Košarka 128

Utorak, 16.06.2015.

19:11

ABA liga 100% u vlasništvu klubova

Regionalna košarkaška liga od sledeće sezone biće sto posto u vlasništvu klubova.

ABA liga 100% u vlasništvu klubova IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

128 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 8 godina

Ljudi ovo je zamlaćivanje naroda, živi bili pa videli, jer da može ovo da prođe to bi uradili još 2009 godine, kada je euroliga to tražila od njih.

Oni i dalje imaju 20% u ABA ligi, plašim se da će FIBA da kazni saveze,zbog pohlepe Lisca i kompanije, ajde videćemo šta će FIBA i Euroliga da kažu.

niko vazan

pre 8 godina

@Slobodan
U pravu si. Nije tacno da je ovo liga koja podize kvalitet nasih timova, vec je liga gde nasi klubovi podizu kvalitet drugima. Nista nismo dobili, ali IZGUBILI MNOGO

bora

pre 8 godina

Klubovi su 100% vlasnici ABA lige-odnosno NIČEGA!!
Lorbek i društvo su vlasnici 20% upravljačkih prava i menadžmenta.
Pa ko ovde koga pravi budalom?!

njih

pre 8 godina

Sve je ostalo isto. Ostale stvari sto su napisali su ciste gluposti. Nije sija, nego vrat. Kakva glupost, sediste u Zagrebu, vodja iz Buducnosti. A glavni ljudi i dalje ostali po strani. Ajd, zdravo ..,nema nam pomoci!!!

Slobodan

pre 8 godina

Za nasu Zemlju ovo je lose ... Region me ne interesuje ... Iz ove regionalne lige imamo dve dobre ekipe a to su Buducnost i Cedevita ... Ostalo su ekipe ranga Vojvodine ... Kako je Evroliga ubila nacionalne lige "dodelom licenci " i otvorila vrata gomili igraca iz USA koji ne mogu da igraju NBA a nacionalne lige sveli na nazor doigravanje zbog FIBE cija titula nije bitna, tako i mi polako ubijamo svoju kosarku koja je osudjena na propast ... Na koji nacin danas jedna Vojvodina ili Konstantin mogu izaci iz tunela i igrati nesta vise ? Srbija je svedena na cetiri ekipe a ostalo je nebitno ... Ne mogu da shvatim da na ni jedan nacin nije ostavljena mogucnost ekipama iz KLS da udju u ovu ligu i eventualno igraju EK ili EL ... Mogli su jednostavno ostaviti d.o.o. ABA sidro da organizuje turnir kvalifikacija za EL i EK ... I igrati svoju ligu ... ovako su ubili KLS koja vise nema takmicarski znacaj ... Igraju onako ! Strasno ... Mogu pokusati shvatiti sa neke navijacke strane ali eeeej pa nismo sami u ovoj zemlji ... Nije Srbija Zvezda i Partizan ... Mega ili Metalac ... Zvezdas sam ali nisam za ovo !

Tuzan kraj

pre 8 godina

Postovani ljubitelji kosarke danas je ukucan ekser u kovceg srpske kosarke.
Samo mi nije jasna euforija srpskih cetnika,srpskih delija,pantera i covicevaca.
Zivi bili pa videli.

pismeni

pre 8 godina

Smatram se pismenim, ali ne razumem vasu prvu recenicu u clanku :
"Usvojen je Statut nove ABA lige kojem ta odluka stupa na snagu, pa će 12 klubova biti vlasnici, dok će Sidro d.o.o. ostaće u službi nove ABA lige."

Katastrofa!

Niksicko pivo

pre 8 godina

još u fudbalu da se napravi regionalna liga, i čovjek da uživa, pazite ovo - Zvezda, Partizan, Vojvodina, Čukarički, Dinamo, Hajduk, Rijeka, Zagreb, Sarajevo, Željezničar, Borac Banja Luka, Sutjeska, Budućnost, Maribor, Olimpija, Vardar, Rabotnički, Priština, to bi bila strašna liga!

Marko

pre 8 godina

12 klubova? Znači 1. Zvezda, 2. partizan, 3. Metalac, 4. Mega, 5. Cedevita, 6. Cibona, 7. Zadar, 8. Tajfun, 9. Krka, 10. Igokea, 11. Budućnost, 12. MZT? Ili će u novoj ligi krenuti sve od nule i napraviti sa Olimpijom? Da li i dalje važe nacionalni koeficijenti koji su najveća glupost? Pod hitno i ABA 2 i da igraju stvarno najbolji u prvoj a ne po državama. A nacionalna prvenstva da budu na nivou na kome su sada druge lige u državama i da se najbolji klubovi više ne zamaraju ligom koja nigde ne vodi. Mene mnogo zanima šta će sad reći FIBA kojoj ovim propada plan o uvlačenju u FIBA evrokupove. Nadam se da neće ispasti licemeri i kažu kako ovo nije dovoljno.
(Hvala Čoviću što je istrajao, 16. jun 2015 21:58)

Neopisivo glup komentar, bez dodira sa realnoscu.

Nenad Pirot

pre 8 godina

Najbitnije je da reprezentacija igra na svakom takmicenju,i sama Aba liga je jaca od nase,hteli mi to ili ne,to je realn situacija,a sto se tice kluba za kog navijam,samo ce reci da su me razocarali,sve je to ok,i ja zelim jaku ligu domacu,ali zar da nam budu jaki protivnici Tamis,Konstantin,pa posle da igramo protiv ekipa u Evrokupu koje su 10 puta jace od ovih nasih ekipa,voleo bih jakunligu,ali to ce se tesko desiti u buducnosti,tako da je Aba liga dosta bolje resenje zbog boljih protivnika,i nesto da kazem,sto nasem klubu smeta sve,zsto su svi krivi za nas dug,godinama se igrala el i ulagalo u nas a tih para nema,para od tv prava,ulaznica i od pobeda u el isto nema,ko je kriv za ovo,pa samo nasa uprava a nasi navijaci im dizu perja,a oni nas doveli do ovde,drugo voleo sam Vujosevica kao trenera,ali sad je obrnuto,zato sto on misli da je Partizan samo njego,ne nije ni njegov ni njegovoj upravi i sve dok je tako,sponzori ce nas zaobiliziti,sve dok on siri mrznju,mi cemo propadati,nine niko kriv nama ni Covic ni Zvezda,samo uprava,skrenuo sam sa teme ali eto da kazem samo moje misljenje,mozda nece biti objavljeno,ako bude,moji Grobari ce me castiti minusima,jer ce misliti da sam navijac Zvezde pa se potpisujem kao Grobar....

my way

pre 8 godina

Da su pametni sad bi igrali normalno nacionalne lige i ovo kao nadgradnju kao sto se radi svugde u Evropi. Cudna je ovo i situacija, ne zna se jos ni pod cijim okriljem ce biti Evroliga ni na koji nacin bi ovaj prostor dosao do vise predstavnika. Lepo se utakmice izmedju srpskih klubova racunaju za obe lige (to nisam smislio ja, vec racionalni ljudi koji igraju VTB ligu, npr.) i to bi u dvokruznom sistemu bilo 16 utakmica u regularnom delu te nove Jadranske lige. Ma, sve se moze, samo kad se hoce. Naporniji je ovo dosad bio sistem, a po ostale klubove iz KLS i bazu igraca, koja je najbitnija stvar u kosarci, katastrofalan. Ovo ce verovatno biti i zatvorenija liga posto je 100% u vlasnistvu klubova osnivaca, sto i nije nuzno lose, ali kao sto rekoh, nacionalne lige moraju da igraju, ne mogu kosarka na ovim prostorima i sva deca koja treniraju i igraju od Triglava do Vardara biti njeni taoci.

ilija

pre 8 godina

Ljudi polako,usporite malo. Vidjecemo sta ce reci FIBA na sve ovo. Jos uvijek Lisac i ekipa imaju 20%,mislim u menadzmentu. Ne u vlasnistvu. I 1+1+1 godinu da skroz izadju iz ABA lige. Licno mislim da FIBA nece ni to prihvatiti. 18-og FIBA ima sastanak.

srbEUin

pre 8 godina

Šta je tačno nelogićno u tome da predstavnik aktuelnog šampiona SLEDEĆE GODINE bude na čelu upravnog odbora lige? Prošle godine je to zaslužila Cibona, ove CZT, sledeće Cedevita, Budućnost ili Partizan...
Neko svakako mora da bude na čelu upravnog odbora, zašto je nelogično da to bude predstavnik prvog kluba? Zašto je bolje da luzeri upravljaju?

Ili ste se uplašili da će CZT večno da bude šapion?

Dejan

pre 8 godina

Ovim dogovorom najvise razloga za brigu imaju navijaci partizan igokee jer ce u ovakvoj ligi predstavljati ono sto je i Levski prosle godine,u srpskoj ligi imali bi barem neku pobedu ovako ce svim ekipama sluziti da odmore prve postave i za sigurne bodove.

my way

pre 8 godina

Koga oni prave budalom ?
1. ABA liga koju nije priznala FIBA ni ULEB zbog vlasnicke strukture je izgledala ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20 % u vlasnistvu ovih likova Lorbek itd. )
2. Napravili novu ABA ligu koja izgleda ovako ( 100% u vlasnistvu klubova koji igraju )
3. Kompletno poslovanje i menadzment su prepustili novoj firmi d.o.o. ABA koja izgleda ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20% u vlasnistvu ovih istih likova Lorbek i kompanija )

I sta su na kraju promenili ? ABA liga formalno postoji u vlasnistvu klubova a liga je u stvari d.o.o. ABA ... Koja je ista kao stara ABA liga ... Daj boze da ovo prodje ... Jedino je dobro sto ima 12 ekipa i sezona ce biti kraca .... Nadam se da nece dirati nacionalna takmicenja !
(Slobodan, 16. jun 2015 21:48)

Свака част на коментару, слажем се у потпуности. Није ми само јасно зашто је толико тешко основати нову регионалну лигу са 12 клубова у складу са правилима ФИБА и уз то обновити национална првенства која су деци на овим просторима неопходна да би имали где да играју и постају играчи? Све се може, само кад се хоће, али бојим се да се примат даје монополу и финансијском и спортском, а не интересу кошарке на овим просторима, која заиста има све више понижавајући статус.

Nikola

pre 8 godina

Ovo je odlicna vest iz mnogo razloga, prvo jer je u interesu kosarke da se igra regionalno takmicenje (u svakom slucaju Ima vise kvalitetnih utakmica nego nacionalna prvenstva), drugo jer profit u ovom slucaju ide u potpunosti klubovima (profit u ovom slucaju zavisi od sposobnosti ljudi da ucine ligu marketinski zanimljivu za sponzore), trece ovo resenje je izlaz iz teske situacije u kojoj je bila kosarka u regionu jer je prihvatljivo za obe strane. Ono sto je bitno je da se liga stabilizuje u sto kracem roku, kad to kazem mislim na jasna pravila u smislu nacina odrzavanja samog takmicenja kao i nacina plasiranja u evropska takmicenja. Takodje je bitno ostvariti regularnost takmicenja. Tek kada se ove stvari rese, a to nece biti lako, mozemo pricati o razvijanju popularnosti takmicenja, kao i finansijskom omogucavanju odrzavanja druge regionalne lige sto bi na najbolji nacin utacalo na ostale kosarkaske centre koji nisu u prvoj ligi. Nadam se da ce ovaj put biti sto kraci (aba je tek u poslednjoj, ovoj sezoni uspela da dostigne priblizno potencijal koji je moguc), jer je ovo definitivno najzanimljivije sportsko takmicenje u regionu.

muamua

pre 8 godina

@Stefan i Partizan je bio u pravu sto se tice tog potpisovanja...liga jeste u vlicnistvu klubova ali upravljanje ligom je dodeljeno licima iz aba lige tako da imate 80:20 gde ovih 20posto pripada sestorici ljudi,a 80posto pripada klubovima ,za tri godine ce aba liga biti kompletno u vlasnistvu klubova...znaci i dalje je 80:20

One night in May

pre 8 godina

Jos jedna velika pobeda Nebojse Covica! Sve sto je rekao, on je i ostvario - tako ih uce na Masinskom fakultetu!

Kad je bio predsednik Saveza rekao je da cemo biti svetski prvaci - i bili smo! Kad je uzeo FMP rekao je da ce biti fabrika asova - pola aktuelne reprezentacije je iz "proizvodnje" FMP-a! Kad je uzeo Zvezdu rekao je da ce igrati redovno Evroligu - Zvezda vezuje trecu sezonu u eliti! Nedavno je rekao da ce ABA biti u vlasnistvu klubova - danas se i to ostvarilo!

Sve sto Cova kaze - to se i desi!

Nikad nije trazio izgovore, nije se vadio na tesku situaciju, kukao, plakao, molio, preklinjao - Cova je samo radio! I ostvario!

Mozda nije bas pojava za primer - ali radi posao - kao sto rekoh, tako ih uce na Masinskom!

muamua

pre 8 godina

alo delije sta vam je aba liga je i dalje 80 prema 20.....cak je to izjavio i nebojsa covic...znaci dogovor koji nije potpisala zvezda pre mesec dana ,potpisala ga je danas...

Doktor Jay

pre 8 godina

@Divos

Iz svih dosdasnjih komentara vidi se da si neko ko voli i pre svega zna dosta o kosarci. Medjutim ti kao i mnogi drugi na celu situaciju gledas iz nekog romanticarskog ugla kako je nekad bilo, kosarka sport, nadmetanje i amaterski sport. Pa se tu onda pominju bepsarice i neko ko bi to trebao da resi.
Realnost je da je sport odavno nije samo vitesko nadmetanje vec ako ne pravis pare i nisi samoodrziv takmicis se na amaterskom nivou i ne sanjas vise.
U tok kontekstu gledajte sve na ovim prostorima pa i na nase najvece klubove , ne samo one iz KLS. Niko nece postojati raltivno brzo ako ne napravi odrzivo postojanje. To je trend koji nece stati, prodje posle toga 30 god i niko se nece secati da su postojali.
Sa ekonomske tacke gledista jedino regionalana liga ima sanse da u nekoj buducnosti napravi zanimljivo i profitabilno takmicenje te to kao takvo mora biti apsolutni prioritet za nase klubove i ceo region. U suportnom ko da nas nije ni bilo, igrace se basket u Finskoj

shone025

pre 8 godina

polako,da vidimo odgovor fibe,sad sam na areni slusao vesti,oni
tehnicki i dalje imaju 20%,stim da imaju 3 god. da prepuste 100%
vlasnicek strukture klubovima...
i ja se nadam najboljem,uzevsi u obzir sve okolnosti, regionalna
liga je najbolje resenje...

Legendin PR92

pre 8 godina

Istina je zapravo ovakva:

Nova ABA liga će se 100 odsto nalaziti u vlasništvu klubova koji budu njeni učesnici u datoj sezoni, a ovlašćenja za upravljanje ligom (menadžment) biće predati reformisanom preduzeću "ABA Sidro d.o.o". U njemu će 80 odsto vlasničkih i upravljačkih prava imati klubovi, dok će šest fizičkih lica (Lorbek, Lisac, Radić, Bilić, Sagadin i Miličević) raspolagati sa preostalih 20 odsto.

Fizička lica imaće rok od tri godine da potpuno izađu iz vlasništva, tako da i "ABA Sidro d.o.o" do leta 2018. kompletno pređe u ruke klubova.

Divos

pre 8 godina

Верујем да ће овим битио отклоњена опасност и да ће наше селекције заиграти на великим такмичењима. То је у овом моменту најважније.
Такође и српски клубови би без сметњи морали заиграти ЕЛ и ЕК. Остаје упитан наступ Олимпије, јер они се нису изборили за АБА лигу, самим тим не би могли играти ни ЕК. Ваљевци су били 6., али нисам сигуран да ли су уопште спремни да одвоје средства за наступ у ЕК. Ако би Словенци покушали да утрпају Олимпију као 3.словеначког представника (друго је ако Шентјур или Крка одустану) на то никако не треба пристати, јер би тиме добили неразумну заступљеност.

Ако би ова АБА преживела и ако би имала 12 клубова ваља видети, шта и како даље. Логично је да регионална лига буде подређена националној лиги, и да се национална лига игра од октобра, а регионалне у неким слободним терминима или од априла, али Срби ко Срби, све морају радити наопако, па је тако сумануто национална лига подређена некој регионалној.
Ако би тако остало, ваља значајно променити календар, и нека српска СЛ мора имати минимун 10 клубова (и најмање 6 клубова у КЛС мора бити награђено за ентузијазам), почети најкасније од фебруара, а играти се и 1/4ф, а већ 1/2Ф плеј-офа српске лиге на 3 добијене. Такође не би било лоше увести и плеј-аут (где би играли клубови пласирани испод 7.места у КЛС), али ваља имати на уму и финансијско оптеређење за клубове који муку муче са беспарицом.
Како год, није лако, али морају се наћи боља решења за српску кошарку него ли је то данас случај

translucent

pre 8 godina

Dakle potezom Danilovića da odloži nepriznavanje ABA lige došlo se do toga da ova liga ipak opstane iako su drugari po pp aparatu želeli suprotno.
Jasno je i da će igrači iz Srbije imati više kvalitetnih utakmica pa će se održavati i kvalitet reprezentacije.
@RubyRed
Vlasnička struktura je jedno a upravljačka drugo.

Slobodan

pre 8 godina

Koga oni prave budalom ?
1. ABA liga koju nije priznala FIBA ni ULEB zbog vlasnicke strukture je izgledala ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20 % u vlasnistvu ovih likova Lorbek itd. )
2. Napravili novu ABA ligu koja izgleda ovako ( 100% u vlasnistvu klubova koji igraju )
3. Kompletno poslovanje i menadzment su prepustili novoj firmi d.o.o. ABA koja izgleda ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20% u vlasnistvu ovih istih likova Lorbek i kompanija )

I sta su na kraju promenili ? ABA liga formalno postoji u vlasnistvu klubova a liga je u stvari d.o.o. ABA ... Koja je ista kao stara ABA liga ... Daj boze da ovo prodje ... Jedino je dobro sto ima 12 ekipa i sezona ce biti kraca .... Nadam se da nece dirati nacionalna takmicenja !

Samo je sljaka iznad nas,....

pre 8 godina

Zahvalite se CZV, svi !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ferdinand, 16. jun 2015 20:04)

Hahahahahahaaahahahhaahahahahhahaah,a Ferdinand je samo sedeo i mirisao cvece.

stefan navijac partizana

pre 8 godina

(Trollston, 16. jun 2015 20:22)
Ne znam sto se toliko uzbudjujes niti sam spominjao duleta niti zelim da ga branim zato sto sam smatram da je uradio dosta losih stvari i po sebe i po partizan,ali cinjenica je da je covic predlozio da bude predsednik lige taj njegov stav je izrecen javno zbog toga je partizan i potpisao onaj prvobitni po klubove nepovoljni ugovor.Imao sam potrebu da napisem komentar o ovome zato sto niko ne pominje sta ce desiti sa menadzementom lige koji donosi sve vazne odluke i koji puno vazniji od ovih par stotina hiljada evra koji ce klubovi podeliti izmedju sebe,ako ce zaista covic da se pita o svemu onda za partizan zaista nema smisla da igra tu ligu.

Divos

pre 8 godina

Верујем да ће овим битио отклоњена опасност и да ће наше селекције заиграти на великим такмичењима. То је у овом моменту најважније.
Такође и српски клубови би без сметњи морали заиграти ЕЛ и ЕК. Остаје упитан наступ Олимпије, јер они се нису изборили за АБА лигу, самим тим не би могли играти ни ЕК. Ваљевци су били 6., али нисам сигуран да ли су уопште спремни да одвоје средства за наступ у ЕК. Ако би Словенци покушали да утрпају Олимпију као 3.словеначког представника (друго је ако Шентјур или Крка одустану) на то никако не треба пристати, јер би тиме добили неразумну заступљеност.

Ако би ова АБА преживела и ако би имала 12 клубова ваља видети, шта и како даље. Логично је да регионална лига буде подређена националној лиги, и да се национална лига игра од октобра, а регионалне у неким слободним терминима или од априла, али Срби ко Срби, све морају радити наопако, па је тако сумануто национална лига подређена некој регионалној.
Ако би тако остало, ваља значајно променити календар, и нека српска СЛ мора имати минимун 10 клубова (и најмање 6 клубова у КЛС мора бити награђено за ентузијазам), почети најкасније од фебруара, а играти се и 1/4ф, а већ 1/2Ф плеј-офа српске лиге на 3 добијене. Такође не би било лоше увести и плеј-аут (где би играли клубови пласирани испод 7.места у КЛС), али ваља имати на уму и финансијско оптеређење за клубове који муку муче са беспарицом.
Како год, није лако, али морају се наћи боља решења за српску кошарку него ли је то данас случај

DedaMiloje

pre 8 godina

(stefan navijac partizana, 16. jun 2015 21:12)

Aman čoveče, svi su potpisali ovo. Ako vam se ne sviđa jednostavno nemojte da igrate. Evo Tamiš, Konstantin čekaju na vas. Shvati više da Vujošević ne može da žari i pali po regionu i radi šta hoće. Ta vremena su prošla. Em nemate para zbog njega, em nemate tim zbog istog, još hoćete da postavljate uslove. Ako može liga bez privatnih liga, ali ipak Vujošević i Partizan da budu vlasnici. Misliš da se u regionu sviđa klubovima da Partizan radi šta hoće. Ajde ako može da se igra malo košarka za promenu.

Jabilondo

pre 8 godina

Panteri, skapirali smo u poslednjih nedelju dana da ste najpametniji u univerzumu, osim što ste navijači najsrpskijeg tima u istom tom okruženju. Pored toga, naučili smo da je Nebojša Čović najveći sin naših naroda i narodnosti, da je Vujošević mrzitelj, od koga je jedino gori Pavlović, a da je Kalinić najpošteniji sportista ikada, da ste skupa svi najbolji tumači dela Danila Kiša, te da KKCZT jedina vodi računa o našoj košarci i reprezentaciji.

I uzećete titulu ove sezone, treći trofej, sasvim zasluženo (sad bez ikakve ironije).

Ali sad stvarno, manite nas tih lekcija bar u vestima u kojima se Partizan i Vujošević ne spominju nijednim slovom. Igra se uskoro i treća utakmica, imaćete dovoljno prilike za slavlje, prozivke i mudrolije.

Hvala Čoviću što je istrajao

pre 8 godina

12 klubova? Znači 1. Zvezda, 2. partizan, 3. Metalac, 4. Mega, 5. Cedevita, 6. Cibona, 7. Zadar, 8. Tajfun, 9. Krka, 10. Igokea, 11. Budućnost, 12. MZT? Ili će u novoj ligi krenuti sve od nule i napraviti sa Olimpijom? Da li i dalje važe nacionalni koeficijenti koji su najveća glupost? Pod hitno i ABA 2 i da igraju stvarno najbolji u prvoj a ne po državama. A nacionalna prvenstva da budu na nivou na kome su sada druge lige u državama i da se najbolji klubovi više ne zamaraju ligom koja nigde ne vodi. Mene mnogo zanima šta će sad reći FIBA kojoj ovim propada plan o uvlačenju u FIBA evrokupove. Nadam se da neće ispasti licemeri i kažu kako ovo nije dovoljno.

Crudelta

pre 8 godina

Odlican potez,em sto je ova liga clan ULEB-a i klubovi imaju svoje mesto u Evro-takmicenjima ali nije ovo samo spas za klubove vec i za reprezentaciju,pa Srbija druga na Svetu je dala ravno pola reprezentacije tada iz ove lige i svi sto se bune protiv lige lupaju gluposti iz ni njima jasnih razloga.Verovatno da teraju kontru drugima.A ovo sto je FIBA se bunila protiv ovog takmicenje to ima smisla.

Zee

pre 8 godina

Nadam se samo da covic nije ostvario svoju zamisao dao bude taj koji upravlja ligom,mada buduci da su nas predstavljali covic i kleut sve je moguce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan navijac partizana, 16. jun 2015 19:39)

Tebi da Duško Vujošević kaže da imaš jedno plavo, jedno zeleno oko i krila na leđima ti bi mu poverovao na prvu loptu.

Lovac na botove

pre 8 godina

Malo je ta Fiba nejasna. Ako se zna ko su vlasnici klubova u nasoj i drugim drzavama,onda je zahtev Fiba totalno neosnovan!
Samo da se podsetimo,nasi KK ( kao i FK uostalom) nemaju vlasnika,organizovani su kao udruzenja gradjana!!!
To dalje znaci da su nesto kao nevladine organizacije. To znaci i da politika i odredjeni kriminalni krugovi sa tribina i van njih odredjuju ko ce biti Predsednik kluba tj.udruzenja. I sada oni kao takvi da budu vlasnici Aba lige? Mozete da zamislite sta ce se tek tu desavati....

JessePinkmanPFC

pre 8 godina

Bezdusni instant ne moze da traje dugo, protivprirodno je, samo je potrebno malo strpljenja i mnogo rada. Ovako kljakavi, nervozni i podeljeni smo i dalje nocna mora za vas, jedva ste nas dobili.

Nejasno baš

pre 8 godina

Biće vako al' ne mora da znači. Ovo je sve "bez pečata", čekajte da čujemo Fibu, ovo niko još nije priznao, da čujemo Uleb, izbacuju se dva tima iz zemalja EU, Mađarska i Bugarska, ovo nemna još nikakav značaj, Aba ne postoji, ova "nova" tek čeka na priznanje. Ovo je istina a ne komentari ove dece.

sasa

pre 8 godina

Eh, treba sacekati Danilovica, ona ima "pouzdane izvore" koji moraju d saznaju da li je Fiba ozbiljna, i kako to da oni traze da klubovi sve uzmu, kad mogu raspodeliti sa 6 ljudi koji veze sa kosarkom ili ligom imaju? AH ta FIBA , stvarno hoce da nas uniste!!


STvarno, imam tonu postovanja za Partizan, ali dokle god ovaj trojac "Vujosevic-Danilovic-Todorovic" ga vodi, od Partizana treba bezati...
I ko ce od vas stvarno reci da je Partizan pristao na manje(??), a da neko od ta 3 nije dobio neki kesh sa strane? Ja ne mam nikakve dokaze, niti mogu da optuzim bilo kog, ali zar stvarno moras biti matematicar da ne primetis, da nesto tu nije u redu?

AH, kakva tuga i beda... nIje ni cudo sto Partizan tone kao kamen, ,,,,

bLEY

pre 8 godina

Da li ce biti aba lige gde je 100% vlasnistvo klubova , da li ce biti privatna ,da li ce se igrati samo nasa, nema nikakve veze! Zvezda ce dominirati jos dugo, dugo ,a to je najbitnije. Partizan - KATANAC !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sax, 16. jun 2015 19:38)

Rodjeni od kad - do kad vi to dominirate?

DedaMiloje

pre 8 godina

Odlična vest! A Sidro doo ostaje u službi, baš me interesuje šta to podrazumeva?!
(Johnnyz, 16. jun 2015 19:24)

Ništa se neće promeniti, samo što će Lisac i ekipa umesto procenata dobijati plate kao menadzeri lige, verovatno u visini procenata koje su imali do sada. Najverovatnije neće više imati baš toliki uticaj kada je recimo glasanje u pitanju. Sve u svemu znalo se ovo samo se tvrdio pazar i čekalo se da neko popusti. Medjutim odlučio je interes reprezentacija. Sada da vidimo ko će biti generalni sponzor ove lige. Meni se sviđa što ipak smrdljiva FIBA nema ništa od vlasništva.

Trollston

pre 8 godina

@stefan navijac partizana Upravo tako, Kingpin iz Zeleznika ne samo da sada kontrolise ABA ligu, vec sa svojim najboljim ortakom Bartomeuom vodi kolo i u EL. Ali ni tu nije kraj, svoje pipke pustio je i u sam vrh FIBA i NBA, pa kontrolise sve vazne kosarkaske organizacije u univerzumu. Ali klupko tek tu pocinje da se odmotava, posto je Covke i veliki majstor najmocnije masonske loze na Svetu, stalni clan Trilateralne komisije, iz senke predsedava savetom G8, CIA, Mosad i MI5 mu polazu racune, a JP Morgan Chase i Goldman Sachs milijardama dolara finansiraju njegov privatni kosarkaski klub, a sve u cilju unistenja 'institucije' na celu sa pseudoakademikom sa diplomom srednje skole Duskom.

translucent

pre 8 godina

@sax
Zvezda tek treba da se izbori za učeše u ovoj ligi u sezoni 2017/2018. U sezoni 2016/17 će igrati samo ČLS a sledeće sezone je i dalje u frižideru. Možda si mislio na CzT, mada ni njihovo neće dugo trajati. Znaš već kako su prošli slični projekti u vaterpolu i rukometu.

GM

pre 8 godina

Ono sto je bitno, a ne spominje se u celoj ovoj prici o vlasnistvu, treba da bude prica o ucesnicima. Da ne bude Madjara, Bugara, Rumuna koje bas briga za kvalitet, vec tu dolaze da igraju basket.

Bolje ovako sa 12, a onda ako je to malo utakmica povecati plejof meceve ili tipa 1. i 2. direktno igraju polufinale, a od 3. do 6. medjusobno za ulazak u polufinale.

Najbitnije je da je pobedila kosarka i interesi sporta, a ne pojedinaca, od klubova koji su ugovarali svoje interese do ovih privatnika u penziji.

Čović vlasnik FMP, CZ, Abe, Uleba, Fibe, šta se vama sve može uvalit'

pre 8 godina

Svako ko zna šta je Fiba tražila, ovih 100 odsto pominju samo spineri, ovaj dogovor baš ništa ne znači. Šta znači to da su klubovi 100 odsto vlasnici, i čega? Koliko koji klub ima? Ko je tu šta uložio? Ko će voditi takmičenje? Sidro? Ovo hje samo da se masi zamažu oči, dok Fiba i Uleb ne kažu svoje mi ništa još nemamo izvesno.

RubyRed

pre 8 godina

ABA liga 100% u vlasništvu klubova ?
Pa i ne baš.
Evo šta piše novinar Monda Ivan Bogunović iz Zagreba:
"Nova ABA liga će se 100 odsto nalaziti u vlasništvu klubova koji budu njeni učesnici u datoj sezoni, a ovlašćenja za upravljanje ligom (menadžment) biće predati reformisanom preduzeću "ABA Sidro d.o.o". U njemu će 80 odsto vlasničkih i upravljačkih prava imati klubovi, dok će šest fizičkih lica (Lorbek, Lisac, Radić, Bilić, Sagadin i Miličević) raspolagati sa preostalih 20 odsto."

U tom dokumentu piše da Sidro koje je reformisano upravlja ligom, ali u odnosu 80% klubovi a 20% ovi likovi.
To nije 100%

ss 70

pre 8 godina

ABA liga opstala, ima još pameti-sva sreća. Još fudbal i to je to. Dinamo, Hajduk, Rijeka, Sarajevo-bolje nego Surdulica, Inđija, Kula, Pećinci

filip must play

pre 8 godina

E ovima iz predgradja nikako ugoditi, cas hoce ABA ligu, cas kao poznate "patriote" srpsku ligu, makar se oko toga slozite, ili ce opet kako gazda kaze :)))

Ranko

pre 8 godina

Iz Partizana su mogli barem da kažu jedno veliko hvala Nebojši Čoviću jer će i Partizan imati više prava i novca od nove Aba lige. Sramota je da su ljudi iz Partizana hteli da se prodaju za male pare. Samo se Zvezda zalaže za interes srpske košarke

MentorMomo

pre 8 godina

@kolubarac

Krka pošto je prva bila u regularnom delu je jedan od predstavnika Slovenije, a drugi predstavnik je pobednik plej-ofa, u ovom slučaju KK Tajfun iz Šentjura.

Dulou Dalou

pre 8 godina

Već vidim sada već neuspešnog prodavca magle kako priča kako su i oni neko i nesto u toj ligi i kako sudije ne smeju da sude protiv njih tako kako sude. Način spinovanja je poznat tako da biće isto kao i svake godine. Plakanje zbog toga što njegov tim ne ume i ne zna pošteno da pobedi.

Abolirani predsednik

pre 8 godina

Hvala TI Zvezdo!!! U ime svih Crno - Belih Grobara i ostale košarkaške boranije.
(Crni ciganin, 16. jun 2015 19:32)

Partizan 13 puta prvak Srbije, CZT verovatno jednom, Partizan 6 puta prvak ABA, CZT jednom, Partizan prvak Evrope, CZT nikad. Ko je ovde boranija, nesrećo legendina?

drmr

pre 8 godina

Bravo bravo bravo, znao sam da se može postići dogovor i da su priče oko izlaska iz Aba Lige samo dodatni pritisak na odbor aba lige i ostale saveze da se postigne sporazum!

Cirbesovo omiljeno voće - banane !

pre 8 godina

Izborio se Covic za svoje interese...
(ja, 16. jun 2015 19:30)

Misliš za naše ( pa i njegove i Zvezdine … uz to " idu" i 3 srpska kluba ) i opet je bio u pravu !
Vidiš da se može biti pametan i za sve koristan - bez gubljenja vremena na " skidanja i prepisivanja citata " iz literature !!
Da podsetimo zaboravne : " Srpsko mašinstvo je jedno od vodećih u Evropi , kao i nemačka medicina ! ".

Milance

pre 8 godina

Postoje pravne fore kako da u nekom APR budeu upisano vlasnistvo 12 klubova za neku firmu a da neka treca lica uloze novac i izvuku dobit ako je ima.

iga

pre 8 godina

Sve je ok ali ne vidim zašto nebi ostalo 14 klubova s tim da svi budu iz bivše SFRJ jer bi po meni BiH trebala imat dva kluba, a sigurno bi se našlo još klubova koji bi rado hteli igrat i financijski mogli ispratit.

milos

pre 8 godina

sve je ovo lepo, nego - ima li prolaza u ULEB takmicenja iz ove nove lige? Ne smem ni da pomislim da su ovi rasturili staru ABA ligu, a da nemaju ovu vrstu informacije...

konačno da se nešto završi kako treba

pre 8 godina

Toooooo! Prelepa vest! Hvala Čoviću što je istrajao na zahtevima i izborio se za boljitak svih klubova a ne kao partizan koji je potpisao katastrofalan sporazum da bi nešto dobio. Sad možemo na miru da se okrenemo pojačanjima za EVROLIGU i da kupujemo sezonske ulaznice! Kupite grobari i vi, mnogo je lepše kad pratite Zvezdu iz hale nego što se mučite ispred ekrana. Nadam se da će Sportklub opet otkupiti prava na ABA i Evroligu jer će Pionir biti pretesan sledeće sezone. A sad samo još da se donese odluka o formiranju druge ABA lige i neigranju KLS. Tako i Zvezda ostaje večiti šampion Srbije :).

Divos

pre 8 godina

Верујем да ће овим битио отклоњена опасност и да ће наше селекције заиграти на великим такмичењима. То је у овом моменту најважније.
Такође и српски клубови би без сметњи морали заиграти ЕЛ и ЕК. Остаје упитан наступ Олимпије, јер они се нису изборили за АБА лигу, самим тим не би могли играти ни ЕК. Ваљевци су били 6., али нисам сигуран да ли су уопште спремни да одвоје средства за наступ у ЕК. Ако би Словенци покушали да утрпају Олимпију као 3.словеначког представника (друго је ако Шентјур или Крка одустану) на то никако не треба пристати, јер би тиме добили неразумну заступљеност.

Ако би ова АБА преживела и ако би имала 12 клубова ваља видети, шта и како даље. Логично је да регионална лига буде подређена националној лиги, и да се национална лига игра од октобра, а регионалне у неким слободним терминима или од априла, али Срби ко Срби, све морају радити наопако, па је тако сумануто национална лига подређена некој регионалној.
Ако би тако остало, ваља значајно променити календар, и нека српска СЛ мора имати минимун 10 клубова (и најмање 6 клубова у КЛС мора бити награђено за ентузијазам), почети најкасније од фенруара, а играти се и 1/4ф, а већ 1/2Ф плеј-офа на 3 добијене. Такође не би било лоше увести и плеј-аут (где би играли клубови пласирани испод 7.места у КЛС), али ваља имати на уму и финансијско оптеређење за клубове који муку муче са беспарицом.
Како год, није лако, али морају се наћи боља решења за српску кошарку него ли је то данас случај.

hawk eye

pre 8 godina

Je l' se sad brisu stari trofeji kad racunamo tradiciju lige od naredne godine? Ako se racunaju, morali bi i SFRJ trofeji, a to znaci da je Zvezda najtrofejniji klub. :-)

учи дете да поправиш кечеве

pre 8 godina

Da li ce biti aba lige gde je 100% vlasnistvo klubova , da li ce biti privatna ,da li ce se igrati samo nasa, nema nikakve veze! Zvezda ce dominirati jos dugo, dugo ,a to je najbitnije. Partizan - KATANAC !!!
(sax, 16. jun 2015 19:38)

Где ће Звезда да доминира? У замрзивачу са замрзнутим воћем и поврћем?

sax

pre 8 godina

Da li ce biti aba lige gde je 100% vlasnistvo klubova , da li ce biti privatna ,da li ce se igrati samo nasa, nema nikakve veze! Zvezda ce dominirati jos dugo, dugo ,a to je najbitnije. Partizan - KATANAC !!!

stefan navijac partizana

pre 8 godina

Nadam se samo da covic nije ostvario svoju zamisao dao bude taj koji upravlja ligom,mada buduci da su nas predstavljali covic i kleut sve je moguce.

Dulou Dalou

pre 8 godina

Već vidim sada već neuspešnog prodavca magle kako priča kako su i oni neko i nesto u toj ligi i kako sudije ne smeju da sude protiv njih tako kako sude. Način spinovanja je poznat tako da biće isto kao i svake godine. Plakanje zbog toga što njegov tim ne ume i ne zna pošteno da pobedi.

drmr

pre 8 godina

Bravo bravo bravo, znao sam da se može postići dogovor i da su priče oko izlaska iz Aba Lige samo dodatni pritisak na odbor aba lige i ostale saveze da se postigne sporazum!

Trollston

pre 8 godina

@stefan navijac partizana Upravo tako, Kingpin iz Zeleznika ne samo da sada kontrolise ABA ligu, vec sa svojim najboljim ortakom Bartomeuom vodi kolo i u EL. Ali ni tu nije kraj, svoje pipke pustio je i u sam vrh FIBA i NBA, pa kontrolise sve vazne kosarkaske organizacije u univerzumu. Ali klupko tek tu pocinje da se odmotava, posto je Covke i veliki majstor najmocnije masonske loze na Svetu, stalni clan Trilateralne komisije, iz senke predsedava savetom G8, CIA, Mosad i MI5 mu polazu racune, a JP Morgan Chase i Goldman Sachs milijardama dolara finansiraju njegov privatni kosarkaski klub, a sve u cilju unistenja 'institucije' na celu sa pseudoakademikom sa diplomom srednje skole Duskom.

sax

pre 8 godina

Da li ce biti aba lige gde je 100% vlasnistvo klubova , da li ce biti privatna ,da li ce se igrati samo nasa, nema nikakve veze! Zvezda ce dominirati jos dugo, dugo ,a to je najbitnije. Partizan - KATANAC !!!

Ranko

pre 8 godina

Iz Partizana su mogli barem da kažu jedno veliko hvala Nebojši Čoviću jer će i Partizan imati više prava i novca od nove Aba lige. Sramota je da su ljudi iz Partizana hteli da se prodaju za male pare. Samo se Zvezda zalaže za interes srpske košarke

Niksicko pivo

pre 8 godina

još u fudbalu da se napravi regionalna liga, i čovjek da uživa, pazite ovo - Zvezda, Partizan, Vojvodina, Čukarički, Dinamo, Hajduk, Rijeka, Zagreb, Sarajevo, Željezničar, Borac Banja Luka, Sutjeska, Budućnost, Maribor, Olimpija, Vardar, Rabotnički, Priština, to bi bila strašna liga!

stefan navijac partizana

pre 8 godina

Nadam se samo da covic nije ostvario svoju zamisao dao bude taj koji upravlja ligom,mada buduci da su nas predstavljali covic i kleut sve je moguce.

One night in May

pre 8 godina

Jos jedna velika pobeda Nebojse Covica! Sve sto je rekao, on je i ostvario - tako ih uce na Masinskom fakultetu!

Kad je bio predsednik Saveza rekao je da cemo biti svetski prvaci - i bili smo! Kad je uzeo FMP rekao je da ce biti fabrika asova - pola aktuelne reprezentacije je iz "proizvodnje" FMP-a! Kad je uzeo Zvezdu rekao je da ce igrati redovno Evroligu - Zvezda vezuje trecu sezonu u eliti! Nedavno je rekao da ce ABA biti u vlasnistvu klubova - danas se i to ostvarilo!

Sve sto Cova kaze - to se i desi!

Nikad nije trazio izgovore, nije se vadio na tesku situaciju, kukao, plakao, molio, preklinjao - Cova je samo radio! I ostvario!

Mozda nije bas pojava za primer - ali radi posao - kao sto rekoh, tako ih uce na Masinskom!

Jabilondo

pre 8 godina

Panteri, skapirali smo u poslednjih nedelju dana da ste najpametniji u univerzumu, osim što ste navijači najsrpskijeg tima u istom tom okruženju. Pored toga, naučili smo da je Nebojša Čović najveći sin naših naroda i narodnosti, da je Vujošević mrzitelj, od koga je jedino gori Pavlović, a da je Kalinić najpošteniji sportista ikada, da ste skupa svi najbolji tumači dela Danila Kiša, te da KKCZT jedina vodi računa o našoj košarci i reprezentaciji.

I uzećete titulu ove sezone, treći trofej, sasvim zasluženo (sad bez ikakve ironije).

Ali sad stvarno, manite nas tih lekcija bar u vestima u kojima se Partizan i Vujošević ne spominju nijednim slovom. Igra se uskoro i treća utakmica, imaćete dovoljno prilike za slavlje, prozivke i mudrolije.

Zee

pre 8 godina

Nadam se samo da covic nije ostvario svoju zamisao dao bude taj koji upravlja ligom,mada buduci da su nas predstavljali covic i kleut sve je moguce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan navijac partizana, 16. jun 2015 19:39)

Tebi da Duško Vujošević kaže da imaš jedno plavo, jedno zeleno oko i krila na leđima ti bi mu poverovao na prvu loptu.

Nenad Pirot

pre 8 godina

Najbitnije je da reprezentacija igra na svakom takmicenju,i sama Aba liga je jaca od nase,hteli mi to ili ne,to je realn situacija,a sto se tice kluba za kog navijam,samo ce reci da su me razocarali,sve je to ok,i ja zelim jaku ligu domacu,ali zar da nam budu jaki protivnici Tamis,Konstantin,pa posle da igramo protiv ekipa u Evrokupu koje su 10 puta jace od ovih nasih ekipa,voleo bih jakunligu,ali to ce se tesko desiti u buducnosti,tako da je Aba liga dosta bolje resenje zbog boljih protivnika,i nesto da kazem,sto nasem klubu smeta sve,zsto su svi krivi za nas dug,godinama se igrala el i ulagalo u nas a tih para nema,para od tv prava,ulaznica i od pobeda u el isto nema,ko je kriv za ovo,pa samo nasa uprava a nasi navijaci im dizu perja,a oni nas doveli do ovde,drugo voleo sam Vujosevica kao trenera,ali sad je obrnuto,zato sto on misli da je Partizan samo njego,ne nije ni njegov ni njegovoj upravi i sve dok je tako,sponzori ce nas zaobiliziti,sve dok on siri mrznju,mi cemo propadati,nine niko kriv nama ni Covic ni Zvezda,samo uprava,skrenuo sam sa teme ali eto da kazem samo moje misljenje,mozda nece biti objavljeno,ako bude,moji Grobari ce me castiti minusima,jer ce misliti da sam navijac Zvezde pa se potpisujem kao Grobar....

Abolirani predsednik

pre 8 godina

Hvala TI Zvezdo!!! U ime svih Crno - Belih Grobara i ostale košarkaške boranije.
(Crni ciganin, 16. jun 2015 19:32)

Partizan 13 puta prvak Srbije, CZT verovatno jednom, Partizan 6 puta prvak ABA, CZT jednom, Partizan prvak Evrope, CZT nikad. Ko je ovde boranija, nesrećo legendina?

ss 70

pre 8 godina

ABA liga opstala, ima još pameti-sva sreća. Još fudbal i to je to. Dinamo, Hajduk, Rijeka, Sarajevo-bolje nego Surdulica, Inđija, Kula, Pećinci

DedaMiloje

pre 8 godina

Odlična vest! A Sidro doo ostaje u službi, baš me interesuje šta to podrazumeva?!
(Johnnyz, 16. jun 2015 19:24)

Ništa se neće promeniti, samo što će Lisac i ekipa umesto procenata dobijati plate kao menadzeri lige, verovatno u visini procenata koje su imali do sada. Najverovatnije neće više imati baš toliki uticaj kada je recimo glasanje u pitanju. Sve u svemu znalo se ovo samo se tvrdio pazar i čekalo se da neko popusti. Medjutim odlučio je interes reprezentacija. Sada da vidimo ko će biti generalni sponzor ove lige. Meni se sviđa što ipak smrdljiva FIBA nema ništa od vlasništva.

RubyRed

pre 8 godina

ABA liga 100% u vlasništvu klubova ?
Pa i ne baš.
Evo šta piše novinar Monda Ivan Bogunović iz Zagreba:
"Nova ABA liga će se 100 odsto nalaziti u vlasništvu klubova koji budu njeni učesnici u datoj sezoni, a ovlašćenja za upravljanje ligom (menadžment) biće predati reformisanom preduzeću "ABA Sidro d.o.o". U njemu će 80 odsto vlasničkih i upravljačkih prava imati klubovi, dok će šest fizičkih lica (Lorbek, Lisac, Radić, Bilić, Sagadin i Miličević) raspolagati sa preostalih 20 odsto."

U tom dokumentu piše da Sidro koje je reformisano upravlja ligom, ali u odnosu 80% klubovi a 20% ovi likovi.
To nije 100%

GM

pre 8 godina

Ono sto je bitno, a ne spominje se u celoj ovoj prici o vlasnistvu, treba da bude prica o ucesnicima. Da ne bude Madjara, Bugara, Rumuna koje bas briga za kvalitet, vec tu dolaze da igraju basket.

Bolje ovako sa 12, a onda ako je to malo utakmica povecati plejof meceve ili tipa 1. i 2. direktno igraju polufinale, a od 3. do 6. medjusobno za ulazak u polufinale.

Najbitnije je da je pobedila kosarka i interesi sporta, a ne pojedinaca, od klubova koji su ugovarali svoje interese do ovih privatnika u penziji.

Slobodan

pre 8 godina

Za nasu Zemlju ovo je lose ... Region me ne interesuje ... Iz ove regionalne lige imamo dve dobre ekipe a to su Buducnost i Cedevita ... Ostalo su ekipe ranga Vojvodine ... Kako je Evroliga ubila nacionalne lige "dodelom licenci " i otvorila vrata gomili igraca iz USA koji ne mogu da igraju NBA a nacionalne lige sveli na nazor doigravanje zbog FIBE cija titula nije bitna, tako i mi polako ubijamo svoju kosarku koja je osudjena na propast ... Na koji nacin danas jedna Vojvodina ili Konstantin mogu izaci iz tunela i igrati nesta vise ? Srbija je svedena na cetiri ekipe a ostalo je nebitno ... Ne mogu da shvatim da na ni jedan nacin nije ostavljena mogucnost ekipama iz KLS da udju u ovu ligu i eventualno igraju EK ili EL ... Mogli su jednostavno ostaviti d.o.o. ABA sidro da organizuje turnir kvalifikacija za EL i EK ... I igrati svoju ligu ... ovako su ubili KLS koja vise nema takmicarski znacaj ... Igraju onako ! Strasno ... Mogu pokusati shvatiti sa neke navijacke strane ali eeeej pa nismo sami u ovoj zemlji ... Nije Srbija Zvezda i Partizan ... Mega ili Metalac ... Zvezdas sam ali nisam za ovo !

Doktor Jay

pre 8 godina

@Divos

Iz svih dosdasnjih komentara vidi se da si neko ko voli i pre svega zna dosta o kosarci. Medjutim ti kao i mnogi drugi na celu situaciju gledas iz nekog romanticarskog ugla kako je nekad bilo, kosarka sport, nadmetanje i amaterski sport. Pa se tu onda pominju bepsarice i neko ko bi to trebao da resi.
Realnost je da je sport odavno nije samo vitesko nadmetanje vec ako ne pravis pare i nisi samoodrziv takmicis se na amaterskom nivou i ne sanjas vise.
U tok kontekstu gledajte sve na ovim prostorima pa i na nase najvece klubove , ne samo one iz KLS. Niko nece postojati raltivno brzo ako ne napravi odrzivo postojanje. To je trend koji nece stati, prodje posle toga 30 god i niko se nece secati da su postojali.
Sa ekonomske tacke gledista jedino regionalana liga ima sanse da u nekoj buducnosti napravi zanimljivo i profitabilno takmicenje te to kao takvo mora biti apsolutni prioritet za nase klubove i ceo region. U suportnom ko da nas nije ni bilo, igrace se basket u Finskoj

pismeni

pre 8 godina

Smatram se pismenim, ali ne razumem vasu prvu recenicu u clanku :
"Usvojen je Statut nove ABA lige kojem ta odluka stupa na snagu, pa će 12 klubova biti vlasnici, dok će Sidro d.o.o. ostaće u službi nove ABA lige."

Katastrofa!

srbEUin

pre 8 godina

Šta je tačno nelogićno u tome da predstavnik aktuelnog šampiona SLEDEĆE GODINE bude na čelu upravnog odbora lige? Prošle godine je to zaslužila Cibona, ove CZT, sledeće Cedevita, Budućnost ili Partizan...
Neko svakako mora da bude na čelu upravnog odbora, zašto je nelogično da to bude predstavnik prvog kluba? Zašto je bolje da luzeri upravljaju?

Ili ste se uplašili da će CZT večno da bude šapion?

Tuzan kraj

pre 8 godina

Postovani ljubitelji kosarke danas je ukucan ekser u kovceg srpske kosarke.
Samo mi nije jasna euforija srpskih cetnika,srpskih delija,pantera i covicevaca.
Zivi bili pa videli.

учи дете да поправиш кечеве

pre 8 godina

Da li ce biti aba lige gde je 100% vlasnistvo klubova , da li ce biti privatna ,da li ce se igrati samo nasa, nema nikakve veze! Zvezda ce dominirati jos dugo, dugo ,a to je najbitnije. Partizan - KATANAC !!!
(sax, 16. jun 2015 19:38)

Где ће Звезда да доминира? У замрзивачу са замрзнутим воћем и поврћем?

Samo je sljaka iznad nas,....

pre 8 godina

Zahvalite se CZV, svi !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ferdinand, 16. jun 2015 20:04)

Hahahahahahaaahahahhaahahahahhahaah,a Ferdinand je samo sedeo i mirisao cvece.

DedaMiloje

pre 8 godina

(stefan navijac partizana, 16. jun 2015 21:12)

Aman čoveče, svi su potpisali ovo. Ako vam se ne sviđa jednostavno nemojte da igrate. Evo Tamiš, Konstantin čekaju na vas. Shvati više da Vujošević ne može da žari i pali po regionu i radi šta hoće. Ta vremena su prošla. Em nemate para zbog njega, em nemate tim zbog istog, još hoćete da postavljate uslove. Ako može liga bez privatnih liga, ali ipak Vujošević i Partizan da budu vlasnici. Misliš da se u regionu sviđa klubovima da Partizan radi šta hoće. Ajde ako može da se igra malo košarka za promenu.

filip must play

pre 8 godina

E ovima iz predgradja nikako ugoditi, cas hoce ABA ligu, cas kao poznate "patriote" srpsku ligu, makar se oko toga slozite, ili ce opet kako gazda kaze :)))

Cirbesovo omiljeno voće - banane !

pre 8 godina

Izborio se Covic za svoje interese...
(ja, 16. jun 2015 19:30)

Misliš za naše ( pa i njegove i Zvezdine … uz to " idu" i 3 srpska kluba ) i opet je bio u pravu !
Vidiš da se može biti pametan i za sve koristan - bez gubljenja vremena na " skidanja i prepisivanja citata " iz literature !!
Da podsetimo zaboravne : " Srpsko mašinstvo je jedno od vodećih u Evropi , kao i nemačka medicina ! ".

my way

pre 8 godina

Koga oni prave budalom ?
1. ABA liga koju nije priznala FIBA ni ULEB zbog vlasnicke strukture je izgledala ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20 % u vlasnistvu ovih likova Lorbek itd. )
2. Napravili novu ABA ligu koja izgleda ovako ( 100% u vlasnistvu klubova koji igraju )
3. Kompletno poslovanje i menadzment su prepustili novoj firmi d.o.o. ABA koja izgleda ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20% u vlasnistvu ovih istih likova Lorbek i kompanija )

I sta su na kraju promenili ? ABA liga formalno postoji u vlasnistvu klubova a liga je u stvari d.o.o. ABA ... Koja je ista kao stara ABA liga ... Daj boze da ovo prodje ... Jedino je dobro sto ima 12 ekipa i sezona ce biti kraca .... Nadam se da nece dirati nacionalna takmicenja !
(Slobodan, 16. jun 2015 21:48)

Свака част на коментару, слажем се у потпуности. Није ми само јасно зашто је толико тешко основати нову регионалну лигу са 12 клубова у складу са правилима ФИБА и уз то обновити национална првенства која су деци на овим просторима неопходна да би имали где да играју и постају играчи? Све се може, само кад се хоће, али бојим се да се примат даје монополу и финансијском и спортском, а не интересу кошарке на овим просторима, која заиста има све више понижавајући статус.

konačno da se nešto završi kako treba

pre 8 godina

Toooooo! Prelepa vest! Hvala Čoviću što je istrajao na zahtevima i izborio se za boljitak svih klubova a ne kao partizan koji je potpisao katastrofalan sporazum da bi nešto dobio. Sad možemo na miru da se okrenemo pojačanjima za EVROLIGU i da kupujemo sezonske ulaznice! Kupite grobari i vi, mnogo je lepše kad pratite Zvezdu iz hale nego što se mučite ispred ekrana. Nadam se da će Sportklub opet otkupiti prava na ABA i Evroligu jer će Pionir biti pretesan sledeće sezone. A sad samo još da se donese odluka o formiranju druge ABA lige i neigranju KLS. Tako i Zvezda ostaje večiti šampion Srbije :).

Crudelta

pre 8 godina

Odlican potez,em sto je ova liga clan ULEB-a i klubovi imaju svoje mesto u Evro-takmicenjima ali nije ovo samo spas za klubove vec i za reprezentaciju,pa Srbija druga na Svetu je dala ravno pola reprezentacije tada iz ove lige i svi sto se bune protiv lige lupaju gluposti iz ni njima jasnih razloga.Verovatno da teraju kontru drugima.A ovo sto je FIBA se bunila protiv ovog takmicenje to ima smisla.

Nikola

pre 8 godina

Ovo je odlicna vest iz mnogo razloga, prvo jer je u interesu kosarke da se igra regionalno takmicenje (u svakom slucaju Ima vise kvalitetnih utakmica nego nacionalna prvenstva), drugo jer profit u ovom slucaju ide u potpunosti klubovima (profit u ovom slucaju zavisi od sposobnosti ljudi da ucine ligu marketinski zanimljivu za sponzore), trece ovo resenje je izlaz iz teske situacije u kojoj je bila kosarka u regionu jer je prihvatljivo za obe strane. Ono sto je bitno je da se liga stabilizuje u sto kracem roku, kad to kazem mislim na jasna pravila u smislu nacina odrzavanja samog takmicenja kao i nacina plasiranja u evropska takmicenja. Takodje je bitno ostvariti regularnost takmicenja. Tek kada se ove stvari rese, a to nece biti lako, mozemo pricati o razvijanju popularnosti takmicenja, kao i finansijskom omogucavanju odrzavanja druge regionalne lige sto bi na najbolji nacin utacalo na ostale kosarkaske centre koji nisu u prvoj ligi. Nadam se da ce ovaj put biti sto kraci (aba je tek u poslednjoj, ovoj sezoni uspela da dostigne priblizno potencijal koji je moguc), jer je ovo definitivno najzanimljivije sportsko takmicenje u regionu.

muamua

pre 8 godina

alo delije sta vam je aba liga je i dalje 80 prema 20.....cak je to izjavio i nebojsa covic...znaci dogovor koji nije potpisala zvezda pre mesec dana ,potpisala ga je danas...

sasa

pre 8 godina

Eh, treba sacekati Danilovica, ona ima "pouzdane izvore" koji moraju d saznaju da li je Fiba ozbiljna, i kako to da oni traze da klubovi sve uzmu, kad mogu raspodeliti sa 6 ljudi koji veze sa kosarkom ili ligom imaju? AH ta FIBA , stvarno hoce da nas uniste!!


STvarno, imam tonu postovanja za Partizan, ali dokle god ovaj trojac "Vujosevic-Danilovic-Todorovic" ga vodi, od Partizana treba bezati...
I ko ce od vas stvarno reci da je Partizan pristao na manje(??), a da neko od ta 3 nije dobio neki kesh sa strane? Ja ne mam nikakve dokaze, niti mogu da optuzim bilo kog, ali zar stvarno moras biti matematicar da ne primetis, da nesto tu nije u redu?

AH, kakva tuga i beda... nIje ni cudo sto Partizan tone kao kamen, ,,,,

translucent

pre 8 godina

Dakle potezom Danilovića da odloži nepriznavanje ABA lige došlo se do toga da ova liga ipak opstane iako su drugari po pp aparatu želeli suprotno.
Jasno je i da će igrači iz Srbije imati više kvalitetnih utakmica pa će se održavati i kvalitet reprezentacije.
@RubyRed
Vlasnička struktura je jedno a upravljačka drugo.

Legendin PR92

pre 8 godina

Istina je zapravo ovakva:

Nova ABA liga će se 100 odsto nalaziti u vlasništvu klubova koji budu njeni učesnici u datoj sezoni, a ovlašćenja za upravljanje ligom (menadžment) biće predati reformisanom preduzeću "ABA Sidro d.o.o". U njemu će 80 odsto vlasničkih i upravljačkih prava imati klubovi, dok će šest fizičkih lica (Lorbek, Lisac, Radić, Bilić, Sagadin i Miličević) raspolagati sa preostalih 20 odsto.

Fizička lica imaće rok od tri godine da potpuno izađu iz vlasništva, tako da i "ABA Sidro d.o.o" do leta 2018. kompletno pređe u ruke klubova.

bLEY

pre 8 godina

Da li ce biti aba lige gde je 100% vlasnistvo klubova , da li ce biti privatna ,da li ce se igrati samo nasa, nema nikakve veze! Zvezda ce dominirati jos dugo, dugo ,a to je najbitnije. Partizan - KATANAC !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sax, 16. jun 2015 19:38)

Rodjeni od kad - do kad vi to dominirate?

Slobodan

pre 8 godina

Koga oni prave budalom ?
1. ABA liga koju nije priznala FIBA ni ULEB zbog vlasnicke strukture je izgledala ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20 % u vlasnistvu ovih likova Lorbek itd. )
2. Napravili novu ABA ligu koja izgleda ovako ( 100% u vlasnistvu klubova koji igraju )
3. Kompletno poslovanje i menadzment su prepustili novoj firmi d.o.o. ABA koja izgleda ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20% u vlasnistvu ovih istih likova Lorbek i kompanija )

I sta su na kraju promenili ? ABA liga formalno postoji u vlasnistvu klubova a liga je u stvari d.o.o. ABA ... Koja je ista kao stara ABA liga ... Daj boze da ovo prodje ... Jedino je dobro sto ima 12 ekipa i sezona ce biti kraca .... Nadam se da nece dirati nacionalna takmicenja !

Hvala Čoviću što je istrajao

pre 8 godina

12 klubova? Znači 1. Zvezda, 2. partizan, 3. Metalac, 4. Mega, 5. Cedevita, 6. Cibona, 7. Zadar, 8. Tajfun, 9. Krka, 10. Igokea, 11. Budućnost, 12. MZT? Ili će u novoj ligi krenuti sve od nule i napraviti sa Olimpijom? Da li i dalje važe nacionalni koeficijenti koji su najveća glupost? Pod hitno i ABA 2 i da igraju stvarno najbolji u prvoj a ne po državama. A nacionalna prvenstva da budu na nivou na kome su sada druge lige u državama i da se najbolji klubovi više ne zamaraju ligom koja nigde ne vodi. Mene mnogo zanima šta će sad reći FIBA kojoj ovim propada plan o uvlačenju u FIBA evrokupove. Nadam se da neće ispasti licemeri i kažu kako ovo nije dovoljno.

ilija

pre 8 godina

Ljudi polako,usporite malo. Vidjecemo sta ce reci FIBA na sve ovo. Jos uvijek Lisac i ekipa imaju 20%,mislim u menadzmentu. Ne u vlasnistvu. I 1+1+1 godinu da skroz izadju iz ABA lige. Licno mislim da FIBA nece ni to prihvatiti. 18-og FIBA ima sastanak.

Marko

pre 8 godina

12 klubova? Znači 1. Zvezda, 2. partizan, 3. Metalac, 4. Mega, 5. Cedevita, 6. Cibona, 7. Zadar, 8. Tajfun, 9. Krka, 10. Igokea, 11. Budućnost, 12. MZT? Ili će u novoj ligi krenuti sve od nule i napraviti sa Olimpijom? Da li i dalje važe nacionalni koeficijenti koji su najveća glupost? Pod hitno i ABA 2 i da igraju stvarno najbolji u prvoj a ne po državama. A nacionalna prvenstva da budu na nivou na kome su sada druge lige u državama i da se najbolji klubovi više ne zamaraju ligom koja nigde ne vodi. Mene mnogo zanima šta će sad reći FIBA kojoj ovim propada plan o uvlačenju u FIBA evrokupove. Nadam se da neće ispasti licemeri i kažu kako ovo nije dovoljno.
(Hvala Čoviću što je istrajao, 16. jun 2015 21:58)

Neopisivo glup komentar, bez dodira sa realnoscu.

hawk eye

pre 8 godina

Je l' se sad brisu stari trofeji kad racunamo tradiciju lige od naredne godine? Ako se racunaju, morali bi i SFRJ trofeji, a to znaci da je Zvezda najtrofejniji klub. :-)

Lovac na botove

pre 8 godina

Malo je ta Fiba nejasna. Ako se zna ko su vlasnici klubova u nasoj i drugim drzavama,onda je zahtev Fiba totalno neosnovan!
Samo da se podsetimo,nasi KK ( kao i FK uostalom) nemaju vlasnika,organizovani su kao udruzenja gradjana!!!
To dalje znaci da su nesto kao nevladine organizacije. To znaci i da politika i odredjeni kriminalni krugovi sa tribina i van njih odredjuju ko ce biti Predsednik kluba tj.udruzenja. I sada oni kao takvi da budu vlasnici Aba lige? Mozete da zamislite sta ce se tek tu desavati....

Nejasno baš

pre 8 godina

Biće vako al' ne mora da znači. Ovo je sve "bez pečata", čekajte da čujemo Fibu, ovo niko još nije priznao, da čujemo Uleb, izbacuju se dva tima iz zemalja EU, Mađarska i Bugarska, ovo nemna još nikakav značaj, Aba ne postoji, ova "nova" tek čeka na priznanje. Ovo je istina a ne komentari ove dece.

Dejan

pre 8 godina

Ovim dogovorom najvise razloga za brigu imaju navijaci partizan igokee jer ce u ovakvoj ligi predstavljati ono sto je i Levski prosle godine,u srpskoj ligi imali bi barem neku pobedu ovako ce svim ekipama sluziti da odmore prve postave i za sigurne bodove.

translucent

pre 8 godina

@sax
Zvezda tek treba da se izbori za učeše u ovoj ligi u sezoni 2017/2018. U sezoni 2016/17 će igrati samo ČLS a sledeće sezone je i dalje u frižideru. Možda si mislio na CzT, mada ni njihovo neće dugo trajati. Znaš već kako su prošli slični projekti u vaterpolu i rukometu.

Čović vlasnik FMP, CZ, Abe, Uleba, Fibe, šta se vama sve može uvalit'

pre 8 godina

Svako ko zna šta je Fiba tražila, ovih 100 odsto pominju samo spineri, ovaj dogovor baš ništa ne znači. Šta znači to da su klubovi 100 odsto vlasnici, i čega? Koliko koji klub ima? Ko je tu šta uložio? Ko će voditi takmičenje? Sidro? Ovo hje samo da se masi zamažu oči, dok Fiba i Uleb ne kažu svoje mi ništa još nemamo izvesno.

stefan navijac partizana

pre 8 godina

(Trollston, 16. jun 2015 20:22)
Ne znam sto se toliko uzbudjujes niti sam spominjao duleta niti zelim da ga branim zato sto sam smatram da je uradio dosta losih stvari i po sebe i po partizan,ali cinjenica je da je covic predlozio da bude predsednik lige taj njegov stav je izrecen javno zbog toga je partizan i potpisao onaj prvobitni po klubove nepovoljni ugovor.Imao sam potrebu da napisem komentar o ovome zato sto niko ne pominje sta ce desiti sa menadzementom lige koji donosi sve vazne odluke i koji puno vazniji od ovih par stotina hiljada evra koji ce klubovi podeliti izmedju sebe,ako ce zaista covic da se pita o svemu onda za partizan zaista nema smisla da igra tu ligu.

MentorMomo

pre 8 godina

@kolubarac

Krka pošto je prva bila u regularnom delu je jedan od predstavnika Slovenije, a drugi predstavnik je pobednik plej-ofa, u ovom slučaju KK Tajfun iz Šentjura.

shone025

pre 8 godina

polako,da vidimo odgovor fibe,sad sam na areni slusao vesti,oni
tehnicki i dalje imaju 20%,stim da imaju 3 god. da prepuste 100%
vlasnicek strukture klubovima...
i ja se nadam najboljem,uzevsi u obzir sve okolnosti, regionalna
liga je najbolje resenje...

Milance

pre 8 godina

Postoje pravne fore kako da u nekom APR budeu upisano vlasnistvo 12 klubova za neku firmu a da neka treca lica uloze novac i izvuku dobit ako je ima.

njih

pre 8 godina

Sve je ostalo isto. Ostale stvari sto su napisali su ciste gluposti. Nije sija, nego vrat. Kakva glupost, sediste u Zagrebu, vodja iz Buducnosti. A glavni ljudi i dalje ostali po strani. Ajd, zdravo ..,nema nam pomoci!!!

bora

pre 8 godina

Klubovi su 100% vlasnici ABA lige-odnosno NIČEGA!!
Lorbek i društvo su vlasnici 20% upravljačkih prava i menadžmenta.
Pa ko ovde koga pravi budalom?!

JessePinkmanPFC

pre 8 godina

Bezdusni instant ne moze da traje dugo, protivprirodno je, samo je potrebno malo strpljenja i mnogo rada. Ovako kljakavi, nervozni i podeljeni smo i dalje nocna mora za vas, jedva ste nas dobili.

muamua

pre 8 godina

@Stefan i Partizan je bio u pravu sto se tice tog potpisovanja...liga jeste u vlicnistvu klubova ali upravljanje ligom je dodeljeno licima iz aba lige tako da imate 80:20 gde ovih 20posto pripada sestorici ljudi,a 80posto pripada klubovima ,za tri godine ce aba liga biti kompletno u vlasnistvu klubova...znaci i dalje je 80:20

Divos

pre 8 godina

Верујем да ће овим битио отклоњена опасност и да ће наше селекције заиграти на великим такмичењима. То је у овом моменту најважније.
Такође и српски клубови би без сметњи морали заиграти ЕЛ и ЕК. Остаје упитан наступ Олимпије, јер они се нису изборили за АБА лигу, самим тим не би могли играти ни ЕК. Ваљевци су били 6., али нисам сигуран да ли су уопште спремни да одвоје средства за наступ у ЕК. Ако би Словенци покушали да утрпају Олимпију као 3.словеначког представника (друго је ако Шентјур или Крка одустану) на то никако не треба пристати, јер би тиме добили неразумну заступљеност.

Ако би ова АБА преживела и ако би имала 12 клубова ваља видети, шта и како даље. Логично је да регионална лига буде подређена националној лиги, и да се национална лига игра од октобра, а регионалне у неким слободним терминима или од априла, али Срби ко Срби, све морају радити наопако, па је тако сумануто национална лига подређена некој регионалној.
Ако би тако остало, ваља значајно променити календар, и нека српска СЛ мора имати минимун 10 клубова (и најмање 6 клубова у КЛС мора бити награђено за ентузијазам), почети најкасније од фенруара, а играти се и 1/4ф, а већ 1/2Ф плеј-офа на 3 добијене. Такође не би било лоше увести и плеј-аут (где би играли клубови пласирани испод 7.места у КЛС), али ваља имати на уму и финансијско оптеређење за клубове који муку муче са беспарицом.
Како год, није лако, али морају се наћи боља решења за српску кошарку него ли је то данас случај.

my way

pre 8 godina

Da su pametni sad bi igrali normalno nacionalne lige i ovo kao nadgradnju kao sto se radi svugde u Evropi. Cudna je ovo i situacija, ne zna se jos ni pod cijim okriljem ce biti Evroliga ni na koji nacin bi ovaj prostor dosao do vise predstavnika. Lepo se utakmice izmedju srpskih klubova racunaju za obe lige (to nisam smislio ja, vec racionalni ljudi koji igraju VTB ligu, npr.) i to bi u dvokruznom sistemu bilo 16 utakmica u regularnom delu te nove Jadranske lige. Ma, sve se moze, samo kad se hoce. Naporniji je ovo dosad bio sistem, a po ostale klubove iz KLS i bazu igraca, koja je najbitnija stvar u kosarci, katastrofalan. Ovo ce verovatno biti i zatvorenija liga posto je 100% u vlasnistvu klubova osnivaca, sto i nije nuzno lose, ali kao sto rekoh, nacionalne lige moraju da igraju, ne mogu kosarka na ovim prostorima i sva deca koja treniraju i igraju od Triglava do Vardara biti njeni taoci.

niko vazan

pre 8 godina

@Slobodan
U pravu si. Nije tacno da je ovo liga koja podize kvalitet nasih timova, vec je liga gde nasi klubovi podizu kvalitet drugima. Nista nismo dobili, ali IZGUBILI MNOGO

iga

pre 8 godina

Sve je ok ali ne vidim zašto nebi ostalo 14 klubova s tim da svi budu iz bivše SFRJ jer bi po meni BiH trebala imat dva kluba, a sigurno bi se našlo još klubova koji bi rado hteli igrat i financijski mogli ispratit.

milos

pre 8 godina

sve je ovo lepo, nego - ima li prolaza u ULEB takmicenja iz ove nove lige? Ne smem ni da pomislim da su ovi rasturili staru ABA ligu, a da nemaju ovu vrstu informacije...

Divos

pre 8 godina

Верујем да ће овим битио отклоњена опасност и да ће наше селекције заиграти на великим такмичењима. То је у овом моменту најважније.
Такође и српски клубови би без сметњи морали заиграти ЕЛ и ЕК. Остаје упитан наступ Олимпије, јер они се нису изборили за АБА лигу, самим тим не би могли играти ни ЕК. Ваљевци су били 6., али нисам сигуран да ли су уопште спремни да одвоје средства за наступ у ЕК. Ако би Словенци покушали да утрпају Олимпију као 3.словеначког представника (друго је ако Шентјур или Крка одустану) на то никако не треба пристати, јер би тиме добили неразумну заступљеност.

Ако би ова АБА преживела и ако би имала 12 клубова ваља видети, шта и како даље. Логично је да регионална лига буде подређена националној лиги, и да се национална лига игра од октобра, а регионалне у неким слободним терминима или од априла, али Срби ко Срби, све морају радити наопако, па је тако сумануто национална лига подређена некој регионалној.
Ако би тако остало, ваља значајно променити календар, и нека српска СЛ мора имати минимун 10 клубова (и најмање 6 клубова у КЛС мора бити награђено за ентузијазам), почети најкасније од фебруара, а играти се и 1/4ф, а већ 1/2Ф плеј-офа српске лиге на 3 добијене. Такође не би било лоше увести и плеј-аут (где би играли клубови пласирани испод 7.места у КЛС), али ваља имати на уму и финансијско оптеређење за клубове који муку муче са беспарицом.
Како год, није лако, али морају се наћи боља решења за српску кошарку него ли је то данас случај

Marko

pre 8 godina

Ljudi ovo je zamlaćivanje naroda, živi bili pa videli, jer da može ovo da prođe to bi uradili još 2009 godine, kada je euroliga to tražila od njih.

Oni i dalje imaju 20% u ABA ligi, plašim se da će FIBA da kazni saveze,zbog pohlepe Lisca i kompanije, ajde videćemo šta će FIBA i Euroliga da kažu.

Divos

pre 8 godina

Верујем да ће овим битио отклоњена опасност и да ће наше селекције заиграти на великим такмичењима. То је у овом моменту најважније.
Такође и српски клубови би без сметњи морали заиграти ЕЛ и ЕК. Остаје упитан наступ Олимпије, јер они се нису изборили за АБА лигу, самим тим не би могли играти ни ЕК. Ваљевци су били 6., али нисам сигуран да ли су уопште спремни да одвоје средства за наступ у ЕК. Ако би Словенци покушали да утрпају Олимпију као 3.словеначког представника (друго је ако Шентјур или Крка одустану) на то никако не треба пристати, јер би тиме добили неразумну заступљеност.

Ако би ова АБА преживела и ако би имала 12 клубова ваља видети, шта и како даље. Логично је да регионална лига буде подређена националној лиги, и да се национална лига игра од октобра, а регионалне у неким слободним терминима или од априла, али Срби ко Срби, све морају радити наопако, па је тако сумануто национална лига подређена некој регионалној.
Ако би тако остало, ваља значајно променити календар, и нека српска СЛ мора имати минимун 10 клубова (и најмање 6 клубова у КЛС мора бити награђено за ентузијазам), почети најкасније од фебруара, а играти се и 1/4ф, а већ 1/2Ф плеј-офа српске лиге на 3 добијене. Такође не би било лоше увести и плеј-аут (где би играли клубови пласирани испод 7.места у КЛС), али ваља имати на уму и финансијско оптеређење за клубове који муку муче са беспарицом.
Како год, није лако, али морају се наћи боља решења за српску кошарку него ли је то данас случај

stefan navijac partizana

pre 8 godina

Nadam se samo da covic nije ostvario svoju zamisao dao bude taj koji upravlja ligom,mada buduci da su nas predstavljali covic i kleut sve je moguce.

sax

pre 8 godina

Da li ce biti aba lige gde je 100% vlasnistvo klubova , da li ce biti privatna ,da li ce se igrati samo nasa, nema nikakve veze! Zvezda ce dominirati jos dugo, dugo ,a to je najbitnije. Partizan - KATANAC !!!

Tuzan kraj

pre 8 godina

Postovani ljubitelji kosarke danas je ukucan ekser u kovceg srpske kosarke.
Samo mi nije jasna euforija srpskih cetnika,srpskih delija,pantera i covicevaca.
Zivi bili pa videli.

Slobodan

pre 8 godina

Za nasu Zemlju ovo je lose ... Region me ne interesuje ... Iz ove regionalne lige imamo dve dobre ekipe a to su Buducnost i Cedevita ... Ostalo su ekipe ranga Vojvodine ... Kako je Evroliga ubila nacionalne lige "dodelom licenci " i otvorila vrata gomili igraca iz USA koji ne mogu da igraju NBA a nacionalne lige sveli na nazor doigravanje zbog FIBE cija titula nije bitna, tako i mi polako ubijamo svoju kosarku koja je osudjena na propast ... Na koji nacin danas jedna Vojvodina ili Konstantin mogu izaci iz tunela i igrati nesta vise ? Srbija je svedena na cetiri ekipe a ostalo je nebitno ... Ne mogu da shvatim da na ni jedan nacin nije ostavljena mogucnost ekipama iz KLS da udju u ovu ligu i eventualno igraju EK ili EL ... Mogli su jednostavno ostaviti d.o.o. ABA sidro da organizuje turnir kvalifikacija za EL i EK ... I igrati svoju ligu ... ovako su ubili KLS koja vise nema takmicarski znacaj ... Igraju onako ! Strasno ... Mogu pokusati shvatiti sa neke navijacke strane ali eeeej pa nismo sami u ovoj zemlji ... Nije Srbija Zvezda i Partizan ... Mega ili Metalac ... Zvezdas sam ali nisam za ovo !

Abolirani predsednik

pre 8 godina

Hvala TI Zvezdo!!! U ime svih Crno - Belih Grobara i ostale košarkaške boranije.
(Crni ciganin, 16. jun 2015 19:32)

Partizan 13 puta prvak Srbije, CZT verovatno jednom, Partizan 6 puta prvak ABA, CZT jednom, Partizan prvak Evrope, CZT nikad. Ko je ovde boranija, nesrećo legendina?

Dulou Dalou

pre 8 godina

Već vidim sada već neuspešnog prodavca magle kako priča kako su i oni neko i nesto u toj ligi i kako sudije ne smeju da sude protiv njih tako kako sude. Način spinovanja je poznat tako da biće isto kao i svake godine. Plakanje zbog toga što njegov tim ne ume i ne zna pošteno da pobedi.

Niksicko pivo

pre 8 godina

još u fudbalu da se napravi regionalna liga, i čovjek da uživa, pazite ovo - Zvezda, Partizan, Vojvodina, Čukarički, Dinamo, Hajduk, Rijeka, Zagreb, Sarajevo, Željezničar, Borac Banja Luka, Sutjeska, Budućnost, Maribor, Olimpija, Vardar, Rabotnički, Priština, to bi bila strašna liga!

Ranko

pre 8 godina

Iz Partizana su mogli barem da kažu jedno veliko hvala Nebojši Čoviću jer će i Partizan imati više prava i novca od nove Aba lige. Sramota je da su ljudi iz Partizana hteli da se prodaju za male pare. Samo se Zvezda zalaže za interes srpske košarke

учи дете да поправиш кечеве

pre 8 godina

Da li ce biti aba lige gde je 100% vlasnistvo klubova , da li ce biti privatna ,da li ce se igrati samo nasa, nema nikakve veze! Zvezda ce dominirati jos dugo, dugo ,a to je najbitnije. Partizan - KATANAC !!!
(sax, 16. jun 2015 19:38)

Где ће Звезда да доминира? У замрзивачу са замрзнутим воћем и поврћем?

muamua

pre 8 godina

alo delije sta vam je aba liga je i dalje 80 prema 20.....cak je to izjavio i nebojsa covic...znaci dogovor koji nije potpisala zvezda pre mesec dana ,potpisala ga je danas...

Jabilondo

pre 8 godina

Panteri, skapirali smo u poslednjih nedelju dana da ste najpametniji u univerzumu, osim što ste navijači najsrpskijeg tima u istom tom okruženju. Pored toga, naučili smo da je Nebojša Čović najveći sin naših naroda i narodnosti, da je Vujošević mrzitelj, od koga je jedino gori Pavlović, a da je Kalinić najpošteniji sportista ikada, da ste skupa svi najbolji tumači dela Danila Kiša, te da KKCZT jedina vodi računa o našoj košarci i reprezentaciji.

I uzećete titulu ove sezone, treći trofej, sasvim zasluženo (sad bez ikakve ironije).

Ali sad stvarno, manite nas tih lekcija bar u vestima u kojima se Partizan i Vujošević ne spominju nijednim slovom. Igra se uskoro i treća utakmica, imaćete dovoljno prilike za slavlje, prozivke i mudrolije.

Samo je sljaka iznad nas,....

pre 8 godina

Zahvalite se CZV, svi !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ferdinand, 16. jun 2015 20:04)

Hahahahahahaaahahahhaahahahahhahaah,a Ferdinand je samo sedeo i mirisao cvece.

filip must play

pre 8 godina

E ovima iz predgradja nikako ugoditi, cas hoce ABA ligu, cas kao poznate "patriote" srpsku ligu, makar se oko toga slozite, ili ce opet kako gazda kaze :)))

Marko

pre 8 godina

12 klubova? Znači 1. Zvezda, 2. partizan, 3. Metalac, 4. Mega, 5. Cedevita, 6. Cibona, 7. Zadar, 8. Tajfun, 9. Krka, 10. Igokea, 11. Budućnost, 12. MZT? Ili će u novoj ligi krenuti sve od nule i napraviti sa Olimpijom? Da li i dalje važe nacionalni koeficijenti koji su najveća glupost? Pod hitno i ABA 2 i da igraju stvarno najbolji u prvoj a ne po državama. A nacionalna prvenstva da budu na nivou na kome su sada druge lige u državama i da se najbolji klubovi više ne zamaraju ligom koja nigde ne vodi. Mene mnogo zanima šta će sad reći FIBA kojoj ovim propada plan o uvlačenju u FIBA evrokupove. Nadam se da neće ispasti licemeri i kažu kako ovo nije dovoljno.
(Hvala Čoviću što je istrajao, 16. jun 2015 21:58)

Neopisivo glup komentar, bez dodira sa realnoscu.

stefan navijac partizana

pre 8 godina

(Trollston, 16. jun 2015 20:22)
Ne znam sto se toliko uzbudjujes niti sam spominjao duleta niti zelim da ga branim zato sto sam smatram da je uradio dosta losih stvari i po sebe i po partizan,ali cinjenica je da je covic predlozio da bude predsednik lige taj njegov stav je izrecen javno zbog toga je partizan i potpisao onaj prvobitni po klubove nepovoljni ugovor.Imao sam potrebu da napisem komentar o ovome zato sto niko ne pominje sta ce desiti sa menadzementom lige koji donosi sve vazne odluke i koji puno vazniji od ovih par stotina hiljada evra koji ce klubovi podeliti izmedju sebe,ako ce zaista covic da se pita o svemu onda za partizan zaista nema smisla da igra tu ligu.

translucent

pre 8 godina

@sax
Zvezda tek treba da se izbori za učeše u ovoj ligi u sezoni 2017/2018. U sezoni 2016/17 će igrati samo ČLS a sledeće sezone je i dalje u frižideru. Možda si mislio na CzT, mada ni njihovo neće dugo trajati. Znaš već kako su prošli slični projekti u vaterpolu i rukometu.

One night in May

pre 8 godina

Jos jedna velika pobeda Nebojse Covica! Sve sto je rekao, on je i ostvario - tako ih uce na Masinskom fakultetu!

Kad je bio predsednik Saveza rekao je da cemo biti svetski prvaci - i bili smo! Kad je uzeo FMP rekao je da ce biti fabrika asova - pola aktuelne reprezentacije je iz "proizvodnje" FMP-a! Kad je uzeo Zvezdu rekao je da ce igrati redovno Evroligu - Zvezda vezuje trecu sezonu u eliti! Nedavno je rekao da ce ABA biti u vlasnistvu klubova - danas se i to ostvarilo!

Sve sto Cova kaze - to se i desi!

Nikad nije trazio izgovore, nije se vadio na tesku situaciju, kukao, plakao, molio, preklinjao - Cova je samo radio! I ostvario!

Mozda nije bas pojava za primer - ali radi posao - kao sto rekoh, tako ih uce na Masinskom!

niko vazan

pre 8 godina

@Slobodan
U pravu si. Nije tacno da je ovo liga koja podize kvalitet nasih timova, vec je liga gde nasi klubovi podizu kvalitet drugima. Nista nismo dobili, ali IZGUBILI MNOGO

Trollston

pre 8 godina

@stefan navijac partizana Upravo tako, Kingpin iz Zeleznika ne samo da sada kontrolise ABA ligu, vec sa svojim najboljim ortakom Bartomeuom vodi kolo i u EL. Ali ni tu nije kraj, svoje pipke pustio je i u sam vrh FIBA i NBA, pa kontrolise sve vazne kosarkaske organizacije u univerzumu. Ali klupko tek tu pocinje da se odmotava, posto je Covke i veliki majstor najmocnije masonske loze na Svetu, stalni clan Trilateralne komisije, iz senke predsedava savetom G8, CIA, Mosad i MI5 mu polazu racune, a JP Morgan Chase i Goldman Sachs milijardama dolara finansiraju njegov privatni kosarkaski klub, a sve u cilju unistenja 'institucije' na celu sa pseudoakademikom sa diplomom srednje skole Duskom.

JessePinkmanPFC

pre 8 godina

Bezdusni instant ne moze da traje dugo, protivprirodno je, samo je potrebno malo strpljenja i mnogo rada. Ovako kljakavi, nervozni i podeljeni smo i dalje nocna mora za vas, jedva ste nas dobili.

bLEY

pre 8 godina

Da li ce biti aba lige gde je 100% vlasnistvo klubova , da li ce biti privatna ,da li ce se igrati samo nasa, nema nikakve veze! Zvezda ce dominirati jos dugo, dugo ,a to je najbitnije. Partizan - KATANAC !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sax, 16. jun 2015 19:38)

Rodjeni od kad - do kad vi to dominirate?

Zee

pre 8 godina

Nadam se samo da covic nije ostvario svoju zamisao dao bude taj koji upravlja ligom,mada buduci da su nas predstavljali covic i kleut sve je moguce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stefan navijac partizana, 16. jun 2015 19:39)

Tebi da Duško Vujošević kaže da imaš jedno plavo, jedno zeleno oko i krila na leđima ti bi mu poverovao na prvu loptu.

Divos

pre 8 godina

Верујем да ће овим битио отклоњена опасност и да ће наше селекције заиграти на великим такмичењима. То је у овом моменту најважније.
Такође и српски клубови би без сметњи морали заиграти ЕЛ и ЕК. Остаје упитан наступ Олимпије, јер они се нису изборили за АБА лигу, самим тим не би могли играти ни ЕК. Ваљевци су били 6., али нисам сигуран да ли су уопште спремни да одвоје средства за наступ у ЕК. Ако би Словенци покушали да утрпају Олимпију као 3.словеначког представника (друго је ако Шентјур или Крка одустану) на то никако не треба пристати, јер би тиме добили неразумну заступљеност.

Ако би ова АБА преживела и ако би имала 12 клубова ваља видети, шта и како даље. Логично је да регионална лига буде подређена националној лиги, и да се национална лига игра од октобра, а регионалне у неким слободним терминима или од априла, али Срби ко Срби, све морају радити наопако, па је тако сумануто национална лига подређена некој регионалној.
Ако би тако остало, ваља значајно променити календар, и нека српска СЛ мора имати минимун 10 клубова (и најмање 6 клубова у КЛС мора бити награђено за ентузијазам), почети најкасније од фебруара, а играти се и 1/4ф, а већ 1/2Ф плеј-офа српске лиге на 3 добијене. Такође не би било лоше увести и плеј-аут (где би играли клубови пласирани испод 7.места у КЛС), али ваља имати на уму и финансијско оптеређење за клубове који муку муче са беспарицом.
Како год, није лако, али морају се наћи боља решења за српску кошарку него ли је то данас случај

sasa

pre 8 godina

Eh, treba sacekati Danilovica, ona ima "pouzdane izvore" koji moraju d saznaju da li je Fiba ozbiljna, i kako to da oni traze da klubovi sve uzmu, kad mogu raspodeliti sa 6 ljudi koji veze sa kosarkom ili ligom imaju? AH ta FIBA , stvarno hoce da nas uniste!!


STvarno, imam tonu postovanja za Partizan, ali dokle god ovaj trojac "Vujosevic-Danilovic-Todorovic" ga vodi, od Partizana treba bezati...
I ko ce od vas stvarno reci da je Partizan pristao na manje(??), a da neko od ta 3 nije dobio neki kesh sa strane? Ja ne mam nikakve dokaze, niti mogu da optuzim bilo kog, ali zar stvarno moras biti matematicar da ne primetis, da nesto tu nije u redu?

AH, kakva tuga i beda... nIje ni cudo sto Partizan tone kao kamen, ,,,,

Čović vlasnik FMP, CZ, Abe, Uleba, Fibe, šta se vama sve može uvalit'

pre 8 godina

Svako ko zna šta je Fiba tražila, ovih 100 odsto pominju samo spineri, ovaj dogovor baš ništa ne znači. Šta znači to da su klubovi 100 odsto vlasnici, i čega? Koliko koji klub ima? Ko je tu šta uložio? Ko će voditi takmičenje? Sidro? Ovo hje samo da se masi zamažu oči, dok Fiba i Uleb ne kažu svoje mi ništa još nemamo izvesno.

pismeni

pre 8 godina

Smatram se pismenim, ali ne razumem vasu prvu recenicu u clanku :
"Usvojen je Statut nove ABA lige kojem ta odluka stupa na snagu, pa će 12 klubova biti vlasnici, dok će Sidro d.o.o. ostaće u službi nove ABA lige."

Katastrofa!

bora

pre 8 godina

Klubovi su 100% vlasnici ABA lige-odnosno NIČEGA!!
Lorbek i društvo su vlasnici 20% upravljačkih prava i menadžmenta.
Pa ko ovde koga pravi budalom?!

Divos

pre 8 godina

Верујем да ће овим битио отклоњена опасност и да ће наше селекције заиграти на великим такмичењима. То је у овом моменту најважније.
Такође и српски клубови би без сметњи морали заиграти ЕЛ и ЕК. Остаје упитан наступ Олимпије, јер они се нису изборили за АБА лигу, самим тим не би могли играти ни ЕК. Ваљевци су били 6., али нисам сигуран да ли су уопште спремни да одвоје средства за наступ у ЕК. Ако би Словенци покушали да утрпају Олимпију као 3.словеначког представника (друго је ако Шентјур или Крка одустану) на то никако не треба пристати, јер би тиме добили неразумну заступљеност.

Ако би ова АБА преживела и ако би имала 12 клубова ваља видети, шта и како даље. Логично је да регионална лига буде подређена националној лиги, и да се национална лига игра од октобра, а регионалне у неким слободним терминима или од априла, али Срби ко Срби, све морају радити наопако, па је тако сумануто национална лига подређена некој регионалној.
Ако би тако остало, ваља значајно променити календар, и нека српска СЛ мора имати минимун 10 клубова (и најмање 6 клубова у КЛС мора бити награђено за ентузијазам), почети најкасније од фенруара, а играти се и 1/4ф, а већ 1/2Ф плеј-офа на 3 добијене. Такође не би било лоше увести и плеј-аут (где би играли клубови пласирани испод 7.места у КЛС), али ваља имати на уму и финансијско оптеређење за клубове који муку муче са беспарицом.
Како год, није лако, али морају се наћи боља решења за српску кошарку него ли је то данас случај.

my way

pre 8 godina

Da su pametni sad bi igrali normalno nacionalne lige i ovo kao nadgradnju kao sto se radi svugde u Evropi. Cudna je ovo i situacija, ne zna se jos ni pod cijim okriljem ce biti Evroliga ni na koji nacin bi ovaj prostor dosao do vise predstavnika. Lepo se utakmice izmedju srpskih klubova racunaju za obe lige (to nisam smislio ja, vec racionalni ljudi koji igraju VTB ligu, npr.) i to bi u dvokruznom sistemu bilo 16 utakmica u regularnom delu te nove Jadranske lige. Ma, sve se moze, samo kad se hoce. Naporniji je ovo dosad bio sistem, a po ostale klubove iz KLS i bazu igraca, koja je najbitnija stvar u kosarci, katastrofalan. Ovo ce verovatno biti i zatvorenija liga posto je 100% u vlasnistvu klubova osnivaca, sto i nije nuzno lose, ali kao sto rekoh, nacionalne lige moraju da igraju, ne mogu kosarka na ovim prostorima i sva deca koja treniraju i igraju od Triglava do Vardara biti njeni taoci.

ss 70

pre 8 godina

ABA liga opstala, ima još pameti-sva sreća. Još fudbal i to je to. Dinamo, Hajduk, Rijeka, Sarajevo-bolje nego Surdulica, Inđija, Kula, Pećinci

konačno da se nešto završi kako treba

pre 8 godina

Toooooo! Prelepa vest! Hvala Čoviću što je istrajao na zahtevima i izborio se za boljitak svih klubova a ne kao partizan koji je potpisao katastrofalan sporazum da bi nešto dobio. Sad možemo na miru da se okrenemo pojačanjima za EVROLIGU i da kupujemo sezonske ulaznice! Kupite grobari i vi, mnogo je lepše kad pratite Zvezdu iz hale nego što se mučite ispred ekrana. Nadam se da će Sportklub opet otkupiti prava na ABA i Evroligu jer će Pionir biti pretesan sledeće sezone. A sad samo još da se donese odluka o formiranju druge ABA lige i neigranju KLS. Tako i Zvezda ostaje večiti šampion Srbije :).

srbEUin

pre 8 godina

Šta je tačno nelogićno u tome da predstavnik aktuelnog šampiona SLEDEĆE GODINE bude na čelu upravnog odbora lige? Prošle godine je to zaslužila Cibona, ove CZT, sledeće Cedevita, Budućnost ili Partizan...
Neko svakako mora da bude na čelu upravnog odbora, zašto je nelogično da to bude predstavnik prvog kluba? Zašto je bolje da luzeri upravljaju?

Ili ste se uplašili da će CZT večno da bude šapion?

Dejan

pre 8 godina

Ovim dogovorom najvise razloga za brigu imaju navijaci partizan igokee jer ce u ovakvoj ligi predstavljati ono sto je i Levski prosle godine,u srpskoj ligi imali bi barem neku pobedu ovako ce svim ekipama sluziti da odmore prve postave i za sigurne bodove.

DedaMiloje

pre 8 godina

(stefan navijac partizana, 16. jun 2015 21:12)

Aman čoveče, svi su potpisali ovo. Ako vam se ne sviđa jednostavno nemojte da igrate. Evo Tamiš, Konstantin čekaju na vas. Shvati više da Vujošević ne može da žari i pali po regionu i radi šta hoće. Ta vremena su prošla. Em nemate para zbog njega, em nemate tim zbog istog, još hoćete da postavljate uslove. Ako može liga bez privatnih liga, ali ipak Vujošević i Partizan da budu vlasnici. Misliš da se u regionu sviđa klubovima da Partizan radi šta hoće. Ajde ako može da se igra malo košarka za promenu.

muamua

pre 8 godina

@Stefan i Partizan je bio u pravu sto se tice tog potpisovanja...liga jeste u vlicnistvu klubova ali upravljanje ligom je dodeljeno licima iz aba lige tako da imate 80:20 gde ovih 20posto pripada sestorici ljudi,a 80posto pripada klubovima ,za tri godine ce aba liga biti kompletno u vlasnistvu klubova...znaci i dalje je 80:20

Cirbesovo omiljeno voće - banane !

pre 8 godina

Izborio se Covic za svoje interese...
(ja, 16. jun 2015 19:30)

Misliš za naše ( pa i njegove i Zvezdine … uz to " idu" i 3 srpska kluba ) i opet je bio u pravu !
Vidiš da se može biti pametan i za sve koristan - bez gubljenja vremena na " skidanja i prepisivanja citata " iz literature !!
Da podsetimo zaboravne : " Srpsko mašinstvo je jedno od vodećih u Evropi , kao i nemačka medicina ! ".

Divos

pre 8 godina

Верујем да ће овим битио отклоњена опасност и да ће наше селекције заиграти на великим такмичењима. То је у овом моменту најважније.
Такође и српски клубови би без сметњи морали заиграти ЕЛ и ЕК. Остаје упитан наступ Олимпије, јер они се нису изборили за АБА лигу, самим тим не би могли играти ни ЕК. Ваљевци су били 6., али нисам сигуран да ли су уопште спремни да одвоје средства за наступ у ЕК. Ако би Словенци покушали да утрпају Олимпију као 3.словеначког представника (друго је ако Шентјур или Крка одустану) на то никако не треба пристати, јер би тиме добили неразумну заступљеност.

Ако би ова АБА преживела и ако би имала 12 клубова ваља видети, шта и како даље. Логично је да регионална лига буде подређена националној лиги, и да се национална лига игра од октобра, а регионалне у неким слободним терминима или од априла, али Срби ко Срби, све морају радити наопако, па је тако сумануто национална лига подређена некој регионалној.
Ако би тако остало, ваља значајно променити календар, и нека српска СЛ мора имати минимун 10 клубова (и најмање 6 клубова у КЛС мора бити награђено за ентузијазам), почети најкасније од фебруара, а играти се и 1/4ф, а већ 1/2Ф плеј-офа српске лиге на 3 добијене. Такође не би било лоше увести и плеј-аут (где би играли клубови пласирани испод 7.места у КЛС), али ваља имати на уму и финансијско оптеређење за клубове који муку муче са беспарицом.
Како год, није лако, али морају се наћи боља решења за српску кошарку него ли је то данас случај

Nejasno baš

pre 8 godina

Biće vako al' ne mora da znači. Ovo je sve "bez pečata", čekajte da čujemo Fibu, ovo niko još nije priznao, da čujemo Uleb, izbacuju se dva tima iz zemalja EU, Mađarska i Bugarska, ovo nemna još nikakav značaj, Aba ne postoji, ova "nova" tek čeka na priznanje. Ovo je istina a ne komentari ove dece.

hawk eye

pre 8 godina

Je l' se sad brisu stari trofeji kad racunamo tradiciju lige od naredne godine? Ako se racunaju, morali bi i SFRJ trofeji, a to znaci da je Zvezda najtrofejniji klub. :-)

Nenad Pirot

pre 8 godina

Najbitnije je da reprezentacija igra na svakom takmicenju,i sama Aba liga je jaca od nase,hteli mi to ili ne,to je realn situacija,a sto se tice kluba za kog navijam,samo ce reci da su me razocarali,sve je to ok,i ja zelim jaku ligu domacu,ali zar da nam budu jaki protivnici Tamis,Konstantin,pa posle da igramo protiv ekipa u Evrokupu koje su 10 puta jace od ovih nasih ekipa,voleo bih jakunligu,ali to ce se tesko desiti u buducnosti,tako da je Aba liga dosta bolje resenje zbog boljih protivnika,i nesto da kazem,sto nasem klubu smeta sve,zsto su svi krivi za nas dug,godinama se igrala el i ulagalo u nas a tih para nema,para od tv prava,ulaznica i od pobeda u el isto nema,ko je kriv za ovo,pa samo nasa uprava a nasi navijaci im dizu perja,a oni nas doveli do ovde,drugo voleo sam Vujosevica kao trenera,ali sad je obrnuto,zato sto on misli da je Partizan samo njego,ne nije ni njegov ni njegovoj upravi i sve dok je tako,sponzori ce nas zaobiliziti,sve dok on siri mrznju,mi cemo propadati,nine niko kriv nama ni Covic ni Zvezda,samo uprava,skrenuo sam sa teme ali eto da kazem samo moje misljenje,mozda nece biti objavljeno,ako bude,moji Grobari ce me castiti minusima,jer ce misliti da sam navijac Zvezde pa se potpisujem kao Grobar....

milos

pre 8 godina

sve je ovo lepo, nego - ima li prolaza u ULEB takmicenja iz ove nove lige? Ne smem ni da pomislim da su ovi rasturili staru ABA ligu, a da nemaju ovu vrstu informacije...

iga

pre 8 godina

Sve je ok ali ne vidim zašto nebi ostalo 14 klubova s tim da svi budu iz bivše SFRJ jer bi po meni BiH trebala imat dva kluba, a sigurno bi se našlo još klubova koji bi rado hteli igrat i financijski mogli ispratit.

RubyRed

pre 8 godina

ABA liga 100% u vlasništvu klubova ?
Pa i ne baš.
Evo šta piše novinar Monda Ivan Bogunović iz Zagreba:
"Nova ABA liga će se 100 odsto nalaziti u vlasništvu klubova koji budu njeni učesnici u datoj sezoni, a ovlašćenja za upravljanje ligom (menadžment) biće predati reformisanom preduzeću "ABA Sidro d.o.o". U njemu će 80 odsto vlasničkih i upravljačkih prava imati klubovi, dok će šest fizičkih lica (Lorbek, Lisac, Radić, Bilić, Sagadin i Miličević) raspolagati sa preostalih 20 odsto."

U tom dokumentu piše da Sidro koje je reformisano upravlja ligom, ali u odnosu 80% klubovi a 20% ovi likovi.
To nije 100%

my way

pre 8 godina

Koga oni prave budalom ?
1. ABA liga koju nije priznala FIBA ni ULEB zbog vlasnicke strukture je izgledala ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20 % u vlasnistvu ovih likova Lorbek itd. )
2. Napravili novu ABA ligu koja izgleda ovako ( 100% u vlasnistvu klubova koji igraju )
3. Kompletno poslovanje i menadzment su prepustili novoj firmi d.o.o. ABA koja izgleda ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20% u vlasnistvu ovih istih likova Lorbek i kompanija )

I sta su na kraju promenili ? ABA liga formalno postoji u vlasnistvu klubova a liga je u stvari d.o.o. ABA ... Koja je ista kao stara ABA liga ... Daj boze da ovo prodje ... Jedino je dobro sto ima 12 ekipa i sezona ce biti kraca .... Nadam se da nece dirati nacionalna takmicenja !
(Slobodan, 16. jun 2015 21:48)

Свака част на коментару, слажем се у потпуности. Није ми само јасно зашто је толико тешко основати нову регионалну лигу са 12 клубова у складу са правилима ФИБА и уз то обновити национална првенства која су деци на овим просторима неопходна да би имали где да играју и постају играчи? Све се може, само кад се хоће, али бојим се да се примат даје монополу и финансијском и спортском, а не интересу кошарке на овим просторима, која заиста има све више понижавајући статус.

Hvala Čoviću što je istrajao

pre 8 godina

12 klubova? Znači 1. Zvezda, 2. partizan, 3. Metalac, 4. Mega, 5. Cedevita, 6. Cibona, 7. Zadar, 8. Tajfun, 9. Krka, 10. Igokea, 11. Budućnost, 12. MZT? Ili će u novoj ligi krenuti sve od nule i napraviti sa Olimpijom? Da li i dalje važe nacionalni koeficijenti koji su najveća glupost? Pod hitno i ABA 2 i da igraju stvarno najbolji u prvoj a ne po državama. A nacionalna prvenstva da budu na nivou na kome su sada druge lige u državama i da se najbolji klubovi više ne zamaraju ligom koja nigde ne vodi. Mene mnogo zanima šta će sad reći FIBA kojoj ovim propada plan o uvlačenju u FIBA evrokupove. Nadam se da neće ispasti licemeri i kažu kako ovo nije dovoljno.

ilija

pre 8 godina

Ljudi polako,usporite malo. Vidjecemo sta ce reci FIBA na sve ovo. Jos uvijek Lisac i ekipa imaju 20%,mislim u menadzmentu. Ne u vlasnistvu. I 1+1+1 godinu da skroz izadju iz ABA lige. Licno mislim da FIBA nece ni to prihvatiti. 18-og FIBA ima sastanak.

drmr

pre 8 godina

Bravo bravo bravo, znao sam da se može postići dogovor i da su priče oko izlaska iz Aba Lige samo dodatni pritisak na odbor aba lige i ostale saveze da se postigne sporazum!

Slobodan

pre 8 godina

Koga oni prave budalom ?
1. ABA liga koju nije priznala FIBA ni ULEB zbog vlasnicke strukture je izgledala ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20 % u vlasnistvu ovih likova Lorbek itd. )
2. Napravili novu ABA ligu koja izgleda ovako ( 100% u vlasnistvu klubova koji igraju )
3. Kompletno poslovanje i menadzment su prepustili novoj firmi d.o.o. ABA koja izgleda ovako ( 80% u vlasnistvu klubova a 20% u vlasnistvu ovih istih likova Lorbek i kompanija )

I sta su na kraju promenili ? ABA liga formalno postoji u vlasnistvu klubova a liga je u stvari d.o.o. ABA ... Koja je ista kao stara ABA liga ... Daj boze da ovo prodje ... Jedino je dobro sto ima 12 ekipa i sezona ce biti kraca .... Nadam se da nece dirati nacionalna takmicenja !

njih

pre 8 godina

Sve je ostalo isto. Ostale stvari sto su napisali su ciste gluposti. Nije sija, nego vrat. Kakva glupost, sediste u Zagrebu, vodja iz Buducnosti. A glavni ljudi i dalje ostali po strani. Ajd, zdravo ..,nema nam pomoci!!!

Doktor Jay

pre 8 godina

@Divos

Iz svih dosdasnjih komentara vidi se da si neko ko voli i pre svega zna dosta o kosarci. Medjutim ti kao i mnogi drugi na celu situaciju gledas iz nekog romanticarskog ugla kako je nekad bilo, kosarka sport, nadmetanje i amaterski sport. Pa se tu onda pominju bepsarice i neko ko bi to trebao da resi.
Realnost je da je sport odavno nije samo vitesko nadmetanje vec ako ne pravis pare i nisi samoodrziv takmicis se na amaterskom nivou i ne sanjas vise.
U tok kontekstu gledajte sve na ovim prostorima pa i na nase najvece klubove , ne samo one iz KLS. Niko nece postojati raltivno brzo ako ne napravi odrzivo postojanje. To je trend koji nece stati, prodje posle toga 30 god i niko se nece secati da su postojali.
Sa ekonomske tacke gledista jedino regionalana liga ima sanse da u nekoj buducnosti napravi zanimljivo i profitabilno takmicenje te to kao takvo mora biti apsolutni prioritet za nase klubove i ceo region. U suportnom ko da nas nije ni bilo, igrace se basket u Finskoj

Lovac na botove

pre 8 godina

Malo je ta Fiba nejasna. Ako se zna ko su vlasnici klubova u nasoj i drugim drzavama,onda je zahtev Fiba totalno neosnovan!
Samo da se podsetimo,nasi KK ( kao i FK uostalom) nemaju vlasnika,organizovani su kao udruzenja gradjana!!!
To dalje znaci da su nesto kao nevladine organizacije. To znaci i da politika i odredjeni kriminalni krugovi sa tribina i van njih odredjuju ko ce biti Predsednik kluba tj.udruzenja. I sada oni kao takvi da budu vlasnici Aba lige? Mozete da zamislite sta ce se tek tu desavati....

translucent

pre 8 godina

Dakle potezom Danilovića da odloži nepriznavanje ABA lige došlo se do toga da ova liga ipak opstane iako su drugari po pp aparatu želeli suprotno.
Jasno je i da će igrači iz Srbije imati više kvalitetnih utakmica pa će se održavati i kvalitet reprezentacije.
@RubyRed
Vlasnička struktura je jedno a upravljačka drugo.

DedaMiloje

pre 8 godina

Odlična vest! A Sidro doo ostaje u službi, baš me interesuje šta to podrazumeva?!
(Johnnyz, 16. jun 2015 19:24)

Ništa se neće promeniti, samo što će Lisac i ekipa umesto procenata dobijati plate kao menadzeri lige, verovatno u visini procenata koje su imali do sada. Najverovatnije neće više imati baš toliki uticaj kada je recimo glasanje u pitanju. Sve u svemu znalo se ovo samo se tvrdio pazar i čekalo se da neko popusti. Medjutim odlučio je interes reprezentacija. Sada da vidimo ko će biti generalni sponzor ove lige. Meni se sviđa što ipak smrdljiva FIBA nema ništa od vlasništva.

Crudelta

pre 8 godina

Odlican potez,em sto je ova liga clan ULEB-a i klubovi imaju svoje mesto u Evro-takmicenjima ali nije ovo samo spas za klubove vec i za reprezentaciju,pa Srbija druga na Svetu je dala ravno pola reprezentacije tada iz ove lige i svi sto se bune protiv lige lupaju gluposti iz ni njima jasnih razloga.Verovatno da teraju kontru drugima.A ovo sto je FIBA se bunila protiv ovog takmicenje to ima smisla.

GM

pre 8 godina

Ono sto je bitno, a ne spominje se u celoj ovoj prici o vlasnistvu, treba da bude prica o ucesnicima. Da ne bude Madjara, Bugara, Rumuna koje bas briga za kvalitet, vec tu dolaze da igraju basket.

Bolje ovako sa 12, a onda ako je to malo utakmica povecati plejof meceve ili tipa 1. i 2. direktno igraju polufinale, a od 3. do 6. medjusobno za ulazak u polufinale.

Najbitnije je da je pobedila kosarka i interesi sporta, a ne pojedinaca, od klubova koji su ugovarali svoje interese do ovih privatnika u penziji.

Nikola

pre 8 godina

Ovo je odlicna vest iz mnogo razloga, prvo jer je u interesu kosarke da se igra regionalno takmicenje (u svakom slucaju Ima vise kvalitetnih utakmica nego nacionalna prvenstva), drugo jer profit u ovom slucaju ide u potpunosti klubovima (profit u ovom slucaju zavisi od sposobnosti ljudi da ucine ligu marketinski zanimljivu za sponzore), trece ovo resenje je izlaz iz teske situacije u kojoj je bila kosarka u regionu jer je prihvatljivo za obe strane. Ono sto je bitno je da se liga stabilizuje u sto kracem roku, kad to kazem mislim na jasna pravila u smislu nacina odrzavanja samog takmicenja kao i nacina plasiranja u evropska takmicenja. Takodje je bitno ostvariti regularnost takmicenja. Tek kada se ove stvari rese, a to nece biti lako, mozemo pricati o razvijanju popularnosti takmicenja, kao i finansijskom omogucavanju odrzavanja druge regionalne lige sto bi na najbolji nacin utacalo na ostale kosarkaske centre koji nisu u prvoj ligi. Nadam se da ce ovaj put biti sto kraci (aba je tek u poslednjoj, ovoj sezoni uspela da dostigne priblizno potencijal koji je moguc), jer je ovo definitivno najzanimljivije sportsko takmicenje u regionu.

Milance

pre 8 godina

Postoje pravne fore kako da u nekom APR budeu upisano vlasnistvo 12 klubova za neku firmu a da neka treca lica uloze novac i izvuku dobit ako je ima.

shone025

pre 8 godina

polako,da vidimo odgovor fibe,sad sam na areni slusao vesti,oni
tehnicki i dalje imaju 20%,stim da imaju 3 god. da prepuste 100%
vlasnicek strukture klubovima...
i ja se nadam najboljem,uzevsi u obzir sve okolnosti, regionalna
liga je najbolje resenje...

Legendin PR92

pre 8 godina

Istina je zapravo ovakva:

Nova ABA liga će se 100 odsto nalaziti u vlasništvu klubova koji budu njeni učesnici u datoj sezoni, a ovlašćenja za upravljanje ligom (menadžment) biće predati reformisanom preduzeću "ABA Sidro d.o.o". U njemu će 80 odsto vlasničkih i upravljačkih prava imati klubovi, dok će šest fizičkih lica (Lorbek, Lisac, Radić, Bilić, Sagadin i Miličević) raspolagati sa preostalih 20 odsto.

Fizička lica imaće rok od tri godine da potpuno izađu iz vlasništva, tako da i "ABA Sidro d.o.o" do leta 2018. kompletno pređe u ruke klubova.

MentorMomo

pre 8 godina

@kolubarac

Krka pošto je prva bila u regularnom delu je jedan od predstavnika Slovenije, a drugi predstavnik je pobednik plej-ofa, u ovom slučaju KK Tajfun iz Šentjura.

Marko

pre 8 godina

Ljudi ovo je zamlaćivanje naroda, živi bili pa videli, jer da može ovo da prođe to bi uradili još 2009 godine, kada je euroliga to tražila od njih.

Oni i dalje imaju 20% u ABA ligi, plašim se da će FIBA da kazni saveze,zbog pohlepe Lisca i kompanije, ajde videćemo šta će FIBA i Euroliga da kažu.