Košarka 80

Četvrtak, 03.01.2013.

12:57

ABA liga: Odluka već u januaru?

Četiri januarska kola ABA lige mogla bi da 'raščiste situaciju' na vrhu i približe nas odgovoru na pitanje, ko će na Fajnal for.

ABA liga: Odluka veæ u januaru? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

dk

pre 11 godina

kao prvo c.zvezda je najbolji klub sa 12 titula u bivsoj jugoslaviji , i to su zvanicne titule koje se broje , kao drugo c.zvezda je i u evropi osvajala kup pobednika kupova (kup rajmunda saporte) u sezoni 1973/74 godine i bila je prvi klub u jugoslavenskoj kosarci koja je osvajala neki evropski trofej dok partizan u to vreme nije osvojio bukvalno nista ni u srpskoj ligi odnosno do tada nije imao nikakav trofej a trofeje osvojene od 1991 pa do danas u srpskoj ligi niko i ne priznaje zbog jer konkurencija nije na nivou kao tada , dobro odnos trofeja je sledeci partizan je osvojio 3 trofeja za vreme jugoslavije i sada u jadranskoj ligi 5 to je ukupno 8 trofeja dok ih c.zvezda ima 12 tu neracunam ni titulu partizana u sezoni 1991/92 jer u toj ligi nisu igrali klubovi kao jugoplastika koju je tada sa lakocom razvaljivala partizan , pa cibona klub sa 2 titule evropskog prvaka koja je isto to radila partizanu

МИЛАДИН

pre 11 godina

Ја би највише волео три клуба у евролиги из србије ал пошто немогу због глупог правила,јадранске да не могу три клуба из исте земље онда нек иду звезда и партизан с тим што је боље да звезда буде прва на крају регулафног дела јер ако партизан оде у финале он ће узети титулу јер дуле темпира форму за завршницу.

Omni

pre 11 godina

Stanje na tabeli posle 26 odigranih kola:

1. Igokea 20:6
2. Zvezda 18:8
3. Partizan 18:8
4. Cedevita 18:8
5. Radnicki 19:7
6. MZT 14:12
7. Olimpija 14:12
8. Buducnost 13:13

Ukoliko Radnicki dobije u Laktasima ima sanse da se plasira na F4 i ovaj raspored nije realan. Ako izgube, mislim da ce biti ovako.

Ivan_Delije_Ub

pre 11 godina

E braco moja Srbi... Navijajte za interes srpske kosarke, savrseno je svejedno ko ce biti prvi. Ja bih kao navijac Zvezde najvise voleo i da Zvezda i Partizan prodju u Euroligu...

pedja

pre 11 godina

Mikeli-Nemas ti pojma i komentar ti je glup i netacan. Kao prvo ne znam o kojoj ti tradici pises, te titule koje imate, 10 od njih ste osvojili za redom kada ste sami sa sobom igrali, lepo procitas istoriju i kako ste ih osvojili i videces, tako da smo i u STAROJ JUGI uspesniji od vas (kad vam se tih laznih 10 titula lepo otpisu). Drugo i posle raspada JUGE smo mnogo bolji od vas, a ne od dolaska Ds-a i sl. kao sto ti pises. Trece ajde ti meni napisi koje ste vi Evro takmicenje igrali, jeste li uopste i igrali nekad i jeste li imali neki zavidan rezultat? Verujem da znas da je Partizan bio sampion Evrope, vise puta bio u samim zavrsnicama i na F4. KAD POGLEDAS SVE SHVATICES DA JE PARTIZAN KAO KLUB I IME GALAXIJU GODINA ISPRED TVOG KLUBA MA KAKO GOD ON DA SE ZVAO!!!

emir

pre 11 godina

kao prvo Igokea nije srpski klub ,nego klub koji predstavlja moju zemlju (Bih) i to vas Srbe jako bode u oči .da je igokea 10 brojali bi je nama,no to su tzv srpska posla. ja ipak gledam realno i mislim da za 1 mjesto najvise sanse imaju zvezda i cedevita.a moja igokea ide na f4 sigurno

Realno

pre 11 godina

Ima tek da se igra,neće januar biti presudan.Sasvim sigurno će na kraju prva biti Zvezda a druga Igokea,treća Cedevita a po kvalitetu bi 4.trebao biti Radnički Kg,međutim igraju se i druge igrice,iza kulisa,ne sumnjam da će po običaju partizan izvršiti nenormalni pritisak na sudije i rukovodstvo lige.

pedja

pre 11 godina

sljaka svuda oko nas-Komentar ti je kao dobar vic, a Partizan je i pre Ds-a bio institucija jer je mnogo pre njih i postao SAMPION EVROPE, IGRAO NA F4 I SL., ali koliko godina imas kad takav komentar dajes verovatno tad i nisi bio rodjen. DAJ BOZE DA SVE NASE TRI EKIPE PLUS IGOKEA BUDU NA F4, A ONDA CETE VIDETI KO JE I KAKAV TRENER DULE, VIDECETE KAKO SE POSTAVLJA IGRA EKIPE I NAMESTA FORMA U NAJBITNIJEM TRENUTKU!!!

Deca

pre 11 godina

Ovo prepucavanje "mi smo u Jugoslaviji imali to, a vi niste" je smesno. To je kao kad bi se prepucavao danas jedan Srbin i npr. Nemac o tome ko bolje zivi, ko vise zaradjuje, ko vise putuje, kome drzava vise pomaze nego odmaze i sl. To vazi i za Zvezdin Bari i za Partizanove bebe. Bilo - proslo! Mogu ja da pricam kako sam nekad imao platu 3000 maraka, a sad imam 200eur! Sto se tice ABA lige, svasta moze da se desi, a vise me plasi domaca liga kad se budu sastali Partizan i Zvezda. Tu mislim da ce biti dosta "prljavstine", pre svega videli smo i prosle godine kako KSS nema uopste integritet da se nosi sa nekim ociglednim situacijama i da ih resi.

prle

pre 11 godina

Sta cemo na F4 da radimo ako na primer Zvezda bude prva u regularnom delu a Partizan treci ili obrnuto a svi znamo koliko bi nam znacilo da imamo vise predstavnika u EL

Apache

pre 11 godina

Odnos pobeda i poraza u košarkaškim derbijima će biti isti kao i prošle godine, samo ovaj put u korist Zvezde. Da mi neko od realnijih navijača PArtizana odgovori na pitanje : Ko će da vam skače sa Braunom, Traoreom, Savovićem? Musli, Gordon, Lovernj?? Budite ozbiljni...
(zvezdas-rajvoSa, 3. januar 2013 17:21)

dobro de ajde jednom sacekajte kraj sezone da postanete sampioni ... godinama osvajate sve pre kraja, imate redovno 2 dzordana i 3 o'nila u ekipi minimum ... ako budete na kraju bolji bicete prvaci i boze moj svaka cast ...

Apache

pre 11 godina

samo grobari mogu sebe nazivati institucijom sa cele 4 titule u bivsoj jugoslaviji...To su komepleksi malog kluba..
(Jesenjin kk mali budzet, 3. januar 2013 14:03)
a titule za vreme cara dusana ne brojimo .... idi u staru jugoslaviju pa gledaj basket ...

Gole

pre 11 godina

Molim za objašnjenje, da li je Crvena Zvezda Telekom, Crvena Zvezda Diva ili Crvena Zvezda Beograd. Nekako ne mogu da se snadjem? Hvala.
(777, 3. januar 2013 14:54)

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.
(objasnjenje, 3. januar 2013 15:33)

Ne znam zašto se navijači Crvene zvezde prave ludi.

Ali dobro, sada mogu bar da se hvale da je njihov klub uzeo jadransku ligu. FMP je bio osvajač te 2005. ako se ne varam, nema veze što je i tada igrao protiv izvorne CZ, sada zamrznute.

Zoki

pre 11 godina

Jako zanimljiva liga, vracena je draz na osnovu prohodnosti ka evro ligi i kvalitet je prilicno ujednacen. Igokea moze i ne moze sve da pobedi, kao i do sada ostaje da nas razuveri ili da konacno poklekne. Zvezda ima jako tezak raspored. Morala bi kuci da pobedi cedevitu i mzt a sta ce uraditi u ljubljani i laktasima to ostaje da se vidi, mada je u ljubljani sigurno blagi favorit. Partizan po meni ima najlaksi raspored u ove cetiri utakmice i ima priliku da se izvadi, osim tog gostovanja u Kragujevcu. u svemu nekako je narealnije da cetiri Srpska tima zavre ovaj januar sa skorom 3-1 , a ako neki uspe da zabelezi 4-0 napravice veliku prednost.

NN

pre 11 godina

Alo ljudi preduzece u likvidaciji ne moze da se opet registruje tim imenom! KK CRVENA ZVEZDA vise ne postoji! Sada je CZBGD! Ta Zvezda je FMP koji je promenio ime u KK CRVENA ZVEZDA BEOGRAD! I Covic je uzeo za male pare sve sto je bilo u stecajnom preduzecu KK CZ! Sta tu nije vise jasno.. Ili ne zelimo da vidimo istinu..

a-ha

pre 11 godina

(DNK, 3. januar 2013 14:03)

hahahahaha nas DS?!? decko, da li si ti svestan da vas nisu bez razloga zvali ZUTI?! DS ima vise zvezdasa od bilo koje druge politicke grupacije... jos uvek vam sede u foteljama gubitnice!

Miki

pre 11 godina

Mislim da su se Zvezdasi previse napalili. Posle ne znam koliko vremena naprave neki timcic i odmah misle kako su sila. Prvo ce da ih upljeska Olimpija u Ljubljani, pa ce potom krenuti demoliranje u Evro kupu. Ili mozda mislite da cete dobiti Galatu ili jos bolje, Uniks? Mislim da sad polako ulazimo u onu fazu u kojoj gazda pokazuje snagu, pre svega mentalnu, sampionsku, a to je...PARTIZAN!

zvezdas-rajvoSa

pre 11 godina

(Yugoslaven, 3. januar 2013 13:58)

Slažem se s tvojim tekstom kad kažeš da ste vi najbolje naRikače na svetu :)) Na kraju ove sezone će se pevati :
" Mi tebi pevamo, titulu slavimo,
sad bije srce u nama, jer ti si šampion.
Nek pesma ori se, nek grmi stadion,
Ti nećeš ostati nikad sama, jer život si moj !

Odnos pobeda i poraza u košarkaškim derbijima će biti isti kao i prošle godine, samo ovaj put u korist Zvezde. Da mi neko od realnijih navijača PArtizana odgovori na pitanje : Ko će da vam skače sa Braunom, Traoreom, Savovićem? Musli, Gordon, Lovernj?? Budite ozbiljni...

sljaka svuda sljaka oko nas

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
Mislim da je ovako preciznije:
Crvena Zvezda je najuspesiji klub u prvoj polovini vladavine Josipa Broza, kada se blagotvorni dah sljake osecao na nepokrivenim terenima Malog Kalemegdana...

Mile

pre 11 godina

Jos se ne zna gde je F 4.
Ali znam da je Zvezda sampion.
(zlatko, 3. januar 2013 13:28)
Zlatko sine, tek kada se bude znalo gde je F 4, znace se i ko je sampion. Ako F 4 bude u dvorani gde mogu da se drmaju i treskaju kosevi od strane gledalaca onda ce i Zvezda biti sampion!

Stefi94

pre 11 godina

Veoma zanimljiva situacija...Naravno ima jos dosta da se igra bice neizvesno do kraja ali verovatno prva dva mesta Igokea i Zvezda ( Odlucice medjusobni duel u Laktasima)..Za preostala 2 mesta realno je da se bore Cedevita,Partizan i Radnicki..Radnicki zaostaje za Partizanom i Cedevitom tako da je po meni za njih kljucna bas ova prva utakmica u Laktasima.Ako Radnicki iznenadi i dobije tu utakmicu onda im dolazi Mzt,pa idu Madjarima i onda Partizan u Jezeru,te 3 utakmice bi trebalo realno da dobiju i onda bi imali lepu situaciju.Mozda cak i Buducnost moze da se prikljuci borbi za F4 ali ipak imaju na nekim pozicijama limitirane igrace,u svakom slucaju bice jako zanimljivo.....

Micko

pre 11 godina

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.
(objasnjenje, 3. januar 2013 15:
Lako da, ali nije bas kao u tvom objasnjenju.

Имена клуба

ИЛР Железник (1975 - 1991)
ФМП Железник (1991 - 2003)
Рефлекс (2003 - 2005)
ФМП Железник (2005 - 2011)
КК Црвена звезда Београд (2011 - тренутно).
Sada je samo dodato ime sponzora "Telekom" umesto dosadasnjeg "Diva".

vladimir

pre 11 godina

raspored je zanimljiv obaveze zvezde o buducnosti velike ko dobije 5 od 6 utakmica u januaru je napravio izuzetan uspeh
posto navijaci izgubljenog statusa valjda su preko njega uzimali igrace za klikere a eto sad zvezda gle cuda uzima za pare i takodje bolji je sponzor diva od telekoma pa smo sad verovatno zargonski spali s konja na magarca mnogo vole duleta a mnogi ga i slusaju izgleda kriziraju na putu dervisizma jel to je put isposnistva pa mesto da misle osvom kk misle o nasem imenu i imenima svom srcem sam uz vas nije lako postati dervis verujem samo na nasu radost bez stutusa

AK

pre 11 godina

Obozavam ovakve komentare :))) Od dolaska DS-a i slicno :)))) Pa onda bi za vas moglo da se kaze da kade je rikno Sloba,vi ste riknuli u svim sportovima zajedno sa njim ! Ali ajde da se vratimo u normalnu ! Samo lud covek moze da poredi Partizan i Crvenu zvezdu u kosarci ! Partizan je od legendi kluba,vaznosti trofeja,broju trofeja bio i ostao institucija za Crvenu zvezdu koja da nije bilo igre sa Nemcima posle rata na sljaci ne bi ni videla trofej prvaka drzave ! Uostalom nasa kosarka je imala uspeha bas zahvaljujuci igracima Partizana,a i nasa reprezetacija kada je dozivljavala svoj vrhunac bila je sacinjena 70% od kosarkasa Partizana !
(J.D.Aleksandar, 3. januar 2013 14:12)
Kada je Partizan osvojio prvu titulu Zvezda ih je imala 12. U bivsoj Jugoslaviji Zvezda ima 12 titula, Partizan 4. Pricajte vi sta hocete ali Zvezda je klub sa tradicijom koja seze do 40-ih godina dok je Partizan prvu titulu osvojio krajem 70-ih, tako da je to novokomponovani klub kada se poredi sa CZ. Da ne pricam da je do pre 10 godina i pocetka ove DS dominacije odnos u titulama bio 15-8 za CZ. Prema tome ne da se klubovi mogu porediti nego je Zvezda po mnogim parametrima veci klub. Ne mogu se porediti fudbalski klubovi CZ i FKP, tamo je CZ veci klub po svakoj osnovi.

Grobar-España

pre 11 godina

Citajuci komentare covek dolazi do nepobitne istine da mi Srbi polako ali sigurno postajemo jedan namrgodjen i hejterski narod. Ipak bar neku malu nadu daju ljudi koji iskreno zele da vide sva cetiri srpska kluba na F4. Nema nas bas mnogo a ja cu od Bozic Bate da trazim da mi ispuni zelju da se taj broj ustostruci.

Sima papricica

pre 11 godina

@...dolazi nasa era...KOCKA JE BACENA,pokrenula se lavina koju vise niko nemoze da zaustavi.
(DNK, 3. januar 2013 14:03)

WOOOOWWWWWWW. Mnogo ste opasni. :)))))

objasnjenje

pre 11 godina

Molim za objašnjenje, da li je Crvena Zvezda Telekom, Crvena Zvezda Diva ili Crvena Zvezda Beograd. Nekako ne mogu da se snadjem? Hvala.
(777, 3. januar 2013 14:54)

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.

drogba87

pre 11 godina

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.
(objasnjenje, 3. januar 2013 15:33)

U pitanju je Crvena Zvezda Beograd, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr Partizan mt:s iz Beograda ili Crvena Zvezda Beograd Telekom iz Beograda. Nadam se da ti je sada jasnije.

Divos

pre 11 godina

Биће много неочекиваних промена на табели, уосталом некако таква је читава ова сезона. Партизан је изгубио 2 трилер завршнице, и дошао у непријатну ситуацију, али мислим и верујем, да ће се поправити. Звезда делује одлично, константна је већ 2 месеца, ретко губи утакмице, и требала би на Ф4, баш као и Игокеа. Наравно, моја је жеља да на Ф4 гледам све 4 српске екипе, да ли ће се то догодити, видећемо. Цедевита је на папиру имала најзвучнија имена (одласком Желабала и Грина данас, баш и не), али играју лоше, и мислим да ће ово бити промашена сезона. Наравно газде (а и подлаци) ове АБА лиге ће навлачити (колико могу) на страну Цедевите и Олимпије. У јако добру ситуацију је задњим расплетом у Паризану дошла Будућност, добили су (неочекивано) одличног кошаркаша (Анђушића), и то на позицији на којој су били "танки".
Како год, биће доста узбуђења у јануару, а наравно остаје да пожелим пуно среће за све 4 српске екипе.

Bice ipak neki od ovih koji su tu godinama da nekom pomrse racune....

pre 11 godina

urati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
(Mikeli, 3. januar 2013 13:24)


Realno, uz dobro drmanje koseva ovo je jedini scenario.... Dok je bio DS, Zvezda je bar postojala. A u zadnjih 40 i kusur godina, Zvezda ne da nije najuspesniji srpski tim, nego je jedva bila neki prosek, sve dok potpuno nije nestala... Ja jedino znam, da sigurno Zvezda nece biti sampion, bar jos naredne cetiri sezone, a ti misli sta oces... Nece cak ni Radnicki, ni FMP, ni Cedevita, ni Igokea (mada mi je njih iskreno zao),jer su klubovi sa bednom tradicijom i realno nizerazredni da nije tih para, koje ce jednog dana nestati. Zato je april najlepsi mesec godinama unazad, jer se tada sve zablude razbiju i sve dodje na svoje mesto... Mada za razvoj kosarke u tim malim sredinama, nije lose da s vremena na vreme i ove male ekipe mogu konkurisati za trofej, ili mu se bar nadati...

ssaassaa

pre 11 godina

Najmanje je bitno ko ce na f4. Mnogo vise je bitno ko ce biti prvi a ko drugi u regularnom toku. Ako Partizan bude 4. a onda dobije 1/2 finale a posle i finale tu titulu moze da okaci macku o rep jer sledece godine nece videti evroligu. Isti slucaj i sa Zvezdom.
(boki, 3. januar 2013 13:31)

Nemoj da komentarišeš ako prethodno nisi dobro informisan. Za EL će se kvalifikovati šampion ABA lige i najbolja ekipa na kraju ligaškog dela takmičenja. Dakle ako takmičenje osvoji neka ekipa koja nije bila na prvom mestu na kraju lige onda u EL idu ta ekipa i prva iz ligaškog dela. A ako ligu osvoji prvoplasirani nakon ligaškog dela onda u EL idu taj tim i drugoplasirani iz ligaškog dela.
Znači četvrti tim ima itekako zašta da se bori...

bane

pre 11 godina

Partizan prvi, Zvezda druga ali uzima Evrokup i ide u EL, a Radnicki treci, Igokea cetvrta. Finale Partizan Radnicki i sledece godine 3 Srpska kluba igraju Euroligu, a cetvrti ide u kvalifikacije.

n

pre 11 godina

Partizan ima lepu priliku da ostvari sve cetiri pobede ali naravno treba gledati prvu utakmicu koja dolazi, a to je cibona nase stare musterije.

Jesenjin kk mali budzet

pre 11 godina

Mikeli druze lepi, jel ti toliki kompleks imas od imena KK PARTIZAN ( institucija) pa ga ne vidis na f4 ili su to godine frustracije ili zaboravljas da u ovoj ligi igra bivsi SAMPION EVROPE!! mukice mala
(GANDALF, 3. januar 2013 13:45)

samo grobari mogu sebe nazivati institucijom sa cele 4 titule u bivsoj jugoslaviji...To su komepleksi malog kluba..

Eto ja onako

pre 11 godina

Kada je u pitanju regularni deo ABA lige najvece sanse da na kraju bude prva je Zvezda.Objektivno ima najlaksa gostovanja u odnosu na konkurente ali uvek moze da se desi ne predvidjeni kiks. Od seledece tri utakmice Zvezda ce sve tri dobiti narocito gostovanja u Ljubljani i Laktasima. Mislim da Igokea na kraju ce biti cetvrta i to na zilet. Zvezda,Partizan,Radnicki ili Igokea mada ne bi bilo nerealno i da Partizan bude prvi jer ce igrati rastereceno i bez umora

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
(Mikeli, 3. januar 2013 13:24)

Obozavam ovakve komentare :))) Od dolaska DS-a i slicno :)))) Pa onda bi za vas moglo da se kaze da kade je rikno Sloba,vi ste riknuli u svim sportovima zajedno sa njim ! Ali ajde da se vratimo u normalnu ! Samo lud covek moze da poredi Partizan i Crvenu zvezdu u kosarci ! Partizan je od legendi kluba,vaznosti trofeja,broju trofeja bio i ostao institucija za Crvenu zvezdu koja da nije bilo igre sa Nemcima posle rata na sljaci ne bi ni videla trofej prvaka drzave ! Uostalom nasa kosarka je imala uspeha bas zahvaljujuci igracima Partizana,a i nasa reprezetacija kada je dozivljavala svoj vrhunac bila je sacinjena 70% od kosarkasa Partizana !

DNK

pre 11 godina

zanimljivo kako grobari kukaju cim je otisao njihov DS,mazu nam oci sa vesicem,paukom itd.samo mi nije jasno sto kukaju za budzetom od kada je otisao DS a mi pocinjemo da cvetamo.imaju 3 titule vise od nas,do 2000godine mi smo imali 7,8 vise od njih...misle da se kosarka igra zadnjih 10 godina...gurala se uvek jugoslovenska narodna armija,ali ovo u zadnjih 10 godina je previse,dolazi nasa era...KOCKA JE BACENA,pokrenula se lavina koju vise niko nemoze da zaustavi.

Patrik Zvezda

pre 11 godina

Zvezda ce ovo uzeti rutinski i to me ne brine, nego gde ce biti F4? Mislim da ce morati da udare parket i krov na Marakani da bi bar pola svih koji hoce da gledaju Zvezdu kako se poigrava sa protivnicima uspelo u nameri.

Yugoslaven

pre 11 godina

Na F4 idemo MI, Igokea, Cedevita a za četvrto mesto borit će se FMP, Olimpija i Budućnost. Od te tri ekipe najviše šansi dajem FMP-u ipak su oni ovu ligu osvajali čak dva puta do sada.
Inače najviše šansi za osvajanje lige će imati domaćin F4
P.S. na F4 nema neutralnog terena, ko prođe na F4 od te 4 ekipe neko će dobiti domaćinstvo, nadam se da ćemo to biti mi ipak smo mi najbolji navikači na svetu!!!
Ž I V E O P A R T I Z A N ! ! !

Igor vr

pre 11 godina

Zna se ko ce na F4, tako da ova cetiri pomenuta kola nista nece bitnije promeniti. Dakle na f4 sigurno idu: Partizan, Zvezda i Cedevita, a ko ce biti cetvrti zavisi od mnogo faktora, npr koliko je Igokea zainteresovana da ide do kraja(ako jeste onda su i oni relativno sigurni ucesnici f4), da li ce Buducnost biti umorna zbog igranja na dva fronta i koliko stvarno moze Radnicki,da li Olimpija moze da ispliva posto ima najtezi raspored, kada se sve sabere mislim da je cetvrti ucesnik Buducnost.
Medjutim mnogo vaznije pitanje je gde ce biti f4? Jer ako se bude igralo u Zagrebu onda je Cedevita verovatno osvajac, ako se bude igralo u Beogradu, Podgorici ili npr Skoplju , onda ja ne vidim ko bi mogao da ugrozi finale aba lige partizan-zvezda.

sto ovakve ne cenzurisete!

pre 11 godina

Zna se ko ce na F4, tako da ova cetiri pomenuta kola nista nece bitnije promeniti. Dakle na f4 sigurno idu: Partizan, Zvezda i Cedevita, a ko ce biti cetvrti zavisi od mnogo faktora, npr koliko je Igokea zainteresovana da ide do kraja(ako jeste onda su i oni relativno sigurni ucesnici f4), da li ce Buducnost biti umorna zbog igranja na dva fronta i koliko stvarno moze Radnicki,da li Olimpija moze da ispliva posto ima najtezi raspored, kada se sve sabere mislim da je cetvrti ucesnik Buducnost. Medjutim mnogo vaznije pitanje je gde ce biti f4? Jer ako se bude igralo u Zagrebu onda je Cedevita verovatno osvajac, ako se bude igralo u Beogradu, Podgorici ili npr Skoplju , onda ja ne vidim ko bi mogao da ugrozi finale aba lige partizan-zvezda. (Igor vr, 3. januar 2013 13:29)

Citam i smijem se, koliko je Igokea zaintresovana da ide do kraja, ma da sada ce reci to je to, necemo dalje xD

Mikeli

pre 11 godina

hahahahahah! Pored KK Partizan i poslednjih 20 godina,ne 10-12,tebe nije sramota da ovako nesto kazes!Posle 15 godina imate kakav-takav tim,prvi put da nas primirisete i odma ste najbolji ikad! Kompleksi,kompleksi,kompleksi...smejurija.
(filip, 3. januar 2013 13:47)

Prvo opusti se,drugo crvena zvezda je do dolaska Dsa,imala 15 titula,a partizan 8. Trece ja mali klub nisam ni spominjao u tekstu. Ko ima komplekse ovde,ja koji ni nespominjem kk mali budzet,ili vi koji ste se nasli uvredjeni u mom komentaru?Definicija reci kompleks je jasna po tom pitanju.

Sector

pre 11 godina

Iako sam Zvezdas,pokusacu da analiziram situaciju sa neutralne tacke gledista.Zvezda ima realne sanse da zauzme to drugo mjesto.Ako u sljedecem kolu dobije Olimpiju imace velike sanse i za prvo jer je to jedino tesko gostovanje da zadnjeg kola i duela sa Radnickim,ukoliko izgubi a Igokea dobije Radnicki kuci onda je vjerovatno ne moguce dohvatiti direktno EL u ligaskom dijelu pa cak i da dobije u Laktasima.Sto se tice Partizana,uprkos svim problemima i da se ne lazemo,manjku kvaliteta ove sezone mislim da ce ici na F4 pa makar sa te cetvrte pozicije.Velika prednost za njih je i to sto ne igraju Evropu kao i za Cedevitu za koju sam isto prilicno siguran da ce na F4,dovode i Dasica koji nije kalibar Gelabala ali opet je pojacanje kao i Kicen.Dakle Igokea,Zvezda,Partizan i Cedevita,sad koji ce biti raspored vidjecemo.Sto se tice Radnickog,svi bi mi voljeli da imamo 4 srpska tima na F4,jos su se pojacali ali tesko jer su u debelom monusu sa svima iz vrha u medjusobnim duelima.Evrokup bi bio za njih isto velika stvar za sada.Buducnost,MZT i Olimpija sigurno nece na F4.E sad,koliko sam u pravu,vidjecemo vec za mjesec dana kada ce mnoge stvari biti jasnije..

GANDALF

pre 11 godina

Mikeli druze lepi, jel ti toliki kompleks imas od imena KK PARTIZAN ( institucija) pa ga ne vidis na f4 ili su to godine frustracije ili zaboravljas da u ovoj ligi igra bivsi SAMPION EVROPE!! mukice mala

boki

pre 11 godina

Najmanje je bitno ko ce na f4. Mnogo vise je bitno ko ce biti prvi a ko drugi u regularnom toku. Ako Partizan bude 4. a onda dobije 1/2 finale a posle i finale tu titulu moze da okaci macku o rep jer sledece godine nece videti evroligu. Isti slucaj i sa Zvezdom.

Pegy

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four..

Trebalo bi da te bude sramota kakav si neobjektivan komentar ostavio.Sto se tice prva cetiri tima to su:Igokea,Partizan,C.Zvezda-Diva,Radnicki.To bih od sveg srca voleo i zeleo.SRBIJA!!!!!!

Realan

pre 11 godina

@Boki
"Najmanje je bitno ko ce na f4. Mnogo vise je bitno ko ce biti prvi a ko drugi u regularnom toku. Ako Partizan bude 4. a onda dobije 1/2 finale a posle i finale tu titulu moze da okaci macku o rep jer sledece godine nece videti evroligu. Isti slucaj i sa Zvezdom."

Nisi u pravu. Pobjednik F4 ide direktno u EL čak i da je regularni dio sezone završio na 4-tom mjestu i u tom slučaju idu prvi nakon regularnog dijela, pobjednik F4 turnira (ako se ne radi o istom timu) a u kvalifikacije ide drugoplasirani nakon regularnog dijela ili trećeplasirani ako je drugoplasirani pobijedio na F4 turniru. U svakom slučaju, siguran je jedino prvoplasirani nakog 26 kola, ostali idu u borbu za tu 1+1 poziciju. Sad osvrt na sledeća 4 kola gdje je moguće da će doći do raspleta ali treba imati na umu da će teško proći F4 sa 3 tima iz Srbije plus Igokea i da će biti pokušaja da se Cedevita i Olimpija uguraju među prve 4 ako je to ikako moguće. Dalje, ako Radnički izgubi u Laktašima mislim da on ispada iz igre, Zvezda ako dobije u Ljubljani a Igokea izgubi stiče jako dobru poziciju u borbi za prvo mjesto, Partizan ako dobije sledeće 3, što je i realno, ostaje u čvrsto među prva 4 ako se pogleda ukrštanje ostalih ekipa. Iako bi ovo moglo da zvuči čudno, mislim da Igokea neće izdržati trku i da će na kraju završti samo u Eurokup-u, a prognoziram da bi Partizan, Zvezda, Cedevita i Budućnost mogli na F4 turnir, vjerovatno ne u ovom poretku ali ti bi se timovi mogli boriti za titulu.

Mikeli

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...

filip

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
(Mikeli, 3. januar 2013 13:24)
hahahahahah! Pored KK Partizan i poslednjih 20 godina,ne 10-12,tebe nije sramota da ovako nesto kazes!Posle 15 godina imate kakav-takav tim,prvi put da nas primirisete i odma ste najbolji ikad! Kompleksi,kompleksi,kompleksi...smejurija.

filip

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
(Mikeli, 3. januar 2013 13:24)
hahahahahah! Pored KK Partizan i poslednjih 20 godina,ne 10-12,tebe nije sramota da ovako nesto kazes!Posle 15 godina imate kakav-takav tim,prvi put da nas primirisete i odma ste najbolji ikad! Kompleksi,kompleksi,kompleksi...smejurija.

Pegy

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four..

Trebalo bi da te bude sramota kakav si neobjektivan komentar ostavio.Sto se tice prva cetiri tima to su:Igokea,Partizan,C.Zvezda-Diva,Radnicki.To bih od sveg srca voleo i zeleo.SRBIJA!!!!!!

ssaassaa

pre 11 godina

Najmanje je bitno ko ce na f4. Mnogo vise je bitno ko ce biti prvi a ko drugi u regularnom toku. Ako Partizan bude 4. a onda dobije 1/2 finale a posle i finale tu titulu moze da okaci macku o rep jer sledece godine nece videti evroligu. Isti slucaj i sa Zvezdom.
(boki, 3. januar 2013 13:31)

Nemoj da komentarišeš ako prethodno nisi dobro informisan. Za EL će se kvalifikovati šampion ABA lige i najbolja ekipa na kraju ligaškog dela takmičenja. Dakle ako takmičenje osvoji neka ekipa koja nije bila na prvom mestu na kraju lige onda u EL idu ta ekipa i prva iz ligaškog dela. A ako ligu osvoji prvoplasirani nakon ligaškog dela onda u EL idu taj tim i drugoplasirani iz ligaškog dela.
Znači četvrti tim ima itekako zašta da se bori...

GANDALF

pre 11 godina

Mikeli druze lepi, jel ti toliki kompleks imas od imena KK PARTIZAN ( institucija) pa ga ne vidis na f4 ili su to godine frustracije ili zaboravljas da u ovoj ligi igra bivsi SAMPION EVROPE!! mukice mala

sto ovakve ne cenzurisete!

pre 11 godina

Zna se ko ce na F4, tako da ova cetiri pomenuta kola nista nece bitnije promeniti. Dakle na f4 sigurno idu: Partizan, Zvezda i Cedevita, a ko ce biti cetvrti zavisi od mnogo faktora, npr koliko je Igokea zainteresovana da ide do kraja(ako jeste onda su i oni relativno sigurni ucesnici f4), da li ce Buducnost biti umorna zbog igranja na dva fronta i koliko stvarno moze Radnicki,da li Olimpija moze da ispliva posto ima najtezi raspored, kada se sve sabere mislim da je cetvrti ucesnik Buducnost. Medjutim mnogo vaznije pitanje je gde ce biti f4? Jer ako se bude igralo u Zagrebu onda je Cedevita verovatno osvajac, ako se bude igralo u Beogradu, Podgorici ili npr Skoplju , onda ja ne vidim ko bi mogao da ugrozi finale aba lige partizan-zvezda. (Igor vr, 3. januar 2013 13:29)

Citam i smijem se, koliko je Igokea zaintresovana da ide do kraja, ma da sada ce reci to je to, necemo dalje xD

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
(Mikeli, 3. januar 2013 13:24)

Obozavam ovakve komentare :))) Od dolaska DS-a i slicno :)))) Pa onda bi za vas moglo da se kaze da kade je rikno Sloba,vi ste riknuli u svim sportovima zajedno sa njim ! Ali ajde da se vratimo u normalnu ! Samo lud covek moze da poredi Partizan i Crvenu zvezdu u kosarci ! Partizan je od legendi kluba,vaznosti trofeja,broju trofeja bio i ostao institucija za Crvenu zvezdu koja da nije bilo igre sa Nemcima posle rata na sljaci ne bi ni videla trofej prvaka drzave ! Uostalom nasa kosarka je imala uspeha bas zahvaljujuci igracima Partizana,a i nasa reprezetacija kada je dozivljavala svoj vrhunac bila je sacinjena 70% od kosarkasa Partizana !

Sector

pre 11 godina

Iako sam Zvezdas,pokusacu da analiziram situaciju sa neutralne tacke gledista.Zvezda ima realne sanse da zauzme to drugo mjesto.Ako u sljedecem kolu dobije Olimpiju imace velike sanse i za prvo jer je to jedino tesko gostovanje da zadnjeg kola i duela sa Radnickim,ukoliko izgubi a Igokea dobije Radnicki kuci onda je vjerovatno ne moguce dohvatiti direktno EL u ligaskom dijelu pa cak i da dobije u Laktasima.Sto se tice Partizana,uprkos svim problemima i da se ne lazemo,manjku kvaliteta ove sezone mislim da ce ici na F4 pa makar sa te cetvrte pozicije.Velika prednost za njih je i to sto ne igraju Evropu kao i za Cedevitu za koju sam isto prilicno siguran da ce na F4,dovode i Dasica koji nije kalibar Gelabala ali opet je pojacanje kao i Kicen.Dakle Igokea,Zvezda,Partizan i Cedevita,sad koji ce biti raspored vidjecemo.Sto se tice Radnickog,svi bi mi voljeli da imamo 4 srpska tima na F4,jos su se pojacali ali tesko jer su u debelom monusu sa svima iz vrha u medjusobnim duelima.Evrokup bi bio za njih isto velika stvar za sada.Buducnost,MZT i Olimpija sigurno nece na F4.E sad,koliko sam u pravu,vidjecemo vec za mjesec dana kada ce mnoge stvari biti jasnije..

Grobar-España

pre 11 godina

Citajuci komentare covek dolazi do nepobitne istine da mi Srbi polako ali sigurno postajemo jedan namrgodjen i hejterski narod. Ipak bar neku malu nadu daju ljudi koji iskreno zele da vide sva cetiri srpska kluba na F4. Nema nas bas mnogo a ja cu od Bozic Bate da trazim da mi ispuni zelju da se taj broj ustostruci.

Mile

pre 11 godina

Jos se ne zna gde je F 4.
Ali znam da je Zvezda sampion.
(zlatko, 3. januar 2013 13:28)
Zlatko sine, tek kada se bude znalo gde je F 4, znace se i ko je sampion. Ako F 4 bude u dvorani gde mogu da se drmaju i treskaju kosevi od strane gledalaca onda ce i Zvezda biti sampion!

Mikeli

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...

Apache

pre 11 godina

Odnos pobeda i poraza u košarkaškim derbijima će biti isti kao i prošle godine, samo ovaj put u korist Zvezde. Da mi neko od realnijih navijača PArtizana odgovori na pitanje : Ko će da vam skače sa Braunom, Traoreom, Savovićem? Musli, Gordon, Lovernj?? Budite ozbiljni...
(zvezdas-rajvoSa, 3. januar 2013 17:21)

dobro de ajde jednom sacekajte kraj sezone da postanete sampioni ... godinama osvajate sve pre kraja, imate redovno 2 dzordana i 3 o'nila u ekipi minimum ... ako budete na kraju bolji bicete prvaci i boze moj svaka cast ...

Micko

pre 11 godina

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.
(objasnjenje, 3. januar 2013 15:
Lako da, ali nije bas kao u tvom objasnjenju.

Имена клуба

ИЛР Железник (1975 - 1991)
ФМП Железник (1991 - 2003)
Рефлекс (2003 - 2005)
ФМП Железник (2005 - 2011)
КК Црвена звезда Београд (2011 - тренутно).
Sada je samo dodato ime sponzora "Telekom" umesto dosadasnjeg "Diva".

Sima papricica

pre 11 godina

@...dolazi nasa era...KOCKA JE BACENA,pokrenula se lavina koju vise niko nemoze da zaustavi.
(DNK, 3. januar 2013 14:03)

WOOOOWWWWWWW. Mnogo ste opasni. :)))))

n

pre 11 godina

Partizan ima lepu priliku da ostvari sve cetiri pobede ali naravno treba gledati prvu utakmicu koja dolazi, a to je cibona nase stare musterije.

objasnjenje

pre 11 godina

Molim za objašnjenje, da li je Crvena Zvezda Telekom, Crvena Zvezda Diva ili Crvena Zvezda Beograd. Nekako ne mogu da se snadjem? Hvala.
(777, 3. januar 2013 14:54)

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.

Bice ipak neki od ovih koji su tu godinama da nekom pomrse racune....

pre 11 godina

urati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
(Mikeli, 3. januar 2013 13:24)


Realno, uz dobro drmanje koseva ovo je jedini scenario.... Dok je bio DS, Zvezda je bar postojala. A u zadnjih 40 i kusur godina, Zvezda ne da nije najuspesniji srpski tim, nego je jedva bila neki prosek, sve dok potpuno nije nestala... Ja jedino znam, da sigurno Zvezda nece biti sampion, bar jos naredne cetiri sezone, a ti misli sta oces... Nece cak ni Radnicki, ni FMP, ni Cedevita, ni Igokea (mada mi je njih iskreno zao),jer su klubovi sa bednom tradicijom i realno nizerazredni da nije tih para, koje ce jednog dana nestati. Zato je april najlepsi mesec godinama unazad, jer se tada sve zablude razbiju i sve dodje na svoje mesto... Mada za razvoj kosarke u tim malim sredinama, nije lose da s vremena na vreme i ove male ekipe mogu konkurisati za trofej, ili mu se bar nadati...

Gole

pre 11 godina

Molim za objašnjenje, da li je Crvena Zvezda Telekom, Crvena Zvezda Diva ili Crvena Zvezda Beograd. Nekako ne mogu da se snadjem? Hvala.
(777, 3. januar 2013 14:54)

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.
(objasnjenje, 3. januar 2013 15:33)

Ne znam zašto se navijači Crvene zvezde prave ludi.

Ali dobro, sada mogu bar da se hvale da je njihov klub uzeo jadransku ligu. FMP je bio osvajač te 2005. ako se ne varam, nema veze što je i tada igrao protiv izvorne CZ, sada zamrznute.

Apache

pre 11 godina

samo grobari mogu sebe nazivati institucijom sa cele 4 titule u bivsoj jugoslaviji...To su komepleksi malog kluba..
(Jesenjin kk mali budzet, 3. januar 2013 14:03)
a titule za vreme cara dusana ne brojimo .... idi u staru jugoslaviju pa gledaj basket ...

Miki

pre 11 godina

Mislim da su se Zvezdasi previse napalili. Posle ne znam koliko vremena naprave neki timcic i odmah misle kako su sila. Prvo ce da ih upljeska Olimpija u Ljubljani, pa ce potom krenuti demoliranje u Evro kupu. Ili mozda mislite da cete dobiti Galatu ili jos bolje, Uniks? Mislim da sad polako ulazimo u onu fazu u kojoj gazda pokazuje snagu, pre svega mentalnu, sampionsku, a to je...PARTIZAN!

Divos

pre 11 godina

Биће много неочекиваних промена на табели, уосталом некако таква је читава ова сезона. Партизан је изгубио 2 трилер завршнице, и дошао у непријатну ситуацију, али мислим и верујем, да ће се поправити. Звезда делује одлично, константна је већ 2 месеца, ретко губи утакмице, и требала би на Ф4, баш као и Игокеа. Наравно, моја је жеља да на Ф4 гледам све 4 српске екипе, да ли ће се то догодити, видећемо. Цедевита је на папиру имала најзвучнија имена (одласком Желабала и Грина данас, баш и не), али играју лоше, и мислим да ће ово бити промашена сезона. Наравно газде (а и подлаци) ове АБА лиге ће навлачити (колико могу) на страну Цедевите и Олимпије. У јако добру ситуацију је задњим расплетом у Паризану дошла Будућност, добили су (неочекивано) одличног кошаркаша (Анђушића), и то на позицији на којој су били "танки".
Како год, биће доста узбуђења у јануару, а наравно остаје да пожелим пуно среће за све 4 српске екипе.

sljaka svuda sljaka oko nas

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
Mislim da je ovako preciznije:
Crvena Zvezda je najuspesiji klub u prvoj polovini vladavine Josipa Broza, kada se blagotvorni dah sljake osecao na nepokrivenim terenima Malog Kalemegdana...

Patrik Zvezda

pre 11 godina

Zvezda ce ovo uzeti rutinski i to me ne brine, nego gde ce biti F4? Mislim da ce morati da udare parket i krov na Marakani da bi bar pola svih koji hoce da gledaju Zvezdu kako se poigrava sa protivnicima uspelo u nameri.

Igor vr

pre 11 godina

Zna se ko ce na F4, tako da ova cetiri pomenuta kola nista nece bitnije promeniti. Dakle na f4 sigurno idu: Partizan, Zvezda i Cedevita, a ko ce biti cetvrti zavisi od mnogo faktora, npr koliko je Igokea zainteresovana da ide do kraja(ako jeste onda su i oni relativno sigurni ucesnici f4), da li ce Buducnost biti umorna zbog igranja na dva fronta i koliko stvarno moze Radnicki,da li Olimpija moze da ispliva posto ima najtezi raspored, kada se sve sabere mislim da je cetvrti ucesnik Buducnost.
Medjutim mnogo vaznije pitanje je gde ce biti f4? Jer ako se bude igralo u Zagrebu onda je Cedevita verovatno osvajac, ako se bude igralo u Beogradu, Podgorici ili npr Skoplju , onda ja ne vidim ko bi mogao da ugrozi finale aba lige partizan-zvezda.

Deca

pre 11 godina

Ovo prepucavanje "mi smo u Jugoslaviji imali to, a vi niste" je smesno. To je kao kad bi se prepucavao danas jedan Srbin i npr. Nemac o tome ko bolje zivi, ko vise zaradjuje, ko vise putuje, kome drzava vise pomaze nego odmaze i sl. To vazi i za Zvezdin Bari i za Partizanove bebe. Bilo - proslo! Mogu ja da pricam kako sam nekad imao platu 3000 maraka, a sad imam 200eur! Sto se tice ABA lige, svasta moze da se desi, a vise me plasi domaca liga kad se budu sastali Partizan i Zvezda. Tu mislim da ce biti dosta "prljavstine", pre svega videli smo i prosle godine kako KSS nema uopste integritet da se nosi sa nekim ociglednim situacijama i da ih resi.

Yugoslaven

pre 11 godina

Na F4 idemo MI, Igokea, Cedevita a za četvrto mesto borit će se FMP, Olimpija i Budućnost. Od te tri ekipe najviše šansi dajem FMP-u ipak su oni ovu ligu osvajali čak dva puta do sada.
Inače najviše šansi za osvajanje lige će imati domaćin F4
P.S. na F4 nema neutralnog terena, ko prođe na F4 od te 4 ekipe neko će dobiti domaćinstvo, nadam se da ćemo to biti mi ipak smo mi najbolji navikači na svetu!!!
Ž I V E O P A R T I Z A N ! ! !

bane

pre 11 godina

Partizan prvi, Zvezda druga ali uzima Evrokup i ide u EL, a Radnicki treci, Igokea cetvrta. Finale Partizan Radnicki i sledece godine 3 Srpska kluba igraju Euroligu, a cetvrti ide u kvalifikacije.

Jesenjin kk mali budzet

pre 11 godina

Mikeli druze lepi, jel ti toliki kompleks imas od imena KK PARTIZAN ( institucija) pa ga ne vidis na f4 ili su to godine frustracije ili zaboravljas da u ovoj ligi igra bivsi SAMPION EVROPE!! mukice mala
(GANDALF, 3. januar 2013 13:45)

samo grobari mogu sebe nazivati institucijom sa cele 4 titule u bivsoj jugoslaviji...To su komepleksi malog kluba..

pedja

pre 11 godina

Mikeli-Nemas ti pojma i komentar ti je glup i netacan. Kao prvo ne znam o kojoj ti tradici pises, te titule koje imate, 10 od njih ste osvojili za redom kada ste sami sa sobom igrali, lepo procitas istoriju i kako ste ih osvojili i videces, tako da smo i u STAROJ JUGI uspesniji od vas (kad vam se tih laznih 10 titula lepo otpisu). Drugo i posle raspada JUGE smo mnogo bolji od vas, a ne od dolaska Ds-a i sl. kao sto ti pises. Trece ajde ti meni napisi koje ste vi Evro takmicenje igrali, jeste li uopste i igrali nekad i jeste li imali neki zavidan rezultat? Verujem da znas da je Partizan bio sampion Evrope, vise puta bio u samim zavrsnicama i na F4. KAD POGLEDAS SVE SHVATICES DA JE PARTIZAN KAO KLUB I IME GALAXIJU GODINA ISPRED TVOG KLUBA MA KAKO GOD ON DA SE ZVAO!!!

drogba87

pre 11 godina

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.
(objasnjenje, 3. januar 2013 15:33)

U pitanju je Crvena Zvezda Beograd, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr Partizan mt:s iz Beograda ili Crvena Zvezda Beograd Telekom iz Beograda. Nadam se da ti je sada jasnije.

Eto ja onako

pre 11 godina

Kada je u pitanju regularni deo ABA lige najvece sanse da na kraju bude prva je Zvezda.Objektivno ima najlaksa gostovanja u odnosu na konkurente ali uvek moze da se desi ne predvidjeni kiks. Od seledece tri utakmice Zvezda ce sve tri dobiti narocito gostovanja u Ljubljani i Laktasima. Mislim da Igokea na kraju ce biti cetvrta i to na zilet. Zvezda,Partizan,Radnicki ili Igokea mada ne bi bilo nerealno i da Partizan bude prvi jer ce igrati rastereceno i bez umora

Realan

pre 11 godina

@Boki
"Najmanje je bitno ko ce na f4. Mnogo vise je bitno ko ce biti prvi a ko drugi u regularnom toku. Ako Partizan bude 4. a onda dobije 1/2 finale a posle i finale tu titulu moze da okaci macku o rep jer sledece godine nece videti evroligu. Isti slucaj i sa Zvezdom."

Nisi u pravu. Pobjednik F4 ide direktno u EL čak i da je regularni dio sezone završio na 4-tom mjestu i u tom slučaju idu prvi nakon regularnog dijela, pobjednik F4 turnira (ako se ne radi o istom timu) a u kvalifikacije ide drugoplasirani nakon regularnog dijela ili trećeplasirani ako je drugoplasirani pobijedio na F4 turniru. U svakom slučaju, siguran je jedino prvoplasirani nakog 26 kola, ostali idu u borbu za tu 1+1 poziciju. Sad osvrt na sledeća 4 kola gdje je moguće da će doći do raspleta ali treba imati na umu da će teško proći F4 sa 3 tima iz Srbije plus Igokea i da će biti pokušaja da se Cedevita i Olimpija uguraju među prve 4 ako je to ikako moguće. Dalje, ako Radnički izgubi u Laktašima mislim da on ispada iz igre, Zvezda ako dobije u Ljubljani a Igokea izgubi stiče jako dobru poziciju u borbi za prvo mjesto, Partizan ako dobije sledeće 3, što je i realno, ostaje u čvrsto među prva 4 ako se pogleda ukrštanje ostalih ekipa. Iako bi ovo moglo da zvuči čudno, mislim da Igokea neće izdržati trku i da će na kraju završti samo u Eurokup-u, a prognoziram da bi Partizan, Zvezda, Cedevita i Budućnost mogli na F4 turnir, vjerovatno ne u ovom poretku ali ti bi se timovi mogli boriti za titulu.

Mikeli

pre 11 godina

hahahahahah! Pored KK Partizan i poslednjih 20 godina,ne 10-12,tebe nije sramota da ovako nesto kazes!Posle 15 godina imate kakav-takav tim,prvi put da nas primirisete i odma ste najbolji ikad! Kompleksi,kompleksi,kompleksi...smejurija.
(filip, 3. januar 2013 13:47)

Prvo opusti se,drugo crvena zvezda je do dolaska Dsa,imala 15 titula,a partizan 8. Trece ja mali klub nisam ni spominjao u tekstu. Ko ima komplekse ovde,ja koji ni nespominjem kk mali budzet,ili vi koji ste se nasli uvredjeni u mom komentaru?Definicija reci kompleks je jasna po tom pitanju.

DNK

pre 11 godina

zanimljivo kako grobari kukaju cim je otisao njihov DS,mazu nam oci sa vesicem,paukom itd.samo mi nije jasno sto kukaju za budzetom od kada je otisao DS a mi pocinjemo da cvetamo.imaju 3 titule vise od nas,do 2000godine mi smo imali 7,8 vise od njih...misle da se kosarka igra zadnjih 10 godina...gurala se uvek jugoslovenska narodna armija,ali ovo u zadnjih 10 godina je previse,dolazi nasa era...KOCKA JE BACENA,pokrenula se lavina koju vise niko nemoze da zaustavi.

zvezdas-rajvoSa

pre 11 godina

(Yugoslaven, 3. januar 2013 13:58)

Slažem se s tvojim tekstom kad kažeš da ste vi najbolje naRikače na svetu :)) Na kraju ove sezone će se pevati :
" Mi tebi pevamo, titulu slavimo,
sad bije srce u nama, jer ti si šampion.
Nek pesma ori se, nek grmi stadion,
Ti nećeš ostati nikad sama, jer život si moj !

Odnos pobeda i poraza u košarkaškim derbijima će biti isti kao i prošle godine, samo ovaj put u korist Zvezde. Da mi neko od realnijih navijača PArtizana odgovori na pitanje : Ko će da vam skače sa Braunom, Traoreom, Savovićem? Musli, Gordon, Lovernj?? Budite ozbiljni...

pedja

pre 11 godina

sljaka svuda oko nas-Komentar ti je kao dobar vic, a Partizan je i pre Ds-a bio institucija jer je mnogo pre njih i postao SAMPION EVROPE, IGRAO NA F4 I SL., ali koliko godina imas kad takav komentar dajes verovatno tad i nisi bio rodjen. DAJ BOZE DA SVE NASE TRI EKIPE PLUS IGOKEA BUDU NA F4, A ONDA CETE VIDETI KO JE I KAKAV TRENER DULE, VIDECETE KAKO SE POSTAVLJA IGRA EKIPE I NAMESTA FORMA U NAJBITNIJEM TRENUTKU!!!

AK

pre 11 godina

Obozavam ovakve komentare :))) Od dolaska DS-a i slicno :)))) Pa onda bi za vas moglo da se kaze da kade je rikno Sloba,vi ste riknuli u svim sportovima zajedno sa njim ! Ali ajde da se vratimo u normalnu ! Samo lud covek moze da poredi Partizan i Crvenu zvezdu u kosarci ! Partizan je od legendi kluba,vaznosti trofeja,broju trofeja bio i ostao institucija za Crvenu zvezdu koja da nije bilo igre sa Nemcima posle rata na sljaci ne bi ni videla trofej prvaka drzave ! Uostalom nasa kosarka je imala uspeha bas zahvaljujuci igracima Partizana,a i nasa reprezetacija kada je dozivljavala svoj vrhunac bila je sacinjena 70% od kosarkasa Partizana !
(J.D.Aleksandar, 3. januar 2013 14:12)
Kada je Partizan osvojio prvu titulu Zvezda ih je imala 12. U bivsoj Jugoslaviji Zvezda ima 12 titula, Partizan 4. Pricajte vi sta hocete ali Zvezda je klub sa tradicijom koja seze do 40-ih godina dok je Partizan prvu titulu osvojio krajem 70-ih, tako da je to novokomponovani klub kada se poredi sa CZ. Da ne pricam da je do pre 10 godina i pocetka ove DS dominacije odnos u titulama bio 15-8 za CZ. Prema tome ne da se klubovi mogu porediti nego je Zvezda po mnogim parametrima veci klub. Ne mogu se porediti fudbalski klubovi CZ i FKP, tamo je CZ veci klub po svakoj osnovi.

NN

pre 11 godina

Alo ljudi preduzece u likvidaciji ne moze da se opet registruje tim imenom! KK CRVENA ZVEZDA vise ne postoji! Sada je CZBGD! Ta Zvezda je FMP koji je promenio ime u KK CRVENA ZVEZDA BEOGRAD! I Covic je uzeo za male pare sve sto je bilo u stecajnom preduzecu KK CZ! Sta tu nije vise jasno.. Ili ne zelimo da vidimo istinu..

Realno

pre 11 godina

Ima tek da se igra,neće januar biti presudan.Sasvim sigurno će na kraju prva biti Zvezda a druga Igokea,treća Cedevita a po kvalitetu bi 4.trebao biti Radnički Kg,međutim igraju se i druge igrice,iza kulisa,ne sumnjam da će po običaju partizan izvršiti nenormalni pritisak na sudije i rukovodstvo lige.

prle

pre 11 godina

Sta cemo na F4 da radimo ako na primer Zvezda bude prva u regularnom delu a Partizan treci ili obrnuto a svi znamo koliko bi nam znacilo da imamo vise predstavnika u EL

Zoki

pre 11 godina

Jako zanimljiva liga, vracena je draz na osnovu prohodnosti ka evro ligi i kvalitet je prilicno ujednacen. Igokea moze i ne moze sve da pobedi, kao i do sada ostaje da nas razuveri ili da konacno poklekne. Zvezda ima jako tezak raspored. Morala bi kuci da pobedi cedevitu i mzt a sta ce uraditi u ljubljani i laktasima to ostaje da se vidi, mada je u ljubljani sigurno blagi favorit. Partizan po meni ima najlaksi raspored u ove cetiri utakmice i ima priliku da se izvadi, osim tog gostovanja u Kragujevcu. u svemu nekako je narealnije da cetiri Srpska tima zavre ovaj januar sa skorom 3-1 , a ako neki uspe da zabelezi 4-0 napravice veliku prednost.

boki

pre 11 godina

Najmanje je bitno ko ce na f4. Mnogo vise je bitno ko ce biti prvi a ko drugi u regularnom toku. Ako Partizan bude 4. a onda dobije 1/2 finale a posle i finale tu titulu moze da okaci macku o rep jer sledece godine nece videti evroligu. Isti slucaj i sa Zvezdom.

emir

pre 11 godina

kao prvo Igokea nije srpski klub ,nego klub koji predstavlja moju zemlju (Bih) i to vas Srbe jako bode u oči .da je igokea 10 brojali bi je nama,no to su tzv srpska posla. ja ipak gledam realno i mislim da za 1 mjesto najvise sanse imaju zvezda i cedevita.a moja igokea ide na f4 sigurno

Stefi94

pre 11 godina

Veoma zanimljiva situacija...Naravno ima jos dosta da se igra bice neizvesno do kraja ali verovatno prva dva mesta Igokea i Zvezda ( Odlucice medjusobni duel u Laktasima)..Za preostala 2 mesta realno je da se bore Cedevita,Partizan i Radnicki..Radnicki zaostaje za Partizanom i Cedevitom tako da je po meni za njih kljucna bas ova prva utakmica u Laktasima.Ako Radnicki iznenadi i dobije tu utakmicu onda im dolazi Mzt,pa idu Madjarima i onda Partizan u Jezeru,te 3 utakmice bi trebalo realno da dobiju i onda bi imali lepu situaciju.Mozda cak i Buducnost moze da se prikljuci borbi za F4 ali ipak imaju na nekim pozicijama limitirane igrace,u svakom slucaju bice jako zanimljivo.....

a-ha

pre 11 godina

(DNK, 3. januar 2013 14:03)

hahahahaha nas DS?!? decko, da li si ti svestan da vas nisu bez razloga zvali ZUTI?! DS ima vise zvezdasa od bilo koje druge politicke grupacije... jos uvek vam sede u foteljama gubitnice!

Ivan_Delije_Ub

pre 11 godina

E braco moja Srbi... Navijajte za interes srpske kosarke, savrseno je svejedno ko ce biti prvi. Ja bih kao navijac Zvezde najvise voleo i da Zvezda i Partizan prodju u Euroligu...

vladimir

pre 11 godina

raspored je zanimljiv obaveze zvezde o buducnosti velike ko dobije 5 od 6 utakmica u januaru je napravio izuzetan uspeh
posto navijaci izgubljenog statusa valjda su preko njega uzimali igrace za klikere a eto sad zvezda gle cuda uzima za pare i takodje bolji je sponzor diva od telekoma pa smo sad verovatno zargonski spali s konja na magarca mnogo vole duleta a mnogi ga i slusaju izgleda kriziraju na putu dervisizma jel to je put isposnistva pa mesto da misle osvom kk misle o nasem imenu i imenima svom srcem sam uz vas nije lako postati dervis verujem samo na nasu radost bez stutusa

МИЛАДИН

pre 11 godina

Ја би највише волео три клуба у евролиги из србије ал пошто немогу због глупог правила,јадранске да не могу три клуба из исте земље онда нек иду звезда и партизан с тим што је боље да звезда буде прва на крају регулафног дела јер ако партизан оде у финале он ће узети титулу јер дуле темпира форму за завршницу.

dk

pre 11 godina

kao prvo c.zvezda je najbolji klub sa 12 titula u bivsoj jugoslaviji , i to su zvanicne titule koje se broje , kao drugo c.zvezda je i u evropi osvajala kup pobednika kupova (kup rajmunda saporte) u sezoni 1973/74 godine i bila je prvi klub u jugoslavenskoj kosarci koja je osvajala neki evropski trofej dok partizan u to vreme nije osvojio bukvalno nista ni u srpskoj ligi odnosno do tada nije imao nikakav trofej a trofeje osvojene od 1991 pa do danas u srpskoj ligi niko i ne priznaje zbog jer konkurencija nije na nivou kao tada , dobro odnos trofeja je sledeci partizan je osvojio 3 trofeja za vreme jugoslavije i sada u jadranskoj ligi 5 to je ukupno 8 trofeja dok ih c.zvezda ima 12 tu neracunam ni titulu partizana u sezoni 1991/92 jer u toj ligi nisu igrali klubovi kao jugoplastika koju je tada sa lakocom razvaljivala partizan , pa cibona klub sa 2 titule evropskog prvaka koja je isto to radila partizanu

Omni

pre 11 godina

Stanje na tabeli posle 26 odigranih kola:

1. Igokea 20:6
2. Zvezda 18:8
3. Partizan 18:8
4. Cedevita 18:8
5. Radnicki 19:7
6. MZT 14:12
7. Olimpija 14:12
8. Buducnost 13:13

Ukoliko Radnicki dobije u Laktasima ima sanse da se plasira na F4 i ovaj raspored nije realan. Ako izgube, mislim da ce biti ovako.

Mikeli

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...

boki

pre 11 godina

Najmanje je bitno ko ce na f4. Mnogo vise je bitno ko ce biti prvi a ko drugi u regularnom toku. Ako Partizan bude 4. a onda dobije 1/2 finale a posle i finale tu titulu moze da okaci macku o rep jer sledece godine nece videti evroligu. Isti slucaj i sa Zvezdom.

filip

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
(Mikeli, 3. januar 2013 13:24)
hahahahahah! Pored KK Partizan i poslednjih 20 godina,ne 10-12,tebe nije sramota da ovako nesto kazes!Posle 15 godina imate kakav-takav tim,prvi put da nas primirisete i odma ste najbolji ikad! Kompleksi,kompleksi,kompleksi...smejurija.

Patrik Zvezda

pre 11 godina

Zvezda ce ovo uzeti rutinski i to me ne brine, nego gde ce biti F4? Mislim da ce morati da udare parket i krov na Marakani da bi bar pola svih koji hoce da gledaju Zvezdu kako se poigrava sa protivnicima uspelo u nameri.

GANDALF

pre 11 godina

Mikeli druze lepi, jel ti toliki kompleks imas od imena KK PARTIZAN ( institucija) pa ga ne vidis na f4 ili su to godine frustracije ili zaboravljas da u ovoj ligi igra bivsi SAMPION EVROPE!! mukice mala

Jesenjin kk mali budzet

pre 11 godina

Mikeli druze lepi, jel ti toliki kompleks imas od imena KK PARTIZAN ( institucija) pa ga ne vidis na f4 ili su to godine frustracije ili zaboravljas da u ovoj ligi igra bivsi SAMPION EVROPE!! mukice mala
(GANDALF, 3. januar 2013 13:45)

samo grobari mogu sebe nazivati institucijom sa cele 4 titule u bivsoj jugoslaviji...To su komepleksi malog kluba..

DNK

pre 11 godina

zanimljivo kako grobari kukaju cim je otisao njihov DS,mazu nam oci sa vesicem,paukom itd.samo mi nije jasno sto kukaju za budzetom od kada je otisao DS a mi pocinjemo da cvetamo.imaju 3 titule vise od nas,do 2000godine mi smo imali 7,8 vise od njih...misle da se kosarka igra zadnjih 10 godina...gurala se uvek jugoslovenska narodna armija,ali ovo u zadnjih 10 godina je previse,dolazi nasa era...KOCKA JE BACENA,pokrenula se lavina koju vise niko nemoze da zaustavi.

objasnjenje

pre 11 godina

Molim za objašnjenje, da li je Crvena Zvezda Telekom, Crvena Zvezda Diva ili Crvena Zvezda Beograd. Nekako ne mogu da se snadjem? Hvala.
(777, 3. januar 2013 14:54)

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.

Pegy

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four..

Trebalo bi da te bude sramota kakav si neobjektivan komentar ostavio.Sto se tice prva cetiri tima to su:Igokea,Partizan,C.Zvezda-Diva,Radnicki.To bih od sveg srca voleo i zeleo.SRBIJA!!!!!!

Yugoslaven

pre 11 godina

Na F4 idemo MI, Igokea, Cedevita a za četvrto mesto borit će se FMP, Olimpija i Budućnost. Od te tri ekipe najviše šansi dajem FMP-u ipak su oni ovu ligu osvajali čak dva puta do sada.
Inače najviše šansi za osvajanje lige će imati domaćin F4
P.S. na F4 nema neutralnog terena, ko prođe na F4 od te 4 ekipe neko će dobiti domaćinstvo, nadam se da ćemo to biti mi ipak smo mi najbolji navikači na svetu!!!
Ž I V E O P A R T I Z A N ! ! !

zvezdas-rajvoSa

pre 11 godina

(Yugoslaven, 3. januar 2013 13:58)

Slažem se s tvojim tekstom kad kažeš da ste vi najbolje naRikače na svetu :)) Na kraju ove sezone će se pevati :
" Mi tebi pevamo, titulu slavimo,
sad bije srce u nama, jer ti si šampion.
Nek pesma ori se, nek grmi stadion,
Ti nećeš ostati nikad sama, jer život si moj !

Odnos pobeda i poraza u košarkaškim derbijima će biti isti kao i prošle godine, samo ovaj put u korist Zvezde. Da mi neko od realnijih navijača PArtizana odgovori na pitanje : Ko će da vam skače sa Braunom, Traoreom, Savovićem? Musli, Gordon, Lovernj?? Budite ozbiljni...

AK

pre 11 godina

Obozavam ovakve komentare :))) Od dolaska DS-a i slicno :)))) Pa onda bi za vas moglo da se kaze da kade je rikno Sloba,vi ste riknuli u svim sportovima zajedno sa njim ! Ali ajde da se vratimo u normalnu ! Samo lud covek moze da poredi Partizan i Crvenu zvezdu u kosarci ! Partizan je od legendi kluba,vaznosti trofeja,broju trofeja bio i ostao institucija za Crvenu zvezdu koja da nije bilo igre sa Nemcima posle rata na sljaci ne bi ni videla trofej prvaka drzave ! Uostalom nasa kosarka je imala uspeha bas zahvaljujuci igracima Partizana,a i nasa reprezetacija kada je dozivljavala svoj vrhunac bila je sacinjena 70% od kosarkasa Partizana !
(J.D.Aleksandar, 3. januar 2013 14:12)
Kada je Partizan osvojio prvu titulu Zvezda ih je imala 12. U bivsoj Jugoslaviji Zvezda ima 12 titula, Partizan 4. Pricajte vi sta hocete ali Zvezda je klub sa tradicijom koja seze do 40-ih godina dok je Partizan prvu titulu osvojio krajem 70-ih, tako da je to novokomponovani klub kada se poredi sa CZ. Da ne pricam da je do pre 10 godina i pocetka ove DS dominacije odnos u titulama bio 15-8 za CZ. Prema tome ne da se klubovi mogu porediti nego je Zvezda po mnogim parametrima veci klub. Ne mogu se porediti fudbalski klubovi CZ i FKP, tamo je CZ veci klub po svakoj osnovi.

emir

pre 11 godina

kao prvo Igokea nije srpski klub ,nego klub koji predstavlja moju zemlju (Bih) i to vas Srbe jako bode u oči .da je igokea 10 brojali bi je nama,no to su tzv srpska posla. ja ipak gledam realno i mislim da za 1 mjesto najvise sanse imaju zvezda i cedevita.a moja igokea ide na f4 sigurno

Mikeli

pre 11 godina

hahahahahah! Pored KK Partizan i poslednjih 20 godina,ne 10-12,tebe nije sramota da ovako nesto kazes!Posle 15 godina imate kakav-takav tim,prvi put da nas primirisete i odma ste najbolji ikad! Kompleksi,kompleksi,kompleksi...smejurija.
(filip, 3. januar 2013 13:47)

Prvo opusti se,drugo crvena zvezda je do dolaska Dsa,imala 15 titula,a partizan 8. Trece ja mali klub nisam ni spominjao u tekstu. Ko ima komplekse ovde,ja koji ni nespominjem kk mali budzet,ili vi koji ste se nasli uvredjeni u mom komentaru?Definicija reci kompleks je jasna po tom pitanju.

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
(Mikeli, 3. januar 2013 13:24)

Obozavam ovakve komentare :))) Od dolaska DS-a i slicno :)))) Pa onda bi za vas moglo da se kaze da kade je rikno Sloba,vi ste riknuli u svim sportovima zajedno sa njim ! Ali ajde da se vratimo u normalnu ! Samo lud covek moze da poredi Partizan i Crvenu zvezdu u kosarci ! Partizan je od legendi kluba,vaznosti trofeja,broju trofeja bio i ostao institucija za Crvenu zvezdu koja da nije bilo igre sa Nemcima posle rata na sljaci ne bi ni videla trofej prvaka drzave ! Uostalom nasa kosarka je imala uspeha bas zahvaljujuci igracima Partizana,a i nasa reprezetacija kada je dozivljavala svoj vrhunac bila je sacinjena 70% od kosarkasa Partizana !

pedja

pre 11 godina

Mikeli-Nemas ti pojma i komentar ti je glup i netacan. Kao prvo ne znam o kojoj ti tradici pises, te titule koje imate, 10 od njih ste osvojili za redom kada ste sami sa sobom igrali, lepo procitas istoriju i kako ste ih osvojili i videces, tako da smo i u STAROJ JUGI uspesniji od vas (kad vam se tih laznih 10 titula lepo otpisu). Drugo i posle raspada JUGE smo mnogo bolji od vas, a ne od dolaska Ds-a i sl. kao sto ti pises. Trece ajde ti meni napisi koje ste vi Evro takmicenje igrali, jeste li uopste i igrali nekad i jeste li imali neki zavidan rezultat? Verujem da znas da je Partizan bio sampion Evrope, vise puta bio u samim zavrsnicama i na F4. KAD POGLEDAS SVE SHVATICES DA JE PARTIZAN KAO KLUB I IME GALAXIJU GODINA ISPRED TVOG KLUBA MA KAKO GOD ON DA SE ZVAO!!!

Bice ipak neki od ovih koji su tu godinama da nekom pomrse racune....

pre 11 godina

urati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
(Mikeli, 3. januar 2013 13:24)


Realno, uz dobro drmanje koseva ovo je jedini scenario.... Dok je bio DS, Zvezda je bar postojala. A u zadnjih 40 i kusur godina, Zvezda ne da nije najuspesniji srpski tim, nego je jedva bila neki prosek, sve dok potpuno nije nestala... Ja jedino znam, da sigurno Zvezda nece biti sampion, bar jos naredne cetiri sezone, a ti misli sta oces... Nece cak ni Radnicki, ni FMP, ni Cedevita, ni Igokea (mada mi je njih iskreno zao),jer su klubovi sa bednom tradicijom i realno nizerazredni da nije tih para, koje ce jednog dana nestati. Zato je april najlepsi mesec godinama unazad, jer se tada sve zablude razbiju i sve dodje na svoje mesto... Mada za razvoj kosarke u tim malim sredinama, nije lose da s vremena na vreme i ove male ekipe mogu konkurisati za trofej, ili mu se bar nadati...

Realno

pre 11 godina

Ima tek da se igra,neće januar biti presudan.Sasvim sigurno će na kraju prva biti Zvezda a druga Igokea,treća Cedevita a po kvalitetu bi 4.trebao biti Radnički Kg,međutim igraju se i druge igrice,iza kulisa,ne sumnjam da će po običaju partizan izvršiti nenormalni pritisak na sudije i rukovodstvo lige.

bane

pre 11 godina

Partizan prvi, Zvezda druga ali uzima Evrokup i ide u EL, a Radnicki treci, Igokea cetvrta. Finale Partizan Radnicki i sledece godine 3 Srpska kluba igraju Euroligu, a cetvrti ide u kvalifikacije.

Igor vr

pre 11 godina

Zna se ko ce na F4, tako da ova cetiri pomenuta kola nista nece bitnije promeniti. Dakle na f4 sigurno idu: Partizan, Zvezda i Cedevita, a ko ce biti cetvrti zavisi od mnogo faktora, npr koliko je Igokea zainteresovana da ide do kraja(ako jeste onda su i oni relativno sigurni ucesnici f4), da li ce Buducnost biti umorna zbog igranja na dva fronta i koliko stvarno moze Radnicki,da li Olimpija moze da ispliva posto ima najtezi raspored, kada se sve sabere mislim da je cetvrti ucesnik Buducnost.
Medjutim mnogo vaznije pitanje je gde ce biti f4? Jer ako se bude igralo u Zagrebu onda je Cedevita verovatno osvajac, ako se bude igralo u Beogradu, Podgorici ili npr Skoplju , onda ja ne vidim ko bi mogao da ugrozi finale aba lige partizan-zvezda.

Mile

pre 11 godina

Jos se ne zna gde je F 4.
Ali znam da je Zvezda sampion.
(zlatko, 3. januar 2013 13:28)
Zlatko sine, tek kada se bude znalo gde je F 4, znace se i ko je sampion. Ako F 4 bude u dvorani gde mogu da se drmaju i treskaju kosevi od strane gledalaca onda ce i Zvezda biti sampion!

sljaka svuda sljaka oko nas

pre 11 godina

Crvena zvezda kao ubedljivo najuspesniji klub srbije do dolaska DSa na vlast i jedini tim sa tradicijom i istorijom sigurno ide na final four! Tu ce biti igokea koja objektivno nema sanse protiv nas jer smo se tada tek uigravali i Vlada je tek bio postavljen za trenera! cedevita mesa igrace stalno i to nije tim od pocetka sezone! To su sigurna tri,dok ce se za cetvrtu poziciju verovatno boriti olimpija koju ce sudije gurati i radnicki koji ima kvalitet ali nema hemiju u ekipi,niti zelje za trofejima! Ostali su nezobiljni i bice tu samo da malo pomrse konce ovim ekipama. Sve u svemu crvena zvezda ima najjaci tim i najlepsu igru,tako da bi sve sem osvajanja aba lige bila veliko iznenadjenje. Vrlo je bitno i ko ce organizovati final four...
Mislim da je ovako preciznije:
Crvena Zvezda je najuspesiji klub u prvoj polovini vladavine Josipa Broza, kada se blagotvorni dah sljake osecao na nepokrivenim terenima Malog Kalemegdana...

Miki

pre 11 godina

Mislim da su se Zvezdasi previse napalili. Posle ne znam koliko vremena naprave neki timcic i odmah misle kako su sila. Prvo ce da ih upljeska Olimpija u Ljubljani, pa ce potom krenuti demoliranje u Evro kupu. Ili mozda mislite da cete dobiti Galatu ili jos bolje, Uniks? Mislim da sad polako ulazimo u onu fazu u kojoj gazda pokazuje snagu, pre svega mentalnu, sampionsku, a to je...PARTIZAN!

Apache

pre 11 godina

samo grobari mogu sebe nazivati institucijom sa cele 4 titule u bivsoj jugoslaviji...To su komepleksi malog kluba..
(Jesenjin kk mali budzet, 3. januar 2013 14:03)
a titule za vreme cara dusana ne brojimo .... idi u staru jugoslaviju pa gledaj basket ...

Micko

pre 11 godina

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.
(objasnjenje, 3. januar 2013 15:
Lako da, ali nije bas kao u tvom objasnjenju.

Имена клуба

ИЛР Железник (1975 - 1991)
ФМП Железник (1991 - 2003)
Рефлекс (2003 - 2005)
ФМП Железник (2005 - 2011)
КК Црвена звезда Београд (2011 - тренутно).
Sada je samo dodato ime sponzora "Telekom" umesto dosadasnjeg "Diva".

drogba87

pre 11 godina

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.
(objasnjenje, 3. januar 2013 15:33)

U pitanju je Crvena Zvezda Beograd, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr Partizan mt:s iz Beograda ili Crvena Zvezda Beograd Telekom iz Beograda. Nadam se da ti je sada jasnije.

Stefi94

pre 11 godina

Veoma zanimljiva situacija...Naravno ima jos dosta da se igra bice neizvesno do kraja ali verovatno prva dva mesta Igokea i Zvezda ( Odlucice medjusobni duel u Laktasima)..Za preostala 2 mesta realno je da se bore Cedevita,Partizan i Radnicki..Radnicki zaostaje za Partizanom i Cedevitom tako da je po meni za njih kljucna bas ova prva utakmica u Laktasima.Ako Radnicki iznenadi i dobije tu utakmicu onda im dolazi Mzt,pa idu Madjarima i onda Partizan u Jezeru,te 3 utakmice bi trebalo realno da dobiju i onda bi imali lepu situaciju.Mozda cak i Buducnost moze da se prikljuci borbi za F4 ali ipak imaju na nekim pozicijama limitirane igrace,u svakom slucaju bice jako zanimljivo.....

Gole

pre 11 godina

Molim za objašnjenje, da li je Crvena Zvezda Telekom, Crvena Zvezda Diva ili Crvena Zvezda Beograd. Nekako ne mogu da se snadjem? Hvala.
(777, 3. januar 2013 14:54)

Prilicno je lako. U pitanju je Crvena Zvezda, a ovaj dodatak je skroz nebitan. Kao npr. nekad Partizan MTS, Partizan Zepter, Partizan 063, Partizan Igokea i Partizan Beograd. Nadam se da ti je sada jasnije.
(objasnjenje, 3. januar 2013 15:33)

Ne znam zašto se navijači Crvene zvezde prave ludi.

Ali dobro, sada mogu bar da se hvale da je njihov klub uzeo jadransku ligu. FMP je bio osvajač te 2005. ako se ne varam, nema veze što je i tada igrao protiv izvorne CZ, sada zamrznute.

Apache

pre 11 godina

Odnos pobeda i poraza u košarkaškim derbijima će biti isti kao i prošle godine, samo ovaj put u korist Zvezde. Da mi neko od realnijih navijača PArtizana odgovori na pitanje : Ko će da vam skače sa Braunom, Traoreom, Savovićem? Musli, Gordon, Lovernj?? Budite ozbiljni...
(zvezdas-rajvoSa, 3. januar 2013 17:21)

dobro de ajde jednom sacekajte kraj sezone da postanete sampioni ... godinama osvajate sve pre kraja, imate redovno 2 dzordana i 3 o'nila u ekipi minimum ... ako budete na kraju bolji bicete prvaci i boze moj svaka cast ...

Sector

pre 11 godina

Iako sam Zvezdas,pokusacu da analiziram situaciju sa neutralne tacke gledista.Zvezda ima realne sanse da zauzme to drugo mjesto.Ako u sljedecem kolu dobije Olimpiju imace velike sanse i za prvo jer je to jedino tesko gostovanje da zadnjeg kola i duela sa Radnickim,ukoliko izgubi a Igokea dobije Radnicki kuci onda je vjerovatno ne moguce dohvatiti direktno EL u ligaskom dijelu pa cak i da dobije u Laktasima.Sto se tice Partizana,uprkos svim problemima i da se ne lazemo,manjku kvaliteta ove sezone mislim da ce ici na F4 pa makar sa te cetvrte pozicije.Velika prednost za njih je i to sto ne igraju Evropu kao i za Cedevitu za koju sam isto prilicno siguran da ce na F4,dovode i Dasica koji nije kalibar Gelabala ali opet je pojacanje kao i Kicen.Dakle Igokea,Zvezda,Partizan i Cedevita,sad koji ce biti raspored vidjecemo.Sto se tice Radnickog,svi bi mi voljeli da imamo 4 srpska tima na F4,jos su se pojacali ali tesko jer su u debelom monusu sa svima iz vrha u medjusobnim duelima.Evrokup bi bio za njih isto velika stvar za sada.Buducnost,MZT i Olimpija sigurno nece na F4.E sad,koliko sam u pravu,vidjecemo vec za mjesec dana kada ce mnoge stvari biti jasnije..

n

pre 11 godina

Partizan ima lepu priliku da ostvari sve cetiri pobede ali naravno treba gledati prvu utakmicu koja dolazi, a to je cibona nase stare musterije.

Eto ja onako

pre 11 godina

Kada je u pitanju regularni deo ABA lige najvece sanse da na kraju bude prva je Zvezda.Objektivno ima najlaksa gostovanja u odnosu na konkurente ali uvek moze da se desi ne predvidjeni kiks. Od seledece tri utakmice Zvezda ce sve tri dobiti narocito gostovanja u Ljubljani i Laktasima. Mislim da Igokea na kraju ce biti cetvrta i to na zilet. Zvezda,Partizan,Radnicki ili Igokea mada ne bi bilo nerealno i da Partizan bude prvi jer ce igrati rastereceno i bez umora

pedja

pre 11 godina

sljaka svuda oko nas-Komentar ti je kao dobar vic, a Partizan je i pre Ds-a bio institucija jer je mnogo pre njih i postao SAMPION EVROPE, IGRAO NA F4 I SL., ali koliko godina imas kad takav komentar dajes verovatno tad i nisi bio rodjen. DAJ BOZE DA SVE NASE TRI EKIPE PLUS IGOKEA BUDU NA F4, A ONDA CETE VIDETI KO JE I KAKAV TRENER DULE, VIDECETE KAKO SE POSTAVLJA IGRA EKIPE I NAMESTA FORMA U NAJBITNIJEM TRENUTKU!!!

Sima papricica

pre 11 godina

@...dolazi nasa era...KOCKA JE BACENA,pokrenula se lavina koju vise niko nemoze da zaustavi.
(DNK, 3. januar 2013 14:03)

WOOOOWWWWWWW. Mnogo ste opasni. :)))))

Omni

pre 11 godina

Stanje na tabeli posle 26 odigranih kola:

1. Igokea 20:6
2. Zvezda 18:8
3. Partizan 18:8
4. Cedevita 18:8
5. Radnicki 19:7
6. MZT 14:12
7. Olimpija 14:12
8. Buducnost 13:13

Ukoliko Radnicki dobije u Laktasima ima sanse da se plasira na F4 i ovaj raspored nije realan. Ako izgube, mislim da ce biti ovako.

vladimir

pre 11 godina

raspored je zanimljiv obaveze zvezde o buducnosti velike ko dobije 5 od 6 utakmica u januaru je napravio izuzetan uspeh
posto navijaci izgubljenog statusa valjda su preko njega uzimali igrace za klikere a eto sad zvezda gle cuda uzima za pare i takodje bolji je sponzor diva od telekoma pa smo sad verovatno zargonski spali s konja na magarca mnogo vole duleta a mnogi ga i slusaju izgleda kriziraju na putu dervisizma jel to je put isposnistva pa mesto da misle osvom kk misle o nasem imenu i imenima svom srcem sam uz vas nije lako postati dervis verujem samo na nasu radost bez stutusa

a-ha

pre 11 godina

(DNK, 3. januar 2013 14:03)

hahahahaha nas DS?!? decko, da li si ti svestan da vas nisu bez razloga zvali ZUTI?! DS ima vise zvezdasa od bilo koje druge politicke grupacije... jos uvek vam sede u foteljama gubitnice!

NN

pre 11 godina

Alo ljudi preduzece u likvidaciji ne moze da se opet registruje tim imenom! KK CRVENA ZVEZDA vise ne postoji! Sada je CZBGD! Ta Zvezda je FMP koji je promenio ime u KK CRVENA ZVEZDA BEOGRAD! I Covic je uzeo za male pare sve sto je bilo u stecajnom preduzecu KK CZ! Sta tu nije vise jasno.. Ili ne zelimo da vidimo istinu..

sto ovakve ne cenzurisete!

pre 11 godina

Zna se ko ce na F4, tako da ova cetiri pomenuta kola nista nece bitnije promeniti. Dakle na f4 sigurno idu: Partizan, Zvezda i Cedevita, a ko ce biti cetvrti zavisi od mnogo faktora, npr koliko je Igokea zainteresovana da ide do kraja(ako jeste onda su i oni relativno sigurni ucesnici f4), da li ce Buducnost biti umorna zbog igranja na dva fronta i koliko stvarno moze Radnicki,da li Olimpija moze da ispliva posto ima najtezi raspored, kada se sve sabere mislim da je cetvrti ucesnik Buducnost. Medjutim mnogo vaznije pitanje je gde ce biti f4? Jer ako se bude igralo u Zagrebu onda je Cedevita verovatno osvajac, ako se bude igralo u Beogradu, Podgorici ili npr Skoplju , onda ja ne vidim ko bi mogao da ugrozi finale aba lige partizan-zvezda. (Igor vr, 3. januar 2013 13:29)

Citam i smijem se, koliko je Igokea zaintresovana da ide do kraja, ma da sada ce reci to je to, necemo dalje xD

Grobar-España

pre 11 godina

Citajuci komentare covek dolazi do nepobitne istine da mi Srbi polako ali sigurno postajemo jedan namrgodjen i hejterski narod. Ipak bar neku malu nadu daju ljudi koji iskreno zele da vide sva cetiri srpska kluba na F4. Nema nas bas mnogo a ja cu od Bozic Bate da trazim da mi ispuni zelju da se taj broj ustostruci.

prle

pre 11 godina

Sta cemo na F4 da radimo ako na primer Zvezda bude prva u regularnom delu a Partizan treci ili obrnuto a svi znamo koliko bi nam znacilo da imamo vise predstavnika u EL

Realan

pre 11 godina

@Boki
"Najmanje je bitno ko ce na f4. Mnogo vise je bitno ko ce biti prvi a ko drugi u regularnom toku. Ako Partizan bude 4. a onda dobije 1/2 finale a posle i finale tu titulu moze da okaci macku o rep jer sledece godine nece videti evroligu. Isti slucaj i sa Zvezdom."

Nisi u pravu. Pobjednik F4 ide direktno u EL čak i da je regularni dio sezone završio na 4-tom mjestu i u tom slučaju idu prvi nakon regularnog dijela, pobjednik F4 turnira (ako se ne radi o istom timu) a u kvalifikacije ide drugoplasirani nakon regularnog dijela ili trećeplasirani ako je drugoplasirani pobijedio na F4 turniru. U svakom slučaju, siguran je jedino prvoplasirani nakog 26 kola, ostali idu u borbu za tu 1+1 poziciju. Sad osvrt na sledeća 4 kola gdje je moguće da će doći do raspleta ali treba imati na umu da će teško proći F4 sa 3 tima iz Srbije plus Igokea i da će biti pokušaja da se Cedevita i Olimpija uguraju među prve 4 ako je to ikako moguće. Dalje, ako Radnički izgubi u Laktašima mislim da on ispada iz igre, Zvezda ako dobije u Ljubljani a Igokea izgubi stiče jako dobru poziciju u borbi za prvo mjesto, Partizan ako dobije sledeće 3, što je i realno, ostaje u čvrsto među prva 4 ako se pogleda ukrštanje ostalih ekipa. Iako bi ovo moglo da zvuči čudno, mislim da Igokea neće izdržati trku i da će na kraju završti samo u Eurokup-u, a prognoziram da bi Partizan, Zvezda, Cedevita i Budućnost mogli na F4 turnir, vjerovatno ne u ovom poretku ali ti bi se timovi mogli boriti za titulu.

Divos

pre 11 godina

Биће много неочекиваних промена на табели, уосталом некако таква је читава ова сезона. Партизан је изгубио 2 трилер завршнице, и дошао у непријатну ситуацију, али мислим и верујем, да ће се поправити. Звезда делује одлично, константна је већ 2 месеца, ретко губи утакмице, и требала би на Ф4, баш као и Игокеа. Наравно, моја је жеља да на Ф4 гледам све 4 српске екипе, да ли ће се то догодити, видећемо. Цедевита је на папиру имала најзвучнија имена (одласком Желабала и Грина данас, баш и не), али играју лоше, и мислим да ће ово бити промашена сезона. Наравно газде (а и подлаци) ове АБА лиге ће навлачити (колико могу) на страну Цедевите и Олимпије. У јако добру ситуацију је задњим расплетом у Паризану дошла Будућност, добили су (неочекивано) одличног кошаркаша (Анђушића), и то на позицији на којој су били "танки".
Како год, биће доста узбуђења у јануару, а наравно остаје да пожелим пуно среће за све 4 српске екипе.

МИЛАДИН

pre 11 godina

Ја би највише волео три клуба у евролиги из србије ал пошто немогу због глупог правила,јадранске да не могу три клуба из исте земље онда нек иду звезда и партизан с тим што је боље да звезда буде прва на крају регулафног дела јер ако партизан оде у финале он ће узети титулу јер дуле темпира форму за завршницу.

Zoki

pre 11 godina

Jako zanimljiva liga, vracena je draz na osnovu prohodnosti ka evro ligi i kvalitet je prilicno ujednacen. Igokea moze i ne moze sve da pobedi, kao i do sada ostaje da nas razuveri ili da konacno poklekne. Zvezda ima jako tezak raspored. Morala bi kuci da pobedi cedevitu i mzt a sta ce uraditi u ljubljani i laktasima to ostaje da se vidi, mada je u ljubljani sigurno blagi favorit. Partizan po meni ima najlaksi raspored u ove cetiri utakmice i ima priliku da se izvadi, osim tog gostovanja u Kragujevcu. u svemu nekako je narealnije da cetiri Srpska tima zavre ovaj januar sa skorom 3-1 , a ako neki uspe da zabelezi 4-0 napravice veliku prednost.

Deca

pre 11 godina

Ovo prepucavanje "mi smo u Jugoslaviji imali to, a vi niste" je smesno. To je kao kad bi se prepucavao danas jedan Srbin i npr. Nemac o tome ko bolje zivi, ko vise zaradjuje, ko vise putuje, kome drzava vise pomaze nego odmaze i sl. To vazi i za Zvezdin Bari i za Partizanove bebe. Bilo - proslo! Mogu ja da pricam kako sam nekad imao platu 3000 maraka, a sad imam 200eur! Sto se tice ABA lige, svasta moze da se desi, a vise me plasi domaca liga kad se budu sastali Partizan i Zvezda. Tu mislim da ce biti dosta "prljavstine", pre svega videli smo i prosle godine kako KSS nema uopste integritet da se nosi sa nekim ociglednim situacijama i da ih resi.

ssaassaa

pre 11 godina

Najmanje je bitno ko ce na f4. Mnogo vise je bitno ko ce biti prvi a ko drugi u regularnom toku. Ako Partizan bude 4. a onda dobije 1/2 finale a posle i finale tu titulu moze da okaci macku o rep jer sledece godine nece videti evroligu. Isti slucaj i sa Zvezdom.
(boki, 3. januar 2013 13:31)

Nemoj da komentarišeš ako prethodno nisi dobro informisan. Za EL će se kvalifikovati šampion ABA lige i najbolja ekipa na kraju ligaškog dela takmičenja. Dakle ako takmičenje osvoji neka ekipa koja nije bila na prvom mestu na kraju lige onda u EL idu ta ekipa i prva iz ligaškog dela. A ako ligu osvoji prvoplasirani nakon ligaškog dela onda u EL idu taj tim i drugoplasirani iz ligaškog dela.
Znači četvrti tim ima itekako zašta da se bori...

Ivan_Delije_Ub

pre 11 godina

E braco moja Srbi... Navijajte za interes srpske kosarke, savrseno je svejedno ko ce biti prvi. Ja bih kao navijac Zvezde najvise voleo i da Zvezda i Partizan prodju u Euroligu...

dk

pre 11 godina

kao prvo c.zvezda je najbolji klub sa 12 titula u bivsoj jugoslaviji , i to su zvanicne titule koje se broje , kao drugo c.zvezda je i u evropi osvajala kup pobednika kupova (kup rajmunda saporte) u sezoni 1973/74 godine i bila je prvi klub u jugoslavenskoj kosarci koja je osvajala neki evropski trofej dok partizan u to vreme nije osvojio bukvalno nista ni u srpskoj ligi odnosno do tada nije imao nikakav trofej a trofeje osvojene od 1991 pa do danas u srpskoj ligi niko i ne priznaje zbog jer konkurencija nije na nivou kao tada , dobro odnos trofeja je sledeci partizan je osvojio 3 trofeja za vreme jugoslavije i sada u jadranskoj ligi 5 to je ukupno 8 trofeja dok ih c.zvezda ima 12 tu neracunam ni titulu partizana u sezoni 1991/92 jer u toj ligi nisu igrali klubovi kao jugoplastika koju je tada sa lakocom razvaljivala partizan , pa cibona klub sa 2 titule evropskog prvaka koja je isto to radila partizanu