Fudbal 108

Utorak, 15.05.2018.

21:37

Sudija Obradović pao na poligrafu

Fudbalski sudija Srđan Obradović prema pisanju 'Novosti' nije prošao poligrafsko ispitivanje u policiji, a u sredu će biti saslušan u Novom Sadu.

Sudija Obradoviæ pao na poligrafu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Samotako

pre 5 godina

Druže moj a kakvi su nam drugi sudovi i naša prava, dali su bolji? Beži napolje, tamo ti je isti sistem kao i ovde samo malo pametnije koriste, ko više plati taj dobija pa makar ubio čoveka, ovo je po meni sprdačina ili se prave ludi da takav zapadni sistem u Srbiji ne funkcioniše, neko nije dobio?

ШУМАДИНАЦ

pre 5 godina

Прво није баш то хоби, јер главни судија у супер лиги има за једну утакмицу око 30.000 динара отприлике, па ако суди 4 утакмице месечно то је око 120.000 динара, онда по твоме испада да ми који радимо за 35.000 - 40.000 да радимо ето чисто да нам прође време. Као друго не добијају пар стотина евра за утакмицу да навлаче за неког, него добијају по неколико десетина хиљада евра.

Mirko

pre 5 godina

Dakle, nećemo da pozivamo nikog u policiju, samo... koga? Političare? Tajkune? Kriminalce? Pa ovaj jeste kriminalac po osnovi zloupotrebe položaja zarad sticanja materijalne dobiti.
Kao i kod svakog kriminalca, ne osuđuje se za svaku sitnicu, al' kad se nagomilaju takvi slučajevi to više nije slučajnost, postoji patern, a postoje i indicije jer ga je policija već pratila. Šta nije jasno?

Trebalo je i ranije, imao je mnogo sumnjivih poteza, ali sad su se našli dokazi i očigledno sklopile kockice. Da je više sreće imali bi mnogo više osuda za zloupotrebu položaja u sportu ali i u privredi, državnim institucijama, sudovima, policiji, vlasti generalno - što više to bolje za pošten narod.

Ja sam srećan jer je neko napokon rešio da nas majmuni ne farbaju i prave budalama na naše oči, da se svi isčuđavamo kako je nešto moguće a niko ne preduzima ništa.
E pa sad preduzima.
Samo kidaj policijo!

Novosadjanin

pre 5 godina

"iskorišćavanjem svog službenog položaja favorizovao domaći tim i tako ga stavio u povoljniji položaj u odnosu na protivnika".
Zvuci poznato?
Pa cela nam drzava funkcionise po principu veza i politckih stranak, ako si iz SNS onda si favorizovan na svakom koraku u odnosu na druge.

zex

pre 5 godina

ZAKS, 16. maj 2018 09:46
Ja nebranim njega, kazem digla se velika galama kao da je serijski ubica a ne fudbalski sudija.Covek je trebalo da se odstrani na vreme iz naseg fudbala.NEKO ga gura a taj neko ce proci nekaznjen.OBRADOVIC je ima nekog iza sebe inace bi odavno leteo.Covek je katastrofalno sudio u poslenje vreme.Svako ko iole zna pravila sudjenja mogao je videti katastrofalne greske.Ali ovo sa poligrafom bas bode u oci.Nekako dodje ruzno.Na kraju ce se napraviti novi slucaj Marjanovica i njenog ubice.Obradovic ce se verovatno izvuci ali ce razne baba vange po novinama pisati razne teorije. Komedija u nasem fudbalu.Katastrofa.

Nebojša BGD

pre 5 godina

Pogrešio čovek KOME a ne zašto treba suditi penal. Zašto se Zvezda uvlači u aferu, svaki članak pominje derbi i gol iz gol-auta. Mi smo lepo smislili gol rukama Djurđevića ali to niko ne pominje nego se sprda. Kao da je Zvezda kriva što sudije greše. Mogli su bilo kog sudiju da uzmu za odstrel i svakom bi našli da je "pogrešio" u Zvezdinu korist. To je zato što svi najviše navijaju za najbolji klub, neće valjda za najgori.

tt

pre 5 godina

pa svaka utakmica czv i partizana sa ostalima je nameštena i to još od 1946,a ako ne od tada onda bar od drugog obradovića ali onog iz czv iz sedamdesetih god. prošlog veka

Keza

pre 5 godina

Ljudi poligraf se koristi da navodi policiju da vode istragu u ispravnom pravcu a ne kao dokaz na sudu. Da znaju koja pitanja na dalje da daju. Obradovic je povezan sa kladionicama u Jagodini. Prica se da je i vlasnik jedne.

nijenego

pre 5 godina

Pao sam u zoru, pao, vise nisam izdrzao, sad neka mi iz knjige sudija ime brisu. Na tom mestu gde sam pao ostalo je .... malo, kao da je neko zgazio....

Zex

pre 5 godina

Kako god da sudio, dal je uzeo pare ili ne, mozda covek ne zna,ima pravo i da sudi u korist domacina, nema legitimno pravo ali desava se svasta.Ali napraviste ubicu od coveka, jel to realno? Pa on je samo obican covek koji radi lose svoj posao.Onaj koji ga je poslao znao je sta ce biti.

Komšija sa zapada

pre 5 godina

“Pa,čekajte...Iz teksta videh da on uporno kaže da je pogrešio kod penala, a poligraf kaže da laže??? Jojjjj....muka mi je od svega
(Torna, 15. maj 2018 22:40)”. ??

zzbz

pre 5 godina

Jel to bese onaj sto je priznao Zvezdi gol iz auta? Ili je to onaj sto je dao Anticu crveni na marakani prosle godine kad se Boaci smejao? Ma pobrkao sam, nije ti taj.
(v_K_esspreso, 15. maj 2018 23:22)

Da, to je onaj sto je priznao gol rukom Partizanu.

The Spatula

pre 5 godina

A sta je sa ostalim sudijama? Mislim onim sto sude u sudovima...? Sto obicnom narodu sude po "pravu" a ne po pravdi, a kriminalcima sude kako moraju...i kako im se plati...

Made in Serbia

pre 5 godina

razlike... pogresili... hahahha... sumnjivo brate...
(cuda se desavaju..., 15. maj 2018 23:05)

_______nik si pogrešio. Treba da bude

Belgrade TV

pre 5 godina

Ma je l moguće da pljujete po državi šta god, ali šta god da uradi ili ne uradi???!
Aman prvi put su postupili kako treba a vi tastatura botovi ste ovaj put debelo zalutali.

Sabre

pre 5 godina

Ma jasno. Hapsite lika kome ste dali nalog tako da sudi, ali batica bahato zgazi devojku na sred pesackog prelaza i nikom nista. znaci ovde je stvarno Bog rekao laku noc, i to odavno.

A na JNA masa klice,zivio Franjo predsednice

pre 5 godina

ja, a sto nije ispitan kada je cepelin Djurdjevica priznao kao gol? Ili kada se sa ponosom slikao u majici Grobari Cokot? Ili kad jna svakoj utakmici komsije malog svira minimum jedan penal i barem jedan crveni?

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20)
I posle Partizan-Radnik? Selektivno pamcenje, po obicaju. Radi covek za pare. A, ocigledno ga pola lige platilo.

bts

pre 5 godina

Koliko ima smisla ovo prepucavanje "Partizan Zvezda" u prvenstvu državice koje se namešta od kad postoji?! Koju težinu imaju te titule???

opa bato

pre 5 godina

Na poligraf ne treba da ide Obradovic nego fudbaleri Macve Lucana i Zemuna da objasne kako su to izgubili od ovih nesrecnika koji se bore za opstanak a nemaju ekipe ni za srpsku ligu i pritom na kladionici bili favoriti kao da su Barseolna?? Da nije Barsa pozajmila Mesija Javoru a ja nisam obavesten o tome ?? Nego u Srbiji sve sto nije vidljivo golim okom nije za ispitivanje, a Obradovic malo preterao, odradio posao previse ocigledno pa kao ajde da ga hapsimo

Joao

pre 5 godina

Sudio penal za pogresnu ekipu...

Nego nije mi jasno kako to da sve novine znaju da je "pao na poligrafu", a teskim kriminalcima i bahatoj deci mocnika ni inicijale ne objave kad ubiju nekog?

srbija do tokija

pre 5 godina

hahahaha ovo samo u Srbiji ima...celo kolo plej auta namesteno a oni ovo istrazuju..... Radnickom sudjen veci broj nepostojecih penala od Zvezde i Partizana zajedno, sta fali da jedan takav penal bude dosudjen protiv njih...ja jos ne mogu da verujem da je kvota na dvojku Lucani- Backa bila 1,19

vlade

pre 5 godina

nisam gledao sporne detalje sa tog meca, ali me fascinira cinjenica da neko u zemlji Srbiji i dalje zeli da se bavi poslom iz hobija i dobije zvanje fudbalski sudija! zasto bi neko normalan zeleo da ga razvlace po medijima, stanicama, po kojekavim kuloarima i da bude u vrtlogu celnika timova, klanova, mafijasa, menadzera i huligana?! evidentno je da su pritisci na sudije abnormalni i da hteli ne hteli moraju da sude kako im se kaze.. a opet se postavlja pitanje, zarad cega i za koji novac? ako je vec novac u pitanju.. koje je to pare doticni mogao da dobije od nekoga da ruku vidi umesto noge? za par stotina evra, razvlacice se po sudovima.. stvarno mi nije jasno kom normalnom to sve treba.. mazic je jedini uspeo da ispliva i postane klasa u Srbiji, a opet je i to svima ovima odgovaralo, da ga ne diraju i da ga proguraju dalje od ovog blata, da bi postojala prividna slika kako kod nas ipak postoji kvalitet i postenje, kao svetionik srpskog fudbala.. da me neko pogresno ne razume, ne mislim da je mazic los, vec smatram da je njemu smisljeno dozvoljeno da pokaze kvalitet, da bi bio paravan za ovaj cirkus!

fudbaler

pre 5 godina

kakva je ovo smijurija? uhapsen zbog iskoristavanja sluzbenog polozaja posto je favorizao jedan tim?? kako bre? kako su dosli do tog zakljucka. I da jeste ? gdje im je dokaz da se kladio na taj tim mozda????? kakva je ovo sprdnja? ne mozete samo uhapsiti covjeka sto je pogrijesio u svom poslu???? halo

Tako to ide

pre 5 godina

Ako su im ovo svi dokazi protiv njega, ojadice drzavu u Strazburu zbog nezakonitog hapsenja, a eto Italije ili Holandije umesto nas na SP.

v_K_esspreso

pre 5 godina

Jel to bese onaj sto je priznao Zvezdi gol iz auta? Ili je to onaj sto je dao Anticu crveni na marakani prosle godine kad se Boaci smejao? Ma pobrkao sam, nije ti taj.

Glup sam

pre 5 godina

Samo se kod nas zmija ubija od repa. Sada je ovaj najveci krivac, a oni koji su ga delegirali, posle svih gluposti koje je pravio, nisu. Oni su nevini, a umesto njega ce postaviti nekoga drugog ko ce odradjivati taj posao ubuduce.

ISKRIČAVA ČIVAVA

pre 5 godina

A zamislite politicare da stavite na poligraf. Sve redom. Kako bi skakala ona igla! Ko da su radioaktivni.
(Bg, 15. maj 2018 22:40)

Ne bi, rođo. Oni lažu 19h dnevno, 365 dana godišnje. Za njih je to prirodno stanje. Nema skakanja pulsa ni ostalih pokazatelja. Za političare jedini valjani instrument je motka.

cuda se desavaju...

pre 5 godina

..pa covek je cist kao suza...poligraf kaze da je bio penal...hahahahaha...kakav crni VAR... Srpski poligraf...njega treba uvesti u Rusiji...auuuuuu kakva smejurija... covek kaze pogresio sam, nije penal, a oni njemu, cek malo si nam sada sumniv...
... a da malo pohapse ove sto se bore za ispadanje...tu svi sad pobedjuju kao da su nedavno otkrili fudbal...kakva tuga od lige...uz malo srece UEFA ce nas zabraniti uskoro...
...mada i ovaj Borac u basketu...razbi ove mucenike 60 razlike... pogresili... hahahha... sumnjivo brate...

Miskec

pre 5 godina

"što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20) pravo pitanje.pola sudija bi zloupotrebilo slizbeni polozaj kad je zvezda u pitanju u ovoj kivi drzavi.ovo nije vise ni banana drzava,hapse sudije ????,a politicari milijarde pokrali i nikom nista.sto pre bezati glavom bez obzira odavde.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jakov, 15. maj 2018 22:35)"
Ono kad ljubitelji JSD pricaju o postenju. Da li da pocnem od vremena stare YU kada je JSD trebalo da ispadne iz prve lige? Jedini posten je bio Moca Vukotic koji je izjavio doslovno:"I danas me je sramota na koji smo nacin ostali u 1. ligi!" Pa sve do danas i beskonacno dugih utakmica sve dok JSD ne da protivniku gol.

Bebi

pre 5 godina

Ako su im ovo svi dokazi protiv njega, ojadice drzavu u Strazburu zbog nezakonitog hapsenja, a eto Italije ili Holandije umesto nas na SP.
(Tako to ide, 15. maj 2018 23:06)

Fudbalska reprezentacija zbog toga ne može ali nimalo da ispašta.

Davor

pre 5 godina

Da li je realno da je lik na poligrafu zbog suđenja fudbalske utakmice!? Hoće se ta praksa nastaviti? Sudija po opštem mišljenju loše sudi, odmah u zatvor! Pa toga je bilo i biće svuda i uvijek, pogotovo u fudbalu, ali ja nisam još čuo da je neki sudija uhapšen zbog loše odluke...

Mobilizacija

pre 5 godina

Ljudi, sve se ovo namešta ovom čoveku.
Onaj koji mu je naredio da sudi penal, sad ga praktično isti taj i zakopava.
Prvavda za S. Obradovića

nebitno

pre 5 godina

Ne znam da li je istina ali kazu da je ovaj lik vlasnik jedne od kladionica. BTW pola publike je napustilo stadion kad je sviran i drugi penal, a to je domaca publika. Toliko o tome koliko je bilo providno.

Nikola

pre 5 godina

Zašto se pominje poligraf kada je to potpuno neprihvatljivo merilo na sudu!
Na poligrafu padneš i ako si preplašen, ali i prođeš ako si psihopata.

Cubaka

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20)

Budi malo strpljiv, saslusace ga zajedno sa Toletom za onih 6-7 titula koje vam je namestio i sa svim sudijama koji su vam svirali 15-16 nepostojecih penala ove sezone i produzavali utakmice dok ne date gol a u toku je prevod knjige Lotara Mateusa sa nemackog na srpski pa kada to procitaju u policiji bice saslusanja u tvom "prepostenom" klubu toliko da ce ti na usi izici.

Radilica

pre 5 godina

Poligraf nije dokaz da je ispitana osoba učinila krivično delo, nego indicija koju treba potkrepiti dokazima. Na sudu je neprihvatljiv. Sa druge strane, istražni postupak je u toku, a neko u policiji iz minuta u minut obaveštava novinare o preduzetim radnjama. Apsolutna besmislenost celog slučaja.

ognjen

pre 5 godina

sa Srdjanom sam sedeo u klupi u osnovnoj školi...

izuzetan momak!!

neka me neko ubedi da je kazna sudiji za los dosuđen penal abolicija za sva zlodela vrhuške fudbala...a tek da je glavna vest u Srbiji....

Bane

pre 5 godina

(masterkg, 15. maj 2018 21:44)

Pa postoji ono kada se radi o grešci da li se radi o namernoj ili ne namernoj. S obzirom na biografiju gospodina reći da je nenamerna bilo bi degutantno.

jakov

pre 5 godina

što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20) pravo pitanje.pola sudija bi zloupotrebilo slizbeni polozaj kad je zvezda u pitanju u ovoj kivi drzavi.ovo nije vise ni banana drzava,hapse sudije ????,a politicari milijarde pokrali i nikom nista.sto pre bezati glavom bez obzira odavde.

Милош

pre 5 godina

Треба му дати статус сведока сарадника да би клупко почело да се одмотава. Он је само извршилац. Полиграф је неуоптребљив на суђењу.

zli

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20)

Zato sto nije saslusavan ni sudija koji je protiv kako ti kazes mezimice svirao penal na 20 metara od gola i dao crveni...a inace tog sudiju ne pominjete,a verujem da znas o kome se radi.licemeri ste nevidjeni...

Bojan

pre 5 godina

ko zna koliko je para uplatio na keca :D,kvota bila babaroga
(milosh-nish, 15. maj 2018 21:40)

Hahahahahaha da li stvarno mislis da je on to uradio zbog kladionice??? Ja sam mislio da ljudi ne veruju da je taj lik sve sam smislo i da ne shvataju da je ovi ozbiljna igra gde neki ljudi iz senke peru svoje ruke tako sto predaju dzelata.

Izgleda da smo stvarno ograniceni i da stvarno dosta ljudi misli da je samo on kriv... Ali ako je tako, znajte, doci ce drugi, treci,... a mi cemo pasti travu.

mile

pre 5 godina

To sto su uradil sudiji obradovicu govori da ce uskoro i policajci suditi fudbalske utakmice jer pomalo preuzimaju ulogu poklopca na svakom loncu umesto da nocu obuzdaju trke motora i sprece svako narusavanje javnog reda ali nazalost toga nema a ministar prica uvek istu pricu o bezbjednosti.Masala.

marko

pre 5 godina

hahaha
Koja glupost.
Poligraf see radi na dobrovoljnoj bazi, nije nikakav dokaz kako pri odredjivanju pritvora, tako I kao dokaz na sudu.
Sam poligraf je pokazatelj da je nasa policija.....ufff

masterkg

pre 5 godina

masterkg, 
pa cekaj, sto sramota, sta ako je uzeo pare da svira penal?
(kluzo, 15. maj 2018 21:59)

Od koga uzeo pare, uhapsiš ga pa mu dokazuješ krivicu ? Pa svako kolo bi po nekoliko trebalo da hapse....

Pokusaj objektivnog

pre 5 godina

Poništite utakmicu, njega suspendujte doživotno, umesto što se priča razvlači po medijima... Biće nauk svima! Još kada bi imao ko to da uradi :(

StJo

pre 5 godina

@Dr Mr

И ја сам друже био судија. Судио сам зону до пре 2 године. Завршио један факултет, уписао други. Факултете не спомињем да бих се хвалио, већ да бих испричао каква се селекција врши. Скинули су ме са зоне са 24 године јер сам матор, пребацили су исте године на зону момке са 25 и 24 године, јер су на изборима у судијској организацији гласали за струју која је добила изборе, а ја нисам хтео да се савијам. Зону им суде момци који ни средњу школу нису завршили, а који отворено кажу које утакмице морају да наместе јер их зове секретар савеза, који је уједно и судија на супер лиги. Причају о поштењу, а нису свесни свог непоштења и љигавости. И узгред отворено кажу да ако не судиш како се каже, има ко хоће. До 3. лиге и имаш поштене судије, али изнад не. Све је веза, отац, ујак, кум, брат итд.
Најпоштеније суђење је на најнижим лигама, где судије греше, јер не знају, а не зато што морају...

stiven

pre 5 godina

to su sve smislili ovi iz niša!!! dobra fora, kao nismo mi krivi, sudija navijao za spartak,a u stvari sad će da oduzmu poene spartaku i eto radničkog u evropi!!!

Bosko

pre 5 godina

Glavno pitanje je ko je i zasto toliko dugo gurao ovog coveka ? Naravno, to na kraju ispadne nebitno, kao sto ce i ovaj gospodin debelo da naplati svoj boravak u zatvoru, jer su dokazi nikakvi u odnosu na skoro pustenu gospodu sa juzne tribine i Kosmaja..

спортски уметник

pre 5 godina

Мене само занима откуд сад оволика драма око пенала, а кад није подигао аут од метар, ником ништа, још су га славили

ja

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?

GNBGD

pre 5 godina

Da je penale svirao za Radnički bio bi proglašen za najboljeg sudiju sezone. Gde je policija da ispita otkud da je za Radnički svirano više penala nego za Zvezdanesterac?

milan

pre 5 godina

prijatelji...zar je samo spartak namestio utakmicu...pa celo kolo je zatvoreno ko se imalo razume u fudbal...pazite sad...u ivanjici ce biti rat zadnje kolo...drugo...neka mi neko kaze sta bi bilo ne daj boze da zvezda i partizan zadnje kolo imaju isti broj bodova i istu statistiku...PUTIN I NATO BI MORALI DA REAGUJU...

Toni Bandera

pre 5 godina

Ne mogu mu ništa, poligraf nema vrednost dokaza, dok sam ne prizna nije kriv. Mogu samo da mu prikače da je lud ukoliko insistira da je jasno video igranje rukom. To će i pokušati, moraće na psihijatrijsku procenu koja neće moći da ospori da mu se možda stvarno učinilo, ni licenca mu se neće oduzeti jer bi opasno mogao da ojadi FSS. Na jesen sudi derbi

Dr Mr

pre 5 godina

bio sma fudbalski sudija 12 godina i dogurao sam nekako do srpske lige.I do Srpske lige vrse se izuzeni pritisci na sudije.klubovi ocekuju da kao pocetnik sudite ko sudija Lige sampiona, a ne kao mlada osoba pravite greske.kasnije nenamerne greske se smanjuju sa iskustvom a namerne rastu.kada sam shvatio da zarad 3 boda gubis dostojanstvo napustio sam sudjenje.Od Zonske lige se vrsi negatini izbor sudija.Zvanicno se trazi da budete visi od 175, da imate fakultet, da ste postena osoba i da znate da sudite.Ali realnost je da sudisku organizaciju drze klanske, kumovske i rodjacke veze, sudije bez skole i bez posla(lakse je manipulirati takvima)Pogledajte decu, kumice i prijatelje sudija u penziji ili raznim komisijama, videcete da su im deca sudije na 1 ,ili 2.ligi neki i sa grbom UEFA.Nema postenog sudije na 1.ligi koji nema ledja.Pritisci su ogromni, pa se svi savijaju...

nepoznata licnost

pre 5 godina

Glupost cista, ako je vec tako, neka se ponovi utakmica. Neka srede kamere da cela zemlja moze da prati i da svi budemo svedoci ko je bolji. Ovako je nerealno...

Petar

pre 5 godina

Neverovatno.
Neko iz policije uhapsio sudiju jer mu se nije svidjalo kako sudi. Jos je sudiju naterao da ide na poligraf. Zloupotreba slubenog polozaja od strane policije.
Da li sada tuku sudiju da prizna i za one viljuske i kasike?

Nikola

pre 5 godina

Fudbalski sudija Srđan Obradović prema pisanju 'Novosti' nije prošao poligrafsko ispitivanje u policiji, a u sredu će biti saslušan u Novom Sadu A U PETAK CE BITI PUSTEN KUCI USLED NEDOSTATKA DOKAZA!
COVEK ZADATKA A VI KAKO HOCETE

delija

pre 5 godina

Glupost cista, ako je vec tako, neka se ponovi utakmica. Neka srede kamere da cela zemlja moze da prati i da svi budemo svedoci ko je bolji. Ovako je nerealno...
(nepoznata licnost, 15. maj 2018 21:49)

Pa i bilo je prenosa?

aco rs

pre 5 godina

Ovog covjeka ce sad lagano da zataskaju,i za dvije godine ce opet suditi meceve kao da nista nije bilo.Nazalost to je jedna velika istina nasih prostora gdje dominira kriminal.

masterkg

pre 5 godina

Sram vas bilo. Da uhapsite sudiju zbog greške ???? Ko će sad smeti da sudi ???? Ako skupite dokaze o podmićivanju i ostalim krivičnim delima onda u redu, ali sve istražiti, a ne ovako.... Jadna banana SNS Srbija.....

masterkg

pre 5 godina

Sram vas bilo. Da uhapsite sudiju zbog greške ???? Ko će sad smeti da sudi ???? Ako skupite dokaze o podmićivanju i ostalim krivičnim delima onda u redu, ali sve istražiti, a ne ovako.... Jadna banana SNS Srbija.....

Nikola

pre 5 godina

Fudbalski sudija Srđan Obradović prema pisanju 'Novosti' nije prošao poligrafsko ispitivanje u policiji, a u sredu će biti saslušan u Novom Sadu A U PETAK CE BITI PUSTEN KUCI USLED NEDOSTATKA DOKAZA!
COVEK ZADATKA A VI KAKO HOCETE

Dr Mr

pre 5 godina

bio sma fudbalski sudija 12 godina i dogurao sam nekako do srpske lige.I do Srpske lige vrse se izuzeni pritisci na sudije.klubovi ocekuju da kao pocetnik sudite ko sudija Lige sampiona, a ne kao mlada osoba pravite greske.kasnije nenamerne greske se smanjuju sa iskustvom a namerne rastu.kada sam shvatio da zarad 3 boda gubis dostojanstvo napustio sam sudjenje.Od Zonske lige se vrsi negatini izbor sudija.Zvanicno se trazi da budete visi od 175, da imate fakultet, da ste postena osoba i da znate da sudite.Ali realnost je da sudisku organizaciju drze klanske, kumovske i rodjacke veze, sudije bez skole i bez posla(lakse je manipulirati takvima)Pogledajte decu, kumice i prijatelje sudija u penziji ili raznim komisijama, videcete da su im deca sudije na 1 ,ili 2.ligi neki i sa grbom UEFA.Nema postenog sudije na 1.ligi koji nema ledja.Pritisci su ogromni, pa se svi savijaju...

StJo

pre 5 godina

@Dr Mr

И ја сам друже био судија. Судио сам зону до пре 2 године. Завршио један факултет, уписао други. Факултете не спомињем да бих се хвалио, већ да бих испричао каква се селекција врши. Скинули су ме са зоне са 24 године јер сам матор, пребацили су исте године на зону момке са 25 и 24 године, јер су на изборима у судијској организацији гласали за струју која је добила изборе, а ја нисам хтео да се савијам. Зону им суде момци који ни средњу школу нису завршили, а који отворено кажу које утакмице морају да наместе јер их зове секретар савеза, који је уједно и судија на супер лиги. Причају о поштењу, а нису свесни свог непоштења и љигавости. И узгред отворено кажу да ако не судиш како се каже, има ко хоће. До 3. лиге и имаш поштене судије, али изнад не. Све је веза, отац, ујак, кум, брат итд.
Најпоштеније суђење је на најнижим лигама, где судије греше, јер не знају, а не зато што морају...

спортски уметник

pre 5 godina

Мене само занима откуд сад оволика драма око пенала, а кад није подигао аут од метар, ником ништа, још су га славили

ISKRIČAVA ČIVAVA

pre 5 godina

A zamislite politicare da stavite na poligraf. Sve redom. Kako bi skakala ona igla! Ko da su radioaktivni.
(Bg, 15. maj 2018 22:40)

Ne bi, rođo. Oni lažu 19h dnevno, 365 dana godišnje. Za njih je to prirodno stanje. Nema skakanja pulsa ni ostalih pokazatelja. Za političare jedini valjani instrument je motka.

Petar

pre 5 godina

Neverovatno.
Neko iz policije uhapsio sudiju jer mu se nije svidjalo kako sudi. Jos je sudiju naterao da ide na poligraf. Zloupotreba slubenog polozaja od strane policije.
Da li sada tuku sudiju da prizna i za one viljuske i kasike?

Davor

pre 5 godina

Da li je realno da je lik na poligrafu zbog suđenja fudbalske utakmice!? Hoće se ta praksa nastaviti? Sudija po opštem mišljenju loše sudi, odmah u zatvor! Pa toga je bilo i biće svuda i uvijek, pogotovo u fudbalu, ali ja nisam još čuo da je neki sudija uhapšen zbog loše odluke...

Radilica

pre 5 godina

Poligraf nije dokaz da je ispitana osoba učinila krivično delo, nego indicija koju treba potkrepiti dokazima. Na sudu je neprihvatljiv. Sa druge strane, istražni postupak je u toku, a neko u policiji iz minuta u minut obaveštava novinare o preduzetim radnjama. Apsolutna besmislenost celog slučaja.

Glup sam

pre 5 godina

Samo se kod nas zmija ubija od repa. Sada je ovaj najveci krivac, a oni koji su ga delegirali, posle svih gluposti koje je pravio, nisu. Oni su nevini, a umesto njega ce postaviti nekoga drugog ko ce odradjivati taj posao ubuduce.

Joao

pre 5 godina

Sudio penal za pogresnu ekipu...

Nego nije mi jasno kako to da sve novine znaju da je "pao na poligrafu", a teskim kriminalcima i bahatoj deci mocnika ni inicijale ne objave kad ubiju nekog?

opa bato

pre 5 godina

Na poligraf ne treba da ide Obradovic nego fudbaleri Macve Lucana i Zemuna da objasne kako su to izgubili od ovih nesrecnika koji se bore za opstanak a nemaju ekipe ni za srpsku ligu i pritom na kladionici bili favoriti kao da su Barseolna?? Da nije Barsa pozajmila Mesija Javoru a ja nisam obavesten o tome ?? Nego u Srbiji sve sto nije vidljivo golim okom nije za ispitivanje, a Obradovic malo preterao, odradio posao previse ocigledno pa kao ajde da ga hapsimo

Милош

pre 5 godina

Треба му дати статус сведока сарадника да би клупко почело да се одмотава. Он је само извршилац. Полиграф је неуоптребљив на суђењу.

Nikola

pre 5 godina

Zašto se pominje poligraf kada je to potpuno neprihvatljivo merilo na sudu!
Na poligrafu padneš i ako si preplašen, ali i prođeš ako si psihopata.

delija

pre 5 godina

Glupost cista, ako je vec tako, neka se ponovi utakmica. Neka srede kamere da cela zemlja moze da prati i da svi budemo svedoci ko je bolji. Ovako je nerealno...
(nepoznata licnost, 15. maj 2018 21:49)

Pa i bilo je prenosa?

ja

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?

srbija do tokija

pre 5 godina

hahahaha ovo samo u Srbiji ima...celo kolo plej auta namesteno a oni ovo istrazuju..... Radnickom sudjen veci broj nepostojecih penala od Zvezde i Partizana zajedno, sta fali da jedan takav penal bude dosudjen protiv njih...ja jos ne mogu da verujem da je kvota na dvojku Lucani- Backa bila 1,19

fudbaler

pre 5 godina

kakva je ovo smijurija? uhapsen zbog iskoristavanja sluzbenog polozaja posto je favorizao jedan tim?? kako bre? kako su dosli do tog zakljucka. I da jeste ? gdje im je dokaz da se kladio na taj tim mozda????? kakva je ovo sprdnja? ne mozete samo uhapsiti covjeka sto je pogrijesio u svom poslu???? halo

bts

pre 5 godina

Koliko ima smisla ovo prepucavanje "Partizan Zvezda" u prvenstvu državice koje se namešta od kad postoji?! Koju težinu imaju te titule???

nepoznata licnost

pre 5 godina

Glupost cista, ako je vec tako, neka se ponovi utakmica. Neka srede kamere da cela zemlja moze da prati i da svi budemo svedoci ko je bolji. Ovako je nerealno...

Toni Bandera

pre 5 godina

Ne mogu mu ništa, poligraf nema vrednost dokaza, dok sam ne prizna nije kriv. Mogu samo da mu prikače da je lud ukoliko insistira da je jasno video igranje rukom. To će i pokušati, moraće na psihijatrijsku procenu koja neće moći da ospori da mu se možda stvarno učinilo, ni licenca mu se neće oduzeti jer bi opasno mogao da ojadi FSS. Na jesen sudi derbi

nebitno

pre 5 godina

Ne znam da li je istina ali kazu da je ovaj lik vlasnik jedne od kladionica. BTW pola publike je napustilo stadion kad je sviran i drugi penal, a to je domaca publika. Toliko o tome koliko je bilo providno.

Bojan

pre 5 godina

ko zna koliko je para uplatio na keca :D,kvota bila babaroga
(milosh-nish, 15. maj 2018 21:40)

Hahahahahaha da li stvarno mislis da je on to uradio zbog kladionice??? Ja sam mislio da ljudi ne veruju da je taj lik sve sam smislo i da ne shvataju da je ovi ozbiljna igra gde neki ljudi iz senke peru svoje ruke tako sto predaju dzelata.

Izgleda da smo stvarno ograniceni i da stvarno dosta ljudi misli da je samo on kriv... Ali ako je tako, znajte, doci ce drugi, treci,... a mi cemo pasti travu.

aco rs

pre 5 godina

Ovog covjeka ce sad lagano da zataskaju,i za dvije godine ce opet suditi meceve kao da nista nije bilo.Nazalost to je jedna velika istina nasih prostora gdje dominira kriminal.

v_K_esspreso

pre 5 godina

Jel to bese onaj sto je priznao Zvezdi gol iz auta? Ili je to onaj sto je dao Anticu crveni na marakani prosle godine kad se Boaci smejao? Ma pobrkao sam, nije ti taj.

Mobilizacija

pre 5 godina

Ljudi, sve se ovo namešta ovom čoveku.
Onaj koji mu je naredio da sudi penal, sad ga praktično isti taj i zakopava.
Prvavda za S. Obradovića

Cubaka

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20)

Budi malo strpljiv, saslusace ga zajedno sa Toletom za onih 6-7 titula koje vam je namestio i sa svim sudijama koji su vam svirali 15-16 nepostojecih penala ove sezone i produzavali utakmice dok ne date gol a u toku je prevod knjige Lotara Mateusa sa nemackog na srpski pa kada to procitaju u policiji bice saslusanja u tvom "prepostenom" klubu toliko da ce ti na usi izici.

vlade

pre 5 godina

nisam gledao sporne detalje sa tog meca, ali me fascinira cinjenica da neko u zemlji Srbiji i dalje zeli da se bavi poslom iz hobija i dobije zvanje fudbalski sudija! zasto bi neko normalan zeleo da ga razvlace po medijima, stanicama, po kojekavim kuloarima i da bude u vrtlogu celnika timova, klanova, mafijasa, menadzera i huligana?! evidentno je da su pritisci na sudije abnormalni i da hteli ne hteli moraju da sude kako im se kaze.. a opet se postavlja pitanje, zarad cega i za koji novac? ako je vec novac u pitanju.. koje je to pare doticni mogao da dobije od nekoga da ruku vidi umesto noge? za par stotina evra, razvlacice se po sudovima.. stvarno mi nije jasno kom normalnom to sve treba.. mazic je jedini uspeo da ispliva i postane klasa u Srbiji, a opet je i to svima ovima odgovaralo, da ga ne diraju i da ga proguraju dalje od ovog blata, da bi postojala prividna slika kako kod nas ipak postoji kvalitet i postenje, kao svetionik srpskog fudbala.. da me neko pogresno ne razume, ne mislim da je mazic los, vec smatram da je njemu smisljeno dozvoljeno da pokaze kvalitet, da bi bio paravan za ovaj cirkus!

milan

pre 5 godina

prijatelji...zar je samo spartak namestio utakmicu...pa celo kolo je zatvoreno ko se imalo razume u fudbal...pazite sad...u ivanjici ce biti rat zadnje kolo...drugo...neka mi neko kaze sta bi bilo ne daj boze da zvezda i partizan zadnje kolo imaju isti broj bodova i istu statistiku...PUTIN I NATO BI MORALI DA REAGUJU...

jakov

pre 5 godina

što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20) pravo pitanje.pola sudija bi zloupotrebilo slizbeni polozaj kad je zvezda u pitanju u ovoj kivi drzavi.ovo nije vise ni banana drzava,hapse sudije ????,a politicari milijarde pokrali i nikom nista.sto pre bezati glavom bez obzira odavde.

cuda se desavaju...

pre 5 godina

..pa covek je cist kao suza...poligraf kaze da je bio penal...hahahahaha...kakav crni VAR... Srpski poligraf...njega treba uvesti u Rusiji...auuuuuu kakva smejurija... covek kaze pogresio sam, nije penal, a oni njemu, cek malo si nam sada sumniv...
... a da malo pohapse ove sto se bore za ispadanje...tu svi sad pobedjuju kao da su nedavno otkrili fudbal...kakva tuga od lige...uz malo srece UEFA ce nas zabraniti uskoro...
...mada i ovaj Borac u basketu...razbi ove mucenike 60 razlike... pogresili... hahahha... sumnjivo brate...

Miskec

pre 5 godina

"što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20) pravo pitanje.pola sudija bi zloupotrebilo slizbeni polozaj kad je zvezda u pitanju u ovoj kivi drzavi.ovo nije vise ni banana drzava,hapse sudije ????,a politicari milijarde pokrali i nikom nista.sto pre bezati glavom bez obzira odavde.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jakov, 15. maj 2018 22:35)"
Ono kad ljubitelji JSD pricaju o postenju. Da li da pocnem od vremena stare YU kada je JSD trebalo da ispadne iz prve lige? Jedini posten je bio Moca Vukotic koji je izjavio doslovno:"I danas me je sramota na koji smo nacin ostali u 1. ligi!" Pa sve do danas i beskonacno dugih utakmica sve dok JSD ne da protivniku gol.

marko

pre 5 godina

hahaha
Koja glupost.
Poligraf see radi na dobrovoljnoj bazi, nije nikakav dokaz kako pri odredjivanju pritvora, tako I kao dokaz na sudu.
Sam poligraf je pokazatelj da je nasa policija.....ufff

masterkg

pre 5 godina

masterkg, 
pa cekaj, sto sramota, sta ako je uzeo pare da svira penal?
(kluzo, 15. maj 2018 21:59)

Od koga uzeo pare, uhapsiš ga pa mu dokazuješ krivicu ? Pa svako kolo bi po nekoliko trebalo da hapse....

Tako to ide

pre 5 godina

Ako su im ovo svi dokazi protiv njega, ojadice drzavu u Strazburu zbog nezakonitog hapsenja, a eto Italije ili Holandije umesto nas na SP.

Bebi

pre 5 godina

Ako su im ovo svi dokazi protiv njega, ojadice drzavu u Strazburu zbog nezakonitog hapsenja, a eto Italije ili Holandije umesto nas na SP.
(Tako to ide, 15. maj 2018 23:06)

Fudbalska reprezentacija zbog toga ne može ali nimalo da ispašta.

Pokusaj objektivnog

pre 5 godina

Poništite utakmicu, njega suspendujte doživotno, umesto što se priča razvlači po medijima... Biće nauk svima! Još kada bi imao ko to da uradi :(

Bane

pre 5 godina

(masterkg, 15. maj 2018 21:44)

Pa postoji ono kada se radi o grešci da li se radi o namernoj ili ne namernoj. S obzirom na biografiju gospodina reći da je nenamerna bilo bi degutantno.

mile

pre 5 godina

To sto su uradil sudiji obradovicu govori da ce uskoro i policajci suditi fudbalske utakmice jer pomalo preuzimaju ulogu poklopca na svakom loncu umesto da nocu obuzdaju trke motora i sprece svako narusavanje javnog reda ali nazalost toga nema a ministar prica uvek istu pricu o bezbjednosti.Masala.

Bosko

pre 5 godina

Glavno pitanje je ko je i zasto toliko dugo gurao ovog coveka ? Naravno, to na kraju ispadne nebitno, kao sto ce i ovaj gospodin debelo da naplati svoj boravak u zatvoru, jer su dokazi nikakvi u odnosu na skoro pustenu gospodu sa juzne tribine i Kosmaja..

ognjen

pre 5 godina

sa Srdjanom sam sedeo u klupi u osnovnoj školi...

izuzetan momak!!

neka me neko ubedi da je kazna sudiji za los dosuđen penal abolicija za sva zlodela vrhuške fudbala...a tek da je glavna vest u Srbiji....

zli

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20)

Zato sto nije saslusavan ni sudija koji je protiv kako ti kazes mezimice svirao penal na 20 metara od gola i dao crveni...a inace tog sudiju ne pominjete,a verujem da znas o kome se radi.licemeri ste nevidjeni...

GNBGD

pre 5 godina

Da je penale svirao za Radnički bio bi proglašen za najboljeg sudiju sezone. Gde je policija da ispita otkud da je za Radnički svirano više penala nego za Zvezdanesterac?

Sabre

pre 5 godina

Ma jasno. Hapsite lika kome ste dali nalog tako da sudi, ali batica bahato zgazi devojku na sred pesackog prelaza i nikom nista. znaci ovde je stvarno Bog rekao laku noc, i to odavno.

Keza

pre 5 godina

Ljudi poligraf se koristi da navodi policiju da vode istragu u ispravnom pravcu a ne kao dokaz na sudu. Da znaju koja pitanja na dalje da daju. Obradovic je povezan sa kladionicama u Jagodini. Prica se da je i vlasnik jedne.

stiven

pre 5 godina

to su sve smislili ovi iz niša!!! dobra fora, kao nismo mi krivi, sudija navijao za spartak,a u stvari sad će da oduzmu poene spartaku i eto radničkog u evropi!!!

The Spatula

pre 5 godina

A sta je sa ostalim sudijama? Mislim onim sto sude u sudovima...? Sto obicnom narodu sude po "pravu" a ne po pravdi, a kriminalcima sude kako moraju...i kako im se plati...

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20)
I posle Partizan-Radnik? Selektivno pamcenje, po obicaju. Radi covek za pare. A, ocigledno ga pola lige platilo.

zzbz

pre 5 godina

Jel to bese onaj sto je priznao Zvezdi gol iz auta? Ili je to onaj sto je dao Anticu crveni na marakani prosle godine kad se Boaci smejao? Ma pobrkao sam, nije ti taj.
(v_K_esspreso, 15. maj 2018 23:22)

Da, to je onaj sto je priznao gol rukom Partizanu.

Zex

pre 5 godina

Kako god da sudio, dal je uzeo pare ili ne, mozda covek ne zna,ima pravo i da sudi u korist domacina, nema legitimno pravo ali desava se svasta.Ali napraviste ubicu od coveka, jel to realno? Pa on je samo obican covek koji radi lose svoj posao.Onaj koji ga je poslao znao je sta ce biti.

Novosadjanin

pre 5 godina

"iskorišćavanjem svog službenog položaja favorizovao domaći tim i tako ga stavio u povoljniji položaj u odnosu na protivnika".
Zvuci poznato?
Pa cela nam drzava funkcionise po principu veza i politckih stranak, ako si iz SNS onda si favorizovan na svakom koraku u odnosu na druge.

Mirko

pre 5 godina

Dakle, nećemo da pozivamo nikog u policiju, samo... koga? Političare? Tajkune? Kriminalce? Pa ovaj jeste kriminalac po osnovi zloupotrebe položaja zarad sticanja materijalne dobiti.
Kao i kod svakog kriminalca, ne osuđuje se za svaku sitnicu, al' kad se nagomilaju takvi slučajevi to više nije slučajnost, postoji patern, a postoje i indicije jer ga je policija već pratila. Šta nije jasno?

Trebalo je i ranije, imao je mnogo sumnjivih poteza, ali sad su se našli dokazi i očigledno sklopile kockice. Da je više sreće imali bi mnogo više osuda za zloupotrebu položaja u sportu ali i u privredi, državnim institucijama, sudovima, policiji, vlasti generalno - što više to bolje za pošten narod.

Ja sam srećan jer je neko napokon rešio da nas majmuni ne farbaju i prave budalama na naše oči, da se svi isčuđavamo kako je nešto moguće a niko ne preduzima ništa.
E pa sad preduzima.
Samo kidaj policijo!

nijenego

pre 5 godina

Pao sam u zoru, pao, vise nisam izdrzao, sad neka mi iz knjige sudija ime brisu. Na tom mestu gde sam pao ostalo je .... malo, kao da je neko zgazio....

zex

pre 5 godina

ZAKS, 16. maj 2018 09:46
Ja nebranim njega, kazem digla se velika galama kao da je serijski ubica a ne fudbalski sudija.Covek je trebalo da se odstrani na vreme iz naseg fudbala.NEKO ga gura a taj neko ce proci nekaznjen.OBRADOVIC je ima nekog iza sebe inace bi odavno leteo.Covek je katastrofalno sudio u poslenje vreme.Svako ko iole zna pravila sudjenja mogao je videti katastrofalne greske.Ali ovo sa poligrafom bas bode u oci.Nekako dodje ruzno.Na kraju ce se napraviti novi slucaj Marjanovica i njenog ubice.Obradovic ce se verovatno izvuci ali ce razne baba vange po novinama pisati razne teorije. Komedija u nasem fudbalu.Katastrofa.

tt

pre 5 godina

pa svaka utakmica czv i partizana sa ostalima je nameštena i to još od 1946,a ako ne od tada onda bar od drugog obradovića ali onog iz czv iz sedamdesetih god. prošlog veka

Belgrade TV

pre 5 godina

Ma je l moguće da pljujete po državi šta god, ali šta god da uradi ili ne uradi???!
Aman prvi put su postupili kako treba a vi tastatura botovi ste ovaj put debelo zalutali.

Komšija sa zapada

pre 5 godina

“Pa,čekajte...Iz teksta videh da on uporno kaže da je pogrešio kod penala, a poligraf kaže da laže??? Jojjjj....muka mi je od svega
(Torna, 15. maj 2018 22:40)”. ??

A na JNA masa klice,zivio Franjo predsednice

pre 5 godina

ja, a sto nije ispitan kada je cepelin Djurdjevica priznao kao gol? Ili kada se sa ponosom slikao u majici Grobari Cokot? Ili kad jna svakoj utakmici komsije malog svira minimum jedan penal i barem jedan crveni?

Nebojša BGD

pre 5 godina

Pogrešio čovek KOME a ne zašto treba suditi penal. Zašto se Zvezda uvlači u aferu, svaki članak pominje derbi i gol iz gol-auta. Mi smo lepo smislili gol rukama Djurđevića ali to niko ne pominje nego se sprda. Kao da je Zvezda kriva što sudije greše. Mogli su bilo kog sudiju da uzmu za odstrel i svakom bi našli da je "pogrešio" u Zvezdinu korist. To je zato što svi najviše navijaju za najbolji klub, neće valjda za najgori.

ШУМАДИНАЦ

pre 5 godina

Прво није баш то хоби, јер главни судија у супер лиги има за једну утакмицу око 30.000 динара отприлике, па ако суди 4 утакмице месечно то је око 120.000 динара, онда по твоме испада да ми који радимо за 35.000 - 40.000 да радимо ето чисто да нам прође време. Као друго не добијају пар стотина евра за утакмицу да навлаче за неког, него добијају по неколико десетина хиљада евра.

Made in Serbia

pre 5 godina

razlike... pogresili... hahahha... sumnjivo brate...
(cuda se desavaju..., 15. maj 2018 23:05)

_______nik si pogrešio. Treba da bude

Samotako

pre 5 godina

Druže moj a kakvi su nam drugi sudovi i naša prava, dali su bolji? Beži napolje, tamo ti je isti sistem kao i ovde samo malo pametnije koriste, ko više plati taj dobija pa makar ubio čoveka, ovo je po meni sprdačina ili se prave ludi da takav zapadni sistem u Srbiji ne funkcioniše, neko nije dobio?

masterkg

pre 5 godina

Sram vas bilo. Da uhapsite sudiju zbog greške ???? Ko će sad smeti da sudi ???? Ako skupite dokaze o podmićivanju i ostalim krivičnim delima onda u redu, ali sve istražiti, a ne ovako.... Jadna banana SNS Srbija.....

Petar

pre 5 godina

Neverovatno.
Neko iz policije uhapsio sudiju jer mu se nije svidjalo kako sudi. Jos je sudiju naterao da ide na poligraf. Zloupotreba slubenog polozaja od strane policije.
Da li sada tuku sudiju da prizna i za one viljuske i kasike?

Cubaka

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20)

Budi malo strpljiv, saslusace ga zajedno sa Toletom za onih 6-7 titula koje vam je namestio i sa svim sudijama koji su vam svirali 15-16 nepostojecih penala ove sezone i produzavali utakmice dok ne date gol a u toku je prevod knjige Lotara Mateusa sa nemackog na srpski pa kada to procitaju u policiji bice saslusanja u tvom "prepostenom" klubu toliko da ce ti na usi izici.

Davor

pre 5 godina

Da li je realno da je lik na poligrafu zbog suđenja fudbalske utakmice!? Hoće se ta praksa nastaviti? Sudija po opštem mišljenju loše sudi, odmah u zatvor! Pa toga je bilo i biće svuda i uvijek, pogotovo u fudbalu, ali ja nisam još čuo da je neki sudija uhapšen zbog loše odluke...

спортски уметник

pre 5 godina

Мене само занима откуд сад оволика драма око пенала, а кад није подигао аут од метар, ником ништа, још су га славили

Miskec

pre 5 godina

"što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20) pravo pitanje.pola sudija bi zloupotrebilo slizbeni polozaj kad je zvezda u pitanju u ovoj kivi drzavi.ovo nije vise ni banana drzava,hapse sudije ????,a politicari milijarde pokrali i nikom nista.sto pre bezati glavom bez obzira odavde.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jakov, 15. maj 2018 22:35)"
Ono kad ljubitelji JSD pricaju o postenju. Da li da pocnem od vremena stare YU kada je JSD trebalo da ispadne iz prve lige? Jedini posten je bio Moca Vukotic koji je izjavio doslovno:"I danas me je sramota na koji smo nacin ostali u 1. ligi!" Pa sve do danas i beskonacno dugih utakmica sve dok JSD ne da protivniku gol.

Nikola

pre 5 godina

Fudbalski sudija Srđan Obradović prema pisanju 'Novosti' nije prošao poligrafsko ispitivanje u policiji, a u sredu će biti saslušan u Novom Sadu A U PETAK CE BITI PUSTEN KUCI USLED NEDOSTATKA DOKAZA!
COVEK ZADATKA A VI KAKO HOCETE

ja

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?

fudbaler

pre 5 godina

kakva je ovo smijurija? uhapsen zbog iskoristavanja sluzbenog polozaja posto je favorizao jedan tim?? kako bre? kako su dosli do tog zakljucka. I da jeste ? gdje im je dokaz da se kladio na taj tim mozda????? kakva je ovo sprdnja? ne mozete samo uhapsiti covjeka sto je pogrijesio u svom poslu???? halo

zli

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20)

Zato sto nije saslusavan ni sudija koji je protiv kako ti kazes mezimice svirao penal na 20 metara od gola i dao crveni...a inace tog sudiju ne pominjete,a verujem da znas o kome se radi.licemeri ste nevidjeni...

nepoznata licnost

pre 5 godina

Glupost cista, ako je vec tako, neka se ponovi utakmica. Neka srede kamere da cela zemlja moze da prati i da svi budemo svedoci ko je bolji. Ovako je nerealno...

GNBGD

pre 5 godina

Da je penale svirao za Radnički bio bi proglašen za najboljeg sudiju sezone. Gde je policija da ispita otkud da je za Radnički svirano više penala nego za Zvezdanesterac?

v_K_esspreso

pre 5 godina

Jel to bese onaj sto je priznao Zvezdi gol iz auta? Ili je to onaj sto je dao Anticu crveni na marakani prosle godine kad se Boaci smejao? Ma pobrkao sam, nije ti taj.

zzbz

pre 5 godina

Jel to bese onaj sto je priznao Zvezdi gol iz auta? Ili je to onaj sto je dao Anticu crveni na marakani prosle godine kad se Boaci smejao? Ma pobrkao sam, nije ti taj.
(v_K_esspreso, 15. maj 2018 23:22)

Da, to je onaj sto je priznao gol rukom Partizanu.

Nebojša BGD

pre 5 godina

Pogrešio čovek KOME a ne zašto treba suditi penal. Zašto se Zvezda uvlači u aferu, svaki članak pominje derbi i gol iz gol-auta. Mi smo lepo smislili gol rukama Djurđevića ali to niko ne pominje nego se sprda. Kao da je Zvezda kriva što sudije greše. Mogli su bilo kog sudiju da uzmu za odstrel i svakom bi našli da je "pogrešio" u Zvezdinu korist. To je zato što svi najviše navijaju za najbolji klub, neće valjda za najgori.

stiven

pre 5 godina

to su sve smislili ovi iz niša!!! dobra fora, kao nismo mi krivi, sudija navijao za spartak,a u stvari sad će da oduzmu poene spartaku i eto radničkog u evropi!!!

Tako to ide

pre 5 godina

Ako su im ovo svi dokazi protiv njega, ojadice drzavu u Strazburu zbog nezakonitog hapsenja, a eto Italije ili Holandije umesto nas na SP.

ognjen

pre 5 godina

sa Srdjanom sam sedeo u klupi u osnovnoj školi...

izuzetan momak!!

neka me neko ubedi da je kazna sudiji za los dosuđen penal abolicija za sva zlodela vrhuške fudbala...a tek da je glavna vest u Srbiji....

Bebi

pre 5 godina

Ako su im ovo svi dokazi protiv njega, ojadice drzavu u Strazburu zbog nezakonitog hapsenja, a eto Italije ili Holandije umesto nas na SP.
(Tako to ide, 15. maj 2018 23:06)

Fudbalska reprezentacija zbog toga ne može ali nimalo da ispašta.

jakov

pre 5 godina

što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20) pravo pitanje.pola sudija bi zloupotrebilo slizbeni polozaj kad je zvezda u pitanju u ovoj kivi drzavi.ovo nije vise ni banana drzava,hapse sudije ????,a politicari milijarde pokrali i nikom nista.sto pre bezati glavom bez obzira odavde.

Mobilizacija

pre 5 godina

Ljudi, sve se ovo namešta ovom čoveku.
Onaj koji mu je naredio da sudi penal, sad ga praktično isti taj i zakopava.
Prvavda za S. Obradovića

A na JNA masa klice,zivio Franjo predsednice

pre 5 godina

ja, a sto nije ispitan kada je cepelin Djurdjevica priznao kao gol? Ili kada se sa ponosom slikao u majici Grobari Cokot? Ili kad jna svakoj utakmici komsije malog svira minimum jedan penal i barem jedan crveni?

Zex

pre 5 godina

Kako god da sudio, dal je uzeo pare ili ne, mozda covek ne zna,ima pravo i da sudi u korist domacina, nema legitimno pravo ali desava se svasta.Ali napraviste ubicu od coveka, jel to realno? Pa on je samo obican covek koji radi lose svoj posao.Onaj koji ga je poslao znao je sta ce biti.

Dr Mr

pre 5 godina

bio sma fudbalski sudija 12 godina i dogurao sam nekako do srpske lige.I do Srpske lige vrse se izuzeni pritisci na sudije.klubovi ocekuju da kao pocetnik sudite ko sudija Lige sampiona, a ne kao mlada osoba pravite greske.kasnije nenamerne greske se smanjuju sa iskustvom a namerne rastu.kada sam shvatio da zarad 3 boda gubis dostojanstvo napustio sam sudjenje.Od Zonske lige se vrsi negatini izbor sudija.Zvanicno se trazi da budete visi od 175, da imate fakultet, da ste postena osoba i da znate da sudite.Ali realnost je da sudisku organizaciju drze klanske, kumovske i rodjacke veze, sudije bez skole i bez posla(lakse je manipulirati takvima)Pogledajte decu, kumice i prijatelje sudija u penziji ili raznim komisijama, videcete da su im deca sudije na 1 ,ili 2.ligi neki i sa grbom UEFA.Nema postenog sudije na 1.ligi koji nema ledja.Pritisci su ogromni, pa se svi savijaju...

aco rs

pre 5 godina

Ovog covjeka ce sad lagano da zataskaju,i za dvije godine ce opet suditi meceve kao da nista nije bilo.Nazalost to je jedna velika istina nasih prostora gdje dominira kriminal.

delija

pre 5 godina

Glupost cista, ako je vec tako, neka se ponovi utakmica. Neka srede kamere da cela zemlja moze da prati i da svi budemo svedoci ko je bolji. Ovako je nerealno...
(nepoznata licnost, 15. maj 2018 21:49)

Pa i bilo je prenosa?

masterkg

pre 5 godina

masterkg, 
pa cekaj, sto sramota, sta ako je uzeo pare da svira penal?
(kluzo, 15. maj 2018 21:59)

Od koga uzeo pare, uhapsiš ga pa mu dokazuješ krivicu ? Pa svako kolo bi po nekoliko trebalo da hapse....

srbija do tokija

pre 5 godina

hahahaha ovo samo u Srbiji ima...celo kolo plej auta namesteno a oni ovo istrazuju..... Radnickom sudjen veci broj nepostojecih penala od Zvezde i Partizana zajedno, sta fali da jedan takav penal bude dosudjen protiv njih...ja jos ne mogu da verujem da je kvota na dvojku Lucani- Backa bila 1,19

Bane

pre 5 godina

(masterkg, 15. maj 2018 21:44)

Pa postoji ono kada se radi o grešci da li se radi o namernoj ili ne namernoj. S obzirom na biografiju gospodina reći da je nenamerna bilo bi degutantno.

Toni Bandera

pre 5 godina

Ne mogu mu ništa, poligraf nema vrednost dokaza, dok sam ne prizna nije kriv. Mogu samo da mu prikače da je lud ukoliko insistira da je jasno video igranje rukom. To će i pokušati, moraće na psihijatrijsku procenu koja neće moći da ospori da mu se možda stvarno učinilo, ni licenca mu se neće oduzeti jer bi opasno mogao da ojadi FSS. Na jesen sudi derbi

Belgrade TV

pre 5 godina

Ma je l moguće da pljujete po državi šta god, ali šta god da uradi ili ne uradi???!
Aman prvi put su postupili kako treba a vi tastatura botovi ste ovaj put debelo zalutali.

tt

pre 5 godina

pa svaka utakmica czv i partizana sa ostalima je nameštena i to još od 1946,a ako ne od tada onda bar od drugog obradovića ali onog iz czv iz sedamdesetih god. prošlog veka

Radilica

pre 5 godina

Poligraf nije dokaz da je ispitana osoba učinila krivično delo, nego indicija koju treba potkrepiti dokazima. Na sudu je neprihvatljiv. Sa druge strane, istražni postupak je u toku, a neko u policiji iz minuta u minut obaveštava novinare o preduzetim radnjama. Apsolutna besmislenost celog slučaja.

Bojan

pre 5 godina

ko zna koliko je para uplatio na keca :D,kvota bila babaroga
(milosh-nish, 15. maj 2018 21:40)

Hahahahahaha da li stvarno mislis da je on to uradio zbog kladionice??? Ja sam mislio da ljudi ne veruju da je taj lik sve sam smislo i da ne shvataju da je ovi ozbiljna igra gde neki ljudi iz senke peru svoje ruke tako sto predaju dzelata.

Izgleda da smo stvarno ograniceni i da stvarno dosta ljudi misli da je samo on kriv... Ali ako je tako, znajte, doci ce drugi, treci,... a mi cemo pasti travu.

nebitno

pre 5 godina

Ne znam da li je istina ali kazu da je ovaj lik vlasnik jedne od kladionica. BTW pola publike je napustilo stadion kad je sviran i drugi penal, a to je domaca publika. Toliko o tome koliko je bilo providno.

marko

pre 5 godina

hahaha
Koja glupost.
Poligraf see radi na dobrovoljnoj bazi, nije nikakav dokaz kako pri odredjivanju pritvora, tako I kao dokaz na sudu.
Sam poligraf je pokazatelj da je nasa policija.....ufff

cuda se desavaju...

pre 5 godina

..pa covek je cist kao suza...poligraf kaze da je bio penal...hahahahaha...kakav crni VAR... Srpski poligraf...njega treba uvesti u Rusiji...auuuuuu kakva smejurija... covek kaze pogresio sam, nije penal, a oni njemu, cek malo si nam sada sumniv...
... a da malo pohapse ove sto se bore za ispadanje...tu svi sad pobedjuju kao da su nedavno otkrili fudbal...kakva tuga od lige...uz malo srece UEFA ce nas zabraniti uskoro...
...mada i ovaj Borac u basketu...razbi ove mucenike 60 razlike... pogresili... hahahha... sumnjivo brate...

opa bato

pre 5 godina

Na poligraf ne treba da ide Obradovic nego fudbaleri Macve Lucana i Zemuna da objasne kako su to izgubili od ovih nesrecnika koji se bore za opstanak a nemaju ekipe ni za srpsku ligu i pritom na kladionici bili favoriti kao da su Barseolna?? Da nije Barsa pozajmila Mesija Javoru a ja nisam obavesten o tome ?? Nego u Srbiji sve sto nije vidljivo golim okom nije za ispitivanje, a Obradovic malo preterao, odradio posao previse ocigledno pa kao ajde da ga hapsimo

StJo

pre 5 godina

@Dr Mr

И ја сам друже био судија. Судио сам зону до пре 2 године. Завршио један факултет, уписао други. Факултете не спомињем да бих се хвалио, већ да бих испричао каква се селекција врши. Скинули су ме са зоне са 24 године јер сам матор, пребацили су исте године на зону момке са 25 и 24 године, јер су на изборима у судијској организацији гласали за струју која је добила изборе, а ја нисам хтео да се савијам. Зону им суде момци који ни средњу школу нису завршили, а који отворено кажу које утакмице морају да наместе јер их зове секретар савеза, који је уједно и судија на супер лиги. Причају о поштењу, а нису свесни свог непоштења и љигавости. И узгред отворено кажу да ако не судиш како се каже, има ко хоће. До 3. лиге и имаш поштене судије, али изнад не. Све је веза, отац, ујак, кум, брат итд.
Најпоштеније суђење је на најнижим лигама, где судије греше, јер не знају, а не зато што морају...

mile

pre 5 godina

To sto su uradil sudiji obradovicu govori da ce uskoro i policajci suditi fudbalske utakmice jer pomalo preuzimaju ulogu poklopca na svakom loncu umesto da nocu obuzdaju trke motora i sprece svako narusavanje javnog reda ali nazalost toga nema a ministar prica uvek istu pricu o bezbjednosti.Masala.

Pokusaj objektivnog

pre 5 godina

Poništite utakmicu, njega suspendujte doživotno, umesto što se priča razvlači po medijima... Biće nauk svima! Još kada bi imao ko to da uradi :(

Nikola

pre 5 godina

Zašto se pominje poligraf kada je to potpuno neprihvatljivo merilo na sudu!
Na poligrafu padneš i ako si preplašen, ali i prođeš ako si psihopata.

Милош

pre 5 godina

Треба му дати статус сведока сарадника да би клупко почело да се одмотава. Он је само извршилац. Полиграф је неуоптребљив на суђењу.

vlade

pre 5 godina

nisam gledao sporne detalje sa tog meca, ali me fascinira cinjenica da neko u zemlji Srbiji i dalje zeli da se bavi poslom iz hobija i dobije zvanje fudbalski sudija! zasto bi neko normalan zeleo da ga razvlace po medijima, stanicama, po kojekavim kuloarima i da bude u vrtlogu celnika timova, klanova, mafijasa, menadzera i huligana?! evidentno je da su pritisci na sudije abnormalni i da hteli ne hteli moraju da sude kako im se kaze.. a opet se postavlja pitanje, zarad cega i za koji novac? ako je vec novac u pitanju.. koje je to pare doticni mogao da dobije od nekoga da ruku vidi umesto noge? za par stotina evra, razvlacice se po sudovima.. stvarno mi nije jasno kom normalnom to sve treba.. mazic je jedini uspeo da ispliva i postane klasa u Srbiji, a opet je i to svima ovima odgovaralo, da ga ne diraju i da ga proguraju dalje od ovog blata, da bi postojala prividna slika kako kod nas ipak postoji kvalitet i postenje, kao svetionik srpskog fudbala.. da me neko pogresno ne razume, ne mislim da je mazic los, vec smatram da je njemu smisljeno dozvoljeno da pokaze kvalitet, da bi bio paravan za ovaj cirkus!

Sabre

pre 5 godina

Ma jasno. Hapsite lika kome ste dali nalog tako da sudi, ali batica bahato zgazi devojku na sred pesackog prelaza i nikom nista. znaci ovde je stvarno Bog rekao laku noc, i to odavno.

zex

pre 5 godina

ZAKS, 16. maj 2018 09:46
Ja nebranim njega, kazem digla se velika galama kao da je serijski ubica a ne fudbalski sudija.Covek je trebalo da se odstrani na vreme iz naseg fudbala.NEKO ga gura a taj neko ce proci nekaznjen.OBRADOVIC je ima nekog iza sebe inace bi odavno leteo.Covek je katastrofalno sudio u poslenje vreme.Svako ko iole zna pravila sudjenja mogao je videti katastrofalne greske.Ali ovo sa poligrafom bas bode u oci.Nekako dodje ruzno.Na kraju ce se napraviti novi slucaj Marjanovica i njenog ubice.Obradovic ce se verovatno izvuci ali ce razne baba vange po novinama pisati razne teorije. Komedija u nasem fudbalu.Katastrofa.

Joao

pre 5 godina

Sudio penal za pogresnu ekipu...

Nego nije mi jasno kako to da sve novine znaju da je "pao na poligrafu", a teskim kriminalcima i bahatoj deci mocnika ni inicijale ne objave kad ubiju nekog?

Glup sam

pre 5 godina

Samo se kod nas zmija ubija od repa. Sada je ovaj najveci krivac, a oni koji su ga delegirali, posle svih gluposti koje je pravio, nisu. Oni su nevini, a umesto njega ce postaviti nekoga drugog ko ce odradjivati taj posao ubuduce.

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

A što nije saslušavan na poligrafu kada je priznao gol iz auta za mezimicu i dosudio joj penal i isključio čoveka ni krivog ni dužnog protiv Vojvodine?
(ja, 15. maj 2018 22:20)
I posle Partizan-Radnik? Selektivno pamcenje, po obicaju. Radi covek za pare. A, ocigledno ga pola lige platilo.

Mirko

pre 5 godina

Dakle, nećemo da pozivamo nikog u policiju, samo... koga? Političare? Tajkune? Kriminalce? Pa ovaj jeste kriminalac po osnovi zloupotrebe položaja zarad sticanja materijalne dobiti.
Kao i kod svakog kriminalca, ne osuđuje se za svaku sitnicu, al' kad se nagomilaju takvi slučajevi to više nije slučajnost, postoji patern, a postoje i indicije jer ga je policija već pratila. Šta nije jasno?

Trebalo je i ranije, imao je mnogo sumnjivih poteza, ali sad su se našli dokazi i očigledno sklopile kockice. Da je više sreće imali bi mnogo više osuda za zloupotrebu položaja u sportu ali i u privredi, državnim institucijama, sudovima, policiji, vlasti generalno - što više to bolje za pošten narod.

Ja sam srećan jer je neko napokon rešio da nas majmuni ne farbaju i prave budalama na naše oči, da se svi isčuđavamo kako je nešto moguće a niko ne preduzima ništa.
E pa sad preduzima.
Samo kidaj policijo!

ISKRIČAVA ČIVAVA

pre 5 godina

A zamislite politicare da stavite na poligraf. Sve redom. Kako bi skakala ona igla! Ko da su radioaktivni.
(Bg, 15. maj 2018 22:40)

Ne bi, rođo. Oni lažu 19h dnevno, 365 dana godišnje. Za njih je to prirodno stanje. Nema skakanja pulsa ni ostalih pokazatelja. Za političare jedini valjani instrument je motka.

bts

pre 5 godina

Koliko ima smisla ovo prepucavanje "Partizan Zvezda" u prvenstvu državice koje se namešta od kad postoji?! Koju težinu imaju te titule???

Bosko

pre 5 godina

Glavno pitanje je ko je i zasto toliko dugo gurao ovog coveka ? Naravno, to na kraju ispadne nebitno, kao sto ce i ovaj gospodin debelo da naplati svoj boravak u zatvoru, jer su dokazi nikakvi u odnosu na skoro pustenu gospodu sa juzne tribine i Kosmaja..

milan

pre 5 godina

prijatelji...zar je samo spartak namestio utakmicu...pa celo kolo je zatvoreno ko se imalo razume u fudbal...pazite sad...u ivanjici ce biti rat zadnje kolo...drugo...neka mi neko kaze sta bi bilo ne daj boze da zvezda i partizan zadnje kolo imaju isti broj bodova i istu statistiku...PUTIN I NATO BI MORALI DA REAGUJU...

Komšija sa zapada

pre 5 godina

“Pa,čekajte...Iz teksta videh da on uporno kaže da je pogrešio kod penala, a poligraf kaže da laže??? Jojjjj....muka mi je od svega
(Torna, 15. maj 2018 22:40)”. ??

nijenego

pre 5 godina

Pao sam u zoru, pao, vise nisam izdrzao, sad neka mi iz knjige sudija ime brisu. Na tom mestu gde sam pao ostalo je .... malo, kao da je neko zgazio....

Keza

pre 5 godina

Ljudi poligraf se koristi da navodi policiju da vode istragu u ispravnom pravcu a ne kao dokaz na sudu. Da znaju koja pitanja na dalje da daju. Obradovic je povezan sa kladionicama u Jagodini. Prica se da je i vlasnik jedne.

Novosadjanin

pre 5 godina

"iskorišćavanjem svog službenog položaja favorizovao domaći tim i tako ga stavio u povoljniji položaj u odnosu na protivnika".
Zvuci poznato?
Pa cela nam drzava funkcionise po principu veza i politckih stranak, ako si iz SNS onda si favorizovan na svakom koraku u odnosu na druge.

Made in Serbia

pre 5 godina

razlike... pogresili... hahahha... sumnjivo brate...
(cuda se desavaju..., 15. maj 2018 23:05)

_______nik si pogrešio. Treba da bude

The Spatula

pre 5 godina

A sta je sa ostalim sudijama? Mislim onim sto sude u sudovima...? Sto obicnom narodu sude po "pravu" a ne po pravdi, a kriminalcima sude kako moraju...i kako im se plati...

ШУМАДИНАЦ

pre 5 godina

Прво није баш то хоби, јер главни судија у супер лиги има за једну утакмицу око 30.000 динара отприлике, па ако суди 4 утакмице месечно то је око 120.000 динара, онда по твоме испада да ми који радимо за 35.000 - 40.000 да радимо ето чисто да нам прође време. Као друго не добијају пар стотина евра за утакмицу да навлаче за неког, него добијају по неколико десетина хиљада евра.

Samotako

pre 5 godina

Druže moj a kakvi su nam drugi sudovi i naša prava, dali su bolji? Beži napolje, tamo ti je isti sistem kao i ovde samo malo pametnije koriste, ko više plati taj dobija pa makar ubio čoveka, ovo je po meni sprdačina ili se prave ludi da takav zapadni sistem u Srbiji ne funkcioniše, neko nije dobio?