Tenis 94

Sreda, 11.11.2015.

13:03

Federer omiljeni među kolegama i navijačima

Rodžer Federer 11. put u karijeri i petui put u nizu dobio je nagradu za fer-plej na ATP turu, tzv. Stefan Edberg Sportsmanship Award.

Federer omiljeni meðu kolegama i navijaèima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Stevo

pre 8 godina

Hahaha dajte mu i Nobela, nemam nista protiv. Novak je i ove godine u glavnoj ulozi ostali su epizodisti, ukljucujuci i tata Rodju.

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Sama činjenica da neko osvaja ovu nagradu 11 puta umnogome govori o takvoj nagradi.
Radi potoune istine treba znati da ATP predlaže kandidate uz sponzorstvo poznatog šampanjca a glasaju igrači. Mislim na prvu nagradu, Stefan Edberg fer plej nagradu.
Roger je osvojio i nagradu za najpopularnijeg igrača gre glasaju fanovi.
Osvojio je 65p svih glasova.
Drugi je Nadal, treći Novak.

različita gledanja

pre 8 godina

Kad su ova priznanja nebitna, zašto onda Novakovi navijači troše vrijeme u ispisivanju negativnih komentara.Iz onoga što su napisali vidi se da ih boli što njihov ljubimac, iako je 1.na ATP listi i kojem je ova goodina najuspješnija u karijeri,nije omiljen ni publici ,ni kolegama sa Tura-a .Treba da stave prst na čelo i zapitaju se zašto je to tako.Neka samo opravdanje ne nalaze u tome da teniserima nije omiljen jer ih pobjeđuje,jer to ne pije vode pošto Federer u svojoj karijeri imao i ima sa većinom tenisera pozitivan skor,pa im to već 11 godina nije bila prepreka da mu dodjelju priznanje za najkorektnijeg.Mnogi Novakovi navijači su skloni tvrdnji da publici nije omiljen jer je Srbin takođe nije relevantan argument,jer mnogi drugi sportisti srpske nacionalnosti su proglašavani najboljim u svijetu i bili su kapiteni nekih od najvećih svjetskih klubova.Novak jeste vrhunski teniser ,ali u svijetu ga ne smatraju božanstvom ,što je slučaj u Srbiji.

Talični Tom

pre 8 godina

Ovo je samo pokazatelj koliko je ovaj svet licemeran i zloban.Pa nikada niko nije napravio toliko fer plej poteza u karijeri kao Novak.Da ne pričamo o odnosu sa skupljačima lopti i ostalom osoblju koje opslužuje turnire.O tome što priznaje njemu dosuđene poene u korist protivnika i aplaudira protivnicima za neki dobar potez, što gotovo niko ne radi.O donatorskom i humanitarnom radu da i ne govorimo.O tome koliki je šoumen i koliko ume da zabavi publiku.I sada ispada da sve navedeno,plus to što već dugo dominira kao igrača broj jedan nije dovoljno da bar jednom bude izabran za najomiljenijeg igrača na svetu i od strane kolega i od strane publike.Zaista velika sramota za ceo teniski svet.

sweswe

pre 8 godina

TREBA DALJE DA SE PRICA O TOME KAKAV JE RODZER IGRAC I COVEK.
(RF, 11. novembar 2015 14:14)

75% GS i mastersa na kojima je ucestvovao uzeo za sebe, 25 % istih ostavio kolegama sa tura, pa i nije nesto ferplej, i kako ce biti omiljen kod kolega? Nole im malo ide na zivce mislim ja, a....

dragan

pre 8 godina

Necu nista reci protiv Federera ali cu max uzivati u trenucima dok Novak bude topio prednost i na kraju ga ostavi iza sebe.Antipatican mi je i tacka.Vise cenim Nadala i Mareja.Od kada su se Novak i Rafa pojavili dokazali su da su bolji od njega.A sigurno je fer plej kada je pobegao Novaku sa megdana u Londonu.Ali ne moze da bezi vecito,Novak ce ga daleko ostaviti iza sebe u broju pobeda a Rafu nece stici nikada.

pusa susjed pozz

pre 8 godina

Ovih 65% bole, a? Klasa je večna!
(MP, 11. novembar 2015 14:44)

Bole? Pa dok je nama trofeja Srbina sa Vimbldona i... da ne nabrajam, nema mesta, ne bi nas bolelo ni 100%!
Novakova klasa je večna + pehari, Federerova klasa je večna + tacne i džemperi. A da! Tu su i utešne nagrade publike. Ali dobro, ako vas to da utešiti, ok, samo nastavite...

Patetično

pre 8 godina

E a najjači su mi ovi Hrvati ovde koji se frenetično raduju Federerovoj nekakvoj utešnoj nagradi. Tuđe perje, komšije, tuđe perje....

cc

pre 8 godina

Nebitne nagrade. Najbitnije su ATP Player of the year, i ITF World champion of the year. Novak naravno! Nastavite da plačete hr federeraši...

---

pre 8 godina

Hmmm... čudno! Strani tv komentatori ne propušaju i često istaknu da je Novakov fair-play toliko poznat, a ovde ga nema ni u konkurenciji. Čudna kontradikcija!?! Makar za one koji ne znaju pozadinu moći izvesne sportske marke. Oni naivni misle da nije moguće uticati na mišljenje ljudi, i oblikovanje javnog mjenja.

Lyon Boy

pre 8 godina

Kad krenu ove nagrade za zivotno delo,fer plej,najlepsi,najsladji...to znaci da vise nema onih,za koje se u stvari i igra.A to traje vec dugo,mnogo dugo.

odlično

pre 8 godina

@plači mala plači,odličan prijedlog da ih Rodžer stavi pored trofeja Wimbldona i USO-a.Ukupno je na ova dva GS osvojio 12 titula ,što do sada nikom nije pošlo za rukom.Vjereovatno ćemo čekati dugo da neko dostigne p njegov rekord i u 5 uzastopnih godina osvoji po 5 GS na Wimbldonu i USO-u.

odlično

pre 8 godina

@plači mala plači,odličan prijedlog da ih Rodžer stavi pored trofeja Wimbldona i USO-a.Ukupno je na ova dva GS osvojio 12 titula ,što do sada nikom nije pošlo za rukom.Vjereovatno ćemo čekati dugo da neko dostigne p njegov rekord i u 5 uzastopnih godina osvoji po 5 GS na Wimbldonu i USO-u.

danix

pre 8 godina

ATP je proglasio Novaka za najboljeg igraca u 2015 god i to je njegova cetvrta nagrada u dosadasnjoj karijeri,braca Brajan su proglasena za najbolji duble ove godine,a Fedex je ponovo dobio utjesnu nagradu,tek toliko da se i njemu da neki znacaj,jer,stvarno ne znam koji je smisao nagrade za fer-plej i kao najveci ljubimac publike.
Koji su to Fedexovi fer-plej potezi ove i svih ranijih godina?
Je li mu,mozda,bio fer potez kad je,u Londonu prosle godine,napustio finale zavrsnog Mastersa da se Novaku ne bi ubiljezila pobjeda,a za tri dana je igrao Davis cup?Umjesto kazne,on dobija nagradu.Stvarno.

pzzt

pre 8 godina

@Ardbeg Pa sta mislis, da je sa 25 i 31-32 godine isto osvajati GS? Agassi, Sampras i svi ostali su takodje samo jedan osvojili posle svoje 30 i igrali 2-3 finala, pogledaj Federera, sa 34 igra 2 GS finala i u tome je njegova velicina. Pogledaj Safina, Rodika, Davidenka.... svi sa 30 godina otisli a Roger u 35. drugi na listi.

Anonimna

pre 8 godina

sta je zajednicko Novaku, Fereru, Nishikoriju, Cilicu, Simonu, Sepiju npr ... ili nekadasnjem Davidenku, Ljubicicu ... pa totalno su marketing neisplativi igraci ... morate shvatit da Nike jedva ceka da se zavrsi dominacija Djokovica i da Kyrgios, Kokinakis, Coric i Dimitrov preuzmu primat u tenisu ...

to je jedna strana, druga je sto potice iz istocne Evrope, dominira u aristokratskom sportu, to se navijacima Zapadne Evrope, Amerike bas i ne svidja ...



Prvo gde nisi upravu je Nishikori ,on je 5 najplačeniji teniser(znači više od Stena, Berdiha...iako nema njihovih uspeha) zato što je vrlo atraktivan za Azijske sponzore. Kyrgios uopšte nije nešto popularan a posle svega što se dogodilo ove godine postaje omražen. Dimitrov neče nikad vladati tenisu i recimo Ana Ivanović je plaćenija od njega. Čorićeva igra je ružnija od Murrayeve i Ferrerove skupa tako da ne zanm šta je toliko marketinški atraktivno oko njega, on je ove i prošle godine dobio bolje ugovore zato što je od ove Zverev/Rublev/Coric prvi uspeo nešto da napravi što je logično jer u veoma mladim godinama se defanzivci mogu bolje nositi sa starijim i iskusnijim kolegama.

Što se tiče marketinga u budučnosti tu vidim kao glavnog "Nemca" Sašu Zvereva(možda i Thiema) in nekog od ovih amerikanaca(ipak znamo gde ima najvišje para) što sad uzimajo juniorske slemove.

Semjuel

pre 8 godina

Ne pije vam vodu vise to sto pominjete Fedovu konkurenciju. Pogledajte Novakovu ove godine i zapitajte se malo...Svi koji su pratili tenis pre 2011 znaju kako je Fed igrao i koji je to teror bio. Kao i Nadal 2010 a i pre. A vi uopste nemate ni pravo da komentarisete nesto sto niste gledali. Novak im ni blizu nije niti ce biti!

on

pre 8 godina

a sponzor nagrade Stefan Edberg njegov trener...kakav cirkus i sprdnja od nagrade...sta sve nece da investiraju u negovanje mita o njegovom liku i delu!

budva

pre 8 godina

Najkorektniji! U zdravlje i glasačima i izglasanom.
Sve to govori o objektivnosti, koju potvrđuje ćutanje izglasanog na korektno navijanje na US koje je ličilo da će svaki čas eskalirati u neposredan fizički napad na protivnika, kao i tokom sezone, nešto ranije, izgovorene reči u meču koji je izgubio ''Trebamo klovna za ovaj cirkus.''
Živimo u svetu koji teži ljudskim kvalitetima, to je očito, Crno je belo, a belo je crno, tako mi se može.

Duci Lajović

pre 8 godina

Ova nagrada za fer-plej je izgubila kredibilitet, postala je sprdnja. Glasanje na žalost nije tajno. Svaki teniser se potpiše na karticu sa zaokruženim kandidatom. Pitajte Berdiha šta mu se desilo kada jedne godine nije glasao za Federera. On je jedini koji je javno progovorio o tome, ostali ćute jer su malo pametniji. Ćutim i ja. Bravo Tomaš! Zato te neki i mrze na turu.

kosmajac

pre 8 godina

covek koji hoce da pukne kad ga novak pobedjuje na gs. koliko je bio utucen na uso. spremaj dzemper rodjo ide london, a 2018 spremaj se za bolnicu kad nole bude imao 18gs, on to nece moci da prezivi

razlozi

pre 8 godina

Rodžer je upravo omiljen publici i cijenjen među teniserima, jer se ponaša sasvim suprotno od Đokovića.On se nikad ne petlja u posao sudija i nikad prije njih ne dodjeljuje "poene"rivalu, jer iz dugogodišnjeg iskustva zna da pripadaju dotičnom.On ne "aplaudira" rivalu na potezu ,ali se i ne smije cinički na lijpe poteze istih,što čini Đoković. On ne dijeli komplimente u kojima sebe potcjenjuje ,a rivala " precjenjuje",što je stalna praksa Đokovićeva, koju vjerovatno mnogi teniseri doživljavaju neiskrenom.On ne urliče prilikom pobjeda ,ne udara se u grudi , ne cijepa majice , poput Đokovića ,odnosno ne psuje ,svađa se sa svim i svakim od svog tima ,skupljača loptica ,gledalaca.Svi gledamo teniske turnire i vidimo da 80-90 % gledalaca navija za Federera.Ne može nikakv marketing natjerati gledaoce da za nekog navijaju.Kompanija koja je zastupala Rodžera ,već tri godine zastupa Novaka ,međutim nema nekih vidnih pomaka u Novakovu korist.
Novak se do sada na sve moguće načina,među kojima ubrajam i njegove "zabavljačke " uratke pokušavao dodvoriti publici,međutim sve je to bilo providno i zato nije imao uspjeha kod nje.I još nešto,ne cijeni se umjetnički dojam samo u umjetničkom klizanju ,već u gotovo svim sportovima.Svako voli lijep fudbal,rukomet ,košarku ,odbojku ,lijepu atletiku,gimnastiku, lijep stil kojim plivači plovaju ,a skijaši skijaju.Tako je naravno i sa tenisom ,a sinonim za lijep tenis je neprikosnoveni Rodžer Federer.

Dragana

pre 8 godina

Toliko o teorijama da je uobražen,65% glasova samo za njega,35% glasova za sve ostale.Pravi je sportista,to publika prepoznaje,ne možete prevariti toliki procenat ljudi.Jednostavno je najpopularniji zbog sportskih i ljudskih kvaliteta.Tome ide u prilog i što ga jedanaesti put kolege proglašavaju za najfer igrača.Oni igraju protiv njega i znaju šta je to ferplej a i poznaju ga i lično ili se susreću s njim na turnirima.

Svete

pre 8 godina

Britva

Mesas babe i zabe, CRonaldo se bavi potpuno drugacijim sportom i igra u takvom klubu koji mu omogucava razne pogodnosti, ali to je vec druga prica i da CRonaldo dobija manje od sponzora od Novaka Djokovica recimo. Prikradeni napad takodje govori o necemu NEkorektnom, tenisko nepisano pravilo je da NEsmes da se pomeras dok igrac servira, potpuno bi druga stvar bila da on odmah udje 4m u teren i da tu saceka servis, ali on radi nesto potpuno drugo.
Federerova harizma je na nivou hepo kockice, ako ti to ne vidis ja tu ne mogu da ti pomognem ! Poredis po tom pitanju Valentina Rosija i Federera, pa ti si stvarno debelo pobrkao lončiće...

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

(Aron, 11. novembar 2015 13:09) # Link komentara
одг: Па не бих се баш сложио да Новак није формирана личност, мислим да је он фин, лепо васпитан момак, али ми изгледа му је помало криво што га не воле у оној мери у којој остварује резултате... Мислим да је његов проблем то што нема дистанцу од публике, некако је код њега све превише транспарентно, и ту се губи она магија да он није баш обичан човек. Увек су нам интересантни они који имају неке тајновитости око себе, а баш је то случај са Федерером , он никад није близак са публиком, никад није потпуно отворен, и никада се о њему баш све не зна...то се види у томе што његова популарност не опада са опадањем добрих резултата, он када изађе на терен изгледа као да заслужује сву пажњу, и као да је тога свестан и сматра да му то припада, и у исто време га није ни толико брига за то... Новак је можда понекад и превише труда улагао да се некоме свиди, што му је одузело ту ауру мистериозности и недоступности...

Ardbeg

pre 8 godina

@Ma daaaj Njemu to dodjeljuje publika, publika glasa za omiljenog igraca a Federer je ne samo najpopularniji teniser vec i jedan od najpopularnijih sportista. Osvojiti od 2004 - 2010 16 GS titula je samo za divljenje i postovanje. Najveci medju najvecima.
(pzzt, 11. novembar 2015 15:58)

Lepo receno! Do 2010, dok Novak nije stasao u ozbiljnog igraca, osvojio je 16 titula. Od tada 2 GS titule. Mislim da to najvise govori u prilog da je Novak najbolji teniser u istoriji.Dok je igrao protiv Nalbandiana, Safina, Rodika i ostalih likova koji sad ne bi bili ni u TOP20 on je osvajao titule.

brittva

pre 8 godina

(Svete, 11. novembar 2015 14:48)

Sneak ne znaci podli, nego lukavi, prikradeni... Ocigledno ne znas ni sta znaci harizma, nadji definiciju. Sto se sponzora tice, i C.Ronaldo ih ima, pa je omrazen gdje god se pojavi. Ko ne postuje Federera, ne zna sta je sport uopste.

Llewelyn

pre 8 godina

Naravno da Novak nije dobio. Kakav je to fair play kad ne das nikone drugom da osvoji bilo koji ozbiljniji turnir.
A Federer je pokazao kakav je (ne)covek kad je komentarisao Novakov ritern na US Openu 2011. Od tada je za mene NULA!

nijejajasam

pre 8 godina

@Iznenaden sam

Sused, mukice mala, dobro te krenuo uvod sa "coveka", ali izdase te hrvatizmi i ijekavica "vjerovat", "mrzit" itd.

Federer je omiljen zahvaljujuci sponzorima koji i finansiraju takva "glasanja", nesto slicno legendarnoj sceni u Kamiondzijama kad Jare kaze direktoru: "Nama rekli da smo glasali i da ste vi izabrani" :D
https://youtu.be/NMrTvn-WeKc?t=35

Zivio ti meni, i ne jedi se mnogo, otici ce ti zdravlje u sledece tri, cetiri godine Novakove istorije...

Pozdrav

VUK

pre 8 godina

osim u umetničkom klizanju ni u jednom drugom sportu nema bodova ni nagrada za umetnički dojam.Pehari su sada u Novakovim rukama.. a Federer može onaj prst kojim je pretio da stavi u d...ovima koji ga biraju..

neko

pre 8 godina

Jedno je sigurno kada se Rodzer povuce bice prazna mesto u tenisu jer nigde ni blizu necemu kao sto je on..To isto vazi za Nadala i Novaka koji su takodje bitni stubovi u tenisu bez kojeg ni mi sami ne bi pratili tenis uopste da se oni nisu pojavili na tenisku scenu i digli ovaj sport na velike visine..

Svete

pre 8 godina

Dragan
Pa sta je rodjo, nema mladjih igraca ili nema mladjih igraca sa ozbiljnijim rezultatom, to nisu iste stvari ?? Naravno da ima mladih igraca i to vise nego ranije, posto je tenis popularniji i finansijski isplativiji nego ikada ranije ali oni ne mogu da dodju do izrazaja zbog jace danasnje konkurencije i zbog cinjenice da zbog treninga, ishrane, medicine i ostalih stvari igraci duze igraju na visokom nivou, i koliko god to zvucalo cudno ta jaca konkurencija ce omoguciti Novaku da porusi sve bitnije rekorde !!
Mozes li da zamislis klinca 98.godiste da danas osvoji Wimbledon ili RG kao sto su to radili Chang, Becker i Wilander ?? Malo teze....

pzzt

pre 8 godina

@Ma daaaj Njemu to dodjeljuje publika, publika glasa za omiljenog igraca a Federer je ne samo najpopularniji teniser vec i jedan od najpopularnijih sportista. Osvojiti od 2004 - 2010 16 GS titula je samo za divljenje i postovanje. Najveci medju najvecima.

Ma daaj...

pre 8 godina

Osim divljenja njegovoj igri i njegovim sportskim dostignućima jedina reakcija u vezi svega ostalog vezanog za Federera, barem što se mene tiče je ravnodušnost.Ne znam po čemu je još interesantan, neprestano isti izraz lica, uglavnom smrtno ozbiljan, nikakve emocije, ni radost, tuga, bijes, ništa, potpuno ravna linija.Čak ni taj fair play, gdje se ispoljava nisam baš siguran,ali ajde...U suštini je najbitnije da je dobar igrač i za to mu dajte neku nagradu, a ovo - omiljen kod suigrača, publike, ovih onih...Čime se to uopšte mjeri i po čemu je on više fair play igrač od, evo recimo Davida Ferera?!

Kipo

pre 8 godina

Čisto da dobije neku titulu na ceremoniji. Šalim se malo ali ova titula je stvarno besmislena jer ne pokazuje koliko je igrač fer plej već njegovu popularnost..

llopez

pre 8 godina

sta je zajednicko Novaku, Fereru, Nishikoriju, Cilicu, Simonu, Sepiju npr ... ili nekadasnjem Davidenku, Ljubicicu ... pa totalno su marketing neisplativi igraci ... morate shvatit da Nike jedva ceka da se zavrsi dominacija Djokovica i da Kyrgios, Kokinakis, Coric i Dimitrov preuzmu primat u tenisu ...

to je jedna strana, druga je sto potice iz istocne Evrope, dominira u aristokratskom sportu, to se navijacima Zapadne Evrope, Amerike bas i ne svidja ...

Svete

pre 8 godina

Britva

Valentino Rosi je popularan najvise zbog svoje ogromne harizme, Federer je harizmatican koliko i flasa kisele vode, tu uglavnom njegovi ogromni sponzorski ugovori zavrsavaju posao oko tih izbora, a i Berdih je nekada davno govorio kako to funkcionise, nije bio nesto odusevljen.
Da li ti mislis da je normalno da igrac koji izvodi udarac, koji su njegovi navijaci nazvali podli Rozeov napad, dobije nagradu za ferplej igraca godine ? To je jedan od vecih apsurda u svetu sporta, ali nema veze mora i on malo da bude u centru paznje, zamisli neko mu placa oko 50 miliona dolara godisnje za sponzorske ugovore a trofeje uzima neki drugi igrac ! Ne ide, slozices se samnom ?
Cestitamo Rodji na osvojenim nagradama i neka raspodela dogodine bude identicna i svi ce biti zadovoljni...

Niklas

pre 8 godina

Njegov tenis je umetnost, svako ko se bavi tenisom sanja da igra kao on, ponasanje uvek korektno i gospodsko. Mozda covek koji je najblizi idealu savrsenog sportiste.

Nebojša

pre 8 godina

Bravo za Fedju jedino mi nisu jasni kriterijumi eto neću spominjati Novaka ali ne vidim u čemu je to Federer više fer plej od recimo Wavrinke ili Delpotra stvarno ne vidim jedino što je popularniji što opet nije mala i beznačajna stvar tako da ovo više dodje kao nagrada za popularnost.

SKANDAL

pre 8 godina

OVO JE OCIGLEDNO GLASAO NAJK I DRUGE LOVATORSKE KOMPANIJE PA COVEK NE ZNA NI DA SE NASMEJE A DA NE ULOZI NAPOR. UZAS. PA KAKO JE MOGUCE OVO IMAM RODJAKA U SVICI I ON KAZE DA GA TAMO NIKO NE VOLI.. DA JE NULA OD COVEKA A OVDE PROGLASEN ZA FER PLEJ. HAHAAH PA KAD JE POKLONIO POEN PROTIVNIKU ILI NESTO SLICNO NIKAD TO RADI UPRAVO NOVAK. ZAPAD STA CES SVE SE GLEDA KROZ PARE

Dragon

pre 8 godina

Hajde da se postavimo u neutralnu poziciju, objektivnu...tu se "brkaju loncici". Novak je ubedljivo ispred svih u konkurenciji "fer-plej", tu nema sumnje, toliko da i preteruje nekada... Isto tako je jasno da je Rodzer dobio glasove na osnovu svog imena, svojih navijaca...i ko zna cime su se sve vodili pri glasanju! Opet kazem, objektivno, ne znam cime je on ubedio publiku, kojim gestom...veliki teniser, svakako, ali...

anica

pre 8 godina

Da, Federera najviše cene. I to su činjenice. Đoković je vrhunski sportista ali nema tu harizmu ko što ima Federer. Đoković je nekako suviše razmažen i želi pošto poto da bude u centru pažnje. Takođe dosta je naprasit i veliki je narcis. Čini mi se da još uvek nije formiran kao ličnost. Mislim da je tu glavnu ulogu u njegovom vaspitanju bila na njegovom ocu koji je dosta loš čovek za razliku od njegove majke koja je sasvim normalna.
(Aron, 11. novembar 2015 13:09)

Da prevedemo dragi moji;

Da, Djokovica ne cene, ali su poceli, nema tu harizmu kao Federer bogami nije se prodao za pare, ostao je svoj a ta harizma se ne ceni u svetu u kom on dominira godinama, ima celicnu volju a njegovu razmazenost smo mogli da vidimo u finalu Us opena, strasno zaista kako je poklekao kad je najbitnije, zato Nole jos mora da radi da bi se formirao kao licnost, mnogo je nezreo, glavnu ulogu u njegovom ponasanju imaju roditelji koji su ga vaspitali a tvoje vaspitanje smo uvideli u tvom komentaru. Ne kaze Andrija za dzabe;
O moj tuzni homosapiensu, sto si se uspravljao, sto nisi majmun ostao, za tebe je grana a ne kancelarija, banana a ne kompjuter.

Polki

pre 8 godina

Ma da. Nebitna je kada je Nolo nije osvojio..A za najfer igraca glasaju kolege i samo oni znaju sta se desava na terenu tako da smanjite dozivljaj. Jedan je pravi GOAT!!!

Iznenaden sam

pre 8 godina

Kako to??Ja sam mislio da je on nula od coveka naspram naseg Noleta,pun sujete,zavisti i iskompleksiranosti,da je Nole taj koga svi vole.Izgleda da je ipak bolje vjerovat igracima koji sa njim zive na turu i znaju kakav je on nego teniskim "strucnjacima" od 2011. koji nemaju pametnijeg posla nego mrzit legendu.

Svete

pre 8 godina

Britva

Valentino Rosi je popularan najvise zbog svoje ogromne harizme, Federer je harizmatican koliko i flasa kisele vode, tu uglavnom njegovi ogromni sponzorski ugovori zavrsavaju posao oko tih izbora, a i Berdih je nekada davno govorio kako to funkcionise, nije bio nesto odusevljen.
Da li ti mislis da je normalno da igrac koji izvodi udarac, koji su njegovi navijaci nazvali podli Rozeov napad, dobije nagradu za ferplej igraca godine ? To je jedan od vecih apsurda u svetu sporta, ali nema veze mora i on malo da bude u centru paznje, zamisli neko mu placa oko 50 miliona dolara godisnje za sponzorske ugovore a trofeje uzima neki drugi igrac ! Ne ide, slozices se samnom ?
Cestitamo Rodji na osvojenim nagradama i neka raspodela dogodine bude identicna i svi ce biti zadovoljni...

Dule

pre 8 godina

Publika bira 13. put ne Federera već najlepši tenis..i to nikako da drugi shvate.Šamaranje loptice duž osnovne linije je žešće smaranje za oči. .još dvoručni bekhend. ..zzz zzz..

Aron

pre 8 godina

Da, Federera najviše cene. I to su činjenice. Đoković je vrhunski sportista ali nema tu harizmu ko što ima Federer. Đoković je nekako suviše razmažen i želi pošto poto da bude u centru pažnje. Takođe dosta je naprasit i veliki je narcis. Čini mi se da još uvek nije formiran kao ličnost. Mislim da je tu glavnu ulogu u njegovom vaspitanju bila na njegovom ocu koji je dosta loš čovek za razliku od njegove majke koja je sasvim normalna.

Dragan

pre 8 godina

Nema ozbiljnog igraca ispod 26 godina.Tuga i zalost ce da nastupi kada ovi odu.U istoriji tenisa se mislim nikada nije desilo da ovoliko dugo nemamo nekog tenisera mladjeg od 20 godina koji ima iole znacajan rezultat.

Iwan

pre 8 godina

Ne znam koji je kriterijum za fer plej,pa federer ce pre da crkne nego da ti prepusti poen kada je diskutabilan,na liniji ili slicno,a djokovic ne sto je nas pa dace poen bilo to finale grend slema ili prvo kolo turnira

only fools and horses

pre 8 godina

Lepo, ali ovo nije glasanje za fer plej, već glasanje za najpopularnijeg tenisera. I marketinški najispraćenijeg. Ne nije mi krivo što Novak nije dobio nagradu, nisam nnjegov bolesni fan, nego je glupo. 11 godina redom priznanje dobija igrač koji sigurno nije poznat kao posebno korektan i fer igrač. A da je najpopularniji, jeste, to nije sporno. I da je najtrofejniji isto nije sporno. A nije sporno i da već dugo nije najbolji, nije sporno ni da je slabiji u međusobnim mečevima sa Nadalom, izjednačen (uz ono sramno džemperče prošle godine) sa Novakom, i jedva nešto malo bolji od Murray-a u međusobnim okršajima.

brittva

pre 8 godina

Naravno da je omiljen, jedan od najvecih sportista svih vremena, simbol tenisa. Ne mozes publiku da prevaris, nesto kao Valentino Rosi u Moto Gp

optimus prime

pre 8 godina

Ne ulazim u odluke da ovaj naduvenko Federer dobije nagradu, ali da u konkurenciji bude Kevin Anderson a ne recimo Novak ili Vavrinka, e to je potpuno neshvatljivo.

optimus prime

pre 8 godina

Ne ulazim u odluke da ovaj naduvenko Federer dobije nagradu, ali da u konkurenciji bude Kevin Anderson a ne recimo Novak ili Vavrinka, e to je potpuno neshvatljivo.

only fools and horses

pre 8 godina

Lepo, ali ovo nije glasanje za fer plej, već glasanje za najpopularnijeg tenisera. I marketinški najispraćenijeg. Ne nije mi krivo što Novak nije dobio nagradu, nisam nnjegov bolesni fan, nego je glupo. 11 godina redom priznanje dobija igrač koji sigurno nije poznat kao posebno korektan i fer igrač. A da je najpopularniji, jeste, to nije sporno. I da je najtrofejniji isto nije sporno. A nije sporno i da već dugo nije najbolji, nije sporno ni da je slabiji u međusobnim mečevima sa Nadalom, izjednačen (uz ono sramno džemperče prošle godine) sa Novakom, i jedva nešto malo bolji od Murray-a u međusobnim okršajima.

Dragan

pre 8 godina

Nema ozbiljnog igraca ispod 26 godina.Tuga i zalost ce da nastupi kada ovi odu.U istoriji tenisa se mislim nikada nije desilo da ovoliko dugo nemamo nekog tenisera mladjeg od 20 godina koji ima iole znacajan rezultat.

Iwan

pre 8 godina

Ne znam koji je kriterijum za fer plej,pa federer ce pre da crkne nego da ti prepusti poen kada je diskutabilan,na liniji ili slicno,a djokovic ne sto je nas pa dace poen bilo to finale grend slema ili prvo kolo turnira

Svete

pre 8 godina

Britva

Valentino Rosi je popularan najvise zbog svoje ogromne harizme, Federer je harizmatican koliko i flasa kisele vode, tu uglavnom njegovi ogromni sponzorski ugovori zavrsavaju posao oko tih izbora, a i Berdih je nekada davno govorio kako to funkcionise, nije bio nesto odusevljen.
Da li ti mislis da je normalno da igrac koji izvodi udarac, koji su njegovi navijaci nazvali podli Rozeov napad, dobije nagradu za ferplej igraca godine ? To je jedan od vecih apsurda u svetu sporta, ali nema veze mora i on malo da bude u centru paznje, zamisli neko mu placa oko 50 miliona dolara godisnje za sponzorske ugovore a trofeje uzima neki drugi igrac ! Ne ide, slozices se samnom ?
Cestitamo Rodji na osvojenim nagradama i neka raspodela dogodine bude identicna i svi ce biti zadovoljni...

Llewelyn

pre 8 godina

Naravno da Novak nije dobio. Kakav je to fair play kad ne das nikone drugom da osvoji bilo koji ozbiljniji turnir.
A Federer je pokazao kakav je (ne)covek kad je komentarisao Novakov ritern na US Openu 2011. Od tada je za mene NULA!

Ma daaj...

pre 8 godina

Osim divljenja njegovoj igri i njegovim sportskim dostignućima jedina reakcija u vezi svega ostalog vezanog za Federera, barem što se mene tiče je ravnodušnost.Ne znam po čemu je još interesantan, neprestano isti izraz lica, uglavnom smrtno ozbiljan, nikakve emocije, ni radost, tuga, bijes, ništa, potpuno ravna linija.Čak ni taj fair play, gdje se ispoljava nisam baš siguran,ali ajde...U suštini je najbitnije da je dobar igrač i za to mu dajte neku nagradu, a ovo - omiljen kod suigrača, publike, ovih onih...Čime se to uopšte mjeri i po čemu je on više fair play igrač od, evo recimo Davida Ferera?!

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

(Aron, 11. novembar 2015 13:09) # Link komentara
одг: Па не бих се баш сложио да Новак није формирана личност, мислим да је он фин, лепо васпитан момак, али ми изгледа му је помало криво што га не воле у оној мери у којој остварује резултате... Мислим да је његов проблем то што нема дистанцу од публике, некако је код њега све превише транспарентно, и ту се губи она магија да он није баш обичан човек. Увек су нам интересантни они који имају неке тајновитости око себе, а баш је то случај са Федерером , он никад није близак са публиком, никад није потпуно отворен, и никада се о њему баш све не зна...то се види у томе што његова популарност не опада са опадањем добрих резултата, он када изађе на терен изгледа као да заслужује сву пажњу, и као да је тога свестан и сматра да му то припада, и у исто време га није ни толико брига за то... Новак је можда понекад и превише труда улагао да се некоме свиди, што му је одузело ту ауру мистериозности и недоступности...

danix

pre 8 godina

ATP je proglasio Novaka za najboljeg igraca u 2015 god i to je njegova cetvrta nagrada u dosadasnjoj karijeri,braca Brajan su proglasena za najbolji duble ove godine,a Fedex je ponovo dobio utjesnu nagradu,tek toliko da se i njemu da neki znacaj,jer,stvarno ne znam koji je smisao nagrade za fer-plej i kao najveci ljubimac publike.
Koji su to Fedexovi fer-plej potezi ove i svih ranijih godina?
Je li mu,mozda,bio fer potez kad je,u Londonu prosle godine,napustio finale zavrsnog Mastersa da se Novaku ne bi ubiljezila pobjeda,a za tri dana je igrao Davis cup?Umjesto kazne,on dobija nagradu.Stvarno.

Aron

pre 8 godina

Da, Federera najviše cene. I to su činjenice. Đoković je vrhunski sportista ali nema tu harizmu ko što ima Federer. Đoković je nekako suviše razmažen i želi pošto poto da bude u centru pažnje. Takođe dosta je naprasit i veliki je narcis. Čini mi se da još uvek nije formiran kao ličnost. Mislim da je tu glavnu ulogu u njegovom vaspitanju bila na njegovom ocu koji je dosta loš čovek za razliku od njegove majke koja je sasvim normalna.

Duci Lajović

pre 8 godina

Ova nagrada za fer-plej je izgubila kredibilitet, postala je sprdnja. Glasanje na žalost nije tajno. Svaki teniser se potpiše na karticu sa zaokruženim kandidatom. Pitajte Berdiha šta mu se desilo kada jedne godine nije glasao za Federera. On je jedini koji je javno progovorio o tome, ostali ćute jer su malo pametniji. Ćutim i ja. Bravo Tomaš! Zato te neki i mrze na turu.

Iznenaden sam

pre 8 godina

Kako to??Ja sam mislio da je on nula od coveka naspram naseg Noleta,pun sujete,zavisti i iskompleksiranosti,da je Nole taj koga svi vole.Izgleda da je ipak bolje vjerovat igracima koji sa njim zive na turu i znaju kakav je on nego teniskim "strucnjacima" od 2011. koji nemaju pametnijeg posla nego mrzit legendu.

brittva

pre 8 godina

Naravno da je omiljen, jedan od najvecih sportista svih vremena, simbol tenisa. Ne mozes publiku da prevaris, nesto kao Valentino Rosi u Moto Gp

VUK

pre 8 godina

osim u umetničkom klizanju ni u jednom drugom sportu nema bodova ni nagrada za umetnički dojam.Pehari su sada u Novakovim rukama.. a Federer može onaj prst kojim je pretio da stavi u d...ovima koji ga biraju..

nijejajasam

pre 8 godina

@Iznenaden sam

Sused, mukice mala, dobro te krenuo uvod sa "coveka", ali izdase te hrvatizmi i ijekavica "vjerovat", "mrzit" itd.

Federer je omiljen zahvaljujuci sponzorima koji i finansiraju takva "glasanja", nesto slicno legendarnoj sceni u Kamiondzijama kad Jare kaze direktoru: "Nama rekli da smo glasali i da ste vi izabrani" :D
https://youtu.be/NMrTvn-WeKc?t=35

Zivio ti meni, i ne jedi se mnogo, otici ce ti zdravlje u sledece tri, cetiri godine Novakove istorije...

Pozdrav

Dragon

pre 8 godina

Hajde da se postavimo u neutralnu poziciju, objektivnu...tu se "brkaju loncici". Novak je ubedljivo ispred svih u konkurenciji "fer-plej", tu nema sumnje, toliko da i preteruje nekada... Isto tako je jasno da je Rodzer dobio glasove na osnovu svog imena, svojih navijaca...i ko zna cime su se sve vodili pri glasanju! Opet kazem, objektivno, ne znam cime je on ubedio publiku, kojim gestom...veliki teniser, svakako, ali...

Svete

pre 8 godina

Britva

Valentino Rosi je popularan najvise zbog svoje ogromne harizme, Federer je harizmatican koliko i flasa kisele vode, tu uglavnom njegovi ogromni sponzorski ugovori zavrsavaju posao oko tih izbora, a i Berdih je nekada davno govorio kako to funkcionise, nije bio nesto odusevljen.
Da li ti mislis da je normalno da igrac koji izvodi udarac, koji su njegovi navijaci nazvali podli Rozeov napad, dobije nagradu za ferplej igraca godine ? To je jedan od vecih apsurda u svetu sporta, ali nema veze mora i on malo da bude u centru paznje, zamisli neko mu placa oko 50 miliona dolara godisnje za sponzorske ugovore a trofeje uzima neki drugi igrac ! Ne ide, slozices se samnom ?
Cestitamo Rodji na osvojenim nagradama i neka raspodela dogodine bude identicna i svi ce biti zadovoljni...

Ardbeg

pre 8 godina

@Ma daaaj Njemu to dodjeljuje publika, publika glasa za omiljenog igraca a Federer je ne samo najpopularniji teniser vec i jedan od najpopularnijih sportista. Osvojiti od 2004 - 2010 16 GS titula je samo za divljenje i postovanje. Najveci medju najvecima.
(pzzt, 11. novembar 2015 15:58)

Lepo receno! Do 2010, dok Novak nije stasao u ozbiljnog igraca, osvojio je 16 titula. Od tada 2 GS titule. Mislim da to najvise govori u prilog da je Novak najbolji teniser u istoriji.Dok je igrao protiv Nalbandiana, Safina, Rodika i ostalih likova koji sad ne bi bili ni u TOP20 on je osvajao titule.

SKANDAL

pre 8 godina

OVO JE OCIGLEDNO GLASAO NAJK I DRUGE LOVATORSKE KOMPANIJE PA COVEK NE ZNA NI DA SE NASMEJE A DA NE ULOZI NAPOR. UZAS. PA KAKO JE MOGUCE OVO IMAM RODJAKA U SVICI I ON KAZE DA GA TAMO NIKO NE VOLI.. DA JE NULA OD COVEKA A OVDE PROGLASEN ZA FER PLEJ. HAHAAH PA KAD JE POKLONIO POEN PROTIVNIKU ILI NESTO SLICNO NIKAD TO RADI UPRAVO NOVAK. ZAPAD STA CES SVE SE GLEDA KROZ PARE

razlozi

pre 8 godina

Rodžer je upravo omiljen publici i cijenjen među teniserima, jer se ponaša sasvim suprotno od Đokovića.On se nikad ne petlja u posao sudija i nikad prije njih ne dodjeljuje "poene"rivalu, jer iz dugogodišnjeg iskustva zna da pripadaju dotičnom.On ne "aplaudira" rivalu na potezu ,ali se i ne smije cinički na lijpe poteze istih,što čini Đoković. On ne dijeli komplimente u kojima sebe potcjenjuje ,a rivala " precjenjuje",što je stalna praksa Đokovićeva, koju vjerovatno mnogi teniseri doživljavaju neiskrenom.On ne urliče prilikom pobjeda ,ne udara se u grudi , ne cijepa majice , poput Đokovića ,odnosno ne psuje ,svađa se sa svim i svakim od svog tima ,skupljača loptica ,gledalaca.Svi gledamo teniske turnire i vidimo da 80-90 % gledalaca navija za Federera.Ne može nikakv marketing natjerati gledaoce da za nekog navijaju.Kompanija koja je zastupala Rodžera ,već tri godine zastupa Novaka ,međutim nema nekih vidnih pomaka u Novakovu korist.
Novak se do sada na sve moguće načina,među kojima ubrajam i njegove "zabavljačke " uratke pokušavao dodvoriti publici,međutim sve je to bilo providno i zato nije imao uspjeha kod nje.I još nešto,ne cijeni se umjetnički dojam samo u umjetničkom klizanju ,već u gotovo svim sportovima.Svako voli lijep fudbal,rukomet ,košarku ,odbojku ,lijepu atletiku,gimnastiku, lijep stil kojim plivači plovaju ,a skijaši skijaju.Tako je naravno i sa tenisom ,a sinonim za lijep tenis je neprikosnoveni Rodžer Federer.

on

pre 8 godina

a sponzor nagrade Stefan Edberg njegov trener...kakav cirkus i sprdnja od nagrade...sta sve nece da investiraju u negovanje mita o njegovom liku i delu!

Nebojša

pre 8 godina

Bravo za Fedju jedino mi nisu jasni kriterijumi eto neću spominjati Novaka ali ne vidim u čemu je to Federer više fer plej od recimo Wavrinke ili Delpotra stvarno ne vidim jedino što je popularniji što opet nije mala i beznačajna stvar tako da ovo više dodje kao nagrada za popularnost.

anica

pre 8 godina

Da, Federera najviše cene. I to su činjenice. Đoković je vrhunski sportista ali nema tu harizmu ko što ima Federer. Đoković je nekako suviše razmažen i želi pošto poto da bude u centru pažnje. Takođe dosta je naprasit i veliki je narcis. Čini mi se da još uvek nije formiran kao ličnost. Mislim da je tu glavnu ulogu u njegovom vaspitanju bila na njegovom ocu koji je dosta loš čovek za razliku od njegove majke koja je sasvim normalna.
(Aron, 11. novembar 2015 13:09)

Da prevedemo dragi moji;

Da, Djokovica ne cene, ali su poceli, nema tu harizmu kao Federer bogami nije se prodao za pare, ostao je svoj a ta harizma se ne ceni u svetu u kom on dominira godinama, ima celicnu volju a njegovu razmazenost smo mogli da vidimo u finalu Us opena, strasno zaista kako je poklekao kad je najbitnije, zato Nole jos mora da radi da bi se formirao kao licnost, mnogo je nezreo, glavnu ulogu u njegovom ponasanju imaju roditelji koji su ga vaspitali a tvoje vaspitanje smo uvideli u tvom komentaru. Ne kaze Andrija za dzabe;
O moj tuzni homosapiensu, sto si se uspravljao, sto nisi majmun ostao, za tebe je grana a ne kancelarija, banana a ne kompjuter.

Svete

pre 8 godina

Dragan
Pa sta je rodjo, nema mladjih igraca ili nema mladjih igraca sa ozbiljnijim rezultatom, to nisu iste stvari ?? Naravno da ima mladih igraca i to vise nego ranije, posto je tenis popularniji i finansijski isplativiji nego ikada ranije ali oni ne mogu da dodju do izrazaja zbog jace danasnje konkurencije i zbog cinjenice da zbog treninga, ishrane, medicine i ostalih stvari igraci duze igraju na visokom nivou, i koliko god to zvucalo cudno ta jaca konkurencija ce omoguciti Novaku da porusi sve bitnije rekorde !!
Mozes li da zamislis klinca 98.godiste da danas osvoji Wimbledon ili RG kao sto su to radili Chang, Becker i Wilander ?? Malo teze....

Dule

pre 8 godina

Publika bira 13. put ne Federera već najlepši tenis..i to nikako da drugi shvate.Šamaranje loptice duž osnovne linije je žešće smaranje za oči. .još dvoručni bekhend. ..zzz zzz..

budva

pre 8 godina

Najkorektniji! U zdravlje i glasačima i izglasanom.
Sve to govori o objektivnosti, koju potvrđuje ćutanje izglasanog na korektno navijanje na US koje je ličilo da će svaki čas eskalirati u neposredan fizički napad na protivnika, kao i tokom sezone, nešto ranije, izgovorene reči u meču koji je izgubio ''Trebamo klovna za ovaj cirkus.''
Živimo u svetu koji teži ljudskim kvalitetima, to je očito, Crno je belo, a belo je crno, tako mi se može.

brittva

pre 8 godina

(Svete, 11. novembar 2015 14:48)

Sneak ne znaci podli, nego lukavi, prikradeni... Ocigledno ne znas ni sta znaci harizma, nadji definiciju. Sto se sponzora tice, i C.Ronaldo ih ima, pa je omrazen gdje god se pojavi. Ko ne postuje Federera, ne zna sta je sport uopste.

kosmajac

pre 8 godina

covek koji hoce da pukne kad ga novak pobedjuje na gs. koliko je bio utucen na uso. spremaj dzemper rodjo ide london, a 2018 spremaj se za bolnicu kad nole bude imao 18gs, on to nece moci da prezivi

Kipo

pre 8 godina

Čisto da dobije neku titulu na ceremoniji. Šalim se malo ali ova titula je stvarno besmislena jer ne pokazuje koliko je igrač fer plej već njegovu popularnost..

Niklas

pre 8 godina

Njegov tenis je umetnost, svako ko se bavi tenisom sanja da igra kao on, ponasanje uvek korektno i gospodsko. Mozda covek koji je najblizi idealu savrsenog sportiste.

Dragana

pre 8 godina

Toliko o teorijama da je uobražen,65% glasova samo za njega,35% glasova za sve ostale.Pravi je sportista,to publika prepoznaje,ne možete prevariti toliki procenat ljudi.Jednostavno je najpopularniji zbog sportskih i ljudskih kvaliteta.Tome ide u prilog i što ga jedanaesti put kolege proglašavaju za najfer igrača.Oni igraju protiv njega i znaju šta je to ferplej a i poznaju ga i lično ili se susreću s njim na turnirima.

pzzt

pre 8 godina

@Ma daaaj Njemu to dodjeljuje publika, publika glasa za omiljenog igraca a Federer je ne samo najpopularniji teniser vec i jedan od najpopularnijih sportista. Osvojiti od 2004 - 2010 16 GS titula je samo za divljenje i postovanje. Najveci medju najvecima.

Polki

pre 8 godina

Ma da. Nebitna je kada je Nolo nije osvojio..A za najfer igraca glasaju kolege i samo oni znaju sta se desava na terenu tako da smanjite dozivljaj. Jedan je pravi GOAT!!!

Semjuel

pre 8 godina

Ne pije vam vodu vise to sto pominjete Fedovu konkurenciju. Pogledajte Novakovu ove godine i zapitajte se malo...Svi koji su pratili tenis pre 2011 znaju kako je Fed igrao i koji je to teror bio. Kao i Nadal 2010 a i pre. A vi uopste nemate ni pravo da komentarisete nesto sto niste gledali. Novak im ni blizu nije niti ce biti!

pzzt

pre 8 godina

@Ardbeg Pa sta mislis, da je sa 25 i 31-32 godine isto osvajati GS? Agassi, Sampras i svi ostali su takodje samo jedan osvojili posle svoje 30 i igrali 2-3 finala, pogledaj Federera, sa 34 igra 2 GS finala i u tome je njegova velicina. Pogledaj Safina, Rodika, Davidenka.... svi sa 30 godina otisli a Roger u 35. drugi na listi.

---

pre 8 godina

Hmmm... čudno! Strani tv komentatori ne propušaju i često istaknu da je Novakov fair-play toliko poznat, a ovde ga nema ni u konkurenciji. Čudna kontradikcija!?! Makar za one koji ne znaju pozadinu moći izvesne sportske marke. Oni naivni misle da nije moguće uticati na mišljenje ljudi, i oblikovanje javnog mjenja.

Patetično

pre 8 godina

E a najjači su mi ovi Hrvati ovde koji se frenetično raduju Federerovoj nekakvoj utešnoj nagradi. Tuđe perje, komšije, tuđe perje....

sweswe

pre 8 godina

TREBA DALJE DA SE PRICA O TOME KAKAV JE RODZER IGRAC I COVEK.
(RF, 11. novembar 2015 14:14)

75% GS i mastersa na kojima je ucestvovao uzeo za sebe, 25 % istih ostavio kolegama sa tura, pa i nije nesto ferplej, i kako ce biti omiljen kod kolega? Nole im malo ide na zivce mislim ja, a....

Svete

pre 8 godina

Britva

Mesas babe i zabe, CRonaldo se bavi potpuno drugacijim sportom i igra u takvom klubu koji mu omogucava razne pogodnosti, ali to je vec druga prica i da CRonaldo dobija manje od sponzora od Novaka Djokovica recimo. Prikradeni napad takodje govori o necemu NEkorektnom, tenisko nepisano pravilo je da NEsmes da se pomeras dok igrac servira, potpuno bi druga stvar bila da on odmah udje 4m u teren i da tu saceka servis, ali on radi nesto potpuno drugo.
Federerova harizma je na nivou hepo kockice, ako ti to ne vidis ja tu ne mogu da ti pomognem ! Poredis po tom pitanju Valentina Rosija i Federera, pa ti si stvarno debelo pobrkao lončiće...

neko

pre 8 godina

Jedno je sigurno kada se Rodzer povuce bice prazna mesto u tenisu jer nigde ni blizu necemu kao sto je on..To isto vazi za Nadala i Novaka koji su takodje bitni stubovi u tenisu bez kojeg ni mi sami ne bi pratili tenis uopste da se oni nisu pojavili na tenisku scenu i digli ovaj sport na velike visine..

cc

pre 8 godina

Nebitne nagrade. Najbitnije su ATP Player of the year, i ITF World champion of the year. Novak naravno! Nastavite da plačete hr federeraši...

pusa susjed pozz

pre 8 godina

Ovih 65% bole, a? Klasa je večna!
(MP, 11. novembar 2015 14:44)

Bole? Pa dok je nama trofeja Srbina sa Vimbldona i... da ne nabrajam, nema mesta, ne bi nas bolelo ni 100%!
Novakova klasa je večna + pehari, Federerova klasa je večna + tacne i džemperi. A da! Tu su i utešne nagrade publike. Ali dobro, ako vas to da utešiti, ok, samo nastavite...

dragan

pre 8 godina

Necu nista reci protiv Federera ali cu max uzivati u trenucima dok Novak bude topio prednost i na kraju ga ostavi iza sebe.Antipatican mi je i tacka.Vise cenim Nadala i Mareja.Od kada su se Novak i Rafa pojavili dokazali su da su bolji od njega.A sigurno je fer plej kada je pobegao Novaku sa megdana u Londonu.Ali ne moze da bezi vecito,Novak ce ga daleko ostaviti iza sebe u broju pobeda a Rafu nece stici nikada.

Talični Tom

pre 8 godina

Ovo je samo pokazatelj koliko je ovaj svet licemeran i zloban.Pa nikada niko nije napravio toliko fer plej poteza u karijeri kao Novak.Da ne pričamo o odnosu sa skupljačima lopti i ostalom osoblju koje opslužuje turnire.O tome što priznaje njemu dosuđene poene u korist protivnika i aplaudira protivnicima za neki dobar potez, što gotovo niko ne radi.O donatorskom i humanitarnom radu da i ne govorimo.O tome koliki je šoumen i koliko ume da zabavi publiku.I sada ispada da sve navedeno,plus to što već dugo dominira kao igrača broj jedan nije dovoljno da bar jednom bude izabran za najomiljenijeg igrača na svetu i od strane kolega i od strane publike.Zaista velika sramota za ceo teniski svet.

llopez

pre 8 godina

sta je zajednicko Novaku, Fereru, Nishikoriju, Cilicu, Simonu, Sepiju npr ... ili nekadasnjem Davidenku, Ljubicicu ... pa totalno su marketing neisplativi igraci ... morate shvatit da Nike jedva ceka da se zavrsi dominacija Djokovica i da Kyrgios, Kokinakis, Coric i Dimitrov preuzmu primat u tenisu ...

to je jedna strana, druga je sto potice iz istocne Evrope, dominira u aristokratskom sportu, to se navijacima Zapadne Evrope, Amerike bas i ne svidja ...

Anonimna

pre 8 godina

sta je zajednicko Novaku, Fereru, Nishikoriju, Cilicu, Simonu, Sepiju npr ... ili nekadasnjem Davidenku, Ljubicicu ... pa totalno su marketing neisplativi igraci ... morate shvatit da Nike jedva ceka da se zavrsi dominacija Djokovica i da Kyrgios, Kokinakis, Coric i Dimitrov preuzmu primat u tenisu ...

to je jedna strana, druga je sto potice iz istocne Evrope, dominira u aristokratskom sportu, to se navijacima Zapadne Evrope, Amerike bas i ne svidja ...



Prvo gde nisi upravu je Nishikori ,on je 5 najplačeniji teniser(znači više od Stena, Berdiha...iako nema njihovih uspeha) zato što je vrlo atraktivan za Azijske sponzore. Kyrgios uopšte nije nešto popularan a posle svega što se dogodilo ove godine postaje omražen. Dimitrov neče nikad vladati tenisu i recimo Ana Ivanović je plaćenija od njega. Čorićeva igra je ružnija od Murrayeve i Ferrerove skupa tako da ne zanm šta je toliko marketinški atraktivno oko njega, on je ove i prošle godine dobio bolje ugovore zato što je od ove Zverev/Rublev/Coric prvi uspeo nešto da napravi što je logično jer u veoma mladim godinama se defanzivci mogu bolje nositi sa starijim i iskusnijim kolegama.

Što se tiče marketinga u budučnosti tu vidim kao glavnog "Nemca" Sašu Zvereva(možda i Thiema) in nekog od ovih amerikanaca(ipak znamo gde ima najvišje para) što sad uzimajo juniorske slemove.

Lyon Boy

pre 8 godina

Kad krenu ove nagrade za zivotno delo,fer plej,najlepsi,najsladji...to znaci da vise nema onih,za koje se u stvari i igra.A to traje vec dugo,mnogo dugo.

odlično

pre 8 godina

@plači mala plači,odličan prijedlog da ih Rodžer stavi pored trofeja Wimbldona i USO-a.Ukupno je na ova dva GS osvojio 12 titula ,što do sada nikom nije pošlo za rukom.Vjereovatno ćemo čekati dugo da neko dostigne p njegov rekord i u 5 uzastopnih godina osvoji po 5 GS na Wimbldonu i USO-u.

odlično

pre 8 godina

@plači mala plači,odličan prijedlog da ih Rodžer stavi pored trofeja Wimbldona i USO-a.Ukupno je na ova dva GS osvojio 12 titula ,što do sada nikom nije pošlo za rukom.Vjereovatno ćemo čekati dugo da neko dostigne p njegov rekord i u 5 uzastopnih godina osvoji po 5 GS na Wimbldonu i USO-u.

različita gledanja

pre 8 godina

Kad su ova priznanja nebitna, zašto onda Novakovi navijači troše vrijeme u ispisivanju negativnih komentara.Iz onoga što su napisali vidi se da ih boli što njihov ljubimac, iako je 1.na ATP listi i kojem je ova goodina najuspješnija u karijeri,nije omiljen ni publici ,ni kolegama sa Tura-a .Treba da stave prst na čelo i zapitaju se zašto je to tako.Neka samo opravdanje ne nalaze u tome da teniserima nije omiljen jer ih pobjeđuje,jer to ne pije vode pošto Federer u svojoj karijeri imao i ima sa većinom tenisera pozitivan skor,pa im to već 11 godina nije bila prepreka da mu dodjelju priznanje za najkorektnijeg.Mnogi Novakovi navijači su skloni tvrdnji da publici nije omiljen jer je Srbin takođe nije relevantan argument,jer mnogi drugi sportisti srpske nacionalnosti su proglašavani najboljim u svijetu i bili su kapiteni nekih od najvećih svjetskih klubova.Novak jeste vrhunski teniser ,ali u svijetu ga ne smatraju božanstvom ,što je slučaj u Srbiji.

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Sama činjenica da neko osvaja ovu nagradu 11 puta umnogome govori o takvoj nagradi.
Radi potoune istine treba znati da ATP predlaže kandidate uz sponzorstvo poznatog šampanjca a glasaju igrači. Mislim na prvu nagradu, Stefan Edberg fer plej nagradu.
Roger je osvojio i nagradu za najpopularnijeg igrača gre glasaju fanovi.
Osvojio je 65p svih glasova.
Drugi je Nadal, treći Novak.

Stevo

pre 8 godina

Hahaha dajte mu i Nobela, nemam nista protiv. Novak je i ove godine u glavnoj ulozi ostali su epizodisti, ukljucujuci i tata Rodju.

Aron

pre 8 godina

Da, Federera najviše cene. I to su činjenice. Đoković je vrhunski sportista ali nema tu harizmu ko što ima Federer. Đoković je nekako suviše razmažen i želi pošto poto da bude u centru pažnje. Takođe dosta je naprasit i veliki je narcis. Čini mi se da još uvek nije formiran kao ličnost. Mislim da je tu glavnu ulogu u njegovom vaspitanju bila na njegovom ocu koji je dosta loš čovek za razliku od njegove majke koja je sasvim normalna.

Iznenaden sam

pre 8 godina

Kako to??Ja sam mislio da je on nula od coveka naspram naseg Noleta,pun sujete,zavisti i iskompleksiranosti,da je Nole taj koga svi vole.Izgleda da je ipak bolje vjerovat igracima koji sa njim zive na turu i znaju kakav je on nego teniskim "strucnjacima" od 2011. koji nemaju pametnijeg posla nego mrzit legendu.

brittva

pre 8 godina

Naravno da je omiljen, jedan od najvecih sportista svih vremena, simbol tenisa. Ne mozes publiku da prevaris, nesto kao Valentino Rosi u Moto Gp

Dule

pre 8 godina

Publika bira 13. put ne Federera već najlepši tenis..i to nikako da drugi shvate.Šamaranje loptice duž osnovne linije je žešće smaranje za oči. .još dvoručni bekhend. ..zzz zzz..

optimus prime

pre 8 godina

Ne ulazim u odluke da ovaj naduvenko Federer dobije nagradu, ali da u konkurenciji bude Kevin Anderson a ne recimo Novak ili Vavrinka, e to je potpuno neshvatljivo.

razlozi

pre 8 godina

Rodžer je upravo omiljen publici i cijenjen među teniserima, jer se ponaša sasvim suprotno od Đokovića.On se nikad ne petlja u posao sudija i nikad prije njih ne dodjeljuje "poene"rivalu, jer iz dugogodišnjeg iskustva zna da pripadaju dotičnom.On ne "aplaudira" rivalu na potezu ,ali se i ne smije cinički na lijpe poteze istih,što čini Đoković. On ne dijeli komplimente u kojima sebe potcjenjuje ,a rivala " precjenjuje",što je stalna praksa Đokovićeva, koju vjerovatno mnogi teniseri doživljavaju neiskrenom.On ne urliče prilikom pobjeda ,ne udara se u grudi , ne cijepa majice , poput Đokovića ,odnosno ne psuje ,svađa se sa svim i svakim od svog tima ,skupljača loptica ,gledalaca.Svi gledamo teniske turnire i vidimo da 80-90 % gledalaca navija za Federera.Ne može nikakv marketing natjerati gledaoce da za nekog navijaju.Kompanija koja je zastupala Rodžera ,već tri godine zastupa Novaka ,međutim nema nekih vidnih pomaka u Novakovu korist.
Novak se do sada na sve moguće načina,među kojima ubrajam i njegove "zabavljačke " uratke pokušavao dodvoriti publici,međutim sve je to bilo providno i zato nije imao uspjeha kod nje.I još nešto,ne cijeni se umjetnički dojam samo u umjetničkom klizanju ,već u gotovo svim sportovima.Svako voli lijep fudbal,rukomet ,košarku ,odbojku ,lijepu atletiku,gimnastiku, lijep stil kojim plivači plovaju ,a skijaši skijaju.Tako je naravno i sa tenisom ,a sinonim za lijep tenis je neprikosnoveni Rodžer Federer.

Niklas

pre 8 godina

Njegov tenis je umetnost, svako ko se bavi tenisom sanja da igra kao on, ponasanje uvek korektno i gospodsko. Mozda covek koji je najblizi idealu savrsenog sportiste.

Semjuel

pre 8 godina

Ne pije vam vodu vise to sto pominjete Fedovu konkurenciju. Pogledajte Novakovu ove godine i zapitajte se malo...Svi koji su pratili tenis pre 2011 znaju kako je Fed igrao i koji je to teror bio. Kao i Nadal 2010 a i pre. A vi uopste nemate ni pravo da komentarisete nesto sto niste gledali. Novak im ni blizu nije niti ce biti!

Polki

pre 8 godina

Ma da. Nebitna je kada je Nolo nije osvojio..A za najfer igraca glasaju kolege i samo oni znaju sta se desava na terenu tako da smanjite dozivljaj. Jedan je pravi GOAT!!!

brittva

pre 8 godina

(Svete, 11. novembar 2015 14:48)

Sneak ne znaci podli, nego lukavi, prikradeni... Ocigledno ne znas ni sta znaci harizma, nadji definiciju. Sto se sponzora tice, i C.Ronaldo ih ima, pa je omrazen gdje god se pojavi. Ko ne postuje Federera, ne zna sta je sport uopste.

Dragana

pre 8 godina

Toliko o teorijama da je uobražen,65% glasova samo za njega,35% glasova za sve ostale.Pravi je sportista,to publika prepoznaje,ne možete prevariti toliki procenat ljudi.Jednostavno je najpopularniji zbog sportskih i ljudskih kvaliteta.Tome ide u prilog i što ga jedanaesti put kolege proglašavaju za najfer igrača.Oni igraju protiv njega i znaju šta je to ferplej a i poznaju ga i lično ili se susreću s njim na turnirima.

only fools and horses

pre 8 godina

Lepo, ali ovo nije glasanje za fer plej, već glasanje za najpopularnijeg tenisera. I marketinški najispraćenijeg. Ne nije mi krivo što Novak nije dobio nagradu, nisam nnjegov bolesni fan, nego je glupo. 11 godina redom priznanje dobija igrač koji sigurno nije poznat kao posebno korektan i fer igrač. A da je najpopularniji, jeste, to nije sporno. I da je najtrofejniji isto nije sporno. A nije sporno i da već dugo nije najbolji, nije sporno ni da je slabiji u međusobnim mečevima sa Nadalom, izjednačen (uz ono sramno džemperče prošle godine) sa Novakom, i jedva nešto malo bolji od Murray-a u međusobnim okršajima.

Iwan

pre 8 godina

Ne znam koji je kriterijum za fer plej,pa federer ce pre da crkne nego da ti prepusti poen kada je diskutabilan,na liniji ili slicno,a djokovic ne sto je nas pa dace poen bilo to finale grend slema ili prvo kolo turnira

pzzt

pre 8 godina

@Ma daaaj Njemu to dodjeljuje publika, publika glasa za omiljenog igraca a Federer je ne samo najpopularniji teniser vec i jedan od najpopularnijih sportista. Osvojiti od 2004 - 2010 16 GS titula je samo za divljenje i postovanje. Najveci medju najvecima.

Ardbeg

pre 8 godina

@Ma daaaj Njemu to dodjeljuje publika, publika glasa za omiljenog igraca a Federer je ne samo najpopularniji teniser vec i jedan od najpopularnijih sportista. Osvojiti od 2004 - 2010 16 GS titula je samo za divljenje i postovanje. Najveci medju najvecima.
(pzzt, 11. novembar 2015 15:58)

Lepo receno! Do 2010, dok Novak nije stasao u ozbiljnog igraca, osvojio je 16 titula. Od tada 2 GS titule. Mislim da to najvise govori u prilog da je Novak najbolji teniser u istoriji.Dok je igrao protiv Nalbandiana, Safina, Rodika i ostalih likova koji sad ne bi bili ni u TOP20 on je osvajao titule.

Llewelyn

pre 8 godina

Naravno da Novak nije dobio. Kakav je to fair play kad ne das nikone drugom da osvoji bilo koji ozbiljniji turnir.
A Federer je pokazao kakav je (ne)covek kad je komentarisao Novakov ritern na US Openu 2011. Od tada je za mene NULA!

SKANDAL

pre 8 godina

OVO JE OCIGLEDNO GLASAO NAJK I DRUGE LOVATORSKE KOMPANIJE PA COVEK NE ZNA NI DA SE NASMEJE A DA NE ULOZI NAPOR. UZAS. PA KAKO JE MOGUCE OVO IMAM RODJAKA U SVICI I ON KAZE DA GA TAMO NIKO NE VOLI.. DA JE NULA OD COVEKA A OVDE PROGLASEN ZA FER PLEJ. HAHAAH PA KAD JE POKLONIO POEN PROTIVNIKU ILI NESTO SLICNO NIKAD TO RADI UPRAVO NOVAK. ZAPAD STA CES SVE SE GLEDA KROZ PARE

anica

pre 8 godina

Da, Federera najviše cene. I to su činjenice. Đoković je vrhunski sportista ali nema tu harizmu ko što ima Federer. Đoković je nekako suviše razmažen i želi pošto poto da bude u centru pažnje. Takođe dosta je naprasit i veliki je narcis. Čini mi se da još uvek nije formiran kao ličnost. Mislim da je tu glavnu ulogu u njegovom vaspitanju bila na njegovom ocu koji je dosta loš čovek za razliku od njegove majke koja je sasvim normalna.
(Aron, 11. novembar 2015 13:09)

Da prevedemo dragi moji;

Da, Djokovica ne cene, ali su poceli, nema tu harizmu kao Federer bogami nije se prodao za pare, ostao je svoj a ta harizma se ne ceni u svetu u kom on dominira godinama, ima celicnu volju a njegovu razmazenost smo mogli da vidimo u finalu Us opena, strasno zaista kako je poklekao kad je najbitnije, zato Nole jos mora da radi da bi se formirao kao licnost, mnogo je nezreo, glavnu ulogu u njegovom ponasanju imaju roditelji koji su ga vaspitali a tvoje vaspitanje smo uvideli u tvom komentaru. Ne kaze Andrija za dzabe;
O moj tuzni homosapiensu, sto si se uspravljao, sto nisi majmun ostao, za tebe je grana a ne kancelarija, banana a ne kompjuter.

Svete

pre 8 godina

Britva

Valentino Rosi je popularan najvise zbog svoje ogromne harizme, Federer je harizmatican koliko i flasa kisele vode, tu uglavnom njegovi ogromni sponzorski ugovori zavrsavaju posao oko tih izbora, a i Berdih je nekada davno govorio kako to funkcionise, nije bio nesto odusevljen.
Da li ti mislis da je normalno da igrac koji izvodi udarac, koji su njegovi navijaci nazvali podli Rozeov napad, dobije nagradu za ferplej igraca godine ? To je jedan od vecih apsurda u svetu sporta, ali nema veze mora i on malo da bude u centru paznje, zamisli neko mu placa oko 50 miliona dolara godisnje za sponzorske ugovore a trofeje uzima neki drugi igrac ! Ne ide, slozices se samnom ?
Cestitamo Rodji na osvojenim nagradama i neka raspodela dogodine bude identicna i svi ce biti zadovoljni...

llopez

pre 8 godina

sta je zajednicko Novaku, Fereru, Nishikoriju, Cilicu, Simonu, Sepiju npr ... ili nekadasnjem Davidenku, Ljubicicu ... pa totalno su marketing neisplativi igraci ... morate shvatit da Nike jedva ceka da se zavrsi dominacija Djokovica i da Kyrgios, Kokinakis, Coric i Dimitrov preuzmu primat u tenisu ...

to je jedna strana, druga je sto potice iz istocne Evrope, dominira u aristokratskom sportu, to se navijacima Zapadne Evrope, Amerike bas i ne svidja ...

VUK

pre 8 godina

osim u umetničkom klizanju ni u jednom drugom sportu nema bodova ni nagrada za umetnički dojam.Pehari su sada u Novakovim rukama.. a Federer može onaj prst kojim je pretio da stavi u d...ovima koji ga biraju..

Ma daaj...

pre 8 godina

Osim divljenja njegovoj igri i njegovim sportskim dostignućima jedina reakcija u vezi svega ostalog vezanog za Federera, barem što se mene tiče je ravnodušnost.Ne znam po čemu je još interesantan, neprestano isti izraz lica, uglavnom smrtno ozbiljan, nikakve emocije, ni radost, tuga, bijes, ništa, potpuno ravna linija.Čak ni taj fair play, gdje se ispoljava nisam baš siguran,ali ajde...U suštini je najbitnije da je dobar igrač i za to mu dajte neku nagradu, a ovo - omiljen kod suigrača, publike, ovih onih...Čime se to uopšte mjeri i po čemu je on više fair play igrač od, evo recimo Davida Ferera?!

Svete

pre 8 godina

Britva

Valentino Rosi je popularan najvise zbog svoje ogromne harizme, Federer je harizmatican koliko i flasa kisele vode, tu uglavnom njegovi ogromni sponzorski ugovori zavrsavaju posao oko tih izbora, a i Berdih je nekada davno govorio kako to funkcionise, nije bio nesto odusevljen.
Da li ti mislis da je normalno da igrac koji izvodi udarac, koji su njegovi navijaci nazvali podli Rozeov napad, dobije nagradu za ferplej igraca godine ? To je jedan od vecih apsurda u svetu sporta, ali nema veze mora i on malo da bude u centru paznje, zamisli neko mu placa oko 50 miliona dolara godisnje za sponzorske ugovore a trofeje uzima neki drugi igrac ! Ne ide, slozices se samnom ?
Cestitamo Rodji na osvojenim nagradama i neka raspodela dogodine bude identicna i svi ce biti zadovoljni...

danix

pre 8 godina

ATP je proglasio Novaka za najboljeg igraca u 2015 god i to je njegova cetvrta nagrada u dosadasnjoj karijeri,braca Brajan su proglasena za najbolji duble ove godine,a Fedex je ponovo dobio utjesnu nagradu,tek toliko da se i njemu da neki znacaj,jer,stvarno ne znam koji je smisao nagrade za fer-plej i kao najveci ljubimac publike.
Koji su to Fedexovi fer-plej potezi ove i svih ranijih godina?
Je li mu,mozda,bio fer potez kad je,u Londonu prosle godine,napustio finale zavrsnog Mastersa da se Novaku ne bi ubiljezila pobjeda,a za tri dana je igrao Davis cup?Umjesto kazne,on dobija nagradu.Stvarno.

Dragon

pre 8 godina

Hajde da se postavimo u neutralnu poziciju, objektivnu...tu se "brkaju loncici". Novak je ubedljivo ispred svih u konkurenciji "fer-plej", tu nema sumnje, toliko da i preteruje nekada... Isto tako je jasno da je Rodzer dobio glasove na osnovu svog imena, svojih navijaca...i ko zna cime su se sve vodili pri glasanju! Opet kazem, objektivno, ne znam cime je on ubedio publiku, kojim gestom...veliki teniser, svakako, ali...

pusa susjed pozz

pre 8 godina

Ovih 65% bole, a? Klasa je večna!
(MP, 11. novembar 2015 14:44)

Bole? Pa dok je nama trofeja Srbina sa Vimbldona i... da ne nabrajam, nema mesta, ne bi nas bolelo ni 100%!
Novakova klasa je večna + pehari, Federerova klasa je večna + tacne i džemperi. A da! Tu su i utešne nagrade publike. Ali dobro, ako vas to da utešiti, ok, samo nastavite...

Duci Lajović

pre 8 godina

Ova nagrada za fer-plej je izgubila kredibilitet, postala je sprdnja. Glasanje na žalost nije tajno. Svaki teniser se potpiše na karticu sa zaokruženim kandidatom. Pitajte Berdiha šta mu se desilo kada jedne godine nije glasao za Federera. On je jedini koji je javno progovorio o tome, ostali ćute jer su malo pametniji. Ćutim i ja. Bravo Tomaš! Zato te neki i mrze na turu.

dragan

pre 8 godina

Necu nista reci protiv Federera ali cu max uzivati u trenucima dok Novak bude topio prednost i na kraju ga ostavi iza sebe.Antipatican mi je i tacka.Vise cenim Nadala i Mareja.Od kada su se Novak i Rafa pojavili dokazali su da su bolji od njega.A sigurno je fer plej kada je pobegao Novaku sa megdana u Londonu.Ali ne moze da bezi vecito,Novak ce ga daleko ostaviti iza sebe u broju pobeda a Rafu nece stici nikada.

Patetično

pre 8 godina

E a najjači su mi ovi Hrvati ovde koji se frenetično raduju Federerovoj nekakvoj utešnoj nagradi. Tuđe perje, komšije, tuđe perje....

nijejajasam

pre 8 godina

@Iznenaden sam

Sused, mukice mala, dobro te krenuo uvod sa "coveka", ali izdase te hrvatizmi i ijekavica "vjerovat", "mrzit" itd.

Federer je omiljen zahvaljujuci sponzorima koji i finansiraju takva "glasanja", nesto slicno legendarnoj sceni u Kamiondzijama kad Jare kaze direktoru: "Nama rekli da smo glasali i da ste vi izabrani" :D
https://youtu.be/NMrTvn-WeKc?t=35

Zivio ti meni, i ne jedi se mnogo, otici ce ti zdravlje u sledece tri, cetiri godine Novakove istorije...

Pozdrav

pzzt

pre 8 godina

@Ardbeg Pa sta mislis, da je sa 25 i 31-32 godine isto osvajati GS? Agassi, Sampras i svi ostali su takodje samo jedan osvojili posle svoje 30 i igrali 2-3 finala, pogledaj Federera, sa 34 igra 2 GS finala i u tome je njegova velicina. Pogledaj Safina, Rodika, Davidenka.... svi sa 30 godina otisli a Roger u 35. drugi na listi.

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

(Aron, 11. novembar 2015 13:09) # Link komentara
одг: Па не бих се баш сложио да Новак није формирана личност, мислим да је он фин, лепо васпитан момак, али ми изгледа му је помало криво што га не воле у оној мери у којој остварује резултате... Мислим да је његов проблем то што нема дистанцу од публике, некако је код њега све превише транспарентно, и ту се губи она магија да он није баш обичан човек. Увек су нам интересантни они који имају неке тајновитости око себе, а баш је то случај са Федерером , он никад није близак са публиком, никад није потпуно отворен, и никада се о њему баш све не зна...то се види у томе што његова популарност не опада са опадањем добрих резултата, он када изађе на терен изгледа као да заслужује сву пажњу, и као да је тога свестан и сматра да му то припада, и у исто време га није ни толико брига за то... Новак је можда понекад и превише труда улагао да се некоме свиди, што му је одузело ту ауру мистериозности и недоступности...

on

pre 8 godina

a sponzor nagrade Stefan Edberg njegov trener...kakav cirkus i sprdnja od nagrade...sta sve nece da investiraju u negovanje mita o njegovom liku i delu!

cc

pre 8 godina

Nebitne nagrade. Najbitnije su ATP Player of the year, i ITF World champion of the year. Novak naravno! Nastavite da plačete hr federeraši...

Kipo

pre 8 godina

Čisto da dobije neku titulu na ceremoniji. Šalim se malo ali ova titula je stvarno besmislena jer ne pokazuje koliko je igrač fer plej već njegovu popularnost..

kosmajac

pre 8 godina

covek koji hoce da pukne kad ga novak pobedjuje na gs. koliko je bio utucen na uso. spremaj dzemper rodjo ide london, a 2018 spremaj se za bolnicu kad nole bude imao 18gs, on to nece moci da prezivi

odlično

pre 8 godina

@plači mala plači,odličan prijedlog da ih Rodžer stavi pored trofeja Wimbldona i USO-a.Ukupno je na ova dva GS osvojio 12 titula ,što do sada nikom nije pošlo za rukom.Vjereovatno ćemo čekati dugo da neko dostigne p njegov rekord i u 5 uzastopnih godina osvoji po 5 GS na Wimbldonu i USO-u.

odlično

pre 8 godina

@plači mala plači,odličan prijedlog da ih Rodžer stavi pored trofeja Wimbldona i USO-a.Ukupno je na ova dva GS osvojio 12 titula ,što do sada nikom nije pošlo za rukom.Vjereovatno ćemo čekati dugo da neko dostigne p njegov rekord i u 5 uzastopnih godina osvoji po 5 GS na Wimbldonu i USO-u.

sweswe

pre 8 godina

TREBA DALJE DA SE PRICA O TOME KAKAV JE RODZER IGRAC I COVEK.
(RF, 11. novembar 2015 14:14)

75% GS i mastersa na kojima je ucestvovao uzeo za sebe, 25 % istih ostavio kolegama sa tura, pa i nije nesto ferplej, i kako ce biti omiljen kod kolega? Nole im malo ide na zivce mislim ja, a....

različita gledanja

pre 8 godina

Kad su ova priznanja nebitna, zašto onda Novakovi navijači troše vrijeme u ispisivanju negativnih komentara.Iz onoga što su napisali vidi se da ih boli što njihov ljubimac, iako je 1.na ATP listi i kojem je ova goodina najuspješnija u karijeri,nije omiljen ni publici ,ni kolegama sa Tura-a .Treba da stave prst na čelo i zapitaju se zašto je to tako.Neka samo opravdanje ne nalaze u tome da teniserima nije omiljen jer ih pobjeđuje,jer to ne pije vode pošto Federer u svojoj karijeri imao i ima sa većinom tenisera pozitivan skor,pa im to već 11 godina nije bila prepreka da mu dodjelju priznanje za najkorektnijeg.Mnogi Novakovi navijači su skloni tvrdnji da publici nije omiljen jer je Srbin takođe nije relevantan argument,jer mnogi drugi sportisti srpske nacionalnosti su proglašavani najboljim u svijetu i bili su kapiteni nekih od najvećih svjetskih klubova.Novak jeste vrhunski teniser ,ali u svijetu ga ne smatraju božanstvom ,što je slučaj u Srbiji.

Svete

pre 8 godina

Britva

Mesas babe i zabe, CRonaldo se bavi potpuno drugacijim sportom i igra u takvom klubu koji mu omogucava razne pogodnosti, ali to je vec druga prica i da CRonaldo dobija manje od sponzora od Novaka Djokovica recimo. Prikradeni napad takodje govori o necemu NEkorektnom, tenisko nepisano pravilo je da NEsmes da se pomeras dok igrac servira, potpuno bi druga stvar bila da on odmah udje 4m u teren i da tu saceka servis, ali on radi nesto potpuno drugo.
Federerova harizma je na nivou hepo kockice, ako ti to ne vidis ja tu ne mogu da ti pomognem ! Poredis po tom pitanju Valentina Rosija i Federera, pa ti si stvarno debelo pobrkao lončiće...

Nebojša

pre 8 godina

Bravo za Fedju jedino mi nisu jasni kriterijumi eto neću spominjati Novaka ali ne vidim u čemu je to Federer više fer plej od recimo Wavrinke ili Delpotra stvarno ne vidim jedino što je popularniji što opet nije mala i beznačajna stvar tako da ovo više dodje kao nagrada za popularnost.

budva

pre 8 godina

Najkorektniji! U zdravlje i glasačima i izglasanom.
Sve to govori o objektivnosti, koju potvrđuje ćutanje izglasanog na korektno navijanje na US koje je ličilo da će svaki čas eskalirati u neposredan fizički napad na protivnika, kao i tokom sezone, nešto ranije, izgovorene reči u meču koji je izgubio ''Trebamo klovna za ovaj cirkus.''
Živimo u svetu koji teži ljudskim kvalitetima, to je očito, Crno je belo, a belo je crno, tako mi se može.

Lyon Boy

pre 8 godina

Kad krenu ove nagrade za zivotno delo,fer plej,najlepsi,najsladji...to znaci da vise nema onih,za koje se u stvari i igra.A to traje vec dugo,mnogo dugo.

neko

pre 8 godina

Jedno je sigurno kada se Rodzer povuce bice prazna mesto u tenisu jer nigde ni blizu necemu kao sto je on..To isto vazi za Nadala i Novaka koji su takodje bitni stubovi u tenisu bez kojeg ni mi sami ne bi pratili tenis uopste da se oni nisu pojavili na tenisku scenu i digli ovaj sport na velike visine..

---

pre 8 godina

Hmmm... čudno! Strani tv komentatori ne propušaju i često istaknu da je Novakov fair-play toliko poznat, a ovde ga nema ni u konkurenciji. Čudna kontradikcija!?! Makar za one koji ne znaju pozadinu moći izvesne sportske marke. Oni naivni misle da nije moguće uticati na mišljenje ljudi, i oblikovanje javnog mjenja.

Dragan

pre 8 godina

Nema ozbiljnog igraca ispod 26 godina.Tuga i zalost ce da nastupi kada ovi odu.U istoriji tenisa se mislim nikada nije desilo da ovoliko dugo nemamo nekog tenisera mladjeg od 20 godina koji ima iole znacajan rezultat.

Anonimna

pre 8 godina

sta je zajednicko Novaku, Fereru, Nishikoriju, Cilicu, Simonu, Sepiju npr ... ili nekadasnjem Davidenku, Ljubicicu ... pa totalno su marketing neisplativi igraci ... morate shvatit da Nike jedva ceka da se zavrsi dominacija Djokovica i da Kyrgios, Kokinakis, Coric i Dimitrov preuzmu primat u tenisu ...

to je jedna strana, druga je sto potice iz istocne Evrope, dominira u aristokratskom sportu, to se navijacima Zapadne Evrope, Amerike bas i ne svidja ...



Prvo gde nisi upravu je Nishikori ,on je 5 najplačeniji teniser(znači više od Stena, Berdiha...iako nema njihovih uspeha) zato što je vrlo atraktivan za Azijske sponzore. Kyrgios uopšte nije nešto popularan a posle svega što se dogodilo ove godine postaje omražen. Dimitrov neče nikad vladati tenisu i recimo Ana Ivanović je plaćenija od njega. Čorićeva igra je ružnija od Murrayeve i Ferrerove skupa tako da ne zanm šta je toliko marketinški atraktivno oko njega, on je ove i prošle godine dobio bolje ugovore zato što je od ove Zverev/Rublev/Coric prvi uspeo nešto da napravi što je logično jer u veoma mladim godinama se defanzivci mogu bolje nositi sa starijim i iskusnijim kolegama.

Što se tiče marketinga u budučnosti tu vidim kao glavnog "Nemca" Sašu Zvereva(možda i Thiema) in nekog od ovih amerikanaca(ipak znamo gde ima najvišje para) što sad uzimajo juniorske slemove.

Svete

pre 8 godina

Dragan
Pa sta je rodjo, nema mladjih igraca ili nema mladjih igraca sa ozbiljnijim rezultatom, to nisu iste stvari ?? Naravno da ima mladih igraca i to vise nego ranije, posto je tenis popularniji i finansijski isplativiji nego ikada ranije ali oni ne mogu da dodju do izrazaja zbog jace danasnje konkurencije i zbog cinjenice da zbog treninga, ishrane, medicine i ostalih stvari igraci duze igraju na visokom nivou, i koliko god to zvucalo cudno ta jaca konkurencija ce omoguciti Novaku da porusi sve bitnije rekorde !!
Mozes li da zamislis klinca 98.godiste da danas osvoji Wimbledon ili RG kao sto su to radili Chang, Becker i Wilander ?? Malo teze....

Talični Tom

pre 8 godina

Ovo je samo pokazatelj koliko je ovaj svet licemeran i zloban.Pa nikada niko nije napravio toliko fer plej poteza u karijeri kao Novak.Da ne pričamo o odnosu sa skupljačima lopti i ostalom osoblju koje opslužuje turnire.O tome što priznaje njemu dosuđene poene u korist protivnika i aplaudira protivnicima za neki dobar potez, što gotovo niko ne radi.O donatorskom i humanitarnom radu da i ne govorimo.O tome koliki je šoumen i koliko ume da zabavi publiku.I sada ispada da sve navedeno,plus to što već dugo dominira kao igrača broj jedan nije dovoljno da bar jednom bude izabran za najomiljenijeg igrača na svetu i od strane kolega i od strane publike.Zaista velika sramota za ceo teniski svet.

Stevo

pre 8 godina

Hahaha dajte mu i Nobela, nemam nista protiv. Novak je i ove godine u glavnoj ulozi ostali su epizodisti, ukljucujuci i tata Rodju.

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Sama činjenica da neko osvaja ovu nagradu 11 puta umnogome govori o takvoj nagradi.
Radi potoune istine treba znati da ATP predlaže kandidate uz sponzorstvo poznatog šampanjca a glasaju igrači. Mislim na prvu nagradu, Stefan Edberg fer plej nagradu.
Roger je osvojio i nagradu za najpopularnijeg igrača gre glasaju fanovi.
Osvojio je 65p svih glasova.
Drugi je Nadal, treći Novak.