Košarka 61

Ponedeljak, 14.08.2017.

13:38

Košarkaška poezija i definicija timske igre

Košarkaška reprezentacija Srbije osvojila je turnir "Trofej Beograda", a na terenu smo videli sjajnu igru "Orlova".

Košarkaška poezija i definicija timske igre IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

deki

pre 6 godina

koliko ovom grobarskom @antidebilu nije dobro to je srtašno. 2/3 reprezentacije igralo za zvezdu zadnjih ped sezona u Euroleague, a on se pita koga je Radonja spremio za reprezentaciju.

jashtaman

pre 6 godina

Kako se vi samozavaravate majko moja.Uzimate u obzir pripremne utakmice gdje su svi krili karte i gdje su vam vase sudije dozvoljavale SVE a gostima NISTA.Brzo ce vam optimizam splasnuti,jer sudije na evropskom vam nece dozvoliti da igrate ovako.Svirace vam masu faulova a protivnicima nece svirati svaki kontakt.Imate 2 ozbiljna igracaTeodisica i Bogdanovica a ostali srednja zalist a nadanja kao da ste Spanija.Zapamtite sto vam kazem...necete vi ni medalje gledati.
(Sasa.r, 14. avgust 2017 18:56)

Svi koje si omalovazio su vec osvojili srebro na SP,Olimpijadi...cak i da ispadnes u pravu,to ce biti samo zato sto medalje nisu rezervisane za nas. Moramo nekad i da kiksnemo. Jedino sto ovaj put sve izgleda cak i bolje nego na prethodnim takmicenjima. Mi se ne samozavaravamo,jako puno odlicja nam ide u prilog...da li mislis da je ovo nas maksimum? Opusti se i uzivaj ako volis kosarku,to ti je moj savet,pobediti ne mozes

Sasa.r

pre 6 godina

Kako se vi samozavaravate majko moja.Uzimate u obzir pripremne utakmice gdje su svi krili karte i gdje su vam vase sudije dozvoljavale SVE a gostima NISTA.Brzo ce vam optimizam splasnuti,jer sudije na evropskom vam nece dozvoliti da igrate ovako.Svirace vam masu faulova a protivnicima nece svirati svaki kontakt.Imate 2 ozbiljna igracaTeodisica i Bogdanovica a ostali srednja zalist a nadanja kao da ste Spanija.Zapamtite sto vam kazem...necete vi ni medalje gledati.

chubby checker

pre 6 godina

bice interesantno videti ko ce od centara ostati na kraju. Kuzmic je odlicno odigrao ove dve utakmice, Stimac je sada vec standardno dobar, Bobi protic CG bas i nije odigrao nesto ali ne verujem da ce njega Djordjevic izostaviti a Raduljica cini mi se ima rezervisano mesto, sto znaci da imamo 4 igraca na poziciji centra i svi su bas klasicni centri, niko od njih ne moze igrati cetvorku.

Shearer

pre 6 godina

Ne znam čemu ovoliki hvalospevi kada je ovo nebitan turnir. Razumeo bih da pobeđujemo na šampionatu ali ovde je to prosto nebitno. Mnogi nipodaštavaju Grke ali videćete kada oni utegnu onu prepoznatljivu odbranu, zapamtite da je dovoljno da se zaustave Bogdanović i Teo i onda postajemo suvi prosek.

Gde ja živim

pre 6 godina

@DedaMiloje

Deda ti si ispao iz nekog srednjeg veka ili je problem nešto drugo. Ne može čovek više ni da se našali, a da se ne popalite. Mnogo smo postali neinspirativan narod da je to strašno. Mene je lično strah od nas. Naravno da nisam nikakav faktor, ali treba napraviti neki uvod i tako to. Ne mogu s neba pa u rebra. Moj komentar je isključivo bio namenjen onima koji su prvi pomenuli Amere. Dakle ne znam što si se našao uvređen. Ima vas ovde koji kada se kaže da se Ameri mogu pobediti skačete kao da vas je neko polio vrelom vodom. Ili ti je možda zasmetalo da nije samo doping u pitanju? Uostalom voleo bih da pitam. Da li ja treba da isključim TV svaki put kada treba da igramo sa Amerima i da se ne nadam ničemu? Ako treba tako onda da im damo zlato da se ne muče da dolaze bezveze, a mi da se krljamo sa ostalima za srebro.

A što se tiče utakmica, komentarišemo tek na EP. Ove pripreme i tako to gledam samo zato što volim da gledam basket, a mogu i da izgube sve što je možda i bolje. Sportski pozdrav i nemoj da se sekiraš mnogo.

Dzoni

pre 6 godina

(antiDebil, 14. avgust 2017 15:43)

Moze li ista da prodje bez klubastva i tvojih komentara?
Ovo je vest o reprezentaciji, ne o nebitnom klubu zbog cije propasti si poceo da mrzis sve sto ima veze sa Zvezdom.
Kad je Djordjevic objavio spisak ipljuvao si ga zasto je zvao toliko bivsih i sadasnjih igraca Zvezde, kmecao zasto nema Marinkovica, Koprivice...
Sacekaj vesti vezane za Partizan i Zvezdu pa tamo kmeci o magiji, alhemiji, teorijama zavere, bankomatima, mracnim sliama... Zaobidji reprezentaciju!

Вељко

pre 6 godina

@slanatorta
Свака част на коментару!
Урадио си анализу боље него што би је урадили многи тренери!
Не мењају Ник и волео бих да читам још твојих коментара и анализа све до завршетка првенства.

Jakov

pre 6 godina

Svaka cast pre svega Saletu koji je vratio kult reprezentacije i trudi se da ga odrzi.
Ali, rapsodija i timska igra je bila protiv SAD? Ne!
Ne treba preterivati, u ovoj ekipi jedino su Bogdan i Teo kvalitetni igraci a ostatak su evropski prosek, osrednji.... ili gore. Sreca pa su ostale reprezentacije takve ali zato kad se naidje na SAD, pravu kosarkasku naciju onda samar i vracanje na zemlju.

Ganci

pre 6 godina

@antiDebil* Koristim priliku da te obavestim da polutim igra petu godinu za redom EL i da je najveci hit i najprijatnije iznenadjenje tekmicenja. Isto koristim priliku da ti otkrijem najvecu tajnu a to je da je kosarka kolektivan sport... Takodje kapiram da si svestan da je institucija na aparatima i da je djavo dosao po svojih 650.000. Kazes da je ta persona uvela nabrojane igrace u reprezentaciju. Manipulacija da nema vece nikog od tih igraca on nije ni stvorio ni uveo u drzavni tim. To su u Partizanu uradili Reba Corkovic i Moka Slavnic a u reprezentaciji Duda Ivkocic i Slavnic. Zvezdine igrace koje ti omalovazavas je uveo u tim Djordjevic i ima fenomenalne rezultate zato sto za razliku od tebe zna da je kosarka kolektivan sport. Spremi pivo i grickalice i uzivaj u igri drzavnog tima a kasnije i u EL gde igra sampion Srbije i ABA LIGE na srecu 70% Srbije.

Oxi

pre 6 godina

(Goran, 14. avgust 2017 13:39)
Afrikanci ce Srbima i ostalim evropskim domorocima uvek biti nedostizni u igranju kosarke, bas kao sto ce ostalim evropskim domorocima u igranju kosarke uvek ostati nedostizni Srbi.

slana torta

pre 6 godina

Micić je katastrofalan, bolje je i da Raduljuca prevodi loptu nego njega da vode. Birčević i pored odličnih brojki (praktično 100% iz igre) je teška rupa u odbrani, okreću ga i skidaju mu lopte. Gagi dobar dečko, srčan, partizanovac, na žalost mene kao grobara nedovoljno dobar. Ovoj trojici svaka čast na zalaganju ali mislim da nisu za 12.
Gudurić izuzetan napadački talenat, odbrana i taktika osrednji. Lazić čovek zadatka, kad se poslože kocke može da bude koristan kao defanzivac. Sale može da izabere jednog ili obojicu ako je Nedović povredjen.
Bobinator protiv CG pospan, malo i sa kompleksom od Vučevica koji ga je prošle sezone turio na poster. Slabo su ga koristili, pitanje je da li zbog probanja taktika ili zato što se ne uklapa u sistem. U principu Bobi može da razbije ali pod uslovom da se odbrana i napad prilagode njemu. Treba da ide.
Kuzma solidan na obe strane, ne i odličan. Isto kao i Štimac i Mačvan. Raduljica se čeka, maskota, kralj atmosfere. Nisu brilijantni ali nemamo bolje.
Lučić je osveženje, odavno bi igrao u reprezentaciji da se nije mučio sa povredama.
Jović odličan, fali mu šut. Nedović se čeka takodje.
Kalina zver, baza našeg tima, krenuo i u ofanzivnu igru.
Bogdan zaista odskače kvalitetom.
Teo 51% reprezentacije.
Protiv CG smo krenuli opušteno, oni motivisano. Razigrali smo ih, igrali uglavnom sa rezervama i igračima koji se bore za mesto (osim Bogdana) i opet smo dobili. Dobro je da znamo da se niko neće predati od starta. Sa Teom i Kalinićem u rotaciji biće to još bolje.

antiDebil

pre 6 godina

Nele

Da ne duzim, mislim da nema potrebe a i poprilcno je besmisleno. Dusko Vujosevic je u reprezentaciju uveo Djordjevica, Danilovic, Paspalja, Grbovica, Velickovica, Krstica, Vujanica, Tepica, Bogdanovica, Tripkovica......daj imena koje je Radonja uveo u drzavni tim, daj ime poslednjeg igraca zvezde koji je igrajuci za taj poluklub usao u repku, rekao bih da se zove Keselj ??? S obzirom da nam je Bogdanovic najmladji igrac a on je usao u reprezentaciju za vreme Partizanove dominacije, svi ostali su zaigrali za drzavvni tim bas za vreme Partizanovih titula. Sta ce proizici iz ove lazne dominacije fmp-a pitaj boga, to cemo videti za nekih 4 i vise godina. Ne znam postoji li trener u istoriji reprezentacije da je vodeci drzavni tim osvojio medalju a prethodno imao bilo kakve veze sa zvezdanom ? Mozda Aca Nikolic, ali on je mnogo pre zvezdane bio igrac i trener Partizana i kao takav je udario temelje YU reprezentacije. Dusan Ivkovic, Celavi prepotenko, Zeljko Obradovic, Aca Nikolic, Ranko Zeravica....svi su oni osvajali medalje sa reprezentacijom a da su ranije bili treneri KK Partizan. U zvezdani duplo golo, uostalom izvesni Zoran Slavnic Moka je razliku izmedju zvezde i Partizana objasnio u jednoj recenici, zasto bi posle toga bilo ko tupio zube ?

ada

pre 6 godina

Bez raduljice,nedovića,jokića,bjelice,nemamo šta da tražimo,ljudi ne shvataju ovo su pripreme,nije ovo ozbiljan nivo igre,teo neće sigurno biti u vrhunskoj formi on se čuva za nba...

Smarate

pre 6 godina

Sto dosadjujete sa tim samo USA da im dodje... Pa ovi momci se spremaju za Evropsko, a tamo ih Amerikanci nece zadesiti sigurno. O USA treba da se razmislja sledece godine, a ove treba razmisljati o zlatu, mada se ni tu ne valja preterano zaletati. Samo korak po korak, da ostanu na zemlji i imaju dobre sanse da pobede svakoga.

Nele

pre 6 godina

@ss
Kad bas insistiras,
Partizanova skola: Bodgan, Macvan, Birca, Lucic, Milosavljavic
Zvezdina: Jovic, Nedovic, Simonovic, Kalinic, Dangubic, Stimac, Gudiric, Marjanovic, Kuzmic, Lazic.(izvinjavam se ako sam nekog izostavio)
Najcrnje vreme srpske kosarke je od 2003-2008, kada je forsirana "Parizanova skola" sa raznim Kecmanima, Avdalovicima, Ostojicima i "Velikim Magom" na kormilu.
Sale takodje forsira neke polu-igrace Partizana, ali je bar dovoljno pametan da ih vodi kao 10-11-12 igraca, koji obicno i ne udju na teren a ne kao 6-7. Iako bi na tim mestima bilo bolje da vodi 1-2mlada igraca, trebace nam za par godina.

Domaci izdajnik

pre 6 godina

@antiDebil i ostale patriJote lepo je bodriti reprezentaciju i biti optimista. Ali pricati da mozemo da dobijemo Amere je blago receno nebuloza. Realno da se ne oznoji tim sa OI u Riu bi nas tukao dvadeset razlike. Ako bi se oznojali 40 a ako bi ginuli na terenu 60 razlike. Ne samo nas nego bilo koju drugu ekipu na svetu...Nema godinu dana da su se salili sa nama u finalu a mi to zaboravimo. Mi da gledamo sta cemo sa ostalima i tu da se borimo i pobedimo daj boze. Prvi u Evropi i drugi na svetu malo li je... Samo bojim se da ne bude veliko razocarenje jel su antiDebil i rusofilska ekipa podigli letvicu visoko!

Gde ja živim

pre 6 godina

Nema me par nedelja i vidim da se ništa nije promenilo. Uostalom ovde se ništa ne menja već par decenija pa ne znam zašto bi i ovo. Isti komentari i onih koji napadaju i onih koji brane. Elem, više od deset godina smo bili u ozbiljnom kanalu (sa izuzetkom 2009. godine za koju je i sam Duda rekao da je došla prerano i 2010. zbog koje umalo nisam skončao jako mlad pa ne bih o tome). Onda je došao Sale i pitaj Boga šta je tačno uradio, ali funkcioniše. Igramo lepu košarku, to je činjenica, nismo više ono što smo bili i zbog loše situacije i lošeg rada u Savezu (nismo doveli potencijal mlađih selekcija do vrhunca), ali smo dovoljno dobri.

E sada što se tiče SAD. Ja ne volim ni preterane optimiste ni preterane pesimiste. "Osvojili bi i sa koledž igračima, ovima iz Evrope itd." Slali su ih 1998. godine pa su bili treći. "Oni su druga dimenzija i niko ih nikada neće pobediti". Jako neozbiljan tip komentara koji ne bih ni komentarisao. "Jedino su bolji zato što se dopinguju." Bolji su iz puno više razloga. Da li možemo sa njima? Ja mislim da da, ali tek ako i mi počnemo da malo više ulažemo, i da radimo na fizikalijama. Čak su i Belgijanke bile fizički superiornije od naših devojaka (tako sam čuo, nisam mogao da gledam). Ako ne volite nas, pogledajte Špance. Bili su blizu što znači da može. Ja momcima ne zameram što su izgubili 30 razlike, već što se nisu "pobili" za zlato. Dakle, mora da se radi i da se veruje u pobedu. Nikom ne dajem zlato bez borbe ko god bio.

DedaMiloje

pre 6 godina

(Gde ja živim, 14. avgust 2017 15:02)

Ja bih rekao da mi treba da se pitamo gde živimo kad moramo da čitamo ovakve gluposti. Prvo si počeo da te nema ko da ne znam koji si ti faktor ovde. Onda sam pročitao takva lupetanja koja veze sa utakmicom nemaju da je to tek za priču. O tvojoj analizi ne bih ovde dužio.

antiDebil

pre 6 godina

Nele

Da ne duzim, mislim da nema potrebe a i poprilcno je besmisleno. Dusko Vujosevic je u reprezentaciju uveo Djordjevica, Danilovic, Paspalja, Grbovica, Velickovica, Krstica, Vujanica, Tepica, Bogdanovica, Tripkovica......daj imena koje je Radonja uveo u drzavni tim, daj ime poslednjeg igraca zvezde koji je igrajuci za taj poluklub usao u repku, rekao bih da se zove Keselj ??? S obzirom da nam je Bogdanovic najmladji igrac a on je usao u reprezentaciju za vreme Partizanove dominacije, svi ostali su zaigrali za drzavvni tim bas za vreme Partizanovih titula. Sta ce proizici iz ove lazne dominacije fmp-a pitaj boga, to cemo videti za nekih 4 i vise godina. Ne znam postoji li trener u istoriji reprezentacije da je vodeci drzavni tim osvojio medalju a prethodno imao bilo kakve veze sa zvezdanom ? Mozda Aca Nikolic, ali on je mnogo pre zvezdane bio igrac i trener Partizana i kao takav je udario temelje YU reprezentacije. Dusan Ivkovic, Celavi prepotenko, Zeljko Obradovic, Aca Nikolic, Ranko Zeravica....svi su oni osvajali medalje sa reprezentacijom a da su ranije bili treneri KK Partizan. U zvezdani duplo golo, uostalom izvesni Zoran Slavnic Moka je razliku izmedju zvezde i Partizana objasnio u jednoj recenici, zasto bi posle toga bilo ko tupio zube ?

Srđan

pre 6 godina

Pa i nije baš toliko savršeno izgledalo, što je i normalno za ovu fazu priprema. U prvoj utakmici nas je šut služio zaista nenormalno. Juče protiv CG to je stalo i odmah se vidjela razlika. Ali dobro, sve ide svojim tokom, ekipa ima glavu i rep, na svim pozicijama smo dosta jaki, osim na četvorci, i ima razloga zadovoljstvo (iako ne i za neke patetične hvalospjeve s kojima treba sačekati dok se ne osvoji evropsko zlato).

A evropsko zlato i jeste realan cilj, jer su Amerikanci previše dobri za ostatak svijeta. I nemojte poslije -40 u nekom finalu opet da se blamirate pričom o dopingu i nekim teorijama zavjere. Znate li koliku oni bazu imaju? NCAA Division 1 ima 351 koledž ekipu, a u koliko klubova u Evropi se ozbiljno radi sa mladim igračima? Možda 20, najviše 30. Tako da je stvar jasna, košarka je američki sport, Srbija treba da bude prezadovljna što predvodi ostatak svijeta.

spetakl

pre 6 godina

(Jevtokas Rotkvica Strugana, 14. avgust 2017 14:05)
hvala ti za komentar. kad bi svaka od njih 50 imala svoju reprezentaciju, svaku bi dobili. ( kao npr britanija u fudbalu ). volim i poštujem srpsku reprezentaciju i svakom sportu, a u basketu i vaterpolu posebno. srbija!

SlukaC

pre 6 godina

@kimiko
zato sto su kosarka i odbojka 2 plemenita sport,za razliku u fudbal gle svako gleda svoje du*e, i za razliku od stvarnog zivota gde isto svako gleda svoje - || -

antiDebil

pre 6 godina

(Goran, 14. avgust 2017 13:39

Niko ne moze igrati sa Amerikom, to je cinjenica. Da posalju ekipu sastavljenu od NCAA kosarkaša opet bi bili prvi, gusto ali prvi.
(MidRange, 14. avgust 2017 13:53)

Da posalju ekipu sastavljenu od ncaa kosarkasa ne bi bili prvi, ne bi ni medalju osvojili, zato vise i ne salju takve ekipe. Nisu bili prvi ni kada su slali nba igrace.
Da ne shvataju toliko ozbiljno takmicenja, misleci na broj ljudi koji prati tu reprezentaciju, i sa svim ovim nba igracima koji su bili prosle godine tada bi doslo do slucaja da bi gusto bili prvi, a mozda i ne bi dobacili do finala !!
Razlika se pokazuje kada igras punom snagom, te tvoje pilicarske price da okacis macku o rep...

Jevdja

pre 6 godina

Teodosic
Macvan
Bogdanovic
Kalinic
Marjanovic
Jovic
Bircevic
Lucic
Milosavljevic
Stimac
Kuzmic
Guduric
To nam je sto nam je,ako Nedovic i Raduljica propuste turnir u Berlinu Sale ih nece voditi i rizikovati da se jos vise povrede.

Jumko

pre 6 godina

Da da niko nemoze igrati sa Amerikom. Samo Bodiroga, Djordjevic, Danilovic, Divac i ostala ekipa. Kako su dobili po g....i u sred Amerike.

Djiiibril

pre 6 godina

@migi prokelj

Tebra vredjas, a frljas se cinjenicama. Bodiroga je driblao Carmela 2004 na egzibicionoj tekmi protiv USA. Anthony je dosao u NBA 2003, godinu dana nakon sto smo ih pobedili u IND.

Bogoje Panajotovic

pre 6 godina

Tako da je stvar jasna, košarka je američki sport, Srbija treba da bude prezadovljna što predvodi ostatak svijeta.
(Srđan, 14. avgust 2017 14:23)

Indianapolis, 2002. Ende.

Oxi

pre 6 godina

"Košarkaška poezija i definicija timske igre" nazalost, pada u vodu kada dodje reprezentacija USA, jer, ipak, ne moze se bez dobrih individualaca kojih u ovom sastavu trenutno an, Kongo, Mali,, ali Srbija jeste i uvek ce biti mesto gde je najbolja kombinacija talenta i kosarkaskog znanja medju evropskim domorocima...nema.
(Goran, 14. avgust 2017 13:39) 
 Afrikanci ce uvek ostati nedostizni u ovom sportu,, verovatno u buducim godinama tu nece biti samo SAD, vec i Australija, Kanada, Francuska, mozda i Nigerija, Sudy

Pipl

pre 6 godina

Ljudi, sad pred prvenstvo i tokom istog bi stvarno bilo lepo da napravimo jednu prijatnu atmosferu, da momci nemaju pritisak bar od nas "obicnih ljudi". Mislite da oni nemaju instagram, fejsbuk, da ne procitaju po koji komentar na B92? Sve to utice na ove momke. Stvorili smo jednu fantasticnu hemiju u reprezentaciji i kruna tog uspeha je nesporna, posle dva srebra razumljivo je biti gladan zlata, ali ne sme se nikako stvoriti atmosfera da je sve osim zlata neuspeh. Svi igraju kosarku, postoji minimalno 5,6 reprezentacija koje mogu da nas pobede , ali doduse ne postoji nijedna koju mi ne mozemo pobediti i to se vidi iz aviona. Imamo sjajan tim, sjajnog trenera, sjajno osoblje. Budimo i mi sjajni navijaci, i ukoliko dodje do oscijalija i neuspeha ne dozvolimo lesinarima od novinara koji jedva cekaju da pljuju da povuku i nas na isto. Sto se mene tice, momci, svaki ponaosob, sta god da urade, imace moju podrsku i nakon prvenstva. Budimo deo tima, i mi se na neki nacin borimo na zlato, budite svesni toga, a nikad mu nismo bili blizi. Napred SRBIJO , pa da pravimo lom ispred skupstine nikad jaci!

Ivan

pre 6 godina

Dok vas ne lupe na Olimpijadi ili svetskom. Toliko
(Toronto, 14. avgust 2017 13:49

a gde su tvoji ko god da su oni? mi bar igramo finala i osvajamo medalje a vi se ili kvalifikujete jednom u 10 godina ako niste hrvati a ako ste hrvati naletite na nas i onda vas vratimo u misiju rupu gde vam je i mesto.

analiticar_amater

pre 6 godina

Dok vas ne lupe na Olimpijadi ili svetskom. Toliko
(Toronto, 14. avgust 2017 13:49)

Da, dok nas ne lupe nepobedivi Ameri u finalu. A dotle mi redom lupamo. Ali eto, imamo samo srebrne medalje, stvarno sramota. Dok se vi u komšiluku radujete uopšte nekom plasmanu na takmičenje i porazima Srbije u finalu.

Popokatepetl

pre 6 godina

Znam da nisu svi spremni i da je sinoc bila prijateljska utakmica ali tako ne sme da se igra.Jedino su igrali Bogdanovic i Jovic,cim bi Djordevic izbacio Bogdana oni bi nam se priblizili i morao je da ga pusti do kraja da se ne bi osramotio u sred Beograda.Nezadovoljstvo kod Djordjevica se primecivalo ali verujem da ce do pocetka evropskog prvenstva sve da bude u redu.
Igra nase ekipe je bila sve samo ne timska i dobra.

Degen

pre 6 godina

Nemoze biti poezija bez najboljeg poete naseg dobrog diva Jokare. Koliko on hvali ekipi govori cuveni citat sa vrelog asfalta - 'Joka je za Tea tata mata, za to znaju i Muja i Fata'

Sporcki pozdrav vitezi

Migi prokelj

pre 6 godina

Ko da nas lupi? Kazes USA? Jel su to oni sto smo ih nakantali u INDIJANAPOLISU NA SVETSKOM PRVENSTVU? Kada je Bodiroga driblao kroz noge Anthony-a?
Mislis na tu USA? Videcemo na sledecem Svetskom sa Jokicem, Bjelicom, Bogijem i Teom, Zdrvlje samo. A vi Afro Srbi Amerikanci, cepajte tamo kod njih na zapad! Tamo je sve lepo i medno, cepajte tamo, napravite mesta ovom narodu ovde, i manite nas vasih -IQ misljenja.

Aleksandar Viletic

pre 6 godina

Da da niko nemoze igrati sa Amerikom. Samo Bodiroga, Djordjevic, Danilovic, Divac i ostala ekipa. Kako su dobili po g....i u sred Amerike.
(Jumko, 14. avgust 2017 14:04)
I Koturovic

Jevtokas Rotkvica Strugana

pre 6 godina

Zaista se nekada zaprepastim komentarima poput, pa dzabe sve ovo ono, kada dodju do USA izgube, ne mogu da ih dobiju itd. Ljudi, zar je moguce da smo toliko cudan narod. Mesamo se u posao selektora Djordjevica (A molim vas setite se smo gde smo bili par godina pre njega), nismo mogli grupu da prodjemo, onih par godina. Svi su nas malo ozbiljniji dobijali, Francuska, Grcka, da ne pricam za Spaniju koja je za nas bila tada kao sada SAD.
I covek dovede reprezentaciju realno, nakon Amerikanaca do 2 mesta na svetu, tu smo po jacini sa Spancima. Pod njegovim vodjstvom ekipa igra godinama savrseno, borbeno, timski pre svega, pa i ti Hrvati imaju po jacini i istu ekipu, ovih godina dosta jaku. Ali nemaju tu hemiju, i nemaju taj timski duh, kult, nemam nista protiv njih, ali da to poseduju bili bi u prvih 4 na svetu. Zato pustite coveka da radi svoj posao, i samo se plasim kada ode (a ubrzo ce), bice opet raspad sistema. Eh da, moram da odgovorim ovim pametnjakovicima u vezi USA. Uporedjujes Savez drzava od 50 i kusur, od kojih je i najmanja veca od SRBIJE? I ti uporedjujes fakticki jedan ceo kontinent sa malom Srbijom? Ja sam i srebrom zadovoljan, jer sija kao zlato. A zdravlje na sledecem svetskom sa Bjelicom (bivsi najbolji igras Evrolige), Jokicem koji je vec sada zver, Bogdanovicem koji je najbolji igrac Evrolige trenutno i strasan igrac, Teo najbolji u Evropi, Marjan, Kalina, Lucic.. Padaju i ti AfroAmerikanci. Zivi bili pa videli. Napred Sale, napred Momci.

kimiko

pre 6 godina

Ja najvise volim da gledam kosarku i odbojku i kada kada su nasi igraci drugari.Pa sam se dugo pitao zasto oni mogu biti drugari, a mi koji komentarisemo ne mozemo !?
Kada recimo neko pogresi na terenu, nasi igraci se bodre i lupkaju po glavi, kao odbojkasi kada se lupkaju posle svakog poena.
A ja kada nekada pogresim u komentaru, niko me ne voli...:(
Pa se pitam, zasto je to tako !?

MidRange

pre 6 godina

(Goran, 14. avgust 2017 13:39

Niko ne moze igrati sa Amerikom, to je cinjenica. Da posalju ekipu sastavljenu od NCAA kosarkaša opet bi bili prvi, gusto ali prvi.

sascha the big hands

pre 6 godina

ZA STRUCNJAKE:::

Vidim ove sto se javljaju iz Toronta, i ko zna odakle, i pricaju price..??
Sta je bilo momci, boli zar ne?¨
Ovo je jos Srbija bez:
Jokic,Bjelica, Simonovic, Nedovic, Teodosic...

Auuu, kakvu ekipu imamo, ovo vec izgleda kao kaznena ekspedicija, i ne mam nikakve sumnje, idemo po zlato..
Vreme da SPanija ode u penziju..
A ostali nisu ni blizu...

Goran

pre 6 godina

"Košarkaška poezija i definicija timske igre" nazalost, pada u vodu kada dodje reprezentacija USA, jer, ipak, ne moze se bez dobrih individualaca kojih u ovom sastavu trenutno nema.

kimiko

pre 6 godina

Ja najvise volim da gledam kosarku i odbojku i kada kada su nasi igraci drugari.Pa sam se dugo pitao zasto oni mogu biti drugari, a mi koji komentarisemo ne mozemo !?
Kada recimo neko pogresi na terenu, nasi igraci se bodre i lupkaju po glavi, kao odbojkasi kada se lupkaju posle svakog poena.
A ja kada nekada pogresim u komentaru, niko me ne voli...:(
Pa se pitam, zasto je to tako !?

Jevtokas Rotkvica Strugana

pre 6 godina

Zaista se nekada zaprepastim komentarima poput, pa dzabe sve ovo ono, kada dodju do USA izgube, ne mogu da ih dobiju itd. Ljudi, zar je moguce da smo toliko cudan narod. Mesamo se u posao selektora Djordjevica (A molim vas setite se smo gde smo bili par godina pre njega), nismo mogli grupu da prodjemo, onih par godina. Svi su nas malo ozbiljniji dobijali, Francuska, Grcka, da ne pricam za Spaniju koja je za nas bila tada kao sada SAD.
I covek dovede reprezentaciju realno, nakon Amerikanaca do 2 mesta na svetu, tu smo po jacini sa Spancima. Pod njegovim vodjstvom ekipa igra godinama savrseno, borbeno, timski pre svega, pa i ti Hrvati imaju po jacini i istu ekipu, ovih godina dosta jaku. Ali nemaju tu hemiju, i nemaju taj timski duh, kult, nemam nista protiv njih, ali da to poseduju bili bi u prvih 4 na svetu. Zato pustite coveka da radi svoj posao, i samo se plasim kada ode (a ubrzo ce), bice opet raspad sistema. Eh da, moram da odgovorim ovim pametnjakovicima u vezi USA. Uporedjujes Savez drzava od 50 i kusur, od kojih je i najmanja veca od SRBIJE? I ti uporedjujes fakticki jedan ceo kontinent sa malom Srbijom? Ja sam i srebrom zadovoljan, jer sija kao zlato. A zdravlje na sledecem svetskom sa Bjelicom (bivsi najbolji igras Evrolige), Jokicem koji je vec sada zver, Bogdanovicem koji je najbolji igrac Evrolige trenutno i strasan igrac, Teo najbolji u Evropi, Marjan, Kalina, Lucic.. Padaju i ti AfroAmerikanci. Zivi bili pa videli. Napred Sale, napred Momci.

analiticar_amater

pre 6 godina

Dok vas ne lupe na Olimpijadi ili svetskom. Toliko
(Toronto, 14. avgust 2017 13:49)

Da, dok nas ne lupe nepobedivi Ameri u finalu. A dotle mi redom lupamo. Ali eto, imamo samo srebrne medalje, stvarno sramota. Dok se vi u komšiluku radujete uopšte nekom plasmanu na takmičenje i porazima Srbije u finalu.

sascha the big hands

pre 6 godina

ZA STRUCNJAKE:::

Vidim ove sto se javljaju iz Toronta, i ko zna odakle, i pricaju price..??
Sta je bilo momci, boli zar ne?¨
Ovo je jos Srbija bez:
Jokic,Bjelica, Simonovic, Nedovic, Teodosic...

Auuu, kakvu ekipu imamo, ovo vec izgleda kao kaznena ekspedicija, i ne mam nikakve sumnje, idemo po zlato..
Vreme da SPanija ode u penziju..
A ostali nisu ni blizu...

Pipl

pre 6 godina

Ljudi, sad pred prvenstvo i tokom istog bi stvarno bilo lepo da napravimo jednu prijatnu atmosferu, da momci nemaju pritisak bar od nas "obicnih ljudi". Mislite da oni nemaju instagram, fejsbuk, da ne procitaju po koji komentar na B92? Sve to utice na ove momke. Stvorili smo jednu fantasticnu hemiju u reprezentaciji i kruna tog uspeha je nesporna, posle dva srebra razumljivo je biti gladan zlata, ali ne sme se nikako stvoriti atmosfera da je sve osim zlata neuspeh. Svi igraju kosarku, postoji minimalno 5,6 reprezentacija koje mogu da nas pobede , ali doduse ne postoji nijedna koju mi ne mozemo pobediti i to se vidi iz aviona. Imamo sjajan tim, sjajnog trenera, sjajno osoblje. Budimo i mi sjajni navijaci, i ukoliko dodje do oscijalija i neuspeha ne dozvolimo lesinarima od novinara koji jedva cekaju da pljuju da povuku i nas na isto. Sto se mene tice, momci, svaki ponaosob, sta god da urade, imace moju podrsku i nakon prvenstva. Budimo deo tima, i mi se na neki nacin borimo na zlato, budite svesni toga, a nikad mu nismo bili blizi. Napred SRBIJO , pa da pravimo lom ispred skupstine nikad jaci!

Srđan

pre 6 godina

Pa i nije baš toliko savršeno izgledalo, što je i normalno za ovu fazu priprema. U prvoj utakmici nas je šut služio zaista nenormalno. Juče protiv CG to je stalo i odmah se vidjela razlika. Ali dobro, sve ide svojim tokom, ekipa ima glavu i rep, na svim pozicijama smo dosta jaki, osim na četvorci, i ima razloga zadovoljstvo (iako ne i za neke patetične hvalospjeve s kojima treba sačekati dok se ne osvoji evropsko zlato).

A evropsko zlato i jeste realan cilj, jer su Amerikanci previše dobri za ostatak svijeta. I nemojte poslije -40 u nekom finalu opet da se blamirate pričom o dopingu i nekim teorijama zavjere. Znate li koliku oni bazu imaju? NCAA Division 1 ima 351 koledž ekipu, a u koliko klubova u Evropi se ozbiljno radi sa mladim igračima? Možda 20, najviše 30. Tako da je stvar jasna, košarka je američki sport, Srbija treba da bude prezadovljna što predvodi ostatak svijeta.

Jumko

pre 6 godina

Da da niko nemoze igrati sa Amerikom. Samo Bodiroga, Djordjevic, Danilovic, Divac i ostala ekipa. Kako su dobili po g....i u sred Amerike.

Ivan

pre 6 godina

Dok vas ne lupe na Olimpijadi ili svetskom. Toliko
(Toronto, 14. avgust 2017 13:49

a gde su tvoji ko god da su oni? mi bar igramo finala i osvajamo medalje a vi se ili kvalifikujete jednom u 10 godina ako niste hrvati a ako ste hrvati naletite na nas i onda vas vratimo u misiju rupu gde vam je i mesto.

antiDebil

pre 6 godina

(Goran, 14. avgust 2017 13:39

Niko ne moze igrati sa Amerikom, to je cinjenica. Da posalju ekipu sastavljenu od NCAA kosarkaša opet bi bili prvi, gusto ali prvi.
(MidRange, 14. avgust 2017 13:53)

Da posalju ekipu sastavljenu od ncaa kosarkasa ne bi bili prvi, ne bi ni medalju osvojili, zato vise i ne salju takve ekipe. Nisu bili prvi ni kada su slali nba igrace.
Da ne shvataju toliko ozbiljno takmicenja, misleci na broj ljudi koji prati tu reprezentaciju, i sa svim ovim nba igracima koji su bili prosle godine tada bi doslo do slucaja da bi gusto bili prvi, a mozda i ne bi dobacili do finala !!
Razlika se pokazuje kada igras punom snagom, te tvoje pilicarske price da okacis macku o rep...

Gde ja živim

pre 6 godina

Nema me par nedelja i vidim da se ništa nije promenilo. Uostalom ovde se ništa ne menja već par decenija pa ne znam zašto bi i ovo. Isti komentari i onih koji napadaju i onih koji brane. Elem, više od deset godina smo bili u ozbiljnom kanalu (sa izuzetkom 2009. godine za koju je i sam Duda rekao da je došla prerano i 2010. zbog koje umalo nisam skončao jako mlad pa ne bih o tome). Onda je došao Sale i pitaj Boga šta je tačno uradio, ali funkcioniše. Igramo lepu košarku, to je činjenica, nismo više ono što smo bili i zbog loše situacije i lošeg rada u Savezu (nismo doveli potencijal mlađih selekcija do vrhunca), ali smo dovoljno dobri.

E sada što se tiče SAD. Ja ne volim ni preterane optimiste ni preterane pesimiste. "Osvojili bi i sa koledž igračima, ovima iz Evrope itd." Slali su ih 1998. godine pa su bili treći. "Oni su druga dimenzija i niko ih nikada neće pobediti". Jako neozbiljan tip komentara koji ne bih ni komentarisao. "Jedino su bolji zato što se dopinguju." Bolji su iz puno više razloga. Da li možemo sa njima? Ja mislim da da, ali tek ako i mi počnemo da malo više ulažemo, i da radimo na fizikalijama. Čak su i Belgijanke bile fizički superiornije od naših devojaka (tako sam čuo, nisam mogao da gledam). Ako ne volite nas, pogledajte Špance. Bili su blizu što znači da može. Ja momcima ne zameram što su izgubili 30 razlike, već što se nisu "pobili" za zlato. Dakle, mora da se radi i da se veruje u pobedu. Nikom ne dajem zlato bez borbe ko god bio.

slana torta

pre 6 godina

Micić je katastrofalan, bolje je i da Raduljuca prevodi loptu nego njega da vode. Birčević i pored odličnih brojki (praktično 100% iz igre) je teška rupa u odbrani, okreću ga i skidaju mu lopte. Gagi dobar dečko, srčan, partizanovac, na žalost mene kao grobara nedovoljno dobar. Ovoj trojici svaka čast na zalaganju ali mislim da nisu za 12.
Gudurić izuzetan napadački talenat, odbrana i taktika osrednji. Lazić čovek zadatka, kad se poslože kocke može da bude koristan kao defanzivac. Sale može da izabere jednog ili obojicu ako je Nedović povredjen.
Bobinator protiv CG pospan, malo i sa kompleksom od Vučevica koji ga je prošle sezone turio na poster. Slabo su ga koristili, pitanje je da li zbog probanja taktika ili zato što se ne uklapa u sistem. U principu Bobi može da razbije ali pod uslovom da se odbrana i napad prilagode njemu. Treba da ide.
Kuzma solidan na obe strane, ne i odličan. Isto kao i Štimac i Mačvan. Raduljica se čeka, maskota, kralj atmosfere. Nisu brilijantni ali nemamo bolje.
Lučić je osveženje, odavno bi igrao u reprezentaciji da se nije mučio sa povredama.
Jović odličan, fali mu šut. Nedović se čeka takodje.
Kalina zver, baza našeg tima, krenuo i u ofanzivnu igru.
Bogdan zaista odskače kvalitetom.
Teo 51% reprezentacije.
Protiv CG smo krenuli opušteno, oni motivisano. Razigrali smo ih, igrali uglavnom sa rezervama i igračima koji se bore za mesto (osim Bogdana) i opet smo dobili. Dobro je da znamo da se niko neće predati od starta. Sa Teom i Kalinićem u rotaciji biće to još bolje.

Migi prokelj

pre 6 godina

Ko da nas lupi? Kazes USA? Jel su to oni sto smo ih nakantali u INDIJANAPOLISU NA SVETSKOM PRVENSTVU? Kada je Bodiroga driblao kroz noge Anthony-a?
Mislis na tu USA? Videcemo na sledecem Svetskom sa Jokicem, Bjelicom, Bogijem i Teom, Zdrvlje samo. A vi Afro Srbi Amerikanci, cepajte tamo kod njih na zapad! Tamo je sve lepo i medno, cepajte tamo, napravite mesta ovom narodu ovde, i manite nas vasih -IQ misljenja.

Dzoni

pre 6 godina

(antiDebil, 14. avgust 2017 15:43)

Moze li ista da prodje bez klubastva i tvojih komentara?
Ovo je vest o reprezentaciji, ne o nebitnom klubu zbog cije propasti si poceo da mrzis sve sto ima veze sa Zvezdom.
Kad je Djordjevic objavio spisak ipljuvao si ga zasto je zvao toliko bivsih i sadasnjih igraca Zvezde, kmecao zasto nema Marinkovica, Koprivice...
Sacekaj vesti vezane za Partizan i Zvezdu pa tamo kmeci o magiji, alhemiji, teorijama zavere, bankomatima, mracnim sliama... Zaobidji reprezentaciju!

Bogoje Panajotovic

pre 6 godina

Tako da je stvar jasna, košarka je američki sport, Srbija treba da bude prezadovljna što predvodi ostatak svijeta.
(Srđan, 14. avgust 2017 14:23)

Indianapolis, 2002. Ende.

Aleksandar Viletic

pre 6 godina

Da da niko nemoze igrati sa Amerikom. Samo Bodiroga, Djordjevic, Danilovic, Divac i ostala ekipa. Kako su dobili po g....i u sred Amerike.
(Jumko, 14. avgust 2017 14:04)
I Koturovic

MidRange

pre 6 godina

(Goran, 14. avgust 2017 13:39

Niko ne moze igrati sa Amerikom, to je cinjenica. Da posalju ekipu sastavljenu od NCAA kosarkaša opet bi bili prvi, gusto ali prvi.

Goran

pre 6 godina

"Košarkaška poezija i definicija timske igre" nazalost, pada u vodu kada dodje reprezentacija USA, jer, ipak, ne moze se bez dobrih individualaca kojih u ovom sastavu trenutno nema.

Djiiibril

pre 6 godina

@migi prokelj

Tebra vredjas, a frljas se cinjenicama. Bodiroga je driblao Carmela 2004 na egzibicionoj tekmi protiv USA. Anthony je dosao u NBA 2003, godinu dana nakon sto smo ih pobedili u IND.

Smarate

pre 6 godina

Sto dosadjujete sa tim samo USA da im dodje... Pa ovi momci se spremaju za Evropsko, a tamo ih Amerikanci nece zadesiti sigurno. O USA treba da se razmislja sledece godine, a ove treba razmisljati o zlatu, mada se ni tu ne valja preterano zaletati. Samo korak po korak, da ostanu na zemlji i imaju dobre sanse da pobede svakoga.

Ganci

pre 6 godina

@antiDebil* Koristim priliku da te obavestim da polutim igra petu godinu za redom EL i da je najveci hit i najprijatnije iznenadjenje tekmicenja. Isto koristim priliku da ti otkrijem najvecu tajnu a to je da je kosarka kolektivan sport... Takodje kapiram da si svestan da je institucija na aparatima i da je djavo dosao po svojih 650.000. Kazes da je ta persona uvela nabrojane igrace u reprezentaciju. Manipulacija da nema vece nikog od tih igraca on nije ni stvorio ni uveo u drzavni tim. To su u Partizanu uradili Reba Corkovic i Moka Slavnic a u reprezentaciji Duda Ivkocic i Slavnic. Zvezdine igrace koje ti omalovazavas je uveo u tim Djordjevic i ima fenomenalne rezultate zato sto za razliku od tebe zna da je kosarka kolektivan sport. Spremi pivo i grickalice i uzivaj u igri drzavnog tima a kasnije i u EL gde igra sampion Srbije i ABA LIGE na srecu 70% Srbije.

Nele

pre 6 godina

@ss
Kad bas insistiras,
Partizanova skola: Bodgan, Macvan, Birca, Lucic, Milosavljavic
Zvezdina: Jovic, Nedovic, Simonovic, Kalinic, Dangubic, Stimac, Gudiric, Marjanovic, Kuzmic, Lazic.(izvinjavam se ako sam nekog izostavio)
Najcrnje vreme srpske kosarke je od 2003-2008, kada je forsirana "Parizanova skola" sa raznim Kecmanima, Avdalovicima, Ostojicima i "Velikim Magom" na kormilu.
Sale takodje forsira neke polu-igrace Partizana, ali je bar dovoljno pametan da ih vodi kao 10-11-12 igraca, koji obicno i ne udju na teren a ne kao 6-7. Iako bi na tim mestima bilo bolje da vodi 1-2mlada igraca, trebace nam za par godina.

Jevdja

pre 6 godina

Teodosic
Macvan
Bogdanovic
Kalinic
Marjanovic
Jovic
Bircevic
Lucic
Milosavljevic
Stimac
Kuzmic
Guduric
To nam je sto nam je,ako Nedovic i Raduljica propuste turnir u Berlinu Sale ih nece voditi i rizikovati da se jos vise povrede.

SlukaC

pre 6 godina

@kimiko
zato sto su kosarka i odbojka 2 plemenita sport,za razliku u fudbal gle svako gleda svoje du*e, i za razliku od stvarnog zivota gde isto svako gleda svoje - || -

Gde ja živim

pre 6 godina

@DedaMiloje

Deda ti si ispao iz nekog srednjeg veka ili je problem nešto drugo. Ne može čovek više ni da se našali, a da se ne popalite. Mnogo smo postali neinspirativan narod da je to strašno. Mene je lično strah od nas. Naravno da nisam nikakav faktor, ali treba napraviti neki uvod i tako to. Ne mogu s neba pa u rebra. Moj komentar je isključivo bio namenjen onima koji su prvi pomenuli Amere. Dakle ne znam što si se našao uvređen. Ima vas ovde koji kada se kaže da se Ameri mogu pobediti skačete kao da vas je neko polio vrelom vodom. Ili ti je možda zasmetalo da nije samo doping u pitanju? Uostalom voleo bih da pitam. Da li ja treba da isključim TV svaki put kada treba da igramo sa Amerima i da se ne nadam ničemu? Ako treba tako onda da im damo zlato da se ne muče da dolaze bezveze, a mi da se krljamo sa ostalima za srebro.

A što se tiče utakmica, komentarišemo tek na EP. Ove pripreme i tako to gledam samo zato što volim da gledam basket, a mogu i da izgube sve što je možda i bolje. Sportski pozdrav i nemoj da se sekiraš mnogo.

antiDebil

pre 6 godina

Nele

Da ne duzim, mislim da nema potrebe a i poprilcno je besmisleno. Dusko Vujosevic je u reprezentaciju uveo Djordjevica, Danilovic, Paspalja, Grbovica, Velickovica, Krstica, Vujanica, Tepica, Bogdanovica, Tripkovica......daj imena koje je Radonja uveo u drzavni tim, daj ime poslednjeg igraca zvezde koji je igrajuci za taj poluklub usao u repku, rekao bih da se zove Keselj ??? S obzirom da nam je Bogdanovic najmladji igrac a on je usao u reprezentaciju za vreme Partizanove dominacije, svi ostali su zaigrali za drzavvni tim bas za vreme Partizanovih titula. Sta ce proizici iz ove lazne dominacije fmp-a pitaj boga, to cemo videti za nekih 4 i vise godina. Ne znam postoji li trener u istoriji reprezentacije da je vodeci drzavni tim osvojio medalju a prethodno imao bilo kakve veze sa zvezdanom ? Mozda Aca Nikolic, ali on je mnogo pre zvezdane bio igrac i trener Partizana i kao takav je udario temelje YU reprezentacije. Dusan Ivkovic, Celavi prepotenko, Zeljko Obradovic, Aca Nikolic, Ranko Zeravica....svi su oni osvajali medalje sa reprezentacijom a da su ranije bili treneri KK Partizan. U zvezdani duplo golo, uostalom izvesni Zoran Slavnic Moka je razliku izmedju zvezde i Partizana objasnio u jednoj recenici, zasto bi posle toga bilo ko tupio zube ?

spetakl

pre 6 godina

(Jevtokas Rotkvica Strugana, 14. avgust 2017 14:05)
hvala ti za komentar. kad bi svaka od njih 50 imala svoju reprezentaciju, svaku bi dobili. ( kao npr britanija u fudbalu ). volim i poštujem srpsku reprezentaciju i svakom sportu, a u basketu i vaterpolu posebno. srbija!

jashtaman

pre 6 godina

Kako se vi samozavaravate majko moja.Uzimate u obzir pripremne utakmice gdje su svi krili karte i gdje su vam vase sudije dozvoljavale SVE a gostima NISTA.Brzo ce vam optimizam splasnuti,jer sudije na evropskom vam nece dozvoliti da igrate ovako.Svirace vam masu faulova a protivnicima nece svirati svaki kontakt.Imate 2 ozbiljna igracaTeodisica i Bogdanovica a ostali srednja zalist a nadanja kao da ste Spanija.Zapamtite sto vam kazem...necete vi ni medalje gledati.
(Sasa.r, 14. avgust 2017 18:56)

Svi koje si omalovazio su vec osvojili srebro na SP,Olimpijadi...cak i da ispadnes u pravu,to ce biti samo zato sto medalje nisu rezervisane za nas. Moramo nekad i da kiksnemo. Jedino sto ovaj put sve izgleda cak i bolje nego na prethodnim takmicenjima. Mi se ne samozavaravamo,jako puno odlicja nam ide u prilog...da li mislis da je ovo nas maksimum? Opusti se i uzivaj ako volis kosarku,to ti je moj savet,pobediti ne mozes

Popokatepetl

pre 6 godina

Znam da nisu svi spremni i da je sinoc bila prijateljska utakmica ali tako ne sme da se igra.Jedino su igrali Bogdanovic i Jovic,cim bi Djordevic izbacio Bogdana oni bi nam se priblizili i morao je da ga pusti do kraja da se ne bi osramotio u sred Beograda.Nezadovoljstvo kod Djordjevica se primecivalo ali verujem da ce do pocetka evropskog prvenstva sve da bude u redu.
Igra nase ekipe je bila sve samo ne timska i dobra.

chubby checker

pre 6 godina

bice interesantno videti ko ce od centara ostati na kraju. Kuzmic je odlicno odigrao ove dve utakmice, Stimac je sada vec standardno dobar, Bobi protic CG bas i nije odigrao nesto ali ne verujem da ce njega Djordjevic izostaviti a Raduljica cini mi se ima rezervisano mesto, sto znaci da imamo 4 igraca na poziciji centra i svi su bas klasicni centri, niko od njih ne moze igrati cetvorku.

Domaci izdajnik

pre 6 godina

@antiDebil i ostale patriJote lepo je bodriti reprezentaciju i biti optimista. Ali pricati da mozemo da dobijemo Amere je blago receno nebuloza. Realno da se ne oznoji tim sa OI u Riu bi nas tukao dvadeset razlike. Ako bi se oznojali 40 a ako bi ginuli na terenu 60 razlike. Ne samo nas nego bilo koju drugu ekipu na svetu...Nema godinu dana da su se salili sa nama u finalu a mi to zaboravimo. Mi da gledamo sta cemo sa ostalima i tu da se borimo i pobedimo daj boze. Prvi u Evropi i drugi na svetu malo li je... Samo bojim se da ne bude veliko razocarenje jel su antiDebil i rusofilska ekipa podigli letvicu visoko!

antiDebil

pre 6 godina

Nele

Da ne duzim, mislim da nema potrebe a i poprilcno je besmisleno. Dusko Vujosevic je u reprezentaciju uveo Djordjevica, Danilovic, Paspalja, Grbovica, Velickovica, Krstica, Vujanica, Tepica, Bogdanovica, Tripkovica......daj imena koje je Radonja uveo u drzavni tim, daj ime poslednjeg igraca zvezde koji je igrajuci za taj poluklub usao u repku, rekao bih da se zove Keselj ??? S obzirom da nam je Bogdanovic najmladji igrac a on je usao u reprezentaciju za vreme Partizanove dominacije, svi ostali su zaigrali za drzavvni tim bas za vreme Partizanovih titula. Sta ce proizici iz ove lazne dominacije fmp-a pitaj boga, to cemo videti za nekih 4 i vise godina. Ne znam postoji li trener u istoriji reprezentacije da je vodeci drzavni tim osvojio medalju a prethodno imao bilo kakve veze sa zvezdanom ? Mozda Aca Nikolic, ali on je mnogo pre zvezdane bio igrac i trener Partizana i kao takav je udario temelje YU reprezentacije. Dusan Ivkovic, Celavi prepotenko, Zeljko Obradovic, Aca Nikolic, Ranko Zeravica....svi su oni osvajali medalje sa reprezentacijom a da su ranije bili treneri KK Partizan. U zvezdani duplo golo, uostalom izvesni Zoran Slavnic Moka je razliku izmedju zvezde i Partizana objasnio u jednoj recenici, zasto bi posle toga bilo ko tupio zube ?

Jakov

pre 6 godina

Svaka cast pre svega Saletu koji je vratio kult reprezentacije i trudi se da ga odrzi.
Ali, rapsodija i timska igra je bila protiv SAD? Ne!
Ne treba preterivati, u ovoj ekipi jedino su Bogdan i Teo kvalitetni igraci a ostatak su evropski prosek, osrednji.... ili gore. Sreca pa su ostale reprezentacije takve ali zato kad se naidje na SAD, pravu kosarkasku naciju onda samar i vracanje na zemlju.

Shearer

pre 6 godina

Ne znam čemu ovoliki hvalospevi kada je ovo nebitan turnir. Razumeo bih da pobeđujemo na šampionatu ali ovde je to prosto nebitno. Mnogi nipodaštavaju Grke ali videćete kada oni utegnu onu prepoznatljivu odbranu, zapamtite da je dovoljno da se zaustave Bogdanović i Teo i onda postajemo suvi prosek.

DedaMiloje

pre 6 godina

(Gde ja živim, 14. avgust 2017 15:02)

Ja bih rekao da mi treba da se pitamo gde živimo kad moramo da čitamo ovakve gluposti. Prvo si počeo da te nema ko da ne znam koji si ti faktor ovde. Onda sam pročitao takva lupetanja koja veze sa utakmicom nemaju da je to tek za priču. O tvojoj analizi ne bih ovde dužio.

Вељко

pre 6 godina

@slanatorta
Свака част на коментару!
Урадио си анализу боље него што би је урадили многи тренери!
Не мењају Ник и волео бих да читам још твојих коментара и анализа све до завршетка првенства.

ada

pre 6 godina

Bez raduljice,nedovića,jokića,bjelice,nemamo šta da tražimo,ljudi ne shvataju ovo su pripreme,nije ovo ozbiljan nivo igre,teo neće sigurno biti u vrhunskoj formi on se čuva za nba...

Oxi

pre 6 godina

"Košarkaška poezija i definicija timske igre" nazalost, pada u vodu kada dodje reprezentacija USA, jer, ipak, ne moze se bez dobrih individualaca kojih u ovom sastavu trenutno an, Kongo, Mali,, ali Srbija jeste i uvek ce biti mesto gde je najbolja kombinacija talenta i kosarkaskog znanja medju evropskim domorocima...nema.
(Goran, 14. avgust 2017 13:39) 
 Afrikanci ce uvek ostati nedostizni u ovom sportu,, verovatno u buducim godinama tu nece biti samo SAD, vec i Australija, Kanada, Francuska, mozda i Nigerija, Sudy

Degen

pre 6 godina

Nemoze biti poezija bez najboljeg poete naseg dobrog diva Jokare. Koliko on hvali ekipi govori cuveni citat sa vrelog asfalta - 'Joka je za Tea tata mata, za to znaju i Muja i Fata'

Sporcki pozdrav vitezi

Oxi

pre 6 godina

(Goran, 14. avgust 2017 13:39)
Afrikanci ce Srbima i ostalim evropskim domorocima uvek biti nedostizni u igranju kosarke, bas kao sto ce ostalim evropskim domorocima u igranju kosarke uvek ostati nedostizni Srbi.

deki

pre 6 godina

koliko ovom grobarskom @antidebilu nije dobro to je srtašno. 2/3 reprezentacije igralo za zvezdu zadnjih ped sezona u Euroleague, a on se pita koga je Radonja spremio za reprezentaciju.

Sasa.r

pre 6 godina

Kako se vi samozavaravate majko moja.Uzimate u obzir pripremne utakmice gdje su svi krili karte i gdje su vam vase sudije dozvoljavale SVE a gostima NISTA.Brzo ce vam optimizam splasnuti,jer sudije na evropskom vam nece dozvoliti da igrate ovako.Svirace vam masu faulova a protivnicima nece svirati svaki kontakt.Imate 2 ozbiljna igracaTeodisica i Bogdanovica a ostali srednja zalist a nadanja kao da ste Spanija.Zapamtite sto vam kazem...necete vi ni medalje gledati.

Goran

pre 6 godina

"Košarkaška poezija i definicija timske igre" nazalost, pada u vodu kada dodje reprezentacija USA, jer, ipak, ne moze se bez dobrih individualaca kojih u ovom sastavu trenutno nema.

MidRange

pre 6 godina

(Goran, 14. avgust 2017 13:39

Niko ne moze igrati sa Amerikom, to je cinjenica. Da posalju ekipu sastavljenu od NCAA kosarkaša opet bi bili prvi, gusto ali prvi.

ada

pre 6 godina

Bez raduljice,nedovića,jokića,bjelice,nemamo šta da tražimo,ljudi ne shvataju ovo su pripreme,nije ovo ozbiljan nivo igre,teo neće sigurno biti u vrhunskoj formi on se čuva za nba...

Degen

pre 6 godina

Nemoze biti poezija bez najboljeg poete naseg dobrog diva Jokare. Koliko on hvali ekipi govori cuveni citat sa vrelog asfalta - 'Joka je za Tea tata mata, za to znaju i Muja i Fata'

Sporcki pozdrav vitezi

Oxi

pre 6 godina

"Košarkaška poezija i definicija timske igre" nazalost, pada u vodu kada dodje reprezentacija USA, jer, ipak, ne moze se bez dobrih individualaca kojih u ovom sastavu trenutno an, Kongo, Mali,, ali Srbija jeste i uvek ce biti mesto gde je najbolja kombinacija talenta i kosarkaskog znanja medju evropskim domorocima...nema.
(Goran, 14. avgust 2017 13:39) 
 Afrikanci ce uvek ostati nedostizni u ovom sportu,, verovatno u buducim godinama tu nece biti samo SAD, vec i Australija, Kanada, Francuska, mozda i Nigerija, Sudy

Nele

pre 6 godina

@ss
Kad bas insistiras,
Partizanova skola: Bodgan, Macvan, Birca, Lucic, Milosavljavic
Zvezdina: Jovic, Nedovic, Simonovic, Kalinic, Dangubic, Stimac, Gudiric, Marjanovic, Kuzmic, Lazic.(izvinjavam se ako sam nekog izostavio)
Najcrnje vreme srpske kosarke je od 2003-2008, kada je forsirana "Parizanova skola" sa raznim Kecmanima, Avdalovicima, Ostojicima i "Velikim Magom" na kormilu.
Sale takodje forsira neke polu-igrace Partizana, ali je bar dovoljno pametan da ih vodi kao 10-11-12 igraca, koji obicno i ne udju na teren a ne kao 6-7. Iako bi na tim mestima bilo bolje da vodi 1-2mlada igraca, trebace nam za par godina.

Jakov

pre 6 godina

Svaka cast pre svega Saletu koji je vratio kult reprezentacije i trudi se da ga odrzi.
Ali, rapsodija i timska igra je bila protiv SAD? Ne!
Ne treba preterivati, u ovoj ekipi jedino su Bogdan i Teo kvalitetni igraci a ostatak su evropski prosek, osrednji.... ili gore. Sreca pa su ostale reprezentacije takve ali zato kad se naidje na SAD, pravu kosarkasku naciju onda samar i vracanje na zemlju.

antiDebil

pre 6 godina

Nele

Da ne duzim, mislim da nema potrebe a i poprilcno je besmisleno. Dusko Vujosevic je u reprezentaciju uveo Djordjevica, Danilovic, Paspalja, Grbovica, Velickovica, Krstica, Vujanica, Tepica, Bogdanovica, Tripkovica......daj imena koje je Radonja uveo u drzavni tim, daj ime poslednjeg igraca zvezde koji je igrajuci za taj poluklub usao u repku, rekao bih da se zove Keselj ??? S obzirom da nam je Bogdanovic najmladji igrac a on je usao u reprezentaciju za vreme Partizanove dominacije, svi ostali su zaigrali za drzavvni tim bas za vreme Partizanovih titula. Sta ce proizici iz ove lazne dominacije fmp-a pitaj boga, to cemo videti za nekih 4 i vise godina. Ne znam postoji li trener u istoriji reprezentacije da je vodeci drzavni tim osvojio medalju a prethodno imao bilo kakve veze sa zvezdanom ? Mozda Aca Nikolic, ali on je mnogo pre zvezdane bio igrac i trener Partizana i kao takav je udario temelje YU reprezentacije. Dusan Ivkovic, Celavi prepotenko, Zeljko Obradovic, Aca Nikolic, Ranko Zeravica....svi su oni osvajali medalje sa reprezentacijom a da su ranije bili treneri KK Partizan. U zvezdani duplo golo, uostalom izvesni Zoran Slavnic Moka je razliku izmedju zvezde i Partizana objasnio u jednoj recenici, zasto bi posle toga bilo ko tupio zube ?

antiDebil

pre 6 godina

Nele

Da ne duzim, mislim da nema potrebe a i poprilcno je besmisleno. Dusko Vujosevic je u reprezentaciju uveo Djordjevica, Danilovic, Paspalja, Grbovica, Velickovica, Krstica, Vujanica, Tepica, Bogdanovica, Tripkovica......daj imena koje je Radonja uveo u drzavni tim, daj ime poslednjeg igraca zvezde koji je igrajuci za taj poluklub usao u repku, rekao bih da se zove Keselj ??? S obzirom da nam je Bogdanovic najmladji igrac a on je usao u reprezentaciju za vreme Partizanove dominacije, svi ostali su zaigrali za drzavvni tim bas za vreme Partizanovih titula. Sta ce proizici iz ove lazne dominacije fmp-a pitaj boga, to cemo videti za nekih 4 i vise godina. Ne znam postoji li trener u istoriji reprezentacije da je vodeci drzavni tim osvojio medalju a prethodno imao bilo kakve veze sa zvezdanom ? Mozda Aca Nikolic, ali on je mnogo pre zvezdane bio igrac i trener Partizana i kao takav je udario temelje YU reprezentacije. Dusan Ivkovic, Celavi prepotenko, Zeljko Obradovic, Aca Nikolic, Ranko Zeravica....svi su oni osvajali medalje sa reprezentacijom a da su ranije bili treneri KK Partizan. U zvezdani duplo golo, uostalom izvesni Zoran Slavnic Moka je razliku izmedju zvezde i Partizana objasnio u jednoj recenici, zasto bi posle toga bilo ko tupio zube ?

Sasa.r

pre 6 godina

Kako se vi samozavaravate majko moja.Uzimate u obzir pripremne utakmice gdje su svi krili karte i gdje su vam vase sudije dozvoljavale SVE a gostima NISTA.Brzo ce vam optimizam splasnuti,jer sudije na evropskom vam nece dozvoliti da igrate ovako.Svirace vam masu faulova a protivnicima nece svirati svaki kontakt.Imate 2 ozbiljna igracaTeodisica i Bogdanovica a ostali srednja zalist a nadanja kao da ste Spanija.Zapamtite sto vam kazem...necete vi ni medalje gledati.

kimiko

pre 6 godina

Ja najvise volim da gledam kosarku i odbojku i kada kada su nasi igraci drugari.Pa sam se dugo pitao zasto oni mogu biti drugari, a mi koji komentarisemo ne mozemo !?
Kada recimo neko pogresi na terenu, nasi igraci se bodre i lupkaju po glavi, kao odbojkasi kada se lupkaju posle svakog poena.
A ja kada nekada pogresim u komentaru, niko me ne voli...:(
Pa se pitam, zasto je to tako !?

Shearer

pre 6 godina

Ne znam čemu ovoliki hvalospevi kada je ovo nebitan turnir. Razumeo bih da pobeđujemo na šampionatu ali ovde je to prosto nebitno. Mnogi nipodaštavaju Grke ali videćete kada oni utegnu onu prepoznatljivu odbranu, zapamtite da je dovoljno da se zaustave Bogdanović i Teo i onda postajemo suvi prosek.

Jumko

pre 6 godina

Da da niko nemoze igrati sa Amerikom. Samo Bodiroga, Djordjevic, Danilovic, Divac i ostala ekipa. Kako su dobili po g....i u sred Amerike.

Migi prokelj

pre 6 godina

Ko da nas lupi? Kazes USA? Jel su to oni sto smo ih nakantali u INDIJANAPOLISU NA SVETSKOM PRVENSTVU? Kada je Bodiroga driblao kroz noge Anthony-a?
Mislis na tu USA? Videcemo na sledecem Svetskom sa Jokicem, Bjelicom, Bogijem i Teom, Zdrvlje samo. A vi Afro Srbi Amerikanci, cepajte tamo kod njih na zapad! Tamo je sve lepo i medno, cepajte tamo, napravite mesta ovom narodu ovde, i manite nas vasih -IQ misljenja.

Popokatepetl

pre 6 godina

Znam da nisu svi spremni i da je sinoc bila prijateljska utakmica ali tako ne sme da se igra.Jedino su igrali Bogdanovic i Jovic,cim bi Djordevic izbacio Bogdana oni bi nam se priblizili i morao je da ga pusti do kraja da se ne bi osramotio u sred Beograda.Nezadovoljstvo kod Djordjevica se primecivalo ali verujem da ce do pocetka evropskog prvenstva sve da bude u redu.
Igra nase ekipe je bila sve samo ne timska i dobra.

Ganci

pre 6 godina

@antiDebil* Koristim priliku da te obavestim da polutim igra petu godinu za redom EL i da je najveci hit i najprijatnije iznenadjenje tekmicenja. Isto koristim priliku da ti otkrijem najvecu tajnu a to je da je kosarka kolektivan sport... Takodje kapiram da si svestan da je institucija na aparatima i da je djavo dosao po svojih 650.000. Kazes da je ta persona uvela nabrojane igrace u reprezentaciju. Manipulacija da nema vece nikog od tih igraca on nije ni stvorio ni uveo u drzavni tim. To su u Partizanu uradili Reba Corkovic i Moka Slavnic a u reprezentaciji Duda Ivkocic i Slavnic. Zvezdine igrace koje ti omalovazavas je uveo u tim Djordjevic i ima fenomenalne rezultate zato sto za razliku od tebe zna da je kosarka kolektivan sport. Spremi pivo i grickalice i uzivaj u igri drzavnog tima a kasnije i u EL gde igra sampion Srbije i ABA LIGE na srecu 70% Srbije.

Bogoje Panajotovic

pre 6 godina

Tako da je stvar jasna, košarka je američki sport, Srbija treba da bude prezadovljna što predvodi ostatak svijeta.
(Srđan, 14. avgust 2017 14:23)

Indianapolis, 2002. Ende.

Domaci izdajnik

pre 6 godina

@antiDebil i ostale patriJote lepo je bodriti reprezentaciju i biti optimista. Ali pricati da mozemo da dobijemo Amere je blago receno nebuloza. Realno da se ne oznoji tim sa OI u Riu bi nas tukao dvadeset razlike. Ako bi se oznojali 40 a ako bi ginuli na terenu 60 razlike. Ne samo nas nego bilo koju drugu ekipu na svetu...Nema godinu dana da su se salili sa nama u finalu a mi to zaboravimo. Mi da gledamo sta cemo sa ostalima i tu da se borimo i pobedimo daj boze. Prvi u Evropi i drugi na svetu malo li je... Samo bojim se da ne bude veliko razocarenje jel su antiDebil i rusofilska ekipa podigli letvicu visoko!

Oxi

pre 6 godina

(Goran, 14. avgust 2017 13:39)
Afrikanci ce Srbima i ostalim evropskim domorocima uvek biti nedostizni u igranju kosarke, bas kao sto ce ostalim evropskim domorocima u igranju kosarke uvek ostati nedostizni Srbi.

Jevtokas Rotkvica Strugana

pre 6 godina

Zaista se nekada zaprepastim komentarima poput, pa dzabe sve ovo ono, kada dodju do USA izgube, ne mogu da ih dobiju itd. Ljudi, zar je moguce da smo toliko cudan narod. Mesamo se u posao selektora Djordjevica (A molim vas setite se smo gde smo bili par godina pre njega), nismo mogli grupu da prodjemo, onih par godina. Svi su nas malo ozbiljniji dobijali, Francuska, Grcka, da ne pricam za Spaniju koja je za nas bila tada kao sada SAD.
I covek dovede reprezentaciju realno, nakon Amerikanaca do 2 mesta na svetu, tu smo po jacini sa Spancima. Pod njegovim vodjstvom ekipa igra godinama savrseno, borbeno, timski pre svega, pa i ti Hrvati imaju po jacini i istu ekipu, ovih godina dosta jaku. Ali nemaju tu hemiju, i nemaju taj timski duh, kult, nemam nista protiv njih, ali da to poseduju bili bi u prvih 4 na svetu. Zato pustite coveka da radi svoj posao, i samo se plasim kada ode (a ubrzo ce), bice opet raspad sistema. Eh da, moram da odgovorim ovim pametnjakovicima u vezi USA. Uporedjujes Savez drzava od 50 i kusur, od kojih je i najmanja veca od SRBIJE? I ti uporedjujes fakticki jedan ceo kontinent sa malom Srbijom? Ja sam i srebrom zadovoljan, jer sija kao zlato. A zdravlje na sledecem svetskom sa Bjelicom (bivsi najbolji igras Evrolige), Jokicem koji je vec sada zver, Bogdanovicem koji je najbolji igrac Evrolige trenutno i strasan igrac, Teo najbolji u Evropi, Marjan, Kalina, Lucic.. Padaju i ti AfroAmerikanci. Zivi bili pa videli. Napred Sale, napred Momci.

analiticar_amater

pre 6 godina

Dok vas ne lupe na Olimpijadi ili svetskom. Toliko
(Toronto, 14. avgust 2017 13:49)

Da, dok nas ne lupe nepobedivi Ameri u finalu. A dotle mi redom lupamo. Ali eto, imamo samo srebrne medalje, stvarno sramota. Dok se vi u komšiluku radujete uopšte nekom plasmanu na takmičenje i porazima Srbije u finalu.

Srđan

pre 6 godina

Pa i nije baš toliko savršeno izgledalo, što je i normalno za ovu fazu priprema. U prvoj utakmici nas je šut služio zaista nenormalno. Juče protiv CG to je stalo i odmah se vidjela razlika. Ali dobro, sve ide svojim tokom, ekipa ima glavu i rep, na svim pozicijama smo dosta jaki, osim na četvorci, i ima razloga zadovoljstvo (iako ne i za neke patetične hvalospjeve s kojima treba sačekati dok se ne osvoji evropsko zlato).

A evropsko zlato i jeste realan cilj, jer su Amerikanci previše dobri za ostatak svijeta. I nemojte poslije -40 u nekom finalu opet da se blamirate pričom o dopingu i nekim teorijama zavjere. Znate li koliku oni bazu imaju? NCAA Division 1 ima 351 koledž ekipu, a u koliko klubova u Evropi se ozbiljno radi sa mladim igračima? Možda 20, najviše 30. Tako da je stvar jasna, košarka je američki sport, Srbija treba da bude prezadovljna što predvodi ostatak svijeta.

sascha the big hands

pre 6 godina

ZA STRUCNJAKE:::

Vidim ove sto se javljaju iz Toronta, i ko zna odakle, i pricaju price..??
Sta je bilo momci, boli zar ne?¨
Ovo je jos Srbija bez:
Jokic,Bjelica, Simonovic, Nedovic, Teodosic...

Auuu, kakvu ekipu imamo, ovo vec izgleda kao kaznena ekspedicija, i ne mam nikakve sumnje, idemo po zlato..
Vreme da SPanija ode u penziju..
A ostali nisu ni blizu...

slana torta

pre 6 godina

Micić je katastrofalan, bolje je i da Raduljuca prevodi loptu nego njega da vode. Birčević i pored odličnih brojki (praktično 100% iz igre) je teška rupa u odbrani, okreću ga i skidaju mu lopte. Gagi dobar dečko, srčan, partizanovac, na žalost mene kao grobara nedovoljno dobar. Ovoj trojici svaka čast na zalaganju ali mislim da nisu za 12.
Gudurić izuzetan napadački talenat, odbrana i taktika osrednji. Lazić čovek zadatka, kad se poslože kocke može da bude koristan kao defanzivac. Sale može da izabere jednog ili obojicu ako je Nedović povredjen.
Bobinator protiv CG pospan, malo i sa kompleksom od Vučevica koji ga je prošle sezone turio na poster. Slabo su ga koristili, pitanje je da li zbog probanja taktika ili zato što se ne uklapa u sistem. U principu Bobi može da razbije ali pod uslovom da se odbrana i napad prilagode njemu. Treba da ide.
Kuzma solidan na obe strane, ne i odličan. Isto kao i Štimac i Mačvan. Raduljica se čeka, maskota, kralj atmosfere. Nisu brilijantni ali nemamo bolje.
Lučić je osveženje, odavno bi igrao u reprezentaciji da se nije mučio sa povredama.
Jović odličan, fali mu šut. Nedović se čeka takodje.
Kalina zver, baza našeg tima, krenuo i u ofanzivnu igru.
Bogdan zaista odskače kvalitetom.
Teo 51% reprezentacije.
Protiv CG smo krenuli opušteno, oni motivisano. Razigrali smo ih, igrali uglavnom sa rezervama i igračima koji se bore za mesto (osim Bogdana) i opet smo dobili. Dobro je da znamo da se niko neće predati od starta. Sa Teom i Kalinićem u rotaciji biće to još bolje.

Gde ja živim

pre 6 godina

Nema me par nedelja i vidim da se ništa nije promenilo. Uostalom ovde se ništa ne menja već par decenija pa ne znam zašto bi i ovo. Isti komentari i onih koji napadaju i onih koji brane. Elem, više od deset godina smo bili u ozbiljnom kanalu (sa izuzetkom 2009. godine za koju je i sam Duda rekao da je došla prerano i 2010. zbog koje umalo nisam skončao jako mlad pa ne bih o tome). Onda je došao Sale i pitaj Boga šta je tačno uradio, ali funkcioniše. Igramo lepu košarku, to je činjenica, nismo više ono što smo bili i zbog loše situacije i lošeg rada u Savezu (nismo doveli potencijal mlađih selekcija do vrhunca), ali smo dovoljno dobri.

E sada što se tiče SAD. Ja ne volim ni preterane optimiste ni preterane pesimiste. "Osvojili bi i sa koledž igračima, ovima iz Evrope itd." Slali su ih 1998. godine pa su bili treći. "Oni su druga dimenzija i niko ih nikada neće pobediti". Jako neozbiljan tip komentara koji ne bih ni komentarisao. "Jedino su bolji zato što se dopinguju." Bolji su iz puno više razloga. Da li možemo sa njima? Ja mislim da da, ali tek ako i mi počnemo da malo više ulažemo, i da radimo na fizikalijama. Čak su i Belgijanke bile fizički superiornije od naših devojaka (tako sam čuo, nisam mogao da gledam). Ako ne volite nas, pogledajte Špance. Bili su blizu što znači da može. Ja momcima ne zameram što su izgubili 30 razlike, već što se nisu "pobili" za zlato. Dakle, mora da se radi i da se veruje u pobedu. Nikom ne dajem zlato bez borbe ko god bio.

DedaMiloje

pre 6 godina

(Gde ja živim, 14. avgust 2017 15:02)

Ja bih rekao da mi treba da se pitamo gde živimo kad moramo da čitamo ovakve gluposti. Prvo si počeo da te nema ko da ne znam koji si ti faktor ovde. Onda sam pročitao takva lupetanja koja veze sa utakmicom nemaju da je to tek za priču. O tvojoj analizi ne bih ovde dužio.

Dzoni

pre 6 godina

(antiDebil, 14. avgust 2017 15:43)

Moze li ista da prodje bez klubastva i tvojih komentara?
Ovo je vest o reprezentaciji, ne o nebitnom klubu zbog cije propasti si poceo da mrzis sve sto ima veze sa Zvezdom.
Kad je Djordjevic objavio spisak ipljuvao si ga zasto je zvao toliko bivsih i sadasnjih igraca Zvezde, kmecao zasto nema Marinkovica, Koprivice...
Sacekaj vesti vezane za Partizan i Zvezdu pa tamo kmeci o magiji, alhemiji, teorijama zavere, bankomatima, mracnim sliama... Zaobidji reprezentaciju!

antiDebil

pre 6 godina

(Goran, 14. avgust 2017 13:39

Niko ne moze igrati sa Amerikom, to je cinjenica. Da posalju ekipu sastavljenu od NCAA kosarkaša opet bi bili prvi, gusto ali prvi.
(MidRange, 14. avgust 2017 13:53)

Da posalju ekipu sastavljenu od ncaa kosarkasa ne bi bili prvi, ne bi ni medalju osvojili, zato vise i ne salju takve ekipe. Nisu bili prvi ni kada su slali nba igrace.
Da ne shvataju toliko ozbiljno takmicenja, misleci na broj ljudi koji prati tu reprezentaciju, i sa svim ovim nba igracima koji su bili prosle godine tada bi doslo do slucaja da bi gusto bili prvi, a mozda i ne bi dobacili do finala !!
Razlika se pokazuje kada igras punom snagom, te tvoje pilicarske price da okacis macku o rep...

Djiiibril

pre 6 godina

@migi prokelj

Tebra vredjas, a frljas se cinjenicama. Bodiroga je driblao Carmela 2004 na egzibicionoj tekmi protiv USA. Anthony je dosao u NBA 2003, godinu dana nakon sto smo ih pobedili u IND.

Aleksandar Viletic

pre 6 godina

Da da niko nemoze igrati sa Amerikom. Samo Bodiroga, Djordjevic, Danilovic, Divac i ostala ekipa. Kako su dobili po g....i u sred Amerike.
(Jumko, 14. avgust 2017 14:04)
I Koturovic

Jevdja

pre 6 godina

Teodosic
Macvan
Bogdanovic
Kalinic
Marjanovic
Jovic
Bircevic
Lucic
Milosavljevic
Stimac
Kuzmic
Guduric
To nam je sto nam je,ako Nedovic i Raduljica propuste turnir u Berlinu Sale ih nece voditi i rizikovati da se jos vise povrede.

Smarate

pre 6 godina

Sto dosadjujete sa tim samo USA da im dodje... Pa ovi momci se spremaju za Evropsko, a tamo ih Amerikanci nece zadesiti sigurno. O USA treba da se razmislja sledece godine, a ove treba razmisljati o zlatu, mada se ni tu ne valja preterano zaletati. Samo korak po korak, da ostanu na zemlji i imaju dobre sanse da pobede svakoga.

Pipl

pre 6 godina

Ljudi, sad pred prvenstvo i tokom istog bi stvarno bilo lepo da napravimo jednu prijatnu atmosferu, da momci nemaju pritisak bar od nas "obicnih ljudi". Mislite da oni nemaju instagram, fejsbuk, da ne procitaju po koji komentar na B92? Sve to utice na ove momke. Stvorili smo jednu fantasticnu hemiju u reprezentaciji i kruna tog uspeha je nesporna, posle dva srebra razumljivo je biti gladan zlata, ali ne sme se nikako stvoriti atmosfera da je sve osim zlata neuspeh. Svi igraju kosarku, postoji minimalno 5,6 reprezentacija koje mogu da nas pobede , ali doduse ne postoji nijedna koju mi ne mozemo pobediti i to se vidi iz aviona. Imamo sjajan tim, sjajnog trenera, sjajno osoblje. Budimo i mi sjajni navijaci, i ukoliko dodje do oscijalija i neuspeha ne dozvolimo lesinarima od novinara koji jedva cekaju da pljuju da povuku i nas na isto. Sto se mene tice, momci, svaki ponaosob, sta god da urade, imace moju podrsku i nakon prvenstva. Budimo deo tima, i mi se na neki nacin borimo na zlato, budite svesni toga, a nikad mu nismo bili blizi. Napred SRBIJO , pa da pravimo lom ispred skupstine nikad jaci!

SlukaC

pre 6 godina

@kimiko
zato sto su kosarka i odbojka 2 plemenita sport,za razliku u fudbal gle svako gleda svoje du*e, i za razliku od stvarnog zivota gde isto svako gleda svoje - || -

Ivan

pre 6 godina

Dok vas ne lupe na Olimpijadi ili svetskom. Toliko
(Toronto, 14. avgust 2017 13:49

a gde su tvoji ko god da su oni? mi bar igramo finala i osvajamo medalje a vi se ili kvalifikujete jednom u 10 godina ako niste hrvati a ako ste hrvati naletite na nas i onda vas vratimo u misiju rupu gde vam je i mesto.

spetakl

pre 6 godina

(Jevtokas Rotkvica Strugana, 14. avgust 2017 14:05)
hvala ti za komentar. kad bi svaka od njih 50 imala svoju reprezentaciju, svaku bi dobili. ( kao npr britanija u fudbalu ). volim i poštujem srpsku reprezentaciju i svakom sportu, a u basketu i vaterpolu posebno. srbija!

Вељко

pre 6 godina

@slanatorta
Свака част на коментару!
Урадио си анализу боље него што би је урадили многи тренери!
Не мењају Ник и волео бих да читам још твојих коментара и анализа све до завршетка првенства.

Gde ja živim

pre 6 godina

@DedaMiloje

Deda ti si ispao iz nekog srednjeg veka ili je problem nešto drugo. Ne može čovek više ni da se našali, a da se ne popalite. Mnogo smo postali neinspirativan narod da je to strašno. Mene je lično strah od nas. Naravno da nisam nikakav faktor, ali treba napraviti neki uvod i tako to. Ne mogu s neba pa u rebra. Moj komentar je isključivo bio namenjen onima koji su prvi pomenuli Amere. Dakle ne znam što si se našao uvređen. Ima vas ovde koji kada se kaže da se Ameri mogu pobediti skačete kao da vas je neko polio vrelom vodom. Ili ti je možda zasmetalo da nije samo doping u pitanju? Uostalom voleo bih da pitam. Da li ja treba da isključim TV svaki put kada treba da igramo sa Amerima i da se ne nadam ničemu? Ako treba tako onda da im damo zlato da se ne muče da dolaze bezveze, a mi da se krljamo sa ostalima za srebro.

A što se tiče utakmica, komentarišemo tek na EP. Ove pripreme i tako to gledam samo zato što volim da gledam basket, a mogu i da izgube sve što je možda i bolje. Sportski pozdrav i nemoj da se sekiraš mnogo.

deki

pre 6 godina

koliko ovom grobarskom @antidebilu nije dobro to je srtašno. 2/3 reprezentacije igralo za zvezdu zadnjih ped sezona u Euroleague, a on se pita koga je Radonja spremio za reprezentaciju.

chubby checker

pre 6 godina

bice interesantno videti ko ce od centara ostati na kraju. Kuzmic je odlicno odigrao ove dve utakmice, Stimac je sada vec standardno dobar, Bobi protic CG bas i nije odigrao nesto ali ne verujem da ce njega Djordjevic izostaviti a Raduljica cini mi se ima rezervisano mesto, sto znaci da imamo 4 igraca na poziciji centra i svi su bas klasicni centri, niko od njih ne moze igrati cetvorku.

jashtaman

pre 6 godina

Kako se vi samozavaravate majko moja.Uzimate u obzir pripremne utakmice gdje su svi krili karte i gdje su vam vase sudije dozvoljavale SVE a gostima NISTA.Brzo ce vam optimizam splasnuti,jer sudije na evropskom vam nece dozvoliti da igrate ovako.Svirace vam masu faulova a protivnicima nece svirati svaki kontakt.Imate 2 ozbiljna igracaTeodisica i Bogdanovica a ostali srednja zalist a nadanja kao da ste Spanija.Zapamtite sto vam kazem...necete vi ni medalje gledati.
(Sasa.r, 14. avgust 2017 18:56)

Svi koje si omalovazio su vec osvojili srebro na SP,Olimpijadi...cak i da ispadnes u pravu,to ce biti samo zato sto medalje nisu rezervisane za nas. Moramo nekad i da kiksnemo. Jedino sto ovaj put sve izgleda cak i bolje nego na prethodnim takmicenjima. Mi se ne samozavaravamo,jako puno odlicja nam ide u prilog...da li mislis da je ovo nas maksimum? Opusti se i uzivaj ako volis kosarku,to ti je moj savet,pobediti ne mozes