Rukomet 160

Utorak, 15.01.2019.

17:55

Srbija se mučila 50 minuta, pa u završnici slomila otpor Koreje!

Muška rukometna reprezentacija Srbije pobedila je Jedinstvenu Koreju sa 31:29, u četvrtom kolu grupe A Svetskog prvenstva u Nemačkoj i Danskoj.

Srbija se muèila 50 minuta, pa u završnici slomila otpor Koreje! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

160 Komentari

Sortiraj po:

Belem

pre 5 godina

"druže, odbojka je izašla na stadione....srbija je igrala protiv poljske pred 70 000 ljudi, o čemu ti pričaš"

Koliko puta i zašto se ovo dogodilo?

Slobodno provjeri brojke gledanosti najjačih liga u navedenim sportovima pa sam zaključi koji sport je najgledaniji, odbojka je debelo iza rukometa. Lako provjerljivo.

beogradski

pre 5 godina

Rukomet je gledaniji sport u Evropi od Košarke i Odbojke. Na svakoj utakmici preko 10.000 gledalaca, a u finalu eurobasketa 10.000 gledalaca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (krš, 15. januar 2019 19:42)

druže, odbojka je izašla na stadione....srbija je igrala protiv poljske pred 70 000 ljudi, o čemu ti pričaš

Heeeh

pre 5 godina

@Nije tačno. Ne mora Koreja da dobije Brazil, ali mora Francuska Nemačku noćas i prekosutra Rusiju. Naravno, mi da dobijemo Nemce prekosutra što je gotovo nemoguće. Ali eto.. u tom slučaju dalje idu FRA, BRA i mi.
(heh, 15. januar 2019 19:54)

Brazil ima bod vise od nas, ako ih Koreja ne pobedi onda ko ce uzeti bodove ja? :D I sa bodom protiv Koreje su bolji od nas zbog medjusobnog susreta, nemoj da se pravis pametan ako se u nesto ne razumes.
--- Pa druže, moraš malo da čitaš! Sada više nije btno jer je GER odigrala nerešeno sa FRA, ali da je dobila FRA, a da mi dobijemo GER prekosutra, onda dalje idemo mi, Francuska i BRAZIL (ako dobje Koreju). Shvataš sada? :)

Xnodeh

pre 5 godina

@Xnodeh
Ne bi se slozio da je ono srebro posledica iskljucivo domaceg terena,neke stvari su se tu ipak izdesavale,pre svega tadasnji selektor Vuk je shvatio da bez srednjaka nista(dotle su konstantno gurani Ilic,Sesum i drugi levaci na tu poziciju bez ikakvog uspeha)i covek je "izmislio" Cuturu od 39 godina i situacija se promenila.A takodje koliko se secam imali smo psihologa u timu,sto je vrlo bitno jer je rukomet sport da je psiha jako vazna.Inace Vukovic je nakon prvenstva,tacnije Olimpijade iste godine gde smo lose prosli usled preteske grupe uradio logicnu stvar,krenuo sa postepenom smenom generacija
(tesa tesanovic, 15. januar 2019 21:26)

Slazem se ja,nisam rekao da je to srebro samo zbog domaceg terena,ali je cinjenica da smo tada jedino igrali u skladu sa kvalitetom,za sta je domaci teren bio zasluzan i to poprilicno onako.Slazem se i za ovu gresku za Vukovica,ali smo mi na istom tom SP 2013.,imali 3 pobede u grupi,i onda glupe poraze od Slovenije i Poljske iako smo vodili,sto nas je umesto na prvo,smestilo na cetvrto mesto i odvelo na Spaniju koja nas je oduvala.Tako da su i tada odigravane glupe utakmice i glupo se gubilo.Po meni od tada,a to se dobro secam,jedino smo pravi moderni rukomet igrali u par utakmica kad je selektor bio Ljuba Vranjes!I to se dobro secam,da sam se jako obradovao i ponadao da je TO TO!Medjutim,on je ubrzo smenjen,a mi smo odmah posle nastavili po starom....

Rukomet fan

pre 5 godina

Limitirana smo ekipa i to je to. A momci se toliko trude i van svojih mogucnosti. Pozitivan utisak su braca Ilic, Kukic, Vorkapic odusevio mirnocom, radosavljevic je kvalitetan ali usijana glava pa kao da izgori cesto. Ostali nista specijalno. Steta za Zelenovica, mislim da smo sa njim imali sanse protiv Brazila i ne bi bilo toliko crno. Brazil nije losa ekipa.
Steta sto nam propada ovaj jako lep sport

Srbijo fuj

pre 5 godina

Perunu se sve vratilo, koliko je samo nepoštovanja pokazao kao igrač prema svom selektoru Tuti, Tuta je bio dokazani stručnjak Perun se nije dokazao ni kao igrač , a o trenerskom pozivu nema se šta reći, nije ništa osvojio a sada je selektor samo zbog politike. Ne verujem i da školu ima. Sport nije politika, ne možeš da se dogovoriš da pobediš. Setimo se samo koliko je mučio i Vujovića samo zbog svog brata koji je amater apsolutni a koji hoće da igra na ime svog brata i to u reprezentaciji. Upravo sa pojavom Peruna dolazi do strahovitog pada rukometa u Srbiji, deca neće da treniraju jer reprezentacija nema uspeh, i sada mu se sve vraća, a tako će svima da se vrati i dobro i loše , pre ili kasnije. Radite pošteno isplatiće Vam se kad tad. Živeli svi.
(EMIL, 15. januar 2019 20:20)

Boze me sacuvaj grobarskih i navijacki obojenih komenatra, koji pljuju Perunicica samo zato sto je zvezdas. Je li, kazes, sa pojavom Peruna pao rukomet u Srbiji, reprezentacija nema uspeha zbog njega!?!?
Fuj fuj fuj!!! Gde zivimo!
Eto vi grobari samo sklonite Peruna iz srpskog rukometa, odmah cemo sledece takmicenje osvojiti zlato!!

Kuki

pre 5 godina

Fuj Srbijo,

obicno ne komentarisem komentare drugih, posebno ove decije gde se prepucavaju navijaci dva tabora. Ipak u ovom komentaru koji si ti okarakterisao kao navinacki se omalovazavaju oba Perunicica, dakle i Predrag koji je igrao u Partizanu, i Nenad koji je igrao u Zvezdi. Ne ulazim u to da li je pisac komentara upravu, ali njegov komentar mi svakako nije izgledao ka komentar nekog ostrascenog navijaca.

Zusk

pre 5 godina

Ja ne znam čemu tako velika očekivanja od naše rukometne reprezentacije kad mi jednostavno u tom sportu nismo sila. Realnost je da je za nas sam plasman na neko prvenstvo velika stvar.Naš klupski rukomet je godinama u kanalu a od toga sve počinje, tj. mora neko da proizvodi igrače. Zašto mi nemamo jednog stabilnog učesnika klupske lige šampiona pitanje je za naše ljude koji vode sport. Kao i u košarci što se igra jadranska liga i u rukometu postoji seha liga, dakle potrebno je da se uloži pa da se sve pokrene malo po malo .

Xnodeh

pre 5 godina

@xnodeh” Poslednje takmicenje na kojem smo igrali u rangu najboljih bilo je SP u Tunisu 2005.(zavrsili kao 5.,jedan gol nas delio od polufinala protiv Hrvatske,verujem da se mnogi secaju tog meca,promasili smo napad za pobedu)” klasicna tvoja laz,ispali ste porazom od Hrvatske jedan razlike,imali ste zadnji napad za x koji vam nije nista znacio s obzirom da biste ispali u trouglu s Hr i Spanjolskom...
(Zigzag, 15. januar 2019 20:16)

Iskompleksirani,pogresio sam za rezultat.Tacno,zadnji napad je bio za nereseno protiv vas i za prolazak u polufinale.Kompleksasu,bolje da ste tad ispali,jer su vas Spanci u tom finalu ponizili kao niko nikad pre toga

tesa tesanovic

pre 5 godina

@Xnodeh
Ne bi se slozio da je ono srebro posledica iskljucivo domaceg terena,neke stvari su se tu ipak izdesavale,pre svega tadasnji selektor Vuk je shvatio da bez srednjaka nista(dotle su konstantno gurani Ilic,Sesum i drugi levaci na tu poziciju bez ikakvog uspeha)i covek je "izmislio" Cuturu od 39 godina i situacija se promenila.A takodje koliko se secam imali smo psihologa u timu,sto je vrlo bitno jer je rukomet sport da je psiha jako vazna.Inace Vukovic je nakon prvenstva,tacnije Olimpijade iste godine gde smo lose prosli usled preteske grupe uradio logicnu stvar,krenuo sa postepenom smenom generacija,ali desi mu se ubdljivi poraz na SP sledece godine od Spanaca u eliminacionom mecu i smenjen je sto je bila greska jer su sledeci selektori gurali starije igrace i tu se izgubilo 5 godina da nismo imali rezultat a da opet nismo napravili tim za buducnost.Jedini posle Vuka koji je uradio solidan posao je Peric,sa njim smo imali solidnu igru,Nenadic je konacno dobio pravu sansu ali usled teske grupe smo doziveli 3 nesrecna poraza i ispali brzo,maravno odmah je smenjen i ucinjena je najveca greska,ponovno postavljanje na klupu Cvetkovica od koga je jedino gori seletor bio onaj Hasanefendic ili kako mu vec bese ime.Ovi sadasnji igraci su suvi prosek i nerelno je ocekivati vise od ovog do sad,jos im i fali pola tima sto zbog povreda sto zbog sukoba sa savezom(Djukic,Milic,Djordjic,Abutovic,naravno i Zelenovic).Situacija je takva kakva je,valjda ce se jednom promeniti nabolje.

culmi91

pre 5 godina

Ljudi, jel vi shvatate koliki je nivo ulaganja u srpski rukomet uopste??? Mi nemamo klubove ozbiljne, nemamo ligu krstenu, nemamo nista... Sta mi ocekujemo od ovih momaka???

Kuki

pre 5 godina

Zeleo bih da napomenem nekoliko mojih zapazanja:

Prvo, i pre pocetka meca se znalo da je ovo izuzetno jaka grupa. I ko je hteo realno da sagledava stvari, prolaz u drugu fazu je bio jako tezak zadatak. Francuska i Nemacka, vele sile u rukometu Rusija koja nije mozda na starim stazama, ali nikako nije za pocenjivanje, Brazil koji se omalovazava bez ikakvih argumenata, a oni su pobedili i Ruse i nas, a umalo da iznenade i Francuze. I Koreja koja bi jos jaca bila da je samo Juzna. Tako da sam rezlutat i ne mora da se gleda toliko tragicno. Ja cak sa Nemackom ocekujem nasu najbolju utakmicu.

Ono sto mislim da je lose je mozda odnos prema igri, atmosfera u timu, atmosfera u savezu. Posle svakog takmicenja se stice utisak da je to sve jako lose. Stalno se prave neki rezovi, odnosi medju igracuma losi, izmedju igraca i saveza losi. Neki igraci se ne pozivaju, neki ne zele da igraju, nema nikakve strategije, plana.

Igracemo mi jos dosta takmicenja, na njima cemo po nekad pobeditii nekog velikog protivnika, ali za neki veci rezlutat, potrebne su jako velike promene.

Ivan

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha
(haha, 15. januar 2019 19:30)

Mi bar u rukometu igramo sva prvenstva. Dok vi recimo u jednako globalnom timskom sportu odbojci ne postojite. Cak smo i osvojili srebro na EP 2010 u rukometu kada smo izmedju ostalih odvalili i vas u polufinalu.

Marko

pre 5 godina

Kosarka i tenis su mnogo popularniji sportovi od rukometa.Realno gledano je Karabatic jedina prava Zvezda u rukometu za koju su culi i ljudi koji ne prate rukomet previse.Dok za tenisere Dokovica,Federera i Nadala znaju bas mnogi ljudi (cak i poznate licnosti).Isto vazi za kosarkase poput Jamesa ili Currya.Jedino Hrvati misle da je rukomet bitniji.

Kuki

pre 5 godina

Zeleo bih da napomenem nekoliko mojih zapazanja:

Prvo, i pre pocetka meca se znalo da je ovo izuzetno jaka grupa. I ko je hteo realno da sagledava stvari, prolaz u drugu fazu je bio jako tezak zadatak. Francuska i Nemacka, vele sile u rukometu Rusija koja nije mozda na starim stazama, ali nikako nije za pocenjivanje, Brazil koji se omalovazava bez ikakvih argumenata, a oni su pobedili i Ruse i nas, a umalo da iznenade i Francuze. I Koreja koja bi jos jaca bila da je samo Juzna. Tako da sam rezlutat i ne mora da se gleda toliko tragicno. Ja cak sa Nemackom ocekujem nasu najbolju utakmicu.

Ono sto mislim da je lose je mozda odnos prema igri, atmosfera u timu, atmosfera u savezu. Posle svakog takmicenja se stice utisak da je to sve jako lose. Stalno se prave neki rezovi, odnosi medju igracuma losi, izmedju igraca i saveza losi. Neki igraci se ne pozivaju, neki ne zele da igraju, nema nikakve strategije, plana.

Igracemo mi jos dosta takmicenja, na mjima cemo po nekad pobrditi nekog velikog protivnika, ali za neki veci tezlutat, potrebne su jako velike promene.

krš

pre 5 godina

u svakom slucaju su daleko popularniji od rukometa, tu treba dodati i odbojku, koja je po popularnosti odmah iza fudbala...odbojka je sport sa najvise registrovanih profesionalnih igraca na svetu BTW i sport koji ima najvise favorita za zlato na bilo kom takmicenju, uz fudbal....svi ostali sportovi imaju po 3 4 max, odbojka ima oko 7 8 favorita...brazil, sad, rusija, poljska, italija, srbija, francuska, kuba...
(beogradski, 15. januar 2019 19:56)

prvo je fudba, pa badminton dalje ne znam

rade

pre 5 godina

Nije tačno. Ne mora Koreja da dobije Brazil, ali mora Francuska Nemačku noćas i prekosutra Rusiju. Naravno, mi da dobijemo Nemce prekosutra što je gotovo nemoguće. Ali eto.. u tom slučaju dalje idu FRA, BRA i mi.
(heh, 15. januar 2019 19:54)

Brazil ima bod vise od nas, ako ih Koreja ne pobedi onda ko ce uzeti bodove ja? :D I sa bodom protiv Koreje su bolji od nas zbog medjusobnog susreta, nemoj da se pravis pametan ako se u nesto ne razumes.

Makedonac

pre 5 godina

Zasto ste svi zapeli da FRA mora pobediti GER?Sta menja i da svabe pobede?Samo da Srbija u zadnjem kolu pobedi svabe,a da rusi i brazilci izgube.Vi 5 boda,oni po 4,Korea 2.Cak vam je i bolje da nemci danas pobede...

EMIL

pre 5 godina

Perunu se sve vratilo, koliko je samo nepoštovanja pokazao kao igrač prema svom selektoru Tuti, Tuta je bio dokazani stručnjak Perun se nije dokazao ni kao igrač , a o trenerskom pozivu nema se šta reći, nije ništa osvojio a sada je selektor samo zbog politike. Ne verujem i da školu ima. Sport nije politika, ne možeš da se dogovoriš da pobediš. Setimo se samo koliko je mučio i Vujovića samo zbog svog brata koji je amater apsolutni a koji hoće da igra na ime svog brata i to u reprezentaciji. Upravo sa pojavom Peruna dolazi do strahovitog pada rukometa u Srbiji, deca neće da treniraju jer reprezentacija nema uspeh, i sada mu se sve vraća, a tako će svima da se vrati i dobro i loše , pre ili kasnije. Radite pošteno isplatiće Vam se kad tad. Živeli svi.

Zigzag

pre 5 godina

@xnodeh” Poslednje takmicenje na kojem smo igrali u rangu najboljih bilo je SP u Tunisu 2005.(zavrsili kao 5.,jedan gol nas delio od polufinala protiv Hrvatske,verujem da se mnogi secaju tog meca,promasili smo napad za pobedu)” klasicna tvoja laz,ispali ste porazom od Hrvatske jedan razlike,imali ste zadnji napad za x koji vam nije nista znacio s obzirom da biste ispali u trouglu s Hr i Spanjolskom...

Zigzag

pre 5 godina

A ne nego je gađanje glinenih golubova najbitniji 'sport'. A i odbojku si zaboravio, koja takođe ne može da se uporedi sa rukometom po popularnosti ;)
(jov, 15. januar 2019 19:36)najbitniji je nogomet ,a tu se zna kako se stoji haha u iducih 100 godina hahahah

PATRIOTA

pre 5 godina

U svim reprezentacijama osim Srbije igraju njihovi najbolji igrači osim ako nisu povređeni,kakve gluposti sa smenom generacije,uvek treba da igraju najbolji bez obzira koliko godina imaju.
Francuska:
GIGU 36 godina
ABALO 34godine
SORENDO 34godine
pa i dalje nabolji na svojim pozicijama
Rusija:
Diborov 35 godina
Hrvatska:
Horvat 34 godine
Makedonija:
Lazarov 38 godina
Španija:
Entrerios 37 godina
Sarmiento 35 godina
Aginagalde 36 godina
Kanelas 32 godine
Moros 35 godina
Gvardiola 34godine
Danska:
linberb 37 godina
Svan Hansen 35 godina
Toft Hansen 34 godine
Norveška:
Mirhol 37 godina
Mađarska:
Nađy 37 godina
Čašar 34 godine
Švedska:
Anderson 36 godina
Do sledeće utakmice kvalifikacija selektor treba da popriča sa svim aktivinim igračima koji se nisu oprostili od reprezentacije a imaju kvalitet za reprezentaciju.Koliko ja znam oprostili su se samo Momir Ilić i Petar Nenedić.Treba da razgovara sa bekovima Momir Rnić,Ilija Abutović,Marko Vujin,Žarko Šešum,Petar Đorđić,Milan Jovanović.Golmani su dobri kao i krila eventualno još Darko Đukić,pivot Živan Pešić.Posle toga će selektor znati na koga može računati.Protiv Koreje smo prvi gol sa 9 metara dali u 44 minuti(Mošić)to je dokaz da nam fale bekovi šuteri kao Što su bili Momir Ilić i Marko Vujin ili Peruničić i Vladimir Petrić.Iz tog razloga selektor treba da popriča sa bekovima koji nisu na njegovom spisku a igraju u dobrim klubovima.Napred SRBIJA!!!

Звездин весник

pre 5 godina

Значи, ако сам добро разумео, Француска треба да добије вечерас Немце, ми добијемо Немце сутра и Русија или Бразил изгубе. Није немогоће, али биће тешко. Ја верујем!

jov

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha
(haha, 15. januar 2019 19:30)

A ne nego je gađanje glinenih golubova najbitniji 'sport'. A i odbojku si zaboravio, koja takođe ne može da se uporedi sa rukometom po popularnosti ;)

krš

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha 
(haha, 15. januar 2019 19:30) 

A ne nego je gađanje glinenih golubova najbitniji 'sport'. A i odbojku si zaboravio, koja takođe ne može da se uporedi sa rukometom po popularnosti ;)
(jov, 15. januar 2019 19:36)

Rukomet je gledaniji sport u Evropi od Košarke i Odbojke. Na svakoj utakmici preko 10.000 gledalaca, a u finalu eurobasketa 10.000 gledalaca

moje mišljenje

pre 5 godina

Meni je muka od ovog Strainica i njegove kuknjave o kriterijumu sudjenja! Inače su nam sudije krive što nemamo pojma i što nas Koreja razbija.

jao jao

pre 5 godina

Sudije se sazalise i poklonise nam pobedu ali Strainic ni rec o sudijama kada navlace za nas..njemu su sudije krive kad nasi gubi loptu ko pocetnici.

Lazar

pre 5 godina

Mozemo dalje ako Francuska pobedi Nemacku, i u zadnjem kolu Francuska pobedi Rusiju, mi pobedimo Nemacku i Koreja Brazil :D
(rade, 15. januar 2019 19:39)

Da, uvek se cupamo u zadnjem kolu ali smo poznati po tome da i kad sami odlucujemo o svojoj sudbini to ne iskoristimo :)

Borky

pre 5 godina

Значи, ако сам добро разумео, Француска треба да добије вечерас Немце, ми добијемо Немце сутра и Русија или Бразил изгубе. Није немогоће, али биће тешко. Ја верујем!
(Звездин весник, 15. januar 2019 19:34

Francuzi dobiju njemce a mi njemce i da izgubi ili Rusija od Francuske ili Brazil od Koreje mi idemo dalje jer bi smo imali 5 bodova kao i Njemacka a bolji medjusobni susret. Medjutim tako nesto je nemoguce jer prvo nemamo kvalitet da i slucajno dobijemo njemce a kao drugo sudije i Ihf nikad nebi dozvolili da domacin i jedan od glavnih favorita ispadne u prvoj fazi.
Svi znamo da je ovo uz vatrepolo sport gdje sudije najvise odlucuju utakmice.

frank_castle

pre 5 godina

Ova igra je napredak u odnosu na prethodna prvenstva, koja je bila prespora i na nivou rukometa iz osamdesetih.
Dogodila se smena generacija i naravno da ne treba ocekivati neki uspeh, momci su talentovani i igraju srcem. Poraz protiv brazila samo zbog neiskustva i onaj remi protiv rusije malo su ih poremetili, ali evo skupili snage i dobili Koreju, koja nije lak protivnik, kao ni Brazil.
Juce su japanci namucili spance. Ocigledno je da azijati igraju brz, dobar rukomet.
Mislim da ce nam tacno presuditi remi protiv rusa i necemo proci grupnu fazu.

Можда би било боље

pre 5 godina

Штета што Воркапић није добио прилику раније. Необјашњиво је али добро ми смо само публика...

-21g

pre 5 godina

Gde mi da igramo sa Koreom?! Dok se nashi vrate u odbranu, koreanac je vec dao gol i vratio se u svoju odbranu. Ne gledam utakmicu, a nisan ni znao da igramo, ni kad, ni sa kime. Ja to samo onako laichki.

Мики

pre 5 godina

Страјнић нема појма о рукомету,не мора да игра али бар треба да зна да се 70 посто голова ,даје од паркета а не ко ови наши шутирају више и високо што голмани лакше вране!!!

Draza_Olmajti

pre 5 godina

Glupi smo za ova sport. Likovi dobise kisu iskljucenja vukuci za dres njihovog pivota. Jos sudiji bi glupo pa jos kaze Pusici: Necu te sada iskljuciti ali smanji vucu za dres. I sta uradi covek,drugi napad posle toga ne pusta dres coveka.

zg

pre 5 godina

Da pobedimo ovde, nekako prodjemo u drugu fazu a onda ni medalja nije daleko..Treba verovati.
(pastetaiJogurt, 15. januar 2019 18:03)

Ne, treba vjerovati kao Hrvati. Ideš pravo po zlato pa dokle stigneš.

Subotica

pre 5 godina

Nikad jaca koreja.
Mozda dobijemo na penale.
Pankeumkim je nula spram Jovica.
Najjaci smo u svemu.
Vatikan,cia,bla bla.
Sve su to srbi

pop

pre 5 godina

@ogi.cg. Srbija od osamostaljenja ima srebrnu medalju sa EP u rukometu, crna gora nema nista. U kosarci smo aktuelni evropski, svetski i olimpijski vicesampioni. U fudbalu igrali na dva SP, omladinci bili evropski i svetski prvaci, mladi drugi u evropi. Zvezda i Partizan igrali Ligu sampiona, vise puta Ligu evrope, prezimili u evropi. U kosarci Zvezda Top 8, Partizan F4 Evrolige. 
Nole 14 GS trofeja, Srbija Dejvis Kup. 
U odbojci evropski prvaci. 
Sa druge strane, crna gora nista.
(Mihajlo, 15. januar 2019 19:23)

A vidi ovog sa Crnogorcima se meri.hahaha

Dale

pre 5 godina

Jedan od igrača je izjavio da su se svi okupili tek 2. januara. Nisu se potrudili ni da se skupe na vreme a ne da igraju bar malo kako treba.

Marko

pre 5 godina

Hejteri, pricajte sta hocete, ali kod ovih mladica se vidi ogromna zelja da "poginu" ako treba za nacionalni dres. Daju svoj maksimum koliki god on da je. Vise volim njih ovakve "limitirane", nego onog madjionicara iz Kolorada sto okrece gume i tera ceze preko leta.

Gde ja živim

pre 5 godina

Neću da branim Peruničića iako mi je jedan od idola iz detinjstva, ali je posle utakmice sa Brazilom rekao jednu veliku istinu. "Neke stvari se uče van reprezentacije". Može da bude neuigranost, mladost i šta ja znam šta, ali neke stvari ljudi nisu normalne za ovaj nivo takmičenja. Ako nisi tehnički i taktički spreman bar izgini na terenu ko čovek.

heh

pre 5 godina

@Mozemo dalje ako Francuska pobedi Nemacku, i u zadnjem kolu Francuska pobedi Rusiju, mi pobedimo Nemacku i Koreja Brazil :D
---
Nije tačno. Ne mora Koreja da dobije Brazil, ali mora Francuska Nemačku noćas i prekosutra Rusiju. Naravno, mi da dobijemo Nemce prekosutra što je gotovo nemoguće. Ali eto.. u tom slučaju dalje idu FRA, BRA i mi.

beogradski

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha
(haha, 15. januar 2019 19:30)

u svakom slucaju su daleko popularniji od rukometa, tu treba dodati i odbojku, koja je po popularnosti odmah iza fudbala...odbojka je sport sa najvise registrovanih profesionalnih igraca na svetu BTW i sport koji ima najvise favorita za zlato na bilo kom takmicenju, uz fudbal....svi ostali sportovi imaju po 3 4 max, odbojka ima oko 7 8 favorita...brazil, sad, rusija, poljska, italija, srbija, francuska, kuba...

Borky

pre 5 godina

Najzalije sto kad gledam danasnje rezultate mi bi sa Zelenovicem dobili brazilce i prosli dalje. Onaj Orbovic ili kako vec se zove nas je "prodao" i protiv rusa i brazilaca.
Inace utisak je da su nam falili jos dva dobra beka jedan je sigurno Zelenovic a trebao bi nam i levi bek.Kukic dosta obecava i mogao bi napokon biti resenje za srednjeg al mora popraviti dodavanja.

Grupa Smrti

pre 5 godina

Uf ova pobeda puno znaci, izbegavamo za sljedece kvalifikacije "grupu smrti" Vatikan, Lihtenstajn i San Marino....hvala puno Kim Jong Um-ze

rs

pre 5 godina

Zasto zaboga igraju ovaj Vorkapic i Milosavljev kada se totalno ne uklapaju u nas sistem igre. Otkud sad da ih se sjeti selektor samo da pokvare utisak koji ostavlja nas tim.

Mihajlo

pre 5 godina

@ogi.cg. Srbija od osamostaljenja ima srebrnu medalju sa EP u rukometu, crna gora nema nista. U kosarci smo aktuelni evropski, svetski i olimpijski vicesampioni. U fudbalu igrali na dva SP, omladinci bili evropski i svetski prvaci, mladi drugi u evropi. Zvezda i Partizan igrali Ligu sampiona, vise puta Ligu evrope, prezimili u evropi. U kosarci Zvezda Top 8, Partizan F4 Evrolige.
Nole 14 GS trofeja, Srbija Dejvis Kup.
U odbojci evropski prvaci.
Sa druge strane, crna gora nista.

gagic

pre 5 godina

Nema predaje, ajmo bre!
ajmo orlovi raširite krila, vratite medalju gde je davno bila.
ceo svet nek vidi kako srbin bije,
kad je teško i kad gubi ni tad strah ga nije!
ajmo orlovi hrabro sad u boju,
borite se hrabro za srbiju svoju!

sasa

pre 5 godina

Da pobedimo ovde, nekako prodjemo u drugu fazu a onda ni medalja nije daleko..Treba verovati.
(pastetaiJogurt, 15. januar 2019 18:03)
Bilo bi sjajno da je sistem takav da dalje ide 5 ekipa i da do polufinala ne možemo da igramo sa Francuskom, Nemackom, Danskom, Hrvatskom, Norveškom, Španijom... već samo sa Angolom, Argentinom, Korejom i ostalim egzotičnim ekipama :) Avaj, ovaj sistem nam nikako ne ide na ruku :)
(veliki strumf, 15. januar 2019 18:14)

Kako stvari stoje na poluvremenu cini mi se da je 5 malo za prolaz. Ne znam ko bi mogao uz ovakvu ekipu Srbije da bude sesti

detektiv kokni kol

pre 5 godina

Da je igrala samo Južna odvalili bi ih. Ovako još sa Severnom koja je odradila paklen skauting na moćnim Draškom Nenadićem, Orbovićem i Vujićem, biće borba neprestana.

detlic

pre 5 godina

Ko je ove pozvao u repku. pa ovo su devojcice bre, pa Koreja ih uci, igra se sa njim. ovo je zalosno. bolje da ne igraju sutra sa Nemackom.

veliki strumf

pre 5 godina

Momci daju sve od sebe. Tako su bar obećali. Tako evo i igraju. Greske su sveli na minimum - svega 7 za poluvreme. Ništa strasno za jedne rekreativce. Treba imati u vidu da igramo ne protiv jedne, već protiv obe Koreje, a ovi sa Severa mogu i rudnik da napipaju ako izgube bas sve mečeve. Ovo im je šansa. Našima se svakako ništa loše neće dogoditi - imace samo duži odmor jer se rano vraćaju kući. Biće vremena za skijanje, pravljenje Sneska, grudvanje...

beogradski

pre 5 godina

ne razumem se previse u rukomet, iako volim da gledam, basket i fudbal su moji sportovi, pa nek me demantuje ili potvrdi neko ko se razume detaljnije u ovaj sport....cini mi se da nasa reprezentacija, ootkad ja znam za sebe, a imam 29 godina, ima isti problem, jako sporo vracanje u odbranu, zbog cega primamo jako puno golova....

lepi

pre 5 godina

Kako seješ, tako žanješ.To je slika naseg rukometa. Znam ove momke sa pola njih sam igrao i trenirao, i highlight ovog prvenstva je Perunova jučerašnja izjava:"Ne koristiš glavu!" Džaba je neko fizički superioran kad ne uključuje glavu.

veliki strumf

pre 5 godina

Hehe Perun pokazuje Marsenicu nakon zilionitog omasenog zicera da razmišlja kad sutira. Čime??? Isto vazi i za ovog pocrvenelog Nenadića - njegovo isključenje samo će nas pojacati.

entuzijasta

pre 5 godina

Ovo je mozda i najgore sudjenje jos od utakmice Poljska - Katar u polufinalu SP-a, kada su "pravdu" delili Nikolic i Stojkovic. Kriminalno sudjenje na celom sampionatu... Za 60-70% prekrsaja okarakterisanih kao iskljucenje, pre samo dve-tri godine dobili biste usmenu, eventuealno javu opomenu u vidu zutog katona!

bane bg

pre 5 godina

Ponižava nas Korea cepelinom,onim što je nekad bio zaštitni znak jugo-rukometa,ako imaš imalo morala u sebi,Nenade ostavka posle ovog prvenstva!

room 1408

pre 5 godina

Tesko.Nije ni Koreja sto je nekad bila...Nama je realno u ovom sportu Koreja>Francuska.Derbi začelja...Narednih 300 godina nećemo imati igrače kao sto je legendarna Metaloplastika nekad imala.

rep

pre 5 godina

ovi neznaju da daju.gol sami.ziceri van inteligencije rukometa obicne muve bez glava nad terenu lose mnogo lose nsznaju ovi da igraju rukomet poslednji u grupi pravi debakl ko ih sastavi samo

Ok

pre 5 godina

Tesko.Nije ni Koreja sto je nekad bila...Nama je realno u ovom sportu Koreja>Francuska.Derbi začelja...Narednih 300 godina nećemo imati igrače kao sto je legendarna Metaloplastika nekad imala.
(room 1408, 15. januar 2019 18:00)

Napusti internet.

OGI-CG

pre 5 godina

Najaci utisak sa ovog meca su ove frizure igraca Koreje.A vama komsije nase dobre bi preporucio da vise ne uzimate za trenere Crnogorce pored svojih Srba koji ce to vise srcem radit.I ne uzimajte Crnogorce da vam igraju kad oni tu reprezentaciju ne osjecaju svojom.Zato vam ovako lose ide.

Xnodeh

pre 5 godina

Bez obzira sto smo na ovo SP dosli sa anonimusima i prakticno debitantima,mozemo bez grize savesti reci da je nas rep.rukomet posle godina padanja,pao na dno.Reprezentaciju pratim od Egipta 1999.i one bronze,to je generacija Perunicica,Jovanovica,Skrbica,Ratka Nikolica itd.Od tada do danas prakticno nijedan nas mec na SP,EP,OI nisam
propustio.Poslednje takmicenje na kojem smo igrali u rangu najboljih bilo je SP u Tunisu 2005.(zavrsili kao 5.,jedan gol nas delio od polufinala protiv Hrvatske,verujem da se mnogi secaju tog meca,promasili smo napad za pobedu).Od tada,krenuo je strmoglav pad,i to sa sastavima koji su cinili fantasticni pojendinci u najboljim evropskim
klubovima(Nenadic,Ilic,Vujic,Stanic,Stojkovic,Manojlovic,Prodanovic,Bojinovic,Rnic,Nikcevic).Srebro 2012.,ne racunam,osvojili smo ga na podrsku navijaca i sudijsko gledanje kroz prste(koje svaki domacin u rukometu uvek ima).Sve ostalo,debakl za debaklom,ispadanja u prvom krugu ili eventualno poneki prolazak u drugi krug sa prenesenih 0 bodova.Ni blizu makar nekog cetvrtfinala,a dalje da ne pricam!!!Nijednom za ovih 13 godina!A treba napomenuti jos jednu cinjenicu,mi smo se na ovo SP plasirali posle dva zaredom propustena (2015. i 2017.),sto takodje mnogo govori.Los rad u mladjim kategorijama,unistena domaca liga totalno.Jednostavno,moralo bi sve ispocetka da se krene,iz korena,sto u ovakvom rukometnom savezu je nemoguce.Prvo on treba da se totalno reformise,a to je cini se jos manje moguce jos dugo vremena

Gavrilo

pre 5 godina

Jedno je biti patriota i navijac a sasvim drogo realn i uvideti kad je neko bolji od tebe. To je za sportsku redakciju RTS-a tabu tema ( izuzev Sarenca koji je strucnjak za kosarku i realan reporter).

Бања Лука

pre 5 godina

Ех, да је Милосављев бранио од почетка шампионата, можда бисмо и имали шансу за други круг...

q

pre 5 godina

Našima se svakako ništa loše neće dogoditi - imace samo duži odmor jer se rano vraćaju kući. Biće vremena za skijanje, pravljenje Sneska, grudvanje...
(veliki strumf, 15. januar 2019 18:42)

ja mislim da im tu ne prestaju muke, nego se i dalje bore za 15-20. itd mesto

Kiksar

pre 5 godina

Ja ljudi nemam pojma sta ste mislili,da ce ova grupa gradjana nesto napraviti na ovom prvenstvu,pa ovo su sve"back up"igraci u svojim osrednjim klubovima a jos su relativno neiskusni ajte molim vas...

Ninja

pre 5 godina

Tesko.Nije ni Koreja sto je nekad bila...Nama je realno u ovom sportu Koreja>Francuska.Derbi začelja...Narednih 300 godina nećemo imati igrače kao sto je legendarna Metaloplastika nekad imala.
(room 1408, 15. januar 2019 18:00)

Nama i jeste najveći problem što imamo igrače kao što je Metaloplastika nekada imala. Naravno, ne tog kvaliteta, ali tog stila igre. Dok su skoro svi ostali napredovali i igraju savremeni rukomet, mi još uvijek igramo isti rukomet kakav je ta Metaloplastika igrala.

veliki strumf

pre 5 godina

Da pobedimo ovde, nekako prodjemo u drugu fazu a onda ni medalja nije daleko..Treba verovati.
(pastetaiJogurt, 15. januar 2019 18:03)
Bilo bi sjajno da je sistem takav da dalje ide 5 ekipa i da do polufinala ne možemo da igramo sa Francuskom, Nemackom, Danskom, Hrvatskom, Norveškom, Španijom... već samo sa Angolom, Argentinom, Korejom i ostalim egzotičnim ekipama :) Avaj, ovaj sistem nam nikako ne ide na ruku :)

Turbo

pre 5 godina

Ja stvarno ne znam kako ste se vi uspili kvalificirat na ovo prvenstvo..?? Oprostite al ovo je zalosno za gledat.. nema slovenije, bjelorusije koje bi vjerojatno bolje odigrale od vas.. vulin, momir ilić?? Steta sto nikad niste imali razigravace za njih

Džoni

pre 5 godina

Komentarisali ste da je ovo dobra ekipa, da se vidi napredak i šta znam a ono iskreno ovo je naša najgora ekipa u istoriji Srpskog rukometa u veoma oštroj konkurenciji predhodnih gubitničkih ekipa.

neutrino

pre 5 godina

Mi promašujemo zicere, a Strajnić iz utakmice u utakmice govori kako protivnički golmani brane kao u transu. I to baš eto, protiv nas se svi razbrane. Nikako naši igrači nisu krivci, ni u jednom momentu naš igrač ne snosi odgovornost za promašaj u situaciji jedan na jedan!

Лепи Цане

pre 5 godina

Мислим да ће нам и нерешено бити довољно за пето место у групи, не верујем да Кореја може добити Бразил у последњем колу...

veliki strumf

pre 5 godina

Da pobedimo ovde, nekako prodjemo u drugu fazu a onda ni medalja nije daleko..Treba verovati.
(pastetaiJogurt, 15. januar 2019 18:03)
Bilo bi sjajno da je sistem takav da dalje ide 5 ekipa i da do polufinala ne možemo da igramo sa Francuskom, Nemackom, Danskom, Hrvatskom, Norveškom, Španijom... već samo sa Angolom, Argentinom, Korejom i ostalim egzotičnim ekipama :) Avaj, ovaj sistem nam nikako ne ide na ruku :)

Лепи Цане

pre 5 godina

Мислим да ће нам и нерешено бити довољно за пето место у групи, не верујем да Кореја може добити Бразил у последњем колу...

veliki strumf

pre 5 godina

Hehe Perun pokazuje Marsenicu nakon zilionitog omasenog zicera da razmišlja kad sutira. Čime??? Isto vazi i za ovog pocrvenelog Nenadića - njegovo isključenje samo će nas pojacati.

room 1408

pre 5 godina

Tesko.Nije ni Koreja sto je nekad bila...Nama je realno u ovom sportu Koreja>Francuska.Derbi začelja...Narednih 300 godina nećemo imati igrače kao sto je legendarna Metaloplastika nekad imala.

detektiv kokni kol

pre 5 godina

Da je igrala samo Južna odvalili bi ih. Ovako još sa Severnom koja je odradila paklen skauting na moćnim Draškom Nenadićem, Orbovićem i Vujićem, biće borba neprestana.

Marko

pre 5 godina

Hejteri, pricajte sta hocete, ali kod ovih mladica se vidi ogromna zelja da "poginu" ako treba za nacionalni dres. Daju svoj maksimum koliki god on da je. Vise volim njih ovakve "limitirane", nego onog madjionicara iz Kolorada sto okrece gume i tera ceze preko leta.

Ivan

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha
(haha, 15. januar 2019 19:30)

Mi bar u rukometu igramo sva prvenstva. Dok vi recimo u jednako globalnom timskom sportu odbojci ne postojite. Cak smo i osvojili srebro na EP 2010 u rukometu kada smo izmedju ostalih odvalili i vas u polufinalu.

rs

pre 5 godina

Zasto zaboga igraju ovaj Vorkapic i Milosavljev kada se totalno ne uklapaju u nas sistem igre. Otkud sad da ih se sjeti selektor samo da pokvare utisak koji ostavlja nas tim.

bane bg

pre 5 godina

Ponižava nas Korea cepelinom,onim što je nekad bio zaštitni znak jugo-rukometa,ako imaš imalo morala u sebi,Nenade ostavka posle ovog prvenstva!

Mihajlo

pre 5 godina

@ogi.cg. Srbija od osamostaljenja ima srebrnu medalju sa EP u rukometu, crna gora nema nista. U kosarci smo aktuelni evropski, svetski i olimpijski vicesampioni. U fudbalu igrali na dva SP, omladinci bili evropski i svetski prvaci, mladi drugi u evropi. Zvezda i Partizan igrali Ligu sampiona, vise puta Ligu evrope, prezimili u evropi. U kosarci Zvezda Top 8, Partizan F4 Evrolige.
Nole 14 GS trofeja, Srbija Dejvis Kup.
U odbojci evropski prvaci.
Sa druge strane, crna gora nista.

culmi91

pre 5 godina

Ljudi, jel vi shvatate koliki je nivo ulaganja u srpski rukomet uopste??? Mi nemamo klubove ozbiljne, nemamo ligu krstenu, nemamo nista... Sta mi ocekujemo od ovih momaka???

Draza_Olmajti

pre 5 godina

Glupi smo za ova sport. Likovi dobise kisu iskljucenja vukuci za dres njihovog pivota. Jos sudiji bi glupo pa jos kaze Pusici: Necu te sada iskljuciti ali smanji vucu za dres. I sta uradi covek,drugi napad posle toga ne pusta dres coveka.

zg

pre 5 godina

Da pobedimo ovde, nekako prodjemo u drugu fazu a onda ni medalja nije daleko..Treba verovati.
(pastetaiJogurt, 15. januar 2019 18:03)

Ne, treba vjerovati kao Hrvati. Ideš pravo po zlato pa dokle stigneš.

Grupa Smrti

pre 5 godina

Uf ova pobeda puno znaci, izbegavamo za sljedece kvalifikacije "grupu smrti" Vatikan, Lihtenstajn i San Marino....hvala puno Kim Jong Um-ze

moje mišljenje

pre 5 godina

Meni je muka od ovog Strainica i njegove kuknjave o kriterijumu sudjenja! Inače su nam sudije krive što nemamo pojma i što nas Koreja razbija.

Gavrilo

pre 5 godina

Jedno je biti patriota i navijac a sasvim drogo realn i uvideti kad je neko bolji od tebe. To je za sportsku redakciju RTS-a tabu tema ( izuzev Sarenca koji je strucnjak za kosarku i realan reporter).

neutrino

pre 5 godina

Mi promašujemo zicere, a Strajnić iz utakmice u utakmice govori kako protivnički golmani brane kao u transu. I to baš eto, protiv nas se svi razbrane. Nikako naši igrači nisu krivci, ni u jednom momentu naš igrač ne snosi odgovornost za promašaj u situaciji jedan na jedan!

pop

pre 5 godina

@ogi.cg. Srbija od osamostaljenja ima srebrnu medalju sa EP u rukometu, crna gora nema nista. U kosarci smo aktuelni evropski, svetski i olimpijski vicesampioni. U fudbalu igrali na dva SP, omladinci bili evropski i svetski prvaci, mladi drugi u evropi. Zvezda i Partizan igrali Ligu sampiona, vise puta Ligu evrope, prezimili u evropi. U kosarci Zvezda Top 8, Partizan F4 Evrolige. 
Nole 14 GS trofeja, Srbija Dejvis Kup. 
U odbojci evropski prvaci. 
Sa druge strane, crna gora nista.
(Mihajlo, 15. januar 2019 19:23)

A vidi ovog sa Crnogorcima se meri.hahaha

Ninja

pre 5 godina

Tesko.Nije ni Koreja sto je nekad bila...Nama je realno u ovom sportu Koreja>Francuska.Derbi začelja...Narednih 300 godina nećemo imati igrače kao sto je legendarna Metaloplastika nekad imala.
(room 1408, 15. januar 2019 18:00)

Nama i jeste najveći problem što imamo igrače kao što je Metaloplastika nekada imala. Naravno, ne tog kvaliteta, ali tog stila igre. Dok su skoro svi ostali napredovali i igraju savremeni rukomet, mi još uvijek igramo isti rukomet kakav je ta Metaloplastika igrala.

Dale

pre 5 godina

Jedan od igrača je izjavio da su se svi okupili tek 2. januara. Nisu se potrudili ni da se skupe na vreme a ne da igraju bar malo kako treba.

Zigzag

pre 5 godina

@xnodeh” Poslednje takmicenje na kojem smo igrali u rangu najboljih bilo je SP u Tunisu 2005.(zavrsili kao 5.,jedan gol nas delio od polufinala protiv Hrvatske,verujem da se mnogi secaju tog meca,promasili smo napad za pobedu)” klasicna tvoja laz,ispali ste porazom od Hrvatske jedan razlike,imali ste zadnji napad za x koji vam nije nista znacio s obzirom da biste ispali u trouglu s Hr i Spanjolskom...

Marko

pre 5 godina

Kosarka i tenis su mnogo popularniji sportovi od rukometa.Realno gledano je Karabatic jedina prava Zvezda u rukometu za koju su culi i ljudi koji ne prate rukomet previse.Dok za tenisere Dokovica,Federera i Nadala znaju bas mnogi ljudi (cak i poznate licnosti).Isto vazi za kosarkase poput Jamesa ili Currya.Jedino Hrvati misle da je rukomet bitniji.

Gde ja živim

pre 5 godina

Neću da branim Peruničića iako mi je jedan od idola iz detinjstva, ali je posle utakmice sa Brazilom rekao jednu veliku istinu. "Neke stvari se uče van reprezentacije". Može da bude neuigranost, mladost i šta ja znam šta, ali neke stvari ljudi nisu normalne za ovaj nivo takmičenja. Ako nisi tehnički i taktički spreman bar izgini na terenu ko čovek.

Džoni

pre 5 godina

Komentarisali ste da je ovo dobra ekipa, da se vidi napredak i šta znam a ono iskreno ovo je naša najgora ekipa u istoriji Srpskog rukometa u veoma oštroj konkurenciji predhodnih gubitničkih ekipa.

PATRIOTA

pre 5 godina

U svim reprezentacijama osim Srbije igraju njihovi najbolji igrači osim ako nisu povređeni,kakve gluposti sa smenom generacije,uvek treba da igraju najbolji bez obzira koliko godina imaju.
Francuska:
GIGU 36 godina
ABALO 34godine
SORENDO 34godine
pa i dalje nabolji na svojim pozicijama
Rusija:
Diborov 35 godina
Hrvatska:
Horvat 34 godine
Makedonija:
Lazarov 38 godina
Španija:
Entrerios 37 godina
Sarmiento 35 godina
Aginagalde 36 godina
Kanelas 32 godine
Moros 35 godina
Gvardiola 34godine
Danska:
linberb 37 godina
Svan Hansen 35 godina
Toft Hansen 34 godine
Norveška:
Mirhol 37 godina
Mađarska:
Nađy 37 godina
Čašar 34 godine
Švedska:
Anderson 36 godina
Do sledeće utakmice kvalifikacija selektor treba da popriča sa svim aktivinim igračima koji se nisu oprostili od reprezentacije a imaju kvalitet za reprezentaciju.Koliko ja znam oprostili su se samo Momir Ilić i Petar Nenedić.Treba da razgovara sa bekovima Momir Rnić,Ilija Abutović,Marko Vujin,Žarko Šešum,Petar Đorđić,Milan Jovanović.Golmani su dobri kao i krila eventualno još Darko Đukić,pivot Živan Pešić.Posle toga će selektor znati na koga može računati.Protiv Koreje smo prvi gol sa 9 metara dali u 44 minuti(Mošić)to je dokaz da nam fale bekovi šuteri kao Što su bili Momir Ilić i Marko Vujin ili Peruničić i Vladimir Petrić.Iz tog razloga selektor treba da popriča sa bekovima koji nisu na njegovom spisku a igraju u dobrim klubovima.Napred SRBIJA!!!

jov

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha
(haha, 15. januar 2019 19:30)

A ne nego je gađanje glinenih golubova najbitniji 'sport'. A i odbojku si zaboravio, koja takođe ne može da se uporedi sa rukometom po popularnosti ;)

tesa tesanovic

pre 5 godina

@Xnodeh
Ne bi se slozio da je ono srebro posledica iskljucivo domaceg terena,neke stvari su se tu ipak izdesavale,pre svega tadasnji selektor Vuk je shvatio da bez srednjaka nista(dotle su konstantno gurani Ilic,Sesum i drugi levaci na tu poziciju bez ikakvog uspeha)i covek je "izmislio" Cuturu od 39 godina i situacija se promenila.A takodje koliko se secam imali smo psihologa u timu,sto je vrlo bitno jer je rukomet sport da je psiha jako vazna.Inace Vukovic je nakon prvenstva,tacnije Olimpijade iste godine gde smo lose prosli usled preteske grupe uradio logicnu stvar,krenuo sa postepenom smenom generacija,ali desi mu se ubdljivi poraz na SP sledece godine od Spanaca u eliminacionom mecu i smenjen je sto je bila greska jer su sledeci selektori gurali starije igrace i tu se izgubilo 5 godina da nismo imali rezultat a da opet nismo napravili tim za buducnost.Jedini posle Vuka koji je uradio solidan posao je Peric,sa njim smo imali solidnu igru,Nenadic je konacno dobio pravu sansu ali usled teske grupe smo doziveli 3 nesrecna poraza i ispali brzo,maravno odmah je smenjen i ucinjena je najveca greska,ponovno postavljanje na klupu Cvetkovica od koga je jedino gori seletor bio onaj Hasanefendic ili kako mu vec bese ime.Ovi sadasnji igraci su suvi prosek i nerelno je ocekivati vise od ovog do sad,jos im i fali pola tima sto zbog povreda sto zbog sukoba sa savezom(Djukic,Milic,Djordjic,Abutovic,naravno i Zelenovic).Situacija je takva kakva je,valjda ce se jednom promeniti nabolje.

Xnodeh

pre 5 godina

Bez obzira sto smo na ovo SP dosli sa anonimusima i prakticno debitantima,mozemo bez grize savesti reci da je nas rep.rukomet posle godina padanja,pao na dno.Reprezentaciju pratim od Egipta 1999.i one bronze,to je generacija Perunicica,Jovanovica,Skrbica,Ratka Nikolica itd.Od tada do danas prakticno nijedan nas mec na SP,EP,OI nisam
propustio.Poslednje takmicenje na kojem smo igrali u rangu najboljih bilo je SP u Tunisu 2005.(zavrsili kao 5.,jedan gol nas delio od polufinala protiv Hrvatske,verujem da se mnogi secaju tog meca,promasili smo napad za pobedu).Od tada,krenuo je strmoglav pad,i to sa sastavima koji su cinili fantasticni pojendinci u najboljim evropskim
klubovima(Nenadic,Ilic,Vujic,Stanic,Stojkovic,Manojlovic,Prodanovic,Bojinovic,Rnic,Nikcevic).Srebro 2012.,ne racunam,osvojili smo ga na podrsku navijaca i sudijsko gledanje kroz prste(koje svaki domacin u rukometu uvek ima).Sve ostalo,debakl za debaklom,ispadanja u prvom krugu ili eventualno poneki prolazak u drugi krug sa prenesenih 0 bodova.Ni blizu makar nekog cetvrtfinala,a dalje da ne pricam!!!Nijednom za ovih 13 godina!A treba napomenuti jos jednu cinjenicu,mi smo se na ovo SP plasirali posle dva zaredom propustena (2015. i 2017.),sto takodje mnogo govori.Los rad u mladjim kategorijama,unistena domaca liga totalno.Jednostavno,moralo bi sve ispocetka da se krene,iz korena,sto u ovakvom rukometnom savezu je nemoguce.Prvo on treba da se totalno reformise,a to je cini se jos manje moguce jos dugo vremena

Можда би било боље

pre 5 godina

Штета што Воркапић није добио прилику раније. Необјашњиво је али добро ми смо само публика...

veliki strumf

pre 5 godina

Momci daju sve od sebe. Tako su bar obećali. Tako evo i igraju. Greske su sveli na minimum - svega 7 za poluvreme. Ništa strasno za jedne rekreativce. Treba imati u vidu da igramo ne protiv jedne, već protiv obe Koreje, a ovi sa Severa mogu i rudnik da napipaju ako izgube bas sve mečeve. Ovo im je šansa. Našima se svakako ništa loše neće dogoditi - imace samo duži odmor jer se rano vraćaju kući. Biće vremena za skijanje, pravljenje Sneska, grudvanje...

beogradski

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha
(haha, 15. januar 2019 19:30)

u svakom slucaju su daleko popularniji od rukometa, tu treba dodati i odbojku, koja je po popularnosti odmah iza fudbala...odbojka je sport sa najvise registrovanih profesionalnih igraca na svetu BTW i sport koji ima najvise favorita za zlato na bilo kom takmicenju, uz fudbal....svi ostali sportovi imaju po 3 4 max, odbojka ima oko 7 8 favorita...brazil, sad, rusija, poljska, italija, srbija, francuska, kuba...

Бања Лука

pre 5 godina

Ех, да је Милосављев бранио од почетка шампионата, можда бисмо и имали шансу за други круг...

detlic

pre 5 godina

Ko je ove pozvao u repku. pa ovo su devojcice bre, pa Koreja ih uci, igra se sa njim. ovo je zalosno. bolje da ne igraju sutra sa Nemackom.

jao jao

pre 5 godina

Sudije se sazalise i poklonise nam pobedu ali Strainic ni rec o sudijama kada navlace za nas..njemu su sudije krive kad nasi gubi loptu ko pocetnici.

krš

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha 
(haha, 15. januar 2019 19:30) 

A ne nego je gađanje glinenih golubova najbitniji 'sport'. A i odbojku si zaboravio, koja takođe ne može da se uporedi sa rukometom po popularnosti ;)
(jov, 15. januar 2019 19:36)

Rukomet je gledaniji sport u Evropi od Košarke i Odbojke. Na svakoj utakmici preko 10.000 gledalaca, a u finalu eurobasketa 10.000 gledalaca

Zigzag

pre 5 godina

A ne nego je gađanje glinenih golubova najbitniji 'sport'. A i odbojku si zaboravio, koja takođe ne može da se uporedi sa rukometom po popularnosti ;)
(jov, 15. januar 2019 19:36)najbitniji je nogomet ,a tu se zna kako se stoji haha u iducih 100 godina hahahah

Borky

pre 5 godina

Значи, ако сам добро разумео, Француска треба да добије вечерас Немце, ми добијемо Немце сутра и Русија или Бразил изгубе. Није немогоће, али биће тешко. Ја верујем!
(Звездин весник, 15. januar 2019 19:34

Francuzi dobiju njemce a mi njemce i da izgubi ili Rusija od Francuske ili Brazil od Koreje mi idemo dalje jer bi smo imali 5 bodova kao i Njemacka a bolji medjusobni susret. Medjutim tako nesto je nemoguce jer prvo nemamo kvalitet da i slucajno dobijemo njemce a kao drugo sudije i Ihf nikad nebi dozvolili da domacin i jedan od glavnih favorita ispadne u prvoj fazi.
Svi znamo da je ovo uz vatrepolo sport gdje sudije najvise odlucuju utakmice.

lepi

pre 5 godina

Kako seješ, tako žanješ.To je slika naseg rukometa. Znam ove momke sa pola njih sam igrao i trenirao, i highlight ovog prvenstva je Perunova jučerašnja izjava:"Ne koristiš glavu!" Džaba je neko fizički superioran kad ne uključuje glavu.

Zusk

pre 5 godina

Ja ne znam čemu tako velika očekivanja od naše rukometne reprezentacije kad mi jednostavno u tom sportu nismo sila. Realnost je da je za nas sam plasman na neko prvenstvo velika stvar.Naš klupski rukomet je godinama u kanalu a od toga sve počinje, tj. mora neko da proizvodi igrače. Zašto mi nemamo jednog stabilnog učesnika klupske lige šampiona pitanje je za naše ljude koji vode sport. Kao i u košarci što se igra jadranska liga i u rukometu postoji seha liga, dakle potrebno je da se uloži pa da se sve pokrene malo po malo .

Srbijo fuj

pre 5 godina

Perunu se sve vratilo, koliko je samo nepoštovanja pokazao kao igrač prema svom selektoru Tuti, Tuta je bio dokazani stručnjak Perun se nije dokazao ni kao igrač , a o trenerskom pozivu nema se šta reći, nije ništa osvojio a sada je selektor samo zbog politike. Ne verujem i da školu ima. Sport nije politika, ne možeš da se dogovoriš da pobediš. Setimo se samo koliko je mučio i Vujovića samo zbog svog brata koji je amater apsolutni a koji hoće da igra na ime svog brata i to u reprezentaciji. Upravo sa pojavom Peruna dolazi do strahovitog pada rukometa u Srbiji, deca neće da treniraju jer reprezentacija nema uspeh, i sada mu se sve vraća, a tako će svima da se vrati i dobro i loše , pre ili kasnije. Radite pošteno isplatiće Vam se kad tad. Živeli svi.
(EMIL, 15. januar 2019 20:20)

Boze me sacuvaj grobarskih i navijacki obojenih komenatra, koji pljuju Perunicica samo zato sto je zvezdas. Je li, kazes, sa pojavom Peruna pao rukomet u Srbiji, reprezentacija nema uspeha zbog njega!?!?
Fuj fuj fuj!!! Gde zivimo!
Eto vi grobari samo sklonite Peruna iz srpskog rukometa, odmah cemo sledece takmicenje osvojiti zlato!!

EMIL

pre 5 godina

Perunu se sve vratilo, koliko je samo nepoštovanja pokazao kao igrač prema svom selektoru Tuti, Tuta je bio dokazani stručnjak Perun se nije dokazao ni kao igrač , a o trenerskom pozivu nema se šta reći, nije ništa osvojio a sada je selektor samo zbog politike. Ne verujem i da školu ima. Sport nije politika, ne možeš da se dogovoriš da pobediš. Setimo se samo koliko je mučio i Vujovića samo zbog svog brata koji je amater apsolutni a koji hoće da igra na ime svog brata i to u reprezentaciji. Upravo sa pojavom Peruna dolazi do strahovitog pada rukometa u Srbiji, deca neće da treniraju jer reprezentacija nema uspeh, i sada mu se sve vraća, a tako će svima da se vrati i dobro i loše , pre ili kasnije. Radite pošteno isplatiće Vam se kad tad. Živeli svi.

Turbo

pre 5 godina

Ja stvarno ne znam kako ste se vi uspili kvalificirat na ovo prvenstvo..?? Oprostite al ovo je zalosno za gledat.. nema slovenije, bjelorusije koje bi vjerojatno bolje odigrale od vas.. vulin, momir ilić?? Steta sto nikad niste imali razigravace za njih

q

pre 5 godina

Našima se svakako ništa loše neće dogoditi - imace samo duži odmor jer se rano vraćaju kući. Biće vremena za skijanje, pravljenje Sneska, grudvanje...
(veliki strumf, 15. januar 2019 18:42)

ja mislim da im tu ne prestaju muke, nego se i dalje bore za 15-20. itd mesto

Kiksar

pre 5 godina

Ja ljudi nemam pojma sta ste mislili,da ce ova grupa gradjana nesto napraviti na ovom prvenstvu,pa ovo su sve"back up"igraci u svojim osrednjim klubovima a jos su relativno neiskusni ajte molim vas...

Subotica

pre 5 godina

Nikad jaca koreja.
Mozda dobijemo na penale.
Pankeumkim je nula spram Jovica.
Najjaci smo u svemu.
Vatikan,cia,bla bla.
Sve su to srbi

Rukomet fan

pre 5 godina

Limitirana smo ekipa i to je to. A momci se toliko trude i van svojih mogucnosti. Pozitivan utisak su braca Ilic, Kukic, Vorkapic odusevio mirnocom, radosavljevic je kvalitetan ali usijana glava pa kao da izgori cesto. Ostali nista specijalno. Steta za Zelenovica, mislim da smo sa njim imali sanse protiv Brazila i ne bi bilo toliko crno. Brazil nije losa ekipa.
Steta sto nam propada ovaj jako lep sport

rade

pre 5 godina

Nije tačno. Ne mora Koreja da dobije Brazil, ali mora Francuska Nemačku noćas i prekosutra Rusiju. Naravno, mi da dobijemo Nemce prekosutra što je gotovo nemoguće. Ali eto.. u tom slučaju dalje idu FRA, BRA i mi.
(heh, 15. januar 2019 19:54)

Brazil ima bod vise od nas, ako ih Koreja ne pobedi onda ko ce uzeti bodove ja? :D I sa bodom protiv Koreje su bolji od nas zbog medjusobnog susreta, nemoj da se pravis pametan ako se u nesto ne razumes.

Kuki

pre 5 godina

Zeleo bih da napomenem nekoliko mojih zapazanja:

Prvo, i pre pocetka meca se znalo da je ovo izuzetno jaka grupa. I ko je hteo realno da sagledava stvari, prolaz u drugu fazu je bio jako tezak zadatak. Francuska i Nemacka, vele sile u rukometu Rusija koja nije mozda na starim stazama, ali nikako nije za pocenjivanje, Brazil koji se omalovazava bez ikakvih argumenata, a oni su pobedili i Ruse i nas, a umalo da iznenade i Francuze. I Koreja koja bi jos jaca bila da je samo Juzna. Tako da sam rezlutat i ne mora da se gleda toliko tragicno. Ja cak sa Nemackom ocekujem nasu najbolju utakmicu.

Ono sto mislim da je lose je mozda odnos prema igri, atmosfera u timu, atmosfera u savezu. Posle svakog takmicenja se stice utisak da je to sve jako lose. Stalno se prave neki rezovi, odnosi medju igracuma losi, izmedju igraca i saveza losi. Neki igraci se ne pozivaju, neki ne zele da igraju, nema nikakve strategije, plana.

Igracemo mi jos dosta takmicenja, na njima cemo po nekad pobeditii nekog velikog protivnika, ali za neki veci rezlutat, potrebne su jako velike promene.

Ok

pre 5 godina

Tesko.Nije ni Koreja sto je nekad bila...Nama je realno u ovom sportu Koreja>Francuska.Derbi začelja...Narednih 300 godina nećemo imati igrače kao sto je legendarna Metaloplastika nekad imala.
(room 1408, 15. januar 2019 18:00)

Napusti internet.

Звездин весник

pre 5 godina

Значи, ако сам добро разумео, Француска треба да добије вечерас Немце, ми добијемо Немце сутра и Русија или Бразил изгубе. Није немогоће, али биће тешко. Ја верујем!

frank_castle

pre 5 godina

Ova igra je napredak u odnosu na prethodna prvenstva, koja je bila prespora i na nivou rukometa iz osamdesetih.
Dogodila se smena generacija i naravno da ne treba ocekivati neki uspeh, momci su talentovani i igraju srcem. Poraz protiv brazila samo zbog neiskustva i onaj remi protiv rusije malo su ih poremetili, ali evo skupili snage i dobili Koreju, koja nije lak protivnik, kao ni Brazil.
Juce su japanci namucili spance. Ocigledno je da azijati igraju brz, dobar rukomet.
Mislim da ce nam tacno presuditi remi protiv rusa i necemo proci grupnu fazu.

Borky

pre 5 godina

Najzalije sto kad gledam danasnje rezultate mi bi sa Zelenovicem dobili brazilce i prosli dalje. Onaj Orbovic ili kako vec se zove nas je "prodao" i protiv rusa i brazilaca.
Inace utisak je da su nam falili jos dva dobra beka jedan je sigurno Zelenovic a trebao bi nam i levi bek.Kukic dosta obecava i mogao bi napokon biti resenje za srednjeg al mora popraviti dodavanja.

OGI-CG

pre 5 godina

Najaci utisak sa ovog meca su ove frizure igraca Koreje.A vama komsije nase dobre bi preporucio da vise ne uzimate za trenere Crnogorce pored svojih Srba koji ce to vise srcem radit.I ne uzimajte Crnogorce da vam igraju kad oni tu reprezentaciju ne osjecaju svojom.Zato vam ovako lose ide.

heh

pre 5 godina

@Mozemo dalje ako Francuska pobedi Nemacku, i u zadnjem kolu Francuska pobedi Rusiju, mi pobedimo Nemacku i Koreja Brazil :D
---
Nije tačno. Ne mora Koreja da dobije Brazil, ali mora Francuska Nemačku noćas i prekosutra Rusiju. Naravno, mi da dobijemo Nemce prekosutra što je gotovo nemoguće. Ali eto.. u tom slučaju dalje idu FRA, BRA i mi.

sasa

pre 5 godina

Da pobedimo ovde, nekako prodjemo u drugu fazu a onda ni medalja nije daleko..Treba verovati.
(pastetaiJogurt, 15. januar 2019 18:03)
Bilo bi sjajno da je sistem takav da dalje ide 5 ekipa i da do polufinala ne možemo da igramo sa Francuskom, Nemackom, Danskom, Hrvatskom, Norveškom, Španijom... već samo sa Angolom, Argentinom, Korejom i ostalim egzotičnim ekipama :) Avaj, ovaj sistem nam nikako ne ide na ruku :)
(veliki strumf, 15. januar 2019 18:14)

Kako stvari stoje na poluvremenu cini mi se da je 5 malo za prolaz. Ne znam ko bi mogao uz ovakvu ekipu Srbije da bude sesti

-21g

pre 5 godina

Gde mi da igramo sa Koreom?! Dok se nashi vrate u odbranu, koreanac je vec dao gol i vratio se u svoju odbranu. Ne gledam utakmicu, a nisan ni znao da igramo, ni kad, ni sa kime. Ja to samo onako laichki.

beogradski

pre 5 godina

ne razumem se previse u rukomet, iako volim da gledam, basket i fudbal su moji sportovi, pa nek me demantuje ili potvrdi neko ko se razume detaljnije u ovaj sport....cini mi se da nasa reprezentacija, ootkad ja znam za sebe, a imam 29 godina, ima isti problem, jako sporo vracanje u odbranu, zbog cega primamo jako puno golova....

Makedonac

pre 5 godina

Zasto ste svi zapeli da FRA mora pobediti GER?Sta menja i da svabe pobede?Samo da Srbija u zadnjem kolu pobedi svabe,a da rusi i brazilci izgube.Vi 5 boda,oni po 4,Korea 2.Cak vam je i bolje da nemci danas pobede...

Xnodeh

pre 5 godina

@xnodeh” Poslednje takmicenje na kojem smo igrali u rangu najboljih bilo je SP u Tunisu 2005.(zavrsili kao 5.,jedan gol nas delio od polufinala protiv Hrvatske,verujem da se mnogi secaju tog meca,promasili smo napad za pobedu)” klasicna tvoja laz,ispali ste porazom od Hrvatske jedan razlike,imali ste zadnji napad za x koji vam nije nista znacio s obzirom da biste ispali u trouglu s Hr i Spanjolskom...
(Zigzag, 15. januar 2019 20:16)

Iskompleksirani,pogresio sam za rezultat.Tacno,zadnji napad je bio za nereseno protiv vas i za prolazak u polufinale.Kompleksasu,bolje da ste tad ispali,jer su vas Spanci u tom finalu ponizili kao niko nikad pre toga

Lazar

pre 5 godina

Mozemo dalje ako Francuska pobedi Nemacku, i u zadnjem kolu Francuska pobedi Rusiju, mi pobedimo Nemacku i Koreja Brazil :D
(rade, 15. januar 2019 19:39)

Da, uvek se cupamo u zadnjem kolu ali smo poznati po tome da i kad sami odlucujemo o svojoj sudbini to ne iskoristimo :)

Мики

pre 5 godina

Страјнић нема појма о рукомету,не мора да игра али бар треба да зна да се 70 посто голова ,даје од паркета а не ко ови наши шутирају више и високо што голмани лакше вране!!!

rep

pre 5 godina

ovi neznaju da daju.gol sami.ziceri van inteligencije rukometa obicne muve bez glava nad terenu lose mnogo lose nsznaju ovi da igraju rukomet poslednji u grupi pravi debakl ko ih sastavi samo

beogradski

pre 5 godina

Rukomet je gledaniji sport u Evropi od Košarke i Odbojke. Na svakoj utakmici preko 10.000 gledalaca, a u finalu eurobasketa 10.000 gledalaca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (krš, 15. januar 2019 19:42)

druže, odbojka je izašla na stadione....srbija je igrala protiv poljske pred 70 000 ljudi, o čemu ti pričaš

krš

pre 5 godina

u svakom slucaju su daleko popularniji od rukometa, tu treba dodati i odbojku, koja je po popularnosti odmah iza fudbala...odbojka je sport sa najvise registrovanih profesionalnih igraca na svetu BTW i sport koji ima najvise favorita za zlato na bilo kom takmicenju, uz fudbal....svi ostali sportovi imaju po 3 4 max, odbojka ima oko 7 8 favorita...brazil, sad, rusija, poljska, italija, srbija, francuska, kuba...
(beogradski, 15. januar 2019 19:56)

prvo je fudba, pa badminton dalje ne znam

Kuki

pre 5 godina

Zeleo bih da napomenem nekoliko mojih zapazanja:

Prvo, i pre pocetka meca se znalo da je ovo izuzetno jaka grupa. I ko je hteo realno da sagledava stvari, prolaz u drugu fazu je bio jako tezak zadatak. Francuska i Nemacka, vele sile u rukometu Rusija koja nije mozda na starim stazama, ali nikako nije za pocenjivanje, Brazil koji se omalovazava bez ikakvih argumenata, a oni su pobedili i Ruse i nas, a umalo da iznenade i Francuze. I Koreja koja bi jos jaca bila da je samo Juzna. Tako da sam rezlutat i ne mora da se gleda toliko tragicno. Ja cak sa Nemackom ocekujem nasu najbolju utakmicu.

Ono sto mislim da je lose je mozda odnos prema igri, atmosfera u timu, atmosfera u savezu. Posle svakog takmicenja se stice utisak da je to sve jako lose. Stalno se prave neki rezovi, odnosi medju igracuma losi, izmedju igraca i saveza losi. Neki igraci se ne pozivaju, neki ne zele da igraju, nema nikakve strategije, plana.

Igracemo mi jos dosta takmicenja, na mjima cemo po nekad pobrditi nekog velikog protivnika, ali za neki veci tezlutat, potrebne su jako velike promene.

gagic

pre 5 godina

Nema predaje, ajmo bre!
ajmo orlovi raširite krila, vratite medalju gde je davno bila.
ceo svet nek vidi kako srbin bije,
kad je teško i kad gubi ni tad strah ga nije!
ajmo orlovi hrabro sad u boju,
borite se hrabro za srbiju svoju!

Xnodeh

pre 5 godina

@Xnodeh
Ne bi se slozio da je ono srebro posledica iskljucivo domaceg terena,neke stvari su se tu ipak izdesavale,pre svega tadasnji selektor Vuk je shvatio da bez srednjaka nista(dotle su konstantno gurani Ilic,Sesum i drugi levaci na tu poziciju bez ikakvog uspeha)i covek je "izmislio" Cuturu od 39 godina i situacija se promenila.A takodje koliko se secam imali smo psihologa u timu,sto je vrlo bitno jer je rukomet sport da je psiha jako vazna.Inace Vukovic je nakon prvenstva,tacnije Olimpijade iste godine gde smo lose prosli usled preteske grupe uradio logicnu stvar,krenuo sa postepenom smenom generacija
(tesa tesanovic, 15. januar 2019 21:26)

Slazem se ja,nisam rekao da je to srebro samo zbog domaceg terena,ali je cinjenica da smo tada jedino igrali u skladu sa kvalitetom,za sta je domaci teren bio zasluzan i to poprilicno onako.Slazem se i za ovu gresku za Vukovica,ali smo mi na istom tom SP 2013.,imali 3 pobede u grupi,i onda glupe poraze od Slovenije i Poljske iako smo vodili,sto nas je umesto na prvo,smestilo na cetvrto mesto i odvelo na Spaniju koja nas je oduvala.Tako da su i tada odigravane glupe utakmice i glupo se gubilo.Po meni od tada,a to se dobro secam,jedino smo pravi moderni rukomet igrali u par utakmica kad je selektor bio Ljuba Vranjes!I to se dobro secam,da sam se jako obradovao i ponadao da je TO TO!Medjutim,on je ubrzo smenjen,a mi smo odmah posle nastavili po starom....

Belem

pre 5 godina

"druže, odbojka je izašla na stadione....srbija je igrala protiv poljske pred 70 000 ljudi, o čemu ti pričaš"

Koliko puta i zašto se ovo dogodilo?

Slobodno provjeri brojke gledanosti najjačih liga u navedenim sportovima pa sam zaključi koji sport je najgledaniji, odbojka je debelo iza rukometa. Lako provjerljivo.

entuzijasta

pre 5 godina

Ovo je mozda i najgore sudjenje jos od utakmice Poljska - Katar u polufinalu SP-a, kada su "pravdu" delili Nikolic i Stojkovic. Kriminalno sudjenje na celom sampionatu... Za 60-70% prekrsaja okarakterisanih kao iskljucenje, pre samo dve-tri godine dobili biste usmenu, eventuealno javu opomenu u vidu zutog katona!

Kuki

pre 5 godina

Fuj Srbijo,

obicno ne komentarisem komentare drugih, posebno ove decije gde se prepucavaju navijaci dva tabora. Ipak u ovom komentaru koji si ti okarakterisao kao navinacki se omalovazavaju oba Perunicica, dakle i Predrag koji je igrao u Partizanu, i Nenad koji je igrao u Zvezdi. Ne ulazim u to da li je pisac komentara upravu, ali njegov komentar mi svakako nije izgledao ka komentar nekog ostrascenog navijaca.

Heeeh

pre 5 godina

@Nije tačno. Ne mora Koreja da dobije Brazil, ali mora Francuska Nemačku noćas i prekosutra Rusiju. Naravno, mi da dobijemo Nemce prekosutra što je gotovo nemoguće. Ali eto.. u tom slučaju dalje idu FRA, BRA i mi.
(heh, 15. januar 2019 19:54)

Brazil ima bod vise od nas, ako ih Koreja ne pobedi onda ko ce uzeti bodove ja? :D I sa bodom protiv Koreje su bolji od nas zbog medjusobnog susreta, nemoj da se pravis pametan ako se u nesto ne razumes.
--- Pa druže, moraš malo da čitaš! Sada više nije btno jer je GER odigrala nerešeno sa FRA, ali da je dobila FRA, a da mi dobijemo GER prekosutra, onda dalje idemo mi, Francuska i BRAZIL (ako dobje Koreju). Shvataš sada? :)

Marko

pre 5 godina

Kosarka i tenis su mnogo popularniji sportovi od rukometa.Realno gledano je Karabatic jedina prava Zvezda u rukometu za koju su culi i ljudi koji ne prate rukomet previse.Dok za tenisere Dokovica,Federera i Nadala znaju bas mnogi ljudi (cak i poznate licnosti).Isto vazi za kosarkase poput Jamesa ili Currya.Jedino Hrvati misle da je rukomet bitniji.

Ok

pre 5 godina

Tesko.Nije ni Koreja sto je nekad bila...Nama je realno u ovom sportu Koreja>Francuska.Derbi začelja...Narednih 300 godina nećemo imati igrače kao sto je legendarna Metaloplastika nekad imala.
(room 1408, 15. januar 2019 18:00)

Napusti internet.

krš

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha 
(haha, 15. januar 2019 19:30) 

A ne nego je gađanje glinenih golubova najbitniji 'sport'. A i odbojku si zaboravio, koja takođe ne može da se uporedi sa rukometom po popularnosti ;)
(jov, 15. januar 2019 19:36)

Rukomet je gledaniji sport u Evropi od Košarke i Odbojke. Na svakoj utakmici preko 10.000 gledalaca, a u finalu eurobasketa 10.000 gledalaca

Xnodeh

pre 5 godina

@xnodeh” Poslednje takmicenje na kojem smo igrali u rangu najboljih bilo je SP u Tunisu 2005.(zavrsili kao 5.,jedan gol nas delio od polufinala protiv Hrvatske,verujem da se mnogi secaju tog meca,promasili smo napad za pobedu)” klasicna tvoja laz,ispali ste porazom od Hrvatske jedan razlike,imali ste zadnji napad za x koji vam nije nista znacio s obzirom da biste ispali u trouglu s Hr i Spanjolskom...
(Zigzag, 15. januar 2019 20:16)

Iskompleksirani,pogresio sam za rezultat.Tacno,zadnji napad je bio za nereseno protiv vas i za prolazak u polufinale.Kompleksasu,bolje da ste tad ispali,jer su vas Spanci u tom finalu ponizili kao niko nikad pre toga

Marko

pre 5 godina

Hejteri, pricajte sta hocete, ali kod ovih mladica se vidi ogromna zelja da "poginu" ako treba za nacionalni dres. Daju svoj maksimum koliki god on da je. Vise volim njih ovakve "limitirane", nego onog madjionicara iz Kolorada sto okrece gume i tera ceze preko leta.

gagic

pre 5 godina

Nema predaje, ajmo bre!
ajmo orlovi raširite krila, vratite medalju gde je davno bila.
ceo svet nek vidi kako srbin bije,
kad je teško i kad gubi ni tad strah ga nije!
ajmo orlovi hrabro sad u boju,
borite se hrabro za srbiju svoju!

Ivan

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha
(haha, 15. januar 2019 19:30)

Mi bar u rukometu igramo sva prvenstva. Dok vi recimo u jednako globalnom timskom sportu odbojci ne postojite. Cak smo i osvojili srebro na EP 2010 u rukometu kada smo izmedju ostalih odvalili i vas u polufinalu.

beogradski

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha
(haha, 15. januar 2019 19:30)

u svakom slucaju su daleko popularniji od rukometa, tu treba dodati i odbojku, koja je po popularnosti odmah iza fudbala...odbojka je sport sa najvise registrovanih profesionalnih igraca na svetu BTW i sport koji ima najvise favorita za zlato na bilo kom takmicenju, uz fudbal....svi ostali sportovi imaju po 3 4 max, odbojka ima oko 7 8 favorita...brazil, sad, rusija, poljska, italija, srbija, francuska, kuba...

Xnodeh

pre 5 godina

@Xnodeh
Ne bi se slozio da je ono srebro posledica iskljucivo domaceg terena,neke stvari su se tu ipak izdesavale,pre svega tadasnji selektor Vuk je shvatio da bez srednjaka nista(dotle su konstantno gurani Ilic,Sesum i drugi levaci na tu poziciju bez ikakvog uspeha)i covek je "izmislio" Cuturu od 39 godina i situacija se promenila.A takodje koliko se secam imali smo psihologa u timu,sto je vrlo bitno jer je rukomet sport da je psiha jako vazna.Inace Vukovic je nakon prvenstva,tacnije Olimpijade iste godine gde smo lose prosli usled preteske grupe uradio logicnu stvar,krenuo sa postepenom smenom generacija
(tesa tesanovic, 15. januar 2019 21:26)

Slazem se ja,nisam rekao da je to srebro samo zbog domaceg terena,ali je cinjenica da smo tada jedino igrali u skladu sa kvalitetom,za sta je domaci teren bio zasluzan i to poprilicno onako.Slazem se i za ovu gresku za Vukovica,ali smo mi na istom tom SP 2013.,imali 3 pobede u grupi,i onda glupe poraze od Slovenije i Poljske iako smo vodili,sto nas je umesto na prvo,smestilo na cetvrto mesto i odvelo na Spaniju koja nas je oduvala.Tako da su i tada odigravane glupe utakmice i glupo se gubilo.Po meni od tada,a to se dobro secam,jedino smo pravi moderni rukomet igrali u par utakmica kad je selektor bio Ljuba Vranjes!I to se dobro secam,da sam se jako obradovao i ponadao da je TO TO!Medjutim,on je ubrzo smenjen,a mi smo odmah posle nastavili po starom....

EMIL

pre 5 godina

Perunu se sve vratilo, koliko je samo nepoštovanja pokazao kao igrač prema svom selektoru Tuti, Tuta je bio dokazani stručnjak Perun se nije dokazao ni kao igrač , a o trenerskom pozivu nema se šta reći, nije ništa osvojio a sada je selektor samo zbog politike. Ne verujem i da školu ima. Sport nije politika, ne možeš da se dogovoriš da pobediš. Setimo se samo koliko je mučio i Vujovića samo zbog svog brata koji je amater apsolutni a koji hoće da igra na ime svog brata i to u reprezentaciji. Upravo sa pojavom Peruna dolazi do strahovitog pada rukometa u Srbiji, deca neće da treniraju jer reprezentacija nema uspeh, i sada mu se sve vraća, a tako će svima da se vrati i dobro i loše , pre ili kasnije. Radite pošteno isplatiće Vam se kad tad. Živeli svi.

room 1408

pre 5 godina

Tesko.Nije ni Koreja sto je nekad bila...Nama je realno u ovom sportu Koreja>Francuska.Derbi začelja...Narednih 300 godina nećemo imati igrače kao sto je legendarna Metaloplastika nekad imala.

Zigzag

pre 5 godina

A ne nego je gađanje glinenih golubova najbitniji 'sport'. A i odbojku si zaboravio, koja takođe ne može da se uporedi sa rukometom po popularnosti ;)
(jov, 15. januar 2019 19:36)najbitniji je nogomet ,a tu se zna kako se stoji haha u iducih 100 godina hahahah

Xnodeh

pre 5 godina

Bez obzira sto smo na ovo SP dosli sa anonimusima i prakticno debitantima,mozemo bez grize savesti reci da je nas rep.rukomet posle godina padanja,pao na dno.Reprezentaciju pratim od Egipta 1999.i one bronze,to je generacija Perunicica,Jovanovica,Skrbica,Ratka Nikolica itd.Od tada do danas prakticno nijedan nas mec na SP,EP,OI nisam
propustio.Poslednje takmicenje na kojem smo igrali u rangu najboljih bilo je SP u Tunisu 2005.(zavrsili kao 5.,jedan gol nas delio od polufinala protiv Hrvatske,verujem da se mnogi secaju tog meca,promasili smo napad za pobedu).Od tada,krenuo je strmoglav pad,i to sa sastavima koji su cinili fantasticni pojendinci u najboljim evropskim
klubovima(Nenadic,Ilic,Vujic,Stanic,Stojkovic,Manojlovic,Prodanovic,Bojinovic,Rnic,Nikcevic).Srebro 2012.,ne racunam,osvojili smo ga na podrsku navijaca i sudijsko gledanje kroz prste(koje svaki domacin u rukometu uvek ima).Sve ostalo,debakl za debaklom,ispadanja u prvom krugu ili eventualno poneki prolazak u drugi krug sa prenesenih 0 bodova.Ni blizu makar nekog cetvrtfinala,a dalje da ne pricam!!!Nijednom za ovih 13 godina!A treba napomenuti jos jednu cinjenicu,mi smo se na ovo SP plasirali posle dva zaredom propustena (2015. i 2017.),sto takodje mnogo govori.Los rad u mladjim kategorijama,unistena domaca liga totalno.Jednostavno,moralo bi sve ispocetka da se krene,iz korena,sto u ovakvom rukometnom savezu je nemoguce.Prvo on treba da se totalno reformise,a to je cini se jos manje moguce jos dugo vremena

Mihajlo

pre 5 godina

@ogi.cg. Srbija od osamostaljenja ima srebrnu medalju sa EP u rukometu, crna gora nema nista. U kosarci smo aktuelni evropski, svetski i olimpijski vicesampioni. U fudbalu igrali na dva SP, omladinci bili evropski i svetski prvaci, mladi drugi u evropi. Zvezda i Partizan igrali Ligu sampiona, vise puta Ligu evrope, prezimili u evropi. U kosarci Zvezda Top 8, Partizan F4 Evrolige.
Nole 14 GS trofeja, Srbija Dejvis Kup.
U odbojci evropski prvaci.
Sa druge strane, crna gora nista.

Srbijo fuj

pre 5 godina

Perunu se sve vratilo, koliko je samo nepoštovanja pokazao kao igrač prema svom selektoru Tuti, Tuta je bio dokazani stručnjak Perun se nije dokazao ni kao igrač , a o trenerskom pozivu nema se šta reći, nije ništa osvojio a sada je selektor samo zbog politike. Ne verujem i da školu ima. Sport nije politika, ne možeš da se dogovoriš da pobediš. Setimo se samo koliko je mučio i Vujovića samo zbog svog brata koji je amater apsolutni a koji hoće da igra na ime svog brata i to u reprezentaciji. Upravo sa pojavom Peruna dolazi do strahovitog pada rukometa u Srbiji, deca neće da treniraju jer reprezentacija nema uspeh, i sada mu se sve vraća, a tako će svima da se vrati i dobro i loše , pre ili kasnije. Radite pošteno isplatiće Vam se kad tad. Živeli svi.
(EMIL, 15. januar 2019 20:20)

Boze me sacuvaj grobarskih i navijacki obojenih komenatra, koji pljuju Perunicica samo zato sto je zvezdas. Je li, kazes, sa pojavom Peruna pao rukomet u Srbiji, reprezentacija nema uspeha zbog njega!?!?
Fuj fuj fuj!!! Gde zivimo!
Eto vi grobari samo sklonite Peruna iz srpskog rukometa, odmah cemo sledece takmicenje osvojiti zlato!!

OGI-CG

pre 5 godina

Najaci utisak sa ovog meca su ove frizure igraca Koreje.A vama komsije nase dobre bi preporucio da vise ne uzimate za trenere Crnogorce pored svojih Srba koji ce to vise srcem radit.I ne uzimajte Crnogorce da vam igraju kad oni tu reprezentaciju ne osjecaju svojom.Zato vam ovako lose ide.

zg

pre 5 godina

Da pobedimo ovde, nekako prodjemo u drugu fazu a onda ni medalja nije daleko..Treba verovati.
(pastetaiJogurt, 15. januar 2019 18:03)

Ne, treba vjerovati kao Hrvati. Ideš pravo po zlato pa dokle stigneš.

jov

pre 5 godina

Ne brinite Srbi, ipak su kosarka i tenis najbitniji svjetski sportovi haha
(haha, 15. januar 2019 19:30)

A ne nego je gađanje glinenih golubova najbitniji 'sport'. A i odbojku si zaboravio, koja takođe ne može da se uporedi sa rukometom po popularnosti ;)

Grupa Smrti

pre 5 godina

Uf ova pobeda puno znaci, izbegavamo za sljedece kvalifikacije "grupu smrti" Vatikan, Lihtenstajn i San Marino....hvala puno Kim Jong Um-ze

jao jao

pre 5 godina

Sudije se sazalise i poklonise nam pobedu ali Strainic ni rec o sudijama kada navlace za nas..njemu su sudije krive kad nasi gubi loptu ko pocetnici.

beogradski

pre 5 godina

Rukomet je gledaniji sport u Evropi od Košarke i Odbojke. Na svakoj utakmici preko 10.000 gledalaca, a u finalu eurobasketa 10.000 gledalaca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (krš, 15. januar 2019 19:42)

druže, odbojka je izašla na stadione....srbija je igrala protiv poljske pred 70 000 ljudi, o čemu ti pričaš

Звездин весник

pre 5 godina

Значи, ако сам добро разумео, Француска треба да добије вечерас Немце, ми добијемо Немце сутра и Русија или Бразил изгубе. Није немогоће, али биће тешко. Ја верујем!

krš

pre 5 godina

u svakom slucaju su daleko popularniji od rukometa, tu treba dodati i odbojku, koja je po popularnosti odmah iza fudbala...odbojka je sport sa najvise registrovanih profesionalnih igraca na svetu BTW i sport koji ima najvise favorita za zlato na bilo kom takmicenju, uz fudbal....svi ostali sportovi imaju po 3 4 max, odbojka ima oko 7 8 favorita...brazil, sad, rusija, poljska, italija, srbija, francuska, kuba...
(beogradski, 15. januar 2019 19:56)

prvo je fudba, pa badminton dalje ne znam

Makedonac

pre 5 godina

Zasto ste svi zapeli da FRA mora pobediti GER?Sta menja i da svabe pobede?Samo da Srbija u zadnjem kolu pobedi svabe,a da rusi i brazilci izgube.Vi 5 boda,oni po 4,Korea 2.Cak vam je i bolje da nemci danas pobede...

entuzijasta

pre 5 godina

Ovo je mozda i najgore sudjenje jos od utakmice Poljska - Katar u polufinalu SP-a, kada su "pravdu" delili Nikolic i Stojkovic. Kriminalno sudjenje na celom sampionatu... Za 60-70% prekrsaja okarakterisanih kao iskljucenje, pre samo dve-tri godine dobili biste usmenu, eventuealno javu opomenu u vidu zutog katona!

Бања Лука

pre 5 godina

Ех, да је Милосављев бранио од почетка шампионата, можда бисмо и имали шансу за други круг...

rs

pre 5 godina

Zasto zaboga igraju ovaj Vorkapic i Milosavljev kada se totalno ne uklapaju u nas sistem igre. Otkud sad da ih se sjeti selektor samo da pokvare utisak koji ostavlja nas tim.

Zigzag

pre 5 godina

@xnodeh” Poslednje takmicenje na kojem smo igrali u rangu najboljih bilo je SP u Tunisu 2005.(zavrsili kao 5.,jedan gol nas delio od polufinala protiv Hrvatske,verujem da se mnogi secaju tog meca,promasili smo napad za pobedu)” klasicna tvoja laz,ispali ste porazom od Hrvatske jedan razlike,imali ste zadnji napad za x koji vam nije nista znacio s obzirom da biste ispali u trouglu s Hr i Spanjolskom...

moje mišljenje

pre 5 godina

Meni je muka od ovog Strainica i njegove kuknjave o kriterijumu sudjenja! Inače su nam sudije krive što nemamo pojma i što nas Koreja razbija.

Gde ja živim

pre 5 godina

Neću da branim Peruničića iako mi je jedan od idola iz detinjstva, ali je posle utakmice sa Brazilom rekao jednu veliku istinu. "Neke stvari se uče van reprezentacije". Može da bude neuigranost, mladost i šta ja znam šta, ali neke stvari ljudi nisu normalne za ovaj nivo takmičenja. Ako nisi tehnički i taktički spreman bar izgini na terenu ko čovek.

heh

pre 5 godina

@Mozemo dalje ako Francuska pobedi Nemacku, i u zadnjem kolu Francuska pobedi Rusiju, mi pobedimo Nemacku i Koreja Brazil :D
---
Nije tačno. Ne mora Koreja da dobije Brazil, ali mora Francuska Nemačku noćas i prekosutra Rusiju. Naravno, mi da dobijemo Nemce prekosutra što je gotovo nemoguće. Ali eto.. u tom slučaju dalje idu FRA, BRA i mi.

rade

pre 5 godina

Nije tačno. Ne mora Koreja da dobije Brazil, ali mora Francuska Nemačku noćas i prekosutra Rusiju. Naravno, mi da dobijemo Nemce prekosutra što je gotovo nemoguće. Ali eto.. u tom slučaju dalje idu FRA, BRA i mi.
(heh, 15. januar 2019 19:54)

Brazil ima bod vise od nas, ako ih Koreja ne pobedi onda ko ce uzeti bodove ja? :D I sa bodom protiv Koreje su bolji od nas zbog medjusobnog susreta, nemoj da se pravis pametan ako se u nesto ne razumes.

Turbo

pre 5 godina

Ja stvarno ne znam kako ste se vi uspili kvalificirat na ovo prvenstvo..?? Oprostite al ovo je zalosno za gledat.. nema slovenije, bjelorusije koje bi vjerojatno bolje odigrale od vas.. vulin, momir ilić?? Steta sto nikad niste imali razigravace za njih

pop

pre 5 godina

@ogi.cg. Srbija od osamostaljenja ima srebrnu medalju sa EP u rukometu, crna gora nema nista. U kosarci smo aktuelni evropski, svetski i olimpijski vicesampioni. U fudbalu igrali na dva SP, omladinci bili evropski i svetski prvaci, mladi drugi u evropi. Zvezda i Partizan igrali Ligu sampiona, vise puta Ligu evrope, prezimili u evropi. U kosarci Zvezda Top 8, Partizan F4 Evrolige. 
Nole 14 GS trofeja, Srbija Dejvis Kup. 
U odbojci evropski prvaci. 
Sa druge strane, crna gora nista.
(Mihajlo, 15. januar 2019 19:23)

A vidi ovog sa Crnogorcima se meri.hahaha

PATRIOTA

pre 5 godina

U svim reprezentacijama osim Srbije igraju njihovi najbolji igrači osim ako nisu povređeni,kakve gluposti sa smenom generacije,uvek treba da igraju najbolji bez obzira koliko godina imaju.
Francuska:
GIGU 36 godina
ABALO 34godine
SORENDO 34godine
pa i dalje nabolji na svojim pozicijama
Rusija:
Diborov 35 godina
Hrvatska:
Horvat 34 godine
Makedonija:
Lazarov 38 godina
Španija:
Entrerios 37 godina
Sarmiento 35 godina
Aginagalde 36 godina
Kanelas 32 godine
Moros 35 godina
Gvardiola 34godine
Danska:
linberb 37 godina
Svan Hansen 35 godina
Toft Hansen 34 godine
Norveška:
Mirhol 37 godina
Mađarska:
Nađy 37 godina
Čašar 34 godine
Švedska:
Anderson 36 godina
Do sledeće utakmice kvalifikacija selektor treba da popriča sa svim aktivinim igračima koji se nisu oprostili od reprezentacije a imaju kvalitet za reprezentaciju.Koliko ja znam oprostili su se samo Momir Ilić i Petar Nenedić.Treba da razgovara sa bekovima Momir Rnić,Ilija Abutović,Marko Vujin,Žarko Šešum,Petar Đorđić,Milan Jovanović.Golmani su dobri kao i krila eventualno još Darko Đukić,pivot Živan Pešić.Posle toga će selektor znati na koga može računati.Protiv Koreje smo prvi gol sa 9 metara dali u 44 minuti(Mošić)to je dokaz da nam fale bekovi šuteri kao Što su bili Momir Ilić i Marko Vujin ili Peruničić i Vladimir Petrić.Iz tog razloga selektor treba da popriča sa bekovima koji nisu na njegovom spisku a igraju u dobrim klubovima.Napred SRBIJA!!!

bane bg

pre 5 godina

Ponižava nas Korea cepelinom,onim što je nekad bio zaštitni znak jugo-rukometa,ako imaš imalo morala u sebi,Nenade ostavka posle ovog prvenstva!

-21g

pre 5 godina

Gde mi da igramo sa Koreom?! Dok se nashi vrate u odbranu, koreanac je vec dao gol i vratio se u svoju odbranu. Ne gledam utakmicu, a nisan ni znao da igramo, ni kad, ni sa kime. Ja to samo onako laichki.

Subotica

pre 5 godina

Nikad jaca koreja.
Mozda dobijemo na penale.
Pankeumkim je nula spram Jovica.
Najjaci smo u svemu.
Vatikan,cia,bla bla.
Sve su to srbi

tesa tesanovic

pre 5 godina

@Xnodeh
Ne bi se slozio da je ono srebro posledica iskljucivo domaceg terena,neke stvari su se tu ipak izdesavale,pre svega tadasnji selektor Vuk je shvatio da bez srednjaka nista(dotle su konstantno gurani Ilic,Sesum i drugi levaci na tu poziciju bez ikakvog uspeha)i covek je "izmislio" Cuturu od 39 godina i situacija se promenila.A takodje koliko se secam imali smo psihologa u timu,sto je vrlo bitno jer je rukomet sport da je psiha jako vazna.Inace Vukovic je nakon prvenstva,tacnije Olimpijade iste godine gde smo lose prosli usled preteske grupe uradio logicnu stvar,krenuo sa postepenom smenom generacija,ali desi mu se ubdljivi poraz na SP sledece godine od Spanaca u eliminacionom mecu i smenjen je sto je bila greska jer su sledeci selektori gurali starije igrace i tu se izgubilo 5 godina da nismo imali rezultat a da opet nismo napravili tim za buducnost.Jedini posle Vuka koji je uradio solidan posao je Peric,sa njim smo imali solidnu igru,Nenadic je konacno dobio pravu sansu ali usled teske grupe smo doziveli 3 nesrecna poraza i ispali brzo,maravno odmah je smenjen i ucinjena je najveca greska,ponovno postavljanje na klupu Cvetkovica od koga je jedino gori seletor bio onaj Hasanefendic ili kako mu vec bese ime.Ovi sadasnji igraci su suvi prosek i nerelno je ocekivati vise od ovog do sad,jos im i fali pola tima sto zbog povreda sto zbog sukoba sa savezom(Djukic,Milic,Djordjic,Abutovic,naravno i Zelenovic).Situacija je takva kakva je,valjda ce se jednom promeniti nabolje.

Kuki

pre 5 godina

Fuj Srbijo,

obicno ne komentarisem komentare drugih, posebno ove decije gde se prepucavaju navijaci dva tabora. Ipak u ovom komentaru koji si ti okarakterisao kao navinacki se omalovazavaju oba Perunicica, dakle i Predrag koji je igrao u Partizanu, i Nenad koji je igrao u Zvezdi. Ne ulazim u to da li je pisac komentara upravu, ali njegov komentar mi svakako nije izgledao ka komentar nekog ostrascenog navijaca.

Belem

pre 5 godina

"druže, odbojka je izašla na stadione....srbija je igrala protiv poljske pred 70 000 ljudi, o čemu ti pričaš"

Koliko puta i zašto se ovo dogodilo?

Slobodno provjeri brojke gledanosti najjačih liga u navedenim sportovima pa sam zaključi koji sport je najgledaniji, odbojka je debelo iza rukometa. Lako provjerljivo.

frank_castle

pre 5 godina

Ova igra je napredak u odnosu na prethodna prvenstva, koja je bila prespora i na nivou rukometa iz osamdesetih.
Dogodila se smena generacija i naravno da ne treba ocekivati neki uspeh, momci su talentovani i igraju srcem. Poraz protiv brazila samo zbog neiskustva i onaj remi protiv rusije malo su ih poremetili, ali evo skupili snage i dobili Koreju, koja nije lak protivnik, kao ni Brazil.
Juce su japanci namucili spance. Ocigledno je da azijati igraju brz, dobar rukomet.
Mislim da ce nam tacno presuditi remi protiv rusa i necemo proci grupnu fazu.

Heeeh

pre 5 godina

@Nije tačno. Ne mora Koreja da dobije Brazil, ali mora Francuska Nemačku noćas i prekosutra Rusiju. Naravno, mi da dobijemo Nemce prekosutra što je gotovo nemoguće. Ali eto.. u tom slučaju dalje idu FRA, BRA i mi.
(heh, 15. januar 2019 19:54)

Brazil ima bod vise od nas, ako ih Koreja ne pobedi onda ko ce uzeti bodove ja? :D I sa bodom protiv Koreje su bolji od nas zbog medjusobnog susreta, nemoj da se pravis pametan ako se u nesto ne razumes.
--- Pa druže, moraš malo da čitaš! Sada više nije btno jer je GER odigrala nerešeno sa FRA, ali da je dobila FRA, a da mi dobijemo GER prekosutra, onda dalje idemo mi, Francuska i BRAZIL (ako dobje Koreju). Shvataš sada? :)

veliki strumf

pre 5 godina

Da pobedimo ovde, nekako prodjemo u drugu fazu a onda ni medalja nije daleko..Treba verovati.
(pastetaiJogurt, 15. januar 2019 18:03)
Bilo bi sjajno da je sistem takav da dalje ide 5 ekipa i da do polufinala ne možemo da igramo sa Francuskom, Nemackom, Danskom, Hrvatskom, Norveškom, Španijom... već samo sa Angolom, Argentinom, Korejom i ostalim egzotičnim ekipama :) Avaj, ovaj sistem nam nikako ne ide na ruku :)

Dale

pre 5 godina

Jedan od igrača je izjavio da su se svi okupili tek 2. januara. Nisu se potrudili ni da se skupe na vreme a ne da igraju bar malo kako treba.

Borky

pre 5 godina

Najzalije sto kad gledam danasnje rezultate mi bi sa Zelenovicem dobili brazilce i prosli dalje. Onaj Orbovic ili kako vec se zove nas je "prodao" i protiv rusa i brazilaca.
Inace utisak je da su nam falili jos dva dobra beka jedan je sigurno Zelenovic a trebao bi nam i levi bek.Kukic dosta obecava i mogao bi napokon biti resenje za srednjeg al mora popraviti dodavanja.

Лепи Цане

pre 5 godina

Мислим да ће нам и нерешено бити довољно за пето место у групи, не верујем да Кореја може добити Бразил у последњем колу...

Ninja

pre 5 godina

Tesko.Nije ni Koreja sto je nekad bila...Nama je realno u ovom sportu Koreja>Francuska.Derbi začelja...Narednih 300 godina nećemo imati igrače kao sto je legendarna Metaloplastika nekad imala.
(room 1408, 15. januar 2019 18:00)

Nama i jeste najveći problem što imamo igrače kao što je Metaloplastika nekada imala. Naravno, ne tog kvaliteta, ali tog stila igre. Dok su skoro svi ostali napredovali i igraju savremeni rukomet, mi još uvijek igramo isti rukomet kakav je ta Metaloplastika igrala.

Džoni

pre 5 godina

Komentarisali ste da je ovo dobra ekipa, da se vidi napredak i šta znam a ono iskreno ovo je naša najgora ekipa u istoriji Srpskog rukometa u veoma oštroj konkurenciji predhodnih gubitničkih ekipa.

Мики

pre 5 godina

Страјнић нема појма о рукомету,не мора да игра али бар треба да зна да се 70 посто голова ,даје од паркета а не ко ови наши шутирају више и високо што голмани лакше вране!!!

Можда би било боље

pre 5 godina

Штета што Воркапић није добио прилику раније. Необјашњиво је али добро ми смо само публика...

Rukomet fan

pre 5 godina

Limitirana smo ekipa i to je to. A momci se toliko trude i van svojih mogucnosti. Pozitivan utisak su braca Ilic, Kukic, Vorkapic odusevio mirnocom, radosavljevic je kvalitetan ali usijana glava pa kao da izgori cesto. Ostali nista specijalno. Steta za Zelenovica, mislim da smo sa njim imali sanse protiv Brazila i ne bi bilo toliko crno. Brazil nije losa ekipa.
Steta sto nam propada ovaj jako lep sport

culmi91

pre 5 godina

Ljudi, jel vi shvatate koliki je nivo ulaganja u srpski rukomet uopste??? Mi nemamo klubove ozbiljne, nemamo ligu krstenu, nemamo nista... Sta mi ocekujemo od ovih momaka???

veliki strumf

pre 5 godina

Hehe Perun pokazuje Marsenicu nakon zilionitog omasenog zicera da razmišlja kad sutira. Čime??? Isto vazi i za ovog pocrvenelog Nenadića - njegovo isključenje samo će nas pojacati.

Draza_Olmajti

pre 5 godina

Glupi smo za ova sport. Likovi dobise kisu iskljucenja vukuci za dres njihovog pivota. Jos sudiji bi glupo pa jos kaze Pusici: Necu te sada iskljuciti ali smanji vucu za dres. I sta uradi covek,drugi napad posle toga ne pusta dres coveka.

Borky

pre 5 godina

Значи, ако сам добро разумео, Француска треба да добије вечерас Немце, ми добијемо Немце сутра и Русија или Бразил изгубе. Није немогоће, али биће тешко. Ја верујем!
(Звездин весник, 15. januar 2019 19:34

Francuzi dobiju njemce a mi njemce i da izgubi ili Rusija od Francuske ili Brazil od Koreje mi idemo dalje jer bi smo imali 5 bodova kao i Njemacka a bolji medjusobni susret. Medjutim tako nesto je nemoguce jer prvo nemamo kvalitet da i slucajno dobijemo njemce a kao drugo sudije i Ihf nikad nebi dozvolili da domacin i jedan od glavnih favorita ispadne u prvoj fazi.
Svi znamo da je ovo uz vatrepolo sport gdje sudije najvise odlucuju utakmice.

Kuki

pre 5 godina

Zeleo bih da napomenem nekoliko mojih zapazanja:

Prvo, i pre pocetka meca se znalo da je ovo izuzetno jaka grupa. I ko je hteo realno da sagledava stvari, prolaz u drugu fazu je bio jako tezak zadatak. Francuska i Nemacka, vele sile u rukometu Rusija koja nije mozda na starim stazama, ali nikako nije za pocenjivanje, Brazil koji se omalovazava bez ikakvih argumenata, a oni su pobedili i Ruse i nas, a umalo da iznenade i Francuze. I Koreja koja bi jos jaca bila da je samo Juzna. Tako da sam rezlutat i ne mora da se gleda toliko tragicno. Ja cak sa Nemackom ocekujem nasu najbolju utakmicu.

Ono sto mislim da je lose je mozda odnos prema igri, atmosfera u timu, atmosfera u savezu. Posle svakog takmicenja se stice utisak da je to sve jako lose. Stalno se prave neki rezovi, odnosi medju igracuma losi, izmedju igraca i saveza losi. Neki igraci se ne pozivaju, neki ne zele da igraju, nema nikakve strategije, plana.

Igracemo mi jos dosta takmicenja, na mjima cemo po nekad pobrditi nekog velikog protivnika, ali za neki veci tezlutat, potrebne su jako velike promene.

Kuki

pre 5 godina

Zeleo bih da napomenem nekoliko mojih zapazanja:

Prvo, i pre pocetka meca se znalo da je ovo izuzetno jaka grupa. I ko je hteo realno da sagledava stvari, prolaz u drugu fazu je bio jako tezak zadatak. Francuska i Nemacka, vele sile u rukometu Rusija koja nije mozda na starim stazama, ali nikako nije za pocenjivanje, Brazil koji se omalovazava bez ikakvih argumenata, a oni su pobedili i Ruse i nas, a umalo da iznenade i Francuze. I Koreja koja bi jos jaca bila da je samo Juzna. Tako da sam rezlutat i ne mora da se gleda toliko tragicno. Ja cak sa Nemackom ocekujem nasu najbolju utakmicu.

Ono sto mislim da je lose je mozda odnos prema igri, atmosfera u timu, atmosfera u savezu. Posle svakog takmicenja se stice utisak da je to sve jako lose. Stalno se prave neki rezovi, odnosi medju igracuma losi, izmedju igraca i saveza losi. Neki igraci se ne pozivaju, neki ne zele da igraju, nema nikakve strategije, plana.

Igracemo mi jos dosta takmicenja, na njima cemo po nekad pobeditii nekog velikog protivnika, ali za neki veci rezlutat, potrebne su jako velike promene.

detektiv kokni kol

pre 5 godina

Da je igrala samo Južna odvalili bi ih. Ovako još sa Severnom koja je odradila paklen skauting na moćnim Draškom Nenadićem, Orbovićem i Vujićem, biće borba neprestana.

detlic

pre 5 godina

Ko je ove pozvao u repku. pa ovo su devojcice bre, pa Koreja ih uci, igra se sa njim. ovo je zalosno. bolje da ne igraju sutra sa Nemackom.

veliki strumf

pre 5 godina

Momci daju sve od sebe. Tako su bar obećali. Tako evo i igraju. Greske su sveli na minimum - svega 7 za poluvreme. Ništa strasno za jedne rekreativce. Treba imati u vidu da igramo ne protiv jedne, već protiv obe Koreje, a ovi sa Severa mogu i rudnik da napipaju ako izgube bas sve mečeve. Ovo im je šansa. Našima se svakako ništa loše neće dogoditi - imace samo duži odmor jer se rano vraćaju kući. Biće vremena za skijanje, pravljenje Sneska, grudvanje...

rep

pre 5 godina

ovi neznaju da daju.gol sami.ziceri van inteligencije rukometa obicne muve bez glava nad terenu lose mnogo lose nsznaju ovi da igraju rukomet poslednji u grupi pravi debakl ko ih sastavi samo

Gavrilo

pre 5 godina

Jedno je biti patriota i navijac a sasvim drogo realn i uvideti kad je neko bolji od tebe. To je za sportsku redakciju RTS-a tabu tema ( izuzev Sarenca koji je strucnjak za kosarku i realan reporter).

lepi

pre 5 godina

Kako seješ, tako žanješ.To je slika naseg rukometa. Znam ove momke sa pola njih sam igrao i trenirao, i highlight ovog prvenstva je Perunova jučerašnja izjava:"Ne koristiš glavu!" Džaba je neko fizički superioran kad ne uključuje glavu.

Kiksar

pre 5 godina

Ja ljudi nemam pojma sta ste mislili,da ce ova grupa gradjana nesto napraviti na ovom prvenstvu,pa ovo su sve"back up"igraci u svojim osrednjim klubovima a jos su relativno neiskusni ajte molim vas...

sasa

pre 5 godina

Da pobedimo ovde, nekako prodjemo u drugu fazu a onda ni medalja nije daleko..Treba verovati.
(pastetaiJogurt, 15. januar 2019 18:03)
Bilo bi sjajno da je sistem takav da dalje ide 5 ekipa i da do polufinala ne možemo da igramo sa Francuskom, Nemackom, Danskom, Hrvatskom, Norveškom, Španijom... već samo sa Angolom, Argentinom, Korejom i ostalim egzotičnim ekipama :) Avaj, ovaj sistem nam nikako ne ide na ruku :)
(veliki strumf, 15. januar 2019 18:14)

Kako stvari stoje na poluvremenu cini mi se da je 5 malo za prolaz. Ne znam ko bi mogao uz ovakvu ekipu Srbije da bude sesti

Lazar

pre 5 godina

Mozemo dalje ako Francuska pobedi Nemacku, i u zadnjem kolu Francuska pobedi Rusiju, mi pobedimo Nemacku i Koreja Brazil :D
(rade, 15. januar 2019 19:39)

Da, uvek se cupamo u zadnjem kolu ali smo poznati po tome da i kad sami odlucujemo o svojoj sudbini to ne iskoristimo :)

Zusk

pre 5 godina

Ja ne znam čemu tako velika očekivanja od naše rukometne reprezentacije kad mi jednostavno u tom sportu nismo sila. Realnost je da je za nas sam plasman na neko prvenstvo velika stvar.Naš klupski rukomet je godinama u kanalu a od toga sve počinje, tj. mora neko da proizvodi igrače. Zašto mi nemamo jednog stabilnog učesnika klupske lige šampiona pitanje je za naše ljude koji vode sport. Kao i u košarci što se igra jadranska liga i u rukometu postoji seha liga, dakle potrebno je da se uloži pa da se sve pokrene malo po malo .

q

pre 5 godina

Našima se svakako ništa loše neće dogoditi - imace samo duži odmor jer se rano vraćaju kući. Biće vremena za skijanje, pravljenje Sneska, grudvanje...
(veliki strumf, 15. januar 2019 18:42)

ja mislim da im tu ne prestaju muke, nego se i dalje bore za 15-20. itd mesto

beogradski

pre 5 godina

ne razumem se previse u rukomet, iako volim da gledam, basket i fudbal su moji sportovi, pa nek me demantuje ili potvrdi neko ko se razume detaljnije u ovaj sport....cini mi se da nasa reprezentacija, ootkad ja znam za sebe, a imam 29 godina, ima isti problem, jako sporo vracanje u odbranu, zbog cega primamo jako puno golova....

neutrino

pre 5 godina

Mi promašujemo zicere, a Strajnić iz utakmice u utakmice govori kako protivnički golmani brane kao u transu. I to baš eto, protiv nas se svi razbrane. Nikako naši igrači nisu krivci, ni u jednom momentu naš igrač ne snosi odgovornost za promašaj u situaciji jedan na jedan!