Fudbal 117

Četvrtak, 09.03.2017.

20:19

"Faulirao sam Di Mariju, ali nismo zato prošli"

Defanzivac Barselone Havijer Maskerano priznao je da je povukao napadača PSŽ-a Anhela di Mariju u svom kaznenom prostoru u 85. minutu meča.

"Faulirao sam Di Mariju, ali nismo zato prošli" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

oo

pre 7 godina

(Navijac Rome, 10. mart 2017 08:25)

Veca je pljacka utakmica Real - Bajern 2012 godine i kada je Realu sudjen penal + gol iz ofsajda Ronalda ali Realu ni sudije nisu mogle pomoci da prodju u finale...

neutralni felsh

pre 7 godina

@felsh...Na svaki kometar moras da odgovoris,kao da te bocka sramota Barse.Nicega se ne stidite,kao grobari.
(nemoj ti meni 2 zeca 3 zeca znam ja koliko ima zeceva, 10. mart 2017 01:12)


vise sam osetljiv na ocigledno ignorisanje cinjenica, nego na navodnu "sramotu barse". cega more da se stide? sto su prosli dalje, sto su tim za istoriju? steta sto vas hejtere nisu konsultovali.
da su najveca ekipa 21. veka vidi se po dobrom delu komentara: barsa svima gamize po glavama, jer su tako u mogucnosti ;)

neutralni felsh

pre 7 godina

Jeste kontakt, ali posle suta. 
(Fredi, 9. mart 2017 21:24 

Dobro da je bar neko pažljivo pogledao pre nego što je napisao komentar. Genijalci, iskadrirajte situaciju sa Di Marijom pa ćete videti da je kao amater šutnuo pre nego što ga je Maskerano stigao!
(hmm, 10. mart 2017 00:08)


ne vredi pricati. pola njih bi isto pricalo (penali, sudije, zavere, kladionice, bla bla) pa cak i da su ovi utakmicu celu odgledali.

krivistojko

pre 7 godina

najgore od svega sto pored loseg sudjenja(namerno ili ne to niko nezna)
ostace u secanju preokret barse od 6-1 i to ce ostati i kako je psg ispustio 4-0
a na sudjenje se zaboravlja
psg je sam sebe izbacio sa sramnom igrom sa fantasticnim igracima i to je glavno
i sad da sudiju ubiju i optuze kriv je .opet barsa igra polufinale a ne oni
tako da ostaje zal za svemu vidjenom

Navijac Rome

pre 7 godina

Draza mi je PSGova pobjeda od 4 razlike, postena, cista ko suza, nego barselonina od 5, puna spornih momenata. Ovo i pljacka Celsija, dvije najvece pljacke u istoriji LS.

Nikola

pre 7 godina

ne, bolje je da se smejemo nalozenim komentarima.
vidi kako su simpaticni, skoro svi u stilu "od danas ne gledam fudbal", "najveca pljacka", "barsa nije zasluzila prolaz dalje" (jok, psg ga je zasluzio haha), i najveci biser nad biserima "uefalona" :)))
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 9. mart 2017 23:11)

Decko pri normalnom sudjenju je bio 4:0 za psg

Dejan 1989

pre 7 godina

O Mesiju ce se pricati kao o igracu koji nikad nije smeo da predje u neki drugi klub (pogotovo ne u Englesku) pa da pokaze da li je najbolji... Zato nikad nece biti kao CR7....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Neznalica

pre 7 godina

Svako ko se iole razume u fudbal zna o čemu je reč. Španski timovi imaju neverovatnu zaštitu sudija i prosto to ponekad ispada smešno. Meni je PSG-a žao, pokradeni su strašno, ali Emerija mi ni najmanje nije žao. Sada je doživeo ono što je išlo na njegovu ruku dok je vodio Sevilju. Prošlogodišnje finale LŠ. Liverpul vodi 1:0 i u prvom poluvremenu razbija Sevilju. Tri čista penala, ili bolje da kažemo, tri daleko očiglednija penala od ova dva koja su svirana za Barcu i nesviranog penala za PSG, nisu svirana u tom istom prvom poluvremenu Liverpulu. I naravno, u drugom poluvremenu sve se preokreće i Sevilja osvaja trofej. Opet su bili komentari tipa ko je kriv Liverpulu što je pao u drugom poluvremenu. Dokle tako? O krađi kada Čelziju nije nije svirano 5 čistih penala protiv ove iste Barce, u istoj fazi LŠ kao sada, pa "mađioničari" osvojili te godine LŠ, bolje i da se ne priča. U fudbalu jednostavno pobeđuje logika južno američkih timova i igrača. Slađe je ukrasti protivniku nego ga nadigrati. Maradona, pored svih blistavih golova koje je dao, ostade najpoznatiji po "božjoj ruci". Brazilci, nekada poznati po fer igri, se "iskvarili". Zato ljudi gledajte pravi fudbal i ozbiljna takmičenja. Znači Premijer i Bundes liga. Sve ostalo je jedna obična pljačka i nameštaljka.

velika razlika u odnosu na jumka

pre 7 godina

Hahaha, pa ovoliko se o ovoj utakmici i u ovom kontekstu pise samo kod nebeskog naroda! Pa ni Parizani se toliko ne bave sudijama, penalima, zaverama... Ljudi, moramo izaci na izbore, ovo se priblizava sveukupnom ludilu! Mladi se bave utakmicom 24h dnevno! P.s. Izvinite, ja moram, posao je u pitanju.
(Jumko, 9. mart 2017 20:34)

Trebao si da napišeš za koga ćeš da glasaš da ja ne glasam za njega. Ipak ima nas sa kućnim vaspitanjem i ne bih da budemo na istoj strani. U odnosu na tebe je neophodan sanitarni otklon.

Eleftherios

pre 7 godina

Faul je bio posle šuta Di Marie. Lopta je već otišla.
(Katai, 09. mart 2017 23:05)

Faul u šesnaetercu je uvek penal, bio sa loptom ili ne, znači po tebi je ipak bio penal, mada mislim da to nije ono što si hteo da kažeš.

velicanstveni

pre 7 godina

Pazite reakciju Terstegena,ne moze da veruje da nije penal,gleda jednog pa drugog sudiju,treba mu deset sekundi da seti da treba loptu da vrati u igru.

neutralni felsh

pre 7 godina

Neshvatljivo je da neko kaze, mozda sam ga dotakao?? Igrac jako dobro zna da li je zakacio igraca ili ga nije pipnuo. Sta je on, bez osecaja pa ne oseca da li je zakacio igraca po nozi ili se samo klizao po travi?? Na kraju to su veoma iskusni igraci sa mnogo utakmica u nogama. Mozda ga dotakao??
(ccc?, 9. mart 2017 23:10)

gresis. pitaj nekoga ko je igrao iole profi fudbal da li uvek zna da je fauliran ili kad napravi faul. u stanjima apsolutne koncentrisanosti na igru i napregnutosti u potezu igrac cesto ne zna da li je bilo kontakta sa drugim igracem. ne mislim na remplu i slicno, mislim na kontakt nogama: sasvim je moguce da se maskerano ne seca da li dotakao di mariju. u takvim trenucima sva paznja je usmerena ka sprecavanju gola. isto vazi i za di mariju, da njega pitaju verovatno se ni on ne bi setio da li ga je maskerano potkacio ili nije. iz ugla ove kamere, ne moze da se vidi, sasvim je moguce i da se okliznuo prilikom suta. ali dzaba mnogima pricati, mnogi su unapred odlucili sta ce da vide, jos pre nego sto je ova utakmica pocela.

x-man

pre 7 godina

Faul je bio posle šuta Di Marie. Lopta je već otišla.
(Katai, 09. mart 2017 23:05)

Da te savetujem da posetis ocnog lekara, ne vredi. Tvrdoglavost se ne leci. Mislis da je Di Maria promasio tek onako gol i sutnuo 10m pored??? Faulirana mu je noga kojom je uhvatio zamah da sutira. Dovoljan je blagi dodir koji utice na sut da bi se svirao penal i dodelio crveni odbrambenom igracu Barse! Ovo je 10x vise penal nego onaj u 90om minuti za Barsu koji ne bi sviralo 99999 sudija od 100 hiljada.

Dion Dublin

pre 7 godina

naravno da ste zbog toga prosli, to ti je penal i crveni...prije toga je neimar namjerno udario igraca psg-a (meuiniera) i to je crveni, u prvom poluvremenu pique je dobio zuti za opasan start nad nekim igracem psg-a, to je bilo na granici crvenog a kasnije je zaustavio prekrsajem cavania sa leđa i to je drugi žuti karton za piquea, da ga nije zaustavio cavani bi ga prosao ali sudija daje zuti karton za prigovor cavaniu...i u prvom poluvremenu u 15 minuti je busquets opasno uklizao na mouri i sudija mu nije dao zuti karton, kasnije je busquets dobio zuti karton to je isto oprosteni crveni za barcu.....sviđalo se to nekome ili ne ova utakmica je velika krađa u korist barselone
(Dion Dublin, 09. mart 2017 21:55)


haha tako je druze, svi iz barse dAndroid Robot by Google, CC BYa dobiju po crveni da bi ti video pravdu. pa ostavi nam bar ter stegena molim te ;)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije ( 3.0)] (neutralni felsh, 9. mart 2017 23:13)

@neutralni fetis

evo zaboravi na crvene kartone za piquea i busquetsa, svejedno je barsa trebala dobiti dva cista crvena kartona (maskerano i neymar) i penal za psg,to su ti dva igraca manje, isti taj neymar koji je trebao izaci van zbog namjernog udaranja marquinosa je kasnije zabio iz slobodnjaka (4-1) i poslao loptu sergi robertu za 6-1, kao sto vidis barsa je prosla dalje velikom krađom

nemoj ti meni 2 zeca 3 zeca znam ja koliko ima zeceva

pre 7 godina

@felsh...Na svaki kometar moras da odgovoris,kao da te bocka sramota Barse.Nicega se ne stidite,kao grobari.

hmm

pre 7 godina

Jeste kontakt, ali posle suta.
(Fredi, 9. mart 2017 21:24

Dobro da je bar neko pažljivo pogledao pre nego što je napisao komentar. Genijalci, iskadrirajte situaciju sa Di Marijom pa ćete videti da je kao amater šutnuo pre nego što ga je Maskerano stigao!

neutralni felsh

pre 7 godina

niko o fudbalu da prica.
kavani je dao sve od sebe ali nije imao podrsku ekipe, verati se prebrzo predao, marija usao suvise kasno da ih razmrda, posle se i on utronjao. mnogi psg faulovi su bili nerezonski, produkt nervoze. gledajte malo van kruga lopte, konstantno su tukli po nejmaru i suarezu. jes da ni ovi nisu ostajali duzni, a nejmar ko iz inata - jos vise vozi, jer svi brzi dribleri su opasni kad nanjuse nervozu.
suprotno: videli smo barsu u skroz novoj startnoj 343 formaciji, opreznog mesija, majstora iniestu, upornog suareza, odlicnog nejmara, hladnokrvnog pikea, umititija pored koga niko nije prosao i fajtera maskerana. na startu kad su svi bili pokriveni, mladi rafinja je glumio i mesija i beka i oziveo levu stranu, dok nejmar nije nasao nacin da prodje kad je udvojen. potez stegena pred kraj, kad na centru nije naoravio faul nego ga iznudio, iz tog faula dosao je 6. gol, maestralno!
poenta, sinoc je barsa odigrala isto kao sto je psg u parizu, a psg je bio kao barsa u parizu. i sta sad, jedna diskutabilna sudijska odluka oko drugog penala (i jeste i nije, uostalom suarez ga je isfolirao na staru foru jer je stvarno dobio lakat u vrat, u fudbalu je to faul ohoho) ne moze da sakrije ko je sinoc bio bolji tim i zasluzio prolaz i srcem i igrom. ostalo su jeftina kafanska naklapanja, kao slusamo pijanog baju u cosku koji zna sve tajne sveta a pije na veresiju.
uzivajte u fudbalu, cuda ipak postoje! :)

neutralni felsh

pre 7 godina

niko o fudbalu da prica.
kavani je dao sve od sebe ali nije imao podrsku ekipe, verati se prebrzo predao, marija usao suvise kasno da ih razmrda, posle se i on utronjao. mnogi psg faulovi su bili nerezonski, produkt nervoze. gledajte malo van kruga lopte, konstantno su tukli po nejmaru i suarezu. jes da ni ovi nisu ostajali duzni, a nejmar ko iz inata - jos vise vozi, jer svi brzi dribleri su opasni kad nanjuse nervozu.
suprotno: videli smo barsu u skroz novoj startnoj 343 formaciji, opreznog mesija, majstora iniestu, upornog suareza, odlicnog nejmara, hladnokrvnog pikea, umititija pored koga niko nije prosao i fajtera maskerana. na startu kad su svi bili pokriveni, mladi rafinja je glumio i mesija i beka i oziveo levu stranu, dok nejmar nije nasao nacin da prodje kad je udvojen. potez stegena pred kraj, kad na centru nije naoravio faul nego ga iznudio, iz tog faula dosao je 6. gol, maestralno!
poenta, sinoc je barsa odigrala isto kao sto je psg u parizu, a psg je bio kao barsa u parizu. i sta sad, jedna diskutabilna sudijska odluka oko drugog penala (i jeste i nije, uostalom suarez ga je isfolirao na staru foru jer je stvarno dobio lakat u vrat, u fudbalu je to faul ohoho) ne moze da sakrije ko je sinoc bio bolji tim i zasluzio prolaz i srcem i igrom. ostalo su jeftina kafanska naklapanja, kao slusamo pijanog baju u cosku koji zna sve tajne sveta a pije na veresiju.
uzivajte u fudbalu, cuda ipak postoje! :)

ccc?

pre 7 godina

Neshvatljivo je da neko kaze, mozda sam ga dotakao?? Igrac jako dobro zna da li je zakacio igraca ili ga nije pipnuo. Sta je on, bez osecaja pa ne oseca da li je zakacio igraca po nozi ili se samo klizao po travi?? Na kraju to su veoma iskusni igraci sa mnogo utakmica u nogama. Mozda ga dotakao??

neutralni felsh

pre 7 godina

Ako Cristiano osvoji ove godine LS, za 50 godina ce se pricati o njemu i Real Madridu, kao sto se danas prica o Bekenbaueru, Mileru i Bayernu.
(Adriano_Galliani, 09. mart 2017 21:44)


mozda, na nekom seminaru za cupanje obrva. o mesiju ce se pricati kao o peleu, krojfu, maradoni i ronaldinju.

neutralni felsh

pre 7 godina

naravno da ste zbog toga prosli, to ti je penal i crveni...prije toga je neimar namjerno udario igraca psg-a (meuiniera) i to je crveni, u prvom poluvremenu pique je dobio zuti za opasan start nad nekim igracem psg-a, to je bilo na granici crvenog a kasnije je zaustavio prekrsajem cavania sa leđa i to je drugi žuti karton za piquea, da ga nije zaustavio cavani bi ga prosao ali sudija daje zuti karton za prigovor cavaniu...i u prvom poluvremenu u 15 minuti je busquets opasno uklizao na mouri i sudija mu nije dao zuti karton, kasnije je busquets dobio zuti karton to je isto oprosteni crveni za barcu.....sviđalo se to nekome ili ne ova utakmica je velika krađa u korist barselone
(Dion Dublin, 09. mart 2017 21:55)


haha tako je druze, svi iz barse da dobiju po crveni da bi ti video pravdu. pa ostavi nam bar ter stegena molim te ;)

Katai

pre 7 godina

http://www.dailymotion.com/video/x5eaylp_reakcije-komentatora-nakon-6-gola_sport

Slušajte reakcije bosanaca hrvata i srbina .
prava ludnica

Suplja Barca ??

pre 7 godina

Popisam ti se na ovakav fudbal i Barcelonine najodvratnije igrace sto ima, i sudiju indijanca, inace nikada ne bi prosli dalje.!!!!!

neutralni felsh

pre 7 godina

Molim redaksiju B92 da ne preuzima vesti od novne "MARCA" barem kad je u pitanju Barsa. Hvala
(barca, 09. mart 2017 22:42)


ne, bolje je da se smejemo nalozenim komentarima.
vidi kako su simpaticni, skoro svi u stilu "od danas ne gledam fudbal", "najveca pljacka", "barsa nije zasluzila prolaz dalje" (jok, psg ga je zasluzio haha), i najveci biser nad biserima "uefalona" :)))

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Utisak dana Stivi G se raduje pobedi Barse Galijani opet plače, ponavlja se istorija pobednici su pobednici a gubitnici to i ostaju ceo zivot.
(Owen, 09. mart 2017 22:15)

Demba Ba - Slippy G zna zasto!

name

pre 7 godina

zanimljivo je sto ovu situaciju nisu prikazali na usporenom/ponovljenom snimku. prikazana je samo uzivo. a zato smo na drugoj strani po sto puta gledali I nebuloznije stvari

Zile

pre 7 godina

Sudija pogurao PSG, da je nadoknadio pola sata kao sto je trebalo, svaki prekid posle kog je lopta bila za PSG je trajao bar minut, terali bi mesi i drugovi do 11 :D uzmite tekmu vosa - zvezda, mnogo vise se igralo. Zato i jesu barsine tekme dosadne, protivnici fusere

barca

pre 7 godina

Novine "Marca" ceo dan prica samo o sudiji, jednostavno ne moze da svari historiski preokret Barse. Najnovija neistina je da je Nemacki sudija suspendiran od daljeg sudjenja u ligi prvaka, zbog slabog sudjenja. Hahaha, nigde drugde napisano, a nNemacki savez sudija ocenio kao veoma dobro sudjenje. Molim redaksiju B92 da ne preuzima vesti od novne "MARCA" barem kad je u pitanju Barsa. Hvala

bruka brate

pre 7 godina

U kakav penal..nisam gledao tekmu ali nije mi jasno,, ovo je cist penal iz ocaja, tip trci vidi da nema sanse i baci se da mu zakaci petu da ga saplete. Naravno da crveni karton bez ikakve dileme , pa ovo je osnovna skola sudjenja..i to kao nije video ni glavni ni iza gola ni linijski..koja je ovo kriminalna rabota. ponekad mi drago da nasi vise nisu dobri..ovako bi nase timove odstranjivali u cetvrtfinalima..

Owen

pre 7 godina

Utisak dana Stivi G se raduje pobedi Barse Galijani opet plače, ponavlja se istorija pobednici su pobednici a gubitnici to i ostaju ceo zivot.

Opala

pre 7 godina

Nema izgovora za onako sramnu igru PSG.. Barcelona je realno najofanzivnija ekipa uvijek bila i sad je to i pokazala. 6 golova da da kad treba i to jednom PSG-u.

kwamo

pre 7 godina

arapi su prodali tekmu barseloni. kod njih je sve na prodaju. namesteno i za kladionicu (7+) i za prolaz dalje. uzeli su ovi iz katra cirka 5 miliona.

Navijač zvezde ali ne i AV

pre 7 godina

Nema veze doći će vama bajern glave pa se posle cenite gde vas ne svrbi jer sa ovakvom igrom ni sudije nema sta da traže...pozdrav...

kaokakao

pre 7 godina

Ovdje citam uglavnom ostrascene navijace, ako se to tako moze nazvati. Da je Maskerano pucao u njega iz pistolja rekli bi da nije, ili bi se smijali i pricali kako bi super bilo da tako i Real izbace. To pokazuje i stanje naseg drustva, da je sve dozvoljeno da bi se doslo do cilja. Zato gotovo da vise i ne pratim fudbal, to vise nije igra, vise lici na berzu i brokere, samo brojevi, novac, a u sustini nista, prazno.

KiMi

pre 7 godina

Za upola manje faul, Kosćelni je dobio crveni i bio iskljcen! Toliko o postenom i objektivnom sudjenju. Na svaki Barsin uspeh stoji i mrlja!!

spediter

pre 7 godina

Sramota za fudbal ovako se ne namesta u petoj Juznobanatskoj ligi.
(KORN, 09. mart 2017 20:34)

Molim te bez uvreda na nasu Banatsku ligu.....

Adriano_Galliani

pre 7 godina

za 50 godina svi ce pamtiti samo rezultat i podvig Barse, a vi placite slobodno i rokajte minuse jer vise od toga ne mozete da uradite...
(HESOYAM, 09. mart 2017 21:13)

Mesi ako ne osvoji SP bice zaboravljen kao i Johan Krojf. Mesi je sustina danasnje UEFAlone, kao sto je Krojf to bio za Ajax. Ako Cristiano osvoji ove godine LS, za 50 godina ce se pricati o njemu i Real Madridu, kao sto se danas prica o Bekenbaueru, Mileru i Bayernu.

Barsa Barsa

pre 7 godina

Ovu izjavu Maskerana nigde nisam mogao da nadjem, ni u novinama AS, i MARCA (madridske novine) koje se zale na sudjenje deset puta vise nego sami Francuzi. Ne znam kako se toliko Madriljeni se zale kad sami znaju da u ovih zadnje 10 godina sve tih 5 trofeja koje su osvojili su nezasluzeno su uzeli.

Dion Dublin

pre 7 godina

naravno da ste zbog toga prosli, to ti je penal i crveni...prije toga je neimar namjerno udario igraca psg-a (meuiniera) i to je crveni, u prvom poluvremenu pique je dobio zuti za opasan start nad nekim igracem psg-a, to je bilo na granici crvenog a kasnije je zaustavio prekrsajem cavania sa leđa i to je drugi žuti karton za piquea, da ga nije zaustavio cavani bi ga prosao ali sudija daje zuti karton za prigovor cavaniu...i u prvom poluvremenu u 15 minuti je busquets opasno uklizao na mouri i sudija mu nije dao zuti karton, kasnije je busquets dobio zuti karton to je isto oprosteni crveni za barcu.....sviđalo se to nekome ili ne ova utakmica je velika krađa u korist barselone

L.S.9

pre 7 godina

Kako vas nije sramota da pricate tako o barseloni.Ovako kako je igrao psg tako igra moja prababa.Samo se braniti protiv barse na nou kampu nije bas pametno. A imali su 4-0 tkd je ova tekma trebala da bude formalnost.

4s

pre 7 godina

Mole se navijaci najbednijeg kluba na svetu da ne pominju sudije, svaki put kad krenu da komentarisu sudjenje neka se sete proslogodisnjeg gola Ramosa iz ofsajda protiv Atletika u finalu.

Sednes mi na kiti

pre 7 godina

Nevezano sto ne navijam ni za jedne,ni za druge,ali zasto Di Marija nije dodao loptu Kavaniju desno?Da je to uradio,sad bi pisali o drugim temama...

HESOYAM

pre 7 godina

Gde su komentari za penal Markinjosa kad je ocigledno igrao rukom koji nije dosudjen??? Ah da, bolje da vredjate Barselonu zbog jednog strogo dosudjenog penala kada sudija niti je dobro video situaciju sa 30 metara i sa ledja, i bila je euforija zbog potencijalnog preokreta, a Suarez nije juce rodjen i odglumio je ubedljivo, zaboravljate da je padao jedno 5 puta tako pa nista od penala nije bilo, nego je popio zuti.
A sto se tice ovog momenta, stvarno sam neodlucan da li je Maskerano startovao pre ili posle suta DiMarije. Takodje niko ne spominje ni nepravedno ponisten gol Barse iz prve tekme zbog navodnog ofsajda, jer zaboga sta bi znacilo 4 1 tad, e pa to se zove karma. Sramota je porediti ovo i onu smejuriju protiv Celzija, fudbal je sinoc pobedio i realno, za 50 godina svi ce pamtiti samo rezultat i podvig Barse, a vi placite slobodno i rokajte minuse jer vise od toga ne mozete da uradite...

neutralni felsh

pre 7 godina

grobar sam i zbog toga navijam za Barselonu jer mrzim Real Madrid koji nam je za sva vremena nabio komplekse 1966. godine, ali ovo od sinoc je bruka i sramota za svetski i evropski nogomet, onakvo kriminalno sudjenje je u svetu ne vidjeno, onakvog kriminalnog namstanja u korist jedne ekipe nije bilo cak ni u nasu korist za vreme zlatne partizanove ere u ToleSuper lizi kada nas je predvodio slavni pisac memoara, Ljotar Mateus
(Vokri_MAN, 09. mart 2017 20:48)



providan si ko suplja limenka.

ahil

pre 7 godina

Gade mi se ovi UEFALONCI,ne mogu da ih svarim. Ne znam da li je Uefalona gadnija ili spanska kosarkaska reprezentacija! Dobogada vam se sve vratilo!

živčan_neki_lik

pre 7 godina

Ove sporne situacije se samo gomilaju. Neke stvari su me stvarno začudile na ovoj utakmici. Di Marija se nije žalio da je bio fauliran. Suarez je simulirao više nego obično, što je znak da je znao da će sudija da daje penale i šakom i kapom. Kad se sve skupi, pogledaju snimci iz svih uglova, Barsa je zaslužila 3 gola maksimum. Užas.
(Mika, 09. mart 2017 20:34)

Di Marija nije imao vremena da se žali jer je ostao da leži u Barsinom kaznenom prostoru a za to vreme je trajao napad Barselone i kamera ni jednom nije pokazala šta je sa njime niti je bilo usporenog snimka. Prekršaji koji su prethodili Barsinim penalima su prikazivani samo iz jednog ugla i to su oni uglovi gde padaju Nejmar i Suarez. Sa druge strane nije bilo nikakvog replay-a. Nikad sumnjivija utakmica u LŠ ikada.

trustori

pre 7 godina

..ha ha..PSG nije bolje ni zasluzio..cetri nula..gol dali u gostima, ma ajde, igrali su ko curice, neka se pogledaju u ogledalo, u fudbalu je ponekad i vise od igre (baluna), i tako je Mascherano sve to na nekakav super pro nacin izveo, prava umjetnost..i tako to ide, nekad u ledja a nekad ne..

adriano_galliani

pre 7 godina

У праву је Маскерано. Они су постигли 4 нерегуларна гола и зато су прошли. Да нису постигли 4 нерегуларна гола, и да је Ди Мариа овде дао гол, не би прошли али то није одлучило, само ова једна сумњива ситуација није значила ништа. Пролаз није ни требало да се доводи у питање.

Jumko

pre 7 godina

Ako moze neko od teoreticara da mi objasni koji sudija je namestio utakmicu... Glavni sudija, koji nije hteo da sudi penal nad Nejmarom, ili 5. sudija koji mu je javio da je penal? Hvala.

Vokri_MAN

pre 7 godina

grobar sam i zbog toga navijam za Barselonu jer mrzim Real Madrid koji nam je za sva vremena nabio komplekse 1966. godine, ali ovo od sinoc je bruka i sramota za svetski i evropski nogomet, onakvo kriminalno sudjenje je u svetu ne vidjeno, onakvog kriminalnog namstanja u korist jedne ekipe nije bilo cak ni u nasu korist za vreme zlatne partizanove ere u ToleSuper lizi kada nas je predvodio slavni pisac memoara, Ljotar Mateus

Mika

pre 7 godina

Ove sporne situacije se samo gomilaju. Neke stvari su me stvarno začudile na ovoj utakmici. Di Marija se nije žalio da je bio fauliran. Suarez je simulirao više nego obično, što je znak da je znao da će sudija da daje penale i šakom i kapom. Kad se sve skupi, pogledaju snimci iz svih uglova, Barsa je zaslužila 3 gola maksimum. Užas.

Jumko

pre 7 godina

Hahaha, pa ovoliko se o ovoj utakmici i u ovom kontekstu pise samo kod nebeskog naroda! Pa ni Parizani se toliko ne bave sudijama, penalima, zaverama... Ljudi, moramo izaci na izbore, ovo se priblizava sveukupnom ludilu! Mladi se bave utakmicom 24h dnevno! P.s. Izvinite, ja moram, posao je u pitanju.

dženkins

pre 7 godina

Brate da li je moguće ovo je čudo. Koga čujem da je bilo šta reko za Zvezdu šamar odmah. Pa ovi iz Barse bi i do autokomande mogli da odu sa loptom i sudija ne bi svirao.

dzonibgd

pre 7 godina

Možete da pričate sta hoćete,Barselona je apsolutno zaslužila prolaz.Možete da vrištite na sudije da ih guraju,ali to nije slučaj samo sa njom nego sa svim velikim klubovima.Svim velikim klubovima u svojim ligama,i u evropskim ligama će se pre svirati sumnjivi penali,nego onim "slabijim". Ne moze se očekivati nista dobro kada si 90 minuta u kaznenom prostoru i par puta predjes pola protiv Barse i jos na Kamp Nou i samo strepis da se ne izodbija lopta u gol i da neko ne prodje i ne pretrci.To svi klubovi koriste i igraci se iskradaju i padaju.PSG je sam kriv za poraz,da su se mnogo vise okurazili,napadali dali bi jos jedan gol i resili pitanje.Ovako su došli sa ubedjenjem da će sigurno izgubiti,samo da izdrzimo mi nalete i biće dovoljno.I bilo je do poslednje sekunde ali odbrane nigde.Di Maria je morao od početka a ne sa klupe itd i moze se nabrajati do sutra.Od Ronaldinja na ovamo do danas,uz pauzu one godine kad je Bajern osvojio i te generacije,zna se koji je najbolji klub na svetu.

navijac

pre 7 godina

auuu koliko se pise o sudijama, jeste bilo sumljivih detalja i sve to ali dosta vise.Ne znam da li se pise ovoliko kad neki drugi klubovi imaju "pomoc" sudija...

živčan_neki_lik

pre 7 godina

Ove sporne situacije se samo gomilaju. Neke stvari su me stvarno začudile na ovoj utakmici. Di Marija se nije žalio da je bio fauliran. Suarez je simulirao više nego obično, što je znak da je znao da će sudija da daje penale i šakom i kapom. Kad se sve skupi, pogledaju snimci iz svih uglova, Barsa je zaslužila 3 gola maksimum. Užas.
(Mika, 09. mart 2017 20:34)

Di Marija nije imao vremena da se žali jer je ostao da leži u Barsinom kaznenom prostoru a za to vreme je trajao napad Barselone i kamera ni jednom nije pokazala šta je sa njime niti je bilo usporenog snimka. Prekršaji koji su prethodili Barsinim penalima su prikazivani samo iz jednog ugla i to su oni uglovi gde padaju Nejmar i Suarez. Sa druge strane nije bilo nikakvog replay-a. Nikad sumnjivija utakmica u LŠ ikada.

Suplja Barca ??

pre 7 godina

Popisam ti se na ovakav fudbal i Barcelonine najodvratnije igrace sto ima, i sudiju indijanca, inace nikada ne bi prosli dalje.!!!!!

name

pre 7 godina

zanimljivo je sto ovu situaciju nisu prikazali na usporenom/ponovljenom snimku. prikazana je samo uzivo. a zato smo na drugoj strani po sto puta gledali I nebuloznije stvari

Dion Dublin

pre 7 godina

naravno da ste zbog toga prosli, to ti je penal i crveni...prije toga je neimar namjerno udario igraca psg-a (meuiniera) i to je crveni, u prvom poluvremenu pique je dobio zuti za opasan start nad nekim igracem psg-a, to je bilo na granici crvenog a kasnije je zaustavio prekrsajem cavania sa leđa i to je drugi žuti karton za piquea, da ga nije zaustavio cavani bi ga prosao ali sudija daje zuti karton za prigovor cavaniu...i u prvom poluvremenu u 15 minuti je busquets opasno uklizao na mouri i sudija mu nije dao zuti karton, kasnije je busquets dobio zuti karton to je isto oprosteni crveni za barcu.....sviđalo se to nekome ili ne ova utakmica je velika krađa u korist barselone

Mika

pre 7 godina

Ove sporne situacije se samo gomilaju. Neke stvari su me stvarno začudile na ovoj utakmici. Di Marija se nije žalio da je bio fauliran. Suarez je simulirao više nego obično, što je znak da je znao da će sudija da daje penale i šakom i kapom. Kad se sve skupi, pogledaju snimci iz svih uglova, Barsa je zaslužila 3 gola maksimum. Užas.

bruka brate

pre 7 godina

U kakav penal..nisam gledao tekmu ali nije mi jasno,, ovo je cist penal iz ocaja, tip trci vidi da nema sanse i baci se da mu zakaci petu da ga saplete. Naravno da crveni karton bez ikakve dileme , pa ovo je osnovna skola sudjenja..i to kao nije video ni glavni ni iza gola ni linijski..koja je ovo kriminalna rabota. ponekad mi drago da nasi vise nisu dobri..ovako bi nase timove odstranjivali u cetvrtfinalima..

spediter

pre 7 godina

Sramota za fudbal ovako se ne namesta u petoj Juznobanatskoj ligi.
(KORN, 09. mart 2017 20:34)

Molim te bez uvreda na nasu Banatsku ligu.....

adriano_galliani

pre 7 godina

У праву је Маскерано. Они су постигли 4 нерегуларна гола и зато су прошли. Да нису постигли 4 нерегуларна гола, и да је Ди Мариа овде дао гол, не би прошли али то није одлучило, само ова једна сумњива ситуација није значила ништа. Пролаз није ни требало да се доводи у питање.

neutralni felsh

pre 7 godina

Ako Cristiano osvoji ove godine LS, za 50 godina ce se pricati o njemu i Real Madridu, kao sto se danas prica o Bekenbaueru, Mileru i Bayernu.
(Adriano_Galliani, 09. mart 2017 21:44)


mozda, na nekom seminaru za cupanje obrva. o mesiju ce se pricati kao o peleu, krojfu, maradoni i ronaldinju.

kaokakao

pre 7 godina

Ovdje citam uglavnom ostrascene navijace, ako se to tako moze nazvati. Da je Maskerano pucao u njega iz pistolja rekli bi da nije, ili bi se smijali i pricali kako bi super bilo da tako i Real izbace. To pokazuje i stanje naseg drustva, da je sve dozvoljeno da bi se doslo do cilja. Zato gotovo da vise i ne pratim fudbal, to vise nije igra, vise lici na berzu i brokere, samo brojevi, novac, a u sustini nista, prazno.

Navijač zvezde ali ne i AV

pre 7 godina

Nema veze doći će vama bajern glave pa se posle cenite gde vas ne svrbi jer sa ovakvom igrom ni sudije nema sta da traže...pozdrav...

KiMi

pre 7 godina

Za upola manje faul, Kosćelni je dobio crveni i bio iskljcen! Toliko o postenom i objektivnom sudjenju. Na svaki Barsin uspeh stoji i mrlja!!

ahil

pre 7 godina

Gade mi se ovi UEFALONCI,ne mogu da ih svarim. Ne znam da li je Uefalona gadnija ili spanska kosarkaska reprezentacija! Dobogada vam se sve vratilo!

Vokri_MAN

pre 7 godina

grobar sam i zbog toga navijam za Barselonu jer mrzim Real Madrid koji nam je za sva vremena nabio komplekse 1966. godine, ali ovo od sinoc je bruka i sramota za svetski i evropski nogomet, onakvo kriminalno sudjenje je u svetu ne vidjeno, onakvog kriminalnog namstanja u korist jedne ekipe nije bilo cak ni u nasu korist za vreme zlatne partizanove ere u ToleSuper lizi kada nas je predvodio slavni pisac memoara, Ljotar Mateus

ccc?

pre 7 godina

Neshvatljivo je da neko kaze, mozda sam ga dotakao?? Igrac jako dobro zna da li je zakacio igraca ili ga nije pipnuo. Sta je on, bez osecaja pa ne oseca da li je zakacio igraca po nozi ili se samo klizao po travi?? Na kraju to su veoma iskusni igraci sa mnogo utakmica u nogama. Mozda ga dotakao??

Sednes mi na kiti

pre 7 godina

Nevezano sto ne navijam ni za jedne,ni za druge,ali zasto Di Marija nije dodao loptu Kavaniju desno?Da je to uradio,sad bi pisali o drugim temama...

neutralni felsh

pre 7 godina

naravno da ste zbog toga prosli, to ti je penal i crveni...prije toga je neimar namjerno udario igraca psg-a (meuiniera) i to je crveni, u prvom poluvremenu pique je dobio zuti za opasan start nad nekim igracem psg-a, to je bilo na granici crvenog a kasnije je zaustavio prekrsajem cavania sa leđa i to je drugi žuti karton za piquea, da ga nije zaustavio cavani bi ga prosao ali sudija daje zuti karton za prigovor cavaniu...i u prvom poluvremenu u 15 minuti je busquets opasno uklizao na mouri i sudija mu nije dao zuti karton, kasnije je busquets dobio zuti karton to je isto oprosteni crveni za barcu.....sviđalo se to nekome ili ne ova utakmica je velika krađa u korist barselone
(Dion Dublin, 09. mart 2017 21:55)


haha tako je druze, svi iz barse da dobiju po crveni da bi ti video pravdu. pa ostavi nam bar ter stegena molim te ;)

dženkins

pre 7 godina

Brate da li je moguće ovo je čudo. Koga čujem da je bilo šta reko za Zvezdu šamar odmah. Pa ovi iz Barse bi i do autokomande mogli da odu sa loptom i sudija ne bi svirao.

dzonibgd

pre 7 godina

Možete da pričate sta hoćete,Barselona je apsolutno zaslužila prolaz.Možete da vrištite na sudije da ih guraju,ali to nije slučaj samo sa njom nego sa svim velikim klubovima.Svim velikim klubovima u svojim ligama,i u evropskim ligama će se pre svirati sumnjivi penali,nego onim "slabijim". Ne moze se očekivati nista dobro kada si 90 minuta u kaznenom prostoru i par puta predjes pola protiv Barse i jos na Kamp Nou i samo strepis da se ne izodbija lopta u gol i da neko ne prodje i ne pretrci.To svi klubovi koriste i igraci se iskradaju i padaju.PSG je sam kriv za poraz,da su se mnogo vise okurazili,napadali dali bi jos jedan gol i resili pitanje.Ovako su došli sa ubedjenjem da će sigurno izgubiti,samo da izdrzimo mi nalete i biće dovoljno.I bilo je do poslednje sekunde ali odbrane nigde.Di Maria je morao od početka a ne sa klupe itd i moze se nabrajati do sutra.Od Ronaldinja na ovamo do danas,uz pauzu one godine kad je Bajern osvojio i te generacije,zna se koji je najbolji klub na svetu.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

za 50 godina svi ce pamtiti samo rezultat i podvig Barse, a vi placite slobodno i rokajte minuse jer vise od toga ne mozete da uradite...
(HESOYAM, 09. mart 2017 21:13)

Mesi ako ne osvoji SP bice zaboravljen kao i Johan Krojf. Mesi je sustina danasnje UEFAlone, kao sto je Krojf to bio za Ajax. Ako Cristiano osvoji ove godine LS, za 50 godina ce se pricati o njemu i Real Madridu, kao sto se danas prica o Bekenbaueru, Mileru i Bayernu.

HESOYAM

pre 7 godina

Gde su komentari za penal Markinjosa kad je ocigledno igrao rukom koji nije dosudjen??? Ah da, bolje da vredjate Barselonu zbog jednog strogo dosudjenog penala kada sudija niti je dobro video situaciju sa 30 metara i sa ledja, i bila je euforija zbog potencijalnog preokreta, a Suarez nije juce rodjen i odglumio je ubedljivo, zaboravljate da je padao jedno 5 puta tako pa nista od penala nije bilo, nego je popio zuti.
A sto se tice ovog momenta, stvarno sam neodlucan da li je Maskerano startovao pre ili posle suta DiMarije. Takodje niko ne spominje ni nepravedno ponisten gol Barse iz prve tekme zbog navodnog ofsajda, jer zaboga sta bi znacilo 4 1 tad, e pa to se zove karma. Sramota je porediti ovo i onu smejuriju protiv Celzija, fudbal je sinoc pobedio i realno, za 50 godina svi ce pamtiti samo rezultat i podvig Barse, a vi placite slobodno i rokajte minuse jer vise od toga ne mozete da uradite...

neutralni felsh

pre 7 godina

grobar sam i zbog toga navijam za Barselonu jer mrzim Real Madrid koji nam je za sva vremena nabio komplekse 1966. godine, ali ovo od sinoc je bruka i sramota za svetski i evropski nogomet, onakvo kriminalno sudjenje je u svetu ne vidjeno, onakvog kriminalnog namstanja u korist jedne ekipe nije bilo cak ni u nasu korist za vreme zlatne partizanove ere u ToleSuper lizi kada nas je predvodio slavni pisac memoara, Ljotar Mateus
(Vokri_MAN, 09. mart 2017 20:48)



providan si ko suplja limenka.

barca

pre 7 godina

Novine "Marca" ceo dan prica samo o sudiji, jednostavno ne moze da svari historiski preokret Barse. Najnovija neistina je da je Nemacki sudija suspendiran od daljeg sudjenja u ligi prvaka, zbog slabog sudjenja. Hahaha, nigde drugde napisano, a nNemacki savez sudija ocenio kao veoma dobro sudjenje. Molim redaksiju B92 da ne preuzima vesti od novne "MARCA" barem kad je u pitanju Barsa. Hvala

4s

pre 7 godina

Mole se navijaci najbednijeg kluba na svetu da ne pominju sudije, svaki put kad krenu da komentarisu sudjenje neka se sete proslogodisnjeg gola Ramosa iz ofsajda protiv Atletika u finalu.

Jumko

pre 7 godina

Ako moze neko od teoreticara da mi objasni koji sudija je namestio utakmicu... Glavni sudija, koji nije hteo da sudi penal nad Nejmarom, ili 5. sudija koji mu je javio da je penal? Hvala.

neutralni felsh

pre 7 godina

Molim redaksiju B92 da ne preuzima vesti od novne "MARCA" barem kad je u pitanju Barsa. Hvala
(barca, 09. mart 2017 22:42)


ne, bolje je da se smejemo nalozenim komentarima.
vidi kako su simpaticni, skoro svi u stilu "od danas ne gledam fudbal", "najveca pljacka", "barsa nije zasluzila prolaz dalje" (jok, psg ga je zasluzio haha), i najveci biser nad biserima "uefalona" :)))

Navijac Rome

pre 7 godina

Draza mi je PSGova pobjeda od 4 razlike, postena, cista ko suza, nego barselonina od 5, puna spornih momenata. Ovo i pljacka Celsija, dvije najvece pljacke u istoriji LS.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Utisak dana Stivi G se raduje pobedi Barse Galijani opet plače, ponavlja se istorija pobednici su pobednici a gubitnici to i ostaju ceo zivot.
(Owen, 09. mart 2017 22:15)

Demba Ba - Slippy G zna zasto!

trustori

pre 7 godina

..ha ha..PSG nije bolje ni zasluzio..cetri nula..gol dali u gostima, ma ajde, igrali su ko curice, neka se pogledaju u ogledalo, u fudbalu je ponekad i vise od igre (baluna), i tako je Mascherano sve to na nekakav super pro nacin izveo, prava umjetnost..i tako to ide, nekad u ledja a nekad ne..

Jumko

pre 7 godina

Hahaha, pa ovoliko se o ovoj utakmici i u ovom kontekstu pise samo kod nebeskog naroda! Pa ni Parizani se toliko ne bave sudijama, penalima, zaverama... Ljudi, moramo izaci na izbore, ovo se priblizava sveukupnom ludilu! Mladi se bave utakmicom 24h dnevno! P.s. Izvinite, ja moram, posao je u pitanju.

L.S.9

pre 7 godina

Kako vas nije sramota da pricate tako o barseloni.Ovako kako je igrao psg tako igra moja prababa.Samo se braniti protiv barse na nou kampu nije bas pametno. A imali su 4-0 tkd je ova tekma trebala da bude formalnost.

Opala

pre 7 godina

Nema izgovora za onako sramnu igru PSG.. Barcelona je realno najofanzivnija ekipa uvijek bila i sad je to i pokazala. 6 golova da da kad treba i to jednom PSG-u.

Barsa Barsa

pre 7 godina

Ovu izjavu Maskerana nigde nisam mogao da nadjem, ni u novinama AS, i MARCA (madridske novine) koje se zale na sudjenje deset puta vise nego sami Francuzi. Ne znam kako se toliko Madriljeni se zale kad sami znaju da u ovih zadnje 10 godina sve tih 5 trofeja koje su osvojili su nezasluzeno su uzeli.

Owen

pre 7 godina

Utisak dana Stivi G se raduje pobedi Barse Galijani opet plače, ponavlja se istorija pobednici su pobednici a gubitnici to i ostaju ceo zivot.

Nikola

pre 7 godina

ne, bolje je da se smejemo nalozenim komentarima.
vidi kako su simpaticni, skoro svi u stilu "od danas ne gledam fudbal", "najveca pljacka", "barsa nije zasluzila prolaz dalje" (jok, psg ga je zasluzio haha), i najveci biser nad biserima "uefalona" :)))
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 9. mart 2017 23:11)

Decko pri normalnom sudjenju je bio 4:0 za psg

navijac

pre 7 godina

auuu koliko se pise o sudijama, jeste bilo sumljivih detalja i sve to ali dosta vise.Ne znam da li se pise ovoliko kad neki drugi klubovi imaju "pomoc" sudija...

x-man

pre 7 godina

Faul je bio posle šuta Di Marie. Lopta je već otišla.
(Katai, 09. mart 2017 23:05)

Da te savetujem da posetis ocnog lekara, ne vredi. Tvrdoglavost se ne leci. Mislis da je Di Maria promasio tek onako gol i sutnuo 10m pored??? Faulirana mu je noga kojom je uhvatio zamah da sutira. Dovoljan je blagi dodir koji utice na sut da bi se svirao penal i dodelio crveni odbrambenom igracu Barse! Ovo je 10x vise penal nego onaj u 90om minuti za Barsu koji ne bi sviralo 99999 sudija od 100 hiljada.

Neznalica

pre 7 godina

Svako ko se iole razume u fudbal zna o čemu je reč. Španski timovi imaju neverovatnu zaštitu sudija i prosto to ponekad ispada smešno. Meni je PSG-a žao, pokradeni su strašno, ali Emerija mi ni najmanje nije žao. Sada je doživeo ono što je išlo na njegovu ruku dok je vodio Sevilju. Prošlogodišnje finale LŠ. Liverpul vodi 1:0 i u prvom poluvremenu razbija Sevilju. Tri čista penala, ili bolje da kažemo, tri daleko očiglednija penala od ova dva koja su svirana za Barcu i nesviranog penala za PSG, nisu svirana u tom istom prvom poluvremenu Liverpulu. I naravno, u drugom poluvremenu sve se preokreće i Sevilja osvaja trofej. Opet su bili komentari tipa ko je kriv Liverpulu što je pao u drugom poluvremenu. Dokle tako? O krađi kada Čelziju nije nije svirano 5 čistih penala protiv ove iste Barce, u istoj fazi LŠ kao sada, pa "mađioničari" osvojili te godine LŠ, bolje i da se ne priča. U fudbalu jednostavno pobeđuje logika južno američkih timova i igrača. Slađe je ukrasti protivniku nego ga nadigrati. Maradona, pored svih blistavih golova koje je dao, ostade najpoznatiji po "božjoj ruci". Brazilci, nekada poznati po fer igri, se "iskvarili". Zato ljudi gledajte pravi fudbal i ozbiljna takmičenja. Znači Premijer i Bundes liga. Sve ostalo je jedna obična pljačka i nameštaljka.

neutralni felsh

pre 7 godina

Jeste kontakt, ali posle suta. 
(Fredi, 9. mart 2017 21:24 

Dobro da je bar neko pažljivo pogledao pre nego što je napisao komentar. Genijalci, iskadrirajte situaciju sa Di Marijom pa ćete videti da je kao amater šutnuo pre nego što ga je Maskerano stigao!
(hmm, 10. mart 2017 00:08)


ne vredi pricati. pola njih bi isto pricalo (penali, sudije, zavere, kladionice, bla bla) pa cak i da su ovi utakmicu celu odgledali.

kwamo

pre 7 godina

arapi su prodali tekmu barseloni. kod njih je sve na prodaju. namesteno i za kladionicu (7+) i za prolaz dalje. uzeli su ovi iz katra cirka 5 miliona.

velicanstveni

pre 7 godina

Pazite reakciju Terstegena,ne moze da veruje da nije penal,gleda jednog pa drugog sudiju,treba mu deset sekundi da seti da treba loptu da vrati u igru.

Dejan 1989

pre 7 godina

O Mesiju ce se pricati kao o igracu koji nikad nije smeo da predje u neki drugi klub (pogotovo ne u Englesku) pa da pokaze da li je najbolji... Zato nikad nece biti kao CR7....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

neutralni felsh

pre 7 godina

@felsh...Na svaki kometar moras da odgovoris,kao da te bocka sramota Barse.Nicega se ne stidite,kao grobari.
(nemoj ti meni 2 zeca 3 zeca znam ja koliko ima zeceva, 10. mart 2017 01:12)


vise sam osetljiv na ocigledno ignorisanje cinjenica, nego na navodnu "sramotu barse". cega more da se stide? sto su prosli dalje, sto su tim za istoriju? steta sto vas hejtere nisu konsultovali.
da su najveca ekipa 21. veka vidi se po dobrom delu komentara: barsa svima gamize po glavama, jer su tako u mogucnosti ;)

velika razlika u odnosu na jumka

pre 7 godina

Hahaha, pa ovoliko se o ovoj utakmici i u ovom kontekstu pise samo kod nebeskog naroda! Pa ni Parizani se toliko ne bave sudijama, penalima, zaverama... Ljudi, moramo izaci na izbore, ovo se priblizava sveukupnom ludilu! Mladi se bave utakmicom 24h dnevno! P.s. Izvinite, ja moram, posao je u pitanju.
(Jumko, 9. mart 2017 20:34)

Trebao si da napišeš za koga ćeš da glasaš da ja ne glasam za njega. Ipak ima nas sa kućnim vaspitanjem i ne bih da budemo na istoj strani. U odnosu na tebe je neophodan sanitarni otklon.

Zile

pre 7 godina

Sudija pogurao PSG, da je nadoknadio pola sata kao sto je trebalo, svaki prekid posle kog je lopta bila za PSG je trajao bar minut, terali bi mesi i drugovi do 11 :D uzmite tekmu vosa - zvezda, mnogo vise se igralo. Zato i jesu barsine tekme dosadne, protivnici fusere

neutralni felsh

pre 7 godina

niko o fudbalu da prica.
kavani je dao sve od sebe ali nije imao podrsku ekipe, verati se prebrzo predao, marija usao suvise kasno da ih razmrda, posle se i on utronjao. mnogi psg faulovi su bili nerezonski, produkt nervoze. gledajte malo van kruga lopte, konstantno su tukli po nejmaru i suarezu. jes da ni ovi nisu ostajali duzni, a nejmar ko iz inata - jos vise vozi, jer svi brzi dribleri su opasni kad nanjuse nervozu.
suprotno: videli smo barsu u skroz novoj startnoj 343 formaciji, opreznog mesija, majstora iniestu, upornog suareza, odlicnog nejmara, hladnokrvnog pikea, umititija pored koga niko nije prosao i fajtera maskerana. na startu kad su svi bili pokriveni, mladi rafinja je glumio i mesija i beka i oziveo levu stranu, dok nejmar nije nasao nacin da prodje kad je udvojen. potez stegena pred kraj, kad na centru nije naoravio faul nego ga iznudio, iz tog faula dosao je 6. gol, maestralno!
poenta, sinoc je barsa odigrala isto kao sto je psg u parizu, a psg je bio kao barsa u parizu. i sta sad, jedna diskutabilna sudijska odluka oko drugog penala (i jeste i nije, uostalom suarez ga je isfolirao na staru foru jer je stvarno dobio lakat u vrat, u fudbalu je to faul ohoho) ne moze da sakrije ko je sinoc bio bolji tim i zasluzio prolaz i srcem i igrom. ostalo su jeftina kafanska naklapanja, kao slusamo pijanog baju u cosku koji zna sve tajne sveta a pije na veresiju.
uzivajte u fudbalu, cuda ipak postoje! :)

krivistojko

pre 7 godina

najgore od svega sto pored loseg sudjenja(namerno ili ne to niko nezna)
ostace u secanju preokret barse od 6-1 i to ce ostati i kako je psg ispustio 4-0
a na sudjenje se zaboravlja
psg je sam sebe izbacio sa sramnom igrom sa fantasticnim igracima i to je glavno
i sad da sudiju ubiju i optuze kriv je .opet barsa igra polufinale a ne oni
tako da ostaje zal za svemu vidjenom

Dion Dublin

pre 7 godina

naravno da ste zbog toga prosli, to ti je penal i crveni...prije toga je neimar namjerno udario igraca psg-a (meuiniera) i to je crveni, u prvom poluvremenu pique je dobio zuti za opasan start nad nekim igracem psg-a, to je bilo na granici crvenog a kasnije je zaustavio prekrsajem cavania sa leđa i to je drugi žuti karton za piquea, da ga nije zaustavio cavani bi ga prosao ali sudija daje zuti karton za prigovor cavaniu...i u prvom poluvremenu u 15 minuti je busquets opasno uklizao na mouri i sudija mu nije dao zuti karton, kasnije je busquets dobio zuti karton to je isto oprosteni crveni za barcu.....sviđalo se to nekome ili ne ova utakmica je velika krađa u korist barselone
(Dion Dublin, 09. mart 2017 21:55)


haha tako je druze, svi iz barse dAndroid Robot by Google, CC BYa dobiju po crveni da bi ti video pravdu. pa ostavi nam bar ter stegena molim te ;)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije ( 3.0)] (neutralni felsh, 9. mart 2017 23:13)

@neutralni fetis

evo zaboravi na crvene kartone za piquea i busquetsa, svejedno je barsa trebala dobiti dva cista crvena kartona (maskerano i neymar) i penal za psg,to su ti dva igraca manje, isti taj neymar koji je trebao izaci van zbog namjernog udaranja marquinosa je kasnije zabio iz slobodnjaka (4-1) i poslao loptu sergi robertu za 6-1, kao sto vidis barsa je prosla dalje velikom krađom

Eleftherios

pre 7 godina

Faul je bio posle šuta Di Marie. Lopta je već otišla.
(Katai, 09. mart 2017 23:05)

Faul u šesnaetercu je uvek penal, bio sa loptom ili ne, znači po tebi je ipak bio penal, mada mislim da to nije ono što si hteo da kažeš.

Katai

pre 7 godina

http://www.dailymotion.com/video/x5eaylp_reakcije-komentatora-nakon-6-gola_sport

Slušajte reakcije bosanaca hrvata i srbina .
prava ludnica

neutralni felsh

pre 7 godina

Neshvatljivo je da neko kaze, mozda sam ga dotakao?? Igrac jako dobro zna da li je zakacio igraca ili ga nije pipnuo. Sta je on, bez osecaja pa ne oseca da li je zakacio igraca po nozi ili se samo klizao po travi?? Na kraju to su veoma iskusni igraci sa mnogo utakmica u nogama. Mozda ga dotakao??
(ccc?, 9. mart 2017 23:10)

gresis. pitaj nekoga ko je igrao iole profi fudbal da li uvek zna da je fauliran ili kad napravi faul. u stanjima apsolutne koncentrisanosti na igru i napregnutosti u potezu igrac cesto ne zna da li je bilo kontakta sa drugim igracem. ne mislim na remplu i slicno, mislim na kontakt nogama: sasvim je moguce da se maskerano ne seca da li dotakao di mariju. u takvim trenucima sva paznja je usmerena ka sprecavanju gola. isto vazi i za di mariju, da njega pitaju verovatno se ni on ne bi setio da li ga je maskerano potkacio ili nije. iz ugla ove kamere, ne moze da se vidi, sasvim je moguce i da se okliznuo prilikom suta. ali dzaba mnogima pricati, mnogi su unapred odlucili sta ce da vide, jos pre nego sto je ova utakmica pocela.

nemoj ti meni 2 zeca 3 zeca znam ja koliko ima zeceva

pre 7 godina

@felsh...Na svaki kometar moras da odgovoris,kao da te bocka sramota Barse.Nicega se ne stidite,kao grobari.

oo

pre 7 godina

(Navijac Rome, 10. mart 2017 08:25)

Veca je pljacka utakmica Real - Bajern 2012 godine i kada je Realu sudjen penal + gol iz ofsajda Ronalda ali Realu ni sudije nisu mogle pomoci da prodju u finale...

neutralni felsh

pre 7 godina

niko o fudbalu da prica.
kavani je dao sve od sebe ali nije imao podrsku ekipe, verati se prebrzo predao, marija usao suvise kasno da ih razmrda, posle se i on utronjao. mnogi psg faulovi su bili nerezonski, produkt nervoze. gledajte malo van kruga lopte, konstantno su tukli po nejmaru i suarezu. jes da ni ovi nisu ostajali duzni, a nejmar ko iz inata - jos vise vozi, jer svi brzi dribleri su opasni kad nanjuse nervozu.
suprotno: videli smo barsu u skroz novoj startnoj 343 formaciji, opreznog mesija, majstora iniestu, upornog suareza, odlicnog nejmara, hladnokrvnog pikea, umititija pored koga niko nije prosao i fajtera maskerana. na startu kad su svi bili pokriveni, mladi rafinja je glumio i mesija i beka i oziveo levu stranu, dok nejmar nije nasao nacin da prodje kad je udvojen. potez stegena pred kraj, kad na centru nije naoravio faul nego ga iznudio, iz tog faula dosao je 6. gol, maestralno!
poenta, sinoc je barsa odigrala isto kao sto je psg u parizu, a psg je bio kao barsa u parizu. i sta sad, jedna diskutabilna sudijska odluka oko drugog penala (i jeste i nije, uostalom suarez ga je isfolirao na staru foru jer je stvarno dobio lakat u vrat, u fudbalu je to faul ohoho) ne moze da sakrije ko je sinoc bio bolji tim i zasluzio prolaz i srcem i igrom. ostalo su jeftina kafanska naklapanja, kao slusamo pijanog baju u cosku koji zna sve tajne sveta a pije na veresiju.
uzivajte u fudbalu, cuda ipak postoje! :)

hmm

pre 7 godina

Jeste kontakt, ali posle suta.
(Fredi, 9. mart 2017 21:24

Dobro da je bar neko pažljivo pogledao pre nego što je napisao komentar. Genijalci, iskadrirajte situaciju sa Di Marijom pa ćete videti da je kao amater šutnuo pre nego što ga je Maskerano stigao!

neutralni felsh

pre 7 godina

naravno da ste zbog toga prosli, to ti je penal i crveni...prije toga je neimar namjerno udario igraca psg-a (meuiniera) i to je crveni, u prvom poluvremenu pique je dobio zuti za opasan start nad nekim igracem psg-a, to je bilo na granici crvenog a kasnije je zaustavio prekrsajem cavania sa leđa i to je drugi žuti karton za piquea, da ga nije zaustavio cavani bi ga prosao ali sudija daje zuti karton za prigovor cavaniu...i u prvom poluvremenu u 15 minuti je busquets opasno uklizao na mouri i sudija mu nije dao zuti karton, kasnije je busquets dobio zuti karton to je isto oprosteni crveni za barcu.....sviđalo se to nekome ili ne ova utakmica je velika krađa u korist barselone
(Dion Dublin, 09. mart 2017 21:55)


haha tako je druze, svi iz barse da dobiju po crveni da bi ti video pravdu. pa ostavi nam bar ter stegena molim te ;)

neutralni felsh

pre 7 godina

Ako Cristiano osvoji ove godine LS, za 50 godina ce se pricati o njemu i Real Madridu, kao sto se danas prica o Bekenbaueru, Mileru i Bayernu.
(Adriano_Galliani, 09. mart 2017 21:44)


mozda, na nekom seminaru za cupanje obrva. o mesiju ce se pricati kao o peleu, krojfu, maradoni i ronaldinju.

dzonibgd

pre 7 godina

Možete da pričate sta hoćete,Barselona je apsolutno zaslužila prolaz.Možete da vrištite na sudije da ih guraju,ali to nije slučaj samo sa njom nego sa svim velikim klubovima.Svim velikim klubovima u svojim ligama,i u evropskim ligama će se pre svirati sumnjivi penali,nego onim "slabijim". Ne moze se očekivati nista dobro kada si 90 minuta u kaznenom prostoru i par puta predjes pola protiv Barse i jos na Kamp Nou i samo strepis da se ne izodbija lopta u gol i da neko ne prodje i ne pretrci.To svi klubovi koriste i igraci se iskradaju i padaju.PSG je sam kriv za poraz,da su se mnogo vise okurazili,napadali dali bi jos jedan gol i resili pitanje.Ovako su došli sa ubedjenjem da će sigurno izgubiti,samo da izdrzimo mi nalete i biće dovoljno.I bilo je do poslednje sekunde ali odbrane nigde.Di Maria je morao od početka a ne sa klupe itd i moze se nabrajati do sutra.Od Ronaldinja na ovamo do danas,uz pauzu one godine kad je Bajern osvojio i te generacije,zna se koji je najbolji klub na svetu.

barca

pre 7 godina

Novine "Marca" ceo dan prica samo o sudiji, jednostavno ne moze da svari historiski preokret Barse. Najnovija neistina je da je Nemacki sudija suspendiran od daljeg sudjenja u ligi prvaka, zbog slabog sudjenja. Hahaha, nigde drugde napisano, a nNemacki savez sudija ocenio kao veoma dobro sudjenje. Molim redaksiju B92 da ne preuzima vesti od novne "MARCA" barem kad je u pitanju Barsa. Hvala

neutralni felsh

pre 7 godina

Molim redaksiju B92 da ne preuzima vesti od novne "MARCA" barem kad je u pitanju Barsa. Hvala
(barca, 09. mart 2017 22:42)


ne, bolje je da se smejemo nalozenim komentarima.
vidi kako su simpaticni, skoro svi u stilu "od danas ne gledam fudbal", "najveca pljacka", "barsa nije zasluzila prolaz dalje" (jok, psg ga je zasluzio haha), i najveci biser nad biserima "uefalona" :)))

Vokri_MAN

pre 7 godina

grobar sam i zbog toga navijam za Barselonu jer mrzim Real Madrid koji nam je za sva vremena nabio komplekse 1966. godine, ali ovo od sinoc je bruka i sramota za svetski i evropski nogomet, onakvo kriminalno sudjenje je u svetu ne vidjeno, onakvog kriminalnog namstanja u korist jedne ekipe nije bilo cak ni u nasu korist za vreme zlatne partizanove ere u ToleSuper lizi kada nas je predvodio slavni pisac memoara, Ljotar Mateus

HESOYAM

pre 7 godina

Gde su komentari za penal Markinjosa kad je ocigledno igrao rukom koji nije dosudjen??? Ah da, bolje da vredjate Barselonu zbog jednog strogo dosudjenog penala kada sudija niti je dobro video situaciju sa 30 metara i sa ledja, i bila je euforija zbog potencijalnog preokreta, a Suarez nije juce rodjen i odglumio je ubedljivo, zaboravljate da je padao jedno 5 puta tako pa nista od penala nije bilo, nego je popio zuti.
A sto se tice ovog momenta, stvarno sam neodlucan da li je Maskerano startovao pre ili posle suta DiMarije. Takodje niko ne spominje ni nepravedno ponisten gol Barse iz prve tekme zbog navodnog ofsajda, jer zaboga sta bi znacilo 4 1 tad, e pa to se zove karma. Sramota je porediti ovo i onu smejuriju protiv Celzija, fudbal je sinoc pobedio i realno, za 50 godina svi ce pamtiti samo rezultat i podvig Barse, a vi placite slobodno i rokajte minuse jer vise od toga ne mozete da uradite...

Jumko

pre 7 godina

Ako moze neko od teoreticara da mi objasni koji sudija je namestio utakmicu... Glavni sudija, koji nije hteo da sudi penal nad Nejmarom, ili 5. sudija koji mu je javio da je penal? Hvala.

L.S.9

pre 7 godina

Kako vas nije sramota da pricate tako o barseloni.Ovako kako je igrao psg tako igra moja prababa.Samo se braniti protiv barse na nou kampu nije bas pametno. A imali su 4-0 tkd je ova tekma trebala da bude formalnost.

Jumko

pre 7 godina

Hahaha, pa ovoliko se o ovoj utakmici i u ovom kontekstu pise samo kod nebeskog naroda! Pa ni Parizani se toliko ne bave sudijama, penalima, zaverama... Ljudi, moramo izaci na izbore, ovo se priblizava sveukupnom ludilu! Mladi se bave utakmicom 24h dnevno! P.s. Izvinite, ja moram, posao je u pitanju.

navijac

pre 7 godina

auuu koliko se pise o sudijama, jeste bilo sumljivih detalja i sve to ali dosta vise.Ne znam da li se pise ovoliko kad neki drugi klubovi imaju "pomoc" sudija...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

za 50 godina svi ce pamtiti samo rezultat i podvig Barse, a vi placite slobodno i rokajte minuse jer vise od toga ne mozete da uradite...
(HESOYAM, 09. mart 2017 21:13)

Mesi ako ne osvoji SP bice zaboravljen kao i Johan Krojf. Mesi je sustina danasnje UEFAlone, kao sto je Krojf to bio za Ajax. Ako Cristiano osvoji ove godine LS, za 50 godina ce se pricati o njemu i Real Madridu, kao sto se danas prica o Bekenbaueru, Mileru i Bayernu.

Suplja Barca ??

pre 7 godina

Popisam ti se na ovakav fudbal i Barcelonine najodvratnije igrace sto ima, i sudiju indijanca, inace nikada ne bi prosli dalje.!!!!!

trustori

pre 7 godina

..ha ha..PSG nije bolje ni zasluzio..cetri nula..gol dali u gostima, ma ajde, igrali su ko curice, neka se pogledaju u ogledalo, u fudbalu je ponekad i vise od igre (baluna), i tako je Mascherano sve to na nekakav super pro nacin izveo, prava umjetnost..i tako to ide, nekad u ledja a nekad ne..

Opala

pre 7 godina

Nema izgovora za onako sramnu igru PSG.. Barcelona je realno najofanzivnija ekipa uvijek bila i sad je to i pokazala. 6 golova da da kad treba i to jednom PSG-u.

Barsa Barsa

pre 7 godina

Ovu izjavu Maskerana nigde nisam mogao da nadjem, ni u novinama AS, i MARCA (madridske novine) koje se zale na sudjenje deset puta vise nego sami Francuzi. Ne znam kako se toliko Madriljeni se zale kad sami znaju da u ovih zadnje 10 godina sve tih 5 trofeja koje su osvojili su nezasluzeno su uzeli.

Zile

pre 7 godina

Sudija pogurao PSG, da je nadoknadio pola sata kao sto je trebalo, svaki prekid posle kog je lopta bila za PSG je trajao bar minut, terali bi mesi i drugovi do 11 :D uzmite tekmu vosa - zvezda, mnogo vise se igralo. Zato i jesu barsine tekme dosadne, protivnici fusere

adriano_galliani

pre 7 godina

У праву је Маскерано. Они су постигли 4 нерегуларна гола и зато су прошли. Да нису постигли 4 нерегуларна гола, и да је Ди Мариа овде дао гол, не би прошли али то није одлучило, само ова једна сумњива ситуација није значила ништа. Пролаз није ни требало да се доводи у питање.

živčan_neki_lik

pre 7 godina

Ove sporne situacije se samo gomilaju. Neke stvari su me stvarno začudile na ovoj utakmici. Di Marija se nije žalio da je bio fauliran. Suarez je simulirao više nego obično, što je znak da je znao da će sudija da daje penale i šakom i kapom. Kad se sve skupi, pogledaju snimci iz svih uglova, Barsa je zaslužila 3 gola maksimum. Užas.
(Mika, 09. mart 2017 20:34)

Di Marija nije imao vremena da se žali jer je ostao da leži u Barsinom kaznenom prostoru a za to vreme je trajao napad Barselone i kamera ni jednom nije pokazala šta je sa njime niti je bilo usporenog snimka. Prekršaji koji su prethodili Barsinim penalima su prikazivani samo iz jednog ugla i to su oni uglovi gde padaju Nejmar i Suarez. Sa druge strane nije bilo nikakvog replay-a. Nikad sumnjivija utakmica u LŠ ikada.

Owen

pre 7 godina

Utisak dana Stivi G se raduje pobedi Barse Galijani opet plače, ponavlja se istorija pobednici su pobednici a gubitnici to i ostaju ceo zivot.

kwamo

pre 7 godina

arapi su prodali tekmu barseloni. kod njih je sve na prodaju. namesteno i za kladionicu (7+) i za prolaz dalje. uzeli su ovi iz katra cirka 5 miliona.

Dion Dublin

pre 7 godina

naravno da ste zbog toga prosli, to ti je penal i crveni...prije toga je neimar namjerno udario igraca psg-a (meuiniera) i to je crveni, u prvom poluvremenu pique je dobio zuti za opasan start nad nekim igracem psg-a, to je bilo na granici crvenog a kasnije je zaustavio prekrsajem cavania sa leđa i to je drugi žuti karton za piquea, da ga nije zaustavio cavani bi ga prosao ali sudija daje zuti karton za prigovor cavaniu...i u prvom poluvremenu u 15 minuti je busquets opasno uklizao na mouri i sudija mu nije dao zuti karton, kasnije je busquets dobio zuti karton to je isto oprosteni crveni za barcu.....sviđalo se to nekome ili ne ova utakmica je velika krađa u korist barselone

4s

pre 7 godina

Mole se navijaci najbednijeg kluba na svetu da ne pominju sudije, svaki put kad krenu da komentarisu sudjenje neka se sete proslogodisnjeg gola Ramosa iz ofsajda protiv Atletika u finalu.

Katai

pre 7 godina

http://www.dailymotion.com/video/x5eaylp_reakcije-komentatora-nakon-6-gola_sport

Slušajte reakcije bosanaca hrvata i srbina .
prava ludnica

ahil

pre 7 godina

Gade mi se ovi UEFALONCI,ne mogu da ih svarim. Ne znam da li je Uefalona gadnija ili spanska kosarkaska reprezentacija! Dobogada vam se sve vratilo!

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Utisak dana Stivi G se raduje pobedi Barse Galijani opet plače, ponavlja se istorija pobednici su pobednici a gubitnici to i ostaju ceo zivot.
(Owen, 09. mart 2017 22:15)

Demba Ba - Slippy G zna zasto!

neutralni felsh

pre 7 godina

grobar sam i zbog toga navijam za Barselonu jer mrzim Real Madrid koji nam je za sva vremena nabio komplekse 1966. godine, ali ovo od sinoc je bruka i sramota za svetski i evropski nogomet, onakvo kriminalno sudjenje je u svetu ne vidjeno, onakvog kriminalnog namstanja u korist jedne ekipe nije bilo cak ni u nasu korist za vreme zlatne partizanove ere u ToleSuper lizi kada nas je predvodio slavni pisac memoara, Ljotar Mateus
(Vokri_MAN, 09. mart 2017 20:48)



providan si ko suplja limenka.

bruka brate

pre 7 godina

U kakav penal..nisam gledao tekmu ali nije mi jasno,, ovo je cist penal iz ocaja, tip trci vidi da nema sanse i baci se da mu zakaci petu da ga saplete. Naravno da crveni karton bez ikakve dileme , pa ovo je osnovna skola sudjenja..i to kao nije video ni glavni ni iza gola ni linijski..koja je ovo kriminalna rabota. ponekad mi drago da nasi vise nisu dobri..ovako bi nase timove odstranjivali u cetvrtfinalima..

neutralni felsh

pre 7 godina

@felsh...Na svaki kometar moras da odgovoris,kao da te bocka sramota Barse.Nicega se ne stidite,kao grobari.
(nemoj ti meni 2 zeca 3 zeca znam ja koliko ima zeceva, 10. mart 2017 01:12)


vise sam osetljiv na ocigledno ignorisanje cinjenica, nego na navodnu "sramotu barse". cega more da se stide? sto su prosli dalje, sto su tim za istoriju? steta sto vas hejtere nisu konsultovali.
da su najveca ekipa 21. veka vidi se po dobrom delu komentara: barsa svima gamize po glavama, jer su tako u mogucnosti ;)

Mika

pre 7 godina

Ove sporne situacije se samo gomilaju. Neke stvari su me stvarno začudile na ovoj utakmici. Di Marija se nije žalio da je bio fauliran. Suarez je simulirao više nego obično, što je znak da je znao da će sudija da daje penale i šakom i kapom. Kad se sve skupi, pogledaju snimci iz svih uglova, Barsa je zaslužila 3 gola maksimum. Užas.

Navijač zvezde ali ne i AV

pre 7 godina

Nema veze doći će vama bajern glave pa se posle cenite gde vas ne svrbi jer sa ovakvom igrom ni sudije nema sta da traže...pozdrav...

Navijac Rome

pre 7 godina

Draza mi je PSGova pobjeda od 4 razlike, postena, cista ko suza, nego barselonina od 5, puna spornih momenata. Ovo i pljacka Celsija, dvije najvece pljacke u istoriji LS.

Sednes mi na kiti

pre 7 godina

Nevezano sto ne navijam ni za jedne,ni za druge,ali zasto Di Marija nije dodao loptu Kavaniju desno?Da je to uradio,sad bi pisali o drugim temama...

KiMi

pre 7 godina

Za upola manje faul, Kosćelni je dobio crveni i bio iskljcen! Toliko o postenom i objektivnom sudjenju. Na svaki Barsin uspeh stoji i mrlja!!

kaokakao

pre 7 godina

Ovdje citam uglavnom ostrascene navijace, ako se to tako moze nazvati. Da je Maskerano pucao u njega iz pistolja rekli bi da nije, ili bi se smijali i pricali kako bi super bilo da tako i Real izbace. To pokazuje i stanje naseg drustva, da je sve dozvoljeno da bi se doslo do cilja. Zato gotovo da vise i ne pratim fudbal, to vise nije igra, vise lici na berzu i brokere, samo brojevi, novac, a u sustini nista, prazno.

ccc?

pre 7 godina

Neshvatljivo je da neko kaze, mozda sam ga dotakao?? Igrac jako dobro zna da li je zakacio igraca ili ga nije pipnuo. Sta je on, bez osecaja pa ne oseca da li je zakacio igraca po nozi ili se samo klizao po travi?? Na kraju to su veoma iskusni igraci sa mnogo utakmica u nogama. Mozda ga dotakao??

Dejan 1989

pre 7 godina

O Mesiju ce se pricati kao o igracu koji nikad nije smeo da predje u neki drugi klub (pogotovo ne u Englesku) pa da pokaze da li je najbolji... Zato nikad nece biti kao CR7....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dženkins

pre 7 godina

Brate da li je moguće ovo je čudo. Koga čujem da je bilo šta reko za Zvezdu šamar odmah. Pa ovi iz Barse bi i do autokomande mogli da odu sa loptom i sudija ne bi svirao.

name

pre 7 godina

zanimljivo je sto ovu situaciju nisu prikazali na usporenom/ponovljenom snimku. prikazana je samo uzivo. a zato smo na drugoj strani po sto puta gledali I nebuloznije stvari

neutralni felsh

pre 7 godina

Jeste kontakt, ali posle suta. 
(Fredi, 9. mart 2017 21:24 

Dobro da je bar neko pažljivo pogledao pre nego što je napisao komentar. Genijalci, iskadrirajte situaciju sa Di Marijom pa ćete videti da je kao amater šutnuo pre nego što ga je Maskerano stigao!
(hmm, 10. mart 2017 00:08)


ne vredi pricati. pola njih bi isto pricalo (penali, sudije, zavere, kladionice, bla bla) pa cak i da su ovi utakmicu celu odgledali.

neutralni felsh

pre 7 godina

niko o fudbalu da prica.
kavani je dao sve od sebe ali nije imao podrsku ekipe, verati se prebrzo predao, marija usao suvise kasno da ih razmrda, posle se i on utronjao. mnogi psg faulovi su bili nerezonski, produkt nervoze. gledajte malo van kruga lopte, konstantno su tukli po nejmaru i suarezu. jes da ni ovi nisu ostajali duzni, a nejmar ko iz inata - jos vise vozi, jer svi brzi dribleri su opasni kad nanjuse nervozu.
suprotno: videli smo barsu u skroz novoj startnoj 343 formaciji, opreznog mesija, majstora iniestu, upornog suareza, odlicnog nejmara, hladnokrvnog pikea, umititija pored koga niko nije prosao i fajtera maskerana. na startu kad su svi bili pokriveni, mladi rafinja je glumio i mesija i beka i oziveo levu stranu, dok nejmar nije nasao nacin da prodje kad je udvojen. potez stegena pred kraj, kad na centru nije naoravio faul nego ga iznudio, iz tog faula dosao je 6. gol, maestralno!
poenta, sinoc je barsa odigrala isto kao sto je psg u parizu, a psg je bio kao barsa u parizu. i sta sad, jedna diskutabilna sudijska odluka oko drugog penala (i jeste i nije, uostalom suarez ga je isfolirao na staru foru jer je stvarno dobio lakat u vrat, u fudbalu je to faul ohoho) ne moze da sakrije ko je sinoc bio bolji tim i zasluzio prolaz i srcem i igrom. ostalo su jeftina kafanska naklapanja, kao slusamo pijanog baju u cosku koji zna sve tajne sveta a pije na veresiju.
uzivajte u fudbalu, cuda ipak postoje! :)

oo

pre 7 godina

(Navijac Rome, 10. mart 2017 08:25)

Veca je pljacka utakmica Real - Bajern 2012 godine i kada je Realu sudjen penal + gol iz ofsajda Ronalda ali Realu ni sudije nisu mogle pomoci da prodju u finale...

Nikola

pre 7 godina

ne, bolje je da se smejemo nalozenim komentarima.
vidi kako su simpaticni, skoro svi u stilu "od danas ne gledam fudbal", "najveca pljacka", "barsa nije zasluzila prolaz dalje" (jok, psg ga je zasluzio haha), i najveci biser nad biserima "uefalona" :)))
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 9. mart 2017 23:11)

Decko pri normalnom sudjenju je bio 4:0 za psg

spediter

pre 7 godina

Sramota za fudbal ovako se ne namesta u petoj Juznobanatskoj ligi.
(KORN, 09. mart 2017 20:34)

Molim te bez uvreda na nasu Banatsku ligu.....

neutralni felsh

pre 7 godina

niko o fudbalu da prica.
kavani je dao sve od sebe ali nije imao podrsku ekipe, verati se prebrzo predao, marija usao suvise kasno da ih razmrda, posle se i on utronjao. mnogi psg faulovi su bili nerezonski, produkt nervoze. gledajte malo van kruga lopte, konstantno su tukli po nejmaru i suarezu. jes da ni ovi nisu ostajali duzni, a nejmar ko iz inata - jos vise vozi, jer svi brzi dribleri su opasni kad nanjuse nervozu.
suprotno: videli smo barsu u skroz novoj startnoj 343 formaciji, opreznog mesija, majstora iniestu, upornog suareza, odlicnog nejmara, hladnokrvnog pikea, umititija pored koga niko nije prosao i fajtera maskerana. na startu kad su svi bili pokriveni, mladi rafinja je glumio i mesija i beka i oziveo levu stranu, dok nejmar nije nasao nacin da prodje kad je udvojen. potez stegena pred kraj, kad na centru nije naoravio faul nego ga iznudio, iz tog faula dosao je 6. gol, maestralno!
poenta, sinoc je barsa odigrala isto kao sto je psg u parizu, a psg je bio kao barsa u parizu. i sta sad, jedna diskutabilna sudijska odluka oko drugog penala (i jeste i nije, uostalom suarez ga je isfolirao na staru foru jer je stvarno dobio lakat u vrat, u fudbalu je to faul ohoho) ne moze da sakrije ko je sinoc bio bolji tim i zasluzio prolaz i srcem i igrom. ostalo su jeftina kafanska naklapanja, kao slusamo pijanog baju u cosku koji zna sve tajne sveta a pije na veresiju.
uzivajte u fudbalu, cuda ipak postoje! :)

neutralni felsh

pre 7 godina

Neshvatljivo je da neko kaze, mozda sam ga dotakao?? Igrac jako dobro zna da li je zakacio igraca ili ga nije pipnuo. Sta je on, bez osecaja pa ne oseca da li je zakacio igraca po nozi ili se samo klizao po travi?? Na kraju to su veoma iskusni igraci sa mnogo utakmica u nogama. Mozda ga dotakao??
(ccc?, 9. mart 2017 23:10)

gresis. pitaj nekoga ko je igrao iole profi fudbal da li uvek zna da je fauliran ili kad napravi faul. u stanjima apsolutne koncentrisanosti na igru i napregnutosti u potezu igrac cesto ne zna da li je bilo kontakta sa drugim igracem. ne mislim na remplu i slicno, mislim na kontakt nogama: sasvim je moguce da se maskerano ne seca da li dotakao di mariju. u takvim trenucima sva paznja je usmerena ka sprecavanju gola. isto vazi i za di mariju, da njega pitaju verovatno se ni on ne bi setio da li ga je maskerano potkacio ili nije. iz ugla ove kamere, ne moze da se vidi, sasvim je moguce i da se okliznuo prilikom suta. ali dzaba mnogima pricati, mnogi su unapred odlucili sta ce da vide, jos pre nego sto je ova utakmica pocela.

Neznalica

pre 7 godina

Svako ko se iole razume u fudbal zna o čemu je reč. Španski timovi imaju neverovatnu zaštitu sudija i prosto to ponekad ispada smešno. Meni je PSG-a žao, pokradeni su strašno, ali Emerija mi ni najmanje nije žao. Sada je doživeo ono što je išlo na njegovu ruku dok je vodio Sevilju. Prošlogodišnje finale LŠ. Liverpul vodi 1:0 i u prvom poluvremenu razbija Sevilju. Tri čista penala, ili bolje da kažemo, tri daleko očiglednija penala od ova dva koja su svirana za Barcu i nesviranog penala za PSG, nisu svirana u tom istom prvom poluvremenu Liverpulu. I naravno, u drugom poluvremenu sve se preokreće i Sevilja osvaja trofej. Opet su bili komentari tipa ko je kriv Liverpulu što je pao u drugom poluvremenu. Dokle tako? O krađi kada Čelziju nije nije svirano 5 čistih penala protiv ove iste Barce, u istoj fazi LŠ kao sada, pa "mađioničari" osvojili te godine LŠ, bolje i da se ne priča. U fudbalu jednostavno pobeđuje logika južno američkih timova i igrača. Slađe je ukrasti protivniku nego ga nadigrati. Maradona, pored svih blistavih golova koje je dao, ostade najpoznatiji po "božjoj ruci". Brazilci, nekada poznati po fer igri, se "iskvarili". Zato ljudi gledajte pravi fudbal i ozbiljna takmičenja. Znači Premijer i Bundes liga. Sve ostalo je jedna obična pljačka i nameštaljka.

krivistojko

pre 7 godina

najgore od svega sto pored loseg sudjenja(namerno ili ne to niko nezna)
ostace u secanju preokret barse od 6-1 i to ce ostati i kako je psg ispustio 4-0
a na sudjenje se zaboravlja
psg je sam sebe izbacio sa sramnom igrom sa fantasticnim igracima i to je glavno
i sad da sudiju ubiju i optuze kriv je .opet barsa igra polufinale a ne oni
tako da ostaje zal za svemu vidjenom

nemoj ti meni 2 zeca 3 zeca znam ja koliko ima zeceva

pre 7 godina

@felsh...Na svaki kometar moras da odgovoris,kao da te bocka sramota Barse.Nicega se ne stidite,kao grobari.

Dion Dublin

pre 7 godina

naravno da ste zbog toga prosli, to ti je penal i crveni...prije toga je neimar namjerno udario igraca psg-a (meuiniera) i to je crveni, u prvom poluvremenu pique je dobio zuti za opasan start nad nekim igracem psg-a, to je bilo na granici crvenog a kasnije je zaustavio prekrsajem cavania sa leđa i to je drugi žuti karton za piquea, da ga nije zaustavio cavani bi ga prosao ali sudija daje zuti karton za prigovor cavaniu...i u prvom poluvremenu u 15 minuti je busquets opasno uklizao na mouri i sudija mu nije dao zuti karton, kasnije je busquets dobio zuti karton to je isto oprosteni crveni za barcu.....sviđalo se to nekome ili ne ova utakmica je velika krađa u korist barselone
(Dion Dublin, 09. mart 2017 21:55)


haha tako je druze, svi iz barse dAndroid Robot by Google, CC BYa dobiju po crveni da bi ti video pravdu. pa ostavi nam bar ter stegena molim te ;)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije ( 3.0)] (neutralni felsh, 9. mart 2017 23:13)

@neutralni fetis

evo zaboravi na crvene kartone za piquea i busquetsa, svejedno je barsa trebala dobiti dva cista crvena kartona (maskerano i neymar) i penal za psg,to su ti dva igraca manje, isti taj neymar koji je trebao izaci van zbog namjernog udaranja marquinosa je kasnije zabio iz slobodnjaka (4-1) i poslao loptu sergi robertu za 6-1, kao sto vidis barsa je prosla dalje velikom krađom

velika razlika u odnosu na jumka

pre 7 godina

Hahaha, pa ovoliko se o ovoj utakmici i u ovom kontekstu pise samo kod nebeskog naroda! Pa ni Parizani se toliko ne bave sudijama, penalima, zaverama... Ljudi, moramo izaci na izbore, ovo se priblizava sveukupnom ludilu! Mladi se bave utakmicom 24h dnevno! P.s. Izvinite, ja moram, posao je u pitanju.
(Jumko, 9. mart 2017 20:34)

Trebao si da napišeš za koga ćeš da glasaš da ja ne glasam za njega. Ipak ima nas sa kućnim vaspitanjem i ne bih da budemo na istoj strani. U odnosu na tebe je neophodan sanitarni otklon.

hmm

pre 7 godina

Jeste kontakt, ali posle suta.
(Fredi, 9. mart 2017 21:24

Dobro da je bar neko pažljivo pogledao pre nego što je napisao komentar. Genijalci, iskadrirajte situaciju sa Di Marijom pa ćete videti da je kao amater šutnuo pre nego što ga je Maskerano stigao!

x-man

pre 7 godina

Faul je bio posle šuta Di Marie. Lopta je već otišla.
(Katai, 09. mart 2017 23:05)

Da te savetujem da posetis ocnog lekara, ne vredi. Tvrdoglavost se ne leci. Mislis da je Di Maria promasio tek onako gol i sutnuo 10m pored??? Faulirana mu je noga kojom je uhvatio zamah da sutira. Dovoljan je blagi dodir koji utice na sut da bi se svirao penal i dodelio crveni odbrambenom igracu Barse! Ovo je 10x vise penal nego onaj u 90om minuti za Barsu koji ne bi sviralo 99999 sudija od 100 hiljada.

Eleftherios

pre 7 godina

Faul je bio posle šuta Di Marie. Lopta je već otišla.
(Katai, 09. mart 2017 23:05)

Faul u šesnaetercu je uvek penal, bio sa loptom ili ne, znači po tebi je ipak bio penal, mada mislim da to nije ono što si hteo da kažeš.

velicanstveni

pre 7 godina

Pazite reakciju Terstegena,ne moze da veruje da nije penal,gleda jednog pa drugog sudiju,treba mu deset sekundi da seti da treba loptu da vrati u igru.