.A nas grobare VVV polako uce da nam bude normalno svako gostovanje poraz i to da nikom dva gola nismo u stanju da damo.

Dragan Banjaluka

pre 5 godina

A u sledecem kolu Zveuda "napokon" dobija Partizan, a Cukaricki, poslije Zvezde, "iznenadi" Radnicki u Nisu.

P.S. Lalatova izjava poslije meca, neprocjenjivo.

marko992

pre 5 godina

hronicar&,ne sramoti se,golman sve vreme vidi loptu nije sporno,sporno je sto mu je igrac u putanji lopte i ne zna da li ce je igrac udariti.Zamisli da nije bilo tog igraca,i moje dete od 12god bi uhvatilo loptu.Igrac je direktno uticao na igru.Smesno je reci da je gol regilaran.

POPE

pre 5 godina

Ovi nasi treneri pokusavaju da prikriju neznanje pa svaku drugu utakmicu odmaraju igrace.Pa od cega ih odmarate bre majstori ???Pa posle nije ni cudo sto nijedan nas klub nema nikakvu igru.U Evropi igraju sreda nedeljab pa uvek sa najjacim sastavom i na puno.

gledalac123

pre 5 godina

Lola majko mila, nije ni za trecu ligu, a prepotentan kao da je igrao 10 godina u Barsi. Haha a djed Ilic koja blamaza, udje i tripuje da je Gigs, a on od karijere ima Austriju i Tursku, kolko laznih velicina. Jedino Savo, njemu skidam kapu bio veliki igrac, ove boranije ne da nisu za Partizan nego nisu ni za Mladost

zz

pre 5 godina

Zato sto ne vole svi da budu deo proste vecine jer se tako osecaju sigurnije. 90 posto vas sto navijate za CZ navijate samo iz razloga da ne strcite u drustvu.
(Milos Mitrovic, 21. april 2019 20:35)

Ako želiš da štrčiš mogao si da navijaš za neku Čukaricu, ili tako nešto.. Ne za najodvratniji klub u zemlji..

zeks

pre 5 godina

Ja ne pamtim utakmicu u kojoj Nemanja Miletic a sve cesce i Vulicevic kad god igraju ne naprave kardinalne greske. Ko njih stavi u tim taj ne moze da bude dobar trener. Lepo kaze Prekazi, polovina igraca nema elementarno fudbalsko znanje. Bojim se da do kraja prvenstva necemo biti ni cetvrti.

Papilon

pre 5 godina

a jel to partizan pusta radnicki???
(hmm, 21. april 2019 20:11)

Naravno i to na ocigled cele Srbije, igraju bez pola tima i to bez ikakvog razloga, kada je to uradio Spartak iz subotice u proslom prvenstvu, bili su kaznjeni, sada cemo da vidimo da li ce reagovati FSS.

bez cenzure

pre 5 godina

drugi gol radnickog cist kao suza,nije ofsajd.ako ste gledali barselonu za vikend isti gol je dala barselona,gledao se cak i VAR,ali posto je golman imao jasan pogled ka lopti celom njenom putanjom ofsajda nema.to sto igrac stoji u ofsajdu ne znaci da ce igrati sa tom loptom jer novo pravilo ofsajda kaze da sudija mora sacekati da igrac koji je u ofsajdu dodirne loptu,tek tada se svira ofsajd.evo nepostojeci ofsajd sude radnickom.
(hronicar, 21. april 2019

Brate... .Al po tvojim komentarima ovde znam da bi ti rekao da je regularan gol i da je igrac Radnickog uzeo loptu rukom i stavip pod misku i usetao u gol.

Bruce Springsteen

pre 5 godina

Ovi moji kući motaju duvan,kao za vreme inflacije,Haos
(defekt,21.april 2019 19:27)
Ti druže imas sreće.Kod mene nemaju love za duvan pa ujedaju....

anica

pre 5 godina

(bojan, 21. april 2019 19:57)
Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava.

budibogsnama

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike?
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40 Nis je grad sa odlicnom kulturnom ponudom i mestima za izlazak. Koga vise zanima seljacko drljanje po raskvasenoj livadi u namestenoj ligi?

dux

pre 5 godina

Kako to sudija fino radi u Nisu, pa zar smo toliko postali jadni da ne reagujemo na delegiranje. Svaki kontak faul, a za Partizan se ne sudi ni kad se vuce za ruku,dres i sl. E moj Partizane na sta si spao. Uprava napolje!!!!!
(Salaso, 21. april 2019 19:23)
daj molim te...

D1V1

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Samo Partizan, 21. april 2019 20:09)

Obozavam ovakve komentare, suvise ocigledni da bi bili istiniti, druze ako zelis da trolujes da bi uzivao u svadji budi malo manje providan.

innbecilo

pre 5 godina

Rade "ljudi" svoj "posao". Saamo šta će biti posle?! A jeste li primetili da sad kokeze više niko ne napada? Da je sada "prvenstvo" "regularno". Sada su zadovoljni, videćete prvi put kada se nešto promeni.

Saša

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.

Rece Molder (dosije X sve epizode)

pik

pre 5 godina

Ovi moji kući motaju duvan,kao za vreme inflacije,Haos 
(defekt,21.april 2019 19:27) 
Ti druže imas sreće.Kod mene nemaju love za duvan pa ujedaju....
(Bruce Springsteen, 21. april 2019 20:09)

Ma ti si super,moji kuci nemaju ni zube,al zato grebu noktima ko besni.

Milos Mitrovic

pre 5 godina

Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 21. april 2019 20:07)
Zato sto ne vole svi da budu deo proste vecine jer se tako osecaju sigurnije. 90 posto vas sto navijate za CZ navijate samo iz razloga da ne strcite u drustvu.

stevan

pre 5 godina

Ne shvatam potez Smiljanica i trenera koji takve drzi u timu, ne razumem odnos sudija prema Partizanu i nesposobnost uprave i, najzad, bar 5 igraca Partizana nije ni za staru Srpsku ligu. A nerviram se i dalje zbog ove bede.

Nikola

pre 5 godina

33. minut kad pisem ovo i mislim da se mozda igralo ukupno jedva 20. Ostalo sve faul na svaki. minut pa lezanje pa onda aut, pa opet lezanje i tako u krug.

Borkes

pre 5 godina

Ne mogu da shvatim da je Smiljanic u prvoj postavi, pa jos kapiten?! Ocajni smo kao i cele sezone, to je postalo normalno. Kako smo bezidejni, bezvoljni to je strasno.

ja

pre 5 godina

Molim za pojasnjenje od strane grobara i njihovih dipl. strucnjaka:
1. Ako savez i sudije navlace za Zvezdu zasto danas ne sude u korist partizana jer Zvezdi ne odgovara kec u Nisu?
2. Ako je Nis Zvezdina filijala zasto prave dil sa Partizanom i zasto veceras jure pobedu u zamenu, kako je ovde neko napisao, za prolaz u finale Partizana?
3. Zasto Savo cuva igrace za derbi jer sanse za prvo mesto nema, a porazom veceras i putovanje u evropu je neizvesno?
4. I na kraju gobari recite koga forsira, a koga unistava FSS? Nije mi jasno.

Ljubisa livac

pre 5 godina

Partizan misli da ovim naskodi Zvezdi, ali nisu ni svesni da su sad na bod vise od Mladosti. Sledece kolo gube derbi i preskacu ih Cuka i Mladost. Kup takodje gube polufinale i ostaju bez Evrope. A toliko su kukali za licencu.

ee

pre 5 godina

zatvoran je kompletan gornji deo stadiona za zabranjene a njih je 100...i sever podeljen na dve frakcije, za nislije ostao samo donji deo istocne tribine...jedan od razloga zasto izgleda prazno

defekt

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem. 
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40 

Evo ja da probam: 
1.Visok datum je i većini je 600din previše za kartu. 
2. Radnički je drugi ali igra očajno. 
3. Partizan je još gori. 
4. Liga je obična farsa.
(Neplivač, 21. april 2019 19:07)

Ovi moji kuci motaju duvan, kao za vreme inflacije, Haos

Dejo

pre 5 godina

Pavkov, Drinčić, Grbic,Randjelovic I Haskić su igraci koji Bez problema mogu da igraju u prvih jedanaest Partizana ,jer su kvalitetniji od nasih igraca na tim pozicijama!
Za nepune tri godine tri amatera ,koji su Partizan dobili kao politicki plen potpuno su unistili Partizan!!!

1312

pre 5 godina

U laganom ritmu.Bez velikih trzavica.Opstanak smo obezbedili tako da nema cimanja.Posle svi na relaksaciju u etno selo...
(Jon Bon Jovi, 21. april 2019 18:51)

"Opstanak smo obezbedili?" Koji ste to vi???

x

pre 5 godina

zatvoran je kompletan gornji deo stadiona za zabranjene a njih je 100...i sever podeljen na dve frakcije, za nislije ostao samo donji deo istocne tribine...jedan od razloga zasto izgleda prazno
(ee, 21. april 2019 19:24)

I pored svega toga ima još neprodatih karata. Možda su to alibi razlozi, ali suština je da nam je fudbal tužan i ispolitizovan. Znaju to ljudi.

hronicar

pre 5 godina

drugi gol radnickog cist kao suza,nije ofsajd.ako ste gledali barselonu za vikend isti gol je dala barselona,gledao se cak i VAR,ali posto je golman imao jasan pogled ka lopti celom njenom putanjom ofsajda nema.to sto igrac stoji u ofsajdu ne znaci da ce igrati sa tom loptom jer novo pravilo ofsajda kaze da sudija mora sacekati da igrac koji je u ofsajdu dodirne loptu,tek tada se svira ofsajd.evo nepostojeci ofsajd sude radnickom.

NikolaSrb

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći
(Bojan provincija, 21. april 2019 18:27)

vama je najvaznije da zvezda ne osvoji titulu,za to zivite

Marko

pre 5 godina

Sta ocekivati kada u ekipi imas jednog Lolu Smiljanica, Zdjelara, Nikolica, Miletica..?? Ni ostali nisu mnogo iznad pomenutih.
Partizan nema sanse da organizovano, putem dodavanja, pas ige, iznese loptu sa svoje polovine. Ovo je nivo seoskog fudbala. ljudi treniraju ceo zivot, a ne mogu da prevedu loptu na polovinu protivnika. Samo neko degaziranje, odbijanje; bez koncepta, taktike, mozga...
Zasto na gol liniji, kod slobodnog udarca nije bio Rikardno i Nikolic..oni su najvisi i dosta dobrog odraza..Mozda su mogli glavom da izbiju loptu..
Sve u svemu gori fudbal od ovog tesko se moze videti u Evropi.

sa Terzom na miting

pre 5 godina

Ladno kec. 
Uslov vezan uz sledeće kolo. U zamenu za ove bodove, FKP će ući u finale kupa ako još otkinu 2 ili 3 boda Zvezdi. 
Nišlije bi se vratile u igru za titulu. 
Vredi pokušati.
(srbEUin, 21. april 2019 18:56)
Vracaju Radnički u borbu za titulu :):):). Pa Radnički odigra prijateljsku utakmicu koja je odlučivala o tituli i sad ga kao vraćaju. E zemljo Srbijo...

bojan

pre 5 godina

imam 40 i navijam za partizan od kad znam za sebe, ovakav tim, trenera, upravu pa i navijace nismo imali nikad a da se ja secam, ljudi pa gore od ovoga ne moze da nam bude

Nišlija

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40)

Za razliku od ostrascenih navijaca zvezde i partizana vecina nas objektivno sagledava ovo namesteno prvenstvo i ne zelimo da prisustvujemo ovakvoj predstavi. Drugi razlog je to sto je radnicki postao partijski klub u rukama tonceva.

Goran

pre 5 godina

Ja ovako nesto nisam video, a pratim Partizan 30 godina. Oni osnovne stvari ne znaju: pas u noge, pas u prazno, prijem, otvaranje, centarsut. Oni bre ne znaju RUKOM iz auta da dodaju loptu saigracu, ne mogu da verujem da primaju pare za ovo. Kao kada ja, ekonomista, ne bih znao tablicu mnozenja. Postoji li bilo kakav sistem odgovornosti, posto za sramotu treba obraz, pa da svi oni, pocevsi od predsednika kluba, preko igraca i trenera, do kondicionog kojem je tim spreman za 20 minuta jakog trcanja, dobiju pedalu i da promene zanimanja? Na sta ovo lici, posto fudbal nije?

Ivan

pre 5 godina

Kako bese ono od juce, radnicki ce da uspori protiv partizana, zvezdina titula se ne sme dovesti u pitanje? Evo ga 3:1. Vama kliker da se pokaze vi bi rekli da to nije kliker… Sve samo da opravdate vasu nemoc u srpskom fudbalu poslednjih godina.

cole

pre 5 godina

pre nego pocnu grobari da kukaju da je bio ofsajd kod drugog gola, da igrac radnickog nije dotakao loptu ali je uticao na igru, da su vas sudije pokrale...da kazem, da! u pravu ste sve! jeste bio ofsajd i svuda bi bio ponisten gol. ali valjda vam i to govori koliko ste mali i nebitni i da svako moze da se igra sa vama. kao kad si dete i to malo i nejako, pa ti svako moze lupiti cvrgu, neljudski i nefer, ali si toliko mali da mozes samo da places jer im ne mozes vratiti. e, tako se svi odnose prema vama, vec dugo i to veoma zasluzeno. karma je cudo!

Neplivač

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40

Evo ja da probam:
1.Visok datum je i većini je 600din previše za kartu.
2. Radnički je drugi ali igra očajno.
3. Partizan je još gori.
4. Liga je obična farsa.

Salaso

pre 5 godina

Kako to sudija fino radi u Nisu, pa zar smo toliko postali jadni da ne reagujemo na delegiranje. Svaki kontak faul, a za Partizan se ne sudi ni kad se vuce za ruku,dres i sl. E moj Partizane na sta si spao. Uprava napolje!!!!!

Student

pre 5 godina

@ Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem. (STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40
Nema se para druze. Jesi cuo za ono sto juznije to tuznije? Istina je...

tatatatatatatar

pre 5 godina

U laganom ritmu.Bez velikih trzavica.Opstanak smo obezbedili tako da nema cimanja.Posle svi na relaksaciju u etno selo...
(Jon Bon Jovi, 21. april 2019 18:51)

E pa vi (Partizan) igrate katastrofalno

crni_redstar

pre 5 godina

rastura ih real sa nisave. ovaj start otvorenim djonom zdjelara na drincicu, je crveni karton cak i u seoskoj ligi. gol radnickog drugi je neregularan-ali vratilo se partizanu, kad su slican dali na zadnjem derbiju.

STRUCNI KOSULTANT

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.

Branimir

pre 5 godina

Hajde drzavo pomozi crno belom drzavnom mezimcetu da bude makar trece na kraju. Ne bi bilo lepo da se onolika finansijska pomoc, poklonjen stadion, umanjene penzije za Sumin transfer, drzavni sponzori, dotirana licenca.... tako lako bace u vetar.

Mare

pre 5 godina

Partizan, Čukarički i Mladost, jedna od te 3 ekipe neće igrati Evropu, sve ostalo je jasno. Kao veliki Zvezdaš nadam se da će Partizan dovesti prava pojačanja, i da će sva naša 4 kluba igrati grupnu fazu Evro takmičenja.

djura

pre 5 godina

Nebitna utakmica
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (R8, 21. april 2019 18:20)

da zaista mislis tako onda ne bi ni otvorio ovu vest a da ne pricamo o tome da napises komentar ;)

srbEUin

pre 5 godina

Ladno kec.
Uslov vezan uz sledeće kolo. U zamenu za ove bodove, FKP će ući u finale kupa ako još otkinu 2 ili 3 boda Zvezdi.
Nišlije bi se vratile u igru za titulu.
Vredi pokušati.

Bojan provincija

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći

realno

pre 5 godina

Prvih 20 mina blagi uzas. Al sta ocekivati sa Nikolicem u prvoj postavi. Ko vise gura ovog igraca. Par utakmica u formaciji 4-3-3 je imalo smisla, naravno bez Nikolica.

Neplivač

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40

Evo ja da probam:
1.Visok datum je i većini je 600din previše za kartu.
2. Radnički je drugi ali igra očajno.
3. Partizan je još gori.
4. Liga je obična farsa.

defekt

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem. 
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40 

Evo ja da probam: 
1.Visok datum je i većini je 600din previše za kartu. 
2. Radnički je drugi ali igra očajno. 
3. Partizan je još gori. 
4. Liga je obična farsa.
(Neplivač, 21. april 2019 19:07)

Ovi moji kuci motaju duvan, kao za vreme inflacije, Haos

Nišlija

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40)

Za razliku od ostrascenih navijaca zvezde i partizana vecina nas objektivno sagledava ovo namesteno prvenstvo i ne zelimo da prisustvujemo ovakvoj predstavi. Drugi razlog je to sto je radnicki postao partijski klub u rukama tonceva.

Bojan provincija

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći

bojan

pre 5 godina

imam 40 i navijam za partizan od kad znam za sebe, ovakav tim, trenera, upravu pa i navijace nismo imali nikad a da se ja secam, ljudi pa gore od ovoga ne moze da nam bude

Bruce Springsteen

pre 5 godina

Ovi moji kući motaju duvan,kao za vreme inflacije,Haos
(defekt,21.april 2019 19:27)
Ti druže imas sreće.Kod mene nemaju love za duvan pa ujedaju....

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 5 godina

Grobari, da li je Partizan ikad (po vasem misljenju) izgubio zato sto je protivnik bio bolji? Ima li neki poraz a da nije posledica velike svetske zavere protiv Partizana? Dokle bre vis ljudi? Priznajte jednomda ste losi!

Istina

pre 5 godina

Zanimljivo kako grobarima smeta izjava Lalatovica a taj isti Radnicki im mafijaski klub, koji dobija utakmice uz sudije , a ovamo zele da Radnicki osvoji titulu? Totalno ludilo u njihovim glavama.

STRUCNI KOSULTANT

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.

sa Terzom na miting

pre 5 godina

Ladno kec. 
Uslov vezan uz sledeće kolo. U zamenu za ove bodove, FKP će ući u finale kupa ako još otkinu 2 ili 3 boda Zvezdi. 
Nišlije bi se vratile u igru za titulu. 
Vredi pokušati.
(srbEUin, 21. april 2019 18:56)
Vracaju Radnički u borbu za titulu :):):). Pa Radnički odigra prijateljsku utakmicu koja je odlučivala o tituli i sad ga kao vraćaju. E zemljo Srbijo...

Goran

pre 5 godina

Ja ovako nesto nisam video, a pratim Partizan 30 godina. Oni osnovne stvari ne znaju: pas u noge, pas u prazno, prijem, otvaranje, centarsut. Oni bre ne znaju RUKOM iz auta da dodaju loptu saigracu, ne mogu da verujem da primaju pare za ovo. Kao kada ja, ekonomista, ne bih znao tablicu mnozenja. Postoji li bilo kakav sistem odgovornosti, posto za sramotu treba obraz, pa da svi oni, pocevsi od predsednika kluba, preko igraca i trenera, do kondicionog kojem je tim spreman za 20 minuta jakog trcanja, dobiju pedalu i da promene zanimanja? Na sta ovo lici, posto fudbal nije?

zeks

pre 5 godina

Ja ne pamtim utakmicu u kojoj Nemanja Miletic a sve cesce i Vulicevic kad god igraju ne naprave kardinalne greske. Ko njih stavi u tim taj ne moze da bude dobar trener. Lepo kaze Prekazi, polovina igraca nema elementarno fudbalsko znanje. Bojim se da do kraja prvenstva necemo biti ni cetvrti.

NikolaSrb

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći
(Bojan provincija, 21. april 2019 18:27)

vama je najvaznije da zvezda ne osvoji titulu,za to zivite

Nikola

pre 5 godina

33. minut kad pisem ovo i mislim da se mozda igralo ukupno jedva 20. Ostalo sve faul na svaki. minut pa lezanje pa onda aut, pa opet lezanje i tako u krug.

Superbike

pre 5 godina

Rade "ljudi" svoj "posao". Saamo šta će biti posle?! A jeste li primetili da sad kokeze više niko ne napada? Da je sada "prvenstvo" "regularno". Sada su zadovoljni, videćete prvi put kada se nešto promeni.
(innbecilo, 21. april 2019 20:46)

Daleko je prvenstvo od regularnog, samo se seti derbija i poništenog čistog gola Zvezdinog!

Marko

pre 5 godina

Sta ocekivati kada u ekipi imas jednog Lolu Smiljanica, Zdjelara, Nikolica, Miletica..?? Ni ostali nisu mnogo iznad pomenutih.
Partizan nema sanse da organizovano, putem dodavanja, pas ige, iznese loptu sa svoje polovine. Ovo je nivo seoskog fudbala. ljudi treniraju ceo zivot, a ne mogu da prevedu loptu na polovinu protivnika. Samo neko degaziranje, odbijanje; bez koncepta, taktike, mozga...
Zasto na gol liniji, kod slobodnog udarca nije bio Rikardno i Nikolic..oni su najvisi i dosta dobrog odraza..Mozda su mogli glavom da izbiju loptu..
Sve u svemu gori fudbal od ovog tesko se moze videti u Evropi.

goxi

pre 5 godina

Partizan i Čukarički po 30 bodova. Mladost ima 29, a u sledećem kolu dočekuje poslednjeplasiranu Vojvodinu. Ako Partizan ne pobedi u derbiju najverovatnije pada na 5. mesto.

ja

pre 5 godina

Molim za pojasnjenje od strane grobara i njihovih dipl. strucnjaka:
1. Ako savez i sudije navlace za Zvezdu zasto danas ne sude u korist partizana jer Zvezdi ne odgovara kec u Nisu?
2. Ako je Nis Zvezdina filijala zasto prave dil sa Partizanom i zasto veceras jure pobedu u zamenu, kako je ovde neko napisao, za prolaz u finale Partizana?
3. Zasto Savo cuva igrace za derbi jer sanse za prvo mesto nema, a porazom veceras i putovanje u evropu je neizvesno?
4. I na kraju gobari recite koga forsira, a koga unistava FSS? Nije mi jasno.

Delija

pre 5 godina

Pogledajte tabelu Partizai i Cuka 30,Lucani 29 idemo cigani da ih u cetvrtak razbijemo i posaljemo na 5 mesto nikad jace ling long superlige.

Cubaka

pre 5 godina

imam 40 i navijam za partizan od kad znam za sebe, ovakav tim, trenera, upravu pa i navijace nismo imali nikad a da se ja secam, ljudi pa gore od ovoga ne moze da nam bude
(bojan, 21. april 2019 19:57)

Moze, moze, samo budi strpljiv.

D1V1

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Samo Partizan, 21. april 2019 20:09)

Obozavam ovakve komentare, suvise ocigledni da bi bili istiniti, druze ako zelis da trolujes da bi uzivao u svadji budi malo manje providan.

chema

pre 5 godina

(Neplivač, 21. april 2019 19:07)

Slušaj prijatelju, kao neko ko je iz niša i navija za radnički da ti lepo kažem. To što vi Beograđani radite ne mora da znači da cela Srbija mora da radi. Idemo mi na utakmice, ali ne želimo da gledamo kako navijači srpskih mezimica iz Beograda psuju, vređaju, pale baklje itd. znaš već na šta mislim. A drugo imamo privatan život i porodice, ne mora da nam radnički za vikend bude život i da je rezervisan za njih, nama je vikend rezervisan za porodicu i prijatelje. Tako da ne moramo mi iz cele Srbije da radimo što i vi.

budibogsnama

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike?
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40 Nis je grad sa odlicnom kulturnom ponudom i mestima za izlazak. Koga vise zanima seljacko drljanje po raskvasenoj livadi u namestenoj ligi?

Sequla

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći

Ista se priča pričala i kad je Voždovac Zvezdi smak'o titulu. Ne biva dvaput. Morate tavoriti još deceniju - dve.
(Mirko, 21. april 2019 21:10)

A kad vi navijaci malog kluba partizaia na sekund, makar na sekund ne bi razmisljali panticevom glavom (teorija cija bia zavjera) mozda bi skontali, ali MOZDA da Lalatovic nece da namece igracima nikakav pritisak da se JURI TITULA, jer ovako im ide savrseno, rade svoj posao odlicno, igraju odlicno i kako se zalomi na kraju, sta mislis NE ZELI titulu ? Koje ste vi naivcine panticeve... Isto tako Radnicki da bi osvojio titulu MORA do kraja da dobije sve utakmice, svih pet, a Zvezda da izgubi dvije od pet, a u prethodnih 50 prije Vozdovca nije izgubila niti jednu ! 4 boda zaostatka je jedan poraz i jedan X, ali Zvezda je pobijedila Radnicki u medjusobnom duelu TAKO DA Radnickog jedino odgovara da Zvezda pukne dva puta kao sto rekoh, a znas li koliko je to moguce uz 5 pobjeda Radnickog do kraja ? .... Cus ti pricu Lalatovic ne zeli da uzme Zvezdi titulu, eeej sta sve nece onaj pantic ubijedit ove bez svoje glave majko mila...

Dejo

pre 5 godina

Pavkov, Drinčić, Grbic,Randjelovic I Haskić su igraci koji Bez problema mogu da igraju u prvih jedanaest Partizana ,jer su kvalitetniji od nasih igraca na tim pozicijama!
Za nepune tri godine tri amatera ,koji su Partizan dobili kao politicki plen potpuno su unistili Partizan!!!

anica

pre 5 godina

(bojan, 21. april 2019 19:57)
Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava.

gledalac123

pre 5 godina

Lola majko mila, nije ni za trecu ligu, a prepotentan kao da je igrao 10 godina u Barsi. Haha a djed Ilic koja blamaza, udje i tripuje da je Gigs, a on od karijere ima Austriju i Tursku, kolko laznih velicina. Jedino Savo, njemu skidam kapu bio veliki igrac, ove boranije ne da nisu za Partizan nego nisu ni za Mladost

Тарми пфк

pre 5 godina

Још је трагичнија ситуација на сјеверу чаира била ...Гробари пред нестајањем!!

Papilon

pre 5 godina

a jel to partizan pusta radnicki???
(hmm, 21. april 2019 20:11)

Naravno i to na ocigled cele Srbije, igraju bez pola tima i to bez ikakvog razloga, kada je to uradio Spartak iz subotice u proslom prvenstvu, bili su kaznjeni, sada cemo da vidimo da li ce reagovati FSS.

Dragan Banjaluka

pre 5 godina

A u sledecem kolu Zveuda "napokon" dobija Partizan, a Cukaricki, poslije Zvezde, "iznenadi" Radnicki u Nisu.

P.S. Lalatova izjava poslije meca, neprocjenjivo.

Cubaka

pre 5 godina

O2 samo Partizanove poraze prenosi
(Kolle, 21. april 2019 20:24)

Kako da prenose pobede kada ih nema, ono sto ponekad "ubodu" neki bod je zahvaljujuci sudijama pa se ni to ne racuna kao njihova pobeda.

Papilon

pre 5 godina

Cekaj bre....ko mrzi partizan, ko gura Zvezdu, gde je tu Nis.Grobari ajde dogovorite se pa izadjite sa jedinstvenim stavom.
(sumadinac, 21. april 2019 20:55)

Ne preteruj, oni da izidju sa jedinstvenim stavom a imaju 88 frakcija, dovoljno je dva "grobarcica" na gomili i nema sanse da sastave jednu istu smislenu recenicu.

cole

pre 5 godina

pre nego pocnu grobari da kukaju da je bio ofsajd kod drugog gola, da igrac radnickog nije dotakao loptu ali je uticao na igru, da su vas sudije pokrale...da kazem, da! u pravu ste sve! jeste bio ofsajd i svuda bi bio ponisten gol. ali valjda vam i to govori koliko ste mali i nebitni i da svako moze da se igra sa vama. kao kad si dete i to malo i nejako, pa ti svako moze lupiti cvrgu, neljudski i nefer, ali si toliko mali da mozes samo da places jer im ne mozes vratiti. e, tako se svi odnose prema vama, vec dugo i to veoma zasluzeno. karma je cudo!

stevan

pre 5 godina

Ne shvatam potez Smiljanica i trenera koji takve drzi u timu, ne razumem odnos sudija prema Partizanu i nesposobnost uprave i, najzad, bar 5 igraca Partizana nije ni za staru Srpsku ligu. A nerviram se i dalje zbog ove bede.

LOVRA VEREBI

pre 5 godina

I onda citam neki dan u Srpskom fudbalu igrač ima platu 120.000 evra, na godišnjem nivou. A onda sebe uhvatim kako razmišljam pa dobro, NADAM SE SA JE TO BRUTO PLATA

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 5 godina

Надам се да ће клуб чији се навијачи дијеле у "милион" фракција остати ове сезоне без учешћа у Европском такмичењу. Браво Лалате! 💪💪💪

Ljubisa livac

pre 5 godina

Partizan misli da ovim naskodi Zvezdi, ali nisu ni svesni da su sad na bod vise od Mladosti. Sledece kolo gube derbi i preskacu ih Cuka i Mladost. Kup takodje gube polufinale i ostaju bez Evrope. A toliko su kukali za licencu.

Sudija Djokic centarfor sampiona.

pre 5 godina

Postavlja se pitanje zasto je Partizan igrao bez pola tima? Posle cemo kukati nta regularnost, a sami doprinosimo neregularnosti.

ee

pre 5 godina

zatvoran je kompletan gornji deo stadiona za zabranjene a njih je 100...i sever podeljen na dve frakcije, za nislije ostao samo donji deo istocne tribine...jedan od razloga zasto izgleda prazno

crni_redstar

pre 5 godina

rastura ih real sa nisave. ovaj start otvorenim djonom zdjelara na drincicu, je crveni karton cak i u seoskoj ligi. gol radnickog drugi je neregularan-ali vratilo se partizanu, kad su slican dali na zadnjem derbiju.

pik

pre 5 godina

Ovi moji kući motaju duvan,kao za vreme inflacije,Haos 
(defekt,21.april 2019 19:27) 
Ti druže imas sreće.Kod mene nemaju love za duvan pa ujedaju....
(Bruce Springsteen, 21. april 2019 20:09)

Ma ti si super,moji kuci nemaju ni zube,al zato grebu noktima ko besni.

djura

pre 5 godina

Nebitna utakmica
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (R8, 21. april 2019 18:20)

da zaista mislis tako onda ne bi ni otvorio ovu vest a da ne pricamo o tome da napises komentar ;)

zoran ivkovic

pre 5 godina

-kod drugog gola radnickog igrač zaklanja vidik golmana i to je ofsajd i gol je neregularan .
- partizan jeste ostećen ali igrom nije zasluzio ni bod ....partizan je delovao bezidejno i bezvoljno i malo se to izmenilo ulaskom Ilica .
-u svakom slučaju zasluzena pobeda radničkog .
-fudbal je bio los ,sudjenje lose .
-ljudi u partizanu zestoko treba da stave prst na čelo i dobro razmisle kuda ih ovakvi nastupi vode .ućiće Partizan u kvalifikacije za ligu evrope ali ovakvim nastupima tamo u kvalifikacijama nema sta da traze .-nije Partizan igrao u nahjacem sastavu ali i ovi neki drugi igraci treba da pokazu kvalitet koga nije bilo danas .

NoName

pre 5 godina

drugi gol radnickog cist kao suza,nije ofsajd.ako ste gledali barselonu za vikend isti gol je dala barselona,gledao se cak i VAR,ali posto je golman imao jasan pogled ka lopti celom njenom putanjom ofsajda nema.to sto igrac stoji u ofsajdu ne znaci da ce igrati sa tom loptom jer novo pravilo ofsajda kaze da sudija mora sacekati da igrac koji je u ofsajdu dodirne loptu,tek tada se svira ofsajd.evo nepostojeci ofsajd sude radnickom.
(hronicar, 21. april 2019

Brate... .Al po tvojim komentarima ovde znam da bi ti rekao da je regularan gol i da je igrac Radnickog uzeo loptu rukom i stavip pod misku i usetao u gol.
(bez cenzure, 21. april 2019 20:20)

Pa to ste vi uveli u srpski fudbal. Sećam se kad je izvesni Jojić tako sam sebi svirao penal. Lopta pod mišku i na belu tačku. Sudiji sve po spisku, naravno.

Zvezdas

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.
(Samo Partizan, 21. april 2019 20:09)

Uefa daje pare samo zvezdi jer su usli u LS, smrc smrc

deki

pre 5 godina

Nije mi jasno, Savo odmara nekoliko igraca, da ih cuva za derbi mogu da shvatim mada i da dobiju ne mogu nista da urade. Ili ce ovo da se "odradi "u Kupu jer ovim porazom Partizan rizikuje i cetvrto mesto ali u Kupu, i da izgubi od Zvezde, ici ce jer ce Zvezda biti prva. Znaci i vuk sit i ovce na broju a vi se dalje prepucavajte da li je ofsajd ili ne

POPE

pre 5 godina

Ovi nasi treneri pokusavaju da prikriju neznanje pa svaku drugu utakmicu odmaraju igrace.Pa od cega ih odmarate bre majstori ???Pa posle nije ni cudo sto nijedan nas klub nema nikakvu igru.U Evropi igraju sreda nedeljab pa uvek sa najjacim sastavom i na puno.

Student

pre 5 godina

@ Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem. (STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40
Nema se para druze. Jesi cuo za ono sto juznije to tuznije? Istina je...

Samo Partizan

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.

Borkes

pre 5 godina

Ne mogu da shvatim da je Smiljanic u prvoj postavi, pa jos kapiten?! Ocajni smo kao i cele sezone, to je postalo normalno. Kako smo bezidejni, bezvoljni to je strasno.

Ivan

pre 5 godina

Kako bese ono od juce, radnicki ce da uspori protiv partizana, zvezdina titula se ne sme dovesti u pitanje? Evo ga 3:1. Vama kliker da se pokaze vi bi rekli da to nije kliker… Sve samo da opravdate vasu nemoc u srpskom fudbalu poslednjih godina.

Crvena Zvezda ponos SR

pre 5 godina

Partizan je igrao bez 9 igraca iz prve postave.(sta reci, 21. april 2019 22:38)Tosic, Miletic, Zakaric i Stojkovic ajde reci koja su to jos petorica

Mare

pre 5 godina

Partizan, Čukarički i Mladost, jedna od te 3 ekipe neće igrati Evropu, sve ostalo je jasno. Kao veliki Zvezdaš nadam se da će Partizan dovesti prava pojačanja, i da će sva naša 4 kluba igrati grupnu fazu Evro takmičenja.

dux

pre 5 godina

Kako to sudija fino radi u Nisu, pa zar smo toliko postali jadni da ne reagujemo na delegiranje. Svaki kontak faul, a za Partizan se ne sudi ni kad se vuce za ruku,dres i sl. E moj Partizane na sta si spao. Uprava napolje!!!!!
(Salaso, 21. april 2019 19:23)
daj molim te...

Mirko

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći

Ista se priča pričala i kad je Voždovac Zvezdi smak'o titulu. Ne biva dvaput. Morate tavoriti još deceniju - dve.

Toto-ko-tunjo-uz-TBF

pre 5 godina

Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 21. april 2019 20:07) 
Zato sto ne vole svi da budu deo proste vecine jer se tako osecaju sigurnije. 90 posto vas sto navijate za CZ navijate samo iz razloga da ne strcite u drustvu.
(Milos Mitrovic, 21. april 2019 20:35)
Taman kad pomislim da sam sve cuo... Da, upravo je to razlog ljubavi prema Zvezdi-obozavanje kulta vecine. Bitno da ti strcis, moj veseljko.

Branimir

pre 5 godina

Hajde drzavo pomozi crno belom drzavnom mezimcetu da bude makar trece na kraju. Ne bi bilo lepo da se onolika finansijska pomoc, poklonjen stadion, umanjene penzije za Sumin transfer, drzavni sponzori, dotirana licenca.... tako lako bace u vetar.

Bolesno sarkastičan

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40)

Vrvele su tribine kad je cena karata bila normalna. 150 din za Jug, 300 za istok i zapad. Sećam se utakmice protiv Partizana čini mi se druge sezone nakon što je Radnički ušao u SLS. 15 hiljada ljudi. Jug i Sever igla nema gde da se baci, ostalo mesta samo na gornjem Istoku. 0:0, Radnički pogodio stativu, ceo stadion pevao cele utakmice. Danas ja prvi nisam otišao jer se stvarno nema.

Aha

pre 5 godina

namesteno...namerno su ih pustili da bi radnicki bio blizu zvezde :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srb, 21. april 2019 21:44)
I da bi se namerno primakli Napretku na šestom mestu, jel tako?

Grobar Stipe Split

pre 5 godina

hronicar&,ne sramoti se,golman sve vreme vidi loptu nije sporno,sporno je sto mu je igrac u putanji lopte i ne zna da li ce je igrac udariti.Zamisli da nije bilo tog igraca,i moje dete od 12god bi uhvatilo loptu.Igrac je direktno uticao na igru.Smesno je reci da je gol regilaran.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 21. april 2019 20:28

Da stvarno je smešno reci da je 'regilaran'. Ajde klinac ne sramoti nas prave grobare.

Saša

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.

Rece Molder (dosije X sve epizode)

Milos Mitrovic

pre 5 godina

Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 21. april 2019 20:07)
Zato sto ne vole svi da budu deo proste vecine jer se tako osecaju sigurnije. 90 posto vas sto navijate za CZ navijate samo iz razloga da ne strcite u drustvu.

innbecilo

pre 5 godina

Rade "ljudi" svoj "posao". Saamo šta će biti posle?! A jeste li primetili da sad kokeze više niko ne napada? Da je sada "prvenstvo" "regularno". Sada su zadovoljni, videćete prvi put kada se nešto promeni.

Ivan

pre 5 godina

chema
prijatelju a kad ides na utakmice, i koji klub gledas? Ako ne danas, i ovu utakmicu??? Ako te ne zanima sto komentarises? Kako da bude bolji fudbal kad niko nece da kupi kartu i da gleda to? Radnicki je drugi na tabeli, Haskic prvi strelac lige, pa kad ces da gledas taj Radnicki, ako ne sad?$×

baki

pre 5 godina

Pa sad..da namerno gubi,to tesko,ja kao zvezdas kazem da je ostecen partizaI ali njima to ne pase nikako jer ide derbi koji je uvek neizvestan,radnicki ceka cuku a mladost vosu..tu i mladost sa jednim bodom vreba 4 mesto a u slucaju poraza u derbiju i ako cuka izgubi a mladost pobedi eto partizai na 5 mestu..nije bas da namerno gube ali taj scenario mi je dosta izvestan :-)

x

pre 5 godina

zatvoran je kompletan gornji deo stadiona za zabranjene a njih je 100...i sever podeljen na dve frakcije, za nislije ostao samo donji deo istocne tribine...jedan od razloga zasto izgleda prazno
(ee, 21. april 2019 19:24)

I pored svega toga ima još neprodatih karata. Možda su to alibi razlozi, ali suština je da nam je fudbal tužan i ispolitizovan. Znaju to ljudi.

tatatatatatatar

pre 5 godina

U laganom ritmu.Bez velikih trzavica.Opstanak smo obezbedili tako da nema cimanja.Posle svi na relaksaciju u etno selo...
(Jon Bon Jovi, 21. april 2019 18:51)

E pa vi (Partizan) igrate katastrofalno

hronicar

pre 5 godina

drugi gol radnickog cist kao suza,nije ofsajd.ako ste gledali barselonu za vikend isti gol je dala barselona,gledao se cak i VAR,ali posto je golman imao jasan pogled ka lopti celom njenom putanjom ofsajda nema.to sto igrac stoji u ofsajdu ne znaci da ce igrati sa tom loptom jer novo pravilo ofsajda kaze da sudija mora sacekati da igrac koji je u ofsajdu dodirne loptu,tek tada se svira ofsajd.evo nepostojeci ofsajd sude radnickom.

chema

pre 5 godina

(Ivan, 21. april 2019 21:48)

idemo na utakmice sa porodicama i prijateljima kada imamo vremena za to. To što ne idemo kao vi Beograđani ne mora da znači da ne smemo da komentarišemo, nego samo da vam pojasnimo da smo mi mi, a da ste vi vi !!!

realno

pre 5 godina

Prvih 20 mina blagi uzas. Al sta ocekivati sa Nikolicem u prvoj postavi. Ko vise gura ovog igraca. Par utakmica u formaciji 4-3-3 je imalo smisla, naravno bez Nikolica.

marko992

pre 5 godina

hronicar&,ne sramoti se,golman sve vreme vidi loptu nije sporno,sporno je sto mu je igrac u putanji lopte i ne zna da li ce je igrac udariti.Zamisli da nije bilo tog igraca,i moje dete od 12god bi uhvatilo loptu.Igrac je direktno uticao na igru.Smesno je reci da je gol regilaran.

zz

pre 5 godina

Zato sto ne vole svi da budu deo proste vecine jer se tako osecaju sigurnije. 90 posto vas sto navijate za CZ navijate samo iz razloga da ne strcite u drustvu.
(Milos Mitrovic, 21. april 2019 20:35)

Ako želiš da štrčiš mogao si da navijaš za neku Čukaricu, ili tako nešto.. Ne za najodvratniji klub u zemlji..

Salaso

pre 5 godina

Kako to sudija fino radi u Nisu, pa zar smo toliko postali jadni da ne reagujemo na delegiranje. Svaki kontak faul, a za Partizan se ne sudi ni kad se vuce za ruku,dres i sl. E moj Partizane na sta si spao. Uprava napolje!!!!!

bez cenzure

pre 5 godina

drugi gol radnickog cist kao suza,nije ofsajd.ako ste gledali barselonu za vikend isti gol je dala barselona,gledao se cak i VAR,ali posto je golman imao jasan pogled ka lopti celom njenom putanjom ofsajda nema.to sto igrac stoji u ofsajdu ne znaci da ce igrati sa tom loptom jer novo pravilo ofsajda kaze da sudija mora sacekati da igrac koji je u ofsajdu dodirne loptu,tek tada se svira ofsajd.evo nepostojeci ofsajd sude radnickom.
(hronicar, 21. april 2019

Brate... .Al po tvojim komentarima ovde znam da bi ti rekao da je regularan gol i da je igrac Radnickog uzeo loptu rukom i stavip pod misku i usetao u gol.

bez cenzure

pre 5 godina

Ko ima oci i hoce da vidi posteno videce da Savo Milosevic veze nema sa trenerskim poslom.Zasto to kazem?Saveljic,Smiljanic,Miletic i sve je jasno.Posebna prica je Miletic,decko je jak kao konj i nista vise,mislim da sto se fudbalskog umeca veze sa fudbalom nema.A posebna prica je njegova fudbalska neinteligencija,to sto ne ume jedan pas da napravi je posledica nerazumevanja fudbala i kretanja saigraca.Iako je Radnicki dao gol iz ofsajda ,zasluzuje pobedu.A nas grobare VVV polako uce da nam bude normalno svako gostovanje poraz i to da nikom dva gola nismo u stanju da damo.

Grr

pre 5 godina

Partizanu je bitno da uđe u finale kupa, a jasno je da će pokušati da CZ zakomplikuje borbu za titulu. Nažalost, ova utakmica kao da to potvrđuje. Možda je ovo odgovor na poraz na Brdu.

Mala Mo

pre 5 godina

Partizan igra veoma lose to je cinjenica. Ovakva sezona nije zapamcena u istoriji. Ali ovde su problem sudije. Bojan Nikolic sudi gotovo sve sporne meceve, kada se vidi njegovo ime tacno se moze naslutiti neki cirkus. Uz sve to ne primenjuje pravila fudbalske igre. Prvi pomocni sudija je katastrofalan, ono je sramota. Sta je on pecaros pa zabacuje zastavicom, podiz-spusta. Sramota.
Zasto se sada ne oglasi Sudijska komisija ovo je kriminalno.

Lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju setice

pre 5 godina

Drzava uz pomoc fss radi vec godinama na sistemskom unistavanju Partizana, tacnije od 2012 godine,duh je poceo da lebdi i gura svoju mezimicu.

1312

pre 5 godina

U laganom ritmu.Bez velikih trzavica.Opstanak smo obezbedili tako da nema cimanja.Posle svi na relaksaciju u etno selo...
(Jon Bon Jovi, 21. april 2019 18:51)

"Opstanak smo obezbedili?" Koji ste to vi???

nele

pre 5 godina

@anica
mislim da je mazohizam osnovni razlog. Trebale su mi godine da shvatim ali kada ti Grobari ponove milion puta da vole kad Partizan izgubi da bi mogli da pokazu kako su uz svoj tim..
Sa druge strane, mi smo razmazeni. Ne volimo da gubimo ni nebitne utakmice. Ali to je odlika navijaca velikog kluba..

bez cenzure

pre 5 godina

Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava.
(anica, 21. april 2019 20:07)

Anice ti dobi pluseve a komentar ti je jako neinteligentan ili zlonameran.U svakom slucaju ne ide ti na cast.

Zlatko

pre 5 godina

zatvoran je kompletan gornji deo stadiona za zabranjene a njih je 100...i sever podeljen na dve frakcije, za nislije ostao samo donji deo istocne tribine...jedan od razloga zasto izgleda prazno
(ee, 21. april 2019 19:24)

Cela liga je žrtva njihovih frakcija. U zavisnosti od kapaciteta stadiona daje im se od 30% (na Marakani, ceo jug, boks na istoku uz tampon zonu, boks na zapadu uz tampon zonu) do 50% (Karađorđe, ceo istok, ceo jug). Pa dokle više? Dati im 5% koliko pripada gostujućim navijačima (iako dobijaju i više zbog brojnosti, jug u Novom Sadu, sever na Čairu, jug na Marakani) pa kako se dogovore. Imamo problem oko posete na stadionima i još dodatno praznimo stadion zbog njihovih frakcija i unutrašnjih podela. Kad na gostovanju u Evropi imaju grupu navijača na jednom mestu, koji god da su, zabranjeni ili dozvoljeni, to isto uraditi i kod nas. Domaćin prosledi Partizanu kontigent karata za tribinu ili sektor, pa neka dele kako znaju. Ako njihovoj upravi odgovara razjedinjenost tribine, zašto im ostali klubovi pomažu u tome? Ima tu i do policije i instrukcije o nepostojanju snage, ali ne treba klubovi domaćini da ispaštaju.

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 5 godina

Pustili Radnički, malo da zakuvamo...
Najodvratniji klub u zemlji nema šanse da nas dobije ni treći put ove sezone, čak i da izvedemo još gori tim od ovog, jer oni veze nemaju...ne da ne mogu da nas dobiju, nego ne mogu ni da povedu protiv nas...
Sudija se nametnuo da sledeće sezone on dobije derbije

sta reci

pre 5 godina

Mladost ce prestici Partizan.
(Ljubisa livac, 21. april 2019 20:42)
Oce, a Radnicki ce prestici Zvezdu.
A Partizan ce uzeti kup.
Sve je moguce u Prezident ligi Srbije!

marko992

pre 5 godina

cole&,u pravu si ali ne razumem sta si hteo reci?Pretpostavljam da ne bi ni trebalo da igramo dok je ova vlast.Ne zanosi se da je tu vasa uloga uopste bitna,neko nema ni za kiflu a neko ima para na bacanje.Dok je vodje tako ce biti to je bar svima jasno.

srbEUin

pre 5 godina

Ladno kec.
Uslov vezan uz sledeće kolo. U zamenu za ove bodove, FKP će ući u finale kupa ako još otkinu 2 ili 3 boda Zvezdi.
Nišlije bi se vratile u igru za titulu.
Vredi pokušati.

sta reci

pre 5 godina

Istina je da je ostecen za taj gol...ali je cinjenica da ni posle toga kada su gubili sa 3:1 nisu nista mogli da urade...ali bas nista, nemoc teska. E zato ce puci i u derbiju, jer kvalitet nemaju...osim ako ce opet doci da se tuku...ali cisto sumnjam da mogu opet...
(Mlan, 21. april 2019)

Partizan je igrao bez 9 igraca iz prve postave.

innbecilo

pre 5 godina

Zamolio bih Vas iz B92 (jedine objektivne) da sačuvate moj komentar. Živi bili pa VIDELI štaće se desiti prvi put kada "STRUČNJACI" budu počeli da pucaju. p.s. ne povlađujem Vam, to nije moj mentalni sklop.

Samo Partizan

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 5 godina

Pustili Radnički, malo da zakuvamo...
Najodvratniji klub u zemlji nema šanse da nas dobije ni treći put ove sezone, čak i da izvedemo još gori tim od ovog, jer oni veze nemaju...ne da ne mogu da nas dobiju, nego ne mogu ni da povedu protiv nas...
Sudija se nametnuo da sledeće sezone on dobije derbije

Nišlija

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40)

Za razliku od ostrascenih navijaca zvezde i partizana vecina nas objektivno sagledava ovo namesteno prvenstvo i ne zelimo da prisustvujemo ovakvoj predstavi. Drugi razlog je to sto je radnicki postao partijski klub u rukama tonceva.

Bojan provincija

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći

sta reci

pre 5 godina

Mladost ce prestici Partizan.
(Ljubisa livac, 21. april 2019 20:42)
Oce, a Radnicki ce prestici Zvezdu.
A Partizan ce uzeti kup.
Sve je moguce u Prezident ligi Srbije!

Salaso

pre 5 godina

Kako to sudija fino radi u Nisu, pa zar smo toliko postali jadni da ne reagujemo na delegiranje. Svaki kontak faul, a za Partizan se ne sudi ni kad se vuce za ruku,dres i sl. E moj Partizane na sta si spao. Uprava napolje!!!!!

Milos Mitrovic

pre 5 godina

Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 21. april 2019 20:07)
Zato sto ne vole svi da budu deo proste vecine jer se tako osecaju sigurnije. 90 posto vas sto navijate za CZ navijate samo iz razloga da ne strcite u drustvu.

anica

pre 5 godina

(bojan, 21. april 2019 19:57)
Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava.

Branimir

pre 5 godina

Hajde drzavo pomozi crno belom drzavnom mezimcetu da bude makar trece na kraju. Ne bi bilo lepo da se onolika finansijska pomoc, poklonjen stadion, umanjene penzije za Sumin transfer, drzavni sponzori, dotirana licenca.... tako lako bace u vetar.

srbEUin

pre 5 godina

Ladno kec.
Uslov vezan uz sledeće kolo. U zamenu za ove bodove, FKP će ući u finale kupa ako još otkinu 2 ili 3 boda Zvezdi.
Nišlije bi se vratile u igru za titulu.
Vredi pokušati.

Lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju setice

pre 5 godina

Drzava uz pomoc fss radi vec godinama na sistemskom unistavanju Partizana, tacnije od 2012 godine,duh je poceo da lebdi i gura svoju mezimicu.

cole

pre 5 godina

pre nego pocnu grobari da kukaju da je bio ofsajd kod drugog gola, da igrac radnickog nije dotakao loptu ali je uticao na igru, da su vas sudije pokrale...da kazem, da! u pravu ste sve! jeste bio ofsajd i svuda bi bio ponisten gol. ali valjda vam i to govori koliko ste mali i nebitni i da svako moze da se igra sa vama. kao kad si dete i to malo i nejako, pa ti svako moze lupiti cvrgu, neljudski i nefer, ali si toliko mali da mozes samo da places jer im ne mozes vratiti. e, tako se svi odnose prema vama, vec dugo i to veoma zasluzeno. karma je cudo!

Superbike

pre 5 godina

Rade "ljudi" svoj "posao". Saamo šta će biti posle?! A jeste li primetili da sad kokeze više niko ne napada? Da je sada "prvenstvo" "regularno". Sada su zadovoljni, videćete prvi put kada se nešto promeni.
(innbecilo, 21. april 2019 20:46)

Daleko je prvenstvo od regularnog, samo se seti derbija i poništenog čistog gola Zvezdinog!

sta reci

pre 5 godina

Istina je da je ostecen za taj gol...ali je cinjenica da ni posle toga kada su gubili sa 3:1 nisu nista mogli da urade...ali bas nista, nemoc teska. E zato ce puci i u derbiju, jer kvalitet nemaju...osim ako ce opet doci da se tuku...ali cisto sumnjam da mogu opet...
(Mlan, 21. april 2019)

Partizan je igrao bez 9 igraca iz prve postave.

STRUCNI KOSULTANT

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.

NikolaSrb

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći
(Bojan provincija, 21. april 2019 18:27)

vama je najvaznije da zvezda ne osvoji titulu,za to zivite

Neplivač

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40

Evo ja da probam:
1.Visok datum je i većini je 600din previše za kartu.
2. Radnički je drugi ali igra očajno.
3. Partizan je još gori.
4. Liga je obična farsa.

bez cenzure

pre 5 godina

drugi gol radnickog cist kao suza,nije ofsajd.ako ste gledali barselonu za vikend isti gol je dala barselona,gledao se cak i VAR,ali posto je golman imao jasan pogled ka lopti celom njenom putanjom ofsajda nema.to sto igrac stoji u ofsajdu ne znaci da ce igrati sa tom loptom jer novo pravilo ofsajda kaze da sudija mora sacekati da igrac koji je u ofsajdu dodirne loptu,tek tada se svira ofsajd.evo nepostojeci ofsajd sude radnickom.
(hronicar, 21. april 2019

Brate... .Al po tvojim komentarima ovde znam da bi ti rekao da je regularan gol i da je igrac Radnickog uzeo loptu rukom i stavip pod misku i usetao u gol.

gledalac123

pre 5 godina

Lola majko mila, nije ni za trecu ligu, a prepotentan kao da je igrao 10 godina u Barsi. Haha a djed Ilic koja blamaza, udje i tripuje da je Gigs, a on od karijere ima Austriju i Tursku, kolko laznih velicina. Jedino Savo, njemu skidam kapu bio veliki igrac, ove boranije ne da nisu za Partizan nego nisu ni za Mladost

ja

pre 5 godina

Molim za pojasnjenje od strane grobara i njihovih dipl. strucnjaka:
1. Ako savez i sudije navlace za Zvezdu zasto danas ne sude u korist partizana jer Zvezdi ne odgovara kec u Nisu?
2. Ako je Nis Zvezdina filijala zasto prave dil sa Partizanom i zasto veceras jure pobedu u zamenu, kako je ovde neko napisao, za prolaz u finale Partizana?
3. Zasto Savo cuva igrace za derbi jer sanse za prvo mesto nema, a porazom veceras i putovanje u evropu je neizvesno?
4. I na kraju gobari recite koga forsira, a koga unistava FSS? Nije mi jasno.

hronicar

pre 5 godina

drugi gol radnickog cist kao suza,nije ofsajd.ako ste gledali barselonu za vikend isti gol je dala barselona,gledao se cak i VAR,ali posto je golman imao jasan pogled ka lopti celom njenom putanjom ofsajda nema.to sto igrac stoji u ofsajdu ne znaci da ce igrati sa tom loptom jer novo pravilo ofsajda kaze da sudija mora sacekati da igrac koji je u ofsajdu dodirne loptu,tek tada se svira ofsajd.evo nepostojeci ofsajd sude radnickom.

Istina

pre 5 godina

Zanimljivo kako grobarima smeta izjava Lalatovica a taj isti Radnicki im mafijaski klub, koji dobija utakmice uz sudije , a ovamo zele da Radnicki osvoji titulu? Totalno ludilo u njihovim glavama.

Mirko

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći

Ista se priča pričala i kad je Voždovac Zvezdi smak'o titulu. Ne biva dvaput. Morate tavoriti još deceniju - dve.

sa Terzom na miting

pre 5 godina

Ladno kec. 
Uslov vezan uz sledeće kolo. U zamenu za ove bodove, FKP će ući u finale kupa ako još otkinu 2 ili 3 boda Zvezdi. 
Nišlije bi se vratile u igru za titulu. 
Vredi pokušati.
(srbEUin, 21. april 2019 18:56)
Vracaju Radnički u borbu za titulu :):):). Pa Radnički odigra prijateljsku utakmicu koja je odlučivala o tituli i sad ga kao vraćaju. E zemljo Srbijo...

zz

pre 5 godina

Zato sto ne vole svi da budu deo proste vecine jer se tako osecaju sigurnije. 90 posto vas sto navijate za CZ navijate samo iz razloga da ne strcite u drustvu.
(Milos Mitrovic, 21. april 2019 20:35)

Ako želiš da štrčiš mogao si da navijaš za neku Čukaricu, ili tako nešto.. Ne za najodvratniji klub u zemlji..

1312

pre 5 godina

U laganom ritmu.Bez velikih trzavica.Opstanak smo obezbedili tako da nema cimanja.Posle svi na relaksaciju u etno selo...
(Jon Bon Jovi, 21. april 2019 18:51)

"Opstanak smo obezbedili?" Koji ste to vi???

Grobar Stipe Split

pre 5 godina

hronicar&,ne sramoti se,golman sve vreme vidi loptu nije sporno,sporno je sto mu je igrac u putanji lopte i ne zna da li ce je igrac udariti.Zamisli da nije bilo tog igraca,i moje dete od 12god bi uhvatilo loptu.Igrac je direktno uticao na igru.Smesno je reci da je gol regilaran.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko992, 21. april 2019 20:28

Da stvarno je smešno reci da je 'regilaran'. Ajde klinac ne sramoti nas prave grobare.

innbecilo

pre 5 godina

Rade "ljudi" svoj "posao". Saamo šta će biti posle?! A jeste li primetili da sad kokeze više niko ne napada? Da je sada "prvenstvo" "regularno". Sada su zadovoljni, videćete prvi put kada se nešto promeni.

bez cenzure

pre 5 godina

Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava.
(anica, 21. april 2019 20:07)

Anice ti dobi pluseve a komentar ti je jako neinteligentan ili zlonameran.U svakom slucaju ne ide ti na cast.

crni_redstar

pre 5 godina

rastura ih real sa nisave. ovaj start otvorenim djonom zdjelara na drincicu, je crveni karton cak i u seoskoj ligi. gol radnickog drugi je neregularan-ali vratilo se partizanu, kad su slican dali na zadnjem derbiju.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 5 godina

Grobari, da li je Partizan ikad (po vasem misljenju) izgubio zato sto je protivnik bio bolji? Ima li neki poraz a da nije posledica velike svetske zavere protiv Partizana? Dokle bre vis ljudi? Priznajte jednomda ste losi!

D1V1

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Samo Partizan, 21. april 2019 20:09)

Obozavam ovakve komentare, suvise ocigledni da bi bili istiniti, druze ako zelis da trolujes da bi uzivao u svadji budi malo manje providan.

innbecilo

pre 5 godina

Zamolio bih Vas iz B92 (jedine objektivne) da sačuvate moj komentar. Živi bili pa VIDELI štaće se desiti prvi put kada "STRUČNJACI" budu počeli da pucaju. p.s. ne povlađujem Vam, to nije moj mentalni sklop.

Delija

pre 5 godina

Pogledajte tabelu Partizai i Cuka 30,Lucani 29 idemo cigani da ih u cetvrtak razbijemo i posaljemo na 5 mesto nikad jace ling long superlige.

Mare

pre 5 godina

Partizan, Čukarički i Mladost, jedna od te 3 ekipe neće igrati Evropu, sve ostalo je jasno. Kao veliki Zvezdaš nadam se da će Partizan dovesti prava pojačanja, i da će sva naša 4 kluba igrati grupnu fazu Evro takmičenja.

chema

pre 5 godina

(Neplivač, 21. april 2019 19:07)

Slušaj prijatelju, kao neko ko je iz niša i navija za radnički da ti lepo kažem. To što vi Beograđani radite ne mora da znači da cela Srbija mora da radi. Idemo mi na utakmice, ali ne želimo da gledamo kako navijači srpskih mezimica iz Beograda psuju, vređaju, pale baklje itd. znaš već na šta mislim. A drugo imamo privatan život i porodice, ne mora da nam radnički za vikend bude život i da je rezervisan za njih, nama je vikend rezervisan za porodicu i prijatelje. Tako da ne moramo mi iz cele Srbije da radimo što i vi.

djura

pre 5 godina

Nebitna utakmica
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (R8, 21. april 2019 18:20)

da zaista mislis tako onda ne bi ni otvorio ovu vest a da ne pricamo o tome da napises komentar ;)

marko992

pre 5 godina

hronicar&,ne sramoti se,golman sve vreme vidi loptu nije sporno,sporno je sto mu je igrac u putanji lopte i ne zna da li ce je igrac udariti.Zamisli da nije bilo tog igraca,i moje dete od 12god bi uhvatilo loptu.Igrac je direktno uticao na igru.Smesno je reci da je gol regilaran.

dux

pre 5 godina

Kako to sudija fino radi u Nisu, pa zar smo toliko postali jadni da ne reagujemo na delegiranje. Svaki kontak faul, a za Partizan se ne sudi ni kad se vuce za ruku,dres i sl. E moj Partizane na sta si spao. Uprava napolje!!!!!
(Salaso, 21. april 2019 19:23)
daj molim te...

Mala Mo

pre 5 godina

Partizan igra veoma lose to je cinjenica. Ovakva sezona nije zapamcena u istoriji. Ali ovde su problem sudije. Bojan Nikolic sudi gotovo sve sporne meceve, kada se vidi njegovo ime tacno se moze naslutiti neki cirkus. Uz sve to ne primenjuje pravila fudbalske igre. Prvi pomocni sudija je katastrofalan, ono je sramota. Sta je on pecaros pa zabacuje zastavicom, podiz-spusta. Sramota.
Zasto se sada ne oglasi Sudijska komisija ovo je kriminalno.

Student

pre 5 godina

@ Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem. (STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40
Nema se para druze. Jesi cuo za ono sto juznije to tuznije? Istina je...

Zvezdas

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.
(Samo Partizan, 21. april 2019 20:09)

Uefa daje pare samo zvezdi jer su usli u LS, smrc smrc

ee

pre 5 godina

zatvoran je kompletan gornji deo stadiona za zabranjene a njih je 100...i sever podeljen na dve frakcije, za nislije ostao samo donji deo istocne tribine...jedan od razloga zasto izgleda prazno

defekt

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem. 
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40 

Evo ja da probam: 
1.Visok datum je i većini je 600din previše za kartu. 
2. Radnički je drugi ali igra očajno. 
3. Partizan je još gori. 
4. Liga je obična farsa.
(Neplivač, 21. april 2019 19:07)

Ovi moji kuci motaju duvan, kao za vreme inflacije, Haos

Cubaka

pre 5 godina

O2 samo Partizanove poraze prenosi
(Kolle, 21. april 2019 20:24)

Kako da prenose pobede kada ih nema, ono sto ponekad "ubodu" neki bod je zahvaljujuci sudijama pa se ni to ne racuna kao njihova pobeda.

Sequla

pre 5 godina

Kaže Lalat glavni cilj mu je da ostane drugi,bez trunke motiva da posle jučešnjeg kiksa juri tituli,jedino prvenstvo na svetu gde drugi na tabeli ima veci motiv da bude drugi,nikako prvi....e šta dalje reći

Ista se priča pričala i kad je Voždovac Zvezdi smak'o titulu. Ne biva dvaput. Morate tavoriti još deceniju - dve.
(Mirko, 21. april 2019 21:10)

A kad vi navijaci malog kluba partizaia na sekund, makar na sekund ne bi razmisljali panticevom glavom (teorija cija bia zavjera) mozda bi skontali, ali MOZDA da Lalatovic nece da namece igracima nikakav pritisak da se JURI TITULA, jer ovako im ide savrseno, rade svoj posao odlicno, igraju odlicno i kako se zalomi na kraju, sta mislis NE ZELI titulu ? Koje ste vi naivcine panticeve... Isto tako Radnicki da bi osvojio titulu MORA do kraja da dobije sve utakmice, svih pet, a Zvezda da izgubi dvije od pet, a u prethodnih 50 prije Vozdovca nije izgubila niti jednu ! 4 boda zaostatka je jedan poraz i jedan X, ali Zvezda je pobijedila Radnicki u medjusobnom duelu TAKO DA Radnickog jedino odgovara da Zvezda pukne dva puta kao sto rekoh, a znas li koliko je to moguce uz 5 pobjeda Radnickog do kraja ? .... Cus ti pricu Lalatovic ne zeli da uzme Zvezdi titulu, eeej sta sve nece onaj pantic ubijedit ove bez svoje glave majko mila...

Toto-ko-tunjo-uz-TBF

pre 5 godina

Stavi prst na celo zbog cega navijas Partizan, sigurna sam da odgovor nemas...ne bih da vredjam, zaista...ali ste bas cudna pojava. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 21. april 2019 20:07) 
Zato sto ne vole svi da budu deo proste vecine jer se tako osecaju sigurnije. 90 posto vas sto navijate za CZ navijate samo iz razloga da ne strcite u drustvu.
(Milos Mitrovic, 21. april 2019 20:35)
Taman kad pomislim da sam sve cuo... Da, upravo je to razlog ljubavi prema Zvezdi-obozavanje kulta vecine. Bitno da ti strcis, moj veseljko.

Ljubisa livac

pre 5 godina

Partizan misli da ovim naskodi Zvezdi, ali nisu ni svesni da su sad na bod vise od Mladosti. Sledece kolo gube derbi i preskacu ih Cuka i Mladost. Kup takodje gube polufinale i ostaju bez Evrope. A toliko su kukali za licencu.

Bruce Springsteen

pre 5 godina

Ovi moji kući motaju duvan,kao za vreme inflacije,Haos
(defekt,21.april 2019 19:27)
Ti druže imas sreće.Kod mene nemaju love za duvan pa ujedaju....

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 5 godina

Надам се да ће клуб чији се навијачи дијеле у "милион" фракција остати ове сезоне без учешћа у Европском такмичењу. Браво Лалате! 💪💪💪

bojan

pre 5 godina

imam 40 i navijam za partizan od kad znam za sebe, ovakav tim, trenera, upravu pa i navijace nismo imali nikad a da se ja secam, ljudi pa gore od ovoga ne moze da nam bude

Saša

pre 5 godina

Cinjenica je da imamo los tim, zato sto drzava daje pare samo Zvezdi, ali je cinjenica i da su nam sudije zakinule bar 20 bodova u prvenstvu. Sve je to deo smisljene strategije FSS, da se sto vise naskodi nasem klubu.

Rece Molder (dosije X sve epizode)

Sudija Djokic centarfor sampiona.

pre 5 godina

Postavlja se pitanje zasto je Partizan igrao bez pola tima? Posle cemo kukati nta regularnost, a sami doprinosimo neregularnosti.

budibogsnama

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike?
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40 Nis je grad sa odlicnom kulturnom ponudom i mestima za izlazak. Koga vise zanima seljacko drljanje po raskvasenoj livadi u namestenoj ligi?

realno

pre 5 godina

Prvih 20 mina blagi uzas. Al sta ocekivati sa Nikolicem u prvoj postavi. Ko vise gura ovog igraca. Par utakmica u formaciji 4-3-3 je imalo smisla, naravno bez Nikolica.

Dejo

pre 5 godina

Pavkov, Drinčić, Grbic,Randjelovic I Haskić su igraci koji Bez problema mogu da igraju u prvih jedanaest Partizana ,jer su kvalitetniji od nasih igraca na tim pozicijama!
Za nepune tri godine tri amatera ,koji su Partizan dobili kao politicki plen potpuno su unistili Partizan!!!

nele

pre 5 godina

@anica
mislim da je mazohizam osnovni razlog. Trebale su mi godine da shvatim ali kada ti Grobari ponove milion puta da vole kad Partizan izgubi da bi mogli da pokazu kako su uz svoj tim..
Sa druge strane, mi smo razmazeni. Ne volimo da gubimo ni nebitne utakmice. Ali to je odlika navijaca velikog kluba..

goxi

pre 5 godina

Partizan i Čukarički po 30 bodova. Mladost ima 29, a u sledećem kolu dočekuje poslednjeplasiranu Vojvodinu. Ako Partizan ne pobedi u derbiju najverovatnije pada na 5. mesto.

Marko

pre 5 godina

Sta ocekivati kada u ekipi imas jednog Lolu Smiljanica, Zdjelara, Nikolica, Miletica..?? Ni ostali nisu mnogo iznad pomenutih.
Partizan nema sanse da organizovano, putem dodavanja, pas ige, iznese loptu sa svoje polovine. Ovo je nivo seoskog fudbala. ljudi treniraju ceo zivot, a ne mogu da prevedu loptu na polovinu protivnika. Samo neko degaziranje, odbijanje; bez koncepta, taktike, mozga...
Zasto na gol liniji, kod slobodnog udarca nije bio Rikardno i Nikolic..oni su najvisi i dosta dobrog odraza..Mozda su mogli glavom da izbiju loptu..
Sve u svemu gori fudbal od ovog tesko se moze videti u Evropi.

Ivan

pre 5 godina

Kako bese ono od juce, radnicki ce da uspori protiv partizana, zvezdina titula se ne sme dovesti u pitanje? Evo ga 3:1. Vama kliker da se pokaze vi bi rekli da to nije kliker… Sve samo da opravdate vasu nemoc u srpskom fudbalu poslednjih godina.

zeks

pre 5 godina

Ja ne pamtim utakmicu u kojoj Nemanja Miletic a sve cesce i Vulicevic kad god igraju ne naprave kardinalne greske. Ko njih stavi u tim taj ne moze da bude dobar trener. Lepo kaze Prekazi, polovina igraca nema elementarno fudbalsko znanje. Bojim se da do kraja prvenstva necemo biti ni cetvrti.

Dragan Banjaluka

pre 5 godina

A u sledecem kolu Zveuda "napokon" dobija Partizan, a Cukaricki, poslije Zvezde, "iznenadi" Radnicki u Nisu.

P.S. Lalatova izjava poslije meca, neprocjenjivo.

marko992

pre 5 godina

cole&,u pravu si ali ne razumem sta si hteo reci?Pretpostavljam da ne bi ni trebalo da igramo dok je ova vlast.Ne zanosi se da je tu vasa uloga uopste bitna,neko nema ni za kiflu a neko ima para na bacanje.Dok je vodje tako ce biti to je bar svima jasno.

Papilon

pre 5 godina

a jel to partizan pusta radnicki???
(hmm, 21. april 2019 20:11)

Naravno i to na ocigled cele Srbije, igraju bez pola tima i to bez ikakvog razloga, kada je to uradio Spartak iz subotice u proslom prvenstvu, bili su kaznjeni, sada cemo da vidimo da li ce reagovati FSS.

Aha

pre 5 godina

namesteno...namerno su ih pustili da bi radnicki bio blizu zvezde :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srb, 21. april 2019 21:44)
I da bi se namerno primakli Napretku na šestom mestu, jel tako?

Borkes

pre 5 godina

Ne mogu da shvatim da je Smiljanic u prvoj postavi, pa jos kapiten?! Ocajni smo kao i cele sezone, to je postalo normalno. Kako smo bezidejni, bezvoljni to je strasno.

Goran

pre 5 godina

Ja ovako nesto nisam video, a pratim Partizan 30 godina. Oni osnovne stvari ne znaju: pas u noge, pas u prazno, prijem, otvaranje, centarsut. Oni bre ne znaju RUKOM iz auta da dodaju loptu saigracu, ne mogu da verujem da primaju pare za ovo. Kao kada ja, ekonomista, ne bih znao tablicu mnozenja. Postoji li bilo kakav sistem odgovornosti, posto za sramotu treba obraz, pa da svi oni, pocevsi od predsednika kluba, preko igraca i trenera, do kondicionog kojem je tim spreman za 20 minuta jakog trcanja, dobiju pedalu i da promene zanimanja? Na sta ovo lici, posto fudbal nije?

zoran ivkovic

pre 5 godina

-kod drugog gola radnickog igrač zaklanja vidik golmana i to je ofsajd i gol je neregularan .
- partizan jeste ostećen ali igrom nije zasluzio ni bod ....partizan je delovao bezidejno i bezvoljno i malo se to izmenilo ulaskom Ilica .
-u svakom slučaju zasluzena pobeda radničkog .
-fudbal je bio los ,sudjenje lose .
-ljudi u partizanu zestoko treba da stave prst na čelo i dobro razmisle kuda ih ovakvi nastupi vode .ućiće Partizan u kvalifikacije za ligu evrope ali ovakvim nastupima tamo u kvalifikacijama nema sta da traze .-nije Partizan igrao u nahjacem sastavu ali i ovi neki drugi igraci treba da pokazu kvalitet koga nije bilo danas .

NoName

pre 5 godina

drugi gol radnickog cist kao suza,nije ofsajd.ako ste gledali barselonu za vikend isti gol je dala barselona,gledao se cak i VAR,ali posto je golman imao jasan pogled ka lopti celom njenom putanjom ofsajda nema.to sto igrac stoji u ofsajdu ne znaci da ce igrati sa tom loptom jer novo pravilo ofsajda kaze da sudija mora sacekati da igrac koji je u ofsajdu dodirne loptu,tek tada se svira ofsajd.evo nepostojeci ofsajd sude radnickom.
(hronicar, 21. april 2019

Brate... .Al po tvojim komentarima ovde znam da bi ti rekao da je regularan gol i da je igrac Radnickog uzeo loptu rukom i stavip pod misku i usetao u gol.
(bez cenzure, 21. april 2019 20:20)

Pa to ste vi uveli u srpski fudbal. Sećam se kad je izvesni Jojić tako sam sebi svirao penal. Lopta pod mišku i na belu tačku. Sudiji sve po spisku, naravno.

Papilon

pre 5 godina

Cekaj bre....ko mrzi partizan, ko gura Zvezdu, gde je tu Nis.Grobari ajde dogovorite se pa izadjite sa jedinstvenim stavom.
(sumadinac, 21. april 2019 20:55)

Ne preteruj, oni da izidju sa jedinstvenim stavom a imaju 88 frakcija, dovoljno je dva "grobarcica" na gomili i nema sanse da sastave jednu istu smislenu recenicu.

Cubaka

pre 5 godina

imam 40 i navijam za partizan od kad znam za sebe, ovakav tim, trenera, upravu pa i navijace nismo imali nikad a da se ja secam, ljudi pa gore od ovoga ne moze da nam bude
(bojan, 21. april 2019 19:57)

Moze, moze, samo budi strpljiv.

Nikola

pre 5 godina

33. minut kad pisem ovo i mislim da se mozda igralo ukupno jedva 20. Ostalo sve faul na svaki. minut pa lezanje pa onda aut, pa opet lezanje i tako u krug.

tatatatatatatar

pre 5 godina

U laganom ritmu.Bez velikih trzavica.Opstanak smo obezbedili tako da nema cimanja.Posle svi na relaksaciju u etno selo...
(Jon Bon Jovi, 21. april 2019 18:51)

E pa vi (Partizan) igrate katastrofalno

Ivan

pre 5 godina

chema
prijatelju a kad ides na utakmice, i koji klub gledas? Ako ne danas, i ovu utakmicu??? Ako te ne zanima sto komentarises? Kako da bude bolji fudbal kad niko nece da kupi kartu i da gleda to? Radnicki je drugi na tabeli, Haskic prvi strelac lige, pa kad ces da gledas taj Radnicki, ako ne sad?$×

Bolesno sarkastičan

pre 5 godina

Nišlije, nek mi neko objasni zašto nema publike? Imate dobru sezonu, čak i dobru igru, dolazi vam direktan rival za mesto u Evropi, pa još i vrlo popularan klub kakav je Partizan, neradan je dan i vreme je savršeno... zašto tribine ne vrve od ljudi da jednom vidim tu sliku? Niš nije mali grad, stvarno ne razumem.
(STRUCNI KOSULTANT, 21. april 2019 18:40)

Vrvele su tribine kad je cena karata bila normalna. 150 din za Jug, 300 za istok i zapad. Sećam se utakmice protiv Partizana čini mi se druge sezone nakon što je Radnički ušao u SLS. 15 hiljada ljudi. Jug i Sever igla nema gde da se baci, ostalo mesta samo na gornjem Istoku. 0:0, Radnički pogodio stativu, ceo stadion pevao cele utakmice. Danas ja prvi nisam otišao jer se stvarno nema.

Crvena Zvezda ponos SR

pre 5 godina

Partizan je igrao bez 9 igraca iz prve postave.(sta reci, 21. april 2019 22:38)Tosic, Miletic, Zakaric i Stojkovic ajde reci koja su to jos petorica

LOVRA VEREBI

pre 5 godina

I onda citam neki dan u Srpskom fudbalu igrač ima platu 120.000 evra, na godišnjem nivou. A onda sebe uhvatim kako razmišljam pa dobro, NADAM SE SA JE TO BRUTO PLATA

Grr

pre 5 godina

Partizanu je bitno da uđe u finale kupa, a jasno je da će pokušati da CZ zakomplikuje borbu za titulu. Nažalost, ova utakmica kao da to potvrđuje. Možda je ovo odgovor na poraz na Brdu.

chema

pre 5 godina

(Ivan, 21. april 2019 21:48)

idemo na utakmice sa porodicama i prijateljima kada imamo vremena za to. To što ne idemo kao vi Beograđani ne mora da znači da ne smemo da komentarišemo, nego samo da vam pojasnimo da smo mi mi, a da ste vi vi !!!

x

pre 5 godina

zatvoran je kompletan gornji deo stadiona za zabranjene a njih je 100...i sever podeljen na dve frakcije, za nislije ostao samo donji deo istocne tribine...jedan od razloga zasto izgleda prazno
(ee, 21. april 2019 19:24)

I pored svega toga ima još neprodatih karata. Možda su to alibi razlozi, ali suština je da nam je fudbal tužan i ispolitizovan. Znaju to ljudi.

stevan

pre 5 godina

Ne shvatam potez Smiljanica i trenera koji takve drzi u timu, ne razumem odnos sudija prema Partizanu i nesposobnost uprave i, najzad, bar 5 igraca Partizana nije ni za staru Srpsku ligu. A nerviram se i dalje zbog ove bede.

pik

pre 5 godina

Ovi moji kući motaju duvan,kao za vreme inflacije,Haos 
(defekt,21.april 2019 19:27) 
Ti druže imas sreće.Kod mene nemaju love za duvan pa ujedaju....
(Bruce Springsteen, 21. april 2019 20:09)

Ma ti si super,moji kuci nemaju ni zube,al zato grebu noktima ko besni.

POPE

pre 5 godina

Ovi nasi treneri pokusavaju da prikriju neznanje pa svaku drugu utakmicu odmaraju igrace.Pa od cega ih odmarate bre majstori ???Pa posle nije ni cudo sto nijedan nas klub nema nikakvu igru.U Evropi igraju sreda nedeljab pa uvek sa najjacim sastavom i na puno.

Zlatko

pre 5 godina

zatvoran je kompletan gornji deo stadiona za zabranjene a njih je 100...i sever podeljen na dve frakcije, za nislije ostao samo donji deo istocne tribine...jedan od razloga zasto izgleda prazno
(ee, 21. april 2019 19:24)

Cela liga je žrtva njihovih frakcija. U zavisnosti od kapaciteta stadiona daje im se od 30% (na Marakani, ceo jug, boks na istoku uz tampon zonu, boks na zapadu uz tampon zonu) do 50% (Karađorđe, ceo istok, ceo jug). Pa dokle više? Dati im 5% koliko pripada gostujućim navijačima (iako dobijaju i više zbog brojnosti, jug u Novom Sadu, sever na Čairu, jug na Marakani) pa kako se dogovore. Imamo problem oko posete na stadionima i još dodatno praznimo stadion zbog njihovih frakcija i unutrašnjih podela. Kad na gostovanju u Evropi imaju grupu navijača na jednom mestu, koji god da su, zabranjeni ili dozvoljeni, to isto uraditi i kod nas. Domaćin prosledi Partizanu kontigent karata za tribinu ili sektor, pa neka dele kako znaju. Ako njihovoj upravi odgovara razjedinjenost tribine, zašto im ostali klubovi pomažu u tome? Ima tu i do policije i instrukcije o nepostojanju snage, ali ne treba klubovi domaćini da ispaštaju.

bez cenzure

pre 5 godina

Ko ima oci i hoce da vidi posteno videce da Savo Milosevic veze nema sa trenerskim poslom.Zasto to kazem?Saveljic,Smiljanic,Miletic i sve je jasno.Posebna prica je Miletic,decko je jak kao konj i nista vise,mislim da sto se fudbalskog umeca veze sa fudbalom nema.A posebna prica je njegova fudbalska neinteligencija,to sto ne ume jedan pas da napravi je posledica nerazumevanja fudbala i kretanja saigraca.Iako je Radnicki dao gol iz ofsajda ,zasluzuje pobedu.A nas grobare VVV polako uce da nam bude normalno svako gostovanje poraz i to da nikom dva gola nismo u stanju da damo.

Тарми пфк

pre 5 godina

Још је трагичнија ситуација на сјеверу чаира била ...Гробари пред нестајањем!!

deki

pre 5 godina

Nije mi jasno, Savo odmara nekoliko igraca, da ih cuva za derbi mogu da shvatim mada i da dobiju ne mogu nista da urade. Ili ce ovo da se "odradi "u Kupu jer ovim porazom Partizan rizikuje i cetvrto mesto ali u Kupu, i da izgubi od Zvezde, ici ce jer ce Zvezda biti prva. Znaci i vuk sit i ovce na broju a vi se dalje prepucavajte da li je ofsajd ili ne

baki

pre 5 godina

Pa sad..da namerno gubi,to tesko,ja kao zvezdas kazem da je ostecen partizaI ali njima to ne pase nikako jer ide derbi koji je uvek neizvestan,radnicki ceka cuku a mladost vosu..tu i mladost sa jednim bodom vreba 4 mesto a u slucaju poraza u derbiju i ako cuka izgubi a mladost pobedi eto partizai na 5 mestu..nije bas da namerno gube ali taj scenario mi je dosta izvestan :-)