Fudbal 159

Četvrtak, 03.03.2016.

18:23

Glođović ispravno postupio, pomoćnik oštetio Partizan

Sudijska komisija FSS saopštila je da je arbitar Vlado Glođović doneo ispravnu odluku kada je odlučio da ne svira penal za Partizan protiv Crvene zvezde.

Gloðoviæ ispravno postupio, pomoænik oštetio Partizan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

159 Komentari

Sortiraj po:

stv

pre 8 godina

Dakle kad te neko prebaci preko noge i ti padnes to je simulacija?
(Weber'S, 3. mart 2016 21:10)
- Ne, kad ti skocis pre nego udaris nekoga u nogu, to se zove simulacija!
(marko, 3. mart 2016 21:56)

Ne, kad lopta pogodi Rnića u butinu to je penal za CZ

Idemo

pre 8 godina

@cg nije problem svirati manje faulove problem je kada ti biju igrace od prvog minuta, a sudija ne sankcioniše to. Grujic je sam pretrpeo nekoliko divljačkih starotva u prvih 20 minuta i kazna je izostala tako da je lov na fudbalere Zvezde prakticno dozvoljen.

Komšija Rade

pre 8 godina

Ako Rostov uzme titulu u Rusiji moze bude grupa LS : Rostov Real Basel Zvezda i prolazimo grupu :D
(Mare, 03. mart 2016 22:04)

Svet je lep kada sanjamo...

Vz

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?@(uroševac, 3. mart 2016 18:36) Evo da ti objasnim grobare, ljudi iz FSSa se plase toga sto vasa teatralna bacakanja u protivnickim sesnaestercima redovno prolaze bez sudijskih opomena, bas kao sto je to bio slucaj i u poslednjem derbiju ili zato sto vasa divljacka bakljada nije na vreme prekinuta i registrovana sluzbenim rezultatom 0:3!
(KRIGER, 03. mart 2016 21:44)
Stvarno!?!? Pa tvoj IQ je onda veoma nizak ako si zaista dosao do takvog zakljucka....

Dejan

pre 8 godina

Ja mislim da bi ovim trebalo da se pozabave Kolina, Maljenko, Ricoli i Markus Merk i Hauard Veb. Mada i kad bi pomenuti kvintet rekao da nije penal, grobari bi nama ovde objasnili kako oni nemaju pojma i kako im je Vucic platio da unistavaju "najveci klub u univerzumu". Bitno je da je protiv Radnickog sve bilo regularno i da Ivan "alibi" Tomic kaze kako su kontrolisali utakmicu. Povraca mi se vise od vaseg licemerstva. Definitivno partizan nikad nije pao nize, bas kao i na tabeli.

Vlade

pre 8 godina

Dajte bre dosta staj derbi to nije bio derbi to je bilo roštiljiada sa toliko dima. Ja neznam stvarno šta bi bilo kad bi zvezda i partizan bili jaki kao barsa i real onda bi zapalili ceo grad. Sad je kriv sudija kriv ovaj kriv onaj krivi su sa juga i severa jer nije se videlo ništa i šta sad publika otišla kući i ko je nadrljao opet klub.

kobajone

pre 8 godina

Dakle, kad skocis coveku preko noge ko u bazen, to je penal. Ne znam samo zasto nije dobio zutu kartu momentalno, a ako pisne i drugi zuti...

Cinik

pre 8 godina

Ma kakav penal. Šta se svi javljate i tvrdite da je penal kada su eminentni stručnjaci rekli da nije penal. Sada će Evropa još da nam govori da li je penal ili nije. Samo neka pokušaju, pa će da vide svoga boga. Ima da se kazni Partizan i ako treba i preseli u niži rang ali penala neće biti. Jasno!

Bojan B

pre 8 godina

Penal je kada sudija dosudi,i gotovo.Kad bi ovoliko energije trošili na važnije stvari,a to je igra,koliko trošimo na sudijske odluke,bili bi među najboljima na svetu.

Anakin

pre 8 godina

Dakle kad te neko prebaci preko noge i ti padnes to je simulacija?
(Weber'S, 3. mart 2016 21:10)

Nije ali kada se bacis na neciju nogu, jeste.

Leon

pre 8 godina

Koliko grobara na komentarima...ja cisto sumnjam da ima toliko navijaca Jsd Partizan..a i mora da im neko pise komentare posto su vecina neoismeni iz ruralnih sredina.O koeficijentu inteligencije istih je neumesno i pricati....

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Evo, istine radi da kažem, grobar sam i ofsajda nije bilo, ali je zato penal nad Mihajlovićem bio 100%!!!

puppymonkeybaby

pre 8 godina

Pošto su glasniji onda se samo priča o penalu i ofsajdu a svi zaboravljaju da je Zvezda oštećena najmanje 3 puta na tom istom derbiju.
Organizovano se diže frka da bi krađa u kupu prošla neopaženo.

KRIGER

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?

@(uroševac, 3. mart 2016 18:36)


Evo da ti objasnim grobare, ljudi iz FSSa se plase toga sto vasa teatralna bacakanja u protivnickim sesnaestercima redovno prolaze bez sudijskih opomena, bas kao sto je to bio slucaj i u poslednjem derbiju ili zato sto vasa divljacka bakljada nije na vreme prekinuta i registrovana sluzbenim rezultatom 0:3!

marko

pre 8 godina

Dakle kad te neko prebaci preko noge i ti padnes to je simulacija?
(Weber'S, 3. mart 2016 21:10)
- Ne, kad ti skocis pre nego udaris nekoga u nogu, to se zove simulacija!

čika Boki

pre 8 godina

Utakmicu sam gledao sa jednim trenerom i dvojicom fudbalskih sudija. Svi su navijači državnog projekta. Kažu da bi svirali penal, a pored poništenog gola, još jedan ofsajd je sviran u situaciji 1 na 1

pravedno

pre 8 godina

Glođović nije ispravno postupio. Trebao je dodeli žuti karton Mihajloviću zbog simuliranja.
Što se tiče ofsajda pomoćni sudija u trenutku dodavanja nije mogao da zna da li je lopta uručena igraču koji se u tom trenutku nalazio u ofsajdu, tako da mi njegova odluka nije pogrešna.

djole

pre 8 godina

Neka, sve se to vrati na mesto kad dodje Evropa i vidi se ko je ko u srpskom fudbalu: klub koji skoro zimuje u Evropi (Partizan) ili onaj koji ispada u prvom kolu (C. Zvezda).

Zlo vrijeme orla natjeralo da zimuje zimu s kokoškama

pre 8 godina

Pantergani pišu "ispravna odluka", otkud znate ko je doneo ovu odluku, ova je bez potpisa?!

Zlatan

pre 8 godina

Ja odoh u Siriju, ima dosta slobodnih stanova a biće možda i posla. Ovde sa ovim i onim lopovima nema života. Kod očiju prave nas slepcima.

Нишлија у печалби

pre 8 godina

А шта каже комисија за ону пљачку Партизана над мојим Радничким?

Objavite komentar

pre 8 godina

Molim da se pogleda ovaj video, u prvih 10 minuta, pa neka se stavi tacka na derbi, UKAZUJEM na momenat u 99 minuta, 7:24 minut snimka, igranje rukom igraca zvezde. I onda neki navijac Zvezde kaze dal je ovo penal. Hvala.
https://www.youtube.com/watch?v=mKJgqdk1t9s

Joco

pre 8 godina

Tačno je da je Mihajlović pokušao da preskoči očekivano ispruženu nogu, pa se sapleo o visoko postavljenu butinu. To je čist penal.

xxx

pre 8 godina

samo što ovo sad više nije derbi....sad je derbi ZVEZDA-BORAC....žalim slučaj
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grebić, 3. mart 2016 19:05) Derbi predstavlja neizvesnu utakmicu,gde nema favorita. A kad vam neko nabije pet golova na domacem terenu,tu nema nikakvih neizvesnosti

Darkstar

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?
(uroševac, 3. mart 2016 18:36)

UEFA će tražiti pojašnjenje na koju konkretno situaciju misle kad je u pitanju 'nedosuđeni' penal, jer bez napomene, teško je uočiti bilo šta. Onakvih situacija ima na desetine svakog vikenda u evropskom fudbalu, a o famoznom 'nepostojećem' faulu pre izjednačujućeg gola Zvezde, da ne pričam. Takvi faulovi u zoni šuta su Partizanov 'trade mark' poslednju deceniju. Ljudi, vi živite u nekom svom svetu koji nema veze s realnošću. Koga briga za vaše kmečanje? UEFA to neće ni pogledati.

Gavgalj

pre 8 godina

Naredni put da vam sudi vas trener Ivan Tomic u derbiju. Objektivan dečko. Xaaxax. Skromnog znanja kao igrac, jos gori trener. Pa ne preostaje mu drugo nego da ide u sudije ako hoce "da ostane u fudbalu.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Jel ovo procenio onaj isti mrakić sa kim na terenu (po njegovim rečima) cz nikada nije mogla da izgubi?

Samo pitam...

Gde mi danas živimo?

pre 8 godina

Ako navijači Partizana ne mogu da se okupe i zatraže bezuslovnu ostavke Vazure i sns-trojanaca u upravi, kako u FK tako i u KK, i ako ne mogu da napišu otvoreno pismo Vučiču, sa mnogo primera njegovog bahaćenja, jer se ove uprave neće suprotstaviti teroru A. Vučiča, i nikad neće zatražiti zaštitu od FSS ili Uefe (ne samo na rečima), onda će tako ići i dalje, dok ovaj ne uništi sve naše klubove.

Samo se glođite između sebe

pre 8 godina

Uprava FK Partizan neće povodom ovog novog udara na Partizan reč progovoriti! Navijači, da li vidite koliko je sati?

The Clown Is Down

pre 8 godina

Slobodno nas pokradite i u sledecem derbiju, a onda se zapitajte zasto vam iskljucuju igraca u 2 minutu protiv tima iz Azije...
(ghu, 3. mart 2016 19:32)

Vi ste se potpuno izbezumili :( Kakve su ovo besmislice?

jackie

pre 8 godina

(Millennium, 03. mart 2016 19:34)
Utakmica Arsenal - Lester nedavno.
Identična situacija, penal dosuđen za gostujuću ekipu, u mnogo bitnijijoj utakmici.

Za sve one koji tvrde da u PL ne bi svirali.

pre 8 godina

Arsenal - Lester pre dve nedelje. Penal u finišu prvog poluvremena.
https://www.youtube.com/watch?v=mFKZurYLw20

NEDJA

pre 8 godina

– Sa mnom na terenu Zvezda nije mogla da izgubi. Uvek su slavili, osim jednom u Zemunu, gde su remizirali – 1:1, golom Milenka Acimovića iz ofsajda, jer je Drulić bio uz zemunskog golmana. Vagao sam situaciju, ali nisam mogao da poništim pogodak. Srce i duša su tako hteli – izjavio je Dušan Mrakić za Sport, 20. 10. 2010. godine.


Svaki drugi komentar je suvisan.

Šta li sledi posle ovoga?

pre 8 godina

"Sudijska komisija FSS saopštila je da je arbitar Vlado Glođović doneo ispravnu odluku kada je odlučio da ne svira penal za Partizan protiv Crvene zvezde."

Zašto nisu potpisali? Šta se ovo radi, može li neko da se dozove pameti, ko opet napada KK Partizan, šta tražite više od nas?

Глобтротер

pre 8 godina

Ахахаха. Мракић! Ту се свака дискусија завршава. Човек доказује да Звезда са њим не може да изгуби чак и када је и у комисији и када делегира судије.

Aleksandar

pre 8 godina

Dušan Mrakić koji je javno priznao da je mesto u upravi CZ zaslužio nepoštenim suđenjem. "Sa mnom na terenu Zvezda nije mogla da izgubi" i kao primer naveo utakmicu kada je svesno oštetio Zemun. I takvog bira Kokeza, čovek od poverenja premijera, da deli pravdu!?

deki

pre 8 godina

ja ne znam sta da napisem vise.pa da li je ovo bre vise normalno?igrate se sa ljudima.pravite od ljudi slepce i budale.eksplodirace sve ovo.....

Alex

pre 8 godina

Nešto mi nije jasno. Kako su doneli odluku, a niko od njih je nije potpisao? Šta to znači? To je komentar iz jednog neobaveznog razgovora. Ako gu nema ništa sporno, onda se potpisuje ili se daje ostavka. Ovo samo u Srbiji može...

bpcg

pre 8 godina

ljudi da li je jos ko video ispruzenu nogu zvezdinog fudbalera u trenutku kad ga je lopta vec prosla? Pa sta je trebao da uradi fudbaler Partizana- zakoči, obidje oko noge i nastavi da trči za loptom?

opet u redu

pre 8 godina

A letos kad je Zvezda izvukla nereseno posle crvenog, penala u nadoknadi i gola iz ofsajda protiv Radnickog, ili protiv Ofke kao i protiv Vojvodine u martu 2015. na Marakani 3:0, prva dva gola iz ofsajda, sta je odlucila komisija?

Већ виђено

pre 8 godina

То је иста она комисија која је тврдила да је високо подигнута рука изнад главе на гол линији од стране играча, природан положај руке.
Да ли треба да кажемо о ком играчу фудбалског клуба се ради.

mihailo

pre 8 godina

Nije bio penal,nepostojeci faul i uvlacenje lopte niko i ne spominje,a cetiri dosudjena nepostojeca ofsajda su sitnica koju ne smemo ni da spomenemo,jer ce se gospodar naljutiti,jer kako nas nije sramota,toliko nas pomaze,a mi smemo da se bunimo?Navijaci mu skandiraju,a Beric mora da podnese ostavku...i jos nam sole pamet kako smo paranoicni!!!!!!!!!

Zašto nema potpisa?

pre 8 godina

Ne gubite se u nečemu što je bilo pa prošlo, nemojte da nam pažnja ode sa suštine - niko od članova Komisije nije potpisao odluku? To se još nikad i nigde nije desilo? Ko je nevažeću odluku, bez poitpisa, stavio na sajt?

Petar

pre 8 godina

Ista situacija, Arsenal - Lester, pre dve nedelje, Martin Etkinson za potpuno istu situaciju sudi penal na Emiratima nad Vardijem, niko mu reč ne kaže. Ali bi mu naša sudijska organizacija rekla svašta, verovatno ga suspendovala.

Millennium

pre 8 godina

Sinoć na utakmici Liverpul-Mančester Siti identična situacija. Doduše ne u kaznenom prostoru, već malo izvan, ali svejedno skoro ista. Odmah sam se setio derbija. Sudija naravno ništa nije svirao i bio je gol-aut jer je napadač poslednji igrao loptom.

Nenad

pre 8 godina

Kako su odbili da potpisu odluke koje su doneli? Zakljucili su da penala nije bilo ALI nisu hteli da svojim potpisom overe ono sto su sami zakljucili. Neverovatno...

pantelija

pre 8 godina

Sad kukavnim babama ni ovo nije dosta.Ljudi ako medju vama navijacima partizana(namerno malim slovom)ima normalnih zapitajte se ko bre na kugli zemaljskoj namesta na -29(u tom trenutku).Volite i navijajte za svoj klub.Nemojte samo kukati kao babe.

Srdjan

pre 8 godina

Ha,ha...narocito je uzeto u obzir da se na Mihajlovicevom licu videlo da zeli kontakt,naravno to je Glodjovic mogao da vidi. Je li to ista komisija koja je rekla da je na Vracaru u prvom kolu bilo sve regularno?????

jadno

pre 8 godina

Ocekivano i najavljeno odmah posle tekstova da od ovoga nema nista.Znalo se da ce se sve svaliti na pomocnika.Cestitke MRAKICU na odlicno obavljenom poslu.

uroševac

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?

vlada

pre 8 godina

U redu nema problema. Sudije kazu nije penal. Onda ko ce da kazni Mazica za penal sto je svirao za navodni preksaj Stankovica nad Mrdjom na 146 derbiju? Tad je bio duplo manji kontakt a duplo vece simuliranje Mrdje.

NARAVNO

pre 8 godina

A niste imali herca da potpisete ono sto ste sami doneli.Kako se to zove????Da li nam to potvrdjuje da ste pod uticajem Mrakica morali da donesete tu odluku,ali kako je snimak vec u Nionu u UEFi znate i sami da ste ovom odlukom sami sebi potpisali izbacivanje iz saveza.

Zlatko Todorović

pre 8 godina

Da li će postojati jedna utakmica, koju partizan izgubi a da prizna da je izgubio. Koliko ja pratim fudbal, svaku koju su izgubili od zvezde, oni su pokradeni. Prosto neverovatno.

milan

pre 8 godina

Bas me zanima dali ce poslati I snimak utakmice kupa Partizan - Radnicki. Stara sema sudijske jednom te pokradu a odmah posle tebi nameste I ucutkaju te.

Delije Čikago

pre 8 godina

Daj bre više, penal nije bio i to svako razuman je video, hoćete da navijačima zamažete oči zato što zaostajete kao niko nikada u istoriji fudbala, mene bi bilo sramota na -32 uopšte da komentarišem, pa šta da kažu oni nesrećnici iz Niša na očiglednu brutalnu krađu, ko njih pita, ajd u mišije rupe i ne javljajte se...

Hemingvej

pre 8 godina

Pa ja danima pricam da su linijske sudine nagrdile partizan a ne Glodjovic jer penal nije bio.
Uglavnom najrealniji je bio remi ali svakako Zvezda zasluženo osvaja titulu.

toocidera lepsa strana

pre 8 godina

"Takođe, članovi Sudijske komisije odbili su da svojim potpisima overe zapisnik sa donesenim odlukama."

aaahahahahaaaaaaaaa.....niko ne sme da stavi potpis

Delije Čikago

pre 8 godina

Daj bre više, penal nije bio i to svako razuman je video, hoćete da navijačima zamažete oči zato što zaostajete kao niko nikada u istoriji fudbala, mene bi bilo sramota na -32 uopšte da komentarišem, pa šta da kažu oni nesrećnici iz Niša na očiglednu brutalnu krađu, ko njih pita, ajd u mišije rupe i ne javljajte se...

uroševac

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?

NARAVNO

pre 8 godina

A niste imali herca da potpisete ono sto ste sami doneli.Kako se to zove????Da li nam to potvrdjuje da ste pod uticajem Mrakica morali da donesete tu odluku,ali kako je snimak vec u Nionu u UEFi znate i sami da ste ovom odlukom sami sebi potpisali izbacivanje iz saveza.

Srdjan

pre 8 godina

Ha,ha...narocito je uzeto u obzir da se na Mihajlovicevom licu videlo da zeli kontakt,naravno to je Glodjovic mogao da vidi. Je li to ista komisija koja je rekla da je na Vracaru u prvom kolu bilo sve regularno?????

Nenad

pre 8 godina

Kako su odbili da potpisu odluke koje su doneli? Zakljucili su da penala nije bilo ALI nisu hteli da svojim potpisom overe ono sto su sami zakljucili. Neverovatno...

mihailo

pre 8 godina

Nije bio penal,nepostojeci faul i uvlacenje lopte niko i ne spominje,a cetiri dosudjena nepostojeca ofsajda su sitnica koju ne smemo ni da spomenemo,jer ce se gospodar naljutiti,jer kako nas nije sramota,toliko nas pomaze,a mi smemo da se bunimo?Navijaci mu skandiraju,a Beric mora da podnese ostavku...i jos nam sole pamet kako smo paranoicni!!!!!!!!!

jadno

pre 8 godina

Ocekivano i najavljeno odmah posle tekstova da od ovoga nema nista.Znalo se da ce se sve svaliti na pomocnika.Cestitke MRAKICU na odlicno obavljenom poslu.

Глобтротер

pre 8 godina

Ахахаха. Мракић! Ту се свака дискусија завршава. Човек доказује да Звезда са њим не може да изгуби чак и када је и у комисији и када делегира судије.

Већ виђено

pre 8 godina

То је иста она комисија која је тврдила да је високо подигнута рука изнад главе на гол линији од стране играча, природан положај руке.
Да ли треба да кажемо о ком играчу фудбалског клуба се ради.

The Clown Is Down

pre 8 godina

Slobodno nas pokradite i u sledecem derbiju, a onda se zapitajte zasto vam iskljucuju igraca u 2 minutu protiv tima iz Azije...
(ghu, 3. mart 2016 19:32)

Vi ste se potpuno izbezumili :( Kakve su ovo besmislice?

Hemingvej

pre 8 godina

Pa ja danima pricam da su linijske sudine nagrdile partizan a ne Glodjovic jer penal nije bio.
Uglavnom najrealniji je bio remi ali svakako Zvezda zasluženo osvaja titulu.

Petar

pre 8 godina

Ista situacija, Arsenal - Lester, pre dve nedelje, Martin Etkinson za potpuno istu situaciju sudi penal na Emiratima nad Vardijem, niko mu reč ne kaže. Ali bi mu naša sudijska organizacija rekla svašta, verovatno ga suspendovala.

toocidera lepsa strana

pre 8 godina

"Takođe, članovi Sudijske komisije odbili su da svojim potpisima overe zapisnik sa donesenim odlukama."

aaahahahahaaaaaaaaa.....niko ne sme da stavi potpis

Millennium

pre 8 godina

Sinoć na utakmici Liverpul-Mančester Siti identična situacija. Doduše ne u kaznenom prostoru, već malo izvan, ali svejedno skoro ista. Odmah sam se setio derbija. Sudija naravno ništa nije svirao i bio je gol-aut jer je napadač poslednji igrao loptom.

Zašto nema potpisa?

pre 8 godina

Ne gubite se u nečemu što je bilo pa prošlo, nemojte da nam pažnja ode sa suštine - niko od članova Komisije nije potpisao odluku? To se još nikad i nigde nije desilo? Ko je nevažeću odluku, bez poitpisa, stavio na sajt?

Anakin

pre 8 godina

Dakle kad te neko prebaci preko noge i ti padnes to je simulacija?
(Weber'S, 3. mart 2016 21:10)

Nije ali kada se bacis na neciju nogu, jeste.

Zlatko Todorović

pre 8 godina

Da li će postojati jedna utakmica, koju partizan izgubi a da prizna da je izgubio. Koliko ja pratim fudbal, svaku koju su izgubili od zvezde, oni su pokradeni. Prosto neverovatno.

Šta li sledi posle ovoga?

pre 8 godina

"Sudijska komisija FSS saopštila je da je arbitar Vlado Glođović doneo ispravnu odluku kada je odlučio da ne svira penal za Partizan protiv Crvene zvezde."

Zašto nisu potpisali? Šta se ovo radi, može li neko da se dozove pameti, ko opet napada KK Partizan, šta tražite više od nas?

deki

pre 8 godina

ja ne znam sta da napisem vise.pa da li je ovo bre vise normalno?igrate se sa ljudima.pravite od ljudi slepce i budale.eksplodirace sve ovo.....

pantelija

pre 8 godina

Sad kukavnim babama ni ovo nije dosta.Ljudi ako medju vama navijacima partizana(namerno malim slovom)ima normalnih zapitajte se ko bre na kugli zemaljskoj namesta na -29(u tom trenutku).Volite i navijajte za svoj klub.Nemojte samo kukati kao babe.

vlada

pre 8 godina

U redu nema problema. Sudije kazu nije penal. Onda ko ce da kazni Mazica za penal sto je svirao za navodni preksaj Stankovica nad Mrdjom na 146 derbiju? Tad je bio duplo manji kontakt a duplo vece simuliranje Mrdje.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Jel ovo procenio onaj isti mrakić sa kim na terenu (po njegovim rečima) cz nikada nije mogla da izgubi?

Samo pitam...

čika Boki

pre 8 godina

Utakmicu sam gledao sa jednim trenerom i dvojicom fudbalskih sudija. Svi su navijači državnog projekta. Kažu da bi svirali penal, a pored poništenog gola, još jedan ofsajd je sviran u situaciji 1 na 1

marko

pre 8 godina

Dakle kad te neko prebaci preko noge i ti padnes to je simulacija?
(Weber'S, 3. mart 2016 21:10)
- Ne, kad ti skocis pre nego udaris nekoga u nogu, to se zove simulacija!

milan

pre 8 godina

Bas me zanima dali ce poslati I snimak utakmice kupa Partizan - Radnicki. Stara sema sudijske jednom te pokradu a odmah posle tebi nameste I ucutkaju te.

NEDJA

pre 8 godina

– Sa mnom na terenu Zvezda nije mogla da izgubi. Uvek su slavili, osim jednom u Zemunu, gde su remizirali – 1:1, golom Milenka Acimovića iz ofsajda, jer je Drulić bio uz zemunskog golmana. Vagao sam situaciju, ali nisam mogao da poništim pogodak. Srce i duša su tako hteli – izjavio je Dušan Mrakić za Sport, 20. 10. 2010. godine.


Svaki drugi komentar je suvisan.

Leon

pre 8 godina

Koliko grobara na komentarima...ja cisto sumnjam da ima toliko navijaca Jsd Partizan..a i mora da im neko pise komentare posto su vecina neoismeni iz ruralnih sredina.O koeficijentu inteligencije istih je neumesno i pricati....

Samo se glođite između sebe

pre 8 godina

Uprava FK Partizan neće povodom ovog novog udara na Partizan reč progovoriti! Navijači, da li vidite koliko je sati?

Zlatan

pre 8 godina

Ja odoh u Siriju, ima dosta slobodnih stanova a biće možda i posla. Ovde sa ovim i onim lopovima nema života. Kod očiju prave nas slepcima.

Cinik

pre 8 godina

Ma kakav penal. Šta se svi javljate i tvrdite da je penal kada su eminentni stručnjaci rekli da nije penal. Sada će Evropa još da nam govori da li je penal ili nije. Samo neka pokušaju, pa će da vide svoga boga. Ima da se kazni Partizan i ako treba i preseli u niži rang ali penala neće biti. Jasno!

puppymonkeybaby

pre 8 godina

Pošto su glasniji onda se samo priča o penalu i ofsajdu a svi zaboravljaju da je Zvezda oštećena najmanje 3 puta na tom istom derbiju.
Organizovano se diže frka da bi krađa u kupu prošla neopaženo.

xxx

pre 8 godina

samo što ovo sad više nije derbi....sad je derbi ZVEZDA-BORAC....žalim slučaj
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grebić, 3. mart 2016 19:05) Derbi predstavlja neizvesnu utakmicu,gde nema favorita. A kad vam neko nabije pet golova na domacem terenu,tu nema nikakvih neizvesnosti

Нишлија у печалби

pre 8 godina

А шта каже комисија за ону пљачку Партизана над мојим Радничким?

KRIGER

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?

@(uroševac, 3. mart 2016 18:36)


Evo da ti objasnim grobare, ljudi iz FSSa se plase toga sto vasa teatralna bacakanja u protivnickim sesnaestercima redovno prolaze bez sudijskih opomena, bas kao sto je to bio slucaj i u poslednjem derbiju ili zato sto vasa divljacka bakljada nije na vreme prekinuta i registrovana sluzbenim rezultatom 0:3!

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Evo, istine radi da kažem, grobar sam i ofsajda nije bilo, ali je zato penal nad Mihajlovićem bio 100%!!!

Za sve one koji tvrde da u PL ne bi svirali.

pre 8 godina

Arsenal - Lester pre dve nedelje. Penal u finišu prvog poluvremena.
https://www.youtube.com/watch?v=mFKZurYLw20

Aleksandar

pre 8 godina

Dušan Mrakić koji je javno priznao da je mesto u upravi CZ zaslužio nepoštenim suđenjem. "Sa mnom na terenu Zvezda nije mogla da izgubi" i kao primer naveo utakmicu kada je svesno oštetio Zemun. I takvog bira Kokeza, čovek od poverenja premijera, da deli pravdu!?

Zlo vrijeme orla natjeralo da zimuje zimu s kokoškama

pre 8 godina

Pantergani pišu "ispravna odluka", otkud znate ko je doneo ovu odluku, ova je bez potpisa?!

kobajone

pre 8 godina

Dakle, kad skocis coveku preko noge ko u bazen, to je penal. Ne znam samo zasto nije dobio zutu kartu momentalno, a ako pisne i drugi zuti...

Gde mi danas živimo?

pre 8 godina

Ako navijači Partizana ne mogu da se okupe i zatraže bezuslovnu ostavke Vazure i sns-trojanaca u upravi, kako u FK tako i u KK, i ako ne mogu da napišu otvoreno pismo Vučiču, sa mnogo primera njegovog bahaćenja, jer se ove uprave neće suprotstaviti teroru A. Vučiča, i nikad neće zatražiti zaštitu od FSS ili Uefe (ne samo na rečima), onda će tako ići i dalje, dok ovaj ne uništi sve naše klubove.

djole

pre 8 godina

Neka, sve se to vrati na mesto kad dodje Evropa i vidi se ko je ko u srpskom fudbalu: klub koji skoro zimuje u Evropi (Partizan) ili onaj koji ispada u prvom kolu (C. Zvezda).

Joco

pre 8 godina

Tačno je da je Mihajlović pokušao da preskoči očekivano ispruženu nogu, pa se sapleo o visoko postavljenu butinu. To je čist penal.

opet u redu

pre 8 godina

A letos kad je Zvezda izvukla nereseno posle crvenog, penala u nadoknadi i gola iz ofsajda protiv Radnickog, ili protiv Ofke kao i protiv Vojvodine u martu 2015. na Marakani 3:0, prva dva gola iz ofsajda, sta je odlucila komisija?

jackie

pre 8 godina

(Millennium, 03. mart 2016 19:34)
Utakmica Arsenal - Lester nedavno.
Identična situacija, penal dosuđen za gostujuću ekipu, u mnogo bitnijijoj utakmici.

Objavite komentar

pre 8 godina

Molim da se pogleda ovaj video, u prvih 10 minuta, pa neka se stavi tacka na derbi, UKAZUJEM na momenat u 99 minuta, 7:24 minut snimka, igranje rukom igraca zvezde. I onda neki navijac Zvezde kaze dal je ovo penal. Hvala.
https://www.youtube.com/watch?v=mKJgqdk1t9s

Gavgalj

pre 8 godina

Naredni put da vam sudi vas trener Ivan Tomic u derbiju. Objektivan dečko. Xaaxax. Skromnog znanja kao igrac, jos gori trener. Pa ne preostaje mu drugo nego da ide u sudije ako hoce "da ostane u fudbalu.

bpcg

pre 8 godina

ljudi da li je jos ko video ispruzenu nogu zvezdinog fudbalera u trenutku kad ga je lopta vec prosla? Pa sta je trebao da uradi fudbaler Partizana- zakoči, obidje oko noge i nastavi da trči za loptom?

Bojan B

pre 8 godina

Penal je kada sudija dosudi,i gotovo.Kad bi ovoliko energije trošili na važnije stvari,a to je igra,koliko trošimo na sudijske odluke,bili bi među najboljima na svetu.

Alex

pre 8 godina

Nešto mi nije jasno. Kako su doneli odluku, a niko od njih je nije potpisao? Šta to znači? To je komentar iz jednog neobaveznog razgovora. Ako gu nema ništa sporno, onda se potpisuje ili se daje ostavka. Ovo samo u Srbiji može...

pravedno

pre 8 godina

Glođović nije ispravno postupio. Trebao je dodeli žuti karton Mihajloviću zbog simuliranja.
Što se tiče ofsajda pomoćni sudija u trenutku dodavanja nije mogao da zna da li je lopta uručena igraču koji se u tom trenutku nalazio u ofsajdu, tako da mi njegova odluka nije pogrešna.

stv

pre 8 godina

Dakle kad te neko prebaci preko noge i ti padnes to je simulacija?
(Weber'S, 3. mart 2016 21:10)
- Ne, kad ti skocis pre nego udaris nekoga u nogu, to se zove simulacija!
(marko, 3. mart 2016 21:56)

Ne, kad lopta pogodi Rnića u butinu to je penal za CZ

Darkstar

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?
(uroševac, 3. mart 2016 18:36)

UEFA će tražiti pojašnjenje na koju konkretno situaciju misle kad je u pitanju 'nedosuđeni' penal, jer bez napomene, teško je uočiti bilo šta. Onakvih situacija ima na desetine svakog vikenda u evropskom fudbalu, a o famoznom 'nepostojećem' faulu pre izjednačujućeg gola Zvezde, da ne pričam. Takvi faulovi u zoni šuta su Partizanov 'trade mark' poslednju deceniju. Ljudi, vi živite u nekom svom svetu koji nema veze s realnošću. Koga briga za vaše kmečanje? UEFA to neće ni pogledati.

Vz

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?@(uroševac, 3. mart 2016 18:36) Evo da ti objasnim grobare, ljudi iz FSSa se plase toga sto vasa teatralna bacakanja u protivnickim sesnaestercima redovno prolaze bez sudijskih opomena, bas kao sto je to bio slucaj i u poslednjem derbiju ili zato sto vasa divljacka bakljada nije na vreme prekinuta i registrovana sluzbenim rezultatom 0:3!
(KRIGER, 03. mart 2016 21:44)
Stvarno!?!? Pa tvoj IQ je onda veoma nizak ako si zaista dosao do takvog zakljucka....

Komšija Rade

pre 8 godina

Ako Rostov uzme titulu u Rusiji moze bude grupa LS : Rostov Real Basel Zvezda i prolazimo grupu :D
(Mare, 03. mart 2016 22:04)

Svet je lep kada sanjamo...

Dejan

pre 8 godina

Ja mislim da bi ovim trebalo da se pozabave Kolina, Maljenko, Ricoli i Markus Merk i Hauard Veb. Mada i kad bi pomenuti kvintet rekao da nije penal, grobari bi nama ovde objasnili kako oni nemaju pojma i kako im je Vucic platio da unistavaju "najveci klub u univerzumu". Bitno je da je protiv Radnickog sve bilo regularno i da Ivan "alibi" Tomic kaze kako su kontrolisali utakmicu. Povraca mi se vise od vaseg licemerstva. Definitivno partizan nikad nije pao nize, bas kao i na tabeli.

Idemo

pre 8 godina

@cg nije problem svirati manje faulove problem je kada ti biju igrace od prvog minuta, a sudija ne sankcioniše to. Grujic je sam pretrpeo nekoliko divljačkih starotva u prvih 20 minuta i kazna je izostala tako da je lov na fudbalere Zvezde prakticno dozvoljen.

Vlade

pre 8 godina

Dajte bre dosta staj derbi to nije bio derbi to je bilo roštiljiada sa toliko dima. Ja neznam stvarno šta bi bilo kad bi zvezda i partizan bili jaki kao barsa i real onda bi zapalili ceo grad. Sad je kriv sudija kriv ovaj kriv onaj krivi su sa juga i severa jer nije se videlo ništa i šta sad publika otišla kući i ko je nadrljao opet klub.

Delije Čikago

pre 8 godina

Daj bre više, penal nije bio i to svako razuman je video, hoćete da navijačima zamažete oči zato što zaostajete kao niko nikada u istoriji fudbala, mene bi bilo sramota na -32 uopšte da komentarišem, pa šta da kažu oni nesrećnici iz Niša na očiglednu brutalnu krađu, ko njih pita, ajd u mišije rupe i ne javljajte se...

Millennium

pre 8 godina

Sinoć na utakmici Liverpul-Mančester Siti identična situacija. Doduše ne u kaznenom prostoru, već malo izvan, ali svejedno skoro ista. Odmah sam se setio derbija. Sudija naravno ništa nije svirao i bio je gol-aut jer je napadač poslednji igrao loptom.

Hemingvej

pre 8 godina

Pa ja danima pricam da su linijske sudine nagrdile partizan a ne Glodjovic jer penal nije bio.
Uglavnom najrealniji je bio remi ali svakako Zvezda zasluženo osvaja titulu.

uroševac

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?

The Clown Is Down

pre 8 godina

Slobodno nas pokradite i u sledecem derbiju, a onda se zapitajte zasto vam iskljucuju igraca u 2 minutu protiv tima iz Azije...
(ghu, 3. mart 2016 19:32)

Vi ste se potpuno izbezumili :( Kakve su ovo besmislice?

Zlatko Todorović

pre 8 godina

Da li će postojati jedna utakmica, koju partizan izgubi a da prizna da je izgubio. Koliko ja pratim fudbal, svaku koju su izgubili od zvezde, oni su pokradeni. Prosto neverovatno.

mihailo

pre 8 godina

Nije bio penal,nepostojeci faul i uvlacenje lopte niko i ne spominje,a cetiri dosudjena nepostojeca ofsajda su sitnica koju ne smemo ni da spomenemo,jer ce se gospodar naljutiti,jer kako nas nije sramota,toliko nas pomaze,a mi smemo da se bunimo?Navijaci mu skandiraju,a Beric mora da podnese ostavku...i jos nam sole pamet kako smo paranoicni!!!!!!!!!

Srdjan

pre 8 godina

Ha,ha...narocito je uzeto u obzir da se na Mihajlovicevom licu videlo da zeli kontakt,naravno to je Glodjovic mogao da vidi. Je li to ista komisija koja je rekla da je na Vracaru u prvom kolu bilo sve regularno?????

pantelija

pre 8 godina

Sad kukavnim babama ni ovo nije dosta.Ljudi ako medju vama navijacima partizana(namerno malim slovom)ima normalnih zapitajte se ko bre na kugli zemaljskoj namesta na -29(u tom trenutku).Volite i navijajte za svoj klub.Nemojte samo kukati kao babe.

NARAVNO

pre 8 godina

A niste imali herca da potpisete ono sto ste sami doneli.Kako se to zove????Da li nam to potvrdjuje da ste pod uticajem Mrakica morali da donesete tu odluku,ali kako je snimak vec u Nionu u UEFi znate i sami da ste ovom odlukom sami sebi potpisali izbacivanje iz saveza.

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Evo, istine radi da kažem, grobar sam i ofsajda nije bilo, ali je zato penal nad Mihajlovićem bio 100%!!!

Petar

pre 8 godina

Ista situacija, Arsenal - Lester, pre dve nedelje, Martin Etkinson za potpuno istu situaciju sudi penal na Emiratima nad Vardijem, niko mu reč ne kaže. Ali bi mu naša sudijska organizacija rekla svašta, verovatno ga suspendovala.

puppymonkeybaby

pre 8 godina

Pošto su glasniji onda se samo priča o penalu i ofsajdu a svi zaboravljaju da je Zvezda oštećena najmanje 3 puta na tom istom derbiju.
Organizovano se diže frka da bi krađa u kupu prošla neopaženo.

milan

pre 8 godina

Bas me zanima dali ce poslati I snimak utakmice kupa Partizan - Radnicki. Stara sema sudijske jednom te pokradu a odmah posle tebi nameste I ucutkaju te.

Leon

pre 8 godina

Koliko grobara na komentarima...ja cisto sumnjam da ima toliko navijaca Jsd Partizan..a i mora da im neko pise komentare posto su vecina neoismeni iz ruralnih sredina.O koeficijentu inteligencije istih je neumesno i pricati....

jadno

pre 8 godina

Ocekivano i najavljeno odmah posle tekstova da od ovoga nema nista.Znalo se da ce se sve svaliti na pomocnika.Cestitke MRAKICU na odlicno obavljenom poslu.

KRIGER

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?

@(uroševac, 3. mart 2016 18:36)


Evo da ti objasnim grobare, ljudi iz FSSa se plase toga sto vasa teatralna bacakanja u protivnickim sesnaestercima redovno prolaze bez sudijskih opomena, bas kao sto je to bio slucaj i u poslednjem derbiju ili zato sto vasa divljacka bakljada nije na vreme prekinuta i registrovana sluzbenim rezultatom 0:3!

Nenad

pre 8 godina

Kako su odbili da potpisu odluke koje su doneli? Zakljucili su da penala nije bilo ALI nisu hteli da svojim potpisom overe ono sto su sami zakljucili. Neverovatno...

Anakin

pre 8 godina

Dakle kad te neko prebaci preko noge i ti padnes to je simulacija?
(Weber'S, 3. mart 2016 21:10)

Nije ali kada se bacis na neciju nogu, jeste.

Cinik

pre 8 godina

Ma kakav penal. Šta se svi javljate i tvrdite da je penal kada su eminentni stručnjaci rekli da nije penal. Sada će Evropa još da nam govori da li je penal ili nije. Samo neka pokušaju, pa će da vide svoga boga. Ima da se kazni Partizan i ako treba i preseli u niži rang ali penala neće biti. Jasno!

deki

pre 8 godina

ja ne znam sta da napisem vise.pa da li je ovo bre vise normalno?igrate se sa ljudima.pravite od ljudi slepce i budale.eksplodirace sve ovo.....

pravedno

pre 8 godina

Glođović nije ispravno postupio. Trebao je dodeli žuti karton Mihajloviću zbog simuliranja.
Što se tiče ofsajda pomoćni sudija u trenutku dodavanja nije mogao da zna da li je lopta uručena igraču koji se u tom trenutku nalazio u ofsajdu, tako da mi njegova odluka nije pogrešna.

Нишлија у печалби

pre 8 godina

А шта каже комисија за ону пљачку Партизана над мојим Радничким?

Глобтротер

pre 8 godina

Ахахаха. Мракић! Ту се свака дискусија завршава. Човек доказује да Звезда са њим не може да изгуби чак и када је и у комисији и када делегира судије.

kobajone

pre 8 godina

Dakle, kad skocis coveku preko noge ko u bazen, to je penal. Ne znam samo zasto nije dobio zutu kartu momentalno, a ako pisne i drugi zuti...

Gavgalj

pre 8 godina

Naredni put da vam sudi vas trener Ivan Tomic u derbiju. Objektivan dečko. Xaaxax. Skromnog znanja kao igrac, jos gori trener. Pa ne preostaje mu drugo nego da ide u sudije ako hoce "da ostane u fudbalu.

čika Boki

pre 8 godina

Utakmicu sam gledao sa jednim trenerom i dvojicom fudbalskih sudija. Svi su navijači državnog projekta. Kažu da bi svirali penal, a pored poništenog gola, još jedan ofsajd je sviran u situaciji 1 na 1

marko

pre 8 godina

Dakle kad te neko prebaci preko noge i ti padnes to je simulacija?
(Weber'S, 3. mart 2016 21:10)
- Ne, kad ti skocis pre nego udaris nekoga u nogu, to se zove simulacija!

vlada

pre 8 godina

U redu nema problema. Sudije kazu nije penal. Onda ko ce da kazni Mazica za penal sto je svirao za navodni preksaj Stankovica nad Mrdjom na 146 derbiju? Tad je bio duplo manji kontakt a duplo vece simuliranje Mrdje.

Већ виђено

pre 8 godina

То је иста она комисија која је тврдила да је високо подигнута рука изнад главе на гол линији од стране играча, природан положај руке.
Да ли треба да кажемо о ком играчу фудбалског клуба се ради.

Zašto nema potpisa?

pre 8 godina

Ne gubite se u nečemu što je bilo pa prošlo, nemojte da nam pažnja ode sa suštine - niko od članova Komisije nije potpisao odluku? To se još nikad i nigde nije desilo? Ko je nevažeću odluku, bez poitpisa, stavio na sajt?

Darkstar

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?
(uroševac, 3. mart 2016 18:36)

UEFA će tražiti pojašnjenje na koju konkretno situaciju misle kad je u pitanju 'nedosuđeni' penal, jer bez napomene, teško je uočiti bilo šta. Onakvih situacija ima na desetine svakog vikenda u evropskom fudbalu, a o famoznom 'nepostojećem' faulu pre izjednačujućeg gola Zvezde, da ne pričam. Takvi faulovi u zoni šuta su Partizanov 'trade mark' poslednju deceniju. Ljudi, vi živite u nekom svom svetu koji nema veze s realnošću. Koga briga za vaše kmečanje? UEFA to neće ni pogledati.

Šta li sledi posle ovoga?

pre 8 godina

"Sudijska komisija FSS saopštila je da je arbitar Vlado Glođović doneo ispravnu odluku kada je odlučio da ne svira penal za Partizan protiv Crvene zvezde."

Zašto nisu potpisali? Šta se ovo radi, može li neko da se dozove pameti, ko opet napada KK Partizan, šta tražite više od nas?

Joco

pre 8 godina

Tačno je da je Mihajlović pokušao da preskoči očekivano ispruženu nogu, pa se sapleo o visoko postavljenu butinu. To je čist penal.

djole

pre 8 godina

Neka, sve se to vrati na mesto kad dodje Evropa i vidi se ko je ko u srpskom fudbalu: klub koji skoro zimuje u Evropi (Partizan) ili onaj koji ispada u prvom kolu (C. Zvezda).

xxx

pre 8 godina

samo što ovo sad više nije derbi....sad je derbi ZVEZDA-BORAC....žalim slučaj
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grebić, 3. mart 2016 19:05) Derbi predstavlja neizvesnu utakmicu,gde nema favorita. A kad vam neko nabije pet golova na domacem terenu,tu nema nikakvih neizvesnosti

toocidera lepsa strana

pre 8 godina

"Takođe, članovi Sudijske komisije odbili su da svojim potpisima overe zapisnik sa donesenim odlukama."

aaahahahahaaaaaaaaa.....niko ne sme da stavi potpis

Objavite komentar

pre 8 godina

Molim da se pogleda ovaj video, u prvih 10 minuta, pa neka se stavi tacka na derbi, UKAZUJEM na momenat u 99 minuta, 7:24 minut snimka, igranje rukom igraca zvezde. I onda neki navijac Zvezde kaze dal je ovo penal. Hvala.
https://www.youtube.com/watch?v=mKJgqdk1t9s

bpcg

pre 8 godina

ljudi da li je jos ko video ispruzenu nogu zvezdinog fudbalera u trenutku kad ga je lopta vec prosla? Pa sta je trebao da uradi fudbaler Partizana- zakoči, obidje oko noge i nastavi da trči za loptom?

Zlatan

pre 8 godina

Ja odoh u Siriju, ima dosta slobodnih stanova a biće možda i posla. Ovde sa ovim i onim lopovima nema života. Kod očiju prave nas slepcima.

Za sve one koji tvrde da u PL ne bi svirali.

pre 8 godina

Arsenal - Lester pre dve nedelje. Penal u finišu prvog poluvremena.
https://www.youtube.com/watch?v=mFKZurYLw20

Stjepana Supanca 15a, vaša je adresa!

pre 8 godina

Jel ovo procenio onaj isti mrakić sa kim na terenu (po njegovim rečima) cz nikada nije mogla da izgubi?

Samo pitam...

NEDJA

pre 8 godina

– Sa mnom na terenu Zvezda nije mogla da izgubi. Uvek su slavili, osim jednom u Zemunu, gde su remizirali – 1:1, golom Milenka Acimovića iz ofsajda, jer je Drulić bio uz zemunskog golmana. Vagao sam situaciju, ali nisam mogao da poništim pogodak. Srce i duša su tako hteli – izjavio je Dušan Mrakić za Sport, 20. 10. 2010. godine.


Svaki drugi komentar je suvisan.

Zlo vrijeme orla natjeralo da zimuje zimu s kokoškama

pre 8 godina

Pantergani pišu "ispravna odluka", otkud znate ko je doneo ovu odluku, ova je bez potpisa?!

Bojan B

pre 8 godina

Penal je kada sudija dosudi,i gotovo.Kad bi ovoliko energije trošili na važnije stvari,a to je igra,koliko trošimo na sudijske odluke,bili bi među najboljima na svetu.

opet u redu

pre 8 godina

A letos kad je Zvezda izvukla nereseno posle crvenog, penala u nadoknadi i gola iz ofsajda protiv Radnickog, ili protiv Ofke kao i protiv Vojvodine u martu 2015. na Marakani 3:0, prva dva gola iz ofsajda, sta je odlucila komisija?

jackie

pre 8 godina

(Millennium, 03. mart 2016 19:34)
Utakmica Arsenal - Lester nedavno.
Identična situacija, penal dosuđen za gostujuću ekipu, u mnogo bitnijijoj utakmici.

Idemo

pre 8 godina

@cg nije problem svirati manje faulove problem je kada ti biju igrace od prvog minuta, a sudija ne sankcioniše to. Grujic je sam pretrpeo nekoliko divljačkih starotva u prvih 20 minuta i kazna je izostala tako da je lov na fudbalere Zvezde prakticno dozvoljen.

Aleksandar

pre 8 godina

Dušan Mrakić koji je javno priznao da je mesto u upravi CZ zaslužio nepoštenim suđenjem. "Sa mnom na terenu Zvezda nije mogla da izgubi" i kao primer naveo utakmicu kada je svesno oštetio Zemun. I takvog bira Kokeza, čovek od poverenja premijera, da deli pravdu!?

Samo se glođite između sebe

pre 8 godina

Uprava FK Partizan neće povodom ovog novog udara na Partizan reč progovoriti! Navijači, da li vidite koliko je sati?

Alex

pre 8 godina

Nešto mi nije jasno. Kako su doneli odluku, a niko od njih je nije potpisao? Šta to znači? To je komentar iz jednog neobaveznog razgovora. Ako gu nema ništa sporno, onda se potpisuje ili se daje ostavka. Ovo samo u Srbiji može...

Gde mi danas živimo?

pre 8 godina

Ako navijači Partizana ne mogu da se okupe i zatraže bezuslovnu ostavke Vazure i sns-trojanaca u upravi, kako u FK tako i u KK, i ako ne mogu da napišu otvoreno pismo Vučiču, sa mnogo primera njegovog bahaćenja, jer se ove uprave neće suprotstaviti teroru A. Vučiča, i nikad neće zatražiti zaštitu od FSS ili Uefe (ne samo na rečima), onda će tako ići i dalje, dok ovaj ne uništi sve naše klubove.

Dejan

pre 8 godina

Ja mislim da bi ovim trebalo da se pozabave Kolina, Maljenko, Ricoli i Markus Merk i Hauard Veb. Mada i kad bi pomenuti kvintet rekao da nije penal, grobari bi nama ovde objasnili kako oni nemaju pojma i kako im je Vucic platio da unistavaju "najveci klub u univerzumu". Bitno je da je protiv Radnickog sve bilo regularno i da Ivan "alibi" Tomic kaze kako su kontrolisali utakmicu. Povraca mi se vise od vaseg licemerstva. Definitivno partizan nikad nije pao nize, bas kao i na tabeli.

stv

pre 8 godina

Dakle kad te neko prebaci preko noge i ti padnes to je simulacija?
(Weber'S, 3. mart 2016 21:10)
- Ne, kad ti skocis pre nego udaris nekoga u nogu, to se zove simulacija!
(marko, 3. mart 2016 21:56)

Ne, kad lopta pogodi Rnića u butinu to je penal za CZ

Vz

pre 8 godina

Da prevedem tekst: Uvaženi članovi komisije (stručnjaci!?) kažu da penala nije bilo i da je sudija pravedno postupio....Oni ne žele da potpišu zapisnik da stoje iza svojih reči a da bi razumeli zašto to ne čine dalje u tekstu kažu " kivni smo što je FSS poslao sporne snimke UEFA"..... Šta je bilo sada? Valjda ako je sudija bio u pravu i plus vi to kažete čemu strah da parafirate zapisnik? Nije valjda da se plašite šta će reći UEFA?@(uroševac, 3. mart 2016 18:36) Evo da ti objasnim grobare, ljudi iz FSSa se plase toga sto vasa teatralna bacakanja u protivnickim sesnaestercima redovno prolaze bez sudijskih opomena, bas kao sto je to bio slucaj i u poslednjem derbiju ili zato sto vasa divljacka bakljada nije na vreme prekinuta i registrovana sluzbenim rezultatom 0:3!
(KRIGER, 03. mart 2016 21:44)
Stvarno!?!? Pa tvoj IQ je onda veoma nizak ako si zaista dosao do takvog zakljucka....

Vlade

pre 8 godina

Dajte bre dosta staj derbi to nije bio derbi to je bilo roštiljiada sa toliko dima. Ja neznam stvarno šta bi bilo kad bi zvezda i partizan bili jaki kao barsa i real onda bi zapalili ceo grad. Sad je kriv sudija kriv ovaj kriv onaj krivi su sa juga i severa jer nije se videlo ništa i šta sad publika otišla kući i ko je nadrljao opet klub.

Komšija Rade

pre 8 godina

Ako Rostov uzme titulu u Rusiji moze bude grupa LS : Rostov Real Basel Zvezda i prolazimo grupu :D
(Mare, 03. mart 2016 22:04)

Svet je lep kada sanjamo...