Fudbal 153

Subota, 13.05.2017.

09:59

Srpski fudbal – menjaju se kvote, kec je sada 2,80

Superliga Srbije ulazi u foto-finiš, na tri kola pre kraja Partizan i Crvena zvezda bore se za titulu, a Vojvodina, Mladost i Radnički za izazak u Evropu.

Srpski fudbal – menjaju se kvote, kec je sada 2,80 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

153 Komentari

Sortiraj po:

NS BOY

pre 6 godina

Fudbal - STOP!
Ukinite fudbal.
Pohapsite one koji se kriju iza navijackog plasta.
Finansijska sredstva preusmerite ka drugim sportovima.

plavi andjelak

pre 6 godina

Pre početka prvenstva 90% ljudi je smatralo da će Zvezda biti prva sa 10-15 bodova prednosti prema kvalitetu igrača ali džaba kad je imala dunstera za trenera.
(Realno, 13. maj 2017 14:37)

Da, da... Bas zbog kvaliteta igraca su smatrali da ce biti prva.

Patlidzan

pre 6 godina

A sta je tu nerealno? Pa da prate fudbal ti sto sede u foteljama oni bi znali da nije nerealno! Radnickom treba Evropa a Vojvodina je vec ima. Radnicki izlazi u punom sastavu Vojvodina bez standarnih igraca jel ih Batak odmara. Kladionice prate fudbal a ne kao nasi funkcioneri koji vise tvituju nego sto prate sta se desava. Nista tu nije namesteno.
(wroom1975, 13. maj 2017 13:09)
A za sta ih Batak odmara? Za finale kupa ili finale lige sampiona?

Patlidzan

pre 6 godina

Zar nije sad pošteno, kad je Zvezda druga?
(Faruk Hadžibegić, 13. maj 2017 12:05) Nije pošteno. Zvezda je trebala da bude u play out-u...
(xxx, 13. maj 2017 12:55)
Tako je. Tim koji je odigrao dve neresene sa redovnim ucesnikom LS i LE Ludogorecom i ispao na produzetke treba da igra u plej aut-u a tim koji je ispao od Zaglembja (koje nikada ranije nije igralo Evropu ) bez datog gola treba da bude sampion. Dakle, Zvezda krade a ovi sto su ispali od tima ciji naziv niko zivi ne zna pravilno da izgovori posteno veze 198 utakmica bez poraza.

pepe papa

pre 6 godina

pa menjaju se zbog velikog broja uplata na 1..i kada bi igrali real i zvezda,ako bi bio nenormalno veliki broj uplata 2,pala bi kvota,logicno

Bivši grobar

pre 6 godina

Ima i nečeg poučnog u ovom našem raspalom fudbalu, mislim društvu. Tako sam nedavno saznao da osoba A od osobe B može da bude "premirana", dok ionako već duže vreme utakmice ne počinjemo utakice nego ih startujemo. Srećno Radničkom večeras!

James

pre 6 godina

Najveci retardi su ovi koji se loze i prate ovu ligu , ovu lakrdiju , ovaj mix kriminala i loseg fudbala ! Kurcevitih kikireza koji se kocopere na terenu ! Fudbaleri.. specijalna vrsta ljudi ..

čika Boki

pre 6 godina

Ako Voša pobedi Radnički, sve je rešeno i Radnički nema motiva protiv Partizana. Dakle, Partizan lagano osvaja prvenstvo. Dakle , grobari, kec ko vrata.
Ako Radnički dobije, a zvezda učini Radničkom i pobedi Mladost, Radničkom se otvara da pobedom protiv Partizana obezbedi evropu i može da izgubi od zvezde u zadnjoj utakmici!
2+2=5 pitajte terzu...
Dakle, u Novom Sadu 2 ko vrata, a Mladost? Oni su već otpisani, osim 2 na Rajku. Ako tu dođe 2, što je realno, biće penala, pljuštaće crveni, a ako treba, advokat već piše i saopštenje...

Realno

pre 6 godina

Partizan jeste bolji od svih u ovoj ligi. Pomirite se s tim. Niko nema bolji tim. Ako neko misli suprotno nek mi nabroji igrace tog tima. Poyy
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Yarilo, 13. maj 2017 11:47)

Samo nemoj da kažeš da si ovo ozbiljno mislio.Koje crne igrače to partizan ima dobre,osim solidnih Leonarda i Đurđevića?Apsolutno goli prosek i ispod toga.Da nije ovu dvojicu angažovao nakon nekoliko kola,ne bi bii ni među 5 ekipa u ligi.Zvezdu je upropastio Božović svojim neznanjem i forsiranjem loših igrača,dok su mu dobri grejali klupu ili bili čak na tribinama.Jedan Andrija Luković je igračina i velemajstor za Jeftovića,Kosovića,Jankovića,onog drugog brazilca,Poletanović je bio kapiten Voše a Kosović nije grejao ni klupu u tom timu,dobijao je i Zvezdu i partizan kad je hteo i poigravao se sa njihovim igračima ali ga je Božović uništio,kao i Srnića,Ristića,Vujakliju i još neke.Plavšić je takođe bolji od svih partizanovih igrača,osim od pomenute dvojice.Tako da ne lupaj gluposti,ako se ne razumeš u fudbal,bolje ćuti.Jedno su pojedinci,drugo je tim i trener koji ne zna da ih spremi ili sastavi najbolje.Po pisanjima vas grobara,pomislili bi ljudi da ste stvarno neki tim a vama su morale sudije da pomažu u dosta utakmica,kao i Zvezdi.Pre početka prvenstva 90% ljudi je smatralo da će Zvezda biti prva sa 10-15 bodova prednosti prema kvalitetu igrača ali džaba kad je imala dunstera za trenera.

alex

pre 6 godina

E ljudi, šta vam je? Samo pišete o teorijama zavere. Da li ste nekad pomislili da u fudbalu može i da se pobedi i da se izgubi ili igra nerešeno? Dokle bre sa ovim glupostima, traženjem da se ukine fudbal u Srbiji, izbacivanjem Zvezde i Partizana u "beton" ligu, oduzimanjem bodova Partizanu i slično. Jednostavno treba naći krivce i kazniti ih. Naravno za delije je isključivi krivac Partizan, a ono što je tako providno kad su u pitanju zvezdanaesterci, to im je sve regularno. Malo realnosti nikom ne bi škodilo. Sećate se kad je pre nekoliko prvenstava Partizan osvojio titulu golom Jojića pod prečku. I to je bilo namešteno - ne znam kako je namestio da baš tako pogodi loptom. Većina onog što pišu delije je obična zloba i da se napakosti komšiji, a ne realnost.

mikicar

pre 6 godina

Zar niste videli u Italiji pred kraj kad na primer obe ekipe idu po bod, pa vidite kvote na X budu 1,35?
Cak se secam i u Engleskoj da je bilo pre nekoliko godina kad je Mancester igrao u gostima sa Sanderlendom mislim. Jednima treba bod za titulu, a drugima bod za opstanak. X bio 1,45 i dosao naravno. Ovi se dodavali pred kraj ispred svog gola, a ovi drugi nisu hteli da ih napadaju.

wroom1975

pre 6 godina

A sta je tu nerealno? Pa da prate fudbal ti sto sede u foteljama oni bi znali da nije nerealno! Radnickom treba Evropa a Vojvodina je vec ima. Radnicki izlazi u punom sastavu Vojvodina bez standarnih igraca jel ih Batak odmara. Kladionice prate fudbal a ne kao nasi funkcioneri koji vise tvituju nego sto prate sta se desava. Nista tu nije namesteno.

kezinjo

pre 6 godina

citam komentare koliko ste glupi glupa vam racunica... radnicki da bi izasao u evropu potrebne su mu Max dve pobede znaci protiv vose ..i jedna protiv vecitih e sad vise sanse imaju protiv partizana jer igraju kuci ... sa druge strane mladost isto igra obe utakmice sa vecitim rivalima samo na stranu tu nema sta da trazi jedino kuci sa napretkom to ako dobije ceka kiks nislije koji moraju da dobiju dve tekme max...tako da ova kvota ne cudi.. jer sl.kolo ima da grizu protiv partizana ..zvezdas pozz prosta racunica

mrki

pre 6 godina

Zar nije sad pošteno, kad je Zvezda druga? 
(Faruk Hadžibegić, 13. maj 2017 12:05) Nije pošteno. Zvezda je trebala da bude u play out-u...
(xxx, 13. maj 2017 12:55)

A ti si vidim davno u autu

fenomen

pre 6 godina

Sta je tu cudno. Mora Zvezdina sestrica da prepusti Radnickom 3 boda da bi mogao Radnicki da da Zvezdi u sledecem kolu 3 boda. Nista se ne prepusta slucaju. I videcemo kako ce Radnicki da gine protiv Partizana jer je to jedina sansa da Partizan izgubi tri boda viska. Poz.

Raul97

pre 6 godina

Samo da pitam one koji kazu da je ovaj mec namesten da bi Radnicki pustio Partizan u Nisu, da li vi znate ko je predsednik Radnickog? Covek koji je bio poslednjih godina potpredsednik Zvezde i koji vodi Radnik Surdulicu.. Ne moze Radnicki da bude Partizanov klub, samo moze Zvezdin, ukoliko ste iole realni.

Nišlija

pre 6 godina

Čekajte ljudi, polako, dogovorite se...
1. Da li CZ huška Vošu da pusti Radnički kako bi Nišlije maksimalno motivisano ušle u naredni meč sa Partizanom jer im se smeši evropa?
2. Da li Partizan "zatvara" ovu utakmicu Radničkog uz uslov da njih puste u narednom kolu?

Podsećam, u zadnjem kolu igraju CZ-Radnički.

Što se kvote tiče ovo je laž, upravo gledam kvote na netu i dvojka u William Hill-u je 2.15 a u Bet at home 2.00 .

djembadjemba

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25)

Znaci Partizan je zatvorio Radnickom i utakmicu sa Zvezdom???

Zare

pre 6 godina

Hahaha ovo je stvarno smesno,samo da bi radnicki pustio partizana u zadnjem kolu,i sad grobari ovo je regularno,koja bruka i sramota sta se radi

Gost

pre 6 godina

Ja nikad nisam video do sad da neko namešta utakmice drugih timova da kompenzuje za sebe pobedu. ovo part.ni za vreme Karadjica radio nije

Floyd

pre 6 godina

Zabraniti zakonom klubski profesionalni fudbal u Srbiji na jedno 5 godina najmanje, dok se stvari ne srede. Za to vreme otvoriti par akademija za mlade igrace i to je to. Ipak, to je nemoguce, jer kriminal upravlja i drzavom i fudbalom. Veliko je tu pranje novca u pitanju. Jos je tu i UEFA umesana. Mislim da ljudi treba da prestanu da idu na utakmice, skroz prazni stadioni su jedina realna opcija, kao vid bojkota. Ali glupi huligan to ne moze da razume.

xxx

pre 6 godina

Zar nije sad pošteno, kad je Zvezda druga?
(Faruk Hadžibegić, 13. maj 2017 12:05) Nije pošteno. Zvezda je trebala da bude u play out-u...

Obelix

pre 6 godina

Ovo vam je realno jako los primer. Daleko od toga da u nasem fudbalu nema namestanja, ali ova situacija je normalna u svim evropskim ligama. Uzmite liste iz kladionice i videcete o cemu pricam.

Gale

pre 6 godina

Sramota me je ove lige,i rezultata koji su unapred odredjeni. Sta radi partizan. nemam reči. Da neko unapred ovo s drugim timovima uradi i namesta za sebe. Ja nemam reči

xxx

pre 6 godina

Kako bre to? Nema toga vise, sad je liga potpuno regularna. Jel ovo Vucic pokusava da porusi nikad regularniju ligu?
(samrok sila SLUsamrok, 13. maj 2017 10:24). Ne,nego vi ne umete da osvojite namesteno prvenstvo, kapiras?

Ivan-Niš

pre 6 godina

I malo upuceni u nas fudbal znaju da se Radnicki gura za to cetvrto mesto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 13. maj 2017 10:18)

Ista situacija sa kvotama bila je pre nekoliko kola u Lučanima ali je na kraju slavio domaći tim sa 3:2. Kako se to onda gura Radnički i kako to kladionice obaraju kvotu na dvojku a na kraju uleti kec, ti to meni objasni?! Ovo je kladioničarska navlaka, kao pada kvota i svi se zalete i igraju dvojku. Ja lično bih pokušao keca zbog sjajne kvote ali iskreno ne kladim se jako dugo i ne treba mi to u životu. Što se kvalteta ekipa tiče, Voša nešto bolja, igra kući, dakle blagi favorit. Međutim moje Nišlije imaju ogroman motiv, dobrog trenera, u formi su i neću se začuditi ako dobiju. Problem u evropskoj priči Reala sa Nišave svakako je činjenica da stadion Čair nema dozvolu za međunarodne mečeve te bi Real morao da igra verovatno u Jagodini. Šta reći, tolike pare uložene a nema se dozvola...Samo kod nas.

xxx

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25). Pa mora,kad vi ne umete da osvojite namesteno prvenstvo.

Real sa Nisave

pre 6 godina

Tako ste i pred utakmicu Mladost-Radnicki u Lucanima pravili skandal i najavljivali sigurnu dvojku, na sva usta se trubilo o drastičnom padu kvote na dvojku i sta je na kraju bilo? Ne trpajte Radnicki u isti koš i mulj u kome su Zvezda i Partizan!

Вања

pre 6 godina

Dok UEFA ne reaguje i zabrani ucesce svih srpskih klubova u Evropi nece ovde biti pomaka na bolje. Dotle ce nasim fudbalom harati Kokeze Mokeze Vazure Terzice.

Rajko

pre 6 godina

U Italijskoj ligi deceniju su kvote u zadnjih par kola smiješne pa opet nikom nista..jednostavno,igra onaj kome treba a ovi drugi uigravaju igrace ili jednostavno ne žele da zapinju,mozda sledecu godinu njima bude trebalo..

Ivan

pre 6 godina

Kako nikom nije cudno da je kk partizan gubio na svim poluvremenima utakmica koje je pobedio? U nekim utakmicama je stizao ogromnu razliku. Da li su igrani prelazi i live kladjenje?

djembadjemba

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25)

Obavesti sebe da je derbi bio pre 20 dana i da ste pobedom mogli na 6 bodova prednosti ali to vasi igraci ocigledno nisu znali jer su igrali kao da 5 dana nisu spavali. Obavesti sebe da ste protiv Vozdovca imali sansu da zadrzite prednost i da ne ulazite u problem sa bodovima i titulom ali vasi igraci opet nisu znali izgledali su kao da su dosli sa trodnevnog oranja. Isto tako obavesti sebe o misterioznom crvenom kartonu protiv Vojvodine a jos misterioznijem penalu protiv iste ekipe. Kada si vec obavesten, budi temeljno. I na kraju, veceras u 7 igrate najvazniju utakmicu u sezoni a sudija te utakmice je niko drugi do Maja Vujovica. Sportski pozdrav.

IamZlatanIbrahimovic

pre 6 godina

Nema to veze,kad je Pazar gostovao u Subotici proslo kolo il pretproslo kvota je sa 3.6 pala na 1.6 da bi Pazar izgubio sa 4-2 kasnije..

Krle

pre 6 godina

Kako bre to? Nema toga vise, sad je liga potpuno regularna. Jel ovo Vucic pokusava da porusi nikad regularniju ligu?
(samrok sila SLUsamrok, 13. maj 2017 10:24)

A ko je rekao da je prvenstvo regularno? Vecito izmisljate price olaksavajuci sebi cinjenicu da ste gotovo sigurno izgubili titulu zato sto ste losiji od nas. Prvenstvo je i dalje neregularno ali prvi na tabeli vise nije tim kojem se sviraju penali kojima se cak i igrac nad kojim je sviran penal smeje. Covece, pa vama je protiv Novog Pazara sviran penal kada je Kanga naleteo na nogu igraca koji izbija loptu iz kaznenog prostora. Dajete golove kada lopta napusti teren. Kako da takvu ligu nazoves regularnom? I zasto bismo sada uopste pisali o regularnosti kada je pravda zadovoljena? Mislim, zasto bi se neko bunio sto je prvi na tabeli? Da li vi citate ono sto pisete?

Lošmi

pre 6 godina

Pa sat je tu cudno? vosi ne treba,nis se bori za evropu. A niste nikad videli u italijanskoj ligi pred kraj takmicenja bude 1,3 kvota na X? To vam je ok i nikom nije sumnjivo?
(JOP, 13. maj 2017 10:25)

A Italijani su inače poznati po poštenju kada je fudbal u pitanju.:)

BBRS

pre 6 godina

Е моје судије па зашто и даље страхујете, биће партизан шампион ове године.
Не морате толико офирно да крадете јер сви ми знамо да партизан МОРА ове године да узме титулу!!!

kop

pre 6 godina

Ooooo evo i Gdin-a Poledice! Gde ste bili da osudite rasizam prema Boaćiju i Frimpongu na utakmici sa Voždovcem? Kada je u pitanju Zvezda i njeni igrači onda se ne javlja, onda nema rasizma, igrače Zvezde ne možeš uvrediti?!

Car Uros

pre 6 godina

Nije to nista,pre par kola u spanskoj 2 ligi,Segundi,kvota na gostujuci Levante koji je PRVI na tabeli bila oko 5 a na domacu ekipu bila priblizno 1.60,ta ekipa je negde na sredini tabele.I zamislite "cuda" Levante izgubio od te ekipe u gostima 2-1.Meni se u prvi mah ucinilo da je greska kad sam video u listi ali izgleda da nije bila greska.

S Y L A

pre 6 godina

Ispade da zvezda namesta celo prvenstvo ,i aj kao dosta smo mi,daj malo Partizanu da namesta,i to bas u zadnja 3 kola.Smesni ste,Partizan je razvalio ove sezone,i realno je da budemo prvi sa 10 bodova prednosti!

alex

pre 6 godina

Da, malo je čudno da tipuju na gosta, ali nije nemoguće da gost pobedi. Lopta je okrugla, a Radnički želi u Evropu. Sigurno će zbog ovog utakmica biti pod još većom prismotrom, baš zato da bi se izbegle sve ove insinuacije. Interesantno je da ove komentare kako je neregularno prvenstvo pišu isključivo delije - iz aviona se vidi, kojima je do pre samo par dana sve bilo regularno. Još je interesantnije da ne vide mogućnost da Zvezda na sportskom terenu postane šampion - verovatno zato što su svesni koliko je njihov tim u kolapsu. Ako kojom nesrećom Partizan izgubi neku od narednih utakmica, istima će odjednom sve postati vrlo regularno, na čelu sa Zvezdanom Terzićem i timom zvezdinih advokata. Toliko o poštenju.

gg

pre 6 godina

setite se prošlogodišnjeg meča Radnicki-vojvodina na cairu, 0-3 i penal i crveni i to sve za 45minuta, sudija odlučio meč a igrači radničkog se nisu previše bunili, možda je sad došlo vreme za povratak duga..

Yarilo

pre 6 godina

Partizan jeste bolji od svih u ovoj ligi. Pomirite se s tim. Niko nema bolji tim. Ako neko misli suprotno nek mi nabroji igrace tog tima. Poyy

Rade

pre 6 godina

Daju se bodovi Radnickom da bi imali motiv da ginu protiv Partizana zbog izlaska u Evropu,kancelar naredio.Mladost su otpisali slanjen Maja da sudi protiv kancelarovog kluba.

rodjo moj

pre 6 godina

Ne vidim nista cudno ovde. Vojvodina je ta kojoj ne trebaju bodovi jer je svakako obezbedila Evropu, dok Radnicki mora da grize 200 posto. Uostalom Batak je najavio da ce odmarati celu ekipu do kraja prvenstva i da ce dati sansu igracima koji nisu imali minute celu sezonu.
Ne dramite

Bastard

pre 6 godina

I malo upuceni u nas fudbal znaju da se Radnicki gura za to cetvrto mesto.
(Marko, 13. maj 2017 10:18)

Radnicki zadnje tri utakmice igra protiv tri prvoplasirane ekipe prvenstva.Vosa ih mozda i pusti jer joj ne treba a i trener je izjavio da ce da odmara neke igrace...
Jel i ti mislis da ce partizan a i zvezda da puste Radnicki?

hudini

pre 6 godina

medrano cirkus liga sto je jos gore neshvataju da ce im biti sve gore i gore i da sami sebe gase tj celu ligu kada sada nemaju publiku pa koce gledati neke druge klubove recimo iz marinkove bare pustog silova lebana medvedje hetina i kozna iz kojih mesta koje prosecan srpski gradjanin nema pojma da postoje ali vazno je da su vlastodrsci u beogradu nisu novom sadu trenutno zadovoljni a posle njih sta nas briga potop jbg mismoi namireni i to je to

NSBGD

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25)
Ozbiljno? A u poslednjem kolu Radnicki igra sa...CRVENOM ZVEZDOM!!!
Da nije racunica da Radnicki pobedi Vojvodinu, racuna i na pobedu na svom terenu ili nereseno protiv Partizana, pa poslednju moze i da izgubi, jer Partitan i Zvezda moraju da pobede Mladost, odnosno Javor a Vojvodina u poslednjem kolu Javor na svom terenu? Ili se namesta Partizanu jer se zna da ce Zvezda u poslednjem kolu da pusti Radnicki posto on izgubi od Partizana?! Sa 3 boda Radnicki moze da se slika.
Ccc...za koga li se zatvara?

sokodzoveorla

pre 6 godina

a svi vi kao niste znali da su nam prvenstva namestena pa vam je sad ova promena kvote na utakmici Vojvodina Radnicki OTVORILA oci? :D jedna utakmoca koja nije no pocela, a koliko titula i namestenih sezona...pisite o tome,pustite vi Radnicki,nego da vratite sve pare gradjanima Srbije koje su otete kako bi se finansorali partizan i zvezda,to je za mene veci problem nego promena kvote na 1 utakmici, to je kriminal,dobri rano.

B3BC7Z

pre 6 godina

Cuj ove RSB botine, a Zvezda igra zadnje kolo sa Radnickim upravo... Oj RSB botine. Ko vas ne zna, skupo bi vas platio. A ne, cekaj, ni tada vas ne bi platio.

Izgubljeni komentator

pre 6 godina

То се дешава и у осталим лигама. Нпр. на Леганес квота 1.6 а на Еспањол (који је десет места изнад) буде 3.5... Просто се Еспаљол не бори ни за шта, а ови за опстанак.

JOP

pre 6 godina

Pa sat je tu cudno? vosi ne treba,nis se bori za evropu. A niste nikad videli u italijanskoj ligi pred kraj takmicenja bude 1,3 kvota na X? To vam je ok i nikom nije sumnjivo?

nisi obavesten

pre 6 godina

Ako je Partizan zatvorio sve utakmice Radnickom da bi Radnicki pustio Partizan onda znaci da ce Radnicki pobediti i Zvezdu u poslednjem kolu.

Vračarac

pre 6 godina

Prvenstvo je namesteno od prvog kola !
(Nista cudno, 13. maj 2017 10:27)

Ostaje da vidimo ko je ove godine izabran da bude šampion tog nameštenog prvenstva.

Konstatacija

pre 6 godina

Ništa neobično ili iznenađujuće.Ovo im bodove sređuje partizan,da bi ga Nišlije pustile u Nišu.Tako je bilo i nedavno kad su mu preko sudija omogućili 3 boda na strani,protiv Bačke,kad je Bačka pokradena i htela da istupi iz lige a odmah naredne nedelje ih je Radnički pustio u Nišu.To su njihove šeme koje se rade već decenijama,od raspada SFRJ.Ne postoje veći mešetari od JSD partizan.Po sličnom scenariju kao u fudbalu,sad počinju i u košarci da dižu prašinu i glume kako je neko protiv njih,da izazovu konfuziju i nervozu među rivalima i onda naprave lov u mutnom.

Ludak

pre 6 godina

Komepenzacija za poraz od Partizana.Topravilo vazi jos davno.Nemoj protiv nas ali cemo ti bodove obezbediti na drugom mestu.Pogotovu timovima koji se bore za opstanak ili onima koji s bore za Evropu

Do prvog

pre 6 godina

Sta je cudno??Pa u Italiji,Engleskoj,Spaniji zadnja 2-3 kola ista slika...isto totalni favoriti vise to nisu i kvote male na timove koji se bore za opstanak...
Prvenstvo namesteno?Da...jer Zvezda sa ovim timom da bude 700 dana prva...pa imatr li vi oci?Onda dodje faktor iznenadjenja na koga Terzic nije racunao u vidu...ANDJELKOVICA...a mislio je da je jedan od njihovih ?

Nenad

pre 6 godina

Ima logike.Radnicki dobija Vojvodinu, da bi posle Radnicki pustio Partizan, a Vojvodina je verovatno ili premirana od Partizana ili ce za uzvrat dobiti bodove u sledecem prvenstvu.

Nislija

pre 6 godina

Jos jedna stvar,Gospodinu Poledici uporno smeta kvota na Radnicki , a zasto mu ne smeta kvota 1.2 na kec zvezde protiv mladosti? ne vidim ni jedan razlog zasto kvota na zvezdu ne bi bila recimo 2.1

nislija

pre 6 godina

Kako ste cutali do sada sve vam je bilo ful i regularno sada odjednom svima smetaju Radnicki i Partizan a likovi sa poternica vam sede u upravama i u savezu.Licemeri!

sever do istoka

pre 6 godina

Jadranska liga u fudbalu je jedini spas za nas fudbal.Naravno da ce Radnicki pobediti Vosu a izgubiti od Partizana.Ovako je svake godine sve smesnija liga i sve losiji kvalitet.Po meni to je jedino resenje,jer za koju godinu necemo biti ni na nivou Malte i Lihtensrajna

šijan

pre 6 godina

Isto tako je pre tri kola bila kvota 1.3 na pobedu Radničkog u gostima protiv Mladosti, kvota je bila kao da igra sa nekim trećeligašem, pa je na kraju bilo 3:2 za Mladost (iz 1 u 1), ne mora da znači da je nameštena utakmica...

Nislija

pre 6 godina

Zamolio bi one koji ne prate domaci fudbal kakav god on bio,da ne komentarisu na osnovu naslova vesti ili tvita jednog poledice.To sto je kvota na Vojvodinu 5.50 nije nista cudno,vojvodini je ovo 3. utakmica za 7 dana,umorni su i vrlo verovatno da ce pustiti neke slabije ali odmornije igrace protiv Radnickog.Sa druge strane i Radnicki konacno ima odlicnu ekipu za nase uslove i ne znam sta je tu nenormalno da dobijemo Vosu u NS-u,pa prosle sezone smo ih tukli 0-2 tamo.

JOP

pre 6 godina

Pa sat je tu cudno? vosi ne treba,nis se bori za evropu. A niste nikad videli u italijanskoj ligi pred kraj takmicenja bude 1,3 kvota na X? To vam je ok i nikom nije sumnjivo?

fenomen

pre 6 godina

Sta je tu cudno. Mora Zvezdina sestrica da prepusti Radnickom 3 boda da bi mogao Radnicki da da Zvezdi u sledecem kolu 3 boda. Nista se ne prepusta slucaju. I videcemo kako ce Radnicki da gine protiv Partizana jer je to jedina sansa da Partizan izgubi tri boda viska. Poz.

Raul97

pre 6 godina

Samo da pitam one koji kazu da je ovaj mec namesten da bi Radnicki pustio Partizan u Nisu, da li vi znate ko je predsednik Radnickog? Covek koji je bio poslednjih godina potpredsednik Zvezde i koji vodi Radnik Surdulicu.. Ne moze Radnicki da bude Partizanov klub, samo moze Zvezdin, ukoliko ste iole realni.

xxx

pre 6 godina

Kako bre to? Nema toga vise, sad je liga potpuno regularna. Jel ovo Vucic pokusava da porusi nikad regularniju ligu?
(samrok sila SLUsamrok, 13. maj 2017 10:24). Ne,nego vi ne umete da osvojite namesteno prvenstvo, kapiras?

xxx

pre 6 godina

Zar nije sad pošteno, kad je Zvezda druga?
(Faruk Hadžibegić, 13. maj 2017 12:05) Nije pošteno. Zvezda je trebala da bude u play out-u...

mikicar

pre 6 godina

Zar niste videli u Italiji pred kraj kad na primer obe ekipe idu po bod, pa vidite kvote na X budu 1,35?
Cak se secam i u Engleskoj da je bilo pre nekoliko godina kad je Mancester igrao u gostima sa Sanderlendom mislim. Jednima treba bod za titulu, a drugima bod za opstanak. X bio 1,45 i dosao naravno. Ovi se dodavali pred kraj ispred svog gola, a ovi drugi nisu hteli da ih napadaju.

wroom1975

pre 6 godina

A sta je tu nerealno? Pa da prate fudbal ti sto sede u foteljama oni bi znali da nije nerealno! Radnickom treba Evropa a Vojvodina je vec ima. Radnicki izlazi u punom sastavu Vojvodina bez standarnih igraca jel ih Batak odmara. Kladionice prate fudbal a ne kao nasi funkcioneri koji vise tvituju nego sto prate sta se desava. Nista tu nije namesteno.

xxx

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25). Pa mora,kad vi ne umete da osvojite namesteno prvenstvo.

djembadjemba

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25)

Znaci Partizan je zatvorio Radnickom i utakmicu sa Zvezdom???

Obelix

pre 6 godina

Ovo vam je realno jako los primer. Daleko od toga da u nasem fudbalu nema namestanja, ali ova situacija je normalna u svim evropskim ligama. Uzmite liste iz kladionice i videcete o cemu pricam.

Ivan-Niš

pre 6 godina

I malo upuceni u nas fudbal znaju da se Radnicki gura za to cetvrto mesto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 13. maj 2017 10:18)

Ista situacija sa kvotama bila je pre nekoliko kola u Lučanima ali je na kraju slavio domaći tim sa 3:2. Kako se to onda gura Radnički i kako to kladionice obaraju kvotu na dvojku a na kraju uleti kec, ti to meni objasni?! Ovo je kladioničarska navlaka, kao pada kvota i svi se zalete i igraju dvojku. Ja lično bih pokušao keca zbog sjajne kvote ali iskreno ne kladim se jako dugo i ne treba mi to u životu. Što se kvalteta ekipa tiče, Voša nešto bolja, igra kući, dakle blagi favorit. Međutim moje Nišlije imaju ogroman motiv, dobrog trenera, u formi su i neću se začuditi ako dobiju. Problem u evropskoj priči Reala sa Nišave svakako je činjenica da stadion Čair nema dozvolu za međunarodne mečeve te bi Real morao da igra verovatno u Jagodini. Šta reći, tolike pare uložene a nema se dozvola...Samo kod nas.

James

pre 6 godina

Najveci retardi su ovi koji se loze i prate ovu ligu , ovu lakrdiju , ovaj mix kriminala i loseg fudbala ! Kurcevitih kikireza koji se kocopere na terenu ! Fudbaleri.. specijalna vrsta ljudi ..

Floyd

pre 6 godina

Zabraniti zakonom klubski profesionalni fudbal u Srbiji na jedno 5 godina najmanje, dok se stvari ne srede. Za to vreme otvoriti par akademija za mlade igrace i to je to. Ipak, to je nemoguce, jer kriminal upravlja i drzavom i fudbalom. Veliko je tu pranje novca u pitanju. Jos je tu i UEFA umesana. Mislim da ljudi treba da prestanu da idu na utakmice, skroz prazni stadioni su jedina realna opcija, kao vid bojkota. Ali glupi huligan to ne moze da razume.

djembadjemba

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25)

Obavesti sebe da je derbi bio pre 20 dana i da ste pobedom mogli na 6 bodova prednosti ali to vasi igraci ocigledno nisu znali jer su igrali kao da 5 dana nisu spavali. Obavesti sebe da ste protiv Vozdovca imali sansu da zadrzite prednost i da ne ulazite u problem sa bodovima i titulom ali vasi igraci opet nisu znali izgledali su kao da su dosli sa trodnevnog oranja. Isto tako obavesti sebe o misterioznom crvenom kartonu protiv Vojvodine a jos misterioznijem penalu protiv iste ekipe. Kada si vec obavesten, budi temeljno. I na kraju, veceras u 7 igrate najvazniju utakmicu u sezoni a sudija te utakmice je niko drugi do Maja Vujovica. Sportski pozdrav.

Nišlija

pre 6 godina

Čekajte ljudi, polako, dogovorite se...
1. Da li CZ huška Vošu da pusti Radnički kako bi Nišlije maksimalno motivisano ušle u naredni meč sa Partizanom jer im se smeši evropa?
2. Da li Partizan "zatvara" ovu utakmicu Radničkog uz uslov da njih puste u narednom kolu?

Podsećam, u zadnjem kolu igraju CZ-Radnički.

Što se kvote tiče ovo je laž, upravo gledam kvote na netu i dvojka u William Hill-u je 2.15 a u Bet at home 2.00 .

Zare

pre 6 godina

Hahaha ovo je stvarno smesno,samo da bi radnicki pustio partizana u zadnjem kolu,i sad grobari ovo je regularno,koja bruka i sramota sta se radi

NS BOY

pre 6 godina

Fudbal - STOP!
Ukinite fudbal.
Pohapsite one koji se kriju iza navijackog plasta.
Finansijska sredstva preusmerite ka drugim sportovima.

Vračarac

pre 6 godina

Prvenstvo je namesteno od prvog kola !
(Nista cudno, 13. maj 2017 10:27)

Ostaje da vidimo ko je ove godine izabran da bude šampion tog nameštenog prvenstva.

gg

pre 6 godina

setite se prošlogodišnjeg meča Radnicki-vojvodina na cairu, 0-3 i penal i crveni i to sve za 45minuta, sudija odlučio meč a igrači radničkog se nisu previše bunili, možda je sad došlo vreme za povratak duga..

Gale

pre 6 godina

Sramota me je ove lige,i rezultata koji su unapred odredjeni. Sta radi partizan. nemam reči. Da neko unapred ovo s drugim timovima uradi i namesta za sebe. Ja nemam reči

NSBGD

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25)
Ozbiljno? A u poslednjem kolu Radnicki igra sa...CRVENOM ZVEZDOM!!!
Da nije racunica da Radnicki pobedi Vojvodinu, racuna i na pobedu na svom terenu ili nereseno protiv Partizana, pa poslednju moze i da izgubi, jer Partitan i Zvezda moraju da pobede Mladost, odnosno Javor a Vojvodina u poslednjem kolu Javor na svom terenu? Ili se namesta Partizanu jer se zna da ce Zvezda u poslednjem kolu da pusti Radnicki posto on izgubi od Partizana?! Sa 3 boda Radnicki moze da se slika.
Ccc...za koga li se zatvara?

Gost

pre 6 godina

Ja nikad nisam video do sad da neko namešta utakmice drugih timova da kompenzuje za sebe pobedu. ovo part.ni za vreme Karadjica radio nije

Real sa Nisave

pre 6 godina

Tako ste i pred utakmicu Mladost-Radnicki u Lucanima pravili skandal i najavljivali sigurnu dvojku, na sva usta se trubilo o drastičnom padu kvote na dvojku i sta je na kraju bilo? Ne trpajte Radnicki u isti koš i mulj u kome su Zvezda i Partizan!

rodjo moj

pre 6 godina

Ne vidim nista cudno ovde. Vojvodina je ta kojoj ne trebaju bodovi jer je svakako obezbedila Evropu, dok Radnicki mora da grize 200 posto. Uostalom Batak je najavio da ce odmarati celu ekipu do kraja prvenstva i da ce dati sansu igracima koji nisu imali minute celu sezonu.
Ne dramite

Rade

pre 6 godina

Daju se bodovi Radnickom da bi imali motiv da ginu protiv Partizana zbog izlaska u Evropu,kancelar naredio.Mladost su otpisali slanjen Maja da sudi protiv kancelarovog kluba.

Nislija

pre 6 godina

Zamolio bi one koji ne prate domaci fudbal kakav god on bio,da ne komentarisu na osnovu naslova vesti ili tvita jednog poledice.To sto je kvota na Vojvodinu 5.50 nije nista cudno,vojvodini je ovo 3. utakmica za 7 dana,umorni su i vrlo verovatno da ce pustiti neke slabije ali odmornije igrace protiv Radnickog.Sa druge strane i Radnicki konacno ima odlicnu ekipu za nase uslove i ne znam sta je tu nenormalno da dobijemo Vosu u NS-u,pa prosle sezone smo ih tukli 0-2 tamo.

Patlidzan

pre 6 godina

A sta je tu nerealno? Pa da prate fudbal ti sto sede u foteljama oni bi znali da nije nerealno! Radnickom treba Evropa a Vojvodina je vec ima. Radnicki izlazi u punom sastavu Vojvodina bez standarnih igraca jel ih Batak odmara. Kladionice prate fudbal a ne kao nasi funkcioneri koji vise tvituju nego sto prate sta se desava. Nista tu nije namesteno.
(wroom1975, 13. maj 2017 13:09)
A za sta ih Batak odmara? Za finale kupa ili finale lige sampiona?

nislija

pre 6 godina

Kako ste cutali do sada sve vam je bilo ful i regularno sada odjednom svima smetaju Radnicki i Partizan a likovi sa poternica vam sede u upravama i u savezu.Licemeri!

nisi obavesten

pre 6 godina

Ako je Partizan zatvorio sve utakmice Radnickom da bi Radnicki pustio Partizan onda znaci da ce Radnicki pobediti i Zvezdu u poslednjem kolu.

šijan

pre 6 godina

Isto tako je pre tri kola bila kvota 1.3 na pobedu Radničkog u gostima protiv Mladosti, kvota je bila kao da igra sa nekim trećeligašem, pa je na kraju bilo 3:2 za Mladost (iz 1 u 1), ne mora da znači da je nameštena utakmica...

Krle

pre 6 godina

Kako bre to? Nema toga vise, sad je liga potpuno regularna. Jel ovo Vucic pokusava da porusi nikad regularniju ligu?
(samrok sila SLUsamrok, 13. maj 2017 10:24)

A ko je rekao da je prvenstvo regularno? Vecito izmisljate price olaksavajuci sebi cinjenicu da ste gotovo sigurno izgubili titulu zato sto ste losiji od nas. Prvenstvo je i dalje neregularno ali prvi na tabeli vise nije tim kojem se sviraju penali kojima se cak i igrac nad kojim je sviran penal smeje. Covece, pa vama je protiv Novog Pazara sviran penal kada je Kanga naleteo na nogu igraca koji izbija loptu iz kaznenog prostora. Dajete golove kada lopta napusti teren. Kako da takvu ligu nazoves regularnom? I zasto bismo sada uopste pisali o regularnosti kada je pravda zadovoljena? Mislim, zasto bi se neko bunio sto je prvi na tabeli? Da li vi citate ono sto pisete?

S Y L A

pre 6 godina

Ispade da zvezda namesta celo prvenstvo ,i aj kao dosta smo mi,daj malo Partizanu da namesta,i to bas u zadnja 3 kola.Smesni ste,Partizan je razvalio ove sezone,i realno je da budemo prvi sa 10 bodova prednosti!

Lošmi

pre 6 godina

Pa sat je tu cudno? vosi ne treba,nis se bori za evropu. A niste nikad videli u italijanskoj ligi pred kraj takmicenja bude 1,3 kvota na X? To vam je ok i nikom nije sumnjivo?
(JOP, 13. maj 2017 10:25)

A Italijani su inače poznati po poštenju kada je fudbal u pitanju.:)

Yarilo

pre 6 godina

Partizan jeste bolji od svih u ovoj ligi. Pomirite se s tim. Niko nema bolji tim. Ako neko misli suprotno nek mi nabroji igrace tog tima. Poyy

čika Boki

pre 6 godina

Ako Voša pobedi Radnički, sve je rešeno i Radnički nema motiva protiv Partizana. Dakle, Partizan lagano osvaja prvenstvo. Dakle , grobari, kec ko vrata.
Ako Radnički dobije, a zvezda učini Radničkom i pobedi Mladost, Radničkom se otvara da pobedom protiv Partizana obezbedi evropu i može da izgubi od zvezde u zadnjoj utakmici!
2+2=5 pitajte terzu...
Dakle, u Novom Sadu 2 ko vrata, a Mladost? Oni su već otpisani, osim 2 na Rajku. Ako tu dođe 2, što je realno, biće penala, pljuštaće crveni, a ako treba, advokat već piše i saopštenje...

Realno

pre 6 godina

Partizan jeste bolji od svih u ovoj ligi. Pomirite se s tim. Niko nema bolji tim. Ako neko misli suprotno nek mi nabroji igrace tog tima. Poyy
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Yarilo, 13. maj 2017 11:47)

Samo nemoj da kažeš da si ovo ozbiljno mislio.Koje crne igrače to partizan ima dobre,osim solidnih Leonarda i Đurđevića?Apsolutno goli prosek i ispod toga.Da nije ovu dvojicu angažovao nakon nekoliko kola,ne bi bii ni među 5 ekipa u ligi.Zvezdu je upropastio Božović svojim neznanjem i forsiranjem loših igrača,dok su mu dobri grejali klupu ili bili čak na tribinama.Jedan Andrija Luković je igračina i velemajstor za Jeftovića,Kosovića,Jankovića,onog drugog brazilca,Poletanović je bio kapiten Voše a Kosović nije grejao ni klupu u tom timu,dobijao je i Zvezdu i partizan kad je hteo i poigravao se sa njihovim igračima ali ga je Božović uništio,kao i Srnića,Ristića,Vujakliju i još neke.Plavšić je takođe bolji od svih partizanovih igrača,osim od pomenute dvojice.Tako da ne lupaj gluposti,ako se ne razumeš u fudbal,bolje ćuti.Jedno su pojedinci,drugo je tim i trener koji ne zna da ih spremi ili sastavi najbolje.Po pisanjima vas grobara,pomislili bi ljudi da ste stvarno neki tim a vama su morale sudije da pomažu u dosta utakmica,kao i Zvezdi.Pre početka prvenstva 90% ljudi je smatralo da će Zvezda biti prva sa 10-15 bodova prednosti prema kvalitetu igrača ali džaba kad je imala dunstera za trenera.

plavi andjelak

pre 6 godina

Pre početka prvenstva 90% ljudi je smatralo da će Zvezda biti prva sa 10-15 bodova prednosti prema kvalitetu igrača ali džaba kad je imala dunstera za trenera.
(Realno, 13. maj 2017 14:37)

Da, da... Bas zbog kvaliteta igraca su smatrali da ce biti prva.

Izgubljeni komentator

pre 6 godina

То се дешава и у осталим лигама. Нпр. на Леганес квота 1.6 а на Еспањол (који је десет места изнад) буде 3.5... Просто се Еспаљол не бори ни за шта, а ови за опстанак.

IamZlatanIbrahimovic

pre 6 godina

Nema to veze,kad je Pazar gostovao u Subotici proslo kolo il pretproslo kvota je sa 3.6 pala na 1.6 da bi Pazar izgubio sa 4-2 kasnije..

B3BC7Z

pre 6 godina

Cuj ove RSB botine, a Zvezda igra zadnje kolo sa Radnickim upravo... Oj RSB botine. Ko vas ne zna, skupo bi vas platio. A ne, cekaj, ni tada vas ne bi platio.

Bastard

pre 6 godina

I malo upuceni u nas fudbal znaju da se Radnicki gura za to cetvrto mesto.
(Marko, 13. maj 2017 10:18)

Radnicki zadnje tri utakmice igra protiv tri prvoplasirane ekipe prvenstva.Vosa ih mozda i pusti jer joj ne treba a i trener je izjavio da ce da odmara neke igrace...
Jel i ti mislis da ce partizan a i zvezda da puste Radnicki?

kop

pre 6 godina

Ooooo evo i Gdin-a Poledice! Gde ste bili da osudite rasizam prema Boaćiju i Frimpongu na utakmici sa Voždovcem? Kada je u pitanju Zvezda i njeni igrači onda se ne javlja, onda nema rasizma, igrače Zvezde ne možeš uvrediti?!

Nislija

pre 6 godina

Jos jedna stvar,Gospodinu Poledici uporno smeta kvota na Radnicki , a zasto mu ne smeta kvota 1.2 na kec zvezde protiv mladosti? ne vidim ni jedan razlog zasto kvota na zvezdu ne bi bila recimo 2.1

Ivan

pre 6 godina

Kako nikom nije cudno da je kk partizan gubio na svim poluvremenima utakmica koje je pobedio? U nekim utakmicama je stizao ogromnu razliku. Da li su igrani prelazi i live kladjenje?

sokodzoveorla

pre 6 godina

a svi vi kao niste znali da su nam prvenstva namestena pa vam je sad ova promena kvote na utakmici Vojvodina Radnicki OTVORILA oci? :D jedna utakmoca koja nije no pocela, a koliko titula i namestenih sezona...pisite o tome,pustite vi Radnicki,nego da vratite sve pare gradjanima Srbije koje su otete kako bi se finansorali partizan i zvezda,to je za mene veci problem nego promena kvote na 1 utakmici, to je kriminal,dobri rano.

Patlidzan

pre 6 godina

Zar nije sad pošteno, kad je Zvezda druga?
(Faruk Hadžibegić, 13. maj 2017 12:05) Nije pošteno. Zvezda je trebala da bude u play out-u...
(xxx, 13. maj 2017 12:55)
Tako je. Tim koji je odigrao dve neresene sa redovnim ucesnikom LS i LE Ludogorecom i ispao na produzetke treba da igra u plej aut-u a tim koji je ispao od Zaglembja (koje nikada ranije nije igralo Evropu ) bez datog gola treba da bude sampion. Dakle, Zvezda krade a ovi sto su ispali od tima ciji naziv niko zivi ne zna pravilno da izgovori posteno veze 198 utakmica bez poraza.

Ludak

pre 6 godina

Komepenzacija za poraz od Partizana.Topravilo vazi jos davno.Nemoj protiv nas ali cemo ti bodove obezbediti na drugom mestu.Pogotovu timovima koji se bore za opstanak ili onima koji s bore za Evropu

Konstatacija

pre 6 godina

Ništa neobično ili iznenađujuće.Ovo im bodove sređuje partizan,da bi ga Nišlije pustile u Nišu.Tako je bilo i nedavno kad su mu preko sudija omogućili 3 boda na strani,protiv Bačke,kad je Bačka pokradena i htela da istupi iz lige a odmah naredne nedelje ih je Radnički pustio u Nišu.To su njihove šeme koje se rade već decenijama,od raspada SFRJ.Ne postoje veći mešetari od JSD partizan.Po sličnom scenariju kao u fudbalu,sad počinju i u košarci da dižu prašinu i glume kako je neko protiv njih,da izazovu konfuziju i nervozu među rivalima i onda naprave lov u mutnom.

Вања

pre 6 godina

Dok UEFA ne reaguje i zabrani ucesce svih srpskih klubova u Evropi nece ovde biti pomaka na bolje. Dotle ce nasim fudbalom harati Kokeze Mokeze Vazure Terzice.

sever do istoka

pre 6 godina

Jadranska liga u fudbalu je jedini spas za nas fudbal.Naravno da ce Radnicki pobediti Vosu a izgubiti od Partizana.Ovako je svake godine sve smesnija liga i sve losiji kvalitet.Po meni to je jedino resenje,jer za koju godinu necemo biti ni na nivou Malte i Lihtensrajna

Car Uros

pre 6 godina

Nije to nista,pre par kola u spanskoj 2 ligi,Segundi,kvota na gostujuci Levante koji je PRVI na tabeli bila oko 5 a na domacu ekipu bila priblizno 1.60,ta ekipa je negde na sredini tabele.I zamislite "cuda" Levante izgubio od te ekipe u gostima 2-1.Meni se u prvi mah ucinilo da je greska kad sam video u listi ali izgleda da nije bila greska.

alex

pre 6 godina

Da, malo je čudno da tipuju na gosta, ali nije nemoguće da gost pobedi. Lopta je okrugla, a Radnički želi u Evropu. Sigurno će zbog ovog utakmica biti pod još većom prismotrom, baš zato da bi se izbegle sve ove insinuacije. Interesantno je da ove komentare kako je neregularno prvenstvo pišu isključivo delije - iz aviona se vidi, kojima je do pre samo par dana sve bilo regularno. Još je interesantnije da ne vide mogućnost da Zvezda na sportskom terenu postane šampion - verovatno zato što su svesni koliko je njihov tim u kolapsu. Ako kojom nesrećom Partizan izgubi neku od narednih utakmica, istima će odjednom sve postati vrlo regularno, na čelu sa Zvezdanom Terzićem i timom zvezdinih advokata. Toliko o poštenju.

Rajko

pre 6 godina

U Italijskoj ligi deceniju su kvote u zadnjih par kola smiješne pa opet nikom nista..jednostavno,igra onaj kome treba a ovi drugi uigravaju igrace ili jednostavno ne žele da zapinju,mozda sledecu godinu njima bude trebalo..

kezinjo

pre 6 godina

citam komentare koliko ste glupi glupa vam racunica... radnicki da bi izasao u evropu potrebne su mu Max dve pobede znaci protiv vose ..i jedna protiv vecitih e sad vise sanse imaju protiv partizana jer igraju kuci ... sa druge strane mladost isto igra obe utakmice sa vecitim rivalima samo na stranu tu nema sta da trazi jedino kuci sa napretkom to ako dobije ceka kiks nislije koji moraju da dobiju dve tekme max...tako da ova kvota ne cudi.. jer sl.kolo ima da grizu protiv partizana ..zvezdas pozz prosta racunica

alex

pre 6 godina

E ljudi, šta vam je? Samo pišete o teorijama zavere. Da li ste nekad pomislili da u fudbalu može i da se pobedi i da se izgubi ili igra nerešeno? Dokle bre sa ovim glupostima, traženjem da se ukine fudbal u Srbiji, izbacivanjem Zvezde i Partizana u "beton" ligu, oduzimanjem bodova Partizanu i slično. Jednostavno treba naći krivce i kazniti ih. Naravno za delije je isključivi krivac Partizan, a ono što je tako providno kad su u pitanju zvezdanaesterci, to im je sve regularno. Malo realnosti nikom ne bi škodilo. Sećate se kad je pre nekoliko prvenstava Partizan osvojio titulu golom Jojića pod prečku. I to je bilo namešteno - ne znam kako je namestio da baš tako pogodi loptom. Većina onog što pišu delije je obična zloba i da se napakosti komšiji, a ne realnost.

Do prvog

pre 6 godina

Sta je cudno??Pa u Italiji,Engleskoj,Spaniji zadnja 2-3 kola ista slika...isto totalni favoriti vise to nisu i kvote male na timove koji se bore za opstanak...
Prvenstvo namesteno?Da...jer Zvezda sa ovim timom da bude 700 dana prva...pa imatr li vi oci?Onda dodje faktor iznenadjenja na koga Terzic nije racunao u vidu...ANDJELKOVICA...a mislio je da je jedan od njihovih ?

BBRS

pre 6 godina

Е моје судије па зашто и даље страхујете, биће партизан шампион ове године.
Не морате толико офирно да крадете јер сви ми знамо да партизан МОРА ове године да узме титулу!!!

hudini

pre 6 godina

medrano cirkus liga sto je jos gore neshvataju da ce im biti sve gore i gore i da sami sebe gase tj celu ligu kada sada nemaju publiku pa koce gledati neke druge klubove recimo iz marinkove bare pustog silova lebana medvedje hetina i kozna iz kojih mesta koje prosecan srpski gradjanin nema pojma da postoje ali vazno je da su vlastodrsci u beogradu nisu novom sadu trenutno zadovoljni a posle njih sta nas briga potop jbg mismoi namireni i to je to

pepe papa

pre 6 godina

pa menjaju se zbog velikog broja uplata na 1..i kada bi igrali real i zvezda,ako bi bio nenormalno veliki broj uplata 2,pala bi kvota,logicno

mrki

pre 6 godina

Zar nije sad pošteno, kad je Zvezda druga? 
(Faruk Hadžibegić, 13. maj 2017 12:05) Nije pošteno. Zvezda je trebala da bude u play out-u...
(xxx, 13. maj 2017 12:55)

A ti si vidim davno u autu

Nenad

pre 6 godina

Ima logike.Radnicki dobija Vojvodinu, da bi posle Radnicki pustio Partizan, a Vojvodina je verovatno ili premirana od Partizana ili ce za uzvrat dobiti bodove u sledecem prvenstvu.

Bivši grobar

pre 6 godina

Ima i nečeg poučnog u ovom našem raspalom fudbalu, mislim društvu. Tako sam nedavno saznao da osoba A od osobe B može da bude "premirana", dok ionako već duže vreme utakmice ne počinjemo utakice nego ih startujemo. Srećno Radničkom večeras!

JOP

pre 6 godina

Pa sat je tu cudno? vosi ne treba,nis se bori za evropu. A niste nikad videli u italijanskoj ligi pred kraj takmicenja bude 1,3 kvota na X? To vam je ok i nikom nije sumnjivo?

fenomen

pre 6 godina

Sta je tu cudno. Mora Zvezdina sestrica da prepusti Radnickom 3 boda da bi mogao Radnicki da da Zvezdi u sledecem kolu 3 boda. Nista se ne prepusta slucaju. I videcemo kako ce Radnicki da gine protiv Partizana jer je to jedina sansa da Partizan izgubi tri boda viska. Poz.

Gale

pre 6 godina

Sramota me je ove lige,i rezultata koji su unapred odredjeni. Sta radi partizan. nemam reči. Da neko unapred ovo s drugim timovima uradi i namesta za sebe. Ja nemam reči

Zare

pre 6 godina

Hahaha ovo je stvarno smesno,samo da bi radnicki pustio partizana u zadnjem kolu,i sad grobari ovo je regularno,koja bruka i sramota sta se radi

wroom1975

pre 6 godina

A sta je tu nerealno? Pa da prate fudbal ti sto sede u foteljama oni bi znali da nije nerealno! Radnickom treba Evropa a Vojvodina je vec ima. Radnicki izlazi u punom sastavu Vojvodina bez standarnih igraca jel ih Batak odmara. Kladionice prate fudbal a ne kao nasi funkcioneri koji vise tvituju nego sto prate sta se desava. Nista tu nije namesteno.

xxx

pre 6 godina

Zar nije sad pošteno, kad je Zvezda druga?
(Faruk Hadžibegić, 13. maj 2017 12:05) Nije pošteno. Zvezda je trebala da bude u play out-u...

xxx

pre 6 godina

Kako bre to? Nema toga vise, sad je liga potpuno regularna. Jel ovo Vucic pokusava da porusi nikad regularniju ligu?
(samrok sila SLUsamrok, 13. maj 2017 10:24). Ne,nego vi ne umete da osvojite namesteno prvenstvo, kapiras?

Realno

pre 6 godina

Partizan jeste bolji od svih u ovoj ligi. Pomirite se s tim. Niko nema bolji tim. Ako neko misli suprotno nek mi nabroji igrace tog tima. Poyy
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Yarilo, 13. maj 2017 11:47)

Samo nemoj da kažeš da si ovo ozbiljno mislio.Koje crne igrače to partizan ima dobre,osim solidnih Leonarda i Đurđevića?Apsolutno goli prosek i ispod toga.Da nije ovu dvojicu angažovao nakon nekoliko kola,ne bi bii ni među 5 ekipa u ligi.Zvezdu je upropastio Božović svojim neznanjem i forsiranjem loših igrača,dok su mu dobri grejali klupu ili bili čak na tribinama.Jedan Andrija Luković je igračina i velemajstor za Jeftovića,Kosovića,Jankovića,onog drugog brazilca,Poletanović je bio kapiten Voše a Kosović nije grejao ni klupu u tom timu,dobijao je i Zvezdu i partizan kad je hteo i poigravao se sa njihovim igračima ali ga je Božović uništio,kao i Srnića,Ristića,Vujakliju i još neke.Plavšić je takođe bolji od svih partizanovih igrača,osim od pomenute dvojice.Tako da ne lupaj gluposti,ako se ne razumeš u fudbal,bolje ćuti.Jedno su pojedinci,drugo je tim i trener koji ne zna da ih spremi ili sastavi najbolje.Po pisanjima vas grobara,pomislili bi ljudi da ste stvarno neki tim a vama su morale sudije da pomažu u dosta utakmica,kao i Zvezdi.Pre početka prvenstva 90% ljudi je smatralo da će Zvezda biti prva sa 10-15 bodova prednosti prema kvalitetu igrača ali džaba kad je imala dunstera za trenera.

xxx

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25). Pa mora,kad vi ne umete da osvojite namesteno prvenstvo.

Konstatacija

pre 6 godina

Ništa neobično ili iznenađujuće.Ovo im bodove sređuje partizan,da bi ga Nišlije pustile u Nišu.Tako je bilo i nedavno kad su mu preko sudija omogućili 3 boda na strani,protiv Bačke,kad je Bačka pokradena i htela da istupi iz lige a odmah naredne nedelje ih je Radnički pustio u Nišu.To su njihove šeme koje se rade već decenijama,od raspada SFRJ.Ne postoje veći mešetari od JSD partizan.Po sličnom scenariju kao u fudbalu,sad počinju i u košarci da dižu prašinu i glume kako je neko protiv njih,da izazovu konfuziju i nervozu među rivalima i onda naprave lov u mutnom.

Gost

pre 6 godina

Ja nikad nisam video do sad da neko namešta utakmice drugih timova da kompenzuje za sebe pobedu. ovo part.ni za vreme Karadjica radio nije

mrki

pre 6 godina

Zar nije sad pošteno, kad je Zvezda druga? 
(Faruk Hadžibegić, 13. maj 2017 12:05) Nije pošteno. Zvezda je trebala da bude u play out-u...
(xxx, 13. maj 2017 12:55)

A ti si vidim davno u autu

alex

pre 6 godina

E ljudi, šta vam je? Samo pišete o teorijama zavere. Da li ste nekad pomislili da u fudbalu može i da se pobedi i da se izgubi ili igra nerešeno? Dokle bre sa ovim glupostima, traženjem da se ukine fudbal u Srbiji, izbacivanjem Zvezde i Partizana u "beton" ligu, oduzimanjem bodova Partizanu i slično. Jednostavno treba naći krivce i kazniti ih. Naravno za delije je isključivi krivac Partizan, a ono što je tako providno kad su u pitanju zvezdanaesterci, to im je sve regularno. Malo realnosti nikom ne bi škodilo. Sećate se kad je pre nekoliko prvenstava Partizan osvojio titulu golom Jojića pod prečku. I to je bilo namešteno - ne znam kako je namestio da baš tako pogodi loptom. Većina onog što pišu delije je obična zloba i da se napakosti komšiji, a ne realnost.

Raul97

pre 6 godina

Samo da pitam one koji kazu da je ovaj mec namesten da bi Radnicki pustio Partizan u Nisu, da li vi znate ko je predsednik Radnickog? Covek koji je bio poslednjih godina potpredsednik Zvezde i koji vodi Radnik Surdulicu.. Ne moze Radnicki da bude Partizanov klub, samo moze Zvezdin, ukoliko ste iole realni.

nislija

pre 6 godina

Kako ste cutali do sada sve vam je bilo ful i regularno sada odjednom svima smetaju Radnicki i Partizan a likovi sa poternica vam sede u upravama i u savezu.Licemeri!

Nislija

pre 6 godina

Zamolio bi one koji ne prate domaci fudbal kakav god on bio,da ne komentarisu na osnovu naslova vesti ili tvita jednog poledice.To sto je kvota na Vojvodinu 5.50 nije nista cudno,vojvodini je ovo 3. utakmica za 7 dana,umorni su i vrlo verovatno da ce pustiti neke slabije ali odmornije igrace protiv Radnickog.Sa druge strane i Radnicki konacno ima odlicnu ekipu za nase uslove i ne znam sta je tu nenormalno da dobijemo Vosu u NS-u,pa prosle sezone smo ih tukli 0-2 tamo.

S Y L A

pre 6 godina

Ispade da zvezda namesta celo prvenstvo ,i aj kao dosta smo mi,daj malo Partizanu da namesta,i to bas u zadnja 3 kola.Smesni ste,Partizan je razvalio ove sezone,i realno je da budemo prvi sa 10 bodova prednosti!

djembadjemba

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25)

Znaci Partizan je zatvorio Radnickom i utakmicu sa Zvezdom???

Nišlija

pre 6 godina

Čekajte ljudi, polako, dogovorite se...
1. Da li CZ huška Vošu da pusti Radnički kako bi Nišlije maksimalno motivisano ušle u naredni meč sa Partizanom jer im se smeši evropa?
2. Da li Partizan "zatvara" ovu utakmicu Radničkog uz uslov da njih puste u narednom kolu?

Podsećam, u zadnjem kolu igraju CZ-Radnički.

Što se kvote tiče ovo je laž, upravo gledam kvote na netu i dvojka u William Hill-u je 2.15 a u Bet at home 2.00 .

BBRS

pre 6 godina

Е моје судије па зашто и даље страхујете, биће партизан шампион ове године.
Не морате толико офирно да крадете јер сви ми знамо да партизан МОРА ове године да узме титулу!!!

djembadjemba

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25)

Obavesti sebe da je derbi bio pre 20 dana i da ste pobedom mogli na 6 bodova prednosti ali to vasi igraci ocigledno nisu znali jer su igrali kao da 5 dana nisu spavali. Obavesti sebe da ste protiv Vozdovca imali sansu da zadrzite prednost i da ne ulazite u problem sa bodovima i titulom ali vasi igraci opet nisu znali izgledali su kao da su dosli sa trodnevnog oranja. Isto tako obavesti sebe o misterioznom crvenom kartonu protiv Vojvodine a jos misterioznijem penalu protiv iste ekipe. Kada si vec obavesten, budi temeljno. I na kraju, veceras u 7 igrate najvazniju utakmicu u sezoni a sudija te utakmice je niko drugi do Maja Vujovica. Sportski pozdrav.

Yarilo

pre 6 godina

Partizan jeste bolji od svih u ovoj ligi. Pomirite se s tim. Niko nema bolji tim. Ako neko misli suprotno nek mi nabroji igrace tog tima. Poyy

Obelix

pre 6 godina

Ovo vam je realno jako los primer. Daleko od toga da u nasem fudbalu nema namestanja, ali ova situacija je normalna u svim evropskim ligama. Uzmite liste iz kladionice i videcete o cemu pricam.

Ludak

pre 6 godina

Komepenzacija za poraz od Partizana.Topravilo vazi jos davno.Nemoj protiv nas ali cemo ti bodove obezbediti na drugom mestu.Pogotovu timovima koji se bore za opstanak ili onima koji s bore za Evropu

Nenad

pre 6 godina

Ima logike.Radnicki dobija Vojvodinu, da bi posle Radnicki pustio Partizan, a Vojvodina je verovatno ili premirana od Partizana ili ce za uzvrat dobiti bodove u sledecem prvenstvu.

Rade

pre 6 godina

Daju se bodovi Radnickom da bi imali motiv da ginu protiv Partizana zbog izlaska u Evropu,kancelar naredio.Mladost su otpisali slanjen Maja da sudi protiv kancelarovog kluba.

kop

pre 6 godina

Ooooo evo i Gdin-a Poledice! Gde ste bili da osudite rasizam prema Boaćiju i Frimpongu na utakmici sa Voždovcem? Kada je u pitanju Zvezda i njeni igrači onda se ne javlja, onda nema rasizma, igrače Zvezde ne možeš uvrediti?!

Krle

pre 6 godina

Kako bre to? Nema toga vise, sad je liga potpuno regularna. Jel ovo Vucic pokusava da porusi nikad regularniju ligu?
(samrok sila SLUsamrok, 13. maj 2017 10:24)

A ko je rekao da je prvenstvo regularno? Vecito izmisljate price olaksavajuci sebi cinjenicu da ste gotovo sigurno izgubili titulu zato sto ste losiji od nas. Prvenstvo je i dalje neregularno ali prvi na tabeli vise nije tim kojem se sviraju penali kojima se cak i igrac nad kojim je sviran penal smeje. Covece, pa vama je protiv Novog Pazara sviran penal kada je Kanga naleteo na nogu igraca koji izbija loptu iz kaznenog prostora. Dajete golove kada lopta napusti teren. Kako da takvu ligu nazoves regularnom? I zasto bismo sada uopste pisali o regularnosti kada je pravda zadovoljena? Mislim, zasto bi se neko bunio sto je prvi na tabeli? Da li vi citate ono sto pisete?

rodjo moj

pre 6 godina

Ne vidim nista cudno ovde. Vojvodina je ta kojoj ne trebaju bodovi jer je svakako obezbedila Evropu, dok Radnicki mora da grize 200 posto. Uostalom Batak je najavio da ce odmarati celu ekipu do kraja prvenstva i da ce dati sansu igracima koji nisu imali minute celu sezonu.
Ne dramite

Floyd

pre 6 godina

Zabraniti zakonom klubski profesionalni fudbal u Srbiji na jedno 5 godina najmanje, dok se stvari ne srede. Za to vreme otvoriti par akademija za mlade igrace i to je to. Ipak, to je nemoguce, jer kriminal upravlja i drzavom i fudbalom. Veliko je tu pranje novca u pitanju. Jos je tu i UEFA umesana. Mislim da ljudi treba da prestanu da idu na utakmice, skroz prazni stadioni su jedina realna opcija, kao vid bojkota. Ali glupi huligan to ne moze da razume.

Patlidzan

pre 6 godina

Zar nije sad pošteno, kad je Zvezda druga?
(Faruk Hadžibegić, 13. maj 2017 12:05) Nije pošteno. Zvezda je trebala da bude u play out-u...
(xxx, 13. maj 2017 12:55)
Tako je. Tim koji je odigrao dve neresene sa redovnim ucesnikom LS i LE Ludogorecom i ispao na produzetke treba da igra u plej aut-u a tim koji je ispao od Zaglembja (koje nikada ranije nije igralo Evropu ) bez datog gola treba da bude sampion. Dakle, Zvezda krade a ovi sto su ispali od tima ciji naziv niko zivi ne zna pravilno da izgovori posteno veze 198 utakmica bez poraza.

B3BC7Z

pre 6 godina

Cuj ove RSB botine, a Zvezda igra zadnje kolo sa Radnickim upravo... Oj RSB botine. Ko vas ne zna, skupo bi vas platio. A ne, cekaj, ni tada vas ne bi platio.

plavi andjelak

pre 6 godina

Pre početka prvenstva 90% ljudi je smatralo da će Zvezda biti prva sa 10-15 bodova prednosti prema kvalitetu igrača ali džaba kad je imala dunstera za trenera.
(Realno, 13. maj 2017 14:37)

Da, da... Bas zbog kvaliteta igraca su smatrali da ce biti prva.

nisi obavesten

pre 6 godina

Ako je Partizan zatvorio sve utakmice Radnickom da bi Radnicki pustio Partizan onda znaci da ce Radnicki pobediti i Zvezdu u poslednjem kolu.

Ivan-Niš

pre 6 godina

I malo upuceni u nas fudbal znaju da se Radnicki gura za to cetvrto mesto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 13. maj 2017 10:18)

Ista situacija sa kvotama bila je pre nekoliko kola u Lučanima ali je na kraju slavio domaći tim sa 3:2. Kako se to onda gura Radnički i kako to kladionice obaraju kvotu na dvojku a na kraju uleti kec, ti to meni objasni?! Ovo je kladioničarska navlaka, kao pada kvota i svi se zalete i igraju dvojku. Ja lično bih pokušao keca zbog sjajne kvote ali iskreno ne kladim se jako dugo i ne treba mi to u životu. Što se kvalteta ekipa tiče, Voša nešto bolja, igra kući, dakle blagi favorit. Međutim moje Nišlije imaju ogroman motiv, dobrog trenera, u formi su i neću se začuditi ako dobiju. Problem u evropskoj priči Reala sa Nišave svakako je činjenica da stadion Čair nema dozvolu za međunarodne mečeve te bi Real morao da igra verovatno u Jagodini. Šta reći, tolike pare uložene a nema se dozvola...Samo kod nas.

sever do istoka

pre 6 godina

Jadranska liga u fudbalu je jedini spas za nas fudbal.Naravno da ce Radnicki pobediti Vosu a izgubiti od Partizana.Ovako je svake godine sve smesnija liga i sve losiji kvalitet.Po meni to je jedino resenje,jer za koju godinu necemo biti ni na nivou Malte i Lihtensrajna

Real sa Nisave

pre 6 godina

Tako ste i pred utakmicu Mladost-Radnicki u Lucanima pravili skandal i najavljivali sigurnu dvojku, na sva usta se trubilo o drastičnom padu kvote na dvojku i sta je na kraju bilo? Ne trpajte Radnicki u isti koš i mulj u kome su Zvezda i Partizan!

alex

pre 6 godina

Da, malo je čudno da tipuju na gosta, ali nije nemoguće da gost pobedi. Lopta je okrugla, a Radnički želi u Evropu. Sigurno će zbog ovog utakmica biti pod još većom prismotrom, baš zato da bi se izbegle sve ove insinuacije. Interesantno je da ove komentare kako je neregularno prvenstvo pišu isključivo delije - iz aviona se vidi, kojima je do pre samo par dana sve bilo regularno. Još je interesantnije da ne vide mogućnost da Zvezda na sportskom terenu postane šampion - verovatno zato što su svesni koliko je njihov tim u kolapsu. Ako kojom nesrećom Partizan izgubi neku od narednih utakmica, istima će odjednom sve postati vrlo regularno, na čelu sa Zvezdanom Terzićem i timom zvezdinih advokata. Toliko o poštenju.

kezinjo

pre 6 godina

citam komentare koliko ste glupi glupa vam racunica... radnicki da bi izasao u evropu potrebne su mu Max dve pobede znaci protiv vose ..i jedna protiv vecitih e sad vise sanse imaju protiv partizana jer igraju kuci ... sa druge strane mladost isto igra obe utakmice sa vecitim rivalima samo na stranu tu nema sta da trazi jedino kuci sa napretkom to ako dobije ceka kiks nislije koji moraju da dobiju dve tekme max...tako da ova kvota ne cudi.. jer sl.kolo ima da grizu protiv partizana ..zvezdas pozz prosta racunica

Izgubljeni komentator

pre 6 godina

То се дешава и у осталим лигама. Нпр. на Леганес квота 1.6 а на Еспањол (који је десет места изнад) буде 3.5... Просто се Еспаљол не бори ни за шта, а ови за опстанак.

Nislija

pre 6 godina

Jos jedna stvar,Gospodinu Poledici uporno smeta kvota na Radnicki , a zasto mu ne smeta kvota 1.2 na kec zvezde protiv mladosti? ne vidim ni jedan razlog zasto kvota na zvezdu ne bi bila recimo 2.1

Do prvog

pre 6 godina

Sta je cudno??Pa u Italiji,Engleskoj,Spaniji zadnja 2-3 kola ista slika...isto totalni favoriti vise to nisu i kvote male na timove koji se bore za opstanak...
Prvenstvo namesteno?Da...jer Zvezda sa ovim timom da bude 700 dana prva...pa imatr li vi oci?Onda dodje faktor iznenadjenja na koga Terzic nije racunao u vidu...ANDJELKOVICA...a mislio je da je jedan od njihovih ?

Ivan

pre 6 godina

Kako nikom nije cudno da je kk partizan gubio na svim poluvremenima utakmica koje je pobedio? U nekim utakmicama je stizao ogromnu razliku. Da li su igrani prelazi i live kladjenje?

gg

pre 6 godina

setite se prošlogodišnjeg meča Radnicki-vojvodina na cairu, 0-3 i penal i crveni i to sve za 45minuta, sudija odlučio meč a igrači radničkog se nisu previše bunili, možda je sad došlo vreme za povratak duga..

sokodzoveorla

pre 6 godina

a svi vi kao niste znali da su nam prvenstva namestena pa vam je sad ova promena kvote na utakmici Vojvodina Radnicki OTVORILA oci? :D jedna utakmoca koja nije no pocela, a koliko titula i namestenih sezona...pisite o tome,pustite vi Radnicki,nego da vratite sve pare gradjanima Srbije koje su otete kako bi se finansorali partizan i zvezda,to je za mene veci problem nego promena kvote na 1 utakmici, to je kriminal,dobri rano.

Вања

pre 6 godina

Dok UEFA ne reaguje i zabrani ucesce svih srpskih klubova u Evropi nece ovde biti pomaka na bolje. Dotle ce nasim fudbalom harati Kokeze Mokeze Vazure Terzice.

NSBGD

pre 6 godina

Desava se da je preposteni partizan zatvorio radnickom sve utakmice da bi im radnicki dao bodove kada budu igrali u Nišu predzadnje kolo
(Obavesten, 13. maj 2017 10:25)
Ozbiljno? A u poslednjem kolu Radnicki igra sa...CRVENOM ZVEZDOM!!!
Da nije racunica da Radnicki pobedi Vojvodinu, racuna i na pobedu na svom terenu ili nereseno protiv Partizana, pa poslednju moze i da izgubi, jer Partitan i Zvezda moraju da pobede Mladost, odnosno Javor a Vojvodina u poslednjem kolu Javor na svom terenu? Ili se namesta Partizanu jer se zna da ce Zvezda u poslednjem kolu da pusti Radnicki posto on izgubi od Partizana?! Sa 3 boda Radnicki moze da se slika.
Ccc...za koga li se zatvara?

Rajko

pre 6 godina

U Italijskoj ligi deceniju su kvote u zadnjih par kola smiješne pa opet nikom nista..jednostavno,igra onaj kome treba a ovi drugi uigravaju igrace ili jednostavno ne žele da zapinju,mozda sledecu godinu njima bude trebalo..

Lošmi

pre 6 godina

Pa sat je tu cudno? vosi ne treba,nis se bori za evropu. A niste nikad videli u italijanskoj ligi pred kraj takmicenja bude 1,3 kvota na X? To vam je ok i nikom nije sumnjivo?
(JOP, 13. maj 2017 10:25)

A Italijani su inače poznati po poštenju kada je fudbal u pitanju.:)

čika Boki

pre 6 godina

Ako Voša pobedi Radnički, sve je rešeno i Radnički nema motiva protiv Partizana. Dakle, Partizan lagano osvaja prvenstvo. Dakle , grobari, kec ko vrata.
Ako Radnički dobije, a zvezda učini Radničkom i pobedi Mladost, Radničkom se otvara da pobedom protiv Partizana obezbedi evropu i može da izgubi od zvezde u zadnjoj utakmici!
2+2=5 pitajte terzu...
Dakle, u Novom Sadu 2 ko vrata, a Mladost? Oni su već otpisani, osim 2 na Rajku. Ako tu dođe 2, što je realno, biće penala, pljuštaće crveni, a ako treba, advokat već piše i saopštenje...

Bivši grobar

pre 6 godina

Ima i nečeg poučnog u ovom našem raspalom fudbalu, mislim društvu. Tako sam nedavno saznao da osoba A od osobe B može da bude "premirana", dok ionako već duže vreme utakmice ne počinjemo utakice nego ih startujemo. Srećno Radničkom večeras!

Vračarac

pre 6 godina

Prvenstvo je namesteno od prvog kola !
(Nista cudno, 13. maj 2017 10:27)

Ostaje da vidimo ko je ove godine izabran da bude šampion tog nameštenog prvenstva.

šijan

pre 6 godina

Isto tako je pre tri kola bila kvota 1.3 na pobedu Radničkog u gostima protiv Mladosti, kvota je bila kao da igra sa nekim trećeligašem, pa je na kraju bilo 3:2 za Mladost (iz 1 u 1), ne mora da znači da je nameštena utakmica...

mikicar

pre 6 godina

Zar niste videli u Italiji pred kraj kad na primer obe ekipe idu po bod, pa vidite kvote na X budu 1,35?
Cak se secam i u Engleskoj da je bilo pre nekoliko godina kad je Mancester igrao u gostima sa Sanderlendom mislim. Jednima treba bod za titulu, a drugima bod za opstanak. X bio 1,45 i dosao naravno. Ovi se dodavali pred kraj ispred svog gola, a ovi drugi nisu hteli da ih napadaju.

James

pre 6 godina

Najveci retardi su ovi koji se loze i prate ovu ligu , ovu lakrdiju , ovaj mix kriminala i loseg fudbala ! Kurcevitih kikireza koji se kocopere na terenu ! Fudbaleri.. specijalna vrsta ljudi ..

Car Uros

pre 6 godina

Nije to nista,pre par kola u spanskoj 2 ligi,Segundi,kvota na gostujuci Levante koji je PRVI na tabeli bila oko 5 a na domacu ekipu bila priblizno 1.60,ta ekipa je negde na sredini tabele.I zamislite "cuda" Levante izgubio od te ekipe u gostima 2-1.Meni se u prvi mah ucinilo da je greska kad sam video u listi ali izgleda da nije bila greska.

Bastard

pre 6 godina

I malo upuceni u nas fudbal znaju da se Radnicki gura za to cetvrto mesto.
(Marko, 13. maj 2017 10:18)

Radnicki zadnje tri utakmice igra protiv tri prvoplasirane ekipe prvenstva.Vosa ih mozda i pusti jer joj ne treba a i trener je izjavio da ce da odmara neke igrace...
Jel i ti mislis da ce partizan a i zvezda da puste Radnicki?

hudini

pre 6 godina

medrano cirkus liga sto je jos gore neshvataju da ce im biti sve gore i gore i da sami sebe gase tj celu ligu kada sada nemaju publiku pa koce gledati neke druge klubove recimo iz marinkove bare pustog silova lebana medvedje hetina i kozna iz kojih mesta koje prosecan srpski gradjanin nema pojma da postoje ali vazno je da su vlastodrsci u beogradu nisu novom sadu trenutno zadovoljni a posle njih sta nas briga potop jbg mismoi namireni i to je to

IamZlatanIbrahimovic

pre 6 godina

Nema to veze,kad je Pazar gostovao u Subotici proslo kolo il pretproslo kvota je sa 3.6 pala na 1.6 da bi Pazar izgubio sa 4-2 kasnije..

pepe papa

pre 6 godina

pa menjaju se zbog velikog broja uplata na 1..i kada bi igrali real i zvezda,ako bi bio nenormalno veliki broj uplata 2,pala bi kvota,logicno

Patlidzan

pre 6 godina

A sta je tu nerealno? Pa da prate fudbal ti sto sede u foteljama oni bi znali da nije nerealno! Radnickom treba Evropa a Vojvodina je vec ima. Radnicki izlazi u punom sastavu Vojvodina bez standarnih igraca jel ih Batak odmara. Kladionice prate fudbal a ne kao nasi funkcioneri koji vise tvituju nego sto prate sta se desava. Nista tu nije namesteno.
(wroom1975, 13. maj 2017 13:09)
A za sta ih Batak odmara? Za finale kupa ili finale lige sampiona?

NS BOY

pre 6 godina

Fudbal - STOP!
Ukinite fudbal.
Pohapsite one koji se kriju iza navijackog plasta.
Finansijska sredstva preusmerite ka drugim sportovima.