Olimpizam 136

Četvrtak, 06.04.2017.

22:47

Jugoslavija – izgubljena moć za dominaciju svetom

Španska Marka osvrnula se na postojanje Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije kroz sferu sporta.

Jugoslavija – izgubljena moæ za dominaciju svetom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

Andrija Starčević

pre 6 godina

Najvažnija stvar koja se može reči o prvoj ujedinjenoj zemlji južnih slovena je sport. Ni tehnologija, ni vojska, ni ideologija, ni Tito, ma kakvi!

Citiraču hrvcakog (jugoslovenskog) naučnika Korada Korveliča "Umjesto da kažemo ej vidi kako on vesla, pa ajmo svi na veslanje mi kažemo ej vidikako on vesla, pa on je naš, ajde da sejednemo i gledamo ga. Pa to je katastrofa!"

Raush

pre 7 godina

Srbima ne treba Jugoslavija da bi dominirali : Fudbal - omladinski prvaci SVETA(potencijal taj niko u regionu nema , A selekcija ja na dobrom putu ), Vaterpolo - jel ima jos nesto da se osvoji? , Kosarka - kontinuitet medalja sa vrlo dobrim izgledima za jos jednu na sledecem evropskom , Tenis - ziveo Novace , mnogi ti zavide i nama zbog tebe, Kecmanovic - juniorski prvak sveta, pa individualni sportovi , atletika , gadjanje , borilacki sportovi,veslanje, itd .Nama puna kapa , sa drugima bi se samo gusili zbog "bratstva i jedinstva".

zgslavac

pre 7 godina

Haha.Evo sad se samostalni i bez Srba,pa koliko imate uspeha i medalja na OI,SP,EP?U bilo kojem sportu.Smesni ste.
(Stara kuka, 7. april 2017 20:21)

Toliko vam je super bez nas da ste čak i zajedničke yugo rezultate prisvojili za sebe :-) Nikad Slovenci i Hrvati ne kukaju za jugom samo vi, jer nemožete ni na EURO niti na SP, pa ni do olimpijskih medalja.

je li jasno konačno?

pre 7 godina

bili smo skoro 100 godina zajedno i tad je postojalo valjda još samo 10 država u Europi.

Zašto nismo dominirali u svim sportovima? Jel imamo ijedno zlato u nogometu u tih skoro 100 godina zajedništva? Nemamo!

E, toliko o vašoj izmišljenoj dominaciji. Nije bitno kakve imaš igrače, nego kakav je tim. A tim nije bio nikakav jer su neki srbovali i htjeli vladati ostalima. U sportovima gdje je sudjelovalo najmanje srba, u tim smo sportovima imali najviše uspjeha. E, zbog toga rođaci, zbog toga se sve raspalo!

znalac

pre 7 godina

onaj ko je ovo sastavljao, nema pojma ni o nogometu, ni o košarci. Pola igrača navedeno na krivim pozicijama, Nema Bojana Bogdanovića, Nurkića, niti Mirotića, sva trojica su bolji od većine navedenih na njihovim pozicijama
U nogometu sve fini tehničari, nitko ne bi uklizao i oduzeo loptu. Raspala obrana s veteranima srnom i kolarovim te subotić kojem ne bi dao da igra u mom lokalnom klubu.
Ivan Perišić, trenutno najkorisniji igrač Hrvatske, nije u ekipi, zato je tu raspali jovetić ili trupla Mandžukić i Džeko

Stara kuka

pre 7 godina

@zgslavac
Hihihi.Pazi,za Afriku i Aziju se ne zna da li su svi Srbi,jos nije utvrdjeno:D Ali za Balkan se zna dobro,ko,sta i kako.Ajde sad iskreno reci da Petrovic,Komazec,Bogdanovic,Saric,Boskovic,Obradovic,Vukojevic,Kalinic,Subasic...nisu Srbi.

Milosav

pre 7 godina

Ovo sam pisao i ranije, siguran sam da se Jugoslavija nije raspala da bi sigurno osvojila jedno svetsko prvenstvo u fudbalu ili barem igrala u finalu, mozda i vise nego jednom. Da ne pominjem kosarku, atletiku i druge sportove.
Na zalost desilo se to sto jeste, od jedne ozbiljne zemlje (za koju su Srbi dali najvise zivota) dobili smo nekoliko banana drzava koje niko ne postuje i u kojima nikada nece biti napretka.
Razmislite sta bi bilo od nakadasnjih industrijsklih giganata u Jugi da su ih jake zapadne kompanije privatizovale i ulozile u modernu tehnologiju?
Gde bi nam bio kraj!

my way

pre 7 godina

Iskreno, toliko je zrtava (daleko najvise srpskih) ta jugoslovenska ideja uzrokovala da je meni degutantno pricati o sportu. Kamo lepe srece da nikada nije stvorena nikakva Jugoslavija (tu podrazumevam i kraljevinu SHS). Hrvati i Slovenci bi bili deo Austrije i Italije i niko ih sa mrskim im Balkanom ne bi povezivao, Srbiji bi susedi bili Grcka, Austrija i Italija i svi bi bili srecni. Umesto da otvaramo svoje rane od stvaranja i razbijanja raznih Jugoslavija mozemo da analiziramo sport Rimskog Carstva, Franacke, zajednicki sport Spanije sa Portugalijom i Juznom Amerikom koji su bili njen deo, itd. Cemu to? Takodje, sa sportske strane ne moze se to bas tako gledati. To sto sada na gomilu stavimo sve sportiste iz svih drzava bivse Juge, pa jos sastavljamo ekipe u kolektivnim sportovima ne cini sport Jugoslavije kakav bi bio da je opstala. Ne mozemo mi znati ko bi se tu probio i kako bi to sve izgledalo, mislim da nema potrebe da objasnjavam to detaljnije.

zoki falcon

pre 7 godina

Reprezentativni ekipni sport u SFRJ je uvek imao jednu ogromnu manu, a to je famozni "ključ" gde su često u reprezentaciji morali da budu predstavnici svih republika ! To je za rezultat imalo da reprezentacija nije uvek bila najjača, kvarilo je atmosferu u ekipi i samim tim smo imali lošiji plasman.
Zato nije bilo slučajno da je na prvom svetskom prventvu u fudbalu (famozni Montevideo) Jugoslavija napravila fantastičan rezultat jer su igrali samo fudbaleri iz beogradskih klubova ! Pa 1991 , evropsko prvenstvo u vaterpolu hrvati su već istupili iz reprezentacije ( ispravite me ako grešim ), igrači samo iz srpskih klubova osvajaju prvo evropsko zlato u istoriji ! Odbojkaši stasali i igrali u SFRJ krenuli da igraju 1995-te odmah medalja !
I da ne nabrajam dalje !

zgslavac

pre 7 godina

Uz duzno postovanje hrvata u NBA, nama bi igrali samo Bogdanovic i Saric. A i onako su Srbi :)
(Ivan, 7. april 2017 12:15)

Uz dužno poštovanje tvojim učiteljima i školi, imena nacija pišu se velikim početnim slovom.

Što se tiče Hrvata, slažem se da bi za yugu igrali samo Šarić i Bogdanović, i uskoro Zubac i Hezonja. A to je super, u nogometnom timu ne bi bilo ni jednog Srbina, to je svima jasno. Stave onu kiksaru Kolarova ili defenzivca Matića čisto iz kurtoazije.

A to što su svi na planetu podrijetlom Srbi, to je tako, šta se tu može :-)

Mitar

pre 7 godina

Neki dan je ovakav članak izašao u Hrvatskoj,kao najbolja ekipa u zadnjih 20 godina:Ladić,Srna,Jarni,R.Kovač,Šimunić,Prosinečki,Modrić,Boban,Rakitić,Šuker i Olić

Rocky Balboa

pre 7 godina

Još ga jedan skok dijeli od sezone s 1000+ koševa, 500+ skokova, 150+ asistencija i 100+ postignutih trica, što još nijednom rookieju nije pošlo za rukom u povijesti NBA.Dario Šarić....

yugo drim tim

pre 7 godina

Samo mi je žao svetskog prevenstva u basketu koje je trebalo da se igra u Beogradu, mislim 1994., i OI u Barseloni 1992. godine. Verovatno bismo izgubili od Amerikanaca, ali sigurno bismo namučili originalni Dream team. Divac, Rađa, Paspalj, Danilović, Kukoč, Zdovc, Dražen, Đorđević... Ta ekipa je svakom mogla da stane na crtu i igra na pobedu!

maksimum018

pre 7 godina

Ovo bi bila ekipa za zlato na svim takmicenjima

PG - Milos Teodosic, Goran Dragic
SG - Luka Doncic, Bogdan Bogdanovic
SF - Bojan Bogdanovic, Dzanan Musa
PF - Dario Saric, Mirza Teletovic, Nemanja Bjelica
C - Nikola Jokic, Nikola Vucevic, Jusuf Nurkic

Dag Kristi

pre 7 godina

U kosarci mozemo da zalimo samo za Vucevicem,Dragicem i Doncicem,a kakav crni Ante Tomic?Jel ovaj novinar bio na drogama.Nikola Pekovic je "zavrsio" karijeru pre 3 godine...Hezonja i Saric?Mozda bi Saric mogao malo umesto Birce.

ZG TOM-šrauba

pre 7 godina

Marka je upravu samo po pitanju nogometa i košarke, u ta dva sporta bi bilo više medalja, također bi bilo više klupskih titula prvaka evrope (iako ih i sada od 1992. ima 15,ali samo u vaterpolu, 12 i rukometu, 3. Od 1992. SRB i HRV imaju zajedno 78 ekipnih medalja sa EP, SP i OI, tako da smo usporedivi sa jakim ekonomskim zemljama. Što više od SRB jedino RUS ima više ekipnih medalja od 1992. 51, SRB 48, HRV 30, ŠPA 45 i ITA 39, FRA 34 i srb i hrv su raznovrsni fra npr nosi rukomet u medaljama, mađ osvaja samo u vaterpolu medalje itd. Uzeo sam u obzir vaterpolo,rukomet,košarku,nogomet davis cup i hokej na ledu. S obzirom na uvjete u sportu u srb i hrv moglo bi se reći da smo čudo. Pogledajte koje zemlje uopće nisam niti spomenuo. A zadnjih 12-15 god i u pojedinačnoj konkurenciji imamo svjetske rezultate (Janic,Đoković), dižemo se i u atletici.

Pričam ti priču

pre 7 godina

Površna procena, Jugoslavija je bila tada socijalistička i sport je finansiran državnim parama, kao i u SSSR-u, tada je zemlja bila neuporedivo bogatija, nije imalo šta nije radilo, danas je ekonomija bivših šest država, osim slovenačke, slaba, Hrvatska drži donekle fudbal, Srbija ima jedan košarkaški klub, ostalih kao da nema, tako da ovo služi za zamajavanje klinaca.

Meister Jakob

pre 7 godina

A da smo '98. u Francuskoj još imali Savičevića i Piksija bez problema bi osvojili svjetsko prvenstvo, onakva ekipa kakva je Hrvatska bila je razorila jednu Njemačku 3:0 i završila na 3. mjestu!

TEDZG

pre 7 godina

Žao mi je što se Juga raspala ali mi je drago da sam 20 godina živio u njoj i ponosno hodao svijetom. Naravno sad imamo svako svoj tor pa se slikajte.

marko_bgd

pre 7 godina

ovaj sto je sastavljao ovo ocigledno ne prati dovoljno sport...pekovic nije aktivan vec par godina...subotic odavno nije u sastavu ni srbije...a fali bojan bogdanovic u kosarci

Markoni

pre 7 godina

Ako mi Srbi imamo i gram mozga i makar 1% narodne svesti i poznavanja istorije, nikad više ništa slično Jugoslaviji, u bilo kom obliku, neće zaživeti na ovim našim prostorima.

Eleftherios

pre 7 godina

A neka ovih vestackih Yugonostalgicnih tekstova posle svega sto se desilo. Sada mi je draza Srbija koja je srebrna sa OI ( to bi bio domet i ex-yu ), najbolja u vaterpolu, medju najboljima u odbojci, ( mnogo bolji nego ex-yu ), odlicna u tenisu ( mnogo bolja nego ex-yu ), u fudbalu nista nismo uradili ni kao ex-yu ni kao Srbija, znaci isto. Tako da nikad vise bise YUG ni u cemu pa cak ni u spirtu koji je najsvetli deo te drzave, samo Srbija u svemu pa i u sportu.
(sah 88, 06. april 2017 23:44)

Ovakav komentar može da napiše samo klinac koji se nije ni rodio za vreme Jugoslavije.

ATG

pre 7 godina

Problem u SFRJ je sto se u timskim sportovima birala reprezentacija po kljucu. Znaci morao je igrati neko iz svake republike. Pa se onda desavalo da mnogi dobri ograci nisu igrali zato sto je za ti republiku vec bio popunjen broj. Zato nisu imali rezultate kakve su trebali da imaju, a druga stvar je da su se uvek gurale zemlje koje su Zapad, tako da bi uspeo sa Istoka morao si ili imati mnogo srece ili biti mnogo jaci.

Vojvoda Momcilo

pre 7 godina

Nemojte ovaj bilans medalja, Srbi ce poludeti..
(Magio, 06. april 2017 23:52)

Poludesmo od glinenih golubova. Te medalje nas jako bole.

Goran

pre 7 godina

O prošlosti ništa nemožeš da promeniš, prošlo. Ali molim vas više nas ne skupljajt, lepše je ovako. Pokažimo poštovanje i to je dosta.

Dule sumadinac

pre 7 godina

izgleda da nam je tekstopisac zaspao pre 3-4 godine i još se nije probudio...jer otprilike tada su Pekovic ..Subotić i Kolarov bili odlični igrači....

Milan Djokic - Soko

pre 7 godina

Nemaju oni pojma. Pogledajte film "Montevideo". "Nemamo Hrvate". Znaci bitno je da ima po neko iz svake republike, pa makar jedna pod njih nemala ni jednog talentovanog. Tada bi smo bili losi kao sto smo i bili. Bolje je ovako. U Srbiji niko ne kuka sto ne igraju Uzicani a igraju Suboticani ili obrnuto. Na primer. Svi smo nasi.

MQXXI

pre 7 godina

Imali smo sportiste za sve osim za Formulu 1. Ostaje tuga za onim sto nikada necemo gledati kao recimo drim tim evrope protiv americkom drim tima te 1992. Jugoslavija je bila cudo i mnogo mi nedostaje...

Strah i trepet

pre 7 godina

C Jokić (Denver), Vučević (Orlando), Nurkić (Portland)
F Šarić (Philadelphia), Teletović (Milwaukee)
F Bogdanović (Washington), Bjelica (Minnesota)
G Bogdanović (Fenerbahce), Hezonja (Orlando), Dončić (Real Madrid)
G Dragić (Miami), Teodosić (CSKA Moskva)

Plus:

Marjanović (Detroit), Tomić (Barcelona), Zubac (LA Lakers), Bender (Phoenix), Vujačić (New York), Udrih (Detroit)...

Ogi

pre 7 godina

Ovi timovi su slabi kakve bismo reprezentacije u svim sportovima imali 90-ih. Niko pored nas ne bi uzeo zlato ni u jednom kolektivnom sportu u Evropi najmanje 10 godina.

Sto se grbo rodi, vreme ne ispravi

pre 7 godina

I posle svega sto se dogodilo ljudi pisu naivne komentare koje gro preporucuje!?

Previdja se cinjenica da je u Jugoslaviji vazilo pravilo nacionalnog kljuca zbog koga ta naopaka drzava nikada nije mogla da ispuni svoj puni sportski potencijal cak i kad bi imala najveci kvalitet - sama sebi bi bila najveci protivnik, jer je naopaka.

Miki

pre 7 godina

Ko nam je kriv kada smo glupi narodi, lakše je da se naložimo umesto da budemo pametni. Da svet nije imao pakleni plan za nas, mogli smo sfrj proglasiti ekonomskom unijom u kojoj su nezavisne zemlje.... koliko je tu bilo fabrika i drugih stvari, kakav crni sport, to bi bilo samo usput... kao nebi mogli da se dogovorimo za vlast i vlasništvo a današnji tajkuni sarađuju nikad bolje, političari isto tako samo što za javnost lože narod sa bajkama...

cega se kapitalizam uhvati.....

pre 7 godina

Sport pokazuje koliko smo bili dominantni kao zdravi i pravi ljudi iako smo za taj ogavni zapad divljaci a oni za nas nešto nedostižno, ooo kako se varamo u poimanju života a sad kad smo se toliko zakrvili proće jos dugo dok se ne sredimo. Inače današnji profi sport je samo jedna jako unosna grana kapitalizma, stvaranje idola, odvrtanje od realnosti i zaglupljivanje.

PP

pre 7 godina

У фудбалу ништа не би освојили, погледати југословенске резултате ако мени не верујете.
(adriano_galliani, 06. april 2017 23:28)

И фудбалу смо већ почетком 90'те могли и требали имати медаљу али смо је због неискуства испустили. Да је југа остала заједно у фудбалу још 10 год. до 2000'те би имали барем једну медаљу било са европског или светског првенства. Поздрав.

play

pre 7 godina

Mirza Teletović - jedan od najboljih šutera sa prostora Jugoslavije. 
Jusuf Nurkić - jedan od najboljih centara sa prostora Jugoslavije. 
Dženan Musa - trenutno najbolji junior Evrope i jedan od glavnih igrača Cedevite - jedna od najboljih trojki/bekova ikad sa prostora bivše Jugoslavije.
(Billy_the_cat, 06. april 2017 23:56)

Da li si realan?
Pa evo BIH sa tim najboljima ni na Evropsko nije otisla. A Hrvatska, Crna Gora i Slovenija jesu. A Srbija ne samo da jeste nego ce i da osvoji zlato.

play

pre 7 godina

Strašan tim koji predvode Dončić, Bogdanović, Teodosić, Šarić, Jokić itd. bi se suprostavio i rivalu Amerikancima". A sa druge strane Lebron, Melo, Durant,Curry, Harden, Griffin, Paul, Westbrook, Davis itd itd. 

Kakav vic godine...
(ivan, 06. april 2017 23:55)

Meni je veci vic sto si ti Mela ubacio u taj tim.

Zigzag

pre 7 godina

kosarka spomenuti kalinic ,antic i hezonja ...bez b.bogdanovica ...nogomet kakav crni subotic pa taj ne igra ni u kelnu...al da bi sila bili ,to je samo fantazija...imali smo i u jugi klase ,samo smo u kosarci pobjedivali...nogomet katastrofa ,prosli grupu 2 puta...govorim od 1970..

ajeste

pre 7 godina

Ne valja vam kosarkaski sastav realno ste omasili dosta toga i pozicija i izbor igraca
(sasa, 06. april 2017 23:46)

Baš sad gledam.. Kalinić pre Bjelice i Bojana Bogdanovića, Nema Nurkića, Vučević nije krilni centar, Antić i Tomić..teško, Pekmen se nezvanično povukao..

Ivan

pre 7 godina

Sve je to lepo ali, neka hvala, samo Srbija do kraja. Sigurno da bi nam u pojedinim sportovima dobro dosli po neki iz drugih zemalja, ali nam ide sasvim dobro i ovako, ne bih se previse bunio. Mi smo sportska velesila uzimajuci u obzir broj stanovnika. U svim globalno popularnim sportovima smo u vrhu, a evo vraca nam se i fudbal gde smo prvi u kvalifikacionoj grupi. Neka hvala, samo Srbija do kraja.

miletrans

pre 7 godina

Naravno, u kosarkaskoj reprezentaciji, po starom dobrom kljucu, svako mora da ima svog predstavnika. E, zato sve drzave pojedinacno prolaze bolje nego SFRJ.

trikola

pre 7 godina

Sto se tice kosarke tu ustvari ostaje samo jedno pitanje, da l' bi mogli da sastavimo tim koji je bolji od Amera? Ja mislim da bi ih u prvom susretu pobedili ali onda bi oni sledeci put poslali najbolje sto imaju, ne bi Kari, Lebron i ostali odmarali i tu ne bismo mogli nista da uradimo, ali ove njihove ekipe sa proslih OI i sa SP2014 bi dobili

lonac

pre 7 godina

Sta bi bilo kad bi bilo jel to... 

Znaci sada znamo, da nije bilo sta je bilo, da bi svi ovi sportisti postojali i bili to sto jesu i toliko dobri... 

I da Kinezi i Indijci igraju popularne sportove vekovima u nazad, ko zna kako bi izgledalo.
(GM, 06. april 2017 23:18)

Da Kinezi bi posebno dominirali u kosarci, imaju tu gradju i visinu

veliki strumf

pre 7 godina

Manje vise se slazem, ali za kosarku su zeeeestoko omasili! Gde je Bojan Bogdanovic, gde je Bjelica, Teletovic... Kakav crni Kalinic, a tek Pero Antic (koji u sezoni odigra dve vrhunske utakmice, obe naravno protiv Zvezde). Za mesto u 12 tu bi bila "klanica", a ko bi cinio udarnu (prvu) petorku ne smem ni da zamislim. Bili bismo sila i u odbojci, vaterpolu (Srbija bi bila temelj), rukometu (Hrvatska i Slovenija temelj), atletici... Na OI bi se osvojilo mnogo vise medalja, jer kada bi se pokrenula lavina, drugi bi se opustili i dosli do vise medalja (npr. strelci su bili stegnuti jer se mnogo ocekivalo, a da su prvih dana pale medalja-dve u drugim sportovima, sigurno bi je neko upucao).

Mica Mostar

pre 7 godina

Bili the cat
... I ta strašna BiH sa Teletovićem, Nurkućem i Musom nije bila u stanju da se plasira na EP sa 24 zemlje??? Priča slična srpskim fudbalerima i njihovim EP brodolomima....

DrMilan

pre 7 godina

Može to i bolje: krilni centri Šarić, Bjelica, Teletović; centri Vučević, Jokić, Nurkić; mesto Subotića na štopera bi mogao Lovren, Matić u vezni red, Kalinić u napad, za fudbal bi imalo zaista mnogo kombinacija

olja

pre 7 godina

A ko zna da li bi se takmicili sa ovoliko zara kao sada. Raspadom bivse drzave, stvorene su nacionalne, a predstavljati "svoj" narod u "svojoj" drzavi je ocigledno najveci pokretac.

srdjan

pre 7 godina

dosta vise. sve su zemlje evrope otvarale skole, davale pravo glasa zenama, gradile puteve, bolnice i fakultete, pruge i puteve, samo je retko kojoj u zamenu za to oduzeto kosovo i odsecen deo naroda, pretvoren u drugi. dosta jugoslavije, srbija i samo srbija.

ivan

pre 7 godina

"Strašan tim koji predvode Dončić, Bogdanović, Teodosić, Šarić, Jokić itd. bi se suprostavio i rivalu Amerikancima". A sa druge strane Lebron, Melo, Durant,Curry, Harden, Griffin, Paul, Westbrook, Davis itd itd.

Kakav vic godine...

GM

pre 7 godina

Sta bi bilo kad bi bilo jel to...

Znaci sada znamo, da nije bilo sta je bilo, da bi svi ovi sportisti postojali i bili to sto jesu i toliko dobri...

I da Kinezi i Indijci igraju popularne sportove vekovima u nazad, ko zna kako bi izgledalo.

adriano_galliani

pre 7 godina

А осим фудбала, Србија има одличне резултате у свим осталим спортовима и без Југославије, само још да Срби схвате да нама Југославија никада није ни требала.

Из неког разлога, Балкан и фудбал не иду заједно, Грчкој свака част.

Lord

pre 7 godina

B. Bogdanovic, Teletovic, Nurkic kosarka.
Svejedno, niko ne bi mogao da prismrdi u Evropi.
Zamislite petorku, Teo, Bogdan, Teletovic, Jokic, Pekovic.
Bruka!

roki

pre 7 godina

Previse uopsten tekst,uz odabir samo 3 sporta. Realno da se nismo raspali sve bi to bilo mnogo bolje,jace lige u svakom sportu , a samim tim i mnogo vise top igraca u svakom sportu. Tako da sigurno bi bilo vise od 23 medalje na OI. Bili bi medju top 3 nacije u svakom timskom sportu,iako smo to i sad.

grobari nikad neće znati...

pre 7 godina

Bilo sto je bilo ali Srbi voleli sve za sebe.
(Adem, 06. april 2017 23:46)

Da, zbog Srba su Albanci još 1980 trazili Republiku Kosovo i mogućnost da se otcepe...

Милош

pre 7 godina

Хезоња није ни до колена Бјелици. Могао би само пешкире да му додаје и скупља лопте на тренингу.

RASPALI ZOMBI

pre 7 godina

Sto se tice kosarke, pomoc susedne brace nam ne treba. Mislim da je Srbija jaca i kompatibilnija samo sa svojim timom. Dakle dovoljno jaka da predstavlja Jugoslaviju..

kuma lija

pre 7 godina

Samo djelomično zadovoljan sam člankom. Ako pišeš o toj čudesnoj temi onda idi do kraja , gdje su rukomet, vaterpolo , odbojka, atletika ...

sah 88

pre 7 godina

A neka ovih vestackih Yugonostalgicnih tekstova posle svega sto se desilo. Sada mi je draza Srbija koja je srebrna sa OI ( to bi bio domet i ex-yu ), najbolja u vaterpolu, medju najboljima u odbojci, ( mnogo bolji nego ex-yu ), odlicna u tenisu ( mnogo bolja nego ex-yu ), u fudbalu nista nismo uradili ni kao ex-yu ni kao Srbija, znaci isto. Tako da nikad vise bise YUG ni u cemu pa cak ni u spirtu koji je najsvetli deo te drzave, samo Srbija u svemu pa i u sportu.

Beograd

pre 7 godina

Bila bi to najjaca sportska sila u Evropi narocito u kolektivnim sportovima sa loptom. U to nema sumnje. Fudbal kosarka rukomet odbojka vaterpolo bez premca. Ne bi mogao niko da im parira.

djuro

pre 7 godina

@bilo sto je bilo ali Srbi voleli sve za sebe.
(Adem, 06. april 2017 23:46)


bilo sigurno.. i trajaće i biće, kad priznaš sebi da si i ti Srbin.. poštuj i voli i nikad ne zaboravi ko ti je bio pradjed...

adriano_galliani

pre 7 godina

Данашњи модел спорта и тај југословенски није исти. Ђоковића, нпр, не би било нити његовог тениског школовања у Немачкој. Имали би више успеха у тимском спортовима типа рукомет. У фудбалу ништа не би освојили, погледати југословенске резултате ако мени не верујете.

Billy_the_cat

pre 7 godina

Mirza Teletović - jedan od najboljih šutera sa prostora Jugoslavije.
Jusuf Nurkić - jedan od najboljih centara sa prostora Jugoslavije.
Dženan Musa - trenutno najbolji junior Evrope i jedan od glavnih igrača Cedevite - jedna od najboljih trojki/bekova ikad sa prostora bivše Jugoslavije.

Herr

pre 7 godina

''pravi potencijal nacije merio bi se na svake četiri godine na Olimpijskim igrama''.

Slažem se u potpunosti. Obožavam da gledam gađanje glinenih golubova i puštanje papirnih čamaca...

Beograd

pre 7 godina

Bila bi to najjaca sportska sila u Evropi narocito u kolektivnim sportovima sa loptom. U to nema sumnje. Fudbal kosarka rukomet odbojka vaterpolo bez premca. Ne bi mogao niko da im parira.

kuma lija

pre 7 godina

Samo djelomično zadovoljan sam člankom. Ako pišeš o toj čudesnoj temi onda idi do kraja , gdje su rukomet, vaterpolo , odbojka, atletika ...

grobari nikad neće znati...

pre 7 godina

Bilo sto je bilo ali Srbi voleli sve za sebe.
(Adem, 06. april 2017 23:46)

Da, zbog Srba su Albanci još 1980 trazili Republiku Kosovo i mogućnost da se otcepe...

djuro

pre 7 godina

@bilo sto je bilo ali Srbi voleli sve za sebe.
(Adem, 06. april 2017 23:46)


bilo sigurno.. i trajaće i biće, kad priznaš sebi da si i ti Srbin.. poštuj i voli i nikad ne zaboravi ko ti je bio pradjed...

Милош

pre 7 godina

Хезоња није ни до колена Бјелици. Могао би само пешкире да му додаје и скупља лопте на тренингу.

sah 88

pre 7 godina

A neka ovih vestackih Yugonostalgicnih tekstova posle svega sto se desilo. Sada mi je draza Srbija koja je srebrna sa OI ( to bi bio domet i ex-yu ), najbolja u vaterpolu, medju najboljima u odbojci, ( mnogo bolji nego ex-yu ), odlicna u tenisu ( mnogo bolja nego ex-yu ), u fudbalu nista nismo uradili ni kao ex-yu ni kao Srbija, znaci isto. Tako da nikad vise bise YUG ni u cemu pa cak ni u spirtu koji je najsvetli deo te drzave, samo Srbija u svemu pa i u sportu.

ivan

pre 7 godina

"Strašan tim koji predvode Dončić, Bogdanović, Teodosić, Šarić, Jokić itd. bi se suprostavio i rivalu Amerikancima". A sa druge strane Lebron, Melo, Durant,Curry, Harden, Griffin, Paul, Westbrook, Davis itd itd.

Kakav vic godine...

Herr

pre 7 godina

''pravi potencijal nacije merio bi se na svake četiri godine na Olimpijskim igrama''.

Slažem se u potpunosti. Obožavam da gledam gađanje glinenih golubova i puštanje papirnih čamaca...

RASPALI ZOMBI

pre 7 godina

Sto se tice kosarke, pomoc susedne brace nam ne treba. Mislim da je Srbija jaca i kompatibilnija samo sa svojim timom. Dakle dovoljno jaka da predstavlja Jugoslaviju..

srdjan

pre 7 godina

dosta vise. sve su zemlje evrope otvarale skole, davale pravo glasa zenama, gradile puteve, bolnice i fakultete, pruge i puteve, samo je retko kojoj u zamenu za to oduzeto kosovo i odsecen deo naroda, pretvoren u drugi. dosta jugoslavije, srbija i samo srbija.

roki

pre 7 godina

Previse uopsten tekst,uz odabir samo 3 sporta. Realno da se nismo raspali sve bi to bilo mnogo bolje,jace lige u svakom sportu , a samim tim i mnogo vise top igraca u svakom sportu. Tako da sigurno bi bilo vise od 23 medalje na OI. Bili bi medju top 3 nacije u svakom timskom sportu,iako smo to i sad.

adriano_galliani

pre 7 godina

А осим фудбала, Србија има одличне резултате у свим осталим спортовима и без Југославије, само још да Срби схвате да нама Југославија никада није ни требала.

Из неког разлога, Балкан и фудбал не иду заједно, Грчкој свака част.

DrMilan

pre 7 godina

Može to i bolje: krilni centri Šarić, Bjelica, Teletović; centri Vučević, Jokić, Nurkić; mesto Subotića na štopera bi mogao Lovren, Matić u vezni red, Kalinić u napad, za fudbal bi imalo zaista mnogo kombinacija

Eleftherios

pre 7 godina

A neka ovih vestackih Yugonostalgicnih tekstova posle svega sto se desilo. Sada mi je draza Srbija koja je srebrna sa OI ( to bi bio domet i ex-yu ), najbolja u vaterpolu, medju najboljima u odbojci, ( mnogo bolji nego ex-yu ), odlicna u tenisu ( mnogo bolja nego ex-yu ), u fudbalu nista nismo uradili ni kao ex-yu ni kao Srbija, znaci isto. Tako da nikad vise bise YUG ni u cemu pa cak ni u spirtu koji je najsvetli deo te drzave, samo Srbija u svemu pa i u sportu.
(sah 88, 06. april 2017 23:44)

Ovakav komentar može da napiše samo klinac koji se nije ni rodio za vreme Jugoslavije.

olja

pre 7 godina

A ko zna da li bi se takmicili sa ovoliko zara kao sada. Raspadom bivse drzave, stvorene su nacionalne, a predstavljati "svoj" narod u "svojoj" drzavi je ocigledno najveci pokretac.

Lord

pre 7 godina

B. Bogdanovic, Teletovic, Nurkic kosarka.
Svejedno, niko ne bi mogao da prismrdi u Evropi.
Zamislite petorku, Teo, Bogdan, Teletovic, Jokic, Pekovic.
Bruka!

GM

pre 7 godina

Sta bi bilo kad bi bilo jel to...

Znaci sada znamo, da nije bilo sta je bilo, da bi svi ovi sportisti postojali i bili to sto jesu i toliko dobri...

I da Kinezi i Indijci igraju popularne sportove vekovima u nazad, ko zna kako bi izgledalo.

Billy_the_cat

pre 7 godina

Mirza Teletović - jedan od najboljih šutera sa prostora Jugoslavije.
Jusuf Nurkić - jedan od najboljih centara sa prostora Jugoslavije.
Dženan Musa - trenutno najbolji junior Evrope i jedan od glavnih igrača Cedevite - jedna od najboljih trojki/bekova ikad sa prostora bivše Jugoslavije.

yugo drim tim

pre 7 godina

Samo mi je žao svetskog prevenstva u basketu koje je trebalo da se igra u Beogradu, mislim 1994., i OI u Barseloni 1992. godine. Verovatno bismo izgubili od Amerikanaca, ali sigurno bismo namučili originalni Dream team. Divac, Rađa, Paspalj, Danilović, Kukoč, Zdovc, Dražen, Đorđević... Ta ekipa je svakom mogla da stane na crtu i igra na pobedu!

ZG TOM-šrauba

pre 7 godina

Marka je upravu samo po pitanju nogometa i košarke, u ta dva sporta bi bilo više medalja, također bi bilo više klupskih titula prvaka evrope (iako ih i sada od 1992. ima 15,ali samo u vaterpolu, 12 i rukometu, 3. Od 1992. SRB i HRV imaju zajedno 78 ekipnih medalja sa EP, SP i OI, tako da smo usporedivi sa jakim ekonomskim zemljama. Što više od SRB jedino RUS ima više ekipnih medalja od 1992. 51, SRB 48, HRV 30, ŠPA 45 i ITA 39, FRA 34 i srb i hrv su raznovrsni fra npr nosi rukomet u medaljama, mađ osvaja samo u vaterpolu medalje itd. Uzeo sam u obzir vaterpolo,rukomet,košarku,nogomet davis cup i hokej na ledu. S obzirom na uvjete u sportu u srb i hrv moglo bi se reći da smo čudo. Pogledajte koje zemlje uopće nisam niti spomenuo. A zadnjih 12-15 god i u pojedinačnoj konkurenciji imamo svjetske rezultate (Janic,Đoković), dižemo se i u atletici.

maksimum018

pre 7 godina

Ovo bi bila ekipa za zlato na svim takmicenjima

PG - Milos Teodosic, Goran Dragic
SG - Luka Doncic, Bogdan Bogdanovic
SF - Bojan Bogdanovic, Dzanan Musa
PF - Dario Saric, Mirza Teletovic, Nemanja Bjelica
C - Nikola Jokic, Nikola Vucevic, Jusuf Nurkic

Markoni

pre 7 godina

Ako mi Srbi imamo i gram mozga i makar 1% narodne svesti i poznavanja istorije, nikad više ništa slično Jugoslaviji, u bilo kom obliku, neće zaživeti na ovim našim prostorima.

Vojvoda Momcilo

pre 7 godina

Nemojte ovaj bilans medalja, Srbi ce poludeti..
(Magio, 06. april 2017 23:52)

Poludesmo od glinenih golubova. Te medalje nas jako bole.

TEDZG

pre 7 godina

Žao mi je što se Juga raspala ali mi je drago da sam 20 godina živio u njoj i ponosno hodao svijetom. Naravno sad imamo svako svoj tor pa se slikajte.

adriano_galliani

pre 7 godina

Данашњи модел спорта и тај југословенски није исти. Ђоковића, нпр, не би било нити његовог тениског школовања у Немачкој. Имали би више успеха у тимском спортовима типа рукомет. У фудбалу ништа не би освојили, погледати југословенске резултате ако мени не верујете.

Miki

pre 7 godina

Ko nam je kriv kada smo glupi narodi, lakše je da se naložimo umesto da budemo pametni. Da svet nije imao pakleni plan za nas, mogli smo sfrj proglasiti ekonomskom unijom u kojoj su nezavisne zemlje.... koliko je tu bilo fabrika i drugih stvari, kakav crni sport, to bi bilo samo usput... kao nebi mogli da se dogovorimo za vlast i vlasništvo a današnji tajkuni sarađuju nikad bolje, političari isto tako samo što za javnost lože narod sa bajkama...

Dule sumadinac

pre 7 godina

izgleda da nam je tekstopisac zaspao pre 3-4 godine i još se nije probudio...jer otprilike tada su Pekovic ..Subotić i Kolarov bili odlični igrači....

ATG

pre 7 godina

Problem u SFRJ je sto se u timskim sportovima birala reprezentacija po kljucu. Znaci morao je igrati neko iz svake republike. Pa se onda desavalo da mnogi dobri ograci nisu igrali zato sto je za ti republiku vec bio popunjen broj. Zato nisu imali rezultate kakve su trebali da imaju, a druga stvar je da su se uvek gurale zemlje koje su Zapad, tako da bi uspeo sa Istoka morao si ili imati mnogo srece ili biti mnogo jaci.

Dag Kristi

pre 7 godina

U kosarci mozemo da zalimo samo za Vucevicem,Dragicem i Doncicem,a kakav crni Ante Tomic?Jel ovaj novinar bio na drogama.Nikola Pekovic je "zavrsio" karijeru pre 3 godine...Hezonja i Saric?Mozda bi Saric mogao malo umesto Birce.

marko_bgd

pre 7 godina

ovaj sto je sastavljao ovo ocigledno ne prati dovoljno sport...pekovic nije aktivan vec par godina...subotic odavno nije u sastavu ni srbije...a fali bojan bogdanovic u kosarci

Strah i trepet

pre 7 godina

C Jokić (Denver), Vučević (Orlando), Nurkić (Portland)
F Šarić (Philadelphia), Teletović (Milwaukee)
F Bogdanović (Washington), Bjelica (Minnesota)
G Bogdanović (Fenerbahce), Hezonja (Orlando), Dončić (Real Madrid)
G Dragić (Miami), Teodosić (CSKA Moskva)

Plus:

Marjanović (Detroit), Tomić (Barcelona), Zubac (LA Lakers), Bender (Phoenix), Vujačić (New York), Udrih (Detroit)...

MQXXI

pre 7 godina

Imali smo sportiste za sve osim za Formulu 1. Ostaje tuga za onim sto nikada necemo gledati kao recimo drim tim evrope protiv americkom drim tima te 1992. Jugoslavija je bila cudo i mnogo mi nedostaje...

Meister Jakob

pre 7 godina

A da smo '98. u Francuskoj još imali Savičevića i Piksija bez problema bi osvojili svjetsko prvenstvo, onakva ekipa kakva je Hrvatska bila je razorila jednu Njemačku 3:0 i završila na 3. mjestu!

Milan Djokic - Soko

pre 7 godina

Nemaju oni pojma. Pogledajte film "Montevideo". "Nemamo Hrvate". Znaci bitno je da ima po neko iz svake republike, pa makar jedna pod njih nemala ni jednog talentovanog. Tada bi smo bili losi kao sto smo i bili. Bolje je ovako. U Srbiji niko ne kuka sto ne igraju Uzicani a igraju Suboticani ili obrnuto. Na primer. Svi smo nasi.

play

pre 7 godina

Mirza Teletović - jedan od najboljih šutera sa prostora Jugoslavije. 
Jusuf Nurkić - jedan od najboljih centara sa prostora Jugoslavije. 
Dženan Musa - trenutno najbolji junior Evrope i jedan od glavnih igrača Cedevite - jedna od najboljih trojki/bekova ikad sa prostora bivše Jugoslavije.
(Billy_the_cat, 06. april 2017 23:56)

Da li si realan?
Pa evo BIH sa tim najboljima ni na Evropsko nije otisla. A Hrvatska, Crna Gora i Slovenija jesu. A Srbija ne samo da jeste nego ce i da osvoji zlato.

Mica Mostar

pre 7 godina

Bili the cat
... I ta strašna BiH sa Teletovićem, Nurkućem i Musom nije bila u stanju da se plasira na EP sa 24 zemlje??? Priča slična srpskim fudbalerima i njihovim EP brodolomima....

Ogi

pre 7 godina

Ovi timovi su slabi kakve bismo reprezentacije u svim sportovima imali 90-ih. Niko pored nas ne bi uzeo zlato ni u jednom kolektivnom sportu u Evropi najmanje 10 godina.

Goran

pre 7 godina

O prošlosti ništa nemožeš da promeniš, prošlo. Ali molim vas više nas ne skupljajt, lepše je ovako. Pokažimo poštovanje i to je dosta.

zgslavac

pre 7 godina

Uz duzno postovanje hrvata u NBA, nama bi igrali samo Bogdanovic i Saric. A i onako su Srbi :)
(Ivan, 7. april 2017 12:15)

Uz dužno poštovanje tvojim učiteljima i školi, imena nacija pišu se velikim početnim slovom.

Što se tiče Hrvata, slažem se da bi za yugu igrali samo Šarić i Bogdanović, i uskoro Zubac i Hezonja. A to je super, u nogometnom timu ne bi bilo ni jednog Srbina, to je svima jasno. Stave onu kiksaru Kolarova ili defenzivca Matića čisto iz kurtoazije.

A to što su svi na planetu podrijetlom Srbi, to je tako, šta se tu može :-)

Zigzag

pre 7 godina

kosarka spomenuti kalinic ,antic i hezonja ...bez b.bogdanovica ...nogomet kakav crni subotic pa taj ne igra ni u kelnu...al da bi sila bili ,to je samo fantazija...imali smo i u jugi klase ,samo smo u kosarci pobjedivali...nogomet katastrofa ,prosli grupu 2 puta...govorim od 1970..

Sto se grbo rodi, vreme ne ispravi

pre 7 godina

I posle svega sto se dogodilo ljudi pisu naivne komentare koje gro preporucuje!?

Previdja se cinjenica da je u Jugoslaviji vazilo pravilo nacionalnog kljuca zbog koga ta naopaka drzava nikada nije mogla da ispuni svoj puni sportski potencijal cak i kad bi imala najveci kvalitet - sama sebi bi bila najveci protivnik, jer je naopaka.

my way

pre 7 godina

Iskreno, toliko je zrtava (daleko najvise srpskih) ta jugoslovenska ideja uzrokovala da je meni degutantno pricati o sportu. Kamo lepe srece da nikada nije stvorena nikakva Jugoslavija (tu podrazumevam i kraljevinu SHS). Hrvati i Slovenci bi bili deo Austrije i Italije i niko ih sa mrskim im Balkanom ne bi povezivao, Srbiji bi susedi bili Grcka, Austrija i Italija i svi bi bili srecni. Umesto da otvaramo svoje rane od stvaranja i razbijanja raznih Jugoslavija mozemo da analiziramo sport Rimskog Carstva, Franacke, zajednicki sport Spanije sa Portugalijom i Juznom Amerikom koji su bili njen deo, itd. Cemu to? Takodje, sa sportske strane ne moze se to bas tako gledati. To sto sada na gomilu stavimo sve sportiste iz svih drzava bivse Juge, pa jos sastavljamo ekipe u kolektivnim sportovima ne cini sport Jugoslavije kakav bi bio da je opstala. Ne mozemo mi znati ko bi se tu probio i kako bi to sve izgledalo, mislim da nema potrebe da objasnjavam to detaljnije.

Ivan

pre 7 godina

Sve je to lepo ali, neka hvala, samo Srbija do kraja. Sigurno da bi nam u pojedinim sportovima dobro dosli po neki iz drugih zemalja, ali nam ide sasvim dobro i ovako, ne bih se previse bunio. Mi smo sportska velesila uzimajuci u obzir broj stanovnika. U svim globalno popularnim sportovima smo u vrhu, a evo vraca nam se i fudbal gde smo prvi u kvalifikacionoj grupi. Neka hvala, samo Srbija do kraja.

veliki strumf

pre 7 godina

Manje vise se slazem, ali za kosarku su zeeeestoko omasili! Gde je Bojan Bogdanovic, gde je Bjelica, Teletovic... Kakav crni Kalinic, a tek Pero Antic (koji u sezoni odigra dve vrhunske utakmice, obe naravno protiv Zvezde). Za mesto u 12 tu bi bila "klanica", a ko bi cinio udarnu (prvu) petorku ne smem ni da zamislim. Bili bismo sila i u odbojci, vaterpolu (Srbija bi bila temelj), rukometu (Hrvatska i Slovenija temelj), atletici... Na OI bi se osvojilo mnogo vise medalja, jer kada bi se pokrenula lavina, drugi bi se opustili i dosli do vise medalja (npr. strelci su bili stegnuti jer se mnogo ocekivalo, a da su prvih dana pale medalja-dve u drugim sportovima, sigurno bi je neko upucao).

PP

pre 7 godina

У фудбалу ништа не би освојили, погледати југословенске резултате ако мени не верујете.
(adriano_galliani, 06. april 2017 23:28)

И фудбалу смо већ почетком 90'те могли и требали имати медаљу али смо је због неискуства испустили. Да је југа остала заједно у фудбалу још 10 год. до 2000'те би имали барем једну медаљу било са европског или светског првенства. Поздрав.

lonac

pre 7 godina

Sta bi bilo kad bi bilo jel to... 

Znaci sada znamo, da nije bilo sta je bilo, da bi svi ovi sportisti postojali i bili to sto jesu i toliko dobri... 

I da Kinezi i Indijci igraju popularne sportove vekovima u nazad, ko zna kako bi izgledalo.
(GM, 06. april 2017 23:18)

Da Kinezi bi posebno dominirali u kosarci, imaju tu gradju i visinu

ajeste

pre 7 godina

Ne valja vam kosarkaski sastav realno ste omasili dosta toga i pozicija i izbor igraca
(sasa, 06. april 2017 23:46)

Baš sad gledam.. Kalinić pre Bjelice i Bojana Bogdanovića, Nema Nurkića, Vučević nije krilni centar, Antić i Tomić..teško, Pekmen se nezvanično povukao..

trikola

pre 7 godina

Sto se tice kosarke tu ustvari ostaje samo jedno pitanje, da l' bi mogli da sastavimo tim koji je bolji od Amera? Ja mislim da bi ih u prvom susretu pobedili ali onda bi oni sledeci put poslali najbolje sto imaju, ne bi Kari, Lebron i ostali odmarali i tu ne bismo mogli nista da uradimo, ali ove njihove ekipe sa proslih OI i sa SP2014 bi dobili

play

pre 7 godina

Strašan tim koji predvode Dončić, Bogdanović, Teodosić, Šarić, Jokić itd. bi se suprostavio i rivalu Amerikancima". A sa druge strane Lebron, Melo, Durant,Curry, Harden, Griffin, Paul, Westbrook, Davis itd itd. 

Kakav vic godine...
(ivan, 06. april 2017 23:55)

Meni je veci vic sto si ti Mela ubacio u taj tim.

cega se kapitalizam uhvati.....

pre 7 godina

Sport pokazuje koliko smo bili dominantni kao zdravi i pravi ljudi iako smo za taj ogavni zapad divljaci a oni za nas nešto nedostižno, ooo kako se varamo u poimanju života a sad kad smo se toliko zakrvili proće jos dugo dok se ne sredimo. Inače današnji profi sport je samo jedna jako unosna grana kapitalizma, stvaranje idola, odvrtanje od realnosti i zaglupljivanje.

znalac

pre 7 godina

onaj ko je ovo sastavljao, nema pojma ni o nogometu, ni o košarci. Pola igrača navedeno na krivim pozicijama, Nema Bojana Bogdanovića, Nurkića, niti Mirotića, sva trojica su bolji od većine navedenih na njihovim pozicijama
U nogometu sve fini tehničari, nitko ne bi uklizao i oduzeo loptu. Raspala obrana s veteranima srnom i kolarovim te subotić kojem ne bi dao da igra u mom lokalnom klubu.
Ivan Perišić, trenutno najkorisniji igrač Hrvatske, nije u ekipi, zato je tu raspali jovetić ili trupla Mandžukić i Džeko

zoki falcon

pre 7 godina

Reprezentativni ekipni sport u SFRJ je uvek imao jednu ogromnu manu, a to je famozni "ključ" gde su često u reprezentaciji morali da budu predstavnici svih republika ! To je za rezultat imalo da reprezentacija nije uvek bila najjača, kvarilo je atmosferu u ekipi i samim tim smo imali lošiji plasman.
Zato nije bilo slučajno da je na prvom svetskom prventvu u fudbalu (famozni Montevideo) Jugoslavija napravila fantastičan rezultat jer su igrali samo fudbaleri iz beogradskih klubova ! Pa 1991 , evropsko prvenstvo u vaterpolu hrvati su već istupili iz reprezentacije ( ispravite me ako grešim ), igrači samo iz srpskih klubova osvajaju prvo evropsko zlato u istoriji ! Odbojkaši stasali i igrali u SFRJ krenuli da igraju 1995-te odmah medalja !
I da ne nabrajam dalje !

Pričam ti priču

pre 7 godina

Površna procena, Jugoslavija je bila tada socijalistička i sport je finansiran državnim parama, kao i u SSSR-u, tada je zemlja bila neuporedivo bogatija, nije imalo šta nije radilo, danas je ekonomija bivših šest država, osim slovenačke, slaba, Hrvatska drži donekle fudbal, Srbija ima jedan košarkaški klub, ostalih kao da nema, tako da ovo služi za zamajavanje klinaca.

Mitar

pre 7 godina

Neki dan je ovakav članak izašao u Hrvatskoj,kao najbolja ekipa u zadnjih 20 godina:Ladić,Srna,Jarni,R.Kovač,Šimunić,Prosinečki,Modrić,Boban,Rakitić,Šuker i Olić

Milosav

pre 7 godina

Ovo sam pisao i ranije, siguran sam da se Jugoslavija nije raspala da bi sigurno osvojila jedno svetsko prvenstvo u fudbalu ili barem igrala u finalu, mozda i vise nego jednom. Da ne pominjem kosarku, atletiku i druge sportove.
Na zalost desilo se to sto jeste, od jedne ozbiljne zemlje (za koju su Srbi dali najvise zivota) dobili smo nekoliko banana drzava koje niko ne postuje i u kojima nikada nece biti napretka.
Razmislite sta bi bilo od nakadasnjih industrijsklih giganata u Jugi da su ih jake zapadne kompanije privatizovale i ulozile u modernu tehnologiju?
Gde bi nam bio kraj!

zgslavac

pre 7 godina

Haha.Evo sad se samostalni i bez Srba,pa koliko imate uspeha i medalja na OI,SP,EP?U bilo kojem sportu.Smesni ste.
(Stara kuka, 7. april 2017 20:21)

Toliko vam je super bez nas da ste čak i zajedničke yugo rezultate prisvojili za sebe :-) Nikad Slovenci i Hrvati ne kukaju za jugom samo vi, jer nemožete ni na EURO niti na SP, pa ni do olimpijskih medalja.

je li jasno konačno?

pre 7 godina

bili smo skoro 100 godina zajedno i tad je postojalo valjda još samo 10 država u Europi.

Zašto nismo dominirali u svim sportovima? Jel imamo ijedno zlato u nogometu u tih skoro 100 godina zajedništva? Nemamo!

E, toliko o vašoj izmišljenoj dominaciji. Nije bitno kakve imaš igrače, nego kakav je tim. A tim nije bio nikakav jer su neki srbovali i htjeli vladati ostalima. U sportovima gdje je sudjelovalo najmanje srba, u tim smo sportovima imali najviše uspjeha. E, zbog toga rođaci, zbog toga se sve raspalo!

miletrans

pre 7 godina

Naravno, u kosarkaskoj reprezentaciji, po starom dobrom kljucu, svako mora da ima svog predstavnika. E, zato sve drzave pojedinacno prolaze bolje nego SFRJ.

Raush

pre 7 godina

Srbima ne treba Jugoslavija da bi dominirali : Fudbal - omladinski prvaci SVETA(potencijal taj niko u regionu nema , A selekcija ja na dobrom putu ), Vaterpolo - jel ima jos nesto da se osvoji? , Kosarka - kontinuitet medalja sa vrlo dobrim izgledima za jos jednu na sledecem evropskom , Tenis - ziveo Novace , mnogi ti zavide i nama zbog tebe, Kecmanovic - juniorski prvak sveta, pa individualni sportovi , atletika , gadjanje , borilacki sportovi,veslanje, itd .Nama puna kapa , sa drugima bi se samo gusili zbog "bratstva i jedinstva".

Stara kuka

pre 7 godina

@zgslavac
Hihihi.Pazi,za Afriku i Aziju se ne zna da li su svi Srbi,jos nije utvrdjeno:D Ali za Balkan se zna dobro,ko,sta i kako.Ajde sad iskreno reci da Petrovic,Komazec,Bogdanovic,Saric,Boskovic,Obradovic,Vukojevic,Kalinic,Subasic...nisu Srbi.

Rocky Balboa

pre 7 godina

Još ga jedan skok dijeli od sezone s 1000+ koševa, 500+ skokova, 150+ asistencija i 100+ postignutih trica, što još nijednom rookieju nije pošlo za rukom u povijesti NBA.Dario Šarić....

Andrija Starčević

pre 6 godina

Najvažnija stvar koja se može reči o prvoj ujedinjenoj zemlji južnih slovena je sport. Ni tehnologija, ni vojska, ni ideologija, ni Tito, ma kakvi!

Citiraču hrvcakog (jugoslovenskog) naučnika Korada Korveliča "Umjesto da kažemo ej vidi kako on vesla, pa ajmo svi na veslanje mi kažemo ej vidikako on vesla, pa on je naš, ajde da sejednemo i gledamo ga. Pa to je katastrofa!"

Billy_the_cat

pre 7 godina

Mirza Teletović - jedan od najboljih šutera sa prostora Jugoslavije.
Jusuf Nurkić - jedan od najboljih centara sa prostora Jugoslavije.
Dženan Musa - trenutno najbolji junior Evrope i jedan od glavnih igrača Cedevite - jedna od najboljih trojki/bekova ikad sa prostora bivše Jugoslavije.

RASPALI ZOMBI

pre 7 godina

Sto se tice kosarke, pomoc susedne brace nam ne treba. Mislim da je Srbija jaca i kompatibilnija samo sa svojim timom. Dakle dovoljno jaka da predstavlja Jugoslaviju..

djuro

pre 7 godina

@bilo sto je bilo ali Srbi voleli sve za sebe.
(Adem, 06. april 2017 23:46)


bilo sigurno.. i trajaće i biće, kad priznaš sebi da si i ti Srbin.. poštuj i voli i nikad ne zaboravi ko ti je bio pradjed...

sah 88

pre 7 godina

A neka ovih vestackih Yugonostalgicnih tekstova posle svega sto se desilo. Sada mi je draza Srbija koja je srebrna sa OI ( to bi bio domet i ex-yu ), najbolja u vaterpolu, medju najboljima u odbojci, ( mnogo bolji nego ex-yu ), odlicna u tenisu ( mnogo bolja nego ex-yu ), u fudbalu nista nismo uradili ni kao ex-yu ni kao Srbija, znaci isto. Tako da nikad vise bise YUG ni u cemu pa cak ni u spirtu koji je najsvetli deo te drzave, samo Srbija u svemu pa i u sportu.

grobari nikad neće znati...

pre 7 godina

Bilo sto je bilo ali Srbi voleli sve za sebe.
(Adem, 06. april 2017 23:46)

Da, zbog Srba su Albanci još 1980 trazili Republiku Kosovo i mogućnost da se otcepe...

Herr

pre 7 godina

''pravi potencijal nacije merio bi se na svake četiri godine na Olimpijskim igrama''.

Slažem se u potpunosti. Obožavam da gledam gađanje glinenih golubova i puštanje papirnih čamaca...

Eleftherios

pre 7 godina

A neka ovih vestackih Yugonostalgicnih tekstova posle svega sto se desilo. Sada mi je draza Srbija koja je srebrna sa OI ( to bi bio domet i ex-yu ), najbolja u vaterpolu, medju najboljima u odbojci, ( mnogo bolji nego ex-yu ), odlicna u tenisu ( mnogo bolja nego ex-yu ), u fudbalu nista nismo uradili ni kao ex-yu ni kao Srbija, znaci isto. Tako da nikad vise bise YUG ni u cemu pa cak ni u spirtu koji je najsvetli deo te drzave, samo Srbija u svemu pa i u sportu.
(sah 88, 06. april 2017 23:44)

Ovakav komentar može da napiše samo klinac koji se nije ni rodio za vreme Jugoslavije.

ivan

pre 7 godina

"Strašan tim koji predvode Dončić, Bogdanović, Teodosić, Šarić, Jokić itd. bi se suprostavio i rivalu Amerikancima". A sa druge strane Lebron, Melo, Durant,Curry, Harden, Griffin, Paul, Westbrook, Davis itd itd.

Kakav vic godine...

srdjan

pre 7 godina

dosta vise. sve su zemlje evrope otvarale skole, davale pravo glasa zenama, gradile puteve, bolnice i fakultete, pruge i puteve, samo je retko kojoj u zamenu za to oduzeto kosovo i odsecen deo naroda, pretvoren u drugi. dosta jugoslavije, srbija i samo srbija.

adriano_galliani

pre 7 godina

А осим фудбала, Србија има одличне резултате у свим осталим спортовима и без Југославије, само још да Срби схвате да нама Југославија никада није ни требала.

Из неког разлога, Балкан и фудбал не иду заједно, Грчкој свака част.

olja

pre 7 godina

A ko zna da li bi se takmicili sa ovoliko zara kao sada. Raspadom bivse drzave, stvorene su nacionalne, a predstavljati "svoj" narod u "svojoj" drzavi je ocigledno najveci pokretac.

Милош

pre 7 godina

Хезоња није ни до колена Бјелици. Могао би само пешкире да му додаје и скупља лопте на тренингу.

adriano_galliani

pre 7 godina

Данашњи модел спорта и тај југословенски није исти. Ђоковића, нпр, не би било нити његовог тениског школовања у Немачкој. Имали би више успеха у тимском спортовима типа рукомет. У фудбалу ништа не би освојили, погледати југословенске резултате ако мени не верујете.

Beograd

pre 7 godina

Bila bi to najjaca sportska sila u Evropi narocito u kolektivnim sportovima sa loptom. U to nema sumnje. Fudbal kosarka rukomet odbojka vaterpolo bez premca. Ne bi mogao niko da im parira.

Markoni

pre 7 godina

Ako mi Srbi imamo i gram mozga i makar 1% narodne svesti i poznavanja istorije, nikad više ništa slično Jugoslaviji, u bilo kom obliku, neće zaživeti na ovim našim prostorima.

Lord

pre 7 godina

B. Bogdanovic, Teletovic, Nurkic kosarka.
Svejedno, niko ne bi mogao da prismrdi u Evropi.
Zamislite petorku, Teo, Bogdan, Teletovic, Jokic, Pekovic.
Bruka!

Milan Djokic - Soko

pre 7 godina

Nemaju oni pojma. Pogledajte film "Montevideo". "Nemamo Hrvate". Znaci bitno je da ima po neko iz svake republike, pa makar jedna pod njih nemala ni jednog talentovanog. Tada bi smo bili losi kao sto smo i bili. Bolje je ovako. U Srbiji niko ne kuka sto ne igraju Uzicani a igraju Suboticani ili obrnuto. Na primer. Svi smo nasi.

my way

pre 7 godina

Iskreno, toliko je zrtava (daleko najvise srpskih) ta jugoslovenska ideja uzrokovala da je meni degutantno pricati o sportu. Kamo lepe srece da nikada nije stvorena nikakva Jugoslavija (tu podrazumevam i kraljevinu SHS). Hrvati i Slovenci bi bili deo Austrije i Italije i niko ih sa mrskim im Balkanom ne bi povezivao, Srbiji bi susedi bili Grcka, Austrija i Italija i svi bi bili srecni. Umesto da otvaramo svoje rane od stvaranja i razbijanja raznih Jugoslavija mozemo da analiziramo sport Rimskog Carstva, Franacke, zajednicki sport Spanije sa Portugalijom i Juznom Amerikom koji su bili njen deo, itd. Cemu to? Takodje, sa sportske strane ne moze se to bas tako gledati. To sto sada na gomilu stavimo sve sportiste iz svih drzava bivse Juge, pa jos sastavljamo ekipe u kolektivnim sportovima ne cini sport Jugoslavije kakav bi bio da je opstala. Ne mozemo mi znati ko bi se tu probio i kako bi to sve izgledalo, mislim da nema potrebe da objasnjavam to detaljnije.

GM

pre 7 godina

Sta bi bilo kad bi bilo jel to...

Znaci sada znamo, da nije bilo sta je bilo, da bi svi ovi sportisti postojali i bili to sto jesu i toliko dobri...

I da Kinezi i Indijci igraju popularne sportove vekovima u nazad, ko zna kako bi izgledalo.

Ivan

pre 7 godina

Sve je to lepo ali, neka hvala, samo Srbija do kraja. Sigurno da bi nam u pojedinim sportovima dobro dosli po neki iz drugih zemalja, ali nam ide sasvim dobro i ovako, ne bih se previse bunio. Mi smo sportska velesila uzimajuci u obzir broj stanovnika. U svim globalno popularnim sportovima smo u vrhu, a evo vraca nam se i fudbal gde smo prvi u kvalifikacionoj grupi. Neka hvala, samo Srbija do kraja.

ATG

pre 7 godina

Problem u SFRJ je sto se u timskim sportovima birala reprezentacija po kljucu. Znaci morao je igrati neko iz svake republike. Pa se onda desavalo da mnogi dobri ograci nisu igrali zato sto je za ti republiku vec bio popunjen broj. Zato nisu imali rezultate kakve su trebali da imaju, a druga stvar je da su se uvek gurale zemlje koje su Zapad, tako da bi uspeo sa Istoka morao si ili imati mnogo srece ili biti mnogo jaci.

DrMilan

pre 7 godina

Može to i bolje: krilni centri Šarić, Bjelica, Teletović; centri Vučević, Jokić, Nurkić; mesto Subotića na štopera bi mogao Lovren, Matić u vezni red, Kalinić u napad, za fudbal bi imalo zaista mnogo kombinacija

roki

pre 7 godina

Previse uopsten tekst,uz odabir samo 3 sporta. Realno da se nismo raspali sve bi to bilo mnogo bolje,jace lige u svakom sportu , a samim tim i mnogo vise top igraca u svakom sportu. Tako da sigurno bi bilo vise od 23 medalje na OI. Bili bi medju top 3 nacije u svakom timskom sportu,iako smo to i sad.

Vojvoda Momcilo

pre 7 godina

Nemojte ovaj bilans medalja, Srbi ce poludeti..
(Magio, 06. april 2017 23:52)

Poludesmo od glinenih golubova. Te medalje nas jako bole.

kuma lija

pre 7 godina

Samo djelomično zadovoljan sam člankom. Ako pišeš o toj čudesnoj temi onda idi do kraja , gdje su rukomet, vaterpolo , odbojka, atletika ...

Dag Kristi

pre 7 godina

U kosarci mozemo da zalimo samo za Vucevicem,Dragicem i Doncicem,a kakav crni Ante Tomic?Jel ovaj novinar bio na drogama.Nikola Pekovic je "zavrsio" karijeru pre 3 godine...Hezonja i Saric?Mozda bi Saric mogao malo umesto Birce.

Pričam ti priču

pre 7 godina

Površna procena, Jugoslavija je bila tada socijalistička i sport je finansiran državnim parama, kao i u SSSR-u, tada je zemlja bila neuporedivo bogatija, nije imalo šta nije radilo, danas je ekonomija bivših šest država, osim slovenačke, slaba, Hrvatska drži donekle fudbal, Srbija ima jedan košarkaški klub, ostalih kao da nema, tako da ovo služi za zamajavanje klinaca.

je li jasno konačno?

pre 7 godina

bili smo skoro 100 godina zajedno i tad je postojalo valjda još samo 10 država u Europi.

Zašto nismo dominirali u svim sportovima? Jel imamo ijedno zlato u nogometu u tih skoro 100 godina zajedništva? Nemamo!

E, toliko o vašoj izmišljenoj dominaciji. Nije bitno kakve imaš igrače, nego kakav je tim. A tim nije bio nikakav jer su neki srbovali i htjeli vladati ostalima. U sportovima gdje je sudjelovalo najmanje srba, u tim smo sportovima imali najviše uspjeha. E, zbog toga rođaci, zbog toga se sve raspalo!

maksimum018

pre 7 godina

Ovo bi bila ekipa za zlato na svim takmicenjima

PG - Milos Teodosic, Goran Dragic
SG - Luka Doncic, Bogdan Bogdanovic
SF - Bojan Bogdanovic, Dzanan Musa
PF - Dario Saric, Mirza Teletovic, Nemanja Bjelica
C - Nikola Jokic, Nikola Vucevic, Jusuf Nurkic

Stara kuka

pre 7 godina

@zgslavac
Hihihi.Pazi,za Afriku i Aziju se ne zna da li su svi Srbi,jos nije utvrdjeno:D Ali za Balkan se zna dobro,ko,sta i kako.Ajde sad iskreno reci da Petrovic,Komazec,Bogdanovic,Saric,Boskovic,Obradovic,Vukojevic,Kalinic,Subasic...nisu Srbi.

Sto se grbo rodi, vreme ne ispravi

pre 7 godina

I posle svega sto se dogodilo ljudi pisu naivne komentare koje gro preporucuje!?

Previdja se cinjenica da je u Jugoslaviji vazilo pravilo nacionalnog kljuca zbog koga ta naopaka drzava nikada nije mogla da ispuni svoj puni sportski potencijal cak i kad bi imala najveci kvalitet - sama sebi bi bila najveci protivnik, jer je naopaka.

MQXXI

pre 7 godina

Imali smo sportiste za sve osim za Formulu 1. Ostaje tuga za onim sto nikada necemo gledati kao recimo drim tim evrope protiv americkom drim tima te 1992. Jugoslavija je bila cudo i mnogo mi nedostaje...

Goran

pre 7 godina

O prošlosti ništa nemožeš da promeniš, prošlo. Ali molim vas više nas ne skupljajt, lepše je ovako. Pokažimo poštovanje i to je dosta.

Rocky Balboa

pre 7 godina

Još ga jedan skok dijeli od sezone s 1000+ koševa, 500+ skokova, 150+ asistencija i 100+ postignutih trica, što još nijednom rookieju nije pošlo za rukom u povijesti NBA.Dario Šarić....

zgslavac

pre 7 godina

Uz duzno postovanje hrvata u NBA, nama bi igrali samo Bogdanovic i Saric. A i onako su Srbi :)
(Ivan, 7. april 2017 12:15)

Uz dužno poštovanje tvojim učiteljima i školi, imena nacija pišu se velikim početnim slovom.

Što se tiče Hrvata, slažem se da bi za yugu igrali samo Šarić i Bogdanović, i uskoro Zubac i Hezonja. A to je super, u nogometnom timu ne bi bilo ni jednog Srbina, to je svima jasno. Stave onu kiksaru Kolarova ili defenzivca Matića čisto iz kurtoazije.

A to što su svi na planetu podrijetlom Srbi, to je tako, šta se tu može :-)

TEDZG

pre 7 godina

Žao mi je što se Juga raspala ali mi je drago da sam 20 godina živio u njoj i ponosno hodao svijetom. Naravno sad imamo svako svoj tor pa se slikajte.

Milosav

pre 7 godina

Ovo sam pisao i ranije, siguran sam da se Jugoslavija nije raspala da bi sigurno osvojila jedno svetsko prvenstvo u fudbalu ili barem igrala u finalu, mozda i vise nego jednom. Da ne pominjem kosarku, atletiku i druge sportove.
Na zalost desilo se to sto jeste, od jedne ozbiljne zemlje (za koju su Srbi dali najvise zivota) dobili smo nekoliko banana drzava koje niko ne postuje i u kojima nikada nece biti napretka.
Razmislite sta bi bilo od nakadasnjih industrijsklih giganata u Jugi da su ih jake zapadne kompanije privatizovale i ulozile u modernu tehnologiju?
Gde bi nam bio kraj!

Raush

pre 7 godina

Srbima ne treba Jugoslavija da bi dominirali : Fudbal - omladinski prvaci SVETA(potencijal taj niko u regionu nema , A selekcija ja na dobrom putu ), Vaterpolo - jel ima jos nesto da se osvoji? , Kosarka - kontinuitet medalja sa vrlo dobrim izgledima za jos jednu na sledecem evropskom , Tenis - ziveo Novace , mnogi ti zavide i nama zbog tebe, Kecmanovic - juniorski prvak sveta, pa individualni sportovi , atletika , gadjanje , borilacki sportovi,veslanje, itd .Nama puna kapa , sa drugima bi se samo gusili zbog "bratstva i jedinstva".

Miki

pre 7 godina

Ko nam je kriv kada smo glupi narodi, lakše je da se naložimo umesto da budemo pametni. Da svet nije imao pakleni plan za nas, mogli smo sfrj proglasiti ekonomskom unijom u kojoj su nezavisne zemlje.... koliko je tu bilo fabrika i drugih stvari, kakav crni sport, to bi bilo samo usput... kao nebi mogli da se dogovorimo za vlast i vlasništvo a današnji tajkuni sarađuju nikad bolje, političari isto tako samo što za javnost lože narod sa bajkama...

zgslavac

pre 7 godina

Haha.Evo sad se samostalni i bez Srba,pa koliko imate uspeha i medalja na OI,SP,EP?U bilo kojem sportu.Smesni ste.
(Stara kuka, 7. april 2017 20:21)

Toliko vam je super bez nas da ste čak i zajedničke yugo rezultate prisvojili za sebe :-) Nikad Slovenci i Hrvati ne kukaju za jugom samo vi, jer nemožete ni na EURO niti na SP, pa ni do olimpijskih medalja.

cega se kapitalizam uhvati.....

pre 7 godina

Sport pokazuje koliko smo bili dominantni kao zdravi i pravi ljudi iako smo za taj ogavni zapad divljaci a oni za nas nešto nedostižno, ooo kako se varamo u poimanju života a sad kad smo se toliko zakrvili proće jos dugo dok se ne sredimo. Inače današnji profi sport je samo jedna jako unosna grana kapitalizma, stvaranje idola, odvrtanje od realnosti i zaglupljivanje.

play

pre 7 godina

Mirza Teletović - jedan od najboljih šutera sa prostora Jugoslavije. 
Jusuf Nurkić - jedan od najboljih centara sa prostora Jugoslavije. 
Dženan Musa - trenutno najbolji junior Evrope i jedan od glavnih igrača Cedevite - jedna od najboljih trojki/bekova ikad sa prostora bivše Jugoslavije.
(Billy_the_cat, 06. april 2017 23:56)

Da li si realan?
Pa evo BIH sa tim najboljima ni na Evropsko nije otisla. A Hrvatska, Crna Gora i Slovenija jesu. A Srbija ne samo da jeste nego ce i da osvoji zlato.

trikola

pre 7 godina

Sto se tice kosarke tu ustvari ostaje samo jedno pitanje, da l' bi mogli da sastavimo tim koji je bolji od Amera? Ja mislim da bi ih u prvom susretu pobedili ali onda bi oni sledeci put poslali najbolje sto imaju, ne bi Kari, Lebron i ostali odmarali i tu ne bismo mogli nista da uradimo, ali ove njihove ekipe sa proslih OI i sa SP2014 bi dobili

ZG TOM-šrauba

pre 7 godina

Marka je upravu samo po pitanju nogometa i košarke, u ta dva sporta bi bilo više medalja, također bi bilo više klupskih titula prvaka evrope (iako ih i sada od 1992. ima 15,ali samo u vaterpolu, 12 i rukometu, 3. Od 1992. SRB i HRV imaju zajedno 78 ekipnih medalja sa EP, SP i OI, tako da smo usporedivi sa jakim ekonomskim zemljama. Što više od SRB jedino RUS ima više ekipnih medalja od 1992. 51, SRB 48, HRV 30, ŠPA 45 i ITA 39, FRA 34 i srb i hrv su raznovrsni fra npr nosi rukomet u medaljama, mađ osvaja samo u vaterpolu medalje itd. Uzeo sam u obzir vaterpolo,rukomet,košarku,nogomet davis cup i hokej na ledu. S obzirom na uvjete u sportu u srb i hrv moglo bi se reći da smo čudo. Pogledajte koje zemlje uopće nisam niti spomenuo. A zadnjih 12-15 god i u pojedinačnoj konkurenciji imamo svjetske rezultate (Janic,Đoković), dižemo se i u atletici.

yugo drim tim

pre 7 godina

Samo mi je žao svetskog prevenstva u basketu koje je trebalo da se igra u Beogradu, mislim 1994., i OI u Barseloni 1992. godine. Verovatno bismo izgubili od Amerikanaca, ali sigurno bismo namučili originalni Dream team. Divac, Rađa, Paspalj, Danilović, Kukoč, Zdovc, Dražen, Đorđević... Ta ekipa je svakom mogla da stane na crtu i igra na pobedu!

miletrans

pre 7 godina

Naravno, u kosarkaskoj reprezentaciji, po starom dobrom kljucu, svako mora da ima svog predstavnika. E, zato sve drzave pojedinacno prolaze bolje nego SFRJ.

znalac

pre 7 godina

onaj ko je ovo sastavljao, nema pojma ni o nogometu, ni o košarci. Pola igrača navedeno na krivim pozicijama, Nema Bojana Bogdanovića, Nurkića, niti Mirotića, sva trojica su bolji od većine navedenih na njihovim pozicijama
U nogometu sve fini tehničari, nitko ne bi uklizao i oduzeo loptu. Raspala obrana s veteranima srnom i kolarovim te subotić kojem ne bi dao da igra u mom lokalnom klubu.
Ivan Perišić, trenutno najkorisniji igrač Hrvatske, nije u ekipi, zato je tu raspali jovetić ili trupla Mandžukić i Džeko

Mica Mostar

pre 7 godina

Bili the cat
... I ta strašna BiH sa Teletovićem, Nurkućem i Musom nije bila u stanju da se plasira na EP sa 24 zemlje??? Priča slična srpskim fudbalerima i njihovim EP brodolomima....

Ogi

pre 7 godina

Ovi timovi su slabi kakve bismo reprezentacije u svim sportovima imali 90-ih. Niko pored nas ne bi uzeo zlato ni u jednom kolektivnom sportu u Evropi najmanje 10 godina.

Mitar

pre 7 godina

Neki dan je ovakav članak izašao u Hrvatskoj,kao najbolja ekipa u zadnjih 20 godina:Ladić,Srna,Jarni,R.Kovač,Šimunić,Prosinečki,Modrić,Boban,Rakitić,Šuker i Olić

veliki strumf

pre 7 godina

Manje vise se slazem, ali za kosarku su zeeeestoko omasili! Gde je Bojan Bogdanovic, gde je Bjelica, Teletovic... Kakav crni Kalinic, a tek Pero Antic (koji u sezoni odigra dve vrhunske utakmice, obe naravno protiv Zvezde). Za mesto u 12 tu bi bila "klanica", a ko bi cinio udarnu (prvu) petorku ne smem ni da zamislim. Bili bismo sila i u odbojci, vaterpolu (Srbija bi bila temelj), rukometu (Hrvatska i Slovenija temelj), atletici... Na OI bi se osvojilo mnogo vise medalja, jer kada bi se pokrenula lavina, drugi bi se opustili i dosli do vise medalja (npr. strelci su bili stegnuti jer se mnogo ocekivalo, a da su prvih dana pale medalja-dve u drugim sportovima, sigurno bi je neko upucao).

PP

pre 7 godina

У фудбалу ништа не би освојили, погледати југословенске резултате ако мени не верујете.
(adriano_galliani, 06. april 2017 23:28)

И фудбалу смо већ почетком 90'те могли и требали имати медаљу али смо је због неискуства испустили. Да је југа остала заједно у фудбалу још 10 год. до 2000'те би имали барем једну медаљу било са европског или светског првенства. Поздрав.

Meister Jakob

pre 7 godina

A da smo '98. u Francuskoj još imali Savičevića i Piksija bez problema bi osvojili svjetsko prvenstvo, onakva ekipa kakva je Hrvatska bila je razorila jednu Njemačku 3:0 i završila na 3. mjestu!

marko_bgd

pre 7 godina

ovaj sto je sastavljao ovo ocigledno ne prati dovoljno sport...pekovic nije aktivan vec par godina...subotic odavno nije u sastavu ni srbije...a fali bojan bogdanovic u kosarci

zoki falcon

pre 7 godina

Reprezentativni ekipni sport u SFRJ je uvek imao jednu ogromnu manu, a to je famozni "ključ" gde su često u reprezentaciji morali da budu predstavnici svih republika ! To je za rezultat imalo da reprezentacija nije uvek bila najjača, kvarilo je atmosferu u ekipi i samim tim smo imali lošiji plasman.
Zato nije bilo slučajno da je na prvom svetskom prventvu u fudbalu (famozni Montevideo) Jugoslavija napravila fantastičan rezultat jer su igrali samo fudbaleri iz beogradskih klubova ! Pa 1991 , evropsko prvenstvo u vaterpolu hrvati su već istupili iz reprezentacije ( ispravite me ako grešim ), igrači samo iz srpskih klubova osvajaju prvo evropsko zlato u istoriji ! Odbojkaši stasali i igrali u SFRJ krenuli da igraju 1995-te odmah medalja !
I da ne nabrajam dalje !

lonac

pre 7 godina

Sta bi bilo kad bi bilo jel to... 

Znaci sada znamo, da nije bilo sta je bilo, da bi svi ovi sportisti postojali i bili to sto jesu i toliko dobri... 

I da Kinezi i Indijci igraju popularne sportove vekovima u nazad, ko zna kako bi izgledalo.
(GM, 06. april 2017 23:18)

Da Kinezi bi posebno dominirali u kosarci, imaju tu gradju i visinu

Strah i trepet

pre 7 godina

C Jokić (Denver), Vučević (Orlando), Nurkić (Portland)
F Šarić (Philadelphia), Teletović (Milwaukee)
F Bogdanović (Washington), Bjelica (Minnesota)
G Bogdanović (Fenerbahce), Hezonja (Orlando), Dončić (Real Madrid)
G Dragić (Miami), Teodosić (CSKA Moskva)

Plus:

Marjanović (Detroit), Tomić (Barcelona), Zubac (LA Lakers), Bender (Phoenix), Vujačić (New York), Udrih (Detroit)...

play

pre 7 godina

Strašan tim koji predvode Dončić, Bogdanović, Teodosić, Šarić, Jokić itd. bi se suprostavio i rivalu Amerikancima". A sa druge strane Lebron, Melo, Durant,Curry, Harden, Griffin, Paul, Westbrook, Davis itd itd. 

Kakav vic godine...
(ivan, 06. april 2017 23:55)

Meni je veci vic sto si ti Mela ubacio u taj tim.

Zigzag

pre 7 godina

kosarka spomenuti kalinic ,antic i hezonja ...bez b.bogdanovica ...nogomet kakav crni subotic pa taj ne igra ni u kelnu...al da bi sila bili ,to je samo fantazija...imali smo i u jugi klase ,samo smo u kosarci pobjedivali...nogomet katastrofa ,prosli grupu 2 puta...govorim od 1970..

Dule sumadinac

pre 7 godina

izgleda da nam je tekstopisac zaspao pre 3-4 godine i još se nije probudio...jer otprilike tada su Pekovic ..Subotić i Kolarov bili odlični igrači....

ajeste

pre 7 godina

Ne valja vam kosarkaski sastav realno ste omasili dosta toga i pozicija i izbor igraca
(sasa, 06. april 2017 23:46)

Baš sad gledam.. Kalinić pre Bjelice i Bojana Bogdanovića, Nema Nurkića, Vučević nije krilni centar, Antić i Tomić..teško, Pekmen se nezvanično povukao..

Andrija Starčević

pre 6 godina

Najvažnija stvar koja se može reči o prvoj ujedinjenoj zemlji južnih slovena je sport. Ni tehnologija, ni vojska, ni ideologija, ni Tito, ma kakvi!

Citiraču hrvcakog (jugoslovenskog) naučnika Korada Korveliča "Umjesto da kažemo ej vidi kako on vesla, pa ajmo svi na veslanje mi kažemo ej vidikako on vesla, pa on je naš, ajde da sejednemo i gledamo ga. Pa to je katastrofa!"