Košarka 165

Sreda, 23.08.2017.

17:45

AK: Bobi dominirao, Srbija sigurna protiv Italije

Reprezentacija Srbije pobedila je Italiju sa 73:65 u prvom meču na tradicionalnom "Akropolj kupu".

AK: Bobi dominirao, Srbija sigurna protiv Italije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

165 Komentari

Sortiraj po:

mbođ

pre 6 godina

A ,sada nam objasni zasto Guduric?Decko je promasio sport.Njegova statistika u svim takmicenjima bi bila kao i moja iako imam 50 g.A ti proveri.
(Dzeronimo, 23. avgust 2017 22:02)

Ne samo što imaš 50 godina, nego znaš bolje košarku od Saše Đorđevića i Željka Obradovića, veliki aplauz za tebe.

Fox

pre 6 godina

hipokrat
CSKaA vec 7 sezona daje u proseku preko 85 poena po mecu i najofanzivnija je ekipa Evrolige, ako nisi znao. Tako da nipodastavaj evropsku kosarku ako se ne razumes. A kada bi se u Evropi igralo 12 min po cetvrtini i uvela sva NBA pravila koja ubrzavaju igru i stopiraju vreme za sve i svasta video bi prosek poena i u Evropi. Doduse poslednjih godina se u Evropi igra sve brze i akcenat je na ofanzivnijem i tecnom napadu kod nladjih trenera sto se moze videti i po broju poena ekipa koje vode. Samo jos stariji treneri i oni sa poduzim iskustvom ne menjaju svoju filozofiju. Ali je istina da Amerikance nece niko vise dobiti u finalu nekog takmicenja, previse su atletski ispred svih. I brzi i jaci i eksplozivniji, a kada dodas tome sjajnu tehniku i sutere onda gotova prica. A Anica se ne razume kada govori da se u NBA igra cirkus kosarka. Takav protok lopte i najlepsu igru za gledanje nemas ni u jednom timu kao npr u SAS i GS pa i u Bostonu i jos nekim ekipama, tako da nemojimati predrasude. Ja se samo plasim da ce lepota nase igre nestati kada se penzionise Teodosic, jer ni na vidiku nemamo pleja koji bi ga nasledio a tek nekoga sa takvim osecajem za igru.

Komša

pre 6 godina

@anica
Grešiš.Gasol je mnogo pokretljiviji od Bobija.Igra ledjima,koju pominješ je veoma bitna za centre i Gasol je radi vrhunski.
Bobijeva visina je velika prednost ali ima i onu drugu stranu - motorika je problem jako visokih ljudi i dosta je ranjiv u odbrani ako spoljna linija zakaže - najviše faulova će praviti na bekovima i krilima prilikom ulaza.
Sada mu se već redje dešava da ga uguraju pod obruč (na snagu) - protiv Grčke samo jednom.U toj situaciji je njegova visina skoro bezvredna.
Ne bi bilo lepo da od tog dečka očekujemo previše pa da ga posle napadamo kako nije odograo dobro.
Jednostavno ima stvari koje ne zavise od njegive želje i volje i za koje je potrebno i vreme.

anica

pre 6 godina

(hipokrat, 24. avgust 2017 07:15)
Nisam rekla da su svi kao bilderi ali vecina, ne volim takvu kosarku kakva je u NBA ligi sad, nema tu trunke zanimljivosti iz mog ugla i ne vidim u cemu je problem? Lebron Lebron...meni on nije sinonim za kosarku a budi siguran da imam vise pogledanih meceva NBA lige nego sto mislis, zato i pisem ovo. Pored njihove markentiske manije padose donekle u zaborav pravi pelceri ove lepe igre...meni su NBA liga period Stiva Nesa, Sakramenta(Sa Veberom koji je bio krupan ali znao kosarku), sa Ajversonom u Filadelfiji, Dirk Novicki. Nas nijedan igrac ovom Lebronu ne moze da pridje, bas da je to od znanja, kako su savladavali O Nila??? Njih sam volela da gledam...a ne popaljene vestacke muskulature, ubili su kosarku!
Apropo ovoga da odgovorim i komentatoru iznad...nisam primetila da je Gasol nesto specijalno pokretljiviji od Bobija, ne razumem se mozda, ali kod starijeg Gasola nema ni trunke motorike ili sam ja corava...naravno, ovo ne znaci da je super kosarkas!

Petar

pre 6 godina

@Neferbooby

Da NBA igraci takav cirkus prave, da nas oduvali u finalu svetskog i prvenstva i olimpiskih igara za 40 razlike sa trecim timom, ovi Amerikanci stvarno ne znaju da igraju kosarku....

hipokrat

pre 6 godina

@(anica, 23. avgust 2017 23:10)

Nije mi jasno ovo s nabildovanim rukama. Jel tebi Stef Kari ili Ajzea Tomas izgledaju kao bilderi? Ili Kevin Durent (onaj sto nam je trpao trojke s preko 9).
Ti naravno nikad nisi ni citala o nba a kamoli pogledala vise od 3 meca. Ako mislis da sparsi, voriorsi ili seltiksi ne igraju tecnu kosarku, ali je zato igra cska koji daje 75 poena po mecu, onda mogu samo da ti pozelim dalje uzivanje u sopstvenom neznanju i licemerju (jer verujem da ti ne smeta kad evropski klubovi dovedu nba skart da im budu glavni igraci).

4k4.Dex

pre 6 godina

Mislim da Djordjevic jedino gresi sto ne proba da da Kalinicu ofanzivniju ulogu on moze da daje lagano 15-20 poena po mecu ako ga okrene ofanzivi. Mozda i hoce nego je ovaj polu povredjen... videcemo. Kalinic i jovic kao da su na postedi igraju, ocekijem da ih pusti s lanca na EP.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

A na tribinama 200 ljudi:)))
Ova evropska kosarka je miljama iza NBA.
Kada bi Lebron ili bilo ko iz NBA odigrao prijateljsku u bilo kojem delu sveta ne bi mogla da se kupi karta... I onda neko ovde uporedjuje evropsku imitaciju kosarke i "evropske zvezde" sa kosarkom i igracima iz NBA :)))
(smesno, 23. avgust 2017 22:55)

Mislim da si pomesao marketing i sport. Cak su i NBA pravila prilagodjena marketinskim zahtevima, o nacinu igre da ne pricamo. Meni licno je NBA dosadan. Ne palim se na vrhunske individualce ni u jednom timskom sportu.

CG

pre 6 godina

Citam komentare i pomisljam kako bi se tek komentarisalo da je Srbija od ovih 7 prijateljskih izgubila 4 utakmice. Kskav god dy je sastav ovi momci melju svaki tim sa kojim su igrali do sad!!! Ulaze u finale! !!

republika srpska

pre 6 godina

prvi kvalitetan protivnik ....nismo odigrali lose ali ni pretjerano dobro...
to je ujedno i jedina utakmica da imamo valjanog protivnika u pripremama...po mojoj racunici imamo 1 pobjedu a ne 7 grcka ocajna gruzija srednja ekipa crna gora nedorasli njemacka takodje rusija osrednja

гори ватраааа сад у намааа

pre 6 godina

@Plavac i @smesno ljudi ovo vam je jedan te isti čovek - ogorčeni ljubomorni susjed sve u svemu teški spamer, do sad je poslao jedno 1000x poruka iste sadržine, ignorišite ga..

NeferBoobie

pre 6 godina

I onda neko ovde uporedjuje evropsku imitaciju kosarke i "evropske zvezde" sa kosarkom i igracima iz NBA :)))
(smesno, 23. avgust 2017 22:55)


Nije za upoređivanje. NBA je cirkus, a košarka je lepa taktička igra gde pobeđuje pamet u sprezi sa fizičkom spremom. Nabildovani divovi puni steroida su zabava za neznalice i gutače hot dogova. Koga zanimaju akrobacije u redu, ali to nije košarka.

anica

pre 6 godina

@smesno
Smesan si mnogo. Taj ko uporedjuje Evropsku kosarku sa NBA i ne treba da prati kosarku. Mnogo je razlike sto tehnicki sto takticki sto fizicki. Svako gleda sta voli, ako je tebi lepo da vidis dva dodavanja i kos, pas sa kraja terena i kos, nabildovane ruke i stitnike za zube...nekome nije. Kosarka je uvek bila lep, tecan sport...sa dosta nadmudrivanja. Sad je samo ta NBA liga merilo za kvalitet...svuda se tu vrte pare i reklame, al budi siguran da ni kvalitet evrolige nije los.

antiDebil

pre 6 godina

Zvezda i Partizan su Srbija, nisu sa Marsa valjda, i popularniji su od reprezentacija Srbije. Naravno da Zvezda i Partizan nisu suprotnosti od reprezentacije Srbije, i to što su popularniji ne znači da u ljudima ima manje srpskog osećaja.

Na kraju krajeva, Zvezda je Srbiji donela sportsko slavlje koje niti jedna reprezentacija nije.
(sf, 23. avgust 2017 21:03)

Najvece sportsko slavlje u istoriji ove zemlje, i to bez konkurencije, je kosarkasko zlato iz Atine 1995.godine !!
Nista sa time ne moze da se uporedi a zvezdin doprinos tome je, eto, malo veci nego doprinos fmp-a. Ako je fmp-ov 0%, zvezdin je 3%, mozda 4%, Partizanov je 95% !!

Dzeronimo

pre 6 godina

Euforija@
A ,sada nam objasni zasto Guduric?Decko je promasio sport.Njegova statistika u svim takmicenjima bi bila kao i moja iako imam 50 g.A ti proveri.

smesno

pre 6 godina

A na tribinama 200 ljudi:)))
Ova evropska kosarka je miljama iza NBA.
Kada bi lebron ili bilo ko iz NBA odigrao prijateljsku u bilo kojem delu sveta ne bi mogla da se kupi karta... I onda neko ovde uporedjuje evropsku imitaciju kosarke i "evropske zvezde" sa kosarkom i igracima iz NBA :)))

old šetrhend

pre 6 godina

A ,sada nam objasni zasto Guduric?Decko je promasio sport.Njegova statistika u svim takmicenjima bi bila kao i moja iako imam 50 g.A ti proveri.
(Dzeronimo, 23. avgust 2017 22:02)
Uzmi lulu mira i ohladi se.

ccc?

pre 6 godina

Svi vi koji pljujete Bogdana veze nemate o košarci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NN, 23. avgust 2017 22:06)

Broje koseve i promasaje i opet je po postignutim kosevima treci igrac u ovoj utakmici.A kako je odigrao poslednju cetvrtinu necu da pricam. Sasvim dovoljno da se protivnik dotuce. Tu je kada treba jer je sa Bobijem u jednom trenutku bio odlucujuci igrac. A vi pljujte i dalje.

santa justa

pre 6 godina

antiDebil, 23. avgust 2017 22:25)
Hajde lepo ti i jos par njih na rubriku sport, pa kosarka, pa tamo pametujte do mile volje.
Macvan dize pehar!

Vz

pre 6 godina

Ovi klinci u komentarima očigledno nemaju mozak, raspravljaju o "Titovim blizancima" dok igra Srbija. Imate li vi deco pametnija posla u životu? Ova Saletova ekipa igra za Srbiju, a ne za Zvezdu ili Partizan. Dosta više sa glupostima ko je čiji! Jeste li Srbi ili niste!?(Tango Šojić, 23. avgust 2017 20:10)

Zvezda i Partizan su Srbija, nisu sa Marsa valjda, i popularniji su od reprezentacija Srbije. Naravno da Zvezda i Partizan nisu suprotnosti od reprezentacije Srbije, i to što su popularniji ne znači da u ljudima ima manje srpskog osećaja. Na kraju krajeva, Zvezda je Srbiji donela sportsko slavlje koje niti jedna reprezentacija nije.
(sf, 23. avgust 2017 21:03)
Vecu glupost od ove poslednje recenice nisam procitao u zivotu. Sedi jedan. Profesorka ne pita u avgustu!

Gde ja živim

pre 6 godina

(sf, 23. avgust 2017 21:03)

Prijatelju, druže, rođo kako god. Veruj mi, ja apsolutno poštujem i ono što je Zvezda uradila u fudbalu i ono što je Partizan uradio u košarci. To su najveći uspesi KLUPSKOG sporta. Međutim, da vidiš sad ovo. Poslednji put sam se zbog Partizana ozbiljno nervirao na F4 2010. godine, a zbog Zvezde kada je Ranđelović nesretni primio ona 2 gola protiv Bajerna. Od tada ništa, osim možda za vaterpolo, ali tu uopšte ne gledam boje, jer su mi svi dragi. Što se tiče reprezentacije u bilo kom sportu, a naročito u košarci sam ustajao rano, ostajao budan do kasno, imao puls preko 110 i zamalo da se šlogiram jako mlad kada je Tundžeri dao onaj koš. Zato nemoj ko Boga te molim da mi pričaš šta je važnije. Ja verovatno neću spavati kako treba dok traje ovo prvenstvo (blesav sam šta da radim), a imam puno obaveza, pa ti vidi šta je nekima od nas važno. Ovo jesu srpski klubovi, ali u poređenju sa reprezentacijom su negde ispod termita što bi rekao Čarli Harper. Mada opet ti i ostali imate pravo na svoje mišljenje, ali nemate pravo da vređate ove igrače. Sportski pozdrav

Dragan

pre 6 godina

Bogdanovic je ziva propast, ono je strasno kako decko prodaje lopte i kaoo glumi nesto a veze nema. Uzas! Plakacemo mi za Teom i daj Boze da se Nedovix oporavi i bude fit i pokaze koliko moze.

EUFORIJA

pre 6 godina

Na kecu idu Jovic i Micic,na dvojci Bogdanovic i Milosavljevic,na trojci Lucic i Kalinic,cetvorke Macvan i Bircevic,petice Marjanovic,Kuzmic i Stimac.Nedovic ce ici ako se oporavi,ako ne,onda Guduric umesto njega.Mada je bolje da Nedovic ne ide na EP jer je rovit i sklon povredama,a Guduric je zdrav i prosao je cele pripreme.Lazic ispada!

Millennium

pre 6 godina

Da me ne shvatite pogrešno, al valjalo bi nešto i izgubiti. Bolje sad nego na prvenstvu kad krenu takmičarske utakmice. I bez euforije. Priprema je jedno, turnir drugo. Ali verujem da će ih Sale držati sa dve noge na zemlji.

Bolesni Nolan@

pre 6 godina

Lale Gator@@
Ako ,smo spali na Lazica da mora da ide ,nema nista od nas .Covek ne zna sta je asistencija, inace se slazem za Milosavljevica.

BarbaDjole

pre 6 godina

Dakle glavni ofanzivni aduti su Bogdan, Bobi i Lucic, tu je negde i Macvan. Jovke tu da asistira i pegla odbranu uz Kuzmu, Kalinu i Lazica. Nadam se samo da ce Nedovic da bude spreman, treba nam takav brz igrac.

anica

pre 6 godina

(the troyka, 23. avgust 2017 20:46)
Gasolu svaka cast al stigle ga godine, mozda se ne razumem dovoljno i ne bih da budem drska...ali ne volim takve igrace koji samo ispruze ruke sa kolcem u ledjima, nas je Bobi okretan. No, nije tema ni Bobi ni Gasol...vec je evidentno da Sasa kao trener moze da ocekuje od svakog igraca dobru kosarku jer su svi momci zasluzeno tu gde jesu, Srbija je klasa u kosarci bila i uvek ce biti i ako ne bude zlato oni su nas ponos. Nemojmo ih pljuvati bez razloga, dosta su i na ovim pripremama pokazali...i nemojmo deliti na Zvezdase i Partizanovce, pa da li igde to ima? Da se brukamo samo, ko da smo sa poljane dosli, ipak treba da se ugledamo na nase sportiste, pogledaj samo ovaj sportski portal, ne znas gde ces pre da pogledas, i u svemu prvaci.
Napred Srbija!

sf

pre 6 godina

Ovi klinci u komentarima očigledno nemaju mozak, raspravljaju o "Titovim blizancima" dok igra Srbija. Imate li vi deco pametnija posla u životu? Ova Saletova ekipa igra za Srbiju, a ne za Zvezdu ili Partizan. Dosta više sa glupostima ko je čiji! Jeste li Srbi ili niste!?
(Tango Šojić, 23. avgust 2017 20:10)

Zvezda i Partizan su Srbija, nisu sa Marsa valjda, i popularniji su od reprezentacija Srbije. Naravno da Zvezda i Partizan nisu suprotnosti od reprezentacije Srbije, i to što su popularniji ne znači da u ljudima ima manje srpskog osećaja.

Na kraju krajeva, Zvezda je Srbiji donela sportsko slavlje koje niti jedna reprezentacija nije.

akio toyoda

pre 6 godina

sjajni su svi momcu. samo napred do zlata. imam osecaj da je to to. POVRATAK OTPISANIH ima sbe da isprangijamo kao Tihi i Prle 1. nemacku diviziju.

Boća

pre 6 godina

Dobili lagano, spusti li se u stav u odbrani samo 10min. i rešili utakmicu. Kad se odlučivalo 4/4 Bogdan zagrizao u napadu i podigo nivo, Bobi izdominirao, Jović dodao gas, Lučić standardno u oba pravca a ostali ispratili koliko je p trebalo...samo Micic slab i prodao koju loptu više ali verovatno neće imati ovu minutažu i ako ide. Sale odmarao Kalinu a sa njegovom energijom u odbrani bi još laganije bilo. Vrlo zadovoljavajuće i vidi se mnogo važan faktor-JAK EKIPNI DUH!!!

Crnogorac

pre 6 godina

Braco Srbi!!!Pratim kosarku zadnjih 30-ak godina i to intenzivno, jos od bivse SFRJ...
Podrzite ove svoje momke, sto ih pljuvate!!! Pa ne igra vam citava prva petorka a vi navalili kao fa igraju Djordjevic, Danilovic, Bodiroga, Paspalj i Divac iz najboljih dana!!!!
Jos ovo dobijaju sve redom. Tako se sjecam kako ste brucili Saleta kad je tek postavljen,pa dodjose medalje, o razapinjanju Radonjica da ne pricam...
A ja evo kao Crnogorac i kosarkaski jugonostalgicar branio sam pod ovim nik-om i pomenutu dvojicu i evo vise i sad vjerujem u ovaj vas tim!!!! Ne valja vam to, ovo je popularan portal, stvara se negativna atmosfera...
A Srbija osvaja medalju, samo je Spanija jaca po imenima i niko vise.
Loptu na centre, jaka odbrana i to je to.

Pavle

pre 6 godina

Realno igrali smo lose. Neorganizovani napadi, i mnogo bacenih lopti u ruke. Bogdan bas ispod nivoa, ali ne sumnjam da cemo biti bas utegnuti za prvenstvo. Jednostavno takav dan, ali smo i takvi uspeli da pobedimo sigurno, raspolozene italijane.

Spejs Nigrutin

pre 6 godina

Ovakve reprezentacije kao sto je Italija ili recimo Letonija su u nokaut fazi ne daj boze za jake i ozbiljne ekipe. Ako ih krene sut, posebno tu izdvajam letoniju, onda je to rapsodija. Kada bi nekako Spanija otisla u 1/8 finala na Letoniju pa da nastane cirkus i tuga u ocima onih koji misle da je Spanija ko s marsa pala.

Vlado

pre 6 godina

Odbrana nam je vrh. Ne svidja mi se nimalo sto Bogdan mora da igra pleja, ostajemo bez jedinog pravog sutera u toj situaciji. Micic je bio bolji na njegovom prvom prvenstvu (msm 2014) nego ove godine, maaadaaa imam neki osecaj da nasi jos uvek rade sa tegovima toliko su im ruke krute i pri sutu i pri pasu kao da su pola sata pre utakmice izasli iz teretane. Mislim realno, Guduric, Bogdanovic, Milosavljevic pa i Jovic i Micic su sasvim solidni trojkasi a na ovim utakmicama bacaju cigle, hoce obruc da pukne... Videcemo, borba i timski rad pre svega pa sta nam Bog da. Nesto mi sve ovo lici na 1998. :)

Optimista

pre 6 godina

Komentari... Bogdanović nema šut, Milosavljević loš, Birčević očajan, ne valjaju ni Kuzmiću, Mačvan, Štimac... "Borba od petog do osmog mesta maksimum"... Retko glupi komentari, nekada su bar košarku na ovom sajtu komentarisali ljudi koji su bar nekada igrali ispred zgrade, danas samo "Majstori tastature"! Idemo do finala!

Dekameron

pre 6 godina

Problem je što ovde nemamo drugog pleja .Otpadoše Teo i Nedović,ista samo Jović,a Mićić ne može da igra onoliko kvalitetno koliko ova gore pomenuta trojka .

lal

pre 6 godina

sale uvezbava bogdana na pleju... zato pripreme i sluze... ne trebaju bogdanu pripreme za ono sto ce uraditi protivnicima na ep... lucic odlepio... bobi dimenzija...
sale postavlja igru "u nemogucim" uslovima... i mi i dalje pobedjujemo... iako su neke postavke za one minute kada se rotira i odmara i poenta je samo da zadrzis rezultat i ne tones... cak i kad tones da to bude dozirano...

Reporter

pre 6 godina

Alo ljudi, zašto svi istu frazu, medalja je daleko medalja je daleko. Pa zašto je daleko? Sve dobijamo,
Španci su na primer izgubili od belgije, Litvanci gube, svi ti favoriti su izgubili jednu ili dve dok naši sa 'pola' snage rutinski dobijaju. Malo optimizma, šta ste svi negativni. Jesmo narod pesimisti, samo kukamo, bunimo se, žalimo se. Ajde malo pozitive. Zar je to toliko teško?

the troyka

pre 6 godina

Covece, vezasmo 6 pobeda neki i dalje nezadovoljni
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (anica, 23. avgust 2017 20:03)

Pa zato sto i nije sve tako bajno, mislim ukoliko su nam ambicije jedno od prva tri mesta, mi za sada nemamo vrhunskog kos getera, i nemoj Bobana da spominjes i sam b92 lepo objasnjava "Bobi je od starta dominirao pod obručima, pre svega jer Italija nema kvalitetne centre.", a sta cemo kad sretne bracu Gasol? Valancijunasa? Onda npr. Bogi mora da proradi, a da bi uopste i postojala takva mogucnost ne sme da se zamara vodjenjem lopte itd.. uostalom objasnili su to mnogi komentatori. Dakle, jos uvek nemamo onu igru u napadu koja je potrebna za ono sto ciljamo i to je cinjenica..

Tango Šojić

pre 6 godina

Ovi klinci u komentarima očigledno nemaju mozak, raspravljaju o "Titovim blizancima" dok igra Srbija. Imate li vi deco pametnija posla u životu? Ova Saletova ekipa igra za Srbiju, a ne za Zvezdu ili Partizan. Dosta više sa glupostima ko je čiji! Jeste li Srbi ili niste!?

njami

pre 6 godina

Bircevic decko ne zna gde je cim nasuprot ima malo kvalitetnije protivnike,Micic jednostavno nema kvalitet...Tesko cemo kada dodju takmicarske utakmice.

Duck Dodgers

pre 6 godina

Nedović i Kalinić ce pasti kao budali šamar... i taman će se sve poklopiti... sviđa mi se baš kako igramo, a ne otkrivamo sve karte... samo skromno i mnogo rada, zna sve Sale.

tiquan

pre 6 godina

Jel zna neko jel igra Zaza Pakulija za Gruziju?
Ako igra treba pustiti C tim, jer on lomi igrače, a mi nismo u toj situaciji da imamo igrača na lomljenje.

Milos

pre 6 godina

U 6 utakmica 6 pobeda. Citam komentare.... kada dodje tezi protivnik bice problema..... pa zar Italija nije jedna od boljih evropskih selekcija.
Na svakoj od 6 utakmica sut je bio iznad 50% i na svakoj utakmici smo bili jaci u skoku od svojih pritivnika. I svaki put kada pobednik odigra agresivno mi odigramo jos jace i privedemo utakmicu rutinski do kraja. O igracima ponaosob ne bi trosio reci, svako odigrao sta je trebalo i to je nas najveci kvalitet... svi mogu da pogode, svi skacu, svi asistiraju, svi se bore kao lavovi!
Odavno nisam gledao ovako dobru timsku igru Bice to odlicno :) napred Srbija!!!

Vlado

pre 6 godina

Odbrana kremen-kamen. U napadu skripi organizacija. Ova danasnja igra mnogo lici na EL igre KK Partizana pod Vujosevicem i CZ pod Radonjicem. Muska odbrana, svi na ofanzivni skok...

kimiko

pre 6 godina

Kako lepo drugari igraju...Lucic dalekometna trojka,pa onda Macvan hop finta iza ledja lopta, pa Bogdan lepo pogodi.Jovic dobro osmislja napade.
a Bobi nas dobri,okret pod kosem, pa trojicu okrene, pa hop kos.Pa onda Stimac se bori, sve super.
bas sam sve primetio i svidelo mi se kako igraju.

natural

pre 6 godina

Italijani vise sutirali za 3 nego za 2 poena, divlja ekipa...Mada ih je Bobi oterao od kosa.. Slaba tacka nam je rezervni plej- Micic je slab, nema kvalitet i tu ce nam skripati na evropskom..

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Nece nasi na pripremnim utakmicama odigrati najace sto mogu a nece ni u grupi na prvenstvu prvo osmotris protivnike pa onda igras kako smo odradili prosle godine zadnje mesto pa onda i Australiju genijalno a isto tako je prosao i Brazil uz ovakav sistem takmicenja moras ko u sahu da predvidis vise poteza unapred

Magiko

pre 6 godina

Ne znam zasto mi ljudi udaraju minuse kad je jasno da Bogdan ne moze da igra pleja. Svako ko gleda utakmicu to moze jasno da vidi al to su valjda ovi ostrasceni. Lucic najbolji.

vojagrobar

pre 6 godina

@dostojevski Sram te bilo! Na vestima o reprezentaciji nema grobara/delija/cigana/pantera - samo Srba!!! Iskreno se nadam da si jos klinac i da ima vremena da odrastes i shvatis o cemu govorim!!! Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke!

#5

pre 6 godina

Smarate sa Bogdanom. Momak igra najbolje moguce. Najbolji je suter u ekipi i svi protivnici to znaju i obracaju paznju na njega. Nemamo druge izrazene sutere koji bi razvukli odbranu. Ocigledno da ima ulogu i u organizaciji igre i tu se trosi dosta. Realno ovo nije extra kvalitetna ekipa ali igraju najbolje moguce i igraju timski sto je najvaznije. Medalja je daleko u ovom trenutku ali treba da se pobijemo pa sta nam Bog da.

Knez Mirko

pre 6 godina

Italijani pogubljeni, sramota za Mesinu koji jeste veliki trener, bas su losi. Mi smo, sto je vaznije, isto tanki. Mnogo igraca bitnih za kvalitet igre ne igra. Ostaje da se uzdamo u taj nas timski duh, sto nam je jedino ostalo.

anatas

pre 6 godina

Bircevic najslabija karika..(Nadrealista, 23. avgust 2017 18:08)

kapiram da si zvezdas ali nisi realan uopste
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (doktor, 23. avgust 2017 18:20)

evo ja nisam zvezdas, pratim samo nba i reprezentaciju, znaci boli me uvo i za domacu kosarku i za evroligu, i potvrdjujem da je nasjlabija karika, a tebi je kapiranje najslabija jer ocigledno mislis da u svetu postoje samo zvezda i partizan i da niko u svetu ne prati nista sem ta 2 kluba

ja

pre 6 godina

molio bi vas sve kada komentarisete nesto o reprezentaciji da ne koristite reci Zvezda,Partizan,grobar,delija,panter i slicne gluposti.Koga normalnog briga za koga je neko igrao,ovo je reprezentacija Srbije i o tome samo treba da se prica.

Navijač

pre 6 godina

Stvarno ne kapiram ovo pljuvanje, te ne valja ovaj, te ne valja onaj.. Ovo je pripremni period, ovo su prijateljske utakmice, nemamo skoro kompletnu prvu petorku, Bogdan je tu i svestan je sta se od njega ocekuje, sve ce to da se slozi do EP. Puna podrska Saletu i momcima!

smss

pre 6 godina

Nije lose. Kalinic odmarao, Lazic isto. Sale forsirao sa Micicem na pjeju, te pruzio vecu minutazu Marijanovicu, koji sjajno koristi, cak sta vise me fascinira tehnikom i inteligencijom pod kosem, sjajno koristi to. Zao mi je Milosavljevica, gine za svaku loptu u odbrani, u napadu mu fali malo vise hrabrosti. Lucic, zaista sjajan, skok, prodornost, sut, u moru otkaza, pravo osvezenje za reprezentaciju. Mislim da kad se i Nedovic prikljuci, Bogdanovic ce vise da se posveti onom sto najbolje radi, sutira, mada me je iznenadio koliko je imao kvalitetnih ulaza, bez prevelikog forsiranja suta. Italija, bez centra, nikakve sanse nema na Eurobasketu, uopste nemaju pozicionu igru, vise running gun igra, bazirana na 2/3 beka individualca. Lijep pozdrav...

Barem za sada...

pre 6 godina

Dosta se pricalo o tome kako je Gagi od Lazica za nijansu slabiji u odbrani, ali mnogo bolji u napadu. Ne kazem da sam neki poznavalac ove igre, ali nesto ne videh taj napadacki potencijal.

Сава

pre 6 godina

Лучић скаче растура.
Да имамо још 4-5 таква у тиму били би ко Амери.
Имамо у ствари, Калинић, Дангубић, Загорац, Симоновић, Кешељ...ако некад буду сви у тиму, плеј може само алеј уп да баца.
Можда је и време да мало више обратимо пажњу на такве играче у будућности.
Технику имамо, то није спорно, ал фале нам скочни играчи споља, тек би онда ломили.

Gde ja živim

pre 6 godina

Bobi nezaustavljiv, ali bi mogao još malo žustrije na koš, mogao je u par situacija da izvuče 2+1. Mačvan nije bio na šuterskom nivou prošlih utakmica. Lučić genijalan, stvarno je šteta što ga nije bilo u dosadašnjim akcijama. Ako bude ovakav kada bude trebalo, na konju smo. Bogdan i dalje igra pleja, mislim da je to za neke nepredviđene situacije, i dosta se umara, ali biće to sve dobro. Nemojte ljudi očekivati od njega da ima 30+ poena u pripremnom periodu. Kada bude trebalo biće Boki na visini zadatka. I dalje je ovo daleko od naših mogućnosti tako da ima puno mesta za napredak.

Italijani malo vežbali za All Star šutiranje trojki, Belineli kao po običaju. Njemu da zabrane šut van 6,75 ne znam da li bi dogurao do 10 poena. Mislim da je ovakva utakmica bila potrebna zbog Letonije jer će oni da prangijaju odakle stignu, mada sada imaju i dobru unutrašnju liniju sa Kristapsom.

Sve u svemu fina utakmica, sa blagim štrecanjima zbog ružnih padova i grimasa kod Lučića, ali dobro.

wer

pre 6 godina

Auuu ljudi al ste satanizovali Bogdana.Polako,bice to kako treba.Uopste ne kontam toliku kolicinu mrznje prema decku.
(Saskonije, 23. avgust 2017 18:36)

postoji 123 dobra razloga za to :)

vlado

pre 6 godina

U ove tri cetvrtine mi nije jasan Jovic. U igri je sa Bogdanovicem a ne organizuje on igru nego pusta Bogdana da carini loptu 15 sekundi...
Trenutno jedino Lucic, Marjanovic i Macvan donekle vredni pomena... bekovi 0...

Divos

pre 6 godina

@ blabla, 23. avgust 2017 19:02

Тамнопути Билига и Абас су рођени у Италији.
И Американац Хекет је рођен у Италији, ни он није натурализовани играч.
Ту је још један Американац, Бурнс, овај је рођен у САД, али мислим да се и он не води као натурализовани играч.
Коначно ту је и један Аргентинац, овај Филој, и он има италијанско спортско држављанство.

Тако да Италијани, колико год звучало невероватно, највереватније (за овог Бурнса нисам сигуран) немају у тиму натурализованог играча.

da da

pre 6 godina

Bircevic najslabija karika..(Nadrealista, 23. avgust 2017 18:08) 

kapiram da si zvezdas ali nisi realan uopste [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (doktor, 23. avgust 2017 18:20)

 evo ja nisam zvezdas, pratim samo nba i reprezentaciju, znaci boli me uvo i za domacu kosarku i za evroligu, i potvrdjujem da je nasjlabija karika, a tebi je kapiranje najslabija jer ocigledno mislis da u svetu postoje samo zvezda i partizan i da niko u svetu ne prati nista sem ta 2 kluba(anatas, 23. avgust 2017 19:12)

Ae bre sta ti je? Sta se primas na sve? Nema covek pravo ni da se sprda

Ma igraju se nasi

pre 6 godina

Ne znam zasto mi ljudi udaraju minuse kad je jasno da Bogdan ne moze da igra pleja. Svako ko gleda utakmicu to moze jasno da vidi al to su valjda ovi ostrasceni. Lucic najbolji.

Zato sto on moze da igra pleja i najsigurniji je na lopti.
Problem je sto ga onda gubimo na poziciji beka, a videli ste koliko mu malo treba da se raspuca (poslednja cetvrtina).

Jovica forsirati na pleju, Micic nazalost nije za ovaj nivo

Ne zelim

pre 6 godina

Jeste li toliko neseposobni da nadjete prenos?? 

https://youtu.be/CJVC4bG-2Is
(bojaaan, 23. avgust 2017 18:40)

Druze, ne placam ja kablovsku da bih prenos vijao po internetu.

vaso

pre 6 godina

ama polako, i prošli put u grupi nismo mogli da se sastavimo..a svi znamo šta je posle bilo..
.Grci i Brazilci nisu znali šta ih je snašlo
:-)

Rozenkranc

pre 6 godina

A sto Kalinić i Lazić ne igraju, i u prošlim utakmicama skoro da ih nije bilo... Kalinić će da se uigra, zajedno sa Nedovicem, kad na vrbi rodi grožđe....

Zlatko

pre 6 godina

Jeste, Micić nije reprezentativni potencial ali momak je tu, čitavo leto, gine za dres i nije prihvatio da mu neko saopšti da je povređen i da ne sme da igra za svoju zemlju. Vaso, samo jako.

Batko

pre 6 godina

lucic kos i nesportska, a panteri doziveli throwback ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dostojevski, 23. avgust 2017 19:23)

Dete, idi na rubriku "sport", pa onda klikni na "kosarka" , pa nadji vesti o Zvezdi, Partizanu, FMP-u i pisi ovakve komentare. Ovo je rubrika o EP, o reprezentaiji SRBIJE !!!
Svoje komplekse leci na drugom mestu, jer ovde je pogresno

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Lučić nam je baš trebao koliko energije unosi to je neverovatno... mislim da bi Simonović svakako otpao pored ovakvog Lučića. .. Marjanović je napadački zlata vredan.

goran NS

pre 6 godina

prenosi reprezentacije .. i razna prvenatva ... LŠ i ostalo su KOMERCIJALNI programi ... a to NIJE U DOMENU javnog servisa ... pogledajte bbc, euronews, ....

Kanta

pre 6 godina

Postoji losija opcija od prenosa reprezentacije na Sport Klubu... prenosi na Areni!
Skandalozno losi komentatori, koji prenose kao da sede kuci uz TV i dobacuju poneku usput...

Rozenkranc

pre 6 godina

Slabasno ovo izgleda, a tek kad naidju utakmice na ispadanje, sa jačim ekipama, biće stani pani... I nekako mislim da nam sledi borba 5-8 mesta...
Mada nije ni čudo, ne igra nam maltene cela prva petorka, a ovde nas preostali "najbolji" igrač je trenutno najgori...

Plavi

pre 6 godina

Micic katastrofa, ako ne bude Nedovica nadrljali smo. Mislim Micic sigurno ide na prevenstvo jer je ovaj rovit a ne moze sa jednim plejom da ide, ako se ne oporavi Nedovic mrka kapa.

Rcmica

pre 6 godina

Mogu samo reci tesko nama bez Tea. Sa Micicem i Jovicem. Jovic ne deluje kao igrac iz Zvezde, deluje nezainteresovano. Micic prosto kada vodi igru, toliko je spor da potrosi 20sec na prenos lopte.k atastrofalan je. Bircevic i Guduric trenutno najslabije karike. Bez nekih navijackih misljenja, Guduric je zalutao, i prosto je neverovatno koliko covek nema znanja za ovaj nivo. Svakako ipak Bircevic otpada. Dok Lucic najprijatnije iznenadjenje. Odlican svaku utakmicu.

da da

pre 6 godina

utisak danasnje igre:
- bogdan ne moze nista da ubode
- bogdan ne moze da igra pleja
- bogdan previse drzi loptu
- bogdan ima previse slobode
- marjanovic i lucic dobri
- wtf sa kuzmicem????

Uroš

pre 6 godina

Baš čudno što Italijanima na priloženoj slici piše Helas na dresu. A i ovaj najbliži Kuzmiću mi nekako liči na onog Grkan što ga je Krstić pogodio stolicom.

jednostavno

pre 6 godina

sramota, RTS je javni servis Srbije a ne prenosi utakmice naše reprezanticije. Zašto mi plaćamo javni servis!? Ugasite ga već jednom ili dovedite ljude koji znaju da rade!!!

au batice

pre 6 godina

Stalno nesto pljujete Bircevica a decko razbio na svim pripremnim utakmicama...ok danas je losiji malo ali ima ovde dosta igraca koji vola ne mogu da ubodu pa su vam dobri. ..ne kapiram vas?

jednostavno

pre 6 godina

sramota, RTS je javni servis Srbije a ne prenosi utakmice naše reprezanticije. Zašto mi plaćamo javni servis!? Ugasite ga već jednom ili dovedite ljude koji znaju da rade!!!

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Lučić nam je baš trebao koliko energije unosi to je neverovatno... mislim da bi Simonović svakako otpao pored ovakvog Lučića. .. Marjanović je napadački zlata vredan.

Optimista

pre 6 godina

Komentari... Bogdanović nema šut, Milosavljević loš, Birčević očajan, ne valjaju ni Kuzmiću, Mačvan, Štimac... "Borba od petog do osmog mesta maksimum"... Retko glupi komentari, nekada su bar košarku na ovom sajtu komentarisali ljudi koji su bar nekada igrali ispred zgrade, danas samo "Majstori tastature"! Idemo do finala!

Crnogorac

pre 6 godina

Braco Srbi!!!Pratim kosarku zadnjih 30-ak godina i to intenzivno, jos od bivse SFRJ...
Podrzite ove svoje momke, sto ih pljuvate!!! Pa ne igra vam citava prva petorka a vi navalili kao fa igraju Djordjevic, Danilovic, Bodiroga, Paspalj i Divac iz najboljih dana!!!!
Jos ovo dobijaju sve redom. Tako se sjecam kako ste brucili Saleta kad je tek postavljen,pa dodjose medalje, o razapinjanju Radonjica da ne pricam...
A ja evo kao Crnogorac i kosarkaski jugonostalgicar branio sam pod ovim nik-om i pomenutu dvojicu i evo vise i sad vjerujem u ovaj vas tim!!!! Ne valja vam to, ovo je popularan portal, stvara se negativna atmosfera...
A Srbija osvaja medalju, samo je Spanija jaca po imenima i niko vise.
Loptu na centre, jaka odbrana i to je to.

Batko

pre 6 godina

lucic kos i nesportska, a panteri doziveli throwback ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dostojevski, 23. avgust 2017 19:23)

Dete, idi na rubriku "sport", pa onda klikni na "kosarka" , pa nadji vesti o Zvezdi, Partizanu, FMP-u i pisi ovakve komentare. Ovo je rubrika o EP, o reprezentaiji SRBIJE !!!
Svoje komplekse leci na drugom mestu, jer ovde je pogresno

#5

pre 6 godina

Smarate sa Bogdanom. Momak igra najbolje moguce. Najbolji je suter u ekipi i svi protivnici to znaju i obracaju paznju na njega. Nemamo druge izrazene sutere koji bi razvukli odbranu. Ocigledno da ima ulogu i u organizaciji igre i tu se trosi dosta. Realno ovo nije extra kvalitetna ekipa ali igraju najbolje moguce i igraju timski sto je najvaznije. Medalja je daleko u ovom trenutku ali treba da se pobijemo pa sta nam Bog da.

Plavi

pre 6 godina

Micic katastrofa, ako ne bude Nedovica nadrljali smo. Mislim Micic sigurno ide na prevenstvo jer je ovaj rovit a ne moze sa jednim plejom da ide, ako se ne oporavi Nedovic mrka kapa.

Reporter

pre 6 godina

Alo ljudi, zašto svi istu frazu, medalja je daleko medalja je daleko. Pa zašto je daleko? Sve dobijamo,
Španci su na primer izgubili od belgije, Litvanci gube, svi ti favoriti su izgubili jednu ili dve dok naši sa 'pola' snage rutinski dobijaju. Malo optimizma, šta ste svi negativni. Jesmo narod pesimisti, samo kukamo, bunimo se, žalimo se. Ajde malo pozitive. Zar je to toliko teško?

ja

pre 6 godina

molio bi vas sve kada komentarisete nesto o reprezentaciji da ne koristite reci Zvezda,Partizan,grobar,delija,panter i slicne gluposti.Koga normalnog briga za koga je neko igrao,ovo je reprezentacija Srbije i o tome samo treba da se prica.

Tango Šojić

pre 6 godina

Ovi klinci u komentarima očigledno nemaju mozak, raspravljaju o "Titovim blizancima" dok igra Srbija. Imate li vi deco pametnija posla u životu? Ova Saletova ekipa igra za Srbiju, a ne za Zvezdu ili Partizan. Dosta više sa glupostima ko je čiji! Jeste li Srbi ili niste!?

Gde ja živim

pre 6 godina

(sf, 23. avgust 2017 21:03)

Prijatelju, druže, rođo kako god. Veruj mi, ja apsolutno poštujem i ono što je Zvezda uradila u fudbalu i ono što je Partizan uradio u košarci. To su najveći uspesi KLUPSKOG sporta. Međutim, da vidiš sad ovo. Poslednji put sam se zbog Partizana ozbiljno nervirao na F4 2010. godine, a zbog Zvezde kada je Ranđelović nesretni primio ona 2 gola protiv Bajerna. Od tada ništa, osim možda za vaterpolo, ali tu uopšte ne gledam boje, jer su mi svi dragi. Što se tiče reprezentacije u bilo kom sportu, a naročito u košarci sam ustajao rano, ostajao budan do kasno, imao puls preko 110 i zamalo da se šlogiram jako mlad kada je Tundžeri dao onaj koš. Zato nemoj ko Boga te molim da mi pričaš šta je važnije. Ja verovatno neću spavati kako treba dok traje ovo prvenstvo (blesav sam šta da radim), a imam puno obaveza, pa ti vidi šta je nekima od nas važno. Ovo jesu srpski klubovi, ali u poređenju sa reprezentacijom su negde ispod termita što bi rekao Čarli Harper. Mada opet ti i ostali imate pravo na svoje mišljenje, ali nemate pravo da vređate ove igrače. Sportski pozdrav

Duck Dodgers

pre 6 godina

Nedović i Kalinić ce pasti kao budali šamar... i taman će se sve poklopiti... sviđa mi se baš kako igramo, a ne otkrivamo sve karte... samo skromno i mnogo rada, zna sve Sale.

Zlatko

pre 6 godina

Jeste, Micić nije reprezentativni potencial ali momak je tu, čitavo leto, gine za dres i nije prihvatio da mu neko saopšti da je povređen i da ne sme da igra za svoju zemlju. Vaso, samo jako.

Milos

pre 6 godina

U 6 utakmica 6 pobeda. Citam komentare.... kada dodje tezi protivnik bice problema..... pa zar Italija nije jedna od boljih evropskih selekcija.
Na svakoj od 6 utakmica sut je bio iznad 50% i na svakoj utakmici smo bili jaci u skoku od svojih pritivnika. I svaki put kada pobednik odigra agresivno mi odigramo jos jace i privedemo utakmicu rutinski do kraja. O igracima ponaosob ne bi trosio reci, svako odigrao sta je trebalo i to je nas najveci kvalitet... svi mogu da pogode, svi skacu, svi asistiraju, svi se bore kao lavovi!
Odavno nisam gledao ovako dobru timsku igru Bice to odlicno :) napred Srbija!!!

Vz

pre 6 godina

Ovi klinci u komentarima očigledno nemaju mozak, raspravljaju o "Titovim blizancima" dok igra Srbija. Imate li vi deco pametnija posla u životu? Ova Saletova ekipa igra za Srbiju, a ne za Zvezdu ili Partizan. Dosta više sa glupostima ko je čiji! Jeste li Srbi ili niste!?(Tango Šojić, 23. avgust 2017 20:10)

Zvezda i Partizan su Srbija, nisu sa Marsa valjda, i popularniji su od reprezentacija Srbije. Naravno da Zvezda i Partizan nisu suprotnosti od reprezentacije Srbije, i to što su popularniji ne znači da u ljudima ima manje srpskog osećaja. Na kraju krajeva, Zvezda je Srbiji donela sportsko slavlje koje niti jedna reprezentacija nije.
(sf, 23. avgust 2017 21:03)
Vecu glupost od ove poslednje recenice nisam procitao u zivotu. Sedi jedan. Profesorka ne pita u avgustu!

smss

pre 6 godina

Nije lose. Kalinic odmarao, Lazic isto. Sale forsirao sa Micicem na pjeju, te pruzio vecu minutazu Marijanovicu, koji sjajno koristi, cak sta vise me fascinira tehnikom i inteligencijom pod kosem, sjajno koristi to. Zao mi je Milosavljevica, gine za svaku loptu u odbrani, u napadu mu fali malo vise hrabrosti. Lucic, zaista sjajan, skok, prodornost, sut, u moru otkaza, pravo osvezenje za reprezentaciju. Mislim da kad se i Nedovic prikljuci, Bogdanovic ce vise da se posveti onom sto najbolje radi, sutira, mada me je iznenadio koliko je imao kvalitetnih ulaza, bez prevelikog forsiranja suta. Italija, bez centra, nikakve sanse nema na Eurobasketu, uopste nemaju pozicionu igru, vise running gun igra, bazirana na 2/3 beka individualca. Lijep pozdrav...

Magiko

pre 6 godina

Ne znam zasto mi ljudi udaraju minuse kad je jasno da Bogdan ne moze da igra pleja. Svako ko gleda utakmicu to moze jasno da vidi al to su valjda ovi ostrasceni. Lucic najbolji.

BarbaDjole

pre 6 godina

Dakle glavni ofanzivni aduti su Bogdan, Bobi i Lucic, tu je negde i Macvan. Jovke tu da asistira i pegla odbranu uz Kuzmu, Kalinu i Lazica. Nadam se samo da ce Nedovic da bude spreman, treba nam takav brz igrac.

Vlado

pre 6 godina

Odbrana kremen-kamen. U napadu skripi organizacija. Ova danasnja igra mnogo lici na EL igre KK Partizana pod Vujosevicem i CZ pod Radonjicem. Muska odbrana, svi na ofanzivni skok...

Gde ja živim

pre 6 godina

Bobi nezaustavljiv, ali bi mogao još malo žustrije na koš, mogao je u par situacija da izvuče 2+1. Mačvan nije bio na šuterskom nivou prošlih utakmica. Lučić genijalan, stvarno je šteta što ga nije bilo u dosadašnjim akcijama. Ako bude ovakav kada bude trebalo, na konju smo. Bogdan i dalje igra pleja, mislim da je to za neke nepredviđene situacije, i dosta se umara, ali biće to sve dobro. Nemojte ljudi očekivati od njega da ima 30+ poena u pripremnom periodu. Kada bude trebalo biće Boki na visini zadatka. I dalje je ovo daleko od naših mogućnosti tako da ima puno mesta za napredak.

Italijani malo vežbali za All Star šutiranje trojki, Belineli kao po običaju. Njemu da zabrane šut van 6,75 ne znam da li bi dogurao do 10 poena. Mislim da je ovakva utakmica bila potrebna zbog Letonije jer će oni da prangijaju odakle stignu, mada sada imaju i dobru unutrašnju liniju sa Kristapsom.

Sve u svemu fina utakmica, sa blagim štrecanjima zbog ružnih padova i grimasa kod Lučića, ali dobro.

Barem za sada...

pre 6 godina

Dosta se pricalo o tome kako je Gagi od Lazica za nijansu slabiji u odbrani, ali mnogo bolji u napadu. Ne kazem da sam neki poznavalac ove igre, ali nesto ne videh taj napadacki potencijal.

Boća

pre 6 godina

Dobili lagano, spusti li se u stav u odbrani samo 10min. i rešili utakmicu. Kad se odlučivalo 4/4 Bogdan zagrizao u napadu i podigo nivo, Bobi izdominirao, Jović dodao gas, Lučić standardno u oba pravca a ostali ispratili koliko je p trebalo...samo Micic slab i prodao koju loptu više ali verovatno neće imati ovu minutažu i ako ide. Sale odmarao Kalinu a sa njegovom energijom u odbrani bi još laganije bilo. Vrlo zadovoljavajuće i vidi se mnogo važan faktor-JAK EKIPNI DUH!!!

kimiko

pre 6 godina

Kako lepo drugari igraju...Lucic dalekometna trojka,pa onda Macvan hop finta iza ledja lopta, pa Bogdan lepo pogodi.Jovic dobro osmislja napade.
a Bobi nas dobri,okret pod kosem, pa trojicu okrene, pa hop kos.Pa onda Stimac se bori, sve super.
bas sam sve primetio i svidelo mi se kako igraju.

NeferBoobie

pre 6 godina

I onda neko ovde uporedjuje evropsku imitaciju kosarke i "evropske zvezde" sa kosarkom i igracima iz NBA :)))
(smesno, 23. avgust 2017 22:55)


Nije za upoređivanje. NBA je cirkus, a košarka je lepa taktička igra gde pobeđuje pamet u sprezi sa fizičkom spremom. Nabildovani divovi puni steroida su zabava za neznalice i gutače hot dogova. Koga zanimaju akrobacije u redu, ali to nije košarka.

tiquan

pre 6 godina

Jel zna neko jel igra Zaza Pakulija za Gruziju?
Ako igra treba pustiti C tim, jer on lomi igrače, a mi nismo u toj situaciji da imamo igrača na lomljenje.

Millennium

pre 6 godina

Da me ne shvatite pogrešno, al valjalo bi nešto i izgubiti. Bolje sad nego na prvenstvu kad krenu takmičarske utakmice. I bez euforije. Priprema je jedno, turnir drugo. Ali verujem da će ih Sale držati sa dve noge na zemlji.

Kanta

pre 6 godina

Postoji losija opcija od prenosa reprezentacije na Sport Klubu... prenosi na Areni!
Skandalozno losi komentatori, koji prenose kao da sede kuci uz TV i dobacuju poneku usput...

Navijač

pre 6 godina

Stvarno ne kapiram ovo pljuvanje, te ne valja ovaj, te ne valja onaj.. Ovo je pripremni period, ovo su prijateljske utakmice, nemamo skoro kompletnu prvu petorku, Bogdan je tu i svestan je sta se od njega ocekuje, sve ce to da se slozi do EP. Puna podrska Saletu i momcima!

da da

pre 6 godina

utisak danasnje igre:
- bogdan ne moze nista da ubode
- bogdan ne moze da igra pleja
- bogdan previse drzi loptu
- bogdan ima previse slobode
- marjanovic i lucic dobri
- wtf sa kuzmicem????

natural

pre 6 godina

Italijani vise sutirali za 3 nego za 2 poena, divlja ekipa...Mada ih je Bobi oterao od kosa.. Slaba tacka nam je rezervni plej- Micic je slab, nema kvalitet i tu ce nam skripati na evropskom..

vojagrobar

pre 6 godina

@dostojevski Sram te bilo! Na vestima o reprezentaciji nema grobara/delija/cigana/pantera - samo Srba!!! Iskreno se nadam da si jos klinac i da ima vremena da odrastes i shvatis o cemu govorim!!! Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke!

anica

pre 6 godina

@smesno
Smesan si mnogo. Taj ko uporedjuje Evropsku kosarku sa NBA i ne treba da prati kosarku. Mnogo je razlike sto tehnicki sto takticki sto fizicki. Svako gleda sta voli, ako je tebi lepo da vidis dva dodavanja i kos, pas sa kraja terena i kos, nabildovane ruke i stitnike za zube...nekome nije. Kosarka je uvek bila lep, tecan sport...sa dosta nadmudrivanja. Sad je samo ta NBA liga merilo za kvalitet...svuda se tu vrte pare i reklame, al budi siguran da ni kvalitet evrolige nije los.

ccc?

pre 6 godina

Svi vi koji pljujete Bogdana veze nemate o košarci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NN, 23. avgust 2017 22:06)

Broje koseve i promasaje i opet je po postignutim kosevima treci igrac u ovoj utakmici.A kako je odigrao poslednju cetvrtinu necu da pricam. Sasvim dovoljno da se protivnik dotuce. Tu je kada treba jer je sa Bobijem u jednom trenutku bio odlucujuci igrac. A vi pljujte i dalje.

old šetrhend

pre 6 godina

A ,sada nam objasni zasto Guduric?Decko je promasio sport.Njegova statistika u svim takmicenjima bi bila kao i moja iako imam 50 g.A ti proveri.
(Dzeronimo, 23. avgust 2017 22:02)
Uzmi lulu mira i ohladi se.

lal

pre 6 godina

sale uvezbava bogdana na pleju... zato pripreme i sluze... ne trebaju bogdanu pripreme za ono sto ce uraditi protivnicima na ep... lucic odlepio... bobi dimenzija...
sale postavlja igru "u nemogucim" uslovima... i mi i dalje pobedjujemo... iako su neke postavke za one minute kada se rotira i odmara i poenta je samo da zadrzis rezultat i ne tones... cak i kad tones da to bude dozirano...

antiDebil

pre 6 godina

Zvezda i Partizan su Srbija, nisu sa Marsa valjda, i popularniji su od reprezentacija Srbije. Naravno da Zvezda i Partizan nisu suprotnosti od reprezentacije Srbije, i to što su popularniji ne znači da u ljudima ima manje srpskog osećaja.

Na kraju krajeva, Zvezda je Srbiji donela sportsko slavlje koje niti jedna reprezentacija nije.
(sf, 23. avgust 2017 21:03)

Najvece sportsko slavlje u istoriji ove zemlje, i to bez konkurencije, je kosarkasko zlato iz Atine 1995.godine !!
Nista sa time ne moze da se uporedi a zvezdin doprinos tome je, eto, malo veci nego doprinos fmp-a. Ako je fmp-ov 0%, zvezdin je 3%, mozda 4%, Partizanov je 95% !!

Vlado

pre 6 godina

Odbrana nam je vrh. Ne svidja mi se nimalo sto Bogdan mora da igra pleja, ostajemo bez jedinog pravog sutera u toj situaciji. Micic je bio bolji na njegovom prvom prvenstvu (msm 2014) nego ove godine, maaadaaa imam neki osecaj da nasi jos uvek rade sa tegovima toliko su im ruke krute i pri sutu i pri pasu kao da su pola sata pre utakmice izasli iz teretane. Mislim realno, Guduric, Bogdanovic, Milosavljevic pa i Jovic i Micic su sasvim solidni trojkasi a na ovim utakmicama bacaju cigle, hoce obruc da pukne... Videcemo, borba i timski rad pre svega pa sta nam Bog da. Nesto mi sve ovo lici na 1998. :)

akio toyoda

pre 6 godina

sjajni su svi momcu. samo napred do zlata. imam osecaj da je to to. POVRATAK OTPISANIH ima sbe da isprangijamo kao Tihi i Prle 1. nemacku diviziju.

anica

pre 6 godina

(the troyka, 23. avgust 2017 20:46)
Gasolu svaka cast al stigle ga godine, mozda se ne razumem dovoljno i ne bih da budem drska...ali ne volim takve igrace koji samo ispruze ruke sa kolcem u ledjima, nas je Bobi okretan. No, nije tema ni Bobi ni Gasol...vec je evidentno da Sasa kao trener moze da ocekuje od svakog igraca dobru kosarku jer su svi momci zasluzeno tu gde jesu, Srbija je klasa u kosarci bila i uvek ce biti i ako ne bude zlato oni su nas ponos. Nemojmo ih pljuvati bez razloga, dosta su i na ovim pripremama pokazali...i nemojmo deliti na Zvezdase i Partizanovce, pa da li igde to ima? Da se brukamo samo, ko da smo sa poljane dosli, ipak treba da se ugledamo na nase sportiste, pogledaj samo ovaj sportski portal, ne znas gde ces pre da pogledas, i u svemu prvaci.
Napred Srbija!

au batice

pre 6 godina

Stalno nesto pljujete Bircevica a decko razbio na svim pripremnim utakmicama...ok danas je losiji malo ali ima ovde dosta igraca koji vola ne mogu da ubodu pa su vam dobri. ..ne kapiram vas?

Spejs Nigrutin

pre 6 godina

Ovakve reprezentacije kao sto je Italija ili recimo Letonija su u nokaut fazi ne daj boze za jake i ozbiljne ekipe. Ako ih krene sut, posebno tu izdvajam letoniju, onda je to rapsodija. Kada bi nekako Spanija otisla u 1/8 finala na Letoniju pa da nastane cirkus i tuga u ocima onih koji misle da je Spanija ko s marsa pala.

vaso

pre 6 godina

ama polako, i prošli put u grupi nismo mogli da se sastavimo..a svi znamo šta je posle bilo..
.Grci i Brazilci nisu znali šta ih je snašlo
:-)

Сава

pre 6 godina

Лучић скаче растура.
Да имамо још 4-5 таква у тиму били би ко Амери.
Имамо у ствари, Калинић, Дангубић, Загорац, Симоновић, Кешељ...ако некад буду сви у тиму, плеј може само алеј уп да баца.
Можда је и време да мало више обратимо пажњу на такве играче у будућности.
Технику имамо, то није спорно, ал фале нам скочни играчи споља, тек би онда ломили.

vlado

pre 6 godina

U ove tri cetvrtine mi nije jasan Jovic. U igri je sa Bogdanovicem a ne organizuje on igru nego pusta Bogdana da carini loptu 15 sekundi...
Trenutno jedino Lucic, Marjanovic i Macvan donekle vredni pomena... bekovi 0...

goran NS

pre 6 godina

prenosi reprezentacije .. i razna prvenatva ... LŠ i ostalo su KOMERCIJALNI programi ... a to NIJE U DOMENU javnog servisa ... pogledajte bbc, euronews, ....

Uroš

pre 6 godina

Baš čudno što Italijanima na priloženoj slici piše Helas na dresu. A i ovaj najbliži Kuzmiću mi nekako liči na onog Grkan što ga je Krstić pogodio stolicom.

anatas

pre 6 godina

Bircevic najslabija karika..(Nadrealista, 23. avgust 2017 18:08)

kapiram da si zvezdas ali nisi realan uopste
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (doktor, 23. avgust 2017 18:20)

evo ja nisam zvezdas, pratim samo nba i reprezentaciju, znaci boli me uvo i za domacu kosarku i za evroligu, i potvrdjujem da je nasjlabija karika, a tebi je kapiranje najslabija jer ocigledno mislis da u svetu postoje samo zvezda i partizan i da niko u svetu ne prati nista sem ta 2 kluba

Ne zelim

pre 6 godina

Jeste li toliko neseposobni da nadjete prenos?? 

https://youtu.be/CJVC4bG-2Is
(bojaaan, 23. avgust 2017 18:40)

Druze, ne placam ja kablovsku da bih prenos vijao po internetu.

EUFORIJA

pre 6 godina

Na kecu idu Jovic i Micic,na dvojci Bogdanovic i Milosavljevic,na trojci Lucic i Kalinic,cetvorke Macvan i Bircevic,petice Marjanovic,Kuzmic i Stimac.Nedovic ce ici ako se oporavi,ako ne,onda Guduric umesto njega.Mada je bolje da Nedovic ne ide na EP jer je rovit i sklon povredama,a Guduric je zdrav i prosao je cele pripreme.Lazic ispada!

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Nece nasi na pripremnim utakmicama odigrati najace sto mogu a nece ni u grupi na prvenstvu prvo osmotris protivnike pa onda igras kako smo odradili prosle godine zadnje mesto pa onda i Australiju genijalno a isto tako je prosao i Brazil uz ovakav sistem takmicenja moras ko u sahu da predvidis vise poteza unapred

Rozenkranc

pre 6 godina

Slabasno ovo izgleda, a tek kad naidju utakmice na ispadanje, sa jačim ekipama, biće stani pani... I nekako mislim da nam sledi borba 5-8 mesta...
Mada nije ni čudo, ne igra nam maltene cela prva petorka, a ovde nas preostali "najbolji" igrač je trenutno najgori...

wer

pre 6 godina

Auuu ljudi al ste satanizovali Bogdana.Polako,bice to kako treba.Uopste ne kontam toliku kolicinu mrznje prema decku.
(Saskonije, 23. avgust 2017 18:36)

postoji 123 dobra razloga za to :)

njami

pre 6 godina

Bircevic decko ne zna gde je cim nasuprot ima malo kvalitetnije protivnike,Micic jednostavno nema kvalitet...Tesko cemo kada dodju takmicarske utakmice.

Ma igraju se nasi

pre 6 godina

Ne znam zasto mi ljudi udaraju minuse kad je jasno da Bogdan ne moze da igra pleja. Svako ko gleda utakmicu to moze jasno da vidi al to su valjda ovi ostrasceni. Lucic najbolji.

Zato sto on moze da igra pleja i najsigurniji je na lopti.
Problem je sto ga onda gubimo na poziciji beka, a videli ste koliko mu malo treba da se raspuca (poslednja cetvrtina).

Jovica forsirati na pleju, Micic nazalost nije za ovaj nivo

Rozenkranc

pre 6 godina

A sto Kalinić i Lazić ne igraju, i u prošlim utakmicama skoro da ih nije bilo... Kalinić će da se uigra, zajedno sa Nedovicem, kad na vrbi rodi grožđe....

Dekameron

pre 6 godina

Problem je što ovde nemamo drugog pleja .Otpadoše Teo i Nedović,ista samo Jović,a Mićić ne može da igra onoliko kvalitetno koliko ova gore pomenuta trojka .

Divos

pre 6 godina

@ blabla, 23. avgust 2017 19:02

Тамнопути Билига и Абас су рођени у Италији.
И Американац Хекет је рођен у Италији, ни он није натурализовани играч.
Ту је још један Американац, Бурнс, овај је рођен у САД, али мислим да се и он не води као натурализовани играч.
Коначно ту је и један Аргентинац, овај Филој, и он има италијанско спортско држављанство.

Тако да Италијани, колико год звучало невероватно, највереватније (за овог Бурнса нисам сигуран) немају у тиму натурализованог играча.

da da

pre 6 godina

Bircevic najslabija karika..(Nadrealista, 23. avgust 2017 18:08) 

kapiram da si zvezdas ali nisi realan uopste [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (doktor, 23. avgust 2017 18:20)

 evo ja nisam zvezdas, pratim samo nba i reprezentaciju, znaci boli me uvo i za domacu kosarku i za evroligu, i potvrdjujem da je nasjlabija karika, a tebi je kapiranje najslabija jer ocigledno mislis da u svetu postoje samo zvezda i partizan i da niko u svetu ne prati nista sem ta 2 kluba(anatas, 23. avgust 2017 19:12)

Ae bre sta ti je? Sta se primas na sve? Nema covek pravo ni da se sprda

Pavle

pre 6 godina

Realno igrali smo lose. Neorganizovani napadi, i mnogo bacenih lopti u ruke. Bogdan bas ispod nivoa, ali ne sumnjam da cemo biti bas utegnuti za prvenstvo. Jednostavno takav dan, ali smo i takvi uspeli da pobedimo sigurno, raspolozene italijane.

santa justa

pre 6 godina

antiDebil, 23. avgust 2017 22:25)
Hajde lepo ti i jos par njih na rubriku sport, pa kosarka, pa tamo pametujte do mile volje.
Macvan dize pehar!

Knez Mirko

pre 6 godina

Italijani pogubljeni, sramota za Mesinu koji jeste veliki trener, bas su losi. Mi smo, sto je vaznije, isto tanki. Mnogo igraca bitnih za kvalitet igre ne igra. Ostaje da se uzdamo u taj nas timski duh, sto nam je jedino ostalo.

Rcmica

pre 6 godina

Mogu samo reci tesko nama bez Tea. Sa Micicem i Jovicem. Jovic ne deluje kao igrac iz Zvezde, deluje nezainteresovano. Micic prosto kada vodi igru, toliko je spor da potrosi 20sec na prenos lopte.k atastrofalan je. Bircevic i Guduric trenutno najslabije karike. Bez nekih navijackih misljenja, Guduric je zalutao, i prosto je neverovatno koliko covek nema znanja za ovaj nivo. Svakako ipak Bircevic otpada. Dok Lucic najprijatnije iznenadjenje. Odlican svaku utakmicu.

the troyka

pre 6 godina

Covece, vezasmo 6 pobeda neki i dalje nezadovoljni
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (anica, 23. avgust 2017 20:03)

Pa zato sto i nije sve tako bajno, mislim ukoliko su nam ambicije jedno od prva tri mesta, mi za sada nemamo vrhunskog kos getera, i nemoj Bobana da spominjes i sam b92 lepo objasnjava "Bobi je od starta dominirao pod obručima, pre svega jer Italija nema kvalitetne centre.", a sta cemo kad sretne bracu Gasol? Valancijunasa? Onda npr. Bogi mora da proradi, a da bi uopste i postojala takva mogucnost ne sme da se zamara vodjenjem lopte itd.. uostalom objasnili su to mnogi komentatori. Dakle, jos uvek nemamo onu igru u napadu koja je potrebna za ono sto ciljamo i to je cinjenica..

Dragan

pre 6 godina

Bogdanovic je ziva propast, ono je strasno kako decko prodaje lopte i kaoo glumi nesto a veze nema. Uzas! Plakacemo mi za Teom i daj Boze da se Nedovix oporavi i bude fit i pokaze koliko moze.

4k4.Dex

pre 6 godina

Mislim da Djordjevic jedino gresi sto ne proba da da Kalinicu ofanzivniju ulogu on moze da daje lagano 15-20 poena po mecu ako ga okrene ofanzivi. Mozda i hoce nego je ovaj polu povredjen... videcemo. Kalinic i jovic kao da su na postedi igraju, ocekijem da ih pusti s lanca na EP.

Dzeronimo

pre 6 godina

Euforija@
A ,sada nam objasni zasto Guduric?Decko je promasio sport.Njegova statistika u svim takmicenjima bi bila kao i moja iako imam 50 g.A ti proveri.

smesno

pre 6 godina

A na tribinama 200 ljudi:)))
Ova evropska kosarka je miljama iza NBA.
Kada bi lebron ili bilo ko iz NBA odigrao prijateljsku u bilo kojem delu sveta ne bi mogla da se kupi karta... I onda neko ovde uporedjuje evropsku imitaciju kosarke i "evropske zvezde" sa kosarkom i igracima iz NBA :)))

Bugarski grafolog

pre 6 godina

A na tribinama 200 ljudi:)))
Ova evropska kosarka je miljama iza NBA.
Kada bi Lebron ili bilo ko iz NBA odigrao prijateljsku u bilo kojem delu sveta ne bi mogla da se kupi karta... I onda neko ovde uporedjuje evropsku imitaciju kosarke i "evropske zvezde" sa kosarkom i igracima iz NBA :)))
(smesno, 23. avgust 2017 22:55)

Mislim da si pomesao marketing i sport. Cak su i NBA pravila prilagodjena marketinskim zahtevima, o nacinu igre da ne pricamo. Meni licno je NBA dosadan. Ne palim se na vrhunske individualce ni u jednom timskom sportu.

mbođ

pre 6 godina

A ,sada nam objasni zasto Guduric?Decko je promasio sport.Njegova statistika u svim takmicenjima bi bila kao i moja iako imam 50 g.A ti proveri.
(Dzeronimo, 23. avgust 2017 22:02)

Ne samo što imaš 50 godina, nego znaš bolje košarku od Saše Đorđevića i Željka Obradovića, veliki aplauz za tebe.

sf

pre 6 godina

Ovi klinci u komentarima očigledno nemaju mozak, raspravljaju o "Titovim blizancima" dok igra Srbija. Imate li vi deco pametnija posla u životu? Ova Saletova ekipa igra za Srbiju, a ne za Zvezdu ili Partizan. Dosta više sa glupostima ko je čiji! Jeste li Srbi ili niste!?
(Tango Šojić, 23. avgust 2017 20:10)

Zvezda i Partizan su Srbija, nisu sa Marsa valjda, i popularniji su od reprezentacija Srbije. Naravno da Zvezda i Partizan nisu suprotnosti od reprezentacije Srbije, i to što su popularniji ne znači da u ljudima ima manje srpskog osećaja.

Na kraju krajeva, Zvezda je Srbiji donela sportsko slavlje koje niti jedna reprezentacija nije.

Bolesni Nolan@

pre 6 godina

Lale Gator@@
Ako ,smo spali na Lazica da mora da ide ,nema nista od nas .Covek ne zna sta je asistencija, inace se slazem za Milosavljevica.

CG

pre 6 godina

Citam komentare i pomisljam kako bi se tek komentarisalo da je Srbija od ovih 7 prijateljskih izgubila 4 utakmice. Kskav god dy je sastav ovi momci melju svaki tim sa kojim su igrali do sad!!! Ulaze u finale! !!

anica

pre 6 godina

(hipokrat, 24. avgust 2017 07:15)
Nisam rekla da su svi kao bilderi ali vecina, ne volim takvu kosarku kakva je u NBA ligi sad, nema tu trunke zanimljivosti iz mog ugla i ne vidim u cemu je problem? Lebron Lebron...meni on nije sinonim za kosarku a budi siguran da imam vise pogledanih meceva NBA lige nego sto mislis, zato i pisem ovo. Pored njihove markentiske manije padose donekle u zaborav pravi pelceri ove lepe igre...meni su NBA liga period Stiva Nesa, Sakramenta(Sa Veberom koji je bio krupan ali znao kosarku), sa Ajversonom u Filadelfiji, Dirk Novicki. Nas nijedan igrac ovom Lebronu ne moze da pridje, bas da je to od znanja, kako su savladavali O Nila??? Njih sam volela da gledam...a ne popaljene vestacke muskulature, ubili su kosarku!
Apropo ovoga da odgovorim i komentatoru iznad...nisam primetila da je Gasol nesto specijalno pokretljiviji od Bobija, ne razumem se mozda, ali kod starijeg Gasola nema ni trunke motorike ili sam ja corava...naravno, ovo ne znaci da je super kosarkas!

Komša

pre 6 godina

@anica
Grešiš.Gasol je mnogo pokretljiviji od Bobija.Igra ledjima,koju pominješ je veoma bitna za centre i Gasol je radi vrhunski.
Bobijeva visina je velika prednost ali ima i onu drugu stranu - motorika je problem jako visokih ljudi i dosta je ranjiv u odbrani ako spoljna linija zakaže - najviše faulova će praviti na bekovima i krilima prilikom ulaza.
Sada mu se već redje dešava da ga uguraju pod obruč (na snagu) - protiv Grčke samo jednom.U toj situaciji je njegova visina skoro bezvredna.
Ne bi bilo lepo da od tog dečka očekujemo previše pa da ga posle napadamo kako nije odograo dobro.
Jednostavno ima stvari koje ne zavise od njegive želje i volje i za koje je potrebno i vreme.

hipokrat

pre 6 godina

@(anica, 23. avgust 2017 23:10)

Nije mi jasno ovo s nabildovanim rukama. Jel tebi Stef Kari ili Ajzea Tomas izgledaju kao bilderi? Ili Kevin Durent (onaj sto nam je trpao trojke s preko 9).
Ti naravno nikad nisi ni citala o nba a kamoli pogledala vise od 3 meca. Ako mislis da sparsi, voriorsi ili seltiksi ne igraju tecnu kosarku, ali je zato igra cska koji daje 75 poena po mecu, onda mogu samo da ti pozelim dalje uzivanje u sopstvenom neznanju i licemerju (jer verujem da ti ne smeta kad evropski klubovi dovedu nba skart da im budu glavni igraci).

гори ватраааа сад у намааа

pre 6 godina

@Plavac i @smesno ljudi ovo vam je jedan te isti čovek - ogorčeni ljubomorni susjed sve u svemu teški spamer, do sad je poslao jedno 1000x poruka iste sadržine, ignorišite ga..

Fox

pre 6 godina

hipokrat
CSKaA vec 7 sezona daje u proseku preko 85 poena po mecu i najofanzivnija je ekipa Evrolige, ako nisi znao. Tako da nipodastavaj evropsku kosarku ako se ne razumes. A kada bi se u Evropi igralo 12 min po cetvrtini i uvela sva NBA pravila koja ubrzavaju igru i stopiraju vreme za sve i svasta video bi prosek poena i u Evropi. Doduse poslednjih godina se u Evropi igra sve brze i akcenat je na ofanzivnijem i tecnom napadu kod nladjih trenera sto se moze videti i po broju poena ekipa koje vode. Samo jos stariji treneri i oni sa poduzim iskustvom ne menjaju svoju filozofiju. Ali je istina da Amerikance nece niko vise dobiti u finalu nekog takmicenja, previse su atletski ispred svih. I brzi i jaci i eksplozivniji, a kada dodas tome sjajnu tehniku i sutere onda gotova prica. A Anica se ne razume kada govori da se u NBA igra cirkus kosarka. Takav protok lopte i najlepsu igru za gledanje nemas ni u jednom timu kao npr u SAS i GS pa i u Bostonu i jos nekim ekipama, tako da nemojimati predrasude. Ja se samo plasim da ce lepota nase igre nestati kada se penzionise Teodosic, jer ni na vidiku nemamo pleja koji bi ga nasledio a tek nekoga sa takvim osecajem za igru.

republika srpska

pre 6 godina

prvi kvalitetan protivnik ....nismo odigrali lose ali ni pretjerano dobro...
to je ujedno i jedina utakmica da imamo valjanog protivnika u pripremama...po mojoj racunici imamo 1 pobjedu a ne 7 grcka ocajna gruzija srednja ekipa crna gora nedorasli njemacka takodje rusija osrednja

Petar

pre 6 godina

@Neferbooby

Da NBA igraci takav cirkus prave, da nas oduvali u finalu svetskog i prvenstva i olimpiskih igara za 40 razlike sa trecim timom, ovi Amerikanci stvarno ne znaju da igraju kosarku....

sf

pre 6 godina

Ovi klinci u komentarima očigledno nemaju mozak, raspravljaju o "Titovim blizancima" dok igra Srbija. Imate li vi deco pametnija posla u životu? Ova Saletova ekipa igra za Srbiju, a ne za Zvezdu ili Partizan. Dosta više sa glupostima ko je čiji! Jeste li Srbi ili niste!?
(Tango Šojić, 23. avgust 2017 20:10)

Zvezda i Partizan su Srbija, nisu sa Marsa valjda, i popularniji su od reprezentacija Srbije. Naravno da Zvezda i Partizan nisu suprotnosti od reprezentacije Srbije, i to što su popularniji ne znači da u ljudima ima manje srpskog osećaja.

Na kraju krajeva, Zvezda je Srbiji donela sportsko slavlje koje niti jedna reprezentacija nije.

Dragan

pre 6 godina

Bogdanovic je ziva propast, ono je strasno kako decko prodaje lopte i kaoo glumi nesto a veze nema. Uzas! Plakacemo mi za Teom i daj Boze da se Nedovix oporavi i bude fit i pokaze koliko moze.

smesno

pre 6 godina

A na tribinama 200 ljudi:)))
Ova evropska kosarka je miljama iza NBA.
Kada bi lebron ili bilo ko iz NBA odigrao prijateljsku u bilo kojem delu sveta ne bi mogla da se kupi karta... I onda neko ovde uporedjuje evropsku imitaciju kosarke i "evropske zvezde" sa kosarkom i igracima iz NBA :)))

antiDebil

pre 6 godina

Zvezda i Partizan su Srbija, nisu sa Marsa valjda, i popularniji su od reprezentacija Srbije. Naravno da Zvezda i Partizan nisu suprotnosti od reprezentacije Srbije, i to što su popularniji ne znači da u ljudima ima manje srpskog osećaja.

Na kraju krajeva, Zvezda je Srbiji donela sportsko slavlje koje niti jedna reprezentacija nije.
(sf, 23. avgust 2017 21:03)

Najvece sportsko slavlje u istoriji ove zemlje, i to bez konkurencije, je kosarkasko zlato iz Atine 1995.godine !!
Nista sa time ne moze da se uporedi a zvezdin doprinos tome je, eto, malo veci nego doprinos fmp-a. Ako je fmp-ov 0%, zvezdin je 3%, mozda 4%, Partizanov je 95% !!

wer

pre 6 godina

Auuu ljudi al ste satanizovali Bogdana.Polako,bice to kako treba.Uopste ne kontam toliku kolicinu mrznje prema decku.
(Saskonije, 23. avgust 2017 18:36)

postoji 123 dobra razloga za to :)

Rozenkranc

pre 6 godina

Slabasno ovo izgleda, a tek kad naidju utakmice na ispadanje, sa jačim ekipama, biće stani pani... I nekako mislim da nam sledi borba 5-8 mesta...
Mada nije ni čudo, ne igra nam maltene cela prva petorka, a ovde nas preostali "najbolji" igrač je trenutno najgori...

Bolesni Nolan@

pre 6 godina

Lale Gator@@
Ako ,smo spali na Lazica da mora da ide ,nema nista od nas .Covek ne zna sta je asistencija, inace se slazem za Milosavljevica.

Dzeronimo

pre 6 godina

Euforija@
A ,sada nam objasni zasto Guduric?Decko je promasio sport.Njegova statistika u svim takmicenjima bi bila kao i moja iako imam 50 g.A ti proveri.

jednostavno

pre 6 godina

sramota, RTS je javni servis Srbije a ne prenosi utakmice naše reprezanticije. Zašto mi plaćamo javni servis!? Ugasite ga već jednom ili dovedite ljude koji znaju da rade!!!

da da

pre 6 godina

utisak danasnje igre:
- bogdan ne moze nista da ubode
- bogdan ne moze da igra pleja
- bogdan previse drzi loptu
- bogdan ima previse slobode
- marjanovic i lucic dobri
- wtf sa kuzmicem????

the troyka

pre 6 godina

Covece, vezasmo 6 pobeda neki i dalje nezadovoljni
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (anica, 23. avgust 2017 20:03)

Pa zato sto i nije sve tako bajno, mislim ukoliko su nam ambicije jedno od prva tri mesta, mi za sada nemamo vrhunskog kos getera, i nemoj Bobana da spominjes i sam b92 lepo objasnjava "Bobi je od starta dominirao pod obručima, pre svega jer Italija nema kvalitetne centre.", a sta cemo kad sretne bracu Gasol? Valancijunasa? Onda npr. Bogi mora da proradi, a da bi uopste i postojala takva mogucnost ne sme da se zamara vodjenjem lopte itd.. uostalom objasnili su to mnogi komentatori. Dakle, jos uvek nemamo onu igru u napadu koja je potrebna za ono sto ciljamo i to je cinjenica..

Rcmica

pre 6 godina

Mogu samo reci tesko nama bez Tea. Sa Micicem i Jovicem. Jovic ne deluje kao igrac iz Zvezde, deluje nezainteresovano. Micic prosto kada vodi igru, toliko je spor da potrosi 20sec na prenos lopte.k atastrofalan je. Bircevic i Guduric trenutno najslabije karike. Bez nekih navijackih misljenja, Guduric je zalutao, i prosto je neverovatno koliko covek nema znanja za ovaj nivo. Svakako ipak Bircevic otpada. Dok Lucic najprijatnije iznenadjenje. Odlican svaku utakmicu.

Barem za sada...

pre 6 godina

Dosta se pricalo o tome kako je Gagi od Lazica za nijansu slabiji u odbrani, ali mnogo bolji u napadu. Ne kazem da sam neki poznavalac ove igre, ali nesto ne videh taj napadacki potencijal.

anatas

pre 6 godina

Bircevic najslabija karika..(Nadrealista, 23. avgust 2017 18:08)

kapiram da si zvezdas ali nisi realan uopste
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (doktor, 23. avgust 2017 18:20)

evo ja nisam zvezdas, pratim samo nba i reprezentaciju, znaci boli me uvo i za domacu kosarku i za evroligu, i potvrdjujem da je nasjlabija karika, a tebi je kapiranje najslabija jer ocigledno mislis da u svetu postoje samo zvezda i partizan i da niko u svetu ne prati nista sem ta 2 kluba

EUFORIJA

pre 6 godina

Na kecu idu Jovic i Micic,na dvojci Bogdanovic i Milosavljevic,na trojci Lucic i Kalinic,cetvorke Macvan i Bircevic,petice Marjanovic,Kuzmic i Stimac.Nedovic ce ici ako se oporavi,ako ne,onda Guduric umesto njega.Mada je bolje da Nedovic ne ide na EP jer je rovit i sklon povredama,a Guduric je zdrav i prosao je cele pripreme.Lazic ispada!

NeferBoobie

pre 6 godina

I onda neko ovde uporedjuje evropsku imitaciju kosarke i "evropske zvezde" sa kosarkom i igracima iz NBA :)))
(smesno, 23. avgust 2017 22:55)


Nije za upoređivanje. NBA je cirkus, a košarka je lepa taktička igra gde pobeđuje pamet u sprezi sa fizičkom spremom. Nabildovani divovi puni steroida su zabava za neznalice i gutače hot dogova. Koga zanimaju akrobacije u redu, ali to nije košarka.

njami

pre 6 godina

Bircevic decko ne zna gde je cim nasuprot ima malo kvalitetnije protivnike,Micic jednostavno nema kvalitet...Tesko cemo kada dodju takmicarske utakmice.

Magiko

pre 6 godina

Ne znam zasto mi ljudi udaraju minuse kad je jasno da Bogdan ne moze da igra pleja. Svako ko gleda utakmicu to moze jasno da vidi al to su valjda ovi ostrasceni. Lucic najbolji.

Vz

pre 6 godina

Ovi klinci u komentarima očigledno nemaju mozak, raspravljaju o "Titovim blizancima" dok igra Srbija. Imate li vi deco pametnija posla u životu? Ova Saletova ekipa igra za Srbiju, a ne za Zvezdu ili Partizan. Dosta više sa glupostima ko je čiji! Jeste li Srbi ili niste!?(Tango Šojić, 23. avgust 2017 20:10)

Zvezda i Partizan su Srbija, nisu sa Marsa valjda, i popularniji su od reprezentacija Srbije. Naravno da Zvezda i Partizan nisu suprotnosti od reprezentacije Srbije, i to što su popularniji ne znači da u ljudima ima manje srpskog osećaja. Na kraju krajeva, Zvezda je Srbiji donela sportsko slavlje koje niti jedna reprezentacija nije.
(sf, 23. avgust 2017 21:03)
Vecu glupost od ove poslednje recenice nisam procitao u zivotu. Sedi jedan. Profesorka ne pita u avgustu!

#5

pre 6 godina

Smarate sa Bogdanom. Momak igra najbolje moguce. Najbolji je suter u ekipi i svi protivnici to znaju i obracaju paznju na njega. Nemamo druge izrazene sutere koji bi razvukli odbranu. Ocigledno da ima ulogu i u organizaciji igre i tu se trosi dosta. Realno ovo nije extra kvalitetna ekipa ali igraju najbolje moguce i igraju timski sto je najvaznije. Medalja je daleko u ovom trenutku ali treba da se pobijemo pa sta nam Bog da.

Rozenkranc

pre 6 godina

A sto Kalinić i Lazić ne igraju, i u prošlim utakmicama skoro da ih nije bilo... Kalinić će da se uigra, zajedno sa Nedovicem, kad na vrbi rodi grožđe....

goran NS

pre 6 godina

prenosi reprezentacije .. i razna prvenatva ... LŠ i ostalo su KOMERCIJALNI programi ... a to NIJE U DOMENU javnog servisa ... pogledajte bbc, euronews, ....

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Lučić nam je baš trebao koliko energije unosi to je neverovatno... mislim da bi Simonović svakako otpao pored ovakvog Lučića. .. Marjanović je napadački zlata vredan.

Сава

pre 6 godina

Лучић скаче растура.
Да имамо још 4-5 таква у тиму били би ко Амери.
Имамо у ствари, Калинић, Дангубић, Загорац, Симоновић, Кешељ...ако некад буду сви у тиму, плеј може само алеј уп да баца.
Можда је и време да мало више обратимо пажњу на такве играче у будућности.
Технику имамо, то није спорно, ал фале нам скочни играчи споља, тек би онда ломили.

au batice

pre 6 godina

Stalno nesto pljujete Bircevica a decko razbio na svim pripremnim utakmicama...ok danas je losiji malo ali ima ovde dosta igraca koji vola ne mogu da ubodu pa su vam dobri. ..ne kapiram vas?

Optimista

pre 6 godina

Komentari... Bogdanović nema šut, Milosavljević loš, Birčević očajan, ne valjaju ni Kuzmiću, Mačvan, Štimac... "Borba od petog do osmog mesta maksimum"... Retko glupi komentari, nekada su bar košarku na ovom sajtu komentarisali ljudi koji su bar nekada igrali ispred zgrade, danas samo "Majstori tastature"! Idemo do finala!

vlado

pre 6 godina

U ove tri cetvrtine mi nije jasan Jovic. U igri je sa Bogdanovicem a ne organizuje on igru nego pusta Bogdana da carini loptu 15 sekundi...
Trenutno jedino Lucic, Marjanovic i Macvan donekle vredni pomena... bekovi 0...

Kanta

pre 6 godina

Postoji losija opcija od prenosa reprezentacije na Sport Klubu... prenosi na Areni!
Skandalozno losi komentatori, koji prenose kao da sede kuci uz TV i dobacuju poneku usput...

Batko

pre 6 godina

lucic kos i nesportska, a panteri doziveli throwback ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dostojevski, 23. avgust 2017 19:23)

Dete, idi na rubriku "sport", pa onda klikni na "kosarka" , pa nadji vesti o Zvezdi, Partizanu, FMP-u i pisi ovakve komentare. Ovo je rubrika o EP, o reprezentaiji SRBIJE !!!
Svoje komplekse leci na drugom mestu, jer ovde je pogresno

Pavle

pre 6 godina

Realno igrali smo lose. Neorganizovani napadi, i mnogo bacenih lopti u ruke. Bogdan bas ispod nivoa, ali ne sumnjam da cemo biti bas utegnuti za prvenstvo. Jednostavno takav dan, ali smo i takvi uspeli da pobedimo sigurno, raspolozene italijane.

Knez Mirko

pre 6 godina

Italijani pogubljeni, sramota za Mesinu koji jeste veliki trener, bas su losi. Mi smo, sto je vaznije, isto tanki. Mnogo igraca bitnih za kvalitet igre ne igra. Ostaje da se uzdamo u taj nas timski duh, sto nam je jedino ostalo.

Crnogorac

pre 6 godina

Braco Srbi!!!Pratim kosarku zadnjih 30-ak godina i to intenzivno, jos od bivse SFRJ...
Podrzite ove svoje momke, sto ih pljuvate!!! Pa ne igra vam citava prva petorka a vi navalili kao fa igraju Djordjevic, Danilovic, Bodiroga, Paspalj i Divac iz najboljih dana!!!!
Jos ovo dobijaju sve redom. Tako se sjecam kako ste brucili Saleta kad je tek postavljen,pa dodjose medalje, o razapinjanju Radonjica da ne pricam...
A ja evo kao Crnogorac i kosarkaski jugonostalgicar branio sam pod ovim nik-om i pomenutu dvojicu i evo vise i sad vjerujem u ovaj vas tim!!!! Ne valja vam to, ovo je popularan portal, stvara se negativna atmosfera...
A Srbija osvaja medalju, samo je Spanija jaca po imenima i niko vise.
Loptu na centre, jaka odbrana i to je to.

da da

pre 6 godina

Bircevic najslabija karika..(Nadrealista, 23. avgust 2017 18:08) 

kapiram da si zvezdas ali nisi realan uopste [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (doktor, 23. avgust 2017 18:20)

 evo ja nisam zvezdas, pratim samo nba i reprezentaciju, znaci boli me uvo i za domacu kosarku i za evroligu, i potvrdjujem da je nasjlabija karika, a tebi je kapiranje najslabija jer ocigledno mislis da u svetu postoje samo zvezda i partizan i da niko u svetu ne prati nista sem ta 2 kluba(anatas, 23. avgust 2017 19:12)

Ae bre sta ti je? Sta se primas na sve? Nema covek pravo ni da se sprda

kimiko

pre 6 godina

Kako lepo drugari igraju...Lucic dalekometna trojka,pa onda Macvan hop finta iza ledja lopta, pa Bogdan lepo pogodi.Jovic dobro osmislja napade.
a Bobi nas dobri,okret pod kosem, pa trojicu okrene, pa hop kos.Pa onda Stimac se bori, sve super.
bas sam sve primetio i svidelo mi se kako igraju.

Ne zelim

pre 6 godina

Jeste li toliko neseposobni da nadjete prenos?? 

https://youtu.be/CJVC4bG-2Is
(bojaaan, 23. avgust 2017 18:40)

Druze, ne placam ja kablovsku da bih prenos vijao po internetu.

old šetrhend

pre 6 godina

A ,sada nam objasni zasto Guduric?Decko je promasio sport.Njegova statistika u svim takmicenjima bi bila kao i moja iako imam 50 g.A ti proveri.
(Dzeronimo, 23. avgust 2017 22:02)
Uzmi lulu mira i ohladi se.

republika srpska

pre 6 godina

prvi kvalitetan protivnik ....nismo odigrali lose ali ni pretjerano dobro...
to je ujedno i jedina utakmica da imamo valjanog protivnika u pripremama...po mojoj racunici imamo 1 pobjedu a ne 7 grcka ocajna gruzija srednja ekipa crna gora nedorasli njemacka takodje rusija osrednja

Petar

pre 6 godina

@Neferbooby

Da NBA igraci takav cirkus prave, da nas oduvali u finalu svetskog i prvenstva i olimpiskih igara za 40 razlike sa trecim timom, ovi Amerikanci stvarno ne znaju da igraju kosarku....

Plavi

pre 6 godina

Micic katastrofa, ako ne bude Nedovica nadrljali smo. Mislim Micic sigurno ide na prevenstvo jer je ovaj rovit a ne moze sa jednim plejom da ide, ako se ne oporavi Nedovic mrka kapa.

Ma igraju se nasi

pre 6 godina

Ne znam zasto mi ljudi udaraju minuse kad je jasno da Bogdan ne moze da igra pleja. Svako ko gleda utakmicu to moze jasno da vidi al to su valjda ovi ostrasceni. Lucic najbolji.

Zato sto on moze da igra pleja i najsigurniji je na lopti.
Problem je sto ga onda gubimo na poziciji beka, a videli ste koliko mu malo treba da se raspuca (poslednja cetvrtina).

Jovica forsirati na pleju, Micic nazalost nije za ovaj nivo

anica

pre 6 godina

@smesno
Smesan si mnogo. Taj ko uporedjuje Evropsku kosarku sa NBA i ne treba da prati kosarku. Mnogo je razlike sto tehnicki sto takticki sto fizicki. Svako gleda sta voli, ako je tebi lepo da vidis dva dodavanja i kos, pas sa kraja terena i kos, nabildovane ruke i stitnike za zube...nekome nije. Kosarka je uvek bila lep, tecan sport...sa dosta nadmudrivanja. Sad je samo ta NBA liga merilo za kvalitet...svuda se tu vrte pare i reklame, al budi siguran da ni kvalitet evrolige nije los.

Spejs Nigrutin

pre 6 godina

Ovakve reprezentacije kao sto je Italija ili recimo Letonija su u nokaut fazi ne daj boze za jake i ozbiljne ekipe. Ako ih krene sut, posebno tu izdvajam letoniju, onda je to rapsodija. Kada bi nekako Spanija otisla u 1/8 finala na Letoniju pa da nastane cirkus i tuga u ocima onih koji misle da je Spanija ko s marsa pala.

Zlatko

pre 6 godina

Jeste, Micić nije reprezentativni potencial ali momak je tu, čitavo leto, gine za dres i nije prihvatio da mu neko saopšti da je povređen i da ne sme da igra za svoju zemlju. Vaso, samo jako.

Millennium

pre 6 godina

Da me ne shvatite pogrešno, al valjalo bi nešto i izgubiti. Bolje sad nego na prvenstvu kad krenu takmičarske utakmice. I bez euforije. Priprema je jedno, turnir drugo. Ali verujem da će ih Sale držati sa dve noge na zemlji.

Vlado

pre 6 godina

Odbrana kremen-kamen. U napadu skripi organizacija. Ova danasnja igra mnogo lici na EL igre KK Partizana pod Vujosevicem i CZ pod Radonjicem. Muska odbrana, svi na ofanzivni skok...

tiquan

pre 6 godina

Jel zna neko jel igra Zaza Pakulija za Gruziju?
Ako igra treba pustiti C tim, jer on lomi igrače, a mi nismo u toj situaciji da imamo igrača na lomljenje.

Komša

pre 6 godina

@anica
Grešiš.Gasol je mnogo pokretljiviji od Bobija.Igra ledjima,koju pominješ je veoma bitna za centre i Gasol je radi vrhunski.
Bobijeva visina je velika prednost ali ima i onu drugu stranu - motorika je problem jako visokih ljudi i dosta je ranjiv u odbrani ako spoljna linija zakaže - najviše faulova će praviti na bekovima i krilima prilikom ulaza.
Sada mu se već redje dešava da ga uguraju pod obruč (na snagu) - protiv Grčke samo jednom.U toj situaciji je njegova visina skoro bezvredna.
Ne bi bilo lepo da od tog dečka očekujemo previše pa da ga posle napadamo kako nije odograo dobro.
Jednostavno ima stvari koje ne zavise od njegive želje i volje i za koje je potrebno i vreme.

Vlado

pre 6 godina

Odbrana nam je vrh. Ne svidja mi se nimalo sto Bogdan mora da igra pleja, ostajemo bez jedinog pravog sutera u toj situaciji. Micic je bio bolji na njegovom prvom prvenstvu (msm 2014) nego ove godine, maaadaaa imam neki osecaj da nasi jos uvek rade sa tegovima toliko su im ruke krute i pri sutu i pri pasu kao da su pola sata pre utakmice izasli iz teretane. Mislim realno, Guduric, Bogdanovic, Milosavljevic pa i Jovic i Micic su sasvim solidni trojkasi a na ovim utakmicama bacaju cigle, hoce obruc da pukne... Videcemo, borba i timski rad pre svega pa sta nam Bog da. Nesto mi sve ovo lici na 1998. :)

lal

pre 6 godina

sale uvezbava bogdana na pleju... zato pripreme i sluze... ne trebaju bogdanu pripreme za ono sto ce uraditi protivnicima na ep... lucic odlepio... bobi dimenzija...
sale postavlja igru "u nemogucim" uslovima... i mi i dalje pobedjujemo... iako su neke postavke za one minute kada se rotira i odmara i poenta je samo da zadrzis rezultat i ne tones... cak i kad tones da to bude dozirano...

anica

pre 6 godina

(the troyka, 23. avgust 2017 20:46)
Gasolu svaka cast al stigle ga godine, mozda se ne razumem dovoljno i ne bih da budem drska...ali ne volim takve igrace koji samo ispruze ruke sa kolcem u ledjima, nas je Bobi okretan. No, nije tema ni Bobi ni Gasol...vec je evidentno da Sasa kao trener moze da ocekuje od svakog igraca dobru kosarku jer su svi momci zasluzeno tu gde jesu, Srbija je klasa u kosarci bila i uvek ce biti i ako ne bude zlato oni su nas ponos. Nemojmo ih pljuvati bez razloga, dosta su i na ovim pripremama pokazali...i nemojmo deliti na Zvezdase i Partizanovce, pa da li igde to ima? Da se brukamo samo, ko da smo sa poljane dosli, ipak treba da se ugledamo na nase sportiste, pogledaj samo ovaj sportski portal, ne znas gde ces pre da pogledas, i u svemu prvaci.
Napred Srbija!

Divos

pre 6 godina

@ blabla, 23. avgust 2017 19:02

Тамнопути Билига и Абас су рођени у Италији.
И Американац Хекет је рођен у Италији, ни он није натурализовани играч.
Ту је још један Американац, Бурнс, овај је рођен у САД, али мислим да се и он не води као натурализовани играч.
Коначно ту је и један Аргентинац, овај Филој, и он има италијанско спортско држављанство.

Тако да Италијани, колико год звучало невероватно, највереватније (за овог Бурнса нисам сигуран) немају у тиму натурализованог играча.

Reporter

pre 6 godina

Alo ljudi, zašto svi istu frazu, medalja je daleko medalja je daleko. Pa zašto je daleko? Sve dobijamo,
Španci su na primer izgubili od belgije, Litvanci gube, svi ti favoriti su izgubili jednu ili dve dok naši sa 'pola' snage rutinski dobijaju. Malo optimizma, šta ste svi negativni. Jesmo narod pesimisti, samo kukamo, bunimo se, žalimo se. Ajde malo pozitive. Zar je to toliko teško?

Uroš

pre 6 godina

Baš čudno što Italijanima na priloženoj slici piše Helas na dresu. A i ovaj najbliži Kuzmiću mi nekako liči na onog Grkan što ga je Krstić pogodio stolicom.

Navijač

pre 6 godina

Stvarno ne kapiram ovo pljuvanje, te ne valja ovaj, te ne valja onaj.. Ovo je pripremni period, ovo su prijateljske utakmice, nemamo skoro kompletnu prvu petorku, Bogdan je tu i svestan je sta se od njega ocekuje, sve ce to da se slozi do EP. Puna podrska Saletu i momcima!

Dekameron

pre 6 godina

Problem je što ovde nemamo drugog pleja .Otpadoše Teo i Nedović,ista samo Jović,a Mićić ne može da igra onoliko kvalitetno koliko ova gore pomenuta trojka .

vojagrobar

pre 6 godina

@dostojevski Sram te bilo! Na vestima o reprezentaciji nema grobara/delija/cigana/pantera - samo Srba!!! Iskreno se nadam da si jos klinac i da ima vremena da odrastes i shvatis o cemu govorim!!! Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke!

Gde ja živim

pre 6 godina

Bobi nezaustavljiv, ali bi mogao još malo žustrije na koš, mogao je u par situacija da izvuče 2+1. Mačvan nije bio na šuterskom nivou prošlih utakmica. Lučić genijalan, stvarno je šteta što ga nije bilo u dosadašnjim akcijama. Ako bude ovakav kada bude trebalo, na konju smo. Bogdan i dalje igra pleja, mislim da je to za neke nepredviđene situacije, i dosta se umara, ali biće to sve dobro. Nemojte ljudi očekivati od njega da ima 30+ poena u pripremnom periodu. Kada bude trebalo biće Boki na visini zadatka. I dalje je ovo daleko od naših mogućnosti tako da ima puno mesta za napredak.

Italijani malo vežbali za All Star šutiranje trojki, Belineli kao po običaju. Njemu da zabrane šut van 6,75 ne znam da li bi dogurao do 10 poena. Mislim da je ovakva utakmica bila potrebna zbog Letonije jer će oni da prangijaju odakle stignu, mada sada imaju i dobru unutrašnju liniju sa Kristapsom.

Sve u svemu fina utakmica, sa blagim štrecanjima zbog ružnih padova i grimasa kod Lučića, ali dobro.

Duck Dodgers

pre 6 godina

Nedović i Kalinić ce pasti kao budali šamar... i taman će se sve poklopiti... sviđa mi se baš kako igramo, a ne otkrivamo sve karte... samo skromno i mnogo rada, zna sve Sale.

santa justa

pre 6 godina

antiDebil, 23. avgust 2017 22:25)
Hajde lepo ti i jos par njih na rubriku sport, pa kosarka, pa tamo pametujte do mile volje.
Macvan dize pehar!

hipokrat

pre 6 godina

@(anica, 23. avgust 2017 23:10)

Nije mi jasno ovo s nabildovanim rukama. Jel tebi Stef Kari ili Ajzea Tomas izgledaju kao bilderi? Ili Kevin Durent (onaj sto nam je trpao trojke s preko 9).
Ti naravno nikad nisi ni citala o nba a kamoli pogledala vise od 3 meca. Ako mislis da sparsi, voriorsi ili seltiksi ne igraju tecnu kosarku, ali je zato igra cska koji daje 75 poena po mecu, onda mogu samo da ti pozelim dalje uzivanje u sopstvenom neznanju i licemerju (jer verujem da ti ne smeta kad evropski klubovi dovedu nba skart da im budu glavni igraci).

anica

pre 6 godina

(hipokrat, 24. avgust 2017 07:15)
Nisam rekla da su svi kao bilderi ali vecina, ne volim takvu kosarku kakva je u NBA ligi sad, nema tu trunke zanimljivosti iz mog ugla i ne vidim u cemu je problem? Lebron Lebron...meni on nije sinonim za kosarku a budi siguran da imam vise pogledanih meceva NBA lige nego sto mislis, zato i pisem ovo. Pored njihove markentiske manije padose donekle u zaborav pravi pelceri ove lepe igre...meni su NBA liga period Stiva Nesa, Sakramenta(Sa Veberom koji je bio krupan ali znao kosarku), sa Ajversonom u Filadelfiji, Dirk Novicki. Nas nijedan igrac ovom Lebronu ne moze da pridje, bas da je to od znanja, kako su savladavali O Nila??? Njih sam volela da gledam...a ne popaljene vestacke muskulature, ubili su kosarku!
Apropo ovoga da odgovorim i komentatoru iznad...nisam primetila da je Gasol nesto specijalno pokretljiviji od Bobija, ne razumem se mozda, ali kod starijeg Gasola nema ni trunke motorike ili sam ja corava...naravno, ovo ne znaci da je super kosarkas!

Milos

pre 6 godina

U 6 utakmica 6 pobeda. Citam komentare.... kada dodje tezi protivnik bice problema..... pa zar Italija nije jedna od boljih evropskih selekcija.
Na svakoj od 6 utakmica sut je bio iznad 50% i na svakoj utakmici smo bili jaci u skoku od svojih pritivnika. I svaki put kada pobednik odigra agresivno mi odigramo jos jace i privedemo utakmicu rutinski do kraja. O igracima ponaosob ne bi trosio reci, svako odigrao sta je trebalo i to je nas najveci kvalitet... svi mogu da pogode, svi skacu, svi asistiraju, svi se bore kao lavovi!
Odavno nisam gledao ovako dobru timsku igru Bice to odlicno :) napred Srbija!!!

BarbaDjole

pre 6 godina

Dakle glavni ofanzivni aduti su Bogdan, Bobi i Lucic, tu je negde i Macvan. Jovke tu da asistira i pegla odbranu uz Kuzmu, Kalinu i Lazica. Nadam se samo da ce Nedovic da bude spreman, treba nam takav brz igrac.

Gde ja živim

pre 6 godina

(sf, 23. avgust 2017 21:03)

Prijatelju, druže, rođo kako god. Veruj mi, ja apsolutno poštujem i ono što je Zvezda uradila u fudbalu i ono što je Partizan uradio u košarci. To su najveći uspesi KLUPSKOG sporta. Međutim, da vidiš sad ovo. Poslednji put sam se zbog Partizana ozbiljno nervirao na F4 2010. godine, a zbog Zvezde kada je Ranđelović nesretni primio ona 2 gola protiv Bajerna. Od tada ništa, osim možda za vaterpolo, ali tu uopšte ne gledam boje, jer su mi svi dragi. Što se tiče reprezentacije u bilo kom sportu, a naročito u košarci sam ustajao rano, ostajao budan do kasno, imao puls preko 110 i zamalo da se šlogiram jako mlad kada je Tundžeri dao onaj koš. Zato nemoj ko Boga te molim da mi pričaš šta je važnije. Ja verovatno neću spavati kako treba dok traje ovo prvenstvo (blesav sam šta da radim), a imam puno obaveza, pa ti vidi šta je nekima od nas važno. Ovo jesu srpski klubovi, ali u poređenju sa reprezentacijom su negde ispod termita što bi rekao Čarli Harper. Mada opet ti i ostali imate pravo na svoje mišljenje, ali nemate pravo da vređate ove igrače. Sportski pozdrav

ccc?

pre 6 godina

Svi vi koji pljujete Bogdana veze nemate o košarci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NN, 23. avgust 2017 22:06)

Broje koseve i promasaje i opet je po postignutim kosevima treci igrac u ovoj utakmici.A kako je odigrao poslednju cetvrtinu necu da pricam. Sasvim dovoljno da se protivnik dotuce. Tu je kada treba jer je sa Bobijem u jednom trenutku bio odlucujuci igrac. A vi pljujte i dalje.

vaso

pre 6 godina

ama polako, i prošli put u grupi nismo mogli da se sastavimo..a svi znamo šta je posle bilo..
.Grci i Brazilci nisu znali šta ih je snašlo
:-)

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Nece nasi na pripremnim utakmicama odigrati najace sto mogu a nece ni u grupi na prvenstvu prvo osmotris protivnike pa onda igras kako smo odradili prosle godine zadnje mesto pa onda i Australiju genijalno a isto tako je prosao i Brazil uz ovakav sistem takmicenja moras ko u sahu da predvidis vise poteza unapred

ja

pre 6 godina

molio bi vas sve kada komentarisete nesto o reprezentaciji da ne koristite reci Zvezda,Partizan,grobar,delija,panter i slicne gluposti.Koga normalnog briga za koga je neko igrao,ovo je reprezentacija Srbije i o tome samo treba da se prica.

akio toyoda

pre 6 godina

sjajni su svi momcu. samo napred do zlata. imam osecaj da je to to. POVRATAK OTPISANIH ima sbe da isprangijamo kao Tihi i Prle 1. nemacku diviziju.

smss

pre 6 godina

Nije lose. Kalinic odmarao, Lazic isto. Sale forsirao sa Micicem na pjeju, te pruzio vecu minutazu Marijanovicu, koji sjajno koristi, cak sta vise me fascinira tehnikom i inteligencijom pod kosem, sjajno koristi to. Zao mi je Milosavljevica, gine za svaku loptu u odbrani, u napadu mu fali malo vise hrabrosti. Lucic, zaista sjajan, skok, prodornost, sut, u moru otkaza, pravo osvezenje za reprezentaciju. Mislim da kad se i Nedovic prikljuci, Bogdanovic ce vise da se posveti onom sto najbolje radi, sutira, mada me je iznenadio koliko je imao kvalitetnih ulaza, bez prevelikog forsiranja suta. Italija, bez centra, nikakve sanse nema na Eurobasketu, uopste nemaju pozicionu igru, vise running gun igra, bazirana na 2/3 beka individualca. Lijep pozdrav...

Tango Šojić

pre 6 godina

Ovi klinci u komentarima očigledno nemaju mozak, raspravljaju o "Titovim blizancima" dok igra Srbija. Imate li vi deco pametnija posla u životu? Ova Saletova ekipa igra za Srbiju, a ne za Zvezdu ili Partizan. Dosta više sa glupostima ko je čiji! Jeste li Srbi ili niste!?

Boća

pre 6 godina

Dobili lagano, spusti li se u stav u odbrani samo 10min. i rešili utakmicu. Kad se odlučivalo 4/4 Bogdan zagrizao u napadu i podigo nivo, Bobi izdominirao, Jović dodao gas, Lučić standardno u oba pravca a ostali ispratili koliko je p trebalo...samo Micic slab i prodao koju loptu više ali verovatno neće imati ovu minutažu i ako ide. Sale odmarao Kalinu a sa njegovom energijom u odbrani bi još laganije bilo. Vrlo zadovoljavajuće i vidi se mnogo važan faktor-JAK EKIPNI DUH!!!

Bugarski grafolog

pre 6 godina

A na tribinama 200 ljudi:)))
Ova evropska kosarka je miljama iza NBA.
Kada bi Lebron ili bilo ko iz NBA odigrao prijateljsku u bilo kojem delu sveta ne bi mogla da se kupi karta... I onda neko ovde uporedjuje evropsku imitaciju kosarke i "evropske zvezde" sa kosarkom i igracima iz NBA :)))
(smesno, 23. avgust 2017 22:55)

Mislim da si pomesao marketing i sport. Cak su i NBA pravila prilagodjena marketinskim zahtevima, o nacinu igre da ne pricamo. Meni licno je NBA dosadan. Ne palim se na vrhunske individualce ni u jednom timskom sportu.

natural

pre 6 godina

Italijani vise sutirali za 3 nego za 2 poena, divlja ekipa...Mada ih je Bobi oterao od kosa.. Slaba tacka nam je rezervni plej- Micic je slab, nema kvalitet i tu ce nam skripati na evropskom..

Fox

pre 6 godina

hipokrat
CSKaA vec 7 sezona daje u proseku preko 85 poena po mecu i najofanzivnija je ekipa Evrolige, ako nisi znao. Tako da nipodastavaj evropsku kosarku ako se ne razumes. A kada bi se u Evropi igralo 12 min po cetvrtini i uvela sva NBA pravila koja ubrzavaju igru i stopiraju vreme za sve i svasta video bi prosek poena i u Evropi. Doduse poslednjih godina se u Evropi igra sve brze i akcenat je na ofanzivnijem i tecnom napadu kod nladjih trenera sto se moze videti i po broju poena ekipa koje vode. Samo jos stariji treneri i oni sa poduzim iskustvom ne menjaju svoju filozofiju. Ali je istina da Amerikance nece niko vise dobiti u finalu nekog takmicenja, previse su atletski ispred svih. I brzi i jaci i eksplozivniji, a kada dodas tome sjajnu tehniku i sutere onda gotova prica. A Anica se ne razume kada govori da se u NBA igra cirkus kosarka. Takav protok lopte i najlepsu igru za gledanje nemas ni u jednom timu kao npr u SAS i GS pa i u Bostonu i jos nekim ekipama, tako da nemojimati predrasude. Ja se samo plasim da ce lepota nase igre nestati kada se penzionise Teodosic, jer ni na vidiku nemamo pleja koji bi ga nasledio a tek nekoga sa takvim osecajem za igru.

mbođ

pre 6 godina

A ,sada nam objasni zasto Guduric?Decko je promasio sport.Njegova statistika u svim takmicenjima bi bila kao i moja iako imam 50 g.A ti proveri.
(Dzeronimo, 23. avgust 2017 22:02)

Ne samo što imaš 50 godina, nego znaš bolje košarku od Saše Đorđevića i Željka Obradovića, veliki aplauz za tebe.

CG

pre 6 godina

Citam komentare i pomisljam kako bi se tek komentarisalo da je Srbija od ovih 7 prijateljskih izgubila 4 utakmice. Kskav god dy je sastav ovi momci melju svaki tim sa kojim su igrali do sad!!! Ulaze u finale! !!

гори ватраааа сад у намааа

pre 6 godina

@Plavac i @smesno ljudi ovo vam je jedan te isti čovek - ogorčeni ljubomorni susjed sve u svemu teški spamer, do sad je poslao jedno 1000x poruka iste sadržine, ignorišite ga..

4k4.Dex

pre 6 godina

Mislim da Djordjevic jedino gresi sto ne proba da da Kalinicu ofanzivniju ulogu on moze da daje lagano 15-20 poena po mecu ako ga okrene ofanzivi. Mozda i hoce nego je ovaj polu povredjen... videcemo. Kalinic i jovic kao da su na postedi igraju, ocekijem da ih pusti s lanca na EP.