Fudbal 48

Ponedeljak, 02.02.2009.

19:20

Robi Kin se vratio u Totenhem

Napadač Robi Kin vratio se iz Liverpula u Totenhem posle šest meseci, objavljeno je na zvaničnom sajtu kluba iz Londona.

Robi Kin se vratio u Totenhem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Pevac

pre 15 godina

Sve je to lepo, da vrate stari Tottn'ham i sve ste naveli...Malbranque-a,Berbatova, vratili Defoa....ali renesansu je uveo jedan covek-EDGAR DAVIDS.....naucio malog Carrick-a fudbalu i zaveo red u svlacionici, zamalo da prestignu arsenal za ligu sampiona....eh to su bila vremena.....i u zadnjem kolu Davids protiv arsenala asistira za Robbie-a i ovaj poentira......tako nekad bejase,eh........

Dj_O_L_E

pre 15 godina

Ovaj Liverpul je smesan,Totenhem je jos smesniji...
Pa vratili su vec Defoa,Kina,Chimbondu.Nek vrate jos Berbatova,Tainia,Malbranka,Kabula i naravno Pola Robinsona:)Ne bi me cudilo...
Samo im je opet prevelika konkurencija u napadu.

KHE3

pre 15 godina

Šta vredi to što je Kin odličan napadač,kad se ne uklapa u 'Rafin katanaćo' u sjajnoj formaciji 4-6-0 koja se lako transformiše u 10-0-0.Čovek jednostavno nije navikao da dve trećne vremena provodi na svojoj polovini.

@Homer182

pre 15 godina

Ono sto smo igrali protiv Chelsea-ja i jeste 4-2-3-1, sa tom formacijom smo prosle sezone u drugom delu napravili sjajne rezultate sem gostovanja na OT-u mada je iskljucenje Masch-a takodje dosta uticalo. Po mnogima, nedeljni tim je nas najjaci, s tim sto moze da se raspravlja da li pre pruziti sansu Yossi-ju ili Riera-i. Ne bih rekao da je Riera pretplacen pogotovo imajuci u vidu visinu danasnjih transfera, ako nista drugo pokazao je dosta potencijala i ubedjen sam kako ce ubuduce pruzati sve bolje i konzistentnije partije, sada cesto zna da previse petlja. Nesto slicno kao Babel koji jednostavno ne uspeva da se snadje u ulozi krila koju Rafa pokusava da mu nametne, zato i sedi toliko na klupi, ipak bi mozda on bio efektivniji u samom napadu, ali posto Benitez preferira da gore igra sa samim Torres-om tesko da cemo se toga nagledati.
Crouch-u je sasvim iskreno Benitez predocio, neka ostane, ali da zna kako ce biti tek rezerva ili po potrebi da se upari sa Torres-om u zavisnosti od negativnog rezultata ili od pocetka ako se proceni da je to odgovarajuca taktika,u smislu ako se ne uspe probiti protivnicki bunker, tu on moze biti jako koristan, otud i nase interesovanje za Heskey-a, ali bila bi glupost dovesti ga za 4mil., a na leto bi bio free-transfer. Crouchie je sam izabrao drugu opciju i evo ga sada u borbi za opstanak sa Pompeys-ima.
Na Kuyt-a ja vec godinu dana ne gledam uopste kao na centarfora, zbog toga se i ne uzbudjujem kad nema njegovih golova, jeste da zna biti frustrirajuci njegov prvi kontakt sa loptom ili u nedelju netacni centarsutevi, mada ovo drugo retko ko zna kod nas da odradi kako treba, plus mi po pravilu nemamo vise od jednog, dvojice igraca u 16 posle centarsuta tako da i nije slucajno sto malo golova dajemo iz takvih situacija. Ipak, Kuyt daje nemerljiv doprinos nasoj celokupnoj agresivnosti, pritisku na protivnika jos na njegovoj polovini, pa koliko ima presecenih napada, tu moze da se nosi sa Masch-om, celu desnu stranu pokriva i znacajno olaksava odbrambene zadatke Arbeloa-i koji je takodje vise nego dobar u defanzivi, ali ja imam problem sa njegovim ofanzivnim ubacivanjima i skoro nikakvoj ucinkovitosti u takvim akcijama. Finnan-a i Riise-a sam voleo, ali njihovo vreme prolazi polako, prvi je dosta dugo i povredjen bio, ali i nikako da se nametne u Espanyol-u, takodje nisam zapazio da ridji briljira u Roma-i.
E sad, sto se tice kome dati prednost, Agger-u ili Skrtel-u, nisam pametan?
Na kraju, voleo bih da nastavimo da igramo sa Masch-om i Alonso-m zajedno u prvih XI, siguran sam da ce tako i biti u vecim tekmama, s tim da Xabi mora cesce pokusavati da ugrozi protivnicki gol, pokusao je par puta u nedelju i Cech-u nije bilo prijatno, ali mogao bi da se vise ubacuje u 16 iz drugog plana, nesto slicno kao Gerrard, verujem da bi tako bili jos opasniji.

malo informacija nije na odmet

pre 15 godina

@dashon

Rednap nije prodao ni Defoa ni Kina, Totenhem je na Defou vise izgubio nego sto je zaradio na Kinu

medicinar

pre 15 godina

5 velikih cigli u minusu za 6 meseci. e moja rafa... al ce biti jos interesantnije ako na kraju sezone opet pevamo njegovo ime i kacimo mu postere po zidovima pivnice. ne znam dali je iko ikad uspeo, al ja ne mogu da skontam sta on misli i sta sve moze ili ne moze. dali je rafa postavio naj -efektivniju postavu da bi dobio chelsea? mozda. a mozda je, kako napisa onaj sjajni komentarot na bbc -u, chelsea samo "tim koji je ostareo zajedno".

The Navijac

pre 15 godina

Onaj Benitez je najneiteligentniji trener na svetu (nisam hteo da napisem moroncina, zbog eventualne cenzure).
Samo za njega je Kajt bolji od Kina.
Kin nikada nije dobio sansu kod neinteligentog Spanca.
Cak i posle utakmice na kojoj je dao dva gola u sledece tri nije ulazio u igru.
Posto sam navijac Liverpula, izuzetno mi je zao sto je Robi otisao.
Za jos jednom propustenom titulom necu mnogo da zalim, jer normalno je da je osnovni preduslov za titulu trener koji nije kreten.

shushumigga

pre 15 godina

@ Miki.Am??Vidim znanje se kupi sa pesa


Za ovih godinu skoro 2 godine kolko je u Liverpoolu Babel je 3 puta igrao na svojoj poziciji i sva 3 puta dao go,takav igrac ispred Gerrarda u tandemu sa toresom bi bar15 golova dao u sezoni.Pennant...Prosle godine protiv Intera udje i digne ekipu,asistira i bude najzasluzniji za preokret i vise nikad ne dobije sansu???Rafa je stravicno los trener

Xomep182

pre 15 godina

@(vladx, 2. februar 2009 23:40)
znam na sta mislis, poznata mi je i prica izmedju Parrya i Beniteza, ali ja ne kontam Rafu iz nekih drugir razloga..
ne svidja mi se ta njegova 4-4-1-1 mada meni vise lici na 4-2-3-1 (sa tendencijom 4-6-0 u slucaju vodjstva)sa 2 zadnja vezna Masceranom i Alonsom, Gerrardom ispred njih, i dva krila od kojih je jedan Kuyt komi se meni licno ne svidja..
Ima suvise losu zavrsnicu za spica, los pas i organizaciju za veznjaka, i nije dovoljno prodoran za krilo..
Ali za to krivim Rafu..U Feynordu je igrao napad, i to vrlo dobro, medjutim imam osecaj da je rafinim seljakanjem sa mesta na mesto malo izgubio ostrinu, i osecaj, i da se sad vise jednostavno ne uklapa nigde...
a sto se tice Rafe i pojacanja u nekoliko poslednjih sezona, meni se dize kosa na glavi..
Prava pojacanja su po meni bili Torres, Babel, Lukas, Skrtel, Keane(koji je sasvim dobro igrao u onih nekoliko utakmica koje je igrao).Vec sam ranije pre par meseci napisao komentar o njemu, on jednostavno nije igrac koji moze da igra sam u napadu i da bunari..ali je za 4-4-2 jako dobar, i verujem da su on i Nando dobili sansu zajedno da bi igra bila drasticno efikasnija ..
Recimo ne ide mi u glavu prodaja Riisea i kupovine Dossene..
pa onda Aurelio, Arbeloa, donekle i Riera koji je po meni preplacen, Voronjin prosle sezone..
Recimo nije mi se svidela ni prodaja Croucha, koji je vrlo koristan igrac, znam hteo je ili ga igra ili da ode, a mogao je da ima mesta..
pa onda izlet sa Bellamyem..
jednostavno kazem da je na kraju prosle sezone imao sasvim dobar tim kome su falila 2 ili 3 igraca da bude odlican, ali je taj tim razbucan i sad je pun nekih poluigraca..
Sta mislis recimo na

Reina
Finnan Carragher Agger Riise
Gerrard Alonso Macsherano Babbel
Torres Keane

uz recimo Croucha u rotaciji u napadu, i slazem se jednog ozbiljnijeg igraca na desnom krilu zato sto Gerrard ne voli tu poziciju..To ni onda i dovelo do rotacije Mascerana i Xabia u sredini sto uz Lukasa daje prilicno prostora za manevar u slucaju povreda i zamora pri 50 utakmica u sezoni...

dashon

pre 15 godina

haha... mudar je ovaj rednap, proda defoa skupo, pa ga ponovo kupi znatno jeftinije, zatim proda kina za 20 miliona funti, pa ga otkupi za 15 mil. hari je uzeo minimum osam mil. funti kao procenat. ovo me strahovito podseca na devalvaciju valuta i prodaju akcija banaka kada je ekonomska kriza...

xxxx

pre 15 godina

Rekao sam jos kad je prelazio u redse da od njega nista biti nece.Vidica najboljeg odbrambenog igraca kad je prelazio u mancester platili 10 miliona a ovaj prosecni igrac vredi 20 miliona,samo zato sto je sa ostrva stvarno neverovatno.

Vlado BL

pre 15 godina

Navijači Totenhema će baš da se obraduju!!!
Ovaj Totenhem je gori od Zvezde i njihove politike "samo prodaj ono što valja, a kasnije ćemo da vidimo"! A sigurno će da doprinesu i izjave Keena da je navijač Livepoola!
Totenhem je smiješan i trebalo bi da ispadne iz prve lige, tolike bačene pare za onog Modrića, pa promjena trenera i gomila loših poteza ukazuju na to!!!
Jedina pojačanja su Pavlyuchenko i donekle Ćorluka, ovi ostali su se izgubili.

vladx

pre 15 godina

@Homer182

Cisse-ov transfer je ugovoren pre nego sto je Rafa dosao na Anfield. Owen je sam zeleo otici sa Merseyside-a.

Slazem se sa Mikijevim komentarom, mene jedino brine alternativa Torres-u, od N'gog-a mozda i nesto bude, ali za ovu polusezonu je jos uvek zelen, mogli bi konacno da probamo i sa Babel-om u spicu posto je ocigledno da se ne snalazi na boku. Nadam se da necemo ni morati da razmatramo te opcije, tj. da ce Torres ostati fit do kraja sezone.

C'MON YA REDS!!!

Vanja LFC

pre 15 godina

Ma koliko ova prodaja (vracanje) Robija Totenham-u bila cudna, nije me iznenadila.

Izgleda da su se Rafa i Robi negde opasno ispeglali jer niko ne prodaje igraca posle 6 meseci. Tu mora da su pale neke teske reci.
Inace, dovodjenje Keane-a u Liverpool je bila bomba, pogotovo sto je placen 22 miliona. Ne vredi on toliko mada je izuzetno koristan. Neko napomenu da daje po 10-tak golova po sezoni, sto i nije daleko od istine. Dodje on do tih 10, cak zabije i po 20....samo asistira jos toliko puta. On je igrac za 4-4-2 i kraj. Liverpool fura 4-5-1.
Nista Robi, sve najbolje u nastavku karijere.

ryan wilson

pre 15 godina

ma nema veze, bitno je da se para vrti :)))

hahahaha, ovakve stvari je radio samo moj otrak na menadzeru, i naravno, bio zezan cele nedelje zbog toga!! verovatno rafi fergie i capello shalju smsove slichne konotacije!!

igor

pre 15 godina

hahahahahahahha
pa ovaj rafa je skroz puko...i jos tuznije je sto ima ljudi koji misle da je owakaw trener sposoban da osvoji premier league.....pored Fergusona owakvi mishevi nikad nece nista osvojiti!sramota za liverpul dokle su dogurali.....

Iggy

pre 15 godina

U Totenhemu su prosle godine od napadaca u rotaciji bili Berba, Defo, Kin i Bent ... pa su odlucili da ih je suvise i da su pojedini nezadovoljni minutacom ... Onda su ih lepo sve prodali (Osim Benta) i igrali bez napadaca. Zahvaljujuci tome sto je na pocetku sezone Bent bio u losoj formi, nije imalo ko go da da. Pa su drzali fenjer par meseci :))) Sada su ih lepo sve okupili (Pavlicenko umesto Berbe) i ... i opet ce pola njih biti nezadovoljno. ... katastrofa. Trebalo bi da forsiraju Defoa (cim se oporavi) ... cini se da je ipak trenutno najbolji

Bojan

pre 15 godina

Znaci jos Berbatov i Malbrank i vratili su sve prethodno prodate igrace.Ovi ljudi nijesu normalni.Za 15 miliona mogli ste se bolje udati.

Miki

pre 15 godina

Ne mogu da razumem da mnogi ovde jos nisu shvatili sta je srz ovog nesporazuma... Prvo Rafa nije potrosio 20 miliona na Keane-a nego Parry... Rafa je zeleo Keane-a, ali je njegova procena bila 12 miliona, ali je zeleo Barry-ja mnogo vise... Na kraju je Parry odlucio da da 20.5 milina za Keane-a, da ih ne bi dao za Barry-ja...
To je ponte Rafinog insistiranja da on odlucuje o vrednosti igraca, i da je njegova poslednja prilikom trosenja para koje su na raspolaganju...
Ovim ja necu da kazem da Keane nije dobar igrac, ali prosto nije imao srece posto je dosau u L'pool u trenutku unutrasnje borbe izmedju Rafe i Parry-ija...
Rafa ne zeli da igra 4-4-2 non stop posto nema dobro pokrivene bocne pozicije, a i vidljivo je da L'pool igra mnogo bolje u formaciji 4-4-1-1 i zato je hteo ili da dovede jos jednog dobrog centralnog veznog koji moze da pokriva vise pozicija u sredini (onda bi Gerrard bio taj odmah iza Torres-a) ili novog polu-spica ili klasicnog AM kako bi Gerrard onda igrao na njegovoj uobicajenoj poziciji u sredini terena...

strela

pre 15 godina

fasciniraju me neki ljudi...
pa ako je on igrao sest meseci za Liverpul onda nije rafa bacio tih 5 miliona! nije ga benitez uzeo juce pa vratio danas, vec je ovaj bio u klubu polu sezonu!
e sad druga je stvar da li jedna njegova polu sezona vredi 5miliona ili ne...(naravno odgovor je ne) ali nije realno da se vrati za iste pare za koje je i otisao i ako je proslo samo par meseci... a realno nije ni dobio pravu sansu

Baxuz

pre 15 godina

Ako mi je ista jasno... U roku od 6 meseci rasture tim,dodju pred ispadanje, a onda se dovode isti igraci da spasavaju stvar? Kao dosli su za manje para? Ali vremenska vrednost novca je drugacija...jos su doveli Campbella i Pavlychenka koji nisu losi. Sad imaju 5 dobrih napadaca a na sredini opasna promaja.Nema tu igre. I jos genijalniji potez Man. city-ja sa pozajmljivanjem Jo-a...Kako bih podelio otkaze menadzmentu...

Maskerano

pre 15 godina

Kakva glupa odluka uprave Liverpula
1.Nisu ga trebali dovoditi letos. Najpreplaceniji igrac na svetu. Setio sam se kako je Rafa hvalio na pocetku,te veoma je borben, te poboljsava hemiju ekipe i slicne gluposti. Realno nikada nista nije odigrao. U interu nije dao nijedan gol,u Lidsu uvek ispod 10,u Totenhemu oko 10 , maksimalno 13 golova(a i kada je Totenhem bio neka ekipa osim za eksperte koji prate fudbal u novinama).Letos je bilo mnogo dobrih igraca koje su mogli dovesti za te pare(Eto,Podolski,Jang)
2.Kada je posle povrede Toresa i dao neki gol Rafa ga je stavio na klupu,i vise nije ulazio.
3.Sada ga prodaju u sred sezone,a nemaju nikakvu zamenu. Ne misli neko valjda da ce Kujt da daje golove. Imaju Babela ali on igra samo kao krilo a i nikako da udje u formu i onog Ndoga i El Zara ali mislim da je smesno da komentarisem te igrace.
Tako da i ove godine nema nista od titule.
Nazalost

Morgoroth

pre 15 godina

Keane srecno u daljnjoj karijeri bio si i ostat ces REDS.

U svakom slucaju lud dan prelaznog roka, vec spomenuti Keane u spursima, Arsavin ipak u arsenalu, dos santos u portsmouthu, quaresma u chelsea-u, jo u evertonu itd.

Xomep182

pre 15 godina

OK pre nekih godinu dana do 10tak meseci sam mislio da je Rafa savrsen trener za Liverpool, i da ako neko moze nesto da napravi sa ovim timom to je on, ali u poslednjih par meseci me je jako razocarao, imam osecaj da bih neke stvrai bolje odradio ja sa svojih 19 godina nego sto ih on radi...
Babbel igra na kasicicu, NGog je pre Keanea, cak i El Zahr je dobio vise sansi, Pennant je olako pusten, a iako je problematican bolji je od Benayona, Kuyt!? covek ne moze vola da ubode, napadac koji to nije, veznjak koji to nije, i krilo koje to nije, mislim sve je to lepo, on trci, i trudi se, ali samo to, doduse i da poneki gol iz rikoseta, ili tako necega..
i sad mi je opet pala na pamet ona genijalna odluka da proda Owena za 8, a dovede Cissea za 14 miliona:):):)
Pa njemu u napadu sada ostaju samo Torres i NGog!!
E, da sad sam se setio, hoce da kupi Heskeya?!?!?!
mislim da je malo izgubio kompas...
PO meni Liverpoolu bi trebala na leto jedna velika cistka, gde bi otisli Kuyt, Dosena, Aurelio, Arbeloa, i jos neki..
Izmedju ostalog ocekivao sam da ce konacno poceti da igra sa dva napadaca Torresom i Keanom, i da ce vratiti nezadovoljnog Owena, mada mi je zao i sto je propustena prilika da se dovede Podolski za 10M...
Jedina uteha mi je da se nadam da je Keane prodat kako bi se doveo neko drugi, mada ako se zna kada je kraj roka, tesko..
a i u tom slucaju bi bilo mnogo potrebno da se taj neko uigra sa ostatkom tima...

Jedan je ILIC Kapiten!!!

pre 15 godina

Stvarno interesantno,pa ko je sledeci posle Defoa I Robija Kina da nije mozda Pol Robinson haha...kako ovaj Levi posluje stvarno klasican jesha proda pa vrati nazad po manjoj ceni...

jo

pre 15 godina

ovaj totenhem uporno pokusava da naprvi neku ekipu...sad su nagomilali napadaca:bent,pavlicenko,defoe,kin,i jos najbolji onaj mali iz manchestera

jo

pre 15 godina

ovaj totenhem uporno pokusava da naprvi neku ekipu...sad su nagomilali napadaca:bent,pavlicenko,defoe,kin,i jos najbolji onaj mali iz manchestera

Jedan je ILIC Kapiten!!!

pre 15 godina

Stvarno interesantno,pa ko je sledeci posle Defoa I Robija Kina da nije mozda Pol Robinson haha...kako ovaj Levi posluje stvarno klasican jesha proda pa vrati nazad po manjoj ceni...

Maskerano

pre 15 godina

Kakva glupa odluka uprave Liverpula
1.Nisu ga trebali dovoditi letos. Najpreplaceniji igrac na svetu. Setio sam se kako je Rafa hvalio na pocetku,te veoma je borben, te poboljsava hemiju ekipe i slicne gluposti. Realno nikada nista nije odigrao. U interu nije dao nijedan gol,u Lidsu uvek ispod 10,u Totenhemu oko 10 , maksimalno 13 golova(a i kada je Totenhem bio neka ekipa osim za eksperte koji prate fudbal u novinama).Letos je bilo mnogo dobrih igraca koje su mogli dovesti za te pare(Eto,Podolski,Jang)
2.Kada je posle povrede Toresa i dao neki gol Rafa ga je stavio na klupu,i vise nije ulazio.
3.Sada ga prodaju u sred sezone,a nemaju nikakvu zamenu. Ne misli neko valjda da ce Kujt da daje golove. Imaju Babela ali on igra samo kao krilo a i nikako da udje u formu i onog Ndoga i El Zara ali mislim da je smesno da komentarisem te igrace.
Tako da i ove godine nema nista od titule.
Nazalost

Miki

pre 15 godina

Ne mogu da razumem da mnogi ovde jos nisu shvatili sta je srz ovog nesporazuma... Prvo Rafa nije potrosio 20 miliona na Keane-a nego Parry... Rafa je zeleo Keane-a, ali je njegova procena bila 12 miliona, ali je zeleo Barry-ja mnogo vise... Na kraju je Parry odlucio da da 20.5 milina za Keane-a, da ih ne bi dao za Barry-ja...
To je ponte Rafinog insistiranja da on odlucuje o vrednosti igraca, i da je njegova poslednja prilikom trosenja para koje su na raspolaganju...
Ovim ja necu da kazem da Keane nije dobar igrac, ali prosto nije imao srece posto je dosau u L'pool u trenutku unutrasnje borbe izmedju Rafe i Parry-ija...
Rafa ne zeli da igra 4-4-2 non stop posto nema dobro pokrivene bocne pozicije, a i vidljivo je da L'pool igra mnogo bolje u formaciji 4-4-1-1 i zato je hteo ili da dovede jos jednog dobrog centralnog veznog koji moze da pokriva vise pozicija u sredini (onda bi Gerrard bio taj odmah iza Torres-a) ili novog polu-spica ili klasicnog AM kako bi Gerrard onda igrao na njegovoj uobicajenoj poziciji u sredini terena...

Morgoroth

pre 15 godina

Keane srecno u daljnjoj karijeri bio si i ostat ces REDS.

U svakom slucaju lud dan prelaznog roka, vec spomenuti Keane u spursima, Arsavin ipak u arsenalu, dos santos u portsmouthu, quaresma u chelsea-u, jo u evertonu itd.

Xomep182

pre 15 godina

OK pre nekih godinu dana do 10tak meseci sam mislio da je Rafa savrsen trener za Liverpool, i da ako neko moze nesto da napravi sa ovim timom to je on, ali u poslednjih par meseci me je jako razocarao, imam osecaj da bih neke stvrai bolje odradio ja sa svojih 19 godina nego sto ih on radi...
Babbel igra na kasicicu, NGog je pre Keanea, cak i El Zahr je dobio vise sansi, Pennant je olako pusten, a iako je problematican bolji je od Benayona, Kuyt!? covek ne moze vola da ubode, napadac koji to nije, veznjak koji to nije, i krilo koje to nije, mislim sve je to lepo, on trci, i trudi se, ali samo to, doduse i da poneki gol iz rikoseta, ili tako necega..
i sad mi je opet pala na pamet ona genijalna odluka da proda Owena za 8, a dovede Cissea za 14 miliona:):):)
Pa njemu u napadu sada ostaju samo Torres i NGog!!
E, da sad sam se setio, hoce da kupi Heskeya?!?!?!
mislim da je malo izgubio kompas...
PO meni Liverpoolu bi trebala na leto jedna velika cistka, gde bi otisli Kuyt, Dosena, Aurelio, Arbeloa, i jos neki..
Izmedju ostalog ocekivao sam da ce konacno poceti da igra sa dva napadaca Torresom i Keanom, i da ce vratiti nezadovoljnog Owena, mada mi je zao i sto je propustena prilika da se dovede Podolski za 10M...
Jedina uteha mi je da se nadam da je Keane prodat kako bi se doveo neko drugi, mada ako se zna kada je kraj roka, tesko..
a i u tom slucaju bi bilo mnogo potrebno da se taj neko uigra sa ostatkom tima...

igor

pre 15 godina

hahahahahahahha
pa ovaj rafa je skroz puko...i jos tuznije je sto ima ljudi koji misle da je owakaw trener sposoban da osvoji premier league.....pored Fergusona owakvi mishevi nikad nece nista osvojiti!sramota za liverpul dokle su dogurali.....

Bojan

pre 15 godina

Znaci jos Berbatov i Malbrank i vratili su sve prethodno prodate igrace.Ovi ljudi nijesu normalni.Za 15 miliona mogli ste se bolje udati.

ryan wilson

pre 15 godina

ma nema veze, bitno je da se para vrti :)))

hahahaha, ovakve stvari je radio samo moj otrak na menadzeru, i naravno, bio zezan cele nedelje zbog toga!! verovatno rafi fergie i capello shalju smsove slichne konotacije!!

strela

pre 15 godina

fasciniraju me neki ljudi...
pa ako je on igrao sest meseci za Liverpul onda nije rafa bacio tih 5 miliona! nije ga benitez uzeo juce pa vratio danas, vec je ovaj bio u klubu polu sezonu!
e sad druga je stvar da li jedna njegova polu sezona vredi 5miliona ili ne...(naravno odgovor je ne) ali nije realno da se vrati za iste pare za koje je i otisao i ako je proslo samo par meseci... a realno nije ni dobio pravu sansu

Baxuz

pre 15 godina

Ako mi je ista jasno... U roku od 6 meseci rasture tim,dodju pred ispadanje, a onda se dovode isti igraci da spasavaju stvar? Kao dosli su za manje para? Ali vremenska vrednost novca je drugacija...jos su doveli Campbella i Pavlychenka koji nisu losi. Sad imaju 5 dobrih napadaca a na sredini opasna promaja.Nema tu igre. I jos genijalniji potez Man. city-ja sa pozajmljivanjem Jo-a...Kako bih podelio otkaze menadzmentu...

Iggy

pre 15 godina

U Totenhemu su prosle godine od napadaca u rotaciji bili Berba, Defo, Kin i Bent ... pa su odlucili da ih je suvise i da su pojedini nezadovoljni minutacom ... Onda su ih lepo sve prodali (Osim Benta) i igrali bez napadaca. Zahvaljujuci tome sto je na pocetku sezone Bent bio u losoj formi, nije imalo ko go da da. Pa su drzali fenjer par meseci :))) Sada su ih lepo sve okupili (Pavlicenko umesto Berbe) i ... i opet ce pola njih biti nezadovoljno. ... katastrofa. Trebalo bi da forsiraju Defoa (cim se oporavi) ... cini se da je ipak trenutno najbolji

Vlado BL

pre 15 godina

Navijači Totenhema će baš da se obraduju!!!
Ovaj Totenhem je gori od Zvezde i njihove politike "samo prodaj ono što valja, a kasnije ćemo da vidimo"! A sigurno će da doprinesu i izjave Keena da je navijač Livepoola!
Totenhem je smiješan i trebalo bi da ispadne iz prve lige, tolike bačene pare za onog Modrića, pa promjena trenera i gomila loših poteza ukazuju na to!!!
Jedina pojačanja su Pavlyuchenko i donekle Ćorluka, ovi ostali su se izgubili.

shushumigga

pre 15 godina

@ Miki.Am??Vidim znanje se kupi sa pesa


Za ovih godinu skoro 2 godine kolko je u Liverpoolu Babel je 3 puta igrao na svojoj poziciji i sva 3 puta dao go,takav igrac ispred Gerrarda u tandemu sa toresom bi bar15 golova dao u sezoni.Pennant...Prosle godine protiv Intera udje i digne ekipu,asistira i bude najzasluzniji za preokret i vise nikad ne dobije sansu???Rafa je stravicno los trener

Vanja LFC

pre 15 godina

Ma koliko ova prodaja (vracanje) Robija Totenham-u bila cudna, nije me iznenadila.

Izgleda da su se Rafa i Robi negde opasno ispeglali jer niko ne prodaje igraca posle 6 meseci. Tu mora da su pale neke teske reci.
Inace, dovodjenje Keane-a u Liverpool je bila bomba, pogotovo sto je placen 22 miliona. Ne vredi on toliko mada je izuzetno koristan. Neko napomenu da daje po 10-tak golova po sezoni, sto i nije daleko od istine. Dodje on do tih 10, cak zabije i po 20....samo asistira jos toliko puta. On je igrac za 4-4-2 i kraj. Liverpool fura 4-5-1.
Nista Robi, sve najbolje u nastavku karijere.

Xomep182

pre 15 godina

@(vladx, 2. februar 2009 23:40)
znam na sta mislis, poznata mi je i prica izmedju Parrya i Beniteza, ali ja ne kontam Rafu iz nekih drugir razloga..
ne svidja mi se ta njegova 4-4-1-1 mada meni vise lici na 4-2-3-1 (sa tendencijom 4-6-0 u slucaju vodjstva)sa 2 zadnja vezna Masceranom i Alonsom, Gerrardom ispred njih, i dva krila od kojih je jedan Kuyt komi se meni licno ne svidja..
Ima suvise losu zavrsnicu za spica, los pas i organizaciju za veznjaka, i nije dovoljno prodoran za krilo..
Ali za to krivim Rafu..U Feynordu je igrao napad, i to vrlo dobro, medjutim imam osecaj da je rafinim seljakanjem sa mesta na mesto malo izgubio ostrinu, i osecaj, i da se sad vise jednostavno ne uklapa nigde...
a sto se tice Rafe i pojacanja u nekoliko poslednjih sezona, meni se dize kosa na glavi..
Prava pojacanja su po meni bili Torres, Babel, Lukas, Skrtel, Keane(koji je sasvim dobro igrao u onih nekoliko utakmica koje je igrao).Vec sam ranije pre par meseci napisao komentar o njemu, on jednostavno nije igrac koji moze da igra sam u napadu i da bunari..ali je za 4-4-2 jako dobar, i verujem da su on i Nando dobili sansu zajedno da bi igra bila drasticno efikasnija ..
Recimo ne ide mi u glavu prodaja Riisea i kupovine Dossene..
pa onda Aurelio, Arbeloa, donekle i Riera koji je po meni preplacen, Voronjin prosle sezone..
Recimo nije mi se svidela ni prodaja Croucha, koji je vrlo koristan igrac, znam hteo je ili ga igra ili da ode, a mogao je da ima mesta..
pa onda izlet sa Bellamyem..
jednostavno kazem da je na kraju prosle sezone imao sasvim dobar tim kome su falila 2 ili 3 igraca da bude odlican, ali je taj tim razbucan i sad je pun nekih poluigraca..
Sta mislis recimo na

Reina
Finnan Carragher Agger Riise
Gerrard Alonso Macsherano Babbel
Torres Keane

uz recimo Croucha u rotaciji u napadu, i slazem se jednog ozbiljnijeg igraca na desnom krilu zato sto Gerrard ne voli tu poziciju..To ni onda i dovelo do rotacije Mascerana i Xabia u sredini sto uz Lukasa daje prilicno prostora za manevar u slucaju povreda i zamora pri 50 utakmica u sezoni...

vladx

pre 15 godina

@Homer182

Cisse-ov transfer je ugovoren pre nego sto je Rafa dosao na Anfield. Owen je sam zeleo otici sa Merseyside-a.

Slazem se sa Mikijevim komentarom, mene jedino brine alternativa Torres-u, od N'gog-a mozda i nesto bude, ali za ovu polusezonu je jos uvek zelen, mogli bi konacno da probamo i sa Babel-om u spicu posto je ocigledno da se ne snalazi na boku. Nadam se da necemo ni morati da razmatramo te opcije, tj. da ce Torres ostati fit do kraja sezone.

C'MON YA REDS!!!

The Navijac

pre 15 godina

Onaj Benitez je najneiteligentniji trener na svetu (nisam hteo da napisem moroncina, zbog eventualne cenzure).
Samo za njega je Kajt bolji od Kina.
Kin nikada nije dobio sansu kod neinteligentog Spanca.
Cak i posle utakmice na kojoj je dao dva gola u sledece tri nije ulazio u igru.
Posto sam navijac Liverpula, izuzetno mi je zao sto je Robi otisao.
Za jos jednom propustenom titulom necu mnogo da zalim, jer normalno je da je osnovni preduslov za titulu trener koji nije kreten.

xxxx

pre 15 godina

Rekao sam jos kad je prelazio u redse da od njega nista biti nece.Vidica najboljeg odbrambenog igraca kad je prelazio u mancester platili 10 miliona a ovaj prosecni igrac vredi 20 miliona,samo zato sto je sa ostrva stvarno neverovatno.

dashon

pre 15 godina

haha... mudar je ovaj rednap, proda defoa skupo, pa ga ponovo kupi znatno jeftinije, zatim proda kina za 20 miliona funti, pa ga otkupi za 15 mil. hari je uzeo minimum osam mil. funti kao procenat. ovo me strahovito podseca na devalvaciju valuta i prodaju akcija banaka kada je ekonomska kriza...

@Homer182

pre 15 godina

Ono sto smo igrali protiv Chelsea-ja i jeste 4-2-3-1, sa tom formacijom smo prosle sezone u drugom delu napravili sjajne rezultate sem gostovanja na OT-u mada je iskljucenje Masch-a takodje dosta uticalo. Po mnogima, nedeljni tim je nas najjaci, s tim sto moze da se raspravlja da li pre pruziti sansu Yossi-ju ili Riera-i. Ne bih rekao da je Riera pretplacen pogotovo imajuci u vidu visinu danasnjih transfera, ako nista drugo pokazao je dosta potencijala i ubedjen sam kako ce ubuduce pruzati sve bolje i konzistentnije partije, sada cesto zna da previse petlja. Nesto slicno kao Babel koji jednostavno ne uspeva da se snadje u ulozi krila koju Rafa pokusava da mu nametne, zato i sedi toliko na klupi, ipak bi mozda on bio efektivniji u samom napadu, ali posto Benitez preferira da gore igra sa samim Torres-om tesko da cemo se toga nagledati.
Crouch-u je sasvim iskreno Benitez predocio, neka ostane, ali da zna kako ce biti tek rezerva ili po potrebi da se upari sa Torres-om u zavisnosti od negativnog rezultata ili od pocetka ako se proceni da je to odgovarajuca taktika,u smislu ako se ne uspe probiti protivnicki bunker, tu on moze biti jako koristan, otud i nase interesovanje za Heskey-a, ali bila bi glupost dovesti ga za 4mil., a na leto bi bio free-transfer. Crouchie je sam izabrao drugu opciju i evo ga sada u borbi za opstanak sa Pompeys-ima.
Na Kuyt-a ja vec godinu dana ne gledam uopste kao na centarfora, zbog toga se i ne uzbudjujem kad nema njegovih golova, jeste da zna biti frustrirajuci njegov prvi kontakt sa loptom ili u nedelju netacni centarsutevi, mada ovo drugo retko ko zna kod nas da odradi kako treba, plus mi po pravilu nemamo vise od jednog, dvojice igraca u 16 posle centarsuta tako da i nije slucajno sto malo golova dajemo iz takvih situacija. Ipak, Kuyt daje nemerljiv doprinos nasoj celokupnoj agresivnosti, pritisku na protivnika jos na njegovoj polovini, pa koliko ima presecenih napada, tu moze da se nosi sa Masch-om, celu desnu stranu pokriva i znacajno olaksava odbrambene zadatke Arbeloa-i koji je takodje vise nego dobar u defanzivi, ali ja imam problem sa njegovim ofanzivnim ubacivanjima i skoro nikakvoj ucinkovitosti u takvim akcijama. Finnan-a i Riise-a sam voleo, ali njihovo vreme prolazi polako, prvi je dosta dugo i povredjen bio, ali i nikako da se nametne u Espanyol-u, takodje nisam zapazio da ridji briljira u Roma-i.
E sad, sto se tice kome dati prednost, Agger-u ili Skrtel-u, nisam pametan?
Na kraju, voleo bih da nastavimo da igramo sa Masch-om i Alonso-m zajedno u prvih XI, siguran sam da ce tako i biti u vecim tekmama, s tim da Xabi mora cesce pokusavati da ugrozi protivnicki gol, pokusao je par puta u nedelju i Cech-u nije bilo prijatno, ali mogao bi da se vise ubacuje u 16 iz drugog plana, nesto slicno kao Gerrard, verujem da bi tako bili jos opasniji.

KHE3

pre 15 godina

Šta vredi to što je Kin odličan napadač,kad se ne uklapa u 'Rafin katanaćo' u sjajnoj formaciji 4-6-0 koja se lako transformiše u 10-0-0.Čovek jednostavno nije navikao da dve trećne vremena provodi na svojoj polovini.

medicinar

pre 15 godina

5 velikih cigli u minusu za 6 meseci. e moja rafa... al ce biti jos interesantnije ako na kraju sezone opet pevamo njegovo ime i kacimo mu postere po zidovima pivnice. ne znam dali je iko ikad uspeo, al ja ne mogu da skontam sta on misli i sta sve moze ili ne moze. dali je rafa postavio naj -efektivniju postavu da bi dobio chelsea? mozda. a mozda je, kako napisa onaj sjajni komentarot na bbc -u, chelsea samo "tim koji je ostareo zajedno".

malo informacija nije na odmet

pre 15 godina

@dashon

Rednap nije prodao ni Defoa ni Kina, Totenhem je na Defou vise izgubio nego sto je zaradio na Kinu

Dj_O_L_E

pre 15 godina

Ovaj Liverpul je smesan,Totenhem je jos smesniji...
Pa vratili su vec Defoa,Kina,Chimbondu.Nek vrate jos Berbatova,Tainia,Malbranka,Kabula i naravno Pola Robinsona:)Ne bi me cudilo...
Samo im je opet prevelika konkurencija u napadu.

Pevac

pre 15 godina

Sve je to lepo, da vrate stari Tottn'ham i sve ste naveli...Malbranque-a,Berbatova, vratili Defoa....ali renesansu je uveo jedan covek-EDGAR DAVIDS.....naucio malog Carrick-a fudbalu i zaveo red u svlacionici, zamalo da prestignu arsenal za ligu sampiona....eh to su bila vremena.....i u zadnjem kolu Davids protiv arsenala asistira za Robbie-a i ovaj poentira......tako nekad bejase,eh........

igor

pre 15 godina

hahahahahahahha
pa ovaj rafa je skroz puko...i jos tuznije je sto ima ljudi koji misle da je owakaw trener sposoban da osvoji premier league.....pored Fergusona owakvi mishevi nikad nece nista osvojiti!sramota za liverpul dokle su dogurali.....

Maskerano

pre 15 godina

Kakva glupa odluka uprave Liverpula
1.Nisu ga trebali dovoditi letos. Najpreplaceniji igrac na svetu. Setio sam se kako je Rafa hvalio na pocetku,te veoma je borben, te poboljsava hemiju ekipe i slicne gluposti. Realno nikada nista nije odigrao. U interu nije dao nijedan gol,u Lidsu uvek ispod 10,u Totenhemu oko 10 , maksimalno 13 golova(a i kada je Totenhem bio neka ekipa osim za eksperte koji prate fudbal u novinama).Letos je bilo mnogo dobrih igraca koje su mogli dovesti za te pare(Eto,Podolski,Jang)
2.Kada je posle povrede Toresa i dao neki gol Rafa ga je stavio na klupu,i vise nije ulazio.
3.Sada ga prodaju u sred sezone,a nemaju nikakvu zamenu. Ne misli neko valjda da ce Kujt da daje golove. Imaju Babela ali on igra samo kao krilo a i nikako da udje u formu i onog Ndoga i El Zara ali mislim da je smesno da komentarisem te igrace.
Tako da i ove godine nema nista od titule.
Nazalost

Xomep182

pre 15 godina

OK pre nekih godinu dana do 10tak meseci sam mislio da je Rafa savrsen trener za Liverpool, i da ako neko moze nesto da napravi sa ovim timom to je on, ali u poslednjih par meseci me je jako razocarao, imam osecaj da bih neke stvrai bolje odradio ja sa svojih 19 godina nego sto ih on radi...
Babbel igra na kasicicu, NGog je pre Keanea, cak i El Zahr je dobio vise sansi, Pennant je olako pusten, a iako je problematican bolji je od Benayona, Kuyt!? covek ne moze vola da ubode, napadac koji to nije, veznjak koji to nije, i krilo koje to nije, mislim sve je to lepo, on trci, i trudi se, ali samo to, doduse i da poneki gol iz rikoseta, ili tako necega..
i sad mi je opet pala na pamet ona genijalna odluka da proda Owena za 8, a dovede Cissea za 14 miliona:):):)
Pa njemu u napadu sada ostaju samo Torres i NGog!!
E, da sad sam se setio, hoce da kupi Heskeya?!?!?!
mislim da je malo izgubio kompas...
PO meni Liverpoolu bi trebala na leto jedna velika cistka, gde bi otisli Kuyt, Dosena, Aurelio, Arbeloa, i jos neki..
Izmedju ostalog ocekivao sam da ce konacno poceti da igra sa dva napadaca Torresom i Keanom, i da ce vratiti nezadovoljnog Owena, mada mi je zao i sto je propustena prilika da se dovede Podolski za 10M...
Jedina uteha mi je da se nadam da je Keane prodat kako bi se doveo neko drugi, mada ako se zna kada je kraj roka, tesko..
a i u tom slucaju bi bilo mnogo potrebno da se taj neko uigra sa ostatkom tima...

Morgoroth

pre 15 godina

Keane srecno u daljnjoj karijeri bio si i ostat ces REDS.

U svakom slucaju lud dan prelaznog roka, vec spomenuti Keane u spursima, Arsavin ipak u arsenalu, dos santos u portsmouthu, quaresma u chelsea-u, jo u evertonu itd.

strela

pre 15 godina

fasciniraju me neki ljudi...
pa ako je on igrao sest meseci za Liverpul onda nije rafa bacio tih 5 miliona! nije ga benitez uzeo juce pa vratio danas, vec je ovaj bio u klubu polu sezonu!
e sad druga je stvar da li jedna njegova polu sezona vredi 5miliona ili ne...(naravno odgovor je ne) ali nije realno da se vrati za iste pare za koje je i otisao i ako je proslo samo par meseci... a realno nije ni dobio pravu sansu

The Navijac

pre 15 godina

Onaj Benitez je najneiteligentniji trener na svetu (nisam hteo da napisem moroncina, zbog eventualne cenzure).
Samo za njega je Kajt bolji od Kina.
Kin nikada nije dobio sansu kod neinteligentog Spanca.
Cak i posle utakmice na kojoj je dao dva gola u sledece tri nije ulazio u igru.
Posto sam navijac Liverpula, izuzetno mi je zao sto je Robi otisao.
Za jos jednom propustenom titulom necu mnogo da zalim, jer normalno je da je osnovni preduslov za titulu trener koji nije kreten.

Jedan je ILIC Kapiten!!!

pre 15 godina

Stvarno interesantno,pa ko je sledeci posle Defoa I Robija Kina da nije mozda Pol Robinson haha...kako ovaj Levi posluje stvarno klasican jesha proda pa vrati nazad po manjoj ceni...

ryan wilson

pre 15 godina

ma nema veze, bitno je da se para vrti :)))

hahahaha, ovakve stvari je radio samo moj otrak na menadzeru, i naravno, bio zezan cele nedelje zbog toga!! verovatno rafi fergie i capello shalju smsove slichne konotacije!!

xxxx

pre 15 godina

Rekao sam jos kad je prelazio u redse da od njega nista biti nece.Vidica najboljeg odbrambenog igraca kad je prelazio u mancester platili 10 miliona a ovaj prosecni igrac vredi 20 miliona,samo zato sto je sa ostrva stvarno neverovatno.

Vlado BL

pre 15 godina

Navijači Totenhema će baš da se obraduju!!!
Ovaj Totenhem je gori od Zvezde i njihove politike "samo prodaj ono što valja, a kasnije ćemo da vidimo"! A sigurno će da doprinesu i izjave Keena da je navijač Livepoola!
Totenhem je smiješan i trebalo bi da ispadne iz prve lige, tolike bačene pare za onog Modrića, pa promjena trenera i gomila loših poteza ukazuju na to!!!
Jedina pojačanja su Pavlyuchenko i donekle Ćorluka, ovi ostali su se izgubili.

dashon

pre 15 godina

haha... mudar je ovaj rednap, proda defoa skupo, pa ga ponovo kupi znatno jeftinije, zatim proda kina za 20 miliona funti, pa ga otkupi za 15 mil. hari je uzeo minimum osam mil. funti kao procenat. ovo me strahovito podseca na devalvaciju valuta i prodaju akcija banaka kada je ekonomska kriza...

jo

pre 15 godina

ovaj totenhem uporno pokusava da naprvi neku ekipu...sad su nagomilali napadaca:bent,pavlicenko,defoe,kin,i jos najbolji onaj mali iz manchestera

Miki

pre 15 godina

Ne mogu da razumem da mnogi ovde jos nisu shvatili sta je srz ovog nesporazuma... Prvo Rafa nije potrosio 20 miliona na Keane-a nego Parry... Rafa je zeleo Keane-a, ali je njegova procena bila 12 miliona, ali je zeleo Barry-ja mnogo vise... Na kraju je Parry odlucio da da 20.5 milina za Keane-a, da ih ne bi dao za Barry-ja...
To je ponte Rafinog insistiranja da on odlucuje o vrednosti igraca, i da je njegova poslednja prilikom trosenja para koje su na raspolaganju...
Ovim ja necu da kazem da Keane nije dobar igrac, ali prosto nije imao srece posto je dosau u L'pool u trenutku unutrasnje borbe izmedju Rafe i Parry-ija...
Rafa ne zeli da igra 4-4-2 non stop posto nema dobro pokrivene bocne pozicije, a i vidljivo je da L'pool igra mnogo bolje u formaciji 4-4-1-1 i zato je hteo ili da dovede jos jednog dobrog centralnog veznog koji moze da pokriva vise pozicija u sredini (onda bi Gerrard bio taj odmah iza Torres-a) ili novog polu-spica ili klasicnog AM kako bi Gerrard onda igrao na njegovoj uobicajenoj poziciji u sredini terena...

KHE3

pre 15 godina

Šta vredi to što je Kin odličan napadač,kad se ne uklapa u 'Rafin katanaćo' u sjajnoj formaciji 4-6-0 koja se lako transformiše u 10-0-0.Čovek jednostavno nije navikao da dve trećne vremena provodi na svojoj polovini.

Baxuz

pre 15 godina

Ako mi je ista jasno... U roku od 6 meseci rasture tim,dodju pred ispadanje, a onda se dovode isti igraci da spasavaju stvar? Kao dosli su za manje para? Ali vremenska vrednost novca je drugacija...jos su doveli Campbella i Pavlychenka koji nisu losi. Sad imaju 5 dobrih napadaca a na sredini opasna promaja.Nema tu igre. I jos genijalniji potez Man. city-ja sa pozajmljivanjem Jo-a...Kako bih podelio otkaze menadzmentu...

Bojan

pre 15 godina

Znaci jos Berbatov i Malbrank i vratili su sve prethodno prodate igrace.Ovi ljudi nijesu normalni.Za 15 miliona mogli ste se bolje udati.

Iggy

pre 15 godina

U Totenhemu su prosle godine od napadaca u rotaciji bili Berba, Defo, Kin i Bent ... pa su odlucili da ih je suvise i da su pojedini nezadovoljni minutacom ... Onda su ih lepo sve prodali (Osim Benta) i igrali bez napadaca. Zahvaljujuci tome sto je na pocetku sezone Bent bio u losoj formi, nije imalo ko go da da. Pa su drzali fenjer par meseci :))) Sada su ih lepo sve okupili (Pavlicenko umesto Berbe) i ... i opet ce pola njih biti nezadovoljno. ... katastrofa. Trebalo bi da forsiraju Defoa (cim se oporavi) ... cini se da je ipak trenutno najbolji

Vanja LFC

pre 15 godina

Ma koliko ova prodaja (vracanje) Robija Totenham-u bila cudna, nije me iznenadila.

Izgleda da su se Rafa i Robi negde opasno ispeglali jer niko ne prodaje igraca posle 6 meseci. Tu mora da su pale neke teske reci.
Inace, dovodjenje Keane-a u Liverpool je bila bomba, pogotovo sto je placen 22 miliona. Ne vredi on toliko mada je izuzetno koristan. Neko napomenu da daje po 10-tak golova po sezoni, sto i nije daleko od istine. Dodje on do tih 10, cak zabije i po 20....samo asistira jos toliko puta. On je igrac za 4-4-2 i kraj. Liverpool fura 4-5-1.
Nista Robi, sve najbolje u nastavku karijere.

Xomep182

pre 15 godina

@(vladx, 2. februar 2009 23:40)
znam na sta mislis, poznata mi je i prica izmedju Parrya i Beniteza, ali ja ne kontam Rafu iz nekih drugir razloga..
ne svidja mi se ta njegova 4-4-1-1 mada meni vise lici na 4-2-3-1 (sa tendencijom 4-6-0 u slucaju vodjstva)sa 2 zadnja vezna Masceranom i Alonsom, Gerrardom ispred njih, i dva krila od kojih je jedan Kuyt komi se meni licno ne svidja..
Ima suvise losu zavrsnicu za spica, los pas i organizaciju za veznjaka, i nije dovoljno prodoran za krilo..
Ali za to krivim Rafu..U Feynordu je igrao napad, i to vrlo dobro, medjutim imam osecaj da je rafinim seljakanjem sa mesta na mesto malo izgubio ostrinu, i osecaj, i da se sad vise jednostavno ne uklapa nigde...
a sto se tice Rafe i pojacanja u nekoliko poslednjih sezona, meni se dize kosa na glavi..
Prava pojacanja su po meni bili Torres, Babel, Lukas, Skrtel, Keane(koji je sasvim dobro igrao u onih nekoliko utakmica koje je igrao).Vec sam ranije pre par meseci napisao komentar o njemu, on jednostavno nije igrac koji moze da igra sam u napadu i da bunari..ali je za 4-4-2 jako dobar, i verujem da su on i Nando dobili sansu zajedno da bi igra bila drasticno efikasnija ..
Recimo ne ide mi u glavu prodaja Riisea i kupovine Dossene..
pa onda Aurelio, Arbeloa, donekle i Riera koji je po meni preplacen, Voronjin prosle sezone..
Recimo nije mi se svidela ni prodaja Croucha, koji je vrlo koristan igrac, znam hteo je ili ga igra ili da ode, a mogao je da ima mesta..
pa onda izlet sa Bellamyem..
jednostavno kazem da je na kraju prosle sezone imao sasvim dobar tim kome su falila 2 ili 3 igraca da bude odlican, ali je taj tim razbucan i sad je pun nekih poluigraca..
Sta mislis recimo na

Reina
Finnan Carragher Agger Riise
Gerrard Alonso Macsherano Babbel
Torres Keane

uz recimo Croucha u rotaciji u napadu, i slazem se jednog ozbiljnijeg igraca na desnom krilu zato sto Gerrard ne voli tu poziciju..To ni onda i dovelo do rotacije Mascerana i Xabia u sredini sto uz Lukasa daje prilicno prostora za manevar u slucaju povreda i zamora pri 50 utakmica u sezoni...

shushumigga

pre 15 godina

@ Miki.Am??Vidim znanje se kupi sa pesa


Za ovih godinu skoro 2 godine kolko je u Liverpoolu Babel je 3 puta igrao na svojoj poziciji i sva 3 puta dao go,takav igrac ispred Gerrarda u tandemu sa toresom bi bar15 golova dao u sezoni.Pennant...Prosle godine protiv Intera udje i digne ekipu,asistira i bude najzasluzniji za preokret i vise nikad ne dobije sansu???Rafa je stravicno los trener

Dj_O_L_E

pre 15 godina

Ovaj Liverpul je smesan,Totenhem je jos smesniji...
Pa vratili su vec Defoa,Kina,Chimbondu.Nek vrate jos Berbatova,Tainia,Malbranka,Kabula i naravno Pola Robinsona:)Ne bi me cudilo...
Samo im je opet prevelika konkurencija u napadu.

vladx

pre 15 godina

@Homer182

Cisse-ov transfer je ugovoren pre nego sto je Rafa dosao na Anfield. Owen je sam zeleo otici sa Merseyside-a.

Slazem se sa Mikijevim komentarom, mene jedino brine alternativa Torres-u, od N'gog-a mozda i nesto bude, ali za ovu polusezonu je jos uvek zelen, mogli bi konacno da probamo i sa Babel-om u spicu posto je ocigledno da se ne snalazi na boku. Nadam se da necemo ni morati da razmatramo te opcije, tj. da ce Torres ostati fit do kraja sezone.

C'MON YA REDS!!!

medicinar

pre 15 godina

5 velikih cigli u minusu za 6 meseci. e moja rafa... al ce biti jos interesantnije ako na kraju sezone opet pevamo njegovo ime i kacimo mu postere po zidovima pivnice. ne znam dali je iko ikad uspeo, al ja ne mogu da skontam sta on misli i sta sve moze ili ne moze. dali je rafa postavio naj -efektivniju postavu da bi dobio chelsea? mozda. a mozda je, kako napisa onaj sjajni komentarot na bbc -u, chelsea samo "tim koji je ostareo zajedno".

malo informacija nije na odmet

pre 15 godina

@dashon

Rednap nije prodao ni Defoa ni Kina, Totenhem je na Defou vise izgubio nego sto je zaradio na Kinu

@Homer182

pre 15 godina

Ono sto smo igrali protiv Chelsea-ja i jeste 4-2-3-1, sa tom formacijom smo prosle sezone u drugom delu napravili sjajne rezultate sem gostovanja na OT-u mada je iskljucenje Masch-a takodje dosta uticalo. Po mnogima, nedeljni tim je nas najjaci, s tim sto moze da se raspravlja da li pre pruziti sansu Yossi-ju ili Riera-i. Ne bih rekao da je Riera pretplacen pogotovo imajuci u vidu visinu danasnjih transfera, ako nista drugo pokazao je dosta potencijala i ubedjen sam kako ce ubuduce pruzati sve bolje i konzistentnije partije, sada cesto zna da previse petlja. Nesto slicno kao Babel koji jednostavno ne uspeva da se snadje u ulozi krila koju Rafa pokusava da mu nametne, zato i sedi toliko na klupi, ipak bi mozda on bio efektivniji u samom napadu, ali posto Benitez preferira da gore igra sa samim Torres-om tesko da cemo se toga nagledati.
Crouch-u je sasvim iskreno Benitez predocio, neka ostane, ali da zna kako ce biti tek rezerva ili po potrebi da se upari sa Torres-om u zavisnosti od negativnog rezultata ili od pocetka ako se proceni da je to odgovarajuca taktika,u smislu ako se ne uspe probiti protivnicki bunker, tu on moze biti jako koristan, otud i nase interesovanje za Heskey-a, ali bila bi glupost dovesti ga za 4mil., a na leto bi bio free-transfer. Crouchie je sam izabrao drugu opciju i evo ga sada u borbi za opstanak sa Pompeys-ima.
Na Kuyt-a ja vec godinu dana ne gledam uopste kao na centarfora, zbog toga se i ne uzbudjujem kad nema njegovih golova, jeste da zna biti frustrirajuci njegov prvi kontakt sa loptom ili u nedelju netacni centarsutevi, mada ovo drugo retko ko zna kod nas da odradi kako treba, plus mi po pravilu nemamo vise od jednog, dvojice igraca u 16 posle centarsuta tako da i nije slucajno sto malo golova dajemo iz takvih situacija. Ipak, Kuyt daje nemerljiv doprinos nasoj celokupnoj agresivnosti, pritisku na protivnika jos na njegovoj polovini, pa koliko ima presecenih napada, tu moze da se nosi sa Masch-om, celu desnu stranu pokriva i znacajno olaksava odbrambene zadatke Arbeloa-i koji je takodje vise nego dobar u defanzivi, ali ja imam problem sa njegovim ofanzivnim ubacivanjima i skoro nikakvoj ucinkovitosti u takvim akcijama. Finnan-a i Riise-a sam voleo, ali njihovo vreme prolazi polako, prvi je dosta dugo i povredjen bio, ali i nikako da se nametne u Espanyol-u, takodje nisam zapazio da ridji briljira u Roma-i.
E sad, sto se tice kome dati prednost, Agger-u ili Skrtel-u, nisam pametan?
Na kraju, voleo bih da nastavimo da igramo sa Masch-om i Alonso-m zajedno u prvih XI, siguran sam da ce tako i biti u vecim tekmama, s tim da Xabi mora cesce pokusavati da ugrozi protivnicki gol, pokusao je par puta u nedelju i Cech-u nije bilo prijatno, ali mogao bi da se vise ubacuje u 16 iz drugog plana, nesto slicno kao Gerrard, verujem da bi tako bili jos opasniji.

Pevac

pre 15 godina

Sve je to lepo, da vrate stari Tottn'ham i sve ste naveli...Malbranque-a,Berbatova, vratili Defoa....ali renesansu je uveo jedan covek-EDGAR DAVIDS.....naucio malog Carrick-a fudbalu i zaveo red u svlacionici, zamalo da prestignu arsenal za ligu sampiona....eh to su bila vremena.....i u zadnjem kolu Davids protiv arsenala asistira za Robbie-a i ovaj poentira......tako nekad bejase,eh........