Tester
pre 5 godina
Lillard sa 125 metara. Skace napred? Ne. Baca noge? Ne.
https://www.youtube.com/watch?v=ZGpfXW-AuFY
A da Harden je mnogo fizicki slabiji pa mora.
Ponedeljak, 29.04.2019.
13:20
Bek Hjuston Roketsa Džejms Harden je bio ljut zbog načina na koji su ga tretirale sudije tokom prve utakmice polufinalne serije plej-ofa Zapadne konferencije.
pre 5 godina
Lillard sa 125 metara. Skace napred? Ne. Baca noge? Ne.
https://www.youtube.com/watch?v=ZGpfXW-AuFY
A da Harden je mnogo fizicki slabiji pa mora.
pre 5 godina
Probajte ovako,ko je tu glup a ko pametan?Harden koji iskoristava sve sto moze ili ovi koji pokusavaju u tome da ga sprece?Ako je Harden limitiran igrac,pokvaren,prevarant...,uopste ne znaci da je glup,nimalo.To je igrac koji je iskoristio sve sto moze a vi lepo budite pametniji pa ga sacuvajte,polupajte,dezintegrisite pa nek on posle place do mile volje ili ti ko Jordan posle Pistonsa!
pre 5 godina
@prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.
Ako unazad doskočiš na prste i nagnut napred vrlo je lako skočiti u suprotnom smeru. Da nije tako niko ne bi mogao da preskače preko crte napred nazad ili preko lastiša.
Sa druge strane LEGALNO je da skočiš napred jer si u šutu i faul je ako ti pritom ne ostave dovoljno prostora da sletiš (vidi videorulebook.nba.com) ALI ovo što oni rade je ružno za gledanje do smrti.
To je anti sport, a ne anti košarka. Ni kontre ni kretnje bez lopte, niiiišta. Samo prangijanje do beskonačnosti (nešto kao Budućnost kada je Radonjić još igrao).
Što se step-beka tiče, liga je nedavno (čini mi se pre dve godine) uvela to pravilo o geder stepu, kojim se legalizuje ovaka step-back. Na žalost zaboravili su da kažu da geder step (kao i skok unapred prilikom šuta) može da se radi samo ako se krećeš ka košu, a ne ako se krećeš od koša jer se inače pojave ovakvi groteskni likovi.
Bilo kako bilo, brada ne zaslužuje nikako u sledeću rundu i drago mi je što će ih počistiti GSW.
Zato brada i ostali bekovi daju po 50 poena, ali ostali lopte ne dobiju. Ima da ih počisti GSW 4:0, a tako im i treba.
pre 5 godina
Komentatori ovde tvrde da je GSW najjači tim u istoriji.Imaju Durenta,Karija,Tompsona,Grina.Sa druge strane je Harden koji po njima pojma nema i da bi i oni davali poena koliko i on kada bi toliko šutirali.Ako je sve to tako voleo bih da mi objasne kako su utakmice između ova dva tima neizvesne.Izgleda da nije baš kako oni tvrde.
pre 5 godina
Jako prljava igra GSW poznati su po tome! To je jos jedan vise razlog da sudije obrate posebno paznju a nisu!
U NBA nije isto pravilo kao u Evropi. U Evropi je ovo retko kada prekrsaj! a u Nba ovo nije samo faul ovo je "flagrant 1"!!!
Ej ljudi o cemu pricamo! Ko je napadac a ko odbrambeni igrac? Kao odbrambeni igrac smes da skocis vertikalno i to je to! Kome se ne svidja nek` promeni sport!
Pogledajte na svakom doskoku kako Harden gazi na noge protivnickom igracu. Srecom pa su znali u Houston-u da ce igrati prljavo pa Harden ne pokusava da doskoci inace bi mu pokidali ligamente!!! Bice sada slicne situacije i na drugoj strani i samo cekam da vidim ko ce polomiti nogu!
p.s. ne navijam ni za jedne ni druge niti gotivim Harden-a. Navijam za Jokica!
pre 5 godina
Nije sporno da je Harden lisica ,kao sto nije sporno ni da GSW ima neku protekciju od sudija ,to svi znaju.
Ali sta je sporno po meni ovde sto Juta nije imala isti kriterijum sudjenja?
Ako je suditi po sinoc ,ova pravila vaze sa kad igraju sa GSW a sa ostalima mu sve sude.
To je problem svih problema.
pre 5 godina
Da je basket kao sto treba da bude ovakve likove bi tukli , pa bi prestali to da rade. Ovako lova, muljanje superstarovi i ostalo. Kao u fudbalu.
pre 5 godina
strpi se dok serija dodje u Houston
pre 5 godina
Od sva 3 šuta samo je treći za faul .
pre 5 godina
Jedno je step bek šut a drugo ovo što Harden radi, sunožno odskače i to su klasični koraci, Pop je u pravu !
pre 5 godina
Пример човека који је почео да верује у представу о себи. Очигледно нема ко да му објасни да је упао у шоу бизнис машину. Па аман већ је повлашћен, прави кораке, изнуђује фаулове, пробија се у нападу. Измузо је максимум, и питање докле ће то да траје, вероватно док не буде пронађен нови пројекат. Поред свега, сада игра против шампиона, не очекује ваљда да ће сада неко да свира на штету Дуранта и Карија а њему у корист. То је то, лимит, бандера.
pre 5 godina
Нек дођу у АБА лигу, као што ће Реал и Олимпијакос. Могу у Вршац да се преселе, имали би добру дворану.
pre 5 godina
Koje je ovo zamajavanje sirokih narodnih masa.
pre 5 godina
(Blue Moon 1579, 29. april 2019 13:20)
Haha :D Već vidim naslov "Hjuston Rokitsi neće igrati NBA ligu Golden Stejt Voriorsa".
Vrlo je licemerno i jadno kad se na suđenje žali Harden.
Kad fer suđenje traži onaj isti Harden koji protiv Jute (u regularnom delu sezone) napravi dupli step back, 4 koraka, šutne, još dobije faul i slobodna bacanja i pravi se lud. Posle utakmice kaže nešto u fazonu "Pa ne očekujete valjda da priznam sudiji i radim protiv sebe". Tad se nešto nije zalagao za pošteno suđenje.
Onaj isti Harden zbog koga su morali da uvedu "Harden rule".
Mnogo, mnogo odvratan tip i želeo bih da nikad ništa ne osvoji. Navikne da u regularnom delu sezone može da pravi koliko god hoće koraka, a da pritom šutira po 20+ slobodnih bacanja po meču, neretko više od celog protivničkog tima. Posle kad dođe plejof toga više nema i on se, sada već tradicionalno, pogubi. "Igračina".
Uostalom kao i Hjuston i njihova antikošarka koja se svodi na šutiranje 190 trojki po meču, nek pogode svaku petu i eto poena za pobedu i čija se dva glavna igrača više fokusiraju na to da prevare sudije nego na pobeđivanje protivnika.
A da se ne lažemo, NBA sudije jesu očajne, meni je prosto nestvarno da takmičenje koje godišnje obrne 6-7-8 milijardi dolara ne može da nađe 30 normalnih sudija u državi od 330 miliona ljudi. Jedino racionalno objašnjenje je da ne žele.
pre 5 godina
@zoki
nemas ti pojma.pogledaj situaciju u prvoj cetvrtini kada harden dobija na poklon tri bacanja kod situacije gde je posle suta(promasio naravno) ostavio ispruzenu ruku kako bi u doskoku doslo do kontakta sa protivnikovim ramenom.jos dobio faul sa zakasnjenjem,a upravo u toj situaciji je emo mogao da normalno doskoci posle suta,em je mogao da normalno posle suta spusti ruke i da ih skupi sto on nikad ne radi.obican floper i folirant,ali da bi znao par stvari treba da izadjes i odigras poneki basket na terenu,a ne nba 2k19.uzivo je sve drugacije nego na tv ili na kompjuteru.kao sto su neki napisali,ruzna utakmica i ruzna igra sto se nikako nije ocekivalo,ali izgleda da ne leze jedni drugima.
pre 5 godina
Ne želim da komentarišem sinoćnu utakimicu i da li su bili faulovi. Moje misljenje je da je brada nabio velike komplekse sebi sa onim utakmicama od 50+ poena, a svi znamo kako je dolazio do njih, tako da sada kada je nemoćan pokazuje svoju najveću slabost , a to je da ne zna da gubi i da plače kad je slabiji . Sve to na stranu meni ovde samo jedna stvar smeta , kako nema neko iza njega da mu lupi dandaru kad spomene Lenarda , onak čovek i igrač brada nece biti ni u 100 zivota !
pre 5 godina
@vama koji pljujete Hardena
Molio bih jasno objašnjenje,kako je moguće da igrač koji napravi iznenadan korak unazad,da bi dobio priliku za šut(taj stepbek,koji ste takodje proglasili za korake), prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.
Napadač mora biti zaštićen, odbambeni igrač sme da skoči pravo u vis,nikako i nipošto prema napadaču.
pre 5 godina
Mnogo prljav igrac. Kada sam odgledao snimak na drugom postu ranije danas bio sam ubedjen da je bio faul, a sada kada vidim linije odraza i doskoka shvatam koliko je covek prljav. Mnogo gadan lik, sad mi je jos vise drago da je ispao i da nije u konkurenciji za MVP (do cega mu je bas stalo!)
pre 5 godina
Hahaha koji glumac je ovaj Harden. Zbog Hjustona sam poceo da pratim NBA 2007, a sada ne mogu da ih smislim zbog Hardena.
pre 5 godina
U NBA tata da inicira kontakt i iznudi faul je Harden, a u Evropi De Kolo.
pre 5 godina
...jesu najbrža i najizdržljivija basket liga na svetu, ali za sve ostalo su dno. Prodaju celom svetu neku kvazi-borbenost i sportski profesionalizam koji se samo i jedino ogleda u anti-ferplej filozofiji od prvog do poslednjeg sekunda. A što se tiče hemijsko-fizioloških pomagala kojim ih "napune" tokom karijere i totalnog nepoznavanja i ignorisanja osnovnih pravila košarke, o tome je suvišno i polemisati
pre 5 godina
Примадона се буни, ха, ха, ха. Плачљивко један, навикао да се истреса на судије и ови уместо да му дају техничку коригују одлуке против њега. У утакмицама против Денвера тако неколико пута. Сећам се ситације досудили му дискутабилан фаул и бацање са стране, он се издере на судију, овај мења одлуку и он добија додатно слобдно бацање. Другом приликом он јури судију, овај бежи да не мора да му досуди техничку.
Што би волео да сада почну да свирају и кораке, па да види шта значи ”правилно суђење”. Онда судије да изјаве ”Добио је оно што је тражио”.
Човече, покажи да си добар играч а не фолирант, запни, играј кошарку и одведи свој тим у финале. Угледај се на Лиларда, који је другом фолиранту Вестбруку показао где му је место. Вестбрук јадник после сваког коша се уноси у лице Лиларду, арлауче, али на крају поштенији и бољи играч га послао тамо где му је место.
pre 5 godina
@besramna prevaro, da se sudi po pravilima ti ne bi mogao da igras ni ispred zgrade...
pre 5 godina
Ne bi bilo lose da obojica uspeju da doskoce odbranbenom igracu na nogu i izvrnu zglob - ne puno, samo malo, za nedelju-dve pauze. Trude se, valjda uspeju jednom.
pre 5 godina
Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.
Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).
(Zoki, 29. april 2019 14:47)
Тако је! Хвала ти што си нам свима објаснио! Још се ја питам како је могуће да већ неколико година уназад буквално ни једном нисам видео да играч скочи, шутне тројку и дочека се на паркет. Увек доскочи противнику на ноге. И сваки меч који сам гледао сам очекивао да неко кончано при шуту за три доскочи на паркет, али ништа. Сви противнику на ноге!
..и сад ти коначно напишеш о чему се ради! Хвала ти! Сада си ми отворио очи и сад знам да играч мора да скочи унапред да би добацио. Сасвим је логично да при том мора да доскочи противнику на ноге. То сви раде, тако да си потпуно у праву!
pre 5 godina
sef strucnog staba, 29. april 2019 13:59)
Брате,ја сам је тренирао.Погледај снимке још једном.Харден не скаче напред.Његово тијело приликом скока остаје на истом.Његове ноге иду пола метра унапред.Он ногама жели да изнуди фаул,уколико промаши кош.Једноствно је техничка.
pre 5 godina
Svi koji branite Hardena - pogledajte još jednom snimak Kavaja i Hardena pa uporedite. Kavaj se čak bacio unatrag dok Harden ide skoro jedan metar unapred. Imao je više nego dovoljno prostora za normalan šut i doskok.
Isto tako ne vidim razloga da se pravi razlika kod kontakta pri šutu za tri i za dva poena. Zamislite da igrač šutira sa poludistance i baci se jedan metar unapred i očekuje da se mu odbrana skloni kako bi mogao doskočiti. Jel bi onda i to bio faul?
pre 5 godina
Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala
(stalno mi kradu nick, 29. april 2019 15:06)
fizika je tek u 6. razredu
pre 5 godina
Lupajte minuse koliko hoćete ali na snimku možete videti, naročito kod druge situacije, da odbrana skače na šut i posle doskoka pravi još jedan nepotreban korak prema Hardenu. Harden pri šutu baca noge napred ali ništa drastično. Ko god je izveo skok šut za 3 poena zna da noge idu napred pri šutu. Bar je tako kod mene a bacam loptu nekih 30 godina. Na drugu stranu je to što stalno traži neki kontakt i traži faul. Za to bih mu zalepio tehničku ali ovo podmetanje pod noge je faul i opasna igra.
pre 5 godina
Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.
(Bane, 29. april 2019 13:46)
Da, da, baš se svaki put desi da noge odu metar unapred, hoće to slučajno svaki put tako... 99,9% igrača ona šutira nenormalno ali Harden i Pol jedini imaju normalnu formu šuta...
pre 5 godina
Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala
pre 5 godina
Ahahahahahahhaha pa ovaj je gori od KK Futura Boli. Majko mila. Covek je bukvalno u fazonu "ako me ne pustite 100% vremena da pravim korake kad mi se cefne, da kad neko pogleda popreko u mom pravcu dobijam nesportsku i ako u bilo kom trenutku kad mi ne ide niste tu da gurate IMA DA SE ZALIM".
Retko odvratan lik, retko odvratan tim.
pre 5 godina
Zoki nisi u pravu. Pogledaj Novickog, seti se Drazena Dalipagica
pre 5 godina
Džejms Garden bi trebao da razmisli da se bavi baštovanstvom, posle šuta 4/16 za tri. Hjuston igra antikošarku, skoro 50 šuteva za tri poena i prenemaganje kod svakog kontakta, prigovori kod sudija... Voleo bi da ih pometla GSW.
pre 5 godina
Harden nije ni planirao da se dočeka na noge.
pre 5 godina
Tompson je napravio faul za 3 bacanja, situacija sa Grinom je faul u napadu posto je Harden ispruzio noge ka njemu. Obe ekipe su toliko odvratne da je to tesko gledljivo!
pre 5 godina
Kad je sutirao trojku na kraju za izjednacenje, bio je i kontakt ruke a i Green je skocio u njega. I mene nervira zbog svega sto mu sudije sviraju ali to je bio faul, a nije bilo samo to, dosta su sudije poklanjali Golden Stejtu...
pre 5 godina
Odgledah utakmicu sad u reprizi, kakve 2 odvratne ekipe. Hjuston igra najruzniju košarku u svemiru i skup je iritatnih likova i foliranata.
Sa druge strane, GSW igra podmuklo i prljavo a sudije otvoreno navlače za njih. Klej je tri puta ušao u noge Hardenu, pri tome nije skakao da blokira već samo da uleti u noge. Mislim da je 2 puta i dodatno pomerao nogu ne bi li bolje uleteo. Sudije ništa. Durent bukvalno hvata za ruku Pola pri šutu, sudija ništa ne svira, Durent daje poene u kontri.
pre 5 godina
Ovaj Harden da dodje u ABA ligu na celicenje pa da mu Lazic uleti jedan klizeci,pa nema ni namerna,ni faul.Mislim mora da sudi I.B.
pre 5 godina
Momce a sta cemo sa koracima? A da, tu verovatno isto zelis da sude fer jel
pre 5 godina
Houston u ABA-ligu dogodine. Na stranu zajebancija, suci su loše sudili kontra obje ekipe. A zadnji njegov šut nije faul. On nogama kreće na obrambenog, kao da skače prelom u vodu. Vrhunski igrač, ali previše energije gubi na iznuđivanje faula. Nema tu sreće. A Golden State loš prvu...
pre 5 godina
Нити један није фаул,треба му судити техничку,сваки пут кад се „бацакне" ногама.
pre 5 godina
Pa ti nemoj vise da skaces pola metra u napred, nego se docekaj odakle si I skocio. Napravili su sprdju od sudjenja.
pre 5 godina
Nije uopste isti slucaj. U trenutku skoka Kawai nije skocio napred nego je Zaza ispod njega podmetnuo nogu sto po meni nesportski i namerno je hteo da povredi. Kod Hardena je slucaj, kad skoci, namerno baca noge napred da bi se upecao na noge odbrane sto je cist "flop". Ali to ne radi samo Harden i CP3 radi isto to. LA se prvi zalio da Harden korisiti "flop" da bi dosao na +1 ili 3 slobodna.
Ako pogledate Utah je cuvala Hardena tako sto su stajali pored njega a ne ispred (Rubio cak iza njega) da ne bi mogao zloupotrebiti "Kawai" pravilo
pre 5 godina
Može da postiže 100 poena po utakmici za mene će biti folirant.
pre 5 godina
Uz šut 4/16 za tri i ja bih tražio pravdu. Hjuston igra negledljivu košarku, sve se svodi na prelazak centra i tricu. 47 puta su šutnuli za tri, 27 puta za dva. Je li to košarka? Meni nije.
pre 5 godina
Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.
Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).
pre 5 godina
Kako ga nije sramota da pominje Lenarda uopšte ? Kakav licimer ! E zbog ovoga ga niko ne voli . Izmislio je taktiku šuta koji se bazira na maximalnom iskorišćenju kontakta kao taktične varijante ! A Lenard je trgično završio seriju na pragu pobede i igre za pamćenje. Harden namerno ide na svoj lom noge i niko neće biti iznenadjen ako je na kraju i ne polomi.
pre 5 godina
covece pa nikome ne sviraju toliko kao njemu i jos se buni..bedno
pre 5 godina
Pacerski komentari.
pre 5 godina
Tacno,nije to kosarka,to je sutiranje trojki. Ne volim Bradu,ne volim njegovu kosarku,ne volim ni njega kao pojavu,zapravo on i Vestbruk za moj nacin posmatranja kosarke su najobicniji cirkuzanti,ali odvratna mi je strategija koju su tako ocigledno primenjivali voriorsi. Znaju da je taj nacin odbrane na ivici da se povredi igraca,ali su se ipak opredelili da Hardenu ne ostavljaju mesta za doskok. Sramotno za jedan tako mocan sastav kakav su voriorsi. Namece se pitanje da li su to naucili od Zaze "ABA liga" Paculje,ili je to odgovor na pitanje od milion dolara,zasto su ratnici uzeli bledunjavog dugajliju sa kordinacijom celebralca.
pre 5 godina
90% faulova na njemu su izmišljeni i isti procenat ima i u pravljenju koraka.
pre 5 godina
Samo ti pogledaj svoj procenat suta, pa onda pricaj o sudijama...Sa takvim procentom bi u ABA ligi sjedjeo na klupu, a to sto si navika tokom regularnog dijela da ti sviraju 53485 faulova za svaki prodor, za svaku trojku na koju se bachis ka mrtav, to je druga prica...
pre 5 godina
Hjuston mi odavno postao najodvratniji tim, odmah iza njih GSW. A Harden ubedljivo najantipatičniji ego manijak od svih koji juri 30+ partije, bar 20+ slodonih bacanja uz odličnih 12% šuta iz igre. Gadno.
pre 5 godina
Ovaj covek to namerno radi, pada kod svakog suta za 3. I prica onda price? Jos gore je kada u probijanju u reket GLAVOM ide u telo protivnika.Spada u igraca koji na svakoj utakmici izvede najveci broj slobodnih bacanja. I zali se? Za njega je Durent igracina. Pa taj Harden je u prvom poluvremenu promasio sve i nastavio je da divlja..i na kraju kada toliko sutiras opet je presao preko 30+.
pre 5 godina
Brate mii razumem da se neko zali na sudjenje ali HARDEN. .koliko god da je talentovan ipak ima maximalnu protekciju. . .tako da nije sportski zaliti se na sudjenje. .msm.green je dobio suspenziju jer je psovao jamesa. . .msm.sta jokic da kaze. .
pre 5 godina
Harden je odlican kosarkas,veoma pametan i spretan.Tokom sezone je cesto koristio korak nazad i posle suta da se isto vrati korak napred.Prilikom doskoka naravno da ce dolaziti do kontakta sa protivnikom pogotovu ako se isti ne ukopa i krene jos malo napred.Sinoc nije bio u pravu jer se covek ukopao a on je kao izbacen iz pracke trazio kontakt s njim.Pre ce biti da su sudije ipak malo razmotrile celu situaciju i malo promenile tretman tj.dozvolile su igru blize protivniku i jaku odbranu sto se moze zakljuciti iz zadnjih par utakmica.Poeni to lepo prikazuju.
pre 5 godina
Na ovom snimku sva 3 faula Tomsona.. Gledao sam sinoc mec, mucnu igru Hjustona i bacakanje Hardena i Pola, ali ovde je sve cisto, tj nije se ni Harden pri svakom sutu ritao unapred kako komentator sinoc rece..
Ja sam se i sinoc cudio kako sudije nisu ovo svirale Kleju, cisti faulovi sva 3 puta..
Pol i Taker su sinoc bili ocajni i inace su losi, mantra je da su to dobri kosarkasi..
Kako onako nizak Taker igra na poziciji 4 nikada mi nece biti jasno, po visini je za beka, a u napadu samo tako skupljaju ofanzivne skokove preko njega..
Kapela sinoc katastrofa, pogotovo na skoku, Nene odlican, ali mator pa ne moze da igra mnogo zato..
pre 5 godina
Moj predlog je da preispitaju svoje ucesce u NBA naredne sezone.
pre 5 godina
E stvarno je vreme da dođe do smaka sveta kada najveći beli medved NBA traži pravdu i žali se da nije tretiran kako treba, a na prste jedne ruke se mogu izbrojati mečevi kada je imao manje od 10 slobodnih...
pre 5 godina
Nisu mu dali standardnih 30 bacanja po utakmici, naljutio se
pre 5 godina
Jasno se vidi da mu Tompson ulazi u noge,Harden skoci kao sto i svi skacu malo napred kad sutnu al Tompson ulazi u njega gde treba da doskoci.Jesten da Harden izvlaci tako faulove al sinoc je tri puta ostecen
pre 5 godina
Moze, ali i da ti uz te opravdane faulove dosude i tehnicku svaki put kad isceniras kao da te udaraju sekirom.
pre 5 godina
Ne moze da se poredi sa kawaijem, prvo tada je sviran faul, drugo Kawai je skocio vertikalno a ludi Zaza mu se podvukao pod noge, Harden skace u napred i da mu neko ne bi ugrozio doskok, bukvalno bi morao da skace vertikalno sa metar udaljenosti od njega, tako ni na koji nacin ne bi omeo sam sut, pa i nema poentu takva odbrana.. Ovako je on taj koji pada u prostor za doskok defanzivca i zato nije faul..
pre 5 godina
Stvarno trebaju da odgledaju ovaj snimak i vide ociglednu razliku izmedju prirodnog doskoka Kavaja i ovoga sto Harden i Pol rade.
Kavaj posle suta zavrsi gde je i bio, docekuje se na noge.
Harden i Pol zavrse metar napred i padaju na dupe jer noge bacakaju napred da dobiju kontakt.
Ovo pozivanje na Kavaja je odvratno, koriste tudju nesrecu da bi opravdali svoje besomucno foliranje.
pre 5 godina
Sve kreće od stepbeka za koji mu ne sviraju kao korake, a realno jesu. Na taj način on se odvoji od odbramenog igrača, koji je u zaostatku pola koraka koje mora da nadoknadi skokom unapred ako hoće da odigra pristojnu odbranu. Harden to koristi, zbog malog koraka koji mu tolerišu uspeva da se ispravi i baca se u napred ulazeći u kontakt. Obratite pažnju na skok šut, Klej nogama ne dolazi do one pozicije odakle se Harden odrazio. Na taj način Harden više ulazi u odbrambenog igrača nego ovaj u njega, ali pravila to nisu predvidela. To što Harden radi treba znati, ali to je rupa u pravilima za koju se liga pravi da ne postoji. Porediti to sa krvnicima Zazom ili Bovenom je smešno. Liga je zakazala, tolerišu to kao i ono "Kevin Martin" pravilo gde se igrač neprirodno podiže na šut sa ciljem da zakači obrambenog igrača (rade to svi, juče Durent Šampertu i Pol Tompsonu recuni) i dobili su to da se danas priča o suđenju, a ne o seriji koja je trebala da obeleži celu sezonu. Ko će biti šampion zbog toga zavisi od tumačenja sudija.
pre 5 godina
Sve su to faulovi voleli Hardena ili ne, jasno se videlo na grafikonu gde doskace Harden i gde su stopala Kleja Tompsona. Kao da im nisu dovoljni svi ti all star igraci pa im jos i sudije trebaju.
pre 5 godina
kavai se bacao u nazad i bilo je ocigledne namere da bude povredjen, harden se baca u napred i ocekuje faul. vidim ovde ljudi mrze gsw ali meni je ovaj hjuston 10x odvratniji tim
pre 5 godina
Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.
pre 5 godina
Moj predlog je da preispitaju svoje ucesce u NBA naredne sezone.
pre 5 godina
Stvarno trebaju da odgledaju ovaj snimak i vide ociglednu razliku izmedju prirodnog doskoka Kavaja i ovoga sto Harden i Pol rade.
Kavaj posle suta zavrsi gde je i bio, docekuje se na noge.
Harden i Pol zavrse metar napred i padaju na dupe jer noge bacakaju napred da dobiju kontakt.
Ovo pozivanje na Kavaja je odvratno, koriste tudju nesrecu da bi opravdali svoje besomucno foliranje.
pre 5 godina
Uz šut 4/16 za tri i ja bih tražio pravdu. Hjuston igra negledljivu košarku, sve se svodi na prelazak centra i tricu. 47 puta su šutnuli za tri, 27 puta za dva. Je li to košarka? Meni nije.
pre 5 godina
kavai se bacao u nazad i bilo je ocigledne namere da bude povredjen, harden se baca u napred i ocekuje faul. vidim ovde ljudi mrze gsw ali meni je ovaj hjuston 10x odvratniji tim
pre 5 godina
Nisu mu dali standardnih 30 bacanja po utakmici, naljutio se
pre 5 godina
Houston u ABA-ligu dogodine. Na stranu zajebancija, suci su loše sudili kontra obje ekipe. A zadnji njegov šut nije faul. On nogama kreće na obrambenog, kao da skače prelom u vodu. Vrhunski igrač, ali previše energije gubi na iznuđivanje faula. Nema tu sreće. A Golden State loš prvu...
pre 5 godina
Moze, ali i da ti uz te opravdane faulove dosude i tehnicku svaki put kad isceniras kao da te udaraju sekirom.
pre 5 godina
Momce a sta cemo sa koracima? A da, tu verovatno isto zelis da sude fer jel
pre 5 godina
Нити један није фаул,треба му судити техничку,сваки пут кад се „бацакне" ногама.
pre 5 godina
E stvarno je vreme da dođe do smaka sveta kada najveći beli medved NBA traži pravdu i žali se da nije tretiran kako treba, a na prste jedne ruke se mogu izbrojati mečevi kada je imao manje od 10 slobodnih...
pre 5 godina
Ne moze da se poredi sa kawaijem, prvo tada je sviran faul, drugo Kawai je skocio vertikalno a ludi Zaza mu se podvukao pod noge, Harden skace u napred i da mu neko ne bi ugrozio doskok, bukvalno bi morao da skace vertikalno sa metar udaljenosti od njega, tako ni na koji nacin ne bi omeo sam sut, pa i nema poentu takva odbrana.. Ovako je on taj koji pada u prostor za doskok defanzivca i zato nije faul..
pre 5 godina
Sve kreće od stepbeka za koji mu ne sviraju kao korake, a realno jesu. Na taj način on se odvoji od odbramenog igrača, koji je u zaostatku pola koraka koje mora da nadoknadi skokom unapred ako hoće da odigra pristojnu odbranu. Harden to koristi, zbog malog koraka koji mu tolerišu uspeva da se ispravi i baca se u napred ulazeći u kontakt. Obratite pažnju na skok šut, Klej nogama ne dolazi do one pozicije odakle se Harden odrazio. Na taj način Harden više ulazi u odbrambenog igrača nego ovaj u njega, ali pravila to nisu predvidela. To što Harden radi treba znati, ali to je rupa u pravilima za koju se liga pravi da ne postoji. Porediti to sa krvnicima Zazom ili Bovenom je smešno. Liga je zakazala, tolerišu to kao i ono "Kevin Martin" pravilo gde se igrač neprirodno podiže na šut sa ciljem da zakači obrambenog igrača (rade to svi, juče Durent Šampertu i Pol Tompsonu recuni) i dobili su to da se danas priča o suđenju, a ne o seriji koja je trebala da obeleži celu sezonu. Ko će biti šampion zbog toga zavisi od tumačenja sudija.
pre 5 godina
Pa ti nemoj vise da skaces pola metra u napred, nego se docekaj odakle si I skocio. Napravili su sprdju od sudjenja.
pre 5 godina
Kako ga nije sramota da pominje Lenarda uopšte ? Kakav licimer ! E zbog ovoga ga niko ne voli . Izmislio je taktiku šuta koji se bazira na maximalnom iskorišćenju kontakta kao taktične varijante ! A Lenard je trgično završio seriju na pragu pobede i igre za pamćenje. Harden namerno ide na svoj lom noge i niko neće biti iznenadjen ako je na kraju i ne polomi.
pre 5 godina
covece pa nikome ne sviraju toliko kao njemu i jos se buni..bedno
pre 5 godina
Harden je odlican kosarkas,veoma pametan i spretan.Tokom sezone je cesto koristio korak nazad i posle suta da se isto vrati korak napred.Prilikom doskoka naravno da ce dolaziti do kontakta sa protivnikom pogotovu ako se isti ne ukopa i krene jos malo napred.Sinoc nije bio u pravu jer se covek ukopao a on je kao izbacen iz pracke trazio kontakt s njim.Pre ce biti da su sudije ipak malo razmotrile celu situaciju i malo promenile tretman tj.dozvolile su igru blize protivniku i jaku odbranu sto se moze zakljuciti iz zadnjih par utakmica.Poeni to lepo prikazuju.
pre 5 godina
Nije uopste isti slucaj. U trenutku skoka Kawai nije skocio napred nego je Zaza ispod njega podmetnuo nogu sto po meni nesportski i namerno je hteo da povredi. Kod Hardena je slucaj, kad skoci, namerno baca noge napred da bi se upecao na noge odbrane sto je cist "flop". Ali to ne radi samo Harden i CP3 radi isto to. LA se prvi zalio da Harden korisiti "flop" da bi dosao na +1 ili 3 slobodna.
Ako pogledate Utah je cuvala Hardena tako sto su stajali pored njega a ne ispred (Rubio cak iza njega) da ne bi mogao zloupotrebiti "Kawai" pravilo
pre 5 godina
sef strucnog staba, 29. april 2019 13:59)
Брате,ја сам је тренирао.Погледај снимке још једном.Харден не скаче напред.Његово тијело приликом скока остаје на истом.Његове ноге иду пола метра унапред.Он ногама жели да изнуди фаул,уколико промаши кош.Једноствно је техничка.
pre 5 godina
Hjuston mi odavno postao najodvratniji tim, odmah iza njih GSW. A Harden ubedljivo najantipatičniji ego manijak od svih koji juri 30+ partije, bar 20+ slodonih bacanja uz odličnih 12% šuta iz igre. Gadno.
pre 5 godina
Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala
(stalno mi kradu nick, 29. april 2019 15:06)
fizika je tek u 6. razredu
pre 5 godina
Ovaj Harden da dodje u ABA ligu na celicenje pa da mu Lazic uleti jedan klizeci,pa nema ni namerna,ni faul.Mislim mora da sudi I.B.
pre 5 godina
Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.
(Bane, 29. april 2019 13:46)
Da, da, baš se svaki put desi da noge odu metar unapred, hoće to slučajno svaki put tako... 99,9% igrača ona šutira nenormalno ali Harden i Pol jedini imaju normalnu formu šuta...
pre 5 godina
Ne želim da komentarišem sinoćnu utakimicu i da li su bili faulovi. Moje misljenje je da je brada nabio velike komplekse sebi sa onim utakmicama od 50+ poena, a svi znamo kako je dolazio do njih, tako da sada kada je nemoćan pokazuje svoju najveću slabost , a to je da ne zna da gubi i da plače kad je slabiji . Sve to na stranu meni ovde samo jedna stvar smeta , kako nema neko iza njega da mu lupi dandaru kad spomene Lenarda , onak čovek i igrač brada nece biti ni u 100 zivota !
pre 5 godina
Može da postiže 100 poena po utakmici za mene će biti folirant.
pre 5 godina
Ahahahahahahhaha pa ovaj je gori od KK Futura Boli. Majko mila. Covek je bukvalno u fazonu "ako me ne pustite 100% vremena da pravim korake kad mi se cefne, da kad neko pogleda popreko u mom pravcu dobijam nesportsku i ako u bilo kom trenutku kad mi ne ide niste tu da gurate IMA DA SE ZALIM".
Retko odvratan lik, retko odvratan tim.
pre 5 godina
Примадона се буни, ха, ха, ха. Плачљивко један, навикао да се истреса на судије и ови уместо да му дају техничку коригују одлуке против њега. У утакмицама против Денвера тако неколико пута. Сећам се ситације досудили му дискутабилан фаул и бацање са стране, он се издере на судију, овај мења одлуку и он добија додатно слобдно бацање. Другом приликом он јури судију, овај бежи да не мора да му досуди техничку.
Што би волео да сада почну да свирају и кораке, па да види шта значи ”правилно суђење”. Онда судије да изјаве ”Добио је оно што је тражио”.
Човече, покажи да си добар играч а не фолирант, запни, играј кошарку и одведи свој тим у финале. Угледај се на Лиларда, који је другом фолиранту Вестбруку показао где му је место. Вестбрук јадник после сваког коша се уноси у лице Лиларду, арлауче, али на крају поштенији и бољи играч га послао тамо где му је место.
pre 5 godina
Harden nije ni planirao da se dočeka na noge.
pre 5 godina
Svi koji branite Hardena - pogledajte još jednom snimak Kavaja i Hardena pa uporedite. Kavaj se čak bacio unatrag dok Harden ide skoro jedan metar unapred. Imao je više nego dovoljno prostora za normalan šut i doskok.
Isto tako ne vidim razloga da se pravi razlika kod kontakta pri šutu za tri i za dva poena. Zamislite da igrač šutira sa poludistance i baci se jedan metar unapred i očekuje da se mu odbrana skloni kako bi mogao doskočiti. Jel bi onda i to bio faul?
pre 5 godina
Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala
pre 5 godina
Mnogo prljav igrac. Kada sam odgledao snimak na drugom postu ranije danas bio sam ubedjen da je bio faul, a sada kada vidim linije odraza i doskoka shvatam koliko je covek prljav. Mnogo gadan lik, sad mi je jos vise drago da je ispao i da nije u konkurenciji za MVP (do cega mu je bas stalo!)
pre 5 godina
Ovaj covek to namerno radi, pada kod svakog suta za 3. I prica onda price? Jos gore je kada u probijanju u reket GLAVOM ide u telo protivnika.Spada u igraca koji na svakoj utakmici izvede najveci broj slobodnih bacanja. I zali se? Za njega je Durent igracina. Pa taj Harden je u prvom poluvremenu promasio sve i nastavio je da divlja..i na kraju kada toliko sutiras opet je presao preko 30+.
pre 5 godina
Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.
Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).
(Zoki, 29. april 2019 14:47)
Тако је! Хвала ти што си нам свима објаснио! Још се ја питам како је могуће да већ неколико година уназад буквално ни једном нисам видео да играч скочи, шутне тројку и дочека се на паркет. Увек доскочи противнику на ноге. И сваки меч који сам гледао сам очекивао да неко кончано при шуту за три доскочи на паркет, али ништа. Сви противнику на ноге!
..и сад ти коначно напишеш о чему се ради! Хвала ти! Сада си ми отворио очи и сад знам да играч мора да скочи унапред да би добацио. Сасвим је логично да при том мора да доскочи противнику на ноге. То сви раде, тако да си потпуно у праву!
pre 5 godina
Odgledah utakmicu sad u reprizi, kakve 2 odvratne ekipe. Hjuston igra najruzniju košarku u svemiru i skup je iritatnih likova i foliranata.
Sa druge strane, GSW igra podmuklo i prljavo a sudije otvoreno navlače za njih. Klej je tri puta ušao u noge Hardenu, pri tome nije skakao da blokira već samo da uleti u noge. Mislim da je 2 puta i dodatno pomerao nogu ne bi li bolje uleteo. Sudije ništa. Durent bukvalno hvata za ruku Pola pri šutu, sudija ništa ne svira, Durent daje poene u kontri.
pre 5 godina
U NBA tata da inicira kontakt i iznudi faul je Harden, a u Evropi De Kolo.
pre 5 godina
@zoki
nemas ti pojma.pogledaj situaciju u prvoj cetvrtini kada harden dobija na poklon tri bacanja kod situacije gde je posle suta(promasio naravno) ostavio ispruzenu ruku kako bi u doskoku doslo do kontakta sa protivnikovim ramenom.jos dobio faul sa zakasnjenjem,a upravo u toj situaciji je emo mogao da normalno doskoci posle suta,em je mogao da normalno posle suta spusti ruke i da ih skupi sto on nikad ne radi.obican floper i folirant,ali da bi znao par stvari treba da izadjes i odigras poneki basket na terenu,a ne nba 2k19.uzivo je sve drugacije nego na tv ili na kompjuteru.kao sto su neki napisali,ruzna utakmica i ruzna igra sto se nikako nije ocekivalo,ali izgleda da ne leze jedni drugima.
pre 5 godina
Nije sporno da je Harden lisica ,kao sto nije sporno ni da GSW ima neku protekciju od sudija ,to svi znaju.
Ali sta je sporno po meni ovde sto Juta nije imala isti kriterijum sudjenja?
Ako je suditi po sinoc ,ova pravila vaze sa kad igraju sa GSW a sa ostalima mu sve sude.
To je problem svih problema.
pre 5 godina
Пример човека који је почео да верује у представу о себи. Очигледно нема ко да му објасни да је упао у шоу бизнис машину. Па аман већ је повлашћен, прави кораке, изнуђује фаулове, пробија се у нападу. Измузо је максимум, и питање докле ће то да траје, вероватно док не буде пронађен нови пројекат. Поред свега, сада игра против шампиона, не очекује ваљда да ће сада неко да свира на штету Дуранта и Карија а њему у корист. То је то, лимит, бандера.
pre 5 godina
Нек дођу у АБА лигу, као што ће Реал и Олимпијакос. Могу у Вршац да се преселе, имали би добру дворану.
pre 5 godina
90% faulova na njemu su izmišljeni i isti procenat ima i u pravljenju koraka.
pre 5 godina
Tompson je napravio faul za 3 bacanja, situacija sa Grinom je faul u napadu posto je Harden ispruzio noge ka njemu. Obe ekipe su toliko odvratne da je to tesko gledljivo!
pre 5 godina
Samo ti pogledaj svoj procenat suta, pa onda pricaj o sudijama...Sa takvim procentom bi u ABA ligi sjedjeo na klupu, a to sto si navika tokom regularnog dijela da ti sviraju 53485 faulova za svaki prodor, za svaku trojku na koju se bachis ka mrtav, to je druga prica...
pre 5 godina
Džejms Garden bi trebao da razmisli da se bavi baštovanstvom, posle šuta 4/16 za tri. Hjuston igra antikošarku, skoro 50 šuteva za tri poena i prenemaganje kod svakog kontakta, prigovori kod sudija... Voleo bi da ih pometla GSW.
pre 5 godina
Jedno je step bek šut a drugo ovo što Harden radi, sunožno odskače i to su klasični koraci, Pop je u pravu !
pre 5 godina
(Blue Moon 1579, 29. april 2019 13:20)
Haha :D Već vidim naslov "Hjuston Rokitsi neće igrati NBA ligu Golden Stejt Voriorsa".
Vrlo je licemerno i jadno kad se na suđenje žali Harden.
Kad fer suđenje traži onaj isti Harden koji protiv Jute (u regularnom delu sezone) napravi dupli step back, 4 koraka, šutne, još dobije faul i slobodna bacanja i pravi se lud. Posle utakmice kaže nešto u fazonu "Pa ne očekujete valjda da priznam sudiji i radim protiv sebe". Tad se nešto nije zalagao za pošteno suđenje.
Onaj isti Harden zbog koga su morali da uvedu "Harden rule".
Mnogo, mnogo odvratan tip i želeo bih da nikad ništa ne osvoji. Navikne da u regularnom delu sezone može da pravi koliko god hoće koraka, a da pritom šutira po 20+ slobodnih bacanja po meču, neretko više od celog protivničkog tima. Posle kad dođe plejof toga više nema i on se, sada već tradicionalno, pogubi. "Igračina".
Uostalom kao i Hjuston i njihova antikošarka koja se svodi na šutiranje 190 trojki po meču, nek pogode svaku petu i eto poena za pobedu i čija se dva glavna igrača više fokusiraju na to da prevare sudije nego na pobeđivanje protivnika.
A da se ne lažemo, NBA sudije jesu očajne, meni je prosto nestvarno da takmičenje koje godišnje obrne 6-7-8 milijardi dolara ne može da nađe 30 normalnih sudija u državi od 330 miliona ljudi. Jedino racionalno objašnjenje je da ne žele.
pre 5 godina
Ne bi bilo lose da obojica uspeju da doskoce odbranbenom igracu na nogu i izvrnu zglob - ne puno, samo malo, za nedelju-dve pauze. Trude se, valjda uspeju jednom.
pre 5 godina
Hahaha koji glumac je ovaj Harden. Zbog Hjustona sam poceo da pratim NBA 2007, a sada ne mogu da ih smislim zbog Hardena.
pre 5 godina
...jesu najbrža i najizdržljivija basket liga na svetu, ali za sve ostalo su dno. Prodaju celom svetu neku kvazi-borbenost i sportski profesionalizam koji se samo i jedino ogleda u anti-ferplej filozofiji od prvog do poslednjeg sekunda. A što se tiče hemijsko-fizioloških pomagala kojim ih "napune" tokom karijere i totalnog nepoznavanja i ignorisanja osnovnih pravila košarke, o tome je suvišno i polemisati
pre 5 godina
Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.
pre 5 godina
Jasno se vidi da mu Tompson ulazi u noge,Harden skoci kao sto i svi skacu malo napred kad sutnu al Tompson ulazi u njega gde treba da doskoci.Jesten da Harden izvlaci tako faulove al sinoc je tri puta ostecen
pre 5 godina
@besramna prevaro, da se sudi po pravilima ti ne bi mogao da igras ni ispred zgrade...
pre 5 godina
Da je basket kao sto treba da bude ovakve likove bi tukli , pa bi prestali to da rade. Ovako lova, muljanje superstarovi i ostalo. Kao u fudbalu.
pre 5 godina
Sve su to faulovi voleli Hardena ili ne, jasno se videlo na grafikonu gde doskace Harden i gde su stopala Kleja Tompsona. Kao da im nisu dovoljni svi ti all star igraci pa im jos i sudije trebaju.
pre 5 godina
Brate mii razumem da se neko zali na sudjenje ali HARDEN. .koliko god da je talentovan ipak ima maximalnu protekciju. . .tako da nije sportski zaliti se na sudjenje. .msm.green je dobio suspenziju jer je psovao jamesa. . .msm.sta jokic da kaze. .
pre 5 godina
Od sva 3 šuta samo je treći za faul .
pre 5 godina
@prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.
Ako unazad doskočiš na prste i nagnut napred vrlo je lako skočiti u suprotnom smeru. Da nije tako niko ne bi mogao da preskače preko crte napred nazad ili preko lastiša.
Sa druge strane LEGALNO je da skočiš napred jer si u šutu i faul je ako ti pritom ne ostave dovoljno prostora da sletiš (vidi videorulebook.nba.com) ALI ovo što oni rade je ružno za gledanje do smrti.
To je anti sport, a ne anti košarka. Ni kontre ni kretnje bez lopte, niiiišta. Samo prangijanje do beskonačnosti (nešto kao Budućnost kada je Radonjić još igrao).
Što se step-beka tiče, liga je nedavno (čini mi se pre dve godine) uvela to pravilo o geder stepu, kojim se legalizuje ovaka step-back. Na žalost zaboravili su da kažu da geder step (kao i skok unapred prilikom šuta) može da se radi samo ako se krećeš ka košu, a ne ako se krećeš od koša jer se inače pojave ovakvi groteskni likovi.
Bilo kako bilo, brada ne zaslužuje nikako u sledeću rundu i drago mi je što će ih počistiti GSW.
Zato brada i ostali bekovi daju po 50 poena, ali ostali lopte ne dobiju. Ima da ih počisti GSW 4:0, a tako im i treba.
pre 5 godina
Tacno,nije to kosarka,to je sutiranje trojki. Ne volim Bradu,ne volim njegovu kosarku,ne volim ni njega kao pojavu,zapravo on i Vestbruk za moj nacin posmatranja kosarke su najobicniji cirkuzanti,ali odvratna mi je strategija koju su tako ocigledno primenjivali voriorsi. Znaju da je taj nacin odbrane na ivici da se povredi igraca,ali su se ipak opredelili da Hardenu ne ostavljaju mesta za doskok. Sramotno za jedan tako mocan sastav kakav su voriorsi. Namece se pitanje da li su to naucili od Zaze "ABA liga" Paculje,ili je to odgovor na pitanje od milion dolara,zasto su ratnici uzeli bledunjavog dugajliju sa kordinacijom celebralca.
pre 5 godina
Lupajte minuse koliko hoćete ali na snimku možete videti, naročito kod druge situacije, da odbrana skače na šut i posle doskoka pravi još jedan nepotreban korak prema Hardenu. Harden pri šutu baca noge napred ali ništa drastično. Ko god je izveo skok šut za 3 poena zna da noge idu napred pri šutu. Bar je tako kod mene a bacam loptu nekih 30 godina. Na drugu stranu je to što stalno traži neki kontakt i traži faul. Za to bih mu zalepio tehničku ali ovo podmetanje pod noge je faul i opasna igra.
pre 5 godina
Jako prljava igra GSW poznati su po tome! To je jos jedan vise razlog da sudije obrate posebno paznju a nisu!
U NBA nije isto pravilo kao u Evropi. U Evropi je ovo retko kada prekrsaj! a u Nba ovo nije samo faul ovo je "flagrant 1"!!!
Ej ljudi o cemu pricamo! Ko je napadac a ko odbrambeni igrac? Kao odbrambeni igrac smes da skocis vertikalno i to je to! Kome se ne svidja nek` promeni sport!
Pogledajte na svakom doskoku kako Harden gazi na noge protivnickom igracu. Srecom pa su znali u Houston-u da ce igrati prljavo pa Harden ne pokusava da doskoci inace bi mu pokidali ligamente!!! Bice sada slicne situacije i na drugoj strani i samo cekam da vidim ko ce polomiti nogu!
p.s. ne navijam ni za jedne ni druge niti gotivim Harden-a. Navijam za Jokica!
pre 5 godina
Koje je ovo zamajavanje sirokih narodnih masa.
pre 5 godina
Na ovom snimku sva 3 faula Tomsona.. Gledao sam sinoc mec, mucnu igru Hjustona i bacakanje Hardena i Pola, ali ovde je sve cisto, tj nije se ni Harden pri svakom sutu ritao unapred kako komentator sinoc rece..
Ja sam se i sinoc cudio kako sudije nisu ovo svirale Kleju, cisti faulovi sva 3 puta..
Pol i Taker su sinoc bili ocajni i inace su losi, mantra je da su to dobri kosarkasi..
Kako onako nizak Taker igra na poziciji 4 nikada mi nece biti jasno, po visini je za beka, a u napadu samo tako skupljaju ofanzivne skokove preko njega..
Kapela sinoc katastrofa, pogotovo na skoku, Nene odlican, ali mator pa ne moze da igra mnogo zato..
pre 5 godina
Pacerski komentari.
pre 5 godina
Kad je sutirao trojku na kraju za izjednacenje, bio je i kontakt ruke a i Green je skocio u njega. I mene nervira zbog svega sto mu sudije sviraju ali to je bio faul, a nije bilo samo to, dosta su sudije poklanjali Golden Stejtu...
pre 5 godina
Zoki nisi u pravu. Pogledaj Novickog, seti se Drazena Dalipagica
pre 5 godina
Komentatori ovde tvrde da je GSW najjači tim u istoriji.Imaju Durenta,Karija,Tompsona,Grina.Sa druge strane je Harden koji po njima pojma nema i da bi i oni davali poena koliko i on kada bi toliko šutirali.Ako je sve to tako voleo bih da mi objasne kako su utakmice između ova dva tima neizvesne.Izgleda da nije baš kako oni tvrde.
pre 5 godina
Probajte ovako,ko je tu glup a ko pametan?Harden koji iskoristava sve sto moze ili ovi koji pokusavaju u tome da ga sprece?Ako je Harden limitiran igrac,pokvaren,prevarant...,uopste ne znaci da je glup,nimalo.To je igrac koji je iskoristio sve sto moze a vi lepo budite pametniji pa ga sacuvajte,polupajte,dezintegrisite pa nek on posle place do mile volje ili ti ko Jordan posle Pistonsa!
pre 5 godina
@vama koji pljujete Hardena
Molio bih jasno objašnjenje,kako je moguće da igrač koji napravi iznenadan korak unazad,da bi dobio priliku za šut(taj stepbek,koji ste takodje proglasili za korake), prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.
Napadač mora biti zaštićen, odbambeni igrač sme da skoči pravo u vis,nikako i nipošto prema napadaču.
pre 5 godina
Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.
Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).
pre 5 godina
strpi se dok serija dodje u Houston
pre 5 godina
Lillard sa 125 metara. Skace napred? Ne. Baca noge? Ne.
https://www.youtube.com/watch?v=ZGpfXW-AuFY
A da Harden je mnogo fizicki slabiji pa mora.
pre 5 godina
Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.
pre 5 godina
Jasno se vidi da mu Tompson ulazi u noge,Harden skoci kao sto i svi skacu malo napred kad sutnu al Tompson ulazi u njega gde treba da doskoci.Jesten da Harden izvlaci tako faulove al sinoc je tri puta ostecen
pre 5 godina
Sve su to faulovi voleli Hardena ili ne, jasno se videlo na grafikonu gde doskace Harden i gde su stopala Kleja Tompsona. Kao da im nisu dovoljni svi ti all star igraci pa im jos i sudije trebaju.
pre 5 godina
Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.
Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).
pre 5 godina
Lupajte minuse koliko hoćete ali na snimku možete videti, naročito kod druge situacije, da odbrana skače na šut i posle doskoka pravi još jedan nepotreban korak prema Hardenu. Harden pri šutu baca noge napred ali ništa drastično. Ko god je izveo skok šut za 3 poena zna da noge idu napred pri šutu. Bar je tako kod mene a bacam loptu nekih 30 godina. Na drugu stranu je to što stalno traži neki kontakt i traži faul. Za to bih mu zalepio tehničku ali ovo podmetanje pod noge je faul i opasna igra.
pre 5 godina
Kad je sutirao trojku na kraju za izjednacenje, bio je i kontakt ruke a i Green je skocio u njega. I mene nervira zbog svega sto mu sudije sviraju ali to je bio faul, a nije bilo samo to, dosta su sudije poklanjali Golden Stejtu...
pre 5 godina
@vama koji pljujete Hardena
Molio bih jasno objašnjenje,kako je moguće da igrač koji napravi iznenadan korak unazad,da bi dobio priliku za šut(taj stepbek,koji ste takodje proglasili za korake), prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.
Napadač mora biti zaštićen, odbambeni igrač sme da skoči pravo u vis,nikako i nipošto prema napadaču.
pre 5 godina
Odgledah utakmicu sad u reprizi, kakve 2 odvratne ekipe. Hjuston igra najruzniju košarku u svemiru i skup je iritatnih likova i foliranata.
Sa druge strane, GSW igra podmuklo i prljavo a sudije otvoreno navlače za njih. Klej je tri puta ušao u noge Hardenu, pri tome nije skakao da blokira već samo da uleti u noge. Mislim da je 2 puta i dodatno pomerao nogu ne bi li bolje uleteo. Sudije ništa. Durent bukvalno hvata za ruku Pola pri šutu, sudija ništa ne svira, Durent daje poene u kontri.
pre 5 godina
Na ovom snimku sva 3 faula Tomsona.. Gledao sam sinoc mec, mucnu igru Hjustona i bacakanje Hardena i Pola, ali ovde je sve cisto, tj nije se ni Harden pri svakom sutu ritao unapred kako komentator sinoc rece..
Ja sam se i sinoc cudio kako sudije nisu ovo svirale Kleju, cisti faulovi sva 3 puta..
Pol i Taker su sinoc bili ocajni i inace su losi, mantra je da su to dobri kosarkasi..
Kako onako nizak Taker igra na poziciji 4 nikada mi nece biti jasno, po visini je za beka, a u napadu samo tako skupljaju ofanzivne skokove preko njega..
Kapela sinoc katastrofa, pogotovo na skoku, Nene odlican, ali mator pa ne moze da igra mnogo zato..
pre 5 godina
Uz šut 4/16 za tri i ja bih tražio pravdu. Hjuston igra negledljivu košarku, sve se svodi na prelazak centra i tricu. 47 puta su šutnuli za tri, 27 puta za dva. Je li to košarka? Meni nije.
pre 5 godina
Нити један није фаул,треба му судити техничку,сваки пут кад се „бацакне" ногама.
pre 5 godina
Tacno,nije to kosarka,to je sutiranje trojki. Ne volim Bradu,ne volim njegovu kosarku,ne volim ni njega kao pojavu,zapravo on i Vestbruk za moj nacin posmatranja kosarke su najobicniji cirkuzanti,ali odvratna mi je strategija koju su tako ocigledno primenjivali voriorsi. Znaju da je taj nacin odbrane na ivici da se povredi igraca,ali su se ipak opredelili da Hardenu ne ostavljaju mesta za doskok. Sramotno za jedan tako mocan sastav kakav su voriorsi. Namece se pitanje da li su to naucili od Zaze "ABA liga" Paculje,ili je to odgovor na pitanje od milion dolara,zasto su ratnici uzeli bledunjavog dugajliju sa kordinacijom celebralca.
pre 5 godina
kavai se bacao u nazad i bilo je ocigledne namere da bude povredjen, harden se baca u napred i ocekuje faul. vidim ovde ljudi mrze gsw ali meni je ovaj hjuston 10x odvratniji tim
pre 5 godina
Stvarno trebaju da odgledaju ovaj snimak i vide ociglednu razliku izmedju prirodnog doskoka Kavaja i ovoga sto Harden i Pol rade.
Kavaj posle suta zavrsi gde je i bio, docekuje se na noge.
Harden i Pol zavrse metar napred i padaju na dupe jer noge bacakaju napred da dobiju kontakt.
Ovo pozivanje na Kavaja je odvratno, koriste tudju nesrecu da bi opravdali svoje besomucno foliranje.
pre 5 godina
Ovaj Harden da dodje u ABA ligu na celicenje pa da mu Lazic uleti jedan klizeci,pa nema ni namerna,ni faul.Mislim mora da sudi I.B.
pre 5 godina
Moj predlog je da preispitaju svoje ucesce u NBA naredne sezone.
pre 5 godina
E stvarno je vreme da dođe do smaka sveta kada najveći beli medved NBA traži pravdu i žali se da nije tretiran kako treba, a na prste jedne ruke se mogu izbrojati mečevi kada je imao manje od 10 slobodnih...
pre 5 godina
Nisu mu dali standardnih 30 bacanja po utakmici, naljutio se
pre 5 godina
Mnogo prljav igrac. Kada sam odgledao snimak na drugom postu ranije danas bio sam ubedjen da je bio faul, a sada kada vidim linije odraza i doskoka shvatam koliko je covek prljav. Mnogo gadan lik, sad mi je jos vise drago da je ispao i da nije u konkurenciji za MVP (do cega mu je bas stalo!)
pre 5 godina
Kako ga nije sramota da pominje Lenarda uopšte ? Kakav licimer ! E zbog ovoga ga niko ne voli . Izmislio je taktiku šuta koji se bazira na maximalnom iskorišćenju kontakta kao taktične varijante ! A Lenard je trgično završio seriju na pragu pobede i igre za pamćenje. Harden namerno ide na svoj lom noge i niko neće biti iznenadjen ako je na kraju i ne polomi.
pre 5 godina
Pa ti nemoj vise da skaces pola metra u napred, nego se docekaj odakle si I skocio. Napravili su sprdju od sudjenja.
pre 5 godina
Pacerski komentari.
pre 5 godina
Samo ti pogledaj svoj procenat suta, pa onda pricaj o sudijama...Sa takvim procentom bi u ABA ligi sjedjeo na klupu, a to sto si navika tokom regularnog dijela da ti sviraju 53485 faulova za svaki prodor, za svaku trojku na koju se bachis ka mrtav, to je druga prica...
pre 5 godina
Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala
pre 5 godina
Ne moze da se poredi sa kawaijem, prvo tada je sviran faul, drugo Kawai je skocio vertikalno a ludi Zaza mu se podvukao pod noge, Harden skace u napred i da mu neko ne bi ugrozio doskok, bukvalno bi morao da skace vertikalno sa metar udaljenosti od njega, tako ni na koji nacin ne bi omeo sam sut, pa i nema poentu takva odbrana.. Ovako je on taj koji pada u prostor za doskok defanzivca i zato nije faul..
pre 5 godina
Ahahahahahahhaha pa ovaj je gori od KK Futura Boli. Majko mila. Covek je bukvalno u fazonu "ako me ne pustite 100% vremena da pravim korake kad mi se cefne, da kad neko pogleda popreko u mom pravcu dobijam nesportsku i ako u bilo kom trenutku kad mi ne ide niste tu da gurate IMA DA SE ZALIM".
Retko odvratan lik, retko odvratan tim.
pre 5 godina
Komentatori ovde tvrde da je GSW najjači tim u istoriji.Imaju Durenta,Karija,Tompsona,Grina.Sa druge strane je Harden koji po njima pojma nema i da bi i oni davali poena koliko i on kada bi toliko šutirali.Ako je sve to tako voleo bih da mi objasne kako su utakmice između ova dva tima neizvesne.Izgleda da nije baš kako oni tvrde.
pre 5 godina
Momce a sta cemo sa koracima? A da, tu verovatno isto zelis da sude fer jel
pre 5 godina
covece pa nikome ne sviraju toliko kao njemu i jos se buni..bedno
pre 5 godina
Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.
(Bane, 29. april 2019 13:46)
Da, da, baš se svaki put desi da noge odu metar unapred, hoće to slučajno svaki put tako... 99,9% igrača ona šutira nenormalno ali Harden i Pol jedini imaju normalnu formu šuta...
pre 5 godina
Džejms Garden bi trebao da razmisli da se bavi baštovanstvom, posle šuta 4/16 za tri. Hjuston igra antikošarku, skoro 50 šuteva za tri poena i prenemaganje kod svakog kontakta, prigovori kod sudija... Voleo bi da ih pometla GSW.
pre 5 godina
Hahaha koji glumac je ovaj Harden. Zbog Hjustona sam poceo da pratim NBA 2007, a sada ne mogu da ih smislim zbog Hardena.
pre 5 godina
Da je basket kao sto treba da bude ovakve likove bi tukli , pa bi prestali to da rade. Ovako lova, muljanje superstarovi i ostalo. Kao u fudbalu.
pre 5 godina
Jako prljava igra GSW poznati su po tome! To je jos jedan vise razlog da sudije obrate posebno paznju a nisu!
U NBA nije isto pravilo kao u Evropi. U Evropi je ovo retko kada prekrsaj! a u Nba ovo nije samo faul ovo je "flagrant 1"!!!
Ej ljudi o cemu pricamo! Ko je napadac a ko odbrambeni igrac? Kao odbrambeni igrac smes da skocis vertikalno i to je to! Kome se ne svidja nek` promeni sport!
Pogledajte na svakom doskoku kako Harden gazi na noge protivnickom igracu. Srecom pa su znali u Houston-u da ce igrati prljavo pa Harden ne pokusava da doskoci inace bi mu pokidali ligamente!!! Bice sada slicne situacije i na drugoj strani i samo cekam da vidim ko ce polomiti nogu!
p.s. ne navijam ni za jedne ni druge niti gotivim Harden-a. Navijam za Jokica!
pre 5 godina
Može da postiže 100 poena po utakmici za mene će biti folirant.
pre 5 godina
Примадона се буни, ха, ха, ха. Плачљивко један, навикао да се истреса на судије и ови уместо да му дају техничку коригују одлуке против њега. У утакмицама против Денвера тако неколико пута. Сећам се ситације досудили му дискутабилан фаул и бацање са стране, он се издере на судију, овај мења одлуку и он добија додатно слобдно бацање. Другом приликом он јури судију, овај бежи да не мора да му досуди техничку.
Што би волео да сада почну да свирају и кораке, па да види шта значи ”правилно суђење”. Онда судије да изјаве ”Добио је оно што је тражио”.
Човече, покажи да си добар играч а не фолирант, запни, играј кошарку и одведи свој тим у финале. Угледај се на Лиларда, који је другом фолиранту Вестбруку показао где му је место. Вестбрук јадник после сваког коша се уноси у лице Лиларду, арлауче, али на крају поштенији и бољи играч га послао тамо где му је место.
pre 5 godina
Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala
(stalno mi kradu nick, 29. april 2019 15:06)
fizika je tek u 6. razredu
pre 5 godina
sef strucnog staba, 29. april 2019 13:59)
Брате,ја сам је тренирао.Погледај снимке још једном.Харден не скаче напред.Његово тијело приликом скока остаје на истом.Његове ноге иду пола метра унапред.Он ногама жели да изнуди фаул,уколико промаши кош.Једноствно је техничка.
pre 5 godina
Пример човека који је почео да верује у представу о себи. Очигледно нема ко да му објасни да је упао у шоу бизнис машину. Па аман већ је повлашћен, прави кораке, изнуђује фаулове, пробија се у нападу. Измузо је максимум, и питање докле ће то да траје, вероватно док не буде пронађен нови пројекат. Поред свега, сада игра против шампиона, не очекује ваљда да ће сада неко да свира на штету Дуранта и Карија а њему у корист. То је то, лимит, бандера.
pre 5 godina
Sve kreće od stepbeka za koji mu ne sviraju kao korake, a realno jesu. Na taj način on se odvoji od odbramenog igrača, koji je u zaostatku pola koraka koje mora da nadoknadi skokom unapred ako hoće da odigra pristojnu odbranu. Harden to koristi, zbog malog koraka koji mu tolerišu uspeva da se ispravi i baca se u napred ulazeći u kontakt. Obratite pažnju na skok šut, Klej nogama ne dolazi do one pozicije odakle se Harden odrazio. Na taj način Harden više ulazi u odbrambenog igrača nego ovaj u njega, ali pravila to nisu predvidela. To što Harden radi treba znati, ali to je rupa u pravilima za koju se liga pravi da ne postoji. Porediti to sa krvnicima Zazom ili Bovenom je smešno. Liga je zakazala, tolerišu to kao i ono "Kevin Martin" pravilo gde se igrač neprirodno podiže na šut sa ciljem da zakači obrambenog igrača (rade to svi, juče Durent Šampertu i Pol Tompsonu recuni) i dobili su to da se danas priča o suđenju, a ne o seriji koja je trebala da obeleži celu sezonu. Ko će biti šampion zbog toga zavisi od tumačenja sudija.
pre 5 godina
Tompson je napravio faul za 3 bacanja, situacija sa Grinom je faul u napadu posto je Harden ispruzio noge ka njemu. Obe ekipe su toliko odvratne da je to tesko gledljivo!
pre 5 godina
...jesu najbrža i najizdržljivija basket liga na svetu, ali za sve ostalo su dno. Prodaju celom svetu neku kvazi-borbenost i sportski profesionalizam koji se samo i jedino ogleda u anti-ferplej filozofiji od prvog do poslednjeg sekunda. A što se tiče hemijsko-fizioloških pomagala kojim ih "napune" tokom karijere i totalnog nepoznavanja i ignorisanja osnovnih pravila košarke, o tome je suvišno i polemisati
pre 5 godina
Svi koji branite Hardena - pogledajte još jednom snimak Kavaja i Hardena pa uporedite. Kavaj se čak bacio unatrag dok Harden ide skoro jedan metar unapred. Imao je više nego dovoljno prostora za normalan šut i doskok.
Isto tako ne vidim razloga da se pravi razlika kod kontakta pri šutu za tri i za dva poena. Zamislite da igrač šutira sa poludistance i baci se jedan metar unapred i očekuje da se mu odbrana skloni kako bi mogao doskočiti. Jel bi onda i to bio faul?
pre 5 godina
Ne želim da komentarišem sinoćnu utakimicu i da li su bili faulovi. Moje misljenje je da je brada nabio velike komplekse sebi sa onim utakmicama od 50+ poena, a svi znamo kako je dolazio do njih, tako da sada kada je nemoćan pokazuje svoju najveću slabost , a to je da ne zna da gubi i da plače kad je slabiji . Sve to na stranu meni ovde samo jedna stvar smeta , kako nema neko iza njega da mu lupi dandaru kad spomene Lenarda , onak čovek i igrač brada nece biti ni u 100 zivota !
pre 5 godina
@zoki
nemas ti pojma.pogledaj situaciju u prvoj cetvrtini kada harden dobija na poklon tri bacanja kod situacije gde je posle suta(promasio naravno) ostavio ispruzenu ruku kako bi u doskoku doslo do kontakta sa protivnikovim ramenom.jos dobio faul sa zakasnjenjem,a upravo u toj situaciji je emo mogao da normalno doskoci posle suta,em je mogao da normalno posle suta spusti ruke i da ih skupi sto on nikad ne radi.obican floper i folirant,ali da bi znao par stvari treba da izadjes i odigras poneki basket na terenu,a ne nba 2k19.uzivo je sve drugacije nego na tv ili na kompjuteru.kao sto su neki napisali,ruzna utakmica i ruzna igra sto se nikako nije ocekivalo,ali izgleda da ne leze jedni drugima.
pre 5 godina
Od sva 3 šuta samo je treći za faul .
pre 5 godina
strpi se dok serija dodje u Houston
pre 5 godina
@prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.
Ako unazad doskočiš na prste i nagnut napred vrlo je lako skočiti u suprotnom smeru. Da nije tako niko ne bi mogao da preskače preko crte napred nazad ili preko lastiša.
Sa druge strane LEGALNO je da skočiš napred jer si u šutu i faul je ako ti pritom ne ostave dovoljno prostora da sletiš (vidi videorulebook.nba.com) ALI ovo što oni rade je ružno za gledanje do smrti.
To je anti sport, a ne anti košarka. Ni kontre ni kretnje bez lopte, niiiišta. Samo prangijanje do beskonačnosti (nešto kao Budućnost kada je Radonjić još igrao).
Što se step-beka tiče, liga je nedavno (čini mi se pre dve godine) uvela to pravilo o geder stepu, kojim se legalizuje ovaka step-back. Na žalost zaboravili su da kažu da geder step (kao i skok unapred prilikom šuta) može da se radi samo ako se krećeš ka košu, a ne ako se krećeš od koša jer se inače pojave ovakvi groteskni likovi.
Bilo kako bilo, brada ne zaslužuje nikako u sledeću rundu i drago mi je što će ih počistiti GSW.
Zato brada i ostali bekovi daju po 50 poena, ali ostali lopte ne dobiju. Ima da ih počisti GSW 4:0, a tako im i treba.
pre 5 godina
Moze, ali i da ti uz te opravdane faulove dosude i tehnicku svaki put kad isceniras kao da te udaraju sekirom.
pre 5 godina
Harden je odlican kosarkas,veoma pametan i spretan.Tokom sezone je cesto koristio korak nazad i posle suta da se isto vrati korak napred.Prilikom doskoka naravno da ce dolaziti do kontakta sa protivnikom pogotovu ako se isti ne ukopa i krene jos malo napred.Sinoc nije bio u pravu jer se covek ukopao a on je kao izbacen iz pracke trazio kontakt s njim.Pre ce biti da su sudije ipak malo razmotrile celu situaciju i malo promenile tretman tj.dozvolile su igru blize protivniku i jaku odbranu sto se moze zakljuciti iz zadnjih par utakmica.Poeni to lepo prikazuju.
pre 5 godina
Nije uopste isti slucaj. U trenutku skoka Kawai nije skocio napred nego je Zaza ispod njega podmetnuo nogu sto po meni nesportski i namerno je hteo da povredi. Kod Hardena je slucaj, kad skoci, namerno baca noge napred da bi se upecao na noge odbrane sto je cist "flop". Ali to ne radi samo Harden i CP3 radi isto to. LA se prvi zalio da Harden korisiti "flop" da bi dosao na +1 ili 3 slobodna.
Ako pogledate Utah je cuvala Hardena tako sto su stajali pored njega a ne ispred (Rubio cak iza njega) da ne bi mogao zloupotrebiti "Kawai" pravilo
pre 5 godina
Hjuston mi odavno postao najodvratniji tim, odmah iza njih GSW. A Harden ubedljivo najantipatičniji ego manijak od svih koji juri 30+ partije, bar 20+ slodonih bacanja uz odličnih 12% šuta iz igre. Gadno.
pre 5 godina
U NBA tata da inicira kontakt i iznudi faul je Harden, a u Evropi De Kolo.
pre 5 godina
Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.
Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).
(Zoki, 29. april 2019 14:47)
Тако је! Хвала ти што си нам свима објаснио! Још се ја питам како је могуће да већ неколико година уназад буквално ни једном нисам видео да играч скочи, шутне тројку и дочека се на паркет. Увек доскочи противнику на ноге. И сваки меч који сам гледао сам очекивао да неко кончано при шуту за три доскочи на паркет, али ништа. Сви противнику на ноге!
..и сад ти коначно напишеш о чему се ради! Хвала ти! Сада си ми отворио очи и сад знам да играч мора да скочи унапред да би добацио. Сасвим је логично да при том мора да доскочи противнику на ноге. То сви раде, тако да си потпуно у праву!
pre 5 godina
(Blue Moon 1579, 29. april 2019 13:20)
Haha :D Već vidim naslov "Hjuston Rokitsi neće igrati NBA ligu Golden Stejt Voriorsa".
Vrlo je licemerno i jadno kad se na suđenje žali Harden.
Kad fer suđenje traži onaj isti Harden koji protiv Jute (u regularnom delu sezone) napravi dupli step back, 4 koraka, šutne, još dobije faul i slobodna bacanja i pravi se lud. Posle utakmice kaže nešto u fazonu "Pa ne očekujete valjda da priznam sudiji i radim protiv sebe". Tad se nešto nije zalagao za pošteno suđenje.
Onaj isti Harden zbog koga su morali da uvedu "Harden rule".
Mnogo, mnogo odvratan tip i želeo bih da nikad ništa ne osvoji. Navikne da u regularnom delu sezone može da pravi koliko god hoće koraka, a da pritom šutira po 20+ slobodnih bacanja po meču, neretko više od celog protivničkog tima. Posle kad dođe plejof toga više nema i on se, sada već tradicionalno, pogubi. "Igračina".
Uostalom kao i Hjuston i njihova antikošarka koja se svodi na šutiranje 190 trojki po meču, nek pogode svaku petu i eto poena za pobedu i čija se dva glavna igrača više fokusiraju na to da prevare sudije nego na pobeđivanje protivnika.
A da se ne lažemo, NBA sudije jesu očajne, meni je prosto nestvarno da takmičenje koje godišnje obrne 6-7-8 milijardi dolara ne može da nađe 30 normalnih sudija u državi od 330 miliona ljudi. Jedino racionalno objašnjenje je da ne žele.
pre 5 godina
Jedno je step bek šut a drugo ovo što Harden radi, sunožno odskače i to su klasični koraci, Pop je u pravu !
pre 5 godina
Probajte ovako,ko je tu glup a ko pametan?Harden koji iskoristava sve sto moze ili ovi koji pokusavaju u tome da ga sprece?Ako je Harden limitiran igrac,pokvaren,prevarant...,uopste ne znaci da je glup,nimalo.To je igrac koji je iskoristio sve sto moze a vi lepo budite pametniji pa ga sacuvajte,polupajte,dezintegrisite pa nek on posle place do mile volje ili ti ko Jordan posle Pistonsa!
pre 5 godina
Houston u ABA-ligu dogodine. Na stranu zajebancija, suci su loše sudili kontra obje ekipe. A zadnji njegov šut nije faul. On nogama kreće na obrambenog, kao da skače prelom u vodu. Vrhunski igrač, ali previše energije gubi na iznuđivanje faula. Nema tu sreće. A Golden State loš prvu...
pre 5 godina
Ovaj covek to namerno radi, pada kod svakog suta za 3. I prica onda price? Jos gore je kada u probijanju u reket GLAVOM ide u telo protivnika.Spada u igraca koji na svakoj utakmici izvede najveci broj slobodnih bacanja. I zali se? Za njega je Durent igracina. Pa taj Harden je u prvom poluvremenu promasio sve i nastavio je da divlja..i na kraju kada toliko sutiras opet je presao preko 30+.
pre 5 godina
Harden nije ni planirao da se dočeka na noge.
pre 5 godina
@besramna prevaro, da se sudi po pravilima ti ne bi mogao da igras ni ispred zgrade...
pre 5 godina
Koje je ovo zamajavanje sirokih narodnih masa.
pre 5 godina
Brate mii razumem da se neko zali na sudjenje ali HARDEN. .koliko god da je talentovan ipak ima maximalnu protekciju. . .tako da nije sportski zaliti se na sudjenje. .msm.green je dobio suspenziju jer je psovao jamesa. . .msm.sta jokic da kaze. .
pre 5 godina
90% faulova na njemu su izmišljeni i isti procenat ima i u pravljenju koraka.
pre 5 godina
Zoki nisi u pravu. Pogledaj Novickog, seti se Drazena Dalipagica
pre 5 godina
Нек дођу у АБА лигу, као што ће Реал и Олимпијакос. Могу у Вршац да се преселе, имали би добру дворану.
pre 5 godina
Ne bi bilo lose da obojica uspeju da doskoce odbranbenom igracu na nogu i izvrnu zglob - ne puno, samo malo, za nedelju-dve pauze. Trude se, valjda uspeju jednom.
pre 5 godina
Lillard sa 125 metara. Skace napred? Ne. Baca noge? Ne.
https://www.youtube.com/watch?v=ZGpfXW-AuFY
A da Harden je mnogo fizicki slabiji pa mora.
pre 5 godina
Nije sporno da je Harden lisica ,kao sto nije sporno ni da GSW ima neku protekciju od sudija ,to svi znaju.
Ali sta je sporno po meni ovde sto Juta nije imala isti kriterijum sudjenja?
Ako je suditi po sinoc ,ova pravila vaze sa kad igraju sa GSW a sa ostalima mu sve sude.
To je problem svih problema.
69 Komentari
Sortiraj po: