Fudbal 94

Utorak, 01.06.2010.

09:17

Brkić otpao sa spiska

Selektor Srbije Radomir Antić u utorak je objavio konačni spisak za Mundijal sa koga je otpao golman Vojvodine Željko Brkić.

Brkiæ otpao sa spiska IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Da se zna

pre 14 godina

Glavni je krivac što je Voša ispala od Austrije i odmah uništila sezonu pa kiks golovi protiv partizana a nije nešto blistao ni na ostalim utakmicama.Sva trojica koja putuju na SP su za klasu bolji od njega.Ako ćemo realno,jedini koji ne zaslužuju biti na Antićevom spisku su Petrović i Rukavina,ostali su ok.

Dario

pre 14 godina

Brkic i Jovanic...trenutno boljih od njih dvojice nemamo,sta recimo treba da uradi jedan golman da zasluzi dres,ako nije dovoljno ovo, nama jeste,hvala ti Jovanicu za sve...
http://www.youtube.com/watch?v=yqBjaDaXLKo

Krle

pre 14 godina

Koliko vidim, ovde je prvo dosta njih razovarano zato sto teritorijalno nisu imali vise igraca. Antic ne voli ljude iz Vojvodine, kakav biser.... Taj Djuricic za koga govorite da je rupa, je najbolje ocenjeni golman portugalskog prvenstva, mislim da je to daleko kvalitetnija liga od nasih poljana, na kojima je inace glavna filozofija preci pola samo ako se primi gol. Primio je 5 komada od Porta, a koliko je Kasiljas primio od Barselone? Koliko je Brkic primio od Zvezde? Ajte strucnjaci molim vas. Koliko god da mozda i meni ne odgovara Stojkovic, decko je branio ceo ciklus kvalifikacija, ruku na srce sasvim korektno. Onaj gol protiv francuza sto mu svi stavljaju na dusu se ne moze ni nazvati greskom, ko je branio u bilo kom sportu, taj zna sta znaci kad ti lopta napravi zabicu ( odskoci ) na pola metra od tebe. Posebno na pokvasenoj travi ili mozda u vaterpolu, gde je sut sa zabicom najtezi golmanu za branjenje. Isailovic je kvalitetan golman, to sto je proveo 6 meseci u Cukarickom, je samo da ne bi izgubio kontinuitet u branjenju. Dovoljno je reci da Partizan nije mogao da dogovori uslove sa njim, zato sto je dobio odlicnu ponudu iz Poljske. Mozda jedino Jorgancevic fali na tom spisku, tj trebalo ga je dovesti na proveru. Za Brkica ima vremena, on jeste sigurno buducnost naseg fudbala, ali bi bilo mnogo neozbiljno staviti golmana koji je branio samo domacu ligu, pritom ima samo 23 godine, da bude prvi golman na svetskom prvenstvu.

da da da

pre 14 godina

Sta ste se uhvatili za rukavinu bre!!
Pa taj decko je isti tip igraca kao sto je Basta,i Ninkov,tj nisu toliko isti tipovi igraca,al jedna im je jedna stvar zajednicka a to je da su bili TATE u nasoj ligi,a da kad su otisli preko,da ih nema nigde....Isto to ce se desiti Ninkovu...
pazite sta sam vam rekao...

jar

pre 14 godina

mislim da su tri najvece omaske antica...brkic,matic,ninkov umesto ''portugalca'',petrovica i rukavine ...nadam se da se to nece primetiti :|

Ironman

pre 14 godina

@krle, 1. jun 2010 14:48
A sto ti ne spomenes koliko je Stojkovic primio golova za 4-5 meceva, koliko je branio cele sezone?! Navijaci Vigana su mu se smejali!
(nikola, 1. jun 2010 16:57)

Primio je onoliko golova koliko busna odbrana Vigana i inace prima, ma ko da joj stoji na golu. Kada se Kirkland vratio i on je primao toliko golova na svakoj utakmici, a Kingson je u poslednjoj primio cak osam ili devet od Celsija.

Bojan Jankovic

pre 14 godina

Kad smo vec kod spiskova. Pazi da smo ostali zajedno.

GK - Samir Handanovic 8.550.000 £ Slovenia

RB - Branislav Ivanovic 14.400.000 £ Serbia
CB - Nemanja Vidic 31.500.000 £ Serbia
CB - Neven Subotic 13.500.000 £ Serbia
LB - Aleksandar Kolarov 8.100.000 £ Serbia

DM - Dejan Stankovic 14.400.000 £ Serbia
LM - Milos Krasic 16.200.000 £ Serbia
AM - Luka Modric 17.100.000 £ Croatia
RM - Darijo Srna 15.750.000 £ Croatia

ST - Mirko Vucinic 16.650.000 £ Montenegro
ST - Edin Dzeko 22.500.000 £ Bosnia-Herzegovina

Slovenac na golu, srpska odbrana, srpsko-hrvatska sredina, i mesani napad.

ljudozder

pre 14 godina

Antara, djeco, ove druge pobjedite al' svabe mi ekstra bombardujte, samo da im vratimo za onih 17 svjetskih ratova. Hocu da im posle nas bude "depresija all over svabska republika", da dobiju fobiju od okruglih stvari i posvete se hokeju, bacanju klade i trcanju u vis, bas me briga, samo da ih krvolocno pojedemo na terenu. Prijatno.

Inace Brki, ti ne tuguj, imas vremena, em si mlad em si golman, vi svejedno najbolje branite posle menopauze. Eno vidi onog Lemana, sa terena direktno u staracki dom. Kazu popustio mu mjehur pa nije mogo vise da stisne 90min.

dimitrije

pre 14 godina

ponovicu moj komentar, posto je mnogo vas preuzelo ''igricu'' selektora
mislim da sto pre ovaj poraz treba da se zaboravi, pre svega od strane javnosti a pogotovo nas koji pisemo ove komentare, jer tako ni malo ne pomazemo ovim momcima, koji hladnih glava trebaju da odu u JA, svi treba zajedno da ih podryimo bez obzira na to ko je kakav igrac, mislim da Antic najbolje zna koga je pozvao i svi su nas oni obradovali tokom kvalifikacija, mi smo jedna mala i siromasna zemlja i treba da budemo srecni sto ce nas uopste ovakve fudbalske velicine predstavljati na svetskom prvenstvu. Takodje vas kao navijac molim da prekinete sa vasim negativnim komentarima, jer verujem da igraci tokom svog slobonog vremena sigurno citaju stvari koje su vezane za njih i sve to utice na njihovu psihu, jednostavno zadrzite to za sebe..posle prvenstva pisite sta hocete, ali mislim da im ovako uopste ne pomazemo, naprotiv..

Душан

pre 14 godina

надајмо се да се Стојковић неће повредити и да неће до изражаја доћи мањак утакмица јер нема ко да га замени. онај из Португала је опасност по своју мрежу, излеће из свог 16-ерца као Игита (судећи по ономе што се дало видети против Новог Зеланда). а Исаиловић... ваљда му је време да потражи нови клуб.

да скренем мало и кажем да ме највише радује што Лекић не иде, то ми даје наду да је његов трансфер из Звезде 99,99% сигуран.

djoka

pre 14 godina

stojkovic/kolarov,lukovic,vidic,ivanovic/stankovic,jovanovic,krasic i ja bih voleo tosic/zigic i pantelic za mec sa ganom,mada bolji bi bio lazovic mesto pantelica

kun aguero

pre 14 godina

Антић је причао да неће мењати тим који је одрадио квалификације, јел тако-ЈЕСТЕ! Дакле није одржао РЕЧ!!!
Бркић је био уз тим, доказао се у младој репрезентацији добрим одбранама, у Јапану је заблистао скинуо неколико чистих зицера, био у Алжиру...прошле године НАЈБОЉИ голман наше лиге, дечко који нема "леђа", ове године је довео Вошу до финала купа сећате се одбране Клеу у полуфиналу на јна...па није он дечко крив што Војводина има рупу од одбране која игра криминално лоше! Тако да сваки голман поред лоше одбране може да прими неколико комада, био то Буфон, Касиљас(од оних 3лигаша 5-6 комада),Чех, Жулио Цезар...било ко!
А одједампут сад искочио тај Ђуричић, не кажем ја, одличан је он голман гледао сам га у Кули, али није био ту, није бранио и доказао с еу репрезнтацији!
Исаиловић...ма дај, води два голмана који имају преко 30 година а не води 1 младог и перспективног голмана који треба да буде будућност!
И на крају...ах да кунемо се у Српство а свима је клуб тачније звезда и партизан битније од Српства јер овде је нон стоп препуцавање крцун-туђман а Беле Орлове ко шиша ипак су цзв и пар стуб-ови српства а кунемо се у мајку Србију!!!

One night in May

pre 14 godina

Za sve ortodoksne fudbalske neznalice koje su protiv odlaska Stojkovica na SP:

Ekipa se ne uigrava na pripremama!!! Pre nego sto nesto napisete naucite osnovne stvari o fudbalu, sportu uopste. Stojkovic je prvi golman i to je nepromenljivo, kao selektor Antic. Ne moze sada, na dve utakmice do SP, da menja prvog golmana, je l' ste vi normalni???

Solite mu pamet pred novi ciklus takmicenja, prica je sada zavrsena, dopadalo se to vama ili ne.

marko

pre 14 godina

Ne svidja mi se to sto je uradio Antic, jer time pokazuje da nema poverenja u nasu ligu. Brkic Stamenkovic iJovanic, sva trojica su bolji od Isailovica. Isailovic je kod Antica ono sto je bio Oliver Kovacevic kod Petkovica. On je dobar deo vremena u repki bio bez ekipe, i onda su mu jedva izvukli Zaglebje. Djuricic je ok golman, ali sto ga Antic do sada nije pozvao nijednom, kao da je samo trazio bilo koga samo ne ovu trojicu koju sam pomenuo. Trebao je lagano da povede Brkica i Jovanica.
A za Rukavinu da ne pricam. Otisao je iz Dortmunda u drugu ligu, tamo je vec dve godine, da vredi do sad bi neki prvoligas pokusao da ga dovede...

simex333

pre 14 godina

te reprezentacje o kojima neki pricaju imaju zaledjine u jakim ligama, vise miliona stanovnika od nas! skontajte ljudi vec jednom da smo mala zemlja, da ovo sto igra jeste najbolje trenutno! a sto se strucnjaka sa menadzera tice, da necete mozda da zalite sto deki milovanovic ne igra za repku? realno imao je bruka ocene na menadzeru!:))) pratite malo fudbal bre :)
stojke nije branio u svom klubu kad nas je spasao protiv portugala, kad su nas pregazili...dosta puta je imao blistave utakmice u reprezentaciji! nemojte da pricate svasta, decko je prvi i najbolji golman kod nas!
sto se brkica tice, pa ne secate se ocigledno utakmica na kojima je branio...kikseva brdo...a andjelka i isailovica niste ni gledali, pricate svasta...
sve kvazi menadzeri i fudbalski znalci, dokle vise da blatite coveka koji je odveo srbiju na sp... da se vi pitate verovatno bi bili u cetvrtom sesiru u evropi, vodili zestoku bitku sa islandom i litvanijom za prestiz...

Stevan

pre 14 godina

Pa to sto je najmladji i ima vremena za njega je upravo razlog da on oseti tako mlad atmosferu Svetskog Prvenstva, pa makar bio i treci golman, a ne da se razocaran vrati u Srbiju, porazen. Psihicki veliki udarac za nekoga ko je stajao na golu reprezentacije, i ko treba da predstavlja dugorocno resenje na golu. Opet, kao i pre 4 godine, na Svetsko Prvenstvo (Oliver Kovacevic) putuju golmani u vlasnistvu menadzera, koji ceo zivot brane u nizerazrednim klubovima (mada Isailovic grejao klupu u Cukarickom u jesenjem delu). I svi su svesni, da Isailovic i Djuricic nemaju ama bas nikakvu buducnost u reprezentaciji, dok, je za Brkica postojala kakva tkva nada da ce napokon posle toliko godina predstavljati trajno resenje na golu reprezentacije

Branko

pre 14 godina

Kako neko može da napiše da je Brkić krivac za loše igre mlade reprezentacije u kvalifikacijama, kada on ne brani za nju još od završenog prošlog prvenstva?Nema on odavno pravo zbog godina da brani za mladu reprezentaciju, a za loše igre treba da se obratite na adresu Bojana Šaranova, mada nije on krivac već selektor i pojedini odbrambeni igrači.
Što se tiče Brkića, imao je par zaista odličnih utakmica i dobrih intervencija, ona protiv Partizana u kupu je na primer za TV špice.Napravio je i neke kikseve, najupečatljiviji su bili onaj u Beču protiv Austrije, pa zatim protiv Partizana u Novom Sadu, a mogao je bolje da reaguje i u Smederevu i u Novom Sadu protiv Spartaka.Ali za celu sezonu to su mu jedini kiksevi dok su ostali golmani reprezentacije imali pravu kolekciju istih.

Ivan

pre 14 godina

Naravno da je to Brkic . . . gledajuci kako je ne siguran u nasoj ligi nije mu mesto . . . nista nisu bolji ni ostali ukljucujuci i Stojkovica ali moramo priznati da bez obzira na sve ipak je Stojkovic bolji golman i sigurniji . . .

pAw

pre 14 godina

Mislim da nam je ovo najbolji golman koga imamo i da je velika greska sto ga je izbacio sa spiska.
Ukoliko nije kasno bilo bi najbolje za reprezentaciju da ga vrati u tim za SP.
Ko radi taj i gresi.
Ako je moguce povuci odluku.

nikola

pre 14 godina

@krle, 1. jun 2010 14:48
A sto ti ne spomenes koliko je Stojkovic primio golova za 4-5 meceva, koliko je branio cele sezone?! Navijaci Vigana su mu se smejali!

Dushan

pre 14 godina

Sta ste vise uhvatili Stojkovica, sto neko dole rece kiksnuo je jednom protiv Francuza i neka navede jos neko njegov kiks u reprezentaciji, za koju je uvek dobro branio. A za ostale golmane koje navodite da su dobri, vecina vas nikad nije ni videla kako brane i da li kiksiraju. Bojan Jorgacevic dobro brani u Gentu, ali i njemu se desilo da primi 7 komada od Rome, o Brkicu da ne pricam, mi boljeg od Stojkovica nemamo, kao sto i u napadu bolje od Zige i Pante nemamo, zato pustimo ih nek se bore, pa ako urade nesto urade. Moju podrsku ce imati jer od njih mi nemamo bolje.

trener jr

pre 14 godina

stojkovic jos igra?
strasno!

pa on nist anije uradio u svojoj karijeri,a koliko je prilika dobio da igra za reprezentaciju!

najgori golman na SP

simex333

pre 14 godina

Opet 6 miliona selektora!!! Pa ne pravi Antic spisak da bi se svima svideo, vec da se njemu svidja!!! On ima svoju viziju tima, ko se sa tim ne slaze ne mora da gleda!!!I stvarno je dosta sa tim teorijama zavere, da menadzeri upravljaju reprezentacijom! Antic je preuzeo reprezentaciju kad je bio siguran da mu se nece mesati u rad, koliko dugo je samo odbijao poziv zbog toga, a nije imao posla!!! Umesto da podrzite ekipu vi dizete tenziju, isto to se radilo i 2006 pa ste videli rezultat! A imali smo solidan tim...
Podrzite reprezentaciju, pa makar u njoj bili igraci kao sto su branko brnovic i ostale vezare,a nema ih sad!!!
I da jos malo smorim. Stojke je nas najbolji golman, mozete da pricate sta hocete, ali to je realnost!!!!

cane

pre 14 godina

Moram priznati da sam iznenađen ovim izborom.
Najmlađi golman odstranjen a dva tridesetogodišnjaka iz liga koje su tek nešto iznad naše idu.
U najmanju ruku potez koji izaziva čuđenje .

batistuta

pre 14 godina

Stvarno mi je zao Brkica, prosto obozavam da gledam ovog momka na golu, jedan je od najperspektivnijih golmana na svetu.
Anticu, ko radi taj gresi, ali zar bas sad, imas jos do ponoci da ispravis gresku.
Mozda je problem zato sto je iz Vojvodine koja bi imal dva ucesnika na SP a bila je peta u JSL, a prve cetri ekipe iz JSL samo jednog, mozda se na ovaj nacin cuva cast i regularnost JSL. Bruka.

Pretorija

pre 14 godina

Sada samo red i disciplina.

Jos koji dan kombinovanog rada i onda pocinje odrzavanje fizicke spreme uz puno rada sa loptom (pojedinacno i u manjim grupama), kao i rad na prekidima igre i penalima.

Za sada mi se cini da se forma lepo tempira. Videcemo da li ce ovaj pristup da manje radimo od ostalih na pocetku priprema doneti rezultate. Meni se cini da hoce, jer svezi i bez povreda ulazimo u jun mesec.

Mesta za negativnost nema do kraja ucesa Srbije na SP. Ako se ne budu borili ili ako ne budu igrali barem na nivou iz svojih klubova, onda ce, naravno, biti prilika za drvlje i kamenje – i to po zavrsetku ucesca Srbije na SP.

Navijam, zelim najbolje, pozitivno peckam komsije i sve sa kojima se znam i koji nas peckaju za Argentinu i sl. gluposti.

SP je jedan masivan biznis i jedini nacin da ga gledam je ako se vratim u decacke dane u kojima nisam znao da igraju fudbaleri, raznorazni menadzeri, kontroverzni biznismeni i politicari, vec sam verovao da igraju samo nasi protiv njihovih!

Cini mi se da cemo igrati 4-4-2 (Stankovic i Milijas ili Kuzmanovic kao dva uparena srednjaka i Lane i Krasa po krilima), ali da ce i stari lisac povremeno igrati i 4-4-2 dijamant (4-1-2-1-2) sa Banetom, Vidicem, Lukovicem i Kolarovim pozadi, Stankovicem kao srednjim veznim, Lanetom i Krasom kao krilima, te sa Kacarom koji igra relativno blizu napadackog para. To ce biti vrlo zanimljivo, pogotovo pored ekipa koje ce se braniti slicno kao NZ - Sigurno Australija, a najverovatnije i Gana koja ce nas pritiskati u sredini sa 2 uparena veznjaka u formaciji 4-5-1 ili 4-4-1-1.

U 4-4-2 formaciji moguce dzokerske uloge ce imati Tosic, Kuzmanovic ili Kacar umesto Milijasa, te jedan od preostala dva napadaca.

U 4-4-2 dijamantu, situacija ce zahtevati vrhunsku utakmicu od Stankovica, puno trcanja od Kacara i jedini pravi dzoker moze da bude Tosic koji moze na krilnoj poziciji da zameni i Laneta i Krasu.

Ajmo Srbija!

Del Boy

pre 14 godina

Navijaci vojvodine hoce celi svoj tim u repki, pa gledajte realno koji ste zavrsili, dosta je i mrdja, cak i previse...Po vasem bi onda spartak imao pravo na par, kao i ofk, je li to realnost ? Nije naravno!!!!
I za onog sto misli da Antic ima nesto protiv vojvodine, pa pogledajte ko su kljucni igraci(krasic, jovanovic), ne znam sta ti pratis decko, bocanje ?
Ljudi podrzite repku,a nemojte kuditi!!!

goran

pre 14 godina

ljudi ne lupajte. gde je to brkic najskuplji? pa sto neko ne da tih tri miliona za njega. pratite fudbal, gledajte utakmice, a nemojte samo da igrate menadzer. ne kazem da su djuricic i isailovic bolji golmani, ali brkic je sasvim prosecan golman. decko je primio kiks golove na svakoj iole vaznijoj utakmici. austrija, partizan, ep za mlade... mi boljeg od stojkovica nemamo, kakav je takav je ni ja ga ne volim, ali prosao je cele kvalifikacije. djuricic nece ni braniti, a isailovic je u najboljim golmanskim godinam, za ne daj boze mzoe dati kakvu takvu sigurnost. manite me brkica, koji nije najbolji golman ni u nasoj ligi. gledajte fudbal!

Ciriaco Sforza

pre 14 godina

svaka cast anticu i momcima,
nisam citao komentare, ali generalno svi ih dizu u nebesa.
ja bih samo volio ako se kojim slucajem desi da srbija ispadne u grupi(sto se naravno nece desiti), da ih kompletna javnost mnogo ne pljuje i ne kaze da neumeju da igraju lopte i da su pali s marsa. ne zaboravimo da nacionalni tim sa ovih prostora(koji se konacno zove srbija) propusta maltene svako drugo sp, tako da je za pocetak dovoljno onako dobro odraditi kvalifikacije.
a sto se tice golmana koji je otpao, ja bih jos jednog izbacio i pozvao nekog iz polja npr. ramba ili vec nekog sa sireg spiska, ali vidim da je praksa manje-vise svih trenera da pozivaju 3 golmana

007

pre 14 godina

Verujem u Antica od kada je preuzeo klupu Srbije .
Verujem i sad .. verovacu i posle SP-a kako god da prodjemo .. On je ulio nesto novo u reprezentaciju , neki novi duh .. a nama novu nadu .
Ako i postoje greske (po nama navijacima) oko sastava tima , i to ima svoje zasto .. ako je to trebao biti Brkic , ako je , on je momcina .. pregrmece to

A ja ti Brkicu zelim sve naj naj , i zelim ti sto pre dres sa br.1 u dresu Srbije , ne ocajavaj , doce tvoje vreme .

aloo

pre 14 godina

Ljudi zna Antic sta radi.Pustite coveka da radi svoj posao,Vi radite svoj.Tako je najbolje.Mnogo postajete pametni preko noci neverovatno stvarno!

momci iz plave frajle

pre 14 godina

veca perspektiva su djuricic i isailovic..koji imaju po tri banke....sramota i za selekotra i za srbiju!!!! sram vas bilo!

Колега голман

pre 14 godina

Stojković je trenutno najveća rupa od sve četvorice.Ovo ne kažem zato što mislim da je nekvalitetan golman, već zato što mu fali kontinuitet branjenja.Ozbiljna reprezentacija ne može sebi da dozvoli da joj prvi golman u dve godine odigra desetak klupskih utakmica, a i na tim gde je branio se nije proslavio...
Ali ko zna šta će sve biti u Africi, valjda Antić zna šta radi;-)

Змај

pre 14 godina

И тако нам иду 23 играча из 23 клуба. Не кажем да је пресудно за уигравање, али опет...

zulu

pre 14 godina

đuka za prvog golmana! dokazaće se on u preostalih par prijateljskih, a onda stojković otpada sa mesta prvog golmana! zaslužio je to đuka još davno, samo što je igrao u Hajduku, a ne u beogradu. sada je vreme za repku! napred đuka!

nsdule

pre 14 godina

Neka nam je bog u pomoci... Stojkovic... pa taj sem da se krsti na golu ne zna nista drugo ni da radi... mozda je trebao biti popa a ne golman. Kakve kvalitete ima, ni u crkvi ne bi bio standardan...

FeboZg

pre 14 godina

E moj Antiću..autoritet se ne stječe ovako preko mladih i kvalitetnih..da si stero doma onu rupetinu koja ne vrijedi ni mil eura Stojkovića več nekako..ali steraš budučnost srpskog nogmeta u najboljim godinama za sazrijevanje???kojeg si Boga uopće onda malog i zvao...mogao si pozvat Sulejmanija a nisi..sada ovo..gledo sam malca par puta i odličan je...sad sam uvjeren da ste vi srbi mazohisti..vi baš hoćete da vas buše svi od reda sa po 6 komada minimalno?!!

Nemojte poslje one spike,vručinaa bree,opalilo nas bre na + 40 i te fore iz Šijanovih filmova..Antić je trener bez vizije i hrabrosti..dokaz tome je i uspjeh na kvalifikacijama gdje niste bili na razini koliko ste imali jadne protivnike...sretno...kaj drugo..i objavite mi komentar za Boga miloga..pozitivan je

Stojkomir NeNtic

pre 14 godina

realno, djuricic i isailovic su nasi najbolji golmani! to sto imaju 30god sta ima veze? golmani brane do 40te,oni su u najboljim godinama...stojkovic je trebao da otpadne jer je najslabiji od svih njih, ali eto brani po zasluzi, a to je najgore...on ce nas saraniti' na SP, teska kiksara...

Hogar

pre 14 godina

Ne razumem ove sto jadikuje za golmanom Brkicem.Ajde sad prst nacelo i razmislite sta je to golman Brkic uradio u nasem prvenstvu jer nije moga na drugi nacin da se dokaze. Sta je redio u mladoj reprezentaciji. Nista. Vojvodina peti klub u prvenstvu. Mlada reprezentacija na celu sa njin u kvalifikacijama katastrofa. U nasoj ligi je vise pruzio Stamenkovic pa nije ni u uzi izbor usao. Drugo ne odredjuje Antic vec on samo prihvata ili ne prihvata predlog trenera golmana Radeta Zalada

Doberman

pre 14 godina

Mislio sam da Antic zna sta radi, ali posle brisanja Brkica sa spiska nisam siguran. Brkic ce docekati svakako svojih 5 minuta, i ja mu zelim da osvoji sledece svetsko prvenstvo kao nas prvi golman :)

Иван-Ниш

pre 14 godina

Мислио сам да ће да отпасти неко други. Изгледа да му је проблем што слабо игра мексичку одбрану. :)

Zipo

pre 14 godina

Dobar je golman, odlicno je branio u Japanu, ali ako uzmemo doskora direktnog konkurenta iz Superlige, Sasu Stamenkovica, primio je u 3 ravnopravne utakmice 7 golova a Sasa 0. Ne kazem ni da je Stamenkovic zasluzio poziv ali u svakom slucaju pre Brkica jeste.

Sto se tice prvog golmana na SP, to treba da bude golman sa petljom, a kako je Stojkovic ubedljivo najludji u glavi, to mesto dajem njemu, jer se ne plasi nicega, cak ni svog neuspeha, uprkos losoj karijeri posle Zvezde i velikom pritisku svih nas, sto je prava retkost medju ljudima.

Dušan

pre 14 godina

Nisam veliki stručnjak kao što je veliki broj ljudi koji ovde komentarišu, ali mislim da je priliku da se dokaže trebao da dobije i 28-godišnji golman trećeplasiranog tima Belgije, Bojan Jorgačević, koji je branio na 39 utakmica prošle sezone i kome su inače Belgijanci ponudili da brani za njihovu reprezentaciju. Drago mi je što je Andjelko Djuričić dobio priliku, pošto odlično brani u jakoj Portugalskoj ligi. Žao mi je što otpada mladi talentovani Brkić, a nije mi jasno šta tu traži 30-godišnji golman 10-plasiranog tima Poljske, koji je tamo otišao iz jednog od najlošijih timova naše lige. Stojkovića neću da komentarišem, niti iko od vas to ima pravo, posle odličnih odbrana u kvalifikacijama, ne računajući 1 (jedan) kiks protiv Francuza. Ali ne brinem se ništa pošto je Antić majstor i sigurno da zna šta radi. Stručni komentatori idite igrajte Menadžera. Napred Srbija!

Jack Dempsey

pre 14 godina

stojković je posle onog kiksa protiv francuza dobio epitet kiks golmana i pored toga što je tokom kvalifikacija skinuo 10tak čistih golova. taj kiks će ga očigledno pratiti do kraja karijere.

što se tiče brkića, meni se uopšte ne sviđa. ima problem sa visokim loptama kao što je se moglo videti tokom ove sezone. on je i krivac zbog eliminacije u beču u kupu uefa kad je promašio lagan centaršut

bosingva

pre 14 godina

Tesna koza 4 deo,Pantic kao postar na Dedinju. U tom trenutku,nailaz pravi postar i pita ga: "Kolega jel si cuo za Brkica?"

Neprocenljivo.... :)

balonce

pre 14 godina

ne valja vam stojkovic,stamenkovic,disljenkovic,isailovic,pa ko je onda dobar,vec vidim da za evro kvalifikacije pravite tim,vec izbacujete stankovica,milijasa,pantelica-i oni su uvek na tapetu,a da ne pricam uvrede na racun vidica posle zadnje utakmice...svi zvezdini fudbaleri su izneli mladu reprezentaciju na 3 prvenstva,a sad kad su preuzeli vasi mladu selekciju igraci mi ne mozemo ni da se plasiramo na ep. da li vam to nesto govori? dokle cete da gurate vase najtalentovanije igrace iz vase cuvene skole(samo vama cuvene)? pa nemate bre igrace za evropu,niko nigde ne igra to je tuga...pa posle zvezde vojvodina je izbacila najvise reprezentativaca i to vrhunskih,pa ofk beograd,a vi nemate ama bas ni jednog vrhunskog igraca sto govori cinjenica da u prvih 11 igraju 8 igraca zvezde(stojkovic,vidic,lukovic,kolarov,milijas,stankovic,zigic,pantelic) iz vojvodine 2(krasa i lane) i bane kao igrac iz ofke. da dodamo jos iz zvezde isailovica,ninkova i jankovica

Siniša

pre 14 godina

Ne mogu da verujem, a ja sam mislio da će biti prvi. Izgleda da ima slabog menadžera. Bilo bi dobro da ide i stekne iskustvo, oseti atmosferu velikog takmičenja. U poslednje vreme se povlače veoma čudni potezi, ubrzo će se saznati ko to radi.

Bufon

pre 14 godina

Ma svi vi pljuvaci ste u mladosti bili golmani ili ste jos uvek ili ste mozda pak trenirali neki klub ili reprezentaciju, a pogotovu ste pratili svakodnevno karijere ova 4 momka jos od kad su bili petlici pa znate koje je najbolje resenje za reprezentaciju. Cutite i pustite Antica da radi svoj posao,pa valjda on ima najbolji uvid u njihovu trenutnu formu i mogucnosti. A sto se tice Stojkovica, imao je jedan kiks u kvalifikacijama i odmah svi krenuli da bacaju drvlje i kamenje po njemu, jer gle cuda svi su upuceni da covek ne brani u klubu pa kako je onda moguce da brani u reprezentaciji. A zaboravili ste koliko je puta samo spasao cist gol. Logicno je da ako je branio cele kvalifikacije, brani i na SP, a za kvalifikacije za EP da se pronadje novo resenje na golu ukoliko doticni ne postane standardan golman u klubu.
Pozdrav

Kjer

pre 14 godina

Ljudi ostavite vec jednom Antica da radi svoj posao!
U ostalom zar je bitno koga vodi od rezervi kad samo jedan brani. Poveo je 4 golmana video je njiho mogucnosti i procenio je ko je kakav! Ako ste veci strucnjaci od njega kalite se malo u Barsi i Realu pa onda pricajte o necemu i preuzmite nasu reprezentaciju...

Дарко

pre 14 godina

Стојковић није стандардан 2 већ 4 године!!!Он редовно брани за Србију још кад се завршило СП у Немачкој 2006.

general Buzda

pre 14 godina

Extra, otpao je najbolji golman koji je jedini mogao da zablista umesto Stojkovića... ne razumem šta ti ljudi rade, ako se nije pokazao protiv Japana ne znam ko jeste.

Igor

pre 14 godina

Šta selektor Radomir ima protiv NOVOSADJANA???
Brkića otpisuje (a bolji je od ostale trojice), a Gojka nikako da ubaci medju prvih 11 gde mu realno odavno mesto...

Mrksoni

pre 14 godina

Ja stvarno ne kapiram sto vodi Djuricica ili Isailovica dovoljan je jedan .Stojke da napravi i pet kikseva mislim da je njemu pozicija kod Antare zacementirana.

2006. се понавља?

pre 14 godina

Веома сам разочаран одлуком Антића да не поведе Жељка Бркића. Најквалитетнији од четири голмана који су отпутовали у Аустрију! И не само најквалитетнији, него и тржишно вреднији од преостале тројице заједно. Анонимуси као што су Анђелко Ђуричић (750.000е извор http://www.transfermarkt.co.uk/en/serbia/startseite/nationalmannschaft_3438.html ) и Бојан Исаиловић (900.000е), као и чувени голман без клуба Владимир Стојковић ( 1.000.000е ) заједно вреде 2.650.000е, а сам Жељко Бркић вреди 2.500.000е.
Да изузмемо сада новчану вредност играча.
Антић води са собом Исаиловића и Ђуричића који имају по 30 година сваки, уместо да поведе голмана који има 23 године и који би требало да буде будућност на голу наше репрезентације. Очигледно је да ће Стојковић одиграти све мечеве и да ће бити незаменљив на голу, а то је разлог више због којег је требало да путује Бркић. Шта ће нам ова двојица од по 30 година на клупи???
Чиме су то Исаиловић и Ђуричић одједном заслужили репрезентативни дрес у односу на Бркића?
Можда је Ђуричић заслужио са 7 комада у двомечу са Портом или са 5 комада у мрежи од Белененсеша???
Веома, веома сам са разочаран овом Антићевом одлуком да не поведе Жељка Бркића, јер за разлику од остале тројице најконстантнији је у свом клубу.
Изгледа да се понавља 2006. година и случај Петковић, само што је овај пут случај Петровић, а сада већ и Ђуричић и Исаиловић. Антићу, разочарао си!!!

Don_PatRoN

pre 14 godina

mislim da je greska ako ne bude vodio brkica. posto je decko nasa budcnost i pcekujem da ce braniti u kvalifikacijam za EP. a u JAR moze samo da dobije na iskustvu cak i da ne brani, a pokazao je da je dobar... ako nista onda bar treba da ide zbog iskustva i da "oseti" jedno veliko takmicenje a od WC nema vece :)

bez imena

pre 14 godina

ovo je sramota, da ovakav golman ne putuje u afriku.. a Isailovic da putuje strasno ! A o Stojkovicu ne treba trositi reci ! Jedan je Zeljko Brkic !

naselje

pre 14 godina

Brkic je imao prilike da se pokaza u japanu i pokazao se sa nekoliko zaista odlicnih i sigurnih intervencija. Ako je ovo tacna informacija, onda moram da pruznam da mi bas nije jasna

Dušan

pre 14 godina

Realno, trebao bi da otpadne Stojković, pa onda Isailović, ako se gleda kvalitet-:). Moja 3 golaman bi bili Jorgačević, Đuričić i Brkić. Ali, Bože moj. Moram reći da razumem Antićevu logiku, i da ima tu logike. Stojković je stvarno branio ceo kvalifikacioni ciklus, i na njega su se navikli i igrači, i on je branio na "jakim" utakmicama (nije debitant, bez iskustva), Brkić je najmlađi, i verovatno najmanje zreo od njih trojice,... Nadam se da će posle Svetskog prvenstva Antić malo promešati karte, i da će biti pozvani još neki igrači na provere. Treba pogledati da li još negde imamo neke talente poput Subotića i Kuzmanovića pa zvati i njih na provere. Brkiću sve najbolje želim, a realno, kad čovek pogleda, najgluplji je ispao Dišljenković. Umesto da igra na Svetskom prvenstvu, moći će da ga gleda kao da je neki Hrvat-:).

Krcun

pre 14 godina

Baš mi je žao ako je to tačna informacija. Nisam nikad gledao ovu drugu dvojicu ali Brkića jesam i ja bi mu dan broj 1. Dečko brani sve što se može. Takav je bio i Stojković pod Zengom sve dok mu nisu izvadili dva prednja zuba(ko u 12 majmuna) tada je izgubio tu svoje "moći". Pa i Zvonko Milojević, ko se seća zna da je kao mlađi bio čudo, a kasnije kikser. Ima ih još. Brkić bi "podivljao" kada bi dobio šansu, to potpisujem kao bivši golman. Treba da bude na spisku, bar zbog iskustva koje nosi SP, jer realno retko se dešava da treći golman dobije šansu.

Genius

pre 14 godina

Ako cemo realno, trebao je da otpadne Stojkovic...on je jedini golman kog znam da je promenio 5 klubova i 10 trenera, a da ni kod jednog nije bio prvi golman...

aco

pre 14 godina

Mislim da Brkica treba da vodi.. pokazao se odlican u Japanu a i protiv Alzira.. a i da je odbrana Vojvodine bolja pokazao bi vise i tu.. Mislim da je pravednije onog momka iz portugala izostaviti...

kenny

pre 14 godina

Ne razumem ovo, covek je odlicno branio u te dve utakmice, pokazao je da je veoma perspektivan.. A nista vise iskustva i znanja nemaju ni preostala dvojica.. Plasim se tu poziciju golmana najvise!

Genius

pre 14 godina

Ako cemo realno, trebao je da otpadne Stojkovic...on je jedini golman kog znam da je promenio 5 klubova i 10 trenera, a da ni kod jednog nije bio prvi golman...

kenny

pre 14 godina

Ne razumem ovo, covek je odlicno branio u te dve utakmice, pokazao je da je veoma perspektivan.. A nista vise iskustva i znanja nemaju ni preostala dvojica.. Plasim se tu poziciju golmana najvise!

aco

pre 14 godina

Mislim da Brkica treba da vodi.. pokazao se odlican u Japanu a i protiv Alzira.. a i da je odbrana Vojvodine bolja pokazao bi vise i tu.. Mislim da je pravednije onog momka iz portugala izostaviti...

Kjer

pre 14 godina

Ljudi ostavite vec jednom Antica da radi svoj posao!
U ostalom zar je bitno koga vodi od rezervi kad samo jedan brani. Poveo je 4 golmana video je njiho mogucnosti i procenio je ko je kakav! Ako ste veci strucnjaci od njega kalite se malo u Barsi i Realu pa onda pricajte o necemu i preuzmite nasu reprezentaciju...

2006. се понавља?

pre 14 godina

Веома сам разочаран одлуком Антића да не поведе Жељка Бркића. Најквалитетнији од четири голмана који су отпутовали у Аустрију! И не само најквалитетнији, него и тржишно вреднији од преостале тројице заједно. Анонимуси као што су Анђелко Ђуричић (750.000е извор http://www.transfermarkt.co.uk/en/serbia/startseite/nationalmannschaft_3438.html ) и Бојан Исаиловић (900.000е), као и чувени голман без клуба Владимир Стојковић ( 1.000.000е ) заједно вреде 2.650.000е, а сам Жељко Бркић вреди 2.500.000е.
Да изузмемо сада новчану вредност играча.
Антић води са собом Исаиловића и Ђуричића који имају по 30 година сваки, уместо да поведе голмана који има 23 године и који би требало да буде будућност на голу наше репрезентације. Очигледно је да ће Стојковић одиграти све мечеве и да ће бити незаменљив на голу, а то је разлог више због којег је требало да путује Бркић. Шта ће нам ова двојица од по 30 година на клупи???
Чиме су то Исаиловић и Ђуричић одједном заслужили репрезентативни дрес у односу на Бркића?
Можда је Ђуричић заслужио са 7 комада у двомечу са Портом или са 5 комада у мрежи од Белененсеша???
Веома, веома сам са разочаран овом Антићевом одлуком да не поведе Жељка Бркића, јер за разлику од остале тројице најконстантнији је у свом клубу.
Изгледа да се понавља 2006. година и случај Петковић, само што је овај пут случај Петровић, а сада већ и Ђуричић и Исаиловић. Антићу, разочарао си!!!

Dušan

pre 14 godina

Realno, trebao bi da otpadne Stojković, pa onda Isailović, ako se gleda kvalitet-:). Moja 3 golaman bi bili Jorgačević, Đuričić i Brkić. Ali, Bože moj. Moram reći da razumem Antićevu logiku, i da ima tu logike. Stojković je stvarno branio ceo kvalifikacioni ciklus, i na njega su se navikli i igrači, i on je branio na "jakim" utakmicama (nije debitant, bez iskustva), Brkić je najmlađi, i verovatno najmanje zreo od njih trojice,... Nadam se da će posle Svetskog prvenstva Antić malo promešati karte, i da će biti pozvani još neki igrači na provere. Treba pogledati da li još negde imamo neke talente poput Subotića i Kuzmanovića pa zvati i njih na provere. Brkiću sve najbolje želim, a realno, kad čovek pogleda, najgluplji je ispao Dišljenković. Umesto da igra na Svetskom prvenstvu, moći će da ga gleda kao da je neki Hrvat-:).

naselje

pre 14 godina

Brkic je imao prilike da se pokaza u japanu i pokazao se sa nekoliko zaista odlicnih i sigurnih intervencija. Ako je ovo tacna informacija, onda moram da pruznam da mi bas nije jasna

One night in May

pre 14 godina

Za sve ortodoksne fudbalske neznalice koje su protiv odlaska Stojkovica na SP:

Ekipa se ne uigrava na pripremama!!! Pre nego sto nesto napisete naucite osnovne stvari o fudbalu, sportu uopste. Stojkovic je prvi golman i to je nepromenljivo, kao selektor Antic. Ne moze sada, na dve utakmice do SP, da menja prvog golmana, je l' ste vi normalni???

Solite mu pamet pred novi ciklus takmicenja, prica je sada zavrsena, dopadalo se to vama ili ne.

aloo

pre 14 godina

Ljudi zna Antic sta radi.Pustite coveka da radi svoj posao,Vi radite svoj.Tako je najbolje.Mnogo postajete pametni preko noci neverovatno stvarno!

Дарко

pre 14 godina

Стојковић није стандардан 2 већ 4 године!!!Он редовно брани за Србију још кад се завршило СП у Немачкој 2006.

bez imena

pre 14 godina

ovo je sramota, da ovakav golman ne putuje u afriku.. a Isailovic da putuje strasno ! A o Stojkovicu ne treba trositi reci ! Jedan je Zeljko Brkic !

Krcun

pre 14 godina

Baš mi je žao ako je to tačna informacija. Nisam nikad gledao ovu drugu dvojicu ali Brkića jesam i ja bi mu dan broj 1. Dečko brani sve što se može. Takav je bio i Stojković pod Zengom sve dok mu nisu izvadili dva prednja zuba(ko u 12 majmuna) tada je izgubio tu svoje "moći". Pa i Zvonko Milojević, ko se seća zna da je kao mlađi bio čudo, a kasnije kikser. Ima ih još. Brkić bi "podivljao" kada bi dobio šansu, to potpisujem kao bivši golman. Treba da bude na spisku, bar zbog iskustva koje nosi SP, jer realno retko se dešava da treći golman dobije šansu.

general Buzda

pre 14 godina

Extra, otpao je najbolji golman koji je jedini mogao da zablista umesto Stojkovića... ne razumem šta ti ljudi rade, ako se nije pokazao protiv Japana ne znam ko jeste.

Bufon

pre 14 godina

Ma svi vi pljuvaci ste u mladosti bili golmani ili ste jos uvek ili ste mozda pak trenirali neki klub ili reprezentaciju, a pogotovu ste pratili svakodnevno karijere ova 4 momka jos od kad su bili petlici pa znate koje je najbolje resenje za reprezentaciju. Cutite i pustite Antica da radi svoj posao,pa valjda on ima najbolji uvid u njihovu trenutnu formu i mogucnosti. A sto se tice Stojkovica, imao je jedan kiks u kvalifikacijama i odmah svi krenuli da bacaju drvlje i kamenje po njemu, jer gle cuda svi su upuceni da covek ne brani u klubu pa kako je onda moguce da brani u reprezentaciji. A zaboravili ste koliko je puta samo spasao cist gol. Logicno je da ako je branio cele kvalifikacije, brani i na SP, a za kvalifikacije za EP da se pronadje novo resenje na golu ukoliko doticni ne postane standardan golman u klubu.
Pozdrav

Siniša

pre 14 godina

Ne mogu da verujem, a ja sam mislio da će biti prvi. Izgleda da ima slabog menadžera. Bilo bi dobro da ide i stekne iskustvo, oseti atmosferu velikog takmičenja. U poslednje vreme se povlače veoma čudni potezi, ubrzo će se saznati ko to radi.

Pretorija

pre 14 godina

Sada samo red i disciplina.

Jos koji dan kombinovanog rada i onda pocinje odrzavanje fizicke spreme uz puno rada sa loptom (pojedinacno i u manjim grupama), kao i rad na prekidima igre i penalima.

Za sada mi se cini da se forma lepo tempira. Videcemo da li ce ovaj pristup da manje radimo od ostalih na pocetku priprema doneti rezultate. Meni se cini da hoce, jer svezi i bez povreda ulazimo u jun mesec.

Mesta za negativnost nema do kraja ucesa Srbije na SP. Ako se ne budu borili ili ako ne budu igrali barem na nivou iz svojih klubova, onda ce, naravno, biti prilika za drvlje i kamenje – i to po zavrsetku ucesca Srbije na SP.

Navijam, zelim najbolje, pozitivno peckam komsije i sve sa kojima se znam i koji nas peckaju za Argentinu i sl. gluposti.

SP je jedan masivan biznis i jedini nacin da ga gledam je ako se vratim u decacke dane u kojima nisam znao da igraju fudbaleri, raznorazni menadzeri, kontroverzni biznismeni i politicari, vec sam verovao da igraju samo nasi protiv njihovih!

Cini mi se da cemo igrati 4-4-2 (Stankovic i Milijas ili Kuzmanovic kao dva uparena srednjaka i Lane i Krasa po krilima), ali da ce i stari lisac povremeno igrati i 4-4-2 dijamant (4-1-2-1-2) sa Banetom, Vidicem, Lukovicem i Kolarovim pozadi, Stankovicem kao srednjim veznim, Lanetom i Krasom kao krilima, te sa Kacarom koji igra relativno blizu napadackog para. To ce biti vrlo zanimljivo, pogotovo pored ekipa koje ce se braniti slicno kao NZ - Sigurno Australija, a najverovatnije i Gana koja ce nas pritiskati u sredini sa 2 uparena veznjaka u formaciji 4-5-1 ili 4-4-1-1.

U 4-4-2 formaciji moguce dzokerske uloge ce imati Tosic, Kuzmanovic ili Kacar umesto Milijasa, te jedan od preostala dva napadaca.

U 4-4-2 dijamantu, situacija ce zahtevati vrhunsku utakmicu od Stankovica, puno trcanja od Kacara i jedini pravi dzoker moze da bude Tosic koji moze na krilnoj poziciji da zameni i Laneta i Krasu.

Ajmo Srbija!

Mrksoni

pre 14 godina

Ja stvarno ne kapiram sto vodi Djuricica ili Isailovica dovoljan je jedan .Stojke da napravi i pet kikseva mislim da je njemu pozicija kod Antare zacementirana.

Zipo

pre 14 godina

Dobar je golman, odlicno je branio u Japanu, ali ako uzmemo doskora direktnog konkurenta iz Superlige, Sasu Stamenkovica, primio je u 3 ravnopravne utakmice 7 golova a Sasa 0. Ne kazem ni da je Stamenkovic zasluzio poziv ali u svakom slucaju pre Brkica jeste.

Sto se tice prvog golmana na SP, to treba da bude golman sa petljom, a kako je Stojkovic ubedljivo najludji u glavi, to mesto dajem njemu, jer se ne plasi nicega, cak ni svog neuspeha, uprkos losoj karijeri posle Zvezde i velikom pritisku svih nas, sto je prava retkost medju ljudima.

Dušan

pre 14 godina

Nisam veliki stručnjak kao što je veliki broj ljudi koji ovde komentarišu, ali mislim da je priliku da se dokaže trebao da dobije i 28-godišnji golman trećeplasiranog tima Belgije, Bojan Jorgačević, koji je branio na 39 utakmica prošle sezone i kome su inače Belgijanci ponudili da brani za njihovu reprezentaciju. Drago mi je što je Andjelko Djuričić dobio priliku, pošto odlično brani u jakoj Portugalskoj ligi. Žao mi je što otpada mladi talentovani Brkić, a nije mi jasno šta tu traži 30-godišnji golman 10-plasiranog tima Poljske, koji je tamo otišao iz jednog od najlošijih timova naše lige. Stojkovića neću da komentarišem, niti iko od vas to ima pravo, posle odličnih odbrana u kvalifikacijama, ne računajući 1 (jedan) kiks protiv Francuza. Ali ne brinem se ništa pošto je Antić majstor i sigurno da zna šta radi. Stručni komentatori idite igrajte Menadžera. Napred Srbija!

Doberman

pre 14 godina

Mislio sam da Antic zna sta radi, ali posle brisanja Brkica sa spiska nisam siguran. Brkic ce docekati svakako svojih 5 minuta, i ja mu zelim da osvoji sledece svetsko prvenstvo kao nas prvi golman :)

007

pre 14 godina

Verujem u Antica od kada je preuzeo klupu Srbije .
Verujem i sad .. verovacu i posle SP-a kako god da prodjemo .. On je ulio nesto novo u reprezentaciju , neki novi duh .. a nama novu nadu .
Ako i postoje greske (po nama navijacima) oko sastava tima , i to ima svoje zasto .. ako je to trebao biti Brkic , ako je , on je momcina .. pregrmece to

A ja ti Brkicu zelim sve naj naj , i zelim ti sto pre dres sa br.1 u dresu Srbije , ne ocajavaj , doce tvoje vreme .

Don_PatRoN

pre 14 godina

mislim da je greska ako ne bude vodio brkica. posto je decko nasa budcnost i pcekujem da ce braniti u kvalifikacijam za EP. a u JAR moze samo da dobije na iskustvu cak i da ne brani, a pokazao je da je dobar... ako nista onda bar treba da ide zbog iskustva i da "oseti" jedno veliko takmicenje a od WC nema vece :)

bosingva

pre 14 godina

Tesna koza 4 deo,Pantic kao postar na Dedinju. U tom trenutku,nailaz pravi postar i pita ga: "Kolega jel si cuo za Brkica?"

Neprocenljivo.... :)

nsdule

pre 14 godina

Neka nam je bog u pomoci... Stojkovic... pa taj sem da se krsti na golu ne zna nista drugo ni da radi... mozda je trebao biti popa a ne golman. Kakve kvalitete ima, ni u crkvi ne bi bio standardan...

Jack Dempsey

pre 14 godina

stojković je posle onog kiksa protiv francuza dobio epitet kiks golmana i pored toga što je tokom kvalifikacija skinuo 10tak čistih golova. taj kiks će ga očigledno pratiti do kraja karijere.

što se tiče brkića, meni se uopšte ne sviđa. ima problem sa visokim loptama kao što je se moglo videti tokom ove sezone. on je i krivac zbog eliminacije u beču u kupu uefa kad je promašio lagan centaršut

simex333

pre 14 godina

Opet 6 miliona selektora!!! Pa ne pravi Antic spisak da bi se svima svideo, vec da se njemu svidja!!! On ima svoju viziju tima, ko se sa tim ne slaze ne mora da gleda!!!I stvarno je dosta sa tim teorijama zavere, da menadzeri upravljaju reprezentacijom! Antic je preuzeo reprezentaciju kad je bio siguran da mu se nece mesati u rad, koliko dugo je samo odbijao poziv zbog toga, a nije imao posla!!! Umesto da podrzite ekipu vi dizete tenziju, isto to se radilo i 2006 pa ste videli rezultat! A imali smo solidan tim...
Podrzite reprezentaciju, pa makar u njoj bili igraci kao sto su branko brnovic i ostale vezare,a nema ih sad!!!
I da jos malo smorim. Stojke je nas najbolji golman, mozete da pricate sta hocete, ali to je realnost!!!!

Bojan Jankovic

pre 14 godina

Kad smo vec kod spiskova. Pazi da smo ostali zajedno.

GK - Samir Handanovic 8.550.000 £ Slovenia

RB - Branislav Ivanovic 14.400.000 £ Serbia
CB - Nemanja Vidic 31.500.000 £ Serbia
CB - Neven Subotic 13.500.000 £ Serbia
LB - Aleksandar Kolarov 8.100.000 £ Serbia

DM - Dejan Stankovic 14.400.000 £ Serbia
LM - Milos Krasic 16.200.000 £ Serbia
AM - Luka Modric 17.100.000 £ Croatia
RM - Darijo Srna 15.750.000 £ Croatia

ST - Mirko Vucinic 16.650.000 £ Montenegro
ST - Edin Dzeko 22.500.000 £ Bosnia-Herzegovina

Slovenac na golu, srpska odbrana, srpsko-hrvatska sredina, i mesani napad.

balonce

pre 14 godina

ne valja vam stojkovic,stamenkovic,disljenkovic,isailovic,pa ko je onda dobar,vec vidim da za evro kvalifikacije pravite tim,vec izbacujete stankovica,milijasa,pantelica-i oni su uvek na tapetu,a da ne pricam uvrede na racun vidica posle zadnje utakmice...svi zvezdini fudbaleri su izneli mladu reprezentaciju na 3 prvenstva,a sad kad su preuzeli vasi mladu selekciju igraci mi ne mozemo ni da se plasiramo na ep. da li vam to nesto govori? dokle cete da gurate vase najtalentovanije igrace iz vase cuvene skole(samo vama cuvene)? pa nemate bre igrace za evropu,niko nigde ne igra to je tuga...pa posle zvezde vojvodina je izbacila najvise reprezentativaca i to vrhunskih,pa ofk beograd,a vi nemate ama bas ni jednog vrhunskog igraca sto govori cinjenica da u prvih 11 igraju 8 igraca zvezde(stojkovic,vidic,lukovic,kolarov,milijas,stankovic,zigic,pantelic) iz vojvodine 2(krasa i lane) i bane kao igrac iz ofke. da dodamo jos iz zvezde isailovica,ninkova i jankovica

Hogar

pre 14 godina

Ne razumem ove sto jadikuje za golmanom Brkicem.Ajde sad prst nacelo i razmislite sta je to golman Brkic uradio u nasem prvenstvu jer nije moga na drugi nacin da se dokaze. Sta je redio u mladoj reprezentaciji. Nista. Vojvodina peti klub u prvenstvu. Mlada reprezentacija na celu sa njin u kvalifikacijama katastrofa. U nasoj ligi je vise pruzio Stamenkovic pa nije ni u uzi izbor usao. Drugo ne odredjuje Antic vec on samo prihvata ili ne prihvata predlog trenera golmana Radeta Zalada

Del Boy

pre 14 godina

Navijaci vojvodine hoce celi svoj tim u repki, pa gledajte realno koji ste zavrsili, dosta je i mrdja, cak i previse...Po vasem bi onda spartak imao pravo na par, kao i ofk, je li to realnost ? Nije naravno!!!!
I za onog sto misli da Antic ima nesto protiv vojvodine, pa pogledajte ko su kljucni igraci(krasic, jovanovic), ne znam sta ti pratis decko, bocanje ?
Ljudi podrzite repku,a nemojte kuditi!!!

ljudozder

pre 14 godina

Antara, djeco, ove druge pobjedite al' svabe mi ekstra bombardujte, samo da im vratimo za onih 17 svjetskih ratova. Hocu da im posle nas bude "depresija all over svabska republika", da dobiju fobiju od okruglih stvari i posvete se hokeju, bacanju klade i trcanju u vis, bas me briga, samo da ih krvolocno pojedemo na terenu. Prijatno.

Inace Brki, ti ne tuguj, imas vremena, em si mlad em si golman, vi svejedno najbolje branite posle menopauze. Eno vidi onog Lemana, sa terena direktno u staracki dom. Kazu popustio mu mjehur pa nije mogo vise da stisne 90min.

Колега голман

pre 14 godina

Stojković je trenutno najveća rupa od sve četvorice.Ovo ne kažem zato što mislim da je nekvalitetan golman, već zato što mu fali kontinuitet branjenja.Ozbiljna reprezentacija ne može sebi da dozvoli da joj prvi golman u dve godine odigra desetak klupskih utakmica, a i na tim gde je branio se nije proslavio...
Ali ko zna šta će sve biti u Africi, valjda Antić zna šta radi;-)

Stojkomir NeNtic

pre 14 godina

realno, djuricic i isailovic su nasi najbolji golmani! to sto imaju 30god sta ima veze? golmani brane do 40te,oni su u najboljim godinama...stojkovic je trebao da otpadne jer je najslabiji od svih njih, ali eto brani po zasluzi, a to je najgore...on ce nas saraniti' na SP, teska kiksara...

goran

pre 14 godina

ljudi ne lupajte. gde je to brkic najskuplji? pa sto neko ne da tih tri miliona za njega. pratite fudbal, gledajte utakmice, a nemojte samo da igrate menadzer. ne kazem da su djuricic i isailovic bolji golmani, ali brkic je sasvim prosecan golman. decko je primio kiks golove na svakoj iole vaznijoj utakmici. austrija, partizan, ep za mlade... mi boljeg od stojkovica nemamo, kakav je takav je ni ja ga ne volim, ali prosao je cele kvalifikacije. djuricic nece ni braniti, a isailovic je u najboljim golmanskim godinam, za ne daj boze mzoe dati kakvu takvu sigurnost. manite me brkica, koji nije najbolji golman ni u nasoj ligi. gledajte fudbal!

Dushan

pre 14 godina

Sta ste vise uhvatili Stojkovica, sto neko dole rece kiksnuo je jednom protiv Francuza i neka navede jos neko njegov kiks u reprezentaciji, za koju je uvek dobro branio. A za ostale golmane koje navodite da su dobri, vecina vas nikad nije ni videla kako brane i da li kiksiraju. Bojan Jorgacevic dobro brani u Gentu, ali i njemu se desilo da primi 7 komada od Rome, o Brkicu da ne pricam, mi boljeg od Stojkovica nemamo, kao sto i u napadu bolje od Zige i Pante nemamo, zato pustimo ih nek se bore, pa ako urade nesto urade. Moju podrsku ce imati jer od njih mi nemamo bolje.

kun aguero

pre 14 godina

Антић је причао да неће мењати тим који је одрадио квалификације, јел тако-ЈЕСТЕ! Дакле није одржао РЕЧ!!!
Бркић је био уз тим, доказао се у младој репрезентацији добрим одбранама, у Јапану је заблистао скинуо неколико чистих зицера, био у Алжиру...прошле године НАЈБОЉИ голман наше лиге, дечко који нема "леђа", ове године је довео Вошу до финала купа сећате се одбране Клеу у полуфиналу на јна...па није он дечко крив што Војводина има рупу од одбране која игра криминално лоше! Тако да сваки голман поред лоше одбране може да прими неколико комада, био то Буфон, Касиљас(од оних 3лигаша 5-6 комада),Чех, Жулио Цезар...било ко!
А одједампут сад искочио тај Ђуричић, не кажем ја, одличан је он голман гледао сам га у Кули, али није био ту, није бранио и доказао с еу репрезнтацији!
Исаиловић...ма дај, води два голмана који имају преко 30 година а не води 1 младог и перспективног голмана који треба да буде будућност!
И на крају...ах да кунемо се у Српство а свима је клуб тачније звезда и партизан битније од Српства јер овде је нон стоп препуцавање крцун-туђман а Беле Орлове ко шиша ипак су цзв и пар стуб-ови српства а кунемо се у мајку Србију!!!

zulu

pre 14 godina

đuka za prvog golmana! dokazaće se on u preostalih par prijateljskih, a onda stojković otpada sa mesta prvog golmana! zaslužio je to đuka još davno, samo što je igrao u Hajduku, a ne u beogradu. sada je vreme za repku! napred đuka!

momci iz plave frajle

pre 14 godina

veca perspektiva su djuricic i isailovic..koji imaju po tri banke....sramota i za selekotra i za srbiju!!!! sram vas bilo!

FeboZg

pre 14 godina

E moj Antiću..autoritet se ne stječe ovako preko mladih i kvalitetnih..da si stero doma onu rupetinu koja ne vrijedi ni mil eura Stojkovića več nekako..ali steraš budučnost srpskog nogmeta u najboljim godinama za sazrijevanje???kojeg si Boga uopće onda malog i zvao...mogao si pozvat Sulejmanija a nisi..sada ovo..gledo sam malca par puta i odličan je...sad sam uvjeren da ste vi srbi mazohisti..vi baš hoćete da vas buše svi od reda sa po 6 komada minimalno?!!

Nemojte poslje one spike,vručinaa bree,opalilo nas bre na + 40 i te fore iz Šijanovih filmova..Antić je trener bez vizije i hrabrosti..dokaz tome je i uspjeh na kvalifikacijama gdje niste bili na razini koliko ste imali jadne protivnike...sretno...kaj drugo..i objavite mi komentar za Boga miloga..pozitivan je

Ivan

pre 14 godina

Naravno da je to Brkic . . . gledajuci kako je ne siguran u nasoj ligi nije mu mesto . . . nista nisu bolji ni ostali ukljucujuci i Stojkovica ali moramo priznati da bez obzira na sve ipak je Stojkovic bolji golman i sigurniji . . .

simex333

pre 14 godina

te reprezentacje o kojima neki pricaju imaju zaledjine u jakim ligama, vise miliona stanovnika od nas! skontajte ljudi vec jednom da smo mala zemlja, da ovo sto igra jeste najbolje trenutno! a sto se strucnjaka sa menadzera tice, da necete mozda da zalite sto deki milovanovic ne igra za repku? realno imao je bruka ocene na menadzeru!:))) pratite malo fudbal bre :)
stojke nije branio u svom klubu kad nas je spasao protiv portugala, kad su nas pregazili...dosta puta je imao blistave utakmice u reprezentaciji! nemojte da pricate svasta, decko je prvi i najbolji golman kod nas!
sto se brkica tice, pa ne secate se ocigledno utakmica na kojima je branio...kikseva brdo...a andjelka i isailovica niste ni gledali, pricate svasta...
sve kvazi menadzeri i fudbalski znalci, dokle vise da blatite coveka koji je odveo srbiju na sp... da se vi pitate verovatno bi bili u cetvrtom sesiru u evropi, vodili zestoku bitku sa islandom i litvanijom za prestiz...

Igor

pre 14 godina

Šta selektor Radomir ima protiv NOVOSADJANA???
Brkića otpisuje (a bolji je od ostale trojice), a Gojka nikako da ubaci medju prvih 11 gde mu realno odavno mesto...

Ciriaco Sforza

pre 14 godina

svaka cast anticu i momcima,
nisam citao komentare, ali generalno svi ih dizu u nebesa.
ja bih samo volio ako se kojim slucajem desi da srbija ispadne u grupi(sto se naravno nece desiti), da ih kompletna javnost mnogo ne pljuje i ne kaze da neumeju da igraju lopte i da su pali s marsa. ne zaboravimo da nacionalni tim sa ovih prostora(koji se konacno zove srbija) propusta maltene svako drugo sp, tako da je za pocetak dovoljno onako dobro odraditi kvalifikacije.
a sto se tice golmana koji je otpao, ja bih jos jednog izbacio i pozvao nekog iz polja npr. ramba ili vec nekog sa sireg spiska, ali vidim da je praksa manje-vise svih trenera da pozivaju 3 golmana

Branko

pre 14 godina

Kako neko može da napiše da je Brkić krivac za loše igre mlade reprezentacije u kvalifikacijama, kada on ne brani za nju još od završenog prošlog prvenstva?Nema on odavno pravo zbog godina da brani za mladu reprezentaciju, a za loše igre treba da se obratite na adresu Bojana Šaranova, mada nije on krivac već selektor i pojedini odbrambeni igrači.
Što se tiče Brkića, imao je par zaista odličnih utakmica i dobrih intervencija, ona protiv Partizana u kupu je na primer za TV špice.Napravio je i neke kikseve, najupečatljiviji su bili onaj u Beču protiv Austrije, pa zatim protiv Partizana u Novom Sadu, a mogao je bolje da reaguje i u Smederevu i u Novom Sadu protiv Spartaka.Ali za celu sezonu to su mu jedini kiksevi dok su ostali golmani reprezentacije imali pravu kolekciju istih.

Иван-Ниш

pre 14 godina

Мислио сам да ће да отпасти неко други. Изгледа да му је проблем што слабо игра мексичку одбрану. :)

batistuta

pre 14 godina

Stvarno mi je zao Brkica, prosto obozavam da gledam ovog momka na golu, jedan je od najperspektivnijih golmana na svetu.
Anticu, ko radi taj gresi, ali zar bas sad, imas jos do ponoci da ispravis gresku.
Mozda je problem zato sto je iz Vojvodine koja bi imal dva ucesnika na SP a bila je peta u JSL, a prve cetri ekipe iz JSL samo jednog, mozda se na ovaj nacin cuva cast i regularnost JSL. Bruka.

nikola

pre 14 godina

@krle, 1. jun 2010 14:48
A sto ti ne spomenes koliko je Stojkovic primio golova za 4-5 meceva, koliko je branio cele sezone?! Navijaci Vigana su mu se smejali!

dimitrije

pre 14 godina

ponovicu moj komentar, posto je mnogo vas preuzelo ''igricu'' selektora
mislim da sto pre ovaj poraz treba da se zaboravi, pre svega od strane javnosti a pogotovo nas koji pisemo ove komentare, jer tako ni malo ne pomazemo ovim momcima, koji hladnih glava trebaju da odu u JA, svi treba zajedno da ih podryimo bez obzira na to ko je kakav igrac, mislim da Antic najbolje zna koga je pozvao i svi su nas oni obradovali tokom kvalifikacija, mi smo jedna mala i siromasna zemlja i treba da budemo srecni sto ce nas uopste ovakve fudbalske velicine predstavljati na svetskom prvenstvu. Takodje vas kao navijac molim da prekinete sa vasim negativnim komentarima, jer verujem da igraci tokom svog slobonog vremena sigurno citaju stvari koje su vezane za njih i sve to utice na njihovu psihu, jednostavno zadrzite to za sebe..posle prvenstva pisite sta hocete, ali mislim da im ovako uopste ne pomazemo, naprotiv..

marko

pre 14 godina

Ne svidja mi se to sto je uradio Antic, jer time pokazuje da nema poverenja u nasu ligu. Brkic Stamenkovic iJovanic, sva trojica su bolji od Isailovica. Isailovic je kod Antica ono sto je bio Oliver Kovacevic kod Petkovica. On je dobar deo vremena u repki bio bez ekipe, i onda su mu jedva izvukli Zaglebje. Djuricic je ok golman, ali sto ga Antic do sada nije pozvao nijednom, kao da je samo trazio bilo koga samo ne ovu trojicu koju sam pomenuo. Trebao je lagano da povede Brkica i Jovanica.
A za Rukavinu da ne pricam. Otisao je iz Dortmunda u drugu ligu, tamo je vec dve godine, da vredi do sad bi neki prvoligas pokusao da ga dovede...

cane

pre 14 godina

Moram priznati da sam iznenađen ovim izborom.
Najmlađi golman odstranjen a dva tridesetogodišnjaka iz liga koje su tek nešto iznad naše idu.
U najmanju ruku potez koji izaziva čuđenje .

Ironman

pre 14 godina

@krle, 1. jun 2010 14:48
A sto ti ne spomenes koliko je Stojkovic primio golova za 4-5 meceva, koliko je branio cele sezone?! Navijaci Vigana su mu se smejali!
(nikola, 1. jun 2010 16:57)

Primio je onoliko golova koliko busna odbrana Vigana i inace prima, ma ko da joj stoji na golu. Kada se Kirkland vratio i on je primao toliko golova na svakoj utakmici, a Kingson je u poslednjoj primio cak osam ili devet od Celsija.

Змај

pre 14 godina

И тако нам иду 23 играча из 23 клуба. Не кажем да је пресудно за уигравање, али опет...

Stevan

pre 14 godina

Pa to sto je najmladji i ima vremena za njega je upravo razlog da on oseti tako mlad atmosferu Svetskog Prvenstva, pa makar bio i treci golman, a ne da se razocaran vrati u Srbiju, porazen. Psihicki veliki udarac za nekoga ko je stajao na golu reprezentacije, i ko treba da predstavlja dugorocno resenje na golu. Opet, kao i pre 4 godine, na Svetsko Prvenstvo (Oliver Kovacevic) putuju golmani u vlasnistvu menadzera, koji ceo zivot brane u nizerazrednim klubovima (mada Isailovic grejao klupu u Cukarickom u jesenjem delu). I svi su svesni, da Isailovic i Djuricic nemaju ama bas nikakvu buducnost u reprezentaciji, dok, je za Brkica postojala kakva tkva nada da ce napokon posle toliko godina predstavljati trajno resenje na golu reprezentacije

djoka

pre 14 godina

stojkovic/kolarov,lukovic,vidic,ivanovic/stankovic,jovanovic,krasic i ja bih voleo tosic/zigic i pantelic za mec sa ganom,mada bolji bi bio lazovic mesto pantelica

Krle

pre 14 godina

Koliko vidim, ovde je prvo dosta njih razovarano zato sto teritorijalno nisu imali vise igraca. Antic ne voli ljude iz Vojvodine, kakav biser.... Taj Djuricic za koga govorite da je rupa, je najbolje ocenjeni golman portugalskog prvenstva, mislim da je to daleko kvalitetnija liga od nasih poljana, na kojima je inace glavna filozofija preci pola samo ako se primi gol. Primio je 5 komada od Porta, a koliko je Kasiljas primio od Barselone? Koliko je Brkic primio od Zvezde? Ajte strucnjaci molim vas. Koliko god da mozda i meni ne odgovara Stojkovic, decko je branio ceo ciklus kvalifikacija, ruku na srce sasvim korektno. Onaj gol protiv francuza sto mu svi stavljaju na dusu se ne moze ni nazvati greskom, ko je branio u bilo kom sportu, taj zna sta znaci kad ti lopta napravi zabicu ( odskoci ) na pola metra od tebe. Posebno na pokvasenoj travi ili mozda u vaterpolu, gde je sut sa zabicom najtezi golmanu za branjenje. Isailovic je kvalitetan golman, to sto je proveo 6 meseci u Cukarickom, je samo da ne bi izgubio kontinuitet u branjenju. Dovoljno je reci da Partizan nije mogao da dogovori uslove sa njim, zato sto je dobio odlicnu ponudu iz Poljske. Mozda jedino Jorgancevic fali na tom spisku, tj trebalo ga je dovesti na proveru. Za Brkica ima vremena, on jeste sigurno buducnost naseg fudbala, ali bi bilo mnogo neozbiljno staviti golmana koji je branio samo domacu ligu, pritom ima samo 23 godine, da bude prvi golman na svetskom prvenstvu.

trener jr

pre 14 godina

stojkovic jos igra?
strasno!

pa on nist anije uradio u svojoj karijeri,a koliko je prilika dobio da igra za reprezentaciju!

najgori golman na SP

da da da

pre 14 godina

Sta ste se uhvatili za rukavinu bre!!
Pa taj decko je isti tip igraca kao sto je Basta,i Ninkov,tj nisu toliko isti tipovi igraca,al jedna im je jedna stvar zajednicka a to je da su bili TATE u nasoj ligi,a da kad su otisli preko,da ih nema nigde....Isto to ce se desiti Ninkovu...
pazite sta sam vam rekao...

pAw

pre 14 godina

Mislim da nam je ovo najbolji golman koga imamo i da je velika greska sto ga je izbacio sa spiska.
Ukoliko nije kasno bilo bi najbolje za reprezentaciju da ga vrati u tim za SP.
Ko radi taj i gresi.
Ako je moguce povuci odluku.

Душан

pre 14 godina

надајмо се да се Стојковић неће повредити и да неће до изражаја доћи мањак утакмица јер нема ко да га замени. онај из Португала је опасност по своју мрежу, излеће из свог 16-ерца као Игита (судећи по ономе што се дало видети против Новог Зеланда). а Исаиловић... ваљда му је време да потражи нови клуб.

да скренем мало и кажем да ме највише радује што Лекић не иде, то ми даје наду да је његов трансфер из Звезде 99,99% сигуран.

jar

pre 14 godina

mislim da su tri najvece omaske antica...brkic,matic,ninkov umesto ''portugalca'',petrovica i rukavine ...nadam se da se to nece primetiti :|

Da se zna

pre 14 godina

Glavni je krivac što je Voša ispala od Austrije i odmah uništila sezonu pa kiks golovi protiv partizana a nije nešto blistao ni na ostalim utakmicama.Sva trojica koja putuju na SP su za klasu bolji od njega.Ako ćemo realno,jedini koji ne zaslužuju biti na Antićevom spisku su Petrović i Rukavina,ostali su ok.

Dario

pre 14 godina

Brkic i Jovanic...trenutno boljih od njih dvojice nemamo,sta recimo treba da uradi jedan golman da zasluzi dres,ako nije dovoljno ovo, nama jeste,hvala ti Jovanicu za sve...
http://www.youtube.com/watch?v=yqBjaDaXLKo

2006. се понавља?

pre 14 godina

Веома сам разочаран одлуком Антића да не поведе Жељка Бркића. Најквалитетнији од четири голмана који су отпутовали у Аустрију! И не само најквалитетнији, него и тржишно вреднији од преостале тројице заједно. Анонимуси као што су Анђелко Ђуричић (750.000е извор http://www.transfermarkt.co.uk/en/serbia/startseite/nationalmannschaft_3438.html ) и Бојан Исаиловић (900.000е), као и чувени голман без клуба Владимир Стојковић ( 1.000.000е ) заједно вреде 2.650.000е, а сам Жељко Бркић вреди 2.500.000е.
Да изузмемо сада новчану вредност играча.
Антић води са собом Исаиловића и Ђуричића који имају по 30 година сваки, уместо да поведе голмана који има 23 године и који би требало да буде будућност на голу наше репрезентације. Очигледно је да ће Стојковић одиграти све мечеве и да ће бити незаменљив на голу, а то је разлог више због којег је требало да путује Бркић. Шта ће нам ова двојица од по 30 година на клупи???
Чиме су то Исаиловић и Ђуричић одједном заслужили репрезентативни дрес у односу на Бркића?
Можда је Ђуричић заслужио са 7 комада у двомечу са Портом или са 5 комада у мрежи од Белененсеша???
Веома, веома сам са разочаран овом Антићевом одлуком да не поведе Жељка Бркића, јер за разлику од остале тројице најконстантнији је у свом клубу.
Изгледа да се понавља 2006. година и случај Петковић, само што је овај пут случај Петровић, а сада већ и Ђуричић и Исаиловић. Антићу, разочарао си!!!

Genius

pre 14 godina

Ako cemo realno, trebao je da otpadne Stojkovic...on je jedini golman kog znam da je promenio 5 klubova i 10 trenera, a da ni kod jednog nije bio prvi golman...

Igor

pre 14 godina

Šta selektor Radomir ima protiv NOVOSADJANA???
Brkića otpisuje (a bolji je od ostale trojice), a Gojka nikako da ubaci medju prvih 11 gde mu realno odavno mesto...

momci iz plave frajle

pre 14 godina

veca perspektiva su djuricic i isailovic..koji imaju po tri banke....sramota i za selekotra i za srbiju!!!! sram vas bilo!

FeboZg

pre 14 godina

E moj Antiću..autoritet se ne stječe ovako preko mladih i kvalitetnih..da si stero doma onu rupetinu koja ne vrijedi ni mil eura Stojkovića več nekako..ali steraš budučnost srpskog nogmeta u najboljim godinama za sazrijevanje???kojeg si Boga uopće onda malog i zvao...mogao si pozvat Sulejmanija a nisi..sada ovo..gledo sam malca par puta i odličan je...sad sam uvjeren da ste vi srbi mazohisti..vi baš hoćete da vas buše svi od reda sa po 6 komada minimalno?!!

Nemojte poslje one spike,vručinaa bree,opalilo nas bre na + 40 i te fore iz Šijanovih filmova..Antić je trener bez vizije i hrabrosti..dokaz tome je i uspjeh na kvalifikacijama gdje niste bili na razini koliko ste imali jadne protivnike...sretno...kaj drugo..i objavite mi komentar za Boga miloga..pozitivan je

aco

pre 14 godina

Mislim da Brkica treba da vodi.. pokazao se odlican u Japanu a i protiv Alzira.. a i da je odbrana Vojvodine bolja pokazao bi vise i tu.. Mislim da je pravednije onog momka iz portugala izostaviti...

batistuta

pre 14 godina

Stvarno mi je zao Brkica, prosto obozavam da gledam ovog momka na golu, jedan je od najperspektivnijih golmana na svetu.
Anticu, ko radi taj gresi, ali zar bas sad, imas jos do ponoci da ispravis gresku.
Mozda je problem zato sto je iz Vojvodine koja bi imal dva ucesnika na SP a bila je peta u JSL, a prve cetri ekipe iz JSL samo jednog, mozda se na ovaj nacin cuva cast i regularnost JSL. Bruka.

kenny

pre 14 godina

Ne razumem ovo, covek je odlicno branio u te dve utakmice, pokazao je da je veoma perspektivan.. A nista vise iskustva i znanja nemaju ni preostala dvojica.. Plasim se tu poziciju golmana najvise!

general Buzda

pre 14 godina

Extra, otpao je najbolji golman koji je jedini mogao da zablista umesto Stojkovića... ne razumem šta ti ljudi rade, ako se nije pokazao protiv Japana ne znam ko jeste.

bez imena

pre 14 godina

ovo je sramota, da ovakav golman ne putuje u afriku.. a Isailovic da putuje strasno ! A o Stojkovicu ne treba trositi reci ! Jedan je Zeljko Brkic !

Dušan

pre 14 godina

Realno, trebao bi da otpadne Stojković, pa onda Isailović, ako se gleda kvalitet-:). Moja 3 golaman bi bili Jorgačević, Đuričić i Brkić. Ali, Bože moj. Moram reći da razumem Antićevu logiku, i da ima tu logike. Stojković je stvarno branio ceo kvalifikacioni ciklus, i na njega su se navikli i igrači, i on je branio na "jakim" utakmicama (nije debitant, bez iskustva), Brkić je najmlađi, i verovatno najmanje zreo od njih trojice,... Nadam se da će posle Svetskog prvenstva Antić malo promešati karte, i da će biti pozvani još neki igrači na provere. Treba pogledati da li još negde imamo neke talente poput Subotića i Kuzmanovića pa zvati i njih na provere. Brkiću sve najbolje želim, a realno, kad čovek pogleda, najgluplji je ispao Dišljenković. Umesto da igra na Svetskom prvenstvu, moći će da ga gleda kao da je neki Hrvat-:).

Siniša

pre 14 godina

Ne mogu da verujem, a ja sam mislio da će biti prvi. Izgleda da ima slabog menadžera. Bilo bi dobro da ide i stekne iskustvo, oseti atmosferu velikog takmičenja. U poslednje vreme se povlače veoma čudni potezi, ubrzo će se saznati ko to radi.

Stojkomir NeNtic

pre 14 godina

realno, djuricic i isailovic su nasi najbolji golmani! to sto imaju 30god sta ima veze? golmani brane do 40te,oni su u najboljim godinama...stojkovic je trebao da otpadne jer je najslabiji od svih njih, ali eto brani po zasluzi, a to je najgore...on ce nas saraniti' na SP, teska kiksara...

Kjer

pre 14 godina

Ljudi ostavite vec jednom Antica da radi svoj posao!
U ostalom zar je bitno koga vodi od rezervi kad samo jedan brani. Poveo je 4 golmana video je njiho mogucnosti i procenio je ko je kakav! Ako ste veci strucnjaci od njega kalite se malo u Barsi i Realu pa onda pricajte o necemu i preuzmite nasu reprezentaciju...

trener jr

pre 14 godina

stojkovic jos igra?
strasno!

pa on nist anije uradio u svojoj karijeri,a koliko je prilika dobio da igra za reprezentaciju!

najgori golman na SP

balonce

pre 14 godina

ne valja vam stojkovic,stamenkovic,disljenkovic,isailovic,pa ko je onda dobar,vec vidim da za evro kvalifikacije pravite tim,vec izbacujete stankovica,milijasa,pantelica-i oni su uvek na tapetu,a da ne pricam uvrede na racun vidica posle zadnje utakmice...svi zvezdini fudbaleri su izneli mladu reprezentaciju na 3 prvenstva,a sad kad su preuzeli vasi mladu selekciju igraci mi ne mozemo ni da se plasiramo na ep. da li vam to nesto govori? dokle cete da gurate vase najtalentovanije igrace iz vase cuvene skole(samo vama cuvene)? pa nemate bre igrace za evropu,niko nigde ne igra to je tuga...pa posle zvezde vojvodina je izbacila najvise reprezentativaca i to vrhunskih,pa ofk beograd,a vi nemate ama bas ni jednog vrhunskog igraca sto govori cinjenica da u prvih 11 igraju 8 igraca zvezde(stojkovic,vidic,lukovic,kolarov,milijas,stankovic,zigic,pantelic) iz vojvodine 2(krasa i lane) i bane kao igrac iz ofke. da dodamo jos iz zvezde isailovica,ninkova i jankovica

nsdule

pre 14 godina

Neka nam je bog u pomoci... Stojkovic... pa taj sem da se krsti na golu ne zna nista drugo ni da radi... mozda je trebao biti popa a ne golman. Kakve kvalitete ima, ni u crkvi ne bi bio standardan...

kun aguero

pre 14 godina

Антић је причао да неће мењати тим који је одрадио квалификације, јел тако-ЈЕСТЕ! Дакле није одржао РЕЧ!!!
Бркић је био уз тим, доказао се у младој репрезентацији добрим одбранама, у Јапану је заблистао скинуо неколико чистих зицера, био у Алжиру...прошле године НАЈБОЉИ голман наше лиге, дечко који нема "леђа", ове године је довео Вошу до финала купа сећате се одбране Клеу у полуфиналу на јна...па није он дечко крив што Војводина има рупу од одбране која игра криминално лоше! Тако да сваки голман поред лоше одбране може да прими неколико комада, био то Буфон, Касиљас(од оних 3лигаша 5-6 комада),Чех, Жулио Цезар...било ко!
А одједампут сад искочио тај Ђуричић, не кажем ја, одличан је он голман гледао сам га у Кули, али није био ту, није бранио и доказао с еу репрезнтацији!
Исаиловић...ма дај, води два голмана који имају преко 30 година а не води 1 младог и перспективног голмана који треба да буде будућност!
И на крају...ах да кунемо се у Српство а свима је клуб тачније звезда и партизан битније од Српства јер овде је нон стоп препуцавање крцун-туђман а Беле Орлове ко шиша ипак су цзв и пар стуб-ови српства а кунемо се у мајку Србију!!!

Doberman

pre 14 godina

Mislio sam da Antic zna sta radi, ali posle brisanja Brkica sa spiska nisam siguran. Brkic ce docekati svakako svojih 5 minuta, i ja mu zelim da osvoji sledece svetsko prvenstvo kao nas prvi golman :)

Hogar

pre 14 godina

Ne razumem ove sto jadikuje za golmanom Brkicem.Ajde sad prst nacelo i razmislite sta je to golman Brkic uradio u nasem prvenstvu jer nije moga na drugi nacin da se dokaze. Sta je redio u mladoj reprezentaciji. Nista. Vojvodina peti klub u prvenstvu. Mlada reprezentacija na celu sa njin u kvalifikacijama katastrofa. U nasoj ligi je vise pruzio Stamenkovic pa nije ni u uzi izbor usao. Drugo ne odredjuje Antic vec on samo prihvata ili ne prihvata predlog trenera golmana Radeta Zalada

Krcun

pre 14 godina

Baš mi je žao ako je to tačna informacija. Nisam nikad gledao ovu drugu dvojicu ali Brkića jesam i ja bi mu dan broj 1. Dečko brani sve što se može. Takav je bio i Stojković pod Zengom sve dok mu nisu izvadili dva prednja zuba(ko u 12 majmuna) tada je izgubio tu svoje "moći". Pa i Zvonko Milojević, ko se seća zna da je kao mlađi bio čudo, a kasnije kikser. Ima ih još. Brkić bi "podivljao" kada bi dobio šansu, to potpisujem kao bivši golman. Treba da bude na spisku, bar zbog iskustva koje nosi SP, jer realno retko se dešava da treći golman dobije šansu.

Змај

pre 14 godina

И тако нам иду 23 играча из 23 клуба. Не кажем да је пресудно за уигравање, али опет...

Del Boy

pre 14 godina

Navijaci vojvodine hoce celi svoj tim u repki, pa gledajte realno koji ste zavrsili, dosta je i mrdja, cak i previse...Po vasem bi onda spartak imao pravo na par, kao i ofk, je li to realnost ? Nije naravno!!!!
I za onog sto misli da Antic ima nesto protiv vojvodine, pa pogledajte ko su kljucni igraci(krasic, jovanovic), ne znam sta ti pratis decko, bocanje ?
Ljudi podrzite repku,a nemojte kuditi!!!

Don_PatRoN

pre 14 godina

mislim da je greska ako ne bude vodio brkica. posto je decko nasa budcnost i pcekujem da ce braniti u kvalifikacijam za EP. a u JAR moze samo da dobije na iskustvu cak i da ne brani, a pokazao je da je dobar... ako nista onda bar treba da ide zbog iskustva i da "oseti" jedno veliko takmicenje a od WC nema vece :)

Zipo

pre 14 godina

Dobar je golman, odlicno je branio u Japanu, ali ako uzmemo doskora direktnog konkurenta iz Superlige, Sasu Stamenkovica, primio je u 3 ravnopravne utakmice 7 golova a Sasa 0. Ne kazem ni da je Stamenkovic zasluzio poziv ali u svakom slucaju pre Brkica jeste.

Sto se tice prvog golmana na SP, to treba da bude golman sa petljom, a kako je Stojkovic ubedljivo najludji u glavi, to mesto dajem njemu, jer se ne plasi nicega, cak ni svog neuspeha, uprkos losoj karijeri posle Zvezde i velikom pritisku svih nas, sto je prava retkost medju ljudima.

Колега голман

pre 14 godina

Stojković je trenutno najveća rupa od sve četvorice.Ovo ne kažem zato što mislim da je nekvalitetan golman, već zato što mu fali kontinuitet branjenja.Ozbiljna reprezentacija ne može sebi da dozvoli da joj prvi golman u dve godine odigra desetak klupskih utakmica, a i na tim gde je branio se nije proslavio...
Ali ko zna šta će sve biti u Africi, valjda Antić zna šta radi;-)

nikola

pre 14 godina

@krle, 1. jun 2010 14:48
A sto ti ne spomenes koliko je Stojkovic primio golova za 4-5 meceva, koliko je branio cele sezone?! Navijaci Vigana su mu se smejali!

Bojan Jankovic

pre 14 godina

Kad smo vec kod spiskova. Pazi da smo ostali zajedno.

GK - Samir Handanovic 8.550.000 £ Slovenia

RB - Branislav Ivanovic 14.400.000 £ Serbia
CB - Nemanja Vidic 31.500.000 £ Serbia
CB - Neven Subotic 13.500.000 £ Serbia
LB - Aleksandar Kolarov 8.100.000 £ Serbia

DM - Dejan Stankovic 14.400.000 £ Serbia
LM - Milos Krasic 16.200.000 £ Serbia
AM - Luka Modric 17.100.000 £ Croatia
RM - Darijo Srna 15.750.000 £ Croatia

ST - Mirko Vucinic 16.650.000 £ Montenegro
ST - Edin Dzeko 22.500.000 £ Bosnia-Herzegovina

Slovenac na golu, srpska odbrana, srpsko-hrvatska sredina, i mesani napad.

pAw

pre 14 godina

Mislim da nam je ovo najbolji golman koga imamo i da je velika greska sto ga je izbacio sa spiska.
Ukoliko nije kasno bilo bi najbolje za reprezentaciju da ga vrati u tim za SP.
Ko radi taj i gresi.
Ako je moguce povuci odluku.

Ivan

pre 14 godina

Naravno da je to Brkic . . . gledajuci kako je ne siguran u nasoj ligi nije mu mesto . . . nista nisu bolji ni ostali ukljucujuci i Stojkovica ali moramo priznati da bez obzira na sve ipak je Stojkovic bolji golman i sigurniji . . .

Mrksoni

pre 14 godina

Ja stvarno ne kapiram sto vodi Djuricica ili Isailovica dovoljan je jedan .Stojke da napravi i pet kikseva mislim da je njemu pozicija kod Antare zacementirana.

naselje

pre 14 godina

Brkic je imao prilike da se pokaza u japanu i pokazao se sa nekoliko zaista odlicnih i sigurnih intervencija. Ako je ovo tacna informacija, onda moram da pruznam da mi bas nije jasna

goran

pre 14 godina

ljudi ne lupajte. gde je to brkic najskuplji? pa sto neko ne da tih tri miliona za njega. pratite fudbal, gledajte utakmice, a nemojte samo da igrate menadzer. ne kazem da su djuricic i isailovic bolji golmani, ali brkic je sasvim prosecan golman. decko je primio kiks golove na svakoj iole vaznijoj utakmici. austrija, partizan, ep za mlade... mi boljeg od stojkovica nemamo, kakav je takav je ni ja ga ne volim, ali prosao je cele kvalifikacije. djuricic nece ni braniti, a isailovic je u najboljim golmanskim godinam, za ne daj boze mzoe dati kakvu takvu sigurnost. manite me brkica, koji nije najbolji golman ni u nasoj ligi. gledajte fudbal!

ljudozder

pre 14 godina

Antara, djeco, ove druge pobjedite al' svabe mi ekstra bombardujte, samo da im vratimo za onih 17 svjetskih ratova. Hocu da im posle nas bude "depresija all over svabska republika", da dobiju fobiju od okruglih stvari i posvete se hokeju, bacanju klade i trcanju u vis, bas me briga, samo da ih krvolocno pojedemo na terenu. Prijatno.

Inace Brki, ti ne tuguj, imas vremena, em si mlad em si golman, vi svejedno najbolje branite posle menopauze. Eno vidi onog Lemana, sa terena direktno u staracki dom. Kazu popustio mu mjehur pa nije mogo vise da stisne 90min.

Jack Dempsey

pre 14 godina

stojković je posle onog kiksa protiv francuza dobio epitet kiks golmana i pored toga što je tokom kvalifikacija skinuo 10tak čistih golova. taj kiks će ga očigledno pratiti do kraja karijere.

što se tiče brkića, meni se uopšte ne sviđa. ima problem sa visokim loptama kao što je se moglo videti tokom ove sezone. on je i krivac zbog eliminacije u beču u kupu uefa kad je promašio lagan centaršut

aloo

pre 14 godina

Ljudi zna Antic sta radi.Pustite coveka da radi svoj posao,Vi radite svoj.Tako je najbolje.Mnogo postajete pametni preko noci neverovatno stvarno!

Pretorija

pre 14 godina

Sada samo red i disciplina.

Jos koji dan kombinovanog rada i onda pocinje odrzavanje fizicke spreme uz puno rada sa loptom (pojedinacno i u manjim grupama), kao i rad na prekidima igre i penalima.

Za sada mi se cini da se forma lepo tempira. Videcemo da li ce ovaj pristup da manje radimo od ostalih na pocetku priprema doneti rezultate. Meni se cini da hoce, jer svezi i bez povreda ulazimo u jun mesec.

Mesta za negativnost nema do kraja ucesa Srbije na SP. Ako se ne budu borili ili ako ne budu igrali barem na nivou iz svojih klubova, onda ce, naravno, biti prilika za drvlje i kamenje – i to po zavrsetku ucesca Srbije na SP.

Navijam, zelim najbolje, pozitivno peckam komsije i sve sa kojima se znam i koji nas peckaju za Argentinu i sl. gluposti.

SP je jedan masivan biznis i jedini nacin da ga gledam je ako se vratim u decacke dane u kojima nisam znao da igraju fudbaleri, raznorazni menadzeri, kontroverzni biznismeni i politicari, vec sam verovao da igraju samo nasi protiv njihovih!

Cini mi se da cemo igrati 4-4-2 (Stankovic i Milijas ili Kuzmanovic kao dva uparena srednjaka i Lane i Krasa po krilima), ali da ce i stari lisac povremeno igrati i 4-4-2 dijamant (4-1-2-1-2) sa Banetom, Vidicem, Lukovicem i Kolarovim pozadi, Stankovicem kao srednjim veznim, Lanetom i Krasom kao krilima, te sa Kacarom koji igra relativno blizu napadackog para. To ce biti vrlo zanimljivo, pogotovo pored ekipa koje ce se braniti slicno kao NZ - Sigurno Australija, a najverovatnije i Gana koja ce nas pritiskati u sredini sa 2 uparena veznjaka u formaciji 4-5-1 ili 4-4-1-1.

U 4-4-2 formaciji moguce dzokerske uloge ce imati Tosic, Kuzmanovic ili Kacar umesto Milijasa, te jedan od preostala dva napadaca.

U 4-4-2 dijamantu, situacija ce zahtevati vrhunsku utakmicu od Stankovica, puno trcanja od Kacara i jedini pravi dzoker moze da bude Tosic koji moze na krilnoj poziciji da zameni i Laneta i Krasu.

Ajmo Srbija!

dimitrije

pre 14 godina

ponovicu moj komentar, posto je mnogo vas preuzelo ''igricu'' selektora
mislim da sto pre ovaj poraz treba da se zaboravi, pre svega od strane javnosti a pogotovo nas koji pisemo ove komentare, jer tako ni malo ne pomazemo ovim momcima, koji hladnih glava trebaju da odu u JA, svi treba zajedno da ih podryimo bez obzira na to ko je kakav igrac, mislim da Antic najbolje zna koga je pozvao i svi su nas oni obradovali tokom kvalifikacija, mi smo jedna mala i siromasna zemlja i treba da budemo srecni sto ce nas uopste ovakve fudbalske velicine predstavljati na svetskom prvenstvu. Takodje vas kao navijac molim da prekinete sa vasim negativnim komentarima, jer verujem da igraci tokom svog slobonog vremena sigurno citaju stvari koje su vezane za njih i sve to utice na njihovu psihu, jednostavno zadrzite to za sebe..posle prvenstva pisite sta hocete, ali mislim da im ovako uopste ne pomazemo, naprotiv..

marko

pre 14 godina

Ne svidja mi se to sto je uradio Antic, jer time pokazuje da nema poverenja u nasu ligu. Brkic Stamenkovic iJovanic, sva trojica su bolji od Isailovica. Isailovic je kod Antica ono sto je bio Oliver Kovacevic kod Petkovica. On je dobar deo vremena u repki bio bez ekipe, i onda su mu jedva izvukli Zaglebje. Djuricic je ok golman, ali sto ga Antic do sada nije pozvao nijednom, kao da je samo trazio bilo koga samo ne ovu trojicu koju sam pomenuo. Trebao je lagano da povede Brkica i Jovanica.
A za Rukavinu da ne pricam. Otisao je iz Dortmunda u drugu ligu, tamo je vec dve godine, da vredi do sad bi neki prvoligas pokusao da ga dovede...

cane

pre 14 godina

Moram priznati da sam iznenađen ovim izborom.
Najmlađi golman odstranjen a dva tridesetogodišnjaka iz liga koje su tek nešto iznad naše idu.
U najmanju ruku potez koji izaziva čuđenje .

Душан

pre 14 godina

надајмо се да се Стојковић неће повредити и да неће до изражаја доћи мањак утакмица јер нема ко да га замени. онај из Португала је опасност по своју мрежу, излеће из свог 16-ерца као Игита (судећи по ономе што се дало видети против Новог Зеланда). а Исаиловић... ваљда му је време да потражи нови клуб.

да скренем мало и кажем да ме највише радује што Лекић не иде, то ми даје наду да је његов трансфер из Звезде 99,99% сигуран.

Дарко

pre 14 godina

Стојковић није стандардан 2 већ 4 године!!!Он редовно брани за Србију још кад се завршило СП у Немачкој 2006.

Bufon

pre 14 godina

Ma svi vi pljuvaci ste u mladosti bili golmani ili ste jos uvek ili ste mozda pak trenirali neki klub ili reprezentaciju, a pogotovu ste pratili svakodnevno karijere ova 4 momka jos od kad su bili petlici pa znate koje je najbolje resenje za reprezentaciju. Cutite i pustite Antica da radi svoj posao,pa valjda on ima najbolji uvid u njihovu trenutnu formu i mogucnosti. A sto se tice Stojkovica, imao je jedan kiks u kvalifikacijama i odmah svi krenuli da bacaju drvlje i kamenje po njemu, jer gle cuda svi su upuceni da covek ne brani u klubu pa kako je onda moguce da brani u reprezentaciji. A zaboravili ste koliko je puta samo spasao cist gol. Logicno je da ako je branio cele kvalifikacije, brani i na SP, a za kvalifikacije za EP da se pronadje novo resenje na golu ukoliko doticni ne postane standardan golman u klubu.
Pozdrav

simex333

pre 14 godina

Opet 6 miliona selektora!!! Pa ne pravi Antic spisak da bi se svima svideo, vec da se njemu svidja!!! On ima svoju viziju tima, ko se sa tim ne slaze ne mora da gleda!!!I stvarno je dosta sa tim teorijama zavere, da menadzeri upravljaju reprezentacijom! Antic je preuzeo reprezentaciju kad je bio siguran da mu se nece mesati u rad, koliko dugo je samo odbijao poziv zbog toga, a nije imao posla!!! Umesto da podrzite ekipu vi dizete tenziju, isto to se radilo i 2006 pa ste videli rezultat! A imali smo solidan tim...
Podrzite reprezentaciju, pa makar u njoj bili igraci kao sto su branko brnovic i ostale vezare,a nema ih sad!!!
I da jos malo smorim. Stojke je nas najbolji golman, mozete da pricate sta hocete, ali to je realnost!!!!

One night in May

pre 14 godina

Za sve ortodoksne fudbalske neznalice koje su protiv odlaska Stojkovica na SP:

Ekipa se ne uigrava na pripremama!!! Pre nego sto nesto napisete naucite osnovne stvari o fudbalu, sportu uopste. Stojkovic je prvi golman i to je nepromenljivo, kao selektor Antic. Ne moze sada, na dve utakmice do SP, da menja prvog golmana, je l' ste vi normalni???

Solite mu pamet pred novi ciklus takmicenja, prica je sada zavrsena, dopadalo se to vama ili ne.

djoka

pre 14 godina

stojkovic/kolarov,lukovic,vidic,ivanovic/stankovic,jovanovic,krasic i ja bih voleo tosic/zigic i pantelic za mec sa ganom,mada bolji bi bio lazovic mesto pantelica

Stevan

pre 14 godina

Pa to sto je najmladji i ima vremena za njega je upravo razlog da on oseti tako mlad atmosferu Svetskog Prvenstva, pa makar bio i treci golman, a ne da se razocaran vrati u Srbiju, porazen. Psihicki veliki udarac za nekoga ko je stajao na golu reprezentacije, i ko treba da predstavlja dugorocno resenje na golu. Opet, kao i pre 4 godine, na Svetsko Prvenstvo (Oliver Kovacevic) putuju golmani u vlasnistvu menadzera, koji ceo zivot brane u nizerazrednim klubovima (mada Isailovic grejao klupu u Cukarickom u jesenjem delu). I svi su svesni, da Isailovic i Djuricic nemaju ama bas nikakvu buducnost u reprezentaciji, dok, je za Brkica postojala kakva tkva nada da ce napokon posle toliko godina predstavljati trajno resenje na golu reprezentacije

simex333

pre 14 godina

te reprezentacje o kojima neki pricaju imaju zaledjine u jakim ligama, vise miliona stanovnika od nas! skontajte ljudi vec jednom da smo mala zemlja, da ovo sto igra jeste najbolje trenutno! a sto se strucnjaka sa menadzera tice, da necete mozda da zalite sto deki milovanovic ne igra za repku? realno imao je bruka ocene na menadzeru!:))) pratite malo fudbal bre :)
stojke nije branio u svom klubu kad nas je spasao protiv portugala, kad su nas pregazili...dosta puta je imao blistave utakmice u reprezentaciji! nemojte da pricate svasta, decko je prvi i najbolji golman kod nas!
sto se brkica tice, pa ne secate se ocigledno utakmica na kojima je branio...kikseva brdo...a andjelka i isailovica niste ni gledali, pricate svasta...
sve kvazi menadzeri i fudbalski znalci, dokle vise da blatite coveka koji je odveo srbiju na sp... da se vi pitate verovatno bi bili u cetvrtom sesiru u evropi, vodili zestoku bitku sa islandom i litvanijom za prestiz...

zulu

pre 14 godina

đuka za prvog golmana! dokazaće se on u preostalih par prijateljskih, a onda stojković otpada sa mesta prvog golmana! zaslužio je to đuka još davno, samo što je igrao u Hajduku, a ne u beogradu. sada je vreme za repku! napred đuka!

Krle

pre 14 godina

Koliko vidim, ovde je prvo dosta njih razovarano zato sto teritorijalno nisu imali vise igraca. Antic ne voli ljude iz Vojvodine, kakav biser.... Taj Djuricic za koga govorite da je rupa, je najbolje ocenjeni golman portugalskog prvenstva, mislim da je to daleko kvalitetnija liga od nasih poljana, na kojima je inace glavna filozofija preci pola samo ako se primi gol. Primio je 5 komada od Porta, a koliko je Kasiljas primio od Barselone? Koliko je Brkic primio od Zvezde? Ajte strucnjaci molim vas. Koliko god da mozda i meni ne odgovara Stojkovic, decko je branio ceo ciklus kvalifikacija, ruku na srce sasvim korektno. Onaj gol protiv francuza sto mu svi stavljaju na dusu se ne moze ni nazvati greskom, ko je branio u bilo kom sportu, taj zna sta znaci kad ti lopta napravi zabicu ( odskoci ) na pola metra od tebe. Posebno na pokvasenoj travi ili mozda u vaterpolu, gde je sut sa zabicom najtezi golmanu za branjenje. Isailovic je kvalitetan golman, to sto je proveo 6 meseci u Cukarickom, je samo da ne bi izgubio kontinuitet u branjenju. Dovoljno je reci da Partizan nije mogao da dogovori uslove sa njim, zato sto je dobio odlicnu ponudu iz Poljske. Mozda jedino Jorgancevic fali na tom spisku, tj trebalo ga je dovesti na proveru. Za Brkica ima vremena, on jeste sigurno buducnost naseg fudbala, ali bi bilo mnogo neozbiljno staviti golmana koji je branio samo domacu ligu, pritom ima samo 23 godine, da bude prvi golman na svetskom prvenstvu.

Branko

pre 14 godina

Kako neko može da napiše da je Brkić krivac za loše igre mlade reprezentacije u kvalifikacijama, kada on ne brani za nju još od završenog prošlog prvenstva?Nema on odavno pravo zbog godina da brani za mladu reprezentaciju, a za loše igre treba da se obratite na adresu Bojana Šaranova, mada nije on krivac već selektor i pojedini odbrambeni igrači.
Što se tiče Brkića, imao je par zaista odličnih utakmica i dobrih intervencija, ona protiv Partizana u kupu je na primer za TV špice.Napravio je i neke kikseve, najupečatljiviji su bili onaj u Beču protiv Austrije, pa zatim protiv Partizana u Novom Sadu, a mogao je bolje da reaguje i u Smederevu i u Novom Sadu protiv Spartaka.Ali za celu sezonu to su mu jedini kiksevi dok su ostali golmani reprezentacije imali pravu kolekciju istih.

jar

pre 14 godina

mislim da su tri najvece omaske antica...brkic,matic,ninkov umesto ''portugalca'',petrovica i rukavine ...nadam se da se to nece primetiti :|

da da da

pre 14 godina

Sta ste se uhvatili za rukavinu bre!!
Pa taj decko je isti tip igraca kao sto je Basta,i Ninkov,tj nisu toliko isti tipovi igraca,al jedna im je jedna stvar zajednicka a to je da su bili TATE u nasoj ligi,a da kad su otisli preko,da ih nema nigde....Isto to ce se desiti Ninkovu...
pazite sta sam vam rekao...

bosingva

pre 14 godina

Tesna koza 4 deo,Pantic kao postar na Dedinju. U tom trenutku,nailaz pravi postar i pita ga: "Kolega jel si cuo za Brkica?"

Neprocenljivo.... :)

Dušan

pre 14 godina

Nisam veliki stručnjak kao što je veliki broj ljudi koji ovde komentarišu, ali mislim da je priliku da se dokaže trebao da dobije i 28-godišnji golman trećeplasiranog tima Belgije, Bojan Jorgačević, koji je branio na 39 utakmica prošle sezone i kome su inače Belgijanci ponudili da brani za njihovu reprezentaciju. Drago mi je što je Andjelko Djuričić dobio priliku, pošto odlično brani u jakoj Portugalskoj ligi. Žao mi je što otpada mladi talentovani Brkić, a nije mi jasno šta tu traži 30-godišnji golman 10-plasiranog tima Poljske, koji je tamo otišao iz jednog od najlošijih timova naše lige. Stojkovića neću da komentarišem, niti iko od vas to ima pravo, posle odličnih odbrana u kvalifikacijama, ne računajući 1 (jedan) kiks protiv Francuza. Ali ne brinem se ništa pošto je Antić majstor i sigurno da zna šta radi. Stručni komentatori idite igrajte Menadžera. Napred Srbija!

Dushan

pre 14 godina

Sta ste vise uhvatili Stojkovica, sto neko dole rece kiksnuo je jednom protiv Francuza i neka navede jos neko njegov kiks u reprezentaciji, za koju je uvek dobro branio. A za ostale golmane koje navodite da su dobri, vecina vas nikad nije ni videla kako brane i da li kiksiraju. Bojan Jorgacevic dobro brani u Gentu, ali i njemu se desilo da primi 7 komada od Rome, o Brkicu da ne pricam, mi boljeg od Stojkovica nemamo, kao sto i u napadu bolje od Zige i Pante nemamo, zato pustimo ih nek se bore, pa ako urade nesto urade. Moju podrsku ce imati jer od njih mi nemamo bolje.

Dario

pre 14 godina

Brkic i Jovanic...trenutno boljih od njih dvojice nemamo,sta recimo treba da uradi jedan golman da zasluzi dres,ako nije dovoljno ovo, nama jeste,hvala ti Jovanicu za sve...
http://www.youtube.com/watch?v=yqBjaDaXLKo

007

pre 14 godina

Verujem u Antica od kada je preuzeo klupu Srbije .
Verujem i sad .. verovacu i posle SP-a kako god da prodjemo .. On je ulio nesto novo u reprezentaciju , neki novi duh .. a nama novu nadu .
Ako i postoje greske (po nama navijacima) oko sastava tima , i to ima svoje zasto .. ako je to trebao biti Brkic , ako je , on je momcina .. pregrmece to

A ja ti Brkicu zelim sve naj naj , i zelim ti sto pre dres sa br.1 u dresu Srbije , ne ocajavaj , doce tvoje vreme .

Ciriaco Sforza

pre 14 godina

svaka cast anticu i momcima,
nisam citao komentare, ali generalno svi ih dizu u nebesa.
ja bih samo volio ako se kojim slucajem desi da srbija ispadne u grupi(sto se naravno nece desiti), da ih kompletna javnost mnogo ne pljuje i ne kaze da neumeju da igraju lopte i da su pali s marsa. ne zaboravimo da nacionalni tim sa ovih prostora(koji se konacno zove srbija) propusta maltene svako drugo sp, tako da je za pocetak dovoljno onako dobro odraditi kvalifikacije.
a sto se tice golmana koji je otpao, ja bih jos jednog izbacio i pozvao nekog iz polja npr. ramba ili vec nekog sa sireg spiska, ali vidim da je praksa manje-vise svih trenera da pozivaju 3 golmana

Ironman

pre 14 godina

@krle, 1. jun 2010 14:48
A sto ti ne spomenes koliko je Stojkovic primio golova za 4-5 meceva, koliko je branio cele sezone?! Navijaci Vigana su mu se smejali!
(nikola, 1. jun 2010 16:57)

Primio je onoliko golova koliko busna odbrana Vigana i inace prima, ma ko da joj stoji na golu. Kada se Kirkland vratio i on je primao toliko golova na svakoj utakmici, a Kingson je u poslednjoj primio cak osam ili devet od Celsija.

Da se zna

pre 14 godina

Glavni je krivac što je Voša ispala od Austrije i odmah uništila sezonu pa kiks golovi protiv partizana a nije nešto blistao ni na ostalim utakmicama.Sva trojica koja putuju na SP su za klasu bolji od njega.Ako ćemo realno,jedini koji ne zaslužuju biti na Antićevom spisku su Petrović i Rukavina,ostali su ok.

Иван-Ниш

pre 14 godina

Мислио сам да ће да отпасти неко други. Изгледа да му је проблем што слабо игра мексичку одбрану. :)