Tenis 90

Ponedeljak, 13.07.2015.

10:30

Mekinro: Novak mora da sanja 'Novak slem'

Nekadašnji prvi reket sveta i osvajač sedam najvećih turnira, Džon Mekinro kaže da će Novak Đoković osvojiti četiri ili pet Gren slemova u naredne dve godine.

Mekinro: Novak mora da sanja 'Novak slem' IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

CHE

pre 8 godina

SREO SAM BORGA PRE NEKI DAN U LONDONU,NA OXFORD STRITU.STAO COVEK,SLIKALI SE,RUKOVALI,MALO POPRICALI!UVEK JE ZA MENE BIO NAJVECI,A SADA POGOTOVO.POSLEDNJI VITEZ BELOG SPORTA.TAKO JE BIO PRIRODAN,KAO DA ME ZNA STO GODINA,A TAKVA VELICINA!VELIKA FACA ZAISTA!

realno

pre 8 godina

I ja mislim da je Borg nepravedno izostavljen iz najboljih pet. U svakom slucaju je bio i bolji i uspesniji od Nadala na primer.
Po mom misljenju Borg je najbolji teniser svih vremena.
Covek je za svega 5-6 godina igranja postigao nesto za sta je i Federeru i Samprasu i Djokovicu trebalo vise od 10 godina. Zamislite da je Borgova karijera trajala koliko i Federerova. Pa verovatno bi na kraju te karijere imao 30 GS titula. Jedini razlog zasto to nije tako je cinjenicab da se covek povukao iz tenisa vec sa 26 godina.
I pored tako kratke karijere Borg je i dan danas najuspesniji teniser u Open Eri.
Kada otvorite ATP sajt i pogledate statisticke parametre videcete da je Borg na prvom mestu po skoro svakom od tih parametatra. Uspesnost odnosno procenat dobijenih meceva, uspesnost na gren slemovima, uspesnost u finalima, uspesnost u mecevima protiv tenisera iz prvih 10... Svugde je Borg na prvom mestu.

Sa druge strane Nadal nikako ne zasluzuje da se nadje medju najboljih 5 jer je fakticki sve uspehe pravio samo na jednoj podlozi - sljaci.
Van sljake je osvojio jedva desetak titula za 15 godina igranja.
Dakle jako ogranicen teniser, koji kao takav nikako ne moze biti medju 5 najboljih.

Željko

pre 8 godina

Lep i očekivan komentar od legende. Malo mi je nategnuto izostavljanje Borga iz top 5 i stavljanje Lejvera i Samprasa ispred Federera ali on tako vidi stvari.
Ocena o tome ko je najbolji svih vremena ne treba da bude uslovljena jačinom konkurencije jer je to najrelativnija kategorija. Shvatite da neki igrači igraju loše zbog snage onih koji ih pobeđuju. Niti je RF dominirao u preslaboj konkurenciji niti su Rafa i (ili) Nole imali pretešku. Dakle, broj GS u Open eri, broj nedelja na vrhu, broj year end No.1 sezona, i intezitet dominacije(uzastopni GS, litle GS ( 3 od 4 u godini) specijalne sezone( 2 od 4 u godini))su reference.
Argumentujući tako tri činjenice su nepobitne: Federer je najbolji svih vremena, Novak je u pet najboljih svih vremena kao i Borg, Lejver nije ni u top 5 jer pripada vremenu pre Open ere bez obzira na njegov kalendarski slam 1969 (u open eri).

bane

pre 8 godina

Sada se tek vidi značaj onog besmislenog poraza na RG. Imao je ogromnu šansu da pobedi i imao bi 3 vezana GS i ogromnu šansu za 4-ti za mesec i po dana. Tada bi stvarno bio jednak Federeru a ovako će morati još da čeka. Ne mogu da prežalim onaj poraz od bezveznog Wawrinke.

pribil

pre 8 godina

orao bravo. To guranje federera da je GOAT me podseca na guranje mesija od strane fife. Moze se reci da je medju najboljima, ali daleko je on od GOAT. Kako mozes biti najbolji svih vremena a nisi najbolji ni u svom vremenu? Nadal-federer 23-10!

Orao

pre 8 godina

Dosta više ove priče kako je Federer najbolji igrač u istoriji. On je samo igrač koji je osvojio najviše GS trofeja. Možda zvuči ironično ali tako je. Samprasovih i Nadalovih 14 GS trofeja je mnogo veći poduhvat jer su sve te trofeje osvojili u vreme ozbiljne konkurencije. Sampras je do svojih 14 GS trofeja došao u vreme Agasija, Edberga, Beckera, Kurijera, Ivaniševića, Raftera, Changa, Kuertena. Momaka koji su zajedno osvojili 31 GS trofej! Znači, jedna ozbiljna konkurencija. Nadal je svojih 14 trofeja osvojio u eri Federera, Đokovića i Mareja. A Federer? On je 12 od svojih 17 GS osvojio do 2007. godine, godine kada su Nadal, Đoković i Marej tek punili 20. ili 21. godinu života. Znači, kada su još uvek stasavali kao mladi, talentovani igrači. U tom periodu, od 2003. do 2007., Federer nije imao ozbiljnu konkurenciju među svojim vršnjacima. Stariji igrači (Ivanišević, Rafter, Sampras, Agasi, Guga) su se penzionisali, ovi mlađi još nisu došli. U tom periodu kariere Federerovi konkurenti su bili Rodik, Ferero, Hjuit, Kafeljnikov, Safin. 5 bivših prvih igrača sveta sa ukupno 8 GS trofeja ili jednim manje od Đokovića(!!!). U tom periodu loše konkurencije Federer je i sakupio rekordnih 237 uzastopnih nedelja provedenih na čelu ATP liste. Posle ove ere dominacije dolaze sada nešto iskusniji Nadal i Đoković, osvajaju 11+9 GS trofeja (naspram Federovih 5) i provode ukupno 296 nedelja (141+156) na čelu ATP liste, dok Federer posle 2008. godine uspeva da drži prvo mesto tek 65 nedelja.

djordjevic

pre 8 godina

@XXX,

mislim da si ubo sta je poslednja Novakova slabost- vetar. Zvuci glupo, ali je tako. Kada god pirka malo jace, Novak je u problemu.

Sta ces, Novak ima takvu igre gde je sve proracunato, precizno u cm i gde on (i kad je defanzivan) kontrolise poen tako sto igra za*ebane uglove. Ali kada vetar prezume kontrolu, to pravi problem. Tako je kako je, nista ja tu ne bih menjao :). Ako je vetar jedini koji moze da ga pobedi, neka ostane tako.

pribil

pre 8 godina

Sama cinjenica da nolo ima 9 GS titula i jos 8 finala je spektakularna. 26 polufinala i 25 uzastopnih cetvrtfinala! Bice 4 godine no.1, 24 mastersa, 4 zavrsna mastersa, 54 titule...Dejvis kup...Wow...Malo li je.

VS

pre 8 godina

U ushicenjima "komentatora" Novakom i njegovom pobedom, zaboravlja se da je na putu do finala igrao sasvim osrednji, cesto i "dosadni" tenis, sa previse gresaka. Jedan od kraljeva belog sporta u finalu ga je, ocito, do krajnosti inspirisao, ucvrstio u sigurnosti igre i dobiti. Vec na pocetku cetvrtog seta videlo se da je Federer "gotov"; delovao je umorno, nervozno i, precesto, bezvoljno, kao da mu je sve bilo jasno...Da li zbog "odmaklih" godina (??!! 33), ili zbog nedovoljnih priprema - to on najbolje zna. I pored svega toga videlo se, po nekim njegovim potezima, zasto je on to sto jeste. Federer i ostali sa vrha, ali i neki iz redova mladjih, jos "neispitanih", ostaju stalno iskusenje za Novaka. Koliko se moze ocekivati da ce on prevazilaziti ta iskusenja, toliko je neuputno vidovnjacko predskazivanje njegove i dalje nepobedivosti. Treba se setiti Ljubicicevih reci da Novaka mogu da pobede samo "udaraci" (poput Kevina Andersona, recimo). A takvih je sve vise! U "finom" tenisu kao i u mnogim drugim sportovima, gladijatorska snaga postaje sve dominantnija. Treba se, takodje, setiti, u dijapazonu raznih Novakovih gestova, i onih kojima je, u mecu sa pomenutim Kevinom, izrazavao ljutitu zapanjenost njegovim preciznim, neuhvatljivim servisnim kanonadama; uostalom, sam je, posle, rekao da obrnuti ishod tog meca uopste ne bi bio nezasluzen. Uz sve navijacke ovacije Novaku,nije naodmet znati da je pred njim i nama ne samo US open, nego i ko zna sta sve jos otvoreno.

XXX

pre 8 godina

Novak nije osvojio RG zbog Rafe. Na kraju niko i nije mogao da ga osvoji osim slucajnosti kada ga je osvojio Rodzer i to je to. Rafa izgubi od Soderlinga Rodzer ga pobedi. I vise nikada. Takodje je pitanje da li ce u buducnosti sam Rafa uspeti da osvoji RG. ALI TO CE VREME POKAZATI. Novak ce osvojiti RG do kraja karijere ja to potpisujem ili u sto marke? Sto se tice USAO mislim da taj turnir njemu ne odgovara i ako je beton u pitanju. Njujork, blizina okeana, promenljivo vreme ali na prvom mestu vetrovi. Novaku serviranje i igranje kada smeta vetar jednostavno smeta u igri i na to se tesko privikava. Secam se one godine kada je bio onaj orkan, sta je, dizao sve zivo po Njujorku u vazduh, kada su prekinuti mecevi. Tada se mucio da igra u tim uslovima ali ipak ima jedan USAO. Taj turnir mu ne lezi i ako je beton a AO je isto beton ali ga je osvajao 5 puta i sasvim je drugacije vreme na AO kada se igraju mecevi. Drugacija klima. Ali po meni ne znaci da USAO nece jos osvajati do kraja karijere. Evo vec uskoro ima sansu..

Tea New York

pre 8 godina

Pod uslovom da ostane zdrav,Novakova dominacija ce trajati mnogo duze od te dve godine.Objektivno,u narednom periodu Novak na svaki turnir stize kao veliki favorit,konkurentima ostaje samo nada u iznenadjenje.Desice se poneko,kao Nisikori na US Openu 2014,Vavrinka na ovogodisnjem RG,ali mislim da ce toga biti sve manje.Ko su glavni konkurenti u narednom periodu:Federer od ovoga bolje stvarno ne moze,svaka mu cast na svemu sto je postigao,ali vec sledece sezone razlika u Novakovu korist ce porasti.Marej kako sada izgleda najozbiljniji konkurent koji moze ponekad da iznenadi,ali redje,nije ni to vise ono iz 2012 i 2013 kada ga je trenirao Lendl.Vavrinka najneugodniji trenutno Novakov protivnik,ima vec punih 30 godina,moze jos 2-3 godine da se drzi u top 5-10,da cesto pobedjuje Novaka tesko.Nadal,ne bi trosila reci na njega,volela bi da se koliko toliko vrati bar na sljaci,da ugrozava Novaka bas tesko.Imate onda grupu igraca Berdih,Gaske,Nisikori,Monfils,Dimitrov,Raonic,Conga,Cilic,Anderson,Simon,Isner,itd,itd,niko od njih nece Novaku predstavljati opasnost.Mladji?Kirgios,Coric,Zverev,Rubljev,Kokinakis...mnogo vremena ce proci dok neko od njih ne dostigne nivo Vavrinke,Mareja.Znaci jos su mnogo daleko od ozbiljnih pretedenata na GS trofeje.Prema tome,vrlo je realno da Novaku tek sledi vrhunac karijere sto se trofeja tice,i realno je da taj vrhunac bas potraje dugo,dugo

AtamanCG

pre 8 godina

O Srbi kako ste teški sa Đokovićem antipatičnim više... Super, dobro udara po loptici, bravo mu ga bravo bravo
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gavro Glodar, 13. jul 2015 13:40)

E, pa, ne bi vjerovao koliko nas ima koji nismo Srbi, a navijamo svim srcem za GOSPODINA DJokovića, jado ...
Jedan od najboljih komentara za No1eta je bio na jednom CG portalu. Neko je napisao otprilike ovako : I da ja lično igram protiv Novaka Djokovića opet bih navijao za njega !!!
Malo jasnije ? ...

c7-5

pre 8 godina

Volim Meka, i Noletov sam navijac. Jasno mi je da je Novakov veliki prijatelj, verovatno jer Nole ima harizmu, ume da pukne na terenu, psuje, vice, polomi reket. Takav je bio i Mek ali se najvise svadjao sa sudijama. Iz tih razloga mislim da u nekim stvarima malo namerno zaboravlja na Borga koji je ipak ispred Novaka makar po broju Slemova 11. 6 puta osvajac RG, 5 puta Wimbledon a tenis je napustio sa 25 godina. Ali mi je jasno zasto ga je preskocio na svojoj listi jer su bili veliki rivali u ono vreme i pitanje je u kakvim su odnosima. Treba biti realan, mada je Novak Borga prestigao u nekim stvarima kada je statistika u pitanju ali u Slemovima nije mada ne sumnjam da ce osvojiti vise od 11 koliko ima Borg. Ali svako pa i Mek ima pravo na svoje misljenje a Novaku zelim sve najbolje.

silvaner

pre 8 godina

Novak je od sada glavni favorit na Wimbledon iako uopste ne igra pripremne turnire na travi.Ima samo jedan US-open ali tamo su se desavale neverovatne stvari.Prvo onaj tornado,vetar,jurnjava za lopticom po terenu, sve samo ne tenis protiv Mareja koji je uzivao u takvim devijantnim uslovima.I prosle godine protiv Nisikorija na uzarenom terenu pod suncem,tacno u podne u 12h i T=50*c kada je morao da spasava svoju glavu i sacuva svoje zdravlje.Ni Federer nije mogao bolje protiv Cilica u uzasnim uslovima za igru.Umesto da gledamo veliko finale gledali smo nezanimljiv mec.Svi se bojimo povlacenja Federera,Nadala i Novaka jer posle njih najverovatnije ostaje bolna praznina i pad interesa za tenis.Voleo bi da mladji igraci pokazu sampionsku zelju ali iskreno nisam odusevljen trenutnim stanjem.Jedini koji ima glavu i hrabrost da igra protiv velikih je Coric ali je fizicki jos uvek patuljak bez dovoljno snage i iskustva.Kirgios mi se svidja ali njegovo ponasanje protiv Gaskea me je zapanjilo.Mora pod hitno da koriguje svoje ponasanje inace od uspesne karijere nema nista.Ostali mladi igraci jos uvek nevidljivi.To sto ne mogu svi zajedno osvojiti jedan jedini masters potpuno je razumljivo ali oni ne mogu doci barem do 1\4 finala iole nekog ozbiljnijeg turnira.Federera ako ne bude sramota da gubi samo od Novaka i nastavi da igra dalje ,sve ce da ih mlati u narednih 3-4 godine suvereno drzeci 2. mesto na ATP listi.Deda ce im nabiti strasne komplekse.

Miloš

pre 8 godina

Asocirao me komentar niže. Gledamo mi tenis i pita drugarova baba čime se bavi Ana Ivanović. ''Pa igra tenis baba!''. Kaže baba: ''Lepo je sve to, ali ne bi joj škodio neki činovnički posao. Sigurnija zarada''.

charlotte sometimes

pre 8 godina

Ali covek ima tri Vimbldona! TRI! Zasto je to tako neverovatno? Pa iz prostog razloga sto je trava njegova najmanje omiljena podloga, ili je bar bila. Kada je Nole pocinjao, kada se probijao u sam vrh, najbolje je partije pruzao na betonu, a danas covek ima samo jedan US open. Ja sam uvek mislila da ako ce mu neki trofej izmaci, to ce biti Vimbldon. Srbija nema ni jedan travnati teren ljudi, sezona na travi najkrace traje! U finalima Vimbldona Novak ima skor 3/4, na USO 1/5. Neverovatno! Sve to govori o Novakovoj neospornoj teniskoj inteligenciji, a sto je jos bitnije, o njegovoj neiscrpnoj zelji i spremnosti da napreduje, da se prilagodjava i uci. Zato i jeste jedan od mojih najvecih uzora iako se bavimo stvarima koje su razlicite kao nebo i zemlja.

Dzon je fenomenalan kao licnost i kao sto mnogi vec napisase, jedan od retkih koji je dao podrsku Novaku dok je jos bio klinac. Slazem se sa svima koji kazu da je sjajan komentator, ja jesam iz Srbije, ali uvek trazim link i prenos gde je on komentator. Preporucila bih svakome ko razume engleski jezik, pa makar i ne tako dobro.

Pozdrav i ''vidimo'' se na americkoj turneji. Dotle svako dobro.

Niče

pre 8 godina

Gavro glodare, mogu misliti kakva te muka spopala kad si dosao na portal B92 da komentarišeš 'nebitnog' Đokovića. Izađi na vazduh, duboko udahni, inače će te mržnja 'pojesti'. I da ne zaboravim, dugo ćeš gledati 'nebitnog' Đokovića kako podiže glavne trofeje, a tvoj krvni pritisak će samo da raste :)!

Jumko

pre 8 godina

@Ilija A koliko onda Djokovic treba da jos naosvaja van betona? Rafa ima 3 Gslema na betonu i 2 na travi, Djokovic nijednu na sljaci... Ako Rafa ni sa jos 10 Rg nece biti najbolji, onda Djokovic nece sa jos 20 Gslemova. Po tvojoj bistroci...

Gulamfer

pre 8 godina

@Mare

Svaki dan ovde nikne novi komentar koji konkurise za najgluplji komentar do sada. Radni staz, penzija, doprinosi... Do sada je zaradio samo od pobeda $82,346,218. Od reklama, sponzorstva procene su da je dobio 31 miliona dolara, a verovatno je znatno vise, jer za jedan egzibicioni mec dobija 1 milion dolara. I te novce porodica sistematski ulaze i poslove. Vlasnici su lanca restorana, proizvodnje vise brendova hrane (pogotovo zdrave hrane) i medicinske opreme, vlasnici su turnira, imaju kompaniju Family Sport za organizaciju i katering sportskih dogadja i ko zna u sta jos. Oni to investiraju i taj covek je dolarski milijarder sto u novcu, sto u pametno investiranim akcijama u proizvodjace sportske opreme, auto industriju, satove... sto u pametno investiranim poslovima, sto u nekretninama. To isto radi Federer koji je finansijski mocan kao jedan srednja drzava. Al je bitno sto nece dobiti penziju.

fedex

pre 8 godina

Iskreno mene ovo podsjeca na dominaciju Federera izmedju 2004 i 2008,samo sto sad nema nikoga ko bi se pojavio da pomrsi racune Novaku,kao Nadal Federeru..Jedina konkurencija Novaku i jeste Federer sa 34 god.,fali taj neki mladi vanzemaljac koji ce pokositi sve kao Nadal 2005 pa nadalje..mislim da je teze bilo doci do titule u periodu kad su igrali Federer i Nadal na vrhuncu nego sad,al to nista ne umanjuje Novakovu dominaciju,svaka mu cast na tome..

Zara

pre 8 godina

Sve je to lepo sto prica Mekenro, ali Nole ima 28 godine i ni dan radnog staza. A sutra kad se priblizi 65. godina, bice kuknjava. Ne znam da li ima nesto preko studentske zadruge.
(Mare, 13. jul 2015 11:13

Dobice nacionalnu penziju 50000 din,osvojio je bronzu na olimpijadi.Ako se malo stisnu za njega i Jelenu dosta.

Ilija

pre 8 godina

Aco, Nadal sve i da osvoji jos 10 RG, nece biti najbolji u istoriji. Pored RG mora da osvoji jos neku titulu na betonu ili travi da bi ga uvrstili u sam vrh. Svi znamo ce to tesko da se dogodi, Rafa je jednostavno istrosen na svim poljima. Njega je Novak "ubio" jos 2011 sa onih 6-7 uzastopnih dobijenih finala. Bljesnuo je jos malo 2012 i to je to. Mislim da ce Nadal pre u penziju nego Rodja. Nadal igra fizicki iscrpljujuc tenis, dok to kod Federera nije slucaj. Novak moze da ima bar jos 4-5 vrhunskih sezona, ako ga zaobidju povrede. Tu su jos nekoliko igraca koji igraju na vrhuncu...
Sve sto si napisao spada u domen naucne fantastike...

Jack

pre 8 godina

Jedino sto mi nije bilo jasno tokom ovog Vimbldona jeste kako je Novak odjednom zaboravio da igra lobove. Svaki protiv Andersona bio je los, svaki protiv Rodzera takodje.

milan

pre 8 godina

Konacno da neko bitan u svetu tenisa kaze da prepotenko nije najbolji svih vremena samo zato sto ima najvise GS titula. A zna se da je vecinu tih titula osvajao u vreme najgore konkurencije u istoriji tenisa. Da je 4,5 godina mladji, ne bi ih ni pola osvojio jer bi se iste rasporedile na njega, Novaka, Nadala...OK i poneki kusur za Endija koji se prisljamcio uz ovu trojicu samo zato sto je iz Velike Britanije
(iggy, 13. jul 2015 10:49)

Kakva li je, tek, konkurencija danas kada je taj isti Prepotentko, sa svoje 34 godine, DRUGI na ATP listi, iza neprikosnovenog Novaka (koji je zaista impresivan, oduševljava sve širom sveta) i svima, osim Novaku, još uvek deli lekcije o tenisu.

Ivan son of Miodrag

pre 8 godina

@siporex, 13. jul 2015 11:01

Sta su oni, koze?
Ako vec nesto pises nauci malo engleski ne lupaj bezveze, ako stavis tacke pa ispadne G.O.A.T, to vec moze da znaci nesto drugo

Hasan Seckati

pre 8 godina

@ Nesto mnogo svi spominju to Novakovo zdravlje. Brine me to.
(paranoja, 13. jul 2015 10:59)

Pa svakom sportisti prvo sto zelis je dobro zdravlje. Kad je zdrav onda stvarno moze da pokaze ono sto zna, a bas zbog toga sto svi vide da je Novak taj koji moze da pomeri lestvicu do neslucenih visina koja ce tesko biti dostizna (kao recimo Bubka ili Zelezni svojevremeno), to je jedino bitno. Za ostalo ce se pobrinuti sam Novak.

biohemicar

pre 8 godina

Mekinro ima pravo da menja misljenje o teniserima zato sto se rezultati i uspesi menjaju! Nekada je RF bio bolji ali sada ga Nole dere a i Nadala! Normalan covek , prati situaciju i naravno menja misljenje...da nije tako bio bi pristrasan!

KiSSeli

pre 8 godina

Ja sam ovogodishnji Wimbledon pratio preko ESPN ili BBC u zavsnosti gde tog dana komentarise McEnroe, jer covek jednostavno prica kako on misli pa makar i naopako i ima ogroman respekt prema Novaku. Mnogo gotivan i realan tip. A mislim i da su generalno Amerikanci mnogo realninji kad pricaju o Djoletu nego ljubomorni Englezi. Cak je i Andy Roddick hvalio Djoleta i levo i desno.

blaza

pre 8 godina

Sad ima 9 GS, kako rece Novakov kum bice u punoj snazi sigurno narednih 3do 5 god.Da svake godine osvoji po najmanje 2 GS-a a moze i vise znaci bice blizu Rodzeru.Samo zdravlje da ga posluzi, Novak je sad masina koju retko ko moze da zaustavi, narocito na betonu i travi.

Jumko

pre 8 godina

po mom misljenju jedini koji su ispred novaka zasad jesu: federer,nadal, sampras i borg
ali novak sve njih moze da prestigne..otom potom
sledeci je borg sa 11..

carević

pre 8 godina

Uh, uh, al su nam se uzvrpoljili hrvatići @aleksandar, jumko, siporex....Bravo Mekinro, sve je tacno sto si rekao, svaka cast, idemooo Noleee!

da MEKENRO - ne MEKiNRO

pre 8 godina

Od svih komentara (10) do sada, samo jedan pravilno izgovara prezime starog asa pravilno: MEKENRO a ne Mekinro.
Daj edukujte se malo.
A sto se Djokovica tice, u naredne tri godine osvaja najmanje 3 do 5 grand slemova.

VUK

pre 8 godina

kada Novak bude uzeo 18GS, zlatnu na OI, kalendarski slam, Jumku će smetati što počinju Nolu da izlaze sede.. Čuj tetke i ker! Znate koji ljudi ne mogu da prihvate uspešnog čoveka iz svoje sredine?Oni koji bi svoje neuspehe i frustracije da pripišu okruženju, mentalitetu nacije, nesposobnoj vlasti.. svima osim sebi.. tako se na ovoj stranici našao ni kriv ni dužan Novakov "ker "!Jumko nije precizirao na kojeg misli, jer ih ima tri.. E sad, dok ja i Jumko ovo pišemo, Novak sa porodicom i svojim psima, leti prema sred.moru.. još večeras taj "ker"će dremati na pramcu Nolove jahte.. tetke neće doći.. kao ni Novak na doček u BG.. sledeće okupljanje je za 7-8godina.. kad se bude opraštao od tenisa..i bude sa vrha večne liste gledao ispod sebe.. biće tu prisutan ceo svet.. Beograd će goreti kao Split na 100 godina Hajduka.. ko zna? možda i ti dođeš?. da vidiš tetke ili kera.. Biraj.

budva

pre 8 godina

Nema te teniske veličine i znalca tenisa pred koj(om)-im bi ustukla mržnja Siporex-a, Jumka, Pere i njima sličnih.
Ja nisam teniski stručnjak, ali sam veliki ljubitelj tenisa decenijama, i znam, da mi to niko ne kaže, da je NOVAK TENISKA VELIČINA, znam i zašto i to svoje mišljenje bih znala argumentovano da branim. No,argumentima se pribegava u raspravama sa onima koji ih i koriste.

tenisplayer

pre 8 godina

Za mene je prava steta sto Nole i Agassi ne igraju u istoj eri.. Mogu samo da zamislim kakvi bi to mecevi bili npr. na USopenu ili Wim..

Mare

pre 8 godina

Sve je to lepo sto prica Mekenro, ali Nole ima 28 godine i ni dan radnog staza. A sutra kad se priblizi 65. godina, bice kuknjava. Ne znam da li ima nesto preko studentske zadruge.

Sinisa

pre 8 godina

Sve mi je jasno i ostrascenost i nerealni komentari i sto je Nole nas itd. Ali da Fedex nije najbolji u istoriji? Pa jel ste videli vi ljudi moji kako covek igra sa 34 godine. Pa taj ce do 40 igrati

Fox

pre 8 godina

Novak bih treba da preskoci Rogers cup i da se odmori za kraj sezone jer tamo brani samo 90 bodova.Cinncinnati da mu bude priprema za USO koji bi definitivno rasturio...jos jedna stvar sa 28.g Novak ima 9GS znaci da jos 6.g osvaja SAMO po jedan GS do svoje 34.g imao bih ih 15 prestigao bih Samprasa :) a Mastersi 1000 Novak ih ima od 2007-2015 za sad 24 a Nadal od 2005-2015 ne mnogo vise 27. Zarada u karijeri 2. u Istoriji. Sta jos da se kaze...:) :) KRALJ !

siporex

pre 8 godina

... e ovaj mekinro je dosadio svojim lupetanjima i bogu i narodu - prvo je federer bio goat, pa onda nadal, pa je prekjuce opet federer bio goat, danas je federer tek na trecem mestu iza lejvera i samprasa - sto je najsmesnije - mekinro misli da je simpatican - tipicna americka skola neukusa - en spasava ga ni to sto je sktolandjanin ili irac...

my way

pre 8 godina

20 комада, то је наша нада! Шалим се мало, далеко је још та прича о Новаковој гренд слем граници, али ништа није нереално. Не може ни Роџер мирно да спава.

Saša Belopoljanski

pre 8 godina

Mora makar stići, ako ne i prestići Nadala, jer mislim da je bolji igrač od njega. Siguran sam da ima motiva, a nadam se da će mu supruga i ostali članovi dati preko potrebnu podršku. Srećno!

haren

pre 8 godina

Pratim tenis od svoje seste godine, Samprasa sam zatekao dok je bio na vrhuncu, Lejvera nisam.. Iako mi je Sampras bio omiljeni teniser, smesno je da ga stavi ispred Fedexa i Nadala .. Mnogo voli da lupeta ovaj covek. Za Djokovica je u pravu.

kurajber

pre 8 godina

Iako sam dakeko od nekog teniskog strucnjaka, ipak mislim da je Noletov glavni cilj da buude najbolji teniser svih vremena, tj. da osvoji barem 19 GS. U ovom trenutku to mi i nije tako "nemoguca" misija. Igrač koji svake sezone unapredjuje svoju igru i dize je na visi nivo svakako to moze da uradi. Kad to postigne verovatno ce imati i pozitivan skor sa svim rivalima sa kojim sada igra tako da mu ni tu niko nece moci nista osporiti. Osvojiti 19 GS verovatno ce dovesti do toga da ce imati i vise od 300 nedelja na prvom mestu. Daj bože zdravlja sve ostalo Novak ima da to i ostvari. Vatra u Novaku i nama kao njegovim navijacima je ogromna, koja ce spaliti sve rekorde koji mu nedostaju i dignuti ga na pijedestal nedodirljivih.

1234

pre 8 godina

Svi mi koji smo u inostranstvu cesto moramo da se bacimo na neki stream i gledamo Novakove meceve. Kada god je na tom streamu McNroe pravo je uzivanje slusati njegov komentar. Covek obozava Novaka i za razliku od mnogih drugih navija za njega uvek, protiv Federera najvise.

Obozavam njegovu harizmu i to sto je jedan od retkih koji velica ono sto Novak radi! Ovo sto je sada rekao je samo primer... sledeci korak je NoleSlam!

danilo

pre 8 godina

Koji car!
I kakve pohvale za Noleta, iz usta jednog od velikih!
Kako je samo igrao i kakav karakter je imao!
Jednom engleskom novinaru je na jedno glupo pitanje rekao da je bolje da bude novinar na konjskim trkama.
Ovaj mu je odgovorio da su dzokeji verovatno pogodniji za razgovor.
Ne, rekao je Mekinro, vi biste tamo razgovarali sa konjima!!!
Ponekad bi i Nole morao tako da otkaci one sa kretenskim pitanjima.

Dott

pre 8 godina

Malo nezrelo deluju ljudi koji tako predvidjaju neciji domet, stvari po tom pitanju su kompleksne, mnogo je faktora, uticaja na to da bi tako sta predvideli. Cinjenica je da je svega 3-4 tenisera kadrih da se nose sa Novakom iole ozbiljno, ali i to da niko od njih ni blizu nema tu konstantnost. Tako Novak od turnira do turnira dobije jednog od njih za ozbiljnog takmaca, kao da njih cetvorica udruzeno i naizmenicno pokusavaju da ga svrgnu, Vavrinka je uspeo, Rodzer nije, sledeci je verovatno Marej na nardnom turniru, sta ce biti videcemo. Na poslednjem GS ocekujem da to bude Nadal ili Rodzer ponovo, zavisno od toga ko dogura do zavrsnica u kojoj je Novak vec vidjen.
Jedno je sigurno, Novak je za svaki turnir glavni i izraziti pretendent kao niko nikad do sad, koliko ce postici videcemo, moguce je sve, pa i to da nadmasi i Rodzera do kraja karijere u brojkama svih kategorija, ukoliko bude imao dovoljno htenja srece i zdravlja.

nevski

pre 8 godina

ovo je,pored njegove porodice i njegovog tima,covek koji najvise veruje u Novaka od pocetka njegove karijere.Ponekad je kritican,ali je sigurno covek koji se iskreno raduje Novakovim uspesima. Retkost na zapadu,i zato,kapa dole i velikooo postovanje za Mcinroe_a. Bio je veliki igrac,jos veci je covek.

MissTango

pre 8 godina

U ovoj teniskoj eri beskrajno je tesko biti Novak. Izboriti se da postanes broj 1 pored , do tada, superiornih i neprikosnovenih Nadala i Federera je nadljudski podvig. Imati protiv sebe armiju navijaca jednoga i drugoga i izdrzavati pritisak svaki put kada se sa nekim od njih sastanes i pobedis ih takodje je nadljudski podvig. Osvojiti toliko titula i ostati na prvom mestu jos jaci, jos velicanstveniji je podvig koji mogu samo NADLJUDI. Novace, sine, brate,dete nase, neka se nasi mladi ugledaju na tebe jer to je jedini i najbolji put da opstanemo kao narod i pokazemo, pre svega samima sebi , da vredimo i da nam ne treba niko da nas tapse po ramenu od "velikih" naroda vec da mi tapsemo njih :))) Beskrajnu ljubav ti saljemo svaki put i kad pobedjujes i kad gubis. Samo napred!!!

iggy

pre 8 godina

Konacno da neko bitan u svetu tenisa kaze da prepotenko nije najbolji svih vremena samo zato sto ima najvise GS titula. A zna se da je vecinu tih titula osvajao u vreme najgore konkurencije u istoriji tenisa. Da je 4,5 godina mladji, ne bi ih ni pola osvojio jer bi se iste rasporedile na njega, Novaka, Nadala...OK i poneki kusur za Endija koji se prisljamcio uz ovu trojicu samo zato sto je iz Velike Britanije

aleksandar

pre 8 godina

Ovaj Mekenro je do juce izjavljivao da je Rafa najbolji teniser u iatoriji. Ali Rafa ce se vratiti i osvojiti jos dosta gren slem titula, a na Rolan Garosu ocekujem najmanje jos tri titule, a nadam se i tituli u Australiji gdje bi zvanicno postai najveci u istoriji Sto se Vimbldona tice, Rafa ga i ne mora igrati vise jer je opasan za njegova kolena. Vamos Rafa, osvoji sad Bastad i Hamburg i povrati samopouzdanje pred americku turneju, pa da osvojis ko 2013 Kanadu, Sinsinati i US open.

iggy

pre 8 godina

Konacno da neko bitan u svetu tenisa kaze da prepotenko nije najbolji svih vremena samo zato sto ima najvise GS titula. A zna se da je vecinu tih titula osvajao u vreme najgore konkurencije u istoriji tenisa. Da je 4,5 godina mladji, ne bi ih ni pola osvojio jer bi se iste rasporedile na njega, Novaka, Nadala...OK i poneki kusur za Endija koji se prisljamcio uz ovu trojicu samo zato sto je iz Velike Britanije

VUK

pre 8 godina

kada Novak bude uzeo 18GS, zlatnu na OI, kalendarski slam, Jumku će smetati što počinju Nolu da izlaze sede.. Čuj tetke i ker! Znate koji ljudi ne mogu da prihvate uspešnog čoveka iz svoje sredine?Oni koji bi svoje neuspehe i frustracije da pripišu okruženju, mentalitetu nacije, nesposobnoj vlasti.. svima osim sebi.. tako se na ovoj stranici našao ni kriv ni dužan Novakov "ker "!Jumko nije precizirao na kojeg misli, jer ih ima tri.. E sad, dok ja i Jumko ovo pišemo, Novak sa porodicom i svojim psima, leti prema sred.moru.. još večeras taj "ker"će dremati na pramcu Nolove jahte.. tetke neće doći.. kao ni Novak na doček u BG.. sledeće okupljanje je za 7-8godina.. kad se bude opraštao od tenisa..i bude sa vrha večne liste gledao ispod sebe.. biće tu prisutan ceo svet.. Beograd će goreti kao Split na 100 godina Hajduka.. ko zna? možda i ti dođeš?. da vidiš tetke ili kera.. Biraj.

Zara

pre 8 godina

Sve je to lepo sto prica Mekenro, ali Nole ima 28 godine i ni dan radnog staza. A sutra kad se priblizi 65. godina, bice kuknjava. Ne znam da li ima nesto preko studentske zadruge.
(Mare, 13. jul 2015 11:13

Dobice nacionalnu penziju 50000 din,osvojio je bronzu na olimpijadi.Ako se malo stisnu za njega i Jelenu dosta.

MissTango

pre 8 godina

U ovoj teniskoj eri beskrajno je tesko biti Novak. Izboriti se da postanes broj 1 pored , do tada, superiornih i neprikosnovenih Nadala i Federera je nadljudski podvig. Imati protiv sebe armiju navijaca jednoga i drugoga i izdrzavati pritisak svaki put kada se sa nekim od njih sastanes i pobedis ih takodje je nadljudski podvig. Osvojiti toliko titula i ostati na prvom mestu jos jaci, jos velicanstveniji je podvig koji mogu samo NADLJUDI. Novace, sine, brate,dete nase, neka se nasi mladi ugledaju na tebe jer to je jedini i najbolji put da opstanemo kao narod i pokazemo, pre svega samima sebi , da vredimo i da nam ne treba niko da nas tapse po ramenu od "velikih" naroda vec da mi tapsemo njih :))) Beskrajnu ljubav ti saljemo svaki put i kad pobedjujes i kad gubis. Samo napred!!!

KiSSeli

pre 8 godina

Ja sam ovogodishnji Wimbledon pratio preko ESPN ili BBC u zavsnosti gde tog dana komentarise McEnroe, jer covek jednostavno prica kako on misli pa makar i naopako i ima ogroman respekt prema Novaku. Mnogo gotivan i realan tip. A mislim i da su generalno Amerikanci mnogo realninji kad pricaju o Djoletu nego ljubomorni Englezi. Cak je i Andy Roddick hvalio Djoleta i levo i desno.

danilo

pre 8 godina

Koji car!
I kakve pohvale za Noleta, iz usta jednog od velikih!
Kako je samo igrao i kakav karakter je imao!
Jednom engleskom novinaru je na jedno glupo pitanje rekao da je bolje da bude novinar na konjskim trkama.
Ovaj mu je odgovorio da su dzokeji verovatno pogodniji za razgovor.
Ne, rekao je Mekinro, vi biste tamo razgovarali sa konjima!!!
Ponekad bi i Nole morao tako da otkaci one sa kretenskim pitanjima.

blaza

pre 8 godina

Sad ima 9 GS, kako rece Novakov kum bice u punoj snazi sigurno narednih 3do 5 god.Da svake godine osvoji po najmanje 2 GS-a a moze i vise znaci bice blizu Rodzeru.Samo zdravlje da ga posluzi, Novak je sad masina koju retko ko moze da zaustavi, narocito na betonu i travi.

AtamanCG

pre 8 godina

O Srbi kako ste teški sa Đokovićem antipatičnim više... Super, dobro udara po loptici, bravo mu ga bravo bravo
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gavro Glodar, 13. jul 2015 13:40)

E, pa, ne bi vjerovao koliko nas ima koji nismo Srbi, a navijamo svim srcem za GOSPODINA DJokovića, jado ...
Jedan od najboljih komentara za No1eta je bio na jednom CG portalu. Neko je napisao otprilike ovako : I da ja lično igram protiv Novaka Djokovića opet bih navijao za njega !!!
Malo jasnije ? ...

1234

pre 8 godina

Svi mi koji smo u inostranstvu cesto moramo da se bacimo na neki stream i gledamo Novakove meceve. Kada god je na tom streamu McNroe pravo je uzivanje slusati njegov komentar. Covek obozava Novaka i za razliku od mnogih drugih navija za njega uvek, protiv Federera najvise.

Obozavam njegovu harizmu i to sto je jedan od retkih koji velica ono sto Novak radi! Ovo sto je sada rekao je samo primer... sledeci korak je NoleSlam!

Jumko

pre 8 godina

po mom misljenju jedini koji su ispred novaka zasad jesu: federer,nadal, sampras i borg
ali novak sve njih moze da prestigne..otom potom
sledeci je borg sa 11..

kurajber

pre 8 godina

Iako sam dakeko od nekog teniskog strucnjaka, ipak mislim da je Noletov glavni cilj da buude najbolji teniser svih vremena, tj. da osvoji barem 19 GS. U ovom trenutku to mi i nije tako "nemoguca" misija. Igrač koji svake sezone unapredjuje svoju igru i dize je na visi nivo svakako to moze da uradi. Kad to postigne verovatno ce imati i pozitivan skor sa svim rivalima sa kojim sada igra tako da mu ni tu niko nece moci nista osporiti. Osvojiti 19 GS verovatno ce dovesti do toga da ce imati i vise od 300 nedelja na prvom mestu. Daj bože zdravlja sve ostalo Novak ima da to i ostvari. Vatra u Novaku i nama kao njegovim navijacima je ogromna, koja ce spaliti sve rekorde koji mu nedostaju i dignuti ga na pijedestal nedodirljivih.

nevski

pre 8 godina

ovo je,pored njegove porodice i njegovog tima,covek koji najvise veruje u Novaka od pocetka njegove karijere.Ponekad je kritican,ali je sigurno covek koji se iskreno raduje Novakovim uspesima. Retkost na zapadu,i zato,kapa dole i velikooo postovanje za Mcinroe_a. Bio je veliki igrac,jos veci je covek.

biohemicar

pre 8 godina

Mekinro ima pravo da menja misljenje o teniserima zato sto se rezultati i uspesi menjaju! Nekada je RF bio bolji ali sada ga Nole dere a i Nadala! Normalan covek , prati situaciju i naravno menja misljenje...da nije tako bio bi pristrasan!

Saša Belopoljanski

pre 8 godina

Mora makar stići, ako ne i prestići Nadala, jer mislim da je bolji igrač od njega. Siguran sam da ima motiva, a nadam se da će mu supruga i ostali članovi dati preko potrebnu podršku. Srećno!

Dott

pre 8 godina

Malo nezrelo deluju ljudi koji tako predvidjaju neciji domet, stvari po tom pitanju su kompleksne, mnogo je faktora, uticaja na to da bi tako sta predvideli. Cinjenica je da je svega 3-4 tenisera kadrih da se nose sa Novakom iole ozbiljno, ali i to da niko od njih ni blizu nema tu konstantnost. Tako Novak od turnira do turnira dobije jednog od njih za ozbiljnog takmaca, kao da njih cetvorica udruzeno i naizmenicno pokusavaju da ga svrgnu, Vavrinka je uspeo, Rodzer nije, sledeci je verovatno Marej na nardnom turniru, sta ce biti videcemo. Na poslednjem GS ocekujem da to bude Nadal ili Rodzer ponovo, zavisno od toga ko dogura do zavrsnica u kojoj je Novak vec vidjen.
Jedno je sigurno, Novak je za svaki turnir glavni i izraziti pretendent kao niko nikad do sad, koliko ce postici videcemo, moguce je sve, pa i to da nadmasi i Rodzera do kraja karijere u brojkama svih kategorija, ukoliko bude imao dovoljno htenja srece i zdravlja.

budva

pre 8 godina

Nema te teniske veličine i znalca tenisa pred koj(om)-im bi ustukla mržnja Siporex-a, Jumka, Pere i njima sličnih.
Ja nisam teniski stručnjak, ali sam veliki ljubitelj tenisa decenijama, i znam, da mi to niko ne kaže, da je NOVAK TENISKA VELIČINA, znam i zašto i to svoje mišljenje bih znala argumentovano da branim. No,argumentima se pribegava u raspravama sa onima koji ih i koriste.

Hasan Seckati

pre 8 godina

@ Nesto mnogo svi spominju to Novakovo zdravlje. Brine me to.
(paranoja, 13. jul 2015 10:59)

Pa svakom sportisti prvo sto zelis je dobro zdravlje. Kad je zdrav onda stvarno moze da pokaze ono sto zna, a bas zbog toga sto svi vide da je Novak taj koji moze da pomeri lestvicu do neslucenih visina koja ce tesko biti dostizna (kao recimo Bubka ili Zelezni svojevremeno), to je jedino bitno. Za ostalo ce se pobrinuti sam Novak.

my way

pre 8 godina

20 комада, то је наша нада! Шалим се мало, далеко је још та прича о Новаковој гренд слем граници, али ништа није нереално. Не може ни Роџер мирно да спава.

tenisplayer

pre 8 godina

Za mene je prava steta sto Nole i Agassi ne igraju u istoj eri.. Mogu samo da zamislim kakvi bi to mecevi bili npr. na USopenu ili Wim..

silvaner

pre 8 godina

Novak je od sada glavni favorit na Wimbledon iako uopste ne igra pripremne turnire na travi.Ima samo jedan US-open ali tamo su se desavale neverovatne stvari.Prvo onaj tornado,vetar,jurnjava za lopticom po terenu, sve samo ne tenis protiv Mareja koji je uzivao u takvim devijantnim uslovima.I prosle godine protiv Nisikorija na uzarenom terenu pod suncem,tacno u podne u 12h i T=50*c kada je morao da spasava svoju glavu i sacuva svoje zdravlje.Ni Federer nije mogao bolje protiv Cilica u uzasnim uslovima za igru.Umesto da gledamo veliko finale gledali smo nezanimljiv mec.Svi se bojimo povlacenja Federera,Nadala i Novaka jer posle njih najverovatnije ostaje bolna praznina i pad interesa za tenis.Voleo bi da mladji igraci pokazu sampionsku zelju ali iskreno nisam odusevljen trenutnim stanjem.Jedini koji ima glavu i hrabrost da igra protiv velikih je Coric ali je fizicki jos uvek patuljak bez dovoljno snage i iskustva.Kirgios mi se svidja ali njegovo ponasanje protiv Gaskea me je zapanjilo.Mora pod hitno da koriguje svoje ponasanje inace od uspesne karijere nema nista.Ostali mladi igraci jos uvek nevidljivi.To sto ne mogu svi zajedno osvojiti jedan jedini masters potpuno je razumljivo ali oni ne mogu doci barem do 1\4 finala iole nekog ozbiljnijeg turnira.Federera ako ne bude sramota da gubi samo od Novaka i nastavi da igra dalje ,sve ce da ih mlati u narednih 3-4 godine suvereno drzeci 2. mesto na ATP listi.Deda ce im nabiti strasne komplekse.

Orao

pre 8 godina

Dosta više ove priče kako je Federer najbolji igrač u istoriji. On je samo igrač koji je osvojio najviše GS trofeja. Možda zvuči ironično ali tako je. Samprasovih i Nadalovih 14 GS trofeja je mnogo veći poduhvat jer su sve te trofeje osvojili u vreme ozbiljne konkurencije. Sampras je do svojih 14 GS trofeja došao u vreme Agasija, Edberga, Beckera, Kurijera, Ivaniševića, Raftera, Changa, Kuertena. Momaka koji su zajedno osvojili 31 GS trofej! Znači, jedna ozbiljna konkurencija. Nadal je svojih 14 trofeja osvojio u eri Federera, Đokovića i Mareja. A Federer? On je 12 od svojih 17 GS osvojio do 2007. godine, godine kada su Nadal, Đoković i Marej tek punili 20. ili 21. godinu života. Znači, kada su još uvek stasavali kao mladi, talentovani igrači. U tom periodu, od 2003. do 2007., Federer nije imao ozbiljnu konkurenciju među svojim vršnjacima. Stariji igrači (Ivanišević, Rafter, Sampras, Agasi, Guga) su se penzionisali, ovi mlađi još nisu došli. U tom periodu kariere Federerovi konkurenti su bili Rodik, Ferero, Hjuit, Kafeljnikov, Safin. 5 bivših prvih igrača sveta sa ukupno 8 GS trofeja ili jednim manje od Đokovića(!!!). U tom periodu loše konkurencije Federer je i sakupio rekordnih 237 uzastopnih nedelja provedenih na čelu ATP liste. Posle ove ere dominacije dolaze sada nešto iskusniji Nadal i Đoković, osvajaju 11+9 GS trofeja (naspram Federovih 5) i provode ukupno 296 nedelja (141+156) na čelu ATP liste, dok Federer posle 2008. godine uspeva da drži prvo mesto tek 65 nedelja.

Fox

pre 8 godina

Novak bih treba da preskoci Rogers cup i da se odmori za kraj sezone jer tamo brani samo 90 bodova.Cinncinnati da mu bude priprema za USO koji bi definitivno rasturio...jos jedna stvar sa 28.g Novak ima 9GS znaci da jos 6.g osvaja SAMO po jedan GS do svoje 34.g imao bih ih 15 prestigao bih Samprasa :) a Mastersi 1000 Novak ih ima od 2007-2015 za sad 24 a Nadal od 2005-2015 ne mnogo vise 27. Zarada u karijeri 2. u Istoriji. Sta jos da se kaze...:) :) KRALJ !

pribil

pre 8 godina

Sama cinjenica da nolo ima 9 GS titula i jos 8 finala je spektakularna. 26 polufinala i 25 uzastopnih cetvrtfinala! Bice 4 godine no.1, 24 mastersa, 4 zavrsna mastersa, 54 titule...Dejvis kup...Wow...Malo li je.

carević

pre 8 godina

Uh, uh, al su nam se uzvrpoljili hrvatići @aleksandar, jumko, siporex....Bravo Mekinro, sve je tacno sto si rekao, svaka cast, idemooo Noleee!

Jack

pre 8 godina

Jedino sto mi nije bilo jasno tokom ovog Vimbldona jeste kako je Novak odjednom zaboravio da igra lobove. Svaki protiv Andersona bio je los, svaki protiv Rodzera takodje.

XXX

pre 8 godina

Novak nije osvojio RG zbog Rafe. Na kraju niko i nije mogao da ga osvoji osim slucajnosti kada ga je osvojio Rodzer i to je to. Rafa izgubi od Soderlinga Rodzer ga pobedi. I vise nikada. Takodje je pitanje da li ce u buducnosti sam Rafa uspeti da osvoji RG. ALI TO CE VREME POKAZATI. Novak ce osvojiti RG do kraja karijere ja to potpisujem ili u sto marke? Sto se tice USAO mislim da taj turnir njemu ne odgovara i ako je beton u pitanju. Njujork, blizina okeana, promenljivo vreme ali na prvom mestu vetrovi. Novaku serviranje i igranje kada smeta vetar jednostavno smeta u igri i na to se tesko privikava. Secam se one godine kada je bio onaj orkan, sta je, dizao sve zivo po Njujorku u vazduh, kada su prekinuti mecevi. Tada se mucio da igra u tim uslovima ali ipak ima jedan USAO. Taj turnir mu ne lezi i ako je beton a AO je isto beton ali ga je osvajao 5 puta i sasvim je drugacije vreme na AO kada se igraju mecevi. Drugacija klima. Ali po meni ne znaci da USAO nece jos osvajati do kraja karijere. Evo vec uskoro ima sansu..

Mare

pre 8 godina

Sve je to lepo sto prica Mekenro, ali Nole ima 28 godine i ni dan radnog staza. A sutra kad se priblizi 65. godina, bice kuknjava. Ne znam da li ima nesto preko studentske zadruge.

Tea New York

pre 8 godina

Pod uslovom da ostane zdrav,Novakova dominacija ce trajati mnogo duze od te dve godine.Objektivno,u narednom periodu Novak na svaki turnir stize kao veliki favorit,konkurentima ostaje samo nada u iznenadjenje.Desice se poneko,kao Nisikori na US Openu 2014,Vavrinka na ovogodisnjem RG,ali mislim da ce toga biti sve manje.Ko su glavni konkurenti u narednom periodu:Federer od ovoga bolje stvarno ne moze,svaka mu cast na svemu sto je postigao,ali vec sledece sezone razlika u Novakovu korist ce porasti.Marej kako sada izgleda najozbiljniji konkurent koji moze ponekad da iznenadi,ali redje,nije ni to vise ono iz 2012 i 2013 kada ga je trenirao Lendl.Vavrinka najneugodniji trenutno Novakov protivnik,ima vec punih 30 godina,moze jos 2-3 godine da se drzi u top 5-10,da cesto pobedjuje Novaka tesko.Nadal,ne bi trosila reci na njega,volela bi da se koliko toliko vrati bar na sljaci,da ugrozava Novaka bas tesko.Imate onda grupu igraca Berdih,Gaske,Nisikori,Monfils,Dimitrov,Raonic,Conga,Cilic,Anderson,Simon,Isner,itd,itd,niko od njih nece Novaku predstavljati opasnost.Mladji?Kirgios,Coric,Zverev,Rubljev,Kokinakis...mnogo vremena ce proci dok neko od njih ne dostigne nivo Vavrinke,Mareja.Znaci jos su mnogo daleko od ozbiljnih pretedenata na GS trofeje.Prema tome,vrlo je realno da Novaku tek sledi vrhunac karijere sto se trofeja tice,i realno je da taj vrhunac bas potraje dugo,dugo

Ilija

pre 8 godina

Aco, Nadal sve i da osvoji jos 10 RG, nece biti najbolji u istoriji. Pored RG mora da osvoji jos neku titulu na betonu ili travi da bi ga uvrstili u sam vrh. Svi znamo ce to tesko da se dogodi, Rafa je jednostavno istrosen na svim poljima. Njega je Novak "ubio" jos 2011 sa onih 6-7 uzastopnih dobijenih finala. Bljesnuo je jos malo 2012 i to je to. Mislim da ce Nadal pre u penziju nego Rodja. Nadal igra fizicki iscrpljujuc tenis, dok to kod Federera nije slucaj. Novak moze da ima bar jos 4-5 vrhunskih sezona, ako ga zaobidju povrede. Tu su jos nekoliko igraca koji igraju na vrhuncu...
Sve sto si napisao spada u domen naucne fantastike...

charlotte sometimes

pre 8 godina

Ali covek ima tri Vimbldona! TRI! Zasto je to tako neverovatno? Pa iz prostog razloga sto je trava njegova najmanje omiljena podloga, ili je bar bila. Kada je Nole pocinjao, kada se probijao u sam vrh, najbolje je partije pruzao na betonu, a danas covek ima samo jedan US open. Ja sam uvek mislila da ako ce mu neki trofej izmaci, to ce biti Vimbldon. Srbija nema ni jedan travnati teren ljudi, sezona na travi najkrace traje! U finalima Vimbldona Novak ima skor 3/4, na USO 1/5. Neverovatno! Sve to govori o Novakovoj neospornoj teniskoj inteligenciji, a sto je jos bitnije, o njegovoj neiscrpnoj zelji i spremnosti da napreduje, da se prilagodjava i uci. Zato i jeste jedan od mojih najvecih uzora iako se bavimo stvarima koje su razlicite kao nebo i zemlja.

Dzon je fenomenalan kao licnost i kao sto mnogi vec napisase, jedan od retkih koji je dao podrsku Novaku dok je jos bio klinac. Slazem se sa svima koji kazu da je sjajan komentator, ja jesam iz Srbije, ali uvek trazim link i prenos gde je on komentator. Preporucila bih svakome ko razume engleski jezik, pa makar i ne tako dobro.

Pozdrav i ''vidimo'' se na americkoj turneji. Dotle svako dobro.

c7-5

pre 8 godina

Volim Meka, i Noletov sam navijac. Jasno mi je da je Novakov veliki prijatelj, verovatno jer Nole ima harizmu, ume da pukne na terenu, psuje, vice, polomi reket. Takav je bio i Mek ali se najvise svadjao sa sudijama. Iz tih razloga mislim da u nekim stvarima malo namerno zaboravlja na Borga koji je ipak ispred Novaka makar po broju Slemova 11. 6 puta osvajac RG, 5 puta Wimbledon a tenis je napustio sa 25 godina. Ali mi je jasno zasto ga je preskocio na svojoj listi jer su bili veliki rivali u ono vreme i pitanje je u kakvim su odnosima. Treba biti realan, mada je Novak Borga prestigao u nekim stvarima kada je statistika u pitanju ali u Slemovima nije mada ne sumnjam da ce osvojiti vise od 11 koliko ima Borg. Ali svako pa i Mek ima pravo na svoje misljenje a Novaku zelim sve najbolje.

Gulamfer

pre 8 godina

@Mare

Svaki dan ovde nikne novi komentar koji konkurise za najgluplji komentar do sada. Radni staz, penzija, doprinosi... Do sada je zaradio samo od pobeda $82,346,218. Od reklama, sponzorstva procene su da je dobio 31 miliona dolara, a verovatno je znatno vise, jer za jedan egzibicioni mec dobija 1 milion dolara. I te novce porodica sistematski ulaze i poslove. Vlasnici su lanca restorana, proizvodnje vise brendova hrane (pogotovo zdrave hrane) i medicinske opreme, vlasnici su turnira, imaju kompaniju Family Sport za organizaciju i katering sportskih dogadja i ko zna u sta jos. Oni to investiraju i taj covek je dolarski milijarder sto u novcu, sto u pametno investiranim akcijama u proizvodjace sportske opreme, auto industriju, satove... sto u pametno investiranim poslovima, sto u nekretninama. To isto radi Federer koji je finansijski mocan kao jedan srednja drzava. Al je bitno sto nece dobiti penziju.

Niče

pre 8 godina

Gavro glodare, mogu misliti kakva te muka spopala kad si dosao na portal B92 da komentarišeš 'nebitnog' Đokovića. Izađi na vazduh, duboko udahni, inače će te mržnja 'pojesti'. I da ne zaboravim, dugo ćeš gledati 'nebitnog' Đokovića kako podiže glavne trofeje, a tvoj krvni pritisak će samo da raste :)!

djordjevic

pre 8 godina

@XXX,

mislim da si ubo sta je poslednja Novakova slabost- vetar. Zvuci glupo, ali je tako. Kada god pirka malo jace, Novak je u problemu.

Sta ces, Novak ima takvu igre gde je sve proracunato, precizno u cm i gde on (i kad je defanzivan) kontrolise poen tako sto igra za*ebane uglove. Ali kada vetar prezume kontrolu, to pravi problem. Tako je kako je, nista ja tu ne bih menjao :). Ako je vetar jedini koji moze da ga pobedi, neka ostane tako.

fedex

pre 8 godina

Iskreno mene ovo podsjeca na dominaciju Federera izmedju 2004 i 2008,samo sto sad nema nikoga ko bi se pojavio da pomrsi racune Novaku,kao Nadal Federeru..Jedina konkurencija Novaku i jeste Federer sa 34 god.,fali taj neki mladi vanzemaljac koji ce pokositi sve kao Nadal 2005 pa nadalje..mislim da je teze bilo doci do titule u periodu kad su igrali Federer i Nadal na vrhuncu nego sad,al to nista ne umanjuje Novakovu dominaciju,svaka mu cast na tome..

Sinisa

pre 8 godina

Sve mi je jasno i ostrascenost i nerealni komentari i sto je Nole nas itd. Ali da Fedex nije najbolji u istoriji? Pa jel ste videli vi ljudi moji kako covek igra sa 34 godine. Pa taj ce do 40 igrati

Miloš

pre 8 godina

Asocirao me komentar niže. Gledamo mi tenis i pita drugarova baba čime se bavi Ana Ivanović. ''Pa igra tenis baba!''. Kaže baba: ''Lepo je sve to, ali ne bi joj škodio neki činovnički posao. Sigurnija zarada''.

Ivan son of Miodrag

pre 8 godina

@siporex, 13. jul 2015 11:01

Sta su oni, koze?
Ako vec nesto pises nauci malo engleski ne lupaj bezveze, ako stavis tacke pa ispadne G.O.A.T, to vec moze da znaci nesto drugo

pribil

pre 8 godina

orao bravo. To guranje federera da je GOAT me podseca na guranje mesija od strane fife. Moze se reci da je medju najboljima, ali daleko je on od GOAT. Kako mozes biti najbolji svih vremena a nisi najbolji ni u svom vremenu? Nadal-federer 23-10!

milan

pre 8 godina

Konacno da neko bitan u svetu tenisa kaze da prepotenko nije najbolji svih vremena samo zato sto ima najvise GS titula. A zna se da je vecinu tih titula osvajao u vreme najgore konkurencije u istoriji tenisa. Da je 4,5 godina mladji, ne bi ih ni pola osvojio jer bi se iste rasporedile na njega, Novaka, Nadala...OK i poneki kusur za Endija koji se prisljamcio uz ovu trojicu samo zato sto je iz Velike Britanije
(iggy, 13. jul 2015 10:49)

Kakva li je, tek, konkurencija danas kada je taj isti Prepotentko, sa svoje 34 godine, DRUGI na ATP listi, iza neprikosnovenog Novaka (koji je zaista impresivan, oduševljava sve širom sveta) i svima, osim Novaku, još uvek deli lekcije o tenisu.

bane

pre 8 godina

Sada se tek vidi značaj onog besmislenog poraza na RG. Imao je ogromnu šansu da pobedi i imao bi 3 vezana GS i ogromnu šansu za 4-ti za mesec i po dana. Tada bi stvarno bio jednak Federeru a ovako će morati još da čeka. Ne mogu da prežalim onaj poraz od bezveznog Wawrinke.

siporex

pre 8 godina

... e ovaj mekinro je dosadio svojim lupetanjima i bogu i narodu - prvo je federer bio goat, pa onda nadal, pa je prekjuce opet federer bio goat, danas je federer tek na trecem mestu iza lejvera i samprasa - sto je najsmesnije - mekinro misli da je simpatican - tipicna americka skola neukusa - en spasava ga ni to sto je sktolandjanin ili irac...

da MEKENRO - ne MEKiNRO

pre 8 godina

Od svih komentara (10) do sada, samo jedan pravilno izgovara prezime starog asa pravilno: MEKENRO a ne Mekinro.
Daj edukujte se malo.
A sto se Djokovica tice, u naredne tri godine osvaja najmanje 3 do 5 grand slemova.

haren

pre 8 godina

Pratim tenis od svoje seste godine, Samprasa sam zatekao dok je bio na vrhuncu, Lejvera nisam.. Iako mi je Sampras bio omiljeni teniser, smesno je da ga stavi ispred Fedexa i Nadala .. Mnogo voli da lupeta ovaj covek. Za Djokovica je u pravu.

VS

pre 8 godina

U ushicenjima "komentatora" Novakom i njegovom pobedom, zaboravlja se da je na putu do finala igrao sasvim osrednji, cesto i "dosadni" tenis, sa previse gresaka. Jedan od kraljeva belog sporta u finalu ga je, ocito, do krajnosti inspirisao, ucvrstio u sigurnosti igre i dobiti. Vec na pocetku cetvrtog seta videlo se da je Federer "gotov"; delovao je umorno, nervozno i, precesto, bezvoljno, kao da mu je sve bilo jasno...Da li zbog "odmaklih" godina (??!! 33), ili zbog nedovoljnih priprema - to on najbolje zna. I pored svega toga videlo se, po nekim njegovim potezima, zasto je on to sto jeste. Federer i ostali sa vrha, ali i neki iz redova mladjih, jos "neispitanih", ostaju stalno iskusenje za Novaka. Koliko se moze ocekivati da ce on prevazilaziti ta iskusenja, toliko je neuputno vidovnjacko predskazivanje njegove i dalje nepobedivosti. Treba se setiti Ljubicicevih reci da Novaka mogu da pobede samo "udaraci" (poput Kevina Andersona, recimo). A takvih je sve vise! U "finom" tenisu kao i u mnogim drugim sportovima, gladijatorska snaga postaje sve dominantnija. Treba se, takodje, setiti, u dijapazonu raznih Novakovih gestova, i onih kojima je, u mecu sa pomenutim Kevinom, izrazavao ljutitu zapanjenost njegovim preciznim, neuhvatljivim servisnim kanonadama; uostalom, sam je, posle, rekao da obrnuti ishod tog meca uopste ne bi bio nezasluzen. Uz sve navijacke ovacije Novaku,nije naodmet znati da je pred njim i nama ne samo US open, nego i ko zna sta sve jos otvoreno.

aleksandar

pre 8 godina

Ovaj Mekenro je do juce izjavljivao da je Rafa najbolji teniser u iatoriji. Ali Rafa ce se vratiti i osvojiti jos dosta gren slem titula, a na Rolan Garosu ocekujem najmanje jos tri titule, a nadam se i tituli u Australiji gdje bi zvanicno postai najveci u istoriji Sto se Vimbldona tice, Rafa ga i ne mora igrati vise jer je opasan za njegova kolena. Vamos Rafa, osvoji sad Bastad i Hamburg i povrati samopouzdanje pred americku turneju, pa da osvojis ko 2013 Kanadu, Sinsinati i US open.

Jumko

pre 8 godina

@Ilija A koliko onda Djokovic treba da jos naosvaja van betona? Rafa ima 3 Gslema na betonu i 2 na travi, Djokovic nijednu na sljaci... Ako Rafa ni sa jos 10 Rg nece biti najbolji, onda Djokovic nece sa jos 20 Gslemova. Po tvojoj bistroci...

realno

pre 8 godina

I ja mislim da je Borg nepravedno izostavljen iz najboljih pet. U svakom slucaju je bio i bolji i uspesniji od Nadala na primer.
Po mom misljenju Borg je najbolji teniser svih vremena.
Covek je za svega 5-6 godina igranja postigao nesto za sta je i Federeru i Samprasu i Djokovicu trebalo vise od 10 godina. Zamislite da je Borgova karijera trajala koliko i Federerova. Pa verovatno bi na kraju te karijere imao 30 GS titula. Jedini razlog zasto to nije tako je cinjenicab da se covek povukao iz tenisa vec sa 26 godina.
I pored tako kratke karijere Borg je i dan danas najuspesniji teniser u Open Eri.
Kada otvorite ATP sajt i pogledate statisticke parametre videcete da je Borg na prvom mestu po skoro svakom od tih parametatra. Uspesnost odnosno procenat dobijenih meceva, uspesnost na gren slemovima, uspesnost u finalima, uspesnost u mecevima protiv tenisera iz prvih 10... Svugde je Borg na prvom mestu.

Sa druge strane Nadal nikako ne zasluzuje da se nadje medju najboljih 5 jer je fakticki sve uspehe pravio samo na jednoj podlozi - sljaci.
Van sljake je osvojio jedva desetak titula za 15 godina igranja.
Dakle jako ogranicen teniser, koji kao takav nikako ne moze biti medju 5 najboljih.

Željko

pre 8 godina

Lep i očekivan komentar od legende. Malo mi je nategnuto izostavljanje Borga iz top 5 i stavljanje Lejvera i Samprasa ispred Federera ali on tako vidi stvari.
Ocena o tome ko je najbolji svih vremena ne treba da bude uslovljena jačinom konkurencije jer je to najrelativnija kategorija. Shvatite da neki igrači igraju loše zbog snage onih koji ih pobeđuju. Niti je RF dominirao u preslaboj konkurenciji niti su Rafa i (ili) Nole imali pretešku. Dakle, broj GS u Open eri, broj nedelja na vrhu, broj year end No.1 sezona, i intezitet dominacije(uzastopni GS, litle GS ( 3 od 4 u godini) specijalne sezone( 2 od 4 u godini))su reference.
Argumentujući tako tri činjenice su nepobitne: Federer je najbolji svih vremena, Novak je u pet najboljih svih vremena kao i Borg, Lejver nije ni u top 5 jer pripada vremenu pre Open ere bez obzira na njegov kalendarski slam 1969 (u open eri).

CHE

pre 8 godina

SREO SAM BORGA PRE NEKI DAN U LONDONU,NA OXFORD STRITU.STAO COVEK,SLIKALI SE,RUKOVALI,MALO POPRICALI!UVEK JE ZA MENE BIO NAJVECI,A SADA POGOTOVO.POSLEDNJI VITEZ BELOG SPORTA.TAKO JE BIO PRIRODAN,KAO DA ME ZNA STO GODINA,A TAKVA VELICINA!VELIKA FACA ZAISTA!

aleksandar

pre 8 godina

Ovaj Mekenro je do juce izjavljivao da je Rafa najbolji teniser u iatoriji. Ali Rafa ce se vratiti i osvojiti jos dosta gren slem titula, a na Rolan Garosu ocekujem najmanje jos tri titule, a nadam se i tituli u Australiji gdje bi zvanicno postai najveci u istoriji Sto se Vimbldona tice, Rafa ga i ne mora igrati vise jer je opasan za njegova kolena. Vamos Rafa, osvoji sad Bastad i Hamburg i povrati samopouzdanje pred americku turneju, pa da osvojis ko 2013 Kanadu, Sinsinati i US open.

siporex

pre 8 godina

... e ovaj mekinro je dosadio svojim lupetanjima i bogu i narodu - prvo je federer bio goat, pa onda nadal, pa je prekjuce opet federer bio goat, danas je federer tek na trecem mestu iza lejvera i samprasa - sto je najsmesnije - mekinro misli da je simpatican - tipicna americka skola neukusa - en spasava ga ni to sto je sktolandjanin ili irac...

VS

pre 8 godina

U ushicenjima "komentatora" Novakom i njegovom pobedom, zaboravlja se da je na putu do finala igrao sasvim osrednji, cesto i "dosadni" tenis, sa previse gresaka. Jedan od kraljeva belog sporta u finalu ga je, ocito, do krajnosti inspirisao, ucvrstio u sigurnosti igre i dobiti. Vec na pocetku cetvrtog seta videlo se da je Federer "gotov"; delovao je umorno, nervozno i, precesto, bezvoljno, kao da mu je sve bilo jasno...Da li zbog "odmaklih" godina (??!! 33), ili zbog nedovoljnih priprema - to on najbolje zna. I pored svega toga videlo se, po nekim njegovim potezima, zasto je on to sto jeste. Federer i ostali sa vrha, ali i neki iz redova mladjih, jos "neispitanih", ostaju stalno iskusenje za Novaka. Koliko se moze ocekivati da ce on prevazilaziti ta iskusenja, toliko je neuputno vidovnjacko predskazivanje njegove i dalje nepobedivosti. Treba se setiti Ljubicicevih reci da Novaka mogu da pobede samo "udaraci" (poput Kevina Andersona, recimo). A takvih je sve vise! U "finom" tenisu kao i u mnogim drugim sportovima, gladijatorska snaga postaje sve dominantnija. Treba se, takodje, setiti, u dijapazonu raznih Novakovih gestova, i onih kojima je, u mecu sa pomenutim Kevinom, izrazavao ljutitu zapanjenost njegovim preciznim, neuhvatljivim servisnim kanonadama; uostalom, sam je, posle, rekao da obrnuti ishod tog meca uopste ne bi bio nezasluzen. Uz sve navijacke ovacije Novaku,nije naodmet znati da je pred njim i nama ne samo US open, nego i ko zna sta sve jos otvoreno.

milan

pre 8 godina

Konacno da neko bitan u svetu tenisa kaze da prepotenko nije najbolji svih vremena samo zato sto ima najvise GS titula. A zna se da je vecinu tih titula osvajao u vreme najgore konkurencije u istoriji tenisa. Da je 4,5 godina mladji, ne bi ih ni pola osvojio jer bi se iste rasporedile na njega, Novaka, Nadala...OK i poneki kusur za Endija koji se prisljamcio uz ovu trojicu samo zato sto je iz Velike Britanije
(iggy, 13. jul 2015 10:49)

Kakva li je, tek, konkurencija danas kada je taj isti Prepotentko, sa svoje 34 godine, DRUGI na ATP listi, iza neprikosnovenog Novaka (koji je zaista impresivan, oduševljava sve širom sveta) i svima, osim Novaku, još uvek deli lekcije o tenisu.

Mare

pre 8 godina

Sve je to lepo sto prica Mekenro, ali Nole ima 28 godine i ni dan radnog staza. A sutra kad se priblizi 65. godina, bice kuknjava. Ne znam da li ima nesto preko studentske zadruge.

da MEKENRO - ne MEKiNRO

pre 8 godina

Od svih komentara (10) do sada, samo jedan pravilno izgovara prezime starog asa pravilno: MEKENRO a ne Mekinro.
Daj edukujte se malo.
A sto se Djokovica tice, u naredne tri godine osvaja najmanje 3 do 5 grand slemova.

iggy

pre 8 godina

Konacno da neko bitan u svetu tenisa kaze da prepotenko nije najbolji svih vremena samo zato sto ima najvise GS titula. A zna se da je vecinu tih titula osvajao u vreme najgore konkurencije u istoriji tenisa. Da je 4,5 godina mladji, ne bi ih ni pola osvojio jer bi se iste rasporedile na njega, Novaka, Nadala...OK i poneki kusur za Endija koji se prisljamcio uz ovu trojicu samo zato sto je iz Velike Britanije

haren

pre 8 godina

Pratim tenis od svoje seste godine, Samprasa sam zatekao dok je bio na vrhuncu, Lejvera nisam.. Iako mi je Sampras bio omiljeni teniser, smesno je da ga stavi ispred Fedexa i Nadala .. Mnogo voli da lupeta ovaj covek. Za Djokovica je u pravu.

Jumko

pre 8 godina

@Ilija A koliko onda Djokovic treba da jos naosvaja van betona? Rafa ima 3 Gslema na betonu i 2 na travi, Djokovic nijednu na sljaci... Ako Rafa ni sa jos 10 Rg nece biti najbolji, onda Djokovic nece sa jos 20 Gslemova. Po tvojoj bistroci...

Sinisa

pre 8 godina

Sve mi je jasno i ostrascenost i nerealni komentari i sto je Nole nas itd. Ali da Fedex nije najbolji u istoriji? Pa jel ste videli vi ljudi moji kako covek igra sa 34 godine. Pa taj ce do 40 igrati

fedex

pre 8 godina

Iskreno mene ovo podsjeca na dominaciju Federera izmedju 2004 i 2008,samo sto sad nema nikoga ko bi se pojavio da pomrsi racune Novaku,kao Nadal Federeru..Jedina konkurencija Novaku i jeste Federer sa 34 god.,fali taj neki mladi vanzemaljac koji ce pokositi sve kao Nadal 2005 pa nadalje..mislim da je teze bilo doci do titule u periodu kad su igrali Federer i Nadal na vrhuncu nego sad,al to nista ne umanjuje Novakovu dominaciju,svaka mu cast na tome..

Jack

pre 8 godina

Jedino sto mi nije bilo jasno tokom ovog Vimbldona jeste kako je Novak odjednom zaboravio da igra lobove. Svaki protiv Andersona bio je los, svaki protiv Rodzera takodje.

Jumko

pre 8 godina

po mom misljenju jedini koji su ispred novaka zasad jesu: federer,nadal, sampras i borg
ali novak sve njih moze da prestigne..otom potom
sledeci je borg sa 11..

Željko

pre 8 godina

Lep i očekivan komentar od legende. Malo mi je nategnuto izostavljanje Borga iz top 5 i stavljanje Lejvera i Samprasa ispred Federera ali on tako vidi stvari.
Ocena o tome ko je najbolji svih vremena ne treba da bude uslovljena jačinom konkurencije jer je to najrelativnija kategorija. Shvatite da neki igrači igraju loše zbog snage onih koji ih pobeđuju. Niti je RF dominirao u preslaboj konkurenciji niti su Rafa i (ili) Nole imali pretešku. Dakle, broj GS u Open eri, broj nedelja na vrhu, broj year end No.1 sezona, i intezitet dominacije(uzastopni GS, litle GS ( 3 od 4 u godini) specijalne sezone( 2 od 4 u godini))su reference.
Argumentujući tako tri činjenice su nepobitne: Federer je najbolji svih vremena, Novak je u pet najboljih svih vremena kao i Borg, Lejver nije ni u top 5 jer pripada vremenu pre Open ere bez obzira na njegov kalendarski slam 1969 (u open eri).

VUK

pre 8 godina

kada Novak bude uzeo 18GS, zlatnu na OI, kalendarski slam, Jumku će smetati što počinju Nolu da izlaze sede.. Čuj tetke i ker! Znate koji ljudi ne mogu da prihvate uspešnog čoveka iz svoje sredine?Oni koji bi svoje neuspehe i frustracije da pripišu okruženju, mentalitetu nacije, nesposobnoj vlasti.. svima osim sebi.. tako se na ovoj stranici našao ni kriv ni dužan Novakov "ker "!Jumko nije precizirao na kojeg misli, jer ih ima tri.. E sad, dok ja i Jumko ovo pišemo, Novak sa porodicom i svojim psima, leti prema sred.moru.. još večeras taj "ker"će dremati na pramcu Nolove jahte.. tetke neće doći.. kao ni Novak na doček u BG.. sledeće okupljanje je za 7-8godina.. kad se bude opraštao od tenisa..i bude sa vrha večne liste gledao ispod sebe.. biće tu prisutan ceo svet.. Beograd će goreti kao Split na 100 godina Hajduka.. ko zna? možda i ti dođeš?. da vidiš tetke ili kera.. Biraj.

Gulamfer

pre 8 godina

@Mare

Svaki dan ovde nikne novi komentar koji konkurise za najgluplji komentar do sada. Radni staz, penzija, doprinosi... Do sada je zaradio samo od pobeda $82,346,218. Od reklama, sponzorstva procene su da je dobio 31 miliona dolara, a verovatno je znatno vise, jer za jedan egzibicioni mec dobija 1 milion dolara. I te novce porodica sistematski ulaze i poslove. Vlasnici su lanca restorana, proizvodnje vise brendova hrane (pogotovo zdrave hrane) i medicinske opreme, vlasnici su turnira, imaju kompaniju Family Sport za organizaciju i katering sportskih dogadja i ko zna u sta jos. Oni to investiraju i taj covek je dolarski milijarder sto u novcu, sto u pametno investiranim akcijama u proizvodjace sportske opreme, auto industriju, satove... sto u pametno investiranim poslovima, sto u nekretninama. To isto radi Federer koji je finansijski mocan kao jedan srednja drzava. Al je bitno sto nece dobiti penziju.

MissTango

pre 8 godina

U ovoj teniskoj eri beskrajno je tesko biti Novak. Izboriti se da postanes broj 1 pored , do tada, superiornih i neprikosnovenih Nadala i Federera je nadljudski podvig. Imati protiv sebe armiju navijaca jednoga i drugoga i izdrzavati pritisak svaki put kada se sa nekim od njih sastanes i pobedis ih takodje je nadljudski podvig. Osvojiti toliko titula i ostati na prvom mestu jos jaci, jos velicanstveniji je podvig koji mogu samo NADLJUDI. Novace, sine, brate,dete nase, neka se nasi mladi ugledaju na tebe jer to je jedini i najbolji put da opstanemo kao narod i pokazemo, pre svega samima sebi , da vredimo i da nam ne treba niko da nas tapse po ramenu od "velikih" naroda vec da mi tapsemo njih :))) Beskrajnu ljubav ti saljemo svaki put i kad pobedjujes i kad gubis. Samo napred!!!

Ivan son of Miodrag

pre 8 godina

@siporex, 13. jul 2015 11:01

Sta su oni, koze?
Ako vec nesto pises nauci malo engleski ne lupaj bezveze, ako stavis tacke pa ispadne G.O.A.T, to vec moze da znaci nesto drugo

pribil

pre 8 godina

orao bravo. To guranje federera da je GOAT me podseca na guranje mesija od strane fife. Moze se reci da je medju najboljima, ali daleko je on od GOAT. Kako mozes biti najbolji svih vremena a nisi najbolji ni u svom vremenu? Nadal-federer 23-10!

Ilija

pre 8 godina

Aco, Nadal sve i da osvoji jos 10 RG, nece biti najbolji u istoriji. Pored RG mora da osvoji jos neku titulu na betonu ili travi da bi ga uvrstili u sam vrh. Svi znamo ce to tesko da se dogodi, Rafa je jednostavno istrosen na svim poljima. Njega je Novak "ubio" jos 2011 sa onih 6-7 uzastopnih dobijenih finala. Bljesnuo je jos malo 2012 i to je to. Mislim da ce Nadal pre u penziju nego Rodja. Nadal igra fizicki iscrpljujuc tenis, dok to kod Federera nije slucaj. Novak moze da ima bar jos 4-5 vrhunskih sezona, ako ga zaobidju povrede. Tu su jos nekoliko igraca koji igraju na vrhuncu...
Sve sto si napisao spada u domen naucne fantastike...

Miloš

pre 8 godina

Asocirao me komentar niže. Gledamo mi tenis i pita drugarova baba čime se bavi Ana Ivanović. ''Pa igra tenis baba!''. Kaže baba: ''Lepo je sve to, ali ne bi joj škodio neki činovnički posao. Sigurnija zarada''.

Fox

pre 8 godina

Novak bih treba da preskoci Rogers cup i da se odmori za kraj sezone jer tamo brani samo 90 bodova.Cinncinnati da mu bude priprema za USO koji bi definitivno rasturio...jos jedna stvar sa 28.g Novak ima 9GS znaci da jos 6.g osvaja SAMO po jedan GS do svoje 34.g imao bih ih 15 prestigao bih Samprasa :) a Mastersi 1000 Novak ih ima od 2007-2015 za sad 24 a Nadal od 2005-2015 ne mnogo vise 27. Zarada u karijeri 2. u Istoriji. Sta jos da se kaze...:) :) KRALJ !

kurajber

pre 8 godina

Iako sam dakeko od nekog teniskog strucnjaka, ipak mislim da je Noletov glavni cilj da buude najbolji teniser svih vremena, tj. da osvoji barem 19 GS. U ovom trenutku to mi i nije tako "nemoguca" misija. Igrač koji svake sezone unapredjuje svoju igru i dize je na visi nivo svakako to moze da uradi. Kad to postigne verovatno ce imati i pozitivan skor sa svim rivalima sa kojim sada igra tako da mu ni tu niko nece moci nista osporiti. Osvojiti 19 GS verovatno ce dovesti do toga da ce imati i vise od 300 nedelja na prvom mestu. Daj bože zdravlja sve ostalo Novak ima da to i ostvari. Vatra u Novaku i nama kao njegovim navijacima je ogromna, koja ce spaliti sve rekorde koji mu nedostaju i dignuti ga na pijedestal nedodirljivih.

KiSSeli

pre 8 godina

Ja sam ovogodishnji Wimbledon pratio preko ESPN ili BBC u zavsnosti gde tog dana komentarise McEnroe, jer covek jednostavno prica kako on misli pa makar i naopako i ima ogroman respekt prema Novaku. Mnogo gotivan i realan tip. A mislim i da su generalno Amerikanci mnogo realninji kad pricaju o Djoletu nego ljubomorni Englezi. Cak je i Andy Roddick hvalio Djoleta i levo i desno.

Zara

pre 8 godina

Sve je to lepo sto prica Mekenro, ali Nole ima 28 godine i ni dan radnog staza. A sutra kad se priblizi 65. godina, bice kuknjava. Ne znam da li ima nesto preko studentske zadruge.
(Mare, 13. jul 2015 11:13

Dobice nacionalnu penziju 50000 din,osvojio je bronzu na olimpijadi.Ako se malo stisnu za njega i Jelenu dosta.

c7-5

pre 8 godina

Volim Meka, i Noletov sam navijac. Jasno mi je da je Novakov veliki prijatelj, verovatno jer Nole ima harizmu, ume da pukne na terenu, psuje, vice, polomi reket. Takav je bio i Mek ali se najvise svadjao sa sudijama. Iz tih razloga mislim da u nekim stvarima malo namerno zaboravlja na Borga koji je ipak ispred Novaka makar po broju Slemova 11. 6 puta osvajac RG, 5 puta Wimbledon a tenis je napustio sa 25 godina. Ali mi je jasno zasto ga je preskocio na svojoj listi jer su bili veliki rivali u ono vreme i pitanje je u kakvim su odnosima. Treba biti realan, mada je Novak Borga prestigao u nekim stvarima kada je statistika u pitanju ali u Slemovima nije mada ne sumnjam da ce osvojiti vise od 11 koliko ima Borg. Ali svako pa i Mek ima pravo na svoje misljenje a Novaku zelim sve najbolje.

Saša Belopoljanski

pre 8 godina

Mora makar stići, ako ne i prestići Nadala, jer mislim da je bolji igrač od njega. Siguran sam da ima motiva, a nadam se da će mu supruga i ostali članovi dati preko potrebnu podršku. Srećno!

carević

pre 8 godina

Uh, uh, al su nam se uzvrpoljili hrvatići @aleksandar, jumko, siporex....Bravo Mekinro, sve je tacno sto si rekao, svaka cast, idemooo Noleee!

biohemicar

pre 8 godina

Mekinro ima pravo da menja misljenje o teniserima zato sto se rezultati i uspesi menjaju! Nekada je RF bio bolji ali sada ga Nole dere a i Nadala! Normalan covek , prati situaciju i naravno menja misljenje...da nije tako bio bi pristrasan!

blaza

pre 8 godina

Sad ima 9 GS, kako rece Novakov kum bice u punoj snazi sigurno narednih 3do 5 god.Da svake godine osvoji po najmanje 2 GS-a a moze i vise znaci bice blizu Rodzeru.Samo zdravlje da ga posluzi, Novak je sad masina koju retko ko moze da zaustavi, narocito na betonu i travi.

my way

pre 8 godina

20 комада, то је наша нада! Шалим се мало, далеко је још та прича о Новаковој гренд слем граници, али ништа није нереално. Не може ни Роџер мирно да спава.

nevski

pre 8 godina

ovo je,pored njegove porodice i njegovog tima,covek koji najvise veruje u Novaka od pocetka njegove karijere.Ponekad je kritican,ali je sigurno covek koji se iskreno raduje Novakovim uspesima. Retkost na zapadu,i zato,kapa dole i velikooo postovanje za Mcinroe_a. Bio je veliki igrac,jos veci je covek.

Dott

pre 8 godina

Malo nezrelo deluju ljudi koji tako predvidjaju neciji domet, stvari po tom pitanju su kompleksne, mnogo je faktora, uticaja na to da bi tako sta predvideli. Cinjenica je da je svega 3-4 tenisera kadrih da se nose sa Novakom iole ozbiljno, ali i to da niko od njih ni blizu nema tu konstantnost. Tako Novak od turnira do turnira dobije jednog od njih za ozbiljnog takmaca, kao da njih cetvorica udruzeno i naizmenicno pokusavaju da ga svrgnu, Vavrinka je uspeo, Rodzer nije, sledeci je verovatno Marej na nardnom turniru, sta ce biti videcemo. Na poslednjem GS ocekujem da to bude Nadal ili Rodzer ponovo, zavisno od toga ko dogura do zavrsnica u kojoj je Novak vec vidjen.
Jedno je sigurno, Novak je za svaki turnir glavni i izraziti pretendent kao niko nikad do sad, koliko ce postici videcemo, moguce je sve, pa i to da nadmasi i Rodzera do kraja karijere u brojkama svih kategorija, ukoliko bude imao dovoljno htenja srece i zdravlja.

djordjevic

pre 8 godina

@XXX,

mislim da si ubo sta je poslednja Novakova slabost- vetar. Zvuci glupo, ali je tako. Kada god pirka malo jace, Novak je u problemu.

Sta ces, Novak ima takvu igre gde je sve proracunato, precizno u cm i gde on (i kad je defanzivan) kontrolise poen tako sto igra za*ebane uglove. Ali kada vetar prezume kontrolu, to pravi problem. Tako je kako je, nista ja tu ne bih menjao :). Ako je vetar jedini koji moze da ga pobedi, neka ostane tako.

Orao

pre 8 godina

Dosta više ove priče kako je Federer najbolji igrač u istoriji. On je samo igrač koji je osvojio najviše GS trofeja. Možda zvuči ironično ali tako je. Samprasovih i Nadalovih 14 GS trofeja je mnogo veći poduhvat jer su sve te trofeje osvojili u vreme ozbiljne konkurencije. Sampras je do svojih 14 GS trofeja došao u vreme Agasija, Edberga, Beckera, Kurijera, Ivaniševića, Raftera, Changa, Kuertena. Momaka koji su zajedno osvojili 31 GS trofej! Znači, jedna ozbiljna konkurencija. Nadal je svojih 14 trofeja osvojio u eri Federera, Đokovića i Mareja. A Federer? On je 12 od svojih 17 GS osvojio do 2007. godine, godine kada su Nadal, Đoković i Marej tek punili 20. ili 21. godinu života. Znači, kada su još uvek stasavali kao mladi, talentovani igrači. U tom periodu, od 2003. do 2007., Federer nije imao ozbiljnu konkurenciju među svojim vršnjacima. Stariji igrači (Ivanišević, Rafter, Sampras, Agasi, Guga) su se penzionisali, ovi mlađi još nisu došli. U tom periodu kariere Federerovi konkurenti su bili Rodik, Ferero, Hjuit, Kafeljnikov, Safin. 5 bivših prvih igrača sveta sa ukupno 8 GS trofeja ili jednim manje od Đokovića(!!!). U tom periodu loše konkurencije Federer je i sakupio rekordnih 237 uzastopnih nedelja provedenih na čelu ATP liste. Posle ove ere dominacije dolaze sada nešto iskusniji Nadal i Đoković, osvajaju 11+9 GS trofeja (naspram Federovih 5) i provode ukupno 296 nedelja (141+156) na čelu ATP liste, dok Federer posle 2008. godine uspeva da drži prvo mesto tek 65 nedelja.

1234

pre 8 godina

Svi mi koji smo u inostranstvu cesto moramo da se bacimo na neki stream i gledamo Novakove meceve. Kada god je na tom streamu McNroe pravo je uzivanje slusati njegov komentar. Covek obozava Novaka i za razliku od mnogih drugih navija za njega uvek, protiv Federera najvise.

Obozavam njegovu harizmu i to sto je jedan od retkih koji velica ono sto Novak radi! Ovo sto je sada rekao je samo primer... sledeci korak je NoleSlam!

tenisplayer

pre 8 godina

Za mene je prava steta sto Nole i Agassi ne igraju u istoj eri.. Mogu samo da zamislim kakvi bi to mecevi bili npr. na USopenu ili Wim..

Hasan Seckati

pre 8 godina

@ Nesto mnogo svi spominju to Novakovo zdravlje. Brine me to.
(paranoja, 13. jul 2015 10:59)

Pa svakom sportisti prvo sto zelis je dobro zdravlje. Kad je zdrav onda stvarno moze da pokaze ono sto zna, a bas zbog toga sto svi vide da je Novak taj koji moze da pomeri lestvicu do neslucenih visina koja ce tesko biti dostizna (kao recimo Bubka ili Zelezni svojevremeno), to je jedino bitno. Za ostalo ce se pobrinuti sam Novak.

Niče

pre 8 godina

Gavro glodare, mogu misliti kakva te muka spopala kad si dosao na portal B92 da komentarišeš 'nebitnog' Đokovića. Izađi na vazduh, duboko udahni, inače će te mržnja 'pojesti'. I da ne zaboravim, dugo ćeš gledati 'nebitnog' Đokovića kako podiže glavne trofeje, a tvoj krvni pritisak će samo da raste :)!

Tea New York

pre 8 godina

Pod uslovom da ostane zdrav,Novakova dominacija ce trajati mnogo duze od te dve godine.Objektivno,u narednom periodu Novak na svaki turnir stize kao veliki favorit,konkurentima ostaje samo nada u iznenadjenje.Desice se poneko,kao Nisikori na US Openu 2014,Vavrinka na ovogodisnjem RG,ali mislim da ce toga biti sve manje.Ko su glavni konkurenti u narednom periodu:Federer od ovoga bolje stvarno ne moze,svaka mu cast na svemu sto je postigao,ali vec sledece sezone razlika u Novakovu korist ce porasti.Marej kako sada izgleda najozbiljniji konkurent koji moze ponekad da iznenadi,ali redje,nije ni to vise ono iz 2012 i 2013 kada ga je trenirao Lendl.Vavrinka najneugodniji trenutno Novakov protivnik,ima vec punih 30 godina,moze jos 2-3 godine da se drzi u top 5-10,da cesto pobedjuje Novaka tesko.Nadal,ne bi trosila reci na njega,volela bi da se koliko toliko vrati bar na sljaci,da ugrozava Novaka bas tesko.Imate onda grupu igraca Berdih,Gaske,Nisikori,Monfils,Dimitrov,Raonic,Conga,Cilic,Anderson,Simon,Isner,itd,itd,niko od njih nece Novaku predstavljati opasnost.Mladji?Kirgios,Coric,Zverev,Rubljev,Kokinakis...mnogo vremena ce proci dok neko od njih ne dostigne nivo Vavrinke,Mareja.Znaci jos su mnogo daleko od ozbiljnih pretedenata na GS trofeje.Prema tome,vrlo je realno da Novaku tek sledi vrhunac karijere sto se trofeja tice,i realno je da taj vrhunac bas potraje dugo,dugo

XXX

pre 8 godina

Novak nije osvojio RG zbog Rafe. Na kraju niko i nije mogao da ga osvoji osim slucajnosti kada ga je osvojio Rodzer i to je to. Rafa izgubi od Soderlinga Rodzer ga pobedi. I vise nikada. Takodje je pitanje da li ce u buducnosti sam Rafa uspeti da osvoji RG. ALI TO CE VREME POKAZATI. Novak ce osvojiti RG do kraja karijere ja to potpisujem ili u sto marke? Sto se tice USAO mislim da taj turnir njemu ne odgovara i ako je beton u pitanju. Njujork, blizina okeana, promenljivo vreme ali na prvom mestu vetrovi. Novaku serviranje i igranje kada smeta vetar jednostavno smeta u igri i na to se tesko privikava. Secam se one godine kada je bio onaj orkan, sta je, dizao sve zivo po Njujorku u vazduh, kada su prekinuti mecevi. Tada se mucio da igra u tim uslovima ali ipak ima jedan USAO. Taj turnir mu ne lezi i ako je beton a AO je isto beton ali ga je osvajao 5 puta i sasvim je drugacije vreme na AO kada se igraju mecevi. Drugacija klima. Ali po meni ne znaci da USAO nece jos osvajati do kraja karijere. Evo vec uskoro ima sansu..

danilo

pre 8 godina

Koji car!
I kakve pohvale za Noleta, iz usta jednog od velikih!
Kako je samo igrao i kakav karakter je imao!
Jednom engleskom novinaru je na jedno glupo pitanje rekao da je bolje da bude novinar na konjskim trkama.
Ovaj mu je odgovorio da su dzokeji verovatno pogodniji za razgovor.
Ne, rekao je Mekinro, vi biste tamo razgovarali sa konjima!!!
Ponekad bi i Nole morao tako da otkaci one sa kretenskim pitanjima.

budva

pre 8 godina

Nema te teniske veličine i znalca tenisa pred koj(om)-im bi ustukla mržnja Siporex-a, Jumka, Pere i njima sličnih.
Ja nisam teniski stručnjak, ali sam veliki ljubitelj tenisa decenijama, i znam, da mi to niko ne kaže, da je NOVAK TENISKA VELIČINA, znam i zašto i to svoje mišljenje bih znala argumentovano da branim. No,argumentima se pribegava u raspravama sa onima koji ih i koriste.

AtamanCG

pre 8 godina

O Srbi kako ste teški sa Đokovićem antipatičnim više... Super, dobro udara po loptici, bravo mu ga bravo bravo
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gavro Glodar, 13. jul 2015 13:40)

E, pa, ne bi vjerovao koliko nas ima koji nismo Srbi, a navijamo svim srcem za GOSPODINA DJokovića, jado ...
Jedan od najboljih komentara za No1eta je bio na jednom CG portalu. Neko je napisao otprilike ovako : I da ja lično igram protiv Novaka Djokovića opet bih navijao za njega !!!
Malo jasnije ? ...

silvaner

pre 8 godina

Novak je od sada glavni favorit na Wimbledon iako uopste ne igra pripremne turnire na travi.Ima samo jedan US-open ali tamo su se desavale neverovatne stvari.Prvo onaj tornado,vetar,jurnjava za lopticom po terenu, sve samo ne tenis protiv Mareja koji je uzivao u takvim devijantnim uslovima.I prosle godine protiv Nisikorija na uzarenom terenu pod suncem,tacno u podne u 12h i T=50*c kada je morao da spasava svoju glavu i sacuva svoje zdravlje.Ni Federer nije mogao bolje protiv Cilica u uzasnim uslovima za igru.Umesto da gledamo veliko finale gledali smo nezanimljiv mec.Svi se bojimo povlacenja Federera,Nadala i Novaka jer posle njih najverovatnije ostaje bolna praznina i pad interesa za tenis.Voleo bi da mladji igraci pokazu sampionsku zelju ali iskreno nisam odusevljen trenutnim stanjem.Jedini koji ima glavu i hrabrost da igra protiv velikih je Coric ali je fizicki jos uvek patuljak bez dovoljno snage i iskustva.Kirgios mi se svidja ali njegovo ponasanje protiv Gaskea me je zapanjilo.Mora pod hitno da koriguje svoje ponasanje inace od uspesne karijere nema nista.Ostali mladi igraci jos uvek nevidljivi.To sto ne mogu svi zajedno osvojiti jedan jedini masters potpuno je razumljivo ali oni ne mogu doci barem do 1\4 finala iole nekog ozbiljnijeg turnira.Federera ako ne bude sramota da gubi samo od Novaka i nastavi da igra dalje ,sve ce da ih mlati u narednih 3-4 godine suvereno drzeci 2. mesto na ATP listi.Deda ce im nabiti strasne komplekse.

bane

pre 8 godina

Sada se tek vidi značaj onog besmislenog poraza na RG. Imao je ogromnu šansu da pobedi i imao bi 3 vezana GS i ogromnu šansu za 4-ti za mesec i po dana. Tada bi stvarno bio jednak Federeru a ovako će morati još da čeka. Ne mogu da prežalim onaj poraz od bezveznog Wawrinke.

realno

pre 8 godina

I ja mislim da je Borg nepravedno izostavljen iz najboljih pet. U svakom slucaju je bio i bolji i uspesniji od Nadala na primer.
Po mom misljenju Borg je najbolji teniser svih vremena.
Covek je za svega 5-6 godina igranja postigao nesto za sta je i Federeru i Samprasu i Djokovicu trebalo vise od 10 godina. Zamislite da je Borgova karijera trajala koliko i Federerova. Pa verovatno bi na kraju te karijere imao 30 GS titula. Jedini razlog zasto to nije tako je cinjenicab da se covek povukao iz tenisa vec sa 26 godina.
I pored tako kratke karijere Borg je i dan danas najuspesniji teniser u Open Eri.
Kada otvorite ATP sajt i pogledate statisticke parametre videcete da je Borg na prvom mestu po skoro svakom od tih parametatra. Uspesnost odnosno procenat dobijenih meceva, uspesnost na gren slemovima, uspesnost u finalima, uspesnost u mecevima protiv tenisera iz prvih 10... Svugde je Borg na prvom mestu.

Sa druge strane Nadal nikako ne zasluzuje da se nadje medju najboljih 5 jer je fakticki sve uspehe pravio samo na jednoj podlozi - sljaci.
Van sljake je osvojio jedva desetak titula za 15 godina igranja.
Dakle jako ogranicen teniser, koji kao takav nikako ne moze biti medju 5 najboljih.

charlotte sometimes

pre 8 godina

Ali covek ima tri Vimbldona! TRI! Zasto je to tako neverovatno? Pa iz prostog razloga sto je trava njegova najmanje omiljena podloga, ili je bar bila. Kada je Nole pocinjao, kada se probijao u sam vrh, najbolje je partije pruzao na betonu, a danas covek ima samo jedan US open. Ja sam uvek mislila da ako ce mu neki trofej izmaci, to ce biti Vimbldon. Srbija nema ni jedan travnati teren ljudi, sezona na travi najkrace traje! U finalima Vimbldona Novak ima skor 3/4, na USO 1/5. Neverovatno! Sve to govori o Novakovoj neospornoj teniskoj inteligenciji, a sto je jos bitnije, o njegovoj neiscrpnoj zelji i spremnosti da napreduje, da se prilagodjava i uci. Zato i jeste jedan od mojih najvecih uzora iako se bavimo stvarima koje su razlicite kao nebo i zemlja.

Dzon je fenomenalan kao licnost i kao sto mnogi vec napisase, jedan od retkih koji je dao podrsku Novaku dok je jos bio klinac. Slazem se sa svima koji kazu da je sjajan komentator, ja jesam iz Srbije, ali uvek trazim link i prenos gde je on komentator. Preporucila bih svakome ko razume engleski jezik, pa makar i ne tako dobro.

Pozdrav i ''vidimo'' se na americkoj turneji. Dotle svako dobro.

pribil

pre 8 godina

Sama cinjenica da nolo ima 9 GS titula i jos 8 finala je spektakularna. 26 polufinala i 25 uzastopnih cetvrtfinala! Bice 4 godine no.1, 24 mastersa, 4 zavrsna mastersa, 54 titule...Dejvis kup...Wow...Malo li je.

CHE

pre 8 godina

SREO SAM BORGA PRE NEKI DAN U LONDONU,NA OXFORD STRITU.STAO COVEK,SLIKALI SE,RUKOVALI,MALO POPRICALI!UVEK JE ZA MENE BIO NAJVECI,A SADA POGOTOVO.POSLEDNJI VITEZ BELOG SPORTA.TAKO JE BIO PRIRODAN,KAO DA ME ZNA STO GODINA,A TAKVA VELICINA!VELIKA FACA ZAISTA!