Olimpizam 214

Utorak, 19.07.2016.

13:15

Ivana nosi zastavu u Riju!

Olimpijska vicešampionka u streljaštvu iz Londona Ivana Maksimović Anđušić nosiće zastavu Srbije na svečanoj ceremoniji otvaranja Olimpijskih igara u Riju.

Ivana nosi zastavu u Riju! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

214 Komentari

Sortiraj po:

deda

pre 7 godina

Idemo ivana, ponosimo se vama, a vaterplisti ne moraju nistagy da rade, vec su dokazali da uz njih uzivamo u melodiji nase himne ?

Mala Mo

pre 7 godina

Trebao je neko od vaterpolista da ponese zastavu. Nikić kao najtrofejniji igrač, Žile kao kapiten, Fića i Duško, kao najbolji igrači Sveta i Evrope. Bilo ko, svi su jednako dobri igrači, koji su više puta svima pokazali kako se bori za Srbiju. Naravno ovde se ne dovodi u pitanje uspešnost Ivane Maksimović Anđišić, koja je vrhunski sportista. Ovo je više upućeno Olimpijskom komitetu Srbije koji se ogrešio o zlatne delfine.

Hegel

pre 7 godina

Ovo me uzbudilo bas kao i otvaranje poglavlja,vest ipo!I da,nece nam biti ni bolje ni gore ni zbog otvaranja poglavlja ni zbog nosaca zastave.....

petarczv

pre 7 godina

Ja reko ivana spanovic kao nasa ubedljivo najbolja i najlepsa sportiskinja kad ono...stvarno nemam nista protiv cure ali sto ne ide ne ide. U ovoj srbiji ni zastavu ne mozes da nosis po zasluzi bego sve preko veze...

Epikur

pre 7 godina

Koda je vazno, ko ce da nosi glupu zastavu. Volim gledati igre, boje zastava, boje ljudi me ne interesuju. Zastave su simboli rata, stradanja, treba ih drzati dalje od igara.

Zoki

pre 7 godina

Nije mi uopste jasno sto se toliko daje znacaj tom nosenju zastave, msm sta time postizu, ko da je bitno ko ce nositi, vazno je da oni daju svoj maksimum na samoj olimpijadi.

mirko

pre 7 godina

@Možda je zastavu trebalo da nosi baš neko od koga se ne očekuje medalja, jer će sada na Ivani Maksimović biti ogroman pritisak sa kojim nisam siguran da će se ona izboriti.
Setite se Novaka Đokovića u Londonu...
(Alex, 19. jul 2016 15:41)

Ako si stvarno ocekivao medalju od Novaka u Londonu onda definitivno nesto nije u redu s'tobom! Maloj Ivani zelim svu sportsku srecu i da upuca medalju

Roditelji sa Kopakabane

pre 7 godina

Blam, samo gledam ako Bobinator bude nosio zastavu. U suprotnom navijam za Makedoniju i Grcku.
(Trener, 19. jul 2016 16:15)
On ne može, zbog dece na tribinama.

Oypa 7

pre 7 godina

Milica Mandic je nosila zastavu na zatvaranju u Londonu, mozda zbog toga ona ne nosi opet. A i borbe u tekvondou se odrzavjau pred sam zavrsetk ne verujem da ce ona od prvog dana biti tamo. Ovo je po meni korektna odluka.

Melenci

pre 7 godina

izbor je odlican,verujem da ce Ivana sigurno uzeti medalju.Ima svako pravo da zeli nekog drugog,ali osporavati bilo kog vrhunskog sportistu nije fer,nije lepo cak je i bezobrazno.Dobro je da imamo velik izbor zasluznih sportista,velikih imena i to treba postovati.Ali mi imamo slabo pamcenje dobro zaboravljamo lose prepricavamo i dodajemo,tako da me ne iznenadjuju komentari tipa "los izbor".

Pedja

pre 7 godina

Na stranu uspeha ostalih nasih sportista, zastavu je moglo da nosi samo dvoje: Novak Djokovic ili Ivana Spanovic ako kojim slucajem Novak ne moze. Njihovi rezultati i ponasanje, nastup su ubedljivo bez konkurencije. Medjutim kod nas su se odluke uvek donosile politicki, ajde sad ovaj, pa onaj, da slucajno neko nije zaboravljen. Kad budemo shvatili da se svaka olduka donosi iskljucivo po rezultatima, a ne kljucu tada ce i ova zemlja krenuti napred.

nikol dz femija

pre 7 godina

PS.
Napravih gresku pa molim da objavite ispravku - PORODICA Maksimovic je za sada dala Srbiji dve olimpijske medalje OTAC ZLATNU A CERKA SREBRNU ali nadajmo se da ovaj moj lapsus znaci da ce i Ivana ove godine osvojiti zlAto.

abcdefg

pre 7 godina

Kako vi koji je hvalite imate pravo da budete zadovoljni time sto ce ona nositi zastavu, tako i oni koji se ne slazu imaju pravo da iznesu svoje misljenje, ne znam zasto ih napadate...

Vlado

pre 7 godina

Mi se bas svojski trudimo da budemo niko i nista, umesto da nam nosi zastavu neko ko je poznat u svetu sporta da pokazemo da imamo vrhunske sportiste nama zastavu nose totalni anonimusi, sport streljastvo, presmesno!

orka

pre 7 godina

@Moj pogled
Naprotiv najvise polemike bi bilo da Nole ponovo nosi,em je vec bio barjaktar,em je najvise razocarao na prosloj Olimpijadi,ovaj izbor je logican,Milica i Spanoviceva nece biti na otvaranju,od vaterpolista je nezahvalno izabrati pojedinca jer je barem polovina podjednako zasluzilo,tako da je najlogicnije da nosi,u odsustvu Milice,najsjajnija medalja na prosloj Olimpijadi

Bane

pre 7 godina

(Y?, 19. jul 2016 14:34)

Koliko glup komentar ja da sam na tvom mestu ne bi ga ni poslao od sramote. Uđu u neku streljanu i raspitaj se malo o strašljaštvu kao sportu šta konkretno zahteva pre nego počneš da laprdaš. Drugo o tvom diskrimninaciji sportista ne treba ništa ni govoriti. Ja lično da sam administrator ovaj post ni u ludilu ne bi prošao cenzuru.

Kekele

pre 7 godina

Svi koji su ispunili normu i idu za Brazil,su zaslužili da nose zastavu Srbije. U dosta slučajeva dosada se dogadjalo da nas na OI igrama obraduju i iznenade oni od kojih se najmanje očekivalo,i većinom u sportovima priznatim u svetu,a koji se kod nas sa nipodaštavanjem gleda na te sportove. Svi ovi negativci pokušajte da trenirate bilo koji sport,ali na vrhunskom nivou,pa ćete videti koliko je to lako. Po mom skromnom mišljenju,ja bih zastavu dao da nosi najmladji učesnik OI i on to najviše zaslužuje.

Tea New York

pre 7 godina

Kada sam procitala naslov bila sam uverena da je u pitanju Ivana Spanovic.Posle tek vidim da ce zastavu nositi Ivana Maksimovic.I jedno i drugo je sasvim OK,devojka je uzela srebro u Londonu,ne vidim razlog da se bilo ko ljuti.Mlada,lepa,pozitivna,sve OK.Puno srece nasima u Riu,idemo od 8-10 medalja,srecno!

Alex

pre 7 godina

Možda je zastavu trebalo da nosi baš neko od koga se ne očekuje medalja, jer će sada na Ivani Maksimović biti ogroman pritisak sa kojim nisam siguran da će se ona izboriti.
Setite se Novaka Đokovića u Londonu...

Nebojsa

pre 7 godina

Nosenje zastave svoje drzave na otvaranju OI je san svakog sportiste mnogo velikih sportista koji su imali zapazene rezultate i osvajali medalje nisu imali privilegiju kao sto ce imati Ivana Maksimovic zato je cestitam na ukazanoj casti

sportski radnik

pre 7 godina

Uz svako uvazavanje Ivane i sporta kojim se bavi, mislim da je potpuno iluzorno izjednacavati streljastvo sa kosarkom, tenisom, atletikom ili nekim drugim globalnim sportom. Aleksandra Ivosev je pre 20 godina u ostom tom sportu osvojila zlatnu medalju na OI u Atlanti, pa sada devojke nema ni u rubrici "gde su, sta rade". Sa druge strane, postoje sportisti koji nisu nikada osvajali zlato na OI, ali zato imaju svetsku popularnost kao sto je Novak Djokovic. Olimpijske igre su pre svega sportske igre i treba cast nosenja zastave da ponese neko ko je globalno prihvacen kao najuspesniji sportista, a ako se taj kriterijum primeni postoji bar 10 ljudi u timu Srbije koji bi trebalo da ponesu zastavu pre Ivane. Jedino sad, ako bas niko od njih nije prisutan na ovranjau igara, u sta cisto sumnjam.

Usain Bot

pre 7 godina

Kosarka i Vaterpolo su kolektivni sportovi i glupo bi bilo nekoga izdvajati da nosi zastavu pa cak i kapitene. Ovako je bolje da neko od individualaca nosi. Iako bi moj izbor bila Spanovicka i ovo nije los izbor. Bitno je da se osvoje medalje.

Toto-ko-tunjo-pozdravlja-izbor

pre 7 godina

A Boban?
(cekajte ljudi, 19. jul 2016 14:25)
Najpre da pohvalim izbor Olimpijskog saveza. I osvajala medalju, i lepa za oko. Sto se tebe tice, moj druze zagrebacki, Bugari, svlacionica, nova zahvalnica FSS... Sto jos i zamaras mozak Marjanovicem? Bobi rekao svoje, Sale svoje. Idemo dalje.

Nevena

pre 7 godina

Ova devojaka je nesporno kulturna, lepa i ima iza sebe uspehe za svaku pohvalu, ali o istima toliko priča, potencira ih, uzdiže sebe, da se plašim da od njene medalje na ovogodišnjim OI nema ništa. Malo da se mane društvenih mreža i priče o tome koliko trenira, jer joj nema pomoći, ukoliko se ne spremi dobro za takmičenje. Medalja se neće sama osvojiti,dakle, stara izreka: "Dela, a ne reči".

Našen svetu se definitivno ne može ugoditi

pre 7 godina

Kad mi mogli da naprave iznimku za Srbiju i da se nosi 10 zastava, opet bi bilo nezadovoljnih.

Joca postar

pre 7 godina

Cenim Ivanu ali mislim da je trebalo zastavu da nosi vaterpolista, kako zbog medalja na OI, tako i zbog kontinuiranihuspeha na drugim takmicenjima
(vaterpolista, 19. jul 2016 14:43)

Misljenje je kao dupe, ima ga svako !
Ne moze vaterpolista da nosi zastavu posto ce to raditi Ivana Maksimovic...

riki

pre 7 godina

Pratite li vi malo sportske vesti?Pa odavno se zna da Milica i Spanoviceva nece biti na otvaranju jer im takmicenja kasnije pocinju.Za Novaka je glupo sto se uopste i pominjalo da ponovo nosi zastavu kao sa nemamo drugih sampiona.Dakle realan izbor je bio Ivana,Teo ili vaterpolisti,a mozda je i najpostenije da zastavu nosi neko ko medju njima poseduje najsjajnije odlicje

manunited

pre 7 godina

Ne mogu da verujem sa kakvim ljudima ja zivim u drzavi. Mislim mogu al svaki put se ponovo iznenadim. Pa neka devojka nosi zastavu, sta fali? I jos se pojavljuju neki dripci i nazivaju je anonimusom a sutra ako da Bog pa cura uzme medalju onda ce da se ponose. SRAMOTA. Teodosic da nosi zastavu, vaterpolisti, ili najbolje Milica Dabovic, nije skoro nista objavila. Sram vas bilo sve koje jedne lose protiv ove cure kazete, ko god da je nosi, zasluzio je i sa ponosom treba da je nosi. Sem Vucica, je l.

Čovek_koji_razmišlja

pre 7 godina

Ne znam čemu tolika kuknjava oko toga ko ce nositi zastavu?! Lako i jednostavno - jedne OI nosi neka ženska osoba koja je ostvarila zapažen rezultat u prethodnih 4 god. A na sledećim muška i tako u krug! OI London 2012 Djokovic, OI Rio 2016 Maksimovic - Andjusić... Hvala lepo :)

Dusan 88

pre 7 godina

Milica Mandic je najpozvanija da nosi drzavnu zastavu na OI, posto je sama osvajacica jedine zlatne medalje od kad nastupamo kao Republika Srbija.

Malo sutra

pre 7 godina

Niko nije osvojio "stotu" medalju za Srbiju, zar to nismo odavno razjasnili? Hoćete da vam i Zagrebčani budu srbski osvajači medalja?

vaterpolista

pre 7 godina

Cenim Ivanu ali mislim da je trebalo zastavu da nosi vaterpolista, kako zbog medalja na OI, tako i zbog kontinuiranihuspeha na drugim takmicenjima

snjuho

pre 7 godina

Nismo normalni svega mi, pa devojka sa proslih igara donese medalju, pa prosle godine evropska prvakinja, a ovamo je prozivaju kako je anonimus. I da Ivana uzme da cita komentare, mogu misliti kakvu inspiraciju moze dobiti od vas. Lepotice samo ponosno nosi zastavu, i da nam se vratis opet sa medaljom. Sretno svim nasim sportistima.

Y?

pre 7 godina

Streljastvo je tako zahtevan i postovan sport?. Samo Srbi mogu time da se ponose i da u svetu nose barjak u ime puske. Kako mozete uporedjivati skok u dalj, kosarku sa streljastvom? Kakve veze ima ko je prethodno osvojio medalje ili nije? Popularnost i konkurentnost u sportovima treba da bude vece merilo. Stresljastvo ne bi trebalo ni da bude sport, jer i osoba od 50god. moze da ga “igra”. Najbolje je jos i domine uneti u Olimpijske igre. Olimpijske igre treba da su odraz jacine tela, gipkost, izdrzljivost, naprezanje… lepota za gledati, a ne nesto bez dinamike i fizickog efekta.

Sisoje

pre 7 godina

Svemu bi našli manu, braćo Srbi... Da Nole nije odbio (i svaka mu čast za to), njega bi tek ispljuvali. Da je Spanoviceva, našli bi se pljuvaci i za nju. I tako redom, ne možeš narodu ugoditi.
(Sasa, 19. jul 2016 13:54)

Braca Srbi http://oi60.tinypic.com/2cf7ijd.jpg

hurricane

pre 7 godina

nije niko htio da nosi, realno ko god je uzme ne osvoji medalju :) Ivana, da razbijes maler! puno srece nasim sportistima u Riju!

Vladimir

pre 7 godina

Teodosic,Spanovic,Maksimović,Mandić,Prlainovic,Filipović....Kakve god ljudi puštali komentare ovde,mislim da ovde jednostavno nema greške.Koliko je meni samo nekorektno pljuvati ovaj izbor,kao da je ona zalutala na olimpijadu.Ona je primer sportiste i ponašanjem i rezultatima.Jedva čekam da vidim to nasmejano lice kako izvodi naše reprezentativce na olimpijski poligon.

nikol dz femija

pre 7 godina

Porodica Mmaksimovic je donela Srbiji dva olimpijska zlata, otac i cerka, tako da su i zasluzili, ALI JE NEVEROVATNO DA NIKO OD VATERPPOLISTA, NIKO OD KOSARKASICA, NIKO OD ODBOJKASA - SPORTOVI KOJI STALNO DONOSE MEDALJE - nije medju barjaktarima - NIKADA ! Strelci su vec imali svog predstavnika JASNU SEKARIC NAJZASLUZNIJU SRPSKU OLIMPIJKU IKADA - kojoj ove godine nisu dozvolili - VEROVATNO ZBOG NAREDBE ZAPADA - da ide u Rio i TAKO POSTANE SPORTISTKINJA SA NAJVISE OI NASTUPA PA BI SRBIJA BILA NA VRHU, ali Srbija nigde ne sme da bude na vrhu A POSEBNO NE NEKO KO JE I IZ SRBIJE PA JOS CIST SRBIN. Eto to nisu dozvolili ni kada je tenis u pitanju iako Srbija ima No1 - ALI IZGUBILA JE I OD SVAJCARSKE, I OD BRITANIJE I OD ARGENTINR i to usred Srbije a srpski navijaci bili liseni ucesca najboljeg srpskog igraca pa najveca rivalstva nisu videli u svom dvoristu. MISLITE SLUCAJNO ...HAHAHA!

Iskreno se nadam da ce ZA 4 GODINE BARJAKTARI BITI PLIVACI - VELJA STJEPANOVIC ILI ANJA CREVAR !!!

Y?

pre 7 godina

Streljastvo je tako zahtevan i postovan sport?. Samo Srbi mogu time da se ponose i da u svetu nose barjak u ime puske. Kako mozete uporedjivati skok u dalj, kosarku sa streljastvom? Kakve veze ima ko je prethodno osvojio medalje ili nije? Popularnost i konkurentnost u sportovima treba da bude vece merilo. Stresljastvo ne bi trebalo ni da bude sport, jer i osoba od 50god. moze da ga “igra”. Najbolje je jos i domine uneti u Olimpijske igre. Olimpijske igre treba da su odraz jacine tela, gipkost, izdrzljivost, naprezanje… lepota za gledati, a ne nesto bez dinamike i fizickog efekta.

bin

pre 7 godina

" U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru "
ljudi nisu u stanju ni da procitaju ovaj mali tekst do kraja, nego pisu tek da nesto napisu

milica mandic se takmici tek pri kraju OI, a i bila je predsednik komisije koja je ovo odlucivala, pa je tako bila mala sansa da ona nosi
ivana spanovic se takmici pri kraju OI (nisam bas siguran), a i maksimovic ima medalju sa proslih OI, a spanovic nema, pa je tu u maloj prednosti

potterhead

pre 7 godina

Ljudi pročitajte lepo tekst. U obzir su dolazili sportisti koji će biti na otvaranju. Mandićeva neće biti tamo od pocetka. Turnir u tekvondou je poslednjih dana igara, tako da će se Milica kasnije priključiti timu.

branko

pre 7 godina

''U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru", saopšteno je iz OKS.
Код мене не постоји ни промил сумње да је ово био одлучујући моменат при доношењу одлуке.Мој избор би био неко од ватерполиста, по њиховом предлогу а најлогичније би било да то буду или Слободан Никић, као човек са највише освојених медаља или Филип Филиповић као више година најбољи играч на свету.

my way

pre 7 godina

Nisam iznenadjen, jer je bilo jasno da cim je Milica Mandic na celu komisije nece ona nositi zastavu. Izbor je bio izmedju Ivane Spanovic zbog njenih rezultata i Ivane Maksimovic koja je uzela srebro na proslim OI, pa je mozda i logicno da na ovima ona dobije tu cast. Drugo je pitanje zasto Milica Mandic ne nosi zastavu, no dobro. Sve su one nas ponos i sve su zasluzile, pa se nije ni moglo pogresiti.

mozda

pre 7 godina

Drago mi je za Ivanu, ali licno mislim da bi bolji izbor bila neverovatna Jasna Sekaric, koja je najavila da su joj ovo poslednje OI.

Bane

pre 7 godina

Daj te ne bitnu temu da se Srbi prepiru. Ovde mnogi pominju Španovićku a atletičari nisu bili na prošlom otvaranju zato što im takmičenja počinju valjda u drugoj nedelji što bi sad bilo drugačije. Pa možda devojka neće ni biti na otvaranju. Ali to je sve ne bitno važno je da imamo temu gde bi sve svađali. Umesto da gledamo ko je sve pod tom zastavom ne mi se pepiremo ko će je nositi.

Aleksandar

pre 7 godina

Ma samo da osvojimo sto vise medalja i OBAVEZNO moramo da budemo uspesniji od Hrvatske, ali OBAVEZNO. Ipak su nam oni veliki sportski rivali pa da vidimo ko je bolji.

goblin

pre 7 godina

Zastavu ce nositi selektor tenisera(po prvi put u istoriji),jer su svi nasi sportisti koliko vidim zauzeti taj dan ili kasnije dolaze u Brazil.U Riu pravimo istorijske rezultate(po prvi put u istoriji),i kada Angela vidi kakva smo sportska sila morace da otvori poglavlje 23,a mozda i 24.

pacimirovic

pre 7 godina

dajte ljudi ostavite se srpskih teorija zavere, prica o politici, namestanju itd, vec procitajte vest! Milica Mandic je jedina prava odluka za to, ali ona nije u Riu za vreme otvaranja, vec dolazi naknadno jer tekvondo turnir pocinje kasnije. tako je bilo i u Londonu. posle Milice jedina prava odluka je upravo Ivana koja je osvojila srebro, najvredniju medakju posle Milicinog zlata na prosloj Olimpijadi i plus je to bila jubilarna 100 medalja za Srbiju!
Obozavam Vatwrpoliste, Tea, ali zastavu treba da nosi neko ko je obelezio prošlu Olimpijadu.
tako da se nadam da ce u Tokiu biti borba za barjaktara izmedju Tea. vaterpolista, Ivane, kajakasa, strelaca, odbojkasica, sto bi znacilo da su svi osocojili medalje u Riu.
idemo Srbija!

ja

pre 7 godina

sve eksperti za nosenje barjaka i pracenje sporta, a niko ne zna kad je koje takmicenje i da se vecina nece ni pojaviti do druge nedelje

BOBA DELIJA

pre 7 godina

Dobar izbor jer je ipak osvajacica medalje. Da li je mogao biti bolji izbor? Pa mogao je, naravno ali sta sad, ponosno cemo i u nju i u one koje je budu pratili, gledati.
Idemo po bar 6 medalja!
Djokovic, vaterpolisti, Spanovicka, kosarkasi, Mandicka i iz streljacke ekipe neko da osvoji bar jednu.
To je itekako moguce, nista nije preterano ni nerealno, s tim da od Djokovica i vaterpolista ocekujem zlato!

morfium

pre 7 godina

(dixie, 19. jul 2016 13:31)

Sve je lepo objasnio @veliki strumf.

Trebalo bi da se stidite komentara. Neinformisanost ne može biti opravdanje. Zašto u ovoj zemlji ne može nešto lepo da se prihvati već svi traže neke zamerke i teorije zavere. Da li je moguće da nekom smeta što će ova lepa devojka nositi zastavu na otvaranju.

Logičar

pre 7 godina

Sreća naša da je u konkurenciji bilo samo 5-6 sportista. Zamislite da smo zemlja koja ima 15 osvajača zlatnih medalja, sa nekih prethodnih igara. Kakav bi se front otvorio medju savezima, a boga mi i medju navijačima.

Moj pogled

pre 7 godina

Koga god da su izabrali osim Novaka,bilo bi polemike.
Meni nije jasno zasto barjak nosi olimpijska vicesampionka,kad imamo u timu i sampionku?
Ivana je mlada,streljastvo nije fizicki zahtevan sport i ocekuju je jos mnogo olimpijskih igara i bice jos prilika.
Setimo se samo Jasne Sekaric,koja ovaj put nece nastupiti.
Verovatno ni sama ne moze da se seti koliko je puta ucestvovala!
Imamo mnogo zasluznih i u timskim sportovima,pa mislim da je izbor mogao biti drugaciji,ali kao sto rekoh,ko god da je izabran osim Noleta koji je odbio(svaka mu cast),bilo bi polemike.
U svakom slucaju,zelim srecu i uspesan nastup svim nasim sportistima!

Sasa

pre 7 godina

Svemu bi našli manu, braćo Srbi... Da Nole nije odbio (i svaka mu čast za to), njega bi tek ispljuvali. Da je Spanoviceva, našli bi se pljuvaci i za nju. I tako redom, ne možeš narodu ugoditi.

EagleHill

pre 7 godina

Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic!!!

Zazsto on ne nosi?! Pa njega ceo svet svojata zato sto je Srbin!

Aleksandar

pre 7 godina

Aha, posto Milica Mandic nije tu za vreme otvaranja, onda je ovo dobar izbor. Svakako Maksimovic pre Ivane Spanovic, ipak Spanovic jos uvek nema medalju.

veliki strumf

pre 7 godina

Ocekivano, s obzirom da je Nole odlucio da ne nosi zastavu, a da Milica Mandic nece biti na otvaranju u Riju, jer takmicenja u tekvondou pocinju u poslednjoj nedelji OI. Sansu je imao jos neko od vaterpolista, verovatno kapiten Gocic, ali je Ivana u Londonu uzela srebro i donela nasoj zemlji 100. medalju (ne znam bas kojoj zemlji, ali ajde). Uz sve, Ivana je preslatka, imacemo najlepseg barjaktara u Riju.

Blue Moon 86

pre 7 godina

Pored Ivane Španović, Milice Mandić, Ane Dabović, pa čak i Miloša Teodosić, uz svo poštovanje Ivane meni se odluka ne dopada.

Ееј

pre 7 godina

Новак број 1, али пошто је препустио другоме, онда би то требало да буде Ивана Шпановић или Милош Теодосић, онако реално. Евентуално неко од ватерполиста.

ABCDE

pre 7 godina

Pa dobro,ne bi bila greska ni da je Ivana ,ni Mandiceva nosile...Bice najlepsa. nema sta,al vazno je sta bude nosila u povratku oko vrata,kao i kod svih..

Svete

pre 7 godina

Cudna odluka. Trebalo je da nosi Milica Mandic koja je uzela zlato na OI.
(Aleksandar, 19. jul 2016 13:20)

Ona ucestvuje poslednjeg dana OI tako da nece biti tu na otvaranju !

Fica

pre 7 godina

"U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru"
Tekvondisti i atleticari idu kasnije na OI mozda zbog toga zastava nije dodeljena Ivani Spanovic ili Milici Mandic

Dr

pre 7 godina

Velika cast je to i nemam protiv bilo ko da nosi, nas je. Da ja biram to bi bio neki vaterpolista ili Teodosic. Ali lepo je sto ce zenska prefstavnica nositi. Bravo Ivana, cestitke.

sfs

pre 7 godina

Svi olimpijski komiteti izbegavaju da sportisti koji se takmiče dan posle otvaranja nose zastavu, a naši genijalci stavljaju devojku koja sledeći dan u 9 izlazi na borilište. Ovim smo izgubili jednu šansu za medalju. Inače, van toga, Ivana ovo apsolutno zaslužuje

dixie

pre 7 godina

A zasto ne Milica Mandic ??? Pa ona je olimpijska sampionka...Jel mozda zato sto su roditelji ove ivane bivsi sportisti i duboko su pustili korene u sportskom establismentu ??? Ili samo zato sto je lepa ??? U svakom slucaju nelogicno i veoma nefer prema MIlici Mandic...

Bradonja

pre 7 godina

Nema potreba ulaziti u to da li je odluka cudna ili ne. Svi su oni nasi sportisti i svi idu tamo sa istim ciljem, i svi su zasluzili da nose zastavu, zato im treba dati podrsku. Ovo je velika cast za ovu mladu devojku i treba je pustiti da uziva u tom trenutku. Srecno svima.

XXX

pre 7 godina

Ne pravedna odluka !
Ako se već Novak(najbolji sportista sveta!) zahvalio na toj počasti
onda je MORALO da se ponudi Milici Mandić i Ivani Španović!
A mogao je biti i neko od vaterpolista!

шумадинац

pre 7 godina

Све је то лепо, али требало је Милица Дабовић да носи заставу из више разлога.
Прво, кошаркашка репрезентација се први пут пласирала након више деценија и има шансе да узме медаљу.
Друго, девојка је родом из Херцег Новог, а нама то поднебље треба и неопходни су нам спортисти рођени тамо да играју за своју земљу Србију. Пример сестара Дабовић, неких ватерполиста и фудбалера треба да буду основа тог пројекта. Где би нам крај био да у мушкој репрезентацији играју НБА играчи Пековић, Вучевић или Миротић?
Треће, она то својим спортским квалитетима и огромном доприносу нашој репрезентацији заслужује и од ње се ускоро опрашта, док стрелци могу тиме да се баве деценијама.
Четврто, лепа девојка (исто као и Ивана) заслужује да буде у првом плану поред спортских квалитета.

Булат

pre 7 godina

Драго ми је због Иване, али мало је рећи да сам се сморио кад сам ово прочитао. Девојка озбиљнијих резултата није имала од олимпијаде. Ако је неко требало да буде барјактар онда је то Ивана која у овом предолимпијском четворогодишњем циклусу има невероватне резултате и очекује се да зенит достигне управо у Рију. Свеједно честитке Ивани и верујем да је ово за њу част.

Dr

pre 7 godina

Milica Mandic nece biti u Riu za vreme otvaranja igara. Ivana je osvojila 100tu medalju za Srbiju i ovo jojje zahvalnost. Po meni trebali su Teo ili Filipovic. Ali ko god da nosi, nemam apsolutno nikakav problem.

teo

pre 7 godina

Ljudi pisu negativne komentare i to je ocekivano nasa negativnost moze osvojiti olimpisko zato.
Ali Nole nije hteo da nosi zastavu i Milica ne dolazi na otvaranje.

bosko

pre 7 godina

@Aleksandar,

Milica neće biti prisutna na otvaranju, jer se takmiči pri kraju Olimpijade pa dolazi kasnije. Isto i Ivana Španović.

sfs

pre 7 godina

I sada će naravno u komentarima da dominiraju poluinformisani, kako to u Srbiji obično biva. Milica Mandić se takmiči pretposlednjeg nada Igara i devojka uopšte neće biti na otvaranju,

Изногуд

pre 7 godina

Спортисти су сујеверни, а носиоце заставе бије глас да не освајају медаље, колико сам схватио то је био разлог што већина није желела да носи заставу. Од 1912. до данас само је 6 или 7 спортиста освојило медаљу након ношења заставе на отварању. Можда грешим али из изјава пре ОИ се видело да већина спортиста жели да ескивира ту част. А овде имамо сребрну са ОИ, тако да не видим проблем.

Bageri

pre 7 godina

"U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru", saopšteno je iz OKS.

Pa, ocigledno da Milica Mandic nece prisustvovati otvaranju. Tekvondo turnir pocinje 17-og avgusta.

4k4.Dex

pre 7 godina

Kad sam procitao Ivana mislim Spanoviceva, zamalo da krenem dalje da gledam vesti kad vidim ne lici mi slika na Spanovicevu, udjem u vest i izneverujem!

veliki strumf

pre 7 godina

Ocekivano, s obzirom da je Nole odlucio da ne nosi zastavu, a da Milica Mandic nece biti na otvaranju u Riju, jer takmicenja u tekvondou pocinju u poslednjoj nedelji OI. Sansu je imao jos neko od vaterpolista, verovatno kapiten Gocic, ali je Ivana u Londonu uzela srebro i donela nasoj zemlji 100. medalju (ne znam bas kojoj zemlji, ali ajde). Uz sve, Ivana je preslatka, imacemo najlepseg barjaktara u Riju.

Bageri

pre 7 godina

"U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru", saopšteno je iz OKS.

Pa, ocigledno da Milica Mandic nece prisustvovati otvaranju. Tekvondo turnir pocinje 17-og avgusta.

dixie

pre 7 godina

A zasto ne Milica Mandic ??? Pa ona je olimpijska sampionka...Jel mozda zato sto su roditelji ove ivane bivsi sportisti i duboko su pustili korene u sportskom establismentu ??? Ili samo zato sto je lepa ??? U svakom slucaju nelogicno i veoma nefer prema MIlici Mandic...

ABCDE

pre 7 godina

Pa dobro,ne bi bila greska ni da je Ivana ,ni Mandiceva nosile...Bice najlepsa. nema sta,al vazno je sta bude nosila u povratku oko vrata,kao i kod svih..

Dr

pre 7 godina

Milica Mandic nece biti u Riu za vreme otvaranja igara. Ivana je osvojila 100tu medalju za Srbiju i ovo jojje zahvalnost. Po meni trebali su Teo ili Filipovic. Ali ko god da nosi, nemam apsolutno nikakav problem.

Sasa

pre 7 godina

Svemu bi našli manu, braćo Srbi... Da Nole nije odbio (i svaka mu čast za to), njega bi tek ispljuvali. Da je Spanoviceva, našli bi se pljuvaci i za nju. I tako redom, ne možeš narodu ugoditi.

Tea New York

pre 7 godina

Kada sam procitala naslov bila sam uverena da je u pitanju Ivana Spanovic.Posle tek vidim da ce zastavu nositi Ivana Maksimovic.I jedno i drugo je sasvim OK,devojka je uzela srebro u Londonu,ne vidim razlog da se bilo ko ljuti.Mlada,lepa,pozitivna,sve OK.Puno srece nasima u Riu,idemo od 8-10 medalja,srecno!

snjuho

pre 7 godina

Nismo normalni svega mi, pa devojka sa proslih igara donese medalju, pa prosle godine evropska prvakinja, a ovamo je prozivaju kako je anonimus. I da Ivana uzme da cita komentare, mogu misliti kakvu inspiraciju moze dobiti od vas. Lepotice samo ponosno nosi zastavu, i da nam se vratis opet sa medaljom. Sretno svim nasim sportistima.

Bradonja

pre 7 godina

Nema potreba ulaziti u to da li je odluka cudna ili ne. Svi su oni nasi sportisti i svi idu tamo sa istim ciljem, i svi su zasluzili da nose zastavu, zato im treba dati podrsku. Ovo je velika cast za ovu mladu devojku i treba je pustiti da uziva u tom trenutku. Srecno svima.

riki

pre 7 godina

Pratite li vi malo sportske vesti?Pa odavno se zna da Milica i Spanoviceva nece biti na otvaranju jer im takmicenja kasnije pocinju.Za Novaka je glupo sto se uopste i pominjalo da ponovo nosi zastavu kao sa nemamo drugih sampiona.Dakle realan izbor je bio Ivana,Teo ili vaterpolisti,a mozda je i najpostenije da zastavu nosi neko ko medju njima poseduje najsjajnije odlicje

Булат

pre 7 godina

Драго ми је због Иване, али мало је рећи да сам се сморио кад сам ово прочитао. Девојка озбиљнијих резултата није имала од олимпијаде. Ако је неко требало да буде барјактар онда је то Ивана која у овом предолимпијском четворогодишњем циклусу има невероватне резултате и очекује се да зенит достигне управо у Рију. Свеједно честитке Ивани и верујем да је ово за њу част.

Vladimir

pre 7 godina

Teodosic,Spanovic,Maksimović,Mandić,Prlainovic,Filipović....Kakve god ljudi puštali komentare ovde,mislim da ovde jednostavno nema greške.Koliko je meni samo nekorektno pljuvati ovaj izbor,kao da je ona zalutala na olimpijadu.Ona je primer sportiste i ponašanjem i rezultatima.Jedva čekam da vidim to nasmejano lice kako izvodi naše reprezentativce na olimpijski poligon.

teo

pre 7 godina

Ljudi pisu negativne komentare i to je ocekivano nasa negativnost moze osvojiti olimpisko zato.
Ali Nole nije hteo da nosi zastavu i Milica ne dolazi na otvaranje.

Blue Moon 86

pre 7 godina

Pored Ivane Španović, Milice Mandić, Ane Dabović, pa čak i Miloša Teodosić, uz svo poštovanje Ivane meni se odluka ne dopada.

Svete

pre 7 godina

Cudna odluka. Trebalo je da nosi Milica Mandic koja je uzela zlato na OI.
(Aleksandar, 19. jul 2016 13:20)

Ona ucestvuje poslednjeg dana OI tako da nece biti tu na otvaranju !

Aleksandar

pre 7 godina

Aha, posto Milica Mandic nije tu za vreme otvaranja, onda je ovo dobar izbor. Svakako Maksimovic pre Ivane Spanovic, ipak Spanovic jos uvek nema medalju.

sfs

pre 7 godina

I sada će naravno u komentarima da dominiraju poluinformisani, kako to u Srbiji obično biva. Milica Mandić se takmiči pretposlednjeg nada Igara i devojka uopšte neće biti na otvaranju,

Изногуд

pre 7 godina

Спортисти су сујеверни, а носиоце заставе бије глас да не освајају медаље, колико сам схватио то је био разлог што већина није желела да носи заставу. Од 1912. до данас само је 6 или 7 спортиста освојило медаљу након ношења заставе на отварању. Можда грешим али из изјава пре ОИ се видело да већина спортиста жели да ескивира ту част. А овде имамо сребрну са ОИ, тако да не видим проблем.

morfium

pre 7 godina

(dixie, 19. jul 2016 13:31)

Sve je lepo objasnio @veliki strumf.

Trebalo bi da se stidite komentara. Neinformisanost ne može biti opravdanje. Zašto u ovoj zemlji ne može nešto lepo da se prihvati već svi traže neke zamerke i teorije zavere. Da li je moguće da nekom smeta što će ova lepa devojka nositi zastavu na otvaranju.

Fica

pre 7 godina

"U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru"
Tekvondisti i atleticari idu kasnije na OI mozda zbog toga zastava nije dodeljena Ivani Spanovic ili Milici Mandic

Bane

pre 7 godina

(Y?, 19. jul 2016 14:34)

Koliko glup komentar ja da sam na tvom mestu ne bi ga ni poslao od sramote. Uđu u neku streljanu i raspitaj se malo o strašljaštvu kao sportu šta konkretno zahteva pre nego počneš da laprdaš. Drugo o tvom diskrimninaciji sportista ne treba ništa ni govoriti. Ja lično da sam administrator ovaj post ni u ludilu ne bi prošao cenzuru.

abcdefg

pre 7 godina

Kako vi koji je hvalite imate pravo da budete zadovoljni time sto ce ona nositi zastavu, tako i oni koji se ne slazu imaju pravo da iznesu svoje misljenje, ne znam zasto ih napadate...

nikol dz femija

pre 7 godina

PS.
Napravih gresku pa molim da objavite ispravku - PORODICA Maksimovic je za sada dala Srbiji dve olimpijske medalje OTAC ZLATNU A CERKA SREBRNU ali nadajmo se da ovaj moj lapsus znaci da ce i Ivana ove godine osvojiti zlAto.

Vlado

pre 7 godina

Mi se bas svojski trudimo da budemo niko i nista, umesto da nam nosi zastavu neko ko je poznat u svetu sporta da pokazemo da imamo vrhunske sportiste nama zastavu nose totalni anonimusi, sport streljastvo, presmesno!

sportski radnik

pre 7 godina

Uz svako uvazavanje Ivane i sporta kojim se bavi, mislim da je potpuno iluzorno izjednacavati streljastvo sa kosarkom, tenisom, atletikom ili nekim drugim globalnim sportom. Aleksandra Ivosev je pre 20 godina u ostom tom sportu osvojila zlatnu medalju na OI u Atlanti, pa sada devojke nema ni u rubrici "gde su, sta rade". Sa druge strane, postoje sportisti koji nisu nikada osvajali zlato na OI, ali zato imaju svetsku popularnost kao sto je Novak Djokovic. Olimpijske igre su pre svega sportske igre i treba cast nosenja zastave da ponese neko ko je globalno prihvacen kao najuspesniji sportista, a ako se taj kriterijum primeni postoji bar 10 ljudi u timu Srbije koji bi trebalo da ponesu zastavu pre Ivane. Jedino sad, ako bas niko od njih nije prisutan na ovranjau igara, u sta cisto sumnjam.

manunited

pre 7 godina

Ne mogu da verujem sa kakvim ljudima ja zivim u drzavi. Mislim mogu al svaki put se ponovo iznenadim. Pa neka devojka nosi zastavu, sta fali? I jos se pojavljuju neki dripci i nazivaju je anonimusom a sutra ako da Bog pa cura uzme medalju onda ce da se ponose. SRAMOTA. Teodosic da nosi zastavu, vaterpolisti, ili najbolje Milica Dabovic, nije skoro nista objavila. Sram vas bilo sve koje jedne lose protiv ove cure kazete, ko god da je nosi, zasluzio je i sa ponosom treba da je nosi. Sem Vucica, je l.

goblin

pre 7 godina

Zastavu ce nositi selektor tenisera(po prvi put u istoriji),jer su svi nasi sportisti koliko vidim zauzeti taj dan ili kasnije dolaze u Brazil.U Riu pravimo istorijske rezultate(po prvi put u istoriji),i kada Angela vidi kakva smo sportska sila morace da otvori poglavlje 23,a mozda i 24.

petarczv

pre 7 godina

Ja reko ivana spanovic kao nasa ubedljivo najbolja i najlepsa sportiskinja kad ono...stvarno nemam nista protiv cure ali sto ne ide ne ide. U ovoj srbiji ni zastavu ne mozes da nosis po zasluzi bego sve preko veze...

4k4.Dex

pre 7 godina

Kad sam procitao Ivana mislim Spanoviceva, zamalo da krenem dalje da gledam vesti kad vidim ne lici mi slika na Spanovicevu, udjem u vest i izneverujem!

pacimirovic

pre 7 godina

dajte ljudi ostavite se srpskih teorija zavere, prica o politici, namestanju itd, vec procitajte vest! Milica Mandic je jedina prava odluka za to, ali ona nije u Riu za vreme otvaranja, vec dolazi naknadno jer tekvondo turnir pocinje kasnije. tako je bilo i u Londonu. posle Milice jedina prava odluka je upravo Ivana koja je osvojila srebro, najvredniju medakju posle Milicinog zlata na prosloj Olimpijadi i plus je to bila jubilarna 100 medalja za Srbiju!
Obozavam Vatwrpoliste, Tea, ali zastavu treba da nosi neko ko je obelezio prošlu Olimpijadu.
tako da se nadam da ce u Tokiu biti borba za barjaktara izmedju Tea. vaterpolista, Ivane, kajakasa, strelaca, odbojkasica, sto bi znacilo da su svi osocojili medalje u Riu.
idemo Srbija!

Kekele

pre 7 godina

Svi koji su ispunili normu i idu za Brazil,su zaslužili da nose zastavu Srbije. U dosta slučajeva dosada se dogadjalo da nas na OI igrama obraduju i iznenade oni od kojih se najmanje očekivalo,i većinom u sportovima priznatim u svetu,a koji se kod nas sa nipodaštavanjem gleda na te sportove. Svi ovi negativci pokušajte da trenirate bilo koji sport,ali na vrhunskom nivou,pa ćete videti koliko je to lako. Po mom skromnom mišljenju,ja bih zastavu dao da nosi najmladji učesnik OI i on to najviše zaslužuje.

Nebojsa

pre 7 godina

Nosenje zastave svoje drzave na otvaranju OI je san svakog sportiste mnogo velikih sportista koji su imali zapazene rezultate i osvajali medalje nisu imali privilegiju kao sto ce imati Ivana Maksimovic zato je cestitam na ukazanoj casti

Logičar

pre 7 godina

Sreća naša da je u konkurenciji bilo samo 5-6 sportista. Zamislite da smo zemlja koja ima 15 osvajača zlatnih medalja, sa nekih prethodnih igara. Kakav bi se front otvorio medju savezima, a boga mi i medju navijačima.

Zoki

pre 7 godina

Nije mi uopste jasno sto se toliko daje znacaj tom nosenju zastave, msm sta time postizu, ko da je bitno ko ce nositi, vazno je da oni daju svoj maksimum na samoj olimpijadi.

Pedja

pre 7 godina

Na stranu uspeha ostalih nasih sportista, zastavu je moglo da nosi samo dvoje: Novak Djokovic ili Ivana Spanovic ako kojim slucajem Novak ne moze. Njihovi rezultati i ponasanje, nastup su ubedljivo bez konkurencije. Medjutim kod nas su se odluke uvek donosile politicki, ajde sad ovaj, pa onaj, da slucajno neko nije zaboravljen. Kad budemo shvatili da se svaka olduka donosi iskljucivo po rezultatima, a ne kljucu tada ce i ova zemlja krenuti napred.

bosko

pre 7 godina

@Aleksandar,

Milica neće biti prisutna na otvaranju, jer se takmiči pri kraju Olimpijade pa dolazi kasnije. Isto i Ivana Španović.

Čovek_koji_razmišlja

pre 7 godina

Ne znam čemu tolika kuknjava oko toga ko ce nositi zastavu?! Lako i jednostavno - jedne OI nosi neka ženska osoba koja je ostvarila zapažen rezultat u prethodnih 4 god. A na sledećim muška i tako u krug! OI London 2012 Djokovic, OI Rio 2016 Maksimovic - Andjusić... Hvala lepo :)

BOBA DELIJA

pre 7 godina

Dobar izbor jer je ipak osvajacica medalje. Da li je mogao biti bolji izbor? Pa mogao je, naravno ali sta sad, ponosno cemo i u nju i u one koje je budu pratili, gledati.
Idemo po bar 6 medalja!
Djokovic, vaterpolisti, Spanovicka, kosarkasi, Mandicka i iz streljacke ekipe neko da osvoji bar jednu.
To je itekako moguce, nista nije preterano ni nerealno, s tim da od Djokovica i vaterpolista ocekujem zlato!

Joca postar

pre 7 godina

Cenim Ivanu ali mislim da je trebalo zastavu da nosi vaterpolista, kako zbog medalja na OI, tako i zbog kontinuiranihuspeha na drugim takmicenjima
(vaterpolista, 19. jul 2016 14:43)

Misljenje je kao dupe, ima ga svako !
Ne moze vaterpolista da nosi zastavu posto ce to raditi Ivana Maksimovic...

sfs

pre 7 godina

Svi olimpijski komiteti izbegavaju da sportisti koji se takmiče dan posle otvaranja nose zastavu, a naši genijalci stavljaju devojku koja sledeći dan u 9 izlazi na borilište. Ovim smo izgubili jednu šansu za medalju. Inače, van toga, Ivana ovo apsolutno zaslužuje

hurricane

pre 7 godina

nije niko htio da nosi, realno ko god je uzme ne osvoji medalju :) Ivana, da razbijes maler! puno srece nasim sportistima u Riju!

Našen svetu se definitivno ne može ugoditi

pre 7 godina

Kad mi mogli da naprave iznimku za Srbiju i da se nosi 10 zastava, opet bi bilo nezadovoljnih.

orka

pre 7 godina

@Moj pogled
Naprotiv najvise polemike bi bilo da Nole ponovo nosi,em je vec bio barjaktar,em je najvise razocarao na prosloj Olimpijadi,ovaj izbor je logican,Milica i Spanoviceva nece biti na otvaranju,od vaterpolista je nezahvalno izabrati pojedinca jer je barem polovina podjednako zasluzilo,tako da je najlogicnije da nosi,u odsustvu Milice,najsjajnija medalja na prosloj Olimpijadi

Ееј

pre 7 godina

Новак број 1, али пошто је препустио другоме, онда би то требало да буде Ивана Шпановић или Милош Теодосић, онако реално. Евентуално неко од ватерполиста.

Bane

pre 7 godina

Daj te ne bitnu temu da se Srbi prepiru. Ovde mnogi pominju Španovićku a atletičari nisu bili na prošlom otvaranju zato što im takmičenja počinju valjda u drugoj nedelji što bi sad bilo drugačije. Pa možda devojka neće ni biti na otvaranju. Ali to je sve ne bitno važno je da imamo temu gde bi sve svađali. Umesto da gledamo ko je sve pod tom zastavom ne mi se pepiremo ko će je nositi.

Roditelji sa Kopakabane

pre 7 godina

Blam, samo gledam ako Bobinator bude nosio zastavu. U suprotnom navijam za Makedoniju i Grcku.
(Trener, 19. jul 2016 16:15)
On ne može, zbog dece na tribinama.

Hegel

pre 7 godina

Ovo me uzbudilo bas kao i otvaranje poglavlja,vest ipo!I da,nece nam biti ni bolje ni gore ni zbog otvaranja poglavlja ni zbog nosaca zastave.....

Mala Mo

pre 7 godina

Trebao je neko od vaterpolista da ponese zastavu. Nikić kao najtrofejniji igrač, Žile kao kapiten, Fića i Duško, kao najbolji igrači Sveta i Evrope. Bilo ko, svi su jednako dobri igrači, koji su više puta svima pokazali kako se bori za Srbiju. Naravno ovde se ne dovodi u pitanje uspešnost Ivane Maksimović Anđišić, koja je vrhunski sportista. Ovo je više upućeno Olimpijskom komitetu Srbije koji se ogrešio o zlatne delfine.

bin

pre 7 godina

" U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru "
ljudi nisu u stanju ni da procitaju ovaj mali tekst do kraja, nego pisu tek da nesto napisu

milica mandic se takmici tek pri kraju OI, a i bila je predsednik komisije koja je ovo odlucivala, pa je tako bila mala sansa da ona nosi
ivana spanovic se takmici pri kraju OI (nisam bas siguran), a i maksimovic ima medalju sa proslih OI, a spanovic nema, pa je tu u maloj prednosti

Toto-ko-tunjo-pozdravlja-izbor

pre 7 godina

A Boban?
(cekajte ljudi, 19. jul 2016 14:25)
Najpre da pohvalim izbor Olimpijskog saveza. I osvajala medalju, i lepa za oko. Sto se tebe tice, moj druze zagrebacki, Bugari, svlacionica, nova zahvalnica FSS... Sto jos i zamaras mozak Marjanovicem? Bobi rekao svoje, Sale svoje. Idemo dalje.

Usain Bot

pre 7 godina

Kosarka i Vaterpolo su kolektivni sportovi i glupo bi bilo nekoga izdvajati da nosi zastavu pa cak i kapitene. Ovako je bolje da neko od individualaca nosi. Iako bi moj izbor bila Spanovicka i ovo nije los izbor. Bitno je da se osvoje medalje.

mirko

pre 7 godina

@Možda je zastavu trebalo da nosi baš neko od koga se ne očekuje medalja, jer će sada na Ivani Maksimović biti ogroman pritisak sa kojim nisam siguran da će se ona izboriti.
Setite se Novaka Đokovića u Londonu...
(Alex, 19. jul 2016 15:41)

Ako si stvarno ocekivao medalju od Novaka u Londonu onda definitivno nesto nije u redu s'tobom! Maloj Ivani zelim svu sportsku srecu i da upuca medalju

potterhead

pre 7 godina

Ljudi pročitajte lepo tekst. U obzir su dolazili sportisti koji će biti na otvaranju. Mandićeva neće biti tamo od pocetka. Turnir u tekvondou je poslednjih dana igara, tako da će se Milica kasnije priključiti timu.

Melenci

pre 7 godina

izbor je odlican,verujem da ce Ivana sigurno uzeti medalju.Ima svako pravo da zeli nekog drugog,ali osporavati bilo kog vrhunskog sportistu nije fer,nije lepo cak je i bezobrazno.Dobro je da imamo velik izbor zasluznih sportista,velikih imena i to treba postovati.Ali mi imamo slabo pamcenje dobro zaboravljamo lose prepricavamo i dodajemo,tako da me ne iznenadjuju komentari tipa "los izbor".

Alex

pre 7 godina

Možda je zastavu trebalo da nosi baš neko od koga se ne očekuje medalja, jer će sada na Ivani Maksimović biti ogroman pritisak sa kojim nisam siguran da će se ona izboriti.
Setite se Novaka Đokovića u Londonu...

Moj pogled

pre 7 godina

Koga god da su izabrali osim Novaka,bilo bi polemike.
Meni nije jasno zasto barjak nosi olimpijska vicesampionka,kad imamo u timu i sampionku?
Ivana je mlada,streljastvo nije fizicki zahtevan sport i ocekuju je jos mnogo olimpijskih igara i bice jos prilika.
Setimo se samo Jasne Sekaric,koja ovaj put nece nastupiti.
Verovatno ni sama ne moze da se seti koliko je puta ucestvovala!
Imamo mnogo zasluznih i u timskim sportovima,pa mislim da je izbor mogao biti drugaciji,ali kao sto rekoh,ko god da je izabran osim Noleta koji je odbio(svaka mu cast),bilo bi polemike.
U svakom slucaju,zelim srecu i uspesan nastup svim nasim sportistima!

Sisoje

pre 7 godina

Svemu bi našli manu, braćo Srbi... Da Nole nije odbio (i svaka mu čast za to), njega bi tek ispljuvali. Da je Spanoviceva, našli bi se pljuvaci i za nju. I tako redom, ne možeš narodu ugoditi.
(Sasa, 19. jul 2016 13:54)

Braca Srbi http://oi60.tinypic.com/2cf7ijd.jpg

Oypa 7

pre 7 godina

Milica Mandic je nosila zastavu na zatvaranju u Londonu, mozda zbog toga ona ne nosi opet. A i borbe u tekvondou se odrzavjau pred sam zavrsetk ne verujem da ce ona od prvog dana biti tamo. Ovo je po meni korektna odluka.

vaterpolista

pre 7 godina

Cenim Ivanu ali mislim da je trebalo zastavu da nosi vaterpolista, kako zbog medalja na OI, tako i zbog kontinuiranihuspeha na drugim takmicenjima

Epikur

pre 7 godina

Koda je vazno, ko ce da nosi glupu zastavu. Volim gledati igre, boje zastava, boje ljudi me ne interesuju. Zastave su simboli rata, stradanja, treba ih drzati dalje od igara.

my way

pre 7 godina

Nisam iznenadjen, jer je bilo jasno da cim je Milica Mandic na celu komisije nece ona nositi zastavu. Izbor je bio izmedju Ivane Spanovic zbog njenih rezultata i Ivane Maksimovic koja je uzela srebro na proslim OI, pa je mozda i logicno da na ovima ona dobije tu cast. Drugo je pitanje zasto Milica Mandic ne nosi zastavu, no dobro. Sve su one nas ponos i sve su zasluzile, pa se nije ni moglo pogresiti.

Malo sutra

pre 7 godina

Niko nije osvojio "stotu" medalju za Srbiju, zar to nismo odavno razjasnili? Hoćete da vam i Zagrebčani budu srbski osvajači medalja?

Dr

pre 7 godina

Velika cast je to i nemam protiv bilo ko da nosi, nas je. Da ja biram to bi bio neki vaterpolista ili Teodosic. Ali lepo je sto ce zenska prefstavnica nositi. Bravo Ivana, cestitke.

nikol dz femija

pre 7 godina

Porodica Mmaksimovic je donela Srbiji dva olimpijska zlata, otac i cerka, tako da su i zasluzili, ALI JE NEVEROVATNO DA NIKO OD VATERPPOLISTA, NIKO OD KOSARKASICA, NIKO OD ODBOJKASA - SPORTOVI KOJI STALNO DONOSE MEDALJE - nije medju barjaktarima - NIKADA ! Strelci su vec imali svog predstavnika JASNU SEKARIC NAJZASLUZNIJU SRPSKU OLIMPIJKU IKADA - kojoj ove godine nisu dozvolili - VEROVATNO ZBOG NAREDBE ZAPADA - da ide u Rio i TAKO POSTANE SPORTISTKINJA SA NAJVISE OI NASTUPA PA BI SRBIJA BILA NA VRHU, ali Srbija nigde ne sme da bude na vrhu A POSEBNO NE NEKO KO JE I IZ SRBIJE PA JOS CIST SRBIN. Eto to nisu dozvolili ni kada je tenis u pitanju iako Srbija ima No1 - ALI IZGUBILA JE I OD SVAJCARSKE, I OD BRITANIJE I OD ARGENTINR i to usred Srbije a srpski navijaci bili liseni ucesca najboljeg srpskog igraca pa najveca rivalstva nisu videli u svom dvoristu. MISLITE SLUCAJNO ...HAHAHA!

Iskreno se nadam da ce ZA 4 GODINE BARJAKTARI BITI PLIVACI - VELJA STJEPANOVIC ILI ANJA CREVAR !!!

branko

pre 7 godina

''U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru", saopšteno je iz OKS.
Код мене не постоји ни промил сумње да је ово био одлучујући моменат при доношењу одлуке.Мој избор би био неко од ватерполиста, по њиховом предлогу а најлогичније би било да то буду или Слободан Никић, као човек са највише освојених медаља или Филип Филиповић као више година најбољи играч на свету.

ja

pre 7 godina

sve eksperti za nosenje barjaka i pracenje sporta, a niko ne zna kad je koje takmicenje i da se vecina nece ni pojaviti do druge nedelje

Y?

pre 7 godina

Streljastvo je tako zahtevan i postovan sport?. Samo Srbi mogu time da se ponose i da u svetu nose barjak u ime puske. Kako mozete uporedjivati skok u dalj, kosarku sa streljastvom? Kakve veze ima ko je prethodno osvojio medalje ili nije? Popularnost i konkurentnost u sportovima treba da bude vece merilo. Stresljastvo ne bi trebalo ni da bude sport, jer i osoba od 50god. moze da ga “igra”. Najbolje je jos i domine uneti u Olimpijske igre. Olimpijske igre treba da su odraz jacine tela, gipkost, izdrzljivost, naprezanje… lepota za gledati, a ne nesto bez dinamike i fizickog efekta.

Nevena

pre 7 godina

Ova devojaka je nesporno kulturna, lepa i ima iza sebe uspehe za svaku pohvalu, ali o istima toliko priča, potencira ih, uzdiže sebe, da se plašim da od njene medalje na ovogodišnjim OI nema ništa. Malo da se mane društvenih mreža i priče o tome koliko trenira, jer joj nema pomoći, ukoliko se ne spremi dobro za takmičenje. Medalja se neće sama osvojiti,dakle, stara izreka: "Dela, a ne reči".

шумадинац

pre 7 godina

Све је то лепо, али требало је Милица Дабовић да носи заставу из више разлога.
Прво, кошаркашка репрезентација се први пут пласирала након више деценија и има шансе да узме медаљу.
Друго, девојка је родом из Херцег Новог, а нама то поднебље треба и неопходни су нам спортисти рођени тамо да играју за своју земљу Србију. Пример сестара Дабовић, неких ватерполиста и фудбалера треба да буду основа тог пројекта. Где би нам крај био да у мушкој репрезентацији играју НБА играчи Пековић, Вучевић или Миротић?
Треће, она то својим спортским квалитетима и огромном доприносу нашој репрезентацији заслужује и од ње се ускоро опрашта, док стрелци могу тиме да се баве деценијама.
Четврто, лепа девојка (исто као и Ивана) заслужује да буде у првом плану поред спортских квалитета.

XXX

pre 7 godina

Ne pravedna odluka !
Ako se već Novak(najbolji sportista sveta!) zahvalio na toj počasti
onda je MORALO da se ponudi Milici Mandić i Ivani Španović!
A mogao je biti i neko od vaterpolista!

Dusan 88

pre 7 godina

Milica Mandic je najpozvanija da nosi drzavnu zastavu na OI, posto je sama osvajacica jedine zlatne medalje od kad nastupamo kao Republika Srbija.

EagleHill

pre 7 godina

Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic!!!

Zazsto on ne nosi?! Pa njega ceo svet svojata zato sto je Srbin!

Y?

pre 7 godina

Streljastvo je tako zahtevan i postovan sport?. Samo Srbi mogu time da se ponose i da u svetu nose barjak u ime puske. Kako mozete uporedjivati skok u dalj, kosarku sa streljastvom? Kakve veze ima ko je prethodno osvojio medalje ili nije? Popularnost i konkurentnost u sportovima treba da bude vece merilo. Stresljastvo ne bi trebalo ni da bude sport, jer i osoba od 50god. moze da ga “igra”. Najbolje je jos i domine uneti u Olimpijske igre. Olimpijske igre treba da su odraz jacine tela, gipkost, izdrzljivost, naprezanje… lepota za gledati, a ne nesto bez dinamike i fizickog efekta.

Aleksandar

pre 7 godina

Ma samo da osvojimo sto vise medalja i OBAVEZNO moramo da budemo uspesniji od Hrvatske, ali OBAVEZNO. Ipak su nam oni veliki sportski rivali pa da vidimo ko je bolji.

mozda

pre 7 godina

Drago mi je za Ivanu, ali licno mislim da bi bolji izbor bila neverovatna Jasna Sekaric, koja je najavila da su joj ovo poslednje OI.

deda

pre 7 godina

Idemo ivana, ponosimo se vama, a vaterplisti ne moraju nistagy da rade, vec su dokazali da uz njih uzivamo u melodiji nase himne ?

dixie

pre 7 godina

A zasto ne Milica Mandic ??? Pa ona je olimpijska sampionka...Jel mozda zato sto su roditelji ove ivane bivsi sportisti i duboko su pustili korene u sportskom establismentu ??? Ili samo zato sto je lepa ??? U svakom slucaju nelogicno i veoma nefer prema MIlici Mandic...

Vlado

pre 7 godina

Mi se bas svojski trudimo da budemo niko i nista, umesto da nam nosi zastavu neko ko je poznat u svetu sporta da pokazemo da imamo vrhunske sportiste nama zastavu nose totalni anonimusi, sport streljastvo, presmesno!

шумадинац

pre 7 godina

Све је то лепо, али требало је Милица Дабовић да носи заставу из више разлога.
Прво, кошаркашка репрезентација се први пут пласирала након више деценија и има шансе да узме медаљу.
Друго, девојка је родом из Херцег Новог, а нама то поднебље треба и неопходни су нам спортисти рођени тамо да играју за своју земљу Србију. Пример сестара Дабовић, неких ватерполиста и фудбалера треба да буду основа тог пројекта. Где би нам крај био да у мушкој репрезентацији играју НБА играчи Пековић, Вучевић или Миротић?
Треће, она то својим спортским квалитетима и огромном доприносу нашој репрезентацији заслужује и од ње се ускоро опрашта, док стрелци могу тиме да се баве деценијама.
Четврто, лепа девојка (исто као и Ивана) заслужује да буде у првом плану поред спортских квалитета.

EagleHill

pre 7 godina

Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic, Novak Djokovic!!!

Zazsto on ne nosi?! Pa njega ceo svet svojata zato sto je Srbin!

4k4.Dex

pre 7 godina

Kad sam procitao Ivana mislim Spanoviceva, zamalo da krenem dalje da gledam vesti kad vidim ne lici mi slika na Spanovicevu, udjem u vest i izneverujem!

nikol dz femija

pre 7 godina

Porodica Mmaksimovic je donela Srbiji dva olimpijska zlata, otac i cerka, tako da su i zasluzili, ALI JE NEVEROVATNO DA NIKO OD VATERPPOLISTA, NIKO OD KOSARKASICA, NIKO OD ODBOJKASA - SPORTOVI KOJI STALNO DONOSE MEDALJE - nije medju barjaktarima - NIKADA ! Strelci su vec imali svog predstavnika JASNU SEKARIC NAJZASLUZNIJU SRPSKU OLIMPIJKU IKADA - kojoj ove godine nisu dozvolili - VEROVATNO ZBOG NAREDBE ZAPADA - da ide u Rio i TAKO POSTANE SPORTISTKINJA SA NAJVISE OI NASTUPA PA BI SRBIJA BILA NA VRHU, ali Srbija nigde ne sme da bude na vrhu A POSEBNO NE NEKO KO JE I IZ SRBIJE PA JOS CIST SRBIN. Eto to nisu dozvolili ni kada je tenis u pitanju iako Srbija ima No1 - ALI IZGUBILA JE I OD SVAJCARSKE, I OD BRITANIJE I OD ARGENTINR i to usred Srbije a srpski navijaci bili liseni ucesca najboljeg srpskog igraca pa najveca rivalstva nisu videli u svom dvoristu. MISLITE SLUCAJNO ...HAHAHA!

Iskreno se nadam da ce ZA 4 GODINE BARJAKTARI BITI PLIVACI - VELJA STJEPANOVIC ILI ANJA CREVAR !!!

Blue Moon 86

pre 7 godina

Pored Ivane Španović, Milice Mandić, Ane Dabović, pa čak i Miloša Teodosić, uz svo poštovanje Ivane meni se odluka ne dopada.

Epikur

pre 7 godina

Koda je vazno, ko ce da nosi glupu zastavu. Volim gledati igre, boje zastava, boje ljudi me ne interesuju. Zastave su simboli rata, stradanja, treba ih drzati dalje od igara.

Y?

pre 7 godina

Streljastvo je tako zahtevan i postovan sport?. Samo Srbi mogu time da se ponose i da u svetu nose barjak u ime puske. Kako mozete uporedjivati skok u dalj, kosarku sa streljastvom? Kakve veze ima ko je prethodno osvojio medalje ili nije? Popularnost i konkurentnost u sportovima treba da bude vece merilo. Stresljastvo ne bi trebalo ni da bude sport, jer i osoba od 50god. moze da ga “igra”. Najbolje je jos i domine uneti u Olimpijske igre. Olimpijske igre treba da su odraz jacine tela, gipkost, izdrzljivost, naprezanje… lepota za gledati, a ne nesto bez dinamike i fizickog efekta.

petarczv

pre 7 godina

Ja reko ivana spanovic kao nasa ubedljivo najbolja i najlepsa sportiskinja kad ono...stvarno nemam nista protiv cure ali sto ne ide ne ide. U ovoj srbiji ni zastavu ne mozes da nosis po zasluzi bego sve preko veze...

mirko

pre 7 godina

@Možda je zastavu trebalo da nosi baš neko od koga se ne očekuje medalja, jer će sada na Ivani Maksimović biti ogroman pritisak sa kojim nisam siguran da će se ona izboriti.
Setite se Novaka Đokovića u Londonu...
(Alex, 19. jul 2016 15:41)

Ako si stvarno ocekivao medalju od Novaka u Londonu onda definitivno nesto nije u redu s'tobom! Maloj Ivani zelim svu sportsku srecu i da upuca medalju

Malo sutra

pre 7 godina

Niko nije osvojio "stotu" medalju za Srbiju, zar to nismo odavno razjasnili? Hoćete da vam i Zagrebčani budu srbski osvajači medalja?

Pedja

pre 7 godina

Na stranu uspeha ostalih nasih sportista, zastavu je moglo da nosi samo dvoje: Novak Djokovic ili Ivana Spanovic ako kojim slucajem Novak ne moze. Njihovi rezultati i ponasanje, nastup su ubedljivo bez konkurencije. Medjutim kod nas su se odluke uvek donosile politicki, ajde sad ovaj, pa onaj, da slucajno neko nije zaboravljen. Kad budemo shvatili da se svaka olduka donosi iskljucivo po rezultatima, a ne kljucu tada ce i ova zemlja krenuti napred.

XXX

pre 7 godina

Ne pravedna odluka !
Ako se već Novak(najbolji sportista sveta!) zahvalio na toj počasti
onda je MORALO da se ponudi Milici Mandić i Ivani Španović!
A mogao je biti i neko od vaterpolista!

Y?

pre 7 godina

Streljastvo je tako zahtevan i postovan sport?. Samo Srbi mogu time da se ponose i da u svetu nose barjak u ime puske. Kako mozete uporedjivati skok u dalj, kosarku sa streljastvom? Kakve veze ima ko je prethodno osvojio medalje ili nije? Popularnost i konkurentnost u sportovima treba da bude vece merilo. Stresljastvo ne bi trebalo ni da bude sport, jer i osoba od 50god. moze da ga “igra”. Najbolje je jos i domine uneti u Olimpijske igre. Olimpijske igre treba da su odraz jacine tela, gipkost, izdrzljivost, naprezanje… lepota za gledati, a ne nesto bez dinamike i fizickog efekta.

veliki strumf

pre 7 godina

Ocekivano, s obzirom da je Nole odlucio da ne nosi zastavu, a da Milica Mandic nece biti na otvaranju u Riju, jer takmicenja u tekvondou pocinju u poslednjoj nedelji OI. Sansu je imao jos neko od vaterpolista, verovatno kapiten Gocic, ali je Ivana u Londonu uzela srebro i donela nasoj zemlji 100. medalju (ne znam bas kojoj zemlji, ali ajde). Uz sve, Ivana je preslatka, imacemo najlepseg barjaktara u Riju.

Aleksandar

pre 7 godina

Ma samo da osvojimo sto vise medalja i OBAVEZNO moramo da budemo uspesniji od Hrvatske, ali OBAVEZNO. Ipak su nam oni veliki sportski rivali pa da vidimo ko je bolji.

Sasa

pre 7 godina

Svemu bi našli manu, braćo Srbi... Da Nole nije odbio (i svaka mu čast za to), njega bi tek ispljuvali. Da je Spanoviceva, našli bi se pljuvaci i za nju. I tako redom, ne možeš narodu ugoditi.

mozda

pre 7 godina

Drago mi je za Ivanu, ali licno mislim da bi bolji izbor bila neverovatna Jasna Sekaric, koja je najavila da su joj ovo poslednje OI.

Булат

pre 7 godina

Драго ми је због Иване, али мало је рећи да сам се сморио кад сам ово прочитао. Девојка озбиљнијих резултата није имала од олимпијаде. Ако је неко требало да буде барјактар онда је то Ивана која у овом предолимпијском четворогодишњем циклусу има невероватне резултате и очекује се да зенит достигне управо у Рију. Свеједно честитке Ивани и верујем да је ово за њу част.

vaterpolista

pre 7 godina

Cenim Ivanu ali mislim da je trebalo zastavu da nosi vaterpolista, kako zbog medalja na OI, tako i zbog kontinuiranihuspeha na drugim takmicenjima

sportski radnik

pre 7 godina

Uz svako uvazavanje Ivane i sporta kojim se bavi, mislim da je potpuno iluzorno izjednacavati streljastvo sa kosarkom, tenisom, atletikom ili nekim drugim globalnim sportom. Aleksandra Ivosev je pre 20 godina u ostom tom sportu osvojila zlatnu medalju na OI u Atlanti, pa sada devojke nema ni u rubrici "gde su, sta rade". Sa druge strane, postoje sportisti koji nisu nikada osvajali zlato na OI, ali zato imaju svetsku popularnost kao sto je Novak Djokovic. Olimpijske igre su pre svega sportske igre i treba cast nosenja zastave da ponese neko ko je globalno prihvacen kao najuspesniji sportista, a ako se taj kriterijum primeni postoji bar 10 ljudi u timu Srbije koji bi trebalo da ponesu zastavu pre Ivane. Jedino sad, ako bas niko od njih nije prisutan na ovranjau igara, u sta cisto sumnjam.

Ееј

pre 7 godina

Новак број 1, али пошто је препустио другоме, онда би то требало да буде Ивана Шпановић или Милош Теодосић, онако реално. Евентуално неко од ватерполиста.

Aleksandar

pre 7 godina

Aha, posto Milica Mandic nije tu za vreme otvaranja, onda je ovo dobar izbor. Svakako Maksimovic pre Ivane Spanovic, ipak Spanovic jos uvek nema medalju.

Joca postar

pre 7 godina

Cenim Ivanu ali mislim da je trebalo zastavu da nosi vaterpolista, kako zbog medalja na OI, tako i zbog kontinuiranihuspeha na drugim takmicenjima
(vaterpolista, 19. jul 2016 14:43)

Misljenje je kao dupe, ima ga svako !
Ne moze vaterpolista da nosi zastavu posto ce to raditi Ivana Maksimovic...

Tea New York

pre 7 godina

Kada sam procitala naslov bila sam uverena da je u pitanju Ivana Spanovic.Posle tek vidim da ce zastavu nositi Ivana Maksimovic.I jedno i drugo je sasvim OK,devojka je uzela srebro u Londonu,ne vidim razlog da se bilo ko ljuti.Mlada,lepa,pozitivna,sve OK.Puno srece nasima u Riu,idemo od 8-10 medalja,srecno!

Dusan 88

pre 7 godina

Milica Mandic je najpozvanija da nosi drzavnu zastavu na OI, posto je sama osvajacica jedine zlatne medalje od kad nastupamo kao Republika Srbija.

Nebojsa

pre 7 godina

Nosenje zastave svoje drzave na otvaranju OI je san svakog sportiste mnogo velikih sportista koji su imali zapazene rezultate i osvajali medalje nisu imali privilegiju kao sto ce imati Ivana Maksimovic zato je cestitam na ukazanoj casti

goblin

pre 7 godina

Zastavu ce nositi selektor tenisera(po prvi put u istoriji),jer su svi nasi sportisti koliko vidim zauzeti taj dan ili kasnije dolaze u Brazil.U Riu pravimo istorijske rezultate(po prvi put u istoriji),i kada Angela vidi kakva smo sportska sila morace da otvori poglavlje 23,a mozda i 24.

morfium

pre 7 godina

(dixie, 19. jul 2016 13:31)

Sve je lepo objasnio @veliki strumf.

Trebalo bi da se stidite komentara. Neinformisanost ne može biti opravdanje. Zašto u ovoj zemlji ne može nešto lepo da se prihvati već svi traže neke zamerke i teorije zavere. Da li je moguće da nekom smeta što će ova lepa devojka nositi zastavu na otvaranju.

ABCDE

pre 7 godina

Pa dobro,ne bi bila greska ni da je Ivana ,ni Mandiceva nosile...Bice najlepsa. nema sta,al vazno je sta bude nosila u povratku oko vrata,kao i kod svih..

sfs

pre 7 godina

Svi olimpijski komiteti izbegavaju da sportisti koji se takmiče dan posle otvaranja nose zastavu, a naši genijalci stavljaju devojku koja sledeći dan u 9 izlazi na borilište. Ovim smo izgubili jednu šansu za medalju. Inače, van toga, Ivana ovo apsolutno zaslužuje

Vladimir

pre 7 godina

Teodosic,Spanovic,Maksimović,Mandić,Prlainovic,Filipović....Kakve god ljudi puštali komentare ovde,mislim da ovde jednostavno nema greške.Koliko je meni samo nekorektno pljuvati ovaj izbor,kao da je ona zalutala na olimpijadu.Ona je primer sportiste i ponašanjem i rezultatima.Jedva čekam da vidim to nasmejano lice kako izvodi naše reprezentativce na olimpijski poligon.

Nevena

pre 7 godina

Ova devojaka je nesporno kulturna, lepa i ima iza sebe uspehe za svaku pohvalu, ali o istima toliko priča, potencira ih, uzdiže sebe, da se plašim da od njene medalje na ovogodišnjim OI nema ništa. Malo da se mane društvenih mreža i priče o tome koliko trenira, jer joj nema pomoći, ukoliko se ne spremi dobro za takmičenje. Medalja se neće sama osvojiti,dakle, stara izreka: "Dela, a ne reči".

snjuho

pre 7 godina

Nismo normalni svega mi, pa devojka sa proslih igara donese medalju, pa prosle godine evropska prvakinja, a ovamo je prozivaju kako je anonimus. I da Ivana uzme da cita komentare, mogu misliti kakvu inspiraciju moze dobiti od vas. Lepotice samo ponosno nosi zastavu, i da nam se vratis opet sa medaljom. Sretno svim nasim sportistima.

Usain Bot

pre 7 godina

Kosarka i Vaterpolo su kolektivni sportovi i glupo bi bilo nekoga izdvajati da nosi zastavu pa cak i kapitene. Ovako je bolje da neko od individualaca nosi. Iako bi moj izbor bila Spanovicka i ovo nije los izbor. Bitno je da se osvoje medalje.

Alex

pre 7 godina

Možda je zastavu trebalo da nosi baš neko od koga se ne očekuje medalja, jer će sada na Ivani Maksimović biti ogroman pritisak sa kojim nisam siguran da će se ona izboriti.
Setite se Novaka Đokovića u Londonu...

Dr

pre 7 godina

Velika cast je to i nemam protiv bilo ko da nosi, nas je. Da ja biram to bi bio neki vaterpolista ili Teodosic. Ali lepo je sto ce zenska prefstavnica nositi. Bravo Ivana, cestitke.

teo

pre 7 godina

Ljudi pisu negativne komentare i to je ocekivano nasa negativnost moze osvojiti olimpisko zato.
Ali Nole nije hteo da nosi zastavu i Milica ne dolazi na otvaranje.

Bradonja

pre 7 godina

Nema potreba ulaziti u to da li je odluka cudna ili ne. Svi su oni nasi sportisti i svi idu tamo sa istim ciljem, i svi su zasluzili da nose zastavu, zato im treba dati podrsku. Ovo je velika cast za ovu mladu devojku i treba je pustiti da uziva u tom trenutku. Srecno svima.

Dr

pre 7 godina

Milica Mandic nece biti u Riu za vreme otvaranja igara. Ivana je osvojila 100tu medalju za Srbiju i ovo jojje zahvalnost. Po meni trebali su Teo ili Filipovic. Ali ko god da nosi, nemam apsolutno nikakav problem.

BOBA DELIJA

pre 7 godina

Dobar izbor jer je ipak osvajacica medalje. Da li je mogao biti bolji izbor? Pa mogao je, naravno ali sta sad, ponosno cemo i u nju i u one koje je budu pratili, gledati.
Idemo po bar 6 medalja!
Djokovic, vaterpolisti, Spanovicka, kosarkasi, Mandicka i iz streljacke ekipe neko da osvoji bar jednu.
To je itekako moguce, nista nije preterano ni nerealno, s tim da od Djokovica i vaterpolista ocekujem zlato!

riki

pre 7 godina

Pratite li vi malo sportske vesti?Pa odavno se zna da Milica i Spanoviceva nece biti na otvaranju jer im takmicenja kasnije pocinju.Za Novaka je glupo sto se uopste i pominjalo da ponovo nosi zastavu kao sa nemamo drugih sampiona.Dakle realan izbor je bio Ivana,Teo ili vaterpolisti,a mozda je i najpostenije da zastavu nosi neko ko medju njima poseduje najsjajnije odlicje

Toto-ko-tunjo-pozdravlja-izbor

pre 7 godina

A Boban?
(cekajte ljudi, 19. jul 2016 14:25)
Najpre da pohvalim izbor Olimpijskog saveza. I osvajala medalju, i lepa za oko. Sto se tebe tice, moj druze zagrebacki, Bugari, svlacionica, nova zahvalnica FSS... Sto jos i zamaras mozak Marjanovicem? Bobi rekao svoje, Sale svoje. Idemo dalje.

Bane

pre 7 godina

(Y?, 19. jul 2016 14:34)

Koliko glup komentar ja da sam na tvom mestu ne bi ga ni poslao od sramote. Uđu u neku streljanu i raspitaj se malo o strašljaštvu kao sportu šta konkretno zahteva pre nego počneš da laprdaš. Drugo o tvom diskrimninaciji sportista ne treba ništa ni govoriti. Ja lično da sam administrator ovaj post ni u ludilu ne bi prošao cenzuru.

abcdefg

pre 7 godina

Kako vi koji je hvalite imate pravo da budete zadovoljni time sto ce ona nositi zastavu, tako i oni koji se ne slazu imaju pravo da iznesu svoje misljenje, ne znam zasto ih napadate...

Moj pogled

pre 7 godina

Koga god da su izabrali osim Novaka,bilo bi polemike.
Meni nije jasno zasto barjak nosi olimpijska vicesampionka,kad imamo u timu i sampionku?
Ivana je mlada,streljastvo nije fizicki zahtevan sport i ocekuju je jos mnogo olimpijskih igara i bice jos prilika.
Setimo se samo Jasne Sekaric,koja ovaj put nece nastupiti.
Verovatno ni sama ne moze da se seti koliko je puta ucestvovala!
Imamo mnogo zasluznih i u timskim sportovima,pa mislim da je izbor mogao biti drugaciji,ali kao sto rekoh,ko god da je izabran osim Noleta koji je odbio(svaka mu cast),bilo bi polemike.
U svakom slucaju,zelim srecu i uspesan nastup svim nasim sportistima!

sfs

pre 7 godina

I sada će naravno u komentarima da dominiraju poluinformisani, kako to u Srbiji obično biva. Milica Mandić se takmiči pretposlednjeg nada Igara i devojka uopšte neće biti na otvaranju,

Bane

pre 7 godina

Daj te ne bitnu temu da se Srbi prepiru. Ovde mnogi pominju Španovićku a atletičari nisu bili na prošlom otvaranju zato što im takmičenja počinju valjda u drugoj nedelji što bi sad bilo drugačije. Pa možda devojka neće ni biti na otvaranju. Ali to je sve ne bitno važno je da imamo temu gde bi sve svađali. Umesto da gledamo ko je sve pod tom zastavom ne mi se pepiremo ko će je nositi.

Sisoje

pre 7 godina

Svemu bi našli manu, braćo Srbi... Da Nole nije odbio (i svaka mu čast za to), njega bi tek ispljuvali. Da je Spanoviceva, našli bi se pljuvaci i za nju. I tako redom, ne možeš narodu ugoditi.
(Sasa, 19. jul 2016 13:54)

Braca Srbi http://oi60.tinypic.com/2cf7ijd.jpg

pacimirovic

pre 7 godina

dajte ljudi ostavite se srpskih teorija zavere, prica o politici, namestanju itd, vec procitajte vest! Milica Mandic je jedina prava odluka za to, ali ona nije u Riu za vreme otvaranja, vec dolazi naknadno jer tekvondo turnir pocinje kasnije. tako je bilo i u Londonu. posle Milice jedina prava odluka je upravo Ivana koja je osvojila srebro, najvredniju medakju posle Milicinog zlata na prosloj Olimpijadi i plus je to bila jubilarna 100 medalja za Srbiju!
Obozavam Vatwrpoliste, Tea, ali zastavu treba da nosi neko ko je obelezio prošlu Olimpijadu.
tako da se nadam da ce u Tokiu biti borba za barjaktara izmedju Tea. vaterpolista, Ivane, kajakasa, strelaca, odbojkasica, sto bi znacilo da su svi osocojili medalje u Riu.
idemo Srbija!

Melenci

pre 7 godina

izbor je odlican,verujem da ce Ivana sigurno uzeti medalju.Ima svako pravo da zeli nekog drugog,ali osporavati bilo kog vrhunskog sportistu nije fer,nije lepo cak je i bezobrazno.Dobro je da imamo velik izbor zasluznih sportista,velikih imena i to treba postovati.Ali mi imamo slabo pamcenje dobro zaboravljamo lose prepricavamo i dodajemo,tako da me ne iznenadjuju komentari tipa "los izbor".

orka

pre 7 godina

@Moj pogled
Naprotiv najvise polemike bi bilo da Nole ponovo nosi,em je vec bio barjaktar,em je najvise razocarao na prosloj Olimpijadi,ovaj izbor je logican,Milica i Spanoviceva nece biti na otvaranju,od vaterpolista je nezahvalno izabrati pojedinca jer je barem polovina podjednako zasluzilo,tako da je najlogicnije da nosi,u odsustvu Milice,najsjajnija medalja na prosloj Olimpijadi

Kekele

pre 7 godina

Svi koji su ispunili normu i idu za Brazil,su zaslužili da nose zastavu Srbije. U dosta slučajeva dosada se dogadjalo da nas na OI igrama obraduju i iznenade oni od kojih se najmanje očekivalo,i većinom u sportovima priznatim u svetu,a koji se kod nas sa nipodaštavanjem gleda na te sportove. Svi ovi negativci pokušajte da trenirate bilo koji sport,ali na vrhunskom nivou,pa ćete videti koliko je to lako. Po mom skromnom mišljenju,ja bih zastavu dao da nosi najmladji učesnik OI i on to najviše zaslužuje.

nikol dz femija

pre 7 godina

PS.
Napravih gresku pa molim da objavite ispravku - PORODICA Maksimovic je za sada dala Srbiji dve olimpijske medalje OTAC ZLATNU A CERKA SREBRNU ali nadajmo se da ovaj moj lapsus znaci da ce i Ivana ove godine osvojiti zlAto.

Roditelji sa Kopakabane

pre 7 godina

Blam, samo gledam ako Bobinator bude nosio zastavu. U suprotnom navijam za Makedoniju i Grcku.
(Trener, 19. jul 2016 16:15)
On ne može, zbog dece na tribinama.

Bageri

pre 7 godina

"U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru", saopšteno je iz OKS.

Pa, ocigledno da Milica Mandic nece prisustvovati otvaranju. Tekvondo turnir pocinje 17-og avgusta.

branko

pre 7 godina

''U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru", saopšteno je iz OKS.
Код мене не постоји ни промил сумње да је ово био одлучујући моменат при доношењу одлуке.Мој избор би био неко од ватерполиста, по њиховом предлогу а најлогичније би било да то буду или Слободан Никић, као човек са највише освојених медаља или Филип Филиповић као више година најбољи играч на свету.

Čovek_koji_razmišlja

pre 7 godina

Ne znam čemu tolika kuknjava oko toga ko ce nositi zastavu?! Lako i jednostavno - jedne OI nosi neka ženska osoba koja je ostvarila zapažen rezultat u prethodnih 4 god. A na sledećim muška i tako u krug! OI London 2012 Djokovic, OI Rio 2016 Maksimovic - Andjusić... Hvala lepo :)

manunited

pre 7 godina

Ne mogu da verujem sa kakvim ljudima ja zivim u drzavi. Mislim mogu al svaki put se ponovo iznenadim. Pa neka devojka nosi zastavu, sta fali? I jos se pojavljuju neki dripci i nazivaju je anonimusom a sutra ako da Bog pa cura uzme medalju onda ce da se ponose. SRAMOTA. Teodosic da nosi zastavu, vaterpolisti, ili najbolje Milica Dabovic, nije skoro nista objavila. Sram vas bilo sve koje jedne lose protiv ove cure kazete, ko god da je nosi, zasluzio je i sa ponosom treba da je nosi. Sem Vucica, je l.

Zoki

pre 7 godina

Nije mi uopste jasno sto se toliko daje znacaj tom nosenju zastave, msm sta time postizu, ko da je bitno ko ce nositi, vazno je da oni daju svoj maksimum na samoj olimpijadi.

Изногуд

pre 7 godina

Спортисти су сујеверни, а носиоце заставе бије глас да не освајају медаље, колико сам схватио то је био разлог што већина није желела да носи заставу. Од 1912. до данас само је 6 или 7 спортиста освојило медаљу након ношења заставе на отварању. Можда грешим али из изјава пре ОИ се видело да већина спортиста жели да ескивира ту част. А овде имамо сребрну са ОИ, тако да не видим проблем.

hurricane

pre 7 godina

nije niko htio da nosi, realno ko god je uzme ne osvoji medalju :) Ivana, da razbijes maler! puno srece nasim sportistima u Riju!

Mala Mo

pre 7 godina

Trebao je neko od vaterpolista da ponese zastavu. Nikić kao najtrofejniji igrač, Žile kao kapiten, Fića i Duško, kao najbolji igrači Sveta i Evrope. Bilo ko, svi su jednako dobri igrači, koji su više puta svima pokazali kako se bori za Srbiju. Naravno ovde se ne dovodi u pitanje uspešnost Ivane Maksimović Anđišić, koja je vrhunski sportista. Ovo je više upućeno Olimpijskom komitetu Srbije koji se ogrešio o zlatne delfine.

my way

pre 7 godina

Nisam iznenadjen, jer je bilo jasno da cim je Milica Mandic na celu komisije nece ona nositi zastavu. Izbor je bio izmedju Ivane Spanovic zbog njenih rezultata i Ivane Maksimovic koja je uzela srebro na proslim OI, pa je mozda i logicno da na ovima ona dobije tu cast. Drugo je pitanje zasto Milica Mandic ne nosi zastavu, no dobro. Sve su one nas ponos i sve su zasluzile, pa se nije ni moglo pogresiti.

potterhead

pre 7 godina

Ljudi pročitajte lepo tekst. U obzir su dolazili sportisti koji će biti na otvaranju. Mandićeva neće biti tamo od pocetka. Turnir u tekvondou je poslednjih dana igara, tako da će se Milica kasnije priključiti timu.

Oypa 7

pre 7 godina

Milica Mandic je nosila zastavu na zatvaranju u Londonu, mozda zbog toga ona ne nosi opet. A i borbe u tekvondou se odrzavjau pred sam zavrsetk ne verujem da ce ona od prvog dana biti tamo. Ovo je po meni korektna odluka.

bosko

pre 7 godina

@Aleksandar,

Milica neće biti prisutna na otvaranju, jer se takmiči pri kraju Olimpijade pa dolazi kasnije. Isto i Ivana Španović.

Svete

pre 7 godina

Cudna odluka. Trebalo je da nosi Milica Mandic koja je uzela zlato na OI.
(Aleksandar, 19. jul 2016 13:20)

Ona ucestvuje poslednjeg dana OI tako da nece biti tu na otvaranju !

bin

pre 7 godina

" U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru "
ljudi nisu u stanju ni da procitaju ovaj mali tekst do kraja, nego pisu tek da nesto napisu

milica mandic se takmici tek pri kraju OI, a i bila je predsednik komisije koja je ovo odlucivala, pa je tako bila mala sansa da ona nosi
ivana spanovic se takmici pri kraju OI (nisam bas siguran), a i maksimovic ima medalju sa proslih OI, a spanovic nema, pa je tu u maloj prednosti

Hegel

pre 7 godina

Ovo me uzbudilo bas kao i otvaranje poglavlja,vest ipo!I da,nece nam biti ni bolje ni gore ni zbog otvaranja poglavlja ni zbog nosaca zastave.....

Logičar

pre 7 godina

Sreća naša da je u konkurenciji bilo samo 5-6 sportista. Zamislite da smo zemlja koja ima 15 osvajača zlatnih medalja, sa nekih prethodnih igara. Kakav bi se front otvorio medju savezima, a boga mi i medju navijačima.

ja

pre 7 godina

sve eksperti za nosenje barjaka i pracenje sporta, a niko ne zna kad je koje takmicenje i da se vecina nece ni pojaviti do druge nedelje

Našen svetu se definitivno ne može ugoditi

pre 7 godina

Kad mi mogli da naprave iznimku za Srbiju i da se nosi 10 zastava, opet bi bilo nezadovoljnih.

Fica

pre 7 godina

"U obzir su uzeti samo oni sportisti koji će u trenutku otvaranja biti u Rio de Žaneiru"
Tekvondisti i atleticari idu kasnije na OI mozda zbog toga zastava nije dodeljena Ivani Spanovic ili Milici Mandic

deda

pre 7 godina

Idemo ivana, ponosimo se vama, a vaterplisti ne moraju nistagy da rade, vec su dokazali da uz njih uzivamo u melodiji nase himne ?