Tenis 52

Utorak, 20.11.2018.

11:17

"Federer bez Grend slema, nove epizode u rivalstvu Novaka i Rafe"

Toni Nadal, stric i bivši trener Rafaela Nadala, smatra da Rodžer Federer neće biti u stanju da u narednoj sezoni poveća broj Grend slem trofeja.

"Federer bez Grend slema, nove epizode u rivalstvu Novaka i Rafe" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

Auh

pre 5 godina

Marsovac
Koliko je meni poznato, Rafa 2017. nije bio povredjen, a igrao je 5 finala protiv Federera. Rafa je igrao celu 2017. Novak je taj koji je ispadao ranije i nije igrao ni jedan mec protiv Rafe i Federera. 2018. Novak sve dok je bio povredjen nije odigrao ni jedan mec protiv Federera i Rafe. Kada mu je bilo bolje tek je onda igrao protiv njih. Kako mozes da tvrdis da je drugacije? Cinjenice su cinjenice, od toga jos niko nije pobegao, sve ostaje zabelezeno.

Buljubaša Kid

pre 5 godina

Zaista, ne verujem u to da je Novak pustio da ga pobede Hačanov, odnosno Zverev, ali njegova igra bila je ispod svakog kriterijuma, jednostavno rečeno igrao je bez žara, kao da mu pobeda ništa ne bi značila, dok je na drugoj strani imao "strašne" protivnike...PS:kada igra onako kako igra NOVAKA NIKO NE MOŽE DA POBEDI...

Dragana

pre 5 godina

@ nikol dž.Nemam običaj da persiram kada pišem komentare,izvini ako ti to smeta. Imam drugačije mišljenje o tome.Nije tačno da Novaka ne vole,smešno je tražiti da bilo koga svi vole.To što Rodžera većina voli samo po sebi je fenomen, sigurno nije zbog Najkija,zapada itd. Misliš da sve te ljude koji navijaju za Rodžera širom sveta i koji nisu nikad uživo prisustvovali njegovom meču neko može da kupi?Čime? A ne možeš ni prevariti tolike ljude. Ne navijaju oni za njega zato što je Švajcarac,zapadnjak, već zato što je Rodžer Federer. Kada igraju Novak i Rodžer ne navijaju oni PROTIV Novaka već ZA Rodžera i velika je razlika izmedju ta dva pojma.Možda nekom i smeta što je Novak iz Srbije ali takvi sigurno nisu u većini. Uostalom na ovom portalu sam čitala da se pljuje po stranim sportistima ,izmedju ostalog jer su druge nacionalnosti ali takvi koji to rade takodje nisu u većini ovde. Za mene je tenis individualni sport,ne mogu da ga gledam isto kao naše reprezentacije ali kad Novak igra za reprezentaciju navijam za njega, na turnirima mogu da navijam za koga hoću i šta je tu loše.To me ne čini manje vrednom od tebe ili manjim patriotom. Kada su naši fubaleri ispali sa SP nije me bilo briga ko će osvojiti i ko će iz Srbije navijati za koga od reprezentacija koje su prošle niti sam osudjivala nekoga što navija za "ove" a ne za "one".Što se bombardovanja tiče,nikad neću zaboraviti ni oprostiti ali neću da mrzim ceo svet zbog grupe ljudi koja je tada imala moć i mogućnost da to radi.

nikol dz feimija

pre 5 godina

(Dragana, 20. novembar 2018 12:19
Ne, prestaće da igra kada mu kažu vladari,kada mu Zapad kaže kao i Sereni, jer Zapad nikog nema, pa kada budu sigurni da imaju nekog onda je kraj profi tenisa za njih,do tada ima da igraju pa makar crkli, NARAVNO UVEK ĆE SE BUNITI I STALNO ĆE IMATI PRIVILEGIJE,a ostali će se ljutiti i na kraju polizati sve što su rekli,jer gazda plaća a tražili su da udju u to kolo, tako da svi moraju da plešu i nema izlaskaSAMO JE TUŽNO VIDETI KAKO SU POROBLJENI I DA SLOBODE NEMA, TO JESTE TUŽNO.

U svakom slučaju ogroman uspeh srpskog sportiste a kako smo u Srbiji i na srpskom sajtu, valjda je normalno da se patriotski i nacionalno osećamo veličajući srpskog igrača koji je PRVI NA SVETU , TAKO DA I SRBIJI I SRIBJA IMAJU NEKOGA NA KOGA SU PONOSNI I PRESREĆNI ŠTO JE NAJBOLJI, jer predstavlja zastavu i grb Srbije a time i celu državu Srbiju i sve Srbe,ceo srpski narod,zato je biti prvi važno,jer jedan sportista dobija moć celog naroda i države.

Pošto ste lepo napisali jasno Vam je ili jasno Ti je, da je Novak svuda gost i da su Rafa, Vama(Tebi) obožavani Rodžer ili Endi imali uslove kao Novak, da im je Srbija gadjala zemlje i da ih maltretiraju sa pitanjima koja postavljaju Novaku ili da ceo beogradski stadion prepun Srba urla protiv nekog od njih a za Novaka i da ima 25000 ljudi na stadionu,ili da bubnjevi tutnjaju i urliču na svaku servu...ne znamo kako bi oni igrali i gde bi bili na atp listi,nikada i nećemo znati.Dobro za Srbiju.

Svako dobro.

USTA PUNA ZEMLJE

pre 5 godina

Molba za sve komentatore: Hajde, ne budite lenji - pre nego pošaljete Vaš komentar, proverite tekst koji ste napisali, jer prečesto se dešava da sam tekst postane gotovo besmislen i bezmalo nečitljiv. Ne znači vam, valjda, tih desetak-dvadesetak sekundi ranijeg slanja komentara... Kapiram, dosta nas ima uključenu auto-korekciju i predviđanje teksta, te otud i takvi tekstovi. Takođe, ako koristite latinično pismo, koristite ć, č, ž, đ, dž, š, jer je šteta da ružite vlastiti jezik, kad već imamo sreću da je fonetski savršen. Batalite da pishete, kad već možete da pišete, budući da u prvom slučaju izgleda kao da komentar piše neki balavac. Ako već imate pametan telefon, onda naučite da ga koristite pametno.

Dragana

pre 5 godina

@ marsovac
Nadal može da bude glavni favorit na Rolan Garosu na ostalim GS spada u favorite ali ne glavne.Djoković ni sam ne zna kako je došao do dva GS u ovoj godini, igra mu nije bila vrhunska, protivnici kao da nisu bili zainteresovani da igraju protiv njega, Andersonova igra u finalu Vimbldona nije bila dostojna tog turnira a ni Del Potro se nije pretrgao u finalu US open-a. Ako Novak ostane na ovom nivou teško da će napraviti neki veliki uspeh, ne mogu mu se kockice tako složiti dve godine zaredom.Da li će Federer osvojiti još Grend Slemova zavisi od njega. To da on nema snage i da nije fizički pripremljen nije tačno, malo je psihički pao krajem sezone i to ga je koštalo što je ispao u polufinalima. I opet " Novak gubi samo kad je povredjen, umoran, bolestan".Drugi teniseri su takodje često povredjeni, umorni, bolesni ali ovde se to priznaje samo Novaku a svi ostali su uvek zdravi i fit samo foliraju. Ne zaboravi da i Novaku prolaze godine,kada je Federer imao godina kao Novak sada ovde u komentarima počeli su da ga zovu " deda","starac" i slično. A Novakov stil igre ako ga ne promeni ne garantuje da će sa istim uspehom igrati još dugo. Ne gledam ostrašćeno na sve ovo, nisam maliciozna, samo realna. Moje je mišljenje takvo, tvoje je drugačije i to je to. Kao što i sam kažeš, videćemo.


Za ove koji me prozivaju, nije mi problem da se ispod svakog komentara potpišem svojim imenom a pitam se da li se vi razumete u bilo šta sa tolikom ostrašćenošću. Teško.

Marsovac

pre 5 godina

"Marsovac
Ti si izgleda, iz samo tebi znanih razliga, izbrisao 2017. i svih 5 finala. Sad, ako nisi primetio, Novak je uhvatio povredu Rafe, Stena, Endija, losiju igru Federera i postao prvi. Sve ono sto prebacujes Federeru, je u stvari vezano za Novaka. Naravno da to ne vidis, zato sto ti taj scenario ne odgovara. Federer 2017. ni jednog trenutka nije bezao, ali Novak jeste. Kad vec pominjes sve te stvari, onda bar budi realan.
(Auh, 20. novembar 2018 17:06)"

Optuzujes me za ono sto ti upravo radis. Nije u pitanju "bezanje" nego nemoc protiv zdravog Rafe i zdravog Noleta. Evo... cekamo 2019. godinu pa cemo videti.

Auh

pre 5 godina

Marsovac
Ti si izgleda, iz samo tebi znanih razliga, izbrisao 2017. i svih 5 finala. Sad, ako nisi primetio, Novak je uhvatio povredu Rafe, Stena, Endija, losiju igru Federera i postao prvi. Sve ono sto prebacujes Federeru, je u stvari vezano za Novaka. Naravno da to ne vidis, zato sto ti taj scenario ne odgovara. Federer 2017. ni jednog trenutka nije bezao, ali Novak jeste. Kad vec pominjes sve te stvari, onda bar budi realan.

Marsovac

pre 5 godina

"Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19) "

Ne razumes.
Federer MOZE da osvoji jos dosta GS ali SAMO ako Rafe i Noleta nema na turniru (zbog ma kakvog razloga). Poenta je da dok oni budu igrali i ne budu bili bolesni/povredjeni deda moze samo da sanja o jos GS trofeja. Tako je bilo proteklih godina, tako ce biti i sada. Svi stare kako vreme prolazi, tako da deda, godinama koje dolaze, nece biti mladji, jaci i brzi.
Tonijevo misljenje postujem, mozda samo zato sto se SECA sta je govorio ranije i da li je pogresio tada. Ostali (Mac, Beker, Luti, Mekinro,...) trabunjaju sta god ostali ocekuju da cuju i ne secaju se sta su govorili pre. Pri tom nema veze da li i ti drugi Noleta hvale ili ne, ne postujem njihovo misljenje (trabunjanje). Igrati dobro tenis i divaniti korektno i posteno su dve potpuno razlicite stvari.

СЕНОВИЋ

pre 5 godina

Ђоковић ће у слемовима сустићи Федерера али неће Надала. Довољно је да Надал узима у наредне четири године по један слем и то је крај.

podsjećanje

pre 5 godina

@b,kad se praviš pametnjakovićem ,onda bi trebao da znaš da je Federeru istekao ugovor sa NIKe sredinom prošle godine ,a da je on u toj godini osvojio 2 GS i 2 mastersa,a da je ove godine osvojio AO i još četiri turnira ,od kojih su 2 Atp 500 ,te da je igrao u nekoliko finala ,polufinala i četvrtfinalafinale.Takođe bi trebao imati na umu da je on u 38 godini i da je treći na ATP listi.

Dr. Federer

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19)

Trn u oku im je zato sto znaju da nikad nece stici njegove trenutne rekorde, a on i dalje u 38.godini postavlja nove.

berška

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19
BojanaBG mirna!

b

pre 5 godina

federer od kad nike ne stoji iza njega,nista nije osvojio..projekat ko felps..pa pogledajte samo ovu cinjenicu-federer od 2012 do 2017 nije osvoji nijedan gs trofej i onda u australiji 2017 u 36 godini zivota na temperaturama od 35 stepeni u drugoj nedelji tenisa on dobije nisikorija varvinku i nadala sa 3-2..a da ne pricam da je nadal imao protiv federera kad je federer bio u najboljim godinama 23-9 u pobedama i onda odjednom ostareli federer dobije nadala 5 vezanih meceva..hahahah...nafilovao ga nike opasno..ali sad nemaaa nikeee..
(maksa, 20. novembar 2018 12:51)
Nemoj tako , Basel može da se uzme bez Nike-a

realista

pre 5 godina

@Siniša ,zar si zaboravio da je Federer 2017. godine u finalu pobjedio Nadala na AO i zar stvarno misliš da će Nadal igrati približno onako kao što je igrao u svojim najboljim vremenima.Pobjedi li neko Nadala na RG ,a da ne bude Novak mislim da će on biti prvi koji od njih trojice koji će završiti karijeru ,jer on nema šta tražiti ni na betonu ,a pogotvo ne na travi.

Regland

pre 5 godina

Vi sto vec 10 godina penzionisete Feda ne razumete tenis, njegove prioritete i svakodnevnu rutinu jer ste i sami u penziji na svim poljima. Uzmite reket, pokusajte da osvojite 1gs, tada ce vam tacno biti jasno kakav je igrac neko sa 1gs (Cilic, Delpo), 14gs (Nole), 17gs (Rafa), 20gs (Fed). Ne poznajete sustinu.

dragan

pre 5 godina

Ako je Nole napravio karijere Wavrinki i pogotovu Mareju,zasto nebi i ovim Rusima.Inace svaka cast Noletu za sve sto je postigao,podrzavam ga iz sveg srca ali mi nije jasno da nevidi da je problem u prvom servisu,naravno vadi ga izvaredni drugi servis ali kada on stane dobijemo ono sto smo videli protiv Zvereva.

spremaj se za Crni petak...pusti tenis

pre 5 godina

@Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19)

Cuveno "ne dalje od cipela" treba malo preformulisati u "ne dalje od Farme i Parova"!

maksa

pre 5 godina

federer od kad nike ne stoji iza njega,nista nije osvojio..projekat ko felps..pa pogledajte samo ovu cinjenicu-federer od 2012 do 2017 nije osvoji nijedan gs trofej i onda u australiji 2017 u 36 godini zivota na temperaturama od 35 stepeni u drugoj nedelji tenisa on dobije nisikorija varvinku i nadala sa 3-2..a da ne pricam da je nadal imao protiv federera kad je federer bio u najboljim godinama 23-9 u pobedama i onda odjednom ostareli federer dobije nadala 5 vezanih meceva..hahahah...nafilovao ga nike opasno..ali sad nemaaa nikeee..

Pastir

pre 5 godina

Federer 2011. NULA GS 
Federer 2012. 1 GS 
Federer 2013. NULA GS 
Federer 2014. NULA GS 
Federer 2015. NULA GS 
Federer 2016. NULA GS 

Problemi Novaka pune dve godine 
Federer 3GS 

Ladno da je Djokovic bio zdrav sad bi imali isti broj GS. Ali ni sad nije kasno da se stigne Federer.
(Zizu, 20. novembar 2018 11:55)

Novak ce na kraju karijere imati 22

Gandra Šajkaš

pre 5 godina

Trojica najvecih ikada se I dalje pitaju skoro za sve ali oni ce polako poceti da posustaju jer su sve stariji I umorniji dok ovi mladi iz dana u dan sve jaci I uskusniji. Zverev je to pokazao u finalu ali I dalje msm da je Novak bio u modu "ma libo me uvo za sve"
Msm da ce se ova trojica u narednim godinama bazirati na GS-ove a od mastersa sta uzmu uzmu...
Novaku zelim da stigne I prestigne Rafu I Rodju I da zvanicno postane GOAT

Dott

pre 5 godina

Kao i obicno Toni Nadal daje realne komentare, medjutim jedna bitna stvar nikako se ne istice, Nadal je povredjen vecim delom kada je Novak u formi i to nikako nije slucajnost. U periodima Novakove visoke forme, Nadal bespostedno trenira i na terenu pruza nekontrolisano mnogo, ne slusa svoje telo vec daje sebe koloko je potrebno da bi pobedio, cesto je to vise od 100% i povrede su neminovan epilog. Nadal za povrede ocigledno ne haje, ili ce pobedjivati Novaka, ili nece ni igrati, namece se takav utisak.
Nihov medjusobni skor, prvenstveno je vazan njima samima i to toliko da prevazilazi znacaj postignutih rezultata.
Novak ce Nadala prevazici sa brojem osvojenih Mastersa to je sigurno, jer i onako ih je imao vise do sredine 2016te, Nadal ga je u tome prevazisao u periodu Novakovog neigranja. Trenutno Novak ima jedan masters manje, ali do kraja 2019te imace na kontu sigurno vise od Nadala.
Takodje pretpostavljam da Nadal u 2019toj nece uzeti ni jedan GS trofej, jer i za RG. bice pored njega ozbiljni pretendenti Novak i Dominik Tim, pa i Zvereva ne treba tu izbaciti. Verujem da ce Novak biti u stanju da osvoji dva GS trofeja u 2019toj i sa tim treba biti zadovoljan. Naravno da bih voleo da Novak u 2019toj uzme kalendarski GS, Jer narednih godina sve ce mu biti teze za takvim poduhvatom, nadolazece mladje snage ipak vise nisu za potcenjivanje.

Dragana

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.

Dr. Federer

pre 5 godina

Zaista je steta sto je Djokovic izgubio finale zavrsnog mastersa. Da je uzeo to finale stavio bi pecat na savrsen povratak. Svi su ovekivali da ce uzeti i vratiti se kao pravi sampion ali on zadnja dva finala gubi i ispada kao najveci gubitnik kome je Rafa poklonio prvo mesto. Bas mi ga zao nesto, jos kad ga vidim onako mrsavog sa tusnim ocima kako prima onu tepsiju skroz se rastuzim.

anunaki

pre 5 godina

Zanimljivo izlaganje Tonija, nekako realno zvuci.
Nama samo ostaje da postujemo i jos koliko uzivamo u velikoj trojci koja ce posle penzionisanja ostaviti prazninu velicine kosmosa.
Ostali koji ce doci morali bi da postignu i igraju svemirski tenis da bi ostavili ma koji trag u istoriji belog sporta.

ernesto che

pre 5 godina

Sve je dobro rekao, sem da federer nece propustiti priliku da osvoji gs, ako kojim slucajem Novak i Nadal ne budu tu ili ispadnu ranije, gotovo po navici je osvajao takve turnire.

Sinisa

pre 5 godina

Samo bih dodao,ako kojim slucajem na gren slemu ranije ispadnu Novak i Rafa,po pravilu Federer dobija krila i osvaja titule....Tako da jos uvijek ne treba otpisati Rozdera.On u konkurenciji Nadala i Djokovica prakticno nema sanse,ali ako njih nema i neko ih drugi izbaci,tu je njegova sansa.

branislav

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19
Buahahaha . Jadni Federer još samo Mirka veruje u "najboljeg".
A još naučila i srpski pa možda i španski jezik!

realno

pre 5 godina

Bas me zanima šta je pomislio posle finala novaka i zvereva
Da li isto sto i mi? Da nole voli da donira titule
Slanje ljubavi i tako to

atp london

pre 5 godina

Hahahahah, optimistican je Toni, a verujte ne kazem da ce biti, ali vece su sanse da Rafa biti bez gren slema a Federer dostojan rival Novaku, posebno u dva dobijena seta.

Simke

pre 5 godina

Zelim da sto duze traju Nadal,Djokovic i Federer,jer posle njihovog povlacenja,ja sam zavrsio sa pracenjem tenisa.Sigurno necu gledati u buducnosti ove mlade grdosije od 2 metra koji zive,zavise i hrane se od prvog servisa,takav tenis zaista ne zelim da gledam.Budimo srecni sto gledamo najvecu trojku u istoriji,posle njih nista nece biti isto.

Fff

pre 5 godina

Novak posle finala sa Zverevim izjavio da se iskreno nada da će ga ovaj u svemu prestignuta
E sada zamislite da rafa ili Federer to izjave?
Toliko o tome ko je goat

Zizu

pre 5 godina

Federer 2011. NULA GS
Federer 2012. 1 GS
Federer 2013. NULA GS
Federer 2014. NULA GS
Federer 2015. NULA GS
Federer 2016. NULA GS

Problemi Novaka pune dve godine
Federer 3GS

Ladno da je Djokovic bio zdrav sad bi imali isti broj GS. Ali ni sad nije kasno da se stigne Federer.

South Park

pre 5 godina

Nadal uzima tri RG do kraja karijere sigurno.Tempirace sljaku i sve podrediti njoj.Ostalo sta uzme.Novak mi je malo tezi za prognozu.Od toga da ce da uzme barem pet.Uslov je da budu zdravi nekih 5 god i zavrse tada.

Žikica-prva puška Srbije

pre 5 godina

Pa Nole se opet penje po drveću a posle nema volje ni snage za finale i odere ga Zverev (posle Cicipasa i Kačanova).
Ako bude imao takav pristup draće ga borac Rafa i ovi jači klinci.
Nole više nema terminator igru i udarce iz 2011 i 2015 , sada ide na preciznost i glavu, ako to nema on je prosek , smarač kao Simon .
Opet sve od njega zavisi.

Simke

pre 5 godina

Zelim da sto duze traju Nadal,Djokovic i Federer,jer posle njihovog povlacenja,ja sam zavrsio sa pracenjem tenisa.Sigurno necu gledati u buducnosti ove mlade grdosije od 2 metra koji zive,zavise i hrane se od prvog servisa,takav tenis zaista ne zelim da gledam.Budimo srecni sto gledamo najvecu trojku u istoriji,posle njih nista nece biti isto.

Fff

pre 5 godina

Novak posle finala sa Zverevim izjavio da se iskreno nada da će ga ovaj u svemu prestignuta
E sada zamislite da rafa ili Federer to izjave?
Toliko o tome ko je goat

Zizu

pre 5 godina

Federer 2011. NULA GS
Federer 2012. 1 GS
Federer 2013. NULA GS
Federer 2014. NULA GS
Federer 2015. NULA GS
Federer 2016. NULA GS

Problemi Novaka pune dve godine
Federer 3GS

Ladno da je Djokovic bio zdrav sad bi imali isti broj GS. Ali ni sad nije kasno da se stigne Federer.

Dott

pre 5 godina

Kao i obicno Toni Nadal daje realne komentare, medjutim jedna bitna stvar nikako se ne istice, Nadal je povredjen vecim delom kada je Novak u formi i to nikako nije slucajnost. U periodima Novakove visoke forme, Nadal bespostedno trenira i na terenu pruza nekontrolisano mnogo, ne slusa svoje telo vec daje sebe koloko je potrebno da bi pobedio, cesto je to vise od 100% i povrede su neminovan epilog. Nadal za povrede ocigledno ne haje, ili ce pobedjivati Novaka, ili nece ni igrati, namece se takav utisak.
Nihov medjusobni skor, prvenstveno je vazan njima samima i to toliko da prevazilazi znacaj postignutih rezultata.
Novak ce Nadala prevazici sa brojem osvojenih Mastersa to je sigurno, jer i onako ih je imao vise do sredine 2016te, Nadal ga je u tome prevazisao u periodu Novakovog neigranja. Trenutno Novak ima jedan masters manje, ali do kraja 2019te imace na kontu sigurno vise od Nadala.
Takodje pretpostavljam da Nadal u 2019toj nece uzeti ni jedan GS trofej, jer i za RG. bice pored njega ozbiljni pretendenti Novak i Dominik Tim, pa i Zvereva ne treba tu izbaciti. Verujem da ce Novak biti u stanju da osvoji dva GS trofeja u 2019toj i sa tim treba biti zadovoljan. Naravno da bih voleo da Novak u 2019toj uzme kalendarski GS, Jer narednih godina sve ce mu biti teze za takvim poduhvatom, nadolazece mladje snage ipak vise nisu za potcenjivanje.

realno

pre 5 godina

Bas me zanima šta je pomislio posle finala novaka i zvereva
Da li isto sto i mi? Da nole voli da donira titule
Slanje ljubavi i tako to

Sinisa

pre 5 godina

Samo bih dodao,ako kojim slucajem na gren slemu ranije ispadnu Novak i Rafa,po pravilu Federer dobija krila i osvaja titule....Tako da jos uvijek ne treba otpisati Rozdera.On u konkurenciji Nadala i Djokovica prakticno nema sanse,ali ako njih nema i neko ih drugi izbaci,tu je njegova sansa.

South Park

pre 5 godina

Nadal uzima tri RG do kraja karijere sigurno.Tempirace sljaku i sve podrediti njoj.Ostalo sta uzme.Novak mi je malo tezi za prognozu.Od toga da ce da uzme barem pet.Uslov je da budu zdravi nekih 5 god i zavrse tada.

ernesto che

pre 5 godina

Sve je dobro rekao, sem da federer nece propustiti priliku da osvoji gs, ako kojim slucajem Novak i Nadal ne budu tu ili ispadnu ranije, gotovo po navici je osvajao takve turnire.

Dragana

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.

Žikica-prva puška Srbije

pre 5 godina

Pa Nole se opet penje po drveću a posle nema volje ni snage za finale i odere ga Zverev (posle Cicipasa i Kačanova).
Ako bude imao takav pristup draće ga borac Rafa i ovi jači klinci.
Nole više nema terminator igru i udarce iz 2011 i 2015 , sada ide na preciznost i glavu, ako to nema on je prosek , smarač kao Simon .
Opet sve od njega zavisi.

Gandra Šajkaš

pre 5 godina

Trojica najvecih ikada se I dalje pitaju skoro za sve ali oni ce polako poceti da posustaju jer su sve stariji I umorniji dok ovi mladi iz dana u dan sve jaci I uskusniji. Zverev je to pokazao u finalu ali I dalje msm da je Novak bio u modu "ma libo me uvo za sve"
Msm da ce se ova trojica u narednim godinama bazirati na GS-ove a od mastersa sta uzmu uzmu...
Novaku zelim da stigne I prestigne Rafu I Rodju I da zvanicno postane GOAT

Pastir

pre 5 godina

Federer 2011. NULA GS 
Federer 2012. 1 GS 
Federer 2013. NULA GS 
Federer 2014. NULA GS 
Federer 2015. NULA GS 
Federer 2016. NULA GS 

Problemi Novaka pune dve godine 
Federer 3GS 

Ladno da je Djokovic bio zdrav sad bi imali isti broj GS. Ali ni sad nije kasno da se stigne Federer.
(Zizu, 20. novembar 2018 11:55)

Novak ce na kraju karijere imati 22

anunaki

pre 5 godina

Zanimljivo izlaganje Tonija, nekako realno zvuci.
Nama samo ostaje da postujemo i jos koliko uzivamo u velikoj trojci koja ce posle penzionisanja ostaviti prazninu velicine kosmosa.
Ostali koji ce doci morali bi da postignu i igraju svemirski tenis da bi ostavili ma koji trag u istoriji belog sporta.

Regland

pre 5 godina

Vi sto vec 10 godina penzionisete Feda ne razumete tenis, njegove prioritete i svakodnevnu rutinu jer ste i sami u penziji na svim poljima. Uzmite reket, pokusajte da osvojite 1gs, tada ce vam tacno biti jasno kakav je igrac neko sa 1gs (Cilic, Delpo), 14gs (Nole), 17gs (Rafa), 20gs (Fed). Ne poznajete sustinu.

podsjećanje

pre 5 godina

@b,kad se praviš pametnjakovićem ,onda bi trebao da znaš da je Federeru istekao ugovor sa NIKe sredinom prošle godine ,a da je on u toj godini osvojio 2 GS i 2 mastersa,a da je ove godine osvojio AO i još četiri turnira ,od kojih su 2 Atp 500 ,te da je igrao u nekoliko finala ,polufinala i četvrtfinalafinale.Takođe bi trebao imati na umu da je on u 38 godini i da je treći na ATP listi.

Dr. Federer

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19)

Trn u oku im je zato sto znaju da nikad nece stici njegove trenutne rekorde, a on i dalje u 38.godini postavlja nove.

b

pre 5 godina

federer od kad nike ne stoji iza njega,nista nije osvojio..projekat ko felps..pa pogledajte samo ovu cinjenicu-federer od 2012 do 2017 nije osvoji nijedan gs trofej i onda u australiji 2017 u 36 godini zivota na temperaturama od 35 stepeni u drugoj nedelji tenisa on dobije nisikorija varvinku i nadala sa 3-2..a da ne pricam da je nadal imao protiv federera kad je federer bio u najboljim godinama 23-9 u pobedama i onda odjednom ostareli federer dobije nadala 5 vezanih meceva..hahahah...nafilovao ga nike opasno..ali sad nemaaa nikeee..
(maksa, 20. novembar 2018 12:51)
Nemoj tako , Basel može da se uzme bez Nike-a

maksa

pre 5 godina

federer od kad nike ne stoji iza njega,nista nije osvojio..projekat ko felps..pa pogledajte samo ovu cinjenicu-federer od 2012 do 2017 nije osvoji nijedan gs trofej i onda u australiji 2017 u 36 godini zivota na temperaturama od 35 stepeni u drugoj nedelji tenisa on dobije nisikorija varvinku i nadala sa 3-2..a da ne pricam da je nadal imao protiv federera kad je federer bio u najboljim godinama 23-9 u pobedama i onda odjednom ostareli federer dobije nadala 5 vezanih meceva..hahahah...nafilovao ga nike opasno..ali sad nemaaa nikeee..

berška

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19
BojanaBG mirna!

Dr. Federer

pre 5 godina

Zaista je steta sto je Djokovic izgubio finale zavrsnog mastersa. Da je uzeo to finale stavio bi pecat na savrsen povratak. Svi su ovekivali da ce uzeti i vratiti se kao pravi sampion ali on zadnja dva finala gubi i ispada kao najveci gubitnik kome je Rafa poklonio prvo mesto. Bas mi ga zao nesto, jos kad ga vidim onako mrsavog sa tusnim ocima kako prima onu tepsiju skroz se rastuzim.

branislav

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19
Buahahaha . Jadni Federer još samo Mirka veruje u "najboljeg".
A još naučila i srpski pa možda i španski jezik!

Dragana

pre 5 godina

@ marsovac
Nadal može da bude glavni favorit na Rolan Garosu na ostalim GS spada u favorite ali ne glavne.Djoković ni sam ne zna kako je došao do dva GS u ovoj godini, igra mu nije bila vrhunska, protivnici kao da nisu bili zainteresovani da igraju protiv njega, Andersonova igra u finalu Vimbldona nije bila dostojna tog turnira a ni Del Potro se nije pretrgao u finalu US open-a. Ako Novak ostane na ovom nivou teško da će napraviti neki veliki uspeh, ne mogu mu se kockice tako složiti dve godine zaredom.Da li će Federer osvojiti još Grend Slemova zavisi od njega. To da on nema snage i da nije fizički pripremljen nije tačno, malo je psihički pao krajem sezone i to ga je koštalo što je ispao u polufinalima. I opet " Novak gubi samo kad je povredjen, umoran, bolestan".Drugi teniseri su takodje često povredjeni, umorni, bolesni ali ovde se to priznaje samo Novaku a svi ostali su uvek zdravi i fit samo foliraju. Ne zaboravi da i Novaku prolaze godine,kada je Federer imao godina kao Novak sada ovde u komentarima počeli su da ga zovu " deda","starac" i slično. A Novakov stil igre ako ga ne promeni ne garantuje da će sa istim uspehom igrati još dugo. Ne gledam ostrašćeno na sve ovo, nisam maliciozna, samo realna. Moje je mišljenje takvo, tvoje je drugačije i to je to. Kao što i sam kažeš, videćemo.


Za ove koji me prozivaju, nije mi problem da se ispod svakog komentara potpišem svojim imenom a pitam se da li se vi razumete u bilo šta sa tolikom ostrašćenošću. Teško.

atp london

pre 5 godina

Hahahahah, optimistican je Toni, a verujte ne kazem da ce biti, ali vece su sanse da Rafa biti bez gren slema a Federer dostojan rival Novaku, posebno u dva dobijena seta.

realista

pre 5 godina

@Siniša ,zar si zaboravio da je Federer 2017. godine u finalu pobjedio Nadala na AO i zar stvarno misliš da će Nadal igrati približno onako kao što je igrao u svojim najboljim vremenima.Pobjedi li neko Nadala na RG ,a da ne bude Novak mislim da će on biti prvi koji od njih trojice koji će završiti karijeru ,jer on nema šta tražiti ni na betonu ,a pogotvo ne na travi.

dragan

pre 5 godina

Ako je Nole napravio karijere Wavrinki i pogotovu Mareju,zasto nebi i ovim Rusima.Inace svaka cast Noletu za sve sto je postigao,podrzavam ga iz sveg srca ali mi nije jasno da nevidi da je problem u prvom servisu,naravno vadi ga izvaredni drugi servis ali kada on stane dobijemo ono sto smo videli protiv Zvereva.

spremaj se za Crni petak...pusti tenis

pre 5 godina

@Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19)

Cuveno "ne dalje od cipela" treba malo preformulisati u "ne dalje od Farme i Parova"!

Marsovac

pre 5 godina

"Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19) "

Ne razumes.
Federer MOZE da osvoji jos dosta GS ali SAMO ako Rafe i Noleta nema na turniru (zbog ma kakvog razloga). Poenta je da dok oni budu igrali i ne budu bili bolesni/povredjeni deda moze samo da sanja o jos GS trofeja. Tako je bilo proteklih godina, tako ce biti i sada. Svi stare kako vreme prolazi, tako da deda, godinama koje dolaze, nece biti mladji, jaci i brzi.
Tonijevo misljenje postujem, mozda samo zato sto se SECA sta je govorio ranije i da li je pogresio tada. Ostali (Mac, Beker, Luti, Mekinro,...) trabunjaju sta god ostali ocekuju da cuju i ne secaju se sta su govorili pre. Pri tom nema veze da li i ti drugi Noleta hvale ili ne, ne postujem njihovo misljenje (trabunjanje). Igrati dobro tenis i divaniti korektno i posteno su dve potpuno razlicite stvari.

Auh

pre 5 godina

Marsovac
Ti si izgleda, iz samo tebi znanih razliga, izbrisao 2017. i svih 5 finala. Sad, ako nisi primetio, Novak je uhvatio povredu Rafe, Stena, Endija, losiju igru Federera i postao prvi. Sve ono sto prebacujes Federeru, je u stvari vezano za Novaka. Naravno da to ne vidis, zato sto ti taj scenario ne odgovara. Federer 2017. ni jednog trenutka nije bezao, ali Novak jeste. Kad vec pominjes sve te stvari, onda bar budi realan.

Marsovac

pre 5 godina

"Marsovac
Ti si izgleda, iz samo tebi znanih razliga, izbrisao 2017. i svih 5 finala. Sad, ako nisi primetio, Novak je uhvatio povredu Rafe, Stena, Endija, losiju igru Federera i postao prvi. Sve ono sto prebacujes Federeru, je u stvari vezano za Novaka. Naravno da to ne vidis, zato sto ti taj scenario ne odgovara. Federer 2017. ni jednog trenutka nije bezao, ali Novak jeste. Kad vec pominjes sve te stvari, onda bar budi realan.
(Auh, 20. novembar 2018 17:06)"

Optuzujes me za ono sto ti upravo radis. Nije u pitanju "bezanje" nego nemoc protiv zdravog Rafe i zdravog Noleta. Evo... cekamo 2019. godinu pa cemo videti.

USTA PUNA ZEMLJE

pre 5 godina

Molba za sve komentatore: Hajde, ne budite lenji - pre nego pošaljete Vaš komentar, proverite tekst koji ste napisali, jer prečesto se dešava da sam tekst postane gotovo besmislen i bezmalo nečitljiv. Ne znači vam, valjda, tih desetak-dvadesetak sekundi ranijeg slanja komentara... Kapiram, dosta nas ima uključenu auto-korekciju i predviđanje teksta, te otud i takvi tekstovi. Takođe, ako koristite latinično pismo, koristite ć, č, ž, đ, dž, š, jer je šteta da ružite vlastiti jezik, kad već imamo sreću da je fonetski savršen. Batalite da pishete, kad već možete da pišete, budući da u prvom slučaju izgleda kao da komentar piše neki balavac. Ako već imate pametan telefon, onda naučite da ga koristite pametno.

Dragana

pre 5 godina

@ nikol dž.Nemam običaj da persiram kada pišem komentare,izvini ako ti to smeta. Imam drugačije mišljenje o tome.Nije tačno da Novaka ne vole,smešno je tražiti da bilo koga svi vole.To što Rodžera većina voli samo po sebi je fenomen, sigurno nije zbog Najkija,zapada itd. Misliš da sve te ljude koji navijaju za Rodžera širom sveta i koji nisu nikad uživo prisustvovali njegovom meču neko može da kupi?Čime? A ne možeš ni prevariti tolike ljude. Ne navijaju oni za njega zato što je Švajcarac,zapadnjak, već zato što je Rodžer Federer. Kada igraju Novak i Rodžer ne navijaju oni PROTIV Novaka već ZA Rodžera i velika je razlika izmedju ta dva pojma.Možda nekom i smeta što je Novak iz Srbije ali takvi sigurno nisu u većini. Uostalom na ovom portalu sam čitala da se pljuje po stranim sportistima ,izmedju ostalog jer su druge nacionalnosti ali takvi koji to rade takodje nisu u većini ovde. Za mene je tenis individualni sport,ne mogu da ga gledam isto kao naše reprezentacije ali kad Novak igra za reprezentaciju navijam za njega, na turnirima mogu da navijam za koga hoću i šta je tu loše.To me ne čini manje vrednom od tebe ili manjim patriotom. Kada su naši fubaleri ispali sa SP nije me bilo briga ko će osvojiti i ko će iz Srbije navijati za koga od reprezentacija koje su prošle niti sam osudjivala nekoga što navija za "ove" a ne za "one".Što se bombardovanja tiče,nikad neću zaboraviti ni oprostiti ali neću da mrzim ceo svet zbog grupe ljudi koja je tada imala moć i mogućnost da to radi.

СЕНОВИЋ

pre 5 godina

Ђоковић ће у слемовима сустићи Федерера али неће Надала. Довољно је да Надал узима у наредне четири године по један слем и то је крај.

Auh

pre 5 godina

Marsovac
Koliko je meni poznato, Rafa 2017. nije bio povredjen, a igrao je 5 finala protiv Federera. Rafa je igrao celu 2017. Novak je taj koji je ispadao ranije i nije igrao ni jedan mec protiv Rafe i Federera. 2018. Novak sve dok je bio povredjen nije odigrao ni jedan mec protiv Federera i Rafe. Kada mu je bilo bolje tek je onda igrao protiv njih. Kako mozes da tvrdis da je drugacije? Cinjenice su cinjenice, od toga jos niko nije pobegao, sve ostaje zabelezeno.

Buljubaša Kid

pre 5 godina

Zaista, ne verujem u to da je Novak pustio da ga pobede Hačanov, odnosno Zverev, ali njegova igra bila je ispod svakog kriterijuma, jednostavno rečeno igrao je bez žara, kao da mu pobeda ništa ne bi značila, dok je na drugoj strani imao "strašne" protivnike...PS:kada igra onako kako igra NOVAKA NIKO NE MOŽE DA POBEDI...

nikol dz feimija

pre 5 godina

(Dragana, 20. novembar 2018 12:19
Ne, prestaće da igra kada mu kažu vladari,kada mu Zapad kaže kao i Sereni, jer Zapad nikog nema, pa kada budu sigurni da imaju nekog onda je kraj profi tenisa za njih,do tada ima da igraju pa makar crkli, NARAVNO UVEK ĆE SE BUNITI I STALNO ĆE IMATI PRIVILEGIJE,a ostali će se ljutiti i na kraju polizati sve što su rekli,jer gazda plaća a tražili su da udju u to kolo, tako da svi moraju da plešu i nema izlaskaSAMO JE TUŽNO VIDETI KAKO SU POROBLJENI I DA SLOBODE NEMA, TO JESTE TUŽNO.

U svakom slučaju ogroman uspeh srpskog sportiste a kako smo u Srbiji i na srpskom sajtu, valjda je normalno da se patriotski i nacionalno osećamo veličajući srpskog igrača koji je PRVI NA SVETU , TAKO DA I SRBIJI I SRIBJA IMAJU NEKOGA NA KOGA SU PONOSNI I PRESREĆNI ŠTO JE NAJBOLJI, jer predstavlja zastavu i grb Srbije a time i celu državu Srbiju i sve Srbe,ceo srpski narod,zato je biti prvi važno,jer jedan sportista dobija moć celog naroda i države.

Pošto ste lepo napisali jasno Vam je ili jasno Ti je, da je Novak svuda gost i da su Rafa, Vama(Tebi) obožavani Rodžer ili Endi imali uslove kao Novak, da im je Srbija gadjala zemlje i da ih maltretiraju sa pitanjima koja postavljaju Novaku ili da ceo beogradski stadion prepun Srba urla protiv nekog od njih a za Novaka i da ima 25000 ljudi na stadionu,ili da bubnjevi tutnjaju i urliču na svaku servu...ne znamo kako bi oni igrali i gde bi bili na atp listi,nikada i nećemo znati.Dobro za Srbiju.

Svako dobro.

Dragana

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.

Dr. Federer

pre 5 godina

Zaista je steta sto je Djokovic izgubio finale zavrsnog mastersa. Da je uzeo to finale stavio bi pecat na savrsen povratak. Svi su ovekivali da ce uzeti i vratiti se kao pravi sampion ali on zadnja dva finala gubi i ispada kao najveci gubitnik kome je Rafa poklonio prvo mesto. Bas mi ga zao nesto, jos kad ga vidim onako mrsavog sa tusnim ocima kako prima onu tepsiju skroz se rastuzim.

Zizu

pre 5 godina

Federer 2011. NULA GS
Federer 2012. 1 GS
Federer 2013. NULA GS
Federer 2014. NULA GS
Federer 2015. NULA GS
Federer 2016. NULA GS

Problemi Novaka pune dve godine
Federer 3GS

Ladno da je Djokovic bio zdrav sad bi imali isti broj GS. Ali ni sad nije kasno da se stigne Federer.

maksa

pre 5 godina

federer od kad nike ne stoji iza njega,nista nije osvojio..projekat ko felps..pa pogledajte samo ovu cinjenicu-federer od 2012 do 2017 nije osvoji nijedan gs trofej i onda u australiji 2017 u 36 godini zivota na temperaturama od 35 stepeni u drugoj nedelji tenisa on dobije nisikorija varvinku i nadala sa 3-2..a da ne pricam da je nadal imao protiv federera kad je federer bio u najboljim godinama 23-9 u pobedama i onda odjednom ostareli federer dobije nadala 5 vezanih meceva..hahahah...nafilovao ga nike opasno..ali sad nemaaa nikeee..

atp london

pre 5 godina

Hahahahah, optimistican je Toni, a verujte ne kazem da ce biti, ali vece su sanse da Rafa biti bez gren slema a Federer dostojan rival Novaku, posebno u dva dobijena seta.

Fff

pre 5 godina

Novak posle finala sa Zverevim izjavio da se iskreno nada da će ga ovaj u svemu prestignuta
E sada zamislite da rafa ili Federer to izjave?
Toliko o tome ko je goat

СЕНОВИЋ

pre 5 godina

Ђоковић ће у слемовима сустићи Федерера али неће Надала. Довољно је да Надал узима у наредне четири године по један слем и то је крај.

Pastir

pre 5 godina

Federer 2011. NULA GS 
Federer 2012. 1 GS 
Federer 2013. NULA GS 
Federer 2014. NULA GS 
Federer 2015. NULA GS 
Federer 2016. NULA GS 

Problemi Novaka pune dve godine 
Federer 3GS 

Ladno da je Djokovic bio zdrav sad bi imali isti broj GS. Ali ni sad nije kasno da se stigne Federer.
(Zizu, 20. novembar 2018 11:55)

Novak ce na kraju karijere imati 22

Dott

pre 5 godina

Kao i obicno Toni Nadal daje realne komentare, medjutim jedna bitna stvar nikako se ne istice, Nadal je povredjen vecim delom kada je Novak u formi i to nikako nije slucajnost. U periodima Novakove visoke forme, Nadal bespostedno trenira i na terenu pruza nekontrolisano mnogo, ne slusa svoje telo vec daje sebe koloko je potrebno da bi pobedio, cesto je to vise od 100% i povrede su neminovan epilog. Nadal za povrede ocigledno ne haje, ili ce pobedjivati Novaka, ili nece ni igrati, namece se takav utisak.
Nihov medjusobni skor, prvenstveno je vazan njima samima i to toliko da prevazilazi znacaj postignutih rezultata.
Novak ce Nadala prevazici sa brojem osvojenih Mastersa to je sigurno, jer i onako ih je imao vise do sredine 2016te, Nadal ga je u tome prevazisao u periodu Novakovog neigranja. Trenutno Novak ima jedan masters manje, ali do kraja 2019te imace na kontu sigurno vise od Nadala.
Takodje pretpostavljam da Nadal u 2019toj nece uzeti ni jedan GS trofej, jer i za RG. bice pored njega ozbiljni pretendenti Novak i Dominik Tim, pa i Zvereva ne treba tu izbaciti. Verujem da ce Novak biti u stanju da osvoji dva GS trofeja u 2019toj i sa tim treba biti zadovoljan. Naravno da bih voleo da Novak u 2019toj uzme kalendarski GS, Jer narednih godina sve ce mu biti teze za takvim poduhvatom, nadolazece mladje snage ipak vise nisu za potcenjivanje.

branislav

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19
Buahahaha . Jadni Federer još samo Mirka veruje u "najboljeg".
A još naučila i srpski pa možda i španski jezik!

Marsovac

pre 5 godina

"Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19) "

Ne razumes.
Federer MOZE da osvoji jos dosta GS ali SAMO ako Rafe i Noleta nema na turniru (zbog ma kakvog razloga). Poenta je da dok oni budu igrali i ne budu bili bolesni/povredjeni deda moze samo da sanja o jos GS trofeja. Tako je bilo proteklih godina, tako ce biti i sada. Svi stare kako vreme prolazi, tako da deda, godinama koje dolaze, nece biti mladji, jaci i brzi.
Tonijevo misljenje postujem, mozda samo zato sto se SECA sta je govorio ranije i da li je pogresio tada. Ostali (Mac, Beker, Luti, Mekinro,...) trabunjaju sta god ostali ocekuju da cuju i ne secaju se sta su govorili pre. Pri tom nema veze da li i ti drugi Noleta hvale ili ne, ne postujem njihovo misljenje (trabunjanje). Igrati dobro tenis i divaniti korektno i posteno su dve potpuno razlicite stvari.

Žikica-prva puška Srbije

pre 5 godina

Pa Nole se opet penje po drveću a posle nema volje ni snage za finale i odere ga Zverev (posle Cicipasa i Kačanova).
Ako bude imao takav pristup draće ga borac Rafa i ovi jači klinci.
Nole više nema terminator igru i udarce iz 2011 i 2015 , sada ide na preciznost i glavu, ako to nema on je prosek , smarač kao Simon .
Opet sve od njega zavisi.

b

pre 5 godina

federer od kad nike ne stoji iza njega,nista nije osvojio..projekat ko felps..pa pogledajte samo ovu cinjenicu-federer od 2012 do 2017 nije osvoji nijedan gs trofej i onda u australiji 2017 u 36 godini zivota na temperaturama od 35 stepeni u drugoj nedelji tenisa on dobije nisikorija varvinku i nadala sa 3-2..a da ne pricam da je nadal imao protiv federera kad je federer bio u najboljim godinama 23-9 u pobedama i onda odjednom ostareli federer dobije nadala 5 vezanih meceva..hahahah...nafilovao ga nike opasno..ali sad nemaaa nikeee..
(maksa, 20. novembar 2018 12:51)
Nemoj tako , Basel može da se uzme bez Nike-a

realno

pre 5 godina

Bas me zanima šta je pomislio posle finala novaka i zvereva
Da li isto sto i mi? Da nole voli da donira titule
Slanje ljubavi i tako to

berška

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19
BojanaBG mirna!

Dr. Federer

pre 5 godina

Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19)

Trn u oku im je zato sto znaju da nikad nece stici njegove trenutne rekorde, a on i dalje u 38.godini postavlja nove.

Simke

pre 5 godina

Zelim da sto duze traju Nadal,Djokovic i Federer,jer posle njihovog povlacenja,ja sam zavrsio sa pracenjem tenisa.Sigurno necu gledati u buducnosti ove mlade grdosije od 2 metra koji zive,zavise i hrane se od prvog servisa,takav tenis zaista ne zelim da gledam.Budimo srecni sto gledamo najvecu trojku u istoriji,posle njih nista nece biti isto.

Dragana

pre 5 godina

@ marsovac
Nadal može da bude glavni favorit na Rolan Garosu na ostalim GS spada u favorite ali ne glavne.Djoković ni sam ne zna kako je došao do dva GS u ovoj godini, igra mu nije bila vrhunska, protivnici kao da nisu bili zainteresovani da igraju protiv njega, Andersonova igra u finalu Vimbldona nije bila dostojna tog turnira a ni Del Potro se nije pretrgao u finalu US open-a. Ako Novak ostane na ovom nivou teško da će napraviti neki veliki uspeh, ne mogu mu se kockice tako složiti dve godine zaredom.Da li će Federer osvojiti još Grend Slemova zavisi od njega. To da on nema snage i da nije fizički pripremljen nije tačno, malo je psihički pao krajem sezone i to ga je koštalo što je ispao u polufinalima. I opet " Novak gubi samo kad je povredjen, umoran, bolestan".Drugi teniseri su takodje često povredjeni, umorni, bolesni ali ovde se to priznaje samo Novaku a svi ostali su uvek zdravi i fit samo foliraju. Ne zaboravi da i Novaku prolaze godine,kada je Federer imao godina kao Novak sada ovde u komentarima počeli su da ga zovu " deda","starac" i slično. A Novakov stil igre ako ga ne promeni ne garantuje da će sa istim uspehom igrati još dugo. Ne gledam ostrašćeno na sve ovo, nisam maliciozna, samo realna. Moje je mišljenje takvo, tvoje je drugačije i to je to. Kao što i sam kažeš, videćemo.


Za ove koji me prozivaju, nije mi problem da se ispod svakog komentara potpišem svojim imenom a pitam se da li se vi razumete u bilo šta sa tolikom ostrašćenošću. Teško.

Sinisa

pre 5 godina

Samo bih dodao,ako kojim slucajem na gren slemu ranije ispadnu Novak i Rafa,po pravilu Federer dobija krila i osvaja titule....Tako da jos uvijek ne treba otpisati Rozdera.On u konkurenciji Nadala i Djokovica prakticno nema sanse,ali ako njih nema i neko ih drugi izbaci,tu je njegova sansa.

Auh

pre 5 godina

Marsovac
Ti si izgleda, iz samo tebi znanih razliga, izbrisao 2017. i svih 5 finala. Sad, ako nisi primetio, Novak je uhvatio povredu Rafe, Stena, Endija, losiju igru Federera i postao prvi. Sve ono sto prebacujes Federeru, je u stvari vezano za Novaka. Naravno da to ne vidis, zato sto ti taj scenario ne odgovara. Federer 2017. ni jednog trenutka nije bezao, ali Novak jeste. Kad vec pominjes sve te stvari, onda bar budi realan.

South Park

pre 5 godina

Nadal uzima tri RG do kraja karijere sigurno.Tempirace sljaku i sve podrediti njoj.Ostalo sta uzme.Novak mi je malo tezi za prognozu.Od toga da ce da uzme barem pet.Uslov je da budu zdravi nekih 5 god i zavrse tada.

Gandra Šajkaš

pre 5 godina

Trojica najvecih ikada se I dalje pitaju skoro za sve ali oni ce polako poceti da posustaju jer su sve stariji I umorniji dok ovi mladi iz dana u dan sve jaci I uskusniji. Zverev je to pokazao u finalu ali I dalje msm da je Novak bio u modu "ma libo me uvo za sve"
Msm da ce se ova trojica u narednim godinama bazirati na GS-ove a od mastersa sta uzmu uzmu...
Novaku zelim da stigne I prestigne Rafu I Rodju I da zvanicno postane GOAT

Marsovac

pre 5 godina

"Marsovac
Ti si izgleda, iz samo tebi znanih razliga, izbrisao 2017. i svih 5 finala. Sad, ako nisi primetio, Novak je uhvatio povredu Rafe, Stena, Endija, losiju igru Federera i postao prvi. Sve ono sto prebacujes Federeru, je u stvari vezano za Novaka. Naravno da to ne vidis, zato sto ti taj scenario ne odgovara. Federer 2017. ni jednog trenutka nije bezao, ali Novak jeste. Kad vec pominjes sve te stvari, onda bar budi realan.
(Auh, 20. novembar 2018 17:06)"

Optuzujes me za ono sto ti upravo radis. Nije u pitanju "bezanje" nego nemoc protiv zdravog Rafe i zdravog Noleta. Evo... cekamo 2019. godinu pa cemo videti.

ernesto che

pre 5 godina

Sve je dobro rekao, sem da federer nece propustiti priliku da osvoji gs, ako kojim slucajem Novak i Nadal ne budu tu ili ispadnu ranije, gotovo po navici je osvajao takve turnire.

nikol dz feimija

pre 5 godina

(Dragana, 20. novembar 2018 12:19
Ne, prestaće da igra kada mu kažu vladari,kada mu Zapad kaže kao i Sereni, jer Zapad nikog nema, pa kada budu sigurni da imaju nekog onda je kraj profi tenisa za njih,do tada ima da igraju pa makar crkli, NARAVNO UVEK ĆE SE BUNITI I STALNO ĆE IMATI PRIVILEGIJE,a ostali će se ljutiti i na kraju polizati sve što su rekli,jer gazda plaća a tražili su da udju u to kolo, tako da svi moraju da plešu i nema izlaskaSAMO JE TUŽNO VIDETI KAKO SU POROBLJENI I DA SLOBODE NEMA, TO JESTE TUŽNO.

U svakom slučaju ogroman uspeh srpskog sportiste a kako smo u Srbiji i na srpskom sajtu, valjda je normalno da se patriotski i nacionalno osećamo veličajući srpskog igrača koji je PRVI NA SVETU , TAKO DA I SRBIJI I SRIBJA IMAJU NEKOGA NA KOGA SU PONOSNI I PRESREĆNI ŠTO JE NAJBOLJI, jer predstavlja zastavu i grb Srbije a time i celu državu Srbiju i sve Srbe,ceo srpski narod,zato je biti prvi važno,jer jedan sportista dobija moć celog naroda i države.

Pošto ste lepo napisali jasno Vam je ili jasno Ti je, da je Novak svuda gost i da su Rafa, Vama(Tebi) obožavani Rodžer ili Endi imali uslove kao Novak, da im je Srbija gadjala zemlje i da ih maltretiraju sa pitanjima koja postavljaju Novaku ili da ceo beogradski stadion prepun Srba urla protiv nekog od njih a za Novaka i da ima 25000 ljudi na stadionu,ili da bubnjevi tutnjaju i urliču na svaku servu...ne znamo kako bi oni igrali i gde bi bili na atp listi,nikada i nećemo znati.Dobro za Srbiju.

Svako dobro.

dragan

pre 5 godina

Ako je Nole napravio karijere Wavrinki i pogotovu Mareju,zasto nebi i ovim Rusima.Inace svaka cast Noletu za sve sto je postigao,podrzavam ga iz sveg srca ali mi nije jasno da nevidi da je problem u prvom servisu,naravno vadi ga izvaredni drugi servis ali kada on stane dobijemo ono sto smo videli protiv Zvereva.

USTA PUNA ZEMLJE

pre 5 godina

Molba za sve komentatore: Hajde, ne budite lenji - pre nego pošaljete Vaš komentar, proverite tekst koji ste napisali, jer prečesto se dešava da sam tekst postane gotovo besmislen i bezmalo nečitljiv. Ne znači vam, valjda, tih desetak-dvadesetak sekundi ranijeg slanja komentara... Kapiram, dosta nas ima uključenu auto-korekciju i predviđanje teksta, te otud i takvi tekstovi. Takođe, ako koristite latinično pismo, koristite ć, č, ž, đ, dž, š, jer je šteta da ružite vlastiti jezik, kad već imamo sreću da je fonetski savršen. Batalite da pishete, kad već možete da pišete, budući da u prvom slučaju izgleda kao da komentar piše neki balavac. Ako već imate pametan telefon, onda naučite da ga koristite pametno.

realista

pre 5 godina

@Siniša ,zar si zaboravio da je Federer 2017. godine u finalu pobjedio Nadala na AO i zar stvarno misliš da će Nadal igrati približno onako kao što je igrao u svojim najboljim vremenima.Pobjedi li neko Nadala na RG ,a da ne bude Novak mislim da će on biti prvi koji od njih trojice koji će završiti karijeru ,jer on nema šta tražiti ni na betonu ,a pogotvo ne na travi.

podsjećanje

pre 5 godina

@b,kad se praviš pametnjakovićem ,onda bi trebao da znaš da je Federeru istekao ugovor sa NIKe sredinom prošle godine ,a da je on u toj godini osvojio 2 GS i 2 mastersa,a da je ove godine osvojio AO i još četiri turnira ,od kojih su 2 Atp 500 ,te da je igrao u nekoliko finala ,polufinala i četvrtfinalafinale.Takođe bi trebao imati na umu da je on u 38 godini i da je treći na ATP listi.

spremaj se za Crni petak...pusti tenis

pre 5 godina

@Toliki stručnjaci a ne vide da su Federerove šanse veće baš kad se igra na tri dobijena seta. Da, na Grend Slemovima se igra na tri dobijena seta, ko kaže da će se svaki meč na nekom Grend Slemu igrati baš u pet setova, veliki broj se završi u tri ili četiri. Ne mogu da verujem da je Federer toliki trn u oku svima, pojedini samo što ne kažu " šta ćeš ti više na turniru". Mogu samo da zamislim kako bi im bilo krivo ako osvoji još koji Grend Slem dok bude igrao. Naravno da će on jednom prestati da igra ali kad on odluči a ne kad mu kažu Toni Nadal, Srdjan Djoković, Vajda i ostali.
(Dragana, 20. novembar 2018 12:19)

Cuveno "ne dalje od cipela" treba malo preformulisati u "ne dalje od Farme i Parova"!

Regland

pre 5 godina

Vi sto vec 10 godina penzionisete Feda ne razumete tenis, njegove prioritete i svakodnevnu rutinu jer ste i sami u penziji na svim poljima. Uzmite reket, pokusajte da osvojite 1gs, tada ce vam tacno biti jasno kakav je igrac neko sa 1gs (Cilic, Delpo), 14gs (Nole), 17gs (Rafa), 20gs (Fed). Ne poznajete sustinu.

Buljubaša Kid

pre 5 godina

Zaista, ne verujem u to da je Novak pustio da ga pobede Hačanov, odnosno Zverev, ali njegova igra bila je ispod svakog kriterijuma, jednostavno rečeno igrao je bez žara, kao da mu pobeda ništa ne bi značila, dok je na drugoj strani imao "strašne" protivnike...PS:kada igra onako kako igra NOVAKA NIKO NE MOŽE DA POBEDI...

anunaki

pre 5 godina

Zanimljivo izlaganje Tonija, nekako realno zvuci.
Nama samo ostaje da postujemo i jos koliko uzivamo u velikoj trojci koja ce posle penzionisanja ostaviti prazninu velicine kosmosa.
Ostali koji ce doci morali bi da postignu i igraju svemirski tenis da bi ostavili ma koji trag u istoriji belog sporta.

Dragana

pre 5 godina

@ nikol dž.Nemam običaj da persiram kada pišem komentare,izvini ako ti to smeta. Imam drugačije mišljenje o tome.Nije tačno da Novaka ne vole,smešno je tražiti da bilo koga svi vole.To što Rodžera većina voli samo po sebi je fenomen, sigurno nije zbog Najkija,zapada itd. Misliš da sve te ljude koji navijaju za Rodžera širom sveta i koji nisu nikad uživo prisustvovali njegovom meču neko može da kupi?Čime? A ne možeš ni prevariti tolike ljude. Ne navijaju oni za njega zato što je Švajcarac,zapadnjak, već zato što je Rodžer Federer. Kada igraju Novak i Rodžer ne navijaju oni PROTIV Novaka već ZA Rodžera i velika je razlika izmedju ta dva pojma.Možda nekom i smeta što je Novak iz Srbije ali takvi sigurno nisu u većini. Uostalom na ovom portalu sam čitala da se pljuje po stranim sportistima ,izmedju ostalog jer su druge nacionalnosti ali takvi koji to rade takodje nisu u većini ovde. Za mene je tenis individualni sport,ne mogu da ga gledam isto kao naše reprezentacije ali kad Novak igra za reprezentaciju navijam za njega, na turnirima mogu da navijam za koga hoću i šta je tu loše.To me ne čini manje vrednom od tebe ili manjim patriotom. Kada su naši fubaleri ispali sa SP nije me bilo briga ko će osvojiti i ko će iz Srbije navijati za koga od reprezentacija koje su prošle niti sam osudjivala nekoga što navija za "ove" a ne za "one".Što se bombardovanja tiče,nikad neću zaboraviti ni oprostiti ali neću da mrzim ceo svet zbog grupe ljudi koja je tada imala moć i mogućnost da to radi.

Auh

pre 5 godina

Marsovac
Koliko je meni poznato, Rafa 2017. nije bio povredjen, a igrao je 5 finala protiv Federera. Rafa je igrao celu 2017. Novak je taj koji je ispadao ranije i nije igrao ni jedan mec protiv Rafe i Federera. 2018. Novak sve dok je bio povredjen nije odigrao ni jedan mec protiv Federera i Rafe. Kada mu je bilo bolje tek je onda igrao protiv njih. Kako mozes da tvrdis da je drugacije? Cinjenice su cinjenice, od toga jos niko nije pobegao, sve ostaje zabelezeno.