Fudbal 127

Utorak, 05.12.2017.

11:04

Rambo: Srbija na Brazil? Srce mi je podeljeno

Dejan Rambo Petković, srpski fudbaler koji je legenda u Brazilu, nije previše zadovoljan žrebom za Svetsko prvenstvo u Rusiji.

Rambo: Srbija na Brazil? Srce mi je podeljeno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

momabrazil

pre 6 godina

Rambo nije hteo da da 100 soma maraka raznoraznim mesetarima da bi igrao za Srbiju. Nije bolje ni u Brazilu i ovde raznorazne struje guraju jednog ili drugog igraca, Neymar je itekako forsiran jos od ranih dana nisam strucnjak al mi nekako i Ronaldo zuba i Roanldinjo bili bolji igraca od Neymara a i njemu svaka cast. Ne znam sto al meni nekako svejedno dal Brazil ili Srbija i ne verujem da sam zato manji Srbin. Voleo bi samo da nas ne mnogo ne napucaju . Fudbal je jednstavno bizins. I sam zivim ovde oko 20g al jos uvek nisam uspeo da navijam ze neki klub kao za Zvezdu nekad kojoj sad ne znam nijednog igraca al me cude godinama toliki nasi koji navijaju za tolke strane klubove. Meni je nekako Zvezda bila Zvezda i kad neko od drugih nasih igra u evro kupovima uvek navijam za nase. Ne zamerajte Rambu na iskrenosti. Nije manji Srbin od vas zbog toga. U najboljem mogucem svetlu svuda nas predstavlja , bio je aktivan za vreme bombardovanja a i posle na medijima i nije hipokrita. Covek je normalan jednostavan vole ga u drustvu. Uzivajte tamo i ne berite tudju brigu a fudbal je bizinis i zabava nista vise.

che

pre 6 godina

e moj Rambo... ljdi zive vekovima van svoje matice, pa im srce kuca samo za nju...
(KarBan, 05. decembar 2017 11:54)

Zapravo, onima sto su vekovima van matice, bas i ne kuca srce.

neutralni felsh

pre 6 godina

Dragi moji sunarodnici,ni meni drzava nista nikad nije dala, samohrani sam otac dvoje dece i od drzave nemam nista.Ali zato i dalje volim Srbiju svim srcem( ne mrzim druge narode i nacije),jer Srbija nisu politicari na vlasti ili u sportskim savezima,Srbija su i svi ljudi koji te okruzuju, tvoja porodica,planine ,reke i ostala cudotvorna mesta koje mi posedujemo i na kraju krajeva rodjen si kao Srbin, zoves se i prezivas kao Srbin pa zasto bi navijao za nekog drugog.Kakav je to nacin mrzeti svoj narod, tako mrzis znaci i sebe. Postuj druge nacije i voli sve ljude na svetu tako bi trebalo da bude ali svoju zemlju i svoj narod voli najvise pa makar otisao i na mars.
(ljubex, 05. decembar 2017 20:24)


jesi li makao nekad iz voljene srbije, makar na kratko, ne racunajuci 10 dana i grckoj polupansion?
jesi li sluzio vojsku?

Realno

pre 6 godina

Bio sam u Brazilu i znam zasto se Rambo tako oseca. Ljudi, on je tamo bog! Ako im spomenete Srbiju, nemaju pojma, ali ako kazete da ste iz zemlje odakle je "Pecko", tada ste im najbolji prijatelj. Bilo kod od vas da je tako primljen u nekoj zemlji takodje ne bi mogli da znate za koga da navijate.

ljubex

pre 6 godina

Dragi moji sunarodnici,ni meni drzava nista nikad nije dala, samohrani sam otac dvoje dece i od drzave nemam nista.Ali zato i dalje volim Srbiju svim srcem( ne mrzim druge narode i nacije),jer Srbija nisu politicari na vlasti ili u sportskim savezima,Srbija su i svi ljudi koji te okruzuju, tvoja porodica,planine ,reke i ostala cudotvorna mesta koje mi posedujemo i na kraju krajeva rodjen si kao Srbin, zoves se i prezivas kao Srbin pa zasto bi navijao za nekog drugog.Kakav je to nacin mrzeti svoj narod, tako mrzis znaci i sebe. Postuj druge nacije i voli sve ljude na svetu tako bi trebalo da bude ali svoju zemlju i svoj narod voli najvise pa makar otisao i na mars.

zekan

pre 6 godina

Kako bre podeljeno. Pa svim srcem za Srbiju. Mozes da budes jos 20 godina tamo. Srbin si i treba da navijas za zemlju u kojoj si rodjen i odakle si ti pretci.

neutralni felsh

pre 6 godina

Šteta što su svi nasi selektori od Santraca, Zive, Boskova, Petkovica i Antica , bas kao i ja otkrili Ramba tek na njegovoj oprostajnoj utakmici u dresu Flamenga protiv Korintijansa.
(del boj, 05. decembar 2017 13:56)


svi su se cudili zasto nijedan selektor ne zove ramba. coveka ne znam, ali bile su neke price da je kao bio preveliki zivac na treningu i svlacionici, spominjalo se lupanje ormara i raspravljanje sa saigracima oko igre. ne znam koliko je to tacno (evo, ako neko zna, neka kaze ovde) ali ne bi me cudilo da je neki selektor mozda i hteo da ga zove, ali da su se saigraci bunili, jer bi im neki navodni nervcik kvario raspolozenje. ne bi me cudilo, ako vec znamo kako cesto malodusno igraju (i kako se dobro provode van terena kad su zajedno), sigurno bi im smetao neko ko nije "deo ekipe" jer mahom zivi po brazilu na 3000 kilometara, i pre svega neko ko je "nervozan" i dere se na saigrace u vezi igre (ako je verovati glasinama). jeste da deluje cudno, rambo jeste ovako miran i kul lik van terena, ne pravi se na pauna kao mnogi nasi fuzbal-djilkosi, ali oko terena su svi drugaciji - i igraci (a bogami i publika: svi znamo dosta mirnih ljudi koji povilene kad su uz tv, ili blizu stadiona, a kamoli pored sipke... ili kad komentarisu ovde.
reprezentacije su cesto zatvoreni sistemi, kostur je od igraca i kadrova koji se znaju i koji su cesto zajedno. zato su odlicne za konstantan rad ali teske za reforme, tesko se menja sastav starosedelaca i oni cesto diktiraju pravila. kod nas selektori nece da im se zameraju i zato opstaje taj burazerski duh koji koci vanserijsku motivaciju - ono sto imaju nasi juniori dok ne postanu ovestali seniori. iste te zasticene vedete taj status u svojim klubovima mahom nemaju, tamo su druga pravila, ali su zato u reprezentaciji svoji na svome - mini komuna i siva kolektivna eminencija: nikom se ne zameraju, niko im se ne zamera, cak naprotiv, muslin nije hteo sms-om da "remeti atmosferu", a antic ih ljubio uz aut liniju prilikom izmena, sto bi rekli "pozdravi se sa autoritetom".
sav razlog je sto rambo nije deo tog sistema. bez dlake na jeziku na terenu i pun energije, nasim bezvoljnim apaticarima bi kvario zabavu. on da nije takav ne bi bio legenda u brazilu. tamo se fudbal drugacije shvata, tamo je motivacija ravnopravna sa tehnikom, a ovde kazu "paljevina" i "nezgodan covek".
dakle, u vezi ramba nije bilo toliko do selektora, a nije ni do menadzera - mnogi preuvelicavaju njihov znacaj (bas ce neko danas kupi igraca koji je igrao 30 minuta za reprezntaciju naseg nivoa - danas i skautovi skauti imaju posmatrace pa se gleda kontinuitet ciljanog igraca a ne samo titula reprezentativca i povremena igra) - pre mi se cini da je prauzrok nepozivanja do nase crte u mentalitetu. ovde te cesto mrze kad si najbolji, narocito ako nisi dovoljno njihov.

ja

pre 6 godina

E Rambo Rambo. Na tvom mestu bih navijao za Brazil, pošto su pokazali daleko više poštovanja prema tebi.
(Vračarac, 05. decembar 2017 11:31)


mene jos srce boli sto ovaj covek nikad nije zaigrao za svoju zemlju...
(koča, 05. decembar 2017 11:26)


Srbija ga nije htela, u Brazilu je legenda. Ima covek puno pravo da navija samo za Brazil.
(steka, 05. decembar 2017 11:24)

Naravno za Brazil, sto bi navijao za Srbiju koja te nije htela.
(Ivan NG, 05. decembar 2017 11:31)


Navijaj za njih, realno BRAZILCI su ti veću ljubav pruzili nego mi
(Wardaddy, 05. decembar 2017 11:42)

Koliko vam je potrebno da shvatite da je čovek običan cirkuzant. Osim toga što zna da daje golove iz kornera čovek nije za ozbiljan fudbal. Isto kao na primer ovaj Suma iz Partizana. Čovek je apsolutni majsor u pimpovanju, može sve da uradi s loptom na malom prostoru, ali kada se nađe na terenu nema ga nigde. Isto bi prošao i onaj majsor malog fudbala Rikardinjo iz Portugala. Fudbal ne igraju cirkuzanti. Hvala.

Samo realno

pre 6 godina

Ultra mi je zao sto ovaj covek nije igrao za nasu selekciju I realno, ova izjava je na mestu...ali mi opet nisu jasni pljuvaci. Kao zasto da navija za Srbiju...pa zato sto je Srbin. Ne bira se navijacka strast na osnovu toga sta ti je ko "dao", jer se onda I ne bi zvala strast. Sta to znaci...da bih ja onda kao Srbin koji zivi I radi u.Minhenu recimo, trebao da navijam za Nemacku I Bajern, posto su mi I jedni I drugi pruzili vise nego Srbija I recimo Zvezda ili Partizan? Izigran od svoje zemlje, nisam nasao posao I otisao tamo. Samo zamisljam scenu kako donosim odluku da navijam za Nemacku jer mi je pruzila sve sto Srbija nije, I odem kao na tekmu sa Srbijom I vristim od srece kad Nemci daju gol...dajte ljudi, u kom ste vi to filmu videli...ko tako menja misljenje, taj je karakterna ameba...stojim iza toga.

mr.wolf

pre 6 godina

Koliko vam je potrebno da shvatite da je čovek običan cirkuzant. Osim toga što zna da daje golove iz kornera čovek nije za ozbiljan fudbal. Isto kao na primer ovaj Suma iz Partizana. Čovek je apsolutni majsor u pimpovanju, može sve da uradi s loptom na malom prostoru, ali kada se nađe na terenu nema ga nigde. Isto bi prošao i onaj majsor malog fudbala Rikardinjo iz Portugala. Fudbal ne igraju cirkuzanti. Hvala.
(ja, 05. decembar 2017 17:12)

Cirkuzant ? Izvini, objasni nam od kada se to u Brazilu igra neozbiljan fudbal ? Poredis Petkovica sa Sumom i Rikardinjom ? Aj da si reko da je mali fudbal drugi sport, sto i jeste, ali, brate Petkovic cirkuzant ?????
I dalje ne mogu da se osvestim od ovog komentara....
Veruj mi, htedoh da ti kazem da je tvoj komentar za cirkus, ali sam odustao jer je cirkus ipak ozbiljna zabava .

Vojkan

pre 6 godina

Rambo druze, da li si ti ikad prelistao zakonik nase elitne fudbalske organizacije? Clan 8, tacka 2: "Fudbaler koji nema adekvatnog menadzera ne treba ni da obuva kopacke (pa taman bio novi Ronaldinjo)." / Zato, svim srcem za Brazil da sam na tvom mestu! Jer nista nasima ne dugujes, naprotiv, duguju oni tebi, i celoj naciji, jedno veliko izvinjenje.

Toto-ko-tunjo-duboko-ganut

pre 6 godina

...Everton je rekao da ce navijati za Brazil pa za Srbiju i sta je sporno?
 (Srbija, 5. decembar 2017 13:39)

Dusa mala... 😟

nex

pre 6 godina

Da je ovaj momak igrao u JAR,napravili bi senzaciju. Toliko su se u savezu o njega ogresili,da treba da ih je sramota dok su zivi.
U njegovom dokumentarcu,kako je samo zaplakao kad su ga pitali zasto nije nikad pozvan u A reprezentaciju.
A igrao,recimo,jedan Raca Petrovic!

kladzom do bola

pre 6 godina

secam se intervijua nekoj brazilskoj televiziji kad ga posle utakmice izmedju ostalog pita lik kakve to srbija ima fudbalere kad vi ne igrate za nju . njemu krenule suze . imao sam taj snimak dugo godina . legenda tamo a ovde , steta

drmr

pre 6 godina

Ovima sto patetisu imam da kazem samo jedno, Pele je rekao da je Rambo najbolji strani igrac koji je igrao u njegovoj zemlji. Brazil mu je dao visestruko vise od nase zemlje. Nismo se udostojili da ga zovemo ni na prijateljskoj utakmici nekoj da zaigra za Srbiji iako je oduvek pricao da mu je to san. I da, ja nisam otisao u inostranstvo (jos uvek) ali uvek cu pljuvati ovo smece od drzave. I svaka, ali bas svaka druga drzava mi je draza od ove nase gubernije

del boj

pre 6 godina

Ako se dobro sećam, svojevremeno je u Crvenoj zvezdi igrao fudbaler koji se isto zvao, moraću da proverim da li je reč o istoj osobi. Dobar je bio ovaj Petković, sjajna kontrola lopte, precizni pasovi, i to još u 39. godini, mogu da zamislim kakav je tek bio sa 25-30 godina.

Jedan prijatelj mi je danas rekao da on ima i srpski pasoš, što će reći da je imao pravo nastupa za našu reprezentaciju. Šteta što su svi nasi selektori od Santraca, Zive, Boskova, Petkovica i Antica , bas kao i ja otkrili Ramba tek na njegovoj oprostajnoj utakmici u dresu Flamenga protiv Korintijansa.

analiticar_amater

pre 6 godina

za sve koji ga pljuju: sta znaci Srbin? Rodjen na teritoriji koja se zova Srbija! a covk voli jos uvek svoju bivsu a i danasnju domovinu, nista pogresno tu nema!

a kada su u pitanju recimo albanci u Srbije onda kazete, zasto se ne osecaju kao srbi? smesni ste !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (slavko, 5. decembar 2017 12:26)

Pojma ti nemas. Od kad Srbin znaci covek rodjen na teritoriji Srbije? Srbija je multietnicka drzava u kojoj zive brojne nacionelne manjine i etnicke zajednice tako da nisu svi koji se rode na njenoj teritoriji automatski i Srbi, kao sto se i van teritorije Srbije radjaju Srbi jer je srpski narod usled brojnih istorijskih i politickih okolnosti ostao da zivi unutar granica veceg broja drzava. Skoro nisam procitao nesto tako plitko i povrsno kao sto je ova tvoja definicija. Ne znam kome si rekao da je smesan ali to si zapravo ti.

bgd 1976

pre 6 godina

u brazilu moja baba moze da igra inace dok je igrao ovde mogu samo reci
go ku...c od igraca i nek navija za koga hoce totalno nebitan lik

analiticar_amater

pre 6 godina

On je u Brazilu legenda za koju niko ne zna, a i u Srbiji se zna po bajkama koje je sam platio. Karikatura od čoveka.
(Džoni, 5. decembar 2017 12:53)

Naravno, kompleksi i mrznja krecu da izranjaju na povrsinu cim je neka vest za mrvicu kompleksnija da se razume i prihvati.


http://stat.hellomagazin.rs/wp-content/uploads/2011/06/dejan-rambo-petkovic-1.jpg

Bitno da si ti gromada od coveka za koju ceo svet zna.

Srbija

pre 6 godina

Ja sam trece generacija koja zivi u Francuskoj ali ljubav prema otadzbini nikada nije dovedena u pitanje. To ti usade dedovi ili roditelji od rodjenja. To nema veze sa politikom ili ekonomijom. Ljubav prema bilo cemu ili kome se ne prodaje za pare. Zato mi nije jasan ovaj lik i likovi slicni njemu u ovim komentarima. Da li bi mu neko zamerio da je rekao da je sto posto Srbin? Sigyran sam da ne bi. Everton je rekao da ce navijati za Brazil pa za Srbiju i sta je sporno?

Chiwwi

pre 6 godina

I drugo, stranci koji dođu ovde i Srbiju smatraju svojom zemljom postoje, da proširiš malo vidike možda bi nekog i upoznao.
(Vale, 5. decembar 2017 12:15)

Jeste postoje ali kad su pitali Evertona za koga ce da navija nisam nesto cuo da je rekao za Srbiju. Srbi imaju opravdanje za sve, jedino nam je mrsko da opravdavamo i prihvatimo kao normalnim sopstveni patriotizam. A Rambo je mogao smekerski da odgovori da izmedju Brazila i Srbije navija za X. Ovako je ispao seljak.

@

pre 6 godina

I ja zivim 20 g u Svajcarskoj ali mi srce nije podeljeno. Uvek Srbija uvek Partizan. 
(Simic Milos, 05. decembar 2017 12:03)

pa vrati se ako toliko voliš Srbiju

NbgDeki

pre 6 godina

Imenjace, posto i ti nisi igrao ni za jednu reprezentaciju, nemas prava da navijas?39uvsa
(Deki, 5. decembar 2017 12:19) # Link komentara

Imenjace, u stvari sam hteo hteo da kazem da nas sve komplet zabole za koga navija Dejan Rambo Petkovic. Totalno nebitan tip.

mikicar

pre 6 godina

Kako mozete da kazete da ga "Srbija nije htela"? Pa nije ga hteo Ilija Petkovic koji je tad vodio reprezentaciju i koji ga je licno osramotio time sto je protiv Brazila hteo da ga uvede u nadoknadi vremena pa ovaj odbio. Nemojte da izjednacavate Srbiju sa Ilijom Petkovicem.

Narod je sigurno hteo da Rambo odigra neki mec. Pa nije valjda to jedino sto ga je vezivalo za Srbiju, nije valjda jedino sto je zapamtio to sto ga je Ilija osramotio, ima tu valjda i neceg lepog. Ovde je rodjen, odrastao ovde, naucio prve fudbalske korake ovde.

Mladen

pre 6 godina

Logicno da ce tako biti, u Brazilu je dobio postovanje, koje nije imao u svojoj zemlji. Tamo su mu cak nudili da zaigra u nekoj utakmici za Brazil, ali je on odbio. Tuzno je da ovakav fudbaler nije igrao za Srbiju, zbog toga smo mi danas u ovakvom rasulu.

ikarbus je simbol oporavka srpske industrije rece AV pa vi vidite gde smo

pre 6 godina

Rambo je najbolji dokaz ko upravlja nasim fudbalom. Aj sto u vreme Piksija nije bilo mesta da i razumem a mogu i da se opravdaju. Ali posle kad su ostali samo on i Deki Stankovic mesta ni u rezervi za lika koji je u Brazilu ostavio trag. Da je Spanska, Nemacka, Italijanska, Holandska ili francuska bila u pitanju pa i da mogu da se opravdaju ovako mafija kume. mislim da je i sam Rambo jednom rekao da mu traze 50000 DM ili Eura da bi igrao. Svaka im cast a mi se kao lozimo dok se oni okolo samih fudbalera bogate na tome ko ce da igra.

Simke

pre 6 godina

Rambo care navijaj za Brazil, i ja ću.
Ako navijas za Srbiju samim tim podrzavas kriminalce i kriminal u sportu i zemlji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jah, 5. decembar 2017 12:11) # Link komentara

Inace Brazil je zemlja bez kriminala, ekonomski jaka,stabilna i uredjena po najvisim standardima.
Alo Brazilci, pa i ja zivim 20 god u Svajcarskoj ali ljubav prema otadzbini se ne kupuje, to je usadjeno u srce.

Lazni Brkajlo

pre 6 godina

e moj Rambo... ljdi zive vekovima van svoje matice, pa im srce kuca samo za nju...
(KarBan, 05. decembar 2017 11:54)
Jer znas koliko godina je vek?

Grobar-España

pre 6 godina

Kako ga je Srbija tretirala bilo bi normalno da navija za Brazil i niko ne bi trebao da mu zameri. Znam iz prve ruke da je decko u jednom trenutku hteo da pomogne Zvezdi, ali kad je video kako su hteli da ga izvacare pobegao nazad u Brazil i nastavio da zivi svoj zivot tamo gde ga postuju i cene.

nislija meraklija

pre 6 godina

da je ovo izjavio neki bivsi igrac Partizana,botovi iz ljutice bogdana bi ga nazvale izdajnikom...Al posto je Rambo zvezdas,onda moze.Obraz djon
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 5. decembar 2017 12:29)

Rambo je pre svega Radnickovac.Ne otimajte,ni jedni ni drugi,stalno to radite.

Srbi su u Srbiji

pre 6 godina

Koliko "velikosrba" u ovim komentarima da čovek ne poveruje. KLadim se da je 90% ili gasterbajtera ili onih koji žive van granica Srbije, ti se najviše busaju u grudi za srpstvo ali Srbija im je najmrskija za život. Rambo, legendo, samo uživaj, pusti kompleksaše i licemere.

karioka

pre 6 godina

@ Miki
Petkovic JESTE brazilac. I to ne bilo kakav vec izuzetno postovan i cenjen i kao igrac i kao covek. I on i njegova porodica.

mučki provokator

pre 6 godina

I ja zivim 20 g u Svajcarskoj ali mi srce nije podeljeno. Uvek Srbija uvek Partizan.
(Simic Milos, 05. decembar 2017 12:03)

Ne verujem u ljubav na daljinu..

Boban

pre 6 godina

mene jos srce boli sto ovaj covek nikad nije zaigrao za svoju zemlju...
(koča, 05. decembar 2017 11:26)

igrao na dve utakmice. "posle toga se nije uklapao u sistem"

jovan

pre 6 godina

Sasvim razumljivo ta zemlja mu je pružila što ova nije nažalost, Djokoviću dinara Srbija nije dala pomoći njegov otac uzimo pare od zelenaša na kamatu za turnire kad je postao svetski br.1 onda Nole srbine.
Ovaj čovek nije imao mesto u našoj reprezetaciji.

ja

pre 6 godina

Da mu je Srbija dala to sto je Brazil pa da I navija samo za Srbiju. Verovatno je covek najlepse trenutke u zivotu doziveo u Brazilu,tamo je ziva legenda,pored toliko brazilaca vazio je za jednog od najboljih igraca te zemlje, a za Srbiju nije bio dovoljno dobar. Tako da ga razumem.pozz

Ćoso the Man

pre 6 godina

Kakav je to igrač bio! Da je rođen u Brazilu bio bi u prvom timu i postao bi prvak sveta, a za nas nije mogao ni protiv Farana da pokaže šta zna. Ja da sam na njegovom mestu, ne bih navijo za Srbiju, ali ne bih mogo ni za Brazil, da ne naljutim rodbinu i prijatelje. Ja bi izabro neki drugi tim, kao na primer Egipat i za njih bi navijo.

Jimmy Jump

pre 6 godina

Da sam ja na tvom mestu dragi "Rambo" ne bih imao dilemu oko navijanja. Hteo si da das Srbiji sve, zli ljudi ti nisu dozvolili !!! Nepoznata zemlja te je prihvatila svim srcem, a mi te sutnuli. Da je u pitanju rat (hvala Bogu nije) bez dileme SRBIJA jedna jedina, posto je fudbal, onda Brazil. To je ono sto bih ja uradio na tvom mestu. Ja licno dilemu nemam za koga cu navijati. Samo SRBIJA !!!

moja malenkost

pre 6 godina

Dragi Dejane, ako kojim slucajem citas ove komentare, nemoj biti tuzan srbine. Zivot te je naucio da uvihek ima neko ko ti pljesce i ko ti zvizdi. Zbog tebe se na Marakani viorila srpska zastava i pustala srpska muzika, tebi u cast su karnevalske povorke pjevale o Srbiji i plesale sambu. Ako nekome smeta to sto ti volis narod i zemlju u kojoj si se dokazao i nasao svoju srecu, njegov je problem. Sad si, eto, izgleda postao i lijek kojim tamo neki provincijalac lijeci svoj kompleks manje vrijednosti.

sm

pre 6 godina

I ja bih tako isto izjavio. jedini ne brazilac kome su nudili da igra za njih. a kod nas ovi kvazi treneri nisu smatrali da ima mesta...

Rosonero

pre 6 godina

O cemu vi pricate ljudi...Posolski i Klose igraju za Nemacku i da ne navodim jos ...Boateng,Alaba...Zasto osudjivati coveka zbog ovoga ...Ono sto su mu izmesju ostalog priredili navijaci Flamenga zasluzuje svaku pohvalu.Ako ga to cini izdajnicima pa svi koji su otisli preko da zive subizdajice onda.Pustite taj patriotizam

djuro

pre 6 godina

.. kako janjičari iz NVO podržavaju podeljeno srce.??. još kad bi amputirali onaj deo što kuca za Srbiju, njihovoj sreći ne bi bilo kraja....

Aleks

pre 6 godina

Nema sta da ti bude podeljeno srce, zna se, Brazil te ispostovao najvise a neka je na cast "strucnjacima" fudbalskim sto nisi igrao za repku.

Јужноафриканац

pre 6 godina

Е,Рамбо,не ради се то тако,видиш да су осетљиви.Кажеш ма за вас навијам,ја вас просто обожавам,они срећни,а на светском првенству гледаш како српски губитнички дуx одради своје:-)

xxx

pre 6 godina

Ako ima 45 godina a 20 je ziveo i zivi u Brazilu onda je logicno da 25 zivi , da je rodjen, bavio se fudbalom i ucio u Srbiji? Kako ce onda njegovo srce biti podeljeno pa ne zna za koga ce da navija? Zato sto zivi u Brazilu ili daje politicke odgovore da se dodvori i jednima i drugima? Sto se mene tice, moze da navija samo za Brazil posto tako razmislja . Takodje, znam o cemu pisem i ne interesuju me minusi, istih onih koji bi isto tako razmisljali , otisli negde da zive i zaboravili na svoju zemlju. Kakva da je. A sto se tice toga kakav je bio fudbaler, o tome ne treba ni pricati i to nema nikakve veze sa ovim o cemu pisem. Na kraju, pitajte nekog Brazilca kako bi on razmisljao...Oni ne dele svoje srce.

Duki

pre 6 godina

Nisu ga zvali u reprezentaciju kad je bio na vrhuncu forme. Ali bez obzira, ovo nikad nece reci neki Brazilac bez obzira koliko ziveo negde drugo, to bi on morao da zna

Bok

pre 6 godina

Jedna od srpskih legendi reala(spasic, ognjenović). Najbolji igrač ikad s ovih prostora iza piksija i jugovića, možda i tadica. Navodno da su brazilci rekli...

Milos

pre 6 godina

da je ovo izjavio neki bivsi igrac Partizana,botovi iz ljutice bogdana bi ga nazvale izdajnikom...Al posto je Rambo zvezdas,onda moze.Obraz djon

Navijač

pre 6 godina

Steta sto su nam reprezentaciju uvek sastavljali neki Muslini pa im se nije uklapao u sistem. Ne znam da li je neki stranac ostavio takav trag u Brazilu kao Rambo, postati legenda u zemlji majstora fudbala je za svako postovanje. Sve ono sto nije dobio u Srbiji, Brazil mu je dao duplo. Veliko postovanje za ovog coveka i njegovu karijeru, a neka navija za koga hoce, to je njegovo pravo.

Vale

pre 6 godina

(Iskander, 5. decembar 2017 11:44)

Domovina je najpre zemlja koju čovek najviše oseća u svom srcu, nebitno da li je tu rođen ili ne. Čuj, "živi neko vreme". Rambo je svoj život i karijeru uglavnom izgradio u Brazilu, on je tamo legenda, čak i golubovi u Brazilu znaju ko je Peč, kako ga oni zovu. A šta smo mu mi pružili? Čak ni poziv u reprezentaciju. I onda se ljutimo jer on više voli Brazil od nas.

I drugo, stranci koji dođu ovde i Srbiju smatraju svojom zemljom postoje, da proširiš malo vidike možda bi nekog i upoznao.

Hercegovac

pre 6 godina

Majdanpek boy, ostao provincijalac zauvek. Takve stvari se ne govore, posebno kad je zemlja u najvecoj krizi mozda u istoriji. Nisu finese za tebe

slavko

pre 6 godina

za sve koji ga pljuju: sta znaci Srbin? Rodjen na teritoriji koja se zova Srbija! a covk voli jos uvek svoju bivsu a i danasnju domovinu, nista pogresno tu nema!

a kada su u pitanju recimo albanci u Srbije onda kazete, zasto se ne osecaju kao srbi? smesni ste !

ej bre

pre 6 godina

Pustite coveka da navija kako hoce. A i on glup ili hoce da bude u centru paznje sa nebulozama. A ovi botovi se bas pale kao napalm a pola njih nije iz Srbije i mrzi je iz dna duse!

Lazni Brkajlo

pre 6 godina

e moj Rambo... ljdi zive vekovima van svoje matice, pa im srce kuca samo za nju...
(KarBan, 05. decembar 2017 11:54)
Jer znas koliko godina je vek?

Milan

pre 6 godina

KarBan- koliko pojma nemaš... Gleda sa fudbalske strane. Tamo ga poštuju , a ovde... Gledaj njegov dokumentarac pa mu sudi... Ko sve ima pravo da pise...

mare

pre 6 godina

Ja razumem coveka, on radi i zaradjuje i zivi u Brazilu, i normalno da ne moze da kaze da navija za Srbiju, protiv Brazila... ko zna kako bi se ta izjava protumacila u Brazilu..

zdv

pre 6 godina

Kakva nepravda prema ovoj legendi, da se ne pozove ni na prijateljskoj utakmici, da upise nastup za srbiju. Kako je samo zaplakao na pitanje novinara o reprezentaciji, na oprostaju

who cares

pre 6 godina

Pa realno bi bilo, da se nisu upetljali politicari i menadzerija i slicno sa ovim oko selektora i da je to ekipa sada vec standardna i uigrana i razume se sa selektorom, da sa Kostarikom i Svajcarskom ne bude nikakvih problema i da pre meca sa Brazilom obezbedimo drugo mesta, pa u tom mecu nego pokusaju ljudi da iznenade, nikad se ne zna, mozda i Brazil bude odmarao igrace i ne bude im dan. Medjutim ovako pitanje je i u prva dva meca sta cemo uraditi.

milan

pre 6 godina

Petkovicu gotivim te i postujem mnogo ali mislim da si malo preterao ovaj put, prvo bolje je sto smo u ovoj grupi nego da smo upali u grupu sa Kolumbijom,Senegalom i Poljskom zato sto su tamo svi jaki! a drugo ne znam odakle ti to da je Brazil sigurno prvi u grupi?! ceracemo se mi jos... nasi mladi su dobili Brazil u finalu sa 2:1 tako da se oni ne plase i znaju da pobedjuju Brazil,mnogo si nas potcenio Petkovicu.... tako da navijaj za njih slobodno ipak si ti tamo 20 godina!!!!

tkods

pre 6 godina

cenim ramba kao fudbalera, coveka, ratnog veterana ali mislim da gresi kad kaze da je brazil favorit za titulu… brazil prvo mora da izbori drugu poziciju u grupi u duelima sa svajcarskom i kostarikom…

Dacha

pre 6 godina

Ne zna za kog ce da navija izmedju Srbije i Brazila???? Gde ste veliki srbi, evo vam vasa legenda koja nije nigde u Evropi mogla da igra pa je izgleda nasao svoje mesto pod suncem u brazilskoj tunguziji.

Iskander

pre 6 godina

Da li je moguce da nasi ljudi koji odu negde u inostranstvo svi se asimiluju za par godina i smatraju zemlju rodjenja i onu u kojoj zive neko vreme podjednako isto? Mi Srbi smo broj jedan u asimilaciji. Znas kad bi neki stranac dosao u Srbiju, proveo neki deo svog zivota i rekao kako podjednako navija za Srbiju i za zemlju u kojoj je rodjen.

Toza Vampir

pre 6 godina

Kad nasi ovakvog igraca nisu nikada pozvali u reprezentaciju, a brazilcima je bio vrh igrac. A pa da... nije imao menaĐera koji ce zaradjivati novac na njemu.

lorenzo

pre 6 godina

sa punim pravom bi mogao slobodno da navijaš samo za Brazil...ovakav igrač nije mogao u našu reprezentaciju a Brazil mu je nudio mjesto...ej Brazil, pored takvih imena našli su mjesto i Rambu

Zemunac

pre 6 godina

Rambo,nisi jedini.Svakom coveku je srce misicnim zidom podeljeno na levu i desnu stranu i svaka od njih ima komoru i pretkomoru.Eto cisto da znas da nisi sam brate moj.

Toza Vampir

pre 6 godina

Kad nasi ovakvog igraca nisu nikada pozvali u reprezentaciju, a brazilcima je bio vrh igrac. A pa da... nije imao menaĐera koji ce zaradjivati novac na njemu.

lorenzo

pre 6 godina

sa punim pravom bi mogao slobodno da navijaš samo za Brazil...ovakav igrač nije mogao u našu reprezentaciju a Brazil mu je nudio mjesto...ej Brazil, pored takvih imena našli su mjesto i Rambu

Zemunac

pre 6 godina

Rambo,nisi jedini.Svakom coveku je srce misicnim zidom podeljeno na levu i desnu stranu i svaka od njih ima komoru i pretkomoru.Eto cisto da znas da nisi sam brate moj.

Lazni Brkajlo

pre 6 godina

e moj Rambo... ljdi zive vekovima van svoje matice, pa im srce kuca samo za nju...
(KarBan, 05. decembar 2017 11:54)
Jer znas koliko godina je vek?

Boban

pre 6 godina

mene jos srce boli sto ovaj covek nikad nije zaigrao za svoju zemlju...
(koča, 05. decembar 2017 11:26)

igrao na dve utakmice. "posle toga se nije uklapao u sistem"

tkods

pre 6 godina

cenim ramba kao fudbalera, coveka, ratnog veterana ali mislim da gresi kad kaze da je brazil favorit za titulu… brazil prvo mora da izbori drugu poziciju u grupi u duelima sa svajcarskom i kostarikom…

Lazni Brkajlo

pre 6 godina

e moj Rambo... ljdi zive vekovima van svoje matice, pa im srce kuca samo za nju...
(KarBan, 05. decembar 2017 11:54)
Jer znas koliko godina je vek?

Aleks

pre 6 godina

Nema sta da ti bude podeljeno srce, zna se, Brazil te ispostovao najvise a neka je na cast "strucnjacima" fudbalskim sto nisi igrao za repku.

drmr

pre 6 godina

Ovima sto patetisu imam da kazem samo jedno, Pele je rekao da je Rambo najbolji strani igrac koji je igrao u njegovoj zemlji. Brazil mu je dao visestruko vise od nase zemlje. Nismo se udostojili da ga zovemo ni na prijateljskoj utakmici nekoj da zaigra za Srbiji iako je oduvek pricao da mu je to san. I da, ja nisam otisao u inostranstvo (jos uvek) ali uvek cu pljuvati ovo smece od drzave. I svaka, ali bas svaka druga drzava mi je draza od ove nase gubernije

Milan

pre 6 godina

KarBan- koliko pojma nemaš... Gleda sa fudbalske strane. Tamo ga poštuju , a ovde... Gledaj njegov dokumentarac pa mu sudi... Ko sve ima pravo da pise...

kladzom do bola

pre 6 godina

secam se intervijua nekoj brazilskoj televiziji kad ga posle utakmice izmedju ostalog pita lik kakve to srbija ima fudbalere kad vi ne igrate za nju . njemu krenule suze . imao sam taj snimak dugo godina . legenda tamo a ovde , steta

Grobar-España

pre 6 godina

Kako ga je Srbija tretirala bilo bi normalno da navija za Brazil i niko ne bi trebao da mu zameri. Znam iz prve ruke da je decko u jednom trenutku hteo da pomogne Zvezdi, ali kad je video kako su hteli da ga izvacare pobegao nazad u Brazil i nastavio da zivi svoj zivot tamo gde ga postuju i cene.

Jimmy Jump

pre 6 godina

Da sam ja na tvom mestu dragi "Rambo" ne bih imao dilemu oko navijanja. Hteo si da das Srbiji sve, zli ljudi ti nisu dozvolili !!! Nepoznata zemlja te je prihvatila svim srcem, a mi te sutnuli. Da je u pitanju rat (hvala Bogu nije) bez dileme SRBIJA jedna jedina, posto je fudbal, onda Brazil. To je ono sto bih ja uradio na tvom mestu. Ja licno dilemu nemam za koga cu navijati. Samo SRBIJA !!!

Vale

pre 6 godina

(Iskander, 5. decembar 2017 11:44)

Domovina je najpre zemlja koju čovek najviše oseća u svom srcu, nebitno da li je tu rođen ili ne. Čuj, "živi neko vreme". Rambo je svoj život i karijeru uglavnom izgradio u Brazilu, on je tamo legenda, čak i golubovi u Brazilu znaju ko je Peč, kako ga oni zovu. A šta smo mu mi pružili? Čak ni poziv u reprezentaciju. I onda se ljutimo jer on više voli Brazil od nas.

I drugo, stranci koji dođu ovde i Srbiju smatraju svojom zemljom postoje, da proširiš malo vidike možda bi nekog i upoznao.

mr.wolf

pre 6 godina

Koliko vam je potrebno da shvatite da je čovek običan cirkuzant. Osim toga što zna da daje golove iz kornera čovek nije za ozbiljan fudbal. Isto kao na primer ovaj Suma iz Partizana. Čovek je apsolutni majsor u pimpovanju, može sve da uradi s loptom na malom prostoru, ali kada se nađe na terenu nema ga nigde. Isto bi prošao i onaj majsor malog fudbala Rikardinjo iz Portugala. Fudbal ne igraju cirkuzanti. Hvala.
(ja, 05. decembar 2017 17:12)

Cirkuzant ? Izvini, objasni nam od kada se to u Brazilu igra neozbiljan fudbal ? Poredis Petkovica sa Sumom i Rikardinjom ? Aj da si reko da je mali fudbal drugi sport, sto i jeste, ali, brate Petkovic cirkuzant ?????
I dalje ne mogu da se osvestim od ovog komentara....
Veruj mi, htedoh da ti kazem da je tvoj komentar za cirkus, ali sam odustao jer je cirkus ipak ozbiljna zabava .

Rosonero

pre 6 godina

O cemu vi pricate ljudi...Posolski i Klose igraju za Nemacku i da ne navodim jos ...Boateng,Alaba...Zasto osudjivati coveka zbog ovoga ...Ono sto su mu izmesju ostalog priredili navijaci Flamenga zasluzuje svaku pohvalu.Ako ga to cini izdajnicima pa svi koji su otisli preko da zive subizdajice onda.Pustite taj patriotizam

slavko

pre 6 godina

za sve koji ga pljuju: sta znaci Srbin? Rodjen na teritoriji koja se zova Srbija! a covk voli jos uvek svoju bivsu a i danasnju domovinu, nista pogresno tu nema!

a kada su u pitanju recimo albanci u Srbije onda kazete, zasto se ne osecaju kao srbi? smesni ste !

nex

pre 6 godina

Da je ovaj momak igrao u JAR,napravili bi senzaciju. Toliko su se u savezu o njega ogresili,da treba da ih je sramota dok su zivi.
U njegovom dokumentarcu,kako je samo zaplakao kad su ga pitali zasto nije nikad pozvan u A reprezentaciju.
A igrao,recimo,jedan Raca Petrovic!

Iskander

pre 6 godina

Da li je moguce da nasi ljudi koji odu negde u inostranstvo svi se asimiluju za par godina i smatraju zemlju rodjenja i onu u kojoj zive neko vreme podjednako isto? Mi Srbi smo broj jedan u asimilaciji. Znas kad bi neki stranac dosao u Srbiju, proveo neki deo svog zivota i rekao kako podjednako navija za Srbiju i za zemlju u kojoj je rodjen.

analiticar_amater

pre 6 godina

za sve koji ga pljuju: sta znaci Srbin? Rodjen na teritoriji koja se zova Srbija! a covk voli jos uvek svoju bivsu a i danasnju domovinu, nista pogresno tu nema!

a kada su u pitanju recimo albanci u Srbije onda kazete, zasto se ne osecaju kao srbi? smesni ste !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (slavko, 5. decembar 2017 12:26)

Pojma ti nemas. Od kad Srbin znaci covek rodjen na teritoriji Srbije? Srbija je multietnicka drzava u kojoj zive brojne nacionelne manjine i etnicke zajednice tako da nisu svi koji se rode na njenoj teritoriji automatski i Srbi, kao sto se i van teritorije Srbije radjaju Srbi jer je srpski narod usled brojnih istorijskih i politickih okolnosti ostao da zivi unutar granica veceg broja drzava. Skoro nisam procitao nesto tako plitko i povrsno kao sto je ova tvoja definicija. Ne znam kome si rekao da je smesan ali to si zapravo ti.

del boj

pre 6 godina

Ako se dobro sećam, svojevremeno je u Crvenoj zvezdi igrao fudbaler koji se isto zvao, moraću da proverim da li je reč o istoj osobi. Dobar je bio ovaj Petković, sjajna kontrola lopte, precizni pasovi, i to još u 39. godini, mogu da zamislim kakav je tek bio sa 25-30 godina.

Jedan prijatelj mi je danas rekao da on ima i srpski pasoš, što će reći da je imao pravo nastupa za našu reprezentaciju. Šteta što su svi nasi selektori od Santraca, Zive, Boskova, Petkovica i Antica , bas kao i ja otkrili Ramba tek na njegovoj oprostajnoj utakmici u dresu Flamenga protiv Korintijansa.

karioka

pre 6 godina

@ Miki
Petkovic JESTE brazilac. I to ne bilo kakav vec izuzetno postovan i cenjen i kao igrac i kao covek. I on i njegova porodica.

Realno

pre 6 godina

Bio sam u Brazilu i znam zasto se Rambo tako oseca. Ljudi, on je tamo bog! Ako im spomenete Srbiju, nemaju pojma, ali ako kazete da ste iz zemlje odakle je "Pecko", tada ste im najbolji prijatelj. Bilo kod od vas da je tako primljen u nekoj zemlji takodje ne bi mogli da znate za koga da navijate.

jovan

pre 6 godina

Sasvim razumljivo ta zemlja mu je pružila što ova nije nažalost, Djokoviću dinara Srbija nije dala pomoći njegov otac uzimo pare od zelenaša na kamatu za turnire kad je postao svetski br.1 onda Nole srbine.
Ovaj čovek nije imao mesto u našoj reprezetaciji.

moja malenkost

pre 6 godina

Dragi Dejane, ako kojim slucajem citas ove komentare, nemoj biti tuzan srbine. Zivot te je naucio da uvihek ima neko ko ti pljesce i ko ti zvizdi. Zbog tebe se na Marakani viorila srpska zastava i pustala srpska muzika, tebi u cast su karnevalske povorke pjevale o Srbiji i plesale sambu. Ako nekome smeta to sto ti volis narod i zemlju u kojoj si se dokazao i nasao svoju srecu, njegov je problem. Sad si, eto, izgleda postao i lijek kojim tamo neki provincijalac lijeci svoj kompleks manje vrijednosti.

Mladen

pre 6 godina

Logicno da ce tako biti, u Brazilu je dobio postovanje, koje nije imao u svojoj zemlji. Tamo su mu cak nudili da zaigra u nekoj utakmici za Brazil, ali je on odbio. Tuzno je da ovakav fudbaler nije igrao za Srbiju, zbog toga smo mi danas u ovakvom rasulu.

@

pre 6 godina

I ja zivim 20 g u Svajcarskoj ali mi srce nije podeljeno. Uvek Srbija uvek Partizan. 
(Simic Milos, 05. decembar 2017 12:03)

pa vrati se ako toliko voliš Srbiju

Samo realno

pre 6 godina

Ultra mi je zao sto ovaj covek nije igrao za nasu selekciju I realno, ova izjava je na mestu...ali mi opet nisu jasni pljuvaci. Kao zasto da navija za Srbiju...pa zato sto je Srbin. Ne bira se navijacka strast na osnovu toga sta ti je ko "dao", jer se onda I ne bi zvala strast. Sta to znaci...da bih ja onda kao Srbin koji zivi I radi u.Minhenu recimo, trebao da navijam za Nemacku I Bajern, posto su mi I jedni I drugi pruzili vise nego Srbija I recimo Zvezda ili Partizan? Izigran od svoje zemlje, nisam nasao posao I otisao tamo. Samo zamisljam scenu kako donosim odluku da navijam za Nemacku jer mi je pruzila sve sto Srbija nije, I odem kao na tekmu sa Srbijom I vristim od srece kad Nemci daju gol...dajte ljudi, u kom ste vi to filmu videli...ko tako menja misljenje, taj je karakterna ameba...stojim iza toga.

who cares

pre 6 godina

Pa realno bi bilo, da se nisu upetljali politicari i menadzerija i slicno sa ovim oko selektora i da je to ekipa sada vec standardna i uigrana i razume se sa selektorom, da sa Kostarikom i Svajcarskom ne bude nikakvih problema i da pre meca sa Brazilom obezbedimo drugo mesta, pa u tom mecu nego pokusaju ljudi da iznenade, nikad se ne zna, mozda i Brazil bude odmarao igrace i ne bude im dan. Medjutim ovako pitanje je i u prva dva meca sta cemo uraditi.

analiticar_amater

pre 6 godina

On je u Brazilu legenda za koju niko ne zna, a i u Srbiji se zna po bajkama koje je sam platio. Karikatura od čoveka.
(Džoni, 5. decembar 2017 12:53)

Naravno, kompleksi i mrznja krecu da izranjaju na povrsinu cim je neka vest za mrvicu kompleksnija da se razume i prihvati.


http://stat.hellomagazin.rs/wp-content/uploads/2011/06/dejan-rambo-petkovic-1.jpg

Bitno da si ti gromada od coveka za koju ceo svet zna.

ja

pre 6 godina

Da mu je Srbija dala to sto je Brazil pa da I navija samo za Srbiju. Verovatno je covek najlepse trenutke u zivotu doziveo u Brazilu,tamo je ziva legenda,pored toliko brazilaca vazio je za jednog od najboljih igraca te zemlje, a za Srbiju nije bio dovoljno dobar. Tako da ga razumem.pozz

ikarbus je simbol oporavka srpske industrije rece AV pa vi vidite gde smo

pre 6 godina

Rambo je najbolji dokaz ko upravlja nasim fudbalom. Aj sto u vreme Piksija nije bilo mesta da i razumem a mogu i da se opravdaju. Ali posle kad su ostali samo on i Deki Stankovic mesta ni u rezervi za lika koji je u Brazilu ostavio trag. Da je Spanska, Nemacka, Italijanska, Holandska ili francuska bila u pitanju pa i da mogu da se opravdaju ovako mafija kume. mislim da je i sam Rambo jednom rekao da mu traze 50000 DM ili Eura da bi igrao. Svaka im cast a mi se kao lozimo dok se oni okolo samih fudbalera bogate na tome ko ce da igra.

Dacha

pre 6 godina

Ne zna za kog ce da navija izmedju Srbije i Brazila???? Gde ste veliki srbi, evo vam vasa legenda koja nije nigde u Evropi mogla da igra pa je izgleda nasao svoje mesto pod suncem u brazilskoj tunguziji.

zdv

pre 6 godina

Kakva nepravda prema ovoj legendi, da se ne pozove ni na prijateljskoj utakmici, da upise nastup za srbiju. Kako je samo zaplakao na pitanje novinara o reprezentaciji, na oprostaju

Srbi su u Srbiji

pre 6 godina

Koliko "velikosrba" u ovim komentarima da čovek ne poveruje. KLadim se da je 90% ili gasterbajtera ili onih koji žive van granica Srbije, ti se najviše busaju u grudi za srpstvo ali Srbija im je najmrskija za život. Rambo, legendo, samo uživaj, pusti kompleksaše i licemere.

ljubex

pre 6 godina

Dragi moji sunarodnici,ni meni drzava nista nikad nije dala, samohrani sam otac dvoje dece i od drzave nemam nista.Ali zato i dalje volim Srbiju svim srcem( ne mrzim druge narode i nacije),jer Srbija nisu politicari na vlasti ili u sportskim savezima,Srbija su i svi ljudi koji te okruzuju, tvoja porodica,planine ,reke i ostala cudotvorna mesta koje mi posedujemo i na kraju krajeva rodjen si kao Srbin, zoves se i prezivas kao Srbin pa zasto bi navijao za nekog drugog.Kakav je to nacin mrzeti svoj narod, tako mrzis znaci i sebe. Postuj druge nacije i voli sve ljude na svetu tako bi trebalo da bude ali svoju zemlju i svoj narod voli najvise pa makar otisao i na mars.

nislija meraklija

pre 6 godina

da je ovo izjavio neki bivsi igrac Partizana,botovi iz ljutice bogdana bi ga nazvale izdajnikom...Al posto je Rambo zvezdas,onda moze.Obraz djon
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 5. decembar 2017 12:29)

Rambo je pre svega Radnickovac.Ne otimajte,ni jedni ni drugi,stalno to radite.

Јужноафриканац

pre 6 godina

Е,Рамбо,не ради се то тако,видиш да су осетљиви.Кажеш ма за вас навијам,ја вас просто обожавам,они срећни,а на светском првенству гледаш како српски губитнички дуx одради своје:-)

Vojkan

pre 6 godina

Rambo druze, da li si ti ikad prelistao zakonik nase elitne fudbalske organizacije? Clan 8, tacka 2: "Fudbaler koji nema adekvatnog menadzera ne treba ni da obuva kopacke (pa taman bio novi Ronaldinjo)." / Zato, svim srcem za Brazil da sam na tvom mestu! Jer nista nasima ne dugujes, naprotiv, duguju oni tebi, i celoj naciji, jedno veliko izvinjenje.

che

pre 6 godina

e moj Rambo... ljdi zive vekovima van svoje matice, pa im srce kuca samo za nju...
(KarBan, 05. decembar 2017 11:54)

Zapravo, onima sto su vekovima van matice, bas i ne kuca srce.

Simke

pre 6 godina

Rambo care navijaj za Brazil, i ja ću.
Ako navijas za Srbiju samim tim podrzavas kriminalce i kriminal u sportu i zemlji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jah, 5. decembar 2017 12:11) # Link komentara

Inace Brazil je zemlja bez kriminala, ekonomski jaka,stabilna i uredjena po najvisim standardima.
Alo Brazilci, pa i ja zivim 20 god u Svajcarskoj ali ljubav prema otadzbini se ne kupuje, to je usadjeno u srce.

sm

pre 6 godina

I ja bih tako isto izjavio. jedini ne brazilac kome su nudili da igra za njih. a kod nas ovi kvazi treneri nisu smatrali da ima mesta...

neutralni felsh

pre 6 godina

Šteta što su svi nasi selektori od Santraca, Zive, Boskova, Petkovica i Antica , bas kao i ja otkrili Ramba tek na njegovoj oprostajnoj utakmici u dresu Flamenga protiv Korintijansa.
(del boj, 05. decembar 2017 13:56)


svi su se cudili zasto nijedan selektor ne zove ramba. coveka ne znam, ali bile su neke price da je kao bio preveliki zivac na treningu i svlacionici, spominjalo se lupanje ormara i raspravljanje sa saigracima oko igre. ne znam koliko je to tacno (evo, ako neko zna, neka kaze ovde) ali ne bi me cudilo da je neki selektor mozda i hteo da ga zove, ali da su se saigraci bunili, jer bi im neki navodni nervcik kvario raspolozenje. ne bi me cudilo, ako vec znamo kako cesto malodusno igraju (i kako se dobro provode van terena kad su zajedno), sigurno bi im smetao neko ko nije "deo ekipe" jer mahom zivi po brazilu na 3000 kilometara, i pre svega neko ko je "nervozan" i dere se na saigrace u vezi igre (ako je verovati glasinama). jeste da deluje cudno, rambo jeste ovako miran i kul lik van terena, ne pravi se na pauna kao mnogi nasi fuzbal-djilkosi, ali oko terena su svi drugaciji - i igraci (a bogami i publika: svi znamo dosta mirnih ljudi koji povilene kad su uz tv, ili blizu stadiona, a kamoli pored sipke... ili kad komentarisu ovde.
reprezentacije su cesto zatvoreni sistemi, kostur je od igraca i kadrova koji se znaju i koji su cesto zajedno. zato su odlicne za konstantan rad ali teske za reforme, tesko se menja sastav starosedelaca i oni cesto diktiraju pravila. kod nas selektori nece da im se zameraju i zato opstaje taj burazerski duh koji koci vanserijsku motivaciju - ono sto imaju nasi juniori dok ne postanu ovestali seniori. iste te zasticene vedete taj status u svojim klubovima mahom nemaju, tamo su druga pravila, ali su zato u reprezentaciji svoji na svome - mini komuna i siva kolektivna eminencija: nikom se ne zameraju, niko im se ne zamera, cak naprotiv, muslin nije hteo sms-om da "remeti atmosferu", a antic ih ljubio uz aut liniju prilikom izmena, sto bi rekli "pozdravi se sa autoritetom".
sav razlog je sto rambo nije deo tog sistema. bez dlake na jeziku na terenu i pun energije, nasim bezvoljnim apaticarima bi kvario zabavu. on da nije takav ne bi bio legenda u brazilu. tamo se fudbal drugacije shvata, tamo je motivacija ravnopravna sa tehnikom, a ovde kazu "paljevina" i "nezgodan covek".
dakle, u vezi ramba nije bilo toliko do selektora, a nije ni do menadzera - mnogi preuvelicavaju njihov znacaj (bas ce neko danas kupi igraca koji je igrao 30 minuta za reprezntaciju naseg nivoa - danas i skautovi skauti imaju posmatrace pa se gleda kontinuitet ciljanog igraca a ne samo titula reprezentativca i povremena igra) - pre mi se cini da je prauzrok nepozivanja do nase crte u mentalitetu. ovde te cesto mrze kad si najbolji, narocito ako nisi dovoljno njihov.

zekan

pre 6 godina

Kako bre podeljeno. Pa svim srcem za Srbiju. Mozes da budes jos 20 godina tamo. Srbin si i treba da navijas za zemlju u kojoj si rodjen i odakle si ti pretci.

Ćoso the Man

pre 6 godina

Kakav je to igrač bio! Da je rođen u Brazilu bio bi u prvom timu i postao bi prvak sveta, a za nas nije mogao ni protiv Farana da pokaže šta zna. Ja da sam na njegovom mestu, ne bih navijo za Srbiju, ali ne bih mogo ni za Brazil, da ne naljutim rodbinu i prijatelje. Ja bi izabro neki drugi tim, kao na primer Egipat i za njih bi navijo.

Navijač

pre 6 godina

Steta sto su nam reprezentaciju uvek sastavljali neki Muslini pa im se nije uklapao u sistem. Ne znam da li je neki stranac ostavio takav trag u Brazilu kao Rambo, postati legenda u zemlji majstora fudbala je za svako postovanje. Sve ono sto nije dobio u Srbiji, Brazil mu je dao duplo. Veliko postovanje za ovog coveka i njegovu karijeru, a neka navija za koga hoce, to je njegovo pravo.

mučki provokator

pre 6 godina

I ja zivim 20 g u Svajcarskoj ali mi srce nije podeljeno. Uvek Srbija uvek Partizan.
(Simic Milos, 05. decembar 2017 12:03)

Ne verujem u ljubav na daljinu..

Milos

pre 6 godina

da je ovo izjavio neki bivsi igrac Partizana,botovi iz ljutice bogdana bi ga nazvale izdajnikom...Al posto je Rambo zvezdas,onda moze.Obraz djon

Srbija

pre 6 godina

Ja sam trece generacija koja zivi u Francuskoj ali ljubav prema otadzbini nikada nije dovedena u pitanje. To ti usade dedovi ili roditelji od rodjenja. To nema veze sa politikom ili ekonomijom. Ljubav prema bilo cemu ili kome se ne prodaje za pare. Zato mi nije jasan ovaj lik i likovi slicni njemu u ovim komentarima. Da li bi mu neko zamerio da je rekao da je sto posto Srbin? Sigyran sam da ne bi. Everton je rekao da ce navijati za Brazil pa za Srbiju i sta je sporno?

ej bre

pre 6 godina

Pustite coveka da navija kako hoce. A i on glup ili hoce da bude u centru paznje sa nebulozama. A ovi botovi se bas pale kao napalm a pola njih nije iz Srbije i mrzi je iz dna duse!

mikicar

pre 6 godina

Kako mozete da kazete da ga "Srbija nije htela"? Pa nije ga hteo Ilija Petkovic koji je tad vodio reprezentaciju i koji ga je licno osramotio time sto je protiv Brazila hteo da ga uvede u nadoknadi vremena pa ovaj odbio. Nemojte da izjednacavate Srbiju sa Ilijom Petkovicem.

Narod je sigurno hteo da Rambo odigra neki mec. Pa nije valjda to jedino sto ga je vezivalo za Srbiju, nije valjda jedino sto je zapamtio to sto ga je Ilija osramotio, ima tu valjda i neceg lepog. Ovde je rodjen, odrastao ovde, naucio prve fudbalske korake ovde.

xxx

pre 6 godina

Ako ima 45 godina a 20 je ziveo i zivi u Brazilu onda je logicno da 25 zivi , da je rodjen, bavio se fudbalom i ucio u Srbiji? Kako ce onda njegovo srce biti podeljeno pa ne zna za koga ce da navija? Zato sto zivi u Brazilu ili daje politicke odgovore da se dodvori i jednima i drugima? Sto se mene tice, moze da navija samo za Brazil posto tako razmislja . Takodje, znam o cemu pisem i ne interesuju me minusi, istih onih koji bi isto tako razmisljali , otisli negde da zive i zaboravili na svoju zemlju. Kakva da je. A sto se tice toga kakav je bio fudbaler, o tome ne treba ni pricati i to nema nikakve veze sa ovim o cemu pisem. Na kraju, pitajte nekog Brazilca kako bi on razmisljao...Oni ne dele svoje srce.

djuro

pre 6 godina

.. kako janjičari iz NVO podržavaju podeljeno srce.??. još kad bi amputirali onaj deo što kuca za Srbiju, njihovoj sreći ne bi bilo kraja....

Bok

pre 6 godina

Jedna od srpskih legendi reala(spasic, ognjenović). Najbolji igrač ikad s ovih prostora iza piksija i jugovića, možda i tadica. Navodno da su brazilci rekli...

bgd 1976

pre 6 godina

u brazilu moja baba moze da igra inace dok je igrao ovde mogu samo reci
go ku...c od igraca i nek navija za koga hoce totalno nebitan lik

NbgDeki

pre 6 godina

Imenjace, posto i ti nisi igrao ni za jednu reprezentaciju, nemas prava da navijas?39uvsa
(Deki, 5. decembar 2017 12:19) # Link komentara

Imenjace, u stvari sam hteo hteo da kazem da nas sve komplet zabole za koga navija Dejan Rambo Petkovic. Totalno nebitan tip.

Chiwwi

pre 6 godina

I drugo, stranci koji dođu ovde i Srbiju smatraju svojom zemljom postoje, da proširiš malo vidike možda bi nekog i upoznao.
(Vale, 5. decembar 2017 12:15)

Jeste postoje ali kad su pitali Evertona za koga ce da navija nisam nesto cuo da je rekao za Srbiju. Srbi imaju opravdanje za sve, jedino nam je mrsko da opravdavamo i prihvatimo kao normalnim sopstveni patriotizam. A Rambo je mogao smekerski da odgovori da izmedju Brazila i Srbije navija za X. Ovako je ispao seljak.

milan

pre 6 godina

Petkovicu gotivim te i postujem mnogo ali mislim da si malo preterao ovaj put, prvo bolje je sto smo u ovoj grupi nego da smo upali u grupu sa Kolumbijom,Senegalom i Poljskom zato sto su tamo svi jaki! a drugo ne znam odakle ti to da je Brazil sigurno prvi u grupi?! ceracemo se mi jos... nasi mladi su dobili Brazil u finalu sa 2:1 tako da se oni ne plase i znaju da pobedjuju Brazil,mnogo si nas potcenio Petkovicu.... tako da navijaj za njih slobodno ipak si ti tamo 20 godina!!!!

Hercegovac

pre 6 godina

Majdanpek boy, ostao provincijalac zauvek. Takve stvari se ne govore, posebno kad je zemlja u najvecoj krizi mozda u istoriji. Nisu finese za tebe

ja

pre 6 godina

E Rambo Rambo. Na tvom mestu bih navijao za Brazil, pošto su pokazali daleko više poštovanja prema tebi.
(Vračarac, 05. decembar 2017 11:31)


mene jos srce boli sto ovaj covek nikad nije zaigrao za svoju zemlju...
(koča, 05. decembar 2017 11:26)


Srbija ga nije htela, u Brazilu je legenda. Ima covek puno pravo da navija samo za Brazil.
(steka, 05. decembar 2017 11:24)

Naravno za Brazil, sto bi navijao za Srbiju koja te nije htela.
(Ivan NG, 05. decembar 2017 11:31)


Navijaj za njih, realno BRAZILCI su ti veću ljubav pruzili nego mi
(Wardaddy, 05. decembar 2017 11:42)

Koliko vam je potrebno da shvatite da je čovek običan cirkuzant. Osim toga što zna da daje golove iz kornera čovek nije za ozbiljan fudbal. Isto kao na primer ovaj Suma iz Partizana. Čovek je apsolutni majsor u pimpovanju, može sve da uradi s loptom na malom prostoru, ali kada se nađe na terenu nema ga nigde. Isto bi prošao i onaj majsor malog fudbala Rikardinjo iz Portugala. Fudbal ne igraju cirkuzanti. Hvala.

neutralni felsh

pre 6 godina

Dragi moji sunarodnici,ni meni drzava nista nikad nije dala, samohrani sam otac dvoje dece i od drzave nemam nista.Ali zato i dalje volim Srbiju svim srcem( ne mrzim druge narode i nacije),jer Srbija nisu politicari na vlasti ili u sportskim savezima,Srbija su i svi ljudi koji te okruzuju, tvoja porodica,planine ,reke i ostala cudotvorna mesta koje mi posedujemo i na kraju krajeva rodjen si kao Srbin, zoves se i prezivas kao Srbin pa zasto bi navijao za nekog drugog.Kakav je to nacin mrzeti svoj narod, tako mrzis znaci i sebe. Postuj druge nacije i voli sve ljude na svetu tako bi trebalo da bude ali svoju zemlju i svoj narod voli najvise pa makar otisao i na mars.
(ljubex, 05. decembar 2017 20:24)


jesi li makao nekad iz voljene srbije, makar na kratko, ne racunajuci 10 dana i grckoj polupansion?
jesi li sluzio vojsku?

Toto-ko-tunjo-duboko-ganut

pre 6 godina

...Everton je rekao da ce navijati za Brazil pa za Srbiju i sta je sporno?
 (Srbija, 5. decembar 2017 13:39)

Dusa mala... 😟

Duki

pre 6 godina

Nisu ga zvali u reprezentaciju kad je bio na vrhuncu forme. Ali bez obzira, ovo nikad nece reci neki Brazilac bez obzira koliko ziveo negde drugo, to bi on morao da zna

mare

pre 6 godina

Ja razumem coveka, on radi i zaradjuje i zivi u Brazilu, i normalno da ne moze da kaze da navija za Srbiju, protiv Brazila... ko zna kako bi se ta izjava protumacila u Brazilu..

momabrazil

pre 6 godina

Rambo nije hteo da da 100 soma maraka raznoraznim mesetarima da bi igrao za Srbiju. Nije bolje ni u Brazilu i ovde raznorazne struje guraju jednog ili drugog igraca, Neymar je itekako forsiran jos od ranih dana nisam strucnjak al mi nekako i Ronaldo zuba i Roanldinjo bili bolji igraca od Neymara a i njemu svaka cast. Ne znam sto al meni nekako svejedno dal Brazil ili Srbija i ne verujem da sam zato manji Srbin. Voleo bi samo da nas ne mnogo ne napucaju . Fudbal je jednstavno bizins. I sam zivim ovde oko 20g al jos uvek nisam uspeo da navijam ze neki klub kao za Zvezdu nekad kojoj sad ne znam nijednog igraca al me cude godinama toliki nasi koji navijaju za tolke strane klubove. Meni je nekako Zvezda bila Zvezda i kad neko od drugih nasih igra u evro kupovima uvek navijam za nase. Ne zamerajte Rambu na iskrenosti. Nije manji Srbin od vas zbog toga. U najboljem mogucem svetlu svuda nas predstavlja , bio je aktivan za vreme bombardovanja a i posle na medijima i nije hipokrita. Covek je normalan jednostavan vole ga u drustvu. Uzivajte tamo i ne berite tudju brigu a fudbal je bizinis i zabava nista vise.

Iskander

pre 6 godina

Da li je moguce da nasi ljudi koji odu negde u inostranstvo svi se asimiluju za par godina i smatraju zemlju rodjenja i onu u kojoj zive neko vreme podjednako isto? Mi Srbi smo broj jedan u asimilaciji. Znas kad bi neki stranac dosao u Srbiju, proveo neki deo svog zivota i rekao kako podjednako navija za Srbiju i za zemlju u kojoj je rodjen.

Dacha

pre 6 godina

Ne zna za kog ce da navija izmedju Srbije i Brazila???? Gde ste veliki srbi, evo vam vasa legenda koja nije nigde u Evropi mogla da igra pa je izgleda nasao svoje mesto pod suncem u brazilskoj tunguziji.

bgd 1976

pre 6 godina

u brazilu moja baba moze da igra inace dok je igrao ovde mogu samo reci
go ku...c od igraca i nek navija za koga hoce totalno nebitan lik

xxx

pre 6 godina

Ako ima 45 godina a 20 je ziveo i zivi u Brazilu onda je logicno da 25 zivi , da je rodjen, bavio se fudbalom i ucio u Srbiji? Kako ce onda njegovo srce biti podeljeno pa ne zna za koga ce da navija? Zato sto zivi u Brazilu ili daje politicke odgovore da se dodvori i jednima i drugima? Sto se mene tice, moze da navija samo za Brazil posto tako razmislja . Takodje, znam o cemu pisem i ne interesuju me minusi, istih onih koji bi isto tako razmisljali , otisli negde da zive i zaboravili na svoju zemlju. Kakva da je. A sto se tice toga kakav je bio fudbaler, o tome ne treba ni pricati i to nema nikakve veze sa ovim o cemu pisem. Na kraju, pitajte nekog Brazilca kako bi on razmisljao...Oni ne dele svoje srce.

Milos

pre 6 godina

da je ovo izjavio neki bivsi igrac Partizana,botovi iz ljutice bogdana bi ga nazvale izdajnikom...Al posto je Rambo zvezdas,onda moze.Obraz djon

ja

pre 6 godina

E Rambo Rambo. Na tvom mestu bih navijao za Brazil, pošto su pokazali daleko više poštovanja prema tebi.
(Vračarac, 05. decembar 2017 11:31)


mene jos srce boli sto ovaj covek nikad nije zaigrao za svoju zemlju...
(koča, 05. decembar 2017 11:26)


Srbija ga nije htela, u Brazilu je legenda. Ima covek puno pravo da navija samo za Brazil.
(steka, 05. decembar 2017 11:24)

Naravno za Brazil, sto bi navijao za Srbiju koja te nije htela.
(Ivan NG, 05. decembar 2017 11:31)


Navijaj za njih, realno BRAZILCI su ti veću ljubav pruzili nego mi
(Wardaddy, 05. decembar 2017 11:42)

Koliko vam je potrebno da shvatite da je čovek običan cirkuzant. Osim toga što zna da daje golove iz kornera čovek nije za ozbiljan fudbal. Isto kao na primer ovaj Suma iz Partizana. Čovek je apsolutni majsor u pimpovanju, može sve da uradi s loptom na malom prostoru, ali kada se nađe na terenu nema ga nigde. Isto bi prošao i onaj majsor malog fudbala Rikardinjo iz Portugala. Fudbal ne igraju cirkuzanti. Hvala.

tkods

pre 6 godina

cenim ramba kao fudbalera, coveka, ratnog veterana ali mislim da gresi kad kaze da je brazil favorit za titulu… brazil prvo mora da izbori drugu poziciju u grupi u duelima sa svajcarskom i kostarikom…

zekan

pre 6 godina

Kako bre podeljeno. Pa svim srcem za Srbiju. Mozes da budes jos 20 godina tamo. Srbin si i treba da navijas za zemlju u kojoj si rodjen i odakle si ti pretci.

drmr

pre 6 godina

Ovima sto patetisu imam da kazem samo jedno, Pele je rekao da je Rambo najbolji strani igrac koji je igrao u njegovoj zemlji. Brazil mu je dao visestruko vise od nase zemlje. Nismo se udostojili da ga zovemo ni na prijateljskoj utakmici nekoj da zaigra za Srbiji iako je oduvek pricao da mu je to san. I da, ja nisam otisao u inostranstvo (jos uvek) ali uvek cu pljuvati ovo smece od drzave. I svaka, ali bas svaka druga drzava mi je draza od ove nase gubernije

NbgDeki

pre 6 godina

Imenjace, posto i ti nisi igrao ni za jednu reprezentaciju, nemas prava da navijas?39uvsa
(Deki, 5. decembar 2017 12:19) # Link komentara

Imenjace, u stvari sam hteo hteo da kazem da nas sve komplet zabole za koga navija Dejan Rambo Petkovic. Totalno nebitan tip.

milan

pre 6 godina

Petkovicu gotivim te i postujem mnogo ali mislim da si malo preterao ovaj put, prvo bolje je sto smo u ovoj grupi nego da smo upali u grupu sa Kolumbijom,Senegalom i Poljskom zato sto su tamo svi jaki! a drugo ne znam odakle ti to da je Brazil sigurno prvi u grupi?! ceracemo se mi jos... nasi mladi su dobili Brazil u finalu sa 2:1 tako da se oni ne plase i znaju da pobedjuju Brazil,mnogo si nas potcenio Petkovicu.... tako da navijaj za njih slobodno ipak si ti tamo 20 godina!!!!

Hercegovac

pre 6 godina

Majdanpek boy, ostao provincijalac zauvek. Takve stvari se ne govore, posebno kad je zemlja u najvecoj krizi mozda u istoriji. Nisu finese za tebe

neutralni felsh

pre 6 godina

Dragi moji sunarodnici,ni meni drzava nista nikad nije dala, samohrani sam otac dvoje dece i od drzave nemam nista.Ali zato i dalje volim Srbiju svim srcem( ne mrzim druge narode i nacije),jer Srbija nisu politicari na vlasti ili u sportskim savezima,Srbija su i svi ljudi koji te okruzuju, tvoja porodica,planine ,reke i ostala cudotvorna mesta koje mi posedujemo i na kraju krajeva rodjen si kao Srbin, zoves se i prezivas kao Srbin pa zasto bi navijao za nekog drugog.Kakav je to nacin mrzeti svoj narod, tako mrzis znaci i sebe. Postuj druge nacije i voli sve ljude na svetu tako bi trebalo da bude ali svoju zemlju i svoj narod voli najvise pa makar otisao i na mars.
(ljubex, 05. decembar 2017 20:24)


jesi li makao nekad iz voljene srbije, makar na kratko, ne racunajuci 10 dana i grckoj polupansion?
jesi li sluzio vojsku?

Simke

pre 6 godina

Rambo care navijaj za Brazil, i ja ću.
Ako navijas za Srbiju samim tim podrzavas kriminalce i kriminal u sportu i zemlji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jah, 5. decembar 2017 12:11) # Link komentara

Inace Brazil je zemlja bez kriminala, ekonomski jaka,stabilna i uredjena po najvisim standardima.
Alo Brazilci, pa i ja zivim 20 god u Svajcarskoj ali ljubav prema otadzbini se ne kupuje, to je usadjeno u srce.

Lazni Brkajlo

pre 6 godina

e moj Rambo... ljdi zive vekovima van svoje matice, pa im srce kuca samo za nju...
(KarBan, 05. decembar 2017 11:54)
Jer znas koliko godina je vek?

Chiwwi

pre 6 godina

I drugo, stranci koji dođu ovde i Srbiju smatraju svojom zemljom postoje, da proširiš malo vidike možda bi nekog i upoznao.
(Vale, 5. decembar 2017 12:15)

Jeste postoje ali kad su pitali Evertona za koga ce da navija nisam nesto cuo da je rekao za Srbiju. Srbi imaju opravdanje za sve, jedino nam je mrsko da opravdavamo i prihvatimo kao normalnim sopstveni patriotizam. A Rambo je mogao smekerski da odgovori da izmedju Brazila i Srbije navija za X. Ovako je ispao seljak.

Lazni Brkajlo

pre 6 godina

e moj Rambo... ljdi zive vekovima van svoje matice, pa im srce kuca samo za nju...
(KarBan, 05. decembar 2017 11:54)
Jer znas koliko godina je vek?

mikicar

pre 6 godina

Kako mozete da kazete da ga "Srbija nije htela"? Pa nije ga hteo Ilija Petkovic koji je tad vodio reprezentaciju i koji ga je licno osramotio time sto je protiv Brazila hteo da ga uvede u nadoknadi vremena pa ovaj odbio. Nemojte da izjednacavate Srbiju sa Ilijom Petkovicem.

Narod je sigurno hteo da Rambo odigra neki mec. Pa nije valjda to jedino sto ga je vezivalo za Srbiju, nije valjda jedino sto je zapamtio to sto ga je Ilija osramotio, ima tu valjda i neceg lepog. Ovde je rodjen, odrastao ovde, naucio prve fudbalske korake ovde.

Vojkan

pre 6 godina

Rambo druze, da li si ti ikad prelistao zakonik nase elitne fudbalske organizacije? Clan 8, tacka 2: "Fudbaler koji nema adekvatnog menadzera ne treba ni da obuva kopacke (pa taman bio novi Ronaldinjo)." / Zato, svim srcem za Brazil da sam na tvom mestu! Jer nista nasima ne dugujes, naprotiv, duguju oni tebi, i celoj naciji, jedno veliko izvinjenje.

Zemunac

pre 6 godina

Rambo,nisi jedini.Svakom coveku je srce misicnim zidom podeljeno na levu i desnu stranu i svaka od njih ima komoru i pretkomoru.Eto cisto da znas da nisi sam brate moj.

mare

pre 6 godina

Ja razumem coveka, on radi i zaradjuje i zivi u Brazilu, i normalno da ne moze da kaze da navija za Srbiju, protiv Brazila... ko zna kako bi se ta izjava protumacila u Brazilu..

@

pre 6 godina

I ja zivim 20 g u Svajcarskoj ali mi srce nije podeljeno. Uvek Srbija uvek Partizan. 
(Simic Milos, 05. decembar 2017 12:03)

pa vrati se ako toliko voliš Srbiju

ljubex

pre 6 godina

Dragi moji sunarodnici,ni meni drzava nista nikad nije dala, samohrani sam otac dvoje dece i od drzave nemam nista.Ali zato i dalje volim Srbiju svim srcem( ne mrzim druge narode i nacije),jer Srbija nisu politicari na vlasti ili u sportskim savezima,Srbija su i svi ljudi koji te okruzuju, tvoja porodica,planine ,reke i ostala cudotvorna mesta koje mi posedujemo i na kraju krajeva rodjen si kao Srbin, zoves se i prezivas kao Srbin pa zasto bi navijao za nekog drugog.Kakav je to nacin mrzeti svoj narod, tako mrzis znaci i sebe. Postuj druge nacije i voli sve ljude na svetu tako bi trebalo da bude ali svoju zemlju i svoj narod voli najvise pa makar otisao i na mars.

Srbija

pre 6 godina

Ja sam trece generacija koja zivi u Francuskoj ali ljubav prema otadzbini nikada nije dovedena u pitanje. To ti usade dedovi ili roditelji od rodjenja. To nema veze sa politikom ili ekonomijom. Ljubav prema bilo cemu ili kome se ne prodaje za pare. Zato mi nije jasan ovaj lik i likovi slicni njemu u ovim komentarima. Da li bi mu neko zamerio da je rekao da je sto posto Srbin? Sigyran sam da ne bi. Everton je rekao da ce navijati za Brazil pa za Srbiju i sta je sporno?

djuro

pre 6 godina

.. kako janjičari iz NVO podržavaju podeljeno srce.??. još kad bi amputirali onaj deo što kuca za Srbiju, njihovoj sreći ne bi bilo kraja....

mučki provokator

pre 6 godina

I ja zivim 20 g u Svajcarskoj ali mi srce nije podeljeno. Uvek Srbija uvek Partizan.
(Simic Milos, 05. decembar 2017 12:03)

Ne verujem u ljubav na daljinu..

Ćoso the Man

pre 6 godina

Kakav je to igrač bio! Da je rođen u Brazilu bio bi u prvom timu i postao bi prvak sveta, a za nas nije mogao ni protiv Farana da pokaže šta zna. Ja da sam na njegovom mestu, ne bih navijo za Srbiju, ali ne bih mogo ni za Brazil, da ne naljutim rodbinu i prijatelje. Ja bi izabro neki drugi tim, kao na primer Egipat i za njih bi navijo.

del boj

pre 6 godina

Ako se dobro sećam, svojevremeno je u Crvenoj zvezdi igrao fudbaler koji se isto zvao, moraću da proverim da li je reč o istoj osobi. Dobar je bio ovaj Petković, sjajna kontrola lopte, precizni pasovi, i to još u 39. godini, mogu da zamislim kakav je tek bio sa 25-30 godina.

Jedan prijatelj mi je danas rekao da on ima i srpski pasoš, što će reći da je imao pravo nastupa za našu reprezentaciju. Šteta što su svi nasi selektori od Santraca, Zive, Boskova, Petkovica i Antica , bas kao i ja otkrili Ramba tek na njegovoj oprostajnoj utakmici u dresu Flamenga protiv Korintijansa.

Toza Vampir

pre 6 godina

Kad nasi ovakvog igraca nisu nikada pozvali u reprezentaciju, a brazilcima je bio vrh igrac. A pa da... nije imao menaĐera koji ce zaradjivati novac na njemu.

Duki

pre 6 godina

Nisu ga zvali u reprezentaciju kad je bio na vrhuncu forme. Ali bez obzira, ovo nikad nece reci neki Brazilac bez obzira koliko ziveo negde drugo, to bi on morao da zna

Samo realno

pre 6 godina

Ultra mi je zao sto ovaj covek nije igrao za nasu selekciju I realno, ova izjava je na mestu...ali mi opet nisu jasni pljuvaci. Kao zasto da navija za Srbiju...pa zato sto je Srbin. Ne bira se navijacka strast na osnovu toga sta ti je ko "dao", jer se onda I ne bi zvala strast. Sta to znaci...da bih ja onda kao Srbin koji zivi I radi u.Minhenu recimo, trebao da navijam za Nemacku I Bajern, posto su mi I jedni I drugi pruzili vise nego Srbija I recimo Zvezda ili Partizan? Izigran od svoje zemlje, nisam nasao posao I otisao tamo. Samo zamisljam scenu kako donosim odluku da navijam za Nemacku jer mi je pruzila sve sto Srbija nije, I odem kao na tekmu sa Srbijom I vristim od srece kad Nemci daju gol...dajte ljudi, u kom ste vi to filmu videli...ko tako menja misljenje, taj je karakterna ameba...stojim iza toga.

slavko

pre 6 godina

za sve koji ga pljuju: sta znaci Srbin? Rodjen na teritoriji koja se zova Srbija! a covk voli jos uvek svoju bivsu a i danasnju domovinu, nista pogresno tu nema!

a kada su u pitanju recimo albanci u Srbije onda kazete, zasto se ne osecaju kao srbi? smesni ste !

lorenzo

pre 6 godina

sa punim pravom bi mogao slobodno da navijaš samo za Brazil...ovakav igrač nije mogao u našu reprezentaciju a Brazil mu je nudio mjesto...ej Brazil, pored takvih imena našli su mjesto i Rambu

analiticar_amater

pre 6 godina

za sve koji ga pljuju: sta znaci Srbin? Rodjen na teritoriji koja se zova Srbija! a covk voli jos uvek svoju bivsu a i danasnju domovinu, nista pogresno tu nema!

a kada su u pitanju recimo albanci u Srbije onda kazete, zasto se ne osecaju kao srbi? smesni ste !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (slavko, 5. decembar 2017 12:26)

Pojma ti nemas. Od kad Srbin znaci covek rodjen na teritoriji Srbije? Srbija je multietnicka drzava u kojoj zive brojne nacionelne manjine i etnicke zajednice tako da nisu svi koji se rode na njenoj teritoriji automatski i Srbi, kao sto se i van teritorije Srbije radjaju Srbi jer je srpski narod usled brojnih istorijskih i politickih okolnosti ostao da zivi unutar granica veceg broja drzava. Skoro nisam procitao nesto tako plitko i povrsno kao sto je ova tvoja definicija. Ne znam kome si rekao da je smesan ali to si zapravo ti.

ej bre

pre 6 godina

Pustite coveka da navija kako hoce. A i on glup ili hoce da bude u centru paznje sa nebulozama. A ovi botovi se bas pale kao napalm a pola njih nije iz Srbije i mrzi je iz dna duse!

Aleks

pre 6 godina

Nema sta da ti bude podeljeno srce, zna se, Brazil te ispostovao najvise a neka je na cast "strucnjacima" fudbalskim sto nisi igrao za repku.

neutralni felsh

pre 6 godina

Šteta što su svi nasi selektori od Santraca, Zive, Boskova, Petkovica i Antica , bas kao i ja otkrili Ramba tek na njegovoj oprostajnoj utakmici u dresu Flamenga protiv Korintijansa.
(del boj, 05. decembar 2017 13:56)


svi su se cudili zasto nijedan selektor ne zove ramba. coveka ne znam, ali bile su neke price da je kao bio preveliki zivac na treningu i svlacionici, spominjalo se lupanje ormara i raspravljanje sa saigracima oko igre. ne znam koliko je to tacno (evo, ako neko zna, neka kaze ovde) ali ne bi me cudilo da je neki selektor mozda i hteo da ga zove, ali da su se saigraci bunili, jer bi im neki navodni nervcik kvario raspolozenje. ne bi me cudilo, ako vec znamo kako cesto malodusno igraju (i kako se dobro provode van terena kad su zajedno), sigurno bi im smetao neko ko nije "deo ekipe" jer mahom zivi po brazilu na 3000 kilometara, i pre svega neko ko je "nervozan" i dere se na saigrace u vezi igre (ako je verovati glasinama). jeste da deluje cudno, rambo jeste ovako miran i kul lik van terena, ne pravi se na pauna kao mnogi nasi fuzbal-djilkosi, ali oko terena su svi drugaciji - i igraci (a bogami i publika: svi znamo dosta mirnih ljudi koji povilene kad su uz tv, ili blizu stadiona, a kamoli pored sipke... ili kad komentarisu ovde.
reprezentacije su cesto zatvoreni sistemi, kostur je od igraca i kadrova koji se znaju i koji su cesto zajedno. zato su odlicne za konstantan rad ali teske za reforme, tesko se menja sastav starosedelaca i oni cesto diktiraju pravila. kod nas selektori nece da im se zameraju i zato opstaje taj burazerski duh koji koci vanserijsku motivaciju - ono sto imaju nasi juniori dok ne postanu ovestali seniori. iste te zasticene vedete taj status u svojim klubovima mahom nemaju, tamo su druga pravila, ali su zato u reprezentaciji svoji na svome - mini komuna i siva kolektivna eminencija: nikom se ne zameraju, niko im se ne zamera, cak naprotiv, muslin nije hteo sms-om da "remeti atmosferu", a antic ih ljubio uz aut liniju prilikom izmena, sto bi rekli "pozdravi se sa autoritetom".
sav razlog je sto rambo nije deo tog sistema. bez dlake na jeziku na terenu i pun energije, nasim bezvoljnim apaticarima bi kvario zabavu. on da nije takav ne bi bio legenda u brazilu. tamo se fudbal drugacije shvata, tamo je motivacija ravnopravna sa tehnikom, a ovde kazu "paljevina" i "nezgodan covek".
dakle, u vezi ramba nije bilo toliko do selektora, a nije ni do menadzera - mnogi preuvelicavaju njihov znacaj (bas ce neko danas kupi igraca koji je igrao 30 minuta za reprezntaciju naseg nivoa - danas i skautovi skauti imaju posmatrace pa se gleda kontinuitet ciljanog igraca a ne samo titula reprezentativca i povremena igra) - pre mi se cini da je prauzrok nepozivanja do nase crte u mentalitetu. ovde te cesto mrze kad si najbolji, narocito ako nisi dovoljno njihov.

che

pre 6 godina

e moj Rambo... ljdi zive vekovima van svoje matice, pa im srce kuca samo za nju...
(KarBan, 05. decembar 2017 11:54)

Zapravo, onima sto su vekovima van matice, bas i ne kuca srce.

who cares

pre 6 godina

Pa realno bi bilo, da se nisu upetljali politicari i menadzerija i slicno sa ovim oko selektora i da je to ekipa sada vec standardna i uigrana i razume se sa selektorom, da sa Kostarikom i Svajcarskom ne bude nikakvih problema i da pre meca sa Brazilom obezbedimo drugo mesta, pa u tom mecu nego pokusaju ljudi da iznenade, nikad se ne zna, mozda i Brazil bude odmarao igrace i ne bude im dan. Medjutim ovako pitanje je i u prva dva meca sta cemo uraditi.

nislija meraklija

pre 6 godina

da je ovo izjavio neki bivsi igrac Partizana,botovi iz ljutice bogdana bi ga nazvale izdajnikom...Al posto je Rambo zvezdas,onda moze.Obraz djon
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 5. decembar 2017 12:29)

Rambo je pre svega Radnickovac.Ne otimajte,ni jedni ni drugi,stalno to radite.

Srbi su u Srbiji

pre 6 godina

Koliko "velikosrba" u ovim komentarima da čovek ne poveruje. KLadim se da je 90% ili gasterbajtera ili onih koji žive van granica Srbije, ti se najviše busaju u grudi za srpstvo ali Srbija im je najmrskija za život. Rambo, legendo, samo uživaj, pusti kompleksaše i licemere.

Grobar-España

pre 6 godina

Kako ga je Srbija tretirala bilo bi normalno da navija za Brazil i niko ne bi trebao da mu zameri. Znam iz prve ruke da je decko u jednom trenutku hteo da pomogne Zvezdi, ali kad je video kako su hteli da ga izvacare pobegao nazad u Brazil i nastavio da zivi svoj zivot tamo gde ga postuju i cene.

Mladen

pre 6 godina

Logicno da ce tako biti, u Brazilu je dobio postovanje, koje nije imao u svojoj zemlji. Tamo su mu cak nudili da zaigra u nekoj utakmici za Brazil, ali je on odbio. Tuzno je da ovakav fudbaler nije igrao za Srbiju, zbog toga smo mi danas u ovakvom rasulu.

analiticar_amater

pre 6 godina

On je u Brazilu legenda za koju niko ne zna, a i u Srbiji se zna po bajkama koje je sam platio. Karikatura od čoveka.
(Džoni, 5. decembar 2017 12:53)

Naravno, kompleksi i mrznja krecu da izranjaju na povrsinu cim je neka vest za mrvicu kompleksnija da se razume i prihvati.


http://stat.hellomagazin.rs/wp-content/uploads/2011/06/dejan-rambo-petkovic-1.jpg

Bitno da si ti gromada od coveka za koju ceo svet zna.

Toto-ko-tunjo-duboko-ganut

pre 6 godina

...Everton je rekao da ce navijati za Brazil pa za Srbiju i sta je sporno?
 (Srbija, 5. decembar 2017 13:39)

Dusa mala... 😟

mr.wolf

pre 6 godina

Koliko vam je potrebno da shvatite da je čovek običan cirkuzant. Osim toga što zna da daje golove iz kornera čovek nije za ozbiljan fudbal. Isto kao na primer ovaj Suma iz Partizana. Čovek je apsolutni majsor u pimpovanju, može sve da uradi s loptom na malom prostoru, ali kada se nađe na terenu nema ga nigde. Isto bi prošao i onaj majsor malog fudbala Rikardinjo iz Portugala. Fudbal ne igraju cirkuzanti. Hvala.
(ja, 05. decembar 2017 17:12)

Cirkuzant ? Izvini, objasni nam od kada se to u Brazilu igra neozbiljan fudbal ? Poredis Petkovica sa Sumom i Rikardinjom ? Aj da si reko da je mali fudbal drugi sport, sto i jeste, ali, brate Petkovic cirkuzant ?????
I dalje ne mogu da se osvestim od ovog komentara....
Veruj mi, htedoh da ti kazem da je tvoj komentar za cirkus, ali sam odustao jer je cirkus ipak ozbiljna zabava .

Bok

pre 6 godina

Jedna od srpskih legendi reala(spasic, ognjenović). Najbolji igrač ikad s ovih prostora iza piksija i jugovića, možda i tadica. Navodno da su brazilci rekli...

karioka

pre 6 godina

@ Miki
Petkovic JESTE brazilac. I to ne bilo kakav vec izuzetno postovan i cenjen i kao igrac i kao covek. I on i njegova porodica.

Rosonero

pre 6 godina

O cemu vi pricate ljudi...Posolski i Klose igraju za Nemacku i da ne navodim jos ...Boateng,Alaba...Zasto osudjivati coveka zbog ovoga ...Ono sto su mu izmesju ostalog priredili navijaci Flamenga zasluzuje svaku pohvalu.Ako ga to cini izdajnicima pa svi koji su otisli preko da zive subizdajice onda.Pustite taj patriotizam

kladzom do bola

pre 6 godina

secam se intervijua nekoj brazilskoj televiziji kad ga posle utakmice izmedju ostalog pita lik kakve to srbija ima fudbalere kad vi ne igrate za nju . njemu krenule suze . imao sam taj snimak dugo godina . legenda tamo a ovde , steta

Jimmy Jump

pre 6 godina

Da sam ja na tvom mestu dragi "Rambo" ne bih imao dilemu oko navijanja. Hteo si da das Srbiji sve, zli ljudi ti nisu dozvolili !!! Nepoznata zemlja te je prihvatila svim srcem, a mi te sutnuli. Da je u pitanju rat (hvala Bogu nije) bez dileme SRBIJA jedna jedina, posto je fudbal, onda Brazil. To je ono sto bih ja uradio na tvom mestu. Ja licno dilemu nemam za koga cu navijati. Samo SRBIJA !!!

jovan

pre 6 godina

Sasvim razumljivo ta zemlja mu je pružila što ova nije nažalost, Djokoviću dinara Srbija nije dala pomoći njegov otac uzimo pare od zelenaša na kamatu za turnire kad je postao svetski br.1 onda Nole srbine.
Ovaj čovek nije imao mesto u našoj reprezetaciji.

Vale

pre 6 godina

(Iskander, 5. decembar 2017 11:44)

Domovina je najpre zemlja koju čovek najviše oseća u svom srcu, nebitno da li je tu rođen ili ne. Čuj, "živi neko vreme". Rambo je svoj život i karijeru uglavnom izgradio u Brazilu, on je tamo legenda, čak i golubovi u Brazilu znaju ko je Peč, kako ga oni zovu. A šta smo mu mi pružili? Čak ni poziv u reprezentaciju. I onda se ljutimo jer on više voli Brazil od nas.

I drugo, stranci koji dođu ovde i Srbiju smatraju svojom zemljom postoje, da proširiš malo vidike možda bi nekog i upoznao.

Јужноафриканац

pre 6 godina

Е,Рамбо,не ради се то тако,видиш да су осетљиви.Кажеш ма за вас навијам,ја вас просто обожавам,они срећни,а на светском првенству гледаш како српски губитнички дуx одради своје:-)

Boban

pre 6 godina

mene jos srce boli sto ovaj covek nikad nije zaigrao za svoju zemlju...
(koča, 05. decembar 2017 11:26)

igrao na dve utakmice. "posle toga se nije uklapao u sistem"

Milan

pre 6 godina

KarBan- koliko pojma nemaš... Gleda sa fudbalske strane. Tamo ga poštuju , a ovde... Gledaj njegov dokumentarac pa mu sudi... Ko sve ima pravo da pise...

moja malenkost

pre 6 godina

Dragi Dejane, ako kojim slucajem citas ove komentare, nemoj biti tuzan srbine. Zivot te je naucio da uvihek ima neko ko ti pljesce i ko ti zvizdi. Zbog tebe se na Marakani viorila srpska zastava i pustala srpska muzika, tebi u cast su karnevalske povorke pjevale o Srbiji i plesale sambu. Ako nekome smeta to sto ti volis narod i zemlju u kojoj si se dokazao i nasao svoju srecu, njegov je problem. Sad si, eto, izgleda postao i lijek kojim tamo neki provincijalac lijeci svoj kompleks manje vrijednosti.

ja

pre 6 godina

Da mu je Srbija dala to sto je Brazil pa da I navija samo za Srbiju. Verovatno je covek najlepse trenutke u zivotu doziveo u Brazilu,tamo je ziva legenda,pored toliko brazilaca vazio je za jednog od najboljih igraca te zemlje, a za Srbiju nije bio dovoljno dobar. Tako da ga razumem.pozz

sm

pre 6 godina

I ja bih tako isto izjavio. jedini ne brazilac kome su nudili da igra za njih. a kod nas ovi kvazi treneri nisu smatrali da ima mesta...

Navijač

pre 6 godina

Steta sto su nam reprezentaciju uvek sastavljali neki Muslini pa im se nije uklapao u sistem. Ne znam da li je neki stranac ostavio takav trag u Brazilu kao Rambo, postati legenda u zemlji majstora fudbala je za svako postovanje. Sve ono sto nije dobio u Srbiji, Brazil mu je dao duplo. Veliko postovanje za ovog coveka i njegovu karijeru, a neka navija za koga hoce, to je njegovo pravo.

ikarbus je simbol oporavka srpske industrije rece AV pa vi vidite gde smo

pre 6 godina

Rambo je najbolji dokaz ko upravlja nasim fudbalom. Aj sto u vreme Piksija nije bilo mesta da i razumem a mogu i da se opravdaju. Ali posle kad su ostali samo on i Deki Stankovic mesta ni u rezervi za lika koji je u Brazilu ostavio trag. Da je Spanska, Nemacka, Italijanska, Holandska ili francuska bila u pitanju pa i da mogu da se opravdaju ovako mafija kume. mislim da je i sam Rambo jednom rekao da mu traze 50000 DM ili Eura da bi igrao. Svaka im cast a mi se kao lozimo dok se oni okolo samih fudbalera bogate na tome ko ce da igra.

nex

pre 6 godina

Da je ovaj momak igrao u JAR,napravili bi senzaciju. Toliko su se u savezu o njega ogresili,da treba da ih je sramota dok su zivi.
U njegovom dokumentarcu,kako je samo zaplakao kad su ga pitali zasto nije nikad pozvan u A reprezentaciju.
A igrao,recimo,jedan Raca Petrovic!

Realno

pre 6 godina

Bio sam u Brazilu i znam zasto se Rambo tako oseca. Ljudi, on je tamo bog! Ako im spomenete Srbiju, nemaju pojma, ali ako kazete da ste iz zemlje odakle je "Pecko", tada ste im najbolji prijatelj. Bilo kod od vas da je tako primljen u nekoj zemlji takodje ne bi mogli da znate za koga da navijate.

zdv

pre 6 godina

Kakva nepravda prema ovoj legendi, da se ne pozove ni na prijateljskoj utakmici, da upise nastup za srbiju. Kako je samo zaplakao na pitanje novinara o reprezentaciji, na oprostaju

momabrazil

pre 6 godina

Rambo nije hteo da da 100 soma maraka raznoraznim mesetarima da bi igrao za Srbiju. Nije bolje ni u Brazilu i ovde raznorazne struje guraju jednog ili drugog igraca, Neymar je itekako forsiran jos od ranih dana nisam strucnjak al mi nekako i Ronaldo zuba i Roanldinjo bili bolji igraca od Neymara a i njemu svaka cast. Ne znam sto al meni nekako svejedno dal Brazil ili Srbija i ne verujem da sam zato manji Srbin. Voleo bi samo da nas ne mnogo ne napucaju . Fudbal je jednstavno bizins. I sam zivim ovde oko 20g al jos uvek nisam uspeo da navijam ze neki klub kao za Zvezdu nekad kojoj sad ne znam nijednog igraca al me cude godinama toliki nasi koji navijaju za tolke strane klubove. Meni je nekako Zvezda bila Zvezda i kad neko od drugih nasih igra u evro kupovima uvek navijam za nase. Ne zamerajte Rambu na iskrenosti. Nije manji Srbin od vas zbog toga. U najboljem mogucem svetlu svuda nas predstavlja , bio je aktivan za vreme bombardovanja a i posle na medijima i nije hipokrita. Covek je normalan jednostavan vole ga u drustvu. Uzivajte tamo i ne berite tudju brigu a fudbal je bizinis i zabava nista vise.