154

Sreda, 17.02.2016.

11:52

Zvezda sa Efesom definitivno u Vršcu

Kao što se najavljivalo, košarkaši Crvene zvezde i Anadolu Efesa u Vršću će igrati meč osmog kola E grupe Top 16 faze Evrolige, potvrđeno je za B92.

Autor: SO  |  Izvor: B92

Zvezda sa Efesom definitivno u Vršcu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

154 Komentari

Sortiraj po:

Nesa Nis

pre 9 godina

Glupost,ja sam radio blizu aerodroma...i od centra grada nema vise od pet kilometara..tako da taj razlog daljina aerodroma nema veze sa zivotom

fancy

pre 9 godina

malo karata je u prodaji, nema sanse da svi beogradjani sa sezonskim kartama dodju u vrsac...nadam se da nece biti prazna hala! mora se naci resenje tj pustati ljude ko me dodje sat vremena pre dolaska sa sezonskom!

nex

pre 9 godina

A zasto ne Nis!? Aman-zaman,zasto? Alo,Beogradjani,pogledajte malo i juzno od Bubanj Potoka. Srbija je dole. I uz Sumadije sam,da ne budem pogresno shvacen

zzbz

pre 9 godina

Zvezda je ove sezone porazena dva puta u Pioniru, i oba puta od prenapaljenog Fenerbahcea, ruku na srce i imaju fenomenalan tim, preskup, vodjen Obradovicem sa klupe najbolji trenerom Evrope do 2005. godine. Zvezdi Pionir znaci mnogo, ta dvorana predvodjena ludim navijacima ima "moc" da "doda" 20-30% adrenalina i mogucnosti igracima od stvarnog. Najvaznija utakmica za prolaz igra se van nje. Igra se u Vrscu, u toj dvorani samo je Simonovic igrao, od celog Zvezdinog rostera. Bojim se da nam ova odluka TSS da se sa Kazahstanom igra u Pioniru ne dodje glave, ako se zna da pobedu u tom duelu ne bi trebalo da dovodimo u pitanje, bez obzira gde se igralo.

banja luka rs

pre 9 godina

Ljudi nije poenta imati aerodrom vec je bitna povezanost aerodroma sa gradovima evrope. Linije su bitne. Ima I nl aerodrom ali samo liniju za bg!

Staridz

pre 9 godina

Lepo lepo, i taj deo Srbije da vidi Sampione evrope i sveta, ne dolazi Zvezda svaki dan Vrsac ce biti pun Delija. Cisto da utvrdimo koja smo vecina u Srbiji.

miki

pre 9 godina

Sto ne igraju u Zelezniku,pred svih 5 hiljada mestana? (Struja nesudjeni brejkdenser, 17. februar 2016 12:32) a zasto vi ne igrate ? prvo u svoje dvoriste pa onda kod komsija,komsinice iz humske(durantula35, 17. februar 2016 14:08)

Pa čovek ti lepo reče! To je ipak vaša hala, tu treba stalno da igrate! Pogodna je za pljuvanje, drmanje koševa, bacanje mokraće na protivničke trenere i mnogo toga!

bane

pre 9 godina

(b, 17. februar 2016 14:27)

Sramota druže je to što taj objekat se rasprada ali tebe to izgleda manje briga nego si zapeo za semafor. Skoro niko ni ne plaća iznajmljivanje iste struju niko ne plaća. Dobro je da to još koliko toliko funkcioniše koliko se jadno odnose prema tome.

Sasa

pre 9 godina

Zanimljivo, posto je i zvezda van Beograda. Glavni sponzori, IDEA (Zagreb), VOLI (Podgorica), Matijevic (Novi sad) i sns glasaci, uglavnom su van Beograda. Kosovo je jos uvek (bar na vremenskoj prognozi) nase, kao i sredstva koja su sa istog prosledjena zna se vec gde.
Mafija, partija, crvena zvezda.
(JessePinkmanPFC, 17. februar 2016 12:52)

Čekaj, zar nije država Srbija ta koja uzima od srpskih penzionera i neograničeno sipa. Daj, odlučite se.

Tex Willer

pre 9 godina

Šteta jeste ali smak sveta nije.Za savetnike koji pitaju što nije ovde ili onde pitanje : Da li Vi mislite da CZ ima nesposobnu upravu i da nisu razmotrili sve mogućnosti i odabrali u ovom trenutku najoptimalniju? Što se tenisa tiče i poklapanja termina : TSS je dogovorio "Pionir" još pre nekoliko meseci kada CZ to nije mogla učiniti jer nisu ni znali da će biti u TOP 16.Postavljanje podloge iziskuje neko vreme pogotovu što teren mora biti spreman bar 4 dana pre meča zbog treninga i privikavanja na istu.Gospoda iz BG bi sada iselila tenis u unutrašnjost jer "ko će sada da putuje iz BG u NS ili Vršac" da gleda utakmicu /komenrari nekih BG navijača/. Pa gospodo Arena bi bila poluprazna da je ne napune ljudi od "Horgoša do Dragaša". Sad Vi malo mrdnite donji deo ledja i pravac Vršac.Inače što se same utakmice tiče atmosfera će biti slična kao u Pioniru.Jedino što me plaši je nenaviknutost na koševe i samu dvoranu.Zato 2-3 dana treninga u "Milenijumu" pre utakmice i taj problem rešen.

Edin Edo Idrizović

pre 9 godina

Da Partizan mora da igra u Vrscu, konferencija Vujosevica bi trajala 3 sata.
(Heroes, 17. februar 2016 12:50)


Ne možete bez Duleta nikako. Ipak vam je uništio detinjstva i živote, razumem vas!

DJOLE

pre 9 godina

A mozda bi bilo jos bolje da pomeriomo utakmicu u 13h ili ranije.Pa to je sve normalno igras u drugom gradu.Tako rade svi veliki klubovi salju 4000 ljudi sa pretplatnim kartama u drugi grad.A mozda od sada sve utakmice da igramo u gostima u inostranstvu mozda joz bolje...

užas

pre 9 godina

Bruka i sramota kakav je odnos države prema Zvezdi! Nakon triple krune, plasmana u Top 16, borbe za četvrtfinale Zvezda se isteruje iz Beograda za ključnu utakmicu sezone a u uz ove godine dobija od države 3 puta manje nego partizan koji i ne igra Evropu! I još su grobari ti koji kukaju??

cirkus

pre 9 godina

Logičnije je da se tenis igra u nekom drugom gradu, bolja podrška i poseta bi bile,a da beogradski klub ne može da igra u Beogradu je idiotizam.

durantula35

pre 9 godina

Sto ne igraju u Zelezniku,pred svih 5 hiljada mestana?
(Struja nesudjeni brejkdenser, 17. februar 2016 12:32)
a zasto vi ne igrate ? prvo u svoje dvoriste pa onda kod komsija,komsinice iz humske

Branko Tomić

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
(Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)
# Link komentara
Za partizan.

Sasa

pre 9 godina

Ne moze da se igra u SPENSU zato sto ne zadovoljava uslove (nema semafor i jos neke razne stvari), a u Nisu ne moze jer je mnogo udaljen od aerodroma
(Rale, 17. februar 2016 12:34)

Da , Nis je daleko od Aerodroma. Aerodrom "Car Konstantin" je udaljen neverovatnih , nepremostivih 7 km od hale "Cair", inace do Vrsca mogu i peske, to je tu odmah iza coska.
Ne tropaj, k`o prozor na promaji, inace ima da ti posaljem Vucka na svecano otvaranje prvog narednog piva.

"Dijagnosticar", Nis

goran

pre 9 godina

verovatno pola ljudi sa sezonskim kartama neće ni ići u Vršac, pa hala neće ni biti puna, ili će se u zadnjem trenutku prodavati karte, pa eto ekstra zarade. Sve oko ovoga meča je suludo. Del boy-a u upravu!

Bane

pre 9 godina

(Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 17. februar 2016 12:41)

Da samo što dugo nije korišćen pun kapacitet pa bi spala dvorana na 6000 mesta. A ono što je u stvari i najbitnije hala nije baš održavana samim tim ne ispunjava kriterijume Evrolige.

Slobodan

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
(Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)


Za Zvezdu smo navijali !
Dovidjenja i tebi, vreme je bilo da idete odakle ste dosli ...
Ne zaboravi da uzmes sendvic kod Tegija ...

slatkorecivi

pre 9 godina

Vidim da se ovde izrazava sumnja u vrsacku privrzenost crveno-belim bojama. Evo, kao Vrscanin, javno obecavam da cu svoje grlo ostaviti na tribinama hale Millennium, a nadam se da cu uspeti doci do karte. Halu mogu napuniti vlasnici sezonske karte, ko odustane, imace valjanu zamenu.

NAPRED ZVEZDA do top8

Dover

pre 9 godina

Najbolje bi bilo u cairu al ocigledno da ovde nijee sport u prvom planu.Kao prvo zvezda igra kup u cairu,odigrace tri utakmice i onda mogu da ostanu u nisu odrade jos nekoliko treninga i spremni maksimaln docekaju efes ,ovako ce igrati kao u gostima...

KK Igokea Zepter ICN Pivara MB Mobtel MTS NIS

pre 9 godina

@ Sto ne igraju u Zelezniku,pred svih 5 hiljada mestana?
Iz istog razloga zbog koga vi ne igrate u Laktasima, mala dvorana i ne ispunjava standarde Evrolige. Ali zato momci koji igraju u hali u Zelezniku imaju laksi trening sutra uvece u Nisu, spremaju se za polufinale sa sampionom Srbije i ucesnikom top 16 Evrolige ;)

realno

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38) A sta ces ti na vestima o Zvezdi?idi prati borbu za opstanak.Dovidjenja tebi

Nebojsa

pre 9 godina

Ne znam da li bilo moguce u Nisu mislim da bi tamo bilo bolje nego u Vrscu a evo zasto ove nedelje Nis je domacin KRK ona ce verovatno igrati finale to znaci odigrace tri utakmice osetice parket,kosevi i atmosferu .
Ja njih ne bih ni vracao iz Nisa posle kupa ostavio ih da treniraju do utakmice sa Efesom .
Zasto je izabran VRSAC a ne NIS ???
Posto je svima poznato da je utakmica sa Efesom najvaznija u ovoj fazi EL i ona donosi mnogo ili cemo sa pobedom sigurno biti ucesnici top 8 , a porazom najverovatnije necemo igrati u top 8

A.L.A.

pre 9 godina

Eto malo zabave za "navijace" Partizana, ovakve vesti hrane njihovu dusu. Ili to cine njihovi cinicni komentari. Napisao sam "navijace", zato sto ne stavljam u isti kos one koji vole Partizan i one koji mrze Zvezdu. Ljude koji navijaju za Partizan i koji vole svoj klub, kao i mi nas, postujem i iskreno im cestitam na svakom uspehu njihovog kluba. Pozdrav!

Pop

pre 9 godina

Ako Zvezda zeli da igra u Areni treba prvo da se vidi da li je Arena slobodna, pa ako niko ranije nista nije zakazao, pa makar to bio i neki trecerazredni dogadjaj, onda Zvezda moze u Arenu. A sada Zvezdu izbacuju iz svoje kuce gde se odavno zna raspored utakmica. To znaci da je Zvezda, a verujem da je tako i sa Partizanom poslednja rupa na svirali i da svi mogu da ih setaju kako hoce. Ako za Arenu vazi jedan princip onda bi to trebalo da vazi i za Pionir, pa ako teniseri bas tu hoce da igraju da vide prvo da li je Pionir slobodan pa samo ako jeste da se tu igra. A ne ovako, nema veze da li Zvezda igra odlucujucu utakmicu, oni su eto odlucili da bas hoce u Pionir, a ti Zvezdu idi u Vrsac gde nisi igrala godinama, gde igraci ne treniraju i nema veze ako zbog poraza u toj utakmici ne odes u Top 8. Katastrofa sta se radi!

Zemunac

pre 9 godina

Smejurija čista! U Stejpls centru,u jednom danu su igrali Klipersi,Lejkersi i uveče hokejaši L.A. Kingsa. A ovde zbog treninga tenisera ne može da se igra košarka.Toliko o tome da smo košarkaška nacija.

kojadinjo

pre 9 godina

Ne mogu da verujem koliko bezdusnih likova koji pljuju Zvezdu i ladno podrzavaju Efes ???Prepostavlja se ciji su navijaci takozvane lazne institucije!I u Milenijumu ce mo pobediti Efes i idemo u Top 8!!!!

Tool

pre 9 godina

Najbolje bi bilo da se igra u Bg-u tj. Pioniru. Medjutim, kad već ne može u Bg-u da se igra, hala Milenijum je najlogičnije rešenje. Jeste da hala nema veliki kapacitet, ali je ta hala najnovija košarkaška hala u Srbiji, izgradjena dok je Hemofarm bio na vrhuncu i drugi najbolji klub na teritoriji bivše SFRJ (iza Partizana naravno). Zaboravili ste koliko je Hemofarm bio jak klub. Inače za vas neupućene, Vršac je bliži Bg-u nego Novi Sad. Bg-Vršac oko 70 km, Bg-NS oko 90 kilometara.

DedaMiloje

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
(Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)

Nismo za Igokeu...aj zbogom i ne vraćaj se više.

Tool

pre 9 godina

Hala RANKA ZERAVICA,TJ HALA SPORTOVA isto pravi paklenu atmosferu.
(zlotvor, 17. februar 2016 12:11)

Tog dana se u Hali Sportova na Novom Beogradu održava koncert Hladnog Piva. Kupio sam kartu za koncert. :-)

Srbenda

pre 9 godina

A zasto ne moze u areni kad je fucal zavrsen pre par dana a utakmica je tek za devet dana.Nemojte mi reci da ne mogu da promene podlogu za to vreme.

KG

pre 9 godina

Mogli smo da pobedimo u Turskoj, zasto ne bi u Vrscu. Naravno da je veliki problem jer Pionir je cudo, naravno da je verovatnije sada da stize 2 na Efes ali mozda i bude manji pritisak s obzirom na vaznost utakmice, idemo Zvezdoooo

ШУМАДИНАЦ

pre 9 godina

Ne moze da se igra u SPENSU zato sto ne zadovoljava uslove (nema semafor i jos neke razne stvari), a u Nisu ne moze jer je mnogo udaljen od aerodroma
(Rale, 17. februar 2016 12:34)

Ja koliko znam, Niš je udaljen svega nekoliko kilometra od aeorodroma

bRAJKO

pre 9 godina

Zvzdu da su stavili da igra i odje u Podgoricu, ili Niksic, ili Bar imali bi najvecu mogucu podrsku... Delija ima svudje... ali Pionir je nas Hram dje se protivnicima tresu noge, a nasi igraci znaju svaki milimetar terena i koseva.... velika steta zbog ovoga.... ajde da nam nije bitno, a ovako ....

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 9 godina

@Sasa

Pitaju ljudi, a i ja, za Novi Sad jer je pominjan kao opcija a hala je veća. Takođe je dolazak do Novog Sada mnogo lakši i brži zbog auto puta. Dok dođem samo do Pančeva iz Beograda, već sam mogao u Novom Sadu biti. Neko je tek sad u komentarima napisao da je zbog problema sa semaforima i nekim softverom, ali toga u tekstu nema.

PantersiZeleznik

pre 9 godina

Da Partizan mora da igra u Vrscu, konferencija Vujosevica bi trajala 3 sata.
(Heroes, 17. februar 2016 12:50)

Da Zvezda mora da igra u Vršcu, morali bi da je ožive :)

Pedja

pre 9 godina

Ima toliko mesta gde moze tenis da se igra u Beogradu, ali oni moraju bas u Pionir. Takodje i u drugim gradovima bi voleli da gledaju nase tenisere koji su vec i igrali tako. Pritom Zvezda igra protiv Efesa nedelju dana pre toga, ali ne znam koiiko njima treba dana da postave podlogu. Ovako, umesto da se omoguci svim nasim klubovima koji igraju neko evropsko takmicenje da sto bolje iskoriste domaci teren, igras kao na neutralnom terenu.

zvezdas

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)
Navijali smo za Crvenu Zvezdu Telekom koja je ugasila Partizan NIS.Dovidjenja.

Peca

pre 9 godina

Mozda i najbitnija utakmica, steta sto nece biti u pioniru.Mozda je i Nis bio dobra opcija, obzirom da igramo tu kup, pa bi se koliko toliko izvezbali na teren, a i svi znaju kakva je Niska publika.U svakom slucaju steta.

Fmp-Cz,bolest neizleciva

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.

Rale

pre 9 godina

Ne moze da se igra u SPENSU zato sto ne zadovoljava uslove (nema semafor i jos neke razne stvari), a u Nisu ne moze jer je mnogo udaljen od aerodroma

Delija von Brdo

pre 9 godina

Tesko da cemo dobiti jer je Zvezda i u Vrscu gost. Kao da se igra na neutralnom terenuani atmosfera nece biti kao u Beogradu. Ali sta je tu je

Jovaninho

pre 9 godina

Ja ne razumem kako bilo koji klub može biti ispred reprezentacije? Pa valjda je reprezentativni sport najvažniji, a i tenis nam je prethodnih godina doneo toliko radosti, sigurno mnogo više nego KK Zvezda.

dejan

pre 9 godina

Ovo nam je najbitnija i presudna utakmica i ogroman hendikep. Steta sto tenis nije mogao bilo gde drugde da se odigra... Lakse bi pobedili da opet igramo u gostima nego na neutralnom terenu.

Anri14

pre 9 godina

Najvaznija utakmica sezone a mi igramo prakticno u gostima, stvarno neozbiljno.
(Ko to tamo peva, 17. februar 2016 12:03)

Zbog takvih kao ti smo tu gde jesmo.. Srbija je i van Beograda.

StojanBL

pre 9 godina

Kao simpatizer Partizana, i kao navijac Zvezde, ja imam osjecaj da ce utakmica u Vrscu na kraju da ispadne na nesto dobro, imam nadanja u jos ludju atmosferu i da ovo jos vise pogura vas navijače, i da nas klub pobjedi zbog srpske kosarke iznad turske, i evrolige, i prodje dalje. Srecno svim Delijama iz Banjaluke od cika Stoleta

Trollston

pre 9 godina

Davis kup je mogao da se igra u bilo kom gradu u Srbiji, jer nastupa reprezentacija. A Beogradski klub ne moze da igra svoj mec u Beogradu. Da me ne shvatite pogresno, Zvezda ima gomilu navijaca van Beograda, ima ih i u Vrscu, i sigurno ce hala biti skroz ispunjena i navijanje na nivou. Ali, sigurno je bilo logicnije da se Davis kup igra u NS ili Nisu...

Petar

pre 9 godina

Srbija - Kazahstan tenis bitniji je od Euroligaske utakmice u kosarci, sportu u kome smo 2. na svetu???
A jos najveci vic da je tenis 10 dana kasnije...

JessePinkmanPFC

pre 9 godina

Zbog takvih kao ti smo tu gde jesmo.. Srbija je i van Beograda.
(Anri14, 17. februar 2016 12:23)

Zanimljivo, posto je i zvezda van Beograda. Glavni sponzori, IDEA (Zagreb), VOLI (Podgorica), Matijevic (Novi sad) i sns glasaci, uglavnom su van Beograda. Kosovo je jos uvek (bar na vremenskoj prognozi) nase, kao i sredstva koja su sa istog prosledjena zna se vec gde.
Mafija, partija, crvena zvezda.

Kosta

pre 9 godina

Bice teško,ali mislim da smo mi priliku ispustili u Turskoj,u obe utakmice....mora se dobiti,Pao,Darusafaka,Cedevita tamo...ako bude tako sa skorom 7-7 imamo sanse jer smo protiv direktnih konkurenata ostvarili ubedljive pobede.

Rade

pre 9 godina

Kada je moga Partizan da igra u Španiji skoro Sve utakmice i pritom osvojio Evropu,moči čete i vi.Pozdrav od Grobara.I toliko o Tome o A licenci,nikada.

sasa

pre 9 godina

Naporni ste sa komentarima, zasto nije u NS, zasto nije u Nisu, pa procitajte tekst i bice vam jasno. Uostalom, Vrsac je blizu BG, oko sat vremena voznje, hala je akusticna i ne sumnjam da cemo je ispuniti i ostvariti pobedu!

DJ Ape

pre 9 godina

Koji cirkus... Pa je l' oni prave vimbldonski kompleks ili menjaju podlogu kad mora nedelju dana unapred da se postavlja?! Brate mili, da li je moguće da se najvažnija utakmica Zvezde u EL, verovatno ključna za Top 8, organizuje na tako amaterski način i da se igra u dvorani koju nijedan Zvezdin igrač nije video godinama (većina nikad)?!

Rale

pre 9 godina

Ne moze da se igra u SPENSU zato sto ne zadovoljava uslove (nema semafor i jos neke razne stvari), a u Nisu ne moze jer je mnogo udaljen od aerodroma

StojanBL

pre 9 godina

Kao simpatizer Partizana, i kao navijac Zvezde, ja imam osjecaj da ce utakmica u Vrscu na kraju da ispadne na nesto dobro, imam nadanja u jos ludju atmosferu i da ovo jos vise pogura vas navijače, i da nas klub pobjedi zbog srpske kosarke iznad turske, i evrolige, i prodje dalje. Srecno svim Delijama iz Banjaluke od cika Stoleta

Trollston

pre 9 godina

Davis kup je mogao da se igra u bilo kom gradu u Srbiji, jer nastupa reprezentacija. A Beogradski klub ne moze da igra svoj mec u Beogradu. Da me ne shvatite pogresno, Zvezda ima gomilu navijaca van Beograda, ima ih i u Vrscu, i sigurno ce hala biti skroz ispunjena i navijanje na nivou. Ali, sigurno je bilo logicnije da se Davis kup igra u NS ili Nisu...

sasa

pre 9 godina

Naporni ste sa komentarima, zasto nije u NS, zasto nije u Nisu, pa procitajte tekst i bice vam jasno. Uostalom, Vrsac je blizu BG, oko sat vremena voznje, hala je akusticna i ne sumnjam da cemo je ispuniti i ostvariti pobedu!

DJ Ape

pre 9 godina

Koji cirkus... Pa je l' oni prave vimbldonski kompleks ili menjaju podlogu kad mora nedelju dana unapred da se postavlja?! Brate mili, da li je moguće da se najvažnija utakmica Zvezde u EL, verovatno ključna za Top 8, organizuje na tako amaterski način i da se igra u dvorani koju nijedan Zvezdin igrač nije video godinama (većina nikad)?!

Petar

pre 9 godina

Srbija - Kazahstan tenis bitniji je od Euroligaske utakmice u kosarci, sportu u kome smo 2. na svetu???
A jos najveci vic da je tenis 10 dana kasnije...

Anri14

pre 9 godina

Najvaznija utakmica sezone a mi igramo prakticno u gostima, stvarno neozbiljno.
(Ko to tamo peva, 17. februar 2016 12:03)

Zbog takvih kao ti smo tu gde jesmo.. Srbija je i van Beograda.

Zemunac

pre 9 godina

Smejurija čista! U Stejpls centru,u jednom danu su igrali Klipersi,Lejkersi i uveče hokejaši L.A. Kingsa. A ovde zbog treninga tenisera ne može da se igra košarka.Toliko o tome da smo košarkaška nacija.

Jovaninho

pre 9 godina

Ja ne razumem kako bilo koji klub može biti ispred reprezentacije? Pa valjda je reprezentativni sport najvažniji, a i tenis nam je prethodnih godina doneo toliko radosti, sigurno mnogo više nego KK Zvezda.

Fmp-Cz,bolest neizleciva

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.

užas

pre 9 godina

Bruka i sramota kakav je odnos države prema Zvezdi! Nakon triple krune, plasmana u Top 16, borbe za četvrtfinale Zvezda se isteruje iz Beograda za ključnu utakmicu sezone a u uz ove godine dobija od države 3 puta manje nego partizan koji i ne igra Evropu! I još su grobari ti koji kukaju??

Sasa

pre 9 godina

Zanimljivo, posto je i zvezda van Beograda. Glavni sponzori, IDEA (Zagreb), VOLI (Podgorica), Matijevic (Novi sad) i sns glasaci, uglavnom su van Beograda. Kosovo je jos uvek (bar na vremenskoj prognozi) nase, kao i sredstva koja su sa istog prosledjena zna se vec gde.
Mafija, partija, crvena zvezda.
(JessePinkmanPFC, 17. februar 2016 12:52)

Čekaj, zar nije država Srbija ta koja uzima od srpskih penzionera i neograničeno sipa. Daj, odlučite se.

Kosta

pre 9 godina

Bice teško,ali mislim da smo mi priliku ispustili u Turskoj,u obe utakmice....mora se dobiti,Pao,Darusafaka,Cedevita tamo...ako bude tako sa skorom 7-7 imamo sanse jer smo protiv direktnih konkurenata ostvarili ubedljive pobede.

Rade

pre 9 godina

Kada je moga Partizan da igra u Španiji skoro Sve utakmice i pritom osvojio Evropu,moči čete i vi.Pozdrav od Grobara.I toliko o Tome o A licenci,nikada.

dejan

pre 9 godina

Ovo nam je najbitnija i presudna utakmica i ogroman hendikep. Steta sto tenis nije mogao bilo gde drugde da se odigra... Lakse bi pobedili da opet igramo u gostima nego na neutralnom terenu.

Staridz

pre 9 godina

Lepo lepo, i taj deo Srbije da vidi Sampione evrope i sveta, ne dolazi Zvezda svaki dan Vrsac ce biti pun Delija. Cisto da utvrdimo koja smo vecina u Srbiji.

Branko Tomić

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
(Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)
# Link komentara
Za partizan.

cirkus

pre 9 godina

Logičnije je da se tenis igra u nekom drugom gradu, bolja podrška i poseta bi bile,a da beogradski klub ne može da igra u Beogradu je idiotizam.

Edin Edo Idrizović

pre 9 godina

Da Partizan mora da igra u Vrscu, konferencija Vujosevica bi trajala 3 sata.
(Heroes, 17. februar 2016 12:50)


Ne možete bez Duleta nikako. Ipak vam je uništio detinjstva i živote, razumem vas!

Tex Willer

pre 9 godina

Šteta jeste ali smak sveta nije.Za savetnike koji pitaju što nije ovde ili onde pitanje : Da li Vi mislite da CZ ima nesposobnu upravu i da nisu razmotrili sve mogućnosti i odabrali u ovom trenutku najoptimalniju? Što se tenisa tiče i poklapanja termina : TSS je dogovorio "Pionir" još pre nekoliko meseci kada CZ to nije mogla učiniti jer nisu ni znali da će biti u TOP 16.Postavljanje podloge iziskuje neko vreme pogotovu što teren mora biti spreman bar 4 dana pre meča zbog treninga i privikavanja na istu.Gospoda iz BG bi sada iselila tenis u unutrašnjost jer "ko će sada da putuje iz BG u NS ili Vršac" da gleda utakmicu /komenrari nekih BG navijača/. Pa gospodo Arena bi bila poluprazna da je ne napune ljudi od "Horgoša do Dragaša". Sad Vi malo mrdnite donji deo ledja i pravac Vršac.Inače što se same utakmice tiče atmosfera će biti slična kao u Pioniru.Jedino što me plaši je nenaviknutost na koševe i samu dvoranu.Zato 2-3 dana treninga u "Milenijumu" pre utakmice i taj problem rešen.

Peca

pre 9 godina

Mozda i najbitnija utakmica, steta sto nece biti u pioniru.Mozda je i Nis bio dobra opcija, obzirom da igramo tu kup, pa bi se koliko toliko izvezbali na teren, a i svi znaju kakva je Niska publika.U svakom slucaju steta.

Pedja

pre 9 godina

Ima toliko mesta gde moze tenis da se igra u Beogradu, ali oni moraju bas u Pionir. Takodje i u drugim gradovima bi voleli da gledaju nase tenisere koji su vec i igrali tako. Pritom Zvezda igra protiv Efesa nedelju dana pre toga, ali ne znam koiiko njima treba dana da postave podlogu. Ovako, umesto da se omoguci svim nasim klubovima koji igraju neko evropsko takmicenje da sto bolje iskoriste domaci teren, igras kao na neutralnom terenu.

banja luka rs

pre 9 godina

Ljudi nije poenta imati aerodrom vec je bitna povezanost aerodroma sa gradovima evrope. Linije su bitne. Ima I nl aerodrom ali samo liniju za bg!

kojadinjo

pre 9 godina

Ne mogu da verujem koliko bezdusnih likova koji pljuju Zvezdu i ladno podrzavaju Efes ???Prepostavlja se ciji su navijaci takozvane lazne institucije!I u Milenijumu ce mo pobediti Efes i idemo u Top 8!!!!

durantula35

pre 9 godina

Sto ne igraju u Zelezniku,pred svih 5 hiljada mestana?
(Struja nesudjeni brejkdenser, 17. februar 2016 12:32)
a zasto vi ne igrate ? prvo u svoje dvoriste pa onda kod komsija,komsinice iz humske

Slobodan

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
(Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)


Za Zvezdu smo navijali !
Dovidjenja i tebi, vreme je bilo da idete odakle ste dosli ...
Ne zaboravi da uzmes sendvic kod Tegija ...

bRAJKO

pre 9 godina

Zvzdu da su stavili da igra i odje u Podgoricu, ili Niksic, ili Bar imali bi najvecu mogucu podrsku... Delija ima svudje... ali Pionir je nas Hram dje se protivnicima tresu noge, a nasi igraci znaju svaki milimetar terena i koseva.... velika steta zbog ovoga.... ajde da nam nije bitno, a ovako ....

Tool

pre 9 godina

Hala RANKA ZERAVICA,TJ HALA SPORTOVA isto pravi paklenu atmosferu.
(zlotvor, 17. februar 2016 12:11)

Tog dana se u Hali Sportova na Novom Beogradu održava koncert Hladnog Piva. Kupio sam kartu za koncert. :-)

KK Igokea Zepter ICN Pivara MB Mobtel MTS NIS

pre 9 godina

@ Sto ne igraju u Zelezniku,pred svih 5 hiljada mestana?
Iz istog razloga zbog koga vi ne igrate u Laktasima, mala dvorana i ne ispunjava standarde Evrolige. Ali zato momci koji igraju u hali u Zelezniku imaju laksi trening sutra uvece u Nisu, spremaju se za polufinale sa sampionom Srbije i ucesnikom top 16 Evrolige ;)

zvezdas

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)
Navijali smo za Crvenu Zvezdu Telekom koja je ugasila Partizan NIS.Dovidjenja.

DedaMiloje

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
(Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)

Nismo za Igokeu...aj zbogom i ne vraćaj se više.

bane

pre 9 godina

(b, 17. februar 2016 14:27)

Sramota druže je to što taj objekat se rasprada ali tebe to izgleda manje briga nego si zapeo za semafor. Skoro niko ni ne plaća iznajmljivanje iste struju niko ne plaća. Dobro je da to još koliko toliko funkcioniše koliko se jadno odnose prema tome.

slatkorecivi

pre 9 godina

Vidim da se ovde izrazava sumnja u vrsacku privrzenost crveno-belim bojama. Evo, kao Vrscanin, javno obecavam da cu svoje grlo ostaviti na tribinama hale Millennium, a nadam se da cu uspeti doci do karte. Halu mogu napuniti vlasnici sezonske karte, ko odustane, imace valjanu zamenu.

NAPRED ZVEZDA do top8

miki

pre 9 godina

Sto ne igraju u Zelezniku,pred svih 5 hiljada mestana? (Struja nesudjeni brejkdenser, 17. februar 2016 12:32) a zasto vi ne igrate ? prvo u svoje dvoriste pa onda kod komsija,komsinice iz humske(durantula35, 17. februar 2016 14:08)

Pa čovek ti lepo reče! To je ipak vaša hala, tu treba stalno da igrate! Pogodna je za pljuvanje, drmanje koševa, bacanje mokraće na protivničke trenere i mnogo toga!

zzbz

pre 9 godina

Zvezda je ove sezone porazena dva puta u Pioniru, i oba puta od prenapaljenog Fenerbahcea, ruku na srce i imaju fenomenalan tim, preskup, vodjen Obradovicem sa klupe najbolji trenerom Evrope do 2005. godine. Zvezdi Pionir znaci mnogo, ta dvorana predvodjena ludim navijacima ima "moc" da "doda" 20-30% adrenalina i mogucnosti igracima od stvarnog. Najvaznija utakmica za prolaz igra se van nje. Igra se u Vrscu, u toj dvorani samo je Simonovic igrao, od celog Zvezdinog rostera. Bojim se da nam ova odluka TSS da se sa Kazahstanom igra u Pioniru ne dodje glave, ako se zna da pobedu u tom duelu ne bi trebalo da dovodimo u pitanje, bez obzira gde se igralo.

Tool

pre 9 godina

Najbolje bi bilo da se igra u Bg-u tj. Pioniru. Medjutim, kad već ne može u Bg-u da se igra, hala Milenijum je najlogičnije rešenje. Jeste da hala nema veliki kapacitet, ali je ta hala najnovija košarkaška hala u Srbiji, izgradjena dok je Hemofarm bio na vrhuncu i drugi najbolji klub na teritoriji bivše SFRJ (iza Partizana naravno). Zaboravili ste koliko je Hemofarm bio jak klub. Inače za vas neupućene, Vršac je bliži Bg-u nego Novi Sad. Bg-Vršac oko 70 km, Bg-NS oko 90 kilometara.

realno

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38) A sta ces ti na vestima o Zvezdi?idi prati borbu za opstanak.Dovidjenja tebi

ШУМАДИНАЦ

pre 9 godina

Ne moze da se igra u SPENSU zato sto ne zadovoljava uslove (nema semafor i jos neke razne stvari), a u Nisu ne moze jer je mnogo udaljen od aerodroma
(Rale, 17. februar 2016 12:34)

Ja koliko znam, Niš je udaljen svega nekoliko kilometra od aeorodroma

PantersiZeleznik

pre 9 godina

Da Partizan mora da igra u Vrscu, konferencija Vujosevica bi trajala 3 sata.
(Heroes, 17. februar 2016 12:50)

Da Zvezda mora da igra u Vršcu, morali bi da je ožive :)

Pop

pre 9 godina

Ako Zvezda zeli da igra u Areni treba prvo da se vidi da li je Arena slobodna, pa ako niko ranije nista nije zakazao, pa makar to bio i neki trecerazredni dogadjaj, onda Zvezda moze u Arenu. A sada Zvezdu izbacuju iz svoje kuce gde se odavno zna raspored utakmica. To znaci da je Zvezda, a verujem da je tako i sa Partizanom poslednja rupa na svirali i da svi mogu da ih setaju kako hoce. Ako za Arenu vazi jedan princip onda bi to trebalo da vazi i za Pionir, pa ako teniseri bas tu hoce da igraju da vide prvo da li je Pionir slobodan pa samo ako jeste da se tu igra. A ne ovako, nema veze da li Zvezda igra odlucujucu utakmicu, oni su eto odlucili da bas hoce u Pionir, a ti Zvezdu idi u Vrsac gde nisi igrala godinama, gde igraci ne treniraju i nema veze ako zbog poraza u toj utakmici ne odes u Top 8. Katastrofa sta se radi!

nex

pre 9 godina

A zasto ne Nis!? Aman-zaman,zasto? Alo,Beogradjani,pogledajte malo i juzno od Bubanj Potoka. Srbija je dole. I uz Sumadije sam,da ne budem pogresno shvacen

Sasa

pre 9 godina

Ne moze da se igra u SPENSU zato sto ne zadovoljava uslove (nema semafor i jos neke razne stvari), a u Nisu ne moze jer je mnogo udaljen od aerodroma
(Rale, 17. februar 2016 12:34)

Da , Nis je daleko od Aerodroma. Aerodrom "Car Konstantin" je udaljen neverovatnih , nepremostivih 7 km od hale "Cair", inace do Vrsca mogu i peske, to je tu odmah iza coska.
Ne tropaj, k`o prozor na promaji, inace ima da ti posaljem Vucka na svecano otvaranje prvog narednog piva.

"Dijagnosticar", Nis

A.L.A.

pre 9 godina

Eto malo zabave za "navijace" Partizana, ovakve vesti hrane njihovu dusu. Ili to cine njihovi cinicni komentari. Napisao sam "navijace", zato sto ne stavljam u isti kos one koji vole Partizan i one koji mrze Zvezdu. Ljude koji navijaju za Partizan i koji vole svoj klub, kao i mi nas, postujem i iskreno im cestitam na svakom uspehu njihovog kluba. Pozdrav!

Delija von Brdo

pre 9 godina

Tesko da cemo dobiti jer je Zvezda i u Vrscu gost. Kao da se igra na neutralnom terenuani atmosfera nece biti kao u Beogradu. Ali sta je tu je

KG

pre 9 godina

Mogli smo da pobedimo u Turskoj, zasto ne bi u Vrscu. Naravno da je veliki problem jer Pionir je cudo, naravno da je verovatnije sada da stize 2 na Efes ali mozda i bude manji pritisak s obzirom na vaznost utakmice, idemo Zvezdoooo

DJOLE

pre 9 godina

A mozda bi bilo jos bolje da pomeriomo utakmicu u 13h ili ranije.Pa to je sve normalno igras u drugom gradu.Tako rade svi veliki klubovi salju 4000 ljudi sa pretplatnim kartama u drugi grad.A mozda od sada sve utakmice da igramo u gostima u inostranstvu mozda joz bolje...

Dover

pre 9 godina

Najbolje bi bilo u cairu al ocigledno da ovde nijee sport u prvom planu.Kao prvo zvezda igra kup u cairu,odigrace tri utakmice i onda mogu da ostanu u nisu odrade jos nekoliko treninga i spremni maksimaln docekaju efes ,ovako ce igrati kao u gostima...

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 9 godina

@Sasa

Pitaju ljudi, a i ja, za Novi Sad jer je pominjan kao opcija a hala je veća. Takođe je dolazak do Novog Sada mnogo lakši i brži zbog auto puta. Dok dođem samo do Pančeva iz Beograda, već sam mogao u Novom Sadu biti. Neko je tek sad u komentarima napisao da je zbog problema sa semaforima i nekim softverom, ali toga u tekstu nema.

JessePinkmanPFC

pre 9 godina

Zbog takvih kao ti smo tu gde jesmo.. Srbija je i van Beograda.
(Anri14, 17. februar 2016 12:23)

Zanimljivo, posto je i zvezda van Beograda. Glavni sponzori, IDEA (Zagreb), VOLI (Podgorica), Matijevic (Novi sad) i sns glasaci, uglavnom su van Beograda. Kosovo je jos uvek (bar na vremenskoj prognozi) nase, kao i sredstva koja su sa istog prosledjena zna se vec gde.
Mafija, partija, crvena zvezda.

fancy

pre 9 godina

malo karata je u prodaji, nema sanse da svi beogradjani sa sezonskim kartama dodju u vrsac...nadam se da nece biti prazna hala! mora se naci resenje tj pustati ljude ko me dodje sat vremena pre dolaska sa sezonskom!

Bane

pre 9 godina

(Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 17. februar 2016 12:41)

Da samo što dugo nije korišćen pun kapacitet pa bi spala dvorana na 6000 mesta. A ono što je u stvari i najbitnije hala nije baš održavana samim tim ne ispunjava kriterijume Evrolige.

Nebojsa

pre 9 godina

Ne znam da li bilo moguce u Nisu mislim da bi tamo bilo bolje nego u Vrscu a evo zasto ove nedelje Nis je domacin KRK ona ce verovatno igrati finale to znaci odigrace tri utakmice osetice parket,kosevi i atmosferu .
Ja njih ne bih ni vracao iz Nisa posle kupa ostavio ih da treniraju do utakmice sa Efesom .
Zasto je izabran VRSAC a ne NIS ???
Posto je svima poznato da je utakmica sa Efesom najvaznija u ovoj fazi EL i ona donosi mnogo ili cemo sa pobedom sigurno biti ucesnici top 8 , a porazom najverovatnije necemo igrati u top 8

Srbenda

pre 9 godina

A zasto ne moze u areni kad je fucal zavrsen pre par dana a utakmica je tek za devet dana.Nemojte mi reci da ne mogu da promene podlogu za to vreme.

goran

pre 9 godina

verovatno pola ljudi sa sezonskim kartama neće ni ići u Vršac, pa hala neće ni biti puna, ili će se u zadnjem trenutku prodavati karte, pa eto ekstra zarade. Sve oko ovoga meča je suludo. Del boy-a u upravu!

Nesa Nis

pre 9 godina

Glupost,ja sam radio blizu aerodroma...i od centra grada nema vise od pet kilometara..tako da taj razlog daljina aerodroma nema veze sa zivotom

Fmp-Cz,bolest neizleciva

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.

Jovaninho

pre 9 godina

Ja ne razumem kako bilo koji klub može biti ispred reprezentacije? Pa valjda je reprezentativni sport najvažniji, a i tenis nam je prethodnih godina doneo toliko radosti, sigurno mnogo više nego KK Zvezda.

Rade

pre 9 godina

Kada je moga Partizan da igra u Španiji skoro Sve utakmice i pritom osvojio Evropu,moči čete i vi.Pozdrav od Grobara.I toliko o Tome o A licenci,nikada.

Edin Edo Idrizović

pre 9 godina

Da Partizan mora da igra u Vrscu, konferencija Vujosevica bi trajala 3 sata.
(Heroes, 17. februar 2016 12:50)


Ne možete bez Duleta nikako. Ipak vam je uništio detinjstva i živote, razumem vas!

Anri14

pre 9 godina

Najvaznija utakmica sezone a mi igramo prakticno u gostima, stvarno neozbiljno.
(Ko to tamo peva, 17. februar 2016 12:03)

Zbog takvih kao ti smo tu gde jesmo.. Srbija je i van Beograda.

miki

pre 9 godina

Sto ne igraju u Zelezniku,pred svih 5 hiljada mestana? (Struja nesudjeni brejkdenser, 17. februar 2016 12:32) a zasto vi ne igrate ? prvo u svoje dvoriste pa onda kod komsija,komsinice iz humske(durantula35, 17. februar 2016 14:08)

Pa čovek ti lepo reče! To je ipak vaša hala, tu treba stalno da igrate! Pogodna je za pljuvanje, drmanje koševa, bacanje mokraće na protivničke trenere i mnogo toga!

Delija von Brdo

pre 9 godina

Tesko da cemo dobiti jer je Zvezda i u Vrscu gost. Kao da se igra na neutralnom terenuani atmosfera nece biti kao u Beogradu. Ali sta je tu je

PantersiZeleznik

pre 9 godina

Da Partizan mora da igra u Vrscu, konferencija Vujosevica bi trajala 3 sata.
(Heroes, 17. februar 2016 12:50)

Da Zvezda mora da igra u Vršcu, morali bi da je ožive :)

JessePinkmanPFC

pre 9 godina

Zbog takvih kao ti smo tu gde jesmo.. Srbija je i van Beograda.
(Anri14, 17. februar 2016 12:23)

Zanimljivo, posto je i zvezda van Beograda. Glavni sponzori, IDEA (Zagreb), VOLI (Podgorica), Matijevic (Novi sad) i sns glasaci, uglavnom su van Beograda. Kosovo je jos uvek (bar na vremenskoj prognozi) nase, kao i sredstva koja su sa istog prosledjena zna se vec gde.
Mafija, partija, crvena zvezda.

Staridz

pre 9 godina

Lepo lepo, i taj deo Srbije da vidi Sampione evrope i sveta, ne dolazi Zvezda svaki dan Vrsac ce biti pun Delija. Cisto da utvrdimo koja smo vecina u Srbiji.

Petar

pre 9 godina

Srbija - Kazahstan tenis bitniji je od Euroligaske utakmice u kosarci, sportu u kome smo 2. na svetu???
A jos najveci vic da je tenis 10 dana kasnije...

užas

pre 9 godina

Bruka i sramota kakav je odnos države prema Zvezdi! Nakon triple krune, plasmana u Top 16, borbe za četvrtfinale Zvezda se isteruje iz Beograda za ključnu utakmicu sezone a u uz ove godine dobija od države 3 puta manje nego partizan koji i ne igra Evropu! I još su grobari ti koji kukaju??

Kosta

pre 9 godina

Bice teško,ali mislim da smo mi priliku ispustili u Turskoj,u obe utakmice....mora se dobiti,Pao,Darusafaka,Cedevita tamo...ako bude tako sa skorom 7-7 imamo sanse jer smo protiv direktnih konkurenata ostvarili ubedljive pobede.

Rale

pre 9 godina

Ne moze da se igra u SPENSU zato sto ne zadovoljava uslove (nema semafor i jos neke razne stvari), a u Nisu ne moze jer je mnogo udaljen od aerodroma

dejan

pre 9 godina

Ovo nam je najbitnija i presudna utakmica i ogroman hendikep. Steta sto tenis nije mogao bilo gde drugde da se odigra... Lakse bi pobedili da opet igramo u gostima nego na neutralnom terenu.

durantula35

pre 9 godina

Sto ne igraju u Zelezniku,pred svih 5 hiljada mestana?
(Struja nesudjeni brejkdenser, 17. februar 2016 12:32)
a zasto vi ne igrate ? prvo u svoje dvoriste pa onda kod komsija,komsinice iz humske

StojanBL

pre 9 godina

Kao simpatizer Partizana, i kao navijac Zvezde, ja imam osjecaj da ce utakmica u Vrscu na kraju da ispadne na nesto dobro, imam nadanja u jos ludju atmosferu i da ovo jos vise pogura vas navijače, i da nas klub pobjedi zbog srpske kosarke iznad turske, i evrolige, i prodje dalje. Srecno svim Delijama iz Banjaluke od cika Stoleta

goran

pre 9 godina

verovatno pola ljudi sa sezonskim kartama neće ni ići u Vršac, pa hala neće ni biti puna, ili će se u zadnjem trenutku prodavati karte, pa eto ekstra zarade. Sve oko ovoga meča je suludo. Del boy-a u upravu!

DJ Ape

pre 9 godina

Koji cirkus... Pa je l' oni prave vimbldonski kompleks ili menjaju podlogu kad mora nedelju dana unapred da se postavlja?! Brate mili, da li je moguće da se najvažnija utakmica Zvezde u EL, verovatno ključna za Top 8, organizuje na tako amaterski način i da se igra u dvorani koju nijedan Zvezdin igrač nije video godinama (većina nikad)?!

Branko Tomić

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
(Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)
# Link komentara
Za partizan.

nex

pre 9 godina

A zasto ne Nis!? Aman-zaman,zasto? Alo,Beogradjani,pogledajte malo i juzno od Bubanj Potoka. Srbija je dole. I uz Sumadije sam,da ne budem pogresno shvacen

Sasa

pre 9 godina

Zanimljivo, posto je i zvezda van Beograda. Glavni sponzori, IDEA (Zagreb), VOLI (Podgorica), Matijevic (Novi sad) i sns glasaci, uglavnom su van Beograda. Kosovo je jos uvek (bar na vremenskoj prognozi) nase, kao i sredstva koja su sa istog prosledjena zna se vec gde.
Mafija, partija, crvena zvezda.
(JessePinkmanPFC, 17. februar 2016 12:52)

Čekaj, zar nije država Srbija ta koja uzima od srpskih penzionera i neograničeno sipa. Daj, odlučite se.

Nesa Nis

pre 9 godina

Glupost,ja sam radio blizu aerodroma...i od centra grada nema vise od pet kilometara..tako da taj razlog daljina aerodroma nema veze sa zivotom

Trollston

pre 9 godina

Davis kup je mogao da se igra u bilo kom gradu u Srbiji, jer nastupa reprezentacija. A Beogradski klub ne moze da igra svoj mec u Beogradu. Da me ne shvatite pogresno, Zvezda ima gomilu navijaca van Beograda, ima ih i u Vrscu, i sigurno ce hala biti skroz ispunjena i navijanje na nivou. Ali, sigurno je bilo logicnije da se Davis kup igra u NS ili Nisu...

kojadinjo

pre 9 godina

Ne mogu da verujem koliko bezdusnih likova koji pljuju Zvezdu i ladno podrzavaju Efes ???Prepostavlja se ciji su navijaci takozvane lazne institucije!I u Milenijumu ce mo pobediti Efes i idemo u Top 8!!!!

Nebojsa

pre 9 godina

Ne znam da li bilo moguce u Nisu mislim da bi tamo bilo bolje nego u Vrscu a evo zasto ove nedelje Nis je domacin KRK ona ce verovatno igrati finale to znaci odigrace tri utakmice osetice parket,kosevi i atmosferu .
Ja njih ne bih ni vracao iz Nisa posle kupa ostavio ih da treniraju do utakmice sa Efesom .
Zasto je izabran VRSAC a ne NIS ???
Posto je svima poznato da je utakmica sa Efesom najvaznija u ovoj fazi EL i ona donosi mnogo ili cemo sa pobedom sigurno biti ucesnici top 8 , a porazom najverovatnije necemo igrati u top 8

Zemunac

pre 9 godina

Smejurija čista! U Stejpls centru,u jednom danu su igrali Klipersi,Lejkersi i uveče hokejaši L.A. Kingsa. A ovde zbog treninga tenisera ne može da se igra košarka.Toliko o tome da smo košarkaška nacija.

Peca

pre 9 godina

Mozda i najbitnija utakmica, steta sto nece biti u pioniru.Mozda je i Nis bio dobra opcija, obzirom da igramo tu kup, pa bi se koliko toliko izvezbali na teren, a i svi znaju kakva je Niska publika.U svakom slucaju steta.

Slobodan

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
(Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)


Za Zvezdu smo navijali !
Dovidjenja i tebi, vreme je bilo da idete odakle ste dosli ...
Ne zaboravi da uzmes sendvic kod Tegija ...

DedaMiloje

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
(Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)

Nismo za Igokeu...aj zbogom i ne vraćaj se više.

Tool

pre 9 godina

Najbolje bi bilo da se igra u Bg-u tj. Pioniru. Medjutim, kad već ne može u Bg-u da se igra, hala Milenijum je najlogičnije rešenje. Jeste da hala nema veliki kapacitet, ali je ta hala najnovija košarkaška hala u Srbiji, izgradjena dok je Hemofarm bio na vrhuncu i drugi najbolji klub na teritoriji bivše SFRJ (iza Partizana naravno). Zaboravili ste koliko je Hemofarm bio jak klub. Inače za vas neupućene, Vršac je bliži Bg-u nego Novi Sad. Bg-Vršac oko 70 km, Bg-NS oko 90 kilometara.

Tex Willer

pre 9 godina

Šteta jeste ali smak sveta nije.Za savetnike koji pitaju što nije ovde ili onde pitanje : Da li Vi mislite da CZ ima nesposobnu upravu i da nisu razmotrili sve mogućnosti i odabrali u ovom trenutku najoptimalniju? Što se tenisa tiče i poklapanja termina : TSS je dogovorio "Pionir" još pre nekoliko meseci kada CZ to nije mogla učiniti jer nisu ni znali da će biti u TOP 16.Postavljanje podloge iziskuje neko vreme pogotovu što teren mora biti spreman bar 4 dana pre meča zbog treninga i privikavanja na istu.Gospoda iz BG bi sada iselila tenis u unutrašnjost jer "ko će sada da putuje iz BG u NS ili Vršac" da gleda utakmicu /komenrari nekih BG navijača/. Pa gospodo Arena bi bila poluprazna da je ne napune ljudi od "Horgoša do Dragaša". Sad Vi malo mrdnite donji deo ledja i pravac Vršac.Inače što se same utakmice tiče atmosfera će biti slična kao u Pioniru.Jedino što me plaši je nenaviknutost na koševe i samu dvoranu.Zato 2-3 dana treninga u "Milenijumu" pre utakmice i taj problem rešen.

sasa

pre 9 godina

Naporni ste sa komentarima, zasto nije u NS, zasto nije u Nisu, pa procitajte tekst i bice vam jasno. Uostalom, Vrsac je blizu BG, oko sat vremena voznje, hala je akusticna i ne sumnjam da cemo je ispuniti i ostvariti pobedu!

zvezdas

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38)
Navijali smo za Crvenu Zvezdu Telekom koja je ugasila Partizan NIS.Dovidjenja.

Pop

pre 9 godina

Ako Zvezda zeli da igra u Areni treba prvo da se vidi da li je Arena slobodna, pa ako niko ranije nista nije zakazao, pa makar to bio i neki trecerazredni dogadjaj, onda Zvezda moze u Arenu. A sada Zvezdu izbacuju iz svoje kuce gde se odavno zna raspored utakmica. To znaci da je Zvezda, a verujem da je tako i sa Partizanom poslednja rupa na svirali i da svi mogu da ih setaju kako hoce. Ako za Arenu vazi jedan princip onda bi to trebalo da vazi i za Pionir, pa ako teniseri bas tu hoce da igraju da vide prvo da li je Pionir slobodan pa samo ako jeste da se tu igra. A ne ovako, nema veze da li Zvezda igra odlucujucu utakmicu, oni su eto odlucili da bas hoce u Pionir, a ti Zvezdu idi u Vrsac gde nisi igrala godinama, gde igraci ne treniraju i nema veze ako zbog poraza u toj utakmici ne odes u Top 8. Katastrofa sta se radi!

DJOLE

pre 9 godina

A mozda bi bilo jos bolje da pomeriomo utakmicu u 13h ili ranije.Pa to je sve normalno igras u drugom gradu.Tako rade svi veliki klubovi salju 4000 ljudi sa pretplatnim kartama u drugi grad.A mozda od sada sve utakmice da igramo u gostima u inostranstvu mozda joz bolje...

Sasa

pre 9 godina

Ne moze da se igra u SPENSU zato sto ne zadovoljava uslove (nema semafor i jos neke razne stvari), a u Nisu ne moze jer je mnogo udaljen od aerodroma
(Rale, 17. februar 2016 12:34)

Da , Nis je daleko od Aerodroma. Aerodrom "Car Konstantin" je udaljen neverovatnih , nepremostivih 7 km od hale "Cair", inace do Vrsca mogu i peske, to je tu odmah iza coska.
Ne tropaj, k`o prozor na promaji, inace ima da ti posaljem Vucka na svecano otvaranje prvog narednog piva.

"Dijagnosticar", Nis

Srbenda

pre 9 godina

A zasto ne moze u areni kad je fucal zavrsen pre par dana a utakmica je tek za devet dana.Nemojte mi reci da ne mogu da promene podlogu za to vreme.

KK Igokea Zepter ICN Pivara MB Mobtel MTS NIS

pre 9 godina

@ Sto ne igraju u Zelezniku,pred svih 5 hiljada mestana?
Iz istog razloga zbog koga vi ne igrate u Laktasima, mala dvorana i ne ispunjava standarde Evrolige. Ali zato momci koji igraju u hali u Zelezniku imaju laksi trening sutra uvece u Nisu, spremaju se za polufinale sa sampionom Srbije i ucesnikom top 16 Evrolige ;)

fancy

pre 9 godina

malo karata je u prodaji, nema sanse da svi beogradjani sa sezonskim kartama dodju u vrsac...nadam se da nece biti prazna hala! mora se naci resenje tj pustati ljude ko me dodje sat vremena pre dolaska sa sezonskom!

A.L.A.

pre 9 godina

Eto malo zabave za "navijace" Partizana, ovakve vesti hrane njihovu dusu. Ili to cine njihovi cinicni komentari. Napisao sam "navijace", zato sto ne stavljam u isti kos one koji vole Partizan i one koji mrze Zvezdu. Ljude koji navijaju za Partizan i koji vole svoj klub, kao i mi nas, postujem i iskreno im cestitam na svakom uspehu njihovog kluba. Pozdrav!

realno

pre 9 godina

Samo jedno pitanje za navijace koji obozavaju Zvezdu,za koga ste navijali 4 godine dok je ova Zvezda bila u fazi mirovanja? Hvala i dovidjenje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fmp-Cz,bolest neizleciva, 17. februar 2016 12:38) A sta ces ti na vestima o Zvezdi?idi prati borbu za opstanak.Dovidjenja tebi

bRAJKO

pre 9 godina

Zvzdu da su stavili da igra i odje u Podgoricu, ili Niksic, ili Bar imali bi najvecu mogucu podrsku... Delija ima svudje... ali Pionir je nas Hram dje se protivnicima tresu noge, a nasi igraci znaju svaki milimetar terena i koseva.... velika steta zbog ovoga.... ajde da nam nije bitno, a ovako ....

Pedja

pre 9 godina

Ima toliko mesta gde moze tenis da se igra u Beogradu, ali oni moraju bas u Pionir. Takodje i u drugim gradovima bi voleli da gledaju nase tenisere koji su vec i igrali tako. Pritom Zvezda igra protiv Efesa nedelju dana pre toga, ali ne znam koiiko njima treba dana da postave podlogu. Ovako, umesto da se omoguci svim nasim klubovima koji igraju neko evropsko takmicenje da sto bolje iskoriste domaci teren, igras kao na neutralnom terenu.

Dover

pre 9 godina

Najbolje bi bilo u cairu al ocigledno da ovde nijee sport u prvom planu.Kao prvo zvezda igra kup u cairu,odigrace tri utakmice i onda mogu da ostanu u nisu odrade jos nekoliko treninga i spremni maksimaln docekaju efes ,ovako ce igrati kao u gostima...

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 9 godina

@Sasa

Pitaju ljudi, a i ja, za Novi Sad jer je pominjan kao opcija a hala je veća. Takođe je dolazak do Novog Sada mnogo lakši i brži zbog auto puta. Dok dođem samo do Pančeva iz Beograda, već sam mogao u Novom Sadu biti. Neko je tek sad u komentarima napisao da je zbog problema sa semaforima i nekim softverom, ali toga u tekstu nema.

ШУМАДИНАЦ

pre 9 godina

Ne moze da se igra u SPENSU zato sto ne zadovoljava uslove (nema semafor i jos neke razne stvari), a u Nisu ne moze jer je mnogo udaljen od aerodroma
(Rale, 17. februar 2016 12:34)

Ja koliko znam, Niš je udaljen svega nekoliko kilometra od aeorodroma

cirkus

pre 9 godina

Logičnije je da se tenis igra u nekom drugom gradu, bolja podrška i poseta bi bile,a da beogradski klub ne može da igra u Beogradu je idiotizam.

slatkorecivi

pre 9 godina

Vidim da se ovde izrazava sumnja u vrsacku privrzenost crveno-belim bojama. Evo, kao Vrscanin, javno obecavam da cu svoje grlo ostaviti na tribinama hale Millennium, a nadam se da cu uspeti doci do karte. Halu mogu napuniti vlasnici sezonske karte, ko odustane, imace valjanu zamenu.

NAPRED ZVEZDA do top8

zzbz

pre 9 godina

Zvezda je ove sezone porazena dva puta u Pioniru, i oba puta od prenapaljenog Fenerbahcea, ruku na srce i imaju fenomenalan tim, preskup, vodjen Obradovicem sa klupe najbolji trenerom Evrope do 2005. godine. Zvezdi Pionir znaci mnogo, ta dvorana predvodjena ludim navijacima ima "moc" da "doda" 20-30% adrenalina i mogucnosti igracima od stvarnog. Najvaznija utakmica za prolaz igra se van nje. Igra se u Vrscu, u toj dvorani samo je Simonovic igrao, od celog Zvezdinog rostera. Bojim se da nam ova odluka TSS da se sa Kazahstanom igra u Pioniru ne dodje glave, ako se zna da pobedu u tom duelu ne bi trebalo da dovodimo u pitanje, bez obzira gde se igralo.

KG

pre 9 godina

Mogli smo da pobedimo u Turskoj, zasto ne bi u Vrscu. Naravno da je veliki problem jer Pionir je cudo, naravno da je verovatnije sada da stize 2 na Efes ali mozda i bude manji pritisak s obzirom na vaznost utakmice, idemo Zvezdoooo

Tool

pre 9 godina

Hala RANKA ZERAVICA,TJ HALA SPORTOVA isto pravi paklenu atmosferu.
(zlotvor, 17. februar 2016 12:11)

Tog dana se u Hali Sportova na Novom Beogradu održava koncert Hladnog Piva. Kupio sam kartu za koncert. :-)

banja luka rs

pre 9 godina

Ljudi nije poenta imati aerodrom vec je bitna povezanost aerodroma sa gradovima evrope. Linije su bitne. Ima I nl aerodrom ali samo liniju za bg!

bane

pre 9 godina

(b, 17. februar 2016 14:27)

Sramota druže je to što taj objekat se rasprada ali tebe to izgleda manje briga nego si zapeo za semafor. Skoro niko ni ne plaća iznajmljivanje iste struju niko ne plaća. Dobro je da to još koliko toliko funkcioniše koliko se jadno odnose prema tome.

Bane

pre 9 godina

(Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 17. februar 2016 12:41)

Da samo što dugo nije korišćen pun kapacitet pa bi spala dvorana na 6000 mesta. A ono što je u stvari i najbitnije hala nije baš održavana samim tim ne ispunjava kriterijume Evrolige.