Fudbal 158

Sreda, 21.11.2018.

15:29

TSC oštećen, kardinalan previd pomoćnika na "Marakani"

Ekipa TSC Bačke Topole oštećena je na utakmici osmine fina Kupa Srbije sa Crvenom zvezdom.

TSC ošteæen, kardinalan previd pomoænika na "Marakani" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

158 Komentari

Sortiraj po:

no name

pre 5 godina

Ovo nije greska, ovo je da mu se oduzme dozvola za sudjenje na godinu dana i da se vrati svom stalnom poslu, ako ima, a da ove prekovremene poslove trazi u gradjevini, nista ozbiljnije od mesanja maltera jer bi u svakom drugom slucaju bilo pogubno... Mora se odvojiti sitna greska koja moze da se desi svakom sudiji od ove katastrofalne i smeo bih da se usudim da kazem namerne greske kakvu je ovaj sudija napravio... Jer ovako nesto samo namerno moze da se pogresi, nikako slucajno i da nije video... Sta tu ima da se ne vidi kad je protivnicki igrac metar od ovog sto vraca loptu golmanu...Znaci godinu dana zabrane a posle toga ako se ponovi ovako glupa greska i jaca kazna uz novcanu ili trajno oduzimanje licence pa bi se svi opametili...

expert

pre 5 godina

Pogledajte samo facu golmana.Čovek gleda i neveruje,ko veli ima Boga.Izgleda da mu niko nije rekao da ovakvih i sličnih situacija ne mora da se boji ???

no name

pre 5 godina

Ovo nije greska, ovo je da mu se oduzme dozvola za sudjenje na godinu dana i da se vrati svom stalnom poslu, ako ima, a da ove prekovremene poslove trazi u gradjevini, nista ozbiljnije od mesanja maltera jer bi u svakom drugom slucaju bilo pogubno... Mora se odvojiti sitna greska koja moze da se desi svakom sudiji od ove katastrofalne i smeo bih da se usudim da kazem namerne greske kakvu je ovaj sudija napravio... Jer ovako nesto samo namerno moze da se pogresi, nikako slucajno i da nije video... Sta tu ima da se ne vidi kad je protivnicki igrac metar od ovog sto vraca loptu golmanu...Znaci godinu dana zabrane a posle toga ako se ponovi ovako glupa greska i jaca kazna uz novcanu ili trajno oduzimanje licence pa bi se svi opametili...

Pukovnik Vranic

pre 5 godina

Od 144 komentara ukupno, 134 ostavile pristalice Partizana.

Dobro, cekajte, na stranu to sto se prepucavamo oko sudjenja i regularnosti u utakmicama i jednih i drugih svake druge nedelje, zar stvarno mislite da Zvezda ima potrebu da namesti utakmicu na Rajku protiv jedne Backe Topole? Budite objektivni jednom u zivotu i recite.
Razumeo bih i da je ovo sad ekipa iz 2011/2012 kada smo se jedva vukli po terenu, ali ove sezone Zvezda je daleko bolji tim od Partizana i svih ostalih klubova iz Srbije i to je cinjenica koju svaki normalan simpatizer fudbala vidi, ne samo zbog rezultata, nego i zbog igre.

To sto je sudija krampon (i to mislim na glavnog, koji je bio blizu) i sto nije ni za beton ligu, to je totalno druga prica. Linijski sudija verovatno je imao zaklonjen pogled i nije video ko je tacno uputio loptu, desava se. Ali glavni je morao to da vidi i da zanemari zastavicu.
I sad smo dosli u situaciju da se opet prica o nekom famoznom namestanju Zvezdinih meceva, zbog najblaze receno, neznanja sudije.

Aj uzdravlje.

direwolf

pre 5 godina

I Zvezda i Partizan imaju povlascen status protic svih ostalih ekipa u ligi. Uvek se digne prasina i buka nakon svake greske od strane suparnickog tabora, kao da zaboravljaju da su proslom kolu bas oni bili pogurani. Problem nastaje kada mediji vise izvestavaju o greskama u korist Zvezde dok se o greskama u korist Partizana prave ludi, pa ovakve clanke retko kada citamo.

Eeee...

pre 5 godina

Greska glavnog sudije. S obzirom na okolnosti, nije mogao da ne vidi da je ovo izuzetak od pravila ofsajda. Greska je kardinalna zato što čovek ne poznaje osnovna pravila i zato što je takav stigao dovde...

Nesa

pre 5 godina

Hahahahah.Zvezda je ove godine sva fudbalska pravila pogazila.Ovo u zivotu nisam video.Ima malo,al da se ovako bezobrazno i ocigledno krade je kriminalno.Jedna pravila vaze za protivnicke ekipe.Al za Zvezdu nikakva pravila ne vaze.Mogu da reda,sta hoce.I ovo fudbal.I ovo da idem da gledam.Ne pada mi napamet vise.Sva publika ce otici sa svih stadiona.

neutralni felsh

pre 5 godina

Nama ne treba sudijska pomoć,barem za Srbiju imamo tim a imamo i za Evropu!Kao da namjerno hoće da dignu prašinu!
(DMIT, 21. novembar 2018 22:24)

vjerojatno...

Qantas

pre 5 godina

I da je postigao go, zvezda bi lagonao prosla sa 4:2!
(igor, 21. novembar 2018 17:21)
Ne bi postigao go, pošto je u dresu - obučen je!
A ako si mislio gol, onda te, bato, žalim koliko si nepismen. Aj opet u šake čitanku.(Gracki Menađer, 21. novembar 2018 18:25)
E pa "menadjeru", nikada neces ni biti menadzer! A gradski, cak ni tada. Jasno je da je čovek kucajući komentar negde slovo izostavio, a negde ih ima i u višku. To se dešava, nije kontrolisao šta je kucao nego je odmah poslao. Ali, po tebi, bitno je za bilo šta se "uhvatiti" u nedostatku boljeg.
Ono za ofsajd je sve čisto, da taj igrač TSC-a nije bio na nedozvoljenom mestu, lopta bi stigla do golmana, kome je i upućena. I šta vam je tu sporno?

Bata

pre 5 godina

Malo se informisite pre nego komentarisete, u zakonu o sudjenju clan 23 tacka 4 kaze: ukoliko protivnicki igrac bude u zaledju igraca Crvene Zvezde nebitno ko vraca loptu svira se ooopsajd

Grobarchina

pre 5 godina

Nije to previd, već namera. Od početka sezone je tako, inače bi državna mezimica imala kudikamo veće probleme u domaćim takmičenjima.

Skandalozno je šta se radi, ali to je Crvena zvezda. Oni ne mogu i ne žele drugačije.

323

pre 5 godina

sudijska trojka treba da dobije suspenziju do kraja sezone zbog nepoznavanja pravila fudbalske igre
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vuk, 21. novembar 2018 19:29)

Onda ne bi u ligi imao ko da sudi?

No woman no cry

pre 5 godina

Pitao bih ove "srucnjake" koji pricaju da je ovo ofsajd "cist kao suza", da li uopste znaju sta je to ofsajd...?
(True Batman Fan, 21. novembar 2018 16:43)

Nepravilnost u igri koja se sastoji u tome što se igrač kome se dodaje lopta nađe između protivničkih igrača i golmana ili u konkretnom slučaju srpskog fudbala, situacija u kojoj se igrač Zvezdinog protivnika nađe u gol šansi, uglavnom 1 na 1 sa golmanom.
(Jovke, 21. novembar 2018 16:58)
Ili na primer, takodje iz slučaja srpskog fudbala, nije ofsajd i u situaciji (negde oko 98 minuta u nadoknadi vremena a pri rezultatu 1:1) ako se domaci igrač koji se nalazio u ociglednoj ofsajd poziciji tom prilikom držao za stativu.

markoo

pre 5 godina

Eh sada... Kao prvo, neutralno gledano, meni se bas cini da je pomocni sudija sa zastavicom nikako ne moze da vidi da bas Gobeljic daje loptu, glavni sudija nisam siguran, ali ipak je guzva, i tu stoje 3-4 igraca koji prikrivaju sve. Kao drugo, da li ovi fanatici teorije zavere mogu da objasne gde je poenta, sta je cilj toga sto bi uzeli cak i gol Topoli, i da li je bas Zvezdi zivotni san da se dobije kup Srbije ove godine ??? Koga briga za kup uopste ???? Cilja se prvo mesto, i liga sampiona sledece godine, kakav bre kup ??? Ovo je ocigledno samo greska, a po mom naivnom misljenju, kao sto rekoh malo pre, pomocni je sakriven, ne moze da vidi ko daje loptu, to je greska glavnog, i snosice posledice, i tacka ! Ne, i za to su krivi masoni i vatikan, jaoooooo :)
(Stevan, 21. novembar 2018 16:59)

Ispasce da mi je komentar predugacak na prvi pogled al kratko cu kao sto si i sam napisao mnogo si naivan ali nikako nisi objektivan tj. sudija koji ne vidi dobro situaciju(sto bi u ovom slucaju bilo tuzno al ajde Zvezda je to) ne treba ni da svira to sto NE VIDI valjda a ne brze bolje sviracu u Zvezdinu korist pa sta bude.

Novi Sad

pre 5 godina

A ako si mislio gol, onda te, bato, žalim koliko si nepismen. Aj opet u šake čitanku.
(Gracki Menađer, 21. novembar 2018 18:25

Nisi ni ti pismeniji.

Gracki Menađer

pre 5 godina

I da je postigao go, zvezda bi lagonao prosla sa 4:2!
(igor, 21. novembar 2018 17:21)

Ne bi postigao go, pošto je u dresu - obučen je!

A ako si mislio gol, onda te, bato, žalim koliko si nepismen. Aj opet u šake čitanku.

Kleptoman

pre 5 godina

Nije ovo samo previd pomocnika! Koliko je greska pomocnog toliko je greska i glavnog sudije. Glavni sudija imao je uvid u to ko je 'dodao' loptu nazad, nije morao da 'prihvati zastavicu pomocnog sudije'.
Mada ovo ocigledno nije bila 'greska'!
Kako objasniti ljudima da se sve lose u Srbiji desava slucajno i da mi u stvari nismo uopste daleko od normalnih drzava. S t r a s n o !

Majk

pre 5 godina

Slučajno na 0:0 isključenja,
penali, greska sudija, cetvrti sudija bolje vidi, kao na derbiju, smesno ali vidite i igraci se navikli
(jans, 21. novembar 2018 17:52)

Dešava se, evo na primer u....Dobro ne mogu sad da se setim konkretnog slučaja, ali dešava se.

Peđa

pre 5 godina

Ovo je veća greška glavnog sudije od pomoćnika.Pomoćnik može da isprati liniju ofsajda ,ali je vrlo moguće da nije video ko je odigrao pas, jer se nalazi na 60m udaljenosti.Greška glavnog sudije je kardinalna.Ako nije video ovako čistu situaciju onda se ne zna postaviti na terenu,a ako je video a ipak poslušao pomoćnika to je još veća greška(neznanje).U svakom slučaju nije za sudiju.Treća mogućnost je namerna greška što isključujem.Prvo zato što to Zvezdi sigurno nije bilo potrebno, a i da jeste onda se najpre dosudi par prekršaja oko kaznenog,pa penal pa isključenje zbog prigovora,pušten ofsajd itd ,nešto što se može smatrati previdom a ne grubom greškom.Za ovu situaciju to nije bitno,ali vidim da ovde svi moraju da se izjasne pa ću i ja sam reći da sam navijač Partizana od rođenja (ajde neka bude koju godinu kasnije).

Bebeto

pre 5 godina

moze biti i jedno i drugo
postoje realne sanse da sudije nisu mogle da vide ko je sutnuo loptu, pomocnik je na skroz drugoj strani a ni glavni nije bio nesto mnogo blizi...
(aleksa, 21. novembar 2018 17:21)

Pa kako može da svira ako nije video?!?

miško

pre 5 godina

Od zadnjih 20 ofsajda koji su svirani Zvezdinim igračima bar 12 ih nije bilo,niko ni reči pa ni Zvezda,ovaj jedan i toliko buke.Ko ne veruje neka pogleda utakmice.

molina

pre 5 godina

Stvarno dokle vise. Zvezdi se sviraju penali kada vodi 3:0, ofjasd TSC-u, a sve to kako bi posle bilo pitanje "da li je Zvezdin protivnik ostecen". Najcesce jeste ali u sustini nije ni bitno, greske koje sluze grobarima da razvijaju svoje zavere kako je sve namesteno, kao u sezoni sa Grofom gde su uzeli titulu koju su oni vec namenili Zvezdi. Stvarno grobari dosta, i vi vasi mediji. Igrajte fudbal, pobedite nekoga pa pricajte.

Kninska kobra

pre 5 godina

Ja odavno pokušavam da objasnim zagrizenim navijačima nesto, ali oni od svoje zagrizenisti ne žele da svate- Crvena Zvezda ne sme da gubi bodove protiv amatera u našoj ligi jer bi to ugrozilo titulu. A ako Zvezda nije šampon, onda se brukamo u Evropi. Treba da se svi udruzimo i podrzimo našu perjanicu- Crvenu Zvezdu jer ona može da nam osvetla obraz i već je slavna i velika. Rešenje bi bilo da se rasformira Partizan, pa da svi navijači tog kluba počnu da navijaju za Crvenu Zvezdu i da joj se titula ne dovodi u pitanje, a da prvenstvo se igra za neku počasnu titulu ili tako nešto. Onda ne bi bilo ni tuča ni nereda oko stadiona i svima bi bilo lepo. Pozivam čelnike našeg fudbala i državni vrh da razmisle o ovom win win rešenju.
(NEBAŽDARENI BULDOŽER ŽUTI, 21. novembar 2018 16:55)

2000.za gospodina

mlb

pre 5 godina

Slazem se da se navlaci za Zvezdu, ali budimo realni, ova situacija nije namerna, jednostavno linijski sudija je napravio uzasnu gresku, a glavni jos vecu jer ga je poslusao, a za razliku od linijskog koji je bio na suprotnoj strani, ovaj je bio dovoljno blizu da odlicno vidi ko je dodao loptu.
Lose sudije.

aleksa

pre 5 godina

moze biti i jedno i drugo
postoje realne sanse da sudije nisu mogle da vide ko je sutnuo loptu, pomocnik je na skroz drugoj strani a ni glavni nije bio nesto mnogo blizi...

Autolimar

pre 5 godina

Protiv Proletera dizu ofsajd iz auta,ovde dizu kad Zvezdin igrac vrati loptu...to govori da su sudije u strahu,da po automatizmu dizu cim je Zvezda u pitanju! Kad,tad,ali kad tad ce sve ovo doci na naplatu! Pored najskuplje ekipe u istoriji naseg fudbala,njih moraju i nesretne sudije da guraju! Cemu to,da pokazete moc? Da nam dokazete kako niko ne sme da se suprostavi njegovom visocanstvu,Terzi,Kokezi,Mrakicu...Mislite da ce ovo vecno trajati?

NEBAŽDARENI BULDOŽER ŽUTI

pre 5 godina

Ja odavno pokušavam da objasnim zagrizenim navijačima nesto, ali oni od svoje zagrizenisti ne žele da svate- Crvena Zvezda ne sme da gubi bodove protiv amatera u našoj ligi jer bi to ugrozilo titulu. A ako Zvezda nije šampon, onda se brukamo u Evropi. Treba da se svi udruzimo i podrzimo našu perjanicu- Crvenu Zvezdu jer ona može da nam osvetla obraz i već je slavna i velika. Rešenje bi bilo da se rasformira Partizan, pa da svi navijači tog kluba počnu da navijaju za Crvenu Zvezdu i da joj se titula ne dovodi u pitanje, a da prvenstvo se igra za neku počasnu titulu ili tako nešto. Onda ne bi bilo ni tuča ni nereda oko stadiona i svima bi bilo lepo. Pozivam čelnike našeg fudbala i državni vrh da razmisle o ovom win win rešenju.

Jovke

pre 5 godina

Pitao bih ove "srucnjake" koji pricaju da je ovo ofsajd "cist kao suza", da li uopste znaju sta je to ofsajd...?
(True Batman Fan, 21. novembar 2018 16:43)

Nepravilnost u igri koja se sastoji u tome što se igrač kome se dodaje lopta nađe između protivničkih igrača i golmana ili u konkretnom slučaju srpskog fudbala, situacija u kojoj se igrač Zvezdinog protivnika nađe u gol šansi, uglavnom 1 na 1 sa golmanom.

PAOK

pre 5 godina

Ali uvek posebna vest kada nesto ide u korist partizana i njihove propagande nikad za zvezdu...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Iskreno, 21. novembar 2018 15:38)

Nabroji mi sta je to islo u korist Partizana ove godine?Nabroj situacije.

Nemus

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga.
(Davor, 21. novembar 2018 16:00)

Da te pitam nešto. Šta su ti uradili ti klubi kojima ti je drago da su oštećeni. Razumem da ne voliš Partizan ali šta su ti uradili ostali klubovi koji kažeš su takođe kažeš ošćećeni protiv Partizana. Zašto se se svetite preko grbače ostalih klubova. Eto ti pitanje da vidimo jer imaš neki bistar odgovor.

KKP

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci.
(Davor, 21. novembar 2018 16:00)hvala na lepim željama ali za razliku od vas ne osećamo se.

Ivan kg

pre 5 godina

Aha, znaci "previd", to se sad tako zove. Mada razumem ovog jadu sto je podigao zastavicu, bolje to nego da ga sklone sa liste, kao sto su onog sudiju sto je sudio Vozdovac- Zvezda 2:0, iako na toj utakmici nikoga nije ostetio. Ali vise ga nema na listi "elit" sudija.

floro flores

pre 5 godina

Zvezda treba da tuzi sudiju i trazi negovo izbacivanje iz fudbala.. Ovo nije pomoc ,ovo je steta naneta i CZ i protivniku... Ako sudija ne zna pravila ili ne vidi neka se sam povuce

svako danas ima pravo glasa

pre 5 godina

Partizanovac sam ali vidi se na slici da je napadac TSC bio ispred poslednje linije odbrane Zvezde tako da je ofsajd cist kao suza. 
(IRONemke, 21. novembar 2018 15:49) Kad bi naučio fudbalska pravila pre nego što uzmeš da komentarišeš ne bi se ovako brukao. Pa pogledaj pažljivo ko mu je dodao loptu.

Mirko Kojotovski

pre 5 godina

Auuuu koji previd...Mozda ne namerno.Isuvise očigledno.Glavni je kriv jer je bio bliži dešavanju od linijskog....Iako zvezdaš ovakve stvari su pogubne za nas fudbal

milos

pre 5 godina

Somika czv je za komentar dobio vise pluseva nego minusa.To dovoljno govori gde mi zivimo.Botovi veruju vodjama pre nego svojim ocima

bg41

pre 5 godina

Omaž voditelju Zvezdinog Vesnika da u ovom nepostojećem ofsajdu nadje alibi za svoj posrnuli klub . Sve se čini da se uruši kredibilitet Zvezdine dominacije u Srbiji. Takozvana sudijska pomoć koja nam apsolutno ne treba.

Aleksandar Bogdanović

pre 5 godina

Ja sam Zvezdaš i ne volim kad je nepošteno. Zbog mnogih komentatora ovde koji ne vide očiglednu grešku sudija moram da napišem da je ofsajd pravilo koje se primenuje kada se igraču u napadu upućuje lopta od njegovog saigrača. OFSAJD NE MOŽE BITI kad loptu upućuje protivnički igrač, niti onda kada je protivnički igrač sasvim slučajno poslednji dotakao loptu.

mali aleci

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci.
(Davor, 21. novembar 2018 16:00) ...veruj mi ,ja se i dalje smejem,pogotovu na ove vase sporne situacije...

parodija

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci. 

(Davor, 21. novembar 2018 16:00
Smeješ se, a plakao bi...

Jumko

pre 5 godina

Tako i treba! Bravo sudije! Svakako nikoga ne interesuju nase prvenstvo i kup, ali zelimo pomoc, iako ubedljivo najjaci, za svaki slucaj, pa da opet uzivamo u Ls!

Stevan

pre 5 godina

Eh sada... Kao prvo, neutralno gledano, meni se bas cini da je pomocni sudija sa zastavicom nikako ne moze da vidi da bas Gobeljic daje loptu, glavni sudija nisam siguran, ali ipak je guzva, i tu stoje 3-4 igraca koji prikrivaju sve. Kao drugo, da li ovi fanatici teorije zavere mogu da objasne gde je poenta, sta je cilj toga sto bi uzeli cak i gol Topoli, i da li je bas Zvezdi zivotni san da se dobije kup Srbije ove godine ??? Koga briga za kup uopste ???? Cilja se prvo mesto, i liga sampiona sledece godine, kakav bre kup ??? Ovo je ocigledno samo greska, a po mom naivnom misljenju, kao sto rekoh malo pre, pomocni je sakriven, ne moze da vidi ko daje loptu, to je greska glavnog, i snosice posledice, i tacka ! Ne, i za to su krivi masoni i vatikan, jaoooooo :)

Jovke

pre 5 godina

Partizanovac sam ali vidi se na slici da je napadac TSC bio ispred poslednje linije odbrane Zvezde tako da je ofsajd cist kao suza.
(IRONemke, 21. novembar 2018 15:49)

I žuti mu je sudija trebao dati, ladno se lik bunio.

srdan

pre 5 godina

Ja ne znam zašto se kup i prvenstvo uopšte igraju kada je svima jasno da je zvezda od svih kvalitetnija i da im ne treba ničija pomoć? Dodelite ljudima trofej i pustite ih da se spremaju za LS a ovi ostali neka se igraju za drugo mesto.

pedja 71

pre 5 godina

Mislim da za ovim nema potrebe protiv TSC.
Neverovatno mi je da je tendenciozno, a jos vise da je greska.
Cime se bave ovi ljudi koji sude?

Hack

pre 5 godina

POSLE SE NE POMAZE MEZIMICI???Ovako da Partizanu sude panteri bi vikali karadja kradja!!
(Grobar, 21. novembar 2018 15:35)

Lipi moj, 7 godina Partizanu su svirali i penale van 16 metara

crvena zvezda 3191,..ili koja vec god.

pre 5 godina

Ali uvek posebna vest kada nesto ide u korist partizana i njihove propagande nikad za zvezdu...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Iskreno, 21. novembar 2018 15:38)....cekaj,ali ozbiljno ,cekaj...ne mogu da verujem sta si napisao, i jos si potpisao ,kako si se potpisao..stvarno se nadam da nemas vise od 10 god., ili se zezas...ako ne ispunjavas ove uslove, onda si ,izvini , za posmatranje...

Jovke

pre 5 godina

Pa ovo nije ofsajd i da je igrač TSC dodao loptu napred.
(zzzz, 21. novembar 2018 16:26)

E u kakvoj zemlji mi živimo, ljudi više veruju svojim očima nego jednom sudiji profesionalcu.

Davor

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci.

programer

pre 5 godina

Pa da li je moguće da vam sudije odrađuju posao protiv TSC iz Bačke Topole?!?! Posle će biti o poštenju...

Ima li srpski fudbal dno?

Bodibond

pre 5 godina

Čist ofsajd, nemojte da spinujete.
(Шомика_ЦЗВ, 21. novembar 2018 15:47)

Kad spiner kaze nemojte da spinujete jaoo. Decko idi okreci fidzet SPINER i nemoj da pises kojesta.

Milisav

pre 5 godina

Boze mili, spasi nas! Spasi nas od lopova na sve strane, od vredjanja inteligencije, od nemoralnih radnji i svega sto nas je snaslo ovih godina, nebitno da li to bili sport ili politika! Kako ljudi vise nemaju srama ni stida i sta se sve ovde radi, to je za ne poverovati!

Ivica

pre 5 godina

Daj ljudi, 15i minut, sta se lozite, da je covek hteo da pomogne, bilo bi u drugom, nije video, lose pozicioniran, sto je vec stanje njegove strucnosti!
Mislim da je sada i velika nervoza svih sudija koji budu delegirani blizancima, pa iz uprava klubova i Mazicu nalaze mane kako ih je svesno pokrao, o cemu mi vise pricamo...

velika zvezda

pre 5 godina

Posle se Francuzi pitaju kako ova Zvezda nema poraz tako dugo, s kim oni igraju? Evo kako nemaju poraz. U Srbiji je zabranjeno dati gol Zvezdi a kamoli nešto više. Greške sudija uvek u korist Zvezde, nikad na njenu štetu.

Bravo!

pre 5 godina

Kako ste azurni... za golove Joveljica vas briga.
(hmmm, 21. novembar 2018 15:39) Bravo, dali ste gol drugoligašu koji je pre toga žestoko oštećen. Velika Zvezda!

velika zvezda

pre 5 godina

Ali uvek posebna vest kada nesto ide u korist partizana i njihove propagande nikad za zvezdu...
(Iskreno, 21. novembar 2018 15:38) Pa Partizan je mnogo više puta oštećen nego što je svirao nešto u njegovu korist. Zato smo i prosipali toliko bodova, dok vi na ovakav način "obrate sve rekorde".

CzBg89!

pre 5 godina

Ma mi nemamo kavlitet pa mora sudija da nas gura protiv TSCa.. Sudije samo daju ovim Vesnicima da imaju materijal da stalno lupaju gluposti na Zvezdin racun. Pomocni sudija nije ni za 5 ligu.

Del Piero#10

pre 5 godina

Hahaha pa šta reći više. Fantomski gol protiv Partizana, prošlo kolo vodeći gol nakon faula nad golmanom Dinama, sada ovo... Svaka čast za pobedu nad Liverpulom ali dokle više da se brukate ovako u domaćim takmičenjima? Pa dajte onda bolje da vam odmah dodele trofeje i gotovo. Posle se napumpavaju neki rekordi nepobedivosti, a bez sudija bi odavno bila prekinuta serija.

Realista

pre 5 godina

Hahahahaha i posle pricate da je Srpski fudbal regularan... verovatno se ovo slucajno desilo? Ovo se ne bi desilo ni mojoj babi od 80 leta...

IRONemke

pre 5 godina

Partizanovac sam ali vidi se na slici da je napadac TSC bio ispred poslednje linije odbrane Zvezde tako da je ofsajd cist kao suza.

kvrga

pre 5 godina

strasno. glavni sudija, delegat, dva pomocnika, ostale sudije... svi imaju oci i ovako nesto da se desi. navijam za zvezdu i znam da joj ovo ne treba. mislim, nikoga nije mnogo ni briga za kup pored lige sampiona, a i da jeste...
sramota za sve i ako je bilo namerno i ako nije.

kvrga

pre 5 godina

strasno. glavni sudija, delegat, dva pomocnika, ostale sudije... svi imaju oci i ovako nesto da se desi. navijam za zvezdu i znam da joj ovo ne treba. mislim, nikoga nije mnogo ni briga za kup pored lige sampiona, a i da jeste...
sramota za sve i ako je bilo namerno i ako nije.

Realista

pre 5 godina

Hahahahaha i posle pricate da je Srpski fudbal regularan... verovatno se ovo slucajno desilo? Ovo se ne bi desilo ni mojoj babi od 80 leta...

Del Piero#10

pre 5 godina

Hahaha pa šta reći više. Fantomski gol protiv Partizana, prošlo kolo vodeći gol nakon faula nad golmanom Dinama, sada ovo... Svaka čast za pobedu nad Liverpulom ali dokle više da se brukate ovako u domaćim takmičenjima? Pa dajte onda bolje da vam odmah dodele trofeje i gotovo. Posle se napumpavaju neki rekordi nepobedivosti, a bez sudija bi odavno bila prekinuta serija.

programer

pre 5 godina

Pa da li je moguće da vam sudije odrađuju posao protiv TSC iz Bačke Topole?!?! Posle će biti o poštenju...

Ima li srpski fudbal dno?

Jovke

pre 5 godina

Partizanovac sam ali vidi se na slici da je napadac TSC bio ispred poslednje linije odbrane Zvezde tako da je ofsajd cist kao suza.
(IRONemke, 21. novembar 2018 15:49)

I žuti mu je sudija trebao dati, ladno se lik bunio.

Bata

pre 5 godina

Malo se informisite pre nego komentarisete, u zakonu o sudjenju clan 23 tacka 4 kaze: ukoliko protivnicki igrac bude u zaledju igraca Crvene Zvezde nebitno ko vraca loptu svira se ooopsajd

Grobarchina

pre 5 godina

Nije to previd, već namera. Od početka sezone je tako, inače bi državna mezimica imala kudikamo veće probleme u domaćim takmičenjima.

Skandalozno je šta se radi, ali to je Crvena zvezda. Oni ne mogu i ne žele drugačije.

svako danas ima pravo glasa

pre 5 godina

Partizanovac sam ali vidi se na slici da je napadac TSC bio ispred poslednje linije odbrane Zvezde tako da je ofsajd cist kao suza. 
(IRONemke, 21. novembar 2018 15:49) Kad bi naučio fudbalska pravila pre nego što uzmeš da komentarišeš ne bi se ovako brukao. Pa pogledaj pažljivo ko mu je dodao loptu.

323

pre 5 godina

sudijska trojka treba da dobije suspenziju do kraja sezone zbog nepoznavanja pravila fudbalske igre
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vuk, 21. novembar 2018 19:29)

Onda ne bi u ligi imao ko da sudi?

velika zvezda

pre 5 godina

Posle se Francuzi pitaju kako ova Zvezda nema poraz tako dugo, s kim oni igraju? Evo kako nemaju poraz. U Srbiji je zabranjeno dati gol Zvezdi a kamoli nešto više. Greške sudija uvek u korist Zvezde, nikad na njenu štetu.

Autolimar

pre 5 godina

Protiv Proletera dizu ofsajd iz auta,ovde dizu kad Zvezdin igrac vrati loptu...to govori da su sudije u strahu,da po automatizmu dizu cim je Zvezda u pitanju! Kad,tad,ali kad tad ce sve ovo doci na naplatu! Pored najskuplje ekipe u istoriji naseg fudbala,njih moraju i nesretne sudije da guraju! Cemu to,da pokazete moc? Da nam dokazete kako niko ne sme da se suprostavi njegovom visocanstvu,Terzi,Kokezi,Mrakicu...Mislite da ce ovo vecno trajati?

markoo

pre 5 godina

Eh sada... Kao prvo, neutralno gledano, meni se bas cini da je pomocni sudija sa zastavicom nikako ne moze da vidi da bas Gobeljic daje loptu, glavni sudija nisam siguran, ali ipak je guzva, i tu stoje 3-4 igraca koji prikrivaju sve. Kao drugo, da li ovi fanatici teorije zavere mogu da objasne gde je poenta, sta je cilj toga sto bi uzeli cak i gol Topoli, i da li je bas Zvezdi zivotni san da se dobije kup Srbije ove godine ??? Koga briga za kup uopste ???? Cilja se prvo mesto, i liga sampiona sledece godine, kakav bre kup ??? Ovo je ocigledno samo greska, a po mom naivnom misljenju, kao sto rekoh malo pre, pomocni je sakriven, ne moze da vidi ko daje loptu, to je greska glavnog, i snosice posledice, i tacka ! Ne, i za to su krivi masoni i vatikan, jaoooooo :)
(Stevan, 21. novembar 2018 16:59)

Ispasce da mi je komentar predugacak na prvi pogled al kratko cu kao sto si i sam napisao mnogo si naivan ali nikako nisi objektivan tj. sudija koji ne vidi dobro situaciju(sto bi u ovom slucaju bilo tuzno al ajde Zvezda je to) ne treba ni da svira to sto NE VIDI valjda a ne brze bolje sviracu u Zvezdinu korist pa sta bude.

Milisav

pre 5 godina

Boze mili, spasi nas! Spasi nas od lopova na sve strane, od vredjanja inteligencije, od nemoralnih radnji i svega sto nas je snaslo ovih godina, nebitno da li to bili sport ili politika! Kako ljudi vise nemaju srama ni stida i sta se sve ovde radi, to je za ne poverovati!

Jovke

pre 5 godina

Pitao bih ove "srucnjake" koji pricaju da je ovo ofsajd "cist kao suza", da li uopste znaju sta je to ofsajd...?
(True Batman Fan, 21. novembar 2018 16:43)

Nepravilnost u igri koja se sastoji u tome što se igrač kome se dodaje lopta nađe između protivničkih igrača i golmana ili u konkretnom slučaju srpskog fudbala, situacija u kojoj se igrač Zvezdinog protivnika nađe u gol šansi, uglavnom 1 na 1 sa golmanom.

Bebeto

pre 5 godina

moze biti i jedno i drugo
postoje realne sanse da sudije nisu mogle da vide ko je sutnuo loptu, pomocnik je na skroz drugoj strani a ni glavni nije bio nesto mnogo blizi...
(aleksa, 21. novembar 2018 17:21)

Pa kako može da svira ako nije video?!?

Kninska kobra

pre 5 godina

Ja odavno pokušavam da objasnim zagrizenim navijačima nesto, ali oni od svoje zagrizenisti ne žele da svate- Crvena Zvezda ne sme da gubi bodove protiv amatera u našoj ligi jer bi to ugrozilo titulu. A ako Zvezda nije šampon, onda se brukamo u Evropi. Treba da se svi udruzimo i podrzimo našu perjanicu- Crvenu Zvezdu jer ona može da nam osvetla obraz i već je slavna i velika. Rešenje bi bilo da se rasformira Partizan, pa da svi navijači tog kluba počnu da navijaju za Crvenu Zvezdu i da joj se titula ne dovodi u pitanje, a da prvenstvo se igra za neku počasnu titulu ili tako nešto. Onda ne bi bilo ni tuča ni nereda oko stadiona i svima bi bilo lepo. Pozivam čelnike našeg fudbala i državni vrh da razmisle o ovom win win rešenju.
(NEBAŽDARENI BULDOŽER ŽUTI, 21. novembar 2018 16:55)

2000.za gospodina

PAOK

pre 5 godina

Ali uvek posebna vest kada nesto ide u korist partizana i njihove propagande nikad za zvezdu...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Iskreno, 21. novembar 2018 15:38)

Nabroji mi sta je to islo u korist Partizana ove godine?Nabroj situacije.

parodija

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci. 

(Davor, 21. novembar 2018 16:00
Smeješ se, a plakao bi...

Gracki Menađer

pre 5 godina

I da je postigao go, zvezda bi lagonao prosla sa 4:2!
(igor, 21. novembar 2018 17:21)

Ne bi postigao go, pošto je u dresu - obučen je!

A ako si mislio gol, onda te, bato, žalim koliko si nepismen. Aj opet u šake čitanku.

Jovke

pre 5 godina

Pa ovo nije ofsajd i da je igrač TSC dodao loptu napred.
(zzzz, 21. novembar 2018 16:26)

E u kakvoj zemlji mi živimo, ljudi više veruju svojim očima nego jednom sudiji profesionalcu.

Mirko Kojotovski

pre 5 godina

Auuuu koji previd...Mozda ne namerno.Isuvise očigledno.Glavni je kriv jer je bio bliži dešavanju od linijskog....Iako zvezdaš ovakve stvari su pogubne za nas fudbal

Kleptoman

pre 5 godina

Nije ovo samo previd pomocnika! Koliko je greska pomocnog toliko je greska i glavnog sudije. Glavni sudija imao je uvid u to ko je 'dodao' loptu nazad, nije morao da 'prihvati zastavicu pomocnog sudije'.
Mada ovo ocigledno nije bila 'greska'!
Kako objasniti ljudima da se sve lose u Srbiji desava slucajno i da mi u stvari nismo uopste daleko od normalnih drzava. S t r a s n o !

Nemus

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga.
(Davor, 21. novembar 2018 16:00)

Da te pitam nešto. Šta su ti uradili ti klubi kojima ti je drago da su oštećeni. Razumem da ne voliš Partizan ali šta su ti uradili ostali klubovi koji kažeš su takođe kažeš ošćećeni protiv Partizana. Zašto se se svetite preko grbače ostalih klubova. Eto ti pitanje da vidimo jer imaš neki bistar odgovor.

Bravo!

pre 5 godina

Kako ste azurni... za golove Joveljica vas briga.
(hmmm, 21. novembar 2018 15:39) Bravo, dali ste gol drugoligašu koji je pre toga žestoko oštećen. Velika Zvezda!

Aleksandar Bogdanović

pre 5 godina

Ja sam Zvezdaš i ne volim kad je nepošteno. Zbog mnogih komentatora ovde koji ne vide očiglednu grešku sudija moram da napišem da je ofsajd pravilo koje se primenuje kada se igraču u napadu upućuje lopta od njegovog saigrača. OFSAJD NE MOŽE BITI kad loptu upućuje protivnički igrač, niti onda kada je protivnički igrač sasvim slučajno poslednji dotakao loptu.

NEBAŽDARENI BULDOŽER ŽUTI

pre 5 godina

Ja odavno pokušavam da objasnim zagrizenim navijačima nesto, ali oni od svoje zagrizenisti ne žele da svate- Crvena Zvezda ne sme da gubi bodove protiv amatera u našoj ligi jer bi to ugrozilo titulu. A ako Zvezda nije šampon, onda se brukamo u Evropi. Treba da se svi udruzimo i podrzimo našu perjanicu- Crvenu Zvezdu jer ona može da nam osvetla obraz i već je slavna i velika. Rešenje bi bilo da se rasformira Partizan, pa da svi navijači tog kluba počnu da navijaju za Crvenu Zvezdu i da joj se titula ne dovodi u pitanje, a da prvenstvo se igra za neku počasnu titulu ili tako nešto. Onda ne bi bilo ni tuča ni nereda oko stadiona i svima bi bilo lepo. Pozivam čelnike našeg fudbala i državni vrh da razmisle o ovom win win rešenju.

Majk

pre 5 godina

Slučajno na 0:0 isključenja,
penali, greska sudija, cetvrti sudija bolje vidi, kao na derbiju, smesno ali vidite i igraci se navikli
(jans, 21. novembar 2018 17:52)

Dešava se, evo na primer u....Dobro ne mogu sad da se setim konkretnog slučaja, ali dešava se.

Bodibond

pre 5 godina

Čist ofsajd, nemojte da spinujete.
(Шомика_ЦЗВ, 21. novembar 2018 15:47)

Kad spiner kaze nemojte da spinujete jaoo. Decko idi okreci fidzet SPINER i nemoj da pises kojesta.

Ivan kg

pre 5 godina

Aha, znaci "previd", to se sad tako zove. Mada razumem ovog jadu sto je podigao zastavicu, bolje to nego da ga sklone sa liste, kao sto su onog sudiju sto je sudio Vozdovac- Zvezda 2:0, iako na toj utakmici nikoga nije ostetio. Ali vise ga nema na listi "elit" sudija.

crvena zvezda 3191,..ili koja vec god.

pre 5 godina

Ali uvek posebna vest kada nesto ide u korist partizana i njihove propagande nikad za zvezdu...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Iskreno, 21. novembar 2018 15:38)....cekaj,ali ozbiljno ,cekaj...ne mogu da verujem sta si napisao, i jos si potpisao ,kako si se potpisao..stvarno se nadam da nemas vise od 10 god., ili se zezas...ako ne ispunjavas ove uslove, onda si ,izvini , za posmatranje...

velika zvezda

pre 5 godina

Ali uvek posebna vest kada nesto ide u korist partizana i njihove propagande nikad za zvezdu...
(Iskreno, 21. novembar 2018 15:38) Pa Partizan je mnogo više puta oštećen nego što je svirao nešto u njegovu korist. Zato smo i prosipali toliko bodova, dok vi na ovakav način "obrate sve rekorde".

milos

pre 5 godina

Somika czv je za komentar dobio vise pluseva nego minusa.To dovoljno govori gde mi zivimo.Botovi veruju vodjama pre nego svojim ocima

mali aleci

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci.
(Davor, 21. novembar 2018 16:00) ...veruj mi ,ja se i dalje smejem,pogotovu na ove vase sporne situacije...

floro flores

pre 5 godina

Zvezda treba da tuzi sudiju i trazi negovo izbacivanje iz fudbala.. Ovo nije pomoc ,ovo je steta naneta i CZ i protivniku... Ako sudija ne zna pravila ili ne vidi neka se sam povuce

pedja 71

pre 5 godina

Mislim da za ovim nema potrebe protiv TSC.
Neverovatno mi je da je tendenciozno, a jos vise da je greska.
Cime se bave ovi ljudi koji sude?

Peđa

pre 5 godina

Ovo je veća greška glavnog sudije od pomoćnika.Pomoćnik može da isprati liniju ofsajda ,ali je vrlo moguće da nije video ko je odigrao pas, jer se nalazi na 60m udaljenosti.Greška glavnog sudije je kardinalna.Ako nije video ovako čistu situaciju onda se ne zna postaviti na terenu,a ako je video a ipak poslušao pomoćnika to je još veća greška(neznanje).U svakom slučaju nije za sudiju.Treća mogućnost je namerna greška što isključujem.Prvo zato što to Zvezdi sigurno nije bilo potrebno, a i da jeste onda se najpre dosudi par prekršaja oko kaznenog,pa penal pa isključenje zbog prigovora,pušten ofsajd itd ,nešto što se može smatrati previdom a ne grubom greškom.Za ovu situaciju to nije bitno,ali vidim da ovde svi moraju da se izjasne pa ću i ja sam reći da sam navijač Partizana od rođenja (ajde neka bude koju godinu kasnije).

no name

pre 5 godina

Ovo nije greska, ovo je da mu se oduzme dozvola za sudjenje na godinu dana i da se vrati svom stalnom poslu, ako ima, a da ove prekovremene poslove trazi u gradjevini, nista ozbiljnije od mesanja maltera jer bi u svakom drugom slucaju bilo pogubno... Mora se odvojiti sitna greska koja moze da se desi svakom sudiji od ove katastrofalne i smeo bih da se usudim da kazem namerne greske kakvu je ovaj sudija napravio... Jer ovako nesto samo namerno moze da se pogresi, nikako slucajno i da nije video... Sta tu ima da se ne vidi kad je protivnicki igrac metar od ovog sto vraca loptu golmanu...Znaci godinu dana zabrane a posle toga ako se ponovi ovako glupa greska i jaca kazna uz novcanu ili trajno oduzimanje licence pa bi se svi opametili...

srdan

pre 5 godina

Ja ne znam zašto se kup i prvenstvo uopšte igraju kada je svima jasno da je zvezda od svih kvalitetnija i da im ne treba ničija pomoć? Dodelite ljudima trofej i pustite ih da se spremaju za LS a ovi ostali neka se igraju za drugo mesto.

KKP

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci.
(Davor, 21. novembar 2018 16:00)hvala na lepim željama ali za razliku od vas ne osećamo se.

No woman no cry

pre 5 godina

Pitao bih ove "srucnjake" koji pricaju da je ovo ofsajd "cist kao suza", da li uopste znaju sta je to ofsajd...?
(True Batman Fan, 21. novembar 2018 16:43)

Nepravilnost u igri koja se sastoji u tome što se igrač kome se dodaje lopta nađe između protivničkih igrača i golmana ili u konkretnom slučaju srpskog fudbala, situacija u kojoj se igrač Zvezdinog protivnika nađe u gol šansi, uglavnom 1 na 1 sa golmanom.
(Jovke, 21. novembar 2018 16:58)
Ili na primer, takodje iz slučaja srpskog fudbala, nije ofsajd i u situaciji (negde oko 98 minuta u nadoknadi vremena a pri rezultatu 1:1) ako se domaci igrač koji se nalazio u ociglednoj ofsajd poziciji tom prilikom držao za stativu.

Jumko

pre 5 godina

Tako i treba! Bravo sudije! Svakako nikoga ne interesuju nase prvenstvo i kup, ali zelimo pomoc, iako ubedljivo najjaci, za svaki slucaj, pa da opet uzivamo u Ls!

molina

pre 5 godina

Stvarno dokle vise. Zvezdi se sviraju penali kada vodi 3:0, ofjasd TSC-u, a sve to kako bi posle bilo pitanje "da li je Zvezdin protivnik ostecen". Najcesce jeste ali u sustini nije ni bitno, greske koje sluze grobarima da razvijaju svoje zavere kako je sve namesteno, kao u sezoni sa Grofom gde su uzeli titulu koju su oni vec namenili Zvezdi. Stvarno grobari dosta, i vi vasi mediji. Igrajte fudbal, pobedite nekoga pa pricajte.

Nesa

pre 5 godina

Hahahahah.Zvezda je ove godine sva fudbalska pravila pogazila.Ovo u zivotu nisam video.Ima malo,al da se ovako bezobrazno i ocigledno krade je kriminalno.Jedna pravila vaze za protivnicke ekipe.Al za Zvezdu nikakva pravila ne vaze.Mogu da reda,sta hoce.I ovo fudbal.I ovo da idem da gledam.Ne pada mi napamet vise.Sva publika ce otici sa svih stadiona.

Novi Sad

pre 5 godina

A ako si mislio gol, onda te, bato, žalim koliko si nepismen. Aj opet u šake čitanku.
(Gracki Menađer, 21. novembar 2018 18:25

Nisi ni ti pismeniji.

expert

pre 5 godina

Pogledajte samo facu golmana.Čovek gleda i neveruje,ko veli ima Boga.Izgleda da mu niko nije rekao da ovakvih i sličnih situacija ne mora da se boji ???

Hack

pre 5 godina

POSLE SE NE POMAZE MEZIMICI???Ovako da Partizanu sude panteri bi vikali karadja kradja!!
(Grobar, 21. novembar 2018 15:35)

Lipi moj, 7 godina Partizanu su svirali i penale van 16 metara

miško

pre 5 godina

Od zadnjih 20 ofsajda koji su svirani Zvezdinim igračima bar 12 ih nije bilo,niko ni reči pa ni Zvezda,ovaj jedan i toliko buke.Ko ne veruje neka pogleda utakmice.

Stevan

pre 5 godina

Eh sada... Kao prvo, neutralno gledano, meni se bas cini da je pomocni sudija sa zastavicom nikako ne moze da vidi da bas Gobeljic daje loptu, glavni sudija nisam siguran, ali ipak je guzva, i tu stoje 3-4 igraca koji prikrivaju sve. Kao drugo, da li ovi fanatici teorije zavere mogu da objasne gde je poenta, sta je cilj toga sto bi uzeli cak i gol Topoli, i da li je bas Zvezdi zivotni san da se dobije kup Srbije ove godine ??? Koga briga za kup uopste ???? Cilja se prvo mesto, i liga sampiona sledece godine, kakav bre kup ??? Ovo je ocigledno samo greska, a po mom naivnom misljenju, kao sto rekoh malo pre, pomocni je sakriven, ne moze da vidi ko daje loptu, to je greska glavnog, i snosice posledice, i tacka ! Ne, i za to su krivi masoni i vatikan, jaoooooo :)

Eeee...

pre 5 godina

Greska glavnog sudije. S obzirom na okolnosti, nije mogao da ne vidi da je ovo izuzetak od pravila ofsajda. Greska je kardinalna zato što čovek ne poznaje osnovna pravila i zato što je takav stigao dovde...

no name

pre 5 godina

Ovo nije greska, ovo je da mu se oduzme dozvola za sudjenje na godinu dana i da se vrati svom stalnom poslu, ako ima, a da ove prekovremene poslove trazi u gradjevini, nista ozbiljnije od mesanja maltera jer bi u svakom drugom slucaju bilo pogubno... Mora se odvojiti sitna greska koja moze da se desi svakom sudiji od ove katastrofalne i smeo bih da se usudim da kazem namerne greske kakvu je ovaj sudija napravio... Jer ovako nesto samo namerno moze da se pogresi, nikako slucajno i da nije video... Sta tu ima da se ne vidi kad je protivnicki igrac metar od ovog sto vraca loptu golmanu...Znaci godinu dana zabrane a posle toga ako se ponovi ovako glupa greska i jaca kazna uz novcanu ili trajno oduzimanje licence pa bi se svi opametili...

bg41

pre 5 godina

Omaž voditelju Zvezdinog Vesnika da u ovom nepostojećem ofsajdu nadje alibi za svoj posrnuli klub . Sve se čini da se uruši kredibilitet Zvezdine dominacije u Srbiji. Takozvana sudijska pomoć koja nam apsolutno ne treba.

mlb

pre 5 godina

Slazem se da se navlaci za Zvezdu, ali budimo realni, ova situacija nije namerna, jednostavno linijski sudija je napravio uzasnu gresku, a glavni jos vecu jer ga je poslusao, a za razliku od linijskog koji je bio na suprotnoj strani, ovaj je bio dovoljno blizu da odlicno vidi ko je dodao loptu.
Lose sudije.

CzBg89!

pre 5 godina

Ma mi nemamo kavlitet pa mora sudija da nas gura protiv TSCa.. Sudije samo daju ovim Vesnicima da imaju materijal da stalno lupaju gluposti na Zvezdin racun. Pomocni sudija nije ni za 5 ligu.

neutralni felsh

pre 5 godina

Nama ne treba sudijska pomoć,barem za Srbiju imamo tim a imamo i za Evropu!Kao da namjerno hoće da dignu prašinu!
(DMIT, 21. novembar 2018 22:24)

vjerojatno...

Davor

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci.

Pukovnik Vranic

pre 5 godina

Od 144 komentara ukupno, 134 ostavile pristalice Partizana.

Dobro, cekajte, na stranu to sto se prepucavamo oko sudjenja i regularnosti u utakmicama i jednih i drugih svake druge nedelje, zar stvarno mislite da Zvezda ima potrebu da namesti utakmicu na Rajku protiv jedne Backe Topole? Budite objektivni jednom u zivotu i recite.
Razumeo bih i da je ovo sad ekipa iz 2011/2012 kada smo se jedva vukli po terenu, ali ove sezone Zvezda je daleko bolji tim od Partizana i svih ostalih klubova iz Srbije i to je cinjenica koju svaki normalan simpatizer fudbala vidi, ne samo zbog rezultata, nego i zbog igre.

To sto je sudija krampon (i to mislim na glavnog, koji je bio blizu) i sto nije ni za beton ligu, to je totalno druga prica. Linijski sudija verovatno je imao zaklonjen pogled i nije video ko je tacno uputio loptu, desava se. Ali glavni je morao to da vidi i da zanemari zastavicu.
I sad smo dosli u situaciju da se opet prica o nekom famoznom namestanju Zvezdinih meceva, zbog najblaze receno, neznanja sudije.

Aj uzdravlje.

direwolf

pre 5 godina

I Zvezda i Partizan imaju povlascen status protic svih ostalih ekipa u ligi. Uvek se digne prasina i buka nakon svake greske od strane suparnickog tabora, kao da zaboravljaju da su proslom kolu bas oni bili pogurani. Problem nastaje kada mediji vise izvestavaju o greskama u korist Zvezde dok se o greskama u korist Partizana prave ludi, pa ovakve clanke retko kada citamo.

Qantas

pre 5 godina

I da je postigao go, zvezda bi lagonao prosla sa 4:2!
(igor, 21. novembar 2018 17:21)
Ne bi postigao go, pošto je u dresu - obučen je!
A ako si mislio gol, onda te, bato, žalim koliko si nepismen. Aj opet u šake čitanku.(Gracki Menađer, 21. novembar 2018 18:25)
E pa "menadjeru", nikada neces ni biti menadzer! A gradski, cak ni tada. Jasno je da je čovek kucajući komentar negde slovo izostavio, a negde ih ima i u višku. To se dešava, nije kontrolisao šta je kucao nego je odmah poslao. Ali, po tebi, bitno je za bilo šta se "uhvatiti" u nedostatku boljeg.
Ono za ofsajd je sve čisto, da taj igrač TSC-a nije bio na nedozvoljenom mestu, lopta bi stigla do golmana, kome je i upućena. I šta vam je tu sporno?

Ivica

pre 5 godina

Daj ljudi, 15i minut, sta se lozite, da je covek hteo da pomogne, bilo bi u drugom, nije video, lose pozicioniran, sto je vec stanje njegove strucnosti!
Mislim da je sada i velika nervoza svih sudija koji budu delegirani blizancima, pa iz uprava klubova i Mazicu nalaze mane kako ih je svesno pokrao, o cemu mi vise pricamo...

aleksa

pre 5 godina

moze biti i jedno i drugo
postoje realne sanse da sudije nisu mogle da vide ko je sutnuo loptu, pomocnik je na skroz drugoj strani a ni glavni nije bio nesto mnogo blizi...

IRONemke

pre 5 godina

Partizanovac sam ali vidi se na slici da je napadac TSC bio ispred poslednje linije odbrane Zvezde tako da je ofsajd cist kao suza.

Qantas

pre 5 godina

I da je postigao go, zvezda bi lagonao prosla sa 4:2!
(igor, 21. novembar 2018 17:21)
Ne bi postigao go, pošto je u dresu - obučen je!
A ako si mislio gol, onda te, bato, žalim koliko si nepismen. Aj opet u šake čitanku.(Gracki Menađer, 21. novembar 2018 18:25)
E pa "menadjeru", nikada neces ni biti menadzer! A gradski, cak ni tada. Jasno je da je čovek kucajući komentar negde slovo izostavio, a negde ih ima i u višku. To se dešava, nije kontrolisao šta je kucao nego je odmah poslao. Ali, po tebi, bitno je za bilo šta se "uhvatiti" u nedostatku boljeg.
Ono za ofsajd je sve čisto, da taj igrač TSC-a nije bio na nedozvoljenom mestu, lopta bi stigla do golmana, kome je i upućena. I šta vam je tu sporno?

Stevan

pre 5 godina

Eh sada... Kao prvo, neutralno gledano, meni se bas cini da je pomocni sudija sa zastavicom nikako ne moze da vidi da bas Gobeljic daje loptu, glavni sudija nisam siguran, ali ipak je guzva, i tu stoje 3-4 igraca koji prikrivaju sve. Kao drugo, da li ovi fanatici teorije zavere mogu da objasne gde je poenta, sta je cilj toga sto bi uzeli cak i gol Topoli, i da li je bas Zvezdi zivotni san da se dobije kup Srbije ove godine ??? Koga briga za kup uopste ???? Cilja se prvo mesto, i liga sampiona sledece godine, kakav bre kup ??? Ovo je ocigledno samo greska, a po mom naivnom misljenju, kao sto rekoh malo pre, pomocni je sakriven, ne moze da vidi ko daje loptu, to je greska glavnog, i snosice posledice, i tacka ! Ne, i za to su krivi masoni i vatikan, jaoooooo :)

Hack

pre 5 godina

POSLE SE NE POMAZE MEZIMICI???Ovako da Partizanu sude panteri bi vikali karadja kradja!!
(Grobar, 21. novembar 2018 15:35)

Lipi moj, 7 godina Partizanu su svirali i penale van 16 metara

molina

pre 5 godina

Stvarno dokle vise. Zvezdi se sviraju penali kada vodi 3:0, ofjasd TSC-u, a sve to kako bi posle bilo pitanje "da li je Zvezdin protivnik ostecen". Najcesce jeste ali u sustini nije ni bitno, greske koje sluze grobarima da razvijaju svoje zavere kako je sve namesteno, kao u sezoni sa Grofom gde su uzeli titulu koju su oni vec namenili Zvezdi. Stvarno grobari dosta, i vi vasi mediji. Igrajte fudbal, pobedite nekoga pa pricajte.

Davor

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci.

miško

pre 5 godina

Od zadnjih 20 ofsajda koji su svirani Zvezdinim igračima bar 12 ih nije bilo,niko ni reči pa ni Zvezda,ovaj jedan i toliko buke.Ko ne veruje neka pogleda utakmice.

IRONemke

pre 5 godina

Partizanovac sam ali vidi se na slici da je napadac TSC bio ispred poslednje linije odbrane Zvezde tako da je ofsajd cist kao suza.

Bata

pre 5 godina

Malo se informisite pre nego komentarisete, u zakonu o sudjenju clan 23 tacka 4 kaze: ukoliko protivnicki igrac bude u zaledju igraca Crvene Zvezde nebitno ko vraca loptu svira se ooopsajd

Ivica

pre 5 godina

Daj ljudi, 15i minut, sta se lozite, da je covek hteo da pomogne, bilo bi u drugom, nije video, lose pozicioniran, sto je vec stanje njegove strucnosti!
Mislim da je sada i velika nervoza svih sudija koji budu delegirani blizancima, pa iz uprava klubova i Mazicu nalaze mane kako ih je svesno pokrao, o cemu mi vise pricamo...

mlb

pre 5 godina

Slazem se da se navlaci za Zvezdu, ali budimo realni, ova situacija nije namerna, jednostavno linijski sudija je napravio uzasnu gresku, a glavni jos vecu jer ga je poslusao, a za razliku od linijskog koji je bio na suprotnoj strani, ovaj je bio dovoljno blizu da odlicno vidi ko je dodao loptu.
Lose sudije.

Grobarchina

pre 5 godina

Nije to previd, već namera. Od početka sezone je tako, inače bi državna mezimica imala kudikamo veće probleme u domaćim takmičenjima.

Skandalozno je šta se radi, ali to je Crvena zvezda. Oni ne mogu i ne žele drugačije.

Pukovnik Vranic

pre 5 godina

Od 144 komentara ukupno, 134 ostavile pristalice Partizana.

Dobro, cekajte, na stranu to sto se prepucavamo oko sudjenja i regularnosti u utakmicama i jednih i drugih svake druge nedelje, zar stvarno mislite da Zvezda ima potrebu da namesti utakmicu na Rajku protiv jedne Backe Topole? Budite objektivni jednom u zivotu i recite.
Razumeo bih i da je ovo sad ekipa iz 2011/2012 kada smo se jedva vukli po terenu, ali ove sezone Zvezda je daleko bolji tim od Partizana i svih ostalih klubova iz Srbije i to je cinjenica koju svaki normalan simpatizer fudbala vidi, ne samo zbog rezultata, nego i zbog igre.

To sto je sudija krampon (i to mislim na glavnog, koji je bio blizu) i sto nije ni za beton ligu, to je totalno druga prica. Linijski sudija verovatno je imao zaklonjen pogled i nije video ko je tacno uputio loptu, desava se. Ali glavni je morao to da vidi i da zanemari zastavicu.
I sad smo dosli u situaciju da se opet prica o nekom famoznom namestanju Zvezdinih meceva, zbog najblaze receno, neznanja sudije.

Aj uzdravlje.

CzBg89!

pre 5 godina

Ma mi nemamo kavlitet pa mora sudija da nas gura protiv TSCa.. Sudije samo daju ovim Vesnicima da imaju materijal da stalno lupaju gluposti na Zvezdin racun. Pomocni sudija nije ni za 5 ligu.

Novi Sad

pre 5 godina

A ako si mislio gol, onda te, bato, žalim koliko si nepismen. Aj opet u šake čitanku.
(Gracki Menađer, 21. novembar 2018 18:25

Nisi ni ti pismeniji.

aleksa

pre 5 godina

moze biti i jedno i drugo
postoje realne sanse da sudije nisu mogle da vide ko je sutnuo loptu, pomocnik je na skroz drugoj strani a ni glavni nije bio nesto mnogo blizi...

Del Piero#10

pre 5 godina

Hahaha pa šta reći više. Fantomski gol protiv Partizana, prošlo kolo vodeći gol nakon faula nad golmanom Dinama, sada ovo... Svaka čast za pobedu nad Liverpulom ali dokle više da se brukate ovako u domaćim takmičenjima? Pa dajte onda bolje da vam odmah dodele trofeje i gotovo. Posle se napumpavaju neki rekordi nepobedivosti, a bez sudija bi odavno bila prekinuta serija.

bg41

pre 5 godina

Omaž voditelju Zvezdinog Vesnika da u ovom nepostojećem ofsajdu nadje alibi za svoj posrnuli klub . Sve se čini da se uruši kredibilitet Zvezdine dominacije u Srbiji. Takozvana sudijska pomoć koja nam apsolutno ne treba.

Gracki Menađer

pre 5 godina

I da je postigao go, zvezda bi lagonao prosla sa 4:2!
(igor, 21. novembar 2018 17:21)

Ne bi postigao go, pošto je u dresu - obučen je!

A ako si mislio gol, onda te, bato, žalim koliko si nepismen. Aj opet u šake čitanku.

direwolf

pre 5 godina

I Zvezda i Partizan imaju povlascen status protic svih ostalih ekipa u ligi. Uvek se digne prasina i buka nakon svake greske od strane suparnickog tabora, kao da zaboravljaju da su proslom kolu bas oni bili pogurani. Problem nastaje kada mediji vise izvestavaju o greskama u korist Zvezde dok se o greskama u korist Partizana prave ludi, pa ovakve clanke retko kada citamo.

markoo

pre 5 godina

Eh sada... Kao prvo, neutralno gledano, meni se bas cini da je pomocni sudija sa zastavicom nikako ne moze da vidi da bas Gobeljic daje loptu, glavni sudija nisam siguran, ali ipak je guzva, i tu stoje 3-4 igraca koji prikrivaju sve. Kao drugo, da li ovi fanatici teorije zavere mogu da objasne gde je poenta, sta je cilj toga sto bi uzeli cak i gol Topoli, i da li je bas Zvezdi zivotni san da se dobije kup Srbije ove godine ??? Koga briga za kup uopste ???? Cilja se prvo mesto, i liga sampiona sledece godine, kakav bre kup ??? Ovo je ocigledno samo greska, a po mom naivnom misljenju, kao sto rekoh malo pre, pomocni je sakriven, ne moze da vidi ko daje loptu, to je greska glavnog, i snosice posledice, i tacka ! Ne, i za to su krivi masoni i vatikan, jaoooooo :)
(Stevan, 21. novembar 2018 16:59)

Ispasce da mi je komentar predugacak na prvi pogled al kratko cu kao sto si i sam napisao mnogo si naivan ali nikako nisi objektivan tj. sudija koji ne vidi dobro situaciju(sto bi u ovom slucaju bilo tuzno al ajde Zvezda je to) ne treba ni da svira to sto NE VIDI valjda a ne brze bolje sviracu u Zvezdinu korist pa sta bude.

Realista

pre 5 godina

Hahahahaha i posle pricate da je Srpski fudbal regularan... verovatno se ovo slucajno desilo? Ovo se ne bi desilo ni mojoj babi od 80 leta...

KKP

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci.
(Davor, 21. novembar 2018 16:00)hvala na lepim željama ali za razliku od vas ne osećamo se.

NEBAŽDARENI BULDOŽER ŽUTI

pre 5 godina

Ja odavno pokušavam da objasnim zagrizenim navijačima nesto, ali oni od svoje zagrizenisti ne žele da svate- Crvena Zvezda ne sme da gubi bodove protiv amatera u našoj ligi jer bi to ugrozilo titulu. A ako Zvezda nije šampon, onda se brukamo u Evropi. Treba da se svi udruzimo i podrzimo našu perjanicu- Crvenu Zvezdu jer ona može da nam osvetla obraz i već je slavna i velika. Rešenje bi bilo da se rasformira Partizan, pa da svi navijači tog kluba počnu da navijaju za Crvenu Zvezdu i da joj se titula ne dovodi u pitanje, a da prvenstvo se igra za neku počasnu titulu ili tako nešto. Onda ne bi bilo ni tuča ni nereda oko stadiona i svima bi bilo lepo. Pozivam čelnike našeg fudbala i državni vrh da razmisle o ovom win win rešenju.

velika zvezda

pre 5 godina

Posle se Francuzi pitaju kako ova Zvezda nema poraz tako dugo, s kim oni igraju? Evo kako nemaju poraz. U Srbiji je zabranjeno dati gol Zvezdi a kamoli nešto više. Greške sudija uvek u korist Zvezde, nikad na njenu štetu.

programer

pre 5 godina

Pa da li je moguće da vam sudije odrađuju posao protiv TSC iz Bačke Topole?!?! Posle će biti o poštenju...

Ima li srpski fudbal dno?

parodija

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci. 

(Davor, 21. novembar 2018 16:00
Smeješ se, a plakao bi...

crvena zvezda 3191,..ili koja vec god.

pre 5 godina

Ali uvek posebna vest kada nesto ide u korist partizana i njihove propagande nikad za zvezdu...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Iskreno, 21. novembar 2018 15:38)....cekaj,ali ozbiljno ,cekaj...ne mogu da verujem sta si napisao, i jos si potpisao ,kako si se potpisao..stvarno se nadam da nemas vise od 10 god., ili se zezas...ako ne ispunjavas ove uslove, onda si ,izvini , za posmatranje...

PAOK

pre 5 godina

Ali uvek posebna vest kada nesto ide u korist partizana i njihove propagande nikad za zvezdu...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Iskreno, 21. novembar 2018 15:38)

Nabroji mi sta je to islo u korist Partizana ove godine?Nabroj situacije.

Autolimar

pre 5 godina

Protiv Proletera dizu ofsajd iz auta,ovde dizu kad Zvezdin igrac vrati loptu...to govori da su sudije u strahu,da po automatizmu dizu cim je Zvezda u pitanju! Kad,tad,ali kad tad ce sve ovo doci na naplatu! Pored najskuplje ekipe u istoriji naseg fudbala,njih moraju i nesretne sudije da guraju! Cemu to,da pokazete moc? Da nam dokazete kako niko ne sme da se suprostavi njegovom visocanstvu,Terzi,Kokezi,Mrakicu...Mislite da ce ovo vecno trajati?

mali aleci

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga. Zbog ovih koji su godinama cutali kada je cela Srbija gledala Partizanovu kradju. Partizanove prijateljske utakmice sa pola lige. Zelim vam da se godinama osecate onako kako smo se mi osecali dok ste krali, otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci.
(Davor, 21. novembar 2018 16:00) ...veruj mi ,ja se i dalje smejem,pogotovu na ove vase sporne situacije...

Kninska kobra

pre 5 godina

Ja odavno pokušavam da objasnim zagrizenim navijačima nesto, ali oni od svoje zagrizenisti ne žele da svate- Crvena Zvezda ne sme da gubi bodove protiv amatera u našoj ligi jer bi to ugrozilo titulu. A ako Zvezda nije šampon, onda se brukamo u Evropi. Treba da se svi udruzimo i podrzimo našu perjanicu- Crvenu Zvezdu jer ona može da nam osvetla obraz i već je slavna i velika. Rešenje bi bilo da se rasformira Partizan, pa da svi navijači tog kluba počnu da navijaju za Crvenu Zvezdu i da joj se titula ne dovodi u pitanje, a da prvenstvo se igra za neku počasnu titulu ili tako nešto. Onda ne bi bilo ni tuča ni nereda oko stadiona i svima bi bilo lepo. Pozivam čelnike našeg fudbala i državni vrh da razmisle o ovom win win rešenju.
(NEBAŽDARENI BULDOŽER ŽUTI, 21. novembar 2018 16:55)

2000.za gospodina

No woman no cry

pre 5 godina

Pitao bih ove "srucnjake" koji pricaju da je ovo ofsajd "cist kao suza", da li uopste znaju sta je to ofsajd...?
(True Batman Fan, 21. novembar 2018 16:43)

Nepravilnost u igri koja se sastoji u tome što se igrač kome se dodaje lopta nađe između protivničkih igrača i golmana ili u konkretnom slučaju srpskog fudbala, situacija u kojoj se igrač Zvezdinog protivnika nađe u gol šansi, uglavnom 1 na 1 sa golmanom.
(Jovke, 21. novembar 2018 16:58)
Ili na primer, takodje iz slučaja srpskog fudbala, nije ofsajd i u situaciji (negde oko 98 minuta u nadoknadi vremena a pri rezultatu 1:1) ako se domaci igrač koji se nalazio u ociglednoj ofsajd poziciji tom prilikom držao za stativu.

Jumko

pre 5 godina

Tako i treba! Bravo sudije! Svakako nikoga ne interesuju nase prvenstvo i kup, ali zelimo pomoc, iako ubedljivo najjaci, za svaki slucaj, pa da opet uzivamo u Ls!

srdan

pre 5 godina

Ja ne znam zašto se kup i prvenstvo uopšte igraju kada je svima jasno da je zvezda od svih kvalitetnija i da im ne treba ničija pomoć? Dodelite ljudima trofej i pustite ih da se spremaju za LS a ovi ostali neka se igraju za drugo mesto.

Nemus

pre 5 godina

Sudija je , ocigledno, pogresio i drago mi je sto je to uradio. Zbog koga? Zbog ovih koji se nerviraju i pate zbog toga.
(Davor, 21. novembar 2018 16:00)

Da te pitam nešto. Šta su ti uradili ti klubi kojima ti je drago da su oštećeni. Razumem da ne voliš Partizan ali šta su ti uradili ostali klubovi koji kažeš su takođe kažeš ošćećeni protiv Partizana. Zašto se se svetite preko grbače ostalih klubova. Eto ti pitanje da vidimo jer imaš neki bistar odgovor.

Majk

pre 5 godina

Slučajno na 0:0 isključenja,
penali, greska sudija, cetvrti sudija bolje vidi, kao na derbiju, smesno ali vidite i igraci se navikli
(jans, 21. novembar 2018 17:52)

Dešava se, evo na primer u....Dobro ne mogu sad da se setim konkretnog slučaja, ali dešava se.

svako danas ima pravo glasa

pre 5 godina

Partizanovac sam ali vidi se na slici da je napadac TSC bio ispred poslednje linije odbrane Zvezde tako da je ofsajd cist kao suza. 
(IRONemke, 21. novembar 2018 15:49) Kad bi naučio fudbalska pravila pre nego što uzmeš da komentarišeš ne bi se ovako brukao. Pa pogledaj pažljivo ko mu je dodao loptu.

Jovke

pre 5 godina

Pitao bih ove "srucnjake" koji pricaju da je ovo ofsajd "cist kao suza", da li uopste znaju sta je to ofsajd...?
(True Batman Fan, 21. novembar 2018 16:43)

Nepravilnost u igri koja se sastoji u tome što se igrač kome se dodaje lopta nađe između protivničkih igrača i golmana ili u konkretnom slučaju srpskog fudbala, situacija u kojoj se igrač Zvezdinog protivnika nađe u gol šansi, uglavnom 1 na 1 sa golmanom.

Peđa

pre 5 godina

Ovo je veća greška glavnog sudije od pomoćnika.Pomoćnik može da isprati liniju ofsajda ,ali je vrlo moguće da nije video ko je odigrao pas, jer se nalazi na 60m udaljenosti.Greška glavnog sudije je kardinalna.Ako nije video ovako čistu situaciju onda se ne zna postaviti na terenu,a ako je video a ipak poslušao pomoćnika to je još veća greška(neznanje).U svakom slučaju nije za sudiju.Treća mogućnost je namerna greška što isključujem.Prvo zato što to Zvezdi sigurno nije bilo potrebno, a i da jeste onda se najpre dosudi par prekršaja oko kaznenog,pa penal pa isključenje zbog prigovora,pušten ofsajd itd ,nešto što se može smatrati previdom a ne grubom greškom.Za ovu situaciju to nije bitno,ali vidim da ovde svi moraju da se izjasne pa ću i ja sam reći da sam navijač Partizana od rođenja (ajde neka bude koju godinu kasnije).

kvrga

pre 5 godina

strasno. glavni sudija, delegat, dva pomocnika, ostale sudije... svi imaju oci i ovako nesto da se desi. navijam za zvezdu i znam da joj ovo ne treba. mislim, nikoga nije mnogo ni briga za kup pored lige sampiona, a i da jeste...
sramota za sve i ako je bilo namerno i ako nije.

Jovke

pre 5 godina

Partizanovac sam ali vidi se na slici da je napadac TSC bio ispred poslednje linije odbrane Zvezde tako da je ofsajd cist kao suza.
(IRONemke, 21. novembar 2018 15:49)

I žuti mu je sudija trebao dati, ladno se lik bunio.

Bebeto

pre 5 godina

moze biti i jedno i drugo
postoje realne sanse da sudije nisu mogle da vide ko je sutnuo loptu, pomocnik je na skroz drugoj strani a ni glavni nije bio nesto mnogo blizi...
(aleksa, 21. novembar 2018 17:21)

Pa kako može da svira ako nije video?!?

Kleptoman

pre 5 godina

Nije ovo samo previd pomocnika! Koliko je greska pomocnog toliko je greska i glavnog sudije. Glavni sudija imao je uvid u to ko je 'dodao' loptu nazad, nije morao da 'prihvati zastavicu pomocnog sudije'.
Mada ovo ocigledno nije bila 'greska'!
Kako objasniti ljudima da se sve lose u Srbiji desava slucajno i da mi u stvari nismo uopste daleko od normalnih drzava. S t r a s n o !

Bravo!

pre 5 godina

Kako ste azurni... za golove Joveljica vas briga.
(hmmm, 21. novembar 2018 15:39) Bravo, dali ste gol drugoligašu koji je pre toga žestoko oštećen. Velika Zvezda!

velika zvezda

pre 5 godina

Ali uvek posebna vest kada nesto ide u korist partizana i njihove propagande nikad za zvezdu...
(Iskreno, 21. novembar 2018 15:38) Pa Partizan je mnogo više puta oštećen nego što je svirao nešto u njegovu korist. Zato smo i prosipali toliko bodova, dok vi na ovakav način "obrate sve rekorde".

Bodibond

pre 5 godina

Čist ofsajd, nemojte da spinujete.
(Шомика_ЦЗВ, 21. novembar 2018 15:47)

Kad spiner kaze nemojte da spinujete jaoo. Decko idi okreci fidzet SPINER i nemoj da pises kojesta.

floro flores

pre 5 godina

Zvezda treba da tuzi sudiju i trazi negovo izbacivanje iz fudbala.. Ovo nije pomoc ,ovo je steta naneta i CZ i protivniku... Ako sudija ne zna pravila ili ne vidi neka se sam povuce

pedja 71

pre 5 godina

Mislim da za ovim nema potrebe protiv TSC.
Neverovatno mi je da je tendenciozno, a jos vise da je greska.
Cime se bave ovi ljudi koji sude?

323

pre 5 godina

sudijska trojka treba da dobije suspenziju do kraja sezone zbog nepoznavanja pravila fudbalske igre
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vuk, 21. novembar 2018 19:29)

Onda ne bi u ligi imao ko da sudi?

neutralni felsh

pre 5 godina

Nama ne treba sudijska pomoć,barem za Srbiju imamo tim a imamo i za Evropu!Kao da namjerno hoće da dignu prašinu!
(DMIT, 21. novembar 2018 22:24)

vjerojatno...

Nesa

pre 5 godina

Hahahahah.Zvezda je ove godine sva fudbalska pravila pogazila.Ovo u zivotu nisam video.Ima malo,al da se ovako bezobrazno i ocigledno krade je kriminalno.Jedna pravila vaze za protivnicke ekipe.Al za Zvezdu nikakva pravila ne vaze.Mogu da reda,sta hoce.I ovo fudbal.I ovo da idem da gledam.Ne pada mi napamet vise.Sva publika ce otici sa svih stadiona.

Milisav

pre 5 godina

Boze mili, spasi nas! Spasi nas od lopova na sve strane, od vredjanja inteligencije, od nemoralnih radnji i svega sto nas je snaslo ovih godina, nebitno da li to bili sport ili politika! Kako ljudi vise nemaju srama ni stida i sta se sve ovde radi, to je za ne poverovati!

Jovke

pre 5 godina

Pa ovo nije ofsajd i da je igrač TSC dodao loptu napred.
(zzzz, 21. novembar 2018 16:26)

E u kakvoj zemlji mi živimo, ljudi više veruju svojim očima nego jednom sudiji profesionalcu.

milos

pre 5 godina

Somika czv je za komentar dobio vise pluseva nego minusa.To dovoljno govori gde mi zivimo.Botovi veruju vodjama pre nego svojim ocima

Ivan kg

pre 5 godina

Aha, znaci "previd", to se sad tako zove. Mada razumem ovog jadu sto je podigao zastavicu, bolje to nego da ga sklone sa liste, kao sto su onog sudiju sto je sudio Vozdovac- Zvezda 2:0, iako na toj utakmici nikoga nije ostetio. Ali vise ga nema na listi "elit" sudija.

expert

pre 5 godina

Pogledajte samo facu golmana.Čovek gleda i neveruje,ko veli ima Boga.Izgleda da mu niko nije rekao da ovakvih i sličnih situacija ne mora da se boji ???

Aleksandar Bogdanović

pre 5 godina

Ja sam Zvezdaš i ne volim kad je nepošteno. Zbog mnogih komentatora ovde koji ne vide očiglednu grešku sudija moram da napišem da je ofsajd pravilo koje se primenuje kada se igraču u napadu upućuje lopta od njegovog saigrača. OFSAJD NE MOŽE BITI kad loptu upućuje protivnički igrač, niti onda kada je protivnički igrač sasvim slučajno poslednji dotakao loptu.

no name

pre 5 godina

Ovo nije greska, ovo je da mu se oduzme dozvola za sudjenje na godinu dana i da se vrati svom stalnom poslu, ako ima, a da ove prekovremene poslove trazi u gradjevini, nista ozbiljnije od mesanja maltera jer bi u svakom drugom slucaju bilo pogubno... Mora se odvojiti sitna greska koja moze da se desi svakom sudiji od ove katastrofalne i smeo bih da se usudim da kazem namerne greske kakvu je ovaj sudija napravio... Jer ovako nesto samo namerno moze da se pogresi, nikako slucajno i da nije video... Sta tu ima da se ne vidi kad je protivnicki igrac metar od ovog sto vraca loptu golmanu...Znaci godinu dana zabrane a posle toga ako se ponovi ovako glupa greska i jaca kazna uz novcanu ili trajno oduzimanje licence pa bi se svi opametili...

Mirko Kojotovski

pre 5 godina

Auuuu koji previd...Mozda ne namerno.Isuvise očigledno.Glavni je kriv jer je bio bliži dešavanju od linijskog....Iako zvezdaš ovakve stvari su pogubne za nas fudbal

no name

pre 5 godina

Ovo nije greska, ovo je da mu se oduzme dozvola za sudjenje na godinu dana i da se vrati svom stalnom poslu, ako ima, a da ove prekovremene poslove trazi u gradjevini, nista ozbiljnije od mesanja maltera jer bi u svakom drugom slucaju bilo pogubno... Mora se odvojiti sitna greska koja moze da se desi svakom sudiji od ove katastrofalne i smeo bih da se usudim da kazem namerne greske kakvu je ovaj sudija napravio... Jer ovako nesto samo namerno moze da se pogresi, nikako slucajno i da nije video... Sta tu ima da se ne vidi kad je protivnicki igrac metar od ovog sto vraca loptu golmanu...Znaci godinu dana zabrane a posle toga ako se ponovi ovako glupa greska i jaca kazna uz novcanu ili trajno oduzimanje licence pa bi se svi opametili...

Eeee...

pre 5 godina

Greska glavnog sudije. S obzirom na okolnosti, nije mogao da ne vidi da je ovo izuzetak od pravila ofsajda. Greska je kardinalna zato što čovek ne poznaje osnovna pravila i zato što je takav stigao dovde...