Fudbal 127

Četvrtak, 09.03.2017.

12:30

Muslin pozvao Radoju, Gaćinovića i Đurđevića

Selektor Slavoljub Muslin saopštio je spisak igrača na koje računa za mečeve sa Gruzijom u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo u Rusiji 2018. godine.

Muslin pozvao Radoju, Gaæinoviæa i Ðurðeviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Mićan

pre 7 godina

Čitam komentare dole,neverovatno je koliko naši ljudi odmah upoređuju našu reprezentaciju sa Hrvatima,koliko je teško biti realan i reći da su Hrvati u fudbalu za nas s drugog planeta,e alo,oni imaju jednog Perišića,Modrića,Rakitića,Mandžukića koji su svetske klase,mi od svetskih klasa imamo samo Matića i nikog više,pa pogledajte samo njihove mlade igrače i gde igraju i sve će da vam bude jasno ljudi,Vrsaljko Atletico M.,Jedvaj Bayer L.,Rog Napoli,Pjaca Juventus,Pašalić Milan,Brozović Inter,Kovačić Real Madrid...

Ko o cemu..Terza o postenju

pre 7 godina

Ljudi,da se svi zapitamo malo
Ako svaki selektor izbegava Ljaica,zar ne mislite da je do njega?!!
Decka ocigledno boli uvo za Srbiju,budimo realni

Polat

pre 7 godina

Zalosti,pa zar je moguce da se stavljaju za trenere sve nacionalisti,Ademe moram ti priznati da si glup ko k.... Sto si odabrao da igras za Srbiju,hej ako ni zbog cega drugog onda su ga morali zvati zbog Albanije u reprezentaciji.U ovom timu nema dva normalna igraca, a ti od svih njih imas vecu minutazu,Matic je vec poceo da greje klupu,Tadic i on nema bas svih 90 minuta svaku tekmu,onaj mali u Hamburgeru nista specijalno,za koji god da igra tim u Nemackoj on ispadne sledece godine,o ostalima ne zelim ni pricati,ostali su ocajni,hej zove lika koji je treci napadac u drugoj ligi...Pa mogao ga je zvati pa da bar bude na klupi,ako nesto ne stima( a sigurno ce biti toga),pa sa klupe da unese energiju,ali nema veze bitno je da su pozvate sve patriote koji su veliki igraci u svojim klubovima,svaka cast.

ATG

pre 7 godina

E stvarno ste dosadni vise sa prozivanjem. Da li znate vi koju mi formaciju igramo? Problem je sto u oboj formaciji nema mesta za Ljajica i SMS, a glupo je da sede na klupi i mozda igraju par minuta. Trenutno nam je taktika takva kakva je i igraci treba da se biraju za nju. Po meni Basta tu nedostaje, kako vidim igra stalno u Laciju (nozda cak i Lazovic) umesto Rukavine.

agassi

pre 7 godina

Podržavam da zbog formacije , ako je to razlog , ne zove Sergeja. Po komentarima ispada da je Mesi , decko jedva produzio ugovor sa timom koji kaska 20 boda za liderom. Nijedan ozbiljan trener ne menja formaciju koju hoće da igra. Konte pola lige nije zvao zbog sistema, igrali su za Italijane prosek igrači, preuzeo odgovornost i stvorio tim koji je igrao pakleno.
Ako je zvao Djurdjevica zaslužuje. jos Zivkovic i Katai , eventualno Meleg. Bez Tosica i Markovića. Veliki plus za izostanak Ljajica .

Lazzaro

pre 7 godina

A sto se mene tice iskreno,mislim da za Bambija Tosica nema mesta,jedino na nekoj poziciji u vezi po levoj strani.. Katai i Nastasic imaju kartone zato i nisu pozvani,toliko o tome koliko pratite i znate,raspitajte,informisite pa pjujte.

jahaci se mijenjaju, ali konji uvijek ostaju konji

pre 7 godina

gledao sam na talijanski TV Lazio - Roma 2-0 i Bologna - Lazio 0-2.. talijanski komentatori bili su jednoglasni da je u obje utakmice Milinkovic-Savic najbolji igrac, da tslijani mogu, odmah bi ga stavili u svoju reprezentaciju. .. decko igra super, stvarno ne znam zasto ga Muslin ne zove. ..mozda zato sto ima predugacko prezime.

slaninar zapad

pre 7 godina

Ma nije moguće!? Da je Radoja igrao u beogradskim blizancima bio bi već odavno kapiten reprezentacije. Dobro je da su ga se setili. Sergej nije te sreće, nažalost.

dalibor79

pre 7 godina

zigzag, hoces da ti ovde navedem sve utakmice izmedju srbije i hrvatske u ekipnim sportovima od raspada jugoslavije do danas?:) od kosarke,preko vaterpola,pa odbojke sve to davis cupa a moze i rukometa:) uz to sve medalje od raspada jugoslavije koje je osvojila srbija a koje hrvatska u ekipnim sportovima. sta mislis ko je tu bolji?:)

Aca

pre 7 godina

E aj ne smarajte vise niste vi selektori niti zivite od fudbala. Pustite ljude kojima je ovo posao da rade i zovu koga treba! Smarate bre vise zasto ne ovaj onaj itd

Pedja

pre 7 godina

Sve je manje-vis eu redu, ali dokle ce nasi selektori da pozivaju Zorana Tosica. Nikad nije bio neki poseban igrac, a sad jos u godinama pogotovo. Kad god bi igrao, bili bi anemicni i sa igracem manje prakticno. Inace sto se tice mlade reprezentacije najbolji sistem je imao Bora Milutinovic. On je trazio ako bude selektor da vodi i mlade i seniore. Isti sistem igre je imao u obe reprezentacije i ako mu se neki igrac povredi iz A tima, odmah bi imao zamenu iz mlade koji igra tacno tu pozciju, nema sta da se privikava ili menja.

popov

pre 7 godina

Ko ovoj pčeli Muslinu treba da da gol?? Mitar, koji ni ne igra? Pavlović, koji je, ispostavilo se, ispod prosečan igrač koji ne može da se nametne u Danskoj ligi?? Apsolutno nema drskost jednog dobrog napadača! Ili pak Lakat Đurđević? Svaka čast za gol zvezdi, ali naša liga nije merodavna. Kako se došlo do toga da reprezentacija nema napadača?

Boban

pre 7 godina

Ljudi nije sramota sto nema sergeja. Dobro je poznato da se pojedini igraci pozivaju u repku zbog bolje prodaje. Sergeju to netreba on sam pravi svoj put. Kad se neko proda onda ce biti mesta i za njega. poz :)

ljajicc

pre 7 godina

Prljovic nema pravo nastupa za Srbiju jer je vec igrao za Srbiju u19 i Svajcarsku u21,nema pravo ponovo da menja reprezentaciju..S Savicem,Ljajicem,Zivkovicem ovaj tim bi bio dosta jaci al dobro sta je tu ej

zvezdaš

pre 7 godina

Zasto ne zove Prijovica u nacionalni tim.Covek ima sezonu karijere,i za razliku od 90 % igraca sa spiska,igrao je Ligu Sampiona.Covek daje gol za manje od 60 minuta u proseku.Covek ima najbolju formu od svih napadaci,a nema ga u nacionalnom timu.Menadzeri kroje tim,sramota.
(PAOK, 09. mart 2017 12:39)

Jesi li pročitao tekst ili samo naslov?

slanina

pre 7 godina

Kao slaninaru, neopisivo mi je drago da vidim Radoju i Gacinovica u reprezentaciji :) ali takodje Djurdjevic je zasluzio poziv. Dobro igra, mlad je i pravi je spic, jak, snalazljiv, ono sto nam nedostaje. Dao bih mu sasu definitivno, dobar izbor Muslina za sada. Mogao je i Milanković Savić tu da se ugura, ali ima vremena.

marerakarera

pre 7 godina

Nisam strucnjak. Ali mi je jako krivo sto nema Baste. Formacija je stvorena za njega. Rukavina je okej ali treba da imamo najbolje igrace na svakoj poziciji. Radoja i Milivojevic igraju super ali mi je jako krivo sto nema Sergeja, pa ima i golove i asistencije i sve, a i u odbrani je dobar. Ne moze sve da ide preko trojice napred.
interesantno sto je Nastasica skinuo, barem je to uradio u pravom momentu cini mi se.
Ljajica nema sto je meni bezveze, a ni Kataija, ali bolje da gura neke mladje kao Gacinovica i Djurdjevica umesto nekih koji su svoje sanse ispucali.
Prijovicu je tek dozvoljeno da igra za repku, bice tu u nekoj buducoj tekmi. Kostur ekipe je ostao i to je najbitinje. Idemo na 3 boda!

Labud

pre 7 godina

Dobra odluka da se povede Djurdjevic. Labud ceni da je u boljoj formi od ostalih napadaca. Iskusan bek kao Rukavina ne mora da ima rutinu. Ali napadac, ili vezni, odnosno stoperi i golman, e oni moraju.

Ides pod mac BATO

pre 7 godina

Ljajic,milinkovic savic,maksimovic,basta,katai????svi mogu na tosicevu poziciju,cime je on toliko zaduzio srbiju??jedini plis je poziv urosa

Bane

pre 7 godina

(HeyJoe, 9. mart 2017 13:05)

A u buraz ti kao da ne gledaš našu reprezentaciju i neznaš da mi igramo sa jednim špicem i skoro sigurno on neće ni igrati već Mitrović. Zašto kukate za igrače koji greju klupu u reprezentaciji.

antiDebil

pre 7 godina

Ne bih da mračim kad reprezentaciji ide solidno posle dugo godina, ali mi je neshvatljivo da se Sergej Milinković-Savić ne uklapa u koncepciju tima. Igra brutalno u Laciju, namešta i daje golove. Ne znam u čemu je tu problem, da li je neka ranija nesuglasica, (ne)disciplina ili tako nešto.
(Wilfred, 9. mart 2017 12:49)

Kako to reprezentaciji ide dobro posle dugo godina ? Ajde da na sledecoj utakmici neki huligan utrci na teren zarad nekog tamo predsednika FSS, da nam skinu 3 boda, posle toga da igramo pred praznim tribinama pa da vidimo kako ce da nam ide ?

Gelender

pre 7 godina

Sigurmo ne znam bolje od Muslina o fudbalu posto bih onda ja bio selektor a ne on, ali mi stvarno nije jasno sto nema Sergeja i Ljajica. Ako bi neko mogao da mi objasni vrlo me interesuje

role

pre 7 godina

Zbog totalno poremecenih prioriteta FSSa u21 reprezentacija je kamen oko vrata A reprezentaciji.Bolje bi bilo za srpski fudbal da se mladi nisu ni plasirali na EP.U ovom momentu, po meni, na osnovu forme i minutaze u klubovima, na spisku za Gruziju je trebalo biti 7 igraca iz u21 ekipe, a to su: Rajkovic, Gajic, Maksimovic, SMS, Gacinovic, Zivkovic i Djurdjevic.
Posebna prica je robovanje formaciji i drzanje iste ko pijan plota, pa iz tog razloga nepozivanje određenih igraca, prevashodno SMS-a.Mislim, ok je imati neku osnovnu formaciju i najcesce je koristiti ali velicina klubova i reprezentacija na svijetu mjenjaju formacije i sisteme od utakmice do utakmice, a nekad i u toku jedne utakmice, a sve u zavisnosti od protivnika, rezultata i sl.
Licno, spisak mi se nimalo ne svidza, jer se moze sastavit dosta bolja i izbalansiranija ekipa.

cantona

pre 7 godina

taman kad sam se ponadao da je muslin iznad nekih stvari u nasem fudbalu, on dokazuje suprotno. gde su zivkovic, milinkovic-savic, ljajic, basta...

Lošmi

pre 7 godina

Za sve one koji čitaju samo naslove a ne tekst i ne mogu da se načude zašto nema Prijovića (za SMS i Ljajića se slažem sa većinom), evo kopija izjave da ne čitate ceo tekst da se ne mučite.

"Muslin je otkrio da je zainteresovan za napadača PAOK iz Soluna Aleksandra Prijovića, ali da još nije dobijena dozvola Svetske fudbalske federacije (FIFA).
"Prvo je igrao za srpsku pa za švajcarsku reprezentaciju. Tražili smo dozvolu FIFA, ali je još nismo dobili. On može da bude tip igrača koji bi nam odgovarao", rekao je selektor reprezentacije Srbije."

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Neprikosnoveni reprezentativci:
- golman, Stojković
- odbrana, kapiten Ivanović, Vuković
- krilni bekovi, Rukavina, Kolarov, Obradović
- sredina terena, Milivojević, Matić, Radoja, Fejsa
- krila, Tadić, Kostić, Gaćinović
- centarfor, A. Mitrović, Đurđević

- GK: Što se golmana tiče Stojković je standardan i nezamenljiv, ali svakako treba staviti znak pitanja zašto u ekipi nema Marka Dmitrovića, koji je veoma sposoban.
- CB: U odbrani je najveća, katastrofalna greška selektora Muslina nepozivanje Miloša Veljkovića iz Verder Bremena, našeg ubedljivo, ali ubedljivo najjačeg centarhalfa. Njemu ni Nikola Maksimović nije ni blizu po kvalitetu, a da ne pričamo o S. Mitroviću ili Spajiću (rezerva u Anderlehtu, a reprezentativac-SRAMOTA!!!).
- CM: Na sredini terena je moralo biti mesta za Nemanju Maksimovića, mada je konkurencija oštra.
- AM: Napred je izbor neverovatno loš, tu su Tošić i Marković, a zlatna generacija, Andrija Živković i Sergej Milinković-Savić nemaju mesta?!? Najveća Muslinova sramota je nepozivanje Adema Ljajića, našeg ubedljivo, ali ubedljivo najboljeg i najkreativnijeg igrača – nisu tu čista posla!

zgslavac

pre 7 godina

Golmani:
Vladimir Stojković (Notingem Forest), Predrag Rajković (Makabi Tel Aviv), Aleksandar Jovanović (Orhus)

golmani: Šubašić (Monaco), Vargić (Lazio), Kalinić(Gent)

-----------------------------------------------
Odbrana:
Branislav Ivanović (Zenit), Jagoš Vuković (Konjaspor), Stefan Mitrović (Gent), Nikola Maksimović (Napoli), Aleksandar Kolarov (Mančester Siti), Ivan Obradović (Anderleht), Antonio Rukavina (Viljareal), Uroš Spajić (Anderleht)

obrana: Lovren (Liverpool), Vrsaljko (Atletico), Čorluka (Lokomotiv M), Jedvaj (Bayer L), Vida (Dinamo K), Strinić (Lazio)
-------------------------------------------------------------------------
Vezni red:
Ljubomir Fejsa (Benfika), Luka Milivojević (Kristal Palas), Nemanja Radoja (Selta Vigo), Nemanja Matić (Čelsi), Dušan Tadić (Sautempton), Filip Kostić (Hamburger SV), Lazar Marković (Hal Siti), Zoran Tošić (CSKA Moskva), Mijat Gaćinović (Ajntraht Frankfurt)

vezni: Modrić (Real), Rakitić (Barcelona), Kovačić (Real), Pjaca (Juventus) Badelj (Fiorentina), Brozović (Inter), Pašalić (Milano), Perišić (Inter)
----------------------------------------------
NapadačI:
Aleksandar Mitrović (Njukasl Junajted), Andrija Pavlović (Kopenhagen), Uroš Đurđević (Partizan)

napad: Mandžukić (Juventus), Kalinić (Fiorentina), Kramarić (Hoffenheim)

I tako od raspada Jugoslavije....

Bruka i sramota

pre 7 godina

Opet nema naseg najboljeg igraca - Ljajica ?!! Definitivno Muslin potvrdjuje svoj nacionalisticki i sovinisticki stav prema drugim nacijama !

Brica

pre 7 godina

Sergej,Nemanja i Zile???Momci igraju seniorski fudbal na visokom nivou i ne dobijaju poziv???Mozda su suvise dobri za formaciju koju igramo,slicno kao Mihajilovic u FKP suvise je brz da bi ostali mogli igrati sa njim :))).

Lucho

pre 7 godina

Ali gde je Sergej M-S? Covek u najboljoj formi od svih igraca i nema ga? Sve prolazi ,sve se menja samo je konstanta da je tu neunistivi Zoran Tosic...Dodao bi i Ljajica ali on verovatno iz nekih neobjasnjivih razloga ne igra.

Ivan

pre 7 godina

Vidi se sto si analizirao i pratio... Kada nije igrao Katai u Alavesu, bio je u reprezentaciju, sada kada je obrnuto nije dobio poziv.

Stara kuka

pre 7 godina

Nastavlja se trend privatne reprezentacije titovih blizanaca.Al kome je bitna Srbija.Koja sramota da nema Sergeja,bruka.Nas najbolji igrac trenutno.

Owl

pre 7 godina

Nema Sergeja, ali je zato tu Zoran Tosic. Neko ce reci da mesam babe i zabe, ali ljudi po meni(koji sam blazen medju milionima selektora u ovoj zemlji)on je vec odavno visak. Slazem se sa onima koji kazu da je preterano podmladiivanje lose, da treba da budu prisutni i neki stariji momci, ali Zoran je dokazani gubitnik(u reprezentaciji).
Odmah ce neko skociti i navesti jos neke iz te generacije( za te igrace jos uvek nemamo adekvatnu zamenu), ali ostajem pri misljenju da je njemu vreme proslo.
Uzgred, bravo za pozive Radoju i Djurdjevicu( Mijata nisam pratio u BL).

Meroni

pre 7 godina

Ne svidja mi se spisak,mislim da mesto zasluzuju Ljajic,Sergej,Dusko Tosic,Zivkovic pre Z.Tosica,Vukovica,Pavlovica,Markovica.
Medjutim ovaj tim je dobro zapoceo ove kvalifikacije,sanse su nam velike,zato hajde da ih maksimalno podrzimo!

oLO

pre 7 godina

Dajmo im bezuslovnu podršku, dobri su trude se! Ovo nam je najbitnija utakmica u kvalifikacijama, ovde se lomi idemo li na 1. mesto ili ne. Treba da budu čvrsti jer Gruzija kod kuće je jako čvrsta, grubi su i žilavi. Idemo!

Parter B

pre 7 godina

Mi nismo rukometaška reprezentacija ili odbojkaška da bi ovaj Djurdjević bio pozvan u nju,fudbal se ne igra rukama osim ako ne pretenduješ da budeš golman...
Za Djurdjevića ima mesta,a za majstora Sergeja nema,a momak bio najbolji igrač rimskog derbija i među najboljim igračima je u Laziu koji je 5.u Italiji...
Nešto tu ne štima...

Sergio Ramos

pre 7 godina

Nema li boljeg od onog Stefana Mitrovica? Sta ucini protiv Austrijanaca taj lik? Secas li se, Musline? Bas bih voleo da te neko od ovih kvazi novinara nesto na tu tema pita? Sve su to sitne duse...

Sergio Ramos

pre 7 godina

Pa, Musline nameravas da zauzmes mesto Nikole Grbica". Kao "pedagog iz stare garde" ti nagradjujes napaljenog za onaj "smec" u derbiju. Bruka, Musline. Mislio sam da si naucio nesto kod Branka Stankovica!

Aleksandar

pre 7 godina

Sastav ove reprezentacije je jedan od pokazatelja da mafija drzi dizgine naseg fudbala. Zapitajmo se samo koga sve nema i zasto? Slicno pitanje moze da se postavi za neke koji su na spiski - zasto su tu?

Boro iz Pobede

pre 7 godina

Čestitam Gigi Moravcu godišnjicu braka koja je bila juče! A što se fudbala tiče imamo dva prava igrača ostatak teški amateri!

Nikola

pre 7 godina

Bice ovo dobro, jos kad nam se pridruzi Prijovic... Ljudi, zamislite Tadiceve asistencije i golove Prijovica. Treba nam neko ko ume dati gol, da Tadic ne mora sve sam. Verujem u Orlove, pojma nemam zasto, ali Muslin mi daje nadu. Nije pozvao Gudelja, odmah dobro... Kakvi god bili nasi su i uz njih sam uvek. Nisu zvezde, ali zato smo sad i postali tim, bez zvezda. Idemo momci, Srbija iznad svega!

MD

pre 7 godina

Taj novinar sto ga je pitao da li Srbija moze da napravi spektakl kao barsa, verovatno moze ako i nama poklone dva penala i navlace tokom celog meca. Sto se tice sastava dobro je sto nije pozvao Duska Tosica, a negativno sto poziva igraca iz nase liga. Takodje bice katastrofa ako stavi Stojketa za prvog golmana, jer on je treci golman u drugoligasu koji se bori za opstanak.

agassi

pre 7 godina

Markovića i Tosica neću da komentarisem.
Mislim da Zivkovic i Katai zasluzuju više od pomenutih poziv. Meleg igra extra takođe.
Mitrovic odbrana, hm šta reci posle zadnje dve utakmice. Muslina cenim jer mu ekipe uvek deluju zategnuto ali volim da vidim da pruži šansu nekim drugim igračima.

Ja

pre 7 godina

Slavoljube, da li si normalan ? Gde je Sergej, najbolji mladi igrac Italijanskog prvenstva. Decko razvaljuje u kakvoj formi igra. Gde je Ljajic ?

Ivan

pre 7 godina

Spajic, Djurdjevic, Gacinovic podrzavam. Markovic, Mitrovic, Jagos, Pavlovic katastrofa, nema Milinkovic Savica za koga se otima pola evrope. Na kraju ce otici da igra za Bosnu ili Crnu Goru. Nema Baste, Lazovica, Ljajica, igra Rukavina... Katai ekspolodirao u Alavaesu ovaj ga izbacio. nazalost uvek ce biti ovoga. Jasno je da se selektorima sugerise ko mora da bude pozivan u reprezentaciju.

HeyJoe

pre 7 godina

Katai je postigao mnogo vise golova od Djurdjevica imao isto toliko asistencija tek je pozvan kada je otisao iz reprezentacije, nepravedno i bedno...

mojeime

pre 7 godina

Covek nije pozvao Sergeja Milinkovic Savic-a !!!

Najbolji mladi igrac Srbije u ovome trenutku, jedan od najstandardnijih igraca u ligiama petice.

Da li mi treba uopste da pricamo dalje o bilo cemu?

Yoyo

pre 7 godina

Šta će mu Zoran Tošić i Lazar Marković?
Nema Nemanje Maksimovića, šta je s njim, možda povređen? Sergej Milinković-Savić je igrač za A reprezentaciju, bez daljnjeg..
Uroš Đurđević i Mijat Gaćinović su OK.
Ovo ostalo, manje-više OK, mada ne razumem zašto treći golman nije Vanja Milinković-Savić?

Filip21

pre 7 godina

Svaka cast selektoru za poziv Urosu i Mijatu zasluzili su cele sezone su standardni i medju najboljim igracima u svojim timovima!
Jos da je Sergej tu koji verovatno i vise zasluzuje spisak bi bio zaokruzen. Steta sto je Katai suspendovan pa ne moze da igra usao je u dobru formu. Za Prijovica fifa mora da odobri da igra i valjda cemo i njega imati za sledece okupljanje.

Wilfred

pre 7 godina

Ne bih da mračim kad reprezentaciji ide solidno posle dugo godina, ali mi je neshvatljivo da se Sergej Milinković-Savić ne uklapa u koncepciju tima. Igra brutalno u Laciju, namešta i daje golove. Ne znam u čemu je tu problem, da li je neka ranija nesuglasica, (ne)disciplina ili tako nešto.

Fica

pre 7 godina

Dok ne krenete sa kritikama o S.Mitrovicu i Vukovicu pogledajte kako igraju u klubovima pa nesto recite.
Ja bih ovde dodao Zivkovica umesto Tosica koji realno dugo ne igra na nivou za reprezentaciju.
Sergeja umesto Markovica i Katai kad prodje suspenzija da se vrati umesto Pavlovica. Voleo bih i da Prijovic dobije sansu ali pitanje je kad ce fifa da dozvoli da igra.
Posto je neverovatno da Nema Gudelja najvece pojacanje.

uf

pre 7 godina

Milinkovic Savic? Podrzavam za Radoju, Gacinovica pa i Djurdjevica, ali mogao je odbrambeni dvojac iz Bordoa, Stojiljkovica iz Brage... Za Sergeja i Maksimovica isto ne mogu da razumem. Ne svidja mi se sastav iskreno...

xxx

pre 7 godina

A sto palite ljude? Kataji je suspendovan zbog kartona... Nikakava CIA BIA Vatkian... Drago mi je za Urosa sto ce da debituje, ali ono za "rupu" je sam sebi presudio...

Van_basten

pre 7 godina

Zvao Lazara Markovica koji je tek poceo da igra, a nije zvao Adema Ljaljica koji nosi Torino. Sada je i vise nego ocigledno da ima nekih problema sa Ljajicem.

PAOK

pre 7 godina

Zasto ne zove Prijovica u nacionalni tim.Covek ima sezonu karijere,i za razliku od 90 % igraca sa spiska,igrao je Ligu Sampiona.Covek daje gol za manje od 60 minuta u proseku.Covek ima najbolju formu od svih napadaci,a nema ga u nacionalnom timu.Menadzeri kroje tim,sramota.

Dartanjan

pre 7 godina

Necu komentarisati spisak, ne razumem se u fudbal. Samo jedna stvar koja mi je zapala za oko. Jedan jedini igrac iz nase lige, iz Partizana. Da li je to moguce? Navijam za Partizan, ne mislim da je to bitno, ali neverovatno da Zvezda, Vojvodina ili neki drugi klub nemaju bar nekog igraca koji je za reprezentaciju... Zato i ispadamo pre kupalisne sezone u evro kupovima, svi nasi klubovi.

Beretka

pre 7 godina

Raduje me poziv Radoje, Djurdjevica i Gacinovica. Ali isto tako sam tuzan sto nema Sergeja, Nemanje Maksimovica, Gajica umesto Rukavine, Veljkovica umesto Spajica ili Stefana Mitrovica i sto nema Ljajica

Filip

pre 7 godina

Sergej jedini nedostaje na spisku uz mozda Zivkovica i Prijovica i naravno suspendovanog Kataia.
Nemanja Maksimovic ne igra toliko cesto jer se u Kazahstanu ne igra kao i u evropi pa verovatno zato nije na spisku.
Lazovic je dobar ali je recimo poslednje kolo igrao jako lose a preproslo jako dobro igra promenjljivo i mozda zbog toga nije dobio poziv.
Prijovic jos nije dobio dozvolu da moze da zaigra a Muslin je i sam rekao ljudima iz saveza da traze dozvolu da igra.
Ostali su na spisku potpuno zasluzeno.
Matic,Radoja,Milivojevic,Fejsa koji od ovih igraca ne igra dobro ili redovno? Igraju odlicno i mnogo bitne uloge u jakim ligama.
U napadu Gacinovic i Djurdjevic su odlicno igrali zato i dobili poziv.
Markovic i Tosic mozda mogu da izostanu ostali svi igraju odlicno.
Odbrana nam je najslabija karika ali bolje nemamo i umesto da kritikujete pruzajte podrsku jer najzad imamo rezultate.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Zato u reprezentaciji rešeta!
Dva komada Austriji za 3-2 i ekstremno važna tri boda!
Izjednačujući gol u 86' na pakleno teškom gostovanju u Kardifu, protiv prljavih velšana!

Ova četiri boda koje nam je doneo Aleksandar Mitrović nas vode u Rusiju, to već sada može slobodno da se kaže sa 99,99% sigurnosti!
Više je nego očigledno da i nama, a pogotovo Mitru odgovaraju protivnici u grupi i treba očekivati nastavak fantastične golgeterske serije Aleksandra Mitrovića na Marakani protiv Velsa i na gostovanjima u Dablinu i Beču!

Lucho

pre 7 godina

Ali gde je Sergej M-S? Covek u najboljoj formi od svih igraca i nema ga? Sve prolazi ,sve se menja samo je konstanta da je tu neunistivi Zoran Tosic...Dodao bi i Ljajica ali on verovatno iz nekih neobjasnjivih razloga ne igra.

Wilfred

pre 7 godina

Ne bih da mračim kad reprezentaciji ide solidno posle dugo godina, ali mi je neshvatljivo da se Sergej Milinković-Savić ne uklapa u koncepciju tima. Igra brutalno u Laciju, namešta i daje golove. Ne znam u čemu je tu problem, da li je neka ranija nesuglasica, (ne)disciplina ili tako nešto.

cantona

pre 7 godina

taman kad sam se ponadao da je muslin iznad nekih stvari u nasem fudbalu, on dokazuje suprotno. gde su zivkovic, milinkovic-savic, ljajic, basta...

role

pre 7 godina

Zbog totalno poremecenih prioriteta FSSa u21 reprezentacija je kamen oko vrata A reprezentaciji.Bolje bi bilo za srpski fudbal da se mladi nisu ni plasirali na EP.U ovom momentu, po meni, na osnovu forme i minutaze u klubovima, na spisku za Gruziju je trebalo biti 7 igraca iz u21 ekipe, a to su: Rajkovic, Gajic, Maksimovic, SMS, Gacinovic, Zivkovic i Djurdjevic.
Posebna prica je robovanje formaciji i drzanje iste ko pijan plota, pa iz tog razloga nepozivanje određenih igraca, prevashodno SMS-a.Mislim, ok je imati neku osnovnu formaciju i najcesce je koristiti ali velicina klubova i reprezentacija na svijetu mjenjaju formacije i sisteme od utakmice do utakmice, a nekad i u toku jedne utakmice, a sve u zavisnosti od protivnika, rezultata i sl.
Licno, spisak mi se nimalo ne svidza, jer se moze sastavit dosta bolja i izbalansiranija ekipa.

slanina

pre 7 godina

Kao slaninaru, neopisivo mi je drago da vidim Radoju i Gacinovica u reprezentaciji :) ali takodje Djurdjevic je zasluzio poziv. Dobro igra, mlad je i pravi je spic, jak, snalazljiv, ono sto nam nedostaje. Dao bih mu sasu definitivno, dobar izbor Muslina za sada. Mogao je i Milanković Savić tu da se ugura, ali ima vremena.

jahaci se mijenjaju, ali konji uvijek ostaju konji

pre 7 godina

gledao sam na talijanski TV Lazio - Roma 2-0 i Bologna - Lazio 0-2.. talijanski komentatori bili su jednoglasni da je u obje utakmice Milinkovic-Savic najbolji igrac, da tslijani mogu, odmah bi ga stavili u svoju reprezentaciju. .. decko igra super, stvarno ne znam zasto ga Muslin ne zove. ..mozda zato sto ima predugacko prezime.

Brica

pre 7 godina

Sergej,Nemanja i Zile???Momci igraju seniorski fudbal na visokom nivou i ne dobijaju poziv???Mozda su suvise dobri za formaciju koju igramo,slicno kao Mihajilovic u FKP suvise je brz da bi ostali mogli igrati sa njim :))).

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Neprikosnoveni reprezentativci:
- golman, Stojković
- odbrana, kapiten Ivanović, Vuković
- krilni bekovi, Rukavina, Kolarov, Obradović
- sredina terena, Milivojević, Matić, Radoja, Fejsa
- krila, Tadić, Kostić, Gaćinović
- centarfor, A. Mitrović, Đurđević

- GK: Što se golmana tiče Stojković je standardan i nezamenljiv, ali svakako treba staviti znak pitanja zašto u ekipi nema Marka Dmitrovića, koji je veoma sposoban.
- CB: U odbrani je najveća, katastrofalna greška selektora Muslina nepozivanje Miloša Veljkovića iz Verder Bremena, našeg ubedljivo, ali ubedljivo najjačeg centarhalfa. Njemu ni Nikola Maksimović nije ni blizu po kvalitetu, a da ne pričamo o S. Mitroviću ili Spajiću (rezerva u Anderlehtu, a reprezentativac-SRAMOTA!!!).
- CM: Na sredini terena je moralo biti mesta za Nemanju Maksimovića, mada je konkurencija oštra.
- AM: Napred je izbor neverovatno loš, tu su Tošić i Marković, a zlatna generacija, Andrija Živković i Sergej Milinković-Savić nemaju mesta?!? Najveća Muslinova sramota je nepozivanje Adema Ljajića, našeg ubedljivo, ali ubedljivo najboljeg i najkreativnijeg igrača – nisu tu čista posla!

Ja

pre 7 godina

Slavoljube, da li si normalan ? Gde je Sergej, najbolji mladi igrac Italijanskog prvenstva. Decko razvaljuje u kakvoj formi igra. Gde je Ljajic ?

Boro iz Pobede

pre 7 godina

Čestitam Gigi Moravcu godišnjicu braka koja je bila juče! A što se fudbala tiče imamo dva prava igrača ostatak teški amateri!

Lazzaro

pre 7 godina

A sto se mene tice iskreno,mislim da za Bambija Tosica nema mesta,jedino na nekoj poziciji u vezi po levoj strani.. Katai i Nastasic imaju kartone zato i nisu pozvani,toliko o tome koliko pratite i znate,raspitajte,informisite pa pjujte.

Parter B

pre 7 godina

Mi nismo rukometaška reprezentacija ili odbojkaška da bi ovaj Djurdjević bio pozvan u nju,fudbal se ne igra rukama osim ako ne pretenduješ da budeš golman...
Za Djurdjevića ima mesta,a za majstora Sergeja nema,a momak bio najbolji igrač rimskog derbija i među najboljim igračima je u Laziu koji je 5.u Italiji...
Nešto tu ne štima...

slaninar zapad

pre 7 godina

Ma nije moguće!? Da je Radoja igrao u beogradskim blizancima bio bi već odavno kapiten reprezentacije. Dobro je da su ga se setili. Sergej nije te sreće, nažalost.

Boban

pre 7 godina

Ljudi nije sramota sto nema sergeja. Dobro je poznato da se pojedini igraci pozivaju u repku zbog bolje prodaje. Sergeju to netreba on sam pravi svoj put. Kad se neko proda onda ce biti mesta i za njega. poz :)

popov

pre 7 godina

Ko ovoj pčeli Muslinu treba da da gol?? Mitar, koji ni ne igra? Pavlović, koji je, ispostavilo se, ispod prosečan igrač koji ne može da se nametne u Danskoj ligi?? Apsolutno nema drskost jednog dobrog napadača! Ili pak Lakat Đurđević? Svaka čast za gol zvezdi, ali naša liga nije merodavna. Kako se došlo do toga da reprezentacija nema napadača?

Pedja

pre 7 godina

Sve je manje-vis eu redu, ali dokle ce nasi selektori da pozivaju Zorana Tosica. Nikad nije bio neki poseban igrac, a sad jos u godinama pogotovo. Kad god bi igrao, bili bi anemicni i sa igracem manje prakticno. Inace sto se tice mlade reprezentacije najbolji sistem je imao Bora Milutinovic. On je trazio ako bude selektor da vodi i mlade i seniore. Isti sistem igre je imao u obe reprezentacije i ako mu se neki igrac povredi iz A tima, odmah bi imao zamenu iz mlade koji igra tacno tu pozciju, nema sta da se privikava ili menja.

Sergio Ramos

pre 7 godina

Nema li boljeg od onog Stefana Mitrovica? Sta ucini protiv Austrijanaca taj lik? Secas li se, Musline? Bas bih voleo da te neko od ovih kvazi novinara nesto na tu tema pita? Sve su to sitne duse...

uf

pre 7 godina

Milinkovic Savic? Podrzavam za Radoju, Gacinovica pa i Djurdjevica, ali mogao je odbrambeni dvojac iz Bordoa, Stojiljkovica iz Brage... Za Sergeja i Maksimovica isto ne mogu da razumem. Ne svidja mi se sastav iskreno...

Owl

pre 7 godina

Nema Sergeja, ali je zato tu Zoran Tosic. Neko ce reci da mesam babe i zabe, ali ljudi po meni(koji sam blazen medju milionima selektora u ovoj zemlji)on je vec odavno visak. Slazem se sa onima koji kazu da je preterano podmladiivanje lose, da treba da budu prisutni i neki stariji momci, ali Zoran je dokazani gubitnik(u reprezentaciji).
Odmah ce neko skociti i navesti jos neke iz te generacije( za te igrace jos uvek nemamo adekvatnu zamenu), ali ostajem pri misljenju da je njemu vreme proslo.
Uzgred, bravo za pozive Radoju i Djurdjevicu( Mijata nisam pratio u BL).

mojeime

pre 7 godina

Covek nije pozvao Sergeja Milinkovic Savic-a !!!

Najbolji mladi igrac Srbije u ovome trenutku, jedan od najstandardnijih igraca u ligiama petice.

Da li mi treba uopste da pricamo dalje o bilo cemu?

MD

pre 7 godina

Taj novinar sto ga je pitao da li Srbija moze da napravi spektakl kao barsa, verovatno moze ako i nama poklone dva penala i navlace tokom celog meca. Sto se tice sastava dobro je sto nije pozvao Duska Tosica, a negativno sto poziva igraca iz nase liga. Takodje bice katastrofa ako stavi Stojketa za prvog golmana, jer on je treci golman u drugoligasu koji se bori za opstanak.

zvezdaš

pre 7 godina

Zasto ne zove Prijovica u nacionalni tim.Covek ima sezonu karijere,i za razliku od 90 % igraca sa spiska,igrao je Ligu Sampiona.Covek daje gol za manje od 60 minuta u proseku.Covek ima najbolju formu od svih napadaci,a nema ga u nacionalnom timu.Menadzeri kroje tim,sramota.
(PAOK, 09. mart 2017 12:39)

Jesi li pročitao tekst ili samo naslov?

Ides pod mac BATO

pre 7 godina

Ljajic,milinkovic savic,maksimovic,basta,katai????svi mogu na tosicevu poziciju,cime je on toliko zaduzio srbiju??jedini plis je poziv urosa

Yoyo

pre 7 godina

Šta će mu Zoran Tošić i Lazar Marković?
Nema Nemanje Maksimovića, šta je s njim, možda povređen? Sergej Milinković-Savić je igrač za A reprezentaciju, bez daljnjeg..
Uroš Đurđević i Mijat Gaćinović su OK.
Ovo ostalo, manje-više OK, mada ne razumem zašto treći golman nije Vanja Milinković-Savić?

Ivan

pre 7 godina

Spajic, Djurdjevic, Gacinovic podrzavam. Markovic, Mitrovic, Jagos, Pavlovic katastrofa, nema Milinkovic Savica za koga se otima pola evrope. Na kraju ce otici da igra za Bosnu ili Crnu Goru. Nema Baste, Lazovica, Ljajica, igra Rukavina... Katai ekspolodirao u Alavaesu ovaj ga izbacio. nazalost uvek ce biti ovoga. Jasno je da se selektorima sugerise ko mora da bude pozivan u reprezentaciju.

Beretka

pre 7 godina

Raduje me poziv Radoje, Djurdjevica i Gacinovica. Ali isto tako sam tuzan sto nema Sergeja, Nemanje Maksimovica, Gajica umesto Rukavine, Veljkovica umesto Spajica ili Stefana Mitrovica i sto nema Ljajica

Aleksandar

pre 7 godina

Sastav ove reprezentacije je jedan od pokazatelja da mafija drzi dizgine naseg fudbala. Zapitajmo se samo koga sve nema i zasto? Slicno pitanje moze da se postavi za neke koji su na spiski - zasto su tu?

dalibor79

pre 7 godina

zigzag, hoces da ti ovde navedem sve utakmice izmedju srbije i hrvatske u ekipnim sportovima od raspada jugoslavije do danas?:) od kosarke,preko vaterpola,pa odbojke sve to davis cupa a moze i rukometa:) uz to sve medalje od raspada jugoslavije koje je osvojila srbija a koje hrvatska u ekipnim sportovima. sta mislis ko je tu bolji?:)

Lošmi

pre 7 godina

Za sve one koji čitaju samo naslove a ne tekst i ne mogu da se načude zašto nema Prijovića (za SMS i Ljajića se slažem sa većinom), evo kopija izjave da ne čitate ceo tekst da se ne mučite.

"Muslin je otkrio da je zainteresovan za napadača PAOK iz Soluna Aleksandra Prijovića, ali da još nije dobijena dozvola Svetske fudbalske federacije (FIFA).
"Prvo je igrao za srpsku pa za švajcarsku reprezentaciju. Tražili smo dozvolu FIFA, ali je još nismo dobili. On može da bude tip igrača koji bi nam odgovarao", rekao je selektor reprezentacije Srbije."

Van_basten

pre 7 godina

Zvao Lazara Markovica koji je tek poceo da igra, a nije zvao Adema Ljaljica koji nosi Torino. Sada je i vise nego ocigledno da ima nekih problema sa Ljajicem.

antiDebil

pre 7 godina

Ne bih da mračim kad reprezentaciji ide solidno posle dugo godina, ali mi je neshvatljivo da se Sergej Milinković-Savić ne uklapa u koncepciju tima. Igra brutalno u Laciju, namešta i daje golove. Ne znam u čemu je tu problem, da li je neka ranija nesuglasica, (ne)disciplina ili tako nešto.
(Wilfred, 9. mart 2017 12:49)

Kako to reprezentaciji ide dobro posle dugo godina ? Ajde da na sledecoj utakmici neki huligan utrci na teren zarad nekog tamo predsednika FSS, da nam skinu 3 boda, posle toga da igramo pred praznim tribinama pa da vidimo kako ce da nam ide ?

Bruka i sramota

pre 7 godina

Opet nema naseg najboljeg igraca - Ljajica ?!! Definitivno Muslin potvrdjuje svoj nacionalisticki i sovinisticki stav prema drugim nacijama !

Stara kuka

pre 7 godina

Nastavlja se trend privatne reprezentacije titovih blizanaca.Al kome je bitna Srbija.Koja sramota da nema Sergeja,bruka.Nas najbolji igrac trenutno.

Meroni

pre 7 godina

Ne svidja mi se spisak,mislim da mesto zasluzuju Ljajic,Sergej,Dusko Tosic,Zivkovic pre Z.Tosica,Vukovica,Pavlovica,Markovica.
Medjutim ovaj tim je dobro zapoceo ove kvalifikacije,sanse su nam velike,zato hajde da ih maksimalno podrzimo!

Gelender

pre 7 godina

Sigurmo ne znam bolje od Muslina o fudbalu posto bih onda ja bio selektor a ne on, ali mi stvarno nije jasno sto nema Sergeja i Ljajica. Ako bi neko mogao da mi objasni vrlo me interesuje

Mićan

pre 7 godina

Čitam komentare dole,neverovatno je koliko naši ljudi odmah upoređuju našu reprezentaciju sa Hrvatima,koliko je teško biti realan i reći da su Hrvati u fudbalu za nas s drugog planeta,e alo,oni imaju jednog Perišića,Modrića,Rakitića,Mandžukića koji su svetske klase,mi od svetskih klasa imamo samo Matića i nikog više,pa pogledajte samo njihove mlade igrače i gde igraju i sve će da vam bude jasno ljudi,Vrsaljko Atletico M.,Jedvaj Bayer L.,Rog Napoli,Pjaca Juventus,Pašalić Milan,Brozović Inter,Kovačić Real Madrid...

Fica

pre 7 godina

Dok ne krenete sa kritikama o S.Mitrovicu i Vukovicu pogledajte kako igraju u klubovima pa nesto recite.
Ja bih ovde dodao Zivkovica umesto Tosica koji realno dugo ne igra na nivou za reprezentaciju.
Sergeja umesto Markovica i Katai kad prodje suspenzija da se vrati umesto Pavlovica. Voleo bih i da Prijovic dobije sansu ali pitanje je kad ce fifa da dozvoli da igra.
Posto je neverovatno da Nema Gudelja najvece pojacanje.

Sergio Ramos

pre 7 godina

Pa, Musline nameravas da zauzmes mesto Nikole Grbica". Kao "pedagog iz stare garde" ti nagradjujes napaljenog za onaj "smec" u derbiju. Bruka, Musline. Mislio sam da si naucio nesto kod Branka Stankovica!

Aca

pre 7 godina

E aj ne smarajte vise niste vi selektori niti zivite od fudbala. Pustite ljude kojima je ovo posao da rade i zovu koga treba! Smarate bre vise zasto ne ovaj onaj itd

ljajicc

pre 7 godina

Prljovic nema pravo nastupa za Srbiju jer je vec igrao za Srbiju u19 i Svajcarsku u21,nema pravo ponovo da menja reprezentaciju..S Savicem,Ljajicem,Zivkovicem ovaj tim bi bio dosta jaci al dobro sta je tu ej

Dartanjan

pre 7 godina

Necu komentarisati spisak, ne razumem se u fudbal. Samo jedna stvar koja mi je zapala za oko. Jedan jedini igrac iz nase lige, iz Partizana. Da li je to moguce? Navijam za Partizan, ne mislim da je to bitno, ali neverovatno da Zvezda, Vojvodina ili neki drugi klub nemaju bar nekog igraca koji je za reprezentaciju... Zato i ispadamo pre kupalisne sezone u evro kupovima, svi nasi klubovi.

Ivan

pre 7 godina

Vidi se sto si analizirao i pratio... Kada nije igrao Katai u Alavesu, bio je u reprezentaciju, sada kada je obrnuto nije dobio poziv.

agassi

pre 7 godina

Podržavam da zbog formacije , ako je to razlog , ne zove Sergeja. Po komentarima ispada da je Mesi , decko jedva produzio ugovor sa timom koji kaska 20 boda za liderom. Nijedan ozbiljan trener ne menja formaciju koju hoće da igra. Konte pola lige nije zvao zbog sistema, igrali su za Italijane prosek igrači, preuzeo odgovornost i stvorio tim koji je igrao pakleno.
Ako je zvao Djurdjevica zaslužuje. jos Zivkovic i Katai , eventualno Meleg. Bez Tosica i Markovića. Veliki plus za izostanak Ljajica .

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Zato u reprezentaciji rešeta!
Dva komada Austriji za 3-2 i ekstremno važna tri boda!
Izjednačujući gol u 86' na pakleno teškom gostovanju u Kardifu, protiv prljavih velšana!

Ova četiri boda koje nam je doneo Aleksandar Mitrović nas vode u Rusiju, to već sada može slobodno da se kaže sa 99,99% sigurnosti!
Više je nego očigledno da i nama, a pogotovo Mitru odgovaraju protivnici u grupi i treba očekivati nastavak fantastične golgeterske serije Aleksandra Mitrovića na Marakani protiv Velsa i na gostovanjima u Dablinu i Beču!

Nikola

pre 7 godina

Bice ovo dobro, jos kad nam se pridruzi Prijovic... Ljudi, zamislite Tadiceve asistencije i golove Prijovica. Treba nam neko ko ume dati gol, da Tadic ne mora sve sam. Verujem u Orlove, pojma nemam zasto, ali Muslin mi daje nadu. Nije pozvao Gudelja, odmah dobro... Kakvi god bili nasi su i uz njih sam uvek. Nisu zvezde, ali zato smo sad i postali tim, bez zvezda. Idemo momci, Srbija iznad svega!

agassi

pre 7 godina

Markovića i Tosica neću da komentarisem.
Mislim da Zivkovic i Katai zasluzuju više od pomenutih poziv. Meleg igra extra takođe.
Mitrovic odbrana, hm šta reci posle zadnje dve utakmice. Muslina cenim jer mu ekipe uvek deluju zategnuto ali volim da vidim da pruži šansu nekim drugim igračima.

oLO

pre 7 godina

Dajmo im bezuslovnu podršku, dobri su trude se! Ovo nam je najbitnija utakmica u kvalifikacijama, ovde se lomi idemo li na 1. mesto ili ne. Treba da budu čvrsti jer Gruzija kod kuće je jako čvrsta, grubi su i žilavi. Idemo!

marerakarera

pre 7 godina

Nisam strucnjak. Ali mi je jako krivo sto nema Baste. Formacija je stvorena za njega. Rukavina je okej ali treba da imamo najbolje igrace na svakoj poziciji. Radoja i Milivojevic igraju super ali mi je jako krivo sto nema Sergeja, pa ima i golove i asistencije i sve, a i u odbrani je dobar. Ne moze sve da ide preko trojice napred.
interesantno sto je Nastasica skinuo, barem je to uradio u pravom momentu cini mi se.
Ljajica nema sto je meni bezveze, a ni Kataija, ali bolje da gura neke mladje kao Gacinovica i Djurdjevica umesto nekih koji su svoje sanse ispucali.
Prijovicu je tek dozvoljeno da igra za repku, bice tu u nekoj buducoj tekmi. Kostur ekipe je ostao i to je najbitinje. Idemo na 3 boda!

HeyJoe

pre 7 godina

Katai je postigao mnogo vise golova od Djurdjevica imao isto toliko asistencija tek je pozvan kada je otisao iz reprezentacije, nepravedno i bedno...

PAOK

pre 7 godina

Zasto ne zove Prijovica u nacionalni tim.Covek ima sezonu karijere,i za razliku od 90 % igraca sa spiska,igrao je Ligu Sampiona.Covek daje gol za manje od 60 minuta u proseku.Covek ima najbolju formu od svih napadaci,a nema ga u nacionalnom timu.Menadzeri kroje tim,sramota.

zgslavac

pre 7 godina

Golmani:
Vladimir Stojković (Notingem Forest), Predrag Rajković (Makabi Tel Aviv), Aleksandar Jovanović (Orhus)

golmani: Šubašić (Monaco), Vargić (Lazio), Kalinić(Gent)

-----------------------------------------------
Odbrana:
Branislav Ivanović (Zenit), Jagoš Vuković (Konjaspor), Stefan Mitrović (Gent), Nikola Maksimović (Napoli), Aleksandar Kolarov (Mančester Siti), Ivan Obradović (Anderleht), Antonio Rukavina (Viljareal), Uroš Spajić (Anderleht)

obrana: Lovren (Liverpool), Vrsaljko (Atletico), Čorluka (Lokomotiv M), Jedvaj (Bayer L), Vida (Dinamo K), Strinić (Lazio)
-------------------------------------------------------------------------
Vezni red:
Ljubomir Fejsa (Benfika), Luka Milivojević (Kristal Palas), Nemanja Radoja (Selta Vigo), Nemanja Matić (Čelsi), Dušan Tadić (Sautempton), Filip Kostić (Hamburger SV), Lazar Marković (Hal Siti), Zoran Tošić (CSKA Moskva), Mijat Gaćinović (Ajntraht Frankfurt)

vezni: Modrić (Real), Rakitić (Barcelona), Kovačić (Real), Pjaca (Juventus) Badelj (Fiorentina), Brozović (Inter), Pašalić (Milano), Perišić (Inter)
----------------------------------------------
NapadačI:
Aleksandar Mitrović (Njukasl Junajted), Andrija Pavlović (Kopenhagen), Uroš Đurđević (Partizan)

napad: Mandžukić (Juventus), Kalinić (Fiorentina), Kramarić (Hoffenheim)

I tako od raspada Jugoslavije....

Bane

pre 7 godina

(HeyJoe, 9. mart 2017 13:05)

A u buraz ti kao da ne gledaš našu reprezentaciju i neznaš da mi igramo sa jednim špicem i skoro sigurno on neće ni igrati već Mitrović. Zašto kukate za igrače koji greju klupu u reprezentaciji.

Filip21

pre 7 godina

Svaka cast selektoru za poziv Urosu i Mijatu zasluzili su cele sezone su standardni i medju najboljim igracima u svojim timovima!
Jos da je Sergej tu koji verovatno i vise zasluzuje spisak bi bio zaokruzen. Steta sto je Katai suspendovan pa ne moze da igra usao je u dobru formu. Za Prijovica fifa mora da odobri da igra i valjda cemo i njega imati za sledece okupljanje.

Filip

pre 7 godina

Sergej jedini nedostaje na spisku uz mozda Zivkovica i Prijovica i naravno suspendovanog Kataia.
Nemanja Maksimovic ne igra toliko cesto jer se u Kazahstanu ne igra kao i u evropi pa verovatno zato nije na spisku.
Lazovic je dobar ali je recimo poslednje kolo igrao jako lose a preproslo jako dobro igra promenjljivo i mozda zbog toga nije dobio poziv.
Prijovic jos nije dobio dozvolu da moze da zaigra a Muslin je i sam rekao ljudima iz saveza da traze dozvolu da igra.
Ostali su na spisku potpuno zasluzeno.
Matic,Radoja,Milivojevic,Fejsa koji od ovih igraca ne igra dobro ili redovno? Igraju odlicno i mnogo bitne uloge u jakim ligama.
U napadu Gacinovic i Djurdjevic su odlicno igrali zato i dobili poziv.
Markovic i Tosic mozda mogu da izostanu ostali svi igraju odlicno.
Odbrana nam je najslabija karika ali bolje nemamo i umesto da kritikujete pruzajte podrsku jer najzad imamo rezultate.

Polat

pre 7 godina

Zalosti,pa zar je moguce da se stavljaju za trenere sve nacionalisti,Ademe moram ti priznati da si glup ko k.... Sto si odabrao da igras za Srbiju,hej ako ni zbog cega drugog onda su ga morali zvati zbog Albanije u reprezentaciji.U ovom timu nema dva normalna igraca, a ti od svih njih imas vecu minutazu,Matic je vec poceo da greje klupu,Tadic i on nema bas svih 90 minuta svaku tekmu,onaj mali u Hamburgeru nista specijalno,za koji god da igra tim u Nemackoj on ispadne sledece godine,o ostalima ne zelim ni pricati,ostali su ocajni,hej zove lika koji je treci napadac u drugoj ligi...Pa mogao ga je zvati pa da bar bude na klupi,ako nesto ne stima( a sigurno ce biti toga),pa sa klupe da unese energiju,ali nema veze bitno je da su pozvate sve patriote koji su veliki igraci u svojim klubovima,svaka cast.

Labud

pre 7 godina

Dobra odluka da se povede Djurdjevic. Labud ceni da je u boljoj formi od ostalih napadaca. Iskusan bek kao Rukavina ne mora da ima rutinu. Ali napadac, ili vezni, odnosno stoperi i golman, e oni moraju.

Ko o cemu..Terza o postenju

pre 7 godina

Ljudi,da se svi zapitamo malo
Ako svaki selektor izbegava Ljaica,zar ne mislite da je do njega?!!
Decka ocigledno boli uvo za Srbiju,budimo realni

xxx

pre 7 godina

A sto palite ljude? Kataji je suspendovan zbog kartona... Nikakava CIA BIA Vatkian... Drago mi je za Urosa sto ce da debituje, ali ono za "rupu" je sam sebi presudio...

ATG

pre 7 godina

E stvarno ste dosadni vise sa prozivanjem. Da li znate vi koju mi formaciju igramo? Problem je sto u oboj formaciji nema mesta za Ljajica i SMS, a glupo je da sede na klupi i mozda igraju par minuta. Trenutno nam je taktika takva kakva je i igraci treba da se biraju za nju. Po meni Basta tu nedostaje, kako vidim igra stalno u Laciju (nozda cak i Lazovic) umesto Rukavine.

Parter B

pre 7 godina

Mi nismo rukometaška reprezentacija ili odbojkaška da bi ovaj Djurdjević bio pozvan u nju,fudbal se ne igra rukama osim ako ne pretenduješ da budeš golman...
Za Djurdjevića ima mesta,a za majstora Sergeja nema,a momak bio najbolji igrač rimskog derbija i među najboljim igračima je u Laziu koji je 5.u Italiji...
Nešto tu ne štima...

agassi

pre 7 godina

Podržavam da zbog formacije , ako je to razlog , ne zove Sergeja. Po komentarima ispada da je Mesi , decko jedva produzio ugovor sa timom koji kaska 20 boda za liderom. Nijedan ozbiljan trener ne menja formaciju koju hoće da igra. Konte pola lige nije zvao zbog sistema, igrali su za Italijane prosek igrači, preuzeo odgovornost i stvorio tim koji je igrao pakleno.
Ako je zvao Djurdjevica zaslužuje. jos Zivkovic i Katai , eventualno Meleg. Bez Tosica i Markovića. Veliki plus za izostanak Ljajica .

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Neprikosnoveni reprezentativci:
- golman, Stojković
- odbrana, kapiten Ivanović, Vuković
- krilni bekovi, Rukavina, Kolarov, Obradović
- sredina terena, Milivojević, Matić, Radoja, Fejsa
- krila, Tadić, Kostić, Gaćinović
- centarfor, A. Mitrović, Đurđević

- GK: Što se golmana tiče Stojković je standardan i nezamenljiv, ali svakako treba staviti znak pitanja zašto u ekipi nema Marka Dmitrovića, koji je veoma sposoban.
- CB: U odbrani je najveća, katastrofalna greška selektora Muslina nepozivanje Miloša Veljkovića iz Verder Bremena, našeg ubedljivo, ali ubedljivo najjačeg centarhalfa. Njemu ni Nikola Maksimović nije ni blizu po kvalitetu, a da ne pričamo o S. Mitroviću ili Spajiću (rezerva u Anderlehtu, a reprezentativac-SRAMOTA!!!).
- CM: Na sredini terena je moralo biti mesta za Nemanju Maksimovića, mada je konkurencija oštra.
- AM: Napred je izbor neverovatno loš, tu su Tošić i Marković, a zlatna generacija, Andrija Živković i Sergej Milinković-Savić nemaju mesta?!? Najveća Muslinova sramota je nepozivanje Adema Ljajića, našeg ubedljivo, ali ubedljivo najboljeg i najkreativnijeg igrača – nisu tu čista posla!

HeyJoe

pre 7 godina

Katai je postigao mnogo vise golova od Djurdjevica imao isto toliko asistencija tek je pozvan kada je otisao iz reprezentacije, nepravedno i bedno...

ljajicc

pre 7 godina

Prljovic nema pravo nastupa za Srbiju jer je vec igrao za Srbiju u19 i Svajcarsku u21,nema pravo ponovo da menja reprezentaciju..S Savicem,Ljajicem,Zivkovicem ovaj tim bi bio dosta jaci al dobro sta je tu ej

Bruka i sramota

pre 7 godina

Opet nema naseg najboljeg igraca - Ljajica ?!! Definitivno Muslin potvrdjuje svoj nacionalisticki i sovinisticki stav prema drugim nacijama !

zgslavac

pre 7 godina

Golmani:
Vladimir Stojković (Notingem Forest), Predrag Rajković (Makabi Tel Aviv), Aleksandar Jovanović (Orhus)

golmani: Šubašić (Monaco), Vargić (Lazio), Kalinić(Gent)

-----------------------------------------------
Odbrana:
Branislav Ivanović (Zenit), Jagoš Vuković (Konjaspor), Stefan Mitrović (Gent), Nikola Maksimović (Napoli), Aleksandar Kolarov (Mančester Siti), Ivan Obradović (Anderleht), Antonio Rukavina (Viljareal), Uroš Spajić (Anderleht)

obrana: Lovren (Liverpool), Vrsaljko (Atletico), Čorluka (Lokomotiv M), Jedvaj (Bayer L), Vida (Dinamo K), Strinić (Lazio)
-------------------------------------------------------------------------
Vezni red:
Ljubomir Fejsa (Benfika), Luka Milivojević (Kristal Palas), Nemanja Radoja (Selta Vigo), Nemanja Matić (Čelsi), Dušan Tadić (Sautempton), Filip Kostić (Hamburger SV), Lazar Marković (Hal Siti), Zoran Tošić (CSKA Moskva), Mijat Gaćinović (Ajntraht Frankfurt)

vezni: Modrić (Real), Rakitić (Barcelona), Kovačić (Real), Pjaca (Juventus) Badelj (Fiorentina), Brozović (Inter), Pašalić (Milano), Perišić (Inter)
----------------------------------------------
NapadačI:
Aleksandar Mitrović (Njukasl Junajted), Andrija Pavlović (Kopenhagen), Uroš Đurđević (Partizan)

napad: Mandžukić (Juventus), Kalinić (Fiorentina), Kramarić (Hoffenheim)

I tako od raspada Jugoslavije....

marerakarera

pre 7 godina

Nisam strucnjak. Ali mi je jako krivo sto nema Baste. Formacija je stvorena za njega. Rukavina je okej ali treba da imamo najbolje igrace na svakoj poziciji. Radoja i Milivojevic igraju super ali mi je jako krivo sto nema Sergeja, pa ima i golove i asistencije i sve, a i u odbrani je dobar. Ne moze sve da ide preko trojice napred.
interesantno sto je Nastasica skinuo, barem je to uradio u pravom momentu cini mi se.
Ljajica nema sto je meni bezveze, a ni Kataija, ali bolje da gura neke mladje kao Gacinovica i Djurdjevica umesto nekih koji su svoje sanse ispucali.
Prijovicu je tek dozvoljeno da igra za repku, bice tu u nekoj buducoj tekmi. Kostur ekipe je ostao i to je najbitinje. Idemo na 3 boda!

Aca

pre 7 godina

E aj ne smarajte vise niste vi selektori niti zivite od fudbala. Pustite ljude kojima je ovo posao da rade i zovu koga treba! Smarate bre vise zasto ne ovaj onaj itd

MD

pre 7 godina

Taj novinar sto ga je pitao da li Srbija moze da napravi spektakl kao barsa, verovatno moze ako i nama poklone dva penala i navlace tokom celog meca. Sto se tice sastava dobro je sto nije pozvao Duska Tosica, a negativno sto poziva igraca iz nase liga. Takodje bice katastrofa ako stavi Stojketa za prvog golmana, jer on je treci golman u drugoligasu koji se bori za opstanak.

Dartanjan

pre 7 godina

Necu komentarisati spisak, ne razumem se u fudbal. Samo jedna stvar koja mi je zapala za oko. Jedan jedini igrac iz nase lige, iz Partizana. Da li je to moguce? Navijam za Partizan, ne mislim da je to bitno, ali neverovatno da Zvezda, Vojvodina ili neki drugi klub nemaju bar nekog igraca koji je za reprezentaciju... Zato i ispadamo pre kupalisne sezone u evro kupovima, svi nasi klubovi.

popov

pre 7 godina

Ko ovoj pčeli Muslinu treba da da gol?? Mitar, koji ni ne igra? Pavlović, koji je, ispostavilo se, ispod prosečan igrač koji ne može da se nametne u Danskoj ligi?? Apsolutno nema drskost jednog dobrog napadača! Ili pak Lakat Đurđević? Svaka čast za gol zvezdi, ali naša liga nije merodavna. Kako se došlo do toga da reprezentacija nema napadača?

PAOK

pre 7 godina

Zasto ne zove Prijovica u nacionalni tim.Covek ima sezonu karijere,i za razliku od 90 % igraca sa spiska,igrao je Ligu Sampiona.Covek daje gol za manje od 60 minuta u proseku.Covek ima najbolju formu od svih napadaci,a nema ga u nacionalnom timu.Menadzeri kroje tim,sramota.

Sergio Ramos

pre 7 godina

Pa, Musline nameravas da zauzmes mesto Nikole Grbica". Kao "pedagog iz stare garde" ti nagradjujes napaljenog za onaj "smec" u derbiju. Bruka, Musline. Mislio sam da si naucio nesto kod Branka Stankovica!

Labud

pre 7 godina

Dobra odluka da se povede Djurdjevic. Labud ceni da je u boljoj formi od ostalih napadaca. Iskusan bek kao Rukavina ne mora da ima rutinu. Ali napadac, ili vezni, odnosno stoperi i golman, e oni moraju.

Ides pod mac BATO

pre 7 godina

Ljajic,milinkovic savic,maksimovic,basta,katai????svi mogu na tosicevu poziciju,cime je on toliko zaduzio srbiju??jedini plis je poziv urosa

ATG

pre 7 godina

E stvarno ste dosadni vise sa prozivanjem. Da li znate vi koju mi formaciju igramo? Problem je sto u oboj formaciji nema mesta za Ljajica i SMS, a glupo je da sede na klupi i mozda igraju par minuta. Trenutno nam je taktika takva kakva je i igraci treba da se biraju za nju. Po meni Basta tu nedostaje, kako vidim igra stalno u Laciju (nozda cak i Lazovic) umesto Rukavine.

antiDebil

pre 7 godina

Ne bih da mračim kad reprezentaciji ide solidno posle dugo godina, ali mi je neshvatljivo da se Sergej Milinković-Savić ne uklapa u koncepciju tima. Igra brutalno u Laciju, namešta i daje golove. Ne znam u čemu je tu problem, da li je neka ranija nesuglasica, (ne)disciplina ili tako nešto.
(Wilfred, 9. mart 2017 12:49)

Kako to reprezentaciji ide dobro posle dugo godina ? Ajde da na sledecoj utakmici neki huligan utrci na teren zarad nekog tamo predsednika FSS, da nam skinu 3 boda, posle toga da igramo pred praznim tribinama pa da vidimo kako ce da nam ide ?

Pedja

pre 7 godina

Sve je manje-vis eu redu, ali dokle ce nasi selektori da pozivaju Zorana Tosica. Nikad nije bio neki poseban igrac, a sad jos u godinama pogotovo. Kad god bi igrao, bili bi anemicni i sa igracem manje prakticno. Inace sto se tice mlade reprezentacije najbolji sistem je imao Bora Milutinovic. On je trazio ako bude selektor da vodi i mlade i seniore. Isti sistem igre je imao u obe reprezentacije i ako mu se neki igrac povredi iz A tima, odmah bi imao zamenu iz mlade koji igra tacno tu pozciju, nema sta da se privikava ili menja.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Zato u reprezentaciji rešeta!
Dva komada Austriji za 3-2 i ekstremno važna tri boda!
Izjednačujući gol u 86' na pakleno teškom gostovanju u Kardifu, protiv prljavih velšana!

Ova četiri boda koje nam je doneo Aleksandar Mitrović nas vode u Rusiju, to već sada može slobodno da se kaže sa 99,99% sigurnosti!
Više je nego očigledno da i nama, a pogotovo Mitru odgovaraju protivnici u grupi i treba očekivati nastavak fantastične golgeterske serije Aleksandra Mitrovića na Marakani protiv Velsa i na gostovanjima u Dablinu i Beču!

agassi

pre 7 godina

Markovića i Tosica neću da komentarisem.
Mislim da Zivkovic i Katai zasluzuju više od pomenutih poziv. Meleg igra extra takođe.
Mitrovic odbrana, hm šta reci posle zadnje dve utakmice. Muslina cenim jer mu ekipe uvek deluju zategnuto ali volim da vidim da pruži šansu nekim drugim igračima.

Ivan

pre 7 godina

Vidi se sto si analizirao i pratio... Kada nije igrao Katai u Alavesu, bio je u reprezentaciju, sada kada je obrnuto nije dobio poziv.

Ivan

pre 7 godina

Spajic, Djurdjevic, Gacinovic podrzavam. Markovic, Mitrovic, Jagos, Pavlovic katastrofa, nema Milinkovic Savica za koga se otima pola evrope. Na kraju ce otici da igra za Bosnu ili Crnu Goru. Nema Baste, Lazovica, Ljajica, igra Rukavina... Katai ekspolodirao u Alavaesu ovaj ga izbacio. nazalost uvek ce biti ovoga. Jasno je da se selektorima sugerise ko mora da bude pozivan u reprezentaciju.

Ko o cemu..Terza o postenju

pre 7 godina

Ljudi,da se svi zapitamo malo
Ako svaki selektor izbegava Ljaica,zar ne mislite da je do njega?!!
Decka ocigledno boli uvo za Srbiju,budimo realni

oLO

pre 7 godina

Dajmo im bezuslovnu podršku, dobri su trude se! Ovo nam je najbitnija utakmica u kvalifikacijama, ovde se lomi idemo li na 1. mesto ili ne. Treba da budu čvrsti jer Gruzija kod kuće je jako čvrsta, grubi su i žilavi. Idemo!

Lucho

pre 7 godina

Ali gde je Sergej M-S? Covek u najboljoj formi od svih igraca i nema ga? Sve prolazi ,sve se menja samo je konstanta da je tu neunistivi Zoran Tosic...Dodao bi i Ljajica ali on verovatno iz nekih neobjasnjivih razloga ne igra.

slaninar zapad

pre 7 godina

Ma nije moguće!? Da je Radoja igrao u beogradskim blizancima bio bi već odavno kapiten reprezentacije. Dobro je da su ga se setili. Sergej nije te sreće, nažalost.

Yoyo

pre 7 godina

Šta će mu Zoran Tošić i Lazar Marković?
Nema Nemanje Maksimovića, šta je s njim, možda povređen? Sergej Milinković-Savić je igrač za A reprezentaciju, bez daljnjeg..
Uroš Đurđević i Mijat Gaćinović su OK.
Ovo ostalo, manje-više OK, mada ne razumem zašto treći golman nije Vanja Milinković-Savić?

Stara kuka

pre 7 godina

Nastavlja se trend privatne reprezentacije titovih blizanaca.Al kome je bitna Srbija.Koja sramota da nema Sergeja,bruka.Nas najbolji igrac trenutno.

cantona

pre 7 godina

taman kad sam se ponadao da je muslin iznad nekih stvari u nasem fudbalu, on dokazuje suprotno. gde su zivkovic, milinkovic-savic, ljajic, basta...

Bane

pre 7 godina

(HeyJoe, 9. mart 2017 13:05)

A u buraz ti kao da ne gledaš našu reprezentaciju i neznaš da mi igramo sa jednim špicem i skoro sigurno on neće ni igrati već Mitrović. Zašto kukate za igrače koji greju klupu u reprezentaciji.

Lazzaro

pre 7 godina

A sto se mene tice iskreno,mislim da za Bambija Tosica nema mesta,jedino na nekoj poziciji u vezi po levoj strani.. Katai i Nastasic imaju kartone zato i nisu pozvani,toliko o tome koliko pratite i znate,raspitajte,informisite pa pjujte.

Polat

pre 7 godina

Zalosti,pa zar je moguce da se stavljaju za trenere sve nacionalisti,Ademe moram ti priznati da si glup ko k.... Sto si odabrao da igras za Srbiju,hej ako ni zbog cega drugog onda su ga morali zvati zbog Albanije u reprezentaciji.U ovom timu nema dva normalna igraca, a ti od svih njih imas vecu minutazu,Matic je vec poceo da greje klupu,Tadic i on nema bas svih 90 minuta svaku tekmu,onaj mali u Hamburgeru nista specijalno,za koji god da igra tim u Nemackoj on ispadne sledece godine,o ostalima ne zelim ni pricati,ostali su ocajni,hej zove lika koji je treci napadac u drugoj ligi...Pa mogao ga je zvati pa da bar bude na klupi,ako nesto ne stima( a sigurno ce biti toga),pa sa klupe da unese energiju,ali nema veze bitno je da su pozvate sve patriote koji su veliki igraci u svojim klubovima,svaka cast.

Filip21

pre 7 godina

Svaka cast selektoru za poziv Urosu i Mijatu zasluzili su cele sezone su standardni i medju najboljim igracima u svojim timovima!
Jos da je Sergej tu koji verovatno i vise zasluzuje spisak bi bio zaokruzen. Steta sto je Katai suspendovan pa ne moze da igra usao je u dobru formu. Za Prijovica fifa mora da odobri da igra i valjda cemo i njega imati za sledece okupljanje.

Filip

pre 7 godina

Sergej jedini nedostaje na spisku uz mozda Zivkovica i Prijovica i naravno suspendovanog Kataia.
Nemanja Maksimovic ne igra toliko cesto jer se u Kazahstanu ne igra kao i u evropi pa verovatno zato nije na spisku.
Lazovic je dobar ali je recimo poslednje kolo igrao jako lose a preproslo jako dobro igra promenjljivo i mozda zbog toga nije dobio poziv.
Prijovic jos nije dobio dozvolu da moze da zaigra a Muslin je i sam rekao ljudima iz saveza da traze dozvolu da igra.
Ostali su na spisku potpuno zasluzeno.
Matic,Radoja,Milivojevic,Fejsa koji od ovih igraca ne igra dobro ili redovno? Igraju odlicno i mnogo bitne uloge u jakim ligama.
U napadu Gacinovic i Djurdjevic su odlicno igrali zato i dobili poziv.
Markovic i Tosic mozda mogu da izostanu ostali svi igraju odlicno.
Odbrana nam je najslabija karika ali bolje nemamo i umesto da kritikujete pruzajte podrsku jer najzad imamo rezultate.

Aleksandar

pre 7 godina

Sastav ove reprezentacije je jedan od pokazatelja da mafija drzi dizgine naseg fudbala. Zapitajmo se samo koga sve nema i zasto? Slicno pitanje moze da se postavi za neke koji su na spiski - zasto su tu?

Nikola

pre 7 godina

Bice ovo dobro, jos kad nam se pridruzi Prijovic... Ljudi, zamislite Tadiceve asistencije i golove Prijovica. Treba nam neko ko ume dati gol, da Tadic ne mora sve sam. Verujem u Orlove, pojma nemam zasto, ali Muslin mi daje nadu. Nije pozvao Gudelja, odmah dobro... Kakvi god bili nasi su i uz njih sam uvek. Nisu zvezde, ali zato smo sad i postali tim, bez zvezda. Idemo momci, Srbija iznad svega!

Meroni

pre 7 godina

Ne svidja mi se spisak,mislim da mesto zasluzuju Ljajic,Sergej,Dusko Tosic,Zivkovic pre Z.Tosica,Vukovica,Pavlovica,Markovica.
Medjutim ovaj tim je dobro zapoceo ove kvalifikacije,sanse su nam velike,zato hajde da ih maksimalno podrzimo!

Brica

pre 7 godina

Sergej,Nemanja i Zile???Momci igraju seniorski fudbal na visokom nivou i ne dobijaju poziv???Mozda su suvise dobri za formaciju koju igramo,slicno kao Mihajilovic u FKP suvise je brz da bi ostali mogli igrati sa njim :))).

slanina

pre 7 godina

Kao slaninaru, neopisivo mi je drago da vidim Radoju i Gacinovica u reprezentaciji :) ali takodje Djurdjevic je zasluzio poziv. Dobro igra, mlad je i pravi je spic, jak, snalazljiv, ono sto nam nedostaje. Dao bih mu sasu definitivno, dobar izbor Muslina za sada. Mogao je i Milanković Savić tu da se ugura, ali ima vremena.

zvezdaš

pre 7 godina

Zasto ne zove Prijovica u nacionalni tim.Covek ima sezonu karijere,i za razliku od 90 % igraca sa spiska,igrao je Ligu Sampiona.Covek daje gol za manje od 60 minuta u proseku.Covek ima najbolju formu od svih napadaci,a nema ga u nacionalnom timu.Menadzeri kroje tim,sramota.
(PAOK, 09. mart 2017 12:39)

Jesi li pročitao tekst ili samo naslov?

Lošmi

pre 7 godina

Za sve one koji čitaju samo naslove a ne tekst i ne mogu da se načude zašto nema Prijovića (za SMS i Ljajića se slažem sa većinom), evo kopija izjave da ne čitate ceo tekst da se ne mučite.

"Muslin je otkrio da je zainteresovan za napadača PAOK iz Soluna Aleksandra Prijovića, ali da još nije dobijena dozvola Svetske fudbalske federacije (FIFA).
"Prvo je igrao za srpsku pa za švajcarsku reprezentaciju. Tražili smo dozvolu FIFA, ali je još nismo dobili. On može da bude tip igrača koji bi nam odgovarao", rekao je selektor reprezentacije Srbije."

dalibor79

pre 7 godina

zigzag, hoces da ti ovde navedem sve utakmice izmedju srbije i hrvatske u ekipnim sportovima od raspada jugoslavije do danas?:) od kosarke,preko vaterpola,pa odbojke sve to davis cupa a moze i rukometa:) uz to sve medalje od raspada jugoslavije koje je osvojila srbija a koje hrvatska u ekipnim sportovima. sta mislis ko je tu bolji?:)

Beretka

pre 7 godina

Raduje me poziv Radoje, Djurdjevica i Gacinovica. Ali isto tako sam tuzan sto nema Sergeja, Nemanje Maksimovica, Gajica umesto Rukavine, Veljkovica umesto Spajica ili Stefana Mitrovica i sto nema Ljajica

Wilfred

pre 7 godina

Ne bih da mračim kad reprezentaciji ide solidno posle dugo godina, ali mi je neshvatljivo da se Sergej Milinković-Savić ne uklapa u koncepciju tima. Igra brutalno u Laciju, namešta i daje golove. Ne znam u čemu je tu problem, da li je neka ranija nesuglasica, (ne)disciplina ili tako nešto.

Owl

pre 7 godina

Nema Sergeja, ali je zato tu Zoran Tosic. Neko ce reci da mesam babe i zabe, ali ljudi po meni(koji sam blazen medju milionima selektora u ovoj zemlji)on je vec odavno visak. Slazem se sa onima koji kazu da je preterano podmladiivanje lose, da treba da budu prisutni i neki stariji momci, ali Zoran je dokazani gubitnik(u reprezentaciji).
Odmah ce neko skociti i navesti jos neke iz te generacije( za te igrace jos uvek nemamo adekvatnu zamenu), ali ostajem pri misljenju da je njemu vreme proslo.
Uzgred, bravo za pozive Radoju i Djurdjevicu( Mijata nisam pratio u BL).

mojeime

pre 7 godina

Covek nije pozvao Sergeja Milinkovic Savic-a !!!

Najbolji mladi igrac Srbije u ovome trenutku, jedan od najstandardnijih igraca u ligiama petice.

Da li mi treba uopste da pricamo dalje o bilo cemu?

role

pre 7 godina

Zbog totalno poremecenih prioriteta FSSa u21 reprezentacija je kamen oko vrata A reprezentaciji.Bolje bi bilo za srpski fudbal da se mladi nisu ni plasirali na EP.U ovom momentu, po meni, na osnovu forme i minutaze u klubovima, na spisku za Gruziju je trebalo biti 7 igraca iz u21 ekipe, a to su: Rajkovic, Gajic, Maksimovic, SMS, Gacinovic, Zivkovic i Djurdjevic.
Posebna prica je robovanje formaciji i drzanje iste ko pijan plota, pa iz tog razloga nepozivanje određenih igraca, prevashodno SMS-a.Mislim, ok je imati neku osnovnu formaciju i najcesce je koristiti ali velicina klubova i reprezentacija na svijetu mjenjaju formacije i sisteme od utakmice do utakmice, a nekad i u toku jedne utakmice, a sve u zavisnosti od protivnika, rezultata i sl.
Licno, spisak mi se nimalo ne svidza, jer se moze sastavit dosta bolja i izbalansiranija ekipa.

Boban

pre 7 godina

Ljudi nije sramota sto nema sergeja. Dobro je poznato da se pojedini igraci pozivaju u repku zbog bolje prodaje. Sergeju to netreba on sam pravi svoj put. Kad se neko proda onda ce biti mesta i za njega. poz :)

Fica

pre 7 godina

Dok ne krenete sa kritikama o S.Mitrovicu i Vukovicu pogledajte kako igraju u klubovima pa nesto recite.
Ja bih ovde dodao Zivkovica umesto Tosica koji realno dugo ne igra na nivou za reprezentaciju.
Sergeja umesto Markovica i Katai kad prodje suspenzija da se vrati umesto Pavlovica. Voleo bih i da Prijovic dobije sansu ali pitanje je kad ce fifa da dozvoli da igra.
Posto je neverovatno da Nema Gudelja najvece pojacanje.

uf

pre 7 godina

Milinkovic Savic? Podrzavam za Radoju, Gacinovica pa i Djurdjevica, ali mogao je odbrambeni dvojac iz Bordoa, Stojiljkovica iz Brage... Za Sergeja i Maksimovica isto ne mogu da razumem. Ne svidja mi se sastav iskreno...

Van_basten

pre 7 godina

Zvao Lazara Markovica koji je tek poceo da igra, a nije zvao Adema Ljaljica koji nosi Torino. Sada je i vise nego ocigledno da ima nekih problema sa Ljajicem.

xxx

pre 7 godina

A sto palite ljude? Kataji je suspendovan zbog kartona... Nikakava CIA BIA Vatkian... Drago mi je za Urosa sto ce da debituje, ali ono za "rupu" je sam sebi presudio...

Sergio Ramos

pre 7 godina

Nema li boljeg od onog Stefana Mitrovica? Sta ucini protiv Austrijanaca taj lik? Secas li se, Musline? Bas bih voleo da te neko od ovih kvazi novinara nesto na tu tema pita? Sve su to sitne duse...

Ja

pre 7 godina

Slavoljube, da li si normalan ? Gde je Sergej, najbolji mladi igrac Italijanskog prvenstva. Decko razvaljuje u kakvoj formi igra. Gde je Ljajic ?

Gelender

pre 7 godina

Sigurmo ne znam bolje od Muslina o fudbalu posto bih onda ja bio selektor a ne on, ali mi stvarno nije jasno sto nema Sergeja i Ljajica. Ako bi neko mogao da mi objasni vrlo me interesuje

jahaci se mijenjaju, ali konji uvijek ostaju konji

pre 7 godina

gledao sam na talijanski TV Lazio - Roma 2-0 i Bologna - Lazio 0-2.. talijanski komentatori bili su jednoglasni da je u obje utakmice Milinkovic-Savic najbolji igrac, da tslijani mogu, odmah bi ga stavili u svoju reprezentaciju. .. decko igra super, stvarno ne znam zasto ga Muslin ne zove. ..mozda zato sto ima predugacko prezime.

Mićan

pre 7 godina

Čitam komentare dole,neverovatno je koliko naši ljudi odmah upoređuju našu reprezentaciju sa Hrvatima,koliko je teško biti realan i reći da su Hrvati u fudbalu za nas s drugog planeta,e alo,oni imaju jednog Perišića,Modrića,Rakitića,Mandžukića koji su svetske klase,mi od svetskih klasa imamo samo Matića i nikog više,pa pogledajte samo njihove mlade igrače i gde igraju i sve će da vam bude jasno ljudi,Vrsaljko Atletico M.,Jedvaj Bayer L.,Rog Napoli,Pjaca Juventus,Pašalić Milan,Brozović Inter,Kovačić Real Madrid...

Boro iz Pobede

pre 7 godina

Čestitam Gigi Moravcu godišnjicu braka koja je bila juče! A što se fudbala tiče imamo dva prava igrača ostatak teški amateri!