Tenis 109

Sreda, 03.06.2015.

17:58

Trebalo mu je devet godina, ali dokazao je...

„Pobediv je“, rekao je Novak Đoković posle poraza od Rafaela Nadala u četvrtfinalu Rolan Garosa 2006. godine.

Trebalo mu je devet godina, ali dokazao je... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

priroda

pre 8 godina

@bomber Novak ce dominirati ove sezone, sledece ce biti u vrhu, ali ne dominantan. Maksimalno ce osvojiti jos 5 GS titula. Godine idu, mora doci do pada, to je u sportu prirodno. Niko u tenisu nije dominirao sa 29, 30. Niko, pa ni Federer koji vazi za najboljeg svih vremena. Niko ni od onih starih majstora igre. To je priroda, telo se trosi. Novak ima srecu sto trenutno niko osim Endija ne igra na visokom nivou, ali i to ce se promeniti. To je realno.

Zlatko

pre 8 godina

Da budemo iskreni...Djokovic je sad u Zivotnoj formi,dok Nadal i Federer padaju zvake godine...tako da sile nisu iste.Hteo bi videti dvoboj Djokovica u sadasnjoj formi i Nadala sa formom pre 4 ili 5 godine....to bi bilo super mec.A sad Djokvic realno nema konkurenciju...svka mu cast (Benny Hill, 04. jun 2015 08:45)

To mozes da uradis. Pogledaj finale AO koje je trajalo 5h. Toliko su bili slabi u formi da su im doneli stolice nakon tog meca. Mozes slobodno i ono finale na RG koje je poznato po Noletovom pecanju u petom setu. Te 2011. Nole je podigao formu na visi nivo i poceo je da "podize letvicu". Ove godine fizicki nije nista superiorniji u odnosu na tu godinu, ali jeste psihicki stabilniji, stariji, iskusniji. Plus je radio na elementima igre koji su bili losi. Ako za Federera moze se trazi argument u formi zbog njegovih godina, Nadal je samo godinu dana stariji od Novaka. Pri tome i takav Federer je velika opasnost. Ako protivnik ne odigra kao sad Stan ili Novak u Rimu, tesko ce dobiti i takvog Federera. Drugim recima, Fed je i dalje majstor, bez obzira na godine. Uzmi recimo Van Bastena, Piksija ili Pirla. Majstor je majstor, bez obzira na godine. Jasno je da majstor u 35. godini nema isto snage kao kad je imao 25, ali i sad treba mnogo znoja proliti da bi se takav majstor pobedio. A ako on igra u 35. zasto to ne bi mogao i Nole? Klinci za koje strucnjaci misle da su buduci vrh (Kirjos, Coric, Rubljev...) kad se za pet godinu sretnu sa Noletom svakako ce imati vise snage od njega, ali ce Nole i tada biti majstor. Ako Barsa uzme titulu, bice im cetvrta titula u 8-9 godina. Da li to znaci da nemaju konkurenciju ili da su trenutno bolji od ostalih? Te price kako Novak nema konkurenciju nisu tacne. Sa Nadalom je na -2 a sa Federerom na -1 u medjusobnim duelima. Sa svim ostalim teniserima Novak je u plusu. Kako neko i da pomislja o pobedi kad vec u svlacionici gubi sa 1:0? Kad pocnu svi da igraju protiv Novaka kao sto cesto zna Stan da odigra, pocece i Novak da gubi i setove i meceve. Ako neko zeli da pobedi Novaka ne sme da gleda treci set od juce. U tom setu je i veliki Nadal izgledao kao amater. A tu nije forma u pitanju, Nole ga je ubio u pojam. Izgledalo je neverovatno da veliki Nadal neke relativno ok lopte ni ne pokusava da stigne. To nema veze sa formom.

bomber

pre 8 godina

(Sasa, 4. jun 2015 13:58)


sve tačno, ali čini mi se da ulazimo u 3-4 godine đokovićeve dominacije, ništa nije nedostižno osim 9 pariških trofeja, to je nešto što ostaje rafino

prosto

pre 8 godina

@Sima Kosmos Nadal nije star za zivot, ali za sport je vec star i pri kraju karijere. To je realnost. Svaka pobeda je znacajna, ali nije isto pobediti Nadala u punoj snazi i Nadala na zalasku karijere.

Sasa

pre 8 godina

@bomber Zadnja moze da se "pika", ali ne moze Nadalu da oduzme 9 titula od kojih je vecinu osvojio tako sto je na putu do njih pobedjivao Djokovica. Niti Nadalu moze da oduzme 14 GS titula, niti cinjenicu da je najmladji igrac u istoriji koji je kompletirao sva 4 gren slema i zlato sa olimpijade. Nadalov zenit je prosao, pobediti ga danas nije neka specijalna stvar, to su radili i mnogo gori igraci od Novaka, Fonjini, Almagro, Ferer. Treba osvojiti ono sto je Rafa osvojio pa da se nesto "pika". A ako se posl pobede nad Rafom ne osvoji Garos onda se nista ne "pika".

znanje-imanje

pre 8 godina

@Struki
Tsonga i Wawrinka su izborili polufinale dan ranije od Novaka. Možda ti je taj detalj promakao? Taj dan čini veliku razliku u ovakvim okolnostima, gde npr. Nišikori ne može da prođe Tsongu čak ni iz 2 prilike jer je situacija takva da je snaga pre tehnike. Da je npr. betonska podloga, ili brza loptica na šljaci a ne ova itd. ne bi bilo toliko bitno. Ovako taj pobednik u petak ide u nedelju svežiji od drugog - ukoliko su mečevi približno iste dužine trajanja. Verovatnoća nije mala ne samo da Stan pobedi nego i da to učini u 3 seta. Tada: em je igrao lakše četvrtfinale em dan pre Novaka em je mnogo jači i to bi značilo da ima biološku prednost za finale. A pogotovu ako Novak teško pobedi marija.
Nadam se da nije prekomplikovano za shvatiti a ako sam te nečim naljutio ja se izvinjavam, koliko je to moguće onom ko ne razume zašto...

Torcida

pre 8 godina

trebalo je mozda sacekat da Rafa jos ostari i nekih 5 operacija napravi... kakva prica? nikad slabiju konkurenciju u istoriji tenisa nije imao nijedan br.1

miki7878

pre 8 godina

svaka cast novaku. jednostavno je fizicki spremniji, i to po meni pravi najvecu razliku,naravno ne i jedinu. ali moram reci neko svoje misljenje sto se generalno tice tenisa. novaku se sada desava isto ono sto je bilo federeru. i to vec dve godine traje. federer je dosta slabiji, pa i mnogo, a i rafa. a novak jaci. federer je skupljao trofeje dok nije imao konkurenciju ove dvojice. a novak tako nesto ima vec 2,3 godine. jedino se rafa uvek nalazio u sredini. i dug period je igrao kad su ova dvojica bili u zenitu snage. nikad nije bio sam,ako mogu da se izrazim. i pored toga 14 gs i to 5 van sljake je velik rezultat za mene. pokusavam da budem sto objektivniji, ali mislim da je rafa od sve trojice imao najtezi zadatak do sada tokom karijejre. i zato je pa mozda,makar po meni, najveci. cudi me da sasa ozmo ili neko drugi nije imao ovako zapazanje sto se tice njiiovih karijera. jos jednom, novak sa ovakvim tenisom ce dugo vladati u ovoj konkurenciji

Benny Hill

pre 8 godina

Da budemo iskreni...Djokovic je sad u Zivotnoj formi,dok Nadal i Federer padaju zvake godine...tako da sile nisu iste.Hteo bi videti dvoboj Djokovica u sadasnjoj formi i Nadala sa formom pre 4 ili 5 godine....to bi bilo super mec.A sad Djokvic realno nema konkurenciju...svka mu cast

Sima Kosmos

pre 8 godina

@Pobediv je sad kada ima skoro 30 godina. Gde ste bili ranije kada je bio mladji i najbolji? Kada je Nadal imao 20 godina imao je deset puta jacu konkurenciju. Federer,Rodik,Verdasko,Blejk,Davidenko,Nalbandijan,Gonzalez. Pogledajte danas top ten,smesno.
(NADAL, 03. jun 2015 20:25)

Neko ranije neko kasnije sazri ili bude na vrhuncu intelektualnom ili fizickom, ali reci u bilo kom kontekstu, za bilo koga da je "star" sa trideset godina je strašna besmislica.

ja

pre 8 godina

@Nerazumni
Foografija verovatno nije sa tog meca, ali intervju je bas sa tog meca.
Uostalom evo vesti o tom porazu od pre 9 godina.
http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=200301

Procitaj komentare pri dnu, negde 14. komentar od kraja koji je napisao izvesni @Boris Arizona.

pera

pre 8 godina

Sta je dokazao?? Da tek u sedmom mecu mozes pobediti Nadala?? Interesantno mi je i to sto vec misli da je osvojio.. Nadal nije kraj turnira, od ove trojice ostalih ne zna se ko bolje igra, mada bih rekao da je Marej opasno pripremljen. Spremite se za pet setova.

Mrtvo more

pre 8 godina

Trebalo mu je 9 godina. Ova recenica govori sve.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 3. jun 2015 19:59)

Ali dokazao je!

Maki

pre 8 godina

Jaoooo ne mogu da ga slusam! Pa kako ga ne bi pobedio kad decko vise ne igra kao pre! Pa mislim stvarno. Da je izjavio to kad je Nadal bio u top formi kao Novak sad pa i da razumem.

antiDebil

pre 8 godina

Majica koju nosi na slici pokazuje svima kojoj drzavi je naklonjen "Djoko".
Viva France Monte Carlo Monaco
(baki, 3. jun 2015 18:34)


Koja je himna svirana nakon Djokovicevih pobeda na turnirima u Monte Karlu i Rimu ?

Mikii

pre 8 godina

Bojan Todorovic@

Nadal je u top formi bio u godinama 2008. i 2010. Od 2005-2007 je igrao sjajno (uglavnom na sljaci), ali je 2008. potpuno sazreo kao igrac. Te godine uzima i Vimbldon, zlato na OI, pa potom i Australijan Open '09. Izuzimajuci 2009 i RG. gde se vec u prvom kolu protiv Daniela videlo da Rafa nije ni blizu svog maksimuma, 2010. je bio izuzetan sto je rezultiralo novim RG i razbijanjem tog istog Soderlinga, potom Wimbldon i US Open u kome je razbio sjajnog Djokovica. Potom je usledila povreda, dva brza poraza od Novaka dok je jos trazio formu i tad se stvorila ta mentalna blokada koju je Novak koristio cele godine. Ne kazem da je Nadal bio los, ali je bio daleko od svoje najbolje igre. Od te godine, on vise nije bio ni blizu onog Rafe iz 2008. i 2010. 2013 je bila odlicna, ali Nadalov nivo igre je bio dovoljan da se na misice pobedi Djokovic (setimo se pecanja na mrezi), ne i da se ubedljivo savlada. Zakljucak: Od 2011. pa zakljucno sa 2014. Nadal je u laganom padu forme, kulminacija je 2015. u kojoj je poceo da gubi i od Fonjinija.

Sahista

pre 8 godina

Nole care... sve Srbe koji imaju nešto da kažu protiv Noleta treba osuditi za izdaju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dare maltretare, 3. jun 2015 21:46) # Link komentara


====


Uh... obozavam Noleta ali ovakve likove kao sto si ti ne mogu ocima da vidim.

Milan

pre 8 godina

Nadal je u godinama kada više organizam ne može da podnese toliku količinu kojekakvih supstanci. Čim je prešao na normalno korišćenje stimulansa postaje onaj originalni nešto iznad prosečni igrač. Tako su nekada radili Rumuni i Istočni Nemci sa svojim sportistima. Ne može se protiv prirode. Neverovatno da su Španci maltene najbolji u skoro svim popularnim i dobro plaćenim sportovima. A Nole hladne glave kao neki proračunati Englez NAPRED i pokaži im šta je pravi sportista i čovek. Pre svega Hrišćanin. Bravo Nole.

Dare maltretare

pre 8 godina

Ko se zadnji smeje, najslađe se smeje!

Nole care... sve Srbe koji imaju nešto da kažu protiv Noleta treba osuditi za izdaju.

Struki

pre 8 godina

"Znanje-Imanje",o kakvom danu odmora vise za Vavrinku ili Congu pricas? Pa oba muska polufinala su u petak,prvo u 15 a drugo logicno posle prvog...Posto je Conga u polufinalu kao domaci teniser,smem se zakleti da ce prvi na teren Novak i Endi...i to na 30+ tepeni koliko se ocekuje u petak! Kako god,Novak ce ovo uzeti,jednostavno "sve se poklopilo"!

max

pre 8 godina

Nije Novak ovo rekao iz nekog inata nego je znao da ga može dobiti i da ima kapacitet i evo danas ga je i praktično srušio na svim teritorijama na šljaci !!

Teodosije

pre 8 godina

"Nadal ima problema sa povredama I nije bas u najboljoj formi, ali da nema Novaka on bi bez vecih problema uzeo opet RG. Nije Nadal toliko los, nego je Novak odlican
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Travis, 3. jun 2015 18:38) "
Osim zvanicne operacije slepog creva nekada davno... Nadal nema nikakve povrede. Sta izmisljas?

Čoveče, čoveče

pre 8 godina

(čovek, 3. jun 2015 18:31)

Akko ti mislis da se jedan od najboljih tenisera svih vremena Rafael Nadal dobija srećom, onda si ti čovek operisan od sprota. Aj zdravo.

Dušan

pre 8 godina

@Nerazumni

Kakav si ti lik!? Pa pogledaj pozadinu čoveče, šta kažeš, "sigurno nije na RG"? E svašta....

Uostalom, pogledaj na Wikipediji recimo "Nadal Djokovic rivalry" pa čitaj...ima kad je i tačno oči rekao.

NADAL

pre 8 godina

Pobediv je sad kada ima skoro 30 godina. Gde ste bili ranije kada je bio mladji i najbolji? Kada je Nadal imao 20 godina imao je deset puta jacu konkurenciju. Federer,Rodik,Verdasko,Blejk,Davidenko,Nalbandijan,Gonzalez. Pogledajte danas top ten,smesno.

Djordje NS

pre 8 godina

Trebalo mu je 9 godina. Ova recenica govori sve.
(Mikii, 3. jun 2015 19:59)

Ne, nego ovaj komentar govori sve o tebi i tvojim kompleksima... Kmee, kmeeeee...!

RS fan

pre 8 godina

Svaka cast za ovaj video...trebali bismo se cesce podsjecati kakav je Nole prosao put do ovoga danas..mali nas najbolji si.Jednostavno.

Nerazumni

pre 8 godina

Ovo nije bilo 2006. neko nekoliko godina kasnije, i sasvim sigurno ne na Rolan Garosu! Mislim da je konferencija posle meca u Madridu u polu-finalu, 2009. godine! Neverovatno mi je da je ovakav clanak objavljen!

šetač

pre 8 godina

On je tada imao samo 19 godina. Klinac praktično a već se tada video pobednički mentalitet sa pokrićem. Imam dosta godina, nisam verova da će me neko ko je mlađi od mene inspirisati da budem bolji čovek. Nole i Tesla dva najveća sina ovog napaćenog naroda. Otišli u beli svet i postali veliki. Ovo što Nole radi je više od igre.

Zloćko

pre 8 godina

I ponovo je Nadal leteo sa kraja na kraj terena i vraćao lopte koje niko drugi na turu ne može da vrati.
Ako se dopingovao, uradio je to odlično. :-)

Šalu na stranu - i ovoga puta je Nadal uspeo da digne formu, samo što je ovoga puta za razliku od poslednja tri RG-a Novak konačno bio koncentrisan do kraja i dokrajčio ga, umesto kao prethodna tri puta.

Mada moram da priznam da sam teško disao :-) posle izjednačenja na 4:4 i ona dva ofanzivna forhenda u mrežu u prvom setu i samo sam u sebi ponavljao - ne opet ... posle takvih poena je u prethodnim mečevima Đokoviću mozak pucao. Realno, malo je falilo, i da je tu Nadal dobio par nekih poena Đoković bi opet izgubio.

Sad polako i oprezno ... Mari igra nikad bolje ... a i Vavrinka kad se raspuca za Boga ne zna.

anica

pre 8 godina

Tvoj je RG, titula ide onome koji se prekrsti, poljubi krst, i ima zastavu Srbije na patici...Neka te zdravlje sreca sluzi gde god da si...BRAVO NOVACE JOS JEDNOM!

RS fan

pre 8 godina

Svaka cast za ovaj video...trebali bismo se cesce podsjecati kakav je Nole prosao put do ovoga danas..mali nas najbolji si.Jednostavno.

Mare,NS

pre 8 godina

Pobediv je!
Opisa Novak sa dve reci ceo mec.

Zato i ja da skratim svoj komentar i prokomentarisem na slican nacin,njegovu danasnju igru:

NEPOBEDIV JE!!

drago

pre 8 godina

Svaka cast, nevjerovatna igra i potpuno zasluzena pobjeda. Djokovic ce osvojiti titulu.
Svaka cast i Nadalu koji je do 4:0 u prvom setu bio potpuno van forme a onda se vratio i poceo igrati izvanredno.
Rafa ce iduce sezone opet osvojiti Garros.

Bojan Todorović

pre 8 godina

Rafa očigledno nije onaj stari. To nije sporno. Osim Noleta pobedili su ga nedavno i Ferer, Marej, a i neki drugi niže rangirani teniseri.
Nole je potpuno sazreo i u ovom trenutku ( kada igra na maksimumu - što je važno ) niko ne može da ga dobije, pa ni Rafa.
Ima jedna druga stvar koja se, čini mi se, nedovoljno uzima u obzir.

Igrali su poprilično mečeva u sezoni kada je i Nadal bio u vrhunskoj formi kao i Novak - 2011.
Kako se završavalo - videli smo. Mlatio ga je gde god je stigao.

Da nije bilo one vanzemaljske i neverovatno motivisane Federerove partije protiv Noleta te godine - oni bi se sastali i u RG.

Potpuno sam siguran da bi ga Nole i tada pobedio kao što je u ostalih sedam susreta te godine, uključujući Rim i Madrid.

Ili neko misli da ne bi?
Samo tada?
Zašto?

c55

pre 8 godina

Lep je to rezultat pobediti Nadala na Roland Garossu. pa makar i ovako na sreću kad najbitnije loptice udare u mrežu i padnu u polje Nadala i kad na meč loptu Nadal odservira duplu servis gresku. Treba biti realan i priznati da je pobedu donela sreća, to je pošteno reći.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (čovek, 3. jun 2015 18:31) #


A svidja ti se kada u finalu RG Novak protiv Rafe smecuje u mrezu ili sudija dosudi "pecanje" i upravo to donese preokret i pobedu RN? Toga se ne secas?

neko iz mase

pre 8 godina

Gledao sam taj mec i odmah sam rekao ukucanima da je Novak potpuno u pravu!
I danas posle toliko godina istog sam misljenja!

A za ovo danas... svaka cast Nole!

Monden

pre 8 godina

Da, pobediv je posle 70 mečeva (skidam kapu Soderlingu, ali to je izuzetan slučaj), 50 titula na šljaci (toliko Đoković ima ukupno na svim podlogama), 14 GS-pva, 9 RG-eva, gomile povreda i ogromnog pada kako u fizičkog spremnosti, tako i u mentalnog stabilnosti. Kad je pobediv, što ga nije pobedio ranije, nego posle 10 godina?

Vlada

pre 8 godina

Cestitke Nole, ali nema opustanja, nisi dosao ovde da pobedis Nadala u cetvrtfinalu, nego si ovde da osvojis titulu. Malo veceras slavi, i spremaj se za dva zavrsna dvoboja.

Stole

pre 8 godina

9 godina, nije malo, no nekima je trebaloi vise, pa opet to nisu, dokazali.Federer, ga nije nikad pobebio u Parizu i da nije bilo Soderlinga, one godine, ne bi nikad ni osvojio, Rolan Garos.Mislim, je sad Nole, prebrodio psiholosku barijeru i da moze da osvaja Rolan Garos i ubuduce.

banja luka

pre 8 godina

Jedini u istoriji koji je pobjedio Nadala na svim Grand Slamovima. To govori o Nadalovoj velicini, ali i Noletovoj. Nemojmo ici u euforiju sad, jos 2 (ne mogi da vjerujem) meca ima do kraja, i to protiv kakvih protivnika. Mada, bez obzira da li je Nole ovo ucinio ili ne, Nadal je i kad je najgori bolji od svih ostalih. Ne vjerujem da bi ga iko osim Noleta dobio, a ko dobije Nadala na RG zasluzuje da ga osvoji...

Travis

pre 8 godina

Nadal ima problema sa povredama I nije bas u najboljoj formi, ali da nema Novaka on bi bez vecih problema uzeo opet RG. Nije Nadal toliko los, nego je Novak odlican

trolujem

pre 8 godina

Ja bih samo da se izvinim Nadalu u Djokovicevo ime sto mu je malo upropastio rodjendan danas ali zao mi je, mora Djokovic jednom da osvoji taj RG za zlatni slem

Dott

pre 8 godina

Mozda ce neki reci da je ovaj intervju Novaku naskodio i negativno uticao na njegovu buducu popularnost i broj fanova, ali ja sam sklon da verujem u sasvim suprotno. Jer zamislite da se danas pojavi jedan 18- 19togodisnjak sa jos brutalnijom pricom, da tvrdi da je on najbolji, kakav Novak kakav Nadal, ja sam kralj! Siguran sam da sa takvim stavom bi momentalno pridobio ogroman broj fanova. To se trazi, to je ono sto budi svet i daje navijacku draz.

Dott

pre 8 godina

Mozda ce neki reci da je ovaj intervju Novaku naskodio i negativno uticao na njegovu buducu popularnost i broj fanova, ali ja sam sklon da verujem u sasvim suprotno. Jer zamislite da se danas pojavi jedan 18- 19togodisnjak sa jos brutalnijom pricom, da tvrdi da je on najbolji, kakav Novak kakav Nadal, ja sam kralj! Siguran sam da sa takvim stavom bi momentalno pridobio ogroman broj fanova. To se trazi, to je ono sto budi svet i daje navijacku draz.

čovek

pre 8 godina

Lep je to rezultat pobediti Nadala na Roland Garossu. pa makar i ovako na sreću kad najbitnije loptice udare u mrežu i padnu u polje Nadala i kad na meč loptu Nadal odservira duplu servis gresku. Treba biti realan i priznati da je pobedu donela sreća, to je pošteno reći.

anica

pre 8 godina

Tvoj je RG, titula ide onome koji se prekrstis, poljubis krst, i ima zastavu Srbije na patici...Neka te zdravlje sreca sluzi gde god da si...BRAVO NOVACE JOS JEDNOM!

Gogo

pre 8 godina

nakon "ultimatuma" i poslednjeg upozorenja Svetske Teniske Asocijacije, Nadal je konacno sveo sebe na pravu meru.
nema steroida, nema dopinga, nema ni pobeda.
Jasno k'o dan.
Nadal moze slobodno da se penzionise.
Bez " pomocnih sredstava", on je aposutno beskoristan.
To sada svako moze da vidi.

danix

pre 8 godina

Nole nije do sada dobio Rafu na RG samo sticajem nekih nesrecnih okolnosti po njega,umor,kisa,pomjeranje meca za naredni dan i jos nesto o cemu se sada samo prica,a nema se dokaza,a ne po kvalitetnijoj igri Rafe,jer ga je Novak dobijao i u Madridu,i u Rimu i u Monaku.
Dalje,Nole je godinama,osim prosle,igrao sve vazne turnire na sljaci,pa i Madrid i tako dolazio umoran na RG.
Prosle god. je propustio Madrid i zamalo uzeo RG,a ove god. je pravo rasporedio turnire i snage i dosao dosta svez i u dobroj formi na RG.
Medjutim,ova godina je pokazala da se nekako unapred znalo da ce Nole dobiti Rafu i RG,to,kao da je je visilo u vazduhu i,evo danas,palo kao zrela kruska.
A,sada,care,do pehara,nemoj se opustati,nije jos gotovo.

ona

pre 8 godina

naravno da je pobediv, nije on vanzemaljac nego obican covek. to sto mu je trebalo 9 godina govorimo o tome kolika je Rafa legenda i kakav je sportista. rafa je to i dalje, ali sezona mu nije najbolja i to je novak iskoristio, inace da nije tako ne bi ga ni sada pobedio. kralju, srecan ti rodjenda! RG se igra i sledece godine, tako da cemo opet bit uz tebe...

cisko

pre 8 godina

Veliika igra naseg Novaka . .Imali smo priliku da se nagledamo vanzemaljskog tenisa .
Ipak , moram primjetiti...
Moje radost zbog Noletove pobjede i silaska sa trona , na kojim je dugo stolovao, kralja sljake Rafe I Nadala je bila mnogo upecatljivija . Skakah visoko oko stola u kaficu , vise i od samog Bubke .
Tu se itekako vidi koliko je gospodin i dzentlmen , najbolji teniser i sportista na planeti ,svetski a nas , Djole I .
Ljubi ga brat .

ja

pre 8 godina

Novak je samo tada izjavio ono sto je bilo i ocigledno na terenu.
Inace Novak je taj mec predao posle drugog seta zbog problema sa ramenom.
U ta dva seta je tri puta oduzimao servis Nadalu, ali je pet puta gubio svoj servis, upravo zbog problema sa ramenom, zbog kojih nije mogao normalno da servira.
Da nije imao te probleme sa ramenom i servisom, verovatno bi Novak uzeo bar jedan od ta dva seta, ako ne i oba i lako moguce da bi vec tada pobedio Nadala na sljaci.
Sem toga Novak je na taj RG dosao kao 63. teniser na ATP listi.
A ako 63. na listi moze u dva seta Nadalu 3 puta da oduzme servis - normalno je da zakljuci da Nadal nije nepobediv na toj podlozi.
Kasnije je vecinu meceva na RG Novak gubio vise na mentalnom planu, nego na samom terenu.
2012. je na primer Novak izgubio mec sa 3:1, iako je Rafi 7 puta oduzimao servis.
U danasnjem mecu je sa istih 7 brejkova Novak lagano pobedio Rafu sa 3:0.

Novak je protiv Rafe uvek imao igru.
Medjutim ako teniser napravi brejk, a posle toga gubi svoj servis, to samo znaci da nema psiholosku stabilnost da zavrsi mec.
Danas je pokazao da je stekao tu psiholosku stabilnost i pobedio Nadala nikad lakse.

znanje-imanje

pre 8 godina

Bilo je dosta nesreće ovih 9 godina ali ipak najgluplje je ovo gledati kao neku osvetu. Pogotovu jer je titula još daleko!
Sreća da nije bio vruć i/li vlažan dan jer oni spinovi Nadala - neverovatno. Španac je ušao tolik napumpan da na početku meča ništa nije ni mogao da pogodi. I onda kada je na 4:0 izgledalo da će biti 18:0 počelo je razbijanje i udarci čiji spin samo odlazi sa reketa, čak i Novakovog.
Faktor koji sada menja sve je ovo 25 sekundi pravilo i takav krešendo više ne može predugo da traje. Nikad više vrhunski mečevi na šljaci kao npr. njihovo finale Madrida. Nakon što je Novak nekako preživeo taj kraj 1. seta bilo je gotovo. Izmenom pravila suštinski je izmenjen sam tenis. Pretvoren je - ne od maratona! nego - od maratonskog niza sprinteva skoro u kontinuum. I kao što su drugačiji i sprint i maratonske trke tako je i 25s pravilo pretvorilo tenis u srednjeprugašku trku sa preprekama. Prilično drugačiji i manje atraktivan sport.
Daleko je titula! Mari igra mnogo lakši meč, i fizički i psihički, a protiv Novaka nema šta da izgubi.
U finalu će biti igrač koji ima dan odmora više - a i onako su i Tsonga i Vavrinka najjači! Tako su i pobedili po vetru tehnički bolje ali fizički slabije protivnike. Nije to više pitanje ni znanja ni kvaliteta. Da bi Novak bio favorit neophodno je i da pobedi Marija 3:0 i da Tsonga uzme bar set. Ako ne Vavrinka može da pravi i vinere i asove i dovoljan mu je samo lud dan spram umornijeg Novaka.
Bez euforije, odmor i samo napred...

King of all Kings

pre 8 godina

I to u 3 seta, a zadnji umalo sa nulom.
Sada je samo pitanje da li ce Nole do kraja turnra izgubiti i jedan set.
Donesi taj trofej u Beograd da skacemo zajedno Noleeee!

Dylan Dog

pre 8 godina

Nezaustavljiva Sila je pomerila Nepokretni Objekat RG-a!
Čestitke sjajnom Novaku Đokoviću na istorijskoj pobedi nad svojim možda i najvećim protivnikom!
Novak je otvorio meč maksimalno fokusirano, kao i svaki drugi meč, kao da preko mreže nije Rafa Nadal. A onda kao da je odjednom "shvatio" da ne veruje da je moguće protiv RN dobiti set na RG-u sa nulom i tako mu darovao naredna četiri gema. Kako nekarakteristično za Novaka, a opet potpuno normalno ako se uzme u obzir istorija njihovih duela na RG još od 2006. pa na ovamo.
Istovremeno je RN shvatio da nema šta da traži pozadi i zatim prišao osnovnoj liniji i ubrzao igru. Međutim, to nikako nije njegova prirodna teritorija i kada se Novak sabrao (tj. kao Neo iz Matriksa - počeo da veruje) stvari su počele da dolaze na svoje mesto. Malo sportske sreće u par navrata je zapravo naplata zaostalih dugova.
RN je odigrao znatno iznad svog trenutnog maksimuma, ali mu nažalost to nije bilo dovoljno. Zaista je danas velika razlika u performansama tenisa koji ova dvojica igraju. Ali bilo je potrebno dobiti mentalnu igru da bi se odigrao tenis.
Ljubitelji tenisa treba da zahvale Novaku što je meč učinio zanimljivim, bar u prvih set i po. Ipak je Rafa - Rafa.
RF na W, AO i USO, RN na RG - svi duhovi prošlosti su rasterani. Ostaje samo nebo, a to je u ovom trenutku trofej na RG-u!
Utisak dana: Novak proslavlja pobedu bez ikakve euforije - "2 more 2 go".

Novaku puno zdravlja i obilje sportske sreće u narednom meču!
Uzdravlje!

King of all Kings

pre 8 godina

I to u 3 seta, a zadnji umalo sa nulom.
Sada je samo pitanje da li ce Nole do kraja turnra izgubiti i jedan set.
Donesi taj trofej u Beograd da skacemo zajedno Noleeee!

šetač

pre 8 godina

On je tada imao samo 19 godina. Klinac praktično a već se tada video pobednički mentalitet sa pokrićem. Imam dosta godina, nisam verova da će me neko ko je mlađi od mene inspirisati da budem bolji čovek. Nole i Tesla dva najveća sina ovog napaćenog naroda. Otišli u beli svet i postali veliki. Ovo što Nole radi je više od igre.

Dylan Dog

pre 8 godina

Nezaustavljiva Sila je pomerila Nepokretni Objekat RG-a!
Čestitke sjajnom Novaku Đokoviću na istorijskoj pobedi nad svojim možda i najvećim protivnikom!
Novak je otvorio meč maksimalno fokusirano, kao i svaki drugi meč, kao da preko mreže nije Rafa Nadal. A onda kao da je odjednom "shvatio" da ne veruje da je moguće protiv RN dobiti set na RG-u sa nulom i tako mu darovao naredna četiri gema. Kako nekarakteristično za Novaka, a opet potpuno normalno ako se uzme u obzir istorija njihovih duela na RG još od 2006. pa na ovamo.
Istovremeno je RN shvatio da nema šta da traži pozadi i zatim prišao osnovnoj liniji i ubrzao igru. Međutim, to nikako nije njegova prirodna teritorija i kada se Novak sabrao (tj. kao Neo iz Matriksa - počeo da veruje) stvari su počele da dolaze na svoje mesto. Malo sportske sreće u par navrata je zapravo naplata zaostalih dugova.
RN je odigrao znatno iznad svog trenutnog maksimuma, ali mu nažalost to nije bilo dovoljno. Zaista je danas velika razlika u performansama tenisa koji ova dvojica igraju. Ali bilo je potrebno dobiti mentalnu igru da bi se odigrao tenis.
Ljubitelji tenisa treba da zahvale Novaku što je meč učinio zanimljivim, bar u prvih set i po. Ipak je Rafa - Rafa.
RF na W, AO i USO, RN na RG - svi duhovi prošlosti su rasterani. Ostaje samo nebo, a to je u ovom trenutku trofej na RG-u!
Utisak dana: Novak proslavlja pobedu bez ikakve euforije - "2 more 2 go".

Novaku puno zdravlja i obilje sportske sreće u narednom meču!
Uzdravlje!

banja luka

pre 8 godina

Jedini u istoriji koji je pobjedio Nadala na svim Grand Slamovima. To govori o Nadalovoj velicini, ali i Noletovoj. Nemojmo ici u euforiju sad, jos 2 (ne mogi da vjerujem) meca ima do kraja, i to protiv kakvih protivnika. Mada, bez obzira da li je Nole ovo ucinio ili ne, Nadal je i kad je najgori bolji od svih ostalih. Ne vjerujem da bi ga iko osim Noleta dobio, a ko dobije Nadala na RG zasluzuje da ga osvoji...

ja

pre 8 godina

Novak je samo tada izjavio ono sto je bilo i ocigledno na terenu.
Inace Novak je taj mec predao posle drugog seta zbog problema sa ramenom.
U ta dva seta je tri puta oduzimao servis Nadalu, ali je pet puta gubio svoj servis, upravo zbog problema sa ramenom, zbog kojih nije mogao normalno da servira.
Da nije imao te probleme sa ramenom i servisom, verovatno bi Novak uzeo bar jedan od ta dva seta, ako ne i oba i lako moguce da bi vec tada pobedio Nadala na sljaci.
Sem toga Novak je na taj RG dosao kao 63. teniser na ATP listi.
A ako 63. na listi moze u dva seta Nadalu 3 puta da oduzme servis - normalno je da zakljuci da Nadal nije nepobediv na toj podlozi.
Kasnije je vecinu meceva na RG Novak gubio vise na mentalnom planu, nego na samom terenu.
2012. je na primer Novak izgubio mec sa 3:1, iako je Rafi 7 puta oduzimao servis.
U danasnjem mecu je sa istih 7 brejkova Novak lagano pobedio Rafu sa 3:0.

Novak je protiv Rafe uvek imao igru.
Medjutim ako teniser napravi brejk, a posle toga gubi svoj servis, to samo znaci da nema psiholosku stabilnost da zavrsi mec.
Danas je pokazao da je stekao tu psiholosku stabilnost i pobedio Nadala nikad lakse.

c55

pre 8 godina

Lep je to rezultat pobediti Nadala na Roland Garossu. pa makar i ovako na sreću kad najbitnije loptice udare u mrežu i padnu u polje Nadala i kad na meč loptu Nadal odservira duplu servis gresku. Treba biti realan i priznati da je pobedu donela sreća, to je pošteno reći.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (čovek, 3. jun 2015 18:31) #


A svidja ti se kada u finalu RG Novak protiv Rafe smecuje u mrezu ili sudija dosudi "pecanje" i upravo to donese preokret i pobedu RN? Toga se ne secas?

Travis

pre 8 godina

Nadal ima problema sa povredama I nije bas u najboljoj formi, ali da nema Novaka on bi bez vecih problema uzeo opet RG. Nije Nadal toliko los, nego je Novak odlican

Bojan Todorović

pre 8 godina

Rafa očigledno nije onaj stari. To nije sporno. Osim Noleta pobedili su ga nedavno i Ferer, Marej, a i neki drugi niže rangirani teniseri.
Nole je potpuno sazreo i u ovom trenutku ( kada igra na maksimumu - što je važno ) niko ne može da ga dobije, pa ni Rafa.
Ima jedna druga stvar koja se, čini mi se, nedovoljno uzima u obzir.

Igrali su poprilično mečeva u sezoni kada je i Nadal bio u vrhunskoj formi kao i Novak - 2011.
Kako se završavalo - videli smo. Mlatio ga je gde god je stigao.

Da nije bilo one vanzemaljske i neverovatno motivisane Federerove partije protiv Noleta te godine - oni bi se sastali i u RG.

Potpuno sam siguran da bi ga Nole i tada pobedio kao što je u ostalih sedam susreta te godine, uključujući Rim i Madrid.

Ili neko misli da ne bi?
Samo tada?
Zašto?

anica

pre 8 godina

Tvoj je RG, titula ide onome koji se prekrstis, poljubis krst, i ima zastavu Srbije na patici...Neka te zdravlje sreca sluzi gde god da si...BRAVO NOVACE JOS JEDNOM!

trolujem

pre 8 godina

Ja bih samo da se izvinim Nadalu u Djokovicevo ime sto mu je malo upropastio rodjendan danas ali zao mi je, mora Djokovic jednom da osvoji taj RG za zlatni slem

danix

pre 8 godina

Nole nije do sada dobio Rafu na RG samo sticajem nekih nesrecnih okolnosti po njega,umor,kisa,pomjeranje meca za naredni dan i jos nesto o cemu se sada samo prica,a nema se dokaza,a ne po kvalitetnijoj igri Rafe,jer ga je Novak dobijao i u Madridu,i u Rimu i u Monaku.
Dalje,Nole je godinama,osim prosle,igrao sve vazne turnire na sljaci,pa i Madrid i tako dolazio umoran na RG.
Prosle god. je propustio Madrid i zamalo uzeo RG,a ove god. je pravo rasporedio turnire i snage i dosao dosta svez i u dobroj formi na RG.
Medjutim,ova godina je pokazala da se nekako unapred znalo da ce Nole dobiti Rafu i RG,to,kao da je je visilo u vazduhu i,evo danas,palo kao zrela kruska.
A,sada,care,do pehara,nemoj se opustati,nije jos gotovo.

Zloćko

pre 8 godina

I ponovo je Nadal leteo sa kraja na kraj terena i vraćao lopte koje niko drugi na turu ne može da vrati.
Ako se dopingovao, uradio je to odlično. :-)

Šalu na stranu - i ovoga puta je Nadal uspeo da digne formu, samo što je ovoga puta za razliku od poslednja tri RG-a Novak konačno bio koncentrisan do kraja i dokrajčio ga, umesto kao prethodna tri puta.

Mada moram da priznam da sam teško disao :-) posle izjednačenja na 4:4 i ona dva ofanzivna forhenda u mrežu u prvom setu i samo sam u sebi ponavljao - ne opet ... posle takvih poena je u prethodnim mečevima Đokoviću mozak pucao. Realno, malo je falilo, i da je tu Nadal dobio par nekih poena Đoković bi opet izgubio.

Sad polako i oprezno ... Mari igra nikad bolje ... a i Vavrinka kad se raspuca za Boga ne zna.

Stole

pre 8 godina

9 godina, nije malo, no nekima je trebaloi vise, pa opet to nisu, dokazali.Federer, ga nije nikad pobebio u Parizu i da nije bilo Soderlinga, one godine, ne bi nikad ni osvojio, Rolan Garos.Mislim, je sad Nole, prebrodio psiholosku barijeru i da moze da osvaja Rolan Garos i ubuduce.

Djordje NS

pre 8 godina

Trebalo mu je 9 godina. Ova recenica govori sve.
(Mikii, 3. jun 2015 19:59)

Ne, nego ovaj komentar govori sve o tebi i tvojim kompleksima... Kmee, kmeeeee...!

Sahista

pre 8 godina

Nole care... sve Srbe koji imaju nešto da kažu protiv Noleta treba osuditi za izdaju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dare maltretare, 3. jun 2015 21:46) # Link komentara


====


Uh... obozavam Noleta ali ovakve likove kao sto si ti ne mogu ocima da vidim.

Čoveče, čoveče

pre 8 godina

(čovek, 3. jun 2015 18:31)

Akko ti mislis da se jedan od najboljih tenisera svih vremena Rafael Nadal dobija srećom, onda si ti čovek operisan od sprota. Aj zdravo.

Vlada

pre 8 godina

Cestitke Nole, ali nema opustanja, nisi dosao ovde da pobedis Nadala u cetvrtfinalu, nego si ovde da osvojis titulu. Malo veceras slavi, i spremaj se za dva zavrsna dvoboja.

znanje-imanje

pre 8 godina

Bilo je dosta nesreće ovih 9 godina ali ipak najgluplje je ovo gledati kao neku osvetu. Pogotovu jer je titula još daleko!
Sreća da nije bio vruć i/li vlažan dan jer oni spinovi Nadala - neverovatno. Španac je ušao tolik napumpan da na početku meča ništa nije ni mogao da pogodi. I onda kada je na 4:0 izgledalo da će biti 18:0 počelo je razbijanje i udarci čiji spin samo odlazi sa reketa, čak i Novakovog.
Faktor koji sada menja sve je ovo 25 sekundi pravilo i takav krešendo više ne može predugo da traje. Nikad više vrhunski mečevi na šljaci kao npr. njihovo finale Madrida. Nakon što je Novak nekako preživeo taj kraj 1. seta bilo je gotovo. Izmenom pravila suštinski je izmenjen sam tenis. Pretvoren je - ne od maratona! nego - od maratonskog niza sprinteva skoro u kontinuum. I kao što su drugačiji i sprint i maratonske trke tako je i 25s pravilo pretvorilo tenis u srednjeprugašku trku sa preprekama. Prilično drugačiji i manje atraktivan sport.
Daleko je titula! Mari igra mnogo lakši meč, i fizički i psihički, a protiv Novaka nema šta da izgubi.
U finalu će biti igrač koji ima dan odmora više - a i onako su i Tsonga i Vavrinka najjači! Tako su i pobedili po vetru tehnički bolje ali fizički slabije protivnike. Nije to više pitanje ni znanja ni kvaliteta. Da bi Novak bio favorit neophodno je i da pobedi Marija 3:0 i da Tsonga uzme bar set. Ako ne Vavrinka može da pravi i vinere i asove i dovoljan mu je samo lud dan spram umornijeg Novaka.
Bez euforije, odmor i samo napred...

Teodosije

pre 8 godina

"Nadal ima problema sa povredama I nije bas u najboljoj formi, ali da nema Novaka on bi bez vecih problema uzeo opet RG. Nije Nadal toliko los, nego je Novak odlican
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Travis, 3. jun 2015 18:38) "
Osim zvanicne operacije slepog creva nekada davno... Nadal nema nikakve povrede. Sta izmisljas?

RS fan

pre 8 godina

Svaka cast za ovaj video...trebali bismo se cesce podsjecati kakav je Nole prosao put do ovoga danas..mali nas najbolji si.Jednostavno.

neko iz mase

pre 8 godina

Gledao sam taj mec i odmah sam rekao ukucanima da je Novak potpuno u pravu!
I danas posle toliko godina istog sam misljenja!

A za ovo danas... svaka cast Nole!

cisko

pre 8 godina

Veliika igra naseg Novaka . .Imali smo priliku da se nagledamo vanzemaljskog tenisa .
Ipak , moram primjetiti...
Moje radost zbog Noletove pobjede i silaska sa trona , na kojim je dugo stolovao, kralja sljake Rafe I Nadala je bila mnogo upecatljivija . Skakah visoko oko stola u kaficu , vise i od samog Bubke .
Tu se itekako vidi koliko je gospodin i dzentlmen , najbolji teniser i sportista na planeti ,svetski a nas , Djole I .
Ljubi ga brat .

Milan

pre 8 godina

Nadal je u godinama kada više organizam ne može da podnese toliku količinu kojekakvih supstanci. Čim je prešao na normalno korišćenje stimulansa postaje onaj originalni nešto iznad prosečni igrač. Tako su nekada radili Rumuni i Istočni Nemci sa svojim sportistima. Ne može se protiv prirode. Neverovatno da su Španci maltene najbolji u skoro svim popularnim i dobro plaćenim sportovima. A Nole hladne glave kao neki proračunati Englez NAPRED i pokaži im šta je pravi sportista i čovek. Pre svega Hrišćanin. Bravo Nole.

max

pre 8 godina

Nije Novak ovo rekao iz nekog inata nego je znao da ga može dobiti i da ima kapacitet i evo danas ga je i praktično srušio na svim teritorijama na šljaci !!

Mare,NS

pre 8 godina

Pobediv je!
Opisa Novak sa dve reci ceo mec.

Zato i ja da skratim svoj komentar i prokomentarisem na slican nacin,njegovu danasnju igru:

NEPOBEDIV JE!!

Gogo

pre 8 godina

nakon "ultimatuma" i poslednjeg upozorenja Svetske Teniske Asocijacije, Nadal je konacno sveo sebe na pravu meru.
nema steroida, nema dopinga, nema ni pobeda.
Jasno k'o dan.
Nadal moze slobodno da se penzionise.
Bez " pomocnih sredstava", on je aposutno beskoristan.
To sada svako moze da vidi.

Struki

pre 8 godina

"Znanje-Imanje",o kakvom danu odmora vise za Vavrinku ili Congu pricas? Pa oba muska polufinala su u petak,prvo u 15 a drugo logicno posle prvog...Posto je Conga u polufinalu kao domaci teniser,smem se zakleti da ce prvi na teren Novak i Endi...i to na 30+ tepeni koliko se ocekuje u petak! Kako god,Novak ce ovo uzeti,jednostavno "sve se poklopilo"!

anica

pre 8 godina

Tvoj je RG, titula ide onome koji se prekrsti, poljubi krst, i ima zastavu Srbije na patici...Neka te zdravlje sreca sluzi gde god da si...BRAVO NOVACE JOS JEDNOM!

Dare maltretare

pre 8 godina

Ko se zadnji smeje, najslađe se smeje!

Nole care... sve Srbe koji imaju nešto da kažu protiv Noleta treba osuditi za izdaju.

Dott

pre 8 godina

Mozda ce neki reci da je ovaj intervju Novaku naskodio i negativno uticao na njegovu buducu popularnost i broj fanova, ali ja sam sklon da verujem u sasvim suprotno. Jer zamislite da se danas pojavi jedan 18- 19togodisnjak sa jos brutalnijom pricom, da tvrdi da je on najbolji, kakav Novak kakav Nadal, ja sam kralj! Siguran sam da sa takvim stavom bi momentalno pridobio ogroman broj fanova. To se trazi, to je ono sto budi svet i daje navijacku draz.

Mikii

pre 8 godina

Bojan Todorovic@

Nadal je u top formi bio u godinama 2008. i 2010. Od 2005-2007 je igrao sjajno (uglavnom na sljaci), ali je 2008. potpuno sazreo kao igrac. Te godine uzima i Vimbldon, zlato na OI, pa potom i Australijan Open '09. Izuzimajuci 2009 i RG. gde se vec u prvom kolu protiv Daniela videlo da Rafa nije ni blizu svog maksimuma, 2010. je bio izuzetan sto je rezultiralo novim RG i razbijanjem tog istog Soderlinga, potom Wimbldon i US Open u kome je razbio sjajnog Djokovica. Potom je usledila povreda, dva brza poraza od Novaka dok je jos trazio formu i tad se stvorila ta mentalna blokada koju je Novak koristio cele godine. Ne kazem da je Nadal bio los, ali je bio daleko od svoje najbolje igre. Od te godine, on vise nije bio ni blizu onog Rafe iz 2008. i 2010. 2013 je bila odlicna, ali Nadalov nivo igre je bio dovoljan da se na misice pobedi Djokovic (setimo se pecanja na mrezi), ne i da se ubedljivo savlada. Zakljucak: Od 2011. pa zakljucno sa 2014. Nadal je u laganom padu forme, kulminacija je 2015. u kojoj je poceo da gubi i od Fonjinija.

Dott

pre 8 godina

Mozda ce neki reci da je ovaj intervju Novaku naskodio i negativno uticao na njegovu buducu popularnost i broj fanova, ali ja sam sklon da verujem u sasvim suprotno. Jer zamislite da se danas pojavi jedan 18- 19togodisnjak sa jos brutalnijom pricom, da tvrdi da je on najbolji, kakav Novak kakav Nadal, ja sam kralj! Siguran sam da sa takvim stavom bi momentalno pridobio ogroman broj fanova. To se trazi, to je ono sto budi svet i daje navijacku draz.

RS fan

pre 8 godina

Svaka cast za ovaj video...trebali bismo se cesce podsjecati kakav je Nole prosao put do ovoga danas..mali nas najbolji si.Jednostavno.

Dušan

pre 8 godina

@Nerazumni

Kakav si ti lik!? Pa pogledaj pozadinu čoveče, šta kažeš, "sigurno nije na RG"? E svašta....

Uostalom, pogledaj na Wikipediji recimo "Nadal Djokovic rivalry" pa čitaj...ima kad je i tačno oči rekao.

NADAL

pre 8 godina

Pobediv je sad kada ima skoro 30 godina. Gde ste bili ranije kada je bio mladji i najbolji? Kada je Nadal imao 20 godina imao je deset puta jacu konkurenciju. Federer,Rodik,Verdasko,Blejk,Davidenko,Nalbandijan,Gonzalez. Pogledajte danas top ten,smesno.

Monden

pre 8 godina

Da, pobediv je posle 70 mečeva (skidam kapu Soderlingu, ali to je izuzetan slučaj), 50 titula na šljaci (toliko Đoković ima ukupno na svim podlogama), 14 GS-pva, 9 RG-eva, gomile povreda i ogromnog pada kako u fizičkog spremnosti, tako i u mentalnog stabilnosti. Kad je pobediv, što ga nije pobedio ranije, nego posle 10 godina?

ona

pre 8 godina

naravno da je pobediv, nije on vanzemaljac nego obican covek. to sto mu je trebalo 9 godina govorimo o tome kolika je Rafa legenda i kakav je sportista. rafa je to i dalje, ali sezona mu nije najbolja i to je novak iskoristio, inace da nije tako ne bi ga ni sada pobedio. kralju, srecan ti rodjenda! RG se igra i sledece godine, tako da cemo opet bit uz tebe...

drago

pre 8 godina

Svaka cast, nevjerovatna igra i potpuno zasluzena pobjeda. Djokovic ce osvojiti titulu.
Svaka cast i Nadalu koji je do 4:0 u prvom setu bio potpuno van forme a onda se vratio i poceo igrati izvanredno.
Rafa ce iduce sezone opet osvojiti Garros.

čovek

pre 8 godina

Lep je to rezultat pobediti Nadala na Roland Garossu. pa makar i ovako na sreću kad najbitnije loptice udare u mrežu i padnu u polje Nadala i kad na meč loptu Nadal odservira duplu servis gresku. Treba biti realan i priznati da je pobedu donela sreća, to je pošteno reći.

Sima Kosmos

pre 8 godina

@Pobediv je sad kada ima skoro 30 godina. Gde ste bili ranije kada je bio mladji i najbolji? Kada je Nadal imao 20 godina imao je deset puta jacu konkurenciju. Federer,Rodik,Verdasko,Blejk,Davidenko,Nalbandijan,Gonzalez. Pogledajte danas top ten,smesno.
(NADAL, 03. jun 2015 20:25)

Neko ranije neko kasnije sazri ili bude na vrhuncu intelektualnom ili fizickom, ali reci u bilo kom kontekstu, za bilo koga da je "star" sa trideset godina je strašna besmislica.

znanje-imanje

pre 8 godina

@Struki
Tsonga i Wawrinka su izborili polufinale dan ranije od Novaka. Možda ti je taj detalj promakao? Taj dan čini veliku razliku u ovakvim okolnostima, gde npr. Nišikori ne može da prođe Tsongu čak ni iz 2 prilike jer je situacija takva da je snaga pre tehnike. Da je npr. betonska podloga, ili brza loptica na šljaci a ne ova itd. ne bi bilo toliko bitno. Ovako taj pobednik u petak ide u nedelju svežiji od drugog - ukoliko su mečevi približno iste dužine trajanja. Verovatnoća nije mala ne samo da Stan pobedi nego i da to učini u 3 seta. Tada: em je igrao lakše četvrtfinale em dan pre Novaka em je mnogo jači i to bi značilo da ima biološku prednost za finale. A pogotovu ako Novak teško pobedi marija.
Nadam se da nije prekomplikovano za shvatiti a ako sam te nečim naljutio ja se izvinjavam, koliko je to moguće onom ko ne razume zašto...

Zlatko

pre 8 godina

Da budemo iskreni...Djokovic je sad u Zivotnoj formi,dok Nadal i Federer padaju zvake godine...tako da sile nisu iste.Hteo bi videti dvoboj Djokovica u sadasnjoj formi i Nadala sa formom pre 4 ili 5 godine....to bi bilo super mec.A sad Djokvic realno nema konkurenciju...svka mu cast (Benny Hill, 04. jun 2015 08:45)

To mozes da uradis. Pogledaj finale AO koje je trajalo 5h. Toliko su bili slabi u formi da su im doneli stolice nakon tog meca. Mozes slobodno i ono finale na RG koje je poznato po Noletovom pecanju u petom setu. Te 2011. Nole je podigao formu na visi nivo i poceo je da "podize letvicu". Ove godine fizicki nije nista superiorniji u odnosu na tu godinu, ali jeste psihicki stabilniji, stariji, iskusniji. Plus je radio na elementima igre koji su bili losi. Ako za Federera moze se trazi argument u formi zbog njegovih godina, Nadal je samo godinu dana stariji od Novaka. Pri tome i takav Federer je velika opasnost. Ako protivnik ne odigra kao sad Stan ili Novak u Rimu, tesko ce dobiti i takvog Federera. Drugim recima, Fed je i dalje majstor, bez obzira na godine. Uzmi recimo Van Bastena, Piksija ili Pirla. Majstor je majstor, bez obzira na godine. Jasno je da majstor u 35. godini nema isto snage kao kad je imao 25, ali i sad treba mnogo znoja proliti da bi se takav majstor pobedio. A ako on igra u 35. zasto to ne bi mogao i Nole? Klinci za koje strucnjaci misle da su buduci vrh (Kirjos, Coric, Rubljev...) kad se za pet godinu sretnu sa Noletom svakako ce imati vise snage od njega, ali ce Nole i tada biti majstor. Ako Barsa uzme titulu, bice im cetvrta titula u 8-9 godina. Da li to znaci da nemaju konkurenciju ili da su trenutno bolji od ostalih? Te price kako Novak nema konkurenciju nisu tacne. Sa Nadalom je na -2 a sa Federerom na -1 u medjusobnim duelima. Sa svim ostalim teniserima Novak je u plusu. Kako neko i da pomislja o pobedi kad vec u svlacionici gubi sa 1:0? Kad pocnu svi da igraju protiv Novaka kao sto cesto zna Stan da odigra, pocece i Novak da gubi i setove i meceve. Ako neko zeli da pobedi Novaka ne sme da gleda treci set od juce. U tom setu je i veliki Nadal izgledao kao amater. A tu nije forma u pitanju, Nole ga je ubio u pojam. Izgledalo je neverovatno da veliki Nadal neke relativno ok lopte ni ne pokusava da stigne. To nema veze sa formom.

Nerazumni

pre 8 godina

Ovo nije bilo 2006. neko nekoliko godina kasnije, i sasvim sigurno ne na Rolan Garosu! Mislim da je konferencija posle meca u Madridu u polu-finalu, 2009. godine! Neverovatno mi je da je ovakav clanak objavljen!

antiDebil

pre 8 godina

Majica koju nosi na slici pokazuje svima kojoj drzavi je naklonjen "Djoko".
Viva France Monte Carlo Monaco
(baki, 3. jun 2015 18:34)


Koja je himna svirana nakon Djokovicevih pobeda na turnirima u Monte Karlu i Rimu ?

Torcida

pre 8 godina

trebalo je mozda sacekat da Rafa jos ostari i nekih 5 operacija napravi... kakva prica? nikad slabiju konkurenciju u istoriji tenisa nije imao nijedan br.1

Sasa

pre 8 godina

@bomber Zadnja moze da se "pika", ali ne moze Nadalu da oduzme 9 titula od kojih je vecinu osvojio tako sto je na putu do njih pobedjivao Djokovica. Niti Nadalu moze da oduzme 14 GS titula, niti cinjenicu da je najmladji igrac u istoriji koji je kompletirao sva 4 gren slema i zlato sa olimpijade. Nadalov zenit je prosao, pobediti ga danas nije neka specijalna stvar, to su radili i mnogo gori igraci od Novaka, Fonjini, Almagro, Ferer. Treba osvojiti ono sto je Rafa osvojio pa da se nesto "pika". A ako se posl pobede nad Rafom ne osvoji Garos onda se nista ne "pika".

pera

pre 8 godina

Sta je dokazao?? Da tek u sedmom mecu mozes pobediti Nadala?? Interesantno mi je i to sto vec misli da je osvojio.. Nadal nije kraj turnira, od ove trojice ostalih ne zna se ko bolje igra, mada bih rekao da je Marej opasno pripremljen. Spremite se za pet setova.

miki7878

pre 8 godina

svaka cast novaku. jednostavno je fizicki spremniji, i to po meni pravi najvecu razliku,naravno ne i jedinu. ali moram reci neko svoje misljenje sto se generalno tice tenisa. novaku se sada desava isto ono sto je bilo federeru. i to vec dve godine traje. federer je dosta slabiji, pa i mnogo, a i rafa. a novak jaci. federer je skupljao trofeje dok nije imao konkurenciju ove dvojice. a novak tako nesto ima vec 2,3 godine. jedino se rafa uvek nalazio u sredini. i dug period je igrao kad su ova dvojica bili u zenitu snage. nikad nije bio sam,ako mogu da se izrazim. i pored toga 14 gs i to 5 van sljake je velik rezultat za mene. pokusavam da budem sto objektivniji, ali mislim da je rafa od sve trojice imao najtezi zadatak do sada tokom karijejre. i zato je pa mozda,makar po meni, najveci. cudi me da sasa ozmo ili neko drugi nije imao ovako zapazanje sto se tice njiiovih karijera. jos jednom, novak sa ovakvim tenisom ce dugo vladati u ovoj konkurenciji

bomber

pre 8 godina

(Sasa, 4. jun 2015 13:58)


sve tačno, ali čini mi se da ulazimo u 3-4 godine đokovićeve dominacije, ništa nije nedostižno osim 9 pariških trofeja, to je nešto što ostaje rafino

Benny Hill

pre 8 godina

Da budemo iskreni...Djokovic je sad u Zivotnoj formi,dok Nadal i Federer padaju zvake godine...tako da sile nisu iste.Hteo bi videti dvoboj Djokovica u sadasnjoj formi i Nadala sa formom pre 4 ili 5 godine....to bi bilo super mec.A sad Djokvic realno nema konkurenciju...svka mu cast

prosto

pre 8 godina

@Sima Kosmos Nadal nije star za zivot, ali za sport je vec star i pri kraju karijere. To je realnost. Svaka pobeda je znacajna, ali nije isto pobediti Nadala u punoj snazi i Nadala na zalasku karijere.

Mrtvo more

pre 8 godina

Trebalo mu je 9 godina. Ova recenica govori sve.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 3. jun 2015 19:59)

Ali dokazao je!

Maki

pre 8 godina

Jaoooo ne mogu da ga slusam! Pa kako ga ne bi pobedio kad decko vise ne igra kao pre! Pa mislim stvarno. Da je izjavio to kad je Nadal bio u top formi kao Novak sad pa i da razumem.

ja

pre 8 godina

@Nerazumni
Foografija verovatno nije sa tog meca, ali intervju je bas sa tog meca.
Uostalom evo vesti o tom porazu od pre 9 godina.
http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=200301

Procitaj komentare pri dnu, negde 14. komentar od kraja koji je napisao izvesni @Boris Arizona.

priroda

pre 8 godina

@bomber Novak ce dominirati ove sezone, sledece ce biti u vrhu, ali ne dominantan. Maksimalno ce osvojiti jos 5 GS titula. Godine idu, mora doci do pada, to je u sportu prirodno. Niko u tenisu nije dominirao sa 29, 30. Niko, pa ni Federer koji vazi za najboljeg svih vremena. Niko ni od onih starih majstora igre. To je priroda, telo se trosi. Novak ima srecu sto trenutno niko osim Endija ne igra na visokom nivou, ali i to ce se promeniti. To je realno.

čovek

pre 8 godina

Lep je to rezultat pobediti Nadala na Roland Garossu. pa makar i ovako na sreću kad najbitnije loptice udare u mrežu i padnu u polje Nadala i kad na meč loptu Nadal odservira duplu servis gresku. Treba biti realan i priznati da je pobedu donela sreća, to je pošteno reći.

Monden

pre 8 godina

Da, pobediv je posle 70 mečeva (skidam kapu Soderlingu, ali to je izuzetan slučaj), 50 titula na šljaci (toliko Đoković ima ukupno na svim podlogama), 14 GS-pva, 9 RG-eva, gomile povreda i ogromnog pada kako u fizičkog spremnosti, tako i u mentalnog stabilnosti. Kad je pobediv, što ga nije pobedio ranije, nego posle 10 godina?

NADAL

pre 8 godina

Pobediv je sad kada ima skoro 30 godina. Gde ste bili ranije kada je bio mladji i najbolji? Kada je Nadal imao 20 godina imao je deset puta jacu konkurenciju. Federer,Rodik,Verdasko,Blejk,Davidenko,Nalbandijan,Gonzalez. Pogledajte danas top ten,smesno.

ona

pre 8 godina

naravno da je pobediv, nije on vanzemaljac nego obican covek. to sto mu je trebalo 9 godina govorimo o tome kolika je Rafa legenda i kakav je sportista. rafa je to i dalje, ali sezona mu nije najbolja i to je novak iskoristio, inace da nije tako ne bi ga ni sada pobedio. kralju, srecan ti rodjenda! RG se igra i sledece godine, tako da cemo opet bit uz tebe...

Nerazumni

pre 8 godina

Ovo nije bilo 2006. neko nekoliko godina kasnije, i sasvim sigurno ne na Rolan Garosu! Mislim da je konferencija posle meca u Madridu u polu-finalu, 2009. godine! Neverovatno mi je da je ovakav clanak objavljen!

Mikii

pre 8 godina

Bojan Todorovic@

Nadal je u top formi bio u godinama 2008. i 2010. Od 2005-2007 je igrao sjajno (uglavnom na sljaci), ali je 2008. potpuno sazreo kao igrac. Te godine uzima i Vimbldon, zlato na OI, pa potom i Australijan Open '09. Izuzimajuci 2009 i RG. gde se vec u prvom kolu protiv Daniela videlo da Rafa nije ni blizu svog maksimuma, 2010. je bio izuzetan sto je rezultiralo novim RG i razbijanjem tog istog Soderlinga, potom Wimbldon i US Open u kome je razbio sjajnog Djokovica. Potom je usledila povreda, dva brza poraza od Novaka dok je jos trazio formu i tad se stvorila ta mentalna blokada koju je Novak koristio cele godine. Ne kazem da je Nadal bio los, ali je bio daleko od svoje najbolje igre. Od te godine, on vise nije bio ni blizu onog Rafe iz 2008. i 2010. 2013 je bila odlicna, ali Nadalov nivo igre je bio dovoljan da se na misice pobedi Djokovic (setimo se pecanja na mrezi), ne i da se ubedljivo savlada. Zakljucak: Od 2011. pa zakljucno sa 2014. Nadal je u laganom padu forme, kulminacija je 2015. u kojoj je poceo da gubi i od Fonjinija.

Dare maltretare

pre 8 godina

Ko se zadnji smeje, najslađe se smeje!

Nole care... sve Srbe koji imaju nešto da kažu protiv Noleta treba osuditi za izdaju.

drago

pre 8 godina

Svaka cast, nevjerovatna igra i potpuno zasluzena pobjeda. Djokovic ce osvojiti titulu.
Svaka cast i Nadalu koji je do 4:0 u prvom setu bio potpuno van forme a onda se vratio i poceo igrati izvanredno.
Rafa ce iduce sezone opet osvojiti Garros.

Milan

pre 8 godina

Nadal je u godinama kada više organizam ne može da podnese toliku količinu kojekakvih supstanci. Čim je prešao na normalno korišćenje stimulansa postaje onaj originalni nešto iznad prosečni igrač. Tako su nekada radili Rumuni i Istočni Nemci sa svojim sportistima. Ne može se protiv prirode. Neverovatno da su Španci maltene najbolji u skoro svim popularnim i dobro plaćenim sportovima. A Nole hladne glave kao neki proračunati Englez NAPRED i pokaži im šta je pravi sportista i čovek. Pre svega Hrišćanin. Bravo Nole.

šetač

pre 8 godina

On je tada imao samo 19 godina. Klinac praktično a već se tada video pobednički mentalitet sa pokrićem. Imam dosta godina, nisam verova da će me neko ko je mlađi od mene inspirisati da budem bolji čovek. Nole i Tesla dva najveća sina ovog napaćenog naroda. Otišli u beli svet i postali veliki. Ovo što Nole radi je više od igre.

Gogo

pre 8 godina

nakon "ultimatuma" i poslednjeg upozorenja Svetske Teniske Asocijacije, Nadal je konacno sveo sebe na pravu meru.
nema steroida, nema dopinga, nema ni pobeda.
Jasno k'o dan.
Nadal moze slobodno da se penzionise.
Bez " pomocnih sredstava", on je aposutno beskoristan.
To sada svako moze da vidi.

Torcida

pre 8 godina

trebalo je mozda sacekat da Rafa jos ostari i nekih 5 operacija napravi... kakva prica? nikad slabiju konkurenciju u istoriji tenisa nije imao nijedan br.1

anica

pre 8 godina

Tvoj je RG, titula ide onome koji se prekrstis, poljubis krst, i ima zastavu Srbije na patici...Neka te zdravlje sreca sluzi gde god da si...BRAVO NOVACE JOS JEDNOM!

Djordje NS

pre 8 godina

Trebalo mu je 9 godina. Ova recenica govori sve.
(Mikii, 3. jun 2015 19:59)

Ne, nego ovaj komentar govori sve o tebi i tvojim kompleksima... Kmee, kmeeeee...!

Sahista

pre 8 godina

Nole care... sve Srbe koji imaju nešto da kažu protiv Noleta treba osuditi za izdaju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dare maltretare, 3. jun 2015 21:46) # Link komentara


====


Uh... obozavam Noleta ali ovakve likove kao sto si ti ne mogu ocima da vidim.

znanje-imanje

pre 8 godina

Bilo je dosta nesreće ovih 9 godina ali ipak najgluplje je ovo gledati kao neku osvetu. Pogotovu jer je titula još daleko!
Sreća da nije bio vruć i/li vlažan dan jer oni spinovi Nadala - neverovatno. Španac je ušao tolik napumpan da na početku meča ništa nije ni mogao da pogodi. I onda kada je na 4:0 izgledalo da će biti 18:0 počelo je razbijanje i udarci čiji spin samo odlazi sa reketa, čak i Novakovog.
Faktor koji sada menja sve je ovo 25 sekundi pravilo i takav krešendo više ne može predugo da traje. Nikad više vrhunski mečevi na šljaci kao npr. njihovo finale Madrida. Nakon što je Novak nekako preživeo taj kraj 1. seta bilo je gotovo. Izmenom pravila suštinski je izmenjen sam tenis. Pretvoren je - ne od maratona! nego - od maratonskog niza sprinteva skoro u kontinuum. I kao što su drugačiji i sprint i maratonske trke tako je i 25s pravilo pretvorilo tenis u srednjeprugašku trku sa preprekama. Prilično drugačiji i manje atraktivan sport.
Daleko je titula! Mari igra mnogo lakši meč, i fizički i psihički, a protiv Novaka nema šta da izgubi.
U finalu će biti igrač koji ima dan odmora više - a i onako su i Tsonga i Vavrinka najjači! Tako su i pobedili po vetru tehnički bolje ali fizički slabije protivnike. Nije to više pitanje ni znanja ni kvaliteta. Da bi Novak bio favorit neophodno je i da pobedi Marija 3:0 i da Tsonga uzme bar set. Ako ne Vavrinka može da pravi i vinere i asove i dovoljan mu je samo lud dan spram umornijeg Novaka.
Bez euforije, odmor i samo napred...

anica

pre 8 godina

Tvoj je RG, titula ide onome koji se prekrsti, poljubi krst, i ima zastavu Srbije na patici...Neka te zdravlje sreca sluzi gde god da si...BRAVO NOVACE JOS JEDNOM!

Teodosije

pre 8 godina

"Nadal ima problema sa povredama I nije bas u najboljoj formi, ali da nema Novaka on bi bez vecih problema uzeo opet RG. Nije Nadal toliko los, nego je Novak odlican
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Travis, 3. jun 2015 18:38) "
Osim zvanicne operacije slepog creva nekada davno... Nadal nema nikakve povrede. Sta izmisljas?

King of all Kings

pre 8 godina

I to u 3 seta, a zadnji umalo sa nulom.
Sada je samo pitanje da li ce Nole do kraja turnra izgubiti i jedan set.
Donesi taj trofej u Beograd da skacemo zajedno Noleeee!

Dott

pre 8 godina

Mozda ce neki reci da je ovaj intervju Novaku naskodio i negativno uticao na njegovu buducu popularnost i broj fanova, ali ja sam sklon da verujem u sasvim suprotno. Jer zamislite da se danas pojavi jedan 18- 19togodisnjak sa jos brutalnijom pricom, da tvrdi da je on najbolji, kakav Novak kakav Nadal, ja sam kralj! Siguran sam da sa takvim stavom bi momentalno pridobio ogroman broj fanova. To se trazi, to je ono sto budi svet i daje navijacku draz.

priroda

pre 8 godina

@bomber Novak ce dominirati ove sezone, sledece ce biti u vrhu, ali ne dominantan. Maksimalno ce osvojiti jos 5 GS titula. Godine idu, mora doci do pada, to je u sportu prirodno. Niko u tenisu nije dominirao sa 29, 30. Niko, pa ni Federer koji vazi za najboljeg svih vremena. Niko ni od onih starih majstora igre. To je priroda, telo se trosi. Novak ima srecu sto trenutno niko osim Endija ne igra na visokom nivou, ali i to ce se promeniti. To je realno.

Dott

pre 8 godina

Mozda ce neki reci da je ovaj intervju Novaku naskodio i negativno uticao na njegovu buducu popularnost i broj fanova, ali ja sam sklon da verujem u sasvim suprotno. Jer zamislite da se danas pojavi jedan 18- 19togodisnjak sa jos brutalnijom pricom, da tvrdi da je on najbolji, kakav Novak kakav Nadal, ja sam kralj! Siguran sam da sa takvim stavom bi momentalno pridobio ogroman broj fanova. To se trazi, to je ono sto budi svet i daje navijacku draz.

c55

pre 8 godina

Lep je to rezultat pobediti Nadala na Roland Garossu. pa makar i ovako na sreću kad najbitnije loptice udare u mrežu i padnu u polje Nadala i kad na meč loptu Nadal odservira duplu servis gresku. Treba biti realan i priznati da je pobedu donela sreća, to je pošteno reći.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (čovek, 3. jun 2015 18:31) #


A svidja ti se kada u finalu RG Novak protiv Rafe smecuje u mrezu ili sudija dosudi "pecanje" i upravo to donese preokret i pobedu RN? Toga se ne secas?

Dylan Dog

pre 8 godina

Nezaustavljiva Sila je pomerila Nepokretni Objekat RG-a!
Čestitke sjajnom Novaku Đokoviću na istorijskoj pobedi nad svojim možda i najvećim protivnikom!
Novak je otvorio meč maksimalno fokusirano, kao i svaki drugi meč, kao da preko mreže nije Rafa Nadal. A onda kao da je odjednom "shvatio" da ne veruje da je moguće protiv RN dobiti set na RG-u sa nulom i tako mu darovao naredna četiri gema. Kako nekarakteristično za Novaka, a opet potpuno normalno ako se uzme u obzir istorija njihovih duela na RG još od 2006. pa na ovamo.
Istovremeno je RN shvatio da nema šta da traži pozadi i zatim prišao osnovnoj liniji i ubrzao igru. Međutim, to nikako nije njegova prirodna teritorija i kada se Novak sabrao (tj. kao Neo iz Matriksa - počeo da veruje) stvari su počele da dolaze na svoje mesto. Malo sportske sreće u par navrata je zapravo naplata zaostalih dugova.
RN je odigrao znatno iznad svog trenutnog maksimuma, ali mu nažalost to nije bilo dovoljno. Zaista je danas velika razlika u performansama tenisa koji ova dvojica igraju. Ali bilo je potrebno dobiti mentalnu igru da bi se odigrao tenis.
Ljubitelji tenisa treba da zahvale Novaku što je meč učinio zanimljivim, bar u prvih set i po. Ipak je Rafa - Rafa.
RF na W, AO i USO, RN na RG - svi duhovi prošlosti su rasterani. Ostaje samo nebo, a to je u ovom trenutku trofej na RG-u!
Utisak dana: Novak proslavlja pobedu bez ikakve euforije - "2 more 2 go".

Novaku puno zdravlja i obilje sportske sreće u narednom meču!
Uzdravlje!

cisko

pre 8 godina

Veliika igra naseg Novaka . .Imali smo priliku da se nagledamo vanzemaljskog tenisa .
Ipak , moram primjetiti...
Moje radost zbog Noletove pobjede i silaska sa trona , na kojim je dugo stolovao, kralja sljake Rafe I Nadala je bila mnogo upecatljivija . Skakah visoko oko stola u kaficu , vise i od samog Bubke .
Tu se itekako vidi koliko je gospodin i dzentlmen , najbolji teniser i sportista na planeti ,svetski a nas , Djole I .
Ljubi ga brat .

Bojan Todorović

pre 8 godina

Rafa očigledno nije onaj stari. To nije sporno. Osim Noleta pobedili su ga nedavno i Ferer, Marej, a i neki drugi niže rangirani teniseri.
Nole je potpuno sazreo i u ovom trenutku ( kada igra na maksimumu - što je važno ) niko ne može da ga dobije, pa ni Rafa.
Ima jedna druga stvar koja se, čini mi se, nedovoljno uzima u obzir.

Igrali su poprilično mečeva u sezoni kada je i Nadal bio u vrhunskoj formi kao i Novak - 2011.
Kako se završavalo - videli smo. Mlatio ga je gde god je stigao.

Da nije bilo one vanzemaljske i neverovatno motivisane Federerove partije protiv Noleta te godine - oni bi se sastali i u RG.

Potpuno sam siguran da bi ga Nole i tada pobedio kao što je u ostalih sedam susreta te godine, uključujući Rim i Madrid.

Ili neko misli da ne bi?
Samo tada?
Zašto?

pera

pre 8 godina

Sta je dokazao?? Da tek u sedmom mecu mozes pobediti Nadala?? Interesantno mi je i to sto vec misli da je osvojio.. Nadal nije kraj turnira, od ove trojice ostalih ne zna se ko bolje igra, mada bih rekao da je Marej opasno pripremljen. Spremite se za pet setova.

miki7878

pre 8 godina

svaka cast novaku. jednostavno je fizicki spremniji, i to po meni pravi najvecu razliku,naravno ne i jedinu. ali moram reci neko svoje misljenje sto se generalno tice tenisa. novaku se sada desava isto ono sto je bilo federeru. i to vec dve godine traje. federer je dosta slabiji, pa i mnogo, a i rafa. a novak jaci. federer je skupljao trofeje dok nije imao konkurenciju ove dvojice. a novak tako nesto ima vec 2,3 godine. jedino se rafa uvek nalazio u sredini. i dug period je igrao kad su ova dvojica bili u zenitu snage. nikad nije bio sam,ako mogu da se izrazim. i pored toga 14 gs i to 5 van sljake je velik rezultat za mene. pokusavam da budem sto objektivniji, ali mislim da je rafa od sve trojice imao najtezi zadatak do sada tokom karijejre. i zato je pa mozda,makar po meni, najveci. cudi me da sasa ozmo ili neko drugi nije imao ovako zapazanje sto se tice njiiovih karijera. jos jednom, novak sa ovakvim tenisom ce dugo vladati u ovoj konkurenciji

Čoveče, čoveče

pre 8 godina

(čovek, 3. jun 2015 18:31)

Akko ti mislis da se jedan od najboljih tenisera svih vremena Rafael Nadal dobija srećom, onda si ti čovek operisan od sprota. Aj zdravo.

Struki

pre 8 godina

"Znanje-Imanje",o kakvom danu odmora vise za Vavrinku ili Congu pricas? Pa oba muska polufinala su u petak,prvo u 15 a drugo logicno posle prvog...Posto je Conga u polufinalu kao domaci teniser,smem se zakleti da ce prvi na teren Novak i Endi...i to na 30+ tepeni koliko se ocekuje u petak! Kako god,Novak ce ovo uzeti,jednostavno "sve se poklopilo"!

banja luka

pre 8 godina

Jedini u istoriji koji je pobjedio Nadala na svim Grand Slamovima. To govori o Nadalovoj velicini, ali i Noletovoj. Nemojmo ici u euforiju sad, jos 2 (ne mogi da vjerujem) meca ima do kraja, i to protiv kakvih protivnika. Mada, bez obzira da li je Nole ovo ucinio ili ne, Nadal je i kad je najgori bolji od svih ostalih. Ne vjerujem da bi ga iko osim Noleta dobio, a ko dobije Nadala na RG zasluzuje da ga osvoji...

danix

pre 8 godina

Nole nije do sada dobio Rafu na RG samo sticajem nekih nesrecnih okolnosti po njega,umor,kisa,pomjeranje meca za naredni dan i jos nesto o cemu se sada samo prica,a nema se dokaza,a ne po kvalitetnijoj igri Rafe,jer ga je Novak dobijao i u Madridu,i u Rimu i u Monaku.
Dalje,Nole je godinama,osim prosle,igrao sve vazne turnire na sljaci,pa i Madrid i tako dolazio umoran na RG.
Prosle god. je propustio Madrid i zamalo uzeo RG,a ove god. je pravo rasporedio turnire i snage i dosao dosta svez i u dobroj formi na RG.
Medjutim,ova godina je pokazala da se nekako unapred znalo da ce Nole dobiti Rafu i RG,to,kao da je je visilo u vazduhu i,evo danas,palo kao zrela kruska.
A,sada,care,do pehara,nemoj se opustati,nije jos gotovo.

ja

pre 8 godina

Novak je samo tada izjavio ono sto je bilo i ocigledno na terenu.
Inace Novak je taj mec predao posle drugog seta zbog problema sa ramenom.
U ta dva seta je tri puta oduzimao servis Nadalu, ali je pet puta gubio svoj servis, upravo zbog problema sa ramenom, zbog kojih nije mogao normalno da servira.
Da nije imao te probleme sa ramenom i servisom, verovatno bi Novak uzeo bar jedan od ta dva seta, ako ne i oba i lako moguce da bi vec tada pobedio Nadala na sljaci.
Sem toga Novak je na taj RG dosao kao 63. teniser na ATP listi.
A ako 63. na listi moze u dva seta Nadalu 3 puta da oduzme servis - normalno je da zakljuci da Nadal nije nepobediv na toj podlozi.
Kasnije je vecinu meceva na RG Novak gubio vise na mentalnom planu, nego na samom terenu.
2012. je na primer Novak izgubio mec sa 3:1, iako je Rafi 7 puta oduzimao servis.
U danasnjem mecu je sa istih 7 brejkova Novak lagano pobedio Rafu sa 3:0.

Novak je protiv Rafe uvek imao igru.
Medjutim ako teniser napravi brejk, a posle toga gubi svoj servis, to samo znaci da nema psiholosku stabilnost da zavrsi mec.
Danas je pokazao da je stekao tu psiholosku stabilnost i pobedio Nadala nikad lakse.

trolujem

pre 8 godina

Ja bih samo da se izvinim Nadalu u Djokovicevo ime sto mu je malo upropastio rodjendan danas ali zao mi je, mora Djokovic jednom da osvoji taj RG za zlatni slem

Mare,NS

pre 8 godina

Pobediv je!
Opisa Novak sa dve reci ceo mec.

Zato i ja da skratim svoj komentar i prokomentarisem na slican nacin,njegovu danasnju igru:

NEPOBEDIV JE!!

max

pre 8 godina

Nije Novak ovo rekao iz nekog inata nego je znao da ga može dobiti i da ima kapacitet i evo danas ga je i praktično srušio na svim teritorijama na šljaci !!

Benny Hill

pre 8 godina

Da budemo iskreni...Djokovic je sad u Zivotnoj formi,dok Nadal i Federer padaju zvake godine...tako da sile nisu iste.Hteo bi videti dvoboj Djokovica u sadasnjoj formi i Nadala sa formom pre 4 ili 5 godine....to bi bilo super mec.A sad Djokvic realno nema konkurenciju...svka mu cast

prosto

pre 8 godina

@Sima Kosmos Nadal nije star za zivot, ali za sport je vec star i pri kraju karijere. To je realnost. Svaka pobeda je znacajna, ali nije isto pobediti Nadala u punoj snazi i Nadala na zalasku karijere.

Sasa

pre 8 godina

@bomber Zadnja moze da se "pika", ali ne moze Nadalu da oduzme 9 titula od kojih je vecinu osvojio tako sto je na putu do njih pobedjivao Djokovica. Niti Nadalu moze da oduzme 14 GS titula, niti cinjenicu da je najmladji igrac u istoriji koji je kompletirao sva 4 gren slema i zlato sa olimpijade. Nadalov zenit je prosao, pobediti ga danas nije neka specijalna stvar, to su radili i mnogo gori igraci od Novaka, Fonjini, Almagro, Ferer. Treba osvojiti ono sto je Rafa osvojio pa da se nesto "pika". A ako se posl pobede nad Rafom ne osvoji Garos onda se nista ne "pika".

Vlada

pre 8 godina

Cestitke Nole, ali nema opustanja, nisi dosao ovde da pobedis Nadala u cetvrtfinalu, nego si ovde da osvojis titulu. Malo veceras slavi, i spremaj se za dva zavrsna dvoboja.

Stole

pre 8 godina

9 godina, nije malo, no nekima je trebaloi vise, pa opet to nisu, dokazali.Federer, ga nije nikad pobebio u Parizu i da nije bilo Soderlinga, one godine, ne bi nikad ni osvojio, Rolan Garos.Mislim, je sad Nole, prebrodio psiholosku barijeru i da moze da osvaja Rolan Garos i ubuduce.

neko iz mase

pre 8 godina

Gledao sam taj mec i odmah sam rekao ukucanima da je Novak potpuno u pravu!
I danas posle toliko godina istog sam misljenja!

A za ovo danas... svaka cast Nole!

RS fan

pre 8 godina

Svaka cast za ovaj video...trebali bismo se cesce podsjecati kakav je Nole prosao put do ovoga danas..mali nas najbolji si.Jednostavno.

RS fan

pre 8 godina

Svaka cast za ovaj video...trebali bismo se cesce podsjecati kakav je Nole prosao put do ovoga danas..mali nas najbolji si.Jednostavno.

Zloćko

pre 8 godina

I ponovo je Nadal leteo sa kraja na kraj terena i vraćao lopte koje niko drugi na turu ne može da vrati.
Ako se dopingovao, uradio je to odlično. :-)

Šalu na stranu - i ovoga puta je Nadal uspeo da digne formu, samo što je ovoga puta za razliku od poslednja tri RG-a Novak konačno bio koncentrisan do kraja i dokrajčio ga, umesto kao prethodna tri puta.

Mada moram da priznam da sam teško disao :-) posle izjednačenja na 4:4 i ona dva ofanzivna forhenda u mrežu u prvom setu i samo sam u sebi ponavljao - ne opet ... posle takvih poena je u prethodnim mečevima Đokoviću mozak pucao. Realno, malo je falilo, i da je tu Nadal dobio par nekih poena Đoković bi opet izgubio.

Sad polako i oprezno ... Mari igra nikad bolje ... a i Vavrinka kad se raspuca za Boga ne zna.

Dušan

pre 8 godina

@Nerazumni

Kakav si ti lik!? Pa pogledaj pozadinu čoveče, šta kažeš, "sigurno nije na RG"? E svašta....

Uostalom, pogledaj na Wikipediji recimo "Nadal Djokovic rivalry" pa čitaj...ima kad je i tačno oči rekao.

Maki

pre 8 godina

Jaoooo ne mogu da ga slusam! Pa kako ga ne bi pobedio kad decko vise ne igra kao pre! Pa mislim stvarno. Da je izjavio to kad je Nadal bio u top formi kao Novak sad pa i da razumem.

Travis

pre 8 godina

Nadal ima problema sa povredama I nije bas u najboljoj formi, ali da nema Novaka on bi bez vecih problema uzeo opet RG. Nije Nadal toliko los, nego je Novak odlican

Sima Kosmos

pre 8 godina

@Pobediv je sad kada ima skoro 30 godina. Gde ste bili ranije kada je bio mladji i najbolji? Kada je Nadal imao 20 godina imao je deset puta jacu konkurenciju. Federer,Rodik,Verdasko,Blejk,Davidenko,Nalbandijan,Gonzalez. Pogledajte danas top ten,smesno.
(NADAL, 03. jun 2015 20:25)

Neko ranije neko kasnije sazri ili bude na vrhuncu intelektualnom ili fizickom, ali reci u bilo kom kontekstu, za bilo koga da je "star" sa trideset godina je strašna besmislica.

Mrtvo more

pre 8 godina

Trebalo mu je 9 godina. Ova recenica govori sve.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 3. jun 2015 19:59)

Ali dokazao je!

bomber

pre 8 godina

(Sasa, 4. jun 2015 13:58)


sve tačno, ali čini mi se da ulazimo u 3-4 godine đokovićeve dominacije, ništa nije nedostižno osim 9 pariških trofeja, to je nešto što ostaje rafino

antiDebil

pre 8 godina

Majica koju nosi na slici pokazuje svima kojoj drzavi je naklonjen "Djoko".
Viva France Monte Carlo Monaco
(baki, 3. jun 2015 18:34)


Koja je himna svirana nakon Djokovicevih pobeda na turnirima u Monte Karlu i Rimu ?

ja

pre 8 godina

@Nerazumni
Foografija verovatno nije sa tog meca, ali intervju je bas sa tog meca.
Uostalom evo vesti o tom porazu od pre 9 godina.
http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=200301

Procitaj komentare pri dnu, negde 14. komentar od kraja koji je napisao izvesni @Boris Arizona.

znanje-imanje

pre 8 godina

@Struki
Tsonga i Wawrinka su izborili polufinale dan ranije od Novaka. Možda ti je taj detalj promakao? Taj dan čini veliku razliku u ovakvim okolnostima, gde npr. Nišikori ne može da prođe Tsongu čak ni iz 2 prilike jer je situacija takva da je snaga pre tehnike. Da je npr. betonska podloga, ili brza loptica na šljaci a ne ova itd. ne bi bilo toliko bitno. Ovako taj pobednik u petak ide u nedelju svežiji od drugog - ukoliko su mečevi približno iste dužine trajanja. Verovatnoća nije mala ne samo da Stan pobedi nego i da to učini u 3 seta. Tada: em je igrao lakše četvrtfinale em dan pre Novaka em je mnogo jači i to bi značilo da ima biološku prednost za finale. A pogotovu ako Novak teško pobedi marija.
Nadam se da nije prekomplikovano za shvatiti a ako sam te nečim naljutio ja se izvinjavam, koliko je to moguće onom ko ne razume zašto...

Zlatko

pre 8 godina

Da budemo iskreni...Djokovic je sad u Zivotnoj formi,dok Nadal i Federer padaju zvake godine...tako da sile nisu iste.Hteo bi videti dvoboj Djokovica u sadasnjoj formi i Nadala sa formom pre 4 ili 5 godine....to bi bilo super mec.A sad Djokvic realno nema konkurenciju...svka mu cast (Benny Hill, 04. jun 2015 08:45)

To mozes da uradis. Pogledaj finale AO koje je trajalo 5h. Toliko su bili slabi u formi da su im doneli stolice nakon tog meca. Mozes slobodno i ono finale na RG koje je poznato po Noletovom pecanju u petom setu. Te 2011. Nole je podigao formu na visi nivo i poceo je da "podize letvicu". Ove godine fizicki nije nista superiorniji u odnosu na tu godinu, ali jeste psihicki stabilniji, stariji, iskusniji. Plus je radio na elementima igre koji su bili losi. Ako za Federera moze se trazi argument u formi zbog njegovih godina, Nadal je samo godinu dana stariji od Novaka. Pri tome i takav Federer je velika opasnost. Ako protivnik ne odigra kao sad Stan ili Novak u Rimu, tesko ce dobiti i takvog Federera. Drugim recima, Fed je i dalje majstor, bez obzira na godine. Uzmi recimo Van Bastena, Piksija ili Pirla. Majstor je majstor, bez obzira na godine. Jasno je da majstor u 35. godini nema isto snage kao kad je imao 25, ali i sad treba mnogo znoja proliti da bi se takav majstor pobedio. A ako on igra u 35. zasto to ne bi mogao i Nole? Klinci za koje strucnjaci misle da su buduci vrh (Kirjos, Coric, Rubljev...) kad se za pet godinu sretnu sa Noletom svakako ce imati vise snage od njega, ali ce Nole i tada biti majstor. Ako Barsa uzme titulu, bice im cetvrta titula u 8-9 godina. Da li to znaci da nemaju konkurenciju ili da su trenutno bolji od ostalih? Te price kako Novak nema konkurenciju nisu tacne. Sa Nadalom je na -2 a sa Federerom na -1 u medjusobnim duelima. Sa svim ostalim teniserima Novak je u plusu. Kako neko i da pomislja o pobedi kad vec u svlacionici gubi sa 1:0? Kad pocnu svi da igraju protiv Novaka kao sto cesto zna Stan da odigra, pocece i Novak da gubi i setove i meceve. Ako neko zeli da pobedi Novaka ne sme da gleda treci set od juce. U tom setu je i veliki Nadal izgledao kao amater. A tu nije forma u pitanju, Nole ga je ubio u pojam. Izgledalo je neverovatno da veliki Nadal neke relativno ok lopte ni ne pokusava da stigne. To nema veze sa formom.