Košarka 87

Četvrtak, 26.10.2017.

09:00

VIDEO: Gudurić slavio trojku, a Željko pobesneo

Marko Gudurić polako pronalazi ritam u igri od prelaska u Fenerbahče, a u pobedi prvaka Evrope nad Anadolu Efesom imao je zapažen učinak.

VIDEO: Guduriæ slavio trojku, a Željko pobesneo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

SrbEUin

pre 6 godina

Sve sve ali Nedović juče kako trpa majstor.(Trener, 26. oktobar 2017 14:32)

Da, ali je u zadnja dva minuta promašio svih 5 napada (tri ulaza i dve trojke). Barem da je izvukao makar 1 faul...
Treba mu još iskustva. Samopuzdanje, energiju i veštinu ima.

Леонардо

pre 6 godina

Boki@
Реплика(ако дозволите)
Мајсторе, обично не одговарам на коментаре, али сад не могу да одолим. Знаш, кад си у журби, па случајно прогуташ слово. Деси се. Видим да си ревносан у лову на грешке , што указује на аналитичан карактер. Браво! Поенту си схватио, да ми гдин Обрадовић није симпатичан, а то је оно битно.

urox

pre 6 godina

Bez namere da omalovažavam, ali koliko vidim po kometarima dosadašnja kruna karijere ovom dečku je što je dao trojku Partizanu?

Au burazeru koji komentar .....pustaj utakmice zvezde od prosle sezone u evroligi pa vidi koliko dobrih partija je imao guduric ....

Momak iz kraja.

pre 6 godina

Kosarka je odbrana i napad. Dzaba ti je dobar napad ako zatajis uvek u odbrani..Prepustas protivnicima lake poene a svoj trud ulozen u napad kvaris ne ucinkom u odbrani. Bavio sam se kosarkom kao klinac pa imam poznavanje nekakvo. Inace odbrana mora da se nauci igrati jer bez nje nema nista. To donosi siguran napad odnosno pobedu na kraju.

Boki

pre 6 godina

Нека добијем хиљаду минуса, али мени је овај Жељко Обрадовић увек био антипатичан, још од играчких дана.На страну што је успешан тренер, и шта год, али има нешто што ми не штима. Интуициа ми говори. То је само моје скромно мишљење, можда и грешим,али...
(Леонардо, 26. oktobar 2017 14:57)

Ne znam za tvoju "intuiciu", ali meni moja intuicija govori da te treba vratiti u niže razrede osnovne da malo obnoviš pravopis.

Gaston

pre 6 godina

Gudura od tablu. Grobari znaju zasto.
(Bole, 26. oktobar 2017 14:35)

Bez namere da omalovažavam, ali koliko vidim po kometarima dosadašnja kruna karijere ovom dečku je što je dao trojku Partizanu? A nije da nema godina. Kad je npr. Danilović imao godina kao on sada, bio je osvajač Evrolige i MVP F4. Teodosić je u istom uzrastu odveo reprezentaciju do srebrne medalje na EP. Bogdanović je imao iza sebe onu sezonu kad je sam razbio Zvezdu u finalu, na svakoj utakmici finalne serije davao po 30 poena. Jokić, koji je njegov vršnjak, je uradio šta je u radio u NBA. A za ovog dečka se pozivate samo na jedan šut o tablu?

130 poena ili jedna trojka, pitanje je sad?

pre 6 godina

Znao sam da ce krenuti panteri da slave dozivotno onu slucajnu trojku ovog malog u plejof seriji, pa onda i kontranapadi krecu sa pljuvanjem grobara... Panteri, to je normalno da slavite i treba u vasoj sestogodisnjoj istoriji je to jedini uspeh pored TOP9 iz prosle sezone... A mnogo gore ste pljuvali Bogdanovica, koga ste nazivali svakakvim pogrdnim imenima, jer eto ko sme da se drzne da FMP-u ubaci 130 poena u plejof seriji...

Posmatrač

pre 6 godina

Mislim da skoro pa svima u zivotu fali ljudi od autoriteta koji ce od vas da napravi coveka jer kad je tako. Onda rezultati ne mogu da izostanu pa na svim poljima. Tako da je ovo sasvim normalno ljudski odnos izmedju Željka i njega.

Леонардо

pre 6 godina

Нека добијем хиљаду минуса, али мени је овај Жељко Обрадовић увек био антипатичан, још од играчких дана.На страну што је успешан тренер, и шта год, али има нешто што ми не штима. Интуициа ми говори. То је само моје скромно мишљење, можда и грешим,али...

Trener

pre 6 godina

@ Navijac sam Partizana ali volim sve nase igrace,Guduric je veliki potencijal,pogotovo u igri 1 na 1 u zavrsnici,ovakvi igraci resavaju utakmice,to nam je falilo ranije,sada ih imamo dosta koji mogu za reprezentaciju da igraju.Obradovic je vrhunski trener i pedagog,ali ponekad preteruje u ozbiljnosti,treba tim momcima dati malo oduska,sledeci put Guduric mozda nece smeti da sutira zbog ovakvih kritika,treba da negujemo mec vinere.
(taki p., 26. oktobar 2017 13:50)
Ali ukoliko je Gudura bas taj onda na jedno uvo udje šta ovaj priča a na drugo izadje pa trening.

VrhunacGluposti

pre 6 godina

Dogovor je bio da promasi i da se udje u neizvesnu zavrsnicu. Trebalo je stresirati Turke koji su dosli da prate mec. Znao je Zoc da ce dobiti mec i ovako i onako, ali hteo je da odradi triler na kraju. :)

323

pre 6 godina

Razlog sigurno postoji zasto je ovako vikao na Gudurica a to znaju on i Guduric. Mi i da hocemo ne vidimo sta je trebao da radi ili sta nije radio da bi se Zoc ovako drao na njega to ne mozemo jer nemamo Zeljkovo znanje kosarke. . Ono sto je sigurno to je da smo slicno videli i kod Bjelice, njega je poslao u svlacionicu u sred utakmice i BB a sada vidimo kako su oni igrali posle u Feneru i gde sada igraju. Ja zelim da i Guduric prodje istu skolu i postane takav igrac. Ako slusa to mu ne gine. Bice odlican igrac na svetskom nivou.

спортски уметник

pre 6 godina

Прво се ништа није писало, па је неко пласирао информацију да је плаћен милион евра, сад ево у тексту пише милион и 200 хиљада...када фмпдива доведе ново појачање биће да је плаћен и пуна 2 милиона....спин машинерија

Beli maharadža

pre 6 godina

ha ha ha, gde je sad Andjus da prica kako Guduric nema pojma
(MIki, 26. oktobar 2017 13:16)

Čekaj da on i Jakovljević prvo završe svoje izlaganje kako Obradović nema pojma i kako je Bogdanović samo stagnirao kod Željka (napredovao je samo u Žitku kod Jakovljevića, razume se).

drmr

pre 6 godina

Usla na srecu i on nesto radostan a bacio je onako jer nije znao sta ce sa loptom...
(milos, 26. oktobar 2017 09:11)

Bas kao sto i vama nije znao sta da radi, pa dao trojku iz svlacionice za pobedu u poslednjoj sekundi. Gudara je sto u poslednjim sekundama napada sto u poslednjim sekundama utakmica dao mnogooo trojki, sto znaci da ima onu stvar sa tako malo godina i iskustva. Zato ce i on i Bogdan biti zveri, jer imaju ono nesto. A sa tako malo godina obojica imaju vec vrhunske karijere. Naravno da Bogdan prednjaci sada, iskustvo je na njegovoj strani. A mi moramo biti prezadovoljni jer imamo bekovsku liniju za narednih 10 godina, uz Nedovica takodje.

iskreno

pre 6 godina

Navijac sam Partizana od svoje osme godine, sto ce reci vec 45 godina. Guduric je dobar decko, veliki potencijal i drago mi je sto je otisao kod Obradovica koji ce iz njega izvuci maksimum (naravno, pod uslovom da Guduric slusa). Bilo bi mi vrlo drago da za dve godine Guduric krene putem Bjelice, Bogdanovica itt.

Ture

pre 6 godina

"Hajde grobari ostavite Marka na miru.Taj momak o vama nikada nista nije ruzno rekao.Aleksandra"A trojka sa 9m o' tablu?
(Nele, 26. oktobar 2017 12:54)
Odakle je onda Vrabac sutradan vama zabio, sa 109m? Bez table, naravno.

taki p.

pre 6 godina

Navijac sam Partizana ali volim sve nase igrace,Guduric je veliki potencijal,pogotovo u igri 1 na 1 u zavrsnici,ovakvi igraci resavaju utakmice,to nam je falilo ranije,sada ih imamo dosta koji mogu za reprezentaciju da igraju.Obradovic je vrhunski trener i pedagog,ali ponekad preteruje u ozbiljnosti,treba tim momcima dati malo oduska,sledeci put Guduric mozda nece smeti da sutira zbog ovakvih kritika,treba da negujemo mec vinere.

Markobrebrat

pre 6 godina

Za one koji kazu da Zeljko sme da vice samo na nase igace i da se navodno "izivljava". Pod jedan, covek od njih pravi igrace, ukazuje im na greske, sad sto je malo temperamentan, to je Zeljko. A pod dva, jednom su pitali Datomea da li se popularni Zoc nekada derao na njega. Datome je odgovorio: "Kada se Zeljko okrene ka meni na time-outu, i oslovi me sa Djidji, znam da sam uradio pravu stvar. No kada se okrene ka meni i kaze Datome, onda znam da sam nadrljao, ne bih da koristim druge reci".

NoName

pre 6 godina

Secam se kad je oterao Bjelicu sa klupe. 
Gde taj Bjelica sad? 
A da, nosi Minesotu. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (da da, 26. oktobar 2017 09:53) 

Secam se kada je Zeljko uzeo titule u svim takmicenjima u kojima su njegovi klubovi igrali. A gde je Minesota od postojanja? A da...
(legenda iz predgradja, 26. oktobar 2017 10:19)

Nisi ukapirao, a i ne čudi me. Čovek je napisao da je Zoc od Bjelice napravio igrača ovakvim "tretmanom". Ali tebi je bilo bitno da uzdignes Obradovića i indirektno pljuneš po Bjelici. Tako predvidivo, tako grobarski...

drvobradi

pre 6 godina

Nista novo, ovako je tretirao sve igrace od kada je trener, pogotovo nase. Kroz isto su prosli i Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, pa ce i Guduric. Neki igraci prihvate to sto im se prica, neki ne (Tepic).

Kiza

pre 6 godina

@antiDebil... kazes da ce Guduric da postane koliko toliko ozbiljan igrac! Unazad tri godine osporavas sve i svakoga ko ima bilo kakve veze sa Zvezdom. Da li ovo sto si danas napisao znaci da ti nemas pojima o kosarci kao igri ili samo previse mrzis Zvezdu. Bice da je jedno i drugo.Letos si napisao stotinak komentara kako je Obradovic uzeo Gudurica ne zato sto mu treba nego zato da pomogne Zvezdi.

krle

pre 6 godina

Da li je moguce da jos uvek ima ljudi koji porede NBA i evropsku kosarku?
Shvatite da je americka kosarka 3 klase bolja od svih ostalih pa onda mozete da pricate dalje. Sad ce da krene raspravka o kosarkaskoj inteligenciji evropljana u odnosu na amere ali ne zaboravite da ti isti ameri dobijaju 30 razlike koga hoce i kad hoce. Mogu da naprave 3 postave koje bi se prosetale do finala bilo kog turnira.
Sam odlazak u nba je uspeh sam po sebi bez obzira o kom se igracu radi.
Naglasavam da nisam "navijac" lokalnih velikana kao ovi napaljeni klinci koji glume navijace a ne znaju ni prvu petorku omiljenog im kluba.

Mad4Red

pre 6 godina

Odigraš kvalitetno odbranu pobedićeš svaku ekipu na svetu prosto... Odbrana je bila ovde ključ loše je odigrao zato je Zoć odlepio sa razlogom, morao je da mu stavi do znanja šta mu je bilo preneto da uradi na terenu... Sećam se izjave Dzejsona Kida "Više bih voleo sa odradim 10 asistencija i da moj tim pobedi nego 20 poena a da izgubimo utakmicu..." Sve ima svoje Gudurić je još uvek mlad perspektivan igrač koji ima predispozicije da postane odličan igrač... Ne kupuje Žoć bezveze...

Batko

pre 6 godina

Naucio da bude duvadzija u FMP-u. Napravice Zoc od njega pristojnog coveka.
(Treba da se cisti, 26. oktobar 2017 10:34)

Duvadzija vas oduvao sa 9 metara o tablu...a od tebe nikada ni polu-coveka nece biti

3x3

pre 6 godina

Valjda smo naucili da Zoc one koje fenira su njegova misija. Mali nije bas ok u glavi a to je za igrace najveca prepreka ma koliki potencijal imali. Nema tu da sta shvata licno, nego da se trudi da istu gresku ne ponavlja.

da da

pre 6 godina

Secam se kada je Zeljko uzeo titule u svim takmicenjima u kojima su njegovi klubovi igrali. A gde je Minesota od postojanja? A da...
(legenda iz predgradja, 26. oktobar 2017 10:19)

ne kontam.
Minesota je los tim?
Pa mozda jeste za NBA, ali da bi uopste prisao NBA, moras imati kvalitet.
Nemanja je to sto jeste i delom zbog Zeljka.

Ljubisa_livac

pre 6 godina

@3x3

Po cemu to "mali nije ok u glavi", strucnjace? Sto ima hrabrosti da raspali sa 8m trojku u finisu? U narodu se to drugacije zove.

treneri

pre 6 godina

Da su nama Hrvatima ovakvi treneri bili bismo uvijek u svjetskom TOP3.
Naši treneri sve neke fine bebice. A igrači psihički slabi.

Zagor

pre 6 godina

Sve to odlicno izgleda. Ista situacija je bila i sa Bogdanom prve sezone. Sta je posle bilo svi znamo. Samo nek Gudura upija sve sto Zeljko kaze i eto nama jos jednog vrhunskog igraca. Cim su krenuli na TO znao sam da ga ceka ribanje zbog primljene trojke bez njegove reakcije u odbrani.

Rea

pre 6 godina

Koliko samo neznalica na komentarima,ova vest ih skroz razotkriva....nije Zeljko pukao zbog ranije situacije nego se vidi da je akcija napravljena za njega,ostao je 1 na 1 sa visokim igracem,imao je mismec da ide na lagani ulaz ali on izabere da sutne preko ruke...skroz nerezenski i imao je srece sto je utakmica vec resena bila...tako je i u zveudi dok je bio , sutirao je nerezonske suteve sa 9m pa balon nekada udje nekada ne...a setimo se i onih poteza na Ep kada je u trenucima kada se lomi vukao za dres protivnika dve utakmice za redom...ovo mu je potez karijere i za dzabe da je otisao,trebao je...ako Zeljko ne napravi igraca od njega i ako mu on ne ubaci u glavu nesto,onda nece niko

Mladen Salzburg

pre 6 godina

Usla na srecu i on nesto radostan a bacio je onako jer nije znao sta ce sa loptom...
 (milos, 26. oktobar 2017 09:11) 


Kao onda... secas se??? Nekakvo finale bilo... hihihihi..

analiza

pre 6 godina

"I uvijek na zemljake. U svakom slučaju,kontraproduktivno."
(Dax)

Naravno da viče na svoje zemljake.Najpre zato što tačno znaju šta im kaže i misli.Zatim zato što mu je sigurno mnogo više stalo kako igraju Bjelica,Kalina i Gudura i BB -koji su reprezentativci ,od toga šta radi Veseli,Datome ili neko treći.Na kraju,on ih je doveo za lepe pare u svoj klub i s pravom očekuje da budu najbolji što mogu,kako sebe radi,tako i njega radi.Nadam se da će Gudurić ukapirati zašto je popio packu i da će nešto naučiti.Do sada njegov manir nije bio kontraproduktivan,njegovi igrači su uvek posle njega bili bolji!

sve tacno

pre 6 godina

To je stil svih trenera SRPSKE KOŠARKE - ODBRANA! Tako su nekada ludeli Duda Ivković i Svetislav Pešić a još lude DuLe Voješević, Radonjić, Želimir obradović a počeo je i Sale Đorđević. Odbrana nam je glavno oružje decenijama. Gledam ovih dana konferencije Blejka Grifina i Doka Riverska - novinari ih pitaju za odličnu igru u napadu a oni odgovaraju samo pričama o odbrani.
(Šole, 26. oktobar 2017 09:48)

Sve tacno, samo ste izostavili Acu Nikolica od koga je sve pocelo. Inace Aca je trenirao Obradovica u Cacku jos u njegovim juniorskim danima. Obradovic je bio klasican plejmejker kakav se zahtevao tih godina - odlicna odbrana, brz protok lopte, sutira samo iz cistih situacija i tada je vrlo siguran. Nema bravuroznih poteza, sve jednostavno, ali efikasno... takav je bio i kasnije u Partizanu i reprezentaciji, ko je gledao setice se...

sve što viče i treb da viče

pre 6 godina

Baš me zanima da li bi vikao na Datomea.
(cikota, 26. oktobar 2017 09:57)

Još kako je vikao! Video sam jednom. Datome samo spustio glavu.

antiDebil

pre 6 godina

Opet zaslepljenost komšija..nije isto povišenim tonom dati kritiku igraču ili uhvatiti ga za grlo i daviti ili udariti. Verbalno obraćanje i fizički kontakt. Mnogo velika razlika.
(VUK, 26. oktobar 2017 10:12

Na koga aludiras, mozda na Ranka Zeravicu ?

DJ

pre 6 godina

Sinoc sam odgledao i celu utakmicu Unikaha - Bamberg. Kroz ceu utakmicu se sticao utisak da je Unikaha mnogo bolja, a ustvari je Bamberg non stop bio tu, i na kraju pobedio.
Nedovic. to je jedan nesvakidasnji beli igrac, nekoiko puta sam to mislim i napisao, ovde. Ne znam nijednog belog igraca sa takvim predispozicijama atletksim kao sto je on. NJegove finte bacaju u nesvest protivnicke igrace, ali bukvalno, nesto neverovatno. u prvih 37 minuta je pokazao sve sto moze. i zaista jeste on takav igrac. Ulaz, skok sut (neki misle da je los, svasta)o driblingu da i ne pricam, prvi korak, na kraje krajeva i sam sut. Dobar je. A onda drugi put za redom dolazi do napete zavrsnice. Prvu su pobedili, drugu izgubili. i u jednoj i u drugoj utakmici Nedovic je imao po tri lopte, Ni jednu nije uspeo da resi, ali bukvalno sve odradi savrseno, do samog tog probacivanja lopte kroz obruc. Da li ce ikad uspeti da pronadje taj nivo psihe, koji mu treba? Samo nijansa jedna fali da bude nestvaran...
Jeste Off Topic, donekle... izvinite zbog toga.

VUK

pre 6 godina

Opet zaslepljenost komšija..nije isto povišenim tonom dati kritiku igraču ili uhvatiti ga za grlo i daviti ili udariti. Verbalno obraćanje i fizički kontakt. Mnogo velika razlika.

legenda iz predgradja

pre 6 godina

Secam se kad je oterao Bjelicu sa klupe.
Gde taj Bjelica sad?
A da, nosi Minesotu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (da da, 26. oktobar 2017 09:53)

Secam se kada je Zeljko uzeo titule u svim takmicenjima u kojima su njegovi klubovi igrali. A gde je Minesota od postojanja? A da...

Šune Mađija

pre 6 godina

Da li gospodin Obradović nekada pogleda snimak utakmice svog tima. Možda bi trebalo ako želi da poživi još koju godinu, jer ovo je srčka u najavi...

coki

pre 6 godina

nije Zeljko urlao na njega zato sto je dao Guduric trojku nego zato sto su bukvalno 10 sekundi pre toga primili trojku od Simona a Guduric mu nije makar ni podigao ruku da mu oteza sut,a Simon im je vezao par trojki i ostavljao tako Efes u igri do samog kraja.

Šole

pre 6 godina

Ko je redovno gledao Zvezdu zna da ga je Radonjić urnisao pre svega zbog odbrane a Gudura posle ne može tri utakmice da se sastavi, zbog Radonjića je počeo previše da fintira. Utakmica protiv Budućnosti u Pioniru, Vilijams promeša Gudurića koji ispada k'o iz voza i postiže lake poene, odmah u sledećem napadu u trećoj sekundi Gudurić postiže trojku preko ruke a Radonja crven kipi na klupi hoće da ga zadavi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (MJ11, 26. oktobar 2017 09:15)

To je stil svih trenera SRPSKE KOŠARKE - ODBRANA! Tako su nekada ludeli Duda Ivković i Svetislav Pešić a još lude DuLe Voješević, Radonjić, Želimir obradović a počeo je i Sale Đorđević. Odbrana nam je glavno oružje decenijama. Gledam ovih dana konferencije Blejka Grifina i Doka Riverska - novinari ih pitaju za odličnu igru u napadu a oni odgovaraju samo pričama o odbrani.

MJ11

pre 6 godina

Ko je redovno gledao Zvezdu zna da ga je Radonjić urnisao pre svega zbog odbrane a Gudura posle ne može tri utakmice da se sastavi, zbog Radonjića je počeo previše da fintira. Utakmica protiv Budućnosti u Pioniru, Vilijams promeša Gudurića koji ispada k'o iz voza i postiže lake poene, odmah u sledećem napadu u trećoj sekundi Gudurić postiže trojku preko ruke a Radonja crven kipi na klupi hoće da ga zadavi.

Tor

pre 6 godina

Kako sada pravdate agresivno ponasanje trenere... nema vecih licemera na kugli zemaljskoj. Nema sta posle da se pitamo zasto smo ovakav narod smesni.

Neutralni posmatrac

pre 6 godina

Zbog ovoga ce Guduric porasti i kao igrac i kao covek. Nema tu opustanja, jesi dao (srecnu) trojku al si pre toga zeznuo. A sve se to racuna

Bruno

pre 6 godina

Jeste, izdvojio je 12 miliona. Isto kao sto je Partizan platio Aranitovica. Jel neko iz Fenerbahcea rekao da je tolika suma, ili se ovde daje oralno pokrice Covicu za pranje para?

Neutralni posmatrac

pre 6 godina

Zbog ovoga ce Guduric porasti i kao igrac i kao covek. Nema tu opustanja, jesi dao (srecnu) trojku al si pre toga zeznuo. A sve se to racuna

MJ11

pre 6 godina

Ko je redovno gledao Zvezdu zna da ga je Radonjić urnisao pre svega zbog odbrane a Gudura posle ne može tri utakmice da se sastavi, zbog Radonjića je počeo previše da fintira. Utakmica protiv Budućnosti u Pioniru, Vilijams promeša Gudurića koji ispada k'o iz voza i postiže lake poene, odmah u sledećem napadu u trećoj sekundi Gudurić postiže trojku preko ruke a Radonja crven kipi na klupi hoće da ga zadavi.

DJ

pre 6 godina

Sinoc sam odgledao i celu utakmicu Unikaha - Bamberg. Kroz ceu utakmicu se sticao utisak da je Unikaha mnogo bolja, a ustvari je Bamberg non stop bio tu, i na kraju pobedio.
Nedovic. to je jedan nesvakidasnji beli igrac, nekoiko puta sam to mislim i napisao, ovde. Ne znam nijednog belog igraca sa takvim predispozicijama atletksim kao sto je on. NJegove finte bacaju u nesvest protivnicke igrace, ali bukvalno, nesto neverovatno. u prvih 37 minuta je pokazao sve sto moze. i zaista jeste on takav igrac. Ulaz, skok sut (neki misle da je los, svasta)o driblingu da i ne pricam, prvi korak, na kraje krajeva i sam sut. Dobar je. A onda drugi put za redom dolazi do napete zavrsnice. Prvu su pobedili, drugu izgubili. i u jednoj i u drugoj utakmici Nedovic je imao po tri lopte, Ni jednu nije uspeo da resi, ali bukvalno sve odradi savrseno, do samog tog probacivanja lopte kroz obruc. Da li ce ikad uspeti da pronadje taj nivo psihe, koji mu treba? Samo nijansa jedna fali da bude nestvaran...
Jeste Off Topic, donekle... izvinite zbog toga.

Šune Mađija

pre 6 godina

Da li gospodin Obradović nekada pogleda snimak utakmice svog tima. Možda bi trebalo ako želi da poživi još koju godinu, jer ovo je srčka u najavi...

coki

pre 6 godina

nije Zeljko urlao na njega zato sto je dao Guduric trojku nego zato sto su bukvalno 10 sekundi pre toga primili trojku od Simona a Guduric mu nije makar ni podigao ruku da mu oteza sut,a Simon im je vezao par trojki i ostavljao tako Efes u igri do samog kraja.

Mladen Salzburg

pre 6 godina

Usla na srecu i on nesto radostan a bacio je onako jer nije znao sta ce sa loptom...
 (milos, 26. oktobar 2017 09:11) 


Kao onda... secas se??? Nekakvo finale bilo... hihihihi..

Šole

pre 6 godina

Ko je redovno gledao Zvezdu zna da ga je Radonjić urnisao pre svega zbog odbrane a Gudura posle ne može tri utakmice da se sastavi, zbog Radonjića je počeo previše da fintira. Utakmica protiv Budućnosti u Pioniru, Vilijams promeša Gudurića koji ispada k'o iz voza i postiže lake poene, odmah u sledećem napadu u trećoj sekundi Gudurić postiže trojku preko ruke a Radonja crven kipi na klupi hoće da ga zadavi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (MJ11, 26. oktobar 2017 09:15)

To je stil svih trenera SRPSKE KOŠARKE - ODBRANA! Tako su nekada ludeli Duda Ivković i Svetislav Pešić a još lude DuLe Voješević, Radonjić, Želimir obradović a počeo je i Sale Đorđević. Odbrana nam je glavno oružje decenijama. Gledam ovih dana konferencije Blejka Grifina i Doka Riverska - novinari ih pitaju za odličnu igru u napadu a oni odgovaraju samo pričama o odbrani.

Rea

pre 6 godina

Koliko samo neznalica na komentarima,ova vest ih skroz razotkriva....nije Zeljko pukao zbog ranije situacije nego se vidi da je akcija napravljena za njega,ostao je 1 na 1 sa visokim igracem,imao je mismec da ide na lagani ulaz ali on izabere da sutne preko ruke...skroz nerezenski i imao je srece sto je utakmica vec resena bila...tako je i u zveudi dok je bio , sutirao je nerezonske suteve sa 9m pa balon nekada udje nekada ne...a setimo se i onih poteza na Ep kada je u trenucima kada se lomi vukao za dres protivnika dve utakmice za redom...ovo mu je potez karijere i za dzabe da je otisao,trebao je...ako Zeljko ne napravi igraca od njega i ako mu on ne ubaci u glavu nesto,onda nece niko

legenda iz predgradja

pre 6 godina

Secam se kad je oterao Bjelicu sa klupe.
Gde taj Bjelica sad?
A da, nosi Minesotu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (da da, 26. oktobar 2017 09:53)

Secam se kada je Zeljko uzeo titule u svim takmicenjima u kojima su njegovi klubovi igrali. A gde je Minesota od postojanja? A da...

NoName

pre 6 godina

Secam se kad je oterao Bjelicu sa klupe. 
Gde taj Bjelica sad? 
A da, nosi Minesotu. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (da da, 26. oktobar 2017 09:53) 

Secam se kada je Zeljko uzeo titule u svim takmicenjima u kojima su njegovi klubovi igrali. A gde je Minesota od postojanja? A da...
(legenda iz predgradja, 26. oktobar 2017 10:19)

Nisi ukapirao, a i ne čudi me. Čovek je napisao da je Zoc od Bjelice napravio igrača ovakvim "tretmanom". Ali tebi je bilo bitno da uzdignes Obradovića i indirektno pljuneš po Bjelici. Tako predvidivo, tako grobarski...

Markobrebrat

pre 6 godina

Za one koji kazu da Zeljko sme da vice samo na nase igace i da se navodno "izivljava". Pod jedan, covek od njih pravi igrace, ukazuje im na greske, sad sto je malo temperamentan, to je Zeljko. A pod dva, jednom su pitali Datomea da li se popularni Zoc nekada derao na njega. Datome je odgovorio: "Kada se Zeljko okrene ka meni na time-outu, i oslovi me sa Djidji, znam da sam uradio pravu stvar. No kada se okrene ka meni i kaze Datome, onda znam da sam nadrljao, ne bih da koristim druge reci".

analiza

pre 6 godina

"I uvijek na zemljake. U svakom slučaju,kontraproduktivno."
(Dax)

Naravno da viče na svoje zemljake.Najpre zato što tačno znaju šta im kaže i misli.Zatim zato što mu je sigurno mnogo više stalo kako igraju Bjelica,Kalina i Gudura i BB -koji su reprezentativci ,od toga šta radi Veseli,Datome ili neko treći.Na kraju,on ih je doveo za lepe pare u svoj klub i s pravom očekuje da budu najbolji što mogu,kako sebe radi,tako i njega radi.Nadam se da će Gudurić ukapirati zašto je popio packu i da će nešto naučiti.Do sada njegov manir nije bio kontraproduktivan,njegovi igrači su uvek posle njega bili bolji!

sve tacno

pre 6 godina

To je stil svih trenera SRPSKE KOŠARKE - ODBRANA! Tako su nekada ludeli Duda Ivković i Svetislav Pešić a još lude DuLe Voješević, Radonjić, Želimir obradović a počeo je i Sale Đorđević. Odbrana nam je glavno oružje decenijama. Gledam ovih dana konferencije Blejka Grifina i Doka Riverska - novinari ih pitaju za odličnu igru u napadu a oni odgovaraju samo pričama o odbrani.
(Šole, 26. oktobar 2017 09:48)

Sve tacno, samo ste izostavili Acu Nikolica od koga je sve pocelo. Inace Aca je trenirao Obradovica u Cacku jos u njegovim juniorskim danima. Obradovic je bio klasican plejmejker kakav se zahtevao tih godina - odlicna odbrana, brz protok lopte, sutira samo iz cistih situacija i tada je vrlo siguran. Nema bravuroznih poteza, sve jednostavno, ali efikasno... takav je bio i kasnije u Partizanu i reprezentaciji, ko je gledao setice se...

sve što viče i treb da viče

pre 6 godina

Baš me zanima da li bi vikao na Datomea.
(cikota, 26. oktobar 2017 09:57)

Još kako je vikao! Video sam jednom. Datome samo spustio glavu.

VUK

pre 6 godina

Opet zaslepljenost komšija..nije isto povišenim tonom dati kritiku igraču ili uhvatiti ga za grlo i daviti ili udariti. Verbalno obraćanje i fizički kontakt. Mnogo velika razlika.

iskreno

pre 6 godina

Navijac sam Partizana od svoje osme godine, sto ce reci vec 45 godina. Guduric je dobar decko, veliki potencijal i drago mi je sto je otisao kod Obradovica koji ce iz njega izvuci maksimum (naravno, pod uslovom da Guduric slusa). Bilo bi mi vrlo drago da za dve godine Guduric krene putem Bjelice, Bogdanovica itt.

treneri

pre 6 godina

Da su nama Hrvatima ovakvi treneri bili bismo uvijek u svjetskom TOP3.
Naši treneri sve neke fine bebice. A igrači psihički slabi.

drvobradi

pre 6 godina

Nista novo, ovako je tretirao sve igrace od kada je trener, pogotovo nase. Kroz isto su prosli i Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, pa ce i Guduric. Neki igraci prihvate to sto im se prica, neki ne (Tepic).

Mad4Red

pre 6 godina

Odigraš kvalitetno odbranu pobedićeš svaku ekipu na svetu prosto... Odbrana je bila ovde ključ loše je odigrao zato je Zoć odlepio sa razlogom, morao je da mu stavi do znanja šta mu je bilo preneto da uradi na terenu... Sećam se izjave Dzejsona Kida "Više bih voleo sa odradim 10 asistencija i da moj tim pobedi nego 20 poena a da izgubimo utakmicu..." Sve ima svoje Gudurić je još uvek mlad perspektivan igrač koji ima predispozicije da postane odličan igrač... Ne kupuje Žoć bezveze...

323

pre 6 godina

Razlog sigurno postoji zasto je ovako vikao na Gudurica a to znaju on i Guduric. Mi i da hocemo ne vidimo sta je trebao da radi ili sta nije radio da bi se Zoc ovako drao na njega to ne mozemo jer nemamo Zeljkovo znanje kosarke. . Ono sto je sigurno to je da smo slicno videli i kod Bjelice, njega je poslao u svlacionicu u sred utakmice i BB a sada vidimo kako su oni igrali posle u Feneru i gde sada igraju. Ja zelim da i Guduric prodje istu skolu i postane takav igrac. Ako slusa to mu ne gine. Bice odlican igrac na svetskom nivou.

Batko

pre 6 godina

Naucio da bude duvadzija u FMP-u. Napravice Zoc od njega pristojnog coveka.
(Treba da se cisti, 26. oktobar 2017 10:34)

Duvadzija vas oduvao sa 9 metara o tablu...a od tebe nikada ni polu-coveka nece biti

Bruno

pre 6 godina

Jeste, izdvojio je 12 miliona. Isto kao sto je Partizan platio Aranitovica. Jel neko iz Fenerbahcea rekao da je tolika suma, ili se ovde daje oralno pokrice Covicu za pranje para?

Gaston

pre 6 godina

Gudura od tablu. Grobari znaju zasto.
(Bole, 26. oktobar 2017 14:35)

Bez namere da omalovažavam, ali koliko vidim po kometarima dosadašnja kruna karijere ovom dečku je što je dao trojku Partizanu? A nije da nema godina. Kad je npr. Danilović imao godina kao on sada, bio je osvajač Evrolige i MVP F4. Teodosić je u istom uzrastu odveo reprezentaciju do srebrne medalje na EP. Bogdanović je imao iza sebe onu sezonu kad je sam razbio Zvezdu u finalu, na svakoj utakmici finalne serije davao po 30 poena. Jokić, koji je njegov vršnjak, je uradio šta je u radio u NBA. A za ovog dečka se pozivate samo na jedan šut o tablu?

Zagor

pre 6 godina

Sve to odlicno izgleda. Ista situacija je bila i sa Bogdanom prve sezone. Sta je posle bilo svi znamo. Samo nek Gudura upija sve sto Zeljko kaze i eto nama jos jednog vrhunskog igraca. Cim su krenuli na TO znao sam da ga ceka ribanje zbog primljene trojke bez njegove reakcije u odbrani.

3x3

pre 6 godina

Valjda smo naucili da Zoc one koje fenira su njegova misija. Mali nije bas ok u glavi a to je za igrace najveca prepreka ma koliki potencijal imali. Nema tu da sta shvata licno, nego da se trudi da istu gresku ne ponavlja.

krle

pre 6 godina

Da li je moguce da jos uvek ima ljudi koji porede NBA i evropsku kosarku?
Shvatite da je americka kosarka 3 klase bolja od svih ostalih pa onda mozete da pricate dalje. Sad ce da krene raspravka o kosarkaskoj inteligenciji evropljana u odnosu na amere ali ne zaboravite da ti isti ameri dobijaju 30 razlike koga hoce i kad hoce. Mogu da naprave 3 postave koje bi se prosetale do finala bilo kog turnira.
Sam odlazak u nba je uspeh sam po sebi bez obzira o kom se igracu radi.
Naglasavam da nisam "navijac" lokalnih velikana kao ovi napaljeni klinci koji glume navijace a ne znaju ni prvu petorku omiljenog im kluba.

da da

pre 6 godina

Secam se kada je Zeljko uzeo titule u svim takmicenjima u kojima su njegovi klubovi igrali. A gde je Minesota od postojanja? A da...
(legenda iz predgradja, 26. oktobar 2017 10:19)

ne kontam.
Minesota je los tim?
Pa mozda jeste za NBA, ali da bi uopste prisao NBA, moras imati kvalitet.
Nemanja je to sto jeste i delom zbog Zeljka.

Ljubisa_livac

pre 6 godina

@3x3

Po cemu to "mali nije ok u glavi", strucnjace? Sto ima hrabrosti da raspali sa 8m trojku u finisu? U narodu se to drugacije zove.

drmr

pre 6 godina

Usla na srecu i on nesto radostan a bacio je onako jer nije znao sta ce sa loptom...
(milos, 26. oktobar 2017 09:11)

Bas kao sto i vama nije znao sta da radi, pa dao trojku iz svlacionice za pobedu u poslednjoj sekundi. Gudara je sto u poslednjim sekundama napada sto u poslednjim sekundama utakmica dao mnogooo trojki, sto znaci da ima onu stvar sa tako malo godina i iskustva. Zato ce i on i Bogdan biti zveri, jer imaju ono nesto. A sa tako malo godina obojica imaju vec vrhunske karijere. Naravno da Bogdan prednjaci sada, iskustvo je na njegovoj strani. A mi moramo biti prezadovoljni jer imamo bekovsku liniju za narednih 10 godina, uz Nedovica takodje.

Tor

pre 6 godina

Kako sada pravdate agresivno ponasanje trenere... nema vecih licemera na kugli zemaljskoj. Nema sta posle da se pitamo zasto smo ovakav narod smesni.

Kiza

pre 6 godina

@antiDebil... kazes da ce Guduric da postane koliko toliko ozbiljan igrac! Unazad tri godine osporavas sve i svakoga ko ima bilo kakve veze sa Zvezdom. Da li ovo sto si danas napisao znaci da ti nemas pojima o kosarci kao igri ili samo previse mrzis Zvezdu. Bice da je jedno i drugo.Letos si napisao stotinak komentara kako je Obradovic uzeo Gudurica ne zato sto mu treba nego zato da pomogne Zvezdi.

Beli maharadža

pre 6 godina

ha ha ha, gde je sad Andjus da prica kako Guduric nema pojma
(MIki, 26. oktobar 2017 13:16)

Čekaj da on i Jakovljević prvo završe svoje izlaganje kako Obradović nema pojma i kako je Bogdanović samo stagnirao kod Željka (napredovao je samo u Žitku kod Jakovljevića, razume se).

Posmatrač

pre 6 godina

Mislim da skoro pa svima u zivotu fali ljudi od autoriteta koji ce od vas da napravi coveka jer kad je tako. Onda rezultati ne mogu da izostanu pa na svim poljima. Tako da je ovo sasvim normalno ljudski odnos izmedju Željka i njega.

VrhunacGluposti

pre 6 godina

Dogovor je bio da promasi i da se udje u neizvesnu zavrsnicu. Trebalo je stresirati Turke koji su dosli da prate mec. Znao je Zoc da ce dobiti mec i ovako i onako, ali hteo je da odradi triler na kraju. :)

Trener

pre 6 godina

@ Navijac sam Partizana ali volim sve nase igrace,Guduric je veliki potencijal,pogotovo u igri 1 na 1 u zavrsnici,ovakvi igraci resavaju utakmice,to nam je falilo ranije,sada ih imamo dosta koji mogu za reprezentaciju da igraju.Obradovic je vrhunski trener i pedagog,ali ponekad preteruje u ozbiljnosti,treba tim momcima dati malo oduska,sledeci put Guduric mozda nece smeti da sutira zbog ovakvih kritika,treba da negujemo mec vinere.
(taki p., 26. oktobar 2017 13:50)
Ali ukoliko je Gudura bas taj onda na jedno uvo udje šta ovaj priča a na drugo izadje pa trening.

Леонардо

pre 6 godina

Нека добијем хиљаду минуса, али мени је овај Жељко Обрадовић увек био антипатичан, још од играчких дана.На страну што је успешан тренер, и шта год, али има нешто што ми не штима. Интуициа ми говори. То је само моје скромно мишљење, можда и грешим,али...

130 poena ili jedna trojka, pitanje je sad?

pre 6 godina

Znao sam da ce krenuti panteri da slave dozivotno onu slucajnu trojku ovog malog u plejof seriji, pa onda i kontranapadi krecu sa pljuvanjem grobara... Panteri, to je normalno da slavite i treba u vasoj sestogodisnjoj istoriji je to jedini uspeh pored TOP9 iz prosle sezone... A mnogo gore ste pljuvali Bogdanovica, koga ste nazivali svakakvim pogrdnim imenima, jer eto ko sme da se drzne da FMP-u ubaci 130 poena u plejof seriji...

Ture

pre 6 godina

"Hajde grobari ostavite Marka na miru.Taj momak o vama nikada nista nije ruzno rekao.Aleksandra"A trojka sa 9m o' tablu?
(Nele, 26. oktobar 2017 12:54)
Odakle je onda Vrabac sutradan vama zabio, sa 109m? Bez table, naravno.

taki p.

pre 6 godina

Navijac sam Partizana ali volim sve nase igrace,Guduric je veliki potencijal,pogotovo u igri 1 na 1 u zavrsnici,ovakvi igraci resavaju utakmice,to nam je falilo ranije,sada ih imamo dosta koji mogu za reprezentaciju da igraju.Obradovic je vrhunski trener i pedagog,ali ponekad preteruje u ozbiljnosti,treba tim momcima dati malo oduska,sledeci put Guduric mozda nece smeti da sutira zbog ovakvih kritika,treba da negujemo mec vinere.

antiDebil

pre 6 godina

Opet zaslepljenost komšija..nije isto povišenim tonom dati kritiku igraču ili uhvatiti ga za grlo i daviti ili udariti. Verbalno obraćanje i fizički kontakt. Mnogo velika razlika.
(VUK, 26. oktobar 2017 10:12

Na koga aludiras, mozda na Ranka Zeravicu ?

Boki

pre 6 godina

Нека добијем хиљаду минуса, али мени је овај Жељко Обрадовић увек био антипатичан, још од играчких дана.На страну што је успешан тренер, и шта год, али има нешто што ми не штима. Интуициа ми говори. То је само моје скромно мишљење, можда и грешим,али...
(Леонардо, 26. oktobar 2017 14:57)

Ne znam za tvoju "intuiciu", ali meni moja intuicija govori da te treba vratiti u niže razrede osnovne da malo obnoviš pravopis.

Momak iz kraja.

pre 6 godina

Kosarka je odbrana i napad. Dzaba ti je dobar napad ako zatajis uvek u odbrani..Prepustas protivnicima lake poene a svoj trud ulozen u napad kvaris ne ucinkom u odbrani. Bavio sam se kosarkom kao klinac pa imam poznavanje nekakvo. Inace odbrana mora da se nauci igrati jer bez nje nema nista. To donosi siguran napad odnosno pobedu na kraju.

спортски уметник

pre 6 godina

Прво се ништа није писало, па је неко пласирао информацију да је плаћен милион евра, сад ево у тексту пише милион и 200 хиљада...када фмпдива доведе ново појачање биће да је плаћен и пуна 2 милиона....спин машинерија

SrbEUin

pre 6 godina

Sve sve ali Nedović juče kako trpa majstor.(Trener, 26. oktobar 2017 14:32)

Da, ali je u zadnja dva minuta promašio svih 5 napada (tri ulaza i dve trojke). Barem da je izvukao makar 1 faul...
Treba mu još iskustva. Samopuzdanje, energiju i veštinu ima.

urox

pre 6 godina

Bez namere da omalovažavam, ali koliko vidim po kometarima dosadašnja kruna karijere ovom dečku je što je dao trojku Partizanu?

Au burazeru koji komentar .....pustaj utakmice zvezde od prosle sezone u evroligi pa vidi koliko dobrih partija je imao guduric ....

Леонардо

pre 6 godina

Boki@
Реплика(ако дозволите)
Мајсторе, обично не одговарам на коментаре, али сад не могу да одолим. Знаш, кад си у журби, па случајно прогуташ слово. Деси се. Видим да си ревносан у лову на грешке , што указује на аналитичан карактер. Браво! Поенту си схватио, да ми гдин Обрадовић није симпатичан, а то је оно битно.

Bruno

pre 6 godina

Jeste, izdvojio je 12 miliona. Isto kao sto je Partizan platio Aranitovica. Jel neko iz Fenerbahcea rekao da je tolika suma, ili se ovde daje oralno pokrice Covicu za pranje para?

Tor

pre 6 godina

Kako sada pravdate agresivno ponasanje trenere... nema vecih licemera na kugli zemaljskoj. Nema sta posle da se pitamo zasto smo ovakav narod smesni.

Леонардо

pre 6 godina

Нека добијем хиљаду минуса, али мени је овај Жељко Обрадовић увек био антипатичан, још од играчких дана.На страну што је успешан тренер, и шта год, али има нешто што ми не штима. Интуициа ми говори. То је само моје скромно мишљење, можда и грешим,али...

Mladen Salzburg

pre 6 godina

Usla na srecu i on nesto radostan a bacio je onako jer nije znao sta ce sa loptom...
 (milos, 26. oktobar 2017 09:11) 


Kao onda... secas se??? Nekakvo finale bilo... hihihihi..

Šune Mađija

pre 6 godina

Da li gospodin Obradović nekada pogleda snimak utakmice svog tima. Možda bi trebalo ako želi da poživi još koju godinu, jer ovo je srčka u najavi...

VUK

pre 6 godina

Opet zaslepljenost komšija..nije isto povišenim tonom dati kritiku igraču ili uhvatiti ga za grlo i daviti ili udariti. Verbalno obraćanje i fizički kontakt. Mnogo velika razlika.

Batko

pre 6 godina

Naucio da bude duvadzija u FMP-u. Napravice Zoc od njega pristojnog coveka.
(Treba da se cisti, 26. oktobar 2017 10:34)

Duvadzija vas oduvao sa 9 metara o tablu...a od tebe nikada ni polu-coveka nece biti

krle

pre 6 godina

Da li je moguce da jos uvek ima ljudi koji porede NBA i evropsku kosarku?
Shvatite da je americka kosarka 3 klase bolja od svih ostalih pa onda mozete da pricate dalje. Sad ce da krene raspravka o kosarkaskoj inteligenciji evropljana u odnosu na amere ali ne zaboravite da ti isti ameri dobijaju 30 razlike koga hoce i kad hoce. Mogu da naprave 3 postave koje bi se prosetale do finala bilo kog turnira.
Sam odlazak u nba je uspeh sam po sebi bez obzira o kom se igracu radi.
Naglasavam da nisam "navijac" lokalnih velikana kao ovi napaljeni klinci koji glume navijace a ne znaju ni prvu petorku omiljenog im kluba.

legenda iz predgradja

pre 6 godina

Secam se kad je oterao Bjelicu sa klupe.
Gde taj Bjelica sad?
A da, nosi Minesotu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (da da, 26. oktobar 2017 09:53)

Secam se kada je Zeljko uzeo titule u svim takmicenjima u kojima su njegovi klubovi igrali. A gde je Minesota od postojanja? A da...

130 poena ili jedna trojka, pitanje je sad?

pre 6 godina

Znao sam da ce krenuti panteri da slave dozivotno onu slucajnu trojku ovog malog u plejof seriji, pa onda i kontranapadi krecu sa pljuvanjem grobara... Panteri, to je normalno da slavite i treba u vasoj sestogodisnjoj istoriji je to jedini uspeh pored TOP9 iz prosle sezone... A mnogo gore ste pljuvali Bogdanovica, koga ste nazivali svakakvim pogrdnim imenima, jer eto ko sme da se drzne da FMP-u ubaci 130 poena u plejof seriji...

taki p.

pre 6 godina

Navijac sam Partizana ali volim sve nase igrace,Guduric je veliki potencijal,pogotovo u igri 1 na 1 u zavrsnici,ovakvi igraci resavaju utakmice,to nam je falilo ranije,sada ih imamo dosta koji mogu za reprezentaciju da igraju.Obradovic je vrhunski trener i pedagog,ali ponekad preteruje u ozbiljnosti,treba tim momcima dati malo oduska,sledeci put Guduric mozda nece smeti da sutira zbog ovakvih kritika,treba da negujemo mec vinere.

Neutralni posmatrac

pre 6 godina

Zbog ovoga ce Guduric porasti i kao igrac i kao covek. Nema tu opustanja, jesi dao (srecnu) trojku al si pre toga zeznuo. A sve se to racuna

Rea

pre 6 godina

Koliko samo neznalica na komentarima,ova vest ih skroz razotkriva....nije Zeljko pukao zbog ranije situacije nego se vidi da je akcija napravljena za njega,ostao je 1 na 1 sa visokim igracem,imao je mismec da ide na lagani ulaz ali on izabere da sutne preko ruke...skroz nerezenski i imao je srece sto je utakmica vec resena bila...tako je i u zveudi dok je bio , sutirao je nerezonske suteve sa 9m pa balon nekada udje nekada ne...a setimo se i onih poteza na Ep kada je u trenucima kada se lomi vukao za dres protivnika dve utakmice za redom...ovo mu je potez karijere i za dzabe da je otisao,trebao je...ako Zeljko ne napravi igraca od njega i ako mu on ne ubaci u glavu nesto,onda nece niko

antiDebil

pre 6 godina

Opet zaslepljenost komšija..nije isto povišenim tonom dati kritiku igraču ili uhvatiti ga za grlo i daviti ili udariti. Verbalno obraćanje i fizički kontakt. Mnogo velika razlika.
(VUK, 26. oktobar 2017 10:12

Na koga aludiras, mozda na Ranka Zeravicu ?

DJ

pre 6 godina

Sinoc sam odgledao i celu utakmicu Unikaha - Bamberg. Kroz ceu utakmicu se sticao utisak da je Unikaha mnogo bolja, a ustvari je Bamberg non stop bio tu, i na kraju pobedio.
Nedovic. to je jedan nesvakidasnji beli igrac, nekoiko puta sam to mislim i napisao, ovde. Ne znam nijednog belog igraca sa takvim predispozicijama atletksim kao sto je on. NJegove finte bacaju u nesvest protivnicke igrace, ali bukvalno, nesto neverovatno. u prvih 37 minuta je pokazao sve sto moze. i zaista jeste on takav igrac. Ulaz, skok sut (neki misle da je los, svasta)o driblingu da i ne pricam, prvi korak, na kraje krajeva i sam sut. Dobar je. A onda drugi put za redom dolazi do napete zavrsnice. Prvu su pobedili, drugu izgubili. i u jednoj i u drugoj utakmici Nedovic je imao po tri lopte, Ni jednu nije uspeo da resi, ali bukvalno sve odradi savrseno, do samog tog probacivanja lopte kroz obruc. Da li ce ikad uspeti da pronadje taj nivo psihe, koji mu treba? Samo nijansa jedna fali da bude nestvaran...
Jeste Off Topic, donekle... izvinite zbog toga.

NoName

pre 6 godina

Secam se kad je oterao Bjelicu sa klupe. 
Gde taj Bjelica sad? 
A da, nosi Minesotu. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (da da, 26. oktobar 2017 09:53) 

Secam se kada je Zeljko uzeo titule u svim takmicenjima u kojima su njegovi klubovi igrali. A gde je Minesota od postojanja? A da...
(legenda iz predgradja, 26. oktobar 2017 10:19)

Nisi ukapirao, a i ne čudi me. Čovek je napisao da je Zoc od Bjelice napravio igrača ovakvim "tretmanom". Ali tebi je bilo bitno da uzdignes Obradovića i indirektno pljuneš po Bjelici. Tako predvidivo, tako grobarski...

спортски уметник

pre 6 godina

Прво се ништа није писало, па је неко пласирао информацију да је плаћен милион евра, сад ево у тексту пише милион и 200 хиљада...када фмпдива доведе ново појачање биће да је плаћен и пуна 2 милиона....спин машинерија

Ture

pre 6 godina

"Hajde grobari ostavite Marka na miru.Taj momak o vama nikada nista nije ruzno rekao.Aleksandra"A trojka sa 9m o' tablu?
(Nele, 26. oktobar 2017 12:54)
Odakle je onda Vrabac sutradan vama zabio, sa 109m? Bez table, naravno.

3x3

pre 6 godina

Valjda smo naucili da Zoc one koje fenira su njegova misija. Mali nije bas ok u glavi a to je za igrace najveca prepreka ma koliki potencijal imali. Nema tu da sta shvata licno, nego da se trudi da istu gresku ne ponavlja.

Gaston

pre 6 godina

Gudura od tablu. Grobari znaju zasto.
(Bole, 26. oktobar 2017 14:35)

Bez namere da omalovažavam, ali koliko vidim po kometarima dosadašnja kruna karijere ovom dečku je što je dao trojku Partizanu? A nije da nema godina. Kad je npr. Danilović imao godina kao on sada, bio je osvajač Evrolige i MVP F4. Teodosić je u istom uzrastu odveo reprezentaciju do srebrne medalje na EP. Bogdanović je imao iza sebe onu sezonu kad je sam razbio Zvezdu u finalu, na svakoj utakmici finalne serije davao po 30 poena. Jokić, koji je njegov vršnjak, je uradio šta je u radio u NBA. A za ovog dečka se pozivate samo na jedan šut o tablu?

Boki

pre 6 godina

Нека добијем хиљаду минуса, али мени је овај Жељко Обрадовић увек био антипатичан, још од играчких дана.На страну што је успешан тренер, и шта год, али има нешто што ми не штима. Интуициа ми говори. То је само моје скромно мишљење, можда и грешим,али...
(Леонардо, 26. oktobar 2017 14:57)

Ne znam za tvoju "intuiciu", ali meni moja intuicija govori da te treba vratiti u niže razrede osnovne da malo obnoviš pravopis.

drmr

pre 6 godina

Usla na srecu i on nesto radostan a bacio je onako jer nije znao sta ce sa loptom...
(milos, 26. oktobar 2017 09:11)

Bas kao sto i vama nije znao sta da radi, pa dao trojku iz svlacionice za pobedu u poslednjoj sekundi. Gudara je sto u poslednjim sekundama napada sto u poslednjim sekundama utakmica dao mnogooo trojki, sto znaci da ima onu stvar sa tako malo godina i iskustva. Zato ce i on i Bogdan biti zveri, jer imaju ono nesto. A sa tako malo godina obojica imaju vec vrhunske karijere. Naravno da Bogdan prednjaci sada, iskustvo je na njegovoj strani. A mi moramo biti prezadovoljni jer imamo bekovsku liniju za narednih 10 godina, uz Nedovica takodje.

Ljubisa_livac

pre 6 godina

@3x3

Po cemu to "mali nije ok u glavi", strucnjace? Sto ima hrabrosti da raspali sa 8m trojku u finisu? U narodu se to drugacije zove.

MJ11

pre 6 godina

Ko je redovno gledao Zvezdu zna da ga je Radonjić urnisao pre svega zbog odbrane a Gudura posle ne može tri utakmice da se sastavi, zbog Radonjića je počeo previše da fintira. Utakmica protiv Budućnosti u Pioniru, Vilijams promeša Gudurića koji ispada k'o iz voza i postiže lake poene, odmah u sledećem napadu u trećoj sekundi Gudurić postiže trojku preko ruke a Radonja crven kipi na klupi hoće da ga zadavi.

coki

pre 6 godina

nije Zeljko urlao na njega zato sto je dao Guduric trojku nego zato sto su bukvalno 10 sekundi pre toga primili trojku od Simona a Guduric mu nije makar ni podigao ruku da mu oteza sut,a Simon im je vezao par trojki i ostavljao tako Efes u igri do samog kraja.

Šole

pre 6 godina

Ko je redovno gledao Zvezdu zna da ga je Radonjić urnisao pre svega zbog odbrane a Gudura posle ne može tri utakmice da se sastavi, zbog Radonjića je počeo previše da fintira. Utakmica protiv Budućnosti u Pioniru, Vilijams promeša Gudurića koji ispada k'o iz voza i postiže lake poene, odmah u sledećem napadu u trećoj sekundi Gudurić postiže trojku preko ruke a Radonja crven kipi na klupi hoće da ga zadavi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (MJ11, 26. oktobar 2017 09:15)

To je stil svih trenera SRPSKE KOŠARKE - ODBRANA! Tako su nekada ludeli Duda Ivković i Svetislav Pešić a još lude DuLe Voješević, Radonjić, Želimir obradović a počeo je i Sale Đorđević. Odbrana nam je glavno oružje decenijama. Gledam ovih dana konferencije Blejka Grifina i Doka Riverska - novinari ih pitaju za odličnu igru u napadu a oni odgovaraju samo pričama o odbrani.

VrhunacGluposti

pre 6 godina

Dogovor je bio da promasi i da se udje u neizvesnu zavrsnicu. Trebalo je stresirati Turke koji su dosli da prate mec. Znao je Zoc da ce dobiti mec i ovako i onako, ali hteo je da odradi triler na kraju. :)

da da

pre 6 godina

Secam se kada je Zeljko uzeo titule u svim takmicenjima u kojima su njegovi klubovi igrali. A gde je Minesota od postojanja? A da...
(legenda iz predgradja, 26. oktobar 2017 10:19)

ne kontam.
Minesota je los tim?
Pa mozda jeste za NBA, ali da bi uopste prisao NBA, moras imati kvalitet.
Nemanja je to sto jeste i delom zbog Zeljka.

sve što viče i treb da viče

pre 6 godina

Baš me zanima da li bi vikao na Datomea.
(cikota, 26. oktobar 2017 09:57)

Još kako je vikao! Video sam jednom. Datome samo spustio glavu.

analiza

pre 6 godina

"I uvijek na zemljake. U svakom slučaju,kontraproduktivno."
(Dax)

Naravno da viče na svoje zemljake.Najpre zato što tačno znaju šta im kaže i misli.Zatim zato što mu je sigurno mnogo više stalo kako igraju Bjelica,Kalina i Gudura i BB -koji su reprezentativci ,od toga šta radi Veseli,Datome ili neko treći.Na kraju,on ih je doveo za lepe pare u svoj klub i s pravom očekuje da budu najbolji što mogu,kako sebe radi,tako i njega radi.Nadam se da će Gudurić ukapirati zašto je popio packu i da će nešto naučiti.Do sada njegov manir nije bio kontraproduktivan,njegovi igrači su uvek posle njega bili bolji!

treneri

pre 6 godina

Da su nama Hrvatima ovakvi treneri bili bismo uvijek u svjetskom TOP3.
Naši treneri sve neke fine bebice. A igrači psihički slabi.

drvobradi

pre 6 godina

Nista novo, ovako je tretirao sve igrace od kada je trener, pogotovo nase. Kroz isto su prosli i Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, pa ce i Guduric. Neki igraci prihvate to sto im se prica, neki ne (Tepic).

Beli maharadža

pre 6 godina

ha ha ha, gde je sad Andjus da prica kako Guduric nema pojma
(MIki, 26. oktobar 2017 13:16)

Čekaj da on i Jakovljević prvo završe svoje izlaganje kako Obradović nema pojma i kako je Bogdanović samo stagnirao kod Željka (napredovao je samo u Žitku kod Jakovljevića, razume se).

Posmatrač

pre 6 godina

Mislim da skoro pa svima u zivotu fali ljudi od autoriteta koji ce od vas da napravi coveka jer kad je tako. Onda rezultati ne mogu da izostanu pa na svim poljima. Tako da je ovo sasvim normalno ljudski odnos izmedju Željka i njega.

Zagor

pre 6 godina

Sve to odlicno izgleda. Ista situacija je bila i sa Bogdanom prve sezone. Sta je posle bilo svi znamo. Samo nek Gudura upija sve sto Zeljko kaze i eto nama jos jednog vrhunskog igraca. Cim su krenuli na TO znao sam da ga ceka ribanje zbog primljene trojke bez njegove reakcije u odbrani.

Trener

pre 6 godina

@ Navijac sam Partizana ali volim sve nase igrace,Guduric je veliki potencijal,pogotovo u igri 1 na 1 u zavrsnici,ovakvi igraci resavaju utakmice,to nam je falilo ranije,sada ih imamo dosta koji mogu za reprezentaciju da igraju.Obradovic je vrhunski trener i pedagog,ali ponekad preteruje u ozbiljnosti,treba tim momcima dati malo oduska,sledeci put Guduric mozda nece smeti da sutira zbog ovakvih kritika,treba da negujemo mec vinere.
(taki p., 26. oktobar 2017 13:50)
Ali ukoliko je Gudura bas taj onda na jedno uvo udje šta ovaj priča a na drugo izadje pa trening.

Momak iz kraja.

pre 6 godina

Kosarka je odbrana i napad. Dzaba ti je dobar napad ako zatajis uvek u odbrani..Prepustas protivnicima lake poene a svoj trud ulozen u napad kvaris ne ucinkom u odbrani. Bavio sam se kosarkom kao klinac pa imam poznavanje nekakvo. Inace odbrana mora da se nauci igrati jer bez nje nema nista. To donosi siguran napad odnosno pobedu na kraju.

urox

pre 6 godina

Bez namere da omalovažavam, ali koliko vidim po kometarima dosadašnja kruna karijere ovom dečku je što je dao trojku Partizanu?

Au burazeru koji komentar .....pustaj utakmice zvezde od prosle sezone u evroligi pa vidi koliko dobrih partija je imao guduric ....

Mad4Red

pre 6 godina

Odigraš kvalitetno odbranu pobedićeš svaku ekipu na svetu prosto... Odbrana je bila ovde ključ loše je odigrao zato je Zoć odlepio sa razlogom, morao je da mu stavi do znanja šta mu je bilo preneto da uradi na terenu... Sećam se izjave Dzejsona Kida "Više bih voleo sa odradim 10 asistencija i da moj tim pobedi nego 20 poena a da izgubimo utakmicu..." Sve ima svoje Gudurić je još uvek mlad perspektivan igrač koji ima predispozicije da postane odličan igrač... Ne kupuje Žoć bezveze...

Kiza

pre 6 godina

@antiDebil... kazes da ce Guduric da postane koliko toliko ozbiljan igrac! Unazad tri godine osporavas sve i svakoga ko ima bilo kakve veze sa Zvezdom. Da li ovo sto si danas napisao znaci da ti nemas pojima o kosarci kao igri ili samo previse mrzis Zvezdu. Bice da je jedno i drugo.Letos si napisao stotinak komentara kako je Obradovic uzeo Gudurica ne zato sto mu treba nego zato da pomogne Zvezdi.

Markobrebrat

pre 6 godina

Za one koji kazu da Zeljko sme da vice samo na nase igace i da se navodno "izivljava". Pod jedan, covek od njih pravi igrace, ukazuje im na greske, sad sto je malo temperamentan, to je Zeljko. A pod dva, jednom su pitali Datomea da li se popularni Zoc nekada derao na njega. Datome je odgovorio: "Kada se Zeljko okrene ka meni na time-outu, i oslovi me sa Djidji, znam da sam uradio pravu stvar. No kada se okrene ka meni i kaze Datome, onda znam da sam nadrljao, ne bih da koristim druge reci".

323

pre 6 godina

Razlog sigurno postoji zasto je ovako vikao na Gudurica a to znaju on i Guduric. Mi i da hocemo ne vidimo sta je trebao da radi ili sta nije radio da bi se Zoc ovako drao na njega to ne mozemo jer nemamo Zeljkovo znanje kosarke. . Ono sto je sigurno to je da smo slicno videli i kod Bjelice, njega je poslao u svlacionicu u sred utakmice i BB a sada vidimo kako su oni igrali posle u Feneru i gde sada igraju. Ja zelim da i Guduric prodje istu skolu i postane takav igrac. Ako slusa to mu ne gine. Bice odlican igrac na svetskom nivou.

sve tacno

pre 6 godina

To je stil svih trenera SRPSKE KOŠARKE - ODBRANA! Tako su nekada ludeli Duda Ivković i Svetislav Pešić a još lude DuLe Voješević, Radonjić, Želimir obradović a počeo je i Sale Đorđević. Odbrana nam je glavno oružje decenijama. Gledam ovih dana konferencije Blejka Grifina i Doka Riverska - novinari ih pitaju za odličnu igru u napadu a oni odgovaraju samo pričama o odbrani.
(Šole, 26. oktobar 2017 09:48)

Sve tacno, samo ste izostavili Acu Nikolica od koga je sve pocelo. Inace Aca je trenirao Obradovica u Cacku jos u njegovim juniorskim danima. Obradovic je bio klasican plejmejker kakav se zahtevao tih godina - odlicna odbrana, brz protok lopte, sutira samo iz cistih situacija i tada je vrlo siguran. Nema bravuroznih poteza, sve jednostavno, ali efikasno... takav je bio i kasnije u Partizanu i reprezentaciji, ko je gledao setice se...

iskreno

pre 6 godina

Navijac sam Partizana od svoje osme godine, sto ce reci vec 45 godina. Guduric je dobar decko, veliki potencijal i drago mi je sto je otisao kod Obradovica koji ce iz njega izvuci maksimum (naravno, pod uslovom da Guduric slusa). Bilo bi mi vrlo drago da za dve godine Guduric krene putem Bjelice, Bogdanovica itt.

Леонардо

pre 6 godina

Boki@
Реплика(ако дозволите)
Мајсторе, обично не одговарам на коментаре, али сад не могу да одолим. Знаш, кад си у журби, па случајно прогуташ слово. Деси се. Видим да си ревносан у лову на грешке , што указује на аналитичан карактер. Браво! Поенту си схватио, да ми гдин Обрадовић није симпатичан, а то је оно битно.

SrbEUin

pre 6 godina

Sve sve ali Nedović juče kako trpa majstor.(Trener, 26. oktobar 2017 14:32)

Da, ali je u zadnja dva minuta promašio svih 5 napada (tri ulaza i dve trojke). Barem da je izvukao makar 1 faul...
Treba mu još iskustva. Samopuzdanje, energiju i veštinu ima.