Košarka 74

Utorak, 09.05.2017.

20:25

"Jokić odlučuje za 20-30 dana,Nedović neće u CSKA"

Najuticajniji košarkaški menadžer u Evropi Miodrag Ražnatović rekao je da Nikola Jokić još nije odlučio da li će igrati na Evropskom prvenstvu ove godine.

"Jokiæ odluèuje za 20-30 dana,Nedoviæ neæe u CSKA" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Mskke

pre 6 godina

Jokić sledeće leto postaje slobodan agent i Mišku je ključno da Jokić dobije što bolji ("čitaj maksimalni") ugovor na 5-6 godina i da se i jedan i drugi obezbede od kraja života. Sve ostalo su šuplje priče.

wer

pre 6 godina

el jos uvek ne kapirate gde je miskova menadzerska "telegencija"?

za njega nema intresa da formirani igraci (kapitalci) igraju za reprezentaciju, samo moze da bude stete

sa druge strane razni korovi koje je doticni gurao u reprezentaciju mogu samo da imaju visu cenu posle.

muka me uhvati kad pomislim kako je kao bagerom gurao nesrecnog micica u reprezentaciju, i to i dalje radi, svaki put kad ovaj prebaci 20 poena idu tekstovi o njegovoj 'vanserijskoj formi'

ovaj covek je odlican za sebe i kesh, ali je prava stetocina za intrese nase kosarke kao sporta (a ne kao biznisa)

znalac

pre 6 godina

ljudi ko se nije ozbiljnije bavio kosarkom u mladjim kategorijama, taj ne zna nista o doticnom. lako je biti dobar covek i dobar menadzer izgradjenim igracima. fora je sto on sistematski unisti 90% talenata koji su lagano mogli da igraju bar evrokup kosarku a mnogi i el, ali im nije dozvoljeno i sira javnost to ne zna. a najveca moc miskova koju je demonstrirao je da nemanja krstic bude u 12 A reprezentacije, a u juniorskim danima je davao 10p po mecu.

Novosadjanin.

pre 6 godina

Mark Gasol je zver, ali nije propustao akcije sa Spancima. Ne razumem zasto ne moze da radi na sebi do pocetka priprema. Pa nema 35 godina, mlad je. Kako je trenirao Drazen Pertovic u njegovim godinama. Pricao je njegov saigrac da su jednom dosli u hotelsku sobu posle utakmice i Drazen je umesto da odmara vozio stacionarni bicikl 2 h...To su sitnice samo, ali govore najbolje o igracima. Nikola ce sada u Somboru da kulira 2 meseca, nece uci u teretanu.

Кнез Мишкин

pre 6 godina

Прилично је јасно чија је одлука да Јокић не игра за репрезентацију. Мишко је овом изјавом ставио тачку на ту тему.

ali lupate, bas lupate

pre 6 godina

Jokara fransizni igrac pa fransizni igrac! Ama pojedinci da vam objasnim posto ocito ne razumete sta ta rec uatvari znaci ali ju pominjete jer ste ju culi negde vezano za nba! Fransizni igrac je teska rec, a jos tezi igrac! Ako je netko najbolji ili jedan od 2 najbolja igraca ekipe to automataki ne znaci da je fransizni igrac, malo je fransiznih igraca a Jokara za sada to nije a oitanje je dali ce i biti! Fransizni igraci novijeg doba su: lebron, dirk, dankan,kari,kobi,westbruk,davis,tavns...sve ostalo je imalo ili ima cenu..ejjj ljudi su kaznsa menjali, pa zar mislite da amerima Jokic bolje kotira?

Simon

pre 6 godina

Dobro je što je Miško takav entuzijasta po pitanju prenošenja znanja na studente. Imao bi veoma interesantna predavanja po pitanju menadžmenta u sportu. On je menadžer, ali totalno van klišea koji kod nas ima to značenje i koje je naravno totalno pogrešno ako pogledamo masu tih polukriminalnih ili kriminalnih ljudi. Po fudbal pogotovo, to je pogubno. Da imamo vaspitane i sposobne menadžere u sportu koji će znati i kako se skautira i ko šta radi i ko gde ide.

Srdjan

pre 6 godina

Neka ne dolazi. Ne trebaju nam ti sto se razmisljaju da li hoce ili nece da igraju za reprezentaciju svije zemlje. To je najveci ponos za sportiste. Treba se vratiti samo jednu generaciju unazad i videti kako se odnosi prema reprezentaciji.

gari

pre 6 godina

e stvarno da covek ne poveruje, pa nece igrati dan i noc ima par revijalnih i eventualno dve ozbiljne tekme, ako mu to unisti karijeru onda stvarno ....

masterkg

pre 6 godina

Ljudi ovaj covek se i predstavlja kao pravi robovlasnik. Kao da smo u srednjem veku. Da sam igrac nikad ne bih zeleo da mi takav bude menadzer.
(mmajstor, 09. maj 2017 21:43)

Da si igrač, ti bi najviše voleo da ti on bude menadžer ...

Delije Čikago

pre 6 godina

Nikola je kapitalac zarobljen u mreži agenta koji je njegov vlasnik, legitimno jeste, moralno svako ne, uostalom šta je moralno u ovoj zemlji?!

jablan

pre 6 godina

kao sto neko rece Misko se zalaze da Jokic propusti prvenstvo. Mislim da je i Jokicu isto bitno da se sto bolje spremi za sledecu, definitivno kljucnu sezonu u karijeri i da izbegne eventualne povrede(mada se onakvi ne povredjuju). Meni uopste ne bi smetalo da Jokic preskoci ovo prvenstvo,neka se sto bolje srpemi ,Boze zdravlja od sledece godine kad potpise visegodisnji ugovor pa ce igrati za reprezentaciju. Mislim da je to najbolje i fer na prvom mestu za njega ,a Srbija ce se vec snaci jedno takmicenje imamo dosta petica. Marijanovic,Radulja,Kuzmic...

antiDebil

pre 6 godina

Zar ovaj da odredjuje ko ce igrati za reprezentaciju?!?!
(Srdjan, 09. maj 2017 21:05)

Itekako hoce, i moze. Pa nek savez nastavlja da tera kontru
(nista o nicemu, 9. maj 2017 21:10)

Ne, ovaj ne moze da odredjuje ko ce igrati za reprezentaciju !
I kada bi se taj savez unormalio i doveo u red, mnogo bi vecu stetu savez mogao da napravi ovom tipu nego ovaj savezu. Samo sto ovde sve funkcionise naopako, pa i kosarka !

Nemus

pre 6 godina

(Cole, 9. maj 2017 20:50)

Momku od 22 godine KLUČNA sledeća godina. Kako da nije. Momak ako bude zdrav igrati tamo nekih 10+ godina i svaka će mu sezona za vas pametnjakoviće biti KLJUČNA.

Bane

pre 6 godina

(мењам Призрен за Џенкинса, 9. maj 2017 22:00)

Jokić ima 22 godine i sigurno mu sledeća godina nije odlučujuća u karijeri. To što pričaju o sledećoj sezoni je priča za malu decu. Oni jednostavno neće da puštaju igrače jer su u njih uložili lovu bole bre njih briga za reprezentaciju. Drugo od sledeće godine menja se sistem takmičenja tako da već od dogodine će biti dosta praznih godina.

Kad vi mislite da gari igra sada kad je pun snage sa 22 godine ili kad omatori sa 30+ godina. Tada će mu trebati više vremena za odmor nego sad. Tako da treba da igra ako hoće da igra a ne to da li mu je presudna sledeća sezona.

I Miško gleda svoj interes i njega puno briga za reprezentaciju.

mailman

pre 6 godina

I da celo leto provede na pecanju opet ce mu Denver ponuditi tih 50-60 miliona, odgovorno tvrdim da za ovakvu "neutreniranu" verziju Jokica bi bar jedno 3 NBA kluba izasla sa max ponudom. A to je zato sto je njegova najveca prednost, pored talenta, nesebicnost, tj. taj spoj talenta i nesebicnosti, on je taj "lepak" koji povezuje raspale timove u funkcionalnu celinu, drazi mu je tim od statistike, to je nesto sto je retko u toj ligi i sto Jokicu enormno podize vrednost i to na duze staze

.

pre 6 godina

Ajde stavite se u pozicuju Jokica. Momak je na putu da napravi fantasticnu karijeru i ovo ljeto moze da mu bude presudno. da li ce da igra za reprezentaciju ili da se individualno spremi i mozda vec sledece sezone bude jedan od nba zvijezdi. u toj situaciji mislim da bi svi mi da smo na njegovom mjesto odabrali karijeru... zato ne furajte nacionalizam iz fotelja to je najlakse :)

Kvatro

pre 6 godina

Vidim ovde sve pametnice, patriote, Misko ovo Misko ono itd. Kakav bre Misko odlucuje gazda Denvera odlucuje. Niste ni svesni kakav je to biznis i koja je para u pitanju u NBA. Pa oni su samo za TV prava dobili milijardu dolara. Neko kaze Sale brzo precrtava hahaha kakav bre Sale ima da radi sa onim sto mu se pojavi i to je to. Neko rece drzava da zastiti prava igraca alo bre zemljace svet se promenio sport se promenio jel vidis da su klubovi i lige jaci od saveza da mogu i saveze bi ukinuli. Zato i savezi cute jer ako se pobune nema vise EP i SP.

TBD

pre 6 godina

Biće mi, kao i svakome ko voli košarku, Ÿao ako Jokić ne bude igrao na EP, ali to je svakako, samo njegova odluka. Momak je dovoljno pametan da zna šta mu je činiti, a ovdašnja dokona javnost će ga pljuvati, ako ne zaigra, jer, bože moj, nije patriota, a ako zaigra i ne bude najbolji u ekipi, zbog toga što "se ne trudi dovoljno", što je u mislima u Denveru, itd... Koliko smo spremni da ono što ne poznajemo kudimo, pokazuju svi ovi plitkoumni komentari o ulozi i poslu menadžera, prosto je fenomenalno kako bi svako od nas bio bolji od Miška, verovatno kao što bi bili bolji selektori od Saleta. Neshvatljivo smo plitki. Bez menadžera ne mogu ni Mesi, ni LBJ, ni Murinjo. Da li se iko od vas zapitao zbog čega je to tako? Oh, da, još jedna bitna stvar kad je naš mentalitet u pitanju, uspeh ne praštamo, ni onima koji su najveći u svom sportu, najuspešniji u svom poslu. Zašto? Zato što je nivo unutrašnjeg nezadovoljstva ogroman i zato što ne umemo da ga usmerimo na nešto dobro za sebe. I zato što nam je, nekako, lakše da nekog nazovemo kriminalcem ili optužimo za doping nego da mu aplaudiramo i ugledamo se na njega. Zato smo, između ostalog, tu gde jesmo...

skener

pre 6 godina

Koliko sam razumeo, sledeće leto nema svetskog prvenstva, tako da će Jokić moći da trenira koliko želi. Ne znam što se insistira na tome da mu je sledeća sezona ključna, kad nakon nje ima još bar deset da igra, tako da će on morati svako leto da radi na svom telu. Razumem da Miško hoće da osigura što bolji ugovor, ali Denver je već potvrdio da hoće da vrti igru oko njega. Tako da neka osvoji EP i pravac NBA plejof :-)

SrbEUin

pre 6 godina

Imam utisak da Miško na sve načine pokušava da ubaci Bobija u rep i da mu na taj način oživi karijeru. To će biti mnogo lakše ako Jokić ne igra.
Jokić sada radi na sebi i sprema se za sledeći svetski kup i kasnije OI. Njemu je mesto sigurno, i ne mora sada da se cima. On je preskočio i prošlo EP pa mu Sale nije zamerio.
Miško sve radi u interesu svojih štićenika, i to sinhronizovano za više njih, a ne samo jednog.
To je posao agenta.
Posredno, ako je igračima dobro, biće dobro i za rep, ne treba ih pljuvati. Preskakali su ranije i Novica, i Mačvan pa ih ne pljuju. Pljuju samo zvezdaše. I Miška, što više ne sarađuje sa Tošom i kompanijom. Dok im je dovodio Pekmene i ostale bio im je idol.

мењам Призрен за Џенкинса

pre 6 godina

Јокићу, брате, пропусти ово ЕП. Ово је за тебе можда и пресудан моменат у каријери. Ради на себи ову годину јер ћеш нам требати за наредних 15! Тренутно не стојимо лоше на позицији центра али за коју год. биће чупаво. И зато РАДИ НА ТЕЛУ И ОДБРАНИ, па даће Бог да у НБА од Европљана будеш раме уз раме Новицком.( свака част осталима али Новицки најјачи играч икада из Европе у НБА)

Dejan

pre 6 godina

@ mmajstor
Lepa i naivna ideja. Nazalost, 21. vek je, sportisti su odavno roba i predmet trgovine, i normalno je da su trgovci (menadzeri) u tome glavni. Oni su posrednici, prodavci izmedju "robe" i "kupca". Imaju svoju "robu" o kojoj brinu, kontakte kod kupaca (klubova), i to funkcionise u svetu sporta. Ovaj Raznatovic je marginalan u poredjenju sa fudbalskim menadzerima poput Raiole ili Mendesa, koji po prelaznom roku sklope ugovora za preko milijardu dolara. Jednostavno, stvari tako funkcionisu. Koliko god mi koji volimo sport mrzeli to, sport je odavno postao vrlo razvijen i unosan biznis. A Jokic je u nezgodnoj situaciji jer zeli da igra kosarku, ali ima i poslodavca koji ga hrani,a koji zeli da ne igra. Videcemo sta ce biti na kraju. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

mmajstor

pre 6 godina

Lepa i naivna ideja. Nazalost, 21. vek je, sportisti su odavno roba i predmet trgovine.
(Dejan, 09. maj 2017 22:25)

Trenutna praksa je vise vezana za 18. vek i doba ranog kapitalizma, a mozda i feudalizma u srednjem veku. Ako je ideja dobra i lepa, u 21 veku bi mogli odredjeni ljudi u kosarkaskim institucijama da podignu svoj glas i zastite igrace i klubove od ovakvih mesetara. Rezultat bi bio to sto bi samo oni ostali bez svojih masnih provizija, a sve bi funkcionisalo kao i do sad samo mnogo cistije i jasnije. Ako takvi menadzeri drze ovaj sport u kandzama, onda nije ni cudo sto nijedan klub u Evropi ne radi sa profitom, jer cilj nije profit za klub nego za menadzera...i verovatno nekog funkcionera koji je sa njima u dilu.

zoki

pre 6 godina

Јокићу, брате, пропусти ово ЕП.
(мењам Призрен за Џенкинса, 09. maj 2017 22:00)

Raduljice, Teo, Bogdane, Kalina, Simone, Stimcu, Nedovicu, braco, propustite svi ovo EP. Zasto bi neko radio na svom telu, a neko krvario za reprezentaciju? A na EP sa Dzenkisom, Micovim, Velickovicem i Bobijem. Posto EP ispade kazna za igrace, ne vidim drugo resenje.

BgHQ

pre 6 godina

Ljudi smorili ste vise sa pritiscima po patriotskoj osnovi.Pustite momka da sam odluci sta mu je ciniti.Nece biti ni prvi ni poslednji koji je igrao ili otkazao neko prvenstvo.Radili su to pre njega sve nase kosarkaske legende od 90ih pa na ovamo i nikome nije stavljano toliko breme na ledja.

mmajstor

pre 6 godina

Ljudi ovaj covek se i predstavlja kao pravi robovlasnik. Kao da smo u srednjem veku. Da sam igrac nikad ne bih zeleo da mi takav bude menadzer.

Pedjica odelo ne skida

pre 6 godina

Miško, kako komentarišeš KK Vrsac koga vodi ekipa koja je već ugasila Kk Lionse i Radnički Kragujevac. Vrsac je trenutno prezaduzen i njemu preti gašenje zato sto potpisuju ogromne ugovore sa igracima a zatim dele pare sa igracima i menadzerima i pune svoje dzepove a gase klubove. Zar ne postoji zabrana rada u kosarci za takve likove koji nikada na koš nisu ni šutnuli..... I vi nezavisni novinari istrazite i pokrenite slučaj....

mmajstor

pre 6 godina

Moglo bi na nivou Fibe ili Uleba da se uvedu standardni template ugovora izmedju igraca i klubova. Prilicno pojednostavljen, i bez skrivenih klauzula, gde bi se samo unosio rok trajanja ugovora, plata po godini, bonusi, i jos par bitnih stvari. Pred potpisivanje bi samo neki cinovnik prosao kroz ugovor da jos jednom proveri da li je klub ipak uneo neku dodatnu klauzulu. Takav ugovor bi stitio prava igraca, jer bi bio standardizovan, samo bi se menjale cifre. I nek mi onda neko kaze zbog cega bi tada igraci morali da imaju svoje 'menadzere' ? Menadzeri bi samo radili za klub, za platu, i jedini zadatak bi im bio da kontaktiraju igrace za koje je klub zainteresovan.

Saša

pre 6 godina

Ljudi, da li znate šta većina rukija i mladih igrača radi sada? Rade naporno u teretanama i spremaju se za sledeću sezonu. Da bi uspeo, moraš da radiš. Ne možeš samo talentom. Denver u Jokiću vidi franšiznog igrača i zato ga savetuju da se posveti svom telu. Da, može da igra ako želi ali posle kreću posledice. Ostaje slab u odbrani gde će jaki da zakucavaju preko njega.

Nemanja

pre 6 godina

Nikako ne moze da prezali sto nije asistent na pravnom nego najmocniji menadzer za kosarku u Evropi,i ko zna koliko para zaradjuje......Patetika.

flojd

pre 6 godina

Najuticajniji? Hahaha... Pa vi niste čuli za Radeta Filipovica, čoveka koji ima Klej Tompsona, Dragiće, pronašao Yao Minga, zastupao Stiv Nesha I jos brdo NBA zvezda I najboljih igrača Evrope.

nista o nicemu

pre 6 godina

Zar ovaj da odredjuje ko ce igrati za reprezentaciju?!?!
(Srdjan, 09. maj 2017 21:05)

Itekako hoce, i moze. Pa nek savez nastavlja da tera kontru

milos

pre 6 godina

Jokić, mora i može da kaže NE ovom EP. 
(Cole, 9. maj 2017 20:50)

Cole mora i moze da prestane da je nesto bitan i da se za nesto pita.

Ajvanho

pre 6 godina

Kako verovati coveku koji otvoreno prizna da spletkari i jos to predstavlja kao uspeh. Njemu jedina svetinja je njegov interes i nemojte da se zavaravate time sto ima nase drzavljanstvo da ce biti sentimentalan zbog toga.
A prosto neverovatno je i to da o nekim ljudima ne moras nista da znas da bi znao kakvi su i doticni je tipican primer za to

Divos

pre 6 godina

Мишко је признао оно што знамо. Воли да твитује, протура информације и дезинформације, некад мало и мути воду, и наводи је на свој млин. Некад то донесе добро и "његовом играчу".
Има и медије на које има јак утицај, спинују текстове по његовим жељама, а када даје изјаве, увек је то прорачунато, што ће рећи, није му сваку веровати.

Око одласка у НБА увек постоји дилема, да ли играчи треба да оду што млађи, или као већ формирани. Ако гледамо задње 2 деценије имамо свакојаких примера, и ту се увек треба доста тога да вам се поклопи да успете у НБА
Међутим, наредних година ствари ће се драматично променити. Повећањем селери-капа створиће се огроман јаз између НБА и Европе, пре свега у зарадама. И ту ће сви играчи сваку прилику да се докопају НБА уграбити, били они формирани, млади или презелени.
Мишко је на време разумио како ће ићи ти процеси, зато и добро игра ову игру. И да, у праву је, није искључено да неки играч из КЛС који и нема најбољи третман у садашњем клубу, попут Симанића или Раданова, успије у НБА.

Што се Јокића тиче, разумемо став Денвера, они би волели да одмара, и Мишко мути воду из неких својих разлога, али и Јокић треба да игра ЕП, из много разлога, помоћи ће Србији на ЕП, а и њему ће рад и играње за националну селекцију користити да постане комплетнији играч. Апсолутно сам уверења да ће играти.

Peca

pre 6 godina

Savetovao je i Misko njegovog agenta Jokica da bi bolje bilo preskoci Evropsko prvenstvo jer kao sto svi znamo,Nikola treba da potpise visegodisnji ugovor sa Denverom koji ce biti sigurno preko 50,60 miliona dolara...A samim tim,Misku ide ta menadzerska provizija...Koja na ovu cifru nece biti mala...Znaci,Nikola je njegov kapitalac i zbog toga se zalaze da Nikola preskoci Evropsko prvenstvo...

Miroljub Petrovic

pre 6 godina

On mora da igra za reprezentaciju,ako je Srbin.Da kaze ne onim belosvetskim mafijasima i da bude uz svoj narod.Kakva teretana.Da dodje da jede ovas i jecam,pa da razbije one napumpane prevarante.Nema izgovora.Denver hoce ovo,Misko hoce ono...Jel neces da igras?Dobro.Izadju Tesanovici na celu sa Tesom i kraj price bato.Ako nece da igra,nek ide u Ameriku.Kakva teretana,kakvi bakraci.

Cole

pre 6 godina

Aman ljudi, spustimo loptui ne nabijajmo Jokiću dodatni pritisak, jer svako ko imalo voli reprezentaciju, mora da razume da je njimu sledeća sezona KLJUČNA za dalji tok karijere. Pa valjda je bolje da propusti ovo EP, da skine par kilograma sala a da dobije par kilograma mišića i da konačno dobijemo "MONSTRUMA" od igrača i da na
SP i OI koliko toliko možemo da se nosimo sa Amerima. Dakle, zbog budućnosti reprezentacije
Jokić, mora i može da kaže NE ovom EP.

brm

pre 6 godina

Niko ne može da me ubedi da ovaj ne radi najviše za svoje interese.
(Zohan, 09. maj 2017 20:41)

Njegov posao je da igraču obezbedi klub u kojem će najbolje da se razvija, ima dobar ugovor i što dužu karijeru. Što bolji bude u tome, i njemu će biti bolje. Posao kao i svaki drugi. Ko radi za interese nekoga a da nema nikakve koristi od toga, taj je lud.

Caca

pre 6 godina

@Zohan Naravno da radi, kao u ostalom i svi drugi ljudi na svetu. Uspešni su oni koji svoje interese i interese svojih klijenata uspevaju da usklade.

brm

pre 6 godina

Niko ne može da me ubedi da ovaj ne radi najviše za svoje interese.
(Zohan, 09. maj 2017 20:41)

Njegov posao je da igraču obezbedi klub u kojem će najbolje da se razvija, ima dobar ugovor i što dužu karijeru. Što bolji bude u tome, i njemu će biti bolje. Posao kao i svaki drugi. Ko radi za interese nekoga a da nema nikakve koristi od toga, taj je lud.

Caca

pre 6 godina

@Zohan Naravno da radi, kao u ostalom i svi drugi ljudi na svetu. Uspešni su oni koji svoje interese i interese svojih klijenata uspevaju da usklade.

flojd

pre 6 godina

Najuticajniji? Hahaha... Pa vi niste čuli za Radeta Filipovica, čoveka koji ima Klej Tompsona, Dragiće, pronašao Yao Minga, zastupao Stiv Nesha I jos brdo NBA zvezda I najboljih igrača Evrope.

Peca

pre 6 godina

Savetovao je i Misko njegovog agenta Jokica da bi bolje bilo preskoci Evropsko prvenstvo jer kao sto svi znamo,Nikola treba da potpise visegodisnji ugovor sa Denverom koji ce biti sigurno preko 50,60 miliona dolara...A samim tim,Misku ide ta menadzerska provizija...Koja na ovu cifru nece biti mala...Znaci,Nikola je njegov kapitalac i zbog toga se zalaze da Nikola preskoci Evropsko prvenstvo...

Pedjica odelo ne skida

pre 6 godina

Miško, kako komentarišeš KK Vrsac koga vodi ekipa koja je već ugasila Kk Lionse i Radnički Kragujevac. Vrsac je trenutno prezaduzen i njemu preti gašenje zato sto potpisuju ogromne ugovore sa igracima a zatim dele pare sa igracima i menadzerima i pune svoje dzepove a gase klubove. Zar ne postoji zabrana rada u kosarci za takve likove koji nikada na koš nisu ni šutnuli..... I vi nezavisni novinari istrazite i pokrenite slučaj....

zoki

pre 6 godina

Јокићу, брате, пропусти ово ЕП.
(мењам Призрен за Џенкинса, 09. maj 2017 22:00)

Raduljice, Teo, Bogdane, Kalina, Simone, Stimcu, Nedovicu, braco, propustite svi ovo EP. Zasto bi neko radio na svom telu, a neko krvario za reprezentaciju? A na EP sa Dzenkisom, Micovim, Velickovicem i Bobijem. Posto EP ispade kazna za igrace, ne vidim drugo resenje.

Divos

pre 6 godina

Мишко је признао оно што знамо. Воли да твитује, протура информације и дезинформације, некад мало и мути воду, и наводи је на свој млин. Некад то донесе добро и "његовом играчу".
Има и медије на које има јак утицај, спинују текстове по његовим жељама, а када даје изјаве, увек је то прорачунато, што ће рећи, није му сваку веровати.

Око одласка у НБА увек постоји дилема, да ли играчи треба да оду што млађи, или као већ формирани. Ако гледамо задње 2 деценије имамо свакојаких примера, и ту се увек треба доста тога да вам се поклопи да успете у НБА
Међутим, наредних година ствари ће се драматично променити. Повећањем селери-капа створиће се огроман јаз између НБА и Европе, пре свега у зарадама. И ту ће сви играчи сваку прилику да се докопају НБА уграбити, били они формирани, млади или презелени.
Мишко је на време разумио како ће ићи ти процеси, зато и добро игра ову игру. И да, у праву је, није искључено да неки играч из КЛС који и нема најбољи третман у садашњем клубу, попут Симанића или Раданова, успије у НБА.

Што се Јокића тиче, разумемо став Денвера, они би волели да одмара, и Мишко мути воду из неких својих разлога, али и Јокић треба да игра ЕП, из много разлога, помоћи ће Србији на ЕП, а и њему ће рад и играње за националну селекцију користити да постане комплетнији играч. Апсолутно сам уверења да ће играти.

skener

pre 6 godina

Koliko sam razumeo, sledeće leto nema svetskog prvenstva, tako da će Jokić moći da trenira koliko želi. Ne znam što se insistira na tome da mu je sledeća sezona ključna, kad nakon nje ima još bar deset da igra, tako da će on morati svako leto da radi na svom telu. Razumem da Miško hoće da osigura što bolji ugovor, ali Denver je već potvrdio da hoće da vrti igru oko njega. Tako da neka osvoji EP i pravac NBA plejof :-)

Cole

pre 6 godina

Aman ljudi, spustimo loptui ne nabijajmo Jokiću dodatni pritisak, jer svako ko imalo voli reprezentaciju, mora da razume da je njimu sledeća sezona KLJUČNA za dalji tok karijere. Pa valjda je bolje da propusti ovo EP, da skine par kilograma sala a da dobije par kilograma mišića i da konačno dobijemo "MONSTRUMA" od igrača i da na
SP i OI koliko toliko možemo da se nosimo sa Amerima. Dakle, zbog budućnosti reprezentacije
Jokić, mora i može da kaže NE ovom EP.

Nemanja

pre 6 godina

Nikako ne moze da prezali sto nije asistent na pravnom nego najmocniji menadzer za kosarku u Evropi,i ko zna koliko para zaradjuje......Patetika.

BgHQ

pre 6 godina

Ljudi smorili ste vise sa pritiscima po patriotskoj osnovi.Pustite momka da sam odluci sta mu je ciniti.Nece biti ni prvi ni poslednji koji je igrao ili otkazao neko prvenstvo.Radili su to pre njega sve nase kosarkaske legende od 90ih pa na ovamo i nikome nije stavljano toliko breme na ledja.

Ajvanho

pre 6 godina

Kako verovati coveku koji otvoreno prizna da spletkari i jos to predstavlja kao uspeh. Njemu jedina svetinja je njegov interes i nemojte da se zavaravate time sto ima nase drzavljanstvo da ce biti sentimentalan zbog toga.
A prosto neverovatno je i to da o nekim ljudima ne moras nista da znas da bi znao kakvi su i doticni je tipican primer za to

milos

pre 6 godina

Jokić, mora i može da kaže NE ovom EP. 
(Cole, 9. maj 2017 20:50)

Cole mora i moze da prestane da je nesto bitan i da se za nesto pita.

mmajstor

pre 6 godina

Ljudi ovaj covek se i predstavlja kao pravi robovlasnik. Kao da smo u srednjem veku. Da sam igrac nikad ne bih zeleo da mi takav bude menadzer.

Dejan

pre 6 godina

@ mmajstor
Lepa i naivna ideja. Nazalost, 21. vek je, sportisti su odavno roba i predmet trgovine, i normalno je da su trgovci (menadzeri) u tome glavni. Oni su posrednici, prodavci izmedju "robe" i "kupca". Imaju svoju "robu" o kojoj brinu, kontakte kod kupaca (klubova), i to funkcionise u svetu sporta. Ovaj Raznatovic je marginalan u poredjenju sa fudbalskim menadzerima poput Raiole ili Mendesa, koji po prelaznom roku sklope ugovora za preko milijardu dolara. Jednostavno, stvari tako funkcionisu. Koliko god mi koji volimo sport mrzeli to, sport je odavno postao vrlo razvijen i unosan biznis. A Jokic je u nezgodnoj situaciji jer zeli da igra kosarku, ali ima i poslodavca koji ga hrani,a koji zeli da ne igra. Videcemo sta ce biti na kraju. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

nista o nicemu

pre 6 godina

Zar ovaj da odredjuje ko ce igrati za reprezentaciju?!?!
(Srdjan, 09. maj 2017 21:05)

Itekako hoce, i moze. Pa nek savez nastavlja da tera kontru

Miroljub Petrovic

pre 6 godina

On mora da igra za reprezentaciju,ako je Srbin.Da kaze ne onim belosvetskim mafijasima i da bude uz svoj narod.Kakva teretana.Da dodje da jede ovas i jecam,pa da razbije one napumpane prevarante.Nema izgovora.Denver hoce ovo,Misko hoce ono...Jel neces da igras?Dobro.Izadju Tesanovici na celu sa Tesom i kraj price bato.Ako nece da igra,nek ide u Ameriku.Kakva teretana,kakvi bakraci.

mmajstor

pre 6 godina

Lepa i naivna ideja. Nazalost, 21. vek je, sportisti su odavno roba i predmet trgovine.
(Dejan, 09. maj 2017 22:25)

Trenutna praksa je vise vezana za 18. vek i doba ranog kapitalizma, a mozda i feudalizma u srednjem veku. Ako je ideja dobra i lepa, u 21 veku bi mogli odredjeni ljudi u kosarkaskim institucijama da podignu svoj glas i zastite igrace i klubove od ovakvih mesetara. Rezultat bi bio to sto bi samo oni ostali bez svojih masnih provizija, a sve bi funkcionisalo kao i do sad samo mnogo cistije i jasnije. Ako takvi menadzeri drze ovaj sport u kandzama, onda nije ni cudo sto nijedan klub u Evropi ne radi sa profitom, jer cilj nije profit za klub nego za menadzera...i verovatno nekog funkcionera koji je sa njima u dilu.

Saša

pre 6 godina

Ljudi, da li znate šta većina rukija i mladih igrača radi sada? Rade naporno u teretanama i spremaju se za sledeću sezonu. Da bi uspeo, moraš da radiš. Ne možeš samo talentom. Denver u Jokiću vidi franšiznog igrača i zato ga savetuju da se posveti svom telu. Da, može da igra ako želi ali posle kreću posledice. Ostaje slab u odbrani gde će jaki da zakucavaju preko njega.

SrbEUin

pre 6 godina

Imam utisak da Miško na sve načine pokušava da ubaci Bobija u rep i da mu na taj način oživi karijeru. To će biti mnogo lakše ako Jokić ne igra.
Jokić sada radi na sebi i sprema se za sledeći svetski kup i kasnije OI. Njemu je mesto sigurno, i ne mora sada da se cima. On je preskočio i prošlo EP pa mu Sale nije zamerio.
Miško sve radi u interesu svojih štićenika, i to sinhronizovano za više njih, a ne samo jednog.
To je posao agenta.
Posredno, ako je igračima dobro, biće dobro i za rep, ne treba ih pljuvati. Preskakali su ranije i Novica, i Mačvan pa ih ne pljuju. Pljuju samo zvezdaše. I Miška, što više ne sarađuje sa Tošom i kompanijom. Dok im je dovodio Pekmene i ostale bio im je idol.

mmajstor

pre 6 godina

Moglo bi na nivou Fibe ili Uleba da se uvedu standardni template ugovora izmedju igraca i klubova. Prilicno pojednostavljen, i bez skrivenih klauzula, gde bi se samo unosio rok trajanja ugovora, plata po godini, bonusi, i jos par bitnih stvari. Pred potpisivanje bi samo neki cinovnik prosao kroz ugovor da jos jednom proveri da li je klub ipak uneo neku dodatnu klauzulu. Takav ugovor bi stitio prava igraca, jer bi bio standardizovan, samo bi se menjale cifre. I nek mi onda neko kaze zbog cega bi tada igraci morali da imaju svoje 'menadzere' ? Menadzeri bi samo radili za klub, za platu, i jedini zadatak bi im bio da kontaktiraju igrace za koje je klub zainteresovan.

мењам Призрен за Џенкинса

pre 6 godina

Јокићу, брате, пропусти ово ЕП. Ово је за тебе можда и пресудан моменат у каријери. Ради на себи ову годину јер ћеш нам требати за наредних 15! Тренутно не стојимо лоше на позицији центра али за коју год. биће чупаво. И зато РАДИ НА ТЕЛУ И ОДБРАНИ, па даће Бог да у НБА од Европљана будеш раме уз раме Новицком.( свака част осталима али Новицки најјачи играч икада из Европе у НБА)

masterkg

pre 6 godina

Ljudi ovaj covek se i predstavlja kao pravi robovlasnik. Kao da smo u srednjem veku. Da sam igrac nikad ne bih zeleo da mi takav bude menadzer.
(mmajstor, 09. maj 2017 21:43)

Da si igrač, ti bi najviše voleo da ti on bude menadžer ...

Nemus

pre 6 godina

(Cole, 9. maj 2017 20:50)

Momku od 22 godine KLUČNA sledeća godina. Kako da nije. Momak ako bude zdrav igrati tamo nekih 10+ godina i svaka će mu sezona za vas pametnjakoviće biti KLJUČNA.

mailman

pre 6 godina

I da celo leto provede na pecanju opet ce mu Denver ponuditi tih 50-60 miliona, odgovorno tvrdim da za ovakvu "neutreniranu" verziju Jokica bi bar jedno 3 NBA kluba izasla sa max ponudom. A to je zato sto je njegova najveca prednost, pored talenta, nesebicnost, tj. taj spoj talenta i nesebicnosti, on je taj "lepak" koji povezuje raspale timove u funkcionalnu celinu, drazi mu je tim od statistike, to je nesto sto je retko u toj ligi i sto Jokicu enormno podize vrednost i to na duze staze

Bane

pre 6 godina

(мењам Призрен за Џенкинса, 9. maj 2017 22:00)

Jokić ima 22 godine i sigurno mu sledeća godina nije odlučujuća u karijeri. To što pričaju o sledećoj sezoni je priča za malu decu. Oni jednostavno neće da puštaju igrače jer su u njih uložili lovu bole bre njih briga za reprezentaciju. Drugo od sledeće godine menja se sistem takmičenja tako da već od dogodine će biti dosta praznih godina.

Kad vi mislite da gari igra sada kad je pun snage sa 22 godine ili kad omatori sa 30+ godina. Tada će mu trebati više vremena za odmor nego sad. Tako da treba da igra ako hoće da igra a ne to da li mu je presudna sledeća sezona.

I Miško gleda svoj interes i njega puno briga za reprezentaciju.

gari

pre 6 godina

e stvarno da covek ne poveruje, pa nece igrati dan i noc ima par revijalnih i eventualno dve ozbiljne tekme, ako mu to unisti karijeru onda stvarno ....

Кнез Мишкин

pre 6 godina

Прилично је јасно чија је одлука да Јокић не игра за репрезентацију. Мишко је овом изјавом ставио тачку на ту тему.

TBD

pre 6 godina

Biće mi, kao i svakome ko voli košarku, Ÿao ako Jokić ne bude igrao na EP, ali to je svakako, samo njegova odluka. Momak je dovoljno pametan da zna šta mu je činiti, a ovdašnja dokona javnost će ga pljuvati, ako ne zaigra, jer, bože moj, nije patriota, a ako zaigra i ne bude najbolji u ekipi, zbog toga što "se ne trudi dovoljno", što je u mislima u Denveru, itd... Koliko smo spremni da ono što ne poznajemo kudimo, pokazuju svi ovi plitkoumni komentari o ulozi i poslu menadžera, prosto je fenomenalno kako bi svako od nas bio bolji od Miška, verovatno kao što bi bili bolji selektori od Saleta. Neshvatljivo smo plitki. Bez menadžera ne mogu ni Mesi, ni LBJ, ni Murinjo. Da li se iko od vas zapitao zbog čega je to tako? Oh, da, još jedna bitna stvar kad je naš mentalitet u pitanju, uspeh ne praštamo, ni onima koji su najveći u svom sportu, najuspešniji u svom poslu. Zašto? Zato što je nivo unutrašnjeg nezadovoljstva ogroman i zato što ne umemo da ga usmerimo na nešto dobro za sebe. I zato što nam je, nekako, lakše da nekog nazovemo kriminalcem ili optužimo za doping nego da mu aplaudiramo i ugledamo se na njega. Zato smo, između ostalog, tu gde jesmo...

Delije Čikago

pre 6 godina

Nikola je kapitalac zarobljen u mreži agenta koji je njegov vlasnik, legitimno jeste, moralno svako ne, uostalom šta je moralno u ovoj zemlji?!

antiDebil

pre 6 godina

Zar ovaj da odredjuje ko ce igrati za reprezentaciju?!?!
(Srdjan, 09. maj 2017 21:05)

Itekako hoce, i moze. Pa nek savez nastavlja da tera kontru
(nista o nicemu, 9. maj 2017 21:10)

Ne, ovaj ne moze da odredjuje ko ce igrati za reprezentaciju !
I kada bi se taj savez unormalio i doveo u red, mnogo bi vecu stetu savez mogao da napravi ovom tipu nego ovaj savezu. Samo sto ovde sve funkcionise naopako, pa i kosarka !

wer

pre 6 godina

el jos uvek ne kapirate gde je miskova menadzerska "telegencija"?

za njega nema intresa da formirani igraci (kapitalci) igraju za reprezentaciju, samo moze da bude stete

sa druge strane razni korovi koje je doticni gurao u reprezentaciju mogu samo da imaju visu cenu posle.

muka me uhvati kad pomislim kako je kao bagerom gurao nesrecnog micica u reprezentaciju, i to i dalje radi, svaki put kad ovaj prebaci 20 poena idu tekstovi o njegovoj 'vanserijskoj formi'

ovaj covek je odlican za sebe i kesh, ali je prava stetocina za intrese nase kosarke kao sporta (a ne kao biznisa)

Kvatro

pre 6 godina

Vidim ovde sve pametnice, patriote, Misko ovo Misko ono itd. Kakav bre Misko odlucuje gazda Denvera odlucuje. Niste ni svesni kakav je to biznis i koja je para u pitanju u NBA. Pa oni su samo za TV prava dobili milijardu dolara. Neko kaze Sale brzo precrtava hahaha kakav bre Sale ima da radi sa onim sto mu se pojavi i to je to. Neko rece drzava da zastiti prava igraca alo bre zemljace svet se promenio sport se promenio jel vidis da su klubovi i lige jaci od saveza da mogu i saveze bi ukinuli. Zato i savezi cute jer ako se pobune nema vise EP i SP.

jablan

pre 6 godina

kao sto neko rece Misko se zalaze da Jokic propusti prvenstvo. Mislim da je i Jokicu isto bitno da se sto bolje spremi za sledecu, definitivno kljucnu sezonu u karijeri i da izbegne eventualne povrede(mada se onakvi ne povredjuju). Meni uopste ne bi smetalo da Jokic preskoci ovo prvenstvo,neka se sto bolje srpemi ,Boze zdravlja od sledece godine kad potpise visegodisnji ugovor pa ce igrati za reprezentaciju. Mislim da je to najbolje i fer na prvom mestu za njega ,a Srbija ce se vec snaci jedno takmicenje imamo dosta petica. Marijanovic,Radulja,Kuzmic...

znalac

pre 6 godina

ljudi ko se nije ozbiljnije bavio kosarkom u mladjim kategorijama, taj ne zna nista o doticnom. lako je biti dobar covek i dobar menadzer izgradjenim igracima. fora je sto on sistematski unisti 90% talenata koji su lagano mogli da igraju bar evrokup kosarku a mnogi i el, ali im nije dozvoljeno i sira javnost to ne zna. a najveca moc miskova koju je demonstrirao je da nemanja krstic bude u 12 A reprezentacije, a u juniorskim danima je davao 10p po mecu.

Novosadjanin.

pre 6 godina

Mark Gasol je zver, ali nije propustao akcije sa Spancima. Ne razumem zasto ne moze da radi na sebi do pocetka priprema. Pa nema 35 godina, mlad je. Kako je trenirao Drazen Pertovic u njegovim godinama. Pricao je njegov saigrac da su jednom dosli u hotelsku sobu posle utakmice i Drazen je umesto da odmara vozio stacionarni bicikl 2 h...To su sitnice samo, ali govore najbolje o igracima. Nikola ce sada u Somboru da kulira 2 meseca, nece uci u teretanu.

.

pre 6 godina

Ajde stavite se u pozicuju Jokica. Momak je na putu da napravi fantasticnu karijeru i ovo ljeto moze da mu bude presudno. da li ce da igra za reprezentaciju ili da se individualno spremi i mozda vec sledece sezone bude jedan od nba zvijezdi. u toj situaciji mislim da bi svi mi da smo na njegovom mjesto odabrali karijeru... zato ne furajte nacionalizam iz fotelja to je najlakse :)

Srdjan

pre 6 godina

Neka ne dolazi. Ne trebaju nam ti sto se razmisljaju da li hoce ili nece da igraju za reprezentaciju svije zemlje. To je najveci ponos za sportiste. Treba se vratiti samo jednu generaciju unazad i videti kako se odnosi prema reprezentaciji.

ali lupate, bas lupate

pre 6 godina

Jokara fransizni igrac pa fransizni igrac! Ama pojedinci da vam objasnim posto ocito ne razumete sta ta rec uatvari znaci ali ju pominjete jer ste ju culi negde vezano za nba! Fransizni igrac je teska rec, a jos tezi igrac! Ako je netko najbolji ili jedan od 2 najbolja igraca ekipe to automataki ne znaci da je fransizni igrac, malo je fransiznih igraca a Jokara za sada to nije a oitanje je dali ce i biti! Fransizni igraci novijeg doba su: lebron, dirk, dankan,kari,kobi,westbruk,davis,tavns...sve ostalo je imalo ili ima cenu..ejjj ljudi su kaznsa menjali, pa zar mislite da amerima Jokic bolje kotira?

Mskke

pre 6 godina

Jokić sledeće leto postaje slobodan agent i Mišku je ključno da Jokić dobije što bolji ("čitaj maksimalni") ugovor na 5-6 godina i da se i jedan i drugi obezbede od kraja života. Sve ostalo su šuplje priče.

Simon

pre 6 godina

Dobro je što je Miško takav entuzijasta po pitanju prenošenja znanja na studente. Imao bi veoma interesantna predavanja po pitanju menadžmenta u sportu. On je menadžer, ali totalno van klišea koji kod nas ima to značenje i koje je naravno totalno pogrešno ako pogledamo masu tih polukriminalnih ili kriminalnih ljudi. Po fudbal pogotovo, to je pogubno. Da imamo vaspitane i sposobne menadžere u sportu koji će znati i kako se skautira i ko šta radi i ko gde ide.

Cole

pre 6 godina

Aman ljudi, spustimo loptui ne nabijajmo Jokiću dodatni pritisak, jer svako ko imalo voli reprezentaciju, mora da razume da je njimu sledeća sezona KLJUČNA za dalji tok karijere. Pa valjda je bolje da propusti ovo EP, da skine par kilograma sala a da dobije par kilograma mišića i da konačno dobijemo "MONSTRUMA" od igrača i da na
SP i OI koliko toliko možemo da se nosimo sa Amerima. Dakle, zbog budućnosti reprezentacije
Jokić, mora i može da kaže NE ovom EP.

мењам Призрен за Џенкинса

pre 6 godina

Јокићу, брате, пропусти ово ЕП. Ово је за тебе можда и пресудан моменат у каријери. Ради на себи ову годину јер ћеш нам требати за наредних 15! Тренутно не стојимо лоше на позицији центра али за коју год. биће чупаво. И зато РАДИ НА ТЕЛУ И ОДБРАНИ, па даће Бог да у НБА од Европљана будеш раме уз раме Новицком.( свака част осталима али Новицки најјачи играч икада из Европе у НБА)

Miroljub Petrovic

pre 6 godina

On mora da igra za reprezentaciju,ako je Srbin.Da kaze ne onim belosvetskim mafijasima i da bude uz svoj narod.Kakva teretana.Da dodje da jede ovas i jecam,pa da razbije one napumpane prevarante.Nema izgovora.Denver hoce ovo,Misko hoce ono...Jel neces da igras?Dobro.Izadju Tesanovici na celu sa Tesom i kraj price bato.Ako nece da igra,nek ide u Ameriku.Kakva teretana,kakvi bakraci.

SrbEUin

pre 6 godina

Imam utisak da Miško na sve načine pokušava da ubaci Bobija u rep i da mu na taj način oživi karijeru. To će biti mnogo lakše ako Jokić ne igra.
Jokić sada radi na sebi i sprema se za sledeći svetski kup i kasnije OI. Njemu je mesto sigurno, i ne mora sada da se cima. On je preskočio i prošlo EP pa mu Sale nije zamerio.
Miško sve radi u interesu svojih štićenika, i to sinhronizovano za više njih, a ne samo jednog.
To je posao agenta.
Posredno, ako je igračima dobro, biće dobro i za rep, ne treba ih pljuvati. Preskakali su ranije i Novica, i Mačvan pa ih ne pljuju. Pljuju samo zvezdaše. I Miška, što više ne sarađuje sa Tošom i kompanijom. Dok im je dovodio Pekmene i ostale bio im je idol.

nista o nicemu

pre 6 godina

Zar ovaj da odredjuje ko ce igrati za reprezentaciju?!?!
(Srdjan, 09. maj 2017 21:05)

Itekako hoce, i moze. Pa nek savez nastavlja da tera kontru

flojd

pre 6 godina

Najuticajniji? Hahaha... Pa vi niste čuli za Radeta Filipovica, čoveka koji ima Klej Tompsona, Dragiće, pronašao Yao Minga, zastupao Stiv Nesha I jos brdo NBA zvezda I najboljih igrača Evrope.

Saša

pre 6 godina

Ljudi, da li znate šta većina rukija i mladih igrača radi sada? Rade naporno u teretanama i spremaju se za sledeću sezonu. Da bi uspeo, moraš da radiš. Ne možeš samo talentom. Denver u Jokiću vidi franšiznog igrača i zato ga savetuju da se posveti svom telu. Da, može da igra ako želi ali posle kreću posledice. Ostaje slab u odbrani gde će jaki da zakucavaju preko njega.

Ajvanho

pre 6 godina

Kako verovati coveku koji otvoreno prizna da spletkari i jos to predstavlja kao uspeh. Njemu jedina svetinja je njegov interes i nemojte da se zavaravate time sto ima nase drzavljanstvo da ce biti sentimentalan zbog toga.
A prosto neverovatno je i to da o nekim ljudima ne moras nista da znas da bi znao kakvi su i doticni je tipican primer za to

brm

pre 6 godina

Niko ne može da me ubedi da ovaj ne radi najviše za svoje interese.
(Zohan, 09. maj 2017 20:41)

Njegov posao je da igraču obezbedi klub u kojem će najbolje da se razvija, ima dobar ugovor i što dužu karijeru. Što bolji bude u tome, i njemu će biti bolje. Posao kao i svaki drugi. Ko radi za interese nekoga a da nema nikakve koristi od toga, taj je lud.

mmajstor

pre 6 godina

Ljudi ovaj covek se i predstavlja kao pravi robovlasnik. Kao da smo u srednjem veku. Da sam igrac nikad ne bih zeleo da mi takav bude menadzer.

zoki

pre 6 godina

Јокићу, брате, пропусти ово ЕП.
(мењам Призрен за Џенкинса, 09. maj 2017 22:00)

Raduljice, Teo, Bogdane, Kalina, Simone, Stimcu, Nedovicu, braco, propustite svi ovo EP. Zasto bi neko radio na svom telu, a neko krvario za reprezentaciju? A na EP sa Dzenkisom, Micovim, Velickovicem i Bobijem. Posto EP ispade kazna za igrace, ne vidim drugo resenje.

Peca

pre 6 godina

Savetovao je i Misko njegovog agenta Jokica da bi bolje bilo preskoci Evropsko prvenstvo jer kao sto svi znamo,Nikola treba da potpise visegodisnji ugovor sa Denverom koji ce biti sigurno preko 50,60 miliona dolara...A samim tim,Misku ide ta menadzerska provizija...Koja na ovu cifru nece biti mala...Znaci,Nikola je njegov kapitalac i zbog toga se zalaze da Nikola preskoci Evropsko prvenstvo...

skener

pre 6 godina

Koliko sam razumeo, sledeće leto nema svetskog prvenstva, tako da će Jokić moći da trenira koliko želi. Ne znam što se insistira na tome da mu je sledeća sezona ključna, kad nakon nje ima još bar deset da igra, tako da će on morati svako leto da radi na svom telu. Razumem da Miško hoće da osigura što bolji ugovor, ali Denver je već potvrdio da hoće da vrti igru oko njega. Tako da neka osvoji EP i pravac NBA plejof :-)

mmajstor

pre 6 godina

Moglo bi na nivou Fibe ili Uleba da se uvedu standardni template ugovora izmedju igraca i klubova. Prilicno pojednostavljen, i bez skrivenih klauzula, gde bi se samo unosio rok trajanja ugovora, plata po godini, bonusi, i jos par bitnih stvari. Pred potpisivanje bi samo neki cinovnik prosao kroz ugovor da jos jednom proveri da li je klub ipak uneo neku dodatnu klauzulu. Takav ugovor bi stitio prava igraca, jer bi bio standardizovan, samo bi se menjale cifre. I nek mi onda neko kaze zbog cega bi tada igraci morali da imaju svoje 'menadzere' ? Menadzeri bi samo radili za klub, za platu, i jedini zadatak bi im bio da kontaktiraju igrace za koje je klub zainteresovan.

Nemanja

pre 6 godina

Nikako ne moze da prezali sto nije asistent na pravnom nego najmocniji menadzer za kosarku u Evropi,i ko zna koliko para zaradjuje......Patetika.

Divos

pre 6 godina

Мишко је признао оно што знамо. Воли да твитује, протура информације и дезинформације, некад мало и мути воду, и наводи је на свој млин. Некад то донесе добро и "његовом играчу".
Има и медије на које има јак утицај, спинују текстове по његовим жељама, а када даје изјаве, увек је то прорачунато, што ће рећи, није му сваку веровати.

Око одласка у НБА увек постоји дилема, да ли играчи треба да оду што млађи, или као већ формирани. Ако гледамо задње 2 деценије имамо свакојаких примера, и ту се увек треба доста тога да вам се поклопи да успете у НБА
Међутим, наредних година ствари ће се драматично променити. Повећањем селери-капа створиће се огроман јаз између НБА и Европе, пре свега у зарадама. И ту ће сви играчи сваку прилику да се докопају НБА уграбити, били они формирани, млади или презелени.
Мишко је на време разумио како ће ићи ти процеси, зато и добро игра ову игру. И да, у праву је, није искључено да неки играч из КЛС који и нема најбољи третман у садашњем клубу, попут Симанића или Раданова, успије у НБА.

Што се Јокића тиче, разумемо став Денвера, они би волели да одмара, и Мишко мути воду из неких својих разлога, али и Јокић треба да игра ЕП, из много разлога, помоћи ће Србији на ЕП, а и њему ће рад и играње за националну селекцију користити да постане комплетнији играч. Апсолутно сам уверења да ће играти.

Srdjan

pre 6 godina

Neka ne dolazi. Ne trebaju nam ti sto se razmisljaju da li hoce ili nece da igraju za reprezentaciju svije zemlje. To je najveci ponos za sportiste. Treba se vratiti samo jednu generaciju unazad i videti kako se odnosi prema reprezentaciji.

BgHQ

pre 6 godina

Ljudi smorili ste vise sa pritiscima po patriotskoj osnovi.Pustite momka da sam odluci sta mu je ciniti.Nece biti ni prvi ni poslednji koji je igrao ili otkazao neko prvenstvo.Radili su to pre njega sve nase kosarkaske legende od 90ih pa na ovamo i nikome nije stavljano toliko breme na ledja.

Caca

pre 6 godina

@Zohan Naravno da radi, kao u ostalom i svi drugi ljudi na svetu. Uspešni su oni koji svoje interese i interese svojih klijenata uspevaju da usklade.

milos

pre 6 godina

Jokić, mora i može da kaže NE ovom EP. 
(Cole, 9. maj 2017 20:50)

Cole mora i moze da prestane da je nesto bitan i da se za nesto pita.

Dejan

pre 6 godina

@ mmajstor
Lepa i naivna ideja. Nazalost, 21. vek je, sportisti su odavno roba i predmet trgovine, i normalno je da su trgovci (menadzeri) u tome glavni. Oni su posrednici, prodavci izmedju "robe" i "kupca". Imaju svoju "robu" o kojoj brinu, kontakte kod kupaca (klubova), i to funkcionise u svetu sporta. Ovaj Raznatovic je marginalan u poredjenju sa fudbalskim menadzerima poput Raiole ili Mendesa, koji po prelaznom roku sklope ugovora za preko milijardu dolara. Jednostavno, stvari tako funkcionisu. Koliko god mi koji volimo sport mrzeli to, sport je odavno postao vrlo razvijen i unosan biznis. A Jokic je u nezgodnoj situaciji jer zeli da igra kosarku, ali ima i poslodavca koji ga hrani,a koji zeli da ne igra. Videcemo sta ce biti na kraju. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

.

pre 6 godina

Ajde stavite se u pozicuju Jokica. Momak je na putu da napravi fantasticnu karijeru i ovo ljeto moze da mu bude presudno. da li ce da igra za reprezentaciju ili da se individualno spremi i mozda vec sledece sezone bude jedan od nba zvijezdi. u toj situaciji mislim da bi svi mi da smo na njegovom mjesto odabrali karijeru... zato ne furajte nacionalizam iz fotelja to je najlakse :)

mmajstor

pre 6 godina

Lepa i naivna ideja. Nazalost, 21. vek je, sportisti su odavno roba i predmet trgovine.
(Dejan, 09. maj 2017 22:25)

Trenutna praksa je vise vezana za 18. vek i doba ranog kapitalizma, a mozda i feudalizma u srednjem veku. Ako je ideja dobra i lepa, u 21 veku bi mogli odredjeni ljudi u kosarkaskim institucijama da podignu svoj glas i zastite igrace i klubove od ovakvih mesetara. Rezultat bi bio to sto bi samo oni ostali bez svojih masnih provizija, a sve bi funkcionisalo kao i do sad samo mnogo cistije i jasnije. Ako takvi menadzeri drze ovaj sport u kandzama, onda nije ni cudo sto nijedan klub u Evropi ne radi sa profitom, jer cilj nije profit za klub nego za menadzera...i verovatno nekog funkcionera koji je sa njima u dilu.

Kvatro

pre 6 godina

Vidim ovde sve pametnice, patriote, Misko ovo Misko ono itd. Kakav bre Misko odlucuje gazda Denvera odlucuje. Niste ni svesni kakav je to biznis i koja je para u pitanju u NBA. Pa oni su samo za TV prava dobili milijardu dolara. Neko kaze Sale brzo precrtava hahaha kakav bre Sale ima da radi sa onim sto mu se pojavi i to je to. Neko rece drzava da zastiti prava igraca alo bre zemljace svet se promenio sport se promenio jel vidis da su klubovi i lige jaci od saveza da mogu i saveze bi ukinuli. Zato i savezi cute jer ako se pobune nema vise EP i SP.

masterkg

pre 6 godina

Ljudi ovaj covek se i predstavlja kao pravi robovlasnik. Kao da smo u srednjem veku. Da sam igrac nikad ne bih zeleo da mi takav bude menadzer.
(mmajstor, 09. maj 2017 21:43)

Da si igrač, ti bi najviše voleo da ti on bude menadžer ...

jablan

pre 6 godina

kao sto neko rece Misko se zalaze da Jokic propusti prvenstvo. Mislim da je i Jokicu isto bitno da se sto bolje spremi za sledecu, definitivno kljucnu sezonu u karijeri i da izbegne eventualne povrede(mada se onakvi ne povredjuju). Meni uopste ne bi smetalo da Jokic preskoci ovo prvenstvo,neka se sto bolje srpemi ,Boze zdravlja od sledece godine kad potpise visegodisnji ugovor pa ce igrati za reprezentaciju. Mislim da je to najbolje i fer na prvom mestu za njega ,a Srbija ce se vec snaci jedno takmicenje imamo dosta petica. Marijanovic,Radulja,Kuzmic...

ali lupate, bas lupate

pre 6 godina

Jokara fransizni igrac pa fransizni igrac! Ama pojedinci da vam objasnim posto ocito ne razumete sta ta rec uatvari znaci ali ju pominjete jer ste ju culi negde vezano za nba! Fransizni igrac je teska rec, a jos tezi igrac! Ako je netko najbolji ili jedan od 2 najbolja igraca ekipe to automataki ne znaci da je fransizni igrac, malo je fransiznih igraca a Jokara za sada to nije a oitanje je dali ce i biti! Fransizni igraci novijeg doba su: lebron, dirk, dankan,kari,kobi,westbruk,davis,tavns...sve ostalo je imalo ili ima cenu..ejjj ljudi su kaznsa menjali, pa zar mislite da amerima Jokic bolje kotira?

Pedjica odelo ne skida

pre 6 godina

Miško, kako komentarišeš KK Vrsac koga vodi ekipa koja je već ugasila Kk Lionse i Radnički Kragujevac. Vrsac je trenutno prezaduzen i njemu preti gašenje zato sto potpisuju ogromne ugovore sa igracima a zatim dele pare sa igracima i menadzerima i pune svoje dzepove a gase klubove. Zar ne postoji zabrana rada u kosarci za takve likove koji nikada na koš nisu ni šutnuli..... I vi nezavisni novinari istrazite i pokrenite slučaj....

Novosadjanin.

pre 6 godina

Mark Gasol je zver, ali nije propustao akcije sa Spancima. Ne razumem zasto ne moze da radi na sebi do pocetka priprema. Pa nema 35 godina, mlad je. Kako je trenirao Drazen Pertovic u njegovim godinama. Pricao je njegov saigrac da su jednom dosli u hotelsku sobu posle utakmice i Drazen je umesto da odmara vozio stacionarni bicikl 2 h...To su sitnice samo, ali govore najbolje o igracima. Nikola ce sada u Somboru da kulira 2 meseca, nece uci u teretanu.

TBD

pre 6 godina

Biće mi, kao i svakome ko voli košarku, Ÿao ako Jokić ne bude igrao na EP, ali to je svakako, samo njegova odluka. Momak je dovoljno pametan da zna šta mu je činiti, a ovdašnja dokona javnost će ga pljuvati, ako ne zaigra, jer, bože moj, nije patriota, a ako zaigra i ne bude najbolji u ekipi, zbog toga što "se ne trudi dovoljno", što je u mislima u Denveru, itd... Koliko smo spremni da ono što ne poznajemo kudimo, pokazuju svi ovi plitkoumni komentari o ulozi i poslu menadžera, prosto je fenomenalno kako bi svako od nas bio bolji od Miška, verovatno kao što bi bili bolji selektori od Saleta. Neshvatljivo smo plitki. Bez menadžera ne mogu ni Mesi, ni LBJ, ni Murinjo. Da li se iko od vas zapitao zbog čega je to tako? Oh, da, još jedna bitna stvar kad je naš mentalitet u pitanju, uspeh ne praštamo, ni onima koji su najveći u svom sportu, najuspešniji u svom poslu. Zašto? Zato što je nivo unutrašnjeg nezadovoljstva ogroman i zato što ne umemo da ga usmerimo na nešto dobro za sebe. I zato što nam je, nekako, lakše da nekog nazovemo kriminalcem ili optužimo za doping nego da mu aplaudiramo i ugledamo se na njega. Zato smo, između ostalog, tu gde jesmo...

Nemus

pre 6 godina

(Cole, 9. maj 2017 20:50)

Momku od 22 godine KLUČNA sledeća godina. Kako da nije. Momak ako bude zdrav igrati tamo nekih 10+ godina i svaka će mu sezona za vas pametnjakoviće biti KLJUČNA.

gari

pre 6 godina

e stvarno da covek ne poveruje, pa nece igrati dan i noc ima par revijalnih i eventualno dve ozbiljne tekme, ako mu to unisti karijeru onda stvarno ....

antiDebil

pre 6 godina

Zar ovaj da odredjuje ko ce igrati za reprezentaciju?!?!
(Srdjan, 09. maj 2017 21:05)

Itekako hoce, i moze. Pa nek savez nastavlja da tera kontru
(nista o nicemu, 9. maj 2017 21:10)

Ne, ovaj ne moze da odredjuje ko ce igrati za reprezentaciju !
I kada bi se taj savez unormalio i doveo u red, mnogo bi vecu stetu savez mogao da napravi ovom tipu nego ovaj savezu. Samo sto ovde sve funkcionise naopako, pa i kosarka !

Bane

pre 6 godina

(мењам Призрен за Џенкинса, 9. maj 2017 22:00)

Jokić ima 22 godine i sigurno mu sledeća godina nije odlučujuća u karijeri. To što pričaju o sledećoj sezoni je priča za malu decu. Oni jednostavno neće da puštaju igrače jer su u njih uložili lovu bole bre njih briga za reprezentaciju. Drugo od sledeće godine menja se sistem takmičenja tako da već od dogodine će biti dosta praznih godina.

Kad vi mislite da gari igra sada kad je pun snage sa 22 godine ili kad omatori sa 30+ godina. Tada će mu trebati više vremena za odmor nego sad. Tako da treba da igra ako hoće da igra a ne to da li mu je presudna sledeća sezona.

I Miško gleda svoj interes i njega puno briga za reprezentaciju.

Mskke

pre 6 godina

Jokić sledeće leto postaje slobodan agent i Mišku je ključno da Jokić dobije što bolji ("čitaj maksimalni") ugovor na 5-6 godina i da se i jedan i drugi obezbede od kraja života. Sve ostalo su šuplje priče.

mailman

pre 6 godina

I da celo leto provede na pecanju opet ce mu Denver ponuditi tih 50-60 miliona, odgovorno tvrdim da za ovakvu "neutreniranu" verziju Jokica bi bar jedno 3 NBA kluba izasla sa max ponudom. A to je zato sto je njegova najveca prednost, pored talenta, nesebicnost, tj. taj spoj talenta i nesebicnosti, on je taj "lepak" koji povezuje raspale timove u funkcionalnu celinu, drazi mu je tim od statistike, to je nesto sto je retko u toj ligi i sto Jokicu enormno podize vrednost i to na duze staze

wer

pre 6 godina

el jos uvek ne kapirate gde je miskova menadzerska "telegencija"?

za njega nema intresa da formirani igraci (kapitalci) igraju za reprezentaciju, samo moze da bude stete

sa druge strane razni korovi koje je doticni gurao u reprezentaciju mogu samo da imaju visu cenu posle.

muka me uhvati kad pomislim kako je kao bagerom gurao nesrecnog micica u reprezentaciju, i to i dalje radi, svaki put kad ovaj prebaci 20 poena idu tekstovi o njegovoj 'vanserijskoj formi'

ovaj covek je odlican za sebe i kesh, ali je prava stetocina za intrese nase kosarke kao sporta (a ne kao biznisa)

Delije Čikago

pre 6 godina

Nikola je kapitalac zarobljen u mreži agenta koji je njegov vlasnik, legitimno jeste, moralno svako ne, uostalom šta je moralno u ovoj zemlji?!

Simon

pre 6 godina

Dobro je što je Miško takav entuzijasta po pitanju prenošenja znanja na studente. Imao bi veoma interesantna predavanja po pitanju menadžmenta u sportu. On je menadžer, ali totalno van klišea koji kod nas ima to značenje i koje je naravno totalno pogrešno ako pogledamo masu tih polukriminalnih ili kriminalnih ljudi. Po fudbal pogotovo, to je pogubno. Da imamo vaspitane i sposobne menadžere u sportu koji će znati i kako se skautira i ko šta radi i ko gde ide.

Кнез Мишкин

pre 6 godina

Прилично је јасно чија је одлука да Јокић не игра за репрезентацију. Мишко је овом изјавом ставио тачку на ту тему.

znalac

pre 6 godina

ljudi ko se nije ozbiljnije bavio kosarkom u mladjim kategorijama, taj ne zna nista o doticnom. lako je biti dobar covek i dobar menadzer izgradjenim igracima. fora je sto on sistematski unisti 90% talenata koji su lagano mogli da igraju bar evrokup kosarku a mnogi i el, ali im nije dozvoljeno i sira javnost to ne zna. a najveca moc miskova koju je demonstrirao je da nemanja krstic bude u 12 A reprezentacije, a u juniorskim danima je davao 10p po mecu.