Fudbal 103

Sreda, 03.05.2017.

20:58

Petostruki šampion države dogodine trećeligaš

Tim OFK Beograda je pet kola pre kraja šampionata u Prvoj ligi Srbije izgubio šanse za opstanak u drugom po jačini takmičenju u zemlji.

Petostruki šampion države dogodine treæeligaš IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Хумска БГ

pre 7 godina

Иако ово код нас већ дуго времена у назад није фудбал него криминал, тешко је не осврнути се на ОФК Београд... Док сам пратио ову бедну лигу навијао сам за Партизан а ОФК ми је био други омиљени клуб.Клуб са традицијом, са успесима за свако поштовање... Маните се сада тих прича о БСК-у, нека и нема никакве везе са тим, ОФК Београд, самосталан, израстао је у клуб за огромно поштовање.И у Европи су имали резултате, давно су опасно намучили славни Јувентус и још неке великане(можда су их и избацили, не сећам се сад али сам читао пре доста година о томе), у нашој лиги увек при врху, уз Војводину, први до Звезде и Партизана, мучили и једне и друге и то на Маракани и ЈНА, играли врло лепршав фудбал, пре 10-15 година ту су поникли Бане Ивановић, Коларов, ни Душка Тошића не би био грех споменути... да се не враћамо на Сантрача, Кочића... Има ту још доста њих само сам сад већ заборавио... Страшно ми је било када сам прошле године чуо да су испали у 2.лигу а сада ето одоше у трећу... Тужно... Неко спомену ону чувену утакмицу са Галатасарајем, пре само 6-7 година и оних 2-2 у Истанбулу... Пуно би се имало рећи о ОФК-и.Брз повратак у елиту им желим, мада тешко да ће баш бити брзо али једног дана... Овај клуб заслужује много више него што је добио.

MNGPRJ

pre 7 godina

A ovaj sa bagerom dosao na utakmicu?
(Boro iz Pobede, 03. maj 2017 21:37)
У мору коментара овог народа пуног мржње, један да ме онако искрено насмеје. Иначе, дићи ће се Офка једног дана, видећете!

Tostao

pre 7 godina

Pre desetak i nešto godina je ovaj isti OFK Beograd na pozajmicu slao svoje mlade igrače u ovu istu Mačvu! U "provincijskom Urugvaju" tada su igrali Kasalica, Zečević, Kirovski i mnogi drugi a danas ih je "pokopao". Žao mi "romantičara", raduju me rezultati Mačve.

M70le

pre 7 godina

Pricate o cerupanju OFK-a. U nasem fudbalu uvek je veca riba gutala manju.Niko nije postavio pitanje koliko je OFK platio Novopazarcima za Djerleka..."Dubocici" iz Leskovca za Lazara Nikolica...itd (oteti jer je OFK iskoristio slabu finansijsku situaciju maticnih klubova...).Zao mi "romanticara" ali mi je vise zao "Dubocice","Bora"," Majdanpeka","Proletera"(Zrenjanin),"Loznice"...klubova koji su nekada bili jaki drugoligasi (u Jugoslaviji)...

Bilal

pre 7 godina

Nažalost, sluti se šta stoji iza toga. Ali, ne mora da znači da je kraj, daj Bože da je nov početak. A Topalovići ćutite bar kad stida i srama nemate.Čerupate očerupano kao lešinari. Šta ima Terza sa propadanjem, nije tamo, a HVALA mu na časti da sad nije uzeo im tu decu šta biste onda tek imputirali. A pojedini od vas, nek se sete historije JSD i što reče Vučela svetle tradicije, menjanja grada, države, ideologije, dresova. Ime, ulicu, stadion i ime njegovo su zadržali, platformu JSD tj. jugoslovenstva, a to nije slučajno. Dostojanstva imate danas manje nego nekad!
(Bili Piton, 4. maj 2017 08:48)
Kome Ti bre, bacaš prašinu u oči? Nije Terza hteo!? Kao što,pre nekoliko godina, nije hteo Partizanu da otme Marka Petkovića koji je već potpisao predugovor sa crno-belima. Nisu Đerlek i deca hteli u Zvezdu a što se Terze tiče dočekao bi on njih raširenih ruku. I ne pravi od Terze sveca kad znaš dobro da on to nije nego ga priuptaj gde se denuše novci od prodaje Baneta Ivanovića, Duška Tošića i inih?

Runner

pre 7 godina

Ова неславн епизода ОФК Београда подсети ме на мога пријатеља Стојкета из Сарајева. Сви смо ми тада навијали за Партизан, Звезду, Жељу или Сарајево само је он навијао за ОФК Београд а Фахрудин за Војводину. И питам ја њега једанпут: "Кад већ навијаш за београдски клуб што не навијаш за Звезду или Партизан?" А он ће на то: "Ви сте навикли да ваши клубови побеђују скоро сваке недеље па вам то и не причињава радост и задовољство ал' сте зато веома тужни и разочарани када изгубе. Е видите, ја сам навикао да мој ОФК чешће губи но добија па нисам толико тужан када губи ал' сам зато веома срећан оне недеље кад победи а мојој срећи нема краја када победи неког од "велике четворке".

Centurion

pre 7 godina

OFK je svoja prva dva kupa u SFRJ osvojio pod imenom BSK.
Vidim da dežurnim dušebrižnicima ovde to ne dopire do mozga.
OFK je ništa drugo do iz nužde zamaskirani BSK, koji je morao da menja ime i toleriše raznorazne fuzije da bi preživeo.
Ne zaboravite da im je promenjena i prvobitna lokacija, a ona je bila na mestu sadasnjeg stadiona Partizana.
Ovaj klub igrao je i polufinale Kupa pobednika kupova, gde je ispao od Totinhema!
Zvezda i Partizan potpuno su unistili srpski fudbal i devalvirali ga.
Korupcijom, manipulacijama, spregom sa vlašću postali su ruglo naspram nekadasnjih giganata.
Nema tu ni obraza ni časti, sramota je šta im se sve dopušta.
Umesto da imamo dobru ligu sa klubovima koji odišu tradicijom poput BSK-a, Vojvodine, Radničkog itd... mi imamo običnu prćiju u kojoj dva kluba kradu kako god stignu,a pri tome se ubiše objašnjavajući ko je pošteniji.
.
Zvezda je umrla 1991. i ovo danas više nije onaj legendarni klub koji je prenosio slavu Balkana širom sveta.
Partizan je takođe zalutao u vremenu i prostoru.
Samo ovde se navija za dva kluba kao da drugi ne postoje.
Kao da nije bilo fudbala pre njih i kao da su oni jedini smisao postojanja.
Sve ugasite, dajte njima da igraju derbi do besvesti, da se tuku i da večno osvajaju titule.
Sport, viteštvo, čast koga to zanima!

Steta

pre 7 godina

Veliki broj kvalitetnih fudbalera su dali .Na drugoj strani Zvezda duzna ko Grcka ,Partizan koji je gotovo svake godine igrao Evropu takodje ima poprilican dug ,oni se ni ne dovode u pitanje ,nego rade sta hoce .

Nije nego

pre 7 godina

(stara škola, 4. maj 2017 07:10)
A koji je tvoj klub? U njemu su sigurno sve same postenjacine jel da? Razmisljajte malo...da sutra zatvore te blizance mislis da ce fudbal procvetati? Pre ce biti da bi ti njih zatvorio samo da preuzmes njihovu ulogu...Sistemski u ovoj zemlji je sve pokvareno iz drugih razloga, fudbal je samo prezentacija drustva koje unistavamo.

Nesalomivi

pre 7 godina

A zasto grad Beograd ne napravi na mestu sadasnjeg stadiona novi stadion npr. za atletiku (ionako nemamo) moderan 10.000 mesta, top lokacija gde ce i Ofk-a da igra. Stanu iza kluba ipak je to gradski klub. Ovde u gradu nikakve vizije nema...

Amaterasu

pre 7 godina

Zapravo, osnovana je 1813, Karađorđe je lično potpisao ukaz o osnivanju. A kasnije je Miloš dao da se izgradi nov stadion i nazvao ga Marakana (1816). A do tada su igrali na terenu ispod Kalemegdana. (pukovnik Bjelajac, 04. maj 2017 01:59)

Dozvolite, kolega, niste u pravu. I Partizan i Zvezdu je osnovao upravo Karadjordje, ali je pre toga prvo izumeo ovu divnu igru (nazvavsi je u prvi mah spicosut) i izgradio stadione. Koga zanima, moze da pogleda jedan divan dokumentarac, zove se "Crni Gruja i kamen mudrosti" gde je sve lepo objasnjeno.

ex Clan Uprave OFK Beograda

pre 7 godina

OFK Beograd je upropastila amaterska penzionerska uprava.Dok su u OFK beogradu radili pok. Srdan Andrejevic Terzic,Ilija Petkovic klub je bio u vrhu kako jugo prvenstva tako i prevenstvu Srbije.Od bivsih igraca niko ne dolazi u OFK Beograd.Klub vode totalni amateri. Sponzora nigde.Mladje selekcije koje su davale najveci broj mladih reprezentativaca polako se gase.Poslednji primer odlazak najtalentovanijeg Djerleka sa jos trojicom u Partizan. Klub decenijama nije uspeo sa gradom Beogradom da resi status stadiona koji je bio ruglo. Treneri se menjali kao na traci.Klub ode u Srpsku ligu iz koje moze da se preseli u Beogradsku zonu. Gledace se kao u davna vremena pred nedeljni rucak OFK-Dorcol.Graficar,Turbina

pedja_71

pre 7 godina

Neka smo osnovani 1945.
Neka smo jedan od "blizanaca".
Volim Zvezdu, zbog ogromne radosti i tuge koju mi je donosila čitavog života.
Rođen sam u Beogradu, ali me baš briga za bilo koji beogradski klub, tradiciju, istoriju i slične gluposti. Nisam klinac, naprotiv.
Samo Zvezda.
BSK,Jugoslavija? Who cares?

Istoricar

pre 7 godina

OFK nije naslednik BSK-a. OFK je naslednik Metalca.Jer je Metalac osnovan posle rata kao novi klub kao fudbalski klub metalskih radnika.Laz koja se stalno provlaci.Cak i u monografiji OFK Beograda ne stoji da je klub nastavljac tradicije BSK-a

Јабучило

pre 7 godina

Видим да је навијачима тзв. "стуба српства" баш стало да на силу вуку традицију "Југославије".

Јабучило

pre 7 godina

pre neku sezonu razbili zvezdu prvo poluvreme 2-0.Sta se posle desilo svi znamo. Ostalo je istorija.
(pop, 03. maj 2017 21:43)

Још један доказ да је 2:0 најопаснији резултат.

Kvatro

pre 7 godina

@Tazo
Jeste takav im je stadio jer niko nije hteo kao privilegovanima da da pare. Prvo su govorili da treba republika pa grad i tako u krug a za sve to vreme ga je samo OFK odrzavao koliko je mogao a cak i redovno placao gradu najam. Obecano im je bilo da ce ga dobiti u vlasnistvo zauzvrat sto je vojska otela zemljiste BSKu ali se nikada nije ostvarilo. Ako se secate kada je savez davao pare za reflektore OFK ih nikada nije dobio. Odugovlacili su dok nije ispao iz prve lige. Taj klub je sistematski unistavan poslednjih dvadeset godina. Jedan od razloga sto su godinama ignorisali i branili da je OFK naslednik BSKa je i to vlasnistvo nad zemljom.

Ja

pre 7 godina

OFK jeste BSK a vi nikako niste ondašnja jugoslavija jer nema kontinuiteta i ponovo ste osnovani a ofka je jedno vreme posle rata nosila ime BSK pa promenila

Kvazimodo Sorabius

pre 7 godina

Smesni, a i budalasti, su svi zagovornici nekih "naslednika" u klubovima.
Jedina istina: prestankom kraljevine, prestali su SVI klubovi, drustva i "Sokolski klubovi" - sve je iznova. Sto su neka imena ostala je sasvim nebitno.
Otuda generalski klub Partizan i udbaski klub Zvezda, nasledjuju samo to - generale i udbase.
Ostali - lokalne mocnike i sicardzije. Dok je OFK bio baza reprezentacije, zvezde i Partizana, bio je jak osrednji prvoligas, od osnivanja. Sve dok na njega nije stavila Zvezda sapu.
Sve ostalo su dobre, ali nastrane, zelje i fantazmagorija komentara i ostrasceno-zaslepljenih navijaca.

Samuraj

pre 7 godina

Bravoooooooo Terza legendo, ajde sada sa zvezdanom da ponovis ovaj uspeh !!(antiDebil, 03. maj 2017 22:11)

Samo se čekalo da se pojavi ovakav jedan komentar. Očigledno je sa tobom društvo i tvoja okolina napravilo ovakav uspeh kakav drugome priželjkuješ! Da čika Samuraj bonu i ovog jutra, da ti makar ovaj dan počne kako treba. :-)

Bili Piton

pre 7 godina

Nažalost, sluti se šta stoji iza toga. Ali, ne mora da znači da je kraj, daj Bože da je nov početak. A Topalovići ćutite bar kad stida i srama nemate.Čerupate očerupano kao lešinari. Šta ima Terza sa propadanjem, nije tamo, a HVALA mu na časti da sad nije uzeo im tu decu šta biste onda tek imputirali. A pojedini od vas, nek se sete historije JSD i što reče Vučela svetle tradicije, menjanja grada, države, ideologije, dresova. Ime, ulicu, stadion i ime njegovo su zadržali, platformu JSD tj. jugoslovenstva, a to nije slučajno. Dostojanstva imate danas manje nego nekad!

Samuraj

pre 7 godina

U Nišu, pored Radničkog, postoje i Ofk Niš, Sinđelić, Car Konstantin, Železničar, a nekada je postaojao i Jastrebac. Želja sada ima samo školu fudbala, a ovi ostali, osim "Reala sa Nišave, igraju srpsku ligu. Mislite o tome!

bachi

pre 7 godina

Zvezda je prakticno osnovana 1913. Samo sto je naziv menjala. Igraci, mesto marakane, rukovodstvo, boje dresova i grb. Sve je nasledila.
(Miomir, 03. maj 2017 23:59)
To što se stadion nalazi na istom mestu gde se nekada nalazio stadion fk jugoslavije ne znači i da je crvena zvezda njen naslednik jer zna se ko je osnovao zvezdu i ostale posleratne klubove. Ali to što takvii poput tebe pokušavaju da promene istoriju i što ste ubeđeni da 1000 puta izgovorena laž postaje istina to je već problem.

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Zvezda naslednik? Koga, cega? Kada klub (nasledi) drugi klub, tj. promeni ime, onda nasledjuje i sve trofeje. Servirati pricu kako je zvezda osnovana 1913 je bolesno, notorna je laz. Ovaj udbasko-komunisticki klub nema nikakve veze sa monarhistickim klubom iz kraljevine SHS.

stara škola

pre 7 godina

Kancer blizanci izjedaju zdravo tkivo , smrt fudbala u Srbiji je neminovna. Eventualno pokušati sa operacijom hirurškog odstranjivanja malignih blizanaca iz srpskog fudbala , možda u tom slučaju pacijent, u ovom slučaju srpski fudbal, i preživi.

Stara dama

pre 7 godina

Zvezda je prakticno osnovana 1913 samo sto je naziv menjala igraci mesto marakane,rukovodstvo, boje dresovai grb. Sve je nasledila.
@Miomir

Ma voleli bi vi komunisticki blizanci ali ne ide. Sve sto si rekao sve je laz.
Samo je istina da je na tom mestu sagradjen Rajko a na mestu BASKa sagradjen JNA.
Komunizam je vas izrodio dete 1946

виски фор мај мен, бир фор мај хорсис

pre 7 godina

Sampion koje drzave? Pa iako se prizna BSK, to je opet bilo pre brozovine, a kao OFK su bila 4 kupa prokletije. U slobodnoj Srbiji taj klub nista nije osvojio. Ispali, pa sta, previse je klubova i stadiona po Beogradu, ionako niko ne gleda vise utakmice, poseta po 100 ljudi

VERMUT

pre 7 godina

OFKA je naslednik BSK, a Crvena zvezda je naslednik FK Jugoslavija odnosno FK Srbija. Stari su otprilike koliko i FK Vojvodina. Ne znam zasto se ta istorija precutkuje. Nikakve logike o tom cutanju (Nela, 3. maj 2017 23:55)
@@@
Pitam samo dali si ozbiljan?Ni jedni ni drugi nemaju veze sa Bsk-om(Partizan)i Jugoslavijom(zvezda),Partizanov stadion je na mestu gd je bio BSK-ov...i to je to.

doom

pre 7 godina

@Nela БСК је забрањен 1945. њега је неформално наследио Партизан као и терен где је сада и стадион а ФК Југославију звезда, ОФК се звао Металац кога су "присвојили" кроз управу неки тадашњи УДБаши, назвали га БСК али није ишло јер нису никада били прави наследници истог, тада је преименован у ОФК и остао на томе... то је и разлог зашто клуб нема велику навијачку базу.

Kvatro

pre 7 godina

@savke
Da li si upoznat koliko je klubova iz Londona u Engleskoj Ligi pa je jos uvek Engleska. Mani me tih kompleksa i komunisticke politike da svako selo mora da ima klub. To je sport i u prvoj ligi treba da igraju najbolji pa makar svi iz jednog grada. To sto ih nema vise iz drugih gradova nije problem Beograda nego pitaj lokalne politicare i biznismene.

Dezurni Krivac

pre 7 godina

Uopste nije bitno da li je OFK naslednik BSK-a, i da li ima 5 titula, 4 kupa i tako dalje. Nottingham Forest je 2 puta bio prvak Evrope, pa bi u nedelju takodje mogao da ispadne u treci rang takmicenja, po drugi put u poslednjih 10 godina. Boze moj, neko mora i da ispadne iz lige.

Mnogo je veci problem sto su nam sportski klubovi, u ovom slucaju OFK Beograd, u rukama ljudi koji ne bi trebalo da budu u klubovima.

Drzava i dalje favorizuje dva kluba sa Topciderskog Brda kojima to sto dobiju nije dosta pa im se gleda kroz prste kad na osnovu poreza ili potrazivanja od drugih klubova duguju milione.

Veliki srpski "brend" koji se zove Crvena Zvezda nema predsednika skoro 18 meseci, Zvezdan Terzic je 18 meseci VD i to nikome ne smeta, cak ni onima koji su trazili njegovu ostavku i odlazak iz Zvezde?

Tu su naravno i mezimci koji sluze da bi se ocuvao mir, pa je tako Sloboda iz Uzica prosle sezone trebala da ispadne u Srpsku ligu, ali je onda pukim slucajem klub koji je trebalo da zauzme njihovo mesto u PLS odustao od takmicenja u visem rangu.

Sve to su mnogo veci problemi od ispadanja OFK Beograda, vraticemo se mi opet tamo gde nam je i mesto... pa nece ni Terziceva ekipa vecito moci da sedi u upravi i radi sta hoce, nicija do zore nije gorela.

Patrick

pre 7 godina

Sad kad su izgubili sanse za opstanak mogu da forsiraju Pogbu iz Ugande,Veveirosa i Senica,srpskog Bejla nekadasnjeg podmlatka slavnog Leverkuzena ahaha.

Patrick

pre 7 godina

Bravoooooooo Terza legendo, ajde sada sa zvezdanom da ponovis ovaj uspeh !!
(antiDebil, 03. maj 2017 22:11)

Lepo bi bilo ali je nerealno da se ostvari nazalost.

Marko

pre 7 godina

OFKA je naslednik BSK, a Crvena zvezda je naslednik FK Jugoslavija odnosno FK Srbija. Stari su otprilike koliko i FK Vojvodina. Ne znam zasto se ta istorija precutkuje. Nikakve logike o tom cutanju
(Nela, 03. maj 2017 23:55)

Logika postoji i ona je jasna: laž.

pukovnik Bjelajac

pre 7 godina

@Miomir

Zapravo, osnovana je 1813, Karađorđe je lično potpisao ukaz o osnivanju. A kasnije je Miloš dao da se izgradi nov stadion i nazvao ga Marakana (1816). A do tada su igrali na terenu ispod Kalemegdana.

Tirke / BSK

pre 7 godina

Najveca fudbalska sramota Srba je gasenje BSK-a.
To je bio najveci nas klub, najpopularniji, najtrofejniji, sa najjacom tradicijom.
Svi navijaci Titovih blizanaca su potomci navijackih Preletacevica.
Samo tupav narod bi mogao zatrti klub kao BSK. Morao se ugusiti takav prirodni velikan da bi se stvorila ova 2 nakazna i otrovna vestacka partijska.
I to smo i uradili. Jer smo mi sampioni samounistavanja.
Po meni, svi beogradski klubovi, ne racunajuci blizance, treba danas da izvrse ujedinjenje u 1 jak i profi tim koji bi nasledio svu tu ujedinjenu imovinu i ulozio u stadion engleskog tipa od 20 000 mesta, ujedinio sve navijace manjih klubova u jednu ipak respektabilniju masu, i nazvao se tipa BSK/Beogradski sport klub (i poslednje dve cifre godine novog osnivanja staviti u imenu), i staviti stari BSK-ov grb, i stare BSK-ove dresove.
Prvi bih navijao za takav klub, klub koji bi bio mocan i mogao da se kako-tako odupre ovim usiljenim sampionima.

ilija petković

pre 7 godina

E moji romantičari.Jedini klub u Srbiji koji je imao gospodsku dušu i uz Joška Skoblara najvještijeg golgetera Yuge Slobodana Santrača. Bila su to vremena kada smo s velikim poštovanjem na Maksimir dočekivali prugasto plavo-bijele i uživali u najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu.

Nela

pre 7 godina

OFKA je naslednik BSK, a Crvena zvezda je naslednik FK Jugoslavija odnosno FK Srbija. Stari su otprilike koliko i FK Vojvodina. Ne znam zasto se ta istorija precutkuje. Nikakve logike o tom cutanju

Bgd

pre 7 godina

@Domimus
Svi zakoni KJ su prestali da važe dolaskom Nemaca 1941. Komunisti su dobili rat na više frontova (građanski rat, rat sa nemcima, diplomatski rat sa amerima i rusima) i zato su 1945. radili šta su želeli. Vreme je da de neki pomire sa tim. Neki ljudi, koji su retkost na ovim prostorima, su uspeli da sačuvaju tradiciju BSK u tim vremenima, i zato im se treba diviti. Nažalost, danas takvih nema i zato klub ide lagano ka gašenju. Bruka!

Johan Sebastijan

pre 7 godina

To je bio BSK, cuveni, to je bila fudbalska poezija, laka konjica svetskog fudbala sa najjacim tandemom ikada Mosa & Tirke... Ovo veze nema sa tim.
(Corleone, 3. maj 2017 21:41)

Ko je bio golman čuvenog BSK-a? Zamislite, Franja Glazer, pet godina je proveo u čuvenom srpskom i beogradskom klubu. Pantergani, tajac?

Jel znas ti ko je Marinko

pre 7 godina

Zemun ulazi priča se da ga finansira Andrej Vučić! sloboda će izvisiti a bili su cele godine drugi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veljko, 3. maj 2017 23:11)
To je sitnica, nadam se da ce pre kraja decenije kupiti Zvezdu.A i OFK da preuzme kome je receno. Pa ni narod nije lose prosao ima u mercedes autobuse da se vozi.

Kvatro

pre 7 godina

OFK Beograd jeste naslednik BSKa. Posle rata igraci BSKa su obnovili klub ali su komunisti zabranili ime i promenjeno je u Metalac. To sto je BSK postojao na papiru jos nekoliko meseci je bila sporost administracije kod brisanja iz registra. Posle nekoliko godina i skoro tajnih sastanaka ja mislim sa Dedijerom on uspeva da ubedi komuniste da je sramota da glavni grad nema klub sa svojim imenom i klub menja ime u OFK Beograd. Ovo sto se desilo sa OFK Beogradom je najveca sramota Srpskog fudbala na celu sa Karadzicem koji je iz osvete sve to i poceo. Sve vlade Srbije koje su milionima zasipali i zasipaju Zvezdu i Partizan treba da je sramota. Sa svim tim milionima otimali su za 50 000 evra sve OFKove talente i reprezentativce. Pre mesec dana Partizan je potpisao ugovore sa cetvoricom mladih talentovanih igraca OFK Beograda. Jer znate koliko bi jedan klub u nekoj normalnoj drzavi dobio para za to a ovde nista. Zvezda duguje 35 a Partizan 15 miliona evra a citao sam izjavu Predsednika prosle godine da je OFK Beogradu potrebno 500 000 da funkcionisu. SRAMOTA i od Srbije i od grada Beograda. Stvarno mi je tesko dok ovo pisem jer sam kao mali odlazio na njihove utakmice i uzivao u fudbalu (bez huligana) koji su oni negovali. Nadam se da ce ih neko sada kupiti (mozda je to i bila poenta njihovog upropastavanja) posto u trecoj ligi nisu klub od znacaja za republiku i grad.

ldjidji

pre 7 godina

ja sam veliki navijac ofk beograda..igrao sam fudbal u ofki 11godina prosao celu omladinsku skolu..kasnih 90tih se u klubu pricalo da ofka ima cetiri kupa osvijena 53,55,62,66...titule bska su tek kasnije pocele da se pominju..nesumnjivo je ofka veliki klub koji su na zalost beogradjani ostavili na cedilu..ofka danas ima ubedljivo najmanju posetu i u drugoj ligi..no nije to nista strasno vratice se ofka ponovo na svoje stare staze..samo napred plavo beli

ldjidji

pre 7 godina

istina je da se 90tih slavilo 50 godina kluba..a sad 100 godisnjica.. ja sam navijac ofk beograda i bicu dok sam ziv briga me za nasledstvo bska

Baba Stanojka

pre 7 godina

Kakav petostruki prvak kakvi bakraci. Kite se tudjim perjem a BSK nikakve veze nema sa ovim klubom. Klasicna prevara da se od UEFA uzmu pare za stogodisnjicu!

A predsednik države abolira

pre 7 godina

Dosta lazi i manipulacija! Nikakve veze klub osnovan kao FK Metalac 1945. nema sa Beogradskim Sport Klubom (1911.-1945.). To sto se Metalac u jednom trenutku zvao Beogradski Sportski Klub vas verovatno zbunjuje.
Ako se potrudite i proverite, u trenutku formiranja FK Metalac (danasnji OFK Beograd), BSK je i dalje postojao, rasformiran je tek nekoliko meseci kasnije. Ako vam je tesko da to proverite, imate cak i na internetu dostupno - proslava 50 godina OFK Beograda, odrzana 1995.!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cinik, 3. maj 2017 21:43)

I bez toga je osvojio 4 Kupa kao OFK, stigao do četvrtfinala Kupa UEFA-a i nekoliko puta bio vicešampion stare Jugoslavije.. Jedan od najvećih klubova u zemlji je uništen...

dominus

pre 7 godina

Nastali na istim temeljima na kojima i bg blizanci. Ko poznaje istoriju fudbala u Srbiji, može to lako zaključiti i za Zvezdu i za Partizan. Sve što je imalo pravne veze sa Kraljevinom je preko noći preinačeno i konfiskovano. Svi zakoni KJ su prestali da važe dolaskom komunista, pa tako i sve ostalo što je bilo vezano za prethodnu državu.

bg

pre 7 godina

kite se tuđim perjem...kakve njihove titule...nisu osvojili nijednu, nego se nekom funkcioneru CK svidela ideja da ofk-a nasledi titule bsk-a, jer je pre rata navijao za bsk.

krilo

pre 7 godina

Vidim da je već nekoliko reklo ali moram i ja da napomenem da OFK nije taj klub čije titule prisvaja, pogotovo što se zna da su komunisti ugasili sve što je podssećalo na staru državu!

Corleone

pre 7 godina

To je bio BSK, cuveni, to je bila fudbalska poezija, laka konjica svetskog fudbala sa najjacim tandemom ikada Mosa & Tirke... Ovo veze nema sa tim.

Cinik

pre 7 godina

Dosta lazi i manipulacija! Nikakve veze klub osnovan kao FK Metalac 1945. nema sa Beogradskim Sport Klubom (1911.-1945.). To sto se Metalac u jednom trenutku zvao Beogradski Sportski Klub vas verovatno zbunjuje.
Ako se potrudite i proverite, u trenutku formiranja FK Metalac (danasnji OFK Beograd), BSK je i dalje postojao, rasformiran je tek nekoliko meseci kasnije. Ako vam je tesko da to proverite, imate cak i na internetu dostupno - proslava 50 godina OFK Beograda, odrzana 1995.!

A predsednik države abolira

pre 7 godina

Dosta lazi i manipulacija! Nikakve veze klub osnovan kao FK Metalac 1945. nema sa Beogradskim Sport Klubom (1911.-1945.). To sto se Metalac u jednom trenutku zvao Beogradski Sportski Klub vas verovatno zbunjuje.
Ako se potrudite i proverite, u trenutku formiranja FK Metalac (danasnji OFK Beograd), BSK je i dalje postojao, rasformiran je tek nekoliko meseci kasnije. Ako vam je tesko da to proverite, imate cak i na internetu dostupno - proslava 50 godina OFK Beograda, odrzana 1995.!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cinik, 3. maj 2017 21:43)

I bez toga je osvojio 4 Kupa kao OFK, stigao do četvrtfinala Kupa UEFA-a i nekoliko puta bio vicešampion stare Jugoslavije.. Jedan od najvećih klubova u zemlji je uništen...

Cinik

pre 7 godina

Dosta lazi i manipulacija! Nikakve veze klub osnovan kao FK Metalac 1945. nema sa Beogradskim Sport Klubom (1911.-1945.). To sto se Metalac u jednom trenutku zvao Beogradski Sportski Klub vas verovatno zbunjuje.
Ako se potrudite i proverite, u trenutku formiranja FK Metalac (danasnji OFK Beograd), BSK je i dalje postojao, rasformiran je tek nekoliko meseci kasnije. Ako vam je tesko da to proverite, imate cak i na internetu dostupno - proslava 50 godina OFK Beograda, odrzana 1995.!

Corleone

pre 7 godina

To je bio BSK, cuveni, to je bila fudbalska poezija, laka konjica svetskog fudbala sa najjacim tandemom ikada Mosa & Tirke... Ovo veze nema sa tim.

Kvatro

pre 7 godina

OFK Beograd jeste naslednik BSKa. Posle rata igraci BSKa su obnovili klub ali su komunisti zabranili ime i promenjeno je u Metalac. To sto je BSK postojao na papiru jos nekoliko meseci je bila sporost administracije kod brisanja iz registra. Posle nekoliko godina i skoro tajnih sastanaka ja mislim sa Dedijerom on uspeva da ubedi komuniste da je sramota da glavni grad nema klub sa svojim imenom i klub menja ime u OFK Beograd. Ovo sto se desilo sa OFK Beogradom je najveca sramota Srpskog fudbala na celu sa Karadzicem koji je iz osvete sve to i poceo. Sve vlade Srbije koje su milionima zasipali i zasipaju Zvezdu i Partizan treba da je sramota. Sa svim tim milionima otimali su za 50 000 evra sve OFKove talente i reprezentativce. Pre mesec dana Partizan je potpisao ugovore sa cetvoricom mladih talentovanih igraca OFK Beograda. Jer znate koliko bi jedan klub u nekoj normalnoj drzavi dobio para za to a ovde nista. Zvezda duguje 35 a Partizan 15 miliona evra a citao sam izjavu Predsednika prosle godine da je OFK Beogradu potrebno 500 000 da funkcionisu. SRAMOTA i od Srbije i od grada Beograda. Stvarno mi je tesko dok ovo pisem jer sam kao mali odlazio na njihove utakmice i uzivao u fudbalu (bez huligana) koji su oni negovali. Nadam se da ce ih neko sada kupiti (mozda je to i bila poenta njihovog upropastavanja) posto u trecoj ligi nisu klub od znacaja za republiku i grad.

ldjidji

pre 7 godina

ja sam veliki navijac ofk beograda..igrao sam fudbal u ofki 11godina prosao celu omladinsku skolu..kasnih 90tih se u klubu pricalo da ofka ima cetiri kupa osvijena 53,55,62,66...titule bska su tek kasnije pocele da se pominju..nesumnjivo je ofka veliki klub koji su na zalost beogradjani ostavili na cedilu..ofka danas ima ubedljivo najmanju posetu i u drugoj ligi..no nije to nista strasno vratice se ofka ponovo na svoje stare staze..samo napred plavo beli

Baba Stanojka

pre 7 godina

Kakav petostruki prvak kakvi bakraci. Kite se tudjim perjem a BSK nikakve veze nema sa ovim klubom. Klasicna prevara da se od UEFA uzmu pare za stogodisnjicu!

krilo

pre 7 godina

Vidim da je već nekoliko reklo ali moram i ja da napomenem da OFK nije taj klub čije titule prisvaja, pogotovo što se zna da su komunisti ugasili sve što je podssećalo na staru državu!

Jel znas ti ko je Marinko

pre 7 godina

Zemun ulazi priča se da ga finansira Andrej Vučić! sloboda će izvisiti a bili su cele godine drugi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veljko, 3. maj 2017 23:11)
To je sitnica, nadam se da ce pre kraja decenije kupiti Zvezdu.A i OFK da preuzme kome je receno. Pa ni narod nije lose prosao ima u mercedes autobuse da se vozi.

ldjidji

pre 7 godina

istina je da se 90tih slavilo 50 godina kluba..a sad 100 godisnjica.. ja sam navijac ofk beograda i bicu dok sam ziv briga me za nasledstvo bska

bg

pre 7 godina

kite se tuđim perjem...kakve njihove titule...nisu osvojili nijednu, nego se nekom funkcioneru CK svidela ideja da ofk-a nasledi titule bsk-a, jer je pre rata navijao za bsk.

Bgd

pre 7 godina

@Domimus
Svi zakoni KJ su prestali da važe dolaskom Nemaca 1941. Komunisti su dobili rat na više frontova (građanski rat, rat sa nemcima, diplomatski rat sa amerima i rusima) i zato su 1945. radili šta su želeli. Vreme je da de neki pomire sa tim. Neki ljudi, koji su retkost na ovim prostorima, su uspeli da sačuvaju tradiciju BSK u tim vremenima, i zato im se treba diviti. Nažalost, danas takvih nema i zato klub ide lagano ka gašenju. Bruka!

Јабучило

pre 7 godina

pre neku sezonu razbili zvezdu prvo poluvreme 2-0.Sta se posle desilo svi znamo. Ostalo je istorija.
(pop, 03. maj 2017 21:43)

Још један доказ да је 2:0 најопаснији резултат.

dominus

pre 7 godina

Nastali na istim temeljima na kojima i bg blizanci. Ko poznaje istoriju fudbala u Srbiji, može to lako zaključiti i za Zvezdu i za Partizan. Sve što je imalo pravne veze sa Kraljevinom je preko noći preinačeno i konfiskovano. Svi zakoni KJ su prestali da važe dolaskom komunista, pa tako i sve ostalo što je bilo vezano za prethodnu državu.

Nela

pre 7 godina

OFKA je naslednik BSK, a Crvena zvezda je naslednik FK Jugoslavija odnosno FK Srbija. Stari su otprilike koliko i FK Vojvodina. Ne znam zasto se ta istorija precutkuje. Nikakve logike o tom cutanju

Johan Sebastijan

pre 7 godina

To je bio BSK, cuveni, to je bila fudbalska poezija, laka konjica svetskog fudbala sa najjacim tandemom ikada Mosa & Tirke... Ovo veze nema sa tim.
(Corleone, 3. maj 2017 21:41)

Ko je bio golman čuvenog BSK-a? Zamislite, Franja Glazer, pet godina je proveo u čuvenom srpskom i beogradskom klubu. Pantergani, tajac?

pukovnik Bjelajac

pre 7 godina

@Miomir

Zapravo, osnovana je 1813, Karađorđe je lično potpisao ukaz o osnivanju. A kasnije je Miloš dao da se izgradi nov stadion i nazvao ga Marakana (1816). A do tada su igrali na terenu ispod Kalemegdana.

Јабучило

pre 7 godina

Видим да је навијачима тзв. "стуба српства" баш стало да на силу вуку традицију "Југославије".

bachi

pre 7 godina

Zvezda je prakticno osnovana 1913. Samo sto je naziv menjala. Igraci, mesto marakane, rukovodstvo, boje dresova i grb. Sve je nasledila.
(Miomir, 03. maj 2017 23:59)
To što se stadion nalazi na istom mestu gde se nekada nalazio stadion fk jugoslavije ne znači i da je crvena zvezda njen naslednik jer zna se ko je osnovao zvezdu i ostale posleratne klubove. Ali to što takvii poput tebe pokušavaju da promene istoriju i što ste ubeđeni da 1000 puta izgovorena laž postaje istina to je već problem.

Kvazimodo Sorabius

pre 7 godina

Smesni, a i budalasti, su svi zagovornici nekih "naslednika" u klubovima.
Jedina istina: prestankom kraljevine, prestali su SVI klubovi, drustva i "Sokolski klubovi" - sve je iznova. Sto su neka imena ostala je sasvim nebitno.
Otuda generalski klub Partizan i udbaski klub Zvezda, nasledjuju samo to - generale i udbase.
Ostali - lokalne mocnike i sicardzije. Dok je OFK bio baza reprezentacije, zvezde i Partizana, bio je jak osrednji prvoligas, od osnivanja. Sve dok na njega nije stavila Zvezda sapu.
Sve ostalo su dobre, ali nastrane, zelje i fantazmagorija komentara i ostrasceno-zaslepljenih navijaca.

Amaterasu

pre 7 godina

Zapravo, osnovana je 1813, Karađorđe je lično potpisao ukaz o osnivanju. A kasnije je Miloš dao da se izgradi nov stadion i nazvao ga Marakana (1816). A do tada su igrali na terenu ispod Kalemegdana. (pukovnik Bjelajac, 04. maj 2017 01:59)

Dozvolite, kolega, niste u pravu. I Partizan i Zvezdu je osnovao upravo Karadjordje, ali je pre toga prvo izumeo ovu divnu igru (nazvavsi je u prvi mah spicosut) i izgradio stadione. Koga zanima, moze da pogleda jedan divan dokumentarac, zove se "Crni Gruja i kamen mudrosti" gde je sve lepo objasnjeno.

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Zvezda naslednik? Koga, cega? Kada klub (nasledi) drugi klub, tj. promeni ime, onda nasledjuje i sve trofeje. Servirati pricu kako je zvezda osnovana 1913 je bolesno, notorna je laz. Ovaj udbasko-komunisticki klub nema nikakve veze sa monarhistickim klubom iz kraljevine SHS.

Marko

pre 7 godina

OFKA je naslednik BSK, a Crvena zvezda je naslednik FK Jugoslavija odnosno FK Srbija. Stari su otprilike koliko i FK Vojvodina. Ne znam zasto se ta istorija precutkuje. Nikakve logike o tom cutanju
(Nela, 03. maj 2017 23:55)

Logika postoji i ona je jasna: laž.

Samuraj

pre 7 godina

U Nišu, pored Radničkog, postoje i Ofk Niš, Sinđelić, Car Konstantin, Železničar, a nekada je postaojao i Jastrebac. Želja sada ima samo školu fudbala, a ovi ostali, osim "Reala sa Nišave, igraju srpsku ligu. Mislite o tome!

Istoricar

pre 7 godina

OFK nije naslednik BSK-a. OFK je naslednik Metalca.Jer je Metalac osnovan posle rata kao novi klub kao fudbalski klub metalskih radnika.Laz koja se stalno provlaci.Cak i u monografiji OFK Beograda ne stoji da je klub nastavljac tradicije BSK-a

ilija petković

pre 7 godina

E moji romantičari.Jedini klub u Srbiji koji je imao gospodsku dušu i uz Joška Skoblara najvještijeg golgetera Yuge Slobodana Santrača. Bila su to vremena kada smo s velikim poštovanjem na Maksimir dočekivali prugasto plavo-bijele i uživali u najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu.

VERMUT

pre 7 godina

OFKA je naslednik BSK, a Crvena zvezda je naslednik FK Jugoslavija odnosno FK Srbija. Stari su otprilike koliko i FK Vojvodina. Ne znam zasto se ta istorija precutkuje. Nikakve logike o tom cutanju (Nela, 3. maj 2017 23:55)
@@@
Pitam samo dali si ozbiljan?Ni jedni ni drugi nemaju veze sa Bsk-om(Partizan)i Jugoslavijom(zvezda),Partizanov stadion je na mestu gd je bio BSK-ov...i to je to.

Stara dama

pre 7 godina

Zvezda je prakticno osnovana 1913 samo sto je naziv menjala igraci mesto marakane,rukovodstvo, boje dresovai grb. Sve je nasledila.
@Miomir

Ma voleli bi vi komunisticki blizanci ali ne ide. Sve sto si rekao sve je laz.
Samo je istina da je na tom mestu sagradjen Rajko a na mestu BASKa sagradjen JNA.
Komunizam je vas izrodio dete 1946

Tirke / BSK

pre 7 godina

Najveca fudbalska sramota Srba je gasenje BSK-a.
To je bio najveci nas klub, najpopularniji, najtrofejniji, sa najjacom tradicijom.
Svi navijaci Titovih blizanaca su potomci navijackih Preletacevica.
Samo tupav narod bi mogao zatrti klub kao BSK. Morao se ugusiti takav prirodni velikan da bi se stvorila ova 2 nakazna i otrovna vestacka partijska.
I to smo i uradili. Jer smo mi sampioni samounistavanja.
Po meni, svi beogradski klubovi, ne racunajuci blizance, treba danas da izvrse ujedinjenje u 1 jak i profi tim koji bi nasledio svu tu ujedinjenu imovinu i ulozio u stadion engleskog tipa od 20 000 mesta, ujedinio sve navijace manjih klubova u jednu ipak respektabilniju masu, i nazvao se tipa BSK/Beogradski sport klub (i poslednje dve cifre godine novog osnivanja staviti u imenu), i staviti stari BSK-ov grb, i stare BSK-ove dresove.
Prvi bih navijao za takav klub, klub koji bi bio mocan i mogao da se kako-tako odupre ovim usiljenim sampionima.

Dezurni Krivac

pre 7 godina

Uopste nije bitno da li je OFK naslednik BSK-a, i da li ima 5 titula, 4 kupa i tako dalje. Nottingham Forest je 2 puta bio prvak Evrope, pa bi u nedelju takodje mogao da ispadne u treci rang takmicenja, po drugi put u poslednjih 10 godina. Boze moj, neko mora i da ispadne iz lige.

Mnogo je veci problem sto su nam sportski klubovi, u ovom slucaju OFK Beograd, u rukama ljudi koji ne bi trebalo da budu u klubovima.

Drzava i dalje favorizuje dva kluba sa Topciderskog Brda kojima to sto dobiju nije dosta pa im se gleda kroz prste kad na osnovu poreza ili potrazivanja od drugih klubova duguju milione.

Veliki srpski "brend" koji se zove Crvena Zvezda nema predsednika skoro 18 meseci, Zvezdan Terzic je 18 meseci VD i to nikome ne smeta, cak ni onima koji su trazili njegovu ostavku i odlazak iz Zvezde?

Tu su naravno i mezimci koji sluze da bi se ocuvao mir, pa je tako Sloboda iz Uzica prosle sezone trebala da ispadne u Srpsku ligu, ali je onda pukim slucajem klub koji je trebalo da zauzme njihovo mesto u PLS odustao od takmicenja u visem rangu.

Sve to su mnogo veci problemi od ispadanja OFK Beograda, vraticemo se mi opet tamo gde nam je i mesto... pa nece ni Terziceva ekipa vecito moci da sedi u upravi i radi sta hoce, nicija do zore nije gorela.

Patrick

pre 7 godina

Bravoooooooo Terza legendo, ajde sada sa zvezdanom da ponovis ovaj uspeh !!
(antiDebil, 03. maj 2017 22:11)

Lepo bi bilo ali je nerealno da se ostvari nazalost.

Nesalomivi

pre 7 godina

A zasto grad Beograd ne napravi na mestu sadasnjeg stadiona novi stadion npr. za atletiku (ionako nemamo) moderan 10.000 mesta, top lokacija gde ce i Ofk-a da igra. Stanu iza kluba ipak je to gradski klub. Ovde u gradu nikakve vizije nema...

ex Clan Uprave OFK Beograda

pre 7 godina

OFK Beograd je upropastila amaterska penzionerska uprava.Dok su u OFK beogradu radili pok. Srdan Andrejevic Terzic,Ilija Petkovic klub je bio u vrhu kako jugo prvenstva tako i prevenstvu Srbije.Od bivsih igraca niko ne dolazi u OFK Beograd.Klub vode totalni amateri. Sponzora nigde.Mladje selekcije koje su davale najveci broj mladih reprezentativaca polako se gase.Poslednji primer odlazak najtalentovanijeg Djerleka sa jos trojicom u Partizan. Klub decenijama nije uspeo sa gradom Beogradom da resi status stadiona koji je bio ruglo. Treneri se menjali kao na traci.Klub ode u Srpsku ligu iz koje moze da se preseli u Beogradsku zonu. Gledace se kao u davna vremena pred nedeljni rucak OFK-Dorcol.Graficar,Turbina

Kvatro

pre 7 godina

@Tazo
Jeste takav im je stadio jer niko nije hteo kao privilegovanima da da pare. Prvo su govorili da treba republika pa grad i tako u krug a za sve to vreme ga je samo OFK odrzavao koliko je mogao a cak i redovno placao gradu najam. Obecano im je bilo da ce ga dobiti u vlasnistvo zauzvrat sto je vojska otela zemljiste BSKu ali se nikada nije ostvarilo. Ako se secate kada je savez davao pare za reflektore OFK ih nikada nije dobio. Odugovlacili su dok nije ispao iz prve lige. Taj klub je sistematski unistavan poslednjih dvadeset godina. Jedan od razloga sto su godinama ignorisali i branili da je OFK naslednik BSKa je i to vlasnistvo nad zemljom.

Centurion

pre 7 godina

OFK je svoja prva dva kupa u SFRJ osvojio pod imenom BSK.
Vidim da dežurnim dušebrižnicima ovde to ne dopire do mozga.
OFK je ništa drugo do iz nužde zamaskirani BSK, koji je morao da menja ime i toleriše raznorazne fuzije da bi preživeo.
Ne zaboravite da im je promenjena i prvobitna lokacija, a ona je bila na mestu sadasnjeg stadiona Partizana.
Ovaj klub igrao je i polufinale Kupa pobednika kupova, gde je ispao od Totinhema!
Zvezda i Partizan potpuno su unistili srpski fudbal i devalvirali ga.
Korupcijom, manipulacijama, spregom sa vlašću postali su ruglo naspram nekadasnjih giganata.
Nema tu ni obraza ni časti, sramota je šta im se sve dopušta.
Umesto da imamo dobru ligu sa klubovima koji odišu tradicijom poput BSK-a, Vojvodine, Radničkog itd... mi imamo običnu prćiju u kojoj dva kluba kradu kako god stignu,a pri tome se ubiše objašnjavajući ko je pošteniji.
.
Zvezda je umrla 1991. i ovo danas više nije onaj legendarni klub koji je prenosio slavu Balkana širom sveta.
Partizan je takođe zalutao u vremenu i prostoru.
Samo ovde se navija za dva kluba kao da drugi ne postoje.
Kao da nije bilo fudbala pre njih i kao da su oni jedini smisao postojanja.
Sve ugasite, dajte njima da igraju derbi do besvesti, da se tuku i da večno osvajaju titule.
Sport, viteštvo, čast koga to zanima!

Patrick

pre 7 godina

Sad kad su izgubili sanse za opstanak mogu da forsiraju Pogbu iz Ugande,Veveirosa i Senica,srpskog Bejla nekadasnjeg podmlatka slavnog Leverkuzena ahaha.

stara škola

pre 7 godina

Kancer blizanci izjedaju zdravo tkivo , smrt fudbala u Srbiji je neminovna. Eventualno pokušati sa operacijom hirurškog odstranjivanja malignih blizanaca iz srpskog fudbala , možda u tom slučaju pacijent, u ovom slučaju srpski fudbal, i preživi.

Nije nego

pre 7 godina

(stara škola, 4. maj 2017 07:10)
A koji je tvoj klub? U njemu su sigurno sve same postenjacine jel da? Razmisljajte malo...da sutra zatvore te blizance mislis da ce fudbal procvetati? Pre ce biti da bi ti njih zatvorio samo da preuzmes njihovu ulogu...Sistemski u ovoj zemlji je sve pokvareno iz drugih razloga, fudbal je samo prezentacija drustva koje unistavamo.

Samuraj

pre 7 godina

Bravoooooooo Terza legendo, ajde sada sa zvezdanom da ponovis ovaj uspeh !!(antiDebil, 03. maj 2017 22:11)

Samo se čekalo da se pojavi ovakav jedan komentar. Očigledno je sa tobom društvo i tvoja okolina napravilo ovakav uspeh kakav drugome priželjkuješ! Da čika Samuraj bonu i ovog jutra, da ti makar ovaj dan počne kako treba. :-)

Kvatro

pre 7 godina

@savke
Da li si upoznat koliko je klubova iz Londona u Engleskoj Ligi pa je jos uvek Engleska. Mani me tih kompleksa i komunisticke politike da svako selo mora da ima klub. To je sport i u prvoj ligi treba da igraju najbolji pa makar svi iz jednog grada. To sto ih nema vise iz drugih gradova nije problem Beograda nego pitaj lokalne politicare i biznismene.

Ja

pre 7 godina

OFK jeste BSK a vi nikako niste ondašnja jugoslavija jer nema kontinuiteta i ponovo ste osnovani a ofka je jedno vreme posle rata nosila ime BSK pa promenila

виски фор мај мен, бир фор мај хорсис

pre 7 godina

Sampion koje drzave? Pa iako se prizna BSK, to je opet bilo pre brozovine, a kao OFK su bila 4 kupa prokletije. U slobodnoj Srbiji taj klub nista nije osvojio. Ispali, pa sta, previse je klubova i stadiona po Beogradu, ionako niko ne gleda vise utakmice, poseta po 100 ljudi

Runner

pre 7 godina

Ова неславн епизода ОФК Београда подсети ме на мога пријатеља Стојкета из Сарајева. Сви смо ми тада навијали за Партизан, Звезду, Жељу или Сарајево само је он навијао за ОФК Београд а Фахрудин за Војводину. И питам ја њега једанпут: "Кад већ навијаш за београдски клуб што не навијаш за Звезду или Партизан?" А он ће на то: "Ви сте навикли да ваши клубови побеђују скоро сваке недеље па вам то и не причињава радост и задовољство ал' сте зато веома тужни и разочарани када изгубе. Е видите, ја сам навикао да мој ОФК чешће губи но добија па нисам толико тужан када губи ал' сам зато веома срећан оне недеље кад победи а мојој срећи нема краја када победи неког од "велике четворке".

doom

pre 7 godina

@Nela БСК је забрањен 1945. њега је неформално наследио Партизан као и терен где је сада и стадион а ФК Југославију звезда, ОФК се звао Металац кога су "присвојили" кроз управу неки тадашњи УДБаши, назвали га БСК али није ишло јер нису никада били прави наследници истог, тада је преименован у ОФК и остао на томе... то је и разлог зашто клуб нема велику навијачку базу.

Steta

pre 7 godina

Veliki broj kvalitetnih fudbalera su dali .Na drugoj strani Zvezda duzna ko Grcka ,Partizan koji je gotovo svake godine igrao Evropu takodje ima poprilican dug ,oni se ni ne dovode u pitanje ,nego rade sta hoce .

pedja_71

pre 7 godina

Neka smo osnovani 1945.
Neka smo jedan od "blizanaca".
Volim Zvezdu, zbog ogromne radosti i tuge koju mi je donosila čitavog života.
Rođen sam u Beogradu, ali me baš briga za bilo koji beogradski klub, tradiciju, istoriju i slične gluposti. Nisam klinac, naprotiv.
Samo Zvezda.
BSK,Jugoslavija? Who cares?

Bili Piton

pre 7 godina

Nažalost, sluti se šta stoji iza toga. Ali, ne mora da znači da je kraj, daj Bože da je nov početak. A Topalovići ćutite bar kad stida i srama nemate.Čerupate očerupano kao lešinari. Šta ima Terza sa propadanjem, nije tamo, a HVALA mu na časti da sad nije uzeo im tu decu šta biste onda tek imputirali. A pojedini od vas, nek se sete historije JSD i što reče Vučela svetle tradicije, menjanja grada, države, ideologije, dresova. Ime, ulicu, stadion i ime njegovo su zadržali, platformu JSD tj. jugoslovenstva, a to nije slučajno. Dostojanstva imate danas manje nego nekad!

Bilal

pre 7 godina

Nažalost, sluti se šta stoji iza toga. Ali, ne mora da znači da je kraj, daj Bože da je nov početak. A Topalovići ćutite bar kad stida i srama nemate.Čerupate očerupano kao lešinari. Šta ima Terza sa propadanjem, nije tamo, a HVALA mu na časti da sad nije uzeo im tu decu šta biste onda tek imputirali. A pojedini od vas, nek se sete historije JSD i što reče Vučela svetle tradicije, menjanja grada, države, ideologije, dresova. Ime, ulicu, stadion i ime njegovo su zadržali, platformu JSD tj. jugoslovenstva, a to nije slučajno. Dostojanstva imate danas manje nego nekad!
(Bili Piton, 4. maj 2017 08:48)
Kome Ti bre, bacaš prašinu u oči? Nije Terza hteo!? Kao što,pre nekoliko godina, nije hteo Partizanu da otme Marka Petkovića koji je već potpisao predugovor sa crno-belima. Nisu Đerlek i deca hteli u Zvezdu a što se Terze tiče dočekao bi on njih raširenih ruku. I ne pravi od Terze sveca kad znaš dobro da on to nije nego ga priuptaj gde se denuše novci od prodaje Baneta Ivanovića, Duška Tošića i inih?

M70le

pre 7 godina

Pricate o cerupanju OFK-a. U nasem fudbalu uvek je veca riba gutala manju.Niko nije postavio pitanje koliko je OFK platio Novopazarcima za Djerleka..."Dubocici" iz Leskovca za Lazara Nikolica...itd (oteti jer je OFK iskoristio slabu finansijsku situaciju maticnih klubova...).Zao mi "romanticara" ali mi je vise zao "Dubocice","Bora"," Majdanpeka","Proletera"(Zrenjanin),"Loznice"...klubova koji su nekada bili jaki drugoligasi (u Jugoslaviji)...

Tostao

pre 7 godina

Pre desetak i nešto godina je ovaj isti OFK Beograd na pozajmicu slao svoje mlade igrače u ovu istu Mačvu! U "provincijskom Urugvaju" tada su igrali Kasalica, Zečević, Kirovski i mnogi drugi a danas ih je "pokopao". Žao mi "romantičara", raduju me rezultati Mačve.

Хумска БГ

pre 7 godina

Иако ово код нас већ дуго времена у назад није фудбал него криминал, тешко је не осврнути се на ОФК Београд... Док сам пратио ову бедну лигу навијао сам за Партизан а ОФК ми је био други омиљени клуб.Клуб са традицијом, са успесима за свако поштовање... Маните се сада тих прича о БСК-у, нека и нема никакве везе са тим, ОФК Београд, самосталан, израстао је у клуб за огромно поштовање.И у Европи су имали резултате, давно су опасно намучили славни Јувентус и још неке великане(можда су их и избацили, не сећам се сад али сам читао пре доста година о томе), у нашој лиги увек при врху, уз Војводину, први до Звезде и Партизана, мучили и једне и друге и то на Маракани и ЈНА, играли врло лепршав фудбал, пре 10-15 година ту су поникли Бане Ивановић, Коларов, ни Душка Тошића не би био грех споменути... да се не враћамо на Сантрача, Кочића... Има ту још доста њих само сам сад већ заборавио... Страшно ми је било када сам прошле године чуо да су испали у 2.лигу а сада ето одоше у трећу... Тужно... Неко спомену ону чувену утакмицу са Галатасарајем, пре само 6-7 година и оних 2-2 у Истанбулу... Пуно би се имало рећи о ОФК-и.Брз повратак у елиту им желим, мада тешко да ће баш бити брзо али једног дана... Овај клуб заслужује много више него што је добио.

MNGPRJ

pre 7 godina

A ovaj sa bagerom dosao na utakmicu?
(Boro iz Pobede, 03. maj 2017 21:37)
У мору коментара овог народа пуног мржње, један да ме онако искрено насмеје. Иначе, дићи ће се Офка једног дана, видећете!

Nela

pre 7 godina

OFKA je naslednik BSK, a Crvena zvezda je naslednik FK Jugoslavija odnosno FK Srbija. Stari su otprilike koliko i FK Vojvodina. Ne znam zasto se ta istorija precutkuje. Nikakve logike o tom cutanju

Johan Sebastijan

pre 7 godina

To je bio BSK, cuveni, to je bila fudbalska poezija, laka konjica svetskog fudbala sa najjacim tandemom ikada Mosa & Tirke... Ovo veze nema sa tim.
(Corleone, 3. maj 2017 21:41)

Ko je bio golman čuvenog BSK-a? Zamislite, Franja Glazer, pet godina je proveo u čuvenom srpskom i beogradskom klubu. Pantergani, tajac?

pedja_71

pre 7 godina

Neka smo osnovani 1945.
Neka smo jedan od "blizanaca".
Volim Zvezdu, zbog ogromne radosti i tuge koju mi je donosila čitavog života.
Rođen sam u Beogradu, ali me baš briga za bilo koji beogradski klub, tradiciju, istoriju i slične gluposti. Nisam klinac, naprotiv.
Samo Zvezda.
BSK,Jugoslavija? Who cares?

Baba Stanojka

pre 7 godina

Kakav petostruki prvak kakvi bakraci. Kite se tudjim perjem a BSK nikakve veze nema sa ovim klubom. Klasicna prevara da se od UEFA uzmu pare za stogodisnjicu!

bg

pre 7 godina

kite se tuđim perjem...kakve njihove titule...nisu osvojili nijednu, nego se nekom funkcioneru CK svidela ideja da ofk-a nasledi titule bsk-a, jer je pre rata navijao za bsk.

Kvatro

pre 7 godina

OFK Beograd jeste naslednik BSKa. Posle rata igraci BSKa su obnovili klub ali su komunisti zabranili ime i promenjeno je u Metalac. To sto je BSK postojao na papiru jos nekoliko meseci je bila sporost administracije kod brisanja iz registra. Posle nekoliko godina i skoro tajnih sastanaka ja mislim sa Dedijerom on uspeva da ubedi komuniste da je sramota da glavni grad nema klub sa svojim imenom i klub menja ime u OFK Beograd. Ovo sto se desilo sa OFK Beogradom je najveca sramota Srpskog fudbala na celu sa Karadzicem koji je iz osvete sve to i poceo. Sve vlade Srbije koje su milionima zasipali i zasipaju Zvezdu i Partizan treba da je sramota. Sa svim tim milionima otimali su za 50 000 evra sve OFKove talente i reprezentativce. Pre mesec dana Partizan je potpisao ugovore sa cetvoricom mladih talentovanih igraca OFK Beograda. Jer znate koliko bi jedan klub u nekoj normalnoj drzavi dobio para za to a ovde nista. Zvezda duguje 35 a Partizan 15 miliona evra a citao sam izjavu Predsednika prosle godine da je OFK Beogradu potrebno 500 000 da funkcionisu. SRAMOTA i od Srbije i od grada Beograda. Stvarno mi je tesko dok ovo pisem jer sam kao mali odlazio na njihove utakmice i uzivao u fudbalu (bez huligana) koji su oni negovali. Nadam se da ce ih neko sada kupiti (mozda je to i bila poenta njihovog upropastavanja) posto u trecoj ligi nisu klub od znacaja za republiku i grad.

Corleone

pre 7 godina

To je bio BSK, cuveni, to je bila fudbalska poezija, laka konjica svetskog fudbala sa najjacim tandemom ikada Mosa & Tirke... Ovo veze nema sa tim.

Samuraj

pre 7 godina

Bravoooooooo Terza legendo, ajde sada sa zvezdanom da ponovis ovaj uspeh !!(antiDebil, 03. maj 2017 22:11)

Samo se čekalo da se pojavi ovakav jedan komentar. Očigledno je sa tobom društvo i tvoja okolina napravilo ovakav uspeh kakav drugome priželjkuješ! Da čika Samuraj bonu i ovog jutra, da ti makar ovaj dan počne kako treba. :-)

Bili Piton

pre 7 godina

Nažalost, sluti se šta stoji iza toga. Ali, ne mora da znači da je kraj, daj Bože da je nov početak. A Topalovići ćutite bar kad stida i srama nemate.Čerupate očerupano kao lešinari. Šta ima Terza sa propadanjem, nije tamo, a HVALA mu na časti da sad nije uzeo im tu decu šta biste onda tek imputirali. A pojedini od vas, nek se sete historije JSD i što reče Vučela svetle tradicije, menjanja grada, države, ideologije, dresova. Ime, ulicu, stadion i ime njegovo su zadržali, platformu JSD tj. jugoslovenstva, a to nije slučajno. Dostojanstva imate danas manje nego nekad!

Cinik

pre 7 godina

Dosta lazi i manipulacija! Nikakve veze klub osnovan kao FK Metalac 1945. nema sa Beogradskim Sport Klubom (1911.-1945.). To sto se Metalac u jednom trenutku zvao Beogradski Sportski Klub vas verovatno zbunjuje.
Ako se potrudite i proverite, u trenutku formiranja FK Metalac (danasnji OFK Beograd), BSK je i dalje postojao, rasformiran je tek nekoliko meseci kasnije. Ako vam je tesko da to proverite, imate cak i na internetu dostupno - proslava 50 godina OFK Beograda, odrzana 1995.!

dominus

pre 7 godina

Nastali na istim temeljima na kojima i bg blizanci. Ko poznaje istoriju fudbala u Srbiji, može to lako zaključiti i za Zvezdu i za Partizan. Sve što je imalo pravne veze sa Kraljevinom je preko noći preinačeno i konfiskovano. Svi zakoni KJ su prestali da važe dolaskom komunista, pa tako i sve ostalo što je bilo vezano za prethodnu državu.

krilo

pre 7 godina

Vidim da je već nekoliko reklo ali moram i ja da napomenem da OFK nije taj klub čije titule prisvaja, pogotovo što se zna da su komunisti ugasili sve što je podssećalo na staru državu!

Bgd

pre 7 godina

@Domimus
Svi zakoni KJ su prestali da važe dolaskom Nemaca 1941. Komunisti su dobili rat na više frontova (građanski rat, rat sa nemcima, diplomatski rat sa amerima i rusima) i zato su 1945. radili šta su želeli. Vreme je da de neki pomire sa tim. Neki ljudi, koji su retkost na ovim prostorima, su uspeli da sačuvaju tradiciju BSK u tim vremenima, i zato im se treba diviti. Nažalost, danas takvih nema i zato klub ide lagano ka gašenju. Bruka!

A predsednik države abolira

pre 7 godina

Dosta lazi i manipulacija! Nikakve veze klub osnovan kao FK Metalac 1945. nema sa Beogradskim Sport Klubom (1911.-1945.). To sto se Metalac u jednom trenutku zvao Beogradski Sportski Klub vas verovatno zbunjuje.
Ako se potrudite i proverite, u trenutku formiranja FK Metalac (danasnji OFK Beograd), BSK je i dalje postojao, rasformiran je tek nekoliko meseci kasnije. Ako vam je tesko da to proverite, imate cak i na internetu dostupno - proslava 50 godina OFK Beograda, odrzana 1995.!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cinik, 3. maj 2017 21:43)

I bez toga je osvojio 4 Kupa kao OFK, stigao do četvrtfinala Kupa UEFA-a i nekoliko puta bio vicešampion stare Jugoslavije.. Jedan od najvećih klubova u zemlji je uništen...

ldjidji

pre 7 godina

istina je da se 90tih slavilo 50 godina kluba..a sad 100 godisnjica.. ja sam navijac ofk beograda i bicu dok sam ziv briga me za nasledstvo bska

Istoricar

pre 7 godina

OFK nije naslednik BSK-a. OFK je naslednik Metalca.Jer je Metalac osnovan posle rata kao novi klub kao fudbalski klub metalskih radnika.Laz koja se stalno provlaci.Cak i u monografiji OFK Beograda ne stoji da je klub nastavljac tradicije BSK-a

Ja

pre 7 godina

OFK jeste BSK a vi nikako niste ondašnja jugoslavija jer nema kontinuiteta i ponovo ste osnovani a ofka je jedno vreme posle rata nosila ime BSK pa promenila

ldjidji

pre 7 godina

ja sam veliki navijac ofk beograda..igrao sam fudbal u ofki 11godina prosao celu omladinsku skolu..kasnih 90tih se u klubu pricalo da ofka ima cetiri kupa osvijena 53,55,62,66...titule bska su tek kasnije pocele da se pominju..nesumnjivo je ofka veliki klub koji su na zalost beogradjani ostavili na cedilu..ofka danas ima ubedljivo najmanju posetu i u drugoj ligi..no nije to nista strasno vratice se ofka ponovo na svoje stare staze..samo napred plavo beli

doom

pre 7 godina

@Nela БСК је забрањен 1945. њега је неформално наследио Партизан као и терен где је сада и стадион а ФК Југославију звезда, ОФК се звао Металац кога су "присвојили" кроз управу неки тадашњи УДБаши, назвали га БСК али није ишло јер нису никада били прави наследници истог, тада је преименован у ОФК и остао на томе... то је и разлог зашто клуб нема велику навијачку базу.

Kvatro

pre 7 godina

@savke
Da li si upoznat koliko je klubova iz Londona u Engleskoj Ligi pa je jos uvek Engleska. Mani me tih kompleksa i komunisticke politike da svako selo mora da ima klub. To je sport i u prvoj ligi treba da igraju najbolji pa makar svi iz jednog grada. To sto ih nema vise iz drugih gradova nije problem Beograda nego pitaj lokalne politicare i biznismene.

Јабучило

pre 7 godina

Видим да је навијачима тзв. "стуба српства" баш стало да на силу вуку традицију "Југославије".

Tirke / BSK

pre 7 godina

Najveca fudbalska sramota Srba je gasenje BSK-a.
To je bio najveci nas klub, najpopularniji, najtrofejniji, sa najjacom tradicijom.
Svi navijaci Titovih blizanaca su potomci navijackih Preletacevica.
Samo tupav narod bi mogao zatrti klub kao BSK. Morao se ugusiti takav prirodni velikan da bi se stvorila ova 2 nakazna i otrovna vestacka partijska.
I to smo i uradili. Jer smo mi sampioni samounistavanja.
Po meni, svi beogradski klubovi, ne racunajuci blizance, treba danas da izvrse ujedinjenje u 1 jak i profi tim koji bi nasledio svu tu ujedinjenu imovinu i ulozio u stadion engleskog tipa od 20 000 mesta, ujedinio sve navijace manjih klubova u jednu ipak respektabilniju masu, i nazvao se tipa BSK/Beogradski sport klub (i poslednje dve cifre godine novog osnivanja staviti u imenu), i staviti stari BSK-ov grb, i stare BSK-ove dresove.
Prvi bih navijao za takav klub, klub koji bi bio mocan i mogao da se kako-tako odupre ovim usiljenim sampionima.

виски фор мај мен, бир фор мај хорсис

pre 7 godina

Sampion koje drzave? Pa iako se prizna BSK, to je opet bilo pre brozovine, a kao OFK su bila 4 kupa prokletije. U slobodnoj Srbiji taj klub nista nije osvojio. Ispali, pa sta, previse je klubova i stadiona po Beogradu, ionako niko ne gleda vise utakmice, poseta po 100 ljudi

Marko

pre 7 godina

OFKA je naslednik BSK, a Crvena zvezda je naslednik FK Jugoslavija odnosno FK Srbija. Stari su otprilike koliko i FK Vojvodina. Ne znam zasto se ta istorija precutkuje. Nikakve logike o tom cutanju
(Nela, 03. maj 2017 23:55)

Logika postoji i ona je jasna: laž.

Rogi Obrenovac

pre 7 godina

Zvezda naslednik? Koga, cega? Kada klub (nasledi) drugi klub, tj. promeni ime, onda nasledjuje i sve trofeje. Servirati pricu kako je zvezda osnovana 1913 je bolesno, notorna je laz. Ovaj udbasko-komunisticki klub nema nikakve veze sa monarhistickim klubom iz kraljevine SHS.

Stara dama

pre 7 godina

Zvezda je prakticno osnovana 1913 samo sto je naziv menjala igraci mesto marakane,rukovodstvo, boje dresovai grb. Sve je nasledila.
@Miomir

Ma voleli bi vi komunisticki blizanci ali ne ide. Sve sto si rekao sve je laz.
Samo je istina da je na tom mestu sagradjen Rajko a na mestu BASKa sagradjen JNA.
Komunizam je vas izrodio dete 1946

Kvazimodo Sorabius

pre 7 godina

Smesni, a i budalasti, su svi zagovornici nekih "naslednika" u klubovima.
Jedina istina: prestankom kraljevine, prestali su SVI klubovi, drustva i "Sokolski klubovi" - sve je iznova. Sto su neka imena ostala je sasvim nebitno.
Otuda generalski klub Partizan i udbaski klub Zvezda, nasledjuju samo to - generale i udbase.
Ostali - lokalne mocnike i sicardzije. Dok je OFK bio baza reprezentacije, zvezde i Partizana, bio je jak osrednji prvoligas, od osnivanja. Sve dok na njega nije stavila Zvezda sapu.
Sve ostalo su dobre, ali nastrane, zelje i fantazmagorija komentara i ostrasceno-zaslepljenih navijaca.

ex Clan Uprave OFK Beograda

pre 7 godina

OFK Beograd je upropastila amaterska penzionerska uprava.Dok su u OFK beogradu radili pok. Srdan Andrejevic Terzic,Ilija Petkovic klub je bio u vrhu kako jugo prvenstva tako i prevenstvu Srbije.Od bivsih igraca niko ne dolazi u OFK Beograd.Klub vode totalni amateri. Sponzora nigde.Mladje selekcije koje su davale najveci broj mladih reprezentativaca polako se gase.Poslednji primer odlazak najtalentovanijeg Djerleka sa jos trojicom u Partizan. Klub decenijama nije uspeo sa gradom Beogradom da resi status stadiona koji je bio ruglo. Treneri se menjali kao na traci.Klub ode u Srpsku ligu iz koje moze da se preseli u Beogradsku zonu. Gledace se kao u davna vremena pred nedeljni rucak OFK-Dorcol.Graficar,Turbina

Jel znas ti ko je Marinko

pre 7 godina

Zemun ulazi priča se da ga finansira Andrej Vučić! sloboda će izvisiti a bili su cele godine drugi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (veljko, 3. maj 2017 23:11)
To je sitnica, nadam se da ce pre kraja decenije kupiti Zvezdu.A i OFK da preuzme kome je receno. Pa ni narod nije lose prosao ima u mercedes autobuse da se vozi.

Patrick

pre 7 godina

Bravoooooooo Terza legendo, ajde sada sa zvezdanom da ponovis ovaj uspeh !!
(antiDebil, 03. maj 2017 22:11)

Lepo bi bilo ali je nerealno da se ostvari nazalost.

pukovnik Bjelajac

pre 7 godina

@Miomir

Zapravo, osnovana je 1813, Karađorđe je lično potpisao ukaz o osnivanju. A kasnije je Miloš dao da se izgradi nov stadion i nazvao ga Marakana (1816). A do tada su igrali na terenu ispod Kalemegdana.

VERMUT

pre 7 godina

OFKA je naslednik BSK, a Crvena zvezda je naslednik FK Jugoslavija odnosno FK Srbija. Stari su otprilike koliko i FK Vojvodina. Ne znam zasto se ta istorija precutkuje. Nikakve logike o tom cutanju (Nela, 3. maj 2017 23:55)
@@@
Pitam samo dali si ozbiljan?Ni jedni ni drugi nemaju veze sa Bsk-om(Partizan)i Jugoslavijom(zvezda),Partizanov stadion je na mestu gd je bio BSK-ov...i to je to.

bachi

pre 7 godina

Zvezda je prakticno osnovana 1913. Samo sto je naziv menjala. Igraci, mesto marakane, rukovodstvo, boje dresova i grb. Sve je nasledila.
(Miomir, 03. maj 2017 23:59)
To što se stadion nalazi na istom mestu gde se nekada nalazio stadion fk jugoslavije ne znači i da je crvena zvezda njen naslednik jer zna se ko je osnovao zvezdu i ostale posleratne klubove. Ali to što takvii poput tebe pokušavaju da promene istoriju i što ste ubeđeni da 1000 puta izgovorena laž postaje istina to je već problem.

Nesalomivi

pre 7 godina

A zasto grad Beograd ne napravi na mestu sadasnjeg stadiona novi stadion npr. za atletiku (ionako nemamo) moderan 10.000 mesta, top lokacija gde ce i Ofk-a da igra. Stanu iza kluba ipak je to gradski klub. Ovde u gradu nikakve vizije nema...

Centurion

pre 7 godina

OFK je svoja prva dva kupa u SFRJ osvojio pod imenom BSK.
Vidim da dežurnim dušebrižnicima ovde to ne dopire do mozga.
OFK je ništa drugo do iz nužde zamaskirani BSK, koji je morao da menja ime i toleriše raznorazne fuzije da bi preživeo.
Ne zaboravite da im je promenjena i prvobitna lokacija, a ona je bila na mestu sadasnjeg stadiona Partizana.
Ovaj klub igrao je i polufinale Kupa pobednika kupova, gde je ispao od Totinhema!
Zvezda i Partizan potpuno su unistili srpski fudbal i devalvirali ga.
Korupcijom, manipulacijama, spregom sa vlašću postali su ruglo naspram nekadasnjih giganata.
Nema tu ni obraza ni časti, sramota je šta im se sve dopušta.
Umesto da imamo dobru ligu sa klubovima koji odišu tradicijom poput BSK-a, Vojvodine, Radničkog itd... mi imamo običnu prćiju u kojoj dva kluba kradu kako god stignu,a pri tome se ubiše objašnjavajući ko je pošteniji.
.
Zvezda je umrla 1991. i ovo danas više nije onaj legendarni klub koji je prenosio slavu Balkana širom sveta.
Partizan je takođe zalutao u vremenu i prostoru.
Samo ovde se navija za dva kluba kao da drugi ne postoje.
Kao da nije bilo fudbala pre njih i kao da su oni jedini smisao postojanja.
Sve ugasite, dajte njima da igraju derbi do besvesti, da se tuku i da večno osvajaju titule.
Sport, viteštvo, čast koga to zanima!

stara škola

pre 7 godina

Kancer blizanci izjedaju zdravo tkivo , smrt fudbala u Srbiji je neminovna. Eventualno pokušati sa operacijom hirurškog odstranjivanja malignih blizanaca iz srpskog fudbala , možda u tom slučaju pacijent, u ovom slučaju srpski fudbal, i preživi.

Kvatro

pre 7 godina

@Tazo
Jeste takav im je stadio jer niko nije hteo kao privilegovanima da da pare. Prvo su govorili da treba republika pa grad i tako u krug a za sve to vreme ga je samo OFK odrzavao koliko je mogao a cak i redovno placao gradu najam. Obecano im je bilo da ce ga dobiti u vlasnistvo zauzvrat sto je vojska otela zemljiste BSKu ali se nikada nije ostvarilo. Ako se secate kada je savez davao pare za reflektore OFK ih nikada nije dobio. Odugovlacili su dok nije ispao iz prve lige. Taj klub je sistematski unistavan poslednjih dvadeset godina. Jedan od razloga sto su godinama ignorisali i branili da je OFK naslednik BSKa je i to vlasnistvo nad zemljom.

Samuraj

pre 7 godina

U Nišu, pored Radničkog, postoje i Ofk Niš, Sinđelić, Car Konstantin, Železničar, a nekada je postaojao i Jastrebac. Želja sada ima samo školu fudbala, a ovi ostali, osim "Reala sa Nišave, igraju srpsku ligu. Mislite o tome!

Dezurni Krivac

pre 7 godina

Uopste nije bitno da li je OFK naslednik BSK-a, i da li ima 5 titula, 4 kupa i tako dalje. Nottingham Forest je 2 puta bio prvak Evrope, pa bi u nedelju takodje mogao da ispadne u treci rang takmicenja, po drugi put u poslednjih 10 godina. Boze moj, neko mora i da ispadne iz lige.

Mnogo je veci problem sto su nam sportski klubovi, u ovom slucaju OFK Beograd, u rukama ljudi koji ne bi trebalo da budu u klubovima.

Drzava i dalje favorizuje dva kluba sa Topciderskog Brda kojima to sto dobiju nije dosta pa im se gleda kroz prste kad na osnovu poreza ili potrazivanja od drugih klubova duguju milione.

Veliki srpski "brend" koji se zove Crvena Zvezda nema predsednika skoro 18 meseci, Zvezdan Terzic je 18 meseci VD i to nikome ne smeta, cak ni onima koji su trazili njegovu ostavku i odlazak iz Zvezde?

Tu su naravno i mezimci koji sluze da bi se ocuvao mir, pa je tako Sloboda iz Uzica prosle sezone trebala da ispadne u Srpsku ligu, ali je onda pukim slucajem klub koji je trebalo da zauzme njihovo mesto u PLS odustao od takmicenja u visem rangu.

Sve to su mnogo veci problemi od ispadanja OFK Beograda, vraticemo se mi opet tamo gde nam je i mesto... pa nece ni Terziceva ekipa vecito moci da sedi u upravi i radi sta hoce, nicija do zore nije gorela.

Patrick

pre 7 godina

Sad kad su izgubili sanse za opstanak mogu da forsiraju Pogbu iz Ugande,Veveirosa i Senica,srpskog Bejla nekadasnjeg podmlatka slavnog Leverkuzena ahaha.

Јабучило

pre 7 godina

pre neku sezonu razbili zvezdu prvo poluvreme 2-0.Sta se posle desilo svi znamo. Ostalo je istorija.
(pop, 03. maj 2017 21:43)

Још један доказ да је 2:0 најопаснији резултат.

Amaterasu

pre 7 godina

Zapravo, osnovana je 1813, Karađorđe je lično potpisao ukaz o osnivanju. A kasnije je Miloš dao da se izgradi nov stadion i nazvao ga Marakana (1816). A do tada su igrali na terenu ispod Kalemegdana. (pukovnik Bjelajac, 04. maj 2017 01:59)

Dozvolite, kolega, niste u pravu. I Partizan i Zvezdu je osnovao upravo Karadjordje, ali je pre toga prvo izumeo ovu divnu igru (nazvavsi je u prvi mah spicosut) i izgradio stadione. Koga zanima, moze da pogleda jedan divan dokumentarac, zove se "Crni Gruja i kamen mudrosti" gde je sve lepo objasnjeno.

Steta

pre 7 godina

Veliki broj kvalitetnih fudbalera su dali .Na drugoj strani Zvezda duzna ko Grcka ,Partizan koji je gotovo svake godine igrao Evropu takodje ima poprilican dug ,oni se ni ne dovode u pitanje ,nego rade sta hoce .

Bilal

pre 7 godina

Nažalost, sluti se šta stoji iza toga. Ali, ne mora da znači da je kraj, daj Bože da je nov početak. A Topalovići ćutite bar kad stida i srama nemate.Čerupate očerupano kao lešinari. Šta ima Terza sa propadanjem, nije tamo, a HVALA mu na časti da sad nije uzeo im tu decu šta biste onda tek imputirali. A pojedini od vas, nek se sete historije JSD i što reče Vučela svetle tradicije, menjanja grada, države, ideologije, dresova. Ime, ulicu, stadion i ime njegovo su zadržali, platformu JSD tj. jugoslovenstva, a to nije slučajno. Dostojanstva imate danas manje nego nekad!
(Bili Piton, 4. maj 2017 08:48)
Kome Ti bre, bacaš prašinu u oči? Nije Terza hteo!? Kao što,pre nekoliko godina, nije hteo Partizanu da otme Marka Petkovića koji je već potpisao predugovor sa crno-belima. Nisu Đerlek i deca hteli u Zvezdu a što se Terze tiče dočekao bi on njih raširenih ruku. I ne pravi od Terze sveca kad znaš dobro da on to nije nego ga priuptaj gde se denuše novci od prodaje Baneta Ivanovića, Duška Tošića i inih?

Nije nego

pre 7 godina

(stara škola, 4. maj 2017 07:10)
A koji je tvoj klub? U njemu su sigurno sve same postenjacine jel da? Razmisljajte malo...da sutra zatvore te blizance mislis da ce fudbal procvetati? Pre ce biti da bi ti njih zatvorio samo da preuzmes njihovu ulogu...Sistemski u ovoj zemlji je sve pokvareno iz drugih razloga, fudbal je samo prezentacija drustva koje unistavamo.

ilija petković

pre 7 godina

E moji romantičari.Jedini klub u Srbiji koji je imao gospodsku dušu i uz Joška Skoblara najvještijeg golgetera Yuge Slobodana Santrača. Bila su to vremena kada smo s velikim poštovanjem na Maksimir dočekivali prugasto plavo-bijele i uživali u najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu.

Runner

pre 7 godina

Ова неславн епизода ОФК Београда подсети ме на мога пријатеља Стојкета из Сарајева. Сви смо ми тада навијали за Партизан, Звезду, Жељу или Сарајево само је он навијао за ОФК Београд а Фахрудин за Војводину. И питам ја њега једанпут: "Кад већ навијаш за београдски клуб што не навијаш за Звезду или Партизан?" А он ће на то: "Ви сте навикли да ваши клубови побеђују скоро сваке недеље па вам то и не причињава радост и задовољство ал' сте зато веома тужни и разочарани када изгубе. Е видите, ја сам навикао да мој ОФК чешће губи но добија па нисам толико тужан када губи ал' сам зато веома срећан оне недеље кад победи а мојој срећи нема краја када победи неког од "велике четворке".

M70le

pre 7 godina

Pricate o cerupanju OFK-a. U nasem fudbalu uvek je veca riba gutala manju.Niko nije postavio pitanje koliko je OFK platio Novopazarcima za Djerleka..."Dubocici" iz Leskovca za Lazara Nikolica...itd (oteti jer je OFK iskoristio slabu finansijsku situaciju maticnih klubova...).Zao mi "romanticara" ali mi je vise zao "Dubocice","Bora"," Majdanpeka","Proletera"(Zrenjanin),"Loznice"...klubova koji su nekada bili jaki drugoligasi (u Jugoslaviji)...

Tostao

pre 7 godina

Pre desetak i nešto godina je ovaj isti OFK Beograd na pozajmicu slao svoje mlade igrače u ovu istu Mačvu! U "provincijskom Urugvaju" tada su igrali Kasalica, Zečević, Kirovski i mnogi drugi a danas ih je "pokopao". Žao mi "romantičara", raduju me rezultati Mačve.

Хумска БГ

pre 7 godina

Иако ово код нас већ дуго времена у назад није фудбал него криминал, тешко је не осврнути се на ОФК Београд... Док сам пратио ову бедну лигу навијао сам за Партизан а ОФК ми је био други омиљени клуб.Клуб са традицијом, са успесима за свако поштовање... Маните се сада тих прича о БСК-у, нека и нема никакве везе са тим, ОФК Београд, самосталан, израстао је у клуб за огромно поштовање.И у Европи су имали резултате, давно су опасно намучили славни Јувентус и још неке великане(можда су их и избацили, не сећам се сад али сам читао пре доста година о томе), у нашој лиги увек при врху, уз Војводину, први до Звезде и Партизана, мучили и једне и друге и то на Маракани и ЈНА, играли врло лепршав фудбал, пре 10-15 година ту су поникли Бане Ивановић, Коларов, ни Душка Тошића не би био грех споменути... да се не враћамо на Сантрача, Кочића... Има ту још доста њих само сам сад већ заборавио... Страшно ми је било када сам прошле године чуо да су испали у 2.лигу а сада ето одоше у трећу... Тужно... Неко спомену ону чувену утакмицу са Галатасарајем, пре само 6-7 година и оних 2-2 у Истанбулу... Пуно би се имало рећи о ОФК-и.Брз повратак у елиту им желим, мада тешко да ће баш бити брзо али једног дана... Овај клуб заслужује много више него што је добио.

MNGPRJ

pre 7 godina

A ovaj sa bagerom dosao na utakmicu?
(Boro iz Pobede, 03. maj 2017 21:37)
У мору коментара овог народа пуног мржње, један да ме онако искрено насмеје. Иначе, дићи ће се Офка једног дана, видећете!