Fudbal 151

Sreda, 21.09.2022.

18:52

Posle ukrajinske, Tadić odbio da nosi i traku u duginim bojama

Srpski fudbaler Dušan Tadić neće nositi kapitensku traku u duginim bojama na predstojećem Svetskom prvenstvu u Kataru, prenose svetski mediji.

Posle ukrajinske, Tadiæ odbio da nosi i traku u duginim bojama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

151 Komentari

Sortiraj po:

Nbc

pre 2 godine

@Stevan
Dabogda i ti postao LGBT. A ti si već to? Ovaj svijet sve više liči na Orvelovu Životinjsku farmu i 1984. Izgleda da čovječanstvu nema spasa. Najgori su isplivali i vladaju ovom planetom.

Pikendrol

pre 2 godine

Najpre treba razumeti o cemu se radi pa komentarisati, a ne kao bikovi na crvenu maramu. Traka lgbt je simbol stava protiv diskriminacije U FUDBALU. U klubu, u svlačionici. Zamislite da u Ajaksu, koji ima 28 fudbalera pod ugovorom, postoji jedan latentni gej, što je sasvim moguće. Nošenje trake je podrška njemu. Zamislite da se pokaže da je Ronaldo gej-biseksualac, a postoje sumnje da je tako...

realno

pre 2 godine

S jedne strane Francuska, Nemačka, Holandija, Švajcarska, Engleska, Vels, Belgija, Danska. Sa druge strane Srbija, Hrvatska, Portugal i Španija. Jasno je koje su drzave naprednije.

Mohikanac

pre 2 godine

21. vek zove

Pa lepo je čovek napisao...u čemu je problem?

Ti takav a i oni mislite da je to "diskriminacija" Ja i velika većina ljudi misli da je BOLEST.

Ja mislim da ta zamena teza neće proći ali ko sam ja. Takođe mislim da tim ljudima je potrebna pomoć i za tako nešto uvek imam razumevanje.

Bitno je razlučiti da to NIJE sexualno opredeljenje već BOLEST posle toga možemo o lečenju, mleku u rafovima i ostalim stvarima.

No pasaran...neće to tako proći što izlazite i pričate na TV...ne vredi.

kiki

pre 2 godine

Ima li veceg licimjera od onog kad Englezi pricaju o diskriminaciji, oni koji su bili kolinijlna sila, gde je aparthejd bio nacin zivota, gde su se ratovi vodili u ime toga i za to se nikad nikome nisu izvinuli i ni pokajali....a sad guraju LBG boje kao borbu protiv dskriminacije, da nije smesno bilo bi zalosno.

21. vek zove

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

ako nas zbog toga izbace ,neka nas izbace , ziveli zmo mi i bez svetskih prvenstava , zivecemo i bez ovog , bolje ostati castan i iskren , nego se pokolebati pred agendom sizofrenih ludaka . ne gledas sto ti nema secera i mleka po rafovima i sto su neke namirnice otisle 100 % a brinucu o tome dal cemo igrati fudbal i jos da nosimo boje necega sto prosto nije prirodno . toga ima medju nama ,i imace ga , nemam nista protiv toga ali nije normalno i nine normalno da se mladima preko tv ispira mozak da je to kao dobar dan , nije .
(Ernesto ce, 22. septembar 2022 08:57)

Ne kapiras da nas ‘zbog toga’ mrze s razlogom? Bitno je NAMA da se poštuju prava svih grupa ljudi i svih zemalja. Ljudi ovde toliko ništa ne razumeju da koriste rec ’diskriminacija’ u potpuno pogresnom kontekstu: po njima diskriminacija je to sto on treba da pokaže solidarnost sa ugroženima????
Tako to izleda kad jedno nerazvijenom društvu hoćeš da objasniš šta su ljudska prava, demokratija itd. Oni te onda pitaju “a gde je mleko?”…

Kikilisur

pre 2 godine

U pravu je. Ni ja ne bih nosio. Neke stvari se prosto ne rade. Ne mozes coveka naterati da uradi nesto sto ne zeli,ako je covek.Svaka cas ovo mladom coveku,hrabar je i dostojanstven.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Uz iznimku srbije koja je pravoslavna zemlja, ovo je pobjeda katolickog morala i tradicionalnog odgoja (hr/pol/esp/port) naspram degenericnih protestantskih wookouyebbina koje su sirom otvorene za ukidanje vlastite nacije, klecanje itd.
Nisu to ceste situacije, ali danas vam cestitam. Ne dajte se.

Fudbal

pre 2 godine

Termin "politika" je postao vrlo fleksibilan u poslednjih 20 godina. Ne označava uvek isto, pogotovo ne u različitim krugovima, ali u sportu označava termin o kome se ne priča jer "nama to ne odgovara". Zato je Kosovo politika, a Ukrajina pitanje svetske krize. Iran, Irak, Jemen i Avfganistan su politika, a vaš stav o kvir pitanjima (ne podržavam homofobiju jer to predstavlja stav manje inteligentnih i mentalno razvijenih ljudi) je od svetskog značaja.

Dikan

pre 2 godine

Što se tiče Ajaksa i njega kao kapitena lako je se moglo rešiti-promene kapitena.Međutim Ajaks je veliki klub i neće da se bruka,Tadić im je mnogo važniji i draži od Ukrajine.Što se tiče reprezentacije Srbije, naravno da ta glupost nije dolazila u obzir,ko hoće nek je nosi ali ne možeš nekome nametati da se blamira.
(Činjenice, 22. septembar 2022 08:51)

To je suština svega. Ovde imamo heterofobične izlive ljudi koji su u stilu "ako nisi sa nama, protiv nas si". Tadić nikog ne vređa svojim postupkom i može da bira na koji način će se boriti protiv diskriminacije, a svaki način je bolji od ove budalaštine. Nego, koliko je višegodišnje klečanje Engleza pomoglo borbi protiv rasizma? I otkad su to boje LGBT zastave univerzalni simbol borbe protiv diskriminacije? Ali da, lakše je tako nego uraditi nešto konkretno ili ne daj bože, dati nešto novca u humane svrhe.

bezobrazluk

pre 2 godine

Sramota treba da bude, njega, savez i sve građane Srbije. Zašto nam smeta jednakost svih ljudi i borba protiv diskriminacije? Biće da je zato što smo bedni duhovno i siromašni materijalno. Zavidimo svima koji su bolji od nas, a gledam sa visine sve one koji su lošiji.
(Kalvin, 21. septembar 2022 20:17) Pa jel moguće da ti posle svega stvarno ne razumeš? Ne smeta nam jednakost i borba protiv diskriminacije, već agresivan politički pritisak promovisanja jedne ideologije, koje bilo. Isto bi bilo da neko uporno pritiska da nosimo bilo šta. Nacisti nisu rekli jevrejima da se dobrovoljno izjasne šta su, već im je naredio da nose žute trake, kako bi ih obeležili kao nižu rasu. Svaka ideja može da se slobodno promoviše, i mora imati pravo na to, ali ucenjivati i terati da se nosi bilo koja traka - to je već neki oblik fašizma.

Pikaso

pre 2 godine

Još jedan očigledan primer zapadnog licemerja. Traže da se nose zastave Ukrajine i LGBT i da se na sav glas podržava Ukrajina, a kad je Čavić na dodeli medalje obukao majicu sa natpisom "Kosovo je Srbija", onda je bio kažnjen zbog navodnog uplitanja politike u sport! Prosto mi je neverovatno da, i pored svih ovih stvari, kod nas i dalje postoje slepci koji dižu zapad u nebesa!

Samikun

pre 2 godine

Džaba govoriš, narod je ovde još u kamenom dobu sa razmišljanjem.
(nope, 21. septembar 2022 22:01)
Recimo za par godina kad citavom covecanstvu(a pocelo je) dopizdi da poremecene stavlja u isti egal kao normalne, sto se oduvek zvalo normalno da li je to bronzano, kameno, bilo koje doba, ono koje je odvojilo coveka sa svescu od zivotinja, veruj mi da od ove price nece ostati ni jedno jedino slovo. Zasto? Zato sto se kosi sa zdravim razumom, a to cini coveka. I oduvek je jedan deo spadao na one mentalno poremecene koji su se odstranjivali iz drustva kao takvog. Uvek bilo, i uvek ce biti dok postoji covek.

Činjenice

pre 2 godine

Što se tiče Ajaksa i njega kao kapitena lako je se moglo rešiti-promene kapitena.Međutim Ajaks je veliki klub i neće da se bruka,Tadić im je mnogo važniji i draži od Ukrajine.Što se tiče reprezentacije Srbije, naravno da ta glupost nije dolazila u obzir,ko hoće nek je nosi ali ne možeš nekome nametati da se blamira.

Bojan

pre 2 godine

Pogledate zemlje ciji kapiteni hoce da nose i ciji nece i sve sam je jasno. Umesto da se fokusiramo na poboljsanje sloboda, standarda i kvaliteta zivota nama je bitnije da homoseksualci slucajno ne prosetaju gradom, kao da se homoseksualnost prenosi vazduhom.

dosta više!

pre 2 godine

Podrška iz Hrvatske, bravo Tadiću!
To je ta sloboda govora, to je tolerancija, to je demokracija - ali samo ako ćemo po njihovome!

Ernesto ce

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

ako nas zbog toga izbace ,neka nas izbace , ziveli zmo mi i bez svetskih prvenstava , zivecemo i bez ovog , bolje ostati castan i iskren , nego se pokolebati pred agendom sizofrenih ludaka . ne gledas sto ti nema secera i mleka po rafovima i sto su neke namirnice otisle 100 % a brinucu o tome dal cemo igrati fudbal i jos da nosimo boje necega sto prosto nije prirodno . toga ima medju nama ,i imace ga , nemam nista protiv toga ali nije normalno i nine normalno da se mladima preko tv ispira mozak da je to kao dobar dan , nije .

Radoje

pre 2 godine

Pod jedan. Od kad FIFA dozvoljava bilo kakve političke gestove. Da ne nabrajam šta su sve zabranili samo u poslednjih par godina. Ne znam što bi ovo pustili.
Pod dva. Naši treba da se bore protiv svake diskriminacije

arhitekt

pre 2 godine

Tako je Dušane Tadiću! Ne postoji ni jedan jedini razlog zašto bi kapiten Srbije nosio traku LGBT populacije, kome se nisi neka je nosi. I naravno da sam znao da su kolovođe Englezi, Holanđani, Danci...ništa loše ali mi to ne želimo i kraj priče.

super

pre 2 godine

zašto te zastave Ukrajine LGBT itd, mislim da sport sve više ide u neku stranu koju ljudi ne žele,nameću se zastave,mišljenja a ne ono i zdravom telu zdrav duh ili važno je učestvovati!!!

Ivan

pre 2 godine

Katar- konzervativna muslimanska zemlja sa strogim pravilima!
I tu da nose dugine boje? To je zabranjeno kod njih- kakav bezobrazluk, nepoštovanje domaćina i namerni prst u oko konzervativnoj sredini!
Najagresivnija ideologija...

Xxx

pre 2 godine

Ko god da je odlucio, dobro je odlucio! Dosta je nametanja stavova i misljenja zapada. Neka nose sta hoce, mi nikome ne zabranjujemo da nose i dres u bojama duge, neka oni ostave i nas da odlucujemo koje boje ce biti kapitenska traka. To se zove tolerancija, demokratija kako god zelite. Pa mi smo najtolerantniji narod na svetu, bombardovali nas, ubijali nasu decu, zatrovali zemlju, udarali sankcije i mi i dalje se izgrlimo i izljubimo sa svima njima. Jednostavno moramo cuvati ono sto imamo i nikako ne dozvoliti da se politika umesa u sport. Mada, to je malo verovatno da cemo uspeti. Srecno momci u Kataru!

Loznica

pre 2 godine

ipak nije previse inteligentan.
(Filip, 21. septembar 2022 23:54)

Sreća pa imamo tebe da nam otvoriš oči svima!!!
Neko ZLO je zavladalo svetom!!!
Nekada su svi sukobi prestajali kada su OI, a sada hoće preko sporta da produbljuju mržnju!!!
Fifa se protivi zakonima jedne države!!! Eeeeej!!!

Dejan

pre 2 godine

Zabraniti Srbiji ucesce.
(Mile, 21. septembar 2022 21:12

Ja se slažem, apsolutno bih se izolovao od ovakvog sporta koji ti određuje da moraš da podržiš bilo šta...Na paradi u Beogradu nije bio ni jedan homoseksualac iz Beograda.Samo predstavnici LGBT zajednica iz okolnih zemalja .Znači samo interes tih pojedinaca.Boli njih patka za prava i probleme ako ih u opšte i imaju homoseksualci iz Srbije.Ja znam par tih ljudi i niko se ne žali.

Kg

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

Prvo nosis traku da te ne izbace a posle ti traze da ides korak dalje, a zna se sta je taj korak...

Gajba

pre 2 godine

Svaka čast! U sportu nema mjesta politici! Kakvi prajdovi, kakav rat, kakvi bakrači? Kapetan Srbije treba ponosno nositi traku sa srpskim bojama isto kao i ostali sa bojama svoje zemlje. Bravo Tadiću. Nadam se da će i Modrić tako postupiti.

Dj Radetich

pre 2 godine

Postujem njegovu odluku. Jedino mi nije jasno zasto igra na trulom zapadu I zaradjuje njihove novce. Dule dodji igrati na Balkan pa neces imati nikakvih problema sa Ukrajinom i duginom zastavom. Jedino ce novci biti malo manji.

dure

pre 2 godine

Zato on, pored sjajnih igara i jeste kapiten Ajaksa, zbog ljudskih vrednosti! Njega tamo prosto obožavaju, jer narod, ljudi obični, kako ovde tako i u Holandiji isto misle, zašto se nameće pederastvo ispred porodičnih vrednosti?! Na kraju će se ljudi u svetu okrenuti, počeće da ih zaista proganjaju,! Dosta je više isturanja bolesnika

Dejan

pre 2 godine

Šta je sledeće?Dresovi u bojama duge a šorc u bojama Ukrajine.Čekaj,boje Kosova i BIH i ko zna koje još veštačke države.Sve imaju iste boje...

Milija

pre 2 godine

ipak nije previse inteligentan.
(Filip, 21. septembar 2022 23:54)

Upravo suprotno. Inteligentni ljudi odbijaju da se stope sa vecinom i postuju nametnuta pravila.

Dejan

pre 2 godine

Prvo terati nekog da nosi nesto sto ima politicku poruku nije u duhu tolerancije.
A drugo, o kakvoj toleranciji govorimo? Zemlje koje izbacuju neku zemlju iz takmicenja, koje zabranjuju sportistima da se bave svojim poslom jer su pripadnici nekog naroda, zemlje koje iskljucuju TV kanale da se ne bi cuo neki drugaciji stav, i te zemlje da drze neku pridiku o toleranciji? Ma vazi!

Marko

pre 2 godine

Капитенска трака симболише капитена тј вођу екипе. Остале симболике везане за капитенску траку не смеју да буду провокативне, увредљиве, промотивне било чега а пре свега политике, било какве идеологије, маркетиншке.
(mr, 21. septembar 2022 21:30)

Ala si se izlupetao i to bas iz razloga jer si ti zrtva politike, ideologije i marketinga u Srbiji. Dugina zastava je simbol tolerancije u svetu a kod nas je to politicka tema. To govori koliko smo zatucani.

Boban

pre 2 godine

Zasto ovi timovi koji su za te dugine, pastelne ili koje boje vec ne bi nosili pantalone i perike u tim bojama, bas bi bilo nesto novo i zanimljivo posebno kod rezultata 0:0.

Mare

pre 2 godine

Linija manjeg otpora barem sto se tice nase javnosti. Kada ce nasi sportisti poceti da razmisljaju drugacije od srpskog mulja pa makar i pogresno?

Бојан Цимбаљевић

pre 2 godine

Кад одрастеш а да су ти идоли Цеца и Аркан, наравно да мораш да будеш овакав какав јеси, Душане Ттадићу.

andrej

pre 2 godine

Kapitenska traka sa KiM i da pise Kosovo je Srbija. Jel moze tako ili bi onda bilo mesanje politike u sport? Posto moze ukrajinska i ova druga,onda bi trebalo da moze.

Zaprska teorije

pre 2 godine

@Teorija zaprske
Odlično, imam i ja jedno pojašnjenje za tebe.
Sport je sam po sebi aktivnost usmerena ka povezivanju ljudi oko nečega što im je zajedničko. Sportski duh i fer-plej upravo za jedan od ciljeva imaju poštovanje protivnika, toleranciju i prihvatanje drugih. Sportu nije potrebna odvratna politizacija, ali, nažalost, upravo se to dešava sa sportom na svim nivoima.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

Pa kako treba da razmišlja, čak i ako nas zbog toga izbace?

Blaster

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.
(Teorija zaprske, 21. septembar 2022 21:23)

Vidiš ja sam protiv globalizacije i tolerancije koja se koristi u svrhu iste.

Danas

pre 2 godine

Naš kapiten!!! Nema mesta politici i aktivizmu u sportu, sport je sport i neka nas ostave na miru da možemo da se opustimo i uživamo bez politike bar malo. Tadić je sjajan i nadam se da će jednom u nekoj budućnosti imati veliku ulogu u našem sportu, da deca uče od njega kako se ponašati i biti sportista, a pre svega normalna osoba sa integritetom.

R.I.P. Eurosong

pre 2 godine

Apsolutno podržavam da svako nosi trake kakve mu pašu, ... Mada koliko ja znam, i koliko sam upućen, traka oko ruke ukazuje na KAPITENA reprezentacije, i TO treba da predstavlja...ne nikakva mišljenja, opredelenja, simpatije i sl.
A ostale boje i zastave neka se nose u prilikamaza to, na skupovima, paradama, manifestacijama, na tribinama i slično...

Bzvz

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.
(Teorija zaprske, 21. septembar 2022 21:23)
Pa zato i vicu bravo mi ovde ne tolerisemo ni razlicito misljenje a kamoli nesto zesce. Ovde se ljudi uvrede kada imas drugacije misljenje od njih, dozivljavaju to kao da hoces da im kazes da su glupi.

eeeee, tako je nekad bilo

pre 2 godine

Svako bi trebao da nosi boje svoje reprezentacije a politici i nametanjima nije mjesto u sportu,ja bi izbacio sve te koji ne nose boje svoje zemlje pa makar bile i dugine boje.

Televisa presenta

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)



da.

nope

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.
(Teorija zaprske, 21. septembar 2022 21:23)


Džaba govoriš, narod je ovde još u kamenom dobu sa razmišljanjem.

Ken Norton

pre 2 godine

To je svetsko prvenstvo u fudbalu.
Kapitenska traka bi trebalo da bude crveno-plavo-bela sa fudbalskom loptom (sa belim i crnim poljima) u sredini.

kezza

pre 2 godine

Ovo nije lično njegova odluka, već saveza. Vidim ovde većina veliča Dušana kao da je on to tako odlučio. Ne sumnjam da bi i on lično odbio da mu je nametnuto, ali ljudi moji pročitajte tekst pre nego što se izblamirate...
(iskreno, 21. septembar 2022 20:13)

Upravo tako, sve di tačno rekao. Samo da dodam, Tadić je bio prvi koji je u Holandiji nosio kapitensku traku u bojama Ukrajine. Bilo je to protiv AZ-a u kupu. Ostale ekipe su tu “obavezu” odradile u prvenstvu 3 dana posle. Ajax je tada znači već bio odradio obavezu jedne utakmice sa Ukrajinskom zastavom i Tadić je od Ajaxa znači dobio ponovo traku u bojama grada Amsterdana. Dakle, ništa on nije sam odlučio. Toliko

mr

pre 2 godine

Капитенска трака симболише капитена тј вођу екипе. Остале симболике везане за капитенску траку не смеју да буду провокативне, увредљиве, промотивне било чега а пре свега политике, било какве идеологије, маркетиншке.

Slavisa V.

pre 2 godine

"Тадић није одбио да носи већ Србија, заједно са још 3 земље не учествује у кампањи..."

Te tri zemlje ce biti "ubedjene", a mi ako nastavimo da nesto necemo veoma lako ce to da rese. Ionako im se ne svidja sto se Italijani nisu plasirali. Totalno ludilo u koje je svet zapao, ali ono ce se nastaviti. Da ne mislite da ce Makron, Solc, Tras da ga zaustave?

Paja

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?

Марко

pre 2 godine

Koliko smo prolupali govori cinjenica da se bavimo ko ce da nosi koju boju kapitenske trake. Dosadili vise
(Zokara, 21. septembar 2022 20:03)

Кад би само знао каквим се све ситницама Енглези баве по питању Вимблдона!

Giga Moravac

pre 2 godine

Sve ovo je ok, čovek ima mišljenje kao i većina Srba, nije džabe on kapiten. Ali zašto UEFA i FIFA ulaze ovoliko u politiku kad i same ne dozvoljavaju na utakmicama političke poruke, zatim preporučuju grbove saveza, a ne države i strogo kažnjavaju ulazak države u rad saveza. Kako sve to ne može, a ovakve poruke mogu. Nedosledni su i Tadić je u pravu, odnosno savez. Nema uplitanja politike i tačka.

Teorija zaprske

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.

Боки

pre 2 godine

Тадић није одбио да носи већ Србија, заједно са још 3 земље не учествује у кампањи...

Паун

pre 2 godine

Он је капитен репрезентације Србије и ако већ треба да носи траку у боји неке заставе,онда та трака треба да буде у бојама Србије.

Robert

pre 2 godine

Jedna stvar za ponos, koja vrijedi i više od rezultata. Ugodno sam iznenađen.

Ponosan smo narod, sa bogatom istorijom, koji je uvijek bio na pravoj strani i to trebamo da njegujemo i prenosimo na buduće generacije kao nacionalno blago.

Ovo je jedan od mnogih dokaza da imamo kičmu i ne potpadamo pod zapadni-mainstream-loby/agendu, po brojnim pitanjima. Dok je tako, imamo čemu da se nadamo. (kao i onaj potez Matića u Premiershipu za britanske vojnike).

Bravo kapitenu!

Cile

pre 2 godine

Pa sve ok, borba protiv diskriminacije. On nenosenjem iste ne diskriminise nikoga, gleda svoja posla, a eventualno nametanje da se nosi obavezno bi bila diskriminacija i narusavanje slobodne volje. Cak i vise, to bi bila tiranija, a ne demokratija.

iskreno

pre 2 godine

Ovo nije lično njegova odluka, već saveza. Vidim ovde većina veliča Dušana kao da je on to tako odlučio. Ne sumnjam da bi i on lično odbio da mu je nametnuto, ali ljudi moji pročitajte tekst pre nego što se izblamirate...

Kalvin

pre 2 godine

Sramota treba da bude, njega, savez i sve građane Srbije. Zašto nam smeta jednakost svih ljudi i borba protiv diskriminacije? Biće da je zato što smo bedni duhovno i siromašni materijalno. Zavidimo svima koji su bolji od nas, a gledam sa visine sve one koji su lošiji.

Marko

pre 2 godine

To je taj truli zapad, to su te evropske vrednosti...slepa zatupljenost medijima, tamo ljudi nemaju mozak...neka hvala, takve vrednosti nam ne trebaju nikada...svima vama koji tolikp volite eu i nato, slobodno idite i ne vracajte se...secam se kad je poceo rat u ukrajini, dusan je nosio njihovu zastavu, posle toga su ga svi isprozivali na mrezama, ako je lud nek opet nastavi, ne prodajmo veru za veceru nikada...

Marko

pre 2 godine

To je taj truli zapad, to su te evropske vrednosti...slepa zatupljenost medijima, tamo ljudi nemaju mozak...neka hvala, takve vrednosti nam ne trebaju nikada...svima vama koji tolikp volite eu i nato, slobodno idite i ne vracajte se...secam se kad je poceo rat u ukrajini, dusan je nosio njihovu zastavu, posle toga su ga svi isprozivali na mrezama, ako je lud nek opet nastavi, ne prodajmo veru za veceru nikada...

Боки

pre 2 godine

Тадић није одбио да носи већ Србија, заједно са још 3 земље не учествује у кампањи...

Giga Moravac

pre 2 godine

Sve ovo je ok, čovek ima mišljenje kao i većina Srba, nije džabe on kapiten. Ali zašto UEFA i FIFA ulaze ovoliko u politiku kad i same ne dozvoljavaju na utakmicama političke poruke, zatim preporučuju grbove saveza, a ne države i strogo kažnjavaju ulazak države u rad saveza. Kako sve to ne može, a ovakve poruke mogu. Nedosledni su i Tadić je u pravu, odnosno savez. Nema uplitanja politike i tačka.

Blaster

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.
(Teorija zaprske, 21. septembar 2022 21:23)

Vidiš ja sam protiv globalizacije i tolerancije koja se koristi u svrhu iste.

Televisa presenta

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)



da.

Danas

pre 2 godine

Naš kapiten!!! Nema mesta politici i aktivizmu u sportu, sport je sport i neka nas ostave na miru da možemo da se opustimo i uživamo bez politike bar malo. Tadić je sjajan i nadam se da će jednom u nekoj budućnosti imati veliku ulogu u našem sportu, da deca uče od njega kako se ponašati i biti sportista, a pre svega normalna osoba sa integritetom.

Cile

pre 2 godine

Pa sve ok, borba protiv diskriminacije. On nenosenjem iste ne diskriminise nikoga, gleda svoja posla, a eventualno nametanje da se nosi obavezno bi bila diskriminacija i narusavanje slobodne volje. Cak i vise, to bi bila tiranija, a ne demokratija.

Паун

pre 2 godine

Он је капитен репрезентације Србије и ако већ треба да носи траку у боји неке заставе,онда та трака треба да буде у бојама Србије.

eeeee, tako je nekad bilo

pre 2 godine

Svako bi trebao da nosi boje svoje reprezentacije a politici i nametanjima nije mjesto u sportu,ja bi izbacio sve te koji ne nose boje svoje zemlje pa makar bile i dugine boje.

Zaprska teorije

pre 2 godine

@Teorija zaprske
Odlično, imam i ja jedno pojašnjenje za tebe.
Sport je sam po sebi aktivnost usmerena ka povezivanju ljudi oko nečega što im je zajedničko. Sportski duh i fer-plej upravo za jedan od ciljeva imaju poštovanje protivnika, toleranciju i prihvatanje drugih. Sportu nije potrebna odvratna politizacija, ali, nažalost, upravo se to dešava sa sportom na svim nivoima.

mr

pre 2 godine

Капитенска трака симболише капитена тј вођу екипе. Остале симболике везане за капитенску траку не смеју да буду провокативне, увредљиве, промотивне било чега а пре свега политике, било какве идеологије, маркетиншке.

Марко

pre 2 godine

Koliko smo prolupali govori cinjenica da se bavimo ko ce da nosi koju boju kapitenske trake. Dosadili vise
(Zokara, 21. septembar 2022 20:03)

Кад би само знао каквим се све ситницама Енглези баве по питању Вимблдона!

R.I.P. Eurosong

pre 2 godine

Apsolutno podržavam da svako nosi trake kakve mu pašu, ... Mada koliko ja znam, i koliko sam upućen, traka oko ruke ukazuje na KAPITENA reprezentacije, i TO treba da predstavlja...ne nikakva mišljenja, opredelenja, simpatije i sl.
A ostale boje i zastave neka se nose u prilikamaza to, na skupovima, paradama, manifestacijama, na tribinama i slično...

Robert

pre 2 godine

Jedna stvar za ponos, koja vrijedi i više od rezultata. Ugodno sam iznenađen.

Ponosan smo narod, sa bogatom istorijom, koji je uvijek bio na pravoj strani i to trebamo da njegujemo i prenosimo na buduće generacije kao nacionalno blago.

Ovo je jedan od mnogih dokaza da imamo kičmu i ne potpadamo pod zapadni-mainstream-loby/agendu, po brojnim pitanjima. Dok je tako, imamo čemu da se nadamo. (kao i onaj potez Matića u Premiershipu za britanske vojnike).

Bravo kapitenu!

Ken Norton

pre 2 godine

To je svetsko prvenstvo u fudbalu.
Kapitenska traka bi trebalo da bude crveno-plavo-bela sa fudbalskom loptom (sa belim i crnim poljima) u sredini.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

Pa kako treba da razmišlja, čak i ako nas zbog toga izbace?

nope

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.
(Teorija zaprske, 21. septembar 2022 21:23)


Džaba govoriš, narod je ovde još u kamenom dobu sa razmišljanjem.

iskreno

pre 2 godine

Ovo nije lično njegova odluka, već saveza. Vidim ovde većina veliča Dušana kao da je on to tako odlučio. Ne sumnjam da bi i on lično odbio da mu je nametnuto, ali ljudi moji pročitajte tekst pre nego što se izblamirate...

kezza

pre 2 godine

Ovo nije lično njegova odluka, već saveza. Vidim ovde većina veliča Dušana kao da je on to tako odlučio. Ne sumnjam da bi i on lično odbio da mu je nametnuto, ali ljudi moji pročitajte tekst pre nego što se izblamirate...
(iskreno, 21. septembar 2022 20:13)

Upravo tako, sve di tačno rekao. Samo da dodam, Tadić je bio prvi koji je u Holandiji nosio kapitensku traku u bojama Ukrajine. Bilo je to protiv AZ-a u kupu. Ostale ekipe su tu “obavezu” odradile u prvenstvu 3 dana posle. Ajax je tada znači već bio odradio obavezu jedne utakmice sa Ukrajinskom zastavom i Tadić je od Ajaxa znači dobio ponovo traku u bojama grada Amsterdana. Dakle, ništa on nije sam odlučio. Toliko

Bzvz

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.
(Teorija zaprske, 21. septembar 2022 21:23)
Pa zato i vicu bravo mi ovde ne tolerisemo ni razlicito misljenje a kamoli nesto zesce. Ovde se ljudi uvrede kada imas drugacije misljenje od njih, dozivljavaju to kao da hoces da im kazes da su glupi.

Pikaso

pre 2 godine

Još jedan očigledan primer zapadnog licemerja. Traže da se nose zastave Ukrajine i LGBT i da se na sav glas podržava Ukrajina, a kad je Čavić na dodeli medalje obukao majicu sa natpisom "Kosovo je Srbija", onda je bio kažnjen zbog navodnog uplitanja politike u sport! Prosto mi je neverovatno da, i pored svih ovih stvari, kod nas i dalje postoje slepci koji dižu zapad u nebesa!

Kalvin

pre 2 godine

Sramota treba da bude, njega, savez i sve građane Srbije. Zašto nam smeta jednakost svih ljudi i borba protiv diskriminacije? Biće da je zato što smo bedni duhovno i siromašni materijalno. Zavidimo svima koji su bolji od nas, a gledam sa visine sve one koji su lošiji.

dosta više!

pre 2 godine

Podrška iz Hrvatske, bravo Tadiću!
To je ta sloboda govora, to je tolerancija, to je demokracija - ali samo ako ćemo po njihovome!

Paja

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?

kiki

pre 2 godine

Ima li veceg licimjera od onog kad Englezi pricaju o diskriminaciji, oni koji su bili kolinijlna sila, gde je aparthejd bio nacin zivota, gde su se ratovi vodili u ime toga i za to se nikad nikome nisu izvinuli i ni pokajali....a sad guraju LBG boje kao borbu protiv dskriminacije, da nije smesno bilo bi zalosno.

Ivan

pre 2 godine

Katar- konzervativna muslimanska zemlja sa strogim pravilima!
I tu da nose dugine boje? To je zabranjeno kod njih- kakav bezobrazluk, nepoštovanje domaćina i namerni prst u oko konzervativnoj sredini!
Najagresivnija ideologija...

Slavisa V.

pre 2 godine

"Тадић није одбио да носи већ Србија, заједно са још 3 земље не учествује у кампањи..."

Te tri zemlje ce biti "ubedjene", a mi ako nastavimo da nesto necemo veoma lako ce to da rese. Ionako im se ne svidja sto se Italijani nisu plasirali. Totalno ludilo u koje je svet zapao, ali ono ce se nastaviti. Da ne mislite da ce Makron, Solc, Tras da ga zaustave?

Ernesto ce

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

ako nas zbog toga izbace ,neka nas izbace , ziveli zmo mi i bez svetskih prvenstava , zivecemo i bez ovog , bolje ostati castan i iskren , nego se pokolebati pred agendom sizofrenih ludaka . ne gledas sto ti nema secera i mleka po rafovima i sto su neke namirnice otisle 100 % a brinucu o tome dal cemo igrati fudbal i jos da nosimo boje necega sto prosto nije prirodno . toga ima medju nama ,i imace ga , nemam nista protiv toga ali nije normalno i nine normalno da se mladima preko tv ispira mozak da je to kao dobar dan , nije .

Teorija zaprske

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.

Loznica

pre 2 godine

ipak nije previse inteligentan.
(Filip, 21. septembar 2022 23:54)

Sreća pa imamo tebe da nam otvoriš oči svima!!!
Neko ZLO je zavladalo svetom!!!
Nekada su svi sukobi prestajali kada su OI, a sada hoće preko sporta da produbljuju mržnju!!!
Fifa se protivi zakonima jedne države!!! Eeeeej!!!

bezobrazluk

pre 2 godine

Sramota treba da bude, njega, savez i sve građane Srbije. Zašto nam smeta jednakost svih ljudi i borba protiv diskriminacije? Biće da je zato što smo bedni duhovno i siromašni materijalno. Zavidimo svima koji su bolji od nas, a gledam sa visine sve one koji su lošiji.
(Kalvin, 21. septembar 2022 20:17) Pa jel moguće da ti posle svega stvarno ne razumeš? Ne smeta nam jednakost i borba protiv diskriminacije, već agresivan politički pritisak promovisanja jedne ideologije, koje bilo. Isto bi bilo da neko uporno pritiska da nosimo bilo šta. Nacisti nisu rekli jevrejima da se dobrovoljno izjasne šta su, već im je naredio da nose žute trake, kako bi ih obeležili kao nižu rasu. Svaka ideja može da se slobodno promoviše, i mora imati pravo na to, ali ucenjivati i terati da se nosi bilo koja traka - to je već neki oblik fašizma.

Kikilisur

pre 2 godine

U pravu je. Ni ja ne bih nosio. Neke stvari se prosto ne rade. Ne mozes coveka naterati da uradi nesto sto ne zeli,ako je covek.Svaka cas ovo mladom coveku,hrabar je i dostojanstven.

Xxx

pre 2 godine

Ko god da je odlucio, dobro je odlucio! Dosta je nametanja stavova i misljenja zapada. Neka nose sta hoce, mi nikome ne zabranjujemo da nose i dres u bojama duge, neka oni ostave i nas da odlucujemo koje boje ce biti kapitenska traka. To se zove tolerancija, demokratija kako god zelite. Pa mi smo najtolerantniji narod na svetu, bombardovali nas, ubijali nasu decu, zatrovali zemlju, udarali sankcije i mi i dalje se izgrlimo i izljubimo sa svima njima. Jednostavno moramo cuvati ono sto imamo i nikako ne dozvoliti da se politika umesa u sport. Mada, to je malo verovatno da cemo uspeti. Srecno momci u Kataru!

arhitekt

pre 2 godine

Tako je Dušane Tadiću! Ne postoji ni jedan jedini razlog zašto bi kapiten Srbije nosio traku LGBT populacije, kome se nisi neka je nosi. I naravno da sam znao da su kolovođe Englezi, Holanđani, Danci...ništa loše ali mi to ne želimo i kraj priče.

Radoje

pre 2 godine

Pod jedan. Od kad FIFA dozvoljava bilo kakve političke gestove. Da ne nabrajam šta su sve zabranili samo u poslednjih par godina. Ne znam što bi ovo pustili.
Pod dva. Naši treba da se bore protiv svake diskriminacije

Dejan

pre 2 godine

Prvo terati nekog da nosi nesto sto ima politicku poruku nije u duhu tolerancije.
A drugo, o kakvoj toleranciji govorimo? Zemlje koje izbacuju neku zemlju iz takmicenja, koje zabranjuju sportistima da se bave svojim poslom jer su pripadnici nekog naroda, zemlje koje iskljucuju TV kanale da se ne bi cuo neki drugaciji stav, i te zemlje da drze neku pridiku o toleranciji? Ma vazi!

Milija

pre 2 godine

ipak nije previse inteligentan.
(Filip, 21. septembar 2022 23:54)

Upravo suprotno. Inteligentni ljudi odbijaju da se stope sa vecinom i postuju nametnuta pravila.

Dejan

pre 2 godine

Zabraniti Srbiji ucesce.
(Mile, 21. septembar 2022 21:12

Ja se slažem, apsolutno bih se izolovao od ovakvog sporta koji ti određuje da moraš da podržiš bilo šta...Na paradi u Beogradu nije bio ni jedan homoseksualac iz Beograda.Samo predstavnici LGBT zajednica iz okolnih zemalja .Znači samo interes tih pojedinaca.Boli njih patka za prava i probleme ako ih u opšte i imaju homoseksualci iz Srbije.Ja znam par tih ljudi i niko se ne žali.

Kg

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

Prvo nosis traku da te ne izbace a posle ti traze da ides korak dalje, a zna se sta je taj korak...

andrej

pre 2 godine

Kapitenska traka sa KiM i da pise Kosovo je Srbija. Jel moze tako ili bi onda bilo mesanje politike u sport? Posto moze ukrajinska i ova druga,onda bi trebalo da moze.

Gajba

pre 2 godine

Svaka čast! U sportu nema mjesta politici! Kakvi prajdovi, kakav rat, kakvi bakrači? Kapetan Srbije treba ponosno nositi traku sa srpskim bojama isto kao i ostali sa bojama svoje zemlje. Bravo Tadiću. Nadam se da će i Modrić tako postupiti.

Dejan

pre 2 godine

Šta je sledeće?Dresovi u bojama duge a šorc u bojama Ukrajine.Čekaj,boje Kosova i BIH i ko zna koje još veštačke države.Sve imaju iste boje...

super

pre 2 godine

zašto te zastave Ukrajine LGBT itd, mislim da sport sve više ide u neku stranu koju ljudi ne žele,nameću se zastave,mišljenja a ne ono i zdravom telu zdrav duh ili važno je učestvovati!!!

Dikan

pre 2 godine

Što se tiče Ajaksa i njega kao kapitena lako je se moglo rešiti-promene kapitena.Međutim Ajaks je veliki klub i neće da se bruka,Tadić im je mnogo važniji i draži od Ukrajine.Što se tiče reprezentacije Srbije, naravno da ta glupost nije dolazila u obzir,ko hoće nek je nosi ali ne možeš nekome nametati da se blamira.
(Činjenice, 22. septembar 2022 08:51)

To je suština svega. Ovde imamo heterofobične izlive ljudi koji su u stilu "ako nisi sa nama, protiv nas si". Tadić nikog ne vređa svojim postupkom i može da bira na koji način će se boriti protiv diskriminacije, a svaki način je bolji od ove budalaštine. Nego, koliko je višegodišnje klečanje Engleza pomoglo borbi protiv rasizma? I otkad su to boje LGBT zastave univerzalni simbol borbe protiv diskriminacije? Ali da, lakše je tako nego uraditi nešto konkretno ili ne daj bože, dati nešto novca u humane svrhe.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Uz iznimku srbije koja je pravoslavna zemlja, ovo je pobjeda katolickog morala i tradicionalnog odgoja (hr/pol/esp/port) naspram degenericnih protestantskih wookouyebbina koje su sirom otvorene za ukidanje vlastite nacije, klecanje itd.
Nisu to ceste situacije, ali danas vam cestitam. Ne dajte se.

Činjenice

pre 2 godine

Što se tiče Ajaksa i njega kao kapitena lako je se moglo rešiti-promene kapitena.Međutim Ajaks je veliki klub i neće da se bruka,Tadić im je mnogo važniji i draži od Ukrajine.Što se tiče reprezentacije Srbije, naravno da ta glupost nije dolazila u obzir,ko hoće nek je nosi ali ne možeš nekome nametati da se blamira.

Mohikanac

pre 2 godine

21. vek zove

Pa lepo je čovek napisao...u čemu je problem?

Ti takav a i oni mislite da je to "diskriminacija" Ja i velika većina ljudi misli da je BOLEST.

Ja mislim da ta zamena teza neće proći ali ko sam ja. Takođe mislim da tim ljudima je potrebna pomoć i za tako nešto uvek imam razumevanje.

Bitno je razlučiti da to NIJE sexualno opredeljenje već BOLEST posle toga možemo o lečenju, mleku u rafovima i ostalim stvarima.

No pasaran...neće to tako proći što izlazite i pričate na TV...ne vredi.

dure

pre 2 godine

Zato on, pored sjajnih igara i jeste kapiten Ajaksa, zbog ljudskih vrednosti! Njega tamo prosto obožavaju, jer narod, ljudi obični, kako ovde tako i u Holandiji isto misle, zašto se nameće pederastvo ispred porodičnih vrednosti?! Na kraju će se ljudi u svetu okrenuti, počeće da ih zaista proganjaju,! Dosta je više isturanja bolesnika

Boban

pre 2 godine

Zasto ovi timovi koji su za te dugine, pastelne ili koje boje vec ne bi nosili pantalone i perike u tim bojama, bas bi bilo nesto novo i zanimljivo posebno kod rezultata 0:0.

Samikun

pre 2 godine

Džaba govoriš, narod je ovde još u kamenom dobu sa razmišljanjem.
(nope, 21. septembar 2022 22:01)
Recimo za par godina kad citavom covecanstvu(a pocelo je) dopizdi da poremecene stavlja u isti egal kao normalne, sto se oduvek zvalo normalno da li je to bronzano, kameno, bilo koje doba, ono koje je odvojilo coveka sa svescu od zivotinja, veruj mi da od ove price nece ostati ni jedno jedino slovo. Zasto? Zato sto se kosi sa zdravim razumom, a to cini coveka. I oduvek je jedan deo spadao na one mentalno poremecene koji su se odstranjivali iz drustva kao takvog. Uvek bilo, i uvek ce biti dok postoji covek.

realno

pre 2 godine

S jedne strane Francuska, Nemačka, Holandija, Švajcarska, Engleska, Vels, Belgija, Danska. Sa druge strane Srbija, Hrvatska, Portugal i Španija. Jasno je koje su drzave naprednije.

Fudbal

pre 2 godine

Termin "politika" je postao vrlo fleksibilan u poslednjih 20 godina. Ne označava uvek isto, pogotovo ne u različitim krugovima, ali u sportu označava termin o kome se ne priča jer "nama to ne odgovara". Zato je Kosovo politika, a Ukrajina pitanje svetske krize. Iran, Irak, Jemen i Avfganistan su politika, a vaš stav o kvir pitanjima (ne podržavam homofobiju jer to predstavlja stav manje inteligentnih i mentalno razvijenih ljudi) je od svetskog značaja.

Dj Radetich

pre 2 godine

Postujem njegovu odluku. Jedino mi nije jasno zasto igra na trulom zapadu I zaradjuje njihove novce. Dule dodji igrati na Balkan pa neces imati nikakvih problema sa Ukrajinom i duginom zastavom. Jedino ce novci biti malo manji.

21. vek zove

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

ako nas zbog toga izbace ,neka nas izbace , ziveli zmo mi i bez svetskih prvenstava , zivecemo i bez ovog , bolje ostati castan i iskren , nego se pokolebati pred agendom sizofrenih ludaka . ne gledas sto ti nema secera i mleka po rafovima i sto su neke namirnice otisle 100 % a brinucu o tome dal cemo igrati fudbal i jos da nosimo boje necega sto prosto nije prirodno . toga ima medju nama ,i imace ga , nemam nista protiv toga ali nije normalno i nine normalno da se mladima preko tv ispira mozak da je to kao dobar dan , nije .
(Ernesto ce, 22. septembar 2022 08:57)

Ne kapiras da nas ‘zbog toga’ mrze s razlogom? Bitno je NAMA da se poštuju prava svih grupa ljudi i svih zemalja. Ljudi ovde toliko ništa ne razumeju da koriste rec ’diskriminacija’ u potpuno pogresnom kontekstu: po njima diskriminacija je to sto on treba da pokaže solidarnost sa ugroženima????
Tako to izleda kad jedno nerazvijenom društvu hoćeš da objasniš šta su ljudska prava, demokratija itd. Oni te onda pitaju “a gde je mleko?”…

Bojan

pre 2 godine

Pogledate zemlje ciji kapiteni hoce da nose i ciji nece i sve sam je jasno. Umesto da se fokusiramo na poboljsanje sloboda, standarda i kvaliteta zivota nama je bitnije da homoseksualci slucajno ne prosetaju gradom, kao da se homoseksualnost prenosi vazduhom.

Бојан Цимбаљевић

pre 2 godine

Кад одрастеш а да су ти идоли Цеца и Аркан, наравно да мораш да будеш овакав какав јеси, Душане Ттадићу.

Marko

pre 2 godine

Капитенска трака симболише капитена тј вођу екипе. Остале симболике везане за капитенску траку не смеју да буду провокативне, увредљиве, промотивне било чега а пре свега политике, било какве идеологије, маркетиншке.
(mr, 21. septembar 2022 21:30)

Ala si se izlupetao i to bas iz razloga jer si ti zrtva politike, ideologije i marketinga u Srbiji. Dugina zastava je simbol tolerancije u svetu a kod nas je to politicka tema. To govori koliko smo zatucani.

Nbc

pre 2 godine

@Stevan
Dabogda i ti postao LGBT. A ti si već to? Ovaj svijet sve više liči na Orvelovu Životinjsku farmu i 1984. Izgleda da čovječanstvu nema spasa. Najgori su isplivali i vladaju ovom planetom.

Pikendrol

pre 2 godine

Najpre treba razumeti o cemu se radi pa komentarisati, a ne kao bikovi na crvenu maramu. Traka lgbt je simbol stava protiv diskriminacije U FUDBALU. U klubu, u svlačionici. Zamislite da u Ajaksu, koji ima 28 fudbalera pod ugovorom, postoji jedan latentni gej, što je sasvim moguće. Nošenje trake je podrška njemu. Zamislite da se pokaže da je Ronaldo gej-biseksualac, a postoje sumnje da je tako...

Mare

pre 2 godine

Linija manjeg otpora barem sto se tice nase javnosti. Kada ce nasi sportisti poceti da razmisljaju drugacije od srpskog mulja pa makar i pogresno?

nope

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.
(Teorija zaprske, 21. septembar 2022 21:23)


Džaba govoriš, narod je ovde još u kamenom dobu sa razmišljanjem.

Kalvin

pre 2 godine

Sramota treba da bude, njega, savez i sve građane Srbije. Zašto nam smeta jednakost svih ljudi i borba protiv diskriminacije? Biće da je zato što smo bedni duhovno i siromašni materijalno. Zavidimo svima koji su bolji od nas, a gledam sa visine sve one koji su lošiji.

Paja

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?

Teorija zaprske

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.

Bzvz

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.
(Teorija zaprske, 21. septembar 2022 21:23)
Pa zato i vicu bravo mi ovde ne tolerisemo ni razlicito misljenje a kamoli nesto zesce. Ovde se ljudi uvrede kada imas drugacije misljenje od njih, dozivljavaju to kao da hoces da im kazes da su glupi.

Marko

pre 2 godine

To je taj truli zapad, to su te evropske vrednosti...slepa zatupljenost medijima, tamo ljudi nemaju mozak...neka hvala, takve vrednosti nam ne trebaju nikada...svima vama koji tolikp volite eu i nato, slobodno idite i ne vracajte se...secam se kad je poceo rat u ukrajini, dusan je nosio njihovu zastavu, posle toga su ga svi isprozivali na mrezama, ako je lud nek opet nastavi, ne prodajmo veru za veceru nikada...

Slavisa V.

pre 2 godine

"Тадић није одбио да носи већ Србија, заједно са још 3 земље не учествује у кампањи..."

Te tri zemlje ce biti "ubedjene", a mi ako nastavimo da nesto necemo veoma lako ce to da rese. Ionako im se ne svidja sto se Italijani nisu plasirali. Totalno ludilo u koje je svet zapao, ali ono ce se nastaviti. Da ne mislite da ce Makron, Solc, Tras da ga zaustave?

Bojan

pre 2 godine

Pogledate zemlje ciji kapiteni hoce da nose i ciji nece i sve sam je jasno. Umesto da se fokusiramo na poboljsanje sloboda, standarda i kvaliteta zivota nama je bitnije da homoseksualci slucajno ne prosetaju gradom, kao da se homoseksualnost prenosi vazduhom.

Бојан Цимбаљевић

pre 2 godine

Кад одрастеш а да су ти идоли Цеца и Аркан, наравно да мораш да будеш овакав какав јеси, Душане Ттадићу.

realno

pre 2 godine

S jedne strane Francuska, Nemačka, Holandija, Švajcarska, Engleska, Vels, Belgija, Danska. Sa druge strane Srbija, Hrvatska, Portugal i Španija. Jasno je koje su drzave naprednije.

Marko

pre 2 godine

Капитенска трака симболише капитена тј вођу екипе. Остале симболике везане за капитенску траку не смеју да буду провокативне, увредљиве, промотивне било чега а пре свега политике, било какве идеологије, маркетиншке.
(mr, 21. septembar 2022 21:30)

Ala si se izlupetao i to bas iz razloga jer si ti zrtva politike, ideologije i marketinga u Srbiji. Dugina zastava je simbol tolerancije u svetu a kod nas je to politicka tema. To govori koliko smo zatucani.

Dj Radetich

pre 2 godine

Postujem njegovu odluku. Jedino mi nije jasno zasto igra na trulom zapadu I zaradjuje njihove novce. Dule dodji igrati na Balkan pa neces imati nikakvih problema sa Ukrajinom i duginom zastavom. Jedino ce novci biti malo manji.

21. vek zove

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

ako nas zbog toga izbace ,neka nas izbace , ziveli zmo mi i bez svetskih prvenstava , zivecemo i bez ovog , bolje ostati castan i iskren , nego se pokolebati pred agendom sizofrenih ludaka . ne gledas sto ti nema secera i mleka po rafovima i sto su neke namirnice otisle 100 % a brinucu o tome dal cemo igrati fudbal i jos da nosimo boje necega sto prosto nije prirodno . toga ima medju nama ,i imace ga , nemam nista protiv toga ali nije normalno i nine normalno da se mladima preko tv ispira mozak da je to kao dobar dan , nije .
(Ernesto ce, 22. septembar 2022 08:57)

Ne kapiras da nas ‘zbog toga’ mrze s razlogom? Bitno je NAMA da se poštuju prava svih grupa ljudi i svih zemalja. Ljudi ovde toliko ništa ne razumeju da koriste rec ’diskriminacija’ u potpuno pogresnom kontekstu: po njima diskriminacija je to sto on treba da pokaže solidarnost sa ugroženima????
Tako to izleda kad jedno nerazvijenom društvu hoćeš da objasniš šta su ljudska prava, demokratija itd. Oni te onda pitaju “a gde je mleko?”…

Mare

pre 2 godine

Linija manjeg otpora barem sto se tice nase javnosti. Kada ce nasi sportisti poceti da razmisljaju drugacije od srpskog mulja pa makar i pogresno?

Blaster

pre 2 godine

Za sve ove sto vicu "bravo" malo objasnjenje. Zastava duginih boja predstavlja toleranciju bilo kakve razlicitosti, bilo da je u pitanju seksualno opredeljenje, boja koze, razlicit stav ili misljenje itd.
(Teorija zaprske, 21. septembar 2022 21:23)

Vidiš ja sam protiv globalizacije i tolerancije koja se koristi u svrhu iste.

Danas

pre 2 godine

Naš kapiten!!! Nema mesta politici i aktivizmu u sportu, sport je sport i neka nas ostave na miru da možemo da se opustimo i uživamo bez politike bar malo. Tadić je sjajan i nadam se da će jednom u nekoj budućnosti imati veliku ulogu u našem sportu, da deca uče od njega kako se ponašati i biti sportista, a pre svega normalna osoba sa integritetom.

Robert

pre 2 godine

Jedna stvar za ponos, koja vrijedi i više od rezultata. Ugodno sam iznenađen.

Ponosan smo narod, sa bogatom istorijom, koji je uvijek bio na pravoj strani i to trebamo da njegujemo i prenosimo na buduće generacije kao nacionalno blago.

Ovo je jedan od mnogih dokaza da imamo kičmu i ne potpadamo pod zapadni-mainstream-loby/agendu, po brojnim pitanjima. Dok je tako, imamo čemu da se nadamo. (kao i onaj potez Matića u Premiershipu za britanske vojnike).

Bravo kapitenu!

Giga Moravac

pre 2 godine

Sve ovo je ok, čovek ima mišljenje kao i većina Srba, nije džabe on kapiten. Ali zašto UEFA i FIFA ulaze ovoliko u politiku kad i same ne dozvoljavaju na utakmicama političke poruke, zatim preporučuju grbove saveza, a ne države i strogo kažnjavaju ulazak države u rad saveza. Kako sve to ne može, a ovakve poruke mogu. Nedosledni su i Tadić je u pravu, odnosno savez. Nema uplitanja politike i tačka.

Televisa presenta

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)



da.

kezza

pre 2 godine

Ovo nije lično njegova odluka, već saveza. Vidim ovde većina veliča Dušana kao da je on to tako odlučio. Ne sumnjam da bi i on lično odbio da mu je nametnuto, ali ljudi moji pročitajte tekst pre nego što se izblamirate...
(iskreno, 21. septembar 2022 20:13)

Upravo tako, sve di tačno rekao. Samo da dodam, Tadić je bio prvi koji je u Holandiji nosio kapitensku traku u bojama Ukrajine. Bilo je to protiv AZ-a u kupu. Ostale ekipe su tu “obavezu” odradile u prvenstvu 3 dana posle. Ajax je tada znači već bio odradio obavezu jedne utakmice sa Ukrajinskom zastavom i Tadić je od Ajaxa znači dobio ponovo traku u bojama grada Amsterdana. Dakle, ništa on nije sam odlučio. Toliko

Pikendrol

pre 2 godine

Najpre treba razumeti o cemu se radi pa komentarisati, a ne kao bikovi na crvenu maramu. Traka lgbt je simbol stava protiv diskriminacije U FUDBALU. U klubu, u svlačionici. Zamislite da u Ajaksu, koji ima 28 fudbalera pod ugovorom, postoji jedan latentni gej, što je sasvim moguće. Nošenje trake je podrška njemu. Zamislite da se pokaže da je Ronaldo gej-biseksualac, a postoje sumnje da je tako...

mr

pre 2 godine

Капитенска трака симболише капитена тј вођу екипе. Остале симболике везане за капитенску траку не смеју да буду провокативне, увредљиве, промотивне било чега а пре свега политике, било какве идеологије, маркетиншке.

Марко

pre 2 godine

Koliko smo prolupali govori cinjenica da se bavimo ko ce da nosi koju boju kapitenske trake. Dosadili vise
(Zokara, 21. septembar 2022 20:03)

Кад би само знао каквим се све ситницама Енглези баве по питању Вимблдона!

Ken Norton

pre 2 godine

To je svetsko prvenstvo u fudbalu.
Kapitenska traka bi trebalo da bude crveno-plavo-bela sa fudbalskom loptom (sa belim i crnim poljima) u sredini.

eeeee, tako je nekad bilo

pre 2 godine

Svako bi trebao da nosi boje svoje reprezentacije a politici i nametanjima nije mjesto u sportu,ja bi izbacio sve te koji ne nose boje svoje zemlje pa makar bile i dugine boje.

Боки

pre 2 godine

Тадић није одбио да носи већ Србија, заједно са још 3 земље не учествује у кампањи...

Mohikanac

pre 2 godine

21. vek zove

Pa lepo je čovek napisao...u čemu je problem?

Ti takav a i oni mislite da je to "diskriminacija" Ja i velika većina ljudi misli da je BOLEST.

Ja mislim da ta zamena teza neće proći ali ko sam ja. Takođe mislim da tim ljudima je potrebna pomoć i za tako nešto uvek imam razumevanje.

Bitno je razlučiti da to NIJE sexualno opredeljenje već BOLEST posle toga možemo o lečenju, mleku u rafovima i ostalim stvarima.

No pasaran...neće to tako proći što izlazite i pričate na TV...ne vredi.

Cile

pre 2 godine

Pa sve ok, borba protiv diskriminacije. On nenosenjem iste ne diskriminise nikoga, gleda svoja posla, a eventualno nametanje da se nosi obavezno bi bila diskriminacija i narusavanje slobodne volje. Cak i vise, to bi bila tiranija, a ne demokratija.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

Pa kako treba da razmišlja, čak i ako nas zbog toga izbace?

bezobrazluk

pre 2 godine

Sramota treba da bude, njega, savez i sve građane Srbije. Zašto nam smeta jednakost svih ljudi i borba protiv diskriminacije? Biće da je zato što smo bedni duhovno i siromašni materijalno. Zavidimo svima koji su bolji od nas, a gledam sa visine sve one koji su lošiji.
(Kalvin, 21. septembar 2022 20:17) Pa jel moguće da ti posle svega stvarno ne razumeš? Ne smeta nam jednakost i borba protiv diskriminacije, već agresivan politički pritisak promovisanja jedne ideologije, koje bilo. Isto bi bilo da neko uporno pritiska da nosimo bilo šta. Nacisti nisu rekli jevrejima da se dobrovoljno izjasne šta su, već im je naredio da nose žute trake, kako bi ih obeležili kao nižu rasu. Svaka ideja može da se slobodno promoviše, i mora imati pravo na to, ali ucenjivati i terati da se nosi bilo koja traka - to je već neki oblik fašizma.

Паун

pre 2 godine

Он је капитен репрезентације Србије и ако већ треба да носи траку у боји неке заставе,онда та трака треба да буде у бојама Србије.

Zaprska teorije

pre 2 godine

@Teorija zaprske
Odlično, imam i ja jedno pojašnjenje za tebe.
Sport je sam po sebi aktivnost usmerena ka povezivanju ljudi oko nečega što im je zajedničko. Sportski duh i fer-plej upravo za jedan od ciljeva imaju poštovanje protivnika, toleranciju i prihvatanje drugih. Sportu nije potrebna odvratna politizacija, ali, nažalost, upravo se to dešava sa sportom na svim nivoima.

iskreno

pre 2 godine

Ovo nije lično njegova odluka, već saveza. Vidim ovde većina veliča Dušana kao da je on to tako odlučio. Ne sumnjam da bi i on lično odbio da mu je nametnuto, ali ljudi moji pročitajte tekst pre nego što se izblamirate...

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Uz iznimku srbije koja je pravoslavna zemlja, ovo je pobjeda katolickog morala i tradicionalnog odgoja (hr/pol/esp/port) naspram degenericnih protestantskih wookouyebbina koje su sirom otvorene za ukidanje vlastite nacije, klecanje itd.
Nisu to ceste situacije, ali danas vam cestitam. Ne dajte se.

Kikilisur

pre 2 godine

U pravu je. Ni ja ne bih nosio. Neke stvari se prosto ne rade. Ne mozes coveka naterati da uradi nesto sto ne zeli,ako je covek.Svaka cas ovo mladom coveku,hrabar je i dostojanstven.

R.I.P. Eurosong

pre 2 godine

Apsolutno podržavam da svako nosi trake kakve mu pašu, ... Mada koliko ja znam, i koliko sam upućen, traka oko ruke ukazuje na KAPITENA reprezentacije, i TO treba da predstavlja...ne nikakva mišljenja, opredelenja, simpatije i sl.
A ostale boje i zastave neka se nose u prilikamaza to, na skupovima, paradama, manifestacijama, na tribinama i slično...

Samikun

pre 2 godine

Džaba govoriš, narod je ovde još u kamenom dobu sa razmišljanjem.
(nope, 21. septembar 2022 22:01)
Recimo za par godina kad citavom covecanstvu(a pocelo je) dopizdi da poremecene stavlja u isti egal kao normalne, sto se oduvek zvalo normalno da li je to bronzano, kameno, bilo koje doba, ono koje je odvojilo coveka sa svescu od zivotinja, veruj mi da od ove price nece ostati ni jedno jedino slovo. Zasto? Zato sto se kosi sa zdravim razumom, a to cini coveka. I oduvek je jedan deo spadao na one mentalno poremecene koji su se odstranjivali iz drustva kao takvog. Uvek bilo, i uvek ce biti dok postoji covek.

Pikaso

pre 2 godine

Još jedan očigledan primer zapadnog licemerja. Traže da se nose zastave Ukrajine i LGBT i da se na sav glas podržava Ukrajina, a kad je Čavić na dodeli medalje obukao majicu sa natpisom "Kosovo je Srbija", onda je bio kažnjen zbog navodnog uplitanja politike u sport! Prosto mi je neverovatno da, i pored svih ovih stvari, kod nas i dalje postoje slepci koji dižu zapad u nebesa!

Dejan

pre 2 godine

Zabraniti Srbiji ucesce.
(Mile, 21. septembar 2022 21:12

Ja se slažem, apsolutno bih se izolovao od ovakvog sporta koji ti određuje da moraš da podržiš bilo šta...Na paradi u Beogradu nije bio ni jedan homoseksualac iz Beograda.Samo predstavnici LGBT zajednica iz okolnih zemalja .Znači samo interes tih pojedinaca.Boli njih patka za prava i probleme ako ih u opšte i imaju homoseksualci iz Srbije.Ja znam par tih ljudi i niko se ne žali.

kiki

pre 2 godine

Ima li veceg licimjera od onog kad Englezi pricaju o diskriminaciji, oni koji su bili kolinijlna sila, gde je aparthejd bio nacin zivota, gde su se ratovi vodili u ime toga i za to se nikad nikome nisu izvinuli i ni pokajali....a sad guraju LBG boje kao borbu protiv dskriminacije, da nije smesno bilo bi zalosno.

dure

pre 2 godine

Zato on, pored sjajnih igara i jeste kapiten Ajaksa, zbog ljudskih vrednosti! Njega tamo prosto obožavaju, jer narod, ljudi obični, kako ovde tako i u Holandiji isto misle, zašto se nameće pederastvo ispred porodičnih vrednosti?! Na kraju će se ljudi u svetu okrenuti, počeće da ih zaista proganjaju,! Dosta je više isturanja bolesnika

dosta više!

pre 2 godine

Podrška iz Hrvatske, bravo Tadiću!
To je ta sloboda govora, to je tolerancija, to je demokracija - ali samo ako ćemo po njihovome!

Ernesto ce

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

ako nas zbog toga izbace ,neka nas izbace , ziveli zmo mi i bez svetskih prvenstava , zivecemo i bez ovog , bolje ostati castan i iskren , nego se pokolebati pred agendom sizofrenih ludaka . ne gledas sto ti nema secera i mleka po rafovima i sto su neke namirnice otisle 100 % a brinucu o tome dal cemo igrati fudbal i jos da nosimo boje necega sto prosto nije prirodno . toga ima medju nama ,i imace ga , nemam nista protiv toga ali nije normalno i nine normalno da se mladima preko tv ispira mozak da je to kao dobar dan , nije .

Loznica

pre 2 godine

ipak nije previse inteligentan.
(Filip, 21. septembar 2022 23:54)

Sreća pa imamo tebe da nam otvoriš oči svima!!!
Neko ZLO je zavladalo svetom!!!
Nekada su svi sukobi prestajali kada su OI, a sada hoće preko sporta da produbljuju mržnju!!!
Fifa se protivi zakonima jedne države!!! Eeeeej!!!

arhitekt

pre 2 godine

Tako je Dušane Tadiću! Ne postoji ni jedan jedini razlog zašto bi kapiten Srbije nosio traku LGBT populacije, kome se nisi neka je nosi. I naravno da sam znao da su kolovođe Englezi, Holanđani, Danci...ništa loše ali mi to ne želimo i kraj priče.

Gajba

pre 2 godine

Svaka čast! U sportu nema mjesta politici! Kakvi prajdovi, kakav rat, kakvi bakrači? Kapetan Srbije treba ponosno nositi traku sa srpskim bojama isto kao i ostali sa bojama svoje zemlje. Bravo Tadiću. Nadam se da će i Modrić tako postupiti.

Xxx

pre 2 godine

Ko god da je odlucio, dobro je odlucio! Dosta je nametanja stavova i misljenja zapada. Neka nose sta hoce, mi nikome ne zabranjujemo da nose i dres u bojama duge, neka oni ostave i nas da odlucujemo koje boje ce biti kapitenska traka. To se zove tolerancija, demokratija kako god zelite. Pa mi smo najtolerantniji narod na svetu, bombardovali nas, ubijali nasu decu, zatrovali zemlju, udarali sankcije i mi i dalje se izgrlimo i izljubimo sa svima njima. Jednostavno moramo cuvati ono sto imamo i nikako ne dozvoliti da se politika umesa u sport. Mada, to je malo verovatno da cemo uspeti. Srecno momci u Kataru!

Kg

pre 2 godine

eto zasto nas mrze.
(boban unuk, 21. septembar 2022 19:55)

Ako je zbog toga,nek nas mrze.
(nislija s merak, 21. septembar 2022 20:48)

A ako nas opet izbace jel ces i dalje biri takva tastatura sila ?
(Paja, 21. septembar 2022 21:06)

Prvo nosis traku da te ne izbace a posle ti traze da ides korak dalje, a zna se sta je taj korak...

Dejan

pre 2 godine

Prvo terati nekog da nosi nesto sto ima politicku poruku nije u duhu tolerancije.
A drugo, o kakvoj toleranciji govorimo? Zemlje koje izbacuju neku zemlju iz takmicenja, koje zabranjuju sportistima da se bave svojim poslom jer su pripadnici nekog naroda, zemlje koje iskljucuju TV kanale da se ne bi cuo neki drugaciji stav, i te zemlje da drze neku pridiku o toleranciji? Ma vazi!

Milija

pre 2 godine

ipak nije previse inteligentan.
(Filip, 21. septembar 2022 23:54)

Upravo suprotno. Inteligentni ljudi odbijaju da se stope sa vecinom i postuju nametnuta pravila.

Dejan

pre 2 godine

Šta je sledeće?Dresovi u bojama duge a šorc u bojama Ukrajine.Čekaj,boje Kosova i BIH i ko zna koje još veštačke države.Sve imaju iste boje...

Ivan

pre 2 godine

Katar- konzervativna muslimanska zemlja sa strogim pravilima!
I tu da nose dugine boje? To je zabranjeno kod njih- kakav bezobrazluk, nepoštovanje domaćina i namerni prst u oko konzervativnoj sredini!
Najagresivnija ideologija...

Činjenice

pre 2 godine

Što se tiče Ajaksa i njega kao kapitena lako je se moglo rešiti-promene kapitena.Međutim Ajaks je veliki klub i neće da se bruka,Tadić im je mnogo važniji i draži od Ukrajine.Što se tiče reprezentacije Srbije, naravno da ta glupost nije dolazila u obzir,ko hoće nek je nosi ali ne možeš nekome nametati da se blamira.

Radoje

pre 2 godine

Pod jedan. Od kad FIFA dozvoljava bilo kakve političke gestove. Da ne nabrajam šta su sve zabranili samo u poslednjih par godina. Ne znam što bi ovo pustili.
Pod dva. Naši treba da se bore protiv svake diskriminacije

Dikan

pre 2 godine

Što se tiče Ajaksa i njega kao kapitena lako je se moglo rešiti-promene kapitena.Međutim Ajaks je veliki klub i neće da se bruka,Tadić im je mnogo važniji i draži od Ukrajine.Što se tiče reprezentacije Srbije, naravno da ta glupost nije dolazila u obzir,ko hoće nek je nosi ali ne možeš nekome nametati da se blamira.
(Činjenice, 22. septembar 2022 08:51)

To je suština svega. Ovde imamo heterofobične izlive ljudi koji su u stilu "ako nisi sa nama, protiv nas si". Tadić nikog ne vređa svojim postupkom i može da bira na koji način će se boriti protiv diskriminacije, a svaki način je bolji od ove budalaštine. Nego, koliko je višegodišnje klečanje Engleza pomoglo borbi protiv rasizma? I otkad su to boje LGBT zastave univerzalni simbol borbe protiv diskriminacije? Ali da, lakše je tako nego uraditi nešto konkretno ili ne daj bože, dati nešto novca u humane svrhe.

andrej

pre 2 godine

Kapitenska traka sa KiM i da pise Kosovo je Srbija. Jel moze tako ili bi onda bilo mesanje politike u sport? Posto moze ukrajinska i ova druga,onda bi trebalo da moze.

super

pre 2 godine

zašto te zastave Ukrajine LGBT itd, mislim da sport sve više ide u neku stranu koju ljudi ne žele,nameću se zastave,mišljenja a ne ono i zdravom telu zdrav duh ili važno je učestvovati!!!

Fudbal

pre 2 godine

Termin "politika" je postao vrlo fleksibilan u poslednjih 20 godina. Ne označava uvek isto, pogotovo ne u različitim krugovima, ali u sportu označava termin o kome se ne priča jer "nama to ne odgovara". Zato je Kosovo politika, a Ukrajina pitanje svetske krize. Iran, Irak, Jemen i Avfganistan su politika, a vaš stav o kvir pitanjima (ne podržavam homofobiju jer to predstavlja stav manje inteligentnih i mentalno razvijenih ljudi) je od svetskog značaja.

Boban

pre 2 godine

Zasto ovi timovi koji su za te dugine, pastelne ili koje boje vec ne bi nosili pantalone i perike u tim bojama, bas bi bilo nesto novo i zanimljivo posebno kod rezultata 0:0.

Nbc

pre 2 godine

@Stevan
Dabogda i ti postao LGBT. A ti si već to? Ovaj svijet sve više liči na Orvelovu Životinjsku farmu i 1984. Izgleda da čovječanstvu nema spasa. Najgori su isplivali i vladaju ovom planetom.