Fudbal 100

Utorak, 02.06.2009.

09:57

Promocija "Pižona" u sredu

Na sednici UO Vladimir Petrović biće postavljen za novog trenera, a Kleut menja Kozića na mestu generalnog sekretara.

Promocija "Pižona" u sredu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Voleo sam nekad Zvezdu...

pre 15 godina

Ako iko iole ima mozga u FK Crvena Zvezda, ne bi dozvolio ni pod razno da jedan Parker ode. Radije prodajte 10 tih kvazi igraca sto ih placate a imaju po dve leve noge i igraju samo jer su tatini sinovi. Zvezdo srami se! ZADRZITE PARKERA, JEDINO NA NJEMU MOZETE ZARADITI!

Pera Lozac

pre 15 godina

Najveci uspeh zvezde ce biti ako bude radila kantina i igracu budu imali sta prezalogajiti pre utakmice.Neprocenjivo.Za sve ostalo tu je master card

marko

pre 15 godina

Treba da se manemo tih trenera sto nigde nista nisu osvojili, moderni su mladi treneri a ne dede od 60godina koji forsiraju staromodni fudbal, sedeo je 5 godina bez posla i zvezda mu dodje daj sta das, pa dok se ne raspadnemo skroz. Sledeci trener Ljupko Petrovic... pa gasenje kluba....

Cvele Maglic

pre 15 godina

Steta sto dobre trenere uzimamo u ovako teskim situacijama i onda ne uspevaju nista da urade!!! Zelim Pizonu mnogo srece...na celom svetu samo CRVENA ZVEZDA!!!

AleksandarXXXL

pre 15 godina

Podsetio bi da je trener Zvezde bio V.Petrovic u utakmici protiv Kajzerslauterna kada je sjajno igrala i izbacila Nemce!Tada je igrao i Deki Stankovic odlicno i to mu je mnogo pomoglo za Italiju!Na kraju je Zvezda prodala Stankovica i zaradila vise novca nego od cele generacije 91'!!!Zvezdasi podrzite V.Petrovica jer to zasluzuje!

moa

pre 15 godina

Ako ce dve plate manje da rese probleme sa parama svaka cast na biznis planu.

Meni ovo lici na pokusaj usporavanja bolesti a ne na lechenje.

Bez finansijske inekcije dzaba ste krechili manite se price o stednji i dobrim namerama

DRUGA LIGA

pre 15 godina

@ (Brane, 3. jun 2009 00:53):
Ne pričaj gluposti. Dva-tri meseca pre duela CZ-Kajzerslautern, nemačka ekipa je ispala iz Bundeslige (igravši u poslednjem kolu, u Leverkuzenu protiv direktnog konkurenta za ispadanje, samo 1:1 iako je do samog finiša vodila sa 1:0 što bi joj obezbedilo opstanak), a onda je samo nedelju dana kasnije uspela da osvoji nemački kup. Onda je krenula nova sezona, Kajzerslautern je krenuo da se takmiči u 2. Bundesligi, ali je kao osvajač kupa igrao i u Evropi ter sezone, pa se tako susreo sa CZ. Amin.

The X FActor

pre 15 godina

Da razresimo... Kajzerslautern je te sezone igrao sa Zvezdom, kao aktuelni pobednik kupa ali kao DRUGOLIGAS. Iste sezone se vratio u Bundesligu i SLEDECE sezone postao prvak Nemacke sa gotovo identicnim timom. Pozdrav.

Bojan Knezevic

pre 15 godina

Pogledajte sliku i sve ce Vam biti jasno, posebno sledbenicima "Pratizana"

Link: http://www.gexplorer.net/photo/1885/stella-rossa-di-belgrado-campione-d-europa

zoki

pre 15 godina

@Brane

ajde lepo pogledaj malo istoriju bundeslige... ako se vec ne secas sta se desavalo tada onda valjda umes da citas pa ces videti da je Kaiserslautern te godine igrao 2. Bundesligu...

Zvezda je tada odlicno igrala i to nista manje ne pravi tu pobedu al brate dragi ne kapiram kako neki ljudi tu prosipaju pamet a veze s vezom nemaju...

Eto!

pre 15 godina

Eto i Pizona na kormilu "Zvezde"! Pa, i nisu neke pare! Dobro, i nije neki trener! Doduse, nije ni neki tim! A nije ni neko resenje (do prvog gostovanja u Sevojnu, ili Valjevu). Ma, nije ni vredno govora! A ja ipak napisah, eto! Pisalo mi se, pa sta! Kad moze Pizon da bude trener, mogu i ja da pisem, eto! Od mog pisanja nikome stete, a od Pizonovog "trenerovanja" (je l' se dobro "odrazih"?) - videcemo.

Deyan

pre 15 godina

ja bi ostavio Gogica, taman mo poceli da igramo dobro...iskreno, bojim se da ce se desiti ono sto se desava vec par prelaznih rokova unazad, a to je promena kompletnog tima, i posle pola sezone(tj. neuspeha), teranje uprave...

Brane

pre 15 godina

@Druga liga..Varas se burazeru...Tada je taj Kaiserslautern bio jesenji sampion Nemacke a nikako drugoligas kako ti tvrdis. Posle Nemaca je dosla Barca na Marakanu i svi oni pravi i realni poznavaoci fudbala su videli macnu Barcu 90 minuta u svom sesnaestercu panicno izbijajucu lopte u aut i korner.Barcelonu su spsavali precke , stative i srecne intervencije tada najboljeg golmana sveta Viktora Baije.Secam se naslova u novinama "Barcelona na kolenima u cetvrtfinalu"

Miloš

pre 15 godina

Trebalo je lepo pustiti da klub ode u stečaj, otarasiti se dugova i krenuti iz početka. Usled ogromnih dugova pitanje je koji će tim Pižon uopšte imati na raspolaganju!

sloba

pre 15 godina

jedino me brine što su ga kinezi oterali motkama,pošto ih je ojadio u kvalifikacijama za južnu afriku..mada ruku na srce on je svojevremeno u vatru ubacio dekija stankovića i drulića,a zvezda je stvarno igrala lepo.pa videćemo

LUKIC DAVOR

pre 15 godina

e moj prezimenjace,majke mi nemam nista protiv ali Perez je usao u kampanju sa 250000000 eura a ovo je kod nas sve na klimavim nogama,moskovska banka,privatnici,ovo ono nista konkretno i na kraju slag na tortu kleo u partizanu,gospodo zasucite rukave i zadrzite sto vrijedi jer svaki dan smo sve blizi samom dnu!!!Igrajte otvorenih karata to ce se postovati!!!Pizon-Lukic SRECNO(trebace vam vise nego bilo kome)SAMO HRABRO!!!

zvezdas83

pre 15 godina

pa lepo smo poceli.....nece ovo biti toliko strasno kao kad nam odu Parker,Šišic i Isah....ali mi imamo Bogdanovica i Tutorica,pa vratice se Burzanovic koji pada na prvom duelu i ne moze da pretrci 4 km po utakmici....sve u svemu "sjajno"...

Miroslav

pre 15 godina

Ova crvena zvezda me vise ne zanima jer je postala Partizanova filijala, posle visegodisnjih sistematskih priprema za novi status. Pozivam Delije da osnuju novi FK

Milodan

pre 15 godina

Ja sam partizanovac ali zelim Zvezdi uspesan izlazak iz krize. Imenovanje Pizona za trenera nece tome doprineti. On je bio izvanredan igrac ali ne i trener. Resenje za Zvezdu je trener koji je igrao i radio na zapadu. Mislim da je Stepi bio znatno bolje resenje.

BOND

pre 15 godina

Kleo-Dijara bice cepanja.Jos levo krilo,Krstajic,zadnji vezni pa da tresemo musemu L.sampiona eto nas.Bravo za Tomica doveo si proverenog napadaca a gani sta da radite kad nemate para bolje mi da vam ga uzmemo nego da ode za dzabe hahah al ce da poludite.Al nema veze dosao vam je Pizona haha KATANC.

Jedan je ILIC Kapiten!!!

pre 15 godina

@Frache
Ne lupaj leba ti. Kajzer je te godine igrao s Zvezdom kao drugoligas jer je sezonu pre toga ispao iz Bundeslige a osvojio Kup Nemacke. Niko ne umanjuje pobedu Zvezde time sto su igrali protiv drugoligasa. Tamo se igra fudbal za razliku od ovih nasih. Imali ste tada odlican tim I potpuno zasluzeno ste ih razbili, a posle I zadali dosta muka Barsi.

Dragan

pre 15 godina

Iznenađen sam koliko ne poznajete fudbal a komentarišete ga kao da ste eksperti.Samo da podsjetim neupućene i da se bar malo postide komentara. Belorusija- FC Slavia-Mozir, dupla kruna. Kina FC DALIEN, dupla kruna,PE U-21,srebrna medalja,i plejada igrača stasalih pod njegovom palicom ka koje je Zvezda uzela milione....Pižonovi rezultati.

MilanForza

pre 15 godina

Ovde o Pizonu svasta pisu neki koji su ima 3-4 godine kada je Pizon sa Zvezdom gazio Kajzerslautern i igrao sa Barsom odlican dvomec.
Zasto ne pise da Pizon ima Kup sa Zvezdom?
Covek je u prvi tim uvrstio sa 16 godina jednog Stankovica,bio drugi u evropi sa mladom reprezentacijom,sta vam to govori?
U Kini je osvojio duplu krunu sa Dalijenom...da.da...Kina...da li mislite da je nasa liga jaca od Kineske?
Igrom slucaja ziveo sam tamo i tamo nema tima koji igra ispod 30 000 gledalaca,infrastruktura za nas nezamisliva,a liga je prepuna juznoamerikanaca i nashih fudbalera i trenera. Sponozori su sve moguce najjaca kompanije na svetu koji posluju u kini...igraci primaju 100-200 000 evra po sezoni, bolji igraci i preko 300 000,da vidim koliko primaju ovi nasi jaudi?
A garantujem da su kineski igraci fizicki spremniji od nasih. Nebitno...da ne duzim oko toga.
Pizon gaji napdacki stil igre,zna sa mladima,vidim da hoce da zadrzi neke strance i da vrati neke koji su OTERANI od strane bivse uprave i mislim da ce to biti sasvim solidno za domacu ligu i nadam mozda par utakmica u evropi.

smederevo

pre 15 godina

Pizon, ikona Zvzde u jednom periodu Zvezdinog puta ka slavi je postavljen za prvog trenera.Kao fudbaler odlican{ja ga se secam jer sam 71god}, kao trner prosecan ali kao skaut i trner mldjih kategorija mislim da je dobar. I mislim da je tu napravljena greska u koracima jer isto tako mislim da posle DZajica, Pizon je taj uz jos neke stare Zvezdase predodredjen da cuva Zvezdu bez vredjanja Adzic i ta generacija mogu da sednu u prvu klupu i da uce a da uce od Zvezdinih prijateljskih klubova i da jednog dana budu tu gde su sada.Pizon Dujkovic Savic ... bi trebalo da budu magnet za mlade igracei da ih iskustvom dovedu do prvog tima a tu saceka ipak neki jaci trner.Neka se seti neko ko je poslednji fudbaler zvezde koji je potekao u Zvezdinoj skoli.Dok se ne pojavi novi Jugovic Stankovic Milko lukic ...... od Zvezde neme nista.Zvezda je zivot ..........

Dragan

pre 15 godina

Iznenađen sam koliko ne poznajete fudbal a komentarišete ga kao da ste eksperti.Samo da podsjetim neupućene i da se bar malo postide komentara. Belorusija- FC Slavia-Mozir, dupla kruna. Kina FC DALIEN, dupla kruna,PE U-21,srebrna medalja,i plejada igrača stasalih pod njegovom palicom ka koje je Zvezda uzela milione....Pižonovi rezultati.

Dragan

pre 15 godina

Igrali smo lep fudbal za vreme Pižona kao igrača, i kao trenera...nadam se opet !!!
PIŽON je ok, treba da se slože i druge stvari...i idemo napred!

gatuzo

pre 15 godina

Svi vi što ste već počeli da pljujete po Pižonu sačekajte da čovek najpre preuzme ekipu a onda ćemo videti šta će uraditi. Mislim da zaslužuje da ga podržimo. Ovo je odlična stvar što smo pitanje trenera rešili ovako ekspresno. Znamo već kako smo prolazili prethodnih godina tražeći belosvetske trenere čitavog leta.Ovako smo već spremni da pravimo ekipu za novu sezonu.Nema više vremena za gubljenje.
Legendo srećno ti bilo!

SOSko

pre 15 godina

Pižon za trenera? To mogu da svarim. Ko se seća generacije Dejana Stankovića, Jovičića, Njeguša, Živkovića i mečeva protiv Kajzerslauterna i Barse - razumeće. Osim toga, tu je i finale EP za mlade, iz nešto skorije prošlost. Kakav je čovek i da li je prijatan - to me u ovom trenutku toliko ne interesuje. Budimo realni- koliko smo duboko u fecesu, dobro je što IKO želi da se prihvati tog vrućeg krompira. Lično bio bih zadovoljan i da je ostao Gogić. Taj čovek je barem igrao neki ozbiljan fudbal u životu i učio zanat u ozbiljnom klubu (valjda je bio pomoćni u Olimpijakosu?) Iskreno, strahovao sam od daleko lošijeg, glupljeg i štetnijeg rešenja nego što je to Pižon.
I sad naravno "ali"...
Ivan Adžić- sportski direktor??? Otkud? Kako? Zašto??? Koje su to njegove reference? Voli Zvezdu? Volim i ja AL NE UMEM (nije me sramota da javno priznam) pa su onda mogli komotno i mene da biraju za ceremonijal majstora. Očigledno će takav biti karakter posla sportskog direktora. Koga će to Ivan Adžić da dovede u Zvezdu? Ako je Mrđa najveće pojačanje, a ovo malo stranaca što nešto vrede ocenjeno kao višak i igrači sa "preambicioznim ugovorima", onda je jasno kakvu transfer politiku možemo očekivati. Negde pročitah da Isah dobija godišnje 80k. To je preambiciozno za nas? U tom slučaju možemo komotno da pakujemo kofere za drugu ligu sledeće sezone. Gospodine Vladane Lukiću (zvani "gol u 90+3 minutu u derbiju i vratio se u Srbiju kad je bilo bombardovanje") - NI U SRBIJI VIŠE NIKO NE IGRA FUDBAL ZA KROMPIR. Na šta će taj tim da liči sledeće sezone, kukala nam majka??? Bez Koromana, Milijaša, Tomovića (kakvi su da su, bolje nemamo niti ćemo dovesti, stavljam ruku na panj) pa čak i bez tih kritikovanih i "preambicioznih" Ivićevih stranaca ... šta nam preostaje? Tutorić kapiten? O KUKALA NAM MAJKA JADNIMA! Još ćemo se sve nogama u guzicu udarati od sreće ako dođe i taj Mrđa, mada i njega pre vidim u inostranstvu, ako ništa zbog ovih poziva u reprezentaciju ... Purović na pozajmici? Hm ... Meni se sve više čini da Zvezda posluje isključivo po principu nameštanja poslova menadžerima. Ekipa, igra, rezultati - sve je to u drugom planu. Važno je da se tom Stojadinoviću izmisli sto transfera iz šupljeg u prazno, na kojima će moći da lapi proviziju. Ako se ne varam, Edgar i Dević bili su njegovi igrači? Pretpostavljam da će Sporting da nam pozajmi Purovića za dž i da menadžer nikako neće uzeti svoju proviziju, iz obzira jelte prema Zvezdi ... Ako sam dobro razumeo: preambiciozno je platiti 80k igraču sa kojim već imaš potpisan ugovor, a potrošiti te iste pare za 1godišnju pozajmicu + proviziju menadžeru- pretpostavljam da je to "mudro, domaćinsko i zvezdaško" poslovanje? Čuj pameti - "raskinuće ugovore sa Ivićevim strancima, jer su preambiciozni za Zvezdu". Raskinuće ugovor sa Parkerom, koji sledeće godine sigurno igra na SP? Meni to više liči na pravljenje prostora u ekipi za nove menadžerske prevare. Ali nema veze, boli vas qrčić, nema nikakve odgovornosti, pa što da i Vi malo ne dovatite sisu jelda? Ipak ste vi "pravi zvezdaši sa Zvezdom u srcu trte mrte" ... Važno je da se vrti para. Kupujmo jeftino prodajmo još jeftinije. Možda neće biti korisno za Zvezdu, ali za funkcionere iz nove uprave i njihove menadžere-saradnike svakako hoće.
Ne može dalje ovako. Zvezda mora na doboš. Ako stvarno želimo dobro Zvezdi, treba svaki dan da zakrčimo Nemanjinu dok se onih 250 "stiskača dugmeta" u skupštini ne natera da donese zakon o privatizaciji u sportu. Pa onda lepo na doboš pa ko ponudi najviše. Ali ne u licitaciji iz crtanog filma, nego u transparentnoj javnoj licitaciji, ako treba u direktnom TV prenosu. Pa ako hoće neki pijani Rus/Šeik da se isprsi i priušti sebi užitak igranja evropskih takmičenja svake godine (zagarantovan, budimo realni) - zašto mu to ne omogućiti?
Šta ja to pričam? Ipak je ovo Srbija. Laku noć i nek nam je sa srećom...

Milos

pre 15 godina

...moram da kazem da mu zelim sve najbolje,zbog Zvezde ali nesto sam skeptican,za mene je Muslin bio car hteo covek da bude pravi menadzer da dovodi igrace i da snosi odgovornost za kupljene,ali mu nisu dali.MUSLIN,ZENGA,JANKOVIC.

abarth

pre 15 godina

Ako za trenutak ostavimo po strani cinjenicu da je Lukic veliki zvezdas i da joj zeli dobro ( sto uostalom zeli i svaki Zvezdas )ne mozemo a da ne primetimo da sve mere koje se u ovih prvih nekoliko dana pominju su usteda, odnosno stezanje vec stegnutog kaisa '' zahvaljivanje '' pojedinim igracima, ukidanje reprezentacije itd... Medjutim da li je to taj program koji je najavljivao Lukic, to je nesto sto bi iole rezonom obdaren covek mogao da uradi, dakle nista posebno. Zaista bez lose namere i uz punu podrsku Lukicu ovo pisem medjutim gigant/firma kakva je zvezda sigurno zahteva ozbiljnije i ucinkovitije mere. Mozda sada i ne deluje toliko lose zahtev navijaca da kandidat podnese i materijalnu garanciju za program koji predstavlja u protivnom sva obecanja nece otici dalje od lepih zelja.

A mi se ponadali

pre 15 godina

Kakve sve gluposti pročitah. Tada jesmo oduvali Kajzerslautern, ali poslije produžetka 4:0. A imali smo tad i extra generaciju: Đorović,Sakić,Živković, D.i P.Stanković,Njeguš,Ognjenović, Jovičić... Kajzer jeste te godine bio šampion, ali Cvajte. Takođe, za Barsu tada nije igrao Rivaldo nego Ronaldo, Đovani, L.Enrike, Gvardiola...
Što se tiče trenera mislim da bi puno bolja opcija bio Dujković, ali nakon izjava da bi vodio Zvezdu za džabe vrlo brzo je se povukao i isturio Pižona u prvi plan. Siguran sam da očekuje vrlo brzo angažman da predvodi neku selekciju na SP u JAR tako da mu je to bila šuplja priča da će preuzeti Zvezdu.

darko

pre 15 godina

Ovim "srtučnjacima" što sjede kući pred PC-om i igraju FM i misle da su bolji od Fergusona!Pa Tumbaković koji je najtrofejniji trener partizana nikad nije radio u nekom drugom evropskom klubu nego u kini po toj logici i onje loš trener...Od Ljupka pa nadalje Zvezda je promjenila trenera i trenera i ni jedan sem Zenge i Muslina i Jankovica(nije izgubio ni jednu utakmicu u prvenstvu a otpušten je a siguran sam da većini navijača ni on nije odgovarao toliko o stručnosti) koji je mogao biti trener na duže staze nije bio bogzna šta a koštali su puno(Zeman i kompanija).Pižon je igrao polufinale sa U-21 reprezentacijom,bio je selektor Kine...Ima koliko toliko iskustva pogotovo u radu sa mladima igračima azvezdina strategija za budućnost je to.Znam da će mnogi pljuvati po ovim ljudima ako ne bude rezultata iduće sezone,ali nek malo razmisle ako se uloži u tim dug se povećava i to vodi u bankrot a ovako kroz dve tri sezone klub bi mogao stati na noge.

Frache

pre 15 godina

@ Druga liga
Kajzerslautern je sezone pre toga usao u Bundesligu i osvojio Kup Nemacke,a u toj sezoni,kad je pregazen na Marakani,postao je prvak Nemacke.

zvezdas do koske

pre 15 godina

Sta bre bulaznite ljudi?Ne kazem da je Murinjo ali za cedu cvorka i ove anonimuse je tata.Pa jos se secam onog fenomalnog meca kada smo rabucali kajzer sa 4-0,i onih utakmica sa Barsom kada smo ih potpuno na digrali i uz malo vise srece mogli dalje.A ne zaboravimo ko je tada igrao za Barsu:Gvardiola,Stoickov,Ronaldo u najbojlim danima,Rivaldo.A i sa mladima je uzeo srebro 2004.

Druga liga

pre 15 godina

@
c. zvezda-kajzerslautern 4:0
E tako se to radi.
p.s. pozdrav za pozdrav
(antirakar, 2. jun 2009 13:34)
-------------

Da, ali tad je Kajzerslautern bio DRUGOLIGAŠ a vi ste ličili na klub. Kajzerslautern je i dan danas drugoligaš, ali ćete zato i vi to biti veoma skoro! Ako budete imali makar malo sreće pa vas ne izbace još niže, tj. ako vas Tole ne spasi! Taj isti kojeg sve vreme pljujete.

mills

pre 15 godina

Hajde ljudi nemoze sigurno biti gori od "velikog trenera" Zemana, Janevskog i pre njih. Treba Pizonu dati sansu pa ako ide ok, ako ne out.... Naredna sezona nemoze biti gora od ove sigurno! Zato glavu gore i samo napred Zvezdo :))).

Aca Znalac

pre 15 godina

Nikada vise Zvezda nece bi6ti ono sto je bila, barem dok se stvarno ne donese zakon o privatizaciji u sportu i dok Zvezdu ne kupi neko ko zeli da investira u stadion i igrace. Ovako ovo je samo prelivanje iz supljeg u prazno.

Slobo

pre 15 godina

za vreme Pizona Zvezda je oduvala Kaiserslautern na Marakani sa 4:0 (Kaiserslautern je te godine postao prvak Nemacke). I odlicno se nosio sa Barselonom kad smo izgubili 3:1 kod njih i igrali 1:1 kod nas. Toliko o tome. Moju podrsku ima!

novosađanin

pre 15 godina

Za Zvezdu navijam od kako znam sa sebe.Ne idem redovno na utakmice,jer živim u Novom Sadu.Priče oko Zvezde u poslednjih nekoliko meseci liče mi na španske serije i nikako da se završe.Trenutna garnitura u klubu mi ne uliva veliko poverenje iz više razloga,navešću samo dva:Prvi je taj što oni mnogo vole Zvezdu,ali to ne znači da znaju posao i drugi razlog je,bez para nema rezultata,kao i dobrih igrača.Bez dobrih igrača nema titula i evropskih takmičenja,a bez svega toga nema ni para.Mislim da Zvezdu trenutno vode ljudi bez sportske i menadžerske strategije.Molim vas-demantujte me.

Boki

pre 15 godina

Za one koji se pitaju gde je Pizon bio trener,on je vodio Bate borisov i nisam sigaran zasto je dao ostavku,nisu ga otpustili,i onda je sledece sezone tj. ove Bate napravio veliko uznenadjenje u LS sve sa igracima koje je pizon trenirao i napravio,tako da nije trener stare skole.Puna podrska Pizonu

skeptik

pre 15 godina

...ma kakav Pižon, svaka njemu čast kao igraču, ali trener... ma daj... pa taj će biti gori i od janevskog...
...ipak... ...živi bili, pa videli...

metallica

pre 15 godina

Ne mogu da verujem kakve gluposti procitah.Javljam se prvi put ali ovo je strasno.Sad se kao svi razumeju u situaciju u Zvezdi.Ne vidim zasto jedan Pizon ne bi mogao da bude trener.Da li je on toliko losiji od Zemana,Kosana B.DJurovskog itd.Ocigledno smo zaboravili "uspehe" navedenih sto se nama Srbima redovno desava da vrlo brzo zaboravljamo.
Isti taj Pizon je pre 10-12 godina prosto oduvao jedan Kajzerslautern kojeg je tada trenirao ni manje ni vise nego OTO REHAGEL.Posle je dosla Barsa sa Ronaldom,Stoickovim itd.Sve to mozda i nije toliko bitno.U ovom komentaru vazan je Pizon i njegova trenerska uloga u Zvezdi.Da li ce on raditi za neke pare ili ne to i nije toliko vazno.U ovom trenutku nije bilo nikog drugog (verovatno)da preuzme ulogu prvog trenera.Ako je tacna prica da ce se on mahom osloniti na mlade snage (uz ponekog iskusnog)onda je najvaznije dati mu dovoljno vremena i strpljenja da on sa tom mladom ekipom prodje sve decije bolesti.Ukoliko klub za par godina bude poceo da funkcionise onako kako svaki pravi zvezdas i ocekuje mozda se nesto uradi i na medjunarodnoj sceni."CIGANI PODRZIMO PIZONA I NOVU UPRAVU"

Vladimir

pre 15 godina

Zao mi je sto to moram reci ali mislim da je izbor novog trenera kraj svih nada za crveno-bele.Pizon je zvezdina zvezda i kao takav ima moju naklonost pogotovo sto se aktivno angazovao za klub u ovim teskim trenucima ali nemogu da zaboravim cinjenicu da je Zvezda igrala najgori fudbal otkako je pratim kad je on bio trener.Fudbal bez ikakvih ideja,fudbal i bez rezultata i bez lepote.U svakom slucaju mislim da Dujkovic moze doneti vise pozitivnog za Crvenu Zvezdu ako njega to uopste interesuje.Voleo bi da gresim ali mislim da je ovo samo nastavak agonije.U svakom slucaju zelim sve najbolje novoj upravi.

nema rezona

pre 15 godina

Zvezda mora da ima svoga Abramovica nema druge.
(darki001, 2. jun 2009 12:34)
Zašto bi Zvezda nekom "Abramoviču" bila interesantnija od recimo OFK-e.

nova igrica http://zzzex.mybrute.com

pre 15 godina

Verovatno je bilo boljih resenja ali verovatno niko od njih ne bi radio za "sicu". A nije ni bilo ocekivati da rade za dzabe jer nisu ni oni crveni krst, moraju i oni od necega da zive.

Grobar

pre 15 godina

Dobar potez. Iskreni ljudi. Sposobni? (Nisam siguran). Nekad je posteniji pristup vazniji. Puno srece pa da se opet borimo kao ljudi.

darki001

pre 15 godina

Nema tu sta da se prica prvo privatizacija pa da se zna ko je vlasnik i ko je odgovoran. Zvezda mora da ima svoga Abramovica nema druge.

darconius

pre 15 godina

Kad je Pizon bio trener zvezde, igrali smo najlepsi fudbal od `91. A i ne preostaje mu nista drugo nego da igra ofanzivno, pa sta bude. Samo su Muslin i Zenga bili dobri treneri u zadnjih 20 godina.

ofk

pre 15 godina

Gde je on to bio uspesan i koje su mu preporuke.Vec je bio trener a sta je uradio...jednostavna pitanja na koja niko nece da odgovori.Evo ja cu da odgovorim
1.NIGDE
2.NISTA

Boris Krsmanovic

pre 15 godina

Ok, da upotrebim blage izraze. Zvezda ima daleko sposobnije ljude od Lukica i Pizona. Cisto sumnjam da ljudi njihovih sosobnosti, i pored najbolje volje, mogu nesto dobro da urade.
Dule Savic za predsednika, gospodin i pametan covek!

benefactor78

pre 15 godina

I sada ce svi da krenu :"Vidi ovu dvojicu, a rekli su da ce raditi za dzabe..."
Meni je ovo ok, da se radi ispod cene...
Jedino sto je problematicno u ovoj prici je sto su pricali da ce raditi za dzabe, to im nije trebalo...
Bolje da su rekli da ce raditi za ovu cifru, bilo bi postenije....
Niko nije lud da radi za dzabe, i ne treba da radi...

Zoo

pre 15 godina

Rasprodati sve igrace i igrati sa omladincima. Licencrano je za ovu sezonu preko 40 igraca; znaci, prodati sve sto moze doneti neku zaradu, a sporazumno raskinuti ugovore sa igracima koji se ne mogu prodati, a imaju nerealno visoka primanja. Dve godine nece biti titule, ali bolje i to nego da dozivi bankrot, sto nije nemoguce sa obzirom na broj tuzbi koji se protiv kluba vodi.
Ako ne bolju, u svakom slucaju Zvezda ima vecu skolu od ostalih klubova iz Srbije, sto bi trebalo da bude garant da ce se boriti za gornji deo tabele, mada je i to manje bitno od toga da li ce klub opstati.

vladabor

pre 15 godina

Koga god da dovedu,moraju se naci pare(asvi znamo da ovih dana stizu,ako vec nisu stigle)za Isaha i Parkera.
Da li je neko toliko blesav,ili namerno hoce da otera ovu dvojicu,narociti Parkera,covek je prvi napadac domacina SP,vredece sigurno imati dobru vrednost posle prvenstva.
Koliko sam ja rzumeo za narednu sezonu mu treba isplatiti 800 000e+ostatak iz ove sezone.Znaci sve ukupno,1000 000-1 300 000e.
Posle prvenstva,u najgorem,ali bukvalno najgorem slucaju Zvezda ce za njega uzeti 4 000 000e.
Ovo zna svaki prosecan navijac,samo neko zlonameran ili totalno neinteligentan moze tu cinjicu da zanemari.
Setite se Dramanija,Za samo jednu utakmicu na SP,cena mu je skocila sa 300 000 na 3000 000.Mi smo ga naravno prodali za ovu nizu.
Dobronameran savet za Lukica i ostale iz uprave:NE PONAVLJAJTE GRESKE PRETHODNIH UPRAVA,NEGO SE UCITE NA NJIMA!

zorz

pre 15 godina

Jos jedna u nizu gresaka Crvene Zvezde.Odmah da kazem,zelim Zvezdi oporavak i da bude jaca ali svakako slabija od mog Partizana.Moja kritika je dobronamerna jer jaka Zvezda treba nasem fudbalu.Zato kazem:ovo je katastrofa.Kakav Pizon kakva zajebavanja.Ljudi,Zvezdi treba mlad trener,perspektivan,trener koji razume moderan fudbal.Ovi treneri sa stilom igre iz '70-ih i '80-ih ne mogu da dovedu do boljitka u Zvezdi.Sanse treba pruzati mladim i perspektivnim momcima.Pogledajte koliko perspektivnih trenera imamo Nikolic,Radovan Curcic,Nenad Sakic,Jokan...i svi su gladni i trofeja i uspeha...svi gladni da pokazu i vise i bolje.Dosta je Kosanovica,Zivadinovica,Pizona,Ljupka Petrovica itd. Danas se igra moderan fudbal,drugaciji nego sto su oni navikli.Ruku u vatru dajem da bi jedan nenad Sakic bio mnogo bolje resenje od Pizona ali izbor je vas...na zalost pogresan

Lionac

pre 15 godina

Jedni plus kod mene ima zato sto je igrao u Hajduku sa Liona i Arsenalu! :)

A kao trener Zvezde se vec proslavio...

Pomozi Boze i njemu i Zvezdi

Pozdrav!

pre 15 godina

Ne znam, dragi zvezdaši (vama se obraćam, oni drugi što ovde "klikću" do besvesti me se ne tiču) da li grešim, ali mi se nekako čini da Lukić i Pižon nisu ljudi koji bi hteli mogli i želeli nešto nažao Zvezdi.
Možda me utisak vara (nadam se da ne), možda i nemam nekog realnog osnova, ali ovim ljudima verujem.
Svakako, dragi moji zvezdaši, budite verni i strpljivi, pa kada se vratimo tamo gde smo bili i gde treba da budemo, lako ćemo zaboraviti sve loše.

Делије Север 1989

pre 15 godina

Кратко и јасно:

Нова управа је једна од ретких која жели добро Црвеној Звезди, али је питање да ли има капацитет да оствари зацртане циљеве.


Зато је на нама, Звездашима да помогнемо у сваком смислу! ЗВЕЗДАШИ МОБИЛИЗАЦИЈА!

Stefan Herceg--Novi

pre 15 godina

Svaka cast Pizonu za ovakav potez.Trenira nas za badava.Gdje su sada dezurni pljuvaci?Ne znam zasto ga mnogi osporavaju kao trenera kad je doktor za Zemana,Janevskog i slicne.

Pozdrav!

pre 15 godina

Ne znam, dragi zvezdaši (vama se obraćam, oni drugi što ovde "klikću" do besvesti me se ne tiču) da li grešim, ali mi se nekako čini da Lukić i Pižon nisu ljudi koji bi hteli mogli i želeli nešto nažao Zvezdi.
Možda me utisak vara (nadam se da ne), možda i nemam nekog realnog osnova, ali ovim ljudima verujem.
Svakako, dragi moji zvezdaši, budite verni i strpljivi, pa kada se vratimo tamo gde smo bili i gde treba da budemo, lako ćemo zaboraviti sve loše.

Делије Север 1989

pre 15 godina

Кратко и јасно:

Нова управа је једна од ретких која жели добро Црвеној Звезди, али је питање да ли има капацитет да оствари зацртане циљеве.


Зато је на нама, Звездашима да помогнемо у сваком смислу! ЗВЕЗДАШИ МОБИЛИЗАЦИЈА!

zorz

pre 15 godina

Jos jedna u nizu gresaka Crvene Zvezde.Odmah da kazem,zelim Zvezdi oporavak i da bude jaca ali svakako slabija od mog Partizana.Moja kritika je dobronamerna jer jaka Zvezda treba nasem fudbalu.Zato kazem:ovo je katastrofa.Kakav Pizon kakva zajebavanja.Ljudi,Zvezdi treba mlad trener,perspektivan,trener koji razume moderan fudbal.Ovi treneri sa stilom igre iz '70-ih i '80-ih ne mogu da dovedu do boljitka u Zvezdi.Sanse treba pruzati mladim i perspektivnim momcima.Pogledajte koliko perspektivnih trenera imamo Nikolic,Radovan Curcic,Nenad Sakic,Jokan...i svi su gladni i trofeja i uspeha...svi gladni da pokazu i vise i bolje.Dosta je Kosanovica,Zivadinovica,Pizona,Ljupka Petrovica itd. Danas se igra moderan fudbal,drugaciji nego sto su oni navikli.Ruku u vatru dajem da bi jedan nenad Sakic bio mnogo bolje resenje od Pizona ali izbor je vas...na zalost pogresan

vladabor

pre 15 godina

Koga god da dovedu,moraju se naci pare(asvi znamo da ovih dana stizu,ako vec nisu stigle)za Isaha i Parkera.
Da li je neko toliko blesav,ili namerno hoce da otera ovu dvojicu,narociti Parkera,covek je prvi napadac domacina SP,vredece sigurno imati dobru vrednost posle prvenstva.
Koliko sam ja rzumeo za narednu sezonu mu treba isplatiti 800 000e+ostatak iz ove sezone.Znaci sve ukupno,1000 000-1 300 000e.
Posle prvenstva,u najgorem,ali bukvalno najgorem slucaju Zvezda ce za njega uzeti 4 000 000e.
Ovo zna svaki prosecan navijac,samo neko zlonameran ili totalno neinteligentan moze tu cinjicu da zanemari.
Setite se Dramanija,Za samo jednu utakmicu na SP,cena mu je skocila sa 300 000 na 3000 000.Mi smo ga naravno prodali za ovu nizu.
Dobronameran savet za Lukica i ostale iz uprave:NE PONAVLJAJTE GRESKE PRETHODNIH UPRAVA,NEGO SE UCITE NA NJIMA!

benefactor78

pre 15 godina

I sada ce svi da krenu :"Vidi ovu dvojicu, a rekli su da ce raditi za dzabe..."
Meni je ovo ok, da se radi ispod cene...
Jedino sto je problematicno u ovoj prici je sto su pricali da ce raditi za dzabe, to im nije trebalo...
Bolje da su rekli da ce raditi za ovu cifru, bilo bi postenije....
Niko nije lud da radi za dzabe, i ne treba da radi...

Zoo

pre 15 godina

Rasprodati sve igrace i igrati sa omladincima. Licencrano je za ovu sezonu preko 40 igraca; znaci, prodati sve sto moze doneti neku zaradu, a sporazumno raskinuti ugovore sa igracima koji se ne mogu prodati, a imaju nerealno visoka primanja. Dve godine nece biti titule, ali bolje i to nego da dozivi bankrot, sto nije nemoguce sa obzirom na broj tuzbi koji se protiv kluba vodi.
Ako ne bolju, u svakom slucaju Zvezda ima vecu skolu od ostalih klubova iz Srbije, sto bi trebalo da bude garant da ce se boriti za gornji deo tabele, mada je i to manje bitno od toga da li ce klub opstati.

Stefan Herceg--Novi

pre 15 godina

Svaka cast Pizonu za ovakav potez.Trenira nas za badava.Gdje su sada dezurni pljuvaci?Ne znam zasto ga mnogi osporavaju kao trenera kad je doktor za Zemana,Janevskog i slicne.

Lionac

pre 15 godina

Jedni plus kod mene ima zato sto je igrao u Hajduku sa Liona i Arsenalu! :)

A kao trener Zvezde se vec proslavio...

Pomozi Boze i njemu i Zvezdi

SOSko

pre 15 godina

Pižon za trenera? To mogu da svarim. Ko se seća generacije Dejana Stankovića, Jovičića, Njeguša, Živkovića i mečeva protiv Kajzerslauterna i Barse - razumeće. Osim toga, tu je i finale EP za mlade, iz nešto skorije prošlost. Kakav je čovek i da li je prijatan - to me u ovom trenutku toliko ne interesuje. Budimo realni- koliko smo duboko u fecesu, dobro je što IKO želi da se prihvati tog vrućeg krompira. Lično bio bih zadovoljan i da je ostao Gogić. Taj čovek je barem igrao neki ozbiljan fudbal u životu i učio zanat u ozbiljnom klubu (valjda je bio pomoćni u Olimpijakosu?) Iskreno, strahovao sam od daleko lošijeg, glupljeg i štetnijeg rešenja nego što je to Pižon.
I sad naravno "ali"...
Ivan Adžić- sportski direktor??? Otkud? Kako? Zašto??? Koje su to njegove reference? Voli Zvezdu? Volim i ja AL NE UMEM (nije me sramota da javno priznam) pa su onda mogli komotno i mene da biraju za ceremonijal majstora. Očigledno će takav biti karakter posla sportskog direktora. Koga će to Ivan Adžić da dovede u Zvezdu? Ako je Mrđa najveće pojačanje, a ovo malo stranaca što nešto vrede ocenjeno kao višak i igrači sa "preambicioznim ugovorima", onda je jasno kakvu transfer politiku možemo očekivati. Negde pročitah da Isah dobija godišnje 80k. To je preambiciozno za nas? U tom slučaju možemo komotno da pakujemo kofere za drugu ligu sledeće sezone. Gospodine Vladane Lukiću (zvani "gol u 90+3 minutu u derbiju i vratio se u Srbiju kad je bilo bombardovanje") - NI U SRBIJI VIŠE NIKO NE IGRA FUDBAL ZA KROMPIR. Na šta će taj tim da liči sledeće sezone, kukala nam majka??? Bez Koromana, Milijaša, Tomovića (kakvi su da su, bolje nemamo niti ćemo dovesti, stavljam ruku na panj) pa čak i bez tih kritikovanih i "preambicioznih" Ivićevih stranaca ... šta nam preostaje? Tutorić kapiten? O KUKALA NAM MAJKA JADNIMA! Još ćemo se sve nogama u guzicu udarati od sreće ako dođe i taj Mrđa, mada i njega pre vidim u inostranstvu, ako ništa zbog ovih poziva u reprezentaciju ... Purović na pozajmici? Hm ... Meni se sve više čini da Zvezda posluje isključivo po principu nameštanja poslova menadžerima. Ekipa, igra, rezultati - sve je to u drugom planu. Važno je da se tom Stojadinoviću izmisli sto transfera iz šupljeg u prazno, na kojima će moći da lapi proviziju. Ako se ne varam, Edgar i Dević bili su njegovi igrači? Pretpostavljam da će Sporting da nam pozajmi Purovića za dž i da menadžer nikako neće uzeti svoju proviziju, iz obzira jelte prema Zvezdi ... Ako sam dobro razumeo: preambiciozno je platiti 80k igraču sa kojim već imaš potpisan ugovor, a potrošiti te iste pare za 1godišnju pozajmicu + proviziju menadžeru- pretpostavljam da je to "mudro, domaćinsko i zvezdaško" poslovanje? Čuj pameti - "raskinuće ugovore sa Ivićevim strancima, jer su preambiciozni za Zvezdu". Raskinuće ugovor sa Parkerom, koji sledeće godine sigurno igra na SP? Meni to više liči na pravljenje prostora u ekipi za nove menadžerske prevare. Ali nema veze, boli vas qrčić, nema nikakve odgovornosti, pa što da i Vi malo ne dovatite sisu jelda? Ipak ste vi "pravi zvezdaši sa Zvezdom u srcu trte mrte" ... Važno je da se vrti para. Kupujmo jeftino prodajmo još jeftinije. Možda neće biti korisno za Zvezdu, ali za funkcionere iz nove uprave i njihove menadžere-saradnike svakako hoće.
Ne može dalje ovako. Zvezda mora na doboš. Ako stvarno želimo dobro Zvezdi, treba svaki dan da zakrčimo Nemanjinu dok se onih 250 "stiskača dugmeta" u skupštini ne natera da donese zakon o privatizaciji u sportu. Pa onda lepo na doboš pa ko ponudi najviše. Ali ne u licitaciji iz crtanog filma, nego u transparentnoj javnoj licitaciji, ako treba u direktnom TV prenosu. Pa ako hoće neki pijani Rus/Šeik da se isprsi i priušti sebi užitak igranja evropskih takmičenja svake godine (zagarantovan, budimo realni) - zašto mu to ne omogućiti?
Šta ja to pričam? Ipak je ovo Srbija. Laku noć i nek nam je sa srećom...

Frache

pre 15 godina

@ Druga liga
Kajzerslautern je sezone pre toga usao u Bundesligu i osvojio Kup Nemacke,a u toj sezoni,kad je pregazen na Marakani,postao je prvak Nemacke.

darconius

pre 15 godina

Kad je Pizon bio trener zvezde, igrali smo najlepsi fudbal od `91. A i ne preostaje mu nista drugo nego da igra ofanzivno, pa sta bude. Samo su Muslin i Zenga bili dobri treneri u zadnjih 20 godina.

ofk

pre 15 godina

Gde je on to bio uspesan i koje su mu preporuke.Vec je bio trener a sta je uradio...jednostavna pitanja na koja niko nece da odgovori.Evo ja cu da odgovorim
1.NIGDE
2.NISTA

metallica

pre 15 godina

Ne mogu da verujem kakve gluposti procitah.Javljam se prvi put ali ovo je strasno.Sad se kao svi razumeju u situaciju u Zvezdi.Ne vidim zasto jedan Pizon ne bi mogao da bude trener.Da li je on toliko losiji od Zemana,Kosana B.DJurovskog itd.Ocigledno smo zaboravili "uspehe" navedenih sto se nama Srbima redovno desava da vrlo brzo zaboravljamo.
Isti taj Pizon je pre 10-12 godina prosto oduvao jedan Kajzerslautern kojeg je tada trenirao ni manje ni vise nego OTO REHAGEL.Posle je dosla Barsa sa Ronaldom,Stoickovim itd.Sve to mozda i nije toliko bitno.U ovom komentaru vazan je Pizon i njegova trenerska uloga u Zvezdi.Da li ce on raditi za neke pare ili ne to i nije toliko vazno.U ovom trenutku nije bilo nikog drugog (verovatno)da preuzme ulogu prvog trenera.Ako je tacna prica da ce se on mahom osloniti na mlade snage (uz ponekog iskusnog)onda je najvaznije dati mu dovoljno vremena i strpljenja da on sa tom mladom ekipom prodje sve decije bolesti.Ukoliko klub za par godina bude poceo da funkcionise onako kako svaki pravi zvezdas i ocekuje mozda se nesto uradi i na medjunarodnoj sceni."CIGANI PODRZIMO PIZONA I NOVU UPRAVU"

Boki

pre 15 godina

Za one koji se pitaju gde je Pizon bio trener,on je vodio Bate borisov i nisam sigaran zasto je dao ostavku,nisu ga otpustili,i onda je sledece sezone tj. ove Bate napravio veliko uznenadjenje u LS sve sa igracima koje je pizon trenirao i napravio,tako da nije trener stare skole.Puna podrska Pizonu

zvezdas do koske

pre 15 godina

Sta bre bulaznite ljudi?Ne kazem da je Murinjo ali za cedu cvorka i ove anonimuse je tata.Pa jos se secam onog fenomalnog meca kada smo rabucali kajzer sa 4-0,i onih utakmica sa Barsom kada smo ih potpuno na digrali i uz malo vise srece mogli dalje.A ne zaboravimo ko je tada igrao za Barsu:Gvardiola,Stoickov,Ronaldo u najbojlim danima,Rivaldo.A i sa mladima je uzeo srebro 2004.

Slobo

pre 15 godina

za vreme Pizona Zvezda je oduvala Kaiserslautern na Marakani sa 4:0 (Kaiserslautern je te godine postao prvak Nemacke). I odlicno se nosio sa Barselonom kad smo izgubili 3:1 kod njih i igrali 1:1 kod nas. Toliko o tome. Moju podrsku ima!

Grobar

pre 15 godina

Dobar potez. Iskreni ljudi. Sposobni? (Nisam siguran). Nekad je posteniji pristup vazniji. Puno srece pa da se opet borimo kao ljudi.

mills

pre 15 godina

Hajde ljudi nemoze sigurno biti gori od "velikog trenera" Zemana, Janevskog i pre njih. Treba Pizonu dati sansu pa ako ide ok, ako ne out.... Naredna sezona nemoze biti gora od ove sigurno! Zato glavu gore i samo napred Zvezdo :))).

Druga liga

pre 15 godina

@
c. zvezda-kajzerslautern 4:0
E tako se to radi.
p.s. pozdrav za pozdrav
(antirakar, 2. jun 2009 13:34)
-------------

Da, ali tad je Kajzerslautern bio DRUGOLIGAŠ a vi ste ličili na klub. Kajzerslautern je i dan danas drugoligaš, ali ćete zato i vi to biti veoma skoro! Ako budete imali makar malo sreće pa vas ne izbace još niže, tj. ako vas Tole ne spasi! Taj isti kojeg sve vreme pljujete.

MilanForza

pre 15 godina

Ovde o Pizonu svasta pisu neki koji su ima 3-4 godine kada je Pizon sa Zvezdom gazio Kajzerslautern i igrao sa Barsom odlican dvomec.
Zasto ne pise da Pizon ima Kup sa Zvezdom?
Covek je u prvi tim uvrstio sa 16 godina jednog Stankovica,bio drugi u evropi sa mladom reprezentacijom,sta vam to govori?
U Kini je osvojio duplu krunu sa Dalijenom...da.da...Kina...da li mislite da je nasa liga jaca od Kineske?
Igrom slucaja ziveo sam tamo i tamo nema tima koji igra ispod 30 000 gledalaca,infrastruktura za nas nezamisliva,a liga je prepuna juznoamerikanaca i nashih fudbalera i trenera. Sponozori su sve moguce najjaca kompanije na svetu koji posluju u kini...igraci primaju 100-200 000 evra po sezoni, bolji igraci i preko 300 000,da vidim koliko primaju ovi nasi jaudi?
A garantujem da su kineski igraci fizicki spremniji od nasih. Nebitno...da ne duzim oko toga.
Pizon gaji napdacki stil igre,zna sa mladima,vidim da hoce da zadrzi neke strance i da vrati neke koji su OTERANI od strane bivse uprave i mislim da ce to biti sasvim solidno za domacu ligu i nadam mozda par utakmica u evropi.

Dragan

pre 15 godina

Iznenađen sam koliko ne poznajete fudbal a komentarišete ga kao da ste eksperti.Samo da podsjetim neupućene i da se bar malo postide komentara. Belorusija- FC Slavia-Mozir, dupla kruna. Kina FC DALIEN, dupla kruna,PE U-21,srebrna medalja,i plejada igrača stasalih pod njegovom palicom ka koje je Zvezda uzela milione....Pižonovi rezultati.

Vladimir

pre 15 godina

Zao mi je sto to moram reci ali mislim da je izbor novog trenera kraj svih nada za crveno-bele.Pizon je zvezdina zvezda i kao takav ima moju naklonost pogotovo sto se aktivno angazovao za klub u ovim teskim trenucima ali nemogu da zaboravim cinjenicu da je Zvezda igrala najgori fudbal otkako je pratim kad je on bio trener.Fudbal bez ikakvih ideja,fudbal i bez rezultata i bez lepote.U svakom slucaju mislim da Dujkovic moze doneti vise pozitivnog za Crvenu Zvezdu ako njega to uopste interesuje.Voleo bi da gresim ali mislim da je ovo samo nastavak agonije.U svakom slucaju zelim sve najbolje novoj upravi.

Aca Znalac

pre 15 godina

Nikada vise Zvezda nece bi6ti ono sto je bila, barem dok se stvarno ne donese zakon o privatizaciji u sportu i dok Zvezdu ne kupi neko ko zeli da investira u stadion i igrace. Ovako ovo je samo prelivanje iz supljeg u prazno.

darki001

pre 15 godina

Nema tu sta da se prica prvo privatizacija pa da se zna ko je vlasnik i ko je odgovoran. Zvezda mora da ima svoga Abramovica nema druge.

novosađanin

pre 15 godina

Za Zvezdu navijam od kako znam sa sebe.Ne idem redovno na utakmice,jer živim u Novom Sadu.Priče oko Zvezde u poslednjih nekoliko meseci liče mi na španske serije i nikako da se završe.Trenutna garnitura u klubu mi ne uliva veliko poverenje iz više razloga,navešću samo dva:Prvi je taj što oni mnogo vole Zvezdu,ali to ne znači da znaju posao i drugi razlog je,bez para nema rezultata,kao i dobrih igrača.Bez dobrih igrača nema titula i evropskih takmičenja,a bez svega toga nema ni para.Mislim da Zvezdu trenutno vode ljudi bez sportske i menadžerske strategije.Molim vas-demantujte me.

skeptik

pre 15 godina

...ma kakav Pižon, svaka njemu čast kao igraču, ali trener... ma daj... pa taj će biti gori i od janevskog...
...ipak... ...živi bili, pa videli...

Dragan

pre 15 godina

Iznenađen sam koliko ne poznajete fudbal a komentarišete ga kao da ste eksperti.Samo da podsjetim neupućene i da se bar malo postide komentara. Belorusija- FC Slavia-Mozir, dupla kruna. Kina FC DALIEN, dupla kruna,PE U-21,srebrna medalja,i plejada igrača stasalih pod njegovom palicom ka koje je Zvezda uzela milione....Pižonovi rezultati.

Dragan

pre 15 godina

Igrali smo lep fudbal za vreme Pižona kao igrača, i kao trenera...nadam se opet !!!
PIŽON je ok, treba da se slože i druge stvari...i idemo napred!

Milos

pre 15 godina

...moram da kazem da mu zelim sve najbolje,zbog Zvezde ali nesto sam skeptican,za mene je Muslin bio car hteo covek da bude pravi menadzer da dovodi igrace i da snosi odgovornost za kupljene,ali mu nisu dali.MUSLIN,ZENGA,JANKOVIC.

nova igrica http://zzzex.mybrute.com

pre 15 godina

Verovatno je bilo boljih resenja ali verovatno niko od njih ne bi radio za "sicu". A nije ni bilo ocekivati da rade za dzabe jer nisu ni oni crveni krst, moraju i oni od necega da zive.

gatuzo

pre 15 godina

Svi vi što ste već počeli da pljujete po Pižonu sačekajte da čovek najpre preuzme ekipu a onda ćemo videti šta će uraditi. Mislim da zaslužuje da ga podržimo. Ovo je odlična stvar što smo pitanje trenera rešili ovako ekspresno. Znamo već kako smo prolazili prethodnih godina tražeći belosvetske trenere čitavog leta.Ovako smo već spremni da pravimo ekipu za novu sezonu.Nema više vremena za gubljenje.
Legendo srećno ti bilo!

Boris Krsmanovic

pre 15 godina

Ok, da upotrebim blage izraze. Zvezda ima daleko sposobnije ljude od Lukica i Pizona. Cisto sumnjam da ljudi njihovih sosobnosti, i pored najbolje volje, mogu nesto dobro da urade.
Dule Savic za predsednika, gospodin i pametan covek!

A mi se ponadali

pre 15 godina

Kakve sve gluposti pročitah. Tada jesmo oduvali Kajzerslautern, ali poslije produžetka 4:0. A imali smo tad i extra generaciju: Đorović,Sakić,Živković, D.i P.Stanković,Njeguš,Ognjenović, Jovičić... Kajzer jeste te godine bio šampion, ali Cvajte. Takođe, za Barsu tada nije igrao Rivaldo nego Ronaldo, Đovani, L.Enrike, Gvardiola...
Što se tiče trenera mislim da bi puno bolja opcija bio Dujković, ali nakon izjava da bi vodio Zvezdu za džabe vrlo brzo je se povukao i isturio Pižona u prvi plan. Siguran sam da očekuje vrlo brzo angažman da predvodi neku selekciju na SP u JAR tako da mu je to bila šuplja priča da će preuzeti Zvezdu.

Jedan je ILIC Kapiten!!!

pre 15 godina

@Frache
Ne lupaj leba ti. Kajzer je te godine igrao s Zvezdom kao drugoligas jer je sezonu pre toga ispao iz Bundeslige a osvojio Kup Nemacke. Niko ne umanjuje pobedu Zvezde time sto su igrali protiv drugoligasa. Tamo se igra fudbal za razliku od ovih nasih. Imali ste tada odlican tim I potpuno zasluzeno ste ih razbili, a posle I zadali dosta muka Barsi.

nema rezona

pre 15 godina

Zvezda mora da ima svoga Abramovica nema druge.
(darki001, 2. jun 2009 12:34)
Zašto bi Zvezda nekom "Abramoviču" bila interesantnija od recimo OFK-e.

darko

pre 15 godina

Ovim "srtučnjacima" što sjede kući pred PC-om i igraju FM i misle da su bolji od Fergusona!Pa Tumbaković koji je najtrofejniji trener partizana nikad nije radio u nekom drugom evropskom klubu nego u kini po toj logici i onje loš trener...Od Ljupka pa nadalje Zvezda je promjenila trenera i trenera i ni jedan sem Zenge i Muslina i Jankovica(nije izgubio ni jednu utakmicu u prvenstvu a otpušten je a siguran sam da većini navijača ni on nije odgovarao toliko o stručnosti) koji je mogao biti trener na duže staze nije bio bogzna šta a koštali su puno(Zeman i kompanija).Pižon je igrao polufinale sa U-21 reprezentacijom,bio je selektor Kine...Ima koliko toliko iskustva pogotovo u radu sa mladima igračima azvezdina strategija za budućnost je to.Znam da će mnogi pljuvati po ovim ljudima ako ne bude rezultata iduće sezone,ali nek malo razmisle ako se uloži u tim dug se povećava i to vodi u bankrot a ovako kroz dve tri sezone klub bi mogao stati na noge.

Miroslav

pre 15 godina

Ova crvena zvezda me vise ne zanima jer je postala Partizanova filijala, posle visegodisnjih sistematskih priprema za novi status. Pozivam Delije da osnuju novi FK

Milodan

pre 15 godina

Ja sam partizanovac ali zelim Zvezdi uspesan izlazak iz krize. Imenovanje Pizona za trenera nece tome doprineti. On je bio izvanredan igrac ali ne i trener. Resenje za Zvezdu je trener koji je igrao i radio na zapadu. Mislim da je Stepi bio znatno bolje resenje.

smederevo

pre 15 godina

Pizon, ikona Zvzde u jednom periodu Zvezdinog puta ka slavi je postavljen za prvog trenera.Kao fudbaler odlican{ja ga se secam jer sam 71god}, kao trner prosecan ali kao skaut i trner mldjih kategorija mislim da je dobar. I mislim da je tu napravljena greska u koracima jer isto tako mislim da posle DZajica, Pizon je taj uz jos neke stare Zvezdase predodredjen da cuva Zvezdu bez vredjanja Adzic i ta generacija mogu da sednu u prvu klupu i da uce a da uce od Zvezdinih prijateljskih klubova i da jednog dana budu tu gde su sada.Pizon Dujkovic Savic ... bi trebalo da budu magnet za mlade igracei da ih iskustvom dovedu do prvog tima a tu saceka ipak neki jaci trner.Neka se seti neko ko je poslednji fudbaler zvezde koji je potekao u Zvezdinoj skoli.Dok se ne pojavi novi Jugovic Stankovic Milko lukic ...... od Zvezde neme nista.Zvezda je zivot ..........

BOND

pre 15 godina

Kleo-Dijara bice cepanja.Jos levo krilo,Krstajic,zadnji vezni pa da tresemo musemu L.sampiona eto nas.Bravo za Tomica doveo si proverenog napadaca a gani sta da radite kad nemate para bolje mi da vam ga uzmemo nego da ode za dzabe hahah al ce da poludite.Al nema veze dosao vam je Pizona haha KATANC.

abarth

pre 15 godina

Ako za trenutak ostavimo po strani cinjenicu da je Lukic veliki zvezdas i da joj zeli dobro ( sto uostalom zeli i svaki Zvezdas )ne mozemo a da ne primetimo da sve mere koje se u ovih prvih nekoliko dana pominju su usteda, odnosno stezanje vec stegnutog kaisa '' zahvaljivanje '' pojedinim igracima, ukidanje reprezentacije itd... Medjutim da li je to taj program koji je najavljivao Lukic, to je nesto sto bi iole rezonom obdaren covek mogao da uradi, dakle nista posebno. Zaista bez lose namere i uz punu podrsku Lukicu ovo pisem medjutim gigant/firma kakva je zvezda sigurno zahteva ozbiljnije i ucinkovitije mere. Mozda sada i ne deluje toliko lose zahtev navijaca da kandidat podnese i materijalnu garanciju za program koji predstavlja u protivnom sva obecanja nece otici dalje od lepih zelja.

zvezdas83

pre 15 godina

pa lepo smo poceli.....nece ovo biti toliko strasno kao kad nam odu Parker,Šišic i Isah....ali mi imamo Bogdanovica i Tutorica,pa vratice se Burzanovic koji pada na prvom duelu i ne moze da pretrci 4 km po utakmici....sve u svemu "sjajno"...

sloba

pre 15 godina

jedino me brine što su ga kinezi oterali motkama,pošto ih je ojadio u kvalifikacijama za južnu afriku..mada ruku na srce on je svojevremeno u vatru ubacio dekija stankovića i drulića,a zvezda je stvarno igrala lepo.pa videćemo

LUKIC DAVOR

pre 15 godina

e moj prezimenjace,majke mi nemam nista protiv ali Perez je usao u kampanju sa 250000000 eura a ovo je kod nas sve na klimavim nogama,moskovska banka,privatnici,ovo ono nista konkretno i na kraju slag na tortu kleo u partizanu,gospodo zasucite rukave i zadrzite sto vrijedi jer svaki dan smo sve blizi samom dnu!!!Igrajte otvorenih karata to ce se postovati!!!Pizon-Lukic SRECNO(trebace vam vise nego bilo kome)SAMO HRABRO!!!

Brane

pre 15 godina

@Druga liga..Varas se burazeru...Tada je taj Kaiserslautern bio jesenji sampion Nemacke a nikako drugoligas kako ti tvrdis. Posle Nemaca je dosla Barca na Marakanu i svi oni pravi i realni poznavaoci fudbala su videli macnu Barcu 90 minuta u svom sesnaestercu panicno izbijajucu lopte u aut i korner.Barcelonu su spsavali precke , stative i srecne intervencije tada najboljeg golmana sveta Viktora Baije.Secam se naslova u novinama "Barcelona na kolenima u cetvrtfinalu"

AleksandarXXXL

pre 15 godina

Podsetio bi da je trener Zvezde bio V.Petrovic u utakmici protiv Kajzerslauterna kada je sjajno igrala i izbacila Nemce!Tada je igrao i Deki Stankovic odlicno i to mu je mnogo pomoglo za Italiju!Na kraju je Zvezda prodala Stankovica i zaradila vise novca nego od cele generacije 91'!!!Zvezdasi podrzite V.Petrovica jer to zasluzuje!

Cvele Maglic

pre 15 godina

Steta sto dobre trenere uzimamo u ovako teskim situacijama i onda ne uspevaju nista da urade!!! Zelim Pizonu mnogo srece...na celom svetu samo CRVENA ZVEZDA!!!

The X FActor

pre 15 godina

Da razresimo... Kajzerslautern je te sezone igrao sa Zvezdom, kao aktuelni pobednik kupa ali kao DRUGOLIGAS. Iste sezone se vratio u Bundesligu i SLEDECE sezone postao prvak Nemacke sa gotovo identicnim timom. Pozdrav.

Deyan

pre 15 godina

ja bi ostavio Gogica, taman mo poceli da igramo dobro...iskreno, bojim se da ce se desiti ono sto se desava vec par prelaznih rokova unazad, a to je promena kompletnog tima, i posle pola sezone(tj. neuspeha), teranje uprave...

Eto!

pre 15 godina

Eto i Pizona na kormilu "Zvezde"! Pa, i nisu neke pare! Dobro, i nije neki trener! Doduse, nije ni neki tim! A nije ni neko resenje (do prvog gostovanja u Sevojnu, ili Valjevu). Ma, nije ni vredno govora! A ja ipak napisah, eto! Pisalo mi se, pa sta! Kad moze Pizon da bude trener, mogu i ja da pisem, eto! Od mog pisanja nikome stete, a od Pizonovog "trenerovanja" (je l' se dobro "odrazih"?) - videcemo.

Bojan Knezevic

pre 15 godina

Pogledajte sliku i sve ce Vam biti jasno, posebno sledbenicima "Pratizana"

Link: http://www.gexplorer.net/photo/1885/stella-rossa-di-belgrado-campione-d-europa

DRUGA LIGA

pre 15 godina

@ (Brane, 3. jun 2009 00:53):
Ne pričaj gluposti. Dva-tri meseca pre duela CZ-Kajzerslautern, nemačka ekipa je ispala iz Bundeslige (igravši u poslednjem kolu, u Leverkuzenu protiv direktnog konkurenta za ispadanje, samo 1:1 iako je do samog finiša vodila sa 1:0 što bi joj obezbedilo opstanak), a onda je samo nedelju dana kasnije uspela da osvoji nemački kup. Onda je krenula nova sezona, Kajzerslautern je krenuo da se takmiči u 2. Bundesligi, ali je kao osvajač kupa igrao i u Evropi ter sezone, pa se tako susreo sa CZ. Amin.

Pera Lozac

pre 15 godina

Najveci uspeh zvezde ce biti ako bude radila kantina i igracu budu imali sta prezalogajiti pre utakmice.Neprocenjivo.Za sve ostalo tu je master card

Voleo sam nekad Zvezdu...

pre 15 godina

Ako iko iole ima mozga u FK Crvena Zvezda, ne bi dozvolio ni pod razno da jedan Parker ode. Radije prodajte 10 tih kvazi igraca sto ih placate a imaju po dve leve noge i igraju samo jer su tatini sinovi. Zvezdo srami se! ZADRZITE PARKERA, JEDINO NA NJEMU MOZETE ZARADITI!

Miloš

pre 15 godina

Trebalo je lepo pustiti da klub ode u stečaj, otarasiti se dugova i krenuti iz početka. Usled ogromnih dugova pitanje je koji će tim Pižon uopšte imati na raspolaganju!

zoki

pre 15 godina

@Brane

ajde lepo pogledaj malo istoriju bundeslige... ako se vec ne secas sta se desavalo tada onda valjda umes da citas pa ces videti da je Kaiserslautern te godine igrao 2. Bundesligu...

Zvezda je tada odlicno igrala i to nista manje ne pravi tu pobedu al brate dragi ne kapiram kako neki ljudi tu prosipaju pamet a veze s vezom nemaju...

moa

pre 15 godina

Ako ce dve plate manje da rese probleme sa parama svaka cast na biznis planu.

Meni ovo lici na pokusaj usporavanja bolesti a ne na lechenje.

Bez finansijske inekcije dzaba ste krechili manite se price o stednji i dobrim namerama

marko

pre 15 godina

Treba da se manemo tih trenera sto nigde nista nisu osvojili, moderni su mladi treneri a ne dede od 60godina koji forsiraju staromodni fudbal, sedeo je 5 godina bez posla i zvezda mu dodje daj sta das, pa dok se ne raspadnemo skroz. Sledeci trener Ljupko Petrovic... pa gasenje kluba....

Pozdrav!

pre 15 godina

Ne znam, dragi zvezdaši (vama se obraćam, oni drugi što ovde "klikću" do besvesti me se ne tiču) da li grešim, ali mi se nekako čini da Lukić i Pižon nisu ljudi koji bi hteli mogli i želeli nešto nažao Zvezdi.
Možda me utisak vara (nadam se da ne), možda i nemam nekog realnog osnova, ali ovim ljudima verujem.
Svakako, dragi moji zvezdaši, budite verni i strpljivi, pa kada se vratimo tamo gde smo bili i gde treba da budemo, lako ćemo zaboraviti sve loše.

zorz

pre 15 godina

Jos jedna u nizu gresaka Crvene Zvezde.Odmah da kazem,zelim Zvezdi oporavak i da bude jaca ali svakako slabija od mog Partizana.Moja kritika je dobronamerna jer jaka Zvezda treba nasem fudbalu.Zato kazem:ovo je katastrofa.Kakav Pizon kakva zajebavanja.Ljudi,Zvezdi treba mlad trener,perspektivan,trener koji razume moderan fudbal.Ovi treneri sa stilom igre iz '70-ih i '80-ih ne mogu da dovedu do boljitka u Zvezdi.Sanse treba pruzati mladim i perspektivnim momcima.Pogledajte koliko perspektivnih trenera imamo Nikolic,Radovan Curcic,Nenad Sakic,Jokan...i svi su gladni i trofeja i uspeha...svi gladni da pokazu i vise i bolje.Dosta je Kosanovica,Zivadinovica,Pizona,Ljupka Petrovica itd. Danas se igra moderan fudbal,drugaciji nego sto su oni navikli.Ruku u vatru dajem da bi jedan nenad Sakic bio mnogo bolje resenje od Pizona ali izbor je vas...na zalost pogresan

Делије Север 1989

pre 15 godina

Кратко и јасно:

Нова управа је једна од ретких која жели добро Црвеној Звезди, али је питање да ли има капацитет да оствари зацртане циљеве.


Зато је на нама, Звездашима да помогнемо у сваком смислу! ЗВЕЗДАШИ МОБИЛИЗАЦИЈА!

Druga liga

pre 15 godina

@
c. zvezda-kajzerslautern 4:0
E tako se to radi.
p.s. pozdrav za pozdrav
(antirakar, 2. jun 2009 13:34)
-------------

Da, ali tad je Kajzerslautern bio DRUGOLIGAŠ a vi ste ličili na klub. Kajzerslautern je i dan danas drugoligaš, ali ćete zato i vi to biti veoma skoro! Ako budete imali makar malo sreće pa vas ne izbace još niže, tj. ako vas Tole ne spasi! Taj isti kojeg sve vreme pljujete.

Boris Krsmanovic

pre 15 godina

Ok, da upotrebim blage izraze. Zvezda ima daleko sposobnije ljude od Lukica i Pizona. Cisto sumnjam da ljudi njihovih sosobnosti, i pored najbolje volje, mogu nesto dobro da urade.
Dule Savic za predsednika, gospodin i pametan covek!

Stefan Herceg--Novi

pre 15 godina

Svaka cast Pizonu za ovakav potez.Trenira nas za badava.Gdje su sada dezurni pljuvaci?Ne znam zasto ga mnogi osporavaju kao trenera kad je doktor za Zemana,Janevskog i slicne.

Zoo

pre 15 godina

Rasprodati sve igrace i igrati sa omladincima. Licencrano je za ovu sezonu preko 40 igraca; znaci, prodati sve sto moze doneti neku zaradu, a sporazumno raskinuti ugovore sa igracima koji se ne mogu prodati, a imaju nerealno visoka primanja. Dve godine nece biti titule, ali bolje i to nego da dozivi bankrot, sto nije nemoguce sa obzirom na broj tuzbi koji se protiv kluba vodi.
Ako ne bolju, u svakom slucaju Zvezda ima vecu skolu od ostalih klubova iz Srbije, sto bi trebalo da bude garant da ce se boriti za gornji deo tabele, mada je i to manje bitno od toga da li ce klub opstati.

ofk

pre 15 godina

Gde je on to bio uspesan i koje su mu preporuke.Vec je bio trener a sta je uradio...jednostavna pitanja na koja niko nece da odgovori.Evo ja cu da odgovorim
1.NIGDE
2.NISTA

Lionac

pre 15 godina

Jedni plus kod mene ima zato sto je igrao u Hajduku sa Liona i Arsenalu! :)

A kao trener Zvezde se vec proslavio...

Pomozi Boze i njemu i Zvezdi

nema rezona

pre 15 godina

Zvezda mora da ima svoga Abramovica nema druge.
(darki001, 2. jun 2009 12:34)
Zašto bi Zvezda nekom "Abramoviču" bila interesantnija od recimo OFK-e.

darki001

pre 15 godina

Nema tu sta da se prica prvo privatizacija pa da se zna ko je vlasnik i ko je odgovoran. Zvezda mora da ima svoga Abramovica nema druge.

benefactor78

pre 15 godina

I sada ce svi da krenu :"Vidi ovu dvojicu, a rekli su da ce raditi za dzabe..."
Meni je ovo ok, da se radi ispod cene...
Jedino sto je problematicno u ovoj prici je sto su pricali da ce raditi za dzabe, to im nije trebalo...
Bolje da su rekli da ce raditi za ovu cifru, bilo bi postenije....
Niko nije lud da radi za dzabe, i ne treba da radi...

vladabor

pre 15 godina

Koga god da dovedu,moraju se naci pare(asvi znamo da ovih dana stizu,ako vec nisu stigle)za Isaha i Parkera.
Da li je neko toliko blesav,ili namerno hoce da otera ovu dvojicu,narociti Parkera,covek je prvi napadac domacina SP,vredece sigurno imati dobru vrednost posle prvenstva.
Koliko sam ja rzumeo za narednu sezonu mu treba isplatiti 800 000e+ostatak iz ove sezone.Znaci sve ukupno,1000 000-1 300 000e.
Posle prvenstva,u najgorem,ali bukvalno najgorem slucaju Zvezda ce za njega uzeti 4 000 000e.
Ovo zna svaki prosecan navijac,samo neko zlonameran ili totalno neinteligentan moze tu cinjicu da zanemari.
Setite se Dramanija,Za samo jednu utakmicu na SP,cena mu je skocila sa 300 000 na 3000 000.Mi smo ga naravno prodali za ovu nizu.
Dobronameran savet za Lukica i ostale iz uprave:NE PONAVLJAJTE GRESKE PRETHODNIH UPRAVA,NEGO SE UCITE NA NJIMA!

Boki

pre 15 godina

Za one koji se pitaju gde je Pizon bio trener,on je vodio Bate borisov i nisam sigaran zasto je dao ostavku,nisu ga otpustili,i onda je sledece sezone tj. ove Bate napravio veliko uznenadjenje u LS sve sa igracima koje je pizon trenirao i napravio,tako da nije trener stare skole.Puna podrska Pizonu

novosađanin

pre 15 godina

Za Zvezdu navijam od kako znam sa sebe.Ne idem redovno na utakmice,jer živim u Novom Sadu.Priče oko Zvezde u poslednjih nekoliko meseci liče mi na španske serije i nikako da se završe.Trenutna garnitura u klubu mi ne uliva veliko poverenje iz više razloga,navešću samo dva:Prvi je taj što oni mnogo vole Zvezdu,ali to ne znači da znaju posao i drugi razlog je,bez para nema rezultata,kao i dobrih igrača.Bez dobrih igrača nema titula i evropskih takmičenja,a bez svega toga nema ni para.Mislim da Zvezdu trenutno vode ljudi bez sportske i menadžerske strategije.Molim vas-demantujte me.

BOND

pre 15 godina

Kleo-Dijara bice cepanja.Jos levo krilo,Krstajic,zadnji vezni pa da tresemo musemu L.sampiona eto nas.Bravo za Tomica doveo si proverenog napadaca a gani sta da radite kad nemate para bolje mi da vam ga uzmemo nego da ode za dzabe hahah al ce da poludite.Al nema veze dosao vam je Pizona haha KATANC.

metallica

pre 15 godina

Ne mogu da verujem kakve gluposti procitah.Javljam se prvi put ali ovo je strasno.Sad se kao svi razumeju u situaciju u Zvezdi.Ne vidim zasto jedan Pizon ne bi mogao da bude trener.Da li je on toliko losiji od Zemana,Kosana B.DJurovskog itd.Ocigledno smo zaboravili "uspehe" navedenih sto se nama Srbima redovno desava da vrlo brzo zaboravljamo.
Isti taj Pizon je pre 10-12 godina prosto oduvao jedan Kajzerslautern kojeg je tada trenirao ni manje ni vise nego OTO REHAGEL.Posle je dosla Barsa sa Ronaldom,Stoickovim itd.Sve to mozda i nije toliko bitno.U ovom komentaru vazan je Pizon i njegova trenerska uloga u Zvezdi.Da li ce on raditi za neke pare ili ne to i nije toliko vazno.U ovom trenutku nije bilo nikog drugog (verovatno)da preuzme ulogu prvog trenera.Ako je tacna prica da ce se on mahom osloniti na mlade snage (uz ponekog iskusnog)onda je najvaznije dati mu dovoljno vremena i strpljenja da on sa tom mladom ekipom prodje sve decije bolesti.Ukoliko klub za par godina bude poceo da funkcionise onako kako svaki pravi zvezdas i ocekuje mozda se nesto uradi i na medjunarodnoj sceni."CIGANI PODRZIMO PIZONA I NOVU UPRAVU"

darconius

pre 15 godina

Kad je Pizon bio trener zvezde, igrali smo najlepsi fudbal od `91. A i ne preostaje mu nista drugo nego da igra ofanzivno, pa sta bude. Samo su Muslin i Zenga bili dobri treneri u zadnjih 20 godina.

skeptik

pre 15 godina

...ma kakav Pižon, svaka njemu čast kao igraču, ali trener... ma daj... pa taj će biti gori i od janevskog...
...ipak... ...živi bili, pa videli...

Slobo

pre 15 godina

za vreme Pizona Zvezda je oduvala Kaiserslautern na Marakani sa 4:0 (Kaiserslautern je te godine postao prvak Nemacke). I odlicno se nosio sa Barselonom kad smo izgubili 3:1 kod njih i igrali 1:1 kod nas. Toliko o tome. Moju podrsku ima!

zvezdas do koske

pre 15 godina

Sta bre bulaznite ljudi?Ne kazem da je Murinjo ali za cedu cvorka i ove anonimuse je tata.Pa jos se secam onog fenomalnog meca kada smo rabucali kajzer sa 4-0,i onih utakmica sa Barsom kada smo ih potpuno na digrali i uz malo vise srece mogli dalje.A ne zaboravimo ko je tada igrao za Barsu:Gvardiola,Stoickov,Ronaldo u najbojlim danima,Rivaldo.A i sa mladima je uzeo srebro 2004.

Dragan

pre 15 godina

Igrali smo lep fudbal za vreme Pižona kao igrača, i kao trenera...nadam se opet !!!
PIŽON je ok, treba da se slože i druge stvari...i idemo napred!

Frache

pre 15 godina

@ Druga liga
Kajzerslautern je sezone pre toga usao u Bundesligu i osvojio Kup Nemacke,a u toj sezoni,kad je pregazen na Marakani,postao je prvak Nemacke.

Dragan

pre 15 godina

Iznenađen sam koliko ne poznajete fudbal a komentarišete ga kao da ste eksperti.Samo da podsjetim neupućene i da se bar malo postide komentara. Belorusija- FC Slavia-Mozir, dupla kruna. Kina FC DALIEN, dupla kruna,PE U-21,srebrna medalja,i plejada igrača stasalih pod njegovom palicom ka koje je Zvezda uzela milione....Pižonovi rezultati.

Aca Znalac

pre 15 godina

Nikada vise Zvezda nece bi6ti ono sto je bila, barem dok se stvarno ne donese zakon o privatizaciji u sportu i dok Zvezdu ne kupi neko ko zeli da investira u stadion i igrace. Ovako ovo je samo prelivanje iz supljeg u prazno.

Vladimir

pre 15 godina

Zao mi je sto to moram reci ali mislim da je izbor novog trenera kraj svih nada za crveno-bele.Pizon je zvezdina zvezda i kao takav ima moju naklonost pogotovo sto se aktivno angazovao za klub u ovim teskim trenucima ali nemogu da zaboravim cinjenicu da je Zvezda igrala najgori fudbal otkako je pratim kad je on bio trener.Fudbal bez ikakvih ideja,fudbal i bez rezultata i bez lepote.U svakom slucaju mislim da Dujkovic moze doneti vise pozitivnog za Crvenu Zvezdu ako njega to uopste interesuje.Voleo bi da gresim ali mislim da je ovo samo nastavak agonije.U svakom slucaju zelim sve najbolje novoj upravi.

Jedan je ILIC Kapiten!!!

pre 15 godina

@Frache
Ne lupaj leba ti. Kajzer je te godine igrao s Zvezdom kao drugoligas jer je sezonu pre toga ispao iz Bundeslige a osvojio Kup Nemacke. Niko ne umanjuje pobedu Zvezde time sto su igrali protiv drugoligasa. Tamo se igra fudbal za razliku od ovih nasih. Imali ste tada odlican tim I potpuno zasluzeno ste ih razbili, a posle I zadali dosta muka Barsi.

A mi se ponadali

pre 15 godina

Kakve sve gluposti pročitah. Tada jesmo oduvali Kajzerslautern, ali poslije produžetka 4:0. A imali smo tad i extra generaciju: Đorović,Sakić,Živković, D.i P.Stanković,Njeguš,Ognjenović, Jovičić... Kajzer jeste te godine bio šampion, ali Cvajte. Takođe, za Barsu tada nije igrao Rivaldo nego Ronaldo, Đovani, L.Enrike, Gvardiola...
Što se tiče trenera mislim da bi puno bolja opcija bio Dujković, ali nakon izjava da bi vodio Zvezdu za džabe vrlo brzo je se povukao i isturio Pižona u prvi plan. Siguran sam da očekuje vrlo brzo angažman da predvodi neku selekciju na SP u JAR tako da mu je to bila šuplja priča da će preuzeti Zvezdu.

smederevo

pre 15 godina

Pizon, ikona Zvzde u jednom periodu Zvezdinog puta ka slavi je postavljen za prvog trenera.Kao fudbaler odlican{ja ga se secam jer sam 71god}, kao trner prosecan ali kao skaut i trner mldjih kategorija mislim da je dobar. I mislim da je tu napravljena greska u koracima jer isto tako mislim da posle DZajica, Pizon je taj uz jos neke stare Zvezdase predodredjen da cuva Zvezdu bez vredjanja Adzic i ta generacija mogu da sednu u prvu klupu i da uce a da uce od Zvezdinih prijateljskih klubova i da jednog dana budu tu gde su sada.Pizon Dujkovic Savic ... bi trebalo da budu magnet za mlade igracei da ih iskustvom dovedu do prvog tima a tu saceka ipak neki jaci trner.Neka se seti neko ko je poslednji fudbaler zvezde koji je potekao u Zvezdinoj skoli.Dok se ne pojavi novi Jugovic Stankovic Milko lukic ...... od Zvezde neme nista.Zvezda je zivot ..........

SOSko

pre 15 godina

Pižon za trenera? To mogu da svarim. Ko se seća generacije Dejana Stankovića, Jovičića, Njeguša, Živkovića i mečeva protiv Kajzerslauterna i Barse - razumeće. Osim toga, tu je i finale EP za mlade, iz nešto skorije prošlost. Kakav je čovek i da li je prijatan - to me u ovom trenutku toliko ne interesuje. Budimo realni- koliko smo duboko u fecesu, dobro je što IKO želi da se prihvati tog vrućeg krompira. Lično bio bih zadovoljan i da je ostao Gogić. Taj čovek je barem igrao neki ozbiljan fudbal u životu i učio zanat u ozbiljnom klubu (valjda je bio pomoćni u Olimpijakosu?) Iskreno, strahovao sam od daleko lošijeg, glupljeg i štetnijeg rešenja nego što je to Pižon.
I sad naravno "ali"...
Ivan Adžić- sportski direktor??? Otkud? Kako? Zašto??? Koje su to njegove reference? Voli Zvezdu? Volim i ja AL NE UMEM (nije me sramota da javno priznam) pa su onda mogli komotno i mene da biraju za ceremonijal majstora. Očigledno će takav biti karakter posla sportskog direktora. Koga će to Ivan Adžić da dovede u Zvezdu? Ako je Mrđa najveće pojačanje, a ovo malo stranaca što nešto vrede ocenjeno kao višak i igrači sa "preambicioznim ugovorima", onda je jasno kakvu transfer politiku možemo očekivati. Negde pročitah da Isah dobija godišnje 80k. To je preambiciozno za nas? U tom slučaju možemo komotno da pakujemo kofere za drugu ligu sledeće sezone. Gospodine Vladane Lukiću (zvani "gol u 90+3 minutu u derbiju i vratio se u Srbiju kad je bilo bombardovanje") - NI U SRBIJI VIŠE NIKO NE IGRA FUDBAL ZA KROMPIR. Na šta će taj tim da liči sledeće sezone, kukala nam majka??? Bez Koromana, Milijaša, Tomovića (kakvi su da su, bolje nemamo niti ćemo dovesti, stavljam ruku na panj) pa čak i bez tih kritikovanih i "preambicioznih" Ivićevih stranaca ... šta nam preostaje? Tutorić kapiten? O KUKALA NAM MAJKA JADNIMA! Još ćemo se sve nogama u guzicu udarati od sreće ako dođe i taj Mrđa, mada i njega pre vidim u inostranstvu, ako ništa zbog ovih poziva u reprezentaciju ... Purović na pozajmici? Hm ... Meni se sve više čini da Zvezda posluje isključivo po principu nameštanja poslova menadžerima. Ekipa, igra, rezultati - sve je to u drugom planu. Važno je da se tom Stojadinoviću izmisli sto transfera iz šupljeg u prazno, na kojima će moći da lapi proviziju. Ako se ne varam, Edgar i Dević bili su njegovi igrači? Pretpostavljam da će Sporting da nam pozajmi Purovića za dž i da menadžer nikako neće uzeti svoju proviziju, iz obzira jelte prema Zvezdi ... Ako sam dobro razumeo: preambiciozno je platiti 80k igraču sa kojim već imaš potpisan ugovor, a potrošiti te iste pare za 1godišnju pozajmicu + proviziju menadžeru- pretpostavljam da je to "mudro, domaćinsko i zvezdaško" poslovanje? Čuj pameti - "raskinuće ugovore sa Ivićevim strancima, jer su preambiciozni za Zvezdu". Raskinuće ugovor sa Parkerom, koji sledeće godine sigurno igra na SP? Meni to više liči na pravljenje prostora u ekipi za nove menadžerske prevare. Ali nema veze, boli vas qrčić, nema nikakve odgovornosti, pa što da i Vi malo ne dovatite sisu jelda? Ipak ste vi "pravi zvezdaši sa Zvezdom u srcu trte mrte" ... Važno je da se vrti para. Kupujmo jeftino prodajmo još jeftinije. Možda neće biti korisno za Zvezdu, ali za funkcionere iz nove uprave i njihove menadžere-saradnike svakako hoće.
Ne može dalje ovako. Zvezda mora na doboš. Ako stvarno želimo dobro Zvezdi, treba svaki dan da zakrčimo Nemanjinu dok se onih 250 "stiskača dugmeta" u skupštini ne natera da donese zakon o privatizaciji u sportu. Pa onda lepo na doboš pa ko ponudi najviše. Ali ne u licitaciji iz crtanog filma, nego u transparentnoj javnoj licitaciji, ako treba u direktnom TV prenosu. Pa ako hoće neki pijani Rus/Šeik da se isprsi i priušti sebi užitak igranja evropskih takmičenja svake godine (zagarantovan, budimo realni) - zašto mu to ne omogućiti?
Šta ja to pričam? Ipak je ovo Srbija. Laku noć i nek nam je sa srećom...

darko

pre 15 godina

Ovim "srtučnjacima" što sjede kući pred PC-om i igraju FM i misle da su bolji od Fergusona!Pa Tumbaković koji je najtrofejniji trener partizana nikad nije radio u nekom drugom evropskom klubu nego u kini po toj logici i onje loš trener...Od Ljupka pa nadalje Zvezda je promjenila trenera i trenera i ni jedan sem Zenge i Muslina i Jankovica(nije izgubio ni jednu utakmicu u prvenstvu a otpušten je a siguran sam da većini navijača ni on nije odgovarao toliko o stručnosti) koji je mogao biti trener na duže staze nije bio bogzna šta a koštali su puno(Zeman i kompanija).Pižon je igrao polufinale sa U-21 reprezentacijom,bio je selektor Kine...Ima koliko toliko iskustva pogotovo u radu sa mladima igračima azvezdina strategija za budućnost je to.Znam da će mnogi pljuvati po ovim ljudima ako ne bude rezultata iduće sezone,ali nek malo razmisle ako se uloži u tim dug se povećava i to vodi u bankrot a ovako kroz dve tri sezone klub bi mogao stati na noge.

MilanForza

pre 15 godina

Ovde o Pizonu svasta pisu neki koji su ima 3-4 godine kada je Pizon sa Zvezdom gazio Kajzerslautern i igrao sa Barsom odlican dvomec.
Zasto ne pise da Pizon ima Kup sa Zvezdom?
Covek je u prvi tim uvrstio sa 16 godina jednog Stankovica,bio drugi u evropi sa mladom reprezentacijom,sta vam to govori?
U Kini je osvojio duplu krunu sa Dalijenom...da.da...Kina...da li mislite da je nasa liga jaca od Kineske?
Igrom slucaja ziveo sam tamo i tamo nema tima koji igra ispod 30 000 gledalaca,infrastruktura za nas nezamisliva,a liga je prepuna juznoamerikanaca i nashih fudbalera i trenera. Sponozori su sve moguce najjaca kompanije na svetu koji posluju u kini...igraci primaju 100-200 000 evra po sezoni, bolji igraci i preko 300 000,da vidim koliko primaju ovi nasi jaudi?
A garantujem da su kineski igraci fizicki spremniji od nasih. Nebitno...da ne duzim oko toga.
Pizon gaji napdacki stil igre,zna sa mladima,vidim da hoce da zadrzi neke strance i da vrati neke koji su OTERANI od strane bivse uprave i mislim da ce to biti sasvim solidno za domacu ligu i nadam mozda par utakmica u evropi.

Miroslav

pre 15 godina

Ova crvena zvezda me vise ne zanima jer je postala Partizanova filijala, posle visegodisnjih sistematskih priprema za novi status. Pozivam Delije da osnuju novi FK

gatuzo

pre 15 godina

Svi vi što ste već počeli da pljujete po Pižonu sačekajte da čovek najpre preuzme ekipu a onda ćemo videti šta će uraditi. Mislim da zaslužuje da ga podržimo. Ovo je odlična stvar što smo pitanje trenera rešili ovako ekspresno. Znamo već kako smo prolazili prethodnih godina tražeći belosvetske trenere čitavog leta.Ovako smo već spremni da pravimo ekipu za novu sezonu.Nema više vremena za gubljenje.
Legendo srećno ti bilo!

mills

pre 15 godina

Hajde ljudi nemoze sigurno biti gori od "velikog trenera" Zemana, Janevskog i pre njih. Treba Pizonu dati sansu pa ako ide ok, ako ne out.... Naredna sezona nemoze biti gora od ove sigurno! Zato glavu gore i samo napred Zvezdo :))).

abarth

pre 15 godina

Ako za trenutak ostavimo po strani cinjenicu da je Lukic veliki zvezdas i da joj zeli dobro ( sto uostalom zeli i svaki Zvezdas )ne mozemo a da ne primetimo da sve mere koje se u ovih prvih nekoliko dana pominju su usteda, odnosno stezanje vec stegnutog kaisa '' zahvaljivanje '' pojedinim igracima, ukidanje reprezentacije itd... Medjutim da li je to taj program koji je najavljivao Lukic, to je nesto sto bi iole rezonom obdaren covek mogao da uradi, dakle nista posebno. Zaista bez lose namere i uz punu podrsku Lukicu ovo pisem medjutim gigant/firma kakva je zvezda sigurno zahteva ozbiljnije i ucinkovitije mere. Mozda sada i ne deluje toliko lose zahtev navijaca da kandidat podnese i materijalnu garanciju za program koji predstavlja u protivnom sva obecanja nece otici dalje od lepih zelja.

Dragan

pre 15 godina

Iznenađen sam koliko ne poznajete fudbal a komentarišete ga kao da ste eksperti.Samo da podsjetim neupućene i da se bar malo postide komentara. Belorusija- FC Slavia-Mozir, dupla kruna. Kina FC DALIEN, dupla kruna,PE U-21,srebrna medalja,i plejada igrača stasalih pod njegovom palicom ka koje je Zvezda uzela milione....Pižonovi rezultati.

Eto!

pre 15 godina

Eto i Pizona na kormilu "Zvezde"! Pa, i nisu neke pare! Dobro, i nije neki trener! Doduse, nije ni neki tim! A nije ni neko resenje (do prvog gostovanja u Sevojnu, ili Valjevu). Ma, nije ni vredno govora! A ja ipak napisah, eto! Pisalo mi se, pa sta! Kad moze Pizon da bude trener, mogu i ja da pisem, eto! Od mog pisanja nikome stete, a od Pizonovog "trenerovanja" (je l' se dobro "odrazih"?) - videcemo.

DRUGA LIGA

pre 15 godina

@ (Brane, 3. jun 2009 00:53):
Ne pričaj gluposti. Dva-tri meseca pre duela CZ-Kajzerslautern, nemačka ekipa je ispala iz Bundeslige (igravši u poslednjem kolu, u Leverkuzenu protiv direktnog konkurenta za ispadanje, samo 1:1 iako je do samog finiša vodila sa 1:0 što bi joj obezbedilo opstanak), a onda je samo nedelju dana kasnije uspela da osvoji nemački kup. Onda je krenula nova sezona, Kajzerslautern je krenuo da se takmiči u 2. Bundesligi, ali je kao osvajač kupa igrao i u Evropi ter sezone, pa se tako susreo sa CZ. Amin.

nova igrica http://zzzex.mybrute.com

pre 15 godina

Verovatno je bilo boljih resenja ali verovatno niko od njih ne bi radio za "sicu". A nije ni bilo ocekivati da rade za dzabe jer nisu ni oni crveni krst, moraju i oni od necega da zive.

Milos

pre 15 godina

...moram da kazem da mu zelim sve najbolje,zbog Zvezde ali nesto sam skeptican,za mene je Muslin bio car hteo covek da bude pravi menadzer da dovodi igrace i da snosi odgovornost za kupljene,ali mu nisu dali.MUSLIN,ZENGA,JANKOVIC.

Brane

pre 15 godina

@Druga liga..Varas se burazeru...Tada je taj Kaiserslautern bio jesenji sampion Nemacke a nikako drugoligas kako ti tvrdis. Posle Nemaca je dosla Barca na Marakanu i svi oni pravi i realni poznavaoci fudbala su videli macnu Barcu 90 minuta u svom sesnaestercu panicno izbijajucu lopte u aut i korner.Barcelonu su spsavali precke , stative i srecne intervencije tada najboljeg golmana sveta Viktora Baije.Secam se naslova u novinama "Barcelona na kolenima u cetvrtfinalu"

Grobar

pre 15 godina

Dobar potez. Iskreni ljudi. Sposobni? (Nisam siguran). Nekad je posteniji pristup vazniji. Puno srece pa da se opet borimo kao ljudi.

zvezdas83

pre 15 godina

pa lepo smo poceli.....nece ovo biti toliko strasno kao kad nam odu Parker,Šišic i Isah....ali mi imamo Bogdanovica i Tutorica,pa vratice se Burzanovic koji pada na prvom duelu i ne moze da pretrci 4 km po utakmici....sve u svemu "sjajno"...

LUKIC DAVOR

pre 15 godina

e moj prezimenjace,majke mi nemam nista protiv ali Perez je usao u kampanju sa 250000000 eura a ovo je kod nas sve na klimavim nogama,moskovska banka,privatnici,ovo ono nista konkretno i na kraju slag na tortu kleo u partizanu,gospodo zasucite rukave i zadrzite sto vrijedi jer svaki dan smo sve blizi samom dnu!!!Igrajte otvorenih karata to ce se postovati!!!Pizon-Lukic SRECNO(trebace vam vise nego bilo kome)SAMO HRABRO!!!

The X FActor

pre 15 godina

Da razresimo... Kajzerslautern je te sezone igrao sa Zvezdom, kao aktuelni pobednik kupa ali kao DRUGOLIGAS. Iste sezone se vratio u Bundesligu i SLEDECE sezone postao prvak Nemacke sa gotovo identicnim timom. Pozdrav.

Cvele Maglic

pre 15 godina

Steta sto dobre trenere uzimamo u ovako teskim situacijama i onda ne uspevaju nista da urade!!! Zelim Pizonu mnogo srece...na celom svetu samo CRVENA ZVEZDA!!!

AleksandarXXXL

pre 15 godina

Podsetio bi da je trener Zvezde bio V.Petrovic u utakmici protiv Kajzerslauterna kada je sjajno igrala i izbacila Nemce!Tada je igrao i Deki Stankovic odlicno i to mu je mnogo pomoglo za Italiju!Na kraju je Zvezda prodala Stankovica i zaradila vise novca nego od cele generacije 91'!!!Zvezdasi podrzite V.Petrovica jer to zasluzuje!

Milodan

pre 15 godina

Ja sam partizanovac ali zelim Zvezdi uspesan izlazak iz krize. Imenovanje Pizona za trenera nece tome doprineti. On je bio izvanredan igrac ali ne i trener. Resenje za Zvezdu je trener koji je igrao i radio na zapadu. Mislim da je Stepi bio znatno bolje resenje.

sloba

pre 15 godina

jedino me brine što su ga kinezi oterali motkama,pošto ih je ojadio u kvalifikacijama za južnu afriku..mada ruku na srce on je svojevremeno u vatru ubacio dekija stankovića i drulića,a zvezda je stvarno igrala lepo.pa videćemo

Deyan

pre 15 godina

ja bi ostavio Gogica, taman mo poceli da igramo dobro...iskreno, bojim se da ce se desiti ono sto se desava vec par prelaznih rokova unazad, a to je promena kompletnog tima, i posle pola sezone(tj. neuspeha), teranje uprave...

Miloš

pre 15 godina

Trebalo je lepo pustiti da klub ode u stečaj, otarasiti se dugova i krenuti iz početka. Usled ogromnih dugova pitanje je koji će tim Pižon uopšte imati na raspolaganju!

zoki

pre 15 godina

@Brane

ajde lepo pogledaj malo istoriju bundeslige... ako se vec ne secas sta se desavalo tada onda valjda umes da citas pa ces videti da je Kaiserslautern te godine igrao 2. Bundesligu...

Zvezda je tada odlicno igrala i to nista manje ne pravi tu pobedu al brate dragi ne kapiram kako neki ljudi tu prosipaju pamet a veze s vezom nemaju...

Bojan Knezevic

pre 15 godina

Pogledajte sliku i sve ce Vam biti jasno, posebno sledbenicima "Pratizana"

Link: http://www.gexplorer.net/photo/1885/stella-rossa-di-belgrado-campione-d-europa

moa

pre 15 godina

Ako ce dve plate manje da rese probleme sa parama svaka cast na biznis planu.

Meni ovo lici na pokusaj usporavanja bolesti a ne na lechenje.

Bez finansijske inekcije dzaba ste krechili manite se price o stednji i dobrim namerama

Pera Lozac

pre 15 godina

Najveci uspeh zvezde ce biti ako bude radila kantina i igracu budu imali sta prezalogajiti pre utakmice.Neprocenjivo.Za sve ostalo tu je master card

marko

pre 15 godina

Treba da se manemo tih trenera sto nigde nista nisu osvojili, moderni su mladi treneri a ne dede od 60godina koji forsiraju staromodni fudbal, sedeo je 5 godina bez posla i zvezda mu dodje daj sta das, pa dok se ne raspadnemo skroz. Sledeci trener Ljupko Petrovic... pa gasenje kluba....

Voleo sam nekad Zvezdu...

pre 15 godina

Ako iko iole ima mozga u FK Crvena Zvezda, ne bi dozvolio ni pod razno da jedan Parker ode. Radije prodajte 10 tih kvazi igraca sto ih placate a imaju po dve leve noge i igraju samo jer su tatini sinovi. Zvezdo srami se! ZADRZITE PARKERA, JEDINO NA NJEMU MOZETE ZARADITI!