Košarka 88

Nedelja, 03.03.2013.

19:44

DV: Počeli da plasiramo iskustvo

Trener Partizana Duško Vujošević rekao je da su njegovi košarkaši počeli danas da pokazuju iskustvo koje su sticali tokom sezone.

DV: Poèeli da plasiramo iskustvo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

igor

pre 11 godina

CZ jeste drzavni projekat ,nije ti jasno po kojoj logici i zbog cega izostaju rezultati evo da ti pojasnim Nenade CZ je projekat po kome se dovode dobri treneri i igraci koji dolaze na ime stare slave a u stvari sluze kao paravan za lopovluk i pranje para a navijace zanose takodje starom slavom i daju im utehu tako sto pobede partizan cesto na sumnjiv nacin ali ok i tu osim toga nema drugih rezultata. Da se razumemo jos nesto ja sam jedan od onih navijaca Partizana koji se iz sveg srca radovao uspesima CZ 92 god i nosim vaspitanje iz vremena kad smo bili normalni tako da se i dan danas radujem Zvezdinim uspesima kad igraju van Srbije i dalje cenim igrace CZ oni su sportisti ovakvi onakvi ali upravu necenim jer su korumpirani politicari umesani u raznim lopovskim aktivnostima koji su uspeli da za razliku od svih ostalih SD u okruzenju da dovedu CZ ne u bankrot vec u dubiozu i nesto ne vidoh da osim Dzajica koji je oslobodjen da odgovara neko za to. Sutra cu ti pustiti svoj ceo komentar na tvoj pokusao sam danas ali nisu dozvolili neznam zasto, valjda hoce sutra.

raskorak

pre 11 godina

ja bih o timu: što se centara tiče,IMAMO 3 TALENTOVANA MLADIĆA!musli je pauzirao i stagnirao 2 godine.ipak verujem da će dule stvoriti od njega igrača karakteristika krstića,jer je dečko još mlad.gagića uvek može da krene,a već je nezgodan za čuvanje + će se sigurno raditi na njegovoj leđnoj tehnici,obzirom da je on projektovan da bude novi peković.tu je i talentovani milutinov sa mekom rukom za centra i odličnom pokretljivošću.spoljna linija će delovati ubitačno:bogdanović će preležati dečije bolesti,a već ima lep i precizan šut.bertans je najkonstantniji.osim vrhunskih predispozicija i odličnog šuta ume i da zategne odbranu.lučić verovatno ide,ali repka dobija krilo na duže staze.gagi bi trebalo da bude novi kecman.najiskusniji,jer puni 25 ove godine.ume da odigra odbranu na nivou saše danilovića(kako je lepo kada je takva košarkaška veličina predsednik kluba koji voliš).ume da pogodi,ali ima(o je) blokadu kad se lomi.vesterman je sve slobodniji i sigurniji.nadam se da će gordić otići,jer nije dovoljno posvećen i ostaće večiti talenat.voleo bih da uspemo da dovedemo micića.mali ima potencijal da bude novi vujanić.ne bi bilo dobro da završi kao ex-talenat iz fmp-a mladen šekularac (seća li se njega iko?).nadam se da novica diže formu i da se vraća kući.strahovito bi značio + lovrenj bi uz njega sigurno napredovao.nije dule lud,kao što su neki prerano zaključili.stari je to lisac,koji je stvorio 4/5 prve petorke repke 90-ih.svi sem savića su prošli njegovu akademiju.

obavesten

pre 11 godina

rekao mu u oci...po cemu je namestena.po nekoj gresci sudija?ruka maradone,ruka anrija,izmisljen penal na derbiju kada lopta rnica udara u butinu,svi detalji-vidi zvezdanesterac,po tebi su namestene.pa nema utakmice gde nema sudijske greske.negde vise,negde manje.manje na stetu velikih,i kod nas i u svetu.a lako je kvalifikovati,ovaj je prvi zato sto namesta,onaj je bogat zato sto krade...a ko je rekao da ce zvezda biti prva ako prvenstvo bude posteno.znaci zadnjih sest godina je namesteno.zar stvarno u to verujes?

Nenad

pre 11 godina

(obavesten, 4. mart 2013 16:16) Kako nismo culi nijedan detalj za Partizan-Vojvodina?Pa Vojvodina je napustila teren zbog toga.Savo Milosevic je direktno u oci rekao Toletu Karadzicu da je finale Kupa namesteno,a ovaj je poceo da muca i da se izvlaci,a onda mu je Savo rekao:te price mozes da pricas nekome drugome,ja sam bio igrac i znam kada je utakmica namestena.Zajedno su gostovali u emisiji.

obavesten

pre 11 godina

dmitrovic govori o utakmici u beogradu koju je partizan dobio sa 2:0.o utakmici koju savo pominje nismo culi nijedan detalj.sto se tice dominacije mi se tako zezamo.vise finala je zavrseno rezultatom 3:2 gde je bukvalno jedan poen odlucivao.partizan je uglavnom tada pogadjao kao sto je ove sezone takve suteve promasivao.tu je uglavnom sreca a ne znanje u pitanju.gubio je partizan u ovih desetak godina i finala kupa i finala nlb lige ali je,kazem puno puta i srecom,dobijao domaci sampionat.razlika izmedju uspeha i neuspeha u kosarci je cesto u tom jednom sutu kao i u zelji.partizan je sto rece dule vise radio od drugih a bogami sa decom koja grizu i vise zeleo i to je to.da su nam usla jos samo tri suta ove godine bili bi u top 16 a u domacem prvenstvu ispred kluba iz zeleznika.

igor

pre 11 godina

e bzv sto mi ne pustate komentar da odovorim na pitanja nisam koristio nikakve vulgarnosti vredjanja i sl .bas bzv ocigledno da moze da se iznose ovde neistine na racun partizana a suprotno nesme da se kaze nista. nemorate ni ovo da objevljujete .

Nenad

pre 11 godina

(obavesten, 4. mart 2013 13:52)Niste svaki put davali deset komada u Cacku.Dmitrovic govori o nekoj drugoj prvenstvenoj utakmici u Cacku,koja nije bila neizvesna.Ne znam kakav dokaz treba za to da policija nije pokrenula nikakvu istragu,a morala je,zato sto je to teska i javna optuzba za namestanje?Slicno je govorio i Poledica.Npr Savo Milosevic je isto javno rekao da je finale kupa Partizan-Vojvodina 2:1 namesteno.Je l ga pozvala policija barem na informativni razgovor?Nije.Je l treba dokaz i za to?Prilicno bajkovito deluju te price o Evroligaskom Partizanu bez mnogo ulozenih para,pa da to tako moze,to bi mogli onda i ostali klubovi,a vi biste to radili jos mnogo ranije,ne biste cekali 2003 godinu.Partizan pre prvog dolaska Vujosevica nije bio dominantan,Euro ligu su igrali prethodno Buducnost pa Zvezda.Odakle mu pare tada da pocne sa projektom dominacije?Nije igrao Euro ligu,a pare za to je imao,kako?Za svaki pocetak bilo cega,treba mnogo para.Nikada nisam dobio odgovor na to pitanje.

bratanac

pre 11 godina

@(Miki, 4. mart 2013 13:47)
Imali ste seriju 1946. do 1955. kada se igralo na betonu i posle toga jednu titulu 1969 i jednu 1972. Sledeće dve su bile 1993. i 1994. pod čudnim pravilima - trojka + 2 dodatna bacanja (kad pogodi Nebojša Ilić)i ona poslednja 1998. Sve u svemu 5 titula u 58 godina. Sedamdesetih su vladali Partizan, Jugoplastika, Bosna i Zadar...

obavesten

pre 11 godina

ujko sa fontane pravljenje i prodaja igraca nisu licni interes rukovodstva vec pitanje opstanka kluba.leba ti,kako bi ti obezbedio dva tri miliona godisnje za funkcionisanje tima kad od sponzora i prodaje karata dobijes milion?zaduzivao bi se kod banaka i na kraju izdavao ime kluba koji ne postoji ili forsirao mlade igrace po cenu neuspeha u takmicarskom smislu ali u cilju njihove promocije i prodaje.znas li da amerikanci kao i iskusniji igraci potpisuju jednogodisnje ugovore tako da od njih zarade nema a da klince pod visegodisnjim ugovorom mozes prodati za maksimum 300000 evra,a samo par njih racunajuci celu evropu za 500000 ili malo vise.takvi su transferi u kosarci.a nisam izlapeo da ne pamtim projekat velike zvezde od zmaga sagadina i budzeta od 5 mil pa do pesica.i gde su sad?oni kao ekipa nigde a ime je pod kirijom u zelezniku.

Dejan

pre 11 godina

Zato je Vojnović opravdano spašavao živu glavu u Zagrebu!
Partizan može da pobeđuje samo uz krađu sudija, odkad sebe!
Sramota me kao Srbina šta je urađeno Cedeviti, da je ovako suđeno Partizanu u Beogradu ne mogu ni zamisliti reakcije!
Dokle!

Miki

pre 11 godina

Moram da odgovorim ovom Aleksandru.. Kako to mislis 3 titule za 45 godina. Ti podaci se lako nadju. Zvezda je imala seriju sedamdesetih, kao sada Partizan, koji je tek poslednjih desetak godina dostigao po broju trofeja.

obavesten

pre 11 godina

nenade cinjenice su ono sto se da dokazati a ovo sto ti pominjes su naklapanja.namestena utakmica partizan borac u beogradu?pa u cacku smo davali deset komada.zeka i bjeka su postavili temelje ovakvog partizana i oni su cini mi se ukinuli placene funkcije navijac partizana.a klub koji i danas vode navijaci znamo gde je.zasto u partizanu niko nije uhapsen?zato sto partizan ima skolu fudbala koja izbaci godisnje par klinaca sa nogama od nekoliko miliona i cijom prodajom klub funkcionise bez minusa.tadic i dodik davali pare partizanu?sa zavrsenom osnovnom ne mozes znati kako platni promet funkcionise pa ne vredi da ti objasnjavam.zasto zvezda ima gasprom za sponzora a partizan uprkos rezultatima ne?zar zaista mislis da vas rusi vole i da zato daju pare?zamisli milku canic kao manekenku viktoria sikreta.e to ste vi i gasprom.ne nenade,neko iz nase vlade im je to nametnuo.jesi cuo za skundrica?znas li ko je on i koje su mu funkcije u drzavi i zvezdi?

Score Killer

pre 11 godina

Tomas zasluzio TEHNICKU ali sudije ostale neme,unosio se onom celavom u facu,prigovarao...
(Sima Strahota, 4. mart 2013 06:44)

Tomas ??
sigurno je bio lapsus calami ? a možda i lapsus manus ? ili čak lapsus memoriae ?

Najverovatnije sva tri ... ;)

bratanac

pre 11 godina

@(Nenad, 4. mart 2013 09:59)
Vaš problem je što stalno imate pritisak rezultata i pozivanja igrača i trenera na raport. Razmisli samo o događaju u nedelju posle remija sa Radom (gde je kapiten?)i biće ti sve jasno. Dokle god se pojedinci u Ljutice Bogdana budu udvarali kriminalcima i radili jedino u interesu izbegavanja batina, imaćete ogromne dugove, a sportsko društvo će uspešno nestajati sa sportske scene. Tu je razlika između Partizana i Vas, jer kada igrači postanu zvezde, Partizan ih pušta i pravi novu mladu ekipu, dok Vi za dobijeni novac gomilate islužene krševe.

Nenad

pre 11 godina

(igor, 4. mart 2013 07:30) Gde je logika u tome sto ti pricas?Ako smo bili drzavni projekat,kako smo mogli onda da zapadnemo u dugove?A ako su nas politicari podkradali,kakve je onda koristi od toga imala Zvezda?Tadic i Dodik su vam licno obezbedjivali novac pored para iz budzeta koje ste sledovali svih ovih godina.Pogledaj malo dalje,Partizan je skoro u svim sportovima najjaci,a sva ostala SD se raspadaju.Da li stvarno mislis da su svi klubovi u svim sportovima glupi a jedini Partizan pametan?Da li mislis da samo u drugim klubovima ima lopova a samo u Partizanu ne?Gledajuci rezultata,svi ispadaju glupi,sve uprave tih klubova u svim sportovima nesposobne i lopovske a u Partizanu svi ok,je l to normalno?Ko je iz Partizana odgovarao za malverzacije?U Zvezdi i drugim klubovima je bilo hapsenja,a u Partizanu?Zasto se ne hapsi niko iz Partizana?Jeste li vi mozda bili ludi kada ste skandirali Zeko i Bjeko lopove?Zar nije selektivno hapsenje kada se hapse jedni za malverzacije a drugi ne?Bivsi igrac Borca Dmitrovic kaze da mu je uprava rekla da moraju da naprave penal u korist Partizana,bude pozvan u policiju,i?Sta se desava sa time?Je l bilo neke provere tih navoda,istrage,bilo cega?A jasno je da ako je to tacno,mora neko da odgovara.Prvo uzmi te cinjenice u obzir,pa onda pricaj o drzavnim projektima...

Ujka sa fontane

pre 11 godina

čelnici Partizana prave ekipu da bi stekli lični interes od prodaje kao talentovanih igrača.Na armiju navijača nisu ni pomoslili.A bezobrazno podigli cene pretplatnih karata.Kupio sam ove godine,dvaput me neće prevariti.

igor

pre 11 godina

Vi cigani ste oduvek bili drzavni projekat i sledeca sezona i imali ste najboljeg trenera na svetu pa opet ste skidali gace a o sudjenju nemoj molomte ,ok bolji ste ove god ipak to su dva tima dve uprave politicari ali i tuzni ste.. nije tacno za skupe strance dolazili su uvek anonimusi jer je opste poznato da ako hoces da igras evro ligu ili nba moras da se afirmises u partizan cak su neki stranci prelazili iz zvezde u partizan.Razumem ja tebe sto mrzis DV, ok je .

Vi grobari trebate da prihvatite za vas bolnu cinjenicu da Vujosevic nije nikakav trener jer on nigde nista nije osvojio,sem u Partizanu,a u Partizanu bi bukvalno svaki trener bio toliko ako ne i vise uspesan svih ovih godina,zato sto je dobijao pare od drzave za kupovinu najboljih igraca u drzavi i veoma dobrih stranaca.E sada drzava daje samo 10 posto manje para Zvezdi u odnosu na Partizan,i stanje na tabeli je takvo kako jeste.Vi ste podmladili tim,ali opet tudjim igracima i kupovinom,a ne nekom vasom skolom kosarke.Pogledajte samo ko igra kod vas i videcete da skoro niko ako ne i niko nije iz vase skole.Danas vas nikakva sreca nije pogledala vec vam je sudija pomogao losim sudjenjem.Iskljucio im je tri igraca,od toga dva(Tomas i jos jedan,zaboravio sam mu ime),koji su dobili nekoliko blago receno bla bla bla ....

Sima Strahota

pre 11 godina

Tomas zasluzio TEHNICKU ali sudije ostale neme,unosio se onom celavom u facu,prigovarao.Isto to uradio na.tajm autu na 18 sek pre kraja.Milosavljevic bio fauliran u zadnjoj sekundi.Onog sto mu je ispala lopta kod Cedevite NIKO PIPNUO nije,lepo je snimila kamera.Petrovic prica o Srpsko-Crnogorskoj-Slovenackoj vezi?!
Pa ko mu je kriv sto nisu dali kosh zadnja.2 min
Jel ta veza.radila i u finalu Hrvatskog kupa!?
Gubili ste nekoliko utakmica na jednu loptu,Partizan je takodje ali u Evroligi,da nije jos uvek bi igrao TOP 16.
Od CSKA kod kuce,od Barse kod kuce i u gostima od Bamberga kod kuce i u gostima posle produzetka...Vrati se sve na kraju..

Neznalica

pre 11 godina

Izgleda da Dule misli da Partizan moze da bude pobednik ABA lige. Covek je izgubio svaki dodir sa realnoscu. Kako ce grubo da bude prizemljenje.

rade

pre 11 godina

Objektivno Partizan ima veoma slabu ekipu. Iz ovog tima je izvucen maksimum. Uporedimo samo bekove nase sa bekovima Cibone, Zvezde, Radnickob, Igokee itd. Jedina svetla tacka u timu je Bertans. Ovaj tim nema pobednicki mentalitet i vec duze vreme igra u grcu. Vise od polovine igraca ne sme da uputi sut sa poludistance. Imam utisak da se igrci boje Duleta koji ne ume da se nasali i nasmeje. Porucujem kao veliki "grobar" Duletu da razmisli o ovome.

Iko

pre 11 godina

Svaka čast Partizanu, jer nalazi se u društvu klubova kao što su Cibona, Split, Zadar, MZT, Solnoki, kojima je svima zajedničko da deru Cedevitu u zadnje vrijeme, a F4 neće vidjeti.

Aca

pre 11 godina

Au brate al ti pises gluposti.Grobari treba da shvate da Dule nije trener dobar zato sto nije osvojio nista sem u Partizanu.E ja kao grobar hteo bih bas takve trenere u svakom sportu,nek kod nas sve osvajaju a kod odu bas me briga.

Goran

pre 11 godina

Dule ima kredit kod PRAVIH navijaca Partizana da slobodno moze 2 sezone da ne uzme ni jedan trofej!! Da li ste vi koji sebe nazivate navijacima Partizana a kritikujete Duleta svesni sta je ovaj covek napravio u poslednjoj deceniji??? Covek je svake sezone imao totalno drugi ti, svaki put mlad, neuigran... U takvoj situaciji on je bio redovan u top 16, top 8 evrolige, f4 evorlige, najbolji trener evrolige.... Shvatam navijace fmp-a, 11 godina su gubili od sampiona Partizana i oni iz kk crvenaq zvezda, sada kada zvezde vise nema Covicev fmp sasvim solidno igra, mora se priznati ali jedno je projekat koji se pravi za jednu godinu a drugo je hemija i skola koju ima najtrofejnije sportsko drustvo u evropi!!

Nenad

pre 11 godina

tako je bree u inat svima dule legendo...i kada ne ide treba podrzavati a ne pljuvati ovu mladu ekipu i duleta da se ne zaboravi sta je covek uradio za partizan...to nece ovi iz fmp-a za jedno 100godina...evo prost primer neprate kosarku 15godina i sad kao mi ovo mi ono kao dominacija iz zeleznika...zato podrzavati ove momke....partizan
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (fmp, 3. mart 2013 21:07) Vi grobari trebate da prihvatite za vas bolnu cinjenicu da Vujosevic nije nikakav trener jer on nigde nista nije osvojio,sem u Partizanu,a u Partizanu bi bukvalno svaki trener bio toliko ako ne i vise uspesan svih ovih godina,zato sto je dobijao pare od drzave za kupovinu najboljih igraca u drzavi i veoma dobrih stranaca.E sada drzava daje samo 10 posto manje para Zvezdi u odnosu na Partizan,i stanje na tabeli je takvo kako jeste.Vi ste podmladili tim,ali opet tudjim igracima i kupovinom,a ne nekom vasom skolom kosarke.Pogledajte samo ko igra kod vas i videcete da skoro niko ako ne i niko nije iz vase skole.Danas vas nikakva sreca nije pogledala vec vam je sudija pomogao losim sudjenjem.Iskljucio im je tri igraca,od toga dva(Tomas i jos jedan,zaboravio sam mu ime),koji su dobili nekoliko blago receno smesnih licnih greski i tako ih je ostavio sa niskom postavom na parketu vise od pet minuta,pa ste sa svojom inace bezveznom igrom guranja lopte pod kos,dobili sansu da pobedite.A upravo zbog takve igre gubite utakmice cele sezone.

avidemux

pre 11 godina

Sudije su ti dale najlepsi poklon za rodjus!
(EUFORIJA, 3. mart 2013 20:58)

Poslednji koš Milosavljevića je bio pod faulom. Pogledaj snimak. A da nije ušla? Da li bi tada za tebe bile krive sudije?

Bane

pre 11 godina

Prekini više života ti!!!! Grobar sam do smrti, ali muka mi je više od tvojih talenata koji gube lopte i promašuju slobodna bacanje, muka!!!! Prekini čoveče, falnal for je pitanje, ali i u tom slučaju, odvaliće nas bilo koja od 3 ekipe sa 20 razlike, pa jel si ti kako treba!!!!!!!!!!!!!

igor

pre 11 godina

Dule ti najtrofejniji trener Partizana vec sam pisao i ponovocu Hvala ti za sve ove lude godine! znaj da pravi grobari imaju beskrajno poverenje u tebe moze i neka sezona da bude bez trofeja nije problem, bitno je da na terenu imas dobre ljude koji daju srce za svoj klub , retko ce se videti da neko ko je gradjen kao Milutinov da se baci onako za loptu da stavi svoju karjeru na kocku i to da bi izvukao samo mrtvu loptu. To je ono sto mi imamo a drugi nemaji i sto se ceni.

cartmanx

pre 11 godina

Sto se mene tice potpisujem,na kraju krajeva na pocetku sezone Vujosevic je rekao da se pravi mlad tim za buducnost koga nece morati kompletno svake godine da rasprodaju pa da sastavljaju novi, naravno nadam se uz blage korekcije! I ono sto je po meni veoma vazno mozda i njavaznije iz ove utakmice je da smo je preokrenuli na samom kraju a koliko smo utakmica izgubili sto u ABA sto u EL na jednu loptu-milsim 10-ak sigurno,iskuljivo zbog neiskustva-straha, ovo je bitno itekako za samopouzdanje, za ovu decu!

KODAR78

pre 11 godina

Drago mi je zbog Partizanove pobede a jos mi je draze zbog dusebriznika koji su se mesali u Duletov posao a najdraze ce mi biti zbog istih, kada po 6 put budemo prvaci regionalne lige. Uvek sam verovao u ovaj projekat podmladjivanja ekipe, sa normalnim padovima i usponima. Sada je na redu veliki uspon.

c7-5

pre 11 godina

Kakvo iskustvo Dule, pa Cedevita je sama ispustila utakmicu...
Daj Boze da gresim a da si ti u pravu ali mislim da je sreca sto je Tomas dobio 5-ti faul onako, jer nismo imali nikog da ga zaustavi...
(Djosua, 3. mart 2013 20:02)

Šta ti treba ovakav komentar?? Sada ti meni kaži, koliko je ovakvih utakmica Partizan ispustio ove sezone? Da ti redjam još od Evro lige do 15 koševa razlike protiv Zvezde? Pa mora jednom i da se vrati..samo, ne znam šta će biti ako Partizan osvoji...ali otom potom..da se ovo omalovažavanje ne vrati kao bumerang i to sa kamatom.

!!!

pre 11 godina

Pijan sam i mnogo srecan, hvala crno beli, daj boze da u istom raspolozenju docekamo fajnal for. Hvala ti, hvala ti, crno bela ljubavi.

Duško

pre 11 godina

"Da nije ušla..." pa da nam niso gubili u Euroligi par utakmicu u poslednjem minutu još bi Pionir bio pun četvrtkom! Red je sad da nam se vraća, statističko pravilo. Uveren sam da ćemo obezbediti učešće u Euroligi sledeće godine, što nam je jedino u ovom trenutku najpotrebnije! A posle... samo se strpite :-)

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Kazu neki jedna utakmica,malo.srece ! Da nije bilo te srece za Solnok,Olimpiju,a pogotovo Zadar,mi bi se sada borili za prvo mesto u ligi i ovako ocajni ove sezone ! Navijacima Crvene zvezde je lako da se osecaju lepo,sigurno,jako ! Vi ste za malo manje od 45 godina osvojili 3 titule,niste imali neke bog zna koje rezultate,legende,generacije,pa vam ova generacija deluje kao Miami Heat ! A na drugoj strani mi smo uvek imali igracine i extra generacije,tako da se sada svaki Grobar vata za glavu od ove decurlije !

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Kazu neki jedna utakmica,malo.srece ! Da nije bilo te srece za Solnok,Olimpiju,a pogotovo Zadar,mi bi se sada borili za prvo mesto u ligi i ovako ocajni ove sezone ! Navijacima Crvene zvezde je lako da se osecaju lepo,sigurno,jako ! Vi ste za malo manje od 45 godina osvojili 3 titule,niste imali neke bog zna koje rezultate,legende,generacije,pa vam ova generacija deluje kao Miami Heat ! A na drugoj strani mi smo uvek imali igracine i extra generacije,tako da se sada svaki Grobar vata za glavu od ove decurlije !

nepamet za Ginisa

pre 11 godina

E, gde bi nam kraj bio da nismo onako idiotski izgubili od Zadra. Na 0,8 sekundi do kraja čoveka koji izvodi aut blokira najniži igrač Partizana koji je pritom okrenut leđima, a zna se da koš može da se postigne samo na jedan jedini način.Onako kako je i postignut. Neverovatna neinteligencija.Ne bih da kvarim slavlje ali nikad neću prežaliti taj glupi, glupi koš.

777

pre 11 godina

Da ne udje lopta onako srecno, drugu bi pesmu pevali i Dule a i vi grobari. Sada bi bilo pljuvanja i smenjivanja do duboko u noc. Ali, strpite se malo grobari, pljuvacine ce biti vec za koju nedelju. Vidimo se ovde tada.
(veliki strumf, 3. mart 2013 21:17)

Da ona Zvezdina trojka ne udje juče onako srećno sada bi se druga pesma pevala? Šta misliš??

fmp

pre 11 godina

tako je bree u inat svima dule legendo...i kada ne ide treba podrzavati a ne pljuvati ovu mladu ekipu i duleta da se ne zaboravi sta je covek uradio za partizan...to nece ovi iz fmp-a za jedno 100godina...evo prost primer neprate kosarku 15godina i sad kao mi ovo mi ono kao dominacija iz zeleznika...zato podrzavati ove momke....partizan

veliki strumf

pre 11 godina

Da ne udje lopta onako srecno, drugu bi pesmu pevali i Dule a i vi grobari. Sada bi bilo pljuvanja i smenjivanja do duboko u noc. Ali, strpite se malo grobari, pljuvacine ce biti vec za koju nedelju. Vidimo se ovde tada.

lex lutor

pre 11 godina

Pa ako je neko gubio dobijene utakmice ove sezone onda je to Partizan.A napisao sam pre par meseci da treba sacekati Maj.Za kraj kao i uvek ,uzmi Dule evro titulu.

Miloje Pirs

pre 11 godina

Najjadniji su ovi navijaci FMP-a, koji se potpisuju kao Grobari, pa pocnu u komentarima da pljuju po Vujosevicu, a koliko ga cene stvarni navijaci Partizana dovoljno govore ovacije na svakoj utakmici!

Dragan NP

pre 11 godina

Polako Vujosevicu,nemoj da letis tako visoko! Jedna utakmica,malo srece,malo sudije i Ti plasiras nekakvo iskustvo,a prvi trbas da spustis loptu na zemlju.Cedevita je tim koja trci put gubi dobijenu utakmicu,a Partizan je tim koji dosta pada u igri.

Djosua

pre 11 godina

Kakvo iskustvo Dule, pa Cedevita je sama ispustila utakmicu...
Daj Boze da gresim a da si ti u pravu ali mislim da je sreca sto je Tomas dobio 5-ti faul onako, jer nismo imali nikog da ga zaustavi...

zloboleon

pre 11 godina

dobra je ekipa ali trener im ne valja,suvise sputava mlade igrace psovkama i galamom pa ne mogu da pogode ni zicer.ovo veceras je cista srece i njihov los kvalitet!

NIKAKO

pre 11 godina

Ubi nas nedostatak centarskih linija.Nek se zavrsi ovo kako god ova sezona nije strasno posle tolikih godina i imati pad,ono sto je strasno sto dva centra Gagic i Musli definitivno nisu za Partizan.

čekaj stani pazi

pre 11 godina

Sada ni reč o fašizmu, Zvezdi , budžetu, Čoviću, časovima ljubavi etc. Dule opet sreća i to protiv "mrtve" Cedevite. I one čuvena grobarska fora tempiranje forme. Ljudi pa osralo je tri kola do kraja lige a grobari i dalje imaju očajnu igru .

čiča

pre 11 godina

Čoveče,ti si srećan više nego što si težak.Bezbroj utakmica dobili su igrači bez učešća bilo kakvog tvog umeća.Ko hoće da vidi vidi sve.Tvoja košarka blage veze nema sa igrom.Mučenje mučenje i samo mučenje iz utakmice u utakmicu.I dalje potpuno bezidejne akcije a šut(zbog kojeg se i igra košarka) katastrofalan.Insistiranjem samo na odbrani(ne kažem da nije važna)insistiraš na nekoj suludoj košarci koja nervira sve od prvog do zadnjeg minuta.Ko ti od igrača ostaje posle treninga da ubaci loptu u koš po 5oo puta(kao što su pričali stariji vanserijski igrači).Koju ti košarku igraš čoveče...Mislim da te je vreme vreme odavno pregazilo...Daniloviću ti si na potezu...

čiča

pre 11 godina

Čoveče,ti si srećan više nego što si težak.Bezbroj utakmica dobili su igrači bez učešća bilo kakvog tvog umeća.Ko hoće da vidi vidi sve.Tvoja košarka blage veze nema sa igrom.Mučenje mučenje i samo mučenje iz utakmice u utakmicu.I dalje potpuno bezidejne akcije a šut(zbog kojeg se i igra košarka) katastrofalan.Insistiranjem samo na odbrani(ne kažem da nije važna)insistiraš na nekoj suludoj košarci koja nervira sve od prvog do zadnjeg minuta.Ko ti od igrača ostaje posle treninga da ubaci loptu u koš po 5oo puta(kao što su pričali stariji vanserijski igrači).Koju ti košarku igraš čoveče...Mislim da te je vreme vreme odavno pregazilo...Daniloviću ti si na potezu...

keke

pre 11 godina

realno imali smo mnogo srece veceras...
(tomo, 3. mart 2013 20:02)

Da,ali s'obzirom koliko nismo imali srece u evroligi,i u nekim delovima u aba ligi,dobro je sto nam je dosla veceras :D

Miloje Pirs

pre 11 godina

Najjadniji su ovi navijaci FMP-a, koji se potpisuju kao Grobari, pa pocnu u komentarima da pljuju po Vujosevicu, a koliko ga cene stvarni navijaci Partizana dovoljno govore ovacije na svakoj utakmici!

keke

pre 11 godina

realno imali smo mnogo srece veceras...
(tomo, 3. mart 2013 20:02)

Da,ali s'obzirom koliko nismo imali srece u evroligi,i u nekim delovima u aba ligi,dobro je sto nam je dosla veceras :D

NIKAKO

pre 11 godina

Ubi nas nedostatak centarskih linija.Nek se zavrsi ovo kako god ova sezona nije strasno posle tolikih godina i imati pad,ono sto je strasno sto dva centra Gagic i Musli definitivno nisu za Partizan.

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Kazu neki jedna utakmica,malo.srece ! Da nije bilo te srece za Solnok,Olimpiju,a pogotovo Zadar,mi bi se sada borili za prvo mesto u ligi i ovako ocajni ove sezone ! Navijacima Crvene zvezde je lako da se osecaju lepo,sigurno,jako ! Vi ste za malo manje od 45 godina osvojili 3 titule,niste imali neke bog zna koje rezultate,legende,generacije,pa vam ova generacija deluje kao Miami Heat ! A na drugoj strani mi smo uvek imali igracine i extra generacije,tako da se sada svaki Grobar vata za glavu od ove decurlije !

fmp

pre 11 godina

tako je bree u inat svima dule legendo...i kada ne ide treba podrzavati a ne pljuvati ovu mladu ekipu i duleta da se ne zaboravi sta je covek uradio za partizan...to nece ovi iz fmp-a za jedno 100godina...evo prost primer neprate kosarku 15godina i sad kao mi ovo mi ono kao dominacija iz zeleznika...zato podrzavati ove momke....partizan

777

pre 11 godina

Da ne udje lopta onako srecno, drugu bi pesmu pevali i Dule a i vi grobari. Sada bi bilo pljuvanja i smenjivanja do duboko u noc. Ali, strpite se malo grobari, pljuvacine ce biti vec za koju nedelju. Vidimo se ovde tada.
(veliki strumf, 3. mart 2013 21:17)

Da ona Zvezdina trojka ne udje juče onako srećno sada bi se druga pesma pevala? Šta misliš??

igor

pre 11 godina

Dule ti najtrofejniji trener Partizana vec sam pisao i ponovocu Hvala ti za sve ove lude godine! znaj da pravi grobari imaju beskrajno poverenje u tebe moze i neka sezona da bude bez trofeja nije problem, bitno je da na terenu imas dobre ljude koji daju srce za svoj klub , retko ce se videti da neko ko je gradjen kao Milutinov da se baci onako za loptu da stavi svoju karjeru na kocku i to da bi izvukao samo mrtvu loptu. To je ono sto mi imamo a drugi nemaji i sto se ceni.

čiča

pre 11 godina

Čoveče,ti si srećan više nego što si težak.Bezbroj utakmica dobili su igrači bez učešća bilo kakvog tvog umeća.Ko hoće da vidi vidi sve.Tvoja košarka blage veze nema sa igrom.Mučenje mučenje i samo mučenje iz utakmice u utakmicu.I dalje potpuno bezidejne akcije a šut(zbog kojeg se i igra košarka) katastrofalan.Insistiranjem samo na odbrani(ne kažem da nije važna)insistiraš na nekoj suludoj košarci koja nervira sve od prvog do zadnjeg minuta.Ko ti od igrača ostaje posle treninga da ubaci loptu u koš po 5oo puta(kao što su pričali stariji vanserijski igrači).Koju ti košarku igraš čoveče...Mislim da te je vreme vreme odavno pregazilo...Daniloviću ti si na potezu...

Djosua

pre 11 godina

Kakvo iskustvo Dule, pa Cedevita je sama ispustila utakmicu...
Daj Boze da gresim a da si ti u pravu ali mislim da je sreca sto je Tomas dobio 5-ti faul onako, jer nismo imali nikog da ga zaustavi...

čekaj stani pazi

pre 11 godina

Sada ni reč o fašizmu, Zvezdi , budžetu, Čoviću, časovima ljubavi etc. Dule opet sreća i to protiv "mrtve" Cedevite. I one čuvena grobarska fora tempiranje forme. Ljudi pa osralo je tri kola do kraja lige a grobari i dalje imaju očajnu igru .

avidemux

pre 11 godina

Sudije su ti dale najlepsi poklon za rodjus!
(EUFORIJA, 3. mart 2013 20:58)

Poslednji koš Milosavljevića je bio pod faulom. Pogledaj snimak. A da nije ušla? Da li bi tada za tebe bile krive sudije?

cartmanx

pre 11 godina

Sto se mene tice potpisujem,na kraju krajeva na pocetku sezone Vujosevic je rekao da se pravi mlad tim za buducnost koga nece morati kompletno svake godine da rasprodaju pa da sastavljaju novi, naravno nadam se uz blage korekcije! I ono sto je po meni veoma vazno mozda i njavaznije iz ove utakmice je da smo je preokrenuli na samom kraju a koliko smo utakmica izgubili sto u ABA sto u EL na jednu loptu-milsim 10-ak sigurno,iskuljivo zbog neiskustva-straha, ovo je bitno itekako za samopouzdanje, za ovu decu!

!!!

pre 11 godina

Pijan sam i mnogo srecan, hvala crno beli, daj boze da u istom raspolozenju docekamo fajnal for. Hvala ti, hvala ti, crno bela ljubavi.

Duško

pre 11 godina

"Da nije ušla..." pa da nam niso gubili u Euroligi par utakmicu u poslednjem minutu još bi Pionir bio pun četvrtkom! Red je sad da nam se vraća, statističko pravilo. Uveren sam da ćemo obezbediti učešće u Euroligi sledeće godine, što nam je jedino u ovom trenutku najpotrebnije! A posle... samo se strpite :-)

KODAR78

pre 11 godina

Drago mi je zbog Partizanove pobede a jos mi je draze zbog dusebriznika koji su se mesali u Duletov posao a najdraze ce mi biti zbog istih, kada po 6 put budemo prvaci regionalne lige. Uvek sam verovao u ovaj projekat podmladjivanja ekipe, sa normalnim padovima i usponima. Sada je na redu veliki uspon.

zloboleon

pre 11 godina

dobra je ekipa ali trener im ne valja,suvise sputava mlade igrace psovkama i galamom pa ne mogu da pogode ni zicer.ovo veceras je cista srece i njihov los kvalitet!

Dragan NP

pre 11 godina

Polako Vujosevicu,nemoj da letis tako visoko! Jedna utakmica,malo srece,malo sudije i Ti plasiras nekakvo iskustvo,a prvi trbas da spustis loptu na zemlju.Cedevita je tim koja trci put gubi dobijenu utakmicu,a Partizan je tim koji dosta pada u igri.

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Kazu neki jedna utakmica,malo.srece ! Da nije bilo te srece za Solnok,Olimpiju,a pogotovo Zadar,mi bi se sada borili za prvo mesto u ligi i ovako ocajni ove sezone ! Navijacima Crvene zvezde je lako da se osecaju lepo,sigurno,jako ! Vi ste za malo manje od 45 godina osvojili 3 titule,niste imali neke bog zna koje rezultate,legende,generacije,pa vam ova generacija deluje kao Miami Heat ! A na drugoj strani mi smo uvek imali igracine i extra generacije,tako da se sada svaki Grobar vata za glavu od ove decurlije !

veliki strumf

pre 11 godina

Da ne udje lopta onako srecno, drugu bi pesmu pevali i Dule a i vi grobari. Sada bi bilo pljuvanja i smenjivanja do duboko u noc. Ali, strpite se malo grobari, pljuvacine ce biti vec za koju nedelju. Vidimo se ovde tada.

lex lutor

pre 11 godina

Pa ako je neko gubio dobijene utakmice ove sezone onda je to Partizan.A napisao sam pre par meseci da treba sacekati Maj.Za kraj kao i uvek ,uzmi Dule evro titulu.

Sima Strahota

pre 11 godina

Tomas zasluzio TEHNICKU ali sudije ostale neme,unosio se onom celavom u facu,prigovarao.Isto to uradio na.tajm autu na 18 sek pre kraja.Milosavljevic bio fauliran u zadnjoj sekundi.Onog sto mu je ispala lopta kod Cedevite NIKO PIPNUO nije,lepo je snimila kamera.Petrovic prica o Srpsko-Crnogorskoj-Slovenackoj vezi?!
Pa ko mu je kriv sto nisu dali kosh zadnja.2 min
Jel ta veza.radila i u finalu Hrvatskog kupa!?
Gubili ste nekoliko utakmica na jednu loptu,Partizan je takodje ali u Evroligi,da nije jos uvek bi igrao TOP 16.
Od CSKA kod kuce,od Barse kod kuce i u gostima od Bamberga kod kuce i u gostima posle produzetka...Vrati se sve na kraju..

Goran

pre 11 godina

Dule ima kredit kod PRAVIH navijaca Partizana da slobodno moze 2 sezone da ne uzme ni jedan trofej!! Da li ste vi koji sebe nazivate navijacima Partizana a kritikujete Duleta svesni sta je ovaj covek napravio u poslednjoj deceniji??? Covek je svake sezone imao totalno drugi ti, svaki put mlad, neuigran... U takvoj situaciji on je bio redovan u top 16, top 8 evrolige, f4 evorlige, najbolji trener evrolige.... Shvatam navijace fmp-a, 11 godina su gubili od sampiona Partizana i oni iz kk crvenaq zvezda, sada kada zvezde vise nema Covicev fmp sasvim solidno igra, mora se priznati ali jedno je projekat koji se pravi za jednu godinu a drugo je hemija i skola koju ima najtrofejnije sportsko drustvo u evropi!!

Aca

pre 11 godina

Au brate al ti pises gluposti.Grobari treba da shvate da Dule nije trener dobar zato sto nije osvojio nista sem u Partizanu.E ja kao grobar hteo bih bas takve trenere u svakom sportu,nek kod nas sve osvajaju a kod odu bas me briga.

Bane

pre 11 godina

Prekini više života ti!!!! Grobar sam do smrti, ali muka mi je više od tvojih talenata koji gube lopte i promašuju slobodna bacanje, muka!!!! Prekini čoveče, falnal for je pitanje, ali i u tom slučaju, odvaliće nas bilo koja od 3 ekipe sa 20 razlike, pa jel si ti kako treba!!!!!!!!!!!!!

rade

pre 11 godina

Objektivno Partizan ima veoma slabu ekipu. Iz ovog tima je izvucen maksimum. Uporedimo samo bekove nase sa bekovima Cibone, Zvezde, Radnickob, Igokee itd. Jedina svetla tacka u timu je Bertans. Ovaj tim nema pobednicki mentalitet i vec duze vreme igra u grcu. Vise od polovine igraca ne sme da uputi sut sa poludistance. Imam utisak da se igrci boje Duleta koji ne ume da se nasali i nasmeje. Porucujem kao veliki "grobar" Duletu da razmisli o ovome.

nepamet za Ginisa

pre 11 godina

E, gde bi nam kraj bio da nismo onako idiotski izgubili od Zadra. Na 0,8 sekundi do kraja čoveka koji izvodi aut blokira najniži igrač Partizana koji je pritom okrenut leđima, a zna se da koš može da se postigne samo na jedan jedini način.Onako kako je i postignut. Neverovatna neinteligencija.Ne bih da kvarim slavlje ali nikad neću prežaliti taj glupi, glupi koš.

igor

pre 11 godina

Vi cigani ste oduvek bili drzavni projekat i sledeca sezona i imali ste najboljeg trenera na svetu pa opet ste skidali gace a o sudjenju nemoj molomte ,ok bolji ste ove god ipak to su dva tima dve uprave politicari ali i tuzni ste.. nije tacno za skupe strance dolazili su uvek anonimusi jer je opste poznato da ako hoces da igras evro ligu ili nba moras da se afirmises u partizan cak su neki stranci prelazili iz zvezde u partizan.Razumem ja tebe sto mrzis DV, ok je .

Vi grobari trebate da prihvatite za vas bolnu cinjenicu da Vujosevic nije nikakav trener jer on nigde nista nije osvojio,sem u Partizanu,a u Partizanu bi bukvalno svaki trener bio toliko ako ne i vise uspesan svih ovih godina,zato sto je dobijao pare od drzave za kupovinu najboljih igraca u drzavi i veoma dobrih stranaca.E sada drzava daje samo 10 posto manje para Zvezdi u odnosu na Partizan,i stanje na tabeli je takvo kako jeste.Vi ste podmladili tim,ali opet tudjim igracima i kupovinom,a ne nekom vasom skolom kosarke.Pogledajte samo ko igra kod vas i videcete da skoro niko ako ne i niko nije iz vase skole.Danas vas nikakva sreca nije pogledala vec vam je sudija pomogao losim sudjenjem.Iskljucio im je tri igraca,od toga dva(Tomas i jos jedan,zaboravio sam mu ime),koji su dobili nekoliko blago receno bla bla bla ....

Nenad

pre 11 godina

tako je bree u inat svima dule legendo...i kada ne ide treba podrzavati a ne pljuvati ovu mladu ekipu i duleta da se ne zaboravi sta je covek uradio za partizan...to nece ovi iz fmp-a za jedno 100godina...evo prost primer neprate kosarku 15godina i sad kao mi ovo mi ono kao dominacija iz zeleznika...zato podrzavati ove momke....partizan
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (fmp, 3. mart 2013 21:07) Vi grobari trebate da prihvatite za vas bolnu cinjenicu da Vujosevic nije nikakav trener jer on nigde nista nije osvojio,sem u Partizanu,a u Partizanu bi bukvalno svaki trener bio toliko ako ne i vise uspesan svih ovih godina,zato sto je dobijao pare od drzave za kupovinu najboljih igraca u drzavi i veoma dobrih stranaca.E sada drzava daje samo 10 posto manje para Zvezdi u odnosu na Partizan,i stanje na tabeli je takvo kako jeste.Vi ste podmladili tim,ali opet tudjim igracima i kupovinom,a ne nekom vasom skolom kosarke.Pogledajte samo ko igra kod vas i videcete da skoro niko ako ne i niko nije iz vase skole.Danas vas nikakva sreca nije pogledala vec vam je sudija pomogao losim sudjenjem.Iskljucio im je tri igraca,od toga dva(Tomas i jos jedan,zaboravio sam mu ime),koji su dobili nekoliko blago receno smesnih licnih greski i tako ih je ostavio sa niskom postavom na parketu vise od pet minuta,pa ste sa svojom inace bezveznom igrom guranja lopte pod kos,dobili sansu da pobedite.A upravo zbog takve igre gubite utakmice cele sezone.

Nenad

pre 11 godina

(igor, 4. mart 2013 07:30) Gde je logika u tome sto ti pricas?Ako smo bili drzavni projekat,kako smo mogli onda da zapadnemo u dugove?A ako su nas politicari podkradali,kakve je onda koristi od toga imala Zvezda?Tadic i Dodik su vam licno obezbedjivali novac pored para iz budzeta koje ste sledovali svih ovih godina.Pogledaj malo dalje,Partizan je skoro u svim sportovima najjaci,a sva ostala SD se raspadaju.Da li stvarno mislis da su svi klubovi u svim sportovima glupi a jedini Partizan pametan?Da li mislis da samo u drugim klubovima ima lopova a samo u Partizanu ne?Gledajuci rezultata,svi ispadaju glupi,sve uprave tih klubova u svim sportovima nesposobne i lopovske a u Partizanu svi ok,je l to normalno?Ko je iz Partizana odgovarao za malverzacije?U Zvezdi i drugim klubovima je bilo hapsenja,a u Partizanu?Zasto se ne hapsi niko iz Partizana?Jeste li vi mozda bili ludi kada ste skandirali Zeko i Bjeko lopove?Zar nije selektivno hapsenje kada se hapse jedni za malverzacije a drugi ne?Bivsi igrac Borca Dmitrovic kaze da mu je uprava rekla da moraju da naprave penal u korist Partizana,bude pozvan u policiju,i?Sta se desava sa time?Je l bilo neke provere tih navoda,istrage,bilo cega?A jasno je da ako je to tacno,mora neko da odgovara.Prvo uzmi te cinjenice u obzir,pa onda pricaj o drzavnim projektima...

bratanac

pre 11 godina

@(Nenad, 4. mart 2013 09:59)
Vaš problem je što stalno imate pritisak rezultata i pozivanja igrača i trenera na raport. Razmisli samo o događaju u nedelju posle remija sa Radom (gde je kapiten?)i biće ti sve jasno. Dokle god se pojedinci u Ljutice Bogdana budu udvarali kriminalcima i radili jedino u interesu izbegavanja batina, imaćete ogromne dugove, a sportsko društvo će uspešno nestajati sa sportske scene. Tu je razlika između Partizana i Vas, jer kada igrači postanu zvezde, Partizan ih pušta i pravi novu mladu ekipu, dok Vi za dobijeni novac gomilate islužene krševe.

Neznalica

pre 11 godina

Izgleda da Dule misli da Partizan moze da bude pobednik ABA lige. Covek je izgubio svaki dodir sa realnoscu. Kako ce grubo da bude prizemljenje.

obavesten

pre 11 godina

ujko sa fontane pravljenje i prodaja igraca nisu licni interes rukovodstva vec pitanje opstanka kluba.leba ti,kako bi ti obezbedio dva tri miliona godisnje za funkcionisanje tima kad od sponzora i prodaje karata dobijes milion?zaduzivao bi se kod banaka i na kraju izdavao ime kluba koji ne postoji ili forsirao mlade igrace po cenu neuspeha u takmicarskom smislu ali u cilju njihove promocije i prodaje.znas li da amerikanci kao i iskusniji igraci potpisuju jednogodisnje ugovore tako da od njih zarade nema a da klince pod visegodisnjim ugovorom mozes prodati za maksimum 300000 evra,a samo par njih racunajuci celu evropu za 500000 ili malo vise.takvi su transferi u kosarci.a nisam izlapeo da ne pamtim projekat velike zvezde od zmaga sagadina i budzeta od 5 mil pa do pesica.i gde su sad?oni kao ekipa nigde a ime je pod kirijom u zelezniku.

bratanac

pre 11 godina

@(Miki, 4. mart 2013 13:47)
Imali ste seriju 1946. do 1955. kada se igralo na betonu i posle toga jednu titulu 1969 i jednu 1972. Sledeće dve su bile 1993. i 1994. pod čudnim pravilima - trojka + 2 dodatna bacanja (kad pogodi Nebojša Ilić)i ona poslednja 1998. Sve u svemu 5 titula u 58 godina. Sedamdesetih su vladali Partizan, Jugoplastika, Bosna i Zadar...

Iko

pre 11 godina

Svaka čast Partizanu, jer nalazi se u društvu klubova kao što su Cibona, Split, Zadar, MZT, Solnoki, kojima je svima zajedničko da deru Cedevitu u zadnje vrijeme, a F4 neće vidjeti.

Ujka sa fontane

pre 11 godina

čelnici Partizana prave ekipu da bi stekli lični interes od prodaje kao talentovanih igrača.Na armiju navijača nisu ni pomoslili.A bezobrazno podigli cene pretplatnih karata.Kupio sam ove godine,dvaput me neće prevariti.

Dejan

pre 11 godina

Zato je Vojnović opravdano spašavao živu glavu u Zagrebu!
Partizan može da pobeđuje samo uz krađu sudija, odkad sebe!
Sramota me kao Srbina šta je urađeno Cedeviti, da je ovako suđeno Partizanu u Beogradu ne mogu ni zamisliti reakcije!
Dokle!

igor

pre 11 godina

e bzv sto mi ne pustate komentar da odovorim na pitanja nisam koristio nikakve vulgarnosti vredjanja i sl .bas bzv ocigledno da moze da se iznose ovde neistine na racun partizana a suprotno nesme da se kaze nista. nemorate ni ovo da objevljujete .

raskorak

pre 11 godina

ja bih o timu: što se centara tiče,IMAMO 3 TALENTOVANA MLADIĆA!musli je pauzirao i stagnirao 2 godine.ipak verujem da će dule stvoriti od njega igrača karakteristika krstića,jer je dečko još mlad.gagića uvek može da krene,a već je nezgodan za čuvanje + će se sigurno raditi na njegovoj leđnoj tehnici,obzirom da je on projektovan da bude novi peković.tu je i talentovani milutinov sa mekom rukom za centra i odličnom pokretljivošću.spoljna linija će delovati ubitačno:bogdanović će preležati dečije bolesti,a već ima lep i precizan šut.bertans je najkonstantniji.osim vrhunskih predispozicija i odličnog šuta ume i da zategne odbranu.lučić verovatno ide,ali repka dobija krilo na duže staze.gagi bi trebalo da bude novi kecman.najiskusniji,jer puni 25 ove godine.ume da odigra odbranu na nivou saše danilovića(kako je lepo kada je takva košarkaška veličina predsednik kluba koji voliš).ume da pogodi,ali ima(o je) blokadu kad se lomi.vesterman je sve slobodniji i sigurniji.nadam se da će gordić otići,jer nije dovoljno posvećen i ostaće večiti talenat.voleo bih da uspemo da dovedemo micića.mali ima potencijal da bude novi vujanić.ne bi bilo dobro da završi kao ex-talenat iz fmp-a mladen šekularac (seća li se njega iko?).nadam se da novica diže formu i da se vraća kući.strahovito bi značio + lovrenj bi uz njega sigurno napredovao.nije dule lud,kao što su neki prerano zaključili.stari je to lisac,koji je stvorio 4/5 prve petorke repke 90-ih.svi sem savića su prošli njegovu akademiju.

obavesten

pre 11 godina

nenade cinjenice su ono sto se da dokazati a ovo sto ti pominjes su naklapanja.namestena utakmica partizan borac u beogradu?pa u cacku smo davali deset komada.zeka i bjeka su postavili temelje ovakvog partizana i oni su cini mi se ukinuli placene funkcije navijac partizana.a klub koji i danas vode navijaci znamo gde je.zasto u partizanu niko nije uhapsen?zato sto partizan ima skolu fudbala koja izbaci godisnje par klinaca sa nogama od nekoliko miliona i cijom prodajom klub funkcionise bez minusa.tadic i dodik davali pare partizanu?sa zavrsenom osnovnom ne mozes znati kako platni promet funkcionise pa ne vredi da ti objasnjavam.zasto zvezda ima gasprom za sponzora a partizan uprkos rezultatima ne?zar zaista mislis da vas rusi vole i da zato daju pare?zamisli milku canic kao manekenku viktoria sikreta.e to ste vi i gasprom.ne nenade,neko iz nase vlade im je to nametnuo.jesi cuo za skundrica?znas li ko je on i koje su mu funkcije u drzavi i zvezdi?

Score Killer

pre 11 godina

Tomas zasluzio TEHNICKU ali sudije ostale neme,unosio se onom celavom u facu,prigovarao...
(Sima Strahota, 4. mart 2013 06:44)

Tomas ??
sigurno je bio lapsus calami ? a možda i lapsus manus ? ili čak lapsus memoriae ?

Najverovatnije sva tri ... ;)

Nenad

pre 11 godina

(obavesten, 4. mart 2013 13:52)Niste svaki put davali deset komada u Cacku.Dmitrovic govori o nekoj drugoj prvenstvenoj utakmici u Cacku,koja nije bila neizvesna.Ne znam kakav dokaz treba za to da policija nije pokrenula nikakvu istragu,a morala je,zato sto je to teska i javna optuzba za namestanje?Slicno je govorio i Poledica.Npr Savo Milosevic je isto javno rekao da je finale kupa Partizan-Vojvodina 2:1 namesteno.Je l ga pozvala policija barem na informativni razgovor?Nije.Je l treba dokaz i za to?Prilicno bajkovito deluju te price o Evroligaskom Partizanu bez mnogo ulozenih para,pa da to tako moze,to bi mogli onda i ostali klubovi,a vi biste to radili jos mnogo ranije,ne biste cekali 2003 godinu.Partizan pre prvog dolaska Vujosevica nije bio dominantan,Euro ligu su igrali prethodno Buducnost pa Zvezda.Odakle mu pare tada da pocne sa projektom dominacije?Nije igrao Euro ligu,a pare za to je imao,kako?Za svaki pocetak bilo cega,treba mnogo para.Nikada nisam dobio odgovor na to pitanje.

Nenad

pre 11 godina

(obavesten, 4. mart 2013 16:16) Kako nismo culi nijedan detalj za Partizan-Vojvodina?Pa Vojvodina je napustila teren zbog toga.Savo Milosevic je direktno u oci rekao Toletu Karadzicu da je finale Kupa namesteno,a ovaj je poceo da muca i da se izvlaci,a onda mu je Savo rekao:te price mozes da pricas nekome drugome,ja sam bio igrac i znam kada je utakmica namestena.Zajedno su gostovali u emisiji.

obavesten

pre 11 godina

rekao mu u oci...po cemu je namestena.po nekoj gresci sudija?ruka maradone,ruka anrija,izmisljen penal na derbiju kada lopta rnica udara u butinu,svi detalji-vidi zvezdanesterac,po tebi su namestene.pa nema utakmice gde nema sudijske greske.negde vise,negde manje.manje na stetu velikih,i kod nas i u svetu.a lako je kvalifikovati,ovaj je prvi zato sto namesta,onaj je bogat zato sto krade...a ko je rekao da ce zvezda biti prva ako prvenstvo bude posteno.znaci zadnjih sest godina je namesteno.zar stvarno u to verujes?

čiča

pre 11 godina

Čoveče,ti si srećan više nego što si težak.Bezbroj utakmica dobili su igrači bez učešća bilo kakvog tvog umeća.Ko hoće da vidi vidi sve.Tvoja košarka blage veze nema sa igrom.Mučenje mučenje i samo mučenje iz utakmice u utakmicu.I dalje potpuno bezidejne akcije a šut(zbog kojeg se i igra košarka) katastrofalan.Insistiranjem samo na odbrani(ne kažem da nije važna)insistiraš na nekoj suludoj košarci koja nervira sve od prvog do zadnjeg minuta.Ko ti od igrača ostaje posle treninga da ubaci loptu u koš po 5oo puta(kao što su pričali stariji vanserijski igrači).Koju ti košarku igraš čoveče...Mislim da te je vreme vreme odavno pregazilo...Daniloviću ti si na potezu...

obavesten

pre 11 godina

dmitrovic govori o utakmici u beogradu koju je partizan dobio sa 2:0.o utakmici koju savo pominje nismo culi nijedan detalj.sto se tice dominacije mi se tako zezamo.vise finala je zavrseno rezultatom 3:2 gde je bukvalno jedan poen odlucivao.partizan je uglavnom tada pogadjao kao sto je ove sezone takve suteve promasivao.tu je uglavnom sreca a ne znanje u pitanju.gubio je partizan u ovih desetak godina i finala kupa i finala nlb lige ali je,kazem puno puta i srecom,dobijao domaci sampionat.razlika izmedju uspeha i neuspeha u kosarci je cesto u tom jednom sutu kao i u zelji.partizan je sto rece dule vise radio od drugih a bogami sa decom koja grizu i vise zeleo i to je to.da su nam usla jos samo tri suta ove godine bili bi u top 16 a u domacem prvenstvu ispred kluba iz zeleznika.

igor

pre 11 godina

CZ jeste drzavni projekat ,nije ti jasno po kojoj logici i zbog cega izostaju rezultati evo da ti pojasnim Nenade CZ je projekat po kome se dovode dobri treneri i igraci koji dolaze na ime stare slave a u stvari sluze kao paravan za lopovluk i pranje para a navijace zanose takodje starom slavom i daju im utehu tako sto pobede partizan cesto na sumnjiv nacin ali ok i tu osim toga nema drugih rezultata. Da se razumemo jos nesto ja sam jedan od onih navijaca Partizana koji se iz sveg srca radovao uspesima CZ 92 god i nosim vaspitanje iz vremena kad smo bili normalni tako da se i dan danas radujem Zvezdinim uspesima kad igraju van Srbije i dalje cenim igrace CZ oni su sportisti ovakvi onakvi ali upravu necenim jer su korumpirani politicari umesani u raznim lopovskim aktivnostima koji su uspeli da za razliku od svih ostalih SD u okruzenju da dovedu CZ ne u bankrot vec u dubiozu i nesto ne vidoh da osim Dzajica koji je oslobodjen da odgovara neko za to. Sutra cu ti pustiti svoj ceo komentar na tvoj pokusao sam danas ali nisu dozvolili neznam zasto, valjda hoce sutra.

Miki

pre 11 godina

Moram da odgovorim ovom Aleksandru.. Kako to mislis 3 titule za 45 godina. Ti podaci se lako nadju. Zvezda je imala seriju sedamdesetih, kao sada Partizan, koji je tek poslednjih desetak godina dostigao po broju trofeja.

c7-5

pre 11 godina

Kakvo iskustvo Dule, pa Cedevita je sama ispustila utakmicu...
Daj Boze da gresim a da si ti u pravu ali mislim da je sreca sto je Tomas dobio 5-ti faul onako, jer nismo imali nikog da ga zaustavi...
(Djosua, 3. mart 2013 20:02)

Šta ti treba ovakav komentar?? Sada ti meni kaži, koliko je ovakvih utakmica Partizan ispustio ove sezone? Da ti redjam još od Evro lige do 15 koševa razlike protiv Zvezde? Pa mora jednom i da se vrati..samo, ne znam šta će biti ako Partizan osvoji...ali otom potom..da se ovo omalovažavanje ne vrati kao bumerang i to sa kamatom.

čekaj stani pazi

pre 11 godina

Sada ni reč o fašizmu, Zvezdi , budžetu, Čoviću, časovima ljubavi etc. Dule opet sreća i to protiv "mrtve" Cedevite. I one čuvena grobarska fora tempiranje forme. Ljudi pa osralo je tri kola do kraja lige a grobari i dalje imaju očajnu igru .

čiča

pre 11 godina

Čoveče,ti si srećan više nego što si težak.Bezbroj utakmica dobili su igrači bez učešća bilo kakvog tvog umeća.Ko hoće da vidi vidi sve.Tvoja košarka blage veze nema sa igrom.Mučenje mučenje i samo mučenje iz utakmice u utakmicu.I dalje potpuno bezidejne akcije a šut(zbog kojeg se i igra košarka) katastrofalan.Insistiranjem samo na odbrani(ne kažem da nije važna)insistiraš na nekoj suludoj košarci koja nervira sve od prvog do zadnjeg minuta.Ko ti od igrača ostaje posle treninga da ubaci loptu u koš po 5oo puta(kao što su pričali stariji vanserijski igrači).Koju ti košarku igraš čoveče...Mislim da te je vreme vreme odavno pregazilo...Daniloviću ti si na potezu...

veliki strumf

pre 11 godina

Da ne udje lopta onako srecno, drugu bi pesmu pevali i Dule a i vi grobari. Sada bi bilo pljuvanja i smenjivanja do duboko u noc. Ali, strpite se malo grobari, pljuvacine ce biti vec za koju nedelju. Vidimo se ovde tada.

zloboleon

pre 11 godina

dobra je ekipa ali trener im ne valja,suvise sputava mlade igrace psovkama i galamom pa ne mogu da pogode ni zicer.ovo veceras je cista srece i njihov los kvalitet!

Dragan NP

pre 11 godina

Polako Vujosevicu,nemoj da letis tako visoko! Jedna utakmica,malo srece,malo sudije i Ti plasiras nekakvo iskustvo,a prvi trbas da spustis loptu na zemlju.Cedevita je tim koja trci put gubi dobijenu utakmicu,a Partizan je tim koji dosta pada u igri.

Djosua

pre 11 godina

Kakvo iskustvo Dule, pa Cedevita je sama ispustila utakmicu...
Daj Boze da gresim a da si ti u pravu ali mislim da je sreca sto je Tomas dobio 5-ti faul onako, jer nismo imali nikog da ga zaustavi...

Nenad

pre 11 godina

tako je bree u inat svima dule legendo...i kada ne ide treba podrzavati a ne pljuvati ovu mladu ekipu i duleta da se ne zaboravi sta je covek uradio za partizan...to nece ovi iz fmp-a za jedno 100godina...evo prost primer neprate kosarku 15godina i sad kao mi ovo mi ono kao dominacija iz zeleznika...zato podrzavati ove momke....partizan
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (fmp, 3. mart 2013 21:07) Vi grobari trebate da prihvatite za vas bolnu cinjenicu da Vujosevic nije nikakav trener jer on nigde nista nije osvojio,sem u Partizanu,a u Partizanu bi bukvalno svaki trener bio toliko ako ne i vise uspesan svih ovih godina,zato sto je dobijao pare od drzave za kupovinu najboljih igraca u drzavi i veoma dobrih stranaca.E sada drzava daje samo 10 posto manje para Zvezdi u odnosu na Partizan,i stanje na tabeli je takvo kako jeste.Vi ste podmladili tim,ali opet tudjim igracima i kupovinom,a ne nekom vasom skolom kosarke.Pogledajte samo ko igra kod vas i videcete da skoro niko ako ne i niko nije iz vase skole.Danas vas nikakva sreca nije pogledala vec vam je sudija pomogao losim sudjenjem.Iskljucio im je tri igraca,od toga dva(Tomas i jos jedan,zaboravio sam mu ime),koji su dobili nekoliko blago receno smesnih licnih greski i tako ih je ostavio sa niskom postavom na parketu vise od pet minuta,pa ste sa svojom inace bezveznom igrom guranja lopte pod kos,dobili sansu da pobedite.A upravo zbog takve igre gubite utakmice cele sezone.

Bane

pre 11 godina

Prekini više života ti!!!! Grobar sam do smrti, ali muka mi je više od tvojih talenata koji gube lopte i promašuju slobodna bacanje, muka!!!! Prekini čoveče, falnal for je pitanje, ali i u tom slučaju, odvaliće nas bilo koja od 3 ekipe sa 20 razlike, pa jel si ti kako treba!!!!!!!!!!!!!

Miloje Pirs

pre 11 godina

Najjadniji su ovi navijaci FMP-a, koji se potpisuju kao Grobari, pa pocnu u komentarima da pljuju po Vujosevicu, a koliko ga cene stvarni navijaci Partizana dovoljno govore ovacije na svakoj utakmici!

Neznalica

pre 11 godina

Izgleda da Dule misli da Partizan moze da bude pobednik ABA lige. Covek je izgubio svaki dodir sa realnoscu. Kako ce grubo da bude prizemljenje.

777

pre 11 godina

Da ne udje lopta onako srecno, drugu bi pesmu pevali i Dule a i vi grobari. Sada bi bilo pljuvanja i smenjivanja do duboko u noc. Ali, strpite se malo grobari, pljuvacine ce biti vec za koju nedelju. Vidimo se ovde tada.
(veliki strumf, 3. mart 2013 21:17)

Da ona Zvezdina trojka ne udje juče onako srećno sada bi se druga pesma pevala? Šta misliš??

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Kazu neki jedna utakmica,malo.srece ! Da nije bilo te srece za Solnok,Olimpiju,a pogotovo Zadar,mi bi se sada borili za prvo mesto u ligi i ovako ocajni ove sezone ! Navijacima Crvene zvezde je lako da se osecaju lepo,sigurno,jako ! Vi ste za malo manje od 45 godina osvojili 3 titule,niste imali neke bog zna koje rezultate,legende,generacije,pa vam ova generacija deluje kao Miami Heat ! A na drugoj strani mi smo uvek imali igracine i extra generacije,tako da se sada svaki Grobar vata za glavu od ove decurlije !

igor

pre 11 godina

Vi cigani ste oduvek bili drzavni projekat i sledeca sezona i imali ste najboljeg trenera na svetu pa opet ste skidali gace a o sudjenju nemoj molomte ,ok bolji ste ove god ipak to su dva tima dve uprave politicari ali i tuzni ste.. nije tacno za skupe strance dolazili su uvek anonimusi jer je opste poznato da ako hoces da igras evro ligu ili nba moras da se afirmises u partizan cak su neki stranci prelazili iz zvezde u partizan.Razumem ja tebe sto mrzis DV, ok je .

Vi grobari trebate da prihvatite za vas bolnu cinjenicu da Vujosevic nije nikakav trener jer on nigde nista nije osvojio,sem u Partizanu,a u Partizanu bi bukvalno svaki trener bio toliko ako ne i vise uspesan svih ovih godina,zato sto je dobijao pare od drzave za kupovinu najboljih igraca u drzavi i veoma dobrih stranaca.E sada drzava daje samo 10 posto manje para Zvezdi u odnosu na Partizan,i stanje na tabeli je takvo kako jeste.Vi ste podmladili tim,ali opet tudjim igracima i kupovinom,a ne nekom vasom skolom kosarke.Pogledajte samo ko igra kod vas i videcete da skoro niko ako ne i niko nije iz vase skole.Danas vas nikakva sreca nije pogledala vec vam je sudija pomogao losim sudjenjem.Iskljucio im je tri igraca,od toga dva(Tomas i jos jedan,zaboravio sam mu ime),koji su dobili nekoliko blago receno bla bla bla ....

Iko

pre 11 godina

Svaka čast Partizanu, jer nalazi se u društvu klubova kao što su Cibona, Split, Zadar, MZT, Solnoki, kojima je svima zajedničko da deru Cedevitu u zadnje vrijeme, a F4 neće vidjeti.

Ujka sa fontane

pre 11 godina

čelnici Partizana prave ekipu da bi stekli lični interes od prodaje kao talentovanih igrača.Na armiju navijača nisu ni pomoslili.A bezobrazno podigli cene pretplatnih karata.Kupio sam ove godine,dvaput me neće prevariti.

čiča

pre 11 godina

Čoveče,ti si srećan više nego što si težak.Bezbroj utakmica dobili su igrači bez učešća bilo kakvog tvog umeća.Ko hoće da vidi vidi sve.Tvoja košarka blage veze nema sa igrom.Mučenje mučenje i samo mučenje iz utakmice u utakmicu.I dalje potpuno bezidejne akcije a šut(zbog kojeg se i igra košarka) katastrofalan.Insistiranjem samo na odbrani(ne kažem da nije važna)insistiraš na nekoj suludoj košarci koja nervira sve od prvog do zadnjeg minuta.Ko ti od igrača ostaje posle treninga da ubaci loptu u koš po 5oo puta(kao što su pričali stariji vanserijski igrači).Koju ti košarku igraš čoveče...Mislim da te je vreme vreme odavno pregazilo...Daniloviću ti si na potezu...

fmp

pre 11 godina

tako je bree u inat svima dule legendo...i kada ne ide treba podrzavati a ne pljuvati ovu mladu ekipu i duleta da se ne zaboravi sta je covek uradio za partizan...to nece ovi iz fmp-a za jedno 100godina...evo prost primer neprate kosarku 15godina i sad kao mi ovo mi ono kao dominacija iz zeleznika...zato podrzavati ove momke....partizan

Nenad

pre 11 godina

(igor, 4. mart 2013 07:30) Gde je logika u tome sto ti pricas?Ako smo bili drzavni projekat,kako smo mogli onda da zapadnemo u dugove?A ako su nas politicari podkradali,kakve je onda koristi od toga imala Zvezda?Tadic i Dodik su vam licno obezbedjivali novac pored para iz budzeta koje ste sledovali svih ovih godina.Pogledaj malo dalje,Partizan je skoro u svim sportovima najjaci,a sva ostala SD se raspadaju.Da li stvarno mislis da su svi klubovi u svim sportovima glupi a jedini Partizan pametan?Da li mislis da samo u drugim klubovima ima lopova a samo u Partizanu ne?Gledajuci rezultata,svi ispadaju glupi,sve uprave tih klubova u svim sportovima nesposobne i lopovske a u Partizanu svi ok,je l to normalno?Ko je iz Partizana odgovarao za malverzacije?U Zvezdi i drugim klubovima je bilo hapsenja,a u Partizanu?Zasto se ne hapsi niko iz Partizana?Jeste li vi mozda bili ludi kada ste skandirali Zeko i Bjeko lopove?Zar nije selektivno hapsenje kada se hapse jedni za malverzacije a drugi ne?Bivsi igrac Borca Dmitrovic kaze da mu je uprava rekla da moraju da naprave penal u korist Partizana,bude pozvan u policiju,i?Sta se desava sa time?Je l bilo neke provere tih navoda,istrage,bilo cega?A jasno je da ako je to tacno,mora neko da odgovara.Prvo uzmi te cinjenice u obzir,pa onda pricaj o drzavnim projektima...

keke

pre 11 godina

realno imali smo mnogo srece veceras...
(tomo, 3. mart 2013 20:02)

Da,ali s'obzirom koliko nismo imali srece u evroligi,i u nekim delovima u aba ligi,dobro je sto nam je dosla veceras :D

NIKAKO

pre 11 godina

Ubi nas nedostatak centarskih linija.Nek se zavrsi ovo kako god ova sezona nije strasno posle tolikih godina i imati pad,ono sto je strasno sto dva centra Gagic i Musli definitivno nisu za Partizan.

rade

pre 11 godina

Objektivno Partizan ima veoma slabu ekipu. Iz ovog tima je izvucen maksimum. Uporedimo samo bekove nase sa bekovima Cibone, Zvezde, Radnickob, Igokee itd. Jedina svetla tacka u timu je Bertans. Ovaj tim nema pobednicki mentalitet i vec duze vreme igra u grcu. Vise od polovine igraca ne sme da uputi sut sa poludistance. Imam utisak da se igrci boje Duleta koji ne ume da se nasali i nasmeje. Porucujem kao veliki "grobar" Duletu da razmisli o ovome.

Dejan

pre 11 godina

Zato je Vojnović opravdano spašavao živu glavu u Zagrebu!
Partizan može da pobeđuje samo uz krađu sudija, odkad sebe!
Sramota me kao Srbina šta je urađeno Cedeviti, da je ovako suđeno Partizanu u Beogradu ne mogu ni zamisliti reakcije!
Dokle!

igor

pre 11 godina

Dule ti najtrofejniji trener Partizana vec sam pisao i ponovocu Hvala ti za sve ove lude godine! znaj da pravi grobari imaju beskrajno poverenje u tebe moze i neka sezona da bude bez trofeja nije problem, bitno je da na terenu imas dobre ljude koji daju srce za svoj klub , retko ce se videti da neko ko je gradjen kao Milutinov da se baci onako za loptu da stavi svoju karjeru na kocku i to da bi izvukao samo mrtvu loptu. To je ono sto mi imamo a drugi nemaji i sto se ceni.

KODAR78

pre 11 godina

Drago mi je zbog Partizanove pobede a jos mi je draze zbog dusebriznika koji su se mesali u Duletov posao a najdraze ce mi biti zbog istih, kada po 6 put budemo prvaci regionalne lige. Uvek sam verovao u ovaj projekat podmladjivanja ekipe, sa normalnim padovima i usponima. Sada je na redu veliki uspon.

avidemux

pre 11 godina

Sudije su ti dale najlepsi poklon za rodjus!
(EUFORIJA, 3. mart 2013 20:58)

Poslednji koš Milosavljevića je bio pod faulom. Pogledaj snimak. A da nije ušla? Da li bi tada za tebe bile krive sudije?

Miki

pre 11 godina

Moram da odgovorim ovom Aleksandru.. Kako to mislis 3 titule za 45 godina. Ti podaci se lako nadju. Zvezda je imala seriju sedamdesetih, kao sada Partizan, koji je tek poslednjih desetak godina dostigao po broju trofeja.

!!!

pre 11 godina

Pijan sam i mnogo srecan, hvala crno beli, daj boze da u istom raspolozenju docekamo fajnal for. Hvala ti, hvala ti, crno bela ljubavi.

bratanac

pre 11 godina

@(Miki, 4. mart 2013 13:47)
Imali ste seriju 1946. do 1955. kada se igralo na betonu i posle toga jednu titulu 1969 i jednu 1972. Sledeće dve su bile 1993. i 1994. pod čudnim pravilima - trojka + 2 dodatna bacanja (kad pogodi Nebojša Ilić)i ona poslednja 1998. Sve u svemu 5 titula u 58 godina. Sedamdesetih su vladali Partizan, Jugoplastika, Bosna i Zadar...

Nenad

pre 11 godina

(obavesten, 4. mart 2013 13:52)Niste svaki put davali deset komada u Cacku.Dmitrovic govori o nekoj drugoj prvenstvenoj utakmici u Cacku,koja nije bila neizvesna.Ne znam kakav dokaz treba za to da policija nije pokrenula nikakvu istragu,a morala je,zato sto je to teska i javna optuzba za namestanje?Slicno je govorio i Poledica.Npr Savo Milosevic je isto javno rekao da je finale kupa Partizan-Vojvodina 2:1 namesteno.Je l ga pozvala policija barem na informativni razgovor?Nije.Je l treba dokaz i za to?Prilicno bajkovito deluju te price o Evroligaskom Partizanu bez mnogo ulozenih para,pa da to tako moze,to bi mogli onda i ostali klubovi,a vi biste to radili jos mnogo ranije,ne biste cekali 2003 godinu.Partizan pre prvog dolaska Vujosevica nije bio dominantan,Euro ligu su igrali prethodno Buducnost pa Zvezda.Odakle mu pare tada da pocne sa projektom dominacije?Nije igrao Euro ligu,a pare za to je imao,kako?Za svaki pocetak bilo cega,treba mnogo para.Nikada nisam dobio odgovor na to pitanje.

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Kazu neki jedna utakmica,malo.srece ! Da nije bilo te srece za Solnok,Olimpiju,a pogotovo Zadar,mi bi se sada borili za prvo mesto u ligi i ovako ocajni ove sezone ! Navijacima Crvene zvezde je lako da se osecaju lepo,sigurno,jako ! Vi ste za malo manje od 45 godina osvojili 3 titule,niste imali neke bog zna koje rezultate,legende,generacije,pa vam ova generacija deluje kao Miami Heat ! A na drugoj strani mi smo uvek imali igracine i extra generacije,tako da se sada svaki Grobar vata za glavu od ove decurlije !

Nenad

pre 11 godina

(obavesten, 4. mart 2013 16:16) Kako nismo culi nijedan detalj za Partizan-Vojvodina?Pa Vojvodina je napustila teren zbog toga.Savo Milosevic je direktno u oci rekao Toletu Karadzicu da je finale Kupa namesteno,a ovaj je poceo da muca i da se izvlaci,a onda mu je Savo rekao:te price mozes da pricas nekome drugome,ja sam bio igrac i znam kada je utakmica namestena.Zajedno su gostovali u emisiji.

Sima Strahota

pre 11 godina

Tomas zasluzio TEHNICKU ali sudije ostale neme,unosio se onom celavom u facu,prigovarao.Isto to uradio na.tajm autu na 18 sek pre kraja.Milosavljevic bio fauliran u zadnjoj sekundi.Onog sto mu je ispala lopta kod Cedevite NIKO PIPNUO nije,lepo je snimila kamera.Petrovic prica o Srpsko-Crnogorskoj-Slovenackoj vezi?!
Pa ko mu je kriv sto nisu dali kosh zadnja.2 min
Jel ta veza.radila i u finalu Hrvatskog kupa!?
Gubili ste nekoliko utakmica na jednu loptu,Partizan je takodje ali u Evroligi,da nije jos uvek bi igrao TOP 16.
Od CSKA kod kuce,od Barse kod kuce i u gostima od Bamberga kod kuce i u gostima posle produzetka...Vrati se sve na kraju..

Duško

pre 11 godina

"Da nije ušla..." pa da nam niso gubili u Euroligi par utakmicu u poslednjem minutu još bi Pionir bio pun četvrtkom! Red je sad da nam se vraća, statističko pravilo. Uveren sam da ćemo obezbediti učešće u Euroligi sledeće godine, što nam je jedino u ovom trenutku najpotrebnije! A posle... samo se strpite :-)

Goran

pre 11 godina

Dule ima kredit kod PRAVIH navijaca Partizana da slobodno moze 2 sezone da ne uzme ni jedan trofej!! Da li ste vi koji sebe nazivate navijacima Partizana a kritikujete Duleta svesni sta je ovaj covek napravio u poslednjoj deceniji??? Covek je svake sezone imao totalno drugi ti, svaki put mlad, neuigran... U takvoj situaciji on je bio redovan u top 16, top 8 evrolige, f4 evorlige, najbolji trener evrolige.... Shvatam navijace fmp-a, 11 godina su gubili od sampiona Partizana i oni iz kk crvenaq zvezda, sada kada zvezde vise nema Covicev fmp sasvim solidno igra, mora se priznati ali jedno je projekat koji se pravi za jednu godinu a drugo je hemija i skola koju ima najtrofejnije sportsko drustvo u evropi!!

cartmanx

pre 11 godina

Sto se mene tice potpisujem,na kraju krajeva na pocetku sezone Vujosevic je rekao da se pravi mlad tim za buducnost koga nece morati kompletno svake godine da rasprodaju pa da sastavljaju novi, naravno nadam se uz blage korekcije! I ono sto je po meni veoma vazno mozda i njavaznije iz ove utakmice je da smo je preokrenuli na samom kraju a koliko smo utakmica izgubili sto u ABA sto u EL na jednu loptu-milsim 10-ak sigurno,iskuljivo zbog neiskustva-straha, ovo je bitno itekako za samopouzdanje, za ovu decu!

raskorak

pre 11 godina

ja bih o timu: što se centara tiče,IMAMO 3 TALENTOVANA MLADIĆA!musli je pauzirao i stagnirao 2 godine.ipak verujem da će dule stvoriti od njega igrača karakteristika krstića,jer je dečko još mlad.gagića uvek može da krene,a već je nezgodan za čuvanje + će se sigurno raditi na njegovoj leđnoj tehnici,obzirom da je on projektovan da bude novi peković.tu je i talentovani milutinov sa mekom rukom za centra i odličnom pokretljivošću.spoljna linija će delovati ubitačno:bogdanović će preležati dečije bolesti,a već ima lep i precizan šut.bertans je najkonstantniji.osim vrhunskih predispozicija i odličnog šuta ume i da zategne odbranu.lučić verovatno ide,ali repka dobija krilo na duže staze.gagi bi trebalo da bude novi kecman.najiskusniji,jer puni 25 ove godine.ume da odigra odbranu na nivou saše danilovića(kako je lepo kada je takva košarkaška veličina predsednik kluba koji voliš).ume da pogodi,ali ima(o je) blokadu kad se lomi.vesterman je sve slobodniji i sigurniji.nadam se da će gordić otići,jer nije dovoljno posvećen i ostaće večiti talenat.voleo bih da uspemo da dovedemo micića.mali ima potencijal da bude novi vujanić.ne bi bilo dobro da završi kao ex-talenat iz fmp-a mladen šekularac (seća li se njega iko?).nadam se da novica diže formu i da se vraća kući.strahovito bi značio + lovrenj bi uz njega sigurno napredovao.nije dule lud,kao što su neki prerano zaključili.stari je to lisac,koji je stvorio 4/5 prve petorke repke 90-ih.svi sem savića su prošli njegovu akademiju.

nepamet za Ginisa

pre 11 godina

E, gde bi nam kraj bio da nismo onako idiotski izgubili od Zadra. Na 0,8 sekundi do kraja čoveka koji izvodi aut blokira najniži igrač Partizana koji je pritom okrenut leđima, a zna se da koš može da se postigne samo na jedan jedini način.Onako kako je i postignut. Neverovatna neinteligencija.Ne bih da kvarim slavlje ali nikad neću prežaliti taj glupi, glupi koš.

lex lutor

pre 11 godina

Pa ako je neko gubio dobijene utakmice ove sezone onda je to Partizan.A napisao sam pre par meseci da treba sacekati Maj.Za kraj kao i uvek ,uzmi Dule evro titulu.

Aca

pre 11 godina

Au brate al ti pises gluposti.Grobari treba da shvate da Dule nije trener dobar zato sto nije osvojio nista sem u Partizanu.E ja kao grobar hteo bih bas takve trenere u svakom sportu,nek kod nas sve osvajaju a kod odu bas me briga.

obavesten

pre 11 godina

ujko sa fontane pravljenje i prodaja igraca nisu licni interes rukovodstva vec pitanje opstanka kluba.leba ti,kako bi ti obezbedio dva tri miliona godisnje za funkcionisanje tima kad od sponzora i prodaje karata dobijes milion?zaduzivao bi se kod banaka i na kraju izdavao ime kluba koji ne postoji ili forsirao mlade igrace po cenu neuspeha u takmicarskom smislu ali u cilju njihove promocije i prodaje.znas li da amerikanci kao i iskusniji igraci potpisuju jednogodisnje ugovore tako da od njih zarade nema a da klince pod visegodisnjim ugovorom mozes prodati za maksimum 300000 evra,a samo par njih racunajuci celu evropu za 500000 ili malo vise.takvi su transferi u kosarci.a nisam izlapeo da ne pamtim projekat velike zvezde od zmaga sagadina i budzeta od 5 mil pa do pesica.i gde su sad?oni kao ekipa nigde a ime je pod kirijom u zelezniku.

igor

pre 11 godina

e bzv sto mi ne pustate komentar da odovorim na pitanja nisam koristio nikakve vulgarnosti vredjanja i sl .bas bzv ocigledno da moze da se iznose ovde neistine na racun partizana a suprotno nesme da se kaze nista. nemorate ni ovo da objevljujete .

Score Killer

pre 11 godina

Tomas zasluzio TEHNICKU ali sudije ostale neme,unosio se onom celavom u facu,prigovarao...
(Sima Strahota, 4. mart 2013 06:44)

Tomas ??
sigurno je bio lapsus calami ? a možda i lapsus manus ? ili čak lapsus memoriae ?

Najverovatnije sva tri ... ;)

obavesten

pre 11 godina

nenade cinjenice su ono sto se da dokazati a ovo sto ti pominjes su naklapanja.namestena utakmica partizan borac u beogradu?pa u cacku smo davali deset komada.zeka i bjeka su postavili temelje ovakvog partizana i oni su cini mi se ukinuli placene funkcije navijac partizana.a klub koji i danas vode navijaci znamo gde je.zasto u partizanu niko nije uhapsen?zato sto partizan ima skolu fudbala koja izbaci godisnje par klinaca sa nogama od nekoliko miliona i cijom prodajom klub funkcionise bez minusa.tadic i dodik davali pare partizanu?sa zavrsenom osnovnom ne mozes znati kako platni promet funkcionise pa ne vredi da ti objasnjavam.zasto zvezda ima gasprom za sponzora a partizan uprkos rezultatima ne?zar zaista mislis da vas rusi vole i da zato daju pare?zamisli milku canic kao manekenku viktoria sikreta.e to ste vi i gasprom.ne nenade,neko iz nase vlade im je to nametnuo.jesi cuo za skundrica?znas li ko je on i koje su mu funkcije u drzavi i zvezdi?

obavesten

pre 11 godina

dmitrovic govori o utakmici u beogradu koju je partizan dobio sa 2:0.o utakmici koju savo pominje nismo culi nijedan detalj.sto se tice dominacije mi se tako zezamo.vise finala je zavrseno rezultatom 3:2 gde je bukvalno jedan poen odlucivao.partizan je uglavnom tada pogadjao kao sto je ove sezone takve suteve promasivao.tu je uglavnom sreca a ne znanje u pitanju.gubio je partizan u ovih desetak godina i finala kupa i finala nlb lige ali je,kazem puno puta i srecom,dobijao domaci sampionat.razlika izmedju uspeha i neuspeha u kosarci je cesto u tom jednom sutu kao i u zelji.partizan je sto rece dule vise radio od drugih a bogami sa decom koja grizu i vise zeleo i to je to.da su nam usla jos samo tri suta ove godine bili bi u top 16 a u domacem prvenstvu ispred kluba iz zeleznika.

bratanac

pre 11 godina

@(Nenad, 4. mart 2013 09:59)
Vaš problem je što stalno imate pritisak rezultata i pozivanja igrača i trenera na raport. Razmisli samo o događaju u nedelju posle remija sa Radom (gde je kapiten?)i biće ti sve jasno. Dokle god se pojedinci u Ljutice Bogdana budu udvarali kriminalcima i radili jedino u interesu izbegavanja batina, imaćete ogromne dugove, a sportsko društvo će uspešno nestajati sa sportske scene. Tu je razlika između Partizana i Vas, jer kada igrači postanu zvezde, Partizan ih pušta i pravi novu mladu ekipu, dok Vi za dobijeni novac gomilate islužene krševe.

c7-5

pre 11 godina

Kakvo iskustvo Dule, pa Cedevita je sama ispustila utakmicu...
Daj Boze da gresim a da si ti u pravu ali mislim da je sreca sto je Tomas dobio 5-ti faul onako, jer nismo imali nikog da ga zaustavi...
(Djosua, 3. mart 2013 20:02)

Šta ti treba ovakav komentar?? Sada ti meni kaži, koliko je ovakvih utakmica Partizan ispustio ove sezone? Da ti redjam još od Evro lige do 15 koševa razlike protiv Zvezde? Pa mora jednom i da se vrati..samo, ne znam šta će biti ako Partizan osvoji...ali otom potom..da se ovo omalovažavanje ne vrati kao bumerang i to sa kamatom.

obavesten

pre 11 godina

rekao mu u oci...po cemu je namestena.po nekoj gresci sudija?ruka maradone,ruka anrija,izmisljen penal na derbiju kada lopta rnica udara u butinu,svi detalji-vidi zvezdanesterac,po tebi su namestene.pa nema utakmice gde nema sudijske greske.negde vise,negde manje.manje na stetu velikih,i kod nas i u svetu.a lako je kvalifikovati,ovaj je prvi zato sto namesta,onaj je bogat zato sto krade...a ko je rekao da ce zvezda biti prva ako prvenstvo bude posteno.znaci zadnjih sest godina je namesteno.zar stvarno u to verujes?

igor

pre 11 godina

CZ jeste drzavni projekat ,nije ti jasno po kojoj logici i zbog cega izostaju rezultati evo da ti pojasnim Nenade CZ je projekat po kome se dovode dobri treneri i igraci koji dolaze na ime stare slave a u stvari sluze kao paravan za lopovluk i pranje para a navijace zanose takodje starom slavom i daju im utehu tako sto pobede partizan cesto na sumnjiv nacin ali ok i tu osim toga nema drugih rezultata. Da se razumemo jos nesto ja sam jedan od onih navijaca Partizana koji se iz sveg srca radovao uspesima CZ 92 god i nosim vaspitanje iz vremena kad smo bili normalni tako da se i dan danas radujem Zvezdinim uspesima kad igraju van Srbije i dalje cenim igrace CZ oni su sportisti ovakvi onakvi ali upravu necenim jer su korumpirani politicari umesani u raznim lopovskim aktivnostima koji su uspeli da za razliku od svih ostalih SD u okruzenju da dovedu CZ ne u bankrot vec u dubiozu i nesto ne vidoh da osim Dzajica koji je oslobodjen da odgovara neko za to. Sutra cu ti pustiti svoj ceo komentar na tvoj pokusao sam danas ali nisu dozvolili neznam zasto, valjda hoce sutra.