Tenis 139

Subota, 10.09.2016.

03:40

Sada i na US openu – Vavrinka sa Novakom za titulu!

Švajcarski teniser Stan Vavrinka igraće protiv Novaka Đokovića u finalu US opena, posle trijumfa nad Keijem Nišikorijem.

Sada i na US openu – Vavrinka sa Novakom za titulu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

139 Komentari

Sortiraj po:

Beobrad

pre 7 godina

Oba poraza od Vavrinke, Novak je doziveo na isti nacin!
U oba meca(AO i RG), Nole je igrao pasivan tenis, dok je Vavrinka igrao agresivno sa mnogo vinera.
Upravo Novak mora tako da igra, prosto mora da pusti ruku i ide po vinere, u suprotnom, bice kao i u prethodna dva pomenuta meca!
Nole sigurno to zna i nece dvaput ponoviti istu gresku!
Srecno brate Novace!

Goran

pre 7 godina

Posto je Marej izgubio ovo je najbolje finale. Novak je izgubio u Parizu od Vavrinke jer je svi kazu bio umoran. Sada je odmran i trebao bi pobijediti da jos jedom potvrdi svoju dominacoju. Ako izgubi onda cemo morati da kritikujemo Wilandera.

Bolje

pre 7 godina

Ja ovako vidim finale, znači nek Stan i igra igru sa RGsa iz 2015, teško da može bolje, ali on je u onom meču imao dosta padova, a nisu mu se obili o glavu jer je bio svježina od Novaka. Sve šanse koje je imao Novak su propale zbog izmorenosti. Tako da se nebih složio sa većinom koja misli da Stan dobija lagano. Ali bit će gužve

Srle

pre 7 godina

Novak ne sme da odigra pasivno inace moze da izgubi. Ako odigra kako zna 3-0 ili 3-1 za Novaka tako da sve zavisi od njega samog. Sad mora da se skoncentrise i odigra najbolji mec posto ono protiv Monfisa nije bilo najbolje. Slabo kretanje i namestanje za udarac, losi dropovi i slabiji servis. Nadam se da Novak kao i na ostalim vecim turnirima cuva najbolje za kraj i podize formu. Dok je Stan vec na maksimumu. Neka misli kako Novak lose igra i slusa Vilandera kako je favorit.

Jumko2

pre 7 godina

Zvrkiju i slicnima, molim redakciju da objavi

No1e je cudo od coveka, vanzemaljac, Srbin, nas covek, ponos i dika svih normalnih ljudi koji vole tenis. Kakav to covek treba biti i ne postovati dostignuca, a i standarde, koje No1e rusi i postavlja. Veliki pozdrav svima :))
(mornarpopaj1966, 10. septembar 2016 11:15)

Sve ok ali SRBIN?????

rejnald

pre 7 godina

Nole ce u nedelju igrati svoje 7 finale US opena,to je jedno vise nego li sto je igrao u Australiji koju je osvojio svih 6X...A ocekivati da Wawrinka osvoji svoj treci GS u svom trecem finalu pa onda bi on bio najsrecniji teniser koji je ikada igrao ovaj sport!!!...On je igrac koji je osvojio samo jedan jedini masters i pretezno turnire iz serije 250...Nolev trud i rad mora biti nagradjen kao vrhunac odlicne igre koju pruza u ove 2 godine,koju ce zaokruziti sa 13GS,tako mora biti,sve vodi ka tome?...I naravno da ostvari jubilarnu 20 pobedu protiv ovog tenisera.

rf goat my ass

pre 7 godina

Hoćemo li doživeti da Novak jedno finale slema odigra sa mlađim od sebe, a evo već 30-tu gazi? Hoćemo li doživeti da Novak jedno finale slema odigra sa nekim ko je prvi put u finalu, kao npr Endi sa Raonićem ili Federer sa Filipusisom, Bagdatisom, Gonzalesom, Soderlingom, mladim Novakom i Endijem? Eeej, Federer 6 slemova uzeo protiv debitanata u finalu, najsrećniji teniser u istoriji, dame i gospodo!

gandra

pre 7 godina

Bice veoma tesko ali srecom Novak nema pritisak kao na RG,i bolje je sto se juce mucio nego da to bude u finalu.Nadam se pobedi Novaka.

Dynamic

pre 7 godina

"to će biti 24. epizoda velikog rivalstva u kojem Novak vodi 19-4"

Da bas veliko rivalstvo....

Jok i nije. U Melburnu su tri godine zaredom igrali u pet setova, 2013-te pet setova na U.S Openu, i finale Rolan Garosa. Pogotovu će predstojeće finale biti čupavo.
Na gren slemovima i najveće rivalstvo koje Novak ima u zadnje vreme. Da mu nije Mari možda veći rival? Pa lik ga nije dobio 3 godine na slemu

Ricky

pre 7 godina

Veliki problem ima Novak sa bekend slajsom Vavrinke na bekend Novakov, taj udarac odlucuje mec sutra. Mora Nole taj udarac da maksimalno neutralizuje...

labud

pre 7 godina

Kako ce da mu se osvete svi oni medicali i nepotrebna masiranja u nameri da dekoncetrise protivnika. Inace ovaj turnir ce biti upamcen kao sramni prolszak do finala. I zato ce Vavrinka da gs pocisti.

Ludi Milojko

pre 7 godina

Samo jedna informacija od 2. februara 2004.g. se na 1. mestu ATP liste smenjuju samo 3 igrača Federer (302 nedelje), Nadal (141 nedelje), Djoković 215 (nedelja) sve ostalo je priča...

Robert

pre 7 godina

Bice odlican mec. Ako Nole opet bude igrao vez servisa,a Sten krene da pogadja sve sto pozeli, bice bas tesko.
(Mile, 10. septembar 2016 09:06)
------------

Ne, Mile, to ce onda biti demoliranje Novaka. Tesko ce biti ako obojicu sluze svi udarci, tada cemo imati mec. :)

бт

pre 7 godina

Komentator Damir Ceronja objašnjava nadimak " Stanimal" ljudima koji ne znaju engleski : "To je kao da se neko preziva Otinja, pa da ga zovu Životinja"

:-D
ZVIIIZ, 10. septembar 2016 04:21)

Уствари, као да се неко зове Живко а зову га Животиња.

Patrik

pre 7 godina

@akrobata

Ma jako smaraju sa tim Vilanderom a pola njih nije ni pratilo tenis kad je Mac bio aktivan teniser a cetvrtina ih se nije ni rodila tada.Cista demagogija vecina komentara,nista vise.

goran

pre 7 godina

Veoma je tesko i nezahvalno prognozirati ishod ovog duela, mada Novak je ipak po meni blagi favorit iz mnogo razloga, Wawrinka je tip igraca kojeg ako krene veoma ga je tesko gotovo i nemoguce zaustaviti, ali to ne bi trebalo da brine Novaka jer ako Novak bude bio na svom najboljem nivou (a nema razloga da ne bude jer igra finale,gde ce verujem dati sve od sebe) Wawrinka nece moci dugo da drzi maksimum u poenima i razmenama i ukoliko Novak uspe da izdrzi njegov nalet onda cega na iskustvo i rutinu jednostavno slomiti ,jer pored (ponekad) neverovatne igre i asortimana udaraca koje Stan poseduje,on je poznat je i po tome da ume veoma cesto psihicki da padne, sto je samim tim to i velika sansa za Novaka da ga slomi svojim ritmom, mada opet mnogo toga ce zavisiti i od uslova na terenu ukoliko bude velika vlaznost kao sinoc protiv Monfisa onda se Wawrinki sanse naglo povecavaju jer on po meni mnogo lakse podnosi vrucinu od Novaka, mada Novak je cudo sam po sebi koliko puta smo ga dosad samo otpisivali u finalima protiv Federera a onda bi se on u finalu uzdigao i prikazao ubedljivo najbolju partiju na turniru i na kraju suvereno uzeo trofej !

?

pre 7 godina

Polomice Vavrinka ovog foliranta iz Monaka, kod njega ne prolaze mentalne igrice sa medicinskim pauzama i folirantske bolne grimase kad ne ide. Unistio ga je na AO, ponizio ga na RG, sad ce ga urnisati na USO i to rutinski. Djokovic je nezasluzeno u finalu, svi protivnici bili povredjeni, ovaj USO je najsramotniji turnir u istoriji tenisa. Vavrinka pobedjuje i salje ovog licemera u ruznu proslost. Lepo sam rekao posle RG da Novak vise NIKADA nece osvojiti GS.

Zoran

pre 7 godina

Vavrinka je najteži protivnik kojeg je Đoković mogao da dobije u finalu (uz ovakav žreb). Umoran nije a ako nije povređen (nadam se), ne može se ponoviti finale RG 2015 - to biva samo jednom. Zna da ne sme da se vuče po terenu, da stoji predaleko kao onda i da se previše nervira. Što duži poeni, udaranje po 100 puta levo-desno sa puno tempa i Vavrinka će kraće izdržati.

Samo ako nije povređen, dobiće ovo ma kako teško bilo. Onda neka objavi da je povređen i pauzira do kraja sezone. Vreme mu je da uzme duži odmor ako misli da igra vrhunski tenis još nekoliko godina.

Srećno Nole!

Patrik

pre 7 godina

U koliko sati je finale?Ma nema veze i da je u 4 po nasem vremenu,moram i hocu da podrzim buduceg osvajaca US opena,odlicnog Stanislasa Stena Vavrinku,novog Federera.

pustite komentar

pre 7 godina

Kao i uvek navijam za Novaka .... ali da izgubi ! he he he
(Zvrki, 10. septembar 2016 08:49)

I kao i uvek,ti ćeš izgubiti. Hehehehe. E moj ti,koliko prost moras biti....ma ne zasluzujes slova.

mornarpopaj1966

pre 7 godina

Zvrkiju i slicnima, molim redakciju da objavi

No1e je cudo od coveka, vanzemaljac, Srbin, nas covek, ponos i dika svih normalnih ljudi koji vole tenis. Kakav to covek treba biti i ne postovati dostignuca, a i standarde, koje No1e rusi i postavlja. Veliki pozdrav svima :))

Jumko2

pre 7 godina

Ko god osvoji bice zasluzeno. Ja Sam fed fan, ali Novak je najbolji ikad! fed je tu 2....... Stan sa normanom je procvetap ,jel I dalje gospodio tvrsite da je stan SLUCAJAN slem pobednik????!! Ko god pobedi, zasluzeno ce biti.Fakat ostaje da Novak I sten aa najboljim tenisom, mozda su I najbolji na turu. Na kraju, do 2012 wawrinka nije imao cetvrtfinalw na nekom slemu ,vidite ga sad..... Dobar je stan ,uzasno nwkonstantan ali kad udje u ritam to je poezija.Novaku je wawrinka najveci rival na slemovima ,nek bolji pobedi, ko god osvoji zasluzeno ce biti??? Srecno obojici!!!…!! lkll
(stan the man, 10. septembar 2016 09:50)

Ja sam Novak fan, ali Fed je najbolji ikad!

Zoran

pre 7 godina

Pre neki dan svi su se spremali za finale ovim recima- Nedelja 22sati ja pred televizor, a nasuprot Novaku Škot ili div iz Tandila.
Sada izlazi da su svi predvideli finale protiv Stena.
VERUJEM U POBEDU.

Wong

pre 7 godina

Ranije sam mislio da je bitno da Nole zapne svom snagom u prvom setu i da stekne psihološku prednost, ali nije tako. Kao prvo, Stan nije slabić koji pada u beznađe nakon što izgubi set-dva. Ja mislim da prvi set treba staviti na kocku i posvetiti ga isključivo tome da se Stan izmori. Pa ako Novaku krene servis, ubiće dvije muve jednim udarcem - uzeće prvi set i izmoriti Stana. Ali je najbitnije ovo drugo.
Stan je jednostavno fizički najjači i najizdržljiviji teniser ove ere, i kada mu dođe dan (a nadam se da mu sjutra neće biti), ti njega ne možeš tehnikom lomit. Nole je najveću grešku napravio onda na RG, kada je pokušao da ga navede na neiznuđene greške. Umjesto toga, potrebno je okrenuti Stanovu snagu protiv njega samoga i lomiti mu upravo to jedino oružje koje ima - snagu! Dakle, ako Novak procijeni da je Stanu dobar dan (ne daj Bože), treba staviti prvi set na kocku i lomiti ga, tjerati ga da trči od linije do linije. Znam da to mora donekle umoriti i Novaka, ali Novak to može kompenzovati tehnikom, a Stan nema čime - on od oružja ima samo golu silu.

Ljudi moji, ovaj meč ima veliku težinu. Nije to samo u pitanju da se poveća broj slemova, nego bi u slučaju poraza pitanje prvog mjesta na ATP listi i dalje ostalo otvoreno, a da ne pominjem kakva bi mrlja na Novakovoj karijeri bila da preko njegovih leđa osvoji tri različita slema jedan nekonstantni sezonac, koji je uz to slemove počeo osvajati tek nakon što je napunio 30.
Zato, naprijed, Nole!

nevski

pre 7 godina

Neko sinoc rece da je Novak ispucao svoj los mec na US Openu,i,to je tacno. Sutra ce biti pravi,dubok,ostar,i,dobice Vavrinku,koliko god ovaj bio dobar. Zivi bili pa videli.

Mica

pre 7 godina

Obozavam Novaka, Novak je bolji igrac od Vavrinke to znaju i male bebe, ali ako Djokovic bude igrao kao protiv Monfilsa izgubice 1-3 glat, prosto ne mogu vise da shvatim da Novak odigra jedan mec ili dva na svom nivou i onda onako sinoc, ako Novak bude pravi bar kao protiv Conge, oduvace Vavrinku, jer nije bzvz 19-4 u pobedama, Vavrinku je "hvata" jednom godisnje i za mene to nije teniser, od pocetka godine ga nema nigde i evo sad se razgoropadio na US Openu, nadam se da ce ga pocistiti Djokovic.

veliki strumf

pre 7 godina

Ovo ce za Noleta biti uobicajen mec. Vec je igrao 6 finala na US Openu, ukupno ce mu biti 21. GS finale i izaci ce da ga igra bez ikakvog pritiska. Zbog toga ce se ovaj mec DRASTICNO razlikovati od finala u Parizu, gde je Nole bio pod strahovitim pritiskom i tenzijom da konacno podigne trofej. Pod tim pritiskom je i popustio, a i Sten je odigrao mec zivota. To se ovog puta nece dogoditi, bice ovo sasvim drugaciji mec. Stenu je ovo 3. GS finale, prethodna 2 je dobio, red je da ovo izgubi. Novak Stena rutinski gazi na vecini turnira, narocito na betonu, ovde je odmorniji, a Stenu uslovi ne odgovaraju toliko, niti je tokom turnira briljirao. I Kei je 2 i po seta bio bolji - ko je gledao mogao je da vidi; propustio je brdo vezanih brejk lopti i izgubio zbog nerezonskih poteza, a uporediti Noleta i Keija je smesno. Zbog svega, ocekujem 3-0, eventualno 3-1 ako Nole ima pad nekoliko gemova, sto je vec postalo uobicajeno.

o.lj.k.

pre 7 godina

Pretpostavio sam ovo finale. Drago mi je zbog Stena, jer ga jako gotivim. Covjek igra napadacki tenis, ne kalkulise. Kada ga krene, ne moze ga niko zaustaviti, leti po terenu, ulazi mu sve. Cudno mi je kako je Kei po bukmejkerima on bio favorit. Vjerovatno ce ostvariti svoj stari najbolji plasman, a to je cetvrto mjesto. Takodje mi je cudno, kako niko na Wawrinku nije racunao. On da je igrao tenis u drugoj eri, imao bi preko 5 GS sasvim sigurno. Strasno finale u najavi, sve je sada moguce. Ne bi me cudilo da Stanimal osvoji, ili da se igra 5 setova. Sve je otvoreno, na nama je da uzivamo.
Pozdrav!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djole*, 10. septembar 2016 08:43)

Slazem se sa vecim delom komentara. Po mom misljenju, Stan ima najbolje i najlepse udarce na Turu, ali veliki problem mu je kada mora da izadje na mrezu, tu cesto gresi. Takodje, ume mentalno da zabaguje u vise navrata u toku meca i tada obicno biva kaznjen protiv top igraca, kakav je Nole. Mislim da je Nole favorit, Stan bi morao da odigra besprekoran mec da bi upisao jos jedan Slam. Ako bi to uradio, ostao bi mu jos Wimbledon da kompletira i tako bi `na mala vrata` usao u besmrtne, a kvalitetom udaraca koji poseduje, mora se reci da bi to bilo potpuno zasluzeno. Cak mu niko ne bi mogao zameriti ni `slabu konkurenciju`...

monden

pre 7 godina

Penicilin za Đovaka na grand slam turnirima, u poslednjih nekoliko godina.Naravno, pod uslovom da igra ozbiljno i fokusirano i da ga služi njegov fantastičan bekend.Uz Federera, momak igra najatraktivniji tenis.Pa, neka bolji pobedi.

Jumko

pre 7 godina

Molim da se javi onaj strucnjak Poslednji Indijanac sto pise cirilicom, i da nam objasni da ako Vavrinka pobedi, onda je izdominir'o. A ako Nolo pobedi, onda je to slaba konkurencija. Hahahhahahahah

Vera

pre 7 godina

Ne znam što će biti u nedjelju,samo već znam da ću se nervirati,gristi nokte i nadati se pobjedi Noleta.Stan je opasan protivnik i dat će sve od sebe da osvoji 3.razlicit GS,ali nekako ipak vjerujem da će Novak znati izaći na kraj s njim.Nole,sretno!

Ps

pre 7 godina

(doktor, 10. septembar 2016 09:35)

Zato što više niko u svetu tenisa ne shvata ozbiljno Matsa Vilandera. Ima milion tih ex teniskih komentatora, stručnjaka, analitičara... i svi drve neku svoju priču, i Vilander je samo jedan od njih. Mišljenja koje nešto vrede i koja se poštuju i slušaju su od Lejvera, Samprasa, i Federera iako i dalje igra, a ostali uključujući i Vilandera nisu objektivni i imaju neke svoje ''ljubimce'' o kojim govore hvalospeve. To svako zna.
Beker neće da se spušta na taj nivo medijske pljuvačine. Ne treba mu to. Uspešan tenis, uspešan trener, boli ga baš ono žuto runje dole za Vilandera i njegove izjave.
Ja 100% verujem da i Novaka takođe ne dotiče sve što priča Mats. Njemu je bitno šta Sampras kaže, retko doduše, i Lejver. Ostalu su prosto neozbiljni.

Inače Vilander ja mislim da ima kompleks jer ga niko nije angažovao za trenera iz top 10, a utripovao je da je neki stručnjak. Sigurno ga ostale kolege zezaju onako iza medijske zavese.
Čak je i Raonić Mekinroa angažovao, Lendl, Edberg, Beker... samo Vilandera niko ne šiša 1%
i njemu to smeta, plus što se verovatno debelo plaćaju te ex teniske legende koji postanu treneri.

stan the man

pre 7 godina

Ko god osvoji bice zasluzeno. Ja Sam fed fan, ali Novak je najbolji ikad! fed je tu 2....... Stan sa normanom je procvetap ,jel I dalje gospodio tvrsite da je stan SLUCAJAN slem pobednik????!! Ko god pobedi, zasluzeno ce biti.Fakat ostaje da Novak I sten aa najboljim tenisom, mozda su I najbolji na turu. Na kraju, do 2012 wawrinka nije imao cetvrtfinalw na nekom slemu ,vidite ga sad..... Dobar je stan ,uzasno nwkonstantan ali kad udje u ritam to je poezija.Novaku je wawrinka najveci rival na slemovima ,nek bolji pobedi, ko god osvoji zasluzeno ce biti??? Srecno obojici!!!!!!!!!!!!lkll

Mića

pre 7 godina

Znaci Vavrinka je najbolji na svetu posto je izbacio Nisikorija koji je izbacio najboljeg na svetu!Sta mislite,ko je po Vilanderu favorit u finalu?Cekam samo kakvu ce teoriju sad da izvali....

anica

pre 7 godina

Tezak protivnik za Noleta, koliko ovom momku olaksavaju mediji..niko ga nigde ne pominje, nije favorit..i bum.....neverovatan teniser..
Novace, pamet u glavu, fobiju imam od RG:-)..znas sta ti je ciniti...moras agresivno ako se 'uljuljkas' ode sareni na treci razliciti slem..ostaje mu posle samo Vimbldon..I zasto da se sladi preko tebe.
Napred Novace, daj sve od sebe.

medved

pre 7 godina

navijam za novaka naravno ali male sanse protiv rosavog u nedelju. nesto losije kretanje od noleta ali bolji i jaci udarci. stanislaw pojede alpsku kravu, popije 2 litre mleka i milku od 300 g a nas pulen presan paradajz i cia seme

šetač

pre 7 godina

Noletov sam veliki navijač i poštovalac njegove igre, stila, lika, dela. Vavrinka jeste favorit. Nole ima probleme, telo je umorno. Poslednjih godina igra na neviđenom nivou. Sve sama finala i titule. Ipak nadam se da će njegov štab da ga osposobi i pripremi da odigra A- igru koja je bolja od Vavrinkine A igre.

doktor

pre 7 godina

Jel ima neko link videa gde Vilander govori kako je Marej najbolji na svetu??? Sve sam vise siguran da dobija pare za to sto radi, ali mi nije jasno kako neko ne sacuva ledja Novaku, tipa Beker i okaci recimo sliku onoga sta je Novak osvojio i sta Marej i u hashtag oznaci Matsa. Ne mora Beker, kako niko iz svet tenisa ne stane na put tome? Sto se tice finala, bice pretesko.

Djole*

pre 7 godina

Pretpostavio sam ovo finale. Drago mi je zbog Stena, jer ga jako gotivim. Covjek igra napadacki tenis, ne kalkulise. Kada ga krene, ne moze ga niko zaustaviti, leti po terenu, ulazi mu sve. Cudno mi je kako je Kei po bukmejkerima on bio favorit. Vjerovatno ce ostvariti svoj stari najbolji plasman, a to je cetvrto mjesto. Takodje mi je cudno, kako niko na Wawrinku nije racunao. On da je igrao tenis u drugoj eri, imao bi preko 5 GS sasvim sigurno. Strasno finale u najavi, sve je sada moguce. Ne bi me cudilo da Stanimal osvoji, ili da se igra 5 setova. Sve je otvoreno, na nama je da uzivamo.

Pozdrav!

ivan

pre 7 godina

Nazalost mora se priznati da je Stan zaista blagi favorit. Novak ima problema sa kondicijom i cini mi se da moze pobediti samo sa 3-0. Ako izgubi neki od prva 2 seta bice tesko

Novak321

pre 7 godina

Bice tezak mec bas,sanse su 50:50 naravno nebi bilo tako da Novak nema problema sa ramenom a samim ti i sa servismom.Da nije tako mislim da bi Novak to lagano odradio,sad preostaje da se nadamo da Sten ima los dan.

Vaše ime

pre 7 godina

Kaže onaj Vilenjak sa Eurosporta da će Vavrenka da pobedi ako bude igrao dobar tenis a Novak loš u eventualnom finalu? Pazi ti tu ekspertsku analizu!
Nešto sa njim iskreno nije u redu. Vrag je odneo šalu. Gledam ga sinoć i razmahao se rukama, objašnjava nešto onoj plavuši, dernja se, teoretiše, smeška se ko lisica na smrznuto go*no.
Pod nekim supstancama je bio 100%.
Ako ovako nastavi ne bi me čudilo da izleti na teren u finalu kao onaj bolesnik na Moniku Seleš i da krene na Novaka. Ne, ne... ovo su ozbiljne stvari sa njim. Čovek je zaista prolupao!

cale

pre 7 godina

Samo da Novak opet ne odradi def protiv vavernike igrace se opet 5 seta
Ako samo nesto malo promeni protiv njega i samo malo ofanzivnije uopste se ne brinem za pobedu.

Jumko/Mikii/Polednji mohikanac/Patrik/?/Neutralni felsh/ZIVA(DINO)...

pre 7 godina

`Ajde Wawrinka pobedi, razbi tog Djokovica iz Monaka koji ne placa porez i ima srece jer iga u najslabijoj konkurenciji i ostalo bla, bla. Pobedi Wawrinka za sve nas iskompleksirane autosoviniste i soviniste iz komsiluka, za sve nas precvale pubertetelije od 40-tak godina koji jos uvek zivimo kod mame i od mamine penzije, za sve nas debeljke koji nismo u stanju ni jedan sklek da napravimo ali smo zato veliki strucnjaci za tenis, za sve nas trolove koji nemamo ziot nego se tu izivljavamao. Hvala ti unapred.

Slavisa

pre 7 godina

"...biće opet wawrinka favorit za matsa."
Vec je rekao da je favorit, pre nego sto je dobio Nisikorija.

"Svakako je Nole blagi favorit i ima motiv da se osveti Rolan Garos."
O kakvoj osveti pricas, vodi 19-4 u pobedama i jos uvek mu se nije osvetio. Pa, zar ga nije pobedio dva puta posle tog finala u Parizu? Ako ko treba da se sveti onda je to Vavrinka, jer je poprilicno bio ostecen sudijskom odlukom i Novakovim ponasanjem sto je uticalo da ne zatrazi celendz na AO 2013, ali ni njemu to ne treba da bude motiv. I Novak nije blagi, nego apsolutni favorit. Naravno, kad pocne igra to nece biti mnogo bitno.

dr

pre 7 godina

samuraj je morao da povede 2:0 u setovima, odlucujuci udarac sa 2 metra salje u vrh mreze...Nole ce kazniti Vavrinkin spor ulazak u mec...RS ceka 13. titulu...

p.s. apelujem da Jumka i slicne likove ne spominjete, samo iscoolirajte njihovo pisanije, ovako im hranite bedni ego

moje mišljenje

pre 7 godina

No1e u izjavi posle meča spominje Endija, i za njega kaže "the best player in the world last few months": tužno je to što svetski br. 1 mora da pravda navijačke izjave "nazovi novinara i stručnjaka". Mada, u drugu ruku, ispašće da je pobeđivao sve same "favorite" u "njihovoj" eri kao najdominantniji "autsajder" ikada. Najbolja stvar kad vam umanjuju uspeh i značaj je to što ne morate onda puno da radite na smanjenju svog ega i na skromnosti, oni to rade za vas. Prestanite da žalite što vas ne vole i ne priznaju, i samo tiho nastavite da radite i pobeđujete. Samo napred, No1e!

вељко

pre 7 godina

И ако је Нишикори технички најбољи играч на туру,ипак је тенис и врло захтевна игра са физичког аспекта.Показало се да на грен-слемовима он нема довољно енергије и свежине да оде до самог краја.Вавринка удара јаче,сервира брже и када је и у солидној форми је врло незгодан играч.Када му је лопта на рекету,тражи винере,тражи углове,не жели дуге размене,не даје шансу противнику да уђе у ритам.
Ђоковића у финалу чека врашки тежак меч,поготово што се меч игра у дневном термину.
Хтео неко да призна или не,Новак је у дневним мечевима бар 10% слабији него у вечерњим мечевима.

Jegood

pre 7 godina

Ako Stan u finalu poludi i odigra fenomenalan mec onda ce Djokovic biti u velikom problemu, jer mi se cini da do sada kada se to desi nije imao odgovor na Stanovu agresivnu igru..Nadam se ipak i naravno Noletovoj pobedi...

Siki

pre 7 godina

U najavi meča Vilander je prevazišao sam sebe. Vagaju on i Mekinro ko će pobedili, a Vilanser 'ladno kaže za Nišikorija: "Ipak je on pobedio najboljeg tenisera na svetu". Mekinro dobacuje: "Second best", a Mats pravi neku facu tipa "ma nije važno šta piše na papiru".

ja

pre 7 godina

Nole sa povrednjenim levim ramenom, desnim ramenom, podlakticom, nadlakticom, zglobom, sternokleidomasteoidusom, ...., i ko zna šta sve još, realno neće imati šanse protiv Ako-bude-raspoložen-tog-dana Vavrinkom.

mada "Ne se znaje, igra Nole"

kokkinakis

pre 7 godina

stan the man osvaja lagano, djovak nije jos zavrsio karijeru iskljucivo zahvaljujuci nikakvoj konkurenciji, a sa wawrinkom se redovno muci, posebno u mecevima ovakve tezine.

Vladimir

pre 7 godina

Veoma je nezgodan Vavrinka jer je u odlicnoj formi, a znamo kako Nole tesko izlazi sa njime, a ponekada i gubi. Otezavajuca okolnost sto je Nole rovit.
Da bi mogao da ga pobedi Nole mora da odigra izuzetan mec. Pored toga mora da malo prilagodi igru gde bi igrao poene da sto vise umanji efekat Vavrinkinih fenomenalnih udaraca. Duga razmena udaraca je pogubna. Na koji nacin to moze da uradi, nisam siguran jer nisam strucnjak. Nadam se da Nole i njegovi imaju plan.
Kao laik, mislim da treba da pokusa da vise napada Vavrinkine returne sa izlaskom na pola terena ili mrezu. U suprotnom, ovaj mu lako neutralise servis i onda napada.
Sve najbolje!

Nikola

pre 7 godina

Lepa prilika za revans I naplatu duga iz Pariza.Nece biti nimalo lako,Vavrinka igra veoma dobro ovde,prilicno je konstantan.Nadam se da je Novak ostavio najbolje za kraj,bice mu potreban najbolji mec na turniru,jer ce Vavrinka kao po obicaju odigrati iznad svog nivoa I pogadjati teske udarce.

Ministar

pre 7 godina

Da napisem i na ovom clanku...Nimalo mi se nije svidjelo ono sto sam vidio veceras protiv Keija...Vrlo dobra igra Vavrinke...Nadam se da ga to raspolozenje nece drzati u nedelju,a isto tako ocekujem da Novak ubaci u vecu brzinu.

Ovo veceras protiv Monfisa je bilo mucenje,Novak je upao u za njega karakteristicnu nervozu (doduse ne stalnu,ali zna da se desi)...I to zbog gluposti...Mislim da nije toliko vlaznost uticala na igru,koliko ga ja Gael svojim glupiranjem izbacio iz kolosjeka...Ali Bog zna zbog cega je to dobro

Samo_pitam

pre 7 godina

Auuu rodjaci kakav mec u najavi.
Ne znam za vas ljudi al ja se vec tresem.
Igrao sam Wawrinku prije meca s Delpom da osvaja na kvoti 17.00 a sad je na njega 3.40.
Prosao sam 4 para,imam jos Wawrinku i Celtic-Glazgow 3+ gola.
Na bet365 igram i nude mi 450€ otprilike a dobitak 3000€.
Dal povuci ili ne,bozeee.
A otrest ce ga Novak vjerovatno.
Haj nek Celtic prodje pa lako cemo za tenis hehe.

misljenje

pre 7 godina

Nisikori kad god se priblizi zavrsnici Gren Slema, pocinju bolovi u ledjima, problemi sa zglobom na ruci i nista manje nozi, mucnina, vrtoglavica, sunce, vetar i njemu kao nije ni do cega i izgubi i- nikom nista. E, pa stani malo majstore, postoje ljudi koji navijaju za tebe, koji te zdusno bodre iz svojih domova, kafica, kladionica itd ili su cak prisutni fizicki i ti burazeru igras za sve njih i ne mozes tako da se ponasas. Ta malodusnost tvoja nije u duhu japanskog naroda, drevni se samurai prevrcu u grobu...

Milutin

pre 7 godina

@Heisenberg za Vilandera? pa rekao je vec posle Djokovicevog meca, da ako Sten prodje onda je favorit protiv Djokovica, nazvao Mareja najboljim igracam sveta, pa i ako su ga ispravili da je top 2, on je rekao da medju igracima u svlacionici on vazi za najboljeg. Bar je tako komentator na Eurosportu preveo njegov komentar (nema sanse da cujes od komentatora originalno izgovorenu izjavu). E sad on je teniser bivsi, verovatno zna i vidi vise nego mi obicni navijaci, pa su njegovi komentari zasnovani na tome, Djokovic cinjinicno ne igra na svom najvisem nivou, mozda mu fali jakih meceva i kontinuitet u igri, mucio se juce ali je to mozda i dobro, dobio je nesto teze mec ... a mozda Vilander prosto ima neki kompleks i ne moze da sakrije svoju netrpeljivost prema Noletu!

ZVIIIZ

pre 7 godina

Komentator Damir Ceronja objašnjava nadimak " Stanimal" ljudima koji ne znaju engleski : "To je kao da se neko preziva Otinja, pa da ga zovu Životinja"

:-D

tesla org

pre 7 godina

Imam neki strah da ce ovo izgubiti, zbog povreda, igra se u 4 - vrelac, nedovoljno takmicarskih meceva, Stan poslednjih 10 finala - 10 pobede, jednostavno i Novak je rekao da je Stan za velike meceve. Naravno da sve ovo mozete baciti u potok, ako Novak bude zdrav i odigra izuzetno napadacki i nedozvoli igru protivnika na sve ili nista. Napred Novace :)

неко из масе

pre 7 godina

Нишикори иде , "час горе , час доле " констатност је ту, што се тиче стизања до завршница! Али проблем је тај шампионски дух који не може нико да му усади да верујем никад неће освојити нити мастерс,нити гремслем..Биће ту међу десет најбољих и то је то...Што се тиче Вавринке то је сасвим друга прича иако има пуно осцилација али човек има *уда за игру да може добије скоро па свакога кад му је луд дан...Доказао је то!" Стога треба очекивати да озбиљно пружи отпор у финалу јер он би који случајем титулом са УС Опена би био ближи да би му фалио само још Вимблдон да комплетира...Плус би се изједначио са Марејом по броју освојених гремслем титуле..

RuamaKursa

pre 7 godina

Zadnji poen ce biti najbitniji u mecu... i presudni za osvajanje US open-a. Verujte mi na rec ! ;) PS.Inace moja prognoza je da Mats dobija otkaz na Eurosportu,posle ovog finala.

L'esprit du 1789

pre 7 godina

Bez preterivanja, Djokovic ce ga ubedljivo dobiti. Zna sta ga ceka, nikad ne ponavlja iste greske dva puta i sasvim sigurno nece dozvoliti iznenadjenja protiv rivala nad kojim suvereno dominira u duelima, a koji mu je naneo gorak poraz i ucinio vaznu lekciju. Eventualno moze Vavrinka da mu uzme set, ali tri... jako tesko, zna Novak sta mu je ciniti. Uzima 13 GS Nole, videcete.

Jovan

pre 7 godina

Atomski tenis Wawrinke. Ako ponovi ovu igru u finalu, a vec je odigrao i protiv Delpa slicno, Novak mora da bude na 100% ako hoce da se nada tituli. Bice izuzetno tesko.
Nivo tenisa koji je Wawrinka danas pokazao je daleko iznad svih ostalih na ovom turniru i po meni on je favorit u finalu, pogotovo uzimajuci obzir da Novaka muce oba ramena i lakat.
Treba biti realan i napraviti dobru strategiju za finale, a ako neko moze da pobedi glavom cak i kada igra losiji tenis od protivnika onda je to Novak!

Доста је било

pre 7 godina

Хајде, "Стан!" Ућуткај ове "индопоклонисте" лика дела који су се саживели са успехом Новака Ђоковића.. Желим ти сву срећу у недељу да те видим у рукама са пехаром..

Lav Vuk

pre 7 godina

nije moglo gore
vavrinka je nakteži mogući rival Novaku
međutim on je igrao 2 grendslam finala i oba dobio
nekako mi je nemoguće da ostane 100% uspešan
Napred Nole

paradoxx

pre 7 godina

Mozda je i bolje sto ce igradi s Vavrinkom. Mislim da bi bilo teze protiv Nisikorija. Decko igra odlicno ali nije imao srece. Ima potencijala da postane grenslem sampion. Srecno u finalu Nole.

Lovac_u_mutnom

pre 7 godina

zasluzeno finale i svi znamo da ce biti uzbudljivo kao i uvek kad se ova dvojica sastanu.....naravno navijamo za nase a ne kao Jumko & Co. !!!

Liverpool Man

pre 7 godina

Kako igra covek siguran sam da ce spavati mirno pre finala :D Nadam se da mu nece biti dan u nedelju.Svakako je Nole blagi favorit i ima motiv da se osveti Rolan Garos.Jako postujem Stana i nece mi biti nimalo krivo ako osvoji jer uvek igra napadacki i na sve ili nista.Sportsmen. Pa neka bolji pobedi!

Damir

pre 7 godina

Kako mi je drago što je Stan prošao...Konačno je opet ušao u svoj najbolji tenis,opet će uzeti GS. Đoković,Nadal i Federer će završiti karijere sa više titula i kao veći teniseri - ali kad čovjek ima svoj dan i kad je na vrhuncu svoje igre - to je Stan The Man. Niko nije ni blizu. Njegov ofanzivni tenis,njegov backhand - neviđeno. Može minusa koliko hoćee - objektivno - najveća predstava ikad viđena je finale RG. Vjerovatno će se slično ponoviti ovdje. Đoković se brani,ovaj napada,Stan je u formi i dobija.

sok

pre 7 godina

E kol'ko volim sto je bas Stanislas u finalu. Njega mi je posebno drago da Novak oljusti. Tupavac koji jednom u godinu dana odigra kako treba, a onda umisli da je neki strasan faktor. Jedva cekam, samo da je Novak fizicki dobro. Stanislas nema sta da trazi ovde. Sigurna sam.

Nebojša

pre 7 godina

Ko ne koristi svoje šanse najčešće bude kažnjen a Nisikori je imao podosta u ovom meču pogotovo šansa da ode na 2-0 u setovima što bi mu verovatno bilo dovoljno da na kraju trijumfuje bravo za Wawrinku očekujem dobar meč nadam se da će Novak biti fit ako budu sve u redu favorit je ako ne videćemo može da ode i na drugu stranu ali čak i da izgubi bolje od Wawrinke nego od Mareja ovako mu je prvo mesto sigurno.

DROGBA11

pre 7 godina

Vavrinka pod stare dane igra najbolji tenis, svaka cast. u stvari nije njemu problem bila igra, vec glava. Uvek je igrao lep, napadacki tenis. Djokovicu nece biti lako, iako vodi 19-4. Izgubio je RG i imao 2 ozbilja meca na AO, jedan dobio jedan izgubio. znaci u poslednje vreme, Stan mu je u stvari ubedljvo najtezi protivnik na GS. Obziron da Nole nije u top formi,ostaje da se nadamo da Stan nece imati bas najbolji dan, a i ako mec ode u 5 setova, moglo bi presuditi to sto je Nole bio duplo krace na terenu. a i red je da Stan izgubi neko finale, nakon 10 pobeda za redom u istim.

Zagor

pre 7 godina

Postovanje Stanu, trofej Noletu. Ipak mi je drago da je on u finalu. Sportsmen. A nema ih bas mnogo, ili ih je sve manje. Ono Monfisvo ponasanje je bilo mucno za gledanje, kao ne moze da stoji pa onda odigra normalno razmenu od desetak udaraca... Bas me je razocarao kao covek i kao komunista :)

spin

pre 7 godina

Ako Novak odigra kako moze, rezultat je poznat, problem je sto Novak ne igra citav mec kako moze... ali lako je pametovati na internetu.

no1e

pre 7 godina

Svi smo prizeljkivali Mareja, Delpa pa i Nishikorija. Stan je zasigurno najtezi noletov protivnik. Snazan i dobar servis, solidno kretanje, bombe iz bekenda i forhenda. Bice veoma, veoma tesko u nedelju...

Rastko

pre 7 godina

Novace inatdžijo serbski, sad nek proradi najveći nas adut - čuveni inat serbski. Njime smo se ponosili kroz vekove. Pokaži nadobudnom Macu Vilanderu kakvi smo kad se zainatimo. Sve karte na čuveni serbski inat!

KRUNSKA

pre 7 godina

Vavrinka - momcina. On i Del Potro. Bio mi je i Monfis, ali od veceras - nikad vise! Uzasni uslovi za igru u oba polufinala, Sten je maestralno primirio kung-fu borca, i zasluzeno finale! Prstace u nedelju na sve strane, ali Novak uzima ovo...

Liverpool Man

pre 7 godina

Kako igra covek siguran sam da ce spavati mirno pre finala :D Nadam se da mu nece biti dan u nedelju.Svakako je Nole blagi favorit i ima motiv da se osveti Rolan Garos.Jako postujem Stana i nece mi biti nimalo krivo ako osvoji jer uvek igra napadacki i na sve ili nista.Sportsmen. Pa neka bolji pobedi!

ZVIIIZ

pre 7 godina

Komentator Damir Ceronja objašnjava nadimak " Stanimal" ljudima koji ne znaju engleski : "To je kao da se neko preziva Otinja, pa da ga zovu Životinja"

:-D

Lav Vuk

pre 7 godina

nije moglo gore
vavrinka je nakteži mogući rival Novaku
međutim on je igrao 2 grendslam finala i oba dobio
nekako mi je nemoguće da ostane 100% uspešan
Napred Nole

no1e

pre 7 godina

Svi smo prizeljkivali Mareja, Delpa pa i Nishikorija. Stan je zasigurno najtezi noletov protivnik. Snazan i dobar servis, solidno kretanje, bombe iz bekenda i forhenda. Bice veoma, veoma tesko u nedelju...

Vaše ime

pre 7 godina

Kaže onaj Vilenjak sa Eurosporta da će Vavrenka da pobedi ako bude igrao dobar tenis a Novak loš u eventualnom finalu? Pazi ti tu ekspertsku analizu!
Nešto sa njim iskreno nije u redu. Vrag je odneo šalu. Gledam ga sinoć i razmahao se rukama, objašnjava nešto onoj plavuši, dernja se, teoretiše, smeška se ko lisica na smrznuto go*no.
Pod nekim supstancama je bio 100%.
Ako ovako nastavi ne bi me čudilo da izleti na teren u finalu kao onaj bolesnik na Moniku Seleš i da krene na Novaka. Ne, ne... ovo su ozbiljne stvari sa njim. Čovek je zaista prolupao!

Jovan

pre 7 godina

Atomski tenis Wawrinke. Ako ponovi ovu igru u finalu, a vec je odigrao i protiv Delpa slicno, Novak mora da bude na 100% ako hoce da se nada tituli. Bice izuzetno tesko.
Nivo tenisa koji je Wawrinka danas pokazao je daleko iznad svih ostalih na ovom turniru i po meni on je favorit u finalu, pogotovo uzimajuci obzir da Novaka muce oba ramena i lakat.
Treba biti realan i napraviti dobru strategiju za finale, a ako neko moze da pobedi glavom cak i kada igra losiji tenis od protivnika onda je to Novak!

medved

pre 7 godina

navijam za novaka naravno ali male sanse protiv rosavog u nedelju. nesto losije kretanje od noleta ali bolji i jaci udarci. stanislaw pojede alpsku kravu, popije 2 litre mleka i milku od 300 g a nas pulen presan paradajz i cia seme

Mića

pre 7 godina

Znaci Vavrinka je najbolji na svetu posto je izbacio Nisikorija koji je izbacio najboljeg na svetu!Sta mislite,ko je po Vilanderu favorit u finalu?Cekam samo kakvu ce teoriju sad da izvali....

Jumko/Mikii/Polednji mohikanac/Patrik/?/Neutralni felsh/ZIVA(DINO)...

pre 7 godina

`Ajde Wawrinka pobedi, razbi tog Djokovica iz Monaka koji ne placa porez i ima srece jer iga u najslabijoj konkurenciji i ostalo bla, bla. Pobedi Wawrinka za sve nas iskompleksirane autosoviniste i soviniste iz komsiluka, za sve nas precvale pubertetelije od 40-tak godina koji jos uvek zivimo kod mame i od mamine penzije, za sve nas debeljke koji nismo u stanju ni jedan sklek da napravimo ali smo zato veliki strucnjaci za tenis, za sve nas trolove koji nemamo ziot nego se tu izivljavamao. Hvala ti unapred.

Siki

pre 7 godina

U najavi meča Vilander je prevazišao sam sebe. Vagaju on i Mekinro ko će pobedili, a Vilanser 'ladno kaže za Nišikorija: "Ipak je on pobedio najboljeg tenisera na svetu". Mekinro dobacuje: "Second best", a Mats pravi neku facu tipa "ma nije važno šta piše na papiru".

doktor

pre 7 godina

Jel ima neko link videa gde Vilander govori kako je Marej najbolji na svetu??? Sve sam vise siguran da dobija pare za to sto radi, ali mi nije jasno kako neko ne sacuva ledja Novaku, tipa Beker i okaci recimo sliku onoga sta je Novak osvojio i sta Marej i u hashtag oznaci Matsa. Ne mora Beker, kako niko iz svet tenisa ne stane na put tome? Sto se tice finala, bice pretesko.

anica

pre 7 godina

Tezak protivnik za Noleta, koliko ovom momku olaksavaju mediji..niko ga nigde ne pominje, nije favorit..i bum.....neverovatan teniser..
Novace, pamet u glavu, fobiju imam od RG:-)..znas sta ti je ciniti...moras agresivno ako se 'uljuljkas' ode sareni na treci razliciti slem..ostaje mu posle samo Vimbldon..I zasto da se sladi preko tebe.
Napred Novace, daj sve od sebe.

šetač

pre 7 godina

Noletov sam veliki navijač i poštovalac njegove igre, stila, lika, dela. Vavrinka jeste favorit. Nole ima probleme, telo je umorno. Poslednjih godina igra na neviđenom nivou. Sve sama finala i titule. Ipak nadam se da će njegov štab da ga osposobi i pripremi da odigra A- igru koja je bolja od Vavrinkine A igre.

KRUNSKA

pre 7 godina

Vavrinka - momcina. On i Del Potro. Bio mi je i Monfis, ali od veceras - nikad vise! Uzasni uslovi za igru u oba polufinala, Sten je maestralno primirio kung-fu borca, i zasluzeno finale! Prstace u nedelju na sve strane, ali Novak uzima ovo...

moje mišljenje

pre 7 godina

No1e u izjavi posle meča spominje Endija, i za njega kaže "the best player in the world last few months": tužno je to što svetski br. 1 mora da pravda navijačke izjave "nazovi novinara i stručnjaka". Mada, u drugu ruku, ispašće da je pobeđivao sve same "favorite" u "njihovoj" eri kao najdominantniji "autsajder" ikada. Najbolja stvar kad vam umanjuju uspeh i značaj je to što ne morate onda puno da radite na smanjenju svog ega i na skromnosti, oni to rade za vas. Prestanite da žalite što vas ne vole i ne priznaju, i samo tiho nastavite da radite i pobeđujete. Samo napred, No1e!

veliki strumf

pre 7 godina

Ovo ce za Noleta biti uobicajen mec. Vec je igrao 6 finala na US Openu, ukupno ce mu biti 21. GS finale i izaci ce da ga igra bez ikakvog pritiska. Zbog toga ce se ovaj mec DRASTICNO razlikovati od finala u Parizu, gde je Nole bio pod strahovitim pritiskom i tenzijom da konacno podigne trofej. Pod tim pritiskom je i popustio, a i Sten je odigrao mec zivota. To se ovog puta nece dogoditi, bice ovo sasvim drugaciji mec. Stenu je ovo 3. GS finale, prethodna 2 je dobio, red je da ovo izgubi. Novak Stena rutinski gazi na vecini turnira, narocito na betonu, ovde je odmorniji, a Stenu uslovi ne odgovaraju toliko, niti je tokom turnira briljirao. I Kei je 2 i po seta bio bolji - ko je gledao mogao je da vidi; propustio je brdo vezanih brejk lopti i izgubio zbog nerezonskih poteza, a uporediti Noleta i Keija je smesno. Zbog svega, ocekujem 3-0, eventualno 3-1 ako Nole ima pad nekoliko gemova, sto je vec postalo uobicajeno.

вељко

pre 7 godina

И ако је Нишикори технички најбољи играч на туру,ипак је тенис и врло захтевна игра са физичког аспекта.Показало се да на грен-слемовима он нема довољно енергије и свежине да оде до самог краја.Вавринка удара јаче,сервира брже и када је и у солидној форми је врло незгодан играч.Када му је лопта на рекету,тражи винере,тражи углове,не жели дуге размене,не даје шансу противнику да уђе у ритам.
Ђоковића у финалу чека врашки тежак меч,поготово што се меч игра у дневном термину.
Хтео неко да призна или не,Новак је у дневним мечевима бар 10% слабији него у вечерњим мечевима.

Mica

pre 7 godina

Obozavam Novaka, Novak je bolji igrac od Vavrinke to znaju i male bebe, ali ako Djokovic bude igrao kao protiv Monfilsa izgubice 1-3 glat, prosto ne mogu vise da shvatim da Novak odigra jedan mec ili dva na svom nivou i onda onako sinoc, ako Novak bude pravi bar kao protiv Conge, oduvace Vavrinku, jer nije bzvz 19-4 u pobedama, Vavrinku je "hvata" jednom godisnje i za mene to nije teniser, od pocetka godine ga nema nigde i evo sad se razgoropadio na US Openu, nadam se da ce ga pocistiti Djokovic.

L'esprit du 1789

pre 7 godina

Bez preterivanja, Djokovic ce ga ubedljivo dobiti. Zna sta ga ceka, nikad ne ponavlja iste greske dva puta i sasvim sigurno nece dozvoliti iznenadjenja protiv rivala nad kojim suvereno dominira u duelima, a koji mu je naneo gorak poraz i ucinio vaznu lekciju. Eventualno moze Vavrinka da mu uzme set, ali tri... jako tesko, zna Novak sta mu je ciniti. Uzima 13 GS Nole, videcete.

Ludi Milojko

pre 7 godina

Samo jedna informacija od 2. februara 2004.g. se na 1. mestu ATP liste smenjuju samo 3 igrača Federer (302 nedelje), Nadal (141 nedelje), Djoković 215 (nedelja) sve ostalo je priča...

sok

pre 7 godina

E kol'ko volim sto je bas Stanislas u finalu. Njega mi je posebno drago da Novak oljusti. Tupavac koji jednom u godinu dana odigra kako treba, a onda umisli da je neki strasan faktor. Jedva cekam, samo da je Novak fizicki dobro. Stanislas nema sta da trazi ovde. Sigurna sam.

nevski

pre 7 godina

Neko sinoc rece da je Novak ispucao svoj los mec na US Openu,i,to je tacno. Sutra ce biti pravi,dubok,ostar,i,dobice Vavrinku,koliko god ovaj bio dobar. Zivi bili pa videli.

RuamaKursa

pre 7 godina

Zadnji poen ce biti najbitniji u mecu... i presudni za osvajanje US open-a. Verujte mi na rec ! ;) PS.Inace moja prognoza je da Mats dobija otkaz na Eurosportu,posle ovog finala.

Ps

pre 7 godina

(doktor, 10. septembar 2016 09:35)

Zato što više niko u svetu tenisa ne shvata ozbiljno Matsa Vilandera. Ima milion tih ex teniskih komentatora, stručnjaka, analitičara... i svi drve neku svoju priču, i Vilander je samo jedan od njih. Mišljenja koje nešto vrede i koja se poštuju i slušaju su od Lejvera, Samprasa, i Federera iako i dalje igra, a ostali uključujući i Vilandera nisu objektivni i imaju neke svoje ''ljubimce'' o kojim govore hvalospeve. To svako zna.
Beker neće da se spušta na taj nivo medijske pljuvačine. Ne treba mu to. Uspešan tenis, uspešan trener, boli ga baš ono žuto runje dole za Vilandera i njegove izjave.
Ja 100% verujem da i Novaka takođe ne dotiče sve što priča Mats. Njemu je bitno šta Sampras kaže, retko doduše, i Lejver. Ostalu su prosto neozbiljni.

Inače Vilander ja mislim da ima kompleks jer ga niko nije angažovao za trenera iz top 10, a utripovao je da je neki stručnjak. Sigurno ga ostale kolege zezaju onako iza medijske zavese.
Čak je i Raonić Mekinroa angažovao, Lendl, Edberg, Beker... samo Vilandera niko ne šiša 1%
i njemu to smeta, plus što se verovatno debelo plaćaju te ex teniske legende koji postanu treneri.

rf goat my ass

pre 7 godina

Hoćemo li doživeti da Novak jedno finale slema odigra sa mlađim od sebe, a evo već 30-tu gazi? Hoćemo li doživeti da Novak jedno finale slema odigra sa nekim ko je prvi put u finalu, kao npr Endi sa Raonićem ili Federer sa Filipusisom, Bagdatisom, Gonzalesom, Soderlingom, mladim Novakom i Endijem? Eeej, Federer 6 slemova uzeo protiv debitanata u finalu, najsrećniji teniser u istoriji, dame i gospodo!

DROGBA11

pre 7 godina

Vavrinka pod stare dane igra najbolji tenis, svaka cast. u stvari nije njemu problem bila igra, vec glava. Uvek je igrao lep, napadacki tenis. Djokovicu nece biti lako, iako vodi 19-4. Izgubio je RG i imao 2 ozbilja meca na AO, jedan dobio jedan izgubio. znaci u poslednje vreme, Stan mu je u stvari ubedljvo najtezi protivnik na GS. Obziron da Nole nije u top formi,ostaje da se nadamo da Stan nece imati bas najbolji dan, a i ako mec ode u 5 setova, moglo bi presuditi to sto je Nole bio duplo krace na terenu. a i red je da Stan izgubi neko finale, nakon 10 pobeda za redom u istim.

o.lj.k.

pre 7 godina

Pretpostavio sam ovo finale. Drago mi je zbog Stena, jer ga jako gotivim. Covjek igra napadacki tenis, ne kalkulise. Kada ga krene, ne moze ga niko zaustaviti, leti po terenu, ulazi mu sve. Cudno mi je kako je Kei po bukmejkerima on bio favorit. Vjerovatno ce ostvariti svoj stari najbolji plasman, a to je cetvrto mjesto. Takodje mi je cudno, kako niko na Wawrinku nije racunao. On da je igrao tenis u drugoj eri, imao bi preko 5 GS sasvim sigurno. Strasno finale u najavi, sve je sada moguce. Ne bi me cudilo da Stanimal osvoji, ili da se igra 5 setova. Sve je otvoreno, na nama je da uzivamo.
Pozdrav!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djole*, 10. septembar 2016 08:43)

Slazem se sa vecim delom komentara. Po mom misljenju, Stan ima najbolje i najlepse udarce na Turu, ali veliki problem mu je kada mora da izadje na mrezu, tu cesto gresi. Takodje, ume mentalno da zabaguje u vise navrata u toku meca i tada obicno biva kaznjen protiv top igraca, kakav je Nole. Mislim da je Nole favorit, Stan bi morao da odigra besprekoran mec da bi upisao jos jedan Slam. Ako bi to uradio, ostao bi mu jos Wimbledon da kompletira i tako bi `na mala vrata` usao u besmrtne, a kvalitetom udaraca koji poseduje, mora se reci da bi to bilo potpuno zasluzeno. Cak mu niko ne bi mogao zameriti ni `slabu konkurenciju`...

rejnald

pre 7 godina

Nole ce u nedelju igrati svoje 7 finale US opena,to je jedno vise nego li sto je igrao u Australiji koju je osvojio svih 6X...A ocekivati da Wawrinka osvoji svoj treci GS u svom trecem finalu pa onda bi on bio najsrecniji teniser koji je ikada igrao ovaj sport!!!...On je igrac koji je osvojio samo jedan jedini masters i pretezno turnire iz serije 250...Nolev trud i rad mora biti nagradjen kao vrhunac odlicne igre koju pruza u ove 2 godine,koju ce zaokruziti sa 13GS,tako mora biti,sve vodi ka tome?...I naravno da ostvari jubilarnu 20 pobedu protiv ovog tenisera.

cale

pre 7 godina

Samo da Novak opet ne odradi def protiv vavernike igrace se opet 5 seta
Ako samo nesto malo promeni protiv njega i samo malo ofanzivnije uopste se ne brinem za pobedu.

Zagor

pre 7 godina

Postovanje Stanu, trofej Noletu. Ipak mi je drago da je on u finalu. Sportsmen. A nema ih bas mnogo, ili ih je sve manje. Ono Monfisvo ponasanje je bilo mucno za gledanje, kao ne moze da stoji pa onda odigra normalno razmenu od desetak udaraca... Bas me je razocarao kao covek i kao komunista :)

goran

pre 7 godina

Veoma je tesko i nezahvalno prognozirati ishod ovog duela, mada Novak je ipak po meni blagi favorit iz mnogo razloga, Wawrinka je tip igraca kojeg ako krene veoma ga je tesko gotovo i nemoguce zaustaviti, ali to ne bi trebalo da brine Novaka jer ako Novak bude bio na svom najboljem nivou (a nema razloga da ne bude jer igra finale,gde ce verujem dati sve od sebe) Wawrinka nece moci dugo da drzi maksimum u poenima i razmenama i ukoliko Novak uspe da izdrzi njegov nalet onda cega na iskustvo i rutinu jednostavno slomiti ,jer pored (ponekad) neverovatne igre i asortimana udaraca koje Stan poseduje,on je poznat je i po tome da ume veoma cesto psihicki da padne, sto je samim tim to i velika sansa za Novaka da ga slomi svojim ritmom, mada opet mnogo toga ce zavisiti i od uslova na terenu ukoliko bude velika vlaznost kao sinoc protiv Monfisa onda se Wawrinki sanse naglo povecavaju jer on po meni mnogo lakse podnosi vrucinu od Novaka, mada Novak je cudo sam po sebi koliko puta smo ga dosad samo otpisivali u finalima protiv Federera a onda bi se on u finalu uzdigao i prikazao ubedljivo najbolju partiju na turniru i na kraju suvereno uzeo trofej !

Milutin

pre 7 godina

@Heisenberg za Vilandera? pa rekao je vec posle Djokovicevog meca, da ako Sten prodje onda je favorit protiv Djokovica, nazvao Mareja najboljim igracam sveta, pa i ako su ga ispravili da je top 2, on je rekao da medju igracima u svlacionici on vazi za najboljeg. Bar je tako komentator na Eurosportu preveo njegov komentar (nema sanse da cujes od komentatora originalno izgovorenu izjavu). E sad on je teniser bivsi, verovatno zna i vidi vise nego mi obicni navijaci, pa su njegovi komentari zasnovani na tome, Djokovic cinjinicno ne igra na svom najvisem nivou, mozda mu fali jakih meceva i kontinuitet u igri, mucio se juce ali je to mozda i dobro, dobio je nesto teze mec ... a mozda Vilander prosto ima neki kompleks i ne moze da sakrije svoju netrpeljivost prema Noletu!

Vera

pre 7 godina

Ne znam što će biti u nedjelju,samo već znam da ću se nervirati,gristi nokte i nadati se pobjedi Noleta.Stan je opasan protivnik i dat će sve od sebe da osvoji 3.razlicit GS,ali nekako ipak vjerujem da će Novak znati izaći na kraj s njim.Nole,sretno!

Jegood

pre 7 godina

Ako Stan u finalu poludi i odigra fenomenalan mec onda ce Djokovic biti u velikom problemu, jer mi se cini da do sada kada se to desi nije imao odgovor na Stanovu agresivnu igru..Nadam se ipak i naravno Noletovoj pobedi...

Wong

pre 7 godina

Ranije sam mislio da je bitno da Nole zapne svom snagom u prvom setu i da stekne psihološku prednost, ali nije tako. Kao prvo, Stan nije slabić koji pada u beznađe nakon što izgubi set-dva. Ja mislim da prvi set treba staviti na kocku i posvetiti ga isključivo tome da se Stan izmori. Pa ako Novaku krene servis, ubiće dvije muve jednim udarcem - uzeće prvi set i izmoriti Stana. Ali je najbitnije ovo drugo.
Stan je jednostavno fizički najjači i najizdržljiviji teniser ove ere, i kada mu dođe dan (a nadam se da mu sjutra neće biti), ti njega ne možeš tehnikom lomit. Nole je najveću grešku napravio onda na RG, kada je pokušao da ga navede na neiznuđene greške. Umjesto toga, potrebno je okrenuti Stanovu snagu protiv njega samoga i lomiti mu upravo to jedino oružje koje ima - snagu! Dakle, ako Novak procijeni da je Stanu dobar dan (ne daj Bože), treba staviti prvi set na kocku i lomiti ga, tjerati ga da trči od linije do linije. Znam da to mora donekle umoriti i Novaka, ali Novak to može kompenzovati tehnikom, a Stan nema čime - on od oružja ima samo golu silu.

Ljudi moji, ovaj meč ima veliku težinu. Nije to samo u pitanju da se poveća broj slemova, nego bi u slučaju poraza pitanje prvog mjesta na ATP listi i dalje ostalo otvoreno, a da ne pominjem kakva bi mrlja na Novakovoj karijeri bila da preko njegovih leđa osvoji tri različita slema jedan nekonstantni sezonac, koji je uz to slemove počeo osvajati tek nakon što je napunio 30.
Zato, naprijed, Nole!

Zoran

pre 7 godina

Vavrinka je najteži protivnik kojeg je Đoković mogao da dobije u finalu (uz ovakav žreb). Umoran nije a ako nije povređen (nadam se), ne može se ponoviti finale RG 2015 - to biva samo jednom. Zna da ne sme da se vuče po terenu, da stoji predaleko kao onda i da se previše nervira. Što duži poeni, udaranje po 100 puta levo-desno sa puno tempa i Vavrinka će kraće izdržati.

Samo ako nije povređen, dobiće ovo ma kako teško bilo. Onda neka objavi da je povređen i pauzira do kraja sezone. Vreme mu je da uzme duži odmor ako misli da igra vrhunski tenis još nekoliko godina.

Srećno Nole!

tesla org

pre 7 godina

Imam neki strah da ce ovo izgubiti, zbog povreda, igra se u 4 - vrelac, nedovoljno takmicarskih meceva, Stan poslednjih 10 finala - 10 pobede, jednostavno i Novak je rekao da je Stan za velike meceve. Naravno da sve ovo mozete baciti u potok, ako Novak bude zdrav i odigra izuzetno napadacki i nedozvoli igru protivnika na sve ili nista. Napred Novace :)

Novak321

pre 7 godina

Bice tezak mec bas,sanse su 50:50 naravno nebi bilo tako da Novak nema problema sa ramenom a samim ti i sa servismom.Da nije tako mislim da bi Novak to lagano odradio,sad preostaje da se nadamo da Sten ima los dan.

Nebojša

pre 7 godina

Ko ne koristi svoje šanse najčešće bude kažnjen a Nisikori je imao podosta u ovom meču pogotovo šansa da ode na 2-0 u setovima što bi mu verovatno bilo dovoljno da na kraju trijumfuje bravo za Wawrinku očekujem dobar meč nadam se da će Novak biti fit ako budu sve u redu favorit je ako ne videćemo može da ode i na drugu stranu ali čak i da izgubi bolje od Wawrinke nego od Mareja ovako mu je prvo mesto sigurno.

Ministar

pre 7 godina

Da napisem i na ovom clanku...Nimalo mi se nije svidjelo ono sto sam vidio veceras protiv Keija...Vrlo dobra igra Vavrinke...Nadam se da ga to raspolozenje nece drzati u nedelju,a isto tako ocekujem da Novak ubaci u vecu brzinu.

Ovo veceras protiv Monfisa je bilo mucenje,Novak je upao u za njega karakteristicnu nervozu (doduse ne stalnu,ali zna da se desi)...I to zbog gluposti...Mislim da nije toliko vlaznost uticala na igru,koliko ga ja Gael svojim glupiranjem izbacio iz kolosjeka...Ali Bog zna zbog cega je to dobro

Bolje

pre 7 godina

Ja ovako vidim finale, znači nek Stan i igra igru sa RGsa iz 2015, teško da može bolje, ali on je u onom meču imao dosta padova, a nisu mu se obili o glavu jer je bio svježina od Novaka. Sve šanse koje je imao Novak su propale zbog izmorenosti. Tako da se nebih složio sa većinom koja misli da Stan dobija lagano. Ali bit će gužve

Djole*

pre 7 godina

Pretpostavio sam ovo finale. Drago mi je zbog Stena, jer ga jako gotivim. Covjek igra napadacki tenis, ne kalkulise. Kada ga krene, ne moze ga niko zaustaviti, leti po terenu, ulazi mu sve. Cudno mi je kako je Kei po bukmejkerima on bio favorit. Vjerovatno ce ostvariti svoj stari najbolji plasman, a to je cetvrto mjesto. Takodje mi je cudno, kako niko na Wawrinku nije racunao. On da je igrao tenis u drugoj eri, imao bi preko 5 GS sasvim sigurno. Strasno finale u najavi, sve je sada moguce. Ne bi me cudilo da Stanimal osvoji, ili da se igra 5 setova. Sve je otvoreno, na nama je da uzivamo.

Pozdrav!

Dynamic

pre 7 godina

"to će biti 24. epizoda velikog rivalstva u kojem Novak vodi 19-4"

Da bas veliko rivalstvo....

Jok i nije. U Melburnu su tri godine zaredom igrali u pet setova, 2013-te pet setova na U.S Openu, i finale Rolan Garosa. Pogotovu će predstojeće finale biti čupavo.
Na gren slemovima i najveće rivalstvo koje Novak ima u zadnje vreme. Da mu nije Mari možda veći rival? Pa lik ga nije dobio 3 godine na slemu

Srle

pre 7 godina

Novak ne sme da odigra pasivno inace moze da izgubi. Ako odigra kako zna 3-0 ili 3-1 za Novaka tako da sve zavisi od njega samog. Sad mora da se skoncentrise i odigra najbolji mec posto ono protiv Monfisa nije bilo najbolje. Slabo kretanje i namestanje za udarac, losi dropovi i slabiji servis. Nadam se da Novak kao i na ostalim vecim turnirima cuva najbolje za kraj i podize formu. Dok je Stan vec na maksimumu. Neka misli kako Novak lose igra i slusa Vilandera kako je favorit.

gandra

pre 7 godina

Bice veoma tesko ali srecom Novak nema pritisak kao na RG,i bolje je sto se juce mucio nego da to bude u finalu.Nadam se pobedi Novaka.

dr

pre 7 godina

samuraj je morao da povede 2:0 u setovima, odlucujuci udarac sa 2 metra salje u vrh mreze...Nole ce kazniti Vavrinkin spor ulazak u mec...RS ceka 13. titulu...

p.s. apelujem da Jumka i slicne likove ne spominjete, samo iscoolirajte njihovo pisanije, ovako im hranite bedni ego

spin

pre 7 godina

Ako Novak odigra kako moze, rezultat je poznat, problem je sto Novak ne igra citav mec kako moze... ali lako je pametovati na internetu.

pustite komentar

pre 7 godina

Kao i uvek navijam za Novaka .... ali da izgubi ! he he he
(Zvrki, 10. septembar 2016 08:49)

I kao i uvek,ti ćeš izgubiti. Hehehehe. E moj ti,koliko prost moras biti....ma ne zasluzujes slova.

Slavisa

pre 7 godina

"...biće opet wawrinka favorit za matsa."
Vec je rekao da je favorit, pre nego sto je dobio Nisikorija.

"Svakako je Nole blagi favorit i ima motiv da se osveti Rolan Garos."
O kakvoj osveti pricas, vodi 19-4 u pobedama i jos uvek mu se nije osvetio. Pa, zar ga nije pobedio dva puta posle tog finala u Parizu? Ako ko treba da se sveti onda je to Vavrinka, jer je poprilicno bio ostecen sudijskom odlukom i Novakovim ponasanjem sto je uticalo da ne zatrazi celendz na AO 2013, ali ni njemu to ne treba da bude motiv. I Novak nije blagi, nego apsolutni favorit. Naravno, kad pocne igra to nece biti mnogo bitno.

paradoxx

pre 7 godina

Mozda je i bolje sto ce igradi s Vavrinkom. Mislim da bi bilo teze protiv Nisikorija. Decko igra odlicno ali nije imao srece. Ima potencijala da postane grenslem sampion. Srecno u finalu Nole.

Vladimir

pre 7 godina

Veoma je nezgodan Vavrinka jer je u odlicnoj formi, a znamo kako Nole tesko izlazi sa njime, a ponekada i gubi. Otezavajuca okolnost sto je Nole rovit.
Da bi mogao da ga pobedi Nole mora da odigra izuzetan mec. Pored toga mora da malo prilagodi igru gde bi igrao poene da sto vise umanji efekat Vavrinkinih fenomenalnih udaraca. Duga razmena udaraca je pogubna. Na koji nacin to moze da uradi, nisam siguran jer nisam strucnjak. Nadam se da Nole i njegovi imaju plan.
Kao laik, mislim da treba da pokusa da vise napada Vavrinkine returne sa izlaskom na pola terena ili mrezu. U suprotnom, ovaj mu lako neutralise servis i onda napada.
Sve najbolje!

Nikola

pre 7 godina

Lepa prilika za revans I naplatu duga iz Pariza.Nece biti nimalo lako,Vavrinka igra veoma dobro ovde,prilicno je konstantan.Nadam se da je Novak ostavio najbolje za kraj,bice mu potreban najbolji mec na turniru,jer ce Vavrinka kao po obicaju odigrati iznad svog nivoa I pogadjati teske udarce.

неко из масе

pre 7 godina

Нишикори иде , "час горе , час доле " констатност је ту, што се тиче стизања до завршница! Али проблем је тај шампионски дух који не може нико да му усади да верујем никад неће освојити нити мастерс,нити гремслем..Биће ту међу десет најбољих и то је то...Што се тиче Вавринке то је сасвим друга прича иако има пуно осцилација али човек има *уда за игру да може добије скоро па свакога кад му је луд дан...Доказао је то!" Стога треба очекивати да озбиљно пружи отпор у финалу јер он би који случајем титулом са УС Опена би био ближи да би му фалио само још Вимблдон да комплетира...Плус би се изједначио са Марејом по броју освојених гремслем титуле..

stan the man

pre 7 godina

Ko god osvoji bice zasluzeno. Ja Sam fed fan, ali Novak je najbolji ikad! fed je tu 2....... Stan sa normanom je procvetap ,jel I dalje gospodio tvrsite da je stan SLUCAJAN slem pobednik????!! Ko god pobedi, zasluzeno ce biti.Fakat ostaje da Novak I sten aa najboljim tenisom, mozda su I najbolji na turu. Na kraju, do 2012 wawrinka nije imao cetvrtfinalw na nekom slemu ,vidite ga sad..... Dobar je stan ,uzasno nwkonstantan ali kad udje u ritam to je poezija.Novaku je wawrinka najveci rival na slemovima ,nek bolji pobedi, ko god osvoji zasluzeno ce biti??? Srecno obojici!!!!!!!!!!!!lkll

Zoran

pre 7 godina

Pre neki dan svi su se spremali za finale ovim recima- Nedelja 22sati ja pred televizor, a nasuprot Novaku Škot ili div iz Tandila.
Sada izlazi da su svi predvideli finale protiv Stena.
VERUJEM U POBEDU.

Jumko

pre 7 godina

Molim da se javi onaj strucnjak Poslednji Indijanac sto pise cirilicom, i da nam objasni da ako Vavrinka pobedi, onda je izdominir'o. A ako Nolo pobedi, onda je to slaba konkurencija. Hahahhahahahah

Beobrad

pre 7 godina

Oba poraza od Vavrinke, Novak je doziveo na isti nacin!
U oba meca(AO i RG), Nole je igrao pasivan tenis, dok je Vavrinka igrao agresivno sa mnogo vinera.
Upravo Novak mora tako da igra, prosto mora da pusti ruku i ide po vinere, u suprotnom, bice kao i u prethodna dva pomenuta meca!
Nole sigurno to zna i nece dvaput ponoviti istu gresku!
Srecno brate Novace!

misljenje

pre 7 godina

Nisikori kad god se priblizi zavrsnici Gren Slema, pocinju bolovi u ledjima, problemi sa zglobom na ruci i nista manje nozi, mucnina, vrtoglavica, sunce, vetar i njemu kao nije ni do cega i izgubi i- nikom nista. E, pa stani malo majstore, postoje ljudi koji navijaju za tebe, koji te zdusno bodre iz svojih domova, kafica, kladionica itd ili su cak prisutni fizicki i ti burazeru igras za sve njih i ne mozes tako da se ponasas. Ta malodusnost tvoja nije u duhu japanskog naroda, drevni se samurai prevrcu u grobu...

Damir

pre 7 godina

Kako mi je drago što je Stan prošao...Konačno je opet ušao u svoj najbolji tenis,opet će uzeti GS. Đoković,Nadal i Federer će završiti karijere sa više titula i kao veći teniseri - ali kad čovjek ima svoj dan i kad je na vrhuncu svoje igre - to je Stan The Man. Niko nije ni blizu. Njegov ofanzivni tenis,njegov backhand - neviđeno. Može minusa koliko hoćee - objektivno - najveća predstava ikad viđena je finale RG. Vjerovatno će se slično ponoviti ovdje. Đoković se brani,ovaj napada,Stan je u formi i dobija.

Lovac_u_mutnom

pre 7 godina

zasluzeno finale i svi znamo da ce biti uzbudljivo kao i uvek kad se ova dvojica sastanu.....naravno navijamo za nase a ne kao Jumko & Co. !!!

ja

pre 7 godina

Nole sa povrednjenim levim ramenom, desnim ramenom, podlakticom, nadlakticom, zglobom, sternokleidomasteoidusom, ...., i ko zna šta sve još, realno neće imati šanse protiv Ako-bude-raspoložen-tog-dana Vavrinkom.

mada "Ne se znaje, igra Nole"

Rastko

pre 7 godina

Novace inatdžijo serbski, sad nek proradi najveći nas adut - čuveni inat serbski. Njime smo se ponosili kroz vekove. Pokaži nadobudnom Macu Vilanderu kakvi smo kad se zainatimo. Sve karte na čuveni serbski inat!

Samo_pitam

pre 7 godina

Auuu rodjaci kakav mec u najavi.
Ne znam za vas ljudi al ja se vec tresem.
Igrao sam Wawrinku prije meca s Delpom da osvaja na kvoti 17.00 a sad je na njega 3.40.
Prosao sam 4 para,imam jos Wawrinku i Celtic-Glazgow 3+ gola.
Na bet365 igram i nude mi 450€ otprilike a dobitak 3000€.
Dal povuci ili ne,bozeee.
A otrest ce ga Novak vjerovatno.
Haj nek Celtic prodje pa lako cemo za tenis hehe.

Goran

pre 7 godina

Posto je Marej izgubio ovo je najbolje finale. Novak je izgubio u Parizu od Vavrinke jer je svi kazu bio umoran. Sada je odmran i trebao bi pobijediti da jos jedom potvrdi svoju dominacoju. Ako izgubi onda cemo morati da kritikujemo Wilandera.

monden

pre 7 godina

Penicilin za Đovaka na grand slam turnirima, u poslednjih nekoliko godina.Naravno, pod uslovom da igra ozbiljno i fokusirano i da ga služi njegov fantastičan bekend.Uz Federera, momak igra najatraktivniji tenis.Pa, neka bolji pobedi.

Доста је било

pre 7 godina

Хајде, "Стан!" Ућуткај ове "индопоклонисте" лика дела који су се саживели са успехом Новака Ђоковића.. Желим ти сву срећу у недељу да те видим у рукама са пехаром..

mornarpopaj1966

pre 7 godina

Zvrkiju i slicnima, molim redakciju da objavi

No1e je cudo od coveka, vanzemaljac, Srbin, nas covek, ponos i dika svih normalnih ljudi koji vole tenis. Kakav to covek treba biti i ne postovati dostignuca, a i standarde, koje No1e rusi i postavlja. Veliki pozdrav svima :))

ivan

pre 7 godina

Nazalost mora se priznati da je Stan zaista blagi favorit. Novak ima problema sa kondicijom i cini mi se da moze pobediti samo sa 3-0. Ako izgubi neki od prva 2 seta bice tesko

бт

pre 7 godina

Komentator Damir Ceronja objašnjava nadimak " Stanimal" ljudima koji ne znaju engleski : "To je kao da se neko preziva Otinja, pa da ga zovu Životinja"

:-D
ZVIIIZ, 10. septembar 2016 04:21)

Уствари, као да се неко зове Живко а зову га Животиња.

Patrik

pre 7 godina

U koliko sati je finale?Ma nema veze i da je u 4 po nasem vremenu,moram i hocu da podrzim buduceg osvajaca US opena,odlicnog Stanislasa Stena Vavrinku,novog Federera.

Ricky

pre 7 godina

Veliki problem ima Novak sa bekend slajsom Vavrinke na bekend Novakov, taj udarac odlucuje mec sutra. Mora Nole taj udarac da maksimalno neutralizuje...

Jumko2

pre 7 godina

Zvrkiju i slicnima, molim redakciju da objavi

No1e je cudo od coveka, vanzemaljac, Srbin, nas covek, ponos i dika svih normalnih ljudi koji vole tenis. Kakav to covek treba biti i ne postovati dostignuca, a i standarde, koje No1e rusi i postavlja. Veliki pozdrav svima :))
(mornarpopaj1966, 10. septembar 2016 11:15)

Sve ok ali SRBIN?????

?

pre 7 godina

Polomice Vavrinka ovog foliranta iz Monaka, kod njega ne prolaze mentalne igrice sa medicinskim pauzama i folirantske bolne grimase kad ne ide. Unistio ga je na AO, ponizio ga na RG, sad ce ga urnisati na USO i to rutinski. Djokovic je nezasluzeno u finalu, svi protivnici bili povredjeni, ovaj USO je najsramotniji turnir u istoriji tenisa. Vavrinka pobedjuje i salje ovog licemera u ruznu proslost. Lepo sam rekao posle RG da Novak vise NIKADA nece osvojiti GS.

Patrik

pre 7 godina

@akrobata

Ma jako smaraju sa tim Vilanderom a pola njih nije ni pratilo tenis kad je Mac bio aktivan teniser a cetvrtina ih se nije ni rodila tada.Cista demagogija vecina komentara,nista vise.

kokkinakis

pre 7 godina

stan the man osvaja lagano, djovak nije jos zavrsio karijeru iskljucivo zahvaljujuci nikakvoj konkurenciji, a sa wawrinkom se redovno muci, posebno u mecevima ovakve tezine.

Jumko2

pre 7 godina

Ko god osvoji bice zasluzeno. Ja Sam fed fan, ali Novak je najbolji ikad! fed je tu 2....... Stan sa normanom je procvetap ,jel I dalje gospodio tvrsite da je stan SLUCAJAN slem pobednik????!! Ko god pobedi, zasluzeno ce biti.Fakat ostaje da Novak I sten aa najboljim tenisom, mozda su I najbolji na turu. Na kraju, do 2012 wawrinka nije imao cetvrtfinalw na nekom slemu ,vidite ga sad..... Dobar je stan ,uzasno nwkonstantan ali kad udje u ritam to je poezija.Novaku je wawrinka najveci rival na slemovima ,nek bolji pobedi, ko god osvoji zasluzeno ce biti??? Srecno obojici!!!…!! lkll
(stan the man, 10. septembar 2016 09:50)

Ja sam Novak fan, ali Fed je najbolji ikad!

labud

pre 7 godina

Kako ce da mu se osvete svi oni medicali i nepotrebna masiranja u nameri da dekoncetrise protivnika. Inace ovaj turnir ce biti upamcen kao sramni prolszak do finala. I zato ce Vavrinka da gs pocisti.

Robert

pre 7 godina

Bice odlican mec. Ako Nole opet bude igrao vez servisa,a Sten krene da pogadja sve sto pozeli, bice bas tesko.
(Mile, 10. septembar 2016 09:06)
------------

Ne, Mile, to ce onda biti demoliranje Novaka. Tesko ce biti ako obojicu sluze svi udarci, tada cemo imati mec. :)

Damir

pre 7 godina

Kako mi je drago što je Stan prošao...Konačno je opet ušao u svoj najbolji tenis,opet će uzeti GS. Đoković,Nadal i Federer će završiti karijere sa više titula i kao veći teniseri - ali kad čovjek ima svoj dan i kad je na vrhuncu svoje igre - to je Stan The Man. Niko nije ni blizu. Njegov ofanzivni tenis,njegov backhand - neviđeno. Može minusa koliko hoćee - objektivno - najveća predstava ikad viđena je finale RG. Vjerovatno će se slično ponoviti ovdje. Đoković se brani,ovaj napada,Stan je u formi i dobija.

Liverpool Man

pre 7 godina

Kako igra covek siguran sam da ce spavati mirno pre finala :D Nadam se da mu nece biti dan u nedelju.Svakako je Nole blagi favorit i ima motiv da se osveti Rolan Garos.Jako postujem Stana i nece mi biti nimalo krivo ako osvoji jer uvek igra napadacki i na sve ili nista.Sportsmen. Pa neka bolji pobedi!

?

pre 7 godina

Polomice Vavrinka ovog foliranta iz Monaka, kod njega ne prolaze mentalne igrice sa medicinskim pauzama i folirantske bolne grimase kad ne ide. Unistio ga je na AO, ponizio ga na RG, sad ce ga urnisati na USO i to rutinski. Djokovic je nezasluzeno u finalu, svi protivnici bili povredjeni, ovaj USO je najsramotniji turnir u istoriji tenisa. Vavrinka pobedjuje i salje ovog licemera u ruznu proslost. Lepo sam rekao posle RG da Novak vise NIKADA nece osvojiti GS.

Patrik

pre 7 godina

U koliko sati je finale?Ma nema veze i da je u 4 po nasem vremenu,moram i hocu da podrzim buduceg osvajaca US opena,odlicnog Stanislasa Stena Vavrinku,novog Federera.

Доста је било

pre 7 godina

Хајде, "Стан!" Ућуткај ове "индопоклонисте" лика дела који су се саживели са успехом Новака Ђоковића.. Желим ти сву срећу у недељу да те видим у рукама са пехаром..

labud

pre 7 godina

Kako ce da mu se osvete svi oni medicali i nepotrebna masiranja u nameri da dekoncetrise protivnika. Inace ovaj turnir ce biti upamcen kao sramni prolszak do finala. I zato ce Vavrinka da gs pocisti.

stan the man

pre 7 godina

Ko god osvoji bice zasluzeno. Ja Sam fed fan, ali Novak je najbolji ikad! fed je tu 2....... Stan sa normanom je procvetap ,jel I dalje gospodio tvrsite da je stan SLUCAJAN slem pobednik????!! Ko god pobedi, zasluzeno ce biti.Fakat ostaje da Novak I sten aa najboljim tenisom, mozda su I najbolji na turu. Na kraju, do 2012 wawrinka nije imao cetvrtfinalw na nekom slemu ,vidite ga sad..... Dobar je stan ,uzasno nwkonstantan ali kad udje u ritam to je poezija.Novaku je wawrinka najveci rival na slemovima ,nek bolji pobedi, ko god osvoji zasluzeno ce biti??? Srecno obojici!!!!!!!!!!!!lkll

kokkinakis

pre 7 godina

stan the man osvaja lagano, djovak nije jos zavrsio karijeru iskljucivo zahvaljujuci nikakvoj konkurenciji, a sa wawrinkom se redovno muci, posebno u mecevima ovakve tezine.

sok

pre 7 godina

E kol'ko volim sto je bas Stanislas u finalu. Njega mi je posebno drago da Novak oljusti. Tupavac koji jednom u godinu dana odigra kako treba, a onda umisli da je neki strasan faktor. Jedva cekam, samo da je Novak fizicki dobro. Stanislas nema sta da trazi ovde. Sigurna sam.

medved

pre 7 godina

navijam za novaka naravno ali male sanse protiv rosavog u nedelju. nesto losije kretanje od noleta ali bolji i jaci udarci. stanislaw pojede alpsku kravu, popije 2 litre mleka i milku od 300 g a nas pulen presan paradajz i cia seme

Robert

pre 7 godina

Bice odlican mec. Ako Nole opet bude igrao vez servisa,a Sten krene da pogadja sve sto pozeli, bice bas tesko.
(Mile, 10. septembar 2016 09:06)
------------

Ne, Mile, to ce onda biti demoliranje Novaka. Tesko ce biti ako obojicu sluze svi udarci, tada cemo imati mec. :)

Patrik

pre 7 godina

@akrobata

Ma jako smaraju sa tim Vilanderom a pola njih nije ni pratilo tenis kad je Mac bio aktivan teniser a cetvrtina ih se nije ni rodila tada.Cista demagogija vecina komentara,nista vise.

Jumko2

pre 7 godina

Ko god osvoji bice zasluzeno. Ja Sam fed fan, ali Novak je najbolji ikad! fed je tu 2....... Stan sa normanom je procvetap ,jel I dalje gospodio tvrsite da je stan SLUCAJAN slem pobednik????!! Ko god pobedi, zasluzeno ce biti.Fakat ostaje da Novak I sten aa najboljim tenisom, mozda su I najbolji na turu. Na kraju, do 2012 wawrinka nije imao cetvrtfinalw na nekom slemu ,vidite ga sad..... Dobar je stan ,uzasno nwkonstantan ali kad udje u ritam to je poezija.Novaku je wawrinka najveci rival na slemovima ,nek bolji pobedi, ko god osvoji zasluzeno ce biti??? Srecno obojici!!!…!! lkll
(stan the man, 10. septembar 2016 09:50)

Ja sam Novak fan, ali Fed je najbolji ikad!

Jumko/Mikii/Polednji mohikanac/Patrik/?/Neutralni felsh/ZIVA(DINO)...

pre 7 godina

`Ajde Wawrinka pobedi, razbi tog Djokovica iz Monaka koji ne placa porez i ima srece jer iga u najslabijoj konkurenciji i ostalo bla, bla. Pobedi Wawrinka za sve nas iskompleksirane autosoviniste i soviniste iz komsiluka, za sve nas precvale pubertetelije od 40-tak godina koji jos uvek zivimo kod mame i od mamine penzije, za sve nas debeljke koji nismo u stanju ni jedan sklek da napravimo ali smo zato veliki strucnjaci za tenis, za sve nas trolove koji nemamo ziot nego se tu izivljavamao. Hvala ti unapred.

monden

pre 7 godina

Penicilin za Đovaka na grand slam turnirima, u poslednjih nekoliko godina.Naravno, pod uslovom da igra ozbiljno i fokusirano i da ga služi njegov fantastičan bekend.Uz Federera, momak igra najatraktivniji tenis.Pa, neka bolji pobedi.

Jumko2

pre 7 godina

Zvrkiju i slicnima, molim redakciju da objavi

No1e je cudo od coveka, vanzemaljac, Srbin, nas covek, ponos i dika svih normalnih ljudi koji vole tenis. Kakav to covek treba biti i ne postovati dostignuca, a i standarde, koje No1e rusi i postavlja. Veliki pozdrav svima :))
(mornarpopaj1966, 10. septembar 2016 11:15)

Sve ok ali SRBIN?????

ivan

pre 7 godina

Nazalost mora se priznati da je Stan zaista blagi favorit. Novak ima problema sa kondicijom i cini mi se da moze pobediti samo sa 3-0. Ako izgubi neki od prva 2 seta bice tesko

Samo_pitam

pre 7 godina

Auuu rodjaci kakav mec u najavi.
Ne znam za vas ljudi al ja se vec tresem.
Igrao sam Wawrinku prije meca s Delpom da osvaja na kvoti 17.00 a sad je na njega 3.40.
Prosao sam 4 para,imam jos Wawrinku i Celtic-Glazgow 3+ gola.
Na bet365 igram i nude mi 450€ otprilike a dobitak 3000€.
Dal povuci ili ne,bozeee.
A otrest ce ga Novak vjerovatno.
Haj nek Celtic prodje pa lako cemo za tenis hehe.

Rastko

pre 7 godina

Novace inatdžijo serbski, sad nek proradi najveći nas adut - čuveni inat serbski. Njime smo se ponosili kroz vekove. Pokaži nadobudnom Macu Vilanderu kakvi smo kad se zainatimo. Sve karte na čuveni serbski inat!

L'esprit du 1789

pre 7 godina

Bez preterivanja, Djokovic ce ga ubedljivo dobiti. Zna sta ga ceka, nikad ne ponavlja iste greske dva puta i sasvim sigurno nece dozvoliti iznenadjenja protiv rivala nad kojim suvereno dominira u duelima, a koji mu je naneo gorak poraz i ucinio vaznu lekciju. Eventualno moze Vavrinka da mu uzme set, ali tri... jako tesko, zna Novak sta mu je ciniti. Uzima 13 GS Nole, videcete.

rf goat my ass

pre 7 godina

Hoćemo li doživeti da Novak jedno finale slema odigra sa mlađim od sebe, a evo već 30-tu gazi? Hoćemo li doživeti da Novak jedno finale slema odigra sa nekim ko je prvi put u finalu, kao npr Endi sa Raonićem ili Federer sa Filipusisom, Bagdatisom, Gonzalesom, Soderlingom, mladim Novakom i Endijem? Eeej, Federer 6 slemova uzeo protiv debitanata u finalu, najsrećniji teniser u istoriji, dame i gospodo!

Lav Vuk

pre 7 godina

nije moglo gore
vavrinka je nakteži mogući rival Novaku
međutim on je igrao 2 grendslam finala i oba dobio
nekako mi je nemoguće da ostane 100% uspešan
Napred Nole

šetač

pre 7 godina

Noletov sam veliki navijač i poštovalac njegove igre, stila, lika, dela. Vavrinka jeste favorit. Nole ima probleme, telo je umorno. Poslednjih godina igra na neviđenom nivou. Sve sama finala i titule. Ipak nadam se da će njegov štab da ga osposobi i pripremi da odigra A- igru koja je bolja od Vavrinkine A igre.

doktor

pre 7 godina

Jel ima neko link videa gde Vilander govori kako je Marej najbolji na svetu??? Sve sam vise siguran da dobija pare za to sto radi, ali mi nije jasno kako neko ne sacuva ledja Novaku, tipa Beker i okaci recimo sliku onoga sta je Novak osvojio i sta Marej i u hashtag oznaci Matsa. Ne mora Beker, kako niko iz svet tenisa ne stane na put tome? Sto se tice finala, bice pretesko.

Vaše ime

pre 7 godina

Kaže onaj Vilenjak sa Eurosporta da će Vavrenka da pobedi ako bude igrao dobar tenis a Novak loš u eventualnom finalu? Pazi ti tu ekspertsku analizu!
Nešto sa njim iskreno nije u redu. Vrag je odneo šalu. Gledam ga sinoć i razmahao se rukama, objašnjava nešto onoj plavuši, dernja se, teoretiše, smeška se ko lisica na smrznuto go*no.
Pod nekim supstancama je bio 100%.
Ako ovako nastavi ne bi me čudilo da izleti na teren u finalu kao onaj bolesnik na Moniku Seleš i da krene na Novaka. Ne, ne... ovo su ozbiljne stvari sa njim. Čovek je zaista prolupao!

paradoxx

pre 7 godina

Mozda je i bolje sto ce igradi s Vavrinkom. Mislim da bi bilo teze protiv Nisikorija. Decko igra odlicno ali nije imao srece. Ima potencijala da postane grenslem sampion. Srecno u finalu Nole.

KRUNSKA

pre 7 godina

Vavrinka - momcina. On i Del Potro. Bio mi je i Monfis, ali od veceras - nikad vise! Uzasni uslovi za igru u oba polufinala, Sten je maestralno primirio kung-fu borca, i zasluzeno finale! Prstace u nedelju na sve strane, ali Novak uzima ovo...

Mica

pre 7 godina

Obozavam Novaka, Novak je bolji igrac od Vavrinke to znaju i male bebe, ali ako Djokovic bude igrao kao protiv Monfilsa izgubice 1-3 glat, prosto ne mogu vise da shvatim da Novak odigra jedan mec ili dva na svom nivou i onda onako sinoc, ako Novak bude pravi bar kao protiv Conge, oduvace Vavrinku, jer nije bzvz 19-4 u pobedama, Vavrinku je "hvata" jednom godisnje i za mene to nije teniser, od pocetka godine ga nema nigde i evo sad se razgoropadio na US Openu, nadam se da ce ga pocistiti Djokovic.

ja

pre 7 godina

Nole sa povrednjenim levim ramenom, desnim ramenom, podlakticom, nadlakticom, zglobom, sternokleidomasteoidusom, ...., i ko zna šta sve još, realno neće imati šanse protiv Ako-bude-raspoložen-tog-dana Vavrinkom.

mada "Ne se znaje, igra Nole"

Slavisa

pre 7 godina

"...biće opet wawrinka favorit za matsa."
Vec je rekao da je favorit, pre nego sto je dobio Nisikorija.

"Svakako je Nole blagi favorit i ima motiv da se osveti Rolan Garos."
O kakvoj osveti pricas, vodi 19-4 u pobedama i jos uvek mu se nije osvetio. Pa, zar ga nije pobedio dva puta posle tog finala u Parizu? Ako ko treba da se sveti onda je to Vavrinka, jer je poprilicno bio ostecen sudijskom odlukom i Novakovim ponasanjem sto je uticalo da ne zatrazi celendz na AO 2013, ali ni njemu to ne treba da bude motiv. I Novak nije blagi, nego apsolutni favorit. Naravno, kad pocne igra to nece biti mnogo bitno.

Mića

pre 7 godina

Znaci Vavrinka je najbolji na svetu posto je izbacio Nisikorija koji je izbacio najboljeg na svetu!Sta mislite,ko je po Vilanderu favorit u finalu?Cekam samo kakvu ce teoriju sad da izvali....

veliki strumf

pre 7 godina

Ovo ce za Noleta biti uobicajen mec. Vec je igrao 6 finala na US Openu, ukupno ce mu biti 21. GS finale i izaci ce da ga igra bez ikakvog pritiska. Zbog toga ce se ovaj mec DRASTICNO razlikovati od finala u Parizu, gde je Nole bio pod strahovitim pritiskom i tenzijom da konacno podigne trofej. Pod tim pritiskom je i popustio, a i Sten je odigrao mec zivota. To se ovog puta nece dogoditi, bice ovo sasvim drugaciji mec. Stenu je ovo 3. GS finale, prethodna 2 je dobio, red je da ovo izgubi. Novak Stena rutinski gazi na vecini turnira, narocito na betonu, ovde je odmorniji, a Stenu uslovi ne odgovaraju toliko, niti je tokom turnira briljirao. I Kei je 2 i po seta bio bolji - ko je gledao mogao je da vidi; propustio je brdo vezanih brejk lopti i izgubio zbog nerezonskih poteza, a uporediti Noleta i Keija je smesno. Zbog svega, ocekujem 3-0, eventualno 3-1 ako Nole ima pad nekoliko gemova, sto je vec postalo uobicajeno.

misljenje

pre 7 godina

Nisikori kad god se priblizi zavrsnici Gren Slema, pocinju bolovi u ledjima, problemi sa zglobom na ruci i nista manje nozi, mucnina, vrtoglavica, sunce, vetar i njemu kao nije ni do cega i izgubi i- nikom nista. E, pa stani malo majstore, postoje ljudi koji navijaju za tebe, koji te zdusno bodre iz svojih domova, kafica, kladionica itd ili su cak prisutni fizicki i ti burazeru igras za sve njih i ne mozes tako da se ponasas. Ta malodusnost tvoja nije u duhu japanskog naroda, drevni se samurai prevrcu u grobu...

Nebojša

pre 7 godina

Ko ne koristi svoje šanse najčešće bude kažnjen a Nisikori je imao podosta u ovom meču pogotovo šansa da ode na 2-0 u setovima što bi mu verovatno bilo dovoljno da na kraju trijumfuje bravo za Wawrinku očekujem dobar meč nadam se da će Novak biti fit ako budu sve u redu favorit je ako ne videćemo može da ode i na drugu stranu ali čak i da izgubi bolje od Wawrinke nego od Mareja ovako mu je prvo mesto sigurno.

RuamaKursa

pre 7 godina

Zadnji poen ce biti najbitniji u mecu... i presudni za osvajanje US open-a. Verujte mi na rec ! ;) PS.Inace moja prognoza je da Mats dobija otkaz na Eurosportu,posle ovog finala.

anica

pre 7 godina

Tezak protivnik za Noleta, koliko ovom momku olaksavaju mediji..niko ga nigde ne pominje, nije favorit..i bum.....neverovatan teniser..
Novace, pamet u glavu, fobiju imam od RG:-)..znas sta ti je ciniti...moras agresivno ako se 'uljuljkas' ode sareni na treci razliciti slem..ostaje mu posle samo Vimbldon..I zasto da se sladi preko tebe.
Napred Novace, daj sve od sebe.

o.lj.k.

pre 7 godina

Pretpostavio sam ovo finale. Drago mi je zbog Stena, jer ga jako gotivim. Covjek igra napadacki tenis, ne kalkulise. Kada ga krene, ne moze ga niko zaustaviti, leti po terenu, ulazi mu sve. Cudno mi je kako je Kei po bukmejkerima on bio favorit. Vjerovatno ce ostvariti svoj stari najbolji plasman, a to je cetvrto mjesto. Takodje mi je cudno, kako niko na Wawrinku nije racunao. On da je igrao tenis u drugoj eri, imao bi preko 5 GS sasvim sigurno. Strasno finale u najavi, sve je sada moguce. Ne bi me cudilo da Stanimal osvoji, ili da se igra 5 setova. Sve je otvoreno, na nama je da uzivamo.
Pozdrav!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djole*, 10. septembar 2016 08:43)

Slazem se sa vecim delom komentara. Po mom misljenju, Stan ima najbolje i najlepse udarce na Turu, ali veliki problem mu je kada mora da izadje na mrezu, tu cesto gresi. Takodje, ume mentalno da zabaguje u vise navrata u toku meca i tada obicno biva kaznjen protiv top igraca, kakav je Nole. Mislim da je Nole favorit, Stan bi morao da odigra besprekoran mec da bi upisao jos jedan Slam. Ako bi to uradio, ostao bi mu jos Wimbledon da kompletira i tako bi `na mala vrata` usao u besmrtne, a kvalitetom udaraca koji poseduje, mora se reci da bi to bilo potpuno zasluzeno. Cak mu niko ne bi mogao zameriti ni `slabu konkurenciju`...

Bolje

pre 7 godina

Ja ovako vidim finale, znači nek Stan i igra igru sa RGsa iz 2015, teško da može bolje, ali on je u onom meču imao dosta padova, a nisu mu se obili o glavu jer je bio svježina od Novaka. Sve šanse koje je imao Novak su propale zbog izmorenosti. Tako da se nebih složio sa većinom koja misli da Stan dobija lagano. Ali bit će gužve

no1e

pre 7 godina

Svi smo prizeljkivali Mareja, Delpa pa i Nishikorija. Stan je zasigurno najtezi noletov protivnik. Snazan i dobar servis, solidno kretanje, bombe iz bekenda i forhenda. Bice veoma, veoma tesko u nedelju...

Jovan

pre 7 godina

Atomski tenis Wawrinke. Ako ponovi ovu igru u finalu, a vec je odigrao i protiv Delpa slicno, Novak mora da bude na 100% ako hoce da se nada tituli. Bice izuzetno tesko.
Nivo tenisa koji je Wawrinka danas pokazao je daleko iznad svih ostalih na ovom turniru i po meni on je favorit u finalu, pogotovo uzimajuci obzir da Novaka muce oba ramena i lakat.
Treba biti realan i napraviti dobru strategiju za finale, a ako neko moze da pobedi glavom cak i kada igra losiji tenis od protivnika onda je to Novak!

ZVIIIZ

pre 7 godina

Komentator Damir Ceronja objašnjava nadimak " Stanimal" ljudima koji ne znaju engleski : "To je kao da se neko preziva Otinja, pa da ga zovu Životinja"

:-D

Milutin

pre 7 godina

@Heisenberg za Vilandera? pa rekao je vec posle Djokovicevog meca, da ako Sten prodje onda je favorit protiv Djokovica, nazvao Mareja najboljim igracam sveta, pa i ako su ga ispravili da je top 2, on je rekao da medju igracima u svlacionici on vazi za najboljeg. Bar je tako komentator na Eurosportu preveo njegov komentar (nema sanse da cujes od komentatora originalno izgovorenu izjavu). E sad on je teniser bivsi, verovatno zna i vidi vise nego mi obicni navijaci, pa su njegovi komentari zasnovani na tome, Djokovic cinjinicno ne igra na svom najvisem nivou, mozda mu fali jakih meceva i kontinuitet u igri, mucio se juce ali je to mozda i dobro, dobio je nesto teze mec ... a mozda Vilander prosto ima neki kompleks i ne moze da sakrije svoju netrpeljivost prema Noletu!

Jumko

pre 7 godina

Molim da se javi onaj strucnjak Poslednji Indijanac sto pise cirilicom, i da nam objasni da ako Vavrinka pobedi, onda je izdominir'o. A ako Nolo pobedi, onda je to slaba konkurencija. Hahahhahahahah

tesla org

pre 7 godina

Imam neki strah da ce ovo izgubiti, zbog povreda, igra se u 4 - vrelac, nedovoljno takmicarskih meceva, Stan poslednjih 10 finala - 10 pobede, jednostavno i Novak je rekao da je Stan za velike meceve. Naravno da sve ovo mozete baciti u potok, ako Novak bude zdrav i odigra izuzetno napadacki i nedozvoli igru protivnika na sve ili nista. Napred Novace :)

Djole*

pre 7 godina

Pretpostavio sam ovo finale. Drago mi je zbog Stena, jer ga jako gotivim. Covjek igra napadacki tenis, ne kalkulise. Kada ga krene, ne moze ga niko zaustaviti, leti po terenu, ulazi mu sve. Cudno mi je kako je Kei po bukmejkerima on bio favorit. Vjerovatno ce ostvariti svoj stari najbolji plasman, a to je cetvrto mjesto. Takodje mi je cudno, kako niko na Wawrinku nije racunao. On da je igrao tenis u drugoj eri, imao bi preko 5 GS sasvim sigurno. Strasno finale u najavi, sve je sada moguce. Ne bi me cudilo da Stanimal osvoji, ili da se igra 5 setova. Sve je otvoreno, na nama je da uzivamo.

Pozdrav!

Vera

pre 7 godina

Ne znam što će biti u nedjelju,samo već znam da ću se nervirati,gristi nokte i nadati se pobjedi Noleta.Stan je opasan protivnik i dat će sve od sebe da osvoji 3.razlicit GS,ali nekako ipak vjerujem da će Novak znati izaći na kraj s njim.Nole,sretno!

Nikola

pre 7 godina

Lepa prilika za revans I naplatu duga iz Pariza.Nece biti nimalo lako,Vavrinka igra veoma dobro ovde,prilicno je konstantan.Nadam se da je Novak ostavio najbolje za kraj,bice mu potreban najbolji mec na turniru,jer ce Vavrinka kao po obicaju odigrati iznad svog nivoa I pogadjati teske udarce.

Siki

pre 7 godina

U najavi meča Vilander je prevazišao sam sebe. Vagaju on i Mekinro ko će pobedili, a Vilanser 'ladno kaže za Nišikorija: "Ipak je on pobedio najboljeg tenisera na svetu". Mekinro dobacuje: "Second best", a Mats pravi neku facu tipa "ma nije važno šta piše na papiru".

dr

pre 7 godina

samuraj je morao da povede 2:0 u setovima, odlucujuci udarac sa 2 metra salje u vrh mreze...Nole ce kazniti Vavrinkin spor ulazak u mec...RS ceka 13. titulu...

p.s. apelujem da Jumka i slicne likove ne spominjete, samo iscoolirajte njihovo pisanije, ovako im hranite bedni ego

Jegood

pre 7 godina

Ako Stan u finalu poludi i odigra fenomenalan mec onda ce Djokovic biti u velikom problemu, jer mi se cini da do sada kada se to desi nije imao odgovor na Stanovu agresivnu igru..Nadam se ipak i naravno Noletovoj pobedi...

cale

pre 7 godina

Samo da Novak opet ne odradi def protiv vavernike igrace se opet 5 seta
Ako samo nesto malo promeni protiv njega i samo malo ofanzivnije uopste se ne brinem za pobedu.

Wong

pre 7 godina

Ranije sam mislio da je bitno da Nole zapne svom snagom u prvom setu i da stekne psihološku prednost, ali nije tako. Kao prvo, Stan nije slabić koji pada u beznađe nakon što izgubi set-dva. Ja mislim da prvi set treba staviti na kocku i posvetiti ga isključivo tome da se Stan izmori. Pa ako Novaku krene servis, ubiće dvije muve jednim udarcem - uzeće prvi set i izmoriti Stana. Ali je najbitnije ovo drugo.
Stan je jednostavno fizički najjači i najizdržljiviji teniser ove ere, i kada mu dođe dan (a nadam se da mu sjutra neće biti), ti njega ne možeš tehnikom lomit. Nole je najveću grešku napravio onda na RG, kada je pokušao da ga navede na neiznuđene greške. Umjesto toga, potrebno je okrenuti Stanovu snagu protiv njega samoga i lomiti mu upravo to jedino oružje koje ima - snagu! Dakle, ako Novak procijeni da je Stanu dobar dan (ne daj Bože), treba staviti prvi set na kocku i lomiti ga, tjerati ga da trči od linije do linije. Znam da to mora donekle umoriti i Novaka, ali Novak to može kompenzovati tehnikom, a Stan nema čime - on od oružja ima samo golu silu.

Ljudi moji, ovaj meč ima veliku težinu. Nije to samo u pitanju da se poveća broj slemova, nego bi u slučaju poraza pitanje prvog mjesta na ATP listi i dalje ostalo otvoreno, a da ne pominjem kakva bi mrlja na Novakovoj karijeri bila da preko njegovih leđa osvoji tri različita slema jedan nekonstantni sezonac, koji je uz to slemove počeo osvajati tek nakon što je napunio 30.
Zato, naprijed, Nole!

неко из масе

pre 7 godina

Нишикори иде , "час горе , час доле " констатност је ту, што се тиче стизања до завршница! Али проблем је тај шампионски дух који не може нико да му усади да верујем никад неће освојити нити мастерс,нити гремслем..Биће ту међу десет најбољих и то је то...Што се тиче Вавринке то је сасвим друга прича иако има пуно осцилација али човек има *уда за игру да може добије скоро па свакога кад му је луд дан...Доказао је то!" Стога треба очекивати да озбиљно пружи отпор у финалу јер он би који случајем титулом са УС Опена би био ближи да би му фалио само још Вимблдон да комплетира...Плус би се изједначио са Марејом по броју освојених гремслем титуле..

moje mišljenje

pre 7 godina

No1e u izjavi posle meča spominje Endija, i za njega kaže "the best player in the world last few months": tužno je to što svetski br. 1 mora da pravda navijačke izjave "nazovi novinara i stručnjaka". Mada, u drugu ruku, ispašće da je pobeđivao sve same "favorite" u "njihovoj" eri kao najdominantniji "autsajder" ikada. Najbolja stvar kad vam umanjuju uspeh i značaj je to što ne morate onda puno da radite na smanjenju svog ega i na skromnosti, oni to rade za vas. Prestanite da žalite što vas ne vole i ne priznaju, i samo tiho nastavite da radite i pobeđujete. Samo napred, No1e!

Novak321

pre 7 godina

Bice tezak mec bas,sanse su 50:50 naravno nebi bilo tako da Novak nema problema sa ramenom a samim ti i sa servismom.Da nije tako mislim da bi Novak to lagano odradio,sad preostaje da se nadamo da Sten ima los dan.

Ricky

pre 7 godina

Veliki problem ima Novak sa bekend slajsom Vavrinke na bekend Novakov, taj udarac odlucuje mec sutra. Mora Nole taj udarac da maksimalno neutralizuje...

Beobrad

pre 7 godina

Oba poraza od Vavrinke, Novak je doziveo na isti nacin!
U oba meca(AO i RG), Nole je igrao pasivan tenis, dok je Vavrinka igrao agresivno sa mnogo vinera.
Upravo Novak mora tako da igra, prosto mora da pusti ruku i ide po vinere, u suprotnom, bice kao i u prethodna dva pomenuta meca!
Nole sigurno to zna i nece dvaput ponoviti istu gresku!
Srecno brate Novace!

Lovac_u_mutnom

pre 7 godina

zasluzeno finale i svi znamo da ce biti uzbudljivo kao i uvek kad se ova dvojica sastanu.....naravno navijamo za nase a ne kao Jumko & Co. !!!

Zagor

pre 7 godina

Postovanje Stanu, trofej Noletu. Ipak mi je drago da je on u finalu. Sportsmen. A nema ih bas mnogo, ili ih je sve manje. Ono Monfisvo ponasanje je bilo mucno za gledanje, kao ne moze da stoji pa onda odigra normalno razmenu od desetak udaraca... Bas me je razocarao kao covek i kao komunista :)

spin

pre 7 godina

Ako Novak odigra kako moze, rezultat je poznat, problem je sto Novak ne igra citav mec kako moze... ali lako je pametovati na internetu.

Vladimir

pre 7 godina

Veoma je nezgodan Vavrinka jer je u odlicnoj formi, a znamo kako Nole tesko izlazi sa njime, a ponekada i gubi. Otezavajuca okolnost sto je Nole rovit.
Da bi mogao da ga pobedi Nole mora da odigra izuzetan mec. Pored toga mora da malo prilagodi igru gde bi igrao poene da sto vise umanji efekat Vavrinkinih fenomenalnih udaraca. Duga razmena udaraca je pogubna. Na koji nacin to moze da uradi, nisam siguran jer nisam strucnjak. Nadam se da Nole i njegovi imaju plan.
Kao laik, mislim da treba da pokusa da vise napada Vavrinkine returne sa izlaskom na pola terena ili mrezu. U suprotnom, ovaj mu lako neutralise servis i onda napada.
Sve najbolje!

mornarpopaj1966

pre 7 godina

Zvrkiju i slicnima, molim redakciju da objavi

No1e je cudo od coveka, vanzemaljac, Srbin, nas covek, ponos i dika svih normalnih ljudi koji vole tenis. Kakav to covek treba biti i ne postovati dostignuca, a i standarde, koje No1e rusi i postavlja. Veliki pozdrav svima :))

pustite komentar

pre 7 godina

Kao i uvek navijam za Novaka .... ali da izgubi ! he he he
(Zvrki, 10. septembar 2016 08:49)

I kao i uvek,ti ćeš izgubiti. Hehehehe. E moj ti,koliko prost moras biti....ma ne zasluzujes slova.

Zoran

pre 7 godina

Vavrinka je najteži protivnik kojeg je Đoković mogao da dobije u finalu (uz ovakav žreb). Umoran nije a ako nije povređen (nadam se), ne može se ponoviti finale RG 2015 - to biva samo jednom. Zna da ne sme da se vuče po terenu, da stoji predaleko kao onda i da se previše nervira. Što duži poeni, udaranje po 100 puta levo-desno sa puno tempa i Vavrinka će kraće izdržati.

Samo ako nije povređen, dobiće ovo ma kako teško bilo. Onda neka objavi da je povređen i pauzira do kraja sezone. Vreme mu je da uzme duži odmor ako misli da igra vrhunski tenis još nekoliko godina.

Srećno Nole!

бт

pre 7 godina

Komentator Damir Ceronja objašnjava nadimak " Stanimal" ljudima koji ne znaju engleski : "To je kao da se neko preziva Otinja, pa da ga zovu Životinja"

:-D
ZVIIIZ, 10. septembar 2016 04:21)

Уствари, као да се неко зове Живко а зову га Животиња.

goran

pre 7 godina

Veoma je tesko i nezahvalno prognozirati ishod ovog duela, mada Novak je ipak po meni blagi favorit iz mnogo razloga, Wawrinka je tip igraca kojeg ako krene veoma ga je tesko gotovo i nemoguce zaustaviti, ali to ne bi trebalo da brine Novaka jer ako Novak bude bio na svom najboljem nivou (a nema razloga da ne bude jer igra finale,gde ce verujem dati sve od sebe) Wawrinka nece moci dugo da drzi maksimum u poenima i razmenama i ukoliko Novak uspe da izdrzi njegov nalet onda cega na iskustvo i rutinu jednostavno slomiti ,jer pored (ponekad) neverovatne igre i asortimana udaraca koje Stan poseduje,on je poznat je i po tome da ume veoma cesto psihicki da padne, sto je samim tim to i velika sansa za Novaka da ga slomi svojim ritmom, mada opet mnogo toga ce zavisiti i od uslova na terenu ukoliko bude velika vlaznost kao sinoc protiv Monfisa onda se Wawrinki sanse naglo povecavaju jer on po meni mnogo lakse podnosi vrucinu od Novaka, mada Novak je cudo sam po sebi koliko puta smo ga dosad samo otpisivali u finalima protiv Federera a onda bi se on u finalu uzdigao i prikazao ubedljivo najbolju partiju na turniru i na kraju suvereno uzeo trofej !

Srle

pre 7 godina

Novak ne sme da odigra pasivno inace moze da izgubi. Ako odigra kako zna 3-0 ili 3-1 za Novaka tako da sve zavisi od njega samog. Sad mora da se skoncentrise i odigra najbolji mec posto ono protiv Monfisa nije bilo najbolje. Slabo kretanje i namestanje za udarac, losi dropovi i slabiji servis. Nadam se da Novak kao i na ostalim vecim turnirima cuva najbolje za kraj i podize formu. Dok je Stan vec na maksimumu. Neka misli kako Novak lose igra i slusa Vilandera kako je favorit.

Ministar

pre 7 godina

Da napisem i na ovom clanku...Nimalo mi se nije svidjelo ono sto sam vidio veceras protiv Keija...Vrlo dobra igra Vavrinke...Nadam se da ga to raspolozenje nece drzati u nedelju,a isto tako ocekujem da Novak ubaci u vecu brzinu.

Ovo veceras protiv Monfisa je bilo mucenje,Novak je upao u za njega karakteristicnu nervozu (doduse ne stalnu,ali zna da se desi)...I to zbog gluposti...Mislim da nije toliko vlaznost uticala na igru,koliko ga ja Gael svojim glupiranjem izbacio iz kolosjeka...Ali Bog zna zbog cega je to dobro

вељко

pre 7 godina

И ако је Нишикори технички најбољи играч на туру,ипак је тенис и врло захтевна игра са физичког аспекта.Показало се да на грен-слемовима он нема довољно енергије и свежине да оде до самог краја.Вавринка удара јаче,сервира брже и када је и у солидној форми је врло незгодан играч.Када му је лопта на рекету,тражи винере,тражи углове,не жели дуге размене,не даје шансу противнику да уђе у ритам.
Ђоковића у финалу чека врашки тежак меч,поготово што се меч игра у дневном термину.
Хтео неко да призна или не,Новак је у дневним мечевима бар 10% слабији него у вечерњим мечевима.

rejnald

pre 7 godina

Nole ce u nedelju igrati svoje 7 finale US opena,to je jedno vise nego li sto je igrao u Australiji koju je osvojio svih 6X...A ocekivati da Wawrinka osvoji svoj treci GS u svom trecem finalu pa onda bi on bio najsrecniji teniser koji je ikada igrao ovaj sport!!!...On je igrac koji je osvojio samo jedan jedini masters i pretezno turnire iz serije 250...Nolev trud i rad mora biti nagradjen kao vrhunac odlicne igre koju pruza u ove 2 godine,koju ce zaokruziti sa 13GS,tako mora biti,sve vodi ka tome?...I naravno da ostvari jubilarnu 20 pobedu protiv ovog tenisera.

Dynamic

pre 7 godina

"to će biti 24. epizoda velikog rivalstva u kojem Novak vodi 19-4"

Da bas veliko rivalstvo....

Jok i nije. U Melburnu su tri godine zaredom igrali u pet setova, 2013-te pet setova na U.S Openu, i finale Rolan Garosa. Pogotovu će predstojeće finale biti čupavo.
Na gren slemovima i najveće rivalstvo koje Novak ima u zadnje vreme. Da mu nije Mari možda veći rival? Pa lik ga nije dobio 3 godine na slemu

Goran

pre 7 godina

Posto je Marej izgubio ovo je najbolje finale. Novak je izgubio u Parizu od Vavrinke jer je svi kazu bio umoran. Sada je odmran i trebao bi pobijediti da jos jedom potvrdi svoju dominacoju. Ako izgubi onda cemo morati da kritikujemo Wilandera.

DROGBA11

pre 7 godina

Vavrinka pod stare dane igra najbolji tenis, svaka cast. u stvari nije njemu problem bila igra, vec glava. Uvek je igrao lep, napadacki tenis. Djokovicu nece biti lako, iako vodi 19-4. Izgubio je RG i imao 2 ozbilja meca na AO, jedan dobio jedan izgubio. znaci u poslednje vreme, Stan mu je u stvari ubedljvo najtezi protivnik na GS. Obziron da Nole nije u top formi,ostaje da se nadamo da Stan nece imati bas najbolji dan, a i ako mec ode u 5 setova, moglo bi presuditi to sto je Nole bio duplo krace na terenu. a i red je da Stan izgubi neko finale, nakon 10 pobeda za redom u istim.

Zoran

pre 7 godina

Pre neki dan svi su se spremali za finale ovim recima- Nedelja 22sati ja pred televizor, a nasuprot Novaku Škot ili div iz Tandila.
Sada izlazi da su svi predvideli finale protiv Stena.
VERUJEM U POBEDU.

nevski

pre 7 godina

Neko sinoc rece da je Novak ispucao svoj los mec na US Openu,i,to je tacno. Sutra ce biti pravi,dubok,ostar,i,dobice Vavrinku,koliko god ovaj bio dobar. Zivi bili pa videli.

Ludi Milojko

pre 7 godina

Samo jedna informacija od 2. februara 2004.g. se na 1. mestu ATP liste smenjuju samo 3 igrača Federer (302 nedelje), Nadal (141 nedelje), Djoković 215 (nedelja) sve ostalo je priča...

gandra

pre 7 godina

Bice veoma tesko ali srecom Novak nema pritisak kao na RG,i bolje je sto se juce mucio nego da to bude u finalu.Nadam se pobedi Novaka.

Ps

pre 7 godina

(doktor, 10. septembar 2016 09:35)

Zato što više niko u svetu tenisa ne shvata ozbiljno Matsa Vilandera. Ima milion tih ex teniskih komentatora, stručnjaka, analitičara... i svi drve neku svoju priču, i Vilander je samo jedan od njih. Mišljenja koje nešto vrede i koja se poštuju i slušaju su od Lejvera, Samprasa, i Federera iako i dalje igra, a ostali uključujući i Vilandera nisu objektivni i imaju neke svoje ''ljubimce'' o kojim govore hvalospeve. To svako zna.
Beker neće da se spušta na taj nivo medijske pljuvačine. Ne treba mu to. Uspešan tenis, uspešan trener, boli ga baš ono žuto runje dole za Vilandera i njegove izjave.
Ja 100% verujem da i Novaka takođe ne dotiče sve što priča Mats. Njemu je bitno šta Sampras kaže, retko doduše, i Lejver. Ostalu su prosto neozbiljni.

Inače Vilander ja mislim da ima kompleks jer ga niko nije angažovao za trenera iz top 10, a utripovao je da je neki stručnjak. Sigurno ga ostale kolege zezaju onako iza medijske zavese.
Čak je i Raonić Mekinroa angažovao, Lendl, Edberg, Beker... samo Vilandera niko ne šiša 1%
i njemu to smeta, plus što se verovatno debelo plaćaju te ex teniske legende koji postanu treneri.