Fudbal 138

Ponedeljak, 09.01.2017.

20:00

Zvanično – Kristijano Ronaldo je najbolji na svetu

Zvezda madridskog Reala i selekcije Portugala Kristijano Ronaldo proglašen je za najboljeg fudbalera u 2016, u izboru Međunarodne fudbalske federacije (FIFA).

Zvanièno – Kristijano Ronaldo je najbolji na svetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

138 Komentari

Sortiraj po:

Vidji

pre 7 godina

Ronaldo je i individualno bio najbolji prosle godine i ako nije dao vise golova od Mesija...
(dm, 10. januar 2017 10:53). U kojoj to rubrici je bio individualno bolji? Mesi ima vise golova,duplo vise asistencija,6 x vise driblinga,vise kreiranih sansi,mnogo bolji procenat realizacije suta... bukvalno u svakoj mogucoj rubrici je ispred pa eto cisto me zanima koja je to individualna kategorija u kojoj Mesi nije bio bolji? Jedina razlika je ta sto je Ronaldo imao vise srece(Ramos i Eder) u 2016-oj.

nista o nicemu

pre 7 godina

Ee nije vec je to bilo 2014 godine.
(Patrick, 10. januar 2017 11:55)

Patriče ne znam, možda ja grešim, ali grešiš i ti još više jer si uračunao Mesiju tu titulu ove 2016te godine.

nik sloter

pre 7 godina

Koliko glupa prepucavanja ko je bolji CR ili Mesi?To me podseti na prepucavanje ko je najbolji fudbaler svih vremena Pele ili Maradona?U Brazilu se recimo postavljalo pitanje i dilema da li je bolji Pele ili Garinča,a najbolji sportista Brazila bez premca je Ajrton Sena.

leptirica

pre 7 godina

Ja ih uopšte ne shvatam.Nominuju Grizmana,Mesija i Ronalda za najboljeg fudbalera,a u timu godine umjesto Grizmana Suarez.
(Grobari to smo mi, 10. januar 2017 12:22)

U timu godine su najbolji po ocjenama igrača i selektora,znači igrači koji su dobili najviše glasova. Pošto je Suarez dobio više glasova...

Grobari to smo mi

pre 7 godina

Ja ih uopšte ne shvatam.Nominuju Grizmana,Mesija i Ronalda za najboljeg fudbalera,a u timu godine umjesto Grizmana Suarez.

Karim Abdul Dzabar

pre 7 godina

Zvanicno kristina penaldo,najbolji izvodjac penala na svetu
(Figo, 9. januar 2017 20:23)

Ono kada nikad u zivotu nisi igrao fudbal i mislis da je lako dati gol iz penala..

Patrick

pre 7 godina

klubsko svetsko je osvojio u 2015oj godini, eto koliko si kompetentan.
(nista o nicemu, 10. januar 2017 09:41)

Ee nije vec je to bilo 2014 godine.

lfcc K-Mir

pre 7 godina

svi sa komentara navijaci uefalone,kompleksasi,boli ih sto je opet uzeo titulu brat,a da vas pitam kako mozete da navijate za klub koji ima manju istoriju cak i od celsija?????????

dm

pre 7 godina

Ronaldo je i individualno bio najbolji prosle godine i ako nije dao vise golova od Mesija. Isto tako je Mesi 2015 godine bio bolji i ako je dao manje golova od Ronalda bilo je 52:57 ali to vam nije onda smetalo jel tako? jos jedna stvar u prosloj godini obojica su dala po 7 golova sa penala,ni manje ni vise,pa ta penaldo prozivanja stvarno i nemaju nekog smisla. A to sto je Ronaldo osvojio sa Realom i reprezentacijom samo je zecementiralo da osvoji ovo,zasluzeno i cisto kao suza. Budite realni i ako vise volite Mesija,nije pitanje zivota,cemu tolika ostrascenost i mrznja?

nista o nicemu

pre 7 godina

Messi dao i više golova i više asistencija i ipak osvojio 4 titule. La ligu Španski kup Superkup i Klubsko svjetsko prvenstvo i nije dovoljno iako je bio dominantan u svim titulama .
Penaldo nije bio ni najbolji igrač niti strijelac ni na EP i eto dovoljno da sjedi na klupu o da mu je poklone . Sramota!
(Sandzak, 09. januar 2017 20:26)

klubsko svetsko je osvojio u 2015oj godini, eto koliko si kompetentan.

nista o nicemu

pre 7 godina

Ja na njegovommestu bih nakon ceremonije pozvao Ramosa i dao mu nagradu, ako bar malo obraza ima.
(djido mova, 09. januar 2017 20:23)

Posto Mesi nije pozvao Cavija i Inijestu ne mora ni on Ramosa.

sasa jokic

pre 7 godina

Nikada on nece biti bolji fudbaler od Mesija, nikada. Ali Nike i Peres cine svoje....Ako procamo o ucinku klubova i reprezentacija onda OK, ali on indovidualno....ko igra fudbal zna o zemu pricam.

leptirica

pre 7 godina

Ko bre gura vise ovog Modrica, kakva je ovo sprdnja? Vidim ga jednom, ok, vidim ga drugi put ok, vidim ga opet na dodeli nekih nagrada, on kao u idealnom timu, ajde palite vise sa raspalim Modricem.
(Ivke, 09. januar 2017 22:18)

Cijeli svijet se urotio i gura Modrića. Ja isto ne razumijem kako je svijetu promaklo tvoje "strucno" mišljenje.

Baba Stanojka

pre 7 godina

Kao prvo, jako je glupo birati najboljeg u ekipnom sportu i kao razlog zasto je neko najbolji navoditi timski uspeh odnosno osvajanje trofeja!
Kao drugo, nemam nista protiv Modrica ali staviti ga u idealan tim je zaista podrugljivo svim ozbiljnim ljubiteljima fudbala!

ls

pre 7 godina

iskreno ja obozavam i mesija i ronalda.Ta granica u kojoj je mogla da se pojmi razlika izmedju ove dvojice fudbalera je odavno premasena.Jednostavno ne mozes da ih poredis .To je kao da poredis kuma i bekstvo iz šošenka.Mene kao neutralnog navijaca iz odredjenih razloga iritiraju objave tipa ronaldo penaldo i generalno nipodastavanje osvojene prestizne nagradei.Momak igra vec 6,7 godina u jednom od najvecih klubova u istoriji ovog sporta i konstantan je sto se tice forme i vrhunskih rezultata.Kriterijume ove nagrade ne zadovoljavaju magije i lepota,nego brojke i uspesi u bitnim takmicenjima.Budite malo realni.
pozdrav svim ljubiteljima fudbala

drago

pre 7 godina

Ivke

Da je Spanjolac u Realu bi bio sa 20, ovi bi osvojili jos 3-4 Lige Prvaka vise do sada a on bi bio bar u 5 izbora.
Trebali su ga i ovako uzeti sa 22-23 a ne tek sa 27.
Svejedno, bit ce i slijedece godine a mozda i za 2.

kangrga

pre 7 godina

@Adriano Galiani
Jedno je imati favorita u izboru i to je sasvim ok ali je drugo pisati za CR7 da je Kristina i Penaldo, za Mesija da je Lesi i Gdesi a Lebron je Leflop, sirovina i slično...Iz takvih omalovažavajućih komenatara jednostavno isijava neko zlo a ti si pametan momak pa ćeš shvatiti kakvi ljudi u globalu ostavljaju ovde komentare. Čast izuzecima naravno.

Tiberije

pre 7 godina

Čovek dao odlučujući gol u penal seriji a ovde kažu ucinak mu u finalu bio 0.
0 je nivo fudbalskog znanja nekih sto komentarišu stvari u koje se očigledno ne razumeju.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada
(top, 9. januar 2017 23:19)

То за Риберија је био спин, какав црни Рибери поред живог Робена који је за класу бољи од Френка. То је само олакшало победу Кристијану Роналду.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Ma bila je i ona godina kada se glasanje odlagalo zbog Ronalda,kada je dobio nagradu a da pri tome nije bio ni blizu nekog trofeja(sada vidim svi pominju trofeje pa zato kazem)... Sve u svemu,Perez je jak kao crna zemlja!
(Eto, 9. januar 2017 23:13)

Па то је те године, када је Португалија избацила Шведску у баражу. Разумете се у фудбал и баратате чињеницима, свака вам част! :) Једино што знате јесте да мрзите Роналда.

top

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada

Ketty lepotica

pre 7 godina

Osvojio je LS ali učinak u polufinalu i finalu mu je bio isto kao i moj znaci 0 ! Tako je i Portugal uzeo prvenstvo ali on se povredio u finalu posle 20 min i da je ostao do kraja ne bi nikad pobedili ! A porediti njega i Messija je stvarno smesno ali često u životu nema pravde ni za mnogo bitnije stvari....

barcaforca

pre 7 godina

(veliki strumf, 9. januar 2017 20:49
Druze, nemoj se previse nervirati..Nemoj da odgovaras ovoj decurliji koji se pale na CR7 i njegovu frizuru.Ne treba covek biti strucnjak da vidi koliko je Mesi svetlosnih godina ispred Ronalda, svih ovih godina, to malo dete vidi.Apelujem na sve navijace Barse da se uzdrze komentarisanja na temu Ronalda i Reala.Jednog dana ce sve izaci na videlo i ovaj kancer fudbala ce biti odstranjen iskreno se nadam

Eto

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada
(top, 9. januar 2017 21:51)
Ma bila je i ona godina kada se glasanje odlagalo zbog Ronalda,kada je dobio nagradu a da pri tome nije bio ni blizu nekog trofeja(sada vidim svi pominju trofeje pa zato kazem)... Sve u svemu,Perez je jak kao crna zemlja!

akajea

pre 7 godina

Uuuu gle ove rasprave vatrenih navijača Barse i Reala, koliko ste puta uživo bodrili vaš klub na Bernabeu i Kamp Nou? (valjam se od smeha)

CVAC EGG

pre 7 godina

Mesi nije dobio nagradu pa sta?
Najbolji strelac Barselone je Suarez.

Zamislite da je Mesi dobio nagradu???

Da li bi bilo moguce da najbolji igrac kluba i reprezentacije, ciji su timovi osvojili LS, SK prvenstvo,SK Evrope i EURO, igrac koji je je dao het trik gradskom rivalu, het trik u finalu SK prvenstva, koji je gurao Portugal do finala, Real do 1/2 finala, igrac ciji je klub uzeo 4 boda u El Klasiku ove sezone (oba na Kamp Nou), igrac ciji je klub doziveo samo 2 poraza u 2016!?i igrac ciji klub ima 5(8) bodova viska trenutno na tabeli u odnosu na klub rivala za nagradu???
Pa naravno da ne bi bilo moguce i ne bi bilo u redu.
Ovako ,manja je steta sto je Ronaldo dobio nego da je dobio Mesi.

Lex

pre 7 godina

2008. - Ronaldo
2009. - Messi
2010. - Snajder
2011. - Messi
2012. - Messi/Ronaldo
2013. -Ronaldo/Ribery
2014.- Neuer
2015. -Messi
2016. - Ronaldo

Da pojasnim 2012. Ronaldo je osvojio trofeje a Messi indvidualno bolji,pa procenite.A 2013. nemam sta da kazem,ne zna se koji je bio bolji.

Zlatna lopta 2008-2016 je ovako trebala izgledati!

Ivke

pre 7 godina

Ko bre gura vise ovog Modrica, kakva je ovo sprdnja? Vidim ga jednom, ok, vidim ga drugi put ok, vidim ga opet na dodeli nekih nagrada, on kao u idealnom timu, ajde palite vise sa raspalim Modricem.

zgslavac

pre 7 godina

А шта је то Хрватска освојила?
(Adriano_Galliani, 9. januar 2017 21:53)

Srce svih koji prate nogomet na turniru 1998., 2008., 2016., ...i zavist komšija, i to treba osvojiti!

sinkie

pre 7 godina

Kako ljudi ne shvataju da je Messi bolji fudbaler,jednostavno sve radi na terenu,kreira,ima nevjerovatan pas,daje golove,dribla,prolazi po nekoliko igraca,moze uraditi neke nemoguce stvari sa loptom....Nije odje u pitanju statistika,nego to sto Messi ima neuporedivo veci uticaj na igru....Ronaldo nije prosao jednog igraca evo vec 2 godine.Da li su ljudi toliko bezobrazni ili lazu sami sebe,ja srvarno be znam.Pa to svako normalan vidi koliko je Messi bolji fudbaler,koliko ima vise magije u nogama.

Ante

pre 7 godina

Pored zivog Mesija ovaj uzima zlatnu loptu..
(Aleksa, 09. januar 2017 20:22)
Pa ne uzima za životno djelo već za 2016. godinu kad ćete pojedinci više shvatit?! Naravno da je messi najbolji ali realno Ronaldo je više zaslužio za 2016. Ili po vama svake godine dajemo messiju bez obzira na postignuće?

Uki

pre 7 godina

Ok za Ronalda, stvarno je bio dobar i osvajao je trofeje ako nista drugo tu recimo nema dileme ali kako je i dalje Neuer ispred De Gea, kako je Kros ispred Pogbe ? E to mi vec nije jasno kako su birali. O tome kako je Dani Alves izabran tek to necu da komentarisem. Ovo nije nikakv heat ali jednostavno nije mi jasan kriterijum ocena.

jedan koji bi da se zapita šta izjavljuje

pre 7 godina

Za ove sto pitaju,da li i Pepe zasluzuje ovu nagradu jer je osvjio isto sto i Ronaldo.Naravno da ne,Pepe je osvojio isto sto i Ronaldo,ali je dao oko 60ak golova manje i 20ak asistencija manje,tako da zapitajte se drugi put sta izjavljujete,smesni ste!
(tapirus)

Znaš li koliko je asistencija Pepe prekinuo i koliko golova je sprečio? Tu je sigurno mnogo bolji od Ronalda, bar toliko koliko je Ronaldo u asistencijama i postignutim golovima! Eto, smešan sam...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Da li je još neko primetio da kako godine prolaze imamo sve više ljudi koji komentarima leče svoje lične frustracije i apsolutno nezadovoljstvo svojim neostvarenim životima? Napadaju se Kristijaat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kangrga, 9. januar 2017 20:59)

no Ronaldo, Mesi, Lebron, Đoković?! Šta više napisati?
Komentar poslКакве личне фрустрације, једноставно имаш неког од фаворита у тим "изборима" и то је све. За кога би ти гласао, за Хилари или Трампа? Видиш да увек можеш да изабереш и то се дешава. Хејт против Ђоковића је више усмерен ка његовим напорним фановима који су (проверено) избегавали часове физичког у школи. Такви највише воле тенис а спорт прате од 2008.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Hrvati po obicaju dominiraju... Modric srce i dusa najbolje momcadi svijeta..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zox, 9. januar 2017 20:29)

А шта је то Хрватска освојила?

toma diploma

pre 7 godina

Uvek neko kuka, dalije bolje messi ili ronalda, pricate o statistiku ovaj je vise od ovaj. statistika ne cini najobljeg fudbalera, statistika je za ljude koj traze dokazi za nesto ucemu nemaju pojma o fudbalu.

presheva

pre 7 godina

Barsa Barsa, 9. januar 2017 20:27)

Jbg malo ste u frci vi barcenolisti razumem te trenutno prolazite skroz jedan tezak period i sto je najgore vec ste prisebi da polako uzima.na ruke sve real pa ne znate kako da se ispraznite a jedina uteha ostalo vam i ostace ovo da hvalite messija. bicete tamo gde vam je mesto jedino molite se da valencija atmd i jos koja treca ekipa bude u formi igracete za treco mesto kao ste do neki 2005 dok niste poceli u klubu da dovedete sudije

top

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada

Riječanin

pre 7 godina

Ovi izbori su toliko jadni i dosadni a kad su tolike pare u igri svi se sad razumiju u nogomet i svi su nekad bili talenti,a iz kuće u djetinjstvu izašli nisu sa ekipom u kvartu odigrat nogomet.Ipak znalci znaju tko je Mesija i igrači poput njega a Ronaldo i snobovi na silu se promovišu na račun nekih drugih igrača.Na šta je nogomet spao kad takvi se proglašavaju najboljim a driblat ne znaju.

Barsa Barsa

pre 7 godina

Ova zlatna lopta je izgubila svaki smisao, pa ovde dobije igrac koji nije najbolji ni u svojoj ekipi. Ronaldo je u razini Nejmara, vise smetaju nego sto igraju. Ozbiljno ko uporedi Ronaldua sa Messijem zaista ne razume se u futbal i najbolje je da promene sport.

323

pre 7 godina

cemu glasanje, mesi ne dolazi na proslavu prema tome sve je jasno? pa oni to znaju unapred...
(323, 9. januar 2017 18:47)

ja to rekoh sat vremena pre proglasenja a vi se prepucavate?? niste mi jasni?

Borac sreće

pre 7 godina

Uđeš u komentare, vidiš primitivne stručnjake, odeš. Hvala Bogu svi ste vi uspešniji, svi ste vi ostvareni, i svi ste vrsni kritičari. Tuga. Čestitam Ronaldu, i želim i njemu i svim igračima sve najbolje u daljoj karijeri.

Buffalo

pre 7 godina

@djido mova

Zasto da je da Ramosu? Jel Ramos osvojio sa njim EP? Muka mi je od ovako zavidnih ljudi. Necu da ulazim u to dal ko je bolji Mesi ili on, ali prosle sezone Ronaldo je osvojio LS i EP i zasluzuje zlatnu loptu

kia95

pre 7 godina

nezasluzeno al ajde. ako ćemo stvarno da gledamo individualnu igru mesi je daleko ispred pogotovo ako uzmemo u obzir da nijedan trofej nije uzet zahvaljujući Ronaldu već sreći, ramosu, lakom rasporedu itd

cileanci

pre 7 godina

Ako gledamo ko je sta uradio sa reprezentacijom i sa klubom ovako bi trebalo da izgleda

1.Ronaldo
2.Pepe
3.Ramos
4.Bale
5.Vidal
6.Claudio Bravo
7.Sancez
8.Suarez
9.Messi

Mesi tek na 9 mestu.
CR7 i Pepe imaju pored rezultata Reala (koji je bolji od rezultata Barse) i uspeh sa reprezentacijom.
Cilenaci pobedili Argentinu, samim tim je i u redu da budu ispred.
Suarez dao vise golova i bio najbolji strelac i on je ok.

A vi bi ste da gurnete Lea na prvo mesto, pa to nije ok!?
Ja bih cak i Vardija gurnuo na 9.mesto cisto da Mesi bude 10-i

uueee

pre 7 godina

(CR7, 9. januar 2017 20:05),

Mesi pre dvije godine dobio ZL iskljucivo zbog trofeja? haha Mesi je pre dve godine dao samo 3 gola manje od Ronalda, a bio je bolji u svemu ostalom, da ne spominjem one golove protiv Bajerna ili Bilbaa u finalu kupa kada je prosao 4-5 igraca itd... A Mesi je bio bolji i u 2016 godini sto nije sporno. I da, zlatna lopta je nagrada za najboljeg igraca, a ne najboljeg strelca ili igraca koji osvoji najvise trofeja... A Mesi je bio bolji od njega i prosle, a i pre 2 godine. To sto je Ronaldo pre 2 godine dao samo 3 gola vise od njega ne znaci da je bio i bolji igrac od njega. Inzagi je u karijeri dao vise golova od Ronaldinja pa jel to sad znaci da je i bolji igrac od njega?

Sab

pre 7 godina

Ovo je bila njegova godina. Bilo im je sudjeno da osvoje Evropsko prvenstvo. Gol Islanda ih je odveo na onaj deo zreba gde su bili laksi protivnici. Argentinu u finalu Kopa Amerika sahranjuje tako sto daje crveni karton igracu koji Vidala nije ni dotakao. A to tog trenutka su imali igraca vise. Cestitke od navijaca Barse.

Sandzak

pre 7 godina

Messi dao i više golova i više asistencija i ipak osvojio 4 titule. La ligu Španski kup Superkup i Klubsko svjetsko prvenstvo i nije dovoljno iako je bio dominantan u svim titulama .
Penaldo nije bio ni najbolji igrač niti strijelac ni na EP i eto dovoljno da sjedi na klupu o da mu je poklone . Sramota!

tapirus

pre 7 godina

Za ove sto pitaju,da li i Pepe zasluzuje ovu nagradu jer je osvjio isto sto i Ronaldo.Naravno da ne,Pepe je osvojio isto sto i Ronaldo,ali je dao oko 60ak golova manje i 20ak asistencija manje,tako da zapitajte se drugi put sta izjavljujete,smesni ste!

RoadRunner

pre 7 godina

Zasluzio posle onakve godine sto se tice trofeja, ali nikad nece moci ni kopacke da cisti Mesiju, sto se tice celokupone igre, a i statisticki je Mesi bio bolji prosle sezone.

Beskitschemenjak

pre 7 godina

Apsolutno zasluženo, Ronaldo je najbolji igrač sveta. Ali dodelu za Zlatnu loptu ne pratim od 2010. kad je palčić Mesi dobio nagradu ispred Sneijdera. Najbolji igrač Intera, najbolji igrač Holandije, podelio prvo mesto strelaca SP-a, osvojio LŠ, prvenstveno, kup, vicešampion sveta, a Mesi ni blizu toga. E, to je bio marketing.

Nebojša

pre 7 godina

Realno je zaslužio zbog osvojenih trofeja sa Realom i Portugalom.Nisam njegov fan ali da je trenutno najbolji-jeste.
(vladimir, 09. januar 2017 20:16)

Neću ulaziti u to dali je zasluženo ili ne ali po tvom kriterijumu onda isto i Pepe zaslužuje ovu nagradu.

bravo

pre 7 godina

Bodovanje 5-3-1
Turan i Dani Alves dali Mesiju 10 a Kristijanu O poena.
Modric i Ramos s druge strane dali Ronaldu 10 a Mesiju 6.
Eto sta su gospoda za razliku od ovih padavicara.
Inace Ramos je glasao Ronaldo-Mesi-Inijesta. Zidan-Simeone-Enrike
Svaka mu cast. Doktor fudbala Serhio Ramos.
Ovi iz Barse su cak i na glasanju slinavi, sramota.

Bane glasao kako treba, Muslin katastrofa.

http://www.fifa.com/the-best-fifa-football-awards/official-documents/index.html

zkio

pre 7 godina

A ja zlatnu loptu ne pratim od 2013. kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada

Amerikanac

pre 7 godina

Jaoooo sad srpski idolopoklonici ima da dozive slog, srcani i mozdani udar u isto vreme. Pa jel moguce da Mesi nije najbolji? Vidim neki osporavaju Ronaldove golove a kad Mesi kampuje u petercu i daje golove posto mu Iniesta namesti loptu na tacnu to je talenat. Zovu ga penaldo a to sto cela evropa zove barselonu uefalona jer se zna da su sudije uvek na njihovoj strani to nista. Uvek cu se secati kako su pokrali Celzi kad su Balak i Drogba hteli da polome sudiju. Koja sramota od tima.

Roli

pre 7 godina

Ovo je nagrada za najboljeg izvodjaca penala i najvise simulacija, a Mesiju ide zlatna lopta za najvise driblinga i za svu proizvedenu magiju toliko sezone.

veliki strumf

pre 7 godina

Kristijano ove godine nije bio ni najbolji igrac svog kluba. Najbolji i bez sumnje najbitniji igrac Reala ne samo ove sezone vec godinama unazad je Serhio Ramos, koji je sam doneo nekoliko titula Realu. Ali, on nema takav EGO kao Ronaldo, niti je frajer koji je toliko marketinski interesantan. Kristijano nije najbitniji igrac ni svoje reprezentacije, jer nista nije odigrao na EP a Portugal je bez njega uzeo trofej. Mesi je prosle godine uzeo 4 trofeja, bez LS, dominirao je cele sezone, neuporedivo je znacajniji za svoj tim i reprezentaciju, neuporedivo je talentovaniji ali dzabe - u ovim izborima gledaju se samo titule timova i reprezentacija, a ne zaista ko je najbolji fudbaler (tako je jedne godine cak i Kanavaro bio najbolji fudbaler, sto je besmisleno).

matke

pre 7 godina

Koja je logika da Grizman ne bude u timu godine a među tri najbolja je na svetu?
Ajde da skapiram da je dva napadača u timu sveta ali ima ih 3...

antiDebil

pre 7 godina

Nezasluzeno, nije najbolji strelac !
Ne moze jedne godine da dobije nagradu onaj koji je postigao najvise golova makar nista ne osvojio a druge onaj koji nesto osvaja, ili danas ipak sve moze ?

hmmm

pre 7 godina

2013 godina: Mesi ima trofeje, a Ronaldo golove, a navijaci Reala govore da trofeji nisu bitni i da je Ronaldo bolji. 2016 godina; Ronaldo ima trofeje, a Mesi golove, a navijaci Reala govore da su bitni trofeji, a ne golovi, asistencije itd... Sta reci? Sto je najsmijesnije Ronaldo je dobio zlatnu loptu i 2013 i 2016 godine..

Spodoba1

pre 7 godina

Realno je Mesi kompletniji i bolji igrac, ali s obzirom na ovakve sezone u kojima je po statistici (golovi i asistencije) razlika mala Ronaldo je zasluzio trofeje zbog reprezentacije i kluba. Mozda bi trebalo distancirati ucinak igraca i trofeje ali to je tako za sada. Inace simpatizer sam Reala a Mesi mi je mnogo drazi igrac, mislim da sam jedan od rijetkih sa takvim stavovima(osjecajima.)

Czv

pre 7 godina

Kako je Kanavaro dobio tako je trebao i Ramos, ali Fifa mafiozi moraju dodeliti Kristijanu bitno je da se trpa Alaves, a Ramos naka resava velike utakmice to nije bitno.

Melenci

pre 7 godina

ZOX,naravno da dominiraju u fudbalu mi to priznajemo.Kako navijam za Real,normalno je da mi je drago zbog Luke,jer to je igracina mozak ekipe.Za Ronalda mogu samo reci,zasluzeno je najbolji.Barsa nije bila na dodeli,i to samo govori kolika je frustracija i netrpeljivost,a to nije svojstveno velikim klubovima.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Честитке Роналду, ово је било очекивано и више него заслужено. Али ови тимови године, шта ће тамо Алвеш и Пике? Није ни Инијеста нешто посебно одиграо али он још и ајде, али ова двојица.. Пепе је за Пикеа Паоло Малдини.

kangrga

pre 7 godina

Da li je još neko primetio da kako godine prolaze imamo sve više ljudi koji komentarima leče svoje lične frustracije i apsolutno nezadovoljstvo svojim neostvarenim životima? Napadaju se Kristijano Ronaldo, Mesi, Lebron, Đoković?! Šta više napisati?

CR7

pre 7 godina

Ronaldo je osvojio, procurele informacije u 19:38.
Dobro, znalo se od Eura da osvaja.
Najbolji igrac svoje ekipe i reprezentacije u LS odnosno na EURU.
2 El klasika, oba na Kamp Nou, Real odneo 4 boda.
Gradski derbi, Ronaldo het trik.
Het trik u finalu SK prvenstva.
Cak je i njegova ekipa osvojila SK Evrope iako nije igrao.

Pre dve godine iako je Ronaldo imao vise golova Mesi je uzeo trofej iskljucivo zbog trofeja.
Ovog puta je obrnuto.
Svim normalnim i realnim ljubiteljima fudbala je ovo jasno, osim par izuzetaka...
(CR7, 9. januar 2017 19:42)

Sad ce opet neki da pisu Perez namestio/kupio i slicne gluposti.
To su vam obicni trolovi - hejteri.
Isti ti su pre dve godine brbljali Ronaldo, Ronlado pa su opet pogresili iako sam im skretao paznju.
Oni ustvari nikad i nisu u pravu, jer su uvek kontrasi.
Znaju sta je istina ali obrnu/spinuju, istroluju prvo sami sebe pa svaki dan ubedjuju druge.

Djordje NS

pre 7 godina

Ako mi, koji znamo već nekoliko godina da je CR7 najbolji fudbaler sveta, ne možemo to da objasnimo ovim ovde klincima komentatorima evo i zvaničnog objašnjenja od svih relevantnih fudbalskih institucija.
Ćao klinci i nemojte puno da mi se nervirate... Cmok.

CR7

MUSLIMANI nisu teroristi

pre 7 godina

Ne bih nesto da vredjam legendu kakva je Inijesta ali sta je on uradio da bude u timu godine, ili Pike?(Nisam ne napadajte odma) Po meni licno vise su zasluzili Kante ili mozda Mesut Ozil koji je imao sjajnu proslu sezonu i ovaj deo sezone daje golove(ako je do uspeha u Ls ni Inijfan reala esta se nije proslavio ove godine) a za defanzivca je trebao Pepe tu se sigurno i Barcini navijaci slazu posto su plakali za tim da on vise zasluzuje zlatnu loptu od Ronalda.

Beskitschemenjak

pre 7 godina

Apsolutno zasluženo, Ronaldo je najbolji igrač sveta. Ali dodelu za Zlatnu loptu ne pratim od 2010. kad je palčić Mesi dobio nagradu ispred Sneijdera. Najbolji igrač Intera, najbolji igrač Holandije, podelio prvo mesto strelaca SP-a, osvojio LŠ, prvenstveno, kup, vicešampion sveta, a Mesi ni blizu toga. E, to je bio marketing.

Barsa Barsa

pre 7 godina

Ova zlatna lopta je izgubila svaki smisao, pa ovde dobije igrac koji nije najbolji ni u svojoj ekipi. Ronaldo je u razini Nejmara, vise smetaju nego sto igraju. Ozbiljno ko uporedi Ronaldua sa Messijem zaista ne razume se u futbal i najbolje je da promene sport.

Sandzak

pre 7 godina

Messi dao i više golova i više asistencija i ipak osvojio 4 titule. La ligu Španski kup Superkup i Klubsko svjetsko prvenstvo i nije dovoljno iako je bio dominantan u svim titulama .
Penaldo nije bio ni najbolji igrač niti strijelac ni na EP i eto dovoljno da sjedi na klupu o da mu je poklone . Sramota!

Ketty lepotica

pre 7 godina

Osvojio je LS ali učinak u polufinalu i finalu mu je bio isto kao i moj znaci 0 ! Tako je i Portugal uzeo prvenstvo ali on se povredio u finalu posle 20 min i da je ostao do kraja ne bi nikad pobedili ! A porediti njega i Messija je stvarno smesno ali često u životu nema pravde ni za mnogo bitnije stvari....

Tiberije

pre 7 godina

Čovek dao odlučujući gol u penal seriji a ovde kažu ucinak mu u finalu bio 0.
0 je nivo fudbalskog znanja nekih sto komentarišu stvari u koje se očigledno ne razumeju.

kangrga

pre 7 godina

@Adriano Galiani
Jedno je imati favorita u izboru i to je sasvim ok ali je drugo pisati za CR7 da je Kristina i Penaldo, za Mesija da je Lesi i Gdesi a Lebron je Leflop, sirovina i slično...Iz takvih omalovažavajućih komenatara jednostavno isijava neko zlo a ti si pametan momak pa ćeš shvatiti kakvi ljudi u globalu ostavljaju ovde komentare. Čast izuzecima naravno.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Честитке Роналду, ово је било очекивано и више него заслужено. Али ови тимови године, шта ће тамо Алвеш и Пике? Није ни Инијеста нешто посебно одиграо али он још и ајде, али ова двојица.. Пепе је за Пикеа Паоло Малдини.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Ma bila je i ona godina kada se glasanje odlagalo zbog Ronalda,kada je dobio nagradu a da pri tome nije bio ni blizu nekog trofeja(sada vidim svi pominju trofeje pa zato kazem)... Sve u svemu,Perez je jak kao crna zemlja!
(Eto, 9. januar 2017 23:13)

Па то је те године, када је Португалија избацила Шведску у баражу. Разумете се у фудбал и баратате чињеницима, свака вам част! :) Једино што знате јесте да мрзите Роналда.

matke

pre 7 godina

Koja je logika da Grizman ne bude u timu godine a među tri najbolja je na svetu?
Ajde da skapiram da je dva napadača u timu sveta ali ima ih 3...

top

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada

kia95

pre 7 godina

nezasluzeno al ajde. ako ćemo stvarno da gledamo individualnu igru mesi je daleko ispred pogotovo ako uzmemo u obzir da nijedan trofej nije uzet zahvaljujući Ronaldu već sreći, ramosu, lakom rasporedu itd

Ante

pre 7 godina

Pored zivog Mesija ovaj uzima zlatnu loptu..
(Aleksa, 09. januar 2017 20:22)
Pa ne uzima za životno djelo već za 2016. godinu kad ćete pojedinci više shvatit?! Naravno da je messi najbolji ali realno Ronaldo je više zaslužio za 2016. Ili po vama svake godine dajemo messiju bez obzira na postignuće?

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada
(top, 9. januar 2017 23:19)

То за Риберија је био спин, какав црни Рибери поред живог Робена који је за класу бољи од Френка. То је само олакшало победу Кристијану Роналду.

akajea

pre 7 godina

Uuuu gle ove rasprave vatrenih navijača Barse i Reala, koliko ste puta uživo bodrili vaš klub na Bernabeu i Kamp Nou? (valjam se od smeha)

CVAC EGG

pre 7 godina

Mesi nije dobio nagradu pa sta?
Najbolji strelac Barselone je Suarez.

Zamislite da je Mesi dobio nagradu???

Da li bi bilo moguce da najbolji igrac kluba i reprezentacije, ciji su timovi osvojili LS, SK prvenstvo,SK Evrope i EURO, igrac koji je je dao het trik gradskom rivalu, het trik u finalu SK prvenstva, koji je gurao Portugal do finala, Real do 1/2 finala, igrac ciji je klub uzeo 4 boda u El Klasiku ove sezone (oba na Kamp Nou), igrac ciji je klub doziveo samo 2 poraza u 2016!?i igrac ciji klub ima 5(8) bodova viska trenutno na tabeli u odnosu na klub rivala za nagradu???
Pa naravno da ne bi bilo moguce i ne bi bilo u redu.
Ovako ,manja je steta sto je Ronaldo dobio nego da je dobio Mesi.

sinkie

pre 7 godina

Kako ljudi ne shvataju da je Messi bolji fudbaler,jednostavno sve radi na terenu,kreira,ima nevjerovatan pas,daje golove,dribla,prolazi po nekoliko igraca,moze uraditi neke nemoguce stvari sa loptom....Nije odje u pitanju statistika,nego to sto Messi ima neuporedivo veci uticaj na igru....Ronaldo nije prosao jednog igraca evo vec 2 godine.Da li su ljudi toliko bezobrazni ili lazu sami sebe,ja srvarno be znam.Pa to svako normalan vidi koliko je Messi bolji fudbaler,koliko ima vise magije u nogama.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Hrvati po obicaju dominiraju... Modric srce i dusa najbolje momcadi svijeta..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zox, 9. januar 2017 20:29)

А шта је то Хрватска освојила?

Uki

pre 7 godina

Ok za Ronalda, stvarno je bio dobar i osvajao je trofeje ako nista drugo tu recimo nema dileme ali kako je i dalje Neuer ispred De Gea, kako je Kros ispred Pogbe ? E to mi vec nije jasno kako su birali. O tome kako je Dani Alves izabran tek to necu da komentarisem. Ovo nije nikakv heat ali jednostavno nije mi jasan kriterijum ocena.

barcaforca

pre 7 godina

(veliki strumf, 9. januar 2017 20:49
Druze, nemoj se previse nervirati..Nemoj da odgovaras ovoj decurliji koji se pale na CR7 i njegovu frizuru.Ne treba covek biti strucnjak da vidi koliko je Mesi svetlosnih godina ispred Ronalda, svih ovih godina, to malo dete vidi.Apelujem na sve navijace Barse da se uzdrze komentarisanja na temu Ronalda i Reala.Jednog dana ce sve izaci na videlo i ovaj kancer fudbala ce biti odstranjen iskreno se nadam

nista o nicemu

pre 7 godina

Ja na njegovommestu bih nakon ceremonije pozvao Ramosa i dao mu nagradu, ako bar malo obraza ima.
(djido mova, 09. januar 2017 20:23)

Posto Mesi nije pozvao Cavija i Inijestu ne mora ni on Ramosa.

Riječanin

pre 7 godina

Ovi izbori su toliko jadni i dosadni a kad su tolike pare u igri svi se sad razumiju u nogomet i svi su nekad bili talenti,a iz kuće u djetinjstvu izašli nisu sa ekipom u kvartu odigrat nogomet.Ipak znalci znaju tko je Mesija i igrači poput njega a Ronaldo i snobovi na silu se promovišu na račun nekih drugih igrača.Na šta je nogomet spao kad takvi se proglašavaju najboljim a driblat ne znaju.

Spodoba1

pre 7 godina

Realno je Mesi kompletniji i bolji igrac, ali s obzirom na ovakve sezone u kojima je po statistici (golovi i asistencije) razlika mala Ronaldo je zasluzio trofeje zbog reprezentacije i kluba. Mozda bi trebalo distancirati ucinak igraca i trofeje ali to je tako za sada. Inace simpatizer sam Reala a Mesi mi je mnogo drazi igrac, mislim da sam jedan od rijetkih sa takvim stavovima(osjecajima.)

hmmm

pre 7 godina

2013 godina: Mesi ima trofeje, a Ronaldo golove, a navijaci Reala govore da trofeji nisu bitni i da je Ronaldo bolji. 2016 godina; Ronaldo ima trofeje, a Mesi golove, a navijaci Reala govore da su bitni trofeji, a ne golovi, asistencije itd... Sta reci? Sto je najsmijesnije Ronaldo je dobio zlatnu loptu i 2013 i 2016 godine..

zgslavac

pre 7 godina

А шта је то Хрватска освојила?
(Adriano_Galliani, 9. januar 2017 21:53)

Srce svih koji prate nogomet na turniru 1998., 2008., 2016., ...i zavist komšija, i to treba osvojiti!

leptirica

pre 7 godina

Ko bre gura vise ovog Modrica, kakva je ovo sprdnja? Vidim ga jednom, ok, vidim ga drugi put ok, vidim ga opet na dodeli nekih nagrada, on kao u idealnom timu, ajde palite vise sa raspalim Modricem.
(Ivke, 09. januar 2017 22:18)

Cijeli svijet se urotio i gura Modrića. Ja isto ne razumijem kako je svijetu promaklo tvoje "strucno" mišljenje.

jedan koji bi da se zapita šta izjavljuje

pre 7 godina

Za ove sto pitaju,da li i Pepe zasluzuje ovu nagradu jer je osvjio isto sto i Ronaldo.Naravno da ne,Pepe je osvojio isto sto i Ronaldo,ali je dao oko 60ak golova manje i 20ak asistencija manje,tako da zapitajte se drugi put sta izjavljujete,smesni ste!
(tapirus)

Znaš li koliko je asistencija Pepe prekinuo i koliko golova je sprečio? Tu je sigurno mnogo bolji od Ronalda, bar toliko koliko je Ronaldo u asistencijama i postignutim golovima! Eto, smešan sam...

CR7

pre 7 godina

Ronaldo je osvojio, procurele informacije u 19:38.
Dobro, znalo se od Eura da osvaja.
Najbolji igrac svoje ekipe i reprezentacije u LS odnosno na EURU.
2 El klasika, oba na Kamp Nou, Real odneo 4 boda.
Gradski derbi, Ronaldo het trik.
Het trik u finalu SK prvenstva.
Cak je i njegova ekipa osvojila SK Evrope iako nije igrao.

Pre dve godine iako je Ronaldo imao vise golova Mesi je uzeo trofej iskljucivo zbog trofeja.
Ovog puta je obrnuto.
Svim normalnim i realnim ljubiteljima fudbala je ovo jasno, osim par izuzetaka...
(CR7, 9. januar 2017 19:42)

Sad ce opet neki da pisu Perez namestio/kupio i slicne gluposti.
To su vam obicni trolovi - hejteri.
Isti ti su pre dve godine brbljali Ronaldo, Ronlado pa su opet pogresili iako sam im skretao paznju.
Oni ustvari nikad i nisu u pravu, jer su uvek kontrasi.
Znaju sta je istina ali obrnu/spinuju, istroluju prvo sami sebe pa svaki dan ubedjuju druge.

sasa jokic

pre 7 godina

Nikada on nece biti bolji fudbaler od Mesija, nikada. Ali Nike i Peres cine svoje....Ako procamo o ucinku klubova i reprezentacija onda OK, ali on indovidualno....ko igra fudbal zna o zemu pricam.

nista o nicemu

pre 7 godina

Messi dao i više golova i više asistencija i ipak osvojio 4 titule. La ligu Španski kup Superkup i Klubsko svjetsko prvenstvo i nije dovoljno iako je bio dominantan u svim titulama .
Penaldo nije bio ni najbolji igrač niti strijelac ni na EP i eto dovoljno da sjedi na klupu o da mu je poklone . Sramota!
(Sandzak, 09. januar 2017 20:26)

klubsko svetsko je osvojio u 2015oj godini, eto koliko si kompetentan.

Borac sreće

pre 7 godina

Uđeš u komentare, vidiš primitivne stručnjake, odeš. Hvala Bogu svi ste vi uspešniji, svi ste vi ostvareni, i svi ste vrsni kritičari. Tuga. Čestitam Ronaldu, i želim i njemu i svim igračima sve najbolje u daljoj karijeri.

kangrga

pre 7 godina

Da li je još neko primetio da kako godine prolaze imamo sve više ljudi koji komentarima leče svoje lične frustracije i apsolutno nezadovoljstvo svojim neostvarenim životima? Napadaju se Kristijano Ronaldo, Mesi, Lebron, Đoković?! Šta više napisati?

top

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada

Eto

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada
(top, 9. januar 2017 21:51)
Ma bila je i ona godina kada se glasanje odlagalo zbog Ronalda,kada je dobio nagradu a da pri tome nije bio ni blizu nekog trofeja(sada vidim svi pominju trofeje pa zato kazem)... Sve u svemu,Perez je jak kao crna zemlja!

cileanci

pre 7 godina

Ako gledamo ko je sta uradio sa reprezentacijom i sa klubom ovako bi trebalo da izgleda

1.Ronaldo
2.Pepe
3.Ramos
4.Bale
5.Vidal
6.Claudio Bravo
7.Sancez
8.Suarez
9.Messi

Mesi tek na 9 mestu.
CR7 i Pepe imaju pored rezultata Reala (koji je bolji od rezultata Barse) i uspeh sa reprezentacijom.
Cilenaci pobedili Argentinu, samim tim je i u redu da budu ispred.
Suarez dao vise golova i bio najbolji strelac i on je ok.

A vi bi ste da gurnete Lea na prvo mesto, pa to nije ok!?
Ja bih cak i Vardija gurnuo na 9.mesto cisto da Mesi bude 10-i

presheva

pre 7 godina

Barsa Barsa, 9. januar 2017 20:27)

Jbg malo ste u frci vi barcenolisti razumem te trenutno prolazite skroz jedan tezak period i sto je najgore vec ste prisebi da polako uzima.na ruke sve real pa ne znate kako da se ispraznite a jedina uteha ostalo vam i ostace ovo da hvalite messija. bicete tamo gde vam je mesto jedino molite se da valencija atmd i jos koja treca ekipa bude u formi igracete za treco mesto kao ste do neki 2005 dok niste poceli u klubu da dovedete sudije

Djordje NS

pre 7 godina

Ako mi, koji znamo već nekoliko godina da je CR7 najbolji fudbaler sveta, ne možemo to da objasnimo ovim ovde klincima komentatorima evo i zvaničnog objašnjenja od svih relevantnih fudbalskih institucija.
Ćao klinci i nemojte puno da mi se nervirate... Cmok.

CR7

Ivke

pre 7 godina

Ko bre gura vise ovog Modrica, kakva je ovo sprdnja? Vidim ga jednom, ok, vidim ga drugi put ok, vidim ga opet na dodeli nekih nagrada, on kao u idealnom timu, ajde palite vise sa raspalim Modricem.

323

pre 7 godina

cemu glasanje, mesi ne dolazi na proslavu prema tome sve je jasno? pa oni to znaju unapred...
(323, 9. januar 2017 18:47)

ja to rekoh sat vremena pre proglasenja a vi se prepucavate?? niste mi jasni?

Roli

pre 7 godina

Ovo je nagrada za najboljeg izvodjaca penala i najvise simulacija, a Mesiju ide zlatna lopta za najvise driblinga i za svu proizvedenu magiju toliko sezone.

veliki strumf

pre 7 godina

Kristijano ove godine nije bio ni najbolji igrac svog kluba. Najbolji i bez sumnje najbitniji igrac Reala ne samo ove sezone vec godinama unazad je Serhio Ramos, koji je sam doneo nekoliko titula Realu. Ali, on nema takav EGO kao Ronaldo, niti je frajer koji je toliko marketinski interesantan. Kristijano nije najbitniji igrac ni svoje reprezentacije, jer nista nije odigrao na EP a Portugal je bez njega uzeo trofej. Mesi je prosle godine uzeo 4 trofeja, bez LS, dominirao je cele sezone, neuporedivo je znacajniji za svoj tim i reprezentaciju, neuporedivo je talentovaniji ali dzabe - u ovim izborima gledaju se samo titule timova i reprezentacija, a ne zaista ko je najbolji fudbaler (tako je jedne godine cak i Kanavaro bio najbolji fudbaler, sto je besmisleno).

uueee

pre 7 godina

(CR7, 9. januar 2017 20:05),

Mesi pre dvije godine dobio ZL iskljucivo zbog trofeja? haha Mesi je pre dve godine dao samo 3 gola manje od Ronalda, a bio je bolji u svemu ostalom, da ne spominjem one golove protiv Bajerna ili Bilbaa u finalu kupa kada je prosao 4-5 igraca itd... A Mesi je bio bolji i u 2016 godini sto nije sporno. I da, zlatna lopta je nagrada za najboljeg igraca, a ne najboljeg strelca ili igraca koji osvoji najvise trofeja... A Mesi je bio bolji od njega i prosle, a i pre 2 godine. To sto je Ronaldo pre 2 godine dao samo 3 gola vise od njega ne znaci da je bio i bolji igrac od njega. Inzagi je u karijeri dao vise golova od Ronaldinja pa jel to sad znaci da je i bolji igrac od njega?

zkio

pre 7 godina

A ja zlatnu loptu ne pratim od 2013. kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada

toma diploma

pre 7 godina

Uvek neko kuka, dalije bolje messi ili ronalda, pricate o statistiku ovaj je vise od ovaj. statistika ne cini najobljeg fudbalera, statistika je za ljude koj traze dokazi za nesto ucemu nemaju pojma o fudbalu.

ls

pre 7 godina

iskreno ja obozavam i mesija i ronalda.Ta granica u kojoj je mogla da se pojmi razlika izmedju ove dvojice fudbalera je odavno premasena.Jednostavno ne mozes da ih poredis .To je kao da poredis kuma i bekstvo iz šošenka.Mene kao neutralnog navijaca iz odredjenih razloga iritiraju objave tipa ronaldo penaldo i generalno nipodastavanje osvojene prestizne nagradei.Momak igra vec 6,7 godina u jednom od najvecih klubova u istoriji ovog sporta i konstantan je sto se tice forme i vrhunskih rezultata.Kriterijume ove nagrade ne zadovoljavaju magije i lepota,nego brojke i uspesi u bitnim takmicenjima.Budite malo realni.
pozdrav svim ljubiteljima fudbala

bravo

pre 7 godina

Bodovanje 5-3-1
Turan i Dani Alves dali Mesiju 10 a Kristijanu O poena.
Modric i Ramos s druge strane dali Ronaldu 10 a Mesiju 6.
Eto sta su gospoda za razliku od ovih padavicara.
Inace Ramos je glasao Ronaldo-Mesi-Inijesta. Zidan-Simeone-Enrike
Svaka mu cast. Doktor fudbala Serhio Ramos.
Ovi iz Barse su cak i na glasanju slinavi, sramota.

Bane glasao kako treba, Muslin katastrofa.

http://www.fifa.com/the-best-fifa-football-awards/official-documents/index.html

Czv

pre 7 godina

Kako je Kanavaro dobio tako je trebao i Ramos, ali Fifa mafiozi moraju dodeliti Kristijanu bitno je da se trpa Alaves, a Ramos naka resava velike utakmice to nije bitno.

Lex

pre 7 godina

2008. - Ronaldo
2009. - Messi
2010. - Snajder
2011. - Messi
2012. - Messi/Ronaldo
2013. -Ronaldo/Ribery
2014.- Neuer
2015. -Messi
2016. - Ronaldo

Da pojasnim 2012. Ronaldo je osvojio trofeje a Messi indvidualno bolji,pa procenite.A 2013. nemam sta da kazem,ne zna se koji je bio bolji.

Zlatna lopta 2008-2016 je ovako trebala izgledati!

Nebojša

pre 7 godina

Realno je zaslužio zbog osvojenih trofeja sa Realom i Portugalom.Nisam njegov fan ali da je trenutno najbolji-jeste.
(vladimir, 09. januar 2017 20:16)

Neću ulaziti u to dali je zasluženo ili ne ali po tvom kriterijumu onda isto i Pepe zaslužuje ovu nagradu.

Sab

pre 7 godina

Ovo je bila njegova godina. Bilo im je sudjeno da osvoje Evropsko prvenstvo. Gol Islanda ih je odveo na onaj deo zreba gde su bili laksi protivnici. Argentinu u finalu Kopa Amerika sahranjuje tako sto daje crveni karton igracu koji Vidala nije ni dotakao. A to tog trenutka su imali igraca vise. Cestitke od navijaca Barse.

MUSLIMANI nisu teroristi

pre 7 godina

Ne bih nesto da vredjam legendu kakva je Inijesta ali sta je on uradio da bude u timu godine, ili Pike?(Nisam ne napadajte odma) Po meni licno vise su zasluzili Kante ili mozda Mesut Ozil koji je imao sjajnu proslu sezonu i ovaj deo sezone daje golove(ako je do uspeha u Ls ni Inijfan reala esta se nije proslavio ove godine) a za defanzivca je trebao Pepe tu se sigurno i Barcini navijaci slazu posto su plakali za tim da on vise zasluzuje zlatnu loptu od Ronalda.

RoadRunner

pre 7 godina

Zasluzio posle onakve godine sto se tice trofeja, ali nikad nece moci ni kopacke da cisti Mesiju, sto se tice celokupone igre, a i statisticki je Mesi bio bolji prosle sezone.

Melenci

pre 7 godina

ZOX,naravno da dominiraju u fudbalu mi to priznajemo.Kako navijam za Real,normalno je da mi je drago zbog Luke,jer to je igracina mozak ekipe.Za Ronalda mogu samo reci,zasluzeno je najbolji.Barsa nije bila na dodeli,i to samo govori kolika je frustracija i netrpeljivost,a to nije svojstveno velikim klubovima.

dm

pre 7 godina

Ronaldo je i individualno bio najbolji prosle godine i ako nije dao vise golova od Mesija. Isto tako je Mesi 2015 godine bio bolji i ako je dao manje golova od Ronalda bilo je 52:57 ali to vam nije onda smetalo jel tako? jos jedna stvar u prosloj godini obojica su dala po 7 golova sa penala,ni manje ni vise,pa ta penaldo prozivanja stvarno i nemaju nekog smisla. A to sto je Ronaldo osvojio sa Realom i reprezentacijom samo je zecementiralo da osvoji ovo,zasluzeno i cisto kao suza. Budite realni i ako vise volite Mesija,nije pitanje zivota,cemu tolika ostrascenost i mrznja?

tapirus

pre 7 godina

Za ove sto pitaju,da li i Pepe zasluzuje ovu nagradu jer je osvjio isto sto i Ronaldo.Naravno da ne,Pepe je osvojio isto sto i Ronaldo,ali je dao oko 60ak golova manje i 20ak asistencija manje,tako da zapitajte se drugi put sta izjavljujete,smesni ste!

Amerikanac

pre 7 godina

Jaoooo sad srpski idolopoklonici ima da dozive slog, srcani i mozdani udar u isto vreme. Pa jel moguce da Mesi nije najbolji? Vidim neki osporavaju Ronaldove golove a kad Mesi kampuje u petercu i daje golove posto mu Iniesta namesti loptu na tacnu to je talenat. Zovu ga penaldo a to sto cela evropa zove barselonu uefalona jer se zna da su sudije uvek na njihovoj strani to nista. Uvek cu se secati kako su pokrali Celzi kad su Balak i Drogba hteli da polome sudiju. Koja sramota od tima.

Karim Abdul Dzabar

pre 7 godina

Zvanicno kristina penaldo,najbolji izvodjac penala na svetu
(Figo, 9. januar 2017 20:23)

Ono kada nikad u zivotu nisi igrao fudbal i mislis da je lako dati gol iz penala..

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Da li je još neko primetio da kako godine prolaze imamo sve više ljudi koji komentarima leče svoje lične frustracije i apsolutno nezadovoljstvo svojim neostvarenim životima? Napadaju se Kristijaat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kangrga, 9. januar 2017 20:59)

no Ronaldo, Mesi, Lebron, Đoković?! Šta više napisati?
Komentar poslКакве личне фрустрације, једноставно имаш неког од фаворита у тим "изборима" и то је све. За кога би ти гласао, за Хилари или Трампа? Видиш да увек можеш да изабереш и то се дешава. Хејт против Ђоковића је више усмерен ка његовим напорним фановима који су (проверено) избегавали часове физичког у школи. Такви највише воле тенис а спорт прате од 2008.

Baba Stanojka

pre 7 godina

Kao prvo, jako je glupo birati najboljeg u ekipnom sportu i kao razlog zasto je neko najbolji navoditi timski uspeh odnosno osvajanje trofeja!
Kao drugo, nemam nista protiv Modrica ali staviti ga u idealan tim je zaista podrugljivo svim ozbiljnim ljubiteljima fudbala!

lfcc K-Mir

pre 7 godina

svi sa komentara navijaci uefalone,kompleksasi,boli ih sto je opet uzeo titulu brat,a da vas pitam kako mozete da navijate za klub koji ima manju istoriju cak i od celsija?????????

antiDebil

pre 7 godina

Nezasluzeno, nije najbolji strelac !
Ne moze jedne godine da dobije nagradu onaj koji je postigao najvise golova makar nista ne osvojio a druge onaj koji nesto osvaja, ili danas ipak sve moze ?

Buffalo

pre 7 godina

@djido mova

Zasto da je da Ramosu? Jel Ramos osvojio sa njim EP? Muka mi je od ovako zavidnih ljudi. Necu da ulazim u to dal ko je bolji Mesi ili on, ali prosle sezone Ronaldo je osvojio LS i EP i zasluzuje zlatnu loptu

drago

pre 7 godina

Ivke

Da je Spanjolac u Realu bi bio sa 20, ovi bi osvojili jos 3-4 Lige Prvaka vise do sada a on bi bio bar u 5 izbora.
Trebali su ga i ovako uzeti sa 22-23 a ne tek sa 27.
Svejedno, bit ce i slijedece godine a mozda i za 2.

Grobari to smo mi

pre 7 godina

Ja ih uopšte ne shvatam.Nominuju Grizmana,Mesija i Ronalda za najboljeg fudbalera,a u timu godine umjesto Grizmana Suarez.

leptirica

pre 7 godina

Ja ih uopšte ne shvatam.Nominuju Grizmana,Mesija i Ronalda za najboljeg fudbalera,a u timu godine umjesto Grizmana Suarez.
(Grobari to smo mi, 10. januar 2017 12:22)

U timu godine su najbolji po ocjenama igrača i selektora,znači igrači koji su dobili najviše glasova. Pošto je Suarez dobio više glasova...

Vidji

pre 7 godina

Ronaldo je i individualno bio najbolji prosle godine i ako nije dao vise golova od Mesija...
(dm, 10. januar 2017 10:53). U kojoj to rubrici je bio individualno bolji? Mesi ima vise golova,duplo vise asistencija,6 x vise driblinga,vise kreiranih sansi,mnogo bolji procenat realizacije suta... bukvalno u svakoj mogucoj rubrici je ispred pa eto cisto me zanima koja je to individualna kategorija u kojoj Mesi nije bio bolji? Jedina razlika je ta sto je Ronaldo imao vise srece(Ramos i Eder) u 2016-oj.

Patrick

pre 7 godina

klubsko svetsko je osvojio u 2015oj godini, eto koliko si kompetentan.
(nista o nicemu, 10. januar 2017 09:41)

Ee nije vec je to bilo 2014 godine.

nista o nicemu

pre 7 godina

Ee nije vec je to bilo 2014 godine.
(Patrick, 10. januar 2017 11:55)

Patriče ne znam, možda ja grešim, ali grešiš i ti još više jer si uračunao Mesiju tu titulu ove 2016te godine.

nik sloter

pre 7 godina

Koliko glupa prepucavanja ko je bolji CR ili Mesi?To me podseti na prepucavanje ko je najbolji fudbaler svih vremena Pele ili Maradona?U Brazilu se recimo postavljalo pitanje i dilema da li je bolji Pele ili Garinča,a najbolji sportista Brazila bez premca je Ajrton Sena.

Beskitschemenjak

pre 7 godina

Apsolutno zasluženo, Ronaldo je najbolji igrač sveta. Ali dodelu za Zlatnu loptu ne pratim od 2010. kad je palčić Mesi dobio nagradu ispred Sneijdera. Najbolji igrač Intera, najbolji igrač Holandije, podelio prvo mesto strelaca SP-a, osvojio LŠ, prvenstveno, kup, vicešampion sveta, a Mesi ni blizu toga. E, to je bio marketing.

Ivke

pre 7 godina

Ko bre gura vise ovog Modrica, kakva je ovo sprdnja? Vidim ga jednom, ok, vidim ga drugi put ok, vidim ga opet na dodeli nekih nagrada, on kao u idealnom timu, ajde palite vise sa raspalim Modricem.

Barsa Barsa

pre 7 godina

Ova zlatna lopta je izgubila svaki smisao, pa ovde dobije igrac koji nije najbolji ni u svojoj ekipi. Ronaldo je u razini Nejmara, vise smetaju nego sto igraju. Ozbiljno ko uporedi Ronaldua sa Messijem zaista ne razume se u futbal i najbolje je da promene sport.

Tiberije

pre 7 godina

Čovek dao odlučujući gol u penal seriji a ovde kažu ucinak mu u finalu bio 0.
0 je nivo fudbalskog znanja nekih sto komentarišu stvari u koje se očigledno ne razumeju.

Sandzak

pre 7 godina

Messi dao i više golova i više asistencija i ipak osvojio 4 titule. La ligu Španski kup Superkup i Klubsko svjetsko prvenstvo i nije dovoljno iako je bio dominantan u svim titulama .
Penaldo nije bio ni najbolji igrač niti strijelac ni na EP i eto dovoljno da sjedi na klupu o da mu je poklone . Sramota!

zgslavac

pre 7 godina

А шта је то Хрватска освојила?
(Adriano_Galliani, 9. januar 2017 21:53)

Srce svih koji prate nogomet na turniru 1998., 2008., 2016., ...i zavist komšija, i to treba osvojiti!

Ketty lepotica

pre 7 godina

Osvojio je LS ali učinak u polufinalu i finalu mu je bio isto kao i moj znaci 0 ! Tako je i Portugal uzeo prvenstvo ali on se povredio u finalu posle 20 min i da je ostao do kraja ne bi nikad pobedili ! A porediti njega i Messija je stvarno smesno ali često u životu nema pravde ni za mnogo bitnije stvari....

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Ma bila je i ona godina kada se glasanje odlagalo zbog Ronalda,kada je dobio nagradu a da pri tome nije bio ni blizu nekog trofeja(sada vidim svi pominju trofeje pa zato kazem)... Sve u svemu,Perez je jak kao crna zemlja!
(Eto, 9. januar 2017 23:13)

Па то је те године, када је Португалија избацила Шведску у баражу. Разумете се у фудбал и баратате чињеницима, свака вам част! :) Једино што знате јесте да мрзите Роналда.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Честитке Роналду, ово је било очекивано и више него заслужено. Али ови тимови године, шта ће тамо Алвеш и Пике? Није ни Инијеста нешто посебно одиграо али он још и ајде, али ова двојица.. Пепе је за Пикеа Паоло Малдини.

sinkie

pre 7 godina

Kako ljudi ne shvataju da je Messi bolji fudbaler,jednostavno sve radi na terenu,kreira,ima nevjerovatan pas,daje golove,dribla,prolazi po nekoliko igraca,moze uraditi neke nemoguce stvari sa loptom....Nije odje u pitanju statistika,nego to sto Messi ima neuporedivo veci uticaj na igru....Ronaldo nije prosao jednog igraca evo vec 2 godine.Da li su ljudi toliko bezobrazni ili lazu sami sebe,ja srvarno be znam.Pa to svako normalan vidi koliko je Messi bolji fudbaler,koliko ima vise magije u nogama.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada
(top, 9. januar 2017 23:19)

То за Риберија је био спин, какав црни Рибери поред живог Робена који је за класу бољи од Френка. То је само олакшало победу Кристијану Роналду.

top

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada

Lex

pre 7 godina

2008. - Ronaldo
2009. - Messi
2010. - Snajder
2011. - Messi
2012. - Messi/Ronaldo
2013. -Ronaldo/Ribery
2014.- Neuer
2015. -Messi
2016. - Ronaldo

Da pojasnim 2012. Ronaldo je osvojio trofeje a Messi indvidualno bolji,pa procenite.A 2013. nemam sta da kazem,ne zna se koji je bio bolji.

Zlatna lopta 2008-2016 je ovako trebala izgledati!

barcaforca

pre 7 godina

(veliki strumf, 9. januar 2017 20:49
Druze, nemoj se previse nervirati..Nemoj da odgovaras ovoj decurliji koji se pale na CR7 i njegovu frizuru.Ne treba covek biti strucnjak da vidi koliko je Mesi svetlosnih godina ispred Ronalda, svih ovih godina, to malo dete vidi.Apelujem na sve navijace Barse da se uzdrze komentarisanja na temu Ronalda i Reala.Jednog dana ce sve izaci na videlo i ovaj kancer fudbala ce biti odstranjen iskreno se nadam

sasa jokic

pre 7 godina

Nikada on nece biti bolji fudbaler od Mesija, nikada. Ali Nike i Peres cine svoje....Ako procamo o ucinku klubova i reprezentacija onda OK, ali on indovidualno....ko igra fudbal zna o zemu pricam.

Djordje NS

pre 7 godina

Ako mi, koji znamo već nekoliko godina da je CR7 najbolji fudbaler sveta, ne možemo to da objasnimo ovim ovde klincima komentatorima evo i zvaničnog objašnjenja od svih relevantnih fudbalskih institucija.
Ćao klinci i nemojte puno da mi se nervirate... Cmok.

CR7

kia95

pre 7 godina

nezasluzeno al ajde. ako ćemo stvarno da gledamo individualnu igru mesi je daleko ispred pogotovo ako uzmemo u obzir da nijedan trofej nije uzet zahvaljujući Ronaldu već sreći, ramosu, lakom rasporedu itd

jedan koji bi da se zapita šta izjavljuje

pre 7 godina

Za ove sto pitaju,da li i Pepe zasluzuje ovu nagradu jer je osvjio isto sto i Ronaldo.Naravno da ne,Pepe je osvojio isto sto i Ronaldo,ali je dao oko 60ak golova manje i 20ak asistencija manje,tako da zapitajte se drugi put sta izjavljujete,smesni ste!
(tapirus)

Znaš li koliko je asistencija Pepe prekinuo i koliko golova je sprečio? Tu je sigurno mnogo bolji od Ronalda, bar toliko koliko je Ronaldo u asistencijama i postignutim golovima! Eto, smešan sam...

Baba Stanojka

pre 7 godina

Kao prvo, jako je glupo birati najboljeg u ekipnom sportu i kao razlog zasto je neko najbolji navoditi timski uspeh odnosno osvajanje trofeja!
Kao drugo, nemam nista protiv Modrica ali staviti ga u idealan tim je zaista podrugljivo svim ozbiljnim ljubiteljima fudbala!

tapirus

pre 7 godina

Za ove sto pitaju,da li i Pepe zasluzuje ovu nagradu jer je osvjio isto sto i Ronaldo.Naravno da ne,Pepe je osvojio isto sto i Ronaldo,ali je dao oko 60ak golova manje i 20ak asistencija manje,tako da zapitajte se drugi put sta izjavljujete,smesni ste!

cileanci

pre 7 godina

Ako gledamo ko je sta uradio sa reprezentacijom i sa klubom ovako bi trebalo da izgleda

1.Ronaldo
2.Pepe
3.Ramos
4.Bale
5.Vidal
6.Claudio Bravo
7.Sancez
8.Suarez
9.Messi

Mesi tek na 9 mestu.
CR7 i Pepe imaju pored rezultata Reala (koji je bolji od rezultata Barse) i uspeh sa reprezentacijom.
Cilenaci pobedili Argentinu, samim tim je i u redu da budu ispred.
Suarez dao vise golova i bio najbolji strelac i on je ok.

A vi bi ste da gurnete Lea na prvo mesto, pa to nije ok!?
Ja bih cak i Vardija gurnuo na 9.mesto cisto da Mesi bude 10-i

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Hrvati po obicaju dominiraju... Modric srce i dusa najbolje momcadi svijeta..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zox, 9. januar 2017 20:29)

А шта је то Хрватска освојила?

Eto

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada
(top, 9. januar 2017 21:51)
Ma bila je i ona godina kada se glasanje odlagalo zbog Ronalda,kada je dobio nagradu a da pri tome nije bio ni blizu nekog trofeja(sada vidim svi pominju trofeje pa zato kazem)... Sve u svemu,Perez je jak kao crna zemlja!

hmmm

pre 7 godina

2013 godina: Mesi ima trofeje, a Ronaldo golove, a navijaci Reala govore da trofeji nisu bitni i da je Ronaldo bolji. 2016 godina; Ronaldo ima trofeje, a Mesi golove, a navijaci Reala govore da su bitni trofeji, a ne golovi, asistencije itd... Sta reci? Sto je najsmijesnije Ronaldo je dobio zlatnu loptu i 2013 i 2016 godine..

Uki

pre 7 godina

Ok za Ronalda, stvarno je bio dobar i osvajao je trofeje ako nista drugo tu recimo nema dileme ali kako je i dalje Neuer ispred De Gea, kako je Kros ispred Pogbe ? E to mi vec nije jasno kako su birali. O tome kako je Dani Alves izabran tek to necu da komentarisem. Ovo nije nikakv heat ali jednostavno nije mi jasan kriterijum ocena.

Roli

pre 7 godina

Ovo je nagrada za najboljeg izvodjaca penala i najvise simulacija, a Mesiju ide zlatna lopta za najvise driblinga i za svu proizvedenu magiju toliko sezone.

uueee

pre 7 godina

(CR7, 9. januar 2017 20:05),

Mesi pre dvije godine dobio ZL iskljucivo zbog trofeja? haha Mesi je pre dve godine dao samo 3 gola manje od Ronalda, a bio je bolji u svemu ostalom, da ne spominjem one golove protiv Bajerna ili Bilbaa u finalu kupa kada je prosao 4-5 igraca itd... A Mesi je bio bolji i u 2016 godini sto nije sporno. I da, zlatna lopta je nagrada za najboljeg igraca, a ne najboljeg strelca ili igraca koji osvoji najvise trofeja... A Mesi je bio bolji od njega i prosle, a i pre 2 godine. To sto je Ronaldo pre 2 godine dao samo 3 gola vise od njega ne znaci da je bio i bolji igrac od njega. Inzagi je u karijeri dao vise golova od Ronaldinja pa jel to sad znaci da je i bolji igrac od njega?

CVAC EGG

pre 7 godina

Mesi nije dobio nagradu pa sta?
Najbolji strelac Barselone je Suarez.

Zamislite da je Mesi dobio nagradu???

Da li bi bilo moguce da najbolji igrac kluba i reprezentacije, ciji su timovi osvojili LS, SK prvenstvo,SK Evrope i EURO, igrac koji je je dao het trik gradskom rivalu, het trik u finalu SK prvenstva, koji je gurao Portugal do finala, Real do 1/2 finala, igrac ciji je klub uzeo 4 boda u El Klasiku ove sezone (oba na Kamp Nou), igrac ciji je klub doziveo samo 2 poraza u 2016!?i igrac ciji klub ima 5(8) bodova viska trenutno na tabeli u odnosu na klub rivala za nagradu???
Pa naravno da ne bi bilo moguce i ne bi bilo u redu.
Ovako ,manja je steta sto je Ronaldo dobio nego da je dobio Mesi.

Ante

pre 7 godina

Pored zivog Mesija ovaj uzima zlatnu loptu..
(Aleksa, 09. januar 2017 20:22)
Pa ne uzima za životno djelo već za 2016. godinu kad ćete pojedinci više shvatit?! Naravno da je messi najbolji ali realno Ronaldo je više zaslužio za 2016. Ili po vama svake godine dajemo messiju bez obzira na postignuće?

Riječanin

pre 7 godina

Ovi izbori su toliko jadni i dosadni a kad su tolike pare u igri svi se sad razumiju u nogomet i svi su nekad bili talenti,a iz kuće u djetinjstvu izašli nisu sa ekipom u kvartu odigrat nogomet.Ipak znalci znaju tko je Mesija i igrači poput njega a Ronaldo i snobovi na silu se promovišu na račun nekih drugih igrača.Na šta je nogomet spao kad takvi se proglašavaju najboljim a driblat ne znaju.

top

pre 7 godina

Zlatnu loptu ne pratim od 2013. Kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada

Amerikanac

pre 7 godina

Jaoooo sad srpski idolopoklonici ima da dozive slog, srcani i mozdani udar u isto vreme. Pa jel moguce da Mesi nije najbolji? Vidim neki osporavaju Ronaldove golove a kad Mesi kampuje u petercu i daje golove posto mu Iniesta namesti loptu na tacnu to je talenat. Zovu ga penaldo a to sto cela evropa zove barselonu uefalona jer se zna da su sudije uvek na njihovoj strani to nista. Uvek cu se secati kako su pokrali Celzi kad su Balak i Drogba hteli da polome sudiju. Koja sramota od tima.

presheva

pre 7 godina

Barsa Barsa, 9. januar 2017 20:27)

Jbg malo ste u frci vi barcenolisti razumem te trenutno prolazite skroz jedan tezak period i sto je najgore vec ste prisebi da polako uzima.na ruke sve real pa ne znate kako da se ispraznite a jedina uteha ostalo vam i ostace ovo da hvalite messija. bicete tamo gde vam je mesto jedino molite se da valencija atmd i jos koja treca ekipa bude u formi igracete za treco mesto kao ste do neki 2005 dok niste poceli u klubu da dovedete sudije

CR7

pre 7 godina

Ronaldo je osvojio, procurele informacije u 19:38.
Dobro, znalo se od Eura da osvaja.
Najbolji igrac svoje ekipe i reprezentacije u LS odnosno na EURU.
2 El klasika, oba na Kamp Nou, Real odneo 4 boda.
Gradski derbi, Ronaldo het trik.
Het trik u finalu SK prvenstva.
Cak je i njegova ekipa osvojila SK Evrope iako nije igrao.

Pre dve godine iako je Ronaldo imao vise golova Mesi je uzeo trofej iskljucivo zbog trofeja.
Ovog puta je obrnuto.
Svim normalnim i realnim ljubiteljima fudbala je ovo jasno, osim par izuzetaka...
(CR7, 9. januar 2017 19:42)

Sad ce opet neki da pisu Perez namestio/kupio i slicne gluposti.
To su vam obicni trolovi - hejteri.
Isti ti su pre dve godine brbljali Ronaldo, Ronlado pa su opet pogresili iako sam im skretao paznju.
Oni ustvari nikad i nisu u pravu, jer su uvek kontrasi.
Znaju sta je istina ali obrnu/spinuju, istroluju prvo sami sebe pa svaki dan ubedjuju druge.

Spodoba1

pre 7 godina

Realno je Mesi kompletniji i bolji igrac, ali s obzirom na ovakve sezone u kojima je po statistici (golovi i asistencije) razlika mala Ronaldo je zasluzio trofeje zbog reprezentacije i kluba. Mozda bi trebalo distancirati ucinak igraca i trofeje ali to je tako za sada. Inace simpatizer sam Reala a Mesi mi je mnogo drazi igrac, mislim da sam jedan od rijetkih sa takvim stavovima(osjecajima.)

akajea

pre 7 godina

Uuuu gle ove rasprave vatrenih navijača Barse i Reala, koliko ste puta uživo bodrili vaš klub na Bernabeu i Kamp Nou? (valjam se od smeha)

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Da li je još neko primetio da kako godine prolaze imamo sve više ljudi koji komentarima leče svoje lične frustracije i apsolutno nezadovoljstvo svojim neostvarenim životima? Napadaju se Kristijaat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kangrga, 9. januar 2017 20:59)

no Ronaldo, Mesi, Lebron, Đoković?! Šta više napisati?
Komentar poslКакве личне фрустрације, једноставно имаш неког од фаворита у тим "изборима" и то је све. За кога би ти гласао, за Хилари или Трампа? Видиш да увек можеш да изабереш и то се дешава. Хејт против Ђоковића је више усмерен ка његовим напорним фановима који су (проверено) избегавали часове физичког у школи. Такви највише воле тенис а спорт прате од 2008.

nista o nicemu

pre 7 godina

Ja na njegovommestu bih nakon ceremonije pozvao Ramosa i dao mu nagradu, ako bar malo obraza ima.
(djido mova, 09. januar 2017 20:23)

Posto Mesi nije pozvao Cavija i Inijestu ne mora ni on Ramosa.

Melenci

pre 7 godina

ZOX,naravno da dominiraju u fudbalu mi to priznajemo.Kako navijam za Real,normalno je da mi je drago zbog Luke,jer to je igracina mozak ekipe.Za Ronalda mogu samo reci,zasluzeno je najbolji.Barsa nije bila na dodeli,i to samo govori kolika je frustracija i netrpeljivost,a to nije svojstveno velikim klubovima.

Sab

pre 7 godina

Ovo je bila njegova godina. Bilo im je sudjeno da osvoje Evropsko prvenstvo. Gol Islanda ih je odveo na onaj deo zreba gde su bili laksi protivnici. Argentinu u finalu Kopa Amerika sahranjuje tako sto daje crveni karton igracu koji Vidala nije ni dotakao. A to tog trenutka su imali igraca vise. Cestitke od navijaca Barse.

veliki strumf

pre 7 godina

Kristijano ove godine nije bio ni najbolji igrac svog kluba. Najbolji i bez sumnje najbitniji igrac Reala ne samo ove sezone vec godinama unazad je Serhio Ramos, koji je sam doneo nekoliko titula Realu. Ali, on nema takav EGO kao Ronaldo, niti je frajer koji je toliko marketinski interesantan. Kristijano nije najbitniji igrac ni svoje reprezentacije, jer nista nije odigrao na EP a Portugal je bez njega uzeo trofej. Mesi je prosle godine uzeo 4 trofeja, bez LS, dominirao je cele sezone, neuporedivo je znacajniji za svoj tim i reprezentaciju, neuporedivo je talentovaniji ali dzabe - u ovim izborima gledaju se samo titule timova i reprezentacija, a ne zaista ko je najbolji fudbaler (tako je jedne godine cak i Kanavaro bio najbolji fudbaler, sto je besmisleno).

MUSLIMANI nisu teroristi

pre 7 godina

Ne bih nesto da vredjam legendu kakva je Inijesta ali sta je on uradio da bude u timu godine, ili Pike?(Nisam ne napadajte odma) Po meni licno vise su zasluzili Kante ili mozda Mesut Ozil koji je imao sjajnu proslu sezonu i ovaj deo sezone daje golove(ako je do uspeha u Ls ni Inijfan reala esta se nije proslavio ove godine) a za defanzivca je trebao Pepe tu se sigurno i Barcini navijaci slazu posto su plakali za tim da on vise zasluzuje zlatnu loptu od Ronalda.

nista o nicemu

pre 7 godina

Messi dao i više golova i više asistencija i ipak osvojio 4 titule. La ligu Španski kup Superkup i Klubsko svjetsko prvenstvo i nije dovoljno iako je bio dominantan u svim titulama .
Penaldo nije bio ni najbolji igrač niti strijelac ni na EP i eto dovoljno da sjedi na klupu o da mu je poklone . Sramota!
(Sandzak, 09. januar 2017 20:26)

klubsko svetsko je osvojio u 2015oj godini, eto koliko si kompetentan.

Nebojša

pre 7 godina

Realno je zaslužio zbog osvojenih trofeja sa Realom i Portugalom.Nisam njegov fan ali da je trenutno najbolji-jeste.
(vladimir, 09. januar 2017 20:16)

Neću ulaziti u to dali je zasluženo ili ne ali po tvom kriterijumu onda isto i Pepe zaslužuje ovu nagradu.

Borac sreće

pre 7 godina

Uđeš u komentare, vidiš primitivne stručnjake, odeš. Hvala Bogu svi ste vi uspešniji, svi ste vi ostvareni, i svi ste vrsni kritičari. Tuga. Čestitam Ronaldu, i želim i njemu i svim igračima sve najbolje u daljoj karijeri.

drago

pre 7 godina

Ivke

Da je Spanjolac u Realu bi bio sa 20, ovi bi osvojili jos 3-4 Lige Prvaka vise do sada a on bi bio bar u 5 izbora.
Trebali su ga i ovako uzeti sa 22-23 a ne tek sa 27.
Svejedno, bit ce i slijedece godine a mozda i za 2.

323

pre 7 godina

cemu glasanje, mesi ne dolazi na proslavu prema tome sve je jasno? pa oni to znaju unapred...
(323, 9. januar 2017 18:47)

ja to rekoh sat vremena pre proglasenja a vi se prepucavate?? niste mi jasni?

bravo

pre 7 godina

Bodovanje 5-3-1
Turan i Dani Alves dali Mesiju 10 a Kristijanu O poena.
Modric i Ramos s druge strane dali Ronaldu 10 a Mesiju 6.
Eto sta su gospoda za razliku od ovih padavicara.
Inace Ramos je glasao Ronaldo-Mesi-Inijesta. Zidan-Simeone-Enrike
Svaka mu cast. Doktor fudbala Serhio Ramos.
Ovi iz Barse su cak i na glasanju slinavi, sramota.

Bane glasao kako treba, Muslin katastrofa.

http://www.fifa.com/the-best-fifa-football-awards/official-documents/index.html

zkio

pre 7 godina

A ja zlatnu loptu ne pratim od 2013. kad je padavičar dobio nagradu ispred Riberija. Najbolji igrač Bajerna, najbolji igrač Francuske, najbolji igrač Bundeslige (zvanično), najbolji igrač Evrope (zvanično), osvojio LŠ, prvenstvo, kup, asistirao petom Robenu za gol u finalu LŠ, a Ronaldo ni blizu svega toga. E, toooo je bio marketing. Najsmešnija dodela zlatne lopte ikada

leptirica

pre 7 godina

Ko bre gura vise ovog Modrica, kakva je ovo sprdnja? Vidim ga jednom, ok, vidim ga drugi put ok, vidim ga opet na dodeli nekih nagrada, on kao u idealnom timu, ajde palite vise sa raspalim Modricem.
(Ivke, 09. januar 2017 22:18)

Cijeli svijet se urotio i gura Modrića. Ja isto ne razumijem kako je svijetu promaklo tvoje "strucno" mišljenje.

Patrick

pre 7 godina

klubsko svetsko je osvojio u 2015oj godini, eto koliko si kompetentan.
(nista o nicemu, 10. januar 2017 09:41)

Ee nije vec je to bilo 2014 godine.

Vidji

pre 7 godina

Ronaldo je i individualno bio najbolji prosle godine i ako nije dao vise golova od Mesija...
(dm, 10. januar 2017 10:53). U kojoj to rubrici je bio individualno bolji? Mesi ima vise golova,duplo vise asistencija,6 x vise driblinga,vise kreiranih sansi,mnogo bolji procenat realizacije suta... bukvalno u svakoj mogucoj rubrici je ispred pa eto cisto me zanima koja je to individualna kategorija u kojoj Mesi nije bio bolji? Jedina razlika je ta sto je Ronaldo imao vise srece(Ramos i Eder) u 2016-oj.

matke

pre 7 godina

Koja je logika da Grizman ne bude u timu godine a među tri najbolja je na svetu?
Ajde da skapiram da je dva napadača u timu sveta ali ima ih 3...

kangrga

pre 7 godina

Da li je još neko primetio da kako godine prolaze imamo sve više ljudi koji komentarima leče svoje lične frustracije i apsolutno nezadovoljstvo svojim neostvarenim životima? Napadaju se Kristijano Ronaldo, Mesi, Lebron, Đoković?! Šta više napisati?

ls

pre 7 godina

iskreno ja obozavam i mesija i ronalda.Ta granica u kojoj je mogla da se pojmi razlika izmedju ove dvojice fudbalera je odavno premasena.Jednostavno ne mozes da ih poredis .To je kao da poredis kuma i bekstvo iz šošenka.Mene kao neutralnog navijaca iz odredjenih razloga iritiraju objave tipa ronaldo penaldo i generalno nipodastavanje osvojene prestizne nagradei.Momak igra vec 6,7 godina u jednom od najvecih klubova u istoriji ovog sporta i konstantan je sto se tice forme i vrhunskih rezultata.Kriterijume ove nagrade ne zadovoljavaju magije i lepota,nego brojke i uspesi u bitnim takmicenjima.Budite malo realni.
pozdrav svim ljubiteljima fudbala

RoadRunner

pre 7 godina

Zasluzio posle onakve godine sto se tice trofeja, ali nikad nece moci ni kopacke da cisti Mesiju, sto se tice celokupone igre, a i statisticki je Mesi bio bolji prosle sezone.

antiDebil

pre 7 godina

Nezasluzeno, nije najbolji strelac !
Ne moze jedne godine da dobije nagradu onaj koji je postigao najvise golova makar nista ne osvojio a druge onaj koji nesto osvaja, ili danas ipak sve moze ?

Czv

pre 7 godina

Kako je Kanavaro dobio tako je trebao i Ramos, ali Fifa mafiozi moraju dodeliti Kristijanu bitno je da se trpa Alaves, a Ramos naka resava velike utakmice to nije bitno.

lfcc K-Mir

pre 7 godina

svi sa komentara navijaci uefalone,kompleksasi,boli ih sto je opet uzeo titulu brat,a da vas pitam kako mozete da navijate za klub koji ima manju istoriju cak i od celsija?????????

Buffalo

pre 7 godina

@djido mova

Zasto da je da Ramosu? Jel Ramos osvojio sa njim EP? Muka mi je od ovako zavidnih ljudi. Necu da ulazim u to dal ko je bolji Mesi ili on, ali prosle sezone Ronaldo je osvojio LS i EP i zasluzuje zlatnu loptu

toma diploma

pre 7 godina

Uvek neko kuka, dalije bolje messi ili ronalda, pricate o statistiku ovaj je vise od ovaj. statistika ne cini najobljeg fudbalera, statistika je za ljude koj traze dokazi za nesto ucemu nemaju pojma o fudbalu.

dm

pre 7 godina

Ronaldo je i individualno bio najbolji prosle godine i ako nije dao vise golova od Mesija. Isto tako je Mesi 2015 godine bio bolji i ako je dao manje golova od Ronalda bilo je 52:57 ali to vam nije onda smetalo jel tako? jos jedna stvar u prosloj godini obojica su dala po 7 golova sa penala,ni manje ni vise,pa ta penaldo prozivanja stvarno i nemaju nekog smisla. A to sto je Ronaldo osvojio sa Realom i reprezentacijom samo je zecementiralo da osvoji ovo,zasluzeno i cisto kao suza. Budite realni i ako vise volite Mesija,nije pitanje zivota,cemu tolika ostrascenost i mrznja?

Grobari to smo mi

pre 7 godina

Ja ih uopšte ne shvatam.Nominuju Grizmana,Mesija i Ronalda za najboljeg fudbalera,a u timu godine umjesto Grizmana Suarez.

Karim Abdul Dzabar

pre 7 godina

Zvanicno kristina penaldo,najbolji izvodjac penala na svetu
(Figo, 9. januar 2017 20:23)

Ono kada nikad u zivotu nisi igrao fudbal i mislis da je lako dati gol iz penala..

kangrga

pre 7 godina

@Adriano Galiani
Jedno je imati favorita u izboru i to je sasvim ok ali je drugo pisati za CR7 da je Kristina i Penaldo, za Mesija da je Lesi i Gdesi a Lebron je Leflop, sirovina i slično...Iz takvih omalovažavajućih komenatara jednostavno isijava neko zlo a ti si pametan momak pa ćeš shvatiti kakvi ljudi u globalu ostavljaju ovde komentare. Čast izuzecima naravno.

nik sloter

pre 7 godina

Koliko glupa prepucavanja ko je bolji CR ili Mesi?To me podseti na prepucavanje ko je najbolji fudbaler svih vremena Pele ili Maradona?U Brazilu se recimo postavljalo pitanje i dilema da li je bolji Pele ili Garinča,a najbolji sportista Brazila bez premca je Ajrton Sena.

leptirica

pre 7 godina

Ja ih uopšte ne shvatam.Nominuju Grizmana,Mesija i Ronalda za najboljeg fudbalera,a u timu godine umjesto Grizmana Suarez.
(Grobari to smo mi, 10. januar 2017 12:22)

U timu godine su najbolji po ocjenama igrača i selektora,znači igrači koji su dobili najviše glasova. Pošto je Suarez dobio više glasova...

nista o nicemu

pre 7 godina

Ee nije vec je to bilo 2014 godine.
(Patrick, 10. januar 2017 11:55)

Patriče ne znam, možda ja grešim, ali grešiš i ti još više jer si uračunao Mesiju tu titulu ove 2016te godine.