Tenis 47

Petak, 03.07.2015.

10:00

Muratoglu za B92: Za Novaka nema granice, može do 14 GS

Patrik Muratoglu je trener prve teniserke sveta Serene Vilijams, a tokom karijere sarađivao je i sa Bagdatisom, Dimitrovom, Šardijem...

Muratoglu za B92: Za Novaka nema granice, može do 14 GS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Zloćko

pre 8 godina

U mom komentaru na prvu najavu "Ozma na Vutri" sam ti napisao dve želje od tebe meni, i od mene tebi da ti uspe "onaj intervju koji si pokušavao na RG" ... ovi dušmani sa sajta mi po ko zna koji put ne pustiše taj komentar, tako da sada ne mogu da tražim one dve uzvratne usluge :-)

Svejedno, ako ovo puste samo da znaš da mi dođeš sok od šargarepe. :-)

Ideja - probaj da negde nekako uradiš intervju sa Monikom Seleš danas. Kako sve iz njenog ugla izgleda sada - moglo bi biti jako interesantno.

X=iks

pre 8 godina

Novak ima svakog meseca spec. pošiljku meda sa Novog Zelanda, koji je najbolji na svetu (Lovac na Kirka, 3. jul 2015 19:02)

Ovo prvi put cujem i totalno mi je, ali, *totalno* nejasno! Pa on je rodjen u zemlji koja ima najbolji med na Svetu!!! Ako je Srbija u bilo cemu prva na Svetu (osim sad, evo, u tenisu) - to je po kvalitetnom medu! Pa taj (a ne novozlandski) med je na veliko izvozen u Australiju (barem je nekad tako bilo, ne znam za danas), koja je najveci svetski proizvodjac, upravo da bi bio mesan s njihovim, nekvalitetnim, eukaliptusovim, radi popravke. Slicno kao hercegovacki duvan, na primer (koji se dodaje u sve cigarete, po nekoliko procenata, radi popravke kvaliteta). E, sad - mozda mu je neko rekao da srpski bagremov med sadrzi gluten...

xxx

pre 8 godina

@fedex Idi na neki vas portal pa tamo novinarima salji zelje i pozdrave, a ne slepaj se nama i Ozmu...Ima mnogo tenisera od kojih mi pre zelimo intervju nego od Federera za kojeg ja mogu da vec kazem koji bi bili smaracki odgovori, tako da...

MK

pre 8 godina

@žilijen, drago mi je :)
Presefio sam za Agasija, u pravu si...Nadam se da on nije izuzetak koji potvrdjuje pravilo....
A sve što sam prethodno rekao nije bilo u lošoj nameri i ne menja moju želju i podršku Novaku da osvoji još 5-6 GS. Poz.

@Lovac na Kirka
Probaj na pristojan, civilizovan način da komuniciraš sa drugim komentatorima. Na primer, umesto „pojma ti nemaš“ može se reći „nisi u pravu“..

Skywalker

pre 8 godina

"Iznenadila sam se da je Muratoglu Grk, bila sam ubedjena da je Turcin!"
Ima tipicno ime i prezime za jednog Grka. A prezime mu ne zvuci nimalo turski.

Kosmos

pre 8 godina

Kaže se sa Dimitrovim, a ne sa Dimitrovom. Možda će zvučati neobično, ali čak i sportski novinari treba da završe neke škole i budu pismeni.

Lovac na Kirka

pre 8 godina

(MK, 03. jul 2015 15:30)
Ti porediš babe i žabe. Kakve veze ima što prošle generacije nisu uspevale da osvajaju slemove posle 28. Sada je sve drugačije. Aloo, nije ovo prošli vek. Igrači kasnije sazevaju, kasnije ulaze u vrh svog nivoa tenisa, kasnije idu u penziju. Da ne pričam koliko danas se ozbiljnije brine o svakom aspektu karijere, treninzima, ishrani, medicini, kompletnom načinu života. Top igrači imaju pored jednog, neki čak dva trenera, ličnog fizioterapeuta, doktora, kondicionog trenera, nuticionistu, agente koji brinu o svemu itd, itd. U poređenju sa svim tim, ranije generacije Lendla, McEnroa, Bekera pa i Samprasa i Agasija, su imale amaterski pristup karijeri. Eeeej, Novak ima svakog meseca spec. pošiljku meda sa Novog Zelanda, koji je najbolji na svetu, pa ti vidi dokle je to otišlo, a Beker i Agasi su verovatno palili pljuge posle finala. Pojima ti nemaš. Ne shvataš da je Novak fizički tek prošao pola karijere. Jedino je motiv mogući ograničavajući faktor. Novak ima sina. Svaki otac na svetu bi voleo da ga odrasli sin vidi sa peharom gren slema.

Trener

pre 8 godina

Saša trebalo je da ga pitaš kako to ide trener i igračica u vezi. Koliko je to etički i moralno. Posle Jovana Savica Serena je imala samo momke za trenere ili tacnije, momke promovisala u trenere. Toliko o čuvenom treneru Muratoglu i koliko on zna. Možda u krevetu, trenerski je samo prodavac magle. A još priča da će Nole kod njega u akademiju budalaština. On nije čak ni na nivou Bogdana Obradovica, a to je nisko.

Trener

pre 8 godina

Ma Novak mora da radi samo na servisu, da uzme mesec dana i radi samo i iskljucivo svaki dan na servisu. To podrazumeva specijalnog strucnjaka za servis koji ce da napravi rezim za teretanu desne ruke. Zatim dinamiku tela u servisu gde telo za njegovu gradju treba da se ponasa kao bic i da iskoristi svaki misic od palca leve noge do kaziprsta desne ruke.

žilijen, drago mi je

pre 8 godina

@MK Agasi je osvojio 5 od 8 svojih GS titula posle 29. rođendana. Znači rođen je 29.04.1970. a osvojio je RG i USO 1999 i AO 2000, 2001 i 2003.

MK

pre 8 godina

Lep intervju, hvala Saša..
Jedino što ne volim preterivanja u vezi sa Novakom -„za Novaka nema granice, te osvojiće 12, možda i 14 GS.“ itd.

Ni jedan teniser, ali ni jedan u open eri, nije osvojio 4-5-6 GS posle navršenih 28 godina. Ni Lendl, McEnro, ni Beker,Edberg, Sampras, Agasi...čak ni Federer. U najboljem slučaju, otkinu 1-2 GS ako se naredjaju kockice i poslože pazle, i to je to. Jednostavno, to je neumitni biološki sat, smena generacija i još ponešto..Jesam veliki Novakov fan i presrećan za sve što nam je kao navijačima podario (ni u ludom snu to nisam očekivao)....ali sam i realan: sve što osvoji ubuduće su kao jabuke na visokoj grani koje se teško beru, ali uz veliki trud se i posreći da vam neka padne u krilo...

fedex

pre 8 godina

Fedex, bas si u pravu. Djokovic ima 29, a tvoj miljenik Federer 24 :)....to se u psihologiji zove 'mehanizam projekcije' (mislim na tvoje zelje)....
(Nice, 3. jul 2015 13:25)

ne kontam sta si htio da kazes,federer je postavio granicu,a ostali trebaju da stizu,tako da roger moze komotno bit i u penziji..

anica

pre 8 godina

(fedex, 3. jul 2015 11:59)
Da, nek osvaja grenslem godisnje u naredne 4 godine to je to je 12 plus 2 poklonjena 14...tvoj fedex 17 od toga 5 od 2007godine....ne budi smesan!

fedex

pre 8 godina

NAjjace mi kad pocnu pisati da je novak mogao imati i 17 GS da je iskoristio prilike,a covjek ima 16 finala,tj. mogao je imati max 16 GS,al tom logikom mogao je i federer imati 25,nadal oko 20 itd

drmr

pre 8 godina

nema sanse da Novak osvoji 14 GS a kamoli da stigne Federera dajte ljudi dosta naucne fantastike i meni stvarno nije jasno zasto ovo spinovanje od strane trenera i obicnih ljudi....novak je bio na Rolan Garosu u najboljoj formi u zivotu pocistio je sve i nadala i ocekivalo se lako osvajanje RG ali videli smo sta se desilo Novak je izgubio na psiholoskom planu taj mec i ako je ubedljivo najbolji igrac,ako tada nije uzeo RG vise nikada nece,pustite decka na miru i nemojte ga jos vise opterecivati,dosta je on uradio i nemojte ga tovariti da mora sto vise GS da osvoji,osvojice koliko bude mogao...a ovakvi treneri kao ovaj nemaju prava gurati nos gde im nije mesto i jos vise spinovati optericivati coveka i pricati ono sto ljudi u srbiji zele da cuju,poz

Melenci

pre 8 godina

Mare NS,da to je taj Patrik!Ali sada mora da ga hvali,jer ce trenirati u njegovoj akademiji,lova brate!Inace ovo je dobar potez Noleta,potrebno mu je i ta reklama.Voleli ga ili ne Patrik je IME u svetu tenisa,njegova rec se cuje i mogu reci i slusa.

ma nemoj...

pre 8 godina

... samo 14 GS,a to što su Novkovi navijači,inače najveći "stručnjaci" za tenis izračunali da može osvojiti najmanje 20 GS to ,ovaj Serenin ne uvažava.

iggy

pre 8 godina

Nisam neki ljubimac Serene, ali voleo bih da prestigne Stefi Graf po broju GS titula samo zato sto je Nemica potpuno nezasluzeno tu gde jeste zbog ludaka koji je Moniki Seles unistio kaijeru

Nice

pre 8 godina

Fedex, bas si u pravu. Djokovic ima 29, a tvoj miljenik Federer 24 :)....to se u psihologiji zove 'mehanizam projekcije' (mislim na tvoje zelje)....

Milko

pre 8 godina

Mislim da gospodin preteruje, Djoković će teško osvojiti još neki gren slem.
Mislim da je prošla godina bila vrhunaca njegove karijere. Početak ove godine odličan ali sa dosta sreće.
U Parizu je pokazao nekarakteristične slabosti i moguće je da do kraja godine uslede veoma loši rezultati.

Vlada

pre 8 godina

Sta je toliko zanimljivo u nebuloznim izjavama raznih "strucnjaka" sta bi Novak Djokovic mogao da osvoji? Sta koga briga "sta bi bilo kad bi bilo"? Kako to nekom moze biti zanimljivo da stalno izbacuje takve tekstove i radi takve intervjue? Hajde da pricamo sta bi bilo kad da je film Avatar realnost ili sta bi bilo da je Nemacka vojska pobedila u 2.Svetskom ratu? Koje gluposti!

optimus prime

pre 8 godina

Ako ćemo pravo da govorimo, Novakova karijera je već sada fantastična. Mislim da mnogo ljudi ne shvata koliko je teško osvojiti jedan grend slem, a kamoli osam. Teško da Novak može do 14 osvojenih, realno je da će uzeti još tri ili najviše četiri grend slema do kraja karijere. Mada ko zna, ako uzme ove godine Vimbldon ili recimo US Open, možda dostigne broj 14. U svakom slučaju sve čestitke Novaku on je jedan od najboljih u istoriji tenisa.

Jedna je Serena

pre 8 godina

Bravo za sagovornika.. hvala i onima koji su pojasnili o prezimenu. Zaista je izgledalo da je Patrik sve samo ne Grk. Verujem Novaku i duhu velikog šampiona koji je postao! A Serena ide....do 21. titule! Kraljica!

Mare,NS

pre 8 godina

Nije li to ONAJ Muratoglu,koji je svojevremeno izjavio da je Novak prvih 6 GS titula(koliko je tada imao) osvojio slucajno?
Cini mi se da JESTE!

Outsider pravi

pre 8 godina

Neka naš Nole osvoji 9, ali neka taj 9. bude RG. I naravno, Sinsinati i OI sledeće godine. Neka ga samo zdravlje služi, za mene je već najveći ikada, obzirom da dolazi iz male, neuticajne i siromašne Srbije.

Što se Serene tiče, biće gre'ota da ne prestigne Grafovu, jer je dotična tek nakon tragedije naše Monike povratila prvo mesto i praktično u vakuumu i bez konkurencije osvojila polovinu GS titula.

Sve u svemu, u ovoj zemlji su nastala dva od recimo, deset najvećih tenisera ikada u obe konkurencije.

Voleo bih jednog dana egzibicioni meč između Monike i Novaka u Spensu recimo, ili u Areni, svejedno, Monika je zaslužila jedan veliki, topao, desetominutni aplauz. U najtežem trenutku u istoriji ove zemlje je brutalno napadnuta, povređena i praktično sklonjena. I da, nikada joj ne treba zameriti USA državljanstvo, nije imala nikakvog izbora, a ubeđen sam da ima iskrene emocije prema gradu i zemlji u kojoj je rasla i postala velika šampionka.

Izvinjavam se moderatoru, zbog skretanja sa teme, ali, morao sam. :-)

milan

pre 8 godina

Odlican intervju, fino razmisljanje i dobra pitanja, izvan standardnog klisea. Noleta volim, cijenim i ponosan sam na njega jer je nas najbolji sportista ikada i jedan od najvecih Srba ikad, i volio bih da se mogu sloziti sa Muratogluom, ali s obzirom na uspesnost od 50% u finalima, i nevjerovatnu cinjenicu da u finalima ili polufinalima GS Noletovi protivnici neretko odigraju mec zivota mislim da se to nece desiti, ali da ce osvojiti joa koji GS to je sigurno. Srecno majstore.

fedex

pre 8 godina

Ozmo jos samo intervju sa Federerom i bit ce super..a inace mislim da novak nece osvojiti tih 14 GS,jer mu treba jos 6 a on ima 29god.,a i osvaja otprilike 1 slem godisnje,tako da..

dr

pre 8 godina

Novak dolazi kod Muratoglua na Akademiju da tamo trenira.OK,Pariz mu je blizu..
Grk se malo "slihta",te Novak ce osvojiti 14 FS,te najbolji...bla,bla,bla.
Pametan i poslovan!Kad cuju da Svetski N01 trenira kod njega,ima da navale kao ludi i ostali..Cene Akademije odose u nebo,pa i profit..
Dok Novak nije odlucio da dodje kod njega,rec nije rekao!
Novac,novac,novac...Sve ostalo je nebitno,a u tenisu ga je toliko da coveku pamet stane!
Polako,kad zavrsi karijeru,Novak otvara svoju Akademiju...

Vojno obdanište "Mali Pinc"

pre 8 godina

@ Iznenadila sam se da je Muratoglu Grk, bila sam ubedjena da je Turcin! Odlicni su clanci o sportu, hvala vam!
(Joca gomboca, 3. jul 2015 10:22)

Takva prezimena nose najčešće nose Grci koji su živeli u Turskoj. Većina ih je razmenjena 1923. godine, ali do danan se u grčkom društvu prave razlike izmeu njih i Grka čije porodice vekovima žive na tlu Grčke. Nenormalno, ali je tako.

II

pre 8 godina

"Pre skoro 20 godina osnovao je tenisku akademiju koja je u međuvremenu stekla veliki ugled, a tu će uskoro trenirati i najbolji teniser planete Novak Đoković."

Novak ce trenirati u akademiji Muratoglua??? Sad sam mnogo, mnogo radoznala. Sta se uopste desava? Javljaju mi se hiljadu pitanja, kada, zasto, sta ci biti sa njegovim trenerima...???

goca

pre 8 godina

Bravo Sasa!Odlican intervju!Vredelo je juriti ga jos od RG.
Interesantno je cuti kako treneri razmisljaju i kakve dileme oni imaju.
Steta za Markosa,mogao je vise zaista.

konto

pre 8 godina

Kaže se Muratolu, bez ?. U turskom jeziku, kada se ? nalazi iza samoglasnika nečujno je tj. produžava izgovor upravo tog samoglasnika. Kad već filozofirate sa izgovorom imena raznih sportista budite dosledni u tome. Isto važi i za turskog premijera Erdo(?)ana. To na stranu, svaka čast Saša, uživam u vašim tekstovima, samo tako nastavite!

Nikon Sevast

pre 8 godina

Nece osvojiti 14. Ni blizu. On je sampion u poklanjanju grand slemova drugima. Kad odu Rafa i Rodzer on ce osvajati i dalje po jedan godisnje a ostale oni koji se nisu ni nadali. Primer Vavrinke i Cilica.

anica

pre 8 godina

Serena je zena zmaj, veliki sportista, sigurno ce osvojiti jos neki GS ne vidim ko bi mogao da je spreci, Sarapovu postujem ali u duelu sa Serenom tesko da ista moze, a Patriku hvala na lepim recima koje je uputio nasem Noletu, koliko ce Novak osvojiti GS trofeja ne znam, al znam da su ovih 8 ko da ima 16, bravo Nole nas, ziv bio!!

gana

pre 8 godina

Pa g. Ozmo nam svakodnevno cini izuzetno prijatna iznenadjenja. Od perfektnih intervjua, crtica, do sopstvenog dozivljaja i ekspresije istog. Stici na toliko mesta i obavljati toliko novinarskih zadataka i na svakom biti na vrhunskom nivou je prosto neverovatno. Molim da se tako nastavi. Po zavrsetku turnira ocekujem jedan strucnu, teniski sveobuhvatnu analizu i licni komentar. Kao slag (ili slatku pavlaku) po jagodama, naravno.

anica

pre 8 godina

Serena je zena zmaj, veliki sportista, sigurno ce osvojiti jos neki GS ne vidim ko bi mogao da je spreci, Sarapovu postujem ali u duelu sa Serenom tesko da ista moze, a Patriku hvala na lepim recima koje je uputio nasem Noletu, koliko ce Novak osvojiti GS trofeja ne znam, al znam da su ovih 8 ko da ima 16, bravo Nole nas, ziv bio!!

Outsider pravi

pre 8 godina

Neka naš Nole osvoji 9, ali neka taj 9. bude RG. I naravno, Sinsinati i OI sledeće godine. Neka ga samo zdravlje služi, za mene je već najveći ikada, obzirom da dolazi iz male, neuticajne i siromašne Srbije.

Što se Serene tiče, biće gre'ota da ne prestigne Grafovu, jer je dotična tek nakon tragedije naše Monike povratila prvo mesto i praktično u vakuumu i bez konkurencije osvojila polovinu GS titula.

Sve u svemu, u ovoj zemlji su nastala dva od recimo, deset najvećih tenisera ikada u obe konkurencije.

Voleo bih jednog dana egzibicioni meč između Monike i Novaka u Spensu recimo, ili u Areni, svejedno, Monika je zaslužila jedan veliki, topao, desetominutni aplauz. U najtežem trenutku u istoriji ove zemlje je brutalno napadnuta, povređena i praktično sklonjena. I da, nikada joj ne treba zameriti USA državljanstvo, nije imala nikakvog izbora, a ubeđen sam da ima iskrene emocije prema gradu i zemlji u kojoj je rasla i postala velika šampionka.

Izvinjavam se moderatoru, zbog skretanja sa teme, ali, morao sam. :-)

Vojno obdanište "Mali Pinc"

pre 8 godina

@ Iznenadila sam se da je Muratoglu Grk, bila sam ubedjena da je Turcin! Odlicni su clanci o sportu, hvala vam!
(Joca gomboca, 3. jul 2015 10:22)

Takva prezimena nose najčešće nose Grci koji su živeli u Turskoj. Većina ih je razmenjena 1923. godine, ali do danan se u grčkom društvu prave razlike izmeu njih i Grka čije porodice vekovima žive na tlu Grčke. Nenormalno, ali je tako.

optimus prime

pre 8 godina

Ako ćemo pravo da govorimo, Novakova karijera je već sada fantastična. Mislim da mnogo ljudi ne shvata koliko je teško osvojiti jedan grend slem, a kamoli osam. Teško da Novak može do 14 osvojenih, realno je da će uzeti još tri ili najviše četiri grend slema do kraja karijere. Mada ko zna, ako uzme ove godine Vimbldon ili recimo US Open, možda dostigne broj 14. U svakom slučaju sve čestitke Novaku on je jedan od najboljih u istoriji tenisa.

goca

pre 8 godina

Bravo Sasa!Odlican intervju!Vredelo je juriti ga jos od RG.
Interesantno je cuti kako treneri razmisljaju i kakve dileme oni imaju.
Steta za Markosa,mogao je vise zaista.

gana

pre 8 godina

Pa g. Ozmo nam svakodnevno cini izuzetno prijatna iznenadjenja. Od perfektnih intervjua, crtica, do sopstvenog dozivljaja i ekspresije istog. Stici na toliko mesta i obavljati toliko novinarskih zadataka i na svakom biti na vrhunskom nivou je prosto neverovatno. Molim da se tako nastavi. Po zavrsetku turnira ocekujem jedan strucnu, teniski sveobuhvatnu analizu i licni komentar. Kao slag (ili slatku pavlaku) po jagodama, naravno.

dr

pre 8 godina

Novak dolazi kod Muratoglua na Akademiju da tamo trenira.OK,Pariz mu je blizu..
Grk se malo "slihta",te Novak ce osvojiti 14 FS,te najbolji...bla,bla,bla.
Pametan i poslovan!Kad cuju da Svetski N01 trenira kod njega,ima da navale kao ludi i ostali..Cene Akademije odose u nebo,pa i profit..
Dok Novak nije odlucio da dodje kod njega,rec nije rekao!
Novac,novac,novac...Sve ostalo je nebitno,a u tenisu ga je toliko da coveku pamet stane!
Polako,kad zavrsi karijeru,Novak otvara svoju Akademiju...

Mare,NS

pre 8 godina

Nije li to ONAJ Muratoglu,koji je svojevremeno izjavio da je Novak prvih 6 GS titula(koliko je tada imao) osvojio slucajno?
Cini mi se da JESTE!

milan

pre 8 godina

Odlican intervju, fino razmisljanje i dobra pitanja, izvan standardnog klisea. Noleta volim, cijenim i ponosan sam na njega jer je nas najbolji sportista ikada i jedan od najvecih Srba ikad, i volio bih da se mogu sloziti sa Muratogluom, ali s obzirom na uspesnost od 50% u finalima, i nevjerovatnu cinjenicu da u finalima ili polufinalima GS Noletovi protivnici neretko odigraju mec zivota mislim da se to nece desiti, ali da ce osvojiti joa koji GS to je sigurno. Srecno majstore.

II

pre 8 godina

"Pre skoro 20 godina osnovao je tenisku akademiju koja je u međuvremenu stekla veliki ugled, a tu će uskoro trenirati i najbolji teniser planete Novak Đoković."

Novak ce trenirati u akademiji Muratoglua??? Sad sam mnogo, mnogo radoznala. Sta se uopste desava? Javljaju mi se hiljadu pitanja, kada, zasto, sta ci biti sa njegovim trenerima...???

iggy

pre 8 godina

Nisam neki ljubimac Serene, ali voleo bih da prestigne Stefi Graf po broju GS titula samo zato sto je Nemica potpuno nezasluzeno tu gde jeste zbog ludaka koji je Moniki Seles unistio kaijeru

konto

pre 8 godina

Kaže se Muratolu, bez ?. U turskom jeziku, kada se ? nalazi iza samoglasnika nečujno je tj. produžava izgovor upravo tog samoglasnika. Kad već filozofirate sa izgovorom imena raznih sportista budite dosledni u tome. Isto važi i za turskog premijera Erdo(?)ana. To na stranu, svaka čast Saša, uživam u vašim tekstovima, samo tako nastavite!

žilijen, drago mi je

pre 8 godina

@MK Agasi je osvojio 5 od 8 svojih GS titula posle 29. rođendana. Znači rođen je 29.04.1970. a osvojio je RG i USO 1999 i AO 2000, 2001 i 2003.

fedex

pre 8 godina

NAjjace mi kad pocnu pisati da je novak mogao imati i 17 GS da je iskoristio prilike,a covjek ima 16 finala,tj. mogao je imati max 16 GS,al tom logikom mogao je i federer imati 25,nadal oko 20 itd

Nice

pre 8 godina

Fedex, bas si u pravu. Djokovic ima 29, a tvoj miljenik Federer 24 :)....to se u psihologiji zove 'mehanizam projekcije' (mislim na tvoje zelje)....

Nikon Sevast

pre 8 godina

Nece osvojiti 14. Ni blizu. On je sampion u poklanjanju grand slemova drugima. Kad odu Rafa i Rodzer on ce osvajati i dalje po jedan godisnje a ostale oni koji se nisu ni nadali. Primer Vavrinke i Cilica.

Lovac na Kirka

pre 8 godina

(MK, 03. jul 2015 15:30)
Ti porediš babe i žabe. Kakve veze ima što prošle generacije nisu uspevale da osvajaju slemove posle 28. Sada je sve drugačije. Aloo, nije ovo prošli vek. Igrači kasnije sazevaju, kasnije ulaze u vrh svog nivoa tenisa, kasnije idu u penziju. Da ne pričam koliko danas se ozbiljnije brine o svakom aspektu karijere, treninzima, ishrani, medicini, kompletnom načinu života. Top igrači imaju pored jednog, neki čak dva trenera, ličnog fizioterapeuta, doktora, kondicionog trenera, nuticionistu, agente koji brinu o svemu itd, itd. U poređenju sa svim tim, ranije generacije Lendla, McEnroa, Bekera pa i Samprasa i Agasija, su imale amaterski pristup karijeri. Eeeej, Novak ima svakog meseca spec. pošiljku meda sa Novog Zelanda, koji je najbolji na svetu, pa ti vidi dokle je to otišlo, a Beker i Agasi su verovatno palili pljuge posle finala. Pojima ti nemaš. Ne shvataš da je Novak fizički tek prošao pola karijere. Jedino je motiv mogući ograničavajući faktor. Novak ima sina. Svaki otac na svetu bi voleo da ga odrasli sin vidi sa peharom gren slema.

fedex

pre 8 godina

Ozmo jos samo intervju sa Federerom i bit ce super..a inace mislim da novak nece osvojiti tih 14 GS,jer mu treba jos 6 a on ima 29god.,a i osvaja otprilike 1 slem godisnje,tako da..

MK

pre 8 godina

Lep intervju, hvala Saša..
Jedino što ne volim preterivanja u vezi sa Novakom -„za Novaka nema granice, te osvojiće 12, možda i 14 GS.“ itd.

Ni jedan teniser, ali ni jedan u open eri, nije osvojio 4-5-6 GS posle navršenih 28 godina. Ni Lendl, McEnro, ni Beker,Edberg, Sampras, Agasi...čak ni Federer. U najboljem slučaju, otkinu 1-2 GS ako se naredjaju kockice i poslože pazle, i to je to. Jednostavno, to je neumitni biološki sat, smena generacija i još ponešto..Jesam veliki Novakov fan i presrećan za sve što nam je kao navijačima podario (ni u ludom snu to nisam očekivao)....ali sam i realan: sve što osvoji ubuduće su kao jabuke na visokoj grani koje se teško beru, ali uz veliki trud se i posreći da vam neka padne u krilo...

Melenci

pre 8 godina

Mare NS,da to je taj Patrik!Ali sada mora da ga hvali,jer ce trenirati u njegovoj akademiji,lova brate!Inace ovo je dobar potez Noleta,potrebno mu je i ta reklama.Voleli ga ili ne Patrik je IME u svetu tenisa,njegova rec se cuje i mogu reci i slusa.

Jedna je Serena

pre 8 godina

Bravo za sagovornika.. hvala i onima koji su pojasnili o prezimenu. Zaista je izgledalo da je Patrik sve samo ne Grk. Verujem Novaku i duhu velikog šampiona koji je postao! A Serena ide....do 21. titule! Kraljica!

Kosmos

pre 8 godina

Kaže se sa Dimitrovim, a ne sa Dimitrovom. Možda će zvučati neobično, ali čak i sportski novinari treba da završe neke škole i budu pismeni.

MK

pre 8 godina

@žilijen, drago mi je :)
Presefio sam za Agasija, u pravu si...Nadam se da on nije izuzetak koji potvrdjuje pravilo....
A sve što sam prethodno rekao nije bilo u lošoj nameri i ne menja moju želju i podršku Novaku da osvoji još 5-6 GS. Poz.

@Lovac na Kirka
Probaj na pristojan, civilizovan način da komuniciraš sa drugim komentatorima. Na primer, umesto „pojma ti nemaš“ može se reći „nisi u pravu“..

drmr

pre 8 godina

nema sanse da Novak osvoji 14 GS a kamoli da stigne Federera dajte ljudi dosta naucne fantastike i meni stvarno nije jasno zasto ovo spinovanje od strane trenera i obicnih ljudi....novak je bio na Rolan Garosu u najboljoj formi u zivotu pocistio je sve i nadala i ocekivalo se lako osvajanje RG ali videli smo sta se desilo Novak je izgubio na psiholoskom planu taj mec i ako je ubedljivo najbolji igrac,ako tada nije uzeo RG vise nikada nece,pustite decka na miru i nemojte ga jos vise opterecivati,dosta je on uradio i nemojte ga tovariti da mora sto vise GS da osvoji,osvojice koliko bude mogao...a ovakvi treneri kao ovaj nemaju prava gurati nos gde im nije mesto i jos vise spinovati optericivati coveka i pricati ono sto ljudi u srbiji zele da cuju,poz

Trener

pre 8 godina

Saša trebalo je da ga pitaš kako to ide trener i igračica u vezi. Koliko je to etički i moralno. Posle Jovana Savica Serena je imala samo momke za trenere ili tacnije, momke promovisala u trenere. Toliko o čuvenom treneru Muratoglu i koliko on zna. Možda u krevetu, trenerski je samo prodavac magle. A još priča da će Nole kod njega u akademiju budalaština. On nije čak ni na nivou Bogdana Obradovica, a to je nisko.

Vlada

pre 8 godina

Sta je toliko zanimljivo u nebuloznim izjavama raznih "strucnjaka" sta bi Novak Djokovic mogao da osvoji? Sta koga briga "sta bi bilo kad bi bilo"? Kako to nekom moze biti zanimljivo da stalno izbacuje takve tekstove i radi takve intervjue? Hajde da pricamo sta bi bilo kad da je film Avatar realnost ili sta bi bilo da je Nemacka vojska pobedila u 2.Svetskom ratu? Koje gluposti!

anica

pre 8 godina

(fedex, 3. jul 2015 11:59)
Da, nek osvaja grenslem godisnje u naredne 4 godine to je to je 12 plus 2 poklonjena 14...tvoj fedex 17 od toga 5 od 2007godine....ne budi smesan!

ma nemoj...

pre 8 godina

... samo 14 GS,a to što su Novkovi navijači,inače najveći "stručnjaci" za tenis izračunali da može osvojiti najmanje 20 GS to ,ovaj Serenin ne uvažava.

fedex

pre 8 godina

Fedex, bas si u pravu. Djokovic ima 29, a tvoj miljenik Federer 24 :)....to se u psihologiji zove 'mehanizam projekcije' (mislim na tvoje zelje)....
(Nice, 3. jul 2015 13:25)

ne kontam sta si htio da kazes,federer je postavio granicu,a ostali trebaju da stizu,tako da roger moze komotno bit i u penziji..

Trener

pre 8 godina

Ma Novak mora da radi samo na servisu, da uzme mesec dana i radi samo i iskljucivo svaki dan na servisu. To podrazumeva specijalnog strucnjaka za servis koji ce da napravi rezim za teretanu desne ruke. Zatim dinamiku tela u servisu gde telo za njegovu gradju treba da se ponasa kao bic i da iskoristi svaki misic od palca leve noge do kaziprsta desne ruke.

Milko

pre 8 godina

Mislim da gospodin preteruje, Djoković će teško osvojiti još neki gren slem.
Mislim da je prošla godina bila vrhunaca njegove karijere. Početak ove godine odličan ali sa dosta sreće.
U Parizu je pokazao nekarakteristične slabosti i moguće je da do kraja godine uslede veoma loši rezultati.

xxx

pre 8 godina

@fedex Idi na neki vas portal pa tamo novinarima salji zelje i pozdrave, a ne slepaj se nama i Ozmu...Ima mnogo tenisera od kojih mi pre zelimo intervju nego od Federera za kojeg ja mogu da vec kazem koji bi bili smaracki odgovori, tako da...

Skywalker

pre 8 godina

"Iznenadila sam se da je Muratoglu Grk, bila sam ubedjena da je Turcin!"
Ima tipicno ime i prezime za jednog Grka. A prezime mu ne zvuci nimalo turski.

Zloćko

pre 8 godina

U mom komentaru na prvu najavu "Ozma na Vutri" sam ti napisao dve želje od tebe meni, i od mene tebi da ti uspe "onaj intervju koji si pokušavao na RG" ... ovi dušmani sa sajta mi po ko zna koji put ne pustiše taj komentar, tako da sada ne mogu da tražim one dve uzvratne usluge :-)

Svejedno, ako ovo puste samo da znaš da mi dođeš sok od šargarepe. :-)

Ideja - probaj da negde nekako uradiš intervju sa Monikom Seleš danas. Kako sve iz njenog ugla izgleda sada - moglo bi biti jako interesantno.

X=iks

pre 8 godina

Novak ima svakog meseca spec. pošiljku meda sa Novog Zelanda, koji je najbolji na svetu (Lovac na Kirka, 3. jul 2015 19:02)

Ovo prvi put cujem i totalno mi je, ali, *totalno* nejasno! Pa on je rodjen u zemlji koja ima najbolji med na Svetu!!! Ako je Srbija u bilo cemu prva na Svetu (osim sad, evo, u tenisu) - to je po kvalitetnom medu! Pa taj (a ne novozlandski) med je na veliko izvozen u Australiju (barem je nekad tako bilo, ne znam za danas), koja je najveci svetski proizvodjac, upravo da bi bio mesan s njihovim, nekvalitetnim, eukaliptusovim, radi popravke. Slicno kao hercegovacki duvan, na primer (koji se dodaje u sve cigarete, po nekoliko procenata, radi popravke kvaliteta). E, sad - mozda mu je neko rekao da srpski bagremov med sadrzi gluten...

Nikon Sevast

pre 8 godina

Nece osvojiti 14. Ni blizu. On je sampion u poklanjanju grand slemova drugima. Kad odu Rafa i Rodzer on ce osvajati i dalje po jedan godisnje a ostale oni koji se nisu ni nadali. Primer Vavrinke i Cilica.

fedex

pre 8 godina

Ozmo jos samo intervju sa Federerom i bit ce super..a inace mislim da novak nece osvojiti tih 14 GS,jer mu treba jos 6 a on ima 29god.,a i osvaja otprilike 1 slem godisnje,tako da..

Milko

pre 8 godina

Mislim da gospodin preteruje, Djoković će teško osvojiti još neki gren slem.
Mislim da je prošla godina bila vrhunaca njegove karijere. Početak ove godine odličan ali sa dosta sreće.
U Parizu je pokazao nekarakteristične slabosti i moguće je da do kraja godine uslede veoma loši rezultati.

MK

pre 8 godina

Lep intervju, hvala Saša..
Jedino što ne volim preterivanja u vezi sa Novakom -„za Novaka nema granice, te osvojiće 12, možda i 14 GS.“ itd.

Ni jedan teniser, ali ni jedan u open eri, nije osvojio 4-5-6 GS posle navršenih 28 godina. Ni Lendl, McEnro, ni Beker,Edberg, Sampras, Agasi...čak ni Federer. U najboljem slučaju, otkinu 1-2 GS ako se naredjaju kockice i poslože pazle, i to je to. Jednostavno, to je neumitni biološki sat, smena generacija i još ponešto..Jesam veliki Novakov fan i presrećan za sve što nam je kao navijačima podario (ni u ludom snu to nisam očekivao)....ali sam i realan: sve što osvoji ubuduće su kao jabuke na visokoj grani koje se teško beru, ali uz veliki trud se i posreći da vam neka padne u krilo...

ma nemoj...

pre 8 godina

... samo 14 GS,a to što su Novkovi navijači,inače najveći "stručnjaci" za tenis izračunali da može osvojiti najmanje 20 GS to ,ovaj Serenin ne uvažava.

fedex

pre 8 godina

Fedex, bas si u pravu. Djokovic ima 29, a tvoj miljenik Federer 24 :)....to se u psihologiji zove 'mehanizam projekcije' (mislim na tvoje zelje)....
(Nice, 3. jul 2015 13:25)

ne kontam sta si htio da kazes,federer je postavio granicu,a ostali trebaju da stizu,tako da roger moze komotno bit i u penziji..

drmr

pre 8 godina

nema sanse da Novak osvoji 14 GS a kamoli da stigne Federera dajte ljudi dosta naucne fantastike i meni stvarno nije jasno zasto ovo spinovanje od strane trenera i obicnih ljudi....novak je bio na Rolan Garosu u najboljoj formi u zivotu pocistio je sve i nadala i ocekivalo se lako osvajanje RG ali videli smo sta se desilo Novak je izgubio na psiholoskom planu taj mec i ako je ubedljivo najbolji igrac,ako tada nije uzeo RG vise nikada nece,pustite decka na miru i nemojte ga jos vise opterecivati,dosta je on uradio i nemojte ga tovariti da mora sto vise GS da osvoji,osvojice koliko bude mogao...a ovakvi treneri kao ovaj nemaju prava gurati nos gde im nije mesto i jos vise spinovati optericivati coveka i pricati ono sto ljudi u srbiji zele da cuju,poz

dr

pre 8 godina

Novak dolazi kod Muratoglua na Akademiju da tamo trenira.OK,Pariz mu je blizu..
Grk se malo "slihta",te Novak ce osvojiti 14 FS,te najbolji...bla,bla,bla.
Pametan i poslovan!Kad cuju da Svetski N01 trenira kod njega,ima da navale kao ludi i ostali..Cene Akademije odose u nebo,pa i profit..
Dok Novak nije odlucio da dodje kod njega,rec nije rekao!
Novac,novac,novac...Sve ostalo je nebitno,a u tenisu ga je toliko da coveku pamet stane!
Polako,kad zavrsi karijeru,Novak otvara svoju Akademiju...

Kosmos

pre 8 godina

Kaže se sa Dimitrovim, a ne sa Dimitrovom. Možda će zvučati neobično, ali čak i sportski novinari treba da završe neke škole i budu pismeni.

Outsider pravi

pre 8 godina

Neka naš Nole osvoji 9, ali neka taj 9. bude RG. I naravno, Sinsinati i OI sledeće godine. Neka ga samo zdravlje služi, za mene je već najveći ikada, obzirom da dolazi iz male, neuticajne i siromašne Srbije.

Što se Serene tiče, biće gre'ota da ne prestigne Grafovu, jer je dotična tek nakon tragedije naše Monike povratila prvo mesto i praktično u vakuumu i bez konkurencije osvojila polovinu GS titula.

Sve u svemu, u ovoj zemlji su nastala dva od recimo, deset najvećih tenisera ikada u obe konkurencije.

Voleo bih jednog dana egzibicioni meč između Monike i Novaka u Spensu recimo, ili u Areni, svejedno, Monika je zaslužila jedan veliki, topao, desetominutni aplauz. U najtežem trenutku u istoriji ove zemlje je brutalno napadnuta, povređena i praktično sklonjena. I da, nikada joj ne treba zameriti USA državljanstvo, nije imala nikakvog izbora, a ubeđen sam da ima iskrene emocije prema gradu i zemlji u kojoj je rasla i postala velika šampionka.

Izvinjavam se moderatoru, zbog skretanja sa teme, ali, morao sam. :-)

fedex

pre 8 godina

NAjjace mi kad pocnu pisati da je novak mogao imati i 17 GS da je iskoristio prilike,a covjek ima 16 finala,tj. mogao je imati max 16 GS,al tom logikom mogao je i federer imati 25,nadal oko 20 itd

konto

pre 8 godina

Kaže se Muratolu, bez ?. U turskom jeziku, kada se ? nalazi iza samoglasnika nečujno je tj. produžava izgovor upravo tog samoglasnika. Kad već filozofirate sa izgovorom imena raznih sportista budite dosledni u tome. Isto važi i za turskog premijera Erdo(?)ana. To na stranu, svaka čast Saša, uživam u vašim tekstovima, samo tako nastavite!

anica

pre 8 godina

Serena je zena zmaj, veliki sportista, sigurno ce osvojiti jos neki GS ne vidim ko bi mogao da je spreci, Sarapovu postujem ali u duelu sa Serenom tesko da ista moze, a Patriku hvala na lepim recima koje je uputio nasem Noletu, koliko ce Novak osvojiti GS trofeja ne znam, al znam da su ovih 8 ko da ima 16, bravo Nole nas, ziv bio!!

Mare,NS

pre 8 godina

Nije li to ONAJ Muratoglu,koji je svojevremeno izjavio da je Novak prvih 6 GS titula(koliko je tada imao) osvojio slucajno?
Cini mi se da JESTE!

Skywalker

pre 8 godina

"Iznenadila sam se da je Muratoglu Grk, bila sam ubedjena da je Turcin!"
Ima tipicno ime i prezime za jednog Grka. A prezime mu ne zvuci nimalo turski.

Trener

pre 8 godina

Ma Novak mora da radi samo na servisu, da uzme mesec dana i radi samo i iskljucivo svaki dan na servisu. To podrazumeva specijalnog strucnjaka za servis koji ce da napravi rezim za teretanu desne ruke. Zatim dinamiku tela u servisu gde telo za njegovu gradju treba da se ponasa kao bic i da iskoristi svaki misic od palca leve noge do kaziprsta desne ruke.

II

pre 8 godina

"Pre skoro 20 godina osnovao je tenisku akademiju koja je u međuvremenu stekla veliki ugled, a tu će uskoro trenirati i najbolji teniser planete Novak Đoković."

Novak ce trenirati u akademiji Muratoglua??? Sad sam mnogo, mnogo radoznala. Sta se uopste desava? Javljaju mi se hiljadu pitanja, kada, zasto, sta ci biti sa njegovim trenerima...???

Vlada

pre 8 godina

Sta je toliko zanimljivo u nebuloznim izjavama raznih "strucnjaka" sta bi Novak Djokovic mogao da osvoji? Sta koga briga "sta bi bilo kad bi bilo"? Kako to nekom moze biti zanimljivo da stalno izbacuje takve tekstove i radi takve intervjue? Hajde da pricamo sta bi bilo kad da je film Avatar realnost ili sta bi bilo da je Nemacka vojska pobedila u 2.Svetskom ratu? Koje gluposti!

optimus prime

pre 8 godina

Ako ćemo pravo da govorimo, Novakova karijera je već sada fantastična. Mislim da mnogo ljudi ne shvata koliko je teško osvojiti jedan grend slem, a kamoli osam. Teško da Novak može do 14 osvojenih, realno je da će uzeti još tri ili najviše četiri grend slema do kraja karijere. Mada ko zna, ako uzme ove godine Vimbldon ili recimo US Open, možda dostigne broj 14. U svakom slučaju sve čestitke Novaku on je jedan od najboljih u istoriji tenisa.

anica

pre 8 godina

(fedex, 3. jul 2015 11:59)
Da, nek osvaja grenslem godisnje u naredne 4 godine to je to je 12 plus 2 poklonjena 14...tvoj fedex 17 od toga 5 od 2007godine....ne budi smesan!

milan

pre 8 godina

Odlican intervju, fino razmisljanje i dobra pitanja, izvan standardnog klisea. Noleta volim, cijenim i ponosan sam na njega jer je nas najbolji sportista ikada i jedan od najvecih Srba ikad, i volio bih da se mogu sloziti sa Muratogluom, ali s obzirom na uspesnost od 50% u finalima, i nevjerovatnu cinjenicu da u finalima ili polufinalima GS Noletovi protivnici neretko odigraju mec zivota mislim da se to nece desiti, ali da ce osvojiti joa koji GS to je sigurno. Srecno majstore.

Trener

pre 8 godina

Saša trebalo je da ga pitaš kako to ide trener i igračica u vezi. Koliko je to etički i moralno. Posle Jovana Savica Serena je imala samo momke za trenere ili tacnije, momke promovisala u trenere. Toliko o čuvenom treneru Muratoglu i koliko on zna. Možda u krevetu, trenerski je samo prodavac magle. A još priča da će Nole kod njega u akademiju budalaština. On nije čak ni na nivou Bogdana Obradovica, a to je nisko.

X=iks

pre 8 godina

Novak ima svakog meseca spec. pošiljku meda sa Novog Zelanda, koji je najbolji na svetu (Lovac na Kirka, 3. jul 2015 19:02)

Ovo prvi put cujem i totalno mi je, ali, *totalno* nejasno! Pa on je rodjen u zemlji koja ima najbolji med na Svetu!!! Ako je Srbija u bilo cemu prva na Svetu (osim sad, evo, u tenisu) - to je po kvalitetnom medu! Pa taj (a ne novozlandski) med je na veliko izvozen u Australiju (barem je nekad tako bilo, ne znam za danas), koja je najveci svetski proizvodjac, upravo da bi bio mesan s njihovim, nekvalitetnim, eukaliptusovim, radi popravke. Slicno kao hercegovacki duvan, na primer (koji se dodaje u sve cigarete, po nekoliko procenata, radi popravke kvaliteta). E, sad - mozda mu je neko rekao da srpski bagremov med sadrzi gluten...

gana

pre 8 godina

Pa g. Ozmo nam svakodnevno cini izuzetno prijatna iznenadjenja. Od perfektnih intervjua, crtica, do sopstvenog dozivljaja i ekspresije istog. Stici na toliko mesta i obavljati toliko novinarskih zadataka i na svakom biti na vrhunskom nivou je prosto neverovatno. Molim da se tako nastavi. Po zavrsetku turnira ocekujem jedan strucnu, teniski sveobuhvatnu analizu i licni komentar. Kao slag (ili slatku pavlaku) po jagodama, naravno.

xxx

pre 8 godina

@fedex Idi na neki vas portal pa tamo novinarima salji zelje i pozdrave, a ne slepaj se nama i Ozmu...Ima mnogo tenisera od kojih mi pre zelimo intervju nego od Federera za kojeg ja mogu da vec kazem koji bi bili smaracki odgovori, tako da...

goca

pre 8 godina

Bravo Sasa!Odlican intervju!Vredelo je juriti ga jos od RG.
Interesantno je cuti kako treneri razmisljaju i kakve dileme oni imaju.
Steta za Markosa,mogao je vise zaista.

iggy

pre 8 godina

Nisam neki ljubimac Serene, ali voleo bih da prestigne Stefi Graf po broju GS titula samo zato sto je Nemica potpuno nezasluzeno tu gde jeste zbog ludaka koji je Moniki Seles unistio kaijeru

Melenci

pre 8 godina

Mare NS,da to je taj Patrik!Ali sada mora da ga hvali,jer ce trenirati u njegovoj akademiji,lova brate!Inace ovo je dobar potez Noleta,potrebno mu je i ta reklama.Voleli ga ili ne Patrik je IME u svetu tenisa,njegova rec se cuje i mogu reci i slusa.

Lovac na Kirka

pre 8 godina

(MK, 03. jul 2015 15:30)
Ti porediš babe i žabe. Kakve veze ima što prošle generacije nisu uspevale da osvajaju slemove posle 28. Sada je sve drugačije. Aloo, nije ovo prošli vek. Igrači kasnije sazevaju, kasnije ulaze u vrh svog nivoa tenisa, kasnije idu u penziju. Da ne pričam koliko danas se ozbiljnije brine o svakom aspektu karijere, treninzima, ishrani, medicini, kompletnom načinu života. Top igrači imaju pored jednog, neki čak dva trenera, ličnog fizioterapeuta, doktora, kondicionog trenera, nuticionistu, agente koji brinu o svemu itd, itd. U poređenju sa svim tim, ranije generacije Lendla, McEnroa, Bekera pa i Samprasa i Agasija, su imale amaterski pristup karijeri. Eeeej, Novak ima svakog meseca spec. pošiljku meda sa Novog Zelanda, koji je najbolji na svetu, pa ti vidi dokle je to otišlo, a Beker i Agasi su verovatno palili pljuge posle finala. Pojima ti nemaš. Ne shvataš da je Novak fizički tek prošao pola karijere. Jedino je motiv mogući ograničavajući faktor. Novak ima sina. Svaki otac na svetu bi voleo da ga odrasli sin vidi sa peharom gren slema.

Jedna je Serena

pre 8 godina

Bravo za sagovornika.. hvala i onima koji su pojasnili o prezimenu. Zaista je izgledalo da je Patrik sve samo ne Grk. Verujem Novaku i duhu velikog šampiona koji je postao! A Serena ide....do 21. titule! Kraljica!

Nice

pre 8 godina

Fedex, bas si u pravu. Djokovic ima 29, a tvoj miljenik Federer 24 :)....to se u psihologiji zove 'mehanizam projekcije' (mislim na tvoje zelje)....

Vojno obdanište "Mali Pinc"

pre 8 godina

@ Iznenadila sam se da je Muratoglu Grk, bila sam ubedjena da je Turcin! Odlicni su clanci o sportu, hvala vam!
(Joca gomboca, 3. jul 2015 10:22)

Takva prezimena nose najčešće nose Grci koji su živeli u Turskoj. Većina ih je razmenjena 1923. godine, ali do danan se u grčkom društvu prave razlike izmeu njih i Grka čije porodice vekovima žive na tlu Grčke. Nenormalno, ali je tako.

žilijen, drago mi je

pre 8 godina

@MK Agasi je osvojio 5 od 8 svojih GS titula posle 29. rođendana. Znači rođen je 29.04.1970. a osvojio je RG i USO 1999 i AO 2000, 2001 i 2003.

MK

pre 8 godina

@žilijen, drago mi je :)
Presefio sam za Agasija, u pravu si...Nadam se da on nije izuzetak koji potvrdjuje pravilo....
A sve što sam prethodno rekao nije bilo u lošoj nameri i ne menja moju želju i podršku Novaku da osvoji još 5-6 GS. Poz.

@Lovac na Kirka
Probaj na pristojan, civilizovan način da komuniciraš sa drugim komentatorima. Na primer, umesto „pojma ti nemaš“ može se reći „nisi u pravu“..

Zloćko

pre 8 godina

U mom komentaru na prvu najavu "Ozma na Vutri" sam ti napisao dve želje od tebe meni, i od mene tebi da ti uspe "onaj intervju koji si pokušavao na RG" ... ovi dušmani sa sajta mi po ko zna koji put ne pustiše taj komentar, tako da sada ne mogu da tražim one dve uzvratne usluge :-)

Svejedno, ako ovo puste samo da znaš da mi dođeš sok od šargarepe. :-)

Ideja - probaj da negde nekako uradiš intervju sa Monikom Seleš danas. Kako sve iz njenog ugla izgleda sada - moglo bi biti jako interesantno.