Košarka 85

Sreda, 20.09.2017.

16:00

Sunovrat FIBA – ucenjivanje Saveza, kvalifikacije i sudije

“Klub koji se odluči da nastupa u Evrokupu, moraće da bude suspendovan od strane saveza te zemlje, a ukoliko ne bude tako reprezentacija će snositi posledice”.

Sunovrat FIBA – ucenjivanje Saveza, kvalifikacije i sudije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Miloš

pre 6 godina

Da li postoji ikakva mogućnost da se promeni sve ovo,da se ukinu ove kvalifikacije,da se SP održi naredne godine,da se EP i dalje igraju na svake 2 godine?

Komša

pre 6 godina

Moramo da shvatimo da na takmičenjima nije dovoljno samo da imaš dobar tim.To jeste osnovni preduslov.Ali struku i igrače moraju da isprate ostali...
Slivenci su ljudi shvatili,iskoristili svako pravilo koje su mogli,svaki resurs državni,saveza,ABA lige,FIBA koji su imali,medijski su se lepo predstavili,doveli veliki broj igrača i sve to je stvorilo sinergiju koja je mnogo pomogla ekipi na terenu.
Pa prilikom prenosa,izvodjenja bacanja Dončića,Prepeliča i Nikolića kamera u kadru ponavlja njihove majke.Fantastično do koje sitnice su se potrudili (ne zna Turčin,mora neko to da mu objasni,agencoja neka za marketing angažovana od saveza).Naši kao da su iz Zvečanske...
Pa bez dobre organizacije ni pesma evrovizije ne može da se uzme a ne zlato u basketu.
Nisu Slovenci ni finansijski ni političkibjaka država,ni košarkaški preterano poznata niti imaju jak uticaj u FIBA da bi bili zaštićeni kao Španija ili Rusija.Poradili ljudi da zaštite ekipu.Odigrali domaćicu,dovukli publiku...
Kod nas država ako hoće da pomogne organizuje takmičenje...malo je to.

Negativni

pre 6 godina

@Djole
Do pola sam citao i vise nisam mogao uz sav trud.Mozes ti majstore da brojis do sutra,na kraju ces svakako izbrojati duplo vise na NASU STETU.Sto se tice dva najbolja igraca ne shvatam najbolje sta si hteo reci.Za NASIH 10 Sale se NIKADA nije zalio pa ne znam zasto bi za JEDNOG njihovog.A Dragic?Ne znam kako bih ti objasnio posto ocigledno nemas veze sa ovim sportom a verovatno niti jednim.Dragic nije igrao jer je decko LIPSAO.Celu utakmicu je igrao manje vise solo da na kraju nije mogao da zavrsi mec.To ide treneru na dusu majstore.Znaci Kokoskovu.A to je ogromna greska.Doveo je ekipu u situaciju da zadnjih 5 min nema najboljeg igraca u igri.Toliko o njemu.A Sale je morao da drzi Stimca jer su ovu dvojicu mlatili i nisu bili zasticeni.Ovo je najkrace i NAJBLAZE receno.Obratio bih ti se na jos lepsi nacin kako bi shvatio malo bolje ali mi ne bi objavili komentar.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coldplayer, 20. septembar 2017 23:03

Čemu toliki bes? Čovek je samo rekao svoje mišljenje, i delimično je u pravu. Jedini problem je što su svirali na našu štetu baš u momentima kada smo ih stizali. A osnovna logika nalaže da se ostaviš priče o Kokoškovu, jer je on to finale dobio. Uostalom, to je njihova igra - na više poena. Naša je trebalo da bude odbrambena, ali dobili smo 95. To znači da je igra Kokoškova bila bolja. Prosto k'o pasulj.

Иван

pre 6 godina

Са становишта ФИБА, ово је било изузетно успешно првенство: хтели су да промовишу кошарку у земљама у којим она није била популарна, и то су и урадили (Финска, Мађарска), хтели су да добију неке нове кошаркашке силе у Европи, то су и добили (Словенија, Летонија, Немачка).

Остаје им да чекају да падне ЕКА. Јер, Улеб Евролига је јаче такмичење, али њени власници праве исту грешку као и ФИБА: за разлику од НБА, која је лига играча, и то активних, овде су кошаркаши само марионете у рукама разних апаратчика. Зато европски играчи (они који могу) и иду у Америку - тамо имају максималну бригу 24 сата дневно, све је њима подређено, укључујући и материјална питања. Ево, сада је пала шпанска кошарка, браћа Ернангомез нису ни сенка браће Гасол, ускоро ће тамо бити популарнији неки други спортови, десиће се слично ономе што се десило у Италији. Међутим, сада се и НБДЛ реконструисао и теже ће бити довлачити квалитетне Американце. Ко ће онда играти Евролигу? Ту ситуацију по мени чека ФИБА.

Но, ни њој се не пише добро. Репрезентације Турске, Италије, па и Шпаније и Словеније већ су пуне натурализованих странаца и/или кошаркаша страног порекла. Потоњих убудуће неће бити толико, јер ће све теже извлачити играче са Балкана и Африке.

А Евробаскет је боље укинути него овако играти. Већ двадесет година је најмање важно такмичење Европско првенство у години након Летњих олимпијских игара, а сад ће се искључиво тада и одржавати. Бесмислица.

DS

pre 6 godina

U Evroligi je sve oko para,smesno je da ABA ima samo jednog predstavnika jos kada se vidi da je EP finale bilo balkansko...Ne zna se ko je gori

Ђорђе

pre 6 godina

Tekst je odlican , samo jedna stvar nije. Sudije su nas namerno unistile, evidentno. Demonstrirala je Fiba nad nama silu zbog sukoba sa Ulebom.
Da , i jos jedna stvar Dragic je igrao dok ga je radila hemija, a kad je prestala nije vise mogao ni da stoji .

coldplayer

pre 6 godina

@Djole
Do pola sam citao i vise nisam mogao uz sav trud.Mozes ti majstore da brojis do sutra,na kraju ces svakako izbrojati duplo vise na NASU STETU.Sto se tice dva najbolja igraca ne shvatam najbolje sta si hteo reci.Za NASIH 10 Sale se NIKADA nije zalio pa ne znam zasto bi za JEDNOG njihovog.A Dragic?Ne znam kako bih ti objasnio posto ocigledno nemas veze sa ovim sportom a verovatno niti jednim.Dragic nije igrao jer je decko LIPSAO.Celu utakmicu je igrao manje vise solo da na kraju nije mogao da zavrsi mec.To ide treneru na dusu majstore.Znaci Kokoskovu.A to je ogromna greska.Doveo je ekipu u situaciju da zadnjih 5 min nema najboljeg igraca u igri.Toliko o njemu.A Sale je morao da drzi Stimca jer su ovu dvojicu mlatili i nisu bili zasticeni.Ovo je najkrace i NAJBLAZE receno.Obratio bih ti se na jos lepsi nacin kako bi shvatio malo bolje ali mi ne bi objavili komentar.

strucnjak

pre 6 godina

@djole Covece Slovenija je bila u zavrsnici bez Dragica jer je covek igrao 34 minuta u takvom tempu da bi se i Westbrook raspao, dakle nije se povredio nego ga je tempo utakmice samleo! Doncic je skocni zglob povredio sredinom trece cetvrtine kad je Srbija vec bila u egalu, a Jovic je igrao ukupno tri minuta pod blokadom! Dalje, svirane su tri tehnicke Srbiji i dva puta faul na sutu za 3 poena, od cega je postojala mozda jedna tehnicka i jedan faul, za istu situaciju za koju se nama svira faul u napadu i to tehnicka, Slovencima se daju slobodna (postavljanje bloka), onda Dragicevo simuliranje faula pri sutu za 3 sto je tehnicka, a sudija ne sudi nista, onda Dragicevo presecanje kontre koje se svira kao obican faul itd. Da rezimiram, sudije skroz na strani Slovenaca, a ako pominjes izostanke igraca i povrede, samo je Doncic bio povredjen, Dragica je stigao umor kao i Bogdana, a Srbiji je bio povredjen Jovic od prvog minuta dok Sloveniji Doncic od sredine trece cetvrtine, da ne govorim o povredjenim Teodosicu, Bjelici, Raduljici, Nedovicu, Kalinicu... Ako vec pricamo o povredama Slovenija protiv zdrave Srbije nema sta da trazi, a ako pricamo o ovoj utakmici bez da se pozivamo na rotaciju Srbije od 10 igraca za razliku od Slo koja je imala svih 12, ovo je bila cista egal utakmice gde je veoma upitno da li bi najjaca Slovenija sa placenikom Randolphom uspela da dobije povredama osakacene igrace Srbije (od kojih bar pola ne bi bilo na spisku od 12 u normalnim okolnostima)
da nije bilo pomoci sudija, toliko!

analiza

pre 6 godina

"Ja sam izbrojao 19 gresaka sudija u finalu na stetu Slovenaca(U toku cele utakmice?Samo greske protiv Slo ste brojali?Da li je bilo i koje greskice tako kvalitetnih sudija i protiv nas?Dokaz njihovog kvaliteta je da su ,po vasem misljenju,19 puta ostetili jednu ekipu?!)... Dovoljno je da se Sarenac i Djordjevic zale na sudije pa da cela nacija kupi te price.(Evo,ja i pre tog smatrah da ove sudije veze s vezom nemaju sa sudjenjem kosarke-jer,ako je nesto nesportska vece ranije,zasto nije i danas?Kladim se da NI JEDAN igrac na prvenstvu ne bi umeo da objasni sta se svira kao faul u odbrani a sta kao faul u napadu!)
(djole)
Razumem da postoje ljudi koji vole da su "anti-protivni",ali tvrditi da su Slo osteceni je malo mnogo.

Falcon

pre 6 godina

@djole
Đole, reci da nas ložiš! 19 grešaka na štetu Slovenaca?! Hahahahahaha...
Za završnicu se slažem. Pa ja iako amater sam na poluvremenu skoro potpuno predvideo tok drugog dela...jedino što sam pogrešio je što sam se nadao da će sudije morati da vrate nešto od onog silnog navlačenja u 2. četvrtini. Nisu vratili, samo su dodali još malo. I pored toga morali smo da dobijemo i zbog toga mi je krivo. Imali smo ih u poslednjih 5 min, morali smo dobiti makar na iskustvo.

coldplayer

pre 6 godina

@.,
To kazes jer si kontras i jel veze sa kosarkom nemas.Da si pratio stvari ovih godina ne bi to rekao.Da ti objasnjavam bilo sta nema svrhe.

znanje-imanje

pre 6 godina

@milan - napor za mozak? Izvini, 1500 karaktera je apsolutno premalo.
Mi smo i u svetskoj odbojci počeli od nule nakon sankcija a bez inercije ugleda i nekog Bore Stankovića.
OKS je sa MNOGO manje para i 10 puta manje igrača onda radio kvalitetno i sad smo svetski vrh a i sa uticajem. U sportu koji je maltene popularan i brojan u svetu kao i košarka. I tu ima krađa ali (i mi) guramo da se svetska vodi harmonično sa klupskom a naši funkcionari gledaju naš interes. Toliko jasno da kada je odličan i ugledom neprikosnoven doajen Golijanin bio u pitanju - nije bilo nikakve dileme nego je odmah sklonjen kad nije bilo tako!
KKS ne radi dobro - to se videlo i kada su npr. Đilas i Danilović pogurali Đorđevića umesto i sada - a kamoli tek tada! - boljeg Kokoškova koji nam je od tad trebao biti selektor! Saša je izuzetan lik, uspesima je premašio svako očekivanje ali se to tada nikako nije moglo znati i očekivati!
Ali još ovde već dugo mi imamo reprezentativnu a, suludo, čak i klupsku samo FIBA štetu.
Po istoj šemi KKS mora odavno da uđe u klinč. Postadosmo kanta za napucavanje, ko u vaterpolu gde očekujemo 5 golova prednosti za Italijane - da bi sport bio ravnopravan. Zašto sve to? Čemu naši tamo? Olimpijada se igra ionako. Treba samo naći par nacija da ih zajedno izbojkotujemo par sezona. A ako i nakon ovoga bude sve isto ne da treba nego se MORA odreći trenutnih "naših" tamo.
Poenta je da se SVE greške plaćaju, pa i kod OKS. Ali! ovo sa KKS i "našim" u FIBA je tragikomedija!

republika srpska

pre 6 godina

treba bojkovati fiba pod hitno...ovako se vise ne moze...kvalifikacije savez treba da bojkotuje...ne bi trebali da igramo pod ovim uslovima...treba biti hrabar...treba sto vise saveza da se ujedini i zajedno kaze NE!!!

Salaso

pre 6 godina

Od 95' igrali smo 10 finala a imamo onako sudjenje. Da se ne prisecam 2010. Ne treba vise da se nikome dokazujemo a najmanje fibi. Na njena takmicenja treba slati igrace do 21 god. Ako prodju, prodju. Ovo vise nema smisla da igraci posle napornih sezona umesto da budu sa porodicom ginu na pripremama i turnirima a onda te pokrade neki luzer.

Gde ja živim

pre 6 godina

FIBA = FIFA
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (prolaznik, 20. septembar 2017 18:33)

Nekada bih se možda i složio sa ovom konstatacijom, ali gledajući poslednjih par godina FIFA je za ove bukve gospodska organizacija. Lopovska, ali gospodska.

skidam kapu Kokoskovu

pre 6 godina

(djole, 20. septembar 2017 17:19)

Da, Sale Djordjevic uopste ne pominje to da ga je Kokoskov nadmudrio u toj egal zavrsnici, od rezultata 80:80 bez Doncica i Dragica u poslednjih 5 minuta, plus Srbija imala loptu, i Kuzmic imao dva slobodna bacanja. Ali, znas sta je najveci Saletov poraz u tih posledjih 5 minuta bez Dragica i Doncica? Pa to da je Srbija imala cak i psiholosku prednost! Zato sto su Slovenci pali psihicki zbog povreda Doncica i Dragica, i zato sto je tada Srbija stigla prednost Slovenaca od 10-15 razlike! I takvu psiholosku prednost Sale Djordjevic nije znao da iskoristi!!! O cemu mi ovde pricamo dalje? Kokoskovu svaka cast!

sport

pre 6 godina

FIBA je organizacija koja idalje funkcionise u 80im iako smo odmakli odavno u 21. vek. Prva greska da prodaju prava ULEB koji je u tom trenutku samo kancelarija sa petoro ljudi, ali koji imaju odredjene pare. Druga greska nastaje kada su videli šta su uradili da ne prave kompromis već teraju kontru, ALI bez osnove! Sada isteruju pravdu koz angazovanje nižerazrednih sudija i nekim paralelnim takmičenjima koju sa smešna! KSS je u saradnji sa više saveza poslao predlog kompromisnog rešenja koje je čak i ULEB podržao, ali FIBA je to glatko odbila! Srljaju u sopstvenu propast i prave se ludi! ULEB je lihvarska organizacija i to niko ne spori, na celu sa sve EK organizacijom, ali idalje su daleko bolji izbor od FIBA! To samo pokazuje koliko je košarka potonula i koliko FIBA ne vidi dalje od kožnih fotelja u koje su udobno uvaljeni. Dok god je tako pre ULEB nego FIBA iako je jasno da ni to nije najbolje rešenje.

plaćenik & domaći izdajnik

pre 6 godina

@THIS IS SPARTA
Slovenci su bili bolji baš u tom "dramskom" segmentu utakmice. Mada, bili su baš dobri. Bili su i naši ali im je nedostajalo malo šmekerskog bezobrazluka. Biće bolje drugi put.

SrbEUin

pre 6 godina

Fiba je kompas ispustila kada je dozvolila da se formiraju privatne košarkaške lige koje su bazirane isključivo na novcu, a ne na sportu. sempervivum, 20. septembar 2017 17:40)

Ako FIBA može da spreči formiranje privatnih liga, što ne ukine NBA?

Kod nas na žalost je veliki procenat ljudi koji još uvek žive u komunizmu, društvenoj imovini i državnom sportu. Takva nam je i Vlada. Njima je dobro, jer to što je državno, to je njihovo. Zato i dalje zaluđuju mase o nekom društvenom interesu.

Istina je da je IBA amaterska organizacija, sa delegiranim funkcionerima koji žele da upravljaju tuđim kapitalom (profesionalnim klubovima i igračima) radi svojih ličnih interesa.
Neka FIBA i dalje ostane kapa na amaterskom sportu, ali KAKVE VEZE TO IMA SA VRHUNSKIM SPORTOM? Njime se bave isključivo proesionalci, i to za ogroman novac.

Vrhunac ironije i lakrdije je odluka FIBE da stranci (isključivo Ameri) igraju za tuđe rep. To nije moguće ni u jednom drugom sportu. Pokušavaju da od nebitnih rep veštački naprave košarkaške nacije. Sramota i kriminal. A onaj Bodi, Bogosav i Zoki su u FIBI isključivo zbog ličnih interesa a ne zbog interesa Sr košarke (vidi pod KKP u EK).

Na kraju kroz one FIBIne prozor nećemo proći na SK bez najboljih igrača (iz NBA, EL i EK ) protiv Ger I Gruz. Ko će igrati za nas??? To je cilj FIBE da nebitne, amaterske košarkaške rep pojačane Amerima igraju turnire za medalje. To je strategija???
Da ne učestvuju profesionalci.

cz

pre 6 godina

@djole

Poslednja 3 min nas je dobio Rendolf! Cistokrvni Slovenac! Pa taj do pre god dana nije ni znao sta je Slovenija, a kamoli gde je! Bez njega vi bi lagano zavrsili vec u cetvrtfinalu, sad kad razmislim ne ni ni dotle dosli! Tako da je vama za uspeh trebao cist placenik! Ne znam zasto se toliko ponosite?! Inace od svoh gluposti koje je fiba uradila, ova je najveca! Da potpises stranca kojeg hoces pred svako takmicenje i obesmislis rec reprezentacija!

bojan

pre 6 godina

Moj prelog je da FIBA se fokusira na nacionalno takmicenje. Gde ce svi termini da su usklade sa klubskim takmicenjima i Nba. Ako su resili evropsko prvenstvo da bude na svake 4 godine moj predlog bi bio da osnuju svetsku ligu kao sto je u vaterpolo,odbojka i od skoro u fudbalu.

Aca iz Šabca

pre 6 godina

Ne slažem se sa izjavom Žoca, on tvrdi da mladi igrači igraju EP, što uopšte nije tačno, Teodosić, Bobi, Gasol su već zašli u pozne godine a i dalje igraju EP.

Nakon ovo turnira, moje mišljenje je da svaki evropski igrač koji ima iole talenta, treba da se oproba u NBA, pa čak i u NBDL, jer je tamo daleko ozbiljnija konkurencija i bolja se košarka igra.

Saša

pre 6 godina

@djole

Ako ćemo u detalje, Slovenci bi izgubili sa 15 razlike! dobar deo Dragićevih koševa je faul u napadu, jer prostor pravi odgurivanjem protivničkog igrača. Tako je i Prepelič dao svoju poslednju trojku, koja je i na neki način odlučila. A o podvlačenjima pod Marjanovića i faulovima nad njim bi mogao jedan ceo tekst da se napravi.
Priča o FIBA-i je priča za Danilovića i druge predsednike saveza, a vreme će pokazati ko se to protiv koga igra. Ono šta je izgledno leđa lome igrači, pa bi rezon bio da bi oni trebali da imaju neko "gransko" udruženje koje će ih štiti od nekih suludih stvari - neki od njih već sada igraju 80 do 100 utakmica po sezoni, pa da igraju sve kod kuće mnogo je kume. Jeste da su plaćeni ali nisu baš kao ovi mutanti u NBA.
Što bi rekli naši stari - pamet u glavu

lale

pre 6 godina

premotavao sam finale juče još jednom, na minut i po do kraja i 2 razlike za Slo, Prepelić gura kao sivonja Kuzmića u napadu, pravi prostor i šutira tricu i maši. Lučić se dobro zagradio ali pre skoka pada na zemlju i lepo se vidi iza Blažić koji ga je gurnuo sa obe ruke, loptu hvataju slovenci, drugi NBA igrač Amerikanac Randolph dobija loptu od blažića, ubacuje 2+1 i nema više nazad. Ovakvih situacija je bilo dosta na tekmi, ali ovaj momenat je prelomio. Znači sudije i Amer. Eto, da svima bude lakše...

THIS IS SPARTA !

pre 6 godina

(djole, 20. septembar 2017 17:19)

Pa nemoj tako Djole. OK 19 si izbrojao na stetu Slovenaca. Koliko si izbrojao na stetu nas, 91? Pa ja cu ti nabrojati samo pet koje su preudile mec! I to kada pogledas statistiku je vrlo jasno. Prve dve su tehnicke zbog flopinga, lepo se na usporenim snimcima vidi da us obe faulovi u napadu, sto su neke sudije i svirale. To su bacanje i lopta sa strane za njih, umesto lopta za nas. Onda nesportska Dragica kada povlaci, udra Micica i ne gleda loptu, za nasu kontru. Cetvrto je faul nad Prepelicem kada ovaj izbacuje nogu i sutira Bogdanovica i pravi faul u napadu time. I peto je floping Dragica kod suta za tri poena. Onakva gluma i bacakanje zasluzuju oskara. Pogledaj statistiku i reci gde su Slovenci bili bolji od nas, u kom segmentu igre? Ajd' uzdravlje.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Vi ne da ste losi gubitnici, nego ste kao one ostavljene curice koje onda mrze cijeli muski rod...
Ne svidja vam se Fiba? Istupite. Neka igraju drugi.
Vi igrajte druga neka takmicenja.

milan

pre 6 godina

Odlukom ECA da smanji ukupni broj učesnika u EL i EC, za FIBA je ostao prostor da pokrene perspektivno klupsko takmičenje na evropskom nivou bez ikakvih ucena. Elitnim klubovima je u interesu da se košarka u Evropi u celini razvija i popularizuje i FIBA ima njihovu podršku da organizuje takva takmičenja sve dok im se ona ne nameću. Ipak, FIBA je ucenama narušila sliku o svom takmičenja i učinila ga predmetom podsmeha zbog megalomanskog naziva.

Utakmice reprezentacija na domaćem terenu jesu potrebne, ali njihovim organizovanjem tokom NBA sezone gaze se principi na kojima se reprezentativna košarka zasniva od devedesetih. Bauman to opravdava time da je neučestvovanje NBA igrača na tim utakmicama poželjno jer daje više šanse mladim igračima. Na pitanje zašto se NBA i EL igrači različito tretiraju, on otvoreno kaže da NBA igrači nisu toliko neophodni reprezentacijama i da FIBA po sporazumu ne može da natera NBA da ih pusti u toku sezone, ali da zato može da koristi prinudu nad evropskim klubovima. Naravno da EL klubovi ovako nešto nisu spremni da progutaju i zato se ne vidi kraj ovom ratu.

maki

pre 6 godina

Ako je istina da je prodala brend,onda nema šta više da traži. Sada najviše izgleda da će gotovo sigurno nastati neka nova međunarodna košarkaška organizacija, a FIBA će otići u zaborav.

kondor

pre 6 godina

@djole
Kad se ikad u finalu desilo da se nekoj ekipi sude tri tehničke greške?
Dončić se nije ni video u utakmici sve do povrede, tako da to za Sloveniju nije ni bio hendikep.Nama je mnogo falio Jović i to baš u tim poslednjim trenucima utakmice.To je odlučilo pobednika! Niko ovde ne smatra da su sudije odlučile pobednika, ali su dale vetar u leđe Slovencima.Mi u svakoj četvrtini bonus još napočetku a Slovenci ni do kraja četvrtine, a šta su sve radili našim centrima.

super hans

pre 6 godina

Djordjevic se zali na sudjenje, zaboravlja da smo pokrali Litvaniju 95. Ne cini mi se da je slucajno sto nije uzeto nijedno zlato od kad se Bora Stankovic povukao...

sempervivum

pre 6 godina

Fiba je kompas ispustila kada je dozvolila da se formiraju privatne košarkaške lige koje su bazirane isključivo na novcu, a ne na sportu. Kad zveri (ljudi) osete krv (novac), onda igrači postaju robovi-gladijatori, a sport i čast su za romantičare kojih više nema. Čini mi se da je kasno i za sport i za čast. Treba razbucati i Evroligu i Fibu i NBA.
A reprezentativna košarka postaje besmislena kada možeš da "naturalizuješ" stranca...

Miljan

pre 6 godina

Uručiti otkaz FIBI. Na trofej Beograda zvati svako leto Hrvate, Amerikance, Litvance, Ruse, Špance, Francuze, Argentince i igrati kvalitetnu košarku za domaću publiku. Eventualno ako može, igrati Olimpijadu, dok se ne raščiste stvari i ne napravi dogovor između NBA, EL i dok se Fiba ne prilagodi realnosti!

djole

pre 6 godina

Ja sam izbrojao 19 gresaka sudija u finalu na stetu Slovenaca. Na primer kada je Doncic pao na ulazu, svirani mu koraci, a usporeni snimak pokazuje da mu lucic podmetnuo nogu, zatim koraci Bogdanovic adva puta (KOJE VI NARAVNO NISTE ZELELI DA VIDITE JER JE Sarenac to precutao) Komentari su vam zaista toliko pateticni, na primer "eh da je Jovic bio zdrav do kraja utakmice", a niti Sarenac, niti Sale Djordjevic da pomenu da je Slovenija dobila egal zavrsnicu bez dva najbolja igraca Dragica i Doncica! O toj zavrsnici bi Sale Djordjevic najvise trebao da prica!!! Kako ga je mister Kokoskov nadmudrio u toj zavrsnici dok je Sale imao neku ideju sa Stimcem na terenu!!!???? Vi samo znate da kukate na sudjenje iz svog ugla (potpuno navijckog i neobjektivnog). Dovoljno je da se Sarenac i Djordjevic zale na sudije pa da cela nacija kupi te price. Slusam bre onog Sarenca na svih 9 utakmica kuka kada protivnik da kos "Mozda je bio faul, ali ajde...mislim da su bili koraci, ali ajde..." a NIJEDNOM DA KAZE NESTO SLICNO KADA SRBIJA POSTIGNE KOS!? Nijednom na 9 utakmica!!! U Srbiji je stvarno retkost pronaci jedan realan i strucan komentar, sve je to nesto patriJotsko i na nivou obdanista!

FIBA propo

pre 6 godina

Odlican tekst. Slazem se sa ovim Djoletom i ja sam video puno gresaka sudija na stetu slovenaca. Poenta je da su sudije bile lose, ocajne... Jednostavno nisu bili na nivou zadatka! Propast Fibe se nastavlja na stetu kosarke...

Lelelek

pre 6 godina

@super hans
stvarno..pazi šta pričaš.. :)
..jer ,ako još spomeneš sramotu iz 2002,u utakmici protiv Argentine..
Jooj..mnogi će stvatiti,da je naša karma,mnogo gora od hrvatske..i da zlatnu medalju u muškoj košarci,više nikad nećemo videti...

Aleks

pre 6 godina

Da ukinu kvalifikacije za repezentacije i da vrate stari sistem dok jos nije kasno.
Euroligu da ne pokusavaju ni pod razno da vrate, vec da pokusaju da "spoje" ligu sampiona (pazi naziv, liga sampiona a u njoj retko koji sampion) i evrokup.
Pre svega toga igraci i klubovi da osnuju udruzenje ciji ce prvi cilj da bude smena celnih ljudi FIBE, pritisak preko medija, ako treba i visegodisnji sve dok ne dodje do smene.
Na kraju uskladiti kalendar sa NBA i sve ce leci nazad na svoje mesto.
Svakog leta takmicenje, Kontinentalna, pa svetsko, pa kontinentalna pa olimpijada. Mnogo lepo :)

jmk

pre 6 godina

Koliko ja znam u FIBA su Bogosavljev, Radovic, Ivkovic, Divac, Bodiroga, mozda jos neko treba proveriti na sajtu, pa izvolite pitajte njih, kome se vi obracate? Zovite njih neka nesto kazu, zasto svi cute?

CZBG

pre 6 godina

Pa ovi namerno izmisljaju neke kvalifikacije samo da poremete NBA, Euroligu i ostale regionalne i nacionalne lige. Nije mi jasno sta Bodiroga jos uvek trazi u toj cirkus organizaciji?!

djuro

pre 6 godina

pa nešto nisam siguran da su i ucene klubova, a pogotovo suđenje na EP samo posledice neznanje i neiskustva. Mora se ispitati ko je i koliko profitirao od ucena klubova i "lige šampiona". Što se tiče suđenja, nemoguće je da neko (sudija) ne zna, nema iskustva - ali nekako sve na jednu stranu. Ako nekome nije strano ucenjivanje i zavrtanje ruku celim klubovima i savezima, zašto mislite da bi ustuknuo pred ucenjivanjem ili potplaćivanjem sudija? Naše utakmice, konkretno, govorim o polufinalu i finalu, ali i utakmici u grupi sa Rusijom imale su toliko jednostrano suđenje (direktno odlučilo finale, šta dalje reći) da bi samo budala bila zadovoljna odgovorom da to može da bude slučajno (hoće centrala da pogreši jednom), a i neki drugi timovi su se bunili. To bi trebalo isterati na čistinu, napraviti snimke i insistirati na nezavisnoj istrazi (van FIBA).

santa justa

pre 6 godina

Nacionalni savezi osnovali FIBA, a ona im preti kaznama??? Bogosavljev, Radovic, Bodiroga??? Citao sam na nekom sajtu intervju sa Bogosavljevim tokom ovog EP. Covek kao da zivi na Marsu.

Милош

pre 6 godina

Предпостављам да је једини разлог играња квалификација на овај начин повратак Евролиге под окриље ФИБА.
По уговору о продаји или уступању такмичења, Евролига је обавезна да своје термине усагласи са терминима ФИБА. Чини ми се да ће ФИБА ићи на то да је уговор прекршен како би вратила Евролигу под своје окриље...

Corleone

pre 6 godina

Evropsko i svetsko prvenstvo vise nece videti najvece zvezde NBA a vrlo verovatno i zvezde eurolige. Olimpijada je nesto posebno, FIBA nema veze sa tim, uvek bila i ostaje prestiz jednak i za Lebrona i za Stimca. Sto se tice klupske kosarke, liga sampiona, sta tek o tome reci... promasaj teski.

Terenac

pre 6 godina

FIBA pokusava da preuzme potpuni primat nad klupskom i reprezentativnom kosarkom kao i nad NBA ligom klasicnim ucenama, uprkos odluci od pre 17 godina.
Naravno da treba biti na strani Obradovica.
Ako FIBA ne vrati stari sistem takmicenja i ne ukine ove jadne i presmesne kvalifikacije, svi savezi evropskih zemalja treba da se dogovore i bojkotuju njena takmicenja. To jeste kraj reprezentacija (bar na neko vreme) ali to je jedino moguce resenje da se tim mafijasima stane na put.
A Bodirogu i ostale nase treba posebno da bude sramota zbog svojih uloga u celoj prici.

Marko

pre 6 godina

Ja ne mogu da shvatim, od prvog dana, zasto bi neki klub igrao takmicenje koje organizuje kompanija ciji su vlasnici 5-6 evropskih kosarkaskih klubova, ili 10-ak sad vec, koliko god, stvarno to ne mogu da razumem.

šumadinac

pre 6 godina

najmanje sto su mogli da urade naši predstavnici u FIBA Bodiroga Radović i Bogosavljev posle sramnog suđenja u finalu je da daju ostavke uz oštar protest. Ovako ispada da je Bodirogi stalo do fotelje (za Radovića i Bogosavljeva nisam siguran)

Dacha

pre 6 godina

Stvar moze vrlo lako da se resi,svi savezi iz evrope koji nesto znace neka istupe iz Fibe i neka organizuju nov savez i takmicenje evrope i odmah ce za njima da podju i drugi manji savezi ili ako nece neka im Fiba,a bas da vidimo kako ce Fiba i sta ce da uradi povodom toga,suspendovace ih sa svetskog prvenstva,pa ako,neka im ga svetsko bez evropskih reprezentacija pa da vidimo ko ce da im ostane,ima odmah i amerikanci da ih otkace jer sto bi slali njihove nba zvezde na tamo neko smesno takmicenje i da igraju sa afrikancima i azijatima,pa nisu blesavi i onda Fibo izvolte pa organizuj ti takmicenja kako ti hoces ali ne znam sa kime!! A sve ove nase fibine bi najurio zauvek iz srpske kosarke pocev od Bodiroge pa preko svih ostalih jer ovo sto oni trenutno rade srpskoj kosarci je nenormalno i zato nista manje od metle ne zasluzuju!!

kondor

pre 6 godina

O FIBI je veće dodvoljno rečeno u tekstu!
Nego mi da se okrenemo kvalifikacijama(pošto se tu ništa neće menjati), koje su za nas veoma važne.Svetsko prvenstvo i Olimpijske igre su najvažniji jer tu učestvuju Amerikanci, i tu najbolje vidiš gde si.Sreća, pa je Đorđević u Bajernu, a tu igra dosta naših, pa ne bi trebalo biti velikih problema u kvalifikacijama.Na ovo ostalo, ne možemo da utičemo.

realista

pre 6 godina

meni je najlosije sudjenje protiv rusa u polufinalu!trebali smo 20razlike da vodimo a sudije svirale 5 faulova koji ne postoje,a bobija vuku za ruku dvojica i nikom nista

Kristijano Maranjo

pre 6 godina

"Niko ne kaže da su oni to namerno radili, moglo je da se prelomi i na Slovence"

ali Slovenci su imali lepse dresove pa se prelomilo po nama..

aleksandar

pre 6 godina

Opozvati Zorana Radovica I Bodirogu... Rade za sebe , cuvaju fotelje I interese, a protiv interesa Srpske representative I klupske kosarku!

znanje-imanje

pre 6 godina

"niko ne kaže da su namerno"? Evo ja.
Naj savez Srbije je OKS. Jer - u odbojci smo drugčiji. Nije da nema mana. Glavni operativac Slobodan Milošević - alkos, osim kada popije, tada je sve OK i radi ko sat. Boričić je skliski trol. Kada su SVI italijani bili dopingovani u finalu SP u Japanu on nije na to isposluvao zlato nama - već to uze da se sa njima ušemi sledeće EP i lanac naših igrača (čitaj: posredovanih ugovora) tamo. Te decenijama Terzić podbacuje, od malo do puno - a nepomerljiv je. Dali braći da ima muški tim onomad, ne iskoristismo Kovača da uzmemo još više. I smenili Gajića pa bi još gore. itd. Ipak i spram drugih najbolji savez i rezultati. Njegov osnov dugo je bio Nenad Golijanin. Stabilan, normalan, pametan i - za nas. Tiha, srećom prva ličnost naše odbojke četvrt veka.
Kada je međutim bio - ? - "uzdržan" pri glasanju za prijem tkzv. Kosova sve je zblanuo. Nešo - šta ti bi? Jesi poludeo? Kako bilo smenjen je i to odmah i to od svih. Nije trebala nikakva inicijativa, partija itd. Odmah - svi. I to opet bolji izbor: ne makar popularniji Vanja, Gajić (mada sad kao SNS - to jeste vrlo loše ali leteo bi i on odmah svejedno). Novi ljudi ali isti smer.
A košarka...
Ako se 3 "naša" Radović Bogosavljev Bodiroga ne eliminišu sami KKS ih mora otkačiti - kao "naše". Predug je ovaj lanac krađe. Faktor umor (dan manje) i 11 igrača (kraj sa 10) je uvećan i pre turbo-krađe - prethodno krađom sudija za Ruse, pa smo se nepotrebno tukli sa njima do kraja!
Namerno su krali!

fortissimo

pre 6 godina

Ono sto je meni jasno , to su dve situacije gde jedan sudija svira jedno a drugi drugo i ispada na nasu stetu. I to se desava u kosarci ..ali dva puta u mecu? O namernim faulovima da ne pricam i tu smo saseceni. O batinama koje su prvenstveno Bobi i Bogdan dobijali i to da ne pricam. I na kraju ispade da smo mi ostro igrali jer su Slovenci izveli 36 bacanja?? Uvek smo rano ulazili, sredinom cetvrtina u timski bonus a oni pred kraj cetvrtine naprave timsku cetvrtu licnu? Mi se borimo da iz igre damo kos a oni ladno izvode slobodna bacanja? Po meni su to stvari gde nismo bili ravnopravni a Sloveci su sve iskoristili, igrali odlicno, da ne ponavljam i pobedili. Ono sto ja znam da cemo mi da opet osvajamo medalje i bice i zlatna a Slovenija?? U to nisam siguran koliko ce proci godina da osvoje bronzu a ne zlato. Samo gledajte...

paja

pre 6 godina

Fiba mora da izgubi rat koji je sama nametnula.Neka kazne saveze poput Srbije, Spanije, Grcke, Rusuje, Italije, Turske. I neka te reprezentscije ne igraju jedno EP, SP, Oi.Da li ce FIBA da kazni i Ameriku jer timovi igraju NBA

Pipo

pre 6 godina

FIBA je potpuno izgubila kompas. Neznalice koje je vode treba da iz moralnih razloga ( ako znaju sta je to) podnesu ostavke a veliki Duda Ivkovic koji veceras zavrsava svoju trenersku treba da se prihvati nove i zapocne svoju funkcionersku karijeru kao prvi covek FIBA. Tako bi se brzo stvari vratile na pravi kolosek.

nele

pre 6 godina

Hajdemo prvo da pogledamo nase dvorsite. Poslali smo Bodirogu i Radovica(ako se ne varam) u FIBA. Mogu da razumem da nemaju uticaja, ali bar mogu da se distanciraju od odluka FIBA koje su protiv kosarke. Umesto toga oni ih javno podrzavaju! Promenite njih za pocetak
P.S Ne govorim o igrackim kvalitetima.

Rozenkranc

pre 6 godina

Sve bolno tačno, i šta sad? Obradović je skroz u pravu, i zašto se jednostavno ne napravi ili udruženje igrača ili nacionalni savezi da jednostavno bojkotuju FIBA, ako ona njih zeza, nek zezaju i oni nju, nema veze, nek nema prvenstava, pa ni klupskih takmičenja koja organizuje FIBA jer nema ko da učestvuje, pa da vidimo onda da li će da promene ploču...

Pipo

pre 6 godina

FIBA je potpuno izgubila kompas. Neznalice koje je vode treba da iz moralnih razloga ( ako znaju sta je to) podnesu ostavke a veliki Duda Ivkovic koji veceras zavrsava svoju trenersku treba da se prihvati nove i zapocne svoju funkcionersku karijeru kao prvi covek FIBA. Tako bi se brzo stvari vratile na pravi kolosek.

nele

pre 6 godina

Hajdemo prvo da pogledamo nase dvorsite. Poslali smo Bodirogu i Radovica(ako se ne varam) u FIBA. Mogu da razumem da nemaju uticaja, ali bar mogu da se distanciraju od odluka FIBA koje su protiv kosarke. Umesto toga oni ih javno podrzavaju! Promenite njih za pocetak
P.S Ne govorim o igrackim kvalitetima.

Rozenkranc

pre 6 godina

Sve bolno tačno, i šta sad? Obradović je skroz u pravu, i zašto se jednostavno ne napravi ili udruženje igrača ili nacionalni savezi da jednostavno bojkotuju FIBA, ako ona njih zeza, nek zezaju i oni nju, nema veze, nek nema prvenstava, pa ni klupskih takmičenja koja organizuje FIBA jer nema ko da učestvuje, pa da vidimo onda da li će da promene ploču...

CZBG

pre 6 godina

Pa ovi namerno izmisljaju neke kvalifikacije samo da poremete NBA, Euroligu i ostale regionalne i nacionalne lige. Nije mi jasno sta Bodiroga jos uvek trazi u toj cirkus organizaciji?!

realista

pre 6 godina

meni je najlosije sudjenje protiv rusa u polufinalu!trebali smo 20razlike da vodimo a sudije svirale 5 faulova koji ne postoje,a bobija vuku za ruku dvojica i nikom nista

Corleone

pre 6 godina

Evropsko i svetsko prvenstvo vise nece videti najvece zvezde NBA a vrlo verovatno i zvezde eurolige. Olimpijada je nesto posebno, FIBA nema veze sa tim, uvek bila i ostaje prestiz jednak i za Lebrona i za Stimca. Sto se tice klupske kosarke, liga sampiona, sta tek o tome reci... promasaj teski.

Kristijano Maranjo

pre 6 godina

"Niko ne kaže da su oni to namerno radili, moglo je da se prelomi i na Slovence"

ali Slovenci su imali lepse dresove pa se prelomilo po nama..

aleksandar

pre 6 godina

Opozvati Zorana Radovica I Bodirogu... Rade za sebe , cuvaju fotelje I interese, a protiv interesa Srpske representative I klupske kosarku!

fortissimo

pre 6 godina

Ono sto je meni jasno , to su dve situacije gde jedan sudija svira jedno a drugi drugo i ispada na nasu stetu. I to se desava u kosarci ..ali dva puta u mecu? O namernim faulovima da ne pricam i tu smo saseceni. O batinama koje su prvenstveno Bobi i Bogdan dobijali i to da ne pricam. I na kraju ispade da smo mi ostro igrali jer su Slovenci izveli 36 bacanja?? Uvek smo rano ulazili, sredinom cetvrtina u timski bonus a oni pred kraj cetvrtine naprave timsku cetvrtu licnu? Mi se borimo da iz igre damo kos a oni ladno izvode slobodna bacanja? Po meni su to stvari gde nismo bili ravnopravni a Sloveci su sve iskoristili, igrali odlicno, da ne ponavljam i pobedili. Ono sto ja znam da cemo mi da opet osvajamo medalje i bice i zlatna a Slovenija?? U to nisam siguran koliko ce proci godina da osvoje bronzu a ne zlato. Samo gledajte...

santa justa

pre 6 godina

Nacionalni savezi osnovali FIBA, a ona im preti kaznama??? Bogosavljev, Radovic, Bodiroga??? Citao sam na nekom sajtu intervju sa Bogosavljevim tokom ovog EP. Covek kao da zivi na Marsu.

paja

pre 6 godina

Fiba mora da izgubi rat koji je sama nametnula.Neka kazne saveze poput Srbije, Spanije, Grcke, Rusuje, Italije, Turske. I neka te reprezentscije ne igraju jedno EP, SP, Oi.Da li ce FIBA da kazni i Ameriku jer timovi igraju NBA

Terenac

pre 6 godina

FIBA pokusava da preuzme potpuni primat nad klupskom i reprezentativnom kosarkom kao i nad NBA ligom klasicnim ucenama, uprkos odluci od pre 17 godina.
Naravno da treba biti na strani Obradovica.
Ako FIBA ne vrati stari sistem takmicenja i ne ukine ove jadne i presmesne kvalifikacije, svi savezi evropskih zemalja treba da se dogovore i bojkotuju njena takmicenja. To jeste kraj reprezentacija (bar na neko vreme) ali to je jedino moguce resenje da se tim mafijasima stane na put.
A Bodirogu i ostale nase treba posebno da bude sramota zbog svojih uloga u celoj prici.

jmk

pre 6 godina

Koliko ja znam u FIBA su Bogosavljev, Radovic, Ivkovic, Divac, Bodiroga, mozda jos neko treba proveriti na sajtu, pa izvolite pitajte njih, kome se vi obracate? Zovite njih neka nesto kazu, zasto svi cute?

Dacha

pre 6 godina

Stvar moze vrlo lako da se resi,svi savezi iz evrope koji nesto znace neka istupe iz Fibe i neka organizuju nov savez i takmicenje evrope i odmah ce za njima da podju i drugi manji savezi ili ako nece neka im Fiba,a bas da vidimo kako ce Fiba i sta ce da uradi povodom toga,suspendovace ih sa svetskog prvenstva,pa ako,neka im ga svetsko bez evropskih reprezentacija pa da vidimo ko ce da im ostane,ima odmah i amerikanci da ih otkace jer sto bi slali njihove nba zvezde na tamo neko smesno takmicenje i da igraju sa afrikancima i azijatima,pa nisu blesavi i onda Fibo izvolte pa organizuj ti takmicenja kako ti hoces ali ne znam sa kime!! A sve ove nase fibine bi najurio zauvek iz srpske kosarke pocev od Bodiroge pa preko svih ostalih jer ovo sto oni trenutno rade srpskoj kosarci je nenormalno i zato nista manje od metle ne zasluzuju!!

Salaso

pre 6 godina

Od 95' igrali smo 10 finala a imamo onako sudjenje. Da se ne prisecam 2010. Ne treba vise da se nikome dokazujemo a najmanje fibi. Na njena takmicenja treba slati igrace do 21 god. Ako prodju, prodju. Ovo vise nema smisla da igraci posle napornih sezona umesto da budu sa porodicom ginu na pripremama i turnirima a onda te pokrade neki luzer.

šumadinac

pre 6 godina

najmanje sto su mogli da urade naši predstavnici u FIBA Bodiroga Radović i Bogosavljev posle sramnog suđenja u finalu je da daju ostavke uz oštar protest. Ovako ispada da je Bodirogi stalo do fotelje (za Radovića i Bogosavljeva nisam siguran)

djuro

pre 6 godina

pa nešto nisam siguran da su i ucene klubova, a pogotovo suđenje na EP samo posledice neznanje i neiskustva. Mora se ispitati ko je i koliko profitirao od ucena klubova i "lige šampiona". Što se tiče suđenja, nemoguće je da neko (sudija) ne zna, nema iskustva - ali nekako sve na jednu stranu. Ako nekome nije strano ucenjivanje i zavrtanje ruku celim klubovima i savezima, zašto mislite da bi ustuknuo pred ucenjivanjem ili potplaćivanjem sudija? Naše utakmice, konkretno, govorim o polufinalu i finalu, ali i utakmici u grupi sa Rusijom imale su toliko jednostrano suđenje (direktno odlučilo finale, šta dalje reći) da bi samo budala bila zadovoljna odgovorom da to može da bude slučajno (hoće centrala da pogreši jednom), a i neki drugi timovi su se bunili. To bi trebalo isterati na čistinu, napraviti snimke i insistirati na nezavisnoj istrazi (van FIBA).

kondor

pre 6 godina

@djole
Kad se ikad u finalu desilo da se nekoj ekipi sude tri tehničke greške?
Dončić se nije ni video u utakmici sve do povrede, tako da to za Sloveniju nije ni bio hendikep.Nama je mnogo falio Jović i to baš u tim poslednjim trenucima utakmice.To je odlučilo pobednika! Niko ovde ne smatra da su sudije odlučile pobednika, ali su dale vetar u leđe Slovencima.Mi u svakoj četvrtini bonus još napočetku a Slovenci ni do kraja četvrtine, a šta su sve radili našim centrima.

lale

pre 6 godina

premotavao sam finale juče još jednom, na minut i po do kraja i 2 razlike za Slo, Prepelić gura kao sivonja Kuzmića u napadu, pravi prostor i šutira tricu i maši. Lučić se dobro zagradio ali pre skoka pada na zemlju i lepo se vidi iza Blažić koji ga je gurnuo sa obe ruke, loptu hvataju slovenci, drugi NBA igrač Amerikanac Randolph dobija loptu od blažića, ubacuje 2+1 i nema više nazad. Ovakvih situacija je bilo dosta na tekmi, ali ovaj momenat je prelomio. Znači sudije i Amer. Eto, da svima bude lakše...

znanje-imanje

pre 6 godina

"niko ne kaže da su namerno"? Evo ja.
Naj savez Srbije je OKS. Jer - u odbojci smo drugčiji. Nije da nema mana. Glavni operativac Slobodan Milošević - alkos, osim kada popije, tada je sve OK i radi ko sat. Boričić je skliski trol. Kada su SVI italijani bili dopingovani u finalu SP u Japanu on nije na to isposluvao zlato nama - već to uze da se sa njima ušemi sledeće EP i lanac naših igrača (čitaj: posredovanih ugovora) tamo. Te decenijama Terzić podbacuje, od malo do puno - a nepomerljiv je. Dali braći da ima muški tim onomad, ne iskoristismo Kovača da uzmemo još više. I smenili Gajića pa bi još gore. itd. Ipak i spram drugih najbolji savez i rezultati. Njegov osnov dugo je bio Nenad Golijanin. Stabilan, normalan, pametan i - za nas. Tiha, srećom prva ličnost naše odbojke četvrt veka.
Kada je međutim bio - ? - "uzdržan" pri glasanju za prijem tkzv. Kosova sve je zblanuo. Nešo - šta ti bi? Jesi poludeo? Kako bilo smenjen je i to odmah i to od svih. Nije trebala nikakva inicijativa, partija itd. Odmah - svi. I to opet bolji izbor: ne makar popularniji Vanja, Gajić (mada sad kao SNS - to jeste vrlo loše ali leteo bi i on odmah svejedno). Novi ljudi ali isti smer.
A košarka...
Ako se 3 "naša" Radović Bogosavljev Bodiroga ne eliminišu sami KKS ih mora otkačiti - kao "naše". Predug je ovaj lanac krađe. Faktor umor (dan manje) i 11 igrača (kraj sa 10) je uvećan i pre turbo-krađe - prethodno krađom sudija za Ruse, pa smo se nepotrebno tukli sa njima do kraja!
Namerno su krali!

Aleks

pre 6 godina

Da ukinu kvalifikacije za repezentacije i da vrate stari sistem dok jos nije kasno.
Euroligu da ne pokusavaju ni pod razno da vrate, vec da pokusaju da "spoje" ligu sampiona (pazi naziv, liga sampiona a u njoj retko koji sampion) i evrokup.
Pre svega toga igraci i klubovi da osnuju udruzenje ciji ce prvi cilj da bude smena celnih ljudi FIBE, pritisak preko medija, ako treba i visegodisnji sve dok ne dodje do smene.
Na kraju uskladiti kalendar sa NBA i sve ce leci nazad na svoje mesto.
Svakog leta takmicenje, Kontinentalna, pa svetsko, pa kontinentalna pa olimpijada. Mnogo lepo :)

THIS IS SPARTA !

pre 6 godina

(djole, 20. septembar 2017 17:19)

Pa nemoj tako Djole. OK 19 si izbrojao na stetu Slovenaca. Koliko si izbrojao na stetu nas, 91? Pa ja cu ti nabrojati samo pet koje su preudile mec! I to kada pogledas statistiku je vrlo jasno. Prve dve su tehnicke zbog flopinga, lepo se na usporenim snimcima vidi da us obe faulovi u napadu, sto su neke sudije i svirale. To su bacanje i lopta sa strane za njih, umesto lopta za nas. Onda nesportska Dragica kada povlaci, udra Micica i ne gleda loptu, za nasu kontru. Cetvrto je faul nad Prepelicem kada ovaj izbacuje nogu i sutira Bogdanovica i pravi faul u napadu time. I peto je floping Dragica kod suta za tri poena. Onakva gluma i bacakanje zasluzuju oskara. Pogledaj statistiku i reci gde su Slovenci bili bolji od nas, u kom segmentu igre? Ajd' uzdravlje.

Gde ja živim

pre 6 godina

FIBA = FIFA
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (prolaznik, 20. septembar 2017 18:33)

Nekada bih se možda i složio sa ovom konstatacijom, ali gledajući poslednjih par godina FIFA je za ove bukve gospodska organizacija. Lopovska, ali gospodska.

sempervivum

pre 6 godina

Fiba je kompas ispustila kada je dozvolila da se formiraju privatne košarkaške lige koje su bazirane isključivo na novcu, a ne na sportu. Kad zveri (ljudi) osete krv (novac), onda igrači postaju robovi-gladijatori, a sport i čast su za romantičare kojih više nema. Čini mi se da je kasno i za sport i za čast. Treba razbucati i Evroligu i Fibu i NBA.
A reprezentativna košarka postaje besmislena kada možeš da "naturalizuješ" stranca...

FIBA propo

pre 6 godina

Odlican tekst. Slazem se sa ovim Djoletom i ja sam video puno gresaka sudija na stetu slovenaca. Poenta je da su sudije bile lose, ocajne... Jednostavno nisu bili na nivou zadatka! Propast Fibe se nastavlja na stetu kosarke...

cz

pre 6 godina

@djole

Poslednja 3 min nas je dobio Rendolf! Cistokrvni Slovenac! Pa taj do pre god dana nije ni znao sta je Slovenija, a kamoli gde je! Bez njega vi bi lagano zavrsili vec u cetvrtfinalu, sad kad razmislim ne ni ni dotle dosli! Tako da je vama za uspeh trebao cist placenik! Ne znam zasto se toliko ponosite?! Inace od svoh gluposti koje je fiba uradila, ova je najveca! Da potpises stranca kojeg hoces pred svako takmicenje i obesmislis rec reprezentacija!

Miljan

pre 6 godina

Uručiti otkaz FIBI. Na trofej Beograda zvati svako leto Hrvate, Amerikance, Litvance, Ruse, Špance, Francuze, Argentince i igrati kvalitetnu košarku za domaću publiku. Eventualno ako može, igrati Olimpijadu, dok se ne raščiste stvari i ne napravi dogovor između NBA, EL i dok se Fiba ne prilagodi realnosti!

djole

pre 6 godina

Ja sam izbrojao 19 gresaka sudija u finalu na stetu Slovenaca. Na primer kada je Doncic pao na ulazu, svirani mu koraci, a usporeni snimak pokazuje da mu lucic podmetnuo nogu, zatim koraci Bogdanovic adva puta (KOJE VI NARAVNO NISTE ZELELI DA VIDITE JER JE Sarenac to precutao) Komentari su vam zaista toliko pateticni, na primer "eh da je Jovic bio zdrav do kraja utakmice", a niti Sarenac, niti Sale Djordjevic da pomenu da je Slovenija dobila egal zavrsnicu bez dva najbolja igraca Dragica i Doncica! O toj zavrsnici bi Sale Djordjevic najvise trebao da prica!!! Kako ga je mister Kokoskov nadmudrio u toj zavrsnici dok je Sale imao neku ideju sa Stimcem na terenu!!!???? Vi samo znate da kukate na sudjenje iz svog ugla (potpuno navijckog i neobjektivnog). Dovoljno je da se Sarenac i Djordjevic zale na sudije pa da cela nacija kupi te price. Slusam bre onog Sarenca na svih 9 utakmica kuka kada protivnik da kos "Mozda je bio faul, ali ajde...mislim da su bili koraci, ali ajde..." a NIJEDNOM DA KAZE NESTO SLICNO KADA SRBIJA POSTIGNE KOS!? Nijednom na 9 utakmica!!! U Srbiji je stvarno retkost pronaci jedan realan i strucan komentar, sve je to nesto patriJotsko i na nivou obdanista!

maki

pre 6 godina

Ako je istina da je prodala brend,onda nema šta više da traži. Sada najviše izgleda da će gotovo sigurno nastati neka nova međunarodna košarkaška organizacija, a FIBA će otići u zaborav.

skidam kapu Kokoskovu

pre 6 godina

(djole, 20. septembar 2017 17:19)

Da, Sale Djordjevic uopste ne pominje to da ga je Kokoskov nadmudrio u toj egal zavrsnici, od rezultata 80:80 bez Doncica i Dragica u poslednjih 5 minuta, plus Srbija imala loptu, i Kuzmic imao dva slobodna bacanja. Ali, znas sta je najveci Saletov poraz u tih posledjih 5 minuta bez Dragica i Doncica? Pa to da je Srbija imala cak i psiholosku prednost! Zato sto su Slovenci pali psihicki zbog povreda Doncica i Dragica, i zato sto je tada Srbija stigla prednost Slovenaca od 10-15 razlike! I takvu psiholosku prednost Sale Djordjevic nije znao da iskoristi!!! O cemu mi ovde pricamo dalje? Kokoskovu svaka cast!

strucnjak

pre 6 godina

@djole Covece Slovenija je bila u zavrsnici bez Dragica jer je covek igrao 34 minuta u takvom tempu da bi se i Westbrook raspao, dakle nije se povredio nego ga je tempo utakmice samleo! Doncic je skocni zglob povredio sredinom trece cetvrtine kad je Srbija vec bila u egalu, a Jovic je igrao ukupno tri minuta pod blokadom! Dalje, svirane su tri tehnicke Srbiji i dva puta faul na sutu za 3 poena, od cega je postojala mozda jedna tehnicka i jedan faul, za istu situaciju za koju se nama svira faul u napadu i to tehnicka, Slovencima se daju slobodna (postavljanje bloka), onda Dragicevo simuliranje faula pri sutu za 3 sto je tehnicka, a sudija ne sudi nista, onda Dragicevo presecanje kontre koje se svira kao obican faul itd. Da rezimiram, sudije skroz na strani Slovenaca, a ako pominjes izostanke igraca i povrede, samo je Doncic bio povredjen, Dragica je stigao umor kao i Bogdana, a Srbiji je bio povredjen Jovic od prvog minuta dok Sloveniji Doncic od sredine trece cetvrtine, da ne govorim o povredjenim Teodosicu, Bjelici, Raduljici, Nedovicu, Kalinicu... Ako vec pricamo o povredama Slovenija protiv zdrave Srbije nema sta da trazi, a ako pricamo o ovoj utakmici bez da se pozivamo na rotaciju Srbije od 10 igraca za razliku od Slo koja je imala svih 12, ovo je bila cista egal utakmice gde je veoma upitno da li bi najjaca Slovenija sa placenikom Randolphom uspela da dobije povredama osakacene igrace Srbije (od kojih bar pola ne bi bilo na spisku od 12 u normalnim okolnostima)
da nije bilo pomoci sudija, toliko!

kondor

pre 6 godina

O FIBI je veće dodvoljno rečeno u tekstu!
Nego mi da se okrenemo kvalifikacijama(pošto se tu ništa neće menjati), koje su za nas veoma važne.Svetsko prvenstvo i Olimpijske igre su najvažniji jer tu učestvuju Amerikanci, i tu najbolje vidiš gde si.Sreća, pa je Đorđević u Bajernu, a tu igra dosta naših, pa ne bi trebalo biti velikih problema u kvalifikacijama.Na ovo ostalo, ne možemo da utičemo.

SrbEUin

pre 6 godina

Fiba je kompas ispustila kada je dozvolila da se formiraju privatne košarkaške lige koje su bazirane isključivo na novcu, a ne na sportu. sempervivum, 20. septembar 2017 17:40)

Ako FIBA može da spreči formiranje privatnih liga, što ne ukine NBA?

Kod nas na žalost je veliki procenat ljudi koji još uvek žive u komunizmu, društvenoj imovini i državnom sportu. Takva nam je i Vlada. Njima je dobro, jer to što je državno, to je njihovo. Zato i dalje zaluđuju mase o nekom društvenom interesu.

Istina je da je IBA amaterska organizacija, sa delegiranim funkcionerima koji žele da upravljaju tuđim kapitalom (profesionalnim klubovima i igračima) radi svojih ličnih interesa.
Neka FIBA i dalje ostane kapa na amaterskom sportu, ali KAKVE VEZE TO IMA SA VRHUNSKIM SPORTOM? Njime se bave isključivo proesionalci, i to za ogroman novac.

Vrhunac ironije i lakrdije je odluka FIBE da stranci (isključivo Ameri) igraju za tuđe rep. To nije moguće ni u jednom drugom sportu. Pokušavaju da od nebitnih rep veštački naprave košarkaške nacije. Sramota i kriminal. A onaj Bodi, Bogosav i Zoki su u FIBI isključivo zbog ličnih interesa a ne zbog interesa Sr košarke (vidi pod KKP u EK).

Na kraju kroz one FIBIne prozor nećemo proći na SK bez najboljih igrača (iz NBA, EL i EK ) protiv Ger I Gruz. Ko će igrati za nas??? To je cilj FIBE da nebitne, amaterske košarkaške rep pojačane Amerima igraju turnire za medalje. To je strategija???
Da ne učestvuju profesionalci.

sport

pre 6 godina

FIBA je organizacija koja idalje funkcionise u 80im iako smo odmakli odavno u 21. vek. Prva greska da prodaju prava ULEB koji je u tom trenutku samo kancelarija sa petoro ljudi, ali koji imaju odredjene pare. Druga greska nastaje kada su videli šta su uradili da ne prave kompromis već teraju kontru, ALI bez osnove! Sada isteruju pravdu koz angazovanje nižerazrednih sudija i nekim paralelnim takmičenjima koju sa smešna! KSS je u saradnji sa više saveza poslao predlog kompromisnog rešenja koje je čak i ULEB podržao, ali FIBA je to glatko odbila! Srljaju u sopstvenu propast i prave se ludi! ULEB je lihvarska organizacija i to niko ne spori, na celu sa sve EK organizacijom, ali idalje su daleko bolji izbor od FIBA! To samo pokazuje koliko je košarka potonula i koliko FIBA ne vidi dalje od kožnih fotelja u koje su udobno uvaljeni. Dok god je tako pre ULEB nego FIBA iako je jasno da ni to nije najbolje rešenje.

milan

pre 6 godina

Odlukom ECA da smanji ukupni broj učesnika u EL i EC, za FIBA je ostao prostor da pokrene perspektivno klupsko takmičenje na evropskom nivou bez ikakvih ucena. Elitnim klubovima je u interesu da se košarka u Evropi u celini razvija i popularizuje i FIBA ima njihovu podršku da organizuje takva takmičenja sve dok im se ona ne nameću. Ipak, FIBA je ucenama narušila sliku o svom takmičenja i učinila ga predmetom podsmeha zbog megalomanskog naziva.

Utakmice reprezentacija na domaćem terenu jesu potrebne, ali njihovim organizovanjem tokom NBA sezone gaze se principi na kojima se reprezentativna košarka zasniva od devedesetih. Bauman to opravdava time da je neučestvovanje NBA igrača na tim utakmicama poželjno jer daje više šanse mladim igračima. Na pitanje zašto se NBA i EL igrači različito tretiraju, on otvoreno kaže da NBA igrači nisu toliko neophodni reprezentacijama i da FIBA po sporazumu ne može da natera NBA da ih pusti u toku sezone, ali da zato može da koristi prinudu nad evropskim klubovima. Naravno da EL klubovi ovako nešto nisu spremni da progutaju i zato se ne vidi kraj ovom ratu.

Saša

pre 6 godina

@djole

Ako ćemo u detalje, Slovenci bi izgubili sa 15 razlike! dobar deo Dragićevih koševa je faul u napadu, jer prostor pravi odgurivanjem protivničkog igrača. Tako je i Prepelič dao svoju poslednju trojku, koja je i na neki način odlučila. A o podvlačenjima pod Marjanovića i faulovima nad njim bi mogao jedan ceo tekst da se napravi.
Priča o FIBA-i je priča za Danilovića i druge predsednike saveza, a vreme će pokazati ko se to protiv koga igra. Ono šta je izgledno leđa lome igrači, pa bi rezon bio da bi oni trebali da imaju neko "gransko" udruženje koje će ih štiti od nekih suludih stvari - neki od njih već sada igraju 80 do 100 utakmica po sezoni, pa da igraju sve kod kuće mnogo je kume. Jeste da su plaćeni ali nisu baš kao ovi mutanti u NBA.
Što bi rekli naši stari - pamet u glavu

republika srpska

pre 6 godina

treba bojkovati fiba pod hitno...ovako se vise ne moze...kvalifikacije savez treba da bojkotuje...ne bi trebali da igramo pod ovim uslovima...treba biti hrabar...treba sto vise saveza da se ujedini i zajedno kaze NE!!!

plaćenik & domaći izdajnik

pre 6 godina

@THIS IS SPARTA
Slovenci su bili bolji baš u tom "dramskom" segmentu utakmice. Mada, bili su baš dobri. Bili su i naši ali im je nedostajalo malo šmekerskog bezobrazluka. Biće bolje drugi put.

coldplayer

pre 6 godina

@Djole
Do pola sam citao i vise nisam mogao uz sav trud.Mozes ti majstore da brojis do sutra,na kraju ces svakako izbrojati duplo vise na NASU STETU.Sto se tice dva najbolja igraca ne shvatam najbolje sta si hteo reci.Za NASIH 10 Sale se NIKADA nije zalio pa ne znam zasto bi za JEDNOG njihovog.A Dragic?Ne znam kako bih ti objasnio posto ocigledno nemas veze sa ovim sportom a verovatno niti jednim.Dragic nije igrao jer je decko LIPSAO.Celu utakmicu je igrao manje vise solo da na kraju nije mogao da zavrsi mec.To ide treneru na dusu majstore.Znaci Kokoskovu.A to je ogromna greska.Doveo je ekipu u situaciju da zadnjih 5 min nema najboljeg igraca u igri.Toliko o njemu.A Sale je morao da drzi Stimca jer su ovu dvojicu mlatili i nisu bili zasticeni.Ovo je najkrace i NAJBLAZE receno.Obratio bih ti se na jos lepsi nacin kako bi shvatio malo bolje ali mi ne bi objavili komentar.

analiza

pre 6 godina

"Ja sam izbrojao 19 gresaka sudija u finalu na stetu Slovenaca(U toku cele utakmice?Samo greske protiv Slo ste brojali?Da li je bilo i koje greskice tako kvalitetnih sudija i protiv nas?Dokaz njihovog kvaliteta je da su ,po vasem misljenju,19 puta ostetili jednu ekipu?!)... Dovoljno je da se Sarenac i Djordjevic zale na sudije pa da cela nacija kupi te price.(Evo,ja i pre tog smatrah da ove sudije veze s vezom nemaju sa sudjenjem kosarke-jer,ako je nesto nesportska vece ranije,zasto nije i danas?Kladim se da NI JEDAN igrac na prvenstvu ne bi umeo da objasni sta se svira kao faul u odbrani a sta kao faul u napadu!)
(djole)
Razumem da postoje ljudi koji vole da su "anti-protivni",ali tvrditi da su Slo osteceni je malo mnogo.

Marko

pre 6 godina

Ja ne mogu da shvatim, od prvog dana, zasto bi neki klub igrao takmicenje koje organizuje kompanija ciji su vlasnici 5-6 evropskih kosarkaskih klubova, ili 10-ak sad vec, koliko god, stvarno to ne mogu da razumem.

znanje-imanje

pre 6 godina

@milan - napor za mozak? Izvini, 1500 karaktera je apsolutno premalo.
Mi smo i u svetskoj odbojci počeli od nule nakon sankcija a bez inercije ugleda i nekog Bore Stankovića.
OKS je sa MNOGO manje para i 10 puta manje igrača onda radio kvalitetno i sad smo svetski vrh a i sa uticajem. U sportu koji je maltene popularan i brojan u svetu kao i košarka. I tu ima krađa ali (i mi) guramo da se svetska vodi harmonično sa klupskom a naši funkcionari gledaju naš interes. Toliko jasno da kada je odličan i ugledom neprikosnoven doajen Golijanin bio u pitanju - nije bilo nikakve dileme nego je odmah sklonjen kad nije bilo tako!
KKS ne radi dobro - to se videlo i kada su npr. Đilas i Danilović pogurali Đorđevića umesto i sada - a kamoli tek tada! - boljeg Kokoškova koji nam je od tad trebao biti selektor! Saša je izuzetan lik, uspesima je premašio svako očekivanje ali se to tada nikako nije moglo znati i očekivati!
Ali još ovde već dugo mi imamo reprezentativnu a, suludo, čak i klupsku samo FIBA štetu.
Po istoj šemi KKS mora odavno da uđe u klinč. Postadosmo kanta za napucavanje, ko u vaterpolu gde očekujemo 5 golova prednosti za Italijane - da bi sport bio ravnopravan. Zašto sve to? Čemu naši tamo? Olimpijada se igra ionako. Treba samo naći par nacija da ih zajedno izbojkotujemo par sezona. A ako i nakon ovoga bude sve isto ne da treba nego se MORA odreći trenutnih "naših" tamo.
Poenta je da se SVE greške plaćaju, pa i kod OKS. Ali! ovo sa KKS i "našim" u FIBA je tragikomedija!

Falcon

pre 6 godina

@djole
Đole, reci da nas ložiš! 19 grešaka na štetu Slovenaca?! Hahahahahaha...
Za završnicu se slažem. Pa ja iako amater sam na poluvremenu skoro potpuno predvideo tok drugog dela...jedino što sam pogrešio je što sam se nadao da će sudije morati da vrate nešto od onog silnog navlačenja u 2. četvrtini. Nisu vratili, samo su dodali još malo. I pored toga morali smo da dobijemo i zbog toga mi je krivo. Imali smo ih u poslednjih 5 min, morali smo dobiti makar na iskustvo.

Милош

pre 6 godina

Предпостављам да је једини разлог играња квалификација на овај начин повратак Евролиге под окриље ФИБА.
По уговору о продаји или уступању такмичења, Евролига је обавезна да своје термине усагласи са терминима ФИБА. Чини ми се да ће ФИБА ићи на то да је уговор прекршен како би вратила Евролигу под своје окриље...

super hans

pre 6 godina

Djordjevic se zali na sudjenje, zaboravlja da smo pokrali Litvaniju 95. Ne cini mi se da je slucajno sto nije uzeto nijedno zlato od kad se Bora Stankovic povukao...

Ђорђе

pre 6 godina

Tekst je odlican , samo jedna stvar nije. Sudije su nas namerno unistile, evidentno. Demonstrirala je Fiba nad nama silu zbog sukoba sa Ulebom.
Da , i jos jedna stvar Dragic je igrao dok ga je radila hemija, a kad je prestala nije vise mogao ni da stoji .

DS

pre 6 godina

U Evroligi je sve oko para,smesno je da ABA ima samo jednog predstavnika jos kada se vidi da je EP finale bilo balkansko...Ne zna se ko je gori

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Vi ne da ste losi gubitnici, nego ste kao one ostavljene curice koje onda mrze cijeli muski rod...
Ne svidja vam se Fiba? Istupite. Neka igraju drugi.
Vi igrajte druga neka takmicenja.

bojan

pre 6 godina

Moj prelog je da FIBA se fokusira na nacionalno takmicenje. Gde ce svi termini da su usklade sa klubskim takmicenjima i Nba. Ako su resili evropsko prvenstvo da bude na svake 4 godine moj predlog bi bio da osnuju svetsku ligu kao sto je u vaterpolo,odbojka i od skoro u fudbalu.

coldplayer

pre 6 godina

@.,
To kazes jer si kontras i jel veze sa kosarkom nemas.Da si pratio stvari ovih godina ne bi to rekao.Da ti objasnjavam bilo sta nema svrhe.

Miloš

pre 6 godina

Da li postoji ikakva mogućnost da se promeni sve ovo,da se ukinu ove kvalifikacije,da se SP održi naredne godine,da se EP i dalje igraju na svake 2 godine?

Negativni

pre 6 godina

@Djole
Do pola sam citao i vise nisam mogao uz sav trud.Mozes ti majstore da brojis do sutra,na kraju ces svakako izbrojati duplo vise na NASU STETU.Sto se tice dva najbolja igraca ne shvatam najbolje sta si hteo reci.Za NASIH 10 Sale se NIKADA nije zalio pa ne znam zasto bi za JEDNOG njihovog.A Dragic?Ne znam kako bih ti objasnio posto ocigledno nemas veze sa ovim sportom a verovatno niti jednim.Dragic nije igrao jer je decko LIPSAO.Celu utakmicu je igrao manje vise solo da na kraju nije mogao da zavrsi mec.To ide treneru na dusu majstore.Znaci Kokoskovu.A to je ogromna greska.Doveo je ekipu u situaciju da zadnjih 5 min nema najboljeg igraca u igri.Toliko o njemu.A Sale je morao da drzi Stimca jer su ovu dvojicu mlatili i nisu bili zasticeni.Ovo je najkrace i NAJBLAZE receno.Obratio bih ti se na jos lepsi nacin kako bi shvatio malo bolje ali mi ne bi objavili komentar.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coldplayer, 20. septembar 2017 23:03

Čemu toliki bes? Čovek je samo rekao svoje mišljenje, i delimično je u pravu. Jedini problem je što su svirali na našu štetu baš u momentima kada smo ih stizali. A osnovna logika nalaže da se ostaviš priče o Kokoškovu, jer je on to finale dobio. Uostalom, to je njihova igra - na više poena. Naša je trebalo da bude odbrambena, ali dobili smo 95. To znači da je igra Kokoškova bila bolja. Prosto k'o pasulj.

Komša

pre 6 godina

Moramo da shvatimo da na takmičenjima nije dovoljno samo da imaš dobar tim.To jeste osnovni preduslov.Ali struku i igrače moraju da isprate ostali...
Slivenci su ljudi shvatili,iskoristili svako pravilo koje su mogli,svaki resurs državni,saveza,ABA lige,FIBA koji su imali,medijski su se lepo predstavili,doveli veliki broj igrača i sve to je stvorilo sinergiju koja je mnogo pomogla ekipi na terenu.
Pa prilikom prenosa,izvodjenja bacanja Dončića,Prepeliča i Nikolića kamera u kadru ponavlja njihove majke.Fantastično do koje sitnice su se potrudili (ne zna Turčin,mora neko to da mu objasni,agencoja neka za marketing angažovana od saveza).Naši kao da su iz Zvečanske...
Pa bez dobre organizacije ni pesma evrovizije ne može da se uzme a ne zlato u basketu.
Nisu Slovenci ni finansijski ni političkibjaka država,ni košarkaški preterano poznata niti imaju jak uticaj u FIBA da bi bili zaštićeni kao Španija ili Rusija.Poradili ljudi da zaštite ekipu.Odigrali domaćicu,dovukli publiku...
Kod nas država ako hoće da pomogne organizuje takmičenje...malo je to.

Lelelek

pre 6 godina

@super hans
stvarno..pazi šta pričaš.. :)
..jer ,ako još spomeneš sramotu iz 2002,u utakmici protiv Argentine..
Jooj..mnogi će stvatiti,da je naša karma,mnogo gora od hrvatske..i da zlatnu medalju u muškoj košarci,više nikad nećemo videti...

Aca iz Šabca

pre 6 godina

Ne slažem se sa izjavom Žoca, on tvrdi da mladi igrači igraju EP, što uopšte nije tačno, Teodosić, Bobi, Gasol su već zašli u pozne godine a i dalje igraju EP.

Nakon ovo turnira, moje mišljenje je da svaki evropski igrač koji ima iole talenta, treba da se oproba u NBA, pa čak i u NBDL, jer je tamo daleko ozbiljnija konkurencija i bolja se košarka igra.

Иван

pre 6 godina

Са становишта ФИБА, ово је било изузетно успешно првенство: хтели су да промовишу кошарку у земљама у којим она није била популарна, и то су и урадили (Финска, Мађарска), хтели су да добију неке нове кошаркашке силе у Европи, то су и добили (Словенија, Летонија, Немачка).

Остаје им да чекају да падне ЕКА. Јер, Улеб Евролига је јаче такмичење, али њени власници праве исту грешку као и ФИБА: за разлику од НБА, која је лига играча, и то активних, овде су кошаркаши само марионете у рукама разних апаратчика. Зато европски играчи (они који могу) и иду у Америку - тамо имају максималну бригу 24 сата дневно, све је њима подређено, укључујући и материјална питања. Ево, сада је пала шпанска кошарка, браћа Ернангомез нису ни сенка браће Гасол, ускоро ће тамо бити популарнији неки други спортови, десиће се слично ономе што се десило у Италији. Међутим, сада се и НБДЛ реконструисао и теже ће бити довлачити квалитетне Американце. Ко ће онда играти Евролигу? Ту ситуацију по мени чека ФИБА.

Но, ни њој се не пише добро. Репрезентације Турске, Италије, па и Шпаније и Словеније већ су пуне натурализованих странаца и/или кошаркаша страног порекла. Потоњих убудуће неће бити толико, јер ће све теже извлачити играче са Балкана и Африке.

А Евробаскет је боље укинути него овако играти. Већ двадесет година је најмање важно такмичење Европско првенство у години након Летњих олимпијских игара, а сад ће се искључиво тада и одржавати. Бесмислица.

super hans

pre 6 godina

Djordjevic se zali na sudjenje, zaboravlja da smo pokrali Litvaniju 95. Ne cini mi se da je slucajno sto nije uzeto nijedno zlato od kad se Bora Stankovic povukao...

djole

pre 6 godina

Ja sam izbrojao 19 gresaka sudija u finalu na stetu Slovenaca. Na primer kada je Doncic pao na ulazu, svirani mu koraci, a usporeni snimak pokazuje da mu lucic podmetnuo nogu, zatim koraci Bogdanovic adva puta (KOJE VI NARAVNO NISTE ZELELI DA VIDITE JER JE Sarenac to precutao) Komentari su vam zaista toliko pateticni, na primer "eh da je Jovic bio zdrav do kraja utakmice", a niti Sarenac, niti Sale Djordjevic da pomenu da je Slovenija dobila egal zavrsnicu bez dva najbolja igraca Dragica i Doncica! O toj zavrsnici bi Sale Djordjevic najvise trebao da prica!!! Kako ga je mister Kokoskov nadmudrio u toj zavrsnici dok je Sale imao neku ideju sa Stimcem na terenu!!!???? Vi samo znate da kukate na sudjenje iz svog ugla (potpuno navijckog i neobjektivnog). Dovoljno je da se Sarenac i Djordjevic zale na sudije pa da cela nacija kupi te price. Slusam bre onog Sarenca na svih 9 utakmica kuka kada protivnik da kos "Mozda je bio faul, ali ajde...mislim da su bili koraci, ali ajde..." a NIJEDNOM DA KAZE NESTO SLICNO KADA SRBIJA POSTIGNE KOS!? Nijednom na 9 utakmica!!! U Srbiji je stvarno retkost pronaci jedan realan i strucan komentar, sve je to nesto patriJotsko i na nivou obdanista!

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Vi ne da ste losi gubitnici, nego ste kao one ostavljene curice koje onda mrze cijeli muski rod...
Ne svidja vam se Fiba? Istupite. Neka igraju drugi.
Vi igrajte druga neka takmicenja.

Lelelek

pre 6 godina

@super hans
stvarno..pazi šta pričaš.. :)
..jer ,ako još spomeneš sramotu iz 2002,u utakmici protiv Argentine..
Jooj..mnogi će stvatiti,da je naša karma,mnogo gora od hrvatske..i da zlatnu medalju u muškoj košarci,više nikad nećemo videti...

Aca iz Šabca

pre 6 godina

Ne slažem se sa izjavom Žoca, on tvrdi da mladi igrači igraju EP, što uopšte nije tačno, Teodosić, Bobi, Gasol su već zašli u pozne godine a i dalje igraju EP.

Nakon ovo turnira, moje mišljenje je da svaki evropski igrač koji ima iole talenta, treba da se oproba u NBA, pa čak i u NBDL, jer je tamo daleko ozbiljnija konkurencija i bolja se košarka igra.

skidam kapu Kokoskovu

pre 6 godina

(djole, 20. septembar 2017 17:19)

Da, Sale Djordjevic uopste ne pominje to da ga je Kokoskov nadmudrio u toj egal zavrsnici, od rezultata 80:80 bez Doncica i Dragica u poslednjih 5 minuta, plus Srbija imala loptu, i Kuzmic imao dva slobodna bacanja. Ali, znas sta je najveci Saletov poraz u tih posledjih 5 minuta bez Dragica i Doncica? Pa to da je Srbija imala cak i psiholosku prednost! Zato sto su Slovenci pali psihicki zbog povreda Doncica i Dragica, i zato sto je tada Srbija stigla prednost Slovenaca od 10-15 razlike! I takvu psiholosku prednost Sale Djordjevic nije znao da iskoristi!!! O cemu mi ovde pricamo dalje? Kokoskovu svaka cast!

znanje-imanje

pre 6 godina

"niko ne kaže da su namerno"? Evo ja.
Naj savez Srbije je OKS. Jer - u odbojci smo drugčiji. Nije da nema mana. Glavni operativac Slobodan Milošević - alkos, osim kada popije, tada je sve OK i radi ko sat. Boričić je skliski trol. Kada su SVI italijani bili dopingovani u finalu SP u Japanu on nije na to isposluvao zlato nama - već to uze da se sa njima ušemi sledeće EP i lanac naših igrača (čitaj: posredovanih ugovora) tamo. Te decenijama Terzić podbacuje, od malo do puno - a nepomerljiv je. Dali braći da ima muški tim onomad, ne iskoristismo Kovača da uzmemo još više. I smenili Gajića pa bi još gore. itd. Ipak i spram drugih najbolji savez i rezultati. Njegov osnov dugo je bio Nenad Golijanin. Stabilan, normalan, pametan i - za nas. Tiha, srećom prva ličnost naše odbojke četvrt veka.
Kada je međutim bio - ? - "uzdržan" pri glasanju za prijem tkzv. Kosova sve je zblanuo. Nešo - šta ti bi? Jesi poludeo? Kako bilo smenjen je i to odmah i to od svih. Nije trebala nikakva inicijativa, partija itd. Odmah - svi. I to opet bolji izbor: ne makar popularniji Vanja, Gajić (mada sad kao SNS - to jeste vrlo loše ali leteo bi i on odmah svejedno). Novi ljudi ali isti smer.
A košarka...
Ako se 3 "naša" Radović Bogosavljev Bodiroga ne eliminišu sami KKS ih mora otkačiti - kao "naše". Predug je ovaj lanac krađe. Faktor umor (dan manje) i 11 igrača (kraj sa 10) je uvećan i pre turbo-krađe - prethodno krađom sudija za Ruse, pa smo se nepotrebno tukli sa njima do kraja!
Namerno su krali!

Marko

pre 6 godina

Ja ne mogu da shvatim, od prvog dana, zasto bi neki klub igrao takmicenje koje organizuje kompanija ciji su vlasnici 5-6 evropskih kosarkaskih klubova, ili 10-ak sad vec, koliko god, stvarno to ne mogu da razumem.

bojan

pre 6 godina

Moj prelog je da FIBA se fokusira na nacionalno takmicenje. Gde ce svi termini da su usklade sa klubskim takmicenjima i Nba. Ako su resili evropsko prvenstvo da bude na svake 4 godine moj predlog bi bio da osnuju svetsku ligu kao sto je u vaterpolo,odbojka i od skoro u fudbalu.

Милош

pre 6 godina

Предпостављам да је једини разлог играња квалификација на овај начин повратак Евролиге под окриље ФИБА.
По уговору о продаји или уступању такмичења, Евролига је обавезна да своје термине усагласи са терминима ФИБА. Чини ми се да ће ФИБА ићи на то да је уговор прекршен како би вратила Евролигу под своје окриље...

FIBA propo

pre 6 godina

Odlican tekst. Slazem se sa ovim Djoletom i ja sam video puno gresaka sudija na stetu slovenaca. Poenta je da su sudije bile lose, ocajne... Jednostavno nisu bili na nivou zadatka! Propast Fibe se nastavlja na stetu kosarke...

nele

pre 6 godina

Hajdemo prvo da pogledamo nase dvorsite. Poslali smo Bodirogu i Radovica(ako se ne varam) u FIBA. Mogu da razumem da nemaju uticaja, ali bar mogu da se distanciraju od odluka FIBA koje su protiv kosarke. Umesto toga oni ih javno podrzavaju! Promenite njih za pocetak
P.S Ne govorim o igrackim kvalitetima.

Kristijano Maranjo

pre 6 godina

"Niko ne kaže da su oni to namerno radili, moglo je da se prelomi i na Slovence"

ali Slovenci su imali lepse dresove pa se prelomilo po nama..

znanje-imanje

pre 6 godina

@milan - napor za mozak? Izvini, 1500 karaktera je apsolutno premalo.
Mi smo i u svetskoj odbojci počeli od nule nakon sankcija a bez inercije ugleda i nekog Bore Stankovića.
OKS je sa MNOGO manje para i 10 puta manje igrača onda radio kvalitetno i sad smo svetski vrh a i sa uticajem. U sportu koji je maltene popularan i brojan u svetu kao i košarka. I tu ima krađa ali (i mi) guramo da se svetska vodi harmonično sa klupskom a naši funkcionari gledaju naš interes. Toliko jasno da kada je odličan i ugledom neprikosnoven doajen Golijanin bio u pitanju - nije bilo nikakve dileme nego je odmah sklonjen kad nije bilo tako!
KKS ne radi dobro - to se videlo i kada su npr. Đilas i Danilović pogurali Đorđevića umesto i sada - a kamoli tek tada! - boljeg Kokoškova koji nam je od tad trebao biti selektor! Saša je izuzetan lik, uspesima je premašio svako očekivanje ali se to tada nikako nije moglo znati i očekivati!
Ali još ovde već dugo mi imamo reprezentativnu a, suludo, čak i klupsku samo FIBA štetu.
Po istoj šemi KKS mora odavno da uđe u klinč. Postadosmo kanta za napucavanje, ko u vaterpolu gde očekujemo 5 golova prednosti za Italijane - da bi sport bio ravnopravan. Zašto sve to? Čemu naši tamo? Olimpijada se igra ionako. Treba samo naći par nacija da ih zajedno izbojkotujemo par sezona. A ako i nakon ovoga bude sve isto ne da treba nego se MORA odreći trenutnih "naših" tamo.
Poenta je da se SVE greške plaćaju, pa i kod OKS. Ali! ovo sa KKS i "našim" u FIBA je tragikomedija!

cz

pre 6 godina

@djole

Poslednja 3 min nas je dobio Rendolf! Cistokrvni Slovenac! Pa taj do pre god dana nije ni znao sta je Slovenija, a kamoli gde je! Bez njega vi bi lagano zavrsili vec u cetvrtfinalu, sad kad razmislim ne ni ni dotle dosli! Tako da je vama za uspeh trebao cist placenik! Ne znam zasto se toliko ponosite?! Inace od svoh gluposti koje je fiba uradila, ova je najveca! Da potpises stranca kojeg hoces pred svako takmicenje i obesmislis rec reprezentacija!

Negativni

pre 6 godina

@Djole
Do pola sam citao i vise nisam mogao uz sav trud.Mozes ti majstore da brojis do sutra,na kraju ces svakako izbrojati duplo vise na NASU STETU.Sto se tice dva najbolja igraca ne shvatam najbolje sta si hteo reci.Za NASIH 10 Sale se NIKADA nije zalio pa ne znam zasto bi za JEDNOG njihovog.A Dragic?Ne znam kako bih ti objasnio posto ocigledno nemas veze sa ovim sportom a verovatno niti jednim.Dragic nije igrao jer je decko LIPSAO.Celu utakmicu je igrao manje vise solo da na kraju nije mogao da zavrsi mec.To ide treneru na dusu majstore.Znaci Kokoskovu.A to je ogromna greska.Doveo je ekipu u situaciju da zadnjih 5 min nema najboljeg igraca u igri.Toliko o njemu.A Sale je morao da drzi Stimca jer su ovu dvojicu mlatili i nisu bili zasticeni.Ovo je najkrace i NAJBLAZE receno.Obratio bih ti se na jos lepsi nacin kako bi shvatio malo bolje ali mi ne bi objavili komentar.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coldplayer, 20. septembar 2017 23:03

Čemu toliki bes? Čovek je samo rekao svoje mišljenje, i delimično je u pravu. Jedini problem je što su svirali na našu štetu baš u momentima kada smo ih stizali. A osnovna logika nalaže da se ostaviš priče o Kokoškovu, jer je on to finale dobio. Uostalom, to je njihova igra - na više poena. Naša je trebalo da bude odbrambena, ali dobili smo 95. To znači da je igra Kokoškova bila bolja. Prosto k'o pasulj.

Pipo

pre 6 godina

FIBA je potpuno izgubila kompas. Neznalice koje je vode treba da iz moralnih razloga ( ako znaju sta je to) podnesu ostavke a veliki Duda Ivkovic koji veceras zavrsava svoju trenersku treba da se prihvati nove i zapocne svoju funkcionersku karijeru kao prvi covek FIBA. Tako bi se brzo stvari vratile na pravi kolosek.

kondor

pre 6 godina

@djole
Kad se ikad u finalu desilo da se nekoj ekipi sude tri tehničke greške?
Dončić se nije ni video u utakmici sve do povrede, tako da to za Sloveniju nije ni bio hendikep.Nama je mnogo falio Jović i to baš u tim poslednjim trenucima utakmice.To je odlučilo pobednika! Niko ovde ne smatra da su sudije odlučile pobednika, ali su dale vetar u leđe Slovencima.Mi u svakoj četvrtini bonus još napočetku a Slovenci ni do kraja četvrtine, a šta su sve radili našim centrima.

THIS IS SPARTA !

pre 6 godina

(djole, 20. septembar 2017 17:19)

Pa nemoj tako Djole. OK 19 si izbrojao na stetu Slovenaca. Koliko si izbrojao na stetu nas, 91? Pa ja cu ti nabrojati samo pet koje su preudile mec! I to kada pogledas statistiku je vrlo jasno. Prve dve su tehnicke zbog flopinga, lepo se na usporenim snimcima vidi da us obe faulovi u napadu, sto su neke sudije i svirale. To su bacanje i lopta sa strane za njih, umesto lopta za nas. Onda nesportska Dragica kada povlaci, udra Micica i ne gleda loptu, za nasu kontru. Cetvrto je faul nad Prepelicem kada ovaj izbacuje nogu i sutira Bogdanovica i pravi faul u napadu time. I peto je floping Dragica kod suta za tri poena. Onakva gluma i bacakanje zasluzuju oskara. Pogledaj statistiku i reci gde su Slovenci bili bolji od nas, u kom segmentu igre? Ajd' uzdravlje.

Saša

pre 6 godina

@djole

Ako ćemo u detalje, Slovenci bi izgubili sa 15 razlike! dobar deo Dragićevih koševa je faul u napadu, jer prostor pravi odgurivanjem protivničkog igrača. Tako je i Prepelič dao svoju poslednju trojku, koja je i na neki način odlučila. A o podvlačenjima pod Marjanovića i faulovima nad njim bi mogao jedan ceo tekst da se napravi.
Priča o FIBA-i je priča za Danilovića i druge predsednike saveza, a vreme će pokazati ko se to protiv koga igra. Ono šta je izgledno leđa lome igrači, pa bi rezon bio da bi oni trebali da imaju neko "gransko" udruženje koje će ih štiti od nekih suludih stvari - neki od njih već sada igraju 80 do 100 utakmica po sezoni, pa da igraju sve kod kuće mnogo je kume. Jeste da su plaćeni ali nisu baš kao ovi mutanti u NBA.
Što bi rekli naši stari - pamet u glavu

SrbEUin

pre 6 godina

Fiba je kompas ispustila kada je dozvolila da se formiraju privatne košarkaške lige koje su bazirane isključivo na novcu, a ne na sportu. sempervivum, 20. septembar 2017 17:40)

Ako FIBA može da spreči formiranje privatnih liga, što ne ukine NBA?

Kod nas na žalost je veliki procenat ljudi koji još uvek žive u komunizmu, društvenoj imovini i državnom sportu. Takva nam je i Vlada. Njima je dobro, jer to što je državno, to je njihovo. Zato i dalje zaluđuju mase o nekom društvenom interesu.

Istina je da je IBA amaterska organizacija, sa delegiranim funkcionerima koji žele da upravljaju tuđim kapitalom (profesionalnim klubovima i igračima) radi svojih ličnih interesa.
Neka FIBA i dalje ostane kapa na amaterskom sportu, ali KAKVE VEZE TO IMA SA VRHUNSKIM SPORTOM? Njime se bave isključivo proesionalci, i to za ogroman novac.

Vrhunac ironije i lakrdije je odluka FIBE da stranci (isključivo Ameri) igraju za tuđe rep. To nije moguće ni u jednom drugom sportu. Pokušavaju da od nebitnih rep veštački naprave košarkaške nacije. Sramota i kriminal. A onaj Bodi, Bogosav i Zoki su u FIBI isključivo zbog ličnih interesa a ne zbog interesa Sr košarke (vidi pod KKP u EK).

Na kraju kroz one FIBIne prozor nećemo proći na SK bez najboljih igrača (iz NBA, EL i EK ) protiv Ger I Gruz. Ko će igrati za nas??? To je cilj FIBE da nebitne, amaterske košarkaške rep pojačane Amerima igraju turnire za medalje. To je strategija???
Da ne učestvuju profesionalci.

sempervivum

pre 6 godina

Fiba je kompas ispustila kada je dozvolila da se formiraju privatne košarkaške lige koje su bazirane isključivo na novcu, a ne na sportu. Kad zveri (ljudi) osete krv (novac), onda igrači postaju robovi-gladijatori, a sport i čast su za romantičare kojih više nema. Čini mi se da je kasno i za sport i za čast. Treba razbucati i Evroligu i Fibu i NBA.
A reprezentativna košarka postaje besmislena kada možeš da "naturalizuješ" stranca...

plaćenik & domaći izdajnik

pre 6 godina

@THIS IS SPARTA
Slovenci su bili bolji baš u tom "dramskom" segmentu utakmice. Mada, bili su baš dobri. Bili su i naši ali im je nedostajalo malo šmekerskog bezobrazluka. Biće bolje drugi put.

santa justa

pre 6 godina

Nacionalni savezi osnovali FIBA, a ona im preti kaznama??? Bogosavljev, Radovic, Bodiroga??? Citao sam na nekom sajtu intervju sa Bogosavljevim tokom ovog EP. Covek kao da zivi na Marsu.

analiza

pre 6 godina

"Ja sam izbrojao 19 gresaka sudija u finalu na stetu Slovenaca(U toku cele utakmice?Samo greske protiv Slo ste brojali?Da li je bilo i koje greskice tako kvalitetnih sudija i protiv nas?Dokaz njihovog kvaliteta je da su ,po vasem misljenju,19 puta ostetili jednu ekipu?!)... Dovoljno je da se Sarenac i Djordjevic zale na sudije pa da cela nacija kupi te price.(Evo,ja i pre tog smatrah da ove sudije veze s vezom nemaju sa sudjenjem kosarke-jer,ako je nesto nesportska vece ranije,zasto nije i danas?Kladim se da NI JEDAN igrac na prvenstvu ne bi umeo da objasni sta se svira kao faul u odbrani a sta kao faul u napadu!)
(djole)
Razumem da postoje ljudi koji vole da su "anti-protivni",ali tvrditi da su Slo osteceni je malo mnogo.

realista

pre 6 godina

meni je najlosije sudjenje protiv rusa u polufinalu!trebali smo 20razlike da vodimo a sudije svirale 5 faulova koji ne postoje,a bobija vuku za ruku dvojica i nikom nista

fortissimo

pre 6 godina

Ono sto je meni jasno , to su dve situacije gde jedan sudija svira jedno a drugi drugo i ispada na nasu stetu. I to se desava u kosarci ..ali dva puta u mecu? O namernim faulovima da ne pricam i tu smo saseceni. O batinama koje su prvenstveno Bobi i Bogdan dobijali i to da ne pricam. I na kraju ispade da smo mi ostro igrali jer su Slovenci izveli 36 bacanja?? Uvek smo rano ulazili, sredinom cetvrtina u timski bonus a oni pred kraj cetvrtine naprave timsku cetvrtu licnu? Mi se borimo da iz igre damo kos a oni ladno izvode slobodna bacanja? Po meni su to stvari gde nismo bili ravnopravni a Sloveci su sve iskoristili, igrali odlicno, da ne ponavljam i pobedili. Ono sto ja znam da cemo mi da opet osvajamo medalje i bice i zlatna a Slovenija?? U to nisam siguran koliko ce proci godina da osvoje bronzu a ne zlato. Samo gledajte...

paja

pre 6 godina

Fiba mora da izgubi rat koji je sama nametnula.Neka kazne saveze poput Srbije, Spanije, Grcke, Rusuje, Italije, Turske. I neka te reprezentscije ne igraju jedno EP, SP, Oi.Da li ce FIBA da kazni i Ameriku jer timovi igraju NBA

šumadinac

pre 6 godina

najmanje sto su mogli da urade naši predstavnici u FIBA Bodiroga Radović i Bogosavljev posle sramnog suđenja u finalu je da daju ostavke uz oštar protest. Ovako ispada da je Bodirogi stalo do fotelje (za Radovića i Bogosavljeva nisam siguran)

kondor

pre 6 godina

O FIBI je veće dodvoljno rečeno u tekstu!
Nego mi da se okrenemo kvalifikacijama(pošto se tu ništa neće menjati), koje su za nas veoma važne.Svetsko prvenstvo i Olimpijske igre su najvažniji jer tu učestvuju Amerikanci, i tu najbolje vidiš gde si.Sreća, pa je Đorđević u Bajernu, a tu igra dosta naših, pa ne bi trebalo biti velikih problema u kvalifikacijama.Na ovo ostalo, ne možemo da utičemo.

Miljan

pre 6 godina

Uručiti otkaz FIBI. Na trofej Beograda zvati svako leto Hrvate, Amerikance, Litvance, Ruse, Špance, Francuze, Argentince i igrati kvalitetnu košarku za domaću publiku. Eventualno ako može, igrati Olimpijadu, dok se ne raščiste stvari i ne napravi dogovor između NBA, EL i dok se Fiba ne prilagodi realnosti!

Ђорђе

pre 6 godina

Tekst je odlican , samo jedna stvar nije. Sudije su nas namerno unistile, evidentno. Demonstrirala je Fiba nad nama silu zbog sukoba sa Ulebom.
Da , i jos jedna stvar Dragic je igrao dok ga je radila hemija, a kad je prestala nije vise mogao ni da stoji .

CZBG

pre 6 godina

Pa ovi namerno izmisljaju neke kvalifikacije samo da poremete NBA, Euroligu i ostale regionalne i nacionalne lige. Nije mi jasno sta Bodiroga jos uvek trazi u toj cirkus organizaciji?!

aleksandar

pre 6 godina

Opozvati Zorana Radovica I Bodirogu... Rade za sebe , cuvaju fotelje I interese, a protiv interesa Srpske representative I klupske kosarku!

Terenac

pre 6 godina

FIBA pokusava da preuzme potpuni primat nad klupskom i reprezentativnom kosarkom kao i nad NBA ligom klasicnim ucenama, uprkos odluci od pre 17 godina.
Naravno da treba biti na strani Obradovica.
Ako FIBA ne vrati stari sistem takmicenja i ne ukine ove jadne i presmesne kvalifikacije, svi savezi evropskih zemalja treba da se dogovore i bojkotuju njena takmicenja. To jeste kraj reprezentacija (bar na neko vreme) ali to je jedino moguce resenje da se tim mafijasima stane na put.
A Bodirogu i ostale nase treba posebno da bude sramota zbog svojih uloga u celoj prici.

lale

pre 6 godina

premotavao sam finale juče još jednom, na minut i po do kraja i 2 razlike za Slo, Prepelić gura kao sivonja Kuzmića u napadu, pravi prostor i šutira tricu i maši. Lučić se dobro zagradio ali pre skoka pada na zemlju i lepo se vidi iza Blažić koji ga je gurnuo sa obe ruke, loptu hvataju slovenci, drugi NBA igrač Amerikanac Randolph dobija loptu od blažića, ubacuje 2+1 i nema više nazad. Ovakvih situacija je bilo dosta na tekmi, ali ovaj momenat je prelomio. Znači sudije i Amer. Eto, da svima bude lakše...

coldplayer

pre 6 godina

@Djole
Do pola sam citao i vise nisam mogao uz sav trud.Mozes ti majstore da brojis do sutra,na kraju ces svakako izbrojati duplo vise na NASU STETU.Sto se tice dva najbolja igraca ne shvatam najbolje sta si hteo reci.Za NASIH 10 Sale se NIKADA nije zalio pa ne znam zasto bi za JEDNOG njihovog.A Dragic?Ne znam kako bih ti objasnio posto ocigledno nemas veze sa ovim sportom a verovatno niti jednim.Dragic nije igrao jer je decko LIPSAO.Celu utakmicu je igrao manje vise solo da na kraju nije mogao da zavrsi mec.To ide treneru na dusu majstore.Znaci Kokoskovu.A to je ogromna greska.Doveo je ekipu u situaciju da zadnjih 5 min nema najboljeg igraca u igri.Toliko o njemu.A Sale je morao da drzi Stimca jer su ovu dvojicu mlatili i nisu bili zasticeni.Ovo je najkrace i NAJBLAZE receno.Obratio bih ti se na jos lepsi nacin kako bi shvatio malo bolje ali mi ne bi objavili komentar.

strucnjak

pre 6 godina

@djole Covece Slovenija je bila u zavrsnici bez Dragica jer je covek igrao 34 minuta u takvom tempu da bi se i Westbrook raspao, dakle nije se povredio nego ga je tempo utakmice samleo! Doncic je skocni zglob povredio sredinom trece cetvrtine kad je Srbija vec bila u egalu, a Jovic je igrao ukupno tri minuta pod blokadom! Dalje, svirane su tri tehnicke Srbiji i dva puta faul na sutu za 3 poena, od cega je postojala mozda jedna tehnicka i jedan faul, za istu situaciju za koju se nama svira faul u napadu i to tehnicka, Slovencima se daju slobodna (postavljanje bloka), onda Dragicevo simuliranje faula pri sutu za 3 sto je tehnicka, a sudija ne sudi nista, onda Dragicevo presecanje kontre koje se svira kao obican faul itd. Da rezimiram, sudije skroz na strani Slovenaca, a ako pominjes izostanke igraca i povrede, samo je Doncic bio povredjen, Dragica je stigao umor kao i Bogdana, a Srbiji je bio povredjen Jovic od prvog minuta dok Sloveniji Doncic od sredine trece cetvrtine, da ne govorim o povredjenim Teodosicu, Bjelici, Raduljici, Nedovicu, Kalinicu... Ako vec pricamo o povredama Slovenija protiv zdrave Srbije nema sta da trazi, a ako pricamo o ovoj utakmici bez da se pozivamo na rotaciju Srbije od 10 igraca za razliku od Slo koja je imala svih 12, ovo je bila cista egal utakmice gde je veoma upitno da li bi najjaca Slovenija sa placenikom Randolphom uspela da dobije povredama osakacene igrace Srbije (od kojih bar pola ne bi bilo na spisku od 12 u normalnim okolnostima)
da nije bilo pomoci sudija, toliko!

Rozenkranc

pre 6 godina

Sve bolno tačno, i šta sad? Obradović je skroz u pravu, i zašto se jednostavno ne napravi ili udruženje igrača ili nacionalni savezi da jednostavno bojkotuju FIBA, ako ona njih zeza, nek zezaju i oni nju, nema veze, nek nema prvenstava, pa ni klupskih takmičenja koja organizuje FIBA jer nema ko da učestvuje, pa da vidimo onda da li će da promene ploču...

djuro

pre 6 godina

pa nešto nisam siguran da su i ucene klubova, a pogotovo suđenje na EP samo posledice neznanje i neiskustva. Mora se ispitati ko je i koliko profitirao od ucena klubova i "lige šampiona". Što se tiče suđenja, nemoguće je da neko (sudija) ne zna, nema iskustva - ali nekako sve na jednu stranu. Ako nekome nije strano ucenjivanje i zavrtanje ruku celim klubovima i savezima, zašto mislite da bi ustuknuo pred ucenjivanjem ili potplaćivanjem sudija? Naše utakmice, konkretno, govorim o polufinalu i finalu, ali i utakmici u grupi sa Rusijom imale su toliko jednostrano suđenje (direktno odlučilo finale, šta dalje reći) da bi samo budala bila zadovoljna odgovorom da to može da bude slučajno (hoće centrala da pogreši jednom), a i neki drugi timovi su se bunili. To bi trebalo isterati na čistinu, napraviti snimke i insistirati na nezavisnoj istrazi (van FIBA).

Corleone

pre 6 godina

Evropsko i svetsko prvenstvo vise nece videti najvece zvezde NBA a vrlo verovatno i zvezde eurolige. Olimpijada je nesto posebno, FIBA nema veze sa tim, uvek bila i ostaje prestiz jednak i za Lebrona i za Stimca. Sto se tice klupske kosarke, liga sampiona, sta tek o tome reci... promasaj teski.

Dacha

pre 6 godina

Stvar moze vrlo lako da se resi,svi savezi iz evrope koji nesto znace neka istupe iz Fibe i neka organizuju nov savez i takmicenje evrope i odmah ce za njima da podju i drugi manji savezi ili ako nece neka im Fiba,a bas da vidimo kako ce Fiba i sta ce da uradi povodom toga,suspendovace ih sa svetskog prvenstva,pa ako,neka im ga svetsko bez evropskih reprezentacija pa da vidimo ko ce da im ostane,ima odmah i amerikanci da ih otkace jer sto bi slali njihove nba zvezde na tamo neko smesno takmicenje i da igraju sa afrikancima i azijatima,pa nisu blesavi i onda Fibo izvolte pa organizuj ti takmicenja kako ti hoces ali ne znam sa kime!! A sve ove nase fibine bi najurio zauvek iz srpske kosarke pocev od Bodiroge pa preko svih ostalih jer ovo sto oni trenutno rade srpskoj kosarci je nenormalno i zato nista manje od metle ne zasluzuju!!

sport

pre 6 godina

FIBA je organizacija koja idalje funkcionise u 80im iako smo odmakli odavno u 21. vek. Prva greska da prodaju prava ULEB koji je u tom trenutku samo kancelarija sa petoro ljudi, ali koji imaju odredjene pare. Druga greska nastaje kada su videli šta su uradili da ne prave kompromis već teraju kontru, ALI bez osnove! Sada isteruju pravdu koz angazovanje nižerazrednih sudija i nekim paralelnim takmičenjima koju sa smešna! KSS je u saradnji sa više saveza poslao predlog kompromisnog rešenja koje je čak i ULEB podržao, ali FIBA je to glatko odbila! Srljaju u sopstvenu propast i prave se ludi! ULEB je lihvarska organizacija i to niko ne spori, na celu sa sve EK organizacijom, ali idalje su daleko bolji izbor od FIBA! To samo pokazuje koliko je košarka potonula i koliko FIBA ne vidi dalje od kožnih fotelja u koje su udobno uvaljeni. Dok god je tako pre ULEB nego FIBA iako je jasno da ni to nije najbolje rešenje.

Falcon

pre 6 godina

@djole
Đole, reci da nas ložiš! 19 grešaka na štetu Slovenaca?! Hahahahahaha...
Za završnicu se slažem. Pa ja iako amater sam na poluvremenu skoro potpuno predvideo tok drugog dela...jedino što sam pogrešio je što sam se nadao da će sudije morati da vrate nešto od onog silnog navlačenja u 2. četvrtini. Nisu vratili, samo su dodali još malo. I pored toga morali smo da dobijemo i zbog toga mi je krivo. Imali smo ih u poslednjih 5 min, morali smo dobiti makar na iskustvo.

Komša

pre 6 godina

Moramo da shvatimo da na takmičenjima nije dovoljno samo da imaš dobar tim.To jeste osnovni preduslov.Ali struku i igrače moraju da isprate ostali...
Slivenci su ljudi shvatili,iskoristili svako pravilo koje su mogli,svaki resurs državni,saveza,ABA lige,FIBA koji su imali,medijski su se lepo predstavili,doveli veliki broj igrača i sve to je stvorilo sinergiju koja je mnogo pomogla ekipi na terenu.
Pa prilikom prenosa,izvodjenja bacanja Dončića,Prepeliča i Nikolića kamera u kadru ponavlja njihove majke.Fantastično do koje sitnice su se potrudili (ne zna Turčin,mora neko to da mu objasni,agencoja neka za marketing angažovana od saveza).Naši kao da su iz Zvečanske...
Pa bez dobre organizacije ni pesma evrovizije ne može da se uzme a ne zlato u basketu.
Nisu Slovenci ni finansijski ni političkibjaka država,ni košarkaški preterano poznata niti imaju jak uticaj u FIBA da bi bili zaštićeni kao Španija ili Rusija.Poradili ljudi da zaštite ekipu.Odigrali domaćicu,dovukli publiku...
Kod nas država ako hoće da pomogne organizuje takmičenje...malo je to.

Aleks

pre 6 godina

Da ukinu kvalifikacije za repezentacije i da vrate stari sistem dok jos nije kasno.
Euroligu da ne pokusavaju ni pod razno da vrate, vec da pokusaju da "spoje" ligu sampiona (pazi naziv, liga sampiona a u njoj retko koji sampion) i evrokup.
Pre svega toga igraci i klubovi da osnuju udruzenje ciji ce prvi cilj da bude smena celnih ljudi FIBE, pritisak preko medija, ako treba i visegodisnji sve dok ne dodje do smene.
Na kraju uskladiti kalendar sa NBA i sve ce leci nazad na svoje mesto.
Svakog leta takmicenje, Kontinentalna, pa svetsko, pa kontinentalna pa olimpijada. Mnogo lepo :)

maki

pre 6 godina

Ako je istina da je prodala brend,onda nema šta više da traži. Sada najviše izgleda da će gotovo sigurno nastati neka nova međunarodna košarkaška organizacija, a FIBA će otići u zaborav.

republika srpska

pre 6 godina

treba bojkovati fiba pod hitno...ovako se vise ne moze...kvalifikacije savez treba da bojkotuje...ne bi trebali da igramo pod ovim uslovima...treba biti hrabar...treba sto vise saveza da se ujedini i zajedno kaze NE!!!

Salaso

pre 6 godina

Od 95' igrali smo 10 finala a imamo onako sudjenje. Da se ne prisecam 2010. Ne treba vise da se nikome dokazujemo a najmanje fibi. Na njena takmicenja treba slati igrace do 21 god. Ako prodju, prodju. Ovo vise nema smisla da igraci posle napornih sezona umesto da budu sa porodicom ginu na pripremama i turnirima a onda te pokrade neki luzer.

Gde ja živim

pre 6 godina

FIBA = FIFA
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (prolaznik, 20. septembar 2017 18:33)

Nekada bih se možda i složio sa ovom konstatacijom, ali gledajući poslednjih par godina FIFA je za ove bukve gospodska organizacija. Lopovska, ali gospodska.

DS

pre 6 godina

U Evroligi je sve oko para,smesno je da ABA ima samo jednog predstavnika jos kada se vidi da je EP finale bilo balkansko...Ne zna se ko je gori

Иван

pre 6 godina

Са становишта ФИБА, ово је било изузетно успешно првенство: хтели су да промовишу кошарку у земљама у којим она није била популарна, и то су и урадили (Финска, Мађарска), хтели су да добију неке нове кошаркашке силе у Европи, то су и добили (Словенија, Летонија, Немачка).

Остаје им да чекају да падне ЕКА. Јер, Улеб Евролига је јаче такмичење, али њени власници праве исту грешку као и ФИБА: за разлику од НБА, која је лига играча, и то активних, овде су кошаркаши само марионете у рукама разних апаратчика. Зато европски играчи (они који могу) и иду у Америку - тамо имају максималну бригу 24 сата дневно, све је њима подређено, укључујући и материјална питања. Ево, сада је пала шпанска кошарка, браћа Ернангомез нису ни сенка браће Гасол, ускоро ће тамо бити популарнији неки други спортови, десиће се слично ономе што се десило у Италији. Међутим, сада се и НБДЛ реконструисао и теже ће бити довлачити квалитетне Американце. Ко ће онда играти Евролигу? Ту ситуацију по мени чека ФИБА.

Но, ни њој се не пише добро. Репрезентације Турске, Италије, па и Шпаније и Словеније већ су пуне натурализованих странаца и/или кошаркаша страног порекла. Потоњих убудуће неће бити толико, јер ће све теже извлачити играче са Балкана и Африке.

А Евробаскет је боље укинути него овако играти. Већ двадесет година је најмање важно такмичење Европско првенство у години након Летњих олимпијских игара, а сад ће се искључиво тада и одржавати. Бесмислица.

jmk

pre 6 godina

Koliko ja znam u FIBA su Bogosavljev, Radovic, Ivkovic, Divac, Bodiroga, mozda jos neko treba proveriti na sajtu, pa izvolite pitajte njih, kome se vi obracate? Zovite njih neka nesto kazu, zasto svi cute?

milan

pre 6 godina

Odlukom ECA da smanji ukupni broj učesnika u EL i EC, za FIBA je ostao prostor da pokrene perspektivno klupsko takmičenje na evropskom nivou bez ikakvih ucena. Elitnim klubovima je u interesu da se košarka u Evropi u celini razvija i popularizuje i FIBA ima njihovu podršku da organizuje takva takmičenja sve dok im se ona ne nameću. Ipak, FIBA je ucenama narušila sliku o svom takmičenja i učinila ga predmetom podsmeha zbog megalomanskog naziva.

Utakmice reprezentacija na domaćem terenu jesu potrebne, ali njihovim organizovanjem tokom NBA sezone gaze se principi na kojima se reprezentativna košarka zasniva od devedesetih. Bauman to opravdava time da je neučestvovanje NBA igrača na tim utakmicama poželjno jer daje više šanse mladim igračima. Na pitanje zašto se NBA i EL igrači različito tretiraju, on otvoreno kaže da NBA igrači nisu toliko neophodni reprezentacijama i da FIBA po sporazumu ne može da natera NBA da ih pusti u toku sezone, ali da zato može da koristi prinudu nad evropskim klubovima. Naravno da EL klubovi ovako nešto nisu spremni da progutaju i zato se ne vidi kraj ovom ratu.

coldplayer

pre 6 godina

@.,
To kazes jer si kontras i jel veze sa kosarkom nemas.Da si pratio stvari ovih godina ne bi to rekao.Da ti objasnjavam bilo sta nema svrhe.

Miloš

pre 6 godina

Da li postoji ikakva mogućnost da se promeni sve ovo,da se ukinu ove kvalifikacije,da se SP održi naredne godine,da se EP i dalje igraju na svake 2 godine?